Vivat policie! (bez ironie)

21. 06. 2011 | 07:45
Přečteno 15642 krát
Minulý týden byla plná média stávky. Ale na pozadí probíhalo jiné drama. Vše začalo v úterý následujícím prohlášením, kterého si média (trestuhodně nebo úmyslně?) vůbec nevšimla:

Oficiální prohlášení Unie bezpečnostních složek MV

Vážení kolegové, občané
dne 12. června 2011 se zkontaktoval mimořádně výkonný výbor (VV) Unie bezpečnostních složek MV působící hlavně v resortu policie, k projednání situace, která je patrná v celé České společnosti a která si vyžádala toto mimořádné sdělení občanům a kolegům od Unie bezpečnostních složek MV.
Po posledních událostech, které víří vzduch v této zemi, jsme nuceni vydat za své členy rozhodnutí, ke kterému máme od členů UBS-MV mandát. Vzhledem k tomu, že Policie ČR je policií apolitickou a chrání občany ČR, vydává tato odborové organizace, zastupující své příslušníky UBS u policie, toto prohlášení:

Poslední události, jež zasáhly naši společnost, ukázaly, jakým způsobem lze hodnotit morální, lidský a profesní kredit naší politické scény. Nebojíme se říci, že občané České republiky jsou již na pokraji tolerance vůči těmto praktikám a nesouhlasná nálada může velmi brzy přerůst přes hlavy vrcholných představitelů politické moci.

Nadávky a výsměch politiků, vzkazy přes média o policejních flákačích, snižování mezd bezpečnostním složkám a armádě ČR na hraně únosnosti, nedává poctivým policistům ve společnosti dobrý kredit. Avšak policie musí konat dle zákona, dbát na pořádek a v případě porušení zákona občany ČR, sjednat pořádek. Pokud by ovšem měla PČR a jiné bezpečnostní složky zakročit proti pokojně demonstrujícím občanům této země, které se řídí Ústavou ČR, Listinou základních práv a svobod, je Unie bezpečnostních složek proti jakékoli této politické zbrani vůči obyčejným lidem.

V roce 1989 byla Policie (tehdejší Veřejná Bezpečnost) zneužita proti samotným občanům národa Československého. Tato situace se již nesmí nikdy, podotýkáme důrazně, nikdy opakovat. Pokud by mělo v budoucnu dojít k sociálním a občanským nepokojům občanů ČR proti jakékoli vládě a pokud při těchto možných protestech nebude docházet k naplnění skutkové podstaty trestných činů, policie ČR nesmí zakročit proti hlasu lidu (dle Ústavy a LZPS ČR).

Věříme, že k takovému incidentu nikdy v této zemi nedojde a plně podporujeme jakékoli slušné protesty, které jsou v mezích zákona. Sdružujeme stovky policistů, kteří jsou slušní, odpovědní, morálně vyspělí a poctiví. Pokud by ovšem některý z našich členů vykročil nesprávnou cestou a nerespektoval morální kredit policisty a povinnosti policisty, Unie bezpečnostních složek se s tímto svým členem navždy rozloučí a sama nechá svého člena řádně prošetřit.

Apelujeme na všechny příslušníky bezpečnostních sborů, aby se při své službě, při svém vystupování a zejména při výkonu ochrany zájmů chráněných zákonem, nenechali zastrašit a řádně si plnili své zákonné a morální povinnosti a cíle. Vnímáme toto prohlášení, jako morální a profesní povinnost a jako naplnění přísahy příslušníka Policie ČR. Policie je zde pro občany, NE pro politické strany. Proto konejme tak, jak nám ukládají zákony této země, Ústava ČR, Listina základních práv a svobod. Jsme přece také jen lidé a občané této země.

Výkonný výbor
Unie bezpečnostních složek MV


Pokud Vám z toho neběhá mráz po zádech, mně tedy jo.

A aby toho nebylo málo, v pátek se vzepřeli „poslušnosti“ šéf protikorupční policie Tomáš Martinec a posléze i policejní prezident Petr Lessy v souvislosti s vývojem v kauze Drobil. Jde o dobře medializovanou kauzu, nechci zde opakovat známá fakta (doporučuji ale k přečtení článek z Respektu „Zničte dokument č. 1439“, nudit se rozhodně nebudete, ale možná vám potom nebude tolik chutnat).

Státní zástupci (a jejich řídící politici) asi počítali s tím, že policie bude opět držet hubu a krok. Přepočítali se. Další část žumpy odkryta. Ve vší nahotě a se vším tím smradem.

O to větší pochvalu zaslouží policie. A pan Michálek, který tuto – zatím pomalou – lavinu spustil. Systém kmotrokracie se začíná povážlivě drolit. Dávám mu rok, maximálně dva. Anebo ne?

Mimochodem, všechno nejlepší k dvacátému výročí a nezapomeňte: jsme na jedné lodi.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Joe Ratata napsal(a):

Máte pravdu,jde z toho mráz po zádech!
Já ale pevně doufám,že mlácení vlastních lidí,možná i střílení,nemá čeští policisti ani vojáci moc v lásce.
I kyž žoldáci jsou žoldáci!
Ale na opravdu špinavou práci se posílají cizí žoldáci,co nemají k obyvatelstvu žádný vztah.
Naši zaměstnanci ve vládě a parlamentu si dělají co chtějí a bez velkých protestů v ulicích se jich asi nezbavíme.
Když se protestuje slušně,tak se tomu pošklebují!
Dokonce i "nadstranický pan prezident" upírá lidem právo na stávku a vyzývá k tvrdému postupu proti nim!Za tento výrok by si měl zbalit kufry!
21. 06. 2011 | 08:12

Ford napsal(a):

No lid je pro zrušení jejich doživotních rent, tak kdy si je zruší? Od příštího roku? A jejich moc na evropské poměry, kdy se jich půlka dobrovolně zruší? Víc takových jak Michálek a můžeme to tady zbořit a odstěhovat se. I ten zelinář v Brně to uměl zorganizovat líp.
21. 06. 2011 | 08:20

hovorka11 napsal(a):

Tento článek dokazuje, že plno lidí neztratilo rozum a nedá se vládou rozeštvávat proti sobě v zájmu skrytí rozkrádaček s důsledným trestáním všech, kteří si opováží odkrýt stamiliónové a miliardové úniky ze státního rozpočtu, které pují pro jejich strany a kamarády.
Všiml jsem si častých porad Nečase s prezidentem, kde předpokládám koordinaci jednání pro odvádění pozornosti od současného tunelování. Trest Michálkovi v podobě žaloby Drobila musel být touto dvojkou schválen (Drobil je místopředseda ODS).
Václav Klaus velmi aktivně hledá nepřítele všude jinde, než v zločineckých rozkrádačských praktikách právě ve chvílích, kdy na ně je upozorňováno !!!
Jsem přesvědčen, že pouze členové vlády (Nečas, Kalousek a Vondra)svým jednáním aktivně umožnili únik minimálně stamiliónů, ale spíše miliard z daní obyvatel!
Další úniky lze očekávat v nákupu nepotřebné vojenské techniky a služeb na úkor nutné modernizci stávajících systému pozemní obrany s daleko nižší náročností, než nákup nebo pronájem Gripenů a nadbytečných transportérů, které je potřeba prodat (jsme Kocourkov, kde ministr obrany má další "vedlejšák" z našich daní) !
21. 06. 2011 | 08:23

DŮCODCE75 napsal(a):

Joe! K posledním dvěma větám. Zloděj volá chyťte zloděje.A lump chrání lumpa(y).
21. 06. 2011 | 08:25

Dočekal napsal(a):

http://www.ct24.cz/vysilani/2011/06/20/10252839638-211411058080620-20:10-hyde-park-ct24/1/

Host právník a bývalý kriminalista Václav Láska

http://www.ct24.cz/vysilani/2011/06/20/1096898594-211411000370620-22:00-udalosti-komentare/1/

Host policejní prezident pan Petr Lessy

Pro ty, kteří včera neměli možnost tyto pořady sledovat, sem vkládám tyto odkazy.
A jen dodávám: Je dobře, že se v této zemi stále ještě najde dost těch, kteří se nedají koupit, případně zastrašit a znechutit.
21. 06. 2011 | 08:26

Ládik!!! napsal(a):

Co to je "Unie bezp. složek MV"??? Nějaká politická struktura? Vyrazit!!! Policie je represivní složka státu pro udržení vnitřního pořádku. Založená na velitelských pravomocích. Snad tam budou i nějaké odbory a další podvratné síly! To je maras.
21. 06. 2011 | 08:33

Ford napsal(a):

A nepamatuju na nějaký dojemné vyhlášení o lidech,když zmasakrovali luliny na Czechteku.
21. 06. 2011 | 08:33

Občan napsal(a):

Pane Kuchaři, nezahájil jste volební kampaň poněkud předčasně?
Nabo snad máte nějaké zajímavé informace, které se k nám zatím nedostaly?
21. 06. 2011 | 08:40

dedek napsal(a):

Czechtek nepřekročil náhodou tak trochu zákon? Oni hovoří, že nezasáhnou, pokud to bude v mezích zákona, potom ano.

Ládiku!! To by se vám hodilo co!! Mít složky pod stranami a válcovat obyčejné občany co? Ale i oni jsou těmi okrádanými občany!! A když máte sílu beztrestně krást, máte mít sílu se trestně zodpovídat!!
21. 06. 2011 | 08:43

Sladký napsal(a):

Ford zjevně též patří (vedle hovena, cestovatele, hawka,rumcajse a dalších expertů) ke zdejším zástupcům vzdělanější a inteligentnější části populace,která prý tvoří elektorát pravicových stran.
21. 06. 2011 | 08:45

Sladký napsal(a):

Občan- přečtěte si ten článek Reflexu,odkaz zatím funguje.
21. 06. 2011 | 08:48

Ford napsal(a):

Dedek:A jaký? Asi jste to nečetl celé. Oni mají prává i ti co nedemonstrují, a ty pro soudruhy odboráře, tak nějak půjdou stranou? A co takhle že zásah je neadekvátní pokud způsobí větší škody než by vznikli činností proti které směřoval?
21. 06. 2011 | 08:49

Dočekal napsal(a):

http://www.policista.cz/

http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/policie-slavila-20-vyroci-vzniku-ve-stinu-rozpoctovych-skrtu/653755

----------------
Tyto odkazy sem vkládám nejen pro jednoho "jednoduchého" jedince.

Vláda, která bere u huby silové složky, je vláda diletantů.

Ministr vnitra (naštěstí dnes už bývalý) pan Radek John vyplatil svým přímým podřízeným v rozporu s pravidly pro odměňování odměny v celkové výši 2,4 milionu korun.
Bývalí vysoce postavení policisté si před odchodem do civilu vzájemně navyšovali odměny takovým způsobem, že někteří z nich odcházeli od Policie ČR s nárokem na výsluhu, přesahující částku padesát tisíc korun měsíčně.
Z řadových policistů na tuto částku samozřejmě nedosáhne nikdo.

Tohle ale nijak nebrání tomu, aby si na ty řadové policisty plivnul ten, který o jejich náročné práci nemá ani ponětí.
21. 06. 2011 | 08:50

Analytik napsal(a):

Ládíku!!! Založte Modré Gardy! Odpečeťte sklady zbraní po LM a vzůru do ulic!
Policie už vás bránit nebude, jako před 89!
21. 06. 2011 | 08:55

Divobyj napsal(a):

Autor-mě z toho mráz po zádech nejde.Osobně již delší dobu předpokládám,že policie proti lidem,protestujícím na ulicích NEZAKROČÍ. Policisté jsou lidé jako my.Nejsou hluší a slepí.Zvláště nyní,po výměně pol.presidenta věřím,že zločinecká banda,dosud vládnoucí této zemi NEMÁ policii na své straně.
Co je problém,to jsou žoldáci v armádě.Je mezi nimi spousta všehoschopných dutohlavů,kompletně zpracovaných oficiální propagandou.Tito jsou za peníze schopni čehokoliv,což dokazují v Afghánistánu a pod.
21. 06. 2011 | 09:05

forevercase napsal(a):

Přestřelky "nahoře" končí obvykle v zmatcích,během kterých se mnoha aslušným lidem "dole" poruší jakoby mimochodem a samozřejmě zákon v čemkoliv co se jich týká a potřebují,nikdo si toho ani nevšimne,pes po tom neštěkne.Občané jsou nucení psát laviny na svědomí světa,které určitě nedlí zde.Zdravotnická reforma je zabíjení lidí,důchodová reforma okrádání?
My nevíme zda Paroubek má právo obvinit Fejka nebo naopak,nebyli jsme u toho,a nikdy nebudeme více vědět.Ale to co se nás lidí týký,o tom víme až moc dobře:CO kdy tady probíhá slušně,dle zákona? O míře taktu a bezohlednosti je škoda hovořit.
21. 06. 2011 | 09:07

Ládik!!! napsal(a):

soudruzi dedku a Analytiku -
uvedl jsem jen definici výrazu "policie" a vy hned startujete. Dejte si uklidňováka a zajděte za svým řídícím důstojníkem se poptat.
21. 06. 2011 | 09:09

Sladký napsal(a):

Divobyj- mráz po zádech vám má jít z článku, publikovanému eflexem.Klikněte si na odkaz a čtěte.Pak na vás ten mráz určitě přijde.Mimochodem, máte zajímavý nick.Řekl bych, že naznačuje nějakou souvislost se Slovenskem. :o)
21. 06. 2011 | 09:10

Marcus Agrippa napsal(a):

http://www.novinky.cz/domaci/236803-soudci-politici-ovlivnuji-justici-prostrednictvim-ministerstva.html?ref=zpravy-dne. Věříte ještě někdo tomu, že svazák Vondra se nakonec bude za ProMoPro zodpovídat?!
21. 06. 2011 | 09:12

Sladký napsal(a):

Opakuji znovu- uvědomte si, že s některými zdejšími nicky nemá sebemenší smysl diskutovat.Nevšímejte si jich, ignorujte je, jsou to bud provokatéři žijící z vámi projeveného zájmu, nebo jedinci snažící se rozbít diskusi.
21. 06. 2011 | 09:12

Sladký napsal(a):

Zdravím, Marcusi!
21. 06. 2011 | 09:13

Marcus Agrippa napsal(a):

Sladký:
Taky zdravím. Jestli za socialismu znamenalo - kdo nekrade, okrádá rodinu - kachličky, baterie na barák, trubky apod., tak svazáci a normalizační komunisti v ODS tohle dotáhli k dokonalosti. Cenzura, policie a soudy na vodících lankách, vyhazování lidí z práce - naučili se to"dobře"a potvrzuje to pořekadlo - starého psa novým kouskům nenaučíš.
21. 06. 2011 | 09:20

Ládik!!! napsal(a):

také zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Policie

Diskutujte, soudruzi. Také dnes můžete vyhrát hlavní cenu v literární soutěži Memoriál Klementa Gottwalda. Zájezd vlakem do Vorkuty.
21. 06. 2011 | 09:20

tata napsal(a):

No pomalu ani nema cenu reagovat na zřejme jak někdo chape na co je policiepan si mysly že nacokoliv co chce vlada nikoliv,ona ma byt dokonce i natoho s vlady co poruší zakon no tomu panovi je zbytečné cokoliv vysvětlovat.

TETO VLADY SE MUŽE zastavat jen co krade jak straka a vyhovuje mu tento marast,a nebo člověk ktery věří řečem o vladě co bojuje proti korupci a snižuje dluhy ani jedno tato vlada neděla a když ji srovname s vladami minulimi žadna neměla tolik prušvichu tak kratce za sebou pravě popirajicí to co hlasa.
Naposledy trochu bez zajmu tisku když NEČAS DAL tafku policejnimu prezidentovi jen že on řekl pravdu že policie nechtěla odložit připad DROBIL.........CO ŘIKATE PANOVE ....TO JE boj s korupcí že dusledně budem dbat at je to vyšetřeno padni komu padni,no a ono je to uplně jinak.

DRUHY PŘIPAD vlastně uplně čerství plamene řeči jak zatočíme s exzekutorama že jsou stst ve statě musime omezit jejich pravomoce............no ovšem ministerstvo dalo navrch aby soudcum pry ulechčilo že o exzekucích budou rozhodovat exzetutoři...............zajimave asi sem blbej schvalně komu to připada jako omezení toho tristniho co zde pomalu slyšime každy den na protipravní chovaní exzekutoru a nemožnost statu tyto křivdy napravit jen konstatovat kde se stala chyba soudruzi:
21. 06. 2011 | 09:29

Honza napsal(a):

to Ládík

... absolutně s Vámi souhlasím a Vaš vzácně apolitický názor, hluboké znalosti dějiných událostí a jejich souvislostí si se vší úctou k Vaší osobě dovoluji rozšířit o následující argumenty:
a) Adolf Hitler byl demokraticky zvolen
b) gestapo realizovalo pouze pouze zákony demokraticky zvoleného parlamentu
c) Židé byli vyhlazováni na základě platných zákonů a na ně navazující prováděcí vyhlášky - ty zákony vešli do dějin jako Norimberské zákony

s úctou a hlubkou pokorou před Vaší neochvějnou jistotou, že Vy a Vám podobní politici jste ti nejmoudřejší a blaho této země Vám leží opravdu, ale opravdu na srdci
21. 06. 2011 | 09:30

Občan napsal(a):

To Sladký:

Já to čet.
Ale nic to nemění na mém přesvědčení o tom, že pak Kuchař nám tu, jakožto majitel marketingové agentury, předvádí roztomilou předvolební kampaň :o))

S Repsektem mám dost velký problém, protože jeho investigativní činnost je VELICE selektivní a VELICE účelová. Uvědomte si, že Respekt patří Bakalovi a Schwarzenbergovi. Takže "Komu ku prospěchu?" je snad celkem dost jasné. Schválně sepodívejte do archivu Respektu, jestli takhle někdy zaútočil na Kalouska, Hávu, Mrázka a spol....
21. 06. 2011 | 09:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 06. 2011 | 09:37

Sladký napsal(a):

Občan- vaše výhrady chápu, myslím, že ty svoje jsem je vyjádřil v diskusi k prvnímu článku pana Kuchaře.
Nicméně, nemusí pršet, jen když kapee a pokud si ODS s TOP začnou vyřizovat účty,je to daleko lepší, než kdyby v tichosti spolupracovaly.Mohou sthnout celou lavinu-nebo spíše oponu, která doposud skrývala dění na scéně.
21. 06. 2011 | 09:39

Ládik!!! napsal(a):

Honza -
komunisti byli taky ve 48 demokraticky zvoleni, jen předtím odsunuli část svých spoluobčanů za hranice...
Možná dnes vyhrajete třetí cenu a poběžíte s rudým praporkem před vlakem.
21. 06. 2011 | 09:45

Občan napsal(a):

To Sladký (9:39):

Jo, tak pak ano, hlasuji všemi deseti pro :o)
21. 06. 2011 | 09:46

Divobyj napsal(a):

Sladký-díky za upozornění na odkaz.Nemám bohužel mnoho času,tak si vždy jen přečtu blog a případně spěšně reaguji.Pokud jde o můj nick,jste trošičku vedle.Stačí se jen zamyslet nad významem dvou slůvek "div"(možná "divný") a být. Mějte se hezky!
21. 06. 2011 | 09:59

Honza napsal(a):

to Ládík

jsem hluboce potěšen a velice Vám děkuji za obohacení mích ve srovnání s Vašimi nesrovnatelně menšími znalostmi.

Dovolte mi prosím položit jenom několik drobných otázek, a) Edvard Beneš byl také komunista - odsun byl realizován na základě Benšových dekretů
b) Truman, Churchill - účastníci postupimské konferenec to byli také komunisté ( na Postupimské konferenci byl o odsunu rozhodnuto
c) Premier Petr Nečas byl/nebyl funkcionářem SSM
d) Premier Topolánek studoval/nestudoval za komunistů vojenskou školu

dovoluji si Vašemu vysokoblahorodí popřát den plný pracovních úspěchů.Pochopil jsem totiž, že Vy stejně jako pan Václav Klaus, Nečas, Kalousek, ... myslíte opravdu, ale opravdu pouze na blaho tohoto národa, berete pod svá ochraná křídla nás tápající včetně našich děti, umožňujete jim pracovat ještě v sedmdesáti letech

Ještě jdnou Vám velice děkuji a těším se na Váš další ojediněle moudrý vstup do diskuse
21. 06. 2011 | 10:01

Ládik!!! napsal(a):

Honza,
k obohacení Vaší míchy Vám nepřispěji. Kdoví, kde končí.
21. 06. 2011 | 10:04

Honza napsal(a):

to Ládík!!!

velice mne mrzí, že se od Vás již nedozvím co to je demokracie a necháte mne tápat a dáváte mně napospas takovým ignorantům jako byl Tomáš Masaryk, Tomáš Baťa, ..., Karel Čapek, ... pan Vančura - ten ošklivý komunista co napsal takovej škvár - Rozmarné léto, kde prznil český jazyk.

No nevadí, snad příště budete méně pracovně vytížen, věřím že další členové Vašeho think tanku : Hoven, Rumcajs, Klaus, Nečas, Topolánk, Gross budou při osvětlování skutečně originálních myšlenek vstřícnější
21. 06. 2011 | 10:19

Saltzman napsal(a):

Machiavelli byl názoru, že pokud má vládce dosáhnout nejvyšších cílů, nemá se pokoušet jednat v první řadě mravně. Předpokládal však dobrou výchovu, která má zase původ v dobrých zákonech. Dnes si Machiavelliho vykládá kdekdo lecjak.

Je jistě nemravné, aby policejní složky byly pod politickým nátlakem a dokonce dostaly nemravný rozkaz k útoku proti demonstrujícím. Není však kvalitativně možné utvářet, či povolovat v policii samostatně organizovaná uskupení, která by měla snahu o neplnění případného rozkazu. Jestliže přesto je utvořen v policii samostatně organizovaný útvar, který navíc prostupuje napříč policií, jako jsou třeba odbory policie, pak se rapidně snižuje schopnost policie plnit rozkazy. Kvalita policie tím značně utrpí. Toto se týká i obraných složek, armády.

Policie a armáda jsou nástrojem státu. Vláda, politici ve vládě jsou ti, kteří jsou odpovědní za použití těchto nástrojů. "Zlobit se na meč, že sťal spravedlivého? Hledej ruku, která ho vedla!"

Oslabování policie s pomocí odborů se může vymstít i těm politikům, kteří dnes obhajují jejich existenci u policie. Dnešní opozice drží odbory pod svým vlivem. Časem sama bude vládnoucí a bude potřebovat silnou kvalitní policii. Odboráři budou navyklí odporovat u rozkazů a jednat svéhlavě. Co pak s neposlušnými? Trestat je za jejich svobodná rozhodnutí?

Kdo přísahá u policie, či u vojska, ten předně přísahá na plnění jemu vydaných rozkazů. Kdo má výhrady k možným rozkazům, ten si po jejich splnění má samozřejmě právo stěžovat. Pro policii i vojsko však platí tzv. "hlava 22". Každý voják to zná. Každý policista by znát měl!

Je hodně zákulisních bojů, které se jistě odehrávají a jen maličko vyjde na veřejnost. Nástroje státu by ale měly být předně silné a účinné. Odpovědnost za jejich užití patří ale jednoznačně politickým představitelům státu ve vládě.

Jestliže by nedejbůh došlo na bití demonstrantů policajty, pak odpovědnost za to má ministr a jeho podřízení. Rozhodně nemůže kdekterý policista posuzovat, jestli má jít proti davu, či ne. Ono i dav má své zákonitosti a přestává myslet. Pak dochází k ničení, rvačkám, rabování. Policista snad z protestu k rozkazům bude demonstrujícím pomáhat, nebo jen koukat na ty horory? NAČ tedy vlastně k policii šel?!

Je úděsné, jak je v Česku vnímána policie. Kdekdo si o ni otírá hubu s vydatnou pomocí politiků. Až bude zapotřebí proti frustrovanému splašenému davu, budou se policisté mezi sebou dohadovat, jestli mají vůbec zakročit a nehumánně prásknout po hřbetě občana, který se vzpírá příkazu nedělat bordel.
21. 06. 2011 | 10:19

much napsal(a):

Vážení pisatelé, kteří zde plivete na policii, patrně budete patřit mezi ty, kteří z mají z policie největší strach, a taky mezi ty, co si myslí, že si můžou dělat co chtějí, no ale to je váš problém valná většina takových jako vy skončila buď na hřbitově nebo v lepším případě v kriminále. To že řady policie houfně opuštějí policisté, je díky vládě, která koriguje její postup, posledním případem je kauza Drobil, za které osoba které jistí lidé říkají premier, napadla presidenta policie, kvůli tomu, že se snažil protlačit pokračování ve vyšetřování. tento akt osoby zvané premier, jistě přinese velkou motivaci do řad policie, a ta pak bude fungovat jako za totality, kdy se bude muset věnovat jen případům které by poskodily tu vládnoucí stranu, jež je právě v těchto dnech u moci.
21. 06. 2011 | 10:23

Pepa z depa napsal(a):

Milí diskutující, již se dále nedohadujme a jdeme na to, nejdříve GENERÁLNÍ STÁVKU a tady jste se od autora dozvěděli, že již je na Naší straně POLICIE a s tou armádou to také nemají zajisté tak zabezpečené, že? Potom vystoupíme z NATO na což máme právo dle uzavřeného paktu a tak Nám odpadnou starosti s těmi GRYPENY i pandury a všelikou smrtící technikou, že? Prostě přejdeme na DOMOBRANU jako Švýcaři a nebylo by špatné přejíti na NEUTRÁLNÍ STÁT, protože souhlas velmocí ČÍNY A RUSKA je nasnadě. Nám prostě schází si jen vyčistit vlastní dvorek a to od podlahy až po strop. Tedy od obcí až po hrad. A hezky každému spočítat to za co nesou vinu viz Tunisko, Island, Egypt a přijdou další adepti. Tak a co k tomu máte Vy další mimo to nicneříkající hádání a ještě blbé. Tak čekáme 4. odboj a Pepa z depa.
21. 06. 2011 | 10:26

Saltzman napsal(a):

Pepa z depa

Vzhůru k anarchii? Za lepší příští? No potěškoště!

Revoluce požírá své děti jak známo. V první řadě ty, kteří ji vyvolali. Tak hodně štěstí pod šibenicí. Třeba se noví lumpové slitují a provaz bude aspoň namazaný ;-))
21. 06. 2011 | 10:36

Ford napsal(a):

No policisté opouštějí protože mají výsluhy a tak už je tam nemá co držet. Pokud chtějí být oblíbení, tak stačí, aby se vzdali rent. Jenže to se nikdy nenastane, protože každy hrabe pod sebe, jen ti drzejší ukazují na druhé. Je jedno jesli někdo tahá prachy přes nadhodnocené zakázky nebo nadhonocené výhody(výsluhy, režijky, příspěvky na cokoliv atd.)
21. 06. 2011 | 10:36

Dorio napsal(a):

Nejsem zvyklý číst blafy ale dnes vás všechny chci upozornit že to co zde máme nyní se připravovalo dávno před sametovým pučem. Hlavní štáb řízení byl v Moskvě. Tam rozhodli kdo bude prezidentem a kdo povede vládu a kdo bude ministrem obrany. Destrukci, rozkradení a rozdání hospodářství řešili "hoši" z prognosťáku. Velká privatizace, malá privatizace a privatizace bank byla provedena potmě pod dohledem našeho nynějšího prvního muže. Podívejte se na zákony jak jsou zpitvořené aby se daly obcházet. Za těch dvacet let jsou škody několik bilionů. V první řadě je chyba v ústavě. Je to pamflet. Imunita měla být jen ve sněmovně. Je potřeba zrušit okamžitě imunitu. Se zpětnou platností. Zahájit vyšetřování všech zločinů pod rouškou imunity. Zajistit všechny bankéře a členy správních rad a pohnat je k odpovědnosti. Totéž ve státních podnicích. Všichni musí prokázat nabytí majetku včetně příbuzných.Věřím, že policie by toho byla schopna, ale museli bychom sehnat v cizině právníky, kteří by byli schopni tyto kauzy vyřešit. Naše soudy a státní zastupitelství jsou zprofanované včetně jejich ministra, který exceloval v Plzni. Je to krátké a velmi smutné. Snad bycho se museli dostat na dno jako na Islandu a pak to zde vybílit. Je potřeba postavit velmi velké vězení. Doufám, že se bude btzy hodit pro ty všechny lumpy.
21. 06. 2011 | 10:55

evropo povstaň napsal(a):

to že může existovat něco takového jako takové neskutečné zhůvěřilosti, kdy nadřízený státnímu zástupci napíše natvrdo, jak má dopadnout vyšetřování, respektive, že má být odloženo je prostě k neuvěření. tohle je flagrantní porušení zákona a zneužití funkce. tito lidé by měli být minimálně odejiti z justice, pokud už ne rovnou odsouzeni. a ti kteří tyto protiprávní pokyny respektují stejně tak, státní zástupce má mít znalost práva, v tomto případě to není omluvitelné ani nedbalostí nebo neznalostí...ale přesně podle prohlášení měli policisté dostát svým povinnostem a nepřipustit takovýto vývoj, takže si nejsem jist, jestli to není alibismus.nikdo by nepřinutil policii přerušit vyšetřování, dokud by to nedostali písemně a na tom měli trvat, aby jim pak ten pokyn mohli otlouct o hlavu. na druhou stranu, celý tento systém, kdy státní zástupce může bojkotovat obvinění a bez jeho souhlasu to nemůže udělat přímo policie je nesmyslný a na tomto případě vidíme přesně za jakým účelem to bylo změněno do stávajícího stavu... republiko povstaň!!!
21. 06. 2011 | 11:00

Tenco napsal(a):

Rozum vylézá.....
Teď ještě aby zalezly krysy....
------------------------------
ad Saltzman
Machiavelli toho napsal ale daleko víc....
Např. "...že křesťanská víra vydala poctivé lidi na pospas lidem tyranským a nespravedlivým..." /i zde je možno hledat analogie s dneškem...ale na rozdíl od Vás to neučiním.../ :((

Policajt je policajtem. Pak je také ale i daňovým poplatníkem. A občanem.
Ale především - je člověkem.

"....ryba nesmí utéct z mělčiny na hlubinu
ostré nástroje státu nemají přijít lidem na oči"
(Lao´c )
21. 06. 2011 | 11:14

Dick napsal(a):

Jsem rád, že policie toto prohlášení udělala, v mých očích tak výrazně stoupl její kredit. Už jsem začínal být skeptický. Jsem také potěšen, že se snaží dovést před soud kauzu Drobil. Snad je to obrat klepšímu a držím jim palce. A jsem rád, že jsme na stejné lodi.
21. 06. 2011 | 11:21

overal napsal(a):

Demokracie je jen nesmysné zdání spravedlnosti! Pokud by existovala jak by mola naprostá většina lidí souhlasit se stropy odvodů na zdravotní pojištění pro nejbohatší, které musí za hrstku nejbohatších doplatit všichni ve formě nesmyslných doplatků. Stropy důchodového pojištění, které okrade středně přijmové skupiny opět ve prospěch nejbohatších (výmluva na chamtivé ústavní soudce je směšná stačí přejmnenovat důchodové pojištění na důchodovou daň a jsou ze hry). Zavedení pseudorovné daně zase ven prospěch nejbohatších, snížení zdanění bohatých podniků a bank, aby najednou stát zjistil, že má málo na daních a tak to doženou zvýšením daní z potravin a dalších základních potřeb! Zaplatí se tím i peníze plánovaně vykradené z důchodového systému ve prospěch soukromých fondů! TO VYKLÁDEJTE VOLOVI, ŽE CHCE BÝT VĚTŠINA OKRADENA VE PROSPĚCH HRSTKY NEJBOHATŠÍCH!!
21. 06. 2011 | 11:25

Ives napsal(a):

Pro Ládík: víte kdo řekl:"Policie je jako hlídací pes u stáda. Hlídá, občas vycení zuby a dohlíží, aby ovce včas a v pořádku odevzdaly vlnu (volně řečeno)"? To by tak asi odpovídalo vašemu názoru.Zkusíte to?
21. 06. 2011 | 11:44

r.m. napsal(a):

jasně, že o opakování represí na neovčanech nikdo nestojí, je to pracný a výsledek stojí vůbec za ... nic
vláda která pracuje proti většině lidí na úkor menšiny bez podpory totalitní mašinérie nepřežije,
tohle, že jsou ministři evropského státu 21. století? co to proboha je za spolek?
oni nevědí, co je to excesívní chování lidských skupin? to je něco jako indikátor sopešného výbuchu...... a policajti za ně mají nastavovat krky a pověst sboru, v zemi, kde se přes čtyři lidi vlastně každej doptá na každýho)))))))))))))))
21. 06. 2011 | 11:53

Ives napsal(a):

Autor výroku: stážmistr Cruchot (Četník ze Saint-Tropez). Mimochodem, Francie byla ve své minulosti takový policejní stát, že by to tady zdejší liberálové těžko dýchali. Skončilo to v 90 tých letech, ale dozvuky stále trvají.
21. 06. 2011 | 12:41

milda09 napsal(a):

Den oslav? Ne, den smutku!

Dnes je den, kdy Policie ČR slaví 20 let svého vzniku. Můžeme polemizovat, zda byla chyba, že se tato složka transformovala do nynější podoby, či se nemělo sáhnout do této složky. Otázkou tedy je - je co oslavovat?

Rozhodně je již jasné, že tato transformace od roku 2007 za ministrování I. Langera totálně změnila chod PČR a jeho zázračné pilíře zkrachovaly na samém betonovém základu podstavce pro tyto jeho slavné pilíře. Změna zákona, struktury PČR totálně zdecimovaly tuto již pomalu se vzpamatovávající se složku a posadili ji ke dnu tak, jak to nikdy v historii ČSSR a ČR nepamatuje.

Již dnes je jasné, že markantní rozdělení manažerských postů a běžného policisty totálně oddělilo kolegialitu, rozlišnou životní úroveň policistů. Systém ohodnocování (odměny a výsluhy) se nastavil tak, že i běžný občan sledující morální kredit Policie je zděšen a rozhořčen. Vytváření tlaku poslušnosti, nároky na vzdělání na jednotlivé posty, rozdělení práce a na druhou stranu porušování (sic špatně nastaveného ale přec jen platného) výběrového řízení a tím upřednostňování svých známých a samotná korupce mezi policisty, je toho jen důkazem.

Nejhůře se však podepsal systém na provozu policie ČR. Snižování stavu a odchody zkušených policistů, uměle vytvářené posty, dublované funkce které navýšili poměr výkon vs nevýkon, totálně omezený tok financí do struktury PČR a minimálně stále stejné byrokratické zatížení policistů ve výkonu služby, postavili nynější složku k problému, který nikdy v životě neřešila.

Posledním hřebíčkem do rakve, byl nástup nového MV R. Johna, který přivedl PČR do totálního kolapsu a je s podivem, že se ještě tato státní složka drží na nohou, byť již jen na jedné, kterou má rozhodně velmi hodně poraněnou. Zde bylo zničeno už tak poničené a je jen na čase, kdy se noha podlomí a PČR se stane legendou v tomto státě.

Je tedy stále co oslavovat a není tento symbol jen křečí před smrtí? To ukáže jen a jen čas, a pokud nový MV (který tiše mlčí a na oko spolupracuje se všemi a s nikým) neudělá rázný krok směrem k reorganizaci PČR, pak příští rok bude pro tuto složku již smrtelný. Nepadne, zachová se, ale jakýkoli nástupce, který stejně přijde, nebude mít prostor k obnově.

Můžeme tedy chodit plakat na hroby našich padlých kolegů, o jejichž úmrtí ani nemá PP přehled, ale to je asi vše a možná bychom ani k nim chodit neměli. Možná je máme nechat v klidu odpočívat a nerušit je, protože si za svou statečnost nezasloužili ani ti mrtví, ani ti živí, tento zbídačený stav.

Jediné co k tomu můžeme říci je - státe, vládo a všichni ti bezpáteřní STYĎTE SE, není co oslavovat, můžeme jen truchlit.

Plechatý Miloš
I.místopředseda UBS
21. 06. 2011 | 12:47

))))) napsal(a):

to Ford
jak koukam, jseš asi hodně závistivy jedinec,
policistum závidiš rentu, a z jakého důvodu jim to zavídíš,
protože přísahali, že položí i život za nás občany při ochraně? jseš Ty připraven položit svůj život,
že jsou omezení na svých právech, např. stávkovat?
že práce u policie je běh na dlouhou trať, a zkušeným a dobrým policistou se stane až po cca 5 - 10 letech?
že po skončení práce u policie je pro pracovní trh nepoužitelný?
a takových že by se našlo ještě mnoho,
pokud jim toto závidiš, tak máš možnost si rentu vysloužit, zkus to a pak mudruj,
když se podívaš po světe, všude jsou ozbrojené složky pod rentou,
21. 06. 2011 | 12:48

Pepa z depa napsal(a):

Milí občané ČR, 4. odboj a Pepa z depa již nebudou NIC ŘÍKATI A STEJNĚ NA JEJICH SLOVA DOJDE. Stačí proto jen pročísti stránky i s přílohami a anketami na www.vymenilijsmepolitiky.cz A JE TO. Tak hezký a plodný den přejí 4. odboj a Pepa z depa.
21. 06. 2011 | 13:04

Jee napsal(a):

Když člověk sleduje současný vývoj, nemůže ho nenapadnout zajímavé srovnání.

Odsouzeníhodný a zatracovaný socializmus se v čase postupně kultivoval a odstraňoval své chyby.
Skončil trest smrti, postupně i zatýkání z politických důvodů, posléze povinné účasti na veřejných zasedáních strany, omezování pohybu osob. Zvyšovali se mzdy, začal být postupně větší dostatek spotřebního zboží. To vše přes embargo z druhé strany barikády.

Současný, donedávna opěvovaný a glorifikovaný systém je na tom přesně opačně. Začínají obstrukce, zákazy sdružování, zákazy stažených čepic do obličeje, náhubkové zákony, restrikce u stávek, zdražování a tak dále.

V žádném případě nevolám po návratu minulého režimu. Nicméně není od věci se nad tímto zajímavým úkazem zamyslet. Nejde se o poměřování života za minulé či dnešní totality (ano začíná to tak vypadat), ale o trend či směr, jakým se věci ubíraly a ubírají.
21. 06. 2011 | 13:06

muhaha napsal(a):

Tenhle režim je horší jak bolševická toltalita. Nepamatuji se, že by komunističtí papaláši vyhrožovali násilím proti demonstrantům, jako to udělal Kubice.
21. 06. 2011 | 13:06

penzista napsal(a):

To si můžete být jisti, že se výsluhového příspěvku dobrovolně nikdy nevzdám a myslím, že nikdo koho znám.Poctivě jsem si vysloužil a ve službě vystudoval vysokou školu. Kvůli službě jsem se rozvedl a zničil podstatnou část zdraví. Stát slíbil, že když splním závazek, tak mi bude vyplácen. Nikoliv však do smrti, ale jenom do důchodu, navíc zdaněný.
21. 06. 2011 | 13:16

Dočekal napsal(a):

Takže prý už zase spamuju
21. 06. 2011 | 13:19

Saltzman napsal(a):

muhaha

Vy máte krátkou paměť, nebo ji vůbec nevlastníte, protože jste tady ještě nabyl.

Demonstrace za socialismu? Když to skončilo vodními děly, bylo až moc dobře. Ke konci se v ČSSR konalo posledních pár roků několik demonstrací a vždy to končilo zatýkáním a vodní děla s obušky měly co dělat. To se ale nepsalo v novinách. Maximálně bylo slyšet ze zahraničí, nebo svědci to roznesli potichu po republice.

Taky mám v rodině takové, co mi po Sametu říkali, že neměli nejmenší potuchy o věznění nějakých politických vězňů, natož aby znali padesátá leta s brutalitou režimu. zajímavé ovšem na tom je to, že kdo se snažil dozvědět, ten nějak informace sehnal. Propaganda ze Západu? Pochopitelně, že to bylo proti socialistickému sektoru použito. A právem!

Kdo dnes chce popírat zločiny nacismu, komunismu(potažmo socialismu), ten je buď hlupák, nebo to popírání nezvratných pravd potřebuje.

Správně jste napsal - komunistických papalášů. Ti skutečně existovali a k vaši informovanosti vám mohu přispět pro vás jistě překvapivým poznatkem, že ti papaláši vůbec nikam neodešli. Jsou tu stále. Hádejte jaké mají majetky a postavení. Neznám žádného z nich, který by trpěl nouzí. Vy snad ano? jestli existuje takový bývalý papaláš komunistického původu, pak dejte jeho adresu a já mu pošlu potřebných pár kaček na bydlení a stravu, ačkoliv sám nemám nazbyt. Ovšem nejprve si prověřím, jaké je to doopravdy s jeho nouzí.

Jen velmi málo poctivých a pracovitých se dostalo k majetku, který by mohli zvětšit na velkokapitálový rozměr. Ovšem bez známostí s bývalými komunistickými papaláši to stejně nedokáží.
21. 06. 2011 | 13:56

J. napsal(a):

Na rozdíl od některých diskutujících nevidím v prohlášení nic mimořádného-senzačního. Jde o normální prohlášení, se kterým musí rozumný člověk souhlasit. Policie již není loutkou v rukách Komunistické strany, což by si ještě dnes někteří současní soudruzi přáli.
21. 06. 2011 | 13:57

stationg Tantric napsal(a):

Stávka ukázala, jakým způsobem ovládají vládnoucí politické strany soudce a sdělovací prostředky a jak jsou média a soudy 21 let po revoluci servilní k politikům a aktuální politické ideologii.
Z toho opravdu zamrazilo.

Toto prohlášení policie lze vnímat jako velkou naději do budoucna - policie se distancuje od politiků a odmítá se podřídit politickému zneužívání (využívání).
21. 06. 2011 | 13:57

Ládik!!! napsal(a):

Někteří si pořád pletete policii s lidovými milicemi, soudruzi.
21. 06. 2011 | 13:59

milda09 napsal(a):

for stationg a J. - velmi dobře jste nás pochopili. Autorovi článku chceme podekovat, že si povšiml našeho prohlášení na našich stránkách.

S úctou k vám všem rozumným
Plechatý Miloš
www.ubs-mv.eu
21. 06. 2011 | 14:02

Mirek napsal(a):

Pánové zamyslete se nad tím co bylo v článku napsáno a co je dáno zákonem o policii. Ono prohlášení VV UBS-MV je velká pravda, není to žádný blábol. Prvořadým úkolem policie je chránit život, zdraví a majetek. O politicích se v zákoně nic neříká.
21. 06. 2011 | 14:13

Starý napsal(a):

Současná vládnoucí garnitura sice není nic moc, ale je o dost lepší než vlády předchozí. Obávám se že i než vláda budoucí socialistická.
Pokud chtějí policisté větší platy, než je stát schopen ufinancovat, mají pocit že jsou podhodnoceni, nechť odejdou do soukromé sféry. Pokud neseženou místo jako zaměstnanci tak se se svými schopnostmi nepochybně prosadí jako podnikatelé !
Je to snadné, až bude v soukromu lépe než ve státním, tak pak stát bude muset zvednout platy. Teď musí dlouhu snižovat.
Osobně ale nemám strach, že by policisté hromadně odcházeli, protože takový veget jako ve státním sektoru, by nikde neměli. Ale možnost mají.
21. 06. 2011 | 14:13

Joe Ratata napsal(a):

Ládík
My?
To vy!
Slepě poslouchat Stranu (ODS a její "B" TOP ve kterých jsou synci z KSČ) a nespoléhat se na vlastní rozum.
21. 06. 2011 | 14:17

Pepa z depa napsal(a):

Milý mildo09, Naši přízeň a solidaritu máte taky. Při stávce a pochodu jsme šli s Vámi v čele, protože sami z vlastní zkušenosti vímem kde je naše místo a za koho máme bojovati. A že na počátku každý kdo přísahá věrnost lidu, aby se dostal do řad elit, prokuratúry, soudů, vykořisťovatelů a jinám, kde bude moci vykořisťovat vlastní lid a zneužívat vlastních postavení, jsme zažili již PŘEHRŠEL a koukněte se co Nám teď sedí na hradě a ve všech pilířích moci, TO JE BÍDA CO? Tak s tím pojďme honem něco udělat, než přejde chuť i trpělivost VŠEM OBČANŮM ČR a vezmou ty paláce útokem a to se potom budou díti věci NEUVĚŘITELNÉ. Nejelegantnější řešení je GENERÁLNÍ STÁVKA a o té se dočtete jedině na www.vymenilijsmepolitiky.cz. Hezký den přeje 4. odboj a Pepa z depa. A co si myslíš ty Saltzmane, to je Nám šuma fuk a nebo víš co, viď? Tak čau, zdraví Pepa z depa.
21. 06. 2011 | 14:30

Chladný Milan napsal(a):

Mě jako úplně obyčejného občana štve to že ti co tady argumentují jsou jistě vystudovaní a tudíš ne hloupí,se různě a dětinsky napadají.Já bych si to představoval tak že určitě musíte vědět daleko vic než npř.dělík.Neuznávám nazor že odborář je komunista.V našem státě byla tato organizace pokřivena minulým režimem,tudíš taky potřebuje velké změny.V sousedních zemích je převážná část zaměstnaných v odborech,ať je to kapitalista nebo komunista.Každý se dá koupit jak politik tak předák.Je snad už do nebe volající jak to unás ve státě vypadá a právě vy kteří jste studovaní a na místech ze kterých vidíte ty svinstva,měli by jste pomoci jak odstrnit mafianské zpúsoby.Jinak se obyčejný člověk ocitne v takové situaci že veme klidně klacek proti tankům.
21. 06. 2011 | 15:52

Sprosťák napsal(a):

Bylo by dobré především u policie zakládat vše o vyšetřování velkozlodějen do podobných seznamů,jaké vede Cibulka.Není možno unést vše v paměti jednotlivců.Jen se nedat chytit,tato banda je schopná lidi pohřbívat ve velkém.Jim nevadí,kolik lidí za 20 let jejich řádění přišlo o životy a o majetky kvůli těm nezákonným machinacím a neskutečnému bordelu.Takže vzhůru hlavy a nedejme se zlomit.Nás je víc.
21. 06. 2011 | 16:24

Morgast napsal(a):

Vážený pane Kuchař, prohlášení kohokoliv je sice vždy věc vhodná k brání b potaz, ale v ČR je vždy rozdíl mezi slovy a skutky! Policie ČR i MP se dospustila ve své samostatné činnosti již několika závažných společenských pochybení. Byl zde zmíněn Czechtec a já dále připomínám i zásah MP v sídle ČT na Barandově. Ilustrativní příklad toho, že uvedená slova zůstávají pouhými slovy! Policisty nehaním ani nechválím jako celek, ale vždy dle selhání jednotlivce. Ovšem když si někdo chce hrát na morální autoritu, tedy ne z pozice legislativy, pak musím říci, ani zdaleka na to nemáte! Nejdříve takové velkohubé prohlášení musí být podloženo činy! A ty jsme dosud neviděli.
21. 06. 2011 | 16:51

Matematik napsal(a):

Primarni problem nejsou politici, ale media.
Dukazem je i to, ze media toto prohlaseni prakticky ignorovala.
Media a cenzori (soudruh Stejskal zde) jsou tou pricinou rozkladu hodnot a spolecnosti.
Media jsou zcela ve vleku politiku a jejich zadani. Jako justice.
George Bush zcela verejne napsal ve svych pametech, ze narizoval muceni zajatcu.
Nase media to ani nekomentovala natoz , aby to kritizovala.
Zfalsovane satelitni irackych laboratori nikdy nebyly podrobeny ani nasledne kritice.
"Kdo neni s nami, je proti nam"
Cely narod se prikrcil pred hrozbou iransky a KLDR raket.
Pry byl treba destnik.
Ktera media kdy kritizovala to, ze tady destnik neni, ze nejsou ty raketove hrozby, vubec ze je to prece problem....
Zadna
Kdo, ktera media kdy upozornila na to, ze prezidenti USA zamerne odstranili regulace na financnim trhu zavedene za velke hosp krize ve 30 letech 20 stoleti?
Nic. Jakoby nic takoveho neexistovbalo.
Za to jsme byli vystveni kanonade informaci o Bin Ladinovi.
Kdo veri, ze vubec byl?

Ne primarne politici, primarne tihle pohunkove jako redaktori aktualne.cz ti jsou hrobari demokracie. tenhle postkomunisticky povl, jenz mava mavatky jako na spartakiade.

Demokracie 2.0
Nebat se a nekrast
21. 06. 2011 | 17:04

Matematik napsal(a):

Kazedy pohled do zrcadla je riskantni.

Pokud nejste postkomunisticke stado, musite vzit tento fakt.
Politici jsou vasi zamestnanci. Ne naopak. Tedy vasi kritice interpelaci dopisy, emaily atd, maji byt urceny primarne tem, KTERE JSTE VOLILI.

Toto je zakladni paradigma, zakladni myslenkovy problem. Na tomto stoji tento kmotrostan. Vzdy, kdyz se neco na nejakeho kmotra vyvali, ono to logicky postavi tak, ze prece Paroubek nebo naopak, ze prece Klaus...

Pokud jste volili ODS, tak vasim zamestnancem neni Paroubek, nybrz Vondra Necas...

O tom to je. Toto je podstata postkomunistickeho stinu.
Ktery kmotr vam kdy pochvali primou demokracii? To by byl blazen i kdyby to byl treba za zelene, kteri v programu meli samou primou demokracii a pak, kdyz se hlasovalao o referendu, jako jedini JEDINI, byli zcela vsichni proti.

Ne ve Svycarsku si nezrusili dane ani armadu. Naopak. Co tam neni, to jsou Skanska, CEZ, VZP, Uhlene doly, armadni zakazky jako u nas....

Demokracie 2.0
Nebat se a nekrast
21. 06. 2011 | 17:13

Tom napsal(a):

Blábol pana Kuchaře,policie,soudy,státní zástupci jsou zkorumpovaní,celá společnost nestojí ani za zlámanou grešli a hesla tipu "Policie je pro lidi a ne pro politiky" jsou směšná!Policie je jenom pro sebe a pro ty kteří dobře zaplatí a je jedno jestli jsou modří nebo rudí!
21. 06. 2011 | 17:29

pepa napsal(a):

iniciativa by se měla jmenovat "vymeťme politiky". vyměnit dneska nejde, je třeba je vymést ze sněmovny, ze senátu, z hradu a ze všech zbytečnejch výborů, který se zakládají hlavně pro odložené politiky, ovšem plat je v tom dobrý.
21. 06. 2011 | 18:07

Voloďa napsal(a):

To je ale známé. Před každou revolucí (resp.občanskou válkou) také i policisté vypovídají poslušnost.
21. 06. 2011 | 18:38

pepepe napsal(a):

Myslím, že každého policajta musí děsně srát, že Vondra po tom všem ještě nesedí!!
21. 06. 2011 | 18:40

Petr napsal(a):

Kdyby se radeji venovali svemu moralnimu kreditu a duvere obcanu v tuto linou, neprofesionalni a z velke casti zbytecnou organizaci.
21. 06. 2011 | 18:42

H. napsal(a):

Opravdu mi běhal mráz po zádech, ale hrůzou. Pevně doufám, že je to nějaký podvrh. Pokud ne, předpokládám, že příslušní policisté jsou už vyšetřováni odborem vnitřních věcí MV a budou v nejbližší době z Policie ČR pro zcela nepřijatelnou politickou činnost propuštěni. Ale opakuju, skoro určitě je to hoax, něco tak strašného se snad proboha ani v české policii neděje.
21. 06. 2011 | 19:43

York Jelen ,Ostrava napsal(a):

....nestačím se divit a zároven' přidávám omluvu všem slušným policistům v naší zemi za mé neomalené myšlenky a poznámky na jejich adresu.Všechny Ty politické skorumpované čun'ata postavit mimo zákon....nechat zaplatit co ukradli v čele naší státní reprezentace,které zlodějina přirostla k srdci tak,že už si neumí odpustit ani prupisku.A nahnat je na veřejno prospěšné práce (samozřejmě po odpykání trestu)
21. 06. 2011 | 19:54

York Jelen napsal(a):

Múj komentář patřil k článku....vivat policie.Děkuji.
21. 06. 2011 | 19:57

muhaha napsal(a):

To by si ministr vnitra takové výhružky násilím proti demonstrantům těsně po "sametové revoluci"? Kam jsme se to dostali?
21. 06. 2011 | 21:29

No... napsal(a):

V závěru dodáváme, že se všichni vzdáváme nesmyslných výsluh, které jsou výsměchem ostatním pracujícím.
Tak TOHLE tam postrádám a kdyby to tam bylo, tak jim MOŽNÁ budu i věřit |!

Tak a teď pánové tu "O Karkulce...."....
21. 06. 2011 | 22:39

jin napsal(a):

No
Nejde ani tak o zrušení výsluh,ale hlavně je nemorální a prokorupční to,že se výsluha vypočítává z posledního roku,místo z celé doby služby.Z toho těží hlavně hlavouni,kteří mají kamarádíčky a ti jim nakonec nadělí statisíce,aby jim vylepšili výsluhu!!!Viz Houba,kterému Langer"za věrnost"nadělil tolik,že dnes má výsluhu 65 000Kč.A to Drábek brečí,že nebude na důchody!Tak to funguje i u hasičů/i suchých/,bachařů ,celníků...Výsluha měla být jako podpora při změně zaměstnání,kdy začínají od "píky",ale tohle si hlavouni vylobbovali na míru,neboť řadovým nikdo nepřidá !!!
22. 06. 2011 | 00:44

odbojář napsal(a):

Je zajimavé, že se nikdo nepozasavil nad informací ministra obrany Vondry, že od příštího roku bude ministerstvo obrany zvyšovat počty vojáků o 600 ročně, proč asi ??? Že by nás někdo chtěl obsadit, to snad ne, nebo se něco chystá a nebo má někdo strach o své majetky a teplé místečko? Hádejte Češí na koho potřebují po poslední stávce tolik vojáčků?
22. 06. 2011 | 08:12

kniha napsal(a):

Dobrý den,
na mně toto nepodepsané prohlášení působí jako materiál, sepsaný v Lidovém domě. Včetně frází typu obyčejný člověk. Autoři, možná policisté se mýlí ! Oni jsou v případě blokád, ničení majetku apod. povinni zasáhnout !
22. 06. 2011 | 08:20

floyd napsal(a):

nenechme se zblbnout žvástama bandy fízlů!!!
22. 06. 2011 | 08:39

Comt napsal(a):

Možná píši ne zrovna k věci , ale stalo se mně několikrát že jsem byl stavěn dopraváky a bylo mě vyhrožováno správním řízením když nezaplatím pokutu za to že mě nesvítí některá žárovka což svědčí o těžké vyčuranosti a určitě nařízení velitelů.Proto se divím takovým bajkám o : Pomáhat a chránit . Blbost , policajt zůstane policajtem v každém případě.
22. 06. 2011 | 08:39

Drak napsal(a):

To je jenom VÝZVA, zajímavé to bude, až se policie postaví na stranu občanů a jejich práva podle ústavy bude HÁJIT se zbraní v ruce. Šanci mají velkou, žoldáci jsou v Afganistánu, také oškubaní soldáti v kasárnách.
22. 06. 2011 | 08:53

protonda napsal(a):

Divobij - 21.6. 9:05 - Perfektní trefa ! Policisté jsou asi přece jen lidštější složka branných sil ČR,což o AČR už s jistotou říci nelze.Žoldák,který jde dobrovolně do Iráku,Afghanistánu,nebo Kosova "bránit demokracii",je nebezpečný všemu lidskému.PROTO BYLA ZRUŠENA ZÁKLADNÍ VOJENSKÁ SLUŽBA,PŘÁTELÉ ! Komu to nedochází,tomu polopatě : V dobách,kdy byli v armádě obyčejní dvacetiletí kluci,docházelo občas k odmítnutí rozkazu "střílet do svých lidí". Viz některé stávky v I.republice. Tento daleko zločinnější režim(po r.1989) PREVENTIVNĚ TOTO "NEBEZPEČÍ" ZRUŠIL-v AČR jsou dnes jen "profesionálové" = lidé,kteří méně myslí a snadněji zabíjí "třídního nepřítele". V tom byl celý smysl zrušení povinné základní vojenské služby.Žádná profesionalizace ,ale prachsprosté oddělení branné moci od běžných občanů.
22. 06. 2011 | 09:05

tahador napsal(a):

Je smutné číst některé komentáře. Chováme se jako nesmiřitelní fandové na fotbale, jedni fandí "modroptákům", druzí "oranžádám", třetí "veverkám" (ty vypadnou z I.ligy, takže fandů ubývá), další fandí "šlohnulperu" atd. atd. Prezident se svojí suitou přilévá oleje do ohně, jen ať víc hoří a čmoudí. My, občané jsme ztratili veškerou soudnost a máme klapky na očích jen pro to své "bratrstvo".
Vážím si všech lidí, kteří se snaží chovat slušně, kterým vadí arogance a bohorovnost politiků, vážím si policistů, kteří jako první začali volat DOST! Kdy se k nim přidají státní zástupci a soudci?
22. 06. 2011 | 10:21

r.m. napsal(a):

Goldman Sachs vydala bezcenné hypoteční papíry a Řekům nalhala bajky o jejich výhodnosti a budoucím růstu hodnoty. Dalo by se s klidným svědomím napsat že je do celého obchodu vmanipulovala. Potom Řekům zákeřné nabídla úvěr aby si oni mohli těchto "výhodných" derivátů nakoupit více. Záhy na to Goldman Sachs bidoval zároveň na
pokles akcií a dluhopisů, navíc ještě 8 biliónů dolarů na pokles Eura. Záhy poté uplatili Američané ratingové agentury aby zveřejnily onen nový "tajný dluh" Řeků právě u Goldman Sachs. Celá akce vynesla imperialistům obrovské jmění na úkor těch nejchudších a proto se vše dá považovat i za cílený útok USA na Evropu a její jednotnou měnu.
stačí?
22. 06. 2011 | 11:04

r.m. napsal(a):

http://norbertpuch.blbne.cz/12852-recky-problem-poprve-cela-pravda-co-tam-stalo.html
22. 06. 2011 | 11:06

Mirek napsal(a):

Právě pro tyhle případy "neloajality" našich ozbrojených sil tu naši kmotři potřebují americké žoldnéře. Napřed stačí jen pár techniků, pak se jeden najde zastřelenej a přijde jich celá divize. S neomezenými pravomocemi "se bránit" samozřejmě. Přesně tohle ostatně praktikují žoldáci naší vlády v amerických misích - "chrání" tam pár hodných doktorů nebo inženýrů co staví školy a kopou studny. Stavitelů 10, žoldáků 300...
22. 06. 2011 | 11:19

Anna Januária napsal(a):

Malá media si všimla, jen je skoro nikdo nečte:
http://www.evropsky-rozhled.eu/mimoradne-prohlaseni-odborove-organizace-unie-bezpecnostnich-slozek-mv
22. 06. 2011 | 14:26

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy