Jak budoucí místopředseda VV spadl z Marsu

28. 05. 2011 | 16:44
Přečteno 10838 krát
Když jsem v přímém přenosu na ČT24 viděl kandidátské vystoupení Tomáše Jarolíma, nevěřil jsem vlastním uším. Kdyby nebylo odpoledne, myslel bych si, že se mi zdá.
V naší zemi musíme zrušit anonymní akcie – tedy akcie na doručitele, hřímal nový člen vedení VV.

Řekl bych ano a tleskal bych. Pokud bych měl krátkou paměť. Pokud bych si nepamatoval, jak VV hlasovali o návrhu zákona, který tyto akcie rušil. Návrh zákona o zrušení listinných akcií na majitele jsem společně s Bohuslavem Sobotkou a ostatními poslanci ČSSD předložil sněmovně v tomto volebním období už v červenci 2010.

Návrh zákona byl zamítnut hned v prvním čtení v prosinci 2010. Díky rozhodnutí většiny poslanců nebyl propuštěn ani k diskusi do výborů. Pro zamítnutí hlasovali jako jeden muž poslanci ODS, TOP 09 a VV, konkrétně Lenka Andrýsková, Michal Babák, Kateřina Klasnová, Viktor Paggio, Petr Skokan, Vít Bárta, Karolína Peak, Radek John, Dagmar Navrátilová a další.

Prosím budoucího místopředsedu VV Tomáše Jarolíma, aby se seznámil s konkrétními činy a politikou své strany předtím, než bude příště - jemně řečeno - nepřesně informovat veřejnost.

Na závěr bych chtěl popřát dobrou inspiraci a nápady „guerille“ VV, až bude psát komentáře pod tento článek. Nezklamte prosím svého štědrého chlebodárce. I když na skutečnosti a faktech v tomto článku nezměníte zhola nic.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Marie napsal(a):

Pane Tejci máte pravdu, i když se to mnoha diskutujícím nemusí líbit. Jenom je třeba tu pravdu stále připomínat. Držím Vám palce.
28. 05. 2011 | 17:01

hoven napsal(a):

tejc,
problem bych spíš hledal v tom, že pokud ten zákon předkládala čssd, tak to byl zase nějaký zmetek, jako vždycky.
28. 05. 2011 | 17:01

pepa napsal(a):

Tejc a Bublan v PSP kolik let zahnívají, zločince netrestají, protiústavní puč v PSP tolerují, jsme v šoku, co Tejc za piruety předvádí! Kolika zločinům zabránil?
28. 05. 2011 | 17:03

Johanna napsal(a):

No, viděla jsem komediálnější projev - malého Bobeše.
Zatímco ve školách již skoro bachaři z učitelů vyrostli (leč žáci se zovou KLIENTI a NESMÍTE po nich nic chtít), školství šéfuje bachař z povolání.
Hrubé chování, strejcovské pojetí "proslovu", chlubení se vlastními chybami.
Státní maturity nejsou nic jiného, než kašpárkování pro příjmy Zeleného a spol. Není to nic, co by pozvedlo úroveň školství. Naopak - někde šla laťka až skoro na zem. Z bleděmodrého slona se udělal růžový, protože někdo potřeboval prodat přebytek své růžové barvy.
Divím se učitelům, že se Dobešovi na to nevys...
To je důkaz nejednoty učitelů.
Dobře jim nakonec tak.

Nikdo z VV neměl normální projev.
Mám vážně dojem, že to je spíš sekta - VehoVisti.
28. 05. 2011 | 17:04

donal napsal(a):

hoven
zmetek nezmetek jestli rušil anonymní akcie mel byt schválen nebo okamžitě mel být navrhnut jiný ani jedno se nestalo at VV tahnou naslibovali a nic nesplnili
28. 05. 2011 | 17:04

donal napsal(a):

pepa
kolik bereš od VV
28. 05. 2011 | 17:06

Da.Rock napsal(a):

Což o to, ony měly Vevery v programu víc věcí, na které rázem zapomněly, když se staly členy Kalouskovy vlády. Vyměnit program za korýtka je v této zemi celkem běžný postup.
28. 05. 2011 | 17:08

tonda napsal(a):

Tejc a MV, tak to se máme na co těšit, kolik zlodějů z ČSSD dopadne, třeba Standu za MUSku došetří, Slávka za OKD byty také a máme po vedení ČSSD, něco na DRátha za nemocnici MB, a jakou vládu sestaví ČSSD!
28. 05. 2011 | 17:09

Jiří Kapsička napsal(a):

Já bejt Tejcem ,slovíčko Mars , bych moc nepoužíval.
Paroubka by se to mohlo dotknout.
28. 05. 2011 | 17:10

hoven napsal(a):

donal,
já si myslím, že je lepší si počkat na kvalitní zákon. my taky nevíme, co všechno dalšího onen zákon předložený socbolševikem obsahoval. třeba všechnu moc odborům a znárodnování.
28. 05. 2011 | 17:10

donal napsal(a):

hoven
to čekání se nam nejak prodlužuje že ale tipuju že na to aby schvalili tech 230 000 měsičně jako plat poslance dlouho čekat nebudem a VV budou samo hlasovat pro zvednutí platu at VV tahnou
28. 05. 2011 | 17:13

donal napsal(a):

hoven
použiji tvoje slova jsem proti zadlužování tohoto státu proto si myslím žeby VV mely táhnout odkud přišli
28. 05. 2011 | 17:15

Peače napsal(a):

donal

nic a je mi všech Peač líto, btw jsou velmi snaživé za to jaké svinstvo musí krýt! ústavní puč dosud tolerují všichni, 120 mega na novou stranu také, klečící 4%šmejd na justici zcela vyšuměl!!!

Toto zásadní a hrubé ohrožení demokracie ČR= zločinné spolčení politiků v PSP!!!
Ústavní soud mlčí, PSP nerozpustí, ohrožení ČR činiteli nebylo zmírněno, naopak!
28. 05. 2011 | 17:16

Da.Rock napsal(a):

hovene, neříkej "my taky nevíme", řekni "já nevím".
protože kdybys místo toho svého hloupého kafrání trochu pohledal, mohl by sis ten návrh zákona přečíst.
Tady je:
http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=6&CT=22&CT1=0
28. 05. 2011 | 17:19

jeník napsal(a):

Nemáme naději něco změnit v zemi, kde jsou média velmi cinknutá, naopak davy tlumí! Není prostě zájem jako v r. 89 z okolí! Již nikoho nezajímáme, naopak naši šmejdi v politice ČR budou po rozpadu státu jako odstrašující pacholci odsuzováni!
28. 05. 2011 | 17:22

donal napsal(a):

no VV kde mate ten boj proti korupci když jste zamítli ten zákon ? jste u me nehorázni šmejdi co obelhali spoustu lidí a ješte tuto zem vedou do záhuby
28. 05. 2011 | 17:27

Dočekal napsal(a):

donal:

Uvědomte si, prosím, že pod nickem hoven tady diskutuje absolvent Vysoké školy, tedy vzdělanec. Nebo "zdělanec?" Když ono se mi to v jeho případě už nějak plete.

Tenhle jezdec na kolečkových bruslích mi ze všeho nejvíc připomíná slepici. Jen s tím rozdílem, že slepice jednou za den snese vajíčko, zatím co nick hoven několikrát denně po.ere dvorek.
V tomto případě zasviní svými výplody zdejší diskuse.

Jo a na tu seanci strany Věci Veřejné jsem se díval taky. Nevím sice, čím chtěli jednotliví protagonisté oslnit nejen posluchače u televize, ale hlavně delegáty.

Mně osobně to ze všeho nejvíc připomnělo veřejné stranické schůze bývalé KSČ. "Soudruzi, je nutné, je potřebné a mělo by se."
Teď jsem jen zvědavý na to, jestli na fotkách v tom příštím kalendáři "Véček" už budou Bártovy "girls" nahoře "bez."

To poštěkávání místních ratlíků tu vyprázdněnost marketingového projektu pana Víta Bárty nepřehluší ani náhodou.
28. 05. 2011 | 17:27

hoven napsal(a):

donal,
toho, aby schávili plat poslance 230 000 kč se nikdy nedočkáme. protože ted je včetně náhrad 290 000 kč a socani, jak slyšeli, že by měli jít o 60 000 kč dolů tak začali kvílet jako čuňata na jatkách. soudružka gajdůšková z čssd řikala v rádiu, že na její kvalitní práci je i těch 290 000 kč málo, protože potřebuje alespon dva asistenty.
28. 05. 2011 | 17:48

hoven napsal(a):

dočekale,
přečtěte si muj příspěvek nahlas pětkrát po sobě, potřebujete to jako sůl.
28. 05. 2011 | 17:50

Da.Rock napsal(a):

A ty si, hovne, přečti ten návrh zákona a řekni mi, co je v něm špatného.
28. 05. 2011 | 17:58

hoven napsal(a):

da.rock,
mě se nechce. na to jsem si zvolil zastupce do parlamentu, který berou 300 tisíc měsíčně, aby četli návrhy zákonů. . já čekám, že koalice urychleně ty akcie zruší.
28. 05. 2011 | 18:04

Da.Rock napsal(a):

Aha, tak tobě se nechce. Ale je ti jasné, že když to předložila ČSSD, tak je to špatné.
Ty jsi ale mazaný kocour.
Takového exota pravici přeju. Jsi hezká ukázka jak to je s inteligencí a vzdělaností pravicových voličů. :-)))
28. 05. 2011 | 18:11

zemedelec napsal(a):

Pane Dočekal.
Je to smutné zjištění,nejen voličů VV,ale i voličů,kteří očekávali úplne jiné působní a prosazování volebního programu.Co je ale nejhorší,že si kálej sami do vlastního hnízda,tak tá věrohodnost padá úplne k nule.Ješte neco horšího než zelení.Vidina dobrých míst zisků jim úplne zatemnila mozek.Zodpovědnost a úcta je nezajímá.
28. 05. 2011 | 18:12

hoven napsal(a):

da.rock,
nemám k socanum důvěru.
28. 05. 2011 | 18:15

Kritik napsal(a):

Několik citátů:

Kazatel 1:15
Co je křivé, se narovnat nedá, co chybí, se nedá nahradit.

Zjevení Janovo 22:11
Kdo škodí, škoď ještě; a kdo smrdí, smrď ještě; a kdo jest spravedlivý, ospravedlni se ještě; a svatý posvěť se ještě.
28. 05. 2011 | 18:36

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dočekale,
přečtěte si muj příspěvek nahlas pětkrát po sobě, potřebujete to jako sůl.
28. 05. 2011 | 17:50
----------------------
Ale no tak, vysokoškoláku hovene!

Jak vidím, právě jste se přiznal, že vůbec nevíte, co plácáte. Návrh zákona, na který dal odkaz nick Da.Rock jste nečetl, ale moc dobře víte, že je špatný, protože jej předložili "socani."
Nevím sice, co vás k tomu vede, ale každým vaším "diskusním" příspěvkem pouze potvrzujete to, co si o vás myslím už delší dobu a co jsem tady také několikrát napsal.
Vy jste nejen typ člověka, kterému u nás na Moravě říkáme "jednoduchý." Vy jste navíc neuvěřitelný lhář. Pokud dobře počítám, tak jste se tady už dvakrát pochlubil tím, že jste absolventem Vysoké školy. Oproti dalšímu vysokoškolákovi s nickem Rumcajs jste ale odmítl upřesnit, jaká že to ta Vysoká škola vlastně byla.

Tak co, zkusíte se pochlapit a pochlubíte se nám také tím, jaký obor jste to vlastně vystudoval? Já jen, že když jste už dvakrát řekl "A," tak že byste také mohl alespoň jednou říct ono "B."
Tak co, zkusíte to? Nebo mi opět prozradíte jen něco o "pampers," tedy plenách pro dospělé?
---------------
Jo a k té sektě s názvem Věci Veřejné už nemám co dodat. Naděje staronového předsedy této partaje pana Radka Johna, že "jeho" strana po tomto jejich sletu získá hodně příznivců, je z říše snů.
Ale na ten jejich nový kalendář jsem docela zvědavý.
28. 05. 2011 | 18:40

donal napsal(a):

VV patří na smetište dejin politiky této země ale se bojím že nam zaneřádí i to smetiště
a koukam najak zmizeli placení přiznivci této rádoby strany
28. 05. 2011 | 18:48

hoven napsal(a):

dočekal,
duveřuju svým zvoleným zástupcům v parlamentu, kteří ten socanský návrh odmítli. nevěřím socanům. vy čtete všechny návrhy zákonů? může se stát, že i navrh, který předkládají socani je dobrý. ala ma to velice malou pravděpodobnost. socani vycházejí ze zásad, s kterýma nesouhlasim, jako například, že zdroje jsou nebo že někdo má právo na státní dávky a důchody ve výši zajištující důstojný život. takové právo neexistuje.
28. 05. 2011 | 18:52

Píďalka napsal(a):

VV sice budou vykřikovat líbivá hesla, ale pak dojde ke K9 a Nečas s Kalouskem je zase srovnají. Ona totiž představa, že by položením vlády mohli za pár měsíců přijít o své čtvrtmilionové platy, zabera spolehlivě. Trojkolka stojí a padá s podporou VV a naopak VV stojí a padají s trojkolkou.
Špatná vyhlídka pro 70% národa pro další tři roky
28. 05. 2011 | 19:14

Dočekal napsal(a):

hoven:

Ano, já ty návrhy zákonů čtu.
A nejen to. Navštěvuju také všechny poslanecké a senátorské dny, které pořádají jednotliví poslanci a senátoři v našem bývalém okresním městě.
A těm poslancům a senátorům kladu docela nepříjemné otázky. Nejsem tedy z těch, kteří jednou za čtyři roky hodí volební lístek do urny a pak jen koukají s otevřenou hubou, jak ti, kterým dali spolu s volebním hlasem taky svoji důvěru, dělají pravý opak toho, co slibovali voličům před volbami.

Nevím, co vás vede k tomu, abyste tady nejen exhiboval, ale abyste se navíc projevoval jako neuvěřitelný lhář a demagog. Vy si zřejmě vůbec neuvědomujete, jak moc tím shazujete skutečné absolventy Vysokých škol. Takhle primitivně jako vy se totiž může projevovat pouze absolvent Zvláštní školy. Skutečný absolvent Vysoké školy v žádném případě nenapíše to, co vy tady zveřejňujete mnohokrát denně.

Pro mne to, že tajíte, jakou že to Vysokou školu jste to vlastně absolvoval, není samozřejmě žádné překvapení. Vy se totiž bojíte, že se do té sítě vlastních lží zapletete natolik, že už se z ní nevymotáte.
Klidně ale pokračujte v tom svém blábolení dál. Tady vás už stejně nikdo nebere vážně.
28. 05. 2011 | 19:16

hoven napsal(a):

dočekal,
to musíte mít hlavu velkou jako lenin, přečíst třeba novej občanskej zákoník, to musela být dost fuška. ještě při tom stačíte chodit na schuze do bývalého okresního města, večně sedět u kompu a otravovat. to už si ani nestihnete vyměnit pampersky.
28. 05. 2011 | 19:36

Sladkey napsal(a):

J.Tejc napsal:
"Pokud bych si nepamatoval, jak VV hlasovali o návrhu zákona..."

Je vidět, že pan poslanec patří ke vzdělanější a inteligentnější části populace.
:-D
28. 05. 2011 | 19:50

Dočekal napsal(a):

Hovene,

tak kdypak se už konečně pochlapíte a prozradíte mi, jakou že to Vysokou školu jste to vlastně absolvoval?
Nebo je to ve skutečnosti tak, jak jste to tady psal, tedy že "máte vysokou školu?"
V tom případě vám věřím bez výhrad. On je opravdu rozdíl tu Vysokou školu úspěšně absolvovat, nebo ji mít někde na obrázku.
Pokud si vzpomínám, tak vy jste napsal toto: "ja mam vysokou školu a ten dotazník jsem malem z...l. škoda, že nepřišel asistent."

Takže ještě jednou: Vy jste tu Vysokou školu absolvoval, nebo ji pouze máte?
Za odpověď vám děkuju předem.
28. 05. 2011 | 19:53

Suchec napsal(a):

Hoven dnes perlí. On je jako bolševik.

Stačí, kdo to napsal, a je jedno, co napsal.

Klasický příklad uvědomělého straníka.

A ten bude něco vykládat o bolševicích a poučovat o demokracii a svobodách.

Ten zákon se tenkrát nemohl zrušit, už jen kvůli účasti vysokých politiků v akci FV 1kWh za 13,50.
Museli s tím počkat.
28. 05. 2011 | 19:59

vlk napsal(a):

No pan budouc místopředseda skutečně předvedl, co je to myslet vlastní hlavou.. Jen co je pravda.

Už jsem to pojedna. A ZÍTRA to bud ena mém sloupku na faustovi. Užil jsem si ho.

Jak jsme napsal - po půlnoci to bude ke čtení zde:

http://urfaust.bloguje.cz/
28. 05. 2011 | 20:01

lopot napsal(a):

S panem Tejcem souhlasím.
Matně si vybavuju rohovor s panem Johnem. Novinář: "Proč jste hlasoval proti zrušení akcií na doručitele?" John: "Prostě se akcie na doručitele rušit nebudou. Tečka." A zatvářil se nějak divně, jako by ho někdo donutil hlasovat proti. Jestli byl donucen Bártou nebo ODSTOP můžu jen hádat. ODS každopádně potřebuje nějaký čas na reorganizaci svého zaběhnutého systému, jehož součástí jsou i anonymní akcie. Věřím tomu, že časem se tato koalice odhodlá anonymní akcie zrušit, pokud zůstane na trůnu.
28. 05. 2011 | 20:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal dva urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 05. 2011 | 20:13

Da.Rock napsal(a):

hovene, (ne)důvěra by bylo namístě, kdybys neměl o tom návrhu žádné informace. Pak by ses mohl řídit svými pokřivenými subjektivními dojmy
Ale já jsem ti tady předložil znění toho zákona a ty si jej můžeš přečíst a říct, co je na něm špatně.
Zjevně to ale nedokážeš, protože tomu prostě nerozumíš.
A když chybí inteligence, vzdělání a přehled, tak holt už zbývá jen ta dogmatická (ne)důvěra. Pokud jsou voliči levice inteligentnější a vzdělanější, pak ty musíš být ultralevičák. :-)))
28. 05. 2011 | 20:16

hoven napsal(a):

dočekale,
já už jsme to tady jednou psal. měl jsem o vašem archívu jinačí mínění.
28. 05. 2011 | 20:18

eM napsal(a):

Jarolím spadl z Marsu ? no vida - tak Paroubkovi Marťani konečně přicházejí...
28. 05. 2011 | 20:18

Da.Rock napsal(a):

Oprava - Pokud jsou voliči PRAVICE inteligentnější a vzdělanější, pak ty musíš být ultralevičák. :-)))
28. 05. 2011 | 20:19

jaroslav málek napsal(a):

Vlku,
hlavně ať v tom novém opusu zase nemáte takové kraviny, jako s tím mlamojem, co se vám zazipoval před auto.
28. 05. 2011 | 20:21

hoven napsal(a):

da.rock
musíte si vždycky ráno podívat pod polštář jestli tam nahodou neni zlaťák?? já vim po těch letech , co od socanů čekat, nemusím číst jejich návrhy zákonů. pokud chtějí socani něco dobrého udělat, at podpoří vládní reformu důchodů, protože sami žádnou nemají.
28. 05. 2011 | 20:23

amdg napsal(a):

Hned zpočátku jsem k radosti kolegů pojmenoval strnu vašich veverek V5 tedy neřízenou střelu fau pět... to jsme se ještě smáli.
28. 05. 2011 | 20:25

Petr B. napsal(a):

Topolánek přece řekl, že VV jsou pouze mafiánským produktem pražské ODS a že tedy i jejich program je stejný, jako program ODS a TOP09. Věci veřejné však musely předhodit veřejnosti před volbami jiný program, který měl za úkol odtáhnout od ČSSD její voliče (to se povedlo, VV získaly 10 procent voličů ČSSD, Šloufova a Zemanova SPO pak 4 procenta....22+10+4 rovná se 36 procent, které měla ČSSD získat viz průzkumy veřejného míněni či krajské volby 2008).
VV proto ani žádné sliby voličům splnit nemůže (zrušení anonymních akcií, majetková přiznání, znovuzavedení progresivní daně, zrušení nesmyslných regulačních poplatků), nejsou to její skutečné priority. VV nemyslí vážně ani boj proti korupci, konekonců všechny výše uvedené zákony byly přijaty díky korupci v minulém parlamentě...ale John s Bártou atd. s touto korupcí souhlasili, souhlasili totiž s veškerým konáním české pravice.
Jedinou šancí VV po zbytek volebního období až do poloviny roku 2014 je balamucení voličů různými přísliby (viz Jarolímkův staronový příslib), které nikdy nesplní kvůli různým záminkám (např. že jsou nejslabší částí koalice a proto si nemohou na ODS a TOP09 tak vyskakovat atd.) Je otázkou jestli jim voliči tuto hru na více méně impotentní opozici vůči ODS ve vládě budou v následujících 3 letech věřit.
28. 05. 2011 | 20:29

donal napsal(a):

VV jsou pekně tedy zkorumpovaní pokud nehlasovali pro zrušení anonymních akcii tak at si tahnou šmejdi jedni
28. 05. 2011 | 20:29

Da.Rock napsal(a):

Neříkej mi, hovne, co od socanů čekáš.
Řekni mi, co je špatného na tom návrhu. Pokud to nevíš, tak mlč. A nebo se dál ztrapňuj svojí bolševickou rétorikou. Je to na tobě.
28. 05. 2011 | 20:33

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dočekale,
já už jsme to tady jednou psal. měl jsem o vašem archívu jinačí mínění.
28. 05. 2011 | 20:18
--------------------
Co by vám to udělalo, kdybyste to tedy zopakoval ještě jednou?
Já jen, že o těch pampers jste tady začal psát jako první vy a použil jste to proti mně jako "argument" několikrát. Naposledy v této diskusi.

Tak co, prozradíte mi konečně, jakou že to Vysokou školu jste vlastně absolvoval? Já jen, že by to jistě zajímalo nejen mne.
Ono totiž není nikdy na škodu znát Vysokou školu, která produkuje takové vzdělance, jako jste vy.

Tak co, zachováte se konečně jako chlap, nebo už hodláte být i nadále jen místním tláskalem?
Tak tedy naposledy: Jak že se jmenuje ta Vysoká škola, kterou jste absolvoval?
Za odpověď vám opět děkuju předem.
28. 05. 2011 | 20:36

donal napsal(a):

VV za rok vladnutí jste nedokazali učinně bojovat s korupcí dokazali jste že dokažete spolupracovat s korupčníky z ODS a TOP09 tak se sbalte a tahnete kde vas nebude videt a slyšet
28. 05. 2011 | 20:42

donal napsal(a):

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/198341.aspx
co k tomu dodat sami řikaj nezvladame to
28. 05. 2011 | 20:43

donal napsal(a):

admin
proč byl smazán muj první příspěvek???
28. 05. 2011 | 20:47

hoven napsal(a):

da.rock
nevím, zákon jsem nečetl. vyslovil jsem pouze doměnku, že se bude opět jednat o nějaký zmetek. nevím ani o jednom zákonu z dílny čssd , který by nebyl zmetek. např. zákoník práce 2006. funkcionáře odborů nelze vyhodit z práce. přitom se většinou jedná o největší lemply.
dočekal,
to se netýká tématu.
28. 05. 2011 | 20:50

Balú napsal(a):

Na závěr bych chtěl popřát dobrou inspiraci a nápady „guerille“ VV, až bude psát komentáře pod tento článek. Nezklamte prosím svého štědrého chlebodárce. I když na skutečnosti a faktech v tomto článku nezměníte zhola nic.
=============
Hmm, se vším by se nechalo pane Tejci tak nějak souhlasit, ale za ten závěr Vašeho článku byste zasluhoval na pamětnou pane "politiku". Tímto závěrem jste jen dokázal, jak dokáže být politik stupidní a arogantní, takovouto rétorikou si předvádějte tam u vás v Parlamentu, tam jste si v tomto všichni rovní, my voliči si přeci jen stojíme daleko výše než vy politici, ať už je to morálka, slušnost a pracovitost.
28. 05. 2011 | 20:57

jo jo jo napsal(a):

17:27 - navážení se, téma blogu podružné
18:40 - navážení se, téma blogu podružné
19:16 - navážení se, sebereprezentace
19:53 - navážení se, nic k blogu
20:36 - navážení se, nic k blogu
28. 05. 2011 | 21:04

Da.Rock napsal(a):

hoven - vyslovovat domněnku, aniž by se člověk obtěžoval zjistit si fakta, je právě ukázkou onoho tupě-bolševického přístupu.
Připomíná mi to výrok jedné naší veleslavné zpěvačky a známé stoupenkyně Václava Klause, které se kdysi ptali na nějakou věc související s ODS a jejím financováním a ona bezelstně odpověděla: "Víte, já tomu nerozumím, ale věřím panu profesorovi."
Mohli byste si podat ruce. Ty tomu taky nerozumíš, ale věříš... Kdysi takhle lidé podepisovali petice za odsouzení Horákové. Nic o tom nevěděli, nerozuměli tomu, ale prostě věřili tomu, co řekla strana.
28. 05. 2011 | 21:04

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane donale,

měl jsem pocit, že jsem to výše napsal. Pokud někoho nazýváte "šmejdem", je to myslím nejen na těchto stránkách považováno za hrubou urážku. A tudíž zde jako takové mazáno (tedy pokud to zaznamenám, což zejméne o víkendu není vždy úplně jisté).

Přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou debatu.

Libor Stejskal
28. 05. 2011 | 21:05

Da.Rock napsal(a):

Ale Balú, že VV používá placené diskutéry si přece ani Tejc, ani nikdo jiný nevymyslel, s tím přišla přece členka VV. Takže nenadávejte na zrcadlo, když máte křivou hubu.
28. 05. 2011 | 21:06

stejskal napsal(a):

Ano, pane jo jo jo,

bohužel. Celá řada lidí si takto zřejmě představuje debatu.

Hezký večer.

Libor Stejskal
28. 05. 2011 | 21:07

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):

dočekal,
to se netýká tématu.
--------------------
Aha. Takže "pampers" se tématu týkají a můj dotaz na to, jakou že to Vysokou školu absolvoval nick hoven, se tématu netýká. Podivné!

No nic. Alespoň teď vím, že nick hoven je jen obyčejný tlučhuba, který se tady vytahuje jako guma z trenek od Vietnamců.
A že tento vysokoškolsky vzdělaný člověk sice návrhy zákonů nečte, ale zato přesně ví, že ty "socanské" jsou samozřejmě všechny špatné.

Je velice smutné vidět, jaké typy lidí používá k dehonestaci ČSSD ta naše slavná "pravice."
Je ale mnohem smutnější pozorovat, jak se strana Věci Veřejné jako celek ztrapňuje takříkajíc v přímém přenosu a jejím členům to vůbec nevadí.
Tady se zřejmě dopustím prohřešku proti Kodexu diskutujících: "Koryto je koryto, i když je v něm nablito."
28. 05. 2011 | 21:08

Dočekal napsal(a):

Tak on nick "jo jo jo" je pan?

Ale to je mi teda novina! A že má ten "pan" tím svým seznamem opravdu co říci k tématu článku a potažmo i této diskuse!
Jo a to podrbání za ouškem taky nemá chybu. Jistě to bylo pouze za pravým.

Jo a že k vybraným slovům, odporujícím Kodexu diskutujících přibylo slovo "šmejd?" Opět žádné překvapení. Tonoucí se i Kodexu diskutujících chytá.
Já jen, že když jsem pastnul do svého příspěvku sprosťárny, které tady vyprodukoval nick Rumcajs a které samozřejmě v diskusi zůstaly, skončil ten můj příspěvek bez jakéhokoliv zdůvodnění v Jámě Pamětnici.

A takový to byl ještě nedávno slušný diskusní server!
Tedy až do letošního 18. ledna.
28. 05. 2011 | 21:18

Maximus napsal(a):

VV jsou obrovské zklamání pro spoustu lidí, využili toho, že zde byla a dosud je společenská objednávka na nové strany a nové politiky. Nejdříve sliby a honosný politický program a pak spolčení s dinosaury! Bohužel to byl hlavně projekt pana Bárty, který se chtěl dostat přes vysoké politické funkce k velkým penězům zejména ze státních zakázek, protože tam neměl potřebné konexe. Předtím "vařil" jenom v komunální rovině kde se jedná "jen" o milióny, ale takhle by se dostal na vyšší úrověň kde se rozhoduje o miliardách. A o to mu hošanovi šlo! Dnes už je jisté, že VV to mají spočítané a voliči jim u voleb dají vědět co si o nich myslí! Nejvíc ale na všem tom dění kolem VV mrzí zbytečná ztráta času, lidé mohli volit jinou menší a serióznější stranu a pak to, že i když dnes opravdu se někdo objeví co to myslí vážně a chce stojaté vody naší politické scény rozčeřit a a změnit k lepšímu, tak zejména ti nejistí a váhající voliči mu už jen tak neuvěří. Řeknou si, že jednou udělat ze sebe hlupáka stačilo!
28. 05. 2011 | 21:28

jo jo jo napsal(a):

21:08 - urážky
21:18 - odvádění pozornosti od vlastních destrukčních aktivit
28. 05. 2011 | 21:33

donal napsal(a):

dobrý večer pane stejkale
prosil bych tedy o radu pokud nemohu lidi kteří slibují že budou přijimat protikorupční zákony a za tyto sliby byli zvolení do zakonodárného sboru této republiky a poté takovéto zákony jak bylo uvedeno v čláku nepřijímají jak je tedy mohu podle vás nazývat aby mé budoucí příspěvky nebyly smazány? pravé slovo je podvodník?lhář?zproneverec dané veci? zkorumpovanec?zaprodanec?
28. 05. 2011 | 21:43

Balú napsal(a):

Da.Rock napsal(a):
Ale Balú, že VV používá placené diskutéry si přece ani Tejc, ani nikdo jiný nevymyslel, s tím přišla přece členka VV. Takže nenadávejte na zrcadlo, když máte křivou hubu.
==========
Hmm, tak placené diskutéry má každá strana, to se všeobecně ví, a jestli je zrovna ČSSD tím vyvoleným, který má právo nastavovat nějaké zrcadlo, tak o tom dost pochybuji, nehledě k tomu, že to není o křivé hubě ale o křivém zrcadle, které bylo nekvalitně odlito a zkresluje skutečnost. A o tom, že politici dokážou být arogantní a stupidní hlupáci, kteří namnoze trpí syndromem mesiášství a retorickým exhibiocinismem, tak o tom snad ani netřeba vést polemiku, pan Tejc to svým závěrem článku jen potvrzuje a Pánu Bohu žalováno, není jediný, tohle jde napříč politickým spektrem v našem Parlamentu.
28. 05. 2011 | 21:43

hoven napsal(a):

tahle vláda by skončila, pokud by měly VV preference nad 7% a docent by risknul předčasný volby. ale to si myslim nehrozí. podle mě vláda vydží celý období. bárta ví, že ohlodaná kost je lepší než žádná kost.
28. 05. 2011 | 21:58

Dočekal napsal(a):

donal:

Ptáte se sice dobře, ale počítejte s tím, že se odpovědi na vaši otázku nedočkáte.

Těch, kteří po panu Stejskalovi požadovali jakýsi seznam zakázaných slov a termínů, bylo samozřejmě víc. Já jsem byl jedním z nich.
To, že vám pan Stejskal neodpoví, neberte od něho jako přehlížení jednoho nevýznamného diskutéra. Pan Stejskal vám neodpoví z důvodů čistě prgmatických. Pokud by totiž měl odpovědět po pravdě a podle skutečnosti, tak by si tím zavřel dvířka k možnosti využívat Kodex diskutujících podle vlastního uvážení.

Jeden čas jsem si archivoval "špeky," které tady zcela běžně produkuje nick Rumcajs. Pak jsem si ale přečetl výraz, kterým pan Stejskal zdůvodnil výmaz jednoho diskusního příspěvku a došel jsem k názoru, že dělám pitomost.
Ten výraz, kvůli kterému zmizel celý diskusní příspěvek, byl "hňup."

Tady jsem teprve pochopil, jaká hra se to tu vlastně hraje. A že jsou jedinci, kterým je tady dovoleno téměř vše a oproti tomu jsou tací, kterým tady není dovoleno téměř nic.
Ale pan Stejskal píská pokaždé pouze "rovinu." To jste si ostatně měl možnost vyzkoušet sám na sobě.
Ale ten jeho "pomocníček" s nickem jo jo jo je opravdu "Boží."
28. 05. 2011 | 22:00

Da.Rock napsal(a):

Balú: Nevím, jestli má každá strana placené dikutéry, já žádného neznám, ani jsem od žádné jiné strany neslyšel, že by nějaké používala. S vyjímkou VV.
Takže zrcadlo je v pořádku.
A navíc to vypadá, že Tejc udeřil hřebíček přímo na hlavičku, že Balú? ;-)
28. 05. 2011 | 22:03

Balů napsal(a):

Da.Rock napsal(a):
Balú: Nevím, jestli má každá strana placené dikutéry, já žádného neznám, ani jsem od žádné jiné strany neslyšel, že by nějaké používala. S vyjímkou VV.
Takže zrcadlo je v pořádku.
A navíc to vypadá, že Tejc udeřil hřebíček přímo na hlavičku, že Balú? ;-)
===========
To jako myslíš DaRocku, že beru peníze za to, že píšu reakce? Ty jsi dobrý vtipník. :O))))))))) Jen k tomu, pokud mne, voliče, nějaký politický tlučhuba jako pan Tejc nazve nějakým příslušníkem guerilly, tak na to bych snad už jen poznamenal:
"Kdyby člověk všechnu moudrost světa měl, jisto je, že hlupcem není,
Vděčně mu naslouchej, když rozdává kolem, svého naučení,
Však, pokud volem nazván jsi, přitom poučení,
Vůl stává se moudřejším a mudrc se stává volem, role ta se změní."

A je docela s podivem, že Tě to jako voliče neuráží, nebo je to jen proto, že to prohlásil Tvůj vyvolený? Ono to vlastně začíná být docela pravidlem politiků z ČSSD, že se takto pejorativně vyjadřují voličích jiných politických stran. Mně je úplně jedno, jestli si politici budou mýt palici mezi sebou, od toho tam jsou, ale do občanů by se rozhodně trefovat pro jejich volbu neměli.
28. 05. 2011 | 22:28

stejskal napsal(a):

Pane donale,

to je Vaše věc, jak je chcete nazývat. Já Vám toliko sděluji, že hrubé nadávky, pokud zde na ně narazím, mažu (ostatně to stojí v záhlaví každé debaty a Vy tím, že zde publikujete, přistupujete na jistá pravidla). Aktuálně.cz nemá zájem poskytovat jim svůj prostor.

Časem sám zjistíte, zda-li Vám takto nastavené debatní prostředí vyhovuje, či nikoliv.

Libor Stejskal
28. 05. 2011 | 22:31

hoven napsal(a):

da.rock
strana nic neřekla. já nevěřím, že by čssd byla schopná předložit nějaký kvalitní zákon. kdo by ho asi tak napsal. klobásoví specialisté mládek s havlem??? anebo škromach proslulý svou pracovitostí, jak řiká sám velký puchejř???? socani se myšlenkově zasekli na "zdroje jsou" , třináctých důchodech a ODS mínus. jejich strategie je dělání dluhů a zvyšování daní bohatým. pro mě je to málo.
28. 05. 2011 | 22:33

Da.Rock napsal(a):

Balů - jen ti zopakuju, co už jsem napsal jinde - Tejc se nestrefuje do voličů. Strefuje se do najaté klaky placených diskutérů. A před těmi opravdu žádnou pokoru mít nemusí. To jsou v podstatě jen politické prostitutky.
28. 05. 2011 | 22:34

Da.Rock napsal(a):

hovene, ty nepotřebuješ diskuzi. Ty nepotřebuješ ani argumenty. Ty prostě VĚŘÍŠ. A to ti stačí. Takoví slepí věřící ale nadělali v historii tu nejhorší paseku. Ve funkci užitečných idiotů (cenzor promine) pomáhali Stalinovi, Hitlerovi, Gottwaldovi a budou pomáhat navěky. Jim stačí víra a STRANA, která jim ukáže cestu. A oni se po ní vydají, i kdyby je měla zavést do propasti.
28. 05. 2011 | 22:38

hoven napsal(a):

da.rock,
čerpám ze svých zkušeností.
28. 05. 2011 | 22:44

Balú napsal(a):

Dobře DaRocku, nebudem to dále rozebírat, odpověděl jsem také jinde. Nebudeme se nahánět po diskusních forech.:o))
28. 05. 2011 | 22:49

Pavla2 napsal(a):

Pane Dočekale, moc se tady sice v poslední době nevyskytuji, ale pokaždé, když náhodou ano, tak zaznamenám, že bědujete nad tím, jak Vás nick hoven a Rumcajs urážejí, ale já vidím spíše opak. Vždy začnete nejdříve právě Vy, nikdy téměř nezapomenete jich vzpomnět hned v prvním příspěvku. Proč by se Vám někdo měl zpovídat, jakou má vysokou školu? Abyste ho pak neustále napadal jako Rumcajse, že má "jen" nějakou báňskou a že má cosi s bagry a garáží? Tohoto pána neznám, ale podle jeho názorů si myslím, že si firmu musel od píky vybudovat a určitě to nebylo zase tak jednoduché. Každého oponenta zesměšňujete. Přitom slušné podnikání dneska je docela záhul. Vy taky tady nevypisujete, jaké máte vzdělání a čím jste se vlastně živil a co v životě dokázal. Jediné, co člověk může pod každým blogem číst, tak je Vaše naříkání, jak Vás komunisti pronásledovali. Nejste sám, kdo na tom takto byl a píše zde. A od nikoho jiného to tady nemusíme pokaždé číst. To, že se podepisujete vlastním jménem, není žádná statečnost. Nick drzá zrzka Vám to napsala dobře. Každý netouží po tom, aby ho pak oponenti napadali i jinak. Dnes není problém si jistého člověka vyhledat. Já např. nemám problém se každému představit. Ovšem nejsem zvědavá na to, aby pak někdo, komu se mé názory nelíbí, mi případně ničil pověst firmy nepravdivostmi kolujícími po internetu.
Takže pokud nechcete, aby Vám někdo psal o pamperskách apod., tak se nenavážejte do druhých. Vy jste totiž strašný narcis a moc si o sobě myslíte. Ovšem kritiku od jiných přijímáte velmi nerad.
Jinak se omlouvám, že jsem vstoupila do diskuse a toto není k tématu, ale už se to místy nedá číst a jen odradí ostatní. Lituju pana Stejskala.
28. 05. 2011 | 23:10

hoven napsal(a):

pavla2
dědek se rád hádá, ale sprostej není.
28. 05. 2011 | 23:32

ehm napsal(a):

ČSSD zákon navrhla - VV, ODS a TOP zrušení akcií na držitele odmítly. Samy tyto strany neudělaly nic. O čem diskutovat? O primitivech, kteří zvolili ODS, TOP a VV? Současný marasmus je JEJICH vina, ne vina politiků, jich se máme štítit, ne politiků.
28. 05. 2011 | 23:56

Důchodce68r napsal(a):

http://ekonom.ihned.cz/c1-46456500-zmatek-nad-zmatek
29. 05. 2011 | 02:00

Holubář napsal(a):

Dočekal:
Nechte už laskavě hovna a na pokoji, jó?!
Mohu potvrdit, že studoval práva v Plzni, protože jsme studovali spolu. Bylo to ve středu 17. května 2006. Viděl jsem ho tam.
29. 05. 2011 | 07:48

Belgičan napsal(a):

Pane Tejc,
být na Vašem místě v po uši zadlužené ČSSD, tak bych moc ty prachatý veverky nepomlouval. Třeba je budete ještě někdy potřebovat.
"Na závěr bych chtěl popřát dobrou inspiraci a nápady „guerille“ VV" - nebo se tady jedná jen o slepou zá(nená)vist?:-)))
29. 05. 2011 | 07:52

Pavla2 napsal(a):

hoven: Nepíšu, že je sprostý, to ne, ale spíš než hádání cítím mnohdy opovrhování druhými. A potom, ikdyž má třeba pravdu, tak to od dobré diskuse odradí.
29. 05. 2011 | 08:18

matů napsal(a):

Prosím,ignorujte Hovena ,už ten názevje k němupříznačný.sám odpadné jako napité kliště,které nejde odstranit.
29. 05. 2011 | 08:20

Dočekal napsal(a):

No jo. Chudáček hoven! Když on je tak slušný! A navíc má Vysokou školu!

Že ale tento jedinec nevybíravým způsobem napadá nejen každého blogera, který je z "levého spektra," ale že napadá také ostatní diskutující, kteří se jej pokusí v tomto umravnit, je tady už známé dostatečně.
Že se tady stane špatným ten, kdo si dovolí poukázat na sprostotu a primitivismus jedince, který se tady prezentuje pod nickem hoven, tak to už je známé také dostatečně.
Že se v někom probudí mateřské pudy a tak se snaží takovéhoto jednoduchého tvora chránit, je pochopitelné.

Že ale zůstávají bez povšimnutí v diskusích takovéto "perly," tak to je už na pováženou.
-------------
hoven napsal(a):
doufám, že ze mě na starý kolena nebude taky takovej blázen, jako z vaška pamperse dočekala.
05. 05. 2011 | 22:47

hoven napsal(a):
hawk,
mě to baví. ještě jsem vas zapoměl upozornit, aby jste se nijak neotřel o starýho vaška pampers dočekala, budete ho mít na zádech už furt. ale vidím, že jsem přišel pozdě.............
28. 04. 2011 | 15:34
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jaromir-drabek.php?itemid=12961

hoven napsal(a):
lenka,
koukám, že bolševický dobytek se radikalizuje. omluvte se panu drábkovi a poděkujte mu za to , že tahle vláda se snaží udělat reformy, a odvrátit bankrot, na který by nejvíce doplatila tupá lůza, jako jste vy.
28. 04. 2011 | 11:55
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jaromir-drabek.php?itemid=12961&from=0#nucleus_cf
-------------------
Když jsem ale připomněl ony pleny pro dospělé nicku hoven, byl hned oheň na střeše. Co ale můžu čekat od jedinců, kteří nerozlišují příčinu a následek?

Jo a ten poslední příspěvek nicku hoven je opravdu perla. Kupodivu ani tohle nebylo naznáno býti závadným a tak zůstal Kodex diskutujících zavřený.

Inu, co je dovoleno Jovovi...
29. 05. 2011 | 08:58

kelt napsal(a):

Vy všichni výše,co jste podlehli ilusi,že s Hovenem,Rumcajsem etc.je možno diskutovat za pomoci věcných argumentů zanechte planých nadějí.
Vždyť jenom prohlášení Hovena,že dotyčný zákon sice nečetl,ale ani nehodlá číst a přesto je skálopevně přesvědčen,že je špatný/protože ho předložila ČSSD/hovoří za vše.
Vy dříve narození/já také/jistě pamatujete akci KSČ z ledna 1977,kdy nutila lidi podepisovat "antichartu",aniž by do charty ´77 dala komukoli oficiálně nahlédnout.
Není Vám ten politický styl,co" provozují"Hoven a Rumcajs něčím povědomý?
Mně rozhodně ano.
29. 05. 2011 | 09:27

Dočekal napsal(a):

kelt:

Jsem ročník 1947 a tu "Antichartu" jsem jako technik a zaměstnanec jednoho socialistického podniku nepodepsal.
Následky na sebe nenechaly dlouho čekat. První výslech, zabavení písemností a psacího stoje (podnikového!), který jsem musel později zaplatit, ačkoliv jej soudruzi z StB podniku vrátili, následné překvapení v podobě toho, že se mi začali vyhýbat někteří dříve přátelé a známí a nakonec návrat do lůna dělnické třídy.

Kupodivu mi to pomohlo a hned dvakrát. Pro soudruhy jsem byl od té doby jako objekt jejich zájmu nepoužitelný a jako "dělňas" jsem si mohl dovolit to, co by mi jako THP pracovníkovi neprošlo ani náhodou.
Něco z toho jsem přetvořil do literární podoby a celkem nedávno jsem to zveřejnil ve formě článků.
Jinak to na vyžádání posílám všem, kteří projeví zájem.

Co mne ale překvapuje ze všeho nejvíc je to, že se tohle všechno teď opakuje takříkajíc i s chlupama. Opět se český národ projevuje jako národ služek a lokajů. Jo a taky jako národ cyklistů. Ti, kteří si o sobě myslí, že jsou něco víc než ostatní, vůči těm nahoře hrbí hřbet a po těch dole šlapou.

Takže se vůbec nedivím tomu, že už víc jak dvacet let volíme za své představitele ty, kteří nám lžou teď už zcela otevřeně. Tak se také stalo, že se do této současné asociální vlády dostala strana s názvem Věci Veřejné.
Tato vláda samozřejmě vydrží po celé frunkční období. A doplatíme na to všichni bez rozdílu.
Bohužel je to tak. A proti tomu jsou primitivní štěky jakéhosi hovena jen líbezný jarní vánek.
29. 05. 2011 | 09:58

Rumcajs napsal(a):

kelt:

Já bych s váma klidně diskutoval věcně.
Ale jak chceš diskutovat věcně s někým, kdo si myslí, že děti nosí čáp ?
29. 05. 2011 | 10:25

Rumcajs napsal(a):

Tejce jsem něčetl. Asi tuším co tam je. Jenom se připojím k těm, komu se z Véčkařů zvedá žaludek.

Putovního "Papaláše roku" by měl Paroubek předat siamským dvojčatům Johnbártovým.

Tolik másla na hlavě a Radovan má ještě drzost prohlásit, že nebude sedět ve vládě, které nevěří.
Ten člověk musí být totálně blbej a totálně bez sebereflexe.
29. 05. 2011 | 10:30

Pavla2 napsal(a):

kelt: Jestliže se 50krát s někým potkáte a vždy se přesvědčíte, že je to hlupák, budete si myslet, že když ho potkáte po 51., tak že bude jiný? Těžko. A stejné je to s těmi zákony a většinou vším, co nabízí ČSSD. Jde jim vždy jen o jedno. Vytáhnout peníze z bohatých - potrestat úspěšné a nacpat je jiným, z nichž mnozí si to nezaslouží. A samozřejmě také sobě.
Ikdyž musím na druhou stranu říct, že se málokdy vidí, at už zleva či zprava, že by bez problémů přijali zákon předložený oponentem. Což je škoda, protože návrhy nejsou pokaždé špatné.

Pane Dočekale, ale já jsem si opravdu všimla, že s tím rýpnutím začínáte Vy. Takže od nich je to jen ten následek.
29. 05. 2011 | 10:34

Ládik!!! napsal(a):

Pane Tejci,
s Marsem máte v ČSSD bohaté zkušenosti, takže asi víte, o čem píšete. Jsou na Mají věčkaři pozemky na Marsu vedle ČSSD? http://www.lunarniambasada.cz/index.php?option=com_virtuemart&category_id=2&page=shop.browse&vmcchk=1&Itemid=31
29. 05. 2011 | 10:39

Da.Rock napsal(a):

Pavla2: Tyhle řeči o trestání schopných a vytahování peněz z kapes úspěšných jsou jen zastírkou pro obhajobu zlodějen a korupce. Jak zákaz anonymních akcií trestá schopné?
Uvědomujete si, že anonymní akcie jsou zakázány prakticky na celém světě a že se jejich povolováním řadíme k banánovým republikám?
29. 05. 2011 | 11:21

Viola napsal(a):

Pane Tejci,

jen aby ten Tomáš Jarolím nebyla nová Kristýna Kočí.
29. 05. 2011 | 11:22

Dočekal napsal(a):

Pavla2:

Pane Dočekale, ale já jsem si opravdu všimla, že s tím rýpnutím začínáte Vy. Takže od nich je to jen ten následek.
---------------
Promiňte, ale v tomto případě si všímáte špatně.
Nebudu se s vámi dohadovat o tom, jestli se vaše tvrzení zakládá na pravdě či nikoliv a zaměřím se na to, co tento jedinec produkuje úplně běžně a co mu je tady kupodivu tolerováno.
Tento jedinec se tady dvakrát pochlubil tím, že má "vysokou školu." Když jsem se jej jen tak ze zvědavosti zeptal, jaká že to ta Vysoká škola vlastně byla, tak jsem si s údivem přečetl, že jsem "starej vašek pamprs dočekal."
Opravdu se nad tím nepozastavujete? Opravdu tohle berete jako odpověď absolventa Vysoké školy?
Podle mne je to ale opět poněkud jinak. Nick hoven tady jednak působí jako spolehlivý odpuzovač všech slušných diskutujících a čtenářů, hlavně je ale prospěšný tím, že za každou cenu shazuje každého blogera, který pochází z levého spektra naší politické scény.
U politiků z ČSSD je už pravidlem, že "diskusní" příspěvek nicku hoven se v diskusi pod jejich článkem objeví když ne hned na prvním místě, tak do pátého místa určitě.
Samozřejmě jsou ty jeho "diskusní" příspěvky pokaždé slušné a k věci.

Tohle všechno jde ale po včerejško už zcela mimo mne. Pan "jo jo jo" Stejskal totiž napsal, že Dočekal je nemocný člověk a tím se pasoval do role psychiatra - amatéra. Chudák. Úplně zapomněl, že na psychickou labilitu se mne pokoušeli dostat už dávno předtím vyšetřovatelé bývalé Státní bezpečnosti. Samozřejmě marně.
Pan Stejskal také zapomněl, že jako dlouholetý amatérský pilot jsem musel povinně každé dva roky absolvovat lékařskou prohlídku u určeného leteckého lékaře. Součástí oné prohlídky jsou samozřejmě také psychotesty. Pokaždé jsem prošel bez ztráty květinky.
Ano, ukázat prstem na bonzáky, žalobníčky a jednoduché lidi se nevyplácí ani v této době. Bohužel.
29. 05. 2011 | 11:28

hoven napsal(a):

pavla2,
každou reakcí na dočekala spouštíte minimálně dva až tři jeho dlouhé příspěvky. takže pokud vam dočekalovo styl vadí, doporučuju nereagovat. já dědka provokuju rád, nevadí mi.
29. 05. 2011 | 11:37

Dočekal napsal(a):

Pavla2:

No vidíte. Ani jsem nemusel čekat příliš dlouho a oduševnělá reakce absolventa Vysoké školy je tady.
A jak jinak, než opět velice slušná a k věci. Co ale můžu čekat od člověka, který sice návrhy zákonů z dílny ČSSD nečte, zato ale stoprocentně ví, že jsou špatné.

To, že tento jezdec na kolečkových bruslích rád provokuje jednoho dědka, je jen dobře. Ono mu to možná alespoň trochu zpříjemňuje jeho nelehký životní úděl.
Každopádně je to mnohem lepší, než kdyby se tento vzdělanec snižoval k obviňování Václava Dočekala z toho, že tento je bývalý estébák, případně estébácký udavač.

I když, kdo ví. Možná se absolvent Vysoké školy nechá inspirovat a ty pošklebky vůči mojí osobě ještě vylepší. Jistě si za to vyslouží alespoň virtuální podrbání za ouškem. Ale jedině za pravým!
29. 05. 2011 | 11:49

Ládik!!! napsal(a):

Prý je pan Dočekal nemocný, snažím se ho uklidňovat.
29. 05. 2011 | 11:50

Josef Poslední napsal(a):

Absolvent vysoké školy, nikoli Vysoké, Dočekale. Psaní velkých písmen se probírá na základní škole, tu jste snad absolvoval, ne?
Opravte si to tedy, když už to lepíte pod každý blog.
Riskujete, že si vás všimne jeden z největších žijících znalců české gramatiky Sladký a roztrhá vás na kusy.
29. 05. 2011 | 12:36

donal napsal(a):

tak mam dojem že je tady zas plno placenejch agentu od VV aby směřovali nazory nekam jinam než od podstaty co bylo napsáno v článku že protikurupční VV nepřijímaj protikurupční zákony ale podporují korupci v této zemi a tím ji vedou do záhuby
29. 05. 2011 | 13:34

žďárský patriot napsal(a):

Dočekale -

to dobrozdání o zdravotní způsobilosti k dnešnímu datu máte stále platné?

Pokud ne, mlčte.

Mimochodem člověče, víte, že IQ relativně klesá s věkem?
29. 05. 2011 | 14:16

pavelp napsal(a):

Pro Docekal............Pane ja tak nejak ctu bloky pro poteseni! Nekdy me to nebavy jindy si rad prectu super bloc. Ale vy mate jedinecnou schopnost urazet kazdyho kdo nema stejny nazor jako Vy!!!!!!Proc to nevim ale nemate trauma z vlastni neschopnosti nebo jste proste pouze zli!!!!
29. 05. 2011 | 14:23

Jáchym napsal(a):

Obávám se, že zde všichni- zleva i zprava - přetékáte optimismem.

Co je to korupce?
Když za to, že dostanu zakázku, požaduji pět(jak je zvykem ve zkorumpovaném zahraničí) nebo deset (jak ve svém podnikatelském projektu plánoval Bárta) nebo padesát (tedy desetinásobek toho, co je obvykle považováno za korupci a jak je to zvykem v matičce Praze).

Jestliže připustím akcie na doručitele, začíná ztrácet korupce smysl. Prostě se dohodnu na tom, že mi někdo šoupne akcie na doručitele a peníze si vyberu poté, co je bleskurychle vyměním za úplně jiné, čisté akcie.
A je vymalováno.

Můžu pak klidně bojovat proti korupci.
Vybuduji pevnou železnou bránu, najmu hejno strážných - a vzadu nechám díru v plotě, kterou jezdím krást v poledne s náklaďákem.
P.S.
Nebuďte na Hovena tak oškliví. Znám pár vysokých škol, které by absolvoval i on.Insp
29. 05. 2011 | 14:39

Dočekal napsal(a):

Tý jo!

Tak jsem nakouknul a vidím, že tady jistým jedincům naskakují pupínky už jen při přečtení mého příjmení.

Jinak děkuju všem za zájem o moji osobu. Zvláštní poděkování směřuje zejména k nicku "žďárský patriot."
Vidím, že musím být připravený na to, že tady jedinec, který má se mnou ještě z minula nějaké nevyřízené účty v dohledné době zveřejní nejen adresu mého bydliště, ale také další podrobnosti.
Tomuto anonymovi musím s potěšením sdělit, že tím nebudu nikterak překvapený. Ono těch práskačů je v mém okolí stále ještě dost a dost.
Některé z nich dokonce občas potkávám. Kupodivu to nejsem já, kdo odvrací zrak, případně přechází na druhou stranu ulice.
Tady je ale vynikající příležitost a také vhodný prostor na to, aby se mi takovýto zbabělec mohl pomstít. Samozřejmě anonymně, jak také jinak, že. Zvyk je přece železná košile.
Nepochybuju o tom, že zde pan Libor Stejskal tomuto práskači ochotně poskytne prostor.
On už to má ostatně vyzkoušené, tak proč si to nezopáknout, že.

A já pořád proč si necháme tak ochotně kálet na hlavu od našich nových "mocných!" Když ono je přece mnohem jednodušší virtuálně kopat do občana jménem Václav Dočekal. Ona je to nejen dobrá příležitost na odreagování se, ale hlavně - nic tím neriskujete!
Takže chutě do toho a půl je hotovo!
29. 05. 2011 | 14:58

prak napsal(a):

Jak to tady tak sleduji, jenom Modrá je dobrá. Oranžová a Rudá je ze zásady špatná. Rozhoduje barva názoru, nikoliv pravdivost. Diskuze zde připomíná ring volný, není očistná a přemýšlející. Hejno hladových havranů a vran zde čeká na dílo blogera aby se vzápětí ne něho vrhli a klovali a klovali. Zvláště když je oběť oranžová či rudá.
29. 05. 2011 | 15:02

žďárský patriot napsal(a):

Dočekale -

vyjádřit se k příspěvku - to né.
29. 05. 2011 | 15:05

Dočekal napsal(a):

žďárský patriot:

Ono už se ale stalo.
Takže teď mohu opravdu očekávat už jen to práskání.

Jinak ale žádné zvláštní obavy nemám. To svinstvo, které tady letos 18. ledna zveřejnil nick blue jay a které v oné diskusi "visí" dodnes, už stejně nic nepřebije. Tedy ani to případné zveřejnění adresy mého bydliště a dalších podrobností.

No nic. Je vidět, že mám kolem sebe pořád dost těch, kteří se mi bojí některé věci říct přímo do očí a tak raději volí tento způsob. Ale to je jen jejich rozhodnutí, které já nemám šanci jakkoliv ovlivnit.
Každopádně ve vás našel pan "jo jo jo" Libor Stejskal dalšího spolupracovníka.
Jestlipak se také dočkáte toho virtuálního podrbání za vaším ouškem?
29. 05. 2011 | 15:51

kočka šklíba napsal(a):

Pavlo2, ráda bych si opravdu i já si přečetla Vaši odpověď na tuto otázku Da.Rocka :
"Da.Rock napsal(a):

Pavla2: Tyhle řeči o trestání schopných a vytahování peněz z kapes úspěšných jsou jen zastírkou pro obhajobu zlodějen a korupce. Jak zákaz anonymních akcií trestá schopné?
Uvědomujete si, že anonymní akcie jsou zakázány prakticky na celém světě a že se jejich povolováním řadíme k banánovým republikám?
29. 05. 2011 | 11:21"

Jistě to ráda vysvětlíte ;).
29. 05. 2011 | 15:57

Rumcajs napsal(a):

Dočekale nevzdávej to !

Nenech se zastrašit cenzorem ani zástupy poštěkávajících nicků chráněny ulitou své anonymity.
Ty tu bojuješ naprosto neohroženě pod svým občanským jménem s otevřeným hledím a štítem ukovanýn z odvahy a to proti jasné přesile.

Dočekale neumdlévej ! Sanco Panza ti věří !
29. 05. 2011 | 16:29

♠♠♠ napsal(a):

Mr. Dočekal:
čím to je, p. Dočekale, že vám nevěřím, snad ani to, že jste Dočekal.
(1994 vs 2006, Vysočina vs JM, studoval nestudoval dostudoval, ...)
Tady ještě píšete rozumně http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/klara-samkova-vesela-.php?itemid=5165, 25. 11. 2008 | 11:04,
kvantita není kvalita, navíc se motáte ve svých psaných výpovědích..
Zjišťuji, že exotů je tu více, mimo hlavní proud, vy jste zvláštní, ale už mě to netrápí, nebaví, to "štengrování" vysmátého důchodce, IQ=EQ.
Vyhrál jste. Jste vítěz. Unudil jsem se k odpadnutí. Blahopřeji. ♠♠♠
29. 05. 2011 | 16:37

DĚDEK MIRDA napsal(a):

pánové Dočekal,hoven,a další jste placeni za zahnojení a odvádění od merita věci?
po zhlédnutí co včera a dnes předvedla čt24 jsem se rozhod vstoupit do strany VV
29. 05. 2011 | 16:42

Wraith napsal(a):

Dědek Mirda

Upřímnou soustrast za to Vaše rozhodnutí. Raději si založte vlastní stranu a budete mít mnohem větší šanci na politický úspěch než mají nyní oni.
Dovolím si předpoVěď: "Veverky" hned v následujících volbách napodobí Zelené a odporoučí se do hlubin politického zapomnění. Jediné, co by je od tohoto osudu mohlo uchránit, je urychleně změnit rétoriku a přestat poklonkovat Topce a ODS. Sami se přeci chtěli profilovat jako nejlevicovější vládní uskupení. Takže očekávám, že se přestanou mezi sebou škorpit a začnou se chovat tak, jak původně deklarovali. Zatím z nich mám pocit, že tam jsou leda tak pro smích a na čištění bot pánů Nečase a Kalouska.
To jejich rádoby stavění se na zadní skončí je fraška, ketrá skončí rázným: "Přestaňte štěkat a k noze!!!"
29. 05. 2011 | 16:59

kelt napsal(a):

Pavlo 2,vrátil jsem se trochu později/tenis/a tak jsem nucen opisovat od Da Rock-Vaše agrumentace jde přesně v intencích Hovena a zejména mimo mísu.
Byla a je řeč pouze o zákonu,který předložila ČSSD ve věci zákazu akcií na doručitele,který trojkolka "zařízla".
Tento zákon by opravdu,ale opravdu mohl poškodit bohaté a úspěšné tuneláře veřejných zakázek.
Veřejně deklaruji-žádná škoda,spíše prospěch pro SR,pokud by byl přijat.found
Že počin trojkolky hájíte,vypovídá jenom o Vaší afinitě k zlodějským praktikám ala Drobil.
29. 05. 2011 | 17:23

Wraith napsal(a):

Rmcajs:

Tak odpad.... hmmmm to je sporné. Právě pravicové vlády dovolily tuto republiku rozkrást a vyvést velkou část bohatství daleko za hranice. (Že, pane Klausi?!)
Nemluvě o tom, že zrovna pravicové strany způsobují současný zmatek na politické scéně.
Levicové strany a jejich voliči umí být poměrně tolerantní, právě tu toleranci si však pravice mylně vykládá jako blbost. Zcela nevědomky si pod sebou vrší větve mezi jim které tu a tam upadne i patrona dynamitu. Pak se budou divit, až jednou někdo křísne a maličká jiskřička způsobí výbuch. Pak poletí a to nejméně do Vltavy, poněvadž si národ český vzpomene na staré způsoby a půjdou si to s nimi na hrad vyříkat ručně.

Ne, nestačí. Chtěl bych VV dát ještě šanci k politické práci. V skrytu duše očekávám, že způsobí pád vlády a pomohou k vyhlášení nových voleb.
Ve svém příspěvku jsem jen nastínil možnost, co by VV mohlo v očích lidí, alespoň částečně, očistit a učinit z nich volitelnou stranu i v následujících volbách....
Ty jejich průšvihy jsou jistě závažné, nicméně každá strana na naší politické scéně měla své aféry. S málem 100% jistotou mají i menší strany a straničky nějakého kostlivce ve skříni. Je jen otázkou času a vůlí osudu, kdy vypadne na světlo. To je přeci normální na skoro všech politických scénách světa.
Co normální není je časté porušování předvolebních slibů, díky kterým se VV dostaly k moci. Rozhodně jsem zvědavý, zda "Veverky" dokáží zlikvidovat ony politické dinosaury, proti kterým tak brojily a nakonec navzdory svým předvolebním slibům šly s pokorou do koalice. (viz Schwanzerberg a Kalousek)
29. 05. 2011 | 17:35

hoven napsal(a):

dědek mirda,
vlasta tlustej vtoupil v roce 1989 do KSČ. takže první cenu za politickou prozíravost už nedostanete.
29. 05. 2011 | 17:37

DĚDEK MIRDA napsal(a):

pro hovena do strany vstupují normální lidi aby myšlenku podpořili a né pro funkci či osobní prospěch,každý to vidíte ze svého pohledu,můj je tento.Drobil vyšetřovaný policií je pozván do čt komentovat dění ve VV.To co předvádí naše mediokracie mě v tom utvrzuje.Doufám,že se stane toto,VV dostanou MS nebo MV a zůstanou ve vládě,když né tak odejdou do opozice a budou vládu tolerovat.Vůbec nejsem přesvědčen,že by byla vláda ČSSD lepší než tato a už vůbec ČSSD+ODS.A ,že to dokáží už předvedly v Praze.
Faktem je,že pokud odejdou bude "boj"proti korupci daleko těžší,nic se nedoví nic nedokáží.
29. 05. 2011 | 18:06

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text (např. označení kohosi "odpadem"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 05. 2011 | 18:25

hoven napsal(a):

dědek mirda
jakou myšlenku chcete podpořit? pětiletku ABL?
29. 05. 2011 | 20:40

Pavla2 napsal(a):

daROck, kočka Šklíba, kelt:
Dříve jsem se k odpovědi nedostala,tak se omlouvám.
Vůbec jsem se nechtěla vyjadřovat konkrétně k akciím na doručitele a poslednímu navrhovanému zákonu z dílny ČSSD. Bylo to pouze všeobecné vyjádření k tomu, co slyším v televizi, ikdyž ji nevidím moc často. Když už ano, tak jsem vždy zaslechla právě jen to, že je třeba progresívní zdanění, zvýšit daně podnikatelům, zvýšit všechny odvody podnikatelům apod. Vůbec se mně nelíbí, jak to vypadá při výběru státních zakázek, korupci nesnáším a tedy jakékoliv zvýhodňování jednoho před druhým. Ať už toto svinstvo provádní strany jakkoliv barevné. Nejsem padlá na hlavu, abych si myslela, že se momentální vláda a poslanci zvolení za tyto strany, chovají standardně, tak jak by se slušný člověk chovat měl. Kdyby nebylo státních peněz a jejich rozdělování, k žádné korupci by nedocházelo. Bohužel státní peníze se rozdělovat musí, ale najít lidi, kteří budou nepodplatilení, bude asi trvat ještě dlouho. Takže nějakou spravedlnost nevidím, at bude vládnout kdokoliv. Myslím, že každá vláda, která tu za dvacet let byla, nám to předvedla dost jasně.
Samozřejmě také vím, že by se hodně financí dalo hledat v černých dírách, pořád zastávám názor, že stát se má chovat jako rodina. Když je třeba šetřit, tak se nemůže rozhazovat a nakupovat to, na co nemáme. Až mám vytvořenu rezervu, teprve můžu uvažovat o nákupu něčeho méně důležitého.
Jinak o akciích na doručitele toho moc nevím, zajímají mě pouze ty, které mám ve svém životním pojištění. Takže k tomuto se opravdu nemůžu zodpovědně vyjádřit. Jsem ráda, že mám docela jiné starosti.
29. 05. 2011 | 22:59

dedek napsal(a):

Pavla2. Nevím, zda tady byl hovor o mně ale pokud ano, tak pracuji v soukromém sektoru a podnikáme v rodině. Vím velice dobře jak to chodí. Z tohoto důvodu nestraním ani pravici natož levici ale co nesnáším, je to, když tady někdo plácá ptákoviny bez reálného základu. Právě proto, že mne stav této republiky zajímá, zajímám se i já a hlavně myslím hlavou a používám zdravý rozum bez stranických emocí. Je mi naprosto jedno, z které dílny vzejde který zákon, pokud je dobrý. A to, že se vyjadřuji krytičtěji k pravici? Protože ten, kdo chce kritizovat levici, si musí také něco prostudovat leč, to tady chybí. Kříšťáloví nejsou ani jedni leč levice bohužel je na tom stále lépe a bohužel růst a umoření dluhů se povedlo zase jí. Co se týká průserů, je na tom levice kontra pravice 1:3 což je také pravda a lehce zjistitelné. A to, že levice prosazuje progresívní daň? Ona snad ve světě není? A proč tam je? Protože se neustále obírají jen ti dole, reformy padajají na jejich hlavu a nechci se dočkat toho, až to rupne a začnou znárodňovat. Ta progresívní daň je daní k udržení sociálního smíru, takže nevím, proč každý podnikatel brblá. Je lépe mít o něco málo méně nežli nic. Nejvíce brblají ti, kteří mají nakradeno i takové znám. Čím by se asi dotkolo progresívní zdanění běžného živnostníka? Takže to shrnu. Je nutno opravdu neustále sledovat co se děje, ověřovat si výsledky státu, nevěřit novinářům, nenechat se manipulovat, tvrdě vyžadovat zodpovědné chování všech lidí včetně politiků i vyžadovat tvrdé potrestání za korupční jednání. A to, co je potřeba nejvíc? Aby v této republice byla naprosto jasná a průhledná legislativa platící pro všechny naprosto stejně a to bez jakékoliv vyjímky.
30. 05. 2011 | 08:14

dedek napsal(a):

A ještě malý doplněk. Také pamatuji takzvané večeře s předsedou Klausem, které pravidelně pořádal pokaždé v jiném regionu a jak to probíhalo. Jeho krajští poskoci už předem obesílali podnikatele a kdo dal víc, ten seděl blíže Klausovi a měl zakazky zaručenější. Co to bylo? Korupce a to vdobě privatizace, kde se dalo rozkrást cokoliv a Klaus byl schopen zařídit i úvěry a vše potřebné. Dnes se k tomu nikdo nechce znát a každý mluví o tom, jak je čistý. Stále se myslí, že lidé zapomenou. Možná někteří ale mnozí ne. Kdysi v samizdatu Ruml napsal článek MANKURTI. Zaplať pánbůh mnoho lidí mankurty není a už se to týká i pana Rumla což je vlastně paradox doby.
30. 05. 2011 | 08:22

Pavla2 napsal(a):

Dědek: Můj 1. příspěvek nebyl určen Vám, ale panu Dočekalovi a druhé vyjádření také jiným. S Vámi bych se asi téměř shodla,
S tou progresívní daní nevím. Pořád se říká, že velké firmy pak odejdou. Jinak mně osobně to může být jedno, mě by se to netýkalo. Jen si takovou daň pamatuju z dřívějška, kde se snad už od 250 tisíc platila celkem více jak polovina. Máte pravdu, že dnes by se to asi běžného živnostníka nedotklo.
Já jsem to vzpomněla jen proto, že když jsem poslouchala, jak by situaci řešila ČSSD, tak vždy byl výsledek jen ten, že se zvednou daně. A právě podnikatelům. V naší rodině podnikáme tři a vím, co to obnáší. Jaký problém má běžný člověk, když chce firmu rozšířit či začít s něčím jiným. Není možné sehnat solidní úvěr. Jak ale zjišťuji, tak mnozí to po známostech dokáží. Štve mě, že člověku, který se chce starat sám o sebe, nechce viset státu na krku, hážou jen klacky pod nohy. Na byrokracii si stěžuje plno mých známých, kteří podnikají. Nejhorší je ten bordel, co všude vládne a ta moc některých. Můj kamarád má již několik let od města pronajatý prostor. Za tu dobu do renovace a komplet celé přestavby nacpal spoustu peněz. Nájem měl domluvený sice nijak nízký, ale ještě přijatelný. Ted zničehonic se o tento prostor začal zajímat někdo z radnice - zatím neví, co s tím město zamýšlí, ale nájem mu zvýšili o téměř 600procent! Prostě ho potřebují dostat pryč. Takto to provedli s dalšími nájemníky i jinde. Náhrada samozřejmě téměř žádná. Hlavně, že před volbama byly plakáty - vymeteme bahno z radnice, či něco v tom smyslu. Takže vymetají a takový je výsledek. Člověku je z toho zle. A může na té radnici a pak už dále na vyšších úřadech být kdo chce. Prostě tento stát je prolezlý hnilobou, každý jen hrabe, jak se dostane ke korytu a na lidi se kašle.
Přitom takových lidí, jako je právě ten zmiňovaný člověk, by si měl stát vážit. Takoví dříči se dnes hned tak nevidí. Pak se nemůžeme divit, že jednání úřadů mnoho lidí otráví a radši jdou na pracák a pokud trochu můžou, tak dělají načerno. To mě štve. Celý život dřete jak magor, snažíte se něco vybudovat, abyste ani na stáří nikomu nebyl na krku, od státu nedostanete nic a pak jen sledujete, jak se vesele rozhazuje. Komu by se pak do placení velkých daní chtělo?
30. 05. 2011 | 09:44

Da.Rock napsal(a):

pavla2: Pavlo, vaším problémem je, že jste neinformovaná. A pokud jste alespoň částečně informovaná, pak získané informace neumíte analyzovat a vyhodnotit. Proto namísto toho podlehnete propagandě pravice, která vám tvrdí naprosté, ale jednoduše formulované a tedy lépe zapamatovatelné - lži.
Bojíte se daňové progrese? Proč? Ještě před třemi lety jsme ji tady měli. A podnikala jste? Nejspíš asi ano, protože pochybuju, že jste se pustila do byznysu v posledních třech letech, tedy v době, kdy zuřila krize.
Věřte tomu, že ona krize trápí naše podnikatele mnohem víc, než nějaká progrese a vůbec než nějaké daně. Ostatně největší ekonomický růst jsme zažívali v letech 2005-2007, tedy v době, kdy jsme zde daňovou progresi měli. A zjevně to ekonomice nijak neškodilo.
Další oblíbenou demagogickou formulkou naší pravice je, že v případě zvýšení daní by od nás odešly firmy do zahraničí. Když tuto logickou formulku otočím, mělo by to znamenat, že pokud daně snížíme, naopak se k nám ze zahraničí začnou firmy hrnout. A opravdu si myslíte, že když Kalousek snížil daně firmám, že se k nám začaly hrnout? Bohužel nikoliv. Nejvíc se k nám hrnuly v době vlád právě těch odporných socialistů. Tehdy jsme mezi postkomunistickými zeměmi byli rekordmany v přílivu kapitálu.
Věřte tomu, že výše daňových sazeb jsou pro firmy důležité, ale zdaleka ne na prvním místě. A kdyby měly obří firmy rozmontovávat a stěhovat své továrny vždy tam, kde je momentálně nižší daň, tak by nedělaly nic jiného, protože dańovými sazbami se hýbe neustále po celém světě.
Korupce a byrokracie je dle mne podstatně větší překážkou pro podnikatele, ale to těžko můžete hodit na levici, když už 5 let vládne pravice.
Doporučuju více se zajímat o politiku a lépe číst (a analyzovat) programy politických stran. To, že něco napíšou ve Frontě nebo Reflexu ještě neznamená, že je to pravda.
30. 05. 2011 | 14:20

modrý edvard napsal(a):

Tímto vyslovuji lítost, že p. Tejc nepředložil návrh zákona o anonymních akciích, když ČSSD byla u moci. ---- kde se stala chyba?
30. 05. 2011 | 23:15

Pavla2 napsal(a):

DaRock: Však jsem psala, že zrovna mě určitě progresívní daň trápit nebude, tolik nevydělávám. A nikdy se mě také netýkala. Jestli by firmy opravdu odešly jinam, to nevím. Ale pokud se zvýší daně, tak pochybuju, že ti, kteří rozhodují ve firmách o financích, si budou svoje nechat vzít. Takže buď své výkony či výrobky zdraží nebo budou lidi propouštět. Soukromá firma narozdíl od státu peníze nerozhazuje zbůhdarma, takže šetřit by musela jedině takto. A asi ani jedno není dobré.
Vaše doporučení, zajímat se více o politiku, bych ráda uvítala, bohužel nemám čas vysedávat u televize či novin a něco analyzovat.
Ale pokud byly informace médií správné, tak za vlády ČSSD spousta podnikatelů pozastavila svoji činnost a až v posledních letech znovu obnovila. Takže se jim asi nevedlo tehdy zas až tak dobře. A z vlastní zkušenosti můžu potvrdit totéž. No asi to bude tak, jak říkají mnozí - dobře už bylo.
31. 05. 2011 | 00:08

Pavla2 napsal(a):

DaRock: Pozn. Netýkala se mě progresívní daň v té výši, když bývala nad určitou částku kolem 50 procent. Jinak jsme ji platili asi všichni. Špatně jsem se vyjádřila.
31. 05. 2011 | 08:57

Honza999 napsal(a):

Jak vlastně vznikly Věci Věřejné?

Jejich kořeny sahají dost hluboko do minulosti. Věci, které zapříčinily vznik Věcí Veřejných se odehrály na Praze 1 v roce 2000...

Radnice Prahy 1 vedená starostou Janem Bürgermeisterem (ODS) tehdy privatizovala půdní prostory obecních domů. Byl to OHROMNÝ KŠEFT a tak pochopitelně došlo k velké rvačce u tuto slepičku slibující pštrosí zlatá vejce. Firem rvoucích se o tuto kořist bylo více - je to již delší čas, takže si všechny přesně nepamatuji, ale namátkou Centra, Navatyp, Sever, Arta, Meltex a možná i jiné.

Co je ale nejdůležitější, že stejně jako bylo mnoho zájemců o půdní prostory, bylo na radnici i mnoho fandů těmto zájemcům - radnice se prostě nedokázala shodnout, komu půdy prodat, protože každá z firem si koupila některé ze zastupitelů a žádná firma si nedokázala koupit nadpoloviční většinu. Nakonec ale vykrystalizovala do nadpoloviční většiny skupina podporovatelů firem Centra, Navatyp a Sever, které se proti zbytku spojily pod vedením starosty (stejně pak z toho byl průšvih a arbitráž s náhradou škody ve výši 534 milionů Kč).

Poražení nelenili a v roce 2001 založili "občanské sdružení" Věci veřejné. Členy byli poražení zastupitelé, jejich rodinní příslušníci, poražené firmy, (povinně) zaměstnanci těchto poražených firem a možná několik poblázněných obyvatel Prahy 1 - protože ostatním běžným normálním občanům Prahy 1 byly půdní prostory v podstatě lhostejné - JEJICH RVAČKA O KOŘIST to nebyla, šanci podílet se na využití půdních prostor k bydlení neměli a měli tisíce jiných starostí, než jestli půdy získá "Karel" nebo "Pavel"...

Nutno zde zdůraznit, že VŠICHNI otcové (a matky) zakladatelé Věcí veřejných byli tehdejší radní Prahy 1 ZA ODS, kteří prohráli prachsprostou rvačku o veřejnou zakázku!

No a pár let pak VV živořily na okraji veřejného zájmu (v roce 2002 získaly na radnici Praha 1 JEDEN mandát, ale to bylo spíše nízkou volební účastí, ve které hlasy těch několika ODSáckých rodin a zaměstnanců poražených realitních firem na získání jednoho mandátu stačily), než je koupil Bárta (a ví bůh, zda se nejedná o projekt Bárty ve spojenectví s nějakou další mafiánskou frakcí ODS)...

Myslím, že už sám tento "rodný list" Věcí Veřejných hovoří sám za sebe.
31. 05. 2011 | 22:23

Honza999 napsal(a):

modrý edvard

ČSSD nevládla sama a její koaliční partneři návrh zákona o zrušení akcií na doručitele nepřipustili.
31. 05. 2011 | 22:25

Melanie26Pruitt napsal(a):

freelance writer
27. 01. 2012 | 14:56

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy