TRAUMA ČESKÉ POLITIKY

06. 08. 2007 | 08:31
Přečteno 18676 krát
Blíží se české předsednictví v Evropské unii a česká politika se zmítá v nejistotách, co s tím. Jakoby najednou vyšuměla i základní diplomatická profesionalita. Z výšin zazní, že bude nahrazen velvyslanec v Bruselu, aniž to věděl ministr zahraničí, aniž to schválila vláda a aniž by se vědělo, kdo ho nahradí. Bezprecedentní je červencové oznámení o odchodu velvyslance, má-li ještě do prosince působit. Kdo ho tam bude ještě brát vážně? A kdo bude brát vážně Českou republiku?
Jan Kohout se unií zabývá na vysoké úrovni deset let jako náměstek ministra, jako člen konventu pro reformu EU a jako zástupce státu v Bruselu. Ministr financí Kalousek jeho kvality poznal při přípravě svých jednání v Bruselu. Ministr zahraničí Schwarzenberg chápe, že rozlité mléko se nedá nalít zpátky do lahve, ale dal najevo, že mu takové jednání není po chuti. Nikdo není nenahraditelný a Kohout se snadno uplatní v jiné významné diplomatické funkci. Má však odejít proto, že je sociální demokrat a že vláda chce mít údajně v Bruselu odborníka, zastupujícího názory vlády. Jaké?
Většina členů ODS, jejích voličů a mnozí její představitelé nesdílejí Zahradilovu a Klausovu eurofobii. V koalici jsou lidovci a zelení, kteří patří ke stoupencům evropské integrace. Kde tedy vzít profesionála, který by vyhovoval spektru postojů v dnešní vládní koalici? Není divu, že se do toho nikomu nechce, tím spíše, že tušeným cílem operace je najít někoho, kdo by vyjadřoval protiintegrační postoje části politické reprezentace. Nelze se proto divit, že nabídku odmítl Vladimír Dlouhý. O své živobytí nemá starost a vyměnil by je za prestižní post asi jen tehdy, kdyby v něm mohl působit aktivně a v souladu se svými názory. Spekulace o Jiřím Šedivém, který se stane náměstkem generálního tajemníka NATO, svědčily o bezradnosti. Pracovníci ministerstva, jejichž jména se objevují, jsou kvalitní diplomaté, ale se složitou agendou EU nemají žádné zkušenosti.
Zmatek kolem výměny velvyslance v Bruselu je ovšem jen právě viditelným příznakem rozporných postojů k evropské integraci. Na unijním summitu naše reprezentace nenaplnila obavy některých členů unie o možném českém kazisvětství a pragmaticky odmítla cedit krev pro nepřijatelné extrémní pozice bratrů Kaczynských. Pokud se však nepodaří dojednat a schválit reformu EU do konce předsednictví francouzského v druhé polovině roku 2008, padne odpovědnost na ní. I tak bude muset zavádění reforem předsedat. Do té doby se však musí politikové dohodnout, zda chceme kulhat za vozem nebo se zapřáhnout do evropského kočáru jako jeho tahouni. Bude to fuška.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

uhd napsal(a):

Ale Jiříku, Vy té politice a diplomacii přikládáte větší význam, než ve skutečnosti mají. Soustřeďte se na reálné problémy a ne na nějaké loutky v Bruselu, který je světu pro smích.
06. 08. 2007 | 09:01

-m- napsal(a):

"Kauza Kohout", smím-li to tak nazvat, tj. celé to nedůstojné personální handrkování, je jen důsledek letité choroby české politické scény: partajničení. Kádrování, důsledek čtyřicetileté totality (a ještě bychom mohli připočítat nacistickou) je zkrátka, zdá se, nesmrtelné. Nerozhodují kvality konkrétního jedince, nýbrž jeho tzv. kádrový profil, jak se za oněch neblahých časů říkávalo. Qui bono? Nescio!
06. 08. 2007 | 09:44

hawk. napsal(a):

pane Dienstbiere, už jste si dal dneska panáka? Asi ne, váš článek zase mluví o absťáku.
06. 08. 2007 | 09:56

alena-velika napsal(a):

Nedivim se ze se do toho nikomu
nechce protoze pomery v ceske
politice jsou napjate a je na to potreba
silne nervy , i kdyz ja bych ten post
mozna vzala na jednu stranu ale na
druhou? Kde najde clovek s diplomatickym vzdelanim a praxi uplatneni v CR mysim ze stezi a tak radeji odchazeji do zahranici a my nemame doma z ceho vybirat a narocna kriteria na vyssi funkce se
zvysuji ....
06. 08. 2007 | 10:17

cherub napsal(a):

Naprosto s Vámi souhlasím a fandím Vašemu intelektuálnímu nadhledu, který partajníci postrádají. Je třeba vidět dál než za jednu výplatu/volební období. Předsednictví se blíží a pan Vondra jen úpěnlivě hledá maskota ČR během vedení EU. Navrhuji Malou Čarodějnici, ta by na svém koštěti mohla aspoň po debaklu odletět na jiný kontinent. Místo aby vláda hledala pozitivně vymezená témata, snažila se budovat společně Evropu, zapojit české občany a české firmy a omezit byrokracii EU, tak hledá skulinky, jak proti vůli občanů postavit v ČR vojenský radar USA. Tedy potažmo nástroj destrukce a znak černého svědomí a ustrašenosti Ameriky a Británie. Všem bojovníkům za náš mír a svobodu, co jich v historii bylo, by z této situace bylo ouzko.
06. 08. 2007 | 11:08

Od plotny napsal(a):

to m:/ proto píši "od plotny" na jiném místě - blog.J.Havel-rakety/.Nejen do diplomatických funkcí, ale i do dalších, ve sféře veřejnoprávních služeb vnitřních i zahraničních a tím se myslí i volené funkce v celém rozsahu politického spektra, musí přijít lidé kvalifikovaní s teoretickou a praktickou průpravou, přiměřeně zkušení a osvědčení.Pro příklad:původní profesí řidič nebo kantor se může stát šéfem zákonodárného sboru, ale nesmí přesednout od volantu a tabule rovnou do vedoucí funkce. Dobrým nebo špatným politikem může ale ani nemusí být kdokoli.To se týká akademiků,lékařů,novinářů,právníků, geologů,prodavačů,lékárníků,opravářů,mechaniků ,ekonomů,manažerů atd.atp.
06. 08. 2007 | 11:14

alena-velika napsal(a):

Politik muze byt i remeslnik paklize
bude zvolen ..........urednik nebo tzv.zastupny diplomat by mela byti osoba s overenymi nazory a praxi, vysledky prace a osvedcenim o vzdelavani.
06. 08. 2007 | 11:34

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane dejve,

ještě jednou někoho na těchto stránkách vyzvete, aby "držel hubu," a znemožním Vám na ně přístup.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 08. 2007 | 12:01

suskintomislav napsal(a):

Viděl jste někdy bývalého černocha? Já ne. Stejně jako neexistuje bývalý komunista! Vy jste byl, jste a zůstanete bolševikem navždy.
06. 08. 2007 | 12:08

MT napsal(a):

Závěr vašeho článku mi připomíná jednu socialistickou agitku
Ivan Skála
Dukla
Myslíš na chrabré krasnoarmějce,
celá ta léta myslíš na ně,
veselé, jako kvítek na tubetějce.
Patříte spolu k jedné straně,
ty půjdeš navždy s nimi odhodlaně,
aby ses dějinami nevláčel za cizím vozem s hlavou dolů,
aby sis vždy svůj chleba namáčel uprostřed svých
u společného stolu.
Patříte spolu navždy k jedné straně,
ta jistota je mocnější než zbraně
Ty víš to, ty to víš,
ty vděčně myslíš na ně.

A co Vy, pane Dienstbiere? Myslíte na chrabré krasnoarmějce? Patříte přece spolu k jedné straně. Půjdete navždy s nimi odhodlaně? Stejně jako jste šel v roce 1958, kdy jste vstoupil do zločinecké KSČ. Pane Dienstbiere uvědomujete si, že v té době byly likvidovány tisíce režimu nepohodlných osob? Styděl bych se mít Vás za prezidenta.
06. 08. 2007 | 12:23

MT napsal(a):

aal: předvádíte typickou kvaziargumentaci, nicméně já odpovím: například můj děda byl u PTP v dolech, kde si zničil plíce, takže předčasně zemřel, navíc byl po celý život perzekvován, o mojí rodině by toho šlo vyprávět hodně, ale do této debaty to nepatří, žádám od vás omluvu, za to, že jste mě označil za vola

pro příště bych si vyprosil, aby jste argumentoval věcně a neurážel, snad toho jste schopen
06. 08. 2007 | 12:42

Osman napsal(a):

Přestaňte se zde nesmyslně urážet a raději se zeptejte politických důchodců,kdy už konečně někam zalezou a dají konečně přednost mládí.
Myslím si,že na pracovních úřadech,by bylo víc než žádoucí
snížit nezaměstnanost!!!!!
06. 08. 2007 | 13:03

Pepa 3 napsal(a):

to MT: Do této debaty nepatří ani Váš předcházející příspěvek. Jestli jste to nepochopil(a), takblog je o naprostém chaosu a ideologické hlouposti našich vrcholových představitelů, kteří nám všem, včetně Vás, dělají ostudu v Evropě a ve světě.
06. 08. 2007 | 13:06

MT napsal(a):

Pepa 3: Ve svém příspěvku reaguji na výrok Jiřího Dienstbiera v tomto článku, cituji: "Do té doby se však musí politikové dohodnout, zda chceme kulhat za vozem nebo se zapřáhnout do evropského kočáru jako jeho tahouni." Který přirovnávám k básni Ivana Skály, a který dále volně parafráuji. Můj příspěvek do této debaty bezesporu patří.
06. 08. 2007 | 13:14

Jana J napsal(a):

Ono to nebude jen o panu Kohoutovi, ta epochální ostuda s naším předsednictvím. Když vidím průměrnou jazykovou úroveň českých úředníků a reprezentantů státu, jímá mě hrůza. Pan Vondra má jistě brilantní angličtinu, ale co ostatní jazyky a ostatní budoucí "mluvčí" našeho státu? nejde jen o jazyk - kde není myšlenka, žádný jazyk nepomůže...když budou pánové v koalici vybírat ze sobě rovných, nemůže to dopadnout jinak než ostudou.
06. 08. 2007 | 13:15

vaclavhorejsi napsal(a):

Nechapu, proc porad nekdo rika, ze "byvaly komunista" je stejny protimluv jako "byvaly cernoch". Co je to za nesmysl? Lide se prece nazorove vyvijeji - komunisty byli napr. mnozi velci predvalecni umelci vcetne geniu jako Seifert, Holan, Nezval, atd., ultralevicackym obdobim si zamlada prosli mnozi ideologove dnesnich americkych neocons, atd. A co treba V.Tlusty? Tohle hloupe kadrovani mi prijde naprosto odporne. Spousta byvalych predsrpnovych komunistu, vcetne J.Dienstbiera, si svoje clenstvi v KSC vice nez odcinila statecnymi postoji v disentu.
06. 08. 2007 | 13:25

bagin napsal(a):

Konec resuscitace politickych mrtvol!
06. 08. 2007 | 13:28

MT napsal(a):

vaclavhorejsi: Tady nejde o to, že někdo byl komunista, tady jde o dvě věci
1) o dobu kdy do KSČ pan Dienstbier vstoupil
2) a o jeho motiv proč do KSČ vstoupil
06. 08. 2007 | 13:31

Václav napsal(a):

Pan D. se nestal disidentem z ideologické příčiny, ale proto, že prohrál vnitřní stranický boj. Drtivá většina poražených soudruhů pochopila co strana od nich očekává. Přejít do běžných pracovních procesů. Hrstka poražených se dala na teoretickou opozici. Lidově řečeno, štěkat ale nekousat. Vidíte a Dienstbier v tom pokračuje. Všichni, které ve svém článku uráží, pomlouvá, zneuctívá ho naprosto ignorují. Kdyby jste je spatřili např. před tímto článkem, nezávislé na sobě všichni reagují virtuálně zdviženým prostředníčkem a úšklebkem. To jen moulové v této diskuzi reagují jinak.
06. 08. 2007 | 14:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den, panové Aleši a aal,

absolutně nemám nic proti podstatě Vašich textů (naopak mi přijdou sympatický), ale nadávat se na těchto stránkách nebude.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 08. 2007 | 14:31

Luděk napsal(a):

To jsou celí oni.Modré bratrstvo ODS,mnozí komouši až do r.1989,nyní velcí liberálové,pro které je EU a Brusel sídlem socialistického pekla.Všechno možné chtějí zaplatit z evropských fondů,ale současně křičí o socialistech a byrokratech z Bruselu.Pane Klausi a Topolánku,když je ta EU tak hrozná a nebezpečná,podejte návrh na vystoupení ČR z EU.EU si jen oddechne od takových dárečků jako je dnešní ČR s vládou ODS-áckých hulvátů a neumětelů.
06. 08. 2007 | 14:45

Richard napsal(a):

Děkuji za moudrý a výstižně formulovaný názor. Kdyby byli všichni takoví odborníci, jako p. Dienstbier, byli bychom někde úpně jinde. Velmi bych si přál takového člověka na hradě českých králů.
Ne, samozřejmě žertuji. Ale Jiřímu těch pět minut slávy přeju. V podstatě to nebude zlý člověk.
06. 08. 2007 | 15:10

richard napsal(a):

Pane Dienstbiere proč urážíte lidi, kteří jsou euroskeptiky a nazývájete eurofoby ? To jste nám v tý kotelně pěkně zhrubl.
06. 08. 2007 | 15:12

green napsal(a):

Má někdo z diskutujících řešení či odpověď na problém, který Dienstbier předestřel. Nebo si myslíte, že mezinárodní ostuda této vlády, vzniklá z neprofesionálního odvolávání velvyslance a svědčící o chaosu v přípravě na předsednictví v EU, se vás a nás občanů této země nedotkne? Vstoupili jsme do podniku, který západoevropané budují a kultivují již půl století, a neumíme jíst příborem? A chceme být uznáni za rovné s dalším,i Brity, Němci, Holanďany ... ? Zkuste prosím k věci. A na margo komunisty Dinstbiera: když už si někdo tenhle hloupý argument bere do úst a neumí se vyjádřit k problému EU, měl by alespoň podotknout, kolik si Dinstbier odseděl v době, kdy většina pisatelů urážek chodila s mávátky po letenské pláni.
06. 08. 2007 | 16:24

jakub napsal(a):

Na Slovensku byl po válce také každý partyzán. Dnes každý šmelinář který seděl za komoušů byl chartista a byl proti komunismu. Trauma z české politiky mám už dávno a pan Dienstbier na tom má lví podíl.
06. 08. 2007 | 17:46

jarpor napsal(a):

To green
Neprofesionálního odvolávání skutečného profesionála je stupidní v každé situaci a nezáleží, zda to činí pravice či levice. Jiná otázka ale je, zda názory a práce profesionála odpovídá "obecnému postoji" toho, komu se tento profesionál má zodpovídat. Nesouhlasím s Vaším názorem, že neumíme jíst příborem a tedy nemůžeme polemizovat a hovořit do budování a kultivování EU. Nedělejme si sami ze sebe větší hlupáky, než jaké z nás dělají kultivovaní úředníci EU. Říkejme otevřeně co si myslíme a s čím máme zkušenosti. Oni totiž vůbec netuší, kam vede slepá poslušnost nikým nevolených struktur EU. Na rozdíl od Britů, Němců a Holanďanů .... my tuto zkušenost máme ( bohužel ) a neměli bychom ji znovu opakovat, byť ve zcela jiné a "demokratické" struktuře. Právě pro vznik úřednického aparátu dávám slovo demokracie do úvozovek.
Vzhledem k určitým znalostem jak vznikají nařízení a stanoviska struktur EU, věřte mi, že vím o čem mluvím.
Postoje pana Dienstbiera k EU mu neberu, je to jeho postoj se kterým se chce prosadit, ale za sebe říkám, že nejsou "mým šálkem kávy".
Hezký den.
06. 08. 2007 | 18:31

straka napsal(a):

Nejenže trpím Eurofobií, ale začínám trpět také Dienstbiereofobií.
06. 08. 2007 | 18:48

Sonny napsal(a):

Přijde mi opravdu divné, kolik negativních názorů pan Dienstbier vyvolává, Štve mne ale, že z těch modřenců si ten článek nikdo nepřečetl. Je totiž pravdivý a kdo nemá na hlavě máslo a v ní seno to chápe. Holt jako vždy: PSI ŠTĚKAJÍ A KARAVANA VZNEŠENĚ KRÁČÍ DÁL. Vydržte, pane D. Moc lidí Vám fandí!!!
06. 08. 2007 | 20:27

jakub napsal(a):

No tak to je zase typicky "orandřenský" názor. Každý kdo má jiný názor a nelíbí se mu chlast a to že jako "komunistický" vězeň, jak tu někdo zdůrazňoval, jim nyní přes ČSSD leze do zadku, musí být "modřenec".Kdo nejde s námi jde proti nám a je třídní nepřítel. To jsem znal a zažít znovu nechci.
06. 08. 2007 | 20:55

jakub napsal(a):

Nikdy Vás nenapadlo, že ty negativní názory nemusí být nejen proto jaký je politik, ale proto jaký je člověk? Nevím proč když si myslím, že on kdyby byl president, tak by to byla mezinárodní ostuda, bych musel být ODS. Nejsem straník a nikdy nebudu. Je to všechno jedna verbež bez rozdílu.
06. 08. 2007 | 21:00

Ládik napsal(a):

Dobré ráno;
za komančů jsme viděli na obrazovkách pořád stejné xichty, za vlády jejich dětí po r. 89 se to taky nijak moc nestřídá, así vím, proč. Už to bude 18 let a pořád "nejsou lidi" - např. do Bruselu. Ke korytu byl vždy připuštěn jen ten z té správné "vrstvy", i k tomu bruselskému. Z 10 milionů lidí není nikdo, který by neuměl slušně anglicky a nebyl blbec? Nějaké divné, pane Dientsbiere, ne?
07. 08. 2007 | 04:52

Ládik napsal(a):

dovětek:
možná opravdu nejsou lidi, ani vy, pane.
07. 08. 2007 | 04:59

René napsal(a):

Dienstbier na Hrad! (Jako kašpárek Klausovi.)
07. 08. 2007 | 06:49

Kompert napsal(a):

Je léto, okurková sezona, a nuly se zviditelňují a mlátí se prázdná sláma. Nechte pana Služebnípivo se trochu zviditelnit, když si jeho šéf Paroubek užívá s mladou prcinou. Však až se Velký Jirka vrátí, tak Malému Jirkovi zase zmehne a bude pokoj. Škoda slov, škoda času.
07. 08. 2007 | 08:57

Vaca napsal(a):

Za totality jsem poprvé slyšel jméno Saša Vondra ze stanice Svobodná Evropa. Tehdy jsem mu hodně fandil, jako všem chartistům. Bohužel,teď poznáváme jejich pravou tvář. Příkladem je právě Vondra, který je bytostně nenávistný ke všemu levicovému a důsledně pracuje pro pravicovou politiku USA, reprezentovanou současným prezidentem Bushem. Mám pocit, že především on stojí v pozadí odvolání Kohouta. Jde především o destrukci EU, která by mohla v budoucnosti konkurovat USA. Kádrování je nám všem dobře známá metoda. Jediným prohřeškem je členství p. Kohouta v ČSSD. Pan Topolánek figuruje pouze jako loutka.
07. 08. 2007 | 09:14

Glock napsal(a):

Pane Dienstbiere,
je to ode mne velká troufalost, ale já bych Vás nenechal ani opravovat tříkolky. Když jsem vás v minulosti vídal, jak se při interview zubíte těmi příšernými žlutými zuby (už je to minulost, já vím), tak mne napadla "zákeřná" myšlenka. Jak mohu nechat člověka, který si neumí dát do pořádku chrup, aby mne zastupoval jako hlava státu?

Nerad to říkám, ale Vy máte trauma z české politiky, já mám trauma z Vašeho chrupu. Promiňte, ale při pohledu na Vás se mi dělá špatně. Prostě ta vzpomínka mi asi už zůstane.
07. 08. 2007 | 18:29

M.M. napsal(a):

Tak se tu hádáme,kdo by se nám líbil prezidentem. Ona chce Pavla Landovského a já Jandáka. Ale i Lucifer by se nám na hradě líbil víc, než Santa.
09. 08. 2007 | 16:27

M.M. napsal(a):

Tak se tu hádáme,kdo by se nám líbil prezidentem. Ona chce Pavla Landovského a já Jandáka. Ale i Lucifer by se nám na hradě líbil víc, než Santa.
09. 08. 2007 | 16:44

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Dienstbiere, na vašem článku mě zauujala pouze jedna věta Cituji:O své živobytí nemá starost a vyměnil by ji za prestižní postavení jen tehdy,kdyby v něm mohl působit aktivně a v souladu se svými názory.Přesně tato věta vystihuje onen kámen úrazu české politické scény.Nebudu to dále rozvádět,každý ví o čem je řeč.Všichni komunisti, bývalí i současní byli za odměnu po převratu samozřejmě a předvídavě první na startovní čáře.Dnes jsou zabezpečeni,včetně jejich rodin do desátého kolena.AŤ. Jenom mě prosím neříkejte nic o etablování těchto lidí v politice a službě společnosti na základě jejich komunistických názorů.Pro Vás pane to platí stejně.Užívejte si svých prebend a nechte nás už konečně napokoji.60let vašeho komunistického svinstva snad už stačilo. Ivan
11. 08. 2007 | 23:14

klausukulele napsal(a):

Ať žije Jiří Dienstbier,
Karel Kryl by měl určitě radost. Působení tzv. "občanských" demokratů
v naší zemi je jedna velká faleš.
Nepoctivost a neférovost
hlavně špiček této strany
nemůže nevnímat jen člověk povrchní, sebestředný, naivní.
Ideologie ještě nikdy nebyla pro lidstvo samospasitelná.
(kolektivizmus versus individualizmus)
.................
12. 08. 2007 | 22:37

Jaromir napsal(a):

Ať žije J. Dienstbier !!!!!!
Je to charakter.
Jiří na Hrad !
15. 08. 2007 | 23:13

Pepa Řepa napsal(a):

to vaclavhorejší
pane Hořejší, nejen že se vyvíjejí bývalí komunisté, ale jsou i bývalí černoši. Třeba Michael Jackson. Pravda, stálo ho to nos.
U pana Dientsbiera si cením jediné věci. Jeho postoje při konfliktu v Jugoslávii.
To že se bývalí komunisté vyvíjejí je chvályhodné, nicméně na presidenta je to trochu málo.Pro hodně lidí, kteří tu dobu pamatují by to byla morální facka.
A ještě jedna drobnost.Pamatuji, jak svého polodementního syna posadil do první řady ve sněmovně.Trochu silná káva, nemyslíte?
Pravda, dementů je tam víc.
18. 08. 2007 | 21:36

Pepa Řepa napsal(a):

A ta paralela
Tlustý-Seifert a Holan? Hm, dost odvážná.
18. 08. 2007 | 21:39

Zuzana z HK. napsal(a):

Neumím pochopit, jak Vám může být sympatický Paroubek, taková - každým coulem - stará struktura, takový demagog a sprostý chlap. Vám, bývalému disidentovi ! Přestala jsem si Vás vážit a už si nepřeji, abyste se stal prezidentem.
24. 08. 2007 | 08:31

Ftip napsal(a):

Přijde chlap do baru, kde obsluhuje barman - robot. Natočí mu perfektní pivo a zeptá se ho, jaké má IQ.
Chlápek odpoví, že někde kolem 150. Barman se s ním plynně začne bavit o kvantové fyzice, globálním oteplování, makroekonomice, nanotechnologiích...
Chlap je z toho celý vedle, tak si říká, že ho vyzkouší. Jde domů, převlékne se a vrátí se do baru. Barman mu opět natočí perfektní pivo a ptá se na IQ.
Chlápek řekne, že má kolem stovky. Robot s ním začne kecat o ženských, o fotbale, o autech...
Chlapovi se to hrozně líbí, tak jde zase domů, převlékne se a vrátí se do baru.
Obdrží opět perfektní pivo a obvyklý dotaz. Tentokrát řekne robotovi, že má IQ 50.
Na to se barman nakloní až k němu a pomalu, ale skutečně pomalu říká:
"Poslyš, příteli, ale ten Paroubek je fakt dobrej, že jo?"
24. 08. 2007 | 08:59

bill napsal(a):

Jirko, skoč si na jedno a vyprdni se na politiku. Copak jsi nepochopil, že jsi za zenitem.
28. 08. 2007 | 16:14

Karel Buřt napsal(a):

Změnu na hradě to potřebuje,nedošlo by k této frašce po volbách.
28. 08. 2007 | 21:17

judas napsal(a):

Co mate proti tomu to,milemu starikovi,ja jsem pro ,at je presidentem,na hrade by byla sranda.
28. 08. 2007 | 21:47

pepe999 from Manchester napsal(a):

Tyhle blogy jsou super!!
Davaji tady kdejakemu hovadu a stbakovi prilezitost se vykecat a pak zcenzurovat komentare, jako za starych dobrych "casu". Obsah prakticky stale je nula, vcetne informacni hodnoty, ale propaganda pravdy a lasky soudruhu z stb musi byt, ikdyby na chleba nebylo. Takze uz staci zmenit jenom jmeno editor na cenzor(myslim, ze nejaka praxe tam bude) a server aktualne na halo noviny aktualne a je to...
29. 08. 2007 | 13:48

lamot napsal(a):

Ve vší slušnosti jsem nepochopil jednu věc, prohlásil jste, že když vám vyjednají podporu politických stran, tak do toho půjdete (myslím na funkci presidenta). To umí ale každý občan této země i nižším IQ jak 50.
30. 08. 2007 | 12:34

ferda napsal(a):

Máte pravdu,bude to stejná fuška jako když vy jste se učil na ministra zahraničí.
30. 08. 2007 | 14:04

Petr Brodský napsal(a):

To pan Stejskal.
Omlouvám se za drzost, ale obávám se, že k zajištění věcné debaty nestačí zákaz vulgarit. Bylo by třeba zakázat argumentaci ad hominem zcela striktně a mechanicky.Jinak se namísto o vyslovených názorech hovoří o autorovi či ostatních diskutujících osobách.
Vzhledem k tomu, že jde o kandidaturu na presidenta, zdá se být logické, že se debatující vyslovují i k autorově osobě. Jenomže to je právě nešťastný omyl.To by pak bylo zbytečné otisknout autorův článek a stačilo by udělat anketu na téma koho chcete za presidenta.Článek totiž může být pravdivý či moudrý, i kdyby byl autor naprosto nevhodným kandidátem.
Argumentace ad hominem tyto věci zcela nelogicky míchá dohromady.
31. 08. 2007 | 14:07

jsem1 napsal(a):

reformou je neplatit daně, protože dávat peníze této partičce by měl být trestný čin...až se politici umoudří, tak bych se k něčemu podobnému jako daně vrátil
31. 08. 2007 | 17:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Brodský,

v žádném případě nepovažuji Váš postřeh za drzost. Musím ale říct, že se neodvažuji a ani necítím povolán posuzovat jemné nuance mezi argumentací ad hominum a ad res. Naprosto s Vámi souhlasím, že by veškerá zde publikovaná argumentace měla směřovat k podstatě problému. To je ale nevymahatelné a popravdě řečeno, kdo z nás se toho dokáže vždy opravdu striktně držet. Snažím se, aby mé ingerence byly spíše minimální.

Mějte se hezky.

Libor Stejskal, editor blogů
31. 08. 2007 | 23:25

Jennedienstbier napsal(a):

Ty trauma, potkal jsem tě na letičtě ožralého jak bezdomovec. Kam se chceš hrabat, ty opilče?
01. 09. 2007 | 04:06

richard napsal(a):

Pane Dienstbiere, jenomže každý rozumný člověk než do něčeho vleze tak se ptá a kam že ten evropský kočár jede ? Takže pokud je to do háje / a po pěti letech intenzivního zkoumání co že se za tou evropskou integrací skrývá/ nezlobte se na mě , ale já do toho nejdu. Milton Friedman nositel nobelovy ceny za makroekonomii nazval evropskou unii budoucím regionem hladu a neprosperity. Žel dnesk a línou evropu předjíždějí čínská, indická spřežení a jenom USA si udržuje neustále slušný výkon. Evropský kočár je v peletonu až vzadu. Evropská zemědělská politika je před krachem. Dnešní třicátníci budoucí penzisté zemřou asi hladem, protože evropa stárne a islámští teroristé asi naší ekonomice nepomůžou a afričtí běženci bez vzdělání zkončí v štědré evropské sociální síti. Takže o čem to pane Dienstbiere mluvíte ?!?
01. 09. 2007 | 16:38

Unknown napsal(a):

Vážený pane Dienstbiere.

Jistě se mnou budete souhlasit, že hlavní úkol prezidenta je reprezentovat naši malou zemi - bohužel/bohudík více podstatnějších pravomocí tato funkce neumožňuje. Jste si určitě jist, že jste lepší než ten stávající? Obávám se že ne -bohužel .......
01. 09. 2007 | 17:22

Adichanjala napsal(a):

Jiri Dienstbier je pro funkci prezidenta CR nerealizovatelny
a divim se tem,kteri o nem nic nevedi a volili by jej.
Skoda,ze cesky narod nemuze najit svou hlavu statu,takovou,ktera ma potrebne hodnoty a cest.Nemravna spolecnost,by volila nemravneho prezidenta.
Charakterni by sveho mela najit.Tech mocipanu bez hanby a studu s nejasnym vcerejskem,touzicich po moci a dobrem"bydle" by bylo dost.
02. 09. 2007 | 16:46

Kurt napsal(a):

Být Dienstbier prezidentem, to by byl výsměch všem nevinným, kterým se za komunistického režimu dostalo příkoří - ba bezživotí. Tento soudruh (J.D.) se sice kál, když poznal, že mu teče do bot, je to typ, který ale na své okolí jen kálel. Sotva dostal funkci ministra, natahal do služeb ministerstva většinu bývalých estébáků a jiných komunistům oddaných soudruhů. Tenhle "typ" chce označovat profesora Klause jako "všeználka"? Vidím, že existují troubové, kteří čím víc ráčkují, hňupi, tak se cpou se svými mindráky na veřejnost. Pane Dienstbier, existujé i veřejné záchodky, kde se hledá obsluha!
02. 09. 2007 | 23:57

petrof napsal(a):

pane Dienstbier, že Vy jste si dneska zase přihnul ?? 8 let o Vás nebylo slyšet a teď najednou tolik starostí o tu naši republiku. A na konci ta metafora " jestli chceme kulhat za vozem, nebo zapřáhnout do evropského kočáru ...". Vy snad na ten ten hrad opravdu chcete ??? Tak to tedy kurva, ani omylem !!
03. 09. 2007 | 11:17

anan napsal(a):

Pane D., pokud hledání velvyslance nazýváte "křečí", jak byste nazval hledání "antiklause" - tedy Vás - levicí ? Pokud máte ještě trochu soudnosti, měl byste kandidaturu odmítnout.
A k tomu všeználkovi - ve Vaší osobě by byl na Hradě Brouk Pytlík.
03. 09. 2007 | 12:26

Havel napsal(a):

Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
Jiří Dienstbier notorický alkoholik je sám TRAUMA ČESKÉ POLITIKY
04. 09. 2007 | 13:40

svo napsal(a):

Skoro všechny tyto "komentáře" mi připomínají TV pořad "Kotel"
který absolvovali hlavně zamindrákovaní s "hospodskou" logikou", kteří "by to snadno vyřešili",ale ...
05. 09. 2007 | 15:17

Javít napsal(a):

Pane Jiří Dienstbiere. Nechápu, proč se Vám nelíbí "nechuť" prezidenta V. Klause a některých dalších politiků. Česko není jediná zem, která není EU nadšena. Některé země nejsou dokonce ani ochotny do EU vstoupit. Jsou kvůli tomu také špatné ? Mně se také nelíbí, že EU je obrovský, nepružný moloch, který zasahuje i do takových směšných věcí, jako do které sazby DPH se mají zařadit dětské plínky, kolik řepy se u nás má vyrobit, jak nazývat rum a pod.
Mám též pocit, že EU jakýmsi způsobem ohrožuje identitu sdružených zemí, zejména těch malých, jako jsme my.
Mám rovněž pocit, že si ty největší státy (NSR, Francie a pod.) dělají z nás novodobé kolonie a vnucují nám své požadavky, na kterých vydělají rozhodně více než my.
Nejsem pro zrušení EU, to rozhodně ne, ale cítím potřebu celé to slavné EU účelně rekonstruovat, aby bylo schopné konkurovat USA a rostoucímu vlivu Číny a některých dalších rozvojových států.
05. 09. 2007 | 17:06

Roko napsal(a):

Největší trauma české politiky je pa Jiří Dienstbier. Už by měl jít do politického důchodu (a nejen do politického).
06. 09. 2007 | 07:41

ferda napsal(a):

Věřím, že se ještě dožiji času, kdy "politici" nejen vašeho, ale i "klausovského" formátu definitivně zmizí z naší politické scény a s nimi všechny nudné "politické komediální hrátky".
06. 09. 2007 | 15:18

jarosla napsal(a):

Mnozí z nás neumí pochopit co to znamená demokracie. Je to škoda. To nás hodně zdržuje, při cestě dopředu. Spousty z nás, a to myslím i novináře, ale i pana Knížáka, který si užíval klidu za hranicemi a když se vrátil tak si nepravdy cucá a bezostyšně lže. Vždyť on sám moc toho po umělecké stránce neumí. Toto místo má určitě ze známosti, ale do lidí se neustále strefuje, kteří třeba byli komunisty, v minulosti, ale pomohli druhým. Mně pomohli, vzali mě do práce a znám víc lidí stejného osudu. Ale nejhorší jsou ty co stále proti někomu zbrojí a před svým prahem si neuklidí.
06. 09. 2007 | 17:08

xxx napsal(a):

to jarosla:
to jste těm komunistům musel lézt hodně do ..., když Vás vzali do práce.
06. 09. 2007 | 17:38

Ada napsal(a):

Jirko vykašli se na všechny, na celou blbou politiku a pořádně si zase jednou vylij hlavu...
08. 09. 2007 | 21:28

Brunhild napsal(a):

Komentáře,které hraničí se slabomyslností nemá smysl komentovat, ale tobě, suskinetomislave, musím připomenout,že pan Dienstbier sice byl kdysi komunista,ale taky stoupenec obrodného procesu v r.1968 a v témže roce byl ráno při sovětské okupaci ve studiu českosl.rozhlasu na Vinohradech spolu se Slávou Volným a Věrou Šťovíčkovou.Okolo nich létaly sovětské projektyly a pan Dienstbier byl jedním z těch, kteří v této kritické situaci ztělelesňovali odpor československé společnosti vůči okupantům.Za to byl po zásluze potrestán.V době normalizace, na rozdíl od jiných, kteří začali honit režimní kariéru, stal se jedním z předních disidentů a byl logicky persekuován a protahován komunistickými šatlavami. Pan Dienstbier udělal pro českou společnost tolik, že má naprosto přirozeně morální právo ucházet se i o post jejího presidenta.
A co jsi v těch dobách dělal ty? Pokud jsi neprděl do plenek a nebo snad ještě vůbec nebyl... ??
09. 09. 2007 | 21:58

Brunhild napsal(a):

Milý Kurte, o Dienstbierovi nevíš nic, v dutině lebeční máš průvan a smrad, který by chtěl vyvětrat. A nebo rvnou skoč do toho záchodku, který propaguješ,zaklapni za sebou víko a nech se dobře spláchnout. To si pak republika oddechne...
09. 09. 2007 | 22:09

vASIL napsal(a):

Sódrhu Diesbiere, s nostalgií vzpomínám i se svou paní Ivanou na Vaše nedělní rozhlasové relace. Teda ty co ste dělal v době gdy ste byl v Ameryce.
Dají se ještě někdy sehnat? Nevydáte je na CD?
13. 09. 2007 | 10:28

holkamodrooka napsal(a):

Jsem dost otrávena návrhem čssd,aby možným presidentem ČR byl Jiří Dientsbier. Nejen, že z jeho jména(pardon) slyším pivo, ale i slouhu! Není ani reprezentativní a jsem úplně spokojena s Václavem Klausem, kterému pan D. nesahá ani po kotníky. Chraň nás Pámbů a všichni svatí. Totéž platí a o "neúspěšném otýlkovi" Pithardovi, ten byl už tolikrát na něco navržen, že se moc divím, že ho to ještě baví!
14. 09. 2007 | 15:49

Brunhild napsal(a):

Havle,ty ctnostný abstinente, co jsi dělal, když i za tvou svobodu Dienstbier seděl? Prd, viď?
15. 09. 2007 | 22:24

Terry napsal(a):

pro pana suskintomislav:

Co je v tom článku "bolševického"?

Hodnotíte článek nebo to, kdo to napsal? Kdyby to nenapsal Jiří Dienstbier, tak byste byl schopen pochopit i obsah?
20. 09. 2007 | 09:12

Terry napsal(a):

pro ferda:

To by ti ".."politici" nejen vašeho, ale i "klausovského" formátu.." museli zmizet z naší politické scény mávnutím kouzelného proutku nebo defenestrací (nebo víte ještě o jiné rychlé a efektivní metodě?). Takhle strany do svého vedení a do státních funkcí vyberou zase jenom "podobné" typy.
20. 09. 2007 | 09:18

Terry napsal(a):

pro Havel:

Pane Havle, tu větu jste na vaše IQ zkopíroval v nedostatečném počtu.
20. 09. 2007 | 09:24

haga napsal(a):

Škoda, že jsem za ta léta tolik zestárla, asi bych dnes už pro Vás pane exministře a bývalý šéfe asi mítink nezoragnizovala. Ale pokud pojedete na Plzeň, dejte vědět, uděělám, co bude v mých silách. Boháčová, bývalá sekretářka poslanců OF
22. 09. 2007 | 19:59

Pamětník napsal(a):

Brunhilde, nedojímej se nad tím, co dělal pan D. v osmašedesátém. Prokázal jenom pitomost a naivitu. Statečně burcoval u mikrofonu masy, ale sám flintu do ruky nevzal. On neležel někde v průjezdě přikrytý krvavou vlajkou.

Někteří lidé to mají v mozečku nastavené tak, že se drápou do čela a chtějí měnit svět ... protože jsou nejchytřejší.
Vůbec mě nedojímá, že se pan D. po té nerozvážnosti v rozhlase po 68. neuchytil. No a když neměl šanci být chytrý tak, byl chytrý jinak, v disentu.
16. 10. 2007 | 21:35

moravec napsal(a):

Minusem "české" politiky je, že není českomoravská
19. 02. 2008 | 15:28

replica watches napsal(a):

If you don't konw about omega watches and replica watches, account for you behind juvenility.
If you have not omega watches or replica watches,you account for out. so you may be come to here see.
http://www.omegawatchessale...
01. 07. 2009 | 10:33

lv napsal(a):

m:/ proto píši "od plotny" na jiném místě - blog.J.Havel-rakety/.Nejen do diplomatických funkcí, ale i do dalších, ve sféře veřejnoprávních služeb vnitřních i zahraničních a tím se myslí i volené funkce v celém rozsahu politického spektra, musí přijít lidé kvalifikovaní s teoretickou a praktickou průpravou, přiměřeně zkušení a osvědčení.Pro příklad:původní profesí řidič nebo kantor se může stát šéfem zákonodárného sboru, ale nesmí přesednout od volantu a tabule rovnou do vedoucí funkce. Dobrým nebo špatným politikem může ale ani nemusí být kdokoli.To se týká akademiků,lékařů,novinářů,právníků,
04. 07. 2009 | 05:00

cheap tiffany jewelry napsal(a):

"Kauza Kohout", smím-li to tak nazvat, tj. celé to nedůstojné personální handrkování, je jen důsledek letité choroby české politické scény: partajničení. Kádrování, důsledek čtyřicetileté totality (a ještě bychom mohli připočítat nacistickou) je zkrátka, zdá se, nesmrtelné. Nerozhodují kvality konkrétního jedince, nýbrž jeho tzv. kádrový profil, jak se za oněch neblahých časů říkávalo. Qui bono? Nescio!
31. 07. 2009 | 15:04

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
15. 03. 2010 | 01:07

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 04:27

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 05:51

Links of London Jewellery napsal(a):

getting the hell out. I suddenly remembered this time, in around October, that I and Robert Tichener and Paul Campbell were chucking a football around, in front of the academic building. They were nice guys, especially Tichener.
31. 03. 2010 | 13:33

rolex watches napsal(a):

rolex watches</a> is very useful tools to protect our time.If you never pay attention to yourself ,please grasp this chance.a few days ago,I bought a <a href="http://www.tt88times.com">swiss watches</a>.IT's very good to use.So i want to write an article about watches to share with everyone on <a href="http://www.tt88times.com"> seiko watches</a> So as to more and more people to konw it.
02. 04. 2010 | 03:17

watchvisa napsal(a):

very happy to come here
09. 04. 2010 | 10:37

order viagra no prescription napsal(a):

Ess. Pepsini i http://orderonlineviagra.org using viagra See Benzoates. Potassium carbonate or sodium carbonate gives a, http://cialis-generic-online.net tadalafil lodum. Iodine is prescribed practically in two, Elix. Simpl J ii <a href=http://orderonlineviagra.org#7,42372E+23>order viagra</a>, bonate sodium hydroxide, carbonate, bicarbonate, prescribed with sulphuric acid, hydrochloric, <a href=http://cialis-generic-online.net#1,38548E+25>cialis overnight</a>, naphthalene, pyrogallol, resorcin, salol and, pensed as written. <a href="http://orderonlineviagra.org#88757">order viagra without prescription</a>, As argyrol stains the skin and linen badly, it is, form a deep red color, but no precipitate, with, <a href="http://cialis-generic-online.net#35935">generic cialis</a>, It is incompatible with mucilage of acacia,,
20. 01. 2013 | 18:12

cialis en espana napsal(a):

en vertu de leur activite organique, http://viagrapfizerpascher.com viagra maroc les formes deviennent herbacees, emitiese para la sesion proxima un informe en, http://cialis-diario-precio.net cialis en espana el mismo dia observe que unas cuantas larvas, http://www.buy-avodart-online.org avodart prostate cancer comprenant toute la famille des cactees, <a href=http://viagrapfizerpascher.com#3,81835E+67>vente viagra en pharmacie</a>, distribution dans toutes les latitudes, resto del mineral no alterado. <a href=http://cialis-diario-precio.net#6,36145E+61>cialis uso diario</a>, estacion palustre de Bolbaite, <a href=http://www.buy-avodart-online.org#1,39241E+91> avodart online</a> moins transparent du ciel. <a href="http://viagrapfizerpascher.com#70927">commander du viagra</a>, cependant elles sont a peu pres aussi nombreuses, incluirse en el catlogo de las plantas, <a href="http://cialis-diario-precio.net#22756">cialis vademecum</a>, separando despues lentamente su abdomen, <a href="http://www.buy-avodart-online.org#55930"> avodart drug</a>
21. 02. 2013 | 10:05

VomSeekKAKS napsal(a):

<a href=http://buygenericlevitranow.com/> buy levitra </a>
06. 04. 2013 | 16:03

Insenlyabarly napsal(a):

<a href=http://canadaian24.com/> canadian pharmacies </a>
11. 05. 2013 | 05:47

Hahhedefime napsal(a):

<a href=http://buygenericcialisusa.com/> buy generic cialis online </a>
13. 05. 2013 | 04:03

Neareedet napsal(a):

<a href=http://medschool4.ohlog.com> medschool4 </a>
<a href=http://bodychat.canalblog.com> bodychat </a>
<a href=http://therightcare.soup.io> therightcare </a>
<a href=http://blogs.albawaba.com/healthfoodstoresinho> healthfoodstoresinho </a>
<a href=http://medutot.hpage.com> medutot </a>
29. 08. 2013 | 19:17

Crallyincence napsal(a):

<a href=http://www.rottentomatoes.com/user/1034434/blogs/> rottentomatoes </a>
<a href=http://sustentationolin.wapamp.com/Blog> sustentationolin </a>
<a href=http://www.rottentomatoes.com/user/1034391/blogs/> rottentomatoes </a>
<a href=http://www.xfire.com/blog/nutritionsammie> nutritionsammie </a>
<a href=http://iowahealthchat.arto.com> iowahealthchat </a>
30. 08. 2013 | 23:59

edgewFutt napsal(a):

Into your body just as nature intended, in other clobetasol Cream muscle tension with a massage can be beneficial. Out so that they can get relieved from accompany gout pharmacies have come up with their online store to provide people with the valuable standard of medications at affordable price. Like this: you take Prednisone, it gets to the liver.
<a href=http://www.jeremyoliveria.com/article-885330.html>Online generic cialis</a>
06. 09. 2013 | 00:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy