STOP autistické vládě ?!

27. 04. 2012 | 22:35
Přečteno 3300 krát
Současná politická nekultura vzbuzuje v lidech pocit hnusu a volají „Už s tím něco udělejte“. Otázkou je s kým a jak. Znamená to od lamentací obrátit pozornost k tomu, kam směřovat zemi, která je na křižovatce dalšího sociálně ekonomického vývoje. Protože lidé se bojí hlavně o budoucnost, o politicích už rozhodně iluze nemají.

null
null


Problém je, že vláda Petra Nečase stojí na této historické křižovatce bezmocná. A je luxus pro tuto zemi mít vládu, která nepomáhá a přitom je ještě drahá. Prosazuje poměrně významné a nákladné reformy ale komunikuje značně autistickým způsobem. Naservírované reformy poslušní poslanci odmávají, s opozicí a experty, kteří nabízejí jiná řešení, se nebaví. A tak vznikne situace, kdy je levnější takovou nekomunikující vládu zastavit.
Nadějí bylo dát STOP vládě ještě dnes, kdy to tolik nestojí. protože pak budou ekonomické a právní důsledky daleko bolestivější. Nebezpečím těchto dní není nedemokratická vláda ulice, že by snad extrémisté vztahovaly pařáty po zodpovědných funkcích. To je jen agitační kýč V této zemi jsou nastaveny základních demokratická pravidla, jen chybí vůle je vymáhat a kontrolovat. Vláda ani nemá strach z ulice, spíše z toho, že se tu demokraticky ve volbách nastolí takové směřování země, které ukončí dosavadní Klondike pro vyvolené.

Proč je současná vláda drahá ? Především vláda, která sama sebe slove protikorupční, nedokáže přetnout penězovody do soukromých dychtivých kapsiček. I nadále z otevřené tepny české ekonomiky krvácí na 100 korupčních miliard ročně. Byla sice zřízena funkce vicepremiéra pro boj s korupcí. Ale ani to že čtyři ministři byli odejiti pro sporné transakce a personální vztahy nesouviselo s úsilím tohoto vicepremiéra pro boj s korupcí. Výsledkem je, že za dva roky existence této vlády klesla ČR v hodnocení míry korupce Transparency International z 45. místa až na 57. místo. A další krev odtéká z těla české ekonomiky cestou odlivu zisků ze země a útěků do daňových rájů (dalších 200 miliard ročně).
Ekonomický výkon ČR je stále pod úrovní předkrizového vrcholu 2008. Rok 2010 a 2011 už přitom nebyly zasaženy recesí a z propadu se vždy snáze zvedá dynamika. Také objem tuzemské poptávky i investic je také stále pod úrovní roku 2008. Jestliže okolní země rostou, a konvergence úrovně HDP k průměru EU27 se zastavila, tak recese není jen důsledkem vnějších vlivů.
Pro vládu je veřejný nepřítel ČR číslo jedna dluhy. Je však pravdou, že míra zadlužen je u nás nižší než jinde (u nás je to 40% HDP, průměr EU je 90%. To nám poskytuje větší manévrovací prostor, můžeme volněji kombinovat nástroje hospodářské politiky a třeba i zvolit pomalejší snižování deficitu. Ostatně také doporučení EU pro ČR z roku 2011 zní „vyhnout se krácení prorůstových výdajů“. Problém vládní protidluhové politiky je v tom, že může dopadnout jako onen nešťastný lékařský zákrok, kdy operace se sice podařila, ale pacient bohužel skomírá.
Téma akcelerace ekonomiky zní celou Evropou. Růst pomůže z dluhové pasti lépe než fiskální utahování. Podpoří také z výnosů (nikoliv z dluhů) udržitelný sociální systém v souladu z Listinou základních práv a svobod. Pokud vláda argumentuje prorůstovým účinkem extrémně nízkých daní, tak ten nelze doložit.
Růstová agenda v ČR je prostě v porovnání s jinými zeměmi nedostatečná. Slyšíme slogany o odstranění.administrativních překážek, omezit stát a buzeraci jeho úředníků, přitom je úředníků za posledních 15 let už dvakrát více než kdysi. Někdy se staví hladové zdi, jak za Karla IV., snesše staví úřady pro úřady. A nedočerpání evropských zdrojů za období 2007-2013 ten výpadek růstu může ještě podstatně zhoršit
Potřebujeme-li strategie růstu, liché jsou spory jak kvalitní namontovat do ekonomiky brzdu (zda evropskou či českou). Nezapomínejme že bez plynového pedálu se to nerozjede. Chybí jasnější nasměrování kapitálových injekcí a veřejných výdajů na strukturální priority. Při stagnaci evropských firem potřeba větší orientace. vývozu na rostoucí trhy. Při absenci kontroly nad gigantickými projekty s rizikem korupce .je lépe směřovat investice do bydlení, do ekologických technologií a energetické účinnosti, kde mají rychlejší a větší multiplikační účinek. V gigantických stavbách bohužel zatím 10%, možná více, mizí jinam, provází je i problém vysoké rozestavěnosti..

Alternativy reforem existují, ale vláda neslyší protože slyšet nechce. Premiére Nečas se chlubí, že vládní snížení daňové kvóty o 3.p.b snížilo daňové břemeno, což je výpadek 100 miliard korun a že vrátit daňovou kvótu ČR na evropský průměr (z 35% na 38% HDP) by znamenalo zátěž. Ale alternativou je nejen zvýšení daní ale posun v jejich struktuře – dosud se daněmi stále více zatěžuje obyčejná spotřeba a ulevuje velkému kapitálu. Důsledkem této vstřícnosti je přírůstek dolarových milionářů (jen za rok 2011 o 29%)
Je třeba otočit tento poměr – není pravda že by kapitál kvůli tomu utekl nebo si to vybral na občanech. Zdanění spotřeby znamená zdražování, to podvazuje tržby menších domácích firem, popř. stimuluje levnější nákupy v zahraničí. Progresivní zdanění příjmů na průměru EU (nikdo neříká že do roka musíme mít v ČR dánské či švédské daně) nemusí být nepřátelské k růstu, investoři hledají hlavně investiční příležitosti.

V úvodu jsem volně použil příměr „autistická komunikace vlády“. Jaké jsou první symptomy takového „autismu“ – nepružně se reaguje na okolí, člověk působí dojmem, že neslyší, špatný oční kontakt, nesleduje co druzí na to, přestává mluvit a nemává na rozloučenou. Nevidíte v tom současnou vládu ?
Takhle se opravdu nedá připravit strategie na křižovatce, která má civilizační rozměr. Jestli chce vláda jako každý za sebou chce něco pozitivního nechat, mohla udělat jediné – postavit si opravdový pomník uměním včas odejít.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Maximus napsal(a):

Trochu odlehčení před vzrušenou debatou:
Chlápek přišel do Lídla a chtěl dvě plechovky krmení pro psa."Máte psa, pane?"ptá se prodavač."Jasně,žemám!"

"Promiňte, pane,ale podle nového nařízení EU budete muset dokázat,že máte psa,než vám prodám psí žrádlo."

Chlápek s frustrovaným výrazem ve tváři zmizel a o půl hodiny později se objevil znovu a na vodítku táhl svého psa:"Tady je!"Děkuji mnohokrát, tady máte ty dvě plechovky. O pár dní později ten samý chlápek znovu přijde a chce dvě plechovky krmení pro kočky.

"A máte kočku, pane?"Jasně, že mám!

"Promiňte, ale podle nového nařízení EU musíte mi ji ukázat než vám pro ni prodám krmení." Chlápek vyběhne z krámu a za chvíli je zpátky a před prodavačem a za ocas zvedne kočku.

"Děkuji vám, zde je vaše krmení."

Další den se chlápek opět objeví v krámě a postaví před prodavače krabici od bot s malou dírou ve víku.
Prodavač se ptá:"Dobrý den, co pro vás mohu udělat?!
"Strčte prst do té díry." Tak prodavač opatrně strčil prst dírou do krabice."Teď ho vyndejte a řekněte mi, jako co to vypadá! Prodavač vytáhl prst a znechuceně si je prohlédl. "Uf,vypadá to jako hovno.."Taky že je!
A vzal bych si dvě roličky toaletního papíru." (-:
27. 04. 2012 | 23:16

Maximus napsal(a):

A teď vážně.
Nemá cenu se o této vládě a o tom co se stalo vyjadřovat a polemizovat o tom. Je to zbytečné, je to dialog hluchých se slepými. Ale jedno je jasné, víme jak to dopadne a nebude to dobré pro žádnou stranu, tj. pro občany, ale i pro politiky a zejména ty z rádoby pravice....
27. 04. 2012 | 23:20

honolulu napsal(a):

Antikomous nick honolulu, pise komousovi Dolejsovi.

Protoze jsem svoje nejlepsi leta prozil v Johannesbugu a mam velke zkusenosti s totalnim kolapsem civilizace nejen v JAR, ale i v okolnich zemich, tak mi na soucasne vlade u vas nejvice zarazi totalni neschopnost delat neco pro zmirneni terroru, kteremu jsou vystaveni obcane u vas, povetsinou deti.
Autority tuto situaci zlehcuji a dokonce v Olomouci policie prohlasila, ze tento jev : "NENI spolecensky NEBEZPECNY", i kdyz deti skoncily s poslapanou hlavou v nemocnici.

Chci vas ujistit, ze je to velmi spolecensky nebezpecne a demoralizujici s psychickymi nasledky na cely zivot.
Pisi vam to proto, ze ani ten vas vrah a loupeznik Klema Gottwald, nemel tak vzacne podrbane priority, jako ta vase nynejsi skupina permanentnich priblbliku.
Ten vas Klema, kdyz v roce 1936 vycitil nebezpeci pro republiku, tak nevahal spolupracovat s tou nejvetsi opozici, kterou mel, jen proto, aby se tehdejsimu nebezpeci postavil. Nemel podrbane priority, jako mate vy.
Tak se laskave spojte s kymkoliv, aby jste zamezili likvidaci vasi zeme barbarizaci a soustredte se na zmineny terror vice nez na to, co kdo krade. Vy budete krast v budoucnu take. Dulezite je, aby existovalo to, co je stale vykradano.
Mate tam u tech vasich banditu vubec nekoho, kdo se zabyva strategii. Nabo i vy curate zasadne po vetru prikazanym Bruselem, tak, jako ti druzi - burzousti. Vite vy, co vam vubec hrozi ? Zacnete neco delat !
27. 04. 2012 | 23:31

vlk napsal(a):

Jo , je to fakt príma kino, to co nám předvádí famiglia 118, omlouvám se -Péťa looser zase slavně vyhrál.
Víc e k věci zde:
http://vlkovo.bloguje.cz/926987-rozeny-vitez.php
27. 04. 2012 | 23:40

Maximus napsal(a):

Děsivá zpráva o tom, jak to v životě chodí...

POZOR POZOR!!!
Přerušujeme vysílání mimořádnou zprávou:
Psychopatický vrah napustil smrtícím jedem bankovky, které následně daroval několika dětským domovům.
Do této chvíle zemřelo dvacet poslanců, dva starostové
a jeden ministr. Žádné dítě zatím nebylo ohroženo...
28. 04. 2012 | 00:01

Maximus napsal(a):

vlkovi
Petře, zase dobré, jako vždy. Chce to klídek, oni tady snad do švestek nevydrží. Už to utrousil i sám jeho blahorodí kníže, když se na chvilku probudil v dolní tlachárně.
P.S.
Pozdravujte u Vás doma v L. u Plzně. (-:
28. 04. 2012 | 00:07

Maximus napsal(a):

Žádná diskuze? Tak ji trochu rozvířím, ráno se uvidí.

Takže náš senát se v tomto týdnu krásně vybarvil. Nejen, že opět, po třinácté, odmítl zrušit svou božskou nedotknutelnost, on také vehnal republiku, její občany a děti jejich dětí do otroctví příšerné smlouvy ESM (Evropský stabilizační mechanismus). To druhé selhání senátorů je ještě mnohem horší než jejich podělaná imunita. Podle tohoto senátem schváleného paskvilu budeme muset zaplatit do stabilizačního fondu 350 miliard korun ve chvíli, kdy přijmeme euro, a pak do sedmi dnů jakoukoliv jinou částku, o kterou si řeknou. Vycouvat, zrušit, odmítnout nelze. Manažéři ESM i samotný ESM mají garantovanou imunitu vůči soudním žalobám, ale ESM může hnát k soudu kterýkoliv stát. Jak zjistil Vít Jedlička v rozhovoru se senátory, mnozí vůbec nevěděli, o čem hlasují.
O nefunkčnosti tohoto systému byly popsány haldy papíru. Ale když v jediném týdnu tato senátorská svoloč takto dvakrát selže, tak ... (dosaďte si sami, co je třeba udělat.)

ECM – výňatky z této smlouvy a zároveň položené otázky!

Čelí EU a její měna € krizi?
Co můžeme a máme udělat?
EU plánuje novou smlouvu zvanou evropský stabilizační mechanismus, zkráceně ESM.
Smlouvu dluhů (A Treaty of Debt.)
Poslanci mají přístup k návrhu této smlouvy.
Schválený základní kapitál činí 700 mld. €.
Otázka:
Proč 700 mld.€? Kde se to číslo vzalo? (Na ČR vychází 350 mld.Kč)
členové ESM se tímto neodvolatelně a bezpodmínečně zavazují zaplatit,
jakýkoliv kapitálový požadavek, který vůči nim bude učiněn, do sedmi dnů
od přijetí požadavku!
Otázka:
Vlastně nic. Tahle část je jasná. pokud bude ESM potřebovat peníze,
máme 7 dní na zaplacení.
Když vezmete v úvahu běžné bankovní procesy,
znamená to, že máme 4 dny na vypsání šeku.
Ale co to znamená to „neodvolatelně a bezpodmínečně“?
Co když budeme mít nový parlament, takový, který nesouhlasí
s přesunem peněz do ESM?
Musíme platit i tak?
Rada guvernérů může rozhodnout o změně schváleného kapitálu a změnit
odpovídajícím způsobem článek 8. smlouvy.
Otázka:
Prosím?
700 mld.€ je teprve začátek?
ESM si může navyšovat svůj fond jakkoliv chce, kdykoliv chce?
A my bychom pak byli podle článku 9. smlouvy neodvolatelně a bezpodmínečně
povinni zaplatit?
ESM má plnou právní kompetenci zahájit právní řízení!
ESM, jeho majetek, financování a aktiva používají imunity vůči všem formám soudního procesu!
Otázka.
Takže ESM nás může zažalovat, ale my ho u soudu žalovat nesmíme?
Majetek, financování a aktiva ESM používají imunity vůči prohlídce, záboru,
konfiskaci, vyvlastnění nebo jiné formě exekuce, odebrání nebo zabavení
exekutivním, soudním nebo legislativním aktem.
Otázka.
Imunitou vůči soudním procesům jsme se zabývali v minulém bodě, ale tohle znamená,
že ani naše vlády, ani naše parlamenty, ani naše demokratické zákony, nemají žádný efekt na ESM?
Tak to je pěkně mocná smlouva!
Guvernér, zástupci guvernérů, ředitelé a jejich zástupci, výkonný ředitel a zaměstnanci jsou imunní vůči právním procesům proti aktům, které vykonali a požívají nedotknutelnosti v souvislosti se
svými oficiálními smlouvami a dokumenty.
Otázka:
Takže kdokoliv zúčastněný v ESM je v klidu a teple?
Nemůžou být hnáni k odpovědnosti kvůli ničemu? A znamená ta nedotknutelnost jejich dokumentů,
že je nemůžeme zničit, nebo že ani nemůžeme vidět, co se v nich píše?
Tato smlouva zakládá novou mezivládní organizaci, které jsme povinni předat
neomezená aktiva do 7 dnů, pokud si to vyžádá.
Organizaci, která nás může žalovat, ale sama je imunní vůči všem formám stíhání
a jejíž manažeři si užívají stejné imunity.
Nejsou zde žádní nezávislí kontroloři a žádné existující zákony se na ně nevztahují?
Vlády se mohou bránit?
Evropské národní rozpočty v rukou jedné jediné nevolené mezivládní organizace?
Tohle je budoucnost Evropy?
Tohle je nová EU?
Evropa postrádající svrchované demokracie?
Tohle chcete?

Vypadá to všechno, jako velmi důmyslný komplot jistého etnika, ale třeba se mýlím. Když tak mě opravte!
28. 04. 2012 | 01:58

Maximus napsal(a):

Poslední příspěvek.
Možná to vypadá, že jsem rozpolcený, na jedné straně zlodějská partička u moci, která plánuje církevní restituce a pod. lupárny a na druhé straně ČSSD s TOP09,
kteří se vidí v EU a kdyby EU jenom naznačila, tak jí vlezou i do rekta! Vypadá to, že jsme v pasti, o peníze nás občany chtějí připravit lumpové ze všech stran. Jsme na tom asi jako trosečník spadlý z lodi do řeky plné hladových krokodýlů a na jednom břehu jsou hladoví lvy a na druhé straně řeky, lidožrouti!

Ale třeba se mýlím.... ale z poza okna to tak vyzerá!
28. 04. 2012 | 02:06

honolulu napsal(a):

Maximus ma pravdu. Vam nezbyva nic jineho nez hledat protivahu, kdekoliv. Coz vas president davno vi, ale nemuze o tom mluvit.

Kde jste pani Bobosikova znalkyne bruselskych habadur ? Ozvete se a vztupte do areny ! Narodu hrozi nasazeni pout.
28. 04. 2012 | 04:09

petragelbart napsal(a):

Obavam se, ze prirovnani vlady k autismu je urazkou lidi s autismem - a nemyslim to jen ve smyslu politkoreknosti.
28. 04. 2012 | 04:20

zemedelec napsal(a):

Pane Maximus.
Jak to ,že ve 2 hodiny v noci nespíte.
Také se podivuji co senátoři dokážou s chválit.Tohle muselo přece nejdřív projít parlamentem,Pan Dolejš by o tom musel něco vědět.Zřízení ECM musel někdo navrhnout,s chválit a pak pustit ke schválení ve státech EU.Sice se mluví o tom delší dobu,ale že to bude až taková direktiva jsem netušil.Vřele pak souhlasím s tím,že to je komplot určitého etnika.Proto to u nás proběhne hladce.
28. 04. 2012 | 07:01

Kvakin napsal(a):

Znáte tu o komické dvojce Nečas a Peak ? Tak tedy.
Jeden víkend trávil premiér ve Zlíně a byl poslán nakoupit žrádlo pro psa. Navštíví tedy prodejnu jistého obchodního systému, vyhledá regál s psími konzervami, vybírá a vybrané skládá do vozíku.
Přistoupí k němu prodavač a přísně praví: Vy nevíte, že nejnovější směrnice Evropské Unie k regulaci maloobchodu je již účinná ? Nečas ví všechno, a proto bystře odpovídá: Jako premiér vlády této země jistě vím, že směrnice je již účinná; ministr průmyslu a obchodu vlády, jejíž jsem premiérem, ji už předložil do parlamentu k implementaci a od pondělí je směrnice již účinná. Prodavač: tak to je pěkné, že směrnici znáte a tak jistě i víte to, že ten, kdo hodlá nakoupit potřeby pro psa, musí nejdříve prokázat, že je majitelem psa. Nečas přitaká a odejde z prodejny.
Za půl hodiny se vrátí s nákupní taškou a psem na vodítku. Zamíří k regálu s potřebami pro pejskaře a hledá to, co má koupit. Přistoupí k němu opět prodavač, ubezpečí se, že pes v prodejně je premiérův pes a pak radí, co by si měl Nečas vybrat. Nečas uloží zboží do vozíku, zamíří k pokladně, zaplatí a odejde.
Další víkend opět tráví Nečas ve Zlíně a znovu je poslán nakupovat, tentokrát cosi pro kočičku. Poučen minulými událostmi přijde do krámu s taškou a kočkou v kleci, prodavače ubezpečí, že kočka je kočka premiéra vlády ČR, vybere si potřebné, zaplatí a spokojen odejde.
A je tu další víkend ve Zlíně, který ale s Nečasem tráví s Nečasovými Karolína Peak (Svatá píka).
Nečas jde opět nakupovat, vstoupí do prodejny, v ruce nákupní tašku a na rameni usazeného papouška. Zamíří k potrřebám pro chovatele a vybírá si potřebné. Přistoupí k němu prodavač, ubezpečí se, že papoušek patří premiérovi, a radí, kde mají to zboží, pro které Nečas přišel. Nečas si vybral potřebné, uložil do košíku a míří k pokladně, když do prodejny vtrhne udýchaná Peak, krabičku s dírkou ve víku v ruce a volá. Pane premiére, neodcházejte ještě! Vaše paní vzkazuje, že máte ještě koupit dvě balení ... Nedořekne, říci to nahlas, je jí žinantní a tak to premiérovi zašeptá do ucha. Premiér přikývne a hledá regál, kde by našel to, co má dokoupit. Přistoupí k němu prodavač a zjišťuje, s čím může pomoci. Agilní Peak ale zahýká: Nezdržujte pana premiéra, tady je krabička, vsuňte prst, ujistěte se a hlavně nezdržujte. Prodavač vsune prst do krabičky, vytáhne jej a s údivem zjišťuje, co mu na prstu ulpělo. A opět Peak: Vy nevíte, co to máte na prstu ? Prodavač odpovídá rozpačitě: vypadá to, paní vicepremiérko, jako hovno. A Peak nato: správně, je to hovno a od Nečasů. A teď už nezdržujte, ať si pan premiér může vybrat svou oblíbenou značku toaletního papíru.
28. 04. 2012 | 07:33

eM napsal(a):

petragebhart : autismus je nemoc ale u téhle vlády je to styl práce. Co by komunikovala, když je nejchytřejší nejkrásnější a myslí to upřímně
28. 04. 2012 | 07:34

Občan napsal(a):

Tak jsme si včera naplno užili dopady škrtforem - konkrétně na policii.
Manželka jela ze služebky a při předjíždění cyklisty brkla zrcátkem o zrcátko protijedoucí řidičky.
Škoda celkem malá (rozbitá zrcátka a boční okna). Jenže druhé auto také bylo služební a tak "holky" zavolaly policisty. Čekaly na ně PĚT A PŮL hodiny!!!!! Policisté byli velmi slušní - několikrát jim volali, že určitě přijedou, ale protože mají málo lidí a pojízdných aut, musejí řešit závažnější záležitosti.
K nehodě došlo kolem druhé odpoledne a policie dorazila na na její místo v půl osmé večer. Protokol sepsali bleskově, šetření také provedli rychle (v podstatě už nebylo co, protože sklo už bylo rozježděné kdovíkde), ale manželka dorazila v půl jedenácté večer, protože ještě musela odvézt auto na služební parkoviště.

Takže fakt "velkej dík" Mírovi a jeho partě "rozpočtově odpovědných" kradáků. Jestli si totiž hoši takhle představují "šetření" a "stabilizaci veřejných rozpočtů", tak to ať nám fakt radši vládne někdo "rozpočtově méně zodpovědný".
28. 04. 2012 | 07:45

poznámka napsal(a):

Občane,
Z Vaší příhody plyne ponaučení- z časových důvadů je lepší brnknout o cyklistu.
28. 04. 2012 | 07:56

eM napsal(a):

I proto to divadlo předstírání demokratického překonání trapné situace,do které se dostala rozpadem Věcí veřejných a vypovězením koaliční smlouvy bylo vlastně trapné.
Ono nešlo moc o to nadat si navzájem do přeběhlíků - jestli je větší přeběhlík Huml nebo Peak, ale co s tímhle rozpočtově podvědným nadělením vůbec pro příště dělat.
28. 04. 2012 | 07:59

Občan napsal(a):

Jinak vřelý dík Maximovi a Vlkovi. Přivedlo mě to totiž na dost aktuální anekdotu.

Přijde rádce za králem a povídá: "Pane, je zle - lidé se kvůli poslednímu zvýšení daní srocují a nahlas reptají"
A král na to: "Jen reptají a tvoří hloučky? Tak to je v pořádku a ty buď v klidu, milý rádče. Daně ještě zvýšíme a uvidíme".
Za měsíc přiběhnou rádci dva a volají: "Veličenstvo! Lid stojí pod hradem s vidlemi a sekerami v rukou a křičí nevolí!!!"
Král na to lakonicky: "Klid, pánové. Však oni se rozejdou a vrátí ke své práci. Nevšímejte si jich a ještě zvyšte daně".
Provedeno a po asi dvou měsících se král ptá, jaká je nálada v podhradí. Rádci se drbou na hlavách a pak jeden z nich praví: "Je to divné, veličenstvo. Lidé se smějí, žertují a nikde ani známka nepokojů".
Král smrtelně zbledne a tichým hlasem povídá: "Povolejte zemskou hotovost, uzavřete hrad a posádka ke střílnám. Tohle už jsem asi trochu přehnal".

A protože už se zase pomalinku začínají objevovat politické vtipy, měli by Péťa s Mirdou a Jardou sakra zpozornět...
28. 04. 2012 | 08:01

Postní pokrm & kulatý roh napsal(a):

Žádný autismus v tom není. Koaliční poslanci, zejména poslanci za VV & Peake party moc dobře vědí, že jde o jejich první a poslední angažmá v parlamentu. Co neurvou teď, neurvou už nikdy. Vláda vydrží po celé volební období a je to tak dobře; občané si musí důkladně uvědomit, že za neúčast ve volbách se těžce pyká. Smáli se "Puchejřovi", teď mohou skučet doma do polštáře, pokud jim ještě nebyl exekučně zabaven.
28. 04. 2012 | 08:44

kello napsal(a):

Musí se rozhodnout dále mezi dvěma cestami
a) esteticko-památkovou-kdy jde pouze o to jak vyhnat netopýra Nečase z Moravského Krasu (t.j.ČSSD)
b) jak změnit pod vlivem indicií daných giga-demonstrací intelekt řízení republiky a ekonomiky značně v kvalitě
Jak si představujete nástup nejschopnějších lidí a koncepcí do politiky a řízení makroekonomiky,jakými cestami konkrétně to má nastat? řádnými volbami 2014 (viz Chaloupka včera v parlamentu)?
28. 04. 2012 | 08:44

eM napsal(a):

kello, já jsem rozhodně pro B.
Proč lkát že pět poslanců má větší sílu než 100 tisíc lidí (mimochodem, přepočet voličů na jeden mandát je v průměru cca 30 tisíc, takže čistě matematicky by to nebyla taková hrůza).
Opravu jde spíše o ten intelekt řízení, profesionální naplnění mandátu. A ten mandát by měl být o alternativách a ne o těch šídítkách, které se často předvádí v kampaních.
28. 04. 2012 | 09:12

donal napsal(a):

ja hodlám volit KSČM a doufám že zavedete nepromlčitelost na ty činy kdy tady nekdo za uplynulých 22 let neco ukrad a všechny je pozavírate a zabavíte jim majetky toho jediného se ti zloději bojí
slyšel jsem na radiu živou anketu s lidma koho pujdou volit z 10 lidí 8 prohlásilo že komunisty pak tu anketu utli a ani se o ni nezmínili
28. 04. 2012 | 09:29

Yosif K napsal(a):

Dolejs napsal:
Proč je současná vláda drahá ? Především vláda, která sama sebe slove protikorupční, nedokáže přetnout penězovody do soukromých dychtivých kapsiček. I nadále z otevřené tepny české ekonomiky krvácí na 100 korupčních miliard ročně. Byla sice zřízena funkce vicepremiéra pro boj s korupcí.
A: BOHUZEL CSSD KRADE TAKY - je to pouze MENE videt (na krajske urovni - Rath, Palas, losovacky na posledni chvili atp)
A další krev odtéká z těla české ekonomiky cestou odlivu zisků ze země a útěků do daňových rájů (dalších 200 miliard ročně).
A: A co s tim chcete delat vy levoicaci? Strilet lidi na hranicich? V zahranici nyni dani i leviocaci (Mladek a Jansta pracuji pro firmu Taluda domicilovanou ve Fribourgu, Roman dsosazeny CSSD evidentne rodi sve firmyu pres Marshallovy Ostrovy.... atd atd)

Pro vládu je veřejný nepřítel ČR číslo jedna dluhy. Je však pravdou, že míra zadlužen je u nás nižší než jinde (u nás je to 40% HDP, průměr EU je 90%. To nám poskytuje větší manévrovací prostor, můžeme volněji kombinovat nástroje hospodářské politiky a třeba i zvolit pomalejší snižování deficitu. Ostatně také doporučení EU pro ČR z roku 2011 zní „vyhnout se krácení prorůstových výdajů“. Problém vládní protidluhové politiky je v tom, že může dopadnout jako onen nešťastný lékařský zákrok, kdy operace se sice podařila, ale pacient bohužel skomírá.
A: Zatim bohuzel hlavne skomiraji to pacienti, kteri maji vyssi zadluzeni nez 80% (Spanelsko ma zadluzeni 80%, Italie 100%, FRancie okolo 100%, SRN je vyjimka ktera si muze dovolit vice nez ostatni, jsou to Nemci, ne Cesi.......)

Potřebujeme-li strategie růstu, liché jsou spory jak kvalitní namontovat do ekonomiky brzdu (zda evropskou či českou). Nezapomínejme že bez plynového pedálu se to nerozjede.
A: Jaky plynovy pedal? Takovy jaky pouzivali socani v Recku, Spanelsku a Portugalsku? Nez se to cely posralo???????
Alternativy reforem existují, ale vláda neslyší protože slyšet nechce.
A: Alternativa reforem se ocividne jmenuje bezhlave sovcanske rozhazovani. Spanelsko, Portugalsko a Recko byly potopeny desitkami let socanskeho rozhazovani penez na nesmyslne "proroustove projekty" ktere ted rezoivi v prumyslovych zonach a na nesmyslmne odborarske vydobytky zlumpacelemu proletariatu.
28. 04. 2012 | 09:33

Yosif K napsal(a):

donal napsal(a):
ja hodlám volit KSČM a doufám že zavedete nepromlčitelost na ty činy kdy tady nekdo za uplynulých 22 let neco ukrad a všechny je pozavírate a zabavíte jim majetky toho jediného se ti zloději bojí
slyšel jsem na radiu živou anketu s lidma koho pujdou volit z 10 lidí 8 prohlásilo že komunisty pak tu anketu utli a ani se o ni nezmínili
28. 04. 2012 | 09:29
To je ohromna chyba ze tu anketu nezminili - je zajimave vedet, kolik je v prumerne populaci lemnplu a hlupaku..........
28. 04. 2012 | 09:35

Yosif K napsal(a):

Mozna zed vlada je necitliva a autisticka.

Opozice je vsak tuplem autisticka: Volani po vetsim rozhazovani penez do "prorustovych projektu" je ponekud lzive. Recko, Spanelsko a Portugalsko rozhazovalo vypujcene penize do levicovych "prorustovych projektu" tak dlouho az to vsecko krachlo.

Rozestvavani polovzdelaneho proletariatu lzemi jako ze se vse da vyresit "prorustovymi projekty" je socialmni demagogie a populismus nejhrubsiho (komunistickeho) zrna. Je to evidentne lzive.
Recko, Spanelsko a Portugalsko meji dokoncenych "prorustovych projektu" plne prdele, nic tam neroste. Rostou zeme, kde zavcas a BRUTALNE snizili zivotni uroven proletaru (Irsko, Lotyssko). I ve Skandoinavskem socalistickem raji tzv skandinavsky socik odbourali a stale jeste odbouravaji - neni zbyti, pokud se nechteji zrotit do zahuby......

Vriskani o tom, jaktoze jeste nemame nemecke mzdy je ZCELA mimo misu. Spise se nemecti proletari mohou dockat ceskych mezd az bude v Evgrope jeste hure, nez aby se cesti proletari dockali dnesnich nemeckych mezd.
28. 04. 2012 | 09:45

Doug Badman napsal(a):

Pryč s vládou, která si říká protikorupční a při tom nedokáže přetnout ani penězovod do inzerce Haló novin.
28. 04. 2012 | 09:53

Petr napsal(a):

víte mě vadí, že se KSČM nezměnila v moderní levicovou a čitelnou stranu. Táhnete za sebou ty stíny Gottwaldů, Švermů, SLánských. Víte mě historická úloha Lenina vadila, neboť pseudorevoluce pouze využila situace a do čela si postavila německého agenta Uljanova. To jsou paradoxy historie. Ono kdyby Hitler nevtáhl bolševika do Evropy, nemáme zde třeba ani KSČM s jejich podivnou neaktuální ideologií.
Neměli jste dostatek sebereflexe. V opačném případě jste již dávno dostali příležitost ukázat co ve vás je a válcovali jste časkou politickou scénu.
28. 04. 2012 | 10:38

Scarabeus napsal(a):

Jiří Dolejš:

STOP zkorumpovaným poslancům! Už s tím něco udělejte.

petragelbart:

Komunisti, to jsou lidé zvláštního ražení.
28. 04. 2012 | 10:43

vico napsal(a):

Vlk : Přečetl jsem si komentář. Opravdu velmi dobrý.
28. 04. 2012 | 11:12

český maloměšťá napsal(a):

K ESM /nikolivěk ECM - pane zemedelec, když už chcete něco kritizovat, tak alespoň správně uveďte název toho kritizovaného/- Evropskému stabilizačnímu mechanismu.
ESM je v podstatě garanční , záchranný fond na bázi eurozonální permanentní bazooky - zjednodušeně je to obdoba parciálních garancí jednotlivých států v oblasti bankovního sektoru - např. i zde - v Kradistánu Klausoidním máme garnatovány například vklady drobných střadatelů - (jak je ta garance iluzorní a bez ESF v případě skutečně velkých turbulencí na bankovních trzích v podstatě nulová... o tom snad někdy jindy)

Vylévat si zlost na ESM ...je plýtváním mentálními, popř. fyzickými silami.
Příčiny, proč dochází k nahrazení funkcí EFSF - ESM, respektive proč vůbec vznikla potřeba takovývh fondů - leží možná tam /:((/, co v závěru jednoho svého příspěvku naznačuje Maximus...ale to je mimo dosah našeho chápání - a to jak v případě, kdy jsme tkzv. euroskeptik nebo eurohujer. Nemáme na to - popsat procesy a odhalit corpus delicti základních motivací a následného konání určitých zájmových skupin, které jsou napojeny na fiskály přes dlužní úpisy společností vůči nim. Nemáme na to...a ještě dlouho mít nebudeme.
Na co máme, je se zamyslet, zda propady koupěschopné poptávky v tradičních průmyslových zemích od konce 7O. let mají skutečně příčinu v rozmařilosti Evropanů, zda mamutí developerské projekty a jejich financování je prospěšné či škodlivé, jak se to má s napojením politických a správních struktur státu na ně , jestli i další formy korupce náhodou nejsou velkou rezervou ve směru ozdravění financí států, obcí, regionů, ale sekundárně i domácností a firem...
je toho celkem dost , nejen k zamyšlení, ale i konání.

Rozbít kvočně vejce totiž mimochodem může znamenat i to nemít v budoucnosti žádnou slepici.

Oponenti ESM :
Někteří politici FDP a CSU, Finové /the Finns/, Centre Party ve Finsku, levá Fronta ve Francii, Wildersova strana v Holandsku, SAS na Slovensku...
-------------
Tak pojďme nechat padnout banky, evropský finanční systém - proč ne - chutě do toho. Ale co pak ? Co následujícícho dne ? Víte to ?
Pokud ne ...tak netlachejte. Pokud ano - sem s tím. /kromě pana Schlimbacha - ten to ví...ale jak to prosadit alespoň v maličké zemi...taky neví/

Osobně si myslím, že následujícího dne by se Evropa stal úplnými otroky Wall Street a Lombard Street.
O to možná jde i tkzv. euroskeptikům.
Ale je to stejná potřeštěná hypotéza jako ta Maximova....o jakémsi etniku nebo co....:((

ještě apendix :
Pokud má být garance garancí, tak samozřejmě nemůže být založena na nějakých vágních prohlášeních a větičkách.
Do IMF nahrnou peníze i země mimo EU - ve prospěch stabilizace evropských finančních trhů.
Že se něco chce i po Kozloistánu Zelném ? Pokud chce vstoupit do eurozony - no to už tak ve světě bývá, vždycky je něco za něco. Obchod například za finence atd.

Takže otázka zní - co udělat pro to, aby na to ČR měla a nemusela přitom ze svých obyvatel udělat vyhublé , strádající trosky ? Kde jsou rezervy - mimo kapsy důchodců a lidí, které do osidel kriminality nahání " Rozpočtově odpovědná a Protikorupční" Kádevítkoplatforma ?
Když už teda to corpus delicti neznáme a brzy jen tak nepoznáme....
28. 04. 2012 | 11:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 04. 2012 | 11:27

Václav Pokorný napsal(a):

Samozřejmě, že vláda nemusí vydržet celé volební období, a taky asi nevydrží. Vkládám naděje do akcí občanských iniciativ, odborů, neparlamentních s atran a většiny občanů, že tuto vlastně nikým nevolenou koalici se podaří odstavit. Při krátkém sledování páteční taškařice, já bych nechal vládnoucí spřežení samotné ve sněmovně, aby si důvěru odhlasovalo samo sobě, jakož se tomu tak stejně stalo, a hrát tomuto spolku křoví,tak tomu se mohla opozice vyhnout. Je pravda, že taková tlupa bezcharakterních lidí tady asi nevládla a proto je žádoucí je zastavit. Na druhé straně to, co provedla, z mého pohledu hlavně soc.dem. v senátu ohledně imunity, je podraz prvního řádu a taktický průšvih, to je taky parta!
28. 04. 2012 | 12:27

skeptický napsal(a):

Nepomáhá není správné slovo.Škodí.A to záměrně.Říká se tomu reformy.Dřív se tomu říkalo plíživá genocida.

Žádní autisti.Prosím,abych nebyl urážen.Psychopati.A mluví rozvážně,a vypadají starostlivě.A lid jim to žere.

A z potápějící se lodi naberou nějaké kolegy hlodavce do počtu,protože v množství je síla.I u hlodavců.

Týdenní generální stávka by je odstavila,ale přišlo by nové záložní komando s tradičními sliby,co už je určitě nachystané.
Plus profláknuté xichty z opozice.

Pro kapitána se nějaká trafika najde,pokud se neodstěhuje na Floridu.

Kdo by dal soudit někoho,kdo na vás něco ví,a který soudce by soudil miliardáře,když se někoho sfouknout dá za sto tisíc.

A nám budou bulíkovat,že si za to můžem sami,a ať jdeme volit.
A lidi jak pes se honí za vlastním ocasem.
28. 04. 2012 | 13:16

jiridolejs napsal(a):

krásnou slunečnou sobotu,
1) souhlasím s s Václavem Pokorným i maximusem, že důvěra 105 neznamená stabilitu na dva roky - nejne kvůli narušenému sociálnímu smíru, ale i pro neshcodu na klíčových halsivacích kauzách (už narovnánís církvemi může ukázat absenci 105 většiny). V případě dalších problémů mimořádné volby pořád ještě mohou být - třeba koncem roku nebo na jaře 2013.
2) občanský aktivismus je důležitý způsob jak veřejně ukázat nesouhls, jen bych tomu neříkal gigademonstrace (kello), ČR je i s tou nedávnou rekordní akcí na Václaváku za řadou zemí EU a ani tam se hned vlády neporoučí.
Samozřejmě nestačí nesouhlas, je třeba mu dát směr - a tady je snaha odborů prorazit na tripartitě s respektem vůči sobě a svým návrhům logickým dalším krokem.
28. 04. 2012 | 13:38

jiridolejs napsal(a):

dodatek - kupodivu bych v jednom souhlasil s kritkem honolulu a to že zraje potřeba spojit se na bázi rozumu a slušnosti proti hlavnímu nebzepečí.
Problém je v tom shodnout se o jaké nebezpečí jde - je to chaos ulice a riziko fašizace, jsou to úklady bruselských přerozdělovačů, nebo je to neschopnost účinné regulace jak velkého kapitálu, tak veřejných peněžních toků (boj s korupcí totiž nejsou mediální exhibice pana Čistého či paní Čisté, ale systémové zásahy do legislativy).
P.S. je mi blízký názor českého maloměštáka, že zlo nesídlí v samotném ESM, garanční fondy obecně existují, tak proč ne pro spelčný evropský hospodářský prostor, máme-li brát vážně evropský projekt hospodářské unie.
Problém může být jen v pravidlech jejich tvorby a používání - jinak je na tom člen Euro Area a jinak člen Eu v nižším tupni integrace
28. 04. 2012 | 13:48

UmKab napsal(a):

Stát neni zaopatřovací ústav ale mobilizace prostředků. Komouši a socilisti to tradičně postavili na hlavu a žvatlaj že to nechodí.Stát všechny neuživí pač na to nemá (ani nemůže mít) prostředky.To je jako živit žebráky ze sbírky mezi žebráky.
28. 04. 2012 | 14:05

Ruhra napsal(a):

Že ani novináři ani poslanci moc neposlouchají co kdo říká, že v kuloárech sněmovny je prázdno stejně jako ve sněmovních lavicích je odrazem doby.
Zábavnější je asi sledovat reality show nebo číst nějaký bulvár - a pak jít nadávat do hospody na ty lumpy nahoře nebo na ty líné socky dole (podle založení).
Demokracie v podmínkách kdy řízení státu nikoho moc nezajímá ani jinak vypadat nemůže. A to ji lidi tolik před 22 lety chtěli. O to směšnější se pak zdá iniciativa mediálně rozjitřených osobností "vratte nám stát".
Kde že ty časy sametu jsou...
28. 04. 2012 | 14:22

Hafan napsal(a):

Pane Dolejši, pamatujete se jistě na to, kterak jste byl ochoten přijmout na konto KSČM milion korun (maskováno Vámi jako platba za inzerci v stranickém plátku Haló noviny) za to, že pomůžete NEZDANĚNÍ hazardu - problém byl v tom, že oni "lobbysti" byli redaktoři MF Dnes a vše zveřejnili. A proto mlčte. Nemám rád ODS ani vaši stranu, ani ČSSD. NECHCI ŽÁDNÉ STRANY, chci přímou demokracii. Ale když čtu, jak si hrajete na spravedlivého, dělá se mi nevolno - což takhle trocha studu a sebereflexe, he???
28. 04. 2012 | 15:06

Vandal napsal(a):

Hafan

souhlas, jen se divím, kde Dolejš bere tu drzost zde prezentovat své rozumy. Jsme nasraní na zlodějské politiky, a jeden z nich si tu hraje na autoritu. Dolejš se zkrátka jednou provždy vyautoval, a nemá ve vysoké politice co hledat. Je to korupčník, a pokud chceme vůbec něco změnit, tak v první řadě
musíme vyházet usvšdčené korupčníky, bez ohledu na barvu dresu. Jinak vyměníme korupčníky ve vládě za korupčníky v opozici. To chceme?
28. 04. 2012 | 17:31

jiridolejs napsal(a):

Pánové, odpovím vám podobně jako v pátek večer paní Peak, která se snažila dost lacině odvést pozornost od dvouletého konání na poli boje s dinosaury a korupcí své strany i sebe samotné a to tvrzením o úplatném přislíbu změny zákona.
Vám ani nevyčítám, že podléháte starým spekulativním titulkům, které hodnotu usvědčení samozřejmě nemají ani náhodou (komunisty asi rádi nemáte, chápu že někdy přání otcem myšlenky a ulevit si zde je tak snadné), ona jako politická profesionálka a právnička by ale měla mít smysl pro pravdu a důkazy.
Na rozdíl od jejích bývalých odsouzených spolustraníků rozhodly orgány činné v trestním řízení, které měla možnost se seznámit se všemi fakty a ne jen s vybranými, že se podezření médií nezakládala na pravdě - svoji nevinu jsem obhájil na poli práva (i na poli politickém, tedy v následných volbách do nejen stranických ale i veřejných funkcí).
A že by si příslušné orgány specielně na příslušníku strany, kterou se místa nejvyšší snažili dovést až k zákazu činnosti rádi smlsli. I tímto účelovým způsobem se u nás bohužel probírají korupční záležitosti. Tam, kde se to hodí, se říká nepravda. Tam, kde se to nehodí, zavřou se oči.
Takže i proto tu drzost mít veřejný názor nejen na korupci hodlám mít i nadále. Dělejte jak myslíte, ale možná by bylo lépe ostří vašich komentářů věnovat skutečným korupčníkům a zlodějům.
28. 04. 2012 | 18:40

zemedelec napsal(a):

Pane Dolejš.
Možná Vás potěším,proč ta snaha od ODS zrušit KSČM.
Jak Vám stoupají preference,tak jsou velice nervozní.
Pane maloměšťák.
Možná jsem si naběhl,ale je nutno to objasnit o co se vlastně jedná.Proto jsem napsal,ať to Pan Dolejš lépe popíše.Vám díky za to vysvětlení.
28. 04. 2012 | 19:13

dotaz napsal(a):

a co to zas teď vyvádí ten Ransdorf?
Zakládá se podezření médií na pravdě, nebo ja fakt možné, aby člověk, co bere půl mega měsíčně udělal takové dluhy, že jeho manželka skončí na ulici mezi bezdomovci?
Moc reklamy to straně také neudělá.
28. 04. 2012 | 19:15

ghándí napsal(a):

autor,
pokud se stane předsedou ksčm soudruh grospič, vrátí se ksčm k třídnímu boji?
28. 04. 2012 | 20:16

Vandal napsal(a):

V září 2009 byl spolu s dalším místopředsedou KSČM Čeňkem Milotou tajně nahrán provokatérem deníku MF DNES, který se vydával za majitele sítě heren Jackpot, kdy byl ochoten prosazovat změnu zákona o loteriích za úplatek ve výši jednoho milionu korun.[1] Dolejš navíc navrhoval případnému dárci peněz skrytí jeho identity tak, že finance nebyly vykázány jako dar pro KSČM, ale jako inzerce v deníku Haló noviny. Po zveřejnění kauzy Dolejš jakoukoli vinu popíral a trval na své nevině. Vydal prohlášení, v kterém uvedl, že podal u Městského soudu v Praze žalobu na ochranu osobnosti.[2][3] Dolejš 29. září rezignoval na funkci místopředsedy KSČM, ale odmítl rezignovat na poslaneckou funkci, kterou by měl zvážit podle ústředního výkonného výboru strany.[4]

Soudruhu Dolejši

ohánět se tím, že jste nebyl usvědčen a odouzen, to naprosto nic nevypovídá ve státě, kde zlodějská politická mafie dokáže ročně odklonit miliardy, a taky bez odsouzení. Kdyby to nebyla provokace, ale skutečná nabídka, tak bychom se o tom ani nedověděli. Sedl jste na lep, divím se vám, že vám ten jeden milion stál zato.
A že nemáme komunisty rádi, tak to máte pravdu, a vy dobře víte proč. Vy komunisti jste svým experimentem napáchali dějinné škody, vytrhli jste civilizovanou zemi ze střední Evropy hodně a hodně na východ. To, že nežijeme v právním státě, padá na vrub komunistů, to nemůžete popřít. Klidně si vaše drzosti prezentujte, víte jak se říká, jeden za pět, a duhý za deset bez pěti. Proč by měl někdo volit KSČ s Dolejšem, který kývl na úplatek? Mě vadí jak megazloději, tak i břídilové, kteří kývnou na milionek. Je to jen otázka nabídky, kdo kývne na milion, ještě rychleji a víc kývne na miliardu.
Soudruhu Dolejši
zažil jsem r. 1968, i následující roky temna, kdy komunisti v zájmu své moci zadávili nejkrásnější roky mého života, a zavedli nejodpornější kreaturu politického systému. Spojili se s cizím agresorem proti vlastnímu národu, koryta jim byla milejší. Měli plnou hubu falešných a prolhaných keců o lidu, ale šlo jim jen o moc a koryta. Tak běžte pěkně do prdele, a už se nevracejte.
28. 04. 2012 | 20:41

Ruhra napsal(a):

fakt je že ten současný bordel zesiluje neuctu k základním pravidlům právnío státu a začínají se prosazovat takoví fašizující uřvanci. Místo normálního dialogu to nervozní hledání nepřítele (v případě komunistů spíš směšné, copak dnes za nimi stojí stalinská moskva - no tak kritizují kapitalismus, nejsou sami).
Takovéhle temno v hlavách - to není dobré. Likviduje to demokratickou volbu a rozhodují spíš agresivní emoce davu.
28. 04. 2012 | 21:15

Poradce ukřivděného neschopného napsal(a):

Vandal:
Pokud máte IQ vyšší než 80, podejte přihlášku do fašistické bojůvky, tam z vás budou mít radost. Vás ale odhaduju na IQ 40, proto požádejte kolemdoucí, ať vás doprovodí na nejbližší psychiatrickou kliniku, sám netrefíte.
28. 04. 2012 | 21:28

Scarabeus napsal(a):

jiridolejs:

Ano Vaše jednání nebylo a není trestné, ale mělo by být trestné.

To, že jste byl znovu zvolen je jen důkazem, že komunisti jsou lidé zvláštního ražení, samozřejmě i ti, kteří je volí, když jsou schopni (znovu)zvolit dokonce i zkorumpovaného komunistického poslance.

Když jsme u toho zvolení, tak soudružka poslankyně Semelová byla také zvolena. :-(
http://www.youtube.com/watch?v=k7Jsskl6Rwo
28. 04. 2012 | 22:10

Ruhra napsal(a):

tak nebudte smešní - jako kdyby mohli po 23 letech za dnešní mafiány komunisti, ta Semelová je tak leda trapná, jak je nepoučitelná, ale určitě tu neorganizuje součanou kradlo-vládu. Komu se tyhle zaprášené názory nelíbí, tak je nemusí volit, ale to strašení rudochy sloužilo spíš Nečasovi and co. aby odvrátili volby, protože se jich báli jak čert kříže.
28. 04. 2012 | 22:33

Scarabeus napsal(a):

Ruhra:

"jako kdyby mohli po 23 letech za dnešní mafiány komunisti, ta Semelová je tak leda trapná, jak je nepoučitelná, ale určitě tu neorganizuje součanou kradlo-vládu"

Kde to píšu?

Každý poslanec má při hlasování o zákoně 1 hlas, ať je komunista nebo ne, KSČM má už dost poslaneckých hlasů, takže se vyplatí lovit i v komunistických vodách, když někdo s hodně penězi potřebuje "posunout" znění zákona ve svůj prospěch, o komunistické ideologii si může myslet svoje, ale komunistické hlasy při hlasování o znění zákona mu jsou dobré.

"to strašení rudochy sloužilo spíš Nečasovi and co. aby odvrátili volby, protože se jich báli jak čert kříže"

Jasně strašili, teď kdo tomu strašení věřil, kdo Nečasovi věřil/věří? Já ne.
28. 04. 2012 | 23:13

mens sana napsal(a):

autor píše že máme větší manévrovací prostor pro růst než využíváme - francouzský socialista Hollande zase postavil svou kampaň na postupném splácení státního dluhu z výnosů hospodářského růstu, jehož chce dosáhnout i za cenu dalšího zadlužení země. Co je ale dovoleno jovovi (velké zemi), hlře už jde v zemi maličké
29. 04. 2012 | 08:31

Dalibor.M napsal(a):

Vandale 20.41 - teda to komunisti přepískli když požadovali abyste slušně pracoval a nekradl a nefetoval. A zrovna po vás to chtěli. Chápu, taková potupa se nezapomíná.
Jenomže ostatním se ve státě kde se dodržovaly zákony pracovalo se a proto bylo dost na bohatý život, docela líbilo.
29. 04. 2012 | 08:37

český maloměšťák napsal(a):

zemedelec
Do vysvětlení to mělo daleko. Spíše jen přiblížení.
Mějte se.
29. 04. 2012 | 10:51

robiL Výskal napsal(a):

Dobrý den,

nemažu příspěvky posílající do prdele, které nemají nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji všem frustrátům za urážky autora.

robiL Výskal, antieditor blogů

Stejskal:
Na http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/libor-stejskal.php?itemid=16254 jste uvedl: "Smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující text ("blb")"." Proč k některým není možné být vulgární a k jiným ano, popř. jaký je rozdíl mezi označením za blba a posláním do prdele?
29. 04. 2012 | 16:04

Perinděda napsal(a):

raltivní anonimita debat prostě vede k sprostotě, co naděláte...i takoví jsou mezi námi
30. 04. 2012 | 10:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy