Kdo rozkradl Českou republiku

07. 06. 2011 | 20:15
Přečteno 5731 krát
Ozvučení českého předsednictví (včetně topení na zámku Hluboká) vyšlo českou vládu na neuvěřitelnou půl miliardu korun.

Topolánkova vláda získala slevu na transportéry Pandur. Koupila jich poloviční množství. Ale kus za cenu o 50 % vyšší. Nechtěla slevu zadarmo.

Několik kilometrů Vltavy bylo zesplavněno až do Budějovic. Za dvě miliardy se tam teď občas může projet výletní loď.

Pražskou čističku prý chtěl poradce pana ministra Drobila předražit o tři miliardy. Půl miliardy mělo skončit ve stranickém sponzoringu.

Náměstek ministra obrany navrhl domnělým zájemcům, jak zmanipulovat řízení na dodávku minometů.

Majitel vládní politické strany sepsal před vstupem do velké politiky dokument, kde za cíl svých aktivit považuje získávání státních zakázek prostřednictvím politických pozic.

Policejní prezidium nakoupilo v souladu se zákonem samopaly pro policii. Belgičané koupili tytéž samopaly o víc než polovinu levněji.

Peníze z několika evropských fondů musely být pozastaveny. Některé jejich představitele vyšetřují.

Exministr obrany si prý řekl bývalému americkému velvyslanci o úplatek za dodávku nákladních aut Tatra. Podle ministra financí byl tento exministr obrany nejvhodnější osobou jako koordinátor boje proti korupci.

U protikorupční policie rozkradli dokonce i fond na korumpování protikorupčních informátorů.

Víme však velmi dobře, kdo za všechny tyto nešvary, nepravosti, nemravy a nezbednosti může! Je to nepochybně ona: ta ošklivá a smrdutá EVROPSKÁ UNIE. Měla by se rozpustit dřív, než zcela rozloží naši tradiční pevnou morálku.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pamela Bárnsová napsal(a):

to s tím odměňováním Fejka a Hušáka je taky dobrý
07. 06. 2011 | 20:20

hoven napsal(a):

sláveček sobotka prodal OKD v hodnotě 25 miliard za 4 miliardy. má dobré srdce, nechtěl kupce odřít.
07. 06. 2011 | 20:29

Sims. napsal(a):

Hoven opět nezklamal.
07. 06. 2011 | 20:32

Karel Mueller napsal(a):

Pane Havel,

jste bývalý učitel na VŠ a tak použiji příměr ze školního prostředí. Snad ještě pod vlivem bogu pana Šteffla.

Přijde student na zkoušku z matematiky. Polovinu zná, polovinu vůbec. Některé i obtížnější partie zná velmi dobře, většinu příkladů spočítá.

Můžete začít vést ironické řeči o tom, jak je slabý a podobně. S cílem, aby se tolik neflákal a víc makal. A teď si představte, že student neovládá ani matematiku ze ZDŠ. Pak je jakákoliv ironie či kritika zbytečná, můžete si s ním tak vlídně popovídat o tom, jaký učební obor by si měl vybrat.

A podobně je to s kritikou tohoto státu. Je to jako nadávat klučinovi ze 7. třídy ZDŠ, že nechápe základy obecné reativity.
07. 06. 2011 | 20:36

karel napsal(a):

A na kolik nas vyjde kaspar jako jste vy zalezlej v Bruselu?
07. 06. 2011 | 20:36

pepa napsal(a):

Až praskne rozkrádání ČEZu a jedna z nejdražších elektřin pro domácnosti v EU je dokladem zločinného spolčení M.Romana a politiků!!! 50 miliard Kč možná nebude stačit!!! Dobrá práce Gross+Urban za dohledu Římana a Kocourka!!!

Šupáci u moci se musí vymlátit baseboollkou jako Hrabě v Kladně!!!
07. 06. 2011 | 20:37

gulášek napsal(a):

Fuj, hanba ODS!!

Ehm, vážený europoslanče kde dostanu vyplaceno pastelkovné, státní příspěvek ke stavebnímu spoření 4.500,- Kč ročně a vyšší podporu? Chcu také ten výborný předvolební gulášek.

No co jako dělňas a volič ČSSD chcu taky svoje!
07. 06. 2011 | 20:50

Pepa Řepa napsal(a):

Hmm, tak jo.
Co s tím uděláme, "Veselý docente"?

Nebudeme se přeci hádat, kdo ukradl víc. Jestli koloťuk nebo hřebíček. Jestli pravoun nebo levoun.To je nuda, je to tady denně.
Příklady prý táhnou. Tak začneme, né? Ojroposlanec náš vzor.

Japonský premier se vzdal svého platu. Doba je zlá.
Kdy začnete? Vy, osobně.
Havlova iniciativa,. využijte jména. Havel jako Havel.

Táta pracujících se určitě přidá, plážový Edward také. Třeba se to rozšíří, jako ta bakterie. Jeden ojroposlanec za druhým. Půlmilionek k půlmilionku. A jako třešničku navrhněte, že se nebude EP stěhovat.

Kdy začnete?
07. 06. 2011 | 20:54

voroshilov napsal(a):

Na co potrbuje ceska policie samopaly?
07. 06. 2011 | 20:54

RA napsal(a):

a kolik peněz ročně Nás stojí vaše holá zbytečnost v Bruselu ? Kolik nás stál pan Špidla ? To se nedoplatíme.
07. 06. 2011 | 21:12

Drzá zrzka napsal(a):

Ta zlá, protivná, byrokrocií zatuchlá unie, asi dostane nabacáno. I když na druhou stranu, někdy pracuje úžasně rychle. Bude odškodňovat, teda ještě pořádně neví koho a jak, za poškození dobrého jména při vypuštění nepravd ohledně zdroje nákazy bakterií E.Coli.
07. 06. 2011 | 21:16

voroshilov napsal(a):

pich:
On ne,prvni je vzdy ladik,ale to je jedno protoze je to vzdy ta sama osoba.
07. 06. 2011 | 21:17

ujo napsal(a):

P.Řepa samozřejmě ví, že i kdyby se platu vzdali všichni čeští europoslanci tak to s vládní zlodějnou nic neudělá.
Nic věcnějšího ho však nenapadlo.ˇ
Škoda, dříve býval aspoň vtipný.
Ostatně neměli by se platu vzdát především europoslanci za ODS považující EU málem za vynález ďáblův?
Jak to dělali staročeští poslanci na Říšské radě když ignorovali jednání?
Kolik bral za R-U poslanec?
07. 06. 2011 | 21:21

stále rebel napsal(a):

Pro hoven.
Když byl menšinový podíl v OKD za 25 miliard, tak nám řekni, kolik dostal stát za ten většinový podíl.
07. 06. 2011 | 21:22

hoven napsal(a):

stále rebel,
stát dostal málo, ale staňa se má dobře. pozdravuje voliče čssd z floridy.
07. 06. 2011 | 21:34

voroshilov napsal(a):

pich.
Jo prazakum tem je tu hej...At zije bajkalaj!
07. 06. 2011 | 21:41

hoven napsal(a):

nejvíce mě rozaretovala zpráva, že fejk bere na drahách čtvrt milionu měsíčně. on si to určitě jako odborník na slony a opice zaslouží. hned uroveň českých drah poskočila o několik stupínku výše. další vyžírka státních peněz dostala krmík. zajímalo by mě čí je to kamarád. jak má potom vláda obhájit zdražování základních potravin. to je opravdu neuvěřitelný. já nemám slov. musel bych být sprostej.
07. 06. 2011 | 21:49

filip II. napsal(a):

hovne,
jako obvykle děláte mimo mísu. Zkuste racionálně vyvrátit některý z uvedených příkladů autora. Na to ale nemáte a tak střílíte ze špuntovky příspěvky, které se vám podobají - stojí za hovno! Nevzpomínám si, že by zde byl už delší čas otištěn blog k jakokoli problematice, který byste nezapleveloval svými moudry. Ještě jste nepochopil, že si z vás dělají převážně ostatní diskutéři srandu? A to nejen kvůli tomu hovnu!
07. 06. 2011 | 21:52

skeptický napsal(a):

Ještě se nám budou pošklebovat,pacholci.
07. 06. 2011 | 21:52

voroshilov napsal(a):

blue jay-elena-kormoran et cetera:
Ja jsem tady doma,sice to neni moje vlast ale domov mam tady,ubozaku!
07. 06. 2011 | 21:57

Ovčan napsal(a):

Já se asi zbláznil.Já musím souhlasit s hovenem!
07. 06. 2011 | 21:59

Tydýt napsal(a):

Až jednou přestane ovce bavit se hádat o to, jestli "republiku rozkradla" ODS nebo ČSSD, uleví se nám všem aspoň od stupidních výlevů jednoho stáda vůči druhému.
07. 06. 2011 | 22:00

František Klouček napsal(a):

Pane profesore,
Vy můj ty smutku,snad jste nezapoměl na GRIPENY?Ostatně jako všichni hádající se na blogu.Můj mail:stavitelfk@volny.cz
07. 06. 2011 | 22:00

Otázkář napsal(a):

Karel Mueller

Vaše přirovnání má jeden háček. Pokud je někdo na úrovni 7. třídy ZDŠ tak se nemá cpát do politiky. Věcná kritika je na místě ;-)
07. 06. 2011 | 22:01

Ovčan napsal(a):

Tedy co se týče Fejka.
07. 06. 2011 | 22:01

hoven napsal(a):

filip II
hahaha, to jste mě pobavil. soudruh docent do sebe vyklopil litr rumu jako obvykle a já se mám vyjadřovat k jeho blábolům??...."prý" někdo chtěl předražit zakázku o 3 miliardy a "prý" chtěli ulít pul miliardy....na "prý" soudruha docenta jsem reagoval fakty. sláveček prodal OKD za 4 miliardy - fakt! znalecký posudek na prodaný podíl - 25 miliard -fakt! o tom, ale soudruh havel nepíše. on bud píše o stalinovy a nebo o "prý"...
a na závěr jeden vtipný vtip.
víte co se stane, když havlovi v evropském parlamentu spadne na zem prázdná lahev od rumu???
probudí se táta pracujícího lidu.
07. 06. 2011 | 22:02

ver napsal(a):

s evropskou unií na věčné časy a nikdy jinak
07. 06. 2011 | 22:04

donal napsal(a):

všichni kradou at jsou z levice či pravice na hovna neregovat je placenej
07. 06. 2011 | 22:14

Al Jouda napsal(a):

Vážení přátelé, važme si pana docenta Havla, který ačkoliv by mohl být jako europoslanec zticha jako prase v žitě, kritizuje současné nešvary v naší politice a hospodaření. Snad je to zárukou, že ČSSD až přijde opět k moci, bude provádět poctivější politiku ve prospěch naší republiky.
07. 06. 2011 | 22:24

donal napsal(a):

jouda po těch letech nevěřím že strany ktere tady vladli nejakou formou 20 let budou ku prospěch teto republice a nejhoší je že s novýma stranama je to ještě horší viz VV ktere jsou totalně zprofanovane a melou pořad to same do kola videl bych to spiš na druhý samet možná razantnejší než ten před 20 lety nebo druha možnost bankrot jak znamo bankrot je taky očištění takže všichni co straší bankrotem a staví se proti nemu by meli bud vyjít do ulic a neco udelat nebo bohužel počkat ještě nejakou dobu na ten bankrot kterej tady s tím zahýbe jine možnosti bohužel nevidím
na hovna prosim nereagovat je placenej
07. 06. 2011 | 22:32

Karel Mueller napsal(a):

Otázkář:

Nevím, jestli jste mě pochopil správně :-)
07. 06. 2011 | 22:38

Rumcajs napsal(a):

Trochu mi tu chybí ty socanský tuneli, Docente.

Proč ta skromnost ?
07. 06. 2011 | 22:39

Rumcajs napsal(a):

Kůli Cukroušovi - tunely.
07. 06. 2011 | 22:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 06. 2011 | 22:41

Papouch napsal(a):

Ohledne bodu prazske cisticky - to je skutecne primy dusledek narizeni z Brusele, podle ktereho je stavajici cistiska nevyhovujici.

Ve starych clenskych zemich se to samozrejme tak nehroti, ale na nove cleny musi byt prisnost - do 2012 bude postaveno, jinak mastna pokuta. A fondy na to pochopitelne nedostanete, nejaka zaminka se v lese komunitarnich predpisu najde (respektive nasla). Neni divu ze samosprava je zahnana do kouta a nezbyva nez platit.
07. 06. 2011 | 22:48

Mud.. napsal(a):

Vážený pane ...,
rozumím Vaší žádosti o finanční pomoc, s kterou se na mne obracíte a chápu jakou naději mohly vyvolat informace o tom, že zamýšlím věnovat velkou část svého majetku na prospěšné projekty. Ze svých osobních prostředků podporuji dlouhodobé projekty zaměřené na zlepšení úrovně vzdělávání dnešních dětí. Mezi ně patří podpora základní školy a gymnázia PORG v Praze a Ostravě, a také projekt "Čtení pomáhá". V něm získávají děti za přečtení hodnotných knih odměnu, kterou mohou dle svého uvážení věnovat na některý z charitativních projektů. Jednotlivé charitativní projekty, kterým podle dětské volby věnuji jen v letošním roce 10 milionů korun, mi doporučují renomované nadace. Martin Roman
Zkuste vy ňoumo napodobit pana a místo špinění kápnout národu z prokletých jidášských EUR!!
Žádal jsem pána o příspěvek zdejším chudým diskutérům.
07. 06. 2011 | 22:56

Minorita napsal(a):

Mud
O co jde? Chápu, že struktura příjmů šéfa Čezu je pod vaši rozlišovací schopnost, zrovna tak jako za jakých podmínek onen Čez zisku dosahuje( ještě to chtělo porovnat mimo socana v reálných číslech např. s B. Gatesem ). Doufám, že patříte k akcionářům a vřele vítáte cenovou politiku této firmy a s potleskem kvitujete káždé, téměř každoroční zvýšení ceny energie a hrdě si odplivnete před každým kritikem této " těžkou konkurencí" pronásledovanou firmou.
Jeden by řekl, že si děláte ostrou legraci, další, že nevíte, která bije a realista dodá, že si jen potřebujete kopnout do socana, nota bene co v " tom proklatém Bruseli " hnípe, a ještě tomu za kolik, že?
O co jde - o okopávání kotníku, nebo jak by řekl správný "nový čech" o závist ?
Mimo to, autor tu v minulosti již vysvětloval v diskuzích z jakých zdrojů je placen. Apropo bojovníku za světlé bezpřívlastků tržní dny - už jste se takhle zeptal kluků z opačného tábora, např.
Milan Cabrnoch
Andrea Češková
Hynek Fajmon
Edvard Kožušník
Miroslav Ouzský
Ivo Strejček
Evžen Tošenovský
Oldřich Vlasák
Jan Zahradil ?
A jakpak jste ve své důslednosti zjišťoval, zda vůbec taková krasavice Češková ten parlament ( pro nechápající zaměstnání ) alespoň navštěvuje, když už za celý rok asi díky vrozené skromnosti ani nepípla a ve velké většině případů se nejspíše styděla i navštívit a zůčastnit se hlasování ? A proč vlastně tito lidé bez mrknutí oka pobírají ty zavržení hodné bruselké peníze, když je pro ně vlastně programově EU téměř " třídní nepřítel " ? Posílají je snad na konto Míša, do Jedličkova ústavu, nebo odhodlaně sponzorují známé Kuře ( nezmiňuji se o vedlejších aktivitách především této národem zvolené reprezentantky )?
Když tady kopete do socana, máte zameteno na svém dvorku?
07. 06. 2011 | 23:51

Divobyj napsal(a):

vorosilov-na co potrebuje ceska polocie samopaly? Vy hlavo,zkuste zastavit milionový dav v ulicích poruchovými pistolkami!
08. 06. 2011 | 00:21

JQ napsal(a):

Nojo, je to hruza. Ale koho jinyho volit? V CSSD jsou taky dost otresny kreatury - Brezina, Hulinsky, Urban (spojeni s CEZ), a spousta dalsich.

Soucasna vladni koalice sice urcite krade vic, nez by kradla CSSD, ale zase ma z myho pohledu o trochu lepsi program a schopnejsi cleny. Takze je to tradeoff - relativne neschopny a poctivejsi socdemaci, nebo relativne schopnejsi a zlodejstejsi ODS + TOP09 + VV :(
08. 06. 2011 | 03:22

ila napsal(a):

No....a proč tady ty nepravosti všem tak dobře jdou(ne že by jinde nešly, jen jinde mají přeci jen nějaké mantinely)?
Protože se národ umí jen hadat, zda se "rozebírá" víc zleva nebo zprava, a nikdo neřeší, že se krade ze všech stran, a není vůle s tím něco dělat. Když ovšem chce někdo volat o svá práva, např.ať už státní zaměstnanci, doktoři , dopraváci či kdokoli jiný o mzdu, tak to se ovšem národ vzchopí a jak jeden muž a řve: "Já taky nemám, tak ať oni taky nemají." Naprosto v duchu rčení "Umřela mi koza, tak ať umře i sousedovi. A proto to tady vypadá, jak vypadá......
08. 06. 2011 | 03:24

il napsal(a):

JQ:
To je strašné, co jste napsal(a). Kradou víc, ale mají lepší program? Tomu asi moc nerozumím....takže programově lidem seberou co jde, resp. je oberou o co jde, aby to mohli následně či souběžně rozkrást, a to je tedy lepší?
P.S.: Souhlasím s první částí, koho volit, když jsou jedni horší než druzí.
08. 06. 2011 | 03:29

kočka šklíba napsal(a):

JQ také mě zaujalo co jste napsal, takže Vám vlastně to, že někdo krade nevadí. Omlouvám se, ale tak to vyznělo. A pak by mě zajímalo, jaký lepší program? Teda než kdo a v čem? Mohl byste být konkrétnější? Protože někdo, kdo napíše to co Vy, je pro mě záhadou, slušnému člověku přece musí vadit krádeže a na nějaké plky na papíře a na bilboardech by neměl dát ;).
08. 06. 2011 | 03:56

Ládik!!! napsal(a):

Otázka není dobře položena. Má znít: "KDO ROZKRADL ČESKOSLOVENSKOU REPUBLIKU?" Kdo po jejím rozkradení po 5 letech dokázal republiku dovést ke státnímu bankrotu? Soudruhu Havle, nebyli to Vaši soukmenovci, Vaše vzory? Kdo nechal v ČSR 21 let ruskou okupační armádu? A proč si sám nakonec odhlasoval ztrátu vedoucí úlohy? A kdepak ti lidi jsou? Soudruzi ještě nevymřeli, soudruhu Havle.
08. 06. 2011 | 06:58

Marcus Agrippa napsal(a):

Ládik!!!:
J.Havel je ročník 1957 - pokud zvládáte matematiku ze zš - lehce dojdete k tomu, že jen těžko mohl být u toho, když se část KSČ zasadila o pozvání intervenčních vojsk. A to která frakce KSČ se později přetransformovala do ODS by bylo na jinou debatu. Dost pochybuji o tom, že to byla ta z okruhu Dubčekovců.
08. 06. 2011 | 07:33

hovorka11 napsal(a):

Jiří Havel:

Kdo rozkradl Českou republiku ?
Na to je jednoduché odpovědět- ODS s pomocí ČSSD. Bez ČSSD by ODS nemohla rozkrádat, vždyť ČSSD sama bránila 20 let schválení protikorupčních zákonů z důvodu společného zájmu obou stran.

A náš pravdivý Špidla dokázal změnu postojů během několika týdnů. Je to rekordman ve změně myšlení od "sociálního státu" po "sociální stát musí dočasně ustoupit".
Daleko od něho není ani Nečes, který "boj proti korupci" zaměnil za opačný "boj za korupci" který lze dokázat na Alexanrovi Vondrovi. Který by v právním státě skončil za mřížemi.
Tady se mu však dal Nečas opět prostor. Myslím že ho potřebuje jako věrného zametače tunelů.

Závěr:
Po všech zkušenostech jsem zcela přesvědčen, že jakákoliv změna politické strany povede k dalšímu rozkrádání a tím i zvýšení tlaku na utažení opasků pro nenasytné novicky.
Jediným východiskem je přímá demokracie s okamžitým dopadem na podvodníky a podvodné strany a tím zamezení podpory rozkrádání.
08. 06. 2011 | 07:44

Stařeček napsal(a):

Ládík, velmi špatně napsáno. Po roce 45 až do roku 89 zůstalo v republice vše co před rokem 45 a bylo vybudováno spousta podniků a jak píšete kromě našich obyvatel jsme byli schopni ještě živit ruskou okupační armádu, kterou Bohu díky odvál čas zpět domů. Po roce 89 tu není našeho téměř nic a i základní potraviny musíme dovážek. Veškeré zisky jdou z republiky a vypařila se i námořní doprava. Nakonec na co by nám vlastně byla, když nemáme jako co republika prodávat. Z toho je patrné, že nemůžeme mít vlastně na nic peníze a na to aby ještě fungovala vláda a zbytečný senát se musí šahat stále hlouběji do peněženek občanů. Podílely se na tom všechny vlády celého barevného spektra. Od leva do prava, přes střed.
08. 06. 2011 | 07:45

Stařeček napsal(a):

opr. jako republika co prodávat.
08. 06. 2011 | 07:47

slavwin napsal(a):

Zajímavé jsou ty hovnové repliky, oni taky, nikdo mu to nebere, tady lze brát v úvahu míru. Ti kteří státu nic neukradli ty je třeba zostudit, viz komsomolské noviny MfD.
08. 06. 2011 | 07:54

Sladký napsal(a):

Zdejší pravice, to je Biafra intelektu.Neskutečné, neuvěřitelné, děsivé, zrůdné.
08. 06. 2011 | 07:54

Ládik!!! napsal(a):

MA-
nepíšu, že přímo on, ale jeho spolustraníci, co ho vychovali. Jemu bylo 11, učitelům 30-60let.
08. 06. 2011 | 07:55

Ládik!!! napsal(a):

Stařečku,
komunisti znárodnili všechno a v roce 1953 svou pílí přivedli občany na buben.
08. 06. 2011 | 07:57

Ládik!!! napsal(a):

MA -
podstatná část KSČ se ani "netransformavala" a je v ČSSD.
08. 06. 2011 | 07:58

slavwin napsal(a):

Sladký: Pravice levice co to je v Česku. Vidím jen bolševické zloděje, slušní mají potíže se prosadit, komsomolci v novinách jsou prý investegativní- asi blbě, alůe může to znít podobně jako správně.
08. 06. 2011 | 08:00

Sladký napsal(a):

Je evidentní, že už téměř všem (až na pár nepoučitelných tupců)je jasné, že ODS je strana,která není ani občanská,ani demokratická.Propaganda už tento fakt akceptovala a snaží se lidem vnutit názor, že ČSSD je je rovněž stranou darebáků a grázlů.U těch jednodušších a silně znechucených má velkou šanci na úspěch.DOSTANE I VÁS?
08. 06. 2011 | 08:03

Ládik!!! napsal(a):

Soudruzi zde pořád píší o hmotném majetku. A co duševní vlastnictví, morálka, tradice? To také komunisti zničili. Elita před nimi utekla ze země nebo ji zavřeli, zloději a dlužníci se stali pány. Dnešní marasmus je sémě komunistů.
08. 06. 2011 | 08:03

Marcus Agrippa napsal(a):

Ládik!!!:
pokud se nepletu je ČSSD jediná strana, která po roce 1989 vznikla tzv.od čistého stolu ( jen navázala na tradice prvorepublikové ČSDSD ). Jinak to byly všechno deriváty svazáckých seskupení a frakcí KSČ.
08. 06. 2011 | 08:05

Sladký napsal(a):

Slavwin- odpověděl jsem ti, aniž bych to měl v úmyslu.Nepochybuji o tom, že jsi inteligentní člověk-vyřaď programy, které ti rafinovaně vnucují a používej svou hlavu.
08. 06. 2011 | 08:07

Sladký napsal(a):

'Dnešní marasmus není žádné sémě komunistů, hloupý ládíku!!! Je to odstrašující příklad toho, čím je,jak se projevuje a k čemu vede ČISTÝ A RYZÍ kapitalismus bez přívlastků.Zhovadilý systém, který se utvořil a bují u nás není mimo hlavní vývojový proud kapitalismu.Podobný proces probíhá v celé řadě zemí- a směřuje k tragickému a krvavému řešení.
08. 06. 2011 | 08:13

slavwin napsal(a):

Ladik!!! Skupiny bolševických zlodějů se vzájemně zastrašují a čekají až roztrpčenost nabude na síle, pak se projeví způsobem, který nanášíte, ono to bylo i v minulosti. Jediná šance, dát šanci slušným lidem a nehledat je mezi bolševickými zloději.
08. 06. 2011 | 08:16

Ládik!!! napsal(a):

MA -
já zase nezapomínám na slučovací sjezd ... "rozlučovací sjezd" je přirozeným pokračováním, to nejde okecat, skokovou změnu bych hledal jen v řídících systémech.
08. 06. 2011 | 08:28

slavwin napsal(a):

Neustále obviňování jeden druhého je taktika čekání na promlčení. Lessy by měl začít a Kubice to podpořit. Kejkle Dalíka, Langera, Topolánka a lidoveckých náměstků na MO nemohou být tak staré.
08. 06. 2011 | 08:30

blue jay napsal(a):

Sladky pujde do ulic!
Bude chtit dokazat k cemu vede ČISTÝ A RYZÍ socialismus. LOL!
08. 06. 2011 | 08:32

Pepa Řepa napsal(a):

ujo
kdo jiný má začít se sebereflexí, než ten, který se ohání "sociálním cítěním"?
A kdo jiný než ojroposlanec?
Nějak Vám uniklo, že pointa blogu směřuje k EU.

A pokud jde o to, zda republiku rozkradl víc "levoun" nebo "pravoun", viděl bych to na plichtu.
Oba, mnohdy rukou společnou.
08. 06. 2011 | 08:35

Ládik!!! napsal(a):

Pepo Řepo,
musím přiznat, že dnes jsem se řídil pouze 4. článkem tvé Ústavy.
08. 06. 2011 | 08:41

Divobyj napsal(a):

Vezmu to z jiného konce.Jaký úkol má naše politická squadra?Jde o to,aby ČR prosperovala,aby mohla platit úroky z dluhů.Nesmí ale prosperovat moc,aby své dluhy nesplácela.(to by se pak úroky tenčily) Naopak je dobré,když dluh stále pozvolna narůstá.Naše loutky v politických tričkách tento úkol plní a tak si můžou za to sebrat kosti,co zbyly od večeře.Navíc mají částečně volnou ruku k tomu,aby si upravovali zákony dle svého.Jak? Tak,aby soudnictví bylo tak složité,až bude nepřehledné,aby mohli bez problémů vyvážet nakradený kapitál do zahraničí a aby ve věznicích měli tuhý režim namísto vězňů bachaři!K čemu je to dobré? Oni velmi dobře vědí,že denně páchají zločiny,takže,co kdyby náhodou?
08. 06. 2011 | 08:55

slavwin napsal(a):

Kradou společně. Kejkle s nemovitostmi odesáckému starostovi v pražské části podpořili poslanci ČSSD. K záchraně Bémových machinací přispěchali na pomoc socani. Jsou Hulínský Březina andělé s ratolestí, o tom lze právem pochybovat. Zlodějskou atmosféru vytvořili a udržují všichni, ti tzv. kmotři strany ovladájí a přitom nemusí být jejich členy. ČSSD nic nezastaví možná, že tam kde nemá zájmy může omezit, ten úsměvný Jeroným, také mnoho nedokáže, nějaká bolševická revoluce může zastavit kritiku, ale její špičky berou vše. Bártovi do hlavy vlézt neumím, prý útočil na zadání odesáků na jinou odesáckou menší skupinu- ví někdo že se podílel na rozkradání státu, o odesácích a socanech se o tom nepochybuje.
08. 06. 2011 | 09:02

Koleda napsal(a):

Sladký:
Ano, a povstane dělnická třída v čele s lidmi jako Vy a nastolí spravedlivý řád. To už jsme tu měli......
08. 06. 2011 | 09:07

Marcus Agrippa napsal(a):

Koleda:
proč zrovna dělnická třída? Občanské iniciativy jsou v civilizovaných zemích naprosto běžná věc. Bez nich by i ten"západ"byl na úrovni rozvojových zemí.
08. 06. 2011 | 09:11

slavwin napsal(a):

Bártu lze pozřívat že současným bolševickým zlodějům chce narušit vazby a sám se vecpat do funkce dojičky státního rozpočtu. To narušení by byl historický čin úměrný významu Listopadu 1989, a to vecpání pokud jsme podezřívaví můžeme přinejmenším zkomplikovat, aby bylo úměrné jako v jiných vyspělých státech.
08. 06. 2011 | 09:18

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ministr Šmerda(VV ??) tvrdí, že stát má uzavřeny smmlouvy v oblasti dopravní infrastruktury minimálně za 29 miliard korun. Valná většina těch smluv byla uzavřena v době 2008-2010 (v době panování na Ministerstvu Dopravy "reverzního Strýčka Skrblíka" pana Řebíčka/ODS/). Jde o platné smlouvy, na které nejsou peníze.
No a tak pan Šmerda údajně bude intervenovat u inženýra Kalouska /KDU-ČSL...TOP 09/, zda by mu neposkytl nějaký obolus z výnosů zvýšené DPH (údajně zvyšované z důvodu "penzijní reformy").
A jsme doma. Respektive u kmotřenek a kmotrů :((

Takže v době, kdy plácáme v tisku, v televizi, na náměstích, na schůzích, na bilbórdech, v různých všech těch stranických brožurách.. o tom, jak je důležité šetřit, tak naši lidé na ministerstvech a správách silnic podepíšou smlouvy o takové sumě, o které se chudáku Řecku ani nesní :)).
No a pak se vymyslí "penzijní reforma".
To aby se takříkajíc kmot...eh, vlci nažrali a kozy dojily dál. :((

No - dobře to vymysleli ten inženýr Kalousek se svým drábkem. Moc dobře !
Dokonce bych řekl, že to museli už připravovat už v době, kdy ještě bratr Kalousek tloukl holí do hřbetů svých beránků a oveček, volaje - "musíme šetřit, bando líná - koukejte co nám utíká peněz ve stravenkách, stavebním spoření a jinde a přitom potřebujeme peníze pro kmot..eh tedy pro Řebíč....ale, no tak !!, na stavbu silnic a dálnic pro naše děti, vnuky a vnuky vnuků našich vnuků !"
No - a šetřil, jak vidno.
Dokonce tak, že na to svoje šetření chce zvedat daně (DPH).
(o mrtvých jen dobře - ale v této souvislosti mě napadá více jmen....)
-------------
Jiří Havel
Pane Havel - nešlo by nějak zařídit - víte, podobně jak tomu je s těmi našimi obrazy například ve Vídni - že až jednou někam do zahraničí pojede exbratr inženýr Kalousek - že by ho taky zabavili exekutoři ?
Já vím, že nic moc - ale nějakou dvacku by to snad Diag Humanu hodilo...no a v konečném důsledku by ani český daňový poplatník nemusel přijít zkrátka.
V důsledku efektu megamultiplikačního.
Co Vy na to ?

Havel, netvrďte, že nejlepšího ministra Sluneční soustavy by nikdo nechtěl ! Koukejte taky občas zapnout ten svůj europoslanecký mozek, Havel.

..no vidíte.
..že to jde.
:))

P.S. Veselé reformování, odpovědné šetření a báječnou prosperitu všem kumpánům inženýra Kalouska, přeje Tencokida.
Ostatním pak přeje jako vždy pot, krev a slzy.
08. 06. 2011 | 09:18

scallop napsal(a):

Pepa Repa

Mate recht. Nejlepsi cesta k naprave nasi sikovne ceske korupce je nakopat do zadnice bruselokraty. Ale proc se omezovat na Evropu - co kdyby se vzdali platu cesti byrokrati v OSN ? No to by mel Drobil definitivne utrum !
08. 06. 2011 | 09:20

Marcus Agrippa napsal(a):

scallop:
VÝZVA: vážená EU, OSN, NATO a jiné organizace - ruce pryč od ČR - přestaňte podněcovat korupci a korupční prostředí v Česku! Naše státní správa sice statečně odolává vašemu korupčnímu vlivu, ale je příliš slabá a občas podlehne : )) Děkujeme.
08. 06. 2011 | 09:34

Gobbo napsal(a):

Jiří Havel
Jako propagandista byste, pane europoslanče dostal tak 3-. Slabé. Nezapomínejte prosím, že lidé, kteří u nás organizovali privatizační puč (tedy, ti českého a slovenského původu) se dívali na země EHS jako na svůj vzor a většinou i měli nějaká ta konta, nejen ve Švýcarsku.
Evropa nám potom skutečný stav věcí rozkryla v aférách Sirven - Elf a prohlášení starokancléře Kohla za nedotknutelného. Když jsme tam vstupovali, bylo každému jasné o jakou hromadu hnoje se jedná. (Vůbec nezmiňuji nějaká ta humanitní bombardování.)
To, že lid chápe volby do europarlamentu jako trafiku a držhubné snad je dostatečně patrné z účasti voličů, než aby bylo třeba nějak rozvádět.
Samozřejmě nás to nijak neopravňuje klást si otázku, kdože nám nasr-l do kalhot.
Čímž se nevyhnutelně dostáváme ad personam. Jsou lidé, kteří z titulu svých někdejších funkcí, osobní historie a nepopiratelné inteligence musí vědět, kdo. A při jejich nepochybné politické protřelosti jistě i jsou s to doložit vše, s čím kdypřišli do styku.
Veškeré Vaše glosy postrádají jakékoli oprávnění k existenci do okamžiku, než sdělíte veřejnosti co se stalo s Národním majetkem, v čím zájmu to bylo provedeno, kdo a jak to umožnil, kdo z toho měl největší prospěch a kde jsou nyní naloupené prostředky. Ne v obecné rovině, to ví každé malé dítě. Konkrétní jména, adresy, čísla kont a způsoby provedení.
Společnosti mohou samy sebe ozdravit cestou práva, někdy za podmínky, že elity nadané dostatečným rozumem to právo a související mechanizmy zreformují. Nebo mohou elity (nově zbohatlé a neschopné sebereflexe) tak dlouho pohrdat míněním svých občanů, až je nutné vytvořit právo nově, rovnou i s tou společností.
08. 06. 2011 | 10:22

pich. napsal(a):

Ládík !!!!!!!!! 8.03 Máš pravdu prajzi. Jsi vzešlost z toho marasmu co jsi zasil, jaště co by u - soudruh.

To inkognito dovede z kdejakého lumpa učinit svatého. Dokonce, jak se oslovuješ, morálního, tradicionalistu a duševně vlastního.
Myslím že s tím tvým duševnem to bude dost špatné, ty hlásná troubo všech těch duševních mrzáků.
08. 06. 2011 | 10:25

blue jay napsal(a):

Nevim kdo rozkradl Českou republiku,

ale pripada me ze lide jako Jiri Havel tomu prispivaji. Misto aby vzdelavali studenty v CR , tak chlamstaji z korytka EU. Politika holt vynasi vic nez byt docentem. Zeleni papousci jsou pro nej vice zajimavi nez informovat co vlastne v Brusselu dela za tech priblizne 300 000 Kc mesicne.. Kdo z vas to ma damy a panove? Asi si mysli ze za to ma psat trapne vtipky.
08. 06. 2011 | 10:50

Mac napsal(a):

Tenco

velmi dobré, píši za jedna!
Akorát se bojím, že chemického al-Kalouse nikde neudáte. Ostatní země asi nejsou takové sado-maso, aby angažovali exota, kterej jim totálně zařízne státní finance, podrazí jakýkoliv ekonomický růst, za zázračné slůvko "reforma" schová brutální zvyšování daní daně, zavedení poplatků úplně na všechno a- chechtaje se nám všem do ksichtu -bude i nadále velkoryse přehlížet gigantickou korupci a zlodějnu, jejímž je velice aktivním spoluaktérem.

Jo, zapomněl jsem: " a kterej nám vyžere veškeré zásoby chlastu" :-)))
08. 06. 2011 | 11:11

Cestovatel napsal(a):

Pane Havle:

Nákup Pandurů byl dohodnut už v roce 2005 a už tehdy ho provázely pochyby. Topolánkova vláda se právem obávala, že pokud by od toho ustoupila tak by musela zaplatit několika miliardou pokutu. Tak se to nesnažte hodit na Topolánkovu vládu
http://zpravy.idnes.cz/dohoda-o-nakupu-panduru-prvni-chceme-jednat-s-grossem-p08-/domaci.aspx?c=A100217_1336803_domaci_itu
ČSSD také nakoupila za předraženou částku Gripeny, privatizovala OKD za cenu 4 miliard když jeho skutečná cena byla 25 miliard.
ČR tozkradla také ČSSD
08. 06. 2011 | 11:47

Petr napsal(a):

Pane docente,
kdože rozkradl Českou republiku? Míso dlohého blogu, jednoduchá, jednoslovná odpověd: Politici!
Ať již přímo sami, nebo jako nastrčení neschopní paňáci ve vleku různých zlodějských skupin. Ani Váš milovaný expředseda, křišťálový Standa, není u lidí kromě vás politiků, křišťálový. Teď jako Che Guevara který odešel vyvážet revoluci z Kuby, se křištálový Standa obětoval a za mrzký peníz a v chudobě šel bojovat za sociálně demokratické ideály k zlým imperialistům do USA. Ani Kožený, ani Pitr, ani Krejčíř a další čestňáci se neodvážili do amarické jamy lvové, jen přítel Paroubka (což je zase přítel katarského pedofila) našel odvahu a když sesedl z koně vyrazil bojovat za socálně lepší společnost.
08. 06. 2011 | 11:48

Tenco napsal(a):

Mac
Psst ...(co kdyby se to dozvěděli lidi z Diag Human...nebo exekutoři - vůbec by se pak nesnažili...)
/takhle to přeci víme jen my dva :)) /

A s tím chlastem - místopřísežně prohlašuji, že jde jen o Rathovy výmysly, potažmo různá dílčí nedorozumění a shody okolností !
/to by tak hrálo, aby se prohrané arbitráže nedaly částečně (v řádech dvacetikorun) uhradit tím nejlepším , co ČEZko, MOrava, Slezsko a celá Sluneční soustava v oblasti obcování s financema porodila a vypiplala..../
08. 06. 2011 | 11:54

Ládik!!! napsal(a):

pich -
už ses pichnul tím lavorem? Z čeho usuzuješ, že jsem z prajzské? Já nezalívám zahrádku olejem, ale vodou. Ale prajzáci mi nevadí, jsou spořádaní a převážně čestní, platí, nedluží mi.
08. 06. 2011 | 12:07

vega napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale, vážení a vážené,
diskuse pod blogy na aktuálně.cz se už nedají číst. Třeba ještě někdy do nich nakouknu, ale teď už je nechci dlouho vidět.
Mějte se hezky.
08. 06. 2011 | 12:36

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní či pane vego,

dávám k úvaze: možná, že se nedají číst proto, že do nich čím dál méně píší lidé, kteří mají co říct (nechtějí jen druhé urážet, napadat je, zesměšňovat).

Nemyslím, že by se to zlepšilo tím, že odejdete. Naopak.

Je to stejné jako s jakýmkoliv jiným veřejným diskursem. Záleží na tom, kdo ho ovládne a kdo se naopak nechá vytlačit.

I Vy se mějte hezky. A snad někdy nashledanou.

Libor Stejskal
08. 06. 2011 | 12:59

jirihavel napsal(a):

Většinu OKD, která ze zbytku akcií učinila bezcenné smetí, rozdala ODS zdarma.
Předražený nákup Gripenů Špidla naopak zrušil a následný pronájem byl podstatně levnější.
Výběrové řízení na 204 transportérů vyhrál podle odborné komise rakousko-americký Steyer, těsně před finskou Patrií s obdobnými technickými parametry a cenou. Nákup byl dlouhodobě v plánu vyzbrojení. Topolánkova vláda následně již uzavřený kontrakt zmněnila tak, že odebrala jen polovinu strojů, ale za cenu o 50 % vyšší. Podle tisku si prý o úplatky žádal osobně pan Dalík...
08. 06. 2011 | 14:43

goaldice napsal(a):

soudruhu Havle, tykám ti protože jsme si vždycky na partaji tykali - di do P.R.D.E.L.E. Seš stejnej grázl jako ti všicky, akorát seš ulitej v Bruselu za ojra.
08. 06. 2011 | 16:10

JC napsal(a):

jirihavel,
Podívejte se docente, jak psal již Pepa Řepa. Ten váš nástin "kdo za to může" je lehce stravitelný jen pro velmi jednoduché voliče vaší strany.
Všechny ty případy jsou tak promotané a zachumlané ODS-ČSSD ruka-myjci, že nejlépe vyznívá konstatování, že si nemáte co vyčítat.
A Vaše závěrečné konstatování, že za to může ta ta ošklivá a smrdutá EVROPSKÁ UNIE je naprosto na místě.
Byli jste to vy ojrohujeři, kteří jste místní trumpety ubezpečovali, že vstupem do EU bude všem nešvarům konec, protože si to Brusel ohlídá.
08. 06. 2011 | 16:35

pich. napsal(a):

Modrá sojko, vzlétla v 10.50

Máš vyjímečně pravdu. Z Bruselu už všichni praví vybruslili, zůstal tam jenom ten darebný Havel a vysává tento ubohý Pakostan se svými paky lá "blue jay".

A nelítej mi nad barákem. Ty tvoje modré výkaly nejdou umýt.
08. 06. 2011 | 16:59

sorvan napsal(a):

Toto je celé velmi zajímavě-kvalifikovaná diskuse,byť celá je postavena na levitech,často známých.Ale popisnost neznamená ještě nalezení schůdného řešení.Mám za to,že jsme už příliš tuhá a místy přežilá pravidla hry bývalého socialismu nechali zaměnit prostou živelností,která se pravidly neřídila,ale nastolovala pokaždé,v každém případě znovu vlastní postoj,návrh platu,zisku.Tím se nic nevyvíjelo,ale společenské bohatství se rozebralo po kapsách.Trestuhodné bylo to,že se úolně nechala ve všem plavat odbornost (viz výše Karel Mueller).Tím,že chybí odbornost,je krajně obtížné zavést znovu jakýkoliv fungující pravidlově řád společnosti,maximálně psané zákony.Teď je dilema,zda se celá společnost semkne kolem nějakého centra změny a zlepšení nebo se spíše přikloní k decentralizovanému růstu a zlepšení "evolucí". Ve filosofii a vědách na evoluci věřilo vždy mnoho badatelů,ale ona nebyla hladká-byly v tom katastrofy,skoky.
08. 06. 2011 | 19:23

patriot napsal(a):

Veřejné peníze vždy rozkrádají zloději, kteří se za tímto účelem organizují v tzv. politických stranách.

Zloději organizovaní v politických stranách spolu soupeří o přístup k veřejným penězům v tzv. volbách.

Někteří občané, jejichž peníze jsou rozkrádány, se těchto voleb dokonce účastní a vždy rozhodnou o tom, která zlodějská partička bude veřejné peníze rozkrádat v nadcházejícím období.

Když občané vyberou zlodějskou partičku, hořekují a stěžují si v internetových diskusích, že jejich peníze jsou opět rozkrádány, i když je tento stav vždy jasný předem.

Tak to jde pořád dokola.

Tento vyspělý systém se nazývá demokracie.
08. 06. 2011 | 20:06

staying hoCone napsal(a):

Ládík, nemám čas se tu moc ukazovat, přesto ale souhlasím s tím, že komunisté vše znárodnily. Přesto to zůstalo v republice a většinou podniky dobudovávaly a postavily spoustu nových podniků. O zemědělství jsem už napsal. Muselo se čekat čtyřicet let až to všechno rozkradly naši nastoupivší zločinci pod velkým kormidelníkem, případně nechaly rozkrást, nebo rozpadnout pod taktovkou EU.
08. 06. 2011 | 21:34

Stařeček napsal(a):

staying hoCone su já Stařeček Ládíku, nějak mne ten čerstvý vzduch venku vysiluje. Podle vašich slov pozoruju, že o roku 1953 toho moc nevíte. Já jej zažil a naše šestičlenná rodina neměla ani na tu výměnu 1:5. Toř tak, jak se tu obyčejně píše.
08. 06. 2011 | 21:40

Kamil napsal(a):

Mafiáni!! Byvalí Bývalá spodina, která dneska řídí politiky. Jsou to veksláci a bolševici, co dneska kříčí po zákazu KSČM.
08. 06. 2011 | 21:44

Divobyj napsal(a):

staying hoCone-až na ty příšerné Ypsilony s Vámi naprosto souhlasím.Řekl bych to asi takto: Československo PROHRÁLO Studenou válku.Příčiny rozebírat nebudu(bylo by to nadlouho).Dnešní stav republiky a společnosti je daní za tuto prohru!
08. 06. 2011 | 21:48

vega napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale,
8.6. ve 12:36 jsem učinil pod tento blog rozloučení se s diskusním fórem na stránkách aktuálně.cz. Později mi to nedalo a podíval jsem se tam znovu a pod mým loučením jsem našel Váš text k úvaze. Přemýšlím o něm a napadají mne napřeskáčku různé věci:
V posledních letech je velmi obtížné vytvořit si vlastní objektivní? názor na to, co se u nás děje.
Nechci jen bezmyšlenkovitě přejímat názory druhých, a to ani těch, co se vyjadřují na veřejnosti.
Nemám moc času, takže mé tápání je útržkovité a konečný názor je spíš koláží nebo mozaikou než souvislým obrazem vykresleným do detailů, samozřejmě s rezervovaným odstupem a pochybnostmi.
Hledám různé zdroje informací a proto chodím i na blogy.
Mrzí mne, že v diskusním fóru na blogu aktuálně.cz je taková otravná atmosféra, kterou už nechci snášet.
Blog by se měl vyvíjet a s ním i kodex, vznikl už před 4 lety, myslím, že je zralý na úpravu stejně jako fasáda blogu, kterou jste už upravili, nových zkušeností máte za ta léta provozu určitě dost Vy i diskutující.
Jak píšete - urážky, napadání, zesměšňování je to, co mi vadí víc, než jen zakázaná vulgární slova, kolikrát je opsaná urážka horší než přímé označení někoho, že je třeba dobytek.
Myslím, že je někdy obtížné takové texty vyhodnotit, ale vím, že míru svým citem najdete.
Jak může slušný bojovat s neslušným, když ten nectí pravidla hry - jedině vyloučením neslušného arbitrem, to platí všude, kde platí nějaká pravidla a kde je arbitr (samozřejmě nepodplacený).
Pokud pravidla neplatí, může i slušný dát neslušnému výchovně přes hubu, na blogu mu může pouze poděkovat za názor.
Atraktivitu blog určitě ztrátou některých takto smazávaných nicků neztratí, spíš naopak. Co ti možní smazávaní vlastně blogu přinášejí - je to napětí, agrese, sobeckost co z jejich příspěvků stříká na všechny strany?
Také já dávám k úvaze:
- vypsat diskusní téma o kodexu (možná jsem to prošvihl) a o profilu blogu
- rozdávejte žluté a červené karty, jednak to oživí mdlou barevnost blogu, a také to upozorní na otravné příspěvky (i když některé nicky jsou samy o sobě již varující „nečti to“), význam karet jako ve fotbale
- zaveďte pod každým blogem sekci pro píšící k věci a pro ty druhé, každý čtenář si potom vybere - nebudete mazat, jen třídit, plynulosti diskuse to neublíží
- nebo zaveďte tlačítko „skrýt toho a toho“, výběr ponechte na čtenářích, profláklé nicky se již dostatečně za ta léta vyprofilovaly, víme co od nich můžeme čekat
- jednoslabičné výkřiky asi nejsou věcnou diskusí, i okamžitý postřeh se dá rozvést a upřesnit do několika vět rozvitých
Ještě jednou vám přeji hezký den a někdy nashledanou.
08. 06. 2011 | 22:15

stejskal napsal(a):

Ještě jednou dobrý den, pane vego,

vše, co jste napsal, dává smysl a stojí za úvahu.

Nabízím dalších pár postřehů ze svého úhlu pohledu:

"Mrzí mne, že v diskusním fóru na blogu aktuálně.cz je taková otravná atmosféra, kterou už nechci snášet."

Mě samozřejmě též. A ještě daleko víc mě mrzí, že taková atmosféra panuje v celé společnosti (samozřejmě je to jiné v "uzavřených ghettech" přátel či blízkých, ale jakmile se pustíte do debaty s někým, koho neznáte, skončí to v drtivé většině příopadů stejně jako na těchto blozích.

Nemyslím, že by ke změně mohlo vést to, že budeme třeba zde vytvářet další "ghetta" lidí, kteří si - řekněme - budou umět vyměňovat názory slušně a korektně (protože to tak dělají vždy) a "svět kolem nás" necháme, aby si dál nadával, urážel se, napadal, ponižoval apod. Naopak si myslím, že je třeba do diskursu vtahovat co nejvíce lidí, stále a stále se pokoušet prosazovat jiný způsob komunikace, než ten, který se Vám i mně nelíbí. Jinou cestu prostě nevidím, tato mi dává smysl.

Co se týče administrace: vše, co píšete, je samozřejmě věcné a z vašeho pohledu naprosto logické. Když pominu to, co jsem napsal výše, tedy že nechci pokud možno nikoho z debaty vyhánět, zbývá jedna naprosto kardinální věc:

Více času už nejsem schopen admistraci těchto stránek věnovat, což by vše, o čem hovoříte naopak vyžadovalo. Mám blogy na starosti sám (nikdo jiný to se mnou dělat nebude, každá redakce má nějaký stav lidí, všude by byli potřeba další, ale nepřijdou. Redakce si je nemůže dovolit, má nějaký rozpočet).

Mojí prací primárně není mazat v debatách, mám toho na starosti daleko více (píšu texty, komunikuji s blogery, připravuju Interpelace), debatu administruji často na úkor své hlavní a především ve svém volném čase. Vím, že to zdejším diskutrům může být jedno (plně to respektuji, je to ostatně moje volba, kdybych něchtěl, nedělám to), nicméně z toho vyplývá jedna důležitá skutečnost: toto je maximum, které se admnistraci těchto stránek dostane. Vše ostatní už je na čtenářích a diskutujích, tedy nakolik se chtějí nechat otrávit, vyprovokovat, přistoupit na styl, který se jim nelíbí apod. Více v tuto chvíli ani já a ani Aktuálně.cz nabídnout nemůžeme. Nemáme na to prostředky ani sílu.

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 10:17

pich. napsal(a):

Jde to tady opravdu z kopce. Stejně jako to skončilo s "blogy" na Novinkách, mělo by to skončit i tady.
Je to tribuna hlavně pro zamindrákované lumpenpravičáky, kteří svými štiplavými vývrhy zaplňují tento prostor skoro dvacetčtyři hodiny denně.
Přitom se údajně jedná o těžce pracující výkvět společnosti, vytvářející ty pravé hodnoty a dštící síru a oheň na všechny socky.
Na takové štěky by opravdu stačily takové ty "diskuse", pod všemi možnými redakčními články. Tam je opravdu dost prostoru si zaštěkat, či někoho pokousat či pochcat.
A pak není div, že se mnohdy normální člověk neudrží a zkusí držet krok.
09. 06. 2011 | 10:34

stejskal napsal(a):

Ano, pane pichu,

také si myslím, že bylo dobré raději všechno zavřít, zakázat, nedělat. Nakonec lidé s odlišnými názory jsou tak nesnesitelní... proč jim poskytovat prostor...

Hezký den.

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 10:56

Nik napsal(a):

Pane Stejskale,

sleduji, a občas, pod různými nicky, přispívám do diskusí, blogy na aktualne.cz už od jejich začátku, nemyslím si ale že by se zhoršovala úroveň diskusí.

Už od začátku se zde vyskytovali agresivní diskutéři, ale protože aktivních blogerů a a blogů bylo v minulých letech podstatně méně, bylo jejich působení omezené.

V současné době každý den vychází na blozích aktualne.cz mnohem více blogů než ještě před cca 2 -3 lety. Tím narůstá i počet (často negativně laděných) diskusí, ale úroveň každé z nich je podobná jako v minulých letech.

Velmi oceňuji Vaši osobní (navíc evidentně neplacenou) snahu o editování diskusí, ale naprosto nechápu postoj vedení redakce aktualne.cz.

Pokud nejsou ochotni dávat několik desítek tisíc měsíčně na zaplacení 2 - 3 studentů, nebo redaktorů (jako byl třeba pan Mihalco), kteří by Vám pomáhali, proč tyto blogy vůbec na aktualne.cz mají a zvyšuje se počet blogerů?

Jsou tyto blogy snad chápany vedením aktualne.cz pouze jako Vaše osobní trpěná záliba, která je pro aktualne.cz spíše na obtíž než ku prospěchu?
.
09. 06. 2011 | 12:07

pich. napsal(a):

Pane Stejskal.
Nečekal jsem vaši odezvu ale když už je tady, tak je jak má být.
Bral jsem občasné stesky na Stejskala jako zbytečné. Váš osobní profil je známý a úkol jasný. Tak proč nějaké stesky. Nějaký výmaz mého plku nesleduji a nestěžuji si na jiné.
Jen jsem vznesl svůj názor a v žádném případě nesouhlasím s vaši klasifikaci, ...zavřít, zakázat, nic nedělat.
Už jenom z toho důvodu, že by jste přišel o své neplacené zaměstnání.
A když už tedy máme dostat, my nesnesitelní, nějaký prostor, tak to vaše hlídání zrušte. A budeme moci štěkat všichni, kousat a ochcávat se vzájemně. Nic moc by se tím tady nezměnilo.

p.s. Předem děkuji za vaši neodpověď.
09. 06. 2011 | 12:43

Ládik!!! napsal(a):

Abych přispěl svoji troškou do mlýna, dávám si tímto socialistický závazek, že nebudu štenkrovat Dočekala, Sladkého a Kydače, abych nebyl součástí příčin, směřujících k možnému zániku těchto diskusí. To bych nerad.
09. 06. 2011 | 13:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Niku,

myslím, že je to složitější.

Redakce má celu řadu oddělení, dokážu si představit, že do každého bychom potřebovali (a využili) celou řadu lidí (celé zahraničí dělají např. čtyři lidé, kulturu jeden, nemáme korektory, IT oddělení v sestavě tří lidí nestíhá ani zdaleka tolik co bychom si jako redakce představovali, potřebovali bychom mnohem více lidí, kteří by hlídali debaty pod zpravodajskými texty ). Moc mne nezajímá náš celkový rozpočet, obrat, výdaje, příjmy celé firmy, takže to prostě beru, jak to je (nestěžuji si). Dělám něco, co mi dává smysl a podstatná část toho i baví. Takže to dělám, jak nejlépe umím. A myslím, že redakce si blogů velmi cení (a stejně i někteří čtenáři). Mám z toho radost, takže mi to zatím dává smysl a - chtěl-li bych použít oblíbení klišé - i naplňuje ;-) Dělám, co mne baví. Vlastně jde o jediné, nenechat se otrávit.

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 13:08

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ládík!!!!
Ládíku, Ládiku....tys nechodil za socialismu do náboženské nauky, že ?
Musel bys totiž vědět, že se boží jméno do klávesnice nadarmo nebere. :))

Ty , Ládíku - stejně jsi ale formát, že sis pořídil ten filtr na čištění odpadních vod.
Víš - to jak ses ještě před dvěmi lety kasal - že přispíváš přírodě tím, když rozvážíš odpadní vody z tříkomorového septiku na louky...no a já ti doporučil, co s tím udělat tak, aby ses sám sebe neobelhával a aby tě v noci netrápily výčitky svědomí.
A jak ty ses rozčiloval - kde na to vzít prachy...
A nekrást...

Ládíku...že jsi ty peníze neukrad ?!! Že ne ?

/tak - a nyní bude socialistický závazek zrušen :)) /
-----------------------------------
Stejskal
Tento příspěvek nemá nic společného s tématem diskuze, která je stejně už asi 48 hodin nanic.

Ale nějakou tu studentku by Vám, pane Stejskal , k ruce dát mohli. Nebo radši dvě.
Krkouni jedni nenažraní.

:))
09. 06. 2011 | 14:12

nik napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale,

děkuji za Vaši odpověď a rozumím tomu, že redakce aktualne.cz má řadu oddělení, z nichž každé má své požadavky, a omezený rozpočet.

Rozumím i Vaší motivaci pro to co děláte, ale je škoda, že Vaše práce není více podporována ze strany redakce aktualne.cz.

Psychologicky a časově se jedná zcela určitě o práci, která je podstatně obtížnější než práce v běžných redakčních odděleních jako je zahraničí, kultura, sport, apod.

Na rozdíl od ostatních redaktorů jste, kromě své ostatní práce, každý den v první linii kontaktů s čtenáři aktuálne.cz a jste na to sám.

Já vím, že pochvala od vedoucího před nastoupenou redakcí má také svojí hodnotu, koneckonců britská královna také nedávno ocenila Gurkhského seržanta Dipprasad Pun, který osamoceně úspěšně odolal přesile třiceti Talibanských mudžahedínů, než dorazily posily. Ale systémové řešení to není.

Mám pocit, že vedení redakce aktualne.cz příliš spoléhá na to, že Vás Vaše práce baví a že žádnou posilu proto nepotřebujete. Přál bych Vám ji, abyste mohl svou práci (nejen editování blogů) vykonávat efektivněji což by pomohlo i zvýšení prestiže blogů a tedy i aktualne.cz.

Píšete, že Vás ekonomické záležitosti firmy moc nezajímají, ale jsou různé možnosti pro jednotlivce v rámci skupiny s omezenými zdroji, jak vylepšit podmínky pro efektivnější práci, pamatujete ještě na jistý čtenářův blog na toto téma z konce roku 2008, bohužel s nulovou diskusí :-)?

Mějte se hezky.
.
09. 06. 2011 | 14:16

Ládik!!! napsal(a):

Kydači,
slovo "krádež" je mi už dlouho cizí, tak uvažují jiní (např. Jiří Havel v nadpisu článku, ty před chvílí ....). Jak jsem už kdysi na sebe práskl, ukradl jsem jen kostelní lavici (z hecu, ne z potřeby). Nevím, jestli jsem v tu dobu nebyl náhodou pionýr - to by mě omlouvalo. Ale lavici jsem vrátil, na popud rodičů.
09. 06. 2011 | 15:31

pich. napsal(a):

Teď čtu, že ten Fejk ze zoo, co by ombudsmann přes koleje má čtvrťák melounu - ne za rok ale za měsíc.
Do prd..., nemohlo by tady být těch mannů víc. Hned by došlo k třídnímu usmíření. Už i Nečas se musel pozastavit nad tím, že nějaký mann má skoro to co on.
Já se hlásím do služeb této mé vlasti sro a dělal bych třeba manna přes tunely. Jako bývalý razič reálných tunelů, mám na to kvalifikaci. A spokojil bych se s tím čtvrťmelounem, za rok.
09. 06. 2011 | 15:59

Yosif K napsal(a):

Vypracovani 35 strankove smlouvy Ceske Posty s CSOB prislo statni podnik Ceskou postu na neuveritelnych 420 milionu Kc. To vse za dozoru socdem demagoga Mladka, ktery ksreft pruhral socdemackemu adovkatovi Janstovi. Penize navic byly "zdaneny" na kajmanskych ostrovech.

Take neuveritelne. Bohuzel - manyry modre a oranzove slechty se nijak moc nelisi..........
18. 06. 2011 | 21:50

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy