Genialita na dobírku

09. 06. 2007 | 16:28
Přečteno 8016 krát
Čtení pod uveřejněnými články je velmi povzbuzující. Většina čtenářů je extrémně inteligentní. Vysoká inteligence se projevuje jejich pravicovými názory. Mezi lidmi, kteří umí číst a psát, se ovšem vyskytují i nemnohé nemravné výjimky. Tyto zbloudilé duše v době osobního volna v ústavech pro slabomyslné píší levicové příspěvky. Celkově jsme ovšem národem vzdělaným a tedy pravicovým. Ke štěstí nám chybí jen to, že se nám nepodařilo úředně zakázat, aby několik levicových zaprodanců učilo na vysokých školách. Chybí zakázat, aby se smělo levicově psát, mluvit, myslet a volit. Pouze to nás dělí od skutečné demokracie a věčného blahobytu. Pak teprve pravicová pravda, láska a peníze konečně zvítězí nad levicovou lží, nenávistí a chudobou bohatých. Amen.

Z příspěvků jsem si dovolil sestavit na základě nejvíce frekventovaných čtenářských podání drobný slovníček, ze kterého by se naše méně vzdělaná část národa mohla stát aspoň trochu vzdělanější. Tímto si dovoluji předložit některé ukázky definic z mého připravovaného širšího díla, které za přístupnou cenu vydá nakladatelství Klementinum. K zaslání na dobírku. Studenty středních škol zdvořile upozorňuji, že takto budou formulovány otázky státních maturit ze všech předmětů.


Slovník pravých pojmů

Globální oteplování: Slabomyslná levicová mystifikace.

Levicový ekonom: Blbec, který zná čísla lépe než my.

Daně: To, co my sice nikdy neplatíme, ale přesto nás o to levice okrádá.

Důchodce: Černý pasažér s volebním právem.

Dítě: Černý pasažér, zatím bez volebního práva.

Učitel: Hojně se vyskytující parazit placený ze státních peněz.

Hospodářský růst: To, co jsme navzdory Paroubkovi zajistili naší poctivou prací v ilegalitě.

Statistika (OECD, MMF, Eurostat, ČSÚ, CIA): Lživá oranžová propaganda z Lidového domu.

Paroubek: Nedouk, kterému Evropská unie platila, zatímco my hrdě platíme Evropské unii.

Topolánek: Intelektuální jemný mistr nonverbální komunikace.

Vláda: Ali Baba a osmnáct ryzích charakterů.

Vládní většina: Dva morální sociální demokrati a stovka našich statistů.

Hrubý domácí produkt: To, co za levicových vlád nedopatřením rekordně rostlo.

Životní úroveň: To, co nám navzdory optimistickým statistikám levice nemůže zajistit.

Nezaměstnanost: To, co nyní stále klesá, aniž jsme hnuli prstem.

Mzda: To, co je kvůli nenažraným odborovým pijavicím zbytečně vysoké.

Zisk: To, co je příliš nízké a socky to ještě chtějí zdanit.

Dávky: To, co je sice u nás jedno z nejmenších v Evropě, ale přesto to levice marnotratně rozdává.

Dluh: To, co má devatenáct Evropanů z dvaceti vyšší než my, ale přesto je to veliké.

Sociální stát: Široce rozšířený omyl vyspělých zemí.

Ransdorf: Idiot, který zná aktivně deset a pasivně dvanáct cizích jazyků.

Ježíš Kristus: Další jméno ze seznamu StB.

Krádež: viz Spravedlnost

Spravedlnost: viz Krádež


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ročník 53 napsal(a):

Vážený pane Havle. Až se pravicoví vzdělanci vrátí z koupališť, výletů a restaurací, dají vám to zase sežrat.
Tito povětšinou mladí vzdělanci se (možná) podívají co by se měli doučit, někteří si snad prohlédnou i své středoškolské učebnice a poté hr na internet. Ti vám zase dají...
09. 06. 2007 | 16:42

Milan napsal(a):

Je mi lito, ze ucite na me skole. Zaroven se ptam, jak hluboku muze jeste docent klesnout?
09. 06. 2007 | 17:02

radek napsal(a):

Nikde jsem tam nenašel význam slova Jiří Havel.

Doplním za Vás.
Narcistický populista, který bude vždy ostudou každé vysoké školy kromě VUMLu.
09. 06. 2007 | 17:08

TNT napsal(a):

Podle krakani modrych strak nademnou je videt, ze jste, pane docente, uderil hrebicek na hlavicku.....potrefene husy se ozvaly.....gratuluji k dalsimu dobremu clanku
09. 06. 2007 | 17:17

hmm napsal(a):

Opravdu velice mile ste se tady vyzvracel pane Havle. zajimave je i ze obhajujete komunistu (vyjimka potvrzuje pravidlo) Ransdorfa
09. 06. 2007 | 17:21

Dio napsal(a):

Posílejte hlas paní Parkanové do ankety Zlatý slavík -
obdržel jsem vyjádření od pořádající agentury Musica Bohemica, s.r.o.,
že je možné zaslat paní Parkanové a panu Vyčítalovi hlas do ročníku ankety 2007... Ode mne má hlas - měla by vyhrát už jenom proto, aby se stala navždy odstrašujícím příkladem. Vyjádřete svůj názor a nesouhlas. Ať záměrně zvítězí "paskvil" za který se nám v celém světě budou smát.
09. 06. 2007 | 17:23

LEVAK napsal(a):

Pane docente už se na tom pracuje,prý už vláda poslala experty do Polska aby se přiučili.Takoví dva králíci z klobouku prý patří ke 4% menšině.Taky zakázat nejenom Goetha,Kafku,Dostojevského,ale i Remarka,Hrabala,Švandrlíka etc. je třeba.Potom jsou voliči moc svobodomyslní a kdo to má snášet.Taky píseň ministryně prý kandiduje na hymnu.Jaký pak kde domov můj?Vodu odšumíme v přehradách a bory vykácíme.To bude zase peněz do státní pokladny.Kalousek bude moci zase snižovat daně!Vondra prý podal návrh na přijetí do Spojených států amerických.Nevím to určitě,ale myslím že budeme 54-tí?
09. 06. 2007 | 17:32

Pavel napsal(a):

Pane Havle, vaše rádoby vtipné příspěvky jsou pod úroveň vysokoškolského pedagoga. Jedna věc je, že s vašimi názory nesouhlasím, ale neberu vám je a věřím, že si je umíte vyargumentovat, nicméně druhá věc je forma jejich prezentace, kterou volíte na blogu, a ta je skutečně žalostná a sám sebe jí řadíte na úroveň diskutujících, které v tomto příspěvku kritizujete.
09. 06. 2007 | 17:45

Ročník 53 napsal(a):

To Hmm: Nevím, jak chápete psaný text. Pan Havel se nikde nijak nezastával Ransdorfa. Jenom podotkl, že nazývat někoho, kdo je vzdělaný jako Ransdorf idiotem, je z hlediska logiky nesmyslné.
Mě Ransdorf a všichni komunisti serou, jinak to nazvat nemůžu. To mi však nebrání uznat některým jejich jedincům vzdělanost, když už jim odpírám morální kvality.
09. 06. 2007 | 17:48

jojo napsal(a):

To nic nemění na tom, že paroubek řídí čssd. To nic nemění na tom, že vy tzv. učíte.
09. 06. 2007 | 17:58

Hnzd napsal(a):

Jiří Havel se snaží být vtipný, ale je spíše trapný. O to smutnější, že je to dnes docent. Patrně význam tohoto titulu i díky takovému člověku jako je Jiří Havel hodně upadá. Asi bych jej za toto "geniální" dílo měl navrhnout na Nobelovu cenu.
09. 06. 2007 | 18:01

mat napsal(a):

V rámci objektivnosti mi chybí slovník levých pojmů. Možná by je mohl taky někdo sestavit. ...ale raději ne. Stačí, když čas od času si projdu různé diskuse.
09. 06. 2007 | 18:07

Jan napsal(a):

Jen tak dál pane docente,rád čtu Váš blog a ještě raději reakce na něj.Musím se vždy od srdce zasmát těm pubertálně kapitalistickým chlapcům co Vás tak tvrdě pranýřují za Vaše levicové přesvědčení a názory, přitom jejich tatíkové jsou ve velké většině vyléčení komunisté s aktualní diagnozou,úspěšný podnikatel,komunistobijec a tvrdý zastánce pravice.Jen tak dál pane Havle.
09. 06. 2007 | 18:15

notblue napsal(a):

Už z reakcí několika vyloženě pravicových "vzdělanců" je vidět, že jejich duševní "everest" byl odhalen naprosto precizně. Přesný zásah, pane docente, jen tak dál.
09. 06. 2007 | 18:18

ok napsal(a):

Díky bohu, nejsou již lidé jako pan Havel u moci. Právě takoví totiž zakazovali jiné myšlení, než to jejich. Pan Havel může klidně spát. Levicové myšlenky nikdo zakazovat nebude. Všichni jsme viděli, kam vedou.
09. 06. 2007 | 18:21

xxx napsal(a):

Nedávno mě jeden pravicový "inteligent" tak vytočil, že jsem si ho "našel". Nebyl to takový problém - z IP adresy a přezdívky se jeho stránka na libimseti.cz dala najít celkem snadno. Pražák těšně po škole. živící se jako informatik SAPem - podle jeho dotazů v odborných diskuzích znalosti nic moc. Bydlí u rodičů a zajímá ho hlavně jeho teréňák 4x4. No jak toho my "socky" ve škodovkách štveme !!! A slovník má přesně jak píšete ve své článku :-)
09. 06. 2007 | 18:22

radek napsal(a):

Pro XXX
Tvoje starosti bych chtěl mít.Máš asi hovno co na práci.
Ty jsi přesně ten vůl, které Havel potřebuje.
Blbej ale oddanej.
09. 06. 2007 | 18:30

m&m napsal(a):

Zdravím xxx. Potěšil jste mě. Vždy uvažuji, co to může být za nadlidi...
A - pane docente, Vy si koledujete... Tohle Aktuálně dlouho neunese. Domov akční úderky proti ČSSD už určitě šťourá někde poblíž Vašeho domu :-(...
09. 06. 2007 | 18:38

Lirda napsal(a):

Článek naprosto přesně vystihuje hulvátství, zřejmě mladých ODSáků. Ukazuje se, se nemohou rovnat Vaší životní zkušenosti.
Když Vám někdo hodně ze strany protivné nadává, pak jste vše správně vystihl. Paroubek je také terčem těchto lidí a to proto, že je nad nimi.
09. 06. 2007 | 18:40

jojo napsal(a):

Estebáčku ksksks. Jsi blb.
09. 06. 2007 | 18:40

Jan napsal(a):

Pro,radek,chlapče Tebe je radost číst,Tvoje zvratky co tady bleješ na všech debatách to je teda soda,kam se hrabe na Tvůj žargon sám velkej prostředníček Topolánek,jen tak dál.
09. 06. 2007 | 18:56

jojo napsal(a):

Je dobře, že to paroubkovo soudruha havla tak sere. Má to výsledek, psát sem, a to je dobře.
09. 06. 2007 | 19:04

MM napsal(a):

Vážený pane Havle,
i když s vámi názorově většinou nesouhlasím, Vaše příspěvky čtu moc rád - jsou inteligentně vtipné, kritické ale neurážející.
Nejlepší je ale Váš vlastní profil, to jsem se opravdu smál. Je skvělé, že máte smysl pro humor a dokážete si dělat legraci i ze sebe, to většina politiků ani VŠ-docentů nedokáže. Díky a pište dál
09. 06. 2007 | 19:06

Eliška napsal(a):

Pane docente díky. Ti modří svazáci, kteří vás tu kritizují, se takhle nenávistně vybíjejí pod většinou článků na Aktuálně.cz. Podle nicků jsou to známé firmy. Vzhledem k tomu, jak se neustále nevybíravě strefují do "nemakačenků a socek", mě dost udivuje, kde berou tolik času na čtení a komentování všech článků a blogů. Asi to s tou jejich pracovitostí nebude tak slavné.
Pokračujte v psaní, nenechte se odradit, je nás spousta, kteří vás čteme, ale ta slušnější většina prostě nemá potřebu a čas vaše články komentovat. Díky.
09. 06. 2007 | 19:10

Sraffa napsal(a):

Promiňte, ale mohl by někdo napsat, která z těch věcných definic je tam špatně? Já ji nenašel.
09. 06. 2007 | 19:10

via napsal(a):

Naprosto přesně vystihnuto. Nemám obsahu co vytknout, ale pravicový fanatik to asi nepochopí.
09. 06. 2007 | 19:13

Ročník 53 napsal(a):

Pan Havel měl samozřejmě pravdu, konečně jako obvykle. Některým vzdělancům v této diskuzi vůbec nerozumím.
Například toto: "Je dobře, že to paroubkovo soudruha havla tak sere. Má to výsledek, psát sem, a to je dobře."
Připadá mi to debatu Hurníka z "Ivánku můžeš mluvit?".
Forma i obsah tohoto příspěvku jsou na mě tak obtížné, protože jim může rozumět zase jen nějaký pravičák. A nemyslím si, že každý, neboť na takovou kostrbatost ve vyjádření se jen tak někdo nezmůže.
09. 06. 2007 | 19:15

Ing. Vladimir Vaňíček Csc napsal(a):

pane Havle je to presne.verim ze se brzy vratite a zbavite nas toho modreho hnusu a nejistoty,ktera pod plastikem sprosteho kapitalismu a vykořistování nas zneuzivaji pro svoje imprërialisticky choutky. volil jsem pana paroubka protože je to velmi inteligentni pan a doufam, že brzy se stane nasim dustojnym prezidentem. a jestli se pan Rath uvoli stat se nasim predsedou, bude jako premier konecne tam, kde uz davno mame byt a vsechny modry ptaky soupnem do lochu
09. 06. 2007 | 19:21

radek napsal(a):

Ládínku !
Používat tituly a přitom nemít dodělanou ani základní školu, je nejenom směšné, ale i trestné.
09. 06. 2007 | 19:26

h. napsal(a):

Uprimne receno, ta ironie je dosti slabomyslna. Pokud ma nekdo takto extremni nazory, vypovida to vice o nem nez o skutecnosti. Zapomnel jste doplnit jine vtipne definice, toto je zjevne nejcastejsi

modra straka - kdokoliv vyjadrujici nesouhlas s vasim blogem ci jineho clena CSSD
09. 06. 2007 | 19:29

nečen čssd napsal(a):

pane H znamena to že jsem dostal černou znamku?? znamena to žeme někdo sejme?přece každy mame svoji kočku a musime si davat pozor na drapky.kolik vam plati za vase příspěvky ?? je mi lito ze jste prisli o svy koryta ale budete së s tim muset smirit.kdyby ste nechrochtali mohli jste tam sTvrdnout trochu dyl, ale vy jste se vybili navzajem vas problem
09. 06. 2007 | 19:43

radek napsal(a):

Pro Jana
Hanes, mám tomu tak rozumět, že jsi do mě blázen ?
Pokud ano, napiš míry.
09. 06. 2007 | 19:49

Ing. Vladimir Vaňíček Csc napsal(a):

Ja na rozdil od jinych pane Radku sve vzdělání mohu doložit.pan paroubek to nazval ve svem povolebnim vystoupeni velmi dobře, a taky je to uz znat že ta modra totalita je tady. vidime to na kazdem kroku, zveme sem Buše, ktery ma krev na rukach a jeste si vyskakuje na putina ale to se zmeni a vsichni členove kteri maji stejne informace vi, že to už nebude trvat dlouho
09. 06. 2007 | 19:50

jojo napsal(a):

Pro studenty paroubkovo síťovkáře: stůjte si za svým.
09. 06. 2007 | 19:54

Ročník 53 napsal(a):

Nu, pane Vašíčku, budu upřímný. Kdybyste své vysokoškolské práce psal gramatikou, jakou se prezentujete ve svých odpovědích, pochybuji, že byste dobyl první ročník.
09. 06. 2007 | 19:58

host napsal(a):

Tak nevím. Skoro se bojím něco napsat, aby mě blahoslavený pan Havel nezahrnul do monožiny mladých (dík je mi 40), vzdělaných (Ing.), pravicových (..to fakt nemá cenu probírat), inteligentů (už za komunizmu bylo slovo "inteligence" nepatřičné ... nemám dělnický původ a členství rodičů v KSČ od roku 1968 si nepamatuju :o)). Po přečtení vašeho článku mám pocit, že máte třídní boj v krvi. Jen do nich nenažraných imperialistů ... zakládají si firmy a chtějí vyrovnaný rozpočet. Fuj...
09. 06. 2007 | 19:59

radek napsal(a):

Pane Havle!
Proč sem nepíše taky Paroubek?
Rád bych mu řekl něco od plic. To by jste si mohl ten Váš slovníček o něco rozšířit.
09. 06. 2007 | 20:00

radek napsal(a):

Láďo !
Čeho jsi proboha Ing.To spíš uvěřím na Paroubkovo marťany jak na tvoje vysokoškolské vzdělání.
09. 06. 2007 | 20:03

Zuzka napsal(a):

Už dlouho jsem se tak nenasmála.Díky, velice trefné...
09. 06. 2007 | 20:05

lupa napsal(a):

I přes určitý nadhled bohužel příliš pravdivé nutící i v dnešním vedru k zamyšlení.
09. 06. 2007 | 20:17

IP:pryč_s_bolševikem napsal(a):

Děkuji všem sockám. Jmenuji se Modrá straka - a jsem ta pravá. Myslím si, že celá sociální demokracie včetně pana Jiřího Havla jsou troubové. Také si myslím, že současní reprezentanti ODS jsou troubové, kteří zneužili vůli normálních nelevicových zodpovědných lidí k tomu, aby ustáli svá koryta.
Prezentace pana Havla? Ubohost. Socánek. Víc to snad komentovat není nutné.
09. 06. 2007 | 20:22

Ing. Vladimir Vaňíček Csc napsal(a):

Nevim pane Radku proc mi tykáte, čevo sem ing je vam jedno ale urcite jsem nestudoval žadnou takovou rychlokvašnou manažerskou.A hlavně nasi profesori měli za sebou kus dobre a poctive prace a vysledkya kdo ma alespoŇ trochu dobrou pamět. tak si vzpomenou kolik lidi se dríve vyhazovalo na dlažbu a kolik jsme měli žebraků a vubec .
09. 06. 2007 | 20:24

Ufpuf napsal(a):

Nejlepší na světě je vypasený levičák - intelektuál.
09. 06. 2007 | 20:28

Dave napsal(a):

Opravdu nevim co k takovemu prispevku (pana Havla) rict...snad jen, ze podle nekterych prispevku vasich vernych obdivovatelu to vypada, ze se brzy dockame doby kdy budou popularnejsi primitivove jako je Pan Havel a ne lide, kteri doopravdy neco delaji a o neco smysluplneho se snazi misto neustaleho urazeni a navazeni se do kazdeho kdo ma jiny nazor nez vy...existuji ubozaci jako pan Havel, kterym staci titul k tomu aby zapomneli co vsechno se v te skole ucili a hlasali takove primitivni a urazejici blaboly..jsem student druheho rocniku VSE a doufam, ze jestli se mi podari ziskat titul nikdy se nedostanu na uroven primitiva, ktery se chova a mluvi jako by mel spise jen zakladni vzdelani presne tak jak se nyni chova pan Havel...ani se nedivim proc nase vysoke skoly maji ve svetovem meritku tak nizkou uroven, protoze dokud budou na nasich vysokych skolach ucit lide jako pan Havel, kteri delaji spise ostudu nasim v. skolam asi to nebude v nejblizsi dobe lepsi.
09. 06. 2007 | 20:35

krkavec napsal(a):

Pane Havle, opravdu moc toužíte vyrovnat se výkonem paní ministryni Parkanové? Už Vám moc nechybí ... bohužel :-(
09. 06. 2007 | 20:42

Karel napsal(a):

Pane Vanicek tituly si muzete tady na internetu napsat treba tri, ale staci si precist Vas prispevek abych poznal, ze nemate ani jeden titul, taci lide co si na internetu napisi dva tituly jsem ,,videl,, uz tolik, ale vzdy se uz po par vetach pozna jestli ten titul opravdu maji a neresim ted jestli jste pravicove nebo levicove zamereny...staci posoudit kulturu vaseho psaneho projevu.
09. 06. 2007 | 20:43

Právní stát zničila zejména ČSSD!!!!!!!! napsal(a):

Dalík měl pravdu:patříte do kriminálu!!:
Skoro vůbec nečtu Právo, a tak se mi až na upozornění dostal do rukou článek Zdeňka Jičínského o advokátu Altnerovi, jenž po ČSSD požaduje 17 miliard na základě smlouvy, kterou s ním podepsal tehdejší předseda Miloš Zeman. Nechápu vůbec, jak může strana, která se hlásí k demokracii a základním lidským právům, odkazu prezidenta Masaryka, ideálům republikového zřízení a já nevím co ještě, nechat za sebe mluvit právního experta Jičínského, který zcela vážně tvrdí, že smlouvy se nemají dodržovat, tedy dluhy platit, a že za práci pro stranu není lepší odměny než stisk ruky od předsedy. Když to pak korunuje tím, že soud, který to říká, je špatný a věří, že odvolací bude jiný (lepší, sociální demokracii nakloněný?!!), přemýšlím, jestli čtu článek profesora právnické fakulty, nebo kovaného stalinisty. Pacta sunt servanda, neboli smlouvy jsou závazné a platí pro každého. Či tím myslel Zdeněk Jičínský, že třeba pracovní smlouva je cár papíru, a pokud pracujícím zavelíme, budou makat zadarmo a jen za chleba a vodu? A co pány z ČSSD spojuje - je přesvědčení, že právo jsou jen rozkazy a nástroj moci. Nemohu se zbavit dojmu, že nejlepší, co znají v právu, je přikázat, zakázat či nakázat v jakékoliv podobě. Obávám se, že nejen zcela zapomínají, co je podstata práva, tedy spravedlnost, právo, povinnost, kontrola moci státu, ale i na elementární právní principy.(přepis článku "Bratři socialisté, změňte stranické právníky" od advokáta V.Vlka)
09. 06. 2007 | 20:53

Dalík měl pravdu:patříte do kriminálu!!! napsal(a):

Vážený pane Havle,
Máte dozajista pravdu, že zákony neplatí pro všechny a že lze manipulovat s trestním řízením. Ukázkovým případem je ČSSD a jejich bezprecedentní pohrdáním Listinou základních práv a svobod v kauze Altner (viz výše). Ostatně Ivan Langer před rokem trefně konstatoval, že korupce v ČR má jméno ČSSD. Pan Kubice byl natolik zoufalý, že byl nucen o tlacích ze strany Paroubkovo mafie informovat PSČ. I paní Blanka Kosinová nám s odstupem času na Frekvenci 1 potvrdila, že jí Paroubek uložil domácí vězení. To je naprosto nelýchané, co si diktátor Paroubek dovoluje!!! Co se týče Krejčíře, nechali jste ho nejprve pláchnout vy, nikoliv ODS! Co se týče státototvorných poslanců Melčáka s Pohankou, je třeba jim poděkovat za ušlechtilé vygumování několika desítek tisíc pomatených voličů ČSSD. Na jednoho poslance za ČSSD připadá totiž v současnosti několik desítek voličů ČSSD, tak holt jejich hlasy propadly kvůli Paroubkovo mafii, která se cíleně řítila do spáru KSČM. Pokládám tedy krok M+P za státotvorný, neboť zcela nezištně zachránili stát od socialistické devastace. Jak řekl pan Melčák, na rozdíl od Paroubka mu nešlo o koryta a moc. Prozřetelný Dalík měl pravdu, když v dokumentu "Cesta k moci" tvrdil, že je spolu s M.Topolánkem hluboce přesvědčen o tom, že jste kriminálníci. Kauzy kolem Doležela, Krause, Vybírala, Svobody atd. mu dávají zapravdu. Navíc jsme museli kvůli vám zaplatit oněch 10 miliard za Železného, jak připomíná ministr vnitra Ivan Langer. Já se ptám:Budou muset p.Sobotko daňoví poplatníci zaplatit i za Váš bezprecedentní podvod na Altnera??? Lze tedy souhlasit ze slovy pana Dalíka, který v rozhovoru s panem Kmentou pronesl, že vás chce zavírat, neboť patříte do kriminálu. Jste zločinci pane Havle!!!
09. 06. 2007 | 20:54

Tibor Máslo napsal(a):

Jediný akademik v minulé vládě a zrovna takový arogantní tragéd...
09. 06. 2007 | 21:04

Martin H. napsal(a):

Pohled pravičáka je spíš takovýto (omlouvám se vám, že kradu teze. berte to spíš jako odpověď):

Globální oteplování: nikdo pravicový nepopírá, ale jeho zapříčinění člověkem je slabomyslná levicová mystifikace bez důkazů.

Levicový ekonom: Blbec, který razí myšlenku, že je potřeba úspěšné dusit co to jde a lemply dotovat.

Daně (+ zdrav a soc): Ta polovina moji prace (času, života), o které si již nikdy nemůžu rozhodnout sám a služby, které za to dostávám v ČR jsou žalostné.

Důchodce (který tu budoval 40let socialismus): Černý pasažér s volebním právem.

Dítě: kdo chce mít děti, musí si na ně vydělat. Princip, kdy socky bouchaj jedno dítě za druhým a z nich pak rostou další socky nemá smysl. Není umění dítě udělat, ale vychovat. A člověk, který se neumí ani postarat o sebe a rodinu není pro dítě zrovna dobrým příkladem.

Učitel: Člověk, který se v praxi neuchytil, tak šel pracovat do státního školství. Menší peníze, menší nároky. Špatný princip, ale žijeme v ČR.

Hospodářský růst: To, co jsme navzdory Paroubkovi zajistili naší poctivou prací.

Statistika (OECD, MMF, Eurostat, ČSÚ, CIA): to nemá smysl komentovat ... hlavně tu CIA :).

Paroubek: Nedouk, hulvát, diktátor.

Topolánek: Nedouk, vesničan.

Vláda: srovnatelná charakterově s tou předchozí. Kromě zpěvu :).

Vládní většina: Dva morální sociální demokrati a stovka (za kterou stojí podle počtů hlasů 55 % obyvatel - ať žije náš volební systém).

Hrubý domácí produkt: To, co za levicových vlád ale hlavně fungování ČNB rekordně rostlo. Vláda HDP podporovala hlavně rekordnímy dluhy. A domácnosti ji v tom následovali.

Životní úroveň: To, co nám navzdory optimistickým statistikám levice nemůže zajistit. Viz 40let socialismu, který jsme si tu všichni budovali. Pod heslem všichni stejně a všichni hov.. .

Nezaměstnanost: To, co nyní stále klesá. Dobrá zpráva.

Mzda: To, co určuje trh práce. To, co je příliš nízké a socky to ještě chtějí zdanit.

Zisk: Viz mzda. Nevím proč pořád bojujete proti soukromému vlastnictví, že mzdu fyz osob a zisk právnických osob oddělujete.

Dávky: To, co je sice u nás jedno z nejmenších v Evropě, ale přesto to levice marnotratně rozdává.

Dluh: To, co má devatenáct Evropanů z dvaceti vyšší než my, a začínají s tím mít problémy. Oni si ty dluhy vytvářeli několik desítek let. My jsme to stihly za 17. Dluhy měli opodstatnění, když je dělal Zeman v ekonomické situaci jaká byla. Špidla, Gros, Paroubek už akorát drželi vlnu, protože si na to lidi zvykli. Ale jak řekl Paroubek, státní dluh se přeci neplatí.

Sociální stát: Funguje u vyspělých národů (ani ne tak zemí. je to v lidech). V našich poměrech široce rozšířený omyl.

Ransdorf: Chodící encyklopedie. Už by konečně měl založit vlastní levicovou stranu aby měl Paroubek skutečnou konkurenci na levém křídle politiky.

Ježíš Kristus: Historická osobnost, kolem které se vytvořil kult náboženství. Stejně jako Budha, který je ale historicky víc doložen.

Krádež: trestný čin

Spravedlnost: To co v ČR není. Levici to nevadí (ta to k práci nepotřebuje). Pravici ano. Protože bez fungujícího systému práva nemá budování kapitalismu a osobního vlastnictví smysl.
09. 06. 2007 | 21:12

Mastodont napsal(a):

Je mi víc než 40, mám z sebou dvě VŠ, ale s takovým ubožákem jako je "docent" Havel, jsem se naštěstí nikdy nesetkal. To na té VŠE bude fakt úroveň.
09. 06. 2007 | 21:15

Václav napsal(a):

Pan J.Havel musí být rozpolcený člověk. Je možné, aby vzdělaný docent zvládal žargon i plebskou psanou mluvu? Proč nekomunikuje se vzdělanci? Já jen odborně vzdělaný mu stejně nerozumím. Neměli by jste vy univerzitně vzdělaný platit mě za to, že vás čtu? Já nepotřebuji "potravu" pro moji řiť.
09. 06. 2007 | 21:16

Tomas napsal(a):

Stydim se za pana Havla a je mi lito vsech studentu, kteri musi s timto primitivem prichazet do styku.
09. 06. 2007 | 21:21

pj napsal(a):

"Vládní většina: Dva morální sociální demokrati a stovka (za kterou stojí podle počtů hlasů 55 % obyvatel - ať žije náš volební systém)."

Ještě jednou si to přepočítejte.
09. 06. 2007 | 21:25

cherub napsal(a):

Martine H., máš tam neuvěřitelně hodně chyb - interpunkce, vlastní jména, termíny, faktografie. Ale volíš ODS, takže to asi nebude vadit.
09. 06. 2007 | 21:32

Romann napsal(a):

Neco podobné jako eugenizmus. Mávnutím kouzelného proutku biologie se člověk postupně stane někým nevídaným. Hleďme, jak již se mění na nového, prapodivného a nezařaditelného živočicha, který si rysy své zvláštní a rozmanité fyziologie vypůjčuje od nejrůznějších druhů. Hleďme, jak se z Homo sapiens pomalu stává Homo biologicus. Celý proces sociální očisty lze dokonce urychlit, a to přímo lidumilnými prostředky, podle hesla „kdo chce kam, pomozme mu tam“. Jedním ze záchranných prostředků je „sociální darwinizmus“. Hlasatelé sociálního darwinizmu navrhovali bez skrupulí zrušit legislativu zaměřenou na ochranu slabších sociálních vrstev a v sociální sféře znovu nastolit přirozený výběr. Dále na: Národný Inštitút Francois Marie Voltaire, klikni na ikonu TREZOR ARCHÍV, sekcia Nezaradené, téma: Stary a novy eugenizmus
09. 06. 2007 | 21:33

Martin H. napsal(a):

prepočítal jsem si to znovu. mate pravdu.
vládní koalice v parlamentu měla 48,89 % všech hlasů (pokud přičtu 2 % SNK ED a přibližně další 2 % zbylých pravicových stran. jsem na čísle 52 % , ale to je jedno). opozice v parlamentu měla 45,13 %. což by prostým poměrem v parlamentu mělo vycházet 52 % ku 48 % . Tzn. 104 poslanci koalice proti 96 poslancům opozice. Ať žije náš volební systém.
09. 06. 2007 | 21:36

Englishman napsal(a):

Tentokrát to bylo už vážně slabomyslné, pane Havle. S vašimi názory v žádném případě nesouhlasím, ale někdy jste alespoň vtipný a inteligentní. Píšete ale zjevně mnohem více, než zvládnete, takže sklouzáváte do trapnosti a hlouposti. Moje rada pravicového intelektuála živícho se - narozdíl od vás - vlastním přičiněním a uplatněním na trhu zní: dávejte si mezi jednotlivými články alespoň týdenní pauzu. Good luck.
09. 06. 2007 | 21:37

Martin H. napsal(a):

Nevadí :). ODS jsem nikdy nevolil, ale dík, že sis mě dle levicového smýšlení hned zařadil. To už tak u vás chodí. Třídnímu dělení zdar a boji proti inteligenci zvláště.
Píšu rychle a nekontroluju to po sobě. Vážně mi to nevadí. Potřebuju teď dělat něco jiného než kontrolovat a číst po sobě komentář kdesi na blogu.
09. 06. 2007 | 21:39

Ročník 53 napsal(a):

Pravičáci zřejmě špatně chápou psaný text. Jak jinak si mám vysvětlit, že pan Havel pouze upozorňuje na to, že tam kde nejsou argumenty, přicházejí urážky a ono jich tu zrovna není málo.
Jakýchsi odhady preferují pravici spíše jako vzdělanější část populace. Nějak mi to nepasuje. Podle valné části pravicových příspěvků to vypadá, že je tomu přesně naopak. Vždyť většina skutečně jen potvrzuje pojmy uvedené panem Havlem.
Kdyby by se opravdu vzdělanci vyjadřovali jako část zdejších přispěvovatelů, pak by o Nobelovu cenu mohl požádat skutečně kdokoli, kdo není pravičák. Musel by totiž být proti pravičákům bezpochyby génius.
09. 06. 2007 | 21:40

jirka napsal(a):

Syn se dostal na dvě fakulty, VŠE a ČVUT-FEL. Gott sei dank si vybral tu školu, na níž neučí takovéto zrůdy.
09. 06. 2007 | 21:41

Franta napsal(a):

dobře jste to těm kapitalistickim blaznum natřel, gratuluji pane profesore
09. 06. 2007 | 21:49

Martin H. napsal(a):

On je docent. Titul profesora nemá. Na VŠ se totiž profesorama šetří. To není jak na střední :).
09. 06. 2007 | 21:53

pj napsal(a):

Odpověď Martinu H.:

vemte v úvahu volební účast a pak teprve přepočítejte procenta hlasů na procenta obyvatelstva (o těch jste psal).

Jinak ta koalice vznikla po volbách ne před volbami. Takže to sčítání je naprosto liché.
09. 06. 2007 | 21:56

Ruda napsal(a):

Pane Havle ,děkuji za vtipné články od vás ,vždy se těším na nový den ,že se pobavím.Doufám,že vás ti blbci co se vás snaží znectít nijak nerozhodí .Jen tak dál.
09. 06. 2007 | 21:59

Vilém Čáp napsal(a):

Výborný článek, pane profesore.
Skvěle jsem se pobavil. :-)
Díky za něj a přeji Vám mnoho osobních a pracovních úspěchů.
09. 06. 2007 | 21:59

miroslavb napsal(a):

snaha o vtipne psani, ktera vyustila ve stupiditu. takovy clovek nema co delat na vysoke skole. od zacatku az do konce absolutni ubohost, nehodna zaku obecne skoly. doporucuji udeleni zakazu na akademickou pudu.
09. 06. 2007 | 21:59

blumfeld napsal(a):

To, že se Havel zabývá bláboly z diskusí znamená, že ho serou a to je dobře. Vždy jsem rád když něco levičáka sere - svědčí to o předstírané suverenitě.
09. 06. 2007 | 22:00

Martin napsal(a):

to kdo strikne deli na praci a levici je buzna, haha...
09. 06. 2007 | 22:00

pj napsal(a):

Pro autora tohoto blogu:
nedivte se. Internetové diskuse jsou specifický žánr a jejich učastníci (doufám) nepředstavují typický vzorek populace.

"Prostě welcome" na českém internetu.

Podle mne by anonymní příspěvky měly být zakázány. I když sám teď píšu anonymně.
09. 06. 2007 | 22:01

Tomáš napsal(a):

On Havel učí na VŠE? To bych neřek...
09. 06. 2007 | 22:01

Martin napsal(a):

pro "pj" - nezmekcuj te to, prispevky pana Havla jsou hrozne blaboly (hlavne ten o dluzich), ikdyz tento je alespon vtipny
09. 06. 2007 | 22:04

Martin H. napsal(a):

odpověď pj: Volební účast se nebere v úvahu nikde. Pro běžný statistický průzkum čehokoliv a dostatečnou přesnost se bere vzorek několika set obyvatel. Když se požaduje extrémní přesnost, může se jednat o tisíce. Počet platných hlasů 5 348 976 což je 64,47 % hraničí s jistotou, že zbylé procento obyvatel má názor ve stejném poměru.

Byla by sranda udělat volební systém, kdy by se zohledňovalo procento voličů u voleb. Při 50% účasti by se naplnilo jenom sto křesel v parlamentu. Za chvíli by tam nebyl nikdo :).

Sčítání je liché, to máte pravdu. Nemám vážně chuť to přepočítávat. Rozdíl by byl možná 1 nebo 2 poslanci. Kdyby ta chyba byla maximální, tak by to znamenalo možný -1 poslance pro každou ze tří stran. Což by současné koalici pořád dávalo 101 hlasů, při čitém poměrném volebním systému.
09. 06. 2007 | 22:13

Libor napsal(a):

Pane Havle, opět excelentní, děkuji.
09. 06. 2007 | 22:17

Tomáš napsal(a):

Mertin H.: Tak takhle to rozhodně není, aktivní voliči určitě nejsou statisticky reprezentativní vzorek společnosti. To je velké zjednodušení. Nicméně je pravda, že jinak to řešit asi nelze.
09. 06. 2007 | 22:19

Myra napsal(a):

Marně přemýšlím, k čemu Váš článek přispěl..
09. 06. 2007 | 22:19

Martin H. napsal(a):

pro Tomáš:
jestli podle Vás není 5,3 milionu reprezentativní vzorek, tak to už nevím co na to říct :). To už hraničí s přemlouváním někoho, že slunce je žluté a on Vám pořád bude říkat, že je modorozelené, a že ho nepřesvědčíte. (p.s.: nechci se pouště do debat o vyzařovaném spektru :))
09. 06. 2007 | 22:25

ihu napsal(a):

to Martin H: ... "hraničící s jistotou ..."
To je omyl - to by platilo pouze při tzv. náhodném výběru. Účast ve volbách tuto podmínku nesplňuje :-)
09. 06. 2007 | 22:26

Martin H. napsal(a):

pro Tomáš: To, že v aktivních voličích nejsou zastoupeny některé věkové kategorie obyvatelstva je pravda, ale dalo by se to zohlednit tím, že děti většinou přejímají názory svých rodičů. Dávat volební právo např od 15 nebo 16 let je nesmysl.

Koukám že si z toho tady u pana Havla děláme dobré IM a bavíme se nějak off topic :).
09. 06. 2007 | 22:30

Martin H. napsal(a):

pro ihu:
Vim a chápu, ale hodnocení viz předchozí.
09. 06. 2007 | 22:31

Ročník 53 napsal(a):

Děti odmítají názory rodičů! To nevíte?!
09. 06. 2007 | 22:31

pj napsal(a):

"Počet platných hlasů 5 348 976 což je 64,47 % hraničí s jistotou, že zbylé procento obyvatel má názor ve stejném poměru."

Myslim, ze to tak neni. Pro pruzkumy se vybira statisticky vyvazeny vzorek populace. Volebni ucast je ovlivnena jinymi faktory: volici KSCM a ODS jsou disciplinovanejsi nez ostatni.

Ale o tom tady muzeme diskutovat donekonecna. Plati pomer hlasu ve snemovne.
09. 06. 2007 | 22:33

Martin H. napsal(a):

pro Ročník 53: V politické orientaci moc ne. Většinou vyrůstají v určitém rodinném a sociálním prostředí, které vybudovali jejich rodiče. Podle toho přejímají zvyky do života a řekl bych, že i politické smýšlení, pokud ho budeme dělit pouze na levé a pravé.
A to neberu v potaz, že je jistě mnoho rodin, kde hlavní člen řekne jakou stranu musí všichni volit a tak se i stane. Nalevo i napravo. I když je volba tajná, tak většinou členové rodiny uposlechnou, znám několik takových.
09. 06. 2007 | 22:36

radek napsal(a):

Pane Havle !
Levičáci se při čtení Vašich článků výborně baví. To už napovídá něco o jejich inteligenci.Tak sem napište něco o budulínkovi, To budou chrochtat blahem. A když zlou lišku nahradíte Parkanovou, utlučou se smíchy.
09. 06. 2007 | 22:40

Martin H. napsal(a):

pro pj: Volby s touto účastí mají pro mne váhu daleko vyšší než průzkum. A to i v reprezentativnosti a vyváženosti vzorku. O tom bych se i hádal. Disciplinovanost voličů je jev, který nikdo nezkoumal. Všichni o tom asi mluví. A i samotná disciplinovanost se zkoumá statisticky podle vzorku, který se nějak zvolí. Takže i ten prvek disciplinovanosti není pravdivý. :)

Shodneme se na tom, že celá statistika je jedna velká lež. Nikdy se u ní opravdové pravdy nedobereme. Proto je to jenom statistika pracující s pravděpodobností určitých jevů.
09. 06. 2007 | 22:40

Ročník 53 napsal(a):

To Martin H.: Jako by neexistovali mladí aristokrati, kteří dělali revoluce. Návyky života si možná převezmou, ale budou to spíše levičáci.
Již Winston Churchill prohlásil; kdo není v mládí levičák, nemá srdce. Kdo není ve stáří pravičák, nemá rozum. Pokud to jen trochu platí, budou mladí většinou volit levici.
09. 06. 2007 | 22:45

pepa napsal(a):

Tenhle slaboduchý Havlův článek mě uklidnil. On se nám totiž docentík evidentně nasral:-))

Zdraví pravičák tělem i duší.
-----------------------------

ČSSD musí být zničena.
09. 06. 2007 | 22:51

Martin H. napsal(a):

pro ročník 53:
Pominu-li, že to prý neřekl. Měl ale spoustu jiných hezkých citátů. V dněšní době, kterou charakterizoval V. Klaus jako studenou válku uvnitř naší společnosti (podle mě správně), by se hodil spíše citát:
"Někteří lidé se dívají na soukromé podnikání jako na dravce, který se má odstřelit, jiní jako na krávu, která se má podojit, ale jen málo je těch, kteří v něm vidí statného koně, který táhne povoz."

S Vaším hodnocením změny názorů dle věku vůbec nesouhlasí zdejší většina levičáků, kteří píší o pravičácích, že to jsou děti u internetu a nemají ještě životní zkušenosti. V ČR spíše platí opak. Pravicově smýšlejí mladí, kteří hodlají v živote něčeho dosáhnout. Levicově většinou důchodci, kteří chtějí mít své jistoty, inteligence z FF UK apod. anarchisté a celoživotní komunisté.
09. 06. 2007 | 22:58

Ročník 53 napsal(a):

To podporuje spíše moji teorii, že děti budou většinou opačného názoru, než rodiče.
Polemika je však o tom zřejmě zbytečná, pokud to seriózně neukáže nějaký průzkum. Jinak to jen teorie a subjektivní domněnky.
09. 06. 2007 | 23:03

Jan K. napsal(a):

Pročpak jste tam pane docente, když už na Vás sedla múza, nenapsal také něco o své rodné zločinecké KSČ?
09. 06. 2007 | 23:15

Egon napsal(a):

pepo, jak poznáte kdy je J.Hacel nasraný a kdy si dělá srandu z hlupáků na netu ?
Z toho by si snad mohl utahovat i pravičák duší a tělem. přeci byste nechtěl aby za pravici mluvili takoví tydýti jaké cituje pan docent ?
09. 06. 2007 | 23:17

pepa napsal(a):

2 Egon:

To je citovka, to poznám. Možná si taky docent Havel dělá srandu úplně ze všech a vždy, jak během výuky, tak na blogu.

Nicméně je zajímavé, jak Parobolševik dokázal slovo "pravice" zfrekventovat. A taky, jak se touto nadávkou ostatní ohánějí - jako dětičky z mateřské, které nechápou význam.

-----------------------------

ČSSD musí být zničena.
09. 06. 2007 | 23:30

Ročník 53 napsal(a):

Pepo, původně jakýsi Marcus Porcius Cato Censorius za každou svojí řečí prohlašoval, že Kartágo musí být zničeno. Pak dlouho, dlouho nic a opět to byl bývalý "Censorius" (cenzor), nějaký Miroslav Sládek, který přišel s tímto plagiátem ve znění; komunismus musí být zničen.

Nejste první, ale ani poslední, kdo si přivlastňuje cizí myšlenky. Na jaké povolání se chystáte, když cenzura byla zrušena?
09. 06. 2007 | 23:43

Lojza napsal(a):

Tak nevím jak začít.Očekával bych že názory diskutujících na blogu budou prezentovány přece jen jinak než pod články.Téměř každý pravicový názor je velmi vulgární(kromě polemizujích o volbách) a obsahuje přesně to,z čeho obviňujete levici.Pan Havel jen stručně shrnul to,co tam je možné číst a vzápětí je terčem sprostoty.Pane Havle,nejsem volič levice.Přesto vám fandím.Máte pravdu.Máte mnohem víc sympatizantů než by to bylo možné odvodit z příspěvků.Ale jako vždy i tady slušný člověk nemá potřebu urážet ty s jiným názorem,není agresivní a většinou se mu nechce reagovat na sprostotu.Prosím pokračovat.
09. 06. 2007 | 23:45

tess napsal(a):

Pan Jiří Havel je docent? Jeho článek tomu titulu neodpovídá.
09. 06. 2007 | 23:50

Centrista napsal(a):

Milý pane Havle, to že jste chaotický matlafous, si nebylo možné nevšimnout už během vašeho oslnivého politického expozé. Až teď mi ale dochází, že jste také pěkný vůl.
10. 06. 2007 | 00:04

Englishman napsal(a):

ad Ročník 53: Pokud někdo končí každý příspěvek větou "ČSSD musí být zničena.", tak je zjevně klasického vzdělání. Není proto třeba ho poučovat o tom, co parafrázuje.

ad tess: O docentech českých vysokých škol máš zjevně naivní představy.

ad ten, kdo tohle programoval: Proč není diskuze strukturovaná? To jsi tak líný nebo tak blbý?
10. 06. 2007 | 00:24

Béďa Modrý napsal(a):

Pane Havle! Uvědomujete si, čeho jste se dopustil? Vy jste si dovolil IRONIZOVAT českou pravici, tu nejinteligentnější, nejvzdělanější, nejpracovitější, nejprogresivnější, nejpoctivější část českého národa! Českou pravici, která má vždy na všechno ten nejlepší a jediný správný názor! Českou pravici, která po čtyři desetiletí sváděla heroický boj s bolševicko-sociálně demokratickou hydrou (ano, nestyďme se to nahlas říci, nebuďme falešně skromní, soudruzi!) Českou pravici vedenou panem profesorem Václavem Klausem, k jejímž odhodlaným postojům a myšlenkám dnes s neskrývaným obdivem vzhlíží celá Evropa, co říkám, celý svět! Myslím, že vám budeme muset vysvětlit, co je to demokracie! V demokracii je totiž ZA-KÁ-ZÁ-NO tropit si posměšky z české pravice,nositelky nejvznešenějších globálně kapitalistických idejí.
10. 06. 2007 | 00:34

Acidburn napsal(a):

Ano, jistě, pan Havel z ČSSD učí hloupé pravičáky morálce, ukazuje jim, jak hloupé pojmy používají. Velmi vtipné, přímo k potrhání.

Jenže, vážený pane, jste nedůsledný až hrůza. Kde jste byl, pane moralisto, když zednická mluva létala vzduchem z úst Ratha, Jandáka, Paroubka či Škromacha? Tito vaši "mistři těžkého názvosloví" se vaší kritiky nedočkají asi nikdy, budou ochuzeni o mnohé vaše postřehy, chudáci jedni levicoví.

Zkuste si najít na diskuzích rovněž "vybrané" příspěvky levicově smýšlejících. Pak ale, obávám se, budete muset dát na svou knihu varování "do 18 neprodejné". Možná se přiučíte vulgaritám - i od svých voličů.

Do vašeho "pravicového slovníčku pojmů" vám přibylo mnoho vašich vlastních obratů, o nějaké autenticitě nemůže být ani řeči. Víte, já nemám rád blbce, ať jsou rudí nebo modří nebo třeba zelení, ale opravdu nesnáším ty, kteří si myslí, že můžou dělat beztrestně blbce ze všech ostatních.

Měl byste v sobě, pane Havle, po této "zdrcující" kritice najít alespoň tolik odvahy, abyste přiznal - poměrně soukromě, na tomto blogu - jak "skvěle" tu ČSSD vládla posledních osm let? Kde jsou ta vaše plnění maastrichtských kritérií, kam jste uklidili všechny ty reformy, že vám z nich zbyly po těch osmi letech leda tak deformy? Poznáváte ten slovník? Sabotáž vyšla z vašich vlastních řad, kde berete tu neuvěřitelnou drzost kritizovat to, co jste sami během těch osmi let podařili vyrobit? Paroubek a reformy - rok dva před volbami? Zapoměňte, to by bylo "nepopulární".

Takže, pane Havle, na to, jaké máte vzdělání, jste zas tolik morálky nepobral - ostatně, u všech vašich šibalů z Liháče (který tak trochu je a tak trochu není majetkem ČSSD) se morálce může přiučit leda tak gauner z Mírova (rozuměj - morálkou nepoznamenaný jedinec).

Než tedy zase sednete k počítači a sepíšete další článek, podívejte se laskavě nejdřív na svoje kolegy a politiku, kterou tu tak úspěšně prováděli (ministrů zdravotnictví jste měli kolik, pět?), a možná, že než si budete zase drát hubu a psát rádobyvtipné texty, že třeba místo toho jednoduše vysvětlíte, jak to bylo s "povznesenou náladou" pána Krause, jak to bylo s "igelitkou" Grossem a hlavně, jak to je s onou nemorální smlouvou, která vám od jednoho známého adovkáta vysoudila vaše současné hlavní sídlo a morálním chováním dlužníků, kteří odmítají zaplatit a vydírají své věřitele?

Tohle je konečně téma hodné vaší pozornosti, ne jako pár "pravicových škrabalů"...
10. 06. 2007 | 01:16

socka napsal(a):

Problém nadutců je v tom, že se nedokáží radovat sami od sebe, nedej bože ;) soucítit s druhými :) Jejich radost je podmíněna faktem, že je někdo slabší a v horší situaci (a s horšími výchozími podmínkami a příležitostmi) než oni sami. My levicoví hlupáci chcválíme pana docenta a máme z toho radost :) Díky, jen houšť :)
10. 06. 2007 | 01:23

m&m napsal(a):

Moc hezky prskají, dobře se bavím :-) Zavládla panika v jistých kruzích - a šup šup, už jsou tu dloooouhatánské odpovědi podle toho známého (jediného správného vzoru) a kratší, jak je třeba Vás a ČSSD zničit :-)
10. 06. 2007 | 01:29

kryten napsal(a):

Pan Havel má částečně pravdu, ovšem ze strany levice je to na diskuzích stejné.
podnikatel - zloděj
pravičák - zloděj
příznivec radaru - debil a vlezdoprdelka
Topolánek - debil s gulema
atd...

moc nevěřím, že si pan Havel diskuze zpracoval statisticky
10. 06. 2007 | 02:02

Jouda napsal(a):

Děkuji pane Havel, za skvělé a trefné články. Bohužel i to je úděl nemoderovaných diskuzí, číst zde některé, většinou vulgární reakce. To si zde léčí své komplexy méněcennosti zastydlí puberťáci, kterým anonymita internetu bezvadně vyhovuje. Pokračujte prosím v psaní!
10. 06. 2007 | 05:48

Terry napsal(a):

PANE BOŽE !!!!!
A toto nám (taky) vládlo?
Vždyť takové příspěvky ("Genialita" na dobírku)jsou na úrovni slaboduchého žáka základní školy!
10. 06. 2007 | 07:09

Jaroslav Sever napsal(a):

Milý pane Havle, jen houšť! Jen mne napadá - neplatí ona Vás nakonec ta ODS, abyste jí takto nadháněl jednodušší nerozhodnuté? Jinak ovšem, pomyslím-li si, že toto pácháte možná nezištně, pak rozumím, jka jsme mohli tak najednou otevřít a učiteli sanovat univerzitu pomalu na každé návsi.
10. 06. 2007 | 07:15

Pramen napsal(a):

Na tohle téma zde pan Havel už nejméně jednou žertoval. Platí, že opakovaný vtip není vtipem ... tohle je už spíš k zamyšlení, co se v té bystré hlavě děje.
Je samozřejmě strašná škoda, že u jednotlivých pravicových výroků a definic není uváděn pramen. Obávám se tedy, že všechny pramení z močálu plného fosforeskujících světélek.
10. 06. 2007 | 07:16

Matka příroda napsal(a):

Naštěstí má v sobě pan H. sebedestruktivní zařízení, které ho nutí psát příspěvky, jimiž se sám vylučuje z významnějších politických funkcí. Navíc už dnešní králové nemají šašky, takže fakt velká smůla ...
10. 06. 2007 | 07:20

skeptický napsal(a):

Jediná universální pravda platná bez ohledu na národnost,rasu a přesvědčení:

Nebude-li pršet,nezmoknem.
10. 06. 2007 | 07:48

Foundryman napsal(a):

Od docenta bych čekal spíše sžíravou a především argumenty podloženou kritiku teoretiků liberální ekonomie - mohl by začít A.Smithem, vzít to přes marginalisty se zmínkou o Marshallovi, jen tak mimochodem rozcupovat Misese a Hayeka a zgustnout si na Friedmanovi. Na závěr by mohl vychválit Keynese a prokázat, že lidi jsou nesvéprávná banda, za kterou musí rozhodovat moudrý byrokrat.
10. 06. 2007 | 08:02

Ročník 53 napsal(a):

To Englishman: Napsal jste "Pokud někdo končí každý příspěvek větou "ČSSD musí být zničena.", tak je zjevně klasického vzdělání."
Nezlobte se na mě, ale kdybych končil každý příspěvek citátem E=m.c2, nebudu vypadat jako jaderný fyzik, ale jako debil. To, že nějaký Pepa zná již zmíněný Catův citát: "Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno", neznamená nic. To patří do všeobecných znalostí a nikoli do klasického vzdělání.
10. 06. 2007 | 08:16

Ročník 53 napsal(a):

Ad Foundryman: A vy byste té kritice rozuměl?
10. 06. 2007 | 08:35

lékař napsal(a):

Pokud Váš hloupě-sarkastický výplod však hlouběji analyzujeme, pak mi vysvětlete prosím, proč tito "natvrdlí pravičáci" takto jednodušující pseudosociální pojmy, jsou ve své většině úspěšnější, než hluboce "lidsky a dávkově" cítící idealisté. Pak se ptám, co je pro jednotlivce i společnost efektivnější? Posmíváte se hloupě lidem, kteří mají svůj vlastní život ve vlastních rukou a z jejich daní žijí "dávkoví idealisté". POněvadž logicky, kdyby tito lidé nebyli, tak by nebyli ani "dávkoví idealisté".
10. 06. 2007 | 08:39

m&m napsal(a):

Úroveň oponentů autora tady nejlépe ilustruje ten ing. Vaňíček s háčkem nad "n". To se hned tak nevidí. :-) Pane inženýre snad se už brzy v českém jazyce dozvíte, jak na to :-)
10. 06. 2007 | 08:48

eda napsal(a):

Využít blog, který si člověk sám nevytvoří, nezaplatí a nezpropaguje, k prezentaci svých třeskutých dikobrazových definic, za cílem alespoň nějákého prodeje (něco se pak rozdá po schůzích a zbytek během vánoc) = genialita docenta humorných zkratek pana Havla. ps: a navíc si může přidat další čárku k těm stovkám populárních textů. a to se vyplatí!
10. 06. 2007 | 09:13

martin napsal(a):

hehe, popsal jste to naprosto presne :-)
10. 06. 2007 | 09:35

Ford napsal(a):

Pan Havel si opět svůj groš zasloužil. Podle obdivných výkřiků a ucvrkávání pisatelů napsal příspěvek líbivý pro jednodušší části populace.
10. 06. 2007 | 09:42

Ladin napsal(a):

Vážený pane,
Vaše příspěvky se do této chvíle daly po přečtení Vaší vizitky číst. (Sám jste se nazval socanem) Ale to co jste předvedl nyní je ubohost úrovně Vašeho stranického předsedy a jeho hlavního nohsleda p. Ratha. Úplně stejný článek v opačném duchu může napsat kdokoliv z "druhého břehu". Je škoda, že kromě p. Škapíka, nikdo z Vás nereaguje na příspěvky ke svému článku. I to svědčí o velikosti Vaší odvahy. Jste jak řízená střela "Napiš a zapoměň".
10. 06. 2007 | 09:50

,jen tak... napsal(a):

Pane Havel,vždy si s chutí přečtu Váš blog.Jste jeden z mála.Můžu jmenovat ještě pana Sobotku,Teličku a snad pár dalších z politických blogů.Jste ti u kterých mám pocit, že mi předkládáte podložena fakta a vždy logické závěry.Ne, nepíši na Vás žádný paján.Přesto, ještě jedna chvála.Vaše články mají esprit,nadlehčení.Jste asi trochu masochista, protože otřít se o hlupáky bolí.Nemyslící stádo, které jenom poslouchá vůdce má vždy snahu roztrhat jedince kteří se liší.Vydržte a pište dál.
10. 06. 2007 | 10:03

Martin H. napsal(a):

pro Ford: Ale to je přesně to co pan Havel umí a začal se v tom vyžívat. Nazval bych to "demagogie s úsměvem". Jednoduše pomocí ironie zmanipulovat a vnutit svůj názor lidem, kteří se rádi zasmějí a rádi si plivnou na pravičáka, podnikatele, zloděje. Pan docent toto umí opravdu dobře. Myslím, že ze začátku jeho psaní na tento blog se věnoval psaní odbornějšímu a psaní o ekonomické situaci. Nevím, kde byl ten přerod, ale poslední dobou od něho nevyšlo nic jiného než ironická "demagogie s úsměvem". Dělá přesně to, co začal dělat i Rath. U toho by se to ještě dalo pochopit, dle jeho morálních a profesních kvalit.

Plně souhlasím s Foundrymanem. Od docenta na Vysoké škole ekonomické bych čekal úplně jiné články. Plně v duchu toho co psal Foundryman. Ale ono by to nemělo takový úspěch, protože většina levicových příznivců, kteří píšou na tyto diskuse ani neví, kdo ti pánové byli. Takže by to nemělo takový úspěch jako ironicky se vysmát pisatelům do komentářů a podpořit názor, jací jsou pravičáci, podnikatelé, zloději a příznivci amerického imperialistu hovada.
Pod heslem jednoduše, demagogicky a hlavně s úsměvem.
10. 06. 2007 | 10:11

PODVODNÍCI napsal(a):

zajímavý, že všichni kdo tady vyjadřují podporu toho slaboduchyho učitele Havla píší z anonymního majlu.stejně si myslím, že tam sedí dvojice brigošů a za prachy ušetřený za Altnera píšou ty oslavný články. tak se tvoří veřejný mínění
10. 06. 2007 | 10:14

Ročník 53 napsal(a):

Ad Ford: Zapomněl jste dodat "jidášský" groš. Tento článek je přesně o takových extrémně inteligentních lidech, jako jste vy. Vy si ani neuvědomujete, že nejen váš příspěvek jen potvrzuje to, co pan Havel mínil touto svojí přípodotkou.
Ono se správně říká, že od geniality je ke hlouposti jen malý krok. A co je génius? Jen extrémně chytrý člověk.
10. 06. 2007 | 10:15

Martin H. napsal(a):

Opravuji se. Učí na UK Fakulta sociálních věd ne VŠE.
10. 06. 2007 | 10:19

Ročník 53 napsal(a):

To Martin H. Pokud se domníváte že kvalifikovaný rozbor teorií vyjmenovaných ekonomů Founrymanem, případná oponentura a uvedení jejich myšlenek na reálnou situaci v této době a v této republice by se vešlo do jednoho článku, jste naivní.
Nemyslím, že by to pan Havel neuměl. Jenže od toho je VŠ a nikoli blog. Divím se, že nerozeznáváte ten nepoměr.
10. 06. 2007 | 10:25

Martin H. napsal(a):

Nerozeznávám. Článek by mohl být na pokračování :). Pak tedy pan Havel není o nic lepší, než pisatelé hrubých příspěvku, kterým se tak vysmívá, protože dle Vašeho názoru pro něj psaní na tento blog není ničím jiným, než si odplivnout, vypustit páru na pravičáky apod. Potom mu nepřísluší kritika chování a mluva jedinců na internetu, které je určitě odlišné od jejich chování a mluvy v důležitějších životních situacích, a sám se staví do role, kdy jeho chování a mluva na internetu je odlišná a urážlivá. Místo aby byla věcná a pravdivá. Někdo tu zmínil ostatní pisatele blogů. Např od pana Teličky takovéto články neuvidíte. Od pana Sobotky sice ano, ale kritizuje většinou bez argumentů vládu a ne pisatele komentářů.

Pokud někdo chce psát jak blog nebo komentář, měl by mít co říct.
10. 06. 2007 | 10:32

Ford napsal(a):

Ročník53: Ha ha ! Zase jen stranické žblepty bez souvislostí.
Globální oteplování - ano je a bylo ještě dávno před tím než zde člověk cokoliv vyráběl, tak kde berete jistotu, že ho způsobuje člověk a není to další cyklus? Jistota je že EU chce za to utratit bilión EUR, takže je třeba hodně křičet, aby si peníze našly cestu k těm správným křiklounům. K čemu je růst čísla HDP, když se neodráží na blahobytu občanů?
A tak by se dalo pokračovat. Pro vás uvědomělé socialisty je nepochopitelná věc, že skutečnost může být jiná než se vám oficiálně a hlasitě prezentuje.
10. 06. 2007 | 10:52

Ročník 53 napsal(a):

Pane Martine H. Nemyslím, že by mluva pana Havla byla urážlivá. Byla to jen reakce na kulturu psaní na internetu všeobecně.
Vulgarita není odlišnost a reakce, bohužel právě těch pravicově orientovaných, jsou často jen snůškou urážek.
Já jsem vlastně takový pravičák, který nevěří této pravicové vládě. Nevěřím ODS a hlavně ne Klausovi. Když měli kdysi dělat reformy, tak je nedělali, neboť měli za zadkem Fond národního majetku, kterým se dalo ucpat co se dalo.
Jste student (podle IP zřejmě VUT v Brně) a snad máte ještě iluze o tom, že ti současní pravicoví politici to myslí s národem dobře. Dokud tam bude Klausova generace politiků z 90' let, mají moji silnou nedůvěru.
Můžete mít na současnou pravici jiný názor a snad se dočkáte toho, že někdy bude pravdivý. Já už zřejmě ne, protože moje generace vychovaná bolševikem tam pořád sedí. Ti myslí jen na sebe.
Toto však vůbec nemění nic na faktu, že ať máme jakkoli odlišný názor na kohokoli, argumentem není, že dotyčný je primitiv.
10. 06. 2007 | 10:52

Ročník 53 napsal(a):

To Ford: Co dodat k vašemu "Ha ha ! Zase jen stranické žblepty bez souvislostí."
Dá se na vás nějak smysluplně reagovat?!
10. 06. 2007 | 10:55

Josef K. napsal(a):

Přiznávám, že mám jedinou pochybnost: totiž, co je pravicové a co levicové. To, co se v reakcích vydává za pravicové, je povětšinou shodné s arogancí, nevzdělaností, nenasytným individualismem a brutalitou té sladké doby "normalizace". Normalizace také neměla ráda onen idealistický komunismus, socialismus, proto se přejmenovala na reálný socialismus, jako dnes máme reálný kapitalismus, vše plavalo na vyprázdněných pojmech, jak je tomu i zde u většiny přispěvatelů k blogům. Ostatně "pravicově normalizační" oponenti také většinou "litují, že někdo učí na jejich škole", někde vůbec pracuje, žije, závidí jakési "groše" placené bůhvíkým.... Je zde těžké najít pravici, je zde lehké najít pouze pohrobky brežněvovské zlaté éry.
10. 06. 2007 | 11:02

Fialovy Krokodyl napsal(a):

Považuji ty bonmoty za docela vtipné. A vtipné jsou právě proto, že jsou do značné míry pravdivé. Je to tak. Pravice není schopna polemizovat s fakty tak ja jsou, proto je její rétorika těmto bonmotům dost podobná. Pozdrav panu Havlovi.
10. 06. 2007 | 11:08

Martin H. napsal(a):

Jde o to, že pan Havel má přesně tento argument, že co pravičák = primitiv. Lépe řečeno, vtipně a s úsměvem se neustále snaží toto propagovat a generalizovat internetové komentáře na co největší část pravice. S úsměvem a ironicky hlavně proto, aby to jeho ovečky pochopili a on jim tento názor vnutil a podpořil tezi, že co úspěšný podnikatel=zloděj.

Velký Klausův přínos bylo vybudování tržní ekonomiky ve velmi krátké době a vytvoření soukromého a investičního prostředí. Rozdat celý stát lidem, kdy každý měl stejnou kuponovou knížku se stejným počtem bodů se mu podařilo dobře. Ne výborně, ale dobře. I když na to může kdokoliv jiný názor. Aneb jak se říká "po boji ...". Jeho chybou bylo, že podcenil lidi. Asi čekal, že se začnou také chovat trže a budou se chtít starat sami o sebe. Což se nestalo a nastal krach, který zvrátil Zeman, po té co mu to Klaus umožnil opoziční smlouvou. Reformy potřeba byly, ale znáte to. Už je to dávno a odvolávat se na to ještě dalších 20let je nesmyl. Tak s tím měla začít další vláda ČSSD, ale také nic.

Tato vláda i s reformami je paskvil vzniklý situací a rozložením hlasů. O tom iluze nemám. Ale ona situace 50/50 se objevuje skoro v celé Evropě, takže není asi možné výhledově čekat něco jiného.

Kradou všichni a krást budou. 17 let po zrušení vlády jedné strany a neúspěšném budování socialismu se asi ještě nedá ještě nic jiného. Češi jsou už takovým bojácným národem.
10. 06. 2007 | 11:14

Ford napsal(a):

Ročník53: Třeba reagovat na to další nebo si vybrat něco z toho co psal Havel a ukázat jak má hluboce pravdu?

Josef K:
Co je arogantního a nevzdělaného na skutečnosti že 50000 měsíčně(učitelé) je dobrý plat a tudíž není důvod si stěžovat?
10. 06. 2007 | 11:19

Jirka napsal(a):

Vážený pane docente,

nejsem ve straně, hledám v politice chytré myšlenky a těch je na levém spektru mnohem méně než na pravém. K Vašim poučkám jen jedno, vtipné.
10. 06. 2007 | 11:23

martin H. napsal(a):

pro ročník 53: když si přečtete to co píše Josef K. Tak je přesně vidět to, k čemu pan Havel tak brilantně a hlavně s úsměvem :) napomáhá a snaží se prosadit. Proste komentář kritizující kritiku stejným stylem a rétorikou jako zněla kritika. S jediným rozdílem, že se cítí být pod vedením p. Havla plně v právu. Místo toho aby ten komentář tu kritiku vyvracel. Pan Havel se snaží tímto legalizovat mluvu levičáků argumentem, že pravičáci takto mluví. Že to když takto mluví pravičák, který levičáky nazývá primitivama a sockama je špatné. Tak je potřeba jim říct, ze pravičáci jsou primitivove a zloději. A to už je správné. Prostě se snaží "demagogií s úsměvem" vnutit názor "kopněte si do něj (je to beztrestné a správné), protože on předtím kopal do vás (trestné a špatné)".
Proto je p. Havel šikovný demagog a manipulátor. Který opustil věcnou rovinu své akademické profese a soustřeďuje se již pouze na tuto manipulaci.
10. 06. 2007 | 11:26

Jiří K. napsal(a):

Stejně pořád pana Havla nechápu. Co vyčte jedněm, to vzápětí sám udělá. Odsoudí názor, že co levičák, to blbec na n-tou, aby následně divoce propagoval ideu, že pravičák = blbec na n-tou+1...
10. 06. 2007 | 11:27

Josef K. napsal(a):

pro martin H. Obávám se, že jste z mého příspěvku opravdu nic nepochopil.
10. 06. 2007 | 11:30

granil napsal(a):

Dobrý den pane Havle.
Přestože mám většinou jiný názor,než který ve svých článcích prezentujete,dávám vám za pravdu v tom,že některé reakce na vás jsou urážlivé,sprosté,vulgární atp.Zastávám názor,že i nesouhlasná reakce může být věcná a hlavně slušně napsaná, ať je psána příznivcem levice či pravice.Slušnost by měla být obecnou normou lidí i s jiným názorem.Sám s tím mám jisté problémy při jiných inter.diskusích.
10. 06. 2007 | 11:32

Martin H. napsal(a):

pro Josefa K.: Měl jsem dát jiný příklad než Vás, máte pravdu. Z Vašeho komentáře to není tak moc vidět. Příklady "věcné" a "slušné" levicové argumentace by se v těchto komentářích našli a vystihovali by moji připomínku lépe. Nechť si je každý dohledá sám.
10. 06. 2007 | 11:39

Ročník 53 napsal(a):

To Martin H. Já si nemyslím, že pan Havel používá argument; co pravičák to primitiv. Je to věc názoru a myslím si, že i určité neschopnost některých lidí vidět jinak, než jen černobíle.
Když pravičák prokáže soucit a dá žebrákovi nějaký obolus, nestává se z něj levičák. Skutečnost, že má někdo větší sociální cítění, z něho nedělá bolševika a platí to samozřejmě i naopak.
Tímto bych to tady asi mohl zakončit, protože bych se jen opakoval. Podstatné však zůstává, že názorový oponent není primitiv a že můžeme mít k sobě blíž, než se na první pohled zdá.
10. 06. 2007 | 11:40

Spolužák blbce napsal(a):

Lidi vyserte se na toho kreténa Havla. Nevidíte, že ten slabomyslný komunistický deviant jenom provokuje.
Havel je obyčejný magor, na internetu dělá levičáka, doma předstírá, že je bohatý, intelektuálně založený a úctyhodný maloměšťák. Samá lež.
Doma je za vola a mezi lidmi taky. V ČSSD je na okraji, tak se snaží alespoň malomysnými články a urážkami na sebe upozorňovat.
Paroubku máš to vedle sebe vola k pohledání. Jsi mistr při vyhledávání idiotů - Havel, Ráth, zloděj Vlček, hlupák Tvrdík a další, no samá verbež.
Havel je jeden velkej zakomplexovanej ubožák co nic mimo marxismu leninismu nedokázal. Při každém setkání se vnucuje se synem šermířem, je to trapé.
Stále trpí komplexy, že ostatní jsou něco víc.
HAVLE, HAVLE TY KURVO STARÁ - PAMATUJEŠ KDO TI TAK ŘÍKAL?
10. 06. 2007 | 11:49

Martin H. napsal(a):

pro ročník 53: Podstatné je, že pan Havel používá poslední dobou pouze tuto argumentaci, že jeho názoroví odpůrci jsou primitivové a ti mu to potom vrací komentáři, že sám je primitiv. Úplně utekl z věcných témat. Radši bych si od něj opravdu přečetl článek, kde bude vyvracet Hayekuv postoj k tomu, že řízená ekonomika bude vždy méně výkonná než tržní apod. Ale tímto článkem by si nezavděčil své voliče, kterým je potřeba neustále vštěpovat do hlavy, že co pravičák podnikatel to hulvát a zloděj.
A samozřejmě s to dělat s úsměvem. :)
10. 06. 2007 | 11:49

Pepa Novák napsal(a):

Pane docente, vždy mne potěší, když po přečtění Vašeho příspěvku mám pocit, že jsou mezi námi slušní lidé, kteří mají obdobný názor jako já. Protže jsem v důchodu, tak mám dost času sledovat diskuse na mnoha servrech od mnohých autorů. Skutečně převažuje nechutná špína, nadávky a sprostoty a je velmi zajímavé, že vždy tyto nechutnosti podporují ldié, kteří podporují spíše "pravicový pohled" na život. Jestliže nestranný člověk si toto permanentně čte a má hlavu na přemýšlení získá podvědomě pocit špíny a hnusu, když sliší slovo "pravicový" ve smyslu politického názoru. Jsou rovněž reakce,které jsou rovněž nechutné a dle jejich vyjádření podporují levicivé smýšlení, ale zde se to jeví jako neupřímné, že to vyvolává pocit, že to je mystifikace nějakého "pravičáka". Skutečně je nejvyšší čas, aby současná garnitura, která získala moc k vládnutí volebním podvodem zmizela tam kam patří - do propadliště politických dějin. Je ale velmi bolestivé logické vyústění dalšího vývoje (jako důchodce mne to vůbec netěší, protože každý měsíc spokojeného života je dobrý)- nezbývá nic jiného, než nechat projít ten paskvil, který vymyslel Kalousek a Topolánek, aby si lidé, kteří uvěřili lžím a podvodům ODS si uvědomili, kde je pravda. Potom nemám obavy, že sociální demokracie vyhraje volby takovým způsobem, že bude mít možnost skutečně odměnit všechny zlodějiny a podvody tak, že se začne především u pána z hradu a bude se pokračovat po všech zlodějských špičkách ODS. Ještě jednou přeji mnoho úspěchů a jen tak dál pane docente.
10. 06. 2007 | 11:58

Pepa Novák napsal(a):

Teď jsem si přečetl příspěvek - spolužák blbce z 11.49.33. To je příklad neskutečného hlupáka a vyznavače špíny, která si v Čechách říká - pravice. Použiji jeho výraziva - které se mi hnusí - je to neskutečný blb a prase. Není se ale co divit, vždyť jeho velký guru - Topolánek se chová jak prase a je stejné prase.
10. 06. 2007 | 12:04

HONZA napsal(a):

Vážený pane docente,

jsme skoro stejný ročník - já 1954. Musím se přiznat, že po tom co jsme zažili / te'd už pár let do penze / vaše postoje nechápu. Všichni přeci chceme, aby tady nebyli chudí, aby se všichni mohli zapojit a ti co nechtějí či nemohou nepadli na dno. Nikdo nechce návrat toho co tu bylo.
K některým vašim či blogovým "hláškám"

Levicový ekonom: Blbec, který zná čísla lépe než my.
- pokud ministra financí dělá právník, sice výřečný, ale schpný argumentovat pouze frázemi - nedivte se

Daně: To, co my sice nikdy neplatíme, ale přesto nás o to levice okrádá.
- myslíte, že těch cca 900 miliard pravicová většina neplatí? Že to jsou daně zaměstnanců státu? To by jaksi nefungovalo, možná u Mgr. Sobotky

Důchodce: Černý pasažér s volebním právem.
Dítě: Černý pasažér, zatím bez volebního práva.
- to je urážka normálně myslících lidí stylu Rath, Paroubek, Jandák přesně v pořadí
- jinak viz výše daně

Učitel: Hojně se vyskytující parazit placený ze státních peněz.
- jsou dobří i špatní, nikdy se nic nehne, když i ti špatní se mají fajn, nezávidím jim

Hospodářský růst: To, co jsme navzdory Paroubkovi zajistili naší poctivou prací v ilegalitě.
- viz státní dluh Stat. úřad
zajímavé je že rostl i když vláda nebyla, i když je pravicová atd. Asi tady bylio něco dobře založeno, i když to bylo bolestné. Vy budete ovšem tvrdit, že je to vaše dědictví i další 3 roky......

Statistika (OECD, MMF, Eurostat, ČSÚ, CIA): Lživá oranžová propaganda z Lidového domu.
- asi nečtete jejich varování, když tak horlivě brojíte společně s ROH proti reformám

Paroubek: Nedouk, kterému Evropská unie platila, zatímco my hrdě platíme Evropské unii.
- sopuhlasím s prvním slovem, spíš Brouk Pytlík, ostatnímu nerozumím

Topolánek: Intelektuální jemný mistr nonverbální komunikace.
- ????????

Vláda: Ali Baba a osmnáct ryzích charakterů.
- Svoboda, Gross, Zgarba a další vaše esa!!!!!!-tady bych se být vámi hodně styděl

Vládní většina: Dva morální sociální demokrati a stovka našich statistů.
- jo, jo a co opilec, který držel vaší vládu, přistupte na čistý většinový systém a máte po problému

Hrubý domácí produkt: To, co za levicových vlád nedopatřením rekordně rostlo.
- dluhy, upozornění EU atd.??????

Životní úroveň: To, co nám navzdory optimistickým statistikám levice nemůže zajistit.
na dluh jistě??????

Nezaměstnanost: To, co nyní stále klesá, aniž jsme hnuli prstem.
huráááá!!!

Mzda: To, co je kvůli nenažraným odborovým pijavicím zbytečně vysoké.
- jak kde

Zisk: To, co je příliš nízké a socky to ještě chtějí zdanit.
- nikdy jste nepodnikal dle vašeho CV, tak bych si takhle být vámi nedovolil žertovat

Dávky: To, co je sice u nás jedno z nejmenších v Evropě, ale přesto to levice marnotratně rozdává.
- vzhledem k průměrné mzdě např. u mateřské jste se hodně spletl

Dluh: To, co má devatenáct Evropanů z dvaceti vyšší než my, ale přesto je to veliké.
- jistě ZDROJE JSOU

Sociální stát: Široce rozšířený omyl vyspělých zemí.
VIZ NĚMECKO, NYNÍ SNAD I FRANCIE /dnes uvidíme /- všichni se dicví

Ransdorf: Idiot, který zná aktivně deset a pasivně dvanáct cizích jazyků.
- no řídit neumí

Ježíš Kristus: Další jméno ze seznamu StB.
- směšné

Krádež: viz Spravedlnost
Spravedlnost: viz Krádež
- směšné

VÍM, ŽE TO NEJSOU VAŠE VÝROKY, ALE POUZE JEJICH VÝBĚR MI STAČÍ, ABYCH STUDIUM NA PRAŽSKÉ VŠE SVÉMU DITĚTI NEDOPORUČIL, TO SPÍŠ TA SOBOTKOVA PRÁVA, PAK, JAK JE VIDĚT MŮŽE DĚLAT COKOLIV...
10. 06. 2007 | 12:07

pajathc napsal(a):

pane Havle,

Vaše příspěvky mají náboj, bývají vtipné, bohužel však značně jednostranné. Diskutérská bída na Internetu neodvisí od politické orientace. Většina lidí má ráda určitá zjednodušení, proto je pro mnoho pravičáků každý levičák automaticky socka (pro mně osobně je padesátiletý socialista spíše diagnóza) a pro mnoho levičáků každý podnikatel automaticky zloděj. Nic víc bych v tom nehledal než nepodložené zobecňování. Podobný blogový příspěvek by šel napsat z druhé strany barikády. Jakou má docent vysoké školy motivaci zabývat se takovýmito lacinými manipulacemi? Provokace? Anebo neschopnost či uznání nemožnosti napsat skutečně kritický článek ve prospěch socialismu, tj. "legalizovaného" systému krádeží??
10. 06. 2007 | 12:16

Ford napsal(a):

Pepa Novák: Podle čeho usuzujete, že spolužák blbce je z pravice? Zase jen potvrzujete že příznivci ČSSD chybí rozum. A pokud si užíváte spokojeného života, tak poděkujte ODS, protože tento systém zde zavedla ona. Takže váš příspěvek je čirá nenávist a snůška nejhorších vlastností lidí včetně vychcanosti - prototyp příznivce ČSSD. Jestli vykřikujete o volebním podvodu, tak zalovte v paměti na rok 1998 a lživou propagandu ČSSD! Za 8 let z toho neudělali absolutně nic!!
10. 06. 2007 | 12:19

Josef K. napsal(a):

pro martina H. Je dobré osvěžit si shodu přísudku s podmětem a psaní i/y....Na faktu, že ti, kdo tvořili a podporovali normalizaci, zastávali názory často shodné s tou vulgárnější částí dnes pravicově vystupujících čtenářů moc nezměníte, stejně jako na tom, že mnozí normalizátoři jsou dnes na levici....a jsou stejně ubozí jako ti na pravici. Je to prostě zvláštní kasta, kterou spojuje nevzdělanost a nevychovanost. Můžeme se bavit o individuální morálce (systematickou odpovědnost za druhé členy komunity kupodivu přijali např. individualističtí "pravicoví" kalvinisté ) nebo o politických postojích (jaké hodnoty a jak je prosadit...). Můžeme se bavit o kultuře slova (kdysi lidé hledali v kultuře projevu známky svého sociálního postavení), kultuře projevu.Můžeme se bavit především o kultuře diskuse a co je jejím cílem. Vyřvat se může každý na fotbale. (Poslechněte si občas zasedání britského parlamentu.)
10. 06. 2007 | 12:19

Martin H. napsal(a):

Měli bychom se bavit především o blogu pana Havla.
10. 06. 2007 | 12:31

BigDad napsal(a):

Pravdou je, že některé komentáře jsou skutečně hrubé, urážlivé a vysloveně sprosté. Ovšem, pravou také je, že si je socdemáci pracně vykoledovali. Takže, nač si stěžujete?
10. 06. 2007 | 13:12

lůda napsal(a):

pan ing. Vaníček se neumí ani podepsat... hi...
10. 06. 2007 | 13:21

jilm napsal(a):

Nemohl byste, pane docente, namísto dalšího ironického spotu hanícího pravici začít psát o argumentech, které má levicový ekonom? Pracový pohled na ekonomii má jednoduché a konzistentní základy. Vysvětlení, proč se věcem má obecně nechat spíše volný průběh a místo přímým zásahů nechat vládnout trh je jednoduše srozumitelné. Proto tu máte většinu čtenářů extrémně inteligentní. Nabídněte svůj ucelený alternativní pohled. Čtu Váš blog pravidelně a pokaždé na něco takového čekám. Tyto šťouchy začínají být únavné. Tak zábavný jako pan Rath nikdy nebudete, zkuste být, prosím, místo toho alespoň inspirativní.
Mimochodem ke komentujícím: Jiří Havel neučí na VŠE, ale na IES, viz ies.fsv.cuni.cz. A až na pana Havla je to myslím dost pravicová škola. :-)
10. 06. 2007 | 13:21

RA napsal(a):

pane Havel, je to v tom, že jste nevyhráli volby, nesestavili vládu, a tak kolem sebe kopete. To, co jako strana předvádíte, je nechutné, ale hlavně velmi únavné. Nemáte žádný program, ani politický, ani ekonomický, a stále stejné omílání ROCCO Paroubka je mimo mísu, ale hlavně se na to nedá koukat, protože nic nového, jistě lepšího, nepřináší.
10. 06. 2007 | 13:53

Jana J napsal(a):

Ad lékař a další "úspěšní individualisté" - že by se nevylučoval úspěch - ovšem ne za každou cenu, tedy přes mrtvoly - se sociálním cítěním, to vás nenapadlo, že? Zřejmě je podle vás ůspěch něco, co silnější urve slabšímu, proto ta arogance moci. Proto si vy, lékař, zřejmě musíte myslet, že Albert Schweitzer byl ztroskotanec na sociálních dávkách. Doufám, že už se těšíte, co s pomocí Julínka¨"urvete" pacientům.
10. 06. 2007 | 13:56

Evžen napsal(a):

ad Honza - nevšiml jste si že po ministrovi financí právníkovi (sobotka) jej krátce dělal zemědělec (Tlustý) a nyní chemik (Kalousek) ?
O tom kdo s jakou profesí řídí např. ministerstvo obrany by se dalo také mluvit.
Takže bych se spíš nad fórky pana Havla usmál a nedělal si tak hlavu.
10. 06. 2007 | 14:04

Lojza ze vsi napsal(a):

Pan Havel pouze poukázal, slušně, lehce ironickým tónem, na jednu věc: na neuvěřitelnou sprostotu, aroganci a fanatismus jisté, nezanedbatelné části české populace. A je třeba říct, že se tato část na webu vždy vehementně prezentuje jako "pravicově smýšlející". Pár pitomců na levici se vždycky najde, ale ti jsou spíše výjimkou. Já ty "diskuse" občas čtu, takže vím, o čem mluvím. Je to naprostá hrůza a důkaz toho, že český národ je plný zaslepených fanatiků, a jak jsem trochu pátral v jejich minulosti, vesměs se jedná o normalizační kolaboranty, agenty StB, stranické funkcionáře, a v nejlepším jejich potomky, kteří se pouze snaží přebít fakt, že pocházejí z těchto rodin a nebýt sametové revoluce, dnes by byli dělali kariéru v KSČ. Nikde na světě se člověk s ničím podobným nesetká, na Západě se s "pravicově orientovanými" lidmi člověk baví bez toho, aby jej hned uráželi a nadávali mu. Výše uvedené útoky na pana Havla, naoko rozhořčené a vytýkající mu něco, co v jeho příspěvku není, se nesou přesně v duchu komunistické propagandy padesátých let. Česká pravice má totiž své kořeny právě tam.
10. 06. 2007 | 15:27

Englishman napsal(a):

Ad Ročník 53: Jsem asi o patnáct let mladší a v mé generaci ani věta "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam", ani fakt, že jí Cato končil každou řeč v Senátu, ke všeobecnému vzdělání rozhodně nepatří. Dokonce mám silné pochybnosti o tom, že patří ke všeobecnému vzdělání vaší (když už si teda vykáme) generace. Mnohem pravděpodobněji se mi jeví, že někteří z nás, kteří znají celé Catovo jméno, mají o obsahu všeobecného vzdělání příliš optimistické představy :-)
10. 06. 2007 | 15:35

Jirka napsal(a):

Je zcela zřejmé, že jakékoliv jiné názory než pravicové jsou pro určitou část národa zcela nestravitelné (naštěstí je to jen třetina z třetiny).Zajímalo by mne, kdo tedy chodil před rokem 89 k volbám a proč se ti,kterým bylo v tom roce méně než osmnáct, nechali tak dokonale zblbnout pravým pravicovým fanatismem.
10. 06. 2007 | 16:05

Pepa napsal(a):

Je vůbec pan Havel akademik? Není to náhodou jeden z těch co dostali docenta za oddanost a věrnost straně? Měl by říct, kdy se stal docentem a zda jeho obor marxismus leninismus nepatří do propadliště dějin a tedy i on by neměl být založen někde ve skladu, tam ostatně své ideové odpůrce zavírali..
10. 06. 2007 | 16:15

Petr napsal(a):

Vazeny pane docente, misto sepisovani radoby vtipnych blogu se radeji venujte sve praci. Vas zaznam na Web of science je zalostny. Veskere Vase prace dohromady nemaji vice nez 5 citaci. Verim ze jste docenturu nedostal za vase clanky pro politickou ekonomii pred rokem 89, to by byla fakt ostuda. Na druhou stranu by to alespon ospravedlnilo vasi zapsklost.
10. 06. 2007 | 17:42

HONZA napsal(a):

Pokud vím Tlustý - ekonom. vzdělání na VŠZ
Kalousek to nevím, spíš úředník
Ale vím, že Sobotka dělal s financemi vždy to co jeho předsedové chtěli, proto se udržel.
Jinak obecně je zajímavé, kolik lidí z vlády Grosse + Paroubka umělo anglicky?
Snad Svoboda......jinak nevím, šedá saka, červené kravaty, nadváha....
10. 06. 2007 | 17:57

David napsal(a):

Cítím potřebu si zde také ulevit:).

Pane Havle, jako politický komentátor byste se uživil výborně. Jak jsem v diskuzi pod Vaším blogem již několikrát poznamenal, nesouhlasím s Vašimi názory, ale respektuji je. Proto byste se měl naučit respektovat názory jiných lidí (ač jsou podle Vás pod Vaší úroveň). Je to totiž znak demokratické společnosti a já pevně doufám, že ČSSD se snaží demokratickou společnost budovat (ač to není vidět; Váš oddaný stoupenec by řekl, že je to kvůli Langrově mafii).

Je mi smutno, že člověk, který učí na FSV IS (což je prokazatelně dobrá škola), může blogy psát tak demagogicky a konfrontačně. Nezbývá mi než doufat, že svým studentům poskytujete lepší intelektuální pastvu, než svým čtenářům na tomto blogu. Přes to všechno Vás mám v relativní úctě - jsem zatím studentem a nepřísluší mi shazovat cizí vzdělání, které je nepopiratelné. Špatné ovšem je, že se necháváte (i celá Vaše strana) strhnout dvojkou Rath-Paroubek. Slušela by Vám, i jiným, naprosto jiná role v této tragikomedii.

K panu Ransdorfovi bych rád poznamenal, že je to podle mne velice inteligentní člověk (četl jsem mnoho rozhovorů), ač reprezentuje cestu, která se již neosvědčila v desítkách zemí. U něj předpokládám, je to zapříčiněno tím, že nerad mění kabát (jako Rath, Bursík, ..).

Globální oteplování: Není to mýtus, je to fakt. Kdo to zpochybňuje, je naprosto natvrdlý. Byl jsem účastníkem několika diskuzí s občanem Klausem a bylo mi špatně z toho, jak mu lidé zobou nesmysly, kterými je krmil. Dalo by se to vyvrátit čísly, ale někdo by musel poslouchat..

Na závěr bych měl takové přání - ne každý je zběhlý v gramatice, všichni děláme chyby. Nekritizujme prvoplánově gramatické chyby, ale bavme se o obsahu. Vím, že je to na internetu těžké, ale zkusme to:)). Fuj, připadám si jako uklidňující Bursík v debatách před volbami ("pojďme tu politiku dělat jinak", "neútočme na sebe, bavme se věcně").

Přeji pěkné letní dny všem diskutujícím.
10. 06. 2007 | 18:19

Dana napsal(a):

Inu, pane Havle, satira se musí umět... :-))
10. 06. 2007 | 19:27

GB napsal(a):

No tak kluci pravicový, proč se durdíte. Všichni jsme přece hlupáci, jen pan Havel a lidé, co mají stejný názor jako on jsou vzdělanci a inteligenti nad věcí, to je přece zcela jasné a evidentní.
Já například volil ODS a přiznávám se - jsem tupej jak štoudev, zásadně nepoužívám v debatě argumenty, své oponenty považuju za pohrobky Lenina a občas dokonce házím po ostatních své vlastní výkaly, neb jsem ducha mdlého a morálky přízemní. Také samozřejmě kradu, to se rozumí, jednou jsem dokonce přepadl a obral svou babičku rovnou na ulici. Bohužel nejsem vzdělaný, takže v diskuzích nemohu vyvracet argumenty soupeřů a mohu okolo sebe házet pouze nedůvěryhodnými čísly z podezřelých zdrojů (tedy z těch, co odporují číslům levice). Pochopitelně neplatím daně. Posmívám se chudým a kradu žebrákům jejich kloubouky a odvádím jejich slepecké psy.
Jsem prostě pravičák.
10. 06. 2007 | 19:37

jk napsal(a):

Pane docente,
moc hezky kloužete po povrchní populistické a trapné vlně. Konečně není divu, máte pro to ve straně spoustu "dobrých" vzorů.
Návštěvnost vašeho blogu to jistě vzedne.
Já vás ale budu muset přiřadit k pánům Rathovi, Paroubkovi a jim podobným, jejichž příspěvky prostě nečtu.
10. 06. 2007 | 19:42

Ročník 53 napsal(a):

Ad Englishman: Máte pravdu v tom, že ucelené antické dějiny zmizely již v naší generaci z učebnic, ale žádný člověk by se neměl spokojit pouze s tím, co je v učebnicích.
Přesto a také i proto si myslím, že některé citáty jsou tak známé, že se dají zařadit do všeobecného vzdělání. Nějak si neumím představit někoho, komu Cato a jeho citát nic neříká. Určitě takoví lidé existují, ale ti snad nechodí na internet a počítačová gramotnost je pro ně jen prázdným pojmem.
10. 06. 2007 | 19:45

Ondra O. napsal(a):

"Dluh: To, co má devatenáct Evropanů z dvaceti vyšší než my, ale přesto je to veliké."

To se nestydíte chlubit se titulem ekonom a ještě to učit? Je mi na blinkání.
10. 06. 2007 | 19:55

Pepa Novák napsal(a):

Forde - pžečetl jsem si tvůj spisek a jenom si mi potvrdil, že lidé, kteří se bijí v prsa a vykříkují - já jsem pravičák jsou ubozí a nadutí tupci. Ve své hlavě máš skutečně modrý hnůj a nejsi schopen racionálně, na základě faktů - uvažovat. Kde jsi přišel na to že ODS, výplod mozku největšího zločince v tomto státě ( za zločin rozvrácení státu a likvidaci hospodářství státu formou rozkradení se v civilizovaných státech takoví zločinci dostanou na "Mírov" a ne na Hradčana) tady udělal ráj na zemi. Vždy tato skupina lidí, fašisticky jednající parta lidí zdevastavola vše a zapříčinila rozkradení majetku v hodnotě 2 bilionů (upřesňuji, jestli nevíš tak toto číslo má za dvojkou dvanáct nul)korun a přivedlo hospodářství do minusových čísel. Osm let usilovala tato grupa lidí chamtivých po moci podvody a podřízením si většiny médií zahájila lživou a podvodnou práci, aby dosáhla moci a mohla dále rozkrádat to co v tomto státě je ještě volné. Ke splnění svého zlodějského snu těsně před volbami (připravovali to na Jánském vršku) páni Langer a Vidím spolu s pohůnkem Kubice sinscenovali spektákl a tím ovlivnili výsledek voleb. Pak jen stačilo podplatit a zkorumpovat dva bezcharakterní socany a máme tu opět vládu zlodějů a podvodníků.Jediná cesta z tohoto marazmu je to, že výmysl chorobných mozků Topolánka, Kalouska, Julínka a ostatních soukmenovců se bude realizovat a že si slušní lidé uvědomí, že to co řekl Topolánek měsíc před volbami - kdyby jsme řekli lidem co chystáme, tak by nás nevolili- byla skutečnost a potom asi to již nebude samet ale pořádný glasspaper. Ty si určitě také libuješ jako Topolánek ve výrazech v cizí řeči, takže tomu rozumíš.Přeji ti Forde brzké prohlédnutí a jestli jsi nenapravitelný demagog a tupec s modrým mozkem, tak ti přeji nedobrý konec.
10. 06. 2007 | 20:18

Pepa Novák napsal(a):

Ještě jednou jsem si přečetl to, co jsi Forde vyplodil a nedalo mi to , abych doplnil, že to jaký máš mozek, co v něm skutečně máš je poslední věta - že socani nic za osm let neudělali. Musím napsat nejsem socan, ani socka (poznal jsi, že se mám dobře), ani jsem socany nevolil, ale mám stále myšlení normálního člověka , nemám v něm modrý hnůj, a vidím skutečnosti. Jak jsem psal, génius (často na internetu toho pána lidé nazývají - Papa Tunel) přivedl hospodářství státu k rozkladu a zasel sémě nezaměstnanosti (kde jeho pohůnci rádi vykřikovali, že oni předávali 200 tisíc nezaměstnaných a že socani to přivedli na půl milionu - jaká je ale skutečnost, jsou to vesměs ubozí diletanti, kteří si myslí, že i národ je národ diletantů. Proběh nezaměstnanosti ve státě má velkou setrvačnost, takže modrá vláda může za ten půlmilion a ne jak tvrdili, že to je práce socanů , socani potřebovali těch osm let na to, aby obrátili trend, to je úplně něco jiného, než absolutní číslo), pouze čekám, kdy se zase ozve nějaký modrý génius (možná to budeš ty) a začne vykřikovat, že snižování nezaměstnanosti je práce Topolánka a jeho tlupy. Tento trend nastavený socany bude bez ohledu na kroky této vlády a navzdory jejich doletanským krokům klesat nejméně 4 roky. Skutečně jsi mne pobavil tím, že dobro zde zasil geniální profesor v 90 létech. Vždyť růst hospodářství byl - 0,5%, to není otržítko, to je mínus. Vláda škůdce Topolánka nastoupila do vlaku, když hospodářství roste o 6,5% ročně - nejvíce v Evropě. Je skutečně úsměvné, když blbové z ODS používají výrazy jako - že růst byl samosebou , navzdory špatné politice socanů. Normálním slušným lidem musí být z tebe Forde a z takových zaslepenců a zlých lidí jako jsi ty - špatně. Fuj.
10. 06. 2007 | 20:34

radek napsal(a):

Pepo !
Čím to je, že člověk, čím míň ví, tím víc toho chce říct.
10. 06. 2007 | 22:41

GB napsal(a):

Pane Novák, ještě že máme takové dobré lidi, jako jste vy. Hotová sůl země.
10. 06. 2007 | 22:48

Astar napsal(a):

Pane docente, ackoli Vam castecne rozumim, tohle jste trosku prehnal a je to pomerne trapne... demagogie z druhe strany.
11. 06. 2007 | 00:03

hp napsal(a):

Chtěl bych se zeptat, kolik z těch stovek odborných článků jsou v zahraničních impaktovaných časopisech. Pan Havel, jak to dokazuje i následující článek, je příčinou toho, že naše vysoké školy stojí v mezinárodním pohledu za starou belu. Vystudoval jsem UK, ale musím se stydět za lidi jako je on.
11. 06. 2007 | 10:57

MASH napsal(a):

Vynikajici clanek, diky. Prestoze nejsem "levicak" ani "pravicak", tak me Vase prispevky vesmes bavi a az na nekolik par Vasich nazoru, se kterymi hrube nesouhlasim (zakladni skolstvi) si Vasich nazoru vazim.
Je celkem smesne, jak si tu nekteri "vazeni" vzdelanci a intelektualove (vesmes "podnikatele" s nausnickou a dvouletym ucnakem, co nekde jezdi s dodavkou) dovoluji tvrdit, ze jste primitiv, zruda a ja nevim co... :-))) Evidentne jste ve svem clanku trefil hrebicek na hlavicku. Svym nazorem jste se pasoval do role uhlavniho tridnihu nepritele modrobolseviku z ODS :-))) Bravo! :-)
11. 06. 2007 | 11:07

MASH napsal(a):

Jeste bych dodal pro kritiky, kteri oznacuji Havla za demagoga, ze to prehnal a podobne... Prosim Vas, zavitejte nekdy ne nejake ON-LINE diskuze (doporucuji zejmena Modrou Frontu DNES, Lidovky, ale i Novinky...). Podivejte se, co tam pisi Vasi soudruzi, jake maji uvahy... Pokud nejste zfanatizovaní modrobolsevici (o kterych Havel pise predevsim), ale normalni, skutecne inteligentni lide volici treba ODS, nebo ED, ci KDU... jiste naprosto ihned pochopite, proc a o cem Havel pise!!!
P.S:Bohuzel se posledni dobou ukazuje, ze ta nejvetsi luza skutecne pise (vyjadruje) svou podporu ODS. Samotneho me to prekvapuje - cekal bych, ze podobni lide budou spise patrit ke KSC!!!
11. 06. 2007 | 11:22

zejda napsal(a):

MASH - prosí, neopakujte omletá klišé. Pro doplnění Vašich vědomostí Vám sděluji,že slovo bolševik vzniklo v roce 1903 při hlasování o stranický deník Jiskra. Vyhrálo Leninovo křídlo, odtud bolševici. Nemá to nic společného s pravicí. Dále si prosím proveďte analýzu příspěvků zejména na Seznam a Aktuálně a vyjde Vám naprostá většina vulgárních výrazů na straně levicových přispívatelů. Totéž doporučuji provést s hlavními deníky a zjistíte, že modré nejsou ani zdaleka.
K úrovni článků p. Havla toho bylo řečeno dost, ale je to zbytečné, to je jako vyjadřovat se k p. Bublanovi.
11. 06. 2007 | 11:43

Tomáš Gabriel napsal(a):

Pište do Blesku, Mistře.
11. 06. 2007 | 12:00

Exodus 20 : 7 napsal(a):

Nezneužiješ jména Hospodina svého Boha.
Hospodin nenechá bez trestu toho kdo by jeho jméno zneužíval.
11. 06. 2007 | 12:05

Ročník 53 napsal(a):

Pane Zejdo, vy jste si tu analýzu vulgarismů podle příznivců politických stran udělal?! Myslím si že ne, a proto vše co tu píšete, vyjma historických faktů, jsou jen vaše subjektivní doměnky.
11. 06. 2007 | 13:57

HONZA napsal(a):

TADY JE TŘEBA SE UČIT PANE DOCENTE. ANI VÁŠ BRATR FICO TO NEZNIČIL:
Slovenská inflace klesla pod českou. Prvně od roku 1998

Bratislava - Inflace na Slovensku v květnu nečekaně klesla na 2,3 procenta. Ubrala tak od února 0,4 procenta a dostala se poprvé od roku 1998 pod úroveň české inflace.
Analytici očekávali pokles inflace v průměru na 2,5 procenta a u meziměsíčního vývoje předpokládali zvýšení o 0,2 procenta. Česká meziroční inflace spotřebitelských cen v květnu zpomalila oproti dubnu o desetinu procenta na 2,4 procenta.
Blíže k euru
Naposledy byla česká inflace vyšší než slovenská v roce 1998, kdy se meziroční růst cen dostal až na 13,4 procenta. Na Slovensku se v tehdejším roce inflace pohybovala mezi 5,6 až 7,2 procenta. Snížení inflace je jednou z hlavních podmínek pro zavedení eura, které chce Slovensko přijmout od roku 2009.
Míra růstu spotřebitelských cen by neměla přesáhnout průměr tří zemí Evropské unie s nejnižší mírou inflace. Přesná hranice, kterou by Slovensko nemělo překročit, zatím není známa. Roční míra jádrové inflace, která nezahrnuje změny regulovaných cen a nepřímých daní, v květnu rovněž zvolnila tempo na 2,2 procenta z dubnových 2,6 procenta.
V květnu se ceny podle jádrové inflace meziměsíčně stejně jako v dubnu zvýšily o 0,2 procenta. Nejvíce proti předchozímu měsíci zdražily potraviny a nealkoholické nápoje, jejichž ceny stouply o 0,5 procenta.
Naopak nejvýrazněji, o 4,4 procenta, klesly ceny ve zdravotnictví. Ve srovnaní s loňským rokem se v květnu zvýšily zejména ceny bydlení a energií, a to o šest procent. Nejvíce, o čtyři procenta, naopak zlevnila doprava.
11. 06. 2007 | 15:55

t.w.o. napsal(a):

Již dlouho jsem přesvědčen, že většině českých politiků vyhovuje ostré rozdělení společnosti na skalní levičáky a pravičáky. Přestože tyto skupiny nezahrnují veškeré voliče, jejich existence, patřičně povzbuzovaná všemi zainteresovanými, zaručuje dostatek hlasů jak občanským, tak sociálním demokratům, a to bez nutnosti obhajovat své činy a předkládat k posouzení výsledky své práce. Průměrný pravičák vystrašený představou vlády ČSSD a KSČM dá zajisté svůj hlas ODS a naopak, levičák vyděšený pravicovou diktaturou volí stále tytéž strany (ale může si aspoň "vybrat"). Dopady tohoto rozpolcení společnosti jsou nejmarkantnější ve městech, kde vládne velká koalice ODS/ČSSD (Karlovy Vary, třeba...). Tam si totiž zastupitelé dělají, co chtějí bez jakékoli zpětné vazby. A modrá ruka myje ruku oranžovou... Je zcela nepochybné, pane Havle, že máte o sobě velmi vysoké mínění. Musím však napsat, že jednáte jako typický provinční idiot. Místo, abyste se snažil o povznesení této země (a prostředky k tomu jistě máte), brousíte si svůj ostrovtip psaním nesmyslných článků a jistě se kocháte, jak vás jedni adorují a druzí dehonestují, a přemýšlíte o tom, jak se vám nikdo z nich nemůže rovnat. Jiné cíle nemáte? Pomalu se propadáte na úroveň svého kolegy Ratha.
11. 06. 2007 | 17:58

Ransdorf napsal(a):

Dekuji ze ses me zastal, Jirko, kamarade. Oni proste nechapou ze sme fakt strasne chytry. Ale my jim to jednou ukazem!!!
11. 06. 2007 | 18:39

Pepa napsal(a):

Pokud habilitovany clovek ma citacni index na web of science mensi nez 5 pak opravdu plati: Učitel= Hojně se vyskytující parazit placený ze státních peněz.
11. 06. 2007 | 18:47

Petr napsal(a):

Vazeny pane Havel, proc se na stary kolena musite takhle zesmesnovat. Misto aby jste se s cistym stitem zaradil po bok (byvalych) socialistickych odborniku jako je Rusnok nebo Jahn, tak klesate na uroven Ratha nebo Paroubka. U tech dvou je vsak populismus z duvodu aktivni politicke angazovanosti oduvodnitelny, u vas pusobi trapne.
11. 06. 2007 | 19:04

Milan napsal(a):

Čemu se divíte pane Havel, pravicoví experti mají přece na myšlení jiné orgány, třeba neomylného prezidenta nebo třeskutě vtipného premiéra.
11. 06. 2007 | 19:57

Marcela napsal(a):

Oni ti modrásci jsou tak vzdělaní,pracovití,kreativní,hlavně sebevědomí ale je zajímavé,že argumentů na podpoření svých názorů se jim jaksi nedostává.Všimla jsem si,že nejlépe jim jdou urážky,jízlivosti a hlavně nesnášejí chytré protivníky.Vtipný a slušný pan Havel je štve proto strašlivě.Protože neví co je to inteligentní humor.Jsou zakyslí a zkostnatělí.Asi ke štěstí nestačí ten hon za prachama.Mozek člověka toho zvládne mnohem víc.Pane Havle pište častěji.Je to zábavné a svěží.
11. 06. 2007 | 20:14

Marcela napsal(a):

Oprava:nevědí
11. 06. 2007 | 20:16

LEVAK napsal(a):

t.w.o. = provinční idiot?
11. 06. 2007 | 21:30

radek napsal(a):

Levicový ekonom= ekonom po kterém nutně následuje reforma

Pane Havle pište častěji.Je to zábavné a svěží. Už se nemůžu dočkat, až Vám budu moci zase napsat, že jste Lojza.
11. 06. 2007 | 21:43

Opitz napsal(a):

Pane docente, tak tomuhle by se zasmál náš kocour, to vím jistě... Večer mu to zamňoukám, to bude radosti...
12. 06. 2007 | 11:44

jirka napsal(a):

To je slovník morých,souhlasím.
12. 06. 2007 | 18:12

Tupelo napsal(a):

p.Havle, trefny prispevek, tesim se na dalsi (a potrefene husy tu ...)
12. 06. 2007 | 18:32

Michals napsal(a):

z proběhlé diskuze ještě do slovníčku zbývá doplnit:

opozice (v době, kdy jí je ODS):
v demokracii nutná součást demokracie, která jednou svrhne hrůzovládu.

opozice (v době, kdy jí je ČSSD):
banda škůdců, hysterických z toho, že nejsou ve vládě.

vláda (v době, kdy v ní je ČSSD):
spolek hovad, okrádajících obyčejné lidi a překážejících dobrodincům v záchraně země.

vláda (v době, kdy v ní je ODS):
skupina uvědomělých dobrodinců, zachraňujících zemi, na což jimn ovšem nezbývá čas, protože stále odráží útoky hovad.
12. 06. 2007 | 21:31

GB napsal(a):

Ano ano, pravice je špína a vůbec přitroublá chátra. Zlatá inteligentní levice, kterou sice dle oficiálních průzkumů volí výrazně méně vysokoškoláků, ale nežť. Příznivcům levice stačí si přeci jen pročíst diskuze, nechat je projít sítem "blb a agresor je ten, s nímž nesouhlasím" a hned nám vyjde, že pravice je chamraď.
V zájmu pravdy dlužno dodat, že tímhle sítem s gustem prosívá příspěvky i každý pravičák - a výsledek? Je to šok, ale ono asi těch vulgárních blbců bude na obou stranách dost.
Jinak pan Havel mi začíná připomínat spisovatele Viewegha - bezesporu chytrý člověk, kterého ale místo udržení nadhledu nad kritikou posedne touha své oponenty zesměšnit. A nakonec nejvíce zesměšní sám sebe.
13. 06. 2007 | 10:57

Punisher napsal(a):

Vážený pane Havle,
neuvedl jste vysvětlení výrazu Dluh. Doplním jej tedy za Vás, je to, to za co si nic nekoupíme a ještě nás to zatěžuje a ani jeden druh dluhu není dobrý. Ale to by jste vy jako člen ČSSD asi nepochopil.
S Úctou Punisher.
13. 06. 2007 | 22:44

MS napsal(a):

Jak se říká: potrefená husa zagágá. Proto taková reakce vyznavačů nově přišlé porevoluční diktatury peněz. Bohužel mnoho lidí potřebuje v něco věřit a není schopna se vyrovnat se sebou samými. Nevím, co je lepší: fronta na banány a nebo na úřadu práce? Již klasik francouzské literatury měl jako motto svých děl: žádné bohatství, žádnou moc nelze nabýt poctivou prací a slušným způsobem. Všechny extrémní a polarizijící názory jsou špatné. Lidé by měli za slušnou práci mít slušný výdělek aby měli na slušný život.
14. 06. 2007 | 14:41

urbi napsal(a):

Co takhle, pane docente, zkusit definovat třeba termín SOCIALISTA - veskrze dobře živený, leč vždy nespokojený, bezoáteřní a vstřícně úplatný skrblík a narcista, který pro své prebendy a dobré bydlo chudých a nemocných se dovolává a za veřejné prostředky v jejich jménu bojuje, ale který jim ve své intelektuální povýšenosti, zakuklené lakotě a myšlenkové závislosti na přerozdělující byrokracii nikdy sám a nezištně ruku svou pomocnou nepodá a svého pohodlí se nevzdá.
15. 06. 2007 | 17:15

Motýl Emanuel napsal(a):

Urbi je prototypem občanské demagogické socky.
Dobře ve svém příspěvku popisuje svého nejvyššího
představitele.
15. 06. 2007 | 22:58

Hurá napsal(a):

Jak je nakládáno s pravdou:
1. Nejdříve je zesměšňována.
2. Potom se násilně umlčí její hlasatel.
3. A v poslední fázi se mu dá za pravdu.
(Event. postaví pomník).
Tak vydržte.
16. 06. 2007 | 01:43

GB napsal(a):

to Hurá: Promiňte, ale nepochopil jsem, komu směřuje váš příspěvek? Panu Havlovi?
Pak vy opravdu považujete za nějak ušlechtilé šířit "pravdu", která tvrdí, že moji odpůrci jsou banda agresivních ignorantů?
16. 06. 2007 | 15:56

anavi napsal(a):

Tak nevím, ale asi bude nějaká chyba v Matrixu, ať se podívám do příspěvků pod jakýkoli článek, který se i vzdáleně týká politiky ( a může to být třeba zpráva z bulváru o nové přítelkyni nějakého stranického pohlavára ), zvrtne se diskuse pokaždé do fáze "mluvení o exkrementu":-).Kdyby to šlo, uzákonila bych vyřizování stranických účtů stejnou formou, jako vyřešili válku v pohádce "Šíleně smutná princezna" - ti, kteří ji zavinili si natloukli a ti, kteří by na ni doplatili se dobře pobavili. Škoda, že u nás se baví naopak jen ti, kteří mají oprávnění k vyhlášení různých válek a většina zase jen nese následky jejich rozhodnutí. Navzdory názorům některých účastníků podobných diskusí si nemyslím, že změna volebního systému náš problém vyřeší. Nezapomínejte - jsme Češi a to je, co se politiky týká, diagnóza osudovější než HIV, rakovina a ptačí chřipka dohromady. U nás se politická scéna stala součástí folklóru a showbyznysu, zaspali jsme šanci získat stejné postavení, jaké měla naše země před druhou světovou válkou a teď jsme všude za šašky. Ani se nedivím, jen je mi to líto. Občas zadoufám, že budu žít ještě v době, kdy se snad ke slovu dostanou lidé, kteří teď sedí ve školních lavicích a nějaké žabomyší války mezi měniči kabátů a stranických legitimací jim budou úplně ukradené a bude je zajímat jen to, aby rozhodovali lidé, kteří rozumí tomu,co dělají, návrhy zákonů nebudou sestavovat účetní, kterým se nechtělo počítat a dali se na politiku, ale lidé s právním vzděláním a z oboru, kterého se zákon týká, přestanou se starat o to, co si o problémech myslí ti východně nebo západně od našich hranic a budou se ptát především na to, jestli je vybrané řešení dobré pro nás. Nemyslím si, že dělení na pravici a levici má smysl. Ono mít jen pravou nebo jen levou ruku, to se špatně žije, ani kalhoty na oné místnosti nejdou sundat jednoduše, co potom s celou zemí, když by měla být jednoruká?
29. 06. 2007 | 15:48

None napsal(a):

11. 09. 2007 | 20:13

Alex Fetcher napsal(a):

Great site!<br>2db8f68e3e38d56367972fd597c26d12
31. 10. 2007 | 16:03

plaintiff Bucky napsal(a):

Bomba:)). Vy a pan Hořejší máte te nejlepší blogy. Je hezké, když se tu mezi těmi tupými grafofily najde sem tam osobnost.
02. 02. 2008 | 14:44

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy