Kdyby hloupost nadnášela, pane Fischere…

13. 08. 2007 | 15:03
Přečteno 14778 krát
Nemá smysl se zdržovat se všemi záležitostmi, které pan Petr Fischer ve svém článku „Dvojí obrátka velkého Buldozeru“ v Hospodářských novinách uvádí. Celá filosofie článku je postavena na úvaze, že svou politiku provádím jako jakousi zhmotnělou pomstu za utrpěná příkoří. Poradím panu Fischerovi, hledejte příčinu mého maniakálního chování v nešťastném dětství…Ulehčíte si práci.

Chci reagovat jenom na některé nepřesnosti a nesmysly, u kterých to má smysl a také proto, aby je nekriticky nepřejímaly další média:
1. Ze Strakovy akademie jsem odešel 4. září 2006 a nikoliv 16. srpna 2006, jak chybně uvádí pan Fischer (to pro přesnost).
2. „Permanentní reforma“ je termín, který používají ve své práci švédští sociální demokraté a proto každý může rozumět tomu, co to znamená „permanentně“ reformovat. Je to prostě opak „velkého reformního skoku“, jak jej předvádí reformní batoh pana Topolánka.
3. 60% podpory delegátů na sjezdu při volbě předsedy ČSSD je slušná podpora.
4. Projekt modernizace sociální demokracie byl delegáty XXXIV. sjezdu přijat, a to zdrcující většinou. Nevím, z čeho pan Fischer vychází, pokud píše, že byl odmítnut.
5. Pokud jde o program ČSSD, tak v roce 2005 byl schválen dlouhodobý program strany (a ten se obvykle přepracovává po 10 až 15 letech) a v roce 2006 byl přijat volební program, který plní roli střednědobého programu. Připomínám, že svou kvalitou tento program zaujal jeden a tři čtvrtě milionu českých občanů. Možná, že by bylo dobré, kdyby pan Fischer nebyl tak zaujatý vůči sociální demokracii a předložil nějaký důkaz, že „poziční“ mocenský boj zajímá sociální demokraty více než vytváření ideového zázemí, jak ve svém článku tvrdí.
6. Pokud jde o údajnou personální nouzi ČSSD, na rozdíl od jiných předsedů dalších politických stran jsem naopak začal před nedávnem mluvit o svých možných nástupcích. Mým zájmem je totiž předat za nějakých 5 – 7 let sociální demokracii vynikajícímu nástupci v čele a se skvělým vedením složeným z moderně uvažujících mladých a mladších lidí.
7. Právě dnes dávám k vnitrostranické diskuzi materiál „Propagace značky ČSSD – tzv. rebranding“ tak, aby se každý ze členů, nejenom funkcionáři strany, mohl k záměrům obsaženým v tomto materiálu vyjádřit. Je to jeden z klíčových materiálů modernizace ČSSD.
Nicméně jsem rád, že pravicoví novináři typu pana Fischera o mně již nepíší jako o diktátorovi. Za ten necelý rok, který uplynul od mého odchodu ze Strakovy akademie ostatně nebyla nikým podána žádná žaloba na zneužití míry pravomocí v průběhu mého výkonu premiérského úřadu.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

dotaz napsal(a):

Proč vás vozí ochranka i na chalupu a starají se o batožinu jeho slečny? Čeho se bojíte? Topolánek si nedávno vyrazil s kočárkem na procházku sám a to je premier.Vy jste je jen poslanec.Kolik to stojí a kdo to platí?

Odpověď
13. 08. 2007 | 15:11

bill napsal(a):

"Pan Topolánek je skutečně ve vážném psychickém stavu. Ten jeho osobní život se mu rozpadl, já to chápu. Rozpadá se mu politický život, protože on už dneska pochopil, že nezíská tu podporu 101 poslanců pro důvěru své vlády. Pan Topolánek je na cestě do politického důchodu," řekl Paroubek.

Moc by mne zajímalo, jak je na tom on
13. 08. 2007 | 15:14

kazatel napsal(a):

http://www.rozhlas.cz/izurnal Martin Veselovský, moderátor:
No, tak pojďme si ocitoval další část onoho projevu, protože předseda Paroubek říkal, že musíte být ve vládě, abyste dostali policii pod kontrolu.
Proč by měla, pane místopředsedo, jakákoliv politická strana dostávat polici pod kontrolu?
Zdeněk Škromach, místopředseda ČSSD, poslanec ČSSD: Já si myslím, že to se musíte zeptat jej. On určitě věděl, proč tak mluví a proč to říká. Já nedokážu vysvětlit jeho slova. Má otázka zní? Vážně chcete, aby soc. demokracii vedl pan Paroubek? Já ne
13. 08. 2007 | 15:20

hv napsal(a):

Jen strucne.
Jestli CSSD hlasi permanentni reformu, tak mi by se mela stat "Stranou pokroku v mezich zakona". Delat reformy, ktere se nikoho nedotknout je zbytecne, vetsinou je to jenom hra s cisly bez efektu

Urazet novinare zpusobem stanovovani psychiatricke diagnozy (kdyz sam nemate lekarske vzdelani) mi pripada jako pokles na uroven nadavek na obecne devitiletce.

Posledni volebni program CSSD byl "ODS minus", tedy negativni kampan zamerena na negaci vseho. Skoda, ze u nas neni zadna strana, ktera by prosazovala program toho "ODS minus", ten program byl totiz docela rozumny, pokud si k tomu clovek domyslel ty chybejici konsekvence.
13. 08. 2007 | 15:36

kapitán Nemo napsal(a):

...tak se vznášíte ve stratosféře, pane Paroubku.
13. 08. 2007 | 15:37

Hefaistos napsal(a):

...ja si myslim,ze je jiz vyse nez je slunecni spectrum.Tak lehky vzlet nema ani Helium.Pa,Pa,bradavicko letava,kez se ti nezdari prulet pritazlivosti zemskou.
13. 08. 2007 | 15:52

jarryd napsal(a):

To ze vetsinu Jyrkovych modernizacnich kroku sjezd zavrhnul, je fakt.
To , ze nejde o reformu , ale o velikasstvi velkeho Jaji je druhy fakt?
Predat stranu za 5-7 let? Jak velkoryse, nicmene si myslim , ze vlezdoprdelkove Hasek, dRath a Zaoralek takhle dlouho Jyrku nad vodou neudrzi.
13. 08. 2007 | 15:52

Martin napsal(a):

HV, take strucne
nemate pravdu, ultrareformni kroky tzv. revoluce byly domenou kdysi komunistu, dnes je prevzala pravice. Levice preferuje postupne zmeny. Obe verze jsou legitimni a maji vysledky.

To je urazka novinare ? "Poradím panu Fischerovi, hledejte příčinu MEHO maniakálního chování v nešťastném dětství…Ulehčíte si práci." Navic netusim proc by novinar mel moznost svobodne kydat hnuj a politik mu nemel moznost oplatit stejnou minci /ac se to tady nestalo, jak jste si jiz doufam vsiml/.

Jestli posledni volebni program CSSD byl ODS minus, tak posledni volebni program ODS byla kampan Masky a fotky Topolanka s rodinou slibujici stastnou budoucnost nasim detem.
13. 08. 2007 | 15:54

Dědek napsal(a):

Tak se divím že to ještě někoho vzrušuje. Jsou v podstatě oba stejní , jen Paroubek je podstatně větší .....
13. 08. 2007 | 15:57

Jan Nová, Náchod napsal(a):

Parub dělá skutečně velký "rebranding" - jak to sám nazývá - tedy udělal nodně pro "Propagaci značky ČSSD". Je to nemocný pán. Jak napsal lord Byron: "Zamilovanost je nemoc. A tak jako u některých jiných nemocí, je nebezpečná zvláště v pokročilém věku" Nevidí si nejen na špičku nosu, ale ani na pindika přes ten pivní sud.
13. 08. 2007 | 15:58

vuk napsal(a):

pane Paroubku, nevěřím vám ani slovo. Pvrdíte, že jste se slečnou Kováčovou navázal intimní kontakt před třema měsíci a to až po ukončení vztahu s Zuzanou. Příští měsíc se chcete oženit a na otázku, zda chcete děti odpovídáte:Tak daleko ještě nejsme, to jsme neprobírali. Totální bláboly.
13. 08. 2007 | 15:59

sam napsal(a):

pane Paroubku prý vám na Magistrátu říkali "Kapsička". Proč???
13. 08. 2007 | 16:03

Dědek napsal(a):

Pane bože on je olomoučák ? Ono se něco takového narodilo na Moravě? To je děs. Tímto se všem omlouvám ale je to opravdu vyjímka. Většina je normální.
13. 08. 2007 | 16:05

salivar napsal(a):

Proč se kakaový Bobík dostal v tichosti zpět do úzkého vedení ČSSD, pane Paroubku? Co ty vaše kecy o presumci viny? Krausovo vyšetřování nebylo ještě ukončeno. Dobře si vzpomínám jak Kraus několikrát změnil výpověď
13. 08. 2007 | 16:06

Kilo napsal(a):

Kdo vám Paroubku platí ochranku????
Doufám, že to nejde z mých daní
13. 08. 2007 | 16:07

filda napsal(a):

13. 08. 2007 | 16:09

granil napsal(a):

Pane Paroubku
jediné co mě na vašem článku zaujalo je skutečnost,že chcete předat soc.dem.někomu mladému a schopnému,ale až za 5 -7 let.Spočítané to máte vskutku dobře,tak nějak v době vašeho důchodového věku ,plus,mínus.Nemyslíte ,že už bude pozdě?Stačí,když budete i nadále koketovat s KSČM a volby opět nevyhrajete a jdete od válu daleko dříve.Způsob vaší politiky je dle mého soudu už za zenitem a věřím,že vaší spolustraníci to pochopí dříve než vy sám.
13. 08. 2007 | 16:15

JSP napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela...tak byste byl, p. Paroubku, někde nad Kamčatkou i s tím 2 m medvědem pro vnučku - to jen tak na okraj!
13. 08. 2007 | 16:17

Ahaswer napsal(a):

pane Paroubku - odstupte!!!!!!
13. 08. 2007 | 16:21

fík napsal(a):

Pan Sobotka nyní prohlásil, že je nutně potřeba stabilizovat ekonomika. A co jste teda proboha těch 8 let u moci dělali?
13. 08. 2007 | 16:22

o2 napsal(a):

Paroubku tobě se to mluví o nadnášení jiných. Ono to totiž s tvým nadnášením není tak jednoduché. Když sečtu ty tvá kila, plný pytel zášti,plný pytel hlouposti,plný pytel hloupých nápadů a nakonec plný pytel tvůj tak tě ta hloupost nenadnese ať dšlá co dělá.
13. 08. 2007 | 16:30

Axlboy napsal(a):

to Martin: stejně hloupý komentář jako "poloha na paroubka", pokud všichni budou psát (pan Stejskal snad odpustí) "píčoviny", tak to tady můžeme zabalit. Nebude to totiž diskuze, ale snůška keců.
13. 08. 2007 | 16:32

Babička napsal(a):

Jojo, nepoučitelnej a ještě milenkou zblblej.Ztrácí vliv,je směšnej , ale bude poučovat, pořád dokola.Já tomu už přestávám rozumět,leda by Škromach čekal, až se Jyřýk znemožní zcela, ještě pár foto s milenkou z koupaliště a pár komentářů, a už to musí přijít...
13. 08. 2007 | 16:32

Martin napsal(a):

Axlboyi mate pravdu, ale nejak jsem nemohl odolat :). Stejne uz to skoncilo tam kde melo cili na smetisti dejin. :)
13. 08. 2007 | 16:35

o2 napsal(a):

Jo Jyrko nebylo by lepší řešení zavolat do těch novin a nechat redaktora doredaktorovat.?? To ti taky celkem jde.
A prosím prosím, ještě nějaký projev o únoru by nebyl??
13. 08. 2007 | 16:37

Deny napsal(a):

Vážený pane Paroubku, udělal jste jednu velkou chybu, kterou Vy si samozřejmě ve své samolibosti nepřipustíte. "Nabrknul" jste si mladou, odkopnul sice ne vzhledově přiliš hezkou manželku (ale věřím tomu, že to je hodná ženská, na kterou jste sice byl v minulosti velmi sprostý (např. když jste byl jako náměstek RaJ Praha 5)). Zachoval jste se jako Topolánek, kterého jste před volbami za jeho vztah kritizoval a nyní se chováte téměř stejně. Podejte si s Mirkem Topolánkem ruku
13. 08. 2007 | 16:41

notblue napsal(a):

Hloupost jim dává křídla. Modrá.
13. 08. 2007 | 16:44

-m- napsal(a):

K problematice reformy (bod 2 článku J. Paroubka).

Zdá se, že na české politické scéně vznikla už v průběhu 90. let paradoxní situace. ODS, strana, která se definuje jako liberálně konzervativní, prezentuje své revolucionizující koncepce, jakými byly nebo jsou kupónová privatizace či rovná daň. Je to vlastně úsilí realizovat jakousi "revoluci shora", dlící v paradigmatu eschatologické moderny finálních řešení.
Naproti tomu ČSSD uplatňuje princip kontinuálních korekcí systému, čili politiku ne revoluční, nýbrž reformní - de facto konzervativně pragmatickou.

Není to pozoruhodné zmatení pojmů a politické praxe?
13. 08. 2007 | 16:45

Dave napsal(a):

To o2:: Vzdal jste mi to uplne z pusy:-), presne totez jsem chtel rici take, protoze kazdy si asi jeste pamatuje jak v dobe kdy byl predsedou vlady pan Paroubek kolik kvuli nemu muselo byt propusteno novinari nebo redaktoru v radiu jen, proto, ze se panu soudruhu Paroubkovi nelibilo co o jeho vlade rekli..Hmmmm je komicke, ze zrovna Paroubkova CSSD utoci na soucasnou vladu nebo ODS, ze porusuje zasadne demokracii v teto zemi:-))))je to opravdu komicke slyset tohle z ust Pana Paroubka a vubec cele CSSD.
13. 08. 2007 | 16:46

volkic napsal(a):

Kdo to je ten Paroubek ???

Pokladni od kolotoče ???
13. 08. 2007 | 16:53

Deny napsal(a):

Pane Paroubku, udělal jste dle mého jednu zásadní chybu. Nemáte v poslanecké sněmovně většinu a je to Vaše vina. Neměl jste zahnat poslance Melčáka a Pohanku "do kouta". Ano, oni vyjádřili svůj názor, chtěli, aby byla sestavena vláda. To se klidně mohlo stát, naopak, kdyby jste byl předvídavý a nebyl "zaslepený buldozér", tak jste to mohl být třeba zrovna Vy, kdo by podpořil vládu ODS. To by bylo dle mého názoru státotvorné. Zatím Váš program a výstupy směřují pouze k negaci všeho, co dělá ODS. Neříkám, že dělají vše dobře, to určitě ne, ale Vy a Vaše strana je teď v "pytli", ve sněmovně bez Melčáka a Pohanky nic neprosadíte. Takže, jak Vás tak pozuruji, je namístě, tak jako v minulosti změnit Váš názor. Stalo se tak v minulosti již z registračními pokladnami, silničním zákonem, radarem USA, milenku po vzoru Topolánka taky máte, tak teď už jen "zlanařit" zpět ty dva odpadlíky. Určitě to dokážete, co by jste neudělal pro to, aby jste se dostal zpět k moci, že?
13. 08. 2007 | 17:01

otraveny napsal(a):

mate me sympatie a i nadale vam drzim palce jelikoz i ja si myslym ze to svinstvo ods se musi zastavit pane paroubku
13. 08. 2007 | 17:06

Martin napsal(a):

Pohanka Dolezeluv kamos ve svaty Anne byl zahnan do kouta ? Kdyby zustal v CSSD tak byste na tomto odvaznem poslanci nenechali nitku suchou a byl by to pro Vas priklad nepredstavitelne zkorumpovanyho typickyho clena CSSD. Je zajimavy, ze od momentu vystoupeni z CSSD se mu novinari naprosto prestali venovat, cimpak to asi bude :)
13. 08. 2007 | 17:07

jarryd napsal(a):

Jyrko, az budou predcasne volby , zkus to s kandidatkou v Praze. My ti to spocitame ,jako pred lety !
13. 08. 2007 | 17:11

notblue napsal(a):

Taky mě zaujalo, že ona "forsáž" pana Pohanky už nikoho nezajímá. A pánové poslanci Melčák i Pohanka jsou dost překvapivě mediálně izolovaní, od té "slavné" chvíle, kdy odkývali této vládě podporu na věčné časy. (naštěstí jen 4 roky).
13. 08. 2007 | 17:13

Martin napsal(a):

U Melcaka je zajimavy pozorovat, jak i uplne meni nazory a hlasuje naprosto opacne ve vecech nespojenejch s vladou - treba UPN, nejdriv tvrde proti a najednou obrat a plne pro.
13. 08. 2007 | 17:17

Axlboy napsal(a):

Pane Paroubku, nezbývá mi než komentovat váš komentář na komentář pana Fischera.

Ad 2) Termín permanentní reforma - no hezky se to poslouchá, jediné co je na tom smutné je to že za 8 let vašich vlád se tady dělo prd. Nezreformovali jste nic, ale půjčili jste si spoutu peněz na zalepení chřtánů jedinců, kteří vás za mrzký peníz zvolí. Panem et circenses - heslo, kterého jste se drželi.

Ad 3) 60 % poté co jste prohlašoval a očekával 100 % je facka na dvě strany.

Ad 4) Projekt modernizace, líbivý bilboard na starých trámech.

Ad 6) Ano, vy mluvíte o tom koho si dovedete představit (absurdní, měli by si to představit delefáti). Vy mluvíte o tom komu stranu a kdy předáte (opět stejná absurdita). Mluvil jste i o Z.Š. a pak jste ho prohlásil za trpaslíka co vám okopává kotníky. Hmmmmm, jen jestli to není tak, že vy jste moc nafouknutá žába.
záměrně jsem vynechal body, kde buď souhlasím s vaším názorem, nebo nejsem schopen s vámi polemizovat.
13. 08. 2007 | 17:19

Martin napsal(a):

Axlboyi
2. neustalych zmen bylo mnoho za jeden priklad spidlova reforma verejnych financi /mimo jine ji torpedovala ods/, cssd vse delala postupnymi kroky, ne vykriky jak najednou udelame 50 reforem

3/ kde prohlasoval a ocekaval 100 procent ?

4/ cokoliv co by cssd prohlasila bude odsouzeno jako zbytecne

5/ mluveni o nastupcich a doporucovani je normalni praxi vsech politickych stran
13. 08. 2007 | 17:24

Dave napsal(a):

To Axlboy::: ja bych to trochu opravil...CSSD totiz delala reformy BOHUZEL...protoze v jejich provedeni ty reformy vedli k zhorseni a ne k zlepseni...dneska bych si skutecne pral kdyby radsi zadne z tech svych socialistickych reforem nedelali...bohuzel stalo se...a my si ted diky Socialistum budem muset znova utahovat opasky...poprve diky 40letum Socialismu pod vedenim KSC a ted po 8smi letech Socialismu pod vedenim CSSD.Jen doufam, ze uz naposled.
13. 08. 2007 | 17:36

Unger napsal(a):

Díky Jyrko, konečně vím, proč jsi tak vyžranej. Ale já osobně bych ti výlet do stratosféry rád dopřál! Prosím zhubni!
13. 08. 2007 | 17:40

milan napsal(a):

Mám takový pocit že za 5-7 let se předávat nebude.A ani to nebude předávání.Škromach je hulvát (vaše slova), už si testuje Staníka.A Sobotka se taky včera v otázkách V.M. chválou k vaší osobě zrovna nerozplýval.
Začínáte se mezi sebou žrát-pánové!
13. 08. 2007 | 17:49

cenzor napsal(a):

cenzore, cenzore kde jste dnes zadrhl? nektere komentare urazeji a zesmesnuji autora blogu! provedte cistku jako jste provedl nedavno pod clankem Pavla Bema, clena ODS. nezapominejte pritom na KODEX!
13. 08. 2007 | 17:57

milan napsal(a):

cenzor:autor blogu se (zřejmě neůmyslně) zesměšnuje sám.A ty čistky,no to patří do slovníku někoho jiného tak před 50 ti.lety.
13. 08. 2007 | 18:09

cenzor napsal(a):

milane, vidim, ze jste zde novy, tak vam vse vysvetlim. zde pod blogem si nemuzete psat co chcete, musite dodrzovat KODEX. o dodrzovani KODEXU se zde stara pan Stejskal. bohuzel ma vsak problem s jednostrannosti - maze pouze prispevky urazejici ODS. jako nedavno pod blogem pokoritele Everestu, clena ODS, prazskeho vizionare a primatora Prahy Pavla Bema. ja se pouze snazim mu v tomto jeho nedostatku pomoci aby z nej nebyl cenzor, ale skutecne editor.
13. 08. 2007 | 18:21

ivan napsal(a):

Kde je pan reditel blogu? Neni tady uz dost 'prispevku' na vymazani?
13. 08. 2007 | 18:39

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Ivane,

nevím, jestli oslovujete mne, nicméně jestli ano, pak vězte, že jsem jen člověk z masa a kostí, a netrávím proto celý život s očima přilepenýma na těchto stránkách.

Nejen že má pracovní náplň vyžaduje i jiné aktivity než neustále pročítat všechny diskuse pod všemi texty, ale někdy dokonce i odpočívám.

Přeji hezký podvečer.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 08. 2007 | 18:45

Deny napsal(a):

Pane Paroubku, píšete, že jste rád, že se o Vás nemluví (nepíše) jako o diktátorovi. Já myslím, že jím pořád jste. Třeba tím, jak jste reagoval na slova pana Škromacha o tom, co si myslí na Moravě o mimomanželských vztazích, možná tím, jak si o sobě myslíte, jak jste neomylný. Jak Vás tak sleduji, postupně ztrácíte přátelé, Zemanem počínaje, Melčákem, Škromachem konče. Teď jste se upnul na svou přítelkyni. Někdy jste směšný, jako např. jak jste upozornil redaktora v televizi, který oslovil Vaší přítelkyni "paní Kováčová", že je "slečna Kováčová". Je to prkotina, ale je to směšné. Jako malý kluk. Myslím, že budete čím dál tím více sám a jistě i slečna Kováčová časem procitne, až pomine ta Vaše zamilovanost. A ona pomine.
13. 08. 2007 | 18:57

milan napsal(a):

cenzor:myslíte???
13. 08. 2007 | 18:57

Bohouš napsal(a):

Pan Paroubek lže,já sám jsem na něj 2x podával tr.oznámení na zneuž.pravomoci,tím,že si nechal zaplatit našimi penězi 2x let do Bruselu v jednom dni,protože měl překažku z důvodu předvolební besedy ČSSD.Pořád má asi dlouhé prsty,že se do toho st.zástupcům nechce.
13. 08. 2007 | 18:59

ivan napsal(a):

Pane Stejskale,

Dekuji za oodpoved.

Neocekavam od vas, ze travite zivot pred obrazovkou, ale nektere z komentaru uz mne tak deprimuji, ze jsem to nemohl vydrzet. Od sprostych osobnich urazek az po naprosto vulgarni a podle meho nazoru zalovatelne vyroky. Jenze bohuzel anonymni.
13. 08. 2007 | 19:05

milan napsal(a):

ivan:dvě možnosti.
1-hodit počítač z okna
2-nezapínat ho

Já se zase bavím,i když kvalit, dovča bez moře 1-4díl to zdaleka nedosahuje.

Velice se mi líbí Telička,pane Stejskale.
Ono to jde i bez křečovitého pozování aktéra.Opravdu pěkné a vy víte že, jsem před časem vyzvídal, kdo je na řadě.
13. 08. 2007 | 19:14

nechci byt cechem napsal(a):

Dobry den p.Paroubku
Ten clanek od p.Fischera jsem cetl a musim uznat, ze zcela zapada do ceskeho bahna medialni propagandy, ktera tu byla vytvorena jiz pred mnoha lety a je vyzivovana smrdutymi proudy tajemneho puvodu. HN se timto dostavaji na uroven medii jako MF DNES, TV NOVA, TV PRIMA, CT ap. a ja osobne, je prestavam kupovat!
Vas fanda presto nejsem, protoze zadny cestny clovek, nemuze byt clenem jakeko-li strany, ktera je, nebo byla ve vlade od dob kdy jsem "spatril svetlo sveta" (natoz pak jeji predseda)!
A neco Vam musim prozradit i kdyz vy uz narozdil od pseudopravice, mozna i neco tusite - v CR zadne reformy delat nejdou (at tomu rika, kdo chce jak chce - reforma permanentni nebo revolucni, ja tomu rikam modifikace)! Reforma by nastala pokud by se zmenili lide, ale to je bohuzel utopie. Vse je v lidech, v lidech, v lidech!!! A lidem ke zmene chybi vzory - silne a cestne osobnosti, ktere v zivote neco dokazaly, vlastni pracovitosti a inteligenci dosahly uspechu a stesti. Tohle je v CR nemozne, tam bohuzel vladne korupce, zavist a nenavist:(
S pozdravem Moravak z Evropy
13. 08. 2007 | 19:19

stejskal napsal(a):

Máte pravdu, pane Ivane,

některé výlevy jsou opravdu deprimující.

Diskuse projíždím poměrně pravidelně a jistě víte, že ty nejhorší excesy mažu. Chtěl jsem jen říct, že některé mohou viset jen krátce, jiné o něco déle. A samozřejmě nemohu vyloučit, že mi občas i něco unikne.

Vám, pane Milane, také děkuji. jsem rád, že se Vám tentokrát fotoblog líbí. A vězte, že jak pan Telička, tak pan Rath si sami vybírali, co budou fotografovat. Od nás žádné konkrétní zadání nedostávali.

Ještě jednou přeji příjemný večer.

Libor Stejskal
13. 08. 2007 | 20:38

radek napsal(a):

Pane Paroubku.
Já ve vašem programu žádný program nenašel. Pouze koho všechno chcete oblbnout, aby jste měli dostatek hlasů na získání koryt.
Také tímto článkem dokazujete, že diktátor jste, neb jste uvedl, že chcete stranu předat vynikajícímu nástupci v čele a se skvělým vedením složeným z moderně uvažujících mladých a mladších lidí.
Tak to máte nafurt, jako u toho dědy Vševědy.
13. 08. 2007 | 20:43

milan napsal(a):

stejskal:nepochybuji o tom , že by jste něco , někomu z aktérů zadával.Z mé strany to bylo pouhé konstatování (z mého hlediska) ,skutečnosti.
Taktéž příjemný večer.
13. 08. 2007 | 20:53

ivan napsal(a):

Pane Stejskal,

Ocenuji, ze se snazite udrzet uroven stranek blogu. Pokladam Aktualne.cz za solidni a vetsinou dobre psany zdroj informaci a byla by skoda kdyby uroven nekterych publikovanych prispevku tento dojem poskodila. Chapu ovsem, ze nemuzete reagovat okamzite.
13. 08. 2007 | 21:31

honza napsal(a):

Nechci byt cechem:Opravdu pravdivý názor o českém národě,vládnou nám gauneři a my mlčíme jak stádo ovcí,kteří si říkají lidé.
13. 08. 2007 | 22:30

ivan napsal(a):

A co byste chtel byt?
13. 08. 2007 | 22:52

milan napsal(a):

ivan:uvědom si ,že Topolánci,Rathové,Paroubci a ještě 199 dalších nejsou naši velitelé,ale zaměstnanci.Ty,já i my si je platíme-jejich válení s přítelkyněma-milenkama-slečnama-nevím jak to nazvat,abych se blogera nedotknul a nesoudil se se mnou.Nemůžou mě ohromit pár fotkama z jejich "dojemné "starostlivosti o blaho svých bývalých a součastných.TYJÍ Z NÁS VŠECH.Chtěl bych aby se starali, především o blaho mých a tvých dětí a vnuků.Pan Paroubek se o potomka svého synka postará.Pan Topolánek o svého potomka taky.Ale platíme si je především pro to aby se starali o prospěch národa.To jim jaksi,pro jejich osobní zájmy uniká.
13. 08. 2007 | 23:28

Michals napsal(a):

no, pan Paroubek není zrovna můj politický idol. Ale tenhle článek je podle mne pouze slušnou formou vyvedená reakce na článek o něm. Do nikoho se nepouští, nikoho neuráží, jen vcelku věcně uvádí na pravou míru (ze svého pohledu) některé informace z článku pana Fishera. Co je na tom tak špatného, že to v tolika lidech zase probudilo touhu psát nenávistné reakce?
13. 08. 2007 | 23:46

ivan napsal(a):

Jedna vec mi stale nejde do hlavy: Vetsina lidi, kteri tu pisi lamentuji nad tim, jake tu mame politiky a kdo nam to vladne. Jeden je horsi nez druhy. Vrta mi hlavou, ci hlasy tyhle darebaky a hlupaky privedly k moci? A proc, kdyz skoro vsichni vime jak je to spatne a jak by to mohlo byt lepsi, proc se toho nikdo z nas neujme?
14. 08. 2007 | 04:47

Pepa Řepa napsal(a):

To -m-
vůbec to není zmatení pojmů. Je to konzistentní z obou stran. Pokud si pamatujete, byla Klausova vláda charakterizována jako levicová, s pravicovou rétorikou.Na př. při neschopnosti privatizovat banky.
Pravice, levice? Je to spíš o tom, které bratrstvo se dostane k moci.
V mezinárodní politice je už ta profilace zřetelnější.Přitulit se k Moskvě nebo Washingtonu.
Přiznám se, že já raději to druhé.
14. 08. 2007 | 06:34

bill napsal(a):

paroubek zase lže!!!! Dneska v tisku tvrdí že Kakaovýmu Bobovi se neprokázala žádná nekalá činnost a proto se vrací do užšího vedení strany. Bezpečně vím, že vyšetřování ještě nebylo ukončeno a stále pokračuje :zase překrucuje skutečnosti
14. 08. 2007 | 07:50

gasr napsal(a):

Vážený pane Paroubku, myslím že je na čase, aby ČSSD vystoupila z pasivity a chytila ty zločinecký grázly pořádně pod krkem. Myslím, že to je přesně to, co si většina národa v tuto chvíli přeje.
Dále se mě velice nelíbí váš pasívní, alibistický a v současnosti i handlířský postoj k radaru. Má 75 procent obyvatel této země vůbec nějaké politické zastoupení? Pokud nebudete v otázce radaru dostatečně razantní půjdete ke dnu.
14. 08. 2007 | 09:46

Mleziva napsal(a):

2 gasr:
zajímavý nápad. Zabili by dvě mouchy jednou ranou. Půlka lídrů ČSSD by skončila v chládku a ČSSD by se tedy mohla modernizovat :o)

2) Zajisté mají všichni obyvatelé této země prověrku na stupeň tajné, znají do detailu tento typ radaru a mají v malíčku protiraketovou obranu a vědí co to obnáší. Od toho jsme si zvolili zástupce, aby za nás kvalifikovaně rozhodli po zvážení všech pro a proti ať se to někomu líbí nebo ne. Aby o radarové základně rozhodovala stará Hamáčková z Horní Dolní mi nepřipadá zrovna šťastné.

Jediné prohlášení o radaru, které kdy mělo zaznít v médiích:
Protože naší civilizaci hrozí v budoucnu reálné nebezpečí raketového útoku byli jsme požádáni o stavbu jedné ze základen připravované protiraketové obrany, která bude chránit Evropu a USA. Připravovaná protiraketová obrana bude v budoucnu zahrnuta pod NATO, jehož je ČR spojencem. V současné době civilní a vojenští experti vybrali vhodné místo na stavbu základny ve vojenském újezdu XXX, která bude mít na našem území podobu radaru a nezbytné obsluhy. Tečka.
14. 08. 2007 | 10:41

hawk. napsal(a):

Pane Paroubku, zcela určitě vycházíte z předpokladu, že obyvatelstvo této země jsou dohromady banda blbců, že? No, nejsou, myslím, že se sám přesvědčíte.
14. 08. 2007 | 10:44

Deny napsal(a):

pro pana Mlezivu
Promiňte,ale Vás návrh se mi zdá příliš naivní. Vy si opravdu myslíte, že naši zástupci typu poslankyně Konečné či Talmanové mají ty správné informace o radaru? Vůbec ne. Je to nezajímá. Ony, tak jako ostatní budou poslouchat, co rozhodne vedení jejich partají. A tak budou hlasovat. Topolánek zavelí "ano", tak všichni ODS zvednou ruku pro radat, Paroubek zavelí "ne", členové ČSSD budou proti.
Vy opravdu tak věříte ve správnost politiky USA? Vy opravdu věříte, že co nám říkají, je pravda? Včera dávali na ČT2 od 20 hodin pořad "Sestřeleni na Sovětským Svazem". Poučné. USA vždy v minulosti lhali a myslím, že lžou i nyní. Tím se nechci zastávat SSSR. Chci jen říci, že si vážím třeba i názoru staré Hamáčkové z Dolní Horní, která má právo se k dané věci také vyjádřit
14. 08. 2007 | 12:18

Ladic napsal(a):

http://volby.ihned.cz/c4-10...

HN.IHNED.CZ 9. 11. 2006 00:00
Kakaová aféra exposlance Krause
Paroubek při obhajobě Krause nemluvil pravdu

Praha, 9. 11. 2006
Paroubek při obhajobě Krause nemluvil pravdu

Šéf sociálních demokratů Jiří Paroubek se snaží vysvětlit, jak je možné, že se bývalý předseda jeho poslanců Michal Kraus pomalu a v tichosti vrací do politiky.
A to i přesto, že Krause vyšetřuje policie kvůli "kakaové aféře" a v ČSSD platí: Kdo je podezřelý, musí ze strany pryč.
V případě Krause je to jinak: Paroubek se ho snaží hájit i za cenu toho, že neříká pravdu. Ukázalo se to včera: deníku Právo řekl, že policie už vyšetřování zastavila a že se tedy "nevinný" Kraus ve straně může ucházet o funkce.
Ovšem ve skutečnosti nic uzavřeno není - policie se stále snaží zjistit, jestli se Kraus nedopustil podvodu a praní špinavých peněz.
14. 08. 2007 | 12:36

Jana J napsal(a):

Pane Paroubku! 5 -7 let, to si z nás děláte srandu! Já jsem se vás po Kubiceho aféře zastávala, ale při vší úctě k vám si vás jako dosavadní volička ČSSD dovoluji vyzvat, abyste odešel včas! Ze situace, která nastala s "Baťohem" a radarem, by každý schopný opoziční politik dokázal vytřískat majlant, a to nemluvím o Čunkovi, a co vy? Řešíte si své milostné problémy, jste spíše pro radar, což mě před budoucími volbami děsí, a kromě své uražené ješitnosti - stále nejste schopen připustit, že volby jste prohrál a že je nutno připravit si munici na ty příští, se pořád babráte v blbostech, které vymyslí koalice a najímáte si advokáta, abyste si vynutil, že se vaší milence nebude říkat milenka, platíte si ochranku , z čích peněz ostatně. Zřejmě nejste schopen říci svým voličům, co chtějí slyšet, a proto už jste pro budoucnost ČSSD "out". Vykašlete se na "modernizaci "pomocí Dimuna, my chceme levicovou, ne "vystajlovanou"stranu. A vyhoďte už konečně Tvrdíka.Ovšem návrat Krause a Grosse do politiky, to by byla politika pohřební. To je vzkaz pro vás i vaše nástupce. CHceme peníze do vzdělání, ale ne na opravu domů, které univerzita či město pak prodají. Chceme snesitelné životní podmínky, kvalitní zdravotnictví, kvalitní dopravu. Klidně jsem ochotna polatit vyšší daně, ovšem ne ze superhrubé mzdy pánů z koalice. Pokud se vám chce jenom slibovat a pak rychle zapomenout, račte odejít.
14. 08. 2007 | 12:55

Tupelo napsal(a):

@Deny:pod Vasi odpoved bych se podepsal, jen bych za sebe poznamenal, ze nasi 'voleni zastupci' se pred volbami k danemu problemu nevyjadrili ani jednim slovem, tudiz je jejich mandat v tomto ohledu nulovy.
@Jana J:velice dobre postrehy, rovnez se mi zda ze Paroubek (CSSD) hraje svou opozicni roli pouze o neco lip nez koalice svou roli vladnouci. Ten potencional tam je, ale bohuzel i hodne lavirovani, pro me bude zasadni, jaky postoj cssd zaujme k (treba k jiz postavene) zakladne usa.

Pekny den
14. 08. 2007 | 13:11

Mleziva napsal(a):

2 Deny:
nejsem naivní, lžou všichni, napravo i nalevo. Jaké zastupitele jsme si zvolili, takové máme. To nic nemění na tom, že rozhodnout by za nás měli oni a ne že oni byli námi zvoleni, a my to máme za ně rozhodnout. Navíc základnu začala dojednávat ČSSD, pokračovala pak ODS, takře by se chlapci co spolu nemluví měli dohodnout a společně rozhodnout. Ať už pro nebo proti, ale jednoznačně a s jasnou odpovědností.
14. 08. 2007 | 13:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Olegu,

Váš příspěvek obsahoval vulgarity, což je v rozporu s Kodexem diskutujících http://blog.aktualne.centru... Proto jsem jej smazal. Budete-li v této dikci pokračovat, budu nucen Vám znemožnit vstup na tyto stránky z Vaší IP adresy.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 08. 2007 | 14:40

o2 napsal(a):

Ještě jedna věc Paroubku. Doufám, že nikdy nebudeš zvolen předsedou PS. Představa, že se hned nezvolí prezident a ty by jsi měl být (byť na dobu dočasnou) nejvyšším představitelem státu mě zcela děsí. Jsem rád, že zatím ti z toho citátu "beze mě si z koalice nikdo ani ruce neumyje" nic nevyšlo a všechno jsi prokaučoval. CHA CHA.
Nečekej 5-7let a pro dobro té vaší party tam pusť někoho hned. Horší už to přece být nemůže.
14. 08. 2007 | 15:08

bill napsal(a):

14. 08. 2007 | 15:18

bill napsal(a):

14. 08. 2007 | 15:19

Deny napsal(a):

pro pana Mlezivu
Nemohu s Vámi moc souhlasit. Uvedu jedno polkuhávající přirovnání. Pojedete na zájezd autobusem, jehož řidič bude pěkně ožralý. Taky nebudete přeci rezignovat ve smyslu, on je odborník, má řidičský průkaz sk. D, on je profík, ať jede. Prostě ho zpoza volatu vykopeme. A tak by to mělo být i u těch našich poslanců. Zvolili jsme si je, to ano. Volili jsme většinou partaje, málokdo zaškrtával kandidáty na posledních místech, takže nám bylo vlastně "doporučeno" stranami, koho zvolit. Je to naše chyba.
Pan Paroubek se nedohodne, on, pokud ho totiž sledujete, bude dělat vždy to, co mu vynese politické body, a třeba proto změní svůj názor o 180st. Vemte si příklad registračn pokladny, silniční zákon. Nejdříve je ve sněmovně protlačí a pak když před volbami vidí reakci voličů, tak otočí.
14. 08. 2007 | 15:38

Deny napsal(a):

Pro Tupelo
Souhlasím a jsem z toho velmi smutný. Je na 100% jasné, že pokud by dnes některá z vládních stran si radar dala do svého volebního programu v roce 2006, tak by pohořela. Oni to vědí, USA to ví. Proto také to načasování žádosti USA o výstavbu radaru pěkně po volbách, resp. po schválení vlády ODS
14. 08. 2007 | 15:58

Mleziva napsal(a):

2 Deny: Můžeme s tím nesouhlasit, ale to je si tak všechno, co s tím můžeme dělat. Prostě je tady jednou nastaven takový systém a ten má (zaplaťpánbůh zatím) nějaká pravidla. Až je mít najednou nebude, třeba vznikne koala s komunisty a nastane tady třeba rudý teror (co my víme) tak s Vámi souhlasím, že je bude potřeba neprodleně odstavit od moci a samet by to tentokrát soudruzi fakt nebyl :o) Pan Paroubek má na výběr; buď bude konstruktivní, bude se chtít dohodnout s opozicí a má naději, že něco normálního z programu ČSSD i vylicituje nebo se chtít domluvit nebude a pak bude postaven před hotovou věc. Pokud hned aniž by znal stav věcí vykřikuje, že se v žádném případě dohodnout nechce, tak se s ním opozice prostě bavit nebude, proč by ztrácela drahocenný čas, když pan ředitel Zeměkoule ví všechno nejlíp, všude byl třikrát a od všeho má klíče.
14. 08. 2007 | 16:17

MASH napsal(a):

14. 08. 2007 | 16:27

Deny napsal(a):

pro pana Mlezivu
Pan Paroubek nepodpoří nic z vládní koaliace, i kdyby to korespondovalo s částí jeho volebního programu. A víte proč? Protože by se mohlo ukázat, že cesta ODS jde správným směrem. A to by bylo špatné pro ČSSD. Oni potřebují nespokojené voliče, kteří jim v příštích volbách dají hlasy. Bohužel takto "konstruktivně" se v minulém volebním období chovala i ODS. ČSSD snižovala daně, ODS to nepodpořila. Včem se ale obě strany shodnou, když se jedná o jejich výhody (náhrady za bydlení apod).
Neuděláme s tím opravdu nic. Snad jedině být jako občan ve střehu a nic jim (poslancům a vládě) neodpustit. Myslím tím např. to, že vidíte-li svého poslance opilého, a že chce řídit auto, volat 158, jste-li svědkem úplatku, (viz paní Urbanová), upozornit na to. Chce to dávku statečnosti a nebýt lhostejný. Média, třeba televize by se měla více vracet k výrokům politikům a dávat je do souvislosti k dnešku (Kalousek - byt Gross, Kalousek - Čunek) atd. Politici by si měli uvědomit, že jsou pod dohledem. V Německu stačilo, že manžel ministryně jel jejím služebním vozem a ministryně musela z vlády odejít. To u nás nehrozí.
14. 08. 2007 | 17:13

Glock napsal(a):

5-7 let? Není to trochu málo? Být po mém, nechal bych Vás tam pane poslanče alespoň 3 pětiletky. Protože horší předseda ČSSD než Vy snad ani neexistuje. Pod Vaším skvělým vedením to ČSSD dotáhne leda k zániku.
14. 08. 2007 | 17:57

Glock napsal(a):

P.S. Kdyby hloupost nadnášela, třetina českých voličů by nepotřebovala boty - ti, kteří věří ne ČSSD,ale panu předsedovi a stranickým špičkám.
14. 08. 2007 | 18:00

milan napsal(a):

Tony a Jiří-adios.
Končíte taky,akorát si to ve své zaslepenosti, nejste schopen připustit.
Už se žerete mezi sebou (ve své partaji) a to je jen dobře.
Tipoval bych to na Sobotku.
Až se na vás ta vaše partnerka,milenka,přítelkyně, či čím to nazýváte vydlábne, směr Vysočina,klekátko a objímat, s Milošem(kterému nesaháte ani po kotníky) stromečky.Ten na rozdíl od vás věděl kdy zvednout kotvu.
Vy se tam držíte jak exkrement podrážky, ale ten držkopád bude bolet.
Hodně!!!
14. 08. 2007 | 18:11

Mleziva napsal(a):

2 Deny: Ano, je to tak. ČSSD teď nejspíš lavíruje, před kterou částí svých voličů ztratí tvář :o) Jinak to, že tenkrát ODS "nepodpořila" snížení daní na to se pamatuji. ČSSD jim provedla takový malý podraz (typické), vytrhli naprosto nekoncepčně jedinou část programu ODS a dali ji ke schválení. Bylo jasné, že něco takového nemůže projít. http://www.psp.cz/eknih/200...
14. 08. 2007 | 21:27

Al Jouda napsal(a):

Pane Paroubku, uvědomte si, že jste se dvakrát před českou veřejností pořádně profláknul. Poprvé, když jste po volbách, kdy ČSSD získala méně hlasů než ODS, přirovnal situaci k puči KSČ v roce 1948 a podruhé, když jste se veřejně topořil při nazývání Vaší souložnice milenkou.Uvědomte si, že 60% příznivců ve straně je málo a chcete-li pomoci straně k volebnímu vítězství, tak předejte žezlo Bohuslavu Sobotkovi. Možná, že kdybyste se rovnou nechal místo lavírování s Vlčkem zvolit předsedou sněmovny a zablokoval tak svůj přístup na křeslo předsedy vlády, napadlo by prezidenta Klause pověřit na druhý pokus sestavení vlády někoho z ČSSD a mohlo být všechno jinak.
15. 08. 2007 | 09:50

erika napsal(a):

Ráda bych se dožila momentu, kdy pan Paroubek pronese větu, aniž by někoho urazil stylem kanální krysy. Snad si tak vybíjí osobní frustraci, u mě však vyvolává dojem, že by měl být uvázán u boudy.
15. 08. 2007 | 09:56

Petr Mareš napsal(a):

Vážený pane Paroubku,pokud si dovolíte hovořit o jakémsi "rebrandingu" značky v souvislosti s ČSSD, tedy levicovou stranou, která by v současnosti měla prosazovat regulaci tzv. neviditelné ruky trhu, tak se pravděpodobně opravdu domníváte, že velká část občanů je tupé ignorantské stádo. Pravděpodobně by jste se neměli přizpůsobovat "politickému trhu" způsobem jakým to děláte doposud, jelikož ten by mohl mnohým připomínat způsob spíše pravicových stran, kterým je vlastní.
Vaše manipulativní metody dokáží nahlodat i odolného člověka, který po té cítí notnou dávku hnusu.
Domnívám se, že by jste měl opravdu přastat neustále žvanit,chovat se jak idiot a přestat si hrát na vojáky v nesmyslných žabomyších válkách.
15. 08. 2007 | 10:38

Ataman napsal(a):

člověče Jyrko, nedávno jsi tvrdil, že máš poslání od vyšší bytosti. Tak jsem nabyl dojmu, že vyšší bytost si přeje, abys byl navždy ten co prohrává. Máš poslední možnost, jak z toho elegantně vybruslit. Vytratit se z politiky, ale obávám se, že takto soudně nejsi schopen uvažovat.Ty konce budou hořké
15. 08. 2007 | 10:49

o2 napsal(a):

Jyrko jdu si vsadit do Fortuny, zase v parlamentu prohraješ. Bude to sice malý výdělek, ale jistý!!
15. 08. 2007 | 10:59

-m- napsal(a):

To: Pepa Řepa
Ta Vaše charakteristika zahraniční politiky je hrubě zkreslující. Není žádné dilema: Moskva, nebo Washington. To tvrdí jen ti, jejichž mentalita se zastavila v 80. letech XX. století. Jenže Fukuyama se spletl: žádný konec dějin se nekonal, dějiny se nikdy nezastaví. Jen stereotypy mají tuhý kořínek.
16. 08. 2007 | 10:09

Pepa Řepa napsal(a):

To -m-
děkuji za kompliment. Fukuyama není můj oblíbený autor. Spíše Kissinger, Huntington nebo Zakarya.
Jsem rád, že alespoń vy jste nezamrzl v 80 letech a sdělíte mi svou představu, o které spojence by se měla opírat Evropa v 21. století?

Doufám, že po reakci EU na události na Balkáně nepřijdete v verzí, že si ČR nebo EU vystačí sama, nebo s idealistickou verzí o všeobjímající lásce a spolupráci.

Tedy konkrétně: Na které potenciální mocnosti se máme orientovat? USA, Rusko, Čína, Indie,Irán,Brazilie, Arabský svět?
Děkuji za odpověď.
17. 08. 2007 | 18:37

-m- napsal(a):

To: Pepa Řepa
Neberte to osobně, jen diskutujeme. Pokusím se stručně odpovědět.

Asi Vás překvapím, když Vám řeknu, že doufám, že naším hlavním spojencem nadále zůstanou USA. Je projevem typického českého odezdikezdismu myslet si, že když tvrdě kritizuji přítele, přestává být pro mne přítelem. V mém pojetí je spíše opak pravdou: říct někomu, že dělá chybu, je cennější, než ho nekriticky poplácávat po ramenou (a třeba si i pokrytecky myslet opak). Bushova zahraniční politika je naprosto pomýlená, ale USA - to není jen Bush jr. Jeho působení je zaplaťpánbu časově omezené a snad po něm nastoupí někdo, kdo bude svá zahraničně politická rozhodnutí zvažovat konsekventně.

Co se týče Ruska, není dobré tlačit ho do izolace, resp. do spolupráce s Čínou, s níž by mohl vytvořit vojensko-ekonomický euroasijský blok. Rusko je lépe mít takříkajíc na očích, což věděl už starý Bismarck, který si ho svázal spojeneckými smlouvami. (A po něm musel přijít arogantní hlupák Vilém II., který neměl o diplomacii ani páru a který umožnil sblížení Ruska a V. Británie + Francie - a kam to dospělo, všichni víme: bipolární rozdělení Evropy a I. svět. válka.)

Bipolární vidění světa je snad to nejnešťastnější, co nás může potkat. Vede to vždy k napětí, k soutěžení ve zbrojení atd. To je to, kam Bushova necitlivá politika směřuje a v čem vidím obrovské nebezpečí. Proto si myslím, že naším spojencem jsou USA, ale mohlo by jím být i Rusko. Ostatně ještě donedávna nebyla tato představa tak bláhová - o éře Jelcin-Clinton nemluvě.

A perlička na závěr: Tento týden jsem slyšel v rohlase, že by se mělo pracovat na "uvolňování napětí". Když jsem tento termín z doby studené války slyšel, polil mě studený pot. Snad už pochopíte proč.
18. 08. 2007 | 09:17

jirka 123 napsal(a):

zajímalo by mě, jestli to ti političtí autoři bogů vůbec píšou - taková smršť kritiky, třeba že oprávněná...
18. 08. 2007 | 13:06

jakub napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela, pane Paroubku, vznášel by jste se na oběžné dráze Marsu.
18. 08. 2007 | 14:45

Pepa Řepa napsal(a):

To -m-
vidím, že se příliš nelišíme.Jen mně připadá příliš módní házet všechno na Bushe.Je nereálné snažit se o implantaci demokratického systému do muslimského světa, v tom je válka v Iráku bezvýchodná.Henry Kissinger by asi řešil situaci jinak. Snažil by se využít rozporů mezi šíty a suniti, měl by připravenou náhradu za Sadámma.
Řezník za řezníka.

Na druhou stranu, co by se stalo, kdyby se vpád do Iráku nekonal?Na Balkáně by bylo o několik tisíc mudžáhidů víc, v Izraeli by přibyly atentáty, možná by se zopakovalo 11.září zvýšila četnost teroristických akcí v Evropě.
Zásadní chybu vidím v zásahu USA na Balkáně proti Srbům.Madelaine byla ještě větším neštěstím než Condi.

Klasické bipolární vidění světa skončilo tím, že během krátké doby bude několik velmocenských hráčů v globální politice.Myslím, že přijde doba různých dočasných aliancí.Teď se mluví o ose Moskva-Teherán-Pekin, na druhou stranu dochází k vojenské spolupráci USA s Indii atd.Toho bych se neobával.Rozpory mezi jednotlivými civilizacemi jsou příliš veliké, koalice jsou účelové.

Myslím, že USA chtějí zachovat určitou vojenskou přítomnost v Iráku i v Afgánistánu.Vážnou hrozbou je Irán a hlavně Pákistán.Mušaraf může padnout zítra.Pak nastane v muslimském světě dominový efekt.S muslimskou importovanou pátou kolonou v zádech to bude roztomilé.

Když jsme u těch autorů, občas se vracím k Huntingtonovi. Je fascinující, že kniha byla napsána před 11.září. Dokonale popsal rozpad Balkánu, ale i rozpolcenou Ukrajinu. A to dávno před tou jejich oranžovou, nebo já nevím jakou revolucí.

Rusko bude problémem, stejně jako v minulosti. Smlouvy ano, ale moc na ně nespoléhat.K medvědovi není dobré přibližovat se.To bych ponechal rodině Berousků.
18. 08. 2007 | 20:04

jim napsal(a):

20. 08. 2007 | 12:45

oro napsal(a):

Je smutné, že pravicoví voliči mají slovník takový jaký mají. Samé lži, nadávky, fráze jako u politiků, nic konkrétního. To je vidět, kým obsazují funkce. Samí tak zvaní "bílý koně". Tito lidé jsou použitelní jenom k hulváckosti včele s některými novináři a s panem Fischerem. Tito lidé obzvlášť vynikají v polopravdách. Tak jak to dělali komunisti, ale ne všichni. Mezi nimi byli i slušní lidé. Lidi pamatujte si jména lidí, kteří tuto situaci šíří a o ni tak píší. Budou jednou převlékat kabáty. Na každého jednou dojde. To je život. Poučte se z minulosti. A tito lidé budou nejvíc horovat opak až se to zvrtne. Každá špatná situace nevydrží a obzvlášť teď, když jsme vstoupili do Evropy. To se nepodařilo ODS zhatit i když o to usilovali. Chtěli si s námi dělat co oni uznají za vhodné jako před revolucí. Chtěli EUro co nejdřív, aby se mohli odstěhovat do ciziny, ale teď jim to překazilo vládnutí, protože si asi před volbama mysleli, že brzy zbohatnou. Teď vidí, že to tak rychle nepůjde.
23. 08. 2007 | 15:01

Prokeš Ladislav napsal(a):

Pane Paroubku,jen několik vět.Vy nejste hloupý člověk ale velice zlý.Mezi stejnými jako jste vy máte velké ambice dosáhnout všeho co si vymyslíte.Jsem už dlouho ve starobním důchodu,něco už si pamatuji,ale vy jste dal flek všem politikům i minulého režimu v mstivosti,diktátorství,lživosti,nadutosti,nemorálnosti a všech špatných lidských vlastnostech. S Vámi bych nechtěl žít ani na stejné planetě.Gottwald a Husák byli proti Vám břídilové.
23. 08. 2007 | 15:02

Jirko, ať ti nezaskočí napsal(a):

23. 08. 2007 | 15:22

F. napsal(a):

Pane Paroubku,
kdybyste si uvědomil, že funkcí stranického plátku (např. MF) neni informovat, ale politicky vzdělávat, tak byste se přestal nad některými hloupostmi zbytečně rozčilovat.
Prostě vemte na vědomí, že je to určeno čtenářům jisté mentalní úrovně.
23. 08. 2007 | 15:46

mar napsal(a):

Píši Ladislavu Prokešovi.
Opět samá fráze. Určitě jste volič ODS a bývalý komunista, proto máte takové vyjadřování, nic konkrétního tak jak to bylo před rokem 1989. Vy se nezapřete. Kde nebo kdy jste zlikvidoval knížku KSČ?
23. 08. 2007 | 15:47

JC napsal(a):

Píši Ladislavu Prokešovi.
Velmi kvalitní analýza povahových rysů Jiřího Paroubka.
Napsal jste to slušně a bez urážek.
Jste moudrý muž, který má životní zkušenosti.
23. 08. 2007 | 15:56

JC napsal(a):

oro - smutné je číst ty vaše dedukce.
23. 08. 2007 | 16:10

JC napsal(a):

F - Pan Paroubek si uvědomil, že jako řadový poslanec již nemá ty páky co měl jako premiér,když se snažil rozhodovat, kdo co bude říkat v rádiu a kdo co bude psát v novinách.
Nezbývá mu nic jiného než se rozčilovat.
23. 08. 2007 | 16:13

Satan napsal(a):

Z premiéra se stal derniér. Ano Paroubku, tam je tvoje místo
23. 08. 2007 | 16:20

Karel napsal(a):

Z většiny komentářů čiší jednoznačně jediné: Jak ten Paroubek těm modrým mozkům šíleně vadí... Máte osinu v zadku, co? Takže se zmůžete jen na sprosté urážky a podrazy - ostatně máte vzory ve špičkách vaší Strany, že?
23. 08. 2007 | 19:38

Uhlíř napsal(a):

Kdyby vadil modrým mozkům bylo by hej, ale už vadí 90% obavaatelstva včetně školáků.
Nastal čas odejít.
Kdysi se řákalo heslo Na Štěpána - bez Štěpána.
Dnes letí na Vánoce bez Paroubka.
23. 08. 2007 | 19:49

SKEPTYK napsal(a):

Už se to brzy vyřeší, jakmile se spustí cestování do vesmíru v česku. Náš milovaný pan Paroubek se odsune na svůj pozemek na Měsíci, který si tam zakoupil a bude tam se svými Marťany vládnout! Tak nač ta křeč!
23. 08. 2007 | 20:29

Lech napsal(a):

Pan Paroubek je tlustý. Nemyslím Vlastu Tlustého z ODS.
23. 08. 2007 | 22:44

Ing. Kamil Obluk napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela... soudruhu Paroubku, tak by zviditelnila hospodské burany vašeho střihu... S pozdravem.. Kamil Obluk.
P.S. To máte opravdu takový mindrák??
24. 08. 2007 | 02:12

pehe napsal(a):

Je třeba si uvědomit, že Paroubek nikdy žádné volby nevyhrál!!!Vždy byl někam dosazen anebo se tam vecpal. Skutečně by nám mohl konečně napsat proč chodí pořád s ochrankou jako Al Capone. A úvodní odstavec jeho článku svědčí o obyčejné chvástavé omezenosti, hlouposti a divného pocitu bezdůvodné nadřazenosti. Taky by se dalo psát o neveselém dětství cikánských dětí...ale takovou blbost nikdo psát nebude. To jen Paroubek se ukazuje ve své podstatě. Ale ten pád přijde.
24. 08. 2007 | 08:35

Ftip napsal(a):

Přijde chlap do baru, kde obsluhuje barman - robot. Natočí mu perfektní pivo a zeptá se ho, jaké má IQ.
Chlápek odpoví, že někde kolem 150. Barman se s ním plynně začne bavit o kvantové fyzice, globálním oteplování, makroekonomice, nanotechnologiích...
Chlap je z toho celý vedle, tak si říká, že ho vyzkouší. Jde domů, převlékne se a vrátí se do baru. Barman mu opět natočí perfektní pivo a ptá se na IQ.
Chlápek řekne, že má kolem stovky. Robot s ním začne kecat o ženských, o fotbale, o autech...
Chlapovi se to hrozně líbí, tak jde zase domů, převlékne se a vrátí se do baru.
Obdrží opět perfektní pivo a obvyklý dotaz. Tentokrát řekne robotovi, že má IQ 50.
Na to se barman nakloní až k němu a pomalu, ale skutečně pomalu říká:
"Poslyš, příteli, ale ten Paroubek je fakt dobrej, že jo?"
24. 08. 2007 | 09:03

Dan napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela, tak Vy lítáte, soudruhu předsedo.
24. 08. 2007 | 09:10

woodoo napsal(a):

Petra Fišera vůbec nemusím, ale přečetl jsem si ten článek a nezbývá než s p.Fišerem souhlasit.
Rovněž včerejší článek v LN od p.Plesla byl velice výstižný a otevřel mi některé další nuance povahy druhořadého politika J.Paroubka...
24. 08. 2007 | 10:07

Honza napsal(a):

Paroubek na hrad - je ze všech nejlepší!!!
24. 08. 2007 | 10:18

JC napsal(a):

Honza - A těď tu o perníkové chaloupce.
24. 08. 2007 | 10:51

JC napsal(a):

haNA - Hurá, co jiného.
24. 08. 2007 | 10:52

Al napsal(a):

Pane Paroubku, vážím si moudrosti našich předků vyjádřené v příslovích. Na Vaši osobu se jich hned hodí několik, doporučím asi panu předsedovi PS Vlčkovi aby některá z nich použil při zasedání parlamentu PS. Například: potrefená husa se vždycky ozve. Nebo: kdo jinému jámu kopá sám do ní padá. A konečně asi nejtrefnější: Na každé prase se najde jednou řezník. Nechápu, jak socdem můžem mít v čele takové tele. Hele rým ...
24. 08. 2007 | 11:44

Karel 22 napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela, soudruhu Paroubku, tak opravdu hlasujete s Marťany. Ale stejně kladně hodnotím fakt, že jste si své narozeniny zaplatil ze svého. I když dle ceny cca 300 na osobu si myslím, že buď jste se tam cpali utopenci a zapíjeli je pivem NEBO šlo o daňový únik.
24. 08. 2007 | 11:45

miloslav holub napsal(a):

Pro Paroubka - na každou svini se vaří voda, ty daremný paroubku
24. 08. 2007 | 12:44

jan napsal(a):

Jyrko, ty jsi fakt komik. Před chvílí jsi prohlásíl, že Hovorka je člověk se sociálním cítěním, žádný přeběhlík a kreatura jako Pohanka a Melčák. Ty mě fakt bavíš
24. 08. 2007 | 14:25

Jan Koza napsal(a):

A je třeba, pane Paroubku, doučit se češtinu. Není možno psáti "...aby (to) nepřejímaly další média...". V rodě středním, čísle množném jest nutno použít v přísudku zakončení "-a", tedy "...aby (to) nepřejímala další média...". Procvičujte mluvnici s milenkou. Jan Koza
24. 08. 2007 | 19:41

bigjirka napsal(a):

Jene Kozo, pro milenku je česká gramatika vesnicí vysoko v Andách...
24. 08. 2007 | 22:00

Anna napsal(a):

To pehe

nic jste pane pehe nepochopil.Pan Paroubek chodí pořád s ochrankou proto, aby ho obdivovatelé samou láskou neumačkali.

A já se ptám řečnickou otázkou:Kdo zaneřádil naši republikou tou pravdou a láskou? Kdo pane pehe? Přemýšlejte.
25. 08. 2007 | 08:02

eda napsal(a):

Kdyby hloupost nadnášela, tak nám pan Paroubek odletí opravdu k těm marťanům.
25. 08. 2007 | 13:49

saša napsal(a):

Já Paroubka nikdy moc nemusela, ale poslední dobou je skutečně mimořádně směšný.
25. 08. 2007 | 17:16

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

pro některé je to možná nová a nepříliš dobrá zpráva, nicméně na těchto stránkách se neuráží, ale diskutuje. Urážlivé případně vulgární texty mažu a v případě opakování znemožnuji autorům přístup z jejich IP adresy.

To samé se týká nepřípustného zvýrazňování textů psaním celých příspěvků velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 08. 2007 | 00:01

jirka napsal(a):

Vážení myslím že naši volení zástupci jsou pouze obrazem národa.Nenalhávejme si že když tam budou jiní bude to lepší.K tématu Paroubek lze říci jen to , že se pašík dostal ke korýtku a nepůjde dokud v něm bude alespoň trochu šrotu.Je to jen nebezpečný žvanil z řad druhořadých funkcionářů bývalé státostrany i když nebyl její členem.
26. 08. 2007 | 10:54

Marta napsal(a):

koukám, jak většina národa Paroubka nesnáší. Doufám, že o tom soudruh Paroubek ví.
26. 08. 2007 | 16:34

oko napsal(a):

Dobrý večer všem i panu Paroubkovi,
nevím zda pan Paroubek si čte tyto komentáře a pokud ano, tak doufám že tyto komentáře využije pro image ČSSD. Pana Fishera neznám a k článku že jste buldozer tak Vám vzkázat že pan Fischer je pro mě pisálek bez významu.Když já budu hodnotit vývoj v ČSSD jako občan,tak předseda Zemana alkoholik,Špidla nevýrazná osobnost,Gross přivedl stranu do největší krize, Paroubek opravdu stranu vyvedl s krize. Že jste to neměl lehké, to ví jenom lidé kteří se pohybují v politice.
Bohumínský sjezd si předsevzal zákaz spolupráce s KSČM a to byl výmysl Zemana. Nevím o žádné další levicové straně a při tom do ČSSD nalezlo plno bývalých aparátčíků KSČ.Do konce v Ostravě je místopředseda krajského výboru ČSSD ing. Miroslav Fojtík,který veřejně podporuje ODS jak v Karviné tak Havířově nebo v Těrlicku.Je to výsměch pro voliče ČSSD.A vrchol bude jak bude krajský předseda, tak to volby určitě prohrajete.Moje velká rodina a přátele už ČSSD volit nebudou. Strana by se měla od bývalých komunistů a hlavně nomenklaturních kádrů očistit.
26. 08. 2007 | 20:49

Henry napsal(a):

Bratře Paroubku, prosím znovu pojednej o významu Vítězného Února 1948. Zdá se mi, že valná část národa zapomněla na tvou detailní studii tohoto fenoménu.
26. 08. 2007 | 21:37

Kryton napsal(a):

Pokud změna loga je "jeden z klíčových materiálů modernizace ČSSD", pak se myslím slušní občané této země nemají čeho bát.

Paroubek si (dle svých slov) bude se socdem ještě 5-7 let hrát a jakmile pochopí realitu i dopady svého působení, "předá ji", jak dnes naznačuje.

Švédský model "permanentních reforem"? Jistě, to se to permanentně reformuje v zemi s takovým bohatstvím a nezatížené 40 lety absolutní totality, tak hezky v časopisech chválené různými bratry Paroubky.
27. 08. 2007 | 01:44

jsem1 napsal(a):

reformou je neplatit daně, protože dávat peníze této partičce by měl být trestný čin...až se politici umoudří, tak bych se k něčemu podobnému jako daně vrátil
31. 08. 2007 | 17:54

Vladimír napsal(a):

Být na vašem (male v, protoze ignorantům nepíši velké V) místě, soudruhu Paroubku, naučím se nejprve česky (nominativ plurál od neutra má koncovku "-a"!!!). Přikládám jen opravdu malou poznámku (vzhledem k mé poznámce o ignorantství): mám dojem, že se v současné době, apeluje na titul vašeho článku, vznášíte VELMI VYSOKO!
02. 09. 2007 | 12:21

Vladimír KAMEŠ napsal(a):

Vážený pane,
snad bude vhodné se vrátit k zásadnímu stanovisku,jaká je vůdčí myšlenka ČSSD. Ostatní strany, žel, nemají a nesledují svoji ideu. Nemají ji. Lidé ale potřebují IDEU, pro kterou by byli ochotni žít, uskutečňovat ji a prosazovat. " SOLIDARITA LIDSKÉHO RODU " - TO JE MYŠLENKA, která může zachránit lidstvo, Evropu a ČR před katastrofou, kterou chystá v malém společenství egoismu kolem zakladatele ekonomické tragedie v ČR a ve velkém strategie životních zájmů v USA v čele s tragikomikem Bushem.
Vložte do svého programu IDEU - přijměte myšlenku shromáždění lidí dobré vůle - křesťanů i členů ostatních náboženství, a zasaďte se o naplnění programu " Vyvážení práva a povinnosti jednotlivce a společnosti". Jedině Vy máte takovou možnost, Vy osobně a Vaše ČSSD.
10. 09. 2007 | 16:12

Vladimír KAMEŠ napsal(a):

Stát je ve stejné situaci, jako běžný podnikatel. Úspěšný podnikatel se snaží ZVÝŠOVAT příjmy, aby mohl zvyšovat výdaje. To je základ růstu a kvality. Snižovat příjmy není cesta ke snižování výdajů. Keyness hovoří o rozšířené reprodukci. Pseudoekonom Venca Klaus dostává čestné doktoráty ne za svoje vědecké dílo, ale za likvidaci průmyslu a obchodu v ČSR, za otevření trhů a za servilní chování vůči mnohdy anonymním společnostem, ale i známým darebákům kuponové privatizace. Je na čase změnit ekonomickou strategii, ale i strategii politickou. Daně v Německu, Švédsku - celé EU mimo podbízivé chudé režimy ve východní jsou dominantním dobrým zdrojem státního rozpočtu - stát je bohatý a sociálně vstřícný, protože zde existuje "SOLIDARITA LIDSKÉHO RODU" - jak vůči vlastním občanům, tak vůči občanům přistoupivších zemí východu Evropy, ale i vůči občanům třetího světa. Dominantní hlupáci vlády mají klapky na očích a řvou - "..čím hůře, tím lépe.."- nejen řvou, ale tak se i chovají.Je načase změnit tento fašistický režim se stejně fašistickou právní a správní strukturou a nastolit zde demokracii na základě " SOLIDARITY LIDKSÉHO RODU" a "VYVÁŽENÍ PRÁVA A POVINNOSTI JEDNOTLIVCE A SPOLEČNOSTI"
10. 09. 2007 | 16:30

Hektik napsal(a):

Kdyby hloupost opravdu nadnasela, tak bychom tady hlavne nemeli tento krasny prispevek.
22. 10. 2007 | 16:55

Martin... napsal(a):

tak už tě neuvidíme neb odletíš jako střela...
25. 10. 2007 | 00:16

通販 napsal(a):

今日みつけたサイトは<a href="http://www.fudousangel.com/">賃貸 住宅</a>も<a href="http://www.fudousangef.com/">収益物件</a>も<a href="http://www.fudousan-no1.com/">不動産 賃貸</a>も<a href="http://www.chintai-1ban.com/">賃貸マンション</a>も<a href="http://www.sintiku-no1.com/">新築マンション</a>もしっかりカバーしてありすごく充実したさいとでもちろん<a href="http://www.fudousantousi-no...">投資</a>を目的の方や<a href="http://www.tokyo-no1.com/">リフォーム</a>をしたい人もすごく参考になるだう。ところで今,SEO対策などいまはやっているが<a href="http://www.president-partne...">ホームページ制作</a>会社にいらいしてもうまくはいかないようだ。最近私は、<a href="http://www.presidentpartner...">資産運用</a>にこっていて税金対策に<a href="http://www.interior-no1.com/">インテリア</a>を集めている。もちろん<a href="http://www.no1-fashion.com/">ファッション</a>にこだわり<a href="http://www.brand-no1.com/">ブランド</a>品や<a href="http://www.sitagi-no1.com/">下着</a>,<a href="http://www.sitagi-no1.com/">ランジェリー</a>にはこだわりがある。 <a href="http://www.kesho-no1.com/">化粧品</a>も<a href="http://www.kesho-no1.com/">ダイエット</a>用品高価なものがよく<a href="http://www.kagu-no1.com/">家具</a>も最高級しか買わない、先日<a href="http://www.daikenf.com/">海外旅行</a>にいってきてお土産に<a href="http://www.gaisha-no1.com/">外車</a>と<a href="http://www.jewelry-no1.com/">結婚指輪</a>と高級<a href="http://www.tokei-no1.com/">時計</a>をかったが、日本でしらべたら<a href="http://www.1-no1.com/">通販</a>ですごく安く売っていた。 物件探しは<a href="http://www.a-fudosan.jp/">広島 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/">岡山 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/are...">松山市 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/are...">香川県 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/are...">徳島 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/are...">高知 不動産</a> <a href="http://www.a-fudosan.jp/are...">高松 不動産</a>をフルカバーしてます大手で <a href="http://272003.sintiku-no1.com/">和歌山</a> <a href="http://776126.sintiku-no1.com/">富山</a> <a href="http://78239.sintiku-no1.com/">滋賀</a> <a href="http://782821.sintiku-no1.com/">石川</a> <a href="http://87201.sintiku-no1.com/">山梨</a> <a href="http://kajsi.sintiku-no1.com/">新潟</a> <a href="http://333.fudousantousi-no...">沖縄</a> <a href="http://4333.fudousantousi-n...">大分</a> <a href="http://55.fudousantousi-no1...">鹿児島</a> <a href="http://555.fudousantousi-no...">宮崎</a> <a href="http://5555.fudousantousi-n...">熊本</a> <a href="http://19292.tokyo-no1.com/">高知</a>
18. 10. 2008 | 04:17

auto insurance rates comparison napsal(a):

Hi there, I discovered your blog by means of Google at the same time as looking for a comparable subject, your site came up, it appears to be like good. I have bookmarked it in my google bookmarks. <a href="http://topautoinsurancerates.net/">online auto insurance rates</a>
16. 10. 2011 | 04:55

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy