Můžeme ignorovat světovou velmoc?

21. 09. 2007 | 16:30
Přečteno 7845 krát
V části českého tisku jsem se dozvěděl, že delegace „modernizátorů ČSSD“ v čele se mnou, přijela do Číny vlastně upevňovat komunistický režim. Rádoby ironický podtext však není v této souvislosti vůbec na místě. Před krátkou dobou byla v Číně na státní návštěvě německá kancléřka Angela Merkelová. Nevšimnul jsem si, že by se sešla s někým jiným, nežli s představiteli KS Číny, kteří mají také státní funkce.

Ostatně pošklebování není na místě, ani v tom směru, že snad toto je má první zahraniční cesta coby předsedy ČSSD. Nedávno média zveřejnila mou fotografii z bruselského letiště s Petrou Kováčovou. Nebyli jsme na výletě. Zúčastnil jsem se pravidelného setkání lídrů Strany evropských socialistů. Toto setkání se uskutečňuje vždy před setkáními Evropské rady. Tedy většinou jednou za čtvrt roku. Navštívil jsem v posledním roce také dvakrát Rakousko a setkal jsem se s rakouským kancléřem Gusenbauerem i se starostou Vídně Häuplem, jedním z nejvlivnějších rakouských politiků. Stejně tak se setkávám na pravidelných osobních schůzkách se slovenským premiérem Ficem. Delší dobu jsme v české sociální demokracii připravovali dohodu o strategické spolupráci s německou sociální demokracií. Tedy s jednou z nejzkušenějších a nejmodernějších stran Socialistické internacionály. S německou SPD chceme koordinovat postupy v oblasti zahraniční, zejména evropské politiky. Chceme vytvářet s jejich pomocí a radou vnitrostranický vzdělávací systém české sociální demokracie. Dodávám, že na podzim pojedu do Německa několikrát nejen já, ale v prosinci se setkají v Berlíně vedení obou těchto stran. Připravuji také privátní návštěvu bývalého kancléře Německa Gerharda Schrödera v Praze. Jsme osobní přátelé a určitě se budeme při našem setkání věnovat i politice a spolupráci obou sociálně demokratických stran – české a německé.

V minulém týdnu se v Praze sešli lídři středoevropských sociálně demokratických stran. Věnovali se přípravě společných stanovisek k problematice protiraketového systému USA ve střední Evropě, k možnostem modernizace sociálního státu, k energetické politice a také k integraci Evropy. O tom, že setkání soc. dem. lídrů v Praze, včetně několika premiérů, bylo velkým politickým úspěchem ČSSD, může pochybovat jen zcela proti sociální demokracii zaujatý člověk.

Po cestě z Číny se krátce zastavím na kongresu britské Labour party a předpokládám, že se setkám s premiérem Gordonem Brownem. A v polovině listopadu navštívím Spojené státy. Budu jednat v Pentagonu, se členy amerického Kongresu i s představiteli Demokratické strany USA. Jde nám o to, navázat neformální vztahy s touto velkou politickou stranou. Myslím, že zahraniční vztahy ČSSD jsou velmi vyvážené i členité. ČSSD dává svou zahraniční politikou najevo dostatečný odstup od politicky vládní koalice. A současně ukazuje vlastní alternativu řešení v této oblasti.

A nyní zpět k Číně. Někteří naši novináři vidí za každým rohem komunisty. Čínští komunisté otevírají svou zemi světu. Nemusí mi být sympatický jejich způsob řízení společnosti. Nicméně Čína dosáhla pozoruhodného hospodářského rozvoje, který je doprovázen nezpochybnitelných růstem životní úrovně širokých čínských vrstev. To je v Číně viditelné na první pohled. Stejně tak jako např. problémy v oblasti životního prostředí. Nikdo z čínských představitelů, se kterými jsem měl možnost hovořit, např. nezpochybňuje globální oteplování. Tedy, na rozdíl od některých významných českých politiků.

V Číně je vedoucí silou komunistická strana. Chceme – li s Čínou hovořit, a já myslím, že je to užitečné, musíme jednat s jejími představiteli. A těmi jsou komunisté. A proč vlastně jednat? Třeba proto, abychom snížili vysoké záporné saldo, které máme v obchodě s touto zemí. Ale je samozřejmě možné Čínu ignorovat. Jen to není praktické. Při své cestě jsem navštívil také provincie Sčchuan. Poslední českou delegaci před mou návštěvou vedl do této provincie letos v dubnu středočeský hejtman Petr Bendl. A jeho cesta měla konkrétní výsledky. A já to vítám. Titíž pravicoví novináři, kteří mě napadají, že jedu do Číny jistě pochválí pana Bendla za politické mistrovství. Zkrátka, když dva dělají totéž, není to totéž. Myslím, že nezavírat oči před skutečností je normální metodou práce, byť je pro někoho nepříjemná. Jde totiž o to hledat v rámci národního zájmu co nejlepší řešení a nikoliv nepřátele.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Fanda Ratha napsal(a):

Muzeme. A nebo aspon muzeme rict ze uz o ne nestojime. Reagan donutil SSSR zbrojit az se tehdejsi Sovetsky svaz ekonomicky polozil na lopatky. A to mel tu samou ropu jako ma dnes. Me se libi nazory levicaku co tvrdej ze je to dnes jine. Houby! Putin zase zacal zbrojit. A zase se dopousti stejne chyby jako Braznev a ti pred nim. USA to prezije nove Rusko ne. Staci se podivat na statistiky. V Rusku zije skoro 40 procent obyvatel pod urovni chudoby. Budou stastni ze Rusko vydava vic na zbrojeni nez na chleb?

Jinak k clanku soudruha Paroubka. Zase to same. To se v Cine nic nenaucil?
21. 09. 2007 | 16:46

m&m napsal(a):

Tak, pořádně se obrnit, za chvíli bohužel přijdou plivance.
21. 09. 2007 | 16:47

m&m napsal(a):

Fanda Ratha: V ODS se ještě "soudruhuje"? Síla zvyku?
21. 09. 2007 | 16:48

Marty napsal(a):

Kdyz pana Paroubka nikdo nepochvali, tak se musi pochvalit sam :)
21. 09. 2007 | 17:02

Lover napsal(a):

A kdo je ta Petra Kováčová?
21. 09. 2007 | 17:11

Fanda Ratha napsal(a):

to m&m
Nevim jestli se v ODS porad soudruhuje, ale podivej se na tohle cukratko.

Poslanci s komunistickou minulosti za CSSD

Jan Kavan, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno, styky s StB
Zdenek Skromach, 1982 - 1989 clen KSC
Jiri Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Jaroslav Tvrdik, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Eduard Zeman, 1966 - 1970 clen KSC
Jaromir Schling, 1981 - 1989 clen KSC
Michal Kraus, 1984- 1991 clen KSC
Jiri Vaclavek, 1964 - 1968 clen KSC
Frantisek Strnad, 1984 - 1989 clen KSC
Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 clen KSC
Pavel Dostal, 1962 - 1969 clen KSC
Karel Splichal, 1983 - 1989 clen KSC
Miloslav Vlcek, 1983 - 1989 clen KSC
Petr Ibl, 1984 - 89 clen KSC
Milos Melcak, byl clen KSC, presne obdobi nezjisteno
Josef Smykal, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno
Jan Mladek, 1987 1989 clen KSC
Josef Smykal, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno
Jan Mladek, 1987 1989 clen KSC
Jaroslav Palas, 1980 - 1990 clen KSC
Milada Emmerova, 1966 - 1969 clenka KSC
Antonin Sykora, 1983 - 1989 clen KSC
Rudolf Tomicek, 1967 - 1990 clen KSC
Hana Sediva, 1979 1990 clenka KSC
Vladimir Lastuvka 1966 - 1969 byl v KSC
Josef Kubinyi - do roku 1990 clen KSC
Robert Kopecky, 1981 - 1989 clen KSC
Alfred Michalik, do roku 1990 clen KSC
Oldrich Nemec, 1976 - 1990 clen KSC
Ladislav Skopal, 1983 - 1989 clen KSC

Nerozumim tomu cukratko. Mas cleny ODS co drzeli pred 1989 legitimaci KS? Rad se od tebe neco naucim.
21. 09. 2007 | 17:18

unknown napsal(a):

Vážený Pane Paroubku.

Velmi mně těší, že se Vám na výletě líbilo. Kdo by se nechtěl podívat do Číny. Kolikpak našich podnikatelů asi jelo s Vámi, kterým jste svým luzným zjevem otevřel cestu negativní saldo změnit.Kecy,kecy,kecy - ty si nechte na koledu a zbytečně netrácejte prostředky daňových poplatníků.
21. 09. 2007 | 17:22

Fanda Ratha napsal(a):

Me zajima jak se sebezvany predstavitel CR choval v Cine. Je zajimave ze se sebou nevzal sveho stinoveho ministra zahranici Zaoralka.Ale urcite si se sebou vzal "tlumocnici". Ptal se Paroubek na citlivou otazku neustaleho porusovani lidskych prav? Se vsadim ze ne. Udelal si vylet za penize danovych poplatniku. Je to smesne a trapne. Nedivim se ze v CSSD se ozivaji stale vic lide kterym Paroubek jde proti srsti.
21. 09. 2007 | 17:42

bara napsal(a):

Prosim pana autora, aby se jeho blogy neskladaly pouze z komentaru k vyrokum o jeho aktivitach, pripadne jeho blizkych v tisku. Kdo by si mohl prat lepsi namet na blog, nez navstevu Ciny, treba: Co jsem videl v Cine. Nebo: soucasna Cina myma ocima.
Tady jsem se o Cine nedovedela zhola nic.
21. 09. 2007 | 17:42

Frante napsal(a):

Málokdo to ví, ale v posledních měsících jsem navštívil Polsko, Slovensko a Itálii. Před Vánocema možná pojedu lyžovat do Francie
21. 09. 2007 | 17:44

BREŽNĚV L.I. napsal(a):

Ty chorošij tovarišč. Počemu ty nepojechal v Rosiju?
21. 09. 2007 | 17:46

IN napsal(a):

Pani Zuzana si konecne oddychla, kdy si oddychneme my?
21. 09. 2007 | 17:51

duch napsal(a):

Bohužel máte pravdu.
Většina z naších mediálních kouzelníků
si nevidí ani na špičku nosu.
21. 09. 2007 | 18:03

Jan napsal(a):

Jestli tam byl protestovat proti porušování lidských práv, tak to je v pořádku. Ale to silně pochybuji.Jinak by mne zajímalo, koho tam zastupoval.
21. 09. 2007 | 18:07

Kilo napsal(a):

S Kováčovou si udělal výlet. Ptám se za čí prachy?
21. 09. 2007 | 18:07

aha napsal(a):

Nechápu koho tam zastupuje, za koho tam mluvi, když není ve vládě
21. 09. 2007 | 18:09

radek napsal(a):

Pane Paroubku, Vy si vážně myslíte, že nějakýma kecema zabráníte zápornému saldu ?

Tak nám řekněte, co jste tam dohodl, aby k tomu snížení došlo !?

Odpovím si sám!
Prd !
21. 09. 2007 | 18:09

Bill napsal(a):

Jyrko, zase jsi lhal. Slíbil jsi do poloviny září kandidáta na prezidenta. Zase samý lži.
21. 09. 2007 | 18:11

Fanda Ratha napsal(a):

to Jan,

Pochybujes asi spravne. Uz jsem se ptal nad tebou tu samou otazku. Pupek si proste udelal vylet se svou tlumocnici. Nevzal se sebou ani sveho "ministra zahranici" Zaoralka. Na co ten vylet vlastne je?
21. 09. 2007 | 18:11

Fanda Ratha napsal(a):

Otazka pro m&m,

Proc jel Paroubek do Ciny?
21. 09. 2007 | 18:13

syn napsal(a):

Jyrka stále nepochopil, že už není premiér. Stále si drží ochranku a bodygardy . A teď jezdí po světě a nepochopil, že to nikoho nezajímá. Teda pokud to nejde z našich peněz
21. 09. 2007 | 18:14

Hasan napsal(a):

Další cesta bude Jyrko za Hugo Chavezem do Venezuely co?
21. 09. 2007 | 18:15

ferko napsal(a):

Doufám, že se mu žurnalisti pořádně podívají na finance.
21. 09. 2007 | 18:16

Xena napsal(a):

Ježiš, to byl klid, co byl v Číně. Že si ho tam nenechali
21. 09. 2007 | 18:18

jan napsal(a):

Paroubku, když odejdeš z čela ČSSD, slibuji, že je budu volit
21. 09. 2007 | 18:21

ok napsal(a):

Měl by se už naučit konečně jazyky, abychom mu nemuseli platit výlety s přítelkyní tlumočnicí.
21. 09. 2007 | 18:21

cicero napsal(a):

Ten paroubek je fakt nemocnej. Stále žije v bludu, že je vládní činitel. Je mi ho líto.A ještě se nechá vydržovat od mladé partnerky.Hnus
21. 09. 2007 | 18:23

aleš napsal(a):

Doufám, že po něm brzy půjdou financové.
21. 09. 2007 | 18:27

veno napsal(a):

Paroubku, stejně budeš zase druhej.
21. 09. 2007 | 18:29

Mišák napsal(a):

A ona Merkelová taky navšívila ÚV KSČ (pozn. ÚV KSČíny) jako Paroubek? "ČSSD dává svou zahraniční politikou najevo dostatečný odstup od politicky (pane, máte tady chybu!) vládní koalice. A současně ukazuje vlastní alternativu řešení v této oblasti." Pokud něco udělá jinak prezident, je oheň na střeše, dokonce mu Paroubek písemně nakazuje, že vlastní alternativu - nevládní, nikde nesmí ani zmínit. On totiž Klaus asi ČSSD nesahá na politickém žebříčku ČR ani po kotníky, samozřejmě ty Paroubkovy.
21. 09. 2007 | 18:31

lili napsal(a):

Paroubku, opravdu si myslíš, že by Schroder šel do vlády podporované komunisty? Nebo Merkelová?
21. 09. 2007 | 18:34

Monokl napsal(a):

Paroubku, I já jinak pravičák podporuji Klause nebo Pačese. Oba souhlasí s radarem, nechtějí referendum, euthanasii, a hlavně jsou pro reformy.Děkuji . Tomu se říká Paroubkovo Pyrhovo vítězství.
21. 09. 2007 | 18:41

T. Vlnka napsal(a):

Pan Paroubek v jeho výčtu bohužel opomněl jedno významnou schůzku v USA. Setká se i s Charlie Chaplinem. Budou hledat společnou cestu, jak snižovat saldo. je vcelku jedno jaké. Člověk se nad Vaším příspěvkem aspoň pobaví. Je vidět, že Vás intelektuálně ovlivňují nejen nejvýznamnější socialističtí politici současnosti, ale i skvělí komici. Nevím proč si někdo stěžuje na nákladnost Vašich cest? jsem přesvědčen, že díky nim výrazně ušetříme. Čím více budete cestovat, tím méně budete ovlivňovat domácí politiku a ekonomiku. A to se Česku vyplatí. Možná byste se už mohl věnovat jen a pouze naší obchodní bilanci s Čínou. Byl byste takovým českým patriotem jejího salda.

P.S. To, co jste napsal o zlepšování životní situace obyvatel Číny a poznámku o nepopírání globálního oteplování jste myslel vážně? Opravdu jste o tom presvědčen? Protože v tom případě existují dvě Číny. Jedna z nich je právě ta Vaše.

Mám ještě dotaz. Slyšel jste někdy pojem intelektuální poctivost? Myslíte, že se dá něco takové očekávat od politika?
21. 09. 2007 | 18:42

Patrick napsal(a):

Soudruhu, velmi se mylis, kdyz se nekdo posklebuje vasi levicove politice. Zde jde o orientaci levicove politiky socdem. Nikdo nic nema proti politice socdem, ktera ma koreny v evropskych dejinach. Ale socdem politika, orientovana na euroasijsky trend je nepripustna pro CR, jakoz i pro ostatni krajiny, ktere poznaly silu vlivu ruske boty na nasem, na NDR, polskem a slovenskem uzemi.
Problem smerovani socdem normalizace resp. modernizace neni v poradku. Zde je onen rozdil mezi stranami fungujicimi evropskym stylem a stranami, majici orientaci, respektujici totalitni styl vladnuti, vliv KGB, Stazi, komunistickych predaku.
Dobre videt na SPD. Strana, ktera diky Schröderovi bezrozmerne poskodila politiku EU neustalym se podbizenim Rusku, snahou orientovat energetickou koncepci EU na provazani s Ruskem, snahou o vytvoreni nove politicke osy Moskva-Berlin, za kterou stal Schröder.
Koncepci jeho politiky odmita Nemecko samo, Schröderovi nevadi spoluprace s byvalymi Stazi a KBG muzi s DDR casu.
Proto Nemecko radeji stvorilo velkou koalici, nez by znovu videlo Schrödera pri jeho antiamerickem tazeni, proti evropskym hodnotam a neustalym prunikum do casti Putinove schranky.
Diky Bohu za pani Merkel a jeji politiku pro zachovani evropskych hodnot a euroatlantickem spojenectvi v Evrope. Mimo jine pani Merkel byla v Chine uzavirat kontrakty, nikoliv na pratelskem posezeni se cleny komunisticke strany Ciny.
Rakouska a slovenska politika, nic vyznamneho. Trapas s rudovou smlouvou na posezeni sesti stredoevropskych statu, co do srovnani je shodna s vasim rudym projevem po volbach.
Jedinym pozitivem tzv.modernizace socdem v CR je vazba na exPM pana Blaira. Bohuzel, z jeho myslenek a orientace jste dodnes malo cerpal.
Anglie, vedoma si povalecneho vyvoje a evropske orientace si stoji tvrde za svymi dobytymi cili a neda se strhnout k podobnych experimentum a meneni orientace, jak to dovedete vy v socdem v CR, Slovensku nebo v Rakousku, nakonec mel rozum jen madarsky zastupce.
Proto doporucuji, modernizaci se ucit v zemich, ktere maji za sebou leta demokracie, nikoliv v zemich, ktere neustale utuzuji svuj autoritarsky rezim, jako nyni napr. Rusko.
21. 09. 2007 | 18:59

alan napsal(a):

"Nikdo z čínských představitelů, se kterými jsem měl možnost hovořit, např. nezpochybňuje globální oteplování. Tedy, na rozdíl od některých významných českých politiků." A co říkali, když jste mluvil o politických vězních, o mučených, zavražděných, o zničení Tibetu? Zpochybňovali?
21. 09. 2007 | 19:05

Fanda Ratha napsal(a):

to Patrick,

Comrade Paroubek may have difficulties understanding you.His language expert could be occupied by something else. Holidays, you know, lol. At the taxpayers expense.
21. 09. 2007 | 19:09

obr napsal(a):

nepodepisoval jsi se Jyrko v euforii jako "director" ? :) někam ty šibalský miliardy přeci investovat musíš..
21. 09. 2007 | 19:12

ALDO napsal(a):

Paroubek taky není úplně můj šálek kávy, ale jak byl v Číně soudruh Bendl z ODS, tak to bylo vpořádku a nebyl žádný mediální humbuk. Kdy už začnou být novináři z ódeesácké Prahy alespoň trochu objektivní.
21. 09. 2007 | 19:20

Fanda Ratha napsal(a):

ALDO?
Byl tam Bendl jako lateralni vyslanec CR? Aspon tak si myslim ze si rika Paroubek. Pupek si nak mysli ze tam nejak zastupuje CR. Neni to smesne? Pokud ne tak si tam jen zajel na vylet se svou milenkou za penize obcanu CR.
21. 09. 2007 | 19:26

alan napsal(a):

to ALDO: přečtěte si texty o Klausově návštěvě Číny v roce 2004. "Pravicoví novináři" Klause vytáčeli do běla.
Bendl jel do Číny jako hejtman s jasným zadáním. Není to nic moc pěknýho, jasně. Paroubek tam jel v roli alternativního premiéra a Kočová posílala zprávy o přátelství a upevňování vztahů jak z agentury Nová Čína...
21. 09. 2007 | 19:27

Fanda Ratha napsal(a):

Ale konec zertu. Co vlastne Paroubek v Cine dela?? Ma nekdo odpoved?
21. 09. 2007 | 19:28

Fanda Ratha napsal(a):

aldo?

Co je alternativni premier? To jako kdyby se neco stalo Topolankovi tak by ho zastoupil Paroubek?
21. 09. 2007 | 19:31

Fanda Ratha napsal(a):

Promin aldo,

Otazka byla na alana.
21. 09. 2007 | 19:33

radek napsal(a):

Myslím že návštěva pana Paroubka v Číně byla jedna z těch cest, která by se dala přirovnat k cestě senátorů a poslanců do Lisabonu.
Proč tam jeli ?
Jeli sbírat skušenosti s problémy, které mají Portugalci s přímořskými běženci.

To je fakt radost platit ty daně, když člověk vidí, jak to ta banda leje do kanálu!
21. 09. 2007 | 19:33

alan napsal(a):

to Fanda Ratha: ne, to znamená, že se chová ve světě tak, jako by jím opravdu byl.
21. 09. 2007 | 19:34

Fanda Ratha napsal(a):

Me napadaji cesty Zaoralka do Ostravy. Helikopterou. Ze se ta CSSD moc nemeni? Ale mozna v Cine prisel Paroubek na pecku na presidenta.
21. 09. 2007 | 19:36

Fanda Ratha napsal(a):

to alan,

Mozna tomu i veri.
21. 09. 2007 | 19:38

obr napsal(a):

ve skutečnosti je za Jyrkovou aktivitou to, že má ze svých zahraničních cest slušné diety. Jinak z těch 47tis/měsíčně své závazky nepoplatí..:(
21. 09. 2007 | 19:39

Fanda Ratha napsal(a):

to obr,

Paroubek junior to zvladne, lol.
21. 09. 2007 | 19:41

radek napsal(a):

Čína se prosazuje levnějším zbožím.Záporné saldo pan Paroubek vyřeší návštěvou.
Přemluví Číňany, aby místo svého levnějšího zboží, kupovali naše dražší.

No není to odborník k nezaplacení ?
21. 09. 2007 | 19:42

Mirek napsal(a):

ODSáci budou Paroubka sprostě napadat, ať udělá cokoliv. Modráci, jste opravdu primitivní dementíci, ten výkvět, co tu psal pod tento blog, to je teda síla. Místo toho, aby se mluvilo o přínosu, tak jen plivete a plivete.
21. 09. 2007 | 19:42

spectrumx napsal(a):

Internetová anonymita je lepší, než hospodské tlachy u piva. Tady si každý může odplivnout a nikomu to nevadí. Podle toho ovšem vypadá i zdejší úroveň. Ačkoliv mi Paroubkův slovník taky není po chuti a uznávám, že je prkenný, vetšina z vás tady potvrzuje jádro jeho blogu, totiž že jste tak zaslepení, že každému měříte jiným metrem. Nejen, že v Číně orodoval hejtman Bendl. Nedávno se tam producíroval i polobůh Václav Hradní. Že se tehdy nevzedmula vaše modrá starost o lidská práva a tamní politické vězně ?! A aniž bych tím chtěl dát Paroubkovi svůj hlas pro předsednictví socdem, ještě dopním zdejším chytrolínům další dvě opravy jejich častých velkohubých omylů: Ježto Paroubek není státní úředník a nešlo ani o cestu parlamentní delegace, necestoval za peníze daňových poplatníků, nýbrž za stranické, a to možná i včetně jakékoliv tlumočnice či tlumočníka. A potom bych si dovolil upozornit, že je běžné, když lídr nejsilnější opoziční strany udržuje zahraniční kontakty. Ono se v demokratických režimech kyvadlo obrací častěji, než v těch totalitních, a je praktické, když budoucí vládní garnitura udržuje v kondici kontakty, na kterých pak může stavět. Ale chápu, to už je pro pivní matematiku trochu složitá rovnice.
21. 09. 2007 | 19:43

straka napsal(a):

Proboha nedá se ta osoba nějak vypnout?
Noviny Paroubek, TV Paroubek, teď už i blogy modernizovaný Paroubek. Ať v Číně zůstane tam se mu bude líbít a kdyby ne do KLDR je to kousek.
21. 09. 2007 | 19:43

ALDO napsal(a):

Pánové, méně dětinských emocí a více věcnosti. Cokoli udělá Paroubek, je z toho pozdvižení a je to odsouzeníhodné. Proč, ptám se, nic víc. Předpojatost, jízlivé poznámky a emoce jsou vždycky škodlivé.
21. 09. 2007 | 19:44

Mleziva napsal(a):

Pane Paroubku, sice stojím na druhé straně barikády, ale dám Vám přátelskou radu: oslavou čínského komunismu do té své "nové" ČSSD moc mladých voličů nedostanete.
21. 09. 2007 | 19:45

Mleziva napsal(a):

2 straka: za žádnou cenu neotevírejte konzervu!
21. 09. 2007 | 19:45

radek napsal(a):

Modráci,vy tupci !!

Jdeme do hospody !

Musíme spláchnout ty inteligentní levicový keci.
A to pořádně !!!
21. 09. 2007 | 19:48

Fanda Ratha napsal(a):

to Aldo,

Me Paroubek bavi. Neni to krasny sasek? Nejlepsi je kdyz se snazi mluvit "necesky". To je primo k poukani.
21. 09. 2007 | 19:48

Andy napsal(a):

to Fanda Ratha

Paroubek je nebezpečný šašek.
21. 09. 2007 | 19:56

alan napsal(a):

to SPECTRUM X: "budoucí vládní garnitura udržuje v kondici kontakty, na kterých pak může stavět". no, to je to, co nás právě lehce znepokujuje...
21. 09. 2007 | 19:59

Věra napsal(a):

Byla by to velmi přínosná cesta, kdyby byla jednosměrná - pouze tam.
21. 09. 2007 | 20:00

obr napsal(a):

Mlezivo - s modernizací čssd je to podobné jako kdysi s tou "demogratizací" ksč...
21. 09. 2007 | 20:01

Mleziva napsal(a):

2 obr: No právě. Přivedou sem Tonyho Blaira jako cirkusového medvěda a dokonce zprzní doubledecker na oranžovo, ale ten největší tahák, se kterým vyhrál Blair volby, jeho program, zapomenou v Anglii.
Holt pech :o)
21. 09. 2007 | 20:13

jira z marsova napsal(a):

Damy a panove, nezda se vam tento bloger takovej nejakej "divnej"? Něco napise, ale uz se k reakcim tak nejak nezna. Tady to ma vyznam jen při VYMENE nazoru s autorem, jinak nemá cenu sem cokoliv psat.
21. 09. 2007 | 20:18

Martin S. napsal(a):

Fando, k tvemu prvnimu prispevku, ackoliv s tim odbiham od tematu. SSSR sice ropu mel, ale zapominas na jednu podstatnou vec - ropne soky. V dobe, kdy se Svaz po cela 80. leta ekonomicky propadal, byly ceny ropy a zemniho plynu na velmi nizke urovni a to hralo svoji roli.
21. 09. 2007 | 20:23

J. Švorčík napsal(a):

Klasická politická rétorika, která je běžná i v zahraničí. S Čínou chce být zadobře každý stát (včetně USA). Pokud by to p. Paroubkovi vyčítal nějaký pravicový významný politik, bylo by to licoměrné. Když to však napíše nějaký redaktor, neměl by se s tím p. Paroubek tak dojímat. Z jeho blogů mi připadá, že nedělá nic jiného, než že čte noviny a se všemi (včetně Blesku) polemizuje, pokud tam je jakákoliv zmínka o něm.
21. 09. 2007 | 20:47

lm napsal(a):

"Společnost GE ( General Electric, patrně třetí nejvýznamější firma USA )působí v Číně po více než sto let a jsme velice hrdí na to, že můžeme v této úspěšné spolupráci pokračovat a dodat pro olympijské hry špičková ekologická zařízení".Řekl viceprezident GE pro Asii a Čínu. Proto se GE podílí na příštích olympijských hrách ve více jak 335 projektech a je jedním z hlavních sponzorů her.
Tak nevím, já jsem se z veřejnoprávní televize o Číně dozvěděl jenom, že čínský venkov trpí písečnými bouřemi, Peking je ohrožen smogem a pozůstalí po neštěstí v dolech vyplenili kanceláře dolu, prostě země, kam slušná noha nevkročí. Holt ty naše jsou onačejší než americké.
21. 09. 2007 | 21:10

Frante napsal(a):

jira z marsova: Myslíš že to psal on? On možná ani neví že má blog
21. 09. 2007 | 21:37

eso napsal(a):

A ja sem to necet a vubec mi to nevadi
21. 09. 2007 | 21:38

Tepličan napsal(a):

Čína je světová mocnost.
21. 09. 2007 | 21:40

Tepličan napsal(a):

Pane Paroubku, pan Benda (Teplice)přezdívaný Beďar, někdejší vekslák si zase přivezl z Číny sochu a neproclil, jako minule ?
Víte, vy vůbec co je Benda (Beďar) zač ?
Víte,ale vám to nevadí !
21. 09. 2007 | 21:43

Das napsal(a):

Z celé té -ale i jiných diskuzípro mne vyplývá jedno-a chtěl bych na to upozornit ty,jichž se to týká .Nemá smysl diskutovat s pitomcem.Stáhne vás na svoji úroveň a tam vás svými zkušenostmi převálcuje.
21. 09. 2007 | 21:44

Honza napsal(a):

Co v Číně? Soudruh Grégr tam jako ředitel Desty Děčín založil nějaký společný podnik kam Desta investovala něco mezi 100-200 mil Kč. Ten podnik tam samozřejmě zkrachoval a pravděpodobně nikdy ani pořádně neexistoval. Údajně byly podvedeni naši soudruzi čínskou stranou. Nebo že že by si tam jen strana uložila peníze do kasičky, (podobně jako to chtěl později udělat Kakaový Bob) a při nynější cestě šlo o to kasičku trošku vyprázdnit?
21. 09. 2007 | 21:48

obr napsal(a):

jyrka nikdy nic nevyhrál ani nebyl schopen vyjednat. Všude si získal jen pověst neseriozního podrazáka, žvanila a křiváka. Takže jeho natřásání se s čínskými soudruhy nelze moc věřit, jen žvaní a honí si triko
21. 09. 2007 | 21:54

Pape napsal(a):

Měl tam zůstat! Chybí ještě návštěva Severní Koreje, Venezuely a Kuby. Všude může být tento arogantní samozvanec přijat na nejvyšší úrovni. Třeba v té bolševické Číně loboval za pražskou olympiádu
a sbíral zkušenosti. Za čí peníze tam byl? Nebyla to náhodou svatební cesta?
21. 09. 2007 | 22:09

lm napsal(a):

Pořád dokola žasnu nad sprostotou a nenávistí diskusí na českém internetu. A to jsou příspěvky blogerů i diskuse na Aktuálně.cz mimořádně dobře redigovány je-li to třeba. Říkal jsem si, že přeci PC s připojením na inet nemohou mít taková kvanta nízce uvažujících lidí. Až mi napověděl kamarád. Říkal mi, že měl přístup na záchodky Národní knihovny do jakéhosi speciálního oddělení pro vybrané badatele a tam prý byla na stěnách sprostota nápisů nejvyšší, něco méně agresivního, ale také výživného pak našel ještě na záchodcích PF FF.
21. 09. 2007 | 22:15

pa napsal(a):

pro Im: pro nás chudší duchem,co je PF FF ?
21. 09. 2007 | 23:06

advokat napsal(a):

Jájínek Paroubek si určitě v Číně udělal několik osobních přátel, tak mu asi svatbu zaplatí komunistická strana Číny. Sociální demokraté z Rakouska se už proflákli při platbě jeho pětapadesátin.
21. 09. 2007 | 23:15

Daniel Kühnl napsal(a):

Je skutečně neuvěřitelné, kolik lidí v této diskusi si myslí, že blogový článek pana Paroubka píše pan Paroubek. Od toho má ČSSD vizážisty, kteří dbají na to, aby si především mladí lidé mysleli, že ten senilní děda umí zapnout počítač...
21. 09. 2007 | 23:18

pepin napsal(a):

Velký lídře Jyrko, ty náš cestovateli jeden, prozraď nám něco z té tvé vlastní alternativy řešení v této oblasti (tedy zahraniční politiky) ! Jsem jedno ucho ! To že možná přijede tvůj kámoš Schroder nás má ohromit ? A v Pentagonu z tebe budou mít tak akorát vánoce. A že se slejzáš s tím dementem Ficem - no, s tím se aspoň domluvíš. Možná bys mohl vyrazit na severní pól zkontrolovat z ponorky ruský vlaječky na dně oceánu. A hlavně pohni s tím saldem, ty světoběžníku .....
21. 09. 2007 | 23:40

obr napsal(a):

Parúbek ? Nepúšťat na saka ! :)
21. 09. 2007 | 23:58

Vladimír napsal(a):

Jestlipak měl sebou pan Paroubek i Jirku Krampola, aby udělali Číňanům podobný cirkus se kterým jezdili loni před volbami? Možná by se mnohým Číňanům protočili panenky a narovnali i oči.
22. 09. 2007 | 00:03

car napsal(a):

Ja už od Jiříčka nic ani nečtu stačí nadpis a vím co tará za kokotiny možna se jich zeptal demokrace nebo olympiáda jéjé jiříček bysi asi rad zaběchal.On by si stejně,myslel jájá vyhrál to už znám.To si tak pustím slovensku satnicu a co moje pionyrka přijde poslucha a co ju nenapadne oni taraju jak za komanču nejlepší reforma , co ji mám říc to co vím už davno jm se asi některym zasekla šajtrpáka a jak potom zařadit Dvojku
22. 09. 2007 | 06:33

lili napsal(a):

Pokud tam jel Bendl, Merkelová nebo Klaus - to je v pořádku. Paroubek nedostal žádné pověření a přesto tam jel. Stále se někam cpe, kam ho nezvou. Jako na narozeniny Klause. To byl trapas.
22. 09. 2007 | 07:01

Ten co je pořád nas... napsal(a):

Co říká Paroubek (kterého určitě nemusím) je mi samozřejmně bližší, něž když blekotá Ruml ohledně lidských práv v souvislosti s OH.
22. 09. 2007 | 07:24

Uzmagumma napsal(a):

Tak co, Jyříku, nezmůžeš se na reakci na žádný z komentářů. Jak je ti to podobné - velkohubý zbabělec.
22. 09. 2007 | 08:09

Číňane! napsal(a):

Moc se s tou Čínou nevytahujte, nebo jednou vykopou Vaši mrtvolu.
Takový Evropan - a pomáhá kopat Evropě hrob.
Četl jste Válku s mloky?

Jo a ti komouši v ČSSD (viz seznam výše) - to je na poblití do krve!
22. 09. 2007 | 08:16

Zdrcující kritika napsal(a):

Výše uvedené příspěvky vytisknout a rozdat na sněmu ČSSD - a Paroubek končí. Snad ani jeden příspěvek není pozitivní!

Nechce se mně věřit, že jde o nějakou kampaň. Tohle si většina lidí o pupíkovi opravdu myslí.
22. 09. 2007 | 08:25

Ládik napsal(a):

Na přímou otázku přímá odpověď: můžeme. Soudím tak podle sebe - já Číňany nepotřebuji.
22. 09. 2007 | 08:48

JoJo napsal(a):

Koministický režim v Číně je problém (lidská práva,Tibet atd.atd.).Jistě se časem obměkčí a posléze rozpadne,jako doposud téměř všude.Ze strany demokratických států to chce trpělivost a vyvíjet určitý tlak,chytrý a účinný.Nevím,zda-li pragmatický ekonom Paroubek,ale i ostatní politici to dokáží.
22. 09. 2007 | 09:04

Martin Trso napsal(a):

Zbytecna zaujatost, ne-li zapsklost, proti panu Paroubkovi je citit z mnohych komentaru. V dnesni komplikovane dobe je treba byt objektivni, vice nez kdy jindy. Paroubek je na svem miste. A bude "zpatky". Tak uz to nekteri z vas prosim pochopte! Ukazte mu svuj respekt. On, na rozdil od Vas moji mili internetovi komentatori, pro Cesko neco udelal. Za to si ho vazim. (Anichz bych zil ci volil v Cesku.) A preji mu hodne uspechu.
22. 09. 2007 | 09:10

Jirka P. napsal(a):

Nemuzeme, ale nesmime se ji podbízet.
22. 09. 2007 | 09:13

Hernandez napsal(a):

ČSSD prohrála loňské volby spolupůsobením tří faktorů, které ona sama z různých důvodů opomněla oproti ODS, jež je vytěžila do maxima. Byla to korupce, hutná mediální masáž a pohodlnost ducha značné části voličů. Tyto faktory neustále působí. Dva z nich přikrmované bohatě sponzorovanou kasou vládnoucí strany neztrácejí na síle, třetí v návaznosti na ně také.
Když Paroubek zakopne, rozmázne se to na titulních stranách od bulváru až po "seriózní tisk". Když se jeho protějšek válí v žumpě lží, korupce a hulvátství, je v médiích povětšinou tolik schovívavosti, či ostýchavé mlčenlivosti, až srdce usedá. Rádi by jsme rychlá řešení a taky viníka za to, že se nemáme lépe - tak jak si každý z nás myslí, že si zaslouží. Modrá šance nám dodala obé. Od útoku Kubiceho zprávou, přes Melčáka, Pohanku, až po Salichova, se musí šéf ČSSD ohánět jen zlomeným mečem. TGM říkal že - myšlení bolí -. Proti korupci a očerňování se dá bojovat, ale zvrátit názor celé masy lidí bude nejtěžší. Jiří Paroubek má před sebou ještě dlouhou cestu.
22. 09. 2007 | 09:19

jakub napsal(a):

Martim Trso.
Já žít mimo území Česka a nevidět co tu dělá a jaký je, tak si ho možná také vážím. A pro Česko dělají víc všichni ti kteří ho kritizují.
22. 09. 2007 | 09:39

Já napsal(a):

Tak tolik zvratků v jednom blogu jsem snad ještě nezažil
22. 09. 2007 | 10:28

Karel napsal(a):

Zdravím ROKA, druhého vítěze voleb :) Těším se na Vaše "eso v rukávu" Vy Klausobijci...Když jste měl ještě maličkou šanci být premiérem (po prohraných volbách), tak jste Klausovi sliboval podporu až se hory zelenaly...Jste jen mocichtivý pantáta,který si nevidí do úst... Vemte svoji "přítelkyni" a odjeďte zase do Číny..jen se už nikdy nevracejte
22. 09. 2007 | 10:32

Bessy napsal(a):

No, mne jen baví,jak p.Paroubek chválí Čínu,že ví o problému globálního oteplování a náš přední představitel/jistě myslí p.prezidenta/ ne. Ale že třeba náš představitel třídí odpad a v Číně produkují velice podstatný objem CO2 to nenapíše. Takže to je divné- stačí slova-skutky být nemusí.
22. 09. 2007 | 10:41

dodo napsal(a):

Paroubek,Paroubek a zase Paroubek , on by se asi podělal,kdyby denně nečetl něco , co sám napsal,nebo zorganizoval,aby o něm bylo napsáno.Nečtu z toho nic,jen mně při pohledu na jeho jméno okamžitě naskočí husí kůže.Myslím,že určitě nebudu sám.
22. 09. 2007 | 10:42

pavel napsal(a):

take bych si mozna zdarma (na ucet danovych polatniku) udelal vylet do KOMUNISTICKE Ciny :-(

Proč komunisté mají tolik hlasů ?
http://www.jaknatoo.blogspo...
Cinska cenzura - to budete zirat jak napr cenzuruji internet !!!
http://www.jaknatoo.blogspo...
Komunisticke Olympijske hry
http://www.jaknatoo.blogspo...
22. 09. 2007 | 10:59

Olda napsal(a):

Jsem rád pane Paroubku, že jste se už konečně vrátil. Týden v novinách bez vašich geniálních myšlenek a samochvalných výroků byl opravdu nudný. Doufám, že se v pondělí při ranní kávě a čtení novin, opět dobře pobavím. P.S. Mám vás radši než Krampola, jste větší profesionál.
22. 09. 2007 | 11:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

jen pro pořádek opět upozorňuji, že hrubě urážlivé příspěvky mažu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
22. 09. 2007 | 11:43

lm napsal(a):

lm pro pa.
Omlouvám se za chybu a nedůslednou kontrolu svého příspěvku před odklepnutím, na konci poslední věty měla být zkratka UK.
22. 09. 2007 | 11:47

Kritik napsal(a):

Vážený pane Paroubku, většina diskutérů jsou ubožáci, kteří nediskutují, ale kompenzují si své pocity méněcennosti. Kdyby došlo na diskusi neanonymně, tváří v tvář, nezmohou se ani na ... Nedokázali dozajista ve svém životě nic jiného, než šířit zlo a pomluvy. Nenechte se takovými duševními mrzáky odradit!
K cestě do Číny Vám blahopřeji, jste jeden z mála politiků, kteří vidí realitu tak jak je.
22. 09. 2007 | 12:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

panu PetroviN jsem kvůli hrubému porušení Kodexu diskutujících zablokoval přístup z jeho IP adresy.

Libor Stejskal, editor blogů
22. 09. 2007 | 13:07

pavelKa napsal(a):

Paroubku, tys to se svým sexy mozkem nepochopil. My se nevysmíváme tvé cestě do Číny, my se vysmíváme tobě. Tvá urputnost, s jakou se cpeš k nějakému korytu, je zábavná. Třeba jak bys klidně podpořil Klause, jenom aby tě na oplátku udělali šéfem sněmovny. Kdy to bylo, jak se "omlouval občanům", že za socanské vlády byl Klaus zvolen?
22. 09. 2007 | 13:07

Fanda Ratha napsal(a):

Po sestupu z hory Sinaj, neveril Mojžíš svému zraku, svému sluchu. V kruhu jeho národa cnela zlatá socha zvírete a slyšel Árona jak praví, že tento den, je dnem hospodina. Zoufalství a hnev zalil Mojžíšovu hrud. Strašný hrích, páše ten národ, desticky s prikázáním se tríští o zem. Zavolá Levitu a smutne vydá ten hrozný príkaz. Konec té krvavé reže. 3000 mužu zaplatilo životem svuj hrích. Proklaté, zlaté tele..... Jirí krácí po chodbe, pred sebou nese svuj fotoportrét v životní velikosti, zalibne si jej prohlíží, dobrej fotograf, vyretušoval tu bradavicku a i faldy pod krkem nejsou tak videt. Nevšiml si, že je na kraji schodu, osudový krok a svet se mení jen v cáry. Jeho pád zastavil dunivý náraz hlavy a tiché rupnutí, pri kterém zamrazí. Jeho poslední myšlenka, prokleté zlaté tele, nebo osud.......
22. 09. 2007 | 14:21

Fanda Ratha napsal(a):

22. 09. 2007 | 14:24

Občan napsal(a):

Já ty Jyrkovo výblitky už dávno nečtu, ale vždy se podívám na diskuzi. Ještě máme naději! Jen by to chtělo aby se víc jeho voličů občas podívalo na internet a ne k sousedovi, jestli už mu konečně chcípla ta jeho nová koza!
22. 09. 2007 | 14:43

Fanda Ratha napsal(a):

To kritik,

Jeste ze te Velky Pupek ma. Jinak by si kazdy myslel ze ten pseudo premier jel do Ciny aby si udelal vylet se svou tlumocnici za penize danovych poplatniku. A se pomerne trapne snazil byt dulezity a zoufale dokazovat neco co ja ani nechapu.. Ale jelikoz ho mas tak rad kritiku..Proc tam Paroubek vubec jel??? Doufam ze se zmuzes na odpoved.
22. 09. 2007 | 15:15

Fanda Ratha napsal(a):

Otazka pro pana Paroubka,

Jednal jste v Cine o jeji hrubem porusovani lidskych prav? Proz jste tam vubec jel pane poslance?

Neocekavam odpoved, neb pan Paroubek tu nikdy nikomu neodpovedel. Je to zbabelec.
22. 09. 2007 | 15:49

BRT napsal(a):

Paroubku ,co kdyby si se rozvedl i snámi a odstěhoval se do své milované Číny?
22. 09. 2007 | 20:03

Kadel napsal(a):

Je vidět, že se zde sešel celý výkonný výbor ODS, který se dnes dohodl jak dál. Demagogie a protilidová politika, to je vše, na čem se dohodli v Kladně, a teď honem na blog, zabojovat si.
To takový fanda rátha to je kabrňák. Jak nám hezky vyjmenoval členy KSČ, kteří pobíhají v PSP za ČSSD. Úplně zapoměl na bývalé členy KSČ, kteří zasedají a "správně" rozhodují v PSP za ODS. Úplně zapoměl na pana Ing. Klause, který se dvakrát pokoušel vstoupit do KSČ jako kandidát strany, ale nějak se mu to nedařilo. Je úsměvné jak fanda rátha hezky po pomalu dvaceti letech bojuje proti komunistům. Na to si měl času dost před dvaceti lety, dnes jsi směšný jako lidé s nízkým práhem vnímání (Štětina - bývalý člen KSČ, privilegovaný dopisovatel ze Sovětského svazu, který měl přístup i do zakrytych gorodov a Mejstřík - nejvyšší funkcionář SSM na VŠ) kteří nemají vzhledem k nízkému osobnímu kreditu jiný program. Normálnímu slušnému člověku může být pouze smutno z toho jací lidé tu s námi žijí.
22. 09. 2007 | 20:31

Kalous napsal(a):

Modrá Šance
„Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006
"Kdyby mě můj kolega nepřerušoval a neukazoval tady nesmyslné letáčky." TV Prima, Nedělní Partie, 16.09.2007, Tomáš Julínek o volebním programu ODS
22. 09. 2007 | 20:54

PatientO.T. napsal(a):

Jedno mi není jasné, pane Paroubku - proč s vámi jezdí na zahraniční cesty "delegace ČSSD", když veškerou práci zastanete sám.
22. 09. 2007 | 21:42

Frante napsal(a):

Kalous:
Vysvětlím ti to: U lidí je úspěšná krátkozraká, populistická politika a ta vyhrává volby. Bohužel, je potřeba udělat bolestivé reformy (např. aby se nezhroutil důchodový systém) a proto jediná možnost voličům neříct všechno – v jejich vlastním zájmu.
23. 09. 2007 | 08:45

ferda napsal(a):

Přátelé,v jednom se dá souhlasit s Paroubkem. Čína se nedá ignorovat,ale dá se ignorovat Paroubek a pokud možno na obě tváře.
23. 09. 2007 | 09:43

jan napsal(a):

Ferdo, mluvíš mi z duše
23. 09. 2007 | 11:51

mafilipes napsal(a):

"Nikdo z čínských představitelů, se kterými jsem měl možnost hovořit, např. nezpochybňuje globální oteplování. Tedy, na rozdíl od některých významných českých politiků." Mno jo, to by nebyl Paroubek, aby se bokem neodplivnul. Ale k Cine nema Paroubek "prekvapive" daleko. Pokud Cinane nezpochybnuji globalni oteplovani a presto proti nemu nijak nebojuji, tak i Paroubek nezpochybnuje dluhy zanechane CSSD a presto proti dalsimu zadluzovani by nic delat nehodlal.
23. 09. 2007 | 15:15

Max Barnabáš napsal(a):

Jsem na tomto blogu poprvé.Tolik nenávistných blábolů pohromadě jsem snad ještě nečetl.Tyto " komentáře" svědčí o neznalosti historického a současného vývoje Číny, o jejím vlivu na světový vývoj a také o zaslepenosti jejich pisatelů. Politika čínských komunistů byla (i když s některými metodami nesouhlasíme )velmi úspěšná.V historicky krátké době totiž dokázala zvítězit nad její polokoloniální závislostí, překonat její roztříštěnost a modernizovat ji. To respektuje celý zbytek světa. Snad i Jiří Paroubek. V tomto směru mu fandím.
24. 09. 2007 | 02:19

hawk napsal(a):

Tak se nám Paroubek zase zviditelnil. Nesetkal se s nikým významným, ale zase poučuje a dozvěděli jsme se, že k Číně přilnul. Co takhle lidská práva, aresty pro myšlenky, pronásledování odpůrců režimu? To asi neviděl, komunista Paroubek.
24. 09. 2007 | 10:05

hawk napsal(a):

Max Barnabáš:

kdo spojí slova komunista a úspěch, je pro mě zločincem.
24. 09. 2007 | 10:08

jipindripich napsal(a):

To je rozumné.

Kdysi jsme v Evropě patřili k těm schopným a pragmatickým na mezinárodním diplomatickém "nebi". Z toho důvodu jsme byli zváni a leckdy VYSLYŠENI A POVĚŘENI v případech regionálních, či mezinárodních konfliktů (mne napadá třeba Egypt).

To vyžaduje především MÍTI schopnost - PRAGMATICKY A VYVÁŽENĚ budovat vztahy se všemi, kteří v danných regionech mají ZÁSADNÍ VLIV na politiku jednotlivých zemí ve svém okolí.

To p. Paroubek činí, ať se to někomu líbí, či ne.
To současn vláda nečiní, ať se to někomu líbí, či ne.

Je mi milejší být v Evropě za schopného a VÁŽENÉHO člena, než za přitroublého populistu vhodného tak akorát ke "spotřebě".
24. 09. 2007 | 10:12

hawk napsal(a):

jipindripich:

Paroubek pragmatikem? Ale božínku, tak leda sám pro sebe. Je to typický nomenklaturní kádr z dob komunismu. Takový "pragmatický" druhý Gottwald. Dokonce se mu i podobá, jak vzhledem, tak v rétorice. Bohužel se nám Paroubek stal. Však se zase odestane.
24. 09. 2007 | 10:20

jipindripich napsal(a):

To hawk:

Pragmatik je každý kdo VĚCNĚ uvažuje, v lepším případě chladně a rozumně.
Rétorika k druhu podobenství není věcná, natož chladná a už vůbec ne VYZRÁLÁ.
24. 09. 2007 | 10:42

xxxxx napsal(a):

Pane Paroubku, jsem nestraník, ale každý občan této země si všiml, že ODS velice pomohla metoda spojování soc.dem a komunistů a proto v tom trapně pokračují (což dokazují i některé komentáře), už jsou skutečně velice trapní, protože každý vidí, že skutečnost je naprosto jiná. Naopak se domnívám, že současná vládnoucí elita používá komunistické metody více než vláda dřívější, dokonce bez komunistů by neměli na hradě znovu Klause. Ale co je nejhorší, že někteří v současné době, což dříve nebylo, používají násilnické a urážlivé metody jako dřívější násilnické sekty.Co se týká Vás já se domnívám, že pro Českou republiku děláte v současné době tu nejužitečnější práci a měl by jste v tom pokračovat, aby se zachovalo dobré jméno této země.Děkuji Vám.
24. 09. 2007 | 11:30

tim napsal(a):

Jirko,

doufám, že jsi tam udělal stejnou ostutu jako v rakousku na setkání sdružení průmyslu a obchodu, kdy polovina rakouských návštěvníků odešla už po polévce ač to odporuje protokolu, ale nebylo se jim co divit. Holt nejsou to takový kolchozníci jako ty, tvoje strana a čínská lidová strana.
24. 09. 2007 | 12:08

Fanda Ratha napsal(a):

to xxxxx,

A kdy tahle zeme mela "dobre jmeno"? Nepocitam prvni republiku. Ale za poslednich 60 let? Paroubek akorat tak zachova to same jmeno co tato zeme mela za Gottwalda az po Jakese. To by zvladnul bez potizi.
24. 09. 2007 | 14:42

jan napsal(a):

Je zajímavé, že se Paroubek nepřidal k Topolánkovi proti novinářům, kteří píší co se jim zachce. Možná má Topolánek pravdu, že za tím má jyrka prsty. jinak by se taky ozval.
24. 09. 2007 | 15:27

Fanda Ratha napsal(a):

Co ten Paroubek vlastne je?

Sam sice prohlasil ze ma vyssi poslani se stat vudcem CSSD. Ale to ho dela nejakym sebezvanym volne se po planete courajicim velvyslancem CR? A to za penize obcanu CR? Nepripada vam to bizarni?
24. 09. 2007 | 15:38

jan napsal(a):

24. 09. 2007 | 16:39

jan napsal(a):

24. 09. 2007 | 16:41

PatientO.T. napsal(a):

http://www.aktualne.cz: Mluvil jste také o lidských právech? Právě tato otázka dostává pravidelně evropské politiky v Číně do rozpaků.
Když ji ale na závěr čínské cesty položili novináři kancléřce Angele Merkelové, museli uznat, že obstála na výbornou. Merkelová totiž na rozdíl od svého předchůdce Gerharda Schrödera téma lidských práv otevřela. A hned několikrát.Především se kancléřka sešla s novináři, mezi nimiž nechyběl ani Li Ta-tchung, někdejší šéfredaktor listu Pin-tien (Bod mrazu), který skončil poté, co odmítl škrty cenzury ve svých komentářích. Tématem schůzky byla cenzura tiskovin i internetu.
Olympiáda? Dojde i na svobodu tisku. Ještě důležitější bylo ale vystoupení Merkelové před studenty Akademie sociálních nauk, což je stranická škola vzdělávající nové kádry. "Olympijské hry jsou obrovskou šancí pro Čínu," řekla kancléřka a vzápětí dodala: "A potom se každý bude ptát: jak je na tom Čína se svobodou tisku a projevu?"
"Každý člověk by měl mít v každé zemi nedotknutelná práva," připomněla Merkelová budoucím státním úředníkům.
24. 09. 2007 | 20:05

Fanda Ratha napsal(a):

Ja se opet ptam??????

Co vlastne Paroubek delal v Cine? Je zretelne ze nemel odvahu diskutovat se zadnym cinskym cinitelem otazku lidskych prav. CO TAM VUBEC DELAL? Ja mam potuchu co. Tlusty hosik si zajel se svou "tlumocnici" na vylet. Za prachy danovych poplatniku. At me to tu nekdo vyvrati.
24. 09. 2007 | 22:05

Opitz napsal(a):

Doufám, že si přivezl nějaké "origoš" hodinky...
25. 09. 2007 | 09:32

Opitz napsal(a):

Číňané akorát kradou(jsou to komanči) technologie a pak ty své radioaktivní a karcinogenní padělky lifrují za pakatel do celého světa... A Paroubek asi zavětřil, tak se tam učil čínsky...
25. 09. 2007 | 09:35

tvrdik napsal(a):

Mozná ma jirka zajem o tu kopii BMW aby se pred tou svoji konkubinou blejsknul.
25. 09. 2007 | 14:47

Temelín napsal(a):

Pan Paroubek opět prokázal, že je morální mrzák. Mrzák není nadávka, je to jen expresivnější výraz pro trvalé poškození, znetvoření.

Když obhajuje totalitní režim tím, že "dosáhl pozoruhodného hospodářského rozvoje, který je doprovázen nezpochybnitelných růstem životní úrovně širokých čínských vrstev", hovoří o Stalinově Sovětském Svazu, nebo o Hitlerově Něměcku?

C je správně.
25. 09. 2007 | 18:30

Kmotr napsal(a):

Tolik pravičáckého hulvátství, sprostoty a protičínského ideologicky podbarveného nacionalismu mohou předvest jen příznivci ODS. Neustálé omílání tibetské otázky a pod. problému a přitom ani okem nemrknout nad zvěrstvami, kterých se dopouští "demokraticky" nejkrvavější americký režim je už nejen na pováženou, ale vyvolává i obavy z dalšího vývoje v ČR pod vedením psychicky nevyrovnaného Tupolánka.Vede to k fašismu.
25. 09. 2007 | 21:08

Capo di tutti capi napsal(a):

2 Kmotr: Na blogu o Číně píše se o Číně. Až bude generalissimus návštěvou v USA, bude se psát o USA. Jednoduché, pochopitelné. Nakonec myslím, že by jeho blahorodí JP nevidělo rádo, abychom zde rozebírali Topolánka. JP je středem všehomíra, není-li?
25. 09. 2007 | 21:38

bigjirka napsal(a):

Temelíne, mrzák už se neříká. Říká se "jinak schopný" (another abled). Tak koukej být PC!

Pane Stejskale, Kmotr nadává Vašemu hostu Ing. Topolánkovi. Kde jste s mazavkou?
25. 09. 2007 | 21:53

bigjirka napsal(a):

A propos, tématem... zcela mimo mísu. Takže pro oligofreniky pravidla neplatí?
25. 09. 2007 | 21:54

stejskal napsal(a):

Děkuji, pane bigjirko, za jistě dobře míněná upozornění.

Zvážím, jak s nimi naložím.

Jinak termín "another abled" jsem neslyšel (ale to jistě neznamená, že neexistuje).

Pokud vím, často se v USA používá v této souvislosti adjektiva "challenged" (např. mentally challenged").

Libor Stejskal
25. 09. 2007 | 23:30

bigjirka napsal(a):

Moje upozornění jsou vždycky dobře míněna.
A skutečně si myslím, že by se kvalita dala výrazně zlepšit mazáním příspěvků, které jsou agresivní vůči spoludiskutujícímu a není v nich nic k věci. Takových je tu fůra a zahnojují to!

Všimněte si, že diskutujícím bloggerům se moc ošklivých jmen nedává. Všimněte si, jak se změnil slovník vůči j. Havlovi poté, co vstoupil do diskuse. Nediskutující blogger holt je považován za ikonu mimo čas a prostor, kterou lze poplivat či pochcat :-) a koneckonců si to volí každý sám.
26. 09. 2007 | 11:01

bigjirka napsal(a):

another abled jsem přísahám na holej pupek slyšel a myslím, že to nebyl vtip
26. 09. 2007 | 11:02

BruceD napsal(a):

Samozřejme, pravičáci mají pré.Ale zajímalo by mě,proč se podobně nestavějí třeba k USA.Je to "země svobody"...ale pouze ekonomické, co se týče lidských práv, také nemají daleko k totalitě.Odposlouchávané telefonáty, maily, za slovíčko fuck vás vyhodí z rádia, ale doma můžete mít klidně odstřelovací pušku...atd.Taky by mě zajímalo, kolik takovýchto cest do zahraničí měl mr.Topolánek, když ještě nebyl premiérem...
26. 09. 2007 | 11:10

bigjirka napsal(a):

Milý Bruci, telefonáty a mejly v USA nejsou odposluchávané, ale cezené přes počítač, který vyhledává neřádstva. To je příteli dosti velký rozdíl. Také nevím o otroctví v USA, to skončilo s občanskou válkou, v Číně je doposud. No ... já nevím... nechceš požádat o asyl v Číně? Nevím, neumím to čínsky, ale myslíš že za mrd by redaktor v číně neletěl? Možná by se stal dárcem orgánů... Vy komunisti to máte trošičku popletené.. Já vím, američané bijou černochy... sorry tu say, fuck you
26. 09. 2007 | 17:54

Kolp napsal(a):

Paroubek není chlap. Není ani schopen koupit byt pro společný život se svou přítelkyní, araději se od ní nechá vydržovat.
27. 09. 2007 | 08:31

J. Švorčík napsal(a):

Paroubka nemusím, ale nemám rád, když se lže.
Pan Paroubek nebyl v Číně za státní peníze.
Ad: Kolp.
Soukromý život p. Paroubka mne zajímá stejně málo jako soukromí p. Topolánka.
28. 09. 2007 | 16:28

Taar napsal(a):

Pane Stejskale,takový "hnůj" co zde člověk čte, Vám asi nevadí. Jedná se o levicového politika, že? To si může každý plivnout! Hlavně, že nás media "masírují" jací inteligentní lidé volí ODS.
Styďte se!!!
01. 10. 2007 | 13:03

Lucius Cornelius Regulus napsal(a):

Ano, můžeme samozřejmě s KOMUNISTICKOU Čínou jednat. Pouze jí tím ovšem dokazujeme, že ji stavíme na úroveň světové velmoci. Čína ovšem nesmí být velmocí. Čeští politici, a to ve všech stranách, jsou hlupáci, pokud se vtírají USA, ještě větší hlupáci, že se vůbec baví s někým, jako je Čína, kde jsou lidská práva porušována dnes a denně již desítky let.
Pokud si to nikdo z poslanců a vysokých politiku neuvědomuje, žijeme v Evropě, která je (a měla by být ještě více) velmoc sama o sobě. Proč tedy představitelé našeho státu (ať už v jakékoli vládě) musí být patolízaly Spojených států, když by se místo toho měli soustředit na to, co se děje u nich doma - v ČR a Evropě.....
04. 10. 2007 | 17:37

tf napsal(a):

Úplně v klidu ji můžem ignorovat.
Ono je nám to stejně "platný".
Jde ale o princip.Je to země s nedemokratickým režimem takže určitě bych s nimi nejednal.
07. 10. 2007 | 15:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy