Může profesor Švejnar porazit profesora Klause?

09. 10. 2007 | 09:54
Přečteno 10551 krát
Dnes navštíví poslanecký klub ČSSD ekonom Jan Švejnar, jehož jméno zaznívá od některých politiků vládní koalice jako jméno možného protikandidáta Václava Klause na post prezidenta republiky. Bude to debata zajímavá. A to hned z několika důvodů. Především proto, že z mnoha hledisek je pro nás Jan Švejnar mnohem přijatelnějším kandidátem, než Václav Klaus. Proč?

Jan Švejnar, profesor ekonomie Michiganské univerzity je člověk, jehož renomé je v akademické obci mnohem vyšší, než Klausovo. Ačkoliv je u nás částečně vlivem prezidentské funkce, kterou Václav Klaus zastává, tak i díky náklonnosti některých médií, která často hraničí až se servilností, vytvářen dojem, že není ve světě známějšího českého ekonoma, než právě profesora Klause, není tomu tak. Přispěl k tomu i historický krach projektu kuponové privatizace, který odhalil v lepším případě ekonomickou naivitu jeho otce, v horším případě zcela jiné důvody, které způsobily v roce 1997 ekonomickou krizi, jejíž dluhy splácíme dodnes. Faktem je, že pokud by Václav Klaus včas přiznal chybu a změnil ekonomickou strategii své vlády směrem k podpoře zahraničních investic místo preference bankovního socialismu, důsledky by nebyly tak krvavé. Bohužel, Václav Klaus vsadil budoucnost naší ekonomiky na jednu kartu, kdy doufal, že právě ona mu vyhraje politicko – ekonomický spor o interpretaci kupónové privatizace. Do banku dal ovšem nás všechny a výsledek se dostavil záhy a ani „balíčky“ nepomohly napravit napáchané škody. To se podařilo až vládám pod vedením ČSSD. Rétorika dnešní vlády, která nutnost tzv. reformy svádí na vlády ČSSD je s ohledem na mnohasetmiliardové sekundární transformační náklady, které na vlády ČSSD přenesly vlády Václava Klause, nejen lživá, ale především nebezpečná. A to s ohledem na opětovné riziko opakování již jednou draze zaplacených chyb.
Profesor Švejnar v minulosti opakovaně kritizoval právě z těchto hledisek svého „kolegu“ Václava Klause a jak se ukazuje, měl pravdu. Stejně tak varuje před některými nelogičnostmi tzv. vládní reformy Mirka Topolánka, kdy se v argumentech možná v 80% shoduje s ekonomickými experty ČSSD. Bude zajímavé od něj slyšet odpověď na otázku, zda by jako prezident podepsal zákon o tzv. reformě veřejných financí, ačkoliv jako ekonom ví, že je špatná a jako politik a prezident je si vědom, že je v rozporu s Ústavou.
Na rozdíl od Václava Klause profesor Švejnar také nepopírá fakt, že člověk přispívá velkým dílem k trendu globálního oteplování a patří do skupiny moderních liberálů, kteří si uvědomují, že svoboda člověka není bez odpovědnosti.
Toto vše činí z profesora Švejnara možného kandidáta na prezidenta. Vzhledem k jeho podpoře progresivního zdanění a odmítání reformy v pojetí vlády Mirka Topolánka však bude jeho jméno především výzvou pro KSČM. Pro tu bude jméno profesora Švejnara nesnadno přijatelné. Ale bylo by to jisté východisko pro ty politické síly, které chtějí mít prezidentem někoho jiného, nežli V. Klause.
Zatím věřím velmi pevně, že sobotní vyjádření dvou Komunistických poslankyň naznačujících ochotu volit V. Klause prezidentem, bylo náhodné. A skutečnost bude jiná. Pokud ne, a to uvidíme záhy, musí tomu sociální demokracie uzpůsobit svůj politický postup.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jamirrai napsal(a):

Mel tento clanek vyjadrit neco jineho, nez urazky na adresu pana Klause? Ja v tom nic vic objektivne nenasel... Prosim, nechte si pro priste to srovnavani. Mluvte o Svejnarovi (a vyzdvihujte jeho kvality jak chcete) - k tomu se nepotrebujete obovat do Klause...
09. 10. 2007 | 10:34

sam napsal(a):

pan profesos Švenar je pro zavedení poplatků u lékaře. To jsi Jyrko přehlédnul?
09. 10. 2007 | 10:36

xerox napsal(a):

Paroubku, ne vždy souhlasím s pane prezidentem, ale velmi si cením, zvláště u mužů, jejich pevný názor za kterým si stojí. O něčem takovém se vám může jen zdát.
09. 10. 2007 | 10:38

Petr Bouška napsal(a):

Nevytvářejte, prosím, dojem, že profesor Švejnar je vlastně vrchním ekonomickým expertem ČSSD. Pokud bude zvolen opět Václav Klaus (a on bude zvolen) je to především chyba Vaše a Zelených, protože jste nebyli schopni včas najít vhodného protikandidáta. Vždyť stále jsou ve hře tři jména! Navíc volba je tajná, takže nemůžete nikoho nutit volit stranicky (jak je Vaším zvykem). Nemluvě o tom, že část KDU-ČSL, část Vaší strany a dokonce už i někteří komunisté (!) hovoří o Václavu Klausovi jako o přijatelném kandidátovi. Očekávám, že se nynější volba prezidenta zařadí na dlouhý seznam Vašich proher.
09. 10. 2007 | 10:38

Michal napsal(a):

Pane Paroubku, hodnocení Klause jako ekonoma a zejména kuponové privatizace tak, jak jste to předvedl v tomto článku, je opravdu nesmyslné. Přestože Klause nemáte rád, tak toto byste ani vy při své inteligenci snad nemohl nikdy napsat, to vám musel napsat někdo jiný, nejspíš nějaký tvrdík a vy jste to snad ani nečetl... A chudák prof.Švejnar - podle vás je dobrý ekonom proto, že kritizoval Klause... to by bylo trochu málo, nemyslíte? Myslím, že ani on vám za tento článek nemůže poděkovat, to jste mu poskytl medvědí službu...
09. 10. 2007 | 10:38

MilHann napsal(a):

osobne se divim p. Svejnarovi, ze se necha takto vlacet novinami resp. necha se hodnotit (nyni) a volit(mozna v budoucnu) lidmi typu p. Paroubka, ktery nikdy nevedel co je to business ( pokud nepocitam jeho socialisticke pusobeni v RAJ) a zije pouze z nasich dani. Pane Svejnare neztrat te tvar a vcas odstupte od teto politicke frasky.
09. 10. 2007 | 10:43

bill napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/svej...

zde Paroubek píše, že Švejnara nechce a teď zase jo? Komik
09. 10. 2007 | 10:43

Petr M. napsal(a):

Cituji pana JP: "Ale bylo by to jisté východisko pro ty politické síly, které chtějí mít prezidentem někoho jiného, nežli V. Klause." - tak konečně jste to řekl na rovinu pane JP, nehledá se někdo opravdu kvalitní, kdo by funkci prezidenta zvládl...hledá se zkrátka opravdu jen a jen antiklaus. Takového prezidenta, který se bude jen vymezovat vůči tomu současnému a nebude mít vlastní program, si strčte pane JP, s prominutím, za klobouk!!!
09. 10. 2007 | 10:43

kilo napsal(a):

já žádného Amíka na hradě nechci. Ten Paroubek se fakt zbláznil
09. 10. 2007 | 10:45

gd napsal(a):

1)Profesor Švejnar už několik let kritizuje hospodářskou politiku čssd.
2)Plete si pojmy. I profesor Švejnar několikrát jasně deklaroval, že kupónová privatizace byla úspěšná. Kritizoval oprávněně právní úpravu kapitálového trhu. Ale přesto naprostá většina majetku byla úspěšně a hlavně rychle převedena do soukromých rukou. Z postkomunistických zemí u nás proces proběhl jednoznačně nejlépe (mimo Slovinska, které má ovšem 2 miliony obyvatel a pár podniků a mohlo jít jinou cestou).
3)Kde bychom byli, kdyby se prosadili tehdejší názory socialistů? Už jste zapomněl na odmítání směnitelnosti měny, třetí cesty, odmítání privatizace jako takové !!!!!! a preference státních podniků. (díky bohu za Klause, než se stačili socialisti rozkoukat, bylo zprivatizováno).
4) Vždy mě pobaví věty o bankovním socialismu. Když se na skolnku 90. let privatizovaly banky, vystupovali někteří socialisté v parlamentu s tím, že je to zánik českých podniků. nebýt Miloše Zemana tak nejsou zprivatizovaný dodnes. je otázka, zda podpora rozvoje podnikání prostřednictví hodných bank, byl dobrý nástroj, já myslím, že ano.Díky "hodné KB" jsem rozjel podnik a dnes zamestnavam 100 lidi.Nedovedu si predstavit, ze by me uverovala privatizovana KB.
09. 10. 2007 | 10:47

vilma napsal(a):

1.9.2007
Předseda ČSSD Jiří Paroubek, který o nominaci na Hrad ve čtvrtek jednal s Bursíkem, už dříve řekl, že s případnou Švejnarovou nominací by nesouhlasil.
Zas je tu to vaše lhaní a myšlenkové veletoče pane Paroubku
09. 10. 2007 | 10:53

Saliven napsal(a):

Ano pane Paroubku. A proto je třeba opustit ideologické postoje, tolerovat Švejnarův liberalismus a podpořit ho proti Klausovi!
09. 10. 2007 | 10:56

Saliven napsal(a):

gd:
Prof. Švejnar několikrát prohlásil, že nám byly nabízeny expertní týmy ze zahraničí, aby harmonizovaly legislativu, ale Klaus je pokaždé odmítl. Švejnar sice říká - kuponová privatizace proč ne, ale též druhým dechem říká, že na takový způsob privatizace musí být vytvořena nesmírně kvalitní legislativa. Říká se po bitvě je každý generál, ale v případě Švejnara je to jinak - on to kritizoval už na začátku. Říkal - oddalme privatizaci, abychom vytvořili legislativu. Nakonec skutečně oddálena byla, ale legislativa se neudělala. Klaus a ODS by si měla dokázat přiznat neúspěch a ne všechno svalovat na jiné - od ČSSD až po ČNB (tu v oficiálním životopise ODS označují za původce ekonomické krize na sklonku vládnutí ODS).
Co se týče Vás: Nedivím se, že jste skalní fanda Klause, vzhledem k tomu, že Vás jeho bankovní socialismus katapultoval to sféry bohatých. Stejné je to i s mým strýcem - o takových úvěrech se nám, dnešním podnikatelům, může jenom zdát.
09. 10. 2007 | 11:03

Saliven napsal(a):

vilma:
To už člověk nemůže ani změnit názor? Vsadím se, že u někoho jiného by to myšlenkový veletoč nebyl (viz. např. Klaus - nejdřív mobilisoval proti komunismu a pak šel škemrat o hlasy ke KSČM).
09. 10. 2007 | 11:05

Silo napsal(a):

Švejnar tvrdá, že reformy je nutné udělat okamžitě, Paroubek nedávno tvrdil, že důchodová reforma může počkat ještě 2O let. A Švejnar je pro zavedení poplatků u lékaře. No mě by teda nevadil, ale socani se časem budou kroutit
09. 10. 2007 | 11:06

pikolo napsal(a):

další Paroubkův duševní veletoč. To i ti komančové mají pevnější názory
09. 10. 2007 | 11:07

vik napsal(a):

pro Salivena
Ale u Švejnara ti to vadit nebude viĎ, ty pako
09. 10. 2007 | 11:08

fero napsal(a):

Salivenovi
Tak 1) najdi mi článek, kdy Klaus mobilizoval proti komunistům
2) pro hlasy komunistů by musel jít i Pačes, Švejnar.... ale to neznamená, že je miluje
Máte to trochu popletený
09. 10. 2007 | 11:11

Taar napsal(a):

Je neuvěřitelné jak dalece jsou zaslepeni občané trvalou "masáží" medií, co se týče p. Klase.
S odstupem času přece je všem jasné jakou hloupostí, dokonce fatálním omylem byla kup. priv.
Jen "ztráty" v tkzv. fondech jdou do miliard.
A vláda za p. Klause? Vždyť skončila krachem v podobě "balíčků" a HDP -1%.
Tak prosím Vás Vážení kdo tady chce oblbovat!
No a pravicovost p. Klause? Vážení pokud mohl někdo jezdit na stáže do USA za bolševika, tak musel být přinejmenším špión. A že přednáší v zahraničí? No oni si tam vždycky zvou někoho z "exotů".
Nyní třeba pro popření výsledků tisíců vědců kolem globálního oteplování.
A p. Paroubek? Nemůže každý vypadat jako model. Znám tucty modelů, kteří jsou dokonalí blbci.
09. 10. 2007 | 11:12

o2 napsal(a):

Paroubku vy máte v ČSSD nějaké experty. Já jsem zatím ze všeho pochopil, že jediný expert jste tam vy a to svědčí o mnohém.
Celý článek bych nazval "Jak se trefit do Klause". Že k tomu ovšem použijete p.Švejnara je pod úroveň. Omluvte se mu.
09. 10. 2007 | 11:12

Saliven napsal(a):

vik:
Co by mi mělo u Švejnara vadit? Je to špičkovej ekonom (skutečný profesor, nevyhnaný anální speleologií) a člověk respektovaný u nás i v zahraničí. Já přímo jsem pro to, aby se stal prezidentem. A to pako si nechte milý pane na doma.
09. 10. 2007 | 11:12

cicero napsal(a):

to Saliven
Pokud Paroubek jednou řekl, že Švejnara odmítá, mělo by to znamenat, že má vážné důvody ho nevolit. Pokud během měsíce změnil názor, pro rozumného člověka to znamená jen to, že by zvolil i čerta, jen aby měl pravdu on . To je totální marasmus
09. 10. 2007 | 11:13

Saliven napsal(a):

fero:
1) Proti komunismu se mobilizovalo při volební kampani 1998, máte zřejmě špatnou paměť.
2) Pačes klidně může, protože proti nim nikdy nemobilizoval.
09. 10. 2007 | 11:15

Saliven napsal(a):

cicero:
Možná jsem špatně četl, ale nikde jsem v článku nenašel pasáž, kde by se Paroubek vyjadřoval že pro něj je. V tomto článku podle mého jen vyjadřuje respekt k osobě pana profesora.
09. 10. 2007 | 11:16

gd napsal(a):

to saliven
přesně tak, potvrdil jste mé slova, o takových úvěrech se nám může zdát. Mě je sice líto, že nemáte takové možnosti, ale představte si, že by taková situace byla v roce 95.
A neboje,nejsem ze sféry bohatých, můj bratr, vynikajicí doktor si vydělá měsíčně více než já. Oba pracujeme stejně intenzivně = pořád.
09. 10. 2007 | 11:16

vik napsal(a):

pro Salivena. To jste mě špatně pochopil, ani mě by Švejnar nevadil. Je pro zavedení poplatkú u lékaře, rychlé reformy.... já bych byl spokojen. Mě vadí veletoče pana Paroubka který v novinách 1.9.2007 píše, že Švejnara NE a dnes 9.10. 2007 ANO. Pokud psal, že ho nepodpoří, musel mít důvod- teď mu ty důvody nevadí?
09. 10. 2007 | 11:17

Taar napsal(a):

A ještě něco.
Velice mě pobaví řečičky příznivců ODS o nějakém lhaní. ODS, potažmo p. Topolánkovi dnes již nevěří ani jeho skalní spolustraníci. ODS lže, kudy chodí, to dnes vidí i malé děti. A to jak se dostala ODS k lizu a s jakou podporou vládne o tom se nemá cenu vůbec rozšiřovat.
09. 10. 2007 | 11:19

Kryštof Hon napsal(a):

Troufám si tvrdit, že jako vysoce vzdělaný ekonom je pan Švejnar spíše pro rovné zdanění a nikoliv pro progresivní, jak jste (pravděpodobně omylem) uvedl. Je zajímavé, jak jsou socialisté schopni zneužívat jmen významných ekonomů (např. Švejnar nebo Jahn), kteří mají v drtivé většině opačný názor na většinu ekonomických záležitostí než socialisté. Vskutku úsměvné.
09. 10. 2007 | 11:21

cicero napsal(a):

to Saliven
Tak to jsme asi článek oba pochopili jinak. Já jasně pochopil, že je pro
09. 10. 2007 | 11:22

pila napsal(a):

pro Taar
Já jsem volič ODS, jsem rád že vládnou
09. 10. 2007 | 11:23

Vokrovský napsal(a):

milí pravicoví přátelé, kamarádi,
přeji pěkný, ničím nerušený podzim.
Pan Švejnar by mi na Hradě nevadil, většina jeho myšlenek je pravicových.
09. 10. 2007 | 11:27

JC napsal(a):

Bla bla bla bla bla....
opět.
09. 10. 2007 | 11:27

JC napsal(a):

Vokrovský-
Vždyť jo..Jyrka nám akorát půl roku po volbách v nějakém blogu oznámí, že se v něm spletl.:-))
09. 10. 2007 | 11:29

Saliven napsal(a):

Vokrovský:
pravice a levice jako oddělené směry neexistuje..minimálně u nás ne.
09. 10. 2007 | 11:35

lanko napsal(a):

pro Taar.
Velice mne pobavila věta "ODS lže kudy chodí. "
To je pane stejný blábol jako věta "Co čech to muzikant".V každé straně jsou slušní lidé a ti druzí. Trochu se kroťte, pozemkové nesrovnalosti na pozemkovém fondu - Zgarba, Michal Kakao Kraus,Standa Gross, Kavan -Gripeny.........Jediný ministr který bručí v kriminále je Svoboda-ČSSD
09. 10. 2007 | 11:36

dipold napsal(a):

pane Lanko, souhlasím, všude jsou dobří lidé ale i hovada.
09. 10. 2007 | 11:38

gama napsal(a):

Švejnar na Hrad. To je rozumný člověk, který časem Paroubka bude pěkně vytáčet. Jeho názory mají s ČSSD pramálo společného
09. 10. 2007 | 11:40

hovorka Kamil napsal(a):

Dobrý den,
spousta lidí zde píše, jak je pan Švejnar špičkový ekonom, ale spíš to jen papouškují po médiích. Většina o něm ví prd jako já . Nic proti panu Švejnarovi, ale myslím ,že hlava státu by měl být člověk, který zde trvale žije a lidé dlouhodobě znají jeho styl a názory. děkuji
09. 10. 2007 | 11:46

VP napsal(a):

Obsah článku: mám raději prof. Švejnara než prof. Klause. Důvodem je, jak z textu vyplývá, fakt, že názory prof. Švejnara jsou mnohem více blíže názorům soc. dem.(p. Paroubkovi), než je tomu u V. Klause. Dobře, nic proti. Na to však stačí odstavec. Vše ostatní je opět typické "paroubkovské" tlachání. Můžete upřesnit, co přesně má blízkost (vzdálenost) názorů prof. Švejnara (prof. Klause) k (od) vašim (ch) společného s jejich odbornou erudicí? Jak se vůbec můžete cítit kompetentní s ohledem na vaše vzdělání toto hodnotit?
09. 10. 2007 | 11:47

Světla Severu napsal(a):

Já bych chtěl na hrad Jiřího X.Doležela.
Lid by začal hulit a bylo by více srandy.
Nebylo by válek a hladu ,bídy a utrpení všichni by hulili a měli se rádi.
09. 10. 2007 | 11:48

moucha na zdi napsal(a):

A kde je to presidentske eso co si Paroubek schovava v rukavu? Ze by nekde tady?

http://www.youtube.com/watc...
09. 10. 2007 | 11:52

Taar napsal(a):

Vážení příznivci "státostrany". Víte co mě třeba na Vás velice vadí? Budete se divit, ale na př. mluvit o p. Paroubkovi jen jako o Paroubkovi.
I když mám p. Topolánka za obyčejného hulváta, který je schopen posílat novináře do p..., vždycky napíši pan Topolánek.
Takže media nás o tom, že ODS volí inteligenti, asi pěkně masírují. I na těchto stránkách to poznat není, spíše naopak.
09. 10. 2007 | 11:53

moucha na zdi napsal(a):

\"Zatím verím velmi pevne, že sobotní vyjádrení dvou Komunistických poslankyn naznacujících ochotu volit V. Klause prezidentem, bylo náhodné. A skutecnost bude jiná. Pokud ne, a to uvidíme záhy, musí tomu sociální demokracie uzpusobit svuj politický postup.\"

Jirka opet nekomu vyhrozuje? To je tedy prekvapeni!
09. 10. 2007 | 11:56

bill napsal(a):

Taare, pro mě je hulvát PAN Paroubek, který se o lidech vyjadřuje jako o kreatůrách pan Melčák), trpaslících(pan Škromach) a nebo přerostlých myškách(korpulentní paní Volfová)
09. 10. 2007 | 12:01

hikal napsal(a):

jo, Moucho, taky jsem si toho všiml, že Paroubek začal naznačovat....
09. 10. 2007 | 12:03

hv napsal(a):

Pochvalime pana Svejnara a kopneme jeho kritikou do pana Klause. Kde byli ti vsichni socialne demokraticti ekonomove, kdyz Klaus delal transformaci. Navrhovali marku za pet korun a planovali treti cestu?

Obavam se, ze liberalni nazory pana Svejnara jsou tak daleko od toho, co prezentuje CSSD, ze kdyby jeho nazory volici CSSD znali, asi by pana Paroubka pekne hnali.
09. 10. 2007 | 12:04

ivan napsal(a):

pro Taar
No Paroubek se sám nazývá Džodžíno, jeho přítelkyně o něm říká, že má sexy mozek, tak to můžeme k tvé spokojenosti uzavřít jako
Džodžíno se sexy mozkem
09. 10. 2007 | 12:04

rafan napsal(a):

pro Taar, a jak se ti líbí, že Rath zásadně i oficielně odlovuje lidi jako "Julínek"-(ministr zdravotnictví), "vrtošivý stařík"(pan prezident). Socani jsou OK, viď, ty demagogu
09. 10. 2007 | 12:08

táborský napsal(a):

Švejnar bude dobrej, aspoň socanům někdo konečně vysvětlí, co je to ekonomie a jak jsou potřebné reformy
09. 10. 2007 | 12:10

Václav Kapitán napsal(a):

Pane Paroubku, mě by spíš zajímaly 3 věci.
1)jak je možné, že místopředseda ČSSD ještě nedávno nevěděl, že vám strana platí auto, řídiče a ochranku, když tyto položky jsou statisícové měsíčně.
2)Co je důvodem, že finančně přispíváte na syna, když sám trvdíte že vydělává mnohem více než on.Nemělo by to být tedy spíš naopak?
3)Jeli pravda co řekl pan Sobotka, že si zahraniční csty hradíte sám, ptám se -A Z ČEHO?Bojím se že nebudete mít odvahu na mé otázky odpovědět. Pěkný den
09. 10. 2007 | 12:16

David napsal(a):

Pan Paroubek navrhl na prezidenta Václava Klause, ODS a její voliči to odmítli. :-) V této diskusi je jasně vidět, jak zaslepenci uvažujou prostě jen a jen stranicky, co řekne NAŠE strana je pro nás svaté, bez ohledu na to, že Pačes je spíše"pravičák".
09. 10. 2007 | 12:21

Taar napsal(a):

Pokud je "vrtošivý stařík" to stejné jako posílání novinářů do p... no tak potom nevím o čem se tady bavíme.
A pokud jde o to lhaní, tak si přečtěte co ODS slibovala před volbami a co splnila.To že musí hledět na koaliční partnery neobstojí. To je pouze alibizmus. "Přicmrndi" jim odsouhlasí i "třetí světovou válku.
09. 10. 2007 | 12:22

Taar napsal(a):

A ještě něco.
Charakter pánů z ODS se lehce pozná podle způsobu s jakým provádí tkzv. reformy. Obrát poctivé občany, důchodce, děti nemohoucí, ústavy a všechny ty kteří se nechtějí, nebo nemohou bránit dovede každý vůl. A to bych mohl použít i silnější slova.
A že nejvíce poškodí drobné podnikatele, kteří je v bláhové naději volili tak to jim vůbec nevadí.
Dokažte mě, že nemám pravdu. Nadávky nejsou argument.
09. 10. 2007 | 12:31

vilda napsal(a):

tak teď jste mě pobavi Taare. Když vládl Paroubek, několokrát prohlásil, že nemůže splnit své závazky voličům protože je v trojkoalici. A je to pochopitelné. Dokonce ani neodvolal za Katarského prince ministra Němce, protože se bál rozpadu koalice.Snad si nemyslíte, že kdyby volby vyhrála ČSSD a šla by do koalice s Lidovci a Zelenými, že by mohla dělat jen socanskou politiku.
09. 10. 2007 | 12:32

vlasta napsal(a):

U pana Paroubka mne už nepřekvapí naprosto nic! Před několika dny striktně odmítal pana Švejnara, dnes když vidí, že je to patrně jediná možnost jak ohrozit pozici pana Klause- je tu veletoč o 180 stupnu! Není to tak dlouho, co pan ŠVEJNAR tvrdě kritizoval, příliš mělké reformy ve fiskální politice! To, co si ODS prostě díky- lidovcum a zeleným nemohla dovolit provest! A také není tak zcela pravda, že je proti rovné dani! Každopádně hlásá stejné myšlenky jako ODS- ""CO NEJMENŠÍ DANĚ- CO NEJMENŠÍ STÁTNÍ BYROKRACII"!!! Naprostý protipol v myšlení- od bývalého ""EKONOMA Z RÁJE""!!! Na těchto stránkách si mužete otevřít bog z 8.10 s ekonomem P. Machem- skvěle tam vysvětluje i lidem ekonomicky nevzdělaným- lži pana PAROUBKA!
09. 10. 2007 | 12:36

Voráček napsal(a):

pro TAAR
Jsem lékař, volím ODS, nekradu, platím daně,a charakter lidí neposuzuji podle stranické legitimace. Mimochodem, léčil jsem i několik lidí z ČSSD a ani já ani oni s tím nemají problém.
Raději už nic nepište, děláte slušným lidem v soc. demokracii medvědí službu.
09. 10. 2007 | 12:36

moucha na zdi napsal(a):

Pro Taar

Soc.dem. r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku

B. SOBOTKA v r. 2003 k nesplneným slibum:
\"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby,\" vysvetlil už v roce 2003 deníku MF Dnes ministr financí Bohuslav Sobotka.
Co tomu rikas Taare?
09. 10. 2007 | 12:38

hana napsal(a):

kapitalismus- nerovnoměrné rozložení bohatství,
socialismus - rovnoměrní rozložení bídy
09. 10. 2007 | 12:39

vlasta napsal(a):

pro : Taar- napište konkrétně, jak byli poškozeni drobní a stř. podnikatelé touto reformou- která se správně nazývá reformou stabilizační, a díky lidovcum a zeleným- zatím nepřispěje k zmenšení státního dluhu!!!!
09. 10. 2007 | 12:42

gavlík napsal(a):

pro Taar. Mluv jen za sebe. Jsem důchodce, nesedím doma a nenadávám. Mám 4 vnoučata a moc bych si přál, aby se udělaly pořádně reformy. Je přeci logické, že jak už řekl pan Rath(ovšem v době, kdy ještě nebyl v ČSSD)reformy musí bolet
09. 10. 2007 | 12:48

Taar napsal(a):

Pro ivana a rafana.
Poslouchete Vy dva "úspěšní" borci. Já sice chápu, že Vy zrovna jste ti úspěšní a schopní o kterých ODS tak ráda mluví, ale život je o něčem jiném. Na světě jsou i slepí, nemohoucí na vozíku, děti v ústavech, staří důchodci, kteří na svoje děti celý život dřeli, aby se měli dobře. Na světě není jen "borec s gulama", nebo "model" na ministerstvu vnitra. Jsou i obyčejní poctiví lidé, kteří třeba jen poctivě pracují a kteří jsou pro výše uvedené pány pravděpodobně jen odpad a póvl. Pokud to nepochopíte potom je mě Vás líto.
09. 10. 2007 | 12:51

Taar napsal(a):

Pro pana gavlíka.
Pane Gavlík, už Vám ODS dala tu tisícovku co Vám slíbila?
A vy si opravdu myslíte, že toto jsou reformy? Ubrat většině abych mohl přidat bohaté menšině nejsou reformy, ale druhý tunel na občany tohoto státu. Ten první, jak jste správně pochopil, byla kuponovka.
09. 10. 2007 | 12:56

Alena napsal(a):

pro Taara
1)Tak neví, nelíbí se vám, že se Paroubkovi neříká pane, ale o Topolánkovi se vyjadřujete jako o borcovi s gulama.
2) co udělala soc. demokracie za 8 let pro slepé a nemohoucí na vozíku?
09. 10. 2007 | 12:58

láďa napsal(a):

pro Taar
člověče tolik zloby a nenávisti - je mi vás líto.
09. 10. 2007 | 13:01

Rendy napsal(a):

Mojí babičce je 87 let, celý život dřela jako kůň, nic nemá ale Parobka nemůže ani cejtit.
09. 10. 2007 | 13:02

Taar napsal(a):

Pro Vlasta.
Na důkazy zde není místo. Dejte si tu práci a přelouskejte si pitomost zvanou "Modrá šance". Dejte si tu práci a dáte mě za pravdu. Stačí co chce ODS udělat s odpisy. A ještě něco. Víte co je mě k smíchu?
Vážený, vzpomínáte si jak p. Topolánek mával jedním lejstrem že bude takto vypadat finanční přiznání? Viděl jste jak bude vypadat perspektivně?
09. 10. 2007 | 13:03

jan napsal(a):

09. 10. 2007 | 13:07

Gino napsal(a):

tak jediný kdo tady dnes uráží a nevhodně se vyjadřuje je fanatický TAAR.
09. 10. 2007 | 13:09

Nik napsal(a):

Pan švejnar má docela dobré názory. ale rozhodně né levicové
09. 10. 2007 | 13:10

Taar napsal(a):

Pro Alena.
Vážená, já jsem "borca s gulama" dal pouze k dobru p. Topolánka. Vy si nevzpomínáte, že to o sobě říká sám p. Topolánek? A s radostí? A Vy si nevzpomínáte že p. Langr dělal v "Peříčku" modela?
Jen ventiluji výplody, kterými tito pánové "obohacují" naší národní kultůru.
09. 10. 2007 | 13:12

alena napsal(a):

pro Taar
Ještě jste mi neodpověděl, co udělala soc. dem. pro slepé, lidi na vozíku, děti v ústavech. Na vaši odpověď jsem opravdu zvědavá. Já má totiž zrakově postiženého syna.
09. 10. 2007 | 13:18

Taar napsal(a):

Pro Gino.
Můžete mě říci koho a čím jsem tady urazil?
To jako o těch nemohoucích, nebo slepcích, dětech?
No a pokud jde o ty "dva borce". Mluví o mě taktéž jako o mladým borcovi. Konec konců borec není nadávka.
09. 10. 2007 | 13:20

Lada napsal(a):

Jsem rád, že náš premiér není Paroubek ale Topolánek. Necítím z něj upocenost a urputnost.
09. 10. 2007 | 13:21

líko napsal(a):

prosím na TAATA už nikdo nereagujte, je to nemocný člověk
09. 10. 2007 | 13:25

zíma napsal(a):

Pan Švejnar pro mne není vhodný kandidát na prezidenta. U veřejnosti není dostatečně známý jeho život ani postoje.
09. 10. 2007 | 13:27

Taar napsal(a):

Pro láďa.
Vážený, není ve mě nenávist a už vůbec ne zloba. Pokud si porovnáte moje příspěvky s příspěvky příznivců ODS tak lehce poznáte kým zloba řekněme dle p. Vericha cloumá a cloumá.
Není se co divit preference ODS jdou vniveč, vláda nevydrží do hrušek.....
09. 10. 2007 | 13:27

moucha na zdi napsal(a):

Pro Taara... slusny,vecny a pripraveny Paroubek,

http://www.youtube.com/watc...
09. 10. 2007 | 13:27

Al Jouda napsal(a):

Pane Paroubku, chcete bombu - prezidentského kandidáta ? Tak požádejte Jana Krause z rozhlasové stanice F 1, aby zpracoval prezidentský program a navrhněte ho ! Je to charakterní muž, herec a moderátor, kterému to myslí ! Netají se svým židovským původem, ale ČSSD přece nefandí antisemitismu, vždyť v jejích řadách je spousta Židů.Vzpomeňte, co dokázal v USA herec Reagan !
09. 10. 2007 | 13:28

Taar napsal(a):

No pro dnešek už ale končím. Jak vidno, dnes je tady "modro" až z toho bolí oči.
09. 10. 2007 | 13:28

Wlak napsal(a):

Pan Paroubek před měsícem tvrdil, že Švejnar není vhodný kandidát. Měl by nám by nám vysvětlit, proč nyní je ale hlavně proč nedávno nebyl. Co se najednou stalo.
09. 10. 2007 | 13:29

moucha na zdi napsal(a):

Opet pro Taara. Co rikate tomuhle? Nebo nemate gule na odpoved?!

Soc.dem. r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
09. 10. 2007 | 13:32

Taar napsal(a):

Ještě jsem neodolal.
Pro "moucha na zdi".

PAN PAROUBEK příště, ano?
09. 10. 2007 | 13:32

Pavlata napsal(a):

Paroubek už kývne na kohokoli, jen aby to nebyl Klaus. Pro Jyrku by to byla další porážka. Jeho zajímá jen jeho osoba, a né mi občané, kteří by Klause volili 57%.
09. 10. 2007 | 13:32

Láďa napsal(a):

Moderní politik je člověk kompromisů. Jyrka nepochopil, že měl kývnout na Klause a sám se posadit do čela parlamentu. To by bylo hodno velkého politika a ne našeho Jyrky
09. 10. 2007 | 13:34

Valášek napsal(a):

Jsem levicový politik ale ne fanatik typu TAAR a vůbec by mě Klaus znovu na Hradě nevadil. Na Paroubkovi se mi nelíbí, že lidi, kteří nemají stejný názor jako on považuje ne za oponenty ale za nepřátele. To je velmi znepokojující. Ale zároveň vím, že v soc. demokracii jsou i kvalitní politici, kteří uvažují moderně.
09. 10. 2007 | 13:38

Petr napsal(a):

Chci přímou volbu. Slibovali jste ji a dodnes nic.
09. 10. 2007 | 13:38

Taar napsal(a):

Tak ještě pro alena.
To že máte postiženého syna, to Vám samozřejmě nevěřím.
Ale k věci. Otázka nestojí tak, co udělala nebo neudělala ČSSD pro postižené. Otázka zní tak, co ODS těmto lidem, ktří se nemohou bránit sebere.

Ovšem musím uznat, pokud chcete odpověď, tak ČSSD neudělala pro postižené vůbec nic
09. 10. 2007 | 13:40

vilma napsal(a):

na otázku pane Paroubku, zda pan Švejna může porazir pana Klause odpovídám, že může. Ale hlavně to bude porážka pro vás. Tak si držme palce
09. 10. 2007 | 13:44

alena napsal(a):

pro Taara
je mi úplně fuk zda mi věříte nebo nevěříte, zda mám postiženého syna. Sociální demokracie pro něj a jemu podobným neudělala téměř nic. Stejné nic očekávám od nové vlády. Situace v našem státě je taková, že každý před volbama jen slibuje a pak ticho. Zleva zprava.
09. 10. 2007 | 13:49

JC napsal(a):

Panáček opravdu rád Churchilla,
"Proti Klausevi se spojím třeba s ďáblem"
:-))
P.S.Doporučuji Joudovu bombu - Krause -
Dlouho již v Čechách nebyla legrace.
09. 10. 2007 | 14:01

vlasta napsal(a):

Odpovídat- na žvásty Taara- je házení perel sviním!
09. 10. 2007 | 14:04

Taar napsal(a):

Zvláštní.
Sociální demokrati na Slovensku mají preference bezmála 45%. Přitom si občané pravicovou politiku typu ODS už vyzkoušeli. Tak tomu opravdu nerozumím. Že by to byly prefrence zfalšované?
A nebo že by to byly taktéž "žvásty"?
09. 10. 2007 | 14:16

Taar napsal(a):

Příznivci ODS.
Do hrušek, do hrušek.
09. 10. 2007 | 14:17

Mleziva napsal(a):

Pane Paroubku, zjistěte si sktuální PVM, kolik těch Vašich voličů si přeje Klause prezidentem. Když máte tak rád vládu podle aktuálního PVM, proč jim nevyhovíte?
09. 10. 2007 | 14:19

moucha na zdi napsal(a):

Po treti pro Taara bez guli ! A co obcanum v pristich volbach naslibuje CSSD ? Neco jako tohle ???

Soc.dem. r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
09. 10. 2007 | 14:20

Taar napsal(a):

Konec vlády ODS a vlády ČSSD
HDP-1% HDP 6,5%
hr.m.mzda11.000 20.000
inflace 10% 1,9%
b.zahr.obch.-150 +39,5
n.ef.k. -5,5 +6,2
09. 10. 2007 | 14:26

votápka napsal(a):

kdo je trochu v obraze ví, že profesor Klaus je levicovější než profesor Švejnar. Tady jde jen o touhu jednohu tlusťocha konečně v něčem vyhrát. Jak prohlásil neboštík Pavel dostá "Kde je Paroubek nejde o ideje ale o moc"
09. 10. 2007 | 14:27

Sobotka napsal(a):

Tak Paroubku, 57% voličů si přeje Klause. To zase byly keci, jak se řídíte průzkumy a jak respektujetevždy vůli většiny. Hamba
09. 10. 2007 | 14:29

mouch na zdi napsal(a):

Zda se ze Taar ma rad ovoce. Nejdrive zvatlal neco o svestkach, ted o hruskahk...ocekavam ze to priste budou tresnicky. Ty by mu urcite chutnaly. Vzdyt je ma moc rad i Paroubek, clovek bez guli. Jen se divim ze jim na konci jeho clanku zacal vyhrozovat. Mozna to ale bylo jen takove male dupnuti nozickou.
09. 10. 2007 | 14:30

Taar napsal(a):

"Pro moucha" na zdi.
Vy jste se zbláznil? Že to opakujete? Přitom to nemá nic společného s oficiální volební rétorikou, ale jsou to výkřiky jednotlivců, které "nestraná" media do omrzení občanům po volbách podsouvala.
09. 10. 2007 | 14:31

van napsal(a):

žárlivý Rath na IHNED pláče, že se někdo dovolil vrážet klín mezi KSČM a ČSSD. Konečně se přiznali k pevnému partnerství. Teď by měl ještě doložit, zda je pravda, že ODS spolupracuje s komunistama. Aby se zase jako pokaždé nemusel omlouvat před soudem za lež
09. 10. 2007 | 14:33

fík napsal(a):

raději chlap s bulama než bez gulí, jen se sexy mozkem
09. 10. 2007 | 14:34

Hasan napsal(a):

Tak jsem si všiml, že kromě TAARa nikdo nemá rád Paroubka.
09. 10. 2007 | 14:37

Taar napsal(a):

Pro "moucha na zdi".
Víte co je zvláštní? Největší antikomunisti jsou ti, kteří, na rozdíl od nás některých za bolševika nevystrčili z baráku nos. Asi si tito bijci léčí dnes svůj mindrák. Přitom nejsou schopni chápat, že bolševismus je přesně to jak dnes jedná ODS a totalita je obsazení všech postů jednou stranou ve státě.Nic víc a nic míň. K neomezené moci a "demokratické blamáži" je pak velice blízko.
09. 10. 2007 | 14:39

Vagov napsal(a):

Komunistům se Švejar líbit nebude -je to myšlením spíše pravičák,a tak zoufalci z ČSSD přišli s tezí, že ODS a KSČM spolupracují.
09. 10. 2007 | 14:41

bill napsal(a):

Taare, kam jsi na rozdíl ode mne vystrčil nos z baráku?
09. 10. 2007 | 14:42

Jan napsal(a):

pro Taara
jestli současnému stavu v naší republice říkáš totalita, tak to já jsem spokojen. Ty jsi byl asi spokojen s totalitou před rokem 89.
09. 10. 2007 | 14:44

df napsal(a):

Mě by liberální ekonom Švejnar nevadil, ostatně jeho ekonomické názory jsou velmi podbné V. Klausovi. A nedávno mě potěšil i kritikou EU, moc dobře vystihl, proč je EU nefunkční a že centrální řízení to nespraví. Jen tak dál.
Jen mám strach o pana Zaorálka, ten by některé jeho názory nemusel vydýchat.
09. 10. 2007 | 14:46

moucha na zdi napsal(a):

Tak Paroubek mel opet \"briefing\". Usty sveho tiskoveho mluvciho Ratha pronesl podezreni ze ODS se domlouva s KSCM ohledne volby presidenta. ODS to razantne poprela. Nicmene Rath/Paroubek rekl/i ze prý jde o pokus \"vrazit klín\" do levé, respektive levostředové části sněmovny. Tak je to konecne venku! I CSSD priznava ze jsou s KSCM srostli bokem. Mozna i celem.
09. 10. 2007 | 14:46

lada napsal(a):

Právě jsem si přečetl rozhovor s pane Švejnarem a docela se mi zamlouvá. Rychle reformy, platby u lékaře - jo proč ne? To je asi to jediné v čem se shodnu s Taarem.
09. 10. 2007 | 14:50

Yvan napsal(a):

pan Švejnar asi nepochopil, že je pouze použit pro mocenské choutky
09. 10. 2007 | 14:51

Občan napsal(a):

Snad jedna malá poznámečka. Je vidět, že ČSSD je velmi "silná politická strana". Bohužel jen jednoho mocichtivého muže. Jinak není schopna ze svého středu vygenerovat jedinou odpovídající osobnost, hodnou zájmu ostatních. Bohužel s lidmi typu pana Jičínského či Křečka můžeme těžko čekat nějakou změnu....
09. 10. 2007 | 14:54

dan napsal(a):

pan profesor Švejnar? Tak Jyrko, zase druhej vítěz.
09. 10. 2007 | 14:54

neo napsal(a):

Ani si pane Paroubku neuvědomujete, jak jsou si ti dva ve svých EKONOMICKÝCH postojích a názorech podobní. Nic to neměmí na faktu, že prezident nemusí být ekonom a plést sem privatizaci je dosti zcestné. Já osobně bych uvítal na hradě klidně nějakýho dělníka alá Zápotocký a pana Klause bych radši viděl ve vládě, kde má možnost něco změnit. Jako prezident nemá valných pravomocí a je osobou tzv. neutrální. Funkci Klaus zastává dobře a zatím nevidím vhodnějšího kandidáta.

pokud jde o ten vliv na Globální oteplování : vyvraťte mi prosím, že se klima na planetě mění od vzniku planety a měnilo se kupodivu i za éry dinosaurů a nebo mamutů. (těžko ho mohl měnit člověk a pokud nevíte proč, tak se divim,že umíte ťukat do klávesnice)
09. 10. 2007 | 15:01

syn napsal(a):

Jyrko, ti poslanci za ČSSD co by v čele rádi viděli někoho jinéhone vás , Švejnara volit nebudou. Jednak je pravicovější než Klaus a navíc vědí že v případě prohry to oslabí vaší pozici.Jo tajná volba je mrcha
09. 10. 2007 | 15:04

byl nebyl napsal(a):

taky si myslím, že to někteří soc. demokraté dají Paroubkovi za Švejnara sežrat.Pravý soc. demokrat by Švejnara nevolil.Má příliš liberální názory na pravé socialisty
09. 10. 2007 | 15:07

cecil napsal(a):

Jestli vyhraje Klaus - budu rád.Jestli vyhraje Švejnar - budu rád. Pro Paroubka bude oboje Pyrhovo vítězství
09. 10. 2007 | 15:09

sako napsal(a):

ODS se kvůli Klausovi domlouvá s komunisty -píše Rath. Je hezké jak si své soudruhy žárlivý Rath hlídá. Davide a ještě pozor na Marťany -ty taky dovedou zamotat hlavu
09. 10. 2007 | 15:12

Cicero napsal(a):

Švejnar vypadá docela dobře, ale do hloubky jsem jeho názory zatím nestudoval.

BTW je zde v diskusi jistý cicero s malým c na začátku. Nemám s ním vůbec nic společného.
09. 10. 2007 | 15:13

Jan napsal(a):

ČSSD začíná být hysterická a dělá chyby. Dokonce chce podpořit Švejnara -liberálního ekonoma, která v článku píše o potřebě rychlých reforem a nutnosti plateb u doktora.
09. 10. 2007 | 15:16

Matů napsal(a):

nevím kdo je Taar,nevím kdo je Jan,nevím kdo je Vlasta.Co vím je vaše nenávist jeden k druhému,to se nikdy nedomluvíme.Volba bude tajná,proč se hádate,poslanci si udělají své a bez nás.Nám může byt jedno jestli je tam p.Klaus nebo Havel.Myslíte,že bude chleba levnější?Nechte ať se každý rozhodne sám,co je pro nějlepší.ČSSD nebo ODS.Lopatám v hosodě je to fuk,ti volit nejdou,ať trpí.
druhému,tose nikdy nedomluvíme.
09. 10. 2007 | 15:16

lokša napsal(a):

Matů, vám je jedno, zda bude na Hradě Klaus nebo někdo jiný. To respektuji, ale za sebe musím napsat, že mě to teda jedno není. Housky levnější nebudou, ale rád bych na Hradě člověka, kterého si budu vážit pro své postoje. Jsem asi stará škola.
09. 10. 2007 | 15:24

vladan napsal(a):

Na volbě prezidenta mi příjde úsměvné jak někteří politici kritizují Klause. Jistě i on dělá chyby ale proti Paroubkovi, , Křečkovi, Rathovi ......co ho nejvíc kritizují, je to pořád napudrovanej frajer.
Můj názor
09. 10. 2007 | 15:28

quido napsal(a):

kdyby pan Paroubek podpořil Klause, mohl by tvrdit, že respektuje přání lidu (nyní 57%) a získal by křeslo předsedy parlamentu, které dříve odmítl.
Ovšem stane se to, že podpoří člověka pro většinu nepopulární, stejně nevyhraje a pan Paroubek nejenže nezíská křeslo předsedy ale možná se mu začne odpočítávat čas ve funkci předsedy ČSSD.Ještě je čas pane Paroubku.
09. 10. 2007 | 15:33

alan napsal(a):

nepochybuji o tom, že někteří poslanci za ŠSD co Paroubka nemusí, mu to v tajné volbě dají zbaštit
09. 10. 2007 | 15:42

otto napsal(a):

jsem volič sociální demokracie a moc bych si přál aby na Hradě znovu zasedl pan Klaus(to co děje jsou jen naschvály) a aby funkci předsedy parlamentu zastával předseda druhé nejsilnější strany - tedy pan Paroubek. I když proti panu Vlčkovi výhrady nemám.
09. 10. 2007 | 15:44

m&m napsal(a):

Je fajn, že sem přispívají i děti, ale doporučuji před nějakým kategorickým tvrzením zjistit si alespoň základní fakta z vývoje ČR v posledních 20 letech. Takže než začnete např. tvrdit, že Klaus nikdy "nemobilisoval" proti KSČM nebo "neškemral o její hlasy" apod. trochu si to prosím nastudujte.
09. 10. 2007 | 15:45

Matů napsal(a):

Pane Lokša. Jsem ročnik 1940 Matů.
09. 10. 2007 | 15:58

Lokša napsal(a):

pro Matů
ale ano, já vás respektuji. Já nejsem typ člověka který si myslí, že kdo nemá stejný názor se mnou je hlupák a nepřítel.Já jsem ročník 1942
09. 10. 2007 | 16:02

pavlovský napsal(a):

podle průzkumů ČSSD má o tři procenta méně než ODS. Jsem hluboce přesvědčen,že kdyby pan Paroubek nebyl v čele strany ČSSD vy zaznamenala raketový vzestup.
09. 10. 2007 | 16:24

SuP napsal(a):

Paroubek zase lže....
Žemu to není blbé.
Asi bude jako ženská. Ta nikdy nelže, ale jenom věří tomu, co říká.
09. 10. 2007 | 16:50

Holub napsal(a):

Pro Taara - o lidech, které zmiňujete, tedy invalidi, slepí na vozíku težce nemocní a skutečně potřební, jsou lidé, na které ČSSD z vysoka sere !!!!! To je v Novinách málo příkladů ???!!! O roztroušené skleroze apod. Kdybys to měl doma tak tě ty kecy přejdou. Parouback má v držce jen chudé - a podívejte se na něho hajzlíka nečestného prolhaného. Na ty potřebné skutečně zvysoka sere !!!!!!!
09. 10. 2007 | 16:54

straka napsal(a):

Pane Stejskale zakročte. Včera Paroubek dnes Paroubek, v novinách Paroubek, dnes ještě okořeněno Zaorálkem. Nemohli by být na blogu nějaké fajn holky s nějakými intimnostmi namísto těhle figur k pláči?
09. 10. 2007 | 16:55

Petr_1 napsal(a):

Pokud přehlédnu urážky p.Klause (slušní lidé prezidena neurážejí), největší nedostatek je prof.Švejnara je izolovanost od naší politické scény, v ekonomice je to možná odborník, ale jinak je trochu "mimo" dění. Je to stejné, jako by nyní p.Paroubek chtěl bez tréningu dělat vrcholovou gymnastiku.
09. 10. 2007 | 16:58

Víťa napsal(a):

Paroubek je HVĚZDA, co slovo to perla. Hlavně, že je to proti Klausovi a proti ODS. Ani to nemusí být pravda, ani to nemusí mít logiku, ani to nemusí souhlasit s včerejším názorem, hlavně že je to proti... Dokonce by vzal na milost liberálního prof. Švejnara, kdyby se stal jeho vysněným ANTIKLAUSEM. Paroubkovi, socialistům ani komunistům (a "bohužel" taky lidovcm) nevěřím a nikdy věřit nebudu.
09. 10. 2007 | 17:00

Víťa napsal(a):

Teda "straka" to je dnes nejlepší komentář, fakt. Copak se musíme pořád bavit o Paroubkovi a spol. Je spousta hezčích a zábavnějších a inteligentnějších a důležitějších témat!!!!
09. 10. 2007 | 17:06

jojo napsal(a):

Profesor Paroubek už mele z posledního. Urážet, urážet, urážet. Kdybys nekecal a radši něco dělal, abys na mojí stupnici oblíbenosti nebyl na stupni -10 000. Pan Paroubek je anti-politik. Ikona všech buranů, to jo.
09. 10. 2007 | 17:15

Vaan napsal(a):

Diskuse zde mě téměř vždycky vyděsí, sám za sebe už nechci, aby tady někdo vládl. Fakt, že o tom co mám a nemám dělat, jak se mám nebo nemám chovat rozhodují lidé jako Paroubek, Gross, Topolánek nebo Kalousek je dost odstrašující. Každý rok hromady nových zákonů, vyhlášek, pořád něco měnit, aby se lidem lezlo do zadnice.
09. 10. 2007 | 17:23

Satan Klaus napsal(a):

To jsou strašný kecy!!! Zajímalo by mě, jestli soudruh Paroubek, resp. jeho "poradci", někdy napíše něco, kde nebude napadat všechny osobnosti kolem sebe, kterým nesahá ani po podrážku bot!!! Hnus fialovej!!! :-(((
09. 10. 2007 | 17:40

olda napsal(a):

AŤ je na Hradě třeba Luděk Sobota.Hlavně že se zbavíme toho neomylného, arogantního, napomádovaného paňáci.Tváří se pravicově,pak škemrá u komunistů o podporu,poté je pozve na hrad, kam za Havla 13 let komunistická noha nesměla vkročit.Prblém ale nastane, že naše "nezávislá média" si budou muset najít jiný sport, místo anální speleologie.
09. 10. 2007 | 17:47

pavelKa napsal(a):

Může. A s Jyrkovou podporou je tutovým druhým vítězem. To je zřejmé.
09. 10. 2007 | 18:12

foreigner napsal(a):

Soudruhu Paroubku, nevim kdo vam vase blogy pise, ale kdyz neni nikdo po ruce, nemusi to psat zrovna vratny Lihoveho domu. Pan profesor Svejnar, kdyby nahodou cetl tento blog, urcite odvola, ze s vami o kandidature mluvil.
To Taar: Prosim, nedokazujte stupne Darvinovy teorie o vyvoji cloveka zde na strankach, zde vetsina lidi pouziva sveho mozku s IQ dvacateho prvniho stoleti, coz se o vasi argumentaci vubec neda rici.
09. 10. 2007 | 18:16

jarpor napsal(a):

Dobrý večer Vážení diskutující!
Jestli někdo "odstřelil" pana Švejnara, tak je to autor tohoto blogu. Díky za to. Pana Švejnara si velmi vážím, doufám, že koketování s presidentským postem ho velmi rychle přejde. Kdyby se tak náhodou nestalo, pan Paroubek s jeho názory na řešení ekonomické situace našich rozpočtů tvrdě narazí. Také dobře. Je však ku prospěchu věci nemít rozumnou opozici ? Trochu mne to děsí, avšak slovy klasika - nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř.
Hezký večer.
09. 10. 2007 | 18:28

D3T napsal(a):

Pred "nez" se nepise carka.
09. 10. 2007 | 19:50

ok napsal(a):

Proboha, Paroubek už zase vyhrožuje. A to v poslední větě a svým nejbližším! Jinak si myslím, že už je úplně zoufalý, protože Švejnar ho nutně zklame. Švejnar je ekonom, "neodkojený" VŠE a pokud má čistý charakter(nemám důvod myslit si opak), nikdy by nemohl a nebude podporovat socialistické řádění (hospodaření). Když Paroubek mluvil o 80% průsečíku myšlení s ČSSD, byl již zřejmě unaven a těšil se, z nějakého důvodu domů.
09. 10. 2007 | 20:19

jojo napsal(a):

Pro D3T: Jak kdy. Tam, kde jí napsal hen ten oný, tak tam se nepíše. To je pravda. :)
09. 10. 2007 | 20:21

Wiki napsal(a):

A skutečnost bude jiná. Pokud ne, a to uvidíme záhy, musí tomu sociální demokracie uzpůsobit svůj politický postup.

Tak pane Paroubku, kdy už vylezete s tím, že jediným vhodným kandidátem jste vy? A že s komunisty máte jasno. "První dámu" jste již vyměnil, utřete si upocenou tvář, nasaďte lišácký úsměv a směle do toho!
09. 10. 2007 | 20:30

dedamn napsal(a):

Co jste čekali od Paroubka - ten se jenom ochotně snaží přizpůsobovat momentální situaci. Nikdy neměl a mít nebude žádný pevný názor, za kterým by si stál. Ale to je myslím typické u ješitných a arogantních lidí - jako je on a Rath. A největší bomba: prý se uvažuje v ČSSD o kandidatuře V. Jandáka na prezidenta. To už mohou rovnou jít vybírat do Bohnic!
09. 10. 2007 | 20:33

jojko napsal(a):

když tak čtu ty reakce na docela rozumný článek,myslím,že si toho Klauze zasloužíme.
09. 10. 2007 | 20:40

Libor napsal(a):

No, jak začít? Asi takto. Bedlivě jsem si přečetl všechny komentáře k jednomu z předchozích příspěvků p.Paroubka a byl jsem upřímně zděšen, kolika urážek, osobního napadání, vulgarity a primitivní ubohosti jsou někteří lidé schopni. Zároveň jsem však vyjádřil i jistý druh potěšení, protože vašich nenávistných komentářů je vzhledem k celkovému počtu čtenářů dost málo, takže to vlastně s námi, českým národem, není až tak zlé.

Vzápětí jsem byl poučen, že se hluboce mýlím. Bylo mi sděleno, že většina z vás své fanatické komentáře nepíše z důvodu duševní poruchy nebo frustrace z mrzkého neúspěšného životního údělu, nýbrž protože chcete p.Paroubkovi ukázat, jak moc ho "lidé nemají rádi." Kontroval jsem tím, že taková motivace je snad ještě hloupější než hloupost vašich komentářů a postřehů, neboť po dehonestujících kampaních vůči p.Špidlovi a p.Grossovi muselo být p. Paroubkovi jasné, že přijetím funkce předsedy soc-dem bude vystaven stejnému tlaku jako jeho předchůdci a přesto to vzal.

Nyní stručně k podstatě článku, jak ji chápu já. Poté co "reforma" prošla parlamentem, komunisté začali rozvíjet podivné teorie o tom, že prezident Klaus může nesouhlasit. Podepsal, souhlasil, avšak s komentářem, že po stránce právní čistoty se mu předložená reforma pranic nelíbí. Ještě podivnější. I já v zaměstnání podepisuji, pokud souhlasím. Když nesouhlasím, jednoduše napíši ne. Tato podivnost může znamenat, že část ODS (možná právě i někteří z vás) přestává spoléhat na lidovce a snaží se rozehrávat stejný scénář, který byl úspěšný při předchozí volbě, tzn pomoc od komunistů.

Článek p.Paroubka je proto primárně určen té části lidovců, kteří si uvědomují, že další zvolení p.Klause presidentem by mohlo znamenat odchod lidové strany do věčných politických lovišť za stranami typu ODA, US-DEU apod. Proto připomenutí věcí, které se zde děly za klausových vlád v devadesátých letech ("obyčejní" voliči lidovců rozhodně nepatřili mezi vítěze neviditelné ruky trhu). Prostě se ukazuje, že pokud má být příští volba presidenta z více kandidátů, musí se část strany lidové, která nechce současného presidenta, vyjádřit koho tedy podpoří. Právě jim je dle mého názoru článek adresován.

Pokud chcete regovat vulgaritami, klidně si poslužte, se mnou to nic neudělá. Pokud by se však našel někdo, kdo by chtěl mé názory blíže rozvinout, nebo třeba i věcně vyvrátit, budu upřímně rád.
09. 10. 2007 | 21:18

mirka napsal(a):

Už Jiřík zaše žvaní, sám je ekonom na baterky a o Klausovi se vyjadřuje s despektem. Jsem zvědava, jak by on sám řídil transformaci státu. Kdyby tu transformaci dělal Paroubek, ještě bychom byli v komunismu. Prof. Švejnara si vážím, ale na funkci prezidenta bych ho nechtěla. Není politik a politické strany by z něj buď udělaly loutku, anebo by byly mezi nimi větší spory než teď.
09. 10. 2007 | 21:25

karel napsal(a):

IQ pana Pazdoubka vykvetlo zde <http://www.youtube.com/watc...>
09. 10. 2007 | 21:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem některé příspěvky, jež porušovaly Kodex diskutujících. Například tím, že byly napsány vekým písmem, a tak zvýrazněny na úkor jiných textů.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
09. 10. 2007 | 22:08

StandaT napsal(a):

Může profesor Švejnar porazit profesora Klause? Nemůže pane Paroubku, nemůže. Příliš mnoha lidem, i z vaší vlastní strany, jde o vaší další prohru.
09. 10. 2007 | 22:37

Karel napsal(a):

Jyrko Jyrko, ve dne lhal a v noci krad, sociální demokrat.
09. 10. 2007 | 23:04

Martin napsal(a):

Kryptokomunista Paroubek - ekonomický odborník z RAJ ? Proč se proboha do ekonomiky stále navážejí lidé typu pana Paroubka nebo jeho nohshleda Sobotky. Ani jeden z nich neprokázal žádné skvělé výsledky v této oblasti a jeden z nich pouze předvádí veletoče přesně podle toho, co mu vyhovuje nebo by mohlo v budoucnu vyhovovat a přinést užitek. Odstupte pane Paroubku, už běžte pryč. Já jen skutečně doufám, že se nikdy nedožiju toho, že vy budete zvolen prezidentem této země. To by se asi fakt tatíček Masaryk v hrobě obracel. Pan profesor Švejnar nemá vaše opět oblbování národa zapotřebí. Škoda jen, že s přímou volbou jste lidem lhali a lžete stále. Vy jí vlastně ani nechcete, tento stav vám přeci vyhovuje, neboť se stáváte tím pomyslným jazýčkem na vahách a uplatňujete tak jen svou touhu po moci.
09. 10. 2007 | 23:12

von Wicher napsal(a):

Vazeny pane Paroubek,
uvedomujete si vubec vsechny povinosti statnika? Co Vase morajka? Neni Vam hamba Vam zenatemu se kocourkovat se lahkou zenstinou? Politikove maji jit vzorem? Jaky vzor jste Vy pane Paroubek. Delate ostudu Ceske Republice.
Zapad se Vam smeje.
09. 10. 2007 | 23:17

nenavidim Odesaky napsal(a):

cenzore, kde jste???! fanaticti Odeesesmani v diskuzi opet nesetri urazkami!
10. 10. 2007 | 01:16

Mišák napsal(a):

Takový průjem zbytečných slov, pokroucených významů, veletočů a lží. Pane Paroubku, trefnější a věrohodnější by byl text: "Nesnáším Klause, anžto byl vždycky lepší ekonom než já, JÁ - na věčné časy druhý vítěz." Že vy jste skrblil a neobětoval pro kupónovku tisícovku, aby se vám pomnožila, jako mnohým ekonomickým laikům?
10. 10. 2007 | 02:27

MmM napsal(a):

Tech, kteri Paroubkovi prisuzuji ten nazorovy veletoc (napred o Svejnarovi rekl, ze ne, ted ano), bych se chtel zeptat, kde to "ano" Svejnarovi tady je. Ja tam jenom ctu, ze Svejnar prijde (prisel) na klub a ze je lepsi nez Klaus. Ale lepsich nez Klaus je pro velkou skupinu lidi zhruba 2 miliony Cechu, takze Svejnar je jen jeden z nich... Kvuli tomu, ze si prectu recept o koprove omacce a soucasne reknu, ze koprova je lepsi nez jatrova, jeste nemusim menit nazor na to, ze koprova omacka je hnus (akorat mensi nez jatrova). Aneb kdyz plati 5>1, tak jeste nemusi platit 5>6...
10. 10. 2007 | 03:21

Ládik napsal(a):

Včera jsem slyšel v rádiu Paroubka, že by nechtěl nikoho favorizovat. Kde ten Paroubek k tomu bere oprávnění? Proč by měl zrovna Paroubek favorizovat kandidáty na prezidenty? Ať si favorizuje koně v Pardubické nebo koníky ve VyVolených. Je to demagog nejhrubšího zrna, prostý všech morálních zábran a slušnosti.
10. 10. 2007 | 04:01

Goral napsal(a):

Klaus je Klaus , lidi ho znají a mají ve své většině rádi.Klaus má velké renomé jako president,ostatní lidi nezajímá - ekonomickou vědu nosí ve své peněžence.Pokud je Švejnar opravdu chytrým mužem - tak se hrátek p-Paroubka nezúčastní a ponechá si své vědecké renomé netknuté rudým pelem melem ...
10. 10. 2007 | 06:09

Goral napsal(a):

Kuponová privatizace bylo dílo ekonomického génia . Kolik Diků si ráčilo prostudovat před symbolickou investicí o co se jedná???Potom jim samozřejmě zůstali oči pro pláč - za hloupost,nevědomost se platí. Díky za Diky pane profesore Klausi!
10. 10. 2007 | 06:20

Goral napsal(a):

Domnívám se jako prognostik , že příští president za 6 let se bude muset rekrutovat s předsedů polit.stran .(Snad nám hoši vyrostou a Klause se už nebudou muset bát!).Zatím sledujte jak to pan profesor dělá a hlavně : Učit se!Učit se!Učit se!Presidentem nemůže být každý .....
10. 10. 2007 | 06:35

Ládik napsal(a):

Není president jako president, ale autorizovaný president, to je president! Předsedou autorizační komise je Paroubek.
10. 10. 2007 | 06:50

Roko napsal(a):

Paroubku, jestli je něco v rozporu s Ústavou nebo ne rozhoduje u nás naštěstí ještě ústavní soud ČR. Až to bude dělat politbyro ČSSD nebo její fuhrer, pak se z této republiky odstěhuji. O tom, že v článku v mnohém lžeš jako když tiskne ani nebudu diskutovat.
10. 10. 2007 | 06:54

bolševik napsal(a):

Ty můj zlatý Jirko....
10. 10. 2007 | 07:01

sam napsal(a):

Nechci se dotknout ani pana Pačese ani pana Švejnara, ale i když jsou prý odborníci ve svém oboru(já o nich pořádně nic nevím), neznamená to že by uspěli jako prezidenti. To je politika a zde pánové nemají žádné zkušenosti
10. 10. 2007 | 07:13

amin napsal(a):

To , co se tady děje je k pláči. Všichni slibovali občanům co všechno pro ně udělají a teď tady ta šaškárna kolem volby prezidenta. Svět se musí velmi dobře bavit, co jsme to za rozvojovou zemi. Nechutné a ponižující pro nás , pro všech
10. 10. 2007 | 07:42

roko napsal(a):

10. 10. 2007 | 07:48

pikolo napsal(a):

Povyk Davida Ratha o spiklenectví ODS a komunistů je komický, zvláště pak za situace, kdy se komunisté a socialisté stávají siamskými dvojčaty.
10. 10. 2007 | 08:03

amos napsal(a):

10. 10. 2007 | 08:06

ottík napsal(a):

Jandák na hrad!!!!!!!
to bude panečku telenovela
10. 10. 2007 | 08:09

vandalf napsal(a):

přiznávám, že jsem ČSSD volil, ale podobnou hloupost pokud tam bude pan Paroubek a Rath již nezopakuji. A to jsem levičák jak poleno. Za tyto pány se stydím.Pokud soc. demokracie nezačne rychle jednat, škody budou nedozírné
10. 10. 2007 | 08:12

gina napsal(a):

Kandidát na prezidenta má být všeobecně znám lidem a ne ho zutlat, jak to dělá Paroubek. Jen ať se na ně taky něco dozvíme od žurnalistů. Na Klause víme vše.
10. 10. 2007 | 08:15

formánek václav napsal(a):

Paroubek mne velmi zklamal, ale dal jsem mu poslední šanci aby se projevil jako politik velkého formátu při volbě prezidenta. Čekal jsem, že jako pravý úhoř prohlásí, že bude respektovat přání lidí, zvolí Klause a zasedne na místo předsedy parlamentu a všichni budou spokojeni. To co předvádí je ještě horší než povolební projev. Pane Paroubku, stydím se za vás
10. 10. 2007 | 08:19

utah napsal(a):

Dobrý den, ČSSD zvolila dobré konzultanty k prezidentské volbě, ale rozhodně ne kandidáty. Prezidentem by měla být nějaká silná, politická osobnost s jasným názorem, ne jenom vzdělaná a ve svém oboru respektovaná. Takovou bohužel vidím jen jednu.
Přijde mi velice smutné, pro nás občany, že ČSSD se snaží najít kohokoli, jen aby to nebyl Klaus.
10. 10. 2007 | 08:24

fík napsal(a):

Milouš Jakeš hadr

http://www.youtube.com/watc...
10. 10. 2007 | 08:33

krahulec napsal(a):

Chudak Jirka. Vecne druhy vitez Jirka je i v seznamu blogeru druhy v poradi za pismenem "P" za p. Pacesem. Je mi to lito. Mel by se nechat prejmenovat, treba na Paaroubek
10. 10. 2007 | 08:37

vvv napsal(a):

10. 10. 2007 | 08:41

Dracula napsal(a):

Jasně, Paroubek na hrad !! Kdo jinej by tam měl bejt, než ty, viď Jyryko - božský Gorgýno ? Všechno okolo je irelevantní a prof. Švejnar je jen takový zastírací manévřík, není-liž pravda ?
10. 10. 2007 | 08:43

jan napsal(a):

10. 10. 2007 | 08:49

moucha na zdi napsal(a):

To Libor,

Ja si myslim ze Paroubek svym clankem chtel otestovat jak se pravice diva na Svejnara. Proto to publicoval na tomto blogu.Trochu mu to nevyslo. Reakce z velke vetsiny jsou na autora. Ale neni se cemu divit. Clovek ktery se v televizi natrasa jako pav a chlubi se jak ma drahe saty a kolik si vydelava, si moc ucty nezaslouzi. O jeho smesne jesitnosti snad nemate pochyby ani vy Libore.
10. 10. 2007 | 08:54

Pepa Řepa napsal(a):

Co brání panu Paroubkovi v tom,že po příštích volbách /možná i předčasných/ přenechá posici premiéra erudovanému ekonomovi, jakým beze sporu pan Švejnar je? Pokud ovšem ČSSD volby vyhraje.
Myslím, že na posici premiéra by pan Švejnar uplatnil své znalosti více, než na postu presidenta.
10. 10. 2007 | 09:06

sirhcahc napsal(a):

Soudruhu Paroubku, zase Vás čeká stříbrná placka ...
10. 10. 2007 | 09:13

BRT napsal(a):

Pan prof.Švejnar by si měl před spaním pouštět tvůj povolební projev.Maximálně druhý den by se mu rozsvítilo,kdože ho to tlačí do funkce prezidenta a čí písně by potom musel zpívat.
10. 10. 2007 | 09:46

otto napsal(a):

10. 10. 2007 | 09:50

viko napsal(a):

původně jsem si říkal, že by to chtělo s prezidentem změnu, ale když vidím co se z vaší strany děje čím dál víc fandím Klausovi.
10. 10. 2007 | 09:52

Pavel napsal(a):

V.Klaus je konec konců PAN PREZIDENT a to všem politikům co mu nesahají po kotníky vadí.

A pan Švejnar si může 5 let počkat. Pořád lepší než pánové Dienstbier a Pačes.
10. 10. 2007 | 10:08

ooo napsal(a):

pan Švejnar je možná dobrý ekonom, ale nejdřív by měl vstoupit do politiky, pár let tam pracovat aby se ukázal i jinak než ekonom a pak kandidovat na prezidenta
10. 10. 2007 | 10:34

jan napsal(a):

pro OOO "to si myslím i já.
10. 10. 2007 | 10:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dalších několik příspěvků, jež porušovaly Kodex diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
10. 10. 2007 | 10:56

Goral napsal(a):

p.Paroubek je odrazem svých voličů.Hodně lidi by mělo začít myslet a zastydět se za svého Duceho ...
10. 10. 2007 | 11:09

Taar napsal(a):

Stejně by mě zajímalo, co bylo psáno ve smazaných příspěvcích.
Zvláštní totiž je, že volby byly padesát na padesát a tady se to "modrá" až hrůza.
Už se těším, co budou "modří" psát za půl roku.
10. 10. 2007 | 11:32

krahulec napsal(a):

taar: aha 50/50, takze stejne jak Paroubek rikas - v tuto chvili ma levice 101 hlasu ? Mno pekne to CSSD dopracovala.
10. 10. 2007 | 12:11

Taar napsal(a):

Než jsem se vůbec pouštěl psát do blogu p. Paroubka, měl jsem si pročíst i blogy vládních politiků.
Určitě bych se psaním nezačal, protože jsem po pročtení jejich blogů zjistil, že přibližně stejné množství věčných nespokojenců, chytráků a hulvátů, nadává i jim. Asi si řada lidí potřebuje léčit svůj mindrák.
Přeji Vám p. Stejskal, aby jste se v tom "hnoji" neutopil.
Zároveň se omlouvám, že jsem Vás někdy podezříval že mažete levicové názory.
10. 10. 2007 | 12:18

václav napsal(a):

tak jsem si Taare přečetl vaše příspěvky a musím konstatovat, že ten věčný nespokojenec, chytrák a hulvát jste vy.
10. 10. 2007 | 12:26

koubek napsal(a):

Když jsem si přečetl tzv.komentáře, tak si uvědomuji, jak prozíravá je strategie odborů. Kdy generální stávka proti deformě? Až ji lidé /a to bude 80%/ pocítí na vlastní kůži- potom se sami pozvednou bez podnětů odborů. Pak budou bojovat proti nepřátelům.
10. 10. 2007 | 13:15

Jana J napsal(a):

Mám několik důvodů, proč nechci za prezidenta pana Švejnara. Za prvé je to tzv. "liberální ekonom" , což má bez ohledu na jeho kvality hořkou příchuť Kalouskových reforem a Julínkových poplatků za inkubátor. Za druhé nic nevím o jeho politických názorech, což ve mně vzbuzuje obavy, že rozhodovat v těchto záležitostech bude tým poradců, které nikdo nezvolil . ZA TŘETÍ SE OBÁVÁM JEHO PODPORY AMERICKÉHO RADARU. I když jsem odjakživa levičák, hlasuju pro Klause, z jednoduchého důvodu - vím, co od něho můžu čekat. Pan Paroubek je velmi nedůvěryhodný zástupce politické levice, zřejmě není jediná zásada, která by u něj nebyla na prodej. ČSSD by se ho měla ve vlastním zájmu rychle zbavit . Ovšem - pomůže to obsahově úplně prázdné straně, která ve chvíli, kdy její voliči budou čelit nevídanému poklesu životní úrovně,řeší volbu Antiklause, milenky a příjmy páně Paroubkovy?
10. 10. 2007 | 16:48

moucha na zdi napsal(a):

To Jana J,

Musim s Vami souhlasit. CR potrebuje slusnou demokratickou levici. Ne tu Paroubkovou. CSSD potrebuje noveho moderniho predsedu a ne tohle.

http://www.youtube.com/watc...
10. 10. 2007 | 18:00

František z Asisi napsal(a):

Příspěvky Taara a Libora jsou věcné a pravdivé.
Je snad morální,když reforma bohatým přidá 15 miliard a musí to zaplatit zbývajících 90% občanů/prodavačky pracující v supermarketech za 10 000 Kč,drobní živnostníci ale i učitelé s platem kolem 20 000 Kč/ na zvýšené DPH,což znamená zvýšení cen potravin,služeb,poplatky za recept a pobyt v nemocnici,nájemné se zvyšuje o 25%.Pan Topolánek na rovné dani vydělá měsíc co měsíc 25 000 Kč PÁNI POSLANCI SI PŘILEPŠÍ O 7 000 kČ.Za poslední 4 roky vlády ČSSD dostali dúchodci každý rok přidáno v průměru o 550 Kč.Pan Toplánek s panem Nečasem přidají 336 Kč.
4SSD převzala od vlády pana Klause dluh ve výši 600 miliard,protože se sanovaly krachující banky v řádech stovek miliard korun.Je směšné že za pobyt musí platit i kojenciPříznivci ODS by si měli vzpomenout na éru pana Kočárníka,kdy vznikl největší státní dluh.Nyní je státní dluh asi 800 miliard
a to se platili jen dluhy z minula.Je mi líto rodin které mají 3 děti a nedej Bůh a postupně onemocní.30 Kč za návštěvu u lékaře,po 30 Kč za položky na receptu cca 90 Kč.
Velice přeji úspěch u Ústavního soudu ČSSD se žalobou na protiústavnost zavedení poplatků za zdravotní péči.
Doufám,že ČSSD splní svůj slib a po vyhraných příštích volbách,tento nesmyslný zákon zruší.
10. 10. 2007 | 18:12

krahulec napsal(a):

Frantisek:
1. prodavacka s 10 000 Kc si reformou polepsi o 500 Kc, lide s mensimi prijmy jeste vice.
2.najemne se zvysuje podle planu, ktery schvalila CSSD+US+KDU v roce 2005
3. radu dani nam narizuje EU ( ekologicka )
4.Je mi jedno, kolik kdo vydela na reforme, je pro mne dulezite, ze je spravedliva pro vsechny - vsichni zaplati 23% ze superhrube mzdy - odpocet dane
5. Sanace ceskych bank kvuli spatnym uverum z doby privatizace jsou 400 mld a po odecteni ztraty za IPB za vlady CSSD jsou kolem 240 mld. ( http://www.ceskenoviny.cz/z... )
6. O tom, jak umi CSSD levne privatizovat jsme se mohli presvedcit taky:IPB,Zetor,Unipetrol,Transgas,Ceska sporitelna.
7. Pokud mate na nynejsi situaci recept, jak nezadluzovat dale republiku a pritom meli zdravotnictvi,skolstvi, zadarmo, tak sem s tim. Mozna dostanete Noebelovku.
10. 10. 2007 | 19:17

Libor napsal(a):

Mucholapko na zdi,

děkuji za reakci, dovolím si začít rozplétat klubíčko Vašich názorů a postřehů od konce.

Víte to máte tak, typickou vlastností nás chlapů je ješitnost. Uvědomuji si, že jsme tím směšní, někdy více, někdy méně. Myslím si, že u p.Paroubka lze vysledovat jisté stopy této neblahé vlastnosti, nemyslím si však, že by mu zabraňovala vidět věci reálně a správně se rozhodovat. A to je podstatné, právě v tom se například liší oproti současnému presidentovi.
Drahé šaty bych nikomu nevyčítal. Kdo na ně má, ať je klidně nosí, závidět nebudu.
Nyní k tomu nejdůležitějšímu. Aktuálně.cz už dávno není čistě pravicový server, doba kdy novinář Holub plandal ve svých článcích nesmysly o skvělé rovné dani a ohromných dluzích socanů jsou dávno pryč (snad definitivně). P.Parouberk netestuje pravicové voliče, jejich otřesné primitivní reakce jsou poměrně standardní na všechny jeho články na tomto blogu. To, že téměř nikdo z levicových voličů (v tomto případě by spíše bylo vhodnější říci normálních čtenářů) nepovažuje za důležité se ozvat a s názory "pracovitých inteligentních" polemizovat dle mého názoru souvisí s dávnou lidovou moudrostí, že bláznům se prostě neodporuje.
A když už jsem se navezl do našich skvělých modrých fanatiků, připojím ještě jeden postřeh. Jejich upřímně nenávistné reakce svědčí o tom, jak moc ČSSD trefila hřebíček na hlavičku, když začala uvažovat o prof.Švejnarovi jako o kandidátovi na presidenta. Troufám si tvrdit, že pokud si p.Paroubek tyto reakce čte, musí se tetelit blahem a smát se až se za břicho popadá.
Volba presidenta mne nechává naprosto chladným a netečným. Ať tam bude Petr nebo Pavel, nikdo z nich mi nikterak nepomůže. Ale když si čtu ty příspěvky, já snad začnu p.Švejnarovi fandit. Představa porážky lidské zloby a nenávisti je přece tak lákavá....
10. 10. 2007 | 19:58

Libor napsal(a):

Dobrý večer Pepo Řepo,
i Vy jeden pseudointelektuále a hospodský blábolisto (jak nás oba nazývá p.Kostlán), Vy máte vůbec velice zajímavé nápady. Škoda jen, že naše dnešní demokracie je hodně stranická, úřednické vlády nejsou tak časté jako za první republiky (vlastně za celých osmnáct let byla pouze jediná), takže Vaše myšlenka má bohužel jen velice malou šanci na uplatnění.
10. 10. 2007 | 20:08

Libor napsal(a):

Františku z Asisi,
děkuji za ocenění, ale já jsem opravdu ve svém příspěvku snažil vyjádřit k odlišnému tématu, než jste zvolil Vy. Jinak se mějte.
10. 10. 2007 | 20:13

moucha na zdi napsal(a):

To Libor,

Nejak me uchazi Vase logika. Vy rikate, ze Klaus je jesitny stejne jako Paroubek, ale to Paroubkovi neubira na hodnote. Zato Klausovi ano. Nikdo drahe saty Paroubkovi nezazliva, ale kdo v nich chodi na verejnopravni televizi a chlubi se tim? A kdo chodi na verejnopravni televizi s pastelkou a nacmara neco neco na papir a pak se obrati k obcanum CR a zepta se, Kdo z vas to ma damy a panove?. Je zrejme ze jste zastance CSSD. A tak asi ani nema cenu pripomenout ze to teteleni Paroubkova briska je pouze vas sen. Ale mozna se Paroubek opravdu teteli. Cert se v nem vyzna. Vydel jsem ho na plovarne. Tetelit se umi. A to ze vas volba presidenta nechava chladna se vubec nedivim. Vzdyt to nechava chladne i velikany CSSD! Jsou na bodu mrazu. Mozna prijdou s kandidatem sneznym muzem Yeti. Bude to asi to eso co si Cisar v novych satech schovava v rukavu od Armani.

Btw. moucha na zdi neni mucholapka Libore. Rikejte me stenice, lol. Ci Libor nevzdelany, je to fuk.
11. 10. 2007 | 00:44

Libor napsal(a):

Moucho na zdi,
mucholapku beru zpět a pokud jsem se vás dotknul, omlouvám se. Rozhodně jsem to neměl v úmyslu, domníval jsem se, že vás variace vašeho nicku potěší.
Odpověděl jsem vám, protože jste byl prvním, kdo reagoval na můj příspěvek. Poté, co jsem si přečetl vaše komentáře k jiným článkům, jsem si hořce uvědomil, jakou jsem vlastně udělal chybu. Nebudu vám více odpovídat, nedává to sebemenší smyl. Myslím si, že naprosto přesně způsob vaše uvažování vystihl p.Mueller.
11. 10. 2007 | 07:05

moucha na zdi napsal(a):

\"Nezavisly\" kandidat Svejnar..

http://neviditelnypes.lidov...
12. 10. 2007 | 10:25

ara napsal(a):

Pojdte se vzdelavat v bojove strategii: http://www.travian.cz/?uc=c...
12. 10. 2007 | 10:29

jan napsal(a):

Když tak nad tím přemýšlím, tak by měli socani usilovat o návrat Grosse do premiérské židle. Jestli umí tak dobře hospodařit s vlastními financemi, že během týdne vydělá 300% vložené investice, jistě to bude ten nejlepší správce státního rozpočtu
12. 10. 2007 | 12:04

moucha na zdi napsal(a):

To jan,

A ani se nemusel natrasat na verejnepravni televizi a dokazovat jak se ma dobre. Damy a panove kdo ma vic?
12. 10. 2007 | 14:42

Vašek napsal(a):

Jiří Paroubku, lžete jako obvykle. Názory profesora Švejnara se s vašimi socdemáckými příliš neshodují. V době, kdy se projednával Topolánkův batoh jsem slyšel jeden rozhovor s tímto pánem. Zatím co Vy jste tvrdě odmítal jakékoliv návrhy z dílny ODS, tak pan profoser Švejnar s nimi souhlasil, pouze řekl, že některé věci by řešil jinak, ale to že není tak podstatné, podstatnější je, že se konečně něco začalo řešit. Pokud byl s něnčím nespokojen tak to bylo s tím, že toho bylo řešeno příliš málo!
12. 10. 2007 | 14:46

Vašek napsal(a):

Jiří Paroubku, lžete jako obvykle. Názory profesora Švejnara se s vašimi socdemáckými příliš neshodují. V době, kdy se projednával Topolánkův batoh jsem slyšel jeden rozhovor s tímto pánem. Zatím co Vy jste tvrdě odmítal jakékoliv návrhy z dílny ODS, tak pan profoser Švejnar s nimi souhlasil, pouze řekl, že některé věci by řešil jinak, ale to že není tak podstatné, podstatnější je, že se konečně něco začalo řešit. Pokud byl s něnčím nespokojen tak to bylo s tím, že toho bylo řešeno příliš málo!
12. 10. 2007 | 14:46

bigjirka napsal(a):

Nemůže.
12. 10. 2007 | 23:27

Anna napsal(a):

To jan
to si myslím taky.Gross je rozenej národohospodář.Moje babička tomu říkala :Udělat z lejna bič.Já měla vždycky ráda kouzelníky.Měli prázdný ruce a najednou-hele králík.
14. 10. 2007 | 07:32

jakub napsal(a):

Jyrko, moc se angažuješ v boji proti současnému presidentovi. Bereš to moc osobně, tak že jsi až směšný. Je mi tě líto, protože budeš po volbě zase zklamaný. Další tvoje prohra, kolikátá už?
Už slyším zase ten projev plný emocí o spiknutí a komunistickém puči v roce 1948.
Zatím se ale o ten puč snažíš spíš ty. Myslím, že tě zradí i Marťani. To bude zase ostuda.
15. 10. 2007 | 18:18

james bond008 napsal(a):

vazeni pokud neco chcete a v tehle diskusai to tak vypada potom je treba vyhledat na Google pana Svejnara neni to tezke !!! zejmena pak otazky a odpodedi P.Tuny a P. Svejnara na FREKVENCI 1 a jine clanky je tam toho dost !!!PRof .Klaus jiste neni to prave orechove !!! ale na tohoto Pana bychom si meli davat POZOR !!!! CTETE DOBRE !a potom si to tady muzeme rpozebrat Preju hezky den
04. 11. 2007 | 11:23

Prognostik napsal(a):

Uvidíme modráci cobudete říkat po Novém roce a dále.Jestli bude Klaus zvolen tak sesadí Topola a pak bude dosazen Bém který prosadí olympiádu aby zakryl astronomické dluhy pražské.Potom teprve nastane trh bez přívlastků,prosazovaný panem pro-fesorem když byl premérem.
11. 11. 2007 | 08:34

karelsmíchov@seznam napsal(a):

Nejsem voličem ČSSD ,ale s p. Paroubkem
souhlasím!!! Jsem přesvědčen že p.Švejnar
by byl o 100% lepší president,cítím se
evropanem,což p. Klaus odmítá.Protože
se chce zalíbit KsČm,doufá že,opět dostane
nějaké hlasy od soudruhů,vždyť ho celí život
zaměstnávali!!!
14. 12. 2007 | 17:28

cartier love napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
27. 03. 2010 | 06:36

OANEOA napsal(a):

Thanks again for showing webrat! We just started with http://www.chinajmdq.com Cucumber, but this is easier!
19. 08. 2010 | 04:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy