Okolí premiéra Topolánka připomíná politickou mafii

05. 02. 2008 | 10:48
Přečteno 15495 krát
Od voleb v roce 2006 jsme spolu s vítězstvím ODS ve volbách a se vznikem vlád v čele s Mirkem Topolánkem svědky nástupu „nového stylu“ vládnutí, který je založen a udržován politickou korupcí. ODS za rok a půl co je u moci tak povýšila politickou korupci na princip svého vládnutí. ODS tak ustavila nový druh politiky, totiž politiku korupce.

Tento morálně deformovaný způsob politiky, praktikovaný různými skupinami a osobami z okolí premiéra Mirka Topolánka, narušuje samu podstatu demokratického principu vlády a je přímo jejím ohrožením. Tito lidé již v minulosti v kauze bývalého poslance Zdeňka Kořistky prokázali, jak je jejich uvažování i hodnotový systém narušen. Bohužel, dnes jsme svědky jejich postupného pronikání do nejvyšších pater ústavních institucí, ale i bezpečnostních složek, kde pokračují v rozvíjení a zdokonalování tohoto nového stylu vládnutí ODS, politiky korupce. Okolí premiéra Topolánka tak spíše než standardní politické zázemí vrcholného ústavního činitele připomíná struktury něčeho, co by se dalo nazvat politickou mafií.
Prvním takovým příkladem politiky korupce ODS byl případ neúspěšného pokusu o uplacení poslance ČSSD Pavla Ploce, pro což svědčí i opakované rozhodnutí nezávislého soudu.
Pokračovalo to pověstným rozhovorem přítele a dvorního lobbyisty premiéra Topolánka Marka Dalíka pro MF Dnes, ve kterém se k politické korupci sám přiznal a následně také bohužel provedl, kdy se podařilo ODS získat přeběhlíky Melčáka s Pohankou. Opět je zde rozhodnutí soudu, který politickou korupci v řadách ODS potvrdil.
Dnes jsou na stole šokující důkazy o pozadí této korupční „dohody“ o podpoře Topolánkovy vlády mezi ODS a pány Melčákem a Pohankou. A to v podobě smlouvy mezi soukromým subjektem a lidmi napojenými na premiéra Mirka Topolánka, jejímž předmětem je změna zákona v zájmu nikoliv občanů, ale této firmy.
Již samotná skutečnost, že je na stole smlouva mezi lidmi blízkými premiérovi Topolánkovi a firmou závislou na rozhodnutí vládní většiny v Poslanecké sněmovně jen ukazuje stupeň úpadku, do kterého nás vláda v čele s ODS a Mirkem Topolánkem za rok a půl stačila zavést. Lidé z okolí premiéra privatizují stát, dělají si z něj výnosný soukromý byznys a jak se ukazuje, obchodují dnes i s hlasy ústavních činitelů na úkor zájmů jejich voličů.
V této souvislosti není možné považovat za náhodu, že podle nedávno zveřejněných údajů dochází k propojení ODS a lidí z dob opoziční smlouvy v čele s Miroslavem Šloufem, jehož podezřelé kontakty a podivné praktiky jsou dnes již všeobecně známé.
Vzhledem k závažnosti situace i k vysokému riziku, že lidé z okolí premiéra budou vyšetřování celé záležitosti bránit tak, jak jsme tomu byli svědky v kauze Jiřího Čunka, nemůžeme mít ani důvěru v nezávislost vyšetřování pozadí celé této operace.
Pro pány poslance Melčáka a Pohanku je dnes již jediná cesta, jak se distancují od spolupachatelství na naprosté zradě svých voličů, totiž cesta okamžitého složení mandátu. V opačném případě sehráli smutnou roli mouřenínů, kteří vykonali svoji práci a kteří budou jedinou obětí tohoto podrazu na voliče, který nemá v novodobých dějinách České republiky svoji obdobu.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Javít napsal(a):

neo:
Jestliže chce stát zvyšovat populaci (aby sem nemusel "tahat" cizince), měl by také něco pro to dělat, tzn. nepřehánět to s poplatky za každou cenu.
Nejsem proti poplatkům, zatím je jejich výše snesitelná.
Na ty důchodce však "nenadávejte", oni platili na zdravotnictví celý život, a teď, když již moc pracovat nemohou, mají, ze svých malých důchodů, platit ještě víc.
Nedivte se tedy, že se jim to moc nelíbí.
I když, právě ti důchodci, si stěžují nejméně !
06. 02. 2008 | 13:16

Javít napsal(a):

ego:
ta Vaše rovnice platí stejně tak pro zaslepené příznivce ĆSSD.
Co udělá STRANA a Vůdce (Paroubeka nohsled Rath) je správné, o tom se nediskutuje, disciplnína musí být.
Je v tom nějaký rozdíl ?
Oni jsou totiž všichni stejní.
06. 02. 2008 | 13:21

neo napsal(a):

Javít:

ovšem za svou situaci mohou děkovat bývalému režimu, který si zvolili. Do toho zdravotnictví toho zas tolik neodvedli, nehledě na to, že se mnohé změnilo. Vývoj nelze zastavit ani ve zdravotnictví, které je a neustále bude nákladnější. Proto budu poplatky (tedy spoluúčast pacienta) obhajovat a podporovat.
06. 02. 2008 | 13:27

Javít napsal(a):

neo:
Já s Vámi souhlasím, ty poplatky jsou asi nutné. Nezatracuji je.
Sám jsem postoupil nějaké operace a vím co to stojí.
Ale je nutné jich držet "na uzdě" (ty poplatky)a musí splnit účel.

Nesouhlasím s Vámi ale v tom, že důchodci si bývalý režim zvolili sami. Nikdo se jich neptal a navíc, většině důchodců v r. 1948 bylo 8 až 15 let. Co si tedy mohli asi zvolit ?
06. 02. 2008 | 14:32

neo napsal(a):

Javít: trpěli ho 40 let. to snad o něčem svědčí ne?

Poplatky plní účel, zatím.

reforma mohla být samozřejmě jiná...mohli zvýšit odvody na ZP, ale poplatky jsou cílené přímo na ty, kteří služeb využijí..jsou adresnější.
06. 02. 2008 | 14:46

Kamjdu napsal(a):

Velmi souhlasím
06. 02. 2008 | 15:17

INDIGO napsal(a):

Brrrrrrrrrrrrrrrr to jsou nechutné žvásty, ktere jsou demagogické - Vám pane Paroubku vzaly hračky, že? No jo už to není jako když jste působil na Ministerstvu, co?
06. 02. 2008 | 15:24

Javít napsal(a):

neo:
O čem to svědčí ?
Co jako měli dělat ? Vzít čepice a jít na ně s holýma rukama ?
To by museli jít napřed bojovat se SSSR, a na to neměla odvahu ani celá Evropa s USA dohromady.
Ti nás prodali tak jako Hitlerovi.
Někteří bojovali a stejně to nebylo nic platné. Zavřeli je.
Nebýt Gorbačova, byli by tady Rusáci dodnes.
Tady máte můj další nesouhlas.
06. 02. 2008 | 17:31

LEVAK napsal(a):

neo by se měl podívat trochu do historie a poučit se co to byly jaltské dohody,jejichž platnost ještě v roce 1968 3 dny před našim obsazením potvrdil Brežněvovi prezident Johnson.To znamená,že nás v roce 1945 prodali Stalinovi.Taky by se měl trochu podívat na maďarské události v roce 1956.Tehdy radiová stanice Svobodná Evropa vyzývala Maďary k povstání s tím,že jim západní spojence přijdou na pomoc.Jak to dopadlo víme všichni ti, kteří si to pamatují nebo to studovali.neo mezi nimi zřejmě není protože by nemohl psát takové "nesmysle"!
Ad INDIGO:tam nepatří tvrdé "y"!Správně má být "Vám pane Paroubku vzali hračky"!
06. 02. 2008 | 18:15

Josef napsal(a):

V minulosti měla ČSSD také korupčníky, ale v průměru škodila o dost méně než ODS. V současné době se mi jeví Paroubkova politika čím dál lepší a modlím se za něj aby jej ty darebáci z ODS nějak nezlikvidovaly. Mám za to, že jsou někteří z nich všeho schopni.
06. 02. 2008 | 19:49

Furt levý napsal(a):

Když už tady někdo vzpomíná na Miladu Horákovou, je potřeba mu sdělit, že to byla více jak komunistka, manžela měla komunistu a sama byla anarchistkou. V té době, kdy byla špionka Horáková souzena v ČSR, odsoudili v USA na smrt manžele Rosenbergovi. Ethel Rosenbergová byla matka dvou dětí a přesto, že bylo dokázáno, že nebyla agentkou SSSR, jí "demokraté" v USA popravili a siroty ponechali na pospas osudu. Proto je navrženo, aby vedle ulice Milady Horákové byla v Praze pojmenována ulice podle Ethel Rosenbergové.
06. 02. 2008 | 21:27

Kmotr napsal(a):

Myslím, že některým antikomunistům je potřeba připomenout, že ještě v poločasu kapitalismu oproti 40 letům vlády socialismu je co prodávat.Až však padne kapitalismus, nevím co po nich orginálního zbude.
06. 02. 2008 | 21:33

Trn napsal(a):

Kmotr:
No až jim to zase seberete, tak opravdu nic. A vy zas 40 let budete poroučet větru a dešti ...
06. 02. 2008 | 21:40

Trn napsal(a):

Taar:
Únava materiálu, oranžový staříku? Kdybys byl o trochu chytřejší nepíšeš někomu jinému to, co mělo patřit mně. Kdybys byl ještě o trochu chytřejší, tak bys poznal z IP adresy, že píšu z Rakouska a ne z Bohnic :o). Kdybys byl ještě o něco chytřejší, tak zareaguješ na něco, z toho co jsem psal včera. A kdybys byl ještě o kousek chtřejší, tak už bys tady nepsal ty svoje bláboly ... Jinak bych řekl, podle sebe soudím tebe. Ta tvoje posedlost modrými svazáckými košilemi ja už podezřelá. Že bys psal o vlastních zkušenostech ? 4erný svědomí, co? U tebe spíš oranžové ... dneska. Jo, a promiň mi to tykání. Když jsem si tebe představil v tom, co podsouváš ostatním, šlo to tak nějak samo.
06. 02. 2008 | 21:49

Trn napsal(a):

Honza:
Ta moje blízká příbuzná zemřela ještě za Ratha. Název léků jsem nevěděl ani tehdy. Jen jsem dával peníze. Ale byla to nemoc, kdy odumírají spojení mezi neurony ve svalech a dochází, poměrně rychle, k úplné atrofii všeho svalstva. Smrt neuronů se ji říká česky. Postupné úplné ochrnutí, jen mozek pracuje dál .. Tehdejší socialistické, nebo sociální?, lékařství nemoc zanedbalo, prtože ji více jak rok léčili jako alkoholika, když tak špatně mluvila díky špatně pohyblivému jazyku v důsledku nemoci. I chodítko za cirka 12.000 jsem musel koupit sám. Ani na tehdy nebyly ty "sociální" peníze. Rath má u mne opravdu velký vroubek ...
Howgh
06. 02. 2008 | 21:57

Kája napsal(a):

Ani nevím kdo nám to dneska vládne, říkají tomu pravice, ale chová se to jako mafie, má to bolševický manýry, kašle na názory lidí (jsou to laici), předvolební sliby ignorujou, standartní ekonomicko-politické struktury EU jsou špatné, příklady spíše z východu, no a ještě tomu tleská půlka národa, nechápu.....
06. 02. 2008 | 23:12

Bill napsal(a):

To máte tak: dlouhodobě je tady zavedeno, že kdo nevolí ODS nebo si je dovolí kritizovat, je socka, komunista, sockomunista, bolševik, rudá zrůda a lůza, milovník Paroubka a Grosse. Že by někdo mohl používat vlastní rozum a být v pozici člověka, který kritizuje to, co za kritiku stojí (bez ohledu na volební preference), to se tady na těchto "diskusích" nenosí. Když dojdou modrým argumenty, v lepším případě se odmlčí, v tom jiném začnou být sprostí a heslovití a začnou nadávat do výše uvedených nadávek.
06. 02. 2008 | 23:13

Charlie napsal(a):

Jak dlouho se ještě modří bolševici chtěji vymlouvat na komunisty? Je to pomalu 20.let a pořad komunisti...dvacet let je velice dlouha doba, aby se dalo udělat mnohem víc než se udělalo. Komunisti zase mužou v klidku říct že to tady dávaly do kupy po Hitlerovy... ale vy si budete pořad mlet svoje.
06. 02. 2008 | 23:15

Alex napsal(a):

Víte jaký je největší diplomatický úspěch ODS? Přesvědčili celý národ že kapitalismus je totéž co demokracie))))
06. 02. 2008 | 23:16

Johnny napsal(a):

Uprimne, to cele moc nechapu. Topolanek kope do auta redaktora Blesku, nadava mu a rve, ze ho zabije. Pouziva fasisticka hesla jako Osvetimska lez, noc dlouhych nozu, es kommt der tag. Chodi tancovat na hrbitov, plodi s naivnimi poslankynemi levobocky. Jindy vulgarne osocuje a obvinuje novinare, TV reportery. Posila je do prd*ele... O Blesku, AHA o MF Dnes se verejne vyjadruje tim nejhorsim moznym zpusobem, temer jim zakazuje vstupy na sve tiskovky, urazi je, hrube zesmesnuje...
Ale bulvar se stale a stale zaobira Paroubkem. Topolanek (asi krytej legendarnim kozenym kufrikem pana Dalika zn. NEW DEAL COMMUNICATION) je proste v pohode.
Za vrchol povazuji bulvarem zalozenou jakousi pochybnou sbirku na Paroubka (bez jeho vedomi, souhlasu a povoleni) . Asi, aby pak Blesk mohl napsat: "Podivejte se, ten nenazranej poslanec Paroubek, co ma x tisic mesicne, musi jeste sockovat na verejnych sbirkach, kdyz tu mame v nemocnicich vazne nemocne deti, na ktere se nedostava tolik penez, kolik by bylo treba... A co chudaci duchodci?". A nebo se pak zobirat, kdo vlastne na takovou sbirku prispiva, jestli si tam Paroubek a Tvrdik neperou nahodou spinave prachy, atd. A nebo, co s tema penezma pak Paroubek udela? Jestli koupi neco Kovacove k jidlu, nebo nove kozacky... A intelektualne prostejsi lide, kupujici si bulvar si zase budou mezi zenskejma v praci povidat, mezi stamgastama v hospode... V TV pak Paroubkovi vzkazovat, ze oni berou jen 7 tisic cisteho a jestli se Paroubek nestydi...
O Topolankově pritelkyni, pani Talmanove se odjakziva pise, jako o "pritelkyni" (Topolanek je zenat s jinou zenou). Kdyzto o Paroubkove pritelkyni se pise, jako o "milence", prestoze je Paroubek jiz rozveden. Je spolecensky shazovana, neprimo oznacovana za "lehkou devu" nebo polodementniho cloveka (jak muze nekdo byt s tim strasnym Paroubkem, ta zenska snad neni normalni). Nechci ani domyslet, co by se psalo, kdyby ji Paroubek sehnal misto, jako Topolanek Talmanove (prosadil ji na mistopredsedkyni snemovny). To by asi bulvar + Lidovky a MF Dnes vybouchly :-)))
Fakt HNUS! Co jineho, nez kampan tohle je? Osobne si nedokazu predstavit, ze by se tohle delo mne. Asi bych to fakt nezvlad! Rozhodne bych to nezvlad! Jeste, ze nejsem plitik!!! Dluzno dodat, ze MF Dnes ma podle mne k urovni Halo novin docela blizko, jen stoji v jinem politickem tabore.
OPRAVDU NECHAPU!
06. 02. 2008 | 23:18

Venca napsal(a):

Copak to dnes tady lítá,
aha, modrá totalita.
Nadávky zas pěkně chrlí
ODSáci modrou zblblí.
Ovládnuti "modrou šancí"
na webu pak takhle jančí.
06. 02. 2008 | 23:24

kuku napsal(a):

vsadim 100 ku jedne , volby vyhraje pan Klaus,posledni pokus rudokozcu a cizopasnikuuuu...
07. 02. 2008 | 03:27

Lydie napsal(a):

..johny !!! jednoducha odpoved!!!
Topolanek je chlap!!!Paroubek ma do muzskyho daleko, chova se jako chcipacek, cas ukazal , nejde mu o obyvatele tohoto statu, ale o to , ze ztratil moc a kope a kope, reknu ti jak dopadne , jako ubozacek a jeho vlastni strana ho kopne do pr......
07. 02. 2008 | 03:34

kuku napsal(a):

...a vsdim 100 ku 1 , ze johny je Petra Kovacova...hihi,sloh je podobny Parobkovi..
07. 02. 2008 | 03:36

sem tamtuk napsal(a):

Vite napr. proc nema Lucie Talmanova blog? protoze je to normalni zena a nema na kraviny cas a vite proc Topolanek nenapsal zadny prspevek, protoze se stara o stat!! tupci....na rozdil od Paroubkovic-chudacci..
07. 02. 2008 | 03:49

modry orel napsal(a):

pro Vencu! ojojoj co pak nam to tady lita? tot Ruda totalita,bojujeme a to tedy smele , bolseviky , nefachcenka a kecalisty u piva kopnem do prdele... Miru zdar!!!
07. 02. 2008 | 03:58

Sv . Petr napsal(a):

Paroubku , Paroubku tvoje MALOST se ukazuje den co den, bohuzel pro tebe jsou brany zavreny.
07. 02. 2008 | 04:05

blanka napsal(a):

Paroubku,
krásně žvatláte a co pracovat normálně umíte, nebo zase čekáte na vítězný únor ???
07. 02. 2008 | 08:41

Jarda napsal(a):

Všem nám tady zvoní hrana, když tu vládne Rudá strana. Teď nám hrana zvoní znova, vládne totiž Modrá strana. Rudá nebo modrá, pro blázny možná dobrá. Udržet se u koryta, jejích členů priorita. Tomu podřídili všecko, okradou i malé děcko. Chovají se slepě, hluše, vyznávají pouze Bushe. Čest a hrdost neznají, amíkům nás prodají. Budeme se míti skvěle, až pošlem politiky z ODS do pr.... .
07. 02. 2008 | 09:09

Jan napsal(a):

Žádám pana Stejskala aby "umravnil" příznivce ODS na tomto blogu. Číst tyto zvratky je opravdu na silný žaludek. Každý, kdo si dovolí kritizovat STRANU a jejího čestného předsedu označí za socku, sockomunistu, soudruha, bolševika. Tento fenomén se vyskytuje na všech internetových diskusích od novinky.cz po idnes.cz. Takovou fanatičnost jsem naposledy zažil za Gottwalda. Toto je můj první a poslední příspěvek na podobné diskusi
07. 02. 2008 | 09:22

neo napsal(a):

Jan:

čus sockomouši:)) no téda, takhle se nechat vydráždit.

Jardo: nejseš náhodou redaktor časopisu Rudá vatra?
07. 02. 2008 | 09:25

neo napsal(a):

Víte jak vypadá milování tzv. "Na Paroubka" ? - Vaše partnerka se miluje s jiným a vy pobíháte okolo a neustále vykřikujete, že vy by jste ji uspokojil lépe.
07. 02. 2008 | 09:26

Javít napsal(a):

Pánové Paroubek, Rath, Sobotka a Zaorálek jsou důvodem, proč nikdy nebudu volit ČSSD.
07. 02. 2008 | 09:45

Alfréd napsal(a):

To Javit:
Pánové Klaus, Topolánek, Langer, Tlustý, Němcová, Macek, Bendl jsou důvodem, proč nikdy nebudu volit ODS
07. 02. 2008 | 10:17

neo napsal(a):

Alfréd :

pročpak? copak Vám provedli tak strašného? Klaus má podporu 60% občanů ČR a takový Bendl má ve svém kraji drtivou podporu.

a propos, víte ve kterých krajích je nejvyšší životní úroveň ? No tam kde vládne ODS.
07. 02. 2008 | 10:30

Taar napsal(a):

Pro Trn.
Mládenče podívejte se. Za prvé nevím o čem to píšete. Ještě jednou jsem prošel příspěvky a to, naco jsem Vám odpovídal pan Stejskal smazal. Vůbec se mu nedivím. Že mě nazýváte staříkem, to mě neuráží. Mám ke staříkovi celkem blízko. Pokud se Vám zdá že blábolím? To už tak mezi mladými a starými bývá, že mladí si myslí o těch starších že blábolí. Ono Vám to časem dojde. Řekněme po životních zkušenostech. Byl jsem taky mlád. Tím ovšem nechci tvrdit, že jsem nejchytřejší a snědl jsem šalamounovu večeři! Ale abych pravdu řekl už jsem si musel vyslechnout jiné věci. No a o těch modrých košilích? Mám z bolševikem zkušenosti, ale ne takové o kterých píšete.
Jinak přeji hezký den a polepšite se hochu.
P.S. Nevím čím to je, ale Váš styl mě stále evokuje Ladice.
07. 02. 2008 | 12:07

Taar napsal(a):

Pro Jana.
Milý příteli. Taky mě bylo zle po prvních sprostotách od fandů ODS. Jenže to máte těžké. Prožili z vlády ODS rozčarování a mindrák je nutí k hulvátství. Zvláště když se toto jednání stalo u ODS, potažmo u premiéra jakousi normou. Myslíte že ti mladí nevědí že přátelství s lidmi jako je p. Dalík a pod., s lidmi, kteří zcela veřejně neuznávají morálku je docela tristní věc? Vědí! Jenže se stále brání poznání, jako ten raněný pes, který všechny kolem sebe kouše.
Takže vydržte, alespoň to zde nebude "zapleveleno modrou".
07. 02. 2008 | 12:22

Taar napsal(a):

A ještě něco Jane.
Co chcete po neo, když Vám odpoví tak jak odpověděl. Vždyť Vám toho hocha musí být líto. Určitě má chudák celý obličej poďobaný od puberty.
07. 02. 2008 | 12:27

Miroslav napsal(a):

Já jenom žasnu nad neomalenou drzostí modrobolševických agitátorů, Paroubka který nikdy nebyl u STB drze nazývají STBákem a sami mají v čele prokazatelného agenta STB Klause, krycí jméno REK, vedeného u II správy SNB (BOJ S VNITŘNÍM NEPŘÍTELEM)! Takže soudruzi modrosvazáci, být vámi neřvu tady a jdu někam pracovat rukama a ne se válet někde v kanclu a mít plnou hubu keců o nemakačenkách!
07. 02. 2008 | 12:35

Taar napsal(a):

Pro Vencu.
Venco! Krást se nemá.
Jinak zdravím.
07. 02. 2008 | 12:43

neo napsal(a):

Taar:

sis šňupnul ne?

Taar důchodce nad hrobem závidí někomu věk... už sis koupil bačkory? hmm, za co, že? vždyť vy důchodci jste tak chudí....
07. 02. 2008 | 12:58

Taar napsal(a):

Když tak čtu některé příspěvky týkající se poplatků ve zdravotnictví nechápu, jak může ještě někdo tvrdit o poplatcích u lékaře a v nemocnicích, že je to správná věc, která pomůže zdravotnictví.
Pokud to někdo neví zvýšilo se zdanění. Navíc se museli nakoupit pokladny, navýšit perzonál. Z praktických lékařů p. Julínek udělal hajzbáby, navíc tápající zaco mají vlastně vybírat. O nevraživosti mezi lékařem a pacientem ani nemluvě. Guláš ve stylu ODS. Dnes už je každému zdravotníkovi jasné, že to byla opět sprostá blamáž ze strany ODS, která jen zdravotnictví poškodila a zdravotnictví ubrala. Navíc se v ODSeuforii začaly pojišťovny chovat ke zdravotníkům, potažmo občanům jako podnikavci a vysvětlují si blbosti p. Julíka tak jak se jim to hodí, prostě po svém a ku svému prospěchu. Děs a hrůza. Nic víc a nic míň.
07. 02. 2008 | 13:11

Trn napsal(a):

Taar:
Uz mi bylo 50 a mam toho za sebou opravdu dost. Snad proto mi vadi ta vase namyslenost na a to vase jedine nekompromisne spravne hodnoceni vseho ..
Trochu vic skromnosti a objektivity a dalo by se s vami polemizovat .. jinak je to - vy o koze a ostatni o voze ... jen bla,bla,bla
07. 02. 2008 | 13:25

rokoko napsal(a):

na Rude komance, estbaky a na ty co by se za statni penize jen valely plati jen jedno : velky bic a malej dvur...
07. 02. 2008 | 22:35

jupi napsal(a):

Taar ! vypadas dobre a kdy budes mit pohreb?
07. 02. 2008 | 22:36

Javít napsal(a):

pro Alfreda:
a víte, že je mi to naprosto jedno? Volte koho chcete.
07. 02. 2008 | 23:31

tichyn napsal(a):

Vážený pane Paroubku, vážím si Vašich názorů, pokládám je za odpovídající skutečnosti. Nenechte se prosím odradit od svého úsilí nánosem obyčejné lidské sprostoty a bezohlednosti. Přeji Vám hodně zdraví a zdar v politické práci!
07. 02. 2008 | 23:34

Taar napsal(a):

Pro Trn.
Takže ti co nedrží s ODS lajnu jsou namyšlení, neobjektivní, nekompromisně hodnotící.....
To tedy znamená že: Pokora, objektivita, správné myšlenky se správným řešením, to jsou atributy jen ODS a jejich příznivců. Názory těch ostatních jsou bla bla bla. Ostatní jsou jen póvl. Tak jste to myslel?
Tak to je přesně ta ubohost, kterou se společnosti snaží neomylná "státostrana" ODS vnutit a kterou kritizuji. Lež, ohlupování a povadlá morálka. To jsou atributy dnes předkládané veřejnosti.
Je to k smíchu a zároveň k pláči Vážený.
Jinak přeji hezký den.
08. 02. 2008 | 12:11

Taar napsal(a):

Pro jupi.
Taky argument.....
08. 02. 2008 | 12:13

Taar napsal(a):

Pro Trn.
A ještě něco.
Docela čítankovým příkladem "neomylnosti" nabubřelosti a sebestřednosti ODS je dnešní volba pezidenta.
Občané chtějí veřejnou volbu, ČSSD chce veř. volbu, Lidovci chtějí veřejnou volbu, Zelení chtějí veř. volbu, dokonce Komunisti už chtějí veř. volbu, ale ODS? Ta si prostě mele svoje. Demokracie, nedemokracie. Většinový názor, nevětšinový názor.
A tomu mám tleskat? Tak to ani náhodou.
08. 02. 2008 | 12:36

Trn napsal(a):

Taar:
Čtěte, prosím, co píšu a nepodsouvejte mi nic jiného. Ta pokora byla myšlena právě na vás. Pokud svije názory předkládáte jako dogmata, předem vylučujete dialog a alespoň nějakou ochotu názor pozměnit, nebo dokonce obrátit.
Jinak zajem lidí na veřejné volbě a záměr politických stran má odlišné důvody. Strany chtějí kontrolu a jednotnou volu dle vedení. Lidi jen vědět kdo jak volil. Zda podle strany, či podle svědomí a vědomí ...
08. 02. 2008 | 13:48

Javít napsal(a):

pro Taar:
kdyby v té volbě prezidenta nešlo skutečně jen o politikaření, tak by bylo zcela jedno, jestli by volba byly tajná, či veřejná.
Stále mám však pocit, že jde pouze o antiklausiádu, kde vládne pletichaření a tajné dohody. A je jedno jestli je to mezi ODS a ostatními, či ČSSD a osstatními.
Mně např. je úplně jedno, který z kandidátů bude zvolen, v našem životě to určitě nezmění vůbec nic.
Každý, z obou kandidátů má některé dobré ale i méně dobré vlastnosti.
Parlament však bude i nadále stále stejně rozhádaný a zcela nechutný.
Za pár týdnů si na tyto ostudné volby nikdo ani nevzpomene.

Nejvíc mi na těch předvolebních i volebních "tanečcích" vadí to, že mnoho lidí hledá na kandidátech především to špatné, místo toho, aby se hledaly především ty dobré vlastnosti. Chce to jen trochu více pozitivního myšlení, než toho pesimistického.
Ale asi je pesimismus a švejkování naší národní vlastností.
08. 02. 2008 | 15:11

Zbyněk napsal(a):

Vážený pane Paroubku, z vašeho příspěvku je cítit velká zášť vůči lidem, kteří mají jiné smýšlení než to, které je vlastní vám... Opakované útoky na charakterové vlastnosti pana Melčáka a pana Pohanky už nejsou vůbec zajímavé... Možná by byla zajímavá nezávislá studie na téma, kolik jejich voličů, díky kterým získali mandát, s jejich činem souhlasí... Názory lidí se časem mění, pouze vaše názory zůstávají poslušně neměnné... Nevěřím tomu, že nikdo z jejich voličů nepochopil jejich počínání... Také se mi nelíbí přebíhání mezi stranami, ale nemůžu odsoudit člověka za to, že se začal chovat dle svého přesvědčení a ne podle stranického diktátu... Není přece možné, aby vždy všichni měli stejný názor, který se samozřejmě neliší od názoru strany... Co se týká korupce , která byla vámi v článku mnohokrát zmíněna, máte přeci jako řadový občan právo a povinnost upozornit na trestné jednání, o kterém jste bytostně přesvědčen... Tak kde to vázne..? Pokud nejste ochoten své výpady dotáhnout do konce, byl bych rád, aby jste od nich příště upustil... Ničemu to nepřispívá a naháníte pouze politické body u těch, kterým se z takového tlachání a nedůstojného obviňování ještě stále neobrací žaludek držkama ven... Mezi lidmi koluje průpovídka, cituji:" Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat..." Také to asi o něčem svědčí... Nežijte v mylné představě, že ČSSD je pro občany vzorem čestnosti a spravedlnosti... Spravedlnost musíme hledat u Boha, vy i já jsme pouze lidé... Je pouze na vás, aby jste nastolili takovou politickou kulturu, která lidi přesvědčí, že i mezi vámi, vrcholnými politiky, můžou žít a přežít slušní lidé...
09. 02. 2008 | 10:49

Dr.Richelieu napsal(a):

Pane Paroubku, M.Dalík v dokumentu ČT Cesta k moci(18. ledna 2006) prohlásil, že je spolu s M.Topolánkem přesvědčen o tom, že jsou činovníci ČSSD kriminálníci (citoval jsem doslovně!). Nemusím asi připomínat, že o několik měsíců později v onom inkriminovaném rozhovoru s panem Kmentou Dalík dokonce řekl, že chce sociální demokraty zavírat. Jak to, že nejste už v kriminále, pane Paroubku? Za těch 5 na stole v českých!?? Já to ale myslím vážně, pane Paroubku. Já si dobře pomatuji, jak jste hráli společně s ODS na veřejnost habaďůru, že jste státotvorní. Ještě že pan Kmenta na konci minulého roku odhalil, že hrajete společně s ODS jen teatrální hru , kterak vám jde o blaho národa.
09. 02. 2008 | 20:30

Doctor napsal(a):

Pane Paroubku, M.Dalík v dokumentu ČT Cesta k moci(18. ledna 2006) prohlásil, že je spolu s M.Topolánkem přesvědčen o tom, že jsou činovníci ČSSD kriminálníci (citoval jsem doslovně!). Nemusím asi připomínat, že o několik měsíců později v onom inkriminovaném rozhovoru s panem Kmentou Dalík dokonce řekl, že chce sociální demokraty zavírat. Jak to, že nejste už v kriminále, pane Paroubku? Za těch 5 na stole v českých!?? Já to ale myslím vážně, pane Paroubku. Já si dobře pomatuji, jak jste hráli společně s ODS na veřejnost habaďůru, že jste státotvorní. Ještě že pan Kmenta na konci minulého roku odhalil, že hrajete společně s ODS jen teatrální hru , kterak vám jde o blaho národa.
09. 02. 2008 | 20:30

Jirka Stejskal napsal(a):

Paroubku, myslim si, ze dryacnicky papalas okresniho formatu se sklonem k demagogii a kontakty s amfii by se nemel dostat dostat do vrcholne politiky. Se socanama, jako se stranou je nejspis neco v neporadku, jestli je tento nymand, demagog a schopny ovladat jako stado nemyslicich idiotu
09. 02. 2008 | 22:13

rosomák napsal(a):

Pánové,ty Vaše modře uslintané výpady připomínají velmi silně
pokřik zlodějů-lapte zloděje.
Proč si nedosadíte místo p.Paroubka p.Topolánka?Určitě přestanete modře slintat.
09. 02. 2008 | 22:14

Vondráček Petr napsal(a):

Pane Paroubku, ČSSD bývala slušná strana, ale s Vaším příchodem a Vámi podobných se stala žumpou politického svinstva a hrubiánství. Za Vás, St. Grosse, Dr. Ratha a ostatní šibaly se hluboce stydím. Především však za Vaše pikle s KSČM. Proto mi stále víc připomínáte Zdeňka Fierlingera, kterému nevadilo, když komunisté zavírali právě čelné představitele ČSSD. Stydím se za to, že jsem za to, že jsem dříve ČSSD volil.
10. 02. 2008 | 17:14

Vlasta napsal(a):

Pane Paroubku. Nikdy jsem nebyla volička levice, ale chápu, že musí jeden vládnout a druhý být opozicí. Ale tak, jako lze soupeřit čestně ve sportu /kde mimochodem také jde o velké peníze/ při vrozené inteligenci a solidní výchově to jde i v politice. Bohužel, od odchodu p.Zemana z vaší strany,se do čela dostávají horší a čím dál horší lidé.Myslím, že když jste byl malý kluk měl jste občas dostat výprask, kdykoliv jste spáchal nějakou sprosťárnu nebo podraz.Není možné, že byste s tím začal až jako předseda ČSSD. Doufám, že se s Vámi slušní členové Vaší strany co nejdříve rozloučí a pošlou s Vámi i pány Ratha, Haška a Sobotku.
10. 02. 2008 | 21:12

Javít napsal(a):

Pane Paroubku, to co předváděl, při volbě prezidenta váš "mistr vlezkamsi" Hašek, to není ukázka arogance a vychatralosti ??
Kam to, proboha, ta naše politika spěje ?
To panoptikum poškodilo náš stát daleko více, než nějaké Klausovy výroky o globálním oteplování, nemyslíte ?
Asi ne, vy totiž nemyslíte vůbec.
11. 02. 2008 | 09:44

Honza napsal(a):

ODS neumí připustit kandidaturu jiného člověka než Klause. Škoda, ODS mohla navrhnout kohokoli jiného než Klause, přitom by mohl být pravicový jako řemen. Už dávno jsme mohli mít důstojného prezidenta, kdyby ODS nebyla sekta. Třeba Švejnar mohl být takový prezident sjednotitel, vhodný i pro ODS. Vždyť je jim programově blíž než k ČSSD! Ale mohl by to být kdokoli jiný, ODS však fanaticky trvá na svém kandidátovi, který lidi rozděluje....... Proč? Protože znovuzvolení Klause je pro ODS 1. článkem víry. To pak jde stranou všechno, včetně skutečných zájmů této země. Dost mě děsí, že takto se chová demokratická partaj. Copak jim nedochází, že pro demokratické poměry je nezdravé, aby jedna a tatáž osoba (ať už by byla jakákoli) tak dominantně zaplňovala veřejný prostor po dobu více než 20 let? Klaus byl ministrem financí, předsedou vlády, předsedou parlamentu, prezidentem. Pokud bude podruhé prezidentem a za pět let už potřetí podle ústavy kandidovat nemůže, co potom? Co bude následovat, aby už byly ambice této osoby s konečnou platností zcela ukojeny? Kanonizace? Nanebevstoupení?
11. 02. 2008 | 10:02

ANNA napsal(a):

Pane Paroubku, budu zcela otevrena, jak ma obycejny ci neobycejny obcan poznat, kdo z vasi strany ci ODS lze, kdo mluvi pravdu, mluvi li vubec kdo pravdu?
Asi opravdu, jak se clovek dostane do vlady parlamentu ap., tak zacne krast, protoze muze, protoze jsou mu nabidnuty uplatky za zakazky atd..a jde o velike penize.
Je to vina vladnoucich spicek,/ ale i kazdeho,kdo z nas kyval, ja ne a mela jsem potize, coz je slabe slovo/,..ze nas stat je v situaci, v jake je.
Korupce, mafie, policie spolupracujici s mafiemi, uniky informaci..byvala stb, ktera se pretvorila v rozvedku, ale zustali ti stejni lide, s praktikami, pouzivaje jich na lidi, co na ne vi...
i vy sam jste mel, ci mate kamarada stebaka, vite, je to tak provazane..,
tady a to je po prohrane bitve receno, se mela zachovat zemedelstvi jak bylo, statni podniky, povolit drobne podnikani, dovolit rikat sve nazory, nepronasledovat nepohodlne lidi,nebrat napr.do prace jen ty, co jsou mi kamaradi, znami..to co zustalo a norostlo homol.radou.. atd. Pak jsme mohli byt socialni stat, demokraticky a nemuseli jsme byt statem rozkradenym.
Take politici by meli byt prikladem..misto diskuzi v parlamentu nekdy o nepod.vecech tvorit zakony a uplatnovat je ne jen mluvit..a tem, co si nakradli, to sebrat, a vite co jich je? krade kdo muze a kradl..od hlidacek po ty nahore..a jsme u vychovy, ktera je prave na teto urovni..co vidi doma se dela pak v zivote..a ti co jsou nejvys, kradou casto nejvic. Kdo kolik, to je otazka, my jako obyc.lide nevime, kolik opravdu rozkradl ten a ten pan. Ale co rozkradl musi nekdo v budoucnu zaplatit, a o to se oberou ti nejvetsi chudaci, domnivam se. Hezky den.
12. 02. 2008 | 02:52

ANNA napsal(a):

jak to po sobe ctu, jsou tam trochu chyby v textu, ale vzhl.k nocni hodine se omlouvam..ve vete to co zustalo narostlo homolog.radou..minim, ze to,co zustalo negativni se rekneme znasobilo..kriminalita, chovani lidi jeden ke druhemu...jelikoz si novy cas zacli vykladat po svem, ze jsi tim kolik mas penez, nezalezi jak jsi k nim prisel..a to je spatne. Protoze jsi tim, jakym jsi clovekem, o penize muzes prijit, ale jsi li alespon trochu dobry clovek,je to vic jak penize. Je otazka je li buh ci neco podobneho, ale domnivam se, ze az zemrem, a to umrou i ti zlodeji jednou, tak bude kazdy z nas nejak platit..jak, to nikdo nevi, nemuze vedet, ale bude..po smrti babicky jsem i ja co jsem velmi byla skepticka videla v noci siluetu, ktera se me dotkla mrazivy chlad, tak bych to nazvala...kdo vi, co je a neni, mozna to, ze umrem a pak budem uctovat, je jedinou spravedlnosti zde..lidi soudi, mluvi, hodnoti, ale nevi..neziji jediny den vas, ani muj..hezky pozdrav z Anglie pane Paroubku, snad mi neseberete to malo, co jsem si tu vydelala, tvrde, ponevadz v nasi vlasti jsem zila od vyplaty k vyplate a ac nejake to vzdelani mam, se ke me ti a ti chovali jako ke psu. Zde je tezky zivot, to mi verte, nemaji radi cizince...ale stale je to o neco lepsi nez doma..no zbyva mi vira, ze i v nasi zemi nekdy budu moci fungovat jako clovek..snad.
12. 02. 2008 | 03:04

ANNA napsal(a):

A jeste do tretice s omluvou, ze vam do toho mluvi ve svem nazoru zenska, ale i mozek cloveka neni jen typicky muzsky zensky..je to rozdilne vlohy a genetika..snad to chapete, i kdyz by pan Cyril S.rekl a to rekl, ze zena je podrizena muzi, jako cirkev Kristu...haha..vite, to nebudem radsi rozbirat..kazde nabozenstvi ovlada sve cleny, ci se snazi..
Ale chtela jsem vam napsat, date li na me ci ne je na vas...neobklopujte se jak driv soudruzi temi a temi pochlebovaci..jak jste nej..a nej..ale temi, co vam reknou i neprijemne pravdy..
netrestejte je za nazor.
Protoze ve volbach vyhraje ten, kdo oslovi nejsirsi spektrum lidi a kdo neni prilis nafoukany...
Jenze je to o tom, ze nejen oslovi, ale i splni.
Taky jeste jeden nazor.
Pokud byste alespon tak, aby se museli verejne omluvit potrestal stebaky, co mnohdy poskodili x lidi a jejich rodiny..co zatykali kneze, popravovali, jiste byste si ziskal daleko vice hlasu. Jsou i takovi, kteri, po revoluci a je jich moc znasobili to, co rozkradli, u prace jedn nyni nebuju jmenovat osoby se postavil pomnik, za zastrelene lidi min.rezimu a tato stebacka, delala x let dal vedouci..policajti si tam podavali dvere..a do toho se kradlo..a nejen to, tech podobnych bude a je..a od toho se odviji vse. To co ukradli a nakradli jim za pomoci armady, nove vytvorene polici zase sebrat i jejich clenum rodin, prevedli li to a to na ne...A statni kasa bude hned plnejsi.
A vytvorit pocity jistoty pro bezne obyvatelstvo..ktere nadava a nadava..no za par let muze nastat stav kdy uz budou na tom tak zle, ze bude obc.valka. Tezko rici..fajn den.
12. 02. 2008 | 03:24

ANNA napsal(a):

no a s tim prebehlictvim poslancu k ODS je to zase o penezich...a taky o tom, ze v tom kdo ziska to a to se nehraje poctive..a tim myslim, ze ODS nemela na vyber, nez jednat takhle..a dost mozna i CSSD nekoho mohla ci nekdy koupi..je to spatne, ale spatne vubec je cela tahle valka v pren.slova smyslu, protoze bychom meli spise se starat o to, jak dostat nasi zemi na vyssi uroven, vytvaret ceske pracovni zdroje, vyvoz atd..ale to, jestli kamarad Lojza ma na sachovnici o figurku vic brat jako vec vedlejsi..ja vim, jde o volby a kdo tomu bude velet, ale i tak..
12. 02. 2008 | 03:38

Petr Chvojka napsal(a):

Dobrý den. Pane předsedo, zkuste, prosím, vyřídit v pátek všem volitelům, aby konali jen a jen svou práci a zanechali svých osobních sporů a ješitností, dosavadní efektivita konání byla zarážející. Rovněž posuďte možnost mít také jednou na mysli blaho a potřeby občanů, třeba i při konstrukci penzijní reformy atd.
12. 02. 2008 | 12:49

Taar napsal(a):

To jak vypadala volba prezidenta mě nevrušuje. Pokud se podíváme po světě, je to zcela normální soupeření dvou názorů, nic vyjímečného. Vadí mě ovšem sprosté výlevy slyšitelné v ruchových mikrofonech, "zajímavosti" kolem pana Snítilého a pod. Což mě ovšem zaráží, tak rozdávání kulek těm, co volí pana Klause. Tak mě připadá že opět zapracoval syndrom "Kubice".
Pochopitelně účel světí prostředky. Ona to veřejnost ODS opět "sežere".
12. 02. 2008 | 14:04

barbar onan napsal(a):

...tak co? rudi namornici? zase prohra, stalo se , co se melo stat , opet byl zvole pan Klaus , chvala bohu,jsem zvedavej s jakou spinou zas vybehne ten papouch roco...
16. 02. 2008 | 01:55

malymrk napsal(a):

Okolí pana Paroubka připomíná kliniku pro léčení vrozeného kreténizmu.
16. 02. 2008 | 09:50

Missundaztood napsal(a):

Hele Jirko Paroubku,seš blbec a ty tvý kydy co tady píšeš a v telce říkáš sou jen vysokoškolský pikačoviny kerým stejnak nerozumíš...
17. 02. 2008 | 12:31

bab napsal(a):

Jak to tak líčíte, sugestivně a bez důkazů a při tom tak přesně, je nám všem jasné,že líčíte svou vlastní činnost. A i ty mafiánské způsoby na vaši stranu a vás sedí přesně tak,jak to vidíme. Čest "práci"!!!
18. 02. 2008 | 12:25

kozačky s.oliver napsal(a):

Tento morálně deformovaný způsob politiky, praktikovaný různými skupinami a osobami z okolí premiéra Mirka Topolánka.
16. 02. 2010 | 18:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy