Kde rozum zůstává stát

12. 05. 2009 | 15:31
Přečteno 7686 krát
Já chápu, že je před volbami. Jedny volby – do Evropského parlamentu – za tři týdny. Další volby – do Poslanecké sněmovny – za pět měsíců. ODS udala tón ve volební kampani nechutnými osobními útoky. Tato strana vůbec nepochopila, jak a proč se dělá negativní volební kampaň. A že nejúčinnější je se negativně vymezovat vůči soupeřovu programu. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam.

Moje žena v minulém týdnu dostala od časopisu Reflex nabídku udělat rozhovor v tomto časopisu. To mě pozitivně překvapilo. Když jsem uviděl otázky, tak jsem pochopil, o co jde. Jsou nechutné, dehonestační. Neumožňují věcné odpovědi. Moje žena proto pochopitelně poskytnout rozhovor odmítla. Připomínám, že zhruba před deseti dny jsme se ženou vydali prohlášení, ve kterém jsme sdělili, že očekáváme na podzim přírůstek do rodiny. A také jsme řekli, že to považujeme za naši osobní věc, k níž se nechceme vyjadřovat.

Reflex to nerespektoval. Pro ilustraci, otázky Reflexu uvádím níže v plném znění. Tolik nenávisti vůči mně bych ještě pochopil, Reflex je konec konců pravicový týdeník, ale vůči mé rodině. To už rozum zůstává stát.


Otázky – týdeník Reflex - Petra Paroubková
- Tušíte, že nosíte v břiše tak tři až pět procent volebních preferencí sociální demokracie?
- Pravděpodobně odpovídáte, že je to nesmysl a že je urážlivé takto uvažovat o zrození nového života, ale spousta lidí si to myslí.
- Nemáte pocit, že marketingově vzato, očekávání dítěte vašemu muži při volbách pomůže? Upřímně...
- Jak reagoval váš manžel, když se dozvěděl, že jste těhotná? Koupil vám dárek?
- Co byste si více přáli? Chlapce nebo holčičku. Pokud to bude chlapeček, bude se jmenovat Jiří?
- Je pravděpodobné, že se budete bránit proti tomu, aby média činila z Vašeho těhotenství politické téma. Proč jste jej tedy oznámila prostřednictvím tiskové mluvčí. Ty přece mají top celebrity, politici, nebo úřady. Co z toho vlastně jste?
- Četla jsem váš blog a zdá se mi, že se podstatnou část svého času zabýváte obranou proti mediálním útokům – na vás a na manžela – proč? Jste přesvědčena, že vám někdo chce ublížit?
- Z jakého důvodu jste se stala, respektive stali tak oblíbeným cílem médií?
- Váš muž s oblibou na média útočí, nemyslíte si, že někdy i za něj sklízíte, co zasel?
- Jak si vás váš muž namlouval?
- Ptám se tak proto, že jeho náklonnost k ženám se zdá zřetelná, existují řady historek o tom,jak dobýval různé novinářky, sekretářky, nejrůznějšími způsoby. Ta spousta žen odolala, vy ale zjevně ne. Proč?
- V dobách, kdy jste byla přítelkyní Jiřího Paroubka, útočil on v rámci předvolební kampaně na neuspořádané rodinné poměry Mirka Topolánka. Co jste si přitom myslela?
- Já bych se s mužem ukázala až v okamžiku, kdy bych si byla jistá, že se rozvede. Měla jste normální pochybnosti ´milenky´, že to po tolika letech manželství neudělá?
- Jak jste poznala, že je to vážné ?
- Váš muž působí na veřejnosti arogantně, doma takový asi není, že?
- Už svou aroganci na veřejnosti někdy přehnal? Vyčetla jste mu to?
- Upřímně, jaké to je žít s mocným mužem?
- Kdo z vás má na starosti rodinný rozpočet?
- Na blogu píšete o své roli – doprovodu mocného muže v mnoha variacích, jak vám to jde?
- Je vám za to manžel vděčný?
- Ať chcete nebo ne, ač jste úspěšná tlumočnice, je z vás zvláště v řadách sociální demokracie ta „předsedova Petra“. Jak to prakticky vypadá být předsedovou Petra?
- Jak se do toho vetkne mimino?
- Mluvíte s manželem o politice a dá na vaše názory?
- Jiří Paroubek často mluví jako o svém politickém vzoru o bývalém německém kancléři Gerhardu Schröderovi, který je už počtvrté ženatý. Nebojíte se, že váš muž půjde v jeho šlépějích?
- Váš muž je jistě přitažlivý pro určité typy žen, jak si ho udržíte? Té před vámi se to nepodařilo...
- Jste právě šťastná?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

boy napsal(a):

Některý otázky otázky jsou fakt drsný, hlavně ta první, chtěl bych vědět, co je to za ubohou novinářku. Držím palce předsedo! Někdy mi ta nenávist vůči Vám připadá jak fanatizmus. Hlavně vydžte...
12. 05. 2009 | 15:42

neo napsal(a):

co je na těch otázkách dehonestujícího či útočného???


jo a a o kampani raději pomlčte...vaš ODS mínus bylo co?

nebo nynější billboardy ? To není nechutná útočící kampaň?
12. 05. 2009 | 15:43

Ano napsal(a):

To neo
Za první otázku by novinářce pan Macek dal zezadu facku a vy by jste mu zatkleskal! Ano, dvojí metr musí být.....
12. 05. 2009 | 15:50

siven napsal(a):

Vážený pane inženýre, mně zas rozum zůstává stát nad tím, jak je možné, že vám ještě nepoděkovali za předsedování v ČSSD a neposlali vás objímat stromy... respektive obstarávat dudlíky.

Inu, pravda, s vámi budou muset inteligentní členové ČSSD vyrazit i škromachy, sobotky, a spol.
A to teprve; až se lautr znemožníte poněkolikáté. Což nebude dříve, než po vhcíli rochnění u koryta.
12. 05. 2009 | 15:51

a. napsal(a):

Znáte přísloví o větru a bouři?
12. 05. 2009 | 15:53

Marty napsal(a):

Po precteni uvodu jsem ocekaval nejake odborne pojednani na tema negativni kampan (pan Paroubek je odbornik na slovo vzaty) a ono to je nakonec o Reflexu a ne o ODS a volebni kampani. Skoda.

Asi nam chce pan Paroubek namluvit, ze Reflex je hlasnou troubou ODS (jako ostatne kazdy novinar, ktery nesouhlasi s CSSD). Otazky Reflexu jsou minimalne nevhodne, ale pan Paroubek sklizi plody sve prace, kdy mu vetsina inteligentnich lidi v CR nemuze prijit na jmeno.
12. 05. 2009 | 15:53

suchánek napsal(a):

jediný komentář k blogu:muhehe

Poprosil bych zdejší dámské osazenstvo, můžete mi napsat, jestli je alespoň pro jednu paroubek přitažlivý?

vřele díky za odpověď

(Váš muž je jistě přitažlivý pro určité typy žen, jak si ho udržíte?)
12. 05. 2009 | 15:53

Milan H. napsal(a):

To neo:
na kanál TV ODS na youtube nic nemá. Doporučuji: http://www.youtube.com/user...
Zvláště doporučuji předvolební kuchařku ČSSD. Nechápu jak si může Zahradilův tým předpokládat, že si takovými výpady ("Paroubkův ptáček....to by bylo moc malý", apod.) spíš neuškodí.
ODS mínus byla tvrdá kampaň, ale nevšiml jsem si, že by šlo o osobní útoky. Šlo pouze o program. Ona hranice mezi negativní a normální kampaní zase až tak ostrá není. Vzpomeňme třeba na kampaň "doleva nebo s Klausem". Vždyť to je také negativní vedení kampaňe, kdy se pouze útočí, straší a nic pozitivního se na billboardech nenabízí. Sám s tím problém nemám a obě strany to jistě budou používat více. Jenže tady ODS překračuje určitou míru slušnosti.
(pro srovnání doporučuji také negativní, ale o kus profesionálnější spot čssd: http://eu.cssd.cz/video-tyd...).

Jinak jsou ty otázky opravdu příšerný. Ale co také čekat od Reflexu, který je posedlý bojem proti panu Paroubkovi myslím asi tak od Czechteku.
12. 05. 2009 | 15:55

Jiras napsal(a):

jo mate pravdu, jak vas primo nesnasim a otvira se mi kudla v kapse pokazdy kdyz vas vidim, nebo slysim a o vas si fakt myslim jen to nejhorsi, tak je treba razne oddelit osobni antipatii proti plivani spiny.. preji vam at se vam narodi zdravej a fajn spunt, kterej bude pouze po manzelce a po vas nebude mit vubec nic..nicmene ditku a Petre preji vsechno nejlepsi
12. 05. 2009 | 16:03

Jochim napsal(a):

Profesionální novinařina. Myslíte, že voliče nezajímají odpovědi?
Zkuste rozhovor s časopisem Muriel.
12. 05. 2009 | 16:05

Pražák napsal(a):

Kdybych chtěl být sprostý jako zmíněná redaktorka, zeptal(a) bych se Lucky Talmanové, takto už hezkých pár let veřejné milenky pana Topolánka, zda si je vědoma, že odnosila v břiše ztrátu tří až pěti procent hlasů pro ODS.
A také bych se zeptal(a), zda ji nevadilo, že zatímco spala se svým milencem tajně v posteli, ten se na ni z plakátů spolu s paní Topolánkovou blaženě usmíval a tvrdil, jakou že má s manželkou šťastnou rodinu.
12. 05. 2009 | 16:11

Lukas napsal(a):

Když už se tu bavíme o kampani tak mi příjde že současné bilboardy ČSSD na eurovolby jsou hodně mimo (připomíná mi to volby do krajů) co májí důchody a výpovědi společného s europoslanci to opravdu nevím stejně jako nechápu jak europoslanec zabrání návratu ODS (hlavně návratu kam ?). Zřejmě je to současný styl politiky a nejde o to chci udělat já ale co ten druhý dělá špatně. A ODS se to týká také (zřejmě se poučila z výsledku voleb do krajů kde se tato strategie více než osvětšila) Zřejmně je to nová forma a jde hlavně o to oblbnou lidi.
12. 05. 2009 | 16:13

kitz napsal(a):

tyto otázky časopisu reflex jsou na úrovni bulváru typu blesk a aha a rádoby pravicový novináři z tohoto časopisu také.
12. 05. 2009 | 16:14

LEVAK napsal(a):

Taková civilizační vymoženost jako je slušnost ještě asi do redakce Reflexu nedorazila!Proto nám zbývá jediná obrana a to tuto slohu papíru nekupovat.Já již takto činím minimálně 4 roky a nějak se mi zdá,že vůbec nestrádám!
PS:v obecné rovině jsem velmi udiven jak může žena ženě položit takovou otázku jako je ta první!Myslím si,že je to snad možné jedině v případě,že tato redaktorka je planá a o dětech ví jenom z doslechu.To je stejné jako Václav Havel,který schvaloval "humnitární bombardování" a vůbec mu nevadilo,že tam hynuly děti a to zřejmě proto,že děti nikdy neměl pocit rodičovské lásky a odpovědnosti jej nikdy nepostihl!
12. 05. 2009 | 16:14

West napsal(a):

Otázky jsou stejně ubohé, jako je ubohá úroveň modré "elity", která je zde bude vychvalovat a hájit. Přeji vaší paní vše nejlepší a hlavně hodně zdraví!
12. 05. 2009 | 16:14

neo napsal(a):

to :ANO :

první otázka je normální, proč neodpovědět?

Lidé vnímají pozitivně rození dětí a to jak u celebrit, známých tak u politiků, zvláště těch čelních. Takže pokud si pí Paroubková myslí, že by to mohlo mít na voliče vliv, tak proč to nepřiznat, v opačném případě vyvrátit?

to: Milan H.

obě kampaně jsou hloupé a útočné... oba předsedové jsou hulváti.

Jen když Paroubek zaplakal nad útočnou kampaní, zapomněl přiznat, že má taky útočnou kampaň.
12. 05. 2009 | 16:15

student napsal(a):

Pan Paroubek je jedním z významných strůjců špatností v naší zemi. Nevadí mu, že novináři jsou hloupí (to mu dokonce vyhovuje). Nevadí mu ani, že jsou sprostí.
Vadí mu, že jsou sprostí vůči němu.
12. 05. 2009 | 16:18

Jedla napsal(a):

ODS mínus byla negativní, ale ne osobní. Útočila s nadsázkou, ale cíleně na program "Modrá šance", a čas ukázal, že zas tak velká nadsázka to nebyla.
Kampaň "ČSSD proti Vám" je naproti tomu ryze osobní.

A k otázkám: Vážně nějaká žena nosí v děloze preference? Já jen že máme tři děti, ale má družka preference nenosila. Je od reflexu pěkné, že to dokázal i vyčíslit na tři až pět procent. Což nějaká vkusná ilustrace na úvodní stránku, aby to nebylo líto Rathovi.
12. 05. 2009 | 16:18

neo napsal(a):

Jedla: děláte do politiky? jste lídr strany či co? nebo Vaše družka?
12. 05. 2009 | 16:23

Rumcajs napsal(a):

Otázky mi na dnešní dobu přijdou normální. Zaštitovat se pravicovostí Reflexu, to je opravdu ubohost.

Já bych ještě přidal otázku, zda si plínky bude nechávat proplácet státní pokladnou, jako socani v Anglii.
12. 05. 2009 | 16:30

Darock napsal(a):

To zas tak hrozné otázky nejsou, pane předsedo. Myslím, že na 90% z nich se dá normálně a věcně odpovědět. Nebylo třeba kolem toho dělat takový cirkus. Neberte si všecko tak moc osobně.
12. 05. 2009 | 16:33

juvel napsal(a):

Jaroslav Kojzar z bývalého normalizačního Rudého Práva byl téměř jemný člověk ve srovnání s úrovní dnešních novinářů v MFd, LN nebo Reflexu. Svoboda slova v podání nekulturních, nezodpovědných, hrubých a nepoctivých lidí je stejně škodlivá jako cenzura v rukou podobných lidí.
12. 05. 2009 | 16:44

Spandau napsal(a):

Hnus. Česká novinařina. Urážky, netaktnost, závist...
12. 05. 2009 | 16:58

Kamil napsal(a):

Pochybuju, že Reflex počítal s odpověďmi. Jako sranda, jak vytočit Paroubka je to úsměvné. O čem by se vedla u Paroubků řeč.
Mě spíše zajímá, co se dnes děje v parlamentu. Vyhrožování kvůli poplatkům mi připomělo přísloví:
" zežere koňa a jde dom pěšky".
Hezký den.
12. 05. 2009 | 17:00

blue jay napsal(a):

Kde rozum zůstál stát:

Jiz v roce 1978 soudruh Paroubek rekl: "Pro nás mladé, kterí jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum predevším historická událost, kdy byla s konecnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentu buržoazie v politickém živote republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. "

Snad rozum neprestane stat volicum CR.
12. 05. 2009 | 17:01

stále rebel napsal(a):

Pro Rumcajs.
Daily Telegraph: Jak daňoví poplatníci hradí domácí účty za nejbohatší činitele Konzervativní strany
Britský konzervativní deník Daily Telegraph pokračuje ve zveřejňování informací o tom, jaké si nechávají poslanci v Dolní sněmovně státem uhradit své domácí účty. Ostře nyní zaútočil na nejbohatší a nejvlivnější činitele Konzervativní strany.

List píše:
Vysocí činitelé Konzervativní strany dotují své usedlosti na venkově z peněz daňových poplatníků. Stát jim platí za údržbu plaveckých bazénů, za čištění hradebních příkopů a dokonce hradí i platy jejich služebnictva. To všechno z rozpočtu parlamentu.
http://www.blisty.cz/2009/5...

Socanům plenky, pravičákům hrady a zámky.
12. 05. 2009 | 17:02

Michal Macek napsal(a):

pane predsedo chte nechte pokladat neprijemne otazky je prace novinaru...
12. 05. 2009 | 17:04

blue jay napsal(a):

Uz aby se predsednictvi CSSD ujala Brožova.
Bude stejne blba jako nynejsi predseda, ale aspon je hezci. To by melo u volicu CSSD prinest tuny hlasu.
12. 05. 2009 | 17:08

blue jay napsal(a):

stale rebele?
Vy musite byt dost chudej. Pocitam ze nejen duchem.
12. 05. 2009 | 17:10

blue jay napsal(a):

Rebele?
Nezapomnel jste ve vasi levicacke vasni na tech par liber ktera "utratila" Labour Party? Jste smesny pane Rebele. Vidite vse jen z jedne strany. Budte aspon soudny. A nebo pocitate ze kdyz vetsina Cechu nemaji "first hand news" tak ze je oblbnete? Nebudte Paroubek.
12. 05. 2009 | 17:20

babča napsal(a):

to Suchánek.
Ani kdyby byl jediný na světě, to může lidstvo klidně vymřít.
(Váš muž je jistě přitažlivý pro určité typy žen, jak si ho udržíte?)
Řekla bych, že snadno :-)
12. 05. 2009 | 17:27

Vasja napsal(a):

K otěhotnění došlo běžným způsobem?
(pochybovačný výraz obličeje redatorky)

Tak by měl začínat rozhovor s paní inžinýrovou.Pěkně popořadě.
12. 05. 2009 | 17:39

agent Smith napsal(a):

Soudruhu Paroubku, jakožto heretik nemáte právo se dovolávat morálních zásad. Předně současně žijete v konkubinátu.
12. 05. 2009 | 17:41

pgjed napsal(a):

Soudruhu Paroubku, když poučujete slovy: "... ODS udala tón ve volební kampani nechutnými osobními útoky. Tato strana vůbec nepochopila, jak a proč se dělá negativní volební kampaň. A že nejúčinnější je se negativně vymezovat vůči soupeřovu programu. ..." jiné, tak proč se jimi sám neřídíte? Modří ptáci nejsou moje krevní skupina a nemám důvod je hájit, Holá pravda je ovšem taková, že alespoň tady v Brně a okolí se první objevily plakáty ČSSD. A většina z nich byla pojata jako antikampaň proti ODS. Ne proti programu ODS ale proti ODS, jako takové. A tak se nedivte, že na váš hrubý kabát přišili hrubou záplatu. A hádejte, čí kukuč na té záplatě škodí a straší? Chááá chááá! Smějeme se s Hurvínkem.

A abych byl i trochu věcný, vedle té trošky škodolibosti, dovolím si vyslovit naději, že tentokrát vám obyčejní slušní lidi nesednou na lep, jako v krajských a senátních volbách. Protože jim opět lžete! Na plagátech jednak nabízíte věci, které nemají s europarlamentem zhola nic společného, jednak věci, které od vás nemůže očekávat ani ten největší bláhovec!
12. 05. 2009 | 17:48

jakub napsal(a):

Ti novináři jsou ale úplně blbí. Oni jsou tak nechutní a dehonestující. Oni vůbec neví jak se ptát a jaké otázky si smí dovolit pokládat.
Vážení novináři. Když nevíte jak se ptát Paroubkových, tak já vám to vysvětlím na pár příkladech.
1) Paní Paroubková, Váš muž je vůbec největším velikánem a nejbožštějším politikem všech dob. Myslíte si, že by se mohl na naší planetě najít nějaký idiot, který by si dovolil myslet něco jiného?
2) Paní Paroubková, otěhotněla jste s panem Paroubkem. Stalo se tak tady na Zemi, nebo do Vás vstoupil jeho duch svatý na Marsu? Už se těšíme na nového spasitele.
Pokud by jste položili ty správné otázky, určitě by vám oba vstřícně odpověděli.
12. 05. 2009 | 17:55

Baba napsal(a):

Klobouk dolů, Reflex nebere vážně jen mladou paní Paroubkovou, ale i choť předsedy jedné z nejvlivnějších stran v naší zemi. Takhle uvědomovací otázky možná nejsou k okamžitému zodpovězení, k zamyšlení jsou. Reflex vám přeje zdravý vztah, vztahy se vyvíjejí.
12. 05. 2009 | 18:03

jakub napsal(a):

Taková úžasná věc, jako je těhotenství s Paroubkem a ono se o tom skoro nepíše.
Pane Paroubek, je potřeba to připomenout vaším článkem a vrátit tuto událost do popředí mediálního zájmu.
Vaši příznivci budou rozhořčeni nad "nestydatostí" novinářů a budou hlasovat pro Vás.
Vaši odpůrci budou znechuceni tou ubohostí vašeho článku, a budou Vás kritizovat, což by mohlo přimět nerozhodnuté hlasovat pro Vás.
Musí se přeci využít a zneužít vše.
12. 05. 2009 | 18:19

borůvka napsal(a):

Jakub: Také nevím proč to ten Paroubek zveřejnil, vždyť to je osobní věc jeho ženy.
12. 05. 2009 | 18:36

StandaT napsal(a):

Ehhh... nějak nevidím pointu. Vo co vlastně go? To si ODS koupila Reflex, aby mohla mít tři týdny negativní kampaně do EU? Nebo si mediální magnát koupil ODSku, aby se zúčastnil voleb? Nebo je ten článek jen tak, aby nebyly prostoje mezi řečma v Parlamentu? Nebo se padnutí vlády už vyčerpalo a o Předsedovi se tak trochu přestalo mluvit? Nebo paní Petra má sloužit jako emocionální štít a vzbudit soucit s První rodinou ve státě v předvolební kampani?
12. 05. 2009 | 18:45

PatientO.T. napsal(a):

Co kdybyste si, pane Paroubku, někdy udělal čas, a jednou jedinkrát napsal něco zajímavého. Třeba jestli je pravda, že jste byl u soudu přistižen při lži: http://blog.aktualne.centru...
12. 05. 2009 | 18:46

blue jay napsal(a):

Jakube,

Ja si osobne myslim ze Paroubek nikoho na oplodneni nepotrebuje. On je takovy hemafrodit. Aspon pokud se tyce politiky. Z lidskeho hlediska si nedovedu predstavit tu blondynku co se vdala za sexy mozek. Mozna ma ale otevrenej i bankovni ucet.
12. 05. 2009 | 18:50

Pocestny napsal(a):

Paroubku, socané!
http://www.youtube.com/watc...
12. 05. 2009 | 19:12

george napsal(a):

Jaká je cena mozku muže a ženy
http://kockysobe.blogspot.com
12. 05. 2009 | 19:15

blue jay napsal(a):

That was great mr. Traveller,

But I am a disco guy.....

http://www.cssdprotivam.cz/...
12. 05. 2009 | 19:30

LEVAK napsal(a):

Ad PatientO.T.:pane doktore jak ubohá je Vaše replika při Vašem vysokoškolském vzdělání.Copak Vás vůbec nezajímá jaký póvl zde mezi lidem mediálním máme?Copak inteligence našeho národa musí být poměřována tímto odpadem.Připustil by jste stejné nebo podobné otázky aby byly položeny Vaší manželce v období těhotenství?Pane doktore vzdělání VŠ je známka pro stupeň inteligence,nezapomínejte!
12. 05. 2009 | 19:36

blue jay napsal(a):

uvolni se LEVAKU,
Bez si zatrsat do klub KSCM. Budes se citit jako by zitra bylo vcera.
12. 05. 2009 | 19:40

Ondřej Petružela napsal(a):

Ty otázky jsou opravdu ubohé.Nic si z toho nedělejte a vydržte !Budete výborný premiér !
12. 05. 2009 | 19:44

PatientO.T. napsal(a):

2 LEVAK:
Kdybych se permanentně dral do popředí reflektorů, nehrál bych potom překvapeného, že mi dávají i tupci tupé otázky (tedy mimo jiné). Chtěl-li by kdosi takový pokládat tyto otázky mé těhotné manželce, nevím, jak bych mu v tom mohl zabránit. Koneckonců, moje žena by, myslím, na podobné dotazy vůbec nereagovala. Také bych asi nevyhlašoval ve funkci předsedy strany očekávaný příchod potomka, jen abych posléze mohl vykřikovat, jak si mne pisálci všímají... No a konečně, na místě pana Paroubka bych reagoval na věci opravdu důležité, což na tomto blogu je nesporně Urbanův článek.
12. 05. 2009 | 20:01

jarpor napsal(a):

Z článku autora jsem si odnesl zjištění, že za otázkami pro mne bulvárního Rexlexu spatřuje pan Paroubek samozřejmě ODS.

Pane předsedo, s takovými lidmi, s ODS, bych si ani ruku nepodal, ne tak sestavovat "letní, překlenovací,..." vládu.

Jeví se mi, že Vaše licoměrnost je bezmezná.
Skutečně si těžko chápe, jak Vám může někdo podat ruku, aniž by se neobával, že druhou rukou mu vrazíte kudlu do zad.

Jak pravdivé je ono - vrána k vráně sedá, ...
12. 05. 2009 | 20:05

Pocestny napsal(a):

leváku, takovéto otázky má vaše stará - většina "starých" v této zemi nejraději, tomuhle se říká bulvár..-)

Vás mate ve víru hněvu ten Respekt, ale nedochází vám, že když kníže prodal firmu Bakalovi, z morálního rejžáku minulého století se přes menšinový magazín pro frustrované intelektuály typu Jan Macháček prostě stává Playboy..
Jáký pán, taký krám...
Také píši jím a levou...-)))
12. 05. 2009 | 20:13

blue jay napsal(a):

Otazka pro Ondreje Petrzelku,
Proc? Proc si myslite ze Paroubek bude vyborny premier? Tak do toho Petzelko.
12. 05. 2009 | 20:15

Zuzka napsal(a):

Pokud po takovémto projevu inteligence šéfredaktor tazatelku nevyhodí, bude to svědčit o tom, že Reflex je ještě horší, než jsem si vůbec kdy připustila. Je to vlastně ukázka toho, jakou inteligencí a nestranností někteří dnešní novináři oplývají. Moc by mne zajímalo jméno té "novinářky".
12. 05. 2009 | 20:15

george napsal(a):

Pohádka o Panu Snaživém a Panu Lenivém (kde nechybí Pan Politik)
http://czportal.blogspot.com
12. 05. 2009 | 20:19

blue jay napsal(a):

LEVAK je typicky Cech Pocestny,
Nakrmen za 30Kc, bude porad hledat jak se nazere jeste levneji. Kdyz nekdo LEVAKOVi slibi spekacek za 15 KC, tak se ho bude snazit zachytnout pri skoku po hlave z Nuselskeho mostu.
12. 05. 2009 | 20:22

blue jay napsal(a):

Kde rozum zůstává stát,
Jiří Paroubek by byl v podstatě směšná figurka, která by za pívo a guláš mohla pronášet svoje moudra v nálevnách nejnižší kategorie těsně před zavírací dobou, pokud by však nekoncentroval ve svých rukou poměrně značnou moc nad životy obyvatel České republiky a nechtěl tuto svoji posedlost absolutizovat. Snad jen Bůh na nebesích ví, jakým způsobem se tento národněfrontový nomenklaturní kádr bolševického střihu dostal tak vysoko. Je český národ opravdu tak nevzdělaný a naivní, že připustí správu země někomu takovému?
12. 05. 2009 | 20:31

Paterik napsal(a):

Obávám se, že v případě pana Paroubka se rozum ani nevydal na cestu. Zvlášť ten poslední odstavec je tak zmatečný, že to ukazuje na blížící se zatmění. Já jsem na těch otázkách nenašel nic nenávistného, některé byly trochu nepříjemné, ale to už v případě politických záležitostí patří k věci.
12. 05. 2009 | 20:36

PatientO.T. napsal(a):

2 LEVAK:
Ještě malá sardonická připomínka. Přijde vám věta "Tolik nenávisti vůči mně bych ještě pochopil, Reflex je konec konců pravicový týdeník, ale vůči mé rodině." jako záznam myšlenky vysokoškolsky vzdělaného politika, předsedy největší opoziční strany?
Přejme si, aby byl správný předpoklad, že články na svém blogu pan Paroubek toliko podepisuje, aniž by je četl.
12. 05. 2009 | 20:42

iga napsal(a):

Pane Paroubku,

otazky jsou to hloupe, ale ne zas tak nezajimave, aby nemohly byt polozeny.

To, ze Vas rozum zustal stat pozorujeme jiz delsi dobu, takze davat si to do titulku blogu je jiz ponekud redundantni.
Pozdravujte svou pani a at se zbytecne nestresuje. Mohu-li si dovolit jednu radu pro ni: soukromi s medii zadnym zpusobem nereste, pak se vyhnete podobnym neprijemnostem.
12. 05. 2009 | 21:07

František napsal(a):

Jsem ohromen opravdovou nechutností položených otázek a nedivím se, že na ně nechcete odpovídat. Na druhou stranu...Každého slušného člověka by mi v této situaci bylo přiměřeně líto. Vás pane Paroubku, po dlouhodobě nenávistně vyvolávané kampani z Vašeho pera, Vašich úst a Vašich mediálních vystoupení, které rozdělují lidi na dvě nenávidějící se skupiny, Vás mi tedy líto vůbec není. Vrací se k Vám touto cestou něco, co jste sám stvořil. To je ale hnusné, viďte.
12. 05. 2009 | 21:14

talentovaný šibal napsal(a):

Otázky – talentovaný šibal - Jirka Parouback
- Tušíte, že nosíte v břiše tak 30 až 50 procent přebytečného tuku?
- Pravděpodobně odpovídáte, že je to nesmysl a že je urážlivé takto uvažovat o vašem obřím pupku, ale spousta lidí si to myslí.
- Nemáte pocit, že marketingově vzato, vám váš obří pupek a neskutečná nenažranost při volbách pomůže? Upřímně... že si dávate vždycky před volbama porci navíc ???
- Jak reagovala váše manželka, když se dozvěděla, že vážíte až 150 kg? Koupila vám k vánocům novou váhu?
- Co byste si více přál? Svíčkovou nebo rajskou. Pokud to bude rajská, bude z rajčat nebo z pytlíku?
- Je pravděpodobné, že se budete bránit proti tomu, aby média činila z Vašeho obřího pupku politické téma. Proč jej tedy neustále ukazujete na veřejnosti a strkáte před nej tu pořád tu vaší tiskovou mluvčí. Ty přece mají top kuchaři, čísníci, nebo prostitutky. Co z toho vlastně jste?
- Četl jsem váš blog a zdá se mi, že se podstatnou část svého času zabýváte obranou proti mediálním útokům – na vás a na váš pupek – proč? Jste přesvědčen, že někdo chce abyste jste zhubnul?
12. 05. 2009 | 21:19

Michal Macek napsal(a):

sibal

:))) hezke ale pan predseda zhubnul dost - nevidel ste ho v TV ted?
12. 05. 2009 | 21:22

iga napsal(a):

to sibal

:-D
Cekejte v nejblizsi dobe nabidku na extreni spolupraci s Reflexem.
Ta jejich novinarka, to byla nejaka amaterka!
Tusim, ze pan Paroubek daval cely zivot prednost RAJske...

Jo a divim se, ze pan Paroubek jeste nepripomnel vtip tydne z minuleho vydani Reflexu, ten byl totiz opravdu dehonestujici:-)))
12. 05. 2009 | 21:36

Občan ČR napsal(a):

Již dlouhou dobu jsem tak nezvracel... Reflex je prostě žumpa, která jde stejně s prodejností do .....e !
12. 05. 2009 | 21:47

Kritik napsal(a):

Ubožáci, kteří mají jako program nenávist a destrukci, byli vždy a všude. Bohužel, v Česku se jim daří mimořádně dobře.
12. 05. 2009 | 22:20

lenox napsal(a):

Je to velmi smutné kam jsme to dotáhli. A nemyslím tím jen ten časopis. Mám na mysli především tu hroznou nenávist. To přece není demokracie, to je hulvátství. Máme se za co stydět.
12. 05. 2009 | 22:32

znalec napsal(a):

S negativní kampaní jste začali vy a vyhráli jste. To, že vypouštíte DŽÍNA z lahve jste museli předpokládat. A to, že se DŹÍN přemístil jinam, jste mohli tušit, pokud přemýšlíte o několik tahů napřed. Tak neplačte nad tím, že se otočil proti vám.
P.S. Pane Paroubku, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá! To zná i hloupej českel Honza.
12. 05. 2009 | 23:10

Konrad napsal(a):

Jak ubohy je casopis Reflex nam uz predvedl, kdyz se zapojil do diskreditacni kampane ODS, proti dr. Rathovi.Ukazovat levicoveho politika,ktery je castecne zidovskeho puvodu jako Hitlera,je podle meho nazoru porusenim novinarske etiky. Nyni pokracuje ve svem stvani proti levici. I kdyz je casopis od sveho zalozeni pravicovy,za exsefredaktora dr. Bilka se drzel v mantinelech slusnosti, za nynejsiho sefredaktora Safra, se stal pouhou hlasnou troubou ODS,se vsemi arogantnimi zpusoby modre strany.
12. 05. 2009 | 23:12

Admirál napsal(a):

Reflex je bulvár, kdo čte bulvár, má buď sračky v hlavě, nebo má rád sračky. A to platí ve spojitosti s těhotenstvím pí. Pardoubkové, nebo s jakoukoli jinou záležitostí.
12. 05. 2009 | 23:24

Karel Etvrt napsal(a):

Prostě ty otázky přesně odpovídají tomu, že tu modrobolševíckou "pravici" u nás tvoří tu hloupější a stupidnější část národa, což ostatně dobře ilustrují stupidní otázky, ještě stupidnější redaktoktorky! Není to nic něž modrá lůza a neprogram ODS odpovídá tomu, že nemají mimo osobních útoků žádný program, ostatně jako vždy! Budou se zase pachtovat s KSČM, nebo mobilizovat proti sockomunismu hahaha...
Je to prostě modrobolševícký odpad!!
12. 05. 2009 | 23:55

Carlos V. napsal(a):

Pane P.

Dovolte mi pozastavit se nad titulkem Kde zustava rozum stat.

Az se Vase detatko narodi, bude Vam 57 let.

Az pujde do skoly, Vam bude 63.

Az bude maturovat, Vam bude 75. Mozna, to je jiz pozehnany vek.

Domnivate se, ze budete mit dost sil a prostredku se o Vase dite radne postarat ?

Zjevne se Vam zastavil rozum ...

PS. ze neco podobneho potkalo i pana T., nemusi jeste znamenat, ze se musite po nem opicit. Mimochodem, pan T. ma pet let naskok, a to muze znamenat dost.
13. 05. 2009 | 00:42

vlk napsal(a):

...Pane Paroubku, po katastrofách způsobených modráky se skutečně modlím aby jste neztratil chuť bojovat proti lidém,kteří nám působením dvou vlád zničili vše České a hlavně vše co nás živilo!!! Prosím za sebe a svou rodinu, nenechte je nás totálně ekonomicky zmrzačit,ačkoliv moc tomu nechybi...Držíme Vám palce :))
13. 05. 2009 | 00:54

mapolenka napsal(a):

otázky jsou logické,například ta první,když Paroubek zjistil,že jeho žena čeká dítě,moc dobře si vše propočítal a v hodnou dobu sesadil vládu,trval na předčasných volbách na podzim nechtěl v žádném případě dříve,Vystavil se tak riziku,že by Petra rodila předčasně a že si tak buduje voličské body je víc než jasné.
13. 05. 2009 | 01:27

prirodovedec napsal(a):

Z Reflexu se po zmene sefredaktora podle mne stal bulvar. To zde je pro mne jen drobnym potvrzenim. Netusil jsem ale, ze i s Reflexem spolupracuje nejaka Kaaalenska. :)

Je to logicke, Reflex (podobne jako Respekt a dalsi) zoufale zapasi s poklesem prodeje a o existenci. Pri boji o zivobyti i CR novinar dokaze nemozne. :)

Je to skoda, ta tam je podle mne ta drivejsi brilantni kulturni cast (usuzuji z navstev www stranek). Za Safra, ktery je pro mne typicky bulvarnik a celkem prokazatelny fanda ODS (pro ty, kteri se podivuji vyse) z minulych pusobist (viz dohledatelne statisticke rozbory medii po te co zacal noviny ridit) je to pochopitelne.

Autor to mohl prejit a neventilovat, pripadne to udelat inteligentneji, ale on to nema ve zvyku a jeho PR oddeleni toho zrejme neni schopno. Samozrejme postupuje jinak, ventiluje to, je politik a je pred volbami.

Na druhe strane je pro mne zajimave videt dalsi sympaticky medialni "kanal" jako potvrzeni svych uvah o novinarich v CR (vyznamne je pro mne i zde mlceni zdejsich novinaru a editoru :) o kvalite otazek, nebot basa se musi drzet - co kdyby mi nabidli kseft :) ).

A rovnez je pro mne podnetne cist diskusni vstupy a premyslet o jejich autorech zde a jinde. Ze lze Paroubka zametat pravidelne inteligentnim a vtipnym zpusobem, to asi nikoho v ODS(T) ani v zadnem anti-fanklubu nenapadlo, a to ani diskutujici zde. Skoda. Zkratka zazilo se, na hrubce je treba jit hrube. Klause se Havel bal, tak se objevil Zeman. Na Topolanka Spidla ani Gross nestacili, tak vyjel buldozer Paroubek a jako premie se objevil Rath. :) A pak se nekdo divi, ze zazni gong, prijde Rath a dokonce lide ho voli. Proste proto, ze chteji videt, ze hrubci krtizujici jejich hrubce dostanou za vyucenou. Marne jsou pak odkazy na hrubost ... a kolo se toci, kazdy vi, ze zacal ten druhy, ...

Nesmirne zajimave je take napr. text miningove srovnani vstupu nekterych diskutujicich, ke kterym je statisticky vyznamny material, zde a jinde. Diky tedy za material. :)
13. 05. 2009 | 01:33

Pike napsal(a):

BULLSHiT !

Myslim, ze pane predsedo opet ponekud lakujete, ostatne je pred volbami ze ano...

Reflex kupuji stejne jako jina media, abych mel urcity rozhled.
Ackoliv je pravda urcita bulvarizace, dost pochybuji o pravosti pokladanych otazek., protoze opravdu nikdy jsem takoveto podobne otazky v reflexu nezaznamenal a celkove si myslim, ze by spise ctenare odradil. Zamereni a uroven je nekde jinde... tusim spis moznou stopu reflexu na nejakou nepeknou kauzu, ktera se zamazne Vami vyse zminenymi argumenty (osobni utoky, kecy o kapitalistickejch pravicacich a podobnej bullshit).

Jedine co nam tady zbyva jsou ty bozi mlyny... A ty melou...
13. 05. 2009 | 02:17

Lila napsal(a):

Překvapuje mě, že se nikdo nepozastaví nad tím, že J. Paroubek má potřebu svolat tiskovku, na které oznámí, že bude (ve svém dědečkovském věku) otcem. Je snad reprodukce Paroubků předmětem veřejného zájmu? Vzpomíná si někdo na jiného politika, který by kvůli těhotenství partnerky mobilizoval média?
Vytrubovali do světa tuto intimní rodinnou záležitost pánové Zeman, Topolánek, Nečas, Sobotka, Langer, Gross a mnozí další? Tak ať si teď Paroubek nestěžuje. Ostatně paní Paroubková na otázky vůbec nemusela reagovat. Navíc je otázkou, jestli si z ní někdo nevystřelil.

A komu paměť slouží, tak si ještě vzpomene na jistou paní premiérovou, mávající z okna na novináře premiérovými trenkami.
To zdejší Paroubkův fanklub považuje za vkusné?
13. 05. 2009 | 05:44

Rozum napsal(a):

Kde rozum zůstává stát.....Paroubek navrhl Brožovou,známou roznožku pro milionáře,za
image ČSSD,tak není k Paroubkovi co dodat ,a ať se Paroubek nediví novinářům...když tak on uboze myslí a koná.....
13. 05. 2009 | 06:07

Pepa 3 napsal(a):

Pane Znalec, díky za novou informaci. Až do teď jsem netušil, že volební hesla jako "mobilizace" nebo "S Klausem nebo doleva" vymyslela sociální demokracie. (To byla první negativní kampaň v této republice, protože o program, který dovedl republiku až k výraznému poklesu HDP se ODS opřít nemohla - stejně jako teď.) A jinak si myslím, že něco úplně jiného je negativní kampaň zaměřená na program protivníka (která se navíc téměř ve všem potvrdí) a něco jiného je negativní kampaň založená na - v některých případech až neuvěřitelně sprostých - osobních útocích.
13. 05. 2009 | 06:55

Rumcajs napsal(a):

Vlku, nějakej osel se za Tebe tady vydává.13.05.2009 00:54:10

Musíš dát dementi !
13. 05. 2009 | 06:59

jakub napsal(a):

Lila
Vy jste vůbec nepochopila, že těhotenství Petry s Paroubkem není něco obyčejného. Jedná se zde o záležitost světového významu.
Češi opět ukázali, že jsou na vrcholu světového dění.
Zatímco jiné technicky vyspělé národy plánují cesty na Měsíc, my jsme dokázali mnohem víc.
Poprvé v dějinách Země se narodí malý Mimozemšťánek vzniklý spojením Paroubka na Marsu s kýmkoliv.
Pro tento účel to ve výběrovém řízení na Marsu vyhrála ufonka Petra.
Jiné státy utrácejí miliardy na hledání mimozemského života mimo Sluneční soustavu a Paroubkovi stačilo odjet jen na Slovensko.
13. 05. 2009 | 07:05

Meňo napsal(a):

Už ZEMANOVi vyčítali novinářští veleduchové, že jim není nakloněn. Nedivil jsem se a nedivím se ani nyní. Pořád jen štvou a od dob KSČ se nezměnili - cenzurní praktiky se jen generačně přesunuly. Ubohé !
13. 05. 2009 | 07:13

Jan K. napsal(a):

"Kde rozum zůstává stát"?
Tak Reflexu se zastávat nebudu, ale mně osobně zůstává rozum stát nad tím, že se najdou tak naivní spoluobčané, kteří volí ČSSD s jejím postbolševickým vedením s J. Paroubkem v čele. Co asi odpovědí tito sobci, až se jich jejich potomci budou ptát, tatínku, dědečku, proč po vás zbyla jen spousta dluhů?
13. 05. 2009 | 07:24

jakub napsal(a):

Meňo
Máte s cenzurou pravdu :)).
Je to ubohé když si politici vybírají na které otázky budou odpovídat nebo si nechají předložit jejich soupis, aby se na ně připravili.
Je ubohé si pak veřejně ztěžovat, že novináři se jich dovolili zeptat na něco, co se jim nelíbí.
Pokud by byl Paroubek nebo jeho manželky na inteligentní a duševní výši, dokázali by i na "blbé" otázky odpovědět tak, že by mohli novinářku zesměšnit a ztrapnit.
Kdo je inteligentní, odpovídá na otázky a drzé novináře utne.
Kdo je prostoduchý, ten si ztěžuje jak mu všichni ubližují, jsou na něj sprostí atd.
Ve skutečnosti se mu ale vrací jen plody jeho jednání. Jak jedná on s lidmi, tak jednají oni s ním.
13. 05. 2009 | 07:41

schrott napsal(a):

Rumcajzi, kdyby se nějaký osel vydával za tebe, vůbec bych to nepoznal a vlk asi taky ne :)), ale u vlka je to znát, že? Nebyl to nakonec Rumcajs aby ho vyprokoval?
13. 05. 2009 | 07:53

veronika vendlova napsal(a):

Trochu mi vzal slova Přírodovědec. Nehodnotím ani pana Paroubka, ani soc.dem, ani jeho ženu Petru - respektuji soukromí každého člověka.

Hodnotím otázky Reflexu. Kupovala jsem jej dlouhé roky, ale již delší dobu jej nekupuji a to z důvodu plíživé bulvarizace. Nyní se mi to potvrdilo. Škoda.
13. 05. 2009 | 07:59

pgjed napsal(a):

To Levak 12.05.2009 19:36:59 :

Víš milý Leváku, s tím póvlem to nebude tak jednoduché. Kdyby byli pan Paroubek a jeho paní konzervativní, tak by otázky Reflexu zahodili do koše a nechali to plavat. Je vůbec otázka, zda je reflex ještě na, nebo spíše za hranicí tiskovin, se kterými by měl solidní politik komunikovat.

Jenže Paroubek, když se mu to hodí do krámu komunikuje i s Kozími rozhledy a když ne, tak roní krokodýlí slzy. No a pokud právě vykuk Paroubkova střihu, považuje za nutné rozmazávat tu lejno, které mu nastrčili z Reflexu tak proč by mu s tím někteří nepomohli?
13. 05. 2009 | 08:05

pgjed napsal(a):

Paní Vendlová, dobré ráno přeji. Problém je v tom, že bulvarizace zasáhla všechny naše noviny a většinu sdělovacích prostředků. Je proti tomu vůbec možná obrana?
13. 05. 2009 | 08:08

Lila napsal(a):

Mimochodem, když už je řeč o obdivu, který Jiří Paroubek chová k bývalému německému kancléři Gerhardu Schröderovi, tak německá média svého času pořádně propírala přeliv na jeho hlavě. Sprostý povrchní bulvár? Ale kdeže! To jen němečtí novináři nadhodili otázku, jestli ten, kdo klame a předstírá svou vizáží, nebude národ klamat i ve věcech zásadnějšího významu.

Meňo - máte to nějaké popletené. To za bývalého režimu se po novinářích vyžadovala naprostá poslušnost a loajalita. Funkce médií ve svobodné demokratické společnosti je úplně jiná. Člověk, který přijme veřejnou funkci, musí být připraven odpovědět na každou (i sebeblbější otázku) a je jen na něm, jak se s tím vypořádá. On totiž musí skládat občanům účty, a to všem bez rozdílu, nejen Ajnštajnům vašeho formátu. A pokud se to někomu nelíbí, tak se holt nemá do politiky hrnout.
13. 05. 2009 | 08:14

Rumcajs napsal(a):

Šrote !

Tohle je mezi náma dospělejma. To se Tě netýká.
13. 05. 2009 | 09:07

veronika vendlova napsal(a):

Pgjede, též zdravím. No, obávám se, že to půjde velmi těžko, protože jde o prodej (čtenost). Napadlo mne snad jen, že by mohl vycházet jakýsi českomoravský zpravodaj, který by se omezil na informovanost bez všeho kolem. Tím by byl oproštěn od bulvarizace a my, lidé, bychom si jej prolétli a veděli bychom, na čem jsme... :) Klidně by mohl být jen elektronický, například. Ovšem kdo by jej financoval, to nevím. Jde o obrovské množství práce, dle mého soudu.

Možná mě napadlo už jednou vymyšlené, možná je to pitomost, ale nic jiného mě nenapadá.

Jinak nebudu teď poměrně dlouho on-line, tedy pokud byste chtěl diskutovat, odhaduji, že se k netu dostanu někdy pozdě večer. :)
13. 05. 2009 | 09:10

Petr napsal(a):

Bouhužel , je tvrdou realitou , že těhotenství paní Paroubkové , přinese nějaké to procento navíc . Jestli to manželé Paroubkovi chtějí nějak vyvracet , nevím , proč se pan Paroubek pořád ohání snížením preferencí zveřejněním tzv. Kubiceho zprávy .
13. 05. 2009 | 09:27

ČSSD vyhrála volby napsal(a):

Rok 2017:

Predseda parlamentu Vojtech Filip s radostí oznamuje, že dluh CLDR klesnul na pouhých 10 bilionu 800 miliard Kc a zavedení Eura bude tedy možné již v roce 2050 až 2075. Zároven však pripomíná nový zákon o neplacení daní, kdy pro jeho nejvyšší sazbu byl znovuzaveden trest smrti. Také se pochvalne zminuje o levné pujcce od sprátelené Venezuely ve výši 10 miliard dolaru, která umožnila zaplatit sociální dávky za mesíc kveten 2017. Pujcka je splatná až v roce 2027 s úrokem pohých 28% a rucíme za ni jen polovinou Moravy.
Ministr práce Zdenek Škromach pridal prohlášení o stavu pracujících k dnešnímu dni. Ve výrobní sfére pracuje celých 96 351 obcanu, prevážne však obyvatel káznic a ústavu pro choromyslné, jinak dále máme 2 861 566 státních úredníku, policistu nebo politiku, 699 856 obchodníku (100% však asijského puvodu) a 5 126 854 nezamestnaných pobírajících sociální dávky. Podarilo se však získat investora na bývalou automobilku Škoda v Mladé Boleslavi (zde bohužel výroba skoncila po roce 2014, když se vedení nedohodlo s odbory o navýšení mezd o 35% a VW presunul výrobu do Vietnamu).
Predseda parlamentu Vojtech Filip s radostí oznamuje, že dluh CLDR klesnul na pouhých 10 bilionu 800 miliard Kc a zavedení Eura bude tedy možné již v roce 2050 až 2075. Zároven však pripomíná nový zákon o neplacení daní, kdy pro jeho nejvyšší sazbu byl znovuzaveden trest smrti. Také se pochvalne zminuje o levné pujcce od sprátelené Venezuely ve výši 10 miliard dolaru, která umožnila zaplatit sociální dávky za mesíc kveten 2017. Pujcka je splatná až v roce 2027 s úrokem pohých 28% a rucíme za ni jen polovinou Moravy.
Ministr práce Zdenek Škromach pridal prohlášení o stavu pracujících k dnešnímu dni. Ve výrobní sfére pracuje celých 96 351 obcanu, prevážne však obyvatel káznic a ústavu pro choromyslné, jinak dále máme 2 861 566 státních úredníku, policistu nebo politiku, 699 856 obchodníku (100% však asijského puvodu) a 5 126 854 nezamestnaných pobírajících sociální dávky. Podarilo se však získat investora na bývalou automobilku Škoda v Mladé Boleslavi (zde bohužel výroba skoncila po roce 2014, když se vedení nedohodlo s odbory o navýšení mezd o 35% a VW presunul výrobu do Vietnamu).
Naturalizovaný investor Dong-Van-Tcao, zde chce za pomocí státní dotace ve výši 2 500 000 000,- Kc vybudovat velkokapacitní tržište, kde zamestná až 100 pracovníku. Každý kdo nastoupí do práce dostane prý jednorázový príspevek až pul miliónu korun. Jak však dodal ministr, stejne asi budeme muset dovézt tyto pracovníky z Ukrajiny.
Rozhlasová stanice Žlutá hvezda také dnes odvysílala rozhovor s posledním živnostníkem v CLDR. Starec si však po petiletém pobytu v kriminálu za nezaplacení dane z používání kalkulacky na mnoho nevzpomínal a v prímém prenosu svuj živnostenský list roztrhal a snedl.
Vzhledem k blížícímu se termínu parlamentích voleb také vydal prohlášení ministr sociálních dávek a zároven ombudsman Miroslav Grebenícek. V týdeníku Ráj na zemi znovu pripomnel zvýšení soc. dávek o 5 000,- Kc na každé díte a také otevrení další školy pro bílou menšinu v Brne a Ústí nad Labem.
Bulvární deník Haló blesk noviny dnes jen konstatuje, že cena benzínu opet presáhla 100,- Kc za litr, Vendula Svobodová se usmírila se svým nevlastním synem, Anicka se sice našla a bude pekný slunecní den, tedy na dani ze slunecního svitu je každý pracující povinen odvést 181,- Kc k rukám Financního úradu v míste bydlište.
13. 05. 2009 | 09:42

Skeptik napsal(a):

A není nám úplně jedno Paroubek a ta jeho dáma co plodí s mozky?
13. 05. 2009 | 10:00

Germanicus napsal(a):

Pane Stejskale, smázněte prosím falešného vlka (13.05.2009 00:54:10). Pravý vlk se nemůže zřejmě bránit, protože přes týden si dává pauzu (detox). Ani se mu moc nedivím...
Děkuji.
13. 05. 2009 | 10:01

Karlík napsal(a):

Pane Paroubku, co má společného předvolební kampaň ODS a Reflex?
13. 05. 2009 | 10:29

Rufus napsal(a):

Pane predsedo, nejsem Vas priznivec a nebudu. Ale v tomto Vam davam za pravdu. Ty otazky jsou hloupe a nevkusne, dokonce i kdyby nebyly mysleny vazne. Preju Vam i Vasi rodine hodne zdravi a stesti.
13. 05. 2009 | 10:51

SuP napsal(a):

Rumcajs, vlk -
Na dementa dementi?
13. 05. 2009 | 11:09

Pepa 3 napsal(a):

Vždy jsem si myslel, že i hloupost musí mít nějaké meze. Ale NEO mne přesvědčuje o opaku!
13. 05. 2009 | 11:45

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

příspěvek označený nickem Vlk mazat nebudu. Není v rozporu se zdejšími pravidly používat takový nick, autor nemusí vědět, že tento nick používá již jeden ze stálých zdejších diskutujících. Navíc nemohu vyloučit, že příspěvek opravdu nenapsal pan Vlk, který je znám řadě zdejších diskutujících (i když to považuji za krajně nepravděpodobné).

Stálým diskutujícím mohu vzkázat: Příspěvek pod nickem Vlk (13.05.2009 00:54:10) pravděpodobně není Vlk, kterého znáte:)

Zároveň bych poprosil pana, který příspěvek pod nickem Vlk napsal, aby pro příště zvolil nick jiný (třeba Vlk2). Děkuji.

Zdeněk Mihalco, správce blogů
13. 05. 2009 | 11:52

neo napsal(a):

Copak Pepčo Třetí, nelíbí se ti oranžová budoucnost?
ale stejně je budeš volit, ne???

a bacha.. ty jistoty křičí z billboardů: bohužel Mr. paroubek zapomněl, že se jedná o eurovolby:)

no nic.

jo a pro tvůj klid...já je budu volit taky. Čim vív oranžových kytek v bruselu, tim méně alergenů v ČR.
13. 05. 2009 | 11:56

zdenekmihalco napsal(a):

Prirodovedec

Dobrý den osobně bych většinu takových otázek nepoložil (a neposílal bych je předem). Řada z nich podle mě nesleduje veřejný zájem a nemá co dělat se seriozní žurnalistikou, jde podle mě o rozhovor s celebritou do něco jako společenského časopisu. I když... možná např. otázka: Jak reagoval váš manžel, když se dozvěděl, že jste těhotná? Koupil vám dárek?" napoví něco o charakteru politika. A třeba bychom se dozvěděli, že až bude u moci, dostaneme taky nějaký ten dárek... :).

Za relativně vhodnou otázku považuju osobně: "Mluvíte s manželem o politice a dá na vaše názory?" - takovými otázkami bychom se mohli dozvědět, do jaké míry ovlivńuje politikovi postoje jeho manželka.

Osobně bych se zeptal např. na otázky ve smyslu Jaká by měla být role manželky premiéra, zda má vystupovat na veřejnosti, věnovat se charitě apod.
13. 05. 2009 | 12:23

topsik napsal(a):

Nechápu. Nechápu lidi, jenž tady osočují předsedu a chlácholí novináře Reflexu a podobných jim! Nevěřím, že to myslí vážně, protože jinak bych tuhle rádobyinteligenci hodil na dno toho největšího hnusu! Nesaháte Supe, neo, moucho a ostatní obyčejným lidem ani po kotníky!! Jak to, že se neptáte, proč obdobné otázky nedostala paní Talmanová, když je u nás taková demokracie? A jak byste se pak vyjádřovali, kdyby k tomu došlo! Ptám se dál! Jak jste reagovali na Topolánkovy rány novináři, jenž ho fotil se svým levobočkem (ano, je to pořád levoboček! doposud ho toho hnusného přirovnání Váš bývalý prudičpremiér nezbavil!!!)? A ptám se ještě jednou. Taky se tak chováte ke svým nejbližším, nebo se si tak jenom hrajete na hyeny a vaše rodiny nic neví? Jsem rád, že Vás osobně neznám (i když na malou chvilku bych to chtěl zkusit). Tak či tak, jste spodinou veškerých diskutujících, i když si myslíte pravý opak! Přesto všem přeji pěkný den!!
13. 05. 2009 | 12:31

prirodovedec napsal(a):

zdenekmihalco: Dekuji. Velice.

Dotaz: Planujete zverejnit vice o vcerejsi besede? Rad bych "jedovate" :) a nezaujate glosoval nejake "nadseni. :).
13. 05. 2009 | 12:35

zdenekmihalco napsal(a):

prirodovedec

Najdete zde (i celý zvukový záznam): http://aktualne.centrum.cz/...

Libor Stejskal rovněž nyní sepisuje blog, tak chvilku vyčkejte :-)
13. 05. 2009 | 12:40

Targus napsal(a):

Jednoduchá pomoc.

Pokud se paní Petře některé otázky "eklují", nechť kontruje protiotázkou typu:
"Paní redaktorko, a co vy, máte to raději zepředu nebo zezadu?"
13. 05. 2009 | 12:51

prirodovedec napsal(a):

Targus: Podle mne lepe nepadat na uroven "kanalnika". Staci uz to rozmazavani zde. Budme seriozni. :)

Mimochodem nevite, jak to ma autorka otazek rada? :)) Pripadne jak to tam delaji? :)

Skoda, ze ten davny projekt "novinek o novinarich", ktery jeden novinar zkousel v devadesatych letech skoncil.
13. 05. 2009 | 12:54

Valerie napsal(a):

Pane Paroubku, opravdu mě uniká pointa vašeho sdělení o obsahu otázek časopisu Reflex, to nemáte před volbami jiná témata? Pokud vím, tak uvedený týdeník ODS nevlastní. Vy a vaše manželka si o takový přístup novinářů říkáte sami, protože se ve zveřejňování vašeho soukromí přímo vyžíváte. Možná by jste svůj "sexy mozek" mohl spíše zapojit do řešení současné neutěšené situace, kterou jste způsobil nezodpovědným pádem předchozí vlády.
13. 05. 2009 | 13:08

Tim napsal(a):

To je za vaše osobní útoky na každého, kdo se vám znelíbí a nazýváte ho defraudantem a podobně. Na tiskovkách ho div veřejně nelinčujete. Mě ty otázky přijdou naprosto korektní, tak odpovídejte a nevymlouvejte se zase
13. 05. 2009 | 13:10

neo napsal(a):

Topsik:

koho kdo osočuje?? ty otázky jsou položené naprosto věcně a nevím, proč by se někdo měl zdráhat na ně odpovědět.

Určitě si nepřipadám jako hyena (i když o těch zvířatech asi vůbec nic nevíte) a nikoho ani neurážim, ani nenapadám.

Jo a řadím se mezi obyčejné lidi...
13. 05. 2009 | 13:13

Pavlik napsal(a):

..no jo soudruhu Jiříku z RaJ, od koryta se těžko odchází, že?
13. 05. 2009 | 13:14

juvel napsal(a):

Pane předsedo Paroubku, to množství nadávek, pomluv, lží, zákeřností, absurdit a výmyslů na Vaši adresu v našich sdělovacích prostředcích vzbuzuje k Vám na druhé straně sympatie, protože je očividné, že to jsou výplody obyčejné nenávisti a lidské ubohosti. Jejich intenzita dokonce překryje i neobratnosti, netaktnosti a chyby, kterých se dopouštíte. Přeji Vám pevné nervy.
13. 05. 2009 | 13:15

Rumcajs napsal(a):

Dobře to tam napsala tuším Lila.

Paroubek ztropil kolem narození potomka humbuk, včetně tiskovky a pak se divý, že se novináři zeptají na to, co se samo nabízí, nebo lépe řečeno, co z tohoto jednání logicky vychází.A to, že Paroubek je takovej "Drsňák", že se rozhodl narození dítěte využít marketingově pro svoji předvolební kampaň. A když mu to novináři vmetou do ksichtu, tak se tady pokrytecky čílí.

Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůj.
13. 05. 2009 | 13:22

prirodovedec napsal(a):

Rumcajs: Upresnil bych: Ne novinari (napr. ne Mihalco :) ), ale jedna zde neznama novinarka ze Safrova Reflexu (pro mne podstatne uvest jmeno sefredaktora, jako v minulosti treba Kojzarovo RP :) aj).

I kdyz se mozna najdou dalsi, kteri navazi treba karikaturami (po Kaaaaalenske z LN se mohl Reflex take pretrhnout).
13. 05. 2009 | 13:38

Marcela napsal(a):

Rumcajsovi.Topolánek se nerozvedl,žije s milenkou a jeho ženě stát platí už léta ochranku.To je ta pravicová šetrnost a nerozhazovačnost.Kam se socani hrabou!
13. 05. 2009 | 13:46

neo napsal(a):

Marcela:

Davídek Rathů žije s milenkou i manželkou... taky boreček na koneček
13. 05. 2009 | 13:53

talentovaný šibal napsal(a):

Co je sakra s Jirkou Paroubkem? Včera jsem mu tady na tomhle místě poslal řadu otázek a vůbec mi na ně neodpověděl! No nic tak mu pošlu další at má radost.

Otázky – talentovaný šibal - Jirka Parouback II. část

Z jakého důvodu jste se stal, respektive stali s vaším pupkem tak oblíbení, že v žebříčku popularity předháníte např. i Sagvana Tofiho, dálniční známku, Vendulu Svobodovou, cikrtovné či včelku máju?
- Váše žena s oblibou útočí na média, nemyslíte si, že někdy i za ní sklízíte, co jste zasel, když jste si vzal tak vychrtlou ženskou?
- Jak si vás váše žena namlouvala, když se kvůli vašemu obřímu pupku sotva hnete?
- Ptám se tak proto, že její náklonnost k sexy štíhlým vytrénovaným sexy mozkům se zdá zřetelná, existují řady historek o tom, jak dobývala různé sportovce, pornoherce, nejrůznějšími způsoby. Ta spousta svalnatých chlapů odolala, vy ale zjevně ne. Proč?
- V dobách, kdy jste byl pouhým milencem blonďaté překladatelky, která ještě nikdy neměla chlapa, jste útočil v rámci předvolební kampaně na neuspořádané rodinné poměry Mirka Topolánka. Co jste si přitom myslel, jak to sakra ten Topol dělá?
- Já bych se s tak vychrtlou ženskou ukázal až v okamžiku, kdy bych si byl jist, že začne pořádne jíst. Měl jste normální pochybnosti milence, že to po tolika letech bez chlapa neudělá?
- Jak jste poznal, že je to vážné, když jste zjistil, že vaše žena váží jen pouhých 50 kg a vy 150 kg?
- Váše žena působí na veřejnosti arogantně, doma bude asi pěkná dračiče, jako ta nová ministryně spravedlnosti, že?
13. 05. 2009 | 13:53

JC napsal(a):

Mě tedy zůstává rozum stát nad smyslem tohoto blogu.
P.S. Řekněte Dimunovi, ať vymyslí pro vaší paní nějaké vhodnější otázky a poté její odpovědi můžete vyvěsit zde nebo na http://WWW.cssd.cz
13. 05. 2009 | 13:59

Paterik napsal(a):

Marcela:

on Paroubek se o svoji exmanželku taky postaral, jen spočítejte ty melounky, které jí přihrál díky spekulaci s pozemky.
13. 05. 2009 | 14:22

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se záměry těchto stránek tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
13. 05. 2009 | 14:51

Ládik napsal(a):

Vade retro Satana!
13. 05. 2009 | 16:06

Xxxx napsal(a):

tak tohle je opravdu špína, no, co čekat od reflexu, že?
13. 05. 2009 | 16:14

mihál napsal(a):

Pokud dobře čtu, ty otázky byly pro jeho "starou" tak proč neodpoví ona? Místo toho nám tady Jyrka předkládá svoje bludy. Apropo Jyrko: cizí dopisy se nečtou!!!
13. 05. 2009 | 17:18

modrý soudruh napsal(a):

Nejhorší srážka je s modrým novinářem. To dnes VJEDÍ 10z10 nemodrých politiků
13. 05. 2009 | 17:23

PetraFundová napsal(a):

Pane Paroubku,
jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, zákon akce a reakce...tak čemu se divíte.
13. 05. 2009 | 17:56

Al Jouda napsal(a):

Souhlasím s jakubem. Stačí se držet zásady : Na blbou otázku - blbá odpověď. A tak se dá vydržet každé interview.
13. 05. 2009 | 19:09

agent Smith napsal(a):

Chudák "nová paní Paroubková", která se kvůli tomu ******* Paroubkovi musela vzdát své katolické víry, čímž ji byla přetnuta cesta ke spasení. Paroubku, jste ohavný charakter, tenhle stát už dlouho neměl nic horšího ve svém čele.
Paroubek je vážně demokrat, když kvůli němu tato novopečená konkubína musela konvertovat k husitským kacířům.
13. 05. 2009 | 20:57

Rambousek napsal(a):

Se zenou vydal prohlaseni o prirustku do rodiny.Ale povazuje to za osobni vec .Tak proc to ten blbec zverejnoval ???
13. 05. 2009 | 21:59

Kormoran napsal(a):

..... Muj kamarad rika :" Je jedno jestli se narodi holka , nebo kluk , hlavne , aby to nebyla osatka netopejru"!!!!???
13. 05. 2009 | 23:57

zaorálkův prd do xichtu napsal(a):

Jak ti chutnalo vejce na košili?
14. 05. 2009 | 15:52

Mirka napsal(a):

Pane Paroubku,
stačí dát na web otázky novinářky,
a není co dodat.
Držím Vám palce.

Jste s paní Petrou věřící?
14. 05. 2009 | 16:02

Michal Macek napsal(a):

zaoralkuv...:

kupuju kamion prezralych rajcat a budu objizdet ceska mesta - to ze tam ve stejne dobe bude i oranzovy kamion je ciste nahoda :))
14. 05. 2009 | 17:26

LEVAK napsal(a):

Ad Michal Macek:"Demokracie je diskuze!" a "Facka není argument!" TGM
14. 05. 2009 | 20:56

Michal Macek napsal(a):

levak:

co ja vim tak rajcata a vejce se hazi na politiky odedavna - i v americe :)
14. 05. 2009 | 21:21

Dan napsal(a):

Nevážený pane,připomínáte spíše uplakaného, věčně ukřivděného rozmazlence,než politika,který by se měl podílet na správě naší země.Nechápu jak vůbec můžete mluvit či psát o programu.Vy snad nějaký máte?Čím se chcete vymezovat?Vaší směšnou protikrizovou brožurou?Šrotovným a třináctým důchodem?.O jaké morálce mluvíte?O té vaší v podobě opuštění manželky,která při vás léta věrně stála?Že Vás hanba nefackuje...Zameťte si před vlastním prahem,buďte tak laskav.Mohl bych říct,že jste stejný jako všichni,ale ne,nejste jste horší,protože se zaklínáte morálkou,pravdou a ctí,která je vám cizí...
15. 05. 2009 | 11:45

Tomas napsal(a):

1) Nechci vás podceňovat diskutéři, ale "kdo z Vás to má" ? :))
2) pokud něco považuji za soukromou věc (těhotenství) tak tiskové prohlášení je to pravé ořechové....holt i tak se lapají voliči
15. 05. 2009 | 12:10

blue jay napsal(a):

Kde rozum zůstál stát,

U Paroubka se zmrazil v roce 1948. Ale zda se ze ho opet nastartoval. Opet si budeme vsichni rovni. Az na pupkate demagogy.
17. 05. 2009 | 13:58

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
18. 05. 2009 | 10:08

siviez napsal(a):

Otázky na paní Paroubkovou jsou možná mimo, ale článek o antiparoubkizmu je více než pravdivý.takže tak příznivci po oranžové.a co se týče programu oranžád tak žádný nemají.jestli někdo víte kde je nějaká odborná analýza něčeho/ a je jedno čeho/oranžád, nějaký iniciativní a dobrý nápad oranžád dejte prosím vědět.rád si jej přečtu.děkuji příznivcům oranžád za slušné odpovědi.
18. 05. 2009 | 12:37

MASH napsal(a):

Otázky jsou z velké části skutečně nechutné. Uvážím-li, že se jedná o osobu, která s politkou (krom manžela) nemá nic společného! Která má za sebou nedávný potrat...
O to víc mě mrzí ta tupá hysterie něktrých diskutujících. Je zcela zřejmé, jak jim dvojí metr nevadí. Jak jim nevadí ty osobní ataky - hlavně, když jsou proti někomu jinému, než ODS! Tak to je totiž v pořádku. Ale běda, kdyby nějakej novinář, nebo přispěvatel blogu NEDEJ bože položil podobné otázky Topolánkovi. To by byl hned bolševické prase, rudoch, komouš, kterej by měl okamžitě emigrovat do KLDR. Ach jo :-/
Jsem více, než přesvědčen, že současná ODS, která rezignovala na všechno konzervativní, už můj hlas znovu NIKDY nedostane.

P.S: Kampaň ČSSD mínus (nebo, jak se to jmenovalo) se mi tenkrát nelíbila. Ale rozhodně to byla negativní kampaň vymezena vůči programu. ODS to hystericky komentovala slovy o pokleslé politické kultůře... Vy, milí diskuteři jste tu tenkrát s ODS herečně souhlasili, prskali... Ale teď, když ODS vytáhla s osobními ataky, jenom tleskáte. Tak co to je, tohle? Jste naprosto stejní, jako ty koumouši v 50. letech. Promiňte za to přirovnání, ale nemohu si pomoci.
18. 05. 2009 | 13:33

Taar napsal(a):

ODS a k ní servilní media spolu s "modrými chlapci" se ukazují v současné volební kampani v plné nahotě.
Maně mě takováto servilita připomíná novinářské slouhy bolševika, za totality.
Konec konců. "Rudý bolševismus" nebo "modrý bolševismus"? Rozdíl pouze v barvě. Popravdě řečeno, jen tak dále. ODS bude u voleb překvapena o kontraproduktivitě takovýchto útoků.
P.S. Pro méně chápavé "modré chlapce"! Moje poznámka nehovoří o zrůdnosti komunistické ideologie. To je jiná kapitola. Ta se ODS netýká.
25. 05. 2009 | 11:47

Taar napsal(a):

A ještě něco.
O ubohosti pravicových medií vypovídá úsilovné popisování "vajíčkové kauzy" na předvolebních mítincích pana Paroubka. Myslím že nejsem sám, komu je už z výpadů a osočování osoby pana Paroubka a jeho blízkých špatně.
A pro paní novinářku: To se, jako žena, nestydíte??? Je mě z Vás na blití, vážená. Tak toto je ta ODSácká inteligence, že???
25. 05. 2009 | 11:57

Jiří Hrabal napsal(a):

Proč se vůbec rozčilujete nad tímhle světským?!! Pojďme volit DS at mají ti naší pohodaři nějakého společného nepřítele, a komunisti v parlamentu proti stranu! To bude teprve tá pořadná sranda, a přímé přenosy z parlamentu budou sledovanější než všechny seriály v televizi!
27. 05. 2009 | 11:00

Alan napsal(a):

Jako vám je dutí modráci nesympatický Paroubek, tak mně je zrovna tak nesympatický Topolánek. Je hnusný jako chlap,ty jeho bradavice po ksichtě, tlustej jak prase (teď trochu zhubl), žlutý v ksichtě jak cukrovka a když otevře hubu, tak se otevře žumpa, skáču po TV jak tam ten prdelní ksicht vidím.Nejhorší je, že v ODS je takových rakovin jako Tuplblb plno, upocený smradlavý svazák Nečas, teploušská, křivá držka Langer, štětka a zlodějka rohlíků Němcová, kurva šišlavokoktavá Talmanová, lhář křivá huba Tlučhuba, slepejš Benda atd. atd. Nejhoší je však ten smradlavý komoušský lampasák Tuplblb, ten pro koryto je schopen všeho. Nejenže nás zesměšnil svou blbostí v EU, absolutní neschopa, který nemůže bez podvodu ani převést smlouvu z Ukrajiny do Moskvy, celosvětový skandál s Obamou a křivohubácké směšné lhaní Vondrovo, co entropa feťáka Černého, jak to, že nesedí za podvod, no katastrofa. Jen ho volte modré lebky, udělal z ODS jen druhou Dělnickou stranu a chová se jak byl vycvičen jako bývalý komouš! Když se nám Topolánek překabátil a teď otevře tu svou křivou, nevymáchanou žumpu - které se jinak říká huba, tak z ní padají takové slinty, jako "přijde den, noc dlouhých nožů, vulgarita a vulgární chování je mu vlastní!Jen volte Tupodalíkovskou mafii, on vám, až bude u koryta, poděkuje vám, fakáčem!
29. 05. 2009 | 21:32

Honza napsal(a):

Zajímavé jsou ty otázky zejména v kontextu s tím, že už těhotenství své ženy nestydatě využíváte ve volební kampani. Čili jste jeho potenciál jistě tušili...
Je to jen pár dní, kdy Vaše paní na nějakém mítinku vyslovila přání, aby se vaše ratolest "narodila do lepšího světa", čímž zřejmě myslela zadluženou a zbankrotovanou zemi, po vzoru Maďarska, kde řádili Vaši socialističtí soukmenovci...
30. 05. 2009 | 01:22

Petr napsal(a):

Pane předsedo, jsem sice staršího ročníku (o 4 roky mladší než vy), ale myslím si, že mladého ducha a nemám tudíž zábrany nejen se kontaktovat, ale i porozumět mladé generaci. Vajíčkové útoky mladých lidí mi připomínají provokaci listopadových událostí r. 1989, kdy dnešní iniciátoři spoléhali na Váš protiútok ve vajíčkových aférách s tím, aby proti Vám posléze použili rčení "oni bijí naše děti"!!!! Zvádli jste to :o) Od mladých lidí většinové populace vím, že Vám fandí a jsem přesvědčen, že útočící mladí jsou nastrčené "děti" zbohatlíků. Důsledek je však přímo hrozbou, kam až se může rádoby demokracie dostat. K čemu to povede a jakpak se tito mladí projeví za pár let? Orgány činné v trestním řízení včetně justice by měla patřičně zasáhnout bez ohledu na to, zda se jedná o toho či onoho. Jenže na vlastní kůži vím, jak tyto orgány konají a postupují převážně proti normálním a bezbraným lidem a jak se dá člověk účelově zničit zastřešením tzv. nezávislé justice. Snad mi moje stížnost ve Štrasburku dopadne dobře. Jenže s ohledem na můj věk jsem utopen. Tímto se již vůbec ničemu v naší zemi nedivím, nevěřím ve spravedlnost. Proč musí řešit NAŠE problémy Štrasburk a většinou úspěšně vůči poškozeným naší justicí?? To je přece také měřítko o NEZÁVISLOSTI a OBJEKTIVITĚ naší justice, spravedlnosti.... Na základě vlastní zkušenosti mohu je tvrdit, že tzv. nezávislost justice je oficiální maskováná korupce. Pevně věřím, že se Vám s tímto podaří něco udělat. Držím Vám v tom pěsti (palce jsou kopance)
02. 06. 2009 | 14:29

Replica Omega Watches napsal(a):

Replica Omega Watches is very popular today with its fashionable design. Many people like to wear replica Omega Watches for it shows ones status and elegant and handsome appearance. When a man wear replica Omega Watches, he will be more masculine and when lady wear, it will be more attractive than wearing other ornaments.http://www.omegawatchessale...
02. 07. 2009 | 05:08

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
16. 08. 2009 | 13:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy