Já Vám tu stovku pane premiére dám

27. 06. 2012 | 18:30
Přečteno 13334 krát
Miliarda jako cena za stabilní justici? S radostí!

Ministra Pospíšila dnes odvolali, protože chtěl do rozpočtu miliardu navíc. Z mých daní ať klidně jde, tu cenu za stabilní justici rád zaplatím.

V této zemi žije deset milionů lidí, miliarda tedy znamená stokorunu na hlavu. To není příliš, podíváme-li se co je v sázce. Česká justice prochází v polistopadové historii snad nejturbulentnějším obdobím - bojují proti sobě státní zástupci, zatýkaní a vyšetřovaní politici otevřeně hovoří o policejní šikaně hrozíc odvetou a lid se modlí, aby kuráž s jakou se státní zástupci pustili do některých politických kauz nebyla zadušena v půli cesty. V takové situaci premiér odvolá důvěryhodného ministra kvůli rozpočtovým problémům?

Tato země má řadu mnohem hlubších problémů než dluhy, o tom jsem jako ekonom přesvědčen. Jakkoliv je rozpočtová odpovědnost dobrý nápad, musí mít i své hranice. Tuto hranici dle mého dnes premiér překročil - když ve jménu úspor ohrozil stabilitu toho čemu říkáme právní stát. Pane premiére, pokud to má justici udržet v chodu a na současném kurzu, rád Vám to kilo dám. Ve skutečnosti bych za to asi dal i mnohem více, podobně to nejspíš vidí i velká část našich spoluobčanů.

Je ironické, že předmětem sporu jsou právě náklady na vězeňskou službu, které jsme s kolegy kritizovali v loňské publikaci zIndexu - například fakt že několik set milionů je ročně utraceno za stravování pro vězně, aniž by se o tyto peníze soutěžilo v jediné veřejné zakázce. Tento stav mimochodem trvá dodnes, a dodnes jsem přesvědčen že se tu mrhá prostředky ve velkém. Ano, úspory jsou třeba - ale i my ekonomové musíme vědět kdy stáhnout ocas, a uznat že například fungující stát má před nimi přednost. Proto, ač se cítíme být apolitickým výzkumným týmem, proto s kolegy podepisujeme výzvu připravenou dnes Transparency International, kde žádáme korektní zdůvodnění odvolání pana ministra a striktní nezasahování do fungování státního zastupitelství.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

katango napsal(a):

Ode mne to kilo můžete mít taky, pane premiére, a to jsem v invalidním důchodu.
27. 06. 2012 | 18:55

Yosif K napsal(a):

1 miliarda je v rozpoctu vlady naprosto naprosto zanedbatelna vec. Pospisil letel protoze se kmotri boji Lenky Bradacove.

Velka cast z nich dela presne to co delal Rath. Kmotri (a Kolusek) dostali vetry, ze pruvan by se nemusel zastavit u Ratha.
27. 06. 2012 | 19:14

Občan napsal(a):

Pane Skuhrovče,
principiálně s Vámi souhlasím. Pokud bych to kilo odevzdal přímo do ruky řediteli Vězeňské služby, tak bych je dal také. Ale VLÁDĚ platím nemalé daně na to, aby měla mj. i na VS. A ona moje prachy prošustrovala. To kilo navíc by prošustrovala také. A s tím souhlasit nemohu.
27. 06. 2012 | 19:27

český maloměšťák napsal(a):

Dám klidně tágo, nebo i deset...ale nejdříve je třeba skutečně napravit mechanismy hospodaření - jak systémově, tak věcně.
Troufám si říct, že i za to nese odpovědnost ministerstvo financí.
Alespoň v sovislosti s kauzou CASA to Kalousek docela hlasitě vyřvával.

Ostatně peníze směřované do justice či policie lze za zoufalého stavu právního státu v oblasti stíhání, odhalování a trestání různých šibalů menších či větších...považovat za investici. S kladným efektem pro daňové poplatníky - se záporným pro Mafii.
Na rozdíl například od vyhazování peněz na platy šibalů ve vládě. To je ve svých důsledcích /efektech/ zcela opačné.

K blogu.
Celou kauzu spíše vnímám ne jako boj o Bradáčovou - ale spíše jako rys, chyrakterizující naprosté manažerské selhání pana Nečase - jak předesedy ODS, tak předsedy vlády. Jeho personální politika je chaotická a v důsledku amatérská a katsrtofální. Takový CEO by po valné hromadě odletěl jak hadr na holi.

Nevím co na to tedy valná hromada ODS, a.s. - ale asi by to chtělo svolat narychlo i valnou hromadu ČEZko, a.s. Třeba pod vocas.
Jenže je moc horko a navíc je již pozítří páteček - pražských lufťáků to sváteček....
-----------------------------------------
"...Jelikož viděl, že v obci dochází často k rozbrojům a že někteří občané ponechávají z lehkomyslnosti věcem volný průběh, vydal proti nim zvláštní zákon, aby ten, kdo se za rozbroje v obci nechopí zbraně a nepřidá se k žádné z obou stran, ztratil občanská práva a nepodílel se na správě obce...."
(Aristoteles - Athénská ústava...o Solonových zákonech)
27. 06. 2012 | 19:30

VFISCHER napsal(a):

FUNGUJÍCÍ STÁT ?? NENECHTE SE VYSMÁT ??

To co ted vidíme kolem sebe včetně odvolání Pospíšila je práve důsledek NEfungujícího státu - důsledek totálního chaosu a rozkladu organizace a řízení státní správy, blázinec, kde už nikdo neví, co se děje ! To je dáno totálním nabouráním územního uspořádání (14 idiotských krajů) naprostým zmatením kompetencí a nepřetržitou výměnou na stěžejních místech, kde se kradou veřejné rozpočty ! ! Pospíšil - to není jedno selhání, jedna chyba, jeden průšvih - to vše jsou důsledky dvacetiletého marasmu, které jak gradují strhávají do chaotického víru veškeré fungování, organizaci a řízení státní správy ! ! ! To je vše je dáno nekvalifikovanými zásahy odezdikezdi zločinci typu Drábek, Kalousek, ale i všemi předchůdci typu Palas, Fencl, Zgarba, Paroubek, křišťálStanda … a další a další ! Proto ted vylézají na světlo světa zmatlané a rozkradené projekty na dotace EU, proto ten strašlivý galimatyáš - to není v důsledku působení JEN této vlády (která tomu nasadila korunu) to je důsledek celého dvacetiletého loupežení a augiášova chlíva všech vlád ! ! !
27. 06. 2012 | 19:40

Důchodce68r napsal(a):

Člověk už neví, má-li plakat nebo se smát.
Právě se našemu čistému náčelníkovi loupežníků směji.

Jestli to nemyslel tak. Kdyby k započaté regeneraci zastupitelství a justice skutečně došlo, mohl by to znamenat tak nebývalý nárůst požadavků na věznice, že by tím vynucené nebývalé zvýšení výdajů na vězeňství znamenalo státní bankrot. A to je to rozpočtové nezvládnutí. A tomu chce v rámci rozpočtové odpovědnosti zabránit.

Člověk už neví. Kdy už bude nová sametová? S drátěným pletivem namísto sametu.
27. 06. 2012 | 19:56

neo napsal(a):

hustý, 30 kaček za dochtory jim vadí, ale už tu lítaj tága, nebo i deset.
27. 06. 2012 | 20:11

eddy3 napsal(a):

A ta sranda co tady bude až chlapeček Benda bude po něm ministrem.
27. 06. 2012 | 20:22

český maloměšťák napsal(a):

neo
Aáááá - místní vtipálek biorobotek neo - se ozval. Copak - už jste doma ? Už můžete surfovat po webu za své - ne za peníze svého zaměstnavatele - v pracovní době?
Hmm - to musí svědomí docela plesat , ne ? Takové jakési lázně - to pro ně musí být, ne ?

Že jsem tak smělý - vy už jste opilý teď ? Tak brzy ?
No - v práci leháro, co...věčně na internetu pod blogy.....tak proč nesmočit knot, co ?

P.S. Osobně klidně budu odbádět násobky těch poplatků - ale tak, aby to mělo smysl. Takže nevadí mně 30,- Kč /ani 30. 000,- Kč./..ale musí to být účelově vázáno a to tak, že prostředky jsou distribuovány efektivně a systém veřejného zdravotnictví posilují a zkvalitňují - systém se vším všudy....ne aby ho rozkládaly a rozkrádaly./
Ale o tom až někdy jindy - střízlivý opilému většinou nerozumí.....
27. 06. 2012 | 20:24

neo napsal(a):

maloměšťák:

Já můžu milej zlatej závistivej surfovat kde chci. Mám velmi dobrého zaměstnavatele a flexibilní pracovní dobu. Holt nemůžu za to, že ty nejsi se svou prací spokojen a tak závidíš. Opilý nejsem, nemám důvod pít. Piju jen když k tomu mám důvod a ne jako ty.

jinak máš recht, lidi ti tu většinou nerozumí a je to tim chlastem hochu. píšeš páté přes deváté a ta lomítka a tečky...nezaměnitelný styl tencokidašlapkahnuj
27. 06. 2012 | 20:33

Harpagon napsal(a):

já stovku nedám, to bych na ten zdejší chlívek mohl trousit stovky jak oslíčku otřes se. a stejně by to pořád byl chlívek.
27. 06. 2012 | 20:33

Karel napsal(a):

Kdyby měli mí zaměstnanci v pracpvní době kydat takové blbosti, propustil bych je naprosto flexibilně a operativně. Jasné Neo ?
27. 06. 2012 | 20:51

neo napsal(a):

Karel:

Každý není jako Vy pane Karle. Naštěstí již žijeme ve svobodné zemi, kde si každý může vybrat komu chce prodávat svou práci, takže pracovat pro Karly není nezbytné. Doby, kdy se poskytovaly ke Karlům umístěnky jsou již pryč a konkurence nabízí kvalitním zaměstnancům lepší podmínky.
27. 06. 2012 | 20:56

Agnes napsal(a):

Pan premier Necas by si mel uvědomit ,že náš národ je vzdělaný a informovaný ,vymyslel si dětinské zdůvodnění.
27. 06. 2012 | 21:08

LMAO napsal(a):

To mate jiste pravdu neo

Ale s takovou ten kapitalismus nevybudujeme
27. 06. 2012 | 21:35

neo napsal(a):

LMAO:

kapitalismus se nebuduje.
27. 06. 2012 | 21:39

Frante napsal(a):

S článkem souhlas a ještě podstatná věc: Pospíšil dal pouze požadavek, nikoli že by ty peníze již utratil. Na místě premiéra bývalo stačilo mu ten požadavek rozmluvit, nebo odmítnout. Proč to neudělal, když se jedná o úspěšného ministra řadu let, který straně zvedal popularitu?
27. 06. 2012 | 21:52

LMAO napsal(a):

neo

Kapitalismus se nebuduje? Nerikejte

A jak teda vznika a preziva kapitalismus? To jen tak spadne z nebe?
27. 06. 2012 | 21:56

jituš napsal(a):

tak to tedy pane Skuhrovče ne. Při vědomí,že zanedlouho budou ve věznicích ubytováni naši vládní představitelé tu stovku nedám! Opravdu patří na dno společnosti a bahno jim neuškodí. Koneckonců jsou to vesměs válečné a poválečné ročníky, tudíž jsou zvyklí.
27. 06. 2012 | 22:04

sedlak napsal(a):

sorry, já ji Nečasovi nedám:
1) myslím, že už si v politice namastil kapsy dost, v ODS je od roku 1991, nevadil mu ani Lájosc Báscz a nebyl nevýznamným členem ODS
2) jak dle tisku potvrdila Nejvyšší státní zástupce Pavel Zeman navrhl minulý čtvrtek bývalému ministru spravedlnosti Jiřímu Pospíšilovi (ODS) jmenovat vrchní státní zástupkyní v Praze ústeckou žalobkyni Lenku Bradáčovou. Agentuře Mediafax to ve středu řekla mluvčí Nejvyššího státního zastupitelství Helena Markusová...nevěřím, že to Nečas nevěděl a nebyly "žhaveny" tel. linky
3) velká domů z PROMOPRO by díru "za rozpočtovou nekázeň" zalepila
4) pokud by jí nezalepila PROMOPRO, ještě může Nečas zkusit cinknout třeba Řebíčkovi, jestli by mu nepůjčil něco z minula, Brusel by mu jistě rád helfnul

sorry, ne že bych byl tak moc lakomej, ale nějak si mi už nechce sponzorovat golfová hřiště, tryskáče atd.
podle reakcí obyčejných lidí na tento krok Nečase, si tímto Nečas podříznul sám pod sebou větev a přihrál Kalouskovi ;-)
p.s. K. Peak se na ČT vyjádřila, že je jí známo, že část ODS doktorku Bradáčovou do pozice nejvyššího státního zástupce vidět nechce ....kam tenhle vlk dojede?
27. 06. 2012 | 22:05

LMAO napsal(a):

jitus

moc hezky!
27. 06. 2012 | 22:15

sedlak napsal(a):

a ještě jedna věc, vlastně díky premiére, nahráváte malým stranám, voliči jsou obecně znechuceni stávajími parlamentními stranami, je celkem pravděpodobné (PO POSLEDNÍM KROUŽKOVÁNÍ), že lidi přestanou věřit tvrzení, že hlas pro malou stranu nahrává komunistům a hodí to malým stranám, jestli budou lepší, to asi nelze s jistotou tvrdit, jenom naivně snít, nicméně se alespoň na čas omezí a zmenší propojení "podnikatelské" sféry s politikou, a to není málo...takže já lakomec, co vám 100 nepošlu vám vlastně tímto chci poděkovat, nas..aných lidí kolem sebe znám dost...p.s. bydlím ve městě, kde kdysi ve volbách vyhrávala i tenisová raketa jenom proto že byla modrá, jo, je to Praha, mělo vám být už dávno varováním poslední volby na magistrát, ale kdo chce kam, pomožme mu tam ;-)
27. 06. 2012 | 22:23

kormoran napsal(a):

LMAO , skutecne a urcite k vasemu udivu se kapitalismus nebuduje ! Kolebka kapitalismu je od doby smeny pazourku , nebo soli napr.,za maso . To je prirozena cesta .

Socialni myslenky prisly na svet ciste s( urcitou )ne vsak stabilni a jistou oporou!

Polopaticky receno - domorode kmeny , napr. v Amazonii se ridi urcitou socialni politikou , ne vsak povinnosti a vubec ne s odkazem na "odbory"!

A este jinak receno , v tvrdych podminkach si nemuzete uprednostnovat pravo na denodenni 'ovar' , kdyz tlupe prinesete vyzableho kralika jednou za rok.
27. 06. 2012 | 22:36

Zelený mužík napsal(a):

Jo jo , nové malé strany, to bude terno. VV, Lidem, Zemanovci, Bobošíkovci, Paroubkovci,Babišovci,Zelení(Apage Satnas-CO2) Nezávislí, Úplně nezávislí, Nejnezávislejší ze všech nezávislých, Fakt nezávislí,.....to budou panečku koalice. Stejně v těch nových stranách budou staré známé ksichty.

to sedlak:Praha je furt modrá, takový JUDr.Plz.Benda byl svými partajními kumpány předloni odsunut na kandidátce na nevolitelné 17.místo, a co se nestalo? "Moudří" pražští voličové ho preferenčními hlasy do parlamentu stejně dostali.Tak ať si ho teď na "spravedlnosti" dosyta užijou.

brekeke
27. 06. 2012 | 22:48

sedlak napsal(a):

kormoran: přeskočil jste pár sociálních etap ve vývoji lidského společenství jako feudalismus a apod. ...vzpomínám si na jeden rozhovor se západním kapitalistou, který mi řekl, já jsem sice kapitalista, ale bez lidí dole bych neměl, to co mám, když zaměstnám hlupáky nebo dravce nedostanu se tam, kam jsem se dostal, v každém společenství v přírodě vyhrává či vede ten nejsilnější, nejschopnější, nejzkušenější, jinak by tlupa nepřežila, zároveň však si toto společenství svůj druh NELIKVIDUJE, ztížilo by to přežití tlupy samotné, v tom je rozdíl té "relativně spravedlivé" tlupy zvířecí od tlupy lidské, která se mydlí a vraždí pro prachy, a z pohledu zvířecí tlupy likviduje svůj druh na místo toho, aby využila a vytěžila i ze slabších jedinců to nejlepší co v nich je pro užitek tlupy...a to je ten zásadní rozdíl mezi symbiosou a parazitováním
27. 06. 2012 | 22:53

kormoran napsal(a):

Presne si pamatuji , kam socialismus(nikoliv kapitalismus) vedl ! Ke stagnaci , lenosti, nevazeni si sveho postu , uniforme na prikaz hlupaku .Pravy kapitalismus disponuje i socialni formou , na ktere musi mit prostredky , ktere velmi citlive rozdeli , toto je vsak dobra vule , nikoliv povinnost.
27. 06. 2012 | 22:57

xylinder napsal(a):

Hezky napsáno, pane Skuhrovec... zřejmě opravdu dozrál čas na justiční stovku. Docela by mě zajímalo, jak by se nšá vážený ministerský předseda tvářil, kdyby mu lid tu miliardu za Pospíšila opravdu poslal. Vypadá to, že moc duchaplně asi ne...
27. 06. 2012 | 22:58

sedlak napsal(a):

Zelný mužíku, ani v malých stranách není ryzí zlato, to se pokud vůbec existuje, do politiky rozhodně nežene, nicméně postavit nové vazby přeci jenom něco času zabere, hodí li to, a to asi hlavně venkov třeba Babišovi pak pánbů s námi, ten už to má vybudováno i s médii ;-(

velký prostor je v médiích, aby před volbama připomínala co že to je zase na kandidátkách, hlavně těm, co si pletou pojmy jako ČSSD a ČSAD, bohužel i takových je v populaci mnoho ;-(
27. 06. 2012 | 22:59

modrý edvard napsal(a):

Ani nevím proč, ale v souvislosti se sbírkou jsem si vzpomněl na Šakala.
27. 06. 2012 | 23:07

kormoran napsal(a):

Sedlak to je proste vysvetleni ! Nekdo disponuje know how a nekdo proste sedlacenim , To je na vysvetleni onoho kapitalisty , nikdo Vam nebrani se stat jednim z nich.

Moment pane Sedlak , ja nejsem BUH , abych zrovna Vam usnadnil Vase ziti ! Stezujete si dobre , ale na spatne adrese !Na Vas zalezi , jak se ke vsemu postavite a jak dalece dokazete stat za svymi zajmy !))))
Vybojujte si svoji posici na kterou urcite budete hrdy a povedete k tomu i sve potomky . ))))) Neco musite obetovat!)))
27. 06. 2012 | 23:11

sedlak napsal(a):

kormoráne, chyba lávky, nevím, proč lidi tak dráždím ;-) mě zcela určitě neživíte ;-), to mi věřte, abyste se někam dostal, je základním předpokladem neuvažovat takto...moment pane sedlak, já nejsem BŮH, abych vám usnadnil vaše žití ;-).... lidé s vyšším sociálním Q se většinou dostanou dál ;-), než byste si mohl z jednoho příspěvku dovozovat, poctivě budovaný kapitál má delšího trvání se silnějším základem, za předpokladu, že žijete v právním státu ....
27. 06. 2012 | 23:18

kormoran napsal(a):

Sedlak ,jak rad bych Vam vyhovel!!!!!))))))))
27. 06. 2012 | 23:39

poznámka napsal(a):

Když dá maloměšťák 10 000 , tak já dám tedy 10 010. Pochopitelně si na to ale půjčím. Jsem totiž zdejší.
27. 06. 2012 | 23:55

jiný úhel pohledu napsal(a):

tak už jsme dostali Kalouskovu složenku, státní dluh podělený mezi všechny občany, pak povodňovou složenku, dluh za povodně podělený mezi všechny občany a nyní autor dělí miliardu také mezi všechny občany.
Tuhle zas nějaká v TV potřebovala na záchranu kostela 5 melounů a že prý kdyby dal každý jen 5 korun, že by to také nikoho nezabilo.

Tudíž já říkám, zabilo. 100x nic umořilo osla a socky v ČR nemohou sanovat nedostek peněz komukoli, neb sami peníze nemají. Ve státě, kde 60% obyvatel nedosahuje na průměrnou mzdu a kde se pořád jen zdražuje, lidé žijí od výplaty k výplatě a a zadlužení domácností roste geometrickou řadou, nikdo nemůže mluvit za druhé a rozpočítávat vše na všechny a říkat, že stovka je málo peněz.
Spousta lidí na to musí dělat i 2 hodiny. A tuto sumu má třeba na několik dní na jídlo a víc utratit nemůže.
28. 06. 2012 | 06:51

český maloměšťák napsal(a):

neo
Opilci se vyznačují také tím, že tykají zcela neznámým lidem.
Připojuji se ke Karlovi - takového "pracanta" by každý byť jen průměrně inteligentní zaměstnavatel měl včas vyrazit. Dokonce i v tak neefektivníchorganizacích, jako je Nečasův úřad by takový letěl natotata.

Já nemám zaměstnavatele. Mým zaměstnavatelem jsem já sám.
A s ochlasty si zásadně netykám. A už vůbec ne s takovými, co neumí chápat kontext závorek - v textu. Ti totiž jsou už většinou na marast...
28. 06. 2012 | 10:20

neo napsal(a):

český maloměšťák: to ano, jenže jak sis ráčil všimnout, nejsi zcela neznámý a tím že si změníš nick ze sebe neuděláš jiného člověka.

svou práci vždy udělám a není důvod se domnívat, že ne. Takže jsem zaměstvateli velmi platným a vydělám mu mnohem víc než ho stojím. Benefity jako volná pracovní doba, možnost užívání IT techniky, fitness, strava, jazykové kurzy, telefony, auta, školení, káva, čaj, nápoje, různé teambuildingové akce... to jsou dnes standardní bonusy za dobře vykonanou práci.

Samozřejmě se najde dost firem, které se o své zaměstnance nestarají s takovou péčí, ale jsou i takové, které ano.
28. 06. 2012 | 10:42

hujer napsal(a):

Já bych to už příliš neřešil, tato vláda stejně v nejbližší době skončí.

Nečas byl Bruselem vyzván ,aby učinil kroky proti rozkrádání peněz z EU, a
potom ihned odstoupil a podal demisi vlády. Vysílání BBC.

"Nečas byl v Bruselu vyzván, aby učinil opatření proti rozkrádání dotací z
EU a následně ihned odstoupil. A oč jde?

Že ODS má kolem sebe stovky umělých firem, které jsou založeny za účelem
organizovaného rozkrádání dotací z Evropské unie a praní špinavých peněz.
Tyto firmy jsou vládními úředníky vybírány jakoby ve výběrovém řízení a pak
jim vláda zaplatí výstavbu infrastruktury, budov, opravy nemovitostí, nákupy
aut a IT technologií atd. Že skutečnou práci odvádí subdodavatel, zaběhlá
firma s historií. Zmanipulované kontroly MF následně podpoří proplacení
výdajů Bruselem. Vítězné firmy si účtují násobné ceny, než například v
Německu. A poté, co Němci toto zjistili a tajné služby potvrdily návaznost
ODS na tyto firmy a inkaso provizí za udělení státní zakázky, okamžitě
prohlásili, že odmítají posílat do ČR peníze. Dokud u moci budou lidé Petra
Nečase a Miroslava Kalouska, kteří mají na svědomí několik desítek miliard
korun, uvízlých na soukromých účtech politiků ODS a dalších stran a
představitelů těchto firem.
EK tedy vysílá do ČR dva komisaře, aby vyzvala Nečase k odstoupení vlády a
zajištění všech dotčených firem. Premiér toto arogantně odmítá, proto byl
pozván na kobereček přímo k šéfovi Barrosovi s tím, že dotace jsou pro Česko
tímto ukončeny až do odstoupení vlády."

Na tiskové konferenci s Barrosem byl Nečas celý pobledlý a blekotal něco ve
smyslu, že když EU zastaví dotace, tak jeho "vláda rozpočtové odpovědnosti"
(jenom za prvních 5 měsíců je deficit 79 mld., když na celý rok se počítá se
105 mld.) udělá více jak 6% deficit státního rozpočtu a že to jim přece EU
nemůže udělat.
28. 06. 2012 | 10:58

ann napsal(a):

Stokorunu navíc?! Ani omylem pane Skuhrovče. Já nehodlám dát dobrovolně ani pětník na to, aby ti zločinci z ODS (včetně Pospíšila), TOP09 či ČSSD mohli zase peníze rozfofrovat ve prospěch svých kmotrů.
To dám radši 1000 na vyzbrojení revolučních gard, které těmhle gaunerům zatnou tipec
28. 06. 2012 | 11:06

Pavla K napsal(a):

sranda bude až JUDr. Benda, co je opisovač na druhou a nikdo ho snad netrhne, vrátí Veseckou nazpět....vůbec bych se nedivila......a za tu stovku si raději koupím kytku
28. 06. 2012 | 11:18

Světlo napsal(a):

Neoslovujte prosím, premiéra této země pane. Je to urážka pro většinu slušných občanů v této zemi. Nedá se než souhlasit ani korunu, proč bych měl živit nějaké zloděje, který si z každé koruny něco vezme pro sebe a nic my z mých peněz neodvede.
28. 06. 2012 | 11:21

Holický napsal(a):

K stokoruně jen jedno... Této vládě už ani korunu. Systémově rozkradeny miliardy těmi, kteří vládnou nyní a těmi, co vládli dříve. Skoro ti stejní... A pan premiér Nečas - má důvěra v něj je hluboko pod bodem mrazu (jeho slova)! Nejde už o demokracii, jednání skoro "diktátora!" Bez konzultace s jiným, bída.... A dle mne a mnoha jiných dalších, byl JUDr. Pospíšil jeden z mála, který to popohnal k lepšímu a má dobré úmysly. Ale pan premiér hraje divadlo, ale za zataženou oponou!!!Má u sebe ministra, který měl letět již dávno.... Chtělo by to něco jako v historii - pražskou defenestraci....!!
28. 06. 2012 | 11:25

džordž napsal(a):

Mně se líbí, jak ohnivě se tady diskutuje a diskutéři nemají ani tucha, proč se tak stalo...:-))))))))))))
28. 06. 2012 | 11:34

El Comandante napsal(a):

Ministr Pospíšil byl asi dobrej ouřada možná. To co vypotil v novém občanském zákoníku je neuvěřitelné a dost poťouchlé - nezávidím notářům kdy svědecká prohlášení budou nahrazovat závěti. Fenomén medializace spravedlnosti, soudů a státních zástupců je hystericky živen senzacemi a zbytečně jim křiví již tak pokřivené ego. Myslím že nejvíce pro spravedlnost chtěl udělat pan Motejl ale sevření samoozrcadlujícího-se "lobby" nelze jen tak vyvést z kruhu a ducha RU monarchie. Když nejsou důkazy soud nabude přesvědčení je to bída ..... ale funguje to. Tohle ale ministr Pospíšil ani nechtěl řešit. Hezkej den všem
28. 06. 2012 | 11:35

tencojizzaplatil napsal(a):

Stokoruna - zdánlivě zanedbatelná částka - ale já ji dát nechci.

1) nevím na co by byla použita - třeba na mandatorní výdaje vězeňské služby (např. platy?) - jsem také zaměstnanec státu - stát mi před rokem a půl sebral peněz až dost a dodnes mi nikdo nepřidal (nevrátil zpět) ani korunu - takže to klidně berte jako závist, ale nevidím důvod, aby se sebralo státním zaměstnancům a pak se jim to (některým) vracelo mimotabulkovými náležitostmi (a to nemám nic proti zaměstnancům vězeňské služby...)

2) tato vláda jen škrtá a snižuje a na druhé straně zvyšuje daně, ceny (které může ovlivnit) apod.... ale výsledky nikde - tedy vlastně výsledkem jsou jen další škrty platů a zvyšování cen a daní - já prostě jako volič takovouto vládu nechci

3) stejně to celé je pravděpodobně zástupný problém - prostě pan ministr spravedlnosti už asi nechce skákat jak někdo píská - tak musel být "odstraněn"
28. 06. 2012 | 11:38

toska napsal(a):

Pospíšil má hodně másla na hlavě, za stav justice nese velkou porci viny a proto je dobře, že byl odejit...
Je značně tristní sledovat drtivou část spoluobčanů, kteří považují Pospíšila za slušného , úspěšbného, bojovníka s mafií, nejovlíbenějšího politika...
Zkuste se zeptat na názor na ministra Pospíšila lidí, kterří měli něco do činění s fungováním justice v Česku, ti už tu mediální fasádu prokoukli...

Je dobré vědět, že za ministrování Pospíšila byli zavíráni do vězení a tam nezákonně drženi političtí vězni, tady a dnes...

A zejména je dobré si uvědomit, že nefunkční a všeho (ne)schopná justice je prapříčinou srabu, ve kterém se nacházíme a dál noříme...


To, že si mafiáni vyřizují účty nic na věcech nezmění, dokud si toto neuvědomí dostatečný počet lidí a sami nezačnou konat, nic se nezmění...
28. 06. 2012 | 11:38

Husita napsal(a):

ann
no jo další hrdina za klávesnicí. Revoluční gardy...myslíte obnovu revolučních gard, které tu byly hned po válce, kterým se nechvalně říkalo "rabovací gardy", plné ochlastů, co celou válku proseděli za pecí a v květnu vyběhli do lesů a dělali ze sebe partyzány a největší hrdiny? A Vy by jste těm gardám velel samozřejmě a zastřelil souseda protože má hezčí auto než Vy... Nebo by jste seděl v nějakém akčním výboru, kde by jste jako diletant rozhodovalo věcech, o kterých nemáte ani páru, ale měl by jste moc...nevím v čem by to bylo jiné a lepší než je to teď. Já nechci moc v rukou kmotrů ani obejdů jako Vy... S těmahle silnejma řečma by mě zajímalo jak moc statečný jste v životě...

K tématu, stokorunu bych klidně dal. Pan Pospíšil vypadá jako nejvíce seriózní člověk ve vládě.
28. 06. 2012 | 11:41

džordž napsal(a):

Husito, tak vypadali Dlouhý, Havel, Gross, Kočárník a další...Zdání klame, všichni to jsou mafiáni...:-(
28. 06. 2012 | 11:44

Báděj napsal(a):

Kolik miliard získali soukromí exekutoři na svých údajných nákladech? Proč si stát pustil tyto peníze a nenechal si je pro chod justice jako takové?
28. 06. 2012 | 11:52

dorian gray napsal(a):

Proč ten hysterický pokřik? Premiér ví, co dělá o tom jsem přesvědčen. Tím pro mně tato tzv. "kauza" končí :-/
28. 06. 2012 | 11:59

zemedelec napsal(a):

Pane Hujer.10:58
Rád bych tomu věřil.
Že se různě rozkrádá víme,že vládu kleply přes prsty víme taky,ale přímo požadovat demisi asi ne,spíš to s toho vyplývá.Nečas jede na jednání do Bruselu,tak nám nechal Pospíšilův vyhazov,ať si máme s čím hrát,aby mohl v klidu v Bruselu pracovat.
28. 06. 2012 | 12:05

Já napsal(a):

Mno... uznávám, že způsob a rychlost odvolání je děs, zdůvodnění ještě větší legrace a vysmívání do očí veřejnosti...ale my z justice, která jde za působení Pospíšila více než do P****e, ale veřejnost to nevidí, protože do toho nevidí, jsme nadšení...
ALE dokud opravdu nezasedne Mareček Bendů nebo někdo jemu podobní...už léta si říkáme, že nemůže už snad být hůř... teď se mi stahla prdelka, protože najednou více než VÍM, že MŮŽE.. nejen může - ono i BUDE!
28. 06. 2012 | 13:00

zdeno napsal(a):

Prodám vládu, velmi levně, poštovné zdarma.
28. 06. 2012 | 13:00

Já napsal(a):

to toska

Konečně někdo, kdo prokoukl i Pospíšila...

Děkuji za to.

Kéž by někdo konečně poznal, co on je zač.

On jako člověk, který nikdy doopravdy "nepracoval", neví, jak soudy fungují, nešel se podívat, ač jim velel,a kdo jim ukradl i z tak malých platů - přitom po nich chce co nejvyšší vzdělání, pracovní nasazení, dodržování lhůt a přesčasy. Bez nároku na peníze, mnohdy ani osobní ohodnocení, apod. s narůstajícím objemem práce (kdo v ČR nemá peníze, raději se soudí) při snižování personálních stavů - zůstávání těch neschopných, kteří se neuplatní jinde, odchody schopných do soukromé sféry... jmenování advokátů na funkce soudců bez znalosti fungování justice, kteří si pak neuměji poradit a najít správné tempo, vyhazování mladých, které za penéze státu draze vyškolil a jejich odesílání do soukromé sféry, protože jmenování je jen pro "zvané"... atd. atd.

Pospa patří do téhle vlády více, než si jsou někteří ochotní připustit - a to, že na veřejnosti dobře vypadá, je jediná jeho "schopnost".

Se zdůvodněním nesouhlasím, ale měl být pryč už dávno...

Jenže lepší časy už, bohužel, byly...
Ach jo, kdepak jste pane Motejle a Vám podobní...
28. 06. 2012 | 13:27

janík napsal(a):

to Já a toska:

Souhlasím, že pan Otakar Motejl byl Pan Otakar Motejl, ale můžeme na něj v dobrém vzpomínat, a nezapomenout.

Co však byste chtěli od jednoho jediného člověka - ministra Pospíšila? Ano, má část viny na svrabu, ale uvědomil si to a snažil se o nápravu. Pomáhal mu zdatně nejvyšší státní zástupce Zeman. Pochválit ho za odstranění Rampuly nechcete? Sami musíte vidět, že i tady je práce lopotná. Rampula se vrátil, jmenoval opět svým zástupcem Grygárka, po odchodu Rampuly vládne Grygárek, který je teď prakticky neodvolatelný - může ho odvolat pouze vrchní státní zástupce, ten však není; bude, až ho jmenuje nový ministr spravedlnosti; ten však také není, kdy bude, ví snad Nečas a hrad. Za tento stav chcete také vinit J. Pospíšila? Přiznejme si, že všichni občané také neseme svůj díl viny, nemůžeme pořád křičet: "To oni!" Novináři rovněž neplní svou povinnost "hlídacího psa", chňapnou vždy po nové předhozené "kosti", stará je zapomenuta a viníci se mohou jenom uchichtávat.

Chobotnice svými chapadly sahá do těch nejzazších koutů...Odsekávat chapadla nestihne jeden člověk, musí se na ni společnými silami a systematicky. Jinak si omotá i každého z nás. Vymanit se bude nemožné.
28. 06. 2012 | 15:47

čtenář mezi řádky napsal(a):

<B>Tato vláda nepůjde v žádném případě cestou zvyšování daní. Tato vláda bude prorůstová a důsledně protikorupční. Tato vláda bude dělat vše pro to, aby se snížilo tempo zadlužování a klesal schodek státního rozpočtu. Tato vláda se bude snažit zvyšovat počet pracovních míst." </B>

Hezky se to v červnu 2010 po volbách z Nečasových úst poslouchalo, že?

A toto taky neznělo špatně:
<B>"Zastavte korupci! Stát není kořist. Vládnutí neznamená rozparcelovat tuto zemi na pašalíky vlivu. Být ministrem neznamená pojímat ministerstvo jako léno, kam vtrhne ministr s partičkou svých kamarádů," hřímal Nečas v červnu na kongresu ODS – a byl zvolen jejím předsedou. "Kdo to nepochopí, z vlády odejde, to vám můžu garantovat!" </B>
Jenže pak přišla aférka Drobil/Michálek a Nečasova protikorupční razance nějak vyšuměla.
28. 06. 2012 | 18:04

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Autor blogu to jistě myslel dobře, ale pochválit jej tentokrát nemohu a taky se nemohu připojit k tomu, abych dával navíc stovku za nějakého odessáka.

„Politická kariéra
V roce 1994 vstoupil do ODA, v roce 1998 pak vstoupil do ODS a spoluzaložil regionální sdružení Mladých konzervativců v Plzni. Po volbách v roce 2002 se stal poslancem.
….
Na volebním kongresu ODS v červnu 2010 se stal jedním z místopřededů strany.“
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Posp%C3%AD%C5%A1il
28. 06. 2012 | 20:49

Ricci napsal(a):

A co pan Jurečko,toho by jste neoslovil?
29. 06. 2012 | 08:46

toska napsal(a):

viz web k213:

Naivita tzv. průměrného voliče nezná hranic.
Čtvrtek, 28 Červen 2012 12:39 Ing. Jiří Fiala


S nemalým údivem sledujeme negativní reakce na vyhození ministra Pospíšila, dokumentující pouze prostudochost a totální neznalost a neorientaci v problému zew strany lidí, kterých se to týká.

Velice mě mrzí, že můj zdravotní stav mi prozatím neumožňuje opustit láízně, neboťr při pohledu na naivní, ba přihlouplé demonstranty na Palackého náměstí, stavící se proti Pospíšilovu odvolání, bych neváhal ani chvilku, abychom vyrazili na stejnou demonstraci s kamerou a natočili pár rozhovorů s účastníky této demonstrace. Třeba na téma, co o Pospíšillovi vůbec ví, kolikrát se na něj obraceli ve služebních záležitostech a jak byly tyto vyřízeny, jak vstřícné k nim bylo jím vedené ministerstvo, zda se dostali bezdůvodně do vazby a nakolik jim pan ministr z této situace pomohl, popřípadě kolik jim sám od sebe navrhnul odškodné za bezdůvodné věznění.

Už předem jsem si jist, že by tito naivní prosťáčci začali před kamerou houfně utíkat - anebo by se dočkali takového zostuzeníá, že by už v životě na žádnou demonstraci nešli.

Spoučasně to hodně vypovídá o inteligenci tzv. průměrného voliče, na kterého jsou masmédia zaměřena. Volil by i dřevěného panáka, pokuid by ho někdo hezky obléknul, nechal se hezky usmívat a ze záznamu k němu pouštěl relativně kultivovaný projev.

To - jak vidět - prostému voliči stačí. Proto se tady také mafie tak rozmohly, že převzaly vlastně kontrolu a vládu nad zemí.

V kultivované a civilizované zemi s uvědomělými občany, znalými svých práv a pravidelně kontrolujícími své politiky (což je nejen právem, ale přímo povinností vyspělého a kulturního občana) by se něco takového nemohlo stát.

Dokud bude voličům stačit barva kravaty anebo přihlouple naivní neviňoučký úsměv blbečka, asi se u nás sotva co změní.

Neboť zmanipulovat stádo tupých a naivních ovcí nikdy nebyl pro školené demagogy žádný problém.

Není to proto ani u nás.

Vyřiďte někdo těm hlupáčkům - když jim to nemůžu říct sám - že mi je jich hrozně líto. A že by svou omezenost a hloupost nemuseli zas tak okatě dávat najevo.
29. 06. 2012 | 09:03

sedlak napsal(a):

toska: no já nevím, jestli třeba doktor Cepl je naivní prosťáček http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/jak-%E2%80%9Eprazska-kavarna%E2%80%9C-demonstrovala-na-miraku

dokonce ani na trasparentu nemají žádnou hrubku ;-), úmyslně to točíte pouze na osobu doktora Pospíšila, ačkoliv to řada lidí vnímá jako boj o státní zastupitelství v Praze, jako boj o to, zda se budou kauzy zametat nebo nebudou, způsob a rychlost, jakou byl Pospíšil odvolán pak jedině nahrává spekulacím až konspiračním teoriím na úrovni agenta 007..............
bych neváhal ani chvilku, abychom vyrazili na stejnou demonstraci s kamerou a natočili pár rozhovorů s účastníky této demonstrace. Třeba na téma, co o Pospíšillovi vůbec ví, kolikrát se na něj obraceli ve služebních záležitostech a jak byly tyto vyřízeny, jak vstřícné k nim bylo jím vedené ministerstvo..tohle jste trošku přeťápnul P.R.isto, na "vstřícnost při prosazování spravedlnosti" jsou tu jiné orgány než ministerstvo, a o to tu vlastně jde, ale to asi jako "režisér" určitě víte ;-)
29. 06. 2012 | 14:15

nejsem komunista napsal(a):

Ten 20 letý marasmus musí samozřejmě skončit.A jak ? Volte komunisty v následujících volbách, protože tento hnojník za nich nikdy nebyl. A ono není třeba toto připomínat, protože to stejně s velkým náskokem vyhrají před tou shnilou ODS.
29. 06. 2012 | 18:38

Njn napsal(a):

Celá medialní kauza kolem pana Pospíšila mi trochu zavání - i když z poněkud jiného důvodu než médiím. Prakticky okamžitá( jakoby pečlivé dopředu připravená) vlna demonstrací na jeho podporu,bleskurychlé vyhovění žádosti panem pezidentem...
Spíš to vypadá,že se vedení ODS pokouší připravit na volby a protože je dnes pro slušného člověka prakticky nevolitelná umělé vyrábí "spravedlivé " muže,kteří budou novými tvářemi této strany ve volbách.
Poboný postup jako u TOP 09, kdy dnes za charismatickou tváří knížete nasazenou ve volbách, vykukuje ošklivá kušna páně Kalouska.
30. 06. 2012 | 05:23

jiriskuhrovec napsal(a):

Víte ... člověk může spekulovat nad zákulisními důvody do aleluja, diskutovat ale má smysl s argumenty, které někdo dal na stůl. S mnohými z vás souhlasím že důvod který v článku rozporuju je zástupný .. pak je ale v prvé řadě nutno ho rozebrat a poukázat na to že osoba která ho uvedla pravděpodobně lže. Až pak jde šťourat do toho co nejspíš prostě zamlčela..
12. 07. 2012 | 14:13

DennisKr napsal(a):

Everything else is ultimately only details -- significant details, but variations on this theme. index.php is the control, the menu method determins what the "present page" is, and plenty of occasions get fired along the way of construction that page. Plugin modules can hook into those events and alter the work flow/supply additional advice/etc. That is also part of the reason so many Drupal resources center on making modules. Without modules, Drupal does not really DO anything other than say, 'Somebody asked to get a page! Does this exist? No? OK, I'll serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 22:46

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 18:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy