Vláda poseroutků

28. 06. 2012 | 08:00
Přečteno 13588 krát
Schwarzenbergovo prohlášení o tom, že Pospíšilovo odvolání znamená prohranou bitvu o nezávislá státní zastupitelství, nepochybně odpovídá skutečnosti. Premiérovo zdůvodnění odvolání tím, že ministr neumí šetřit, je přinejmenším absurdní, pokud ve vládě setrvává Alexandr Vondra se svým podílem na kauze Promopro, Jaromír Drábek se svou odpovědností za to, co se stalo v důsledku nasazení nového systému, nebo ministr Kalousek se svou dojemnou obhajobou oprávněnosti výrazně dražších nákupů letadel CASA. K rychlé a s koaličními partnery nekonzultované akci nic z toho premiéra Petra Nečase - ale zejména toho, kdo mu zpoza kulis vodí ruku, když už ne rovnou jeho celého na provázcích - nepřimělo.

Bitva, o které se Karel Schwarzenberg zmiňuje, je součástí války o to, zda je Česká republika skutečnou demokracií s vládou práva, nebo oligachií, ve které si politicko-ekonomické vlivové skupinky ohýbají právo ke svému obrazu a ve svůj prospěch. Pro ministry Nečasovy vlády není možné se v této situaci schovávat za vnitrostranické boje v premiérově ODS. Je-li Pospíšilova statečnost "po zásluze trestána", je těžké z této situace nevyvodit závěr, že ve vládě, která po Pospíšilově odchodu kolem premiéra Nečase zůstává, zbývají jen samí poseroutkové.

Žádné vládní programové cíle nemohou být dostatečně dobré k tomu, aby opodstatnily obětování nezávislosti státních zastupitelství nebo zásahy směřující k tomu, aby rušily občanskou rovnost před právem. Nečasova vláda dostává rysy temného bratrstva, jehož členové si navzájem kryjí své špatnosti. Schwarzenbergova kritická slova na podstatě věci nic nemění. Pokud nedokáže vynutit to, aby Pospíšilem připravené jmenování vrchní státní zástupkyně bylo i za dané situace podepsáno, jsou bohapustým alibismem. Spolu s Nečasem se v prohrané bitvě účastní bojů na straně, pro kterou nelze nalézt žádné polehčující okolnosti. Nic na tom nemění ani to, že sám Jiří Pospíšil sám se nehodlá projevovat jako až tak velký hrdina a poslušnost své politické straně ve vládě nadřadí nad hodnotu své ministerské práce.

Nad politickými principy na celé frontě vyhrávají výhradně mocenské zájmy.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

modrý edvard napsal(a):

Nejde jen o Bradáčovou, ale taky o čas. Bradáčová tam mohla začít úřadovat příští týden. V současné situaci tam úřaduje Grygárek. Nečas jmenuje příštího ministra dejme tomu nejdříve za týden a nový ministr jmenuje státního zástupce dejme tomu nejdříve za týden. Minimálně 14 dní, ale případně libovolně víc.
A tohle měl Nečas (a Klaus teprv) spočítané předem, včetně hněvivé reakce veřejnosti a hněvivé štafáže ostatních stran. Přesto do toho šli. Hraje se o hodně, jen nevíme, o co.
28. 06. 2012 | 08:21

hovorka11 napsal(a):

Jsem přesvědčen, že Klaus tam hraje naprosto klíčovou roli vrcholného organizátora. Vždy to tak bylo a má pod palcem i lidi z MF!
28. 06. 2012 | 08:31

Saltzman napsal(a):

"Nad politickými principy na celé frontě vyhrávají výhradně mocenské zájmy." ...dalo se to očekávat? Dalo!

Je to přesný obraz občanské společnosti u nás dnes i v minulosti. Právo a zákon se neustále porušuje už v těch nejnižších patrech společnosti. Čech drží předpisy a zákon výhradně za hranicemi státu. Doma hledá neustále nějakou kličku, nebo nerespektuje, vědom si toho, že vymahatelnost práva je u nás mizivá. Ten kdo se takto nechová, je vnímaný ostatními jako naiva, který v tom neumí chodit. Většina občanů se považuje za ateisty, protože to přináší osobní klid, že je totiž nikdo nehlídá a co oči nevidí, to srdce přeci nebolí. Pokud tě nenačapou, pak je tvůj čin normální. Nenormální je dodržování pravidel stanovených společností, když nikdo tvé chování nevidí a kde není žalobce, není ani soudce, což trest za skutek vylučuje. Svědomí? - jen obyčejný přežitek z časů dávnověku.

Pospíšilův pád je jen jedna epizodka zmarňující naděje těch, co by rádi měli společnost, kde právo a zákon je ctěno. Nejde ani o to, jestli Pospíšil byl nositelem takové naděje, ale jeho období práce ministra dávalo naději na změny k lepšímu. Teď se stal symbolem marnosti takové naděje. Nečas vzkázal dolů, že klidně bude lhát i mlžit, jen aby ustál svou mocenskou pozici. A co s tím naděláš občane? Pendrek!
28. 06. 2012 | 08:32

Honza napsal(a):

to modrý edvard:

souhlas s časovou analýzou, .... jenom Vaše slova - nevíme o co se hraje doplním: blíži se doba promlčení kauz z Klausovy privatizace, .... hraje se o to, aby litoměřická vazební věznice nezačala praskat ve svech. ... jen málo polistopdadových ministrů a jejich náměstků včetně Klause, Zemana, by se tomuto zařízení vyhnuli, ... na rozdíl od sicilské mafie neumějí mlčet ...
28. 06. 2012 | 08:33

Ládik!!! napsal(a):

Sachr byl dobrý ministr vnitra. Ten uměl dobře třídit a skartovat - tím položil základy dnešní demokracie.
28. 06. 2012 | 08:37

Almo G™ napsal(a):

To byl od Kalouska chytrý tah rychle podsunout veřejnosti hypotézu, že Pospíšil zmizel kvůli Bradáčové. Teď bude paradoxně veřejnost tlačit na ustanovení jím vyžádané politické prokurátorky do funkce. Bradáčová bude mít funkci a Kalousek zajištěnou ochranu před právem. Všichni budou spokojeni.

(Nebo ne?)
28. 06. 2012 | 08:40

JC napsal(a):

Pan profesor, veřejně připouští, že v ČR neexistuje nezávislá justice, ale
že je ovládána ministrem a potažmo premiérem vlády.
Mno to není dobrá zpráva. Doufám, že pan profesor není takový diletant, aby si myslel, že to takto případně funguje pouze poslední 3 roky.
Dále doufám, že neposeroutka pan profesor tyto skutečnosti zahrnuje do svých přednášek studentům.
28. 06. 2012 | 08:42

Analytik napsal(a):

A co kdyby ještě tento týden Klaus potvrdil ve funkci ministra spravedlnosti zametače Rampulu? Ten by vykopl Zemana a vše by se vrátilo do vyježděných kolejí. A všichni bychom šťastně žili až do smrti. Hladem!
28. 06. 2012 | 08:44

Almo G™ napsal(a):

P.S. Máme zde další váze mafiánského státu.

Kalousci už si své nejvyšší státní zástupce otevřeně prosazují na tiskových konferencích. Také bych si takto chtěl najmenovat někoho podle svého přání. Toto všechny mafie světa dělají v zákulisí. U nás už Kalousci nemají co skrývat. Mají nahrávku z Vltavy takže média zatlačí a dezorientovaná veřejnost vše završí.

Jak je to krásné, mít pod palcem média...
28. 06. 2012 | 08:45

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Vláda poseroutků....

... zní to skoro jako kdyby někde útrpně byla dnešní česká vláda informována o podpisu dalšího Mnichova, kam by nebyla ani připuštěna... no. Jinak myslím přehnaná a přetažená formulace nejenom nadpisu.
*
Pěkný den s poseroutky... ☺, pane Zlatuška.
28. 06. 2012 | 08:53

dříve čtenář napsal(a):

Jsem z toho všeho zmetený ako lesná včela. I historici za 50 let budou mít zřejmě velké problémy rozklíčovt " kdo s ským, která komu, kdo s kterou proti komu, kdo s kým naoko a jinak proti komu, kdo s kým skutečně a naoko proti komu? Nu budou to mít chlapci a holky historičtí hodně komplikované.
Mě by pro začátek stačilo zveřejnění míry množství podvodů a krádeží vztažené k prokázaným podvodům a krádežím : tam bych to viděl tak na jednu z milinu prokázaných podezření (samozřejmě téměř výhradně u opozičních politiků). Míra lží a spekulací u vládnoucích politiků již přesahuje asi 150x únosnou mez.
Tož vítejte v našem Rypákově!
Abych nezapomněl, již se těším na laskavé a nicneříkající vysvětlení situace od pana jarpora.
28. 06. 2012 | 09:06

aga napsal(a):

Almo G

Taky to vidím podobně. Ale nejsmutnější na tom je, jak na to vrtění psem veřejnost skáče. I ta zdejší.
28. 06. 2012 | 09:07

Oslýk napsal(a):

Pane bloggere,
potíž s knížetem Schwarzenbergem je, že se dívá na tento zápas jako na dostih v Ascottu a jen elegantně kyne případným vítězům. Sám se do ničeho nezapojí a ničemu nepomůže. Mohli jsme mít místo něho klidně namalovaného Jana Masaryka nebo Járu Cimrmana, jehož existence je sporná; výsledek by byl stejný.

Almo G:
Vaše rafinované konspirační konstrukce jsou zábavné, leč jako obvykle překombinované. Sovy někdy jsou tím, čím se zdají být, totiž sovami.
28. 06. 2012 | 09:12

Alena napsal(a):

Mě se to zdá také vše divné. Kalousek chce Bradáčovou, už to je podezřelé! Možná ví, že to místo nedostane, tak říká, že ji chce vidět na tom místě. Nebo to má spojitost s Rathem, protože, jak tam bude Bradáčová,tak kdoví, jak dopadne. Nebo, že by Mečl?
28. 06. 2012 | 09:12

oranžáda obecná napsal(a):

jás i nedovedu představit, že existuje společnost, kde se neprosazují skupinové zájmy (zřejmě je rozbita na atomy), skupinové zájmy přece existují vždy a všude, takže lobing taktéž existuje vždy a všude, ve všech demokraciích. Představa autora, (nebo alespoň to, co nám předkládá), to je jako pohádka o Hurvínkovi .
28. 06. 2012 | 09:15

Pavel13 napsal(a):

Komu "tam nahoře" lze ještě vůbec něco věřit? Zemanovi (nemyslím Miloše)?
28. 06. 2012 | 09:15

Sláma napsal(a):

Z vývoje situace vyplývá, že postup byl asi opačný. Pan Profesor si zřejmě o vyhazov Pospíšila řekl. Důvod zatím veřejnost nezná. Mohly by v tom být však věci kolem pana Romana, který má s panem Profesorem velice, ale velice podivné vztahy.
28. 06. 2012 | 09:18

alena napsal(a):

Pana Pospíšila moc nemusím. Několikrát lhal v televizi.
28. 06. 2012 | 09:18

Sláma napsal(a):

Jednou z tragikomických figurek je Peake. Místo toho, aby využila svého práva držet pusu (alespoň), tak dělá v poslední době ve všem Nečasovi (a potažmo Kalouskovi) advokáta.
Možná, že je ale vše jinak. Možná jen tato bývalá členka ODS byla vyslána do Veverek jako "mole" a stále jen dělá politiku vedení ODS.
28. 06. 2012 | 09:21

vyoraná myš napsal(a):

Tak! Goldmannuška praštila pěstí do stlu. Buď nám dej Bradáčovou, nebo tě...
A chudák Nečas, kterému BIS jako vždy sdělila až s křížkem po funuse, čí je Pospíšil vlastně agent zase chudák neví.
Rád by s Klausem zachránil projekt světlých kellnerovských zítřků známý na Harvardu (jméno sociologické studie mi kamsi zapadlo, někdy dohledám) jako Česká cesta do díry. Ale je to čím dál tím složitější.

To knížeti, který je agentem všech konkurujících si služeb současně se to komentuje. Prakticky nemůže říct nic špatně.
Vpodstatě se přikláním k Ládíkově!! iniciativě vrátit Sachra Masocha do funkce. Na policejních služebnách se budou rozdávat v přízemí dorty a ve sklepě rány bičem.
Jen by Ládík!! měl pamatovat, že se ten dobrý muž dostal k maturitě (a posléze doktorskému titulu z Hlavy I. - Zločiny proti republice) až jako funkcionář rodné lidovecké strany. Za onoho času.

A: V roce 2007 oznámilo Vojenské zpravodajství, že R. Sacher byl evidován jako spolupracovník vojenské kontrarozvědky VKR před rokem 1989.
Aby se nám ty konvoje Antonovů na tu Ruzyň nevrátily.

Ve skutečnosti si v mozkových závitech salát nedělám. Goldmanité určitě už nějaké řešení v rukávě mají. A taky větší hlavu.
28. 06. 2012 | 09:26

Dědiňoř napsal(a):

Kdo to vlastně je tá paní Bradáčová ? . ČSSD se pere jak o život za paní Bradáčovou co jim ještě k tomu zavřelela Rátha , Kalousek taky se pere za paní Bradáčovou , Pospíšil chce taky paní Bradáčovou ,Ods chce taky paní Bradáčovou a ani ten Nečas neřek že nechce paní bradáčovou. No, kdyby se všichni domluvili, ták paní Bradáčová bude i prezident .
28. 06. 2012 | 09:26

volič napsal(a):

Zbývá otázka, zda by nebyla Paroubkova vláda lepší?

Opravdu stálo za to volit proti Paroubkovi, aby tihle hnusáci dostali tak silný bianko šek k takovým lumpárnám? Opravdu jste chtěli vysmáté obtloustlé ódeesácké ksichty, aby vám z televize vykládaly něco o rozpočtové odpovědnosti?

Aby se člověk, který má lví podíl na promrhaných desítkách miliard z investic do armády, stavěl do pozice autentického pravičáka?

Měli jste všichni vlčí mlhu, nebo jsou opravdu češi AŽ TAK primitivní a manipulovatelní?
28. 06. 2012 | 09:29

modrý edvard napsal(a):

volič: Opravdu si myslíte, že za Paroubka bylo líp?
28. 06. 2012 | 09:36

Míval napsal(a):

Myslím, že doktorku Bradáčovou nový ministr jmenuje. To ale přece vůbec neznamená, že se nic nestalo a jede se dál ve směru očisty státní správy. Takový ministr má tisíce možností, jak vhodně manipulovat, provádět různá drobná opatření, v jejichž důsledku budou vyšachováni jak paní Bradáčová, tak, nakonec, i Zeman. A jsem přesvědčen, že přesně k tomu je celá akce směrována. Možná se pak ještě také dozvíme, jak oba výše jmenovaní hanebně selhali v plnění proklamovaných záměrů.
28. 06. 2012 | 09:44

Jedla napsal(a):

Ven, do ulice.

Přestaňme si zde z křesel u počítačů vzájemně podporovat své spekulace. Pojďme ven.

Je jedno, co bylo poslední kapkou, po které přetekl pohár trpělivosti s Pospíšilem. Důležité zde je, čí je onen pohár. A tady není očem spekulovat. Je to pohár Kmotra, neboli bosse, neboli Dona, čili kápa, o odvolání ministra takto nečekaně a okamžitě prostě rozhodla mafie, ať ji nazýváte chobotnicí podle italského seriálu nebo gorilou podle Bratislavského vzoru.

Stačí napsat na papundeklový transparent "Nechci vládu mafie" nebo "Tak to už by stačilo, Done" a jít ven. Že to "nic nevyřeší", "nic nezmění" atd... to není omluva pro pohodlnost, protože zabředáváme stále hloub díky vlastní lhostejnosti a pasivitě.
Nelze očekávat, že (byť každovečerní) demonstrace jsou "řešení", protože demokracie je proces, ne stav. "Řešení" je změna stavu, a to je iluzorní. Nehledejme "řešení", to je pomíjivá vteřinka. Potřeba je nastartovat změnu stavu, a zde nic jiného, než lidská občanská aktivita (oproti současné pasivitě) není k dispozici.

Pojďme ven. Kdy, ne-li teď, kdo, ne-li my?
http://www.denik.cz/z_domova/studentske-jaro-se-stavi-za-odvolaneho-ministra-pospisila-20120628-w4h1.html
28. 06. 2012 | 09:50

Ládik!!! napsal(a):

Jedla -
kdybych vyšel ven, jsem v lese.
28. 06. 2012 | 09:59

jedna bratrská pomoc stačila napsal(a):

Jedla
Gott mit uns! Jak nemůžu strávit slovo jaro (už od roku 68) a ještě méně slovo studentský (taky tak), tak mě svými spojeními těchto dvou výrazů pro ideologický švindl a loutkovodičství můžete lehce dostat na lůžko paliativní péče. Stačí jedna cévka a pak už jenom odkapávání slin z koutku.

Kdo, když ne já a kdy, když ne teď je správně. Teď hned to vemu přes Divokou Šárku na Jenerálku a do Lysolajů (pěšky), pak do Dejvic do Sokolovny na pivo a k večerní siestě pod borovicí.

Vy se s těmi transparenty nechte mezitím vyfotografovat.
28. 06. 2012 | 10:01

český maloměšťák napsal(a):

Bacha ale na to, ať se z tkzv. nezávislosti nestane mantra.
Správně to naznačil poslanec Křeček - na čem tedy je jedinec /systém/ nezávislý.
Absolutní nezávislost na všem je totiž dikaturou.

P.S. Tato poznámka ale není o jednání Kalouska či Nečase . /nebo tunelbáby s jejím lidem...ta ukazuje jak být nezávislá dokonce i na vůli svých voličů - svých stvořitelů tedy i zaměstnavatelů zároveň..../
Je to úvaha o vyšší kategorii - o nezávislosti moci obecně.
28. 06. 2012 | 10:05

Saltzman napsal(a):

Jedla

No, je to na vaší generaci! Váš bude ten svět, který žijete. Dědek s bábou jen stěží dolezou k doktorovi, ne tak aby se štrachali demonstrovat. Víte vy mladí, jak bolí kolena, nebo jak se jde s houserem třebas jen minutu?, Nebo jak nestačí dech už po pár metrech pochodu, kdy se srdce rozbuší a chce z hrudního košíku ven? Nebo jak vratké jsou nohy a musí se opřít tělo o fofrklacek?

A představ si Jedlo, že i v takovém stavu těl musí mnohý z těch dědků a babek ještě makat! Musí, jinak by neměli na nájmy, nebo na doktory. Jejich děti také nějak nejsou za vodou a chtějí pohlídat malé, aby babky uvařily, dědové spíchli tu střechu i se svou závratí, případně vybetonovali synkovi/dcerce kousek před barákem, nebo spravili vodovod. Ti dědkové a babky NEMAJÍ čas lozit po nějakých demonstracích a mávat ručně vyrobenými hesly! Musejí makat a večer padnou do postele jak zbitý hovada a celé tělo je bolí. Píchají si různé srajdy do těla, žerou kdejaké tablety, žijí zdravě co to dá.

Tak pozdravuj ty mladé a perspektivní, kteří pro svou obec nehli ve svém krátkém životě prstem, protože pro druhé nic dělat nechtějí a jen pro sebe. Mají dost svých starostí a rodiče jim nedali dost, aby byli za vodou. Vydemonstrujete si vyšší příjmy. kdo na ně ale bude makat, to je mi záhadou, protože staří už pomalu vymírají a mladší ročníky na druhé nedřou!
28. 06. 2012 | 10:07

Lila napsal(a):

Se zajímavou informací přišel dnes Insider. Pan premiér se údajně rozlítil na ministra Pospíšila už letos v únoru, kdy se zjistilo, že mezi 34 svazky, které si vyžádal státní zástupce Stanislav Mečl k prověření, byl i spis vedený pod značkou
3 KZN 1439/2011, v němž jako podezřelá osoba figuroval sám Petr Nečas. Mělo jít o informace pana Michálka v kauze Drobil. Pospíšil se měl provinit tím, že premiéra o tom neinformoval, i když ten se dušuje, že o tom nevěděl.

Ani Křečkovy informace ve včerejším Hyde parku nebyly marné. Např. citoval ze žádosti policie o vydání paní Parkanové... a jak se zdá, i s tou dokola omílanou expertizou je to trochu jinak. Policie použila zcela jinou formulaci.
28. 06. 2012 | 10:08

Oslýk porybný napsal(a):

Český maloměšťáku,
dra Křečka jsem také včera viděl, mluvil docela dobře, protože situace je voda na jeho socdemácký mlýn, nicméně před rozhodným úderem se vždycky opatrně zarazil; přece jen je to starý kapr, který ví, že hráz rybníka je vetchá a do stavidel jménem Rampula, Grygárek nebo Vesecká není radno mlátit moc drsně.

Také bylo dojemné jeho kolegiální vyznání k Marku Bendovi, též starému spolukaprovi.

Zkrátka, Křečkovi není až tak moc co věřit; když dojde na jeho koryto, lže až se práší. A opravdu nezávislá justice je pro kapry něco jako partra drsných štik v rybníce.
28. 06. 2012 | 10:10

Oslýk barikádník napsal(a):

Jedla:

Jo, máte recht; ale chce to trochu intertnetové organizace, aby nás bylo dost. Mám dojem, že včera to Palackého náměstí byl předčasný a dost slabý výstřel.
28. 06. 2012 | 10:12

vyoraná myš napsal(a):

Lila
Tož doufám, že to uvidím na nějakých těch transparentech.

3 KZN 1439/2011 !!!
3 KZN 1439/2011 !!!

Ať vidíme, jestli ty boží (a Standovy) Mlýny ještě melou.
28. 06. 2012 | 10:25

zemedelec napsal(a):

Vážení.
Také mne vrtá v hlavě.
Bradáčová byla vyřazena s kauzy Rath,ví toho kolem Ratha hodně.Možná byla snaha dostat ji do Prahy,aby na dohlédla.Nechám se překvapit co s toho vyleze.
28. 06. 2012 | 10:36

resl napsal(a):

Prohlášení Schwarzenberga o prohrané bitvě, je zbabělé, alibistické. Stejně se zachoval, když nepodepsal Nečas v Bruselu, čímž tato kreatura premiéra, okradla české občany o možnost hájit se v EU a nechal Čechy na pospas české justici, která si spavedlnost plete s totalitními manýry.
Myslím, že je zbytečné, aby tento typický, český srab, dál usiloval o Hrad. Ať si dá vepřovou, půllitr piva, krkne a jde se rozvalit na gauč sám se svou zbabělou, knížecí hlavičkou.
28. 06. 2012 | 10:39

český maloměšťák napsal(a):

Oslýk porybný
Úplně nezávislou justicí byly svého času lidové soudy sovětské moci, potažmo inkviziční soudy /i když zde tedy byly občas jejich soudy korigovány kurií/.

Asi jste nepochopil - co jsem chtěl sdělit.
Bohužel jsem teď pod časovým tlakem......

Že křeček vždy včas před skutečným nebezpečím uteče do nory...o tom ale žádná...
28. 06. 2012 | 10:46

resl napsal(a):

Fakt je, že Nečas den předtím potvrdil Romana šéfem dozorčí rady v ČEZ a Klaus má druhého syna tamtéž zaměstnaného. Druhý dojí ČEZ v "soukromé" škole, no a hradní zloděj ví z minula proč se má obávat obvinění Romana. Celá Klausovic rodina jede s čezem a lukoilem a kdo jim do toho sáhne, jde ke dnu. Proto by na náměstí mělo daleko silněji zaznít : Klaus demisi. S jeho érou skončí další zloději, ale chtějí se stihnout ještě zabezpečit proti pozdějšímu vyšetřování. Všichni začnou /Parkanová už to udělala/ převádět majetky na příbuzné a to je pro cinknutou českou justici "nedhledatelné."
28. 06. 2012 | 10:52

Oslýk státovědec napsal(a):

český maloměšťáku,

zcela se mýlíte; lidové soudy nebyly nezávislé ani trochu; byl to "nesmírně ostrý nástroj, kterým lze podetnout samotné kořeny buržoazie", jak pravil soudruh Gottwald velmi bystře. A tak se i stalo.
Nezávislá nebyla ani inkvizice; byl to další "nesmírně ostrý nástroj", kterým se podetínalo pro změnu tentokrát kacířství.

Nezávislý znamená - neb je to definováno natvrdo zákonem - na všem, kromě zákona a svědomí. Na to svědomí se kupodivu často zapomíná, i když to v té přísaze je. A plno politiků tam furt nějak vidí další položky; zájmy státu; zájmy kamarádů a tak něco. "Když jde o pád vlády, musí jít spravedlnost stranou", pravil jiný žijící klasik.

Nezávislost není žádná přiblblá mantra - je to smrtelně důležitá podmínka fungování demokracie. Něco jako dělba moci nebo vláda práva. Nějak nám chybí všechny. Při tom je všechny v Ústavě najdete.
28. 06. 2012 | 10:57

kenuč napsal(a):

Žádní poseroutkové, ale banda asociálních lumpů pane profesore.
To je šok pro místní pravicové odborníky. Tzv. pravicová scéna se začíná rvát mezi sebou !
28. 06. 2012 | 11:03

gabriela napsal(a):

PŘEVZATÝ, ALE PRAVDIVÝ NÁZOR...

Oblíbený ministr a sympaťák Pospíšil svůj rozsudek podepsal už mnohem dříve, a to v den, kdy na návrh Zemana odvolal vrchního zástupce Rampulu.

Legenda: Pospíšil odvolává Rampulu a na jeho místo dosazuje Mečla. Mečl odvolává "mouřenína" Grygárka.
Rampula se proti rozhodnutí odvolává k soudu a městský soud vedený "prezidentovým" mužem a neuspěšným kandidátem na ústavního soudce Sváčkem, mu vyhovuje a vrací ho do funkce.
Pospíšil připravuje kasační stížnost a Rampula ví, že chabé zdůvodnění Městského soudu u NSS neuspěje, takže jako první krok vrací zpátky do funkce "mouřenína" Grygárka.
NSS logicky rozhodnutí městského soudu zrušil a Rampula má opět padáka, Grygárek však ve funkci náměstka zůstává a tím pádem řídí vrchní státní ...zastupitelství on.
Pospíšil se rozhoduje na návrh Zemana jmenovát Bradáčovou a nastává kritický moment, kdy je třeba zakročit.
Nečas bleskově navrhuje odvolat Pospíšila. Klaus tentokrát nemá problémy s kontinuitou, jako v případě ministra školství a stejně bleskově Nečasovi vyhoví.

Výsledek: Ať se stane ministrem kdokoliv, pro zachování "status quo" na vrchním státním zastupitelství nemusí vůbec nic dělat. Dle zákona, vrchního státního zástupce jmenuje ministr na základě návrhu nejvyššího státního zástupce. Nemůže jmenovat někoho jiného, ale může odmítat všechny návrhy nejvyššího státního zástupce. V tom případě povede vrchní státní zastupitelství Rampuluv "první rytíř" Grygárek, jelikož náměstka může odvolat pouze vrchní státní zástupce a tím je nyní technicky Grygárek.

A zametání může vesele pokračovat. Nejvyšší Bůh na nebesích to posvětí svým vlastním tělem i perem :-)

http://www.youtube.com/watch?v=--iUvgf3aX8
http://www.youtube.com/watch?v=GY0kL-zi7Ec
***************************************************************
Nebo to bude jinak ? ...
Studenti, je to teď asi na vás, jestli budetete nebo nebudete podporovat "vládu poseroutků" ...
Tady se hraje nejen o morálním vzestupu či pádu národa, ale hlavně o vaší budoucnost a svobodu ...
http://www.youtube.com/watch?v=4Y_Rm3jja9E&feature=player_embedded
Brno, zdá se žije... Díky "Jedlo" za naději ...
http://www.denik.cz/z_domova/studentske-jaro-se-stavi-za-odvolaneho-ministra-pospisila-20120628-w4h1.html
28. 06. 2012 | 11:09

franz napsal(a):

no obraz to je,ale obraz bídy a utrpení,v případě užší evropské integrace by takový postup nebyl možný a ty pantátové pořád ještě zkouší,co jim ještě projde,taky jsem na to zvědav.
v normální zemi by už lidi byli v ulicích,ale v poseroutkově se nic neděje,doufám,že jen zatím.
28. 06. 2012 | 11:28

krajan napsal(a):

Pane Zlatuško,
Karl Schwarzenberg (v cizině kníže, u nás řadový občan) už toho navyprávěl a nasliboval...A skutek vždycky utek.
28. 06. 2012 | 11:52

vasja napsal(a):

Pámbů nás ochraňuj před učitelama.
S vyjímkou pana Broma a asi dalších dvou kousků.
28. 06. 2012 | 11:56

Analytik napsal(a):

gabriela 11:09

Skvěle připravený plán. To nemá chybu.
Je to tak geniálně vymyšleno, že autorem nemohl být nikdo z koaličních poseroutků. Skoro začínám věřit, že českou politiku řídí nějaká ruka zpoza scény.
Že by neviditelná ruka trhu? Nebo její vynálezce, jasné slunéčko naše?
28. 06. 2012 | 11:57

vasja napsal(a):

modrý edvard napsal(a):
volič: Opravdu si myslíte, že za Paroubka bylo líp? -
------------------------
No nebylo, ale kdyby šici začali cvičit s Paroubkem.....
Tady máte krátkou lekci :-))

http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/74835/exkluzivni-video-omlazovaci-cviceni-s-jirim-paroubkem.html
28. 06. 2012 | 12:00

Bublifuk napsal(a):

Nic není jen černé, nebo bílé. Bradáčová tak jako tak na VSZ ihned nastoupit nemohla - nemá bezpečnostní prověrku. Pospíšil není žádný čisťula - byl to právě on, kdo jmenoval Rampulu do jeho funkce, vzpomeňmne, jak moc držel Veseckou v kauze Čunek, elektronický platební rozkaz je jeden velký průšvih, elektronický spis není, nový obč. zákoník je paskvil s terminologií takřka středověkou atd. atd. Vím, že má pověst schopného ministra, co nevím je, jak k ní heršvec přišel...
28. 06. 2012 | 12:08

Oslýk státovědec napsal(a):

český maloměšťáku,

zcela se mýlíte; lidové soudy nebyly nezávislé ani trochu; byl to "nesmírně ostrý nástroj, kterým lze podetnout samotné kořeny buržoazie", jak pravil soudruh Gottwald velmi bystře. A tak se i stalo.
Nezávislá nebyla ani inkvizice; byl to další "nesmírně ostrý nástroj", kterým se podetínalo pro změnu tentokrát kacířství.

Nezávislý znamená - neb je to definováno natvrdo zákonem - na všem, kromě zákona a svědomí. Na to svědomí se kupodivu často zapomíná, i když to v té přísaze je. A plno politiků tam furt nějak vidí další položky; zájmy státu; zájmy kamarádů a tak něco. "Když jde o pád vlády, musí jít spravedlnost stranou", pravil jiný žijící klasik.

Nezávislost není žádná přiblblá mantra - je to smrtelně důležitá podmínka fungování demokracie. Něco jako dělba moci nebo vláda práva. Nějak nám chybí všechny. Při tom je všechny v Ústavě najdete.
28. 06. 2012 | 12:18

Oslýk pamětník napsal(a):

Bublifuk:

Přišel k té pověsti tím, že jeho předchůdci byli dokonale příšerní, Kovářová a Němec, tak mohl vyniknout docela snadno.
Kdyby byl ministr někdo normální, tak by Pospíšil zdaleka tak nezářil. Jenže kdy jsme měli naposled normálního ministra spravedlnosti. Snad Motejla, a i ten měl jisté mouchy.
28. 06. 2012 | 12:55

Josef K. napsal(a):

Oslýk. Prosím, studujte inkvizici a pak piště. Směšné.
28. 06. 2012 | 13:17

JF napsal(a):

Oslýk státovědec: ano,tak nějak, pan Křeček i zde ideologizuje nad "nezávislostí", jde přeci o míru věcí.

Jak jedná Klaus? vypadá to že nezávisle (diktátorsky), je ta míra úměrná? Není. Je nezávislý ve skutečnosti? Není. Je ve skutečnosti agentem KGB a zájmů Ruska a ruských oligarchů - Kellner atd. prostě to tak vypadá a nelze to zas prohlásit za nějaký hřích ale lze zvážit míru těchto věcí a posoudit je. (soud a váhy) a vyvodit opatření např. odvolání. Ale to při ideologizování není možné ...

... dá se ideologizovat ad infinitum viz. normalizace a definování pojmů (člověk/stroj)- např. "nezávislost" (a jiné kategorie) je totiž také kategorie typu osobnostní charakteristiky, kterou zas může hodnotit jen další osobnost - např. politický oponent, soud, veřejnost atd

Pan Křeček hledá zas jednu nějakou jednu pravdu v něčem - ideologizuje. Ale je věcí na co společnost slyší. Chybí ono vědomí míry, což ono hledání stále nějaké jedné pravdy a receptu (ideologie) právě podporuje a vyžaduje. (extrémismus atd.)

Narážím opět na státní motto této společnosti "Pravda vítězí" - to je ta silně ideologizující mantra kterou pak křečkové vyhrabou všude. tedy téměř všude ... ;-)

Myslím, že pan Křeček by zpochybnil i tu míru věcí, jistě by viděl nějaké pravítko a pochyboval by o správnosti brát na někoho metr, skřipec, že jsou to středověké metody apod.

je to celospolečenský problém, problém společnosti s ideologií, které může být i sebekrásnější jako je "Pravda vítězí", "Zemský ráj to napohled", nebo prosté "Myslíme to dobře" a proto to dobré musí být. Je to nepokorné vůči tomu co není v naší moci. Pokud tedy nemáme božské ambice ...
28. 06. 2012 | 13:21

JF napsal(a):

dodatek: samozřejmě nepovažuji středověk za středověk který vyhrabal někde nějaký křeček. Středověk a inkvizici opět nelze ideologizovat ale soudit případ od případu. Stejně je to s komunismem, fašismem, čechoslovakismem, Sudetami, klausismem atd.

Ale to právě nevyhovuje těm co nechtějí aby jim bylo vidět pod prsty na konrétní případy a ty posuzovat a vážit. Např. ústavnost či neústavnost jednotlivých osob ve svých funkcí a soulad i s ostatními zákony. Obvykle porušení zákona země vede v konzervativních společnostech k odměně se zápornou hodnotou - např. odvolání z funkce či uvěznění (velezrada atd)
28. 06. 2012 | 13:28

jirizlatuska napsal(a):

JF: V souvislosti s "nezávislostí" se mi líbí rozlišení, které používá James Buchanan v termínech "independent"(1) jako aktér neovlivňovaný ničím dalším, s výjimkou svých zájmů (a pokud v rámci nich dá přednost být něčím agentem, je to jen a jen jeho věc), a "acting within constitutional framework"(2), což znamnená odpovědnost systému (do toho spadá třeba národní banka, a nejspíš v našem systému i ten prezident), nikoli vítězné politice (což by bylo to "[politically] dependent"(3)). České "nezávislý" tuhle jemnost rozlišení nemá a závisí na tom, čemu termín (2) podřadíme: když tomu (1), máme problém, na který poukazujete, když tomu (3), máme politizaci tam, kde nemá co dělat a systém ničí.
28. 06. 2012 | 13:34

Karla napsal(a):

"Žádné vládní programové cíle nemohou být dostatečně dobré k tomu, aby opodstatnily obětování nezávislosti státních zastupitelství nebo zásahy směřující k tomu, aby rušily občanskou rovnost před právem."
- Co by to asi tak mohlo být, ta "nezávislost" státních žalobců?
A "občanská rovnost před právem"?
-pan profesor informatiky zřetelně neví, co mluví.
----------
Zdá se, že se již zapomnělo, jak šalamounsky "vyřešil" min. Pospíšil situaci kolem byznisu se studiem a diplomy na plzeňských právech, dokonce i to, jak zdeformovaný je občanský i trestní zákoník, produkovaný jeho legislativci, a nakonec i to, že patrně st. zástupkyně i okresní soud úslužně obkročily, stejně jako policie, zákonné postupy v aféře kolem poslance Ratha, aby jej dostaly do vazby..z hrozící policejně - prokurátorské demokratůry by měly občanu vstávat vlasy hrůzou na hlavě-a ono ne. A tak jde vše přesně vše podle scénáře - obecenstvo se zabavilo...
Jediné, co z toho může člověk pochopit, je, že Nečas prohrává s Kalouskem i kmotry ve vlastní straně, stejně jako krysičky v podpalubí VV, ODS i ČSSD už přeskakují na palubu příští koaly s TOPSTAR .. zasloužilí dinosauři se houfují..
---------------
Ztotožňuji se s Almem G 8:45 a Agou..
28. 06. 2012 | 13:41

pgjed napsal(a):

Pane profesore, tentokrát s vámi vezvýhradně souhlasím. Ano Schwarzenberg dosti nestoudně a nehanebně pouští kouřovou clonu, aby zakryl špatný dojem nedávných Kalouskových výroků. Kdyby myslel vážně, to co říká, šel by jako vícepremiér, třísknul do stolu a řekl, Pospíšil půjde zpět, nebo jdeme z vlády. Jenže tak daleko a tak férově on své výroky nemíní. je to jenom lišácké pábení pro slaboduché voliče.
28. 06. 2012 | 13:44

Jirka napsal(a):

Nečas s prezidentem byli opravdu jako blesk. Nebyla nejmenší šance, nejmenší časový prostor, že by Pospíšil mohl jmenovat Lenku Bradáčovou. Pokud by se postupovalo standartně, tak by to stihl, nečekal by, až se vrátí z dovolené. Potud tedy byli hoší důkladní, neponechali nic náhodě. Jak trapné.
28. 06. 2012 | 13:47

jogín napsal(a):

Pospíšil musel zmizet a to velmi rychle. Mohl totiž jmenovat někoho místo Grygárka a nemusela by to být zrovna Bradáčová. Podstatné je udržet vysoko postaveného zametače, protože hrozí vyšetřování kauzy Casa. Na členy imunitního výboru a poslance už totiž díky boji ODS-TOP není spolehnutí a Parkanová může snadno skončit bez imunity. Teď je nebezpečí důkladného vyšetřování zažehnáno, Grygárek funguje až do jmenování svého nástupce, což může trvat měsíce. Stačí důkladně zvažovat nového ministra a nového náhradníka Grygárka.
28. 06. 2012 | 14:04

mb napsal(a):

taky si myslím, že motivací je, aby grygárek na vrchním zastupitelství ještě stihnul DOZAMÉST ... njn
28. 06. 2012 | 14:11

Jan Žura napsal(a):

Pavle 13, věřit už nejde nikomu, někteří z nich šíří strach, byli by schopni využít kdečeho, nezastaví se před ničím. Ti připosraní neudělají nic, přesto až to skončí a dobře to skončit nemůže, budou za hrdiny. Mám jmenovat?
28. 06. 2012 | 14:11

JF napsal(a):

jirizlatuska: díky moc za reakci, je to ale pěkný skok do odbornosti ;-), ale rozhodně nevadí, spíše naopak.

ano, určitě je to dost systémová záležitost - zrovna ta nezávislost - má to v sobě - tedy - nezávislé co na čem, propojení, autonomnost, toky, hranice atd - systém - co je jednotlivost a co celek.

Ale je možná právě přeci i středověké téma(feudalismus atd) , z kterého vyplulo osvícenství(osvobození člověka), kde se středobodem pozornosti (tedy i středobodem světským, po středobodu církevním křesťanském) stal i člověk ( např. Florencie, životopis Michellangelo ) tedy i jisté prosáknutí křesťanských hodnot do praktické politiky.(když už jsme u té politiky)

A nezávislost v české politice??? ;-) - no to je dost vydatné téma pro znormalizovanou společnost, která právě toto slovo jen tak nesemele a zavání něčím nepřístojným místo přirozeným (doslova a do písmene - společnost byla přetvořena na stroj koblihu dovnitř a koblihu ven)

k té normalizaci heslovitě co mne napadá:

normalizace - společnost jako stroj,
formalizace práva(silná Brněnská škola práva - tuším 60,70 léta)
vyprázdnění slov a termínů - jejich odtržení od reality,
projevy jako slohové cvičení na téma "jak by to bylo krásné" (ideologie),
oddělení soukromých životů od veřejných (veřejné bylo zvědečtělé, tedy něco čemu nelze rozumět),
věda naopak byla považována za něco co musí sloužit účelu jinak je to nějaký planý samoúčel,
pak by bylo možné se mrknout na nějaký vrcholně socialistický seriál pro osvětu např. populárizační Návštěvníci (je to na youtube). Je to z roku cca 1985 a díval jsem se na to nedávna a úplně jsem se zhrozil těch natočených 90. let takto s předstihem. Prostě to co se děje odpovídá tomu jaká je ta společnost.

Případná denormalizace znormalizované společnosti je právě to, že řešení těch viditelných problému (pro tuto společnost převážně věcných které vnímá především), jde tou zdánlivě obtížnější cestou a to přes řešení problémů v nás samotných - schopnost sám sebe poznat.

A to je to před čím utíká (zcela otevřeně!) Klaus (personifikuji) a jako náš prezident jen tuto společnost nejen charakterizuje ale pokud ho zaktivním(viz. mudrování nad aktivistický prezident ;-) tak v té normalizaci i společnost utvrzuje. Ta společnost taková ale i je (poznání a pojmenování), ovšem nesmí se to stát výmluvou.(což se i tak vymlouvá)

pokračování ...
28. 06. 2012 | 14:27

gabriela napsal(a):

Analytik :

"Skvěle připravený plán. To nemá chybu.
Je to tak geniálně vymyšleno, že autorem nemohl být nikdo z koaličních poseroutků"
***********************************************************

Koaliční poseroutka určitě ne, ale zásah neviditelné ruky jasnovidného světce je patrný každému trochu vnímavějšímu pozoravateli hned na první pohled :-)

Myslím, že si rozumíme ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=gGR0g7FJkGU&feature=related
28. 06. 2012 | 14:37

F.Srbek napsal(a):

Tentokrat s Vami pane profesore souhlasim. Cesky Kocourkov ma pokracovani. Predseda vlady , predseda ODS, odvola ministra spravedlnosti, mistopredsedu ODS, a ten o tom nevi ani tuk. Nyni zbyva vymenit pana Necase i ty ostatni. Zahrnuji do toho rovnez pana Schwarzenbera. Predseda vlady prokazuje svoji zbabelost jiz dost dlouho.
Jsme zeme neomezenych moznosti a vypada to, ze o dalsi prekvapeni nebude nouze. Bohuzel to vypada tak, ze na vymenu teto garnitury, ktera intenzivne bojuje proti korupci a setri tam, kde se da i neda, nebude stacit rinceni klici, ale bude treba vzit mozna i hul. Werichuv Rudolf III by kricel :"Vsechno ven!"
28. 06. 2012 | 14:44

Bývalý modrák napsal(a):

Což takhle místo planých komentářů a vylévání si svého rozhořčení na forech konečně přejít k činům ! Vyjít do ulic, občanská neposlušnost, blokovat parlament a Strakovku. Obsadit Kramářovu vilu, Peake nepustit ze mlejna na Čertovce - prostě jasně ukázat, že se sebou nenecháme orat.
28. 06. 2012 | 14:50

JF napsal(a):

zpět k té nezávislost v znormalizované společnosti, snad nebudu dlouhý ...

Můžem vzít Klause jako holý příklad: jen např doslova ta exploze termínů - opět realita není popisována protože stavající slova jsou zřejmě (!) vyprázdnělá (falešný a prázdný) tak je nutno vytvářet slova nová. A pak je problém se zcela tradičním slovem "nezávislý" ...

Přeci je to ta míra, systémovost, propojení jednotlivosti a celku(není to náhodou středověký vynález?), něco co nemůže být samo o sobě - celek - není bez jednotlivosti a jednotlivost není jednotlivostí bez celku, jinak je sama celkem.

Klaus je názorná a skvělá ukázka znormalizovaného "dokonalého" čelavěka.

Zaměřme se tedy více na konkrétní osoby zastávající konkrétní veřejné (naše společné) funkce a zamysleme se nad jejich propojením se společností a na jejich vzájemném ovlivňování. Jaká je společnost, jaký je její reprezentant.

A konkrétně?, víme co dělala společnost v roce XY?, co dělal pan XY?, týká se to i současnosti, umíme to vůbec pojmenovat?, nepotřebujeme na to dokonce nějaká nová slova?(ironie), jsme dostatečně nezávislí, víme co to je, víme vůbec co je to slovo?, nejsme stroje?, a pokud ano, jsme zcela funkční?(ironie)

Ačkoliv s klasikem víme že nic nevíme, ačkoliv "pravda vítězí", má pak cenu vůbec něco řešit? nebo to "Neřeš".

Lze překročit svůj stín, a poznat sama sebe. (tedy z venku dovnitř - že by paradox?) Lepší paradox, než absurdita. Jde o míru nikoliv Míru ;-) Ztraceno v překladu ...
28. 06. 2012 | 14:56

Pavel Bela napsal(a):

Já mám té Nečasovy "vlády" Až po krk, co kecám, vysoko nad hlavu...Vy ostatní, jak jste va tom Vy ?
28. 06. 2012 | 15:04

magor napsal(a):

vyvoraná myš

"To knížeti, který je agentem všech konkurujících si služeb současně se to komentuje"

Přeháníte, kníže je agentem mocnosti jediné - Pekla.

A Češi, notoričtí političtí diletanti zvolí si ho příště znovu, společně s Kalouskem.
28. 06. 2012 | 15:15

Arnie napsal(a):

Ano,je to celé hnus.
Ale pozor, nejde tu o filozofování a debaty, jde tu o hodně, jak se bude justice vyvíjet dál. A to je důležité pro život reálný, týká se to každého.
Nuže, dnes v 19 hod, je to u koně nebo na Míráku, nebo na obou místech?
A kníže zklamal na celé čáře, to je bez debaty. Kde je jeho odvaha, nezávislost a další blabla, o které se kdysi mluvilo? Představte si, že by takhle "prohrával bitvy" na Hradě a vždy by si jenom postýskal, ale jinak nic.
28. 06. 2012 | 15:46

Libor napsal(a):

Pospíšil může být novým lídrem strany Zelných a přivézt ji do Poslanecké sněmovny.

http://blisty.cz/art/63996.html
28. 06. 2012 | 16:28

babočka napsal(a):

Jelikož tuneláři nemají kam emigrovat, snaží se vytvořit si ke klidnému životu podmínky v domácím prostředí.
28. 06. 2012 | 16:59

Acolyte II napsal(a):

Lidi, neblbněme.
Dokážeme si vůbec představit, kolik lidu nepřístupných (vyhrazených, důvěrných, tajných, přísně tajných, ..) informací může v rámci státní správy být? Oni to ví, každý to svoje, nebo všechno a nemůžou se podělit. Nesmí. Zpravidla ani naznačovat.
Což je nezbavuje odpovědnosti za výsledek. V příštích volbách zvolíme ty správné! Uvidíme... :))
28. 06. 2012 | 17:08

Almo G™ napsal(a):

Oslýk napsal(a): "Vaše rafinované konspirační konstrukce jsou zábavné, leč jako obvykle překombinované."

Když chcete někomu oponovat, musíte se pokusit něco z uvedeného vyvrátit, jinak se vystavujete riziku, že budete působit jako okopávač a nálepkovač Řepa.

Takže třeba musíte prokázat, že si Kalousek Bradáčovou na místě nejvyšší státní zástupkyně nepřeje. Faktem ale je že svolal tiskovou konferenci, kde byli on i sběř za ním doslova vysmátí a kde úlevně vyjevili národu své přání dosadit Bradáčovou na vytoužené místo.

Nebo musíte prokázat, že Kalousek není mazaný intrikán. Faktem je, že je stejně jako Klaus vždy deset kroků napřed a ve chvíli, kdy se ostatní teprve dívají, co se děje, Kalousek již je pevně usazen a podepřen ze všech stran.

Popř. můžete dokázat, že Kalousek nevyhrožoval mediálnímu kartelu tajnou nahrávkaou a netvrdil, že pak nahrávku hodil do Vltavy.

A pokud se vám podaří něco z toho vyvrátit, pak můžeme diskutovat o tom, jestli něco je nebo není konspirační teorie.

Ale protože jsem o současném dění kolem Pospíšila neslyšel jiné teorie než konspirační (Všechny jsou o tom, jak se někdo domluvil s někým aby potopil, podržel nebo dosadil jiného, bylo by celé to tažení proti mé hypotéze docela neefektivní nemyslíte?

Řepa je jen cenzorův okopávač, u něj to ignoruji, ale proč vy?

Nebo
28. 06. 2012 | 18:17

Zpátečník napsal(a):

Nějak se vám, soudruhu bývalý svazáku, v článku vytratilo, že o rodinkaření zavedeném v Brně na nejvyšším státním zastupitelství hovořil už před měsícem Rath v parlamentu. Jen moravští naivové si mohli myslet, že takovýmito intrikami se dá docílit nějakého zlepšení.
Naštěstí asi Nagyová poradila Nečasovi, že už musí Pospíšila vyrazit, protože jinak by nám přihřátá moravská mafie tady nastolila nová 50.léta.
P.S.
Jak připadá každému Zeman neby Pospíšil, to je věc orientace. Ale že Bradáčová vypadaá jako z Dubí, to bylo na budoucí vrchní státní zástupkyni pro Nagyovou a následně i Nečase asi už příliš silná káva! Cožpak není v republice nějaká vystudovaná právnička, která by vypadala a chovala se jako soudkyně. To si stále musíme vybírat podivné ženščiny na významná místa. A světe div se, neznalí občané si pak myslí o justici totéž, co o u některých podnikavých severočeškách.
28. 06. 2012 | 18:28

Almo G™ napsal(a):

P.S. Ano, na toto jsem zapomněl. Je skutečně zajímavé, že D.Rath situaci přesně předpovídal už před pár týdny.

Asi má jasnovidecké schopnosti. Není možné, že by do těch konspirací viděl trochu lépe než lidé papouškující mediální polotovary.

Domluva dvou tří lidí na odrovnání nebo prosazení jiného totiž není možná. To už by byla konspirace a tu my ZÁSADNĚ neuznáváme.

Kde se tady to dogma, že neexistují lidé mazaní a prohnaní a nemohou se domluvit, vzalo? Je to jako mor.
28. 06. 2012 | 18:40

Jindřich Zahradník napsal(a):

Pane Zlatuško - je až dojemné, jak všechno víte nejlépe.
Zkrátka profesor socanské univerzity.
28. 06. 2012 | 19:32

K.H. napsal(a):

"JUDr." Pospisil umyslne poskozoval nasi mladou a krehkou demokracii vybudovanou pane prezidentem Klausem. Torpedoval snahu pana Cisteho Necase o oziveni nasi ekonomiky a pozadoval vice penez pro mukly.
28. 06. 2012 | 21:57

Eva napsal(a):

Praváci se tady zase snaží. Aby oni neobhajovali svého V.K., který zhasnul, aby se napakovali, a který ve zhasínání pokračuje i po 20 letech.
Už by měl taky zhasnout. Sám.
28. 06. 2012 | 23:07

Důchodce68r napsal(a):

... skoro si říkám:
už aby nám všem bylo podstatně hůř,
abysme se na tom Václaváku v dostatečném počtu sešli,
abysme měli v ruce něco podstatně těžšího než klíče.
Nedoufám, že by to řešily volby.
Dokud nám tady vůbec něco kromě dluhů zbude.
Jinak to asi nebude možné.
(Leda že se dostatečně zatřese celá Evropa.)
29. 06. 2012 | 01:29

Mirek - HK napsal(a):

Letos nebude okurková sezóna. To ani náhodou.

Na Nově začala "Farma" někde možná začne nebo už probíhá "Hotel Paradaise" a na ČT24 nás čeká možná ještě delší a sledovanější reality show. První díl máme již téměř za sebou. Mohl by se klidně jmenoval David. Teď se rozbíhá poněkud bizardnější díl - Jindra. Určitě nás čeká ještě Vlasta, Vondra, Petr, Roman ale i Jarda Palas. Jako prémiový díl se připravte možná i na díl Vašek a co já vím co ještě přijde. No nemáme se na co těšit? Zase taková zábava to ale nebude. V každé reality show jde hlavně o emoce a nenaplněné sny. Tentokrát ale jde hlavně o nás a naší budoucnost.
29. 06. 2012 | 07:12

Mafie napsal(a):

PRÁVA má jen zločinecké bratrstvo.Ohýbají se zákony,kradou se majetky.OCHRANNÉ PÁSMO je u kanalizačních rour posouváno až do rodinných domů a soukromých pozemků.Proč?Protože se vznikem roury vzniká automaticky ochranné pásmo a to i do vašich majetků.Proto si všichni ověřte,zda vám nebyla umístěna roura těsně vedle vašeho majetku.Pokud ano,tak máte ocharnné pásmo ve svém majetku.HNUS.
29. 06. 2012 | 07:50

špechtic z Nemanic napsal(a):

Schwarzenbergovy restituce byly na hraně zákonů.Proto pan kníže drží hubu a krok.
29. 06. 2012 | 07:56

Oslýk konspirativní napsal(a):

Almo G:
Aha, tak důkladněji. Pravil jste:
"Kalousci už si své nejvyšší státní zástupce otevřeně prosazují na tiskových konferencích. Také bych si takto chtěl najmenovat někoho podle svého přání. Toto všechny mafie světa dělají v zákulisí. U nás už Kalousci nemají co skrývat. Mají nahrávku z Vltavy takže média zatlačí a dezorientovaná veřejnost vše završí."

Vyjádřil jsem se k tomu odmítavě, protože mi připadá zřejmé, že Kalousek chce Bradáčovou v dozoru nad svým vyšetřováním nejméně ze všeho na světě. Při bližším pohledu uznávám, že zvenku to tak zřejmé být nemusí; Kalousek slovně Bradáčovou velmi podporuje.
Činí tak ovšem za stavu věcí, kdy je vyměněn ministr - Bradáčové nesporně doopravdy nakloněný - a je prakticky jisté, že nový ministr zvolí téměř jistě někoho úplně jiného, neb za tím účelem bude instalován.

Co se týče požadavku důkazu, pak to samozřejmě splnit nemohu, protože konspirační teorie prokázat nejdou a tím méně vyvrátit. A oba hlásáme jisté konspirační teorie.
Moje teorie je, že spojení Bradáčová - Kalousek vůbec nexistuje.
29. 06. 2012 | 08:35

Almo G™ napsal(a):

Oslýk konspirativní napsal(a): Vyjádřil jsem se k tomu odmítavě, protože mi připadá zřejmé, že Kalousek chce Bradáčovou v dozoru nad svým vyšetřováním nejméně ze všeho na světě.

--- Kdo viděl Kalouska a jeho vysmáté nohsledy na oné tiskové konferenci, potvrdí, že by to Kalouskovi vůbec ale vůbec nebylo proti srsti. Tam vládly pohoda a výsměch.

Při bližším pohledu uznávám, že zvenku to tak zřejmé být nemusí; Kalousek slovně Bradáčovou velmi podporuje.

--- Ano. Proto se můžete držet svých slov: "Sovy někdy jsou tím, čím se zdají být, totiž sovami." a nevymýšlet nepodložené konspirační teorie. ;-)

Činí tak ovšem za stavu věcí, kdy je vyměněn ministr - Bradáčové nesporně doopravdy nakloněný

--- Bradáčové a Kalouskovi. Tam běží čilé obchody: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/rana-necasove-verzi-pospisil-si-pry-placl-s-kalouskem_238882.html

a je prakticky jisté,

--- Jak to víte?

že nový ministr zvolí téměř jistě někoho úplně jiného, neb za tím účelem bude instalován.

--- Hm, nemám rád konspirační teorie. Podle mě je vše naprosto tak, jak to říká Nečas. :-)

Co se týče požadavku důkazu, pak to samozřejmě splnit nemohu, protože konspirační teorie prokázat nejdou a tím méně vyvrátit.

--- Dobrý pokus. Konspirační teorie jistě ne, ale fakta, která jsem uvedl na podporu hypotézy jistě ano. Namísto jejich vyvracení předestíráte jen jinou hypotézu - podle vaší terminologie "konspirační teorii". To od vás není hezké.

A oba hlásáme jisté konspirační teorie.

--- Když přijmu váš slovník, který mi nevyhovuje, pak ano.

Moje teorie je, že spojení Bradáčová - Kalousek vůbec nexistuje.

--- Může a nemusí. Ale může existovat spojení Pospíšil - Kalousek a to už smysl dává docela dobře a existují pro to jisté indicie. Bradáčová jistě bude vděčna tomu, kdo ji instaluje, i tomu, kdo instalaci veřejnými projevy napomáhá. A to se vyplatí.
29. 06. 2012 | 10:11

jirizlatuska napsal(a):

Pospíšil byl odvolán v okamžiku, kdy poměrně systémovým krokem někoho ohrozil (za podružnost považuji, že nejspíš ohrozit zasluhoval).

Lidé by měli být podřízeni vládě zákona, konkrétní osoby jsou podružné. Toto Nečas porušil zběsile rychlým, navíc s evidentně předstíranými důvody, odvoláním ministra, který nebyl dvakrát lumen, ale aspoň se zlepšoval.

Eliška Wagnerová včera způsob provedení velmi dobře označila za porušení ústavních zvyklostí, přestože formální pravomoci premiér i prezident měli.

Stát za korektním systémem této situaci znamená stát za Pospíšilem a Bradáčovou, protože opak je Nečasova svévole prosazování lidi, kteří v dané chvíli mají jen někomu zachraňovat krk a bránit krokům, které začínaly mít hlavu a patu.

Konspirační teorie (v dnešním rozhovoru v Lidových novinách je proto na několika místech vypouští i Petr Nečas) se váhu tohoto čistě logického závěru snaží rozmělňovat.
29. 06. 2012 | 10:15

Milan napsal(a):

3 výhody pro ODS z kauzy Pospíšil !1.výhoda :Občané považují odvolání Pospíšila jako křivdu na něm spáchanou,takže Pospíšil má velké šance získat Krajského hejtmana a tím vytěsnit kandidáta ČSSD,který nebýt této kauzy,tak by asi uspěl.2.výhoda :Bradáčová pracuje pro pravici skolila hejtmana ČSSD Ratha,takže pravice si ji přeje na postu vrchní státní zástupkyně !!Až Bradáčová skolí někoho z pravice,třeba Parkanovou a zavře ji do vazby,pak teprve usoudím,že je nezávislá !3.výhoda!Byla odvrácena pozornost občanů od kauzy Parkanová !!Myslím,že vláda hraje s občany veliké divadlo !Vzkaz pro ČT 24!Nikdy nezvěte do svého pořaduKarolínu Peaku,pokud se bude mluvit o Nečasovi ta Vám nic neřekne a nikdy !!!!!proti Nečasovi nevystoupí !Nezvěte ani Pospíšila ten rovněž Nečase neodsoudí !
29. 06. 2012 | 10:31

Oslýk napsal(a):

Almo G:
na tom se asi zasekneme. Pokud věříte víc Rathovi než Bradáčové, pak máme odlišné výchozí premisy.

Stran spojení Pospíšil - Kalousek se bránit nebudu; to skutečně mohlo existovat a dávalo by i smysl. Problém Pospíšila je v tom, že chtěl sloužit příliš mnoha pánům najednou.
Co se týče Bradáčové, jsem toho názoru, že je opravdu nezávislá a neslouží nikomu, což je pro politiky dočista nesnesitelná představa.
29. 06. 2012 | 10:55

kočka šklíba napsal(a):

Milan to vystihl naprosto přesně ;) K tomu není co dodat. A Kalousek je rozhodně vysmátý, o tom také není pochyb.
29. 06. 2012 | 11:58

Oslýk napsal(a):

Bod 2) je úplně špatně. Jinak dobrý.
29. 06. 2012 | 12:24

kočka šklíba napsal(a):

No když si Oslýku přečtete poslední odstavec Zaorálkova blogu, tak ten vlastně píše totéž co Almo. A mohl by být lépe informován než Vy a my ;).
29. 06. 2012 | 12:36

Oslýk napsal(a):

Kočko, je mi líto, ale zrovna Zaorálek se v této věci točí jak korouhvička ve větru. Informován je dobře, nic proti, ale že by říkal pravdu, na to bych fakt nesázel.

Dávám přednost jiným zdrojům, které jako správný konspirátor utajím. Bradáčová není pro pravici; Bradáčová je pohroma pro celou tu podvodnickou bandu.
Důkaz toho, že se mýlím, bude snadný - že bude Bradáčová bez problémů jmenována. Jak rád bych se mýlil!
29. 06. 2012 | 12:47

JF napsal(a):

ano, verze s novými Čistými (Pospíšil a Bradáčová) má sice jistou pravdepodobnost, ale také o to větší slabé místo a to že by to bylo pro veřejné mínění příliš lákavý bombónek klaďasů. Ale spíše to bude takový trojský kůň.

Uvedené osoby Pospíšil a Bradáčová (velmi nová figurka, o které není nic známo než že dostala "Ratha" do prádla) jsou figury, které patří tedy spíše Klausově partě a takto mohou být podsunuti veřejnosti a navíc, aby se Bradáčové zlepšil profil vůči Rathovi. (který na ní postavil svou obranu útokem) Je třeba ji tedy posílit pozitivní aurou "nezávislosti" na Klausově drobilovsky drobící mafii. Teď by veřejnost mohla dostat po čistém Nečasovi, čistého Pospíšila a novou Veseckou s bradavicí.

Ale dávat důvěru Pospíšilovi nelze - to by musel odejít sám nebo se postavit otevřeně na nějakou stranu. Více se mlčí než mluví. Až na svazáka Nečase. To mafiijní představení se hraje na veřejnosti dost otevřeně a samozřejmě pro efekt stmelovat kolektiv Přátel vrchního donátora a privatizátora veřejných míst. Ať žije novocarská byrokracie!

Však je to vidět i na komunální úrovni - Klaus tradičně vypouští signály které samozřejmě ta široká státní a obecní správa vnímá a podle toho i reaguje. Na komunálu je tato struktura semknuta nejasnou a záhadnou hmotou, ale o to více dodávající entuziazmus (jen ten rozpočet není dost velký a je třeba brát ještě úvěry). Ale co jiného než veřejné funkce jako soukromý byznys.

Klaus je vrchní alibi těchto privatizátorů veřejných funkcí a uši jsou nastraženy na zvuk píšťaly. Pískání než-li píštály revizora, jak by se zdálo, je to pískání lokomotivy, když se přidává. Větší pes vždycky jebe.

Zajímavé, jak Klaus (a jeho lidé) vydávají signály (viz.klausova rubrika "Co Klaus nikdy neřekl" i když řekl neřekl) Klaus řídí tu hydru uzurpátorů veřejných funkcí alá novocarské Rusko. Tak je třeba i poslouchat trumberu Nečase. Fouká do ni ale Klaus. No že by pan premiér byl jen taková nafukovací politická figurýna ;-) nevěda, že větší pes ....

Ale abych byl také konstruktivní,Klaus by měl asi zapracovat více na stylu, aby se nemusel uchylovat k nafukovacím figurýnám.
29. 06. 2012 | 13:15

kočka šklíba napsal(a):

No já tedy spíš souhlasím s Almem, Zaorálkem, Milanem a nyní JF. Je to vrtěti psem, Pospíšil a Bradáčová ;). A vzhledem k tomu, že Vy tu operujete svými pocity a tajemnými zdroji JPP tak, podle mého, spíše chcete věřit ;).
29. 06. 2012 | 15:15

kočka šklíba napsal(a):

A Koudelkův blog k tomu dává další postřeh ;).

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=16836
29. 06. 2012 | 15:28

Oslýk napsal(a):

JF
Moment - já tady nelámu kopí za Pospíšila, to je "hrdina proti vlastní vůli", ale za Bradáčovou, o které lze zjistit podstatně víc, než že "dostala" Ratha.
29. 06. 2012 | 15:29

český maloměšťák napsal(a):

Oslýk vjednoduchostijekrásný
V dalším textu /v diskuzi/ onu " nezávislost" docela dobře rozvinul v celé její relevantní struktuře obecných pojmů a jejich obsahů sám autor blogu.

Myslím si, že docela dobrým blogem je v tomto kontextu Koudelkův blog o nebezpečí sovětizace justice.
Neboli svrchovanou moc vykonává lid - ale nikolivěk prostřednictvím na nikom a ničem nezávislých STÁTNÍCH zástupců - nýbržto JÍM /tkzv. lidem - neplést se spolkem tunelbáby !!!/VOLENÝCH zástupců.

To, že se volby odehrají tak, že tkzv. lid odhlasuje to, co mu předloží různé polomafijní spolky.. a že pak ti zástupci tkzv. lidu spíše zastupují Mafii...to je věc jiná a zde skutečně v rámci mechanismů, ak jak byly demokratckou cestou nsataveny - otevírá se široké pole práce pro právě že ty státní zástupce...úmělo by být otevřeno - to je asi věrnější popis situace/

Ale i za to nese odpovědnost ten tkzv. lid. I za to, že nechává prostřednictvím svých zástupců vládnout Mafii - i za to je velkou měrou odpovědný lid.

Bylo by ale absurdní chtít tkzv. lid volat k odpovědnosti prostřednictvím státních zástupců.

Ostatně ani nevím, jak by se o fakticky mělo provést....
...tolik prázdných krabic od vína nemají snad ani ve vinařských závodech Hodonín.
29. 06. 2012 | 16:13

Almo G™ napsal(a):

Oslýk napsal(a):
"Pokud věříte víc Rathovi než Bradáčové, pak máme odlišné výchozí premisy.

--- premisy a víra... no nevím, jestli to jde dohromady

Co se týče Bradáčové, jsem toho názoru, že je opravdu nezávislá a neslouží nikomu, což je pro politiky dočista nesnesitelná představa.

--- Ok. Prostě jí věříte. Pak není potřeba nic "zdůvodňovat", psát o faktech a teoriích. Víra je prostě víra. Někdo v pánaboha, někdo na základě sugestivních reportáží na Nově a na Primě v "Cattaniho v sukních" Bradáčovou. Já jen vím, že postupovala protiústavně v kauze Rath a neváhala se chlubit cizím peřím, když kauzu ve skutečnosti nevedla.
29. 06. 2012 | 17:43

Almo G™ napsal(a):

Milan: vážně pěkné. Samé zisky...
29. 06. 2012 | 17:44

kočka šklíba napsal(a):

Jo a oslýku věřící ještě jeden názor podobný Almovým ;), no asi to bude spiknutí vůči věřícím ;)

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2012/06/28/kolik-ma-tvari-pospisil/#more-930124
29. 06. 2012 | 19:57

JF napsal(a):

Oslýk: určitě o Bradáčové lze zjistit více, ale spíš pracuji z informacemi (i celkem záměrně) které jsou dostupné průměrnému občanovi, který nemá vlastní pátrací agentúru ;-) tzn. ano ty informace které jsou mediálně zpracované až přetvořené, ale to není podstatné, podstatná je ta stínohra, která prostě na běžného občana padá a přesto si myslím že ji lze číst a pracovat s ní. Krom toho tu šíři stejně nelze obsáhnout aby se to ještě muselo studovat ...

Bradáčová je prostě dle mého jen jméno další Vesecké která bude něco zametat či spíše nyní s někým zametat - teď s Rathem.(pro výstrahu ostatním)

Podle mne základ je ten že se upevňuje struktura spojená s odchodem Klause do prérií alzheimera a Klaus a jeho podporovatelé (Rusko) nastolují nové pořádky. Krom toho smečka je potřeba čas od času pěkně prohnat a pročistit. Teď je k tomu vhodná doba. Česká politika (a zbývající majetek ke šmelině) je dle mého zprivatizován do východních stepí a tomu odpovídá i chování "české" pimprlové garnitury. Vždyť jsou směšní jen od pohledu.

nejjednodušší by bylo skočit na čistého Pospíšila a Bradáčovou a to by bylo vemi pro média a současnou garnituru vhodné. Spíš mi kompas říká být před tímto na pozoru. Ale také to může být i dospěním pospíšila - ale je natolik prorostlej v tom bůčku, že se to velmi rychle může stát nestravitelným. Prostě bažina.

ale Bradáčová vystupovala v kauze Rath příliš mediálně a normální člověk si řekne že rozhodně 7 miliónů by měla odmítnout řešit pro zaneprázdněnost něčím výživnějším. Co třeba nějakej nadrobenej drobek ... nepříjde vám ta hra naprosto směšná.

Přece když budu mít kauzu "Drobil nám nadrobil" a "7 mil. v krabici" tak se budu oblíkat šik do telky a dělat si na tom triko. Je to směšný.

Tolik co lze číst z toho čím nás media otravují, aniž bych pátral více. Myslím že až média nebudou psát vůbec nic tak buď už bude politika OK jako ve Skandinávii nebo se budem pást na louce.
30. 06. 2012 | 01:15

Almo G™ napsal(a):

A je ště oslýkovi něco přidám: http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/kosik-krabu-aneb-co-se-povida-o-odvolani-jiriho-pospisila

Toto je totiž způsob, jak pátrat a vyšetřovat. Na rozdíl od oslýka tento chlap zvažuje všechny hypotézy. Srovná je do řady a připustí, že mohou mít podobnou váhu. Nezakazuje si předem uvažovat o některé z nich, nesnižuje je jako "konspirační teorie", protože by se tím mohl ochudit o nalezení pravdy.
30. 06. 2012 | 10:48

Almo G™ napsal(a):

Oslýk: "http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-56366400-sef-poslancu-top-09-gazdik-bradacova-by-mela-byt-povysena-jinak-bude-v-koalici-zle"

Oni to myslí vážně. O Kalouska a Parkanovou se prostě musí postarat lovkyně D.Ratha.
30. 06. 2012 | 17:16

Oslýk v opozici napsal(a):

Almo G:
Prostě nechcete vidět, že Zemanova parta státních zástupců se vrhla - zřejmě zcela záměrně - na vyšetřování obou politických táborů, právě proto, aby ji nikdo nepodezíral z jednostrannosti. Takže jste provedl frontální lobotomii a vyšetřování CASA ignorujete (viz přestřelka "kterak se Rath nemýlil" na jiném blogu).

JF:
Nesouhlasím nejen s hodnocením Bradáčové - která není rozhodující figura na scéně - ale ani s hodnocením celkové situace. Klausova parta nejenže nevyklízí pozice, ale drží se jich zcela pevně a tuto pozici dále posiluje. Stačí se podívat jen na výběr kandidátů na prezidenta - už tam skoro není žádný, který by nemohl nosit hrdý titul "Klaus II." Ať je to Zeman (Miloš), Fischer, Bobošíková nebo nově Dlouhý.

Dokonce se jim právě překvapivě podařil nájezd na Evrospký soud pro lidská práva, ve spojení s anglickými nacionalisty a několika východními státy.
02. 07. 2012 | 09:46

3CeKyPhFYodW napsal(a):

I love these, Jen so fun!! I love the first one best, I'm addicted to those boottm half shots for some reason! Other Jen you should take pictures with your hubby much more often, you guys are too cute!
23. 08. 2013 | 21:54

L2evPBxxpSht napsal(a):

Thank you for your prayers, Sandy! I'm <a href="http://glfvhcurjxd.com">keenpig</a> it for now just writing as I am able to do so. Homeschooling is going well & we'll begin a co-op next week. The Lord is doing a lot in our lives & we're excited about what He has in store for us over this next year.
25. 08. 2013 | 04:32

LeqVs5q5 napsal(a):

- Love it. I made my FB page public today still needs a litlte work before I send it out to everyone, but a few have stumbled on it already. Thanks again for everything and I look forward to getting together again! http://gwsipnilgzf.com [url=http://tqmsqu.com]tqmsqu[/url] [link=http://spcxbqdfios.com]spcxbqdfios[/link]
26. 08. 2013 | 15:07

qU1jouEjmRuu napsal(a):

Ah the standard bar is<a href="http://hxdhhyqimz.com"> rasied</a>...Jen has a wonderful eye from what she has posted in the past! Yea, Jen! PS:And no, I'm not sucking up.PPS: Well, maybe a little.
28. 08. 2013 | 22:41

kh3LNe2whz9 napsal(a):

Hey. Fantastically cool website!! Guy .. Striking .. Amazing .. I will bokmraok your website and assume the feeds additionally I'm happy to attain frequent helpful information decent at this time surrounded by the article. Thank you for sharing http://zfmhyldayzy.com [url=http://asyznvxfdak.com]asyznvxfdak[/url] [link=http://snbltqhstt.com]snbltqhstt[/link]
06. 09. 2013 | 19:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy