Drulák je zcela mimo!

09. 06. 2014 | 10:13
Přečteno 3712 krát
Drulák pokračuje v polemice o lidských právech a jejich předcházejícím chybném prosazování naší země v polemice, tentokrát s diplomate Fišerem, jehož celkem správné námitky vůči názorům Druláka byly zveřejněny v LN dne 3.6. Tentokrát se dovolává dokonce Petr Uhla a již zesnulých bývalých disidentů Hájka a Dienstbiera seniora s tím, že oni lidská práva pojímali jinak za časů Charty 77. To by mne zajímalo, co o tom pan Drulák může vědět. Tak už to bývá, když někomu schází argumenty hodné zřetele, že se dovolává i všech svatých, hlavně když už se nemohou ozvat.

Kde pan Druhák sebral odvahu tvrdit, že předcházející politika lidských práv byla chybná a zaváněla eurocentrickou arogancí? To by mě věru zajímalo, jak by tohle chtěl dokázat. Žádné další argumenty k podpoře toho nedodává. Jen tvrdí, že je třeba vytvářet atmosféru přátelství a důvěry s ostatními a tím, že máme šanci lépe někoho přesvědčovat o své vlastní pravdě. Čirá naivita srší z tohoto názoru, když si uvědomíme, jak drsně a neomaleně se chová na příklad Putin v dnešní krizi na Ukrajině v souvislosti s mírnými a více než k diskusi ochotnými evropskými partnery? Toto je způsob, kterým pan Drulák se snaží omlouvat servilní postoje svého šéfa v Číně?! Nezaznamenal jsem, že by při tomto dialogu pan Zaorálek v Číně někoho přesvědčoval o názorech jiných ? Takto si tedy představujeme dialog k státům, které vyznávají násilí? Pane Druláku, běžte k šípku!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

zemedelec napsal(a):

Pane Holomek.
Buďte rád,jestli udělá Putin na Ukrajině pořádek,jestli ne a bude to dělat EU,tak se těšit na příliv Ukrajinci,kteří už si s Romy poradí.
09. 06. 2014 | 10:25

Honza II napsal(a):

Až někdo z našich mužských zastánců lidských práv alespoň jednou bude protestovat proti neuvěřitelnému utlačování žen v některých (převážně muslimských) státech, tak tyhle řeči podobné autorovým začnu brát vážně.
Ono nestačí, že jsou ženy v některých státech znásilňovány, ukamenovány, unášeny nebo dokonce odsouzeny k terstu smrti, protože se vdaly za křesťana. Prostě to vše je nic proti tomu, že pár mnichů někde v Tibetu nemůže vykřikovat na ulici, co si přejí - podle našich mužů. To vše je totiž důsledek mužské nadřazenosti, která se táhne přímo od Havla. Ženy jsou pro ně nejsou stoprocentní lidé, takže jejich práva je až tak nezajímají. A patrně autor na ženy pohlíží stejně jako naši bývalí disidenti, protože nějak nepostřehl, kolik násilí na ženách se nyní objevuje ve světě.
Takže milý Holomku, pusť si někdy zprávy v televizi, ať to nevypadá, že pouze papouškuješ názory zahraničních (řídících) poradců, kteří díky neevropskému vzdělání dosud ještě plně neuznávají ženskou emancipaci.
09. 06. 2014 | 10:54

Divobyj napsal(a):

Asi by bylo dobré,aby si někteří zdejší diskutéři uvědomili,s kým to vlastně mají společné názory.

Holomku,
Jsem od vás zvyklý na to,že buď škemráte s nataženou prackou,nebo vyhrožujete,držíce se za sukně své velké mámy,EU.
V poslední době ale dost šťouráte do mezinárodní politiky.
Holomku,slyšel jste už někdy o tom,že fašisté a ultranacionalisté cikánům peníze nedávají?Oni je totiž rovnou střílejí.A ti ukrajinští,Holomku,ti jsou ze všech nejhorší!
09. 06. 2014 | 10:58

Ládik!!! napsal(a):

Drulák nehraje už dlouho.
09. 06. 2014 | 11:08

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

A co Rusi ?
Mají se kde hrát .....

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/z-palace-schwarzenbergu-ma-byt-kasino-pro-araby-a-rusy/r~7c369380ef5011e3ae18002590604f2e/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pane Holomku - Vy jste teda prezent. Vy jste zaím zřejmě ani nezjistil to, že ruské etnikum je na uKrajině menšinou.
Jen malé upozornění....aby se náhodou ty " mírné a nenásilné metody " kyjevské vlády nepoužily jednou i proti romské menšině v ČR, jsem zvědav co pak budete psát o " lických právech" a o " vytváření atmosféry důvěry a porozumění".

Pane Holomku, Vás by mělo zajímat důkladné vyšetření majdanských událostí , událostí oděských...a Krym byste měl kvitovat-/co když někdy v budoucnosti pokojnou cestou /při použití referenda např. vznikne v EU např. Přívozská republika a připojí se ...dejme tomu např. k Petřkovicím? Což by toto nebylo krásné ? Což by ostravská radnice měla na přívoz vyslat jak pravidelná vojska , tak paramilitantní orgány ? A bránit petřkovickým Romům aby pak oni nesměli bránit Romy přívozské ?
No a Vy toto Krymanům vyčítáte...fuj, to se nedělá ! Copa to je do budoucna rozumné ?

Hezký den.

P.S. Policejní práce, poctivá, humánní , efektivní , nestranná. Nikolivěk pogromy, nálety na civilní obyvatelstvo, pyrotechnika, kovové tyče atd.
Tak se to má v civilizaci západního typu, pane Holomku, tak to má fungovat.
JInak to povětšinu dopadá takhle, i mimo tuto civilizaci /občas ale s jjeím přispěním/ :

http://www.start.umd.edu/gtd/search/Results.aspx?search=iraq&sa.x=33&sa.y=15

http://www.start.umd.edu/gtd/search/Results.aspx?search=libya&sa.x=22&sa.y=16

http://www.start.umd.edu/gtd/search/Results.aspx?search=syria&sa.x=37&sa.y=21
09. 06. 2014 | 11:10

Divobyj napsal(a):

Ládík!!!
A Druhák,ten taky ne.
09. 06. 2014 | 11:30

Jakelin de Mailly napsal(a):

No, nechci být nějak jízlivý...ale já viděl pana Holomka několikrát v TV a předvedl přesně to, co lze označit jako "být mimo" - vyskakoval jako pod proudem, arogantní, nařvané drmolení, že mu ani rozumět nebylo. Ostatně i na tom svém fotu asi taky někoho zrovna častuje.
Drulák, Zaorálek no comment, ale to se tedy ozval ten pravý.
09. 06. 2014 | 11:42

strýc virus HxNx napsal(a):

Jakelin de Mailly

s Rómy mám vcelku bohaté zkušenosti.
ale popsat jejich chování líp než Vy, to bych jen tak nesvedl, musel bych se namáhat, a to se mi v tom vedru nechce.
09. 06. 2014 | 11:55

linoleum napsal(a):

Amík něco rozvrtá, napumpuje do toho mraky giga doláčů, ale Putin se chová neomaleně. Holomku, jděte k šípku. Ale možná raději k Chocholouškovi.
09. 06. 2014 | 11:56

lser napsal(a):

Opět směšné vystoupení p.Holomka. Za trest bych vás p.Holomku repatrioval někam do oblasti Lvova, aby jste si užil ukrajinský nacionalismus v plné síle. V Haliči byli vždy cikáni a židé hlavním cílem teroru místního obyvatelstva.
P.S. Začněte konečně každý den pracovat s vlastním etnikem, Bratislavská, Francouzská, Cejl atd. máte v Brně co dělat. Přes 20 let žvaníte o rasismu, anebo píšete o věcech, kterým nerozumíte !!!
09. 06. 2014 | 12:02

strýc virus HxNx napsal(a):

linoleum 11:56

to je jen Vaše interpretace. (a moje taky! :-) )
ale uvědomte si, že v očích takových reslů a Yosifů K. jsme zapšklí bolševici.
09. 06. 2014 | 12:04

jozka napsal(a):

Umim byt skodoliby. Ale ne zas tak, abych blabolicimu autorovi pral ono jemne zachazeni, jemuz se momentalne dostava "drzym a neomalenym Rusum" od "mírných a více než k diskusi ochotných evropskými partnerů".

Objevilo se tu uz spousta blabolu mimo realitu, ale tohle je minimalne sampion mesice.
09. 06. 2014 | 12:06

Jakelin de Mailly napsal(a):

Strýc virus

Tady je taky na vedro na chcípnutí.
Taky mám pár zkušeností, ale probírat to tady, či v Pegasu, mi přijde ztráta času, míváme lepší témata.
Systém je nastavený tak, jak je, a dokud tak bude, nic se nevyřeší a bude se to jen stupňovat.
09. 06. 2014 | 12:09

strýc virus HxNx napsal(a):

de Mailly

plně s Vámi souhlasím!
09. 06. 2014 | 12:16

Přidat komentář napsal(a):

"Drulák pokračuje v polemice o lidských právech a jejich předcházejícím chybném prosazování naší země v polemice, tentokrát s diplomate Fišerem, jehož celkem správné námitky vůči názorům Druláka byly zveřejněny v LN dne 3.6. Tentokrát se dovolává dokonce Petr Uhla a již zesnulých bývalých disidentů Hájka a Dienstbiera seniora s tím, že oni lidská práva pojímali jinak za časů Charty 77. To by mne zajímalo, co o tom pan Drulák může vědět. Tak už to bývá, když někomu schází argumenty hodné zřetele, že se dovolává i všech svatých, hlavně když už se nemohou ozvat.

Kde pan Druhák sebral odvahu tvrdit, že předcházející politika lidských práv byla chybná a zaváněla eurocentrickou arogancí? To by mě věru zajímalo, jak by tohle chtěl dokázat. Žádné další argumenty k podpoře toho nedodává."

éch mário skare, ten druhák má docela grády a Holomek jeden, uštván léty, to má celý zmatlaný. Tý vogo a co bude po třeťáku z metalihu, stanné právo v prasečáku.
09. 06. 2014 | 12:24

hahahehehihi napsal(a):

https://www.youtube.com/watch?v=idsmiIXTsWY
09. 06. 2014 | 12:27

vaclavhorejsi napsal(a):

Autor:

Ja si naopak myslim, ze zcela mimo jste Vy a ze Drlak to rika spravne.
Debata stylu "Bezte k sipku" se mi vubec, ale vubec nezamlouva - inu, kde chybi argumenty, nastupuji silna slova...

..
09. 06. 2014 | 12:39

vaclavhorejsi napsal(a):

Americane pokojne a mirumilovne premistili do Polska a Pobalti sve letectvo, zatimco Rusove drze a bojechtive provadeli na svem uzemi presuny nekolika vojenskych jednotek...

..
09. 06. 2014 | 12:41

arnazach napsal(a):

vaclavhorejsi:

Pane profesore, souhlasím s Vámi co se týče posílání k šípku (což je navíc zřejmě jen eufemismus). Kdybyste si ale dal tu práci a ve svém komentáři uvedl události chronologicky, neznělo by Vaše tvrzení nijak neuvěřitelně.
09. 06. 2014 | 12:54

Divobyj napsal(a):

vaclavhorejsi

Zdravím Vás,pane profesore,cítím v kostech,že sem brzy odněkud vyskočí Mazal.
09. 06. 2014 | 13:28

zemedelec napsal(a):

Pane Hořejší.
Máte zřejmě dobré informace o tom přesunu Amerických vojsk. Uvidíme,jak dlouho dokážou někteří politici tomu zabránit,aby byly rozmístěné i u nás.Jen by mě zajímalo,který Evropský stát je ohrožen Ruským napadením.Jak se ukazuje,velice jsou ohrožené Americké hospodářské zájmy.
09. 06. 2014 | 13:37

Kelt napsal(a):

Putin rozšlapal USA /záměrně nepíši Obamovi/bábovičky tím,že nepřipustil změnu nájemce námořní základny v Sevastopolu.
Zatímco vývoz demokracie na UK v ceně 5 miliard dolarů investovaných CIA vyústil de facto v občanskou válku se stovkami mrtvých,tak účet za tu zpackanou investici by měli zaplatit občané EU.
Za prvé tím,že zaplatí dluhy za UK/plyn/a za druhé tím,že případná třetí fáze sankcí vůči RF bude znamenat rasantní zvýšení nezaměstnanosti a pokles životní úrovně-pochopitelně ne špiček G 7.
Pokud bude následovat fáze studené války a zvyšování vojenských výdajů zemí EU na zbrojení,tak vydělají zbrojařské firmy.Poněkud z módy vyšlé zbrojní systémy ze skladů Pentagonu zabezpečí světový mír-opět zaplatí ovčané EU.
09. 06. 2014 | 14:01

evix napsal(a):

vaclavhorejsi napsal(a):
Americane pokojne a mirumilovne premistili do Polska a Pobalti sve letectvo, zatimco Rusove drze a bojechtive provadeli na svem uzemi presuny nekolika vojenskych jednotek..
________________
Souhlas, začínám mít obavy o život svých dětí, jen mě nenapadlo, že to bude "ten" za velkou louží :-(((((((((
09. 06. 2014 | 14:20

Ives napsal(a):

Pane Holomku, Ukrajinu nechte povolaným. Vy se snažte, aby se vaši soukmenovci chovali jako Evropané. Už jste tu dost dlouho, když to zvládli Vietnamci, tak to snad po 500 letech zvládnete i vy.
09. 06. 2014 | 14:33

Jihočech napsal(a):

Z Holomkova příspěvku trčí strach o to, aby se náhodou v ČR nezačala "Lidská práva" podle představ romského obyvatelstva předělávat na "Lidská práva" podle představ majoritního obyvatelstva.
09. 06. 2014 | 14:36

antipolitik napsal(a):

Koho tyhke lickoprávní kydy ještě zajímaj? Podle příspěvků bych řek, že už jen vyjímečně někdo zabrousí pod Holomka. Ono číst zaseknutou desku pořád dokola jednoho unaví!
09. 06. 2014 | 15:17

mb napsal(a):

... Drulák je neštěstí(m) ... Holomek má pravdu ... a posílá ho ještě slušně ...
09. 06. 2014 | 16:08

Divobyj napsal(a):

mb

připadáte mi takový nějaký....zaseknutý......Lišák je už v čudeli....probuďte se....new age!

Ježíšmarijá! že by ta místodržící byla ještě horší?......omg!

Jestli té hloupé demagogie nenecháte,půjdete do ....LESa....šktr....prd.....end.
09. 06. 2014 | 16:32

Pepa Řepa napsal(a):

vaclavhorejsi:
nevíte, který šípek má mudrc . na mysli?

Lid se dělí na bafuńáře a běžce/běhny.
Ti první-doživotní majitelé certifikátiu Lických práv- pořád někam ty druhé posílají.

Asi bude nová tradice, český Forrest Gump..
BĚH K ŠÍPKU
:-)
09. 06. 2014 | 16:38

Pepa Řepa napsal(a):

Je to jako v princezně solimánské.
Dr.Voštěp.
Dr.Lak versus dr. Homolka
Good luck

Aspoň se proběhnou, myslitelé.
09. 06. 2014 | 16:48

........................................ napsal(a):

Autore, jen abyste ještě rádi nevolali strejdu Putina na pomoc. Co bylo před dvaceti lety, kdy nad vámi byla držena ochranná ruka a setrvačností tato fáze ještě dojíždí, pomalu končí. Svět se mění. Nejvyšší čas, jestli už ovšem není pozdě, si to uvědomit. Kdopak může vidět do hlav politikům? http://czech.ruvr.ru/2013_10_05/Evropsti-Romove-zaplavi-Ukrajinu/
09. 06. 2014 | 17:06

mb napsal(a):

divobyj ... jak jako zaseknutý ... ???

lidská práva se přežila ... ? přežil se bůh ... ? ( viz. b. polívka, zapomenuté světlo )

ustupovat diktátorům a slovo lidská práva polykat ... je hloupé ...

njn ... stane se ... hezký den ...
09. 06. 2014 | 17:54

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Jen by mě zajímalo,který Evropský stát je ohrožen Ruským napadením.Jak se ukazuje,velice jsou ohrožené Americké hospodářské zájmy.
09. 06. 2014 | 13:37
Jste naivní trumalín - Putin má od ruské dumy schválené JAKÉKOLIV nasazení ruské armády za učelem obnovení Ruska v hranicích bývalého sovětského svazu. Toto na rozdíl od roku 1968 kde sovětští bolševici předstárali ještě den přeed invazí "že nebudou zasahovat - eto vaše dělo".

Představte si kdyby Merkelová měla schváleno od Bundestagu použití Bundeswehru za účelem obnovení Německa v hranicích z roku 1917 - nebo 1939....

ad zemní plyn - v čem jsou ohroženy zájmy koho když v USA je zemní plyn šestkrtát lacinější než to co evropa platí za zemní plyn Rusku? nejsou náhodou ohroženy hospodážřské zájmy Ruska tím, že Evriopané mají možnost koupit zemní plyn podstatně laciněji nž z Ruska z afriky, BV, Trinidadu a USA a za rok také již z Azstrálie?

NENÍ CELÁ PUTINOVSKÁ HYSTERIE ZPŮSOBENA TÍM ŽE CENY ROPY PŘESTALY STOUPAT A CENY PLYNU ZAČALY PADAT A ŽE KROMĚ PLYNU A ROPY RUSKO UMÍ VYVÁŽET JIŽ JEN OCEL, UHLÍ, MATRJOŠKY A DŘEVĚNÉ LŽÍCE?

Jaktože Polsko kupuje plyn o 30% laciněji z SRN než z Ruska?
Odpoved - Putin se z SRN podělal a němčíkům slevnil. Na rozdíl od Finska, Pobaltí, Ukrajinců a Poláků které "trestá za neposlušnost" respektive za to že na rozdíl od SRN ještě nejsou plně napojeny plynovody z Afriky a BV.

Ze západu jde lacinější zemní plyn než z východu. Plynovody jest nutno předělat na reverzní chod - pak Putinušku haurské srandičky přejdou.

Putin se chová zcela racionálně - ceny energií klesají, nutno vyvolat válku, ceny energií stoupnou.

Svaz českých Putinofilů je však na stejné mentální úrovni jako by byl svaz českých Hitlerofilů v roce 1938. Ohledně ceny plynu - s--ou si na svoji vlastní hlavu.

Jinak nepopírám, někomu se líbil Mussolini (pozavíral mafisty na ostrovy, zavedl zdravotní a socální pojištění, znárodnil ocelárny, kamarádil se s Leninem, Stalinem a Bucharinem), někomu se líbil Hitler (byl pořádek a nebyli na ulicích židi a žebraví cikáni)
a někomu se líbí Putin (umí se zastat Rusů proti Nerusům, rozbombardoval čečeny na s...čku, zlikvidoval západní agenty v NGO atd atd).
PROČ NE??????

Ohledně ceny plynu je to však LOSE-WIN GAME. Co vyhraje Putin to prohraje Evropa. Co vyhraje Evropa, to prohraje Putin.

"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!"
09. 06. 2014 | 17:59

Pepa Řepa napsal(a):

mb
ah tak, mandát na prodej Lických práv je přímo od Hospodina.
:-)

No to by mě nenapadlo.
a kerejpak prodavač podle toho žil eméčko?
Nesesmilníš a tak.
Zabásli jednoho a zbytek se vrhnul na osamělou samici. Pokud stála za hřích.
Vošklivky ostrouhaly.
Ve škole Ludvu Vaculíka neprobíráte?

Já bych do toho raději Hospodina a jeho desky netahal.
Všichni jsme hříšníci.
09. 06. 2014 | 18:04

mb napsal(a):

řepa ... koukám že jste to zas pochopil po svém způsobou ...

mám vám to ještě jednou přežvejknout jak jsem to myslel, čili nic ?

hezký den ...
09. 06. 2014 | 18:26

zemedelec napsal(a):

Pro Yosif K.
Kdyby to bylo tak jednoduché,jak to dokážete napsat,tak už bereme plyn ze západu.Zajímavé,Ruský plyn přes Německo,je levnější pro Polsko,kam na takové zvěsti chodíte?Když už jste znám jako překrucovač všeho možného,beru Váš příspěvek s nadhledem.
09. 06. 2014 | 18:48

Divobyj napsal(a):

mb

koukněte...Vy nejste špatný člověk....já to poznám!

Možná se někdy spolu sejdeme v jedné politické straně,která bude mít za cíl primárně chránit přírodu.

ovšem....samozřejmě...každý na jiném polu názorového spektra.....:-)
09. 06. 2014 | 19:24

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pro Yosif K.
Kdyby to bylo tak jednoduché,jak to dokážete napsat,tak už bereme plyn ze západu.Zajímavé,Ruský plyn přes Německo,je levnější pro Polsko,kam na takové zvěsti chodíte?Když už jste znám jako překrucovač všeho možného,beru Váš příspěvek s nadhledem.
09. 06. 2014 | 18:48
Jste trumbelín všech trumbelínů - stačí googlovat.
1) Plyn z německa je pro Poláky PODSTATNĚ lacinější než plyn z Ruska, i když jde z velké části o "molekuly ruského plynu". Evropský trh je zaplaven LNG z Kataru, Trinidadu, Alžíru, Bahrainu, KSA, Nigerie atd který dříve byl prodáván do USA a ted jej USA díky zvýšené těžbě zemního plynu doma nepotřebují. USA se změnily z velkého importera na exportera.
2) Ostatní státy místo do USA začaly exportovat plan do evropy.
3) příští či popřístí rok by měl byýt dokončen plynovod NIGAL - plyn z Nigerie začně proudit přes Alžír do Španělska.
4) Příští a popříští rok začne těžit kolosální množství plynu Australie - a vyvážet do Japonksa, Číny, Korey, Indie atd. To znamená z Blízkého Východu bude jěště větší tlak vyvážet plyn do Evropy (včetně Ukrajiny) POD RUSKÝMI CENAMI. Z Putinova hlediska proto okupace co největšího počtu postosvětskýcvh republik dává smysl.

Toto si můžete vygooglovat.

http://ceskapozice.lidovky.cz/autori.aspx?idnovinare=3234
09. 06. 2014 | 19:43

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pro Yosif K.
Kdyby to bylo tak jednoduché,jak to dokážete napsat,tak už bereme plyn ze západu....
KONEC CITATU.

Všechno chce čas - plynovod NIGAL není ještě hotov. Putinuška je šachista z s vizí tři tahy dopředu - až bude NIGAL hotov tak by se mu Evropa věru špatně vydírala, tento rok a tuto zimu Putin ještě vydírat může.
Ropovod NIGAL není hotov.
Finsko, Polsko a Pobaltí ještě nemají dokončeny LNG terminály.
Ukrajina ještě nepřebudovala své plynovody na reversní chod.

Putinuška lstivá liška musí spěchat do pelíška......
09. 06. 2014 | 19:48

Yosif K napsal(a):

Putinuška lstiví liška formálně popírá přítomnost Ruských vopjáků na Ukrajině. Zároven však ruské TV a radio stabniíce otevřeně uklidnují své posluchače že východní Yukrajinu mají pod 100% kontrolou "naši" a ně nějací dezprganizovaní ožralí místní vágusové ruského původu.

Cituji Forbes:

Ruská reporterka se hlásí z admin budovy Donětské oblasti - interview s vojenským velitelem:
"Jak se jmenujete?"
"Paramov Pavel Vladimirovič".
"Jste z Doněcka?"
"Samozřejmě že ne, jsem z Jefremova v Tulské onblasti." (Blízko Moskvy)
"Co zde děláte?"
"Pomáhám bratrskému národu hájit jejich práva."

Samozřejmě - 100% Rusů ví že Putin lže do zahraničí o tom že ruská vojska nejsou na východní Ukrajině a většinově mají z toho radost - Putinuška lišák, lže šikovně, zase ty hloupé amíki a evropany šikovně o....beme....
FORBES:
Two Russian radio hosts were conducting live interviews with a female reporter in the occupied building of the Donetsk Oblast Administration. She mentions that the commander is standing next to her and may consent to an interview. He comes to the microphone and introduces himself as “Paramonov, Pavel Vladimorivich. When asked if he is from Donetsk, he answers: “Of course not, I am a resident of the city of Efremov of Tula oblast” (Tula is a Russian province). When asked what he is doing in Donetsk, he answers: “I am helping a brotherly nation to defend its rights.”
09. 06. 2014 | 20:17

Yosif K napsal(a):

Cituji Vratislava Ludvíka
--------------------------------------------------------------------------------

Ruský prezident Vladimir Putin pravil, že pro náhradu ruských dodávek plynu by Evropa potřebovala nejméně pět let. Je to kalkulace, nebo přání? Osobně si myslím, že spíše přání. Je totiž docela dobře možné, že se EU pod vlivem „mezinárodní energetické reality“ trošičku „vykašle“ na systém emisních povolenek, čímž umožní – byť za cenu nelepšícího se ovzduší – další provoz špinavých, ale funkčních uhelných elektráren.
Jsme toho svědky i nyní, kdy zelená energetika při omezení jaderných elektráren vyvolala uhelnou, nikoli plynovou výrobu elektřiny. Uhlaři zajásají, energetici jakbysmet – a potřeba ruského plynu bude klesat stejně rychle jako dnes ruské akcie na světových burzách.

Zdroj: http://ceskapozice.lidovky.cz/sankce-rusko-a-iran-aneb-jak-zasobovat-eu-plynem-f5r-/tema.aspx?c=A140601_222027_pozice-tema_lube
09. 06. 2014 | 20:19

Yosif K napsal(a):

Ukrajinské vydání časopisu Forbes mezitím napsalo, že proruské povstání už přišlo "sponzory separatistů" na nejméně čtvrt miliardy dolarů.
KONEC CITATU.

To se nedivím - útočit na letiště Doněck a na kasárny a vojenské základny kde útočící Rusové hynou po desítkách - to kvalifikovan personál nedělá zadarmo. 500 USD na den je minimální taxa, velící důstojnící berou určitě na den 1000USD. Dtto čečeni z balationu Vostok.

Pokud Rusko vydržuje podobně jako na Krymu i na východní Ukrajině 10 tisíc (až 25 tisíc) vysoce kvalifikovaných ozbrojenců specnaz tak to stojí MINIMÁLNĚ 5milionů USD na den a cca 150 milionů USD na měsíc. Spíše více než méně.

Představa že útok na Doněcké letiště provedla domobrana z místních ruských vágusů je zcela směšný. Z 35 padlých Rusů bylo 30 Rusů státních příslušníkiů Ruska tzv "bývalých specialistů Specnaz".

Putinuška na armádě nešetří.
09. 06. 2014 | 21:13

Petr Havelka napsal(a):

Konference o bezpečnosti a spolupráci v Evropě, jež byla zahájena
v Helsinkách 3. července 1973 a pokračovala v Ženevě od 18. září 1973 do
21. července 1975, byla ukončena v Helsinkách dne 1. srpna 1975 za účasti
vysokých představitelů Belgie, Bulharska, Československa, Dánska,
Finska, Francie, Irska, Islandu, Itálie, Jugoslávie, Kanady, Kypru,
Lichtenštejnska, Lucemburska, Maďarska, Malty, Monaka, Německé
demokratické republiky, Německé spolkové republiky1, Nizozemska,
Norska, Polska, Portugalska, Rakouska, Rumunska, Řecka, San Marina,
Velké Británie, Spojených států, Svaté stolice, Svazu sovětských
socialistických republik, Španělska, Švédska, Švýcarska a Turecka.

Ochrana lidských práv.

Zúčastěné státy budou respektovat lidská práva a základní svobody
včetně svobody smýšlení, svědomí, náboženství nebo přesvědčení pro
všechny, bez rozdílu rasy, pohlaví, jazyka nebo náboženství.
Budou podporovat a povzbuzovat účinné uplatňování občanských,
politických, hospodářských, sociálních, kulturních a jiných práv a svobod,
které všechny vyplývají z důstojnosti člověka a jsou nezbytné pro jeho
svobodný a plný rozvoj.

V tomto rámci budou zúčastněné státy uznávat a respektovat
svobodu jednotlivce vyznávat, jednotlivě nebo ve společenství s jinými,
náboženství či víru v souladu s jeho svědomím.
Zúčastněné státy, na jejichž území existují národnostní menšiny,
budou respektovat právo osob, které k takovým menšinám patří, na rovnost
před zákonem, poskytnou jim veškeré možnosti pro skutečné užívání
lidských práv a základních svobod a budou tímto způsobem chránit jejich
zákonné zájmy v této oblasti.

Zúčastněné státy uznávají všeobecný význam lidských práv a
základních svobod, jejichž respektování je podstatným činitelem míru,
spravedlnosti a blahobytu, kterých je zapotřebí k zajištění rozvoje
přátelských vztahů a spolupráce mezi nimi, jakož i mezi všemi státy.
Budou vždy respektovat tato práva a svobody ve svých vzájemných
vztazích a budou usilovat, jednotlivě i společně, jakož i ve spolupráci
s OSN, o jejich všestranné a účinné respektování.
Potvrzují právo jednotlivce znát svá práva a povinnosti v této oblasti
a postupovat podle nich.

V oblasti lidských práv a základních svobod budou zúčastněné státy
postupovat v souladu s cíli a zásadami Charty OSN a s Všeobecnou
deklarací lidských práv. Budou také plnit své závazky z mezinárodních
deklarací a dohod v této oblasti včetně závazků obsažených mezi jiným
v Mezinárodních paktech o lidských právech, pokud jsou jimi vázány.
09. 06. 2014 | 21:17

Petr Havelka napsal(a):

Pane Hořejší,

přes stromy nevidíte les.
09. 06. 2014 | 21:30

Divobyj napsal(a):

Havelka,

kolikpak nás, daňové poplatníky stojíte měsíčně vy,osobně?
09. 06. 2014 | 22:18

Mard napsal(a):

vaclavhorejsi napsal: Americane pokojne a mirumilovne premistili do Polska a Pobalti sve letectvo

Ano a Rusáci mírumilovně anektovali Krym v zájmu jeho oibyvatelstva :-) Zpátečníci a podvratné živly placené západními ideologickými centrálami, jako třeba příslušníci takzvaných krymských tatarů, je třeba pozavírat a postupně eliminovat. Takto se to určitě líbí komunistům a levičákům :-)
10. 06. 2014 | 01:12

Petr Havelka napsal(a):

Pane Divobyji,

Píšete: kolikpak nás, daňové poplatníky stojíte měsíčně vy,osobně?

to je hezké, že používáte "množné číslo" a se mnou nepočítáte. Nestojím nic a dokonce si troufnu tvrdit, hodně dávám a málo si beru. Vůbec mi to nevadí. Vlastně vadí, když ty moje daně rozkradou nějací chytráci a teď je pět hodin ráno a já jedu makat.
10. 06. 2014 | 05:01

Pepa Řepa napsal(a):

Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.
Říkala babička.
To už neplatí, nebo jo?

Já jenom žasnu, jak se armáda džendrtet přemístila-i se svými ředitelkami- na MPSV a za dohledu Potáty vymýšlí sociální bydlení a to tak, aby nevznikla ghetta.
Nastavují procesy a hlavně finanční toky.
Koblihář jenom zírá.Jeden byt pod milion developer nepostaví.
Z cizího krev neteče,
Sem tam do toho zamontují důchodce, aby to lépe znělo.Pro ty babičky z Vinohrad to určitě bude.

Tak Havelko
makat, makat, makat!
10. 06. 2014 | 06:25

Tomáš napsal(a):

Brzo dostanou naši romští občané příležitost ukázat svůj postoj k ČR,jejich příbuzní na Slovensku zklamou, ale stejně jim předvedou ukrajinští nacionálové co jsou zač.Bude to fičák p.Holomku až se budou se ukrajinské bandy probíjet přes stř. Evropu s cílem dostat se do USA a Kanady.Útvary nacionalistů ozbrojené a zkušené v boji.
10. 06. 2014 | 08:32

Divobyj napsal(a):

Petr Havelka

Děkuji za odpověď
Tedy- šťastnou cestu,úřad čeká!
10. 06. 2014 | 08:45

arnazach napsal(a):

Doplnění k mému 09. 06. 2014 | 12:41: Zjistil jsem si, co ten Drulák vlastně napsal, a musím říct: Ať jde .. k šípku!
10. 06. 2014 | 10:38

Přidat komentář napsal(a):

Holomek píše drulák je zcela mimo
Drulákové píšou, že holomci jsou stále mimo.
"Nepřehlédnutelné jsou paralely americko- české. Jak černošský, tak romský důraz na eufemismech, politické korektnosti, tuze tak na sensitivity - citlivosti, utraháklivosti, a z toho plynoucí děs z nařčení z rasismu, hříchu nejstrašnějšího.

Banda cikánských holomků přepadne, zmlátí, přizabije či zcela zabije samotinkého gádžu a český stát a media si netroufnou pravdivě to zhodnotit jako rasově motivovaný čin a zločin. Jejich kriminalita - od násilností po rozkrádání čehokoliv kovového - se rozplyne v nezřetelnosti. Velká Amerika poslouží velkým vzorem: i neutuchající vraždění ve vlastních řadách černošských gangů je policejně přikázáno etnicky nespecifikovat. Před pár dny (26.3.2014) v městě Louisville, stát Kentucky, horda černošských výrostků v odhadovaném počtu 200 se pustila do řádění, přepadání, všemožných násilností, avšak za pramalého zájmu politicky korektních medií.

Doba vyžaduje měřit tuze nestejným metrem. Příkladem poslouží Brusel se svými europokrytci hodnotícími stav české rasové harmonie. Též by rozhodně neprospěl zrod profesionálních Romů podle vzoru amerického podvodníka Ala Sharptona.

Má předpověď českého politického počasí: napřed dojde k jistotě zhoršení, zostření stiuace, z níž by se ale mohla vyklubat možnost rozumného vylepšení k vzájemnému prospěchu.

Vesměs jsem citoval zdroje hodně dávné. Uzavírám odhadem z minulého roku:

S ROMY SE NÁM NEŽIJE DOBŘE, MYSLÍ SI NEJVÍC LIDÍ ZA 15 LET. (MFDnes, 22.5.2013.)

Neoficiální stránky Oty Ulče

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-hodne-prejmenovana-mene-pozmenena-mensina-pfs-/p_spolecnost.aspx?c=A140608_205540_p_spolecnost_wag
10. 06. 2014 | 17:13

Petr Havelka napsal(a):

Pane Divobyji,

žádný úřad, soukromý sektor.
10. 06. 2014 | 20:36

Petr Havelka napsal(a):

Pane Pepo Řepo,

jojo, sociální bydlení. Kdyby alespoň měli nějakou reálnou představu. Plno řečí a nalejemdotohopeníze, nějak, samozřejmě.
10. 06. 2014 | 20:39

Petr Havelka napsal(a):

Už mi tu nikdo neodpovídá, takže Drulák: Úplně mimo :)
12. 06. 2014 | 20:59

Věra Vansová Náchod napsal(a):

Milan Jansa Falemo je exhibicionista - jestli víte, co to přesně znamená. On se rád odhaluje na veřejnosti
08. 07. 2014 | 14:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy