Válka státních zástupců: nebezpečný zástupný problém

26. 02. 2012 | 18:44
Přečteno 11232 krát
Válka státních zástupců nebo věty typu: odejít by měli všichni, které slyšíme v posledních dnech velmi často od politiků, fungují jen jako vypouštění kouřových clon, které mají zamaskovat podstatu, a sice válku o zachování současného dobře propracovaného korupčního systému, z kterého žijí politické strany, lobbisté a zřejmě i soudci a různí jiní státní úředníci, jak na to upozornila i poslední zpráva Bezpečnostní informační služby. Mezi soudci už dokonce prý koluje po Praze suma, kterou měl obdržet předseda senátu, jenž umožnil navrácení dr. Rampuly do funkce.

Ve skutečnosti s velkou pravděpodobností v České republice probíhá válka o obsazení nejen ministra spravedlnosti, ale i o obsazení tří uvolněných míst v Ústavním soudu. Kdyby to, co se trochu eufemisticky a nepřesně nazývá justiční mafie, mělo své lidi v této nejvyšší pojistce ústavnosti a na místě ministra spravedlnosti seděl člověk těmto lidem nakloněný, mohl by odvolat dr. Pavla Zemana, který přišel z Haagu a místními praktikami je zřejmě zděšen, takže se je snaží napravit. Nový ministr by ho totiž mohl - jak mu to umožňuje zákon - bez důvodů okamžitě odvolat a současný stav by se zase na dlouhou dobu zabetonoval. Ani nový zákon o státních zastupitelstvích by neprošel.

Pravda ale zároveň je, že za tuto situaci si do jisté míry může sám ministr spravedlnosti Pospíšil, když neodvolal po dvojím porušení zákona tehdejší nejvyšší státní zástupkyni dr. Renátu Veseckou a trochu se vzmužil, až když měl podporu v novém nevyšším státním zástupci dr. Zemanovi. Paní dr. Vesecká totiž v trestní věci proti Jiřímu Čunkovi zabránila jeho stíhání a celou věc předala z Přerova do Jihlavy, kde se stíhání zastavilo. Je samozřejmě snadné to zvenčí panu ministrovi vyčítat, protože si asi těžko dovedeme představit tlaky, které na něj ze strany pánů Topolánka, Dalíka a jejich spojenců byly vedeny. Jenže tato slabost dovolila vybudovat na nejrůznějších úrovních těsné napojení podnikatelů, politiků a justičních pracovníků, které nestandardní způsoby politické správy tolerují, a tím podporují vznik novodobé klanové společnosti. Situaci známe z přírody: I přemnožení kobylek či zajíců je schopné ohrozit celá velká území a boj s takto přemnoženými živočichy vyžaduje radikální řešení.

Jelikož jde ale u nás o lidské parazity, ti se pak logicky cítí být v ohrožení a jsou ochotní učinit skoro cokoliv i před zraky veřejnosti, ale tím se naštěstí vyzrazují: vystupují z úřední mlhoviny. Proto to, co se stalo na Vrchním státním zastupitelství v Praze i na Městském soudu v Praze, který byl i za této situace schopen vrátit vrchního státního zástupce do funkce, je v důsledku dobrá zpráva, protože jen se poodhalila tvář fungování systému a ve společnosti tento stav bude vzbuzovat větší a doufejme i razantnější odpor.

Věty o tom, že by měli ze státních zastupitelství odejít všichni, nebo že není možné dělit státní zástupce na dobré a špatné, to znamená (Marek Benda z ODS), že by měli odejít pánové Zeman i Rampula, jsou však nebezpečné: šlo by opět jen o zastírací manévr, protože v důsledku by to znamenalo jen posílení tzv. justiční mafie. Ministr Pospíšil by ztratil spojence a na Vrchním státním zastupitelství by zůstala hlavní postava této hry dr. Grygárek. Pak by už jen stačilo si doobsadit svými lidmi Ústavní soud, jak se o to pokouší prezident tím, že tam chce znovu se pokusit dosadit dr. Sváčka, a znetvořený systém by mohl nerušeně dál fungovat: občané by ho dál dotovali zvýšenými daněmi a stále většími cenami hlavně energií.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ghándí napsal(a):

celý ten spor nesleduju a nevím, o co v něm jde. ale to hysterické hýkaní pravdoláskové galerky je mi po čertech podezřelé. od dob televizního puče si na ně dávám velký pozor, co za svinárnu zase vymýšlejí.
26. 02. 2012 | 19:02

rk napsal(a):

Nejvíc se tady vždycky mlhově vypouští soudruh Hvížďala .
Má v tom jako bolševický student Politických studií v Moskvě ostatně praxi .
26. 02. 2012 | 19:04

prak napsal(a):

Kde jste byl pane Hvížďalo, když byl mafio-stromek ještě malý a šel by vytrhnout i s kořeny? Bránil jste pravdu a lásku? Nezačal tento stromek růst už za p. Havla? Váš pláč je pozdní pláč!
26. 02. 2012 | 19:06

Kanalnik napsal(a):

ghandi + rk ... bezte se provetrat, panove :)
26. 02. 2012 | 19:06

David napsal(a):

"... Jelikož jde ale u nás o lidské parazity, ti se pak logicky cítí být v ohrožení a jsou ochotní učinit skoro cokoliv i před zraky veřejnosti,

ale tím se naštěstí vyzrazují:

vystupují z úřední mlhoviny. Proto to, co se stalo na Vrchním státním zastupitelství v Praze i na Městském soudu v Praze, který byl i za této situace schopen vrátit vrchního státního zástupce do funkce,

je v důsledku dobrá zpráva,

protože jen se poodhalila tvář fungování systému a ve společnosti tento stav bude vzbuzovat větší

a doufejme i razantnější odpor...."

----

Naprostý souhlas !!!

Už je to naprosto jasné!

Není už na co čekat.

Rampula, tím co už udělal, se usvědčil sám, že patří mezi mafiány. Je už absolutně nedůvěryhodný a poškozuje tím i úřad, ve kterém pracuje.

Proto je třeba,

aby veřejnost a především i média se RAZANTNÍM způsobem postavily

za Zemana, Mečla a i Pospíšila,

a už tak definitivně zametly s těmi mafiány Rampulou a Grygárkem.
26. 02. 2012 | 19:11

mb napsal(a):

Mezi soudci už dokonce prý koluje po Praze suma, kterou měl obdržet předseda senátu, jenž umožnil navrácení dr. Rampuly do funkce.

pokud to není jedna paní povídala, tak by me zajímala ta suma ...
26. 02. 2012 | 19:34

dix napsal(a):

mb
Takový počet 0 neznáš , ještě by se ti to pletlo !
Koukej mazat do pelechu .
26. 02. 2012 | 19:43

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

ghándí
Teď jste se odkopal, viz vaše prohlášení, že tuto kauzu nesledujete a nevíte pořádně o co jde. Pak už se raději k ničemu nevyjadřujte, kdo nesleduje tak vážnou věc, jako je boj o elemsntární spravedlnost, neměl by mluvit do ničeho. Toto vás v mých očích jednou pro vždy diskvalifikuje a toto je taky má poslední reakce na vaše příspěvky.
26. 02. 2012 | 19:52

Holubář napsal(a):

To jsem z toho blázen.
Když myslím na českou justici, napadá mě brokovnice taky. Upilovaná.
26. 02. 2012 | 19:54

mb napsal(a):

dobrou noc dix ...
26. 02. 2012 | 20:01

Pozůstalý z Pchjongjangu napsal(a):

Pane Hvížďalo, kdy už konečně přestanete obtěžovat, s tou svou rádoby investigací naruby? Vy jste ani za těch x let prožitých na Západě evidentně vůbec nic nepochopil. Mentálně zůstáváte i nadále normalizačním žurnalistou plochého ducha i formátu. Užívejte si peníze utržené privatizací Mladé fronty (DNES), jejímž jste byl ústředním aktérem, máte jich ve štrozoku nepochybně nastřádáno pořád ještě dost - a uděláte lépe - pro sebe i pro nás.
26. 02. 2012 | 20:04

Repete napsal(a):

Rampula ...? .... až zčerná !!!!
26. 02. 2012 | 20:06

Jirka napsal(a):

Repete: Rampula ...? .... až zčerná !!!!
Ale, ale, Rampula je jen bezpáteřný, dobře placený pohunek. Nic víc. Zčernat by měli ti, co ho platí.
26. 02. 2012 | 20:14

ghándí napsal(a):

šašek z jihlavy,
vy tomu vážně věříte? vždyt to tak krásně zabalili a strčili vám to až pod nos. už se tady zase bojuje proti kmotrum......vždyt ta blbost z toho uplně sálá. ještě, že nebojujeme proti kulakum. zlá rampula zametá korupci ODS. tím ted krmí prostoduchý lid? dobrý.......
26. 02. 2012 | 20:33

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Pane Hvížďalo,
současnou situaci čtu stejně jako Vy. Je to neobyčejně nebezpečné, v případě setrvání pana Rampuly na místě st. zástupce se výrazně posílí již i tak panující stav bezpráví a zvůle. Mráz mi běhá po zádech dostat se v takovémhle bor.elu před soud.

Pana Bendu, modrý sliz, ani nepřipomínejte. Držím palce panu Pospíšilovi, kdybych věděl, jak pomoct ....

Ghándí, ty jsi neobyčejný os.l. Takový dlouhodobě konzistentní, jako doktor inženýr Klaus. A tvoji kompaněros totéž.
26. 02. 2012 | 20:36

... napsal(a):

Hlavní aktér čunkiády strážcem zákonnosti v ČR.

Vtip roku.
26. 02. 2012 | 20:43

Analytik napsal(a):

Česká mafie zaspala dobu!
K čemu válka o justici? V okamžiku, kdy už není co ukrást - a ten okamžik už tu byl - měli sbalit kufry a odletět do teplých krajů, kam na ně ani fungující spravedlnost nedosáhne! Že by byli jedinými rozumnými mafiány Krejčíř a Pitra?
Jen blázen může věřit tomu, že tu zůstane bez trestu až do přirozené smrti stářím i s majetkem, který natuneloval. Určitě začnou běžet mlýny, které je semelou dříve, než ty pověstné "boží"! Vlastně, už to záleží jen na nás.
26. 02. 2012 | 20:43

ujo napsal(a):

S autorem lze jen souhlasit.
Zajímavé je,že tentokrát není pro ČRo6.
Nechtěli ho - nebo ho tam autor nedal?
26. 02. 2012 | 20:47

ghándí napsal(a):

svatební a pohřební orchestr,
vždyt je to boj prohnilých proti prohnilým. kdepak by se vzal mezi tím vším ksindlem nějaký poctivý a nezkorumpovaný státní zástupce???? ha ha ha. ja tvrdím dlouhodobě, že vyřešit ty korupční kauzy čssd a ODS by se podařilo pouze, pokud bysme se na dva roky podřídili švycarske prokuratuře. jinak není šance. budte realista. tohle divadlo rampula-zeman je mi k smíchu.
26. 02. 2012 | 20:47

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

..napsale:
přečti si třetí odstavec zdola blogu, máš to tam napsané. Ftipe roku ....
26. 02. 2012 | 20:50

michal napsal(a):

Nemám dost informací, abych věděl, jestli je lumpem Rampula (a Grygárek) a čestným Zeman (Mečl a Pospíšil), ale jsou mi na celé situaci divné čtyři věci:

1) média, která unisono zatracují lumpa Rampulu

2) tatáž média, kde lze přečíst řadu dehonestujících článků, ale nelze se dobrat k jádru věci - CO ten Rampula a Grygárek KONKRÉTNĚ spáchali? Našel jsem jen průtahy. (linkne někdo nějaký souhrnný článek alespoň s argumenty, ne-li s důkazy?)

3) policajt Lessy, který si pochvaluje, jak mu státní zastupitelství šlo "za Mečla" na ruku

4) existence, v doprovodu Mečla potmě a amatérsky se plížící s báglem do Grygárkovy kanceláře, těsně předtím než bude Mečl zbaven pravomocí

Především 3) je varující.
26. 02. 2012 | 20:59

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

ghándí,
já nemám chuť specielně s tebou diskutovat, ale aspoň toto i pro tvoje spolumyslitele:

1) nahoře jako obvykle první číhající (placený?) diskutér napíšeš, že tuhle kauzu nesleduješ. Tak proč se sem montuješ?

2) "prohnilí proti prohnilým" .... nikdo z nás není anděl, ani já, ani ty, ani pan Pospíšil. Kouzlo inteligence spočívá v tom, vybrat si i ve složitém případě toho méně špatného, případně toho, kdo momentálně podlehl - viz blog. Prostě vzít v úvahu velké množství informací (mít ty informace čili zajímat se o dění je samozřejmý předpoklad). Kouzlo blbosti spočívá mimo jiné v tom, že hledá a najde extrémně jednoduché řešení i v případě, že jednoduché řešení neexistuje.

Kritické myšlení je pro někoho neobyčejně fajn samozřejmý koníček, pro jiného bolestivá záležitost, kterou nikdy nezvládne.

Adios.
26. 02. 2012 | 21:04

Analytik napsal(a):

Michal 20:59
Michale, omlová Vás, že jste tu 20 let nebyl.
Tuto zemi řídí mafie, která ji už celou rozkradla a Rampula je jedním z pilířů justice, která místo aby korupci stíhala, zametá výsledky policejního vyšetřování pod koberec. Proto Rampula všem mafiánům vyhovuje a všem, co nekradou, to vadí. Kontrolní otázka: Komu nejvíce vadí, aby se korupce konečně začala vyšetřovat a trestat?
26. 02. 2012 | 21:08

Václav Pokorný napsal(a):

Pane Bregoviči, čeho že je doktor pan Klaus? Matně si vzpomínám jak jej, asi před patnácti lety, v jednom diskusním televizním pořadu, spisovatel Ludvík Vaculík oslovil pane docente, a jak se na něho pan Klaus udiveně podíval, jakoby ten titul nevlastnil. A přitom asi ten titul doc. skutečně má.
26. 02. 2012 | 21:12

ghándí napsal(a):

svatební a pohřební orchestr
a proč se do te kauzy montuješ ty nebo hvíždala, když o ní víte uplne ale uplne a totální h...o??? to by mě zajímalo.
26. 02. 2012 | 21:13

michal napsal(a):

Analytiku,
to je přesně ono. Obviňování a dehonestace bez jediného argumentu či důkazu, to je právě to, co je mi podezřelé (a neříkám, že vím, na čí straně je pravda). Osobně jsem se s korupcí nesetkal, ani v jedné roli.

Namátkový příklad mediální manipulace je např. tato pasáž z článku (http://www.lidovky.cz/audit-na-rampulove-uradu-odhalil-pochybne-vydaje-f6h-/ln_domov.asp?c=A120221_104151_ln_domov_jkz):
cituji: "Úřad musí používat státní znak. Přesto si nechal vytvořit logo. Velký rozruch mezi žalobci vzbudilo i nové logo, jakýsi hradní erb, který si Rampula nechal za 24 tisíc vyhotovit."
Přitom své logo má např. i nejvyšší státní zastupitelství, http://tema.novinky.cz/nejvyssi-statni-zastupitelstvi, a jakmile tahle informace v článku chybí, působí - v téhle maličkosti - jako snaha najít jakýkoliv klacek na Rampulu.

Cui bono?
26. 02. 2012 | 21:14

sedlak napsal(a):

jakkoliv čekám co se z toho všeho vyvrbí, při hře na kladasy a záporáky, jedno je dost drsný, že na VSZ v Praze může náměstkovat totalitní prokurátor, a není možné ho sestřelit, no bodejť, když za pražské (s vlivem na celou republiku) nitky tahají bývalý veskláci a pasáci ;-(((( jenom lépe oblečení, vivat Medea Kultur a kluci od Myšáka, kde se upeklo tolik sviňáren, že je jednomu z toho špatně a dál tahají za nitky, aby neztratili vliv na zlaté slepice veřejné zakázky ...........zlatá slepice chudne a je třeba doškubat (přes kohokoliv) co jde ......jenom pro připomentí pár odkazů
http://zpravy.idnes.cz/grygarek-nerezignuje-s-lobbistou-se-styka-nejvyssi-zalobce-zaluje-1fe-/domaci.aspx?c=A111206_120640_domaci_js
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/boji-se-poslanec-laudat-janouska

ono to celé, bude zřejmě ještě mnohem drsnější, než si divák nemrava při největší fantazii dokáže představit ;-(((
26. 02. 2012 | 21:15

Eva napsal(a):

Mám pocit, že tady pomůže už jenom rozzuřený dav lidu, který jim ukáže, že tudy cesta nevede a že už máme jejich gaunerství dost. Tudíž jak už zde někdo napsal je to na nás, jak dlouho si to ještě necháme líbit.
26. 02. 2012 | 21:19

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

pane Pokorný,
já myslím, že ten titul je UnDr (doktor univerzální). Ten nemá nikdo jiný, protože je to titul nejvyšší. Tuhle o něj neúspěšně usiloval papež.
:-)
26. 02. 2012 | 21:21

volby napsal(a):

Všechno co víme, víme z médií. Víme jakou hodnověrnost tyto zprávy mají. Buďme proto opatrní ve svých soudech.
26. 02. 2012 | 21:22

michal napsal(a):

Sedláku,
díky za další materiál ke studiu. Požadovat rezignaci za "se ukázalo, že si Grygárek telefonoval s lobbistou Romanem Janouškem, v době, kdy měl na starost úsek trestního řízení a vrchní státní zastupitelství řešilo pět případů, které se vztahovaly k Janouškovi; zastupitelství nikdy neevidovalo žádné trestní řízení týkající se Romana Janouška, který také nikdy nebyl obviněn z trestného činu"
Tedy Janoušek nebyl účastníkem soudního řízení (pokud by byl, noviny by to napsaly a pak by se měl Grygárek prohlásit za podjatého, pokud s Janouškem má nějaké přátelské vztahy, teprve pokud ne, je na místě potrestání).

Telefonovat si s člověkem, který se zná s lidmi z probíhajícího řízení (a není v něm přímo zavzat), nespadá do definice podjatosti.

Další indicie, že se v celé situaci jedná o něco jiného, než pouhého lumpa Grygárka a spravedlivého Mečla.
26. 02. 2012 | 21:24

sedlak napsal(a):

michale, souhrn asi nikde nenajdete, ale třeba rozsudek, kterým Měsoud "smetl" důvody pro odvolání Rampuly vám pomůže k utvoření si dalšího kamínku do mozaiky http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-54835200-natlak-na-podrizenou-ne-tak-soud-smetl-hlavni-pospisiluv-trumf-proti-rampulovi
docelý blbý, když státní zástupce ztratí "tah na branku" po telefonátu nadřízeného, když řada kauz je medializována ale (zatím) výsledek žádný nebo ano? Je skutečně všechno v mezích zákona nebo je RAMPULA SKUTEČNÝ ZAMETAČ? Já osobně vím od lidí, kteří jsou slušní, že je zametač, ale uznávám, to pro vás nemusí být argument
26. 02. 2012 | 21:25

volby napsal(a):

Všechno co víme, víme z médií. Víme jakou hodnověrnost tyto zprávy mají. Buďme proto opatrní ve svých soudech.
26. 02. 2012 | 21:25

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Ghándí 21:13
vidím, že jsem tě dostal, že ?
:-) :-)
26. 02. 2012 | 21:26

michal napsal(a):

Evo,
máte jiné informace než z tisku, nebo jste členkou zfanatizovaného davu, který sedl na nějakou mediální vějičku?

Fascinuje mě, jak jsou někteří, včetně novinářů, s věcí rychle hotovi.
26. 02. 2012 | 21:27

český maloměšťák napsal(a):

Ano - jendááá Benda opět vplul se svou lodí o velké díře do modrých bažin..."když už, tak ať jdou od válu i ti, co čeří vodu"..../no - hlavně že o tom nepíše žádný traktát - jak víme, tak díky specifickému řádkování by měl rozsah i zážívnost Marxova Kapitálu/

Skutečně by bylo zajímavé vědět, jak to, že v této zemi lidé opakovaně s oblibou volí za své zástupce hloupé úchyly.
Já odpověď neznám.

Zeman asi nebude zrovna Silvie Contiová v kalhotách...ale zdá se ,že je snad imunní vůči nákaze zvané mafijní chronická celosezonní česká chřipka - proti níž dosud neexistují žádné kouzelné léčivé ampulky - k dispozici jsou jen zcela neúčinné rampulky.

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče ad ghándí
Bohužel se opět na vycházce prokousal pletivem. Naštěstí je očipován - chce to jen několik desítek minut trpělivosti - sanitka již vyjela.
26. 02. 2012 | 21:29

kolemjdoucí nezasvěcený, ale ne slepý napsal(a):

michale, kdo tě platí?
26. 02. 2012 | 21:30

Madison napsal(a):

Ghándí, vy jste placený agent ODS nebo jak si máme vysvětlovat
Vaše vstupy? Nejdřív píšete, ža kauzu nesledujete a pak se do všech strefujete že o tom nic nevědí (Vašimi slovy - víte h.ovno)
26. 02. 2012 | 21:31

michal napsal(a):

Sedláku,
"Vlastimil Rampula ji zaúkoloval: jestli soudce osvobodí manažery obžalované ze šestimiliardové defraudace v Investiční a poštovní bance (IPB), neodvolávejte se hned – ale až vám přijde rozsudek písemně."

To má být vše? Už jste někdy byl před soudem, prohrál a plánoval odvolání? Rozhodování v atmosféře rozjitřených emocí vs. rozhodování po klidném přečtení rozsudku.
Krom toho, proč nevěřit rozsudku soudu? Soudci byli také podplacení? Musí se státní zástupce snad vždy odvolat?

Velmi chabý důkaz pro cokoliv.
26. 02. 2012 | 21:32

michal napsal(a):

kolemjdoucí nezasvěcený, ale ne slepý,
začínám chápat, jak fungovala lidová hysterie v procesech v 50. letech. Kdokoliv, kdo se ozval proti "trendu", přiživovaného médii, byl podplacený agent, nebo zločinec. Přitom já se pídím pouze po důkazech.
Osobně neznám a nemám jakýkoliv vztah k ani jedné ze stran.
26. 02. 2012 | 21:35

sedlak napsal(a):

to volby, Všechno co víme, víme z médií. Víme jakou hodnověrnost tyto zprávy mají. Buďme proto opatrní ve svých soudech..........správný úsudek, jenže ono je to trochu hlubší, do médií je zhusta cíleně "vypuštěno", někdy se ale nějaký novinář vymkne kontrole a skutečně si vzpomene, proč žurnalistiku vlastně studoval a chtěl dělat a pak je na malér zaděláno, zvlášť pokud se tu cosi láme, a to se láme, buďte si jistý (á) už prasklo, že veverky jsou tah "podnikatelské" sféry (slušní podnikatelé omlouvám se vám), pražský magistrát si přerozděluje role (jestli to bude lepší blůh suď), lezou na povrch dříve ukrývané pras...., a to spuští dosud držené laviny, co z toho všeho nakonec opravdu vyleze možná netuší ani sami "režiséři"
26. 02. 2012 | 21:36

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

sedlak 21:25:
perfektně! zvlášť poslední věta.
Nic není jisté (jako ostatně vždycky v životě), ale pravděpodobnost je vysoká.

Když je něco černé jako gorila, řve to jako gorila, smrdí to jako gorila ... tak to JE téměř jistě gorila.

I když někteří to prohlásí za voňavého slavíka.
26. 02. 2012 | 21:37

Václav Pokorný napsal(a):

P.Bregoviči, díky za upřesnění, tedy ten pan Klaus, kdo by to řekl?
26. 02. 2012 | 21:40

michal napsal(a):

Jo a ještě, Sedláku, to že kauza dopadne zproštěním viny, není "výsledek žádný". To jen vy si pletete soud a spravedlnost s lynčem toho, kdo vypadá jako podezřelý.
26. 02. 2012 | 21:41

sedlak napsal(a):

michale, jestli jste chtěl důkaz, ode mne ho nemůžete dostat, to jste snad mohl vědět ;-))), aniž byste si vyžádal linky, o co Vám jde? O seznámení se se situací nebo s polemikou, kdo je zlý a kdo hodný? Pokud bych to věděl a hlavně měl zájem to ovlivňovat, nebudu to šířit tady, ale někde úplně jinde, to mi věřte. Já nezpochybňuji rozsudek, to jste si asi špatně vyložil. Ani netvrdím, že soudci byli podplaceni. Ani netvrdím, že se státní zástupce musí odvolávat, jen jsem Vám tento link dal, protože z něho vyplývá, že ačkoliv se před vynesením rozsudku SŽ po poradě rozhodl se případně ODVOLAT, přišel telefonát, že má počkat. Je tedy ona SZ nesvéprávná nebo snad nezkušená, aby musela čekat na písemný rozsudek? Ztratit tah na branku si já osobně vykládám, "tohle nemám chuť dělat, protože má práce je stejně zbytečné" a to by bylo, pokud to tak bylo v případě SZ dost na pováženou, tedy pokud to souvisí s jejím nadřízeným!!!
26. 02. 2012 | 21:46

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

"Je to už válka gangů, děsí se John situace na státním zastupitelství"

"Nikoli už válku státních zástupců, ale válku gangů připomíná podle šéfa Věcí veřejných Radka Johna současná situace okolo státních zastupitelství."
http://www.novinky.cz/domaci/260116-je-to-uz-valka-gangu-desi-se-john-situace-na-statnim-zastupitelstvi.html
26. 02. 2012 | 21:48

michal napsal(a):

Sedláku,
spíš než důkaz (ten těžko poskytnout přes internet) jsem chtěl nějaký argument. Mě především zaujala situace, kdy dav unisono nadává Rampulovi přes média, v blozích i pod články a vlastně nikdo nepíše PROČ.
Pokud jde o vámi linkovaný případ - od toho je vrchní státní zástupce vrchní, aby mohl doporučovat postup méně zkušeným kolegům. Emotivní odvolání bez přečtení rozsudku ve mě vzbuzuje spíše větší dojem "ovlivnění někým", než Rampulův telefonát. Krom toho, pokud by se Rampula domníval, že žaloba stojí na vodě (a to se domníval i městský soud), je zcela logické počkat si na oddůvodnění rozudku a věc vůbec znovu zvážit.

Přijde mi, že děláte z komára velblouda.
26. 02. 2012 | 21:55

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Michale,
piď se po důkazech.
Jak je možné se přesvědčit na výrocích soudů v tomto státě, pro výrok soudu nezřídka nejsou důkazy podstatné. Ani ve formě osobního svědectví, ani důkazy listinné, ani nahrávky audio ani video. Totéž pro státní zastupitelství, ještě ve větším měřítku. Takže bezpráví a zvůle.

O tom to je.
Viz UnDr, pro kterého také žádné tvrdé důkazy korupce neexistují. A nezviklá ho ani dvanáct miliard českých daňových poplatníků (mimo jiné z kapes Ghándího, Michala, rk...) na privátních kontech ve Švajcu. (dělá to zhruba tisícovku na každého z vás jen za tuto věc, pánové :-))

Takže není to o důkazech. Je to o schopnosti rozlišit, co je špatné a co dobré. Co je jakžtakž slušné a co je ultra špinavost.

K tomu je třeba to kritické myšlení a pak taky dobrá výchova a geny od rodičů.
26. 02. 2012 | 21:56

sedlak napsal(a):

michal
Jo a ještě, Sedláku, to že kauza dopadne zproštěním viny, není "výsledek žádný". To jen vy si pletete soud a spravedlnost s lynčem toho, kdo vypadá jako podezřelý. ........tak tato pasáž mne opravdu dostala ;-)))) máte asi rychlejší pero než myšlenky že? vyhovovalo by vám lépe, kdybych užíval nick blondýna?
26. 02. 2012 | 21:59

michal napsal(a):

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče,
"Jak je možné se přesvědčit na výrocích soudů v tomto státě, pro výrok soudu nezřídka nejsou důkazy podstatné" - máte nějaké argumenty na podporu tohoto tvrzení, nebo jde jen o štěk typu Goran Bregovic prej jednou zmlátil Kusturicu?

Těch 12GKč (máte na mysli MUS) je zatím předmětem soudního řízení ve Švýcarsku, vydržel bych do rozsudku.

Kritické myšlení nemůže stát na zbožných přáních, ale na reálných důkazech.
26. 02. 2012 | 22:04

Hans napsal(a):

Zasloužilý svazácký novinář Hvížďala zapomněl zmínit, že převedení případu ze Vsetína do Přerova bylo krajně dubiozní. Navíc v Přerově je už precedent - kriminalizace antikomunisty pana Hučína. Daný státní zástupce Obst měl podle Reportérů ČT jisté vazby na StB, takže křesťanský demokrat Čunek pro něj musel být jako červený hadr pro rozzuženého býka. Svazácký novinář Hvížďala ale samozřejmě žádné výhrady k StB nemá...
26. 02. 2012 | 22:05

sedlak napsal(a):

michal 26. 02. 2012 21:55 jaké emotivní odvolání bez přečtení rozsudku? děláte si ze mne legraci???? Asi ano a já blbec vám skočil na špek ;-)
26. 02. 2012 | 22:06

michal napsal(a):

Sedláku,
pochopil jsem váš výrok "řada kauz je medializována ale (zatím) výsledek žádný nebo ano?" jako kritiku například i oné kauzy IPB, kde výsledek (rozsudek) je, byť ne takový, jaký se vám "hodí".
26. 02. 2012 | 22:07

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

č. maloměšťák 21:29:
tak on se prokouše i pletivem? tak proto je tak vzteklý !!!

Je na volno na veřejném prostranství za posledním obývaným domem? no jasně, kde jinde jsme ..
Nešlo by tu sanitku pozdržet? angažuju nějakého myslivce s nabitou dvojkou :-)
26. 02. 2012 | 22:09

michal napsal(a):

GB: http://cs.wikipedia.org/wiki/Falacie, prosím přečtěte si zejména "argumentum ad hominem"
26. 02. 2012 | 22:14

sedlak napsal(a):

michale, Sedláku,
pochopil jsem váš výrok "řada kauz je medializována ale (zatím) výsledek žádný nebo ano?" jako kritiku například i oné kauzy IPB, kde výsledek (rozsudek) je, byť ne takový, jaký se vám "hodí"...... a který rozsudek máte na mysli? Pokud vím tak kauza IPB ještě před soudem nebyla nebo se pletu? Pro mne je tady už těch průserů tolik, že to ani nestíhám sledovat. PřipomeŇte mi, kdy byla před soudem kauza IPB
26. 02. 2012 | 22:19

eronmes said napsal(a):

Myslím tu kauzu linkovanou v Sedlák 26. 02. 2012 | 21:25, o níž se bavíme.
26. 02. 2012 | 22:22

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Michale,
od mě jsou to jen samé štěky. :-)
Švýcarsko: vydrž klidně do rozsudku, já ti nebráním.
Ale mě ta tisícovka z mojí kapsy vysloveně vadí až se.e, to tě ubezpečuju.

Zase jsem si naběhl, ani tady s Michalem to nemá smysl. No, pobavil jsem se trochu. Adios Michale.
26. 02. 2012 | 22:25

Analytik napsal(a):

Michal 21:14
To máte tak. Kdyby vám spadla na hlavu skála, taky byste žádal důkaz?
Málokdo z mafie je tak přitroublý, aby prásknul sám sebe, že krade. A aby se na světlo nedostaly relevantní policejní důkazy, od toho mají Rampulu.
Průtahy kolem MUS a netečnost k žádostem švýcarského soudu mluví samy za sebe.
Ale ten, kdo nechce slyšet, tak neslyší! Možná Vás čeká nejedno překvapení.
26. 02. 2012 | 22:38

sedlak napsal(a):

eronmes said nebo michale nebo kdo kolik ještě nicků? víte, kdybych byl vášnivým obdivovatelem Pospíšila, což nejsem, budu vám tu kouzlit na vaše "sladce naivní" manipulativní dotazy (na které si ale za mne sám odpovídáte) stejně "sladce naivní" odpovědi ;-)...ono už stačí, že tu podsouváte soudce Lynče i těm, kteří jaksi nelynčují a to vás řadí na jednu stranu sporu (hádejte kterou ;-))), kde já teprve čekám, abych zjistil (pokud se vůbec dočkám) qui bono ;-)
26. 02. 2012 | 23:02

sedlak napsal(a):

miclae : btw tiskovka pana Rampuly k oné tajemné návštěvě dvou osob v kanceláři pana Grygárka, kde zřejmě došlo ke klasické demontáži soudem povoleného odposlouchávacího zařízení, kdy zřejmě tiskovkou mohlo dojít k úniku dat při vyšetřování a tím k zřejmě narušení vyšetřování samotného, máte jaké informace? Nu podělte se o nějaký argument či link, dejte závdavkem ať jsem "halb und halb", když už u vás aspiruji na blondýnku, buďte šlechetný a zachraňte padlou duši ;-) tápající v mlze nespravedlnosti ......p.s. zcela jste přešel můj příspěvěk s Grygárkem anžto totáčovým prokurátorem (ale to asi není zásadní problém že ne ;-) nebo sand tisková chyba?
26. 02. 2012 | 23:21

ghándí napsal(a):

v tehle zemi se musí rázně skoncovat se soudcokracií. není možné, aby nějaký soudce kecal do rozhodnutí ministra vlády. těhletěch ceplo-halvovin se musíme zbavit.
26. 02. 2012 | 23:28

sedlak napsal(a):

ghándí 23:28 co to? máte na mysli rozsudek Městského soudu Praha, žalobu pana Rampuly na ministra spravedlnosti? no nevím, jestli zrovna tento soud je plný ceplo-halvovin pod vedením JUDR. Sváčka? Mimochodem nedeklaroval snad JUDr. Sváček, že soudy a soudnictví je prosto politických vlivů? tento týden v pořadu Hyde Park? myslíte, že osoba, jehohož kandidaturu na post ústavního soudce navrhl Klaus je ze skupiny ceplo-havlovské? tady někdo asi požil, a já to bohužel nebyl ;-( http://m.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/jan-svacek-kandidat-kmotru-i-soudce-velkeho-formatu...........
26. 02. 2012 | 23:46

ghándí napsal(a):

sedlak,
tak ted momentalně se jedná o soudce, který pravdoláskové galerce nevoní, tak se účelově postavili za ministra. mě jde ale o princip. vláda vládne, protože dostala mandát od voličů. mě připadne logický, že o personalních otázkách rozhoduje ministr, nikoliv soudce. justice není stát ve státě. to je právě ten extremistický ceplo-havlovský výklad nezávislosti soudní moci. např. vláda rozhodne o snížená platů soudcům a soud rozhodne, že je to neplatné. tomuhle opravdu nefandím.
27. 02. 2012 | 00:11

mjr Těrazky napsal(a):

Lud němože byť viacej hlúpy lebo je hlúpy aj tak privela .
A čo si predstavujetě pod takým slovom justícia v Čiesku ?
Dačo také ako bolo aj vo feudalízme v Uhorsku nazaj .
Baszom ás Kristusmarját !
27. 02. 2012 | 00:15

český maloměšťák napsal(a):

ad ghándí
ghándí napsal(a):
v tehle zemi se musí rázně skoncovat se soudcokracií. není možné, aby nějaký soudce kecal do rozhodnutí ministra vlády. těhletěch ceplo-halvovin se musíme zbavit.
26. 02. 2012 | 23:28
-----------------------------

Podobný názor měli i ministři nacistického Německa a sovětského Ruska. Či jinde. A věru že soudcové do rozhodnutí ministrů těchto vlád nekecali. Ideální ghándiovský stav.
Jak by se těch "ceplohavlovin" chtěl ghándí zbavit...raději nebudeme domýšlet, že....

Ostatně stejně si myslím, že za jeho bláboly stojí spíše lahev rumu a drogy, než rozum.

P.S. Soud může zrušit nejen rozhodnutí ministra, ale i zákony. Pokud jsou v rozporu s Ústavou.

Mimochodem státní zástupce a soudce vykonávají v justici sice funkce komplementární, avšak přeci jen trochu rozdílné.

Trocha osvěty pro podivného demokrata ghándího :

http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C4%9Blba_moci

„Soudci jsou při výkonu své funkce nezávislí. Jejich nestrannost nesmí nikdo ohrožovat."
Čl. 82 odst. 1 Ústavy České republiky

S parafrází jistého výroku, tedy " mladý komunista, dospělý liberál , starý fašista" se loučím.
27. 02. 2012 | 00:20

sedlak napsal(a):

ghándí: a co uděláte, až nebude vládnout vámi oblíbená strana? fofrem změníte názor, a budete chtít, aby do personálních otázek zasahoval soud a ne Vámi neoblíbená vláda? myslím, že jste si sám trochu naběhnul a nevíte jak z toho ;-)) krom toho, říká vám něco dělba moci - zákonodárná, soudní a výkonná - která je zakotvena v ústavě? SKUTEČNÁ dělba moci, která by měla odlišovat demokratické státy od totalitních?
27. 02. 2012 | 00:38

sedlak napsal(a):

ghándí, mimochodem, zaregistroval jste, že i na Slovensku mají lidi už dost "Goril" a "Sasanek"? Pravda slováci jsou víc horkokrevní než češi, ale kdo ví zda nám tady taky už náš hlavonožec nezačala třeba doutnat? Že by se po tom nesmělém volebním kroužkování osmělila další část národa? Ani bych se nedivil, trochu moc se lidem sahá do kapes pro tryskáče a baráky na Floridě a pod.
27. 02. 2012 | 00:58

er napsal(a):

tak se ghándí pochlub, kolik bereš jako současná hlava modrých jasánkovských diskutérů:))? neboj, závidět ti to nebudeme, jsou to těžce vydřené peníze:))
27. 02. 2012 | 01:09

Alberto napsal(a):

Obrázek, který svým čtenářům Moravia dává o Československu, není příliš lichotivý a kontrastuje s dnešními mýty o první republice jako ostrůvku demokracie, stability a spokojenosti ve frustrované a totalizující se Evropě.Ve svém prvním, turisticky zaměřeném článku Moravia líčí Prahu především jako smutné město, a to ne z klimatických důvodů, které dávají severským městům na rozdíl od těch italských méně jásavý vzhled, ale z důvodů, které by se měly hledat v její historii, historii českého lidu, která je jednou velkou řadou hrdinských a nešťastných činů, krvavých represí, bojů, a všimněme si, všech zaměřených na uchování národa, nikoli na jeho rozvíjení. Smutný je osud nacionalistického národa, který je nacionalistický ze zoufalství – je to jako příběh člověka, který si vždy sotva vydělal na holé živobytí. Možná tento dojem získávám tím, že nemluvím česky, ale v každém případě je to dojem, který jsem si odnesl ze svých toulek po tomto novém hlavním městě na mapě Evropy. A připojím, že krása Prahy podle mě vzniká právě z její klidné, nyní již usazené ponurosti“.„Zdá se, že Češi si jsou vědomi toho, že jejich historie, nazíraná nacionalisticky, je jedna z nejkontroverznějších vůbec. Abych uvedl příklad: Jiří z Poděbrad, v Čechách jediný český král, je považován českými historiky za veliký vzor, těmi německými za bezzásadového dobrodruha. Češi si uvědomují, že jejich jazyk je nově vytvořený a že jejich kultura stojí na vratkých základech. A jako ten, kdo nemá co ztratit, kdo může v budoucnu jen získat, vrhají se na modernitu, ať již přichází odkudkoli. Je to například jedna z mála zemí, v nichž se na výstřelky v taktikách parlamentního boje dívají takřka se zalíbením: Čech má ve volbách na výběr asi třicet stran, ale na rozdíl od Němce si na to nestěžuje. Jako ti, kdo jsou nováčky ve hře, Češi hledí zejména na pravidla: demokracie je zde adorována s drobet abstraktním, drobet nechápavým nadšením, které někdy svým způsobem připomíná italskou liberální mentalitu z éry krále Huberta.“zapomnělo se, že dobrá polovina této země, celé Slovensko a celá Podkarpatská Ukrajina, je obývána populací, která je jednou z nejzaostalejších a nejprimitivnějších v Evropě. V Praze se ale dívají přímo do Ameriky, tedy na onen americký ideál supercivilizované společnosti v oné vnějškové a praktické podobě, kterou všichni známe. Jako jinde, a možná ještě více než jinde, je skutečný vliv daleké Ameriky větší než vliv ochranitelské Francie nebo sousedního Německa. Zatímco by bylo třeba civilizovat slovenské venkovany, v Praze nemyslí na nic jiného než na dalekou a příliš rozumovou budoucnost.“
27. 02. 2012 | 04:48

anti politik napsal(a):

No, to autor objevil Ameriku bože. To jsou panečku nové objevné informace. Bloger jako vždy s křížkem po funuse. To je u Hvížďali dobrým zvykem, zablogovat když už je všem jasné o co jde, veřejnost s napětím čeká jestli vyhraje Klausova a ODS mafie nebo se konečně začne stát čistit od politického póvlu, tak se ozve konečně statečný Drozd a zabloguje! Vždyť o tomhle člověče tady mluvíme snad už pět let!! To je novinařina par exelence-s odpuštěním na hov..!
27. 02. 2012 | 06:05

B. napsal(a):

To Tě Karle při tom telefonátu, radícím se s Tebou, zda má být Havel prezidentem či ne, nenapadlo, co?
Jo, jo, válka státních zástupců je prevít jako vodní kámen.
Možná je to horší než podebraná pata.
27. 02. 2012 | 07:16

resl napsal(a):

Ztráta desítek miliard díky Romanovi a spol. s rozkradením plzeňské škodovky, padá na vrub Rampulovi a Kalouskovi. Oba mlčeli dokud se neobjevilo "žalování" ze Švýcarska. Kalousek je mazanější, tak prohlásil, že čeká na rozkaz Rampuly, zda se dělo něco nezákoného. Ten zas čekal na min. financí, zda mu nějaká koruna nechybí. Sváčkovi při opětovném vrácení Rampuly do fnkce nechybí nic. Jeho guru Klausovi taky ne.
Švýcaři si nejsou jisti, zda je v ČR vláda s Nečasem, při smyslech. Dále pokračuje dělání mrtvého brouka, tak se jednoduše zvýší daně a máme zase pár miliónů za pár let zpět, které obratem rozfofrují socani. A tak dokola, až poprosíme Rusko, nebo Německo, ať nás vezme pod křídla.
27. 02. 2012 | 07:54

irena napsal(a):

Nechapu proc mate vsichni potrebu kecat do toho jal spolu 2 vetve mafianu perou. Vsiçhni vime prdco co tam jde
27. 02. 2012 | 08:01

george napsal(a):

Podle mého je to celé o odvolání z FUNKCE, nikoliv propuštění z práce. Co to je za zákon, když nadřízený nemůže jen tak odvolat svého podřízeného z funkce a poslat ho dělat jinou práci v rámci rezortu (podniku atd) ? Potom zcela zbytečně nastanou situace, kdy si musí nadřízený hledat kličky a důvody (najít si hůl)a ještě si nebýt jistý, že mu to soud hodí zpátky jako nedostatečně zdůvodněné. Tihle všichni papaáši jsou vlastně neodvolatelní a přitom by někdy zasloužili zametat ulice. Podle mého by úplně stačilo k přesunu na jinou pozici jen to, že mu prostě jako nadřízený nevěřím a že mám přece právo pracovat s tím, kdo je naladěn na stejnou vlnu a ne mít v zády pátou kolonu. Ať se jdou všichni bodnout, nakonec budou odvolávat ministra!
27. 02. 2012 | 08:30

ld napsal(a):

Jak se ten soudce jmenoval a jaká částka byla míněna?
27. 02. 2012 | 09:02

vico napsal(a):

Celkem zajímává diskuze pod článkem mezi nicky Michal a Sedlák.

Já vpodstatě sdílím názor Michala. Rampula - to příjmení jako kdyby vymyslel Vladimír Vančura /Kuba Kubula a Kuba Kubikula/ anebo Václav Čtvrtek /např. Příhody strašidla Rampuly Rampampuly/.

Jsem názoru,že o diabolizaci Rampuly- průměrného panáka, který nikdy neměl dostat tak vysokou funkci, se postaraly média.

Ať se každý vrátí o desítky let zpátky, kdy pracovní kolektivy s pěnou u úst, žádaly exemplární potrestání. Střízlivost je na místě.

Nicméně je pravdou, že tak dlouho budeme někoho nazývat prasetem, až jednoho dne dotyčný zachrochtá.

Je nepochybné, že Rampula zachrochtal.

Bez ohledu na furiozní média by se měl každý v tuto chvíli postavit za NSZ Zemana a za všechny další státní zástupce,kteří se postaví na jeho stranu /Zemana a Mečla/.

Největším vředem na naší politické scéně je mafiánsko-klientelistická VV-ABL. Představa, že se ABL rukama Kateřiny Bathory-Peak zmocní Ministerstva spravedlnosti, je děsivá. Tito zplozenci mafiánského pražského předpeklí scházející se v pokoji pana Bárty se chystají na Spravedlnost. Zcela katastrofálně nemožný a prázdný John tu mluví o válce gangů a vyzývá ke steči za "vlast za ABL".

A tak není čas na právní kasuistiku. I když jde o fistulku pana Hvížďaly tak přesto - k pumpám! Padne-li NSZ Zeman, bude zle.
27. 02. 2012 | 09:02

Xaver napsal(a):

Autor napsal: "znetvořený systém "
Dobrá zpráva. I přesvědčený novinář konečně prokoukl.
27. 02. 2012 | 09:04

pisatel napsal(a):

prozatím fáze hnití!
Už 22 letý zasázený stromek přeludu košatí tak, že takový parazitismus se bude potírat navzájem, ale bez přilití pesticidu bude dlouho trvat. Bohužel košatý strom bude zasychat a kolem se množí další paraziti. Bez příchodu hladu se nevyjasní !
27. 02. 2012 | 09:18

Jana Pechová napsal(a):

vico
Vidím to hodně podobně.
Snad jednu poznámku: kdosi výše upozornil na to, jak si Lesy pochvaloval spolupráci s Mečlem (tedy upozornění vyšlo ve smyslu, že je to podezřelé, protože Lesy je policajt).
Nu, policajt to sice je, ale jeho šéfem je Kubice, a k tomu člověku lze mít snad jako k prvnímu ministrovi vnitra po hodně dlouhé době docela důvěru. Takže Kubice chce výsledky a k těm policie potřebuje seriózní spolupráci se státním zastupitelstvím. Na výroku Lesyho bych tak neviděla nic špatného, spíš ho vnímám jako jisté vodítko, na čí stranu se v kauze Rampula přiklonit.
27. 02. 2012 | 09:21

Petr napsal(a):

Vše je tak křišťálově čisté, že to ani křišťálově čistší být nemůže!
Tak proč něco měnit, že?
27. 02. 2012 | 09:27

Daňový poplatník napsal(a):

To Stejskal:
Z blogárny Aktuálně cz se pomalu stává líheň protirežimních názorů, a já navrhuji, aby názory hájící reálný kapitalismus, jakož i reálněnejlepšímožnou vládu byly v převaze nad kverulanty, neboť demokratický kapitalismus si rozvracet nedáme.
Špatně usínám, když nemůžu číst pohádky o světlých zítřcích,jak jsem byl zvyklý za Gustíka.
Mimochodem, jestli státní zastupitelství na jednotlivých úrovních nemý být prodlouženou rukou politickoekonomických mafií, tak fakt nevím, proč existuje.
27. 02. 2012 | 10:07

Radovan napsal(a):

To není válka státních zástupců to je válka ODS - P. Nečas proti odpůrcům jeho vlády a jsou to miliony občanů, kteří už mají dost neprofesionálního vládnutí této vlády a mají dost ODS, která dělá absolutně všechno proti občanům této republiky. Ovšem jen proti těm, co nekradou,netunelují, nelžou a jsou poctiví. Ti se jaksi nahodí "do krámu" této vládě, bohatým a darebákům. Moc toho vědí a nechějí se podílet na krachu této země, který určitě přijde, dokud tu bude vláda Nečase a budou vládnout mafie lobistů a mafie v justici.Národ má toho víc jak plné zuby a nikdo si to neuvědomuje ani intelektuálové. Češi nejsou hloupé ovce. Obyčejní občané pracují víc jak manažeři, ministři a ostaní VIP, ale mají platy tak velké jak podpory v nezaměstnanosti v Německu, Francii a jinde. Proč ?
Tohle jsme v roce 1989 nechtěli. Naši občané čtou, mají internety, a jsou velmi informovaní o všem, co se v naší zemí děje a je to hrozné.Naše krásná česká zem, brzy zahyně, pokud se nezastaví ekonomický i duševní marasmus, který v naší zemí narůstá a který je horší než před rokem 1989. Vláda a inteligence podceňují občany této země a právě tito občané vytvářejí hodnoty naší země. Kecy a papírování tuto zemi nezachrání.Postrádám názory naši inteligence, která není zblblá penězi, která by snahu našich občanů o pořádek v této zemi podpořila. Kde jsou ti Havlíčkové Borovští, kde jsou ty B. Němcové ? Herci zklamali úplně,za mrzký žold zapomněli, že základem státu je lid a ne zkorumpovaní politici.Tato země krvácí a elita národa to nevidí ??? A ani ta poctivá ??? "reCAPTACHU" neboj se opačných názorů,mazat,to není řešení ani svoboda projevu.
27. 02. 2012 | 10:37

Radovan napsal(a):

To není válka státních zástupců to je válka ODS - P. Nečas proti odpůrcům jeho vlády a jsou to miliony občanů, kteří už mají dost neprofesionálního vládnutí této vlády a mají dost ODS, která dělá absolutně všechno proti občanům této republiky. Ovšem jen proti těm, co nekradou,netunelují, nelžou a jsou poctiví. Ti se jaksi nahodí "do krámu" této vládě, bohatým a darebákům. Moc toho vědí a nechějí se podílet na krachu této země, který určitě přijde, dokud tu bude vláda Nečase a budou vládnout mafie lobistů a mafie v justici.Národ má toho víc jak plné zuby a nikdo si to neuvědomuje ani intelektuálové. Češi nejsou hloupé ovce. Obyčejní občané pracují víc jak manažeři, ministři a ostaní VIP, ale mají platy tak velké jak podpory v nezaměstnanosti v Německu, Francii a jinde. Proč ?
Tohle jsme v roce 1989 nechtěli. Naši občané čtou, mají internety, a jsou velmi informovaní o všem, co se v naší zemí děje a je to hrozné.Naše krásná česká zem, brzy zahyně, pokud se nezastaví ekonomický i duševní marasmus, který v naší zemí narůstá a který je horší než před rokem 1989. Vláda a inteligence podceňují občany této země a právě tito občané vytvářejí hodnoty naší země. Kecy a papírování tuto zemi nezachrání.Postrádám názory naši inteligence, která není zblblá penězi, která by snahu našich občanů o pořádek v této zemi podpořila. Kde jsou ti Havlíčkové Borovští, kde jsou ty B. Němcové ? Herci zklamali úplně,za mrzký žold zapomněli, že základem státu je lid a ne zkorumpovaní politici.Tato země krvácí a elita národa to nevidí ??? A ani ta poctivá ??? "reCAPTACHU" neboj se opačných názorů,mazat,to není řešení ani svoboda projevu.
27. 02. 2012 | 10:39

Michal Petr napsal(a):

Já naprosto souhlasím s panem Hvížďalou. Všechny reakce z ODS, tj. mlhavé výroky Nečase, prostřednictvím tiskového mluvčího, vyjádření Bendy, Béhma, Stanjury svědčí o tom, že Nečas s nějakým mlhavým zdůvodněním odvolá Pospíšila a případný nový ministr bude mít jako první úkol odvolat Zemana. Jestli to tak bude, ukážou nejbližší dny a potvrdí-li se to, pak ODS ztratí poslední důvěru zbytku společnosti v tom, že jí o korupci jde především. Jde, ale o to, aby v ní mohla pokračovat beztrestně. Snahy prezidenta v posledním roce stihnout ještě zásahy do Městského soudu a Nejvyššího soudu na následující celé funkční období jsou evidentní a pojistit si, aby své lidi měli všude.
27. 02. 2012 | 11:00

bim napsal(a):

Pane ministře Pospíšile, to je ten seznam, o který se to teď zrovna všechno hraje?

Nejvyšší soud ČR: předseda soudu Brožová Iva (GRU?), Podolka Karel (KGB?+GRU?), Hrabec František (KGB?+GRU?), Novotná Danuše (KGB?+GRU?), Pácal Jiří (KGB?+GRU?) ..., Vrchní soud Praha: předseda soudu Stibořík Vladimír (KGB?+GRU?), Bernard Stanislav (KGB?), Macek Jiří (KGB?), Čurda Jiří (KGB?), Kudějová Michaela (KGB?), Svobodová Ivona (KGB?), Vostrejšová Romana (KGB?+GRU?), Kubín Michal (GRU?), Havlovec Jindřich (GRU?), Slavíček Pavel (KGB?+GRU?), Žáková Naděžda (KGB?+GRU?), Javůrková Dagmar (KGB?+GRU?), Říhová Ludmila (KGB?+GRU?), Wohlmutová Vlasta (KGB?), Rozlivková Lyana (KGB?), Barančíková Gabriela (KGB?+GRU?), Lukáčová Milada (KGB?), Sekaninová Eva (KGB?+GRU?), Keményová Eva (KGB?+GRU?), Filingerová Milena (KGB?+GRU?), Kovařík Zdeněk (KGB?+GRU?), Riegrová Vladislava (GRU?), ..., Městský soud Praha: předseda soudu Sváček Jan (KGB?+GRU?), místopředseda soudu Vytiska Michal (KGB?), Jirsa Jaromír (KGB?+GRU?), Stamidisová Dagmar (KGB?+GRU?), Valehrach Martin (KGB?), Lobotková Jaroslava (KGB?+GRU?), Vladimír "Iljíč" Fučík (KGB?+GRU?), Karpíšková Irena (KGB?), Petráková Ludmila (KGB?+GRU?), Vildová Markéta (KGB?+GRU?), Vinklárková Lenka (KGB?), Musilová Zora (KGB?+GRU?), Javůrková Naděžda (KGB?+GRU?), Sýkorová Věra (KGB?+GRU?),Hubner Petr (KGB?+GRU?), Fridrich Michal (KGB?), Saralievová Irena (KGB?), Klimešová Ivana (KGB?+GRU?), Horáková Helena (KGB?), Čermínová Markéta (KGB?), Chvojová Blanka (KGB?), Hubáčková Iva (KGB?+GRU?), Hasalová Ivana (KGB?+GRU?), Fischer René (KGB?), Mentgergerová Ladislava (KGB?), ..., Obvodní soud Praha 1: předseda soudu Vávra Libor (KGB?+GRU?), Pešlová Andrea (GRU?), Penn Lucie Laura (KGB?+GRU?), Huňáčková Alena (GRU?), Sinevičová Maria (KGB?+GRU?), ..., Obvodní soud Praha 2 (rozhoduje o všech žalobách proti "našemu" rusko-českému Ministerstvu spravedlnosti za zločiny jemu podřízené rusko-české justice a je proto složeno z těch nejspolehlivějších soudců): předseda soudu Kratochvíl Ivan (KGB?+GRU?), Riedlbauch Pavel (KGB?+GRU?), Bičák Vít (KGB?+GRU?), Růžička Ondřej (KGB?+GRU?), Henzlová Šárka (GRU?), Vlach Pavel (GRU?), Hrehová Otília (KGB?), Vítková Lucie (KGB?+GRU?) ..., Obvodní soud Praha 4: předseda soudu Pokorná Jaroslava (KGB?), Rybářová Eva (KGB?), Novák Lubomír (KGB?), Holubová Jana (KGB?+GRU?), Hronová Jana (GRU?) ..., Krajský soud v Brně: Holeček Miloš (KGB?+GRU?), ..., Městský soud v Brně: Šťastná Hana (KGB?+GRU?), Kadrmas Ivo (KGB?+GRU?), Silnická Michaela (GRU?) a mnozí další.
27. 02. 2012 | 11:09

realita napsal(a):

michal napsal(a):
svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče,
"Jak je možné se přesvědčit na výrocích soudů v tomto státě, pro výrok soudu nezřídka nejsou důkazy podstatné" - máte nějaké argumenty na podporu tohoto tvrzení, nebo jde jen o štěk typu Goran Bregovic prej jednou zmlátil Kusturicu?

Těch 12GKč (máte na mysli MUS) je zatím předmětem soudního řízení ve Švýcarsku, vydržel bych do rozsudku.

Kritické myšlení nemůže stát na zbožných přáních, ale na reálných důkazech.
26. 02. 2012 | 22:04
---------------------------------------------------------------

Argument, že pro výrok soudu nezřídka nejsou důkazy podstatné a že nejde o štěk je možné se přesvědčit a hledat ve SPISECH.
Jde o výroky soudů v tomto státě OBECNĚ.
Sám si odpovídáte zcela správně. Na zbožných přáních by nemělo spočívat vůbec nic, toliko na reálných důkazech.
27. 02. 2012 | 11:18

rejpal napsal(a):

Michal Petr
Neztrátí. U kriticky myslících lidí ji ztratila už dávno. Těm, co jí volí, to nevadí. A je jich hafo
27. 02. 2012 | 11:18

Sofi napsal(a):

Je to všechno nad slunce jasné, poskytli jsme té bandě příliš mnoho času k jejím zločinům a její příslušníci už jsou tak zpovykaní, že si neberou servítky a kašlou na nás. Vše to začíná u Klause, který se od samého začátku všemožně snaží vyčistit politickou scénu od slušných lidí a jak je vidět, daří se mu to! Ptám se, to jsou v této zemi všichni tak blbí, že si to nechají líbit? I těm nejjednodušším by snad mohlo vadit o kolik miliard už nás ta verbež připravila. Pod slušným vedením bychom mohli patřit k nejbohatším zemím Evropy. Neustále se dozvídáme, kde se ještě bude škrtat, ale zatím se nám nedostalo od mafiánů ujištění, že přestanou krást. Dokud nebudou všichni ve vězení na mnoho let, tak se nic nezmění! A protože i poslední dění tomu nenasvědčuje, spíše naopak, tak to, sakra, budeme muset zařídit sami!!!
27. 02. 2012 | 11:19

milka napsal(a):

Teda pane HvížĎalo, Vy snad žijete na Marsu. Copak si myslíte, že válka státních zástupců je zástupný problém, aby se zamaskovaly nějaké důležitější problémy, jak píšete? To snad ani nemůžete myslet vážně, to byste radši měl jít do penze. Rampula je spojen se spoustou žhavých jmen, kandidátů na basu a jemu se dnes v celé Praze přezdívá vrchní státní zametač (právě těch žhavých kauz a kandidátů na basu, to je vysvětlení pro Vás, jinak tomu rozumí všichni). Státní zastupitelství je klíč ke všem kauzám, k tomu, jestli se vůbec kdy rozpletou či nikoliv. Je už dávno jasné a známé, jakým způsobem prorostla mafie různých oborů a kvalit mezi soudce a státní zástupce a politické strany a ministerstva a magistáty a místní úřady a občas vlezla i do policie atd. a Ti pak zase všichni vzájemně pěkně mezi sebe. Všichni to vědí, jen Vy si myslíte, že snad jde o "cosi" jiného. Už radši nic nepište, jak je vidět, tak už na to nemáte.
27. 02. 2012 | 11:43

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

bim
Nejste náhodou Petr Cibulka?
27. 02. 2012 | 12:27

bim napsal(a):

V tom případě vy musíte být Česnek. A kterýsi tu další snáď i Petržél. Zelí by nebylo?
27. 02. 2012 | 12:32

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Obrázek pod blogy s hlavičkou zdraví - omyly v sexu. Takhle si asi Rampula s Grygárkem přestavují exekuci zvanou derež. Ve skutečnosti to bude jako za Jánošíka, ovšem až ho gorila ze Slovenska uvolní.
27. 02. 2012 | 12:33

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

bim
-bam, bim-bam, to přichází jezevec z Vysočiny zvaný Bimbo. S typickou pěnou u úst šíří bludy.
27. 02. 2012 | 12:37

Kory45 napsal(a):

Půvabné je, když problém řeší předseda ústěvněprávního výboru sněmovny Marek Benda, podvodník z plzeňských práv , dnes JUDr./ nezáleží na tom, zda titul převzal či nepřevzal, obhajobou rigorozní práce se JUDrem stal /. V běžné civilizaci by podobný podvodník zalezl 100 metrů pod zem, on je ale de facto jeden z nejvyšších " právníků " v zemi - svatá prostoto !!
27. 02. 2012 | 13:47

Vlado napsal(a):

Napsal jste to se znalostí problematiky a zřejmě s dostatkem informací. Alespoň tak soudím z Vaší úvahy p.Hvížďalo.
Co víc může národu vypovídat o stavu justice,když dochází k otevřenému boji mezi nejvyššími státními úředníky?
Je tu útočeno na ministra spravedlnosti za pomoci soudní stolice!
Po dvaadvaceti létech budování kapitalismu je zněvěrohodněno
tvrzení vládních činitelů, že se nalézáme v právním státě!
Kdepak denní praxe při privatizaci, krupci je úkazem mafiánských praktik prorostlých do státní sféry.
O to my staří byli ošizeny celých 40 let o takovéto nepředstavitelné řízení státu. Měli jsme klid na práci a to
dodávám bez ironie!!! Dnes je naše práce neuznávána. Kdyby té nebylo nebylo by co privatizovat. Už slyším ty neználky, že jsme
započali na ukradeným. Museli by vidět ti neumětelové jak ta země po válce vypadala. Je pravda, že ty zadlužené firmy, mlýny, statky si za války pomohli a mnohé byly protektorátními penězi
odluženy.Co bylo ukradeno mohlo být vráceno. Po privatizaci však néééé!
27. 02. 2012 | 14:01

Honza napsal(a):

Překvapuje mě, že asi nejen autor ale ani většina diskutujících se od pátku nedívala na televizi.
Jak může někdo přejít zásadí vyjádření v nějaké struktuře někoho něčeho nejvyššího, že když někdo ukáže do televize, jak ve čtvrt na deset večer jdou fízlové do nějaké kanceláře s batohem na zádaech asi něco scanovat (batoh vypadal přesně tak na nootebook a scaner), tak je to vyzrazení státního tajemství. To jako to největší státní tajemství je to, že nějací fízlové takto v noci chodí někam bývalým prokurátorům něco kopírovat, anebo je tím největším tajemstvím to, že jsou tak blbí, že nejsou schopni alespoň (s pomocí uklízečky) zakrýt hadrem kameru?
Nepřipadá vám to, milý autore článku a bojovníku proti totalitním způsobům práce StB, že dotyční fízlové, co se nechali nafilmovat na státním zastupetelství, jsou ještě blbejší než bývalí StBáci z boje proti vnitřnímu nepříteli? (A to byli prokazatelně ti nejblbější policajti, protože je nemohli nechat dělat ani pochůzkáře, neboť kvůli obyčejným lidé na ulici by je brzy kvůli jejich stížnostem museli degradovat. Lidé z boje s vnitřním nepřítelem totiž stačili jen na ožralé a zaslepené disidenty.)
Anebo někdo víte, v čem hlavně spočívalo odhalení onoho státního tajemství, jak vykládal už v pátek jeden nezkušený státní zástupce. Kdyby byl alespoň o trochu starší, tak by si pamatoval aféru s odstarněním ministar vnitra Baráka za totality. A pak při odvolávání Novotného ony skazky, jako ho Novotný na Ústředním výboru osobně šel zatknout. - Možná by Pospíšil se Zemanem takhle mohli jít osobně zatýkat Rampulu, Konečně v naší historii už to jeden blbec dělal, tedy nic nového. - Ale ono se tohle asi na přednáškách z práv nikde neprobírá. Proto nikoho ani nenapadne, jak byl Zeman směšný při svém obviňování. Inu pod vedením blbého mládí vpřed k novým demokratickým zítřkům.
27. 02. 2012 | 14:03

babočka napsal(a):

Rozhodující je co bylo v tom ruksaku. Jistě usvědčující materiály, které se teď zničí nebo zfalšují aby třeba nepadla vláda. Jinak si nedovedu vysvětlit sebejistotu pana Rampuly.
Pan Nečas to má těžké nejen s Markem Bendou. Komunisti měli pokaždé ve svých řadách odvážné členy, kteří se proti svým pohlavárům dovedli postavit. Členská základna ODS jsou jako stádo ovcí, a nedovedou si ve svých řadách udělat pořádek.
27. 02. 2012 | 14:19

ghándí napsal(a):

sedlák,
právě ted vládne mnou neoblíbená strana. jsem proti soudcokracii, at vládne kdokoliv. vubec nerozlišuju mezi zemanem a rampulou. že soud navrací do funkcí odvolané státní zaměstnance, nebo že soud rozhoduje o něčí výplatě, to pavažuju za konec demokracie a začátek ceplohavlocie. to je návrat před rok 89.
27. 02. 2012 | 15:02

Maraton napsal(a):

Hlavně si všichni pamatujte co tu píšete.A vzpomeňte si na to až budou VOLBY. Jedině tak se něco může změnit.Sami neodejdou ale do voleb ještě udělají hodně zla.
27. 02. 2012 | 16:12

S.Š. napsal(a):

ghándí :
"ceplohavlocie. to je návrat před rok 89" ? Co mají s rozsudkem společného Cepl a Havel ? Myslíte, že by rozhodnutí pražského městského soudu či návratu před r. 89 aplaudovali, případně se na něm spolupodíleli nebo co vlastně ? Nepište bludy, prosím.
27. 02. 2012 | 16:48

antoninovy napsal(a):

Ad Maraton

bezva, půjdeme všichni, skoro manifestačně k volbám, ale co je to něčemu, když ten vrcholový sečítací ouřad udělá chybu, chybičku, nedej Pán Bůh, aby se nějaký falešný, opravdu falešný prográmek do systému vloudil.

Už jsem to zde asi uvedl, že jsem se jednou Jirky Dienstbiera zeptal, zda jsou procesy zpracovávání výsledků voleb kosher, odpověděl jednoznačně - nejsou.

Hm, takže, co s tím, asi bychom měli tyto věci postavit, nastavit jinak, jinak se budeme pořád točit v tom jednom, ďábelském kruhu, asi. Nevím.

Zdravím

an
27. 02. 2012 | 16:51

ghándí napsal(a):

s.š.
já píšu o ceplohavlicii obecně jako o společnosti řízené soudy. odstrašují případ je neodvolatelná soudružka brožová.
27. 02. 2012 | 17:15

antoninovy napsal(a):

S. Š.

Pardon, nepozdravil jsem Vás zde.

Ten nick - Ghándhi, to je silná urážka oné velké postavy našich dějin.

Tento zde fungoval jako HOVEN, a toto si dovolil nyní.

Libore, co s tím ? Asi taky nevíš, že. To samé s bývalým Rumcajsem, který chodí na tenis, stal z něho Kuchař, chudáci kuchaři, no, to ti menažeři jisté partaje jsou nuceni sahat po takových ubožácích, aby se pokoušeli vyvažovat zdejší diskuse ?

an
27. 02. 2012 | 17:16

Glosator napsal(a):

Milý český maloměšťáku,
pokud "soudcokracie" např. 10 let zdržuje dálniční spojení Prahy s Ústím nad Labem, je to IDEÁLNÍ situace pro to, aby se objevil "spasitel," který slíbí, že s tou absoulutně neschopnou demokratickou žvanírnou skoncuje.
Soudy mají jednu obrovskou nevýhodu, a to je ČAS. Proto v armádě rozhoduje jeden na svou odpovědnost. Protože rozhodnutí se musí vydat dostatečně rychle, pak už by byla bitva prohraná.
On i ten "útěk před právníky" byl do velké míry obhajitelný, podniky, o které probíhaly mnohaleté soudy často už pak nikdo neřídil a než soud rozhodl, podnik zkrachoval.
27. 02. 2012 | 17:32

S.Š. napsal(a):

ghándí : Aha, tak to jste měl napsat SOUDCOKRACIE, by bych hned doma ! :-)) Tím jste nicméně nevysvětlil, co s ní má (měli) společného Havel a Cepl, to je ale jedno ... :-) A co s paní Brožovou jste také nenapsal. Nic kloudného z Vás ale asi nedostanu, tak jako bych se na nic neptala, co říkáte ?

Pane Nový, také zdravím. Na rozumy tohoto typu se nemá reagovat, někdy je to ale do nebe volající, a tak slabší povahy holt někdy nevydrží, kaju se ... :-)
27. 02. 2012 | 18:27

sedlak napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=734933............tihle kluci jsou mi čím dál tím víc sympatičtí, pro politiku jsou asi tak trochu neřízená střela, ale zřejmě budou mít nezastupitelnou roli ve společnosti tak trochu čističů a zdravých provokaterů......uvidíme, uvidíme
27. 02. 2012 | 18:32

ghándí napsal(a):

s.š.
mě se výraz ceplohavlocie líbí, protože jsem ho vymyslel. cepl i havel, budiž jim lehká země, neustále hledali odklon od zastupitelské demokracie a od rozhodování na základě voleb. nazávislost soudní moci byla pro ně skvělá záminka. soudcokracie je jenom jedna z podob ceplohavlocie. jakkoliv je mi pan sváček sympatický, tak si myslím, že soudce nemá vstupovat mezi ministra a voliče. ministr nese politickou zodpovědnost za resort a podle meho nazoru by měl mit pravomoc odvolat statního žalobce. žalobce nestranně nesoudí, ale zastupuje ve sporech stát.
27. 02. 2012 | 18:37

sedlak napsal(a):

ghándí, i dnes mám pocit, že jste požil ;-))), podělte se, co to bylo..... vám leží v žaludku konkrétní lidé, které tu jmenujete, tak to nebalte do pláštíku soudcokracie, že jste tedy nejmenoval i jiné, že vás napadlo zrovínka spojení JUDr Cepl, JUDr Brožová a president Havel, jakápak to náhodička ;-))))
27. 02. 2012 | 18:39

jar napsal(a):

Dnes na čro 6 jste měl výborný komentář, pane Hvížďalo..!!
A důležitý akcent na zřejmý význam těch nešetření kauz - čím dál víc se tvaruje hydra financování partají.. Něco, s čím asi těžko něco chtějí udělat ti tvrdí kluci, jako je Nečas atd.
Před Vaším komentářem byla tiskovka ODS - pokud jste ji neviděl, tak si ji nenechte ujít ze záznamu : je to útrpný pohled na ministra Pospíšila, který se ostýchá nebo bojí mluvit když je novináři tázán. Zřejmě důsledek "kapek", které dostal. Mimochodem na tiskovce mluvili předseda a d. o všem možném, jen ne o zastupitelské kaši. Dotazy novinářů byly - jak jinak - téměř jen k tomu tématu. Je to trapas a tím spíš je nutno nedat pokoj a odkrývat a žádat konec toho "systémového" sání, které šmahem ničí vše "úsporné"....(nemluvě o mnohém dalším).

jar
27. 02. 2012 | 19:14

ghándí napsal(a):

sedlík,
v žaludku mi neleží nikdo. proč by se nemohli cepl s havlem mýlit a proč bych o tom nemohl napsat? všiměte si ale postoje pravdoláskové galerky. najednou soudcokracii neuznávají, protože rozhodoval soudce, kterého klaus navrhnul do US. takže to dle meho nazoru přesně vystihuje podstatu ceplohavlocie - vláda nevolených soudců ano , ale jenom těch zpřátelených. zajímavé že? a proto píšu v souvislosti s ceplohavlocií o navratu před rok 89.
27. 02. 2012 | 19:25

vlk napsal(a):

Pan Hvížďala napsal blog krátký, výživný a musím přiznat, že košatý. Košatější , než jaký jsem k snad, téže, věci napsal já. Zpravidla tomu bývá naopak. Širší záběr mívám já.
Nicméně , já jsme tam dal trošku jiný pohled než on. A také potěším voroshilova, pokud sem přijde. Použil jsem jej jako klasika a citoval jako klasika. To se mu nejspíš v životě ještě nestalo.
K nalezení je to zde:
http://vlkovo.bloguje.cz/921235-myslis-ze-byt-gangsterem-je-snadne.php
27. 02. 2012 | 19:45

český maloměšťák napsal(a):

ghándí
A to, že je ministr současně i poslancem - to vám nevadí ?

Hezký den.
27. 02. 2012 | 20:06

ghándí napsal(a):

český maloměšták,
ne , to vubec ne, vláda předkládá většinu zákonů, takže poslanec má potom výhodu v tom, že i někdy ví o čem hlasuje. vláda s parlamentem žije, je v neustálem kontaktu. vadí mě když je někdo hejtman a poslanec. to už bych nazval vyžírkou a čuňárnou. nepřekvapuje mě, že je to zrovna doktor rath, morální invalida.
27. 02. 2012 | 20:19

sedlak napsal(a):

ghándí, vy sám tvrdíte, něco o postojích pravdoláskovské galerky (už samo o sobě z výrazu galerka, který má v českém jazyku výraz pejorativní, je jasný váš názor) je to tedy zcela nepochybně míněno urážlivě vůči nějaké skupině, mnohokrát jsem také tak byl nazýván, když jsem oponoval jinému názoru, je mi tedy celkem dost jasné, že i kdyby nepřítel nebyl, musí se vymyslet, trochu chorobné jako Adam B. Bartoš, a k té vaší soudcokracii, píšete ....."najednou soudcokracii neuznávají, protože rozhodoval soudce, kterého klaus navrhnul do US. takže to dle meho nazoru přesně vystihuje podstatu ceplohavlocie" .... já nevím, ale opravdu nevím, zda současný senát, který nedoporučil jmenování JUDr. Sváčka můžete pokláddat zrovna za pravdoláskaře, to je ale ošklivá, ale opravdu ošklivá hra se slovíčky .........myslím, že vážně nemá smysl na vás reagovat, jenom vám dám odkaz a odpovězte si sám, kdo například z ÚS je "koněm" ceplo-havlovské kliky....
http://www.concourt.cz/clanek/687
http://www.denikpolitika.cz/instituce/senat-parlamentu-cr/slozeni?datum=03.12.2002
27. 02. 2012 | 20:58

Jouda napsal(a):

Myslím, že Pospíšilovi se podařila za celá léta jediná věc, a to oblbnout část národa, která mu velmi naivně věří jak je čistý a pracovitý, přitom za jeho šéfování se odehrály ty největší korupční aféry(Vondrovo Promopro, Čuněk, vydírání Pohanky a Melčáka atd) které se nestali za jeho předchůdců, kteří zdaleka nebyli tak "pracovití". Veřejně se ptám, kde byl pan Mirek Dušín justice, když tu frčeli pandůři, gripeni, Dalíci a spol. Spal na Marsu?
27. 02. 2012 | 21:17

ghándí napsal(a):

sedlak,
socbolševici už nezvolí žadneho soudce US navrženého klausem. sváček to odskákal. ale o sváčka vubec nešlo. socbolševik dostal ve volbách napráskáno a US je to poslední, co mají. chytají se každeho stébla. pravdoláskaře považuju za legrační pomatenou sektu. oni to snad ani nemyslí vážně.
27. 02. 2012 | 21:20

Veronika napsal(a):

to je zase nablito v álejích
na základě krindů pindů z meedyjí :-)))

Mážnák nebo..Mažnák? :-)
27. 02. 2012 | 21:40

jura napsal(a):

100 % souhlas s panem autorem.
27. 02. 2012 | 21:53

Gustav Kresta napsal(a):

Nečas se dneska dopustil velké chyby (možná osoudvé), resp. veřejně přiznal kým a čím skutečně je, když se v této věci nepostavil jednoznačně za svého ministra spravedlnosti, když nezaujal svůj jednoznačný politický postoj z hlediska závažně zjevných náznaků justičního mafiánství, jakožto destrukce demokratických mechanismů v zemi. Boj s korupcí a mafiánstvím je především politickým, vysoce společensky závažným tématem, a nikoliv právnickým. Své předvolební sliby k této problematice dával přece jako kandidát na politickou funkci a ne jako mluvčí nějakého právníka. Jesliže sám cítí a dá veřejně najevo, že na zaujetí odpovídajícího politického postoje nemá sílu, pak je nejvyšší čas, aby z postu odešel, protože pokud se ještě sám neztrapnil, tak si může být jist, že bude díky svému počinání ztrapněn. A zastávat premiérskou funkci co by trapný pajác? Problém je i v tom,jakými lidmi se obklopil. Ti všichni mu také nějak radí, ale je vidět že neradí moudře. Koneckonců ani nemají důvod. POdívejme se jen na to Politbyro ODS. Vždyť co se dá od téhle sešlosti (mj. Drobil, Vondra atd.) očekávat?
27. 02. 2012 | 21:57

peterka napsal(a):

ghándí, už jsi tady nějak dlouho? Co se děje, že by už o knedlíky nebyl žádný zájem... Teď už tomu rozumím, že se oba dáváte na placenou debatu...
A máš tedy jen jednu, nebo opravdu dvě exekuce?
27. 02. 2012 | 22:12

český maloměšťák napsal(a):

ghándí
Vám nevadí, že vláda navrhne zákon a ten odhlasuje člen vlády ?
Vám nevadí, že není oddělena moc výkonná od zákonodárné ?
Ale vadí vám oddělení moci soudní od výkonné ?

Nejste náhodou komunista či fašista ? Nebo příznivce Putina ?
27. 02. 2012 | 22:39

Ubb napsal(a):

bim
A všichni ti dobří lidé prodělali výcvik Specnaz?

Kory45
Léta jsme měli šéfem legislativy osobu, která doktorský titul z práv používala podvodně.
Vpodstatě všechny privatizační zločiny on a jeho partaj zakryli.
Pokud je rovnou rukama V. Dlouhého neřídili.
Dnes je dotyčný "elitním" advokátem, jestli mě paměť neklame.
Co byste chtěl po chudáčkovi Marku Bendovi, který by, jednou vyhozen ze sněmovny, musel přijít na dobročinnou podporu?

antoninovy
Pakli u zpracování volebních výsledků dle zesnulého nejsou používány předepsané nože, měli by občanští společníci navrhovat, aby byla ustavena mezinárodní komis ze zástupců nezaujatých států (Zimbabwe, Myanmar, Venezuela), která to po zdejších nečistých přepočítá. Růčo.
Hyn sa huvidí.

Karel Hvížďala
Možná jsem se mýlil a ještě jste pořád schopný napsat kus textu k věci.
Jako vždy mě to ale nutká pátrat po motivech, uvidíme.

mjr. Terazky
Baszom ás Kristusmarját ! Teď to konečně vidím v plném znění. Lidi, co pamatovali Franze Josefa, říkávali "basama s fousama".
Jako moje babička, volyňská Češka, říkala "šop tfuj", což byla zkrácená verze květnatého "job tvoju mať, cara žida mať!"
Podobně mezi válkami slečinky říkaly "ježkovy voči!"
Dneska slečinky říkají "pi.o z ryby!" a já, nejsa schopen se česky k obecnému stavu věcí vyjádřit si pod fousy uplivávám "shit!".
27. 02. 2012 | 22:45

sedlak napsal(a):

ghándí: fakt jste legrační, jak se odkopáváte ;-)))) řada lidí i v té modrotenisovoraketové Praze je naštváno (věřte, že vím o čem mluvím, když tu žiju, různé občanské iniciativity proti těm sr.... na různých místních částech, případně sám magistrát a jeho poslední přerozdělení, když šli od koryt i profláknutí socbolševici hojně krmení modrejma ptákama) ......to co tady napadáte v podobě ceplo-havlovské klice, pro řadu lidí znamená hlavně ekonomika s právním rámcem a morálkou, tržní podmínky se spravedlivými pravidly a ne se strýčkama a politickým telefonním zápisníčkem a vysávání veřejných peněz přes kámoše, to zdaleka už nemá jen a pouze intelektuální rovinu, ony se ty pijavice už moc nafoukly ....je li pravdou, že například takové DP Prha v období šéfování Béma na radnici, narostly výdaje na marketing o 100 milionů, a budou podobné věci zveřejňovány, a připomenou li se jim podobné projekty jako Praha Olympijská, open card, pražská ČOVka, náklady na cyklostezky, Praha bezdrátová, atd, atd. určitá část lidí se vážně nas.... a nepochybujte, že média si nesmlsnou
27. 02. 2012 | 22:54

ghándí napsal(a):

český maloměšták,
ne , navadí mě to. parlament má 200 poslanců, vláda 15 členů (tak nějak). není možné, aby si vláda sama schválila nějaký zákon. ideální by bylo, pokud by měl každý pouze jednu státem placenou funkci. ideální model rozdělení moci a vládnutí nikde neexistuje. podle mýho názoru je nejlepší model americkej. dvě velký strany a president. ten kontinetální model poměrneho zastoupení se mi nelíbí. je neefektivní. demokracie má společnosti přinášet benefit, nikoliv ztráty. pak ztrácí smysl. demokracie pro demokracii je k ničemu.
27. 02. 2012 | 23:03

Ludmila napsal(a):

100 % souhlas s panem autorem.
27. 02. 2012 | 23:05

ghándí napsal(a):

sedlak,
problem některých pražaku je ten, že se mají materiálně dobře a už nevědí roupama co. takže by me ani nepřekvapilo, kdyby začali podporovat pravdu a lásku. ja si myslim, že pravdoláskový uvažování pochází z depresí a ty zase z nedostaku manuelní práce.
27. 02. 2012 | 23:12

sedlak napsal(a):

ghándí 23:12 přání otcem myšlenky ? čím dál tím víc mne bavíte, jak požíváte ;-))) shláinte, dia duit ;-)))
27. 02. 2012 | 23:20

Maximus napsal(a):

vlkovi z 19:45
Dost dobrý článek v tom odkazu....
27. 02. 2012 | 23:27

ghándí napsal(a):

sedlak,
ne, já si myslim, že pravda láska je uzavřený klub žvanilů typu pehe a halíka a vymetačů kaváren typu holubové. oni znali vaška havla a tykali si sním, někde v nějakém zakouřenem pajzlu si poplácají po zádech a zanadávají na klause a ODS a to je všechno. například vytvořit nějakou politickou stranu , to už chce práci a přemýšlení a to by dle meho nazoru tyhle lidi zabilo. ne, to nikdy nebude žadna politická alternativa čehokoliv.
27. 02. 2012 | 23:38

sedlak napsal(a):

ghándí, tak nemyslete, přestaňte vymetat kavárny a vyjděte mezi obyčejný lidi co žijí skutečnou realitu, co jsou skutečně naštvaní, pro začátek si možná uvědomte poslední volební výsledky, proč vaše ODS dopadla, tak jak dopadla a pak si do těch oblastí raději vemte na hlavu helmu. přeji dobrou noc
27. 02. 2012 | 23:52

ghándí napsal(a):

sedlak,
já naštvanej nejsem, protože nemám televizi. nepouštim do sebe ty jedy. lidi závidí jeden druhýmu i nos mezi očima. vy řikáte, lidi jsou naštvaní. no tak at se klidně pos...o. koho to zajímá. zdroje došly, všechno je prožraný, ted bude bída. takovej holt je život.
28. 02. 2012 | 00:21

Důchodce68r napsal(a):

Pane Hvížďalo, díky za článek.
Vlku, taky.

Přes extrémní vážnost situace si, s prominutím, dovolím i trochu legrace. Jako malý kluk jsem musel pomáhat babičce zabíjet drůbež, která musela na pekáč. Slepice, kačeny, husy, králíky, někdy kůzle. Pro mou měkkou náturu to byl pokaždé horror.
Uběhl věk, a jsem v situaci své "babičky" sám. Prozatím máme jen slepice a kohouty. Teprve nedávno mně napadlo vybraného kohouta si pojmenovat po vhodné politické celebritě, a je po problémech.
A jaksi mně i roste sebevědomí.
28. 02. 2012 | 04:43

Nuba napsal(a):

Těžko je Nečasovi vyslovit nějakou zásadní podporu svému ministrovi Pospíšilovi, potažmo nejvyššímu státnímu zástupci Zemanovi ve sporu proti Rampulovi, když vedle něj na tiskovce stojí jeho místopředseda Drobil. To se dá celkem dobře pochopit.

Je to press !

Je to děs !
28. 02. 2012 | 08:52

Sims. napsal(a):

To ghándí
již s ohledem na Váš nick bych raději mlčela. Ale k jednomu vašemu postřehu - vláda má 15 lidí a sněmovna 200. Při hlasování o zákonech jde často o jediný hlas a proč by to nemohl být zrovna ten "vládní". Princip je princip a již tomu tak bývá, že by měl být poněkud vyšší, nemyslíte?
28. 02. 2012 | 09:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy