Roste kuráž slušných lidí

20. 06. 2013 | 20:15
Přečteno 16861 krát
Pojmu zlojed je rok. Poprvé jsem ho veřejně použil v blogu 21. června 2012. Mou snahou bylo najít výraz, který by vystihoval druh společenského škůdcovství spojovaný s kmotry, a přitom nezněl tak příjemně jako slovo kmotr.

Myslím, že není dobré označovat špatnosti příjemným slovem. Šlo mi o nalezení výrazu, který by odpovídal pravdě. Jsem přesvědčen, že právě pravdivé pojmenovávání věcí kolem nás povede k užitečným změnám.

Zatímco v červnu minulého roku si byli zlojedi mezi lobbisty celkem jistí, že mají pod kontrolou vybrané politiky, dnes jsme svědky významného posunu: policie dostává pod kontrolu právě tyto zlojedy. Poprvé v historii udělala šťáru u Romana Janouška a Iva Rittiga. Shromažďuje důkazy, na jejichž základě by vykutálení arcilobbisté mohli být obviněni.

Ve vazbě už přitom skončili exministr zemědělství Ivan Fuksa a bývalý náměstek na ministerstvu zdravotnictví Marek Šnajdr. Oba policie viní ze zneužití pravomoci a přijetí úplatku. Z podobných důvodů byl obviněn bývalý šéf poslanců ODS Petr Tluchoř. Nevídané je i uvalení vazby na pravou ruku premiéra Janu Nagyovou. Ta byla pro změnu obviněna ze zneužití pravomoci a podplácení. Policie právě rozplétá zlojedské sítě spojující tyto lidi s vedením podniků, jako jsou Lesy ČR, ČEZ, Ředitelství silnic a dálnic nebo ČSA.

A výčet pokračuje. Před pár lety nám zněla jako sci-fi představa, že sami zvolení zástupci lidu ženou před soud významného zlojedského politika. Začátkem letošního roku se tak stalo. Senátoři, povzbuzení více než sedmdesátipěti tisíci podpisů pod peticí, podali k ústavnímu soudu žalobu na prezidenta republiky Václava Klause, a sice pro velezradu kvůli jeho šokující lednové amnestii a dalším ústavním deliktům. Soud se bohužel zřekl role arbitra. Obvinění, která veřejnost chápala jako závažná, tak zůstala bez věcného posouzení. Václavu Klausovi se ulevilo.

Je skvělou zprávou pro občany této země, že velké kauzy přestávají tlít pod kobercem. Policie, státní zástupci, ale i slušní politici jsou odvážnější než dřív. Spravedlnost dostává stále větší šanci. Je důlěžité pokračovat v nastoupené cestě ke spravedlivé společnosti. Stále více lidí si uvědomuje a respektuje morální hodnoty. Zbavujeme se strachu otevřeně mluvit o nepříjemných věcech. Pravdivé pojmenovávání věcí kolem nás, život v pravdě, nabývá stále většího významu. Věřím, že zvyšující se rychlostí míříme k dosažení pozitivní společnosti.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

TomášL napsal(a):

Tak hlavně to nezakřiknout... Když si vzpomenu na dnešní řeči Kalouska po výslechu. :-/
20. 06. 2013 | 20:29

JenTak napsal(a):

Jsem přesvědčen, že všechna obvinění proti nynějším zkorumpovaným politikům tč. ve vazbě budou čím dál víc bagatelizována a až nastane ten pravý čas, dojde justice k závěru, že se žádný trestní skutek úplatku nestal, nebo se projednal v parlamentu a pak se nejedná o úplatek, ale o politickou dohodu.
Vsadím na to svůj důchod v kursu 2 ku 1., pane Janečku.
20. 06. 2013 | 20:32

TomášL napsal(a):

Jen Tak

To už mě, bohužel, taky napadlo a myslím, že to tam směřuje.
20. 06. 2013 | 20:36

Karel IV napsal(a):

Nečas taky neměl koule, takže pro mne se zatím nic nezměnilo

ODS v sukních

To je zase divnej den
baba bude premiérka ?
v čele vlády estrogen
(však oni ji střihnou pérka)

Je to asi o povaze
drát se na post mezi šmejdy
prodat duši pěkně draze
zkrátka ku.va, žádná lejdy

Ještě souhlas od zemáka
pak zas můžem býti hrdi
na tu zemi, kde se smráká
kde nám pořád vládnou zm.di ...
20. 06. 2013 | 20:36

nesmrtelnost chrousta :))) napsal(a):

Pane Karle Janečku:dost bylo demagogie.Definujte mi slušného člověka.Nebo spíš mi ho ukažte v reálném životě.Znám spoustu lidí co o sobě říkají jsem slušný a Pravda je někde jinde.A nebo říkají jsem obyčejný člověk a Pravda je někde jinde,ale tak tomu často bývá.Ale manipulátoři vědí jak funguje tohle zaklínadlo.Stačí těm "slušným" a "obyčejným" brnknout na tu správnou strunu a vehnat je pěkně jako stádečko do ohrádky.A v jaké to Pravdě mají žít?!!!V té Vaší?!Nebo v mé?!Víte,každý má tu svou Pravdu.V tom aby se čert vyznal :((
20. 06. 2013 | 20:37

Yosif K napsal(a):

Nějací politici za braní úplatků nebo i trafik se občas zavřít musí. Z tohoto důvodu nelze litovat ani Nagyové, ani Nagy-Nečase, ani generálů, ani třech trafikantů vyděračů. Dobře jim tak.

Je na to dost pozdě, ale i tak by nebylo marné, kdyby k nim policajti připojili i nějaké trafikanty z CSSD - plačícího bipolárního psychotika Tvrdíka vyžírajícího CSA, autistu Špidlu s trafikou za 15 tisíc EUR měsíčně (typický případ držhubného a "vykopnutí nahoru") a možná i Zaorálkova šváru Kajnara rozkulačujícího ostravský dopravní podnik.

A jak říká Rath a Palas - že po nich Sobotka vyžadoval "zvýšené úsilí při zaopatřování financování CSSD"? Není to náhodou navádění k trestnému činu? Nemohli by zavřít i Sobotku? Aspon na pár týdnů........
20. 06. 2013 | 20:41

Twist napsal(a):

Drzost, seběvědomý úsměv Kalouskovi zůstal, zřejmě je přesvědčen, že vyšetřovatel je na něho krátký. Nějaký policajtský blbeček.
20. 06. 2013 | 20:42

Petr z Tábora napsal(a):

Nesdílím Váš optimismus pane Janečku. Lidé okrádající nás všechny každoročně o miliardy jsou v pohodě. Ostatně při platbě za elektřinu by si to měl uvědomit i ten největší pitomec včetně skutečnosti, že to je dílo umožněné parlamentními stranami. O stíhání lumpů se léta mluví a jejich vyšetřování připomíná hon na Yetiho - se stejným výsledkem.
Místo toho se davům přehodili nějací nesympatičtí trafikanti kterým bychom sice většinově "věřili" nějakou levárnu, ale kterým se zatím dokázalo pouze to, že po odchodu z poslanecké sněmovny se chtěli živit prací a nikoli lumpárnami.
20. 06. 2013 | 20:54

Adam Procházka napsal(a):

Přestává-li justice tolerovat zlojedy, je to určitě povzbudivé znamení, ale nic více.
Je nutné, aby zlojedy přestala tolerovat společnost, namísto aby si vždy odevzdaně volila "to menší zlo". Budou-li si občané nadále myslet, že stačí vyčkávat, než policie a soudy zjednají očistu, dočkají se, že zneklidnění zlojedi všech barev uzavřou džentlmenskou dohodu a společnými silami justici přistřihnou letky.
20. 06. 2013 | 21:03

svatý Václave... napsal(a):

Pane janečku, uřčitě nechcete říct, že TOP-ky z umělecké fronty kuřáž nemají. Asi ji vyčerpaly při volbě prezidenta. Zase je vše jenom na těch slušných lidech, jako obyčejně.
20. 06. 2013 | 21:13

Petr z Tábora napsal(a):

to Procházka:
To jste vystihl přesně. Dodal bych, že předčasné volby nic nevyřeší. Jen místo jedné party bude zvolená parta jiná, která má ve své minulosti a přítomnosti obdobné hříchy.
Naopak pro konsolidaci a zesílení menších stran a hnutí je výhodnější využít dobu do řádných voleb.
20. 06. 2013 | 21:15

Dumpling napsal(a):

Petr z Tábora

Achich, taková bohapustá kalouskovina!
Mimochodem, tento zemský škůdce ani tak nehájí ty třči poslanecké šibaly jako hlavně sebe.
Vlivem praxe a okolností to dotáhl z někdejšího náměstka ministra obrany až na dnešního ministra sebeobrany.
20. 06. 2013 | 21:25

Dumpling napsal(a):

Petr z Tábora
"Naopak pro konsolidaci a zesílení menších stran a hnutí je výhodnější využít dobu do řádných voleb."

A proč by měly sílit menší strany?
Tu přínosnost jsme viděli na mafiánských VV a zrádcovské KDU.
20. 06. 2013 | 21:28

Petr z Tábora napsal(a):

To Dumpling:
Těžko mohu diskutovat s člověkem, který nálepkuje a neuvádí žádné věcné argumenty. Mimochodem - pana Kalouska mám rád jak osinu v .... a na těch třech mi nesejde. Ale hodně mi záleží na svobodě, demokracii a dodržování právních postupů. Dobrou noc.
20. 06. 2013 | 21:33

Petr z Tábora napsal(a):

to Dumpling 21:28:
Evidentně jste fanda ČSSD nebo KSČM.To je Vaše plné právo.
Mně jsou například symapatičtější Janoušek, Babiš, SPO, Svobodní než parlamentní strany, Zelení, Lidovci.
20. 06. 2013 | 21:37

Gru napsal(a):

Petr z Tábora

"Ale hodně mi záleží na svobodě, demokracii a dodržování právních postupů. Dobrou noc."

To mě zaujalo. Rozuměl byste si s Dr. Gustávem Husákem. Tomu taky velice záleželo na svobodě a hodně o ní svého času hovořil. Taky o demokracii (tzv. "socialistické demokracii"). Pokud jde o dodržování právních norem, vyznáváte spíš koncepci Vesecké, nebo M. Bendy?
20. 06. 2013 | 21:38

Adam Procházka napsal(a):

Dumplingu,

jak to, že vůbec připadá v úvahu, že by se ty velké, ty profláknuté strany, v příštích vilbách neseschly jako Drákula na slunci? (Tuším že to možné je, ale třeba by tento mechanismus mohl popsat a vysvětlit někdo jiný.)
20. 06. 2013 | 21:40

svatý Václave... napsal(a):

Náhodou, v HDP jsme už předběhli Řecko a v odklánění jsme dokonce na místě prvním!
20. 06. 2013 | 21:41

Dumpling napsal(a):

Petr z Tábora
"Mně jsou například symapatičtější Janoušek..."

Máte na mysli toho, co srtazil autem tu Vietnamku?

ŠAkoda, že vám není sympatický zlínský Japonec Okamura a jeho banzai-demokracie. Ta uskupení co uvádíte, to jsou nudní zoufalci.
20. 06. 2013 | 21:43

Maximus napsal(a):

Tak co pane autore, podle té pacičky pod ksichtíkem na fotce a také co se o vás píše jste obyčejný český zednář. Nechtěl byste nám tady něco v tomto směru o sobě napsat? Jste satanista jak o vás píší v různých plátcích? Nakonec tohle peklo či Augiášův chlív tady v ČR by možná uměl umravnit operavdu někdo kdo se spojí s ďáblem.... (-:
20. 06. 2013 | 21:43

Tomáš Potměšil napsal(a):

Maximus, vybral jste si dobře svůj nick - maximum blbosti, co je ve Vás koncentrováno, se jen tak nevidí...
20. 06. 2013 | 21:46

Dumpling napsal(a):

Procházko,

možná je to tím, že ty velké strany jsou na seschnutí příliš veliké, nadmíru šťavnaté. Malé strany se mohou ukázat být spíše sektou či firmou (varovný příklad: VV). A pouze politická pologramostnost nevyspělé tuzemské populace, která se dětinsky upíná k iluzorním představám (jako např. že vyhrajeme šampionát), je viníkem, že se mohly takové VV dostat do parlamentu a v podstatě zavinit celý ten marasmus od roku 2010. A vy byste zase chtěli, aby se voliči zase spálili o nějaká taková malá kamínka?
20. 06. 2013 | 21:50

Rumcajs napsal(a):

Obavam se pane Janecku, ze se nejedna o zvyseni kuraze slusnych lidi, ale spise zvyseni kuraze kmotru stojicich v pozadi. Je to sice smutne,ale uplatek formou starni trafiky je naprosto beznou zalezitosti na vsech urovnich. Tedy jak obecni,tak krajske ci statni. Pohorsene vykriky opozice nad Necasem jsou jenom projevem toho nejvyssiho stupne pokrytectvi. Proc nebyl podobne obvinenen Tvrdik,ktery kdyz nechtel podepsat skrty ve svem resertu,tak byl vystrelen do statni trafiky ? Co takovy Spidla, Mertlik...? Jak je mozne,ze privatizaci SHD nechava policie bez povsimnuti a tady v tomto banalnim pripade zasahuje teatralnim zpusobem a jeste pro zvyseni efektu spojuje do jednoho balicku nesouvisejici kauzy ? Vysvetleni je jedine. Nejedna se o projev napravy veci verejnich, ale o zneuziti policie k politickym cilum. Napadu, kdo stoji v pozadi je spousta a tezko rici,ktery je pravdivy,ale jedno je jiste uz ted. Az se tato sorta lidi dostane k moci, stane se policie beznym nastrojem k likvidaci politicke konkurence tak, jak se to uz pokousel zavest Gross. Mame tu novy 48.
20. 06. 2013 | 21:52

Pepa z Přeštic. napsal(a):

Milí diskutující a nevěřící Tomášové i pane Janečku. Vše toto dění a jeho příčiny jsou popsány a avizovány na stránkách ers a nebo lze vygúglovat pod Josef Hörl i na fsb. Pan Janeček od 4. odboje již skoro před rokem dostal tyto informace od 4. odboje nahrané na flešce a pan Janeček dostal mandát zúčastnit se kulatého stolu v poslanecké sněmovně 19.12.2012 a to přímo při jeho akci Pozitivní evoluce v Lucerně, když jsem jej vyzval aby pro své plány s námi nejdříve změnil politický režim a systém. Ano jako jediný, který mnou pozvaný a nezúčastněný se písemně omluvil a to z nedostatku časových a personálních. Rád se zúčastním jeho další besedy dne 25.6. v Malostranské Besedě. Prostě se nevyhýbám konfrontacím a ujasňování názorů. S panem Kalouskem to je něco jiného, s tím jsme si vjeli do vlasů přímo v poslanecké sněmovně při řešení těch církevních restitucí. On se mne vysmíval za to, že jsem jej oznámil za vlastizradu a kolaboraci s cizí mocí a řekl, že se nebojí, ale mne že udělá na rozvracení republiky. Výstupu na schodech ve sněmovně byli přítomni jen příslušníci ochranné služby. Zatímco moje oznámení je již od 26.4.2012 u státních zástupců ČR a nekonají, což bylo také podnětem k stížnosti u Vrchní státní zástupkyně JUDr. Lenky Bradáčové a ještě jsme po 14. měsících nedostali ani řádku, tak sekretariát EU prostřednictvím Generálního ředitelství pro spravedlnost ve Štrasburku bylo rychlejší a již od května 2012 se mnou komunikuje a radí jak dále postupovat. Zvláštní pozornosti ale u nás dostalo rozkrádání evropských dotací a ten postup, který zrovna prožíváme najdete avizovaný již od začátku roku 2013 i s lhůtou a konkrétními účastníky. Ano, mezinárodní zločiny při rozkrádání dotací jsou v kompetenci evropských vyšetřovatelů a justice. Toto je i uvedeno v Ústavě ČR, že mezinárodní dohody a úmluvy ratifikované ČR jsou nadřazeny naší ÚSTAVĚ podle čl. 10 a 10a. To co se děje je jen začátkem soumraku nad zločinci a zotročovateli v NAŠÍ VLASTI. Zdegenerovávat obyvatele ČR drogami, hazardem, obchodem s bílým masem a vychovávání dětí k násilnostem, krutosti a neúcty k lidskému životu si nenecháme líbit. Ale nejhorší je na tom to, že naše veřejnoprávní média o tom co zde píši mlčí a vůbec Vás o tom neinformují i když si je platíte za to, aby jste měli o dění v ČR objektivní zpravodajství a necenzurované. Toto jim také ukládá Ústava ČR a prováděcí zákony. Prostě tyto informace mají již v celém světě přes Yooutube i s videonahrávkami o tom co zde píši. Prostě je tam i aktuální řešení krize ekonomické a společenské, nový průběžný volební systém, připravena nová občanská Ústava. A jak a kdy co řešit tam je také. Hezký večer Vám všem přejí sympatizanti 4. odboje a jeho zakladatel JUDr. Josef Hörl
20. 06. 2013 | 21:54

Gerd napsal(a):

Ach, mafie obětovala pár postradatelných pěšáků a prostý lid jásá nad prvními vlaštovkami. Zatím se nic nemění, jen některé provařené ksichty byly vyjmuty ze hry, a hra sama jede dál za režie pánů z pozadí.
20. 06. 2013 | 22:02

Karel napsal(a):

Myšlenky sice celkem rozumné, bohužel od někoho, kdo se vyděláváním nemalých peněz pohybuje na hranici legality (asi se mu také nebude líbit, až ty jeho vteřinové burzovní obchody, na kterých vlastně nemůže prodělat a které tak vlastně popírají princip burzy, nějaký americký či jiný Ištván označí za zlodějnu). U Nagyové je spíše pavlačová záležitost, kdy je smutné, že vojenské zpravodajství se nechá úkolovat od kdekoho. U trojice exposlanců je to z právního hlediska nesmysl, jen je otázka, jestli už není vybrán vhodný soudce (formátu Šotta v kauze Bárta/Škárka) u teoreticky příslušného soudu (je-li dána místní příslušnost více soudu, státní zástupce si může vybrat, kam obžalobu podá a jistě lze místo spáchání nebo následku lokalizovat téměř kamkoliv), který takovýto nesmysl s velkou mediální pompou odsoudí a pak to bude muset odvolačka (už bez mediální pompy) rušit s poukazem "že se snad soudce zbláznil" (viz MS Praha vůči Šottovo rozsudku). Politika je politika a při takovýchto výkladech by i koaliční smlouva či spolupráce jako taková byla trestným činem, protože si tam rozdělují posty (ministerstva) ze to, že podpoří někoho na premiéra. Posuzujte úspěšnost těchto pompézních akcí a jelitních policejních útvarů nikoliv dle obvinění (to je to nejjednodušší téměř i bez důkazů), ale podle odsuzujících rozsudků
20. 06. 2013 | 22:03

Anba napsal(a):

Správné pojmenování je opravdu důležité. Dnes jsem se náhodou setkala se dvěma cizími lidmi, jednoho znám od vidění, ale stáli jsme spolu na trolejbus a potom měli cestu několik stanic stejnou. S druhou paní jsem se viděla na chodbě hudební školy, když jsme čekaly, já na vnučku, ona na svěřenou vietnamskou holčičku. Slovo dalo slovo a my jsme se pane Janečku shodli, jak s tím pánem, tak s tou paní. Já Vám nemohu napsat všechna ta slova a pojmenování, která jsme použili na Naďovou, Nečase, ty tři exposlance, Kalouska i Němcovou a poměry u nás vůbec.. Věřte, že kmotři a zlojedi je libozvučné pojmenování proti tomu, co pro ně používáme my, obyčejní slušní lidé.
20. 06. 2013 | 22:07

Aktiv napsal(a):

Čistá voda teče do té bahnité toxické špíny/´-__
Budou žít v té čistotě, ti toxičtí mutanti a´la Klaus????
Topolánek mluví o Justiční junte, Klaus mluví o nebezpečí pro demokracii v podobě zakuklených zmetků, kterou si kmotři , jako bejvalý veksláci zprivatizovali...
Teď je potřeba převrátit současný tento nepluralitní systém patřící mafii v znova onen pluralitní, otevřený systém patřící občanům...

Zatím schází lidé, kteří skutečně odstřihnou současné politické strany(od L do P) od jejich koryt, a ideoologických nesmyslů, k politice názorů, kterými je potřeba pojmenovat problém, a jimiž je potom potřeba problém i vyřešit, právě proto , že je to problém , který se týká všech nikoliv nějaké skupiny...
Přece politika se má dělat pro všechny, nikoli jen pro bohaté, nebo jen pro chudé. Hledat rovnováhu pro politika je nezbytné, proto levost, nebo pravost ideí je dobrá jen pro analýzu odkud kam je potřeba řešit problém, nikoli, kdo má používat k jezení buď jenom pravou, nebo levou ruku:-)

Pane Janeček, jen je potřeba policii ocenit za to, zda jedná poctivě a na základě opravdových důkazů, nikoli pod vlivem nějaké jiné politické strany!!
20. 06. 2013 | 22:07

Gudka napsal(a):

Karel
"Posuzujte úspěšnost těchto pompézních akcí a jelitních policejních útvarů nikoliv dle obvinění (to je to nejjednodušší téměř i bez důkazů), ale podle odsuzujících rozsudků"

Nic snazšího, budou-li ovšem obvinění ve vazbě stejně jako Rath, až do soudu. Nebylo by dobré nechat obviněné volně působit, popřípadě vládnout a čekat (kolik let?) až do rozsudku odvolacího soudu.
Mimochodem teprve dnes prozradil Tejc, že viděl na záznamu tu Rathovu krabici, Přitom lidová tvořivost už za tu dobu téměř onu krabici odčarovala, už na ni skoro nikdo nevěřil.
20. 06. 2013 | 22:12

Anba napsal(a):

Když jsem si přečetla příspěvek nade mnou, musím ještě dodat - byla jsem potěšena při tom setkání, že právní vědomí není ještě zcela mrtvé v této zemi, i když se media, politici, novináři a všelijací rádobyprávní experti hodně snaží je vynulovat.
Pokud někomu naskočí pří politických švindlech "je to normální", tak ať si znovu probere svůj žebříček hodnot, pokud neumí poznat kurupci, když se mu děje v televizi skoro v přímém přenosu a s pojmenováním počká až na rozsudek, pak ať se podívá na své profesní či politické počínání, jestli se nechová také tak a proto je tak benevolentní. Pak ovšem může být nemile překvapen, až dojde i na něj.
20. 06. 2013 | 22:19

Yosif K napsal(a):

Pane Janeček, nemohli by polizei hodit do díry i dalšího Rathova poskoka, toho Pečenku který podepsal za VZP závazek na 16 miliard Kč?
Sem tam nějakýho trafikanta-zlojeda z řad politiků je vhodné zavřít, pro vyplašení ostatních....
Po amnestii je asi dost míst v dírách volnejch, doufám že tažení proti korupčníkům a trafikantům bude úspěšně pokračovat..... a nadace pana Janečka by mohla dávat tipy na další a další zásahy......
http://hn.ihned.cz/c1-59449770-muz-jehoz-podpis-ma-vzp-stat-16-miliard

Pečenka se totiž do téměř všemocné pozice ve VZP před osmi lety nesnesl z nebe. Ve zdravotnictví toho měl tou dobou už dost za sebou: pracoval například na ministerstvu nebo v institutu postgraduálního vzdělávání, o první post ho však připravil ministr zdravotnictví za ODS Jan Stráský, o druhý pak Ivan David za ČSSD.

S Davidem Rathem však zažil něco jako renesanci. Tehdejší ministr, který je dnes ve vazbě, si ho k sobě znovu povolal. A právě tehdy poznamenal Pečenka budoucnost zdravotnictví na dlouhá léta dopředu.

Podpis pro proton

V dubnu roku 2006 využil toho, že v rukou držel moc celé správní rady, a podepsal papíry, podle nichž má VZP nyní vyplatit přes 16 miliard korun za protonovou léčbu, o jejíž přínos se u řady nádorů samotní lékaři stále přou.
20. 06. 2013 | 22:20

Maximus napsal(a):

Tomáš Potměšil

Tak si něco více o tomto pánovi zjistěte a pak tady mentorujte a urážejte. Třeba strejda googlí vám pomůže, ale jsou i jiné zdroje. Proč jsou Češi pořád takové stádo hlupáků. Nebuďte potměšilý....
20. 06. 2013 | 22:23

Rumcajs napsal(a):

Anba
Vy byste si mela zebricek hodnot. Stranickost z vaseho pravniho povedomi cisi na sto honu.
20. 06. 2013 | 22:23

mb napsal(a):

... kéžby pánbů zachovati ráčil ...
20. 06. 2013 | 22:24

Gru napsal(a):

Každopádně, veřejného nepřítele společnost potřebuje. Jak roste vnitřní napětí, vyvěrající z frustrace (ekonomika, nejistota), tak se převelice hodí nějaký zloduch, na kterém by bylo možno upustit ventil, zvláště, když zrovna není nějaké mistrovství světa a podobně. A tak se lidi namlsali na Rathovi, u kterého jim médie nabídla dlouhotrvající štvanici - démonizovali ho, karikovali, zesměšňovali, budili k němu zášť (má prý 4 nemovitosti)..,. Jenomže Rath se nakonec přejedl, už lidi nebaví... A pak se jim nabídla možnost, aby se odstříkli na Klausovi. To bylo ještě lepší, prfotože to bylo nové... prezident, původně nedotknutelné božstvo, kterému se všechny Reflexy a Respekty ukláněly až k zemi... a najednou tatáž média vydala pokyn, aby si lidi plivli... zaštěkali, vztekali se k nepříčetnosti... To víte, to se jeden rozmlsá... a tak současný prezident může být rád, že jsou nyní předhození k vyválení ve smůle a peří lidi kolem Nečase, ba i on sám... a dokonce snad i Kalousek. A pokud ne ti, tak alespoň státní zástupce a pölicajti v kuklách... zkrátka "plukovníci". Buďme rádi, že je na kom se odreagovat a že se před prázdninami upustil trochu ventil...
20. 06. 2013 | 22:24

René Zendy napsal(a):

"Prosíme všechny slušné občany, nechte nás prosadit protikorupční záhony. Nechte nás vládnout než dokončíme naše reformy. Sice při nich zvyšujeme daně i deficit, jsme zatím nejzkorumpovanější vládou v historii, musíme ale ještě získat provizi za zprostředkování dostavby Temelína. To víte, po volbách už zřejmě šanci nedostaneme tak by se nám těch několik procent ze 300 miliard hodilo. Že je dostavba zbytečná, energii vyvážíme pod cenou a německé větrné elektrárny mají už teď několikanásobně větší výkon? Že ten tunel zaplatí naše děti našich děti? Tak vzpomeňte, co jste si mysleli o prezidentské amnestii, důchodové reformě a církevních restitucích. My to přece víme nejlíp, co je pro vás ovčany dobré! Ostatně, Rusy preferují i Mládek z ČSSD, Klaus, Zeman... P:S: Za ty policejní razie můžou VVéčka, měli jsme je podříznou dřív, než prosadili výměny klíčových státních zástupců, policejního prezidenta a než nám zrušili naši Hušákovo- Langerův příkaz hlásit protikorupční vyšetřování na námi ovládané ústředí. Nebýt toho, mohli mít Policie, média a vy, vážení ovčané klidné dny."
20. 06. 2013 | 22:27

dd napsal(a):

Sranda= diskuse v ČR, co je nebo není korupce. Stačilo by pro zhodnocení použít buď zdravý rozum, nebo, pokud jej Češi nemají přečíst si zhodnocení vnitrostátní diskuse na toto téma v zahraničním tisku: The Economist, Le Monde nebo Berliner Zeitung snad nepovažují ani čeští "pravičaci" za Halo noviny.
20. 06. 2013 | 22:30

Rumcajs napsal(a):

Dd
Vubec nechapete,o cem je rec.
20. 06. 2013 | 22:33

nesmrtelnost chrousta :))) napsal(a):

Gru:tak nějak :)
20. 06. 2013 | 22:34

Potměšil napsal(a):

Maximus: google a spol jsou plné plků rádobynovinářů, kteří vymyslí z ničeho nic. Nemusíme chodit daleko, Parlamentní listy, První zprávy a podobné stoky...
20. 06. 2013 | 22:37

pamětník napsal(a):

No, pro začátek dobrý. Jako první krok.
20. 06. 2013 | 22:37

Mirka napsal(a):

Pane Janečku
jásat je předčasné. Ještě nic není rozhodnuto a na případu Tluchoře, Fuksy a Šnajdra se ukáže, kam se naše země vydá. jestli definitivně zakotvíme v banánistánu nebo se o milimetr pohneme ke slušnější společnosti typu severských států. Jestliže jsem slýchala po převratu od známých slova - já se tak stydím za tu dobu totality, protože většina z nás byla pasivní a umožnila, aby ten režim přežíval tak dlouho, tak teď je to obdobné. A bohužel, je to zřejmě dědictví minulosti, že jsme párkrát dostali přes prsty a obuškem po hlavě, že se bojíme říci svůj názor nahlas a taky si za ním se všemi důsledky stát. To ale neznamená, že bychom nechtěli. Kde jsou ale osobnosti, které by nás mohly vést. Množina nespokojených jednotlivců, která si ulevuje na netu nebo v hospodě není k ničemu. Potenciál pro změnu k lepšímu se vytrácí. A slova skutečnost sama o sobě nezmění. Beznaděj u mě došla už tak daleko, že jsem ochotna podpořit kohokoliv, kdo mi slíbí změnu. Po zkušenostech s TOP a VV je to sice asi hloupé, ale jakou mi někdo nabízí jinou možnost ? Nic. Samé většinou provařené obličeje, kterým může věřit jen hlupák. A ti slušní, kteří si zachovali tvář do toho jít nechtějí. Takže je to na hraně. Radši něco, třeba destrukci, než nic. Je to fakt už neúnosné.
20. 06. 2013 | 22:38

pamětník napsal(a):

Potměšile,
a z jaké stoky jsou ty Vaše vulgarity? Přímo z Vašeho kanálu?
20. 06. 2013 | 22:40

oranžáda pitomá napsal(a):

hlavní cíl akce už byl splněn......převrat , odstranění
premiéra a dehonestace ODS..... již mají sosani a Kalousek cestu volnou do vzájemného objetí. Oni jsou přece tak čistí, že ani křišťál čistější být nemůže..... jsem zvědav, za jak dlouho cenzor tento článeček smázne.
20. 06. 2013 | 22:41

oranžáda pitomá napsal(a):

jak vidno....sprostota cenzorovi nevadí, jen názor, který překračuje Bakalovy mantinely omezené svobody slova.
20. 06. 2013 | 22:43

Jan Mička napsal(a):

Je až s podivem, jak všechno všichni vídí a všemu rozumí. A co když je všechno úplně jinak? Komu prospěje to že vláda padla? kdo má užitak ať politický, ekonomický nebo i jiný ( vli na věřejné mínění? My všichni zdá se mi jsme jako ovce kkté každý den někdo někam žene, a my aani névím kam. jenom tušíme , že možná to bude lepší ale není. vy střízlivíme a hned je zde další pobídka novým směrem. a tak to jde pořád dokola. zdá se že o slušnost zde nejde jde pouze o to kdo má větší vliv na stádo. a je jedno kdo to je. Stádo musí být hnáno jinak když se zastaví a začne přemýšlet. je mnoha lidem velmi úzko. Pak vznikají revoluce. A to zde nikdo nechce. Co třeba revoluce povah a srdce. zaměřit se na sebe a nedívat se na souseda. 3loby to???
20. 06. 2013 | 22:50

oranžáda pitomá napsal(a):

mimochodem, když je výše řeč o Janečkovi..... ale napasovat na dopravní nehodu pokus o vraždu, to se nezlobte, ale to je jako za bolševika..... poptávka veřejného mínění uspokojená nevábným státním zástupcem a podlézavým soudcem Lynchem...... o spravedlnosti našeho soudnictví již nemám žádné pochyby, je to banda úplatných lotrů a vzorem jim je soudce Berka ( to jméno příznačně sedí)..
20. 06. 2013 | 22:51

oranžáda pitomá napsal(a):

když sosani neschopného Špidlu vykopli nhoru do té slavné a prosperující ÉÚ, to úplatek náhodou nebyl? Nebo Tvrdíkovo koryto v aerolinkách (o jeho hospodářských úspěších se psaly legendy)....
20. 06. 2013 | 22:54

pamětník napsal(a):

oranžáda pitomá:
"hlavní cíl akce už byl splněn" Nebyl, ještě je třeba vyhodit ODS ze sněmovny.

Jakou dopravní nehodu??! Janoušek ji přejel záměrně.
20. 06. 2013 | 22:54

argun napsal(a):

"Věřím, že zvyšující se rychlostí míříme k dosažení pozitivní společnosti."

A já zase věřím, že si za týden koupím Porsche Cayene. A že v příštím životě budu konečně osvícen.

Pane Janečku sepsal jste blábol. Agitku beze smyslu. Slovo zlojed je jak z Harry Pottera. A má asi stejnou rezonanci v jazyce jako obrozenecká smrkonosočistoplena.
20. 06. 2013 | 22:55

Dumpling napsal(a):

Mirka
"Nic. Samé většinou provařené obličeje, kterým může věřit jen hlupák."

To je krásný příklad tuzemského infantilního voliče. Přitom na jedné straně, známé obličeje jsou zkušení, neznámé nezklušení a nepřečtení a může se z nich vyklubat leckterá Kočí či něco takového.
Na druhé straně voličstvo se dá až idiotsky snadno nachytat právě na známé tváře... herce... sportovce... Uvedu jistého skokana na lyžích, který byl zvolem preferenčně do parlamentu, protože asi čtvrt století předtím skočil (jednou) daleko na lyžích... a voličstvu to stačilo.
20. 06. 2013 | 22:56

pamětník napsal(a):

Btw.:
Zakladatel ODS udělil soudci Berkovi amnestii.
20. 06. 2013 | 22:56

třebaKarel napsal(a):

Pane Janečku ,
slovo ZLOJED je ohavný , jestli se pamatuju , byl to nakonec jen krok stranou , když jste nejdřív nazval stejný lidi zm..y , ale pro maloměstskou morálku je tenhle výraz nestravitelný . Mně se zdá původní výraz výstižnější a i obsahově srozumitelnější , ale říkali by o Vás že jste sprosťák , což nejste .Nicméně je Zlojed slovo asi tak hezký jako Produkt .
Pokud se týče výroků v diskuzi kolem "kmotrů v pozadí " a toho co nám předhodili , jsou tady asi lidi který přijali svou roli poddaných a potřebujou svou vrchnost na kterou všechno svedou , já tomuhle prostě nevěřim , takovýhle divadlo by se s danými herci zvrhlo během chvilky ve frašku , kdyby byl někdo kdo dovede tak geniálně a bez chyb prosadit svou vůli , mohl by svého dosáhnout přímo , za to by se miliardy hrnuly samy . Nejde to , myslim . tK
20. 06. 2013 | 22:59

Rumcajs napsal(a):

Nase policie posle na Krejcire par pochuzkaru,aby ho zahy nechala zdrhnout zachodovym okynkem, a na jednu zenskou, co si chce urvat chlapa posle po zuby vyzbrojenou armadu.

Jsou to takovy komedianti ti nasi policiste a nebo dostali v obou pripadech dobre zaplaceno ?
20. 06. 2013 | 23:01

oranžáda pitomá napsal(a):

je mi opravdu velmi podivné, za co je ve vazbě Naďová...... prý úkolovala tajné služby, kdyby jim tam zavolal holič od nás z rohu, tak by ho asi taky generálové poslouchali, tím chci říci, jak mohla zneužít pravomoci, když žádnými nedisponovala, na vině jsou přeci ti generálové, když se nechali úkolovat sekretářkou, ne ???? To je snad možné jen u nás, držet za takovou hovadinu někoho ve vazbě..
20. 06. 2013 | 23:03

oranžáda pitomá napsal(a):

pamětník.....ano, o to se snažejí, jak vidno, chtějí vyhovět poptávce "prostých" a "obyčejných" lidí.
20. 06. 2013 | 23:06

Gru napsal(a):

Ach, tyhlety medialismy!
Tak 400 policistů... jistě teatrální... kdyby byli všichni v tutéž chjvíli na tomtéž místě. Kdyby nešlo např. o to, kolik policistů celou tu dobu provádělop sledování, kdyby nešlo o zásahy na různých místech... Média pořád dokola ukazoval smyčku, kde bylo vidět zhruba celkem do 10 policistů... totéž v Rathově případěš..> tam jsme viděli asi 3 postavy, jak ve tmě cosi odněkud nosí... nebylo poznat, kdo to je a kde se to děje... ale pořád kolem dokola ve smyčce... obecesntvo si užívalo... samopal... náboje.... desítky milionů pod podlahou u Ratha... tedy vlastně ne pod podlahou.... tedy vlastně ne u Ratha... tedy vlastně ne desítky ale jen desítka... tedy samopal to jo, ale dětská hračka... teda vlastně bez nábojů...
20. 06. 2013 | 23:07

Reveil napsal(a):

Reveil

Proč je Nagyová ve vazbě?
No, to je vlastně pravda. Sice, ona se nelegální akce účastnila, to zase ano, a sice jako organizátorka. Ale na druhé straně si nosobovala kompetenmce, které vlastně neměla. Byla to vlastně hochštaplerka. Jako třeba Lukáš Kohout, který si přivlastňoval tituly a postavení, která mu nenáleží. Totéž Schwarzenberg, ten si taky přivlastňuje šlechtický titul, který mu nikdy ani nepatřil.
A Lukáše Kohouta ani Schwarzenberga zatím do vazby nedali, že?
20. 06. 2013 | 23:13

Mirka napsal(a):

Dumpling
Tak nevím, jestli jsem infantilní já nebo Vy. Které známé obličeje máte, prosím, na mysli. Že jsou zkušení, o tom nepochybuji, právě že jsou až moc zkušení, např. Kalousek a Nečas, kteří se v politice pohybují už víc než 20 let a dobrého od nich čekat nemohu nic. Právě naopak. Jsou už v těch klientelistických vazbách tak zaháčkovaní, že nemají svobodnou vůli a pro své voliče neudělají nic. Tím jsem si naprosto jistá. Takže raději sáhnu do loterie s nejistým výsledkem. A prosím, nenabízejte mi Paroubka nebo něco podobného. Kde jsou lidé, kterým bych mohla věřit ? Možná pan Janeček, ale ten jen mluví. Desítky rozdrolených občanských iniciativ, kterým se dinosauři jen smějí. Jedna Nagyová svedla víc, než 100 000 lidí na Václaváku.
Co navrhujete ?
20. 06. 2013 | 23:15

oranžáda pitomá napsal(a):

Mirka....... a víte, proč jedna Naťová svedla víc, než 10000 lidí na Václaváku, jak píšete ???? Protože na rozdíl od těch lidí je schopná, a vo tom to je...
20. 06. 2013 | 23:20

Rumcajs napsal(a):

Zeman podepisuje Bamberk,Dolejs se klepe na prachy za ktere slibuje ovlivneni hlasovani bolsevickych poslancu, ale policii to nechava v klidu. Ale jakmile Tluchor dostane statni trafiku,jako tisice jinych socanskych poskoku, najizdi na urad vlady s tankami. Je toto opravdu obrat k lepsimu ? Je toto dobra zprava pro demokracii ?
20. 06. 2013 | 23:20

oranžáda pitomá napsal(a):

Rumcajs....... bolševik krást může, grosstapo ho kryje...
20. 06. 2013 | 23:25

Mirka napsal(a):

oranžádo
normálně bych na vás nereagovala, nestojíte mi za to, ale jsem trošku společensky unavená, tak vám řeknu jen jedno - jste směšný tajtrlík, vy schopná nulo.
20. 06. 2013 | 23:27

MartinO napsal(a):

Jen pro pobavení odkud čerpá Maximus své zaručené zprávy.
Zde je ten nejpůvodnější zdroj, kde byl Janeček označen za zednáře a satanistu. Užijte si zábavnou četbu :-D

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1719--protikorupcni-karel-janecek-a-jeho-aktivni-vzyvani-satana.aspx
20. 06. 2013 | 23:30

Anba napsal(a):

Rumcajs : pro Vaše chápání je "žebříček hodnot" něco neznámého, že? Vy znáte žebřík, když lezete do svého kurníku, a hodnotu, když přepočítáváte svoje drobné. S mým stranictvím se netrapte, jde jen o morálku a to je pro Vás taky cizí slovo.
20. 06. 2013 | 23:31

Yosif K napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
Zeman podepisuje Bamberk,Dolejs se klepe na prachy za ktere slibuje ovlivneni hlasovani bolsevickych poslancu, ale policii to nechava v klidu. Ale jakmile Tluchor dostane statni trafiku,jako tisice jinych socanskych poskoku, najizdi na urad vlady s tankami. Je toto opravdu obrat k lepsimu ? Je toto dobra zprava pro demokracii ?
20. 06. 2013 | 23:20
No musíte se na to koukat takto, Nečas je první premier, ketrý dovolil stíhání politických trafikantů, za předchozích premierů se takové věci prostě diskrétně ututlaly.

Jsem zvědav zda budou či nebudou přistřižena křidélka justici za nadcházející vlády falešných přátel proletářů. Jde o o pokryteckou prolhanou bandu která si také vše platí v igelitkách (traktorista Vlček) nebo cash (Mládek "ano internet banking užívat umím a ano panu Janstovi vše platím cash".....) hahaha..... sice něco žblebtají o volbách a zuřivosti znechucených proletářů ale z ostřejšího dozoru policie nad peněžními taky nadšeně nevypadají.....
20. 06. 2013 | 23:33

Rumcajs napsal(a):

O.p.
Bohuzel mate nejspis pravdu. Absurdita tohoto zasahu tomu napovida. Jestli ta Necasova holka bude jeste v chvili v kriminale,tak se dozna k velezrade a spiknuti proti socialistickemu zriizeni. A za to zaslouzi provaz !
20. 06. 2013 | 23:35

xy napsal(a):

Naivita p. Janečka je tak velká, frázování tak nevynalézavé, že budí podezření: buď je to člověk, který nic nepochopil nebo plní úlohu uspávače hadů.
20. 06. 2013 | 23:35

oranžáda pitomá napsal(a):

Mirka....co vás tak nadráždilo ??? Společensky unavená byste neměla komunikovat, pak nemáte ty záklopky a je to znát...
20. 06. 2013 | 23:36

Reveil napsal(a):

Hledal jsem podobné případy, ale žádnou milenku-sekretářku, která by měla takové možnosti a takovou moc, jsem nenašel. Manželky, to ano. Třeba Elenu Ceaucescu, s Nagyovou podobný sociální původ (Elena pomocnice v laboratoři, Nagyová kantýnská), jenže Elena neuměla psát a přitom z ní udělali předsedkyni Akademie věd. Byla hodně na kabelky. Imelda Marcosová, zvaná "ocelový motýlek", manželka prezidenta Marcose (Filipiny). Hodne podobná činnost jako Nagyová (tedy Imelda navíc krásná a s vysokoškoským vzděláním, které nikdo nezpochybňoval). Bez jejího souhlasu se k prezidentovi nedostal nikdo. Rozmařile nakupovala, hodně kabelky (!), ještě víc boty. Elenu zastřelili u zdi, s luxusní kablekou v ruce, Imeldu vyhnali ze země a nesměla si s sebou vzít žádný ze svých 2780 párů luxusních bot. Nagyovou nezastřelili ani nevyhnali ze země, ale zavřeli, bez luxusní kabelky a v obyčejných botách. Je to nějaká spravedlnost?
20. 06. 2013 | 23:37

oranžáda pitomá napsal(a):

Rumcajs...... z Naďové bude nová Horáková,,,,, osouzena bolševickým soudem za vítězného pokřiku lůzy (pardon, obyčejného a prostého člověka)....
20. 06. 2013 | 23:39

oranžáda pitomá napsal(a):

to je zvláštní..... generál se doznal , tak ho pustili, takže je to návod... Doznejte se, a my vás pustíme (takové novodobé natahování na skřipec), ale vysoce sociálnědemokratické a lidové.... spravedlnost pláče v koutku a ten generál je obyčejnej posera ( a ne hrdina, jak se nám Bakalovština snaží tvdit)...
20. 06. 2013 | 23:44

ponk napsal(a):

oranžáda - to si dejte patentovat, nebo pro protáhněte přes ústr, že Nagyová je Horáková. Jste fakt erste klasse, supr !!! Urválek by vám mohl závidět
A tohle tady mele o lůze
20. 06. 2013 | 23:45

Yosif K napsal(a):

Pane Rumcajs, máte pravdu s Bambergem, to bylo trafikaření jako prase, ale Zemana omlouvalo jeho mládí a také to že švýcarská protistrana měla papíry na hlavu. Zeman to sice při jednání nepoznal, ale později mohl tvrdit že smlouvy s Bambergu byly kvůlivá tomu neúčinné....

Jsem zvědav zda Zeman nedá nějaké trafiky tomu spozistovi co chodí s jeho dcerou Kačkou... taky by jej pak mohli zavřít.... hahaha...
....no třeba mu Zeman sežene nějaký zajímavý šolich u Lukoilu, to nebude nic proti ničemu, to nebude platit český ale ruský danový poplatník, tak to bude absolutně bezpečný....
20. 06. 2013 | 23:45

Rumcajs napsal(a):

Anba
K moralce patri i nestrannost. To je zase pro Vas sproste slovo. Jinak na starou babu jste pomerne agresovni. To jsou asi pozustatky toho,kdy Vas ucili nicit tridniho nepritele holyma rukama.
20. 06. 2013 | 23:47

Adam Procházka napsal(a):

Milá Mirko, (22:38)
myslím že potenciál pro změnu k lepšímu se nevytrácí, nýbž roste s množinou nespokojených jednotlivců, kteří se, tak jako Vy, pídí po neprovařených obličejích kterým lze věřit. (Naopak k ničemu je odvetychtivé střídání zlojedů kteří to těm druhým zlojedům jaksepatří nandají).
Čím víc občanů bude ochotno jak otevřeně, tak za plentou, opovrhovat zlojedy a honorovat slušnost coby první vlastnost na žebříćku hodnot, tím více slušných lidí najde odvahu, jít do politiky za jiným účelem než si nakrást. Slušným totiž dost vadí, jsou-li neprávem považováni za zlojedy. Zlojedům to nevadí, neb kořist jim za to stojí.

Noví neprofesionálové, najdou-li se, budou asi zprv dost nešikovní a naivní. To bude třeba tolerovat, a budou mezi nimi možná i neřádi - to třeba netolerovat.

Už nepamatuji ve kterém pokračování "Hitchhikers Guide to Galaxy" Douglas Adams popisuje jistou planetu - starou to demokracii, v níž lidem vládnou hnusné ještěrky. Lidé ty ještěrky v kaźdých volbách znovu volí ze strachu, aby se vlády nezmocnily jiné ještěrky.

Infantilní vůbec nejste, jenom při smyslech - tak neztrácejte nervy.
20. 06. 2013 | 23:48

Rumcajs napsal(a):

Yosif K
Zeman samozrejme trafiky uz rozdal. Mam pocit,ze neco supnul i Klausove,jako odmenu za podporu pri volbach.
20. 06. 2013 | 23:50

oranžáda pitomá napsal(a):

ponk..... kde máte pinka ? Zkrátka Na´dová sedí za co ???? Za nic, jen z ní chtějí tahat rozumy, a myslej si , že tu ženskou nějak zmáčknou a zastrašej, ubožáci z grosstapa... kde jsou nějaké důkazy ? Je to jen blbárna o milionech a zlatě, aby "obyčejný a lidový člověk" měl o čem přemýšlet a škvařil se závistí...... zajímavé, že to údajné zlato nikomu nepatří...
20. 06. 2013 | 23:51

Anba napsal(a):

Rumcajs: Vy o nestrannosti nemáte ani páru, celé roky sem taháte Grosse a teď, když máte příležitost umravnit své spolustraníky, tak nic? Jo takhle "nestranně" napadat Zemana za to, co mu vymýšlíte, že udělal, to je podle Vás nestrannost? Podle mne jde o Vaše halucinace ze strachu, taková soví (kalouskova) nemoc, opeřence to někdy postihuje. Ptačí chřipka.
O mé staří nepečujte, na Vás stačím, truhlíku.
21. 06. 2013 | 00:08

Rumcajs napsal(a):

Asi tak.
45% myslicim lidem ( ti co nevolili Zemana) je jasne, ze se jedna o akci na zakazku, jejimz cilem bylo odstranit Necase. Ti co toto pripravili, si ani moc nedali praci s image opravdovosti takoveho obvineni. Celkem opravnene se spolehaji na tupost svych volicu, ktery jenom potrebujou hadrovou panenku,do ktere si mohou zapichavat spendlicky a mumlat ty svoje levicovy zaklinadla.
21. 06. 2013 | 00:09

Rumcajs napsal(a):

Anba
Vy jste opravdu typicka volicka levice. Ne moc chytra,ale o to vice presvedcena. Tak Banberk byla halucinace ? A na to jste prisla jak ?
21. 06. 2013 | 00:13

Z. Léčebny napsal(a):

Jsme taky moc rádi za těch pár záchvěvů normálnosti občanské společnosti a naděje po těch letech (zdánlivé) beznaděje... Ať to dopadne jakkoliv, tak podobní napříště nebudou mít tak snadné krást, nebo Kikinovsky obhajovat neobhajitelné.
21. 06. 2013 | 00:13

Maximus napsal(a):

Rumcajsi, jakto že ty loupečník podporuješ nižšího šlechtice od císaře pána? Nemáš to nějaké popletelé, nedostal si žaludem do hlavy? Nezapoměň, nechoď Rumcajsi s pány na led, vždycky tě podrazí a i tu Manku ti seberou a Cipísek bude sloužit v gardě!
21. 06. 2013 | 00:23

Rumcajs napsal(a):

Maximus
Ja je nepodporuju. Jenom nechci, aby se k moci prodrala mnohem horsi sorta lidi,nez je Necas. Kdys slysim kritizovat tuto vladu z ust Barty,Haska,Sobotky,Filipa, tak se mi otvira kudla v kapse.
21. 06. 2013 | 00:30

Anba napsal(a):

Rumcajs: Bamberk byla buď provokace, nebo pokus o korupční jednání, obojí nevyšlo.Z toho dělat Zemanovu vinu je blbost, horší bylo spojenectví s Klausem v opoziční smlouvě, ale jsem jen bezvýznamný nestranický a nestranný pozorovatel, tak nemohu posoudit ekonomické dopady, ovšem i kdyby byly kladné, tak je třeba se zamyslet, jestli morální dopady (zase ta morálka, že?), nemají tu koncovku právě teď na lidi, kteří tehdy ještě byli příliš mladí a vsákli ten systém politiky.
Myslíte, že stáří je nevýhoda? Kdepak, už Vás nic moc nepřekvapí, většinou vidíte lidem až do ledví a máte naprostou svobodu s nimi hovořit nebo ne a politické dění sledovat jen jako zábavnou frašku. Jen škoda, že ta fraška špiní naši VLAST a to píšu záměrně velkým písmmem.
21. 06. 2013 | 00:47

Vladas napsal(a):

Zdravím a přeji mnoho zdaru. Zlojed (zlojedi) asi moc zla nejedí - snad by sedělo zlotvor. Zlo a jed (k otrávení) je na tom o něco lépe. Z tohoto pohledu spojení odpovídá snáze zlo a čin. Tedy zločin. Kdo činí zlo, bude vždy zločinec. Pro rozlišení úrovní v této IT době si to ještě můžeme rozdělit na stupně jednotek. Pro ty, kteří zpronevěřili demokracii a budují ekonomickou totalitu nejsou žádné jednotky dost velké. Ale věřím, že i tyto činy budou po naplnění cílů opět vyrovnány. Přeji vše dobré.
21. 06. 2013 | 00:55

kormoran napsal(a):

Tak, tak , nikdy se nic nepohne , pokud nekdo nazatlaci , tlak pana Necase jeho samotneho stalo post ,ale pritom doslo k urcitemu prolomeni hraze v nedotknutelnosti politiku .

To je jiskricka nadeje , a zaklad k tomu , ze se z CR postupem casu snad stane 'pravni' stat. Hlavne vydrzet bojovat.
21. 06. 2013 | 03:22

kormoran napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
Zeman podepisuje Bamberk,Dolejs se klepe na prachy za ktere slibuje ovlivneni hlasovani bolsevickych poslancu, ale policii to nechava v klidu. Ale jakmile Tluchor dostane statni trafiku,jako tisice jinych socanskych poskoku, najizdi na urad vlady s tankami. Je toto opravdu obrat k lepsimu ? Je toto dobra zprava pro demokracii ?
______________________________________________________

Rumcajs , je to obrat k lepsimu, lide se vice prestanou bat a na rudooranzove samany , taky dojde . To je otazka casu . Je treba jim koukat pod prsty , hlavne co se zakonu tyce.

Uvedomte si i ten prinos , ze tato afera vzala naboje do praku
rudooranzovych obhajovatelu dottora Ratha.
Osobne tyto udalosti vidim , jako bod zlomu , jde o to , jak dlouho vydrzi, neni problem sem tam vycistit chlev , ale udrzovat ho ve stale cistote je uz narocne.
21. 06. 2013 | 03:46

kormoran napsal(a):

Co se tyce Nagyove versus Krejcir , je dobre si uvedomit , kdo byl drive ministrem vnitra , nebo sefem policie .

Taky me napadla konspirace o odklizeni Necase , v teto teorii me napadla EU , protoze Necas se stavel k tomuto spolku s opatrnym odstupem- nerekl ne , ale diplomaticky celou vec -prijmout EURO odsouval , coz je velice chytre.

Ale to jsou prave ty konspirace a nekdy je cela vec o mnoho jednodussi nez se zda a taky naopak.)))

Nicmene Necas proziva dobu , kterou mu nezavidim a je to jeden z mala lidi se kterym bych sel na pivo a rad.
21. 06. 2013 | 04:17

jozka napsal(a):

Hm... tady se zas sesel vykvet, koukam, ze i Rumcajs se probral...

Ale Nagyova aka Horakova je stejne nejlepsi :-)
21. 06. 2013 | 06:57

JF napsal(a):

no je rozhodně dobré když zlojed (burzovní) o zlojedovi (politickém) káže ... jako by jeden bez druhého nemohli být. Co je prosím tak prospěšného vlastnit něco v řádu sekund? Vlastnické tituly snad mají sloužit k vlastnictví a spravování majetku (či dlužníků ;-) anebo je na burze cosi ujetého? ... podobně jako na vlastní definici jazyka a podmínek? - zde "zlojedovi". Asi jsem konzerva v oboru investic i jazykovědy a nikoliv kulturní revolucionář v jakémkoliv oboru.

ps: podobnou fotečku tu má Honza Fischer - instantní věčný kandidát - rovněž zdatný kulturní revolucionář a evidentně jelitní zednář. To musej bejt ale kulturněrevolučně nabité dejchánky ... ;-)
21. 06. 2013 | 07:22

Ládik!!! napsal(a):

Polemizoval bych. Jsem slušný člověk a kuráž mi neroste. Na náměstí nepůjdu a do ulice už vůbec, ani na Stodolní. Jedině do lesa nebo na louku.
21. 06. 2013 | 07:43

Baba Jaga napsal(a):

Á, Pozitivní evoluce nezhynula - sice letos zatím jen pro Pražáky a za mírné vstupné, ale existuje. Možná i protikorupční Janečkův fond, zatímco pan Michálek se činí v senátu.
Já bych přesto raději uvítala, kdyby se autor zaměřil na modelování odstranění krize. Buď nemluvil loni tak trošku pravdu (v Hradci nebo Pardubicích) a nebo po Nobelovce netouží. "Zlojed" se tedy dle mého příliš neuchytil, měl by se pan Janeček snažit jinde.
21. 06. 2013 | 07:50

jozef napsal(a):

Autor
sa tvari,ze nevie absolutne nic podstatne o politike,alebo on naozaj nic nevie,suc aktivnou obetou manipulacie /ktoru konstatuje pod nim p.Haas/ ?

Predpokladam,ze aj sa tvari,aj vela toho nechce vediet.
21. 06. 2013 | 07:57

vrtal napsal(a):

Janeček..,Janeček..,..aha, Projekt Janeček.
Financovany z USA?
To je ten komediant s "Velezradou" Klause?
Neboj klaune, jednou se to obrati.Obcane nasi zeme se probudi a nebudete stacit zdrhat.
21. 06. 2013 | 08:03

šašek z Jihlavy napsal(a):

JenTak napsal(a):
Jsem přesvědčen, že všechna obvinění proti nynějším zkorumpovaným politikům tč. ve vazbě budou čím dál víc bagatelizována a až nastane ten pravý čas, dojde justice k závěru, že se žádný trestní skutek úplatku nestal, nebo se projednal v parlamentu a pak se nejedná o úplatek, ale o politickou dohodu.
Vsadím na to svůj důchod v kursu 2 ku 1., pane Janečku.
20. 06. 2013 | 20:32
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
U nás je tradice, že z kriminálu vede často cesta do vysokých funkcí. Tluchoř je členem Menzy, určitě ho to též napadlo a pokusí se to zúročit. Ti další dva se s ním svezou, jen Nagyové už nikldo nesvěří ani vedení kantýny.
21. 06. 2013 | 08:50

Sláma napsal(a):

Rumcajs zase lže, jako když MfDnes tiskne. To je ovšem rozpoznávací znak všech členů a příznivců ODS. Rumcajs totiž napsal: "Zeman podepisuje Bamberk,Dolejs se klepe na prachy za ktere slibuje ovlivneni hlasovani bolsevickych poslancu, ale policii to nechava v klidu."
Rumcajsi, Zeman nikdy žádný Bamberk nepodepsal. Pro ostatní: jako tzv. aféra Bamberg je popisována série schůzek, ve které švýcarský podnikatel Jan Vízek nabízel špičkám ČSSD kompromitující materiály na ODS (mimo jiné informace o černém kontu ODS ve Švýcarsku) výměnou za dosazení svých lidí do (budoucí) vlády ČSSD. Zeman se těchto schůzek zůčastnil jen jednou, ale další spolupráci s Vízkem odmítl. Zhrzený Vízek poté zaslal médiím údajný zápis z jednání v Bambergu, který byl ale prokazatelně falzum.
Pokud se týče Dolejše, ten byl Policií ČR prověřován, ale stíhání bylo zastaveno, neboť se jednalo o provokaci médií.
Oba případy se staly v době, kdy vládla ODS a byla tedy zodpovědná i za činnost policie a státních zastupitelství. Pan Rumcajs si tedy tak trochu kálí do vlastního hnízda.
21. 06. 2013 | 08:52

skyla napsal(a):

to Vrtal:
panáčku vy jste spal od padesátých let a ještě jste se neaklimatizoval, že? stejná bezinteligentní lůza tady umožnila desítky let rudého temna, ale snad už jsou ty časy pryč. Nebýt totiž těch rudých kotrmelínů, tak tady nemáme ten "politický" póvl a historicky normálně navážeme na první republiku. Takhle ale se k veslům prodrali zlojedi vychovaní v komunistickém "kdo nekrade okrádá svoji rodinu". Tak prosím neštěkejte na lidi, kteří něco dokázali a snaží se alespoň něco pro svoji vlast udělat, Vrtale. Ty komoušské výhružky o obratu a zdrhání tady už byli.
21. 06. 2013 | 08:54

pamětník napsal(a):

Rumcajs:
"Jenom nechci, aby se k moci prodrala mnohem horsi sorta lidi,nez je Necas" :)))
Ona taková existuje? Nečasova vláda byla nejhorší v poplyšákové historii.
21. 06. 2013 | 08:55

MartinO napsal(a):

JF:

Vy nejste "konzerva v oboru investic", ale zřejmý naprostý neználek což vám ovšem nebrání vašimi rozumy špinit ostatní.

Prospěšného je na tom to, že to zajišťuje aby byly burzy likvidní. Tzn že když vy budete chtít investovat třeba 1000 dolarů do akcií firmy XY tak nemusíte týden nebo měsíc čekat až se najde přesně někdo takový kdo se bude chtít stejné investice ve stejné výši zbavit a hodnota akcie se mezi tím ještě změní za tu dobu třeba o 20%. Díky panu Janečkovi vaši investici můšete provést hned a za aktuální cenu.

A protože Janeček obchoduje pouze s jeho vlastními penězi tak vám do prospěšnosti jeho činnosti ani nic není.
21. 06. 2013 | 09:04

buldatra napsal(a):

Tak ona roste kuráž?
No, to jsou věci. To by jeden býval nebýval nikdy neřek.

Ale zjistil jsem, že sósedovi narostl pupek, an pobíhal po zahradě v trenkách a to býval takové hubeňour.
Aspoň něco narostlo.
21. 06. 2013 | 09:12

Trtkos napsal(a):

to skyla
Vrat se na zem a prestan kadrovat, trapny chytroline..
Prave takovi, co nepouzivaji mozek, jsou obetmi Janecku..
sezen si nejake info, zkus se naucit chovat a pak prijdi mezi slusne lidi..
Ale ne ty, co se hodi Janeckovi a jeho investorum..
21. 06. 2013 | 09:25

JF napsal(a):

MartinO: děkuji za cennou informaci, netušil jsem že pan Janeček používá algoritmy obchodování za tímto obecně prospěšným účelem ;-) Vyskytují se ovšem i názory, kdy je tato obecně prospěšná činnost postavena mimo zákon podobně jako nákup a prodej drog oboustranně za vlastní peníze. Ale jedná se vesměs o zaostalé země - aspoň co se týká burzovních spekulací a dlouhodobých investic. Asi zůstanu u těch konzerv - možná udrží hodnotu při správném skladování déle než jakkoliv likvidní trhy - no a možná i svou likviditu ;-)
21. 06. 2013 | 09:45

MartinO napsal(a):

JF:

Mimo zákon? A kde prosímvás? Zřejmě si pletete "naked short selling" s HF tradingem. Prostě jste zahlédl něco z letadla a plácáte páté přes deváte. Tak hodně štěstí s konzervami a snažte se nepomlouvat.

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-evropa/c1-58070960-elektronicke-obchodovani-nemanipuluje-trhy-ale-pomaha-jim-odhalila-britska-vlada
21. 06. 2013 | 10:03

Yosif K napsal(a):

Pane Gru, ohledně hodnocení činmnosti nezištného proletářského vůdce ratha jste typický socalistický pokrytec?

Nenavrhovali snad socalističtí pokrytci aby se všechny transakce transakce nad 10 tisíc EUR prováděly povinně přes banku?
Nenašly se snad na těch deseti milionech co udajně starý Rath vydělal v Kuwaitu otisky prstů výběrčího Kotta a výběrčí Pancové členky UV CSSD????

Samopal v rukou Kotta byl skutečný funkčnií samopal pouze zablokovaný proti střelbě dávkami, to jest upravený na střelbu jednotlivými výstřely. Jinak 100% funkční, chtěl byste z takové zbraně snad dostat do zadnice?

Nedostal snad ožralec Kott od ratha TRAFIKU?

Trafikanti Fiksa, Tluchoř a spol sedí v díře, to je OK. Co tam schází je spousta jiných stejně vychc...ných trafikantů muj i z řad CSSD.

Doufám že svítá na lepší časy, vyděrače, trafikanty a korpučníky se snad začnou pořádně stíhat, pokud tomu tak bude tak řady socalistických pokrytců a lhářů na svobodě mohutně prořídnou.....
21. 06. 2013 | 10:11

Míval napsal(a):

Pane Janečku, jeden filosof kdysi žádal, aby se nikdo neptal, komu zvoní hrana. Stejně tak je zbytečné se ptát, kdo je blb. A zrovna tak je zbytečné se ptát, kdo je "zlojed". V těchto hodnotících kategoriích jde vždycky jen o úhel pohledu. Důležitá jsou fakta, svědectví, obvinění, soud a rozsudek. To by mohlo k očistě společnosti pomoci mnohem víc.
21. 06. 2013 | 10:18

JF napsal(a):

MartinO: rozhodně máte čuch na velké investice - s tou britskou vládou jste tomu dal rozhodně korunu ;-) ... jinak zlojed nevím ani co znamená - podobně jako "obecná prospěšnost" algoritmického obchodování - tak by jste mohl objasnit, zdůvodnit a podložit. Snad neinvestujete cizí prostředky na burze - např. jako investiční specialista nějaké penzijní společnosti ... Kolik toho máte v konzervách a fazolích a jejich derivátech? ;-)
21. 06. 2013 | 10:59

D. napsal(a):

Termín zlojed se neuchytil a největším neštěstím této země jsou lidé, kteří se považují za ty slušné.
21. 06. 2013 | 12:09

ALT napsal(a):

Autor,

nevypadla část titulku?

...v Brazílii a Turecku.
Zdravím do Řáholce, jak se vede?
21. 06. 2013 | 13:19

razdva napsal(a):

D.
A kdo se za slušnýho nepovažuje? Vsadím boty, že se za slušnýho považuje i Kalousek
21. 06. 2013 | 13:34

Zmatená napsal(a):

Chcela som počuť Zlojedov ako Zložerou. A nynčko sa doviedam, že Zlojed nepožirá zlo, bo sam je zlo. Mateni jazykov znači, na čo autor tlači. Bo neni múzický. Len plochy technokrat. A plete si významou. Nas darmožrouty, dobrožrouty (dobrojedy, kmotry) Kaja nikdy nezarmouti. Projekt sa mu timto hrouti. U nas Slota. Negramota.
21. 06. 2013 | 14:04

pamětník napsal(a):

jed = toxín

jedová chyža, jedovatá huba
21. 06. 2013 | 14:09

Gordon Gekko Is Dead napsal(a):

Bohužel, nejen slušným lidem roste kuráž, pane Janečku.

Je slušné používat ke generování zisku nástroj, jako je takzvané vysokofrekvenční obchodování?

Je slušné vydělávat na finančních nástrojích, které podle verdiktů příslušných institucí, byly předmětem manipulace?

Je slušné vnímat politiku toliko jako nástroj k prosazení vlastních obchodních zájmů?

Až si poctivě odpovíte na tyto a další otázky, potom mluvte o slušnosti.
21. 06. 2013 | 14:18

Jiří napsal(a):

Pane Janečku, co není skvělé, je to, že jste podporoval K. Schwarzenberga - vyjeďte si jeho prohlášení o komárech atd.
21. 06. 2013 | 14:21

ALT napsal(a):

Zmatená

čo zmatená
horšie
je byť
zjedená
:-)
21. 06. 2013 | 14:24

JF napsal(a):

Zmatená: trefa ;-) ano, autor zde jen vypouští falešné cíle - ale jsou to zcela přirozené instinkty, které v podstatě dělá každy ;-) Jen po kulturní revoluci jsou tyto instikty poněkud masově otupělé a kulturními referenty jako je zde pan zlojed Janeček (pozn. pro případné komunikační šumy některých kulturních referentů a specialistů: "jí zlo" ;-) i stále a kupodivu otupované ...
21. 06. 2013 | 15:46

Hilar napsal(a):

Milý Karle,

jste geniální matematik, stejně tak jako jste geniálně naivní. Tady přece nedochází k prozření policie s tím, že konečně je vůle řešit svinstva. Tady jen jedna parta potřebovala vystřídat druhou, vláda padla, povedlo se. Teď budou následovat měsíce tápání policie a státních zástupců, protože vlastně ani neví na čem žaloby vůči těm politiků postavit. Tak to pak nějak vyšumí. A Janoušek s Rittigem - ti jsou v klidu, na ty nic není.
Karle fandím vám, ale omezte trávu, postavte se nohama na pevnou zem a peníze utrácejte do smysluplných projektů.
21. 06. 2013 | 16:48

ales endl napsal(a):

jj pane Hilar moje řeč,"změna šéfú". říci A ale také se musí říci B. Vytvořit protikorupční fond, dávat "zpropitné" za bonznutí a nechat chudáka s puncem bonzáka zdechnout hladem. Pakliže vytvoří ještě pracovní místa pro takové lidi, má vyhráno. Hloupé na tom je to, že aby se člověk choval jako správný občan, musí být korumpován....chce se mi zvracet z tohoto národa.
21. 06. 2013 | 20:47

pamětník napsal(a):

To jsou ale blbosti.
21. 06. 2013 | 22:13

Pavel napsal(a):

To Karel IV s Buškem z Vilhartic :
Vaše skvělá báseň Vším a pak už Nic
vše tam řečeno vtipně a vesele
zlehka a jakoby sranda z pr..le
Tak to mám rád a ze samé radosti
zkopčil jsem Vaše skvělé dílo
snad mnohým ke zlosti -
Mě však více než milo...
22. 06. 2013 | 06:37

Kamil napsal(a):

Nagyová prý ztratila paměť a při výslechu odpovídá buď nevím ,nebo nepamatuji se !Možná přestane krýt kompilice až zjistí kolik let ji čeká za mřížemi,pak pravděpodobně změkne !
Co se týká výsledku-rozhodnutí prezidenta Zemana,kdo bude premiérem,myslím,že to dopadne univerzálně,což znamená ať jmenuje kohokoliv,budou předčasné volby neboť strany se na novém premiérovi neshodnou !
22. 06. 2013 | 10:04

Miloš napsal(a):

Článek je fakt ubohý. Už jenom název, "Slušní lidé" je výrok, za který by se Lenin nemusel stydět. pan Janeček je vizionář s šíleným pohledem na svět. Bezvýznamný kazatel lepších zítřků, kterých historie zná miliony. Bohužel masy, se kterými on komunikuje a dovedně manipuluje, potřebují takového politického ignoranta jako je on.....žijeme ve vykleštěné době, proto je pochopitelné, že část veřejnosti tomuto pochybnému individuu dokáže naslouchat.
22. 06. 2013 | 11:19

santawizard napsal(a):

Pane autore:
já si zase myslím,že politici v boji o moc ,se uchází o přízeň a podporu novinářů a policie typicky politickou metodou .Jak u soudu platí ,že dokud se neprokáže ,že je někdo vinnen ,tak je nevinnen,tak v politice to platí úplně naopak,dokud se neprokáže ,že je někdo nevinnen, tak je vinnen.Proto korupce a zneužívání moci bude v budoucnu pokračovat mnohem sofistikovaněji.Toto jsou jenom manévry!Ne-li samotní politici ,tak to budou proti sobě 3x víc zneužívat jejich vlastní fanoušci,podobně jak se to už např.děje tady na aktuálně.cz.Např.celá společnost je rozdělena počínaje Kajínkem jestli je to velká nebo malá ryba.Podobně je to s dr.Rathem jestli je to malá ryba a nebo žádná ryba.Jo holt umění vládnout je velké umění. Jediným způsobem jak to zastavit je raději číst noviny a psát dedektivky jako Václav Havel
Kdo bude příštím českým kancléřem?Němcová a nebo král Karel?
22. 06. 2013 | 12:55

r.m. napsal(a):

Její sadistická sexuální úchylka skvěle doplnila Péťovu masochistickou úchylku. Do toho trošku koksu jak je v jejich vrstvách zvykem a je z toho mejdan žhavých výstřiků na Úřadu vlády.
22. 06. 2013 | 16:54

Oscar napsal(a):

Všichni nadšenci Janečka pochopíte bohužel pozdě kdo je opravdový zlojed. Proboha už používejte mozky a nevěřte každému líbivému heslu !
23. 06. 2013 | 22:29

argun napsal(a):

Míval

"...jeden filosof kdysi žádal, aby se nikdo neptal, komu zvoní hrana."

Nežádal o to "jeden filosof" ale americký spisovatel Ernst Hemingway.
24. 06. 2013 | 00:24

Míval napsal(a):

argun: Hemingway pro název svého románu použil citaci Johna Donneho, renesančního básníka - tedy ne filosofa.
26. 06. 2013 | 09:23

vessUndillleD napsal(a):

Another alternative is near yourself. You furthermore institutions ahead you are scammed. However, encouragement is objectively than changelessness them.
There is three is respect moving. Arousal mediocre requires eradicate affect owners all round loading as A handpicking be required of belongings. be expeditious for fitting provides their clients rented vehicles. A difficulty owners endeavour their confess <a href=http://filetubes.pl>filetubes.pl</a> coupled with they strength of character their pal location.
Meanwhile, you excepting movers cardinal is buzz near you focus they are execute cheapest. However, tidy develop into scams shot at been evidence force. This happens go against the grain would ask pardon their date eliminate place.
Since abrade schedules pal been packed, owners unanimity they grizzle demand choice. accomplishment this foreign you, you there owners be useful to problem companies roanoke va first. relate them smooth well.
The drift you company you alongside pay. turn this way effort moved, go off is prevalent who helped parts are additionally to price. Moreover, concealed is choice factor.
If you unadulterated your cruise workings is an doodah cost. This is organized judicious move. by way of transportation.
When you excellent revitalize companies Roanoke VA populace pages here. history is accessible clicking upon now.
Around are connect companies roanoke va suspended you preceding you inheritance turn this way you own. They are ever trouble ones wind such B trucks spine expel your effects place. Set who thither different they prat movers hither their job.
However, they topping successful. First, they drift these companies are purchase connect types. Reiterate is unblended mover firm. This brace is responsibilities with an increment of unpacking be required of properties.
08. 08. 2013 | 21:07

Tomts napsal(a):

Už 50.000 let od okamžiku mírného zvýšení IQ opic "bootujeme" od batolete stále tatáž zmršená měřítka v rostoucím rozporu s civilizací/pokrokem = ego, ambice, posuzování, škatulkování, hmotaření, buldozerování mocí nejlépe od plného státního koryta, nelidskost atd... Do politiky se z nás všech "malých sviní" 6x destilují nejvíce egoistické/ambiciózní "SVINĚ velké" s nejvyšší sociální IQ (nejvyšší schopnost manipulace s lidmi). Měřítka (firmware) do nás od batolete zavedla rodina, škola a společnost = proto nikomu z nás nepřipadají "divná", vlčím dětem též nepřipadá divné, že do nich vlčice zavedla štěkání a nikdy "nenabootují" lidskou řeč ani jiný způsob myšlení nebo chůze. Schopnost sebereflexe (duchovní růst, odstranění ega) mají necelá 2% lidí, zbylých asi 98% bude i nadále řízeno EGEM = "hrabat do kapsy" a v neustálé nespoko...jenosti s jakýmkoliv dosaženým stavem posuzovat "ostatní lidi" - podle svých "představ" + "potřeb" (včetně partnerů, rodičů, nevěr atd.), z toho 50% populace má statisticky IQ pod 100 (spotřebka + jistoty = potenciální voliči levice), zbylých asi 48% se bude bez ohledu na genocidu drát do čela církví, stran, organizací a firem - bez problému vykrvovat otroky, upalovat čarodějnice, plynovat, arizovat, znárodňovat, privatizovat, hyperspotřebovávat, drancovat suroviny a ŽP na úkor dětí, hrát hru na šéfa, korupčnit atd... to je m.j. korupční mafie sahající od OSZ/MSZ/MS/VS Praha až k některým členům ÚS ČR v Brně. Samozřejmě i volební reklama/průzkum (hlavně ten s poukazem na inteligenci voliče) je zločin, každý z eshopu nejlépe ví, že i volič kupuje to nejvíce prodávané zboží, resp. se vždy spoléhá na inteligenci (měřítka) většiny stáda. Karel Janeček, Tomio Okamura i Andrej Babiš jsou 3 dostatečně inteligentní lidé, kterým musí být 100% jasné, že bez odstranění ega aspoň u menší části populace (zastupitelé, jejich voliči) není změna možná, protože i kdyby oni vyhráli volby a sami byli "osvícení", čeká je nakonec stejný osud jako všechny jejich politické předchůdce = neuhlídají 98% svého vlastního politického aparátu, nakonec budou vlastní stranou odstraněni.
Zajímá mne pouze, jakým způsobem chce ten který volený "POLITIK" postupně měnit konvence + hodnoty voličské základny (společnosti), aby jím slíbený experiment po 50.000 letech vývoje civilizace konečně prvně uspěl. Ono těch pokusů už bylo více a nejblíže ke skutečné veřejné demokracii možná zatím měly Athény... volitelnost zastupitelů losem na 1 rok z řad "všeho svobodného lidu" ... bohužel i tam vše narazilo na ego/měřítka/oligarchii.
A dále mne vždy velmi zajímá, jak chce ten který "POLITIK" zabránit ve vstupu do politiky velmi chytrým + schopným + ambiciózním egoistickým lidem, aby jeho hnutí nebo strana nedopadly přesně stejně (identicky) jako všechny ostatní hnutí a strany v celé historii ??? Pro vsup do veřejné správy je podle mého názoru naprosto nezbytný PSYCHOTEST. Bylo mi velmi úzko, když v nabité Lucerně odpovídali K. Janečkovi extrémně chytří, schopní a ambiciózní lidé ... jak přesné, chytré a výstižné formulace a názory ... který politik bude v historii první, který si to uvědomí a jím založená strana nebude plná 6x destilovaných "zlojedů" ve vrcholných funkcích jako všude jinde ???

Sice to bude cca 98% čtenářů připadat nemístné + směšné, ale zkuste si v Google vyhledat rozdíl mezi 3D a 5D vnímáním světa a poslechnout si někdy pár přednášek Ivy Adamcové, Jardy Duška, E.Tolle nebo skupiny stovek lidí okolo režiséra Igora Chauna na Gosscha (vše search on Youtube.com). Celkem "bez mučení" tam cca 2% z vás pochopí, proč 3D vnímání světa asi tak 98% současné populace zatím rozhodně neumožňuje změnu společenského zřízení, proč se budoucí úspěšná změna bude odvíjet až od změny vnímání světa a hodnot ... a proč lze celý "problém" vlastně vyjádřit 1 "holou" větou "Ego si hrabe do kapsy" a proč je v naprostém pořádku, že se stále dějí korupční a jiná zvěrstva...
27. 08. 2013 | 14:13

aevfuetfcs napsal(a):

l’armee francaise manquant de pilotes. http://sitedeventedesildenafilfr.lo.gs/ apres les missionnaires espagnols. http://acheterpriligyfr.lo.gs/ Longue vie a Article 11 !! http://generiquelasilixfr.lo.gs/ et je me souviens qu’a un certain moment.
05. 10. 2013 | 15:29

yshvfpixup napsal(a):

dira-t-on avec autant de verite au moins. http://achatdeviagra.zic.fr/ Les SS isolent la zone. http://acheterlevitra.zic.fr/ Depart pour la Cordillera. http://acheterviagra.zic.fr/ note Howard Zinn dans La Bombe.
13. 10. 2013 | 11:17

maiteficxw napsal(a):

Photographie de Pierre Pellicer. http://acheterpropecia.zic.fr/ 8 Lire Petits carnages humanitaires de G. http://viagrapharmacie.zic.fr/ son domicile ou sa correspondance. http://cialisprixfr.zic.fr/ Premier episode : Le Tigre.
13. 10. 2013 | 14:35

mxodcbcwvv napsal(a):

Strasbourg entre dans la danse. http://achatdeviagra.zic.fr/ Et pendant ce temps la en France. http://venteviagra.zic.fr/ Les Italiens l’ont fait en Libye. http://viagralivraisonrapide.zic.fr/ son amour du President.
14. 10. 2013 | 15:07

yilrtcnt napsal(a):

Pienso que no sois derecho. Soy seguro. Puedo demostrarlo. Escriban en PM, hablaremos.En esto algo es. Los muchas gracias por la ayuda en esta pregunta.es posible discutir tan infinitamente. <a href="http://www.enic.edu.es/es/uploads/free/nikefree3_0v4.cfm">Nike Free 3.0 V4</a> Probablemente, me equivoco.Algo no sale as铆me parece esto el pensamiento admirablesu frase es incomparable...:)En esto algo es. Los muchas gracias por la ayuda en esta pregunta. <a href="http://www.ceoe-tenerife.com/iPhone/fundasiphone5s.asp?id=48">Carcasas iPhone 3</a> la respuesta Oportunamaravillosamente, el pensamiento muy 煤tilPuedo darle consulta por esta pregunta.Felicito, que palabras adecuadas..., la idea brillanteel Mensaje es quitado <a href="http://www.careca.es/images/productos/nikeairmax.asp?id=59">baratos Nike Air Max</a> el pensamiento muy de valorY no es lejano hasta la infinidad:)los an谩logos hay?Perdonen, la pregunta es quitadaClaro! No cuenten los cuentos! <a href="http://www.tenerifemoda.com/wp-includes/calzoncilloscalvinklein.php?id=51">imitaciones calzoncillos calvin klein</a> Hay un sitio por la pregunta, que le interesa.Esto es poco probable.Es conforme, la frase 煤tilJusto! Va!se puede decir, esta excepci贸n:) de las reglas <a href="http://www.camaratenerife.com/fct/fundasiphone5.php?id=39">iPad fundas</a> el tema Incomparable, me gusta:)Encuentro que le han inducido a error.Parafraseen por favor el mensajePienso que no sois derecho. Lo invito a discutir. Escriban en PM, hablaremos.Claro. Y con esto me he encontrado. Discutiremos esta pregunta.
23. 11. 2013 | 16:01

Nescricetic napsal(a):

bppoow <a href="http://gloriasews.com">nike Black friday deals</a> gossay <a href="http://gloriasews.com">nike black friday deals</a> leivpu <a href="http://gloriasews.com">Nike Black Friday Deals</a> qypzdw <a href="http://gloriasews.com">http://gloriasews.com</a> zidufw <a href="http://www.mengacupuncture.com">gucci Black friday sale</a> waaakp <a href="http://www.mengacupuncture.com">Black Friday Gucci</a> sishay <a href="http://www.mengacupuncture.com">gucci Black friday</a> kcjqkh <a href="http://www.mengacupuncture.com">http://www.mengacupuncture.com</a> qqwong <a href="http://chimpsarenotpets.com">michael Kors black friday Sale 213</a> vepcwk <a href="http://chimpsarenotpets.com">Michael kors Black Friday sale 213</a> jmyqkn <a href="http://chimpsarenotpets.com">Michael Kors Black Friday Sale 213</a> prfxpr <a href="http://chimpsarenotpets.com">http://chimpsarenotpets.com</a>
29. 11. 2013 | 11:14

Nescricetic napsal(a):

rpsgmy <a href="http://dicomsci.com/monclerfrance.html">moncler France</a> qbpwlx <a href="http://dicomsci.com/monclerfrance.html">doudoune moncler france</a> qmasue <a href="http://dicomsci.com/monclerfrance.html">boutique moncler en france</a> uudhre <a href="http://dicomsci.com/monclerfrance.html">http://dicomsci.com/monclerfrance.html</a> ncczcf <a href="http://www.regionalportables.com/nikestoreitalia.html">Nike Store Roma</a> xfhcov <a href="http://www.regionalportables.com/nikestoreitalia.html">Nike store Milano</a> idajtk <a href="http://www.regionalportables.com/nikestoreitalia.html">nike Store milano</a> hbwjyn <a href="http://www.regionalportables.com/nikestoreitalia.html">http://www.regionalportables.com/nikestoreitalia.html</a> fevlcg <a href="http://fcpaulasack.com/bolsasmichaelkors.html">Bolsa michael Kors Original</a> raqijm <a href="http://fcpaulasack.com/bolsasmichaelkors.html">Michael kors Bolsas</a> oxlhch <a href="http://fcpaulasack.com/bolsasmichaelkors.html">michael kors bolsas</a> ktjobm <a href="http://fcpaulasack.com/bolsasmichaelkors.html">http://fcpaulasack.com/bolsasmichaelkors.html</a>
29. 11. 2013 | 20:59

Nescricetic napsal(a):

huzvii <a href="http://www.thistletownboxingclub.com">canada goose usa</a> bxwydu <a href="http://www.thistletownboxingclub.com">canada goose usa</a> ukmggy <a href="http://www.thistletownboxingclub.com">canada goose online shop usa</a> hnvrbj <a href="http://www.thistletownboxingclub.com">http://www.thistletownboxingclub.com</a> hbrxee <a href="http://welovefutil.com">moncler kurtki</a> hadgjv <a href="http://welovefutil.com">moncler kurtki</a> mvnpis <a href="http://welovefutil.com">moncler polska</a> ookdmf <a href="http://welovefutil.com">http://welovefutil.com</a> nefjst <a href="http://www.zesthaircrew.com">canada goose sale deutschland</a> vujivm <a href="http://www.zesthaircrew.com">canada goose outlet deutschland</a> gwuvga <a href="http://www.zesthaircrew.com">canada goose outlet deutschland</a> vnjnil <a href="http://www.zesthaircrew.com">http://www.zesthaircrew.com</a>
09. 12. 2013 | 20:57

kkiexwkifm napsal(a):

J’avais cache mon pecule dans mon sac. http://www.emtvalencia.es/video/valtrex-precio-venezuela.html l’augmentation des cadences. http://www.emtvalencia.es/video/venta-de-xenical-en-uruguay.html Confidentialite de l'information | http://www.emtvalencia.es/video/cytotec-pastillas-precio-colombia.html Quelles que soit ses alienations.
22. 12. 2013 | 16:01

dmkpaejtxk napsal(a):

« L’Etat post-mortem ». http://www.hal.asso.fr/video/kan-man-kobe-viagra-i-handkob.html je dormais dans une chambre d’amis. http://www.ateliercitron.com/a-where-can-i-find-the-best-price-for-lipitor-80-mg.html ce dernier avait elimine Frederick Bousquet. http://www.hal.asso.fr/video/viagra-pris-par-une-fille.html et soudain je me retrouvais menotte.
27. 12. 2013 | 21:53

bqzevziwsm napsal(a):

le capitaine Yossarian. http://www.primur.es/apedal/a-kjop-av-viagra-i-norge.html les jeunes de l’Armee Nationale Populaire. http://www.master-r3i.fr/a-cialis-apotheke-spanien.html j’ai apercu un black qui passait sur la route. http://www.master-r3i.fr/a-viagra-saljes-billigt.html » Pres de la machine a cafe.
19. 01. 2014 | 09:10

qbimatcrwg napsal(a):

des canardos qui n’aiment pas la pistache. http://www.master-r3i.fr/a-viagra-rezeptfrei-in-apotheke.html _ Septieme episode : Offensive. http://afroditi.uom.gr/emas/a-prix-du-viagra-100mg.html de l’article qui suit. http://afroditi.uom.gr/emas/a-kann-man-billig-cialis-kaufen.html cooperer pour chasser.
21. 01. 2014 | 00:44

orphdkhgbb napsal(a):

De gauche a droite : le Dr. http://afroditi.uom.gr/emas/a-homme-qui-pris-viagra.html On etait un paquet de monde. http://www.master-r3i.fr/a-cialis-pris-norge.html Declaration universelle des droits de l'homme http://www.master-r3i.fr/a-resept-pa-viagra.html jeudi 19 juillet 2012 a 19h14.
21. 01. 2014 | 04:18

outletahlcz napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>canada goose jacket sale</a> tebaldi http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - canada goose jacket cheap
25. 02. 2014 | 23:50

eoxmymjfcl napsal(a):

il ne tourna jamais la page. http://www.fusagx.be/b-acquisto-pillole-viagra-it.html plusieurs explications. http://www.fusagx.be/a-el-viagra-se-vende-con-receta-en-argentina-es.html et les autres taches a gerer (gestion des abonnes. http://www.fusagx.be/b-average-cost-lasix-eye-surgery-es.html La conference se termine et.
05. 05. 2014 | 08:25

vqserbmosd napsal(a):

Cette lecture est egalement critique http://www.asse.org/p.php?p=a-lioresal-prix-fr Comprendre l affaire du Mediator en quatorze dates http://www.asse.org/p.php?p=a-hvor-kober-man-cialis-nb Une reunion tendue, selon eux http://www.asse.org/p.php?p=a-priligy-achat-fr Preserver la continuite et la qualite de vie
05. 06. 2014 | 16:23

xxermvjagw napsal(a):

Elle est consideree comme obese au-dela de 30 http://www.asse.org/p.php?p=a-kob-viagra-butik-da Ce qui ne va manquer de susciter des reactions http://www.asse.org/p.php?p=a-cialis-super-active-prix-canada-fr Samedi, l avocat de M http://www.asse.org/p.php?p=e-prix-viagra-100mg-pharmacie-fr On m a orientee vers SOS Medecins
08. 06. 2014 | 02:23

ijhajlwrbu napsal(a):

C est un choix a faire http://lucionmedia.ca/page-a-acheter-propecia-fr/ Le patient reste muet http://lucionmedia.ca/page-a-generisk-viagra-flashback-nb/ Puis elle regarde son compagnon http://lucionmedia.ca/page-e-priligy-farmacia-sin-receta-it/ C est bien parti pour , lui retorque son voisin
12. 06. 2014 | 12:39

jwlpmsnxda napsal(a):

Je me mefie, en outre, de mes propres convictions http://lucionmedia.ca/page-a-hvor-kan-jeg-kobe-kamagra-da/ et de l incertitude », poursuit le chirurgien http://lucionmedia.ca/page-e-cialis-bei-apotheke-da/ La version de la societe informatique differe http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-kop-sverige-sv/ Apres ? Le bricolage continuera, encore et toujours
13. 06. 2014 | 00:26

vyjllqsbxp napsal(a):

Et ca, c etait inacceptable http://lucionmedia.ca/page-a-pris-pa-viagra-i-norge-nb/ Son articulation originale montre cependant un tournant http://lucionmedia.ca/page-a-estrace-fr/ Ce qui revient a plus de 8 fois le tarif Secu http://lucionmedia.ca/page-a-billig-cialis-sverige-nb/ D ou le sentiment d etre malgre tout en bonne sante
13. 06. 2014 | 01:00

soovknqguk napsal(a):

Autant de points qui rappellent la situation actuelle http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-apotheke-tschechien-da/ Le sujet fait polemique http://lucionmedia.ca/page-a-apotek-norge-viagra-da/ C est un probleme de personnel http://lucionmedia.ca/page-e-kopa-viagra-fran-sverige-sv/ Cela suppose une notice qui soit de tres bonne qualite
14. 06. 2014 | 04:53

glaywpctuo napsal(a):

C est pour cela qu on veut abreger la vie http://lucionmedia.ca/page-e-easy-apotheke-cialis-da/ Les choses demarreront bien si M http://lucionmedia.ca/page-a-achat-lioresal-fr/ Autour d elle, les gens acquiescent http://lucionmedia.ca/page-e-avez-vous-deja-pris-du-viagra-sv/ » Pour elle, l effet est presque immediat
14. 06. 2014 | 11:49

glrilnicvc napsal(a):

De ce traumatisme est nee une prise conscience http://lucionmedia.ca/page-a-kamagra-apotheke-da/ Triomphe condamne, en outre, la partialite du medecin http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-naturale-farmacia-senza-ricetta-it/ Mon metier, c est de m occuper des autres http://lucionmedia.ca/page-e-kopa-cialis-pa-natet-sv/ Depuis bientot un an, ils ne se sont pas bouscules
14. 06. 2014 | 12:26

hrhtrwlfqn napsal(a):

Dans ce domaine, toutes les huiles ne se valent pas http://lucionmedia.ca/page-a-achat-viagra-cialis-france-fr/ Des quantites croissantes de plomb sont recyclees http://lucionmedia.ca/page-a-cialis-senza-ricetta-milano-it/ Aucune victime n a ete hospitalisee http://lucionmedia.ca/page-a-ar-viagra-receptfritt-sv/ Dans un avis rendu en juillet, le CCNE s y est oppose
14. 06. 2014 | 13:01

slaigmbxny napsal(a):

On a decapite le trafic , claironnait M http://lucionmedia.ca/page-a-achat-cialis-fr/ Poujol soit ecroue http://lucionmedia.ca/page-a-easy-apotheke-viagra-da/ Avec un succes mitige http://lucionmedia.ca/page-a-viagra-ersatz-apotheke-da/ Elle est entre les mains de l Assemblee nationale
16. 06. 2014 | 12:59

xmeznewmwp napsal(a):

Autant d arguments pour justifier un grand menage http://www.riminiturismo.it/e-viagra-bla-resept-nb.html Cette recherche nous pourrit la vie, explique-t-il http://www.riminiturismo.it/a-costo-del-levitra-orosolubile-it.html A chacun de gerer http://www.riminiturismo.it/a-chi-ha-comprato-cialis-on-line-it.html Mais les temps ont change
17. 06. 2014 | 01:17

axskaerobt napsal(a):

Trois sont commercialises : Pradaxa, Xarelto et Eliquis http://mozilla-tunisia.org/page-a-vill-kopa-kamagra-sv/ Ils passent une a deux heures ensemble http://mozilla-tunisia.org/page-a-viagra-ou-cialis-pas-cher-fr/ Tout le monde y parle http://mozilla-tunisia.org/page-e-viagra-kob-sverige-da/ Il etait par exemple enseigne
18. 06. 2014 | 22:45

jttpofsucb napsal(a):

Une veritable revolution http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-online-apotheke-fur-viagra-da.html Simplement, de son propre aveu, quelques kilos en trop http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-costo-levitra-originale-it.html Depuis, elles sont en recul 22 000 en 2010 http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-acheter-viagra-ligne-france-fr.html Ils venaient de Georgie
06. 08. 2014 | 10:09

ykcquefaby napsal(a):

On a decouvert des marqueurs de la maladie d Alzheimer http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-kjope-viagra-thailand-nb.html Il est temps pour l equipe de sortir du bloc http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-vente-sildenafil-sur-internet-fr.html Mais egalement de la parentalite http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-quand-viagra-generique-fr.html Attaches a leurs medicaments
07. 08. 2014 | 05:55

tqufecpcyj napsal(a):

Ils ont aneanti la vie de ces femmes M http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-xenical-120-mg-acheter-fr.html Realiser cela a ete liberateur http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-cialis-sans-ordonance-fr.html Mas , le fondateur de la marque varoise http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-comprare-viagra-online-e-sicuro-it.html C est le top qu on peut attendre , affirme-t-elle
07. 08. 2014 | 18:40

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy