Volte Rosenberga!!

23. 05. 2010 | 09:45
Přečteno 8669 krát
Coby registrovaná příznivkyně TOP 09 jsem nafasovala něco billboardů, a protože spravuji pár nemovitostí, obplandala jsem je volebními plachtami. Při realizaci účasti na volební kampani dostalo se mi pak poučení od lidu prostého, jak to s tou politickou angažovaností vypadá ve skutečnosti…..



Faktem je, že jsem to poněkud přehnala s velikostí. Ale víte jak je takový formát 2x 3 metry ve skutečnosti VOBROVSKEJ?? To byste ani neřekli co to dá práce to pověsit..

null
null


Za účelem zavěšení dostavila jsem se do jedné vesničky u Loun, kde mi s věšbou zásadním způsobem pomáhal můj adoptivní syn Tibor a jeto bratr Pepík, který tam žije u své tety. K události dne srotila se vesnická omladina ve stáří 8 – 16 let a proběhla zde následující konverzace.

null
null


Omladina 1: Ty, Kláro, a kdo to je??
Klára: To je Schwarzenberg.
Omladina 2: Ten pornoherec?
Klára: Uchchchc…chrrrrr..uh – huh
Omladina 3: Ty vole, to nemůže bejt von, tenhle nemá tetování
Klára: Úuuuuuh…ah,ah,ah…
Omladina 2: …sem si říkal, že tenhle je ňákej starej…
Omladina 1: Ale je to supr plachta – necháš námi ji tady potom? Akorát na přikrytí motorky, možná i auta…
Klára: (se potí)

null
null


Teta Helena: Tak já ti toho plešouna teda pudu volit… a teď už pote všici jíst, však sem vařila kuřecí perkelt s haluškami – kdo chcete??

null
null


…… Čímž se vše dostalo do téměř normálních kolejí a já jsem se nabouchala s pocitem, že pro vítězství své favorizované politické strany jsem udělala skutečně maximum a nabízenou krmi jsem si poctivě odpracovala….

null
null


null
null


null
null


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

almost glossed™ napsal(a):

Je to vůbec možné?

Bojovnice proti čunkiádě nakonec propaguje toho, kdo ji "přikryl".

Zřejmě skončila zakázka.
23. 05. 2010 | 10:02

Fanda napsal(a):

Nejlepší billboard, který jsem od Vás viděl je ten s nápisem "Odpovědní jdou s námi", ten má pravdu, "více než si myslíte". Odpovědní za dluhy a stav státu jdou s TOP 09.
23. 05. 2010 | 10:03

Poručík Dub napsal(a):

To je zajímavé jak někteří lidé ,kteří jsou považováni za inteligentní ,dokážou před volbami zblbnout.
23. 05. 2010 | 10:12

tomcat napsal(a):

Co chtít od baby, která natírala tank na růžovo.
23. 05. 2010 | 10:18

Vosavbotě napsal(a):

Je pozoruhodné, že zrovna proslulá advokátka je příznivkyní party asociálů...
23. 05. 2010 | 10:21

kath napsal(a):

moc sem se pobavila....
23. 05. 2010 | 10:22

Admirál napsal(a):

Taková hezká agitka. TOP 09? No, proti gustu žádný diputát.
23. 05. 2010 | 10:26

jarpor napsal(a):

No, k tomu žádný komentář netřeba.

Tlučení čehosi na zeď by asi bylo to poslední, čeho bych se účastnil jako "registrovaný příznivec".

Jste si vědoma, že někdy můžete "někoho z omladiny" obhajovat ?
To zase okolí bude dělat u ha hháá uha...

Poručík Dub mi mluví z duše...

Hezký den
23. 05. 2010 | 10:29

STOP09 napsal(a):

KVS - nejak zapomínáte být konkrétní, takže pro doplnění

Konkrétní „odpovědnost“ politických recyklátů TOP09

Ing. Al Calous :
realizováno 347 014 000 000 Kč dosud nerealizováno 385 000 000 000 Kč.

Ministr financí
Deficit 2007 66 000 000 000 Kč
Deficit 2008 67 500 000 000 Kč
Deficit 2009 192 200 000 000 Kč

Náměstek ministra obrany
Inovace T 72 19 000 000 000 Kč
Štábní systém 1 000 000 000 Kč
Padáky 114 000 000 Kč + 3 lidské životy
Reality MNO 1 400 000 000 Kč

Zatím nerealizováno
Ekologická zakázka 115 000 000 000 Kč
Vyrovnání s církvemi 270 000 000 000 Kč

Schlaffenber
Restituce majetku (získán na základě přiznaného úplatku)
Privatizace Becherovky (získána na základě disidentských kamarádů ve vládě)

Arizonská pěnice zvaná Vlasta
Pandury 14 000 000 000 Kč
23. 05. 2010 | 10:31

Vlasta napsal(a):

Je to dosti hloupé !
23. 05. 2010 | 10:33

malma napsal(a):

hm, pak se nedivme, kde kauza Čunek je, a že se tady nic nevyřeší...
padouch nebo hrdina, je to jedna rodina
23. 05. 2010 | 10:34

Koštěvkoutě napsal(a):

Paní Kláro, ani jsem ntušil, "jak hluboko jste klesla". Ve svých příspěvcích na blogu jste se jevila jako člvěk vzdělaný, chytrý a prost lascivního hodnocení situace. Tímto jste prokázala svou úroveň, protože přiložit ruku k dílu TOP 09 považuji za Váš pád držkou přímo na obličej! Doufám, že Vám tu povedenou reklamu brzy odvane když ne vítr, tak nějaký silný průvan od rozumných sousedů.
23. 05. 2010 | 10:35

almost glossed™ napsal(a):

malma: Přesné.
23. 05. 2010 | 10:47

P. napsal(a):

Nevím, pokud nás někdo nutí žít v totalitě, osobně jsem proto se bránit. Ať už jde přímo o totalitní společenský režim, jak tomu bylo u komunistů, nebo dnes - kdy jde o totalitní ovládání myšlení společnosti.

911 Press for truth:
http://video.google.com/vid...

Pan Schwarzenberg letěl jako náš ministr zahraničí v utajení na čtyřdenní setkání skupiny Bilderberg do USA. Když se to na základně informací z konspiračních webů provalilo, byl ve sněmovně interpelován. Nejde o úplně transparentního politika, možná tak v nějakém imaginárním Bananistánu lze takové jednání u ministrů akceptovat. Jako zástupce ČR jej nadále nedoporučuji.
23. 05. 2010 | 10:50

LEVAK napsal(a):

Tradice-Odpovědnost-Prosperita – oficiální verze;
Taškařice-Ohlupování-Podvod – pravdivá verze;
Vznikla nám nová pravicová strana a stále se vedou spory o to, co vlastně znamená její název.
Písmeno T v jejím názvu prý značí Tradici. Na jak velké tradice se ale může u nás odvolávat strana, která počítá s privatizací veřejného sektoru a se zpoplatněním všech možných služeb od zdravotnictví až po školství?
Takové návrhy vyhovují těm nejlépe situovaným, z nichž mnozí se dostali ke svým majetkům doslova přes noc a nemají žádné tradice. Jejich jádro se vylouplo v procesu kupónové privatizace. To by ale znamenalo, že písmeno T v názvu nové strany značí spíše než co jiného docela obyčejnou Taškařici.
Písmeno O prý představuje Odpovědnost. Stranu prezentují lidé, kteří jsou fascinováni jednak americkou hospodářskou politikou, jednak americkou vojenskou silou.
To první přivedlo svět do hluboké hospodářské krize, to druhé se podepsalo lvím dílem právě na americké zadluženosti.
Písmeno O by tak mohlo znamenat obyčejné Ohlupování. Tomu by napovídal také výzkum, který straně ještě před jejím vznikem přisoudil něco mezi třemi až čtyřiceti procenty volebního potenciálu. S naprostou jistotou tak víme, že strana byla z počátku velký šlágr, ale teď se začíná trochu propadat. Proto taky organizace Člověk v tísni z peněz určených na strádající děti v rozvojových zemích organizovala „stínové“ volby na středních školách na podporu této partaje protože se předem vědělo vyhodnocením facebooku o jejich výrazných preferencích.Jen by mě zajímalo kolik potřebných dětí nebude z těchto důvodů podpořeno kolik to dělá peněz.Předpokládám, že občan
Písmenko P by mohlo značit Prosperitu. Bohužel se už do toho písmenka nevešla informace, že slibovaná prosperita se nebude týkat všech.
Tvůrci nové strany navrhují v oblasti daní a sociální politiky ta samá opatření, která umožnila za vlády Ronalda Reagana deseti procentům nejbohatších Američanů zbohatnout během několika let o závratných 25 procent, aniž přitom vzrostl průměrný příjem na osobu.
Analytici zaznamenali, že právě prosazení tohoto typu reforem se stalo pro privilegované mnohem jistějším prostředkem dalšího obohacování, než kdyby se angažovali v produktivní ekonomice. Nižší a střední vrstvy se prostě složily na další enormní zbohatnutí vrstev horních. Takovému manévru se ale neříká prosperita, jde o obyčejný Podvod.
Ať již si vyložíme zkratku nové strany jakkoli, s velkou pravděpodobností se jedná o vrchol toho, co jsme zatím z předvolební kuchyně našich politiků okusili.
PS: Už v polovině devatenáctého století Karel Havlíček Borovský, vyjadřující hlas lidu, »Švarcenberkům« moc nevěřil. Jedny jeho dávné verše začínají: »Zle matičko, zle, Švarcenberci zde, jeden drží karabáč, druhý říká Otčenáš. Zle matičko, zle...«
23. 05. 2010 | 10:56

STOP09 napsal(a):

Prosim Vás, už se Klárce nedivte, vždyť je krize a peníze, jak je dobře známo, přeci nesmrdí. Stačí se podívat, kam až to dotáhl JUDr.P. Němec, myslím samožřejmě k jakým zakázkám - ČEZ, náramky. A to by přitom měl takový náramek nosit na krku!
23. 05. 2010 | 10:58

LEVAK napsal(a):

Prováděl a provádí selektivní politiku.Např. hned z "voleje" prosadil uznání samostatnosti Kosova ještě jim tam nacpál 15 miliónů z peněz dňových poplatníků(možná mu zadarmo poskytnou náhradní lidský orgán),ale uznání smostatnosti Jižní Osetie a Abcházie neprovedl.Zřejmě mu to velký bratr nedovolil.Pamtujte si,že zvolení TOP 09 je cesta do pekel!
23. 05. 2010 | 11:02

Vico napsal(a):

Pěkná fotoreportáž.

Registrovaná volí odpovědné.

Asi tak.
23. 05. 2010 | 11:03

LEVAK napsal(a):

Ad P.:
Skupina Bilderberg :
Klub vybraných lidí, pokládaných mezi nejmocnější naší planety, založil r. 1954 holandský kníže Bernhard v hotelu Bilderberg v holandském Oosterbecku. Každé jaro se koná výroční schůzka, většinou v Evropě nebo v USA, na kterou bývají zváni, kromě stálých členů, významné osoby z oboru financí, průmyslu a mezinárodních institucí.
Za zavřenými dveřmi, pochopitelně. Teoreticky, skupina nemá co tajit, dokonce představitelé tisku jsou pravidelně zváni. A přesto je to jediná organizace, která v hodnocení tajných skupin časopisem Time magazine získala nejvyšší známku 10 (absolutně tajná).
Žádné prohlášení, žádná tisková konference se nekoná po skončení schůzky, "naprosté mlčení" je žádáno od všech účastníků. Media se o jejím konání většinou vůbec nezmiňují.
PS:návštěvy hospod předsedy TOP 09 lze považovat z politický tah.Zřejmě se poté návštěvě chová podobně jako ředitel podniku ve filmu "Vesničko má středisková",kterého tam hrál Josef Somr!
23. 05. 2010 | 11:10

Da.Rock napsal(a):

No to se máte čím chlubit. Strana elitářských politických dinosaurů...
23. 05. 2010 | 11:20

bigjirka napsal(a):

Objektivně vzato je to těžký, když není koho volit. Kleptokratickou koalici ČSSD ODS je potřeba potrestat - už si paskřivci mysleli, že můžou všechno. Komanči už víme, co dovedou a předsedou je estébák, takže pochyb není..
23. 05. 2010 | 11:32

Lion napsal(a):

Dobrý den paní Kláro,
hezký příspěvek a podle reakcí pod ním bych si tipnul, že jak ODS tak i ČSSD začínají být silně nervózní. ;-)
23. 05. 2010 | 11:33

StandaT napsal(a):

:))))

Ty reakce nemají chybu! Proti pozitivní akci (udělat něco PRO) se rozjede negativní antikampaň od těch, kteří pod jinými blogy skuhrají nad úrovní politiky, diskuse a demokracie.

Boží! Za tohle diskusní maso máte u mě máte za 1!!!
23. 05. 2010 | 11:41

tečka napsal(a):

Tady názorně vidíte jak to ve skutečnosti s TOP09 je. Svěříte jim správu nemovitosti a oni vám naflákají hřebíky do fasády. A ještě si k tomu přizvou famílii. Teď si představte, že jim svěříte správu státu. To by to dopadlo.
23. 05. 2010 | 11:58

Tomáš Stříhavka napsal(a):

KVS:
Omladina si patrně dělala legraci. Obdobným způsobem se dotazuji misionářů církve Svědků Jehovových, mým oblíbeným dotazem je "Kolik Vám za roznášení časopisu Strážná věž platí?"

Na TOP09 mi vadí Kalousek, hlavně to, že si ho většina členů zvolila za 1. místopředsedu strany, bez Kalouska bych byl ochoten TOP09 považovat za nejméně špatnou stranu, za špatné považuji všechny.

Také jsem se mihnul kolem nějakých politických mítinků. Političtí misionáři pustili hudbu tak nahlas, že rozhovor s misionářem byl znemožněn. V minulých(před posledními) volbách do EU jsem čirou náhodou měl možnost na náměstí mluvit s politikem JUDr. Richardem Falbrem. Po mých 4 dotazech(nedělal jsem si legraci) řekl "Vaše výtky jsou oprávněné" a utekl. Po volbách jsem Richarda Falbra viděl v novinách jak se drží za hlavu, ČSSD získala pouze dva europoslance.
23. 05. 2010 | 12:07

Míval napsal(a):

StandaT: udělat něco PRO!
Máte pravdu, ale zapomněl jste dodat, pro co. Je-li tím CO spolek dosti odpudivých jedinců, kteří za dvacet let velmi přesvědčivě ukázali své kvality, pak je PROTI jediná vhodná odpověď. A vcelku to ani nesouvisí s nervozitou v ODS či ČSSD. Stačí zdravý rozum, tedy nespálit se znovu od rozpálených kamen :)
A to jsem ochoten i uznat, že mezi českými politiky představuje Kalousek to nejkvalitnější. Bohužel, mezi čekými!
23. 05. 2010 | 12:07

Gren napsal(a):

Tohle vyvěsit na barák?
Být pro srandu celému okolí z rozmaru pražské horlivé aktivistky?
Chudáci lidi co tam musí bydlet...
23. 05. 2010 | 12:09

grőssling napsal(a):

Paní KVS,

však ona se Vám ta chvilková námaha lezení po řebříku vrátí z palmáre z kauzy žaloby majitelů nemovitostí ve Štrasburku, hádám stovka milionů z těch vysouzených miliard. Oni jsou ti chudáci, z nichž ještě nikdo za 20 let nezkrachoval z jednoho stejného pelechu a volí určitě také knížete. Tetka Bětka Halušková to ale nespraví.
23. 05. 2010 | 12:11

tečka napsal(a):

StandoT možná jsme na tom tak špatně proto, že pokládáme pokur------ fasádu za pozitivní akci.
23. 05. 2010 | 12:17

Karel napsal(a):

P.
Dalo by se zjistit, zda na zasedání Bilderbergu pan Schwarzenberg spal nebo bděl?
23. 05. 2010 | 12:18

klarasamkova napsal(a):

STOP 09 - teď jste mne FAKT naštvfal. Přirovnávat mne k JUDr. P,. Němcovi, to si vyprošuju: jaká máte pro svá tvrzení důkazy?? Jen to, že jsme oba právníci a advokáti?? Jděte do háje!!

Stando T. - hlele - že je ta diskuse úúúžasná!! A jou tu samý nicky, co mi na blog normálně vůbec nechodí!!
A moc se bavím VV, kdy konečně už je jasné "z veřejných zdrojů", jak to je - ta společnost toho pána, co žije s paní místopředsedkyní, už je v užšímn výběru na hlídací náramky odsouzených. Kšeft za bratru dvě miliardy?? Páne, to už stojí za to pustit nějaký chlup do pí ár, ba i partaj založit (respektive oživit...) A člověk k tomuani nepotřebuje drahý software na analýzu veřejných zdrojů, který dotyčný údajně má.... :-)
23. 05. 2010 | 12:20

StandaT napsal(a):

Mívale: pro jiného jsou odpudivé zase jiné figury. Je-li strana povolena, je-li legální, nemají ostatní právo odsuzovat její/mojí/Vaší/kohokoliv volbu.

To pojetí demokracie a svobody volby některými jedinci je velice poučné pro to, co čekat a jak se zachovat po volbách, vyhrajou-li jejich favoriti.
23. 05. 2010 | 12:25

StandaT napsal(a):

tečko: já ocěňuji to, že zatímco 90%(či kolik) diskutujících tady umí jenom nadávat, skuhrat, pomlouvat a jsou tedy těmi, kdo se na negativní kampani AKTIVNĚ spolupodílejí, paní KSV místo nadávání udělala něco pro ty, s kterými se (asi) ztotožnila.

Skutečně si myslím, že pokud lidé něco chtějí změnit, tak by měli udělat něco pro to, co chtějí a ne se soustředit výhradně na boj proti tomu, co nechtějí a nesvinit veřejný prostor.
23. 05. 2010 | 12:32

Jirka z Podebrad napsal(a):

Kazdej kdo z toho udoli odjede a trosku se osvezi nekde, kde zrovna nezuri valka, ci revoluce se musi divit, jak jsou v Cesku sebemensi projev vlastniho nazoru, sympatie, ci snad aktivity nebo jeste hure uspech okamzite napadeny a cupovany malymi ukrivdenymi buzky pravdy. Hledaji se duvody a snaseji argumenty a vysledek je jen jedna velika NEGACE a ventilace vlastni MALOSTI a FRUSTRACE. Preju uspech vsem lidem dobre vule a ti ostatni at se pokusi delat neco pozitivniho, je to tezke, v Cesku obzvlast, ale vse lepsi nez ty hruzy tady. Treba i povesit plagat na zed je tvurci prace, zuste to, je to osvezujici, zustane po tom na patre mina pachuti nez po urazkach a chytraceni. Zdravim.
23. 05. 2010 | 12:35

prirodovedec napsal(a):

StandaT: Zdravim. Udelat neco PRO je vyvesit transparent? :)

Autorka: Gratuluji, jste zajimavejsi politagitkarka nez GVendolina. Zvladla jste to temer jako za mocnarstvi Hasek :).

Jeste jak jsem sliboval, budu se ptat i opakovane, kdyz Vy po dotazech uz nereagujete (viz predchozi blogy): Jak to vypada s obhajobou toho tzv. mladeho "nacka", jak na Vas podle Vas manzel postval Kotrbu z blistu? Neco noveho? Je to nacek nebo neni? Postupovala jste vuci te divcine ve sve medializaci korektne nebo za to muze Dolejs nebo Vas manzel, jak jste naznacovala?
23. 05. 2010 | 12:37

StandaT napsal(a):

Jirka z Podebrad: skvěle napsáno.
23. 05. 2010 | 12:40

StandaT napsal(a):

přírodovědec: ve smyslu opaku negativní kampaně. Zdravím.
23. 05. 2010 | 12:41

veverka napsal(a):

TOP 09 jsou recyklované politické zombie a uprchlíci z potápějící se KDU.Volit tato bezcharakterní individua může jen naprostý ubožák.KVS se těžce odkopala,zbývá jen aby pod praporem s podobiznou knížete zazpívala s Vlastou nějaký ten agitační canc.
23. 05. 2010 | 12:47

prirodovedec napsal(a):

Standa T: Co by pak bylo vyveseni plakatu s negativnim obsahem? Byl by to cin PRO nebo negativni kampan? :)

Treba pro nekoho je obsah vyveseneho plakatu negativni/lzivy? (domnivam se, ze odpovedni s nimi nejdou - napr. povazovat KVS nebo VV za odpovedne je obcas obtizne :) )

Moc to podle mne prozivate. :) Uz mate rodinu odstehovanou ven z CR, jak jste mi kdysi psal? (Myslim, ze je to ale zbytecne, povladne 101 koalice cca peti pravicovych stran ...a reformy jen pojedou ... :) ).

Kdo chce, muze agitovat, kdo z toho ma legraci, to muze dat najevo. Kdo chce brat politiku a politiky vazne, proc ne. Kdo z nich ma prcu, proc ne. Mit z politiku legraci je pro mne a podle mne vice cin PRO NECO nez vyveseni agitky.

Navic cin plne pravicovy neb srandista spoleha jen na sebe a neceka nic od tech nahore, zatimco tzv. "levicovy pravicak" ceka zachranu od zvoleni pravice a nasledneho reformniho socialniho inzenyrstvi ve svuj prospech .. :)

To je ta nadhera svobody a demokracie. Chvalme ji a vyuzivejme ji. Kdo chce agitovat muze, ale musi pocitat s tim, ze se uz lide nemusi bat a reknou nebo napisi svuj nazor. Nazor je vhodne si obcas zkusit obhajit. :)
Nazor je casto zcela normalne kriticky a odmitavy. :)

Kdysi zde byla bohata debata o vyvesovani praporu na statni svatky. Velmi tvrda a z pohledu zpivajicich v USA hymnu s rukou na prsou nebo Skandinavcu vyvesujicich vlajku cynicka. Ale byla pravdiva.

Takze nechapu proc Vas prekvapuji usmevne reakce na jednu fangli TOPlessu :) (pro mnohe kontroverzniho) vvyvesovanou KVS (ktera kontroverze zde primo zboznuje tak, jako jinde). Takze jim doprejme.
23. 05. 2010 | 12:54

veverka napsal(a):

Kalousek kritizuje státní dluh. Elektronické viněty za miliardy však tiše podporuje

Jak Miroslav Kalousek a další pravicoví "dluhobijci" přispívají k prohlubování státního dluhu.

http://ekonom.ihned.cz/c1-4...
23. 05. 2010 | 12:58

P. napsal(a):

Karel:

Jestli tam spal, to nevím. Ale vím jistě, že měl jet do Chantilly na jednání Bilderbergu oficiálně jako ministr zahraničí ČR. Dál už žádný komentář.
23. 05. 2010 | 13:01

ALT napsal(a):

To autorka,

+ na tom žebříku Vám to fakt sekne :-)

- absemce právního vědomí (využívání práce nezletilých ve výškách)
23. 05. 2010 | 13:06

ALT napsal(a):

To prorodovedec,

tak koukám jak to tu jede, inu nemám odcházet od rozepsaného:-)
23. 05. 2010 | 13:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jak si nakouřil pan Vorel pěnovku

Nový obyvatel města Tophopy pan Vorel přišel do Tophop z městečka Zelená štace. Otevřel si krám ve čtvrti, které lidé říkají Snědené Krámy a sice v honosném měšťanském domě zvaném U Rozmarného Kalouska. Nájem neplatil, pronajímarel byl naopak rád, že se v jeho domě objevil nájemník s tak výbornou pověstí, jako provázela a provází pana Vorla po celou dobu jeho nesčetných stěhování se odtud tam či odtamtuď onam.
U Rozmarného Kalouska si tedy pan Vorel založil krám s pančovanými lihovinami. Spoléhal přitom na svoji pečlivost, dobrotu a šarm. Aby dobře "zapadl" mezi obyvatele Snědených Krámů, koupil
si pan Vorel pěnovku kovanou stříbrem.
První den mu přišla do krámu jen kapelníkovic dcerka Vlastička, která si koupila jen dvě štamprlata ginu. Celý krám byl zakouřený od pěnovky pana Vorla, protože pan Vorel celý den z dlouhé chvíle kouřil. Paní Vlastička všem, koho potkala, vyprávěla o panu Vorlovi a jeho zakouřeném krámě. Pravidelnými návštěvníky krámu se tak stal coby oběť svého koníčku, pouze pan domácí a několik jeho bývalých nájemníků, kteřížto sdíleli s panem domácím společné hobby. V průběhu pěti měsíců začal krám pustnout a chudnout, a za panem Vorlem chodily podezřelé osoby – sponzoři jeho krámku s pančovanými lihovinami, kteří si přišli pro své vklady. Po Tophopech se šeptalo, že pan Vorel bude z domu vystěhován.
A skutečně k tomu došlo. Vlastička a bývalí nájemníci domu U Rozmarných Kalousků prý vyplatili věřitele pana Vorla a on jednoho dne obdržel soudní obsílku, že jeho krámek s pančovanými lihovinami již nepatří jemu. Den před stěhováním zůstal krám zavřen, otevřela ho až přivolaná policie, která našla pana Vorla oběšeného.
Ale krámek s pančovanými lihovinami tam zůstal. A prosperuje. Díky pravidelným návštěvám bývalých věřitelů pana Vorla a společnému koníčku, který mají s majitelem a nájemníky domu U Rozmarného Kalouska, v něm bývá veselo každý den a to až do časných ranních hodin.
23. 05. 2010 | 13:19

vidlemístoklíčů napsal(a):

To autorka: Vás možná naštvalo přirovnání k Němcovi, mne štve věčné predikování toho, co asi tak VV udělají, hodlají udělat, zamýšlejí udělat a plánují. Všechno jsou to jen úvahy dotyčného, většinou i ovlivněné ne realitou, ale jeho postojem. Aktivity páně Kalouska jsou ale skutečností a jistotou a to i přesto, že jsou zastíněny postavou Schw., kterým se Kalousek zaštiťuje. Toto spojení byl od Kalouse nejgeniálnější tah jeho kariéry. Pochybuji, že bez Schw. by jemu samotnému, jednomu z nejčelnějších původců hospodářských problémů, symbolu korupce a spolupráce s mafií ještě dávno před Íčkem, někdo hlas dal. Asi by tedy bylo prospěšné se nejdříve pozastavit nad tím, zda kritika soupeřů není mnohem platnější pro vlastní řady. A malá otázečka: je blog využitý jako reklama (včetně fotodokumentace) také jako reklama pojímán redakcí? Nebo je to jen šikovný marketingový tah?
23. 05. 2010 | 13:26

Viola napsal(a):

Já teda nevím,

ale je to jako pěst na oko. Kníže se skví na cikánských barácích. Schwarzenberg by se mi líbíl ve straně monarchistické, nebo koruny české, nebo u Moravanů.
23. 05. 2010 | 13:40

almost glossed™ napsal(a):

"Skutečně si myslím, že pokud lidé něco chtějí změnit, tak by měli udělat něco pro to, co chtějí a ne se soustředit výhradně na boj proti tomu, co nechtějí a nesvinit veřejný prostor."

Jiná jsou zase přesvědčení, že je potřeba uklízet prostor (= udělat něco PRO), který (Vašimi slovy) "zasvinil" někdo jiný.

Čí přesvědčení je "lepší", "pravdivější", "oprávněnější"?
23. 05. 2010 | 13:45

tečka napsal(a):

StandoT tomu já rozumím a nic proti, jenže:
tedy pokud to správně chápu, má KVS ty baráky pouze ve správě nikoliv ve vlastnictví, tedy to není za moje na mym, ale ve prospěch cizího na cizím.
Ale, ať už je to tak či tak, kovářský učeň Masaryk by s takhle zfušovanou prací rozhodně nesouhlasil.
A možná by i přidal projev:
Páni voliči vidíte, toto jest přesným obrazem dnešní politiky. Rakouská šlechta se usmívá z obrázků zatímco její právníci ničí omítky pro rozmar svůj a svých chlebodárců. Ale když opadá omítka a váš dům provlhne, škodu ponesete na bedrech svých vy. Tak jako u dobrého domu omítka neplní funkci jen okrasnou, ale též ochranou, tak i politická reprezentace nemá býti pouhou ikonou na fotografie, ale má státi na vaší straně když se k našim domům přižene Nečas. Pamatujte na to až budete státi u uren volebních a svým hlasem rozhodovati zda nás povedou ti co náš společný stát budují fortelně jako dům, nebo fušaři.
Nazdar!
23. 05. 2010 | 14:01

Hynek Zatloukal napsal(a):

Myslím, že předřečníci už napsali snad vše... Šok, ale ctím právo každého na jeho názor :-(
23. 05. 2010 | 14:10

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Rosemberg trio, jsou ti nejlepší cigáni na světě, které znám. Měl jsem tu čest...
Veselé krizování...
http://www.youtube.com/watc...
23. 05. 2010 | 14:20

StandaT napsal(a):

přírodovědče, psal jsem, že si otevírám vrátka, ne že už jimi odcházím, ale že dcera s přítelem už rozhodnuti jsou.

Dcera to nakonec trochu posunula, oba si sjednali kontrakt až od letošního Července. Zatím si našli nějký šolich, protože zjistili, že umět jazyk je něco trochu jiného, než si namlouvali. Mám pocit, že je to tam o hodně drsnější, než si naplánovala, ale zatím se tváří statečně a zapírá, ale starosti ve mě hlodají.

Já už jsem se se konečně od firmy odpoutal (právníci a ouřady jsou neuvěřitelně pomalí, důtky by měly být povolenou motivací), ale teď už mám tady v Čechách je nově založené "kuchňské" sro, zaměstnávám jen sám sebe a jedu na čtvrt plynu - jednak nějak nemůžu najít motivaci (normálně lidsky se mi poslední dobou nechce dělat), druhak klienti se taky nehrnou - asi na těch slovech o krizi něco bude :)
23. 05. 2010 | 14:35

klarasamkova napsal(a):

úúúúžasná diskuse!! vítám spoustu nových nicků pod mým blogem.
vidlemístoklíčů - víte, já žila 20 let na Praze 1, kde Věci veřejné původně začínaly. Tak si je pamatuji od samých počátků. Dnes mám dojem, že jejich jméno je shell company, kterou obsadil - nevím přesně kdo, ale p. John to nebude... K.
23. 05. 2010 | 14:55

Vico napsal(a):

Mohu říci , že billboard s "Rosenbergem" od 13:19:11 naplnil svůj smysl. Když v Pánu prstenu měl být zabit Glum a nebyl, dostalo se čtenáři vysvětlení, že existence Gluma má pro tento svět důležitost, která rozhodně přesahuje toho zpotvořelého hobita-mloka.

Registrovaná fanynka TOP09 vyvěsila kdesi mimo hlavní silniční tah jakýsi billboard a pak se všichni přítomní naládovali haluškama.

Pak přišel Tenco a napsal
-Jak si nakouřil pan Vaněk pěnovku-.

Tak vzniká literatura a tak se naplňuje smysl jen zdánlivých banalit.
23. 05. 2010 | 14:59

mon napsal(a):

To bude nejspíš nějaký další virál... Jinak by to už bylo jako v ústavu pro duševně choré.
23. 05. 2010 | 15:43

David napsal(a):

Přestože jste po žebříku vysoko lezla, tak u mne jste v tomto případě hluboko klesla.

TOP 09 je stranou bez sociálního cítění. Je to strana nedůvěryhodná, jen pro bohaté a mocné.

Pod vedením naprosto nedůvěryhodného Kalouska se bude strana chovat stejně, jako Julínek v ODS. Pan kníže, to je, bohužel, jen nastrčená figurka. To vidí dnes už každý.

Přestože paní KVS je významnou osobností, která může mnohé voliče ovlivnit, tak mne překvapuje kolik diskutujících si ve svých argumentech proti TOP 09 stále zachovává selský rozum i proti takové autoritě, jakou KVS bezesporu je.
23. 05. 2010 | 15:59

97 napsal(a):

Proč volit TOP? Já skutečně nevím, co dobrého ti lidé udělali. Vždyť jejich špička je v politice už dávno. A co? Všichni poslanci TOPu hlasovali opakovaně a opakovaně a zase opakovaně pro strašné zadlužování, jejich šéf do senátu ani hlasovat nechodí (účast asi 20% a to senát zasedá tak 1x v měsíci) a co udělali dobrého jako ministři? Finance v háji, armáda k breku a zahraničí - prostě nic.

Takže jedině mám uvěřit tomu, že od teď se najednou změní? Já to fakt nechápu, možná mi to někdo z příznivců vysvětlí. Mě by to fakt zajímalo, co vede lidi k jejich volbě, krom slibů.
23. 05. 2010 | 15:59

sasa napsal(a):

KVS: tedy pani Klaro, je to pekne chucpe, cikani budou volit 40generacniho arijce, ktery jim sebere jejich lesy, rychleji nez si myslite
23. 05. 2010 | 16:30

vilček napsal(a):

Váš bilbord je hezkej ale v kontextu s právnickou fakultou Plzeň se mi víc líbil ten
s knížetem" Jde nám o vědomosti,
ne o tituly"! Ten neměl chybu!!
A "poukázka" od Kalouska! Ten je ten pravý!!
23. 05. 2010 | 16:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 05. 2010 | 17:10

Targus napsal(a):

To KVS:

"Coby registrovaná příznivkyně TOP 09..."

Výborně, paní Kláro!!!
Přiznání je polehčující okolnost. Jako registrovaná nám nevzdělaným tupcům zajisté vysvětlíte pointu poslední volební schůze plánované na den před zahájením voleb, na něž se tak úpěnlivě chystáte. Článek je z plátku Politika a pan Stejskal promine, že zde opět zkopíruji úvodní část. Stále mi totiž nikdo neodpověděl, tedy fundovaně.

" POLITIKA: Slíbili protlačit biopaliva
21. května 2010



aneb Proč se poslanci scházejí den před volbami

Jde někomu ve věci biopaliv o podstatu?! Poslanci se sejdou z jediného důvodu. Potřebují totiž ještě rychle splnit lobbistický závazek a vědí, že tam hned druhý den být nemusí a je potřeba se zabezpečit.

Jistý nejmenovaný podnikatel si před pár dny pozval předsedu Svobodných Petra Macha a "přemlouval" ho, aby Svobodní přestali šít do věcí, které se točí kolem biopaliv. Petr Mach trval na tom, že biopaliva jsou drahý omyl sloužící pouze výrobcům biopaliv na úkor všech spotřebitelů, a schůzka skončila.

Podnikatel má ale evidentně "přemluvenou" drtivou většinu poslanců od KSČM přes TOP 09 a ČSSD po ODS, o zelených nemluvě. Podívejte se do současné sněmovny a sledujte, kdo bude pro biopaliva hlasovat poslední den před volbami. Myslíte si, že politika se dělá v České republice pro věc samotnou? Ano, ale ta nesouvisí s lidmi. Poslanci parlamentních stran se nám předhánějí v návrzích na protikorupční balíčky, utajené svědky, provokatéry jak za dob komunistické StB, vytváření seznamů registrovaných lobbistů a já nevím čím ještě. Prý aby zatočili z korupcí. Houby. Jediným cílem takových opatření je, aby se k jejich dlouhé roky rozjetým kšeftům nedostal nedejbože někdo jiný. To je to, co si podobnými návrhy chrání. Oni si své lobby budovali dlouhé roky a tento stav chtějí zakonzervovat. Nikoli proto, aby odstranili dosavadní praktiky, ale aby zakonzervovali a ochránili současný stav s vědomím, že ani státní peníze nejsou nekonečné. Více psů na jednu kost je vždy problém.

Děkuji za Vaši briskní a přesnou odpověď, jak je to se šetřením, úsporami, korupčním jednáním a podobným haraburdím v té jedině správné straně. A pak všichni shlédnem, jak páni poslanci jednotně zvednou pracku pro jednoznačné zdražení pohonných hmot znamenající další vysávání erárních i občanských šrajtoflí na straně jedné a pro maxibyznys všech zaháčkovaných v Setuze a spol.
23. 05. 2010 | 18:07

tata napsal(a):

dobry den pani KVS:
jak nacpala vždyt mate bandaž?ja už ji mam taky 29kg dole ale hlad a chut mam pořad asi sem přirodní zjev a od žradla mi nic jen tak neodradi zatim se držim ale nevím.JA BYCH SE KLIDNĚ MOHL CPAT?

jinak jste mi trochu překvapila že jste fanda top ale každy ma pravo na nazor,ja je povazuju za nejhorší
23. 05. 2010 | 18:18

petr1962 napsal(a):

je to hnus
23. 05. 2010 | 18:31

Ahaver napsal(a):

Paní doktorko, Vás volit je podle mého názoru jako volit válečný stav. Vaše agresivita a touha po funkcích a financích je srovnatelná s rabujícími válečníky.
23. 05. 2010 | 18:33

investigator napsal(a):

KVS
a tuhle znáte?

http://ekonom.ihned.cz/c1-4...
23. 05. 2010 | 18:36

kormoran napsal(a):

I ten Rosenberg je prijatelnejsi , nez Trautenberg...))))http://www.youtube.com/watc...
23. 05. 2010 | 18:42

Targus napsal(a):

Nebuďte měkký a malý kousek tu klidně pověste:
"Přestože i největší čeští dopravní experti varovali, že krabičky vybavené čipem, v ceně zhruba 500 korun za kus, připraví do roku 2018 státní rozpočet až o dvanáct miliard korun, Kalouskovci společně s poslanci ODS a s komunisty tyto argumenty nevzali v potaz. "

Pan Stejskal zatím neprská, tak ať lidi vědí, co je čeká.
23. 05. 2010 | 18:45

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
mě nevadí, že je budete volit,
mě vadí, že jste "vstůpila".

Popravdě řečeno vrána k vráně sedá a zřejmě Mr. Kalousek je ten správný kavoň.

Malma to již napsala -
padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina...
23. 05. 2010 | 18:57

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Klaravesela: i já žiji v Praze, byť ne na Praze 1. nevím, co máte za informace vy, ale co vím já, tak je jakákoliv informace o jejich činnosti zkreslená. Naposledy jejich údajné hlídky. Vím, jak fungovaly a rozhodně nebyly buzerativní, ale jen pomocné na zavolání. A podobně je tomu s informacemi o Praze 1. Asi žádná nevíme všechno, ale jsou to jen spekulace. O Kalouskovi netřeba spekulovat. Tak nějak to bylo myšleno. Že totiž staří známí korupčníci pořád upozorňují na ty druhé. (Tím nemyslím KVS, ale HOP). 20 let zde všichni ruku v ruce rabují, tunelují a kradou a pořád mravokárně vykřikují, na koho si máme dát pozor (samozřejmě kromě nich).
23. 05. 2010 | 18:59

vlk napsal(a):

No já bych řekl, že omladila měla ve svých komentářích víc pravdy než s e zdálo..

Byť není tetovanej.

Minsitr zahraničí ze země, která si prožila Mnichov, který zařizuje legalizaci Drogově dealerské rpeubliky Kosovo..

člověk, který legalizuje svým pobytem ve vládě výrok . když jde o přežití vlády ,musí nezávislost justice stranou....

Jsme rád, že jste se k nim nechala registrovat.
nechť jsou věci jasné.
Jen paní Urbanové je asi, pokud tohle čte, hodně špatně od žaludku.
23. 05. 2010 | 19:03

Ivan napsal(a):

Nedomnívám se, že tato volba je to pravé a vůbec již ne to zdravé. Nemám nic proti panu Knížeti, ale autorem je pan Kalousek. Bohužel mne přesvědčil,
že se mu věřit nedá. Ba naopak, připadá mi to, slovy již vyřčenými, jako změna cedule ve vykřičeném domě. Tam nevidím záruky zkulturnění politiky.
23. 05. 2010 | 19:13

Pavel Pavlíček napsal(a):

Kdo bude volit TOP 09 pozná jak mu zatopí.Co čekat od politických turistů,co mění strany jen aby se nemuseli živit poctivou prací.Věřím,že tento národ není choromyslný.Kalousek si říká slušný.Kdo sledoval jeho projevy v parlamentu tak si o jeho slušnosti udělá úsudek.
23. 05. 2010 | 19:16

LEVAK napsal(a):

Ad Ivan:
"V roce 1918 mladá republika, vzešlá z krve první světové války, pojistila si svůj občanský charakter daný z tradic francouzské občanské revoluce zákonem 61/1918 Sb. a na něj navazující zákon 243/1920 Sb., které odmítly jednou provždy výsady šlechty. Zákon, jímž zrušují se šlechtictví, řády a tituly vstoupil v platnost dne 10. 12. 1918. Podepsán Dr. Karel Kramář a A. Švehla. Oba vlastní rukou. A tak se z rytířů, knížat a hrabat stali občané. Ať se jim to líbilo nebo ne. Oba zákony jsou stále platnou součástí právního řádu České republiky. Žádná partaj se neodvážila navrhnout jich zrušení pro "vyhaslost". Právní důsledky by totiž byly stále až moc živé. Paragraf 6 zákona 243/1920 Sb. , pod kterým jsou podepsání pánové Masaryk , Tusar , Beneš a Klofáč, říká, že „Přestupku se dopouští a vězením, na Slovensku uzamčením, od 24 hodin do 14 dnů, nebo trestem peněžitým od 50 do 1500 Kč buď potrestán:
kdo úmyslně a veřejně užívá šlechtických titulů, erbů, řádů, vyznamenání, jež byly zákonem zrušeny, nebo kdo takovým způsobem hledí naznačiti své bývalé šlechtictví;
kdo si osobuje čestný odznak nebo vyznamenání, nejsa k tomu oprávněn;
kdo v tisku někomu dává zákonem zrušený titul šlechtický.Přestupky tyto se stíhají soudy, na území někdy uherském správními úřady jako soudy policejními.“
Dalším zákonem, který upravuje cizokrajné výsady a tituly, je zákon 268/1936 Sb. o řádech a titulech. Podle jeho § 2 cizozemské řády, čestné odznaky a tituly mohou státní občané českoslovenští přijímati jen, svolí-li k tomu president republiky k návrhu vlády. Podle tohoto zákona například Titulu presidenta smějí užívati jen osoby, jimž přísluší podle platných právních předpisů. (§ 5 odst. 1). Co je nejpodstatnější, § 7 v odstavci 1, písm. 1. říká, že přestupku se dopouští, pokud nejde o čin soudně trestný, kdo úmyslně a veřejně hledí naznačiti své zákonem zrušené šlechtictví, zejména kdo úmyslně a veřejně za tím účelem užívá zákonem zrušených šlechtických titulů a erbů, jakož i kdo v tisku dává někomu zákonem zrušený titul šlechtický, v písm. 2. pak zákon rozšiřuje trestnost i na toho, kdo úmyslně a veřejně užívá zákonem zrušených řádů, odznaků a titulů.
Přestupky tohoto zákona, jakož i nařízení, příkazů a zákazů podle něho vydaných trestají okresní (státní policejní) úřady pokutou do 20 000 Kč nebo vězením do dvou měsíců. Pro případ nedobytnosti pokuty jest uložiti podle míry zavinění náhradní trest vězení do dvou měsíců. Toto je paragraf, který v zákoně 268/1936 Sb. novelizuje a zpřísňuje tresty za porušení zákona z let 1918 a 1920."
23. 05. 2010 | 19:48

LEVAK napsal(a):

Alfred Ernst Rosenberg (12. ledna 1893, Tallin - 16. října 1946,Norimberk) byl jedním z prvních a nejvlivnějších členů nacistické strany. Je považován za stranického ideologa NSDAP a za původce nacistických teorií o rasové nadřazenosti, pronásledování Židů, tzv. Lebensraum, odmítání Versaillských dohod a teoriíí o degenerativním moderním umění. V roce 1942 se stal říšským ministrem pro okupovaná východní území. Po válce byl zatčen o odsouzen k trestu smrti za válečné zločiny.
Tohoto máme volit???
23. 05. 2010 | 19:54

STOP09 napsal(a):

Saso, mýlíte se, pan Schlaffenberg a celá jeho rodina měla Cikány – Rómy velmi ráda, vždyť i tábor v Létech byl postaven na daném místě na základě jejich přání :

„rodiče ministra žádali o to, aby byl tábor postaven blízko jejich sídla, aby mohli jeho osazenstvo používat jako levnou pracovní sílu. Otec Schwarzenberg měl podle listu kontaktovat v této věci ministerstvo vnitra. Schwarzenbergové totiž potřebovali pracovníky na odklizení následků bouře, která v prosinci 1939 zničila 1000 hektarů lesa, napsal týdeník.“

Už tehdy měli k sobě blízko!
23. 05. 2010 | 19:57

STOP09 napsal(a):

KVS omlouvám se, že jsem Vás „naštfval“ ovšem, když někdo podporuje TOP09 musí trpět buď totální ztrátou paměti, nebo musí mít IQ vysoké jako je ono číslo v názvu strany, případně si od toho něco slibuje, zářným příkladem kariérismu je například právě JUDr. Němec.

Takže kam se vlastně řadíte Vy ? Nebo mi, prosím Vás vyvraťte jediné tvrzení uvedené v mém předchozím příspěvku v 23.05.2010 10:31:47 , můžeme k tomu ještě přidat tvrzení, že ministr Schlaffenberg nebude ve vládě s Čunkem. Dovolím si ocitovat jeho vlastní vyjádření Karel Schwarzenberg: „Jak známo, investoval jsem značné soukromé peníze, aby se tato kauza objasnila. Najal jsem zahraniční společnost, která měla a stále má nejlepší pověst v odhalování podobných nešvarů. Bohužel, jejich pátrání bylo bezvýsledné. Chcete-li, přiznávám, že to pro mne byla prohra, neboť se mi přes veškeré nasazení nepodařilo tuto aféru objasnit. Tím, že jsem nebyl schopný nic dokázat, nebylo z právního ani politického hlediska možné zabránit návratu senátora Čunka do vlády.“

Ovšem náš morální vzor měl z vlády odejít, tak jak sloïboval! Navíc Vy jako obhájkyně paní Urbanové o tom jistě víte nejvíc, takže padouch nebo hrdina?

Přesvědčte mne a jiné, proč bychom měli ony politické recykláty volit, ale prosil bych konkrétně. Když tak kopii pošlete panu Schlaffenbergovi, dovoluji si ho ocitovat: „Zeman: Já považuji pana předsedu za zkušeného diplomata, s jehož názory často nesouhlasím. Přesto si ho vážím. Považuji ho za výbornou marketingovou značku strany TOP 09. A jak jsem si přečetl v Lidových novinách, zdá se, že k dokonalosti mu chybí jediné. A sice aby znal program své vlastní politické strany. Ano, k tomu jste se, pane Schwarzenbergu, celkem bezelstně přiznal. Schwarzenberg: Samozřejmě že jo! Já se přiznám, že jsem nenašel čas sestavovat náš program. Na to máme spoustu pracovních skupin. Já jsem si to jen jednou přečetl. Ale nešprtal jsem se to. Nepovažuji to za tak strašně důležité.“

Bez komentáře!
23. 05. 2010 | 20:00

koudelka napsal(a):

Levak
Toho neee...tohohle http://robert-rosenberg.inf...

To jsou ti slibovaní HADI a odkazy na PORNO z mádloissovštiny :-)))))) Aspoň začínáme tušit odkud vít fouká....
23. 05. 2010 | 20:15

Mahavishnu Orchestra napsal(a):

STOP 09 : Pisatel musí mít IQ vysoké jako je ono číslo v jeho nicku.
Tipoval bych to na Dimuna nebo Tvrdíka...
23. 05. 2010 | 20:46

Beatrix napsal(a):

Paní KVS, opravdu se divím, že Váš pružný charakter a neschopnost mít vlastní názor ještě stále vystavujete na odiv.
Již po několikáté za poslední dobu se snažíte zviditelnit na cizí úkor. Je to stále kolem dokola. Pokud píšete o panu Motejlovi je to pouze o Vás, o ideálech vlády OF opět zase jen o Vašich. Loni dokonce o sv.Kláře a sv.Anežce, jakoby to byly Vaše přítelkyně - tam šlo též o historické nesmysly. Vše ukázka velké trapnosti, ale i neúnavnosti.
Obávám se však, že ani pan kníže Schwarzenberg nebude nadšený, když mu v důsledku Vaší propagace klesnou volební preference.
Musím se smát, když vidím, že i Vaši skalní pochlebovači zde na těchto stránkách se od Vás začínají distancovat.
23. 05. 2010 | 20:57

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Kdo tu "výzdobu" bude platit? (u všech politických stran)

V případě politických stran, které ještě nedostali ze státního rozpočtu příspěvek za hlasy, musí volební kampaň něco/někdo financovat. V lepším případě kampaň financuje úvěr, ale za ten někdo musí něčím ručit, pochybuji, že při standardním úvěru by se banka spokojila s "možná penězi" ze státního rozpočtu. V horším případě jde o nestandardní úvěr, což je eufemismus pro lumpárnu. Nestandardní úvěry jsou vícero druhu. První druh, půjčí banka/firma, respektivě lidé ji ovládající, když skrze nesplacený úvěr krachne, tak krach jde k tíži vkladatelů/zaměstnanců/státu(sanace banky, státní zaopatření vyhozených zaměstnanců). Druhý druh, půjčovatel peněz bude chtít peníze nějakým způsobem od politické strany zpátky, výsledek - dojnou krávou se stanou občané ČR.

Po volbách Kalousek pošle složenku za "výzdobu", nebude reklamní, dostanou i ti, hlavně ti, kteří "výzdobu" nechtěli, neobjednávali, nevyvěšovali. A Kalousek? Ten bude ten nejvíc nevinný, za vše budou moci ti ostatní, hlavně z jiných politických stran.

Kdo tu "výzdobu" bude po volbách uklízet? (u všech politických stran)

Ještě více než deset let po prvních(1990) demokratických volbách jsem u v ulicích viděl předvolební "výzdobu" OF. Na "výzdobě" nápisy "Kdo, když ne teď?" "Kdo, když ne my?". Že by výzva k úklidu pro ty, kteří aktivně "zdobili"? Patrně tito nepořádní "zdobiči" čekali více než deset let až to po nich uklidí někdo jiný, ... no osvědčená politická taktika.
23. 05. 2010 | 21:00

STOP 09 napsal(a):

Mahavishnu Orchestra - smekám před Vám, jak se Vám mne podařilo odhalit ?

A teď už vážne, což takhle nějaký věcný argument, a nebo už jste také registrovaný(á)? A na pravidelné prohlídky chodíte?
23. 05. 2010 | 21:03

Tomáš Stříhavka napsal(a):

oprava:
stran, které ještě nedostaly
23. 05. 2010 | 21:06

Anička z Kuřimi napsal(a):

Tomáš Střihavka
na vedlejším blogu jsem napsala se souhlasem to vopíšu

Pakliže strany mají dost chechtáků na "kraviny", snižme dotaci za odevzdaný hlas ve volbách z 10,-Kč na 1,-Kč, ve jménu "krize"!!

To by bylo řešení, zajisté by souhlasil i největší "šekový zadlužitel".

To by se pak hospodařilo, .. sem si dosaďte důvody /výmluvy/ proč to nejde.

Tohle je vodpověď pro "zodpovědné" Kalousky, Klára může tlumočit.
23. 05. 2010 | 21:17

Míval napsal(a):

StandaT: Ale mne ani nenapadlo kritizovat Vaši či kohokoliv jiného volbu. Mám pouze výrazný odpor k partě politických turistů, kteří svým přebíháním ze strany do strany v zásadě unikají před odpovědností, byť se tváří státotvorně a dluhoborně (po dost intenzivní spolupráci na tvorbě onoho dluhu).
Právo volit je jistě zásadní, ale stejně zásadní je i právo kritiky. Z Vaší reakce jsem totiž nepochopil, jaké je ono CO.
Pokud jde o odpudivost jedinců v politice, máte pravdu, že je to záležitost individuální. Ale jen otázku, kdyby ti jednotlivci ze špiček TOP zůstali v KDU-ČSL, ODS či volně přidužení k Zeleným, vnímal byste je stejně? Nebo je tady rozhodující spíše marketingový tah zviditelnění se relativně krátce před volbami? Nádech novosti, odhození zaneřáděných oděvů, a hle - tu jsem, čistý jako lilium?
23. 05. 2010 | 21:31

Mahavishnu Orchestra napsal(a):

STOP 09: tak tedy vážně. TOP 09 není jen stranou "politických dinosaurů ", ale drtivá většina členů jsou mladí vzdělaní lidé,kteří se rozhodli politicky angažovat, protože toho tady už mají plné zuby, ovšem podle Vaší definice to jsou automaticky blbečci s IQ pod hranicí debility. A vadí mi, že tady urážíte vzdělanou dámu Kláru Samkovou, která už jako mladá dívka odvedla začátkem 90.-let v parlamentu hodně užitečné práce pro tuhle zemi (mj.jako spoluautorka zákona o nápravě některých majetkových křivd)a to kvůli jejím politickým názorům.Ano v minulém režimu byli lidé, kteří si odvážili mít jiný než oficielní názor zavíráni na psychiatrii. Tohle chcete naznačit vaší zmínkou o pravidelných prohlídkách?
23. 05. 2010 | 21:32

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mahavishnu Orchestra
jak se vyrovnáváte s tím, že "političtí turisté" jsou zvoleni do parlamentu za KDU /Kalousek,Parkanová aspol./, ZELENÉ /Karel/ atd, založí si novou stranu a NESLOŽÍ poslanecký mandát !!!

Já s tím nesouhlasím, aby kdokoliv zvolený za stranu, pokračoval v parlamentu za jinou stranu.
Tomu se říká přeběhlictví, mělo by se to zakázat,jen tak se politika OZDRAVÍ.

Tím, že jím to tolerujete a souhlasíte s tímto řešením, sami ukazujete jakouže máte morálku !!

Proto spousta lidí s "morálkou" má problém se stranou TOP 09. Páč strana TOP09 chce kázat vodu a pít víno.

Vono taky za 3roky stejní pánové mohou založit již čtvrtou polit. stranu POT12.

Tak a jdu na hokej, kuci bojují s MORÁLKOU.
23. 05. 2010 | 22:11

Gerd napsal(a):

Paní KVS,
jak hluboko jste klesla ...
To už jste jako obhájkyně Romů zapomněla, že právě lidé z tábora v letech dřeli na hlubockém panství?
Co se týká Schwarzenberga:
1. Není morální politik (kauza Čunek, dal úplatek, spory o okradneí dalších členů rodiny Schwarzenbergů).
2. Není ani schopný diplomat. Spíše všehoschopný. Pod jeho taktovkou katastrofálně selhala zprostředkovatelská role předsednické země EU při jednání mezi Palestinci a Izraelci. Až si se Schwarzenbergem jedna země, jak jen to říci slušně, vytřela pozadí. Další perličkou je smlouva o dodávkách plynu mezi Ukrajinou a Ruskem zprostředkovanou Topolánkem a Schwarzenbergem. Co to má za výchovu, když nezná ani základní pravidla slušnosti? A prý kníže... A je toho mnohem více.
3. Není ani schopný hospodář. Spíše všehoschopný vekslák. Příkladem budiž privatizace Tesly Blatná a karlovarské Becherovky.

Kalousek. Další pěkná figurka. Nechápu, jak lze při vyslovení jména Kalousek ještě vyslovit slovo morálka. Jeho kauzy viz mnozí přispěvatelé výše. Připomenu jen jeho paktování s komunisty po volbách 2006 a dnešní razantní borjení proti státnímu dluhu, který pomáhal sám spoluvytvářet coby předseda KDU-ČSL a místopředseda vlád ČSSD.
Jedna předpověď ke Kalosukovi. Bez ohledu na to, kdo vyhraje volby a povládne, nesrazí deficit státního rozpočtu pro rok 2011 (a shodně i pro rok 2012) pod 200 mld. (odhaduji jej kolem 200 - 250 mld ročně). Důvodem jsou Kalouskovy reformy z let 2007 - 2008.

Vlasta Parkanová. No, na její servilní CD s mizernou písní o radaru nelze zapomenout. Mimochodem nazpívanou velmi mizerně lidmi bez hlasového rozsahu. Ale to jim bylo vrozeno, nemohou za to. Jen takový člověk si zazpívá jen doma v koupeklně a ne celým národům.

Hromada dalších politických recyklátů, které snad ani nemá smysl zmiňovat.

Pokud si od téhle squadry slibujete zlepšení komunikace s Romy, velmi se mýlíte. Nejsou ani čestní, ani odpovědní hospodáři, a dokonce ani schopní politici a diplomaté.

Jediné, co lze na Vaši obhajobu paní KVS říci, je, že jste možná byla tak znechucena poměry současných politických stran, že jste pocítila nutkavou potřebu volit stranu jinou. Potud v pořádku. ale proč zrovna takovou sbírku lumpů a přeběhlíků ze všech možných stran? To nevíte, jak KDU-ČSL nyní prohlašuje, že se konečně zbavili těch nejhorších lidí v jejích řadách? Což jsou zhusta budoucí poslanci za TOP 09.
V čem vás však chápu, je, že Schwarzenberg má možná hustější knír než p. Ivan Veselý. :-)
Ha do roka a do dne, i Vy paní KVS procitnete, že lump se čestným člověkem nestane.
TOP 09 se do sněmovny dostane, to je dnes jisté. Protlačí je tam pravdoláskovci V. Havla a studenti prvovoliči. Ti první měli vždy mizerný úsudek a jimi podporované strany málokdy přežily druhé volební období (OH, ODA, US, Čtyřkoalice, Strana Zelených). Těm druhým zavede Trautenberk školné a budou mít, co chtěli.

Jinak si volte, koho chcete, ale pokud už jste si z nějakého důvodu vybrala zrovna TOP 09, očekával bych od Vás, že se s tím nebudete příliš šířit. Justiční mafie Vás už poučí (nebo přijme do svých řad).

Hezký večer a lepší úsudek ve volbách 2014. Tyhle jsou už ztracené.
23. 05. 2010 | 22:16

STOP 09 napsal(a):

Mahavishnu Orchestra – Když vážně, tak vážně, bez jakýchkoliv emocí, VKS raději vynecháme, ostatně to již dostatečně vystihli ostatní diskutéři.

Omlouvám se, ale absurdnější tvrzení “TOP 09 není jen stranou "politických dinosaurů ", ale drtivá většina členů jsou mladí vzdělaní lidé, kteří se rozhodli politicky angažovat, protože toho tady už mají plné zuby,” jsem neslyšel. Pokud bych tohle jako mladý vzdělaný člověk všechno myslel vážně, tak se nemohu spojit s nejzprofanovanejšími (pokud chcete tohle tvrzení zpochybňovat, tak je samozřejmě jakákoliv diskuze zbytečná – i když mám pocit, že tohle akceptujete - viz "politických dinosaurů " - , jen nevíte co s tím) politiky typu Schwarzenberg (jak vidíte, snažím se být věcný), Kalousek, Parkanová, Severa, etc.

Vy si opravdu myslíte, že tito, cituji Vás, "političtí dinosauři", umožní těmto mladým v této straně něco rozhodovat?

A to se Vám opravdu nechce zvracet, když tento „člověk“ si dovolí slušným lidem v této republice posílat složenku s jejich podílem na dluhu, jenž minimálně z 50 % způsobil a způsobím tím jedno úmrtí (?) a u mnoha starých lidí psychickou a fyzickou újmu (tohle mám na rozdíl od prvního tvrzení potvrzeno). A to nemluvím o krvi oněch tří parašutistů, které má rovněž na svědomí.

Už podle nicku bych si Vás dovolil označit za přemýšlivého, sám jsem spíše rockového (zahraniční) či folkového ražení (tuzemský) ražení, ale to jste opravdu ochoten dát těmto recyklátům svůj hlas. Argument typu „Tak komu ?“ nepřijímám.

P.s. Ale že ti naši hrájí super !!!!!!!!!! Aničko smékám pře našimi hráči, a to i že svými pěnezi na rozdíl od recyklátů přispěli na Troubky!!!!!
23. 05. 2010 | 22:28

STOP 09 napsal(a):

Mahavishnu Orchestra jsme mistři !!!!!!!
Když připustíte. že Kalousek je nejvetší parchant na české politické scéně, tak můžeme být i kamarádi!!!!!!!
23. 05. 2010 | 22:55

sasa napsal(a):

Mahavishnu Orchestra: staci si precist kandidatky a clovek hned vidi, ze na 1.dvou mistech je to tam samy svazak, ale z doby pred 30 lety :-). Samozrejme je tam par vyjimek, ale hlavni jsou dinosauri
23. 05. 2010 | 23:00

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Aničko z Kuřimi,

"snižme dotaci"

... jedině tak, že zvolíme jiné politiky, současní ji nesníží, osobně takové politiky nevolím, na politickou reklamu na bilboardech a v novinách nedám, ... no jiní (asi) dají.

Snížení dotace je dvojsečné. Na jednu stranu dobré(ušetřilo by se), na druhou stranu špatné, protože druhý zroj financování politických stran, tzn. lobistické peníze od firem/organizací/zájmových skupin/..., by zvětšil vliv. Pokud by se, čistě teoreticky, někdy v budoucnu, objevila o něco poctivější politická strana, tak odříznuta od peněz ze státního rozpočtu by byla více tlačena přijmout lobistické peníze, aby byla schopna financovat rozumnou činnost.

Na blogu Václava Hořejšího pokračování, příspěvek 23.05.2010 00:20:26
http://blog.aktualne.centru...
23. 05. 2010 | 23:53

SOFUS napsal(a):

Moralka bilych cikanu a cernych ovci zatim vyhrava. Neuveritelne! Jak dlouho jeste?
24. 05. 2010 | 00:04

dusandvorak napsal(a):

Zdravím Vás
Rozumím výběru partaje, která se dostane do parlamentu.

Nerozumim, že kdokoli muže volit jakékoli partaje, co dodnes trávily čas v parlamentu. A partaj jednoho z největších mafiánů české politiky Kalouska, no nevím - ale asi je ten první odstavec pro Vás důležitější.

Mějte se hezky. D
24. 05. 2010 | 01:01

Mc Cali napsal(a):

KVS do TOP09 ?
A vypadá docela rozumně.
24. 05. 2010 | 02:44

Klára napsal(a):

Gerde, pošlete mi (prosím)na klara.vesela@lawyers.cz svoji eml. adresu, nechci všechno vykecávat na webu....
A dále pro STOP09, Mahavishnu Orchestra a některé další)

V mnohém máte pravdu a ze všeho nejvíc v tom, že jsem skutečně znechucena veškerými poměry zde panujícími...
Jen velmi okrajově:
svého času jsem také zastupovala paní von Pezold, nevlastní sestru p. Schw., a o obsahu svého zastupování nemohu hovořit, což je snad pochopitelné. Nicméně mohu říci, že o tomto aspektu věci vím toho asi tak o milion procent víc než kolik bylo v médiích. Pokud nemáte jiné zdroje, tak i než Vy....
Co se týká čunkiády: když se Schw. rozhodoval o tom, zda zůstat či nezůstat ve vládě, poslala jsem mu jak do PSP, kde jednal s Topolánkem, tak na ZAMINI dopis, ve kterém jsem jej podrobně upozornila na úskalí, která se mohou objevit, zejména na velmi pravděpodobný posun v kauze Vaškůj a kauze "justiční mafie". Nikdy mi neodpověděl. Kdyby na mne býval dal, mohl si ušetřit pár milionů a trapas.... A o Becherovce, holportu s Bakalou, toho taky vím více, než pánové tuší.... ostatně Karlovy Vary jsou moje "oblíbené" město, v současné době se tam snažím zabránit demontáži Karlovarského symfonického orchestru, což je evidentní plán současné radnice....

Jestliže přes toto všechno jsem se rozhodla aktivně podporovat TOP09, mám k tomu důvod, spočívající v mojí dvouleté zkušenosti ve Federálním shromáždění: zde jsem se velmi záhy dostala do konfliktu s těmi představiteli Občanského fóra, ze kterých posléze vzniklo Občanské hnutí a dále známou cestou až do ztracena...: ti totiž, protože se jim ledasco nelíbilo na předkládaných návrzích zákonů, hlasovali proti nim. "A nevadí vám, že hlasujete fakticky s komunisty?" ptala jsem se jich. "Ale my hlasujeme proti Z JINÝCH DŮVODŮ" odpovídaly vznešené postavy z předsednictva Federálního shromáždění (račižte dosadit dle vlastního uvážení kdo). Na to vám sere pes, pravila jsem já a tím moje eventuální spojenectví s pravdoláskovými bylo navždy pryč... V politice - a tedy v tom, co nás ovlivňuje v každodenním životě, máte totiž dvě možnosti. Buď hlasujete pro nebo hlasujete proti. Zdržení se hlasování je iluze, která jen svědčí o tom, že jste sráč a nejste schopen nést zodpovědnost za svá rozhodnutí. Protože i když se "zdržíte", tak dopustíte, aby zvítězil ten nebo onen názor. Jen dáte najevo, že za to odmítáte nést zodpovědnost. Nějaké stanovisko musíte zaujmout vždycky. A můžete se dostat do situace, kdy podporujete zákon (či zde politickou stranu), se kterou souhlasíte na 51% proto, že jinak prostě podporujete stranu, se kterou na 51% nesouhlasíte!! Nikdy, absolutně nikdy nesestavíte partaj, která by se zavděčila všem. Jestliže by v ní měli být jen a pouze noví lidé (a já osobně bych nebyla proti), pak je zde ještě jedno nebezpečí: že totiž tito lidé naprosto nebudou obeznámeni s mechanismy "jak to chodí" a budou semleti i při nejlepších úmyslech. To se dle mého názoru mimochodem stalo na příklad p. Čunkovi, který si nenechal od protřelých pražáků poradit, kudy na věc a totéž se dle mého názoru svého času stalo i poslanci Wolfovi...
Mnohokrát jsem se vyjádřila, že je třeba být v zásadních věcech fundamentalistou a od některých názorů prostě neustupovat. Stejně tak je ale nutno hledat řešení kompromisu, a to kompromisu snesitelného, kompromisu bez ztráty vlastní duše... to je to, co jsem nyní udělala svojí podporou TOP 09. A hodlám to dělat i nadále. Dvacet (respektive osmnáct) let jsem se pokoušela dostrkat právo do slušnějších poloh v rámci svého soukromého působení a mohu zodpovědně říci, že je stále hůře. - V čm vlastně - z hlediska koncepcí - není hůře?? Po dvaceti letech vlád ekonomů je ekonomika země v ..... a právo je něco, co se dá uplatit politikařením. Takže už dost: zapojuji se do politického dění, byť (zatím) jen prostou podporou TOP09.
Je jisté, že se to řadě lidí nelíbí a líbit nebude. Jednak kvůli mně, jednak kvůli TOP09. Taky kvůli politice, prostě kvůli ledasčemu. Je na každém, aby si udělal se svým životem, co uzná za vhodné a za správné. Já sjem učinila toto. Čas ukáže, kdo měl pravdu.
Srdečné pozdravy všem, a to dokonce i těm, kteří mi nadávají :-) Klára
24. 05. 2010 | 05:44

jozka napsal(a):

Nahodou je fajn, kdyz si TOPka registruje priznivce. Aspon jsou v jednom houfu a kazdej hned vi, ze si na ne ma dat bacha.
24. 05. 2010 | 06:31

babyloan napsal(a):

to LEVAK:

Váš citát K.H.Borovského o Schwarzenbercích jeho doby,z nichž jeden drží karabáč a druhý říká Otčenáš.
Trefa.Kulminace volební kamapně jaká zde nemá obdoby.Vždy jsme znovu a znovu fascinování jadrným jazykem,literárním talentem Karla Havlíčka Borovského,který je tím právem považován všemi námi za ústřední osobnost českého obrozenectví,uzlovou osobnost,persekvovanou Rakouskem.Osobnost,jejíž role není v národních dějinách nikdy nikým zaměnitelná.Proto jeho slova,vztahující se ke genetice rodu Schwarzenbergů je třeba navěky brát vážně.Už i proto,že Schwarzenbergové jistě patřili k té části české šlechty,která se adaptovala na pobělohorský útlak národa dobře a přispěli k násilné rekatolizaci Čechů-evangelíků.
Chtěl bych ale poznamenat,že naši generaci K.H.Borovského neučili ve škole dost plasticky,abych ho pochopili jako osobnost úplně,jeho roli.Věděli jsme,že na jeho pohřbu Božena Němcová šla na protest proti policii za jeho rakví a na rakev mučedníka polžila trnový věnec na znamení úcty k největšímu duchu českého obrození.
Poněkud zmírňující rozsudek nad špatnými Schwarzenberky by mohlo být následující: K.H.Borovský byl sice lidový,ale jako schopný literát,otiskovaný a čtený autor jistě představoval spíše vyšší střední vrstvy.Jeho smysl byl asi více národní-než sociální celkově.Původně vychovatel dětí šlechtické rodiny v Petrohradě (podobně jak vědkyně Madam Curie ve Varšavě).Jistě patřil k jedněm z prvních kdo po r.1848 orientovali české obrození na osobnost cara,domnívám se.A car,přece jen nebyl objektivně nic lidového,natož pokrokového.Krom toho Německem šel odpor vůči carovi,kvůli příhodě z r.1820 kdy dva němečtí studenti zavraždili známého spisovatele Kotzebue,který chválil cara a po soudním výroku byli popraveni v Německu.Po r.1848-odvolání Metternicha a domnělém pádu rakouského absolutismu nový ministr vnitra Bach nastolil ještě důslednější cenzuru a persekuci vůči odstředivým silám monarchie a mezi její oběti patřil i K.H.Borovský a B.Němcová,kteří tak byli uštváni.Nicméně ne všichni obrozenci byli takto slovansky cítící.J.V.Sládek,básník, např, byl i V USA.Vojta Náprstek mezi latinskoamerickými indiány.Řada světoběžníků je také typická pro tu o něco pozdější než Havlíček dobu.
24. 05. 2010 | 06:39

Pepa Řepa napsal(a):

Ještě že nejel okolo pan Hořejší na kole.
24. 05. 2010 | 07:07

StandaT napsal(a):

Míval: to je nedorozumění.

Kritika stran mi nevadí, sám je kritizuji a rád :) Nevadí mi bitky diskutérů jako takové, ale to napadání práva svobodně si zvolit mě dostalo. Mně osobně by nanapadlo dělat z někoho pochybnou existenci jen kvůli tomu, že volí stranu, kterou zase nechci já. Pokud konkrétně považuji za nepřijatelného Paroubka, nebudu přece odsuzovat toho, kdo bude volit ČSSD! Copak ve straně jsou pouze ty mediálně známé tváře? Proč by někdo nemohl volit i z jiného důvodu (třeba i navzdory) těm několika provařených jedinců? Mě tohle uvažování "volíš, jak mě se nelíbí, tak nejseš oponent, ale morální zrůda" připadá naprosto ujeté a ve své podstatě sektářské. Měly by recipročně pro mě být morální zrůdy voliči a příznivci ČSSD? Zemanovců? ODS? Lidovců? V těch partajích snad nejsou jedinci, co fatálně selhali?

Pokud nedosáhnu na stranu, kterou nechci, tak se budu vybíjet na jejím voliči, na kterého dosáhnu? Tohle je chování chátry.

Já osobně TOP09 volit nebudu, mám jiné favority. Kdyby KSV volila jinou partaj a reakce by byly podobně ujeté, ozval bych se taky.
24. 05. 2010 | 08:36

babyloan napsal(a):

krom toho bych doplnil svůj minulý příspěvek dobovou charakteristikou.Převážná většina obvytelstva Ruska,Čech,Polska žila na vesnici.V Rusku je nevolnictví zrušeno až r.1861-po smrti K.H.Borovského.V Čechách-daleko mírnější forma nevolnictví-robota na panském-je zrušena patentem císaře Josefa Františka už dokonce r.1790,jestli se nemýlím nebo blízko k tomu datu. Podle současného ruského historika ve stoletích 17.,18. atd bylo daleko nejkrutější nevolnictví pod panstvím polské šlechty.K trestům zde třeba patřilo stáhnutí mužika z kůže za živa.Tedy z toho je vidět,že proruské postoje českých obrozenců a antiruské postoje polských vlastenců neznamenaly s velkou pravděpodobností v 19.století automaticky ulehčení postavení prostých lidí,zejména venkovanů,spíše naopak.Byla to hnutí nacionální spíše než sociální.Za národnostní práva a svobodnou existenci potlačených národů uvnitř obou impérií.
24. 05. 2010 | 08:38

jonáš napsal(a):

No jako plachta na auto se to bude určitě hodit. Nebo na přikrytí dříví, aby nenamoklo .. autorka udělala dobře, že si to vyfasovala.
Mít na venkově nemovitost, skočim si taky.
24. 05. 2010 | 09:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

STOP 09
Šláfenberk je tedy dosti hnusný alias. Ale zasmál jsem se, přiznávám.

Tedy ukládám si třikrát otčenáš, do konce týdne brambory bez omastku a každý den dvacet minut klečet před Kalouskovou složenkou.
24. 05. 2010 | 09:45

*** napsal(a):

Dost dobrý Kláro, konečně se na něčem shodneme. Jen tak dál, vaše pokroky jsou zaznamenávány s dobrým pocitem.
***

rcptch - only numbers
24. 05. 2010 | 10:15

Beatrix napsal(a):

Paní KVS, Vaše rádoby srdcervoucí zpověď, pro kterou jste zvolila Vaši oblíbenou literární formu korouhvičky s přisprostlými výrazy je fakt neuvěřitelná.
Je Vám známo, že kde končí argumenty začíná sprosťárna ? U Vás to tedy fakt platí.
Proč "nechcete všechno vykecávát na webu" ?
Z Vaší strany je již vykecáno tolik, že každý ví s kým má tu čest. Mnohé však mi bylo osvětleno právě díky Vaší "zpovědi". Už vím proč paní "von Pezold" prohrála svůj spor, když měla tak kvalitní zastupování.Jinak ani nemohla dopadnout. Navíc nechápu Vaši zmínku o "čunkiádě", vždyť pokud se nemýlím, tak byla rozpoutána právě z Vašeho podnětu. Byla jste to vůbec Vy, kdo zastupoval paní Urbanovou proti panu Čunkovi ? Díky Bohu asi ano, když to paní Urbanová prohrála ?!
Ovšem to, jak jste to všem nandala ve Federálním shromáždění slovy " na to Vám sere pes " musela být pro všechny těžká rána.
Děkuji za všechny diskutující na upozornění o tom, jak "v politice a ve všem co nás ovlivňuje v životě máme dvě možnosti... buď hlasujeme pro a nebo proti...".
Rozdvojení Vaší osobnosti začíná být na pováženou, pokud všemu co píšete, také věříte. V lepším případě se může jednat o pouhou vadu charakteru.
Prijměte tedy mou dobrou radu : všichni, kteří Vás obklopují nejsou blbci a netrpí ztrátou paměti.
24. 05. 2010 | 11:11

Burbank napsal(a):

Bléééééééééé!!!!
(doufám, že jsem vystihl citoslovce zvracení dostatečně).

Škoda, že kolem nejel ing. Josef Řepa, CSc. nabízet někam inženýrské služby. Tibor za Kláru, Pepík za Tibora, omladina za Pepíka - a Řepu z auta vytáhli! A pak se veselili, tančili a výskali a jestli neumřeli, svíjejí se tam dodnes.
24. 05. 2010 | 11:13

JPK napsal(a):

Já budu taky volit Karla, ale nusí slíbit, že bude do parlamentu chodit spát v tom dokonalém námořnickém oblečku.
24. 05. 2010 | 11:25

Filipi napsal(a):

Nevim co tady vsichni zvedaji oboci nad TOP09. To chcete jako volit socky??? Uz ted zaplatim na danich skoro 70% toho co vydelam. To vam prijde jako malo?? Prestante krast z ciziho!
24. 05. 2010 | 11:25

Tencokida Hnuj napsal(a):

Filipi
Hmm. A uvědomil jste si fakt, že z těch Vašich daní žije také kabalista státních financí Kalousek ?
A že snaha není koksovatelná ?
A že "pokud jde o zákonodárce, kdyby tito mužové měli být hodnoceni podle výsledků svých činů a ne podle svých záměrů,
museli by být potrestáni stejně jako bandité, kteří kladou překážky na železniční koleje." ??

Vy socko.
24. 05. 2010 | 11:30

Zbyněk Matyáš napsal(a):

almost glossed™:
Bojovnice proti čunkiádě?! Naopak aktívní účastnice čunkiády = kampaně proti J. Čunkovi.
Máte to nějak popletené.
24. 05. 2010 | 11:36

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Ostatně aktivita v zájmu nejpravděpodobnějšího zadavatele čunkiády je v případě paní KVS konsistentní.
24. 05. 2010 | 11:38

Zbyněk Matyáš napsal(a):

malma:
"hm, pak se nedivme, kde kauza Čunek je, a že se tady nic nevyřeší" Právě takoví lidé jsou toho příčinou. Jinak by už byli potrestáni všichni aktivisté čunkiády v čele s pomlouvačkou M. Urbanovou.
24. 05. 2010 | 11:43

Zbyněk Matyáš napsal(a):

tečka:
Výborná reakce, ale autorka Vás za ni určitě nepochválí. :)
Také jsem se zamyslel nad významem pojmu ´nemovitost svěřená do správy´, ale věřím, že paní advokátka zajisté konala podle zákonně dohodnuté nájemní smlouvy i s příslušnou úhradou.
24. 05. 2010 | 11:51

frantisek z Asisi napsal(a):

Tomáš Střihavka.
Jestliže píšete ,že v minulosti získala ČSSD jen dva poslance v Europarlamanetu,tak vám přpomenu,že v posledních volbách
zvýšila ČSSD počet svých poslanců
ze 2 na 9 t.j.o 350% víc a ODS tolik poslanců ve prospěch ČSSD ztratila.Tak nevím kdo byl úspěšnější?
Pro KVS.
Na mítiku ve Žďáře n.S.bohužel nabyl přítomen padákový Mirek,kterého jsem se chtěl zeptat,zda z těchto padáků za 110 milionů,nechal aspoň ušít trenýrky pro mužstvo.Zeptejte se ho za mně a napište mi,třeba v novém blogu,věnovaném obhajobě Kalouska.Co řikáte rovné dani ZRUŠIT nebo NEZRUŠIT!Za 2 roky byl ochuzen státní rozpočet ve prospěch osob jako Vy t.zv.V.A.P
o 80 miliard a státní důchodový systém se ocitl v minusu!
Děkuji za odpověď.
24. 05. 2010 | 11:56

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Františku z Asisi,
o tom vím, že ČSSD v posledních volbách získala více europoslanců.

O to mi v příspěvku nešlo, s tím počtem poslanců to bylo pouze zakončení osobního příběhu s politikem.
24. 05. 2010 | 12:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

Klára Veselá Samková
Já, když jsem chtěl na svůj barák pověsit reklamu (ne označení provozovny , reklamu jiného subjektu), musel jsem mít vyjádření útvaru hlavného architekta.
Vy ne ?
24. 05. 2010 | 12:09

Jamima napsal(a):

KVS nepřekvapila, ostatně jako vždy - hodně vzletných keců na zakrytí trapné přízemní skutečnosti, asi jako v příspěvcích o cikánském odboji či jiných "perlách", kterými nás obšťastnila.
24. 05. 2010 | 12:41

meg napsal(a):

Ten transparent je ale VOBROVSKÉÉÉÉÉÉJ. Padáky konečně našly využití???
24. 05. 2010 | 13:01

Míval napsal(a):

StandaT.: Znovu jsem si přečetl, co jsem vlastně ve Vámi oponovaném prvním vstupu napsal. Z praxe vím, jak těžké je předat informaci (či dokonce myšlenku!) tak, aby byla pochopena v intencích jejího autora.
Opravdu mne ani na chvíli nenapadlo mluvit o příznivcích, fanoušcích či voličích dané strany. Vše bylo zaměřeno pouze a jedině na stranické špičky TOP. A snad ani ne příliš vulgárně, když to tam vydrželo.
Zdravím.
24. 05. 2010 | 13:47

StandaT napsal(a):

míval: aha. To tohle bude chyba na mém přijímači. Omlouvám se.
24. 05. 2010 | 15:28

skeptický napsal(a):

Zdravím paní domácí,

Libuje si nad vzácnými návštěvami,tak ji udělám radost.

Co mohu udělat pro to,abyste se dostala do evropského parlamentu,anebo alespoň ministerské křeslo?

Mám jeden jednomyslný hlas.

Té dívce,co tam věší tu reklamu na špenát se nějaký klučina kouká na posterior.

Měla byste jí buď varovat,nebo upozornit.Týnejdžry nepodceňovat.Já tenkrát dostat do ruky ženskou...
24. 05. 2010 | 15:57

skeptický napsal(a):

P.S.Nebo ÚS,to je jedno.
24. 05. 2010 | 16:01

Míval napsal(a):

StandaT: Omluv netřeba, šťastnou ruku u voleb :)
24. 05. 2010 | 16:05

skeptický napsal(a):

P.P.S.

Po volbách se

ODPOVĚDNÍ JDOU S NÁMI

doplní na :

ZODPOVĚDNÝ PUDOU S NÁMA.
24. 05. 2010 | 16:12

Beatrix napsal(a):

Burbanku ! Citoslovce zvracení jsi vystihnul skvěle, ale z ostatního textu není jasné co se snažíš říci.
Tak trochu - dost - se tvé vyjadřování podobá samotné a neomylné KVS.
Také nejsi schopen sdělit nad čím vlastně zvracíš.
Obávám se, že kromě Jaminy a mne si dopisuje KVS sama se sebou.
24. 05. 2010 | 16:38

Mahavishnu Orchestra napsal(a):

STOP09 To, že většinu členů TOP 09 tvoří mladí vzdělaní lidé, je prostě fakt. Já tu stranu znám zevnitř (mezi ty mladé ale nepatřím, jak vyplývá z nicku)Určitě bych raději viděl ty kandidátky v některých krajích třeba vzhůru nohama, ale garantuji Vám, že za 4 roky to bude vypadat podstatně jinak.
Ono založit politickou stranu na zelené louce, tak aby měla nějakou šanci uspět je (zvláště u nás) nemožné. A proto, i když je to smutné, musím pouze konstatovat, že morální laťku pro jakž takž přijatelné politiky s určitými zkušenostmi si musíte nastavit o dost níže než by se vám třeba líbilo.Jinak se z toho zblázníte a nebo se na to raději vykašlete a najdete si nějaké jiné téma k diskusím než politiku. Je to sice cynické, ale je to tak. Neposkvrněný politik je v našich končinách skutečně méně pravděpodobný než neposkvrněné početí. Takže se mnou asi kamárádit nebudete, ale je to prostě tak, ano TOP09 i když negativním výběrem.
Omlouvám se, že reaguji až dnes, ale včera večer jsem se raději díval na hokej, což mi přišlo výživnější. A hlavně že to dopadlo! A pro uklidnění doporučuji tohle: je vidět, že tyhle předvolební hrátky z dlouhodobého hlediska nic nezmění:
http://vsp.blog.cz/1005/ale...
24. 05. 2010 | 16:48

Jamima napsal(a):

mladí a vzdělaní si postavili na čelní místo bratra Kalouska - ha ha ha, za břicho se popadám.....to je teda opravdu kauf....
24. 05. 2010 | 17:16

zdesta napsal(a):

Tenco. Ahoj tak to je nářez.KVS trpí nostalgií po společenské aktivaci šlechty.Co šlechtic to šlechetný muž.... Takže ten přestárlý a unuděný rakouský bonvián,narodivšise se stříbrnou lžičkou v ústech,s tendencí chrupat všude jak kůň u pošty,má být naše záchrana.Když přidáme známou pěvkyni,která nerozeznala bazuku od roury od kanen a padákového myslivce,tak máme vyhráno.Obzváště pak ta tolik KVS (sakra pořád se mi tam plete VKSB)bráněná minorita.Ta bude z programu TOP09 přímo odvázaná.Hlavně v oblasti úspor v sociální oblasti.Naši tmavější spoluobčané budou s 25% spoluúčasti při kurýrovaní přímo odvázaní.Zvláště pak,pokud to budou cvakat z omezených dávek.To jim ovšem nehrozí,protože to zase cvakneme my všichni. Opravdu bezva program.
24. 05. 2010 | 18:22

babysoara napsal(a):

Cítím,že letošní volby jsou jakýmsi vzpomínkovým návratem k idylickým dobám Rakouska-Uherska.Já osobně nejsem proti tomu zaujat:můj prapraděda v r.1850 vlastnil velký,dokonce největší mlýn,mohl si tím pádem dovolit mladou druhou ženu a bezpočet potomků.Ale ti početní další potomci se dalším vývojem i proletarizovali:válkou apod.
Hlasy pro bývalou stranu krejčího Ladislava Zápotockého-ČSDD (spoluzakladatel Pecka záhy emigroval do USA),hlasy pro knížete Schwarzenberga.To je Rakousko-Uhersko.V mládí jsem čítával kouzelnou knihu Adolfa Branalda,jak čeští tovaryši rádi cestovali za vyučením do Vídně."Vandrovali vandrovníci".Vídeň jim byla druhou vlastí.
Komunisté později převzali nadlouho dědictví K.H.Borovského a T.G.Masaryka-udržet vlastní stát Čechů.Jejich největší chybou bylo vytvoření mašiny na lidské štěstí a demokracii,fungující jaksi strojově.Život chce spíše hlubokou lidskou intuici pro řešení lidského štěstí,pokud stroj vypadává z chodu.A ta zde často chyběla.Ke škodě všech.
Ubohý Bohumír Šmeral,nejtradičnější sociální demokrat Rakouska-Uherska dnes rehabilitován:v r.1918 mu spílali do zrádců národa,že chtěl pokrokové Rakousko pro Čechy udržet.V jejich zájmu.Sociálního i technického pokroku.Byl to jeden ze dvou možných přístupů v r.1918 a nezvítězil tehdy.
24. 05. 2010 | 18:26

Tencokida Hnuj napsal(a):

zdesta.No ona ta minorita naštěstí moc nečte blogy na aktualne.cz. Protože jinak, být paní advokátkou, tak se po volbách při procházkách po Lounech vždy pečlivě rozhlídnu, než vůbec vystrčím kukuč ze dveří
auta. A pokud bych se vracel z flámu, tak si vždy pořádně posvítím na kliku od domovních dveří, abych se pak v noci nedivil, co že to tu pod peřinou furt tak nesnesitelně smrdí.
Čau, jdu na dvě.
24. 05. 2010 | 19:00

Mahavishnu Orchestra napsal(a):

Jamima: Asi jste to četl špatně anebo nepochopil, takže si to břicho pusťte a přečtěte si to ještě jednou...
24. 05. 2010 | 19:00

m.v. napsal(a):

Z vyššího principu mravního,ten kdo podporuje žločince je sám zločincem.
Jedině poslanecká imunita zachránila Kalouska před spravedlivým trestem za jeho zločiny. Strach z případného trestu ho vedl k založení TOP9, protože u lidovců se už nechytal a neměl šanci na zvolení do poslanecké sněmovny. Jeho případná podpora je podporou zločince. Od advokátky, která obhajuje podobné zrůdy se asi nedá ani nic jiného čekat.
Z vyššího principu mravního,ten kdo podporuje žločince je sám zločincem.
24. 05. 2010 | 19:08

Mahavishnu Orchestra napsal(a):

Velmi se mýlíte a říkáte nepravdy.Proti Kalouskovi nikdy nebylo vedeno trestní stíhání takže ani nemohla být nikdy požádána sněmovna o jeho zbavení imunity. Asi toho páne nemáte rád, ale neplácejte nesmysly.
24. 05. 2010 | 19:35

braue napsal(a):

To nejživější,civilizačně naprosto nejdále,kulturně nejvyspělejší ve starověku bylo :Řecko.Řecké ostrovy,řecké městské státy,řecká filosofie a už i věda,Archimedes platný i dnes.Kladkostroj.Páka.Loď-Archimedův zákon vztlaku.
Posléze zpětně i dobově analytici konstatují ,že řecké demokracie se nacházely ve stavu "polospánku".Tehdy je učinil svou kolonií Řím,a když i Řím jednou padl,východní výspa Řeků založila tisíc let trvající mocnou byzantskou říši,které částečně mohli konkurovat v Evropě je ranní Francouzi.
Tedy ono známé "Lidé bděte" Maeterlincka bankéře a spisovatele a Julia Fučíka rukou společnou a nerozdílnou ,a Aloise Jiráska "Proti všem" je v součtu dvou členů užitečný recept.Denně kontrolovat fámy,předsudky,protekce,zkreslení,zpátečnictví,podvody,klamy a klamání,ne-kvalitu,reklamu hovadin,zcestnosti je jediný prostředek jak se neprobudit jako pan Brouček jednoho rána v době husitské:s halapartníky a sudličníky přímo u postýlky místo milované ženy.
24. 05. 2010 | 19:47

m.v. napsal(a):

Mahavishnu Orchestra
Podle toho,že jste zde usuzuji,že máte internet.
Stačí na Google zadat,, kalousek aféry" a máte celý den o zábavu postaráno. Zábavu při které mrazí.
24. 05. 2010 | 19:54

Jamima napsal(a):

orchestra - za břicho se popadám když se dozvídám, že mladí a inteligentní lidé si za svého guru vybrali bratra Kalouska, který prošmejdil snad všechny koaliční vlády co jsme měli a na jeho působení např. na ministerstvu obrany budou naše peněženky ještě dlouho smutně vzpomínat. Ten člověk měl dávno někde makat v marketu na tři směny aby do smrti splatil, co zašantročil.
24. 05. 2010 | 20:14

STOP 09 napsal(a):

Mahavishnu Orchestra teď jste mne tedy zklamal, argumentovat v tomto “pravním” státě, kde např. šef ústavně právního výboru sněmovny (Benda) natáhne svou DP vyšším řádkování a většími fonty na práci rigorózní a nic se mu nestane, kde tajemník strany podepíše zfalšované daňové přiznání strany (Novák) a díky “vynikajícímu” právníkovi tento podpis nic neznamená a tak je osvobozen, kde jistý podnikatel (Šťáva), který je v zahraničí odsouzen za podvody se v ČR se domáhá, i za pomoci bratra Kalouska, odškodnění v řádech miliard za poškození dobrého jména, které nikdy neměl, atd. etc. usw. ...., že Kalousek, zvaným v jedové chýši Al Calous, nebyl nikdy obviněn a nebyl nikdy trestně stíhán (proboha, tomu sám nevěříte).

I Al Capona nakonec dostali na neplacení daní, škoda že rada Vacátko a pětka už nejsou mezi námi. Jak již bylo mnohokrát zmiňováno v těchto blozích “Na každé prase se vaří voda“, i když v tomto státě - viz výše, kdo ví jestli. Takže třeba to nakonec zbude na ty Vaše mladé a inteligentní.

Je mi jasné, že v ČR nelze stranu založit z ničeho, ale s recykláty typu Kalousek, Schwarzenbergr, Parkanová, Severa atd., děkuji ne, už jsem zvracel. Tohle je opravdu schizofrenní a neomluvitelné, obzvláště když chci v této zemi něco změnit! Kolik myslíte, že se těch mladých a inteligentních nakonec do té sněmovny dostane? A tak pojedeme další čtyři roky s recykláty vstříc zářným zítřkům!

P.s. Tak jsem si prošel kandidátku TOP 09 v JM, a věk – 49, 51, 46, 47, 61, 55, 54, 32, 33, 32; ti mladí, inteligentní a nevolitelní jim ten věkový průměr kazí. Asi ještě nemají ve straně, která existuje teprve necelý rok, dostatečné zásluhy.
24. 05. 2010 | 20:48

Jamima napsal(a):

STOP 09 - je to přesně jak píšete - ti mladí na chvostu kandidátky, v předních liniích známé firmy s převlečeným hacafrakem....člověk by se smál, kdyby ho z toho spíše nenatáhlo.....
24. 05. 2010 | 21:03

Jan Hammer napsal(a):

Mahavišnuovec
Nó zak Kalousekova účast na podezřelých kauzách byla prošetřována v 11 případech,ale zřejmě nikdy se nenašly žádné věcné důkazy takže ,nebylo ani požadováno o zbavení jeho imunity
24. 05. 2010 | 21:21

Pepa Kráva napsal(a):

I vši a filcky mají právo na život a na svoji životní filozofii
24. 05. 2010 | 21:26

mb napsal(a):

Volte Rosenberga, zatkněte Gutenberga ...
24. 05. 2010 | 21:54

Northern Lights napsal(a):

25. 05. 2010 | 07:46

Charlie napsal(a):

paní KVS

tohle napsal pan Pehe a má plnou pravdu ----

"U stran občanské pravice—TOP 09 a ODS—je toto přesvědčení akcentováno nejen sliby o boji proti zneužívání sociálních dávek, ale také důrazem na potřebu plošně šetřit i za cenu omezení nebo rušení nejrůznějších sociálních dávek a programů. U populistické pravice, kterou reprezentují VV, přibývá pak navíc ještě důraz na tvrdší zacházení s „nepřizpůsobivými“, jež se před časem projevilo například zřízením jakýchsi občanských hlídek, které „přesvědčovaly“ například bezdomovce, aby byli jako „my“"

Jste tak se svými dřívějšími proklamacemi pěkně v rozporu. Je to ale Vaše věc. Jen se chytám za hlavu co se to s Vámi stalo, a nechce se mě věřit, že už byste měla v hlavě takový .......
25. 05. 2010 | 10:12

Komodor napsal(a):

S top09 volíte změnu. Halušky bez perkeltu:)

A nebo

Když je nouze nejvyšší, haluška je nejbližší.
25. 05. 2010 | 10:41

Šourek napsal(a):

Rosenberg má velkého Kalouska
25. 05. 2010 | 10:52

Klára napsal(a):

charlie, s čím jsem v rozporu... ?? konkrétně...klára
25. 05. 2010 | 12:11

Charlie napsal(a):

Klara

celý pravicový program přitvrdí na ty nejslabší - to je snad logické, nebo ne?

Jak daleko předaleko jsou ty doby, kdy jsme zde diskutovali na takováhle témata:

převzato "Jenže těžko hovořit o rovnoprávnosti, když jeden si vybírá luxusní automobily a druhý si vybírá popelnice. Svádět to na lenost je pokrytectví. Líný syn profesorky srovnávací literatury a primáře na neurochirurgii ve špičkové nemocnici na tom stále bude líp než i neskutečně pracovitý nemanželský syn romské uklízečky někde v Ústí nad Labem. To trh nevyřeší. Pokud společnost nechce zaniknout ve střetu nesmyslně bohatých a beznadějně bědných, musí se sama zasazovat o vytváření rovných příležitostí."

Ještě je to nepochopitelné(?) a nemyslím si to jen já sám.
Top 09,... tzv. pravice (spíše zástupci zámožné české elity) to snad spraví?
To se nechám překvapit.
Nouzi nemám, bohatství vidím ve svojí šanci se podělit s méně šťastnými.
25. 05. 2010 | 12:29

Klára napsal(a):

Charlie, komentář, který je v uvozovkách, NENÍ můj výrok - je Váš??
VELMI mi vadí jeden pohled, totiž, že pravice je asociální. To je klišé, které nemohu přenést přes srdce... Soucit je základním postojem člověka, aby se mohl vůbec zvát člověkem... to, že samotná pravice vyklidila pozice pro sociálno, otázky národnostní, genderové a pod. levici, považuji za jednu z nejschizofrennějších a nejkontraproduktivnějších částí pravicové politiky - anebo je to opět jenom mediální klišé?? Pravice pro bohaté, levice pro chudáky?? Já to teda tak vůbec nevnímám... A dovolím si připomenout: bláhé paměti Romská občanská iniciativa se deklarovala jako PRAVICOVÁ politická strana, která chce stavět na zodpovědnosti a sebezodpovědnosti... To, že ji ODS poslala do hajzlu (ardon, omlouvám se za další nespisovné slovo, ale spisovná čeština občas nemá dostatečně pregnantní způsoby vyjádření) jí prostě NIKDY neodpustím. V tom máte pravdu: pravice svou povýšeností nad tyto problémy do značné míry jejich existenci generuje... ale ukažte mi, jak levice proklamuje staré sociálně-demokratické heslo "k lidu níž - s lidem výš"!! Je to jeden Baron Danglar vedle druhého: taky by rádi k lizu, ale sláma jim čouhá z bot... sorry, ale už si nebudu brát servítky korektnosti, abych se náááhodou někoho nedotkla...

Jinak si myslím, že mne znáte z mých blogů dost dobře abyste věděl, že mě asi těžko kdo v mých názorech předělá - a to v jakékoliv straně :-)
srdečně, Klára
25. 05. 2010 | 13:24

Pepa Kráva napsal(a):

No oni -TOP O9- potřebují takové pitomce...
25. 05. 2010 | 18:36

Pepa Kráva napsal(a):

Ale já myslím,že nějaké drobty na které po úspěšných volbách čekáte za vámi jistě přijdou,máte to dobře spčítané.
Jste poměrně známá,působíte rádobyrebelsky s rádoby nekonformními názory,které jsou nekonformní jen potud pokud se to netýká váší peněženky,nebo vašeho pohodlí ,takže další ideální nosič vody do party" skvělého image" coby maskování pana Kalouska .
25. 05. 2010 | 19:44

Beatrix napsal(a):

Tak to je nářez. Pro jistotu a ubezpečení, jestli se mi to náhodou nezdá se vracím zpět.Vracím se z Vašeho ctěného nového článku s názvem "Volte Perota".
Nic se mi nezdá.
Pepo Krávo klikni si na to !!!
26. 05. 2010 | 17:07

Pepa Kráva napsal(a):

Beatrix
Dík,ale já na to kašlu,mne ta dáma zas tak moc nezajímá,zde se jistá schizoidní nekonzistence a vrcholná trapnost očekává...já to čtu jen pokud jsem na tom tak blbě že mi už nic jiného nepomáhá...když si od ní něco přečtu tak se mi uleví ,ýe je na tom někdo mnohem ještě hůř a žije
26. 05. 2010 | 19:07

Pepa Kráva napsal(a):

Beatrix
taky je dobrá ta první věta:"Coby registrovaná příznivkyně TOP O9 jsem nafasovala něco bilboardů a..."

Zde nás Klárka ušetřila toho nejpodstatnějšího a tak se můžeme domnívat:
1. že ji zaregistroval:
možná někdo jiný
2.zaregistrovala se sama ,ale jen tak mimochodem ,vlastně to nebylo ani důležité,možná si na to už ani nevzpomíná
3.zaregistrovala se, protože to zkrátka při jejích názorech ani jinak není možné
4.zaregistrovala se v době kdy volby byly ještě daleko a ani preference nebyly tak optimistické
Zkrátka se čtenář může nad něčím podstatným jenom spekulovat ale podstatná je i druhá polovina věty..."jsem nafasovala něco bilboardů..."
Já si nedovedu jak něko může v dnešní době něco takového nafasovat aniž by to chtěl nafasovat ,aniž by někam telefonoval a všetečně se vnucoval se svou nabídkou .
Takový člověk musí mít dokonce něco jako vizi,měl by si to určitě představit v reálu ,jaksi zvážit všechna pro a proti která ho napadnou a pak se teprve odhodlat k činu ,zkrátka když už ze sebe dělám pitomce,tak bych měl vědět proč,ale to by se určitě Klárce moc nehodilo,kdyby nám měla dát nahlédnout do zákoutí její olitické duše a tak tady máme prvoplánový vtípek s lingamem 2 na 3 m a zde je zřejmě důležité,že bolg jdše na sem na atuálně .cz kam chodí všichni ti pitomci, mezi které by se Klárce zase možná na chvíli do nějaké malé funkcičky pro národ Český zase možná chtělo,Prostě Klárka je na blogu a křičí na Kalouska a na knížetepána: Haló halo´jsem tady ,jsem na vaší straně,jsem připravená pro vás pracovat,udělám cokoliv i bilboardy jsem zvládla
26. 05. 2010 | 19:40

Klára napsal(a):

Viudím, že paní Božena Hamáčková alias Beatrix má zase svůj den, báječně si navíc notuje s Pepou Krávou. Tak si to, děti, užijte... třeba i pod mým blogem, se kterým vaše výlevy na moji adresu nemají vůbec nic společného.
Ani nevíte, jak vás tu ráda vidím. Když totiž pozoruji, jak běsníte na moji adresu, získávám tím mimořádně cenný feedback: kdybyste totiž právě Vy, Beatrix se mnou jen v jedné tečce souhlasila, začala bych skutečně pochybovat, jestli jdu správným směrem. Když jste takhle naštvaná a agresivní, vím to jasně: jdu správným směrem.

Tak ještě jednou díky a mějte se!!
27. 05. 2010 | 08:01

gghii napsal(a):

čeho všeho je schopná Klára veselá aby se zviditelnila !
06. 07. 2010 | 14:08

almucha napsal(a):

Koukám, že ani Vám se nevyhnulo kouzlo knížecí osobnosti
24. 08. 2010 | 14:43

Deena25HALE napsal(a):

freelance writer
31. 12. 2011 | 17:22

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy