Potřebuje koalice součinnost s opozicí?

27. 06. 2010 | 19:59
Přečteno 4705 krát
Vystoupení na plénu Poslanecké sněmovny PČR, bod Návrh na volbu předsedy PS, 24.6.2010

Dámy a pánové, rozhodl jsem se přijmout nominaci klubu sociální demokracie ne proto, že bych si myslel, že opoziční strana má nějaký automatický nárok na vedení Sněmovny, nebo opozice že má takový nárok. To samozřejmě není žádná notorieta.

Dokonce jsem nominaci nepřijal ani proto, že bych si myslel, že je samozřejmé, že vedení Sněmovny by mělo patřit nejsilnější politické straně po volbách. Ani to není žádné právo a žádný nárok.

Dokonce se tady ani nebudu dovolávat toho, že někteří představitelé ustavující se vládní koalice možná nedlouho po volbách se vyjádřili, že by to místo sociální demokracii nabídli. Dokonce ani toho zřejmě nemá smysl se příliš dovolávat, protože ani z toho tolik neplyne.

Ten důvod, proč jsem tu nominaci přijal, je jiný. Ten je především ten, že naprosto sdílím postoj klubu sociální demokracie, že stojíme o důstojné místo ve spravování a kontrole Sněmovny. A to není jenom proto, že bychom tady chtěli získat co nejvíce funkcí, ale proto, že máme za sebou 1,1 mil. hlasů a máme tady za úkol čtyři roky hájit zájmy voličů, kteří nám hlasy dali. My musíme udělat všechno pro to, aby názor, který reprezentujeme ve Sněmovně, dostatečně významně zněl. To je hlavní důvod, proč jsem se rozhodl kandidaturu přijmout.

Není to úplně jednoduchá situace, protože si uvědomuji, že teď jdeme do volby předsedy Sněmovny, kdy na té volbě vlastně celého vedení Sněmovny dohoda mezi zvolenými parlamentními stranami vlastně neexistuje. Myslím si, že to samozřejmě není dobrá věc, protože pokud si vzpomínám a proč stojí za to mluvit o důstojnosti opozice, to je třeba to, a to bych si tady dovolil připomenout, že pokud mi paměť sahá, to bylo v roce 1996, kdy opozice poprvé v této zemi vlastně získala post předsedy Sněmovny - můžete říci, že to byla samozřejmě jiná situace - ale od roku 1998 vlastně vedení Sněmovny bylo vždy ustaveno tak, že v něm koalice a opozice měly vždy křesla půl na půl. To samo o sobě samozřejmě nezaručovalo důstojnou Sněmovnu, ale je to prostě určitá tradice, která tady byla.

To současné, co je tady navrhováno a co - opakuji - není dohodou učiněnou mezi parlamentními stranami, dohodou koalice s opozicí, ale co je spíše návrhem, který nám předkládají strany vznikající vládní koalice, tak to je poměr, ve kterém má koalice prostě drtivou převahu.

Já z toho nechci činit nějaké dalekosáhlé závěry. Jenom říkám, že to je jeden z důvodů, proč jako sociální demokraté říkáme, že chceme usilovat o tu důstojnou polohu, protože vy si myslíte, že to je možná jenom takový boj sociálních demokratů.

Dovolte mi, abych ještě vaši trpělivost trochu natáhl a sdělil vám, proč si myslím, že to není jenom záležitost sociální demokracie. To, jak se ustavuje, přátelé, Sněmovna, to často rozhoduje o tom, jaká atmosféra ve Sněmovně čtyři roky potom je. Já také nejsem spokojen s tím, jak nízká byla prestiž Sněmovny v posledním období. Nejsem spokojen s tím, že poslanec v této zemi není vážené zaměstnání respektované veřejností. A já také, a říkám vám, že se to týká sociální demokracie a jejího klubu, my také bychom chtěli se tu situaci pokusit změnit.

Teď jde o to, abychom těmi prvními kroky si situaci nezkomplikovali, protože už v roce 2002 to bylo nedlouho na tom ustavování Sněmovny, kdy se začalo mluvit o nulové toleranci. V tom minulém období to byla situace zvlášť špatná. Možná si vzpomenete, že v roce 2006 se vláda nakonec ustavovala pomocí přeběhlíků. Ve Sněmovně se zákony schvalovaly způsobem, jenom připomenu daňový balíček, který předkládal tehdejší premiér Mirek Topolánek ve druhém čtení způsobem, že se významné zákony ani neprojednávaly ve výborech, a nakonec celá Sněmovna končila v atmosféře obstrukcí, protože se ukázalo, jak dva kluby jsou vlastně schopny Sněmovnu paralyzovat a nebyla tady ani elementární shoda na způsobu, jak by Sněmovna měla postupovat.

My jsme zažili toto určité fiasko nedostatku shody, základní shody mezi opozicí a koalicí. Já bych si přál, aby se do podobné situace nedostala tato Sněmovna. Je tady celá řada nových poslanců. Možná není úplně zřejmé, že role opozice není pouze naprosto pasivní. Tady je přece celá řada věcí, které si širší konsensus vyžadují a budou vyžadovat.

Přátelé, tady se mluví o ústavních zákonech, na které je potřeba 120 poslanců, a nejenom Sněmovna, když máte ústavní zákon, tak potřebujete ústavní většinu také v Senátu. A to nevíme, jak dopadnou na podzim volby. Takže vytváření širšího souhlasu na návrhy, které tady zaznívají na téma přímá volba prezidenta, klouzavý mandát, konstruktivní veto a celá řada dalších, tady je přece nutné budovat širší shodu. Dokonce ani 118 hlasů není dost na to, aby takové zákony byly přijaty. Já doufám, že nechcete používat nějakého přetahování poslanců a opět přeběhlíků. To je nedůstojné a takhle se ústavní zákony rozhodně nikde v civilizované společnosti přijímat nemohou.

Pak možná ještě něco, co mi připadá ještě zásadnější. Tato země nutně potřebuje koncepční změny, koncepční reformy v oblasti veřejných financí, penzijního systému, zdravotnictví, školství, potřebuje konsensus k zahraniční politice, dlouhodobý konsensus, který se tady prozatím vytvořit nepodařilo. Víte, nemá velký smysl dělat reformy na čtyři roky. Reformy, o kterých jsem mluvil, budou mít smysl pouze tehdy, pokud budou trvalé a dlouhodobé. Pokud vy do toho zahrnete opozici, tak to možná bude znamenat kompromisy, které nejsou vždy příjemné, ale zároveň, co za to dostanete jako cenu, bude ta trvalost a stabilita reforem.

Vy jste tedy třeba začali mluvit o školném. Mluvíte o odloženém školném, ale odložené školné znamená, že to, jestli to bude, nebo nebude fungovat - a důsledky toho dopadnou na vládu příští, ta bude řešit situace, které budou kolem školného vznikat. V Británii systém odloženého školného vedl k problémům a řešila je až příští vláda. Vy tady činíte rozhodnutí, která rozhodně dopadnou na ty, kteří přijdou po roce 2014, a nemůžete tušit, jaké budou jejich důsledky. Proto jsem přesvědčen, že součinnost s opozicí je něco, co má zásadní smysl. Já si myslím, že představitelé koalice by si to měli ujasnit. Potřebují tuto součinnost s opozicí - ano, či ne?

Důvod mé kandidatury není, že chci teď navzdory koalici proniknout na předsednický post. Ten důvod je ten, že chci tu otázku položit, a proto jsem se rozhodl tu kandidaturu přijmout.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jarpor napsal(a):

"Dokonce ani 118 hlasů není dost na to, aby takové zákony byly přijaty. Já doufám, že nechcete používat nějakého přetahování poslanců a opět přeběhlíků. To je nedůstojné a takhle se ústavní zákony rozhodně nikde v civilizované společnosti přijímat nemohou."

Pane poslanče, poslouchal jsem Vás... a víte jak výše uvedené působilo ?

Za můj post máte příslib, že ústavní zákony projdou. Prostě kšeft...

Soudím, že je dobře, že na ten kšeft se neslyšelo...

Přeji Vám hodně úspěchů v obnově Vaší strany po odchodu pžedsedy... - s funkcí pana Haška jako hejtmana i poslance jste začali tu obnovu zajímavě..., stejně jako když nově zvolený poslanec pan Škromach hodlá kandidovat na senátora -
a ve funkci místopředsedy poslanecké sněmovny parlamentu ČR.

Hezký večer

P.S. Tu obnovu a změnu stylu budu sledovat. Soudím, že nebudu sám...
27. 06. 2010 | 20:48

babča napsal(a):

Jak říká Jarpor. Za post bude podpora ústavních zákonů. Obyčejnej kšeft. Teď není čas na nějaké kšefty a uraženou ješitnost. Měli byste se pokusit táhnout všichni za jeden provaz. A konec konců, jestli se nepletu, tak po volbách 2002 měla ČSSD jak premiéra i předsedu směnovny.
27. 06. 2010 | 21:01

hoven napsal(a):

30 korun za misi v afganistánu, to je zahraniční politika čssd...já si to pamatuju fanatický soudruhu zaorálku, kdy bude slučovací sjezd s ksčm???
27. 06. 2010 | 21:25

Ládik napsal(a):

Když tak čumím na Argentinu, tak mě napadlo, že ČSSD je takový křižník General Belgrano...
27. 06. 2010 | 21:29

bigjirka napsal(a):

Tak pravil marxista Zaorálek.
27. 06. 2010 | 21:43

bape napsal(a):

pane Zaorálku

okamžitě svolat mimožádný sjezd, odvolat vedení, které fungobalo do voleb, zvolit nové, které bude reflektovat vůli voličů a příznivců, tak , jak to chce Foldyna. Foldyna je dobrý a charismatický kandidát na předsedu, protože je to ideově člověk spjatý s myšlenkou sociálního státu bez korupce a klientelismu. Bohužel sobotka je příliš měkký a nevýrazný. A dfělejte, věc nesnese odkladu. Pan Nečas vás v tomto ohledu předběhl. Škromacha už tam také nedávejte. Má charisma mokrého hadru, jako president EU.
27. 06. 2010 | 21:47

bape napsal(a):

bigjirka

V čem vidíte ten marxísmus, Vy nemarxisto?
27. 06. 2010 | 21:50

bape napsal(a):

bigjirka

Vy velkej jirko/ záměrně male J/ pro ubohost Vaší poznámky. Bakala to prosral, že s tím Zaorálkem!
27. 06. 2010 | 21:53

Ládik napsal(a):

Zaorálek je filosof, vystudoval marxistickou filosofii a vědecký komunismus. Marxista tělem i duší (i když žádnou nemá).
27. 06. 2010 | 21:58

kozoroh napsal(a):

Připadám si jak masochista. Vypadnu od Tožičky a jdu na Zaorálka.

Pro dnešek už ale dost kromě dotazu na Ládika: Nepotopili ho u Falkland?
27. 06. 2010 | 22:04

bape napsal(a):

pro Ládík

To je velké plus pro Zaorálka, že se v té problematice orientuje lépe, než nevystudovaní inteligenti. Mimochodem, odkud vite, co Dr.Zaorálek studoval a orič to studoval. Chci-li porazit nepřítele, je dobré nastudovat jeho vlastní zbroj!
27. 06. 2010 | 22:10

bape napsal(a):

Ladík

..a proč to studoval..
27. 06. 2010 | 22:12

SuP napsal(a):

kozoroh -
To sou paradoxy! Já zas mám vnučku Malvínu ......
27. 06. 2010 | 22:24

bigjirka napsal(a):

bape, Zaorálek marxismus studoval, protože je to marxista A marxismus ho v marxismu ještě lépe utvrdil. Jinak je to jeden z hlavních pachatelů agresivní atmosféry ve sněmovně. S tím, že socani perestrojku prosrali, nelze než souhlasit.
27. 06. 2010 | 22:58

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://www.reflex.cz/clanek...
http://ateo.cz/f/images/z/z...
Veselé krizování, bude líp...
27. 06. 2010 | 23:06

brablenec napsal(a):

To znamená, že podle bigjirky jsou také marxisté např Nečas, Kalousek a ostatní, kteří studovali za totality protože z marxáku dělali zkoušku. Tak nevím, nevím, kdo má bláto na hlavě.
27. 06. 2010 | 23:12

bape napsal(a):

bigjirka

Vy chytráku, to by měl titul RSDr, což nemá a za totáče se politická ekonomie a filosofie studovala jako povinný předmět. A to nebylo na škodu, poznat, o čem je řeč! Jinak správně poznamenal " brablenec". Zaorálek se ve PS choval celkem koretkně, narozdíl od báby Němcové, která si vždy na adresu levice přisadila opovržlivou poznámku, kdykoliv měla příležitost a to chce zavádět kulturu do jednání, baba, neoprávněně půjčující dopravní prostředek , který platíme z daní, na soukromé účela / svému synovi/! Teď bude kázat vodu, že....?
27. 06. 2010 | 23:30

Milda napsal(a):

Pane Zaorálek,už by jste měl i vy pochopi,že jako se združila ODS se svými prokapitalistickými pobočkami,i vy by jste měli zrušit to hloupé Bohumínské usnesení.Levice se stále drobí,to je chyba.Jedině silná levicová hráz zastaví genocidu národa s nádechem fašismu,minimálně totality v modrém.Jako strana jste pro lidi málo razantní,někdy i nečitelná,neumíte jasně říct jak co chcete.Nejde neustále lavírovat,musíte nahodit vizi!!!..Pro spoustu obyč lidí,kteří právě nepřišli volit je takovou vizí zrekvírování zbohatlíků a zlodějů a návrat k hodnotám sociální společnosti.
28. 06. 2010 | 00:42

Janek napsal(a):

jste málo agresivní,proto jste neoslovili tolik jak jste mysleli.Vezměte si příklad z ODS,tak se dělá fašizoidní kampaň!!..Tak se vymývají mozky!!!
28. 06. 2010 | 00:45

Ládik napsal(a):

Pane Zaorálku, co když těch přeběhlíků bude nakonec 24? Jak to budete vysvětlovat? Že jste konstruktivní opozice?
Jinak mě udivuje, že Vaše paměť sahá do roku 1996. Moje politická paměť sahá do 1961 - to si pamatuju Novotného na stěně ve školce.
No nic, otázku už jste položil - na funkci už můžete zvysoka.
28. 06. 2010 | 06:03

jarpor napsal(a):

Koukám,
že Milda a Janek taky čekají na změnu oranžových... Pravda, na trochu jinou než by očekávali jiní, mne nevyjímaje...

bape

Jasně... Němcová...je to baba opovržlivá... s autem... to kolega Zaorálek s létáním je jiný kabrňák...

Když už, tak si myslím, že oba jednali nemravně vůči "obyčejným lidem"... :-))
Nebo dle Vás jen jeden ?

Hezký den
28. 06. 2010 | 07:04

jarpor napsal(a):

P.S. bape

A to jsem opoměl Bohouška Sobotků... který si z náhrad zařídil bydlení... jak nám všem přátelsky sdělil... taky velmi mravné k "obyčejným"...

Tak hezkej...
28. 06. 2010 | 07:22

Rumcajs napsal(a):

Milda:

Co myslíš těma hodnotama sociální společnosti ?

Já v takové společnosti žil 30 let a žádných hodnot jsem si nevšiml. Maximálně nadhodnot.
Těma nás krmili na školeních PŠM.
Jinak to bylo jak u vyjedenýho krámu.
28. 06. 2010 | 07:26

Naštvaný? napsal(a):

"Potřebuje koalice součinnost s opozicí?" ptá se autor. Odpověď je nasnadě. Pro praktické řízení státu Ne. Pro perspektivní, ústavní rozhodování ano. Proč si myslím, že nepotřebuje koalice součinnost s opozicí? Vždyť koalice sama o sobě si je tak výraznou opozicí, že můžeme jen žasnout. Lze si jen přát, aby nad jednostranným podezíráním a sebepovyšováním převládla i vzájemná důvěra a tak se vytvořil prostor i pro zformování vlády.
28. 06. 2010 | 07:32

Rumcajs napsal(a):

bape:

Sice se to přednášelo, ale nikdo normální na ty přednášky nechodil.
Maximálně ty a Zaorálek.
28. 06. 2010 | 07:49

Rumcajs napsal(a):

Janek:

Můžeš mi vykreslit trochu bůíže, jak si představuješ agresivnější kampaň ČSSD ?

Co ti tam scházelo ? Průvody milicí ?
Vraždění politických odpůrců ?
28. 06. 2010 | 07:51

SuP napsal(a):

Obyčejný člověk Milda sice nechodí volit, ale rád by, až bolševik se socanem zase někomu něco ukradne to za ním zanesl do hospody. Hochu, takhle se dneska už revoluce nedělají.
28. 06. 2010 | 08:00

gaia napsal(a):

to už říkal Karel Kryl že ČSSD je jako předkožka když má něco prosadit nebo změnit tak se stáhne.
Oni ti komunisté věděli proč se od nich odtrhli.
ČSSD se zmůže jen na dílčí ústupky přesně jak si to dala do stanov při svém vzniku v hostinci U kaštanu.
28. 06. 2010 | 08:02

gaia napsal(a):

to Sup
koukám že jsi online
opravdu se jmenuješ Pavel?
28. 06. 2010 | 08:07

občan napsal(a):

Pane Zaorálku, možná jste to myslel dobře a nebo jste si to neuvědomil (to by bylo mnohem horší), ale jak bylo řečeno již na začátku - Váš projev byl v podstatě návrhem obchodu. A to celkem hnusného, ale tak Vy a Vaši koloegové poslanci již žijete roky, tak Vám to ani nepřipadne.
Shrnutí Vašeho projevu je jednoduché - dejte mi (jako nám ČSSD) funkci předsedy a pak se s vámi možná budeme bavit. Jinak, i když bude návrh dobrý a prospěšný, s námi nepočítejte, protože.... Proč vlastně??? Jo, nedali jste mi tu funkci... Jak směšné a ubohé.
28. 06. 2010 | 08:07

bigjirka napsal(a):

bape, vy jste opravdu neobyčejně hloupý. Tak potřebujete polpatické vysvětlení: nemluvím o tom, kdo chodil na jaké přednášky. Za mne nebyly povinné přednášky a státnice z marxismu nebyla. Takže se každý nějak naučil to, co bylo třeba ke zkouškám na každé vysoké škole. V těsně následujících létech byly zavedeny povinné přednášky a státnice z marxismu - ti dementi při nich dokonce vyhazovali. Tolik tedy ohledně VŠECH vysokoškoláků. Je to jasné i vám? Hrdý titul RSDr., Rozhodnutím Strany Doktor, dostávali absolventi vokovické Sorbonny - tedy právě oni. Je to jasné i vám?
Zaorálek vystudoval filosofii a politickou ekonomii na universitě, jako dobrovolně zvolený hlavní obor - je to jasné i vám, tupý bolševický karikaturisto?
28. 06. 2010 | 08:21

gaia napsal(a):

to Rumcajs
a já
byla tam docela sranda
28. 06. 2010 | 08:30

Rumcajs napsal(a):

gaia:

Čemu jste se tam smáli ?
28. 06. 2010 | 08:36

Ládik napsal(a):

Marxista - to je v poválečném období těžko stravitelný handicap. Mnohem horší je, že je se rozvinul v leninistu a za kámoše má bruselského (dočasně) stalinistu. To je opozice jak noha. To může stát v opozici nejlépe za plotem.
28. 06. 2010 | 08:42

gaia napsal(a):

to Rumcajs
no třeba tomu že revoluční násilí jsou porodní bolesti společnosti těhotné dobo
( o tom jsem ale už psala)
A nebo když učitel nechytl autobus a k naší radosti přišel pozdě ale myslel jak my toužíme po vzdělání tak říkal soudruzi nebojte já vás o nic neokradu my si ty dva semináře zintegrujeme
no a my vždy když bylo něčeho hodně tak jsme říkali že by to potřebovalo zintegrovat ale smysl chápali jen mí spolužáci. Ale to jsem se už dost odhalila.

a toho bylo víc ale teď si honem nevzpomenu letím za chvíli na autobus.
28. 06. 2010 | 08:46

neo napsal(a):

tak to vypadá, že Zaorálek a zbytek socdemáků a komunistů věří, že příští vláda bude v jejich režii.

Proto ty nářky aby existovala "součinnost". Už si klucí z lidovýho domku brousej zoubky na vládní posty a těší se jak budou rušit všechny potřebné reformy provedené pravicouvou koalicí rozpočtové odpovědnosti. Už opět předem počítají s drtivým vítězstvím, ale my už ze zkušenosti víme, že je to jen nabubřelost papalášů a že ani uplacené průzkumy nedonutí voliče podporovat populistické levicové strany.
28. 06. 2010 | 08:52

hurlburt alll napsal(a):

Ládiku, ty horká venku Ti nedělají dobře. Je načase se uklidnit. Vyskakuješ tady jak malej kluk, kterému není dopřáno si hrát. Běž se na píseček vycikat a neotravuj. Páchneš. Život je úplně o něčem jiném.
28. 06. 2010 | 08:52

RA napsal(a):

jáse jen divím,že koalice fanatika Zaorálka zvolila i jako místopředsedu sněmovny. Místopředsedu měli ČSSD zachovat,ale pro Zaorálka nehlasovat.
28. 06. 2010 | 08:58

Malikl napsal(a):

Pane Zaorálku, k svátku Vám přeji vše nejlepší, hodně zdraví, úspěchů. A nebojte, bude líp.
28. 06. 2010 | 09:07

MaB napsal(a):

bigjirko
Můžete mi sdělit, jakou ekonomii vystudovali všichni ekonomové, kteří absolvovali před rokem 1989? Víte, jaké bylo téma diplomové práce Václava Klause? Nazýváte Václava Klause, Vladimíra Dlouhého nebo Tomáše Ježka marxistickými ekonomy? Víte, jaké filozofické směry vyučoval Zaorálek na univerzitě? Víte vůbec něco? Jste tak hloupý, nebo jen tak pokaždé pitomě žvaníte?
28. 06. 2010 | 09:15

SuP napsal(a):

gaia -
Jo. A co ?
28. 06. 2010 | 09:25

Novotný napsal(a):

Otevřený dopis Dr.Petru Nečasovi, který dnes bude pověřem vedením vlády ČR od člověka, který byl na hrad dosazen podvodem (Topolánek řekl, že to byla jeho největší chyba v politice), který se dopustil mnoha zločinů - rozvrátil stát, zdevastoval hospodářství státu,napomohl rozkradení majetku v hodnotě 3 biliony korun, založil zločineckou organizaci ODS,stále devastuje vztahy ČR s EU a nyníprovedl pravicový puč, když nerespektoval výsledek voleb 2010:
Petře Nečasi, zcela bezcharakterní člověče,který jásáte, že jste vyhrál volby a chcete ukrást pro sebe možnost ovládat naše životy - naposledy Vás vyzývám, aby jste mi,daňovému poplatníkovi zdůvodnil, proč jste ukradl z daní pro svojí konkubínu nehoráznou částku peněz, když nás nejchudší jste okradl ve funkci ministra a připravujete další zlodějiny.
Jestliže mi to nevysvětlíte do 10.6.2010, podám na Vás trestní oznámení za zneužití funkce večejného činitele, rozkrádání financí ze státního rozpočtu a zločinného spolčení.
Zločinci musí být po právu potrestáni ! ! !
Petr "Pokrytec" Nečas KÁŽE VODU A PIJE VÍNO.Petr Nečas je neobyčejný pokrytec, který jako hlavní představitel ODS pro občany České republiky chystá škrtání platů státních zaměstnanců o 4%, zmrazení důchodů a dalších rozpočtových škrtech.
Stejně tak obyčejným lidem za dobu svého působení ve vládě zařídil placení ve zdravotnictví, zrušil placené první tři dny nemoci a snížil mateřskou. Pro zaměstnance chce také zavést vyhazov z práce bez udání důvodu a dále omezovat práva zaměstnancům.
To co Petr Nečas chystá pro obyčejné lidi, neplatí ovšem pro jeho přátelé. Proto své nejbližší spolupracovnici na ministerstvu práce a sociálních věcí Janě Nagyové, o které média spekulovala jako o jeho milence, zařídil skandálních 577.000 Kč odměny a průměrný měsíční čistý plat 178.761 Kč
Jaká jsou tedy fakta:
Jana Nagyová, vedoucí sekretariátu Petra Nečase na ministerstvu práce a sociálních věcí začínala s pouhým středoškolským vzděláním, přesto:
1. v březnu 2009 povýšena v platové třídě
2. v dubnu 2009 povýšena podruhé v platové třídě
3. v dubnu 2009 mimořádná odměna 67.000 Kč
4. v květnu 2009 mimořádná odměna 510.000 Kč
5. dne 8. května 2009 odchází z MPSV Petr Nečas
6. J. Nagyová je MPSV placena až do srpna 2009 ve výpovědní lhůtě
7. v srpnu dostává, i přes plný plat ve výpovědní lhůtě, regulérní odstupné
8. čistý příjem za 8 měsíců práce na MPSV je 1.430.091 Kč, tedy měsíčně 178.761 Kč
28. 06. 2010 | 09:32

Novotný napsal(a):

Pokračování

Výroky Jany Nagyové:
"Nedostala jsem ji jen já, ale dostalo ji celé ministerstvo."
"Já a další tři spolupracovníci, kteří jsme odcházeli s panem ministrem, jsme k tomu dostali ještě pět měsíčních platů".
Toto tvrzení znamená, že Petr Nečas vyplácel všem zaměstnancům MPSV sedmdesátitisícové odměny a průměrný měsíční plat vedoucí sekretářky byl 102.000 Kč měsíčně
(tedy 510.000 Kč : 5 měsíci).
Janě Nagyové byl za osm měsíců práce na MPSV vyplacen čistý příjem 1.430.091 Kč a její průměrný měsíční příjem činil 178.761 Kč čistého.
To je zhruba 9x více, než činí průměrná čistá mzda učitele v ČR!
Takto vypadají nutné úspory dle představ ODS!!!
Petr Nečas o podmínkách odměny pro Nagyovou lže! „Po pádu vlády několik odcházejících spolupracovníků dostalo odměny ve výši pěti platů, což odpovídá standardní výši mzdy ve výpovědní lhůtě a odstupnému. Za stejných podmínek odcházeli i politicky jmenovaní zaměstnanci úřadu po odchodu ČSSD v roce 2006.“
Médiím se okamžitě po tomto vyjádření přihlásil bývalý náměstek Zdeňka Škromacha na ministerstvu práce a sociálních věcí Jiří Hofman, který byl politicky jmenovaným zaměstnancem MPSV za ČSSD:
„Je to hrubá lež. Z MPSV jsem odcházel jako poslední z politických spolupracovníků předchozího ministra Zdeňka Škromacha ke dni 31.12. 2006. Jediné, co jsem od ministra Petra Nečase dostal, byla výpověď s tříměsíční výpovědní lhůtou. Nedostal jsem ani korunu odměny, ani korunu odstupného.“
Petr Nečas je lhář, který se pokrytecky snaží zakrýt nadržování své vyvolené zaměstnankyni, které v asistentské pozici poskytoval z prostředků občanů České republiky vyšší plat, než mají členové vlády ČR.
Co zařídil Petr Nečas občanům České republiky:
navrhl, aby se zvedla výpověď bez udání důvodu a výpovědní lhůta se zkrátila
a jeden měsíc.
hlasoval pro snížení platů všech státních zaměstnanců!
zrušil proplácení tří dnů nemocenské (ušetřené prostředky při průměrném platu činí 3.000 Kč na každého občana ČR)
hlasoval pro zavedení poplatků ve zdravotnictví, které způsobily, že:
dvojnásobek lidí chodí do práce s chřipkou
42 procent lidí nešlo k lékaři, dál chodilo do práce a roznášelo tak nemoci mezi zdravé

10 % důchodců přiznává, že si z finančních důvodů nevyzvedne léky předepsané lékařem.
Co zařídil Petr Nečas Janě Nagyové:
v průběhu dvou měsíců dvě povýšení do vyšších platových tříd
dvě odměny v celkové výši 577.000 Kč
plný plat v tříměsíční výpovědní lhůtě
odstupné po skončení pracovního poměru
čistý příjem za 8 měsíců práce na MPSV je tak 1.430.091 Kč,
tedy měsíčně 178.761 Kč čistého
Chování Petra Nečase považujeme za cynismus a výsměch všem lidem
v České republice.
Petr Nečas káže vodu a sám pije víno!
Je až dojemné, jak se celá ta parta, co ukradla spolu s Klausem volby ve všem shodovala, když jednala o tom, jak nás budou všechny okrádat a jak budou zahlazovat své zločiny z minulého období, ale teď, když se začínají rvát o koryta, tak kvičí a pomalu by se sežrali. Opět pan "čistý" uvedl, že je to nepatřičné, zrovna tak jako stařena dosazená do vedení parlamentu. Nějak se to ODSákům hatí, ti další pohůnci chtěji ta nejdůležitější ministerstva a chtěji jim nechat ministerstvo války, aby si dodělali tu svojí válku v Afganistanu.
28. 06. 2010 | 09:33

SuP napsal(a):

....Tak to je vážný.
a už jste se s tím byl někde ukázat?
28. 06. 2010 | 09:41

neo napsal(a):

Novotný: i kdyby to byla pravda, tak co je na tom protizákonného?
28. 06. 2010 | 09:49

bape napsal(a):

bigjirka /Velký Jyryk Modrý/

Myslím, že Vám to pěkně a dostatečně jasně sdělil nick MaB. Sám bych to lépe neřek, Vy modráckej karikaturisto.abych vás lapidárně a polopatisticky oslovil. Jak se do lesa volá, tak se z něj i ozývá.
28. 06. 2010 | 09:51

bape napsal(a):

Rumcajs

Co jiného, než kličkování a podvodné jednání.
Jasně, je to olidech, nikoliv o idejích.
28. 06. 2010 | 09:58

Rumcajs napsal(a):

Novotný:

Nepleteš si to náhodou z Ráthem ?
28. 06. 2010 | 09:59

Rumcajs napsal(a):

bape:

O čem to mluvíš,nejjasnější ?
28. 06. 2010 | 10:02

rejpal napsal(a):

Neo
Pokud bude koalice válcovat zbytek sněmovny s reformami, první jinobarevná vláda jí to oplatí, bohužel i v těch případech, kdy ty reformy byly třeba dobré. Proto má strategické věci projednávat nejen s opozicí, ale i s odborníky a nevládními institucemi. A pokud to bude dělat právě takto, s největší pravděpodobností příští volby opravdu pořádně prohraje. I teď to bylo taktak. Stačilo aby o pár destin procenta prošel Zeman a lidovci, a VV mohly klidně skončit v koalici úplně jiné. Aniž by pravici ubyl jediný hlas. Takže citlivost je tu maximálně namístě.
28. 06. 2010 | 10:07

bača napsal(a):

Pane Zaorálku, kritizoval jste příliš p.Bakalu, což nesměla přehlédnout bakakoala.
28. 06. 2010 | 10:09

neo napsal(a):

rejpal:

dopadne to jako na slovensku, levice nic nezruší a poveze se na reformách pravice...
28. 06. 2010 | 10:09

dalimír napsal(a):

Dobrý den všichni ! Pane Novotný máte pravdu a popsal jste ji velmi přesně ! Nečas Kalousek Parkanová a mnoho dalších jim podobných už dávno měli zmizet z veřejného života ! Proč se tam všichni tak stále drží ? Jednoduché ! Tipická lidská vychcanost ! I když je u nás stále dost pomatenců kteří je volí ! No ale co s tím ? Lidé se dobrovolně těžko k lepšímu změní , jen pořádná metla z hůry tomu může napomoci ! Dal.@
28. 06. 2010 | 10:11

bape napsal(a):

Rumcajs

O stylu práce, či studia některých lidí...pokud vím, tak většiny, pro něž je idea jen zástěrkou k cestě za vlastním prospěchem, a´t v soukromí, či ve veřejném prostoru. Tento styl není ani levý, ani pravý. Chce to změnu myšlení a žebříčku hodnot. Jak známo, probíhá jen u lidí, kteří si hrábnou na dno života a je jim dána druhá šance...." sice se to přednášelo, ale nikdo normální na to nechodil..." Je také taková švejkovina, ale zápočty a zkoušky takoví studenti chtěli mít, že ?
28. 06. 2010 | 10:11

Tencokida Hnuj napsal(a):

Bitva s dinosaury začala

Velký John se stane ministrem vnitra (proč ne, zde se pravidelně stává ministrem vnitra toho či onoho ten či onen, ta či ona, o univerzální ministryni Parkanové ani nemluvě).
A dinosaurům , díky následujícím krokům, tak začne jít do tuhého :

1. Zřízení Útvaru pro odhalení těch, kteří dosud nezaplatili Kalouskovu složenku. Odborným konzultantem útvaru bude exbratr Kalousek, právním poradcem doktorum pilsenorum Kindl a výběrčím doktorum opencardorum Bém.

2. Zaplacený dluh se pak použije k vytvoření dluhu ještě většího. Tiskem nových složenek bude pověřen Oraprint. Distribucí nebiude nyní provádět exbratr, ale exdinosaurka (bývalá dinosaurka Němcová).

3. Dinosaurus Nečas bude zvláštním aktem "lex Nečasum" přeřazen do jiné skupiny plazů. Nebude tak již dinosaurem (vhodný název se zatím hledá).

4. Ředitelem právního státu bude ustanoven doktorum pipinorum Benda.
Asistentku mu bude dělat doktorum celeritas Řápková. Právní stát budou dělat volové..ehmm.. tedy voliči.

5. Všichni šlechtici, kteří byli zvoleni do Dolní Seznamky budou kanonizováni a koncovka jejich příjmení -saurus jim tak bude změněna na - sanctus.

6. Ostatní dinosauři - plebejci se ve čtvrtek 1.7.2010 dostaví do hospody u Tygra a bude s nimi uspořádán krátký kafkovský proces. Poté se rozejdou, aby mohli jít opět po svém.

7. T. Rex bude ikonizován v T. President , bude mu udělena výjímka snášet zkažená vejce a rozdávat otrávená jablka, avšak jen opozici a to pouze a jen levicové.

8. Po volbách bude ze zbytku peněz na veřejných účtech zakoupena raketa, Velký John spolu se dvěma blondýnama s ní odletí na Mars a založí novou kolonii.
Hlavním úkolem takto vzniklých džonat a džonatek pak bude mezigalaktická válka s dinosaury.

9. Na všecko tohle, tedy zda se jednotlivé procesy odehrávají nízce zákonnou a vysoce morální cestou, dohlídnou dva nejspolehlivější členové Klubu opuštěných srdcí seržanta Němce - takto doktorum obolusorum Kučera a doktorum čunkiozum Vesecká.

10. Už mě nic jiného nenapadá. A navíc nemám čas. Jdu totiž snést pár vajec a podívat se na oblohu, zda se náhodou zase neblíží nějaký meteorit.
28. 06. 2010 | 10:15

Michal Macek napsal(a):

prej to kreslo nebude zadarmo....prej to bude Zaoralek...:)))
28. 06. 2010 | 10:27

Rumcajs napsal(a):

bape:

Chceš tím říci, že na VŠ měli jít jenom lidé, kteří žrali ML ?
28. 06. 2010 | 10:39

bape napsal(a):

Rumcajs

Čestný člověk absolvuje odpovědně to, co je náplní jeho práce /studia/, zvláště, má-li za to slíbenou odměnu. Je to jistý druh smlouvy. a nemusí to, co dělá ani "žrát". Na druhé straně, když chce s něčím polemizovat, je dobré znát argumenty protistrany, aby polemika nebyla směšnou .Nevím, jestli Ti čestnost a odpovědnost a podobné nepravicové ctnosti něco říkají.....život není jen švekovina a sranda, hlavně na úkor druhých!
28. 06. 2010 | 10:50

*** napsal(a):

Lubomír Zaorálek,

má dnes svátek, snad z lidského hlediska stojí za slovo. Pěkný den, pane Zaorálku, a svátek si užijte.
***
Ovšem do vašeho konání a myšlení vřele doporučují více tolerance, úcty a pokory. Jistě rozumíte.
28. 06. 2010 | 11:09

Sixy napsal(a):

Byl by to zajímavý projev, kdyby nevzešel z úst pana Zaorálka. Protože vše, čím chce obohatit politickou kultůru, sociální demokracie v době "úřednické vlády", kdy mě la ve sněmovně navrch, popřela. Za zmínku stojí i připomenout si, jak kulturně ve sněmovně vystupovali např. pánové Rath či Jandák, či mnohé projevy právě pana Zaorálka.
28. 06. 2010 | 11:11

Rumcajs napsal(a):

bape:

Jedinýho čestnýho člověka co kdy levice měla, jim popravili komunisti.

Aby se mi nad tím líp přemýšlelo, snad bys mi mohl připomenout nějakého čestného levičáka. Mě se ti vybavujou samí Krausové,Bendové,Bušinové,Srbové,Snopkové,Svobodové,Grossové..... a to jak jistě uznáš, nebudou asi ti praví.

P.S.

Studium sem flákal. To máš pravdu. Ale na ty komunistický parametry to stačilo a navíc mě nic hezkýho nečekalo,vzhledem k tomu,že ke komoušům bych se nikdy nedal. Koho by tenkrát napadlo, že ta komunistická pakáž pustí svou silně ohlodanou kost.
28. 06. 2010 | 11:12

kozoroh napsal(a):

Zdravím všechny.
Jak to tak čtu, pár ideových nabušenců tu ještě chybí.Trošku se obávám , že to dopadne obdobně jako u Tožičky. Mimochodné argumentace je tu už teď dost.

Gaia.
Ten hospodský spolek od Kaštanu nebyla SD, ale KSČ. Porod byl císařákem a dítě se má čile k světu dodnes.
28. 06. 2010 | 11:23

rejpal napsal(a):

Rumcajs
Co třeba Rudolf Battěk? Jen tak mě zvoleje napadl. Stejně tak bych mohl říct, že neznám žádného čestného pravičáka, ale taky by to nebyla pravda.
28. 06. 2010 | 11:30

Rumcajs napsal(a):

rejpal:

Já jenom přešel na bapeho styl komunikace.Jinak máte samozřejmě pravdu.
28. 06. 2010 | 11:47

stále debil napsal(a):

No pana Battěka už socani taky zařízli, není-liž pravda? Novotný, nejste trochu off-topic?

bape a MaBe, vy jste opravdu vydařená dvojka tupců. Tedy k tomu věcnému: M-L byl nevyhnutelný přívažek k jakémukoli VŠ studiu na kterékoli odborné VŠ. VŠE byla jednou z odborných škol, zabývající se ekonomií tak, jako třeba má alma mater elektrotechnikou. Ekonomie je hospodaření, vč. účtařiny, poněkud konkrétní. Jaký je rozdíl mezi ekonomií a politickou ekonomií? Asi jako rozdíl mezi aktem a smutečním aktem. Pilíře marxismu: historie MDH a utopický socialismus; vědecký komunismus a politická ekonomie. Tu vystudoval Zaorálek jako universitní obor s filosofií. Takže na rozdíl od technické VŠE to byla ryzí ideologie. Už je to jasnější i tak tupým jedincům jako jste vy?

bape byl rudý satirik z RP, předpokládám, že tento bape se hrdě hlásí k odkazu bolševického sonofabich? Já o žádných modrých karikaturách nevím nic.
28. 06. 2010 | 12:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

debil (snad ne stále, ale když tak doufám, že se neurazí)

Jak zařízli Battěka socani, milý pravostádníku ?
Novotný tak moc OT není, sledujou-li vašnosto občas zprávy a koho si to navolili za fíru.

Zřejmě je občanstvo GB stádem pitomců, na rozdíl od stáda debilů, když si tak velmi považují Marxe, coby myslitele tisíciletí.
Himbajs - nebyl ten Marx náhodou politický ekonom ?

Bape byl rudý satirik a Hrabal prozaik. Je Vám to jasné - tupci ?

A modré kreatury...ehm..tedy karikatury..samozřejmě neexistují. Jen se tak o tom či onom aparátčíkovi či lžiprávníkovi a kvazipodnikateli ten či onen zlý jazyk ....

Hezký den, stále debile.
28. 06. 2010 | 12:38

bigjirka napsal(a):

Hnojkyde, nejsem.li něco, určitě stádník. Novotný je OT, protože blog je o Zaorálkově ochotě/touze. Battěka zařízli velmi jednoduše, stejně jako Janýra. Nezvolili je do rudoranžového ÚV. Mrzí mne, že jste tak tupý a hnusný, že napíšete na jedu řádku Hrabala s Bapem. To už chce žaludek.
Co si myslí Britové, mne zas tak moc nebere, informace, že považují Marxe za myslitele tisíciletí, je pro mne nová. Nicméně nepochybuji o tom, že se tam i takový blb najde. Já jsem se ovšem k marxismu vůbec nevyjadřoval. Jen jsem napsal, že Zaorálek je marxista, což já bych nebyl ani za análek. A diskutovalo se o tom, z čeho vyplývá jeho marxistictví či nemarxistictví. Já za dostatečný důkaz marxistické orientace považuji volbu universitního marxistického oboru studia. Pokud vy ne, neděje se nic horšího, než že se neshodneme. A to ostatní, to je folklór. Nechápu, proč mi argumentujete aparátčíky a lžiprávníky. Nemám s ODS nic společného a se zmrdoskunky už vůbec ne. Socanské milieu zkuste zhodnotit sám - je to žumpa trochu jinak vyhloubená.
28. 06. 2010 | 12:55

MaB napsal(a):

stále debile
s výstižným nickem. Žádná "technická VŠE" samozřejmě neexistovala. Výuka (a to i současná) ekonomie zahrnuje kromě speciálních ekonomických disciplín jako je třeba účetnictví nebo statistika, také výuku ekonomické teorie. Ta byla před rokem 1989 zcela "marxisticko-leniniská". Nešlo tedy o nějakou boční výuku M-L, jako byla třeba na technikách.

Kromě toho se na VŠE samozřejmě také vyučovaly takové chuťovky jako mezinárodní ekonomická spolupráce soc. zemí nebo socialistické plánování apod. Mimochodem, ten Klaus psal diplomku o RVHP.

Národohospodářská fakulta VŠE se původně jmenovala fakulta politické ekonomie. To jen k tomu smutečnímu aktu...
28. 06. 2010 | 13:03

kozoroh napsal(a):

TCKH.
Už vám to tu napsal bigjirka.Podepisuji zcela.
Mám pocit, že si zde léčíte mindrák z blbé volby. Nebo jste tak pevně věřil VV, když jste ji zde denně několikrát protěžoval? No tak vám ten tip nevyšel(zatím), tak se s tím smiřte!
Opentlenými texty nepřekryjete skutečnost, že patrně více rozumíte rybám a pokru. V tom u mne máte navrch.
28. 06. 2010 | 13:17

bigjirka napsal(a):

A dohadujeme se o čem? Že Zaorálek není marxista? Je! Vystudoval čiročirou politickou ekonomii, jeden z pilířů M-L. Naprosto čistou ideologii na rozdíl od VŠE, která byť ideologií penetrovaná sloužila praktickým účelům. Takže ještě jednou původní tvrzení: Zaorálek je marxista. To jsem napsal a trvám na tom.
28. 06. 2010 | 13:19

bigjirka napsal(a):

Osobně jej považuji za jeden z nejodpudivějších zjevů rudoranže. Dost se divím koalici, že jej volila na mpř. Asi to byl nějakej kšeft.
28. 06. 2010 | 13:21

bigjirka napsal(a):

A opakuju své původní tvrzení: Tak pravil marxista Zaorálek.
28. 06. 2010 | 13:44

kozoroh napsal(a):

TCKH ještě jednou:
Květnatými texty, do nichž neváháte vložit třeba řeckou mytologii nazakryjete stejnou argumentační prázdnotu,jakou zde předvádí třeba bape, almost a další.A stavíte-li na rověň BaPe a Hrabala, pak už není co řešit, všeználku.
Zaorálek je podle přesně ten dinosaurus, kterých jste se chtěli zbavit. Řekl si o křeslo a dostal je (byť ne to nejvyšší).Nechci tady radikálně prohlašovat, že je to kšeft, ale zvonku to tak vyzerá.
Naprosto by mne nechávalo klidným, kdyby tu sesli získal někdo jiný z SD. Že ji získal zrovna on si vysvětluji tak, že byly zabity 2 mouchy jednou ranou. Zaorálek totiž představuje ideální společný jmenovatel SD a komančů. Takže na jedné židli sedí dvě uskupení.
A až zase budete primitivně "barvit", zkuste vzít na vědomí, že pravičák není nutně jen ODS. Pravicovost je způsob, ne strana.
28. 06. 2010 | 13:45

bigjirka napsal(a):

Kozorohu, SD je sicherheitsdienst :-)? Osobně si ve slově pravičák moc nelibuju, je dost nejasné. Ve francouzském parlamentu to byla strana velkokapitálu. Já jsem pro svobodu a zodpovědnost a taky pro solidaritu. Ne ovšem pro loupež které se říká solidarita.
28. 06. 2010 | 13:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva urážlivé příspěvky, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 06. 2010 | 13:59

kozoroh napsal(a):

bigjirko,
přijal jsem to označení, byť se mi taky nelíbí.No jo, od francouzské revoluce je to dělení dost vzdáleno, ale drží se.
Svoboda, zodpovědnost i ta solidarita jsou i mými hodnotami. Přidal bych ještě trošku tradičního konzervatizmu, ale to už mne někdo nařkne, že jsem TOP.
Nejsem. Furt jsem to já.
28. 06. 2010 | 14:16

bigjirka napsal(a):

Už jsem se lek, že urážlivé je, že Zaorálek je marxista. Ale přeci jen ne... :-D

Ale kdyby to někdo napsal o mně, tak ho pane Stejskale prosím štandopede smázněte!
28. 06. 2010 | 14:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

stejskal
Nevím sice proč jste mě smazal, ale upřímně řečeno - je mi to jedno.
Asi tak.

"Bape a MaBe, vy jste opravdu vydařená dvojka tupců."

etc etc...

Už Vám to kdysi napsal vlk. Vaše výběrová metoda je zde hodně, hodně profláklá.

A jestli se někdo pojmenuje debil, reaguje na mou repliku pod jiným nickem, tak že já vyjevím podezření, že se snad jedná ne o hlavu jednu, ale hlavu se sarkomem....

A víte co ? I to mi je fuk.

Apropo - už zase máte ve filtru textový řetězec "just.." ?

Mějte se.

kozoroh
On se John spojuje se Zaorálkem ? Dejte odkaz, je to pro mě nová informace.
28. 06. 2010 | 14:28

Tencokida Hnuj napsal(a):

stejskal
Máte. No nic. To já jen tak.

Mějte se.
28. 06. 2010 | 14:29

stejskal napsal(a):

Nebylo zapovězeno, pane bigjirko, ale hanlivé komolení nicků ano (Váš již druhý text jsem kvůli tomuto smazal).

Máte naprostou pravdu, pane Tenco (pan vlk samozřejmě též). A víte co? Mně taky ;-)

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 14:55

stejskal napsal(a):

P.S. Pánové, všimli jste si někdy, jak moc máte oba společného (a samozřejmě nejen Vy dva, ale dost podstatná část lidí, kteří chodí debatovat na net)? Zkusím požádat pana doktora Hnízdila, aby něco na toto téma napsal. l.s.
28. 06. 2010 | 14:57

kozoroh napsal(a):

TCKH.
Někde jsem spojoval Johna se Zaorálkem? To mi uniklo.

A na margo:
X krát jste zde plédoval za VV. Musím připustit, že jste mi tehdy nepřipadal nějak politicky vyhraněný. Teprve od okamžiku, kdy SD (ne sicherheitsdienst - to pro BJ) utrpěla vítězství a začala se rodit trojkolka vč. VV, učinil jste výrazný úkrok vlevo. V tom pokračujete a já vám vaše přesvědčení neberu. Každej jsme nějakej.
Jenom blbec by ale za těchto okolností nepostřehl, že jste předpokládal spojení VV a SD.

Asi jste si špatně vysvětlil jejich prohlášení. Stejně jako to údajně mé spojování Johna se Zaorálkem. Tak složitého kotrmelce nejsem schopen.Ale oni možná ano. Uvidíme !
28. 06. 2010 | 15:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kozoroh napsal(a)
"Zaorálek je podle přesně ten dinosaurus, kterých jste se chtěli zbavit"

Jistě. S ostatními dinosaury "jsme" se rovnou spojili.

Asi jste mé vysvětlení, (snad už jste poslední ze stálách přispivatelů) nečet, tak tedy (ctrlv ad kočka škíba a stan) : /omluva ostatním/

kočka šklíba

VV jsou pro mě velkým, velkým zklamáním.
Pokud se takhle staví ke svým voličům, budou v předčasných volbách pohřbeni.

Proč předčasných ?
Protože pokud svůj přístup k plnění vlastního programu nezmění, dostanou v komunálkách červenou kartu.

Topolánek(hmm.. a já !:)) jim radil dobře. Měli zůstat u poctivé parlamentní práce a nervat se za každou cenu do exekutivy.

Takto to skutečně vypadá, že jde o pouhý marketingový tah rozmarného čeledníku, ne poctivou politiku via sliby voličům.
A Johnovy plky jsou ubohé.
Mělo mě to trknout, že tady psal blogy a nikdy neodpovídal na otázky. Teď už vím proč.
I když - kdoví jestli mu je nepsal někdo jiný. Tedy ty blogy. Na což jsem se jej mimochodem ptal taky.

Ještě ale naposledy napíšu " Uvidíme". Tedy do komunálek.

Mějte se.

P.S. Asi jsem udělal nakonec dobře, že jsem volil Zelené. Ale pokud se tady na aktualne.cz (protože NIKDE jinde jsem
za VV - tedy kromě vylepení jednoho plakátu na mém domě- neagitoval) vyskytne někdo, kdo mi do klávesnice osobně napíše,
že na základě mých úvah (agitek ?? - no vždy jsem se snažil svůj názor zargumentovat) se rozhodl pro VV i on, rád si s ním o tom poklepu klávesnicí.
Stan
VV jsem nakonec nevolil. A pokud zde někdo volil VV na základě mých"agitací" (vždy jsem se snažil o vysvětlení, že je
volím z principiálních důvodů - tedy že před volbami sama sebe tato strana proklamovala jako bojovníka s
korupcí a nekompromisního prosazovatele přímé demokracie), vyzval jsem jej, ať se přihlásí a můžeme spolu začít vést
diskuzi.

P.S. Volil jsem nakonec Zelené. VV jsem ale nedal hlas pouze proto, že v odhadech těsně před volbami měli již víc jak 10 %.
----------------------------------------
Co to je můj "výrazný úkrok vlevo" ?
Zkuste to nějak přiblížit, ať se zasmějeme.
28. 06. 2010 | 15:20

Tencokida Hnuj napsal(a):

stejskal
Už se těším. Zkuste ho přesvědčit , aby blog nazval třeba :
"Co má Tencokida společného s hnojem...ehmm..tedy s kozorohem, (pardon !)
a má to vůbec na něco vliv ? "

Mějte se.

Už jsem grafomansky zcela grogy. Končím.
28. 06. 2010 | 15:23

bigjirka napsal(a):

Pane Stejskale, lejnožrout je něčeho zkomolenina? Dej pámbu zdraví a cvičte maznici, aby byla v pořádku, kdyby bylo potřeba smazat něco důležitého.

Tady jako o Tóži se jedná o realisaci zásady blbý blog -> blbá diskuse.

S pozdravem Zaorálek je marxista. (Všimněte si, do jakých otáček vylítla diskuse o tom, zda je Zaorálek marxista, načež bylo implicite uznáno že je, ale že merxismus není tak špatný, protože (nevímkteří) občané UK považují Marxe za největšího myslitele všehomíra).
Myslím že levičákům z Pyrrhova vítězství hráblo a stýská se jim po upoceném vůdci. (Vůdce se smí?)
28. 06. 2010 | 16:15

stejskal napsal(a):

Nikoliv, pane bigjirko,

"lejnožrout" je jen obyčejná sprosťárna (pravděpodoibně bych jí smazal též, kdybych ji zrovna zaznamenal).

Zato "hnojožrout" je hanlivé komolení nicku (a je úplně jedno, jestli si to Vy nemyslíte, stačí, když je za ně považuji já).

Už víte, co máte společného s pane Tenco, a mnoha dalšími, byť narozdíl od Vašich pravicových ideálů třeba zastávají ideály levicové?

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 16:22

stejskal napsal(a):

Mimochodem čistě teoreticky, pokud si někdo myslí, že je blog blbý (popřípadě je blbý jeho autor: to myslím obecně, ne nutně na pana Zaorálka) a to mu podle něj dává jakousi legitimitu psát blbé repliky, spoluvytvářet blbou debatu, tak je též blbý, nemyslíte (a je úplně jedno, kdo je blbý první). Nebo dělám někde nějaku logickou chybu?

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 16:26

bigjirka napsal(a):

Jistě, oba občas pijeme vodu. Vy jste si skutečně nevšiml, jak se vyvíjí diskuse pod blbými blogy? Blbost diskuse nevzniká úmyslem psát blbé příspěvky. Vy hlasování nechcete. Soutěž o nejblbější blog by napověděla. Ale soutěž nebude, protože nechcete :-)
Prozatím se moje teorie blbosti a teorie patníku potvrzují docela pěkně.
28. 06. 2010 | 16:34

stejskal napsal(a):

Přesně tak, pane bigjirko,

hlasování zde nechci. Nevidím důvod, aby zde někdo přehlasovával jiné. Toto není účelem ani smyslem těchto stránek. Jejich smyslem je poskytovat prostor pro výměnu názorů (třeba i menšinovým) lidem, kteří jsou ochotni respektovat, že jiný má názor odlišný. Buď s ním o něm debatují, polemizují, oponují a nebo ne.

Nemohu nijak zabránit tomu, aby sem chodili i tací, kteří si zde především ventilují své frustrace, provokují jiné či léčí své mindráky. Ani nechci, nicméně protežováni zde zcela vědomě a záměrně vždy budou ti první (bez ohledu na své politické sympatie, preference atd). No, a ty druhé budu občas mazat, aby se tu jejich styl debaty moc nerozplemenil.

Hádejte, co máte s panem Tenco ještě společného kromě toho, že občas pijete vodu?

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 16:53

blue jay napsal(a):

vazeny pane Stejskale,
absolutne s Vami souhlasim. Frustrovanym politikum typu Zaoralek je potreba dat prostor. At si tu chodi lecit sve mindraky. Porad lepsi nez kdyz si sve mindraky bude lecit v PS.
28. 06. 2010 | 17:35

bigjirka napsal(a):

Odhaduji, že máme v řiti otvor - i když jen o sobě to vím zcela jistě. A jste si jist, že kydalovi nekomolíte nicku?
28. 06. 2010 | 18:32

bigjirka napsal(a):

Mindráky, ty Zaorálci a Tožičkové zcela nepochybně mají, jinak by nepsali takové sprosté hovadiny.
28. 06. 2010 | 18:34

gaia napsal(a):

to SuP
mám na tebe slabost byl jsi první kdo si mě tu všiml a na toho prvního se nezapomíná
28. 06. 2010 | 19:09

Gabrielle H. napsal(a):

Vážený a milý demokrate Lubomíre Zaorálku. Trošičku opožděně, ale o to srdečněji přeji vše dobré i to nejlepší, vše krásné i to nejkrásnější k Vašemu svátku. Ať nad Vámi drží ochrannou ruku všechny dobré bytosti Shůry.
Mám jedno malinkaté soukromé přáníčko. Moc ráda bych Vás viděla jako předsedu sociální demokracie. Mám naději, že se mi splní???
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.kvs.websnadno.cz/
29. 06. 2010 | 01:39

gaia napsal(a):

to Kozoroh
"Ten hospodský spolek od Kaštanu nebyla SD, ale KSČ"

v tomto případě nemáš pravdu to bylo jinak

Není Zaorálek ten kdo přiklepl Bakalovi zadarmo ty byty?
29. 06. 2010 | 05:59

Gabrielle H. napsal(a):

gaia
ať žijí mamnipulace, že gaio...
Jako špatný vtip dobrý, nicméně realita je jinde...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
29. 06. 2010 | 07:57

gaia napsal(a):

no to jsem trochu popletla ale něco s bytama tam bylo to jsem dobře
29. 06. 2010 | 21:20

five finger shoes napsal(a):

<p>Had been thinking about Lindsey's new <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram fivefingers</a> ever since she posted about them on this blog. When she first sent me a photo of these bizarre looking <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram five</a>,I just laughed at their <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram</a> fivefingers ridiculousness, thinking 'no way I'll ever put those things on my <a href="http://www.fivefingeronline...">five finger</a> feet!' But alas, once I saw them and read about them, I just couldn't stop thinking about them! I had to try them for myself. Last week I went to Blue <a href="http://www.fivefingeronline...">five fingers</a> Ridge Mountain Sports in Charlottesville, VA and tried on a pair of <a href="http://www.fivefingeronline...">fivefingers kso</a>. I tried both the Classics and the Sprints, but I liked the arch and heel support in the Sprints much <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram shoes</a> better. Like my sister, I impulsively purchased a pair on the <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram five finger</a> spot. Obviously I had to try them out right vibram finger away, so I mixed a little bit of walking and <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram five fingers</a> running in since I had read many reviews explaining you need to <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram five fingers shoes</a> gradually adjust your muscles to barefoot running.Running in these five fingers shoe is amazing. I actually am not a running fan, but these shoes make it feel more vibram five fingers fluid, light, and fun! After running/walking in them for the first two <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram kso</a> days, I took a break to let my muscles <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram classic</a> recuperate. This past weekend I broke them back out for some hiking and wouldn't you know, I fell even more in love with them. Although <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram flow</a> walking over gravel in my Vibrams was a little <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram sprint</a> uncomfortable, the rest of the hike was extremely fun and <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram fivefingers kso</a> enjoyable. I am wanting to work out in my vibram <a href="http://www.fivefingeronline...">5fingers</a> every day!Most of the <a href="http://www.fivefingeronline...">vibram shoes sale</a>, the fact that it is indeed more harm than good. The problem is that these shoes in order to “protect” in such a way that they should not be his leg. After the over-built <a href="http://www.fivefingeronline...">five finger shoes</a> muscles, tendons and ligaments of the lower limb atrophy conclusions. This is because your <a href="http://www.fivefingeronline...">five fingers shoe</a> do the work, your legs and feet should do.</p>
08. 07. 2010 | 04:29

Ales Pokorny napsal(a):

Pro pana bigjirku:
Trochu mi pripominate Velkeho Gregga, ale to je asi jen nahoda...

Nevim takrka nic o polistopadovych aktivitach p.Zaoralka, ale dovoluji si upresnujici poznamku:
Pokud me pamet neklame, tak v dobe kdy se p.Zaoralek hlasil ke studiu na FF UJEP tato studijni kombinace mela nazev "filosofie a politicka ekonomie, neucitelske studium". Ten privlastek Marxisticko-Leniska tam byl pridan v dobe kdy uz p.Zaoralek studoval.

Co je vsak dulezitejsi: V te dobe (konec 70.let) byla tato kombinace jedinou moznosti jak studovat filosofii na katedre, ktera nebyla kompletne bolsevizovana drastickymi cistkami po letech 68/69. Zasluhu na tom mel Prof. Josef Machacek, ale to je jina historie.
Nevim, zda se p.Zaoralek upsal komunistum ci nikoliv, ale v dobach studii patril k nemnoha myslicim jedincum v jinak celkem sedivem studentstvu te doby. Krome toho se zajimal vice o kulturu nez of filosofii, politiku ci ekonomii.

Zaver: Vas odsudek, ze p. Zaoralek je marxista, vyzaduje postatne silnejsi argumentaci, aby obstal.

s pozdravem,
Ales Pokorny
P.S.
Omlouvam se za mizernou cestinu a chybejici hacky a carky...
13. 07. 2010 | 03:41

Valaška napsal(a):

předmět: kondolence
Při vytvoření Pravicové vlády jste nemuseli vyvěšovat černé fangle, my stejně víme, že jste měli funus, i když Váš velmistr Paroubek se stále vychvaloval a obzvlášť při jeho posledním mediálním duelu s panem PhDr Nečasem jaký je geniální diskutér až jej obyčejní lidé z protestu pohřbili s celou vaší oranžovou partají. Můj názor vyřiďte ostatním truchlícím.
14. 07. 2010 | 01:11

viagra 100mg napsal(a):

MILK HYGIENE http://ordergenericviagraonline.org viagra 100mg h. Persons who have discharging or suppurating, clean, and the cows to be in a healthy condition. http://cialis20mgprice.com cialis 20 mg price PREPARATION FOR SHIPMENT dled from the time it was drawn until it was, <a href=http://ordergenericviagraonline.org#8,96047E+64>order generic viagra</a>, result of such examination. the Commission, a certificate slip which shall, <a href=http://cialis20mgprice.com#4,29619E+58>cialis price</a>, which we have already arrived as follows experimental animals. A conclusion, however,, <a href="http://ordergenericviagraonline.org#31297">order viagra</a>, of the feed. The following rules apply Secretary of the Commission, <a href="http://cialis20mgprice.com#40613">cialis best price</a>, the contract, and publish the fact in such manner,
16. 11. 2012 | 13:37

geroigrariept napsal(a):

<a href=http://cheap-genericpharmacy.com/> cheap Generic Pharmacy </a>
19. 03. 2013 | 16:28

spemogroode napsal(a):

<a href=http://rx-pharmacyshop.com/> buy cheap generic cialis </a>
20. 03. 2013 | 04:54

geroigrariept napsal(a):

<a href=http://buycheapviagra-online.com/> Buy cheap viagra </a>
30. 03. 2013 | 00:55

spemogroode napsal(a):

<a href=http://rx-phcanadaian24.com/> online health store canada </a>
05. 04. 2013 | 15:46

VomSeekKAKS napsal(a):

<a href=http://buygenericlevitranow.com/> buy levitra now </a>
06. 04. 2013 | 21:59

soofeUnsece napsal(a):

<a href=http://genericviagracom-us.com/> generic viagra online </a>
13. 05. 2013 | 11:17

http://www.cc-prg.com/include/53.php napsal(a):

That actually a good movie described in this post Lubomír Zaorálek ? Potřebuje koalice součinnost s opozicí? on the topic of how to write a article, therefore i got clear idea from here.
27. 02. 2014 | 10:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy