Kdo vládne justici v této zemi?

25. 05. 2011 | 13:20
Přečteno 4684 krát
Ministře Pospíšile, pokud nejste schopen pomoci nejvyššímu státnímu zástupci Pavlu Zemanovi, který se pokouší učinit z „vrchního státního zametačství“ opět funkční orgán právního státu, odejděte ze své funkce.
Pokud je ministr Pospíšil závislý na kmotrech, jako je pan Jurečka, nemá ve své funkci co dělat. Výroky Kristýny Kočí si zaslouží víc než divadelní parodii. Její slova o tom, že ODS ovládá justici a VV policii, je třeba brát naprosto vážně. Ukazuje se, že již nemá smysl zvedat jednotlivé kauzy, ukazovat na jednotlivá selhání, ať už pana Vondry, Bartáka, Kopřivy, Babáka, Drobila, protože zde byl vyvinut funkční systém zametání kauz, který brání vyšetření jakéhokoli politicky závažného případu.

V zemi, kde je paralyzováno státní zastupitelství a policie, je znemožněno jakékoli vyšetřování. Pánem vyšetřování – tím, kdo dohlíží na řádnost a zákonnost postupu - je státní zastupitelství. Ale když v něm vládne Vlastimil Rampula s Liborem Grygárkem, tak se vždy najdou nějací servilní státní zástupci, kteří posílají dojemná doporučení, jak je třeba zohlednit souvislosti a jak správně chápat kroky ministra, který upadl do podezření. Jsme zpátky tam, kde jsme byli za dob paní Vesecké a pana Čunka, jen se z toho stal již mnohem propracovanější systém. To, čeho jsme svědky, je horší než jakýkoli jednotlivý případ korupce či zpronevěry.

Jestliže pánové Rampula a Grygárek zastavují kauzy na základě politického ovlivňování, porušují zákon a dopouštějí se zneužívání svých pravomocí. Jedná se o zneužití pravomoci veřejného činitele. Máme dnes k dispozici ucelený řetězec nepřímých důkazů usvědčující „pachatele“. Vše se skládá dohromady.

Jak je možné, že na vrchním státním zastupitelství stále sedí člověk jako Libor Grygárek, o němž už Otakar Motejl veřejně řekl, že se dopustil činů, které nesmějí být zapomenuty? Před listopadem 89 jako mladý a nadějný socialistický prokurátor sám nabídl, že pomůže právně pokrýt zatýkání protivládních demonstrantů a jejich rozvoz za Prahu. Přesto byl v roce 1996 vrchním státním zástupcem v Praze, ovšem z této funkce ho tehdejší ministr spravedlnosti Jan Kalvoda odvolal pro podezření z politického ovlivňování kauz bratří Helbigů a dalších.

Vlastimil Rampula, který dnes vykřikuje, že útok na něj je útok zločinu proti justici, je člověk, který v dubnu 2008 jako pražský vrchní státní zástupce volal své podřízené Darje Dunajové a nařídil jí ještě před vynesením rozsudku v kauze obviněných manažerů japonské banky Nomura, aby se neodvolávala. Což se také stalo a manažeři obžalovaní z šestimiliardové defraudace byli právoplatně osvobozeni. Jak upozorňuje v Lidových novinách Petr Zídek, s panem Rampulou se vracíme do padesátých let, kdy řadoví prokurátoři přesně takto dostávali od svých nadřízených pokyn, aby se neodvolávali, protože trest byl domluven předem. To bezpochyby platilo i v případě manažerů Nomury, protože by jinak pan Rampula nemohl předem své podřízené sdělovat, jak má postupovat.

Dalším nepřímým důkazem je dokument č. 1439, dopis žalobkyně Jany Hercegové, která podobně napovídá své podřízené Šárce Pokorné, jak si má vykládat slova někdejšího ministra životního prostředí Pavla Drobila. Pod vedením pana Rampuly státní zastupitelství neuposlechlo výzvy nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana, aby vyšetřování této kauzy bylo spojeno způsobem, který jediný by umožňoval odhalit korupční nabídku vůči šéfovi SFŽP Michálkovi. Naopak, pod kuratelou pana Rampuly se podařilo kauzu Drobil rozdrobit tak, že úplatkářskou nabídku Michálkovi nikdo neprověřoval a bývalému ministrovi nemohlo být nic prokázáno.

Nic platné není nejvyššímu státnímu žalobci, že uvedl 31 důvodů pro odvolání vrchního zametače Rampuly. Odvolat tuto žábu na prameni se mu nepodaří, pokud ve vládní koalici nenajde politické spojence.

Ministr Pospíšil měl šedesátidenní lhůtu na to, aby o návrhu Pavla Zemana rozhodl. Neučinil nic. Jestliže je schopen v této věci postupovat protiprávně, je to důvod k odchodu z funkce.

Obávám se, že Jiří Pospíšil již dávno není na straně nejvyššího státního zástupce Zemana a jeho úsilí o očistu státního zastupitelství. Mnohem pravděpodobnější je, že se nachází na straně „kmotrů“, které si dokonce na schůzky s panem Zemanem vodí.

Žádnou velkou pomoc pro pana Zemana dnes nepředstavují ani další velcí „bojovníci proti korupci“ Vít Bárta a Radek John. Proslýchá se, že pan Bárta je s panem Rampulou v čilém styku, a není divu, že podle pokynu svého „šéfguru“ se pan John za Vlastimila Rampulu postavil i v rámci koalice. Není divu - i Věci veřejné budou potřebovat na vrchním státním zastupitelství leccos zamést, čarodějem Babákem počínaje a Bártovými obálkami konče.

Dnes už víme také to, co znamenají slova slečny Kočí, že „VV mají policii“. Tak jako se schází Vít Bárta s Vlastimilem Rampulou, tak se prý Bártova a Johnova pravá ruka, Michal Moroz, schází se šéfem protikorupční policie Tomášem Martincem. Podle toho pak vypadá policejní vyšetřování údajné korupce ve Věcech veřejných. „Obálky“ Víta Bárty bylo nařízeno vyšetřovat jako mírnější daňový delikt, a nikoli jako politickou korupci. Špatně dopadli vysocí důstojníci protikorupční služby Zdeněk Tomica a Tomáš Krůl, kteří žádali, aby se věc vyšetřovala jako podezření z podplácení. Byli odstaveni.

Pokud zde nebude existovat skutečně nezávislé státní zastupitelství a nezávislá policie, pokud zde neexistuje rovnost před zákonem, tak nemůžeme říkat, že žijeme v právním státě. Jestli ministr Pospíšil není schopen s tím nic udělat, měl by urychleně odejít. Sociální demokracie proto hodlá využít všechny prostředky, aby toto téma bylo projednáváno v Poslanecké sněmovně.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

hoven napsal(a):

luboš vrtulník zaorálek už zapoměl, jak bublan ovlivnoval vyšetřování policie?? měl by si přečíst rozhovor s kubicem.
25. 05. 2011 | 13:25

Bohumíra napsal(a):

Kdo vládne české justici?
No, pane Zaorálku, za vším hledejte peníze,
takže asi nejbohatší v této zemi.

Vy nás ale jen zkoušíte, že?
25. 05. 2011 | 13:26

bob napsal(a):

to hoven
... a Vy zase bijete černochy:-))
25. 05. 2011 | 13:55

hawk napsal(a):

Zaorálku, Zavorálku.

...kecy. Sám jsi kmotr, tak nekukazuj svým tučným prstíkem na jiné.
25. 05. 2011 | 13:55

Rumcajs napsal(a):

A jak se jmenovala ta chuděra, co ji odvolal Paroubek kůli Němcovi ?
25. 05. 2011 | 14:00

jarpor napsal(a):

"Jestliže pánové Rampula a Grygárek zastavují kauzy na základě politického ovlivňování, porušují zákon a dopouštějí se zneužívání svých pravomocí. Jedná se o zneužití pravomoci veřejného činitele. Máme dnes k dispozici ucelený řetězec nepřímých důkazů usvědčující „pachatele“. Vše se skládá dohromady."

No, tak se zde nerozohňujte, pane poslanče, a máte-li to, co říkáte. Konejte.
Podejte na Vám přílušejícím zastupitelství či na policejní služebně /snad máte stále bydliště na severní Moravě / trestní oznámení. Nebo i tam, v Palasově a Vaší "baště" slouží zastupitelství, policajti a všichni ... Pospíšilovi, Rampulovi a Vy s Bublamen nevíte, jak na ně ?

To Vaše prohlášení, že : "Sociální demokracie proto hodlá využít všechny prostředky, aby toto téma bylo projednáváno v Poslanecké sněmovně." je na .... víte na co.

A to je to nejsmutnější a farizejské zároveň - Vy to víte to moc dobře, na co ty Vaše plamenné řeči jsou... nelze totiž ověřit ani Vaše tvrzení, ani tvrzení druhé strany...
Omezenci s nižším iQ však mohou být spokojeni... jak se snažíte o nápravu...

Proto na oko takový hněv, divadélko... takový rámus... jako když zloděj křičí : Chyťte zloděje.

Hezký den
25. 05. 2011 | 14:03

HD napsal(a):

Velmi dobře vyargumentovaný blog, plný jasných faktů a těžko zpochybnitelných indicií. Je příjemné a uspokojující vidět pěnu u tlam hysterií zmagořených pravičáků, jak se pokoušejí trapným pořváváním tento suchý a jasný výčet přehlušit a zamaskovat.

Pravice, a zejména její reprezentanti, jsou v naší zemi už mnoho let symbolem zla, morálního úpadku, farizejství, politické špíny a nejčistšího mafiánství. Klaka pořvávající po diskusních fórech jen tomuto hnusu dává nezasloužené krytí.
25. 05. 2011 | 14:14

jo napsal(a):

Je to MAFIE.
25. 05. 2011 | 14:14

hawk napsal(a):

HD

...zatímco socani a bolševici jsou symbolem lásky, pravdy a poctivosti...:-)))))

Blahoslavení, duchem padlí :-)))))
25. 05. 2011 | 14:20

jarpor napsal(a):

Tož, HD,
co se toho :
"Velmi dobře vyargumentovaný blog, plný jasných faktů a těžko zpochybnitelných indicií."
chytnout, jít s tím na to trestní oznámení osobně... a pak mít ten pocit jak jste "tu pěnu u tlam zmagořených..." utřel ??

Udělat skutečný čin proti "...symbolem zla, morálního úpadku, farizejství, politické špíny a nejčistšího mafiánství" ?

Hezký den
P.S. Chvíli jsem váhal s použitím spojení "omezenci s nižším IQ" ve své replice... Zbytečně, jak vidno. Sedí to.
25. 05. 2011 | 14:33

student napsal(a):

Pane Zaorálku,
a co říkáte na to, že justice nekoná, když jedna její odnož,
náčelnice exekutorů, v televizi říká: "kdo má tu smůlu, že má stejné příjmení jako hledaný dlužník a bydlí s ním ve stejném paneláku, tak udělá nejlépe když se přestěhuje nebo změní příjmení" ?
Co myslíte, je to v souladu s ústavou ?
A proč vy ani ta vaše strana na to nereagujete ? Váš ústřední výbor vám to nepovolil ?
25. 05. 2011 | 14:34

Honza napsal(a):

to hoven

... vážený, prý dle Vašeho vyjádření vysokoškolsky vzdělaný jedinec, u nás na vesnici se o lidech s Vašim stylem myšlení říká:
"když je někdo blbej, tak mu to již zůstane"

to Stejskal
dovoluji si upozornit, že se jedná o citaci z bible převedenou do srozumitelné mluvy
25. 05. 2011 | 14:41

jarpor napsal(a):

Pane poslanče,

Vaše kolegyně se také "vyznamenává"...

http://www.novinky.cz/domaci/234395-lekari-vas-mozna-nechaji-umrit-tvrdi-ke-zdravotnim-standardum-gajduskova.html?ref=boxE

Nějakej virus či co... nenapadá Vaši partaj... nebo soutěžíte o titul - Kdo je větší demagog ?
Těžký rozhodování... když si to tak čtu...

Hezký den
25. 05. 2011 | 14:48

Drzá zrzka napsal(a):

Kde byla ČSSD, když si podle slečny Kočí VV získávaly policii?
25. 05. 2011 | 14:50

bob napsal(a):

to jarpor
Nebyl jste náhodou svazák jako Váš předseda(Nečas)?
Svázáci jsou totiž nejvíce pravicoví:-)) A hlavně domograti:-)))
25. 05. 2011 | 14:53

bob napsal(a):

demograti
s omluvou
25. 05. 2011 | 14:53

ujo napsal(a):

p. Rampula se na své tiskovce zmiňoval o zločineckých skupinách, které chtějí rozvrátit perfektně fungující státní zastupitelsví.
Jmenovat nechtěl ( kdo by také riskoval konflikt s organisovaným zločinem, od toho je tu plk. Kubice).
Po přečtení blogu mne napadá : nemyslel těmi zločineckými skupinami ČSSD?
25. 05. 2011 | 15:05

Tenco napsal(a):

Máte pravdu , pane Zaorálku.
Tady už nejde o jednotlivé zločince a defraudanty a jejich pomocníky v řadách justice.
Tady jde o systém.
O efektivní systém - jak vyvádět peníze z veřejných rozpočtů a tím dokazovat, že stát neumí spravovat své věci a neumí zajišťovat z vybraných daní , aby fungoval důchodový systém zdravotnictví...Efektivní z pohledu těch zločinců a defraudantů.
A jak se pak smát - protože za zločiny a chyby v hospodaření neponese nikdy nikdo žádnou odpovědnost - "naši " lidé v justici a policii se o to postarají.

Kteří si zrovna před několika hodinama odhlasovali, že na to, aby jimi vytvořený systém dále fungoval k jejich spokojenosti - je třeba zvýšit DPH.

A to si prosím říkají pravicová vláda a pravicoví poslanci.

Vždyť už to není ani směšné.

To už je jasná známka potrhlosti.
25. 05. 2011 | 15:10

Tenco napsal(a):

ad Rumcajs a jeho noshledi /pánové - vy se zřejmě také podílíte na korupci, že.../
--------------
Rumcajs napsal(a)
"...My pro stát neděláme, ale většina našich zákazníků ano.
A jeden vedle druhýho tvrdí, že musí sypat do úřednických kapes,jinak zakázku nedostanou..."
----------
Nazval jsem to "Rumcajsův paradox" :
"Nadávám na rozhazování a přitom mě to rozhazování živí."

:(( :(((((

Prej - většina pravičáků má VŠ.
Eh - a na co ?
Aby uměla dobře a efektivně krást - jako supersocka Rumcajs ?

:(((
25. 05. 2011 | 15:13

mb napsal(a):

Ale když v něm vládne Vlastimil Rampula s Liborem Grygárkem, tak se vždy najdou nějací servilní státní zástupci, kteří posílají dojemná doporučení, jak je třeba zohlednit souvislosti a jak správně chápat kroky ministra, který upadl do podezření. Jsme zpátky tam, kde jsme byli za dob paní Vesecké a pana Čunka, jen se z toho stal již mnohem propracovanější systém.

jsme zpátky v 50. letech ... jak napsal Zídek a já s ním souhlasím ...
25. 05. 2011 | 15:15

Tenco napsal(a):

Nedivím se, že Rumcajs bojuje za Rampulu a Grygárka - staví se proti obsahu blogu /anebo jen argumentuje ad hominem* ??? /* pro absolventa VŠB - je to latinsky...:(/
Taky by se mi nechtělo trávit pár roků v místnosti s pouze jedním oknem, která je navíc uzamčená zvenčí a já od ní nemám klíč....

:((
25. 05. 2011 | 15:16

hawk napsal(a):

Tenco

Samozřejmě, že se podílíme na korupci, i když co to je?

A víte, čím se ližíme od socek? Tím, že řekneme ano a netvrdíme zarputilé ne :-) Jinak je to stejné :-)

Rumcajs

Bohužel to byla nadsázka, ale jednoho krásného dne....dneska je hezky ne? :-)
25. 05. 2011 | 15:20

mb napsal(a):

Pokud zde nebude existovat skutečně nezávislé státní zastupitelství a nezávislá policie, pokud zde neexistuje rovnost před zákonem, tak nemůžeme říkat, že žijeme v právním státě.

NEŽIJEME V PRÁVNÍM STÁTĚ ...

kde právo dopadne na každého padni komu padni ...
25. 05. 2011 | 15:20

Lukáš napsal(a):

Směšné stále se opakující vyzívání někoho k odstoupení. Kolikrát už jsem to slyšel z té či oné strany. Nejčastěji to bývá z důvodu, který dotyční politici samy dělali když byli u válu.
Výhradu mám už k první větě: "opět funkční orgán právního státu". Proč opět, kdyby byl skutečně někdy funkční tak by polovička vás politiků už dávno seděla :-). Polovička v tom lepším případě.

Jde o další velkohubé prohlášení. Dobře si vzpomínám na vašeho kolegu pana Pecinu, který v době kdy ministroval prohlásil že má důkazy o korupci ve svém resortu. A co udělal ? Světe div se, ale nic. A to byl ministrem vnitra. Tudíž buď je jen tlučhuba a lhář anebo nekonal co měl.

Takže pokud máte důkazy o porušování zákona tak je předložte a podejte trestní oznámení. A pokud ne tak jste stejný tlučhuba jako pan Pecina. Á já zapomněl vy jste politik vy můžete obviňovat jak chcete :-)
25. 05. 2011 | 15:22

hawk napsal(a):

mb

správný postřeh. A až bude vládnout hochštapler Sobotka bude to STEJNÉ! A až ho vystřídá pravice, bude to STEJNÉ! Tak si to pamatujte, to je takové pravé české perpetum mobile.
25. 05. 2011 | 15:23

pich napsal(a):

Pane Zaorálku. Do hovna se rýpat nemá. Ještě více smrdí.
Být Vámi i vámi, tak to nechám naopak ještě více rozvinout.
Až to příště vezmete Vy a vy, tak si tam dáte svého člověka, s tím, že nějakou si nějakou kritiku nepřipustíte. Bude pak stačit říci - měli jste Rampulu, my máme Bambulu.
Teď je nahoře pan Zeman, zřejmě nedopatřením, jako byla Vesecká s vaším požehnáním. Jenže ta mohla víc. Zeman toho tolik nemůže. Je tam totiž ten co si Pospíšil aby to nešlo.
25. 05. 2011 | 15:24

LEVAK napsal(a):

Projev Olivera Cromwella vůči Sněmovně reprezentantů při rozpuštění Dlouhého parlamentu
20.4.1653
„Je nejvyšší čas, abych ukončil toto vaše zasedání, jež jste zostudili svým opovrhováním všeho dobrého a poskvrnili svými neřestmi; jste než sebranka a nepřátelé schopné vlády; jste než prodejní ničemové. Jako Ezau byste prodali svou zemi za kus bídného žvance a jako Jidáš zradili svého Boha pro pár drobných.
Je ve vás vůbec kousek dobrého? Existuje nějaká neřest, jež by vám nebyla vlastní? Nejste o nic více věřící nežli můj kůň; zlato je vaším Bohem; kdo z vás neprodal své svědomí za úplatky? Je mezi vámi jediný muž, který alespoň nepatrně hájí zájmy Commonwealthu?
Vy mrzké děvky, což jste svými nemorálními taktikami a podlými činy neznesvětili toto posvátné místo a neučinili z Božího stánku doupě zlodějů? Jste nechutně odporní celému národu; pověřili vás sem, abyste napravovali křivdy! Tak tedy! Seberte si své cetky a zamkněte za sebou. Ve jménu Boha, jděte!“
PS:Historie se opakuje.
25. 05. 2011 | 15:29

Ládik!!! napsal(a):

Zloděj křičí "chyťte zloděje". To je celé, jenom nevím, proč je k tomu potřeba tolika vět.
25. 05. 2011 | 15:30

Xaver35 napsal(a):

Rumcajs
Obzvlášť vzorní pravičáci mají dokonce 2 VŠ: VUML a tu "plzeňskou".(Prý už se jedná o akreditaci i pro tu "řáholeckou".)
25. 05. 2011 | 15:30

Koplkop napsal(a):

Tenco
"Prej - většina pravičáků má VŠ."
Většina vysokoškolsky vzdělaných lidí, má pravicovější myšlení. Ono to pravicovější myšlení je totiž víc založeno na pevných argumentech, číslech a nevyvratitelných důkazech. Levicové myšlení je pak více založeno na emocích, pocitech, přáních. Vysokoškolsky vzdělaní jedinci mají převážně vyšší IQ než nevzdělaní - pozor píšu převážně a tak netvrdím, že lidé bez VŠ musejí být hloupí - (bohužel dnešní úroveň VŠ je zvládnutelná i pro ty, co by dříve těžko měli střední vzdělání). Levicové myšlení, protože je to myšlení větší části populace s nižším IQ, pak bývá zneužito pár jedinci k manipulaci a následné diktatuře a autorativnímu režimu.
25. 05. 2011 | 15:31

mb napsal(a):

hawk ... muze byt ze muzete mit pravdu ... uvidime ...
25. 05. 2011 | 15:34

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem řadu příspěvků, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 05. 2011 | 15:37

Tenco napsal(a):

hawk napsal(a):
Tenco

Samozřejmě, že se podílíme na korupci, i když co to je?

A víte, čím se ližíme od socek? Tím, že řekneme ano a netvrdíme zarputilé ne :-) Jinak je to stejné :-)
-------------------
Věděl jsem to. Ale je dobré to číst takříkajíc přímo z první klávesnice.
Jste tedy pouze obyčejný zloděj, který zde lobbuje za supersocky.

No - není nad to, když má jeden jasno.

Takže milí diskutéři - máme zde první dva, kteří se veřejně přiznávají k tomu, že se podílejí na rozkrádačkách peněz, které odvedl daňový poplatník - tedy vy.
Jeden je jakýsi majitel manufaktury na dodávky komponentů k bagrům - a druhý...eh, podle inteligence jeho příspěvků ho pasuju na nějakého podpodržtašku župního unterkmotra šestého stupně....oba vesměs sebedeklarováni jako pravičáci :(( -
Rumcajs a hawk.

No - to se nám to ale hezky vybarvilo, pane Karfík.

Opravdu od nynějška velmi důvěryhodná dvojka.

:--((
25. 05. 2011 | 15:40

Ládik!!! napsal(a):

Koplkop -
levicové myšlení je prázdný pojem, něco jako nejvyšší prvočíslo. Většina levičáků má čistý sací reflex, který stačí k přežití, popř. i získání moci.
25. 05. 2011 | 15:42

Drzá zrzka napsal(a):

Dobrý den,

napíšu jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Drzá zrzka, drzá diskutérka
:o)))))))))))))))
25. 05. 2011 | 15:42

Tenco napsal(a):

koplkop
VŠ vzdělaní lidé nevytrhávají věci z kontextu, tak, že udělají z příspěvku "hastroše".
Kterého pak eventualně použijí ke svým kvazimoudrům o tom, jak je to se vzdělaností a příklonem k pravici či levici.

Nazdar !
25. 05. 2011 | 15:44

Drzá zrzka napsal(a):

Jako politickou orientaci má člověk, o kterém se říká, že je tááák chytrej až je blbej? :o)
25. 05. 2011 | 15:47

Kanalnik napsal(a):

pripojuji se k Tencovi

vypada to, ze nakaza se siri a postizeni jiz dokonce maji tolik kuraze, ze se tim chlubi na verejnosti, i kdyz stale za anonymnim nickem

zajimavy a pozoruhodny stupen vyvoje systemu a spolecnosti, podle mne dalsi krok v procesu polarizace; jen houst a houst, jinak se z toho jako CR nevyhrabem... bod zlomu se tak priblizuje
25. 05. 2011 | 15:47

dalimír napsal(a):

Dobrý den ! Pane Zaorálku v tomhle státě bude muset nakonec stejně udělat pořádek armáda ! Být na Vašem postu tak bych se s kamarádil s generálním štábem a dojednal potřebné ! Takhle už to dál nejde aby tihle bezcharakterní mafiáni dělali z lidí stále stádo tupých ovcí ! Jak píši.armáda by měla mít u nás v budoucnu větší vliv v téhle neštastné zemi aby zde udržela DOBRÉ ZÁKONY v praxi ! Ty zákony musí být takové aby dobře sloužily lidu tehle země a ne pouze nenasitným kapitalistům ! Armáda u nás by měla mít patřičný respekt a ten podle mne nemá ! Pak by i další branně bezpečnostní složky v součinnosti mohly lepe fungovat ! Jako naši zastupitelé se prosím o to postarejte ! Velkokapitál a nadnárodní pakty to bude zhouba nás všech ! Dl. PS: Když dá parlament armádě patřičnou moc tak vlastně ani nebude muset vystřelit ,postačí jet autorita a mafiáni budou prchat do ameriky ! At si táhnou i ke všem čertům !!! Dl.
25. 05. 2011 | 15:48

Rumcajs napsal(a):

Dočekalééééé, už mě zase vymázli.

A to já proti tobě sem sázím samé perli.

Kam si chodíš stěžovat ?
25. 05. 2011 | 15:49

Ládik!!! napsal(a):

Soudruhu Zaorálku,
čím to, že do čela Vítkovice Nuclear Power byl dosazen váš ministr vnitra Martin Pecina? Netvoří se zde nějaká klika ČSSD, nebo zdroj financování této státostrany?
25. 05. 2011 | 15:50

hawk napsal(a):

Koplkop, Ládik!!

velmi dobře řečeno oběma, pravda.
25. 05. 2011 | 15:51

hawk napsal(a):

Tenco

Váš příspěvek velmi úzce souvisí s příspěvkem pana Koplkop(a)25. 05. 2011 | 15:31. Je to o inteligenci, která vám zjevně chybí. Nicméně, já se s tím klidně naučím žít. Nepochopil jste totiž naprosto nic. :-)
25. 05. 2011 | 15:54

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
"A to já proti tobě sem sázím samé perli."

Ty jsi studoval na stejné VŠ jako hawk a koplkop ??

:((((
25. 05. 2011 | 15:58

ali napsal(a):

Zaorálku a jaké všechny prostředky míníte? A jak si představujete rovnost před zákonem? A co jste udělal proti korupci sám osobně? A co udělal proti korupci Paroubek, Gross, Rath a v podstatě celá sociální demokracie?
25. 05. 2011 | 16:00

hawk napsal(a):

Maximus

hlavně, že vám to pomohlo :-) :-) Holt tak to někdy je, když není argument, tak je po ruce nadávka. Chápu to.
25. 05. 2011 | 16:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=701515

No neber to !
Být to tak o korunu dražší..tak to by jeden už začal uvažovat...proč, jak, nač, pro koho, kdy...

Ale takhle ?
Byla by hloupost to nevzít.

Ha, ha, ha...To ČEZko, Morava a Slezsko...to je fakt jeden velký politický kabaret.

Nebo bordel ?

Eh - to nechce utáhnout opasky...to chce utáhnout trochu jiný kus podobného matriálku...ale ne všem - docela konkrétním lidem...a ne u pasu...na úplně jiné části těla...:((
25. 05. 2011 | 16:11

Kanalnik napsal(a):

argument proti popirani reality, hlouposti, ignoranstvi, zlodejstvi a korupci neexistuje, milej pane - u dvou poslednich polozek je to tak cernobile, ze nejakeho okecavani netreba
25. 05. 2011 | 16:13

Kanalnik napsal(a):

to bylo pro 'hawk'
25. 05. 2011 | 16:14

JC napsal(a):

Koplkop,
Ne zcela souhlasím, že VŠ je předpokladem pravicovosti.
Pravičák jen více používá hlavu, levičák srdce.
Ono pokud se to "používání" přehání nemusí to v obou případech být to pravé ořechové.
Řekl bych, že u levičáků se také ve zvýšené míře vyskytuje závist a pokud se hovoří o rovnosti mezi lidmi, mají na mysli rovnost majetkovou.
Ono Churchilovo " Na kapitalismu ne nejnespravedlivější nerovnoměrné rozdělování bohatsví, na socialismu je nejspravedlivější rovnoměrné rozdělování chudoby" nikdy nepochopí protože prostě nemůžou - nepoužívají hlavu.
Takže jim z toho vychází ten socialismus s povzdechem, tak ať.
25. 05. 2011 | 16:15

hawk napsal(a):

Rumcajs

ááále kašli na něj, bolšáni jsou všichni stejný.
25. 05. 2011 | 16:23

hawk napsal(a):

Kanalnik

že jo? velmi hlubokomyslné, leč pouze paušalizující.
25. 05. 2011 | 16:24

Rumcajs napsal(a):

Bože,bože...
Zanechal jsem tu pár myšlenek a nacházím jen poušť.

Co jsem Vám udělal pane Stejskale ?
25. 05. 2011 | 16:30

StandaT napsal(a):

Pravičáci, levičáci a škola? :))))

Hranice vede v pojímání osobních práv. Pravičák řve, když má pocit, že někdo chce omezit jeho práva, levičák řve, když má pocit, že někdo nechce omezit práva druhých.
25. 05. 2011 | 16:35

Rumcajs napsal(a):

StandaT:

Jaké právo máš konrétně na mysli ?
25. 05. 2011 | 16:36

Ládik!!! napsal(a):

StandoT,
myslím si, že pravičák nikdy neřve - dělá opatření, jak se nespravedlnosti vyhnout nebo minimalizovat její důsledky. Levičák řve vždy, ale zejména tehdy, když mu nedali nažrat nebo ztratil struk.
25. 05. 2011 | 16:39

stále rebel napsal(a):

Justice má svou justiční mafii a kdo ji řídí?
No přece ti, kdo mají prachy.
25. 05. 2011 | 16:39

DĚDEK MIRDA napsal(a):

mezi bláboly tu vynikají jen příspěvky JAMPOR
25. 05. 2011 | 16:52

StandaT napsal(a):

rumcajsi: všechna. Právo vlastnit, právo nakládat se svým majetkem, právo rozhodnout se, jak se chci připravit na stáří, právo vybrat způsob vzdělávání pro své děti, právo poslat potížistu do ..., právo být sám sebou, právo dělat to, co považuji za správné ... ... ... a desítky a desítky dalších.
25. 05. 2011 | 16:54

StandaT napsal(a):

rumcajsi: krásně to je vidět tady na diskusích. Pravičák se tady opře do Stejskala, že maže jeho příspěvky. Levičák se opře do Stejskala, že nemaže příspěvky druhých :))
25. 05. 2011 | 16:57

Dočekal napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
Dočekalééééé, už mě zase vymázli.

A to já proti tobě sem sázím samé perli.

Kam si chodíš stěžovat ?
25. 05. 2011 | 15:49
---------------------
Zase vedle, vysokoškoláku a úspěšný podnikateli!

Já totiž tuto "diskusi" zatím pouze sleduju. A stále víc žasnu nad tím, kam až to za těch uplynulých dvacet let dotáhla ta naše "pravice."
To čtení slušných a oduševnělých "diskusních" příspěvků dvou zdejších vysokoškoláků, prezentujících se v těchto diskusích pod nicky Rumcajs a hoven, mi ale dává jistou naději. Úplně stejně to tady totiž vypadalo na konci roku 1989, kdy končila éra Husákových, Jakešových a Biľakových komunistů. Tehdy jejich politiku také obhajovali už je tvorové jednodušší a hlavně pak práskači a různí poskoci.
Historie se zkrátka pouze točí v kruhu.

Jo a specielně pro vás jedna informace: Pan Stejskal mi tady letos smázl pouze tři příspěvky. Dva zřejmě posoudil jako spam a ten třetí, který mi tady cenzor mázl asi tři dny tomu nazad, byla kopie příspěvků nicku Rumcajs.
Vložil jsem to do diskuse jako protiklad pro tvrzení pana Stejskala, že on tady těmi svými výmazy dbá o čistotu těchto diskusí.
No a ono to krátce po zveřejnění bez jakéhokoliv vysvětlení zmizelo. Podivné!
25. 05. 2011 | 17:02

Rumcajs napsal(a):

StandaT:
To snad Stando nemyslíš vážně ? Čím tato vláda omezuje právo vlastnit.... atd ?
25. 05. 2011 | 17:03

Ládik!!! napsal(a):

Dočekale,
"tři dny tomu nazad" - není Vám blbě? Prozrazovat na sebe svůj původ?
25. 05. 2011 | 17:08

Dočekal napsal(a):

StandaT napsal(a):
rumcajsi: krásně to je vidět tady na diskusích. Pravičák se tady opře do Stejskala, že maže jeho příspěvky. Levičák se opře do Stejskala, že nemaže příspěvky druhých :))
25. 05. 2011 | 16:57
----------------------
Omyl, pošklebníčku.

Pan Stejskal mi tady pár dní tomu nazad máznul jeden příspěvek, který se sestával jen a pouze z "diskusních" příspěvků nicku Rumcajs. Zřejmě to opět posoudil jako SPAM.
Tyto "diskusní" příspěvky zdejšího vysokoškoláka a úspěšného podnikatele přitom v těch diskusích "visí" i nadále. Podivné!
Ještě podivnější je pak porovnání těchto příspěvků s tím, co tady podle pana Stejskala odporuje Kodexu diskutujících.
Pokud nechcete chápat zásadu "Padni, komu padni" a preferujete pravolevé vidění, tak v tom případě vás chápu.
Pan Mirek Topolánek je podle všech měřítek jen svérázný chlapík, zato pan David Rath je hulvát. Takhle to alespoň psala naše "nezávislá" méédia.
25. 05. 2011 | 17:12

StandaT napsal(a):

rumcajsi: ????

Píši o tom, kde je - dle mě - dělící čára, která odlišuje pravicově orientovaného člověka od levicového. Píši způsobu uvažovaní jedince, o tom, že pravičák se orientován na rozšiřování SVÝCH práv, kdežto levičák se snaží, aby práva TĚCH DRUHÝCH byla omezována.
25. 05. 2011 | 17:15

Rumcajs napsal(a):

StandaT:

Aha ! Tak to jo!
25. 05. 2011 | 17:18

Rumcajs napsal(a):

Dočekale, ty na to jdeš úplně blbě.
Copak ty nevíš, že bez korupce si dneska ani neprdneš ?

Proč si myslíš, že mě pan Stejskal nemaže ?
No protože mu poštou každý měsíc posílám pytlík švestiček z naší zahrádky.

To víš Dočekale, zadarmo ani p.Stejskal nemaže. Tak mu koukej něco poslat a uvidíš, že ty tvoje bláboly tady nechá. A když pošleš něco ostřejšího, možná si je i přečte.
25. 05. 2011 | 17:22

Student napsal(a):

Úporně studuju dostupné definice pravičáctví a levičáctví, ale mezi našimi "pravicovými" politiky moc těch co pravicově nečekají pomoc od státu, nenacházím.
Naopak političtí stoupenci levice ve mně nevzbuzují dojem, že
jim na srdci leží práva a zájmy ostatních lidí.
Myslíte, že studuju blbě ?
25. 05. 2011 | 17:29

AC napsal(a):

Výňatek ze serveru Česká pozice.

"Skupinu placených komentátorů tvoří většinou studenti, kteří si tak přivydělávají.
Podobnou taktiku využívají podle odborníků na politický marketing i ostatní strany, zejména v době před volbami. Strany používají diskuse pod články a blogy, aby změnily nebo podpořily jeho vyznění, případně odvedly pozornost diskutérů jinam."

Vím že to pro mnohé není novinka, ale na druhé straně už máte jistotu:-)
25. 05. 2011 | 17:43

Dočekal napsal(a):

Rumcajs:

Ale prdlajs, vysokoškoláku a úspěšný podnikateli!

Pan Stejskal přece nebude mazat "diskusní" příspěvky jednoho ze spolupracovníků, v tomto případě smluvních diskutérů.
Toho, že to tady poslední dobou funguje na základě smluvního vztahu, jsem si nevšimnul jen já. Zpočátku mi to vzájemné přizvukování si zdejších "pravověrných" sice ze všeho nejvíc připomínalo řeči puberťáků, ale postupně jsem došel k jinému názoru.
Stále stejné nicky vsupují do diskusí vždy, když je zapotřebí odvést pozornost od tématu článku. To, že si povídají jen mezi sebou a občas vyplodí nějaký pošklebek směrem k těm, kteří mají k tématu skutečně co říci, má jen jediný účel: Za každou cenu zamezit tomu, aby se v diskusích objevilo něco, co by se mohlo hrubě nelíbit současným "mocným."
Poslední dobou to už dostává příchuť tragikomična. Pravověrní papoušci dutočelí se tady vzájemně ujišťují v tom, že nad ně zkrátka není a že jen jejich názor je ten pravý pravicový.
Že se tak děje za laskavého přihlížení strážce čistoty těchto diskusí je sice podivné, je to ale pochopitelné. Ke konci roku 1989 to bylo prakticky stejné a teď se to pouze opakuje.
Jen s tím rozdílem, že tehdy se ten nevyhnutelný pád soudruzi pokoušeli odvrátit například pamfletem s názvem Několik vět a následnými represemi proti těm naivkům, kteří ten blábol podepsali. Dnes jim zbývají už jen takovéto značně primitivní berličky.
Docela bída, nemyslíte, vy všichni zdejší "pravověrní?"
25. 05. 2011 | 17:48

AC napsal(a):

PS: K mému příspěvku výše a tomu studentu nad ním:

že by kouzlo nechtěného?
25. 05. 2011 | 17:49

Píďalka napsal(a):

To se dalo čekat, že zdejší členové modré agitky odvedou téma úplně mimo článek, aby se přestalo diskutovat o jeho podstatě. Tady není problém kde je dělící čára mezi levicí a pravicí. Tady je problém, že pokud skutečně existuje přímý písemný příkaz shora, aby státní zástupkyně konala ve věci Drobil (navýšít st. zakázku o 3,5 mld. a z nich pak ukrást pro ODS 500 milonů) tak, že případ má být zahrán do ztracena - pak jsme zpátky v 50.tých letech. Zdejším "pravičákům" to však samozřejmě nevadí, protože tentokrát (pokud to je skutečně tak) je justice na jejich straně, takže o nic vlastně nejde.
25. 05. 2011 | 17:51

Dočekal napsal(a):

Pokud chcete vědět, odkud čerpají svá "moudra" zdejší "pravověrní," otevřte si tento odkaz:

http://zpravy.ods.cz/index.php

Dovolím si při této příležitosti upozornit zejména na tuto rubriku a v ní pak zejména na jeden konkrétní článek:

http://zpravy.ods.cz/rubrika.php?ID=104

http://zpravy.ods.cz/prispevek.php?ID=13223

---------------
Pokud si ty odkazy otevřete a začtete se do textu, pak už jistě dokážete porovnat obsah příspěvků zdejších papoušků modropernatých dutočelých s tímto manuálem.

Za mého mlada jsme se takovýchto hlasatelů jedině správné pravdy ptali takto: "Takhle kecáš z blbosti, nebo za prachy?"

Je zajímavé a poučné pozorovat, jak se ta historie nádherně opakuje.
25. 05. 2011 | 18:13

Drzá zrzka napsal(a):

:o)))

Za víc nestojíte.
25. 05. 2011 | 18:18

stále rebel napsal(a):

Českého pravicového politika vidím zde:

První zpráva
„Souhrn významných legislativních událostí 16.5. – 22.5.2011 „
„Návrh počítá s tím, že by zájemcům, kteří chtějí začít s podnikáním, usnadnil jejich úsilí. K založení společnosti s ručením omezeným už by tak nebylo nutné dát dohromady základní kapitál ve výši alespoň 200 tisíc korun, nově by měla stačit pouhá koruna.“

Druhá zpráva
Obchodní rejstřík první zápis a. s. z 5000 na 12 000
první zápis podnikatele s výjimkou a. s. 5000 6000 změny nebo doplnění zápisu u podnikatele 1000 2000
a další

Zvyšováním poplatků vyškrabává vláda peníze, kde se dá
http://www.novinky.cz/domaci/234343-zvysovanim-poplatku-vyskrabava-vlada-penize-kde-se-da.html
25. 05. 2011 | 18:49

stále rebel napsal(a):

Tomu říkám efektivně fungující veřejná správa.
To je zadarmo.
25. 05. 2011 | 18:52

Dočekal napsal(a):

Tak koukám a vidím, že místní "pravověrní" papoušci modropernatí dutočelí zřejmě odlétli na poradu.
Teď jsem jen zvědavý na to, kdy a s čím přilétnou. Doufám, že dostávají nové, kvalitnější školení a že také budou vybaveni novým manuálem.

Bez inovace by to tady už byla opravdu nuda. Taky doufám, že Rumcajs alespoň trochu obmění a hlavně doplní slovník. Ty jeho pubertální pošklebky a soudružské tykání už odrazovaly dokonce i ty skutečné pravičáky.
25. 05. 2011 | 19:02

Rumcajs napsal(a):

Houby na poradu Dočekale.

Zrovna vyděláván v maráši .
Tolik prachů jsi neviděl pohromadě ani v CB.
25. 05. 2011 | 19:21

dalimír napsal(a):

Dobrý večer pane Dočekale ! Pozoruji že jste šikovný diskutér ,to je chvályhodné ale nepřehánějte to prosím ,víte sám že méně bývá někdy i více ! Přeji hezký večer ! Dalimír. PS: S těmi pravičáckými trubkami stejně nedojdete konce kraje , budou si vytrubovat do světa stále po svém !
25. 05. 2011 | 19:21

Kanalnik napsal(a):

Pokud bych se mel vratit k podstate a obsahu blogu, je nutne si rici, ze mnoho veci, o kterych pan Zaoralek mluvi, nelibe voni a obestira je mlha nepruhlednosti a manipulace, tedy z pohledu bezneho smrtelnika - obcana. Je nad miru jasne, ze pochybne jednani nekterych v clanku zminenych osob existuje a je dobre se ptat, co za tim je, jak se to deje a proc.

Bagatelizace clanku nekterymi nicky v teto diskuzi je o nicem, protoze to na situaci a skutecnosti nic nemeni, at se snazi jak se snazi.
25. 05. 2011 | 19:23

Dočekal napsal(a):

dalimír:

Jistě pochopíte, když se vaší jistě dobře míněnou radou řídit nebudu.

Lži a polopravdy, spojené s pokusy o dehonestaci všech, kteří neplují s proudem, mi vadily vždycky. Dnes mi tohle všechno vadí o to víc, že se tak děje víc než dvacet let po Vítězném Listopadu, kdy prý definitivně padl totalitní režim.

Na minulém režimu mi ze všeho nejvíc vadila cenzura a hned potom to neustálé špiclování a bonzování. Dnes už sice nehrozí, že by mne někdo udal anonymně, ale ty opakované pokusy o odstranění jednoho "potížisty" mne docela překvapily.
A samozřejmě nejen mne. Oni totiž tyto články a diskuse čtou také mí přátelé a ti se značně podivovali nad tím, jak je možné, že se tady objevilo letos 18. ledna ono neuvěřitelné svinstvo a že to svinstvo v té diskusi "visí" dodnes.
Kdyby zůstalo jen u tohoto jednoho pokusu, byl bych ochoten to tolerovat jako jednorázový úlet. Když se ale ty pokusy opakovaly, došel jsem k názoru, že se tak děje záměrně.
Co je ale na tom všem nejzajímavější? Jednak to, že tyto pokusy tady činí stále jedni a ti samí "diskutéři" a hlavně pak to, že tahle opakovaná lživá obvinění nikterak neodporují Kodexu diskutujících.

Takže poslední poznámka k té vaší jistě dobře míněné radě: Až se vás tady někdo pokusí ponížit tak, jak se o to opakovaně pokusil nick blue jay, tak si o tom pak popovídáme.
-------------
"blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923"
-------------
25. 05. 2011 | 19:49

šušeň napsal(a):

Dočekale, mám ten dojem, že děláte to samý, neustále, to co napadáte. Ještě se tím bavíte.
V tom příspěvku, kterým se oháníte, se Dočekale píše, že vás tak poznali na Outsidermedia. Ne, že jste agentem tajné policie byl. Byl jste zastupitelem za KSČM? Mlčení znamená souhlas.
25. 05. 2011 | 20:16

m.v. napsal(a):

Tenco
Tenco napsal(a):
m.v.
K něčemu se ale musím přiznat.
Používám ještě jeden nick.
Kromě "Tencokida Hnuj" a "Tenco".

A sice nick "honolulu".

Pozor !
:)))

/pohov/ :))
24. 05. 2011 | 17:36
Ubohý schizofreniku, můžeš používat nicků kolik je libo, ale nicku ,,honolulu"

nesaháš ani po paty. Ty se zmůžeš tak maximálně na ,,papalalulu".

Pokud si prošel ve svém ústavu léčbu elektrošoky a tím pádem

k vymazání paměti, tak ti ji klidně oživím.

Z blogu: Zaorálek Lubomír

Tencokida Hnuj napsal(a):

Volím VV. Uvidíme.

P.S. Zákonodárce vs vláda. Tak by to mělo být.
Ne že je poslanec zároveň ministrem. Neřkuli mnohoobročníkem.
16.04. 2010 | 10:45

Volím VV. Uvidíme.
16. 04. 2010 | 11:47

Volím VV. " UVIDÍME ". (Kapito ???)
19. 04. 2010 | 11:17

Tak co ty na to, chudáčku ulhaný.

Nezapomeň! Kdo lže, ten krade.

A šoupej nohama.

:)))

Hezký den.m.v.
25. 05. 2011 | 20:17

pepa napsal(a):

Zločinné spolčení ústavních činitelů po několik volebních období = vazba všech a PSP rozpuštěna pro podezření veřejných činitelů (poslanců ČR) ze spáchání závažné trestné činnosti se způsobenou značnou škodou!

Řešení............!!! EU pomóóóóóccc!Pospíšil a všichni do vazby, pak do vězení doživotí a propadnutí veškerého majetku politiků!!!
Tak by konala Policie v suverénním státě, nééééé ČR!

Šance: Kubice se u Policie ČR může očistit, prověřit podezření podezřelých pachatelůvšech poslanců PSP se souhlasem OSZ, KSZ, VSZ,NSZ,a pro závažnou trestnou činnost ohrožující demokratický systém ČR vazbu všem poslancům pro zločinné spolčení a ovlivňovánbí svědků Většina vlády v base i PSP, a jedeme očistit pol.scénu!!!
25. 05. 2011 | 20:29

Dočekal napsal(a):

šušeň:

Opět těsně vedle.

Pominu fakt, že už jen zveřejnění občanského jména diskutujícího v anonymní internetové diskusi bez jeho předchozího souhlasu je ten největší lapsus, jakého se může majitel a provozovatel daného otevřeného diskusního serveru dopustit.
Když je to občanské jméno diskutujícího navíc spojeno s ničím nepodloženým obviněním (nic z toho, co zveřejnil nick blue jay samozřejmě není pravda, vše je od samého začátku vylhané), je to už záměr.
Ten pokus se ale nezdařil a já se od toho 18. ledna letošního roku prezentuju v těchto diskusích pod svým občanským jménem Václav Dočekal.

A protože se ty primitivní pokusy o moji dehonestaci stále opakují, vede mne to k závěru, který jsem napsal ve svém předchozím příspěvku.
Právě tohle a nikoliv moje obrana hází tento ještě nedávno slušný diskusní server někam hodně hluboko. Ono totiž úplně stačí porovnat to, co tady pod svým občanským jménem píšu já s tím, co tady směrem k mojí osobě zveřejňují stálé i neznámé nicky.

Tyto diskuse čtou samozřejmě také mí přátelé, kteří mne znají dlouhé roky a znají mne skutečně dobře. Už několikrát mi také další účinkování v těchto diskusích rozmlouvali. Na to jim odpovídám pokaždé stejně: Neohnul jsem hřbet v době, kdy mi šlo opravdu o hodně a tak ten svůj hřbet neohnu ani teď, kdy už mi nejde téměř o nic.
O něco mi ale přece jen jde. Protože až moc dobře pamatuju dobu totality předlistopadové, tak dělám všechno pro to, aby se ta doba neopakovala.
Je jen podivné, že mne za to nenávidí ti samí, kteří mne pro totéž nenáviděli za minulého režimu. Dnes se mi pokoušejí mstít za tu svoji tehdejší (a bohužel i dnešní) zbabělost.
Naštěstí mám docela dobrý trénink a tak jsem se rozhodl, že to tady ještě nějaký čas vydržím.
Ono se totiž to svinstvo z letošního ledna už stejně nedá ničím přebít.
25. 05. 2011 | 20:37

Ládik!!! napsal(a):

Dočekale,
běžte na procházku, přijdete na normální myšlenky. Vezměte s sebou psa a všechno mu požalujte. Vám se uleví, pes se otřepe a můžete klidně usnout.
25. 05. 2011 | 20:49

Tenco napsal(a):

m.v.
Neobtěžuj.
A své mindráky si vyřiď s tím, kdo ti sesmolil ten tvůj žblept.
Co jsi vlastně chtěl sdělit a nic nedat -že jsem tak smělý ?

/můžeš odpovědět až zítra - teď už stejně budeš asi pod parou.../
:((

/jen mimoň, blb a fanatický člen nějaké skupiny nekoriguje svůj názor na téměř jakékoliv jsoucno - díky novému poznání.../

(ale toto poučení se tě - takříkajíc z podstaty věci samé netýká...:)
25. 05. 2011 | 20:58

šušeň napsal(a):

"Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality", "byl v komunalni politice"
"(nic z toho, co zveřejnil nick blue jay samozřejmě není pravda, vše je od samého začátku vylhané)"
Člověk vaší úrovně by vás už jednoduše škatulkoval, Dočekale-?
Usvědčený lhář, práskač, alternativní existence.
Byl jste zastupitelem za KSČM?
25. 05. 2011 | 21:03

šušeň napsal(a):

Jak posuzovat, Dočekale, tento váš příspěvek 25. 05. 2011 | 08:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/libor-stejskal.php?itemid=13233, poslední odstavec?
To je úroveň.
25. 05. 2011 | 21:12

Dočekal napsal(a):

šušeň:

Nebyl, soudruhu vyšetřovateli.

Václav Dočekal vždy byl a už také zůstane bezpartijní. Navíc není ani zaměřen levicově, jak se mu to neustále snaží podsouvat místní "pravověrní."
Jeho jedinou snahou je alespoň částečně zamezit tomu, aby se nám sem ta předlistopadová totalita vrátila takříkajíc i s chlupama.

To, že se ohrazuju proti všem pokusům o ožebračování těch, kteří se nemohou bránit, vyplývá právě z mojí osobní zkušenosti.

Vezměte tedy už konečně na vědomí, že tyhle vaše primitivní pokusy dostat mne do kouta se vám v žádném případě nezdaří. Navíc tím pouze potvrzujete to, co jsem tady dnes napsal už několikrát.

Jinak ten nick jste si zvolil vskutku originální.
25. 05. 2011 | 21:13

Dočekal napsal(a):

šušeň napsal(a):
Jak posuzovat, Dočekale, tento váš příspěvek 25. 05. 2011 | 08:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/libor-stejskal.php?itemid=13233, poslední odstavec?
To je úroveň.
25. 05. 2011 | 21:12
--------------------
Tak teď už si opravdu připadám stejně, jako bych seděl v oné vyšetřovací místnosti a soudruh vyšetřovatel se mne ptal: "Proč jsi to napsal a co tě k tomu vedlo? Uvědomuješ si vůbec, v jakým jseš maléru? Nezapomínej, že máš rodinu a tvoje děti jednou budou chtít třeba studovat. Jak se pak budou dívat na tátu, když jim ta studia budou kvůli němu odepřena?"
Soudruzi vyšetřovatelé mi zásadně tykali. Stejně, jako mi tady tyká například nick Rumcajs.

Jinak vám děkuju za to, že jste mne uvedl takříkajíc do reality. Až doteď jsem si totiž myslel, že ta doba totality tady definitivně skončila v onom listopadu roku 1989.
Mýlil jsem se. Bohužel. Vstali totiž nejen noví bolševici, ale s nimi také jak je vidět i noví estébáci.
No, alespoň teď tedy vím, na čem jsem.
25. 05. 2011 | 21:23

Ládik!!! napsal(a):

Dočekale,
teď už si na tu procházku musíte vzít čelovku.
25. 05. 2011 | 21:25

suché z nosu napsal(a):

Dočekale, usvědčil jste se sám. Svým vlastním slovníkem se nemůžete označit jinak, než za usvědčeného lháře, práskače, alternativní existenci.
Jen tu není další placený robot ve výslužbě, který by to neustále, neustále a neustále, pod každý váš vstup, ve vašem případě neomylně, psal.
Doufám, že se dobře bavíte. Kde se objevíte, tam zelená tráva neroste. Už jen kopřivy.
25. 05. 2011 | 21:29

m.v. napsal(a):

Tenco
Jde mi pouze o to, ty přemoudřelý ignorante, že každého poučuješ a napadáš,

ale sám si nedokážeš zamést před svým prahem.

Ale to ty nikdy nepochopíš. A ani se o to nepokoušej.

Všeliké lidské chápání od tebe vzdáleno jest.

Schizofrenie se také projevuje častým názorovým korigováním.

např.včera:Volím VV.Uvidíme.

dnes:Volím ČSSD.Uvidíme.

A šoupej nohama.

:(((

Hezký den.m.v.

P.S.Neodpovídat, vyčurat, pomodlit a spát.
25. 05. 2011 | 21:37

Dočekal napsal(a):

Můj strýc Jan byl známý pražský advokát. Zemřel v roce 1994, bylo mu dvaasedmdesát let. Často na něj s vděčností vzpomínám, zvlášť v této době. Jen jemu vděčím za to, že nejsem v Cibulkových (dnes také v Žáčkových a Pencových) seznamech spolupracovníků StB. To on mi radil, jak mám vypovídat při výsleších, jak se mám bránit, když mi budou vyhrožovat. Co mám dělat a jak se mám chovat, aby mne nezlomili ke "spolupráci."

Mimo jiné mi říkal také toto: "Dokud na tebe budou hodní, měj se na pozoru. Nevíš totiž, co všechno na tebe mají a čím tě chtějí přitlačit ke zdi.
Když ti ale začnou vyhrožovat, tak to už můžeš být relativně v klidu. Jen to na sobě nesmíš nechat znát. Znamená to totiž, že na tebe nic nemají a tak se tě pokoušejí alespoň zastrašit."

Úplně stejně to teď probíhá v těchto diskusích. Protože zatím co já tady jdu obrazně i doslova se svojí kůží na trh, tak se jistí jedinci pokoušejí o totéž, co na mně zkoušeli jejich předchůdci před už víc než třiceti lety.
Zřejmě už dospěli potomci oněch tehdejších vyšetřovatelů. Geny se zkrátka zapřít nedají.
25. 05. 2011 | 21:42

SuP napsal(a):

Zaorálku -
A co takhle?
..."http://www.novinky.cz/ekonomika/234449-prevod-bytoveho-fondu-okd-byl-v-poradku-rozhodl-soud.html?ref=ostatni-clanky..."
25. 05. 2011 | 21:52

Duroy napsal(a):

Nebývám osobní, ale přesto. Pane Dočekale, proč pernamentně pomáháte rozbíjet diskuse pod blogy levicových politiků, či pod blogy, které kritizuji tuto reformní vládu? Máte informace, že se blíží předčasné volby?
25. 05. 2011 | 21:59

Kritik napsal(a):

Je to hrůza - vidět jak se justice, která má být nezávislá aby mohla být spravedlivá, stává pouhým nástrojem zkorumpované moci.

Nicméně, zasloužíme si to. Když jsou mezi námi takoví, kteří nechápou a nechápou. Například první komentář odkazuje na rozhovor s Kubicem - podle něho Bublan ovlivňoval Policii. Autor komentáře si však nevšiml, že Kubice v rozhovoru vlastně přiznal, že jeho zpráva byla snůškou informací a drbů a Kubice se jen trapně vymlouval, že ty drby ze zprávy nemohl vyjmout.

Bože, snad se již zase nevrátil ten normalizační socialismus, nebo dokonce ten donašenský StB systém, kdy na nás kdekdo sháněl informace, což byly hlavně drby.

A nejvíc člověka naštve, že na ty normalizační a estébácké zrůdnosti přispíváme ze svých peněz.

Ale jinak, pane Zaorálku, ministr Pospíšil se z vnějšku jeví jako snaživý, možná i poctivec. Jde o to, jestli vůbec pochopil, o co tady jde. Nechce se věřit, že by v tom byl přímo angažován, zřejmě je jen využíván jako naivní ...
25. 05. 2011 | 22:00

Ládik!!! napsal(a):

SuPe,
každý platíme Bakalovi část příspěvku na bydlení v 11000 bytech RPG, kde nájemníci nestíhají... Havířov se pomalu vylidňuje, domky kolem dokola stoupají na ceně. Je tomu tak proto, že celé zákonodárství + justice jsou postaveny na pevných komunistických základech. Převody majetku proběhly v režii ČSSD, v Havířově za dohledu komunistické "primátorky". Střelba na radnici v r. 2006 je zapomenuta, v šuplíku zastřeleného Balšána se našly statisíce, je ticho po pěšině. Jen Zaorálek pořád tluče na buben, to politruk musí.
25. 05. 2011 | 22:02

Duroy napsal(a):

To Sup: Zrovna z tohoto (převod bytů OKD) bych radost neměl. Né kvůli panu Zaorálkovi, ale vzhledem k lidem, kteří v těch bytech bydleli a bydlí.
25. 05. 2011 | 22:05

Kritik napsal(a):

Pane Dočekale,

neznám vaše názory, ale tady, jak jsem si přečetl, se cítíte jako štvanec. Jistě v sobě najdete sílu aby jste se obrátil k oponentům čelem, vyjádřil svůj názor a přesvědčení a provokatéry ignoroval. Máte přece svoji vnitřní sílu. Nevyčerpávejte si ji v nesmyslných šarvátkách.

Pokud se vás moje sdělení dotklo, zapomeňte na ně. Žádný zlý úmysl.
25. 05. 2011 | 22:09

hoven napsal(a):

v OKD má prsty sobotka, zaorálek a gross.
25. 05. 2011 | 22:10

Ládik!!! napsal(a):

hovene,
také soudruzi Otava a Koláček...
25. 05. 2011 | 22:14

Ládik!!! napsal(a):

...."Koláček a Otava mají mnoho společného. Jejich otcové byli vedoucími pracovníky v ÚV KSČ a ÚV SSM, i v Ostravsko Karvinský Dolech. Proto nebylo nic snazšího, než pokračovat v rodinných tradicích. A tak se dobře pohybovali ve straně, dostalo se jim i dobrého postu v dolech.

Na Ostravsku panovala těžká situace vždy. Nejobávanějším komunistou Československa byl Mamula. A starý Koláček když se jednou napral, tak střílel na náměstí do pouličních lamp. Byli to neohrožení kovbojové. A jablko nepadlo daleko od stromu. Strach ze synátorů panoval mezi bývalými a současnými zaměstnanci ještě minulý rok. Snaha zaměstnanců o vyřešení sporu o byty OKD jim jazyk rozvázala. Proto se až v poslední době začalo uvolněně hovořit o tom, jak se podařilo získat těmto pánům po Kupónové privatizaci většinu akcií OKD. Tito pánové samozřejmě neměli dostatek peněz k nákupu všech dostupných akcií.Takže to vyřešily po svém..." z i-dnes
25. 05. 2011 | 22:15

zpozza napsal(a):

Pozdě pane Kritiku, podlé praktiky hodných vyšetřovatelů má Dočekal v malíčku...
(Pokud se vás moje sdělení dotklo, zapomeňte na ně. Žádný zlý úmysl.)
25. 05. 2011 | 22:21

Ládik!!! napsal(a):

Nejmladší Otava už je taky obchodním ředitelem OKD, v 2006 dostudoval Baňu... http://www.okd.cz/cz/o-nas/management/management/
25. 05. 2011 | 22:22

s odkrytým hledím napsal(a):

pro všechny "kritiky":
na
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/ivan-peychl.php?itemid=12376
28. 02. 2011 | 12:55, ze svého rozhodnutí práskač a usvědčený lhář, alternativní existence nick Dočekal, alias D47 ukazuje, jak se správně vyšetřuje.
Pro odvážné. Nechutné, jako obvykle.
25. 05. 2011 | 23:23

hoven napsal(a):

sláveček by měl vejce veřejný žalovat u soudu za to , že se opičí. VV ted budou hrát ve vládě ty hodný, který brání vobyčejnýho člověka proti asociálním reformám. od toho přece máme čssd......docent už hraje vabank, ted bude zkoušet každou chujovinu, jenom aby vejce oživil. ale myslim, že už se mu to nepovede.
25. 05. 2011 | 23:48

Dočekal napsal(a):

Děkuju tímto všem mně známým i neznámým nickům za to, že tady včera předvedli takříkajíc v reálu, jak vypadal boj totalitní moci proti konkrétnímu člověku.

Jediný rozdíl je v tom, že se to tehdy dělo formou anonymních udání. Jinak to odpovídá téměř na sto procent.
Také v té době se našlo několik jedinců, kteří mi (samozřejmě opět anonymně, tentokrát formou dopisů) radili, abych té protistátní činnosti zanechal, protože tím ubližuju také rodině a svým přátelům a známým.

Zákeřnost minulého režimu spočívala zejména v tom, že se za to moje protivenství mstil na mých dětech.

Po včerejšku si dovedu docela živě představit, jak by to asi tak dopadlo, kdybych teď nebyl už jen doživotní státní zaměstnanec. Nejspíš bych byl už delší dobu nezaměstnaný, lépe řečeno nezaměstnatelný.

Ano, i takto se projevuje totalita.
26. 05. 2011 | 08:01

malma napsal(a):

všimněte si zde konstantních "diskutujících" jako hoven, rumcajs, Ládík!!!, neo... jejichž jedinou snahou je diskreditace blogera a souhlasných příspěvků; nulová snaha o diskuzi či změnu názoru.
Evidentně se jedná o účelové, najaté ba placené diskutéry, kteří se vyskytují na diskuzích a o kterých to pol. strany přiznávají. U VV se jim řiká gerily, u ODS squdra azzura;
viz.:
http://zpravy.idnes.cz/vv-ovlivnuji-diskuse-na-webu-placenou-gerilou-tvrdi-exmanazerka-strany-1o2-/domaci.asp?c=A110525_120053_domaci_hv
26. 05. 2011 | 08:10

SuP napsal(a):

Ládiku!!! -
Máš jako obvykle pravdu. Já jsem toho Bakalu připoměl Zaorálkovi kvůli jeho sporu o "gaunerství". Jinak je zajímavé, že skoro u všech velkých majetků je na začátku nějaké svinstvo, ale vždycky se mluví jen o těch, kdo získali. A NIKDY se neřeší, kdo to umožnil (když ne Klaus). Přece za každý majetek tady někdo odpovídal, dokud byl státní. A ať mi nikdo nevykládá, že ty "úřednící" to rozdávali z dobrého srdce zadarmo.
26. 05. 2011 | 08:12

Ládik!!! napsal(a):

Převedené majetky na sklonku 8letého období vlád ČSSD dokumentuje seznam nejbohatších lidí z roku 2005 http://www.fsi.cz/index.php?page=clanek&lang=cz&id=43dc79f6ce4e8 . Převody jdou rukama justice. Kdo vládne justici?
26. 05. 2011 | 08:28

Dočekal napsal(a):

Můj dík směřuje zejména k nicku šušeň.

Tento "diskutér" se totiž svým odkazem na jeden můj příspěvek dopustil kouzla nechtěného. Ve snaze dokázat, že si některé diskusní příspěvky archivuju, totiž dokázal pouze to, že se tady jedinec s nickem Rumcajs tím absolutoriem VŠB v Ostravě pochlubil sám.
Že tuto svoji vlastní informaci tento úspěšný podnikatel následně vehementně popřel a navíc mne obvinil z toho, že jsem si to celé vymyslel nádherně odhaluje skutečnou věrohodnost jedince s nickem Rumcajs.

Jinak mne už delší dobu docela děsí ten nebývalý nárůst nenávisti a nesnášenlivosti. Ono je to ostatně velice dobře patrné také v těchto diskusích.
To, že se ta frustrace u některých jedinců projevuje anonymním házením špíny na člověka, o kterém ten který anonym nemůže vědět vůbec nic, je sice smutné, ale já to už beru jen jako nutné zlo. Ono je vždy lepší, když si takovýto jedinec vybije svoji zlost třeba na mně, než aby doma mlátil třeba jenom psa.

Omlouvám se tímto všem slušným diskutujícím za to, že jsem si tady řešil svoje osobní věci. Pokud si ale zjistíte posloupnost a znáte zákon akce a reakce, musíte dojít k závěru, že já jsem vždy pouze reagoval.

Děkuju za pochopení.
26. 05. 2011 | 08:49

Dočekal napsal(a):

Odkaz:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=701283

Pro ty, kteří mne teď budou chtít obvinit z toho, že odvádím pozornost od tématu této diskuse: Uvědomte si laskavě, že "pravice" je nejmíň o sto procent lepší a hlavně čestnější, než "levice."
Nebo že by ne? V tom případě ale udělali soudruzi z ODS někde chybu.
Pomůžete jim tu chybu najít a pojmenovat?
26. 05. 2011 | 09:00

odpověď na nick Dočekal napsal(a):

Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence,
plete se vám to.
Když jsme u toho, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence, vaše postupy za jakékoliv doby připomínají to nejhorší průběžné, z té doby. Hodně se lidé jako vy na režimu podepsali, a naopak. Pavlačová plenárka, podpora šeptandy, pokřivené vidění morálky..
Napsal jste o sobě dost, vaše vstupy trochu znám, je mi z vás poněkud blujno.
Dělá vám radost, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence, otravovat smrdutým puchem totality i tyto diskuze?
Jde vám to dobře. Jistě se dobře bavíte. S vámi i vaši "přátelé" se jistě dobře baví, moudře před vámi pokyvují hlavami, tlemí se, jak jen to je možné. Což je jen spekulace, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence. Že vy klamete tělem, musíte něco napsat, projevit se, abychom si vás snadno zařadili?
26. 05. 2011 | 09:10

Dočekal napsal(a):

odpověď na nick Dočekal napsal(a):

Velice správně, soudruhu vyšetřovateli!

V době před Vítězným Listopadem totiž represivní složky komunistického režimu také používaly k zastrašení nepohodlných lidí úplně stejné metody.
A při té příležitosti soudruzi vyšetřovatelé samozřejmě také používali výhradně termín "My."

"My" jsme ti, kteří rozhodujeme, "my" jsme ti, kteří ti budeme dělat ze života peklo, dokud nedostaneš rozum a nezačneš s námi spolupracovat.
"My" se postaráme, aby tvoje děti nemohly studovat, abys nemohl dostudovat ani ty a abys sehnal práci už jen u lopaty.

Takže je jen dobře, že jste mi teď opět připomněl, že ta totalita nikam nezmizela, ale že naopak trvá i nadále.
Dnes už mi naštěstí nemůžete ublížit přímo. Nemůžete ublížit ani mojí rodině. Vám teď už zbývá jen tohle nenávistné poštěkávání.
Samozřejmě anonymní, jak také jinak, že.
To, že jste tím "My" nechtěně prozradil, že nejste sám, ale že je vás víc, komu tady obrazně piju krev, mne paradoxně neodradilo. Ono mne to naopak ještě víc povzbudilo.
Za což vám patří můj dík.
26. 05. 2011 | 09:36

odpověď na nick Dočekal napsal(a):

Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence,
plete se vám to.
Když jsme u toho, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence, vaše postupy za jakékoliv doby připomínají to nejhorší průběžné, z té doby. Hodně se lidé jako vy na režimu podepsali, a naopak. Pavlačová plenárka, podpora šeptandy, pokřivené vidění morálky..
Napsal jste o sobě dost, vaše vstupy trochu znám, je mi z vás poněkud blujno.
Dělá vám radost, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence, otravovat smrdutým puchem totality i tyto diskuze?
Jde vám to dobře. Jistě se dobře bavíte. S vámi i vaši "přátelé" se jistě dobře baví, moudře před vámi pokyvují hlavami, tlemí se, jak jen to je možné. Což je jen spekulace, Dočekale, z vlastní vůle práskači, usvědčený lháři a alternativní existence. Že vy klamete tělem, musíte něco napsat, projevit se, abychom si vás snadno zařadili?
26. 05. 2011 | 09:47

odpověď na nick Dočekal napsal(a):

Techniku ohrané staré desky - jó, to taky známe.

Dočekale, z vlastní vůle ... ... ..., dělejte si, co chcete.
Sbohem.
26. 05. 2011 | 10:05

kristusek napsal(a):

Ještě jste mohl zmínit bývalého místopředsedu ObvS pro Prahu 7 Hájka, který před kárným řízením raději utekl z taláru, dodnes je vyšetřován policií za padělání některých zápisů z jednání a úmyslného protahování některých kauz do ztracena, kterého pan Pospíšil jmenoval, když už se tedy tak osvědčil, do funkce státního zástupce v České Lípě.

Je to dost smutný pohled na tohoto pana ministra.
26. 05. 2011 | 10:14

F.Švarc napsal(a):

Na provokativní nadpis, by naiva absolutně justicí nedotčený odpověděl ZÁKON. Takto zřejmě se nikoliv v soukromí a nikoliv mezi svými soukmenovci vyjadřují. Skutečnost ovšem je jiná. Figurky na ministerstvu se střídají, občas nějaký ten mafiánský výrok se rozmázne, ale justici vládne arogance, bezohlednáí touha po majetku, neodpovědnost, lenost, neschopnost. To je pane Zaorálku odpovědný obraz české justice.
26. 05. 2011 | 10:28

Asistent profesorů Pavlova a Koukolíka napsal(a):

"musíte dojít k závěru, že já jsem vždy pouze reagoval."

božínku, tady je veselo hned po ránu :)))

Ano, přesně tak to stalkeři dělají. Jen reagují. Na přítomnost lidí. nea, hovena, rumcajse, jarpora, supa ...
26. 05. 2011 | 10:33

ali napsal(a):

asisten profesorů....
veselo být musí, i kdyby na pivo nebylo..

Zaorálek
ještě jednou: Jaké "všechny prostředky" míníte? A jak si představujete rovnost před zákonem? A co jste udělal proti korupci sám osobně? A co udělal proti korupci Paroubek, Gross, Rath a v podstatě celá sociální demokracie?
Asi se odpovědi nedočkám..

p.s. je tu nějak přeDočekalováno sebestředným ufňukancem, agresivním útočníkem a samolibým samoobhájcem..je to ale pořád stejné kolem dokola. Dočekalovská píseň sebelásky o dvou akordech..ať si přečtete jakýkoliv dočekalovský příspěvek, je stejný, nezáživný, nudný, hloupý a agresivní..on si může brát do huby koho chce, kdy chce a jak chce, ale běda, když si vezme do huby někdo jeho ego..
26. 05. 2011 | 10:44

Asistent profesorů Pavlova a Koukolíka napsal(a):

ali: :)

přesně tak. Nejplodnější okopávač kontníků široko daleko je sám na sebe citlivý jak pubertální dívčina.
26. 05. 2011 | 10:54

ali napsal(a):

Asiatent
..no, jen počkejte, jestli se vrátí a přečte si nás, jakou dostanem čočku :o). Nedávno si mě vzal do papule, aniž bych se s ním bavila a aniž bych na něj reagovala. Hezky si o mě otřel tkzv. hubu a byl šťastnej, jak mi to nandal. Tuto vlastnost má i kočka šklíba, která učinila párkrát totéž s vědomím, jak je moudrá a čestná. Zatím co její kočičince dokáží pěkně "vonět" :o)..no nic. Teď jsem si ulevila taky a hned je mi líp :o))
26. 05. 2011 | 11:01

ali napsal(a):

pardon..Asistent..nějak nechtěně se mi tam vklínilo písmenko A místo S..
26. 05. 2011 | 11:03

Dočekal napsal(a):

Je velice smutné pozorovat, jak se tady vyjadřují místní frustráti.

To, že jsou to výhradně chráněnci editora pana Libora Stejskala, je jistě jen pouhá náhoda.
Nemám pravdu, paní ali?

Jen mne tak trochu udivuje, že neposloucháte dobrých rad pana Stejskala a stále dokolečka si berete do klávesnice moje jméno.

"Nevšímejte si pana Dočekala, zbytečně ho tím provokujete a on pak reaguje ublíženecky."
Tak tuto výzvu (tady spíše prosbu) pana Stajskala jaksi odmítáte respektovat. Za tohle si to virtuální podrbání za ouškem už tentokrát zřejmě nevykoledujete.

Jinak se musím opět nahlas podivit nad tím, že místní "pravověrní" se už nedokážou prezentovat ničím jiným, než jen pošklebky a primitivní nenávistí.

Inu, ony ty konce nebývají pokaždé veselé.
26. 05. 2011 | 11:12

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Kyklop napsal: „Ono to pravicovější myšlení je totiž víc založeno na pevných argumentech, číslech a nevyvratitelných důkazech.“

Pravicové myšlení je podle našich pravičáků založeno poředevším na bezskrupulózním sledování vlastního prospěchu. To je jejich hlavní „pevný argument a nevyvratitelný důkaz“. K čemu vede v praxi, se můžeme dnes a denně přesvědčovat na vlastní oči.

Ale pokud byste snad náhodou chtěl své odkazy na argumenty a důkazy něčím solidním podpořit, zkuste mi „pevně a nevyvratitelně“ vysvětlit např. apriorní platnost Miesesovy ekonomie (či vědy o lidském jednání), kterou se tu a tam chlubí nekritičtí obdivovatelé rakouské školy.

Moc rád bych se někdy dozvěděl, jak vůbec může existovat a být objektivně pravdivá nějaká apriorní a neempirická teorie o tak složitých (a navýsost empirických) jevech, jako je lidské jednání a ekonomická činnost vůbec. Opravdu se moc těším, že se konečně přečtu něco víc než jen prázdné fráze.

Pokud je snad Kyklop momentálně zaneprázdněn, jistě ho rádi zaskočí SuP, Jarpor nebo někteří jiní, kteří se tu vyskytují velice často.
26. 05. 2011 | 11:12

Asistent profesorů Pavlova a Koukolíka napsal(a):

ali: mstivej, to je můj hlavní dojem z toho, co tady píše. Stejskal mu vymyzal 3 (slovy tři) příspěvky a on se o něj otírá několikrát denně.

Ale možná se všichni mýlíme. Třeba mu jde o vyšší princip mravní. Už to vidím v televizi: V roce 2018, u příležitosti státního svátku, propůjčuje předseda strany a president, profesor, RNDr, RSDr a ČssdDr. Lubomír Zaorálek, nejvyšší státní vyznamenání Václavovi Dočekalovi za zásluhy za budování České Socialistické Republiky, zejména za podklady dokumentující podvratnou a protilidovou činnost skupiny Stejskal a spol.
26. 05. 2011 | 11:32

Dočekal napsal(a):

Asistent profesorů Pavlova a Koukolíka napsal(a):
ali: mstivej, to je můj hlavní dojem z toho, co tady píše. Stejskal mu vymyzal 3 (slovy tři) příspěvky a on se o něj otírá několikrát denně.
--------------------------
Omyl, statečný anonyme.
Pan Stejskal vymazal pouze to, co považoval za SPAM. Kupodivu to byly "slušné" příspěvky nicků Rumcajs, hoven a dalších hvězd těchto diskusí, které jsem si zkopíroval jen proto, že jejich obsah nikterak neodporoval Kodexu diskutujících.
Pan Libor Stejskal tedy nevymazal ANI JEDEN příspěvek, který byl pouze můj. On smáznul pouze kopie příspěvků několika místních "pravověrných."

Kupodivu v jedné zdejší diskusi stále ještě "visí" toto:
-------------
"blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923"
-------------
Vy si to možná jen neuvědomujete, ale těmito svými primitivními pošklebky nejen že stavíte na hlavu všechny "pravicové" poučky, vy tím hlavně neuvěřitelným způsobem diskreditujete tento otevřený diskusní server.
Že tak činíte ve skrytu zdánlivé anonymity, je pochopitelné. Zbabělci jsou totiž stateční pouze ve tmě, nebo v davu.
A protože já jsem tady solitér a hlavně pak to, že se tady prezentuju pod svým občanským jménem, vás přivádí do neřešitelné situace. A ta vaše bezmoc se pak projevuje právě tím primitivním poštěkáváním pěkně zpoza vysokého plotu.

Jinak stále čekám, kdy už konečně přitvrdíte. Nebojte se, odvažte se! Pan Stejskal to jistí!
26. 05. 2011 | 11:53

ali napsal(a):

Dočekale zdravím a nic si z toho nedělejte, pan Stejskal už mě taky párkrát smáznul a nefňukám. Vždyť o nic nejde, jen o písmenka, navzájem se neznáme, tak neútočte na neznámé, nevíte, co kdo prožil, co kdo dělá, jaký je a tak všelijak..ne? Každý nesnese vaše bezargumentační výpady jen proto, že je pravicovej a vám se nelíbí. Tak prostě se nedá a začne se obhajovat, čímž je to voda na váš mlýn a z obhajoby je protiútok. Pak se tady plní diskuze vašimi a protivašimi příspěvky a nedivte se, že pak na vás zaútočí lidí víc. Nechcete složit zbraně? Už je to unavující..
26. 05. 2011 | 11:58

ali napsal(a):

Asistent
tak jsem naivně myslela, že půjde do sebe a ono ne..
nojo, on za to nemůže..někdy je mi ho fraj líto..no nic, nechci ho dráždit, neboť to nemá cenu..s ním je to jen o tom, kdo je hnusnější..vždycky vyhraje..
26. 05. 2011 | 12:04

Asistent profesorů Pavlova a Koukolíka napsal(a):

proč myslíte že jsem pravičák? Mě levice nevadí. Mě vadí stalking a další formy obtěžování. Proč se zlobíte? Já nedělám nic jiného než co děláte vy druhým.

já neurážím
já nepoužívám sprostá slova
já jen vyjadřuji svůj názor

tak klídek, jsme jedné krve, ty i já :)
26. 05. 2011 | 12:08

Koplkop napsal(a):

Kolemjdoucí (J.Š.)
1)
"Pravicové myšlení je podle našich pravičáků založeno poředevším na bezskrupulózním sledování vlastního prospěchu. " Pokud těmi "našemi pracvičáky myslíte třeba současné politiky z ODS tak s Vámi souhlasím. Doufám, že i Vy budete se mnou souhlasit pokud napíši že - levicové myšlení je podle našich levičáků založeno poředevším na bezskrupulózním sledování vlastního prospěchu.
1)
"vysvětlit např. apriorní platnost Miesesovy ekonomie "
Tak to na mně chcete opravdu mnoho. Myslím si však, že racionalita socialistického hospodárství již byla dostatečně prokázána a není tedy již vůbec apriorní.
26. 05. 2011 | 12:40

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Koplkop napsal: „Pokud těmi "našimi pravičáky“ myslíte třeba současné politiky z ODS, tak s Vámi souhlasím.“ – Proč jenom z ODS, a ne také z TOP 09 (v budoucnu možná i VV)? A proč jenom politiky, a ne i teoretiky z Liberálního institutu a některé diskutéry pod blogy zde, na Psu na ihned a jinde? Všichni, praktikové, teoretikové i řadoví diskutéři, se navzájem kryjí. Někteří z naivity, jiní čistě z osobního prospěchu. Jaké pravičáky, nezkorumpované praktickou politikou, byste uvedl Vy ? Existují vůbec ?

O levicové myšlení se nezajímám, po léta jsem byl volič ODS, a proto jsem se snažil dopídit, co konkrétně pravicoví ekonomové hlásají. Došel jsem k názoru, že čeští pravicoví politikové jsou, pokud jde o boj s korupcí, bohužel zcela nedůvěryhodní. A že o vybudování právního státu jim rozhodně nejde, spíš o jeho destrukci.

A pravicoví teoretikové taky své názory nemají kdovíjak propracované. Jen se z jednoho extrému – marxistického, přehoupli do druhého extrému. Čeští marxisté se snažili co nejvíc znárodňovat, zakazovat soukromé podnikání a popírat trh, čeští neoliberálové naopak extrémně privatizují, trh nekriticky uctívají a regulace odmítají. Zdravého rozumu se jim bohužel při tom nedostává.

Vaší větě „Myslím si však, že racionalita socialistického hospodárství již byla dostatečně prokázána a není tedy již vůbec apriorní.“ bohužel vůbec nerozumím.

Ještě k tomu Vašemu názoru, že pravicové myšlení je založeno na pevných argumentech, číslech a nevyvratitelných důkazech. V době bouřlivých diskusí o krizi v letech 2008 – 2010 jsem se opakovaně snažil získat od pravicových odborníků nějaká čísla ohledně počtu sociálně slabých v USA, kterým byla údajně poskytnuta tak obrovská finanční pomoc, že to zruinovalo finance nemocnější ekonomiky na světě a ještě to podlomilo ekonomiky mnoha jiných zemí po celém světě. Marně jsem se snažil dozvědět, kolik konkrétně bylo těch platebně neschopných, kolik ve skutečnosti stály ty dřevěné, prkenné boudy, ve kterých bydleli a jaký konkrétně dluh způsobily.

Nikoliv náhodou jsem se nic nedozvěděl. Šlo totiž o průhlednou neoliberální lež. Ve skutečnosti by se ukázalo, že za ty obrovské sumy peněz, které najednou chyběly, by ti bezdomovci museli bydlet v luxusních vilách a ještě by stovky miliard dolarů zbyly. A že tedy ty peníze skončily někde úplně jinde, než nám bylo namlouváno. – Názorný příklad, jak vypadají ty pevné argumenty a čísla v praxi. Pravičáci se vždycky posmívali socialistům, že nedovedou počítat. A najednou, když se měli předvést, se sami nezmohli ani na obyčejnou násobilku.
26. 05. 2011 | 21:56

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Koplkop - Samozřejmě platí, že i liberalismus lze snadno zneužít ke zmanipulování veřejnosti, k likvidaci demokracie a zavedení autoritativního režimu. Jistí teoretikové se na to již připravují.
26. 05. 2011 | 22:25

NVS napsal(a):

Přestože nejsem volič ODS, pana Pospíšila jsem vždy brala jako dobrého ministra. Po jeho vyjádření, že nemůže odvolat p. Rampulu a zdůvodňuje to nějakými následnými soudy, které by mohly zpochybnit jeho odvolání, souhlasím s tím, že by měl odstoupit, protože nemá vůli udělat v justici pořádek a zpochybňuje pozici p. Zemana.
27. 05. 2011 | 09:32

neuman napsal(a):

Vážený pane sociáldemokratický poslanče, domnívám se, že ve Vašem vynikajícím textu chybí ještě jenda podstatná informace: co dělali Grygárek s Rampulou za Hitlera. To by pak bylo opravdu zajímavé čtení!
27. 05. 2011 | 11:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy