Jak může Kalousek takto v ČT lhát?

29. 05. 2011 | 17:09
Přečteno 5388 krát

Ve smlouvě o narovnání mezi státem a Nomurou z listopadu r. 2006 prý není nic o příslibu beztrestnosti pro manažery Nomury - pravil ministr Kalousek v dnešním pořadu Václava Moravce. Ano, dlouho se to popíralo - ale teď už několik měsíců máme veřejně přístupný text smlouvy - je to tam černé na bílém v čl.17 a přílohách 5 a 6. Česká republika se tam jasně zavazuje, že v trestních kauzách Nomury a IPB zašle orgánům činným v trestním řízení dopis, který byl opravdu poslán a jehož text dnes také známe a v němž se všem sděluje, že by vláda uvítala, kdyby celé vyšetřování prostě "vyšumělo do ztracena". Neuvěřitelná smlouva a neuvěřitelný dopis v právním státě. Vláda rovněž souhlasila s tím, aby byla zaslána žádost prezidentu republiky o udělení milosti, kterou pak opravdu zaslal tehdejší ministr financí.
Vláda se postavila nad zákon a právní řád v této zemi: Pokud byly spáchány zločiny zapomeňte! A Kalousek nám nyní v televizi pomáhá, abychom zapoměli i na to, že se to opravdu stalo.
Ministr Kalousek se tak vydatně snaží pomoci vrchnímu státnímu zástupci Rampulovi, který dnes v televizi přiznal, že ve stejném smyslu se snažil ovlivnit státní zástupkyni Darju Dunajovou, kterou vyzval, aby se v této kazuze dále neodvolávala. Přitom odvolat se v této kauze, kde státu byly ukradeny miliardy, bylo povinností toho, kdo měl zastupovat zájmy státu. Pan Rampula něco mlžil, že se tehdy dramaticky změnila důkazní situace. Ani slovo jsme neslyšeli, že především obdržel minimálně onen dopis pana ministra Tlustého s výzvou: "Ruce pryč od Nomury a IPB". No a protože to paní Dunajová neudělala dost rychle a bylo s ní příliš mnoho problémů, tak byla z další kauzy České pivo už odvolána. Není divu, že toto chování dnes nejvyšší státní zástupce Pavel Zeman uvádí jako jeden z důvodů, proč navrhuje Rampulovo odvolání.
Na kauzu České pivo, kde šlo o miliardové škody způsobené českému státu, nasadilo Rampulou vedené státní zastupitelství pana Ladislava Letka - proslulého zastavovače kauz, který nikdy žádnou kauzu k soudu nedovedl a ten splnil svou roli bezvadně.
Není pravda, co říká pan Rampula, že návrh na jeho odvolání je fraškou. Ve skutečnosti jeho působení a vedení vrchního zastupitelství je ostudou a hanbou právního státu a vraci nás někam do padesátých let, kdy nejvyšší prokurátor volal těm pod sebou, jak mají v politicky významných kauzách rozhodovat.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ivan napsal(a):

Pan Kalousek je opravdu natolik otrlý. Nechápu, jak dlouho občané nechají tohoto bezcharakterního politika, který op-
ravdu mluví, jak kniha, ovšem napsaná nedůvěrahodnou osobou.
29. 05. 2011 | 17:39

hoven napsal(a):

vrtulník zase odvádí pozornost od OKD...... já bych chtěl připomenout arbitráž s CME, kde čssd schválně zatajovala důkazy v neprospěch státu, aby čr tuhle arbitráž prohrála. kolik jim asi lautr zaplatil?? socani také nasledně mohli odstranit nepohodlného železného, který pravdivně informoval o korupčních kauzách sociální demokracie. to se taky hodilo.
29. 05. 2011 | 17:44

Lukáš napsal(a):

Politik lže v televizi no to je skandál. A další lhář na to znechuceně upozorňuje :-).
29. 05. 2011 | 17:47

deep throat napsal(a):

...a já tomu Padákovému Mirkovi tolik věřil, ale naštěstí jen do chvíle, kdy mně ale Vrtulníkový Lubošek otevřel oči!
29. 05. 2011 | 17:55

ehm napsal(a):

Co s lidmi, kteří Kalouska zvolili, co s voliči TOP 09? Jsou nesvéprávní? Nevěděli, koho volí? Nebo milují lži a zlodějny? V každém případě by se od nich slušní lidé měli distancovat.
29. 05. 2011 | 18:11

pepa napsal(a):

www.neo2011.cz do ulic a generální stávku!

Zločinci nesmí vládnout nikde na světě!
29. 05. 2011 | 18:28

fred napsal(a):

Když autor píše letopočet 2006 a plete si na klávesnici "nuly" a "óčka", asi to o něčem vypovídá.

Netrpěl jsem doteď žádným mindrákem, ale je vidět, že když on, mohu to dotáhnout taky vysoko.
29. 05. 2011 | 18:35

filip II. napsal(a):

hovne, nebo hovene:
vaše reakce na blogy levicových autorů mají stále stejně hloupé nedostatky. Nehovoříte a neargumentujete k obsahu, pouze se snažíte dehonestovat autory. Nepřipadáte si už trapně? Někdy je lépe mlčet.
29. 05. 2011 | 18:40

Tunel napsal(a):

fred:
Když píšete čísla přes "shift" tak je 0 hned nad O.
Není důležitější zdělení, než se zabývat pisatelem?
29. 05. 2011 | 18:45

Zbyněk napsal(a):

Filip....
Ono to má nějaký obsah?
29. 05. 2011 | 18:51

zemedelec napsal(a):

Pane Zaorálek.
Naprosto souhlasím.
Jenomže je nutné jít na začátek,pohnat také M.Zemana k zodpovědnosti, za tak rychlý prodej IPB za korunu.Tenkrát se dušoval,že to nepřesáhne 50mld její oddlužení,poslední částku co jsem zaznamenal je asi 150-170mld.Kdo kde udělal chybu,kdo si namastil kapsu.Je nutné znova to prošetřit a vyvodit tresní zodpovědnost,ale orgány které to mají udělat jsou piliticky ovlvňovány,takže to zase vyšumí.
29. 05. 2011 | 18:52

Dočekal napsal(a):

Netřeba se ptát, kdo že to volil stranu politických recyklátů s názvem TOP 09.

Ono je to totiž úplně zbytečné, protože její voliči se už přihlásili sami. A teď je jen otázka, kolik že jich bude v této diskusi celkem.

Problém je v tom, že "zásluhou" voličů TOP 09 teď máme to, co většina z nás nechtěla ani náhodou.
Ono úplně stačí pozorovat, co na nás na všechny bez rozdílu chystají pánové Kalousek, Drábek a Heger. Všichni tři samozřejmě TOP 09.

Na záslužnou činnost těchto tří pánů doplatí zejména ti nejslabší. Kupodivu to nebudou v první řadě ti tolik nenávidění geronti. Ti si totiž (tedy pokud neuvěřili panu Klausovi - "Žijeme v nejlepším období našich dějin") stačili na to své stáří nejen našetřit finanční prostředky, ale také se zabezpečit po stránce bydlení a tak podobně.

Kdepak že jsou ty časy, kdy někdejší ministr práce a sociálních věcí pan Petr Nečas hřímal něco o tom, že prioritou ODS je prorodinná politika!
Dnes je pan Nečas rád, že jej pan Kalousek ještě vůbec nechá vládnout.

Opět se potvrdilo to, že takzvané Programové prohlášení vlády obsahuje klauzuli, podle které má nejen legislativní rada vlády, ale také poslanci stran vládní koalice odmítat všechny návrhy zákonů, které předkládá opozice. A to i přesto, že by přijetí těchto zákonů přispělo k zlepšení právního prostředí a vymahatelnosti práva vůbec.

Napadání autora blogu místo toho, aby se kdokoliv z těchto slovních kulturistů byť jen pokusil rozcupovat na kousky to, co obsahuje text daného článku, je už tady bohužel tradice.
A není jistě žádným překvapením, že mezi prvními se do autora blogu naváží jezdec na kolečkových bruslích.

Ono to ale takhle zřejmě asi má být. Když nedokážeme polemizovat s myšlenkou, pořád ještě můžeme napadnout toho, kdo tu myšlenku vyslovil.
29. 05. 2011 | 18:52

modrý pavián napsal(a):

Ano je to ostuda, ale vládne nám ostudná pravičácká korupující mafie v zastoupení.
Zde souhlasím s pepou, že je třeba zastavit organizovaný zločin a nedovolit aby nám vládli jeho pohůnci. Taktéž si myslím a stejně jako ehm, že na rozdíl od vymytých voličů Kalouskova a B-týmu ods -top09, by se slušní lidé měli distancovat a neušpinit bezcharakterní otrlostí !!!
29. 05. 2011 | 18:52

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 05. 2011 | 19:43

Občan napsal(a):

:o)))))
Tak jo, budem hrát tu šaškárnu o korektnosti.

Řikal dnes Ing. Miroslav Kalousek, tč. ministr financí, že lhát může, panč byl zvolenej.

A řekl to VELMI důrazně, pane Stejskale, když jej pan Filip usvědčoval ze lži v souvislosti s penzemi. Pro jistotu si OVM přehrajte, abyste neměl nějaké dojmy.
29. 05. 2011 | 19:52

Občan napsal(a):

Jo, mimochodem - "Padákový Mirek" nevadí?
29. 05. 2011 | 19:54

stále rebel napsal(a):

Pro fred.
Autor si plete nulu (0) a velké (O), ano?

Spíše si něco pleteš ty.
Hodnota „2006“ nejen vypadá, ale když se na to podívám přes ASCII znaky, tak „0“ skutečně je hodnota decimálně 48, nebo 30h hexadecimálně.

Tady máš tabulku, pokud jsi jen neználek
http://cs.wikipedia.org/wiki/ASCII
29. 05. 2011 | 20:12

Skogen napsal(a):

Jaképak lhaní? Vůči tomu se důrazně ohrazuji. Prostě reformní tón.
29. 05. 2011 | 20:20

Dočekal napsal(a):

Pár odkazů:

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/15595-bezte-do-hajzlu-jsem-nemel-rikat-dosla-mi-ale-trpelivost-tvrdi-kalousek/

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/158101/Kalouskuv-Hava-Zbrane-uz-nenesou-ted-frci-fotovoltaika-a-sanace.html

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=678784

http://www.lidovky.cz/zapreny-dar-od-bakaly-ne-podle-kalouska-pouze-spatna-prognoza-pur-/ln_domov.asp?c=A100925_184631_ln_domov_kim

http://www.bratri-v-triku.cz/

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/8881-slozenku-na-23-miliard-korun-posilaji-kalouskovi-vv/

http://www.youtube.com/watch?v=lPbmAAGwLJU&feature=related

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/175565.aspx

http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=%2047056

http://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Kalousek

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Miroslav_Kalousek

---------------
Přeju příjemné počtení a také pokoukání.

Jo a pan Kalousek zásadně nelže, on pouze mystifikuje.
29. 05. 2011 | 20:37

Dočekal napsal(a):

No vidíte. A na to nejdůležitější jsem zapomněl.

http://www.youtube.com/watch?v=I_rhKMOpuTg&playnext=1&list=PL9E1D78E4F4A48CB0
29. 05. 2011 | 20:43

David napsal(a):

Jedině souhlas.

Kalousek, když zrovna nelže, tak alespoň mystifikuje - nebo-li jinak řečeno zase lže.

Na narovnání s Nomurou se miliardy našly. Na narovnání s drobnými akcionáři IPB se už miliardy nenašly.

Kalousek je pro náš stát velmi nebezpečný "šílený ekonom".

On už dnes vidí, kam nás zavedou ty jeho hloupé škrty. Už dnes si připravuje ústupovou pozici. Na příští rok připraví zase naprosto dusící rozpočet. Když budou komplikace, tak odstoupí z funkce. Po té se začnou naplno projevovat důsledky jeho chemické ekonomie. On pak bude křičet. To není mojí vinou, vina je na těch, kteří nepodpořili moji druhou várku hloupých škrtů.

Nejlepší řešení je co nejdříve časově neomezená generální stávka a do konce června demise vlády.

V říjnu nové volby.

Už teď je nutné, aby občanské iniciativy se sdružily do "Občanského fóra II" a ty volby pak vyhrály. Jinak se to tady nezmění.
29. 05. 2011 | 20:59

Anba napsal(a):

fred: k podstatné věci právního nebo neprávního státu máš jen napadání autora za OO nebo 00. Nemáš tedy naději, jen OO budeš.
29. 05. 2011 | 21:01

Ovčan napsal(a):

Už slyším Kalouse,jak hází na stávkující odboráře obrovský schodek letošního státního rozpočtu.
A zase se najde spousta kradověrných myslitelů,kteří mu to sežerou a ještě si budou připadat in.
29. 05. 2011 | 21:15

hoven napsal(a):

vrtulníku zaorálku,
čssd by se měla přihlásit k přijetí eura, který jste pořád prosazovali a syrskemu presidentovi. najednou v liháči děláte , že jste o nich nikdy neslyšeli. jedte s paroubkem zase podpořit vašeho kamaráda.
29. 05. 2011 | 21:18

LEVAK napsal(a):

Ad hoven: "a Vy zase zabíjíte černochy".Vážený už jste trapný!
PS:
Mimo jiné jsme sponzorovali západní Evropu v letech 1997 a 1998 výměnou zlatých zásob ve výši 57,58 tun za jejich dluhopisy.Nyní máme zlatých zásob ve výši jen 16-ti tun a jsme na 67. místě ve světě.Např. Slovensko má 33 tun zásob a Polsko 107 tun. Čína má cca 3100 tun a Švýcarsko 1040 tun.Ptám se kdo byl tehdy předsedou naší vlády?Jedná se o korupci ve prospěch západních demokracií nebo o obyčejnou zlodějnu a ožebračení národa.Když k tomu připočítáme převedení důchodového fondu do státního rozpočtu za účelem zmenšení jeho propadu,privatizační zlodějny včetně sanace bank tak není potom divu,že se tady vyhrožuje že není na důchody!
předseda vlády:Václav Klaus od 4.7.1996 - 2.1.1998
ministr financí : Ivan Kočárník od 4.7.1996 - 2.6.1997
Ivan Pilip od 2.6.1997 - 2.1.1998
29. 05. 2011 | 21:37

mb napsal(a):

snadno
29. 05. 2011 | 22:42

Johanna napsal(a):

Budeme vzpomínat, pane Zaorálku, když Kalousek mohl lhát pouze o tomto.
Později nás mohou čekat od stejného, vystudovaného chemika, ministra financí, ještě větší, horší a zarážející lži.
Pokud není politik volen lidmi, ale volí se sám,
a pokud nemohou lidé vstupovat do "politiky politika",
stává se takový politik tak neomezeným vládcem,
že si mimo jiných neuvěřitelných skutků
klidně jeden večer zabrouká do medií o zelené kouli
a druhý den přesvědčuje národ tím, že ti INTELIGENTNĚJŠÍ
snad přece pochopili, že jasně mluvil o červené krychli.

(Vyléčení)Alkoholici často lžou
a pak odvolávají, co odvolali.

Pokud politik mluví jako Kalousek,
můžeme mít to potěšení mít "tu čest"
s čímsi patologicky nezdravým.

Protože s tím ale nikdo nebude stejně nic dělat,
myslím, že budeme muset Kalouska přežít...
29. 05. 2011 | 22:44

hoven napsal(a):

kdo je to ten kalousek takto?? nějakej japonec??
29. 05. 2011 | 22:46

stejskal napsal(a):

Brzděte, pane Rumcajsi,

nebo budu mazat i další Vaše texty.

Libor Stejskal
29. 05. 2011 | 22:53

Wraith napsal(a):

Johanna:

Kalouska přežijeme nepochybně, tedy alespoň dobu jeho politické kariéry. Otázka je, zda se dožijeme důchodu.

Určitě bych se cítil lépe, kdyby Mr. Kalousek dělal pokusy v Syntesii, než ve státním rozpočtu.
Možná se dočkáme doby, kdy bude v naší republice pořádán hon na politiky podobně jak to dělají USA ve světě s teroristy /Upřímně mnozí z nich by se u našich politiků mohli učit. Takovou paseku, za tak krátký čas, snad neudělali ani ti Arabové./ Už vidím ta tabla. A ty krycí přezdívky.... fantazii se meze nekladou, že? :-).
29. 05. 2011 | 22:59

Rumcajs napsal(a):

No jo !

Tak dobrou noc pane Stejskale.
Já na tu levicovou bandu nemám dneska náladu.
29. 05. 2011 | 23:04

ld napsal(a):

Rumcajs,

udělej si na zítřejší kocovinu okurkový salát. Dobře tě to pročistí. Ty nejlepší jsou ze Španělska.
29. 05. 2011 | 23:07

Maximus napsal(a):

Tak jsem se dnes dozvěděl, že pan Kalousek počítá na příští rok 2012 s rozpočtovým schodkem 105 mld.Kč. Člověku je smutno, když si uvědomí, že např. odstraněním korupce, která je za předražováním státních zakázek a tendrů by mohl stát ušetřit podle vládního NERVu 70 mld. Kč resp. 150 mld.Kč dle IT. Dále že platíme za obsluhu státního dluhu ročně přes 70 mld. Kč aniž bysme i jednu Kč z tohoto dluhu splatili, dále zavedením rovné daně stát přichází ročně o 50-60 mld. Kč, zastropováním soc.pojištění přicházíme o 20 mld.Kč ročně, dále harazd ročně okrádá stát o 20 mld.Kč, Asiati šidí stát o 5,5 mld. Kč ročně a tak můžeme pokračovat..... Tuto zemi spravuje tlupa ekonomických ignorantů a neumětelů, jinak to není ani možné nazvat! Ale třeba mě to některý ze zastánců Bakalice vysvětlí a argumenty mě rozbije na padrť!
29. 05. 2011 | 23:08

queribus napsal(a):

ad Maximus:
Nejsem žádný apologetik Kalouska, ale za obsluhu převážné části státního dluhu opravdu nemůže: Sobotka ho navýšil o více než půl bilionu (v době všeobecné konjunktury), takže přinejmenším tato část (rozuměno úroky) jde na vrub sociálních demokratů. No a v době finanční krize 2008-2009 bohužel rozpočtový schodek narostl (což se v krátké době nedalo řešit ad hoc změnou daňových sazeb). Přirozeně se mohly krátit razantnějši rozpočtové výdaje 2010, ale to by socky a odboráří řvali tak, že by se to těžko sneslo. Jinak jsem celkem zastáncem mírně progresivní daně z příjmů, ale že by tímto stát do rozpočtu získal "50-60 mld", to je značně přehnané resp.jde jen o zbožné přání.
29. 05. 2011 | 23:52

hoven napsal(a):

maximus,
člověku se chce brečet, když si vzpomene, jak nas slaveček sobotka zadlužoval v době ekonomického růstu.
30. 05. 2011 | 00:09

Maximus napsal(a):

queribus a hoven

Pánové zklidněte hormony, Kalousek a spol. dokázali za poslední 3 roky Bohouše Dluhoslava dohonit a předehnat. Zkuste si něco dohledat z oficiálních statistik. Nejsem zastáncem B.Sobotky, jen poukazuji na současný tristní stav uvažování našich politiků v čele s Kalouskem, kteří řeší vše okolo, jen né to podstatné co trápí rozpočet této země. Připomíná mi to scénu z filmu Titanik.... na horní palubě se ještě tančí a v podpalubí je již voda...
30. 05. 2011 | 00:24

Maximus napsal(a):

queribus
Těch 50-60 mld.Kč si můžete dohledat z výpadku daní v datech SR půřed zavedením progresívní daně, kapišto?
30. 05. 2011 | 00:26

Maximus napsal(a):

Když tady čtu obhajoby pseudopravičáků těch co mohou za současný hrozný stav státních financí a nic významného s tím nedělají, tak mě napadá jen to, že pokud je takových lidí více, že si nic lepšího v této zemi nezasloužíme! Dobře Vám tak, hlupáci!
30. 05. 2011 | 00:34

Suchec napsal(a):

Gaie Maxime, pozor na perly a vepře. :-))))
30. 05. 2011 | 00:56

hoven napsal(a):

maximus
tahle vláda řeší to podstatný. chystá reformy. bez nich se zadlužování nezastaví. odstranit korupci není tak jednoduchý. i když budeme mít ty nejlepší zákony, neznamená to, že se nebude krást. nehledě na to, že socani odjakživa kradou víc, než pravičáci. čekáte zázrak?? mávne se kouzelným proutkem a najednou budeme mít v pokladně 100 miliard?? přece nejste blbec, abyste tomu věřil. kalousek dělal dluhy, ale v době celosvětový recese, kdy dramaticky vypadly příjmy. sobotka zadlužoval v době růstu. to je podstatný rozdíl. kalousek se chystá udělat dficit 105 miliard místo obvyklých 150. a odboráři kvičí jako čunata. chcete bankrot??
30. 05. 2011 | 01:09

Suchec napsal(a):

Hovne, nebuď trapný. Alespoň to trochu pozměň, když už musíš dřístat také debiloviny.
30. 05. 2011 | 01:20

Domuckal napsal(a):

Tak tomu říkám mistrná mistifikace ze strany levounů.

První vláda ČSSD "se chopí" 16.6.2000 banky IPB a střelí ji za 1,- Kč skupině KBC.

Pak se dlouho nic neděje a teprve až po volbách 2002 druhá vláda ČSSD začne postupně dělat ramena a odhodlá se mimo jiné policejně vyšetřovat Nomuru.

Načež Nomura si toto také nenechá líbit a také se s plnou vervou pustí do křížku s ČR.

První Topolánkově vládě po volbách v roce 2006 nezbude než tyto taškařice utnout a dohodnout se. A nyní Zaorálek za permanentní sudiče z řad levounů tady bude něco mlet pantem o lžích. Kdyby si raději udělal pořádek před vlastním prahem.
30. 05. 2011 | 02:15

Rumcajs napsal(a):

Maximus:

Mě se chce zase brečet nad prosťáčky, jak jsi ty. Tak jestli víš, který zakázky socani na krajích předražují, tak ven s tím a nebo už drž pec.Já snesu docela dost lidské hlouposti, ale ty jsi už přes míru.
30. 05. 2011 | 06:09

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

Kdyč čtu lidi jako jsi ty, tak přestávám věřit ve z mrtvýchvstání. Přece Pán Bůh neudělá stejnou chybu dvakrát.
30. 05. 2011 | 06:14

dedek napsal(a):

Pánové vysokoškoláci z rodu maximálních fekálií čili (hoven). Což si takhle zjistit na oficiálních stránkách, proč ČSSD tak náhle narostl dluh. Což si takhle zjistit, že Klaus zatajoval schodek ve výši 600-800 miliard, a které právě ČSSD bylo nuceno zpětně přiznat do rozpočtu a tím jim vylétl naprosto nezaviněně dluh. Což se takhle podívat na zadlužení jejich vlád a spočítat si, že tento dluh umázli protože se dále v rozpočtu neobjevuje. Což se podívat na škody v bankovnictví, které napáchala Kočárníkova a Klausova vláda nucenými a dodnes nesplacenými půjčkami, které sanovala opět ČSSD. Nejsem žádný levičák ale vaše bláboly jsou neskutečné. Ta zaslepenost hrozná a navíc i ta vaše lenost si cokoliv zjistit. On vývoj státního dluhu na strámkách MF také dokáže hovořit. A co Klaus, který vyvedl důchodový fond do rozpočtu aby si pomohl a celý ho promrhal? Co Kalousek, který rozpustil 90 miliard státní rezervy, které podědil po ČSSD? Stačí se podívat jen na schodek za první čtvrtletí letošního roku a normálnímu člověku musí být zle. Váš problém je v tom, ža nejste schopni uvažovat zdravým rozumem bez starnického zatížení. A co se týká průserů pravoce a levice? Také snadno dohledatelné. Pokud ovšem chcete. Ale to nechcete, protože by se vám vaše růžové sny o pravici velice rychle rozplynuly. Z levice omýláte jen křišťálového Standu a což takhle z druhého soudku? Například: Klaus, Kočárník, Dlouhý, Dyba, Čermák, Macek, Drobil, Kalousek, Vondra, Bém? Nevoní, že.
30. 05. 2011 | 07:20

Rumcajs napsal(a):

dedek:

- kde Klaus zatajil schodek 600 - 800 mld. dej odkaz na kapitoly rozpočtu, kde se toto hradí

- co jsou to vynucené a nesplacené půjčky vynucené Kočárníkem ?

- dej odkaz na rozpuštění 90 mld rezerv Kalouskem

....

Dědku. To tvoje papouškování kravin, co jsi se měl za úkol naučit z paměti je únavné. Alespoň něco dolož důkazy a nebo ze sebe přestaň dělat kašpara.
30. 05. 2011 | 07:36

Suchec napsal(a):

Rumíčku klidně si posluž, ty hlavičko naše geniální.

Na Tobě je vidět, jak ztrácíte glanc, když přijde na skutečné údaja a data.

Sami rozhazujete hausnumerama bez jakýchkoliv důkazů a souvislostí, ale běda, pokud někdo odpoví čísly a daty. Běda, pokud narazíte na pravdu.

To hned chcete po druhých, aby Tobě a Tobě podobným dokazovali a vyvraceli vaše fantasmagorie typu příspěvku fekálie Hovna.
Dokázáno to bylo nepřeberněkrát, ale to, že Ty neumíš ani chápat věci v souvislostech, ani vnímat realitu jinou, než sis sám utvořil a vybájil?
No, máš to holt blbý.

Ale to Vy, "vzdělaní" inteligenti jste na toto tupí vždycky.
Uvažovat v souvislostech širších, než je váš dvorek, je pro lidi jako Ty nepřekonatelná překážka.

Ty a Hoven, a nejenom, mi opravdu připomínáte nejzarytější bolševiky.
Taky namísto racionálních argumentů používáte floskule a ideologické poučky.

Tak si to užij.

BTW pro Domuckala.

Kauza Nomura vznikla dávno před r. 2000.
Ale to je na Tebe moc komplikovaný, že?

BTW, víš, proč stát nemsměl nechat padnout IPB? A víš, co by se stalo, kdyby to nechal padnout?
30. 05. 2011 | 08:22

Targus napsal(a):

To Rumcajs:

Až vylezeš z jeskyně a umyješ si hubu v potoku, nacpi si do ní šťovík a zalov v děravé paměti nebo na netu termín "konsolidační agentura", hlupáku.
30. 05. 2011 | 08:26

Dočekal napsal(a):

Pro jednoho velice slušného a odborně fundovaného diskutujícího, vystupujícího v těchto diskusích pod nickem Rumcajs:
---------

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2400/obsah/01.htm

http://dolezite.sk/Konec_zlateho_pokladu_Ceske_republiky.html

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=697312

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/194023.aspx

http://www.ods.cz/volby-2010/volebni-program.php?cast=4

http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&feature=related%20%20%20Kryl

--------
Teď jen doufám, že těch Hanušovických patoků nebylo včera přes obvyklou míru. Já jen, aby si absolvent VŠB v Ostravě mohl ty odkazy nejen přečíst, ale aby měl vůbec šanci alespoň něco z toho pochopit.

On to ale dokáže. Alespoň já mu v tomto věřím. Je to přece jen inteligent!
30. 05. 2011 | 08:33

Sladký napsal(a):

Suchec- dospěl jsem před časem k závěru, že diskutovat s těmito primitivně naprogramovanými automaty s dokonale vymytými ( někdy i vypitými) mozky je naprostá ztráta času.
Nepřesvědčíte je ani sebepádnějším argumentem, je to marné, marné, marné!
Mimochodem, všiml jste si, jak rychle klesá úroveň zdejších diskusí? Dříve byla radost číst příspěvky a komentáře, dnes to občas připomíná besídku zvláštní školy.
Ibteligentního pravičáka, schopného samostatně a kriticky myslet zde potkáte asi stejně často, jako yettiho v Himalájích.
30. 05. 2011 | 08:36

Maximus napsal(a):

Targusi, já už na to ho jednoduchého člověka co si říká Rumcajs velkopodnikatele v garáži, co má doma bagr a hovnocuc a spí v modrém pyžamu ani nebudu reagovat. On vidí svět jen dvoubarevně a do mě se navezl, jako kdybych byl příznivcem oranžových, nikoliv nikdy jsem je dosud nevolil. Ale se zabedněncem, který je schopen vyplodit jenom jednorázové štěky, které většinou ani nejsou k tématu si vyměnovat informační DNA nemá cenu. To je zráta času.
Přeji Vám pěkný den!
30. 05. 2011 | 08:36

Sladký napsal(a):

Inteligentního, vysvětlivka pro mentálně slabší jedince.
30. 05. 2011 | 08:38

dedek napsal(a):

Rumcajsi, už jsem to sem dával několikrát a nemá cenu, abych to stále vyhledával. Podívejte se na stránky MF a prostudujte si je než začnete žvanit a tady máte alespoň něco z dřívější doby a ne zrovna od levičáků.
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2400/obsah/01.htm
A Cibulka to nepsal jen zveřejnil, protože žádné noviny by to nezveřejnily. A průsery jednotlivých stran lze také dohledat. Dejte si tu práci. Nikdo nic nebude dělat za Vás.To byste jako údajný podnikatel měl vědět.
30. 05. 2011 | 08:45

dalimír napsal(a):

Rume dej si již konečně svátek a neprovokuj zde stále lidi ! Dělá ti to dobře ? Dl.
30. 05. 2011 | 08:50

Dočekal napsal(a):

Targus:

Promiňte, ale tady Vás musím pokárat.
Za nickem Rumcajs se neskrývá žádný primitiv! Ve skutečnosti je to absolvent Vysoké školy báňské v Ostravě a jen z vrozené skromnosti se tady staví do role prosťáčka.

Jeho diskusní příspěvky jsou (alespoň pro mne) přínosem a já v nich pokaždé nacházím nějakou novou informaci.

Proto je mi také těžko u srdce vždy, když na něho pan Stejskal udělá to svoje "bu bu bu" a napíše "Rumcajsi, brzděte, nebo vás začnu mazat."

Ještě doplněk ve formě poděkování: Já jsem nicku Rumcajs vděčný ještě za jedno a tím je to jeho soudružské tykání. Ono mne to totiž vrací do časů, kdy jsem byl ještě mlád a vesel.

Jinak to jeho soudružské tykání panu Zaorálkovi a důvěrné oslovení "Luboši" pochází zřejmě z dob, kdy nick Rumcajs studoval na oné VŠB v Ostravě a soudruh Lubomír Zaorálek působil coby lektor sranického vzdělávání tamtéž.
A že dnes panu Zaorálkovi nick Rumcajs vyčítá všechno možné i nemožné? Inu, co se škádlívá, to se rádo mívá.
------------------
Podčárník:
Nick Domuckal je jen další pokus o komolení mého příjmení. Vkládání cizích příspěvků pod mým příjmením tady zatím (pokud vím) prošlo pouze dvakrát.
Ratlíkům holt už kromě poštěkávání zbyl jen tenhle výraz primitivismu.
30. 05. 2011 | 08:53

Dočekal napsal(a):

dalimír:

Promiňte, ale není to až tak dávno, co jste mne tady napomínal za to, že jsem si dovolil poukázat nejen na primitivismus tohoto vysokoškoláka, ale zvláště pak na to, že tento jedinec tady působí jako odpuzovač všech slušných diskutujících.

Já jsem se od té doby zdržel reakcí na tohoto velice úspěšného podnikatele (ve skutečnosti jen placeného diskutéra) a jak je vidět, tak tomuto všeználkovi jen opět o něco narostl hřebínek.

Ale že je to opravdu slušňák, co říkáte? On totiž diskutuje pokaždé pouze k věci a v žádném případě nenapadá ostatní diskutující. Natož pak aby napadal přímo autora blogu.
Jeho "diskusní" příspěvky tak v žádném případě neodporují Kodexu diskutujících a tak může tento klidně zůstat zavřený.
Když on ale ten metr tady nemá pokaždé těch sto centimetrů.
30. 05. 2011 | 09:01

Vlkodav napsal(a):

Bravo pane Kalousku, tleskám. A jen větší houšť, musíte dát státní finance do pořádku. A nedejte na tyhle darmožrouty, oni by jen zadarmo a bezpracně chtěli to, na co ostatní musí tvrdě makat!
30. 05. 2011 | 09:06

Dočekal napsal(a):

Rumcajs:

Tak koukám a vidím, že to včera nebyla jen tak obyčejná opice, kterou si včera přinesl domů za krkem velkopodnikatel Rumcajs z hospody Na Růžku.
Tentokrát to musel být nejmíň orangutan.

Vlkodav:

Ano, na tyhle darmožrouty z takzvané střední třídy není třeba brát ohled. Jsou to totiž ti, kteří budou muset tuto vládní škrtreformu nakonec zaplatit buď celou, nebo alespoň z větší části.
Jinak jen malá poznámka: Jaké "moudro" může asi tak vypadnout z jedince, který mi tady nedávno tvrdil, že služební vozidlo, které je ze zákona poskytováno ústavním činitelům pro jejich soukromé potřeby, je automaticky poskytováno také jejich rodinným příslušníkům.
Když jsem nicku Vlkodav namítl, že nic takového daný zákon neumožňuje, nazval mne tento jedinec lhářem a požadoval po mně omluvu.
Když jsem následně nicku Vlkodav nade vší pochybnost dokázal, že jediným lhářem je tady on, zmohl se tento pouze na vyjádření, že se se mnou o tom dál nehodlá bavit.

Není tedy pro mne žádným překvapením, že se tento jedinec otevřeně zastává pana Miroslava Kalouska a jeho experimentů na občanech tohoto státu.
30. 05. 2011 | 09:36

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři hrubě urážlivé příspěvky, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
30. 05. 2011 | 09:37

Rumcajs napsal(a):

Ale,ale.... to tu máme najednou ticho.
Jo, ono je jedna věc něco vyřvávat a druhá věc to doložit.Normální člověk by po takové blamáži změnil nick, ale se obávám, že touhle partou to ani nezatřese a dál si pomelou svou. To je ta výhoda demence.

Přitom IQ mají prej něco kole 150. To je slušný ne ?

P.S.
Ale všech pět dohromady.
30. 05. 2011 | 09:40

Rumcajs napsal(a):

P.Stejskal:

Já nesouhlasím pane Stejskale a vznáším nótu.
I můj pes se cítí uražen jejich slabomyslným žvatlaním. Co s ním mám nýčko dělat, když mu celej život vykládám, že lidké rasy si musí vážit protože je na vyšším vývojovém stupni jak on a on si pak tady přečte dědka,Cukrouše,Maxima atd... ?

To už nemám šanci obhájit.

P.S.
Sem zvědavej, jestli bude dneska žrát.
30. 05. 2011 | 09:45

Wraith napsal(a):

Rumcajs:

O tak vysoké částce nemám ponětí.
Pokud je něco státem či vládou tajeno, pak to zcela jistě na stránkách oficiálních zpravodajských kanálů nenajde. Z toho vyplývá, že po oněch lidech chcete zdokladovat věci, které jsou buď skutečně důkladně pohřbeny před zraky lidí, nebo, a to je pravděpodobnější, je nutné hledat v neveřejných tocích a únicích z oficiálních míst.
Tajení částí rozpočtu není v Česku žádná novota není - již v roce 2009 se v jednom článku objevilo toto tvrzení: http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/kalouskovy-rozpoctove-fauly-ii/
30. 05. 2011 | 09:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Je mi líto, pane Rumcajsi. Mám docela dost práce (třeba s tím, abych zde navzdory různým provokacím udržel alespoň minimální prostor pro výměnu názorů), řešit problémy Vašeho psa už nestíhám (a ani se na to necítím).
30. 05. 2011 | 10:07

Vlkodav napsal(a):

Rumcajs:

Co máš za psa? :)
30. 05. 2011 | 10:09

Rumcajs napsal(a):

Vlkodav:

Leonbergra.
30. 05. 2011 | 10:19

Vlkodav napsal(a):

Rumcajs:

Tak ten to vydrží, to můj bígl by měl problém!
30. 05. 2011 | 10:22

Rumcajs napsal(a):

Wraith:

Myslíš, že Sobotka tajil Klausův tunel ? Opravdu odvážný konstrukt.
30. 05. 2011 | 10:25

jo napsal(a):

stejskal

s tím mazáním to "trochu" přeháníte. Ale placenou "pravicovou" gerilu necháváte... Kde je ten starej Stejskal....
30. 05. 2011 | 10:25

Rumcajs napsal(a):

Vlkodav:

No tak mu hlavně nedávej číst tu bandu z Osady havranů. Ošetření u zvěrolékaře vyjde dneska docela draho.
30. 05. 2011 | 10:28

Rumcajs napsal(a):

jo:

Uklidni se chlapečku. Většina těch výpotků od tele-tele tu visí dál, páč pan Stejskal nemá žaludej to číst.
30. 05. 2011 | 10:33

stejskal napsal(a):

Starej Stejskal je mrtev, pane jo. Ať žije mladej Stejskal! ;-)

Tady působí nějaké placeném gerily? Povídejte, to mne zajímá.

Hezký den.

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 10:40

jo napsal(a):

Rum

potrefená husa se ozvala :)
30. 05. 2011 | 10:41

Dočekal napsal(a):

jo:

Pan Stejskal tak, jak jsem jej poznal před více než třemi roky, tady definitivně metamorfoval letos 18. ledna. To když nejen že bez povšimnutí ponechal v diskusi neuvěřitelné svinstvo v podání nicku blue jay, ale když mi následně odpověděl, že to nemáznul proto, že není možné ověřit opak.
-------------
"blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923"
-------------
Od té doby vím, že pan Libor Stejskal je zde už jen obyčejný vykonavatel vůle "mocných."
Moje maminka měla pro lidi tohoto typu trefný příměr. Takovýto člověk byl pro ni "slouha."
30. 05. 2011 | 10:43

jo napsal(a):

stejskal

Tak jsem napsal Zvorálek když jsem upozornil na chybku "zapomněl" v článku. Zasluhuji trest smrti! :))) Neboť to je v rozporu s kodexem atd.
30. 05. 2011 | 10:43

Wraith napsal(a):

Rumcajs:

Politika je v první řadě záležitost vztahů. A leckdy pořádně špinavých. Vůbec bych se nedivil, kdyby tehdejší ČSSD byla pod pohrůžkou prozrazení nějaký dřívějších prohřešků něco takového strpět a ututlat.
Žádná strana v našem státě není svatá a to lze vztáhnout i na církve.
I když jsem levicového smýšlení, neznamená to, že jsem ochoten levicovým či pravicovým stranám stranám prominout cokoli...
30. 05. 2011 | 10:45

Dočekal napsal(a):

stejskal:

Trocha psychologie nikoho nezabije.

Pokud máte tu možnost a máte chuť experimentovat, udělejte malý pokus.
Zavřete pět slepic do malého prostoru a pak už jen čekejte. Nejdéle za dva dny začne ta nejsilnější slepice klovat tu nejslabší.
To ale není celé. K té nejsilnější slepici se postupně začnou přidávat zbylé tři a nakonec tu nejslabší slepici společně uklovou.
Úplně stejně to funguje mezi dalšími živými tvory. Jsou to totiž výsledky evoluce, kterým říkáme Zákony přírody. Zatím co u těch slepic je to jejich chování ryze pudové, tak u lidí se tím projevuje jejich pragmatické uvažování. Je totiž vždy výhodnější stát na straně silnějšího a pomáhat mu tím, že budu také kopat do toho, do koho kope ten, kterého já navenek obdivuju, ale ve skutečnosti se ho bojím.
Tomuto schématu se poněkud vymyká situace, která se vytváří ve specifickém prostředí, například ve věznicích. Tam se nezřídka ten nejsilnější naopak toho nejslabšího zastane a je tak jeho ochráncem. Nikoli ale z nějakých ušlechtilých pohnutek. Je to ze strany toho silnějšího opět jen čistý kalkul. On totiž tímto aktem získává v tom nejslabším oddaného sluhu a ve skutečnosti otroka.

V těchto diskusích je to obdobné jako u těch slepic. Není tedy žádným překvapením, že ke dvěma psychiatrům – amatérům, tedy pánům Blahovi a Stejskalovi, se tady přidaly nicky Rumcajs, Ládik!!! a Drzá zrzka.
30. 05. 2011 | 10:46

jo napsal(a):

Dočekal

...dělá "co musí"

težko říct kdo je majitelem a skutečným plátcem výplat "demokratických" cenzorů...viděl bych v tom anonymní akcie a sponzory této vlády korupčního kapitálu a zákulisních kmotrů
30. 05. 2011 | 10:48

Rumcajs napsal(a):

Wraith:

Nemusíš nic promíjet, ale měl bys mít alespoň špetku soudného rozumu, abys rozlišil, co je možné a co ne.
To co tady píše dědek, to je přesně z dílny ufologie a věřit tomu může s prominutím jenom totální ignorant a ... já už mám strach psát, co si myslím.
30. 05. 2011 | 10:50

stejskal napsal(a):

Nikoliv, pane jo, nezasluhujete trest smrti. Je to ostaně Vaše věc, jestli Vám přijde vtipné a vkusné hanlivě komolit něčí jméno (nakonec nevím ani, jak reagujete, když někdo podobně komolí jméno Vaše).

Já zde podobné hanlivé komoleniny mažu, kdykoliv na ně narazím (a avizuji to i v záhlaví debaty, ostatně tím, že se do ní zapojujete, se zároveň zavazujete dodržovat zdejší pravidla).

Důvod je jediný: nechci, aby se zdejší diskuse utopily ve vymýšlení toho, jak kdo někoho tímto způsobem urazí (proto zde mažu různé "Tupohlávky, Paroprasata, Za orálky, Al Kalousy" apod.). Prostě si Aktuálně.cz (i já) debatu představujeme poněkud jinak.

Ale jestli Vám nevyhovuje, že zde nemůžete nikoho podobným způsobem urážet, nenuťte se do debaty (jistě najdete spousty jiných stránek, kde to nikomu vadit nebude).

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 11:09

jo napsal(a):

stejskal

vy to berete jako urážku já to beru v kontextu toho že udělal chybu "něco zvoral" já si myslím že by to pana Zaorálka snad ani neurazilo...můžeme se ho zkusit zeptat a jetli ho to urazí tak se mu milionkrát omlouvám
30. 05. 2011 | 11:13

stejskal napsal(a):

Nebudu se ho ptát, pane jo (nemám na to čas, nemám na to chuť a zejména to nemohu dělat u všech autorů či lidí, jejichž jmíéna se zde anonymně vystupující debatující občas pokoušejí zkomilit).

Proto jsou zde podobné zkomoleniny en bloc zapovězeny. Ne kvůli Vám, ne kvůli panu Zaorálkovi, ne kvůli mé prudérnosti, ale proto, abychom podobné zajímavé problémy nemuseli pořád dokola řešit. Tyto stránky jsou určeny k debatě o tématech, které zde nastoují blogeři (proto jsme je ostatně oslovili). Až někdo napíše blog na téma, zda je normální, když anonymní pisatel komolí jméno někoho, kdo se za anonymitu neskrývá, klidně o tom debatovat můžeme. Do té doby jsou na těchto našich stránkách, za něž nesem zodpovědnost (tedy ne Vy, ani pan Zaorálek, ani nikdo z blogerů či debatujících) my, hanlivá komolení jména zapovězena. Je to takto srozumitelné?

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 11:45

Dočekal napsal(a):

jo:

Poslední větu z příspěvku pana Stejskala vám s dovolením přetlumočím do srozumitelné formy: "Pokud se vám tady nelíbí, můžete jít."

Vím až moc dobře, o čem píšu. Tuhle nabídku jsem totiž dostal taky.
Kupodivu jsem si vybral jinak, než zřejmě pan Stejskal předpokládal. Jednoduše proto, že nechci jen tak přihlížet tomu, aby se z těchto diskusí stal kecací spolek nicků Rumcajs, hoven, SuP, Vlkodav a dalších.

Pokusy, které tady probíhaly za účelem odstranění jednoho potížisty vygradovaly tím, že mne pan Libor Stejskal veřejně označil za nemocného člověka. Kupodivu mi tím nikterak neublížil. Pouze potvrdil, že už mu jiná možnost než tenhle primitivní pokus o dehonestaci člověka občanským jménem Václav Dočekal nezbyla.

Jen mi pořád nejde do hlavy, kam až může klesnout inteligentní a vzdělaný člověk, jakým pan Libor Stejskal bezpochyby je.
Ale to už je jen jeho věc a moje zbytečná starost.

reCAPTCHA: editor) ablicati
30. 05. 2011 | 11:46

Otázkář napsal(a):

Pane Stejskale dříve jsem také na placené diskutéry nevěřil, ale po té poslední aféře s VV jsem trochu na vážkách. Co si o tom myslíte Vy? A můžete vyloučit, že zde opravdu žádní placení diskutéři nejsou? Pokud nelustrujete IP adresy tak si myslím, že takový kategorický soud prostě vynést nemůže. Děkuji.

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/vv-si-plati-diskutery-na-webech-tvrdi-exmanazerka-partaje_202715.html
30. 05. 2011 | 11:48

jo napsal(a):

Dočekal

pokud Vás označil jak uvádíte pak je něco špatně
30. 05. 2011 | 11:55

jo napsal(a):

stejskal

myslíte že by pan Zaorálek považoval za urážku kdyby mu někdo řekl že něco zvoral? :)
30. 05. 2011 | 11:56

stejskal napsal(a):

Nemohu, pane Otázkáři.

A ani jsem to nikde neudělal (jen jsem se ptal, zda a jaké placení gerily tady působí, opravdu mne to zajímá. Samotnému se mi ani po čtyřech letech nepodařilo žádného odhalit. A to těmto stránkácm věnuji poměrně dost času, i když odhalování geril dávám jen zlomek svého úsilí).

Čili vzhledem k tomu, že to odhalit neumím, tak se tomu ani nevěnuji a ani nevyjadřuji. Nerad pronáším nějaké soudy a úvahy o něčem, o čem nemám páru.

Hezký den.

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 12:03

Občan napsal(a):

jo napsal(a):
"stejskal
s tím mazáním to "trochu" přeháníte. Ale placenou "pravicovou" gerilu necháváte... Kde je ten starej Stejskal.... 30. 05. 2011 | 10:25"

Ano, přehání a navíc už vůbec neskrývá, že to je často VELMI osobní a s etikou diskusí to nemá vůbec nic společného.
Viz rasistické výlevy ID Honolulu a YosifK.
Aby mohl smazat VŠECHNY moje příspěvky, konstatující, že Honolulu je nepochybně velkým příznivcem "hnutí směřujících k omezení či popření národnostních, náboženských, politických a dalších lidských práv", nezbylo mu, než smazat i příspěvky svého jinak chráněnce.
Předtím, ačkoli už dlouho obsahují obsahovaly velmi hrubé urážky osob, ras, národností, náboženství atd., nesmazal ani jeden. A za pár dní tu budou zase beztrestně viset, zatímco cenzor bude mazat dle osobních antipatií sebemenší drobnůstku a vyzývat ta, kteří s tím nesouhlasí, aby vypadli. YosifK je totéž "v bleděmodrém" - ale tomu ještě nesmazal ani písmeno.
30. 05. 2011 | 12:06

stejskal napsal(a):

Myslím, že ne pane, jo.

Ale jak jsem už napsal výše. O pana Zaorálka vůbec nejde. Jde o to, že zde platí nějaká pravidla (viz záhlaví každé debaty) a řada lidí na ně vcelku ostentativně kašle (což je pro tuto dobu příznačné; no, nejen pro tuto). Proto holt musím dělat něco, co mne ani za mák nebaví, žere mi to spoustu času, kterého nemám nazbyt (a ani to nakonec není moje práce, jak si zde mnozí myslí), abych tyto stránky zachoval pro ty, kteří si skutečně chtějí vyměňovat názory a nejen napadat jeden druhého.

A tímto bych to tak nějak uzavřel. Začínám mít nepříjemný pocit, že se opakuji.

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 12:07

jo napsal(a):

stejskal

já nikoho nenapadám a svoje "zkomolení" jména Pana Zaorálka jsem vysvětlil. Nebude se Vám po této práci Stejskat?
30. 05. 2011 | 12:10

Otázkář napsal(a):

Rozumím pane Stejskale, ale pravdou je, že když si projdete časovou posloupnost určitých nicků a stále stejný obsah akorát s jiným slovosledem tak to už opravdu zavání propagandou. Takový hoven pod jakýmkoliv politikem ČSSD, i kdyby tento napsal, že obloha je modrá, tak bude psát něco o Dluhoslavovi a gripenech. Nicméně chápu, že nemáte nástroje jak to odhalit a ono vlastně ani nemá moc smysl. Pokud někdo dobrovolně píše bláboly v internetových diskusích a někdo jiný je ochotný mu za to platit tak je to jejich věc :)
30. 05. 2011 | 12:12

to mi hlava nebere napsal(a):

to stejskal:
proč občanovi nenapíšete, že se o pár blogů vedle dohadujete úplně stejně s honolulem, protože se do vás naváží, že mu zde mažete příspěvky? To vás fakt baví dělat jim fackovacího panáka? Nerozumím tomu.
30. 05. 2011 | 12:20

Dočekal napsal(a):

Občan:

Před časem jsem si tady dovolil označit práskače, který v těchto diskusích vystupuje pod nickem Sup, za vajíčko od vši.
Tento velice příhodný výraz (samozřejmě v originále) používal pro označení bývalých komunistických a estébáckých konfidentů jeden můj dnes už bohužel zesnulý přítel.

Následně mi pan Stejskal přímo v diskusi napsal, že ještě jednou a budou tady mazány VŠECHNY moje příspěvky. Podivné!

Mnohem podivnější je ale to, že mne tady může kdokoliv označovat když ne přímo jako estébáka, tak alespoň jako estébáckého udavače. Samozřejmě bez jakýchkoliv důkazů.
Pan Stejskal tomu navíc nasadil už jen tu pomyslnou korunu. To když mi NEvýmaz takovýchto svinstev zdůvodnil tím, že to ponechává v diskusích proto, že není možné ověřit opak.

To, že pan Stejskal má v těchto diskusích svoje spolupracovníky, potvrdil nechtěně sám tím, že nick "jo jo jo," který mne v jedné diskusi nevybíravým způsobem napadal, oslovil "pane jo jo jo."
Jak mohl vědět, že se pod tímto nickem skrývá pán a nikoliv paní?

Ono je toho ale ještě mnohem víc, co se tady za poslední rok změnilo k horšímu. Nejvíc ze všeho mi vadí výmazy celých diskusních příspěvků kvůli jednomu nevhodnému výrazu.
Když jsem si přečetl v jednom takovém zdůvodnění, že celý příspěvek zmizel kvůli výrazu "hňup," nevěřil jsem vlastním očím.
V porovnání s tím, co tady běžně projde třeba takovému nicku Rumcajs, je to už jen výsměch směrem ke všem slušným diskutujícím.

Inu, koho chleba jíš...
30. 05. 2011 | 12:55

stejskal napsal(a):

Pane Otázkáři,

dovolím si úvahu (není ničím podložená, nikdy jsem to nezkoumal, nejsem v tom vzdělán, jde jen čistě o to, co mne - dle mého logicky - napadá):

Pokud sem chodí nějací placení diskutéři (a vyloučit se to samozřejmě nedá), tak to podle mne nejsou lidé jako pan hoven (ale ani třeba pánové Dočekal, Sladký, Rumcajs a řada dalších, kteří sem, prakticky každodenně neustále píší své mantry).

Daleko větší smysl by dle mého totiž mělo, aby sem případný placený debatér přispíval pod více nicky (i to se občas děje, když se ještě zobrazovaly IP, párkrát jsem si toho všiml nejen já) a snažil se vzbudit představu, že nějaký názor má více lidí. Když to domyslíte, řada lidí už totiž výše zmiňované možná ani nečte, vědí přesně, co k čemu napíší.

Já si opravdu spíš myslím, že zrovna sem si chodí většina lidí jen "podebatovat". Jiný věc je, že si pod tím každý představuje něco jiného a jen málokdo skutečnou debatu ;-)

Paní či pane to mi hlave nebere,

a proč bych to dělal? Pana Občana to stejně nezajímá a každý, kdo chce vidět, vidí.

Já to s tím fackovacím panákem tak neberu. Mě spíš zajímá, proč někteří lidé cítí tak úpornou potřebu do někoho neustále kopat. Zajímá mne to jako fenomen, vždycky mne překvapí, co se dá ještě vymyslet.

Hezký den všem.

Libor Stejskal
30. 05. 2011 | 12:56

hoven napsal(a):

prohlašuju, že mě platí imperialistické síly, které nenávidí socialismus a chtějí narušit jednotu pracujícího lidu komunistické strany pod vedením soudruha sobotky.
30. 05. 2011 | 13:23

Rumcajs napsal(a):

Prohlašuju, že bych hrozně rád , aby mě platili imperialistické síly.
30. 05. 2011 | 13:28

Dočekal napsal(a):

Tak a první dvě potrefené husy už zakejhaly.

Že by kouzlo nechtěného?
30. 05. 2011 | 13:34

hoven napsal(a):

vaška pamperse dočekala platí pan inženýr kalousek. každý měsíc mu pošle důchod a on na svého chlebodárce ještě nadává..... v řecku, madarsku a portugalsku se duchody snižovaly. ještě par let vlády oranžových komunistů a taky na vás dojde, dočekale.
30. 05. 2011 | 13:46

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
vaška pamperse dočekala platí pan inženýr kalousek. každý měsíc mu pošle důchod a on na svého chlebodárce ještě nadává..... v řecku, madarsku a portugalsku se duchody snižovaly. ještě par let vlády oranžových komunistů a taky na vás dojde, dočekale.
30. 05. 2011 | 13:46
------------------------
Tak a těď jsem opravdu zvědavý, jestli pan Libor Stejskal konečně překročí vlastní stín.
A ještě douška pro nick Drzá zrzka: Včera jste mne tady obvinila z toho, že pouze provokuju. Tak se vás tedy ptám: Tenhle prudký výron inteligence absolventa Vysoké školy je podle vás co?
30. 05. 2011 | 14:28

Otázkář napsal(a):

Pane Stejskale Vaš pohled na věc jsem sdílel po většinu času co zde přispívám, ale jak jsem již napsal, poněkud mě nahlodala ta aféra s placenými diskutéry u VV. Multinickování se praktikuje i zde a lze to docela snadno rozpoznat i bez zveřejňování IP adres. U jistých lidí typu bluejay či liberál je ten primitivní styl natolik rozpoznatelný, že lze s téměř stoprocentní jistotou říct, že to psal jeden a týž člověk. Tady už lze jistě hovořit o tom, že pisatel má zájem vzbudit dojem, že jeho názor sdílí více lidí, ale jestli jej za to někdo platí to je otázka.
30. 05. 2011 | 16:44

STEJSKALEM NEPLACENÝ napsal(a):

stejskal 30. 05. 2011 | 12:56
Co tím sledujete, pane Stejskale? :))) :)))) :)))))

No, když myslíte.
Nechte si tu své Dočekaly, YosifyK a další kripl - (ne)placené pomatence.
JÁ NA TO P R D Í M.
(...)
30. 05. 2011 | 17:58

Pullmann napsal(a):

Lubomíre, divím se tvé otázce.
Vždyť všichni víme, že je to profesionální lhář a pravdu řekne, jen kyž se splete. Vožralej.
Když jsem byl malý, říkali jsme, že kdo lže, taky krade. I v tomto případě to platí.
30. 05. 2011 | 18:16

Pullmann napsal(a):

Mrcho, přestaň tady blbnout a nic se ti nestane.
30. 05. 2011 | 18:19

Wraith napsal(a):

Rumcajs:

Rozhodně žádný dětina nejsem a rozum jsem neztratil. Spíš se snažím na věcech hledat to pozitivnější a lidem rád dávám šanci, aby ukázali co v nich vězí.
Že to vypadá jako naivita a možná hloupost, je důsledek toho, že mám každého člověka, ať je to politik či diskutující, v úctě a respektuji jeho názory a nesnažím se jim mermomocí ty jejich vzdušné zámky rozbourat. Proto se ode mne nikdo nikdy neuvidí napsanou nadávku či hrubou invektivu a jestli použiji drsnější výraz, tak pouze v rámci toho abych vyjádřil svůj názor stručně a výrazně - neexistuje-li spisovnější varianta.

A s klidem prohlašuji: Jsem "levoun" a nestydím se za to. Samozřejmě, že bych raději viděl členy Vlády plavat Vltavou. Poněvadž to, co zatím stačili předvést, je pro mne přinejmenším nepřijatelné. A na jejich krocích vidím pramálo snahy pozvednout republiku a její občany na vyšší úroveň. Zatím vidím jen snahu dát více bohatství bohatým a chudé nechat ještě více zchudnout. Tento vývoj je tak divoký, jsou na místě úvahy, že nám tato vláda zdaní i vzduch. Já se už se neptám zda, nýbrž kdy?!

Co se týká toho, co je a není možné..... vždyť v naší politice je možné všechno, jak se dnes a denně přesvědčujeme na vlastní kůži. A radost z toho vývoje věru nemám. Tak se bavím tím, že vymýšlím možné i nemožné scénáře a pak porovnávám s reálnými událostmi. Tu a tam sem nějaký ten výplod mé fantazie dávám a sleduji rekce lidí.

Pokud myslíš pana Dočekala - pak i on má právo tu prezentovat vlastní názor. A že to jsou záležitosti "ufologie", to mne netrápí. Vždyť na každém šprochu může být zrnko pravdy.
Víš, ono otloukat někomu o hlavu vlastní vývody a přesvědčení(a prohlašovat je téměř za neomylná dogmata)je poněkud zbytečné. Protože i v jeho názoru lze najít
část pravdy.
30. 05. 2011 | 18:29

Wraith napsal(a):

Rumcajs:

Aha, jsi myslel nick "dedek". Ale i na jeho vzdušné zámky se můj názor vtahuje.
To, že se nechává unášet vlnami vlastní logiky a informace si vykládá po svém je jeho zcela nezpochybnitelné právo a že se snaží své okolí přesvědčit o to, že má pravdu taktéž.
Pokud To mohu poradit: Prostě se nenech vyprovokovat a nemusíš hned vyletět na první šlápnutí. Raději napočítej do několika set. Je mnohem efektivnější takovému diskutujícímu ukázat důstojnou odpověď bez nadávek.
Mít tu punc cholerika a majitele neotesaného slovníku je pro tebe vpravdě role nedůstojná a zcela zbytečně si vytváříš image zapšklého pravičáka, který umí odpovídat pouze pomocí vulgarismů a demagogie a to je škoda.

To Dočekal:
Má omluva náleží panu Dočekalovi za mylnou interpretaci Rumcajsovy myšlenky.
Snad se dočkám odpuštění.
30. 05. 2011 | 18:49

hoven napsal(a):

já se spíš pozastavuji nad tím, že zaorálek napadne kalouska a věnujje tomu v posdtatě celý blog. když pominu, že se kalousek nemá jak bránit, tak zjištuji, že socani neustále píšou a mluví o chujovinách, místo toho, aby konečně lidem představili alespon koncept duchodove reformy čssd. ale to by bohužel museli začít myslet a něco dělat a to by je mohlo bolet. ono je pohodlnější pochodovat v odborářském průvodu a hrozit pěstičkou.
30. 05. 2011 | 20:49

Rumcajs napsal(a):

Wraith:
Starýho psa už novýn kouskům nenaučíš.

Kromě toho dědek nad ničím nepřemýšlí. Jenom papouškuje.
30. 05. 2011 | 21:17

Honza999 napsal(a):

hoven

Sobotka nezadlužoval.. Po odečtení placení pohledávek z ČKA by jeho rozpočty byly vyrovnané.

U Sobotky vím, že cpal peníze z rozpočtu do zaplacení Klausových dluhů.

ČKA ale už byla zrušena, peníze z rozpočtu tedy neodsává a PŘESTO jsou schodky za vlády pravice čím dál tím větší..

Takže ještě jednou - Sobotka cpal naše peníze do ČKA.. KAM je cpou ti dnešní mocipáni?
31. 05. 2011 | 15:29

Honza999 napsal(a):

Rumcajs

Klausovy schodky byly zatajeny založením ČKB. Všechny tehdejší "komerční" banky byly "normálně" státní a jejich schodky a prodělky by musely být sanováy ze státního rozpočtu. Konsolidační banka měla zvláštní statut - nebyla komerční bankou v tomto smylu slova. Tedy nevedla žádné vkladové účty, neposkytovala úvěry a dokonce ani převzaté toxické pohledávky nevyrovnávala. Pouze do své správy přebírala nedobytné pohledávky a věřitelům poskytovala záruku, že k vyrovnání pohledáky časem dojde (z pohledu věřitele byla tato záruka rovna tomu, že by v ruce držel státní dluhopis tuto pohledávku mu zajišťující). A hlavně STÁLA ZCELA MIMO STÁTNÍ ROZPOČET. Teprve transformací ČKB na ČKA a "likvidací" pohledávek došlo po mnoha letech ke skutečnému zaplacení Klausových dluhů (druhá věc pak je, že na zaplacení starých dluhů si rozpočet musel půjčit).

Vynucené a nesplacené půjčky? To jsou všechny ty půjčky, které byly poskytovány státním, polostátním i "českou cestou" zprivatizovaným podnikům, aby měly na výplaty a nákupy vstupů, nemusely zastavit provoz a vyházet statisíce lidí na ulici (což se pak za vlády ČSSD po privatizaci bank stalo, protože noví soukromí vlastníci již nechtěli utápět své peníze v prodělečnýh firmách). Příklad - Stehlík a Poldi Kladno (a tisíce jiných továren, které se tolik nedostaly do hledáčků sdělovacích prostředků).

Ano, máš pravdu, tvrzení o rozpuštění 90 miliard reserv do rozpočtu je lež. Těch reserv totiž nebylo jen 90 miliard, ale celkem 146 miliard, která na ministerstvech ponechala ČSSD a které Kalousek postupně rospustil do příjmových stráněk státního rozpočtu v letech 2007-2009.
Odkaz - stenoprotokol parlamentu - http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/009schuz/s009186.htm
Jinak jsem i v běžných sdělovacích prostředcích nalezl zprávy o rozpuštění poslední části ministerských reserv ve výši přes 47,5 miliardy v roce 2009 - http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaci/_zprava/540126 a
http://ekonomika.idnes.cz/kalousek-vlada-snizi-schodek-rozpoctu-z-rezervnich-fondu-ministerstev-1af-/ekonomika.aspx?c=A090126_133429_ekonomika_pin

Co mne udivuje je, že hloupí levouni musí inteligentnímu pravičákovi dohledávat informace.. Rumcajsi, umíš ty vůbec zacházet s PC a pohybovat se na internetu? Mám takové podezření, že sis nechal od někoho nastavit PC, které jen zapneš, klikneš na ikonku "BLOGY" a pak se začneš realizovat (komu diktuješ své příspěvky čtené tebou z ideologické příručky, abys je dostal na net? Kolik poradců máš na řešení ReCapchty?)
31. 05. 2011 | 15:36

tetatet napsal(a):

Editore blogů, pane Stejskale,
divím se, editore, že necháváte připnutý příspěvek z 30.5.2011, 17:58.
Mno, řekl bych, že si významně koleduje o smazání, tout á fait.
Jako reklama na zajímavého, vyhraněného diskutujícího již možná posloužil, všeho moc ale škodí, nežli d'accord?
Děkuji.
31. 05. 2011 | 20:06

STEJSKALEM NEPLACENY napsal(a):

KOMENTAR 17:58 JE VECNE POMYLENY. POVAZUJTE HO ZA SPLACHNUTY.

Jednostranne vyhrocene posuzovani sveta v cizim zajmu prece nemuze byt zaminkou pro tez jednostranne zavrzeni. Prohlasuji zde, ze nemam pravo tvrdit, ze .."YosifyK a další kripl - ( ne ) placené pomatence". Omluva za "kripl", narazku na "(ne)placene" a "pomatence".
Pripoustim, ze mohlo byt tez mineno jako upoutavka pro ctenare na zajimave texty diskutera.
Vzhledem k tomu, ze text vyzniva prinejmensim trapne, prikladam tuto svoji omluvu.
02. 06. 2011 | 10:11

STEJSKALEM NEPLACENY napsal(a):

pro uplnost: omluva plati i pro pana s nickem Docekal.
02. 06. 2011 | 12:13

pich napsal(a):

Je zajímavé sledovat nick Rum hoven. Schizofrenie jak z učebnice.
Jako Rum se o půlnoci loučí se světem aby jeho druhé já, vzápěti pokračovalo do kuropění. Pak zase přichází doc.Jekyll aby co nejvíce tento prostor zasvinil rumovými zvratky a zaprasil hovnými výkaly.

Ještě poznámka. Pro zdání podobojí, začíná první půlka Rumového nicku velkým písmenem, kdežto druhá hovnova, malým. To je fintař ten vrátný z ODS.
03. 06. 2011 | 14:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy