Ani si nevybalujte, paní Műllerová!

20. 11. 2012 | 22:59
Přečteno 4277 krát
Podivné, co se to mele kolem sKaret. Nová ministryně ještě dřív než prošla do úřadu, vyzvala opozici ke spolupráci. Prý že si umí představit, že by sKarty mohly být dobrovolné. No, dlouho to nevydrželo. Uplynuly jen dva dny od nástupu paní ministryně na ministerstvo a ta náhle prohlašuje, že zákon dobrovolnost nepřipouští a podobné úvahy systém ohrožují.
Tak to je paráda. Před pár dny jsme byli vyzváni, že můžeme jednat o změně zákona, a teď: Zákon byl jednou přijat a basta! Kdopak to s paní ministryní promluvil, že tak náhle změnila názor? Přece jako bývalá šéfporadkyně pana Drábka musela dobře vědět, jak smlouva s Českou spořitelnou vypadá. Pokud je Ludmila Műllerová pouze převlečený pan Drábek, tak nemá smysl, aby se na ministerstvu vůbec ubytovávala. Ten Augiášův chlívek po panu Drábkovi je třeba začít čistit a ne v něm pěstovat květinky.
Ještě že tu máme pana premiéra Nečase, který dnes stihl prohlásit, že povinné sKarty jsou mrtvé a že už jedná s Českou spořitelnou. Tak to vypadá, že ve vládě máme na sKarty hned názory dva. Ještě tak vědět, co tím slovem „mrtvé“ pan premiér myslí. Možná chce zrušit povinnost používat sKarty k vyplácení, ale chce je zachovat u České spořitelny jako identifikační. No tak to je sice kousek snahy, ale v téhle kauze je to už málo.
Připomeňme si základní fakta. Na začátku tohoto příběhu pan Drábek a Šiška podvedli občany. Uzavřeli za Českou republiku smlouvu na dvanáct let, ke které neměli mandát. Musela to vědět i Česká spořitelna, že podpis pana Šišky je jedna věc a skutečné kompetence věc druhá. Smlouva je nezákonná a protiústavní, jak upozorňuje ombudsman a bývalý soudce Ústavního soudu Pavel Varvařovský, protože žádný občan nemůže být nucen činit to, co mu zákon neukládá. Nikdo nesmí být nucen převzít sociální kartu s tím, že pokud to neudělá, bude potrestán zastavením výplaty dávek. Podle ombudsmana je sKarta také nepřiměřený zásah do soukromí. Česká spořitelna se dostává k datům, které žádné privátní bance nepatří. Vážným problémem je také zpoplatnění dalších služeb a transakcí na kartě. Je skandální, že se ministerstvo ve smlouvě zavázalo vyvinout maximální úsilí k tomu, aby se na sKarty převedly i výplaty důchodů. Je nepřijatelné, že za zády Parlamentu tady byl přijat závazek za příští ministry a vlády – mimořádně výhodný pro bankovní ústav, který bude na svých účtech spravovat miliardy, a podezřele nevýhodný a omezující pro stát a občany.
A bonbónek nakonec: Takovýto obří miliardový byznys pro soukromou firmu nebyl řádně vysoutěžen podle zákona o veřejných zakázkách. Oni to pánové Drábek a Šiška České spořitelně jen tak přidělili. Vše určitě jen z čiré nezištnosti…
To, co se nepodařilo panu Knötigovi domluvit s panem Michálkem, kde tu roli obdarovaného měla sehrát Komerční banka, to se tady panu Drábkovi a Šiškovi podařilo dovést do vítězného konce.
Jen je zvláštní, že dnes pan premiér říká, že byl s celou vládou také podfouknut a že o tom nic nevěděl. Svatá prostoto. Každý, kdo chtěl, si mohl smlouvu s Českou spořitelnou, vyhledat na webových stránkách ministerstva práce a sociálních věcí. A k čemu pak mají vládní koaliční strany své náměstky na ministerstvech?
Takže co zbývá a co se dá dělat? V Senátu jsme navrhli změnu zákona, která by omezila sKarty jen na dávky v hmotné nouzi (návrh Národní rady zdravotně postižených). Tento návrh již putuje ze Senátu do Sněmovny. Zároveň v Senátu vzniká další návrh, ve kterém jde o úplné zrušení sKarty – pokud s prvním návrhem nepochodíme. No a pokud ani s tímhle ve Sněmovně neuspějeme, podáme ústavní stížnost, ve které se opřeme o argumenty ombudsmana a dalších ústavních právníků.
Ostatně soudím, že sKarta musí být zrušena.




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Panda napsal(a):

Ceterum censeo Skartem delendam esse

Lubomír "Cato" Zaorálek
20. 11. 2012 | 23:16

Buvol napsal(a):

Tahle vláda je fakt nejhorší v našich novodobých dějinách .. snad kromě protektorátu ..
20. 11. 2012 | 23:32

alin napsal(a):

Pane Zaorálku, máte pravdu. Chlív je potřeba vyčistit. A to pěkně od podlahy. Je třeba začít Nečasem a celej ten prasečinec vymést. I teď hned je ale již dost pozdě. A pak to svinstvo všechno pořádně pozametat.
20. 11. 2012 | 23:40

rejpal napsal(a):

Chocholoušek má evidentně dovolenou. Už dva roky.
20. 11. 2012 | 23:49

veverka napsal(a):

Mullerová je jen něčí loutka na provázku. Něco jako Vlasta ,Hanáková nebo Karolínka. Čím jsou hloupější,tím líp se ovládají. Jestli si někdo myslel,že loutka zruší kšeft svého loutkovodiče,tak byl mimořádně naivní. Mírně řečeno.
21. 11. 2012 | 00:23

Hadovka napsal(a):

Jen aby paní Milerová ještě nepřekvapila návrhem, že sockarta se bude povinně nosit připíchnutá na klopě.
21. 11. 2012 | 01:35

kočka šklíba napsal(a):

Veverka má pravdu jen to jen Drábkova loutka. Nechápu ale, proč před podáním ústavní stížnosti chcete podávat nějaké návrhy na omezení platnosti Skaret. Pokud je to protiústavní, pak je to protiústavní v jakémkoliv případě ne? Pokud platí tohle, tak podle mne pro všechny občany :"občan nemůže být nucen činit to, co mu zákon neukládá." Současně se spořka v případě vašeho návrhu dostane sice k údajům menšího počtu obyvatel, ale dostane. Takže byste si měli ujasnit jak to je Zaorálku.

Ale nezoufám, modrý svazák neo určo přikvačí a vysvětlí vše. I vám ;). Vždyt ta spořitelna je tak hodná, neo to musí vědět, četl jejich PR ;). A to že Nečas byl, podle svých slov, podveden nám modrý svazák (ne moudrý neo :D) též nějak vysvětlí ;), natož odporující si šplechty nové loutky na MPSV.
A neo snažte se a obohatte slovníky zdejších diskutérů ;). Jako komik jste opravdu čím dál lepší ;).
21. 11. 2012 | 02:22

ada nobody napsal(a):

Pane Zaoralku ctu obcas vase recnicke obraty ale je to jak ja rikam hazeni hrachu na zed ci hazeni perel svini ci jak ja jsem vymyslel nove prislovi chcani na okapovou rouru. Take jsem se dival na ono povestene hlasovani na internetu o cirkevnich "restitucich " a dalsi den kdy jste se sesli jako ozrali trampove a jako ozrali trampove jste diskutovali pod vasim ctenym velenim . Obcas se divam (ale ne jiz moc casto ),neb je to podobny hnuj ,na c span debaty v kongresu a senatu ,ale i kdyz jsou to podobni pupets aspon maji formu pro verejnost ,vy jste jako pod vedenim pana Svejka a one pani Mullerove .Mozna se najde nekdo jako byl opilec Hasek kdo o vas napise knuhu . Je s radosti sledovat Kvackovou ktera si mysli pravdepodobne jak ze je krasna a dle toho se tvari resice neustale svuj novy telefon ,adoptovany knize v pripade ze nespi (svindluje drzice si hlavu na rukou) cte casopisy podivne urovne dle obrazku ,mozna jen obrazkovych coz by odpovidalo i jeho inteligenci a mentalnim schopnostem . A shrnuli cely ten mafiansky spolek zlodeju ,nicitelu Ceskoslovenska ,jste jako predstavitele lidu skutecne skupinka k pobaveni . Nastesti tam neziji a nikdy ani na navstevu nepojedu neb i lide se zmenili stali se znich nevrli do seda vypadajici lide mesto plne heren kurev a cikanu ,pornografie teplousu je #1 ve svete na coz teplousi jsou pysni ,proste parada a skutecne nemate byt na co pysni a mohli by jste do te sine kde se onanujete svou velikosti chodit kanalama . Zdravim a preji Vanoce plne penez a hlavne cvanhani o nicem a nedotknutelnosti za vsechny ty zlodejny 23 let
21. 11. 2012 | 03:19

ada nobody napsal(a):

Zde je jak to vede CR a co je democracie v ceskem poneti :http://lacosanostra.webnode.cz/
21. 11. 2012 | 06:09

zemedelec napsal(a):

Pane Zaorálek.
Jasně a správně napsané.
Čas ale rychle utíká,Noví rok je tady brzy,proto by mělo zaznít jasné stanovisko,povinné-nepovinné sKarty.Kdo využívá platební kartu,tak to zřejmě využije,ale spousty občanů hlavně z vesnic,myslím,že to nebude chtít.Hůře takoví,který by si musel najmout taxik,aby ho dovezl k bankomatu a zpět.
21. 11. 2012 | 06:26

skeptický napsal(a):

Stejně nakonec řeknou mea chucpa,a karta zůstane.
21. 11. 2012 | 07:20

Jarda napsal(a):

Pana Zaorálka nemusím
ale když si představím, že nám bude vládnout podle slavné EU 40% takovýchto slepic jako je paní Mullerová tak potěš koště.
21. 11. 2012 | 07:40

ld napsal(a):

Koment je napsán pravdivě a věcně. Ale ten nadpis se povedl nejvíc! :-)
21. 11. 2012 | 07:41

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec z Michalkovic
pohadky pisaval do televiz.
Zlobil jej Metanol
chutnal jako Etanol
tem jeho volicum z Michalkovic.
21. 11. 2012 | 07:46

Petr186 napsal(a):

to hadovka
Jen aby paní Milerová ještě nepřekvapila návrhem, že sockarta se bude povinně nosit připíchnutá na klopě.

Spíš na zádech, sloužila by jako terč.
21. 11. 2012 | 07:53

Jáchym napsal(a):

Žádný problém.
Smlouva je uzavřená na dvanáct let,dvanáct let na ni bude tak či onak doplácet.

Nyní se z požitků, které Spořitelně ze smlouvy plynou, kus možná odřízne, přifoukne se a daruje konkurenci, která platí jiného člena vládního gangu.
Zase asi tak na 12 až 99 let.
Bude to, pravda, nejspíš ještě o něco dražší, ale banky peníze potřebují víc než důchodci, nebo ne ? :-(
21. 11. 2012 | 09:30

neo napsal(a):

kočka šklíba:

trapná gottwaldova dcérečka opět vylezla na světlo a začala nadávat.

Komunistické nadávky si používej pro své dětičky. Já nemůžu za to, že jsi frusrovaná chmunda, který někdo roztrhal pionýrskej šátek.

Mimochodem, zákon hovoří jasně a paní ministryně se mýlí.
Vládní koalice vloni prosadila zákony, podle nichž se nepojistné sociální dávky (rodičovský příspěvek, přídavek na dítě, příspěvek na bydlení, porodné, dávky pěstounské péče, pohřebné), dávky v hmotné nouzi a podpora zdravotně postiženým vyplácejí prostřednictvím "karty sociálních systémů". Pouze v odůvodněných případech mohou úředníci rozhodnout o jiném způsobu.
Přechodná ustanovení zákona stanoví, že do dne vydání karty se dávky vyplácejí dosavadním způsobem, tedy převodem na platební účet určený příjemcem nebo v hotovosti (poštovní poukázkou). "Vydáním karty se rozumí její převzetí, což písemně potvrdil i dřívější ministr Drábek. Do dne převzetí karty má tedy příjemce nárok na to, aby mu úřad vyplácel dávky dosavadním způsobem. Takovýto postup stanoví, alespoň pro dříve přiznané dávky, i aktuální metodika Generálního ředitelství Úřadu práce ČR
21. 11. 2012 | 09:37

ping napsal(a):

jj, veverko, je to tak. a vcil si predstavte, ze EU chce, aby takove zenske byly povinne ve vrcholnych funkcich, at uz soukromych nebo verejnych instituci. urcite jsou zeny, ktere se do funkci vyprcuji a snad v teto vlade neni reprezentativni zensky vzorek
21. 11. 2012 | 09:42

Křemílek napsal(a):

Paní Múllerová jde se na Bělehrad ! Za spícího knížete a jeho vládní koalu !
21. 11. 2012 | 09:44

mik napsal(a):

Pane Zaoralek jsem o rok mladsi nez vy pochazim rovnez z Ostravy ale od 98 ziju v zahranici obycejnemu cloveku zijicimu v regionu s tak vysokou nezamestnanosti je zcela jedno jakym zpusobem mu stat bude vyplacet davky ale ty davky musi byt na preziti tak jak tomu je ve vyspelych demokratickych statech coz se o ceskem a moravskem kocourkove neda rict ani nahodou uvedu zde napriklad socialni podporu v Irsku a Irsko pritom je dnes stat ktery me ekonomicke problemy a vysokou nezamestanost,,, takze tady je priklad... podpora v nezamestnanosti na samostatne zijici osobu 188 euro tydne pri dlouhodobe nezamestnanosti v zimnim obdobi jeste 20 euro na topeni dale podle vyse najmu a poctu osob v dome i podle regionu prispevek na bydleni da se ric ze dela v prumeru cca polovinu najemneho pri plne nezamestnanosti pri polovicnim uvazky asi tretinu podpora se vyplaci i pri polovicnim uvazku a je kracena podle poctu odpracovanyc dnu muzou byt max 3 a 19 a pul hodin tydne a opet se vypocte podle vyse prijmu a ted dale na urad prace se chodi jednou za mesic podepsat trvajici stav pri polovicnim uvazku se nosi kazdy tyden vykaz odpracovanych dnu penize se vyplaceji kazdy tyden na poste v bydlisti pracovni urad je napomocen pri hledani mista ale rozhodne nikoho nehoni po nevhodnych firmach a nevyuziva kazdou malickost k vyrazeni o verejnych pracech zadarmo nebo hlaseni se nada hovorit vubec ,,,verejne prace ezistuji ohodnocuji se 50 eury za odpracovany den muze byt 1 za tyden a nekrati se ti socialni prispevek jinak popora v nezamestnanosti je neomezena casove naopak jsou zvyhodneni ti co neoracuji 15 mesicu a dele ruznymi moznostmi prace na polovicni uvazek od socialky nebo priplatky na ktere kratkodobe nezamestnany jeste nedosahne,,, suma sumarum se da rict ze nezamestnany v Irsku zije za 1000 euro mesicne,,,v CR 25000 nema vetsina obycejnych zamestnancu,,,jiste prepocet nelze takto hodnotit ale ty ceny v Irsku zase nejsou vzhledem k te vyplate tak drahe a porovnani ze mzdou ? podpora v nezamestnanosti i s priplatky cca 250 euro tydne vydelek prumerne 500 euro tydne minimalni mzda 350 euro tydne,,, az budou panovat v CR takove pomery tak pak at si vlada zavadi karty jake chce a jinak novinka o moznosti predcasne penze s podminkou mit nasetreno pul milionu je na soud ve Strasburgu nebo na ustav pro choromyslne ..to je jeste vetsi tunel nez ta vase slavna S kata,,, a proc pisu vase ? kdo je mistopredseda ? kdo jiny nez politik v takove funkci jako mate by mel navrhnout okamzite zmeny ale to byste nesmeli pracovat par hodin denne prestavky si delat po 2 hodinach pri hlasovani odchazet z mistnosti nebo vubec nehlasovat cist spat a dalsi nesvary co se deji ve vlade v prenosech to jeste prezentuje lidem a pak se divite ze je blba nalada.,..schody se zametaji odjakziva odshora deda z Hradu uz jde za par od valu a vlada by mela byt cela nova Necas Kalousek nemaji co ve vlade delat,,,osobne bych podporoval takoveho prezidenta a takovou vladu ktera bude podporovat EU a bude chtit prijmout euro ano ziju mimo CR tak je pochopitelne me fandeni EU bez moznosti pracovat ci zit v EU na podpore bych v CR mozna spal pod mostem a byl ze me bezdomovec,,,preju hezky den a taky trochu soudnosti,,staci se podivat v Ostrave na letiste Mosnov,,,,dalnice kolem Ostravy ,,,a co pristav ? to si pamatuju ze se o nem mluvilo kdyz jsem byl jeste kluk...hlavne ze veci u soudu se resi treba 10 let,,,,a neni divu ze ve Strasburgu vetsinou CR prohraje,,
21. 11. 2012 | 09:50

Agent Orange napsal(a):

Skvěle napsáno.
21. 11. 2012 | 10:05

Pavel napsal(a):

Brouk Pytlík Zaorálek nám zase napsal!!!!
Brouk Pytlík je literární postava z dětských knih Ondřeje Sekory. V knížce Ferda Mravenec je Pytlík všehoznalým chvástalem, který však v praktických otázkách selhává. Přeneseně se označení Brouk Pytlík obecně používá v hanlivém významu pro osoby, které se odvažují mluvit do příliš mnoha oborů, zejména pokud jsou přistiženy při povrchnosti či nepřesnostech.
21. 11. 2012 | 10:28

petrof napsal(a):

člověk by čekal, že socialistický aspirant na presidenta zahraničních vztahů Zaorálek, nám tady pojedná o palestinsko-izraelském problému v pásmu Gazy a navrhne konečné řešení.....ale on zatím plácá pitomosti,....otatně jako vždycky.
21. 11. 2012 | 10:34

Petr. napsal(a):

Bordel, bordel, bordel! Od dob křišťálového Standy jenom samý bordel.

Všichni jste stejní Vy Nalidi, pane Zaorálek.
21. 11. 2012 | 10:47

Kelt napsal(a):

To Pavel,

jako ne brouk Pytlík,ale jako hloupý tlachal jste se zde představil Vy.
Vyvraťte to, co píše autor věcnými argumenty a pak hodnoťte úroveň toho,co napsal.
21. 11. 2012 | 10:52

martin_ka napsal(a):

jen si tak představuju svoji 96letou babičku, která skoro nevidí a neujde ani 100m jak si dochází k bankomatu vybírat peníze :-)
21. 11. 2012 | 10:54

neo napsal(a):

martin_ka:

jen si předstuvuju vnoučka, kterej neni schopnej babičce dojet vybrat jednou za měsíc peníze z bankomatu.
21. 11. 2012 | 11:25

Joachym Brezina napsal(a):

neo:
spíše bych to viděl na vnoučka co babču doveze k bankomatu. ale jinak souhlas.
21. 11. 2012 | 12:11

neo napsal(a):

Joachym Brezina,

nebo, ale v 96 letech bude i dovezení o něco složitější.

Osobně mám babičku přes 100km daleko a neměl bych problém jí jednou za měsíc dojet s tímto pomoci ačkoli vím, že poblíž je mnoho dalších příbuzných, u kterých předpokládám totéž.
21. 11. 2012 | 12:20

Yosif K napsal(a):

mik napsal(a):
......coz se o ceskem a moravskem kocourkove neda rict ani nahodou uvedu zde napriklad socialni podporu v Irsku a Irsko pritom je dnes stat ktery me ekonomicke problemy a vysokou nezamestanost,,, takze tady je priklad... podpora v nezamestnanosti na samostatne zijici osobu 188 euro tydne pri dlouhodobe nezamestnanosti v zimnim obdobi jeste 20 euro na topeni.....
KONEC CITATU...

Irsko sice byl zostaly stat, Irsko sice prozilo tragickou bankovni krizi...
na druhou stranu - v Irsku nevladli 40 let bolsevici.... a to ma taky svuj vliv na hospodarsky vyvoj........

Mozna tam nevaldli ani tak erudovani socani jako Zaoralek....
21. 11. 2012 | 13:00

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec z Ostravy,
pod Pinochety zit ze jej nebavi.
"Svrhnete vladu pustu,
presaltruji k 7% rustu!"
delniky burcoval ten rebel z Ostravy!
21. 11. 2012 | 13:08

Medikolog napsal(a):

ceterum autem censeo, regime triadae esse delendam.

Se svojí sněmovnou obdarovala rakouskou Erste bank (vlastní 99% "České" spořitelny), Katolickou Církev, Svaz Židovských obcí,další církve; i ty založené dávno po Puči roku 1989... Ta banda se o blahobytné stáří nemusí bát.

Hmm, trest smrti sice zrušili, ale viselců přesto nějak přibývá. Mezi sebevrahy...
21. 11. 2012 | 13:39

ld napsal(a):

neo,

proč babičce pořizovat Lady Gaga, když má ráda dechovku?
21. 11. 2012 | 14:09

neo napsal(a):

ld:

proč nezkusit Lady Gaga, třeba se bude líbit i babičce ?

Trošku mi to připomíná děti, které velmi rády říkají, že tohle nejí, protože jim to nechutná a to aniž by to kdy ochutnaly.

Máte dojem, že by babičky a dědečkové měli zůstat na poli s koněm, na louce s kosou a doma u rádia? Proč jim cpát traktor, sekačku a barevnou televizi...
21. 11. 2012 | 14:18

ld napsal(a):

neo,

při veškeré úctě, příkladem byla babička 90 let, těžce chodící. Kromě toho, když by si tyto osoby přály chodit k bankomatu, dávno tak činí. Nikoli z donucení.
A poslední věc, když sebou na neuklizených chodnících taková osoba flákne a zlomí si třeba nohu v krčku, pak tento počin ji v podstatě odsoudí k smrti. Takovéto lehkovážnosti je třeba vzít v potaz. Takže jim dejme na výběr.
21. 11. 2012 | 14:31

neo napsal(a):

ld:

Rozhodně jsem pro dát jim na výběr. A nejen jim.
ze zákona na výběr mají. (důchodů se to zatím netýká, ale když se jich to týkat bude, musí mít na výběr)
Skarta je dobrovolná ze zákona. Ministryně se mýlí.
21. 11. 2012 | 14:41

mb napsal(a):

to neni mullerová ... to je pořád drábek, akorát je převlečenej za ženskou ... srovnejte s filmem tootsie ... a máte to doma ...
21. 11. 2012 | 14:46

ld napsal(a):

neo,

pokud to bude na bázi dobrovolnosti, svobodného rozhodnutí, pak samozřejmě mlčím. Dle mých zpráv se do mělo povinně týkat v brzké budoucnosti i penzistů, což by byla ultra prasárna.
21. 11. 2012 | 14:47

Myšelín napsal(a):

mb

Já bych spíš řekl, že je to převlečený Schwarzenberk.
21. 11. 2012 | 15:04

český maloměšťák napsal(a):

Yosif K
Ač autor veršovánek vtipných je to na pohled,
přemýšlím, zda důvodem k psaní těchto veršů není spíše to
že jejich autor něco špatného dnes sněd.

K blogu.
Co dodat. Nezbývá než poprosit nea , aby v rámci propagace Skaret objížděl štace a přesvědčoval klienty , že Skarta se jim vyplatí.
Databázi mu na požádání jistě poskytne Česká spořitelna - nebo někdo jiný, kdo si ji zkopíroval.
Nechodícím či nevidomým klientům by pak mohl slíbit, že po přihlášení k S kartě se setkal s mnoha případy, kdy se lidem vrátil zrak a začli znovu chodit.
Nemyslícím by pak mohl založit nějaký Sfond - který by si mohli po dovršení 97 let vybrat.
Ostatně nabídl se zde - že do 100 km vždy vypomůže sám /za pouhou náhradu výdajů - benzín a stravné/.
Ehm - tedy on to napsal v kondicionále...abych byl přesnější...takže je to třeba brát s rezervou - i když na druhé straně - říká se, že slib je již polovinou skutku, že...

Neo, nemůžete to slíbit ještě jednou - a tak byste se nemusel těch 100 km štrachat vůbec ?

http://vaclavhejna.blog.idnes.cz/c/303087/Ja-si-to-planuji-do-140-let.html
21. 11. 2012 | 16:29

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec od Slezske harty,
jednou ho dozraly svinske s-karty!
---"Utisku bylo dost, svrhnete tuto vladu!
---pridejte duchodcum, at maji na cokoladu!"
poslanec v letadle vyklada karty!
21. 11. 2012 | 16:31

český maloměšťák napsal(a):

Yosif K
Jste tedy nejen soudcem...ale i básníkem.
A to básníkem dokonalých ver..eh, tedy rýmů : karty - karty

Zkuste tam radši přidat " party".

Třeba :

Když karty - tak jedině Skarty z šiškodrábkovské party !
21. 11. 2012 | 17:08

ld napsal(a):

YosifeK,

vy máte talent!
Nechcete ty texty posílat Ozzymu? Nebo Riotkám? Člověče, budete v balíků, nedupejte si po štěstí...
21. 11. 2012 | 17:11

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec od Slezske harty,
jednou ho dozraly svinske s-karty!
---"Utisku bylo dost, svrhnete tuto vladu!
---pridejte duchodcum, at maji na cokoladu!"
poslanec rozmetal Drabkovu party!

Byl jeden poslanec od Ostravy,
delnici v Ostrave pekne jej zdravi:
---"Jste spasa - od metanolu,
---rum uz chlemtame - po kastrolu!"
Delnici v Ostrave zase jej zvoli!
21. 11. 2012 | 17:34

neo napsal(a):

český maloměšťák:

ubožáku trapnej. Nemůžu za to, že jsi nevychovanec, kterej závidí, že mám dobrý vztah k prarodičům.

mimochodem, mpsv a čs má určitě na skartu své lidi. Já jí nepotřebuji a nemám ani důvod nikoho přesvědčovat
21. 11. 2012 | 17:37

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec - odbornik na Syrii,
co do ni Amici - skarede ryji!
---poslanec proto tam sam pekne zasel,
---v Damasku na dvorku dostal tam kasel!
V Ostrave vsichni ted statecne piji, poslance kuryruji!
21. 11. 2012 | 17:45

ld napsal(a):

Yosif,

tak tu o té Sýrii bych být vámi poslal Black Sabbath; šplhnete si u nich.
21. 11. 2012 | 17:51

reppop napsal(a):

Yosif K napsal(a):
Byl jeden poslanec z Ostravy,
pod Pinochety zit ze jej nebavi.
"Svrhnete vladu pustu,
presaltruji k 7% rustu!"
delniky burcoval ten rebel z Ostravy!
xxxxxxxxxx
Byl jeden Yosifek z Ruska
za bolševika chrabrý jak fuska.
Po Sametu stal se z něj gerojů boss
komunistobijec co chodí bos.
Ptáčky modráčky krmil ten Vissarionovič z Ruska!
21. 11. 2012 | 18:01

český maloměšťák napsal(a):

neo
Dobrý vztah k prarodičům lidé většinou nevyjadřují tak, že o tomto vztahu píšou informační agitky v anonymních diskuzích a spřádatypu. že : by" pro ně udělali to či ono.

Nezávidím. Nebo vlastně - závidím...
Neb můj vztah k prarodičům je dnes již pouze ryze formální anebo fantazijní. Navštěvuji je totiž pouze při návštěvě hřbitova či v mé hlavě.

Ztrapňujete se zde spíše vy...ale to byste stejně nepobral - vysvětlení proč tomu tak je. Každopádně mi prosím netykejte - já žádné stádo koz nikdy nezdefraudoval.

Obhájit Skartu se vám v teoretické rovině sice může podařit...oč autentičtěji by však vaše obhajoba vypadala . kdybyste tak ze dva beránky či ze dvě ovečky ...i vlastnohubně ulovil. Neb takto je vaše obhajoba šiškovskodrábkovské habaďúry jen plkáním.
Auto snad řídit umíte, ne ? A v databázi se snad taky vyznáte...

Tak si to hezky doma v teple zanalyzujte, zvedněte kotvy...a hybaj do terénu !

To by uměl každý - nacestovat denně pomocí " by" či " kdyby" 100 km a nezvednout při tom zadek od počítače !
21. 11. 2012 | 18:30

český maloměšťák napsal(a):

re : a spřádají historky typu..
21. 11. 2012 | 18:31

peterka napsal(a):

Pane Zaorálku, vždyť ten záměr byl od počátku, tedy od počátku "sametové revoluce" zcela zřejmý... a většina Vašich poslanců to podporovala. Řada Vašich poslanců spojená s "privatizací veřejného prostoru", s "neveřejnými akciemi", s "dělením medvěda, kdoví komu", s "koalicemi ČSSDxODS na krajích", atd, atd...
Jste vůbec schopni prosadit, až budete ve "Strakovce" a mít spolu s KSČM převahu v senátu:
- zrušení "anonymních akcií",
- dohledání viníků demontáže sociálního státu, tedy parazitů na věcí veřejných, včetmě Drábkové-Muellerové, a dalších a dalších,
- nastolit pořádek v soudnictví a policii, tedy v trestním a občanském právu,
- etc., etc., etc......
- však Vy víte, co chci říci...
21. 11. 2012 | 18:58

peterka napsal(a):

... a nebo jen tak pokřikujete, abyste byli opět u moci?! Však i ČSSD má své "kmotry"!!!
Co nám tady slíbíte, až bude "sjednocená levice" u moci?!
A k těm rádoby pravičákům, či "neoliberálům", jak si říkají (zakrátko hanlivý výraz, obdobný jako komunisté dnes): ti jsou vulgární, útoční a agresivní, neumí diskutovat a ihned každého osočují, jakoby už tušili...
21. 11. 2012 | 19:05

neo napsal(a):

ubožáčku trapnej:

a za jejich života si na ně sral co a ted ti je trapně...

no, s tim se budeš muset poprat sám
21. 11. 2012 | 19:09

peterka napsal(a):

To neo: Už to nehulte, Vaše vyjadřování je čím dál, tím agresivnější... jak jsem psal výše.
21. 11. 2012 | 19:18

neo napsal(a):

peterka:

když se ten ubožák naváží do mé rodiny, tak mě to prostě sere a s takovým povlem se nehodlam bavit slušně a ještě mu vykat. Snesu dost, ale ne když se taková nicka naváží do mý rodiny.
To jsou frustrátci, který to ani jinak neumí.

Pan Joachym navrhl, že by bylo lepší, kdyby vnouček babičku k tomu bankomatu dovezl, což je podle mě úplně normální chování. Že jsou někteří vnoučci nevychovanci a na prarodiče kašlou je problém, ale ne můj a on si dovoluje pomoc prarodičům napadat. To je hnus.
21. 11. 2012 | 19:24

peterka napsal(a):

To neo: Dobrá, ale Vy tady likvidujete diskuzi o tom podstatném, a chováte se obdobně jako Yosif K. Proto jsem Vás "napadl".
Debata je tady přece o něčem zcela jiném - především o privatizaci peněz, které stát vybírá zákony od občanů. Zákonem vybírané dávky přece nemůžou spravovat soukromé společnosti, od toho tady je přece stát!
Tak Vás prosím, dejte sem Vaši představu o např.:
- zákonné zdravotní pojištění a jeho správa x dobrovolné zdravotní připojištění a soukromý subjekt,
- zákonné sociální pojištění a jeho správa x dobrovolné důchodové pojištění a soukromý subjekt,
- co s parazity, které zákonem vybírané pojistné "privatizují"?
- atd., atd.,...
Díky za Vaše vyjádření.
21. 11. 2012 | 19:36

reppop napsal(a):

neo napsal(a):
český maloměšťák:
ubožáku trapnej. Nemůžu za to, že jsi nevychovanec, kterej závidí, že mám dobrý vztah k prarodičům.
xxxxxxx
Dobrý vztah k prarodičům se pozná podle toho, že se od nich člověk odstěhuje 100 kilometrů.
Možná i podle toho, že je navštěvuje v závislosti na jejich volebních preferencích? Takže za odměnu, že volili Drábka, zavezu je k bankomatu. V tom případě si to totiž zasloužili. To je ten známý pravicový princip zásluhovosti v odměňování. Homo economicus v praxi.
21. 11. 2012 | 19:54

český maloměšťák napsal(a):

neo
Čím jsem se navezl do vaší rodiny ?
Myslím si, že byste měl méně chlastat a více jezdit k prarodičům - ti by vás pak měli místo vřelých slov spíše na přivítání zpohlavkovat - a nahradit tak deficit toho, co zanedbali vaši rodiče.
Jednodušeji - myslím si, že jste to vy, kdo tady začal nechutně slintat o čímsi (mém/vztahu k prarodičům - a to aniž byste znal o věci COKOLIV.
Pokud půjdete po diskuzní niti - zjistíte, že já pouze analyzoval vaše prohlášení o tom, že " kdyby" na to došlo - tak " byste" klidně dojel k prarodičům a pomohl tak zrealizovat výborný nápad šiškodrábkovců i jim.
Pak jste se začal navážet do mého vztahu k prarodičům - kteří jsou již mrtví...a začal mi opětovně tykat - což vás samotřejmě staví do světla , vyžadujícího si opovržení každého, kdo má zdravý rozum a vyrůstal jinde než v opuštěném železničním vagoně či v klecovém lůžku. /ty, co tam tráví svůj nelehký život dnes tímto prosím o prominutí/.

reppop
Třeba je to masochista. A u PC si vylévá své frustrace z toho, že pomocí
" kdyby", " kdyby" koná dobré skutky ve vztahu ke své rodině. Třeba že jim vozí Skartu a tak.
Ostatně věc nejlépe posoudí jeho prarodiče sami.
Tak by asi tomu mělo být vždy.
Že hodnotit morální chování by měl ten druhý...a že tedy jakási sebepropagace je dost nechutná - což se také nakonec ukázalo /ta nechutnost/.

Mějte se. /patří reppopovi/
21. 11. 2012 | 20:44

gabybaba napsal(a):

neo,
ono jde i o to, jak já (a myslím, že takových případů je víc) vysvětlím své devadesátileté mamince, která trpí střední stařeckou demencí, že když bude chtít důchod, tak jí ho musím buď přivézt já, nebo ji odvezu k nějaké divné mašině, která jí ho po mačkání nějakých čudlíků vyplivne. A buďte si jist, že jí to nevysvětlí ani vnoučata, protože ona bude trvat na svém, že chce svůj důchod dostávat tak jako doteď. A bude to velmi psychicky vyčerpávající pro ni i pro nás.
21. 11. 2012 | 21:11

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec z Ostravy,
V Stodolni duchodci vsichni jej oslavi.
---Zrusil on s-kartu, zachranil duchodce,
---zachranil od hladu, rozprasil Drabkovce.
V Stodolni duchodci potichu celebruji......
21. 11. 2012 | 21:16

peterka napsal(a):

To Yosif K: Zdravím na Ostravsko. Což kdybyste místo pokusů o básnění, namísto "nea", že by snad "Yosifa K"?, dal sem nějakou smysluplnou reakci na ten problém, který popisuje Zaorálek?!
Překopíruji Vám sem své stanovisko a taktéž i otázky, které jsem dal "neovi".
"To neo: Dobrá, ale Vy tady likvidujete diskuzi o tom podstatném, a chováte se obdobně jako Yosif K. Proto jsem Vás "napadl".
Debata je tady přece o něčem zcela jiném - především o privatizaci peněz, které stát vybírá zákony od občanů. Zákonem vybírané dávky přece nemůžou spravovat soukromé společnosti, od toho tady je přece stát!
Tak Vás prosím, dejte sem Vaši představu o např.:
- zákonné zdravotní pojištění a jeho správa x dobrovolné zdravotní připojištění a soukromý subjekt,
- zákonné sociální pojištění a jeho správa x dobrovolné důchodové pojištění a soukromý subjekt,
- co s parazity, které zákonem vybírané pojistné "privatizují"?
- atd., atd.,...
Díky za Vaše vyjádření."
Samozřejmě díky i Vám. Hezký večer a hodně zdraví :-)))
21. 11. 2012 | 22:53

kočka šklíba napsal(a):

Český maloměštáku, co byste od primitivního hulváta s inteligencí blížící se nule a se slovníkem pasáka z E55 (pro editora, Z.Broma a Suchánka a další pomaleji chápající se SLOVNÍKEM, nepodezírám nea z pasáctví na E55, ptz ani na to nemá ;)). Opět nezklamal, chmunda, hm asi slovník běžný u "finančních analytiků" :D. No možná i u puberťáků. Z.Brom možná zná, já ne, takže neo nezklamal, zase obohatil slovník a je stále komičtější ;). A jsem ráda, že mohu používat tyhle nadávky až ve mně bouchnou saze jako v tom vulgárním modrém svazákovi, ptz zdejšímu editorovi viditelně pro tohoto zábavného pravouna bije jeho pravicové srdíčko ;), takže ho zásadně nemaže ;).

Jinak je symptomatické pro alternativní inteligenty typu tohoto modrého svazáka, že nepřipouštějí žádné jiné životní situace než ty, co mají tzv."doma". Ne všichni důchodci mají tak skvělé vnuky jako je neo :D. Já bych se za něj sice styděla, ale jsem si jistá, že moji potomci nebudou takoví potomci :D. Podle potřeb lze vyměnit písmeno ;), nelze napsat jinak, editor by ode mě "sprosté slovo" nerozdýchal. On má rád jen neovy a jiné pravounské urážky ;).

Jo a k tomu tykání, č.m. dopřejte mu zdání něčeho o čem si myslí, že ho dělá jaksi lepším, ve své omezenosti si to myslí ;). Nechápe, jak by také mohl se svou inteligencí, pochopit, že ho to naopak dokresluje v jeho charakteristické nedostatečnosti. Zřejmě ho to emočně uspokojuje ;).

Bylo to editore dostatečně v souladu s kodexem? Doufám, že ano ;).
22. 11. 2012 | 03:23

jozka napsal(a):

Tak se neovi zborila dalsi pevnost, kam ustoupil.

http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=764010

sKarta je povinna. Akorat s ni nemusite platit. Jo, jo, bejt troubelinem je nevdecna funkce :-)
22. 11. 2012 | 07:42

neo napsal(a):

repopp:

vy jste trošičku mimo ne? Copak se vnuci stěhují daleko od prarodičů? Co třeba rodiče? Ti se odstěhují a pak teprve mívají děti, ti děti pak někde vyrůstají takže je pak k okolnímu místu něco váže. Dokud se neosamostatní, stěhují se s rodiči, takže je absurdní vaše tvrzení, že by vnuk mohl za to, že žije jinde než prarodiče a ještě k tomu tím podmiňovat vztah.
22. 11. 2012 | 08:22

neo napsal(a):

peterka :
1) Jsem pro základní státní zdravotní pojištění na standardní péči + soukromé připojištění na nadstandard

2) u sociálního pojištění jsem pro systém optout, ale rozhodně za jiných podmínek než jaké nabízí stávající návrh důchodové reformy. Určitě musí člověk mít možnost měnit fondy a ze systému vystupuvat a opět nastupovat. Musí mít možnost jednorázového výběru po dosažení určitého věku a taky možnost měnit odváděnou částku minimálně směrem nahoru.
22. 11. 2012 | 08:26

neo napsal(a):

kočka šklíba:

chmunda je spojení dvou velmi zajímavých slov. Tak jak je napsaná nemá význam a to ani vulgární, dokud si ho dotyčná nepřeloží. Jelikož ale vulgární být nechci a nevím, jaký slovník používají pasáci na E55 (vaši zkušenost kočko nemám, je mi líto), tak odmítám pro vás to slovo překládat. Nicméně pro gottwaldovu dcérku není to slovo tak urážlivé, jako velmi vulgární výraz svazák, který používali komunističtí zločinci a vrazi , zástupci nejkrvavějšího režimu v historii lidstva.

Právě že hodně prarodičů nemá tak skvělé vnuky a proot není proimárně problém v bankomatu, ale v nevychovaném děcku, že číčo? Opět váš případ?

Tencokidahnojovi jsem vykal do té doby, než se zachoval jako sprosťák a začal se navážet do mé rodiny. Dále si vykání nezaslouží a odmítám mu vykat. Vám vykám s velkou radostí chmundičko.
22. 11. 2012 | 08:34

neo napsal(a):

jozka:

stále je nutné řídit se zákonem. Zákon takovou povinnost ani sankce neukládá. Jinak se jedná o porušení zákona.
22. 11. 2012 | 08:37

jozka napsal(a):

Aha, tak kdo nam porusuje zakon... minuly ministr, soucasny ministr, premier, sef Sporky... jen neo je letadlo.
22. 11. 2012 | 08:47

neo napsal(a):

jozka:

nevím jozýfku kdo rozhoduje o zastavení dávek pokud si člověk nevyzvedne skartu. Nepracuji na ministerstvu ani na úřadu práce.
22. 11. 2012 | 08:58

reppop napsal(a):

To neo

Tak to jste mne trochu uklidnil. Jsem ale rád, že od svých rodičů jste se nikam neodstěhoval a jistě ani neodstěhujete (jako to udělali Vaši méně empatičtí rodiče) a až budou staří a nemohoucí, budete se o ně denně starat.
Aspoň já to tak dělal než oba bohužel zemřeli. Je mi po nich teskno, ale útěchou je mi aspoň to, že jsem jim byl v těžkých dobách konce jejich života denně nablízku.
22. 11. 2012 | 09:13

Yosif K napsal(a):

Peterka napsal:
Tak Vás prosím, dejte sem Vaši představu o např.:
- zákonné zdravotní pojištění a jeho správa x dobrovolné zdravotní připojištění a soukromý subjekt,
- zákonné sociální pojištění a jeho správa x dobrovolné důchodové pojištění a soukromý subjekt,
- co s parazity, které zákonem vybírané pojistné "privatizují"?
KONEC CITATU.
1) Zakonne zdravko je vsude - nejnoveji i v USA od pristiho roku - nekdo jej rusit nechce. Zdravotni pripojisteni je vsude (vcetne polosocialistickeho Rakouska, kde si lze legalne ve statni nemocnici priplatit za primare, cehoz vyuzivaji i cesti a slovensti przidenti ba i celni cesti socdemaci - viz Jiri Havel).
2) Znam dost lidi na zapade, kteri si platili soukrome penzijni pripojisteni a nyni z nej maji napriklad 2000 CHF mesicne. Chce to vybrat nejakou solidni firmu. Pripady kolapsu penzijnich fondu jsou ale...... Na zapade jsou tyto spolecnosti dosti tvrde regulovany - vetsina probelmu je se ZAMESTNANECKYMI fondy - drive oblibeny frk socdemaku - ve skutecnosti ten nejrizikovejsi. Proc si socdemaci oblibili zamestnanecke fondy? Jsou tam koryta pro odborarske parazity......
3) Paraziti? Ano, jsou - jak kdo.... pokud znate nejaky poarazitni soukromy subjekt, jini lide vam mohou vyjmenovat i parazitni socdemaky ve statni sprave, v odborech atd atd. neni vsechno zlato co se trpyti, nejsou vsichni poctivci od kosti, kdo hubou mlati o zajmech proletaru......
22. 11. 2012 | 09:27

Yosif K napsal(a):

Socialisticka vlada v Brazilii (vedena byvalym odborarem a delnikem Ignaciam Lulou) zavedla sjednoceni socialnich davek pro chudinu do programu BOLSA FAMILIA.

Zrusila destiky podpr, zrusila vydejni mista. Dokonce i opozice tento program pochvalila. Hadejte jak se podpora Bolsa Familia vyplaci?

Bolsa Familia jsou platebni karty - vyplaceni vyhradne pres nakupy a pres bankomaty!

Zatraceni brazislti socani - udelali tragickou chybu a ani o tom nevedi - nemaji tam takoveho technicky erudovaneho plasice jako je Zaoralek!
22. 11. 2012 | 09:38

Yosif K napsal(a):

Byl jeden poslanec z Sumbarku,
pusu mel plnou pokroku!
"S-kartu duchodci uzivat neumi,
necht se ten pokrok pribrzdi!"
Brazilcum....tem je do skoku......
22. 11. 2012 | 09:46

jozka napsal(a):

A co k tomu pisou tve propagacni briozurky, neo?

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/sef-sporitelny-skarty-zustanou-povinne-necas-to-vi_252991.html
22. 11. 2012 | 09:50

neo napsal(a):

reppop:

odstěhoval, ale ne tak daleko. Do půl hoďky cesty, neni problém je vídat obden.
22. 11. 2012 | 09:57

neo napsal(a):

jozka:

nemám žádné propagační brožurky, ani jsem nikdy žádné nevyrobil ani nevydal...
22. 11. 2012 | 09:58

Yosif K napsal(a):

Jeden poslanec co prisel z televize,
rozvijel v Praze pokrokove vize!
---Kdyz duchodci kartou platit meli,
---socdemaci vsak hruzou zcepeneli!
Nejsme v Brazilii, jsme prec v Praze!!!
22. 11. 2012 | 10:00

jozka napsal(a):

Nepovidej, minuly tyden jsi tady z nich obsahle citoval :-)
22. 11. 2012 | 10:07

neo napsal(a):

jozka:

lžeš, citoval jsem ze stránek české spořitelny věnovaným skartě. Především nejčastějších dotazů a faktů a mýtů.

Já je nevytvářel ani nezakládal a žádnou brožurku nemám a nikdy jsem neměl.
22. 11. 2012 | 10:55

jozka napsal(a):

Ano, ja vim, to je prave ta brozurka. Legracni na tom je, ze to, co pisou (nebo to, co jsi vycetl z te brozurky) je v rozporu s tim, co tvrdi sef firmy, ktera ji zverejnila :-)

Jinak te samozrejme chapu. Tobe ted nezbyva nic jineho, nez si zakryt oci a tvrdit, ze zadnou Blatotlacku z Traalu nevidis v nadeji, ze nevidi tak ona tebe. V realite to ale chodi jinak.
22. 11. 2012 | 12:05

neo napsal(a):

jozka:

laskavě si zjisti něco o tom, jak vypadá brožurka a jak vypadají webové stránky a pak také mezi vlastnictvím webové stránky a brožurky.

Co je Blatotlacka z Traalu nevim.
22. 11. 2012 | 12:50

Yosif K napsal(a):

Jo kdepak socani v Brazilii a jejich platebni karty Bolsa Familia!!!! Tady maji socani tradiuci uz od Rakousko Uherska - a mysleni taky!!! S debetnimka kartama bezte do haje nebo do Bartzilie! To pravicakum vzakuzuje proletarsky vudce z Ostravy Michalkoviz - Velky Kormidelnik Zaoralek!!!!

Benefit

Bolsa Família currently gives a monthly stipend of 22 reais (about $12 USD) per child attending school, to a maximum of three children, to all families with per-capita income below 140 reais a month (poverty). Furthermore, to families whose per-capita income is less than seventy reais per month (extreme poverty), the program gives an additional flat sum of 68 reais per month. This is called the Basic Benefit, and has no conditionalities.[1][9]

This money is given preferentially to a female head of household,[10] through so-called Citizen Cards which are mailed to the family. This card operates like a debit card and is issued by the Caixa Econômica Federal, a government-owned savings bank (the second largest bank in the country). The money can be withdrawn in over 14,000 Caixa locations. This practice helps to reduce corruption,[citation needed] long a problem in Brazil, and helps to dissociate the receipt of money from individual politicians or political parties. The names of every person enlisted in the program and the amount given to them can be found online at the Portal da Transparência, the program's website.
22. 11. 2012 | 14:31

jozka napsal(a):

Co muze byt lepsi dukaz toho, ze jsi v piheli nez skutecnost, ze se tocis na rozdilu mezi webovou strankou a brozurkou?
22. 11. 2012 | 15:58

jozka napsal(a):

Jo jo, vsichni se pletou:

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/ministryne-neprevzete-skartu-mohou-vam-zastavit-davky_253074.html

jen neo ma pravdu.
22. 11. 2012 | 15:59

neo napsal(a):

jozka:

to není za prvé žádný důkaz ničeho a za druhé jsi prostě napsal cosi o brožurce a tak se ti snažím vysvětlit, že nemám žádnou brožurku, natož mou.
Všichni se nepletou. Ještě ombudsman má stejný názor.

dokonce na tom linku, který jsi uvedl sis mohl první větu aspoň přečíst:

Je to jedna z možností," řekla Müllerová k pozastavení vyplácení dávek při nepřevzetí sKarty. Další varianty neupřesnila. Zatím prý nemá dost analýz o tom, zda je možné výplaty skutečně pozastavit.

Tady další citace z tebou uvedeného odkazu:

Odpověď na to, jak by ministerstvo mohlo v případě sociálních karet dál postupovat, by měl dát do týdne právě rozbor. Nyní na něm pracují právníci a experti resortu. "Bez dalších analýz a dalších jednání se nemůžeme odhodlat k radikálnímu kroku," uvedla ministryně, která v minulých dnech naradila v čele úřadu Jaromíra Drábka (TOP 09). Podle ní by to jen znejistilo příjemce dávek, mohl by nastat zmatek. Müllerová dodala, že by si lidé měli karty přebírat. Je přesvědčena o tom, že jednání "k nějaké formě" sKarty dospějí. Pozastavení jejich vydávání nezvažuje, systém prý funguje dobře.
22. 11. 2012 | 16:03

jozka napsal(a):

Samozrejme, ze to neni dukaz (pro nekoho, komu funguji regulacni poplatky) :-)
22. 11. 2012 | 17:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy