Chlap s gulama vzal Kosovo hákem

22. 05. 2008 | 02:05
Přečteno 5277 krát
Marně postávali odboráři před úřadem vlády. Ministři si z nich udělali dobrý den. Aby měli od nich pokoj, odjeli zasedat do čtyřhvězdičkového hotelu Prince de Ligne v Teplicích. Jeden z ministrů si v televizi postěžoval, že mu tam přece jen chybí ke spokojenosti fitness a bazén. Demonstrací v Praze sice přibývá, ale vláda dala najevo, že před tímhle hlukem dokáže utéct a vesele si bude vládnout, „ať se práší za kočárem“. Dokonce se vláda pustila do mimořádných bodů, které vůbec na programu nebyly. Co takhle uznat nezávislost Kosova?

Kosovo – to mohl být první významný pokus najít společný postup opozice i koalice. Připomenu jen, že ve sněmovně bylo před dvěma měsíci přijato usnesení, na kterém se shodli poslanci průřezem všech politických stran. Sněmovna požádala vládu, aby respektovala rezoluci OSN 1244, která garantuje integritu Srbska včetně Kosova, a zároveň vládu vyzvala, aby ve věci Kosova hledala řešení, které by bylo v souladu s mezinárodním právem.

Pamatuji si, že ministr Alexandr Vondra sám ve sněmovně řekl, že je v této věci rozpolcen a souhlasil, že o stanovisku České republiky budeme dále jednat. Ministr Schwarzenberg na zahraničním výboru d a l s l o v o , že dřív, než předloží vládě návrh na uznání nezávislosti Kosova, přijde tuto věc znovu projednat do zahraničního výboru. Dostali jsme od představitelů vlády slib, že po volbách v Srbsku 11. května se znovu sejdeme a budeme jednat o další strategii České republiky vůči Kosovu. Balkán je totiž prioritou české zahraniční politiky, proto určitě stálo za to hledat v diskusi shodu.

Způsob, kterým vláda Kosovo nakonec spláchla, přes všechny sliby, dohody a šlechtická slova, je projevem stejné superarogance, jakou vláda projevila, když bez řádného projednání prohnala sněmovnou balíček reformy veřejných financí, stejné superarogance, se kterou se nyní pokouší sfouknout ve sněmovně bez široké dohody unikátní státem garantovanou hypotéku pro církve na šedesát let ve výši téměř tři sta miliard.

Jak řekl nedávno poslanec Raninec z vládní ODS: „Pokud je něco opravdová superpriorita, tak se o tom ani s námi poslanci ODS vůbec nejedná.“. Chápu, že jako poslanec opozice bych chtěl příliš, když takto naříkají i poslanci největší vládní strany. I oni dnes bez pochyby dosvědčí, že také jim ministr Schwarzenberg sliboval, že je před uznáním Kosova nevynechá. Také oni dnes kroutí hlavou. Není to, jak víme, ale poprvé, co pověstné slovo šlechtice moc nefunguje.

Nic nás ve skutečnosti k tomuto uznání nenutilo. Rada ministrů Evropské unie stanovila, že „členské státy EU rozhodnou o svých vztazích s Kosovem v souladu s národní praxí a mezinárodním právem“. To znamená, že každý stát Unie může postupovat podle vlastního uvážení. Prohlášení pana ministra Schwarzenberga v televizi, že kosovští Albánci jako představitelé nové státnosti se po pár měsících osvědčili a obstáli, pokládám za naivní. Když to Schwarzenberg ve televizi říkal, za zády v prostřihu mu běžely záběry z ulice v Prištině, kde Kosované mávali rudými vlajkami s orlicí, které jsou státním symbolem Albánie. Kosovští Albánci se přitom zavázali, že tyto vlajky nebudou používat.

Je jasné, že včerejší extrémisté a zločinci, stále napojení na mafii, dobře vědí, že chtějí-li získat lepší podmínky pro své obchody, musí se dnes snažit sekat dobrotu. Ministři české vlády si pravděpodobně příliš nelámou hlavu s obviněním, se kterým přišla ve své nové knize bývalá generální prokurátorka mezinárodního tribunálu Carla del Ponte, která píše, jak představitelé UČK, ze kterých se dnes rekrutuje vedení Kosova, obchodovali s orgány zabitých mladých Srbů. Topolánkovi ani Schwarzenbergovi či Vondrovi tato vážná podezření zřejmě nijak nebrání si zítra s nimi podat ruku a sednout ke společnému stolu.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

Jak dlouho byste, pane Zaorálku chtěl protahovat řešení otázky uznání nebo neuznání Kosova, když hlavní evropské mocnosti už Kosovo uznaly ? Znáte základní mužskou poučku, že proti větru se chcát nedá ? Jak ODS nemusím, tak tady se Topolánek projevil jako skutečný chlap s gulema.
22. 05. 2008 | 07:02

Plim napsal(a):

Kosovo je Srbsko. Co vsechno teto vlade jeste projde?!Kdo,respektive co jste zac jeji podporovatele?
22. 05. 2008 | 07:03

Plim napsal(a):

Al Jouda
Vite pane,to co pisete je ten nejhosi argument ktery se vubec da pouzit.Pravo silnejsiho,alias vsichni jsme si rovni jen nekdo je rovnejsi vam prijde jako krok spravnym smerem?!Pro spolecnost je dulezite branit pravdu ikdyz boli,nejsme prece Jidasove
22. 05. 2008 | 07:09

Jouza napsal(a):

Bylo by zajímavé najít alespoň jednu jedinou záležitost kdy náš vládní šlechtic něco slíbil a pak to také udělal. Stává se už totiž veřejně známou věcí, že onen šlechtic své slovo nikdy neplní. Je mi tak upřímně líto všech, kteří věří v jeho charakter. Ta fraška s americkou detektivní kanceláří, která má "vyšetřit" Čunka bude definitivním koncem pohádky o čestném šlechtici v Topolánkově vládě. Nu což, chceš-li s vlky jíti...
22. 05. 2008 | 07:16

Kamil napsal(a):

Vsadím se, že kdyby byl ve vládě Zaorálek s Paroubkek, tak by je uznali už v dubnu. Jinak odhaduju, že Zaorálek gule nemá ... má souseda.
Hezký den.
22. 05. 2008 | 07:23

Martin napsal(a):

MIlý pane Zaorálku, je patrné, že jste se v té Sýrii neflákali a leccos jste se tam naučili.
Dokázal by jste prosím upřesnit, koho myslíte těmi včerejšími extremisty a zločinci? Asi ne, že? Na to gule nemáte.
22. 05. 2008 | 07:32

JoSt napsal(a):

Kosovo je Srbské.To co vykonala naše vláda je hanebný a odsouzeníhodný čin.Nás prostě názor že proti větru se nedá močit zařazuje mezi národy které nemají tvář.Stydím se za naši vládu.Jako Češi jsme srabové!Těch pár vojáků kteří za nás bojovali ve světových válkách nemůže zachránit našemu národu reputaci.Jsme národ slouhů.
22. 05. 2008 | 07:38

Northern Lights napsal(a):

Je to obrovská nespravedlnost spáchaná na Srbech. Škoda , že se stala Česká republika součásti tohoto neomluvitelného aktu.
22. 05. 2008 | 07:44

BRT napsal(a):

Zaorálku ty si je k... bez gulí.
Pane Stejskale,jen jsem se inspiroval v nadpisu této slátaniny.
22. 05. 2008 | 07:50

Petr napsal(a):

Český národ, ale Srby nezradil..Zradila pouze zkorumpovaná vládnoucí garnitura..
22. 05. 2008 | 07:52

veverka napsal(a):

Pane Zaorálku a Vy jste to na výboru panu knížeti věřili,když Vám to sliboval? To jste byli ale naivní co? Tomu člověku se nedá věřit ani pozdrav,evidentně pracuje v zájmu někoho úplně jiného než v zájmu České republiky.Když Bush řekne "Uznejte Baskitsko!" tak pan kníže srazí podpatky a rozkaz neprodleně provede.
22. 05. 2008 | 07:52

Ládik napsal(a):

Nesouhlasím se Zaorálkem, ale nesouhlasím také s uznáním Kosova. Až bude mít alkajda své území, taky ho uznáme?
22. 05. 2008 | 07:55

jipindripich napsal(a):

Jeden národ, dva suveréní územní celky.
Jak dlouho může trvat, než si jeden národ bude chtít zazpívat jen v jedinné zemi?
Historie je takových kroků plná. Vždy ke škodě sousedů.
Když to shrneme. Porušení směrnice OSN, legalizace kriminální (možná teroristické) minulosti, smetení historických "diplomatických závazků" (srbové a my jsme vždy byli něco jako dva respektovaní sousedé, kteří si v běhu života rádi vyslechli názor toho druhého a když bylo potřeba, tak se na něj spolehlo), ale hlavně, odsouhlasení rozbití suveréního státu Srbska.
Mám vztek.
Vládne nám skutečně banda diletantů.
Stručně. Rozhodnutí vlády ČR není mým rozhodnutím a já se jím v běžném životě řídit nebudu.
22. 05. 2008 | 08:00

veverka napsal(a):

Otevřený dopis Straně zelených od šéfredaktora ekologického portálu sustainable.cz.

Vřele doporučuji,vystihuje přesně i můj názor na věc.

http://www.blisty.cz/2008/5...
22. 05. 2008 | 08:20

Kraken napsal(a):

Kamile a BRT, jste prasata.
Sami asi gule nemáte.
A pane Stejskale, nemažte to laskavě, ti sprosťáci si o to sami řekli.
22. 05. 2008 | 08:26

jarpor napsal(a):

Dobrý den pane poslanče

Včera jsem Vás sledoval v TV - 22,30. Vaše slova o tom, co jsme všechno mohli, jak jsme se mohli "angažovat" a co jsme mohli hrát ... a co uznáním Kosova již nemůžeme ... Dovolte mi říci : Plky - lapy.
Pomyslel jsem si hned, že dnes bude blog a nemýlil jsem se.

Zkuste odpovědět na následující :
Jak chcete zabránit parlamentu jakékoliv země, nebo její části, rozhodnout o sobě samém ?
Byla to snad naše vláda, která přijala rozhodnutí o vyhlášení samostatnosti Kosova ?
Kde je Vaše rétorika o jednotnosti postojů zemí EU, kterou všude propagujete, když většina zemí EU již Kosovo uznala ?
Jak dlouho lze ignorovat realitu třeba usnesením OSN ?

Hovořil jste o podpoře lidí Srbska našeho státu v minulosti. Nějak jste však zapoměl, že to tenkrát bylo Československo a Jugoslávie, nikoliv Česká republika, Slovensko a Srbsko jako samostané státy.
Chci tím říci, že kromě Vaší politiky je třeba vzít v úvahu vývoj a realitu, která se nemusí líbit, ale prostě existuje.

Tak si říkám, proč jste na tom zasedání kosovského parlamentu nebyl ... ? Třeba byste jim to vysvětlil a přesvědčil je o špatnosti jejich rozhodnutí.
Takže Vám nezbývá než do nekonečna, promiňte, plkat o tom, že vše co tato vláda činí, špatně činí.

Na víc, než na kritiku vlády za každou cenu nemáte ... takže - nic nového.

P.S. O tom fitnesu a bazénu se opakujete, jméno onoho ministra nesdělíte ? Proč ? Protože si vymýšlíte ?
22. 05. 2008 | 08:29

Johny napsal(a):

jarpor
Protože to byl lidovec a ti se zdrželi. A to mu tak zamotalo šišku, že neví jak z toho ven. Tak jen anonymně poukazuje na ministra.
22. 05. 2008 | 08:41

jipindripich napsal(a):

To jarpor:

Čistě principiálně. Uznáváte tedy podstatu, že každý národ musí dostat možnost uznání své suverenity pro vyvtvoření nového státu na území na kterém se zrovna zdržuje bez ohledu na to, že má již svůj suverení stát s mezinárodně uznanými právy někde jinde?
22. 05. 2008 | 08:47

Kamil napsal(a):

Jarpor
souhhlas
Kraken
na hrubý pytel hrubá záplata.
Hezký den.
22. 05. 2008 | 08:48

Pepa 3 napsal(a):

Kraken: Vy nečtete diskuze pod blogy? Tak čemu se u těch dvou divíte? (PS: já vím že čtete)
22. 05. 2008 | 08:56

veverka napsal(a):

re jipindripich:
Přesná otázka vystihující podstatu a absurditu celé věci.Jsem zvědav jak na ní jarpor odpoví.Pokud se ovšem odpovědět vůbec odváží.
22. 05. 2008 | 09:15

RUMCAJS napsal(a):

Já myslím,že mezi Kosovskou mafií by jste se mohli cítit jako doma pane Zaorálku.

A že jsem tak smělej, kdy jste Vy něco prohlasovali s opozicí ? Pokud tam tedy nebudeme počítat komouše.
22. 05. 2008 | 09:15

jarpor napsal(a):

jipindrich

Principiálně :
"..., že každý národ musí dostat ..."
Nic nemusí dostat, ale lze tomuto národu bránit "mít" svou suverenitu jinak než silou ?
Mělo Slovensko v rámci Československa svůj "suverenní" stát a mělo se zabránit (jakkoliv) vzniku Slovenské republiky ?
Principiálně :
Když nějaký národ se rozhodne vyhlásit samostatnost svými orgány a učiní tak, mají právo jiné státy "do toho co mluvit" ?
Prostě je někdo někdo uzná, jiný ne, důvodů proč ano a proč ne mohou být stovky. Co je dobře a co zle, Vy to víte ?
Já nevím, jen si myslím, že realita je realitou ať ji "uznám" nebo ať dělám, že neexistuje.
Hezký den
22. 05. 2008 | 09:15

jarpor napsal(a):

veverka

O mou odvahu nemusíte mít obavy.
Já o Vaši se také neobávám...
Svět a život má spoustu absurdit, je jedna nějaká zásadní ? Domnívám se, že nikoliv.
Hezký den
22. 05. 2008 | 09:19

veverka napsal(a):

Kosovští Albánci kamenovali český autobus.

http://zahranicni.ihned.cz/...

Albánci v Kosovu kamenovali český autobus s humanitární pomocí

http://www.novinky.cz/clane...
22. 05. 2008 | 09:21

veverka napsal(a):

Re jarpor:
O jaké odvaze to mluvíš,když nejsi schopen odpovědět ani na jednu jednoduchou otázku?Pokud bys odvahu měl a odpověděl bys,musel bys přiznat že podle stejného principu má právo na samostatnost i Abcházie,Severní Osetie,Baskitsko atd.
22. 05. 2008 | 09:25

kancelarska_mys napsal(a):

To jarpor
Včera ve zprávách chyběl bazén a fitness Cyrilovi Svobodovi, předsedovi legislativní rady vlády.....
22. 05. 2008 | 09:35

xixao napsal(a):

jarpor

Z si nevymysli

nez nekoho osocis, zjisti si

byl to ministr Svoboda, tusim TN na Nove
22. 05. 2008 | 09:41

sidney napsal(a):

Uznani Kosova je uznanim podstaty Mnichova. Je zajimave, ze mezi prvnimi staty, uznavajicimi Kosovo byle Anglie, Nemecko, Italie a Francie...nepripomina to neco? My jsme se pridali jako jine staty tehdy na stranu tzv. silnejsiho. Nehledeli jsme na kulturni pojitka, historicka pojitka, pravni zalezitosti nic. Pouze jsme prijali postaveni pred hotovou vec. No Chamberlain take hulakal z letadla, ze privezl mir... Takze az si za par let budeme paskovat zasobniky, tak si muzeme vzpomenout na ty sasky, kteri nam dnes vladnou. Kdysi jsem si myslel, ze pan knize prinese do politiky noblesu a cest. No byl jsme naivni. Jestli to nebude tim, ze ma majetkove problemy zatim za nasimi hranicemi, ale to nemusi trvat vecne....
22. 05. 2008 | 09:47

jipindripich napsal(a):

To jarpor:

Bohužel, nerozumíme si. Fakticky jde přece o jedny a ty samé Albánce, byť se hlásí z jedné strany k historickému názvu. Pořád je to Albánie. Srovnání se Slovenskem není relevantní.
Taky hezký den.
22. 05. 2008 | 09:59

jarpor napsal(a):

veverka

Myslím, že jsem odpověděl jasně.
Chytrému napověz, hloupého kopni - říká se.
Já Vám netykám. Nevím proč tak činíte Vy.
Pokud Vámi uvedeným oblastem chcete cokoliv přikazovat, přeji Vám hodně štěstí.

xixao

Nikoho neobviňuji, prostě jsem to nevěděl a nechápu, když se o tom pan poslanec zmiňoval, proč to neřekl, rovnou a jmenovitě, jak na TV - ČT 24 tak i v blogu.

kancelářská myš

Díky za informaci.

Hezký den všem
22. 05. 2008 | 10:00

neo napsal(a):

Někomu chybí ve 4* hotelu fitko... někdo zas lítá domů vrtulníkem...no co
22. 05. 2008 | 10:08

jarpor napsal(a):

jipindrich

Žádné přirovnání není úplně v pořádku, každý příklad kulhá. Ale : rozhodly o vyhlášení samostanosti území Kosova orgány, které tam již působily ( byly zvoleny v rámci uspořádání Srbska ), nebo se "chopily moci" a učinily tento první a jediný akt ?
V prvém případě nemám na svém stanovisku co měnit. Může se mi nelíbit jejich vyhlášení ale co s tím ?
Jsem asi blbý, ale co s tím má co do činění fakt, že třeba nějaký národ již stát má ?

Dovolím si zafantazírovat :
Když se vietnamští obchodníci a jejich rodinní příslušníci soustředí na jistém území ČR, budou zvoleni postupně do samosprávných orgánů, do nějakého krajského zastupitelstva, posléze do parlamentu ( třeba i pod různými politickým stranami) a začnou usilovat "o osamostatnění" území, na kterém se soustředili ? Legitimně, v parlamentu ? Budou snad zastřeleni abychom zachovali jednotu území ? Co s tím bude mít co do činění fakt, že existuje Vietnam ?
Hezký den.
22. 05. 2008 | 10:18

xixao napsal(a):

neo

to co delal pan Z sice neni nic, cim by se mel chlubit, ale je to neco, o cem tento jeho clanek neni a vubec to sem nepatri (jinak se tomu rika demagogie)
je o tom, ze soucasna koalice nejedna - a opakovane pres vsechny sve sliby, ani s opozici ani dokonce se svymi lidmi
naneseny problem je vicemene v tomto kontextu podruzny, ale jde o historii toho jak k rozhodnuti doslo, prez vsechny ty sliby, zaklinani se svym slovem ze neco bude - a vsechno je jinak
to ze tenhle maras uz dva roky trva a ze se z nej stava kolorit a ze si na nej u teto vlady zaciname zvykat jeste neznamena, ze na nej nema opozice poukazovat
22. 05. 2008 | 10:23

veverka napsal(a):

re jarpor:
Stále si neodpověděl na otázku a pokoušíš se mlžit,tak já ti ji zopakuji:"Uznáváte tedy podstatu, že každý národ musí dostat možnost uznání své suverenity pro vyvtvoření nového státu na území na kterém se zrovna zdržuje bez ohledu na to, že má již svůj suverení stát s mezinárodně uznanými právy někde jinde?"

ANO nebo NE?
22. 05. 2008 | 10:24

jarpor napsal(a):

veverka

Až mi budete slušně vykat, dočkáte se. Zatím si přečtěte mou první otázku v replice z 22.05.2008 09:15:41.
Kdybyste se nemohl zorientovat, kopíruji :
Nic nemusí dostat, ale lze tomuto národu bránit "mít" svou suverenitu jinak než silou ?
Hezký den, bez mlžení ...
22. 05. 2008 | 10:30

neo napsal(a):

xixao:

Odbory nejsou opozice.

nevidím nic špatného na jednání jinde než v Praze.

btw: jsme jediná země, která Kosovo uznala?
22. 05. 2008 | 10:32

Dee21 napsal(a):

Co lze čekat od "člověka", který vyznamená vrahy Mašíny ! Nezbývá než čekat do voleb a doufat, že ODS se už nikdy nevratí d vlády !
22. 05. 2008 | 10:36

xixao napsal(a):

neo

;-)
22. 05. 2008 | 10:36

jipindripich napsal(a):

To jarpor:
Ale ne. Jaký důvod by proboha měli mít Vietnamci v Čechách pro vyhlášení samostatnosti s názvem Siam. To je fakt fantas.

Kosovští albánci jsou ale jiného gusta, stejní jako třeba onehdy Němci . Víte , co je velká Albánie? Vy to neslyšíte? Nebo tomu říkáte realita? Dost hrůzná realita. A to i vzhledem k tomu, že jim historicky území nepatřilo. Jistě, kdysi ho anektovali a zalidnili. No jo. Co potom Rakousko-Uhersko, Velkomoravská Říše, Kyjevská Rus, atd. Všude jsou nějací "potomci". I v parlamentu různých současných států. Takže co jsme si, to jsme si, nyní chceme původní? Ale jo. Ale ať jdou domů, protože mají domov. Mají. Žijeme v 21. století. Ne ve středověku.
22. 05. 2008 | 10:36

Jeník napsal(a):

To Kamil - jestli jste ten blízkohranický Kamil, tak jste mne velmi zklamal - co to bylo v 7,23.

Já jsem Vás měl za slušného člověka, který má pouze trochu jiný náhled na chod světa.

V případě, že jste to Vy, tak jste bohužel moc nezabodoval , ale pouze jste mi (a určitě mnoha jiným lidem) dokázal, že vyznavači a podporovatelé současného vedení našeho státu, které má své vládnutí postavené na zlodějinách , podvodech a zločinech (i proti mezinárodním zvyklostem) jsou stejná "tlupa", jako jejich nejvyšší představitelé.

Nezbývá mi než napsat - pane Kamile - FUJ
22. 05. 2008 | 10:45

Tribun napsal(a):

Uznáním nezávislosti Kosova česká vláda uznala, že politických cílů je možno dosáhnout násilím, že spravedlnost musí ustoupit tam, kde jde o zájmy velmocí, že mezinárodní právo neplatí absolutně, ale jak a kdy a pro koho. Česká vláda tak učinila přes existenci závažných podezření, že kosovští Albánci obchodovali s tělesnými orgány Srbů, získávanými vraždami a vůbec praktikami, které nemají v Evropě od dob nacistických koncentračních táborů obdoby. Uznání nezávislého Kosova tak znamená ne-li přímo schvalování těchto praktik, potom zcela jistě shovívavost k nim.

Spojené tak mohou být pouze Spojené státy, kterým se opět podařila další z řady drobných sabotáží projektu sjednocené Evropy. Nezávislé Kosovo totiž již nyní Evropu rozděluje a z hlediska budoucí perspektivy ohrožuje. Nejenom vzorem úspěšné iredenty, ale především tím faktem, že v podobě Kosova se v Evropě etabloval gangsterský stát, založený na hodnotách, které jsou v příkrém rozporu s těmi, jež Evropa proklamuje. A bude to přitom právě Evropa, kdo bude s největší pravděpodobností zajišťovat tomuto neživotaschopnému státu existenci jako svému protektorátu. USA se tak – a to i s pomocí vlády ČR – podařilo nasadit Evropě „veš do kožichu."
22. 05. 2008 | 10:49

Petrman napsal(a):

Tahle vláda je ta nejhorší vláda co jsem zažil.
22. 05. 2008 | 11:01

jarpor napsal(a):

jipindrich

Upozornil jsem, že si zafantazíruji v případě těch vietnamců. Odhlédněte od důvodů, ale můžete jednoznačně tuto fantasmagorii vyloučit ?
Řekl bych, že právě proto, že žijeme ve 21. století tak nejde nikoho jen tak poslat poslat "domů" když mu existující uspořádání přestane "vonět".

Atomizace Balkánu a tím nestability se lze obávat a nevím, kde se zastaví, ale nesdílím optimismus pana poslance, že s tím může ČR cokoliv dělat. Podobně je to s naším vlivem na Albánii.
On má pocit ředitele planety, ne já. Proto nadneseně řečeno - myslím si, že naše uznání nebo neuznání má na tyto věci vliv asi stejný, jaký máme na poluci ledního medvěda.
Možná vulgární výrok, ale cítím to tak. Takže jeho vystupování je jen bušením do vlády, ať udělá cokoliv.
Hezký den
22. 05. 2008 | 11:04

Tribun napsal(a):

Jenom bych rád dodal, že jsem-li proti samostatnosti Kosova, tak nikoliv proto, jaké bylo, nebo čí bylo, ale proto, jaké JE, pro úzkou provázanost státu s organizovaným zločinem, pro teroristickou minulost jeho čelných představitelů, a proto, že uznání nezávislosti pro ně znamená generální pardon.

V žádném případě se nechci patlat v minulosti a v tom, kdo komu kdy co udělal, tím se jenom chytneme do spirály krevní msty a nikdy nekončícího násilí.

Rovněž musím odmítnou argument vlády, že když už Kosovo uznali všichni, tak my musíme také. Dělat něco jenom proto, že to dělá někdo jiný, na to mi maminka vždycky říkala: "A když skočí z okna, půjdeš, a skočíš také?"

Česká vláda opět prokázala svoji služebnou podstatu a to, že funguje především jako servisní organizace velmocí. Obcházení parlamentu a porušování daného slova snad již není ani třeba komentovat.

Nemám pochyb o tom, že současná vláda je nejhorší, jakou jsme kdy měli.

Bývali Čechové statní junáci... bývali. Teď jsou z nich beránci, kteří, když jim vláda nakálí na hlavu, ještě vděčně zacinkají zvonečkem.
22. 05. 2008 | 11:20

veverka napsal(a):

Jarpor
jarpore jen dál mlžíš,nevymlouvej se na tykání a odpověz.Ano nebo ne?Víš to vůbec ty sám?
22. 05. 2008 | 11:28

neo napsal(a):

Chlap s gulama vzal Kosovo hákem
ZaOrálek to vzal rovnou vrtulníkem
22. 05. 2008 | 11:29

Gerd napsal(a):

Vše nejlépe ozřejmí následující zpráva:

Skupina kosovských Albánců zaútočila kameny ve středu odpoledne u města Dečani na český autobus. Jelo v něm 21 českých vysokoškolských studentů a členové petičního výboru, kteří v Česku pořádají demonstrace proti uznání nezávislého Kosova Českou republikou. Útok z Kosova potvrdil Právu děčínský zastupitel, člen ČSSD Jaroslav Foldyna.

22. 5. 2008 08:29 - PRIŠTINA/PRAHA
"Navštívili jsme klášter Visoke Dečani, což je jeden z pravoslavných klášterů na území dnešního Kosova. Když jsme projížděli městem, začali místní albánští středoškoláci na náš autobus, který nese české označení, házet kameny. To, že česká vláda, za kterou se v této chvíli hrozně stydím, uznala Kosovo, tyto mírumilovné a demokratické Albánce nijak neovlivnilo,“ poznamenal sarkasticky Foldyna.

Napadený autobus mimo jiné vezl humanitární pomoc kosovským Srbům.
Vláda sklidila ovoce své činnosti o Kosovu překvapivě rychle.
22. 05. 2008 | 11:55

Kamil napsal(a):

Jeníku
taktéž zdravím.
Nezlobte se na mě, ale když vrcholný politik státu ve svém projevu, který čtou tisíce lidí osloví premiéra, že je chlap s gulama, tak nemůže čekat, že ho budu šetřit. Tohle si může nechat, když jde s kamarády na pivo. Proboha, když chci někoho moralizovat, tak jdu příkladem, ale jinak jak jsem napsal na hrubý pytel hrubá záplata.
Myslím si, že hrubými výrazy narozdíl od jiných velmi šetřím, ale někdy si prostě nemůžu pomoci.
Mě se také nelíbí, když selektivně někoho bez důkazů obviňujete do zlodějů jenom proto, že se Vám to hodí do krámu. Nemyslím si, že zrovna ti co jsou dnes u moci jsou nějak moc jiní, než ti před nima, nebo po nich.Politika vždy byla a bude svinstvo a semele i spoustu rádoby slušných a poctivých lidí, dle hesla příležitost dělá zloděje. Jaký národ, taková politika, taková politická reprezentace.
Jinak zrovna dnes mě napadlo, jaká je to ironie,že většina kontroverzních politiků, kteří hýbou s naší politikou pochází, nebo bydlí kolem 50 km od mého bydliště. Topolánek, Paroubek, Čunek, Zaorálek, Nečas, Langer, Říman.
Hezký den.
22. 05. 2008 | 12:26

jarpor napsal(a):

Gerd

Takže autobus vezoucí lidi, kteří kromě humanitární pomoci chtěli v Prištině zorganizovat demonstraci proti uznání Kosova českou vládou ( vycházím z informací Českého rozhlasu ) a který je napaden výrostky, ( O důvodu napadení můžeme jen spekulovat ), třeba takovými, kterým vyhlášení samostatnosti Kosova je jejich přesvědčení, ale i takovými, kteří si chtěli jen tak hodit kamením na autobus, ozřejmuje, že za to může Topolánkova vláda.
Tedy, že zaslepenci a možná kriminálníci jsou jen v Kosovu a inteligence těch v autobuse je nezměrná.

Jak prosté a jednoduché, což ?

Napadá mne něco o holi a psu, ale to ponechám na Vás.
Hezký den
22. 05. 2008 | 12:35

xixao napsal(a):

neo

jeste jednou

nevenovat se v diskuzi tematu a odvadet je jinam - tomu se rika demagogie, nemate-li co rici, tak si jen ctete, tak jako to delaji jini
22. 05. 2008 | 12:38

neo napsal(a):

xixao:

křovácký náčelník promluvil.
ale nevšiml si, že to bylo k tématu. a to přímo k nadpisu.

když může urážet ZaOrálek.....?
22. 05. 2008 | 12:48

Mal Ganis napsal(a):

Jarpor. Při hodnocení složité situace v Kosovu jsi bohužel myslím trochu mimo. Rozdíl mezi tím co popisuješ ty ( tvůj příklad s Vietnamci) a situací v Kosovu je zásadně jiný. Albánci si majetek od Srbů po jejich vyhnání za pomoci teroru nekupují, ale berou. Znásilňování a vraždy příslušníky UCK na srbském civilním obyvatelstvu byly na denním pořádku. Vcelku pěkně danou problematiku vystihuje " trezorový dokument" Uloupené Kosovo, které si můžeš prohlédnout na http://www.youtube.com/watc...
22. 05. 2008 | 12:49

xixao napsal(a):

neo

aha

ty jsi se jeste dal nedostal

ale neboj, az tohle do,zitra prectes, tak pak uz ti ty dalsi clanky pujdou zase o neco lip ... a tak porad dokola
22. 05. 2008 | 12:54

jarpor napsal(a):

Mal Ganis

Mou fantasmagorii jsem vůbec nechtěl přirovnat ke Kosovu. To byl jen příměr k legitimnosti rozhodnutí zvolených orgánů !

Myslím, že na to co popisujete, uznání nebo neuznání kýmkoliv - včetně naší vlády - nemělo, nemá a nebude mít vliv.
To jen na upřesnění, proč jsem reagoval na blog autora.
Hezký den.
22. 05. 2008 | 13:02

neo napsal(a):

xixao:

bohudík mě nebaví zaorálkovi plky. Ani jsem neměl v úmyslu to číst. možná kdyby změnil nadpis:) Ale chtěl upoutat..to se mu povedlo a já reaguji jen na nadpis.
22. 05. 2008 | 13:03

nenísecodivit napsal(a):

Schrneme to jednou a pro vždy, pane Kamile, jak jste řekl, jaký národ, takoví politici a taková politika. Tak se není čemu divit, co se týče uznání Kosova.Pravděpodobně si to národ český přál, když dal ve volbách hlas politikům, kteří je reprezentují. Toufejme jenom, že ne již nadlouho. Sociální demokracie získává. Vždyť, má k vládnutí všechny potřebné předpoklady.
22. 05. 2008 | 13:04

Snt napsal(a):

Socany i Vás osobně bytostně nesnáším, ale v této věci máte víceméně pravdu. To jsme to dopracovali.
22. 05. 2008 | 13:23

Honza999 napsal(a):

Kamil

A proč by kdokoli nemohl Topolánka oslovit jako "chlapa s kulema"???

Vždyť takto se Topolánek ohodnotil před nějakou dobou VEŘEJNĚ sám (i když, mezi námi, skutečný význam jeho tehdejšího prohlášení "o Valachovi a chlapovi s kulema" byl "vy všichni jste bezkulčáci, jen JÁ jsem ten pravý dokonalý..")
22. 05. 2008 | 13:29

Jeník napsal(a):

Zdravím pane Kamile, vidím, že by jste měl dost prostoru tyto lidi přivést na víru pravou. Já bych to ale nedělal, protože ani jednoho nějak moc nemusím, ale Vy již také víte, že v seznamu jsou někteří (4), kteří mi při pohledu na ně zvedají moji hypertenzi.

K tomu jemnocitu - o gulách (jako o své největší přednosti) přeci hovořil první náš protagonista a to velmi hrdě.

Jinak řešený problém se zde odvíjí od činu vlády, který opět je možno nazvat záměrným (ona ta vláda-společenství lidí zasedajících standartně ve Strakovce a když se někoho bojí, tak ujede třeba do Teplic, skutečně testuje národ, co vše vydrží) provokováním, protože to co výše napsal pan Tribun je hrozná pravda, která může navodit něco, o čem "protagonisté" vůbec nemají dnes tušení. Pouze potom trochu pootevřou svá "ústa" a budou říkat(jako kluci ze 4.b): jé, já nevěděl.
Ono nejde o to, něco formálně uznat (protože to dělají jiní-a hlavně, že někdo za mořem to tak chce), ono jde o všechny souvislosti (opět náznak v příspěvku pana Tribuna).

I když se Vám to opět pane Kamile nebude líbit, společenství pana Topolánka je buď skutečně diletanský spolek, a nebo ti lidé nemají vůbec vyvinutý pud sebezáchovy. A to si myslím, že je docela dobrá zpráva pro slušnou část našich spoluobyvatel (a já jsem přesvědčen, že i Vy na to přijdete).

Příjemné odpoledne.
22. 05. 2008 | 13:41

buldatra napsal(a):

to autor:
Naše vláda a Kosovo-už je hotovo.Šmitec.Jde jen o politiku.
Samotné slovo politika,začínám považovat za slovo neslušné.Slovo jako takové,je přitom naprosto nevinné.Ale ten význam!
Ve významu toho slova je slušného,zdá se,čím dál méně.Možná,že jinde je tomu jinak.Možná,že jinde je zvykem dělat to,co se říká,že se udělá.Od slova politika je velice blízko k politikovi.Například k pánovi s gulama,nebo k dámě se zeleným nátěrem,popřípadě k jinému pánovi zámeckému.Mezi politiky se řadí koneckonců i pan Zaorálek.Je tím,čím být chce.Co tyto lidi spojuje?Slovo politika.

Zdálo by se,že především politikům je jasné,co většina obyvatelstva tohoto státu chce a co nechce.Tím pádem by bylo jaksi normální to také dělat.Ve skutečnosti však zcela evidentně nějaký většinový názor pro naše politiky a to dlouhodobě nic neznamená.Politická reprezentace tedy reprezentuje evidentně buď názor menšinový,nebo názor někoho jiného odjinud,někoho pro tuto reprezentaci důležitějšího.To lze nazvat jakkoliv,jen ne slušností.Alespoň ne vůči těm,kterým se říká voliči. Slušnosti nejspíš v naší politice fakt odzvonilo.
Nový Kosovský stát a způsob,jako i okolnosti jeho vzniku, přímo vyzývají k maximální zdrženlivosti s uznáním.Z mnoha důvodů mnoho lidí u nás uznání tohoto státu odmítá.Ty důvody mohou mít jakoukoliv motivaci,nicméně jsou.A přetrvávají.Což je však politikům šumafuk.

Chlap s gulama udělal první krok.A šlápl na krk Srbům.Velice statečný čin,jen co je pravda.Inu,někteří to tak již dělají.Jsem jen zvědav,vzhledem k slovům pana Zaorálka,jaký krok udělá ČSSD v případě,že po příštích volbách sestaví vládu.To jsem tedy opravdu zvědav. Možná,že se tato strana pochlapí a začne dělat něco hned.Tak nějak socdemácky opozičně.Anebo bude jen chvíli šumět do úplného vyšumění?
22. 05. 2008 | 13:41

Jeník napsal(a):

Pane Kamile, ještě jsem přejel Váši předešlou repriku - to o těch zlodějinách a hodnocení konání - to není to, že se mi to hodí do krámu, a že je to bez důkazů.

Já jsem přesvědčen (jako jistě většina lidí, i zde na blogu), že konání sešlosti, o které hovoříme, dnes a denně potvrzuje toto jejich hodnocení. Žvanění to je pro malé děti, ale činy, to je to pravé ořechové. A v tom se asi nebudeme přít.
Jsem přesvědčen, že ke každému Vašemu přikladu - snahy o obhajobu této squadry Vám okamžitě odepíši nejméně 5 opačných - a hlavně ověřitelných důkazů o pravdivosti mých soudů.
22. 05. 2008 | 13:51

Kamil napsal(a):

Jeníku
je zde takový rozpor, já nehodnotím Kosovo a nelezu do p.. panu Topolánkovi. Nemám problém vyjádřit nesouhlas s jakýmkoliv názorem, ale na druhou stranu se snažím naslouchat jiným a popř. ,když mě přesvědčí, tak uznat chybu.
Většina zde diskutujících se snaží druhým vnucovat své pocitové názory, protože někdo to tak řekl, tak to bude pravda.
Vemte si třeba negativní kampaň na tuhle vládu. Jste doopravdy přesvědčen, že všechno co dělá je tak špatné. Vy si myslíte, že je zodpovědné dělat jenom věci, které se lidem líbí. Převeďte si to na sebe. Kdybyste vždy dělal to co by se líbilo Vám a Vašim dětem, kdybyste si jezdil na dovolenou na dluh, kdybyste si říkal, že dluhy se neplatí, co myslíte, že by se s Vámi začas stalo. Já Vám to řeknu. Skončil byste pod mostem a stal by se z Vás proletář s tím, že za to mohou ti druzí. Všichni si mysleli, že když mají tu svobodu, tak mohou všechno, ale právě naopak, svoboda znamená odpovědnost sám za sebe a tohle by měl být hlavní úkol politiků tohle lidi naučit.
Hezký den.
22. 05. 2008 | 14:02

Mard napsal(a):

Se mi líbí, jak známý hlář vytýká šlechticům že nedrží slovo :-) Děkuji pane Zaorálek, velmi jste mě pobavil, jste prima klaun. Těším se na Vaše další články. Mohl by jste třeba napsat něco o zneužívání vládních vrtulníků členy ODS, nebo něco o zahraniční politice EU, třeba o asociační dohodě se Sýrií.
22. 05. 2008 | 14:10

Mard napsal(a):

Hehe, poslední poznámka, Zaorálku, Zaorálku, tobě snad ty koule chybí a Topolánkovi je závidíš že o tom tak často mluvíš. Čímpak asi utěšuješ milou Moniku když ti tohle vybavení chybí?
22. 05. 2008 | 14:14

Otazka napsal(a):

1938 srbove demonstrovali proti mnichovu a zrade na Ceskoslovensku. Prakticky jedini (Stalin byl v objeti s Hitlerem az do roku 1941). 1968 nas zase nekdo zachranoval a srbove demonstrovali proti bratrske pomoci. 2008 k nam prijde bratrska pomoc z jine strany a my srbum vrazime kudlu do zad. ODS a narkomafie UCK by mohli vytvorit nejakou spolecnou platformu.
Stydim se za tuto vladu a omlouvam se srbskemu narodu za tohle mezinarodne-pravni svinsto.
22. 05. 2008 | 14:57

Stan napsal(a):

Prostá otázka pro vlády "protiteroristické koalice": Jak je možné, že američtí, britští, ... i čeští vojáci umírají ve vzdáleném Afghánistánu v boji za to, aby tam nevznikl islamistický narkostát, a přitom vlády těchto zemí připustí, podporují a uznají vznik islamistického narkostátu v blízkém Kosovu?
22. 05. 2008 | 15:04

o2 napsal(a):

Jako Zaorálku, jsem rád, že ta vaše lůzaˇ(ČSSD zastupované "odboráři) demonstrovala před prázdnou Strakovkou. Nic jiného si nezaslouží. Jako a bohužel tobě ty gule opravdu chybí. Jinak blog je další tvoje nic neřešící slátanina pro tvé zviditelnění.
22. 05. 2008 | 15:11

buldatra napsal(a):

to stan:

na tuto otázku zná odpověď snad jen Jeho Jasnost Karel kníže Schwarzenberg, ministr.A možná,že ani on ne.
22. 05. 2008 | 15:14

NEDE napsal(a):

To jarpor:
Napsal jste hodně,ale pořád chodíte v kruhu a protiřečíte si - jak mnozí tady odhalili. (Jako bych slyšel vládní mluvčí či přímo A.Vondru.)Jen jeden Váš závěr,argument má však ratio: "vyhlášení státu nezabráníme a ať si uzná kdo chce". A o to právě jde - v této diskuzi i obecně.Turci si vyhlásili stát na polovině Kypru a uznali jsme ho? Za neuznání Kosova by se nikdo neměl odvážit Čechy kárat: protože náš zásadní odpor k "mnichovanství" nesmí nikdo nikdy ničím změnit a relativizovat...Jinak ale i tak dík za Vaše příspěvky,neboť na rozdíl od mnoha jiných se napatlají v trapných atributech navozených titulkem blogu!
22. 05. 2008 | 15:39

Stan napsal(a):

buldatra: Tato otázka dle mého názoru nemá bohužel racionální odpověď. Buďto nejsme v Afghánistánu (o Iráku nepochybuji) z těch důvodů, které veřejně deklarujeme, celá válka proti terorismu je kolosální podvod a vlády své občany sprostě podvádějí, nebo jsme Kosovo uznali přesto, že je to v rozporu s naší vlastní strategií boje proti terorismu, a potom v našich vládách sedí neskuteční hlupáci.
22. 05. 2008 | 15:46

buldatra napsal(a):

to stan:

Racionální odpovědí by mohlo být,že naěe vláda přispívá svým osobitým nezapomenutelným dílem ku vzniku globálního Kocourkova.A v této činnosti se jí opravdu,ale opravdu daří.Ba co víc,v tom jsou kabrňáci.
Těším se na další jejich vymyšlenosti.
22. 05. 2008 | 16:49

Míval napsal(a):

Dost dobře nechápu, proč tolik lidí bazíruje na výrazu "šlechtické slovo". To, že se jedinec narodí do rodiny s dlouhým rodokmenem přece nic nevypovídá o jeho morálních kvalitách. Prostě - slovo dělá chlapa (či člověka, aby se feministky nezlobily). Jenže v politice to je asi jinak, takže u ministra zahraniční nejde o nějaké šlechtické nebo dokonce snad čestné slovo, ale o slovo politické. A tím, kdyby bylo z papíru, bychom si mohli leccos vytřít. Mimochodem, nedávno jsem se dočetl, že ten rod se honosí heslem Nil nisi rectum. Lze to při troše dobré vůle přeložit dvěma způsoby - Nic než právo. nebo Nic než konečník.
22. 05. 2008 | 18:25

zdesta napsal(a):

To.O2 Važený pane.Občan demokratického státu,má právo svobodně projevit svůj nesouhlas v podobě protestu.Pokud tak činí nenásilně a v rámci zákona, pak ho nelze řadit do tak zvané podřadné skupiny.(lůza)Usuzuji, že uklizečka,posunovač,zametač, zedník,traktorista (a.t.p.)patří podle vás do sorty podlidí.Úcta k práci a právu druhých,nebude asi patřit do Vašich zájmových oblastí.Svědčí to ovšem o stavu Vašeho duševna. Nezoufejte!(blahoslaveni budiž duchem, neboť i pro ně je.....)
22. 05. 2008 | 19:04

vlk napsal(a):

Stydím se, že jsme občanem téhle republiky. Poprvně v za její existenci.
Nikdy bych si nebyl myslel, že země , která prošla Mnichovem totéž udělá někomu jinému. Navíc státu a národu s nímž ji váže mnoho společného. Národu, který se nám mnohokrát snažil pomoci. Jsme z toho naprosto zhnusený.

A jen nevěřícně zírám na bláboly zdejších mnichovanů.

Čirou náhodou jsem narazil před chvilkou na silně modrý nekritický web. Něco jako už zde , tuším Tupelem prezntované fragmenty.
Ale ke Kosovu tam stojí následující:

http://euportal.cz/

No Zaorálkové se fakt dostanou všude. I mezi fanatické odpírače Lisabonské smlouvy a Klausovy modrogardisty. něco by se s tím mělo dělat. Hned. Aby ti Zaorálkové nakonec nepřevzali celou ÓDěS.
22. 05. 2008 | 20:28

Saliven napsal(a):

Je smutný, jak jsme Srby podrazili porušujíc mezinárodní právo, rezoluci OSN i Daytonské dohody.

Jestli to tu čte nějaký Srb, tak se mu za všechny co to cítí stejně, za naši vládu omlouvám.
22. 05. 2008 | 21:08

Saliven napsal(a):

vlk:
Souhlas s tebou. Jinak tenhle článek je taky na slušnej úrovni. http://euportal.cz/Articles...
22. 05. 2008 | 21:17

Jejda napsal(a):

Izvinite, prijatelji.
22. 05. 2008 | 21:40

vlk napsal(a):

Salivene

ten je,také,na tom odkazu, co jsme pověsil.
Jinak dík, že jsi se omluvil Srbům . Já zapomněl. Bylo to tedy i za mne.

Ale víš co je doslova děs?Když si přečteš stejná hesla stejných papouškůtady, pod Jirsou a Havlem.. Jsou naprosto neuvěřitelní.

Nejhorší je prostě zaslepený fanatik.

Jestlipak si alespoň přečetli, že i Klaus by nebyl hlasoval pro uznání Kosova a je to proněj kontroverzní?
Co myslíš,vyrazí někdo na jeho web a bude mu vysvětlovat, že se tentokráte, jedině tentokráte, trošku, ale jenom drobíček, kapičku malou, spletl?? Fuj, spletl.. To ne... to jistě ne jen že mu prostě dali špatné brejle a špatné informace..Určitě zase Zaorálek..
22. 05. 2008 | 21:49

xiluodu napsal(a):

Premiérem Kosova je několikanásobný vrah /zabil vlastní rukou několik podřízených, kteří mu "nevoněli"./ Je to bývalý šéf teroristické organizace UCK - Hasi Thaci. Bývalá hlavní vyšetřovatelka pro Balkán, paní Carla del Ponte píše o tomto člověku, jako o veliteli, který dobře věděl o odebírání tělesných orgánů zajatým Srbům a o dalším "kšeftování" s tímto "materiálem". Paní del Ponte přitom rozhodně není žádná komunistka. Trojka : Vondra, Topolánek a Schwarzenberk jsou nechutní američtí posluhovači, klesli už tak hluboko, že ani známý Vasil Bilak neposluhoval SSSR a neleštil kliky mocných tak zuřivě , jako tihle frajeři. Dá se bez jakýchkoli skurpulí říci, že tahle "trojka" už dávno překonala výkony norského klaboranta Wikunda Quislinga , který pozval r. 1940 německé nacisty do Norska. Pan Topolánek zorganizoval znásilnění českého národa touto bezskurpulozní blámáží !
22. 05. 2008 | 22:11

SuP napsal(a):

A vy, co se čílíte kvůli uznání Kosova si myslíte, že v roce 1918 byli Rakušáci celí rádi, že chceme mít Československo?
Kdyby nás tenkrát američani neuznali, tak jsme si celej projekt mohli nechat vycpat.
Pokud se část státního útvaru začne separovat a živit v sobě pocity, že bude lepší být samostatný, pak už většinou bývá pozdě na to, zajímat se, co jim na tom původním uspořádání tak vadilo. Nakonec - už to tu někdo psal, když se Slováci začali cukat na vodítku, myslíte, že bylo vůbec myslitelné se nerozejít? Ukazuje se totiž, že pokud k rozvodu dojde včas, budoucí vztahy to naruší méně.
22. 05. 2008 | 22:59

Zacheus napsal(a):

Uznání Kosova je samozřejmě neuvěřitelné morální svinstvo, které legitimizuje drogovou mafii v čele s "hadem" Hashimem Thacim. Pokud vím,drtivá většina občanů České republiky je proti tomuto kroku. Budiž přiznáno k dobru prezidentu Václavu Klausovi, že se od tohoto kroku v podstatě distancoval. Totéž platí i pro vládní stranu KDU-ČSL. Nedodržení slibu ze strany pana "knížete" je naopak poněkud mravně zvrácené.

Pro ty, kteří pro uznání Kosova hlasovali, ocituji jeden citát: " Odpusť nám prosím, čeho jsme se dopustili"- Starý Zákon, Kniha Genesis.
22. 05. 2008 | 23:12

vlk napsal(a):

SuPe

fakt?
A neuniklo ti náhodou, že Slováci od nás nechtěli odtrhnout Moravské Slovácko nebo Velehrad nebo dokonce Říp, ale že chtěli svůj stát pouze na svém historickém území?

Pokud by Kosovo vzniklo v Albánii, neměl byhc problém.
Ovšem zajímavé je , že Priština je proti odtržení srbských okresů a trvá na územní celistvosti. Jestlivá vono to nebude tím, že že se srbská mafie málo trhá na vodítku...
22. 05. 2008 | 23:16

RUMCAJS napsal(a):

Vůbec nerozumím tomu, že Kosovští Albánci odmítají zůstat v péči Srbů, jejichž láska umí jít až za hrob.
Vyloženě si šlapou po štěstí.
22. 05. 2008 | 23:47

žaba napsal(a):

"Think twice, do once" -mysli dvakrát než jednou uděláš, česky:Dvakrát měř, jednou řež.Tak asi by se dal zhodnotit rychlý čin české vlády:))

Bylo porušeno usnesení OSN, kter é bylo odsouhlaseno a navrhovalo z Kosova po nějakou dobu protektorát pod dohledem OSN.

K uznání: stali jsme se 42. zemí, která Kosovo uznala. Z počtu asi 190. Z velkých zemí je uznaly jen USA.Neuznala je jižní Evropa ani Rusko, Čína, Indie, Brazílie. Na světě je asi 200 oblastí, které by se chtěly odtrhnout od někoho, nejznámější jsou Baskicko, Osetie, Abcházie.Když Kosovo, proč ne ony?

Kterýpak z místních zastánců se silně promodralým, asfyktickým(= neokysličeným, dusícím se) mozkem to zodpoví??Proč některá menšina má právo na osamostatnění, jiná ne? Na Balkáně to klid nepřinese.
23. 05. 2008 | 01:28

Gerd napsal(a):

Milý Jarpore, ˇ

je to poprvé a naposledy, co Vám odpovídám na Váš argument, který je dosti demagogický. Nebo neumíte číst.

Zprávu jsem uvedl celou, nepřepisoval jsem v ní. Jestliže někdo veze humanitární pomoc Srbům a pokojně vyjádří svůj názor, nelze jej kamenovat, to je zvykem jen arabských státech. Naneštěstí pro nás je Kosovo tímto státem.
Právo na demonstraci a vyjádření názoru je jedním ze základních lidských práv. Osazenstvo autobusu pořádá demnostrace v ČR. Jestli jeli pořádat demnostraci do Prištiny, je jen Vaše nepodložená spekulace. Možná pravdivá a možná ne. Nedovedu si představit, že by někdo jasnozřivě poznal, že tento autobus jede pořádat demnostraci. Pokud Albánce někdo předem neupozornil.
Problém je, že autobus vezl humanitární pomoc Srbům. A každý, kdo brání dovozu humanitární pomoci potřebným je hajzl.
Ve Vašem případě jde zřejmě o nekritickou zaslepenost a upravování faktů. Jste za to placen, jste členem vlády nebo tuto činnost děláte dobrovolně?
Albánci i Srbové na tomto území žijí a můj názor, který jsem zde již několikrát prezentoval, je, že není možné mít v Evropě stát, kde se dvě národnosti nesnesou. V budoucnosti bude Evropa mnohonárodnostním seskupením a Albánci s netolerancí k jiným národům do ní nepatří. Uznání samostatného Kosova bylo chybou, pošlapáním mezinárodního práva a rezolucí OSN. Drobení států na národnostním principu bez dobrovolné dohody obou stran není možné. Nyní tu máme Velkou Albánii z toho plynoucími důsledky a precedens pro národní separatisty.
Uznejme tedy separátní stát Basků, samostatné Severní Irsko, rozdělení Belgie na Vlámy a Valony a až se Alžířané v Paříži rozhodnou vyhlásit vlastní čvrť státem, i je. krásné je, že ostatním národům, zejména Kurdům právo na samostatný stát tato vláda neuznává. Nebo samostatnost Tibetu.
Nyní proběhne genocida nebo vyhnání srbské menšiny z Kosova. Tento stát je výsměchem všemu a za pár let se sloučí s Albánií.

Poslední věc, když nedokážete své názory vyargumentovat, použijete přísloví o holi. Jak jednoduché a zjednodušující.
Gerd
23. 05. 2008 | 07:35

prirodovedec napsal(a):

jarpor: Pozorne jsem si precetl diskusi vcetne Vasich vyjadreni a udelal jsem si nasleduji zaver (doufam, ze to nevezmete jako pronasledovani):

Na otazku:
"Uznáváte tedy podstatu, že každý národ musí dostat možnost uznání své suverenity pro vyvtvoření nového státu na území na kterém se zrovna zdržuje bez ohledu na to, že má již svůj suverení stát s mezinárodně uznanými právy někde jinde?"

jarpor odpovedel postupne tak, ze jeho odpoved je ANO.

Rozumim tomu spravne?
23. 05. 2008 | 10:29

Taar napsal(a):

To že uznal spolek pana Topolánka Kosovo je vrchol, který se mě ani nechce komentovat.
To jste pane Topolánek a vy "zamodralí" zapoměli na to jak se za nás Srbové postavili za Mnichova??? Zapoměli jste jak se za nás postavili v 68???
Konec konců. Jakým právem plivete na mezinárodní právo na mezinárodní zvyklosti??? Dříve jste lezli do zadku Rusům a nyní Američanům.
Že se nestydíte. Nikdy bych Srbům takovou věc neudělal.
NEJSEM TOTIŽ TAKOVÁ SVINĚ.
P.S. Pokud to pane Stejskale smažete, hodně mě překvapíte. Doufám že tentokrát budete souhlasit i Vy a neuděláte tady z toho cenzurní kroužek.
23. 05. 2008 | 10:30

Taar napsal(a):

Pokud to tady bude číst nějaký Srb, tak se minimálně já, za tohle svinstvo spolku pana Topolánka moc a moc Srbům omlouvám.
Asi jste se na nás měli v 68 jednoduše vykašlat. Národ, který si zvolí spolek, který vládne s arogancí podle svého zato nestojí!!!
23. 05. 2008 | 10:43

jarpor napsal(a):

Milý Gerde,

Svou reakcí na Váš příspěvek jsem chtěl říci pouze jediné :
V každé zemi, v každém národu jsou lidé od úctyhodných až po kriminálníky. Nevíme, důvody proč byl autobus napaden, zda to byli "jen" výrostci, kriminálníci, či zda bylo jiné "pozadí" tohoto napadení : plánované, neplánované, náhodný "pošahaný" výrostek či vyjádření etnického "postoje".

Váš příspěvek v blogu, kde autor kritizuje rozhodnutí české vlády týkající se Kosova měl cosi ozřejmit. Možná chybně jsem si jej vyložil něco ve smyslu : Vidíte, česká vládo, jaká je odpověď na Vaše rozhodnutí.

To co jsem napsal jsem slyšel na vlastní uši ze zpráv ČR, také jsem to poznamenal, tedy já jsem si nevymýšlel, mohu připustit, že jsem použil "novinářskou kachnu" a i sám se stal obětí.

Už samotný fakt humanitární pomoci, ač je to úctyhodný čin, může způsobit problémy těmi, kterým se tato humanitární pomoc z různých důvodů příčí, třeba proto, že není určena právě jim, ale jejim odpůrcům (třeba národnostním či ideovým odpůrcům).
Samotné případné vyjádření sympatií k jedněm, na výbušném území může vyústit v aktivizaci druhých s cílem takovému vyjádřením sympatií zabránit.

V každém případě si myslím, že na daný incident v žádném případě nelze spojovat s jakýmikoli postoji českých politiků - ať těch kteří uznání odmítají, či druhých, kteří se s tímto uznáním, byť i se skřípěním zubů, ztotožnili.

Necítím se být povolán k řešení separatistických tendencí. Na blog pana poslance jsem zareagoval jen proto, protože to co předvedl v TV i zde v blogu, považuji, dovolte zopakovat, za plky nic neřešící ve stylu vše se dělá špatně, mohli jsme být "pupkem světa".

Mám jen pocit, že každý takový separatistický případ má své pozadí, podmínky a vlivy, každý je svým způsobem ojedinělý, a jestliže nějaká skupina se rozhodne tyto separatistické tendence použít ve stylu - chceme svobodu - pak nějaká usnesení OSN a mezinárodní právo je jim "ukradené". Na uznání či neuznání toho, co se již stalo, může mít tisic lidí tisíc pohledů, shodných či diametrálně rozdílných.
Naštěstí se zde nestřílíme, jen je vyjadřujeme. Budiž tomu tak i nadále - to jediné je mým přáním.

Hezký den
23. 05. 2008 | 10:45

Slovák napsal(a):

Supe, hodnotit odtržení Slováků Ti nepřísluší. Co Ty o tom víš? Nevyhodnocuj za nás.
23. 05. 2008 | 10:50

jarpor napsal(a):

prirodovedec

Jen pronásledujte, internet je přece svobodný ...

K Vaší otázce : Protože je v položené otázce slovní spojení "... MUSÍ dostat možnost ...", moje odpověď je NE.
Překvapen ?

Celkem by mne zajímalo, z čeho jste usoudil, že předjímáte mé ANO.
Dle mé "filosofie", musíme totiž jen umřít, na což se evidentně Vámi položená otázka neptá.

Hezký den.
23. 05. 2008 | 11:00

Saliven napsal(a):

Dokument Uloupené Kosovo je velice zajímavý. Už dlouho mi nebylo z mezinárodní politiky tak zle. Všichni, kdo jste pro samostatné Kosovo se podívejte a představte si jen na okamžik, že by jste to byli vy.
23. 05. 2008 | 11:43

SuP napsal(a):

Gerde -
ruku na srdce. Dokud všem státečkům nebude umožněno se osamostatnit v případě, že se to stane jejich životním snem, NIKDO na světě je nepřesvědčí, jaká je to blbost.

Slovák -
píšu, co jsem viděl (1990 až 1993). Krom toho mám u Vás příbuzné a umím i poslouchat....
A cukat na vodítku se začali Slováci v čele s Maticou slovenskou.
23. 05. 2008 | 13:18

Slovák napsal(a):

Supe, cukat na vodítku se mohou jenom pejskové. To máte na Slovensku příbuzné z říše zvírat?
23. 05. 2008 | 15:12

xiluodu napsal(a):

Turecko zuřivě odmítá vytvoření svobodného státu Kurdů na svém území - Kurdové přitom za svou svobodu pokládají i životy /jako Tibeťané za samostatnost Tibetu/ - kdo už konečně "zatočí" se státem NATO Tureckem a jeho zámořskými sponzory USA ??? Za vytvoření svobodného státu Kurdistán !! Fuj státům NATO Turecku a USA !! Co dostalo Kosovo , musí mít i Kurdové !! Držme palce Kurdům . ať zabijí co nejvíce Turků a Američanů, je to spravedlivý boj za vlastní zemi !! Ve východním Turecku jich žije 90 % a jen 10 % Turků ! Co USA "vybombardovaly" pro Albánce a Kosovce = nový stát Kosovo musí se "vyvraždit" také pro Kurdy, ať je to "jedna jedna" = každý má právo na svůj vlůastní stát ! Je třeba rozparcelovat stát NATO Turecko ! Tento nový stát Kurdistán bude mít nepřátelské vztahy k NATO a solidní vztahy k Číně a Rusku a to je jistě potřeba jako sůl !!
23. 05. 2008 | 16:11

SuP napsal(a):

Slovák -
přece víte, co je to "básnická licence".....
A mimochodem - to vodítko bylo oboustranné a my jsme se necukali.
23. 05. 2008 | 16:40

Gerd napsal(a):

Milý SuPe,

co kdyby se nějaký státeček rozhodl, že se mu v Eu už nelíbí a chce vystoupit? Současný stav dohod, zákonů a směrnic to neumožňuje. Dejme tomu, že se Turkové v Kolíně rozhodnou vytvořit vlastní stát. Nebo alžířané v Paříži - clichy. Už nyní na tomto území tvoří většinu. Přitom svůj vlastní stát mají - Alžír nebo Turecko a pokud se cítí v Německu nebo Francii utlačováni, mohou žít mezi svými. Je to naprosto stejná logika, jako vytvořit kosovským Albáncům vlastní stát. Myslím, že Srbové doplatili na své spojenectví s Ruskem a šlo jen o to ukázat, kdo je na světě nejsilnější. Jenže podle stejné logiky se může začít drobit EU a Kosovo je nebezpečný precedens. Pokud byla situace Albánců v Kosovu tak hrozná, měli být Srbové kontrolováni. Dnes máme stát Kosovo, kde je srbská menšina. Ta bude zanedlouho utlačována a vyháněna Albánci. Pomůže někdo Srbům nebo odtrhne část Kosova v jejich prospěch? Má odpověď zní ne a zde je ukázka výsměchu mezinárodnímu právu.
V Kosovu se nachází i pravoslavné kláštery zapsané do seznamu památek UNESCO. Jenže je zde muslimská většina. Dopadne to jako v Afgánistánu se sochami Budhy? Asi ano a přijdeme o ně nenávratně ke škodě celého lidstva.
Mimochodem, je to již podruhé za 100 let co Velká Británie a Francie pošlapala mezinárodní dohody a smlouvy. Mnichov 1938 a Kosovo 2008. Bude tato nynější osmička osudná? Výsledek uvidíme asi do 5 let. A všichni se mu budeme divit.
23. 05. 2008 | 17:32

xiluodu napsal(a):

Světový četník USA se nyní chystá napochodovat s armádou do Čech. Asi ve 120 zemích světa udržují USA na 732 vojenských stálých základnách na 500 000 ozbrojených osob , aby vojenskou silou šířily demokracii "amerckého typu" /kdysi se okupací a vražděním takto šířilo křest'anství, také jsme byli přesvědčeni, že křesťanství je jediné a nejlepší na světě , jako jsme nyní přesvědčeni u demkracie o tomtéž. Pak jsme se ovšem museli chytit všichni za hlavu , když jsme poznali, že násilné vojenské "pokřesťanšťování světa" bylo pořádné svinstvo !!! Lidí pokapaly miliony , než se zjistilo, že Vatikán je "žumpa plná zlodějů a buzíků". Nechci už , aby se takováto historie znovu opakovala, zastavme světového četníka USA, dokud je vůbec ještě čas , třeba i s pomocí Ruska a Číny !! Tuhle páku musíme využít, máme-li si zachovat čest a nebýt znovu okupováni. US žoldáci už začali leštit své smradlavé holínky a přemýšlejí jak budou v Čechách opět znásilňoat české ženy /v Iráku, Filipínách a Japonsku už nikdo neřekne vojákům USA jinak , než "nadržení spermoni" s IQ - 32 . Fuj ! Tak takové lidi u nás nikdo nechce, ať si znásilňijí v USA, tam se to tak "nebere" . zdejší komunita Američanů stejně vzešla z bývalých vrahů a zločinců , kteří byli prvními osadníky USA a vraždili se tam navzájem, pak vraždili Indiány a nakonec černé otroky /Vietnamce už nepočítám, to bylo nedávno/. Nechceme , aby prach českých silnic opět vířily smradlavé holínky okupantů, kteří tu budou po hospodách rozdávat svoje rozumy o nerozborném přátelství USA- Česko na věčné časy a nikdy jinak !! USA spolu s českem pochodují ke světlým zítřkům !! Takové heslo v Angličtině a Češtině má viset nad vjezdovou bránou okupačních kasáren v Brdech - české děti se k němu mají jezdit po skupinách fotit a skládat tam slib věrnosti novému velkému bratru až za hrob !Těžko uvěřit, co všechno hodlá pan Vondra "vpavit" do povinných školních osnov - každé dítě už ve 2 třídě musí zpaměti umět vyjmenovat všech 50 států USA , jinak nebude vpuštěno do vyššího ročníku !! To přestává rozum stát !! Ani SSSR za Brežněva kdysi nepožadoval znalost všech 15 svazových republik SSSR !! Nechci být "kolonizovanou zemí" tak jako kdysi Británie "kolonizovala Indii" - na našeho Mahatmu Gándhího bychm také mohli čekat třeba 100 let !! než by byly USA zase vykopány zpátky za oceán !!
23. 05. 2008 | 18:25

Saliven napsal(a):

xiluodu:
Váš příspěvek je jeden velký nenávistný blábol.
23. 05. 2008 | 18:55

SuP napsal(a):

Gerd -
já bych to řešil, pokud to nastane. Ale zdá se mi, že je to taková pitomost, že je na to teď času škoda.
23. 05. 2008 | 19:01

Saliven napsal(a):

Gerd:
Srbská menšina už dávno vytlačována za Kosova je. A KFOR je prakticky vůbec nechrání.
23. 05. 2008 | 19:03

xiluodu napsal(a):

Co musíme vyžadovat nyní je - rozdělení Kosova a připojení jeho "srbských částí" k Srbsku. Je to navlas to samé , co udělali Kosovci Srbsku. Všechny oblasti v Kosovu, kde žije nad 50 % Srbů neprodleně vytrhnout z pidizemičky Kosova , této země islamských fanatiků a vrahů těžkého kalibru , kde panuje nezaměstnanost 60 %. "Pracují" jen vrazi a mafiáni , kteří vraždí po celé Evropě a zisky posílají zpět svým rodinám do Kosova. Možná tak i váš vyloupený byt nedávno pomohl zvýšit HDP Kosova, neboť vaše ukradené věci kosovské triády zpeněžily někde na předměstí Paříže v nějakém arabském butiku. Smrdí to průserem, neboť pan Schwarzenberk bude asi při první návštěvě Kosova nečekaně zastřelen , což by nás jistě všechny "hodně mrzelo"!!?? Kosovo má nižší HDP na občana jak Barma nebo Pakistán, takže se tam každopádně "chodí o žebrácké holi" a všichni tam "smrdí korunou". Dá se tedy počítat, že tam ze svých daní budeme "pumpovat" pořádné peníze, aby se těm nemakačankům líp spalo na vavřínech. Jak známo v Neapoli se teď lidi koupou ve sračkách /odpadcích/ což je právě dílo Camorry, která v Neapoli ovládla svoz odpadků. V Itálii ovládá Camorra Neapol, kdežto Kosovo beze zbytku ! - Cappo di tutti cappi této kosovské camorry je jejich premiér, vrah a bývalý šéf teroristů z UCK.Kosovo je mrňavé /jako Jihočeský kraj/ a naším společným úkolem je ještě ho pořádně "zmenšit" , aby se prostě brzy zcela zhroutilo !! - podporujme tedy Srby v Kosovu , aby se i s územím brzy z Kosova "vytrhli" a aby se islamisti v Kosovu konečně museli chopit lopat a krumpáčů a předvést, jak dosáhnou brzy HDP Německa nebo Švýcarska.
23. 05. 2008 | 22:22

Kamil napsal(a):

24. 05. 2008 | 12:29

Banan napsal(a):

Jestli dobre chapu tak nase vlada uznala Kosovo jen z duvodu zbabelosti, jinak by se pry tam na nase hochy mistni mafiani skarede divali a snad by pro ne jiz nebyli osvoboditele. Gule maji urcite Slovaci, kteri tento utvar vznikly diky diktatu z Rambouillet pripominajici diktat mnichovsky, doposavad neuznali. Nevim jestli se v nasi vlade najde nejaky ten novodobý Frantisek Kriegl, ktery se otevrene vzepre zvacimu dopisu pro vojska spojencu okupantu, kteri si jiz pomalu v zamori bali radar.
25. 05. 2008 | 20:40

Banan napsal(a):

Chlap s gulama nevzal Kosovo hakem, jen vzal na vedomi, ze se ubira smerem, ktere mivalo za casu, kdyz nad nim vlala vlajka s hakovym krizem.
28. 05. 2008 | 01:54

Kamilovi napsal(a):

Kamilův odkaz má několik drobných vad. Např. z Bosny se jugoslávská armáda stáhla po vyhlášení nezávislosti. N stahující e nedostatečně ozbrojené vojáky útočili islámští ostřelovači z celého světa a stovky jich zabili. Samozřejmě se bosenské kampaně jugoslávská armáda neúčastnila, ani to, kvůli tlaku USA, nešlo. Naopak chorvatská armáda na území Bosny volně působila, jako i přes 10 000 islámských radikálů z celého světa, včetně Al Kaidy a samotného Ládína, který dostal od osobního přítele Izetbegoviče bosenský pas. V Bosně začaly přestřelky systematickým zabíjením křesťanů (obou vyznání) radikálními muslimy. Přesto se účelově démonizovalo Srbsko. Miloševič vyhrál ve volbách, nebyl tedy diktátor. I jeho označování za komunistu bylo účelové. Všechny slovinské i chorvatské špičky také prošly komunistickou stranou. Bosenský Izetbegovič byl radikální muslim, z jeho knihy o vítězství islámu ideově čerpal i Usáma bin Ládín.

Odkazy mluví o pronásledování Albánců v Kosovu. Samozřejmě to není pravda. Naopak, Tito Albáncům všemožně vycházel vstříc, protože chtěl mít z Albánie spojence, říká se že dokonce svazovou republiku. Tak nebyli potrestáni kolabotanti z II světové (působila tam albánská SS jednotka Skanderberg) která etnicky čistila území a vyhnala statisíce nealbánců a umučila hodně obětí. Vyhnaní Srbové se nesměli vrátit zpět do Kosova a Tito přijímal albánské migranty z bídy Albánie. Ti automaticky neměli jugo občanství, takže téměř polovina Albánců na kosovu nebyli jugoslávští občané. Dal provincii historicky neoprávněnou samosprávu, tak mohlo začít kosovskými orgány vyhánění nealbánců šikanou a drobným terorem. V odkazu to autor nelogicky zamotal, ježto tvrdí, že Albánci byli utlačováni a nakonec ze zbídačeného Kosova prchali Srbové.Samozřejmě by prchali všichni, pokud by šlo o ekonomiku. Naopak, albánci ovládané Kosovo bylo černou dírou na federální peníze tehdy jako dnes a právě proto Slovinsko a Chorvatsko odmítali doplácet právě na Kosovo. Teroristické útoky pak začala UCK, tehdy už účelově podporovaná USA. ( Podobné okolnosti, včetně velmoci zasahující zpoza hranic u nás probíhaly od 37ho roku, kdy západní noviny psaly o utlačovaných Němcích zlými Čechy a českých zvěrstvech). Samozřejmě Albánce až do konce nikdo nevyháněl - z oblastí bojů teroristů s jugoslávskou armádou prchali civilisté všech národností. Masový exodus začal až PO (NE PŘED!) plošném bombardování,i když propaganda tvrdila, že Albánce vyhánějí Srbové. Národnosti utíkaly ve stejném poměru zastoupení. O okolnostech vyhánění proti tehdejším i dnešním propagandistům mluví jeden nepříjemný fakt - v Srbsku Albánce nikdo nevyháněl, žijí tam v klidu dodnes. Jako i jiné národnostní menšiny. Zato Albánci a Chorvati "své" území nepokrytě čistili a dopustili se skutečných etnických čistek.
28. 05. 2008 | 01:58

kamilu napsal(a):

V Chorvatsku konflikt začal vražděním civilistů nechorvatů ustašovskými gardami. Bylo to dobře zdokumentováno i naší televizí, která tehdy byla svobodná a politicky neprofilovaná. Na území srbské Krajiny byli i utečenci z jiných částí Chorvatska. A hodně muslimů, kteří byli nejdřív Slovany a až pak muslimy a nemuseli agresivního Izetbegoviče. Muslimy s velkým M jako národ vytvořily uměle až USA. Tudjman navazoval aktivně na politiku fašistického Německa a jeho spojenců Ustašovců, neměl rád Srby a Židy, což USA účelově nevadilo. Autor také neví kudy kam, když zmiňuje, že Krajinu nebránila jugoslávská armáda a předtím tvrdí, že na území Chorvatska působila. Nezmiňuje, že se na nátlak mocností z Chorvatska stáhla, ani to, že Krajina byla bezpečná zóna OSN, mimo jiné pro srbské a bosenské vyhnance z Chorvatska a Bosny. Že ´její obránci odevzdali OSN těžké zbraně a mluvilo se ne o odtržení, ale o samosprávě. Poté Chorvati tuto bezpečnou zónu napadli (USA je vyzbrojily a útoku veleli US poradci) 10 000 lidí zavraždili (jejich běsnění např. zdokumentovali kanadští vojáci OSN, včetně přítomnosti US instruktorů) poté byla oblast kompletně(skutečně) vyčištěna. Ze Srbska nic takového neznáme, což bylo zatajováno, protože to ukazuje pravý stav věcí. Naopak, Srbsko je dnes nejmultikulturnější zemí na území bývalé Jugoslávie.

Dalo by se říci mnoho i k Račaku, což bylo fiasko propagandistů, poněvadž byl na místě nezávislý finský forenzní tým. Ke Srebrenic, jež posloužila jako záminka bombardování pozic bosenských Srbů (tehdy ještě jen tak nešlo plošně bombardovat civilní cíle, natož tvrdil že jsou statisíce mrtvé nebo krýt obchod s orgány unesených lidí) např. o "vrahu ze Srebrenice" Naseru Oričovi a jeho místní jednotce islámských teroristů. Nebo o Slovinsku, ale není místo.

O lžích, jako falešná fotografie z "koncentračního tábora (bylo nutno využít asociace fašistického Německa a Hitlera) nebo zdokumentovaných zvěrstvech Chorvatů, islámských radikálů a hlavně Albánců ani slovo. Ani slovo o podstatě kosovského režimu, žijícího z krádeží aut, obchodu se zbraněmi , bílým masem a heroinem. Žádná asociace hrůzného působení Mengeleho v táborech a albánskokosovskou praxí odebírání orgánů. Dovede si někdo představit, že by to prošlo srbské straně, kde stačilo na očernění pouze pár výmyslů????

Kladem je, že odkaz říká, přes trvání na , nebo neodhalení starých lží, že viníci jsou všichni, bez černobílého vidění, nutného kvůli ospravedlnění politiky agresora.
28. 05. 2008 | 02:03

větroplach napsal(a):

Pane Zaorálek ,jestli vyhrajete volby (což ODS pro to všechno dělá) a ve veřejně zdělovacích prostředcích budou ti samí lidé co jsou dnes , tak přeju upřímnou soustrast .
28. 05. 2008 | 12:37

Kamil napsal(a):

Odkaz 28.5
Děkuji za vysvětlení, ale nemám potřebné informace abych posoudil do jaké míry jsou tyhle věci objektivní.
Historie má jednu vadu. Každý historik pracuje s víceméně pokřivenými fakty. Každý činovník se snaží své negativní skutky zakrýt. Každá ideologie si vytváří vlastní dějiny. Každý člověk chce slyšet tu svou pravdu. Bohužel právě tyto skutečnosti se hodí spoustě politiků, aby mohli zdůvodňovat své postoje a skutky.
Hezký den.
03. 06. 2008 | 11:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy