Topolánek na jaro do Toskánska?

01. 04. 2010 | 14:03
Přečteno 4618 krát
O odchodu Mirka Topolánka by se dalo mluvit, kdyby vystoupil na tiskové konferenci a řekl – rezignuji a končím. To se ale nestalo. Viděli jsme zhrzeného Mirka Topolánka, který mluvil o podmíněné rezignaci s tím, že rezignaci musí potvrdit výkonná rada ODS 12. dubna. Pak předá pravomoci Petrovi Nečasovi do volebního kongresu. Takže Petr Nečas bude předsedou ODS z pověření Topolánka a výkonné rady.

Topolánek neodstoupil podle stanov ODS. Údajně Topolánek to zdůvodňuje tím, že je nutné zamezit dvojkolejnému řízení strany Vodrážkou a Nečasem. Pravda je spíše taková, že 1.místopředseda je – a na tom se shodne Topolánek s Nečasem i svými kritiky - pro funkci nepoužitelný. Navíc je reprezentantem velmi nepopulární pražské organizace vedené Pavlem Bémem. Ale moc přehledné toto řešení není. Co to znamená předání pravomocí? Kdo bude podepisovat papíry, aby rozhodnutí byla právoplatná.? Je ODS neschopná napsat pořádné stanovy, vybrat si do čela kompetentní politiky, anebo – to spíš – obojí zároveň?

Ale důležitější je něco jiného. Důležité je, že Topolánek odchází a zároveň neodchází. Jednoznačné odmítl převzít vinu za současný stav ODS, řekl, že odchází ve chvíli, kdy preference strany stoupají a odchází zřejmě právě proto, že by ještě mohl ve volbách vyhrát. Jeho odchod je podle něj gól, který si ODS dává do vlastní branky. Zároveň řekl, že celou situaci znovu okomentuje po volbách. To je jasná hrozba: „až se ukáže, kam jste to beze mne dovedli, tak se vrátím.“ Ukazuje se, že ODS není sehraný tým, tak jak se tváří po kongresech nebo na tiskových konferencích, kde nastupuje v plné sestavě. Topolánek trpí hlubokou nedůvěrou ve zbylé členy vedení. Co tedy doposud ODS integrovalo? Úzké lobbyistické zájmy? Velrybářské sítě? Prvoplánová touha po moci? Pokud ODS ve volbách výrazně neuspěje, není vyloučeno, že Topolánek bude znovu kandidovat na předsedu ODS. Proto se nedá o žádném skutečném odchodu a změně v ODS skutečně mluvit.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Xavier napsal(a):

A co vám do toho?
01. 04. 2010 | 14:10

dalimir napsal(a):

Dobrý den všichni ! Modrá letka se nám rozkoukává kam do teplých krajů by si vyrazila užívat !!! Dal.@
01. 04. 2010 | 14:15

hoven napsal(a):

a jéje, sockomouši se začínají máchat ve vlastní šťávě))))))))))))))))))))))
01. 04. 2010 | 14:19

vlk napsal(a):

Pane Zaorálku
proč to jako řešíte? Chápal bych, kdybyste se pokusil o nějakou zásadní analýzu ODS a jejich možností nebo budoucího vývoje, ale dělat si starost s tím, kdo jako bud e za ODS podepisovat?
Naprosot zbytečný blog a dostanete tad y pořádnou nakládačku. Tentokráte podle mne - po zásluze.

Co kdybyste si takhle střihnul blog o tom, jak je možné, že soc dem v parlamentu aniv předvolební kampani ani nehlesla proti nákupu flint pro armádu v době krize a rozpočtových škrtů kus za 135 tisíc? Jasné téma do voleb, na které by musel slyšet každý. A ono z Liďáku dokonalé ticho.Chce se mi parafrázovat jednu slovenskou písničku - ticho se zárukou. že vydrží.
Tentokrát z vás modří nadělají fašírku. A nikdo, včetně mne, proti tomu ani nehlesne.
01. 04. 2010 | 14:24

JC napsal(a):

Zaorálek po žních k Turkovi....to je tutovka
01. 04. 2010 | 14:24

PatientO.T. napsal(a):

Tak si do toho Toskánska taky vyjeďte, pane poslanče, ať máte konečně pokoj. Váš stínový ministr průmyslu Urban vám poradí s ubytováním i s pronájmem jachty. Vyzná se tam jak ve Špindlu.
01. 04. 2010 | 14:26

Mistr XXL napsal(a):

Další ze série vynikajících článků na téma "Volební program ČSSD". Děkujeme za zprávu, že ten toluen stále ještě čicháte. Jenom už prosím raději nejezte ty psy.
01. 04. 2010 | 14:26

hoven napsal(a):

zaorálku, seš v nějaký depresi. řekni jirkovi, at ti koupí vrtulník u vjetnamců na baterky.
01. 04. 2010 | 14:27

Benda - Kočka - Dymun napsal(a):

Taky myslím, že byste se měli (v ČSSD) věnovat spíš sobě. Ta starost o ODS začíná být až dojemná.
01. 04. 2010 | 14:30

neo napsal(a):

Pane Zaorálku,

starejte se laskavě o poměry ve vaší partaji.
01. 04. 2010 | 14:32

neo napsal(a):

PatientO.T.

Lubošek ani neví kde Toskánsko leží....
01. 04. 2010 | 14:33

Petr napsal(a):

Pane Zaorálek,
vyzařuje z Vás radost. Ale pro mne jako obyčejného občana, chodícího 40 let každodenně do práce, je to radost jen částečná. Plná by byla kdy jste odstoupili všichni, všech 281 Vyvolených. Nebo alespoň kromě Topolánka i Paroubek, Filip, Svoboda, Liška.
Nebo si snad ješitně myslíte, že jste tam Nahoře něco českému národu Českému státu, nám dole něco platní? Jsem přesvědčen o tom, že ne. Spíš škodíte. Domnívám se že každý nový nezatížený současnou českou politikou by byl lepší. Ale smůla je, že vždy někdo z Vás zůstane a na ty nové se rychle přenese infekce stávající české politiky. A tak začarovaný kruh do konce česká státnosti (max.50 let) nepůjde rozetnout.
01. 04. 2010 | 14:36

Suchec napsal(a):

Neo:
No, ale že to tvdí ten, co si plete kapesník s toaleťákem?
Se cejtíš, ted, milý Neo. :-))))))
01. 04. 2010 | 14:36

neo napsal(a):

Suchec:

???
01. 04. 2010 | 14:38

JŠ napsal(a):

Proč tady popisujete,co se děje v ODS? To,jak píšete:

Ale důležitější je něco jiného. Důležité je, že Topolánek odchází a zároveň neodchází. Jednoznačné odmítl převzít vinu za současný stav ODS,...

tak to evidentně naznačuje,že začínáte mít obavy ze sílící ODS,takže je vidět,že vám jde hlavně o ty "koryta".Místo abyste sem napsal,které zákony se budete snažit změnit a samozřejmě konkrétní paragrafy atd.,tak tady píšete cosi o ODS. Ve skutečnosti není totiž příliš důležité,jestli je předsedou ODS Topolánek,Nečas,Sobotka nebo někdo jinej.Tady to totiž naaštěstí není jako v Severní Koreji,abychom vytvářeli kult obdivovaného vůdce,který "pečuje o blaho obyvatelstva".To stejný platí pro jakoukoliv jinou stranu.Když se místo Paroubka stane předsedou třeba Sobotka(Bohuslav),tak lidi v ČR nebudou brečet žalem a nezhroutí se kvůli tomu ekonomika.
01. 04. 2010 | 14:45

Suchec napsal(a):

Neo:
Vždyť to říkám. A co sever a jih?
BTW. Nádherně plakal, jak mu Tlustého vířivka a Morava zničila volby, jak když byli na vrcholu , tak jim zase jiní sundali vládu, jak , kdyby do něj nešil Ringier, tak by vyhrál tyto volby, jak..., jak......

No, ale stejně je prča, že 1. místopředseda nastoupil do čela dozorčí rady DPHMP v den, kdy se Topolánek s Nečasem dohodli o tom, že T na N převede veškeré pravomoce.
Tomu se říká pašalík za funkci pro "pi.use z Horní Dolní" (autentická citace).
A ještě jak to taktně zamlčeli s tím, že jej N žádal, aby s tím vylezl až po OVM, kde N vystupoval.
01. 04. 2010 | 14:47

malma napsal(a):

jasně , stručně, výstižně...
01. 04. 2010 | 14:50

Suchec napsal(a):

JŠ:
Tady se kult nevytáří. Tady kult kvetl, a to dost dlouho. A to se značnou pomocí médií.

Sílící ODS?

No, možná, ale jestli pomůže u auta s vylágrovaným motorem, a prázdnejma gumama vyměnit šofera?

Nechám se překvapit.

Hlavně ale že se zakryla výpověď Tichého před bezp. výborem parlamentu ohledně angažovanost Langera ve věci Mrázek.
01. 04. 2010 | 14:51

neo napsal(a):

Suchec: klid hošku, to bude dobrý, máma koupí slona...
01. 04. 2010 | 14:51

malma napsal(a):

he he, koukám že členové modrého týmu nikdy nespí, jako vždy první na blogu člena socdem :))
01. 04. 2010 | 14:53

Baba napsal(a):

Ze současného vývoje událostí má člověk pocit, že kdyby v ODS proběhl plošný průzkum, proč si tolik členů jeho vedení nepřeje, ukázal by se jiný důvod než onen kompromitující rozhovor, a nejspíš i to, že nesoulad ve vysokých funkcích obvykle vyžaduje dlouhodobější řešení, než se domnívám.
01. 04. 2010 | 14:57

Suchec napsal(a):

Neo:
Já v klidu jsem. Jehněčí mám vykostěné, nachystané na naložení, pruty na tatar namočené, daně odvedené. Chřipajzna na odchodu, sličná dáma na cestě sem. Já jsem v poho. Zkus to samé :-))))))

Jsi li v nervu, zkus třeba mytí oken. Úžasně to uklidňuje.
01. 04. 2010 | 14:58

JC napsal(a):

malma,
Oranžovému duchovenstvu to jako obvykle zapaluje později.
01. 04. 2010 | 14:58

neo napsal(a):

Suchec,

brou chuť a moc se neožer.

Já si dám velikonočí atmošku se slivkou a žrádýlkem na jižní moravě...
veselý velikonoce
01. 04. 2010 | 15:03

Fagan napsal(a):

Fascinuje mi, jakou má politická konkurence ODS se vyjadřovat k personálnímu obsazení, do kterého je ČSSD asi tolik co každému z nás, kdo je u souseda v domku hlava rodiny, on, jeho žena případně tchýně a snažili se mu do toho kafrat,či se snad vyjadřovat ke kompetenci té či oné persony zastávat tuto „rodinnou funkci“ jen z toho titulu, že naše pozemky spolu sousedí a já se sousedem občas vidím v naší hospodě na pivu.

Opravdu v tomto ohledu personalizovaná potřeby pavlačeové diskuse vyjadřuje určitou bezradnost ČSSD nad tím, že nemá svého oblíbeného mediálního panáka, do kterého by mohla jak šamoani při rituálech „Woo-doo“ zarývat svůj špendlík a přitom opakovat své „ideové“ zaříkání a asociálech, vulgárních buranech či potomcích komunistických rodičů. Slabé, slabé. Být Zaorálkem staral bych se o to, že jak to tak vypadá, že sice asi ČSSD vyhraje volby, ale jelikož to nevypadá na většinu s KSČM, skončí nakonec v opozici, protože vyjma asi lidovců, je pro ostatní malé strany (TOP 09, VV případně SPO) nekompatibilní ke společnému vládnutí. Jak je přemluvit, aby své vnímání současné ČSSD změnili, případně byli schopni v případě dosažení většiny s KSČM ji kooptovat do vlády, aby se ta definitivně „znemožnila“, i když uznávám, že by na to stejně jako KSČM doplatila především ČSSD sama a příští volební období by patrně dlela v opozici a byla na voličské podpoře jako za předsedy S. Grosse.
01. 04. 2010 | 15:03

malma napsal(a):

..to, že se můžeme těšit na "návrat idiota 2 " je zjevné; ODS bude ve volbách sotva ráda druhá, a ted jde jen o to, na koho ten propadák hodit. Myrek ze zebe začíná dělat zrazeného Klause po sarajevkém atentátu s možností zaútočit do čela strany s čistkou nepohodlných.
Ono taky popravdě, co by taky jinýho mohl Myrek dělat, než se poflakovat v politice? Svůj obor nikdy nedělal, pracovat taky nepracoval a evidence na úřadu práce?.. to by ho Nečas musel poslat na veřejně prospěšné práce :)
musí platit dluhy, alimenty...Myrka z politiky jen tak nezmizí..:))
01. 04. 2010 | 15:05

malma napsal(a):

JC
a co jako zapaluje oranžovému duchovenstvu..?
01. 04. 2010 | 15:08

malma napsal(a):

neo
velikonoce s topolem? nebo nečasem? nebo oběma? co bude hlavní chod? knedlo, vepřo, caviár ? a má Myrek vejce malovaný? a už sis předplatil jako správná socka Reflex? a co na to Jan Tleskač?
01. 04. 2010 | 15:14

Větro napsal(a):

Dobrý postřeh pane Zaorálek . Pětkrát jsem si Topolánka na Ihned cz poslech .Ják to vlastně odstupuje, nebo neodstupuje ,nebo kdy odstupuje , nebo jenom předává pravomoci a oficiálně zůstává nebo nezůstává a byl jsem s toho blbý ják necky .
Teď už vím !!! Když ODS prohraje volby ták to vlastně bude jenom tím ,že nemají Topolánka .
01. 04. 2010 | 15:15

znechucen napsal(a):

malmo?

A kam poleti Zaoralek helikpterou? Ze by za Urbanem do Toskanska? Pocitam ze mu to nebudou platit obyvatele bytu OKD.
01. 04. 2010 | 15:18

malma napsal(a):

znechucen

ještě si zapoměl tu o standu grossovi, pak tušim že se rozšířil repertoár o pandury a gripeny..jak se ty bajky jmenují? idnes ?

no aspon je čím argumentovat co:)
01. 04. 2010 | 15:25

Suchec napsal(a):

Malma:
Hraběcí rady.
01. 04. 2010 | 15:25

Suchec napsal(a):

znechucen:
Topolánek byl obětován v zájmu jiných. Co tak třeba ten, jehož jméno zmiňuje Slonková v článku o jednání bezp. výboru parlamentu?

Neo:
Sejdeme se na očním :-)))))))))))))))))))))
01. 04. 2010 | 15:29

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý text ("zmetci" apod.), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
01. 04. 2010 | 15:29

JŠ napsal(a):

Suchec: co se týká Langraa a jeho napojení na skupinu kolem Mrázka,tak takových politiků je celá řada.Třeba Topolánek a dalík byli zase pravděpodobně napojení na skupinu JaT,které pravděpodobně patří ta slavná vila v Toskánsku nebo kterou nechala JaT pronajmout.Např. gross prý byl napojen na Babiše (skupina Agrofert).Ano,vypadá to,jako by měl každý politik svého sponzora.
01. 04. 2010 | 15:30

neo napsal(a):

Malma:

velikonoce s rodinou, hlavní chod nevim... necham se překvapit.
Reflex nečtu.
zkus Maxim:)
01. 04. 2010 | 15:30

neo napsal(a):

Suchec,

snad ne:) Tam to pálit umí...
01. 04. 2010 | 15:31

znechucen napsal(a):

malmo,
Co? Me staci tyhle bajky...

Sliby CSSD r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
-atd, atd.

Uprimne malmo, Vy si myslite ze oranzovej lhar jako Zaoralek ci Sobotka je lepsi nez ten modrej?
01. 04. 2010 | 15:32

JŠ napsal(a):

Suchec: co se týká předvolebních preferencí ODS,tak postupně klesly z přibližně 26 % na asi 20%.Těžko hodnotit,do jaké míry kvůli Topolánkovi a do jaké míry vkvůli Bémovi a aféře Opencard,ale dá se očekávat,že po výměně Topolánka za Nečase zase vzrostou o 2 až 3 %.
01. 04. 2010 | 15:32

malma napsal(a):

znechucen
naštěstí u čssd proběhla samočistka, zeman fuč, šlouf fuč, melčák fuč, snítilý fuč, pohanka fuč, wolf fuč, Kopecký zemřel...

...a současná parta má namířeno do vlády.
Kde udělali soudruzi z modrého týmu chybu?
01. 04. 2010 | 15:32

Suchec napsal(a):

JŠ:
marně dodnes přemýlím, byť je to jedno, jestli ta akce Grosse s Moraviaenergo byla všimné od CHrenka před dotunelováním, anebo akce proti němu.

Neo:
I tak :-))))
01. 04. 2010 | 15:37

malma napsal(a):

upřimně znechucenej

nikdy sem v politice nevěřil nikomu víc, než současné čssd, a zvlášť zaorálkovi a sobotkovi...a to jako frustrací žijí jejich ideový odpůrci dokazuje, že na tom něco bude...
...ale nejsem iluzionista a nedělám si iluze, v politice se nedá a nemělo by se věřit nikomu, zvlášt politikům; socani byli pro mě za zemana nevolitelní, stejně jako většině "levičáků" mého gusta, dneska je to lepší.

a nejseš ty náhodou znechucenej blue jay ?:))
01. 04. 2010 | 15:40

malma napsal(a):

neo

ODS je jedna velká rodina co :)
ty že nečteš reflex? si na něj zjevně přešel z Maxima stejně jako Holec z Playboye :))
01. 04. 2010 | 15:46

znechucen napsal(a):

malmo?
Jo ta duveryhodnost. Tuhle prohlasil strejda Skromach ze da duchodcum 15000Kc. Pak rekl ze se volebnim slibum neda verit. A Bohus Sobotka ne tak dlouho prohlasil" "Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby,"

A ted maji volici CSSD verit? Proc malmo?
01. 04. 2010 | 15:47

Jmelí napsal(a):

ČSSD panikaří, nechali natisknout hromadu bilboardů s Topolánkem, on jim ten prevít odstoupil, co teď?
01. 04. 2010 | 15:48

malma napsal(a):

znechucen
tak seš blue jay nebo ne?:))
01. 04. 2010 | 15:49

malma napsal(a):

jmenlí
přetisknou to na nečase...aneb burana za suchara :)
01. 04. 2010 | 15:50

neo napsal(a):

Malma:

nikdy jsem nečetl ani jedno číslo reflexu.
01. 04. 2010 | 15:51

malma napsal(a):

neo

to tě šlechtí :)
01. 04. 2010 | 15:55

znechucen napsal(a):

malmo?
Urban by byl dobrej Toskanskej ministr. Ale on je jen zatim stin . No uz se tesim az bude tim opravdovym.
01. 04. 2010 | 15:56

Novák napsal(a):

Chtěl bych věřit, že Topolánek skutečně odejde, že to není ze strany ODS Apríl.
Teď by měl jít za ním jeden za druhým, všechni ti velcí charakteří.
01. 04. 2010 | 16:02

malma napsal(a):

znechucen

no a ted si představ, že by tam Urban nebyl...co by si asi ted a tady napsal?
ale protože tam byl spolu s celou mafií ODS, budeš do současných voleb volič ksčm.

bravo, blue jay nám začíná přicházet k rozumu :))
01. 04. 2010 | 16:05

znechucen napsal(a):

jako Zaoralek genius CSSD...

http://www.youtube.com/watc...
01. 04. 2010 | 16:06

malma napsal(a):

Novác
to by museli ODS rozpustit, což by ale znamenalo zvýšení počtu nezaměstnaných o 1 % v celorepublikovém průměru :)
01. 04. 2010 | 16:07

Petr Lusk napsal(a):

Pane Zaorálku, Vaše péče a celé ČSSD aby v ODS vše dobře fungovalo je vskutku dojemná. Ale vy to myslíte upřímně.
01. 04. 2010 | 16:09

malma napsal(a):

znechucen blue jay

hele, kterej z těch tří mladých členů modrého týmu seš ty? by si typnul hned ten první?:))

http://www.youtube.com/watc...
01. 04. 2010 | 16:12

Železnohorský napsal(a):

U některých mě to nepřakvapuje, ale že na aprílového Zaorálka naletěl i vlk, to dneska musí být už hodně špatný tlak, nebo co...
01. 04. 2010 | 16:12

malma napsal(a):

železnohorský

a co je na tom aprílového? že má pravdu? nebo je to vaše přání? a Jan Tleskač?
01. 04. 2010 | 16:16

znechucen napsal(a):

malmo,
Ale on tam Urban byl! Nemel by odstoupit? Paroubek preci veri na presumcy viny!
Ale asi jen nekdy,lol. Podle me by Paroubek mel odstoupit za svoji zodpovednost v Prvni Prazske Bance. Ale asi Paroubek vidi presumcy viny jinak u sebe a tech obycejnych lidi. On preci ma poslani od nejake vyssi bytosti a tak si muze dovolit vse. Lhat, podvadet (i svoji manzelku) a krast. Me pripada malmo ze budes navrhovat at se Paroubek stane pristi Cesky svetec.
01. 04. 2010 | 16:16

Suchec napsal(a):

Malma:
No, píše z podobných končin, pokud nemá anonymizer.

znechucený:
Na celém tom videu je nejtrapnější Moravec.
01. 04. 2010 | 16:18

malma napsal(a):

znechucen blue jay
mě připadá, že si se do paroubka zamiloval:))
01. 04. 2010 | 16:19

znechucen napsal(a):

A ted o Zaoralkovi,

Me pripada bizarni ze lide voli ukecaneho skoro negramotu ktery pouziva v kazde vete jako. Asi to neco rika o lidech kteri ho voli.
Lukas Jelinek ktery dlohodobe pracoval pro Lubomira Zaoralka o CSSD prohlasil,
"Volici CSSD, kterí jsou na rozdíl od ostatních stran méne sociálne a demograficky ukotveni a vyjadrují nejnižší loajalitu, mají podle prezentovaného pruzkumu spíše strední vzdelání bez maturity, ci jsou vyucení, je jim více než 45 let. Volici sociální demokracie jsou predevším mezi nepracujícími, duchodci a ostatními zamestnanci jejichz príjem ve vetšine nepresahuje 12 000 korun."

Malmo? Jak mas dlouhou ruku?
01. 04. 2010 | 16:26

Suchec napsal(a):

malam:
Ten prostřední z blue týmu je tento:
http://www.facebook.com/pag...!/pospisil.daniel

Ten se specializuje na FB Zdeňka Škromacha.

Oni to mají rozděleno cca po 3-4 lidech na každého politika socdem a makají , jak šroubci.
Všechno je to 16-18 let, výš vyjímečně, a házejí tam rozumama, a učí orly lítat.
01. 04. 2010 | 16:28

malma napsal(a):

znechucen blue jay

mám jednu ruku dlouhou

http://www.youtube.com/watc...

zazpívej si a obreč ho :)
01. 04. 2010 | 16:29

Suchec napsal(a):

pardon: http://www.facebook.com/#!/pospisil.daniel?ref=ts
01. 04. 2010 | 16:31

znechucen napsal(a):

Suchci?
Moravec? Ja beru jako kriterium publikum. A to se chechtalo nejvice hlupakovi Zaoralkovi. Ale mozna v hledisti nesedeli obycejni lidi z CSSD.
01. 04. 2010 | 16:31

malma napsal(a):

Suchec

to je dobrá parta tenhle modrej tým :)
01. 04. 2010 | 16:34

znechucen napsal(a):

malmo nauc se tohle!

http://www.youtube.com/watc...
01. 04. 2010 | 16:35

malma napsal(a):

suchec
jo ten druhej, poďobanej s rovnátkama, ten je taky mňam :))
01. 04. 2010 | 16:39

znechucen napsal(a):

malmo tohle je spravnej tym!
Takovej moderni a uprimnej.


http://www.youtube.com/watc...

Uprimne si myslim ze se to k CSSD hodi. Uzij si to malmo. Je to klasika.
01. 04. 2010 | 16:41

malma napsal(a):

znechucen blue jay

tak co ruka? jak je dlouhá? jako ta neviditelná ruka trhu?a už máš pomlásku? že se v kanadě nešupe?...a koho to zajímá? :))
01. 04. 2010 | 16:42

Suchec napsal(a):

malma:
Nejkrásnější je, že oni často dehonestují a urážejí, ale jak se jim něco řekne, hned začnou o svobodě slova, o slušnosti apod. Nepřipomíná to něco?
01. 04. 2010 | 16:44

malma napsal(a):

Suchec

mě to připomíná hrachovou kaši :)
01. 04. 2010 | 16:51

Suchec napsal(a):

Jiří Paroubek si v policejní služebně stěžuje na Ivana Langra, že ho stále sleduje, dokonce si ho prohlíží dalekohledem. To není trestné, míní policista. „Že není?“ rozčílí se Paroubek: „Vždyť má ten dalekohled připevněný na kulovnici!“

Policista Paroubka uklidni a rika, to je u Langera uplne bezne ted si tu byli stezovat Dalik se Sobotkou.

(to jsem opsal)
01. 04. 2010 | 17:01

Suchec napsal(a):

JO, vidíš, na sociálku a zdravku ještě musím. Dík sojko za připomenutí.
01. 04. 2010 | 17:14

malma napsal(a):

znechucen

hele blue jay, kvůli sockám jako ty máme ted vízovou povinnost do canady :))
01. 04. 2010 | 17:20

znechucen napsal(a):

Suchci..
Me se libi tenhle vtip kterej pronesl sebeoznacenej ochrance chudych ....“Kdo z vás to má, dámy a pánové?”
Pronesl ten vtip tesne pred tim nez ve sve soferovane Audine odjel do hotelu Kempinski kde si dal zradlo ktere by obycejneho cloveka stalo nekolik mesicu platu. A pak zavolal do Teplic jestli mu uz majitel nevestincu Benda postavil vytah. Pry uz ani chuva Margaritky nechce chodit po obycejnejch schodech.
01. 04. 2010 | 17:23

znechucen napsal(a):

malmo,
Naco visa? Nerozumim. Sockam a flakacum bude lip v CR. Staci volit CSSD. Ale ty asi dobre vis.
01. 04. 2010 | 17:33

malma napsal(a):

nedivme se, že je blue jay znechucen, když mu odstřelili jeho oblíbeného modrého ptáka...:))
01. 04. 2010 | 18:45

tata napsal(a):

pane vlk

CHapete to oni snad ztraci jakokoliv soudnost,myslim že jsou naprosto bezradní docela sem zvědav na ten duel 11 dubna,ale takle ztracet,jak pišete naprosto zbytečny blog ktery se neda pochopit.Nechapu počinaní ČSSD NAPROSTO MIMO.
01. 04. 2010 | 19:35

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých příspěvků ("zmetek", hanlivé komolení vlastního jména či jména politické strany), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
01. 04. 2010 | 19:52

jarpor napsal(a):

Tak jsem si myslel, že představitelé ČSSD budou zaplavovat všechny svým volebním programem... ale ouha - oni mají "starost" o ODS...

Včera u Moravce ze zlínského kraje totéž předváděl pan Škromach... na 90 % otázek co ČSSD odpovídal : ODS neříká pravdu když tvrdí.... a zabýval se ODS...

Hoši, hoši za takový výkon Vás Jirka nepochválí... nebo pochválí, protože na nic jiného nemáte ?
No nic, kde nic není ani čert nebere...

Hezký večer
01. 04. 2010 | 20:11

vlk napsal(a):

6eleznohorský

tak ono dnešní odstoupení Topolánka byl jen Apríl?
No tak to ano. Na to jsme si fakt naběhnul.....A Zaorlek taky.

tata
jejich problém. ZAorálek měl dneska nejspíš skutečně dojem, že nutně něco musí napsat.

Tak to namastil. Já bych na jeho místě zkusil třeba analýzu, proč ODS známa svou afinitou k ochraně životního prostředí se najednou tak dere na zalené ministerstvo: a bylo by to zajímavé psaní..
Kdybych měl svůj blog, okamžitě bych to tam střihnul.
Dost by men zajímalo , jestli si vbec někdo z vedoucích socanů uvědomil nebezpečnost této žádosti a co je za ní skryto.
01. 04. 2010 | 21:55

znechucen napsal(a):

vlku,

proc jste se stal tak fanaticky oranzovej? Kdysi jste tvrdil ze jste vlk sedivej.
01. 04. 2010 | 22:07

Martin napsal(a):

a co ty Lumíre...?...zase budeš prodávat lidem střechu nad hlavou ...?
01. 04. 2010 | 22:26

vlk napsal(a):

znechucen
co jsem napsal atd y tak klatě oranžiového?
Zkuste si přečíst můj úvodní příspěvek k tomuhle zaorálkovi. Například.
Vlk je pořád šedivej. A tak to zůstane.
01. 04. 2010 | 23:25

jarpor napsal(a):

Vlk a šedivej ?

Srstí snad. Myšlením nikoliv...
No, u takové trapnosti Zaorálka, jakou nám zde předvedl, se nedivím, že i Vlk jej tak trochu sepsul... opatrně a jemně ( s radou, čím by se měl zabývat).

Ale to z něj oranžový nátěr nesmyje..., že Vlku... :-))

Hezký večer
01. 04. 2010 | 23:32

tata napsal(a):

pane jarpor

Ono je to spiš že na vas pusobí jak červenej hadr pan vlk se dost casto stavi kriticky k čssd a volit je zřejmě nebude oproti mě ktery vim že je to špatne řešení ale jedina možnost PROTI smrtelnemu koktejlu ODS,TOP09,VV.

jinak u vas je pomalu kritiky do vlastnich řad a že je co kritizovat,ale lip se vykřikuje jak je někdo nestrany že,určitě kritizuje vic svoje jak vy.
02. 04. 2010 | 00:01

jarpor napsal(a):

tata

Musím Vás opravit... jako oranžový hadr.. ne jako červený...když už...

Ale jste vedle... se vším co píšete. Lituji.

Hezkou dobrou noc
02. 04. 2010 | 00:25

vlk napsal(a):

tata
trefil jste do středu terče.
Pravdu ten boreček, co s e nanejvýš na nějaký ten plagiátek zmůže, tak tu on nerad. Hodně nerad.
02. 04. 2010 | 00:59

jarpor napsal(a):

Vlk

"Pravdu ten boreček, co s e nanejvýš na nějaký ten plagiátek zmůže, tak tu on nerad."

Plagiátek ? Kde prosím ?
To, že jsem po Vašem doporučení "po modré" doporučil Vám "po oranžové" ? Fajn...

Nerad mám všechny, jež se snaží dělat ze mne blbce, vykládat mi polopravdy a lži, tlouct do hlavy, co je pro mne a pro společnost dobré a že ONI to "dobro" pro mne a společnost zařídí...

A na rozdíl od Vás, kdy Vy takové vidíte jen u jedné barvy, já takové nacházím ve všech barvách...

Mějte se...
02. 04. 2010 | 07:48

chytryhorak napsal(a):

Hele Zaorálek,
až si zase s pracujícím lidem prosadíte do Ústavy článek o vedoucí úloze KSČSSD tak se starejte o druhé. Ale teď je vám do toho úplný kulový.
02. 04. 2010 | 09:48

Petr B. napsal(a):

Proč by se nemohl Zaorálek starat o Topolánka a ODS, když se ODS (TOP09, ODA..) ustavičně stará o ČSSD a její personální složení???? V minulosti v 90. letech odmítala dlouho jednat s Milošem Zemanem a navrhovala místo něj za předsedu např. Buzkovou či třeba Paroubka. Když se stal Paroubek energickým a schopným předsedou ČSSD, tak pro změnu odmítá jednat s ním a navrhuje jiné lidi. Anebo proč odmítají jednat s Rathem, když se ukázal jako schopný ministr zdravotnictví a vidí do karet partičce Julínek-Hroboň-Šnajdr-Cikrt-Filipiová-B. Šťastný? Proč ODS vysílá teroristické bandy na mítinky ČSSD s tím, že mají násilnostmi narušovat průběh mítinků? Proč ODS (TOP09) korumpuje poslance z ČSSD, mění tim výsledek voleb a následně pouze tyto lidi označuje za jediné členy ČSSD, s kterými se nechá "konstruktivně" jednat? To není vměšování do vnitřních věcí ČSSD?
02. 04. 2010 | 11:01

JP napsal(a):

Pane Zaorálku, nechte Topolánka být. Je ho škoda, takovou srandu jako on umí málokdo. Republice to, pravda, moc ku prospěchu není, ale to je fuk, s Topolem nebo bez, v řiti jsme tak jako tak. Alekdyž už jsme pod vedením ODS dorostli do role klaunů Evropy, proč se tomu bránit. Být světový je důležité a co na tom, že jiní na to jdou přes vědu, přes ekonomické výsledky, přes zivotní úroveň. My holt jsme Švejci a Topolánek, ten je lepší než feldkurát Katz a jednoroční dobrovolník Marek dohromady.
02. 04. 2010 | 13:14

tata napsal(a):

pane jarpor

Bohužel ted mlatite prazdnou slamu,ano vlk ma bliže levici ale to neznamena že nevidí jejich velke chyby co je na tom zaslepene,jestli chcete mužu si dat praci a dat vam sem jeho kritiku levice,na opak dodejte mi sve ostre odsouzení podotykam ostré odsození jednaní pravice,je možne že sem ho přehlid,pak se vam omluvim nejsme neomilní,ta vaše kritika byla vždy jen takovy hodně jemny ukaz,ja sice srdcem levy volič kritizuju a to ostře hodně často a pan vlk totež,dokažtemi že se milim,par članku kde ostře vystupujete proti jednani pravice ja vam tech přikladu mohu dat plno.

hlavně mi nedavejte přiklad toto nic neřikajici citace::::A na rozdíl od Vás, kdy Vy takové vidíte jen u jedné barvy, já takové nacházím ve všech barvách...

přiklad me kritiky citace.....Tím samo kritizuju i tohoto pana protože ma ten podil zrovna tak,ne jak tvrdite jen on,takže tu jeho demagogii použivate naprosto stějně.
31.03.2010 22:07:27 je to blok ODS jako Rádio Jerevan pan paroubek všimněte pišu že použiva demagogii dejte mi jeden přiklad kde pišete o pravicovem politikovi toto

pan vlk kritizuje pana paroubka 30.03.2010 12:17:44 blog Čas či nečas svobody?
jinak dukaz že pan vlk není zaslepen je pod 2 blogy ....urbana,,,, Milá Vládo České republiky, milé státní zastupitelství, milá policie,
kde piše že šnajdra nema rad , ale piše že co prezentuje urban není tak prukazne,kdyby byl zaslepen bude panu urbanovi přizvukovat a stejně jak je vaším zvykem jste opět reagoval o jeho zaslepenosti

VYM ŽE MĚ BUDETE MYT PLNE ZUBY,ale rad se stavite do role tolerantniho člověka,ale jestli připustime že pan vlk je zaslepen tak vy pak ještě vic.

JESTLI CHCETE psat že vam je lito že to tak vidim dejme si tu praci a dejte mi sem kriticke članky na konkretní činy a to věcně kdy odsuzujete jednaní pravicoveho politika,
ja od pana vlka poskytnu........A přicházíme k pochybením soc dem. Byla to soc d em v ldáa, která nakonec prodávala novým uhlobaronům už svůj minoritní podíl. Byl sic eminoritní, ale stát , pokdu by opravdu c htěl, může zejména hornickému podnikání hodně znepříjemnit žživot, pokud bude chtít. Nechápu, proč této své síly nevyužil při jednání o prodeji zybtku a nevyměnil například zbylé akcie za OKD byty. Nebo si prostě nevymohl, že je převezme za nějakou velmi nízkou cenu. Co yv na to pane Zaorálku?
a mám pro vás ještě jednu otázku, která jde sice i za všemi ostatními vládami ,ale vy z ní teď a v tomhle blogu zejméan - kardinální problém. Totiž otázku, proč jste za 8 let nepředložili do parlamentu návrh zákona o zrušení akciovek s akciemi na doručitele? Kdo vám bránil nebo co vám bránilo to udělat? 11.03.2010 16:22:18 blog,,,zaoralek.... Pane Bakalo, musíte se svléct do naha!
02. 04. 2010 | 13:25

Tencokida Hnuj napsal(a):

vlk

Necháváte se tlačit do kouta. Pozor na to !

/Jestli někdo vidí Vaše názory jako modré či oranžové, potažmo zelenofialovožluté, nechte ho při tom.
Vašich příspěvků si lidé zde váží především proto, že své názory umíte vyargumentovat.
Ne pro jejich barvu/

Pěkné svátky a bohatou pomlázku přeje všem Tencokida.
02. 04. 2010 | 14:57

tata napsal(a):

pane Tencokida Hnuj

TO URČITĚ NE,on se umí osebe postarat,hlavně hodně ví a zna,že je více naladěn středolevě to nezastira takže ty argumenty vyhodnocuje v uhlu pohledu což oba vime že i argumenty občas jsou ne tak jednoznačné ,nemyslim jeho ale celkově,viz co dokažou advokati s argumentem,

jen se vyhrazuju že by byl zaslepen to vžadnem připadě není,proto otom s panem jarporem i s jinymi dohaduju,že ma svuj uhel pohledu to mame všichni ale neni to zaslepen,jak piše skorem pořad pan jarpor.
02. 04. 2010 | 15:52

zdesta napsal(a):

Pan Zaorálek. Je naprosto zbytečné nás uvádět do reality.Nejsme všichni absolventi zvláštních škol. To cosi vydedukujeme z dnešní politické situace nechte na nás.Nepotřebujeme nápovědu ani návod jak myslet.
02. 04. 2010 | 19:03

jarpor napsal(a):

tata

Pane tata, nemám Vás plné zuby.

A k tomu, že mlátím prázdnou slámu... že Vlk je sice "doleva" ale není zslepený...

Máte-li ten dojem, mějte jej... ale :
projděte si vystupování Vlka, kdo na modré má pouze "Géniové z Jánského vršku", posléze když byli ve vládě - "Géniové ze Strakovky..."
projděte si příspěvky a porovnejte seznam "kauz" ODS a seznam "kauz" ČSSD tvrdí-li, že gaunery nerozlišuje podle barvy... dle mého, prostě o špatnostech "oranžových" píše minimálně, kdežto ty "modré" pravidelně opakuje a připomíná.
Nemohu si pomoci, jeví se mi, že v tomto oranžovým nadržuje.

Nenajdete jediný můj příspěvek, kde bych šmahem nazval ČSSD "Géniema z Lidového domu..."

A k tomu, že jej označuji za oranžového :

opět, projděte si blogy a zjistíte, že vždy první nálepku modráci, modrá letka,...atd. napíše na diskutujícího Vlk. Nikdy jsem jej jako oranžového neoznačil já jako první.
Tedy - reaguji jen stejnou nálepkou, jakou on používá vůči mě či vůči jiným debatujícím.

Tolik k Vlkovi. Nemusíte se mnou souhlasit.
Na svou obranu mám jej jedno - nenálepkuji jako první, neurážím jako první... ale bráním se, jsem-li jím nálepkován, jsem-li jím urážen jen za to, že mám jiný názor...

pokračování
02. 04. 2010 | 19:04

jarpor napsal(a):

tata

"Totiž otázku, proč jste za 8 let nepředložili do parlamentu návrh zákona o zrušení akciovek s akciemi na doručitele? Kdo vám bránil nebo co vám bránilo to udělat?"

Takže nejprve : proč se mají zrušit akcie na majitele a kdy tento problém nastal

Dle mého, problém nastal, když se zjistilo, že o státní zakázky se ucházejí společnosti s akciemi na majitele a tvrdí se, že mají "nejasné majitele".
Veřejné zakázky řeší zákon o veřejných zakázkách, akcie na majitele zmiňuje obchodní zákoník.

Je-li problém ve veřejných zakázkách, pak by měl být problém odstraněn především změnou tohoto právního předpisu. Tedy - jasně zakázat právnickým osobám s akciemi na majitele se o veřejné zakázky ucházet.
Prý to však nejde, protože by se "diskriminovaly" ony subjekty, tak se musí změnit obchodní zákoník, zakázat tyto akcie.
Když půjdete do banky žádat o úvěr, a když Vám jej banka nedá - je to diskriminace ? Není, prostě jste nesplnil podmínky banky. Nechápu, proč stát nepostupuje ve veřejných zakázkách stejně. Máš akcie na majitele - nemáš nárok se veřejných zakázaek účastnit.

Akcie na majitele je cenný papír jako každý jiný cenný papír. je to vlastnictví.
Proč by měl být majitel takového cenného papíru nucen do jakékoliv změny, když se taková společnost o žádné státní zakázky neuchází, když ona společnost plní všchny zákonné požadavky ? Jen proto že někdo jiný se chová nemravně ?

Fajn, stejnou logikou ovšem, Vašemu sousedovi je prokázána vražda nožem, ale do vězení půjdete i Vy, protože máte taky nůž !

Tvrdí-li se, že akciovky na majitele mají nejasnou strukturu, jak tedy budou svolávat valnou hromadu těch "najasných majitelů", která jediná je oprávněna změnit formu akcií ?
A dále, jsou zákonné lhůty na svolání valné hromady, nutné jsou notářské zápisy, žádost o změnu v obchodním rejstříku, ten má na zápis změn zase lhůty... tedy tento proces je na rok... a mezitím ten samý subjekt se dál účastní těch veřejných zakázek a dělá to, co se právem společnosti nelíbí...

Jinak řečeno, statutární orgány dobře ví, kdo je oprávněn jim udílet pokyny, kdo nařídí ( který majitel ), že se mají uchzet o veřejnou zakázku, navíc - v naprosté většině případů takových společností je ve stanovách těchto akciovek ustanovení, že převod akcií je podmíněn souhlasem představenstva nebo alespoň povinností majitelů akcií, nahlásit představenstvu převod, prodej takových akcií..

Tedy, dovoluji si tvrdit, že teze "neznámí akcionáři" je zavádějící. I v okamžiku přihlášení se do veřejné soutěže, pokud by to bylo podmínkou, lze zjistit a uvést, kdo je akcionářem...

Napravit rychle a efektivně to co vadí lze změnou zákona o veřejných zakázkách, nikoliv jen na oko deklarovanými snahami o změnu obchodního zákoníku a probletickým zakazováním jedné z forem vlastnictví...

Jiná věc je, rozhodnout se, že od jistého data je tato forma akcií je zákonem zakázána a existující společnosti se budou moci svobodně rozhodnout, zda změní formu akcií a mohou se účastnit čehokoliv, nebo zda se nepřízpůsobí a pak by měly mít tato omezení.

Závěr - nic nebránilo a nebrání, ale tato cesta, navíc dlouhá cesta problém neřeší. Ti kdo to navrhují to jistě dobře vědí... a dělají voly z těch, kdo se v akciovkách a jejich fungování nevyznají...

Omlouvám se, že je to delší, ale ona ta problematika není jednoduchá

Hezký Velikonoční čas
02. 04. 2010 | 19:05

tata napsal(a):

pane jarpor

BOHUŽEL zase jste mi s poloviny uhnul,o smlouvu mi vubec nejde tady vubec nemohu sloužit,to byl přiklad kde kritizoval vlk zaoralka,takže vlk zde kritizova svoje vidění,vaše kritika pravicovych chy prakticky nulova nebo lepe řečeno jen hodně diplomaticka,nikdy sem netvrdil ani vlk že z jeho a meho pohledu tech vic chyb vidime na straně pravice ale to není zaslepenost ale naš uhel pohledu a u pana vlka zhodnocení argumentu,tady nemohu byt nestrany protože jeho argumenty mi připadaj pevnější ale vim že argumenty se daj vykladat ruzně,

ale v čem jte uplně uhnul dejte mi přiklad vaší ostre kritiky na vaše chyby ...myšleno pravice,,,nebudu se dohadovat kdo začina první,mužu vam dat posloupnost mnoha diskuzí kde okamžitě reagujete na pana vlka že jeho reakce je pak tuheho kalibru už je jeho styl,ale dokavad mi nedodate ostrou kritiku pravice platí kdo v tomo směru je vic zaslepen svojim uhlem pohledu.

VAŠE prvni šlehy sice neobsahují typ sprosteho utoku ale vždy se o pana vlka otřete jeho reakce sou pak jeho styl,už je pravidlo že není diskuze kde byste ho nehodnotil,dokažte mi že taky vidite chyby na sve straně,kde se vymezujete ostře proti pravici jinak je jasne kdo to vidi jednostraně,ja vam mužu dodat kritiku levice v mnohych připadech,,,myšleno pana vlka,,
02. 04. 2010 | 20:04

jarpor napsal(a):

tata

O nějaké smlouvě jsem v poslední odpovědi nepsal - nerozumím, co máte na mysli... nezlobte se...

"ale v čem jte uplně uhnul dejte mi přiklad vaší ostre kritiky na vaše chyby ...myšleno pravice,,,nebudu se dohadovat kdo začina první,mužu vam dat posloupnost mnoha diskuzí kde okamžitě reagujete na pana vlka .."

pane tata, odpovím takto : kdo nic nedělá, nic nezkazí... tedy chyby dělají všichni... např. za chybu pana Topolánka považuji jeho podíl na sestavování Fišerovy nynější vlády, neboť ten, komu je vyslovena nedůvěra má odejít do opozice ...
Ale zeptám se já Vás : Najdete nějaký můj příspěvek, kde vyjmenovávám "kauzy" ČSSD jako - podívejte se, co všechno máte za prsty... tak jak to činí Vlk na pravicové strany ?

Ano, když napíše Vlk něco s čím nesouhlasím, reaguji... Reaguji na Vás, na jiné debatéry... Nevím, proč bych měl u Vlka dělat vyjímku...
A prosím, neotírám se o něj. Slušně napíšu, co vidím jinak... a mrkněte se, co se pak o sobě, o inteligenci... dozvím...

Pane tata, soudím, že každý máme právo vidět debatéra jinak. Já bych nerad dál debatoval s Vámi o někom třetím...

Mám pocit, že Vy jste také "nalevo", reagujete na mne, já na Vás. No a co ? Vy máte právo na svůj pohled, já také na svůj. Ale choval jsem se k Vám někdy neslušně, urážel jsem Vás, za levicovější názory ? Šlehal... ?
Myslím že ne.

Tak ponechme každý si své vidění a respektujme ono, tuším Churchilovské : Sice s tebou nesouhlasím, ale udělám vše, abys mohl svůj názor říkat ... a já dodám : respektuji, že máš názor odlišný od mého... Jsi však stále člověk... nebudeme se pro tento rozdílný názor urážet.

Přeji Vám klidné Velikonoce, zapomeňme na chvíli na na politiky a politiku a nehledejme do detailu co kdo kdy napsal... Nikam to nevede... Respektujme se jako lidé, každý se svým pohledem, který se přirozeně často liší... a buďme k sobě slušní...

Děkuji za Vaše názory. Budu o nich ve volných chvílích přemýšlet.
02. 04. 2010 | 20:44

vlk napsal(a):

Tenco kidá hnůj

teď jste mne dostal..Díky.
Oplatím vám to. Je jen otázkou času, než zd ebudete mít svou skupinu čtenářů.
Jednak z důvodů, které vidíte u mne a jednak proto, řeže spolu s Peou Řepou a Vicem patříte mezi tu vzácnouu skupinku , která je nadána psát s nespornou lehkostí aokořenit to hupem, který má ale chirurgickou přesnost.
Na to, co vy pánové napíšete dvěma elegantníma větama , já potřebuji odpracovat celu stránku.

A co se týče šíře záberu vašich znalostí... no už jsme vám párkrát záviděl.
pěkné Velikonoce.
02. 04. 2010 | 22:08

jakub napsal(a):

O Vás by se dalo dobře mluvit jen pokud by ste vystoupil a konečně řekl "odcházím". Bylo by to poprvé za Vaši politickou karieru kdy by ste udělal něco užitečného pro tento stát a lid.
To se ale bohužel nestalo a nestane, tak zalezte raději do svého stranického sekretariátu a neotravujte tu svými plky.
03. 04. 2010 | 13:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

vlk
To, že je moje druhá nejoblíbenější vlastnost lenost, přece víte už dávno.

/V kontextu Vašich příspěvků není v této mé větě ani špetka ironie, spíše plný pytlík závisti./

Také přeji hezké svátky.
03. 04. 2010 | 13:57

Mirek napsal(a):

To je fakt debil.
05. 04. 2010 | 19:16

Zdeněk napsal(a):

Létat za státní peníze každých 14 dní vrtulníkem z Prahy do Ostravy k mámě na buchty s mákem ..... a pak napsat článek "Topolánek na jaro do Toskánska" - tak to už je velmi silná káva.....hodná pouze přesvědčeného marxisty, nyní KSČSSD !!!
Slušně řečeno s. Zaorálku: Nablil jste si do vlastní huby !!!
19. 05. 2010 | 11:14

watchesaler.com napsal(a):

watchesaler.com are watches'direct manufacturer,only providing best quality watches and satisfactory service.brands such as Bedat Watches which are our hottest watches.http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
06. 06. 2010 | 05:42

pujsdqke napsal(a):

http://www.louis-vuitton-handbags-discount.com/ - Louis Vuitton Discount Handbags
24. 05. 2011 | 20:04

ufknxuqo napsal(a):

http://www.replicahandbagsforsale.com/ - Replica handbags as louis vuitton, gucci, prada, hermes to sale - replica handbags for sale
04. 06. 2011 | 23:13

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy