Pane prezidente, ústavní činiteli,

09. 01. 2013 | 10:03
Přečteno 11238 krát
nestěžujte si na novináře, kteří píší pravdu o Vaší amnestii, nestěžujte si na starosty a ředitele škol, kteří sundávají Vaše obrazy, protože za všelidový výraz opovržení vůči Vaší osobě si můžete především Vy sám!

Po sametové revoluci jste byl dlouho ve funkci premiéra a Vaše vlády připravovaly velkou kuponovou privatizaci. Bez potřebného právního rámce vznikaly investiční fondy, jako houby po dešti, řada podvodníků získala podniky v dobrém stavu a vytunelovala je, řada manažerů fondů vytunelovala samotné investiční fondy a tisíce lidí díky těmto činům v mnoha vykradených podnicích přišly o práci.
Na kritiku tehdejšího vývoje a počátky praní špinavých peněz jste v oněch dobách poukazoval výrokem, že není rozdílu mezi čistými a špinavými penězi. V dobách raného, dravého kapitalismu v Československu a poté v České republice, se přelévaly miliardové hodnoty do soukromých kapes díky podvodům, které nebylo možné často potrestat, protože zákony, které jste jako premiér ve vládě schvaloval, byly mnohdy děravé, jako cedník.
Vaše vládnutí této zemi umožnilo pohádkové zisky několika gaunerům, kteří bez vlastního přičinění, jenom díky politickým kontaktům a informacím, ovládli obrovský kapitál a většinu naší ekonomiky. Jak rostly náklady na volební kampaně, rostly i desátky odváděné politickým stranám.
V roce 1998 jste s Milošem Zemanem vymysleli opoziční smlouvu a zničili tak normální kontrolní funkci opozice, která je běžná ve fungujících demokratických společnostech.
Po prohraných volbách v roce 2002 pro Vás spolustraníci našli důstojné místo na Pražském Hradě, abyste příliš nepřekážel. Dokonce se prostřednictvím dohod hodně postarali, abyste prezidentské volby vyhrál. V roce 2007 jste kandidoval znovu a díky nechutným zákulisním tahanicím a nátlaku na některé poslance a senátory jste je vyhrál znovu.
Nedávno, několik dnů před zvolením Vašeho nástupce jste se rozhodl omilostnit i těch pár darebáků, na které spravedlnost mohla přece jen dosáhnout. Nevymlouvejte se na dlouhou dobu soudních řízení, protože i dílem Vaší viny je právní prostředí v této republice takové, jaké je.
I díky opoziční smlouvě byla řada ekonomických kauz zametena pod koberec. Svojí amnestií jste poškodil statisíce poctivých lidí, kteří byli oněmi darebáky podvedeni a zřejmě se díky Vám nikdy nedomohou svých práv. Svým ohavným krokem jste pošlapal práci těch vyšetřovatelů a soudců, kteří svoji práci dělali dobře a neúplatně. Všem těmto lidem a především poškozeným, jste se svým krokem vysmál do očí, abyste se zavděčil darebákům, kterým jste svým dílem v 90. letech umožnil roztáčet kola ekonomiky. Ti, které jste omilostnil, Vám to určitě nezapomenou a postarají se, abyste ve svém politickém důchodu nezůstal o vodě a skývě suchého chleba.
Nikdy jsem si Vás nevážil, nikdy jsem Vás nevolil a styděl jsem se za Vás, za reprezentanta naší země. Váš poslední čin je podlý a hanebný a věřím, že za své činy proti lidem této země se budete zodpovídat.
Premiér Nečas nese rovněž svoji odpovědnost za podpis hanebné amnestie pro tuneláře a je mi srdečně jedno, jestli svůj podpis pod ni připojil výměnou za Váš podpis daňovým zákonům. Vrána k vráně sedá a Vám, ani premiéru Nečasovi už nevěří nikdo.
Odejděte a už se neukazujte na veřejnosti! Nezasloužíte si čestné místo v naší historii!
Měli jsme v dějinách prezidenta osvoboditele i prezidenta budovatele.
Vy však můžete vejít do dějin nanejvýš jako prezident tunelářů!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Tuneldědek a jeho představa o financování politiky a politiků

Václav Klaus nechce vrátit špinavé peníze
http://www.youtube.com/watch?v=V_7jWPSJgvk
09. 01. 2013 | 10:19

Pavel napsal(a):

Souhlas.
09. 01. 2013 | 10:19

David napsal(a):

"...nestěžujte si na novináře, kteří píší pravdu o Vaší amnestii, nestěžujte si na starosty a ředitele škol, kteří sundávají Vaše obrazy, protože

za všelidový výraz opovržení

vůči Vaší osobě si můžete především Vy sám!

...Odejděte a už se neukazujte na veřejnosti! Nezasloužíte si čestné místo v naší historii!

Měli jsme v dějinách prezidenta osvoboditele i prezidenta budovatele.
Vy však můžete vejít do dějin nanejvýš jako prezident tunelářů!..."

-----------------------------------------------------------------

Klaus je buď skutečně nemocný člověk a nebo darebák, který při svém egocentrismu půjde třeba i přes mrtvoly.

Když si přečtu jeho -

Prohlášení prezidenta k reakcím na amnestii,

tak jeho obsah ukazuje na to, že zloděj křičí, chyťte zloděje.

Sprostě LŽE, když tvrdí, že -

"...Nejde v ní ani o odsouzené, ani o propouštěné, ani o takzvané tuneláře, ani o oběti trestné činnosti...."

Nejdříve bylo tvrzeno, že amnestie se týká prvotrestaných a teď vidíme, že propustili recidivisty. Říká se, že u zastavených soudních řízeních nad 8 let lidé o peníze nepřijdou, protože mohou je získat v civilních žalobách. To je tak sprostá lež, kterou může říci buď hlupák nebo darebák.

Klaus obviňuje, že:

"...Vůbec se nedivím, že se při tak masívní kampani nechala nemalá část veřejnosti zmanipulovat a věří tomu, co je jí z médií vnucováno..."

Ten, kdo MANIPULUJE je ON!!!

Když tvrdí, že:

"...Tím více si cením těch - a jejich počet v posledních dnech a hodinách výrazně narůstá -, kteří se zmanipulovat nedali, používají svou hlavu a vyjadřují mi podporu. Spoléhám na ně, na jejich rozum, jejich samostatné myšlení a statečnost a nesmírně jim za jejich postoj děkuji...."

To je úplně, ale úplně stejné, jak za komoušů, kteří argumentovali také širokou podporou dělníků, rolníků a pracující inteligence.

Dále říká, že:

"...Nic nekončí. Před 15 lety jsem v podobné situaci řekl větu: "Jedeme dál." Ta platí i dnes.

Václav Klaus, prezident České republiky

Zdroj: www.klaus.cz..."

-----

On si vůbec, ale vůbec neuvědomuje, že tím že - nic nekončí - vyhlašuje občanům tohoto státu válku?

Takže, potom všem co předvedl, každý kdo jej ještě podporuje je buď hlupák a nebo stejný darebák jako on.
09. 01. 2013 | 10:19

Sláma napsal(a):

Klaus se postavil hrdě po bok jinému prezidentovi - Emilovi Háchovi, který zaprodal svoji zemi a svůj lid a kolaboroval s nacisty. To, co Klaus provedl své zemi a jejím občanům je možná ještě horší, než co provedl Hácha.
09. 01. 2013 | 10:25

zubatá napsal(a):

Sakra, o čem by novináři mluvili a psali, kdyby nebyl všude takový b.......?
O tom, že voní fialky?
Oni musí každou blbost rozmazávat (teď nemyslím amnestii), vlastně si tím vyrábějí práci a zajišřují zaměstnání.
09. 01. 2013 | 10:27

myrta napsal(a):

Pane Hovorko,děkuji. Plně sdílím váš názor. Už aby tahle tragédie Klaus byla pryč.
09. 01. 2013 | 10:28

zubatá napsal(a):

Slámo, pokud se jmenuješ Bohouš, tak se známe. Fly...
O půlnoci jsem koukal na Voitu na ČT24.

Ad Myrta - už teď je jasné, že jedna tragedie bude nahrazena jinou.
Snad to znáš o tom, že občané mají takovou vrchnost, jakou si zasloužili (a zvolili)...
09. 01. 2013 | 10:32

Midori napsal(a):

Podepisuji.
Děkuji, pane Hovorko.
09. 01. 2013 | 10:33

Midori napsal(a):

Sláma
Nevím, jak je to s JUDr Háchou. Byl ve velmi složité situaci, kterou si dnes ani neumíme představit.
Řekl bych, že ve srovnání s Klausem vychází JUDr Hácha lépe - můj názor.
Klaus nemá morální zábrany v ničem, jen EGO je jeho hnací motor. Budiž proklet.
09. 01. 2013 | 10:37

český maloměšťák napsal(a):

ten, kdo se hádat nebude,
" Tuneldědek" je příliš silné slovo. Co takhle "friedmanista-okultista" ?

Ja - už Vespasianus tvrdil, že peníze nesmrdí. To ale šlo o řádně zdaněné peníze - respektive o daně samotné /z používání hajzlů/. Vespasianus by tak Pepu z Honkongu a Lajose Bacsiho - spolu s Klausem ..nechal vypátrat a chytit.... a poslal by je do židovské války nebo hodil lvům.
Zde se tito však stávají prezidenty či amnestovanými.
A navíc se již žádné židovské války nevedou. Zde se vedou jen války mezi odborníky na PR.

Vidíte - jsou z hoven...a stejně nesmrdí.
09. 01. 2013 | 10:40

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pane Hovorko, proč jste nekandidoval na předsedu lidovců, sice nejsem vaším voličem(lidovecká reprezentace v Jihlavě je ještě horší, než ta současná za ODS), ale proti vám nebo Michaele Šojdrové je Bělobrádek úplný politický holobrádek.
09. 01. 2013 | 10:44

aga napsal(a):

Chápu Vaše svato rozhořčení, pane autore, také jsem mu v prvním momentu propadl. Než mi došly širší souvislosti.

Klaus je jen figurka, jejíž záporné vlastnosti někdo zneužíval tak dlouho, dokud to šlo, a i z jeho odchodu teď vytlouká nejvyšší možný kapitál. Nejde mi o to, zastávat se Klause, ale ten, kdo si promítá všechno zlo jen na něj, a doufá, že s jeho odchodem zlo zmizí, jen hloupě skočil na připravenou návnadu, a bude zas a znovu trpce zklamán.
09. 01. 2013 | 10:44

mik napsal(a):

Lidi nechte uz tech debat o Klausovi prece musi byt kazdemu jasne ze je to zase jen a jen jeho taktikta byt stredem pozornosti za kazdou cenu masovy vrah Berevik taky potreboval pozornost a Norsko nechapu meli ho vysadit na ten ostrov a pustit tam vsechny pribuzne obeti at ho ubijou Klaus skoncil to je jasne venujte se volbam a sjednotte se jak se vsichni sjednotili v 89 nevolte kandidaty kteri nemaji sanci vyradit z boje pokracovani Klause tedy duo Fischer - Zeman prestante se taky upinat k tomu ze muze byt zvoleny nestranicky kandidat tedy Franz v ceskych podminkach se nemuze stat prezidentkou zena a Dinsbier ? at napred neco dokaze,,jedinym kandidatem ktery muze otocit cestu a smer Moskva na cestu do Bruselu a zpet do EU je at se to libi nebo ne knize Swarzenberg ano je stary je zatazeny do politiky kamaradi s Kalouskem ale proste mezi slepymi jednooky kralem nikdo jiny jednoho z dvojice Fischer = Zeman nevyradi pred 5 lety mel jit na Hrad Svejnar a CR mohla byt jinde dnes Kdo chce do EU voli Karla kdo chce do Moskvy voli kohokoliv jineho,,, uvedomte si ze pokud roztristite hlasy na vic kandidatu vyhraje Zeman a to neni nic jineho nez pokracovani Klause
09. 01. 2013 | 10:44

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro český maloměšťák.
Tuneldědka jsem nevymyslel já, ale převzal jsem to z nějakých oficiálních zdrojů.
09. 01. 2013 | 10:44

martin_k napsal(a):

aga:
a kdo je ta tajemná osoby (nebo skupina) pozadí?
09. 01. 2013 | 10:46

Kelt napsal(a):

Live-motivem včerejšího,doufám posledního veřejného vystoupení "tuneldědka"byl oznámení,že za nenávistnou kampaní proti němu stojí političtí protivníci,kteří se ho bojí.
I já se cítím být jeho politickým protivníkem v určitém slova smyslu a jediný pocit,který ve mně vyvolal je,že na něj s...u.
09. 01. 2013 | 10:50

aga napsal(a):

martin-k

Taky mě mrzí, že je BIS ve svých zprávách o prorůstání mafie do státní správy nejmenuje - a pokud ano, že se ta jména nedostanou až k občanům.
09. 01. 2013 | 10:52

Targus napsal(a):

Konečně jeden, který se nebojí nazývat věci pravými jmény.
Ano, pane Hovorko, bohužel máte pravdu od prvního písmenka až po poslední tečku.
09. 01. 2013 | 10:52

Vlkodav napsal(a):

Hlavně že máte někoho, na koho můžete všechno svést. Holt pan prezident může za vše. Jak jednoduché, jak pohodlné.
09. 01. 2013 | 10:55

aga napsal(a):

Targus

Teď zbývá jen doufat, že se někdo statečný nebude být nazvat věci pravými jmény u těch, kdo přijdou po nich - ale radši na počátku jejich působení, ne až s křížkem po funuse.
09. 01. 2013 | 10:57

aga napsal(a):

ee..nebude bát
09. 01. 2013 | 10:58

Mac napsal(a):

psychopat to je bezesporu a skutečně je na místě obava z jeho dalšího působení v této zemi.

Jelikož jeho fan-klub navzdory všemu disponuje stále početným členstvem, je reálná možnost, že mu i po březnu t.r. bude poskytnut prostor, aby i nadále škodil.

někteří modrobolševičtí politruci už šikují soldatesky páně profesorových obdivovatelů
09. 01. 2013 | 11:01

Pepák napsal(a):

Výborně pane Hovorko. Klaus nikdy žádnou sebreflexi neměl a mít nebude. Je tak přesvědčený o tom, že co činí, dobře činí (otázka je pro koho) a nikdy nepřipustí že by také něco mohl udělat špatně, že bude vždy přesvědčen že se proti němu spikla média, političtí oponenti a celý svět. Bohužel vždy bude mít kolem sebe různé Knížáky a Borisy Šťastné, kteří mu budou přitakávat, jak je nejlepší a neomylný. Při včerejším pořadu Události komentáře se ukázala amorálnost určité části politické reprezentace v plné nahotě. Opravdu ještě teď nemohu uvěřit, že poslanec Šťastný prohlásil, že prezident by klidně mohl propustit všechny vězně, protože na to má právo a bylo by to v pořádku. Morální rozměr to podle něho nemá a ani nikomu nepřísluší se k tomu takto stavět. Mě už nezbývá doufat, že na Klausovo "Jedeme dál" snad konečně dojde na "Ty už jsi hochu dojel".
09. 01. 2013 | 11:02

honza napsal(a):

Moc hezky a pravdivě napsané, jarpora budou omývat...
09. 01. 2013 | 11:03

Mac napsal(a):

Vlkodav

no za všechno asi nemůže. Např. to letošní svinské zimní počasí jde na vrub globálnímu oteplování. A to navzdory tomu, že pan prezident globální oteplování zakázal
09. 01. 2013 | 11:03

tytyty napsal(a):

No, pane hostinský. V tom Sarajevu ... Ten atentát...to muselo být hodně ošklivý. Co říkáte?
„A tady kdysi visel obraz císaře pána, právě tam, kde teď visí (mu nastavené) zrcadlo.“

„Jo, to mají pravdu,“ odpověděl pan Palivec, „visel tam a sraly na něj mouchy, tak jsem ho radši sám osobně zdělal.“
09. 01. 2013 | 11:05

Okoř napsal(a):

Pan Hovorka je jeden z mála slušných politiků. A proto byl po zásluze potrestán. Už do parlamentu zvolen nebyl. Škoda. Držte se.
09. 01. 2013 | 11:08

Vlkodav napsal(a):

Mac:

"no za všechno asi nemůže. Např. to letošní svinské zimní počasí jde na vrub globálnímu oteplování. A to navzdory tomu, že pan prezident globální oteplování zakázal"

Nezklamal jste, bláboly jako obvykle.
09. 01. 2013 | 11:09

Asfalt napsal(a):

Autor: naprostý souhlas.
09. 01. 2013 | 11:11

Mac napsal(a):

Vlkodav

:-))) to skutečně, ale skutečně píše ten pravej
09. 01. 2013 | 11:16

BK napsal(a):

Skvěle pane Hovorko.
Jen bych směrem k V.K. dodal:
...nestěžujte si na "část veřejnosti, která se nechala zmanipulovat".
Proti Vaší amnestii pro arcizloděje a tuneláře je přes 90% lidí.
09. 01. 2013 | 11:17

Xaver35 napsal(a):

Pane Koudelko,
výborně, vše podepisuji.Kéž by si to přečetl takový Knížák s naměklým mozkem a jemu podobní zaslepení přitakávači.
09. 01. 2013 | 11:17

Petr. napsal(a):

Pane Hovorka,
dokud jste byl za Vaší stranu poslancem Parlamentu ČR, tak jste stále slibovali přímou volbu presidenta České republiky. A skutek, utek. Slib jste vyměnili za jiné prebendy pro Vás Nasdlidi. Tak i tato amnestie padá na Vaší hlavu.
09. 01. 2013 | 11:18

Mac napsal(a):

Václav Narcisenko je zaskočen vlnou odporu vůči jeho osobě? A myslí si, že jde jen o amnestii? TSSSTSSS.....hmmmm.....

potřeboval by nějakého skutečného poradce, který by mu vysvětlil, že amnestie byla jenom rozbuškou pro vyvalení negativních emocí, které se tady vůči jeho psychopatické osobě kumulovaly léta

ty kydy, kdy nám ještě nedávno tvrdily průzkumy, že mu důvěřuje cca 118% občanů mohl brát vážně tak leda jarpor
09. 01. 2013 | 11:21

nestranný napsal(a):

Po dlouhé době článek,který naprosto přesně hodnotí kroky V.K.
PLNĚ SE S NÍM ZTOTOŽŇUJI!
09. 01. 2013 | 11:25

občanka napsal(a):

Jak hodnotit Klause?
Je loutkou ovládanou mafiány? Pak ho lituji. Bojí se?
Je přímo kmotrem naší mafiánské struktury? pak by měl nést odpovědnost.
Je psychicky nemocen a neví již o tom ? Velmi pravděpodobné !!!!
Tolik otázek se mi motá v hlavě?
Jisté je, že je katastrofou pro republiku. Neměl být podruhé zvolen. Celý národ viděl, jak nepoctivá to byla volba.
Opíral se hlavně o hlasy komunistů na to se nesmí zapomínat. Vždy šel přes čáru mravnosti. Vetřel se do OF, zneužil emfórie doby a založil " svoji" ODS, to bylo moje první zklamání. ""Zasloužil" se s několika svými kamarády o neúspěšnou privatizaci. Postavil se svými kamarády právní řád s mezerami, kterých využívali tuneláři lidé bez zkorpulí okrádat stát.
Občanům zbývalo platit vyšší daně za asanaci vytunelovaných bank,nést náklady za ztrátu podniků v kterých pracovali, občan musel všechno zaplatit.
Velké dluhy skončily v konsolidační bance.
Zatímco velké rozkrádání, LTO,v bankách pokračovalo.
Za tichého notování kamaráda z prognostického ústavu Zemana si rozdělili teritórium levice - pravice. Zájmem obou nebyly stranické vize jak vést tento národ po rozpadu komunismu , ale jen nízké pudy jak pomoci sobě a svým kamarádům dostat se tzv. " za vodu". Protože byli mnohdy porušeny platné zákony, bylo teď třeba využít další mezery v ústavě/, která nepočítá s nemorálností prezidenta/ , zajistit beztrestnost bohatým a přebohatým kamarádům.
Jsem pro, aby občané vyjádřili svůj názor sundáním jeho obrazů z veřejných míst.
Nesmí nám být jedno, co se stalo ? Nejsme již náhodou na úrovni Ruska nebo Běloruska? Nevolá pan Klaus po cenzuře?
Nejsme již dávno demokratickým státem.Principy demokracie jsou pošlapávány kupčením s posty ministrů, říká se nám, že to jsou politická vyjednávání, která musí být kompromisní. Ministři nemusí rozumět tomu rezortu, který vedou, jsou prý jen politickou figurou. To vše zastřešuje prezident.
Prezident prý nemá žádné pravomoci. Vždyť to není vůbec pravda. Viz současná amnestie, jmenování soudců, vysokoškolských profesorů, vedení ČNB, podpisy pod zákony a to i Evropské. Reprezentace státu..šéf armády
Proto si myslím, že volba nové hlavy státu bude rozcestím, jakým směrem se dále vydáme! Jestli budeme svého prezidenta ctít za jeho činy a rádi věšet jeho obraz ve školách i v poslední vesničce.
09. 01. 2013 | 11:35

Darth Maul napsal(a):

Pan prezident Václav Klaus je naším nejlepším prezidentem v historii, o tom není pochyb. Nedávná amnestie je pak skvělou tečkou za jeho prezidentskou kariérou, ale věřme, že ne politickou, protože jako pracovitý člověk i v důchodovém věku má potenciál se politicky nadále angažovat ve prospěch občanů česka.

Amnestii plnně schvaluji. Především u lidí, kteří byli odsouzeni za bagatelní činy na několik málo let a také ubožáky, kteří byly soudy šikanováni mnoho let aniž by jim byla prokázána vina.
09. 01. 2013 | 11:43

DF napsal(a):

Prostě Vás mrzí pane Hovorko že pokud to nepodapsal tak Vám to vlastně dal.
Bohužel to je pro Vás a pana Duku málo protože on upozornil na to jak jste společně s Karlem Schwanzerbergem úspěšně prolomili B.D. no a to žádný katolík vašeho ražení bližnímu svému neodpustí.
Takže nejen velkorysý a ničím neopodstatněný dar ale hups do doby temna.
Nechť vzkétá manipulace s církevními pozemky pod taktovkou vašeho Karla ale on Vám stejně ze svého 143/1947 nic nedá, on je vyhlášený intrikán a zálulisní hráč tak se moc neradujte.
09. 01. 2013 | 11:53

xy napsal(a):

Ano, p. Šťastný včera v TV (Události, komentáře)názorně předvedl,že u nás ve vysoké politice fungují primitivové s nulovými znalostmi a beze stopy zdravého úsudku.
Jaké míry ignorantství a tuposti je potřeba k výroku, že prezident mohl klidně propustit všechny vězně, neb ústava toto jeho rozhodnutí nelimituje. - Věrný Klausův spojenec, podobně jako jeho guru sám, nechápe, že každé rozhodnutí nositelů moci v demokratickém právním státě je vymezeno ústavním pořádkem jako celkem. Že "slouží všem občanům" a tato služba vyžaduje bedlivě zvažovat takový krok a jeho důsledky, po posouzení skutečnými odborníky. Nikoli si hrát na boha všemohoucího a zneužívat ústavní pravomoci k postranním úmyslům.
Souhlasím s názorem, že Klaus je navýsost spokojen melou, kterou vyvolal. Už dávno žije z negativní publicity. Myslím, že se potutelně šklebí (všimněte si, že on, I. Langer, M. Macek, Jakl atd. se neusmívají, jen pitvorně šklebí), jako když do kapsy ponořil tu čilskou tužku.
09. 01. 2013 | 11:54

Pepák napsal(a):

Darth Maul: Pokud je to ironie, tak dobrý. Pokud to myslíte vážně, tak Bůh s vámi. A jen krátký dovětek. Kdyby Klaus místo toho, aby si z prezidentského úřadu dělal cestovku a neustále nás oblažoval svými zápisky z cest, opravdu aktivně něco dělal aby soudy soudili a soudní spory trvaly kratší dobu, tak bych snad mohl mít pochopení pro amnestii pro lidi, kteří čekají na rozsudek několik let. V tomto rozsahu je to zcela neakceptovatelné. O jeho přístupu ke korupci snad ani nemusím mluvit (viz. kauza Drobil, sponzoring ODS, apod.).
09. 01. 2013 | 12:00

Darth Maul napsal(a):

Pepáku, nikdy nejsem ironický. Vždy vyjadřuji pouze vážné názory a přímo. Ovšem, nemusíte souhlasit, ale vzývat boha? Kdo to je? Setnu mu hlavu svým světelným mečem.

May the force be with you
09. 01. 2013 | 12:05

Volím Dienstbiera v 1. kole napsal(a):

Klaus předveld že by svou ideologickou zaslepeností dobře zapadl do časů husákovské normalizace. Nechci dalšího prezidenta tohoto ražení. Budu volit Dienstbiera !
09. 01. 2013 | 12:08

Libor napsal(a):

Pro Darth Maul, 11:43 :
I vy vtipálku!
Opravdu, ... ale opravdu se na vás hněvám - kvůli vám teď musím čistit monitor ! :-D
09. 01. 2013 | 12:08

Pepák napsal(a):

Darth Maul napsal(a): ...ale vzývat boha? Kdo to je? Setnu mu hlavu svým světelným mečem.

Znáte ten vtip, jaký je rozdíl mezi Klausem a Bohem? :-)
09. 01. 2013 | 12:17

Klara1 napsal(a):

Děkuji za Váš článek.Je důrazný,ale na vysoké úrovni.Vy sám máte obrovský kredit,nikdy jste neskákal,jak Kalousek a jeho okolí pískalo.Možná,až se věci v politice vrátí do normálu (pravda a spravedlnost), budeme Vás znovu volit do parlamentních funkcí.
09. 01. 2013 | 12:19

myrta napsal(a):

Skončeme neblahou éru Klause.Opravdu je nejlépe ho ignorovat.I po té,co "pojede dál".Nestojí za to,protože nemůže být souzen.
Zaměřme se na nového prezidenta. On to bude,kdo v prvé řadě musí zdiskreditovaný úřad povznést na důstojnou úroveň a chovat se jako člověk vidící problémy všech-i těch prostých mravenečků.
A v tomto smyslu si položte otázku který kandidát to nemůže splnit. Nemůžou to splnit namočení v marazmu posledních 20 let.Pak bude výběr lehčí.
09. 01. 2013 | 12:21

Admirál napsal(a):

Pane Hovorko, měl jste kandidovat na prezidenta, můj hlas by jste měl jistý.

Jinak souhlas nickem aga - pozor na krysaře, chtějí naložit na Klause i své viny a svést nespokojenost jedním směrem.
09. 01. 2013 | 12:21

Admirál napsal(a):

Mmj. - návrh zákona o nepromlčitelnosti zločinů privatizace smetla ze stolu většina TOP, ODS a VV (nebo jak se to v této chvíli jmenuje). Tam je nevětší škodná.

Většina disutujících nadávající na omilostnění nevnímají pro stromy les!
09. 01. 2013 | 12:27

český maloměšťák napsal(a):

Darth Maul napsal(a):
Pan prezident Václav Klaus je naším nejlepším prezidentem v historii, o tom není pochyb. Nedávná amnestie je pak skvělou tečkou za jeho prezidentskou kariérou, ale věřme, že ne politickou, protože jako pracovitý člověk i v důchodovém věku má potenciál se politicky nadále angažovat ve prospěch občanů česka.

Amnestii plnně schvaluji. Především u lidí, kteří byli odsouzeni za bagatelní činy na několik málo let a také ubožáky, kteří byly soudy šikanováni mnoho let aniž by jim byla prokázána vina.
09. 01. 2013 | 11:43
--------
Schvalujte si a adorujte koho chcete - to je vaše výsostné právo.
Jen za prvé nevím proč máte pocit, že s tím vašim schvalováním musíte lézt na veřejnost...a za druhé doporučuji probrat občas vaše názory s nějakým odborníkem. Začal bych s někým se sektoru zdravotnictví. Pak byste možná ani nemusel otravovat odborníky z jiných branží. Ušetřil byste čas i peníze.

Hezký den.
09. 01. 2013 | 12:32

zemedelec napsal(a):

Pane Pepák.
Podle toho co píše Darth Maul,tak je to přímo B.Šťastný.
09. 01. 2013 | 12:39

Karel K. napsal(a):

Tak to vysvětlení a proslov včera v televizi...
podle mého názoru, to vysvětlení bylo více než nevěrozodné, nedůvěryhodné, nabízí se říci "falešné", evidentně vymyšlené až dodatečně a ještě ne příliš šikovně (...Propustil jsem a odpoustil jsem proto abych vyvoval diskusi..).

Snaží se situaci využít ve svůj prospěch tím, že se staví do role nevinné oběti a svolává a mobilizuje své věrné. Jednou to tu už bylo. Nic nekončí, jedeme dál...

Nejspíš založí svoji stranu a bude chtít tuto zemi řídit nadále. Vsadím se, že za 5 let nebo i dříve bude zase kandidovat na prezidenta.
09. 01. 2013 | 12:39

Darth Maul napsal(a):

Pepáku, ten vtip je zvrácený, protože všichni víme, že rozdíl není !

May the force be with you
09. 01. 2013 | 12:40

paprika napsal(a):

xy-souhlasím se vším, vyjma údajné spokojenosti Klause- včera v ČT byl pěkně nervozní a vyděšený, stejně jako pohunek Jakl.
09. 01. 2013 | 12:40

Darth Maul napsal(a):

Hezký den i vám pane český maloměšťáku. Na veřejnost mohu jít s čím uznám za vhodné. Je to jak jste napsal mé výsostné právo. A to právě díky tak velkým lidem, jako je pan prezident Václav Klaus. I on se zasloužil o demokracii v našem státě a je tedy i jeho zásluha, že zde veřejně můžeme vyjadřovat své názory.
09. 01. 2013 | 12:43

ajeto napsal(a):

Souhlas s blogem. Dle mého názoru je pan Hovorka jediným slušným celostátně známým politikem lidovců, což je pro tuto stranu dost málo. Myslím, si, že lidovci stejně jako "topky" však nejsou stranami, které by měly "páteř". Za slušného, kvalitního a perspektivního kandidáta na presidenta považuji ze stávajících kandidátů jen pana Dienstbiera.
09. 01. 2013 | 12:43

babočka napsal(a):

Pane Hovorka, pan Klaus amnestií poukázal na zdlouhavost, úplatnost a neschopnosr našich soudů, čož je pravda. Jiného takového nebojácného zbojníka už mít nebudeme. Postiženým amnestii, kterým někdo něco dluží se mohou obráti na vymahače dluhů. Jsou levnější a rychlejší než naše soudy. Není nic účinějšího než třeba dacana z H systému přišpedlit na vrata. Sice se posere ale zaplatí.
09. 01. 2013 | 12:45

Analytik napsal(a):

Výborný text, autore.
Stačilo by ho přepsat do první osoby a byl by to skvělý novoroční projev jistého státníka.
Určitě by mu zajistil mnohem příjemnější popularitu, než ta zpackaná amnestie.
Ještě jednou díky!
09. 01. 2013 | 12:48

Martina napsal(a):

U nás se na všechno vypracovávají znalecké posudky. Není případ rozsáhlé amnestie právě ten správný objekt pro důkladnou analýzu, ale hlavně před jejím spuštěním.
Kdybych byl nezdvořilý, tak bych napsal, že v současné době už je na pořádnou analýzu zralý jen V.Klaus a jeho Hradní partička.
Prezident není volen proto, aby rozvracel stát. To se od něho opravdu, "ale opravdu" neočekává.
09. 01. 2013 | 13:01

Pepák napsal(a):

Darth Maul napsal(a):Pepáku, ten vtip je zvrácený...

Právě, že se ukázalo, že je pravdivý.

Klaus bless you!
09. 01. 2013 | 13:02

Darth Maul napsal(a):

Pepáku není pravdivý. Žádný rozdíl mezi těmi dvěmi není a nikdy ani nebyl. A jen náš pan prezident se může tímto chlubit. Nikdo jiný jeho kvalit nedosahuje.

May the force be with you
09. 01. 2013 | 13:06

Antonín Hrbek napsal(a):

Pan důchodce Klaus se chce před svým odchodem ještě setkat se senátory a poslanci. Měli bychom dávat velký pozor na to, kteří senátoři a poslanci se na toto setkání dostavili.

Jinak - Ústava a zákony byly vypracována pro slušné lidi, kteří se bohužel v českých zemích již skoro nevyskytují. Proto každý neslušný člověk si překrucuje ústavu i zákony jak může.

Pan Klaus může skutečně úplně všechno, třeba i propustit všechny vězně, ačkoliv jsou o jeho duševním zdraví vážné pochyby.

Ze zodpovědnosti se však nemohou vyvléknout ani pan Nečas, ani vláda, protože "mitgefangen - mitgehangen!. Pana Nečase nic nenutilo a nikdo nenutil okamžitě podepsat. Dokonce mohl, po určitém vzoru podpis odkládat do nekonečna. Kdyby byl nepodepsal, byl by považován z moudrého. A kdyby nemluvil, ještě více.

O zvířátkách u vládních koryt je zbytečné mluvit. Jenom by neměla chrochtat každý den jinak.
09. 01. 2013 | 13:12

deep throat napsal(a):

Já se domnívám, že pan prezident je absolutní Jedničkou v čele skvělého hradního týmu, který dotvářejí viditelní "oslavovači" Jedničky, myslím třeba pana Jakla či Hájka. Součástí hradního think-tanku jsou jistě i ti "neviditelní oslavovači" typu Bátora, Mach, Dobeš či Bárta.
Ti všichni určitě dobře vědí, jak správně panu prezidentovi poradit, kdy má vydrbat třeba s ústavou.
Zajímalo by mně však, kdo mu tak dobře poradil, že pan prezident konečně vydrbal sám se sebou. Třeba to někdo z nicků bude vědět.
09. 01. 2013 | 13:13

český maloměšťák napsal(a):

Darth Maul
Myslel jsem si to. Je to však daleko horší, než jsem se domníval.
Je nezbytné abyste tam zašel co nejdříve. Jakmile pomine náledí tak upalujte k tomu odborníkovi. On už to s váma probere - i tu velikost, i ty zásluhy. Nemusíte mít strach - není to jako tady...kde se do vás každý druhý naváží. On ten pán v tom bílém plášti většinou přikyvuje, souhlasí, občas vás i poplácá po rameni a souhlasně se zasměje. Není třeba se ničeho obávat. Za těch pár korun, co zaplatíte za regulaci...to fakt stojí.
09. 01. 2013 | 13:17

Darth Maul napsal(a):

český maloměšťáku, odborník by se mohl podívat jedině na nějakého maloměšťáka, ale ne na Zabraka. Rázem by si krůpnul do trenek.

May the force be with you
09. 01. 2013 | 13:22

vico napsal(a):

Prohlášení Klause k amnestii muselo zklamat zejména jeho skalní příznivce. Já na jejich místě bych se cítil zrazen.

Tak jak absolutně studeně se prezident v novoročním projevu rozloučil s občany, tak stejně studeně oznámil příznivcům, že byl na něho spáchán v pořadí už třetí atentát. Po sarajevském a chrastavském prý další sarajevský. Do zděšeného ticha pohrozil občanům této země, že, cituji, "jedeme dál!"

Ještěže v posledních hodinách a minutách přibývá těch, co prohlédli a používají svou hlavu/nejspíše k tomu, že ji strkají tam, kde je sice tma, ale relativně teplo/.

Studenokrevný počtář se ani neumí rozloučit se svými věrnými mudžahedíny, kteří jsou ochotni za svého guru vybuchnout v Lidovém domě.

Pokud se má naplnit Klausovo "pojedeme dál", tak jen tehdy, bude-li zvolen Zeman. Teprve pak bude ukončen test, kolik procent obyvatelstva používá hlavu
09. 01. 2013 | 13:22

Občan napsal(a):

Pane Hovorko,
to jste mě hodně nepříjemně překvapil.
Že byste zapomněl, KOHO to měla ODS za hlavního parťáka při prosazování všech privatizačních a restitučních prasáren a při likvidaci čëského zemědělství? Nebyl snad v rozhodujícím období předsedou české vlády Petr Pithart, oddaný lidovec?

Všechno, co jste popsal, by nevzniklo bez AKTIVNÍ účasti KDU-ČSL!

A oposmlouvu si vůbec neberte do úst. Vy jako lidovec rozhodně ne. Protože to, co předvedla KDU-ČSL jako "koaliční partner" ČSSD, by mělo lidovce jednou provždy diskvalifikovat ze společnosti slušných lidí.
09. 01. 2013 | 13:22

Bazzy napsal(a):

Analytik:
pane kolego, státník není ten, kdo žije celý život za státní peníze, ale ten, kdo pro stát něco velkého vykoná... ;-)
09. 01. 2013 | 13:27

antoni.n napsal(a):

Hovorko, milý pane,

pěkný blog, díky.

Bude však potřeba soustřďovat se na další práci, v parlamentu, ale hlavně ve Vaší partají.

Ta partaj má velký potenciál, je však třeba zbavit jí onoho usedlého strejcovství, ustanovit jiný, jaksi břeskný program. Nové myšlenky, zapojit hlavně mladé lidi.

Mám nějaké nápady a rád bych případně pomohl. Jen mi vadi ta partajnická platforma, kde jsou usazeni ty strýcové a tetky.

Uvidíme, třeb a se i setkáme ---

antonin novy
09. 01. 2013 | 13:28

rejpal napsal(a):

Občan
Není to trochu anachronismus, psát o premiérovi Pithartovi jako o lidovci? Pokud vím, byla to vláda Občanského fóra (lidovci byli jeho členem jen krátce a vystoupili z něj snad někdy na počátku roku 1990). Pithart po rozpadu OF byl členem Občanského hnutí a teprve mnohem později se stal členem KDU-ČSL. Neměl dokonce nic společného ani s Klausovou koaliční vládou po roce 1992 (navíc byl k Václavu Klausovi velmi kritický již od začátku). Když nemám někoho rád, nemusím na něj vyhrabávat něco, s čím nemá nic společného.
Osobně si Petra Pitharta jako politika vážím, i když to neznamená, že souhlasím se vším, co kdy řekl. Ale rozhodně patřil mezi ty, kdo se nezaprodali mamonu a prebendám a zachovali si rovná záda.
09. 01. 2013 | 13:32

Al Jouda napsal(a):

Tímto článkem se pan Hovorka projevil jako vhodný kandidát do parlamentu nebo senátu v příštích volbách ! Takové lidi musíme podporovat, protože ti jsou naše současná ELITA !!!
09. 01. 2013 | 13:44

Starý Gumař napsal(a):

Admirál et Cie.
Pan Hovorka je levý vývěsní štít Kalouskovy rodné firmy.

Církev svatá si křesťanské sociály dle ptřeby hněte z chleba nebo vyřezává ze sýru. Pak je zase zežere, když zrovna nejsou třeba.
Což je teď.

Ostatně, Kalousek není pravý ani levý. Je klasický nereformovaný stalinistický technokrad. Jezuita.
09. 01. 2013 | 13:47

Miláno z Děčína napsal(a):

Víte co mě dnes zarazilo?
Od 1.1 2013 jsem nečetl nikde ani náznak,pro koho se věznice opravdu vylidnily.Samozřejmě mimo bonbotů,že tam dáme SENIORY,či-li důchodce.
Zvažuju dle stoupající arogance,zatim poblázněných mladých z jižních čech a těch,kteří to opravdu rozpoutali,řídí,určitě i nějak financují,podkuřují tomu,nafukují atd.!Nebude to vyklizení věznit pro ty členy,fandy,sponzory,novináře,kulturní osobnosti,kteří podporovali a podporují Volební programi KSČM?
Bylo by dobré,kdyby jste se i Vy novináři k tomu vyjádřili.Zajisté to ve Vás doutná,ale bojíte se nahlas,či-li písemně výjádřit.Díky za ostatní,kteří mají stejnou touhu se to veřejně dozvědět!!?
09. 01. 2013 | 13:53

Občan napsal(a):

To rejpal:

Není.
Byl premiérem za OH v rozhodujícím období, v němž byly přijaty VŠECHNY restituční a privatizační zákony.
Pithart bylo do října 2012 senátorem právě za KDU-ČSL.
DO KDU-ČSL vstoupil v r. 1998, takže ta šestiletá přestávka mezi lety 1992-1998 ho nijak neomlouvá a nevyviňuje.

Nemluvě o tom, že na všem, co se tady stalo po r. 1989, se KDU-ČSL přímo a aktivně podílela.
09. 01. 2013 | 13:59

Xaver napsal(a):

Autor zjistil skutečnou příčinu úpadku naší země.
Napsal: "je právní prostředí v této republice takové, jaké je."
Klaus už brzo skončí. O to se snažit nemusíme. Ale co s tím právním prostředím ?
Vždyť tady máme sestavovatele a vykladače zákonů, kteří při své činnosti zvolili plzeňskou cestu.
I ta amnestie odhalila mizernou úroveň našeho práva.
09. 01. 2013 | 13:59

PB napsal(a):

Babočko, a co takhle "přišpendlit na vrata" TOHO, který může být hlavou té chobotnice? (Ten by se především posr...!!!)
Jinak, autore, skvělý text. Sice se nic nové nestane, Klaus se bude dál zhlížet v zrcadle a bude nekonečné hodiny hledat, ZA CO ho lidé nemají rádi. Vždyť to byla "zlá slůvka a větičky", která OSOBNĚ zamířila až na hlavičku plnou másla největšího generalissima všech generalissimů a Nadboha.
Nenašel by se schopný psychiatr, který by mohl prozkoumat zdravotní stav VK? Vždy ten člověk postrádá jakoukoli odpovědnost! Vše zlehčuje, všechny uráží, nic-krom jeho mouder-se mu nelíbí, všechny zesměšňuje. Ví on vůbec, že byl deset let 2x problematicky zvolenou hlavou státu a kritika na jeho zkorumpovanou osobnost se nesnesla jako OSOBNÍ ÚTOK (každému je UKRADENEJ), ale jako to, že jako prezident mohl zneužít své pravomoci.
Věděla jsem o jeho narcistní povaze, ale toto je již něco patologického.
NIKDO MU NESMÍ NIC ŘÍCI, JINAK SE VAŠÍČEK BUDE ZLOBIT - BUBUBU!!!
09. 01. 2013 | 14:01

fler napsal(a):

Pane Hovorko, tady absolutní souhlas, děkuji, lépe by se to snad napsat nedalo.
09. 01. 2013 | 14:07

anon., ibid., etc. napsal(a):

Miláno, neblbněte
I Jan Fischer čerpá celé dlouhé pasáže svého programu z usnesení XVII. sjezdu KSČ, doslova.
Aby v PR agentuře nemuseli zaměstnávat gramotné lidi.

To už by v tom kriminále skončil každej.
Já starýmu Blažkovi plně důvěřuju a ujišťuju ho svou morální podporou.
09. 01. 2013 | 14:09

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Musím se zastat Ludvíka Hovorky.

Je sice členem KDÚ a nese svůj díl odpovědnosti za tuto stanu, ale pokud si dobře pamatujete, tak jej jeho stran musela u špatných zákonů lámat k tomu, aby hlasoval pro, a ne vždy se jim to podařilo. Je to Lidovec, ale se svou stranou nejednou v rozporu. Taková trochu černá ovce, připomenu například:

„Nejsem hlasovací stroj, říká rebelující lidovec Hovorka
7. června 2007  12:57
Proti premiérovi Topolánkovi a jeho vládní reformě se při prvním čtení ve Sněmovně ostře postavil muž z koaličního tábora - lidovecký poslanec Ludvík Hovorka. "Nejsme stroje, abychom hlasovali, jak vláda požaduje," prohlásil. Mohl by být větším problémem pro vládu než Vlastimil Tlustý z ODS. „
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nejsem-hlasovaci-stroj-rika-rebelujici-lidovec-hovorka-pi4-/domaci.aspx?c=A070607_125721_domaci_rb
09. 01. 2013 | 14:14

rejpal napsal(a):

Občan
KDU-ČSL ano, ale bez Pitharta. Za jeho vlády se privatizovalo ještě málo, vlastně asi největším počinem byla Śkodovka. A zrovna tohle lze těžko označit za tunel. Dokonce, pokud vím, Pithart byl jediný politik, který oznámil policii pokus o korupci. Tak proč na něj házet viny jiných.
09. 01. 2013 | 14:17

Gru napsal(a):

Milý pane Hovorko,

přes některé výrazně kladné rysy vašeho veřejného působení se nakonec, k mé lítosti, projevujete jako pouhý lidovec, který prosazuje ublíženeckou agendu pomsty za opoziční smlouvu (což nebyla a není žádná zvláštní výjimka v evropských politických dějinách a kromě lidovců nikomu zas tak moc neuškodila).
Jestliže se média staví do první řady kampaně proti Klausovi, je to koneckonců vlastnost, kterou česká média notoricky mají - sloužit momentálnímu mainstreamu. Myšlenka, aby se frustrovayné populaci nabídlo odstříknout si na Klausovi, aby se poněkud upustily ventily a zajistil tak na chvíli klid pro zbývající privatizaci státu, je poměrně šikovná. I když některé akty mediálního lynče, jako například médii propagované snímání prezidentových protrétů za zdí úřadů (jestlipak jste vy lidovci nabádali k snímání Husákových portrétů, nebo Havlových, když pustil 23 tisíc delikventů?) jsou vyloženě trapné, v konečném důsledku pomohou stávající mocenské garnituře a Klausovi už ani moc neuškodí, prezidentské působení dokončí v řádném termínu. Ono se ukáže, že všechny "posudky" lidí typu Marvanová o správnosti a prveditelnosti ústavních "stížností" na amnestii jsou nesmysly, Ale to už bude účelu dosaženo.
09. 01. 2013 | 14:19

Gru napsal(a):

Ten kdo se

"ale pokud si dobře pamatujete, tak jej jeho stran musela u špatných zákonů lámat k tomu, aby hlasoval pro"

A nakonec ho ovšem zlomila... To se děje dosud, jak ukazuje tento článek.
09. 01. 2013 | 14:21

PB napsal(a):

Gru, já bych si na Vašem místě dávala pozor!
Při vidině toho, co může v budoucnu čekat Klause, bych se "mohla obávat" i o osud Váš!
To, co napsal Hovorka, si myslete, že jsem mohla napsat - doslova a do písmene já! Vy jste bohužel jak ten Klaus, neb odmítáte rozlišovat TO PODSTATNÉ a TO NEPODSTATNÉ.
Hlavní věc je, že to, co zde můžeme o Klausovi číst, není pouhopouhá fikce, ale SKUTEČNOST!
Příště si můžeme pohovořit o Hovorkovi, Havlových amnestiích, o holkách a o vůni fialek.
Skutečně - nevím, po kom jste podědil tak přesnou Klausovskou vlastnost, že totiž nechápete, o co jde! Stejně, jako ten Klaus také dodnes nechápe, že byl premiérem (ministrem financí, šéfem ODS ...) obklopeným mafiány, tuneláři, gaunery apod. Pokud NEZNÁ ŠPINAVÉ PENÍZE, vypovídá to o jeho charakteru mnohé!
Seberte se, chlape! Obhajováním leklé politické ryby jménem VK se tak možná přichomýtnete k jeho lynči na ulici.
Proč obhajujete to největší zlo? Pro koho děláte? Co vám to přinese???
09. 01. 2013 | 14:34

PB napsal(a):

Věřím, že se tu již nenajde nikdo, kdo by někdy volil ODS.
Je-li v takové straně premiér, který neumí zdůvodnit svůj podpis pod spornou amnestií, tato strana prakticky skončila - naštěstí.
A co TOP 09? S amnestií sice "těžce nesouhlasí", ale proti vládě hlasovat nebude.
Můžeme se jen pokřižovat, aby budoucí volby nevynesly do čela nějaké extremisty!!
09. 01. 2013 | 14:38

Gru napsal(a):

Milá PB (jestli se nepletu, tak tím nickem narážíte na jakousi biskupskou roli?).
Je tu základní problém, co kdo chápe a nechápe - ano. Možná jste si nevšimla, ale já tu už roky - sice ne trvale, jen občas, zato koncisně - vystupuji jako kritik V. Klause. Ale čeho je moc, toho je příliš.
Nevystupuji zde v žádném případě na obhajobu tohoto ješity, ale proti obecnému nevkusu a hysterii, v něž se kampaň velice rychle zvrhla.
Podezřelé začälo být, když brzy po vyhlášené amnestie začala média zvát "experty", aby potvrdili, že havlovská amnestie (katastrofální rozsahem a dopady), byla vlastně "rozhodně lepší" než ta současná Klausova. Bylo přece nutné rozvázat si ruce a konečně překonat zakořeněný nesouhlas populace s Havlovou amnestií, základním a prvním kamene nevole, která vůči němu mezi lidmi narůstala. Strategickým požadavkem bylo, že od nynějška je havlovská amnestie "posvátné tabu".
A vaše výzvy k pouličnímu lynči? Věřím, že by vás takový akt uspokojil víc než cokoliv jiného.
09. 01. 2013 | 14:50

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Gru.
Nenechal se vždy zlomit, například:

"Jen dvakrát se včera sněmovnou rozhostilo úplné ticho. Jednou až na konci, těsně před rozhodujícím hlasováním o reformě. Ještě před-tím ale ve chvíli, když k mikrofonům v sále přistoupil viditelně unavený a nezdravě bledý Ludvík Hovorka - lidovecký poslanec, zatvrzelý koaliční "disident" a kritik změn ve zdravotnictví, který se nakonec rozhodl, že pro reformu ruku nezvedne.

"Bohužel nemohu tento návrh, jak je předložen, podporovat," vzkázal sněmovně tichým hlasem.

"Bohužel řeknu: Ne."
http://hn.ihned.cz/c1-21864280-vycerpany-hovorka-ustoupil-temer-ve-vsem-a-pak-hlasoval-proti
09. 01. 2013 | 14:57

Gru napsal(a):

Ten kdo se

Nenechal se vždy zlomit, například:

Možná ne vždy, ale většinou ano. A nic zásadního neprosadil, resp. ničemu závažnému nezamezil.
09. 01. 2013 | 15:08

stařenka napsal(a):

Dobrý den, pane Hovorko,
ti lidé museli být slepí a hluší, že dali své hlasy ve volbách do senátu Okamurovi a ne vám.Vy jste měl být senátorem. Strašná škoda. Chybíte ve vysoké politice. Jste bojovník. Přeji vám hodně štěstí.
Držme si palce, ať si lidé zvolí lepšího prezidenta/prezidentku. Upřímně řečeno, moc tomu nevěřím.Přitom MUDr. Zuzana Roithová je tou nejlepší volbou.
09. 01. 2013 | 15:37

mb napsal(a):

Hovorka dobře ...

jeden z čistých politiků ...
09. 01. 2013 | 15:57

Jiří KNAP napsal(a):

Vážení,
Když Václav Klaus vyprázdnil kriminály,jestli tak v koutku duše netuší,že by mohl dopadnout jako bývalý Egyptský prezident Mubarak / a to byl nějaký diktátor/ aby se tam nemusel zbytečně mačkat!
09. 01. 2013 | 16:10

Dumpling napsal(a):

Přitom MUDr. Zuzana Roithová je tou nejlepší volbou.

No to v žádném případě. Protože je za lidovce. Tedy církevní drancování a podobné. To jest Duka Kalousek a spol.
Lidovci mají v ohni 2 želízka, Schwarcenberka a jako zálohu Roithovou.
09. 01. 2013 | 16:35

zemedelec napsal(a):

Pane Občan i Pan rejpal.
Zřejmě máme málo informací,jak to všechno probíhalo.
Určitě se ale vzpomenete,jak řádila ODS,kdy na něco upozorňoval Lux.Mi ODS vahou svých hlasů,můžeme prosadit všechno,jak častovali Luxe,slizký had,až to vyvrcholilo proslulým sarajeským odvoláním Klause.Jak to dopadlo snad víte,nebýt Zemana a oposmlouvy,tak Klaus a celá ODS šli do kytek.Tím nakopli DEU i KDU-ČSL,tady hledejme,co v těch dvou vězí.
09. 01. 2013 | 16:46

stařenka napsal(a):

Dumpling

kdybyste se dokázal odprostit od slučování osobnosti paní doktorky s Kalouskem, tak by vás to obohatilo o jednu bezkonkurečně nejlepší prezidentskou kandidátku.
Paní doktorka je čestná, pracovitá, inteligentní, velmi skromná žena. Celý život zasvětila práci pro člověka a nemá za sebou žádnou aféru, ani kolem sebe žádné našeptavače.
Jinak: Kalousek z KDU s dalšími lidmi odkráčel, protože v této straně nenašel dostatečnou podporu pro politiku, kterou teď provádí ve jménu TOP 09.
09. 01. 2013 | 17:18

Gru napsal(a):

stařenka

Dotyčná zasela např. na ministerstvu zdravotnictví jen chaos a za jejího ministrování si tam v podstatě každý dělal, co chtěl. Nedokončila tam při údajně velké pracovitosti vůbec nic.
09. 01. 2013 | 17:38

mhardy napsal(a):

Žádejme Klausovu okamžitou abdikaci. Už jsme k tomu donutili Husáka. Tak proč by to se nemohlo znovu zadařit.
09. 01. 2013 | 18:17

Rumcajs napsal(a):

Pane Hovorka, Vy byste se měl léčit. Vaše nenávist vůči Klausovi je přímo patologická a díky tomu mu přisuzujete přímo démonické schopnosti.

Zkuste ho pocákat svěcenou vodou !
09. 01. 2013 | 18:36

Rumcajs napsal(a):

mhardy :

Zahaj hladovku. Budou se ti smát stejně, jako studentům, co drží hladovku za odstoupení komunistických zločinců z krajských pozic.
09. 01. 2013 | 18:38

Václav Borský napsal(a):

Pane Hovorko, děkuji Vám za blog ! Poslanců a senátorů, kterých je možno si vážit za posledních 23 let je asi deset. Vy patříte na první místo. I když jsem lidovou stranu nikdy nevolil, budu si vás vážit až do konce života. Doufám, že voliči ve Zlíně pochopí svou tuposta příště vás zvolí do senátu !
09. 01. 2013 | 18:54

český maloměšťák napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
mhardy :

Zahaj hladovku. Budou se ti smát stejně, jako studentům, co drží hladovku za odstoupení komunistických zločinců z krajských pozic.
09. 01. 2013 | 18:38
--------
Pokud víte, že na " krajských pozicích" dlí nějaký zločinec - tak byste to měl jít oznámit na policii.
Už jste byl na policii oznámit ty, kteří podplácejí při veřejných zakázkách a pak vám zadávají subdodávky ? Na takto zmanipulované zakázky ? (doložitelné - že jste se tím dokonce chvástal)
Také ne, viďte - leda že byste byl blázen.
Tak proč ty zbytečné fráze ? K čemu to je ?
Nebo jste snad bolševický či nacistický pohrobek a považujete za zločince všechny členy nějaké politické strany ?
Tak byste se časem mohl stát zločincem spíše vy, loupežníku.
09. 01. 2013 | 19:15

PB napsal(a):

Milý Gru,když si POZORNĚ přečtete můj příspěvek, zjistíte, že VY jste se ve své reakci na něj OPRAVDU, ALE OPRAVDU zmýlil.
"Kritiky" Václava Klause Vašeho typu znám. Dovedou naprosto vše otočit a prostě být takoví, jako už jsem psala.
Já například k lynči pouličnímu NEVYZÝVÁM, ale VARUJI před ním!
Je to jako kdyby tehdá VK "Více takových Kožených" nevzýval, ale varoval před nimi. Jistě uznáte, že podstatný rozdíl tu je.
Jinak si věřte, čemu chcete, Vy "kritiku" VK ...
09. 01. 2013 | 19:19

jozef napsal(a):

Pan exposlanec,
ako prislusnik poprevratoveho a tvrdo protiklausovskeho odboja /povodne stupenec koncepcie prof V.Komarka/ uplne chapem Vase rozhorcenie.
Ale musim Vam povedat,ze kamene nehadzete spravnym smerom.Kamenujete prezidenta republiky,ale uvedomte si,ze prezident republiky,ani predseda vladneho kabinetu,ani predsedovia akokolvek modernej a pokrokovej obcianskej,ci krestanskej strany vobec nemali ani nemaju status ani silu monarchu! Ano,penize jsou v modernej dobe az na prvnim miste,ale V.K.nikdy nevlastnil ani nevlastni miliony milionov, nie je vysokym monarchom.
Dnes zijeme v mediokracii,ergo oligarchickym majitelom PRAVDY a LASKY spolocnosti, su majitelia medii /a ich domorodi proletari,vojaci,zoldnieri/.

Ako prislusnik dlhorocneho odboja dovolim si v tejto chvili nekopat do kamenovaneho,naopak,staviam sa do prvych radov jeho obhajcov.
Predovsetkym, pan exposlanec, uplne suhlasim s V.K.,ak ma pocit,ze je to od mediokracie prinajmenej chucpe,kriminalizovat to,co dlhe roky nevidela,nechcela vidiet,alebo vo velkom a pracne schovavala pod koberce,alebo co dokonca adorovala ako projekt arci uspesny,ci cele dlhe roky chvalila ako projekt zakladajuci ceske premianstvo medzi transformujucimi kraciami.
Mam s panom V.Klausom dovodne podozrenie,ze mediokracia touto popravou prezidenta republiky vobec nesleduje ine ciele,nez doterajsie! Teda nic extra mudre a spolocensky uzitocne.

/Mozem tiez slubit,ze v pripade davoveho kamenovania dnes kamenujucich , budem rozhodne obhajovat aj ich/.
09. 01. 2013 | 21:26

rejpal napsal(a):

zemedelec
O období 1990-1994 mám informací poměrně hodně (zdaleka ne jen z médií) a o způsobu, jakým fungovala koalice v dobách Klausovy vlády, vím víc, než je mi milé. I když po dvaceti letech některé historky působí spíš komicky než vážně, jak tehdy. A bohužel se nedovedu zbavit názoru, že pokud tři menší strany připustily, aby v kabinetu měla jedna strana absolutní převahu (10:9) a stejná strana měla absolutní většinu v seskupení "ekonomických ministrů", které rozhodovalo o privatizacích (na což už se dost pozapomnělo), jsou spoluviníky toho stavu, protože daly přednost pozicím před svým programem.
Ale já mluvil pouze o Petru Pithartovi. Neměl s tou koalicí společného vůbec nic, a pokud vím, ani s ní nijak nesympatizoval. V době, kdy tato vláda vznikla, byl v opizici jako člen OH. A jeho vláda v letech 1990-92 patřila na naší scéně k tomu lepšímu, přes veškeré problémy spojené s hrozícím a posléze chystaným rozdělením země.
09. 01. 2013 | 22:00

Gru napsal(a):

Milá biskupská PB

uspokojení z představy pouličního lynče z vašeho příspěvku cítím. A ostatně to u vás není nějaký nový vývoj. Vy si možná mé občasné příspěvky zde nepamatujete, zato já vaše docela ano.
Jistě, že jsem kritikem Klause, ale na rozdíl od mnohých momentálních kritiků (a dřívějších obdivovatelů) Klause jsem rovněžz rozhodným kritikem jeho předchůdce Havla.
Abych řekl pravdu, mnohdy jsem na rozpacích, který z nich byl vlastně horší, jestli to vůbec lze diferencovat.
Pro Klause snad poněkud mluví, že sice je taky narcistický a rovněž přesvědčený p své jedinečnosti, přece jen na rozdíl od svého předskokana komicky nekoketuje s myšlenkou na Nobelovu cenu. A také nepodlézal Arafatovi. Takže je možná přece o chloupek lepší.
09. 01. 2013 | 22:27

argun napsal(a):

Slámo 09. 01. 2013 | 10:25

chce to nějaká sedativa... nic vážného to není. Bude líp, uvidíte.

Hovorko Hovorko, pastuší tobolko...

Když všichni kopají, přišel i váš čas. Konečně! Pět minut VAŠÍ slávy. Jste gigant ducha, starostenskej. Kucí doma v Šumicích na vás budou hrdý, frťany se votočí...

To, co jste vypotil, je snůška keců opsaných z novin. Kdyby tam byla alespoň jedna jediná myšlenka, myšlénečka.. Inu není.

Víte kdo to je sráč? Mrkněte do zrcadla.
09. 01. 2013 | 22:43

Občan napsal(a):

Zemědělče,

já mám z té doby, bohužel, informací víc než je zdrávo. Zejména o tom, jak probíhala privatizace veřejných statků a jak kdo v těch věcech konal a rozhodoval. Moc rád bych leccos zapomněl, jenže ono to nejde.

Teď na to tak koukám - napsal jsem skoro totéž, co pan Rejpal. Kdoví, jestli se nakonec neznáme nebo jsme se v té době někde nepotkali :o)
Zkušenosti ale máme asi podobné; byť na některé lidi dnes nahlížíme jinak...
09. 01. 2013 | 23:45

Starý napsal(a):

Dovolím si jen připomenout, že když blahořečený prezident VH v mnohem širší amnestii propustil i stovky vrahů, tak to mnoha nevinným lidem přineslo brzkou smrt.
Nepamatuji si,že by si média, snad kromě PRÁVA, dovolila VH kritizovat.
To jen tak kvůli objektivitě. Aby sjte se z toho nepo......
PS: osobně bych nedával amnestii žádnou , maximálně tak umáznout jeden rok, kromě vrahů
10. 01. 2013 | 00:20

LZ napsal(a):

V této zemi, hnije korupce od samého počátku roku 1989. Klaus,Nečas,Kalousek a nebo ostatní darmožrouti této země, je to fuk. Jen je smutné, že budou volby na prezidenta a jedniný možný kandidát (QUAKE) tam není. Opravdu si neumím představit ani jednoho na místo prezidenta a co se politických stran týče, je to k pláči. Vybrat není z čeho a koho, jeden darebák je větší jak ten druhý. Bohůžel, okrádání pracujicích a vykořisťování je jediné, co nás pracující čeká, pokud nám ještě nějaká práce zůstane. Řešení by bylo zrušení imunity a korupci trestat oběšením. Preventivně provést defenestraci a vzít to rovnou od starostů a zastupitelů. Co si budem nalhávat, co město, to korupce, úplatky, známosti a vše pořád dokola. Hnus žít v této zemi po roce 1989. Nadáváte na komunisty, jací to byli zločinci, ale ve skutečnosti, podívejte se teď...
10. 01. 2013 | 02:17

Jaroslavjotpleexecsecy napsal(a):

Zloděj a podvodník chválí novinářskou žumpu a hysterické béčkové politiky, to se povedlo !
10. 01. 2013 | 06:03

rejpal napsal(a):

Starý
Vy jste právě nechtěně provedl důkaz, že Klaus se mýlí, když nevoli národa k jeho amnestii dává za vinu médiím. Tehdy skutečně amnestii VH "kritizovala" média jen velmi málo, A PŘESTO většina lidí soudila, že její rozsah byl příliš velký (a to tady byla polehčující okolnost, že minulý režim neměl rád politické vězně, a tak si občas kvalifikoval počínání svých odpůrců poněkud jinak - třeba jako výtržnictví). Když se hovoří o chybách Václava Havla, amnestie se objevuje skoro vždy na předním místě.
A teď je to úplně stejné. I když samozřejmě média si smlsla, protože mají s prezidentem nevyřízené účty. Už několikrát je napadl za to, co způsobil sám - viz smiřovaní vlády o vánocích 2010, kdy prezident nejprve veřejně vyhlásil, že existuje určitá dohoda a on je jejím garantem, aby o pár týdnů později vše popřel a obvinil média, že si to vymyslela, což je vzorec chování pro Václava Klause typický. Touto manipulací vytváří dojem své názorové konzistence - co nezapadá, se prostě vypustí a nikdy se nestalo. Pro média je to poučení (které na úrodnou půdu nepadne) - servilita k respektu nevede.
10. 01. 2013 | 07:27

čistič bot napsal(a):

s odchodem Klause zlo nezmizí, ale bude dobře, když o Klausovi už neuslyšíme..
10. 01. 2013 | 08:27

president1/1/13 napsal(a):

Ludvíku, Ludvíku,
to je vidět žes nepochopil náš pravicový bolševismus,
kdybys přišel aspoň jednou na přednášku naší akademie,
víš kolik sis moh nakrást, víš kdes moh být,
tak vidíš, tvoje vyjádření musím brát jako
pravdoláskařské..tfuuuj fňukání, kdybys k nám přišel
necítil bys bolest ...
10. 01. 2013 | 09:15

Von Drak napsal(a):

Davidovi:
velice souhlasím. Myslím,že tento člověk je pro nás prokletím.Zatímco Slováci se svého Mečiara dokázali zbavit, nám se to nedaří. Ovšem - dobře nám tak. Máme takového prezidenta ,jakého si zasloužíme. Teď je šance trochu věci napravit.
Ludvíku Hovorkovi :
Děkuji za dobře napsaný blog.Pro mne jste jeden z mála slušných a poctivých lidí a doufám,že se do vysoké politiky vrátíte.Rád bych Vám taky poděkoval za osobní statečnost v boji s Topolánkovou (Cikrtovou a Julínkovou) "privatizací" zdravotnictví. Díky !
10. 01. 2013 | 10:24

ivan napsal(a):

Souhlasím, velmi podařené,výstižné a pravdivé hodnocení Klause. Já to tak noblesně vyjádřit nedovedu a tak pouze dodávám, že každá kurvárna se vrací.
10. 01. 2013 | 10:31

Boženáš napsal(a):

S Pavlem Rychetským, předsedou Ústavního soudu, plně souhlasím, amnestie byla nachystána diletantsky !!!
Klaus se chová jako všeználek a proto diletantismus převládl v ODS a v Nečasově vládě !!!
Záměrem mazaných lobbistů je, aby vedle dobrého Dienstbiera, nezapleteného s mafiánskou chobotnici, stál Schwarzenberg, kterého chtějí prosadit za prezidenta Česka !!!
Voliči nenechte se oblbnout, volte jen dobré kandidáty !!!
Schwarzenberga NE, protože, spolu s cynikem Kalouskem mají v TOP 09 v Nečasově vládě nejvíce korupčníků, Bessera, Drábka, Šišku... !!!
Schwarzenberg podporuje Nečase, který podepsal s Blažkem největší atentát v Evropě, Klausovu amnestii na slušné občany, na slušnou policii, na slušné vyšetřovatele, na slušné soudce advokáty /Klaus po sobě rychle zametá stopy po tunelování Česka jeho velkou rodinou/ !!!
Schwarzenberg dokonce navrhl, aby škody zaviněné tuneláři a Klausovou amnestií, tj. Klausem, Nečasem, Blažkem... aby je zaplatil stát tj. z kapes občanů, tak to je nehoráznost gangstera, místo toho aby Schwarzenberg okamžitě opustil Nečasovu vládu, a dal najevo, že chce skutečně bojovat s korupcí !!!
Schwarzenberg 76 let, je starý pán, který by už ani neměl kandidovat na prezidenta a trpí nevyléčitelnou nemocí "Nemocní mocí", stejně jako nevolitelní Zeman, Fischer, Bobošíková !!!
Schwarzenberg je s Kalouskem a s exministrem Drábkem jeden z nejhorších asociálních politiků ze všech vlád, k starým lidem důchodcům, k postiženým lidem po úrazech, k psychicky postiženým... !!!!!!
Dienstbier a Táňa Fischerová by měli stát proti sobě v konečné volbě voličů, jeden dobrý stranický a jeden výborný čistě občanský kandidát na prezidenta , oba obstáli nejlépe v předvolební kampani, ty by měli voliči "jen" volit !!! Pokud jeden dobrý z nich prohraje, nic se neděje, vše bude výborné !!!
Táňa Fischerová má proti Diensbierovi jednu velkou výhodu, že to je čistě občanská kandidátka na prezidenta, která nepotřebovala žádné peníze politické strany, žádné peníze od lobbistů a zde je záruka, že je nepodplatitelná, a zaslouží si velký obdiv, a byla by první kvalitní hezkou moudrou prezidentkou České republiky !!!
Je to zkušená morální politička, má pro občany Česka smysluplnou vizi, umí lidi kladně motivovat, a umí i razantně s politiky vyjednávat, když je potřeba !!!
ANO pro Táňu Fischerovou a ANO pro Dienstbiera !!!
10. 01. 2013 | 10:41

Občanka Czech landu napsal(a):

Přesné, výstižné. V kterékoli jiné zemi by byl dávno souzen za kuponovou privatizaci, kterou tady rozjel, aniž by měla právní rámec. Republika je totálně rozkradená, všichni činovníci mají zajištěné trafiky, případně svou nenasytnost zaměřují na eurofondy a poctivý občan jen hledí s údivem a obavou, z čeho zaplatí nájem v obecním bytě a jek bude žít po 50 poctivě odpracovaných letech pro tuto zemi. Je to na poblití. 10 let zhnuseně koukám na všechny Klausovy stoupence, 10 let se mi nechce věřit, že tento národ nemá historickou paměť...
10. 01. 2013 | 10:55

Jan Novák napsal(a):

Souhlas s autorem.
10. 01. 2013 | 11:16

vilemína napsal(a):

Pane Hovorko, dobrý výčet činů našeho vrchního egomaniaka.
Jeho činy by neměly určitě být zapomenuty. Nicméně jeho budoucnost by měla být provázena vědomým občanským nezájmem.
Taková malá ryze česká cimrmanovská pomsta. Protože jinak potrestán nejspíš nebude ..
10. 01. 2013 | 11:29

Hladík napsal(a):

Děkuji, souhlas
10. 01. 2013 | 12:08

jjoe napsal(a):

To stojí za přečtení
http://panirtenka.blogspot.cz/2013/01/paradoxy-amnestie.html
10. 01. 2013 | 12:10

Ifipuld napsal(a):

Téměř naprostý souhlas! Chtěli jsme do Evropy, ale místo toho jsme kulturou stále v Čechách a blížíme se spíš k Moskvě. Chtěli jsme být bohatá, spořádaná a prosperující země opírající se o právní stát, ale místo toho tu máme stagnaci, mafie a právní džungli. Chtěli jsme mít představitele, kteří by nám dělali ve světě dobrou reputaci, ale po Havlovi tu máme samolibého nadutce a podporovatele velkozlodějů, který nám dělá v civilizovaném světě leda ostudu. Nic moc, ale bylo by chybou nad sebou lámat hůl. Je ovšem zcela na nás, co si vybereme a do čeho se necháme a nenecháme zatáhnout!
10. 01. 2013 | 12:13

Marki napsal(a):

Vážený pane Hovorko,
děkujeme za sdílení společných názorů s naším, snad se podaří tohoto zloděje prezidenta této země zbavit. Mám obavy, že si za ty nakradené peníze získal tolik mladýcxh příznivců, že možná ještě bude své choroby dávat dlouho najevo. Teď jsde o to, dokázat mu vinu na amnestii čl.II, když se to nepovede, tak tato země ztratila 10 let života a co chudák Havel, jenž ztratil své zdraví též díky bojů s ním a jemu podobných.
10. 01. 2013 | 12:16

prcek voličský napsal(a):

Také mám dva volitelné,nezašpiněné ani pobytem ve vysokých sférách,ani uplácené ani starostlivé deky sviňáren.Nejmenuji,normální lidé vidí,slyší, prostě myslí.
10. 01. 2013 | 12:23

Petronius napsal(a):

Díky pane Hovorko za zcela jednoznačné a velmi výstižné hodnocení. Ono ve skutečnosti je toho mnohem víc, co tento sebestředný, nacionalisticky pomýlený antievropan má na triku.
Historie časem přidá ještě tvrdší hodnocení této nevydařené epochy.
10. 01. 2013 | 12:24

joe napsal(a):

Hovorko, myslíte, že šlo uhlídat to stádo českých veksláků, zelinářů, taxikářů, rudých lampasáků, STBáků, esenbáků, křivých komoušů, křivých soudců a prokurátorů, ředitelů, poslanců, kolaborantů, rudých novinářů, udavačů, dalších všehoschopných šmejdů a čecháčků (viz cibulkovi seznamy) při privatizaci a náslesledujících procesech v tzv. demokracii, kdy na silových ministerstvech byli Havlovi kamarádi-kulisáci pár lidmi, kteří to mysleli dobře? Vy jste chování této pakáže hrdinsky svedl na jednu osobu a doufáte že až odejde tak bude dobře, že se tato pakáž polepší? Další prezident nás vžene plně do spárů EU a to budeme teprve koukat. Doufám, že pak budete zase hrdina a něco hezkého nám o tom napíšete!!!!
10. 01. 2013 | 12:30

Von Drak napsal(a):

To Vilemína :
velmi trefně napsáno. Škody, které napáchal ( a za které potrestán nebude) budou napravovat ještě další generace. To by nám ale nemělo překážet v zahájení "občanském nezájmu." o jeho osobu. Myslím, že to je pro něj - jako pro stárnoučího narcisistního ješitu -ta největší pomsta. Jistě by toužil za sebou zanechat nějakou pozitivní politickou stopu, ale to , co nám zanechal je plžovitě slizké.
10. 01. 2013 | 12:31

Glosator napsal(a):

Opoziční smlouva nepomohla korupci. Opoziční smlouva "pouze" odstavila Pravdu a lásku a dokonce i Kalouska od moci a proto jí "novinářský hnůj" nemůže přijít na jméno.
Celá řada západoevropských vlád vládne právě na základě různých variant Opoziční smlouvy, občas se o tom můžete dokonce dočíst v novinách jako o naprosté samozřejmosti!
Myslím, že to byla v poslední době třeba nizozemská vláda, ale mohu se mýlit.
Obecně jde o menšinovou vládu, tolerovanou na základě dohody nějakou nevládní stranou!
10. 01. 2013 | 12:39

Historik napsal(a):

Připomínám poznatek jedné známé, že všude v německých orgánech (počínaje ambasádou, déle Goethe Institut apod.), působících v ČR, stáli dlouhá léte v čele výhradně úředníci původem ze západního Německa. My jsme tuto možnost neměli a udělat např. z bývalých komunistických soudců něco jako "nezávislý soud," odporuje zdravému rozumu. Ale kdo zná jiné řešení????
10. 01. 2013 | 12:43

Glosator napsal(a):

Pavel Rychetský se jako advokát osobně podílel na ožebračení cca. 20000 podílníků fondu JIA, který vytunelovala ČESKÁ SPOŘITELNA (jednalo se o 700 milionů Kč). Její současné sídlo pochází z této krádeže!!!! Rychetský spořitelnu vysekal z povinnosti zaplatit náhradu na formálních právnických kličkách a dostal za to palmáre 6 milionů Kč.
To vím od policisty v hodnosti kapitána, který celou věc, zahranou do ztracena, vyšetřoval!
10. 01. 2013 | 12:48

KAKL napsal(a):

Nevíte koho volit v prvním kole za prezidenta?

Náš pan prezident Václav Klaus nedávno prohlásil, že by emigroval, kdyby byl zvolen některý konkrétní kandidát na prezidenta. Nikoho ale nejmenoval.
Kdo by ho tak mohl k emigraci donutit?
Dámy-prezidentky to asi nebudou. Těžko si představit, že by Klause dohnala k emigraci žena.
Zeman to určitě nebude, protože toho dokonce ve svých výrocích Klaus podporuje.
Jan Fischer to také nebude, toho Klaus v roce 2009 jmenoval do funkce předsedy vlády a v republice přesto zůstal.
Přemysl Sobotka je také vyloučen, Klaus neemigroval, když byl Sobotka předsedou senátu.
Schwarzenberg je nyní místopředsedou vlády a Klaus stále zůstává v Čechách.
A co Dienstbier? Že by byl Klaus slávista? No ale Bohemka loni hrála v druhé lize.

Kdo nám tedy zbývá?
10. 01. 2013 | 12:49

Matěj Kopecký napsal(a):

Je s podivem, jek pan prezident opět po kritice svého rozhodnutí o amnestii spílá svým kritikům. Je to nabubřelý, samolibý a sebestřední člověk, který je bez jakéhokoliv smyslu pro zodpovědnost. A pan premier mu k tomu přitakává...¨Tohle a jiné premierovy eskapády - paní Nagyová napr., které platil vysoké finance na Ministerstvu obrasny, kde celou dobu předstírala práci, aby si nechaL rozbít své manželství. Je to také člověk, který ani neví kolik bije, protože ho lidské problémy nezajímají. Om se zabívá čistě svými problémy. A pak takoví politici určují, co s námi bude a co ne, ale tobychom neměli dovolit. Oni by měli poslouchat nás..., jako ten zemanův bonmot Váš hlas uslyším - no bodejť, vždyť není hluchej...Jen si v tomto státě připadám jako nahy v trní, protože všichni chtějí naše šaty...
10. 01. 2013 | 12:50

Pys napsal(a):

Drahý člověče!
Děkuju, neb Váš komentář připlul jako onen pověstný chléb po vodě.
Souhlasím a jak již několikrát bylo výše-níže napsáno, podepisuji!

Děkuju, děkuju že jste a že jste to napsal!
V životě jsme se neviděli, v životě jsme se nesetkali, vlastně ani nevím kam Vás zařadit, v rámci našeho malého a divného politického dvorečku.
Ale asi jsme stejného světa názoru a jsem za to moc rád (omlouvám se za to vošklivé klišé).
Neb bych se musel asi zbláznit, kdybych by byl sám s tím co si myslím.

Ale člověk se musí asi občas zbláznit, aby zůstal normální!

Váš taky občan, který nikdy nebyl schopen sepsati něčeho podobného.
Děkuju že jste!
10. 01. 2013 | 13:24

Eva napsal(a):

Pane Hovorko, neznám vás, většinou se k blogům nevyjadřuji, ale s váma musím SOUHLASIT i kdybych nechtěla........ čistá pravda - pan Klaus je buď nemocný, nebo ......slušné slovo mě bohužel nenapadá.
10. 01. 2013 | 18:44

Petr Žoha napsal(a):

Navrhuji pojmenovat po prezidentu Václavu Klausovi nějaký významný objekt. S ohledmem na jeho blízký vztah k různým podvodníkům mě nejprve napadlo přejmenovat nějakou věznici... ale co takhle například "Poslanecká sněmovna Václava Klause"?
11. 01. 2013 | 13:02

MARCELA GUROVÁ napsal(a):

STYDÍM SE, ŽE ŽIJI V ČECHÁCH. JE TO NESTYDATÉ JEDNÁNÍ OD TOHO NEJVYŠŠÍHO, ALE NEMŮŽEME SI VYBRAT ANI SLAVNOU VLÁDU. VŠICHNI BY SE MĚLI VZÍT ZA RUCE A ODEJÍT. V ROCE 89 SE CINKALO KLÍČI A CO TEĎ? JEDINĚ JE NAHÁZET DO VLTAVY.
11. 01. 2013 | 20:34

olin kopunec napsal(a):

Klaus? Nespletli jste se všichni? Snad KLAUN ! Ale tomu se lidé v cirkuse smějí. V tom našem,státním cirkuse, nad tímto KLAUNEM bohužel můžeme jen zaplakat....
Smutná to bilance státníka. Promiňte,zase jsem se spletl. Chtěl jsem říci STRANÍKA.
14. 01. 2013 | 16:24

avE napsal(a):

český měšťák - toto jste napsal: Schvalujte si a adorujte koho chcete - to je vaše výsostné právo.
Jen za prvé nevím proč máte pocit, že s tím vašim schvalováním musíte lézt na veřejnost...a za druhé doporučuji probrat občas vaše názory s nějakým odborníkem. Začal bych s někým se sektoru zdravotnictví. Pak byste možná ani nemusel otravovat odborníky z jiných branží. Ušetřil byste čas i peníze.

Hezký den.

Přesně to, zase já chci napsat Vám. Postupujte podle toho a možná se Vám udělá lépe...
A pan Hovorka je jistě spokojen, že z nás všech budou dřít, co půjde, aby bylo na jejich restituce, že!
16. 01. 2013 | 12:12

avE napsal(a):

Marki napsal(a):

Vážený pane Hovorko,
děkujeme za sdílení společných názorů s naším, snad se podaří tohoto zloděje prezidenta této země zbavit. Mám obavy, že si za ty nakradené peníze získal tolik mladýcxh příznivců, že možná ještě bude své choroby dávat dlouho najevo. Teď jsde o to, dokázat mu vinu na amnestii čl.II, když se to nepovede, tak tato země ztratila 10 let života a co chudák Havel, jenž ztratil své zdraví též díky bojů s ním a jemu podobných.
10. 01. 2013 | 12:16

Co to tady píšete? Není Vám stydno?

Chudák Havel??? http://www.halonoviny.cz/articles/view/1973054

Si to přečtěte, pokud Vám paměť neslouží!
16. 01. 2013 | 12:20

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy