Rathův pád začíná

16. 02. 2009 | 10:06
Přečteno 18112 krát
Atestace je potvrzení, že lékař po určité době prokázal teoretické znalosti a praktické dovednosti v daném oboru. Atestaci mám, říká David Rath. Nicméně, je mi to docela jedno, jestli tomu věříte, nebo ne. Zájem médií o podezřelé okolnosti následoval klasický protiútok – okamžité trestní oznámení na Lidové noviny, jež upozornily na Rathovu „podivnou atestaci“ na základě toho, že si osvědčení jako ministr sám vydal.

Podstatně zajímavější je fakt, že David Rath vystupoval jako licencovaný lékař, aniž by měl licenci, která by byla v souladu s Licenčním řádem lékařské komory. V roce 2003 revizní komise České lékařské komory s předsedkyní MUDr. Martou Holanovou doslova tvrdila, že „k datu podání žádosti, žadatel (David Rath)… nemohl splňovat podmínky stanovené tehdy platným Licenčním řádem ČLK o vydání Osvědčení o splnění podmínek k výkonu soukromé praxe člena ČLK v oboru interní lékařství. Jeho Osvědčení…bylo vydáno v rozporu s platnými stavovskými předpisy ČLK.“ To stejné tvrdila komise na Rathovu žádost ke splnění podmínek pro výkon vedoucího lékaře. Komise přišla na to, že Rath nesplnil podmínky tím, že uváděl „nepravdivé“ údaje. Své jednání David Rath pro LN obhajoval slovy: „Byla to lež. Ale nebyl to podvod. Podvod je něco jiného než lež. Podvod by byl, kdybych se snažil něco získat na podkladě těchto informací. Můžete říct, že jsem se snažil získat výhodu, abych nemusel platit členské příspěvky. Ale já v té době neměl plat. Já jsem dělal práci doktora, ale nebyl jsem jako doktor zaměstnaný. Já nevím, proč mi pořád nerozumíte.“ Proč se nic nestalo? Proč nerozhodl soud? Protože byl Rath prezidentem ČLK, a postaral se o to, aby kauza byla zastrčena do skříně, která dnes praská pod tíhou vhozených kostlivců. Celá událost je navíc krásně popsaná v článku otištěném 1.12.2008/DNES.

Ze dne na den odstoupil Jan Kalvoda z funkce minstra na základě důkazů, že používal titul doktor práv (JUDr.) neoprávněně. Pamatuji si, jak nad tím lidé kroutili hlavou, byl to precedens. Tehdy i dnes. Tradice „samo-pomoci“ našich předních činitelů je přece zdravá a živá. Stanislav Gross využil kontakty premiéra a dnes neví, kam investovat miliony, se kterými odplul na Floridu. Mimochodem, Grossova práce, na základě které získal titul JUDr., není nikde k mání.

U Davida Ratha se ale nejedná o finanční samo-pomoc, nýbrž o něco závažnějšího a nebezpečnějšího. Od počátku svého veřejného působení je David Rath totiž spojován s jednou nepříjemnou kauzou za druhou. Vše spojuje pouze jedno: demagogická manipulace opřená o populistická gesta s nemilosrdným potrestáním oponentů. Stačí být ředitelem nemocnice, který pouze „sympatizuje“ s jinou politickou stranou, anebo ředitel školy, jenž náhodou neodpoví na anketu, kterou Rath rozeslal. Oddanost panu hejtmanovi musí být úplná.

S rostoucí funkcí se důsledky Rathova působení nemění, pouze rozšiřují. Pokud si někdo myslí, že se jedná o laboratoř ČSSD, ve které může strana pozorovat důsledky návratu neomezeného socialismu (tentokrát bez lidské tváře), tak se hluboce mýlí. Rath robí vlastní stát ve státě. Jeho ambice, stejně jako jeho chování, neznají meze. Jeho loajalita ke kterékoliv straně či osobě souvisí pouze s jeho osobními zájmy a vyprchá stejně rychle jako potřebné důkazy pro splnění licenčních podmínek.

Otázkou nyní je, co bude dál. Stejně jako kdysi z Miroslava Sládka, se z Davida Ratha stává národní problém. Stejně jako tehdy, je vláda nucena vytasit právní meče a pokuty na obranu zákonů.
Současná kauza ale může znamenat začátek Rathova pádu. U mocných pánů, kteří se vymknou z kontroly, je to mnohokrát „technický detail“, který je položí. Příkladem může být americký gangster Al Capone, který skončil ve vězení na základě nezaplacení daní, anebo Stanislav Gross, který byl nucen opustit premiérské křeslo na základě nedostatečného objasnění výše osobních finančních prostředků. V kauze lékařské atestace se nabízí klíč pro Rathovo velice zdravé odstranění.

Článek byl 14.2.2009 otištěn v Lidových novinách



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Cicero napsal(a):

Nic bych si nepřál víc, než odchod tohoto hulváta z veřejného života. Na druhou stranu, píšete o odvolaných ředitelích nemocnic. Takový pan Petrík taky napřed tvrdil, že Rath je nečestný a nedokázal mu ani říct do očí, co dělá špatně, a proč tedy musí skončit, a za pár dní se ukázalo, že Petrík sám je gauner, který si na odchodnou udělil milionový zlatý padáček.
16. 02. 2009 | 10:20

radek napsal(a):

pokud máte pravdu, tak doufám, že ještě stačí vyčistit Středočeský kraj od Bendlových kumpánů..., i když jsem za normální situace odpůrce velkých čistek
16. 02. 2009 | 10:33

Lukáš Bušina napsal(a):

Hmm jeden egocentrik (Vy) se opírá do druhého egocentrika.

Úžasné...
16. 02. 2009 | 10:33

bape napsal(a):

Milej pane doktore, první dojem - sympaťák, podle té fotky, ovšem podle článku plno zášti. Napsat může kdokoliv, cokoliv! Co je pravda a co jen zlá slina ? Ha ? Cuí bono ?
16. 02. 2009 | 10:35

jenicek napsal(a):

Neříkej hop dokud jsi nepřeskočil.
16. 02. 2009 | 10:37

MerryMan napsal(a):

Autor:
Asi před dvěma a půl roky vyšly Hospodářské (nebo Lidové) noviny s titulkem," Rath připravil farmaceutické firmy o miliardu korun." Jaksi už nebylo zmíněno, že tato 1 mld Kč zůstala na účtech ZP a může být využita ve prospěch pacientů.

Já jsem si uvědomil, že to Rathovi farmaceutické firmy neodpustí a doopravdy na něj začala štvanice. A bude trvat hodně dlouho, protože 1 mld Kč je hodně peněz a farmaceutické firmy jsou bohaté a neodpouštějí.

Informace v blogu jsou staré a opsané z již několikrát publikovaných článků. Žádný přínos.

Snad by autor mohl vysvětlit, zda to jenom opsal či zda ho k tomu někdo navedl (zaplatil?).
16. 02. 2009 | 10:47

valdštejn napsal(a):

pane Stránský ani Vy ani kdo jiný panu Rathovi nic neprokázal . Od svých známých a i jiných lidí vím , že Dr Rath je perfektní doktor a o své pacienty se umí postarat . Což o některých doktorech zrovna říci nejde , že ? titulů máte pane takříkajíc tři pr.... ale prd jsem o vás slyšel . Myslím si , že po Rathovi jdou velká lékárnická a farmaceutická loby a těm když se někdo zakousne do jejich řitě , tak je na odstřel . A propó pro koho pracujete vy ?
16. 02. 2009 | 10:54

Radka napsal(a):

No, silný kafe... Ale Rathovi nevěřím ani nos mezi očima, takže jakkoli to, co píšete, zní neuvěřitelně, není se ani čemu divit, že je toho všeho ten člověk schopen...

Škoda, že stále existuje dost neprozíravých lidí, kteří mu na ty jeho lži skočí a věří, že to s námi tento pán "myslí upřímně". Jojo, nemakat, mít čtyři děti a natahovat ruku k tomu, kdo mi slibuje hory doly, to by uměl asi každý... Kéž by český národ takové lidi vypráskal bičem...
16. 02. 2009 | 10:54

Admirál napsal(a):

Pane Stránský - váš pesimismus ohledně kariery pana Ratha v žádném případě nesdílím. Nezmění na tom ani široce pojatá mědiální kampaň vedená s cílem Raha diskreditovat. Lidi na takové kampaně už nedaj.

Musím opakovat, pokud tiskoviny jako Raflex, Respekt nebo Lidové noviny o Rathovi píší špatně, tak to s ním špatné není. Zřejmě dělá svou práci dobře.

Ta kampaň taky musela stát hodně peněz. Kdopak ji asi platí? Že by farmaceltické firmy, kterým Rath šlápl na kuří oko? Inu za vším hledej peníze.
16. 02. 2009 | 10:54

Marty napsal(a):

Slavne atestace pana Ratha se s nim tahnou uz dlouha leta. Rath je ostudou a tragedii nejen CSSD, ale ceske politiky jako celku.
16. 02. 2009 | 11:09

Radka napsal(a):

Admirál,

jééé, vy jste srandista :o)))))..... Anebo blázen ? :o(
16. 02. 2009 | 11:10

Teo napsal(a):

Pan Stránský by nám chtěl dát naději na Rathův odchod z politiky. Já to ale vidím hodně černě, protože tenhle člověk musí být vyhozen jedině svými. A to se nestane, pokud bude v čele strany Paroubek. Ikdyž jedna alternativa by přeci jen byla. Že by Paroubek začal mít strach z Rátha. Pak by to byl souboj dvou sobě rovných a snad by to přineslo i očistu té tzv. sociální straně.
16. 02. 2009 | 11:14

MerryMan napsal(a):

Pane Stránský,
pokud jste tak dobře informován, proč nepodáte trestní oznámení. Bylo by jasno. Buď by byl odsouzen Rath, nebo Vy.

Byl by to serioznější postup, než stále opakovat jedno a totéž.

Také by snad bylo lepší, kritizovat současné skutky D. Ratha včetně odůvodnění. Třeba jeho podíl na rozvrácení regulačních poplatků.
16. 02. 2009 | 11:16

malma napsal(a):

Admirál
Přesně tak..Dr.Ráha je potřeba víc než dost, začal poukazovat a skutečnéproblémy zdravotnictví,žačal dělat pořádek,což se určitým skupinám,jež z toho "bordelu" profitují, zjevně nelíbí...
na antiráthovská kampan už je tak okatá, že jim to "žerou" už jen ti politicky stupidní, jak se o nich trefně Paroubek vyjádřil...
ano, je to o penězích, a proto je Ráth na tu mafii ještě mírnej...Ráthův pád nezačíná, právě díky takovým účelovým článkům získává na bodech...
16. 02. 2009 | 11:18

LEVAK napsal(a):

Vážený pane doktore Stránský proč Ráth,zřejmě Vám vadí a tak Vám pro počtení předkládám úryvky z tisku z roku 2006:
Poslední kauza s domem předsedy zelených Martina Bursíka ukazuje, že bydlení se stává nekončícím traumatem českých politiků. Jako první média předloni otevřela bydlení tehdejšího premiéra Stanislava Grosse.

Ten pod tlakem politiků a médií odstoupil, protože mu předseda KDU-ČSL Miroslav Kalousek a předseda ODS Mirek Topolánek odmítli věřit, že si 900 000 korun na byt vypůjčil od Rostislava Roda. Napomohla tomu média, která z věřitele, v té době doktora filozofie a obchodníka s košer hovězím dobytkem, udělala bláznivého pasáka krav, a předseda jedné miniaturní strany Simkanič, který směnku na dlužný obnos spálil. Rozběhlo se i policejní vyšetřování celého případu, ale vyšumělo do ztracena.

O celém příběhu pak Rostislav Rod napsal knihu Odstřelte premiéra. V ní naznačil i další souvislosti. Například propojení největšího celostátního deníku s křesťanskou stranou a také jednu pikantní podrobnost: mimomanželský vztah předsedy křesťanů s premiérovou asistentkou a tiskovou mluvčí, který údajně skončil potratem. Předobraz literární postavy, Grossova mluvčí Věra Dušková, tyhle pověsti veřejně nepotvrzuje ani nevyvrací. Píše ovšem paměti, takže na definitivní odhalení se mohou těšit jak čtenáři, tak předseda Kalousek.

BYT ZA PODÍL VE ZKRACHOVANÉ FIRMĚ

Dva týdny po rozpoutání Grossovy aféry rozeslal jeden novinář médiím kopii směnky, kterým platila manželka Miroslava Kalouska za byt. Směnku na 6,5 milionu Kč vystavil její bratr a ona tím zaplatila byt, který manželé Kalouskovi už léta obývali, za činži přesně odpovídající maximu poslaneckých náhrad. Pozoruhodné bylo i vysvětlení, proč Kalouskův švagr luxusní byt se dvěma koupelnami a několika ložnicemi koupil - prý aby jeho patnáctiletý syn měl kde bydlet v případě studií v Praze. Studia se nekonala, a tak se opuštěného bytu ujali manželé Kalouskovi.
Směnka, kterou paní Kalousková za byt „zaplatila“, byla údajným vyrovnáním za podíl otce Kalouskové z podnikání a výnosů jeho spolupráce ve firmách Kanako Příbram a IDOS Praha.

Pokud jí otec ve vypořádání majetku přiřkl 6,5 milionu, znamenalo by to, že pro jejího bratra vydělal celkem 13 milionů. Kalousková to vysvětlila lehce: „To já komentovat nebudu, protože si myslím, že to není vaše starost.“ IDOS byl v té době v konkurzu - tedy v neřešitelných dluzích a konkurzní správce popřel, že by kdy otec paní Kalouskové v IDOSu pracoval. Pan Kalousek prohlásil, že to není jeho problém, protože jde o majetek jeho ženy. Zapomněl na fakt, že švagrův IDOS panu Kalouskovi sponzoroval volební kampaně. Nejen jemu, ale i městským zastupitelům z KDU-ČSL v Příbrami. Město Příbram zase takřka monopolně udělovalo zakázky IDOSu.

Rozběhlé policejní šetření korupce a předání sdělení obvinění Kalouskovu švagrovi přerušila jeho dodnes uspokojivě nevysvětlená vražda a sebevražda jeho společníka. Shrnuto: Kalouskovi získali byt v hodnotě více než 6,5 milionu výměnou za směnku, kterou paní Kalousková dostala za velmi prapodivný a zřejmě fakticky neexistující podíl ve zkrachovalé firmě. Po panu Kalouskovi nikdo rezignaci nechtěl. Premiér Gross nechtěl vyhrotit situaci, protože stále doufal ve smír, a opoziční lídr Topolánek nechtěl podrazit nově se rodícího spojence. A média? Sama byla asi slabá a s výjimkou reportérky Hospodářských novin Sabiny Slonkové nejevil o kauzu nikdo větší zájem.
16. 02. 2009 | 11:18

LEVAK napsal(a):

Pozoruhodná je tu i role deníku Dnes, který jako první rozpoutal kampaň proti Grossovi. Když nejmenovaný sportovní novinář ve stejný den rozeslal kopie směnky s komentářem všem médiím, byl deník Dnes jediný, který materiál neotiskl. Reportér Jaroslav Kmenta (ten, co „odhalil“ Grosse) pouze vyzvídal, odkud materiál je. Jeho původ novinář neznal, ale slíbil, že se zeptá informátora. V prvním rozhovoru s Kmentou spekuloval, že dokument může být od kohokoliv - od Svobodovy frakce KDU-ČSL, od části ODS anebo i od Grossových lidí. Novinářův zdroj ale Grossovu spoluúčast popřel. Další den, když Kmenta viděl, že kauza je nenávratně venku, napsal, že zdrojem jsou podle mínění onoho novináře Grossovi lidé. Kauza vyšuměla do ztracena. Jako by jasná fakta mohla diskvalifikovat zdroj.

TICHO PO MÉDIÍCH

Koncem března se do médií dostal případ bytu a firmy pana Topolánka. Tady není žádná velká záhada - firma VAE s. r. o., kterou spoluvlastnil a jejímuž představenstvu Topolánek předsedal, si půjčila peníze od První městské banky, založené primátorem Janem Koukalem. VAE nesplatila 16 milionů a tuto „nedobytnou“ pohledávku odkoupila přes prostředníka firma ELTODO, kterou založil opět - i když tentokrát už jako exprimátor - Jan Koukal. Za dluhy ručil Mirek Topolánek akciemi VAE a směnkou na hodnotu celého dluhu a za směnku zase ručil celým svým majetkem. Okolnosti půjčky VAE už vyšetřuje policie.

Ze všech stran případ totiž zavání korupcí a je tu i podezření z úvěrového podvodu. Podle zápisů z jednání magistrátu, jež má MF Plus k dispozici, je totiž jasné, že VAE nikdy svůj dluh řádně nesplácela. Později pouze prodala kroměřížskou firmu rozvádějící teplo, kterou za onen úvěr původně koupila, a získanou částkou splatila část dluhu. Zbytek, oněch 16 milionů, už nechala na krku První městské bance. Město nakonec pohledávku prodalo za třetinovou cenu 5,5 milionu firmě BBCash, která dluh bez jakéhokoli zisku prodala ELTODu, namísto aby zpeněžila pohledávku.

Proč Grossových 900 tisíc položilo vládu, zatímco Mirek Topolánek dluh deseti milionů ustál?

Asi bychom čekali, že nový majitel pohledávky si na dlužníkovi smlsne, ale kdepak. ELTODO vzápětí VAE odpustilo 4,6 milionu. A tady zůstává rozum stát. Město i ELTODO mohly pomocí směnek, za něž ručili jejich výstavci celým jměním, vymáhat dlužnou částku do posledního haléře. ELTODO podle posledního vyjádření Topolánkovu směnku zničilo. Ona směnka by totiž mohla být jedním z důkazů úvěrového podvodu. Mirek Topolánek a jeho kolegové směnkami ručili na částku, která mnohonásobně převyšovala majetek, jímž zase kryli svoje směnky. Ručili také akciemi VAE, které díky zadluženosti firmy měly zřejmě menší než nulovou hodnotu.

Zde se tedy nabízí pár otázek. Proč město neuplatnilo směnku? Mohlo tak dostat celou částku zpět. Proč Topolánek z prodeje svého podílu neuhradil dluh?
Proč ELTODO odpouštělo dluhy a zničilo směnku? Proč Grossových 900 000 položilo vládu a proč historie Kalouskovy směnky obstála? Proč ustál Topolánek fakt, že jeho firma připravila hlavní město Prahu o 10 milionů? Proč se po tom nikdo nepídil?

Ve sféře podnikání a peněz
se Martin Bursík vždy uměl pohybovat

DŮM ZA HUBIČKU

Na bytové scéně se objevil i nový předseda Strany zelených Martin Bursík. Zatímco s politikou měl až dosud trochu smůlu (zelení jsou celkem šestá strana nebo hnutí, za něž se pokouší uspět ve vrcholné politice), ve světě byznysu je Bursík šikovný a úspěšný podnikatel a restituent, pro kterého by peníze neměly být problém. Za 2 391 786 korun koupil v roce 1993 jako městský radní od města polovinu domu na Malé straně v tehdy nejméně desetinásobné hodnotě a dnes ve stonásobné. Dům tehdejší OPBH v likvidaci prodávalo za znalecký odhad renomovaného architekta prof. Lva Lauermana. Odhad je však podezřele nízký. Jen pozdější dotace památkářů na opravy zmiňovaná v médiích byla vyšší než Bursíkem skutečně vyplacených 1,8 milionu korun. Dnes se cena domu odhaduje na 300 milionů. I tento případ prošetřuje policie.
PS: proč byl Gross nucen opustit premiérské křeslo a Topolánek ne?A co ti ostatní?Teď mluvte a pište!
16. 02. 2009 | 11:18

honza napsal(a):

No uvidíme pane Stránský,co bude dejme tomu třeba za půl roku,jak to s tím Ráthem dopadne. On je každopádně, i přes svou kontroverzi, červeným hadrem na modré svazáky. A to zas není tak málo.
16. 02. 2009 | 11:19

SuP napsal(a):

valdštejn -
Spíš bych se zamýšlel nad tím, že asi to nějak relevantní bude, když autor riskuje trestní stíhání. Uvědomte si, že prokazovat se musí u soudu a že předmětný doktor se soudí za bezvýznamnější hovadiny.
Dále si myslím, že by si příznivci soclevice (zejména ti slušní a i mezi diskutéry se jich dost najde) měli uvědomit, že sympatizují-li se stranou, která produkuje a vydržuje ve svém čele lidi s takovou pověstí a vystupováním (P,R,D), hází to velký stín na ně samotné.
16. 02. 2009 | 11:20

malma napsal(a):

jinak článek neni nic víc, než ubohá agitka LN, jež poukazuje na frustraci těchto odpůrců Rátha, jež nejsou schopní věcné a korektní kritiky...důkaz toho, že Ráth dělá svou opoziční práci velice dobře
16. 02. 2009 | 11:22

malma napsal(a):

SuP
ano,zatímco "věcní,slušní,korektní a nezaujetí" příznivci pravice(taky jsou mezi nima-prej), by si měli uvědomit,jaký lidi má mezi sebou ODS,jak je to s provázaností ODS s médii,vytváření účelových kauz, tajnýmy konty ODS, dalíkovsko-vidímovsko-langrovské propojení s mafií- mafiánské praktiky s přeběhlíky v politice, lobismus ODS,kauzy topolánek,řebíček,čunek,šulc,justiční mafie...
na ty je Ráth ještě měkej
16. 02. 2009 | 11:30

bobin napsal(a):

Snadnost a lehkost s jakou zde členové dvou konkurenčních mocenských elit pro senbeasvé příznivce získávali tituly,majetek,katedry je přímo ohromující.Jako by nebylo nic jednoduššího někomu vystavit šek či směnku na minimálně pár milionů.V historii lidstva se tato známá situace opakuje už po milionté.Vždy to projde.To je také ta Klausova neviditelná ruka trhu,co dělá tyhle podvody jak na běžícím pásu? Už aspoň vidíte proč Zemanovci a klausiáni se nepustili s chutí do zdravého,sportovního a zdaněného podnikání na živnostˇák apod.Protože věděli,že mnohem jistěji a snadněji se majetek připojí k moci a pozici v politice.Individuálně zde ovšem závisí také na protřelosti,hloupý se může i spálit.Princip je: nikdo do toho nesmí vidět.Proto volte řetězec převodů majetků a peněz mezi sebou,v nějakém jeho článku určitě jakékoliv vyšetřování buď ztratí stopu nebo nenalezne dost důkazů!!
16. 02. 2009 | 11:32

Admirál napsal(a):

Radka - rolničky nosíte Vy. Ale asi si to neuvědomujete, takže Vás to nebolí.
16. 02. 2009 | 11:38

Ruda napsal(a):

pane Stránský on taky nikdo moc neřešíl jal se Klaus stal profesorem když dělal náčelníka .
16. 02. 2009 | 11:41

SuP napsal(a):

malma -
Vás jsem zrovna na mysli neměl. U Vás je to marné. A je Vás tu hodně.
16. 02. 2009 | 11:43

miro napsal(a):

Všem nadšeným obhájcům pana Dr.Ratha. I kyby to co píše pan dr. Stranský nebyla pravda nic se nezmění na tom, že pan Dr, Rath je karierista a hulvát, který v tom umí dobře chodit. Protože v ČSSD není druhý takový , který veli šikovně dokáže každého protivníka , napadat urážet a nepravdivě argumentovat bude panu Paroubkovi dělat parťáka pro černou práci. Až soudruzi v ČSSD zjistí, že už jim skutečně škodí tak se ho rychzle zbaví jako Grosse
Není potřeba vytahova desítky jiných případů na ostatní politiky když se mluví o |Rathovi. Oni jsou většinou všichni stejní
Proč myslíte, že ostatní hejtmani se vzdali poslaneckého mandátu a Rath ne. Jak je uvedeno výše a pan dr. Rath má ráth především peníze ,to nikdo neoddiskutuje. Není to žádný lidumil
16. 02. 2009 | 11:49

Ježek napsal(a):

TO BYSTE SO TAK PŘÁLI, vy mediální borci, co ?!? Ale Rath neustoupí a neodstoupí - kdo by potom zbyl z razantních ČSSD, když jste Drymla odrovnali, co ?
16. 02. 2009 | 11:51

malma napsal(a):

SuP
Vás sem zrovna taky nemyslel, s váma taky žádná věcná diskuze...
bu bu bu Ráth co :)
já si počkám na "fandu rátha", či "mouchu na zdi",s těma to marné neni :)
16. 02. 2009 | 11:57

MerryMan napsal(a):

miro:
"I kyby to co píše pan dr. Stranský nebyla pravda...". Nesouhlasím, kdyby to nebyla pravda, tak je to lež a p. Stransky je lhář. Promiňte, jsem takový detailista. Jinak se řídím tím, co mi kdysi říkal můj otec:
Když se postaví koryta, prasata se už najdou.
U politika se má posuzovat zda jeho činnost přinesla více než si nakradl.
A rozdíl mezi pravicí a levicí? Když byl Jwežíš Kristus ukřižován, tak měl lotra po pravici a lotra po levici. A to je ten rozdíl.
Kdo čeká něco jiného, tak je naivní.
16. 02. 2009 | 12:04

malma napsal(a):

miro
Pro Vaše uvědomění, zkuste si si uvědomit,na koho je Ráth ostrej..vůči zástupcům ODS,oni to totiž takový beránci, jak nám média předkládají ,nejsou. Ráth začal nazývat věco pravým jménem, dělat skutečnou opoziční politiku,na kterou zástupci ODS nemají adekvátní reakci...a likvidují se vlastní neschopnosti oponovat; vy nemáte "vlastní názor" na Rátha, vy jste Ráthem účelově zaujatej,aniž byste pravděpodobně věděl proč,nebo naopak je vám jeho politika nebezpečná...
Paroubek na to upozornoval, že po vítězných volbách začne ODS a "její" média mašinérii proti socanům,a to co předvádí MF,LN,Reflex je tak okatý,že je to pro ODS až kontraproduktivní
16. 02. 2009 | 12:05

Jan napsal(a):

miro
s tím se dá docela souhlasit. Dr. Rath není není ukázkou skromnosti a uhlazeného gentlemanství. Až bude stačit konkurovat sprostostem a křivárnám ODS slušnost a vybraná rétorika - budu takovým lidem v řadách ČSSD fandit. Nemravnosti modráků se však může postavit jen taková osobnost, které se jim mírně blíží, tedy i Dr. Rath, a proto je v ČSSD nezbytný. A hlavně proto je také nejčastějším cílem útoků, protože nezaleze do poslanecké lavice se klopenou hlavou při prvním Topolánkově "fakáči"
16. 02. 2009 | 12:16

Tiger napsal(a):

Sup a ostatní: Krásnej důkaz, že voliči levice se nedají nikým, ničím a nikdy oklamat a své Bohy nezradí a neopustí. S nimi diskutovat nemá smysl. Ale přiznávám já tu kravinu dělám taky. Myslím, že nejlepší lék na každou hloupost je její důsledné uplatnění. Tak je nechme si to užít. On se Rath "utaví" sám, nebo se ho Jirka zbaví až ho přestane potřebovat.
16. 02. 2009 | 12:19

miro napsal(a):

TO Jan Nejsem zastáncem ODS, ale ODS nemá Rátha. Pokud budem vyznávat filozofii, když jsou modráci křiváci, tak my musíme být také křiváci tak to můžeme zabalit.
16. 02. 2009 | 12:22

malma napsal(a):

Tiger
Vy jste sám důkaz toho, že sami příznivci ODS nejsou schopni věcné diskuze...protože na ni prostě nemají,
strašte ráthem a paroubkem "politicky stupidní"...to jediný vám jde :)
16. 02. 2009 | 12:24

StandaT napsal(a):

SuP: To je marné. Jak jsem psal předevčírem: už zase máme nekritizovatelné a nedotknutelné politiky. PRD budou chráněni a omlouváni - protože lid CHCE vládu pevné ruky. Je to vidět jak na přátelích přátel zde, tak i ve stabilních volebních preferencích, které PRD získává.
16. 02. 2009 | 12:31

miro napsal(a):

To maima
Já nejsem Ráthem zaujatel a mám vlastní názor na politiku jako takovou. Nemůže mně být nebezpečný člověk, jehož projevy jsou převážně hulvátské a argumentace převážně slušně řečeno nepravdivá a demagogická. Je mně přes 70 let tak jsem už něco zažil a na vlastní kůži, kůži mých rodičú i mých dětí. Dovedeu posoudit jestli je nějaká činnost přínosem a jestli je něco jen negací.Jestli to co dělá pan dr. Ráth je opoziční činnost no tak pěkně děkuji. Domnívám se, že pravice přes veškeré přehmaty přinesla pro posun naší společnosti po roce 1989 víc než levice.
Že si ODS dělá problémy svým vystupováním je fakt, který ji diskredituje samotnou. Jsem zvědavý až ODS vystoupí s adekvátní reakcí jak teprve budete vyskakovat.
16. 02. 2009 | 12:36

Rudolf napsal(a):

Na mnohokrát citovaném webu http://www.lidoveforum.cz je pan Rath zařazen hlasujícími do kategorie - Šašek roku. Osobně tak úplně nesouhlasím, protože jde o velmi schopného, možná všeho schopného člověka, ale říká se "Hlas lidu, hlas boží", takže se závěry příspěvku váhavě souhlasím.
16. 02. 2009 | 12:37

Tiger napsal(a):

malma. Já nikoho nestraším, i když u Tebe se mi to nevím proč podařilo. taky se nedáš zmást, Tvoje rozhodnutí, Tvoje zodpovědnost. Někdo si potřebuje tyhle lidi pořádně užít, aby poznal co je to za týpky. Někdo už ze zkušenosti pozná o co jim jde.
Oni se živí politikou, tak holt si musej najít svoji cílovou skupinu a tu uspokojit svým jednáním chováním a nápady. Našli jich dost tak jsou úspěšní, nic proti tomu. Já jenom jejich chování, manýry a nápady nemusím. Tomu se říká demokracie víš. O čem chceš věcně diskutovat, o tom jestli má Rath v pořádku atestaci? To fakt neumím.
16. 02. 2009 | 12:37

malma napsal(a):

miro
hm, vy mi příjdete, že u Vás je rozhodující forma ,než-li obsah...když si to myslíte,tak si to myslíte,přesvědčovat Vás nebudu...
nicméně je příhodné poukázat na dobu,kdy byl Ráth "hodnej",byl v ODS,podporoval jejich politiku...a jak začal být"nepohodlnej",co dokážou na něj najít,hodit,poplivat...připomíná mi to spor Bursík-Kuchtová, ta taky,jak začala oponovat, hodili na ni tolik účelové kritiky..až to i mne překvapilo:)
16. 02. 2009 | 12:52

Neopřemyslovec napsal(a):

Mamky, babky, taťkové či dědkové.
Už naši předci Přemyslovci věděli, že pravdu lze zjistit jen při útrpném výslechu. Měli by jsme se k tomu vrátit. V dnešním moderním světě existuje mnoho možností jak útrpným výslechem nepoškodit zdraví. Chceme-li u Rátha znát pravdu, zkusme u něho začít.
16. 02. 2009 | 13:07

malma napsal(a):

Tiger
ano,demokracie, na tu se odvolává kde kdo, komunisté prosazovali tzv.lidovou demokracii, dneska je pojem "demokraci" prezentována především zástánci tržní ekonomiky,viz.Topolánek a jeho"..jsem absolutní demokrat"(dokud se někdo nezačne zajímat o ty jeho demokraticky-pochybné kšefty:)...
takže demokraticky vzato, nemyslím si, že by měl Ráth potřebu si "vydělávat" politikou, nicméně každá strana si hledá svou cílovou skupinu...nedělám si ulize o socanech, je to spíše o jedincích,nicméně polit.reprezentace ODS s nima prohrává na celé čáře(fakticky,morálně,věcně)
O čem věcně diskutovat?..o atestaci Rátha určitě ne, tyto účelově vyvolané pseudokazi jsou ubohé už ve své podstatě...ale třeba o politice Rátha,zdravotnictví..atd...
16. 02. 2009 | 13:14

Pocestny napsal(a):

Tak Stránský si povzdechl a začíná doufat....

Nebyl bych optimistou jako pan doktor, protože syl "wohnout" se v naší společnosti pěkně šíří.

Wohnouti nejsou schopni občanského myšlení, protože ve své tlupovitosti (třídní pohled), jednoduchosti a přirozeném nekromantství toho magora budou jednou milovat.

Jo, David je přesně takovej Z-d, jak pan doktor píše, ale to je v očích wohnoutích to pravé mistrovství. On, kam přišel, tam to "rozyebal, všechny poyebal, s mnohými vyyebal, do jeho mentality lidového mudžahedína se vleze nejen ten protoharém, kterým se tu povyšuje nad průměrného socanského hulibrka, který radši "na jedno" do hampejzu pana Kočky, Mršiny a jinejch pastevců místní morálky a doma praktikuje "život dle Plzáka".

To "lhát a lhát a zatloukat" pak přenášejí z nepovedených manželství "z rozumu" do privátů s vlastními studentkami..

To David je jinej kofr, ten totiž dosáhl socanova orgasmu, tedy stavu, kdy jsa vrchním buzerantem, uděluje příkazy tlupám vezdejším, ale na něj jsou už každé opratě krátké.

To wohnouti milujou, oni v něm vidí mesiáše, protože chlapík má jasno - wohnoutova představa "totální svobody" je pionýrák, jeho nutnou součástí je však krecht, ve kterém skončí všichni, "kerý nás .erou" (a neptejte se proč, vono se na každýho něco najde), protože kdo není blbej jak štolverk, línej jak vepř a chudej jak Kajetán, je zločinec!

Davida jsem potkal před sedmnácti lety, když barvitě vysvětloval, jak wohnoutům "dá zabrat", aby si nemysleli, že můžou buzerovat "ty nejchytřejší mezi lidmi" - tedy lékaře.

To narazilo na ego Velkovezíra, kterej si myslí podobné, ale o sobě a oikonomech, takže došlo k "souboji Titánů", kterejžto Davídek projel, Vašík jest mezi mrchami evoluční špička.

Davídek byl mladej, chytrej, věděl, že u modrejch to má "polepený", tak se moudře rozhodl, že než trpět od Klause a ještě od wohnouta (Vašík ukázal na sklonku vlády, jak je velkorysej, zejména koloťukům), to je líp se povozit na vlně místní wohnoduché olympyjády našich Velkochrapounů, a bystře Milošu do řiti vskočil.

Dnes je v geniální posici - wohnouty štve proti Klausovi, osvobozuje je od dospělého myšlení tím, jak je dobře vede a všem těm, kteří jím v životě pro jeho charakter opovrhli, se teď drze vysmívá.

Časem se jim pomstí. Ono totiž platí, že českej intelektuál si v sobě nese nejen bolševika rudého, ale z každého oka mu čouhá nejméně jeden Ada...

To je ta fascinace mocí, která z ambiciosních hulibrků dělá diktátory, zvláště v zemi duševních nekromantů.
16. 02. 2009 | 13:14

MerryMan napsal(a):

Rudolf:
Pro doplnění. Rath ve volbách získal velké množství preferenčních hlasů, sám tvrdil, že nejvíc ze všech. Není to důležitější, než počty na nějakém webu.
Ale jinak. Jestli znáte slušného politika, tak mi o něm řekněte. Já ho neznám.
16. 02. 2009 | 13:40

fafnir napsal(a):

pro zdejší brigade rose
nebyl to náhodou dříve pan,nyní přítel MUDr Rath,který říkal,že lež není podvod,to v případě své atestace.
A že stávka musí pacienty bolet,to v případě poplatků,které požadoval v čele LOKu.
Nebojte,až dosáhne svých cílů,tak sice nebudete platit cenu jednoho piva za návštěvu lékaře,ale o nejméně 2% na zdravotním pojištění více,a po 60 letech věku vám jako neperspektivním nebude prováděna drahá léčba.
16. 02. 2009 | 13:48

Silvie napsal(a):

A co 13,7 mil.Kč, které zmizely z účtu ČLK v souvislosti s vydáváním časopisu ČLK (ve spolupráci s Klimovičovou)? Policie to sice vyšetřovala, ale vzhledem k Rathově poslanecké imunitě nebyl případ nikdy řádně došetřen.
Proč se nikdo seriózně nezabýval tím, kde vzal řadový doktůrek a poslanec najednou peníze na vlastní kliniku (i když tvrdí, že už ji "nevlastní") a další nemovitosti (minimálně dvě vily pro své dvě rodiny).
16. 02. 2009 | 13:55

MerryMan napsal(a):

fafnir:
A budeme stát fronty na banány a toaletní papír.
Je mi divná jedna věc. Po cca 60-ti letech, kdy zde funguje zdravotní systém, ignoruji 59 let a vyjdu z jednoho nevyhodnoceného roku (zdrav. pojišťovny budou mít konečné údaje o příjmech a výdajích nejdříve v srpnu 2009).
To jste věštil z křišťálové koule?
16. 02. 2009 | 13:57

MerryMan napsal(a):

Silvie:
Kde vzal peníze? Je to schopný podnikatel. To je přece představa pravice. Kdo nemá majetek, je socka atd.
A abyste se nebrala moc vážně:

V parku uprostřed města pracují dvě blondýny.
Jedna vždy vyhloubí jámu a druhá, která jde za ní, ji zase vykopanou hlínou zaplní.
Pracují tak s vervou celý den bez odpočinku, jedna vykopává díry, druhá je zase zahazuje.
Jednomu kolemjdoucímu to nedá a po chvíli se jich zeptá:
"Oceňuji vaši píli, slečny, ale byly byste tak laskavé a vysvětlily mi, jaký smysl vaše práce má?"
Vy vykopete jámu a vaše kolegyně ji zase hlínou zahází.
Ta první se zastaví, utře pot z čela a povídá:
"Víte, normálně pracujeme ve třech, jenže kolegyně, která sází stromky, je dneska nemocná."
16. 02. 2009 | 14:00

Silvie napsal(a):

MerryMan - evidentně Vám Gross s igelitkou plnou prachů od "strýčka Viktora", s jeho apartmány na Floridě, taky připadá jako šikula?!
A nepochopila jsem, jak ten vtip souvisí s uvedeným. Já cituju jen fakta z tisku.
16. 02. 2009 | 14:07

malma napsal(a):

Silvie
Sakra,vy ty bulváry berete ale sakra vážně:)
mi připomínáte tu pani důchodkyni z posledního dílu Máte slovo ,"nestrané" moderátorky Jílkové, jež by pro poplatek i nejedla...
..a nebo ta "Magistra inženýrka Kačenová" nebo jak se jmenovala, ta se Jílkové taky povedla :)
16. 02. 2009 | 14:17

Silvie napsal(a):

Bulvár?! Být tak neinformován, tak se na vašem místě stydím. Rath připravil ČLK minimálně o 13,5 mil.Kč - zadejte si na internetu ČLK a Rath. V Blesku to ale fakt nenajdete, i když je to zřejmě jediné, co doma máte. Voliči socanů čtou především Šíp, Blesk ,Právo a podobně orientované časopisy. My, voliči pravice, máme svůj Reflex, iDnes a Lidovky . Jak praví váš Paroubek, jsou to všechno "provládní tiskoviny".
16. 02. 2009 | 14:24

StandaT napsal(a):

Ach! MerryMan, slušný zastánce žen před sprosťáky! No, dlouho Vám ta póza nevydržela, příteli.
16. 02. 2009 | 14:27

Firemann napsal(a):

To Nepřemyslovec-Když znát pravdu,tak né jen u Ratha ale také u Topolánka,Kalouska a dalších podobných "výtečníků".
Nebo u těchto hochů se nemusí znát opravdická pravda???
16. 02. 2009 | 14:31

MerryMan napsal(a):

SilvieT:
A co blondýny
16. 02. 2009 | 14:41

doktor z Moravy napsal(a):

Milý kolego STRÁNSKÝ, jak víte, lékař v ČR získává 6-letým studiem a diplomem (Dr.Rath v roce 1990) odbornou lékařskou způsobilost. Aby mohl měl lékařskou způsobilost speciální,
na rozdíl od Vašich rodných USA musí získat zvláštní, specializační licenci. Tu mu neuděluje odborná lékařská společnost ani ministr zdravotnictví, ale Česká lékařská komora. Aby lékař získal licenci k výkonu samostatné praxe v oboru, musí mít ATESTACI, čili odbornou zkoušku, o které mluvíte. Skládá ji před odbornou komisí, jejíž složení schvaluje ministr zdravotnictví. U vás v USA je to jen komise odborné lékařské společnosti.V mnoha oborech stačí atestace tak zv. 1.stupně. O tu v případě Dr.Ratha není sporu. V několika základních oborech u nás už 50 let existuje také atestace 2. stupně. Zavedli ji komunisti, a nikde ve světě se nevyskytuje. Příslušnou povinnou předatestační praxi 36 měsíců v oboru, nutnou k této atestaci 2.stupně, Dr.Rath zčásti odpracoval jako lékař nemocnice v rámci náhradní (civilní) vojenské presenční služby. Získal tak postupně pravoplatný atestační diplom 1. i 2. stupně z oboru vnitřní lékařství. Nesplnil TEHDY PLATNOU podmínku, že tu praxi má získat jako lékař - zaměstnanec. Předpis nepředpokládal, že by pomocné práce "civilkáře" dělal lékař.Dnes by samozřejmě žádnou civilní službu sloužit nemusel a jeho atestace 2. stupně by byla platná bez jakýchkoliv pochybností. Na základě vykonané atestace 1.stupně udílí ČLK (ne ministr) lékařům LICENCE k samostatné činnosti odborného lékaře. Ta stačí k výkonu odborné praxe privátního lékaře. Atestaci 2.stupně potřebuje jen primář oddělení nebo jeho zástupce. Licenci k tomu mu opět udílí ČLK, takže v žádném případě si ji neudělil sám. Znovu opakuji, že atestace Dr.Ratha, o niž jde, se nevyskytuje jinde ve světě, což jistě víte. S psychiatryní Dr.Martou Holanovou byl Dr.Rath a další členové předsednictva ČLK v dlouhodobých kompetenčních sporech, které vyřešil až její odchod z funkce. Dnes je Dr.Holanová zastánkyní reforem exministra Julínka a členkou sdružení LÉKAŘI PRO REFORMU. Nebyla a není tedy vůči Dr.Rathovi nestranná. A co vy, pane kolego? Máte ve svých specializacích (interna, neurologie) obě české atestace a řádně získané licence?
16. 02. 2009 | 14:41

MerryMan napsal(a):

StandaT:
Přátele si vybírám. A mohl byste říci, jaká póza mi nevydržela? Já zásadně nemluvím ani nepíši sprostě, snažím se vyjádřit myšlenku. Třeba nešikovně, ale uveďte prosím, co je tam vulgárního. Ani jedno slovo.

Vy nechcete rozumět jedné věci. Když diplomat řekne "pane, o správnosti Vašich informací lze s úspěchem pochybovat" tak převedeno do normální řeči říká "lžete". Dosaďte si za "diplomat" "slušný člověk" a přeříkejte si to. Chovat se k někomu slušně neznamená s ním souhlasit nebo vychvalovat každý nesmysl, který z něho vyjde.
16. 02. 2009 | 14:48

realista napsal(a):

Pan David Rath je pro mne čítankovým reprezentantem lůzy.Bráno jako mravní kategorie, takže motýlek či kravata v tom nehrají roli.
16. 02. 2009 | 14:57

Tiger napsal(a):

malma: Proč se tady všude jako červená niť táhne pořád to samý. Článek je o Rathovi a jeho atestaci já se bavím prakticky jen o tom a určití lidé hned vytáhnou z rukávu, že ODS jsou taky lumpové a větší. Když tady někdo napíše něco někom z ODS, tak jejich ochránci zas vytáhnou, že Giorgino a ostatní z Lihového domku ( sorry mně jako tvůrčímu člověku se ten název fakt líbí ) jsou ještě větší lumpové. Jsou ty diskuse k tématům, nebo je to soutěž o to, kdo nejvíc křičí vyhrává, nebo, kdo je ve státě největší lotr. Jak malý děti, když něco provedou, taky hned ty slabší povahy řvou, že Franta odvedle je stejnej dokonce horší. Je tady vidět kolik nenávisti zla a záště je v týhle společnosti. Jen ještě najít viníka a vedle toho zachránce a JE TO. Hned první Tvoje první reakce byla, že jsem z ODS a to jsou všechno pěkní lotři a pitomci. Jak se na tohle dá přijít z toho, co jsem napsal na to fakt nemám. Mj. jsem obyčejnej svobodomyslnej nezávislej člověk, co má vlastní rozum a zkušenosti a mně se prostě ten Rath jako člověk vůbec nelíbí, jako spousta jinejch. Že mu v jeho vlastní straně přezdívaj Haider, asi nebude náhoda. Já prostě tyhle týpky nemusím a už vůbec si nepřeju, aby se dostali tak daleko na tom politickým žebříčku aby měli jakejkoliv vliv na můj život. Jestli Ty to tak nevidíš já respektuju, ale za podporu tohodle výlupka neseš taky zodpovědnot, stejně jako já za to, že kudy chodím tak se snažím lidem vysvětlit, co je to vlastně zač. To je demokracie. Poznámky o tom, že komunisti taky hlásali demokracii s tím nemá nic společnýho.
16. 02. 2009 | 14:59

StandaT napsal(a):

MarryMan: Silvie tady vyjádřila nějaký postoj a Vy reagujete vtipem o blbých blondýnách. Pod Rathovým blogem jste byl jiný kabrňák. Ale mě lidi s účelovými výpadky schopnosti chápat text nebaví. Považuji je za placené "diskutéry" a považuji za plevel. Takže stejně jako pod Rathem: udělejte si čárku a připište si vítězství. Mějte se.
16. 02. 2009 | 15:03

Mr.Servit a jeho politická srana napsal(a):

Zlý a zákeřný jsi ty a Rátha zřejmě nemáš rád, protože ti někdo dobře zaplatil!Nikdo již Modré mafii neuvěří.Pád je někde jinde, ale to tě nezajímá.Zeptej se Slonkové ta již narazila!
16. 02. 2009 | 15:12

MerryMan napsal(a):

Pavell:
Nepochopil jsem, co přínosem Vašeho příspěvku. Jste frustrovaný a potřeboval jste se vybít, Vydržte chvíli, za týden začíná liga a na fotbale se člověk odreaguje líp.
16. 02. 2009 | 15:16

rr72 napsal(a):

Nechápu jak někdo může obhajovat Ráthoviny, když problémy ve zdravotnictví řešil omezením drahých léků, což pocítili zejména vážně nemocní a zavedením limitů na výkony čímž navrátil zdrav. do doby socislismu, kdy bylo jen omezené množství specializovaných pracovišť. Když oslavujete tohoto člověka, měli by jste si raději uvědomit komu to vlastně tleskáte, protože to co předvádí je jen chytlavý populismus pro závistivé masy.
16. 02. 2009 | 15:18

Admirál napsal(a):

Pavell - holt budete muset rozdejchat, že ne všichni máme stejný názor, byť je návod, co si máme myslet 1000x opakovaný. V každém případě jde na mne hrůza, když čtu Váš příspěvek do diskuze "z toho jak daleko lze zajít při zatloukání, překrucování, lhaní atd.
16. 02. 2009 | 15:19

MerryMan napsal(a):

StandaT:
Což tak v mém textu najít výraz "blbé blondýny". Já ho tam nenašel. Mně ten vtip poslal jeden známý, líbil se mi, mojí ženě též a fakt nevím, co je na něm neslušného. Pokud se neumíte zasmát slušnému vtipu i na Váš účet, tak je Vám v životě těžko. A děkuji za "plevel". Vydrží déle.
16. 02. 2009 | 15:22

Al Jouda napsal(a):

MUDr. Rath postupuje v rámci hesla : Na hrubý pytel, hrubá záplata. Za to je třeba mu fandit.
16. 02. 2009 | 15:22

jaryn napsal(a):

Silvie,
MerryMan zase masturbuje nad vlastní genialitou. Je to činnost, ke které by si lidé měli vybírat soukromí. Dopřejme jej tedy i tomuto "spravedlivému" obdivovateli Rathových úžasných podnikatelských schopností, aby se nám hoch neustálým vyrušováním moc neodřel...
16. 02. 2009 | 15:24

ao napsal(a):

Nejsem lékař, proto nevidím do problematiky lékařských atestací. Někde jsem ale zaslechl nebo četl, že dneska se atestace dělají těžko. Spíš jsou na trhu práce žádání neatestovaní doktoři, protože jsou pro zaměstnavatele "levnější" než atestovaní. Důraz se spíš klade na zkušenost, než na vzdělání. Vše se promítá do peněz... nevím zda je to správné. Když si doktor pořídí soukromou ordinaci, musí si ji vybavit, to něco stojí... pak ale prvotní jeho zájem spíš bude splatit všechny dluhy, bez ohledu na pacienta...
16. 02. 2009 | 15:26

občan napsal(a):

Mudrce, kteří nevědí, zdali mají žít v USA ČR nebo na Měsíci mám ze všeho nejraději. Od takových autorů nic neberu, obzvláště ne kritiku kolegy...
16. 02. 2009 | 15:31

MerryMan napsal(a):

jaryn:
Máte ještě jednu šanci, že Vám odpovím. Pokud dokážete napsat něco slušného.
16. 02. 2009 | 15:40

LEVAK napsal(a):

Ad MerryMan:nedávno mi jeden nezměstnaný sdělil,že raději bude stát frontu na banány než frontu na úřadě práce.Ve frontě na banány prý na něj nikdy nikdo škaredě nebékál!
PS:víte,že zjistili poměrnou škodlivost konzumace tropického ovoce na náš organismus?Něco podobného když USA po válce dovezly kondenzované mléko na Filipíny celý národ se po..... Teprve později se zjistilo,že organismus místních domorodců není schopný tuto potravinu zpracovat!
16. 02. 2009 | 15:41

Nina napsal(a):

Koukám, že MerryMan zase perlí. Náš technik opisuje sám sebe, no to už je vrchol. Je vidět, že jeho IQ nebude tak vysoké, jak si sám myslí.
16. 02. 2009 | 15:42

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý komentář, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
16. 02. 2009 | 15:43

.... napsal(a):

Tohle je jen negativní kampaň ODS. Jak nemám Ratha rád tak v tomhle za ním stojím. Lidovky se dlouhodobě snaží nakydat na ty co ohrožují ODS co největší špínu proč bych jim měl věřit? Proč bych měl věřit autorovu slovu který jen plní zadání ODS? Zahradil vyhrožoval že ODS povede před volbami do EP negativní kampaň. Na nic jiného se ODS nezmohla. Proč bych tomu měl věřit?
16. 02. 2009 | 15:44

Vico napsal(a):

Hoši novinářský, trochu méně toho koření, při rozjíždění chladně vykalkulované kampaně. Už s Čunkem jste narazili na dno svých možností a to byl "blbej" Valach okresního formátu. Jste prostě až příliš ve své snaze čitelní, ale přestáváte být čtiví. A když se vám nedaří vybudit ty správné emoce, propadáte hysterii. Jak říkám, méně pepřit a podávat v malých dávkách. Z těch velkých se nejeden může pozvracet.
16. 02. 2009 | 15:47

Jan napsal(a):

Topolánek na dnešní tisk. konf. prohlásil, že pověřil Langera, aby si svolal hejtmany a působil na ně s cílem vrátit poplatky do krajů. Pokud ne, má pohrozit, že bude přehodnocen tok pěnez na nemandatorní výdaje. Přeloženo, když nám nepůjdete na ruku, přiškrtíme vám peníze, na které máte jinak právo, prostě bude tancovat jak my budeme pískat. Vážení z ČSSD využijte toho, taková šance zlikvidovat ODS se už neobjeví! Zvěřejněte, že jste pod tlakem vlády museli vrátit poplatky, protože jinak by přestaly chodit peníze na školství a pod. To je nadhoz na smeč, který se jen tak neopakuje. Pár měsíců lidi budou zase platiti poplatky, ale ODS i vládu to stoprocentně položí.
16. 02. 2009 | 15:49

bob napsal(a):

No to hledím, jak pan Dokonalý a neúplatný do hoven po krk spadnul... Je to ostuda a myslím, že Jirka( Paroubek ) by ho neměl držet, ale pěkně krásně kopnout do řiti... Pan Dokonalý to tak všechno kamufloval a tak dlouho nasíral lidi kolem sebe, až někdo na něj vyšťáral tuto špínu, tohohle kostlivce. Bůh ví, kolik jich tam ještě je... A také ,amželstí mje,amželství, žiji s milenkou a jsem ženatý, to je morálka pana Dokonalého Rátha. Fuj, to je ale hnůj...
16. 02. 2009 | 15:56

bob napsal(a):

Pro Jana
Jenom dotaz příteli, jak se díváš na to, že někdo bude dostávat peníze z tvých daní za nic, jenom pro to, že socani vládnou krajům, a že ty dotuješ kde jakého důchodce nebo nefachčenka, co se loudá mpo ordinacích? Mne se to nelíbí, věděl bych o lepším využití mých daní. Jene plať a budeš mít dobrý pocit, já ho nemám...
16. 02. 2009 | 16:01

Jan napsal(a):

Bobe,
na zdravotním pojištěním zaplatím ročně několik desítek tisíc a jsem jen rád, pokud se tyto peníze používají pro léčbu potřebných. Stejně tak zaplatím ještě víc na daních a pokud bych se dozvěděl, že z těchto peněz se podařilo zachranit život důchodci - kardiakovi, který si po zásahu Julínka přestal docházet pro léky (na které mu důchod nestačí) a nyní užje zase má zpět a já mu na ně přispívám, pak jsem na rozdíl od tebe rád ještě víc.
16. 02. 2009 | 16:07

zdesta napsal(a):

P.Stranský.Vaše politická orientace a vše co stím souvisí je zřejmá.Dr.Ráth jako rasantní politická osobnost zastupující levici,nebude v žádném případě pro vás přijatelný.Je tedy potřebné nasypat otrušíku do polévky.Čím víc tím líp.P.Bendl byl ve své bývalé funkci tím nejideálnějším člověkem pod sluncem.Sněhobíle až křišťálově čistý,neznaje slovo lobbing,protekcionalismus a.t.p.Získá-li některá politická strana na základě voleb rozhodující posty,chová se tak jak každá jiná.Dosazuje si do dobrých fleků své lidi.Nic nového a překvapujícího.Dá se konstastatovat,že tento kritický způsob argumentace směrován na fungování D.Rátha na postu hejtmana,je celkem bezpředmětný.Opozice si vždy hledá nějaký ten hromosvod.Jednou je to I.Langer,jednou zase D.Ráth,po čase zase někdo úplně jiný.Váš blog je jen výstřelem v občanské ideologické válce.Není ničím přínosný a nic podstatného neřeší.
16. 02. 2009 | 16:09

bob napsal(a):

No tak se čiň jene, a nezapomeň celou výplatu strčit někomu do kapsy... S tím Juálínek ale nemá nic společného, jsi demagog. To je skutečný a krásný socialistický přístup člověka k člověku, přímo komunistický...
16. 02. 2009 | 16:11

Pocestny napsal(a):

Zvláště hodnotné je poznání lidských bytostí, že wohnout je tvor vůči svému Maxipsu nekriticky loajální, je to přirozené, za kosti od opulentní žranice - ale každýmu stejně!- ho vždy podpoří v agresi už tím, že odmítnou jakoukoliv pochybnost, protože když už se chytrák "zmrvil" pro nás, tak tak si rádi vodpustíme vše, co nedodržuje on, přece nebudeme blbí a nebudeme mu to vyčítat...

Kdepak, každého zverozvěsta přitlučou wohnouti dříve či později na kříž své světovlády.

Zde se nebojím názoru, že ho opravdu volí jen zoufalci a renegáti, že je takovým výronem lidské žluči do politiky, protože tuto karikaturu lidská bytost vážně vzít nemůže.

Musi však vzít zavděk tou bandou praetoriánů a masou vzývajících wohnoutů, kterou za sebou vleče.

Roste nám tu zase zrůdička....
16. 02. 2009 | 16:11

malma napsal(a):

tiger
hezká úvaha, pěkně jste si to osvětlil..u vás holt převládá forma nad obsahem(jako u většiny "politicky stupidní")
zřejmě budete taky takovej demokrat jako krajští zastupitelé ODS , že v rámci zachování demokracie uzavřou koualice s "socany",aby zabránili koalicícm s komančema:)
..tyhle "demokraty" mám nejradši:)
16. 02. 2009 | 16:14

malma napsal(a):

Jane
jestli půjdeš na antirathovce s citama, tak pohoříš :))
16. 02. 2009 | 16:16

Jan napsal(a):

Bob,
možná jsi zde žil v době komunismu, takže víš jaký přístup jak ohodnotit. Já byl na druhé straně zeměkoule a tam jsme pomoci druhému v nouzi říkali jinak.
16. 02. 2009 | 16:18

Admirál napsal(a):

Pocestný - pokud je Váš příspěvek vztažen ke Stránskému, je to teda trefa. To jsem nečekal, že se takle Ratha zastanete.
16. 02. 2009 | 16:20

Jan Karoh napsal(a):

Článek plný zloby a záští. A ještě z větší části opsaný a poskládaný z dalších pomluv.Jste stejný jako komunisti v Parlamantu. Žádná odpovědnost, jenom musím dát o sobě vědět!!!
16. 02. 2009 | 16:24

Jane napsal(a):

Obdivuji mnohé chytráky v této diskuzi, jimž by mohla i Sybila závidět.

Nejenom vědí, jak Rath skončí, ale mnozí dokonce znají detailně jeho povahové vlastnosti a charakterové rysy.
Přesně vědí, jaký je to lakomec, chamtivec a jak je bezpáteřní. Demonstrují nám zde, jak se odlišuje od poctivých, přímočarých a čestných politiků zastoupených ve vládnoucí
garnituře.
A nejen to. Okamžitě dokáží uštědřit políček těm, kteří o jejich slovech pochybují. Těm neználkům, kteří koukají na tv obrazovku aniž si o Rathovi okamžitě dokáží udělat "ten správný a neomylný úsudek".

Škoda, že více nás není nadáno takovými schopnostmi. Potom bychom mohli jako voliči v jednom šiku smést ty oranžové loutky z politické scény a bylo by nám všem nádherně:-)
16. 02. 2009 | 16:29

Karel napsal(a):

Pane Stránský,jste sám podrazák,takže pokud víte o nepravostech Ratha podejte trestní oznámení!Takovéto bláboly ,které jsou jasně ve prospěch jedné strany neberu!Chovejte se jako chlap,navíc je víc než zřejmé,že farmaceutické loby je opravdu silná a bohatá!!!Nejsem příznivec Ratha ,ale faktem je to,že jim dokázal přiškrtit jejich zlodějské ceny léků,miliarda je opravdu dost! Naprosto rozdílný přístup od Julínka,který jim šel na ruku a chtěl aby je ještě dotovali důchodci a vážně nemocní!jste normální srab!!!!
16. 02. 2009 | 16:31

bob napsal(a):

Jene, měl jsi tam zůstat, protože zde jsi úplný utopista. A já síce zde žil, ale také jsem žil na druhé straně a myslím, že to až tak horké, jak to ty popisuješ nebylo... Vím své, protože mám zkušenosti, jak ty říkáš z druhé strany.
16. 02. 2009 | 16:31

Tiger napsal(a):

malma: Ty seš teda kousek, Ty už ani nečteš, co tady kdo píše, Jen pořád hrotíš. Ty budeš asi politik, ty taky podstata jevů nezajímá.
16. 02. 2009 | 16:33

Matěj Kopecký napsal(a):

Tak souhlasím s Jane, protože zde skutečně tahle debata spěje k osobnímu napádání a to není fér. Karel je skutečně rozpálenej do ruda a ostatní se k němu blíží. Je dobré se podívat do zrcadla postupu pana Rátha vzhůru. Již jako náměstek ředitelky Motola byl propuštěn pro nezvládnutí práce v ekonomické oblasti. Pak rostl a rostl a demagogicky jenom útočil a plival špínu a oheň kolem sebe, co dělá dodnes a schovává se za hesla, která on ani nedokáže vymyslet. Normální a slušní lidé, ne politici a ne fanatici ODS, nebo ČSSD jsou pane Rathem zhnuseni a považuji ho za odpad společnosti, protože vysokou školu jakoukoli dokáže vystudovat kde jaký sociální debil, což Rath je. Toto je terminus technikus pro lidi jako je on. Politiku slušní lidé nedělají, to dělají jenom darebáci, hochětapléři a dacani. Tohle jsme si zvolili, takže si je také zasloužíme. Brečíme dobře, ale u blbého hrobu...
16. 02. 2009 | 16:41

ali napsal(a):

Je s podivem, jak se ho někteří pořád snaží omlouvat, navzdory všem hnusotám. Proč prostě nepřiznají, že Rath je nezpůsobilý veřejný politik, který škodí svojí neúnosnou demagogií a je ostudnou osobou ve veřejné politice? Proč se neštítí krýt takovou kreatůru na scéně politického dění? Proč se snaží jeho odpornosti krýt odpornostmi těch druhých? Proč nepřiznat, že je to, co dělá, je prostě nemorální? Včetně bigamistického života. To nám ještě možná navhne zákon o mnohoženství?
16. 02. 2009 | 16:45

Pocestny napsal(a):

Váženej babočko,

nepovšiml jsem si tu "kruhové obrany" autora,

povšiml jsem si pocitu přirozeného obklíčení, kterému wohnout čelí shlukováním do tlup agresívních bázlivců, povšiml jsem si jisté hormonální vlny, která proběhla i tímto blogem a vlnky tichých sympatií, kterou "lucky Jack" v některých vyvolává.

Je to šikula, věděl, že z posice parlamentního Robina se musí vyšvihnout na středočeského Batmana, k tomu "bránění" potřeboval i židli, ze které se dá wohnoutům i "dávat". Kdepak, hejtman porcuje medvěda každej boží den....ten parlament je fajn, jezdit ožralej za sto měsíčně ....ale kraj, to jsou mylyjóóny, miliardi!!! Místo jedné kliničky pět velkošpitálů, to je pašalik! A zrekvírovat! A ovládnout!

Pojďme
16. 02. 2009 | 16:48

MerryMan napsal(a):

ali:
Nevím, jestli máte pravdu, ale voliči ve středočeském kraji s Vámi nesouhlasili, dali Rathovi dokonce nejvíc preferenčních hlasů.

Bigamie je trestná, stačí podat trestní oznámení a Rath je vyřízený. Proč to neuděláte? Byl by od něj pokoj. Pokud žije se dvěma ženami, a je ženatý s jednou nebo se žádnou, tak je to pouze jejich věc. Nemusíte si je zvát domů, ale neměl byste se do nich plést.
16. 02. 2009 | 16:52

malma napsal(a):

zoufalost některých z Rátha hraničí až s frustrací...důkaz toho,že Ráth dělá politiku víc než dobře...
..ne nadarmo získal nejvíc preferenčních hlasů...
16. 02. 2009 | 16:53

malma napsal(a):

..a tady něco pro pobavení a jeden z důvodů zoufalosti příznivců ODS z Ratha..holt na něj nemají:)

http://www.youtube.com/watc...
16. 02. 2009 | 16:56

MerryMan napsal(a):

Malma:
Děkuji za odkaz. Bylo to vtipně a slušně vyjádřeno. Já jsem věděl, že na vojenské gymnázium se dostávali jen ti nejvěrnější. Perfektní původ a posudek museli mít nejen uchazeči, ale celá rodina.

My, kteří jsme byli na vojně víme, jaká byla úroveň lampasáků (khaki mozků). A pokud Topolánek nebyl dostatečně dobrý ani na lampasáka, tak to je síla.
16. 02. 2009 | 17:03

malma napsal(a):

MerryMan
otázka je spíš ta, jak je možný,že bez dostudovanýho gymnázia vystudovat Vysokou...:)
to jsou věci...
16. 02. 2009 | 17:10

Jan napsal(a):

Dr. Rath není není ukázkou skromnosti a uhlazeného gentlemanství. Až bude stačit konkurovat sprostostem a křivárnám ODS slušnost a vybraná rétorika - budu takovým lidem v řadách ČSSD fandit. Nemravnosti modráků se však může postavit jen taková osobnost, které se jim i částečně blíží, tedy i Dr. Rath, a proto je v ČSSD nezbytný. A hlavně proto je také nejčastějším cílem útoků, protože nezaleze do poslanecké lavice se klopenou hlavou při prvním Topolánkově "fakáči"
16. 02. 2009 | 17:11

miro napsal(a):

To maima
jen na okraj, nic proti vaši obhajobě Ratha je to Váš problém ale fanatismus z toho z to jen fičí. máme demokracii každý si může napsat co chce, ale mělo by se zde diskutovat a argumentovat a ne vykřikovat jak to ten Rath tem ODS ákům nandává a nikdo na něj nemá. ale je to Váš názor a nikdo Vám ho nebere. Víc se mně líbí blog pana Matějě Kopeckého, ten se aspoň podepíše ne nějaký maima
16. 02. 2009 | 17:17

Charlie napsal(a):

Není to poprvé a asi ani naposled, kdy někdo ve třetí generaci náhle zdegeneroval.

Nápadně ubohá úrověň blogu je toho důkazem.
Už jsme si přece jenom zvykli na jiný standard blogerů i když vyjimky se najdou.
16. 02. 2009 | 17:29

fafnir napsal(a):

marrymane
jsem rád,že jste se neohroženě přihlásil k té bigade rose.K vašemu světonázoru to jistě padne lépe ,než ten anglosas,pro kterého máte jinak jen slova nechvalná.
Ale k věci.Já snad mluvil o banánech.Já jen citoval slova přítele Ratha,že lež není podvod,a že stávka musí pacienta bolet,a že je nutné zavést poplatky,protože lidé přestanou zneužívat péče.Tak nevím proč do toho motáte frontu na banány.Spíše mi zkuste vyvrátit ta jeho slova,když se ho tak pěkně zastáváte.Ale popírat se to bude asi těžko,je to moc profláknuté.
16. 02. 2009 | 17:35

PatientO.T. napsal(a):

2 doktor z Moravy:
Pěkný příspěvek, takový...dlouhý, řekněme. Krátce vás doplním: během civilní služby NESMĚL nikdo vykonávat funkci lékaře, natož, aby si civilní službu započítal jako odbornou praxi. To je Rathův problém (byť jej nepovažuje za podvod ale za lež). Dr.Rath zkrátka NESPLNIL jeden z předpokladů pro získání atestace... Tak to chodí...
16. 02. 2009 | 17:36

fafnir napsal(a):

malma
soudím,že minimálně občané Sibřiny a Květnice už svých preferenčních hlasů začinají litovat.Měli odklepnuté krajské peníze na opravu silnice,a silnice se nebude opravovat,protože peněz je třeba na úhradu poplatků za vybrané jedince.Také ředitelé škol,kterým poručil co mimoškolní aktivitu zařídit ankentu na pojmenování neexistující university jej asi nepreferují.A co žáci,kteří nenapíší,že ta universita by měla nést název preferovaného hejtmana,ti budou vyloučeni ze studia na všech školách,nebo jen v obvodu hejtmanství velebeného.
16. 02. 2009 | 17:48

Vasja napsal(a):

Pane Stránský, Ratha jste si přeci vyřvali na náměstích......
Tehdy jste chtěli výplaty německého lékaře v DM.
Už jste dostal nějakou odpověď od evropských politiků? Loupněte jí sem.
16. 02. 2009 | 17:59

zdesta napsal(a):

ali: Mám k vám skromný dotaz.Je D.Ráth úředně oddán ve dvou manželstvích? Není M.Topolánek také bigamista? Když chcete nějak argumentovat,tak nemelte pitomosti.
16. 02. 2009 | 18:01

RUMCAJS napsal(a):

Vy jste pane Stránský typickej socan. O to více si cením, že dokážete být kritický i směrem do vlastních řad.
Musím ale říci, že více jak Váš blog je zajímavější to, co je pod ním.
Je neuvěřitelné, až k jaké absurdní komedii se uchylují Svědci JehoRáthovi.
Kdybych se jednou rozhodl takovou komedii natočit, hlavní hrdiny bych hledal zde. Největší problém bych asi viděl v určení toho nejhlavnějšího hrdiny, protože kandidátů je opravdu hodně a kvalitních.
16. 02. 2009 | 18:01

Tiger napsal(a):

malma: díky díky. Už jsi se konečně odkopal(a). šéf(ka) fan clubu nebo doktor osobně.
16. 02. 2009 | 18:29

Jiří napsal(a):

Děsím se politiky, která může vynést nahoru takové lidi. Děsím se lidí, kteří vyvolávají takové emoce, jaké jsou k shlédnutí v těchto komentářích.
16. 02. 2009 | 18:31

LEVAK napsal(a):

Ad malma:co se příteli divíte,vždyť jsme měli rektora vysoké školy aniž by sám měl vysokou školu vystudovanou,jo holt láska a pravda zvítězila!
16. 02. 2009 | 18:50

matů napsal(a):

Chlapci aděvčata,jste li lepší než p. Ratth.postavte se mu u voleb,dopadnete jako p.bývalý hejtman,nebo jste li llepší porazite Rattha a je vymalováno,nebo se bojite se utkat a jen žvaníte,to jste chlapi!
16. 02. 2009 | 19:06

malma napsal(a):

Tiger
ani jedno ani druhý, jen se bavim nad zoufalostí některých z Rátha..:).ale ty by si mi mohl odpovědět, jak je možný, že nedostuodvaný gymnazista Myro Tupolanek(mě se tahle forma jména moc líbí) vystudoval vysokou strojní....?jak to ty "demokraté" dělají?:)
miro
mé odpovědi jsou adekvátní k příspěvkům a jelikož se zde vyskytují převážně ty antiráthovské(a jako vy o mne píšete jako o fanatiku do rátha, stejně můžu oponovat o fanatismu jeho odpůrců)...věcná diskuze se tu nevede,jen výlevy o hrozném Ráthovi...
pojde pane, půjdem si diskutovat věcně...kde začnem?:)
16. 02. 2009 | 19:21

malma napsal(a):

Tiger
ba ne, kecám, jsem sám Dr.Ráth...ale nikomu to neřikej a už vůbec nepiš ;)
16. 02. 2009 | 19:22

Jura napsal(a):

Pane Stránský, až po přečtení vašeho profilu mi došlo o co Vám jde a komu prospíváte svým "odhalením". Že se nestydíte použít leta starých kauz a přisuzovat jim novou platnost! Nicméně je to aspoň důkaz, že proti panu Rathovi vůbec nic nového nemáte. Už to tady několikrát v diskuzi zaznělo, ale řeknu to pro jistotu ještě jednou: pravděpodobně píšete za peníze farmaceutických firem. Pana Ratha jsem viděl mnohokrát veřejně vystupovat a vždycky dával co proto svým oponentům. Chovat se sprostě jsem jej ještě neviděl. Na nikoho nevystrkoval "fakáč" jako šéf jisté strany, a nikoho zezadu nefackoval jako to provedl jeden z jeho politických oponentů. Neříkám, že je anděl, ale musel těm zlodějům z farmaceutických firem pěkně šlápnout na kuří oko, když jejich lokajové tak horlivě kejhají! A co Bendlovi kumpáni, kteří to už měli tak hezky rozparcelované...... Že jste taky jeden z nich?
16. 02. 2009 | 19:26

Tomáš Fuk napsal(a):

Pravicové strany, ze své podstaty musí dělat politiku prospěšnou bohatší, tzn. menší části národa. Protože na levicové strany nemají programově, viz lživá Topolánkova smlouva s občany, snaží se špinit a diskreditovat levicové politiky v očích národa. Nově otevřené stránky ODS to je žumpa. Kubice a Morava,pozitivní a negativní motivace, to nejsou excesy, ale podstata politiky ODS. Proto se pánové Steigerwald, Čásenský ale i vy pane Stránský nejvíce navažíte do panů Paroubka a Ratha, kteří odhaluji skutečnou podstatu pravicové politiky a jejich programů.
Proč pánové stejně důrazně nekritizujete nemorální chování zrádců Melčáka a Wolfa?
16. 02. 2009 | 19:48

RUMCAJS napsal(a):

Komedie nabírá na obrátkách.

Železná logika socanům velí, že když se někomu nadává, tak je vlastně dobrej !?
Tak že když se nadává Topolánkovi, tak to znamená, co ?

No a Tomášek Fuků si zase myslí, že ve volbách může vyhrát menšina. Jak si jinak totiž vysvětlit, že se pravice a levice střídají.

Bože, to je materiál. Sodoma, Gomora !!
16. 02. 2009 | 20:35

ali napsal(a):

zdesta
Vždyť to říkám, fanatici se snaží trumfnout hnusotu hnusotou..nemluvila jsem o Topolánkovi, ale o Rathovi, který se pyšní dvěma domácnostmi zcela veřejně. A Vy, jakožto klasický socan a fanatik budete tuhle hnusotu omlouvat..melete pitomosti Vy, neboť víte dobře, že to co dělá je amorální..ale holt svatá ikona je svatá..prostě si Rath podřezává větev a Vy a zbytek fanatiků, slepých, hluchých a blbých mu budete přikyvovat jak blbečci..takže pokud je můj argumet dvojího života mistra Ratha ve vašich očích normál, v tom případě pitomostmi oplýváte sám
p.s. co dělá Topolánek je mi úplně putna :o)
16. 02. 2009 | 20:53

ali napsal(a):

dovolím si odkázat na příspěvek Matěje Kopeckého dnes v 16.02 hod
Vystihl to zcela přesně...
16. 02. 2009 | 21:00

kolja napsal(a):

omlouvám se za svou omezenost, ale vůbec si neumím představit, jak někdo může uznávat přístup k politice, který reprezentuje hejtman Rath

vůbec bych nezpochybňoval jeho inteligenci a další schopnosti, jenže přece celý národ jako na talíři vidí bezostyšnou sebeprosazující účelovost jeho jednání, což by přece mělo být cosi neobhajitelného - a mělo by být ostudou pro každou stranu, jedno jestli pravou nebo levou

jistě, že je mnoho dalších podobně ztracených případů, ale tak mocné opojení mocí kombinové s populizmem nevidíme u žádného z politiků, ba ani u pana prezidenta... :o)

myslím, že je to vážná a urgentní hrozba, a že by se lidé měli spojit, aby takový svévolný přístup k veřejným statkům a hodnotám začal být obecně považovaný za nepřípustný - jinak nás brzo dá do latě nejen nějaký druhý Haider, ale rovnou druhý Hitler
16. 02. 2009 | 21:04

Tiger napsal(a):

malma: Taky se nezapřeš. Nejsem Topolánkův kámo, abych to věděl, ale hlavně je mi to včetně něj úplně fuk. Ty jsi mnohem zajímavější. Demokraticky jsi mi například zakázala psát. Jsi už unavená, tak jdi spinkat.
16. 02. 2009 | 21:09

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pane Stránský, co víte o inzerátech farmaceutických firem v supplementu Tempus medicorum za předsedování MUDr. Ratha ČLK? O působení MUDr. K. pod jeho vedením? O ztraceném účetnictví Komory?
16. 02. 2009 | 21:17

Zbyněk Matyáš napsal(a):

jura:
"Chovat se sprostě jsem jej ještě neviděl." Nemáte něco s očima?
16. 02. 2009 | 21:19

Vasja napsal(a):

Že se nestydíte soušky a sousi. Taková socanská swingers party se hnedle nevidi.
Bacha na ráno, až zase vlítnete do reality. To bude držkopád.
16. 02. 2009 | 21:39

ali napsal(a):

Vasja :o)))
nebude..mám z Reflexu - vystřihni si svého Ratha, tak jsem vystřihla a namalovala mu jinej obleček, než nabízeli a dala to na dílnu. A je z něj figurka do woodoo :o).
16. 02. 2009 | 21:59

Vasja napsal(a):

ali,
jen s ním nepraktikujte to, co se s
figurkama při woodoo dělá :))
16. 02. 2009 | 22:23

ali napsal(a):

Vasja
no, na to bych musela mít glejt :o)) to nejde jen tak samo o sobě..konec konců, nechovám k němu nenávist, neb i to je cit a sakra silnej, a k woodoo musí být plná dávka nenávisti.. :o)
Jen mě štve, jak můžou bát lidi tak blbý, že to nevidí, že jsou schopní omlouvat jeho podvody, dvojí život, kladné hodnocení Hitlerovy politiky, agresi, samolibost atd..vždyť už jen to, že má ve své kanceláři pověšen vlastní portrét je narcizmu na plný pecky :o)))
16. 02. 2009 | 22:35

Vico napsal(a):

ali: vážně, vy jste nebezpečný blázen. My tu jen diskutujeme a vy zatím jako zběsilá pícháte jehlicí do hadrového Ratha.
Tady končí veškerá sranda anebo naopak začíná.
16. 02. 2009 | 22:37

ali napsal(a):

Vico - ale já ne, to dělníci..chápete ten paradox? :o)
16. 02. 2009 | 22:51

ali napsal(a):

a není hadrovej ale vystřiženej z Reflexu...oficiálně...
16. 02. 2009 | 22:52

Vašek napsal(a):

Evidentně zapšklý človíček píšící na zakázku. Lidi jako je Rath česká politika potřebuje. Pana Stránského nikoliv. Přednášejte si v té svojí Americe a buďte rád, že si můžete přivydělat v Praze. Je jisté, že na tom nejste dobře jako člověk. Kromě medicíny jsem vystudoval další čtyři fakulty a snažím se být užitečný státu bez ohledu na současnou politickou sebranku v čele státu. Pokuste se o totéž místo pomlouvání jiného kolegy. Je jisté, že na něho nemáte v žádném ohledu.
16. 02. 2009 | 23:10

ali napsal(a):

Líbí se mi, jak se oháníte Amerikou :o). Švejnar si taky hrál na americkém písečku a to Vám Amerika nevadila..a jestli Vy máte 4 fakulty, jste lékař a nazýváte Ratha kolegou, tak Vám gratuluji, neboť ne pan Stránský, ale Vy na tom nejste dobře jako člověk..
16. 02. 2009 | 23:22

kočka šklíba napsal(a):

Pro Doktor z Moravy, jsem ráda, že tu někdo měl něco k podstatě blogu, protože asi nikdo z diskutujících o tom nemá žádné informace(včetně mě).

PatientO.T.: doktor z Moravy píše:"Nesplnil TEHDY PLATNOU podmínku, že tu praxi má získat jako lékař - zaměstnanec. Předpis nepředpokládal, že by pomocné práce "civilkáře" dělal lékař." Tím vůbec nevyvracíte jeho tvrzení. Myslím, že je důležité, zda Rath skutečně na "civilce" jako lékař pracoval nebo ne. Pokud by nepracoval jako lékař, pak by šlo o neomluvitelné jednání, pokud jako lékař pracoval, pak sice jde o nesplnění formálních požadavků ale faktických asi ne. Atestace si myslím znamená to, že lékař má dostatečnou praxi a znalosti a osvědčí je nějakou zkouškou(nevím, domnívám se), pokud Rath tu praxi de fakto měl, pak je jedno, zda jí částečně získal jako civilkář, prostě jí měl, ano formálně asi něco bylo porušeno, když píšete, že civilkáři nesměli býti na funkcích lékařů. To bylo nějakým předpisem upraveno? Protože moji přátelé, ještě před rokem 1989 byli lékaři v místě vojenské posádky jako tzv. absíci, dokonce i v místních ordinacích například na záskok.
17. 02. 2009 | 02:25

PatientO.T. napsal(a):

2 kočka šklíba:
Já netvrdím, že Rath praxi nevykonával, ale že podle tehdejších předpisů ji na civilce prostě dělat nesměl, a není mi jasné, jak tedy dosáhl toho, že mu praxe byla započítána. V rámci civilní služby nesměl nikdo vykonávat svou specializaci. Rath tedy mohl dělat např. sanitáře. Postavení absolventů VK bylo úplně jiné. Kdyby šel Rath do armády, mohl praxi legálně vykonávat v armádě. Sám jsem se ve stejném období zajímal o možnost pracovat během civilní služby jako lékař, zaměstnanec nemocnice. S ohledem na platné předpisy mi to nebylo povoleno. Že vy považujete Rathovo pochybení za formální je hezké ale nedůležité. Já mám ovšem celý jeho postup v dané věci za charakteristický pro jeho následující politickou kariéru (i to je ovšem nedůležité)...
17. 02. 2009 | 07:25

Daňový poplatník napsal(a):

Inu, v politice může působit (dlouhodobě a úspěšně) pouze ten, kdo chce prvoplánovitě získat enormní ekonomické výhody, nebo cítí potřebu pro exhibování, normální člověk s vysokou psychickou odolností v tomto prostředí vydrží pouze jedno volební období, pak je dílem totálně otrávený, a dílem jej dobří politici znemožní, protože není jeden z nich (bez ohledu na stranickou příslušnost). Takže se naskýtají 2 otázky a jedno východisko:
1. Proč vlastně (v čím zájmu) pan Stránský napsal tenhle článek.
2. Čemu se vlastně někteří diskutující diví, nebo proč jsou pohoršeni.
3. No a nám jako východisko zbývá only one, že když to někdo přežene s nenažraností nebo arogancí, přihrajeme koryto někomu jinému, a ten se musí lépe přetvařovat.
Jo, a proti tzv. demokracii nic nemám, je to nejmenší zlo....
17. 02. 2009 | 07:58

miro napsal(a):

To Vašek opravdu takové lidi jako je pan Rath potřebujeme ? Na co asi. Zřejmě Vám to hulvactví a zlovůle vyhovuje. Vrána k vráně sedá
17. 02. 2009 | 08:38

vlasjard napsal(a):

Po přečtení řady připomínek ke vstupnímu textu, je mi řady obhájců Ratha a jím prosazované a realizované politiky dosti líto. Skutečnost, že jde o hulváta nebývalých rozměrů nezakryjí žádná rádoby populární tvrzení. Kamarádský poměr s přítelem Paroubkem jen potvrtzují známé české příloví: "Vrána k vráně sedá, rovný rovného se hledá" Vzkaz: Pane Rath !
Bylo by dobře brát také na vědomí, že naprosté většině slušně smýšlejícíhc občanů se již při vašem jménu a zejména pak při výstupu ma obrazovce televize či v novinových článcích , zvedá žaludek. Omezte prosím v uvedené souvislosti své veřejné vystupování a odejděte z politiky. Jako lékař se podle mých informací sice těžko uživíte, ale třeba najdete uplatnění v nějakém
hulvátském výdělěčném seskupení občanů vám podobných.
17. 02. 2009 | 10:12

doktor z Moravy napsal(a):

Pro Pacient O.T. a další:

MUDr.Rath při přípravě na 2.atestaci z vnitřního lékařství zřejmě porušil tehdejší předpisy o nutné předatestační praxi. Jak k tomu asi došlo, jsem popsal.Teď znovu zdůrazňuji, že ve světě žádné 2.atestace neexistují (zdědili jsme je po komunistech, a nezrušili), že Dr. Rath měl řádně složené atestační zkoušky 1.stupně, praxi nejen na interním oddělení a ARO v Motole, ale také praxi lékaře záchranné služby, a že jakákoliv praxe je v oboru vnitřní lékařství nedůležitá. Interna je obor, který se dá NAUČIT z literatury. To vše jistě ví i americký rodák a občan MARTIN JAN STRÁNSKÝ, internista a neurolog, neúspěšný uchazeč o místo presidenta ČLK. Proč se tento slušný člověk tak zhurta pustil zrovna do Dr. Ratha, mi není jasné. Napadá mi jen politické zadání. Zapomněl, že jeho předkové bývali členy České strany národně SOCIÁLNÍ.
17. 02. 2009 | 11:08

PatientO.T. napsal(a):

2 doktor z Moravy:
Třeba je M.J.S. (tak jako já) jen fascinován Rathovou schopností povznášet se nad vlastní průšvihy. A formulace: „Byla to lež. Ale nebyl to podvod. Podvod je něco jiného než lež. Podvod by byl, kdybych se snažil něco získat na podkladě těchto informací. Můžete říct, že jsem se snažil získat výhodu, abych nemusel platit členské příspěvky. Ale já v té době neměl plat. Já jsem dělal práci doktora, ale nebyl jsem jako doktor zaměstnaný...", by zasloužila tesat do kamene!

Pane doktore z Moravy, určitě najdete v ČR zákony, které neplatí v jiných zemích. Znamená to tedy, že je nemusíme dodržovat? To je to, oč mi jde, nikoli o to, jestli jsou v dalších státech druhé atestace.
17. 02. 2009 | 11:26

MerryMan napsal(a):

PatientO.T.17.02.2009 11:26:12
Do r. 1989-90 bylo v Ústavě ČSSR uvedeno, že KSČ je vedoucí silou v tomto státě. Podle Vás tedy byl plyšák a vše co následovalo nezákonné. V právním řádu též byly některé zákony, které v jiných státech neplatily. Tyto "politické" zákony byly zrušeny a lidé, kteří byli podle nich odsouzeni byli za zákona rehabilitováni. Seznam je podstatně delší. Ujasněte mi to, prosím
17. 02. 2009 | 12:15

PatientO.T. napsal(a):

2 MerryMan:
od 12.02.2009 16:00:34, kdy jsem vám na Zaorálkově blogu napsal: "Tímto s vámi končím, nehodlám ztrácet čas vaším způsobem diskuse.", se situace nezměnila. Jako bych tu pro vás nebyl...
17. 02. 2009 | 12:32

JAHA napsal(a):

Ad: kocka skliba
"...tak sice jde o nesplneni formalnich pozadavku ale faktickych asi ne".
Uvedte mi prosim, v akych veciach nesplnenie formalnych poziadaviek moze viest k splneniu faktickych? Napr. formalne nesplnite poziadavky na pozicku, ale aj tak ju fakticky splnite a pozicku vam daju? Formalne nesplnite poziadavku na ziadost o prejednanie veci (prihlasenie auta, ziadost o novy OP...), napr. sa nepodpisete, ale fakticky asi JO? Takze vam to vybavia? Formalne sice nesplnite poziadavku na uznanie statnej skusky napr. z anglictiny (nedosiahla ste potrebny pocet bodov v teste), ale fakticky ASI JO? Skusku vam teda daju, ze? Pekna "logika".
17. 02. 2009 | 12:37

MerryMan napsal(a):

Autor:
Dočetl jsem se na dnešním internetu, že Macek se musí Rathovi omluvit a zaplatit mu 100 000 Kč. Nebojíte se?
17. 02. 2009 | 13:49

kočka šklíba napsal(a):

JAHO přesně v tomto, Rath sice nesměl podle jakýchsi předpisů pracovat v civilní službě jako lékař, ale pracoval. Pokud je podle jiných předpisů(pravidel) nutná pro získání atestace praxe, pak fakticky Rath praxi měl, ale formálně byly porušeny jiné předpisy, které s atestaci neměly nic společného.

Ale Vaše otázka:"Uvedte mi prosim, v akych veciach nesplnenie formalnych poziadaviek moze viest k splneniu faktickych?" je trochu mimo, nikde jsem neuvedla, že nesplnění formálních požadavků VEDE ke splnění faktických.Ani v tomto případě. Já uvedla, že Rath nesplnil formální, ale faktické ano(možná, asi).
17. 02. 2009 | 14:31

kočka šklíba napsal(a):

PatientO.T. máte pravdu, že je nedůležité, za co já považuji Rathovo jednání, také jsem nikde nepsala, že by to bylo důležité;). Jenom si myslím, že pokud splnil všechny požadavky na atestaci a byly při tom porušeny předpisy platné pro civilní službu, pak nebyla porušena pravidla pro získání atestace. Vůbec nehodnotím, zda je to dobře nebo špatně. Ale vím, že mnoho civilkářů dělalo jednu práci ale formálně jejich "zaměstnavatel" uváděl také něco jiného. V některých případech dokonce nedělali vůbec nic, byli pouze zaměstnáni"jen jako". Potom je asi mnohem lepší, když civilkář mohl pracovat ve své profesi, i když tím byly porušeny předpisy.
17. 02. 2009 | 14:40

Jos napsal(a):

To PatientO,
já myslím, že nemáte pravdu. Vám sice nedovolili dělat doktora, ale o důvodech mlčíte nebo nevíte. Mimochodem u nás si civilkáři dělali běžně zkoušky v rámci Phd.Protože práci, kterou civilkář dělal, určoval ten podnik u kterého byl civilkář zařazen. A nebyl důvod, proč by civilkář nemohl dělat práci na kterou má kvalifikaci. Pouze nedostával plat. Takže pravdu má spíše pan doktor z Moravy a pan Stránský je manipulátor.
17. 02. 2009 | 14:45

PatientO.T. napsal(a):

2 kočka šklíba:
nechme toho. Tak jako vy můžeme relativisovat všechno do nekonečna...
17. 02. 2009 | 14:47

MerryMan napsal(a):

Přidal bych se k diskutujícím, kteří nechtějí odsoudit Ratha jen proto, že je soc. demokrat. Někteří diskutující jako by nevěděli, že v českém právním řádu existuje a asi vždy existovala změť právních předpisů ve kterých mají problém se vyznat i lidé, kteří se tím živí. Proto mne baví lidé, kteří vědí, že Rath "podváděl" s atestací.
Zastáncům tohoto názoru konkrétní dotaz. Jeden můj známý studoval na závodní stipendium VŠ. Po celou dobu studia byl zaměstnancem závodu, jezdil tam o prázdninách na měsíční brigádu a jednou za rok ukázat index. Byl tedy zaměstnanec, student nebo obojí. A otázka znalcům: jak se mu ty roky budou započítávat do důchodu? Jako zaměstnanci nebo jako studentovi?
Vsadím se, že žádný ze "znalců" neumí odpovědět.
17. 02. 2009 | 15:01

PatientO.T. napsal(a):

2 Jos: Samozřejmě, že vím o případech, kdy civilkář papírově umístěný na nekvalifikované místo pracoval ve skutečnosti ve své specializaci. Říká se tomu obcházení pravidel. Skutečnost, že k tomu docházelo, není snad pro nikoho omluvou?

Pro přesnost:
ZÁKON
ze dne 12. prosince 1991
o civilní službě

...§1 (2) Občan vykonává civilní službu formou POMOCNÝCH ČINNOSTÍ v organizacích státu, obcí a u nevýdělečných nestátních právnických osob (dále jen "organizace"), zejména ve zdravotnictví, v sociálních službách, při ochraně životního prostředí, při likvidaci následků živelních pohrom a v jiných obecně prospěšných činnostech...

Končím, takže na výklady typu "Rath byl pomocný lékař" nebo "sousedovic Franta si udělal na civilce doktorát a ještě naučil půl podniku anglicky" nebudu reagovat.
17. 02. 2009 | 15:38

Rumcajs napsal(a):

Ráthův pád začíná... Měl by jste pravdu pane Stránský,kdyby jsme žili v normální zemi. Tady ale padaj šmejdi vzhůru.
17. 02. 2009 | 15:43

JAHA napsal(a):

Ad: kocka skliba
Tak skusim najjasnejsie ako viem. Pre Pacienta pisete"...pokud splnil vsechny pozadavky na atestaci...". No prave, ze nesplnil, a to FORMALNE poziadavky. Teda nie vsetky splnil, teda...Ale mna, "bohda" nikdy liecit nebude, takze je mi jedno, ci je jeho atestacia opravnena. Podla mna nie a to je moj nazor. Nic viac.
17. 02. 2009 | 15:48

JAHA napsal(a):

Ad: MerryMan
Vynimocne Vam odpoviem. Ak studoval na zavodne stipendium (ja som mal take tiez, bohuzial az v 5 rocniku) a to v dennom studiu, nie popri zamestnani, tak bol student, ale to nic nemeni na tom, ze tieto roky sa mu (po 18 roku zivota) pocitaju ako odpracovane. Tak to vazeny bolo a je. Staci si to ist overit na socialnu poistovnu.
No a teraz som zvedavy, na aku temu preskocite:-).
17. 02. 2009 | 15:55

Admirál napsal(a):

Rumcajs - to máte pravdu. Stačí se podívat na naší současnou vládu.
17. 02. 2009 | 15:56

kočka šklíba napsal(a):

JAHO, Vy se domníváte(já sama nevím), že v požadavcích na atestaci stojí například: x let praxe, ale tato praxe nesmí porušovat jiné předpisy? Nebo praxe nesmí být získána obejitím předpisů? A jinak nepíši nic jiného, nebyly splněny formální požadavky, faktické ano, a pro výkon lékařského povolání by měly být rozhodující ty faktické, nějaké papíry a potvrzení nejsou zas až tak rozhodující.
17. 02. 2009 | 15:57

Jos napsal(a):

To PatientO,
máte v tom guláš. Pomocná činnost je různá v různých podmínkách. Vaše představa o tom, že je to pouze nekvalifikovaná činnost neplatí. Platilo pouze to, že organizace ho může využít na jakoukoliv činnost. To znamená, že mohla doktora na cicilce klidně poslat mýt schody. Ale nemusela. Mohla ho využít podle svých potřeb. A kdokoliv nevyužije schopností lidí které má v podniku by byl blázen. A tím končím.
17. 02. 2009 | 16:29

JAHA napsal(a):

Ad: kocka skliba
Ano, papiere nie su rozhodujuce, dlhy sa nemusia platit...
17. 02. 2009 | 16:37

PatientO.T. napsal(a):

2 Jos:
Je možné, že taková AV je plná vědců směřujících vykonáváním pomocných činností k Nobelově ceně. Ovšem já v tom mám guláš, což zajisté pramení z toho, že na "pomocnou činnost" ve své ordinaci zaměstnávám uklízečku nikoli lékaře, jehož schopností bych zřejmě využil lépe.
A kdyby se vám snad chtělo, můžete mi vysvětlit, proč zákonodárce v Zákoně o civilní službě ony pomocné činnosti explicitně zmínil.
17. 02. 2009 | 17:12

Zdena napsal(a):

ad: Kočka šklíba
Já osobně si vážím lidí, kteří pravidla dodržují, i když jsou pro ně nepohodlná.Nevážím si těch, kteří ošvindlují a okecají leccos - protože v tom prostě umějí chodit.
17. 02. 2009 | 17:38

oposum napsal(a):

dneska je to tady síla :-)

asi jsou fakt voliči schopní ve své nenávisti obhajovat cokoliv, dokonce i Ratha, dokud jim jeho lejno nepřistane na hlavě, což se nepochybně jak už přede mnou naznačuje pocestný dříve nebo později stane

to Rumcajs:
je třeba si připomenout, že nebýt v ODS už jiný Rath nr.1 jménem Klaus tak je dneska z Davida pravý obhájce pravých hodnot v ODS, trochu mi tou slepotou ty Davidovy obhájce připomínáte
17. 02. 2009 | 22:47

oposum napsal(a):

nu vot éto tavárišč Rát, čitájtě:
http://www.novinky.cz/clane...
17. 02. 2009 | 22:51

PatientO.T. napsal(a):

2 oposum:
Nejprve citát z vašeho odkazu:

9. 6. 2003 14:49 - PRAHA
"Jestliže dnes je spoluúčast zhruba devět procent, což ročně dělá asi 14 miliard korun, které pacienti většinou připlatí na léky, pak tato spoluúčast měla stoupnout na 18 až 20 procent a měla by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péči, která není přímo spojena s ohrožením života," řekl v pondělí na dotaz Práva Rath a dodal, že touto spoluúčastí mohlo být zatíženo až 40 procent veškeré péče.
Pacienti by si měli připlácet například za recept, složit tak zvanou ambulantní taxu, tedy když poprvé jdou k lékaři by platili určitý poplatek a pak už ne, platili by dále za den strávený v nemocnici a připláceli by i za dopravu sanitkou. Samozřejmě i nadále by v této spoluúčasti byly zahrnuty léky. Rath se domnívá, že z veřejného zdravotního pojištění by se nadále neměly platit léky, které jsou na předpis i volně prodejné, například paralen.

A zde je obvyklé, velkolepé vysvětlení:

D.Rath na aktualne.cz:
Poplatky jsem neprosazoval, kdybych je prosazoval, tak bych je zavedl když jsem byl ministrem zdravotnictví. To jsem neudělal. Tato vaše argumentace je neseriozní - neustále ji opakuje ODS. Je přece rozdíl o věcech diskutovat a věci zrealizovat. Já jsem o spoluúčasti diskutoval a budu diskutovat i nadále, ale jsem zásadně proti poplatkům.
17. 02. 2009 | 23:33

kočka šklíba napsal(a):

JAHO, asi jste si spletl blog, nebo nechápu, já nic o dluzích nepsala a blog o dluzích také není. Ale stane se, i mě se už povedlo napsat reakci pod jiný blog než patřila ;).
18. 02. 2009 | 00:54

kočka šklíba napsal(a):

Zdeno, samozřejmě, že je hezké, že vím, jakých lidí si vážíte a nelze než s Vámi souhlasit, ale není mně jasné, proč toto píšete mně. Skutečně by mě to zajímalo.
18. 02. 2009 | 00:56

JAHA napsal(a):

Ad: kocka skliba
Ano, stane sa, ze niekto nechape a niekto nechce pochopit. Ze papiere nie su rozhodujuce napisala nejaka "kocka" a ze dlhy sa nemusia platit jej vzor, vodca CSSD. Kto si spletl blog? Kto sa robi (neverim, ze je) nechapavy? Moja veta bola jasna, presna, priamociara. Ukazovala, ako rozmyslaju obhajcovia neobhajitelneho.
Viac nevidim zmysel na to reagovat. Ako s oblubou so sparringpartnerom Lexom casto uvadzate - oni sa nazamyslaju, oni...Tak skuste sa raz zamysliet i Vy.
18. 02. 2009 | 09:08

MerryMan napsal(a):

JAHA:
Pane, zkuste se alespoň jednou dopustit nějaké myšlenky. Já se rád dozvím něco nového ale od Vás bohužel ne.
18. 02. 2009 | 10:37

JAHA napsal(a):

Ad: MerryMan
Ako vzdy, mate pravdu.
18. 02. 2009 | 13:35

kočka šklíba napsal(a):

JAHO, ano napsala jsem :" pro výkon lékařského povolání by měly být rozhodující ty faktické, nějaké papíry a potvrzení nejsou zas až tak rozhodující."

Jistě vidíte rozdíl mezi mou citací a Vaší: "Ze papiere nie su rozhodujuce napisala nejaka "kocka" ".

Dluh - typická metoda tzv."red herring", Vámi používaná, nestojí za odpověď.

"jej vzor, vodca CSSD" - útok ad hominem, směšné ;), totéž "Tak skuste sa raz zamysliet i Vy".

Nepsal jste, že jste byl politikem? Ti tyto metody dobře ovládají.
18. 02. 2009 | 22:39

MASH napsal(a):

Typicke zvasty! Pane Martine Jane Stránský, doufam, ze uz nebudu muset cist podobne blaboly. Kdybych si totiz nejdrive precetl, ze jste "komentator" Lidovych Novin, Vas clanek bych okamzite zavrhl. Bolsevicke, nebo neobolsevicke zvasty skutecne nemusim (proto take Lidove, nebo Halo Noviny zasadne nectu). Stejne jste neprinesl nic konkretniho a Vase antipatie k Rathovi me absolutne nezajima! To si prosim prezentujte na konferencich ODS.
Abych byl vecny: Vy mate dukazy na to, ze Rath nemel na atestaci narok? Pokud ano, okamzite je predlozde (bude to bomba!). Pokud ne, omluvte se! Jo a prosim, jako za nezvratne dukazy nepredkladejte nejake citace od reporteru z Lidovych Novin, nebo Reflexu.

P.S: Pro ty, kteri tady na Ratha nadavaji, zkuste se, modri soudruzi nejdrive podivat do svych rad. Kdo je, jak vulgarni, kdo jake vyhruzky a slova pouziva, kdo napr. kope reporterum do aut, nebo rozdava pesti, kdo pouziva, jako vyhruzky nechutne nacisticke vyrazy... Ale zafanazizovanym se asi tezko neco vysvetluje :(
19. 02. 2009 | 08:41

Vembl napsal(a):

Bohužel se v Čechách k moci dostávají i lidé bez skrupulí, kteří jenom hájí vlastní zájmy a kapsu a na občasna si vzpomenou jenom jednou za 4 roky, když jsou volby. Hodně lidem imponuje Rathovo rozhodné jednání. Já jsem ale dosti zděšen tím, jakými lidmi se mocipáni z ČSSD obklopují a opravdu se bojím dne, kdy zase ČSSD nastoupí k volbám. Neříkám, že ODS je bez chyby, ale pořád lepší určitá dávka arogance než demagogie, populismus a lhaní vedoucích představitelů ČSSD.
19. 02. 2009 | 11:07

JAHA napsal(a):

Ad: kocka skliba
Ospravedlnujem sa, ze som vynechal naozaj zavaznu a podstatnu informaciu, a to, ze Vy ste napisali (ako sama pisete, ze ste napisali)"NEJAKE PAPIRY A POTVRZENI NEJSOU ZAS AZ TAK ROZHODUJICI", kdezto ja som to hrubo prekrutil a napisal som, ze ste napisali "ZE PAPIERE NIE SU ROZHODUJUCE". Tymto sa Vam ospravedlnujem za hrube prekrutenie podstaty a zmyslu toho, co ste naozaj chceli napisat. Dufam, ze zoberiete "v potaz" moje chatrne financne podmienky a ze ma nezazalujete (aj ked urcite na to mate plne pravo - ak si mysli, ze nie, presvedci Vas LEX)podla najnovsie prijateho zakona.

S vdakou a uctou, vopred uz pradiem, JAHA.
19. 02. 2009 | 16:30

LEVAK napsal(a):

Ad Vembl:to co předvedli dnes v parlamentu "Téčko" a "Íčko" je arogance podle Vaší chuti?
19. 02. 2009 | 22:24

Jose Morales napsal(a):

Pane doktore,nadpis vaseho clanku je jasnym dukazem, ze prani je otcem myslenky.Ale nemate pravdu,nezacina jeho pad, naopak vsak jeho vzestup.A verim ze za par let bude premierem,nebo dokonce prezidentem.Jste jen jeden z mnoha,kteri se snazi dr Ratha zdiskreditovat,ale cesi nejsou americane,neveri kazde pitomosti co se napise.A z vaseho clanku je uplne jasne,s kym tahnete.
20. 02. 2009 | 20:07

Honza napsal(a):

Pane Stránský,mne stačilo podívat se na váš ,,profil" a je mi jasné,odkud vítr fouká.A ještě chci podotknout,že nejste sám,kde je přání otcem myšlenky.
21. 02. 2009 | 13:52

jakub napsal(a):

Autor.
Ještě nikdy jsme se na ničem neshodli. Dokonce jsem přestal chodit na vaše blogy.
Dnes jsem to porušil a jsem rád, že jsem tak udělal.
Tentokrát s Vámi musím souhlasit.
Vůbec nedejte na ty zaslepené obhájce podvodného doktůrka, kteří byli ve své jednoduchosti koupeni za 30 Kč.
On čas ukáže, kdo měl pravdu.
Dnes jste to vy a asi nebude trvat dlouho, a ti co Vás zde dnes kritizují, se budou muset za svůj fanatismus a své stranické zaslepení stydět.
Pokud jim tedy zůstane ještě trochu cti v těle.
Rath je parazit. Na to aby to někteří lidé ale viděli, by museli zahodit svoji stranickou zaslepenost.
21. 02. 2009 | 15:37

Emil napsal(a):

Pane Stransky,abych uveril,ze to myslite tak dobre s cistotou nasi sceny politicke,i lekarske,musel byste zde prolustrovat, i jine verejne cinitele,zejmena ty z praveho brehu.A take pridat i neco o sobe,abychom poznali,ze jste ten nejcistsi.Samozrejme ze priznivci modrych ptaku,vam za to budou tleskat,vzdyt oni s vdekem pribehnou za kazdym, kdo se o dr.Ratha otre...Jestli ODS vyhraje pristi volby, urcite se vam za vas postoj odvdeci.Uz jste si byl prohlednout ministerstvo zdravotnictvi?
21. 02. 2009 | 19:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý text, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 02. 2009 | 10:14

Milada napsal(a):

Rath je kretén
23. 02. 2009 | 18:28

N.Bx napsal(a):

Všichni demokraticky smýšlící lidé by měli vědět, že David Rath je nejen velký populista, ale jedna velká skrýtá hrozba, která pokud by mohla mít otěže našeho státu jednoho dne v našich rukou, nestačili bychom se nikdo divit, kam se naše - po roce 89 tak těžko budovaná pozice - vytrácí. Jeho demagogie je, bohudík, stále častěji na titulních stránách našich novin a můžeme jen doufat, že osud tohoto Anti 30-ti Korunového ideologa nenechá ovlivnit současnou společnost natolik, aby nenávratně upadla v pokušení jeho laciným výrokům uvěřit!
Zajímá mě, jak se jeho stoupencům malebně naslouchá papouškování o privatizaci klinik.. zrušení jakýchkoli poplatků a mravní zkaženosti lidí v naší současné vládě, když pan Rath sám jednu takovou vlastní, za svého vzestupu ve členství ČLK původně sám poplatky prosazoval a vystavuje na odiv své soužití s manželkou a milenkou dohromady?!
Pokud ještě někdo neprocitl, bude to pak pro něj o to horší. Rath je totiž o píď ctižádostivější Paroubek a Paroubek je svým smýšlením komunista zmalovaný na oranžovo - to snad každý, kdo trochu studoval historii a současnost naší politické scény, moc dobře ví.
23. 02. 2009 | 21:40

mar napsal(a):

Všechny demokraticky myslící lidi by měli vidět, že Rath je chytrý a vzdělaný a i ty zlodějské praktiky "vlády jedné strany" prokoukne a umí se proti nim postavit. Nemá v povaze zbabělost. Nedá se a dovede jim říct pravdu, kterou nesnášejí. Vždyť si vzpomeňte, že vládnoucí strana nesnáší komunikaci, nic nepřizná skovává se za drby, které vyvolává atd. Tak jak odstranila architekta Kaplického, jak napadala Havla, když byl prezidentem, jak napadá každého člověka, který je chytřejší, nadanější, znalejší, objektivnější než má tato strana ve vedení i její voličskou základnu. No a pan Rath dokázal jejich zákony vysadit na vedlejší kolej, aby pomohl strádajícím lidem. Jak se říká "bohatí chudému nevěří". Teď se ti bohatí bojí, že se budou muset také uskromnit a oni to neumí ani neví co je to. Chtějípouze, aby jen žili skromně lidi-národ, protože ti jsou pro ně jako "otroci". No a jděte do minulosti, že každý systém, který není objektivní se bojí o své majetky, které získali nepoctivě. Proto jsou tady vyprovokovávány kauzy od ODS a jejich voličů na lidi, kterým to myslí více a umí to využít. No a vždy se msti těmto lidem. A jistě pan Macek také přemýšlí jak se zakukleně ještě pomstit tak jak to dělají voliči ODS. Macek opět už proti Rathovi nevystoupí veřejně, ale bude si najímat pochopy-kamarády, tak jak se to dělalo před rokem 1989. Modří ptáčci jsou vycvičení z minulé éry viz. volby prezidenta, viz manifestace lékařů a lékárníků před volbama v roce 2006, to také bylo zmanipulované a Julínek se jim musí odvděčit za jejich podporu před volbama. Volby v roce 2006 také neproběhly neproběhly bez napadení ČSSD. No a podívejte se do krajů jak ODS rozkrádá republiku a děje se něco? Ostrava podnik ODS, lidi mrtví-děje se něco? Atd, atd... Naschvál si vymýšlí ODS nepravdivé kauzy a dělají dusno, aby nemyslícím voličům nasadili do hlav něco jiného a tak odvedli pozornost od sebe. A spoléhají se, že si lidi nebudou pamatovat z minula jejich kauzy, které nebyly a nejsou vyšetřeny. Proto tak dopadají kauzy co se náhodou začnou vyšetřovat.
24. 02. 2009 | 11:25

radek napsal(a):

Pane, vidím, že jste převlečník, Lidové noviny, které vám dávají práci patří pod Rengiera. Tam se do všech složek ukryli komunisti po roce 1989. Proto máme tak neobjektivní tisk. Tak to totiž dělali i komunisti. Ti dohlíželi na tisk, televizi, rozhlas a letiště. Když nás obsazobvali Rusáci v roce 1968 tak šli také nejprve obsadit rozhlas, televizi, tisk, letiště.
24. 02. 2009 | 11:36

poťouchlík napsal(a):

Hlas lidu, hlas boží. Pravila teta Kateřina.
Lidi si dr. Ratha zvolili, mají ho, dobře jim tak.
Svého času si lid zvolil knírkatého Ádu za fýrerka. Jiný lid pak zase sobě kdysi zvolil Klému Gottwaldovic, notorika a syfilitika. Potomci voličů obou kreatur dnes pláčí, jaké že to byly v dobách vlády těch, co si sami a dobrovolně zvolili hrůzy. A jak moc trpěli.
Říkám občas těmhle plačkám: Běžte se vyzvracet na hroby svých rodičů a prarodičů - ti si je zvolili ke štěstí svému i Vašemu !!! A nevotravujte....
24. 02. 2009 | 14:41

Občan okradený modrými ptáky. napsal(a):

Co tak místo toho lít veškeré "píp" na někoho, kdo ukázal na nešvary se podívat proč je u nás tolik bezdomovců, žebráků a lidí, i jinak postižených tímto režimem. To se bojíte, ono je lépe sloužit mocným. Nebo budete i vy kecat o tom, že všichni co neumějí krást, kdo poctivě pracoval, ale nebyl a není u vesla, aby si hrabal miliardy je jen nepřizpůsobivý. Ano je pravda, on je opravdu nepřizpůsobivý, nechce krást, podvádět, zneužívat pravomoci, šikanovat, tunelovat a dělat další prasárny. Ano je opravdu nepřizpůsobivý, že nechce dělat to co dělají ti přizpůsobiví, co tomuto státu vládnou a nebo vládcům lezou po "píp"
25. 02. 2009 | 13:50

Důchodce napsal(a):

První věc po nástupu Rátha do funkce ministra bylo omezení marží lekáren. Druhá-že lékaři mají pracovat 8 hodin. Díky pane doktore!.
25. 02. 2009 | 22:34

klukrekvlk napsal(a):

Někdo z výše přispívajících
se zmínil o "zdegenerovanosti"
našich vysokých politiků.
Doporučuji volit podle tzv. "Mackovy facky"
Mně osobně se jeví zdegenerovanější moudruh Macek
/oblizující se téměř úchylně těsně před "výkonem práva"/
než jeho sok- ústřední postava tohoto blogu. Je třeba volit
/v našem případě podstatně menší zlo/
21. 05. 2009 | 00:36

Bisnis Online napsal(a):

It would perhaps be better, to criticize the works of D. Ratha, including a justification. Maybe its share of the broken regulatory fees.
14. 06. 2009 | 16:53

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
04. 09. 2009 | 08:17

sivec napsal(a):

Kdy už tento šmejd zmizí s politické scény?? Když vidíme tohoto samolibce, jak camrá v televizi, dělá se nám blujno !!!
20. 12. 2009 | 10:35

jonáš napsal(a):

Koukám že pán je mizernej prorok ;-)
10. 04. 2011 | 18:17

nakedcelebm napsal(a):

photo of <a href=http://vimeo.com/user4513883> nude pics</a> naked woman .
29. 11. 2011 | 07:07

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy