Od devianta pro všechny "Hájky" a spol.

12. 08. 2011 | 18:16
Přečteno 4881 krát
„Já jsem ten, kdo nikdy za celý život nepocítil k nikomu nenávist – já opravdu cítím lásku ke všem lidem,“ říká Petr Hájek, prezidentův spolupracovník.

Osobně o takovou lásku nestojím! Přemýšlím, jestli mi ji Petr Hájek v roce 2003, kdy jsem pod ním po vypršení mandátu Václava Havla musel pracovat v tiskovém oddělení prezidentské kanceláře v průběhu mé výpovědní doby měsíc a půl, prokazoval tím, že mi zásadně nepodával ruku, anebo že mi „doporučoval“ při dvou zahraničních cestách sednout si do poslední řady sedaček prezidentského speciálu, abych nebyl na očích a „nedráždil“ svou přítomností pana prezidenta. Přitom na mé účasti na cestách trval - inu mé know-how a sedmiletá praxe z tiskového oddělení KPR během mandátu pana Václava Havla se hodily…

Jak může cítit lásku k takovému člověku jako já, když „patřím ke všem lidem“ a když jsem podle jeho slov „deviant s chorobou duše, co se neosvědčil v boží zkoušce pokušení a hříšně procházím životem“?

Nestačím se divit, co se v posledních hodinách dočítám na internetu, jaká slova padají z úst nejen Petra Hájka, ale i politiků. Přesto myslím, že je dobře, že taková debata v souvislosti s pochodem gayů a leseb v Praze nastala. Aspoň si každý udělá názor na to, kdo je jakým politikem a kdo odděluje své politické aktivity a osobní postoje, což je podle mě nepřijatelné. Proč je tolerance pana primátora vůči gayům a lesbám a jejich pochodu jako osobní postoj v pořádku a proč jeho oficiální záštita už v pořádku není? Připomíná mi to můj veřejný coming-out v Lidových novinách 9. září 2000. Tehdy mě řada politiků a vysokých státních úředníků při akcích na Pražském hradě soukromě ujišťovala, že mi fandí, ale že to veřejně říci nemohou. Škoda, že je v Čechách takových strašpytlů tolik.

Panu primátorovi děkuji za jeho postoj a za jeho odvahu jej nezměnit. Pochody hrdosti gayů a leseb jsem zažil v Sydney a v Berlíně. I když nepatřím a nebudu patřit k jejich účastníkům, a to ani v Praze, mají jeho účastníci mé přirozené sympatie. Už proto, že rozproudí tolik potřebnou debatu o právech a životě gayů a leseb. I přes roztodivný pochod to může být život spořádaný a hodnotný!


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Panta Rhei napsal(a):

Obávám se, že pokud něco tzv. euroatlantický civilizační okruh absolutně nezvládl, je to jeho vztah k sexu(alitě). Nejdříve naprosté tabuizování a kruté tresty, dnes příkladné vyzdvihování nadsamců a všemožných sexuálních menšin. V asijských kulturách nikdy ničím takovým netrpěli; sex byl odjakživa považován za přirozenou věc a homosexuálové tam prostě patřili - nic víc, nic míň. Nebyli pronásledováni (až na výjimky), zrovna tak jim nikdo nestavěl slavobrány. V tomto ohledu evropská společnost - nebo, chcete-li, pouštní monoteistická trojka - totálně selhala.
12. 08. 2011 | 18:29

Trixi napsal(a):

Bože pane Krafle, zkusím to po tisící. Drtivá většina je ochotna tolerovat homosexuály, mají i zákonnou možnost registrovaného partnerství, ale"
- sex je intimní záležitost, nekolikadenní demonstrace o sexu není moudrá
- registrované partnerství máte, dítě má ale nárok na normální výchovu, i když se to v praxi málokdy podaří, ideálem je otec a matka, a k tomu JEDINNÉMU by měla směřovat jakákoliv veřejná propaganda. Rozbité rodiny, homosexuální páry atd můžeme tolerovat ale ne oslavovat a dávat za vzor
- svojí demonstrací narušujete chod města a žádáte velké oběti i finanční pro svoji sexuální libůstku, jakým právem??!! Parazitujete na lidské slušnosti
- to že se do toho zamíchali politici a velvyslanci je velmi nešťastné. jen si tím ventilují vzájemné animozity. Pokud to ovlivňuje mezinárodní pověst ČR, opět velmi špatně
12. 08. 2011 | 18:34

Petr z Tábora napsal(a):

Vedle toho, že souhlasím s Trixi, tak bych Vás rád upozornil, že psát příspěvky z pozice ublíženého člověka není nejšťastnější. Či čekáte, že Vám někdo bude foukat bebíčko z toho sezení v poslední řadě letadla?
Každý bloger i každý diskutující vedle projevení svého názoru na problém současně prozrazuje mnohé o svém ego.
12. 08. 2011 | 18:49

s... napsal(a):

Trixi

Homosexualita neznamená pouze sex s osobou stejného pohlaví. To byste mohl, než začnete psát, vědět.

Sexuálních demonstrací máte každý týden mnoho. Třeba takový karneval, diskotéka, atd... Pusťte si televizi, tam se sexualita demonstruje od rána do večera.

Když mají sraz třeba motorkáři a pod, tak je ticho po pěšině. Proč s tím nemá nikdo problém? Omezují také provoz. Sraz maratonských běžců má také záštitu a omezuje provoz.

Vaše tvrzrní o rodině máte podložené čím? Řekl bych, že dojmem. Není lepší homosexuální rodičovský pár, než dětský domov? Proč nemohou homosexuálové adoptovat děti? To by stálo za nějaký pochod, nemyslíte?

Víte co, vy slušný, na kterém parazitují homosexuálové. Řekl bych, že měříte dvojím metrem. Řekl bych, že jste k lidem, kteří mají náklonost ke stejnému pohlaví velmi neslušné poznámky. Třeba s tou libůstkou, to je vyloženě sprosťárna.
12. 08. 2011 | 18:50

Luba napsal(a):

Pane Krafle,
napsal jste to moc dobře.

Díky!

P.S.:
V odporu k "Pochodu" vidím demonstraci české xenofobie.
Homo a trans lidé nejsou běžně od "normálních populů" odlišitelní. Proto je většináči tolerují.
Jakmile se ale veřejně hlásí ke své jinakosti, a navíc se rozhodnou karnevalově předvést, že jsou takto šťastní,
nase..ou spoustu lidí :)
12. 08. 2011 | 18:51

route66 napsal(a):

Aj...chudáček majintatej...
12. 08. 2011 | 18:52

ghándí napsal(a):

mě pochod homosexuálů vubec nezajímá, nikdy bych se na něj nešel ani podívat aq víceméně to považuju za výstřednost. nechápu proč to někomu vadí, nechápu proč má někdo potřebu proti tomu bojovat. to mě připadá jako silně daviantní chování. v demokracii má právo každý pochodovat a demostrovat. deviant hájek určitě stojí danové poplatníky mnohonásobně více, než jeden pochod homosexuálů.
12. 08. 2011 | 19:03

Občan Josef K. napsal(a):

Pane Trixi, slova o narušení chodu města a požadavku velkých i finančních obětí mně dojímají. Kde a kolikrát jsem je slyšel v této souvislosti? Samozřejmě, od spořádaných občanů, kteří nehledě na režim (tu veselé a hutné Heil, tu Zdravstvujte, tu How are you?, vždys na bázi jazykové znalosti A1-B1)jdou na tenis a obcházejí zraněného muže, aby se neznečistili a povídají si o tom, že nepocházejí z opic. Darwinem jsou rozhořčeni a Pierra Bourdieu nečtou, neboť má příliš dloouhá souvětí. Mozarta neposlouchají, "Příliš mnoho not, milý Mozarte." Ladislav Fuks, jistě neznáte, popsal tento typ výjimečně dobře ve svém Spalovači mrtvol. Reálně je takový občanský spořádanec směsí Bolbiga, neslyšel jste to jméno?,a Kopfrkingla. Pan Hájek byl psavcem, který aktivně spoluvytvářel normalizační režim. Buď jste si žil dobře v symbioze s Brežněvem a Husákem, nebo jste byl příliš mladičký. Václav Klaus se stal disidentem (jiná věc je, s čím nesouhlasí a jak se vymyká obecně přijímané definici logického myšlení) v okamžiku, kdy jej chrání celá kohorta prezidentských práv, jako spořádaný občan, ale atributy spořádanosti lůzy, která se stala střední třídou, mu zůstaly. Nedostatek elegance, mnoho voňavek či potu, neznalost vlastního jazyka. Pan Hájek je lůzou oblečenou "po pansku". Pamatuji si, normaliztace, nesměl jsem nic, možná mýt výlohy (s kardinálem Vlkem, ne s panem Dukou), pak jsem se živil překlady, novodobí spořádaní té doby totiž neuměli jazyky a nutně potřebovali překlady technické literatuty. Přiznávám, spořádanost vě mně vyvolává jen negativní pocity, chybí jí intelekt, duch, vtip, elegance...švih, chcete-li. Mluví jazykem účetních, který používáte i Vy. Autorovi zcela rozumním a zažil zkušenost, která mne pronásledovasla značnou část mého života.
12. 08. 2011 | 19:06

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Luba:
´Homo a trans lidé nejsou běžně od "normálních populů" odlišitelní.´ Omyl, většinou jsou.
12. 08. 2011 | 19:14

Drzá zrzka napsal(a):

Proti podobným pochodům nelze nic namítat. Snad jen pár slov ohledně záštity primátora Svobody. Nebyla by lepší ukázka jeho tolerance vůči gayům a lesbičkám, nepřebírat nad pochodem záštitu, ale účastnit se ho osobně?
12. 08. 2011 | 19:21

Luba napsal(a):

Zbyňku Matyáši,
skutečně?

Jaký detektor používáte?

Pravda - když se "transka" pomocí hormonů a operací fyzicky proměňuje v toho/tu, kým se cítí být, je to znát. Ale jinak?

Vemte si takového Klause.
Má dikci jako "teplej", chová se jako "teplej" a přesto není "teplej", nýbrž právě naopak. Proti oteplování bojuje.
Globálně.
12. 08. 2011 | 19:23

Josef napsal(a):

Bože Trixi, zkusím to po tisícíprvní. Homosexualita, ač se tak jmenuje, není jen sexuální orientace, ale především orientace citová. Homosexuál tudíž není člověk, který je posedlý sexem nebo nemyslí na nic jiného, ale především člověk, který se zamilovává do lidí stejného pohlaví. Gay Pride není "demonstrace o sexu", je to spíš karneval určený jak pro homosexuály tak pro heterosexuály, cílem ukázat, že homosexuální menšina zde existuje, nepředstavuje nic hrozného a může rovnoprávně vystoupit. Vaše pokrytecké skuhraní nad "narušením chodu města" a "velkými obětmi" je prostě zábavné - jaktože Vám to nevadí u národních hokejových oslav, megakoncertů, politických mítinků. Největši náklady si patrně vyžádá policejní nasazení, které by nemuselo být, kdyby Hrad, Parlamentní Listy a čeští homofobové nevybičovávali celý týden nenávistnou atmosféru. A pokud jde o mezinárodní pověst ČR, o niž projevujete tak dojemnou starost, co myslíte, že ji víc poškozuje - Gay Pride, což je obvyklý a veselý karneval ve většině evropských metropolí, nebo prezident a jeho poradce s fašizujícími názory či státní úředník z ministerstva školství, který vede vlastní zahraniční politiku?
12. 08. 2011 | 19:33

šlapka napsal(a):

Nejvypečenější kotle v pekle jsou vyhrazeny pokrytcům.

V případě výše nejmenovaného :)) je tento kotel růžový zevně i zevnitř, dotyčný musí mít na hlavě natáčky ve dne v noci /kontroluje samotný Lucifer/, musí umět odříkat celého Darwina a to i pozpátku, po každém přiložení pod kotel musí vykřiknout blahem "žádné oteplování nehrozí !!" a na zadku má vytetováno " nikdy nemám d.o.s.t.".
Obslužný personál kotle má za povinnost oslovovat jej výhradně " hošo" a na otázku, zda není náhodou peklo deviantní musí odpovídat jen a pouze, že v oddělení homosexuálů se to tak nebere.
Následný očistec je samozřejmě luxusně vybaveným gay klubem.

Po 6 měsících pobytu v očistci se pak může zameldovat sv. Petrovi a natáčky si může sundat.
Je pak poslán do Ráje, sekce PPP /Permanentní Pride Parade/.
:((
12. 08. 2011 | 19:37

fafnir napsal(a):

pro homofily
homosexuálové jsou normální občané.Nic míň ale už vúbec ne nic víc.Proč se musí pořád předvádět a chtít nadpráva,Že nemůžou adoptovat děti?To je přece normální,slepec také nemůže mít řidičák,a hluchý být koncertním mistrem.A že ste pyšní? Na co?Vyvádíme my heterosexuálové podobné nesmysly?
A že vás uráží slovo deviace.Vy přece nejste norma.Norma nemůže být 4% ze 100%.A deviace přece znamená odchylku.A homosexuálové odchylkou od normálu prostě a technicky jsou.Jsou z hlediska přírody nepovedený kus.
12. 08. 2011 | 19:39

Trixi napsal(a):

Josefe K, Rád bych Vás upozornil že ti Vámi nenávidění odporně slušní občané vlastní poctivou prací / to je ošklivé komunistické slovo, fuj, viďte!!!/ vytvořili celé to, čím je naše civilizace. Přiznám určitou přetvářku a snobismus, přiznám i to že mnohá umělecká díla a vynálezy byly ve své době kontroverzní. Přesto věřím, že množství vytvořených hodnot těmi slušnými versus alternativními, underground a nekonformními týpky je miliony ku jedné , i když ti poctiví jsou samozřejmě nudnější.
- trvám na tom že společnost má propagovat POUZE úplnou rodinu, v zájmu dítěte .Trosky rodiny, ústavy a i homosexuální svazky MOHOU být v konkrétní situaci lepší než navenek spořádaný asociál, ale NEJSOU CÍLEM a není tedy na místě halasná propagace
- trvám na svém že sexuální odlišnost je správné tolerovat / doufám že ještě alespoN PŘIPUSTÍTE ŠKODLIVOST PEDOFILIE, ZOOFILIE ZNÁSILŇOVÁNÍ ATD., nikoliv však propagovat
veřejnou formou.
- to že si politici na vašem problému jen ventilují svoje animozity považuji opravdu za škodlivé a mrzí mne že jste zaujali stanovisko pochybná reklama ntaky reklama. Dost ubohé.
Závěrem Vás lituji, že se vám dlouhé roky nepovedlo si najít poctivou práci a čít slušným životem, i když Vás by to opravdu asi nudilo
12. 08. 2011 | 19:40

pavelp napsal(a):

Pane Boze....to je porad dokola...vadi nekomu ze si 4% populace dela carneval a pochod..me ne!!!Kdyby se lidi radsi starali o dulezitejsi veci...pro me za me at si kazdy pochoduje jak chce...nemusi to teda byt zrovna hnedy kosile ale jestli si zitra udelaji pruvod Mongoli tak me je to taky jedno...radsi at v cechach koukaji lidi na to aby ve svete alespon neco znamenali...ale to je asi nesplnitelny...hezky vecer
12. 08. 2011 | 19:47

Johanna napsal(a):

Pane Krafle, obdivovala jsem Vás doteď, že se tanečků kolem PP neúčastníte.
Jak jsem se mýlila!
Jste homosexuál - a CO?
Nikdo Vám nic nedělá, poslední dobou jsme nuceni Vaše extravagance trpět.
Mám-li něco k (nikoli PROTI) gayům, tak to, že se proderou do vyšších sfér společnosti nikoli díky vzdělanosti, zkušenosti či znalosti věci. A hlavně kvůli tomu, že je tam dostane "jejich kluk"-pracovní doba tak lépe utíká.
No, zvažte, může-li to být i Váš případ...
12. 08. 2011 | 19:51

Divobyj napsal(a):

Krafle,vždyť vy jste vlastně takový malý,ubohý odstrkovaný,přehlížený,stále uplakaný,homosexuální-disidentíček !Pod tak zlým šéfem jste určitě musel ronit slzy immerwehre,že?

O vašem charakteru si nedělám pražádné iluze,takže bych se ani nedivil,kdybyste se z toho pokusil vytřískat od NAŠEHO státu nějaké penízky.

Snad ani nemusím dodávat,jak mi z vás je...
12. 08. 2011 | 19:56

Tceld napsal(a):

Kvůli gayům nemůžu chodit mezi konzervativce, protože můj názor jim nesedí. Vlastně ne, kvůli gayům nemůžou mluvit ti "ultrakonzervativci" se slušnou většinou. ;-) Žij a nech žít! Všichni jsme si přece rovni ve svých právech a důstojnosti...
12. 08. 2011 | 20:12

pratchett napsal(a):

Nebýt ublížený, být vždy stoprocentně vyrovnaný sám se sebou a NIKDY, NIKDY neútočit na heterosexuální většinu, protože oni si to vůči nám můžou dovolit, ale my vůči nim ne.
12. 08. 2011 | 20:23

pratchett napsal(a):

Už toho mám dost. Snažil jsem se. Snažil jsem se vysvětlit důvod Prague Pride. Snažil jsem se vysvětlit, o co nám jde. To není jen uzákonění RP (registrovaného partnerství) ale o tom, jak se na nás divá společnost.
12. 08. 2011 | 20:24

Drzá zrzka napsal(a):

Tceld

Všichni jsme si přece rovni ve svých právech a důstojnosti...
To jistě ano, ale dost lidí bude mít rozdílný názor na to, co že důstojnost vlastně je a jak se projevuje. :o)
12. 08. 2011 | 20:24

pratchett napsal(a):

zaslouží žít na okraji společnosti. "Ano, budeme Vás tolerovat ale jen v případě, že nebudete veřejně demonstrovat (nikomu neřeknete) že jste orientovaní na stejné pohlaví.
12. 08. 2011 | 20:29

RA napsal(a):

zase jeden ublížený a nepochopený homosexuál...... jen jedna věc, také si nepodávám povinně ruku s každým a to, že prezident chce mít okolo sebe nejbližší spolupracovníky a ne lidi, kteří jsou ve výpovědi, to pokládám za zcela pochopitelné.
12. 08. 2011 | 20:50

pratchett napsal(a):

RA: Tak mi pomoz se pochopit
12. 08. 2011 | 20:52

RA napsal(a):

pratchet.....průvod honosexuálů v Berlíně, to byla přímo veřejná ukázka orálního homosexuálního sexu. Bude to poučné jistě i pro Prahu a budeme si vás jistě více vážit.
12. 08. 2011 | 20:53

pratchett napsal(a):

RA: jasně - ilustrační záběry v televizi. Ach jo. Kdo ukazoval kde homosexuální orální sex? Tohle všechno je nadsázka - ale to se špatně vysvětluje někomu, kdo o vysvětlení nestojí....
12. 08. 2011 | 20:56

stejskal napsal(a):

Pane pratchette,

jen varuji před unáhlenými závěry resp. zbytečným pesimismem.

Texty na dané téma zaznamenaly úhrnem desítky tisíc návštěv, to znamená, že si je přečte tisíce lidí. A jen zlomek z nich (max. pár desítek) zareaguje tak, že se Vás pokusí urazit či Vám upřít právo prakticky na cokoliv, Je to spíš výraz osobní frustrace, nepochopení, snahy o zviditelnění se, provokace, ale bohužel jsou nejvíce vidět. A většinou jsou to stále ti samí. Tím samozřejmě nemluvím o lidech, kteří chtějí vést věcnou polemiku, nesouhlasit apod., ale respektovat se vzájemně.

Libor Stejskal
12. 08. 2011 | 20:58

Sprosťák napsal(a):

Už sám exhibicionismus je dost nechutný,ale obrázek tlustého chlapa s ksichtem v kalhotách druhého takového na veřejnosti je odporný,stejně jako by to bylo u u heteráčů.Jenže ti s tím prasečkařením na veřejnost nelezou a doma si mohou klidně dávat navíc i nohu za krk.Jenže vnucovat pohled na něco takového v ulicích je hnus hnusů.
12. 08. 2011 | 20:58

Martin napsal(a):

Trapné přizdisr***ké řeči. Neměl byste třeba i nějakou vlastní myšlenku ?
12. 08. 2011 | 20:59

drzá držka napsal(a):

Drzá zrzka
No on primátor Prahy na pochodu leseb a gayů by měl být, a k totmu polonahý a pomalovaný. To bych se šel podívat. Jinak to je s tou svou záštitou šašek.
12. 08. 2011 | 21:02

pratchett napsal(a):

Sprosťák: Tak se na to nedívejte....to je takový problém? Čím se Vás Prague Pride dotýká? 0hrožuje Vás? Vaši rodinu? Budou synové či dcery ohroženy virem homosexuality?
12. 08. 2011 | 21:02

Občan Josef K. napsal(a):

Milý Trixi. Váš závěr je skvělý, takový spořádaný. Nikde jsem nic podobného nenapsal, je to Vaše odvození. Možná byste zklamaně zjistil, že také působím spořádaně, že mé příjmy, kterých opravdu nedosahuji v této zemi, jsou, dejme tomu, mnohonásobně vyšší než příjmy pana Hájka a pana Klause, a k tomu pana Bátory, dohromady, včetně těch jejich utajovaných. Ani já jsem se nevyvaroval jistému konzumnímu způsobu života, luxusní vozy, sám tedy jezdím takovým pidiautem,ale rodina to má jinak, domy, děti na prestižních školách a šatníku, který je zcela nesmyslný. Ale je pravda, že přes den potřebuji jednu bagetu a sto ciagret a deset káv a sklenic vody a pak k večeru sklenku či dvě či tři, podle náladya, vína a při obchodním obědě si dám maximálně špagety či paopa al pomodoro, což je bílý chleba rozvařený s rajčatym, nic víc.... A je pravda, že zítra půjdu klidně mýt opět výlohy, a je pravda, že si rád povídám s Pakistánci, homosexuály a důchodci a všemi těmi, kdo jsou společensky na dně, protože v sobě mají moudrost a zkušenost a snažím se jim dát něco peněz, i když, neúčetně vím, že si za to koupí něco, co je zbytečné, ale z čeho budou mít radost, a je pravda, že mi underground k srdci nepřirostl, stejně jako český bigbít, protože poslouchám hudba Cohena, Mozarta a Sarocchi a Čajkovského a Dvořáka. Je úpravda,. že jsem původem Němec a Rus a Zida je pravde že jsem rozmařile několikrát ženytý... Nechodím na srazy podnikatelů, nejsem členem žádné lože a kamarádím se s uklizečem, pasákem krav a ovcí, řemeslníkem... Mojí deviací, byť ne chtěnou, je jistý vyhraněný individualismus. Je prav da, že jsem vždy platil daně ve všech zemích, a je pravda, že jsem za více než padesát let svého života bral nemocenské dávky tak shruba dva týdny.Je pravda, že mám rád Havla, byť s ním v mnohém nesouhlasím, a je prav da, žte je to dobrý divadelník, a mnoho lidí, kteří nemají spořádané názora. Je pravda, že jsem vždy považovalk vyhnání sudetských Němců za zločin a že považuji českou společnost za zpátečnickou v tom nejhorším slova smyslu. Je pravda, že píšiu do těchto diskusí, protože si myswlím, že je nutné psát jiné, než ty zpátečnické řeči a že mne to baví a směju se tomu a nad českou veřejností jsem už dávno zlomil hůl, ale zase ne tak úplně, v této zemi je hodně zajímavých lidí. Je pravda, že jsem své děti vystěhoval a žijí na tom proklatém Západě a po dvou týdnech v tuizemsku mají neurotický tik z tohoto guberniálního prostředí a zděšeně mizí domů a je pravda, že má žena tuto zemi milujer a to je důvod proč neodjedu. Působím spořádaně. Nemám dlouhé vlasya, nosím drahé obleky, nehraji golf ani tenis a kouřím dobré doutníky. Směju se, když vystoupím z vozu za dvěstě tisíc a jdu jednat o stovkách milionů a vidím ty tváře české podnikatelské elity...Je pravda, že věčřím na chudobu, poctivost a intelekt a společnost. Jinak bych sem ani nepsal...Tak Pa, broučku. Bloger má pravdu.
12. 08. 2011 | 21:05

pratchett napsal(a):

Pane Stejskale:

Moc Vám děkuji za podporu. Ani nevíte, co to pro mne znamená. Nejhorší na celém tom tiátru je, že lidi si myslí, že gayové a lesby se rodí až dospělí a veškeré citové a sexuální problémy v době jejich dospívání prostě neexistují.
Nepřeji žádnému manželskému páru, aby jejich dítě bylo homosexuální - ať už je to dívka nebo chlapec -ale Bože můj, proč je tak těžké vysvětlit, že nás jinakost obohacuje....
12. 08. 2011 | 21:08

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Luba:
I Golgo napsal oněco o jakémsi radaru homosexuálů vzájemně na sebe.
Vy jste např. na J. Čejkovi nepoznal, že je gay?
http://www.osobnosti.cz/jaroslav-cejka.php
Totéž jsem si myslel i o M. Vašinkovi a před několika dny jsem náhodou na Primě to potvrdili.
12. 08. 2011 | 21:11

Zbyněk Matyáš napsal(a):

....jsem... tam samoozřejmě nepatří.
12. 08. 2011 | 21:13

Baba Jaga napsal(a):

To Johanna (i ostatní)
Tak dnes jste mě zklamala a už bych Vám hlas co kandidátce na presidentku nedala, neb mi nějaké extravagance unikly a Vaše názory nesdílím. Už aby bylo úterý a psalo se zase o něčem jiném.
Nevím, čemu vděčí za svou kariéru právě pan Krafl - asi máte své zdroje informací (a s kariérami je to všeliké všude). Jisté je, že mě jednou hodně najedoval co mluvka veřejnoprávní ČT, ale to už je dávno, nesouviselo to s jeho orientací a zastával názor své tehdejší "živitelky".
Jinak se velmi mýlí ten, kdo si myslí, že 4 % je málo. Je to poměrně velká četnost a pamatujme, že nikdo nevíme, co nás, naše potomky, příbuzné či známé v životě potká.
12. 08. 2011 | 21:21

Zbyněk Matyáš napsal(a):

pratchett:
"proč je tak těžké vysvětlit, že nás jinakost obohacuje...." Milovat jedince stejného pohlaví je jinakost?? Není to spíše stejnost?
Možná jsem omezený, ale opravdu nechápu, co na odlišnosti homosexuality od hetero může obohacovat.
12. 08. 2011 | 21:23

pratchett napsal(a):

Zbyněk Matyáš - třeba vlohy pro umění? Balet, malířství, umění herectví? Možná je to důležité. Obohacuje nás to i v běžném životě - asi ano, jinak bych neměl tolik kamarádek, které se mnou probírají svoje vztahy.
12. 08. 2011 | 21:31

Pčibyl napsal(a):

Tak znovu, většina nemá nic proti homosexuálům. PRIDE PARADE je že jste na něco hrdí, že se něčím chcete pochlubit. To chápu když se chce někdo pochlubit výsledky své práce, svými výkony apod.ale nechápu u vrozené odchylky. NA CO jste tedy hrdi.
U6 tu bylo napsáno že PROPAGACI a hrdost si zaslouží úplná klasická rodina, ostatní formy lze tolerovat ale ne masivně propagovat.
To jak do toho vstoupili politici a velvyslanci je opravdu hanebné
12. 08. 2011 | 21:39

Zbyněk Matyáš napsal(a):

pratchett:
Hmmm...
Pokud vím, nebylo zanalyzováno, že by v baletu...atd. bylo víc homosexuálů než kdekoliv jinde. Máte kámošky, nemáte kámoše, to je opravdu jiné.
12. 08. 2011 | 21:47

pratchett napsal(a):

Pčibyl:

Tak doufám, že už naposled:
Gay pride day je oslava dne, kdy se homosexuálové vzbouřili proti policejnímu násilí a odmítli se nechat zatýkat a mlátit partou homofobních policistů.
Chápu, že Vám není jasné, proč jsme hrdí...to není o tom, že jsme hrdí. Jsme rádi, že jsme to, co jsme. A chceme žít s Vámi - většinou. Sdílet s Vámi radosti, starosti, nemoci i problémy. My jsme SOUČÁST Vaší kultury - a Prague pride je jen o tom, abyste nás přijali i s tou homosexualitou. Stejně, jako Vaše budoucí děti - budou hetero nebo homo? A jak se k tomu postavíte?
12. 08. 2011 | 21:48

Johanna napsal(a):

Bože, Babo Jago, to se máme jako leknout?
Do smrti se dá přežít všechno a obklopeny takovýmto politickým materiálem přežijeme mnohé.
Pokud se nám narodí homosexuální díte, můžeme jako dělat co?
Určitě ho ale nepovedeme k tomu, aby svoji "odlišnost" dávalo najevo v průvodu.
Pokud je víc, jak čtyři procenta čtyřprocentních, jsou tam jistě i "nečtyřprocentní", pro které se stalo hlášení k čtyřprocentním módní záležitostí.
Typovala bych, že v průvodu bude tak 30% negayů, tedy lidí, kteří se hlásí k této menšině, ačkoli jsou to obyčejné smažky.

Krafl má poněkud diskutabilní vzdělání.
Stačí si zaplatit - a škola se studuje sama.
A pak se přes "stejně teplé" dostat až do vyšších sfér společnosti
12. 08. 2011 | 21:50

pratchett napsal(a):

Zbyněk Matyáš:

Uznávám - nemám kámoše. Mám za kamarády partnery - muže a ženy. A jejich rozdílnost mě naprosto fascinuje. Ale to je těžké popsat - ten vztah si musí každý zažít. Najděte si s partnerkou gay kamaráda - pochopíte.
12. 08. 2011 | 21:50

Vico napsal(a):

Klaus je hoden opovržení. Tento nabubřelec před mnoha lety vnesl do českého jazyka frázi : "tohle je pod mou rozlišovací schopností".

Nyní náhle u sedumdesátiletého dědka se stal zázrak hodný lourdského zázraku. Místo aby jeho zrak slábl a spolu s ním i "rozlišovací schopnost", s rengenovou přesností zaznamenal jakýsi pochod Prahou, který může ohrožovat jen duševní rovnováhu "přeučených" gayů okázale se jakoby skrývajících za služební stejnokroje nešťastných letušek.

Zdá se to hodně nadnesené /a asi směšné/, ale skoro nadešel čas po kenedyovsku říci : Ich bin auch der Homosexuelle.

Nejlépe kdyby tak pravil ing.Klaus z balkónu Melantrichu.
12. 08. 2011 | 21:52

pratchett napsal(a):

Vico: prosím, neútočte na hlavu státu....
12. 08. 2011 | 21:55

t... napsal(a):

Pane pratchette,

nic si z těch ...... nedělejte, sem, protože je to volně přístupné, si kdejaký ..... přijde kopnout.

Do mě už se Zbyněk Matyáš v diskusi pod blogem Fabiana Golga také navezl, přestože jsem hetero, ale jiného druhu myšlení než má on.
12. 08. 2011 | 22:20

josefína.bakerová napsal(a):

já sama bych homosexuálům dala klidně i děti, myslím,že by je milovali a o to přeci jde..a pan Klaus by se měl stydět, Bože to je prezident..
12. 08. 2011 | 22:25

argun napsal(a):

Ale prd pane Krafle. Plácáte.

Někdo je na kluky, jiným zase chybí noha nebo ruka. Což třeba průvod beznohých a bezrukých nebo slepých? Nebo plešatých? Nevidím v tom rozdíl - stejná blbost.

O Hájka vůbec nejde. Jde o to, že pitomý tyátr typu Prague Pride žádnou věcnou debatu nepřinese - jen rozběsněné emoce na všech stranách. K čemu je to dobré?

Jen k tomu, že se stánkařům zvýší tržby. To jo.
12. 08. 2011 | 22:40

tondalevhart napsal(a):

Uff. Mnoho keců pro nic. Jsou to lidi jako my. Přijel cirkus (kapela, orchestr, kouzelník, sportovní tým), nic víc, nic míň. Až to rozpustí, budou to zase jen nějací jednotlivci v davu. Nevadí mi. Pracují, platí daně, dělají úplně stejné věci jako my ostatní.
Jedinej rozdíl je v tom, že nejsou pro společnost pozitivní v tom smyslu, že po nich nic nezůstane - žádný potomek (snad krom některých žen, které nějak počnou).
Jinak bych chtěl panu Hájkovi vzkázat: příroda a zvířata jsou dílem Božím; ve světě zvířat je homosexualita zcela běžným jevem, stejně jako u lidí. Řekl bych tedy, že v tom není nic proti Bohu a nic proti rodině tak jak ji chápeme my. Ty čtyři procenta populace jen mají smůlu v tom, že nemohou mít tuto rodinu tak jako vy nebo já. Mohou jen budovat citová pouta mezi sebou, která budou stejně pevná jako pouta naše k našim manželkám. Nic víc. A nakonec: sexuální orientaci si nevybíráme. Není to kus oděvu, který lze vyměnit. Proto nesouhlasím s vaší reakcí na nějaký jejich průvod.
12. 08. 2011 | 22:47

uno napsal(a):

Jen nesmělý dotaz: bude dost homosexuálů, aby nahradili stávající dětské domovy?
Je zajímavé, kolik pisálků se naváží do prezidenta, ale před vlastním prahem si zamést neumí.
Domnívám se, že homosexuálové nejsou budoucností tohoto státu, na rozdíl od heterosexuálů.
Když tedy homosexuálové nejsou devianti, jsou devianti heterosexuálové? Třetí možnost tady není a jedna z těchto dvou skupin asi deviantní je. Deviací rozumím odchylku od většinové normy.
12. 08. 2011 | 22:53

tondalevhart napsal(a):

Většinová norma u nás je bílá pleť. Je černoch v této skupině deviant?
12. 08. 2011 | 22:58

argun napsal(a):

Znovu. Nejde o Hájky, nejde o devianty. To jsou kraviny - zástupná a nesmyslná debata. Každý někdy říká blbosti, někdy Hájek, jindy ctihodný kníže, jindy Václav Havel.

Jde o to, zda je účelné a potřebné aplaudovat jinakosti. A to jen z důvodu této jinakosti. Soudím, že je to nesmysl. Aplaudovat se má ctihodnému a ušlechtilému konání bez ohledu na "většinovost" či "menšinovost" konajících.
12. 08. 2011 | 23:10

Baba Jaga napsal(a):

To: Johanna
A co byste se lekali? Však když své děti k něčemu vedeme a ony si najdou jinou cestu, není to nic k nepřežití, i když si někdy natlučou a jindy si zase třeba vyberou lépe, než jim radíme. Ale účast v jakémkoliv průvodu - proč ji tolik řešit? Někteří lidé se rádi sdružují, jiní zase na "poutě", kde se davy shlukují, rádi nechodíme.
Až jsem se ze zvědavosti koukla, kde pan Krafl studoval. Za peníze je jistě v Praze dům a ve Vídni dva, ale posoudit to nemohu, neb jsem tam (asi na rozdíl od Vás) nebyla.
Žijte blaze, přeji hezký víkend.
12. 08. 2011 | 23:33

slunečnice napsal(a):

šlapka, vico: :))

Klaus má vícečetné fobie. Má panickou hrůzu z ekoteroristů, kůrovce, evropské integrace a lisabonské smlouvy, pravdoláskařů a všelijakých -ismů, nikým nevolených elit, obludy multikulturalismu, homosexuality..... Ten člověk nemá klidu a nedá si pokoj. Je mi ho líto, ale necítím nad ním žádnou hrdost. Neustále podléhá pokušení a hříšně prochází životem. Škoda, že necítí lásku ke všem lidem.
12. 08. 2011 | 23:35

Někdo napsal(a):

Vzpomínám si, jak jsem se setkal jako kluk s homosexualitou u chlapců. Měli jsme bezvadného učitele tělocviku, sestavil v naší třídě fotbalovou jedenáctku i s náhradníky a sjednával nám zápasy s kluky z jiných škol a měst. Na odpolední tréninky a na zápasy sebou vozil i svého syna, který byl mladší něž my. Byl to takový drobný, nenápadný, tichý chlapec. Nikdy se s námi moc nebavil, nehrál s námi fotbal.
Jednou mne na ulici zastavil a po určitých úvodních slovech, kdy nevěděl, jak to říci, mne požádal, zda by nemohl sedět ve vlaku/měli jsme jet v sobotu na přátelské utkání/ vedle mého kamaráda. Měl jsem v té době opravdu dobré, takové to pravé chlapecké kamarádství, kdy chodíte společně ráno do školy, hrát fotbal, balit holky, do kina, čutáte si do zblbnutí na plácku, opisujete od sebe úkoly, protože každý dělá jen něco, atakdále.
Tomu chlapci pana učitele jsem vyhověl, seděl vedle nás, tedy vedle mého kamaráda. A najednou jsem pozoroval, jak je šťastný, jak touží se ho chvilkami dotknout a došlo mi, že jak se on chová k mému kamarádovi, tak já se chovám k dívkám.
Vzpomínám si, jak jsem toho učitelova syna pak stále nenápadně pozoroval, nemohl jsem si to dát nějak do běžných souvislostí. Informace o homosexualitě přišla později. Jsem přesvědčen, že část těchto lidí se s ní narodí, část příjde na svět s nevyhraněnou sexuální orientací a pak okolnosti a průběh života je nasměruje.
Ovšem, homosexualita neodpovídá základnímu přírodnímu zákonu, to je rozmnožování, plození dalšího života, takže podle tohoto je to odchylka, něco jako slepá cesta, která nevede k cíli.
Jinak jsem naprosto tolerantní, komu se kdo líbí nebo nelíbí je jeho zcela soukromá věc, pochodovat, vykřikovat hesla, mávatka , jako na prvního máje kvůli tomu nemusí, stačí, že má svobodu, může si žít podle svého.
13. 08. 2011 | 01:06

skeptický napsal(a):

Jo,kdyby se za odchylky vyplácely invalidní důchody,to by bylo najednou invalidních důchodců.Nikdo by se neurážel,přihlásil bych se taky.Byl by nával.Možná,že by to bylo řešení.
13. 08. 2011 | 07:12

Petr Havelka napsal(a):

Pane skeptický,

to sedlo :)))
13. 08. 2011 | 07:57

Johanna napsal(a):

Babo Jago, mám čím dál větší dojem, že jste MK.
13. 08. 2011 | 08:15

RedNeck napsal(a):

To, že si hrdí pochodující v průvodu neuvědomují, že mohou na někoho působit až trapně směšně, není nic až tak zvláštního. Patrně zde existuje určitá korelace mezi "jinakostí" a určitými schématy [vzorci] jednání. To naši politikusové, naše politická jelita, která se na ně doslova nabalila, to už je jiný formát. Ti jsou nejenom směšně trapní, ti jsou svým jednáním přímo společensky nebezpeční. Především v jejich řadách hledejme zemské škůdce a velmi dobře si je zapamatujme.
13. 08. 2011 | 08:25

hanah napsal(a):

Krafl

Pane Krafle, vy popleto, Hájek vám doporučoval sedět v letadle vzadu proto, že jste byl Havlův člověk a jako takový jste nepochybně Klause dráždil. Nedivím se. Takže určitě ne proto, že jste gay.
13. 08. 2011 | 08:26

hanah napsal(a):

Johanno,

sice se chvástáte, že umíte anglicky lépe než Klaus, ale čeština vám trochu dělá problém, že ? Normálně si gramatických chyb nevšímám, každý je občas udělá, ale u někoho s takovým sebevědomím jako máte vy, kdy se cítíte být vzdělanější než Klaus a profesuru z ekonomie byste si udělala při prezidentování, bych očekávala, že zrovna vy je dělat nebudete.
A také bych si podle příspěvků tipla, že nejste žádná psycholožka :-)
13. 08. 2011 | 08:43

Baba Jaga napsal(a):

To: Johanna
Tak nevím - to MK má znamenat multi-kulti nebo snad přímo Martin Krafl? Kdepak, nejsem MK, ale většinou tolerantní moravská babuška Jaguška občas se zapojující do anonymních diskusí.
A v Praze má dnes i pršet, takže průvod možná zmokne a bude méně čumilů.
13. 08. 2011 | 09:09

Luba napsal(a):

Zbyňku Matyáši,
skutečně je pro Vás důležité rozlišovat, kdo je či není gay?
Ptám se, proč máte tuto potřebu?

Je jistě důležité rozlišovat - např. dobré lidi o špatných a slušné od neslušných.
Ale ptám se, proč by měl duševně vyrovnaný a empatický člověk dělit lidstvo na homouše a heterouše?

Není náhodou, že se za Klausem houfují naši praví vyznavači prdelní hnědi - neonáckové. Tedy frustrovaní příslušníci obscénního davu holých a dutých lebek.
13. 08. 2011 | 09:18

Krupa Václav napsal(a):

Kdyby se civilizovaný svět (př.Československo) od svého vzniku choval k homo stejně jako k hetero nebyly by dnes PP průvody. PS. Jsem hetero.
13. 08. 2011 | 10:48

Grandmaster napsal(a):

Homofobie? (19:51)
Cetl jsem komentar Johanny:Pise krome jineho.... jsme nuceni vase extravagance trpet.
Jsme (mnozne cislo) - je Johanna dobrovolne mluvcim stejne smyslicich?
Nuceni - kdo Johannu k necemu nuti?
Vase extravagance - jake extravagance Johanna mysli?
Trpet - cim Jahanna trpi? Extravagancemi? Jakymi?

A zaverem tomu nasazuje tato nestastna a trpici zena korunu: Neni to jen tak, kdyz se nejaky ten deviant dostane nahoru 'do vyssich sfer spolecnosti' (pochutnejte si na techto slovech) nikoliv diky znalosti, vzdelani a znalosti veci (zavist?). Nejaky jiny deviant mu k tomu pomohl.
A to vse nyni Johanna pekne shrne: Neni to vas pripad?
Umeni zabalit prikladnou homofobii do nekolika vet.
Fantasticke!!!
13. 08. 2011 | 13:12

Sprosťák napsal(a):

I blbá moucha dovede být vlezlá a dotěrná jako sůl.Když nedá a nedá pokoj,nakonec schytá lepačkou.Také nevidím každého šťastného pobíhat s holým zadkem po ulicích a vyřvávat zmalovanou hubou o svém štěstí a hledat do tance dalšího stejného šťastlivce,který by tolik toužil všechny obšťastňovat svým štěstím.Ono ani opilce člověk nevyhledává k očnímu či slovnímu kontaktu,ale neubrání se mu,vždyť se jedná právě o onu odpornou vlezlost,kterou prostě nelze nevidět.Žádný kultivovaný člověk prostě zbytečně nevyvádí a neexhibuje,ani se netváří jako pupek světa.A vo tom to je, ne o nějaké sexuální orientaci.
13. 08. 2011 | 18:37

Vladimir napsal(a):

Nějak jsem nepochopil, na co mají být homosexuáloví hrdí ? "Pride" - v angličtině znamená hrdost nebo pýchu ...
Já jako normální heterosexuál nepociťuji nijakou oýchu na to že jsem heterosexuál, považuji za to za normální, za běžné ... Tuším, že takto podobně to vnímají i moji známí, možná většina.
Jestli tedy homosexuálové jaou hrdí na svou homosexualitu, budou asi kapánek jiní i duševně, než my heterosexuálové. No a - jestli homosexuáloví projevují svou sexualitu pochody, zak to už je úplně divné. Také dělám občas pochody - pochody přírodou, třeba 10 - 15 km. Přesto je nespojuji se sexualitou a neprožívám ani v průběhu , ani potom nějaký orgasmus :-). Homosexuálové budou asi hodně zdraví, když si kvůli sexu pochodují ...
Zajímavé též je, že ten svůj pochod nazývají anglickým termínem. Žeby jim maloval plakáty někdo v Anglii nebo v Americe ?? (nebo tam mají své ústředí ?? )
13. 08. 2011 | 20:20

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Luba:
"Zbyňku Matyáši,
skutečně je pro Vás důležité rozlišovat, kdo je či není gay?" Také, jsem biolog.
Floskule o dobrých-špatných lidech jsou pro naivy.
13. 08. 2011 | 22:42

Vladimir napsal(a):

Prag Pride se vydařil (říkají homosexuálové), homosexuálové jsou ještě víc hrdí a pyšní na svůj úděl ...
Mají homosexuálové rádi pestrost, veselí, nevázanost, ...
Bych se nedivil, kdyby jim příště (už chlapci plánují příští ročník), kdyby jim průvod někdo zpestřil a ještě víc doveselil , třeba nějakým slzákem.
Veselí a slzy k sobě patří - je to parádní kontrast a homosexuálové mají kreativitu rádi. Mohli by si potom dlouho o čem vyprávět (když by je přestaly bavit řeči o veselém a nevázaném životě a o tom , že už nejsou 4% menšinou, ale že homosexuální styl života už vyznává třeba 50 % populace. To jim bude jistě vyhovovat).
14. 08. 2011 | 00:26

šlapka napsal(a):

Vladimír
Celé to organizuje CIA s Mossadem a financuje Bilderberg.
To jste nevěděl ?
To je přeci už dávno známo.

Cíl je jasný - tyto průvody se budou v budoucnosti konat v každém městečku , které má více jak 1000 obyvatel (např. Krupka, Nový Bydžov...) a to minimálně dvakrát do roka. Tím se zkazí mládež a zavedou se noví bozi. Pak již půjde vše jako po másle.

Největší tragédií však je, že se připravují i takzvané Wildlife Pride Parade - ty se budou odehrávat v lese, na horách a u rybníka. Jsou zaměřeny právě na takové poklidné lidi jako vy - kteří mají rádi průvody v těchto biotopech.

Prostě NWO. Bude takto penetrovat všechny místa - i ty , které si lze představit pouze při použití té nejbujnější fantazie či ve stavu takříkajíc poopičním.
Například diverzní skupina zvaná "Školačky a školáci, nedají nám žádnou práci" má za úkol proniknout na ministerstvo školství, uplatit Bátoru a díky tomuto pak pořádat videoprojekce PP a podobných akcí ve školských zařízeních.
Údajně na to mají dostat dotace od samotného Sorose a pár drobných přislíbili i Saudové a politbyro KS Severní Koreje.

Hrozné, pane Vladimíre !
Chce se mi z toho zvracet....prasata !!!!
/s tím slzákem ale nevím...školní tělocvičny se prý špatně odvětrávají/
14. 08. 2011 | 09:45

Divobyj napsal(a):

šlapko,Vy určitě nejste hloupý.Svůj intelekt se mnohdy snažíte využít a být vtipný tzv."na úrovni".Občas se vám to podaří,ale většinou to vyznívá dost trapně.
Promiňte,že se vám odvažuji radit,ale - nechtělo by to trochu přibrzdit?
14. 08. 2011 | 12:11

Divobyj napsal(a):

šlapko,Vy určitě nejste hloupý.Svůj intelekt se mnohdy snažíte využít a být vtipný tzv."na úrovni".Občas se vám to podaří,ale většinou to vyznívá dost trapně.
Promiňte,že se vám odvažuji radit,ale - nechtělo by to trochu přibrzdit?
14. 08. 2011 | 12:11

Vladimir napsal(a):

Z diskuzí okolo homosexuálního zaměření (jisté části populace) se dovídáme, že sexualita má více možností / variant, než jen heterosexualitu. O sexu jako takovém, zatím biologové, psychologové, ekologové, sociologové (a další -logové) předpokládali , že slouží k rozmnožování (živočišného) druhu. Takhle to prý příroda (nebo Bůh) naplánovali nebo vyvinuli ...
Aby živočišný druh měl snahu se rozmnožovat , potřebuje jakousi motivaci k činnosti. Tak to je u každé činnosti živočicha, že k té činnosti potřebuje motivaci. U sexu je proto k němu "přifařeno" LIBIDO.
U homosexuálů chybí ten prvotní účel (rozmnožování), zůstává ale ono libido. Mně to připadá tak trochu, jako když se uvaří guláš třeba z umělé hmoty, dají se tam všechny příchutě guláše, všechny vůně (vše syntetické) , takže na chuť je takový guláš jedlý, chutná, voní, ... , ale nemá výživu.

Lidé jdou ještě dál než příroda. Kromě heterosexuality (zatím hlavní proud), je tu homosexualita, pak ještě an-sexualita (sexualita úplně chybí), bisexualita (patrně cíl Gay Pride a pod. - homosexuálního hnutí) a výtvor člověka ROBERT-sexualita.
Jakýsi kolík (i motorový / vibrační) pro tělesné otvory už existuje. Existuje i jakási DÍRA (z mechaniky teorie Hřídel - Díra) - většinou v PVC provedení jako nějaká nymfa.
Patrně bude nějaké zařízení pro kolíky a nymfy - aby se fajnšmekři mohli pokochat pohledem na souložící nástroje ... Tedy umělá sexualita ! Je škoda, že se v průvodu Gay Pride neibjevila taková umělá sexualita .... Bylo by to ještě veselejší, bohatší ...
14. 08. 2011 | 15:12

Kritik napsal(a):

Autor článku píše, že nestojí o lásku od Petra Hájka, který ji určitě myslel jako biblickou agapé.

Zato stojí o lásku gayů a leseb. Je jeho niternou záležitostí, že se nám tak intimně svěřil. Nicméně, když chce rozšířit debaty o jejich právech, měl by také vést debaty o povinnostech. Zatím se vedly debaty jen o povinnostech majoritní populace vůči gayům a lesbám, jakoby právě gayové a lesby měli pouze práva a ostatní jen povinnosti.
14. 08. 2011 | 16:09

Az napsal(a):

Kritik: povinnosti mají stejné jako ostatní, jen jejich práva jsou dlouhodobě pošlapávána - proto se o nich mluví. Ne proto, aby se zaváděla nějaká nová, ale aby byla stejná jako jsou u ostatní populace.

Před několika dny byl průvod šmoulů http://prazsky.denik.cz/multimedia/galerie/3194063.html
Nezaznamenal jsem žádnou nenávistnou reakci. Ano, tam jde o srandu, zatímco homosexualita je vážná věc, ale právě proto by respekt k homosexuálům měl být daleko větší než byl třeba k těm šmoulům.

A ještě něco, skutečný svět je opravdu na 99% takový jaký má být, xenofobové, homofobové, rasisti, náckové a podobná pakáž částečně ovládají média a jsou hodně slyšet na internetu, ale ve skutečném životě je to jen malá hrstička bezvýznamných ubožáků (byť občas usazených na nejvyšších místech).
14. 08. 2011 | 21:07

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vladimir:
"Lidé jdou ještě dál než příroda." Lidé zdaleka nejdou tak daleko, jako příroda.
"Výsledky novějších výzkumů shrnul v knize Biological Exuberance (Biologická nevázanost, 1999) kanadský biolog Bruce Bagemihl. Podle něj byl sexuální styk mezi jedinci téhož pohlaví zjištěn u 471 živočišných druhů, nejvíce u savců (167) a ptáků (132), překvapivě hodně u bezobratlých (125)."
http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita#Homosexualita_u_zv.C3.AD.C5.99at
V přírodě dochází během života jedince k spontánní změně jeho pohlaví.
http://www.translide.cz/zmeny-pohlavi-u-zvirat
14. 08. 2011 | 21:13

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Az:
"povinnosti mají stejné jako ostatní, jen jejich práva jsou dlouhodobě pošlapávána" Nepovídejte. Jaká?
14. 08. 2011 | 21:15

Az napsal(a):

Ty ses teď vrátil odněkud zdaleka, Matyáši, co?
14. 08. 2011 | 21:22

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Az:
Oddpovím sám, když nejste schopen Vy: Žádná práva homosexuálů u nás nejsou pošlapávána.
Prostě lžete a navíc pokleslým způsobem. Nic pro slušné lidi.
14. 08. 2011 | 22:06

Vladimir napsal(a):

ad: Zbyněk Matyáš

Tak povězte prosím, jestli příroda vyrobila nějaké robertky nebo gumové panny :-).
14. 08. 2011 | 22:51

šlapka napsal(a):

Vladimír
A co díra po suku či okurka ?
To není dílo přírody...?!?
Jistěže ano !! Jistěže ano !!

Nejvyšší má ale všecko pod palcem. Žádný strach. On nedopustí nějakou diverzní činnost rozsáhlejšího charakteru . A když - tak je zde Evropská Unie /regulace zakřivení okurek, stanovení míry sukovitosti ve fošnách.../

Můžete jít klidně do práce.
O vše je řádně postaráno.
15. 08. 2011 | 08:37

Vladimir napsal(a):

ad Šlapka
"i pozpátku, po každém přiložení pod kotel musí vykřiknout blahem "žádné oteplování nehrozí !!" a na zadku má vytetováno " nikdy nemám d.o.s.t."."

Po Gay Pride (homosexuálmí pýše) musíme potvrdit, že oteplování hrozí. Možná ne přímo Globální - nejspíš jen v té části světa, kde se vyznává tzv. "politická korektnost", "lidská práva" deviantních menšin (pojem deviantní menšina je samozřejmě sylogismus, podobně jako pojem nejmaximálnější je nelogický).

Věřím, že to došlo i panu prez. Klausovi a něco s tím udělá (resp. už začal dělat a já mu v tom fandím).
15. 08. 2011 | 14:47

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vladimir:
Podle čeho robertky lidé vyrobili? Vymysleli je?
15. 08. 2011 | 19:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy