Všechny argumenty, proč volit Miloše Zemana

21. 01. 2013 | 20:43
Přečteno 65666 krát
Mediální mainstream nepřeje Miloši Zemanovi. O jeho dobrých vlastnostech se příliš nemluví.

Podnikl jsem proto rozsáhlý výzkum v Zemanově politické minulosti a rozhodl jsem se přehledně uvést všechny pozitivní argumenty, které, pevně věřím, přesvědčí pro volbu Miloše Zemana i Vás:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A jeho žena navíc není Němka.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Drzá zrzka napsal(a):

S třetím slovem v šestém řádku zásadně nesouhlasím.

Konečně trocha vtipu. :-)))
21. 01. 2013 | 20:48

insider napsal(a):

A to ještě na Karlově universitě musí zaměstnanci podepisovat petici pro Karla,jinak jim hrozí vyhazov z práce. Totalita se vrátila s knížetem.
21. 01. 2013 | 20:49

hannah napsal(a):

Velmi věrně jste vystihl i moje pocity, díky :).
21. 01. 2013 | 20:51

Jos napsal(a):

Hollane,
vy jste fakt trapný ubožák.Tahleta trapná grupa hlupáků co lobují za Schwarzenberka otravuje atmosféru v této zemi. Přesně jako ti tupci co přemlouvali bábu přinesli něštěstí této ubohé zemi.
21. 01. 2013 | 20:53

Drzá zrzka napsal(a):

insider

Totalita se nevrátila. Mnohé ještě nestačila opustit.
21. 01. 2013 | 20:53

aga napsal(a):

autor

Bohužel, při tom výběru, který máme, musíme vybírat mezi absencí pozitivních argumentů a velkým přebytkem argumentů negativních.
21. 01. 2013 | 20:55

český maloměšťák napsal(a):

Super blog.
Tak to má být. Origináoně vtipný, stručný a hlavně - konečně jeden prozemanovský blog !! V té záplavě blogů typu " Volím Karla" , " Já chci Karla", " Já taky" , " I já chci Karla"...úplný balzám na duši.
Až na tu postavičku předsedy TOP 09 Schwarzenberga - co zde po blozích od rána do večera poletuje - zleva doprava a pak zase zprava doleva - jak nějaký andělský posselt nebo co....

Pane Hollan - není ve vaší moci ho lapit a vylepit do toho prázdného místa - ve vašem blogu ? Že by tam jako aspoň na pár dnů zvosta...řek sem si..
Místa tam je dost, neubude...

No já vím - je to blbost. Toho nikdo nezastaví - až faktura z aktualně.cz.
21. 01. 2013 | 20:55

japa napsal(a):

No, současná paní prezidentová Klausová taky není Češka, když už tady na nás hraje tahle madam tu svojí polofašistickou notu....
Tahle dáma, která byla celej svůj řivot (jak za komunistů, tak v "demokracii" členkou nejvyšší nomenklatury, aniž by musela vstupovat do KSČ nebo ODS) je dcerkou prominentního slovenského komunisty Viliama Šalgoviče, který seděl v ústředním výboru strany v 50., 60., 70. i 80.letech a který se podílel na přípravě invaze "spojenckých vojsk" v r. 1968, kdy byl ministrem vnitra a také jím i nadále zůstal.
Dodejme, že její slovenský tatíček byl považován za agenta KGB, stejně jako její český manžílek, který se zajímavou shodou "náhod" drží v nejvyšších papalášských pozicích téměř 25 po "pádu komunistů." (EHm, když už jsme u té rodina Klausovy, asi padli jen někteří, že....).
21. 01. 2013 | 20:55

cwfort napsal(a):

Pane Hollane, chapeau bas. Občas mě štve Váš zelený přes mrtvol jdoucí fundamentalismus, ale v základeních věcech máte jasno :-)
21. 01. 2013 | 20:57

Midori napsal(a):

Pane Hollane,
řekl jste A, řekněte B: Proč volit Schwarzenberga ?
Zkuste aspoň dva nebo tři racionální důvody. Předem dík.
*
21. 01. 2013 | 20:57

ASd napsal(a):

A Klausová zase neni češka! Tak co dělá na Hradě, ta polofašistka?!
21. 01. 2013 | 20:58

lomikel napsal(a):

Na rozdíl od svého protikandidáta trefí na záchod a umí si zavázat tkaničky.
21. 01. 2013 | 20:58

Bestia triumphans napsal(a):

Nové otřesné skutečnosti o knížeti!

Když Schwarzenberg zdánlivě spí, ve skutečnosti nespí!!!
Přijímá rádiové signály od svých pánů iluminátů z Bilderbergu a Vatikánu.
V límci má zabudovanou anténku a je napojen přímo na satelit.

Jde o speciální satelit s krycím názvem Schwarzenwelt, který je určen pouze pro řízení knížete.
Na satelitu sedí ve skafandru Libor Stejskal a dalekohledem kontroluje situaci.
Na ipodu sleduje dění na blozích a radí se s Bilderbergem a Vatikánem.

Když knížeti klesne hlava na pravou stranu, dostává signál z Vatikánu.
Když na levou stranu, dostává signál z Bilderbergu.

Na německé straně Šumavy je utajený podzemní bunkr, kde Posselt koordinuje celou operaci.
V šumavských lesích zatím hordy sudetských Němců, převlečených za běžkaře, myslivce a lesní zvěř, čekají na osudový okamžik.

Jakmile bude kníže zvolen, vydá domluvený signál loveckou trumpetou přímo z hradního balkonu.
Satelit předá troubení přímo do Vatikánu a podzemního bunkru.
Reproduktory umístěné v šumavském hvozdu zprostředkují troubení ukrytým Sudeťákům.
Ti se jako lítá zvěř vrhnou na české území.

Kníže bude stále troubit na trumpetu a tím je navigovat k Pražskému hradu.
Brány od hradeb už nepůjde zamknout, protože jsme hradby neprozíravě zbourali.
Kostely začnou vyzvánět a z katakomb se vyřítí hordy majetkuchtivých prelátů.

Na koních se mezitím přiřítí celý knížecí rod a zabere všechny pozemky.
Bude vyhlášeno poddanství a Češi půjdou dělat na panské.

Tuto zprávu vám s nasazením života přinesl válečný zpravodaj na mediální frontě, Bestia triumphans.
21. 01. 2013 | 20:58

abu napsal(a):

to Midori:

Schwarzenberg - neorganizuje přípravu vraždy nepohodlnejch novinářů (Slonková tehdy z MFDnes). Stačí?
21. 01. 2013 | 20:59

Antonín Hrbek napsal(a):

Vážený autore,
zapomenul jste ještě:
21. 01. 2013 | 21:00

Baba Jaga napsal(a):

Nu sláva, zmizelý pan Hollan je po čtyřech dnech usilovného pátrání zpět!
Takže Vás pan Zeman nespořádal hned po Vašem face-booku.
21. 01. 2013 | 21:01

Bestia triumphans napsal(a):

Ještě bych zapomněl. Za infornmace vedoucí k mé zprávě musím poděkovat pánům Sláma, Aga, Jáchym a další, kteří "ví".
21. 01. 2013 | 21:01

Pat napsal(a):

Ještě k amnestii. Kauza H System, hlavní aktér Smetka, který vyvedl ze společnosti peníze, původně měly jít do První národní banky, a. s., kde byla jako předsedkyně dozorčí rady uvedena Lívie Klausová, ČNB neudělila bance licenci, Smetka tedy použil jinou "schránku" ze které se peníze za 3 týdny ztratily. Pro Smetku a H-Systems pracoval v roce 1996 i šéf Zemanových poradců Miroslav Šlouf. To jen jako ilustrace dalšího propojení po ose Zeman - Klaus - Klausová - H System - amnestie.
21. 01. 2013 | 21:03

jenda napsal(a):

to Midori:

1)Schwarzenberg nepomáhal ukrást Mosteckou uhelnou a další firmy
2)Schwarzenberg nenechal odpravit novinářku Slonkovou (fyzicky) a političku Buzkovou (mediálně)
3)Schwarzenberg nemá úzký vazby na šéfy podsvětí, jako měl Zeman přes svýho poradce a dokonce šéfa kabinetu Šloufa přímý napojení na tehdejšího šéfa mafie Mrázka
21. 01. 2013 | 21:05

Ghola napsal(a):

Náhodou, Zeman má jednu výrazně pozitivní vlastnost, kterou mu všichni ti, co propadli kultu osobnosti K. Schwarzenberga nemůžou upřít:

STAČÍ MU CHLEBA SE SÁDLEM A TŘEMI OKURKAMI.

Toť prohlásil zastřelený Mrázek a to je dostatečná autorita, ne? :-)

Copak asi stačí Karlu Schwarzenbergovi? ;-(
21. 01. 2013 | 21:08

aga napsal(a):

BT

Vy byste snad v Německu přesvědčil odpůrce nacismu a Hitlera, že jsou legrační šílenci. Přitom se nakonec odehrál podstatou srovnatelný scénář, který jste nastínil, vlastně ještě daleko absurdnější. A nechyběly ani okultní a paranormální konotace.
21. 01. 2013 | 21:12

MFF UK napsal(a):

insider

Zodpovědní a vzdělaní lidé podepisují tuto petici dobrovolně a rádi. Ale předpokládám, že Vám ten slušný a korektní email s možností vyjádřit svůj postoj (nebo si myslet své a nechat to být) z univerzity nepřišel, takže Vám nezbývá, než šířit nepodložené fámy. A ne, nemám pistoli u hlavy:-)
21. 01. 2013 | 21:12

modrý edvard napsal(a):

autor: měl jste pátrat víc. V roce 1988 napsal článek do Technického týdeníku.
21. 01. 2013 | 21:13

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Když se na tebe člověk podívá, tak si řekne …...
Když otevře tvůj blog, tak zjistí, že se nemýlil.

Léčíš se, nebo nejsi nemocný ale jen prostoduchý a trapný?
Uvědomuješ si vůbec, že Schwarzenbergovi děláš medvědí službu?

Existuje tisíc a jeden důvodů proč nevolit Schwarzenberga, ten jeden jsou jeho příznivci.
21. 01. 2013 | 21:18

Mates napsal(a):

A co ty negativní, těch je více než pozitivních, třeba byste se pak i poblinkal :)
21. 01. 2013 | 21:20

lomikel napsal(a):

MFF UK:
Tak je to pravda...! A co ti, kteří se nechtějí podepsat? Ti se u vás nevyskytují, co?
S Miroslavem Kalouskem na věčné časy a nikdy jinak!
21. 01. 2013 | 21:20

Šláfnberg napsal(a):

jen ho nechte, je zhulenej, došla tráva.
21. 01. 2013 | 21:22

mb napsal(a):

já si zemana vážím pro jeho postoj k sudetoněmecké kauze z roku ´90 ... pak si ho vážím že se dokázal ( pouze verbálně ) vymezit proti Klausovi ... chtěl dokonce nějaké členské průkazky nebo co vázat do/z kůže členů ODS ... takže to bylo dobrý ... blbý bylo že se po volbách, kdy proti sobě navzájem mobilisovali, s Klausem objal ... a rukou nerozbornom pokračovali v budování korupčního mafiánského kapitalismu ...

to je škoda ... a pak je blbý že uráží novináře ...

naposledu tu redaktorku, která se jej ptala zda jej to z vysočiny nebude táhnout zpět do politiky ...

a on jí řekl: vy tupá redaktorko, ZEPTEJTE SE TÉ RAKVE !!!

zda se nechce vrátit do politiky ...
21. 01. 2013 | 21:22

au napsal(a):

Zeman má následující dobré vlastnosti:
- Vystupoval statečně proti totalitě v době, kdy to skutečně chtělo odvahu, a bez naděje na sebemenší osobní zisk.
- Dostal dvou stranu do vlády. Převzal zemi v době hospodářské krize a nastartoval deset let trvající hospodářský růst. Navzdory krizi nezaváděl poplatky, nezdražoval, naopak, úspěšně oživil stavebnictví, průmysl i obchod. Přes všechny problémy byly dluhy jeho vlády poloviční oproti dluhům, které nadělala současná vláda Nečase a Schwarzenberga.
- Úspěšně privatizoval banky, takže náš bankovní sektor bez problémů odolal i současným evropským problémům.
- Nikdy se nestavěl proti svobodnému internetu (na rozdíl od Schwarzenberga, který podporuje smlouvu ACTA).
- Vystudoval vysokou školu, získal titul kandidáta věd, publikoval řadu vynikajících odborných prací.
- V politice nepracoval pro osobní zisk - jako jeden z mála českých politiků se v ní neobohatil.
- Umí se kultivovaně vyjadřovat, je sečtělý, vtipný a originální. Je zralou, ale ne přezrálou osobností.
- Nemá ho rád Matěj Hollan.

(Domnívám se, že jako zběžný výčet pozitiv to úplně stačí. Lidé, kterým zbyla trocha slušnosti a samostatného myšlení, samozřejmě půjdou Zemana volit. Ti, kteří hledají, před kým ohnout hřbet, samozřejmě budou volit jeho oponenta.)
21. 01. 2013 | 21:24

Mak napsal(a):

To Midori

Schwarzenberg není negativista
Dokáže respektovat názroy jiných a nenazývá je kvůli tomu pitomci apod.
Nemá žádné trapné urážlivé bonmoty (kterým stejně rozumí jen Češi), ale dokáže být opravdu vtipný
21. 01. 2013 | 21:25

ola napsal(a):

www.ceskapozice.cz/domov/politika/opozicni-smlouva-zemanovy-myty-polopravdy-lzi?page=0,2
21. 01. 2013 | 21:26

malalaj napsal(a):

ha ha ha. humor z ein kessel buntes se vrací do českých hájů. nedřív hymna v podání mistra švancerberga a ted tohle.
21. 01. 2013 | 21:30

Petr z Tábora napsal(a):

Je to slabý pokus o vtip. Anebo že by začala pracovat cenzura?
Poslední bod máte špatně. U prezidenta nevadí, že manželka by byla Němka, ale že neumí česky a v rodině se také česky nemluví.
21. 01. 2013 | 21:32

Lubomír Pařil napsal(a):

Teda že těch argumentů ale je!!!
21. 01. 2013 | 21:33

Dominik Cícha napsal(a):

Schwarzembergova žena taky není němka, je to rakušanka.
21. 01. 2013 | 21:36

lomikel napsal(a):

Bestia:
člověče, jestli říkáš pravdu, tak se těch signálů upřijímá k smrti.
21. 01. 2013 | 21:42

Jáchym napsal(a):

Bestia t.,:
Není zač, rád zase vypomůžu s inspirací . :-)
Ale abych se nechlubil cizím peřím - většinu jsem toho opsal, já nejsem historik ani politolog, dokonce ani ústavní právník ne. ;-)

Nicméně - rád vás čtu.
Je fajn tu dnes narazit na někoho, kdo není v křeči.
Problém je, že vás teď tak třetina lidí vzala vážně a nepochopila, že si děláte srandu.
Už vidím, jak teď běží koupit do večerky cukr, sirky a svíčky či hledají na internetu švancmbersko-český slovník.
21. 01. 2013 | 21:45

milovník dobrého vína napsal(a):

au

ještě bych pár přidal

-Byl proti radaru.....narozdíl od Karla,který ho přes nesouhlas drtivé většiny občanů podepsal

-Byl proti uznání Kosova....narozdíl od Karla,jehož vláda ho uznala kdesi na pokoutném jednání v Teplicích

-byl od začátku proti amnestii.....narozdíl od Karla,který s ní nejdřív souhlasil a až následně začal pod tlakem veřejného mínění otáčet

-je proti smlouvě ACTA omezující svobodu internetu...narozdíl od knížete,který by omezoval svobodu rád

-je pro majetková přiznání (třikrát už je sám navrhl,neprošla kvůli pravicovým stranám).....narozdíl od Karla,který "nechce nikomu (tedy ani těm kdo náhle zázračně zbohatli) čmuchat v soukromí"...
21. 01. 2013 | 21:55

Gerd napsal(a):

Já chci na hrad Horsta Fuchse! Jeho mediální masáž je proti masáži Karlem Schwarzenbergem balzámem na duši!
Pokud Karel náhodou vyhraje, škodolibě budu říkat za půl roku jeho příznivcům: "Volil jsi Karla? Jsi jeho volič? Jis jen obyčejný knížecí lokaj. Nejsi trendy ani cool,vybral sis prošlé zboží bez možnosti reklamace. Jsi výborný produkt mediální kampaně, máš dokonale vymytý mozek."
Však ještě uvidíme, co vše lze sebrat v ČR, až Karel zasedne na trůn.
21. 01. 2013 | 21:58

Gerd napsal(a):

A teď zpráva o inteligenci Matěje Holana:
...
Ani na tři křížky to nestačilo. Jeho inteligence zakrněla v Krně na krnění.
21. 01. 2013 | 22:01

Libertad napsal(a):

Pane Matěji Hollane, vždy mi Vaše presentace v tomto mediálním byla sympatická. Umíte v Brně žít. Dnes jate mi sympatický strašně moc. Váš blog je koncipován podle jednoho úsloví, zkratky, která ve španělštině (v českém překladu zní: "slova stávkují".
Velice Vám za ten blok děkuji. Dpznávám, že asociála pan K.S. volím s nechutí, ale opilec M.Z je nejméně o třídu horší.

S pozdravem

Sidonio Libertad
21. 01. 2013 | 22:02

jk napsal(a):

Preci jen ma Zeman jeden pozitivni zarez, ke kteremu se ovsem nehlasi a ktery vystrachal uz pred lety Bohumil Dolezal.

Jeho britka analyza nasi minulosti z roku 1990, kdy mj. rekl: "Tento systém nevznikl 25. února 1948. Tento systém má svoje genetické kořeny minimálně v porušování demokracie po roce 1945. Ať už jde o transfer německého obyvatelstva přesně v duchu stalinských migračních přesunů, ať už jde o zákaz agrární strany, protože je-li politická demokracie odvozována od jediné strany, je omezována u všech stran."

vice na http://bohumildolezal.lidovky.cz/texty/u083-04.htm
21. 01. 2013 | 22:05

František Leden von Lehnhorst napsal(a):

Doporučuji zdejším kulturfrontmanům udělat si ještě "legraci" z Karlova na odiv dávaného katolictví (tedy ho "nenápadně" v této věci podpořit), a já to snad tomu Mildovi hodím (a pak si to, morálně zhnusen sám ze sebe, půjdu hodit taky).
To jste všichni zhloupli a skočili na špek těm kdo dávají rovnítko mezi odpůrce katolicismu a katolíků a komunisty, resp. lidi poblázněné jejich propagandou?
Masaryk, tvrdý nepřítel katolíků, i ten Žanek Husů - to byli co, kryptokomunistčtí agenti nebo co?
Jak se může někdo rozumný a vzdělaný hlásit k děvce babylónské (to prosím, cenzore, cituju PSSaNZ) sem sice za těch pár let co se jim věnuju pochopil, inu lidské bolístky a strachy jsou různé a ne každý má na to jim čelit. Potud žádná hanba.
Ale volit kaťáka... to je síla. To je pro mě téměř na stejné úrovni jak volit systémového korupčníka.
Nicméně, o výše zmíněnou děvku se my ateisté a agnostici postaráme, což se o systémové korupci s takovou jistotou říci nedá - takže jsem stále nahnut prokarlovsky.
But I dare you, začněte se někdo vrtat v tom, jaký je Karel vzorný katolík a jak je to záruka něčeho pozitivního, a přikloním se k Miloškovi.
21. 01. 2013 | 22:10

LUF napsal(a):

Mně se to nezobrazuje :(
21. 01. 2013 | 22:12

edmundovič felix napsal(a):

Ach Bože proč se levičáci nemají rádi?
Proč mladý levičák Holan nemá rád starého levičáka Zemana?

Vždyť by mohl jeden být mladým rozevlátým nespoutaným revolucionářem a druhý jeho uvážlivým dědou marózem velkým učitelem a tak by jim to spolu slušelo!!!
Zazpívali by si internacionálu, vyžahli pár kořalek na počest výročí narození Che Guevary, zapálili by svíčku na zdraví Ficovo, Filipovo a Putinovo v sídle pobočky Lukoilu. A možná by i Zeman svou dcerku Holanovi dal s pěkným věnem.

Ale za to všechno může Dienstbier, mladý bohatý floutek, právník, který zblbl naší mladou levicovou mládež, naše molodcéé.
21. 01. 2013 | 22:13

babočka napsal(a):

Zeman prezidentem, znamené volný přístup ruských agentů na hrad. Zemanovi na kampaň přispěl penězi i ex hejtman Palas, který je snad i trestně stíhan, ale tají se to. Asi to smrdí krchovem. To asi paní Bohdalová s Renčem a dalšími asi neví. V ranních zprávách jeden politolog jasně řekl, že za Zemanem a Klausem je mocné nebezpečné pozadí o kterém není radno hovořit. My jsme pro ně jen šašci s volobním lístkem.
21. 01. 2013 | 22:15

Martin1 napsal(a):

Pozitivně hodnotím, že jste se nedopustil žádné podpásovky, že jste chválou Zemana zároveň nesnižoval kvality Karla a oběma jste ve svém blogu věnoval asi stejně místa. Po dlouhé době opravdu něco vyváženého a kde vidíme, že autor do toho dal opravdu i kus ze sebe sama a je to vidět. Děkujeme.
Ale vaše argumentace vzala dech mnoha lidem z táboru příznivců Karla a trapně zmazali vše za vaší dvojtečkou. To vše pěkné o Miloši Zemanovi. Já jsem byl však mezi těmi šťastnými, co to ještě zachytili celé a budu tedy sám ústní cestou šířit vaše poznatky a slibuji, že nezaniknou. Pracujte dál, jen houšť a vytrvejte.
21. 01. 2013 | 22:18

Misula napsal(a):

Volíme Karla a jen na Facebooku je nás 171tisíc o proti 35 tisícům Zemanovcům a to by jste nevěřili jak nenávistnou politiku vedou Zemanovci. Přesně jako on sám. Zeman se nesmí dostat na hrad. On a Klaus jsou nejsilnější mocenskà skupina a jediná možnost jak ji přerušit je volit Karla !!! Přidejte se, není li vám lhostejný osud vás a vašich dětí.
21. 01. 2013 | 22:18

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 01. 2013 | 22:22

jarpor napsal(a):

Jos napsal(a):
"Hollane,
vy jste fakt trapný ubožák.Tahleta trapná grupa hlupáků co lobují za Schwarzenberka otravuje atmosféru v této zemi. Přesně jako ti tupci co přemlouvali bábu přinesli něštěstí této ubohé zemi."

Pane Holane, fakt dobrý !! Stačí vlastně nic nenapsat a jistí už "jedou"...

Na Jose nedejte... On netuší, že v jeho druhé větě lze vyměnit jen jméno... a už se taky "přiřazuje"... lobista.. :-))
Netuší, že trapní mohou být i lobisti pana Zemana.

Hezký večer
21. 01. 2013 | 22:22

pan Sedlak napsal(a):

Pane Holan, tleskam za odvahu najit na panu Zemanovi to pozitivni. Zel nevim nevim, zda to bude stacit na to, aby se zdejsi zemanovci alespon trosku uklidnili a nechovali se hulvatsky jako jejich modla :)
21. 01. 2013 | 22:24

Ládik!!! napsal(a):

Přesvědčil jste mě.
21. 01. 2013 | 22:26

Ernesto napsal(a):

Vážení není na výběr ,jeden za 18 a druhý beze dvou za dvacet ! Takoví jsou oba kandidáti ! Se spoustou chyb které se dají jen těžko přehlížet ! To mají ted ještě období přetvářky ,co bude dále až po svém zvolení doopravdy vytasí "své trumfy " ? Strach pomyslet ! Tuhle volbu vám čechům budoucí pokolení neodpustí a historie také ne ! Když jsem vám před prvním kolem radil volte Bobo ,je to svělá žena k tomu reprezentativní typ a patřičně rozhodná tak jste neposlechli rady mého ducha ! Dobře vám tak vy českomoravští pomatenci ! Trest v podobě nové doby temna vás všechny nemine ! Ze záhrobí duch Ernesta Th Guevary
21. 01. 2013 | 22:29

rosclays napsal(a):

Dobrý večer pane Stejskale,
můžete mi prosím objasnit, co na mém příspěvku se KONKRÉTNĚ neslučovalo se záměrem vašich stránek (byl smazán)?
Děkuji
21. 01. 2013 | 22:30

au napsal(a):

Mišulko -
právě proto, že nám není lhostejná budoucnost (co s tím mají co dělat naše děti? Volba je na 5 let - to snad děcka zvládnou), budeme volit Zemana.
Zeman totiž statečně a bez naděje na osobní prospěch vystupoval proti totalitě v době, kdy většina národa en nadávala doma u televize a "kníže" Schwarzenberg vymetal alpské bary s děvkami. (Zeptejte se normálního Němce, Rakušáka, Švýcara, jestli zná Schwarzenberga - "jo, ta figurka z bulváru, co se s ním musela žena kvůli jeho děvkám rozvést," odpoví vám. Ale pro Čechy je to vzor.)
Zeman se také nikdy a nijak v politice neobohatil - na rozdíl od Schwarzenberga, který okradl stát (tedy i vás a vaše děti) o několik stovek milionů při vytunelování podniku Pernod-Becher Karlovy Vary a o desítky milionů při podvodech s dotacemi.
21. 01. 2013 | 22:31

Michal Macek napsal(a):

ale jasne ze ma zeman svoje plusy a to je ten duvod proc nevim koho volit,kazdy ma sve plusy a minusy a kdyz si to napisu na papirek tak mi to vychazi zhruba na stejno jen trochu inverzne - oba sou silni tam kde je ten druhy slaby,tak a ted babo teda vlastne autore rad....
21. 01. 2013 | 22:31

Ondřej napsal(a):

To je vtipálek k pohledání, ten autor.
21. 01. 2013 | 22:32

au napsal(a):

Jo a Mišulko - píše se "byste", ne "by jste".
Jestli jsou všichni přívrženci Schwarzenberga takhle "vzdělaní", tak se nedivím, že si vybrali právě člověka, který s bídou dokončil lesnické učiliště.
21. 01. 2013 | 22:34

F.Srbek napsal(a):

Dobrý blog a přesvědčivý. Proto volím Zemana.
21. 01. 2013 | 22:35

Kanalnik napsal(a):

.

..

.

.

..

to je vse, co jsem k tomu chtel rict, dekuji
21. 01. 2013 | 22:37

šašek z Jihlavy napsal(a):

LUF napsal(a):
Mně se to nezobrazuje :(
21. 01. 2013 | 22:12
xxxxxxxxxxxx
Je to jako s těmi císařovými šaty, vidí to jen moudří, prozíraví, čestní a inteligentní lidé. A těch je v této zemi podle přízně, kterou kandidátovi Zemanovi věnují, většina. Čeká nás skvělá budoucnost. Nový prezident bude jako žulový SLOUP chránit svůj lid na věčné časy a nikdy jinak. A vstanou další Sloupové, až jich bude jako ve sloupové síni tolik, že pro samé sloupy nebude vidět sloupořadí na východ od ráje. A pak přijede Putin na bílém koni a bude vymalováno.
21. 01. 2013 | 22:38

sedlak napsal(a):

jojo, ticho léčí
21. 01. 2013 | 22:39

Al Jouda napsal(a):

Karel Kryl velmi pěkně odkryl oposmlouvu Zeman - Klaus jako největší torpédo vystřelené na naší mladou demokracii !! Zemanovci, chyťte se za nos a zejména vy se podívejte na toto video :
http://www.youtube.com/watch?v=uPfZGRcmwZo
21. 01. 2013 | 22:39

Maximus napsal(a):

Píseň Viktora Čističe Stejskala.

Hlídám tady prostor diskuzní,
aby debata zde byla noblesní,
jen nemám rád když někdo vidí něco jinak,
než já a můj šéf Honza Lipold Izák !
Co na tom, že zde rejdí sionisti,
však jsou to většinou bývalí komunisti.
Oni si všichni padli do náruče spolu,
chartisti, komunisti, flanďáci, šíbři...
a národ je za hejno volů!
Teď dostal jsem za úkol pomoci dostat Karla na hrad,
a tak mažu jako vzteklý vše sem i tam, dopředu i nazad!
Hezký večer!
21. 01. 2013 | 22:44

pozorovatel napsal(a):

Volba prezidenta mne zklamává. Ne kvůli těm dvěma (on bude beztak každý volit podle sebe, a ne podle rad), ale kvůli mnoha a mnoha osobnostem a kumštýřům (že, pane Holane), kterých jsem si doposud vážil, a které po jejich stupidním zapojení pro toho či onoho kandidáta (což je eufemismus pro omezenost, ne-li blbost) už jaksi nemusím...
21. 01. 2013 | 22:44

mb napsal(a):

maximus ... :-))

kašli na standardní politické spektrum
když miloš s vaškem si navzájem lížou rektum
v týhletý zemi prokletý
rozhodnou Beneše dekrety
ti kteří prohrají
setřou své slzy,
případně nějaké sekrety ...
21. 01. 2013 | 22:51

stejskal napsal(a):

Jistě, pane rosclays.

Obsahoval hrubou nadávku, v tomto případě "blb". Proto jsem jej smazal (viz upozornění v záhlaví každé debaty).

Hezký večer.

Libor Stejskal
21. 01. 2013 | 22:52

jarpor napsal(a):

Pan Stejskal prý dostal úkol...
ale asi nebyl sám...
Taky na básníka... podobný zbyl.

pozorovatel

No, vidím to dost podobně.. jen s tím rozdílem, že mne nezklamává, neb jsem o ní neměl žádné iluze... znaje zdejší "obyčejný lid".

Stupidně /eufeministicky.. :-))/ se zapojují jen někteří... ale i osobnost a kumštýř je občan, a je-li tázán / aniž by o tu otázku stál / je těžké neodpovědět / náfuka, ani s obyčejným člověkem nemluví, aby si to s těmi nahoře nerozházel.../, ale i odpovědět / to je ale blbec, dyť on podporuje ..... !! /
Tady trošku polemizuji s Vaším pohledem... :-))

Hezký večer
21. 01. 2013 | 23:00

brunob napsal(a):

Jouda, Jouda, vy jste se střelil do brňavky, a dal jste si na tom záležet. Na netu použít národního miláčka Karla Kryla do své tak pitomé úvahy. Změňte si nicka. Jste se znemožnil, zostudil. Víte proč? On se totiž Kryl oposmlouvy nedožil...
21. 01. 2013 | 23:02

Martin1 napsal(a):

Misula 22:18
"Volíme Karla a jen na Facebooku je nás 171tisíc o proti 35 tisícům Zemanovcům"
xxxxxxx
To bude asi tím, že mládež tíhne k mladému zástupci a aby jej poznali, který z obou mladíků to vlastně je, tak si toho svého označili tím rudým pruhem přes mozek. Z dálky to vypadá, že ho má ještě prokrvený. Já sice volím Zemana, protože mu to opravdu ještě myslí,je vtipný, má trefné poznámky.
Když ale vyhraje Karel, tak taky bude legrace, protože tomu to už vůbec nemyslí, září štěstím, když ze sebe vysouká jakoukoli holou větu,usíná při každé nevhodné příležitosti a má poznámky mimo - poslední pěkná o Benešových dekretech, kde se při mikrospánku snad přenesl na sjezd Sudetských Němců. To budou srandy, tak jako tak.
Závěr: Mišulko, já i strýček Karlík i strýček Miloš tu už za pár let nebudeme a na vás pak bude záležet jak budete řídit naši zem a nepodělat to, co tu budovali naši předkové, často s nasazením životů proti ohromné přesile. A nevěř, že bylo všechno tak špatné, může být i hůř.
21. 01. 2013 | 23:03

a facky argumenty napsal(a):

V 18:04 zveřejnil štvavý portál Centrum na svém zpravodajském webu aktualne článek, v kterém přes určité výmyky ztěžující žalovatelnost uvádí Miloše Zemana do spojitosti s antisemitizmem. Článek je nepodepsaný a vyjadřuje tedy, jak jsme si v této hnojnými bombami vedené kampani u webu aktualne už zvykli názor celé redakce. Ve skutečnosti majitele portálu, mocné globální finanční skupiny.

Pokud někdo použije slovo antisemitizmus v současném kontextu, je vcelku jasné kolik udeřilo.
Je to bojový pokřik světové finanční lobby.
S žádnými židy to nemá nic společného.
Maximálně je to využívá jako RUKOJMÍ.

V okamžiku, kdy v západní Evropě přišli ekonomové s možností alespoň lokálního využití bezúročných peněz, propaganda globálních šejdířů proti nim vytáhla okamžitě s pokřikem o antisemitizmu.

Pan premiér Fischer donutil před třemi lety tlakem na předsednictvo Akademie věd ČR Akademii k tomu, že se rozhodla "neumožnit" dlouho domluvený seminář o Goldstonově zprávě (kterou si dnes již nikdo nevybaví) v Centru globálních studií, jež spravuje Filozofický ústav AV ČR a Karlova univerzita.

Měl tam vystoupit doktor Norman Finkelstein, známý "antisemita". A žid.
Tato okolnost byla hlavním důvodem, proč jsem pana Fischera v prvním kole prezidentských voleb nevolil. Ne proto, že je žid a dokonce ani proto, že je bankéř.
Ale proto, že uhne.
Jak poznal i poměrně jednoduchý chasník Topolánek.
Z kterého se také na pár minut stal "antisemita" a "homofob", než udělal pár kotrmelců a zmizel ze scény.

Jeho kamarádu Silviovi se to jen tak nestane.
Má mnohem tušží kořínek. Protože za ním domácí, italské peníze stojí.
My, zásluhou několika individuí (žádných židů) žádné domácí peníze nemáme. Ta jména, která se někdy objeví ve Forbesu nebo v Blesku jsou správci.
Balóny naplněné horkým vzduchem, vykonávající něčí vůli.

Obhody za sedm miliard, které na stránkách LEO nebo Patrie předvedou, jsou pouze přesuny virtuálních sum, výměnou za moc rozhodovat o vašich skutečných osudech (ne těch virtuálně demokratických), o tom jestli a za kolik budete zaměstnáni, co za své SKUTEČNÉ peníze koupíte.

Propaganda používající slovo antisemitismus je dvojsečná.
Na jedné straně svádí vinu za viditelnou perzekuci oponentů na židy.
Na druhou stranu nálepkuje lidi slovíčkem, které má konotace jako holokaust a pogromy.
Taková propaganda je stejné svinstvo, jako antisemitismus sám.
21. 01. 2013 | 23:05

rosclays napsal(a):

Pane Stejskale,
napsal jsem....
"U nás v Čechách existuje také velmi pěkné (spíše výstižné) slovo.... BLB. A blbem může být jak popelář, tak i univerzitní profesor...."
Chcete tím snad popřít, že v Čechách neexistuje slovo BLB.....aniž by se tady vztahovalo ke komukoli konkrétnímu (konkrétní osoba?).
A naopak velmi konkrétní URÁŽKY necháváte bez povšimnutí?
"Hollane,
vy jste fakt trapný ubožák.Tahleta trapná grupa hlupáků co lobují za Schwarzenberka otravuje atmosféru v této zemi. Přesně jako ti tupci co přemlouvali bábu přinesli něštěstí této ubohé zemi."
21. 01. 2013 | 23:07

George napsal(a):

Nevím, je to stejně hloupé, jak většina sitcomů. Rádoby vtipná zkratka, smích a nic obsažného. Ale bohužel stejně vypovídající, jako kampaň pro obě dvě osoby. Argumenty pro a proti žádné. Pořád je to o tom, kdo si s kým hrál na písku a kdo komu zboural bábovičku.
21. 01. 2013 | 23:11

Luba napsal(a):

Pane Hollane,
děkuji za Váš obsáhlý text, věrně popisující Vaše vědomosti nejen o panu ing. Zemanovi, ale sumarizující Vaše znalosti o světě kolem nás, a našem místě v něm, jaksi všeobecně a komplexně.

Životopiscům našeho budoucího přímo zvoleného prezidenta skvěle poslouží k zaplnění všech bílých míst.

Ještě jednou: Díky!
21. 01. 2013 | 23:12

chluppáč napsal(a):

Pište Hollane, pište. Budoucnost vám jistě leží u nohou.
21. 01. 2013 | 23:13

Kleofáíš napsal(a):

Něco dobrého o Miloši Zemanovi:
(i)Maturitu složil hned napoprvé
(ii) Vystudoval vysokou školu
(iii) jeho otec nebyl fašista
(iv) otec jeho ženy nebyl nacista
(v) hovoří docela obstojně česky
(vi) jeho manželka je schopna česky hovořit i v celých větách
(vii) pije Becherovku ale nevytuneloval ji
(viii) spí pouze v noci
(ix) nepomočuje se
(x) nekamarádí se s Mirdou Kalouskojc
(xi)nedaroval Msgr. Dukovi žádné majetky
(xii) pokud je nám známo nezakládal on ani jeho rodina koncentrační tábory
(xiii) nemusí ženám darovat náhrdelník, aby s ním spaly
(xiv) nenosí červené číro
21. 01. 2013 | 23:14

Hana napsal(a):

Mě pro volbu Zemana přesvědčilo zvláště působení KS ve vládě Topolánka, vládě Něčase, předsedování v TOP09 a jeh záslužná činnost pro tuhle zemi za poslední tři roky. Jo a taky všechny jeho skutky za posledních pár let pro podporu a ochranu všech slabých a chudých, zvláště pak jeho spolupráce s pány Kalouskem a Drábkem a boj za paní Parkanovou. A také jeho odvážný postoj k amnestii.
21. 01. 2013 | 23:16

arnazach napsal(a):

jk 21. 01. 2013 | 22:05: No jo, to ale ještě Zeman nevěděl, že bude levičák.
21. 01. 2013 | 23:17

jozef napsal(a):

Takze suhlasite s kniezatom,citujucim,ci parafrazujucim postoje iredenty?
Ste smely.Jak tie decka na facebooku.

Odmietate Zemanove briskne odrazanie atakov z Nemecka,Rakuska/neraz skryte,vid kauza Temelin/,i z Madarska na cesku suverenitu?
Naozaj ste na strane proticeskej interpretacie dejin?
Vadi Vam Zemanova erudicia v hospodarskej politike aj vysoky rast ceskeho hospodarstva za Zemana?Velmi Vam vadi? Tak velmi Vam vadi,ako vadi mediokracii,ktora si fakty tohto typu vzdy preventivne vymaze z kompjutru?

VAdi Vam volebny uspech SD za Zemana? Ste skor za cierno-zelene koalicie?Milujete danove raje,milujete plutokraciu,jak ten hrdinsky mejnstrim?
Vadia Vam nepekne slova Zemana o kosovoalbanskej vlade UCK? Velmi milujete krvavy thaciovsky protizidovsky,protiromsky,protialbansky a protikrestansky teror?Eventualne ho tolerujete s nadhladom priam slachtickym?
Ste presvedceny,ze Horna Volta je nepriatel ludstva cislo jeden a biznis s Ruskom je vyhradeny len pre vyvolenych ,za ceskemu politikovi je sudene len chodit dopovat Saakasvilliho?
Odmietate europsku armadu,europske hospodarske projekty?
Odmietate princip,ze ministri ap.,riadiaci pracovnici,musia sa opierat o najlepsich tuzemskych odbornikov?
......
Jasne,mate na vsetko opacne nazory,nez Zeman,suhlasite s mejnstrimom a kniezatom,ale predsa
necitate mejnstrim pozorne.Prinajmenej jeden pre Vas a pre mejnstrim vynikajuci dovod volit Zemana by ste si mal vsimnut:Zeman znici cervenych,socialnu demokraciu!/ Predtym ju postavil na nohy,ale teraz ju urcite znici./
21. 01. 2013 | 23:18

Mascotte napsal(a):

Sociální demokracie se paradoxně najednou ocitla v blízkosti, ba v jednom šiku konzervativních a nacionalistických společenských sil zprava i zleva.

http://www.cssd.cz/aktualne/blogy/proc-levice-nemuze-volit-zemana/
21. 01. 2013 | 23:18

Kača napsal(a):

ad mb 21. 01. 2013 | 21:22
„…..že se po volbách, kdy proti sobě navzájem mobilisovali, s Klausem objal ... a rukou nerozbornom pokračovali v budování korupčního mafiánského kapitalismu ...“

Zatímco dnešní stav, kdy si korupční mafiáni přímo objednávají zákony u Nečasovy (dříve Topolánkovy) vlády, je OK… Za přímé účasti a podpory místopřesedy vlády a šéfa extrémně neoliberální strany TOP Schwarzemberka.

K okolnostem vzniku opoziční smlouvy: http://www.tyden.cz/rubriky/nazory/normalni-je-nelhat_258973.html
21. 01. 2013 | 23:20

marxík napsal(a):

Kolegové,
uvědomíme-li si , co by se asi tak událo, kdyby proti jeho urozenosti stál v druhém kole plnohodnotný komunistický kandidát, můžeme s uspokojením konstatovat, že současná kampaň je v podstatě vyvážená.
21. 01. 2013 | 23:23

jarpor napsal(a):

marxík

Smysl pro humor Vám nelze upřít...

Když marxík / nic proti nicku,promiňte že nanapíšu pan marxík... ale to by to "neznělo".../ tedy když marxík píše o plnohodnotném komunistickém kandidátu...

Pobavil jste. Díky. Mimochodem ten "plnohodnotnej..." může být který z komunistů ? To víte, třeba zde i jiní tak zcela neznají Vaše ... ehm... plnohodnotné komunisty.

Hezký večer
21. 01. 2013 | 23:31

mb napsal(a):

kača ... jo je to blbý ... schwarzenbergovi Kalouse zazlívám jj ... ale porad mi Zeman z toho leze jakožto větší padouch ... treba se pletu ... zdravím ...
21. 01. 2013 | 23:34

prorok napsal(a):

'Vitej Karle, hrdino z dalky,
prodelal si sarvatky a valky...'

(On se sice valel jen v kasinech a bordelech, ale je to tak blbi, ze se to musi na mladejch zabrat.)

nebo toto

'Zlomeni eurem klani se poddani pred odusevnelou tvari sveho panovnika'
Za takovou oddanost se jiste svym narodum Karel odvdeci. Prikladne jako jeho prastrycek Franz Josef I:
Mým národům!

Bylo mým nejvroucnějším přáním, abych léta, která z Boží milosti jsou Mi ještě dopřána, mohl zasvětiti dílům míru a uchránil Svoje národy před těžkými obětmi a břemeny války.

V radě Prozřetelnosti bylo jinak rozhodnuto.

Pletichy protivníka plného nenávisti nutí Mne, abych na obranu cti Svého mocnářství, na ochranu jeho vážnosti a moci k zabezpečení jeho državy po dlouhých letech míru chopil se meče.

S nevděkem rychle zapomínajícím nastoupilo království srbské, které od prvního začátku své státní samostatnosti až do nejnovější doby od Mých předkův a ode Mne bylo chráněno a podporováno, jež před lety nastoupilo cestu otevřeného nepřátelství proti Rakousko-Uhersku.

Když Jsem po třech desetiletích požehnané práce míru v Bosně a Hercegovině rozšířil Svoje vladařská práva na tyto země, vyvolalo toto Moje opatření v království Srbském, jehož práva nižádným způsobem nebyla porušena, a výbuchy nevázané náruživostí a nejrozhořčenější nenávistí. Moje vláda užila tenkráte krásného práva strany silnější a žádala v nejkrajnější shovívavosti a dobrotivosti na Srbsku toliko, aby snížilo počet svého vojska na stav míru a slíbilo, že budoucně setrvá na dráze míru a přátelství.

Týmž duchem umírněnosti vedena, obmezila se Moje vláda, když Srbsko před dvěma lety nacházelo se v boji s tureckou říší, na hájení nejdůležitějších životních podmínek mocnářství. Tomuto jednání děkovalo Srbsko v první řadě, že dosáhlo účelu války.

Naděje, že Srbské království ocení shovívavost a mírumilovnost Mé vlády a že dostojí svému slovu, se nesplnila.

Stále výše šlehá plamen nenávisti proti Mně a Mému domu, stále otevřeněji vystupuje snaha nerozlučná území Rakousko-Uherska násilně odtrhnouti.

Zločinné řádění sahá přes hranice, aby na jihovýchodu mocnářství podkopalo základy státního pořádku, aby lid, jemuž Já v otcovské lásce věnuji Svoji plnou péči, zviklalo v jeho věrnosti k panovnickému domu a vlasti, aby svedlo dospívající mládež a podněcovalo ji ke zločinným skutkům nerozumu a velezrady. Řada vražedných útoků, s rozmyslem připravované a provedené spiknutí, jehož hrozný zdar Mne a Moje věrné národy v srdce zasáhl, jest daleko viditelnou krvavou stopou oněch tajných pletich, které ze Srbska byly zahájeny a řízeny.

Tomuto nesnesitelnému řádění musí se učiniti přítrž, ustavičná vyzývavost Srbska musí se ukončiti, má-li čest a vážnost Mého mocnářství zůstati neporušena a jeho státní, hospodářský a vojenský rozvoj býti ušetřen stálých záchvěvů.

Marně podnikla Moje vláda ještě poslední pokus, dosíci tohoto cíle prostředky míru, pohnouti Srbsko vážným napomenutím k obratu.

Srbsko odmítlo umírněné a spravedlivé požadavky Mé vlády a odepřelo dostáti povinnostem, jichž splnění v životě národův a států jest přirozeným a nutným základem míru.

A tak jsem nucen přikročiti k tomu, aby se moci zbraní opatřily nezbytné záruky, které mají zabezpečiti Mým státům pokoj uvnitř a trvalý mír na venek.

V této vážné chvíli Jsem si plně vědom celého dosahu svého rozhodnutí a své zodpovědnosti před Všemohoucím.

Vše Jsem prozkoumal a uvážil.

S klidným svědomím nastupuji cestu, kterou Mi povinnost vykazuje.

Spoléhám na Svoje národy, kteří ve všech bouřích vždy v jednotě a věrnosti kolem Mého trůnu se seřadili a pro čest, velikost a moc vlasti k nejtěžším obětem vždy byli ochotni.

Spoléhám na statečnou, obětavým nadšením naplněnou brannou moc Rakousko-Uherska.

A důvěřuji ve Všemohoucího, že Mým zbraním dopřeje vítězství.


František Josef v. r.
21. 01. 2013 | 23:35

mb napsal(a):

kleofáš, vy implikujete že se schwarzenberg pomočuje ?

... proč tak činíte ?
21. 01. 2013 | 23:36

Maximus napsal(a):

Možná to nevíte vážení přátelé a div se světe,
ale análně.cz patří Warburgům z Deutsche větve,
jsou to ti hošani co uměli za 2.WW i cyklon B plyn,
a prodávali ho náckům a neměli ani z toho splín!
Jsou to dnes slovutní významní finanční šíbři,
Rothschildovi kámoši a Bildenbergští lídři.
Oni si umanuli, že Kárl náš bude prezidentem,
a proto povolali umělce, média a i ďábla s čertem!
Naštěstí všichni ti Svěráci, Menzelové se znají ze strany,
a z tý doby mají obroušené morální lidské hrany.
Nevěděli jsme ovšem nikdo že Jára Cimrman,
byl ve skutečnosti sudetoněmecký tajný tatrman!
Nyní se z Rakouska Jára Cimerman vrátí pro majetek,
když bude na Hradě Kchárl von Báhnhof dědek!
Hezký večer!
21. 01. 2013 | 23:38

Martin1 napsal(a):

Opoziční smlouva - hrůza? A co kdyby to byla koaliční smlouva? Co by se stalo? To vás děsí ten název? Nebo, že jste chvíli nevěděli, co dělat? Já taky ne, ale to snad nebylo nic z dnešního pohledu křiváren tak tragického? Co je pak ta strana LIDEM? Všichni držíme pysk a přitom je to už dávno za hranicemi demokracie, nebo ne? Co ten humanitární akt směrem ke zločincům v podobě amnestie a nebetyčná křivda na lidech, kterým byl ukraden majetek těmi amnestovanými anděli.Co ta kravina o navracení majetku církvím, dokonce i církvím, které dříve vůbec neexistovaly a tedy jim nemohlo být ani nic ukradeno. To už je na palici. My se tu budeme hádat, který prezident bude lepší. Oba za moc nestojí, ale nebudeme se přece hrabat v historii, když tu máme Karla, který byl u všech posledních křiváren, sedí stále v táto vládě a dělá, že tam jenom spal. Ano hodně spal, ale na to se přece nebude vymlouvat.
21. 01. 2013 | 23:39

sedlak napsal(a):

zajímalo by mne, co se tu nalejvá
21. 01. 2013 | 23:41

................ napsal(a):

kampaň upadla k hulvátství a hospodským řečem. Uvádí se polopravdy o Hardegu, o Vlajce, jsou to zlá slova, aby se lidem vryla do paměti, něco jako to dělal Joseph Goebbels, aby spojili rod Schwarzenbergů s lumpárnami, žádná férovka, ale stará národní podpásovka. Jojo Miloši, lhát na vlastním webu, to je opravdu, ale opravdu silná káva.... on je již rok 2013 a ty informace o Hardegu se dají najít velmi rychle i ze zapadlé vísky na Vysočině
21. 01. 2013 | 23:41

Katerina napsal(a):

Nápad asi od pana Erika Taberyho, že? http://tabery.blog.respekt.ihned.cz/c1-45958980-co-je-na-klausovi-dobreho
21. 01. 2013 | 23:45

mb napsal(a):

režná
21. 01. 2013 | 23:46

nezručný dentista napsal(a):

Maximuse
Vy ste nigdy neviděl ten film, jak Jára von und zu Cimrman hladí malého Konráda Henleina po hranaté hlavičce.
My ostatní, v čele s profesorem Fiedlerem to víme dávno.
21. 01. 2013 | 23:47

Martin1 napsal(a):

Já bych navrhoval Becherovku. A vyjadřuje to charakter obou kandidátů. Jeden ji miluje a druhý ji ukradl.
21. 01. 2013 | 23:48

sedlak napsal(a):

mb....nevíte jestli čistá nebo panč? Jen abych věděl, jak to tu ještě bude dlouhý
21. 01. 2013 | 23:50

dokažte to! napsal(a):

mb
A vy snad máte nějaké indicie, že tomu tak není? S tím pomočováním?
21. 01. 2013 | 23:50

Maximus napsal(a):

................
Ano, rod Schwarzenbergů byl "férový" zejména k Čechům už od Bílé Hory. Jen jeden ze Schwarzenbergů byl jiný a za 2.WW svým chováním vše napravil! A tak je to správné a tím je rod Schwarzenbergů naprosto rehabilitován v očích Čechů! Konec dobrý, všechno dobré! A teď uděláme jejich potomka naším prezidentem, ovšem nesmí se tu objevit nějaký polepšený potomek třeba Hitlera, nakonec prý měl také trochu české kořeny..... (-:
21. 01. 2013 | 23:51

stařenka napsal(a):

Katerina:
právě,oba hoši jsou si tak podobní.

Autor:
díky, aspoň trochu jste mne rozesmál. Sdílím.
21. 01. 2013 | 23:53

Kača napsal(a):

A Jouda 21. 01. 2013 | 22:39

Joudo, žvaníš. Opoziční smlouva byla v roce 1998, Kryl zemřel v březnu 1994.

Ale dík za Váš odkaz http://www.youtube.com/watch?v=uPfZGRcmwZo - je z roku 1990 - o čempak tehdy Kryl hovořil? Před čím nás varoval? Škoda, že umřel tak brzo. Pročpak mu Havel nechtěl jít na pohřeb?
21. 01. 2013 | 23:54

Martin1 napsal(a):

nezručný dentista
Děkuji, vy jste mne přivedla na myšlenku.
Já pořád nevěděl, že ten můj oblíbenec Svěrák se chová divně. On se nechal asi uplatit Fiedlerem z Vídně. Jo,jo - tak už taky podlehl. Korupce je úplně všude i v neexistujícím světě. Ach jó.
21. 01. 2013 | 23:55

odkláněči volí Karla napsal(a):

Lepší opoziční smlouva,než smlouva ODS + TOP 09 + LIDEM a jejích Drábků,Kalousků,Šišků a dalších odkláněčů peněz do kapsiček těch pravých knížecích poskoků.
21. 01. 2013 | 23:56

Čochtan napsal(a):

K té záplavě důvodů bych si dovolil přidat ještě pár.
Má správný názor na EU, má správný názor na palestinské araby, na cikány a na Kosovo. O názoru na politicky korektní novináře ani nemluvě.
21. 01. 2013 | 23:58

Zasněný napsal(a):

Ten Manifest byl stejně dílo.
Asi se Mi to s těmi velkými písmeny tak zalíbilo, že už toho nebudu moct nechat. Nebo že Nebudu?
21. 01. 2013 | 23:58

Lorenc a spol. napsal(a):

Kača
Havel byl pověrčivý. Bál se. To my ne.
22. 01. 2013 | 00:01

odkláněči volí Karla napsal(a):

Volbou Karla máme jistotu,že odklánění Drábků,Šišků a Kalousků bude i nadále pokračovat a tuční preláti dostanou své dávky tuku.....vše z peněz daňových poplatníků,tedy nás.....vše díky Schwarzenbergovi,jenž vděčí za své rodové bohatství (lup) svým předkům,kteří ho ukradli popraveným českým pánům po Bílé hoře

čest jejich památce,hanba Schwarzenbergovi
22. 01. 2013 | 00:04

mb napsal(a):

pro nick dokažte to ... nevím, prostě mi to přišlo za hranou ... ale to máte jedno ...

pro sedláka, nevím zda je to panč ...

... já mizím, dobrou noc ...
22. 01. 2013 | 00:07

zdendas napsal(a):

Tento článek je neuvěřitelná ubohost
22. 01. 2013 | 00:09

JD napsal(a):

ach vy chudaci, co budete volit tu hnusnou karikaturu, tzn. Miloska Zemana...
22. 01. 2013 | 00:11

rosclays napsal(a):

Schwarzenberg-Kalousek
Nerozumím těm antipatiím (Kalousek). Člověk, který si SÁM něco dokáže navrhnout, který si to SÁM dokáže prosadit ve vládě, člověk, který si to potom SÁM dokáže odhlasovat (schválit) ve Sněmovně/ Parlamentu, dále odjede na hrad, aby si to ještě SÁM podepsal....to je přece něco naprosto geniálního, byl by z něho ten nejschopnější manažer jakéhokoli podniku (a je úpně jedno o co se jedná), tak proč ty neustálé negativní reace na jeho osobu? Ale národ zřejmě ještě nedospěl (nedorostl, nepochopil), jak prohlásila pí. Bobošíková po volebním "úspěchu"....proč, že to vlastně byla poslední?

Autor: jako minimal art dobré - zasmál jsem se, ale tady to asi nepadne na úrodnou půdu, tady spíše ti "Jeleni na pasece", popř bžunda u filmů Zd. Trošky (viz blog. J.Hřebejka).
22. 01. 2013 | 00:12

Martin1 napsal(a):

Co je pravdy na tom, že Svěrák nechává na Barrandově vyrábět 200 000 umělých sádrových náhrad "veselý železničář" nyní pod novým názvem "veselý oddaný poddaný" a hodlá je nasadit smutným důchodcům zároveň s "S"kartou, aby zvýšil jejich ochotu nové karty přijmout. Že se tato karta rozpustí přijímaným jídlem prý bude hrozit minimálně.
22. 01. 2013 | 00:12

sedlak napsal(a):

mb..dobrou...za hranou toho tady je víc, zřejmě to bude z jednoho pera
22. 01. 2013 | 00:13

Drak napsal(a):

No, Zemanovci už jsou s kampaní zřejmě v koncích, když už v oficiálních prohlášeních na svém webu citují z takových "super kvalitních zdrojů" jakou je žumpa Freeglobe a odkazují na "informace" které sesmolil "Klausův génius A. "Bilderberg" Bartoš.
22. 01. 2013 | 00:13

Martin1 napsal(a):

opr.
Že se tato karta a zubní náhrada rozpustí přijímaným jídlem prý bude hrozit minimálně.
22. 01. 2013 | 00:14

z levicovosti nezbylo už vůbec nic napsal(a):

http://www.cssd.cz/aktualne/blogy/proc-levice-nemuze-volit-zemana/
Anno, správně.
Stalo se tak působením trockistů, kteří se transformovali na neokonzervativce.
U nás vyjma jiného působením šabatovského klanu.
Sociální demokracie je strana zrádců lidu od roku 1914, jen si to většina jejich voličů neuvědomuje.
U nás.
V Němeku, kde je obyvatelstvo o něco inteligentnější tomu tak není.
22. 01. 2013 | 00:14

Maximus napsal(a):

Ouha ouha ouha,
prý Miloše s Vencou spojuje opoziční smlouva!
to však náš štramák Kchárl je fakt jiný brousek,
ten má partu kde je kápem Míra felkurát Kalousek!
Spočítali to tihle kluci občanům a jsou přece v právu,
budou platit jak mourovatí a budou muset kouřit trávu!
Teď ještě zbývá dostat Kcharla na Hrad Pražský,
aby dosáhla příští amnestie i na Kalousky!

Češi vy tupci, vzpamatujte se přece,
nebo si tu z nás Němci za čas udělají WC!
22. 01. 2013 | 00:14

mstitel napsal(a):

Dost dobrý!
22. 01. 2013 | 00:16

jogín napsal(a):

Propaganda bude ještě tvrdší a víc oblbující. Komunisti se můžou jít vycpat, na takovou intenzitu nezmohli ani za Gottwalda. Všimněte si opakované taktiky- spustit nejvyšší intenzitu na poslední chvíli. Holt desetinásobek peněz je vidět.
22. 01. 2013 | 00:19

JD napsal(a):

take mi neni jasne, proc jsou vsichni proti Kalouskovi, zda se mi jako jeden z nejschopnejsich v nasi politice. Rozhodne je lepsi, nez ti, kteri za vlady Milose Zemana nechutnym zbusobem korumpovali stat. Ano, deje se to porad, ale ne pod hlavickou premiera. Karel je aspon slusny clovek, ktery neurazi kazdeho okolo a neboji se priznat svou chybu.
22. 01. 2013 | 00:20

sedlak napsal(a):

Dokument o muži zákona, který se stal lovnou zvěří....Kdyby mě zabili....

http://www.youtube.com/watch?v=WPM2VoF7q5U
22. 01. 2013 | 00:20

Karel napsal(a):

dooobrý
22. 01. 2013 | 00:25

JD napsal(a):

take mi neni jasne, proc jsou vsichni proti Kalouskovi, zda se mi jako jeden z nejschopnejsich v nasi politice. Rozhodne je lepsi, nez ti, kteri za vlady Milose Zemana nechutnym zbusobem korumpovali stat. Ano, deje se to porad, ale ne pod hlavickou premiera. Karel je aspon slusny clovek, ktery neurazi kazdeho okolo a neboji se priznat svou chybu.
22. 01. 2013 | 00:25

Maximus napsal(a):

Milý JéDéčko,
nahraju ti to snad na Cédéčko,
Kalousek není jen schopný,
on je totiž všeho schopný!
A v tom je malý rozdíl,
vždy ze všech lumpáren,
má tenhle vykuk pěkný podíl!
Jestli nejsi mdlého rozumu,
tak to pochopíš i bez rumu!
22. 01. 2013 | 00:31

Martin1 napsal(a):

JD
Jenže vtip je v tom, že pan Kalousek kritizuje i všechny předchozí vlády a vždycky zapomene říct. V té vládě jsem byl já a ty chyby jsem dělal i já. A jeho perla, že u vojenské techniky - u transportního letadla nelze zjistit cenu obvyklou, protože je to vojenské letadlo tady ještě zní. Ale zase qje pravdomluvný v tom, že když slíbí v parlamentě policejnímu prezidentovi, že bude sedět, tak se o to opravdu snaží, nevykašle se na to.
Já jsem neslyšel, že by za tu blbost s těmi letadly omluvil, natož přiznal omyl.
P.S. Nenapsal jste to p. Kalousku sám?
22. 01. 2013 | 00:32

sedlak napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=CaBztsul4D0
http://www.youtube.com/watch?v=D173Qlu-aRY
http://www.youtube.com/watch?v=7NI_kscbVJM
22. 01. 2013 | 00:40

Martin1 napsal(a):

sedlak 00:40

Všechno "pěkný", ale na tu cestu v korunách bych se podíval. To může být pěkný. A tak to je vždycky, ti tajtrdlíci zmizí a zůstane jen to dílo, co vytvořili lidé. Od katedrál až po tyto stavby v korunách stromů.
22. 01. 2013 | 00:50

Targus napsal(a):

To MFF UK:

A ne, nemám pistoli u hlavy:-)

A jste si opravdu jistý, že ta záklopka na vašem krku je hlava?
22. 01. 2013 | 00:50

Anita napsal(a):

nejhorší na celé volbě jsou vaše komenty
22. 01. 2013 | 01:04

sedlak napsal(a):

Martin1, máte 100 %pravdu, jen je škoda nechat "utéct" život, protože si některé "věci" nechceme připustit a vzepřít se jim

dobrou noc ;-)
22. 01. 2013 | 01:04

Duri napsal(a):

Pozdrav zo Slovenska. Budte vsetci v CR radi, ze mate na vyber medzi dobrom (Schwarzenberg) a zlom (Zeman). My sme doteraz volili vzdy iba mensie zlo a tak to aj dopadlo. Zlo je vzdy zlo, aj ked je iba "mensie." Historicka skusensot sa s nami taha uz od vojny.
22. 01. 2013 | 01:10

odkláněči volí Karla napsal(a):

Předci pana Schwarzenberga se účastnili Zikmundových tažení proti husitům (Wikipedie) ...to by mělo úplně stačit k posouzení,zda by měl být českým prezidentem. Jan Hus se musí v hrobě obracet jen když vidí,že se někdo takový vůbec odváží kandidovat na post českého prezidenta.
22. 01. 2013 | 01:12

Jan Vaculík napsal(a):

Skoro polovina národa se naoko tváří, že jim vadí korupce, ale v praxi dává přednost klientelismu a mafiím.

Kdo jezdí po pražských okruzích, tak si toho musel všimnout:
ve dne i v noci, za svitu reflektorů, obrovské jeřáby instalovaly řadu bilboardů, a to včetně těch největších - jakýchsi DOUBLE-MEGA-BILBOARDů, z nichž každý je stavebním dílem v ceně řádově statisíce korun - vše s tváří Miloše Zemana. A to i přesto, že tento kandidát při postupu do druhého kola ohlásil, že do další kampaně neinvestuje víc, než jeden milión korun.

To lidem nevadí, že Zeman se všem vysmívá a lže do očí? Jeho bilboardová kampaň se evidentně stala nejdražší kampaní v historii novodobé české politiky. Skutečné náklady jsou beze vší pochyby mnohonásobkem toho, co Zeman přiznává. Se vší pravděpodobností se jedná o špinavé peníze. To lidem nevadí, že budou volit politika, který v podstatě veřejně deklaruje (nebo přinejmenším nevyvrací; ani se nepokouší vyvrátit!) svou příslušnost ke zdejší klientelistické mafii?

Asi nevadí. V zemi, kde prý berou úplatky lékaři (totiž: říká se to o nich, i když sám jsem se s žádným takovým ještě nesetkal), se toleruje korupce i politikům.
22. 01. 2013 | 01:20

odkláněči volí Karla napsal(a):

Jan Vaculík

Největší klientelismus a mafie jsou CÍRKEVNÍ RESTITUCE.....to je mega odklon 140 miliard Dukovi a jeho vyžraným prelátům,je to zlodějina v přímém přenosu.....a to v době kdy se běžný český občan pod okovy Drábka a Kalouska drbe z kůže horem dolem o poslední groš. Hanba tkové vládě,jejíž je pan Schwarzenberg předním členem!
22. 01. 2013 | 01:23

Vojta ze mlejna napsal(a):

Vaculíku!

A co říkáten tomu, že Schwarzenberg nechal poslat lidem v ČR za milióny korun dopisy do schránek, přičemž jen kdyby
za známku dal poště 10,-Kč, tak cena překračuje výslednou částku jím uvedenou na pres. reklamu?! To vám nevadí?
22. 01. 2013 | 01:29

Jan Vaculík napsal(a):

Vojto,
v tom nemáte pravdu. Těch dopisů nebylo 10 mil, jak si možná představujete, a když pošlete 100 tisíc dopisů, tak vám pošta dá velkou slevu - předpokládám, že cce 50%.
22. 01. 2013 | 01:38

Bestia triumphans napsal(a):

Pane Vaculíku:
Trefa! O tom se tady moc nemluví.

Vojto ze mlejna:
Chabý pokus.
22. 01. 2013 | 04:43

zemedelec napsal(a):

Vážení pravicoví voliči.
Vřelé diky,že jste nuceni volit Schwarzenberga,určitě se dočkáte odměny.Takhle bystře prodat republiku,rozdat majetky a zanechat takové dluhy,tak to dá opravdu hodně přemýšlení.
22. 01. 2013 | 06:46

Ládik!!! napsal(a):

marxík -
nemohl by být místo "plnohodnotný" plnotučný?
22. 01. 2013 | 06:48

Drzá zrzka napsal(a):

GOD

Podle Vašeho tiskového prohlášení, nejste o mnoho lepší. :-)
22. 01. 2013 | 07:45

fikus napsal(a):

autor:

tak a teď ještě prosím opačně, co Karel.

Argumenty že otevře dveře a slušně či poctivě už tady byly a prozíraví na ně neskočí
22. 01. 2013 | 08:01

Anna napsal(a):

Pane Hollane,
nějak z toho vypadlo Vaše:

Vážený pane Schwarzenbergu,

nevšiml jsem si, že byste takřka za rok existence Vaší vlády představili nějaký podstatný protikorupční nebo reformní zákon. Zato vím, že jste pošlapali právo tak, jako nikdo před vámi. Namísto snahy o následování západního světa realizujete politiku ČEZu a Czech Coal, navrhujete omezení pravomocí Ústavního soudu. Ministři Vaší vlá­dy syste­maticky bojují proti občanské společnosti, proti právům občanů na účast ve správních řízeních, proti smyslu Aarhuské úmluvy. Vláda bere ohled na životní prostředí stejně jako bolševik. Ten by se ostatně nemusel stydět za plánovanou energetickou koncepci.

Dovedli jste k dokonalosti postup, že vláda si vybere nějakou mantru, nyní to jsou "po­třebné reformy", na tu se slepě upne a nekoukajíc doprava doleva tvrdí, že na reformách pracuje a že tyto "nezbytné reformy" ospravedlňují veškeré další skutky vlády.

K rozhodnutí, co je pro ČR lepší, musíte dospět pochopitelně sám. Zda (godotovské?) če­kání na reformy nebo odvaha ukázat, že se zloději a lháři se nevládne. Že by potom přišla jiná zkorumpované vláda? No a? Snad padne i ta a tak pořád dál, dokud nebude normální nelhat a nekrás. Je lepší zmítat se pár let v politickém chaosu než žít v tomto bezedném morální bahně.

Položím, bez odpovědi, diskuzní otázku: Může vláda zlodějů a hlupáků schválit kvalitní protikorupční a reformní zákony? Pokud ano, může je veřejnost přijmout, když vidí, jak se chováte?

Celé na http://hollan.blog.respekt.ihned.cz/c1-51875440-vazeny-pane-schwarzenbergu-obracim-se-na-vas
22. 01. 2013 | 08:36

MSagara napsal(a):

pěkná sračka
22. 01. 2013 | 09:00

Bob napsal(a):

Autor tohoto "skvělého" blogu má bohužel pravdu.
Přesto aspoň mě jeho argumenty nepřesvědčily, abych volil toho "noblesního"(který, když nsspí, tak zívá a ani si nedá při tom ruku před ústa), "lidového" (ten televizní šot v hospodě je naprosto "přesvědčivý"), roztomile žbrblajícího občana, který uznal Kosovo ( pro Srby takový skoro Mnichov), chce vyznamenat bratry Mašíny a je "tátou" Kalouska, Drábka, Hanákové, Parkanové...
22. 01. 2013 | 09:13

Petrkell napsal(a):

Nevidím článek pana Holana, je smazán?
22. 01. 2013 | 09:45

resl napsal(a):

Zeman má taky podporu umělce a to silnou. vyjádřil mu jí herec, Jandák a to je velké plus.
22. 01. 2013 | 10:12

Gustáv Kočí napsal(a):

Ale vona knížetova Terka taky néjni Němka:)
22. 01. 2013 | 10:15

Levoboček Stejskala napsal(a):

Petrkell

To je přece ironie vy nepozoro! Sedíte si na kabelu.
22. 01. 2013 | 10:26

osveta napsal(a):

Petrkell :
kto vie, možno po skusenosťach pána Dejdara,
pán Hollan má strach napisať pravdu o pánu Zemanovi.
22. 01. 2013 | 10:30

Go Miloš napsal(a):

Cha cha k popukání ... autor vyčerpal veškerou svou inteligenci.
22. 01. 2013 | 10:37

Ing. N. napsal(a):

Výňatek z projevu Reinharda Heydricha ze dne 4.2.1942

„… Že tento prostor musí být jednou definitivně osídlen Němci. Tento prostor je srdcem Říše a nemůžeme strpět, to ukazuje vývoj německé historie, aby z tohoto prostoru přicházely znovu a znovu rány dýkou proti říši. Nechci však říci o konečném poněmčení tohoto prostoru něco jako: pokusíme se teď jen podle staré metody poněmčit českou verbež, nýbrž říkám docela střízlivě: začíná to věcmi, s nimi můžeme už dnes maskovaně začít. Abychom získali přehled o tom, kdo z lidí v tomto prostoru je schopen poněmčení, musím provést soupis v rasově národnostním smyslu. To tedy znamená, že musím získat nejrůznějšími metodami, nejrůznějšími oklikami příležitost, abych jednou ohodnotil veškeré obyvatelstvo z hlediska rasového a národnostního.
Ať už pomocí rentgenu, prohlídkami ve škole, nebo tím, že rasově přezkoušíme mládež při zdánlivém uložení pracovní služby. Musím mít celkový obraz národa a pak mohu říci, tak a tak vypadá obyvatelstvo. Jsou to takovíto lidé – jedni jsou dobré rasy a dobře smýšlející, to je pak jednoduché, ty můžeme poněmčit. Potom máme ostatní, co stojí na opačném pólu. Jsou to lidé špatné rasy a špatně smýšlející. Ty musíme dostat ven. Na východě je hodně místa. Uprostřed zůstává střední vrstva, kterou musím přesně vyzkoušet. V této vrstvě jsou dobře smýšlející lidé špatné rasy a špatně smýšlející lidé dobré rasy.
U těch dobře smýšlejících špatné rasy se to asi musí udělat tak, že je nasadíme do práce někde jinde v Říši a budeme se starat o to, aby už neměli děti, protože je nechceme v tomto prostoru dále rozvíjet. Ale nesmíme je odradit. To vše je řečeno jen teoreticky. Pak zůstávají špatně smýšlející lidé dobré rasy. Ti jsou nejnebezpečnější, poněvadž je to rasově dobrá vůdcovská vrstva.
Musíme uvážit, co s nimi uděláme. U jedné části špatně smýšlejících lidí dobré rasy nezbude nic jiného, než se pokusit usídlit je v Říši, v čistě německém prostředí, poněmčit je a převychovat jejich smýšlení nebo, když to nepůjde, postavit je nakonec ke zdi; poněvadž vystěhovat je nemohu, neboť by tam na východě vytvořili vedoucí vrstvu, která by se postavila proti nám.
To jsou zcela jasné, zásadní myšlenky, které musí být vodítkem. Kdy se to stane, to je otázka, kterou musí rozhodnout vůdce. Ale plánovat a shromažďovat materiál, to jsou věci, s nimiž už můžeme začít…“
22. 01. 2013 | 10:38

Gerd napsal(a):

A co postoj K. Schwarzenberga k ACTA? Jeho příznivci si zřejmě naposledy svobodně zadiskutují na internetu právě při jeho volbě. Skvělý postoj, volbou Karla Schwarzenberga volí proti svobodě na internetu a šíří si to sociálními sítěmi.
22. 01. 2013 | 10:44

osveta napsal(a):

pán Autor nechal bielý list, to znamena že je prijaznivcom pána Zemana, to dá logiku, ak by bol proti pánu Zemanovi, zakreslil by list na čierno....
sice mne to fuk za koho kope autor len si tu trenujem dedukciu :)
22. 01. 2013 | 11:00

sedlak napsal(a):

gerd - 10:44... můžete sem "hodit link" na postoj K.S. k ACTA? Já ho opravdu neznám, a je mi s podivem, že paní Roitová, která původní znění ACTA napadla a dál rozšťourala, by s tím neměla problém. Ostatně, pokud se nepletu vícero zemí mělo s původním zněním ACTA problém. Děkuji tedy za odkaz, jako argument pro vaše tvrzení
22. 01. 2013 | 11:01

sedlak napsal(a):

osveta: prázdno nebo bílý list ;-)...
22. 01. 2013 | 11:03

osveta napsal(a):

milý sedlak:
predsa pán Hollan nechal čistý list, neočiernil pána Zemana,to znamena že ho má rád. Lebo ľudia koho nemáju rádi tak toho očierňuju bez argumentov, bez dôkazov, preto pán autor mi je velice simpatický , ništ nedal len bielučký list.
To dá rozum ne?
22. 01. 2013 | 11:09

Petrkell napsal(a):

Levoboček Stejskala

Děkuji, už jsem ve své omezenosti pochopil, Miloš nestojí za nic a Karel je vynikající?
Přímá volba je dobrá volba, bude asi chvíli trvat než se naučíme toleranci a respektování jiných názorů. Údajné propojení Václava Klause a Miloše Zemana, jak spousty známých osobností zde popisuje, mně trochu připomíná názor, použijte všechno co se hodí, jenom abychom dosáhli svého cíle. Tak trochu jako v éře komunismu, černobílé vidění světa.
Většina názorů pana Hollana se mi libí, ale jak si mi nejde do palice že skutečné propojení pana Švarcenberka a pana Kalouska pan Hollan a další známí autoři blogu nekritizují a nebo nechtějí kritizovat?
Byl jsem ten volič, který po prvním kole nechtěl jít k volbám, změnil jsem názor.
22. 01. 2013 | 11:15

jamo napsal(a):

..úplně stejný seznam argumentů by měl Kadel..navíc, jeho žena česky umí Tobrá den :-)
22. 01. 2013 | 12:28

Gerd napsal(a):

sedlaku,
K. Schwarzenberg podpis ACTA ve vládě nejen NAVRHL, ale i pro něj HLASOVAL.
http://kormoran.vlada.cz/usneseni/usneseni_webtest.nsf/0/B65FA1B754D324C2C125794A004C10FA/$FILE/825%20uv111109.0825.pdf
To facebookové generaci nějak cudně zatajil, jak jim chtěl omezit internet. A tato informace je známa už od 9.11.2011, kdy navrhl usnesení Vlády ČR č. 825 ze dne 9. listopadu 2011 společně s ministrem Kocourkem. Všech 16 členů vlády hlasovalo PRO, usnesení je tedy platné.
Přesně takové postoje zastává K. Schwarzenberg k autorským právům na internetu.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Masova-demonstrace-v-ulicich-Prahy-Hnevu-piratu-neunikl-Schwarzenberg-221817
K. Schwarzenberg pak jako předseda TOP 09 za 2 dny vydal prohlášení, ve kterém částečně kritizoval ACTA (které předložil a o 2 dny dříve pro ně hlasoval). Za odtajnění smlouvy ACTA bojovala Zuzana Roithová, kandidátka na prezidenta, která dnes podporuje kandidaturu K. Schwarzenberga.
22. 01. 2013 | 12:49

sedlak napsal(a):

Gerde, mě jsou piráti sympatičtí, ale ...... výhrady, které nejčastěji zaznívaly byli "šacování" na hranicích a lezení do notebooků, zkrátka omezování osobní svobody a důležitý důtar byl kladen hlavně na generika, kdy by se podpisem původního návrhu ACTA značně prodražily některé léky (generika), znění ACTA po tlaku některých poslanců v EP (hlavní zásluhu má právě MUDr. Roitová) byla pokud mám info ze sdělovacích prostředků upravena, takže vás prosím o jedno, dejte mi sem aktuální znění ACTA, ne nějaké usnesení o něčem, co si nemůžu přečíst, at také mohu vzplanout spravedlivým hněvem, a co se týče omezování svobody internetu, tak pokud mám zprávy, tohle před nedávnem shodili ze stolu na konferenci , silně se angažoval i google s peticí
http://tech.ihned.cz/c1-58952910-jednani-itu-v-dubaji-cesi-proti-regulaci

p.s. Rozhodnutí o svobodě internetu se blíží: Česko je v Dubaji proti cenzuře světové sítě

takže mi prosím pošlete plné znění ACTA, díky
22. 01. 2013 | 13:20

Dangerous Dave napsal(a):

JOS: nestesti tehle nebohe zemi prinesli ruku v ruce Klaus se Zemanem, tak nejak nevim o cem to tu plkate
22. 01. 2013 | 13:20

sedlak napsal(a):

osveta : ;-)
22. 01. 2013 | 13:23

sedlak napsal(a):

češtino omlouvám se ti, odpusť mi...ty hrubky jsou ostuda
22. 01. 2013 | 13:25

osveta napsal(a):

je to :16 cm na dlžku a 13 cm na širku , toľko dobrých slov napisal pán Hollan zmizikom(neviditelným perom alebo tuškou) na podporu pána Zemana, da sa to prečítat pod špecialným svetlom, predava sa v papernictve , spolu so zmizikom .
22. 01. 2013 | 13:40

osveta napsal(a):

milý Slovenčin , aj mne odpusť , hen ten pravopis nie je žiadna sláva pišem Bernolakovštinou :)
22. 01. 2013 | 13:42

to asi nepůjde napsal(a):

A nyní, pane au to re, aby to bylo trochu vyvážené:

ÓDA na Schwarzenberga aneb stále stejné triky

V době, kdy ODS začínala ztrácet hlasy se ODA od ODS pokoušela distancovat v aspektech občanské společnosti či regionální politiky.
Většinou veřejnosti však byla vnímána pouze jako jakási ODS s lidskou tváří.
Členové: například Karel Schwarzenberg, Vladimír Dlouhý, Karel Kühnl, Michael Žantovský, ...

Schwarzenberg , jako osoba, která se v zájmu svých mocenských a majetkových ambicí neváhala spojit s bývalým komunistou, je z tohoto důvodu NEZPŮSOBILÁ pro výkon funkce prezidenta demokratické České republiky.
22. 01. 2013 | 13:55

Gerd napsal(a):

sedlaku,
nemůžete ji najít? Zde je (po důvodové zprávě) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2011:0380:FIN:CS:PDF
22. 01. 2013 | 13:59

sedlak napsal(a):

Gerde, díky, mám jen maličký problém ACTA míří k soudu...http://www.roithova.cz/aktualni_cinnost/1284/
22. 01. 2013 | 14:27

Petr napsal(a):

Zapomněl jste vložit text.
22. 01. 2013 | 14:34

eko-amater napsal(a):

No o Schwarzenbergovych prednostech se zase mluvi porad, ale ty, ktere ja povazuju za skutecne prednosti, jsou tyto:










Na druhou stranu, to, ze jeho zena je nemka, mi nevadi...
22. 01. 2013 | 14:40

osveta napsal(a):

eko-amater :
díky , sice je to 5,5 X 15,0 cm na podporu pána Schwarzenberga, ale napisal ste veľa krásneho.

dnešna diskusia je pekna
22. 01. 2013 | 15:06

to asi nepůjde napsal(a):

Nedokončená ÓDA na Schwarzenberga aneb stále stejné triky

Když v roce 2007 zadlužená ODA zanikla, dostal Schwarzenberg nabídku, aby se stal ministrem zahraničí za Stranu zelených ve vládě Mirka Topolánka. Na této vládě se podílely ODS, KDU-ČSL a Strana zelených. Schwarzenberg , jako osoba, která v zájmu svých mocenských a majetkových ambicí, je schopná spojit se s kýmkoliv, neváhal a tuto funkci přijal a zastává ji dosud, dnes již ovšem v jiném dresu, v dresu TOP 09.
Strana zelených, členové: například Martin Bursík a jeho biomasa Kateřina Jacques ...
22. 01. 2013 | 15:30

Anna napsal(a):

Pane Hollane,

jedná se o svobodné volby, nikdo NEMUSÍ JÍT VOLIT.

V prvním kole jsem volila paní Fischerovou, ve druhém volit nebudu. Vyjadřuji tím svoji občanskou nespokojenost s oběma kandidáty.

Volit menší zlo je přesto zvolit zlo.

Proč budete volit pana Schwarzenberga, když jste dříve napsal http://hollan.blog.respekt.ihned.cz/c1-51875440-vazeny-pane-schwarzenbergu-obracim-se-na-vas

Proč nehájíte to, pro co opravdu jste, a hájíte něco, co nám bylo výsledkem prvního kola předloženo?

Podle Vás menší zlo není zlo?

Kdo nebo co Vás nutí jít volit?
22. 01. 2013 | 15:34

to asi nepůjde napsal(a):

ÓDA na Schwarzenberga pokračuje, aneb i když zadlužená ODA skonala, stále stejné triky fungují dál, dnes v dresu TOP 09.

TOP 09 členové: například :Předseda strany – Karel Schwarzenberg – poslanec a ministr zahraničí, místopředseda strany – Ing. Miroslav Kalousek – poslanec a ministr financí, místopředseda strany – Dr. Ing. Jaromír Drábek – poslanec a exministr práce a sociálních věcí, člen předsednictva - Leoš Heger - poslanec a ministr zdravotnictví, ...

Schwarzenberg , jako politický chameleon, který v zájmu svých mocenských a zištných majetkových ambicí, ve jménu svého rodového hesla: Nil nisi rectum,
nic než právo (tedy, nikoliv rudé, ale moje), což je jeho jediný a skutečně neměnný názor , neváhal a nebude váhat nikdy spojit s kýmkoliv, pokud mu z toho bude vyplývat jeho osobní sobecký prospěch. Podílí se na asociální politice současné vlády vůči českým občanům.
Z z tohoto důvodu je NEZPŮSOBILÝ pro výkon funkce prezidenta demokratické České republiky.
22. 01. 2013 | 15:45

idiot Švec napsal(a):

Volím Zemana, protože aktivně bojuje proti strachu z methylalkoholu a protože jeho milá navíc nění němka, ale donedávna byla francouzka (Pernod Ricard, Becherovka owner) a teď konečně je to poctivá doma pálená češka moravská slivovice.
22. 01. 2013 | 15:59

John Malkovich napsal(a):

Vtipné! Když jsem si přečetl titulek divil jsem se, že by zrovna tento autor podporoval Miloše Zemana.
22. 01. 2013 | 17:11

Karel Snítil, Brno napsal(a):

Pane Hollane, nic moc, pouze jste se zařadil mezi tu lokajskou knížecí smečku.
Copak jste z Práglu ? Jeďte rychle do Prahy a zařaďte se mezi ty správné a inteligentní, co nám na Moravu volají z tzv.knížecího centra ny Malé Straně, koho máme my tupci volit. Rád bych si s vámi pohovořil pěkně od plic.
22. 01. 2013 | 18:37

Karel napsal(a):

Ne že by to nebyla pravda, ale je to trochu recyklovaný fór
http://tabery.blog.respekt.ihned.cz/c1-45958980-co-je-na-klausovi-dobreho
22. 01. 2013 | 21:21

Dagmar napsal(a):

Bestia triumphans:
Omlouvám se, ale neodolala jsem a Váš komentář nasdílela. Ovšem s podpisem Vaším. Prostě jsem neodolala. Doufám, že se nezlobíte :)
22. 01. 2013 | 22:18

sedlak napsal(a):

Dagmar, nebýt Vašeho příspěvku, nečetl bych, 2 x díky Vám i Bestia triumphans....je příjemně lidské se zase cítit jako letadlo ;-)
22. 01. 2013 | 23:26

Matteo napsal(a):

To je nádherný fór!!! A naprosto výstižný!!!!!!!!!!!!
22. 01. 2013 | 23:40

nike napsal(a):

jos: g. je tam g.
23. 01. 2013 | 10:50

hanah napsal(a):

Matěji,

tak prej vám to Stejskal všechno smazal. Asi neumíte psát slušně. No, zkuste to jinde nebo jinak.
23. 01. 2013 | 12:34

Jen ja napsal(a):

Hned na zacatku diskuse vytahli priznivci MZ tema "totalita".
Je to pochopitelne. Oni maji totalitu velmi radi, kdyz podporuji cloveka, co nam totalitarne vladnul bez opozice a provadel politicke cistky u policie. Jen tak dal...
23. 01. 2013 | 12:55

mates napsal(a):

Aj nevedel jsem ze slovo zadek je neslušné slovo...
23. 01. 2013 | 13:04

Ina napsal(a):

Desetiletí národ čekal až ho bude reprezentovat člověk, který své myšlenky umí formulovat a sdělovat jasně, srozumitelně a souvisle. O prezidentovi, který by měl navíc ještě vtip a pohotovost se mohlo národu desítky let jenom zdát. Do tohoto dlouhého, v tomto směru tragického období bohužel patří i oba prezidenti polistopadoví. Zdá se teď ovšem docela možné, že ta předlouhá PREZIDENTSKÁ DYNASTIE KOKTÁLKÚ A MEKTÁLKÚ jen tak hned nezmizí. Bude to tak možná ale spravedlivé. Reprezentuje většinu z nás a nikoli ty inteligentní podivíny z Menzy. A těm podivínům - jak se zdá - nerozumí ani ti nejlepší z nás - naše kultúrni fronta.

Čemu ovšem rozumí celá ta kultúrní a vědecká avantgarda naprosto mistrovsky a úctyhodně je - řeč těla. Jak jinak by se totiž od svého favorita mohla vůbec něco dozvědět ? Splendid indeed !
23. 01. 2013 | 13:14

Roman E. napsal(a):

Článek je nepůvodní. Je kopií článku Erika Taberyho o Václavu Klusovi, který vyšel někdy loni v Respektu a na internetu. Problém s tímto typem humoru je, že funguje pouze jednou. Podruhé už je to trapas a nuda. Cenný je nápad, ten však není Hollanův. Navíc národnost manželky nevadí jako to, že ona a hlavně děti prezidentského kandidáta neumějí česky a nemají k naší zemi žádný vztah. proč člověk, který se snaží stát se nejvyšším představitelem naší země a údajně se považuje za Čecha nenaučil aspoň děti mluvit česky a nesnažil se o to, aby k naší zemi získali aspoň nějaký vztah. Jinak musím říci, že bych si osobně přál kvalitnější zájemce o prezidentský úřad, ti však nejsou.
23. 01. 2013 | 13:43

Jim Devon napsal(a):

Takhle byste ty argumenty, pane Hollane, nikdy nenašel. To, že nic nemáte svědčí o jediném. Buď jste byl nepozorný nebo líný na to hledat pořádně nebo Vám to jednoduše nejde. Nebo nechce jít (viz Váš blog na (Bakalově) Respektu: http://hollan.blog.respekt.ihned.cz/ ). Já Vám to nevyčítám, bůh chraň. Chápu, že potřebujete být za dobře s majitelem onoho média a administrací blogu. Kdybyste nebyl, dost by Vám ztrpčili život a musel byste se možná i s celým blogem stěhovat. Jak říkám, já Vám nevyčítám, ale nabízím pomocnou ruku a zkusím Vám tedy najít pár argumentů. Takže:

Zeman:
dokáže být vtipný (mobil Aligátor),
domnívám se, že má rozhled,
své znalosti z různých oborů umí zajímavě propojit,
žil celý život v Česku,
mluví lidštěji a srozumitelněji (nejen z pohledu artikulace, ale i z pohledu (ne)šroubovanosti svého projevu)
nepamatuji si, že by lidi obelstil tak, jako to udělala Karlova TOP09,
je oproti KS skromnější,
dokázal získat 50 tisíc podpisů (KS se raději spolehl na své poslance),
nepotřebuje klaku v hledišti jako někteří jiní,
umí v diskuzi mnohdy svou nepříznivou situaci obrátit v příznivou

Zkusím se ještě vrátit k Bakalovi v tématu:
Think tank Karlova přítele Bakaly
http://domaci.eurozpravy.cz/politika/17927-schwarzenberg-chce-v-praze-americky-think-tank/
Nejlepší jsou ale stejně témata:
Pro levicového voliče? Pravicové reformy. Ještě, že se bába a děda nechali tak snadno oblafnout. Třeba se dají zas?
http://aktualne.centrum.cz/prezidentske-volby/clanek.phtml?id=768436

Česko v úctě Karla Schwarzenberga aneb to negativní především. Máte opravdu co Zemanovi vyčítat.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/206720-cesko-bez-prezidenta-siti-kabatu-z-ostudy-to-umime-rika-schwarzenberg/

Co na to Vít Bárta? Zajímavé myšlenky
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vit-Barta-jasne-Zvolite-Karla-A-smat-se-bude-Kalousek-259349

Umění korupce a její tolerance, pokud je to ku prospěchu
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/schwarzenberg-o-kalouskovi-snajdrovi-slo-o-korupci

A ještě si dovolím příměr: "Jak je skromný (a zdvořilý) předseda strany, taková je celá strana" a dodám k tomu tato témata:

Schwarzenberg: Politik nemá podléhat nátlaku a „hlasu ulice“. Vysokoškolsky vzdělaný člověk s právním vzděláním je ulice. Co jsou lidé s nižším stupněm vzdělaní?
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Schwarzenberg-Politik-nema-podlehat-natlaku-a-hlasu-ulice-255283

Pecková (TOP 09): Důchodci se přizpůsobí, vždyť se narodili za války
http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/duchodci-nepotrebuji-plnou-penezenku-skrtum-se-prizpusobi.html

Poslankyně Pecková: Peněženky důchodcům nenaplníme, naplňme jim duši
http://www.lidovky.cz/poslankyne-gabriela-peckova-tvrdi-ze-duchodce-trapi-vice-spolecenske-vylouceni-nez-nedostatek-penez-iug-/zpravy-domov.aspx?c=A120504_183609_ln_domov_jkz

Daniel Korte (TOP 09): ...bude na ně slušná část společnosti právem pohlížet jako na lůzu
http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Poslanci-pravice-o-odborarich-Nenavistna-luza-197884

Jo jo to je skromnost, skromnost sama.
23. 01. 2013 | 17:42

dog dogmatic napsal(a):

Nesouhlasím, argumentů je víc:

1) s Milošem je sranda,
2) Miloš se kamarádí se stromy,
3) Miloš nenosí domů ze svých procházek chcíplé ryby,
4) Miloš má třeba nějakou dobrou vlastnost, o které nevíme.
23. 01. 2013 | 19:17

Ivan Hochmann napsal(a):

Vždyť to povídám.

Národní taškařice - kdepak volby !
Teď jsem pověsil na pana Peheho povídání o národě veselých čechů.
Prý traumatisovaná společnost......
Podle vašich diskuzních příspěvků je společnost docela v pořádku.Sic mírně přiblblá ale docela zdravá.

Já půjdu jako vždy na procházku do zimního lesa namísto abych se díval na ušmudlané ksichty přívrženců politických mrtvol.

Ivan.

Apropó je zde ještě někdo,který by mě chtěl přesvědčovat o příchodu nových elit vzniknuvších z Klausovy privatisace národního majetku?
23. 01. 2013 | 20:12

Daniel napsal(a):

Blahopřeju, možná jste trhnul rekord zesilujícího faktoru, tedy poměru počtu slov na výstupu proti počtu slov na vstupu! :-)
23. 01. 2013 | 20:57

radovan napsal(a):

trefné + skvělé!
23. 01. 2013 | 23:04

sedlak napsal(a):

gerde...kdybyste sem ještě zavítal a psal o ustřihnutí svobody internetu v ČR
http://www.lupa.cz/clanky/jiri-hlavenka-kdo-uchvatil-internet-ztrate-svobody-se-zrejme-nevyhneme/#ic=kolotoc-header&icc=jiri-hlavenka-kdo-uchvatil-internet-ztrate-svobody-se-zrejme-nevyhneme
23. 01. 2013 | 23:34

xyz napsal(a):

pane autore, úžasné...



díky že jste nám dovolil nahlédnout co nosíte v hlavě
24. 01. 2013 | 07:32

čert =o) napsal(a):

to je hustý už třetí den
to čtu a nemohu se nabažit
tak dlouhý výčet pozitivních
skutků se hned tak nevidí
to se mi nějak nelíbí to je
podezřelé
24. 01. 2013 | 09:30

Viola napsal(a):

čerte

pan Matěj Hollan nám zde poskytl právě místo pro rozšiřování dobrých vlastností, proč volit pana Miloše Zemana. Už dříve jsem doufala, že bude zvolen prezidentem namísto Václava Klause, protože je velmi bystrý, chytrý a má analytické myšlení a má takové krásné české jméno Zeman. Zeman jakoby právě z této země vzešlý, takový krásný samorost. Vůbec se nedivím, že má tak rád stromy, ony jej symbolizují, jsou rovné, přímé, pevné, jen v největších vichřicích se mohou polámat, dodávají životodárný kyslík.
24. 01. 2013 | 11:24

jura napsal(a):

Katerina napsal(a): 21. 01. 2013 | 23:45
Dobrý Katko, fakt super, takže nic originálně vymyšleného. Díky za odhalení intelektu blogaře
24. 01. 2013 | 13:57

Vosavbotě napsal(a):

Tak já jsem nejvíce rád tomu, že blogy na aktuálně mají vyzrálé osobnosti, kteří sem píší zajímavé myšlenky, argumenty a fakta.

Jsem velmi rád, že tu není dáván prostor exhibujícím puberťákům bez chuti i schopnosti vést racionální diskuzi.

Tímto Vám pane Hollane děkuji, panu Zemanovi, kterého budu volit, jste úrovní Vašeho příspěvku udělal skvělou reklamu.
24. 01. 2013 | 14:04

FO napsal(a):

Pro vyváženost (proti pomluvám proti MZ) uvádím zase fakta ke kandidátovi KS - neboť již klasik před nějakými 2000 lety (staré Řecko?) řekl, že "budiž vyslechnuta i druhá strana".
Tedy co mi nesedí na kandidátovi KS :
to, že neumí mluvit, a je tedy handicap na politika závažný (ve fabrice nevadí), beru stranou jako né tak důležité. Ovšem původ peněz, těch miliónů, kterými se snaží koupit si naše hlasy (nerozhodnutých) pomocí bombastické kampaně bilboardů a oblepených stanic MHD v Praze (o ostatním ani nemluvě), je třeba zkoumat vážně. Musíme se vydat nazpátek proti proudu času až do roku 1620, kdy na Bílé Hoře na 300 dlouhých let pohořela česká národní věc a jako následek bělohorské prohry se vítěz Ferdinand Habsb. (rak.) vypořádal s "opozicí" tak, že nechal výkvět tehdejší české inteligence (doktor Jesenius a další) popravit na Staroměts. nám. 21.6.1621. Krvavá pomsta Habsburkova měla ještě jednu stránku : svým věrným (rozuměj zrádcům české věci) rozdával majetky, zkonfiskované emigrantům (nejznámějším byl učitel národů J.A.Komenský z U.Brodu na Moravě). Jedním z těch šlechtických rodů odměměných Ferdinandem H. byl i rod Schwarzenbergů.........Tolik historie.
V jižních Čechách, kde tento rod převážně "působil", jej velmi dobře znají, to buďte ujištěni.
Po 300 letech vznikla Masarykova samostatná republika též jako odčinění Bílé Hory. A proto již tehdy (né až po roce 1948) došlo na konfiskaci šlechtických majetků též Schwarzenbergů.
Po roce 1989 někteří čeští lokajövé v předklonu volali na západě schované šlechtice zpátky do Čech a slibovali jim vrátit jejich bývalé majetky. Též rodu Schw., který získal tímto způsobem miliardy zpátky, takže nějaký milión Kč na volební kampaň je jako DVACKA pro dvacetitisícového zaměstnance, kterou dá na charitu....
24. 01. 2013 | 14:27

Zdik napsal(a):

Pro Jos.:
On rika: ,,trapná grupa hlupáků co lobují za Schwarzenberka"
jsou ale v podstatre inteligentni vykvet naroda. Staci si je
probrat jednoho po druhem. Hlupaci se do teto grupy netlaci.
24. 01. 2013 | 14:45

anti hollan napsal(a):

Matej Hollan - uz podle fotky nejaky asocialni vagabund.

analne.cz fakt kleslo do kanalu, kdyz dava prostor na blogu kazdemu vagabundovi
24. 01. 2013 | 14:47

anti kulturni fronta napsal(a):

jsou ale v podstatre inteligentni vykvet naroda

sorry ale odkdy jsou pisalkove, publicisti, beckovy divadelnici intelektualnim vykvetem naroda?
ze nekdo hraje v narodnim ho dela vykvetem? vlep si par facek!
24. 01. 2013 | 14:49

čert }=o) napsal(a):

Viola
přesvědčila jste mě
volím Karla páč je šmejd
jako moje čertovská duše
24. 01. 2013 | 18:27

sedlak napsal(a):

ert }=o) napsal(a):
jaj a pak, že s čerty nejsou žerty ;-)

kam nemůže čert nastrčí violu ;-)))
24. 01. 2013 | 18:29

sedlak napsal(a):

vypadá to, že se občanská společnost bouří

http://www.klausovavelezrada.cz/cs/
http://www.protiamnestii.cz/
24. 01. 2013 | 18:36

Petr napsal(a):

japa napsal(a):

No, současná paní prezidentová Klausová taky není Češka, když už tady na nás hraje tahle madam tu svojí polofašistickou notu....
Tahle dáma, která byla celej svůj řivot (jak za komunistů, tak v "demokracii" členkou nejvyšší nomenklatury, aniž by musela vstupovat do KSČ nebo ODS) je dcerkou prominentního slovenského komunisty Viliama Šalgoviče,
==================================================================
Jak vůbec mohou argumentovat blázni, kteří si ani neověří, jestli je jejich argument pravda ?
24. 01. 2013 | 19:54

Petr napsal(a):

Před čtrnácti dny jsem si nebyl úplně jist že volba Miloše Zemana je menší zlo, dnes již o tom nemám sebemenších pochyb, a za to děkuji méciím a příznivcům knížete kteří předvedli, jakou mají úctu k odlišnému názoru. Kdo nemá náš názor je lump, zrádce a pod. a je ho třeba zničit a to mi něco připomíná...
Třeba - jako když se podepisoval “Kolektiv dojiček z Hoštic”, “99 Pragováků” nebo “Brigáda socialistické práce státního podniku ČKD”.
24. 01. 2013 | 20:01

pinďa napsal(a):

Vivat Bestia triumphans!
24. 01. 2013 | 20:40

Ivan Hochmann napsal(a):

Zase máte co si zasloužíte!Ivan
26. 01. 2013 | 15:57

Gerd napsal(a):

sedlaku,
děkuji za odkaz.
26. 01. 2013 | 23:39

Anonym napsal(a):

Tak toto je velmi trapné. Asi jako všeobecné názory dalších 60% voličů druhého kola. Je mi jasné, že Češi jsou jen xindl a pro Evropu stejně xindlem zůstaneme. Jsme tu jeden velký cikánov. Ještě, že se tu zdržuji jen vyjímečně. V téhle špinavé zemi. Já nevim, jak vy... tohle nemá cenu. Ryhle pryč odsud. Bolševik na Hrad? Tak aspoň zatočte s těma cikánama, když už jsme tam, kde jsme byli!
17. 03. 2013 | 19:02

autorovi napsal(a):

Seš trapnej a důkazem toho, že lidi přestávají brát politiku vážně.
Už to svinstvo nehul, začínáš se moc zabývat Zemanem.
06. 08. 2013 | 17:25

Jaroslav Junuška napsal(a):

Kretene kup si mýdlo a umyj si tu svoji špinavou tlamu.
05. 01. 2014 | 04:38

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy