Jak jsem prohrál volby

28. 01. 2013 | 11:20
Přečteno 23410 krát
Na Silvestra jsem si vytkl několik úkolů na tento rok, mezi tím i zamezení nástupu Fischera nebo Zemana na Hrad. Nezdařilo se. Analýza, proč to dopadlo z mého pohledu špatně, je v zásadě jednoduchá.

Na sněmovní volby stačí Facebook

První kolo ukázalo sílu sociálních sítí. Úspěch Karla Schwarzenberga a relativně hodně procent pro Jiřího Dienstbiera byly z velké části zapříčiněny aktivitami na sociálních sítích, o čemž se pak informovalo v masmédiích. Aby na Hradě neseděl Fischer nebo Zeman, musel jeden z nich v prvním kole propadnout. Vzhledem k přirozené síle Zemana byl logickým terčem Fischer. Z druhé strany se k tomu přidalo soustředění na kandidáta levice, Jiřího Dienstbiera, a kandidáta pravice, Karla Schwarzenberga. Ostatní kandidáty bylo nutné z voličských úvah vyřadit, protože neměli šanci – bez peněz a kvalitního týmu se většinové volby vyhrát nedají. Pro sněmovní volby, kde nepotřebujete získat 50 %, takto vedená kampaň, jak se ukázalo, stačí. TOP09 má velkou šanci stát se parlamentní stranou i v příštích volbách, a je možné, že začne na pravici dominovat.

Proč ne Dienstbier

Mezi Schwarzenbergem a Dienstbierem byl bohužel fatální rozdíl. Za Dienstbierem je strašně málo výsledků, což je způsobeno kombinací relativně malého věku, pozdním nástupem do aktivní politiky a kromě jednoho gesta na pražské radnici praktickou neviditelností. Dienstbierův tým neuměl používat sociální sítě. Dienstbier měl obrovskou nevýhodu v tom, že určitě většina jeho vlastní strany ho za prezidenta nechtěla a otevřeně (Škromach, Benešová, Onderka) nebo skrytě (Hašek) podporovala Zemana. A konečně udělal Dienstbier z hlediska svých potencionálních voličů a podporovatelů nepochopitelnou chybu, když šel žebrat o podporu ke komunistům. Kavárenské názory na komunismus a ohánění se demokratičností komunistické strany jsou sice hezké, ale jediný výsledek tohoto kroku byl, že Dienstbier si od sebe spolehlivě odehnal všechny „pravdoláskaře“, kteří se semkli za Schwarzenbergem. Viděno prizmatem výsledků voleb, proti Schwarzenbergovi neměl z výše uvedených důvodů šanci. Ani kdybych se já nebo kdokoliv jiný postavil na hlavu. A to je škoda. Protože v druhém kole by měl šanci naopak větší. Hezky to už před prvním kolem rozebral Jakub Patočka z Deníku Referendum, když trefil poměrně přesně možné voličské přesuny pro druhé kolo. Přestože si nejsem jistý, že by Dienstbier byl schopen na svou stranu přetáhnout „pravičáky“, neboť značná a možná rozhodující část voličů by nepřekousla jeho nadbíhání komunistům, šance by větší byla.

Kampaň bez kampaně

Co v prvním kole Schwarzenbergovi stačilo – tedy podpora osobností, sociálních sítí a médií – to bylo v druhém kole málo. Schwarzenbergův volební tým zasloužil v prvním kole absolutorium, v druhém kole ale nevěděl, co se děje. Praktici jako Šlouf nebo Klaus si mladé nadšené kampaňáře namazali na chleba. Co se týče spontánních aktivit, jako jsem dělal já, neměly ani ambice hranice sociálních sítí a médií přesáhnout. Dostat se k babičkám na vesnice, to bylo na Schwarzenbergově týmu. Jak rozebírá třeba Luděk Staněk v Reflexu, lidem od Schwarzenberga nebylo přes třicet, evidentně do svého týmu nepřibrali profesionály typu Kalouska a tedy nebyli schopni přemýšlet nad oslovením potřebné cílovky.

Potřebná cílovka

I přes nevýhodnou výchozí pozici nebylo nic ztraceno. Voliči se rozhodují vždy docela předvídatelně. Bylo jasné, že k vítězství Schwarzenberga, který je čelním představitelem této neoblíbené asociální vlády, vede cesta jen přes přilákání voličů Dienstbiera a Fischera. Když hned po prvním voleb ČSSD podpořila Zemana, bylo jasné, že Schwarzenberg musí zabojovat opravdu mohutně. Pro jejich získání bylo nutné udělat první poslední. Schwarzenberg a jeho tým jim ale nenabídli vůbec nic. Možnosti tu byly – mohl odstoupit z vlády a vedení TOPky, čímž by ukázal, že mu na jedné hloupé straně nezáleží, že mu jde skutečně o stát. Mohl se pro něj obětovat Kalousek a odstoupit ze všech funkcí. TOP09 mohla vyslovit nedůvěru vládě. Možná by něco z toho působilo trapně, každopádně Schwarzenberg a jeho strana nepokusila o nic. Tohle už nebyla chyba Schwarzenbergova volebního týmu, tohle byla přímo věc a zodpovědnost kandidáta. Skutečné voličské přelivy ukazuje datová analýza kluků z Kohovolit.eu.

Schwarzenberg není politik

Schwarzenberg se ukázal jako neschopný politického boje. Jeho nepochopitelné vytahování Beneše, motání pořadí vlád, neschopnost tahat na Zemana jednu špínu za druhou – na to žádný tým poradců nestačí. To je na kandidátovi samotném. Schwarzenberg se vznáší kdesi nad věcí a není schopen analyzovat, pamatovat si údaje a přesně zacílit. Když by byl v druhém kole Dienstbier, nikdy by se nemohl dostat do takové defenzivy, Zemanovi by metal do tváře jednu aféru za druhou. Schwarzenberg je opravdu spíše typem konstitučního monarchy, který nemusí být nositelem témat, který nemusí bojovat s korupcí, ale který svým přístupem zklidňuje politické vášně a dobře reprezentuje stát.

Prezident sedmilhář

Přesto přese všechno nelze s určitostí tvrdit, zda by Zeman vyhrál, když by volební klání nepojal jako válku, kde je dovoleno vše. Na Hrad se prolhal. Prakticky všechno až na oslovení „dobrý den“, co z jeho úst vyšlo, byla lež, kterou sice média okamžitě dementovaly, ale to už nikoho nezajímá. V kombinací s extrémně odpornou a nacionalistickou kampaní, v rámci které se do jednoho šiku semkli Vandas, Miroslav Štěpán, Klaus, Klausová, Klaus ml., Filip, Foldyna atp., to nebyla hra, kterou mohl jeho protivník sehrát důstojně. Z pochopitelných důvodů se Karel Schwarzenberg odmítl s tímto hnojem popasovat. To nemění nic na tom, že nebyl schopen útočit sám, ale částečně to lze omluvit. Když jedna strana ve fotbale pořád a hrubě fauluje a rozhodčího to nezajímá, taky se na to vykašlete. Z tohoto důvodu bych byl rád, aby Schwarzenberg podal na průběh voleb stížnost k Ústavnímu soudu. Pohled soudu, zda je tato hra ještě v demokracii akceptovatelná, by byl na místě. Těžko se můžeme tvářit, že je tu svoboda volby, když vám v den voleb přijde do schránek či na vás kouká z Blesku stránka plná lží. Není přitom důležité, zda zadavatelem inzerátů a šiřitelem lživých letáků byl sám Zeman či jeho tým, nebo jen jeho přátelé. Demokratické volby musí být hrány podle pravidel a ty pravidla musíme dodržovat všichni. Pokud byl Schwarzenberg poražen tímto nedůstojným způsobem, neměl by Zemanovo vítězství uznávat bez tohoto kroku jako zasloužené – tím legitimizuje takové praktiky i on sám.

Potvrzení Klause

Zvolení Zemana znamená potvrzení Klausova prezidentování. Jejich společná éra se tak prodlužuje o dalších minimálně 5 let, takže už tu budeme mít jednu celou generaci, která vyrostla v době, kdy rytmus doby udávali oni dva. Pro mne osobně je to fakt dost nepříjemný a výhra Zemana znamená dvě možnosti: Uzavření se do sebe a věnování se jiným věcem. A nebo ještě větší politická angažovanost, ať vně stran nebo uvnitř. Demokracie je vláda lidu a bude to tady vypadat přesně tak, jací budeme my. Momentálně si národ zvolil do čela státu člověka, který demokracii nesnáší (likvidace nezávislých médií a novinářů, likvidace politických protivníků, lež jako normální politický nástroj), tak uvidíme, co to s námi udělá.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Maximus napsal(a):

Á šaliňák je tady a veze určitě kupu špíny, jinak to toiž on neumí........ ani to nebudu číst.
28. 01. 2013 | 11:26

až budete chtít zas něčím manipulovat napsal(a):

Kupte si už jinej klobouk.
A lepší telefon.
Ve Vantage pointu s ním zloduch zaměřuje ostřelovačskou pušku.
Měl byste po problému.
28. 01. 2013 | 11:29

siki napsal(a):

Upatlanče hanbou zalez po tom všem co jsi tady naflákal.
28. 01. 2013 | 11:31

skura napsal(a):

Matěj Hollan:

Myslíte si, že šel Jiří Dienstbier "žebrat" o podporu komunisty. Zdá se vám to vyjádření adekvátní? Tenhle zastydlý antikomunismus je důvodem, proč lidé jako vy nevědí, co se kolem nich ve skutečnosti děje a jsou odsouzeni k věčnému žasnutí nad uvažováním dolních 55% občanů. Přelouskejte si tohle http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-stern.php?itemid=18954 a snad se vám trochu rozsvítí..
28. 01. 2013 | 11:34

Luba napsal(a):

Pane Hollane,
za tento další proKalouskovský článek si nezasloužíte nic víc, než další volební složenku.

Tentokrát na ... 171.000 Kč?!
28. 01. 2013 | 11:35

Pazout napsal(a):

Nechapu proc porad hledat duvody neuspechu v mediich, blozich, facebooku, chybach v predvolebni kampani. To jsou vsechno jen podruzne veci. Tou centralni veci je to, ze je u nas proste hloupy elektorat a Milos Zeman je pouze jeho odrazem. Malomestakum z panelaku v pohranicnich mestech nevadi lhani, bezcharakternost, narcisticka porucha osobnosti, napojeni na mafii. Proste narod ma opet prezidenta, jakeho si zaslouzi. A inteligenci opet zbudou jen oci pro plac a nebo emigrace (kterouzto variantu jsem po dvaceti letech vlady Klaus-Zeman zvolil ja). Takze abych to shrnul, hlavnim duvodem proc u nas opet zvitezila lez a nenavist je maly cesky zakomplexovany zavistivy clovicek s omezenymi obzory. Nerikam ze bylo moc z ceho vybirat, ale Zeman byl dle meho nejhorsi moznou volbou hned po Bobosikove
28. 01. 2013 | 11:36

Bavor V. napsal(a):

Tak to je první. Kdo vyleze po něm. Just nebo Urban? A jestipak si pomáhá krucifixem nebo česnekem?
28. 01. 2013 | 11:37

Joachym Brezina napsal(a):

po přečtení titulku .... je to hloupé ale jak v seriálu Simpsnovi je taková ta postavička toho klučíka co se někomu posmívá, úplně jako bych ho slyšel... chá chá
28. 01. 2013 | 11:38

Maximus napsal(a):

Bavor V

Tohle bude obyčejný moravský křupan od krucifixu, kdežto Just a Urban jedou na česneku, to o nich vím!

(-:
28. 01. 2013 | 11:44

aga napsal(a):

"Potřebná cílovka" - vy jeden arogantní fracku.
28. 01. 2013 | 11:45

SansLogique napsal(a):

Joachym Brezina - Nelson Muntz. Velmi trefné.
28. 01. 2013 | 11:45

Viola napsal(a):

Pane Matěji (Matěji, proč tě holky nechtějí) Hollane, na vaši otázku nejlépe Odpovídá pan Paroubek, najděte si to. Musím uznat, že váš článek "Všechny argumenty proč volit Miloše Zemana" byl vynikající a jistě velmi přispěl k volbě Miloše Zemana.
28. 01. 2013 | 11:46

malalaj napsal(a):

dovolím si tvrdit, že zeman se bránil. tvrdě a ne vždycky uplně fer, ale bránil. jako první nastoupili fekální vozy pravdy a lásky, kulturní fronta německá media s histerickým obvinováním, že zeman je nevlastní bratr václava klause a je sním spojený pupeční šnurou. kníže se pak dopustil skandálních výroků ohledně presidenta beneše a dekretů a zeman mu to dal sežrat i s navijákem. zaslouženě! připadá mi naprosto skandální a neuvěřitelná histerie v německých mediích, vyzývání, aby nebyla hlava českého státu pozvaná do berlína a naprosto neuvěřitelné a nepřípustné zasahování do výsleknu svobodné volby českého lidu. jenom se potvrzuje, co se skrývá za falešným německým přátelstvím a sladkýma kecama o společné evropě. "držte hubu a krok, nebo uvidíte!". evropská integrace a soužití národů ve společné evropě začíná mít odér hnoje.
28. 01. 2013 | 11:46

Maximus napsal(a):

Bavorovi

Táta byl Moravák a tak si dovoluji dělat z Moraváků legraci, ale jinak je mám rád a to jejich víno je špica!
28. 01. 2013 | 11:47

Harry napsal(a):

Dobře napsané - ovšem kromě odstavce Prezident sedmilhář. O vítězství Zemana nerozhodl jeden celostránkový inzerát V Blesku, ale především to, že byl lepší a argumentačně přesvědčivější v televizních debatách. Plus Schwarzenbergovy chyby, o kterých píšete výše.
Když jsme u toho inzerátu - inzeráty, které lhaly ve prospěch Schwarzenberga (např. ten, kde 9 celebrit hlásalo, že Zeman je hrubý a uráží ženy), vám již nevadily?
28. 01. 2013 | 11:48

Bavor V. napsal(a):

Maximus
Když nejhorší je, že právě kvůli těmto JustHollanům Urbanovitým má dne nevinný člověk posprejovanou zeď
28. 01. 2013 | 11:51

kuklik napsal(a):

"Těžko se můžeme tvářit, že je tu svoboda volby, když vám v den voleb přijde do schránek či na vás kouká z Blesku stránka plná lží. "

Svobodnou volbu zato rozhodně podporuje mozkyvymývací masáž médií, sociálních sítí a horda žlutě oplacičkovaných puberťáků a rádoby elit... Opravdu objektivní...

viz analýza: http://www.aktuality.sk/clanok/221920/komentar-schwarzenberg-si-prehrat-zasluzil/

Myslím, že i Zeman si je poťouchle vědom toho, že mu ta oponentská pankáčská kampaň pomohla jako nic jiného - normálním lidem z toho bylo nevolno už po pár dnech a ono to trvalo takovou dobu...

Urazili jste během kampaně i spoustu slušných lidí jenom proto, že měli jiný názor = Přestřelili jste, vážení... tak se teď nevztekejte...

Viz ilustrační video: http://www.youtube.com/watch?v=BSp4Ppb_uOI - kolik hlasů natruc asi padlo jen za toho burana s párky? Mou maličkost to rozhodně namíchlo a urazilo velmi...
28. 01. 2013 | 11:51

juvel napsal(a):

Tady není o čem diskutovat, tady člověk jenom zírá. Přeji autorovi, aby se uzdravil.
28. 01. 2013 | 11:52

aga napsal(a):

Tu potřebnou cílovku jste pozuráželi už v kampani TOPky - viz Přemluv bábu. Jestli si myslíte, že šarmantní kníže na bílém koni v moravské vísce by to u báby zachránil, jste zřejmě větší ještě tydít než vypadáte.
28. 01. 2013 | 11:53

Adam napsal(a):

Pane Hollane, při vší úctě, nepřeceňujete poněkud důsledky svého iluzorního vlivu a obecně efekt agitátorů z internetů? Při stávajícím počtu aktivních uživatelů českého Facebooku a jejich podílu na volební účasti je mi zatěžko podlehnout vaší opojné fantazii, že vaše (dvoutisícová? třítisícová?) svazácká úderka hýbe celostátními procenty. Formululace jako "vytyčil jsem si úkol zamezit Zemanovu nástupu na Hrad" mají opravdu tragikomický mesianistický odér, stejně jako váš závěr, že na nějaké ty pitomé sněmovní volby váš status-bar bohatě stačí, ale na té prezidentské ještě musíte zamakat.

A druhý bod je šálivé přesvědčení, šířené poslední dny především na blozích a profilech frustrantů z pravdoláskařského tábora, že Zeman vyhrál volby primárně díky nějakému nemístnému fíglu ve finiši, agresivní kampani. Odkud proboha čerpáte tu jistotu, zadal jste si nějaký průzkum? Kampaň to byla poměrně nízká a částečně naivně-improvizovaná, cílená na jeho nejnižší společný jmenovatel voličů, přesto mi připadá s prominutím surrealisticky absurdní víra, že zvítězil v posledním týdnu a to díky jakémusi lžipamfletu v Blesku nebo fikci s nacistickými malbami na hradě kdesi v Tyrolsku, je to okrajové téma. Osobně jsem Schwarzenberga byl rozhodnut nevolit měsíce dopředu a to z dovodů jako je jeho postoj vstříc Eurovalu a přijetí Eura, iniciace ACTA v Čr, hlasování vůči Palestině při UN, členství v Bilderbergu, spojení s Bakalou a podobně; rozumím ale, že lidé ve vašem okolí pravděpodobně rozvažují svůj hlas až před urnou a jejich srdcovým argumentem je to, že pan Schwarzenberg často mluví o Havlovi a nosí motýlka.

Zvolení Zemana mě nezneklidňuje, jeho mezinárodní agenda a světonázor se od Schwarzenbergových, přes křečovité pokusy mediokracie prokázat opak, příliš neliší a už s prvním kolem jsme v mých očích prohráli všichni. Pokud je pro mě něco děsivým impulsem letošních voleb, není to inzerát médiích, ale spíše zbytek obsahu jejich vydání, ten návrat "médií ve službách" a progresivistická žhnoucí pochodeň Dobra, která je pro mě skutečně hrůznou reminiscencí hysterie třicátých nebo padesátých let.
28. 01. 2013 | 11:54

Hana napsal(a):

Přiznejte si, že postup KS do druhého kola byl průšvih. Fischer nebo Dienstbier by měli aspoň šanci. Kníže ji neměl od počátku. Hodně lůidí v podstatě nevolilo Zemana - ale volili proti Schwarzenbergovi. Pro hodně lidí byl vskutko hodně nestravitelný. a on sám to ještě jistl v půdběhu kampaně - nešťastné výroky o dekretech, Benešovi, náhrdelnících, o tom, jak je loajální k vládě, když v ní sedí - až v ní sedět nebude tak loajální nebude (tohle jsem vážně slyšela na vlastní uši), jeho zoufalá snaha tvářit se, že k TOP09 vlastně nepatří a nakonec i podtrh Starostů(ohlkedně ministra kultury) - to byly kamínky, které zapadaly, až se z toho stala hora a přemalovala mediální obraz na něco zcela jiného.
Pojistil to v debatách, kde se naplno projevilo i to, že znalostma a přehledem na Zemana prostě nemá. Pomohla i v závěru už otravná kampaň a "pomoc" médií a totálně to zazdil u urny - a bylo dokonáno. Je to prostě už starý a nemocný pán - a budiž mu čest, že to přežil ve zdraví. Ale měl by sám pochopit, že už je čas odejít.
28. 01. 2013 | 11:55

Mlčící většina napsal(a):

Můžeš si kecat autore co chceš, my máme svůj názor.
Ukázali jsme, že umíme ukázat.
28. 01. 2013 | 11:55

človečik napsal(a):

Bol tu jeden velice dobrý bloger Miloslav Lubas:
Cítujem z jeho vizitky :
Novinář a spisovatel. Pracoval v Novinách Jablonecka, Mladé frontě, Mladé frontě Dnes, Libereckém dnu, ČTK a v Naší adrese. Je spoluautorem čtyř dětí a autorem tří knih - Průvodce mediálním hyenismem, Za dva sudy piva a Bubla Bubla Bublanina.

Pačili sa mne jeho blogy na kritiku pomerov v československéj komunistickéj armade , ako nastroj výkonéj vtedajšej moci,
len že, neviete si predstaviť , kto toho dobrého blogera kritizoval a odkazoval mu na diskusiach, nech piše niečo ine, že vraj tymi blogmi je trapný.

Ako je možne, že ľudia, ktoré tak kritizuju bolševický režim, nadavali panu Lubasovi, za kritiku pomeroch armady byvaleho režimu? PREDSTAVTE SI , dnes sú s K. S. stotožnene.

p. Hollan, odpoved hľadajte v dvojitej moralke.
28. 01. 2013 | 11:58

zemedelec napsal(a):

Pane Hollan.
A co dál.
Projevil jste se jako Jidáš,tak si těch několik stříbrných můžete v klidu užít.
28. 01. 2013 | 11:59

Pazout napsal(a):

malalaj: vy budete typicka ukazka Zemanova volice, co? Dochodil jste vubec zakladku, ze neumite napsat spravne ani slovo hysterie?
28. 01. 2013 | 12:00

Gustáv Kočí napsal(a):

Podle studie švédských a jihoafrických vědců se také hovniválové orientují podle hvězd. To je dobrá zpráva, protože to tedy jistě platí i o těch zdejších.
28. 01. 2013 | 12:02

Jedla napsal(a):

Milý krajane brňáku,

vyjma předposledního odstavce se dosti shodujeme. Ani já jsem nechtěl volbu Fischer-Zeman. Atd.
Jenže, ony "okamžitě dementované lži" byly často jen banální omyly či záměny neměnící nic na podstatě věci (jako záměna bavorského za rakouského mluvčího téže skupiny). Zemana obecně volili lidé střízliví, vážící. Nešikanovali Vás. Bránili se obrovské mediální, PR i finanční přesile.
Naproti tomu hysterie podporovatelů "Volím Karla" byla doslova ohavná, odpuzující, ale především agresivní. Když děti snobů (často na podnikatelský úvěr soukromě žijících) skupinově šikanují a bijí děti přímově chudších (ale nezadlužených) rodičů za to, že obviňují jejich rodiče z podpory "nesprávného" kandidáta, měli byste začít o něčem přemýšlet, domnívám se... tohle jste přece nechtěli, nebo ano?

Proč se vlastně Váš kandidát pustil na tenký led onoho nacionalistického tématu?
Přetapetuji (od Křečka, s omluvou za tapetování, ale je o totéž téma):
" Domnívám se, že vytažení Sudetské karty a Benešových dekretů nebyla ze strany K.S. jakási nepochopitelná chyba, exces, co mu prohrál volby.
Vedle na blogu Veroniky Vendlové zjistíte, že v Pražském "akváriu", mezi svými, považovali již volbu za "jasnou". Obrovskou mediální, PR a finanční přesilu, kterou měli, považovali za záruku úspěšnosti své manipulace a propagandy. Vždyť v jejich okolí, Praze, byl materiál tak pěkně tvárný.
V té situaci považovali za potřebné, aby téma během debaty zaznělo, a to právě z úst kandidáta. V případě vítězství by to pak legitimovalo připravené kroky (realizované způsobem ne nepodobným církevním restitucím) s tím, že přece téma prošlo "veřejnou předvolební debatou" a voliči tak "udělili mandát" vítězi, aby konal v duchu svého svědomí a svých pevných zásad, které před volbou neskrýval. "

Tolik tapeta. Domnívám se, že jste si svého kandidáta zidealizovali. Léta si držím odstup od klaky "Bursíkovců", mám za to, že naopak jeho předchůdce Beránek dokázal, že ledacos dokáže (i na mezinázodním pískovišti). Ale očividné váhání Bursíkovo, neochotu podpořit okamžitě a bezpodmínečně K.S., nevzít si ho "na triko", naprosto chápu. Ti dva si ostatně vidí do hlav, jsou oba mj. profesionálními dědici, a také měli příležitost blíže se poznat. Varuji Vás, nepromítejte vlastní představu do živých lidí, lidé nejsou matně bílé plátno.

Váš boj proti gamblerství a kasínové/automatové mafii (velmi oceňuji) nejde dohromady s tak málo kritickou a tak málo racionální podporou předsedy TOP09. Mafie, proti které stojíte, má nainvestováno do projektu, který jste podpořil! Vy zadarmo z idealismu, pro ně kalkulovaná návratná investice. Buďte zdráv... a snad budete jednou i rád, že to nevyšlo. "Zkušenost je to, co získáme, když nezískáme to, co chceme." (Praštěný bonmot :-)))
28. 01. 2013 | 12:06

malalaj napsal(a):

pazout,
mrzí mě, že jsem pana zemana nevolil, nevolil jsem ani knížete. chtěl jsem volit zemana, ale těsně před volbou mě vytočili komouši a estebáci. smůla. ))))))). člověk by se nikdy neměl řídit vztekem. nicměně panu zemanovi gratuluju. je to dustojný nástupce václava klause. proněmeckého šlechtice, kterého prosazuje urban, bych nedokázal akceptovat.
28. 01. 2013 | 12:08

Cech napsal(a):

Dovolím si zkopírovat svůj komentář napsaný jako odpověď Halladinovi na PpB.

Bylo nás dost ale příště již chci volit toho schopnějšího a lepšího s intelektuálním stropem na který nedohlédnu.
Nechci již nikdy volit onu samotnou podstatu přežití neorganizovaného veřejného mínění.
Chci volit mezi velmi dobrým a špičkovým kandidátem.
Chci vidět souboj,který nebude mít za zády likvidaci neorganizovaného veřejného mínění.
Nechci vidět Svěrákovíté a média spojená v jednotném šiku za jakéhokoliv kandidáta.
Nechci aby Svěrákovití a novináři včetně držitelů médií příště byli schopni zlikvidovat sílu neorganizovaného veřejného mínění a ohrožovali jej k odsouzení jako relikt minulosti.
No a po přečtení pana Holana opravdu uspíším to aby na PpB vyšlo:
Dokonáno zdaleka není – > výuka “světových” masmediálních manipulačních technik začíná.
28. 01. 2013 | 12:09

Skogen napsal(a):

Pane Hollane, slabost sociálních sítích je v jejich úzkém vymezení, izolacionismu, chcete-li. Slyšíte jen to, co chcete slyšet a málokdo má na své zdi i příspěvky oponentů. Já třeba ano a zvykli jsme si tvrdě, ale vcelku korektně argumentovat.

Pro vás zásadní chybou soc. sítí je fakt, že se na nich regulérně nevolí. Volit se musí v realitě. Když pak takový zmasírovaný a iluzí o vlastní pravdě a podpoře nabuzený jedinec vyleze ven, musí držet hubu a krok, protože ve skutečné argumentaci neobstojí. On je zvyklý věřit... Pak pochopitelně rychle ztratí sebejistotu. Takže neustále potřebuje vaše bobule. Nepřestávejte. Dopujte! Dosáhnete výsledků!!
28. 01. 2013 | 12:09

aga napsal(a):

Jedla

Neodpustím si poznámku, že fanatický brněnský adorant se zcela vyrovná tomu pražskému :)
28. 01. 2013 | 12:10

rejpal napsal(a):

Lež může mít mnoho podob. Jak nazvat volební taktiku, v níž je jeden z kandidátů prezentován jako sice člen vlády, ale nevinný, když je jen ministrem zahraničí. Nic nemůže dál od skutečnosti.
Ve skutečnosti to ale asi bylo podstatně jednodušší. Ta místy až směšná podpora Karla Schwarzenberga spoustou celebrit měla možná největší vliv na rozhodnutí k volbám jít.
Já tam nešel, ale přiznám, že po vítězství Miloše Zemana a reakcích poraženého a jeho tábora jsem pocítil jakýsi záchvěv uspokojení.
28. 01. 2013 | 12:14

Antroid napsal(a):

Na mne mělo zvolení prezidenta Zemana překvapivý terapeutický účinek:
včera jsem v televizi viděl Kalouska a cítil jsem se celkem fajn.

Děkuji, Miloši, něco mi říká, že nejsem sám ;-)
28. 01. 2013 | 12:20

Skogen napsal(a):

Velmi pádná a vážná poznámka pana Jedly:

„... Naproti tomu hysterie podporovatelů "Volím Karla" byla doslova ohavná, odpuzující, ale především agresivní. Když děti snobů (často na podnikatelský úvěr soukromě žijících) skupinově šikanují a bijí děti přímově chudších (ale nezadlužených) rodičů za to, že obviňují jejich rodiče z podpory "nesprávného" kandidáta, měli byste začít o něčem přemýšlet, domnívám se... tohle jste přece nechtěli, nebo ano? ...“

To je nesmírně závažný a varovný jev týkající se hlubších poměrů ve společnosti, dalece přesahující význam jedněch voleb. Bohužel kampaň pana Schwarzenberga byla výrazně cílena na „imidž“ a „imidžmejkři“ se opět (po Zelenkovi) neštítili zatáhnout do věci generaci, která se teprve seznamuje s principy fungování společnosti - a podle toho v reakcích také selhala. Toto je velice temný stín na Schwarzenbergově kampani. Domnívám se, že takováto forma „podpory“ je natolik ohavná a demokratickým poměrům nebezpečná, že by neměla být vnímána pod rozlišovací schopností kandidátovy optiky a je žádoucí se od ní veřejně distancovat.
28. 01. 2013 | 12:23

Petr z Tábora napsal(a):

Vaše chování ZDE bylo tak zavrženíhodné, že jste svému favoritovi leda tak uškodil. Své pověsti jste už uškodit nemohl.
28. 01. 2013 | 12:25

Luba napsal(a):

Pane Hollane,
no tak! Už nebrečte ... Neste tu prohru statečně!

A noblesně, jako "kníže" :)))
28. 01. 2013 | 12:27

Antroid napsal(a):

Skogen

Vy zjevně patříte lidem jako Miroslav Štěpán, kteří považují nastujující generaci za nezkušenou a zmanipulovanou, přinejmenším v případě, že se chová jinak, než by se líbilo Vám.

Nicméně, lidé zároveň stárnou a hloupnou. Je nabíledni, že 20-25 letí lidé se dokáží ve orientovat (i společensky) stejně dobře či lépe, než řada starých kozáků, ke kterým nejspíš řadíte sám sebe.
Vidím řadu příkladů - nejen - ve svém okolí.
28. 01. 2013 | 12:31

Jedla napsal(a):

aga

máte pravdu, vyrovná. Ostatně to násilí mezi "dětmi" je brněnská informace, nesmírně se mne dotýká, násilí by mělo v politice být nepřekročitelná čára.

Ale na Hollana musím být "měkčí", on není hlupák, a ví moc dobře, že ve svém boji s hazardním průmyslem stojí proti Kalouskovi.
Snad to někde uvnitř překombinoval, snad si myslel, že když bude ten maskot na Hradě a vystoupí formálně z TOP09, Kalousek se bude muset víc odkopat a bude reálně slabší. Takových překombinovaných hypotéz jsem již slyšel...
28. 01. 2013 | 12:32

scallop napsal(a):

Skogen 28. 01. 2013 | 12:23

Takze KS vlastne (zneuzil) mladou generaci, ktere na prahu zivota pokrivil zebricek hodnot a temer ji znicil zivot ! V 50. letech se s touto logikou posilali lide sibenici.

Mohl bych se pridat: MZ ve sve kampani vlastne jen ukazal, ze normalni je lhat, coz mlada generace davno vi ...

Neni na case ubrat, kdyz uz je po volbach ? Noblesni by bylo nekopat do porazenych.
28. 01. 2013 | 12:37

antisoudruh napsal(a):

Jasně pane Hollan,
budeme bojovat dál! Máme jistou výhodu. Ti staroušci a stařenky, pro které je lež a podvod denním chlebíčkem, pomalu vymírají. I když v některých případech je lež, podvod, závist a nenávist dědičná. To nám názorně předvedla Klausova rodina. Jsem přesvědčen, že má smysl i nadále bojovat slušně, ale tvrdě. Na hrubý pytel hrubá záplata. Už je slyším, jak kvičí.
28. 01. 2013 | 12:42

kosoúhlý průmět kosočtverce napsal(a):

Pane Holane, pomohl jste Zemanovi na trůn. Nejen Vy, ale s Vámi celá ta kohorta komediantů, aktivistů na sociálních sítích, a dalších zanícených a hlasitých Schwarzenbergských fanoušků.
Prostě jste to přepískli a hodně lidí jste zhnusili tak, že knížete odmítali nadále podporovat. A mrskli to Zemanovi. Jak jednoduché.
Teď je na pořadu dne otázka:
Pomohl jste Zemanovi na Hrad z blbosti, nebo za peníze?
Pokud jste tuhle prozemanovskou kampaň vedl za peníze, všechna čest Vám. Umíte.
Pokud jste tu kampaň vedl z blbosti, nechte se vyšetřit.
Značný podíl viny na tom, že Zeman bude sedět nejméně 5 let na Hradě nesete Vy !!
Stoupněte si před zrcadlo a dejte si facku. Vy jeden odporný přívrženče Zemana.
28. 01. 2013 | 12:44

aga napsal(a):

Jedla

Jo, taky bych rád věřil jen v mladický idealistický omyl. I když, tyto omyly mládí dokáží nadělat spoustu paseky - vzpomeňme jen na padesátá léta a na minulost většiny sametových disidentů.

Odstavec Prezident sedmilhář svědčí o tak silné jednostranné zaslepenosti, až z ní jde trochu strach.
28. 01. 2013 | 12:45

Homunkulus napsal(a):

Pane Hollane, naprosto s Vámi souhlasím. Tohle jsme prohráli, ale lze pokračovat.
28. 01. 2013 | 12:45

Mirabell napsal(a):

Masaryku tatíčku náš milovaný ,odpočívej v pokoji, čech se němce nebojí ! Ano vážená česká inteligence ,němci jsou většinou proradným národem a nechají se snadno s fanatizovat ! Nato pozor ! I když jsme s nimi v EU to nic neznamená ! Jejich favorit v prez.volbách u nás prohral a oni nám to všem občanům česka dají pocítit třeba tím že do jejich zdejších velkovýkrmen LÍDLU A KAUFLANDU nám budou posílat prošlé nekvalitní potraviny a pohraničí nám zavezou svým smetím ! Naši zastupující byrograté v EU jim v Bruselu ještě za to poděkují ! Asi tak ! Zdravím
28. 01. 2013 | 12:48

modrý edvard napsal(a):

Souhlasím s autorem, že Schwarzenberg toho pro své zvolení mohl udělat víc - kupř. odstoupit z vlády. Nejspíš i jeho volební tým něco zvoral /nevím co, koukám na to zvenčí/. Myslím si, že došlo k přecenění vlivu facebooku - počkám si, až to zjistí někdo, kdo se tím opravdu zabývá.
Ústavní žaloba na Zemana kvůli tomu, že lže, to je asi moc silné kafe. Ale na druhé straně by bylo dobré se dopátrat nějakých hranic, kdy se lhát nesmí, a s jakým trestem to má být spojeno.
28. 01. 2013 | 12:48

aga napsal(a):

scallop

"..Neni na case ubrat, kdyz uz je po volbach ? Noblesni by bylo nekopat do porazenych..."

Jste při smyslech? Všiml jste si, pod jakým blogem píšete? Podle vás je noblesní nechat si nakopat od poražených bez odporu?
28. 01. 2013 | 12:49

drvoštěp napsal(a):

Chlapče, dokážete Vy se něčím taky živit? S tímhle přístupem jednou prohrajete nejen volby, ale i tu hučku na hlavě.

Vlastně děkuju - člověk si nad takovým článkem uvědomí, co roste z klacků, kteří toho moc neumí (že neznáte skoro nic, je poznat z psaní), neuznávají žádnou autoritu, jsou drzí a hlavně "jedou s proudem". Mladí nevzdělaní a nevychovaní - to je to, co nám starším vadí a co pomohlo Zemanovi vyhrát volby. Pořádné chlapské ruky je tu zapotřebí. A klidně se smějte.
28. 01. 2013 | 12:52

roman napsal(a):

Vážený pane Hollane.
Čtu si Vaše blogy jenom proto, abych se dozvěděl, jak nazírá na život mladší generace, vyznačující se extremními názory. Analýzami a soudy na všechny prezidentské kandidáty a nyní na zvoleného prezidenta se to v médiích jenom hemží, Vy nejste vyjímkou a tak si Vám dovoluji přeposlat odkaz, jak to lze vidět i jinak, docela prakticky. Myslím, že Vám bude tento názor poněkud cizí, protože není až tak odtržený od virtuální reality a vámi přeceňovaného fenoménu sociálních sítí.

http://www.marigold.cz/item/rozdelena-spolecnost-my-dole-nejsme-jedna-zeme-ale-dvoji-lide
28. 01. 2013 | 12:53

JardaV napsal(a):

Volby skončily a žádné komentáře výsledek nezmění.Jenom poznámka - opravdu by naši zemi vedl dobře člověk,který nedokázal právoplatně zvolit ani sám sebe???A to v přímém přenosu??Neudělal tím z těch,kteří se ho tak aktivně zastávali,..sprosté slovo...??Opravdu by mě zajímal osobní názor třeba pana Svěráka.Pan kníže se stejně konce volebního období presidenta nejspíš nedožije,takže toto bylo vlastně nejlevnější řešení.
28. 01. 2013 | 12:59

au napsal(a):

Tedy mezi bláboly malého naivy zvlášť vyniká představa, že se měl Kalousek vzdát rozhodujícího postu v této zemi, aby pomohl Schwarzenbergovi stát se prezidentem - tedy získat funkci, v níž by měl jen bezvýznamné pravomoce.
Jen blábolte dál, Hollane - nás na levici bavíte a utěšujete: jestli pravice nemá mezi mladými nic inteligentnějšího a schopnějšího, tak má naše země přece jen ještě naději.
28. 01. 2013 | 13:00

Hagha napsal(a):

Naprostý souhlas s Pazoutem! Uvidíme co bude v příštích pěti letech s úžasným Milošem. Osobně jsem připraven spíš na ostudu a trapný dojem než na něco pozitivního.
Jen prosím, pokud někdo bude mít podobné pocity, nechť z toho vyvodí důsledky. Říká se tomu myšlení a využívání zkušeností...
28. 01. 2013 | 13:01

Lucifer napsal(a):

Antroid
Přesně tak. Mirek je vlastně sympaťák, doteď mi to tak nepřišlo. :D
28. 01. 2013 | 13:02

pěvec napsal(a):

hollane, atlas hub volby nevyhrává.
28. 01. 2013 | 13:04

Čičínek napsal(a):

Schwarzenverg versus Zeman: Hošánku, dej si dvě tabletky extáze a zajdi k nejbližšímu psychoušovi. To je průjem, že z toho chytnu zácpu....
28. 01. 2013 | 13:06

scallop napsal(a):

aga

Taky Vas zdravim, ale prectete si muj prispevek cely.
28. 01. 2013 | 13:07

v + f = s + 2 napsal(a):

troufám si tvrdit, že socsítě jsou novodobé náboženství. Velmi dobře to popsal skogen nade mnou- lidé propadlí soc sítím prostě pouze věří a nepřemýšlejí.
28. 01. 2013 | 13:07

CHA CHA CHA !!!! napsal(a):

To jste napsal:
Na Silvestra jsem si vytkl několik úkolů na tento rok, mezi tím i zamezení nástupu Fischera nebo Zemana na Hrad.

To jste si fákt myslel že můžete tady někoho ovlivnit ?
To jste si fák myslel že může vyhrát člen vlády která ma podporu jenom 8% ?
28. 01. 2013 | 13:08

kosoúhlý průmět kosočtverce napsal(a):

Holane, Vy jeden chameleone,
Přiznejte jako chlap,
že Vy jste hodil volební lístek Zemanovi??
28. 01. 2013 | 13:09

Midori napsal(a):

Pane Hollane,
mějte radost, že vyhrál kandidát inteligentnější, vzdělanější, kterému to myslí. O vašem lieblingovi se to bohužel říci nedá. Když spadne maska dobrotivého dědečka, objeví se arogantní nadčlověk, viz neodpustitelný výpad na veterána pana Vranského. Dopřejte, pane lokaji, svému "knížeti" klidné dožití v důchodu a sám zklidněte hormon.
28. 01. 2013 | 13:12

antisoudruh napsal(a):

aga,
od poražených?
Morálním vítězem je pořád Karel a jeho voliči.
Zeman se dostal na hrad, protože mobilizoval žumpu tohoto národa. To je nutno zdůraznit. Zeman je presidentem žumpy. Fakt skvělej vítěz. Opírá se o hlasy zlodějů co ukradli církvím jejich majetek a bojují o to, aby si ho mohli ponechat, opírá se o hlasy tupců, kteří žvaní cosi o zaplacené mediální masáží, přitom pro Karla bojovali novináři zcela zdarma z přesvědčení, ale třeba Bohdalku si Zeman zaplatil, opírá se o hlasy zlatokopů, co rozkradli Sudety a od té doby se bojí aby o to co si nakradli nepřišli,. Tento strach krmila komunistická propaganda a nyní tohoto strachu zneužil i Zeman.
To je fakt skvělej vítěz.
28. 01. 2013 | 13:13

Jitka napsal(a):

Pane Hollane,
díky za vaši úvahu. Skládám holt knížeti Schwarzenbergovi za jeho čistý styl a moudrost. Bohužel k volbám šla o něco větší část těch, kteří nemají propojení mezi sluchovody a mozkem. Výsledkem je kontejner na sračky v prezidentském křesle. Snad se z toho někdy vyhrabeme...
28. 01. 2013 | 13:14

seriózní chlapík napsal(a):

Antroid

"Nicméně, lidé zároveň stárnou a hloupnou. Je nabíledni, že 20-25 letí lidé se dokáží ve orientovat (i společensky) stejně dobře či lépe, než řada starých kozáků, ke kterým nejspíš řadíte sám sebe. Vidím řadu příkladů - nejen - ve svém okolí".

Zkuste Antroide dohlédnout i za hranice země. Například na bezprecedentní naivitu mladých španělských absolventů škol, která je v hrubém protikladus vámi vychvalovanou "dobrou orientací".
Důkazem je současný stav v této zemi, kde se počet nezaměstnaných vysokoškoláků pohybuje okolo 25% a kde se rozhodně nejedná jen o špatnou strukturovanost studijních oborů.
28. 01. 2013 | 13:18

Luky z Kojetína napsal(a):

Patlolízalové Zemanovi,
bez myšlení, bez pamětí.
Ten Váš kůň není hoden
ani takovéhoto zvířete.
Jako správní levičáci,
plácáte o ničem stejně
jako on. Běžte rači makat
a dělejte něco užitečného.
Že nevíte co to je?
Je Váš problém.
28. 01. 2013 | 13:18

oh napsal(a):

Skutečně, je to v zásadě jednoduché. "Volím Karla!" dosáhlo údernosti, přesvědčivosti a vlezlosti agitátorů Rudého práva. IMHO se vám podařilo docela dost lidí na...štvat a přesvědčit, aby to (i proti svému přesvědčení) hodili Zemanovi. Tak si teď nestěžujte, za ten debakl můžete poděkovat mimo jiné i sám sobě.
28. 01. 2013 | 13:20

viktor napsal(a):

P. Matěji chováte se jako zhrzená děvka prostě to nevyhrál váš uslintany a trapně vyhližející kandidát.Konečně má lid svého podotýkam svého prezidenta.Váš kandidát má sice knížecí titul,ale už není scopen se ani sám zvolit. Tohoto člověka jste chtěl na hradě? Uvědomujete si jak by to vypadalo, ono to tak vypadá protože je MZ na jeho cestách po světě.
28. 01. 2013 | 13:22

šašek z Jihlavy napsal(a):

Matěj Holan napsal:
"Ostatní kandidáty bylo nutné z voličských úvah vyřadit, protože neměli šanci – bez peněz a kvalitního týmu se většinové volby vyhrát nedají."

xxxxxxxxx
A já trouba myslel, že postačí kvalita kandidáta, který je svými postoji ke společenskému dění veřejnosti dostatečně dlouho znám a kterému se dá důvěřovat. Je-li volební úspěch podmíněn hlavně penězi a týmem, jehož hlavní kvalita je způsob, jak masírovat veřejné mínění, pak jsem udělal jen dobře, že jsem se této komedie nezúčastnil.
28. 01. 2013 | 13:28

au napsal(a):

Antisoudruh:
Jsem poctěn, že mne nazýváte "žumpou tohoto národa". Alespoň vím, kdo je pro vás "žumpa" - já a mí kolegové, kteří přednášíme na univerzitě, věnujeme se tedy ne dobře placené odborné práci a volili jsme Zemana.
Volili jsme ho ze dvou důvodů:
1) nemáme rádi totalitu - a Zeman bojoval proti komunistické totalitě v době, kdy tím skutečně riskoval. Dnes, když je KSČM slábnoucí parlamentní stranou, si ovšem každý rád kopne - ví, že se mu nic nestane a "antisoudruzi" mu zatleskají.
2) nemáme rádi Klause - a Zeman statečně bojoval s Klausem až do roku 1998, prakticky sám, obklopen hnusem z médií a útoky od lidí, kteří se tehdy ke Klausovi lísají a dnes, když Klaus ztrácí moc a odchází, se k němu lísají.
Z těchto dvou důvodů - a také pro slušnost, nadhled a kultivovanost jeho kampaně (která vynikla v opozici ke přisprostlému knížeti a jeho poněkud vepřovému volebnímu týmu) jsme volili Miloše Zemana.
Neočekáváme od něj moc - funkce prezidenta je jen formální. Ale očekáváme od něj nová morální kritéria a teze: jednu vyřkl už před několika lety, když parafrázoval známý výrok: "Nebyl jsem s vámi zbabělý, nemusím dnes být s vámi 'statečný'". Lidé ocenili právě Zemanovu statečnost a mravní integritu, proto vyhrál, ne kvůli kampani.
28. 01. 2013 | 13:29

Lukina napsal(a):

www.sousednahrad.cz
28. 01. 2013 | 13:29

au napsal(a):

ad 2) má na konci být: "...se od něho odtahují" - omlouvám se za chybu.
28. 01. 2013 | 13:30

Admirál napsal(a):

"Pro sněmovní volby, kde nepotřebujete získat 50 %, takto vedená kampaň, jak se ukázalo, stačí. TOP09 má velkou šanci stát se parlamentní stranou i v příštích volbách, a je možné, že začne na pravici dominovat."

Pan Hollan potvrzuje, co říkám.

Majitel masmédií včetně těch veřejnoprávních a majitel profesionálního marketingového týmu má jakoby mimochodem bonus 30%.

Tím se ocitáme mimo výseč vymezenou pojmem demokracie.

To ale těm, co mají plnou hubu svobody, demokracie, lidských práv vůbec nepřijde závadné. Ani těm, co si dali do popisu práce
"zapojování zdejší veřejnosti do rozhodování".

Jim jde zřejmě primárně o svobodu nerušeně a trvale vládnout.
28. 01. 2013 | 13:31

vasja napsal(a):

au napsal(a):
Jen blábolte dál, Hollane - nás na levici bavíte a utěšujete: jestli pravice nemá mezi mladými nic inteligentnějšího a schopnějšího, tak má naše země přece jen ještě naději.
-------------------------------------
Tady tohodle tlustého a zaprclého považujete za pravičáka?
Dyk je Váš. :-))

http://www.youtube.com/watch?v=p3K7PL7cK7Y&playnext=1&list=PL2i5KTGC9KIuwUTXpCmMR9eVZxiHpgd_l&feature=results_video
28. 01. 2013 | 13:32

Martin napsal(a):

autor blogu by se měl zastřelit sám a ne tyhle nesmysly ještě veřejně publikovat!
28. 01. 2013 | 13:32

vico napsal(a):

Hollan : snad už je čas zklidnit hormony :-)

- Já poté, kdy mi voliči dali do druhého kola na výběr zcvrklé jablko a shnilou hrušku, si vybral zcvrklé jablko, protože po shnilé hrušce hrozil průjem.

- gvendolínovské vyšilování těch, pro něž je Karel Bůh až za práh snesitelnosti a temné zákulisní praktiky dýky a pláště druhé strany nic neměnily na tom, že jablko je zcvrklé a hruška shnilá.

- Pan Hollan jako podporovatel Sch. není o nic méně nevyvážený a expresivní, než-li tu jsou zdejší podporovatelé MZ.

A teď k některým pasážím Hollanova článku.
Dienstbier zcela logicky si řekl o podporu i u voličů KSČM. Neučinil-li by tak, sesbíral by veškerou smetanu Zeman. Zeman si o podporu KSČM požádal a přesto o hlas extrémní pravice, značné části voličů ODS a slovně antikomunistických narodniků nepřišel.Dokonce získal hlasy bojovníků proti "hradnímu zloději", kteří s překvapením zjistili, že ten Klaus má opravdu vždycky pravdu :-)

Zato Dienstbier by ani tak hlasy pražské kavárny nedostal.
Na druhé straně jsme byli hromadně svědky toho, že pražská literárně-divadelní kavárna narazila na strop svých možností.
28. 01. 2013 | 13:32

Paja napsal(a):

příznivci pana "knížete" naplňují biblický příběh o třísce ve vlastním oku a břevně v oku bratra svého. Co ta nehorázná masáž a dehonestační kampaň proti Zemanovi ze všech stran? To bylo v pořádku a demokratické? Potkávám furt hromady "demokratů", kteří řvou o demokracii, ale vždy musíte volit to co oni...A to nekonečné obvňování z "nacionalismu", já si všiml, že to vytáhl "kníže" a oponent se jen vůči tomu vcelku racionálně vymezil...
28. 01. 2013 | 13:36

Novosad napsal(a):

Jakpak doma hovořil v Rakousku pan Scwarzengerg s manželkou když se odstěhovali /emigrovali/ z ČSR do doby než on SÁM se vrátil zpět? Ona se s ním nemohla vrátit? To je opravdu /asi/ výborné manželství. Kdyby se stal prezidentem, tak by se /dle jejího vyjádření/ začala už konečně se učit česky !! /a šíkala py asi toprý ten/. T by byla vykutálená prezidentská rodina.
28. 01. 2013 | 13:37

Novosad jiří napsal(a):

Jakpak doma hovořil v Rakousku pan Scwarzengerg s manželkou když se odstěhovali /emigrovali/ z ČSR do doby než on SÁM se vrátil zpět? Ona se s ním nemohla vrátit? To je opravdu /asi/ výborné manželství. Kdyby se stal prezidentem, tak by se /dle jejího vyjádření/ začala už konečně se učit česky !! /a šíkala py asi toprý ten/. T by byla vykutálená prezidentská rodina.
28. 01. 2013 | 13:39

Kapřík napsal(a):

Nevím proč tolik keců. Holt frustrace, že se vám(tj.vám a vaší krevní skupině) nepodařilo pomocí zmanipulovaných médií a lží protlačit Kalouska na hrad(příště zkuste Mírov) je těžká, ale nám vítězům je akorát k smíchu!!!

Pro autory diskusního systému: když chcete ochranu proti spamu, tak používejte čitelný font nebo srozumitelnou dikci, jinak můžete jít klidně do brusele. Nejsem stroj jak mi podsouváte, tak se podle toho zařiďte.
28. 01. 2013 | 13:39

vasja napsal(a):

Jo a pane Hollan. Karel se nemenuje Švancnberk, vite?
Ten vocas tam nepatří...... i když nevim, co s vám hlavě honí:-))
28. 01. 2013 | 13:40

aga napsal(a):

vico

" ..Pan Hollan jako podporovatel Sch. není o nic méně nevyvážený a expresivní, než-li tu jsou zdejší podporovatelé MZ..."

I kdyby to byla pravda (o čemž nejsem přesvědčen), pan Hollan expresivně bojuje na straně pravdy, lásky a noblesy proti prolhané žumpě národa. Jaké že to noblesní cíle ospravedlňují použití stejných žumpoidních prostředků?
28. 01. 2013 | 13:42

šašek z Jihlavy napsal(a):

v + f = s + 2 napsal(a):
troufám si tvrdit, že socsítě jsou novodobé náboženství. Velmi dobře to popsal skogen nade mnou- lidé propadlí soc sítím prostě pouze věří a nepřemýšlejí.
28. 01. 2013 | 13:07
xxxxxxxxxx
Pánové, a co lidé kteří propadli záchranou sociální sítí, čemu věří oni?
28. 01. 2013 | 13:43

enej napsal(a):

Nejsem fanynkou ani Schwarzenberga, ani Zemana. Na každém bylo něco a rozhodla jsem se i přes výhrady volit KS, protože MZ má některé vlastnosti, se kterými mám problém. To vše bych ale asi MZ jako vítězi voleb odpustila, nebýt té nejnechutnější kampaně, kterou jsem kdy zažila. Hra na temné emoce je hra s ohněm a mnohokrát v historii se už sakra nevyplatila. Vzhledem k absenci jakékoli ideologie u MZ si můžeme být jisti, že v případě "potřeby" něco v tom stylu opět vytáhne a bude hrát třeba na jinou strunu než minulé dva týdny.

Doufám v jeden pozitivní efekt této prezidentské volby - vzhledem k tomu, že MZ nemá k extrémismu úplně daleko (ani levicovému, ani pravicovému), možná se lidé chytí z nos a v příštích parlamentních volbách si uvědomí toto nebezpečí a sníží se tak preference KSČM.
28. 01. 2013 | 13:44

fikus napsal(a):

nezdravě sebevědomý příslušník úderky demokracie a pravdy a lásky. Propagátor a ochránce práv a utlačovaných.
Určovatel férovna napříč.
Kdy myslíte že to přejde?
28. 01. 2013 | 13:47

enej napsal(a):

Josef: Inspiroval jste se svým projevem u některého z prezidentských kandidátů?
28. 01. 2013 | 13:48

Pavel13 napsal(a):

Tedy, klobouk dolů před tou Patočkovou analýzou. Pane autore, kdy jste ji četl? Před nebo až po rozjetí kampaně na podporu KS?
28. 01. 2013 | 13:49

Hlas volajícího na poušti napsal(a):

Pane Karle Schwarzenbergu, vyzývám vás jako řadový český občan, k omluvě panu generálovi Pavlu Vranskému.Arogantní tón vaší reakce na jeho legitimní otázku: „Můžete pane ministře být upřímný a říct jestli nebyla důležitější funkce než dodržení slova?", kterou vám položil v televizní debatě dne 24. 1 2013 člověk, o jehož cti žádné pochybnosti nejsou, člověk, který se o existenci moderní české státnosti přičinil nepochybně víc, než vy, o vás mnohé vypovídá, a to především o tom, že si nevážíte bojovníků za naši svobodu..
Nikdo si nemůže a dokonce ani nesmí, beztrestně vůči němu jako představiteli československých a českých bojovníků proti německénu nacismu ve veřejném prostoru dovolit to, co jste si dovolil vy, a to zejména, pokud jste dosud ministrem zahraničí České republiky.
Pokud máte alespoň trochu cti v těle, omluvte se mu a těm českým občanům, kterých se toto vaše nevhodné jednání dotklo, nebo ODSTUPTE.
28. 01. 2013 | 13:50

vico napsal(a):

aga : Chtěl jsem všeobecně poukázat na proběhlou diskuzi, ale náhoda mi přihrála konkrétní příklad :

Josef 13:45 napsal : " Táhni do prdele s těmi proněmeckými kecy,jestli se Ti nelíbí výsledek demokratické volby můžeš i s tím svým favoritem odejít nikdo Vás tady nedrží.Mimochodem v tom klobouku jsi typickej nácek"

Zdravím :-)
28. 01. 2013 | 13:55

Ing. N. napsal(a):

(Novosad jiří) píšete:

"Jakpak doma hovořil v Rakousku pan Scwarzengerg s manželkou když se odstěhovali /emigrovali/ z ČSR do doby než on SÁM se vrátil zpět? Ona se s ním nemohla vrátit? To je opravdu /asi/ výborné manželství."

Také by mě zajímalo, jak to jejich manželství vypadá. K.S. se vyjádřil, že v předvolební prezidentské kampani žije jako mnich a že mu chybí sex každý den.

To zde má tajně manželku a nebo sex řeší jiným způsobem?
28. 01. 2013 | 13:56

Alibernet napsal(a):

Já si pamatuji jinou kampaň plnou lží a podpásovek, jejím leitmotivem bylo žluté slovo ANO na modrém pozadí, písmeno "O" tvořilo 12 hvězd.
28. 01. 2013 | 14:03

Skogen napsal(a):

Antroid & Scallop

někteří z té blbosti ovšem nevyrostou :) Třeba tehdy, když snadnou manipulovatelnost a deficit zkušeností považují za blbost faktickou. A podsouvají toto jiným.

Kampaň měla reálné následky zmíněného typu, za to by omluva byla na místě.
28. 01. 2013 | 14:04

Over napsal(a):

Píšete: "Uzavření se do sebe a věnování se jiným věcem."

Ano, to je racionální pohled. Co v zemi, kde lidé drží u moci duo Klaus & Zeman, kde znovu nastupuje KSČM? Není poptávka po zmeně, kultivaci, slušnosti atd. Ty kteří o něco podobného stojí, není nutné přesvědšovat, takže by to bylo mrhání energií. A je nutno si přiznat, že tato skupina je v brutální měnšině.

Společnost jako celek je neměnitelná. Rozdíly mezi jednotlivými skupinami jsou natolik velké, že snaha o vytvoření širšího konsensu se jeví (i) v prizmatu voleb jako naprosto nerealistická.

Nejlepší by bylo velký stát, co nejvíce deaktivovat a nechat rozhodování na úrovni co nejmenších celků. Pouze ty skutečné nutnosti (soudnictví, policie, infrastuktura) řešit na úrovni celostátní. Společnost je to, co člověka skutečně obklopuje, ne imaginární, nedohlednutélná, atomizovaná bublina.
28. 01. 2013 | 14:05

Anonym napsal(a):

V čem spočívala ona Zemanova lež? V tom, že rodiče Karla Schwarzenberga nepožádali protektorátní úřady o lidi na práci ve svých lesích. Že v tábeře v Letech u Písku nebyli najeprve Židé, kteří se ale ukázal jako naprosto nevýkonní pro težkou práci v lese - a tak šli rovnou do plynu a na práci ve schwarzenberských lesích se pak daleko lépe osvědčili Cikáni. Lží by bylo, kdyby M.Zeman tvdil, že tím oněm Cikánům rodina K.Schwarzenberga prodloužila o několik let život před cestou do koncentráku.
Anebo bylo lží, když Zeman tvrdil, že Schwarzenberg je tak hloupý, že ani nedodělal jedinou vysokou školu, protože ho jako antifašistu vyhodili ze studia práv ve Štýrském Hradci?
Nic takového Zeman neřekl a ani nepoužil. Pouze se zeptal, jak to bylo s jeho radou Havlovi ohledně omluvy sudetským Němcům. Co je na tom za lež? Ale na to "čestný kníže" zbaběla neodpověděl. Asi moc dobře tušil, že to nejspíše někdo moc dobře ví, co tehdy na Hradě dělal a organizoval. V čem tedy Zeman lhal? A hlavně, proč to někdo z našich nelžoucích alespoň nevinářů teď po volbě nevypátrá a nenapíše? - Přece proto, aby se dalo v všude v médiích psát, jak "Zeman lhal".
28. 01. 2013 | 14:05

aga napsal(a):

vico

Neodpověděl jste, uhnul jste. Nejde o anonymní diskuzi, ale o to, proč užívá pan Hollan na straně pravdy, lásky a noblesy stejné prostředky jako ty, které kritizuje u protivníka, a dále o to, proč je převážná část médií nevidí či interpretuje opačně než u Zemanových lidí.
28. 01. 2013 | 14:06

Admirál napsal(a):

antisoudruh - "Morálním vítězem je pořád Karel a jeho voliči."

Utrpěli jsme morální vítěztví.

O tom psal již Jaroslav Hašek blahé paměti v Dějinách Strany mírného pokroku v mezích zákona.

Přečtěte si to. Budiž vám, co jste utrpěli to morální vítěztví utěchou, že to nebylo tak bolestivé, jako když morální vítěztví utrpěl Hašek a jeho družina.
28. 01. 2013 | 14:06

jura napsal(a):

v + f = s + 2 napsal(a): 13:07
Problém je, že tento názor je pod přísůěvkem skogen obrácen a nevím proč. Když maniak, zmožený počítačovou střílečkou se pak chová podobně jako ve hře v reálu, je to prů...r. Tak nevím, mám za to, že skogen je blízko pravdě
28. 01. 2013 | 14:10

mik napsal(a):

Myslim ze autor ma v ledacem pravdu Schwarzenberg skutecne moc nezabojoval neni takovy mluvka jako Zeman a rika proste veci na rovinu bez taktiky chybu nevidim ani tak v medialni kampani ktera jiste pak uz musela lezt mnohym na nervy hlavne tem jejich kandidst neprosel a rozodovali se pro mensi zlo bohuzel v tom se vetsina lidovych volicu na jejiz hlas prave Zeman spolehal nejvic spletla Zeman mozna vladu shodi ale nepovede to k vyssi zivotni urovni vzdyt komunisti a vsichni co prevlekli v 89 kabaty naruby zili na dluh,,chyba nastala hlavne v televiznich debatach a je otazka ci to byla prace... je jasne ze babka z Horni Dolni ani Pepek Vyskoc internet nepouziva ze nejspis uz ani necte noviny ale tu bednu si pusti a koho zna Bohdalku ? urcite ano zna i jine i Dejdar volil Zemana ...ale to je jejich vec jenze otazky kandidatum mely byt kladeny jine ,,,zasadni a ne zabomysi valky o Benesovych mrtvych dekretech nebo soucasne vlade Kalouska tak jak se schoval Slouf se schoval Kalousek mely byt jine otazky otazky ktere si nebudou hrat na nacionalismus otazky ktere nebudou rozvasnovat a podporovat vlastnectvi hodne komentaru bylo k tomu ze Schwarzenberg si vyskocil na generala kdo z mladych nebo i mladsich vi neco o tomto cloveku delat z nej narodniho hrdinu je blbost je to proste general co lital ve valce ale dnes neni valka ani nejseme na vojne vojenska povinnost uz neexistuje taky bych toho dedulu poslal ve vypjate atmosfere nekam kdyz by se zacal stourat v starych uz davno neaktualnich zalezitostech a klast blbe otazky televize oslovila zrejme vetsi cast volicu nez ostatni media a tam bylo pochybeni tam mela byt skladba lidi co kladou otazky co diriguji diskuzi dvou kandidatu s protichudnymi nazory jina tam mel byt nekdo razantni nekdo jako Jilkova nekdo kdo ma zkusenost s vyhranenymi diskuzemi a umi v tom chodit,,,tam Schwarzenberg prohral protoze se nenasel nikdo kdo by umel mistrnou masku Zemana odmaskovat zatlacit ho do defenzivy do rozpaku a do mlceni,,,dotlacit ho do lhani neni uspech uspech je kdyz populisticky mluvka nema co rict,,nesouhlasim s autorem v jednom aby Schwarzenberg podal stiznost na volby k Ustavnimu soudu,,, to je blbost tim by jen nahral na smec tem 54 % co skocili na spek Zemanovemu populismu.,..co vsak dnes delat v soucasne situaci kdyz 45 % obyvatel zeme vi ze je to spatne ? Cekat 5 let ? asi nic jineho nezbyva a zbyva jen doufat ze Zeman i kdyz shodi nepopularni vladu ze nebude mit dost prostredku k tomu aby tam dosadil svou jako se to pokusil udelat Klaus Schwarzenberg asi mozna riskovat mohl mohl vladu polozit pred volbama i za cenu toho ze urednickou jmenuje Klaus ano bylo to riskantni protoze prezident nema takove pravomoci aby pak zabranil intrikam jake predvedli Klaus s Necasem kdyz nepodepsal Necas fiskalni dohodu kdyz Necas podepsal sam amnestii... Lide mohli podporit Schwarzenberga aby Klaus musel emigrovat samozrejme vedeli ze je to jen snaha o zviditelneni jeho pravda a laska se ukazala v plne nahote CR si zase jen udelala ve svete ostudu nezbyva nez se branit proti Zemanovi vsemi Ustavnimi moznostmi a nedovolit mu aby ji porusoval jako Klaus a nedovolit mu ani balancovat na te hrane Ustava musi byt vnimana a posuzovana jednoznacne bez moznych dvojsmyslu jak to vyuzival pak Klaus ktery mel byt jednoznacne odvolan uz v dobe kdy vydiral celou EU a nechtel podepsat LS Napadnout ale legitimitu voleb dobre neni i kdyz tak jak jasne Klaus rekl koho na Hrade nechce tak to samozrejme zavani podfukem a mozna by nezaskodilo nejakym zposobem nezkontrolovat zda ty hlasy byly spravne spocitane,,,,
28. 01. 2013 | 14:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 01. 2013 | 14:17

jura napsal(a):

tfuj, to jsem se lek, málem jsem si přečet komntář od mika
28. 01. 2013 | 14:18

volič napsal(a):

citace
" Momentálně si národ zvolil do čela státu člověka, který demokracii nesnáší (likvidace nezávislých médií a novinářů, likvidace politických protivníků, lež jako normální politický nástroj), tak uvidíme, co to s námi udělá. "¨

To je gol, prý nezávislých medií? To myslíte hnůj Aktuálne, Idnes, Ihned, Novinky, Lidovky, Respekt a další co jeli zdarma čistokrevný PR pro karla a špinili Zemana na každém kroku, To je ta čistká kampan knížete?
Meida si lžou do kapsy, to oni mužou za volbu zemana na Hrad. Já osobně a mnoho lidí v mém okolí volili Zemana hlavně kvuli vaší propagandy medií a lživosti vašich rádoby nezávislích zpráv.

Víte, lidi nejsou blbý a když jste takto adorovali Karla za všech okolností, zděsili se že by měl Karel na hradě absolutní moc, protože media by o něm nepsala nic špatnyho i kdyby dělal samé špatné věci. Prostě by byl krytej medialně a Proto volili Zemana. U něho je jistota že mu media nepujdou na ruku ale naopak ho budou hlídat
-----

sečteno a podtrženo. Massmedia si Zemana na hrad dosadili sami a ted sami nevěří co to udělali.

Příště pište vyvážene a třeba to dopadne jinak
28. 01. 2013 | 14:18

ulrich utratí euro jinde napsal(a):

V prvním volebním období Klause nasral Američany a tak do USA nemohl. Zato Paroubek si diplomatické přízně USA užíval. Ale to bylo vše.

Historie se opakuje. Zeman nasral Němce a tak i oni se něj vykašlou.

Jenže kolik německých fabrik se z ČR přesune na Východ (Ukrajinu apod.) během tohoto roku? Proč živit drahou pracovní sílu českých šovinistů?
28. 01. 2013 | 14:23

jura napsal(a):

antisoudruh napsal(a):28. 01. 2013 | 13:13
to bych si pane vyprosil, já ani nikdo z mého okolí, ať v rodině či v práci, se žumpou býto necítí. Nemůžete-li to přežít (porážku KS) pak je mí vás líto a váš smutný život vám nezávidím. Dokonce mé děti, co to hodily KS, mi neříkaly že jsem žumpa. Urážky, to vám jde, je volbě, už toho nechte
28. 01. 2013 | 14:24

babočka napsal(a):

Pane Hollan vystihl jste to přesně. Mám obavy, že nás Zeman nebo jeho rudá parta žene do občanské války.
28. 01. 2013 | 14:24

Našeptávač napsal(a):

Jak to bylo s oním lhaním nidko nevysvětlil. Takže pro ty co se o politiku zajímají jenom na blozích atd. Zeman na základě článku v Britských listech si spletl Poselta, tedy mluvčího sudetských němců, s mluvčím rakouských sudetských organizací. Pokud někdo tady takhle manipuluje s lidmi a říká, že todle je lež, tak to jenom dokazuje, že nechápe souvislosti. Ostatně vyjádření Poselta, který se už těšil po té správné volbě prezidenta do Česka hovoří samo za sebe.
28. 01. 2013 | 14:26

aga napsal(a):

Ulrich utratí euro jinde

Nenechte se nachytat. Vzpomínám na diplomatickou přestřelku s Německem, kterou Zeman jako premiér kdysi vyvolal nějakým prostořekým výrokem - myslím zrovna taky o Sudetech? A právě v té době, hezky potichu a s takto odkloněnou mediální pozorností, podepisoval prodej Transgasu RWE. Čin, který by nějaký šťoural mohl považovat za ohrožení země.

Všechno je nejspíš jinak než jinak.
28. 01. 2013 | 14:31

scallop napsal(a):

Našeptávač

Vase naivita je dojemna :-) Jiste Zeman se spletl, kdyz tam pridal slovo Posselt. Stejne se spletl, kdyz do Schwarzenbergovych vyroku pridal slovo genocida.

Od toho ma sve lidi, aby se mohl takhle plest. Jek rekl on sam, ma kolem sebe profesionaly.
28. 01. 2013 | 14:36

Skogen napsal(a):

Juro,

střílečka s tím nic moc společného nemá :) Soc. sítě jsou komunikačním médiem, které umožňuje vytvářet si svět svých pravd, ve kterých vás utvrzují vaši vyselektovaní známí. Špatné je, že zde velice snadno vyloučíte korekci odlišnými názory a příklady, které se v reálném prostředí těžko vyhnete.

Střílečky nejsou problém, pokud se dotyčný realizuje i jiným způsobem. Ostatně, my jsme si hrávali na vojáky a v zápalu hry si byli schopni i ublížit :)
28. 01. 2013 | 14:42

Našeptávač napsal(a):

scallop

Vážený když jsme u té pravdy zodpovězte mi na níže uvedené otázka:

Jaké národnosti je pan Šwanzeberg a jako národnost uváděl při sčítaní lidu než se přistěhoval zpět do Česka. Jinak jaké občanství má on a jaké měli jeho otec a matka?

Jakou konkrétní vysokou školu dostudoval v zahraničí a jaké konkrétní vzdělání má u nás?

Zakládal TOP09 společně s panem Kalouskem a nechal si většinu volebnmí kampaně zaplatit od Tykače a Bakaly. Kdo je v současné z těchto dvou trestně stíhán a kdo byl v minulsoti a za jakých okolností toto tr.stíhání bylo ukončeno?

Pokud mi pravdivě se skutečnou znalostí odpovíte na tyto otázky, jsem ochoten připustit, že Zeman lže stejně jako Swanzeberg.
28. 01. 2013 | 14:47

fiflena napsal(a):

Myslím, pane Hollane, že Karel měl v mediích tolik podporovatelů, že už se na to nedalo dívat. Ty žluté placky byly a stále ještě jsou téměř všude.
Nevím, co na to Český svaz ochránců zvířat, ale Karla volí ještě dnes i v Záchranné stanici pro zvířata v Makově,možno se přesvědčit zde:
http://www.makov.cz/?action=kniha-navstev
Tak vidíte ani záchranná stanice v Makově Karla nezachránila, ale že jsou tam vytrvalci.
No a naše tak zvaná kulturní fronta, ta už se zřejmě těšila na rauty pořádané na Hradě jako za Havla, a těch poradců co by Karel potřeboval, a ono z toho nic nebude, no nenaštvalo by vás to. A co takhle nějaká ta milost za zabití nebo dokonce za vraždu, o tom by nám jistě, s vervou sobě vlastní,povykládala paní Čáslavská. Bylo by toho jistě mnohem víc, proč ten charismatický, noblesní, slušný a protože je šlechtic atd, své nesoudné příznivce zklamal.
Jen dodám, že Zeman můj kůň původně nebyl.
28. 01. 2013 | 14:49

Karel napsal(a):

Nedospělé děti a nedorostlé Osobnosti se vztekají, kopají nožičkami, slzy vzdory z nich stříkají, až dostávají křeče. Kde já to naposled viděl? Jo, u jednoho malého fracka na pískovišti.
Jenže tomu dala máma pár na zadek a byl klid - nehledě na to, že je naděje, že z toho vyroste.
Ale naše menšinová část národa, teda ta, kteří nejsou žumpa, stbáci, bolševici a žumpa, jaká je u nich naděje?
Obávám se, že žádná. Minuli se s dobou, tedy s léty padesátými.
28. 01. 2013 | 14:55

Merlinit napsal(a):

Co si myslet o národu, který dopustil, aby v jeho čele stál lhář????
28. 01. 2013 | 14:57

scallop napsal(a):

Naseptavac

"Pokud mi pravdivě se skutečnou znalostí odpovíte na tyto otázky, jsem ochoten připustit, že Zeman lže stejně jako Swanzeberg."

:-):-):-)

Dovolim si ocitovat Karla "Nedospělé děti a nedorostlé Osobnosti ...."
28. 01. 2013 | 14:59

Over napsal(a):

@Merlinit:

Že je nemocný, odsouzený k nemohoucnosti a pokračujícímu úpadku.
28. 01. 2013 | 15:02

koules napsal(a):

"Prakticky všechno až na oslovení „dobrý den“, co z jeho úst vyšlo, byla lež, kterou sice média okamžitě dementovaly, ale to už nikoho nezajímá."

Takže teď si přestaneme vymýšlet, pane autore:
http://demagog.cz/diskusie/109/prezidentske-finale
http://demagog.cz/diskusie/108/duel-prezidentskych-kandidatu-ceska-televize
http://demagog.cz/diskusie/106/duel-zeman-schwarzenberg-na-cro
http://demagog.cz/diskusie/104/milos-zeman-karel-schwarzenberg

Když už chcete o něčem psát, je třeba uvažovat a přemýšlet,. To se vám asi moc nechce, že? Nejdůležitější je nakydat co nejvíce špíny, ikdyž to není pravda...
28. 01. 2013 | 15:03

vico napsal(a):

aga : Nikam jsem neuhnul. Hollan je stejným účastníkem diskuze jako my "anonymové". Prostě jsem mínil výstupy diskuze zde na A.cz.

Za druhé jsem příspěvek začal výzvou, aby Hollan "zklidnil hormony". Pokud ale vy máte představu, že zde v diskuzi deficitem nezklidněných hormonů trpí jen příznivci Sch., nemyslím si, že máte pravdu /spíše naopak/.

Hollan s ohledem na Orwellovský rok narození - 1984, asi typický "pravdoláskař" nebude. V roce sametu mu bylo pět let :-)
28. 01. 2013 | 15:06

Sladký napsal(a):

Pane, Babočko přečetl jsem už nějakou tu desítku vašich příspěvků a mám pro vásw doporučení- nechte si vyšetřit ganglium, silně se vám přehřívá.
28. 01. 2013 | 15:19

info.crew napsal(a):

Myslím, že teto věta autora vystihuje dokonale.
Schwarzenberg se ukázal jako neschopný politického boje. Jeho nepochopitelné vytahování Beneše, motání pořadí vlád, neschopnost tahat na Zemana jednu špínu za druhou – na to žádný tým poradců nestačí. To je na kandidátovi samotném.

Pro mě osobně by byl Diensbier tím (po Fischerovi) úplně nejhorším kandidátem. Třetí místo by pak obsadil "kníže".

BTW odstavec "Prezident sedmilhář" jsem absolutně nepochopil. Autor kydá špínu a ještě velmi nekonkrétně. Asi v tom sám nemá jasno.
28. 01. 2013 | 15:19

Franta napsal(a):

„Přesto přese všechno nelze s určitostí tvrdit, zda by Zeman vyhrál, když by volební klání nepojal jako válku, kde je dovoleno vše. Na Hrad se prolhal. Prakticky všechno až na oslovení „dobrý den“, co z jeho úst vyšlo, byla lež, kterou sice média okamžitě dementovaly, ale to už nikoho nezajímá.“
To jsem si opravdu nevsiml, ale ani Hollan ne, jinak by urcite uvedl priklad.

„V kombinací s extrémně odpornou a nacionalistickou kampaní, v rámci které se do jednoho šiku semkli Vandas, Miroslav Štěpán, Klaus, Klausová, Klaus ml., Filip, Foldyna atp., to nebyla hra, kterou mohl jeho protivník sehrát důstojně.“
Aha, kdyz se sikuji odpurci, je to špatné.

„Z pochopitelných důvodů se Karel Schwarzenberg odmítl s tímto hnojem popasovat.“
Cistota sama.

„To nemění nic na tom, že nebyl schopen útočit sám, ale částečně to lze omluvit. Když jedna strana ve fotbale pořád a hrubě fauluje a rozhodčího to nezajímá, taky se na to vykašlete.“
Pravidla nedodrzuje zejmena Karlova soldateska.

„Z tohoto důvodu bych byl rád, aby Schwarzenberg podal na průběh voleb stížnost k Ústavnímu soudu. Pohled soudu, zda je tato hra ještě v demokracii akceptovatelná, by byl na místě.“
Kdyby vyhral Schw., volby by samozrejme byly v poradku.

„Těžko se můžeme tvářit, že je tu svoboda volby, když vám v den voleb přijde do schránek či na vás kouká z Blesku stránka plná lží. Není přitom důležité, zda zadavatelem inzerátů a šiřitelem lživých letáků byl sám Zeman či jeho tým, nebo jen jeho přátelé.“
Opet, pravda a laska rozehrala hru, kterou by rada ukoncila, kdyz zacne prohravat.

„Demokratické volby musí být hrány podle pravidel a ty pravidla musíme dodržovat všichni. Pokud byl Schwarzenberg poražen tímto nedůstojným způsobem, neměl by Zemanovo vítězství uznávat bez tohoto kroku jako zasloužené – tím legitimizuje takové praktiky i on sám.“
Rozumej: tato pravidla musi dodrzovat nasi protivnici.
4 minutes ago · Edited · Like

„Zvolení Zemana znamená potvrzení Klausova prezidentování. Jejich společná éra se tak prodlužuje o dalších minimálně 5 let, takže už tu budeme mít jednu celou generaci, která vyrostla v době, kdy rytmus doby udávali oni dva.“
Pres vsechno volbování rytmus doby udavaji "nezavisla" media typu Despekt, pro ktere likvidace nezavislych medii, nepohodlnych novinaru i politickych protivniku, i lez patri k normalnim obchodne-politickym nastrojum.

„Pro mne osobně je to fakt dost nepříjemný a výhra Zemana znamená dvě možnosti: Uzavření se do sebe a věnování se jiným věcem. A nebo ještě větší politická angažovanost, ať vně stran nebo uvnitř.“
Odpurci Schw. samozrejme stejne pravo nemaji: kdyby vyhral, museli by drzet hubu a krok. Vladnout tady bude Pravda a Laska, a ne že ne.
28. 01. 2013 | 15:21

Míval napsal(a):

Myslím, že volby Zemanovi nevyhrály jeho domnělé či skutečné lži. Sledovanost oněch pořadů v televizi se pohybovala kolem 1,5 mil.lidí. Volilo téměř 5 mil.
Mám spíš dojem, že rozhodoval pohled monohem jednodušší. Zemana, ať se to komu líbí nebo ne, obklopuje aura břitkého intelektu, schopného politika. V jeho minulosti lze nalézt hodně sporných míst, ale i nesporných úspěchů.
Ničím z toho Schwarzenberg nepůsobí. Těžko v jeho minulosti hledat něco, co by bylo možné označit za politický úspěch. Aspoň já o ničem nevím. On sice dokáže být nad věcí, tedy zdánlivě působit státnicky, ale zdá se mi, že u něj je to spíš póza, umožněná tím, že mu v podstatě na ničem, kromě Schwarzenbergů a jejich rodového majetku, nezáleží. V téhle oblasti byl a je dost aktivní. Nu, a jeho blábolení o tom, že chce být prezidentem těch slabých, když jim před tím dával v obou vládách řádně do těla, to už byl vysloveně nevkus. Pokud tím ovšem nemyslel, že bude do podhradí posílat zbytky od hostin.
A další, kdo pomohl Zemanovi vyhrát, byla naše slavná kulturní frontička, umělci, novináři. Jestliže ještě v pátek v noci dostanete v e-mailu Vetchého fotku s jeho doporučením, koho volit, tak, být ještě nerozhodnutý, jdu volit toho druhého. Protože to už není nic než drzost.
Mimochodem, od té samé firmy, která rozesílala Vetchého rekomendaci, jsem další den dostal velkoobchodní nabídku pohřebních uren. Zda to souviselo opět s Vetchým a jeho radostí nad výsledkem voleb, to netuším.
28. 01. 2013 | 15:23

Nezodpovězená otázka Čáslavské napsal(a):

Paní ČÁSLAVSKÁ, a to, že pan Schwarzenberg byl ve stejné straně ODA s představitelem, jak jste opakovaně prohlásila, zločinecké KSČ, nomenklaturním komunistou Vladimírem Dlouhým , se kterým Schwarzenberg dokonce stranu ODA vytvořil, vám nevadí?

PROČ?
28. 01. 2013 | 15:24

info.crew napsal(a):

Míval: Ty urny jsem nedostal, škoda.
28. 01. 2013 | 15:26

mb napsal(a):

jediný výsledek tohoto kroku byl, že Dienstbier si od sebe spolehlivě odehnal všechny „pravdoláskaře“, kteří se semkli za Schwarzenbergem.

... všechny rozhodně ne, Hollane ...
28. 01. 2013 | 15:28

jura napsal(a):

Skogen
jenže my hráli reálně vyřazávanýma flintama na četnáíky a na zloděje, ale virtuální svět je sviňa, dnes je tato závislost a nerozeznání reality od virtuality, myslím vedena jako nemoc. A to není žádná prča
28. 01. 2013 | 15:28

jura napsal(a):

Věru ˇ4 tu ani nevzpomínejte, ona bude kapku starší, ale takovou nemoc v hlavě jako má ona, toho bych se dožít nechtěl. Leda by mi někdo podobný jako Kája hodil něco na účet :-)
28. 01. 2013 | 15:31

mb napsal(a):

Když jedna strana ve fotbale pořád a hrubě fauluje a rozhodčího to nezajímá, taky se na to vykašlete.

hm ...
28. 01. 2013 | 15:32

Karl Wolfgang Amadeus Schwarzenberg napsal(a):

Moji Pražané mi rozumějí.

A všichni znovu tu naši: kde domoof muj ...
28. 01. 2013 | 15:34

Jana napsal(a):

Vy Matějové, Tomášové, Jirkové, Jendové a ostatní zdejší minority, "nezávislí" novináři, reportéři, redaktoři, komentátoři, zpravodajové, analytikové apod. Čas je drahej a tak by bylo racionální hned úplně na začátku uvádět kdo financuje vašeho zaměstnavatele, tj. vaší redakci, vaše médium. Potenciální čtenáři budou hned přesně vědět, co bude následovat a nebude třeba číst dál.

Rovněž to rychle vysvětlí vaši nevídanou a pevnou světonázorou jednotu. Ona názorová pluralita, po které se v Listopadu tak vášnivě volalo, ale nikoho neuživí, že ? Svobodu slova si tak vychutnáváte v bystře poznané nutnosti.
28. 01. 2013 | 15:36

Hloupý Honza napsal(a):

Jasně, že je Zeman lhář a opilec, na rozdíl od Schwarzenberga, který mluví vždy pravdu a nic než pravdu, a když ne, tak se jen mýlí, je věrný své ženě a několika dalším, nikdy nikoho neuplatil, jen prodal úředníkovi pozemky pod cenou, nikdy se neopil, to se jen vždy po pár pivech zhorší jeho řečová vada, je noblesní i když se vysmívá starým vojenským veteránům, nikdy v práci nespí, jen přemýšlí ze zavřenýma očima nad blbostmi ostatních, je Čech jak poleno stejně jako Boryš co umí po škalinách, stará se o staré a nemocné společně se svými kamarády Mirkem Dušínem Kalouskem a Jaromírem Rychlonožkou Drábkem, politická korupce není pro něj dosadit neschopné přeběhlíky, či vzbouřence na lukrativní státní fleky, ale je to odměna za to, když žena nechce dělat nějaké úkony a pak je dělá, jo a s tím souvisí, že je ještě velmi galantní k ženám a neuráží je jako hulvát Zeman.

Je to všechno nebo jsem na něco zapomněl ? ... bože můj, už se vy ufňukané pážata vzpamatujte. Co takhle demonstrovat, že volby nebyly demokratické, protože nebyl zvolen pan kníže ?
28. 01. 2013 | 15:41

Ludvík napsal(a):

No, jen mne dost zaráží, že nesouhlasíte s ACTA.. a to asi proto,že je normální krást díla autrorů a neplatit jim. To je také jedna z ukázek normálnosti oněch voličů..a tak se ani nedivím
28. 01. 2013 | 15:44

scallop napsal(a):

Z tehle debaty je zrejme, ze kampan uz skoncila a vse jede ve starych kolejich :-)
28. 01. 2013 | 15:51

to asi nepůjde napsal(a):

Karel Schwarzenberg „upřímně“ o volbách: Proč nejsem prezidentem? „já věděl, že jsem na to neměl, tak jsem tu nabídku odmítl. Hrál jsem vždy mizerně“...a na tom trvám.“

AHA!, 27.05.2012 05:00
Ministr zahraničí Karel Schwarzenberg (74, TOP 09) se svěřil, že v mládí toužil být hercem. „Hrál jsem mizerně,“ dodal ale.

I navzdory tomu, mu legendární český režisér Miloš Forman (80) nabídl roli ve snímku Amadeus (1984), který popisuje život skladatele Wolfganga Amadea Mozarta.

„Forman chtěl, abych hrál něco v Amadeovi, ale já věděl, že jsem na to neměl, tak jsem tu nabídku odmítl,“ okomentoval ministr.
28. 01. 2013 | 15:57

mb napsal(a):

Proto třetí tvář Miloše Zemana je už jen tváří ostříleného bezskrupulózního lháře, který se snaží zamést stopy za svou skutečnou činností: je vlastně nejtragičtější. Jeho třetí brada je díky tomu největší.

... výborný hvíždalův článek na isideru ...
28. 01. 2013 | 16:01

antikcharl napsal(a):

a ted mi povedzte sudruh Hollan, co si predstavujete pod takym pojmem nezavisla media?

MF Dnes? Hahhaha
Hosp noviny? hohoho
Lidovky? clovece vy me tim smichem znicite
28. 01. 2013 | 16:05

Pompeius Magnus napsal(a):

No a pan Hollane, ještě nám zhodnoťte naši kulturní frontičku, ty hysterické výlevy lidí s talentem a bez intelektu a slušného chování. Mňo, i tohle pomohlo, abych volil Zemana. Já nepotřebuji nějakou bystrou Čvančarovou, aby mi přeložila vtip, já mu rozumím docela sám. Já nepotřebuji pana Hřebejka, aby mi vysvětlil, že sprosté a hloupé chování Bočana se Stránským bylo vlastně jen pomýlení z rozčílení. Všichni ti, včele s MF Dnes, Aktuálně, Hospodářskými novinami a Lidovými novinami přispěli k volbě Zemana.
28. 01. 2013 | 16:07

Darth Maul napsal(a):

s komunismem navěky zpátky ni krok

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.phtml?id=769789#utm_source=aktualne.centrum.cz&utm_medium=carousel
28. 01. 2013 | 16:11

Otázkář napsal(a):

Pane Hollane jen bych Vás chtěl zdvořile upozornit, že volby skončili již v sobotu a tudíž je pokračování v předvolební kamapani jaksi zbytečné :)
Většinu argumentů již za mě napsal nick Franta, tudíž mi nezbývá než doporučit, že lépe bude zvolit tu druhou možnost. Tedy "A nebo ještě větší politická angažovanost, ať vně stran nebo uvnitř. Demokracie je vláda lidu a bude to tady vypadat přesně tak, jací budeme my."
S malým dodatkem ať se tak děje bez kydání špíny a férově.
28. 01. 2013 | 16:20

malalaj napsal(a):

česká repudlika je opravdu unikát. pravice tu de fakto neexistuje a tak je levicový zeman mnohem přijatelnější než takzvaný pravicový kníže.
28. 01. 2013 | 16:23

zubatá napsal(a):

Tu vedle, jsem četl tohle (svatá pravda):

Karel Doubek · Střední průmyslová škola elektrotechnická
Kritiku Karla Schwarzenberga bychom však ve vybraných médiích hledali horko těžko. Člověk by měl při čtení českých médií pocit, že Karel Schwarzenberg je čtyřicátník v nejlepší fyzické formě, absolutně není spjat s koaliční vládou, že je - jak se říká - "za vodou", ministrem zahraničních věcí je vlastně jen tak napůl a v neposlední řadě také to, že má svatozář. Pravda je ale samozřejmě někde úplně jinde.
28. 01. 2013 | 16:29

zubatá napsal(a):

Schwarzenberg byl osobně dost pasivní. Když se ho na něco zeptali, tak se občas spletl a řekl, co si myslí (odsun Suteťáků), ale jinak žoviálně breptal a usmíval se ospale do kamery.
On totiž nemá jasné politické názory a vždy dělal jen to, co bylo dobré pro jeho majetek.
V době, kdy Schwarzenberg "studoval" (byl to vídeňský playboy vymetající kavárny), tak Zeman skutečně studoval a dál se vzdělával. Schwarzenberg nebyl a ani nemohl být Zemanovi soupeřem v debatě a proto se jí v podstatě vyhýbal.
28. 01. 2013 | 16:35

7946 napsal(a):

Dobrý článek (Y)
28. 01. 2013 | 16:42

Józa napsal(a):

tohle je naprosto přesné vyjádření situace. Tento národ prošvihl šanci na změnu politiky špíny a hnusu na politiku slušného a poctivého přístupu. Asi si nic jiného nezasloužíme.
Když slyším nějakého křupana v rásiu jak je dobřem že prezidentem není člověk z rodiny s nacistickou minulostí, tak se mi chce zvracet jak múže být příslušník stejného národa jako já lehce manipulovatelný. Zeman ani nemusí tu leš 100x opakovat, jako Goebbels...
28. 01. 2013 | 16:44

Ester napsal(a):

Skvělý článek, díky za něj! A ad poslední odstavec: jsem pro větší občanskou angažovanost, nenechme se otrávit! :)
28. 01. 2013 | 16:58

Realista napsal(a):

Ester
Ta je úplně k ničemu, není nikdo, kdo by poslouchal. Společnost je nenávratně rozdělana. Je to marné plýtvání energii. Přesvědčovat přesvědčené je nanic a ty ostatní to buď nezajímá nebo nejsou mentálně vybaneni pro nějakou širší reflexy a uvědomění si nutnosti změn.

Kdo nechce promrhat život Don Chichotovským bojem, měl by si najít zajímavější věci pro svou realizaci a na "společnost" rezignovat. Nic takového stejně neexistuje, je jen atomizovaný dav.
28. 01. 2013 | 17:05

7946 napsal(a):

Osobně jsem na Zemana teď zvědavý, jak se bude vyrovnávat s tím že prezident nemá skoro žádné pravomoci.
28. 01. 2013 | 17:07

Šárka napsal(a):

Tak za pět let s Paroubkem, co vy na to, děccka?
28. 01. 2013 | 17:11

Honza H napsal(a):

"národ zvolil do čela státu člověka, který demokracii nesnáší"

No, to bych neřekl.

Opravdu nejsem fanouškem p. Zemana. - Nicméně ono "demokracie" znamená "vláda lidu" - a lid si vybral, ať se nám to líbí nebo nelíbí.

Mám dojem, že demokracii spíše nemají v lásce ti, kteří napadají výsledek voleb (např. plackou "Zeman není můj prezident"): Národ si svobodně vybral. (To nemusí znamenat, že si vybral správně.) A principem demokracie je, že člověk tu volbu přijme.
28. 01. 2013 | 17:18

syrka napsal(a):

Jyrka na hrad!
28. 01. 2013 | 17:21

miloš napsal(a):

Děkuji pane Hollane,máte bohužel velkou pravdu, pan kníže je velmi noblesní člověk a bohužel neopakoval panu Zemanovi každou besedu, že byl 4 roky předseda vlády a vychoval korunního prince Grosse /dalšího zloděje/ a že je s panem Klauzem zodpovědný za to, co se musí dnes vše dít /přiznávám, že jsem byl dlouhá léta "klauzovec", ted se za pana Klauze stydím/......voliči pana Zemana dali přednost vadě na charakteru před vadou řeči...nebudu nikoho urážet, jako to dělají voliči Zemana, ale poprosím je, aby příště uvažovali a občas si něco přečetli a pamatovali si to a nevedli jen hloupé řeči v hospodě při pivu...až si nás opět Rusko díky panu Zemanovi a Klauzovi připojí a jejich děti se budou povinně učit ruštinu, bude pozdě.....
28. 01. 2013 | 17:28

šašek z Jihlavy napsal(a):

Hlas lidu, hlas boží. Pán bůh s námi a zlý pryč!
28. 01. 2013 | 17:37

v + f = s + 2 napsal(a):

pro ovečky ze socsítí, není to příjemné čtení
http://www.lupa.cz/clanky/peter-lelovic-socialni-site-rozhodly-volby-ani-nahodou/
28. 01. 2013 | 17:59

Bestia triumphans napsal(a):

scallop napsal(a):
"Z tehle debaty je zrejme, ze kampan uz skoncila a vse jede ve starych kolejich :-) "

!
Taky mám ten pocit... :-)
28. 01. 2013 | 17:59

Finn napsal(a):

Robota jménem mik by měl někdo už konečně přeprogramovat. To, co sem urputně a ve velkém vkládá, se nedá číst. Aspoň ty odstavce - to by byl dobrý začátek....
28. 01. 2013 | 18:02

Niki napsal(a):

Hned mužeš začít spořit ty vypatlanče!
Přijde ČR kvůli Schwarzenbergovi o miliardy?
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/prijde-cr-kvuli-schwarzenbergovi-o-miliardy/
28. 01. 2013 | 18:13

Vlado napsal(a):

Matěji, Matěji jest-li je to pokora před stářím nebo snaha se zavděčit občanovi Schwarzembergovi? Tento nekrolog za usínajícím starcem, který by měl tento skomírající sociální stát prezentovat
je nesoudnost. Sám jste napsal, že není schopen bojovat. Já bych to tak neviděl. On se zdatně stavěl jako advokát sudetských Němců a oba jste zapoměli, že je ještě hodně pamětníků, poválečné doby.
Proč má ten sudetský europoslanec Posselt v Praze oficiální kancelář sudetských Němců. Němci mají přece své diplomatické zastoupení a ještě jim prodáme Lobkovicův palác je to malý důkaz lokajství? Či dobrých sousedských vztahů no né?
28. 01. 2013 | 18:27

kolja napsal(a):

Matěji, text jde k jádru, díky.
28. 01. 2013 | 18:32

Nikdo napsal(a):

Pane Hollane, jste směšný. Česká mediokracie, placená německými vlastníky prostě prohrála. Vy patrně vůbec nechápete jaké zájmové skupiny české oligarchie za nastrčenou figurkou K.Schw. stojí. Věnujte se raději tomu vašemu boji proti hazardu, víte vůbec kdo za ním stojí ? Přesně ti, kteří chtěli dostat K.Schw. na hrad. Jejich političtí reprezentanti tzn. top09 v čele s Kalouskem, teď musí vysvětlovat Bakalům, Hávům, Šťávům atd., proč vyletělo několik set investovaných milionů komínem ! Nominace K.Schw., byla obrovskou hloupostí, on, jako člen, již druhé asociální pravicové vlády, neměl v přímých volbách šanci.
Navíc, vše se má opakovat, frustrovaný Kalousek v TV vyhlásil další kampaň. Poražený maskot se má stát premiérem příští vlády. Máte p.Hollane opět prostor, aby jste se zviditelňoval. Ten váš boj proti hazardu, pravicová média nezájímá !
28. 01. 2013 | 18:35

au napsal(a):

Dobře, mladičcí čeští "inteligenti" se zesměšnili před celou zemí podporou nevzdělaného, vulgárního, často skutečně buranského Schwarzenberga.
Ale neměli by se nyní sami zkusit chovat trochu slušně? Sprostota, kterou vypustil Jan Kraus, že totiž Zeman spí s vlastní dcerou, má po pár hodinách desítky tisíc "lajků". Slušnému člověku se z ubohosti těch lidí dělá špatně, ale ukazuje mu to kulturní úroveň voličů Schwarzenberga - a vysvětluje to, proč toho stále poněkud vesnicky přisprostlého strejdu s čírem volili.
Ale představte si, že by se kandidát takovéto skutečné spodiny stal prezidentem.
28. 01. 2013 | 18:46

OoO napsal(a):

2 au

K R A U S J E B O R E C ! Může si dělat srandu z koho chce, třeba se postavte na hlavu.
28. 01. 2013 | 18:55

skeptický napsal(a):

No tak se to konečně roztřídilo na ty lokaje a na ty potomky nevolníků.
Předtím to ti první házeli do jednoho pytle.

A ono se těm druhým do toho znovu asi nechtělo.Světe div se.
28. 01. 2013 | 19:26

Kaktus napsal(a):

Tak se mě zdá, že by každý chtěl ještě volit ...ňák se to zalíbilo, hlavně nezvoleným.
Nebojte se, dočkáme se za už za 2roky. To teprve bude šrumec.
Nečas s Kalouskem a Kharlem budou rekapitulovat deformy.
To bude jásotu a aplausů.
28. 01. 2013 | 19:40

e.m. napsal(a):

Víte pane Hollane mně se kandidát nelíbil ani jeden.
Ale vidím jeden zajímavý účinek - např. dnešní zprávu ministerstva zemědělství, která se pro změnu NETVÁŘÍ že je všechno v nejlepším pořádku -- protože ono opravdu není.

Kdyby byl zvolen "Karel", patrně by následoval pocit, že je všechno oukej; po nastoupené cestě /o 168 miliard vzrostl loni státní dluh!!! Nikde jsem o tom "Karla" mluvit neslyšela, a takovej je to malér!! a ty ovace pana Buquouye například, jak je pan Kalousek úspěšnej ministr!!/ pokračujme...až do pekel....ne?

No a kdyby byl "Karel" ten superman, za jakého byl Vámi vydáván, troufám si říci, že by si všimnul... :)) běda národu, který si neváží svých vidláků; jste mladej, zapamatujte si to
28. 01. 2013 | 19:41

aga napsal(a):

Jóóó Matěji, Matějíčku, kocovina je sfiňa...
28. 01. 2013 | 19:58

cinick napsal(a):

Eště jste to nerozdejchal? F televizi to taky nerozdejchali. No tak dejchejte dejchejte, já už mám svoje starosti.
28. 01. 2013 | 20:28

Jáchym napsal(a):

PODĚKOVÁNÍ
Pane Holane,děkujeme srdečně Vám i vašim stejně usilujícím Patům a Matům za to, že jste svým bojovým kokrháním postarali KARLOVI SCHWARZENBERGOVI za výrazné NEVÍTĚZSTVÍ.

Přejeme Vám co nejvíce podobných propagandistických úspěchů při ztrapňování dalších členů Schwazlouskovy vlády, jakož i sebe samého!

Děkujeme ! :-)
28. 01. 2013 | 21:25

S.Š. napsal(a):

vico :
"Zato Dienstbier by ani tak hlasy pražské kavárny nedostal."
Pane vico, víte, že si vůbec nejsem tak jistá ? Například Karel Schwarzenberg hned po ukončení volby řekl, že jako nadějného kandidáta by za 5 let viděl právě Jiřího Dienstbiera.
Kdyby kupř. v této volbě nefiguroval K.Sch., měla bych velké dilema, protože Zuzaně Roithové, mé přirozené kandidátce, bych hlas nedala, neboť by propadl. A dál už byl jenom J.D.

Pane Hollane, pochvala. Na úsměšky nedejte.
28. 01. 2013 | 21:28

kosoúhlý průmět kosočtverce napsal(a):

cinicku a aga
žádná kocovina, žádný rozdejchání se u Matěje nekonalo,
Copak jste nepochopili, že Hollan je fanatický obdivovatel Zemana?
Tuhle komedii a vlny dělal jen pro to, aby nahnal Zemanovi co nejvíce příznivců.
Sám svůj volební lístek hodil Zemanovi, dokonce dvakrát, v prvním i druhém kole.
říká se tomu negativní reklama. No a po volbě se snaží své aktivity zamaskovat!
Nenechte se oblbnout, Hollan slaví vítězství svého koně!!
28. 01. 2013 | 21:38

prabába Čechová napsal(a):

Hollane, Hollane, lež i pomluva jsou hříchy. V Čechystánu ti to projde, protože lež a pomluva je zde normou, ale u Nebeské brány ne. Tam ti to Sv. Petr spočítá i s úroky. Kaj se nebo se čtrnáct dní nebudeš moci vy...
28. 01. 2013 | 21:39

šaolin napsal(a):

Média MF a LD jsou údajně vlastněny Němci, proto ta podpora K.Sch.
Doporučení pro fanatiky K.Sch. a příznivce M.Z., nejméně 3x si pečlivě poslechněte
pořad ČR 2 Jak to vidí, kde byl hostem pan Hoffman. Za tři dny to zopakujte a potom rozvažujte a teprve potom pište na blog.
28. 01. 2013 | 21:55

Jan F. napsal(a):

je snad normou, že pod čarou píšou jen flustrovaní křupani? Je vas tady opravdu hodně!
28. 01. 2013 | 21:58

Al Jouda napsal(a):

To autor :
Miloš Zeman řekl v TV : Podle ovoce poznáte je ! Věřím, že až budete moci v brzké budoucnosti ochutnat "švestičky" od Miloše, že Vám zachutnají a budete psát trochu jinak !
28. 01. 2013 | 22:08

antisoudruh napsal(a):

au napsal(a):
"Antisoudruh:
Jsem poctěn, že mne nazýváte "žumpou tohoto národa". Alespoň vím, kdo je pro vás "žumpa" - já a mí kolegové, kteří přednášíme na univerzitě, věnujeme se tedy ne dobře placené odborné práci a volili jsme Zemana."
Je li skutečně pravda, že přednášíte na uni, tak jste si zajisté všiml, že jsem tu žumpu národa konkretizoval.
Zeman se vždy, když se ho ptali na mafiány v jeho okolí, oháněl tím, že tito lidé nebyli nikdy odsouzeni. Tudíž mají stejná práva jako jiní lidé. S tím se dá pouze souhlasit. Na druhé straně schvaluje Zeman upírání stejných práv bývalým občanům této země, přesto že tito nebyli nikdy souzeni, jen proto, že to jsou Němci. Zeman v předvolební kampani rozvířil xenofóbní nálady, aby u xenofóbní žumpy získal hlasy. Takový kandidát je pro každého demokraticky smýšlejcího člověka nevolitelný. Vy, spolu s dalšími pár miliony, jste Zemana volil(Jen proto, že vám málo platí?). Kdybych byl na vašem místě, neměl bych ze svého jednání dobrý pocit, radost z vítězství už vůbec ne.
28. 01. 2013 | 22:58

Kybic napsal(a):

...likvidace nezávislých médií a novinářů... A to má být jako kdo: iDnes nebo Aktuálně? Ježíši, to je ale fraška.
28. 01. 2013 | 22:58

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,.....aj,...aj,....pěna dění minulých dní neopadla,....někomu se pořád dělá i pěna u úst,....

Chce se mi napsat, že ještě mnohokrát v budoucnosti, dnešní vítězové "zalapají po dechu",....až jejich favorit nabere svůj trdiční kurs,.....

A dnešní poražení jim budou dělat "kyškyš",....a budou tvrdit,......"teď už máte, co jste chtěli,..." a co jste si zvolili.

Vsaďte se,....třeba za rok,....zase na konci roku,....až pěna opravdu odplyne, budeme vidět,....co je pod ní,....

Já jsem už zvědavá na dění příští,......Proč,... kdo,... co,...kdy,.....v období volebním,....tak to jsem založila do paměti.

Čekám "na to ovoce,.....které pan Zeman avizoval,....jen aby mi po něm "neztvrdly rysy",...jak bude trpké. Rád říká,...."po ovoci poznáte je." a to je převzato z Bible.

Byla jsem "nad věcí",...jsem "nad věcí",....nejsem politický idealista,....ani optimista,.....někdy nelze být ani realista,....bývám nejčastěji,....z vezdejšího politikaření ,... nasralista.
Tužka.
28. 01. 2013 | 23:35

Admirál napsal(a):

Kárlfejzbůkjungend - bílé podkolenky, jak jim říká má dcera. Ne nadarmo pan Hollan tvdí, že na sněmovní volby budou stačit.

Až jim rozdají píšťaly a bubínky, to se nasmějeme.

Jaká že je barva pravdyalásky?

No přece hnědá!
29. 01. 2013 | 06:11

Bob napsal(a):

Analýza autora není až tak špatná.
Já bych z toho zas takovou vědu nedělal.
Naopak divil bych se, že K.S. získal 45% hlasů při neoblibě vlády jejímž je představitelem (podporuje jí 10%?).
2/3 pracovníků je pod průměrnou mzdou.
Nebýt zmanipulovaných studentů, (kteří jsou přesvědčeni a je jim vštěpováno, že budou patřit mezi ty úspěšné a kteří až se probudí v realitě budou protestovat proti školnému, rušení škol a bohužel vstoupí do statistiky nezaměstnaných), dopadl by K.S. mohem hůře.
29. 01. 2013 | 07:53

vico napsal(a):

S.Š. : zdravím.Inu možná by nějaké hlasy z pražské kavárny získal. Sama jste naznačila, že by to i u vás nebyla právě první volba.

Víte, já se spíše vyjadřoval k tomu, že si Dienstbier přišel požádat o hlasy voličů KSČM /ti, co tu stranu volí, nemusí být nutně komunisté/. Kdyby to neudělal, dobrovolně by ty hlasy předal Zemanovi.

Tvrdím, že vypjatá forma antikomunismu, kdy i snaha získat hlasy momentálních voličů KSČM, se považuje za velké morální selhání a téměř diskvalifikaci, je kontraproduktivní. Naopak pokud dá demokratický politik najevo, že stojí o hlasy i těchto voličů / a přitom jim neslibuje nic, co by bylo v rozporu s jeho demokratickým profilem/, nedělá nic špatného.
29. 01. 2013 | 08:41

Daňový poplatník napsal(a):

To autor:
ještě chvíli, a dočkáme se v této takzvané demokracii zrušení všeobecného volebního práva, pracovně tomu začneme říkat MATRIX, než najdeme jiný vhodný termín.
29. 01. 2013 | 08:47

to asi nepůjde napsal(a):

A tady za těmi dveřmi...To je na mouku dvounulku, že mistře?
Ne.
To je na dělání. Mám tam i svěrák.

Děti, děti! Rychle sem!
Vidíte tady ty dvě nuly?

Tak tam je pan kníže i se svěrákem!
29. 01. 2013 | 08:48

Libertad napsal(a):

Pane Matěji, nic si z toho nedělejte a vydržte. A to píšu přesto, že jem KS volil ve smyslu výběru jednoho ze dvou velmi shnilých banánů. Jakákoliv propaganda šla mimo mně.
yhodnotil jsem, že mně důsledky opotiční smouvy vadí víc ne aktální důsledky spoluvlády TOP09, jejichž předsedou je KS.
Osobně si myslím, že nás bylo mnoho, kteří vybírali více přijatelný shnilý banán. Nekdo vybral KS, jiný MZ. Přimém věku věřím že se da žít s vládou MZ. Hlavně je třeba vypínat radio a TV když MZ mluví.
29. 01. 2013 | 10:17

nejsem Karel napsal(a):

Jednoduše k těm komunistům
v posledních letech je pravidelně volí víc než 10 % občanů. Když kandidát na prezidenta říká, že chce být prezidentem všech občanů, říkal to i Schwarzenberg, tak to snad platí i pro komunisty. To nejsou lidi nebo co. Platí to i trestance ve vězení i pro občany vyloučené. A ksčm není parlamentní strana ? Když už někteří musíte pořád proti něčemu bojovat, tak bojujte proti reálnému nebezpečí a ne proti vlastním stínům. Těch dacanů je v ostatních stranách mnohem víc než u komunistů a v jejich pozadí kmotrů ještě víc. Tak hr na ně !
29. 01. 2013 | 10:32

Zdeněk Baribal napsal(a):

Po přečtení článku mám dojem, že mi nezbude asi nic jiného, než prodat byt v paneláku, koupit domek na vesnici, obehnat ho třímetrovou zdí, do zahrady vypustit tři dobrmany, postahovat žaluzie, nalít si čistého vína, a na platu stařičkého gramofonu nechat pomalu rozběhnout praskající LP "Má vlast"...
29. 01. 2013 | 10:41

vědma napsal(a):

Proboha! Přeci každému, kdo viděl knížete volit, musí být jasné, že byl nevolitelný. Je to prostě už starý, lehce senilní pán a pokud za ním nestojí někdo kdo by mu napovídal, mele nesmysly! Zemana nemusím, ale raději zeman než senilní kníže! Tak je alespoň větší pravděpodobnost, že nám vydrží celé volební období!
29. 01. 2013 | 12:19

zubatá napsal(a):

Matěji už je jasné, proč tě holky nechtějí.
Odkopal jsi se a co vidíme, stojí za ..........
29. 01. 2013 | 14:09

zubatá napsal(a):

Nejsem spokojen s výsledkem voleby prezidenta.
Ba jsem silně nespokojen.
Jak je možné, že Schwarzenberg dostal jen o 500.000 míň hlasů, jako Zeman, když je o tolik slabší a kde tu neví, co dělá a co říká.
29. 01. 2013 | 14:12

aga napsal(a):

Zdeněk Baribal

Pěkné :)
29. 01. 2013 | 17:10

jorbl napsal(a):

Ano, Zeman bohužel vydrží celé období, a velmi se obávám, že i druhé. Rezignaci je pak těžké odolat.
Na druhou stranu, "jenom" 55% hlasů pro člověka, který lže bez mrknutí oka a neštítí se spolu s rodinou Klasouvych a StBáků použít jakékoliv prostředky aby dosáhl svého cíle, považuju za velký úspěch. A možná i povzbuzení.
30. 01. 2013 | 16:47

Budulínek napsal(a):

Ty jsi, Matěji, pořád zarytý antikomunista, ani nevíš proč. Komunisty pamatuješ jen z doslechu, v době jejich vrcholné vlády sis hrál v uhláku na horníka, když sis mačkal uhry, už byli v trapu, díky nim jsi vystudoval zadarmo a teď si o ně otíráš hu...ústa. Na jedné straně bojuješ proti Kalouskem ovládaného hazardu, na straně druhé nám cpeš Kalouskova bílého koně Schwerzenberga. Víš, jak by Kalousek řičel blahem, kdy Karel zvítězil? A ty jsi mu k tomu dopomáhal. Dovedeš si představit, co by se dělo, kdyby nezvítězil Zeman? Tak jak je to s tebou? Netrpíš náhodou schizofrenií? Nechtěl by ses raději znovu věnovat hudbě, jsi snad původním povoláním hudebník, a přestaň strkat nos do politiky, nebo ti ho ušmiknou. Nebo se cítíš být součástí "kulturní fronty", která pěje oslavné ódy na Karla?
02. 02. 2013 | 20:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy