V tom aby se Škromach vyznal

31. 10. 2013 | 10:33
Přečteno 11631 krát
Jedině originální myslitel Zdeněk Škromach dokáže vnést jasno do situace v ČSSD.

O tom, že je Zdeněk Škromach velkým duchem naší politické scény, není pochyb už mnoho let. Jeho exkurz do filosofie, konkrétně vybroušená teorie poznání, kterou se nebojíme označit za „Škromachův teorém“, možná překvapila i jeho obdivovatele.

Do zmatku, s nímž běžný pozorovatel sleduje spory v sociální demokracii, to náhle zaznělo s až neuvěřitelnou přesvědčivostí a jednoduchou jasnou nezpochybnitelností, jak už to u geniálních myšlenek bývá.

Zdeněk Škromach řekl: „O tom nakonec rozhodne sjezd, kdo měl či neměl pravdu.“ Jen tak lehce naklonil hlavu nad mikrofon, ani nezvýšil hlas... A vypálil to! Konec haštěření, přátelé! Jsi předseda nebo pučista? Jsi členem některého z vyjednávacích týmů? Účastnil ses nějaké schůzky u prezidenta? V Lánech? Aha? Sjezd rozhodne!

Jistě, cítíme určitou inspiraci leninskou teorií poznání a jí velmi blízkou tradicí církevních koncilů, nicméně Škromachova aplikace má všechny rysy poctivého filosofického díla: nejen, že oživuje ty nejlepší ideové tradice, ale ještě navíc přináší praktické řešení složité politické situace. Škromach nezůstává v rovině nějakých katedrových profesorských hrátek. Šedivá je teorie, zelený strom života!

V této souvislosti nabývá nové mohutnosti i téměř anticky vyklenutá teze Jeronýma Tejce: „Nikdy jsem nelhal a kdo říká, že jsem lhal, je lhář.“ Samozřejmě, ukazuje se i jistá míra Tejcovy nezkušenosti. Tejc není tak suverénní myslitel jako Škromach. Dodává totiž zcela zbytečně, že „nic neukradl“. A to přitom samozřejmě vyplývá z teze, že „nikdy nelhal“, protože „kdo lže, ten krade“. To bychom si tady opakovali filosofickou a logickou abecedu...

Na druhou stranu: Tejcova myšlenka se skutečně blíží antické hádance „lhář“. Sjezd totiž může rozhodnout, že žádná schůzka u prezidenta nebyla. Pak by se mohlo stát, že Tejc bude v určitém smyslu přece jen „lhář“. Například: Jestliže schůzka nebyla a Tejc říkal, že nikdy neříkal, že nebyla a zároveň říkal, že nikdy nelhal. Neboli: Pokud sjezd rozhodne, že schůzka nebyla, lhal Tejc, když připustil, že byla?

V tom se patrně vyzná pouze Škromach. A je načase, aby odhodil falešný stud a kandidoval na předsedu.

Vyšlo na webu Literárních novin

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jenicek napsal(a):

Za to ty ses projevil jako veleduch.
31. 10. 2013 | 10:51

Richard I. napsal(a):

che che, perfektní

aneb

myslitelé nové doby...

Škromach by mohl pokračovat v kariéře církevního otce, tučný je na to dost, no a Tejc by mu mohl dělat ministranta.
31. 10. 2013 | 10:56

Sech napsal(a):

Škromach je PROFESIONÁLNÍ POLITIK a žádný novinář "na něho nemá".
Narozdíl od politických naivů nebo snílků je to tvrdý pragmatik, který na řadu otázek jednoduše nebude odpovídat. S odvoláním na svou stranu. "Je to vnitřní záležitost strany, o pravdě a lži, o personách, o všem rozhoduje ÚV".Svou strategii (nic ze mě nedostat) realizuje osvědčeným repertoárem taktických prvků jako jsou mlčení, mlžení a bagatelizace předhozených problémů. Občani už ho nezajímají už ani před volbami. Ví, že své má jisté, stejně jako třeba Marek Benda. Pod 5% se ani ODS ani ČSSD pravděpodobně nikdy nepropadne. Stačí nic nedělat a preference spíš porostou.
31. 10. 2013 | 10:57

Michal Macek napsal(a):

:)))

co je to za klauni???
31. 10. 2013 | 11:00

JC napsal(a):

Na druhou stranu, žádné partaj, s vyjma totalitních by neměla být stranou jednoho muže.
Pokud socani usoudili, že jim to Bohuš "brilantně nevyhrál" a mají pocit, že je
hlavní překážkou/což asi je/ na spolupráci s bimbem,/a kdo by o dobré vztahy s ním v ČSSD nestál, že ?/, tak právem užšího vedení je vyzvat ho k resignaci - což učinili.
Výzva k resignaci není vyloučení z partaje. Ukřivděný Bohuš se spoléhá na 150 členů hlučícího davu, ale pokud nebude mít podporu většiny v ČSSD stejně ho čeká smutný konec.
31. 10. 2013 | 11:04

sjezdíček napsal(a):

Na sjezdu ČSSD autore se běžně provádí ordál to nevíte!

A to v moderní podobě přivinutí, obejmutí a infikování. Bylo to vidět krásně na posledním sjezdu - přišel velký hradní Zeman a vybrané členy ČSSD přivinul, obejmul a infikoval virózou. V té době každý z nich přežil, někteří i s úsměvem na rtu, ale tomu se tak nestane v březnu 2014.

Sobotka bude na sjezdu Milošem přivinut, obejmut, infikován a pak padne Sobotka mrtev. Načež naběhne Škromach a divokým tancem kolem pultíku bude odhánět zlého ducha, který pomalu bude opouštět tělesnou schránku předsedovu.

Takto jednoduše pravda vyjde na veřejnost pane Komárku!!!
31. 10. 2013 | 11:06

Xaver napsal(a):

Celá záležitost prokazuje jednu skutečnost.
Nemáme pravicové nebo levicové politiky.
Naši politici jsou buď lumpové nebo ještě větší lumpové.
31. 10. 2013 | 11:07

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

Škromach/známý to piják kvalitního rumu a fotograf všeho, nad čím žasne jeho rumem nasáklá hlava/ se bude pitomě uchichtávat snad i tehdy, kdy ho povezou do márnice, všimli jste si toho ?
Toť známka potrhlosti, stejná jako ono rozhazování rukama Blažka - kdy je nebezpečný svému blízkému okolí, v jedné debatě tak málem vypíchl Dienstbierovi oko a spáchal tak politický atentát mnohem většího kalibru než byla ta kuličková palba na Klause.

Už jen aby z toho socodesáckého kanálu vylezl i Kajnar, pak jsou ty máry socdem celkem realné, to je chlapík, který je křivý z podstaty.
31. 10. 2013 | 11:10

Yosif K napsal(a):

Sjezd nerozhoduje o ničem, zeman rohoduje o rozhození korzt mezi haldové zástupy, zeman tedy rohoduje io všem.

Sobotka je politická mrtvola, Zeman si zamanul že jej zničí a Zeman jej skutečně zničí. Dtto zničí týpky Zaorálek, Dienstbier atd.

Plán CSSD byl "menšinová vláda". Chutě do toho soudruzi, vyvražděte se a zbytek ustanovte menšinovou vládu řízenou přímo Zemanem. Ministrem vnitra bude bývalý ODSman, bývalý socan a bývalý SPOZista Pecina. Zeman má pravomoce cokoliv jiného zablokovat.
31. 10. 2013 | 11:10

JF napsal(a):

výstižně popsáno - také z toho mluví zkušenosti ;-), však ale také buďme shovívaví a uznejme že každý může být i občas pomýlený ale o to přesvědčenější - někteří pro to mají i revoluční ospravedlnění - natož když je za to výtah k moci nebo i jen výlet na Kubu - někdy i obojí ;-))). Prezidnetská cestovní kancelář to poslední dobou opět dobře sjednocuje a prezentuje i když jde i jenom o výlet do Lán ;-) ... ale buďme opravdu shovívaví nejen ona, no třeba i takto ... ;-)

Na plakátech je poupravený slogan hnutí "ANO, bude líp", na "ANO, bylo líp" s fotografií Komárka a textem označeným Gottwald taky makal. Na plakátu je zároveň článek, který vyšel v Mladé frontě 21. listopadu 1986. Text napsal tehdy pětadvacetiletý Komárek k 90. výročí narození Klementa Gottwalda. Autor plakátu v článku vypíchl některé pasáže. Například: "Gottwaldův odkaz není zdaleka pouze na papíře. Je i v myšlení a práci těch, kdo o něm dokáží přemýšlet, kdo se dokáží řídit jeho příkladem. Jako magnet předává svou přitažlivou sílu, tak ji předává tvořivý a lidský člověk přes bariéru času."
31. 10. 2013 | 11:11

Yosif K napsal(a):

Pokud si někdo myslí že Michal Hašek, politik japonská kalkulačka kumulátor 28 funkcí, podporovatel svý metresy/matrace ze státních peněz (cca v "Nagyovském" rozměru) a tajný pozemkový magnát v "orné půdě" nyní v pozemcích na výstavbu RD (Ochoz u Brna) lezl do politiky aby nějak moc aktivně bojoval za proletoše tak je korunovanej trumbelín.

Hašek je typickej příklad lidí co lezou do politiky aby mohli vydělávat podstatně rychleji než by vydělávali v jiných profesích. Takoví lidé jsou ovšem v různých stranách, otázka je kdo a proč je tlačí a potřebuje na místě předsedy CSSD.
31. 10. 2013 | 11:16

Bestia triumphans napsal(a):

Krásné, pane Komárku,dobře jsem se pobavil...
:-)
31. 10. 2013 | 11:16

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151276467439803.494401.116602554802&type=1

Petr Kajnar je kybernetik, od roku 2006 je primátorem třetího největšího města republiky. Všechny zprávy o něm referovali, že signoval Chartu 77. Hleděl na nás tenkrát z billboardu s psacím pérem v ruce. Image signatáře tak měla i svou vizuální podobu. Kajnar se jako chartista rád prezentuje a na oficiálních stránkách města Ostravy se pasuje dokonce za člena Charty 77 (http://www.ostrava.cz/cs/urad/mesto-a-jeho-organy/primator). Občas se činnost signování dostane i mezi stranické reference (http://moravskoslezsky.socdem.cz/none_98560_1_1/s98729/a419646.html). Ale "Charta 77 není organizací a neexistuje tedy členství v Chartě 77".

V elektronické verzi časopisu Informace o Chartě 77 (http://www.vons.cz/informace-o-charte-77) lze na 13. straně dubnového 7. čísla z r. 1989 najít: „K řadám občanů, kteří protestují proti trestnímu stíhání a odsouzení nezávislých aktivistů, se připojili svými podpisy ing. Petr Kajnar z Ostravy.“ (viz http://www.vons.cz/data/pdf/infoch/INFOCH_07_1989.pdf)

V ročníku z roku 1989 však Kajnara mezi signatáři nenajdete. Teprve v seznamu nových signatářů z 31. 12. 1989 (Dokument Charty 77, 76/89), který byl otištěn v prvním čísle třináctého ročníku časopisu Informace o Chartě 77 na 4. straně z ledna roku 1990 se lze dočíst, že "k prohlášení Charty 77 ze dne 1. 1. 1977 se v době mezi 1. 10. a 31. 12. prostřednictvím mluvčích připojilo 141 signatářů." Mezi nimi i "ing. Petr Kajnar, vývojový pracovník" (viz http://www.vons.cz/data/pdf/infoch/INFOCH_01_1990.pdf). Kajnar Chartu 77 podepsal tedy v posledních měsících roku 1989.
31. 10. 2013 | 11:16

Yosif K napsal(a):

Pane JF, takový s...čky psával za socíku i bývalý ministr Dyba, bývalý člen CSS Jiří Paroubek, prakticky všichni socani bývalí členové KSČ atd atd.

Zeman se za socíku živil studiemi typu "Korelace mezi podporou mládežnického fotbalu v sosalistické tělovýchově a reprezentací na ME" atd atd.

To co píšete je veselé, nikoliv však překvapivé nebo zvláštní.
So it goes.
31. 10. 2013 | 11:21

OPA napsal(a):

HAŠEK NA HRAD :-)))
31. 10. 2013 | 11:30

Gustáv Kočí napsal(a):

Škromach by zasloužil pořádně utáhnout korzet.
31. 10. 2013 | 11:30

franky napsal(a):

Co říci k současnému vývoji. Co je člověku dáno v jeho genech, co je mu vrozeno, to se dá “herectvím” zmírnit, nedá se však přemoci. Politik, který nedovede správně posoudit dopad svého rozhodnutí na stabilitu či nestabilitu společenského systému se postupně, někdy rychleji, někdy pomaleji stane neužitečným, neboť kdo byl přibrán pro užitečnost bude se líbit tak dlouho, dokud bude užitečným. A každý z dnešních českých politiků byl přibrán pro užitečnost, otázkou je "komu". Není výjimkou, že to často neví ani on sám. A tak dnes je šťastný ten, kdo očekává zítřek bez neklidu.
31. 10. 2013 | 11:39

Richard I. napsal(a):

HAŠEK NA KRAD
31. 10. 2013 | 11:40

Anna napsal(a):

:-)))
Díky, pane Komárku, nevěřila bych, že se té aféře budu hlasitě smát.
31. 10. 2013 | 11:41

Jana Pechová napsal(a):

Hezké :-)

Jen bych dodala: výsledek sjezdu bude záviset na tom, zda bude či nebude pozván pan prezident, respektive zda se o sociálně demokratické pravdě bude rozhodovat za jeho přítomnosti.
31. 10. 2013 | 11:47

Yosif K napsal(a):

Jana Pechová napsal(a):
Jen bych dodala: výsledek sjezdu bude záviset na tom, zda bude či nebude pozván pan prezident, respektive zda se o sociálně demokratické pravdě bude rozhodovat za jeho přítomnosti.
31. 10. 2013 | 11:47

Zeman zná své pappenheimské, dle ústavy je suverenním rozdělovačem vládních koryt on, Zeman bude schopen provést deratizaci CSSD od zrádců i na dálku z Hradu, pokud povede trafikaření za pomocí pravidelných konspirativních nočních porad "levicového presidenta s levicovými politiky" tak na něj nebude mít ani Ištván s plnou odposlechovou jednotkou.....
31. 10. 2013 | 11:56

Petr z Tábora napsal(a):

S panem Škromachem politicky obvykle nesouhlasím, ale beru ho jako relativně poctivého levičáka se sociálním cítěním. Takže má rozhodně moje větší sympatie než ten spolek kolem pana Sobotky.
31. 10. 2013 | 12:03

JF napsal(a):

Yosif K: no taky už si z těch s...ček dělám srandu - lae ano,je to správně nepřekvapivé, je to totiž stále stejné ;-) Naposledy mne dojalo když jsem si říkal že nemůže být nic horšího než haškova práva ve Sládkovičově - a on dělal Bohuš práva u Zdéni Koudelkovic ;.) no není to fakt sranda tedy zde spíš s...čka ;-)

ps: na Sobotku bych si teď dával dvakrát majzla - teď co si udělá image bojovníka za svobodu, rovnost, bratrství natož když Babišovi nabízí veřejně neutajovanou schůzku mezi čtyřma očima - tedy kromě těch utajených neveřejných ;-) Je to docela komedie ... skoro jak plichta Gorbačov - Regan alá český kocourkov. Doufám že Babiš na tuhle kýčovitost nepřistoupí ... ale s mladofrontovým Komárkem (rudým i modrým) v zádech bych řekl že už to má i celkem posichrovaný ...
31. 10. 2013 | 12:04

Jana Pechová napsal(a):

Yosif K
Já jsem optimista, nemyslím, že by to měl Zeman tak fest v rukou. Když jde o koryta, jsou sliby druhého slabší váhovou kategorií než vlastní vidiny.
Vzpomeňte na srpnové zasedání ÚVV ČSSD - a speciálně vyvolané jednání o Sobotkovi a jeho roli po volbách. Tam to Haškovci projeli navzdory živné půdě, tvořené četnými nepřítomnostmi jasných Sobotkovců.
31. 10. 2013 | 12:04

rejpal napsal(a):

poškozený Klausovou amnestií
trochu mi připomíná jednoho dobráka, který se 28. listopadu 89 přišel přihlásit do podnikového OF s podmínkou, že se o tom nebude veřejně vědět. Když mu bylo řečeno, že listiny jsou na nástěnce, zase si to rozmyslel.
31. 10. 2013 | 12:11

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, prosím pěkně může mi někdo ze zde přítomných jistě spravedlivých sockomů vysvětlit ...
Za prvé - jak je vůbec možné,aby jeden z největších lhářů v české politice zastával funkci hejtmana velké města !!!!
Jinak má prý těch funkcí víc než japonská kalkulačka a já to zase platím, kujva.
Za druhé - jak je vůbec možné, aby prezident demokratického státu takovéto lháře akceptoval ???
Kam to zase jdeme souzi !!!
Děkuji.
Veselé krizování.
http://www.bezpolitickekorektnosti.cz/?p=19574
31. 10. 2013 | 12:11

Antroid napsal(a):

Yosif K

Zeman má v rukou pouze to, co parlamentu spadne ze stolu. Jestliže sněmovna a senát chytře nechaly moc válet se v blátě, ovarovi se nikterak neeklovalo se pro ni shýbnout. Upřímě řečeno se mu ekluje jen máloco.

Pořád ještě doufám, že se najde soudná většina v obou institucích, a schválí změny ústavy, které posílí imunitu státu před podobnými individui v prezidentském úřadě. Bohužel, vzhledem ke kompetencím zúčastněných zřejmě nedojdeme k nějakému řešení dřív, než před další prezidentskou volbou.
31. 10. 2013 | 12:17

Bakalův nezvaný host napsal(a):

V té dnešní mediální propagandě se opět objevuje autentický Sociální demokrat.
Takový tvor podporuje pravicového guru při cestě na hrad, jak Klause tak Swarzenberga, nutí prezidenta, aby opět pustil na lidi nenáviděnou pravicovou vládu, a když přivede stranu k volebnímu fiasku a někdo si dovolí jej vyzvat k tomu, aby zvážil demisi, tak jak to konečně slíbil, tak začne vřeštět, že je to puč a pravicové média startují k jeho podpoře.

Ani ten sjezd ČSSD nebude příliš svobodný, členové strany budou pod tlakem české mediální žumpy, která bude organizovat různé nátlakové akce. Nepřítelem tentokrát nebude celá strana, ale jen její část, a nepůjde o to stranu zcela zašlapat, ale „reformovat“. Radost z toho musí mít komunisté, kteří se stanou nejen nejsilnější stranou nalevo, ale asi jedinou levicovou.
31. 10. 2013 | 12:22

species 8472 napsal(a):

Ten titulek (s jinotajem) je fakt boží :-))))
31. 10. 2013 | 12:25

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, tzv opravdová komunistická levicovost si pochopitelně, když půjde do tuhého, vůbec nezadá s levicovostí třeba fašistickou či jinak terorizující.
Třídní boj, že.
Vsjo ravnó.
Howgh, tak pravil wbgarden.
Mí rudí mi jistě rozumějí.
Veskriz.
http://wbgarden.com/wbgarden%20stb.JPG
31. 10. 2013 | 12:28

rejpal napsal(a):

Antroid
Jen mě tak napadlo - neposílilo Zemanovy choutky to, když jeho kukaččí vejce získalo ve sněmovně kolem 90 hlasů? Kdyby se v obraně aspoň svých vlastních zájmů dokázal celý parlament sjednotit a poslal Rusnoka domů s nula body, stejně by vládnul, ale na Hradě by se vědělo, kde je jeho místo. Prezident má kompetence malé - v podstatě jen to, co mu jiní nechají. Jeho autorita by měla být spíš neformální, měl by být garancí ústavnosti, ne hráčem catch as catch can. Jenže my jsme si ho zvolili s vědomím, že takový je, tak ho máme. Pár slušných kandidátů jsme vyprovodili velikonočním výpraskem, protože slušnost je u nás hloupost.
Proč jen nekandidoval Karel Gott. Asi by ty volby vyhrál a pochybuji, že by si z Hradu udělal rejdiště pro své osbní ambice.
Nakonec může být ještě hůř. Můžeme si příště zvolit třeba nějakého kmotříka přímo, když bude mít zájem.
31. 10. 2013 | 12:32

buldatra napsal(a):

Škromach zkrátka musí být i nadále jedním z těch, co vedou sosanstvo vezdejší k světlým zítřkům a současně musí i nadále sedět v nějaké minimálně jedné hodně, ale opravdu hódně vysoké židli.

Páč má na to postavu a co víc, má sympatický mastný úsměv ve svém pěkně kulatém obličeji.
Předobraz, ba co víc, symbol budoucí prosperity pod taktovkou sosanskou.

Není to žádnej vyžilej dědek krabatej.
31. 10. 2013 | 12:36

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/942670_488401067913964_1718676220_n.jpg?dl=1
veskriz.
31. 10. 2013 | 12:41

Kelt napsal(a):

wbgarden,
vy jste jistě jeden z těch spravedlivých pravofašistů,co mně jistě můžete dát vysvětlení k tomu,jak může vládu rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci řídit rozkrok bývalé kantýnské z Chodova u K.Varů.
Ps.
Ten lhář není hejtman velké města,ale Jihomoravského kraje a fašismus je krajní pravicí-jste poněkud dezorientován.Vypadá to na konzumaci nekolkovaného rumu-pozor na to,další fáze je slepota.
31. 10. 2013 | 12:53

Karel Meyer napsal(a):

Kluci čekají, až se situace zklidní a nasranost voličů vyšumí, proto bude jednání ÚVV až 10.11. - v tak vážné situaci bych to čekal do 3 dnů a tím by vedení ČSSD získalo maličký, ale přeci jen respekt. Toto oddalování je stará osvědčená taktika. A klukům jde o velmi pěkné poslanecké/senátorské platy, to stojí za jakékoli lhaní a sliby - to jsou jen kecy, za to se nestřílí. Věří starému pořekadlu, že psi štěkají a karavana jde dál. Jen si představte, jaká hrůza je teď jímá při pomyšlení, že by museli z parlamentu a veřejných funkcí ven a - probůh - jít normálně PRACOVAT! ..... To jsem asi přehnal - po tom, co předvedli, si myslím, že oni vůbec nemyslí. Redakci se omlouvám za některé sprostší slovo, ale něco se jinak stejně výstižně nedá nazvat.
31. 10. 2013 | 12:53

čert }:o) napsal(a):

kdo lže ten krade a do pekla se hrabe

krásnej blogíček pravda
Ještě jste pane Komárku zapomněl na
Škromachovy hovory od bazénku ;o)

pro Bestia triumphans Drzou zrzku a ostatní se smyslem pro humor
(je zajímavé že většinou ho mají pravouni =o))) )

http://www.youtube.com/watch?feature=share&v=72lweMntdCo&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D72lweMntdCo%26feature%3Dshare&app=desktop
31. 10. 2013 | 12:58

čert }:o) napsal(a):

species 8472 napsal(a):
Ten titulek (s jinotajem) je fakt boží :-))))
31. 10. 2013 | 12:25
------
to máte pravdu
dle starého rčení které zní: v tom aby se čert vyznal
se nasadil Škromach a já to přijímám =o)
31. 10. 2013 | 13:01

resl napsal(a):

Na sjezd socanů, pojedou předsedové celostátních organizací, kteří budou zavázáni hlasováním svých straníků. Jestliže většina bude pro vyloučení lhářů, musí předseda na sjezdu hlasovat stejně. Je pouze jejich zástupce, nic víc. O jednání je zápis, takže se to nedá zfalšovat. Jiná věc je, když se zfalšování usnesení hodí vedení partaje, pak už je to na odvaze jejich členů postavit se proti a žádat dodržení toho, co bylo odhlasováno.
Jednou se stalo u lidovců, že ujednání jednotlivých organizací, tito zástupci straníků nesplnili a hlasovali pro Klause na Hradě, ač byli vázáni hlasovat proti němu. Výsledek byl katastofa pro ČR na dlouhou dobu a rozpad vedení lidovců. prostě starý, známý, lidovecký podraz, za který odpovídalo tehdejší vedení.
31. 10. 2013 | 13:02

Michal Macek napsal(a):

buldatra

ano skromach ma pravo sedet :)))
31. 10. 2013 | 13:09

JC napsal(a):

Kelt

Jsem zde, abych vám připomenul vaše předvolební nadšení-brilantní vítězství.
Takže co kelte plichta nebo ne ?
Ale to nejhorší - nesestavení vlády máte vy socani ještě před sebou.
Já jsem ale klidný. Podle Amnesty se za fagmilie 118 rozkradlo ročně 200 mld.
předpokládám, že vámi adorovaná "vláda odborníků" za přispění bimba to ještě tak
8 měsíců vydrží, takže se ve státní kase objeví příští rok o těch 200 mld navíc.
Mno máme po problému začneme konečně snižovat státní sekyru. Hurááááá:-))
31. 10. 2013 | 13:13

Kelt napsal(a):

JC,
dejte odkaz,kdy jsem "adoroval"vládu odborníků za přispění bimba-buďte tak laskav.
Pokud toho nejste schopen a o tom jsem přsvědčen,tak následujete "zahradníka".
31. 10. 2013 | 13:21

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drahý kelte, s vaší kromobyčejnou sockom inteligencí, zdá se jsem se dlouho míjel.
Docela těším se na vaše další upracované /upocené/ iljičoviny.
Snažte se trochu hochu.
Veskriz.
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1375869_651126681574651_826262605_n.jpg?dl=1
31. 10. 2013 | 13:24

Richard I. napsal(a):

v celé té kauze mi ještě chybí pan Sláveček Slávečkovič Jandák, ten by se v ní taky krásně vyjímal, no bohužel, tato postava se jen občas, se svým dojemně oduševnělým výrazem, zjeví v pozadí nějakého foto-záběru, jako muž ve stínu Mockby...
ten patří taky mezi "myslitele nové doby"...
to všechno patří NA KRAD for president!
31. 10. 2013 | 13:25

Miláno z Děčína napsal(a):

Autorovi článku!
Pane Komárek,nemá cenu o tomto něco psáti!
Škromach tímto podlým,či-li,nepolitickým-zrádným spolučinem,ublížil i světovému náhledu na "Odborářské bose a funkcionáře",když se sám plácal ve státních odborech.Prostě?
Se to vše,co se naučil jako odborář,v něm se tlakovalo a přežívalo i čekalo na:
Reálnou účast v puči s někým?
P.S.Na druhou stranu,zaplať pánbů,jak říkáme my ateisté,že se takto projevil nyní,kdy prakticky o nic nejde,jako nám,ale o případné koaliční či v tichosti souhlasujícími politiky ostatních stran a uskupení,že?
Vždyť by to stejně udělal a i ostatní rovněž!!!
Prostě,nemají co v politice dělat a takto by byly lepší "nové-mimořádné volby na jaře s těmi do europského parlamentu.Jinak to bude týden co týden aféra za aférou,nedůstojné útoky obou stran proti sobě či spolu a bude to hrůza za hrůzou.
Pak by to mohlo dojít tak daleko,ne že nepřízpůsoo
biví a anarchysté by byli tím zlem,ale politici-poslanci,kteří byli zvoleni lidem.Snad si to uvědomují všichni,ne???
31. 10. 2013 | 13:33

Kelt napsal(a):

wbgarden,
pro Vaši orientaci v základních politologických pojmench uvádím:
Všeobecná encyklopedie-svazek D.str.428"FAŠISMUS-otevřená teroristická diktatura s antiliberálním,protidemokratickým a protikomunistickým zaměřením".
Proto,než zase napíšete nějaký blábol,tak bude lépe si něco o daném přečíst.
Hodně úspěchů a trochu píle přeji.
31. 10. 2013 | 13:37

mb napsal(a):

to se vám to vtipkuje ... v cizích řadách a když vám lidi půjčujou ...

ale celkově mate pravdu ...

spíš zanalyzujte, proč se nedaří českou společnost přesvědčit o důležitosti a smysluplnosti environmentalismu ...

... to by byl důležitější teorém ...
31. 10. 2013 | 13:39

modrý edvard napsal(a):

Karel Meyer : Sobotka (tuším) na tohle řekl, že mají stanovy a podle nich se sjezd dá svolat nejdřív za týden.
31. 10. 2013 | 13:46

au napsal(a):

Michale, já bych se tak nepochechtával. Ostatně, pokud se nemýlím, ty sám jsi členem ČSSD v minulosti krátce byl? Asi tak dlouho, jako je tvůj brácha u Babišovců?
Jo, a až bratříčka potkáš, dej mu za mě (a za všechny slušný lidi) pár přes hubu. Ty jeho řeči, že do KSČ vstoupil kvůli otci, že o Gottwaldovi psal kvůli otci, že on sám vlastně nechtěl... Před pár týdny na tátově pohřbu ronil jaké slzy? Krokodýlí?
Promiň, měli jsme tvého tátu moc rádi a mrzí nás, jak se za něj Martin schovává a jak (ze zbabělosti? schválně?) ubližuje jeho památce.
31. 10. 2013 | 13:48

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, kelte, komouští týpkové, černí nebo rudí atd, vsjó ravnó, se odjaktěživa přetahovali, kdo je větší mačo a ukradne světu všecko.
Nihil novi.
Na to nemusí být jeden hned poblitologem.
Apropó kdo vás za to platí.
Já bych vám dobrovolně nedal ani kačku.
Věřte mi.
Veskriz.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/volby/clanek.phtml?id=793486
31. 10. 2013 | 13:51

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro au
A co studoval?

„obory marxisticko-leninská filosofie a politická ekonomie. Po studiu působil na fakultě jako odborný asistent [4]. V roce 1985[5] nastoupil do tehdy svazáckého deníku Mladá fronta, přejmenovaného po roce 1989 na Mladá fronta DNES, kde do roku 2013 působil jako hlavní komentátor.
Ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2013 byl zvolen v Libereckém kraji jako lídr hnutí ANO 2011.“

Pravičák jako řemen
31. 10. 2013 | 13:56

gabriela napsal(a):

Michale Komárku, je to jednoduché. Pár zešílevších socdemáků, kteří se nemohli, či nechtěli smířit s velkou socdem " výhrou nevýhrou" se pokusilo věc rychle vyřešit a přitom ztratili hlavu. Statečně přitom chtěli "pokrýt" prezidentovi záda, aby po něm fanatičtí nenávistníci, pravdoláskaři", "pinglové" a další "nosiči piva" neházeli koňskými "koblihami" a tak buď statečně zatloukali a nebo si rovnou bohapustě vymýšleli pohádky "Bylo, nebylo... " Bohužel, měli mezi sebou zrádce a "Jidáše", který je všechny "napráskal". To je celý příběh.

Když nejde o život, jde o ...

Veřejnost a mne osobně hluboce trápí jiná věc. Proč ještě nejsou doma Hanka a Tonička. A kdy se vrátí ???

Tady jde skutečně O ŽIVOT dvěma mladým dívkám a každému, včetně prezidenta a vlády je to zřejmě ŠUMÁK!!! Důležitější jsou jejich vlastní KORYTA!!!

To se nenajde pár politiků nebo jiných pracháčů? Konkrétně z voleb se mnoho stran nafutrovalo mnoha milióny ze státní kasy za hlasy. Jak to, že ještě nikdo z nich nebyl ochoten pustit žilou, aby zachránil dva čisté, krásné a nevinné mladé životy?

To platí o mnoha vbítězných stranách a hnutích. Včetně zelených. Za 3% zisk inkasovali přes 6 melounů, to se nedokážou ty strany dohodnout a nabídnout dohromady společně výkupné ? Vždyť ty dívky na videu si díky totální neschopnosti prezidenta a vlády ze zoufalství organizují vlastní pohřeb !!!
Kuk dolu, zvláště na 3. odkaz !...

PANE BOŽE, KDE TO JSME A KDE TO ŽIJEME ???

http://www.youtube.com/watch?v=jqRKf4kCuIU

http://www.youtube.com/watch?v=8Gd1Sn7dZUQ

http://www.youtube.com/watch?v=9tPvWhgfpDM
31. 10. 2013 | 14:07

suomi napsal(a):

"Jistě, cítíme určitou inspiraci leninskou teorií poznání a jí velmi blízkou tradicí církevních koncilů"--bzukot komárů

To,že Lenin 1912 vydal knihu Materialismus a empiriokriticismus a tuším po jeho smrti jiní vydali jeho Filosofické sešity(konspekty Hegela) je svolávání církevního koncilu? To by každý autor knihy se svými názory tedy byl blízko svolávání církevního koncilu.Podívejte na ekonomický pád dnešní republiky-spoludílo i taťky Komára,až moc poďobaného stalinismem kdysi.
To,že Lenin o sobě napsal "jsem filosofem až někde 4.třídy"...k takové skromnosti Komárci mají více než daleko.Nemýlím-li se pánové Ruml starší a Komárek starší byly sloupy ideologie v době,kdy tady namyšlení tuctoví filosofové-kariéristé padesátých let po kolena v krvi procesů proháněli Sigmunda Freuda,Paulinga,Mendela.
31. 10. 2013 | 14:10

fafnir napsal(a):

Bakalův nezvaný host
Jen předčasné volby mohou vyřešit tuto neúnosnou vládní krizi. Tato vláda nemá žádný mandát vládnout." Bohuslav Sobotka, začátek roku 2013.
Koukám jak pěkně volby vše vyřešily.Chlapci Zemanovci dostali napráskáno nejen od celé pravice ale i od pirátů a zelených.A když dostanou výprask od lidí,tak začnou rozkládat Socany.Nic těžkého,u té party tučných ovarů a lhářů.Ta věta "sjezd rozhodne kdo lhal",je úplně brilantní.Příští sjezd ČSSD rozhodne jaké bude počasí a určí definici Pythagorovy věty.Nejlépe takovou,aby ji i prostý socan pochopil.
31. 10. 2013 | 14:17

myrta napsal(a):

Autore dobré,pobavila jsem se.Momentálním vítězem se jeví Sobotka. Ale to je dočasné,protože to už je odepsaný lídr,jak dlouho setrvačností pojede uvidíme. A jestli bafuňáři ČSSD budou držet současný trend ,je odepsaná celá strana v příštích volbách. Śetrvačnost voličů ČSSD se ještě teď ve volbách projevila upachtěným vítězstvím,ale to bylo naposled. Asi je čeká osud ODS.
31. 10. 2013 | 14:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, léňa byl pouhopouhý grafomaniacký kopírák a blábolil.
A jako většina jeho sockom následovníků a předchůdců atd, kradl, kde se dalo.
Nihil novi.
A furt to jede, anča bubnuj.
Veskriz.
http://media.novinky.cz/517/245171-top_foto1-fpwhi.jpg
31. 10. 2013 | 14:29

dalimír milující mír napsal(a):

wbgarden už se nad sebou člověče konečně zamyslete ! Chováte se tady jako pomatený ! Kelt Vám to dobře napsal !! At žije VELKÁ ŘÍJNOVÁ SOCIALISTICKÁ REVOLUCE !!! Opakujte si to třeba až do smrti !
31. 10. 2013 | 14:30

Richard I. napsal(a):

jinak můj osobní dojem z celkové situace je ten, že zemanovsko-haškovským silám foukl do plachet silný vítr z pozic velmi(dle mého neospravedlnitelných) pochybných církevních restitucí, resp. Schwarzenbergova podpora klerofeudální hamižnosti. Ono totiž, jakkoliv se parta kolem K.S. snaží oprávněnost církveních restitucí ospravedlnit zákonem, kouká z ní očividný chtíč a prospěchářství církevních papalášů a dalších zainteresovaných, což je v zemi, jejíž charakter je v podstatě "ateisticky - svobodomyslný" nepřijatelné. Tudy cesta ke spokojenosti a svobodě dle mého v naší zemi rozhodně také nevede.
Schwarzenberg si tak vlastně úplně sám, skrze podporu hamižných katolíků, prohrál prezidentské křeslo, na které usedl Zeman se svými choutkami. Nikoliv tedy jen čtenáři blesku, ale také také čtenáři veškerých duchovní blábolismů, skrývající zcela přízemní choutky, mají svůj významný podíl na současné situaci.
Nalevo totiž číhá nesvoboda z pozic mocichtivého, moskevského Zemanovsko-haškovského komunismu, zprava zase z pozic silně konzervativních, stejně mocichtivých, hamižných klero-feudálních sil, ke kterým se přiklonil, dle mého i jinak dosti svobodomyslný K. Schwarzenberg, čímž si vlastně sám prohrál prezidenta. Z jeho strany dle mého těžká chyba, řekl bych, že s důsledkem i pro národ.
Jediná cesta k jakési svobodě a spokojenosti v naší zemí, k jakési relativní jednotě, vede dle mého jen pomyslným středem, mezi krajně levicovými Zemanovsko-haškovskými neokomunisty(včetně komunistů samotných samozřejmě) a silně konzervativními klero-feudály zprava.
31. 10. 2013 | 14:34

Bedřich napsal(a):

Je pravda, že Škromach je úžasný myslitel. Včera jsem ho poslouchal na Radiožurnálu. Představte si modelový příklad, kdy 5 generálů se rozhodne někde svrhnout prezidenta. Podle Škromacha jsou to čestní chlapi a nic neprovedli, protože. 1. Dali si čestné slovo, že nikomu nic neřeknou a vy je chcete trestat za to, že nechtěli purušit dané slovo. 2. Demokraticky si to odhlasovali, takže jen vyslovili svůj názor, takže je chcete opět trestat, že se chovali jako správní demokraté.
31. 10. 2013 | 14:37

Kelt napsal(a):

wbgarden,
spolu Janem Werichem konstatuji,že:"s blbostí se musí neustále bojovat,neb by mohla i zvítězit".
Jinak se angažuji dosti nerad,jen když ta sdělená hloupost přesahuje všechny meze.
31. 10. 2013 | 14:38

fafnir napsal(a):

gabriela
cituji"Veřejnost a mne osobně hluboce trápí jiná věc. Proč ještě nejsou doma Hanka a Tonička. A kdy se vrátí ???

Tady jde skutečně O ŽIVOT dvěma mladým dívkám a každému, včetně prezidenta a vlády je to zřejmě ŠUMÁK!!!"
Proč tu nejsou,inu jeli prověřit multikulturní honoty a mírumilovnost islámu,pdle svých představ,a na místě samém poznali svůj omyl.nechci být cynický a je mi jich líto,ale připomínají mi člověka,který v šortkách a tričku se rohodne v dubnu vylézt na Gerlachovský štít,přijde vánice a on volá zachraňte mě.A spoustě záchranářů pak jde o život, aby ho zachránili.Je mi jich opravdu líto,ale kvůli jejich hlouposti a bezbřehé naivitě bude tato země vydíratelná.
31. 10. 2013 | 14:41

Milan napsal(a):

Pro autora a ostatní :

Nechápu proč se pozastavujete nad tím, jestli politik zalhal či nikoliv. Pokud sledujete nedělní pořady V.Moravce a politiku vůbec je přece zjevné, že pracovním nástrojem špičkového politika je manipulace, mistrná práce s fakty apod. Co je tedy jedna lež navíc a ještě spojená s hlavou státu, která neměla zájem na zveřejnění schůzky. Jakého jsme si zvolili prezidenta, takovou máme i politiku. Bez M.Zemana by žádná podobná aféra nebyla. Že jsou naše strany prolezlé bezzásadovými lidmi je přece dlouhodobě známo. Tak snad příští volby .....
Je to asi tak nicotné jako boj st.zástupce Ištvána s bývalými poslanci, Nagyovou a P.Nečasem.
31. 10. 2013 | 14:42

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, nototo, i rudý dalimírek se přes veškerou mez přibatolil.
Neuvěřitelné.
No tak to jsem opravdu asi docela dobrý.
Veskriz.
http://blog.idnes.cz/blog/932/73278/smkc_vstupuj.jpg
31. 10. 2013 | 14:44

Kelt napsal(a):

to gabriela,
těch děvčat je mně skutečně líto asi jako většině těch,kteří o tom vědí.
Ale na druhou stranu-dvě mladé bílé holky samy na afgánsko-pakistánském pomezí,tak to hraničí se zdravým rozumem/chtělo se mně napsat něco drsnějšího,ale vzhledem k jejich situaci si to odpustím/.
31. 10. 2013 | 14:46

marxík napsal(a):

Pan Komárek má samozřejmě pravdu. Dnes už nerozhodují o pravdě sjezdy, ale prachy.
Brzy se to ale zase změní.
Jedna taková pravda opět vykoukla na světlo bóží. Trio Fuksa, šnajdr, tluchoř je nestíhatelné.
31. 10. 2013 | 14:46

fafnir napsal(a):

dalimír milující mír
koukám,socialistická inteligence.Prý,cituji vás:At žije VELKÁ ŘÍJNOVÁ SOCIALISTICKÁ REVOLUCE "
No jo Lenin se jmenoval Uljanov,Stalin, Džugašvili,a ta vaše velká říjnová byla 7. listopadu.A tak je to u vás se vším. Lež a zase jenom lež pomatenců.Lež jako pracovní nástroj.Byla by to s vámi sranda,kdyby Dalimírové přímo nezavraždili přes 30 milionů lidí,nepřímo o nějakou tu desítku miliónů navíc.
31. 10. 2013 | 14:49

Anna napsal(a):

gabriela

cituji:

Ministerstvo zahraničí v souvislosti s únosem opakovaně apelovalo na média, aby o případu nepsala. Odůvodnilo to tím, že zveřejňování jakýchkoliv informací může dívky ohrozit. "Náš apel na zachovávání mlčení v této věci i nadále trvá. Budeme vděčni, pokud bude vyslyšen," řekl ve středu iDNES.cz David Frouz z tiskového odboru ministerstva.

"Proces, který probíhá, je dlouhodobý, ale pokračuje a my věříme, že se snad časem podaří k nějakému závěru dospět," dodal Frouz. Na otázku, zda to tedy znamená, že obě Češky žijí a podařilo se navázat kontakt s jejich únosci, zástupce tiskové mluvčí odpověděl, že ministerstvo nyní nebude k tomuto dávat žádný bližší komentář.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/unesene-cesky-v-pakistanu-09a-/domaci.aspx?c=A131016_112034_domaci_hro
---

Z videa je zřejmé, že zájmem únosců je propuštění pákistánské neuroložky Áfiji Siddikíové, která studovala v USA. Poté ale odjela zpět do Pákistánu a začala podle Američanů pracovat pro al-Kaídu. Ve Spojených státech byla zatčena v a roce 2010 odsouzena na 86 let vězení (více o videu zde).

Naposledy se o dívkách zmínil prezident Miloš Zeman. V polovině října uvedl, že se nacházejí mezi Pákistánem a Afghánistánem a ČR vyjednává o jejich propuštění (více o Zemanových slovech zde).

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/ministerstvo-predalo-novinarum-nove-video-s-unesenymi-ceskami-psm-/zahranicni.aspx?c=A131030_155531_zahranicni_cen
31. 10. 2013 | 14:50

fafnir napsal(a):

marxíku
a o pravdě rozhoduje sjezd?A o čem ještě?O tom kolik je 1+1.Nebo o tom kdy je říjen a kdy listopad?Bože co se stranou a jejími přívrženci,když mají lež jako pracovní nástroj,a teprve sjezd má rozhodnout zda někdo někde byl nebo nebyl.Vy vlastně jiný program,než někoho zavřít nemáte.A když někoho zavřete,letka pečených holubů,podle vašeho mozečku, startuje do vašich úst.Bacha abyste se neudávil.
31. 10. 2013 | 14:55

Richard I. napsal(a):

"Za zranění Zemana alkohol nemůže, zakopl, řekl Holcát
Martin Holcát, ministr zdravotnictví v demisi a předseda lékařského konzilia, které se stará o prezidenta Miloše Zemana, ve čtvrtek upřesnil okolnosti zranění hlavy státu, po němž má Zeman krev v koleni. Údajně již dostal dotaz, zda v případě prezidentova zranění sehrál roli alkohol. Tuto verzi vyloučil."

http://www.novinky.cz/domaci/317847-za-zraneni-zemana-alkohol-nemuze-zakopl-rekl-holcat.html
-----------------------
takže se Zemanem domluvil, že půjde o důvěrnou informaci a nebudou jí šířit...
prostě taká chlapská a čestná domluva v zájmu vyššího dobra republiky, resp. ochrany obrazu prezidenta..
to je jasné, tak na zdravíčko pane Milošku!
31. 10. 2013 | 14:56

Ládik!!! napsal(a):

Škromachovým duchem může být jenom hmota. Vždyť je materialista.
31. 10. 2013 | 14:56

Richard I. napsal(a):

teda to, že ho našel našrot...
31. 10. 2013 | 14:57

Kelt napsal(a):

To Richard I.,
vím,že je to dnes již irelevatní,ale nemyslím si,že si K.S.prohrál volby jenom podporou církevních restitucí i když se německo-rakouská šlechta historicky vždy spojovala v boji o moc s katolickým klérem.
Spíše se domnívám,že mu to prohrál poslední duel se Zemanem,kdy se pustil na tenký led obhajoby odsunutých sudetských nacistů a "posíláním"presidenta Beneše před Haagský tribunál.
31. 10. 2013 | 14:57

Ládik!!! napsal(a):

Richard I -
ráno jsem někde četl informaci, že Bimbo v noci narazil kolenem do stěny. Žádné zakopnutí. Ale byla to neúplná informace - třeba ta stěna ležela. Živě si představuju, jak Bimbo chodí v noci potmě, když nemůže normálně chodit ani za světla. Výron v koleně - to musela být pecka. To musel spadnout se stolu.
31. 10. 2013 | 15:01

Ládik!!! napsal(a):

čerte -
u nás se říká: v tom aby se prase vyznalo.
31. 10. 2013 | 15:15

marxík napsal(a):

fanfir
Kolego, na světě vždycky budou rozhodovat prachy nebo komunisti.
Vy preferujete prachy, já komunisty.
Tak buďte, člověče, demokratem a respektujte moje preference.
31. 10. 2013 | 15:22

fafnir napsal(a):

marxík
aha,a vy si myslíte,že sjezd rozhodne,zda někdo někde skutečně byl,nebo nebyl.Inu pravý to komouš.Já si ale nemyslím,že peníze rozhodují,zda někdo někde skutečně byl něbo nebyl.V tom je mezi námi rozdíl.Vy prostě hodláte odhlasovat realitu.A díky vašemu odhlasování reality bylo zavražděno příliš mnoho lidí.Despekt.
31. 10. 2013 | 15:28

čert }:o) napsal(a):

Ládik!!!
no vidiš a já zase utřu hubu =o)

wbgarden a fafnir
kluci na dalimíra mi nešahejte to je moje hračka! ;o)
31. 10. 2013 | 15:33

Michal Komarek napsal(a):

au

Ahoj! Nebyl jsem nikdy clenem CSSD, coz ostatne neni moc dulezite. A Martina rozhodne inzultovat nebudu. Je to muj bratr, mam ho rad, byt se pochopitelne o spoustu veci hadame uz skoro padesat let...:-) Tatu mel moc rad.

A dekuju vsem za reakce! Jasne, zanalyzovat, proc se v Cesku nedari environmentalismu by bylo zasluznejsi, ale do toho se muzeme dat priste, verim, ze k tomu bude taky dobra diskuse
:-). Hezky den! Michal
31. 10. 2013 | 15:35

marxík napsal(a):

fanfír
Z pohledu celospolečenského posouvání se je rozhodující mediální pravda. Je mi líto, že jste to zatím nepochopil.
31. 10. 2013 | 15:38

fafnir napsal(a):

Kelt
odsunutých sudetských nacistů?Nikoli odsunutých sudetských Němců.Brali to všechno hlava nehlava,nácek,socialista,německy mluvící žid,který se právě vrátil z koncentráku.Inu povedlo se.Nejprůmyslovější kraj zpustl,v Karlových Varech,Mariánkách a Františkových Lázních vládnou a převažují tam bydlící Rusáci,to si Kelt vždy přál, a v Ústí,Teplicích a dalších místech zase převládají Cikáni,na které smíme platit a pracovat na ně,místo Němců,kteří zde vždy sami pracovali.Tomu říkám dobrá výměna.
31. 10. 2013 | 15:38

Richard I. napsal(a):

Kelt
církevní restituce jsou silnější téma, jde o aktuální záležitost s velmi silným nábojem, který se dotýká národního charakteru..
to, o čem píšete Vy, bylo uměle nafouklé a zkreslené.. dle mého nesehrálo takovou roli...navíc je odsun skutečně velmi "komplikované téma", které je záležitostí minulosti a proto také obtížně řešitelné. Jde o téma kontroverzní, to, že se do něj Schwarzenberg před volbami pustil, jsem vnímal jako jeho odvahu, která nekalkuluje, ale chce se postavit na stranu, kterou považuje za poškozenou ...Jeho jednání jsem v tomto neviděl jako motivované mamonem či touhou jiného měnit k vlastním představám, ale snahou postavit se na stranu těch, kterým bylo ublíženo..
..u těch církevních restitucí je to ale jiné, z nich jde cítit úplně jasný, do očí bijící církevní mamon, a jak říkám, není ospravedlnitelný, ani zákonem o restitucích, mnoha lidem se z něj dělá akorát zle, bo přes veškeré snahy duchovních pohlaváru "obhájit ho rozumem"/ospravedlnit ho, z nich velmi dobře cítí hamižnost, asi jako když z ožralého táhne chlast a ten se Vás snaží přesvědčit, že je to ústní voda...
Nechci církvi upírat právo na existenci ani majetek, ale toto, co schválili skrze restituce v zemi, která je v základu ateistická, svobodomyslná, to je střela nejen mimo černé, ale dokonce úplně vedle terč....žádné vyšší dobro ani duchovní blaho takové jednání neospravedlní..
je to taký zcela těžce naivní a perverzní pokus zasáhnout do národního charakteru(skrze prachy a duchovní žvásty překopat národní hodnoty!), který je ve své přirozenosti zcela odlišný než jaký by si ho klerofeudální skupiny přály mít. Cítit z toho taká jejich tužba manipulativně měnit českou povahu skrze prachy a "ušlechtilý" nábožensko-intelektuální patos" jí deformovat směrem ke klerofeudálnímu ideálu, který uspokojuje jen jejich vlastní tužby a nic jiného, a získat tak skrze změnu jiného směrem k vlastnímu vyhovění, vytoužené egoistické a sobecké ukojení ...

taký pokus skrze prachy a duchovní žvásty nahnat národ(nebo ty, kteří na tohle lákadlo uslyší) do klero-feudální klece s odkazem na kultivovanost, vzdělanost, kulturnost a také ty kecy o slušnosti...restituce k tomu měly posloužit...
Za sebe říkám, že je to jen taká perverzní snaha manipulovat s přirozeností člověka odkazem na jeho vyšší dobro a s úmyslem, aby takto hezky změněný jedinec svým jednáním těmto skupinám vyhovoval a líbil se, dělal to, co oni chtějí a tím je uspokojoval....
taká duchovně - intelektuální debilita srovnatelná s bulvárem jako je třeba stupidní Blesk....
toto není elitářství, ale debilitářství...
31. 10. 2013 | 15:42

fafnir napsal(a):

marxík
z pohledu normálního slušného člověka je důležitá skutečná pravda.Z pohledu komouše je důležité mediálně nalhat to,co se mu zrovna hodí.A během pár měsíců popřít co řekll před půl rokem.
Ano,bohužel mě to vaše celospolečenského posouvání zmršilo život.Ještě,že aspoň posledních 23 let mohu normálně žít.Já paměť neztratil,vaše bolševické názorové veletoče si pamatuji.
31. 10. 2013 | 15:45

Libertad napsal(a):

Soudruh Škromach by se měl vrátit do své rodné KSČ.
Tam by však nemohl svobodně přednášet ty své nesmysly. Tam se musí dodržovat disciplína.

S pozdravem blog byl dobrý

Sidonio Libertad
31. 10. 2013 | 15:53

fafnir napsal(a):

Ládik!!!
a v důsledku toho jsem se dočetl,že má cévy jako 20 mladík.Jsem z toho volaký zmatený.Mladík se používá jako synonymum pro občana přemisťujícího nějaké železo nebo zabezpečovací zařízení do sběrny kovů.A dál mě zmátlo,že kozilium zdůraznilo,že president nebyl pod vlivem alkoholu.Smutná hiostorie,muset to zdůrazňovat,zvláště u presidenta.
31. 10. 2013 | 15:54

siven napsal(a):

„Škromachův teorém“

Spadl jsem ze židle... skvělé :)
31. 10. 2013 | 16:00

marxík napsal(a):

fanfír
Medialní pravda, je-li profesionálně podávána, ovšem představuje zároveň většinový názor. A ten byste měl jako kovaný demokrat respektovat.
31. 10. 2013 | 16:05

kaška napsal(a):

Keltovi:
jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..
31. 10. 2013 | 16:14

fafnir napsal(a):

marxík
inu je vidět,že jste kovaný komouš.Pravda,a teď se bavíme o tom,zda někdo někde byl něbo nebyl je jen jedna.A jestliže mi jakýkoliv komouš bude tvrdit,že skutečnost je to co odhlasují,nebudu to respektovat.Stejně jako jsem nerespektoval,když mediálně různí marxíkové tvrdili,že PLzeň osvobodila Rudá Armáda.Dokonce nás to učili ve škole.Takže,resumé.Komouš lhal,lže a lhát bude,je to podstata jeho učení.Vlastně lež je takový pěkný komunistický axiom.
31. 10. 2013 | 16:20

Richard I. napsal(a):

Hašek se celému národu okázale omluvil za to, že "držel slovo"...
jakože, "já se Vám všem sice omluvím, ale zato, že jsem jednal čestně, což Vy všichni kromě mě nechápete".....
v tom případě se na té schůzce se Zemanem asi dohodli, že budou lhát...a toto slovo tedy čestně dodržel,...
a teď se za něj zase čestně omluvil...
ach jo..
to je vážně hlupák k pohledání ten chlap...
31. 10. 2013 | 16:27

kaška napsal(a):

Richardu I.
Uvědom si, Richarde, že tady vlastně otázka majetku vydaného církvím zakrývá jednu podstatnou věc. Prakticky po celé Evropě je alespoň ŘK církev oddělena od státu, což je dobře, protože stát ji nemůže kontrolovat.. Samozřejmě, že se církev živí na svůj vlastní vrub a po státu nic nechce, poté co má svůj vlastní majetek. Ale u nás se patrně chce, aby byly církve pod kontrolou státu..Spočítej si, kolik takové církve budou potom každého z nás stát, když je neustále bude stát i nadále financovat. Koneckonců to, co se bude vydávat v úhrnu na všechny ty předčasné volby,(které budou bezpochyby stíhat jedny druhé) nás nakonec vyjde na víc než církevní restituce.Domnívám se, že by nám jednomu každému vůbec neuškodilo pár lekcí z Bible. Aspoň by se v této zemi vědělo trochu víc o morálce, což by možná zastavilo "haškování"jak uvnitř politických stran- jedno jakých-, tak i na Hradě. Že jsme hned druhá nejateističtější země v Evropě, s tím bych se jaksi radši ani moc nechlubil, aby na mě Evropa nepohlížela s útrpným úsměškem, jako na chudáka...
31. 10. 2013 | 16:32

Richard I. napsal(a):

kaška,
mně asi až tolik nezáleží, jak na mě celá velká Evropa pohlíží...
ostatně v mých očích taky není dokonalá, před pár dny s Evropském parlamentu řešili, jak správně spláchnout chcanky, pokud takové náročné úkoly řeší velká Evropa, bez jejího poplácání po zádech se obejdu asi celkem v klidu...
pokud Vám chybí pár lekcí z Bible, klidně si je doplňte, osobně dávám přednost jiným zájmům..
ano, odluka církve od státu je dobrá věc, ovšem nijak neospravedlňuje církevní hamižnost, která je skrytá pod "vysoce morálním" zákonem o církevních restitucích...asi jako agrese pod maskou vykultivovaného Duchy, tedy Duky..
31. 10. 2013 | 16:42

Pet napsal(a):

Zhovadilý, vysádlený líný a tupý vepř, který si říká - jó , to zase vyšumí, lidi zapomenou a já budu prdět do důchodu v parlamentu nebo senátu, a to si pište, že prezident - ožrala jako já , bude nade mnou držet ochranou ruku.... Škromachu, ty zhniješ zaživa, pokud tě nepostaví realita k lopatě !
31. 10. 2013 | 16:42

čert }:o) napsal(a):

marxíku
víte proč dostala pravice na zadek? Protože jsou pravičáci
soudní a dokáží přiznat že to prostě podělali. Levičáci ne.
Ti budou volit levouny i kdyby vraždili a dál hlásat jak
jsou dobří. Styďte se. To co teď předvedli socani nedokázal
v pravici nikdo!
31. 10. 2013 | 16:47

marxík napsal(a):

fanfír
Polopaticky,kolego.
Z pohledu celospolečenského posouvání se doleva nebo vpravo je rozhodující, jak nám události na sjezdu čssd vyloží média. Současná média mají snahu tlačit nás doprava. Média v budoucnu budou mít snahu spíše opačnou, samozřejmě pokud budou ekonomicky závislá na čínském kapitálu.
Takže, chlape, chovejte se tržně, nakupujte levné čínské zboží, ať se mediální ledy konečně hnou.
Chcete-li znát můj osobní názor na případ Hašek, domnívám se, že parta kolem oného rozhodně nečetla Tři mušketýry.
31. 10. 2013 | 16:48

fafnir napsal(a):

Richard 1
ono je putna jestli jste atheista nebo veřící.Co bylo ukradeno má být vráceno.A jedno jestli křesťanům nebo Židům.Richardové nechtějí vracet ani jedněm.Však oni atheisté nemají 7, přikázání.
31. 10. 2013 | 16:48

čert }:o) napsal(a):

Jsem pro aby Škromach Tejc Jandák Hašek Zimola a nevím kdo ještě
zůstali a drželi se jako klíště. Jedině tak padnou socanům preference.
Otázkou je jestli se naopak nezvednou bolševikům =o)
Levičáci jsou na to dost tupí
31. 10. 2013 | 16:51

fafnir napsal(a):

marxík
ale já se chovám tržně.Nekupuji levné levicové žvásty,ani v Blesku,ani na náměstích prodávaných pro altem.Nekupuji levný čínský šunt,tedy kromě čaje.Já raději méně a kvalitně.A ano jsem možná zastydlej morálkou.Nesebral mi ji bolševik,nesebere mi ji socan.A hodně lidí už mluví anglicky a každý má internet.Nebojte,ona se vždy pravda proflákne,a bude jiná,než mediální.
31. 10. 2013 | 16:56

Jemnický napsal(a):

wbgarden
Kdo lže, ten krade, kdo krade, může i zabít. President je na vozíku, že by Tejc, Hašek a Škromach?
Ale možná si tam chlapci jen přihnuli a na nic si nepamatují.
31. 10. 2013 | 17:13

john petres napsal(a):

...Život lidskej je tak složitej,že život člověka je proti tomu úplnej hadr!...A to Hašek(spisovatel,poz.atutora) tenkrát,když tuto větu vkládal Švejkovi do úst,ještě neznal Tejce,Škromacha,ba už vůbec ne svého vykutáleného jmenovce,že...Jak by ta věta asi zněla nyní..(napovím,že by nahradil slůvko hadr...).Servus.
31. 10. 2013 | 17:19

Ládik!!! napsal(a):

Tak Bimbo nakonec na kriplkáře..., berle nad hlavou, kdo ho bude tlačit? Paní Müllerová? Pochybuju, že hrad je bezbariérový. Už vidím, jak ho vysypou z vuzka.
31. 10. 2013 | 17:26

fafnir napsal(a):

ale čerte
ať jste nebo nejste pro,oni se držet budou.Zuby, nehty, a hlavně hubou.A že by to jejich voliče odradilo? Jsem v tom skeptik.Když je neodradilo ani 40 let,a teskní po bolševikovi.....
31. 10. 2013 | 17:26

čert }:o) napsal(a):

Ládiku
na Bělehrad =o)

fafnire
no nevím dneska už jsou dost drzí na to aby se ozvali =o)
31. 10. 2013 | 17:52

Míla napsal(a):

fafnire
zatím ještě vládu nesestavili a nikde není psáno,že v ní budou.Docela bych si přál,aby zůstali v opozici s komunisty.Bude velice zajímavé,jakým směrem se bude politika ubírat.ODS slibovala podporu drobným podnikatelům,ANO zase velkopodnikatelům.První pohlavek drobným podnikatelům budou pokladny,s těmi bude souhlasit i ANO.Přibudou jim zisky díky těm co zkrachují.Další voda na komunistický mlýn.A nedej Bůh aby byly předčasné volby,na ty komunisté s úsměvem čekají.
31. 10. 2013 | 17:54

babočka napsal(a):

Zeman nás s jízlivým usměvem nabádá běžte k volbám, a potom z nás dělá s kolektivem pana Haška blbce.
31. 10. 2013 | 18:02

džon uzený bok napsal(a):

hašek se prý omluvil.
je tedy poctivým a dělným funkcionářem, který jen zakolísal.
škromachovi se nelze smát, nemaje jeho vědomosti a stejnou délku opasku
ostatně, sjezd na všechno odpoví, nejen kdo lhal, či kradl
straně věřte, soudruzi!
31. 10. 2013 | 18:08

džon uzený bok napsal(a):

škromachův teorém je případný termín.
může být, že jich má škromach v rukávu víc. nebylo by divu, mám dojem, že zatímco výuční list mu vydržel asi 30 let, pak hned a v rychlém sledu za sebou doplnil vzdělání na vysokoškolské a to ještě dokázal zastupovat lid v parlamentu!
je tedy jasné, že na něho sestoupily mimořádné schopnosti, hned jak byl zvolen.
ať jsem franta, nebude-li jednou prezidentem naší krásné země
31. 10. 2013 | 18:15

bimbo si přelamal hnátu , asi viroza napsal(a):

mě škromach strašně rozesmál když zduvodnoval, proč o te schuzce neřekli sobotkovi- " neřekli jsme mu to, protože jsme si mysleli, že by mu to mohlo vadit")))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))). hlópé zdena, jak se mu na vylašsku říká, má přirozený komediální talent.
31. 10. 2013 | 18:26

Medikolog napsal(a):

Zatímco se "vítězně" perou o to, kdo bude jed nat a co se bude jed nat, domluvil se Bakala s černo..delníky na společném postupu, takže "vítězní" jsou druzí (třetí) protože promarnili čas a čas jsou peníze i místa u koryt.

Celek Baka(la)-(Bělo)brádek může s ČSSD, nebo naopak s Kalouskem a s Němcovou a i s Okamurou; a v tom případě mohou nechat ČSSD, která UTRPĚLA volební vítězství, s KSČM v oposici... bez vlivu na dění, jako již 7 let.

Zlí se vždycky domluví jako se domluvili pan Kotrč z velkého domu s medvědem Hromburácem. Že, milé děti?
31. 10. 2013 | 18:31

muromec napsal(a):

kaška napsal(a):
Keltovi:
001 - jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..
31. 10. 2013 | 16:14
002 - jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..
31. 10. 2013 | 16:14
003 - jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..
31. 10. 2013 | 16:14
004 - jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..
31. 10. 2013 | 16:14

Dobře na to jdete, pane kaško. Už jen 996 krát to zvopakujete, a bude to pravda. "Fašismus i nacizmus byly levicové ideologie". Řekl jsem to teď za vás - 005. Už jenom 995 krát a bude to pravda. (Jen to probůh neříkejte nahlas živě před někým vzdělaným a inteligentním. Tady na internetu se snese každá blbost, ale živě byste byl za vážného pitomce.)
31. 10. 2013 | 18:43

gabriela napsal(a):

fafnir

O jakém vydírání republiky mluvíte člověče??? To byste je za pár statisícovek, které by stálo výkupné nechal raději zemřít???!!!

DĚS, BĚS. Jde z vás chlad jako z pekla. Z té 3. reportáže vyplynulo, že původně by těm únoscům bohatě stačilo pár set tisíc a holky byly doma. Nyní zřejmě únosci zvyšují cenu.

PANE BOŽE, KDYBY VÁM UMÍRALA DCERA, a na její záchranu by stačilo pár statisícovek, nebo možná teď už pár milionů, tak byste byl také tak odporně a nechutně chladný a cynický?

Nepořádal byste spíše národní sbírku na jejich záchranu? Vždyť přes Pákistánské hranice do Indie cestují cizinci běžně. A nikdo je neunáší!!!

Sorry, dokoukejte laskavě to třetí video do konce, nejste v obraze. http://www.youtube.com/watch?v=9tPvWhgfpDM
31. 10. 2013 | 19:20

Jiří Vejvoda napsal(a):

Autor opomenul, že Zdenek může ještě provést legendární Cimrmanův "úkrok stranou". :-)
31. 10. 2013 | 19:22

Škrob Mach napsal(a):

Že je ČSSD sociálně citlivá strana pro neúspěšné, popř. mentálně hendikepované, asi nejlépe symbolizuje Škromach.

Kdo jiný by takového chudáka zaměstnal, no ne?

Zdeněk Škromach je v politice tím, čím byl v pop-music Rudy Kovanda.

http://www.youtube.com/watch?v=skGb1tZDiCE
31. 10. 2013 | 19:36

Richard I. napsal(a):

fanfir
ať si vezmou vše, co jim patří, pokud původ takového majetku dokáží uspokojivě vysvětlit, jen říkám, že za zákonem o církevních restitucích cítím hamižnost a touhu po ovlivňování společenských hodnot, které jsou spojeny s klero-feudálním ideálem. Sám se domnívám, že tudy cesta ke stabilitě národa českého nevede, neboť jsou takové představy proti jeho podstatě, která spočívá ve svobodomyslnosti, odmítání autoritářství atd., tedy s hodnotami, které jsou s klero-feudálním konzervatismem vystavěném na řádu a autoritářské moci v rozporu.

mimochodem, už víte, kdy bude navracet sama církev? Majetky a životy těch, které o ně v průběhu své existence připravila?
31. 10. 2013 | 19:36

biskup z Limburgu napsal(a):

"...Richardu I.
Uvědom si, Richarde, že tady vlastně otázka majetku vydaného církvím zakrývá jednu podstatnou věc. Prakticky po celé Evropě je alespoň ŘK církev oddělena od státu, což je dobře, protože stát ji nemůže kontrolovat.. Samozřejmě, že se církev živí na svůj vlastní vrub a po státu nic nechce, poté co má svůj vlastní majetek. Ale u nás se patrně chce, aby byly církve pod kontrolou státu..Spočítej si, kolik takové církve budou potom každého z nás stát, když je neustále bude stát i nadále financovat. ..."
---------
Ať požadují kolik chcou, satčí jim nedat nic. A nebude vás to tak stát ani vindru.
Proč by měl stát platit něco církvím, kromě příspěvků na činost sociálních, zdarvot. apod zařízení ? Kde je to napsáno ?
A pčoč má církvím něco platit někdo, kdo jim nic nevzal, dokonce i ti, co jsou dnes malými dětmi ? Tvrdil snad Kristus , že " nechte maličké ať zaplatí " ???

Křivdy minulosti se nedají napravit, jen c symbolické rovině...ale pokud by se měly napravovat všechny křivdy - tak civilizace zajde, nezbyde jí na řešení problémů současnosti.
Církev ale potřebuje zlomené a chudé lidi, to je ten její materiál, tam loví... to v dobách kolapsů civilizací získává, budoucí moc a kredit, první je podvodem , druhé znetvořením.

Antiku sem z velké části znovu dostali Arabové, navzdory úporné snaze fanatických poblouzněnců ji vykořenit. Z antiky čerpala a nadále může čerpat a bude čerpat např. i demokracie, tam vznikla...atd atd. Církev ale tvrdí, že to ona vynalezla morálku, pravidla atd...spíše ale jen kradla.

Na druhé straně je ale dobře, že ty finance máme, já například miluji hedonistický styl života - v tom je antika také inspirativní. A není nad koupel v pořádné vaně, to to pak jednomu hned lépe myslí - po koupeli v dobré vaně.
31. 10. 2013 | 19:59

Honza napsal(a):

Škromach žije v přesvědčení, že o pravdě se dá hlasovat. To je ale arogantní hňup.
31. 10. 2013 | 20:26

Pradědek Čech napsal(a):

Já trouba prastarej jsem doufal, že lidé týpky jako Škromach, Mládek, Jandák, Zaorálek, ale i Benda, Bendl, Kalousek, Němcová, atd, vykroužkují. No nestalo se, tak se hoši holt musí vykroužkovat sami. V ČSSD to už začalo, protože tam hrozí, že budou vládnout.

Ale stejně je mi divné, že lidé tentokrát vůbec málo kroužkovali. Až podezřelé.
31. 10. 2013 | 21:16

Kelt napsal(a):

To fanfir,
o odsunu sudetských nacistů účelově lžete-jste účástník pravidelných sjezdů SDL,kde Vám vymyli mozek?
Tak za prvé-o odsunu Němců z Polska,Dánska,Holandska,Belgie a ČSR rozhodly vítězné mocnosti 2.WW.
Z rozhodnutí českých orgánů zde mohli a zůstali ti sudetští Němci,kteří se nestali členy NSDAP a neporušili zákony ČSR a těch bylo cca 10%.S jejich potomky jsem chodil do jedné třídy,kde nás bylo 21 a z toho 6 potomků sudetských Němců.
Lžete např.o tom,že byli vysídlováni i židé,kteří přišli z koncentráku.
Lidé jako Vy,Urban a další,kteří nadbíhají neonacistovi Posseltovi jsou příčinou toho,že jako jediná země z těch,ze kterých byli Němci vysídleni jsme neustále terčem útoků SDL a některých předáků CSU a snah o svalení odpovědnosti za výsledek 2.WW.na české etnikum.
Vaše názory jsou poplatné neonacistické ideoologii o podřadné rase a "povinnosti"Čechů se omluvit odsunutým nacistům za způsobená příkoří a umožnit navrácení majetku,který byl kompenzací v rámci válečných reparací odebrán,nota bene byli v BRD bohatě odškodněni.
01. 11. 2013 | 11:39

Kelt napsal(a):

To fanfir,
o odsunu sudetských nacistů účelově lžete-jste účástník pravidelných sjezdů SDL,kde Vám vymyli mozek?
Tak za prvé-o odsunu Němců z Polska,Dánska,Holandska,Belgie a ČSR rozhodly vítězné mocnosti 2.WW.
Z rozhodnutí českých orgánů zde mohli a zůstali ti sudetští Němci,kteří se nestali členy NSDAP a neporušili zákony ČSR a těch bylo cca 10%.S jejich potomky jsem chodil do jedné třídy,kde nás bylo 21 a z toho 6 potomků sudetských Němců.
Lžete např.o tom,že byli vysídlováni i židé,kteří přišli z koncentráku.
Lidé jako Vy,Urban a další,kteří nadbíhají neonacistovi Posseltovi jsou příčinou toho,že jako jediná země z těch,ze kterých byli Němci vysídleni jsme neustále terčem útoků SDL a některých předáků CSU a snah o svalení odpovědnosti za výsledek 2.WW.na české etnikum.
Vaše názory jsou poplatné neonacistické ideoologii o podřadné rase a "povinnosti"Čechů se omluvit odsunutým nacistům za způsobená příkoří a umožnit navrácení majetku,který byl kompenzací v rámci válečných reparací odebrán,nota bene byli v BRD bohatě odškodněni.
01. 11. 2013 | 11:40

Kelt napsal(a):

To kaška,
já jsem citoval "Encyklopedii",kde jsou uveřejňovány ověřené názory vědecky činných kapacit,které jednoznačně zařazují fašismus jako krajně pravicovou ideologii.
Váš názor,že fašismus byl včetně Hitlera levicový jen opakujete lži našich pravofašounů/nebo k nim také patříte?/,kterým se nehodí do krámu,že Mussolini byl fašista a pravičák.Nebo snad Franco byl levičák,stejně jako Pinochet?Nota bene Hitler byl nacista-pro Vás a fanfira vsjo rovno-hodinky jako holinky,oboje se natahuje,že?
01. 11. 2013 | 12:23

fafnir napsal(a):

gabriela
ne za pár set tisíc korun,ale pár milionů-EURO,zpravidla tak 10 mio eur/osoba,to je cena,kterou únosci v tamním kraji zpravidla požadují.A odpověď na druhou otázku:samozřejmě nenechal.Proto ta paralela se záchranou neodpovědného turisty,kdy kvůli jeho nezodpovědnosti jde jiným o život.Stát je samozřejmě nemůže nechat být,to je jeho povinnost postarat se i o lidi,kteří se vlastním zaviněním ocitli v ohrožení života.Jenže kvůli jejich výkupnému,budou chybět peníze jinde,třeba na vybavení hasičů,nebozáchranářů,Stát má samozřejmě učinit vše pro jejich záchranu,ale pak od nich požadovat kompenzaci.To jejich poznání fungování multikulturalismu je draze vykoupeno,a nevím jestli prohlédnou.A jestli zásluhou jejich neodpovědnosti bude pobíhat o jednoho teroristu nebo teroristku a vraha po svobodě více,a budou tak mít na svědomí další životy,je také na zvážení.I vašem,když mě tak tvrdě odsuzujete.
01. 11. 2013 | 13:07

Richard I. napsal(a):

biskup z Limburgu
Církev je jeden z největších podvodů v dějinách lidstva, před očima všech, taká 2 tisíce let tolerovaná velká, "ušlechtilá" lež, kterou u nás navíc živil a bude živit ze zákona stát.
01. 11. 2013 | 13:11

Richard I. napsal(a):

Pokud se církev hlásí ke Kristovi, žádný větší majetek nemohla ani nabýt, tedy není možné, aby jí byl nějaký po právu vracen.
Pokud nějaký nabyla, stalo se tak podvodem a tedy na něj nemá žádný nárok.
Pokud církev vycházející z Krista nerespektuje jeho učení, neplní svou funkci a není tedy možné, aby její představitelé byly placeni státem.
Pokud se tak děje, není to po právu, ale ospravedlněným podvodem.
Jeden z nejgeniálnějších odkazů Krista je "schopnost" přežít z nejnutnějšího mála.
Jeho náměstek, kníže Duka, má k tomuto ideálu asi tak blízko jako člověk neschopný do pěti napočítat ke geniálnímu Einsteinovi, to ovšem nebrání státu, aby Dukovi zaplatil za objev teorie relativity.
01. 11. 2013 | 13:21

fafnir napsal(a):

Kelt
Nazional SOCIALISTISCHE Deutsche ARBBEITER Partai,Mussolini byl socialista,přečtěte si jeho životopis,začínal v socialistické mládeži.Jinak atributy vás levičáků: komunistů a nazi.Jednotné odbory,jednotné mládežnické organisace,jeden vůdce,jedna strana.Kdo to nehodlal akceptovat,u komoušů GULAGy, u Nácků Koncentráky, na obou nápis "Práce osvobozuje".Co z toho bylo u komunistů nebo nácků jinak.
BTW Doufám že jste s Ruskými Karlovými .Vary a cikány v Ústí vrcholně spokojen.A ještě,kéž by to u nás v bývalých Sudetech vypadalo jako v Bavorsku,nebo aspoň v Sasku.To vám ti Rusové Cikáni a Vietnamci nezajistí.A vy sám žádostivě pokukujete po tom,jakou mají ti Sudeťáci životní úroveň.A ten váš strach z návratu.Co by tady pohledávali,pohraničí zdevastované.Fakt jsme ty provinilé děsivě potrestali,odchodem do svobodné země.A že jsme okradli a osunuli Židy,samozřejmě ano,je jich plný Izrael.A že jsme je okradli,ano jsou jejich nevydaného majetku plné naše národní a jiné galerie.
01. 11. 2013 | 13:23

BH napsal(a):

ˇKromach, Palas, Langer - jedno jest...
01. 11. 2013 | 13:44

Kelt napsal(a):

fanfir,
tak ještě jednou a naposledy se pokusím Vám objasnit základní fakta.
Komunismus je krajně levicová ideologie
Fašismus a nacismus jsou krajně pravicvé ideologie.
Základní rysy mají společné.
Pokud se jejich představitelé dostanou k moci,tak jejich prvním krokem je likvidace demokratické opozice.
Komunisté likvidují i fysicky demokratickou levici i pravici.
Fašisté a nacisté likvidují i fysicky levicovou opozici i demokratické síly,které se přímo k levici nehlásí.
Z Vašich postojů vyplývá,že jste pravičák inklinující k nacistické ideologii a tak Vám nezbývá nic jiného,než se snažit vykreslit nacismus jako levicovou ideologii.
Dokládáte te směšným argumentem-rozpisem názvu NSDAP.
A pak ještě argumentuje prokazatelnou LŽÍ o tom,že ČSR odsunovala Židy do Izraele.
Záměrně pomíjíte skutečnost,že ČSR jako jediná v Evropě vojensky pomáhala nově vzniklému státu Izrael v letech 1947-8 dodávkami vojenského materiálu a výcvikem jejich pilotů na sptifirech,čímž
se vyznámně podílela na zachránění existence státu Izrael v první arabsko -židovské válce.
Za to Izrael několikrát poděkoval,naposledy min.předseda Netanjahu letos.
A že jsme Židy okradli?Zase LEŽ-proboha,kam na to chodíte?
6 milionů jich zahynulo v konc.táboreh-jejich majetek rozkradli nacisti-ke kterým máte afinitu.
01. 11. 2013 | 14:30

fafnir napsal(a):

Kelte
ano ,vaši komunističtí soudruzi vám řekli,že nacismus je pravicový,tak je to opravdu pravda,psalo to Rudé právo.Nikoli soudruhu,Nacismus,fašismus obě ideologie jsou jasně levicové,na obou lpí krev milionů,a i zde komunismus co do rozsahu nacisty předčil.V obětech vlastních i cizích lidykých bytostí.Nakonec,oba režimi ruko společnou a nerozdílnou začli II WW přepadením a rozdělením Polska,Rusové si pak hráli na svém písečku a napadli Finsko,nNěmci západní Evropu.Kdyby mi tisíce Keltů tvrdilo opak,oba jsou to vražedné levicové režimy.A proto k levičákům přistupuji stejně jako k nazi.Holt rodiná zkušenost,je rodiná zkušenost.
01. 11. 2013 | 14:51

fafnir napsal(a):

oprava:lidských,režimy
01. 11. 2013 | 14:52

fafnir napsal(a):

Kelt
nikoli Kelte,my jsme Židy neodsunovali do Izraele,ale pokud byli německy mluvící,a to jich bylo většina,tak jsme je odsunuli do Německa,odtud šli do Izraele.My jsme odsunuli německé socální demokraty,za to se dokonce omlouval Zeman.
A co se týče toho že jsem pravičák.Ano jsem.Ale nazi ne.Soudruhu,můj táta za takový komunistický xindl nasazoval krk ve II.WW na frontě.Kdyby tušil co mu"Keltové" za to provedou,vykašlal by se na celý ten jejich stát,a žil si venku v pohodě.
01. 11. 2013 | 15:19

Kelt napsal(a):

fanfire,
jsem v pokušení podlehnout Vaší neodolatelné logice a světovému rozhledu.
ANO/dle Vaší logiky a politického přehledu/Hitler byl levičák,který,když se chopil moci,tak nejdříve zlikvidoval pravicové živly-komunisty a sociální demokraty.
Poté znárodnil banky a veškerý průmysl držený v soukromých rukách.
Ve volných chvílích si četl Kapitál a jeho základní myšlenky vtělil do Mein Kampf.
Vy nejste pravičák v tom pravém slova smyslu-Vy jste bývalý komouš a až poté "pravičák",ale doslova a do písmene bolševik.
To se projevuje zejména tím,že pro Vás a Vaše soukmenovce je každý,kdo Vám oponuje ,minimálně sockomouš.Proto také jsem pro Vás soudruh.Starý zvyk-já soudruh,ty soudruh,že soudruhu?Vy nedokážete myslet jinak a to tak,že může existovat i demokratická levice.
Je SDL a její vůdce Posselt levicový neonazi?
01. 11. 2013 | 15:40

gabriela napsal(a):

fafnir a com.

Neodsuzuji vás, jenom se obávám, že stále nejste v obraze. Holky měly na cestě ozbrojený doprovod. Tomu se říká nezodpovědnost? Kuk dolu a znovu si přehrajte všechny odkazy.

http://www.youtube.com/watch?v=jqRKf4kCuIU
http://www.youtube.com/watch?v=8Gd1Sn7dZUQ
http://www.youtube.com/watch?v=9tPvWhgfpDM
01. 11. 2013 | 16:24

fafnir napsal(a):

Kelt
Posselt není neonazi,ale vy jste komouš,bez neo.Němci,na rozdíl od nás provedli důslednou denacifikaci,a ještě dnes své nácky,kterým je přes 90 let soudí.My jsme neodsoudili ani jednoho bolševika,ba ani takové zrůdy ,jako byl Vaš.My jsme díky levici dekomunisaci neprovedli.A že KSČM má dost voličů.myslíte,že po válce,kdyby byla povolena levicová Národně socialistická strana německých pracujících,že by nedostala spoustu hlasů?
01. 11. 2013 | 17:25

Babeta napsal(a):

No, vyznat se v tom není zase tak těžké. ČSSD se znovu dostala do situace jak při minulých volbách. Všichni byli v očekávání alespoň 30% - výsledek byl ale trisktní. Zklamání vyjádřil právě nejvýstižněji právě Škromach, když se ho reportérka ptala, co říká 23% - no to jste se spletla, snad 32%?

Když se pak sešel výkonný výbor a naznačil Sobotkovi, že by měl z takové, fakticky největší volební prohry, jako předseda strany a vyvodit osobní odpovědnost, ten vyletěl jako čertík z krabičky a rozehrála se masová multimediální komediální aféra o pučistech, aby se Sobotkova odpovědnost odsunula na druhou kolej. Na rozdíl od Paroubka, který se k odpovědnosti za podobný výsledek přihlásil. Ve srovnání se Sobotkou konal Paroubek jako skutečný chlap. Pikantní na tom je, že to tenkrát byl právě Sobotka, jako 1. místopředseda, který ho okamžitě vystřídal. Dnes se Sobotka v podobné situaci chová jako trucovitý Pepíček, kterému Mařenka na písečku rozšlápla bábovičku a musí být za to příkladně potrestána a chlapečkovi se musí dostat dostat pohlazení od maminky, od babičky, od tetičky, a od dalších mateřských organizací a přátel a to nejlépe veřejně přes media, a Mařenka musí z pískoviště ven, jinak půjde ven i Jiřinka, která na Mařenku nežalovala sama, když Mařence jako kamarádce slíbila, že žalovat nebude. No ještě, že tam byl ten žalobníček, který to Mařence sice také slíbil, ale pak se Pepíčkova vyhrožování, že půjde z písečku taky, zalekl.
01. 11. 2013 | 17:25

fafnir napsal(a):

gabriela
není důvodu k přehrávkám,paměť slouží.Tvrdit,že jsou bezpečné s ozbrojeným doprovodem 2 lidí v tom regionu,je jako říci při cestě na Mont Blanc,že měli dobré vybavení,pohorky.Do válečné zóny prostě samy dve holky nejezdí.Pokud vím pracovali pro neziskovky.Holt podlehli svému multikulturalismu.jejich nerozvážnost nyní zaměstná spoustu lidí,možná že je vymění za peníze ,ale hlavně za teroristku.Leč přes všechnu jejich hloupost jim přeji aby se z toho dostali se zdravou kůží.O jejich rozumu nadále pochybuji.
01. 11. 2013 | 17:32

Kelt napsal(a):

fanfir,
jasně,jak by mohl být Váš kámo Posselt neonazi,že?
Kdyste si dal tu námahu a přečetl si "postuláty" SDL,tak byste zjistil,že jsou plné revanše vůči ČR,zpochybňování příčin vypuknutí 2.WW.v duchu štvavých projevů K.Henleina a v průvodu neseny vlajky "německých měst"jako např.Eger a další.V předních lavicích na sjezdu se to jen hemžilo nacisty.
Dekomunizace ČR-Vy jste fakt srandista:cituji"My jsme díky levici dekomunizaci neprovedli".
"Pravicová"vláda Klause zde byla od roku 1992,předtím revoluční vlády Čalfy a Pitharta.
V Klausově vládě sedělo na rozhodujících postech pět"echt"pravičáků,kteří ještě v listopadu 89 byli členy KSČ-Dyba,Kočárník,Stráský,Dlouhý a Ježek.Poradcem neúspěšného žadatele o členství v KSČ Klause byl posléze usvědčený agent StB Tříska.
Takže dlouhých 9 let byli komunisté a zejména exkomunisté v modrém hájeni.
Prostě nebyla vůle,protože do rozhodujících fukcí státní správy nalezli hoši,kteří se znali a rychle vyměnili rudou knížku za modrou a Vy to budete házet na levici.
Stále mne utvrzujte v tom,že k nim také patříte.
01. 11. 2013 | 18:33

Platan napsal(a):

kaška napsal(a):
Keltovi:
jsi, kamaráde, na těžkým omylu... Fašismus byl vždy(včetně Hitlera) velmi a velmi levicový. Proto taky, podobně jako komunismus, skončil u té totality. To je potřeba si DOBŘE,DOBŘE uvědomit..

Kelte, nemá to cenu... Včera jsem někde zaslechl bonmot: Hádat se s hlupákem déle než dvě minuty znamená, že už se hádají dva hlupáci...

Ale přece jen: Hitler byl velmi (a velmi) levicový (a to nikoli jen slovy ale především svými činy). Proto také za své vlády pronásledoval velkoburžoazii a její majetek znárodňoval (Thyssen, Krupp, IG Farben...).
01. 11. 2013 | 19:54

Platan napsal(a):

Kelt napsal(a): 01. 11. 2013 | 15:40

Byl jste pohotovější... :-)
01. 11. 2013 | 19:58

Kelt napsal(a):

to Platan,
díky za věcnou připomímku-pokusím se to dodržovat.
Jen mám na mysli Werichovo:"s blbostí se musí bojovat,neb by mohla i zvítězit."
01. 11. 2013 | 20:06

Platan napsal(a):

fafnir napsal(a):
Kelte
ano ,vaši komunističtí soudruzi vám řekli,že nacismus je pravicový,tak je to opravdu pravda,psalo to Rudé právo.Nikoli soudruhu,Nacismus,fašismus obě ideologie jsou jasně levicové,na obou lpí krev milionů,a i zde komunismus co do rozsahu nacisty předčil.

Fafnire, nechci se s vámi přít (rozhodně ne déle než 2 minuty :-), jen bych se zdvořile zeptal: Co považujete za hlavní kriterium pro posuzování levicovosti/pravicovosti (pokud to není - podle vás zřejmě ne - poměr ke způsobu vlastnictví výrobních prostředků)?
01. 11. 2013 | 20:07

fafnir napsal(a):

Platan,Kelt
viz výše,jednotné odbory,jednotná mládežnická organisace,jedna strana,jeden vůdce(vožd).Já vím komoušům se to nehodí,ale oba režimy byli spojenci, společně zaútočili na Polsko a rozpourali 2,světovou válku.A rozdíli v znárodnění.Celý průmysl podléhal v Německu NSDAP,hlavně Hjalmaru Schachtovi,i Sověti měli svůj NEP.Ostatně u nás znárodnili každého holiče,v Polsku,NDR,Maďarsku zůstali živnoszi živnostníkům.Ale proč vám to říkat,komouš nikdy nepřizná,že jen levicový brácha nácka.Psaní mi zabralo 1,5 min.Jak rychle čtete ,vaše věc.
02. 11. 2013 | 14:34

Kelt napsal(a):

fanfir,
presentujete se zde jako mentálně nevyvinutý jedinec s vymytým mozkem,pokud to,co v hlavě máte,se dá mozkem nazývat.
Za takové bláboly se v Dobřanech fasuje maková buchta.
Hitler byl levičák a proto po uchopení moci nejdříve fyzicky likvidoval komunisty a sociální demokraty,že?
Dekomunizace v ČR neproběhla,protože od roku 1989 do roku 1998,tedy devět let zde vládla levice,že?A ne "echt"pravičáci jako Klaus,Dyba,Dlouhý,Ježek,Kočárník,Stráský a exagent StB Tříska.
Za takové primitivní lži by se musel stydět i chovanec diagnostického ústavu,ale Vy to zde melete stále dokola.
Takže Vám přeji mnoho šťastných dní a vydržte-jedinci Vašeho typu to mají v životě jednoduché-nic je netrápí,ani vlastní hloupost.
02. 11. 2013 | 15:51

fafnir napsal(a):

Kelt
cituji vás:Hitler byl levičák a proto po uchopení moci nejdříve fyzicky likvidoval komunisty a sociální demokraty,že?"
Inu vy levičáci se od doby Francouzské revoluce,co je levice levicí, mezi sebou stále vraždíte.Robespierre a Danton,Stalin svého Bucharina Zinověva,Trockého,Hitler Roehma,Strassera,Gottwald Slánského,Clementise,.....
Bohužel,kdybyste se vraždili pouze mezi sebou,a ostatním dali pokoj,klidně bychom vám to i pískali,ale vy do toho taháte nejen oponenty,ale i ty,kdo s vámi nechtějí mít nic společného.Vy jste dokonce stříleli 14 leté kluky na hranicích jen proto,že chtěli z vašeho levicového ráje pryč.A velice toužíte to zopakovat.
BTW.Dekomunisace není,že vládne někdo jiný než komouši ,dekomunisace je totéž co denacifikace.Zákaz strany,zákaz propagování u nácků,masových vrahů jako Hitler(v Německu pomalu ani nesmíte napsat 88) nazi symbolů,u komoušů zákaz propagace masových vrahů Lenina,Stalina ,Che Guevary,u nás Gottwalda,a samozřejmě zákaz partaje.A vymytý mozek.Ó nikoli,to jste vy komouši nedokázali ani za 40 let,co jste byli u moci,teď,když jsem posledních 23 let mohl konečně svobodně žít,to už nedokážete.
02. 11. 2013 | 18:00

Platan napsal(a):

fafnir:
Celý průmysl podléhal v Německu NSDAP,hlavně Hjalmaru Schachtovi, i Sověti měli svůj NEP.

"Celý průmysl" podléhal v podobném smyslu každému diktátorovy, např. Pinochetovi. Podle vás byl tedy i Pinochet levičákem? Faktem je, že majitelům průmyslových koncernů se jak za vlády Hitelra tak i Pinocheta dařilo velmi dobře a že jejich soukromé majetky narůstaly do závratných výší. S autoritativními vládci svých zemí žili v dokonalé symbióze. Považovat takové poměry za projev "levicovosti" soudobých režimů, to vskutku předpokládá značnou míru ignoranství a ideologické zabedněnosti...
Pokud jde o NEP (novaja ekonomičeskaja politika), jednalo se o dočasné, z ryze pragmatických důvodů přijaté opatření, kdy bylo v SSSR povoleno v jistých mezích, pod přísnou státní kontrolou soukromé podnikání. Nacházet zde analogii s vlastnickými poměry v hitlerovském Německu může snad jen člověk ve změněném stavu vědomí (snění, alkoholová intoxikace a pod.).

fafnir:
...jednotné odbory, jednotná mládežnická organizace, jedna strana, jeden vůdce(vožd).

Společenské, politické nebo profesní organizace si podmaňují všichni diktátoři, bez ohledu na jejich pravicovou nebo levicovou orientaci. Co se Hitlera týče, tak ten brzy po nástupu k moci všechny odborové organizace zrušil a jejich majetek zabavil. Krátce poté (10. května 1933) založil DAF - Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta), která byla v podstatě součástí NSDAP.
03. 11. 2013 | 20:09

fafnir napsal(a):

Platan
Pinocheta vynechte.Ten nebyl levičákem.Neměl svoje odbory,svou mládežnickou organisaci,a i když za něj docházelo k excesům,zabránil Fidelisaci Chille.
Ale NSDAP levicová strana byla,bez jakýchkoliv pochyb.A prosil bych trochu inteligence a méně stranického školení.Kelt tady a i vy argumentujete stejně jako nám v 60, prováděli politruci na vojně PŠM.Argumentace stejně ubohá,jenže vy máte na rozdíl od nich pech.My nemusíme držet hubu, a známe na rozdíl od vás historii,a vlastníme vlastní,nikoli stranický rozum.
Ostatně sám přiznáváte u Hitlera jednotnou odborovou organisaci DAF,a měli i svoje "Kraft durch Freude " my to okopírovali jako odborářské zotavovny.
05. 11. 2013 | 17:30

Platan napsal(a):

fafnir napsal(a):
My nemusíme držet hubu, a známe na rozdíl od vás historii,a vlastníme vlastní,nikoli stranický rozum.

Jak krásně se vyjímá zájmeno "my" v ústech "pravicového věrozvěsta" (a šťastného vlastníka vlastního rozumu)...!! :-)

K věcné stránce vašeho příspěvku (pokud se tam lze vůbec nějaké věcnosti dopátrat) se vyjádřím později.
06. 11. 2013 | 01:41

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy