Kde žijí voliči jednotlivých stran?

27. 05. 2014 | 09:32
Přečteno 11611 krát
Výsledky v mapách z lidské perspektivy ukazují, odkud jsou voliči stran v českých eurovolbách.


Možná už jste viděly mapy výsledků voleb od "datařů" z iHnedu". Ale přeci jen ty jejich mapy jsou mírně zavádějící v tom, že ukazují velikost obce a ne počet lidí, proto vojenský újezd s pár desítkami obyvatel je na takové mapě stejně velký jako Praha s milionem a něco. Proto si stejnou mapu raději ukážeme z „lidské perspektivy“:

Vítězné strany ve volbách 2013. Velikost kruhu dle počtu voličů. .
Vítězné strany ve volbách 2013. Velikost kruhu dle počtu voličů. .

Interaktivní verze zde

Vidíme zde posuny od podzimních voleb, např. ČSSD získala nejvíce hlasů už skoro jen na Ostravsku. Ani taková mapa není ještě ideální, neboť i vítězství o 1 hlas obarví celou obec. Podívejme se na výsledky jednotlivých stran ještě podrobněji.

V těchto volbách vyšly 3 strany (ANO, TOP 09 a ČSSD) s podporou zhruba 15 %, další 2 (KSČM a KDU-ČSL) s 10%, ODS s 7.5% a 2-3 (Svobodní, Piráti, Zelení) zhruba s 5% podporou. Aby bylo lépe vidět, kde strana získává a kde ztrácí, vždy je budeme porovnávat s jejich (přibližným) průměrným ziskem. Tedy kde je kruh obce "sotva vidět", tak získala daná stran zhruba svůj průměr.

ANO - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
ANO - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

ANO má dosti rovnoměrnou podporu po celé ČR, trochu získávalo v severní polovině Čech a ztrácelo na Jižní Moravě.

TOP 09 - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
TOP 09 - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

TOP 09 je extrémní pražskou stranou, přes ¼ hlasů získala v Praze (Praha je jedním ze dvou extrémních regionů ČR). Zařazení ex-ODS Pospíšila přineslo podstatně hlasů i z Plzeňska. Nejmenší podporu měla strana na Ostravsku, což je opačný extrém ČR. Konkrétní zisk preferenčních hlasů p.Pospíšila ukazuje další mapa:

Pospíšil - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
Pospíšil - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

Je zde vidět, že sice v Plzni a okolí získal největší procento hlasů, ale nejvíce jich získal v Praze.

ČSSD - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
ČSSD - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

ČSSD je podobná Anu tím, že má podporu poměrně rovnoměrně po celé ČR, trochu menší podporu má ve větších městech (s výjimkou Ostravska) než na venkově.

KSČM - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
KSČM - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

Výsledek KSČM nepotvrdil mediální klišé, že komunisté mají velké pevné jádro voličů, kteří přijdou k volbám vždy. KSČM má podporu obdobně jako ČSSD – méně v Praze, více na Ostravsku a Ústecku.

KDU-ČSL - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
KDU-ČSL - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

KDU-ČSL je nejregionálnější strana v ČR, která má podporu hlavně na Moravě a naopak skoro žádnou v severozápadních Čechách. 1/3 jejich voličů je z Jižní Moravy a Zlínského kraje.

ODS - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
ODS - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

ODS získala nejvíce hlasů tam, odkud byli přední kandidáti – Praha, Ostrava a Hradec Králové. Oproti volbám do Sněmovny dále ztrácela ve městech (buď na úkor TOP 09 a Svobodných nebo její městští voliči nepřišli v průměru ještě více než ostatní). Nyní už měla podporu rovnoměrně po celé ČR.

SSO - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
SSO - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

Svobodní jsou stranou spíše velkých měst (bez Ostravska). Uvidíme, jak se vyprofilují dále, p.Mach je nyní v luxusní pozici (podobně jako komunisté a ODS), kdy jeho kritika už bude víc slyšet a přitom nebude mít prakticky žádnou zodpovědnost.

Piráti - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
Piráti - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

Piráti – možná překvapivě – mají podporu po celé ČR, včetně venkova. (Piráti budou podávat stížnost k soudu, aby zrušil 5% práh. Podobně jako to soud zrušil v Německu. Pokud by k tomu došlo, tak by měly 1 europoslance)

Zelení - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru
Zelení - velikost kruhu odpovídá počtu voličů, tloušťka zisku či ztrátě oproti průměru

Interaktivní verze mapy

Zelení jsou, podobně jako západní zelení, stranou lidí z velkých měst. V ČR to je Praha s Brnem, nejspíše díky spojení se Změnou dostali 5 % i v Liberci/Jablonci. Ale dokud se jim nepodaří přesvědčit zbytek ČR, na 5 % to nestačí. (Ale podobně jako Piráti ještě mohou získat 1 europoslance, pokud soud zruší 5% práh).

Nakonec jsem si ale nechal nejvíce vypovídající obrázek z těchto voleb, který ukazuje výsledky voleb včetně lidí, kteří k volbám vůbec nešli:
Účast včetně nevoličů
Účast včetně nevoličů

Interaktivní verze grafu


Podpořit moje blogy můžete zkrz KohoVolit.eu pomocí DMS na číslo 87777 s textem:
DMS KOHOVOLIT (cena 30Kč, z toho 27Kč pro KohoVolit.eu)
DMS ROK KOHOVOLIT (viz předchozí, automaticky každý měsíc po 1 rok)


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

K.V napsal(a):

Zkuste ty voliče hledat třeba v Říkoníně, tam neodvolil NIKDO, ani členové volební komise.
.
Volba nohama někdy řekne víc než studování výsledků těch co odvolili. Z těch totiž také nikdo politiku EU nevnímal, řešily se klasické vnitrostátní boje
27. 05. 2014 | 09:39

modrý edvard napsal(a):

Zajímavé. Napište něco i pro muže!
27. 05. 2014 | 09:56

Pavel napsal(a):

ČSSD by měla poděkovat p. Zaorálkovi za výsledek, který prof. Keller po tomto pánovi horko těžko zachráňoval.
Myslím si, že p. Zaorálek se svými mnohými názory více hodí do squadry TOP09.
27. 05. 2014 | 09:58

Divobyj napsal(a):

Bylo by asi dobré,nastavit pravidla tak,aby politici s tak slabými mandáty prostě svá korýtka nezískali.
V evropském parlamentě by neměly sedět politické figury.Ty jsou schopny produkovat pouze paskvily,nikoliv použitelné zákony.Zákony by měli tvořit ODBORNI'CI na danou problematiku.

Současný model europarlamentu je demokracií za každou cenu!
27. 05. 2014 | 10:01

Divobyj napsal(a):

Pavel
Pan Zaorálek by se asi nehodil nikam.
Je to živočich veskrze neužitečný,ba co víc,je to nebezpečný škůdce.
Jeho působení může lehce dostat ČSSD na úroveň ODS.
Vyhoďte toho šílence,dokud je čas!
27. 05. 2014 | 10:07

strýc virus HxNx napsal(a):

K.V.

no jo, v Říkoníně není ani hospoda, ačkoliv okolní krajina je tam krásná a malebná.
27. 05. 2014 | 10:27

podle mě jsou nahluchlí; a barel má poci napsal(a):

t, že vítězí

Divobyji
Současný model voleb do EP představuje nereprezentativní oligofrenii. Celková účast v Evropě je něco nad 40%, to znamená, že víc jak polovina voličů se touto unií necítí být reprezentována.
Chudák Hollande konfrontován s roboMarine LePenovou začal blábolit, jak se EU kam musí přiblížit a někde zas vůbec nebýt, prostě neví kudy kam. Že je nutné zbourat Brusel a Strašburk a umístit hlavní město Unie v jejím geografickém těžišti neřekl. A že by měla vystačit s 3.000 a ne 40.000 úředníky (se 7 týdny prázdnin a platy v desítkách tisíc eur) neřekl také. Až řekne, začnu se s ním bavit.

Mimochodem, záhada TOP se vyjasňuje, volí ji byrokrati ve velkých správních střediscích, jejich rodiče a děti.
Všichni ssají z našich peněženek.
27. 05. 2014 | 10:28

neo napsal(a):

zajímavé, že tam, kde vítězí komunisti a socialisti je nejhorší životní úroveň.
27. 05. 2014 | 10:28

Bestia triumphans napsal(a):

Pěkná mapa, ale má jednu chybu
Chybí tam Mars.

Pouze z Marsu mohli pocházet voliči Wolfové v burce, Zifčáka, popřípadě Radka Johna.
Obvzláště Johnův propadák mne mrzí, protože pravděpodobně přijdeme o jedinečné blogy a Johnův objev polychromovaných bifenylů, kterým se nesmrtelně zapsal do dějin světové vědy.
27. 05. 2014 | 10:30

Veselý & Šťastný napsal(a):

neo
Typicky neovské chápání kauzality.

Nejvyšší životní úroveň mají Nagyové.
Myslím, že šlo taky o podvratnou Kalouskovu agentku.
Když dělal na obraně, říkali závistiví odéesáci a oďáci "inkasista jde".

Paní Marxová se začíná projevovat jako Drábek v sukních. Čekal někdo něco jiného?
27. 05. 2014 | 10:36

K .V napsal(a):

Virus, v Říkoníně jsem shodou okolností kdysi byl, jsou tam DVĚ hospody, jen o kus dál za obcí, v tom rekreačním údolí. má to nějaké cowboyské názvy, přesně už nevím . Příroda opravdu nádherná.
A občané nevoliči vyjádřili přesně pocity běžného občana malé obce, kde se musí uživit sami, koryta ve státní správě se tam nerozdávají
27. 05. 2014 | 10:40

neo napsal(a):

Veselý & Šťastný :

tady nejde o kauzalitu multinicku. Ani o Nagyovou.

Může úplně v pohodě platit obojí, tj - tam kde volí levičáky - mají nejhorší úroveň , ale i tam, kde mají nejhorší úroveň, volí levičáky- úroveň se tím ale nelepší, takže tam, kde volí levičáky, mají nejhorší úroveň.
27. 05. 2014 | 10:48

Yosif K napsal(a):

Pavel napsal(a):
ČSSD by měla poděkovat p. Zaorálkovi za výsledek, který prof. Keller po tomto pánovi horko těžko zachráňoval.
Myslím si, že p. Zaorálek se svými mnohými názory více hodí do squadry TOP09.
27. 05. 2014 | 09:58
Na druhou stranu - mnoho lidí volí CSSD jako stranu "kapitalismu s lidskou tváří" a nemá tušení že profesor Keller zastává ultralevicové názory nesmiřitelného třídníhop boje (který existuje hlavně v jeho chorém mozku) - jako že musí být nastolen "system kde se bohatí budou bát chudých a nikoliv naopak".

Profesor Keller není apoštol kapitalismu se sociální tváří - on chce kapitalismus zničit s tím, že nenavrhuje jasnou alternativu - a z nejasných kontur toho co navrhuje tak trošičku kouká nějaký "reálně socalistický" režim.
27. 05. 2014 | 11:00

Ládik!!! napsal(a):

neo -
já žiju v té p.deli, o níž píšete, ale mám ostrov pozitivní deviace.
27. 05. 2014 | 11:01

smutný napsal(a):

Ti pražáci jsou totálně mimo! Že by si vzali nějaké ponaučení z toho, jak nekriticky fandili Klausovi a ODS, ani náhodou... Teď opakují stejnou chybu s TOP 09.
27. 05. 2014 | 11:09

Divobyj napsal(a):

Faktem je,že lidé,především ze zemí bývalé RVHP nevnímají EU jako SVOU nadnárodní,nadstátní organizaci.
Nyní se k nim přidali i tzv,euroskeptici z tradičních zemí bývalého EHS.Prostě hlasy po revizi současného stavu EU podstatně zesilují.
Kdo by se divil?(snad jen neo)
EU dnes nezastupují její oficiální představitelé,kteří jsou prostě slabí.Zastupuje ji Merkelová,která k tomu ovšem,samozřejmě NEMA' MANDA'T.
V nedávné minulosti EU těžce krvácela placením dluhů za nezodpovědné Řecko a nesmyslnou sanací Eura v této zemi.Ptal se někdo občanů,zda má EU platit židovským bankám nehorázné sumy za úroky na jejich rizikovém kšeftě v této zemi?
Snad nejvíc nyní bije do očí zahraniční politika EU.Její přímá účast na vyvolání občanské války na Ukrajině je pravým zločinem proti lidskosti a já nevěřím,že občané EU by tohle schvalovali.

Kdejaký šlendrián se dnes omlouvá mantrou-EU to tak chce.
Brusel zkrátka dělá vše pro to,aby si nakonec sám pod sebou podřízl větev.
27. 05. 2014 | 11:15

neo napsal(a):

Ládik:

no tak jistěže výjimky se najdou.
27. 05. 2014 | 11:16

neo napsal(a):

Divobyj:

laskavě se uklidněte, a raději se zamyslete nad tím, že jste vysokošklosky vzdělané, poctivě pracující lidi nazval prostitutkami, veksláky, zloději apod..
27. 05. 2014 | 11:18

smutný napsal(a):

neo napsal(a):

zajímavé, že tam, kde vítězí komunisti a socialisti je nejhorší životní úroveň.
***********************************************************************************************
...to by znamenalo, že ve volbách v r. 2006 a 2010 zvítězili komunisti a socialisti a ne "slušná" "pravicová" ODS a TOP 09, že ano
27. 05. 2014 | 11:19

neo napsal(a):

smutný:

z čeho tak usuzujete?
27. 05. 2014 | 11:46

Míla napsal(a):

Yozife
popovídejte něco o volbách ve Francii,Anglii,Dánsku a Německu.Ať se národ poučí.
27. 05. 2014 | 11:55

strýc virus HxNx napsal(a):

K.V.

já se vyskytoval přímo v Říkoníně v rámci svých botanických pochůzek a to hlavně v devadesátých létech. tehdy tam ještě hospody nebyly. možná se to změnilo. v osadě Kutiny nedaleko Říkonína tedy hospoda je, to vím. celý ten region má krásnou přírodu: Katov, Níhov, Prosatín, Lubné...
27. 05. 2014 | 12:02

čert }:o) napsal(a):

Jak se každý pořád čílí kvůli-vá volbám
Hokej je pasé když jsme prohráli ale
to neva, máme politiky.
Vzpomínám kdy ve finále zvítězili naši
reprezentanti nad Ruskem 2:1 a stali se po
5 letech mistry světa. Zabránili Rusům získat
zlatý hattrick. Co udělali soudruzi z Ruska?
Provokativně sundali stříbrné medaile
a ani ruku nám nepodali! Teď si vychutnávají
sice hokejové vítězství, ale ne morální.
Ale to je jen pro dodatek a připomínku víkendu

Ransdorf se sice dostal do eu zase, ale před
pěti lety měl cca 61 tisíc hlasů. Teď jen 14 tisíc.
Však vono to pudeee..pomalu ale přeceee =o)

pane smutný, to že někdo nevolí komouše a socany
ještě neznamená, že jsou totálně mimo. Kouknu-li
na mapu, zase mně připadá, že na Moravě jsou totálně
mimo. Tak netruďte a radujte se, že tam máte ještě
soudruha Ransdorfa. Chytrého, inteligentního, vzdělaného,
ale zároveň finančního negramota.
27. 05. 2014 | 12:02

buldatra napsal(a):

Vzhledem k počtu lidí, kteří byli volit, by se na ty páně Škopovy mapky určitě vlezla i jejich jména (a u žen za svobodna).
Možná i fotky.

Japato, že o ojropu je tady tak malej zájem?
Nemá v tom nakonec prsty Putin?
27. 05. 2014 | 12:14

Míla napsal(a):

Čerte
jaká byla před pěti lety volební účast?Ale máte pravdu v tom,že to jde pomalu,ale přeci.Vlastně 2 euro u ODS je také úspěch,díky Pospíšilovi.
27. 05. 2014 | 12:19

strýc virus HxNx napsal(a):

už tu dlouho nenapsal blog pan John... cítím se být ochuzen, cítím se být duševně pauperizován! copak se mu asi stalo?
27. 05. 2014 | 12:21

Veselý & Šťastný napsal(a):

neo
Dokád jim vládnul Mamula, měli se výtečně. Horník jel domů z hospody taxikem a druhý taxik za ním vezl jeho klobouk.
Až potom co je socani zprivatizovali, přišli na hunt.

Jak víme, rozbití hornických odborů zvládla Maggie Thatcherová pouze s pomocí KGB a členů ÚV KSSS, kteří jí zajistili zásobování uhlem.

Když si k tomu vemete případy jako Barel Dobroty a Štětina a fakt, že zasedají v Trilaterále a Europarlamentu, fouká na vás možná z úplně opačné strany, než si myslíte.
Ono mít Indonésana za prezidenta v severní Americe není jen tak.
27. 05. 2014 | 12:22

KAteřina napsal(a):

Hezký blog. Výtečné, srozumitelné grafy. Zajímavé informace.
27. 05. 2014 | 12:29

čert }:o) napsal(a):

Míla napsal(a):
Čerte
jaká byla před pěti lety volební účast?Ale máte pravdu v tom,že to jde pomalu,ale přeci.Vlastně 2 euro u ODS je také úspěch,díky Pospíšilovi.
27. 05. 2014 | 12:19
----
Je to přirozený výběr u pravicových voličů.
ODS zklamala spoustu lidí, tak holt jí to dali
silně najevo. A tak by to mělo být vždycky!
Zklamali jste? Kradli? Lhali? Tak máte šlus!
U levicových se to říct nedá. Ti jdou jako
ovce a odpustí i věšení na kandelábry
nevinných lidí!
27. 05. 2014 | 12:32

neo napsal(a):

Veselý & Šťastný :

je mi líto, váš příspěvek nedává smysl. Zkuste to znovu bez těch jinotajů :)
27. 05. 2014 | 12:34

smutný napsal(a):

neo napsal(a):

smutný:

z čeho tak usuzujete?
************************************************************************************************
...usuzují tak z mnoha údajů dostupných na netu a hlavně z toho, že ODS z toho úspěšného vládnutí a zvýšení životní úrovně už třepe kopytama.
Máte ještě nějaký duchaplný dotaz?
27. 05. 2014 | 12:35

Pepa Řepa napsal(a):

Divobyj napsal(a):

Pavel
Pan Zaorálek by se asi nehodil nikam.
------------------------------
mně by se šiknul na zahrádku.
Stačil by 50 cm.
Fanda do kurníku by ho chtěl taky.

Čím víc kroužků, tím víc Zaorálek.
27. 05. 2014 | 12:35

buldatra napsal(a):

Zaorálek do každé rodiny
27. 05. 2014 | 12:39

jarpor napsal(a):

Při vší úctě a zajmavosti, kde jsou voliči koho... ale má nějaký smysl se zabývat při cca 18 procentní účasti voličů do něčeho tak vzdáleného a těmi našimi 21 poslanci neovlivnitelného, jako je EU parlament ?

Snad jen pro potvrzení, že KDU je na Moravě, pravice ve větších městech, Praze, středních Čechách, leice na Ostravsku a v severních Čechách... ANO zatím tek nějak rovnoměrně... leč přinesl tento rozbor něco nového ?

Děkuji tímto autorovi za snahu. Nic objevného ovšem neobjevil. Sorry.

EU má problém. Nezájem evropanů... Horší výsledek si těžko představit... Ovšem to nic nemění na skutečnosti, že Schulz se spojí s Junkerem a pojede se dál močárem černým kolem bílých skal... Bez jakéhokoliv ohledu na voliče ... ať jsou odkud jsou. Na tak málo důležité věci zda Mertlík či Telička se budou ti naši hádat... a myslet si, že dostanou "důležitý sektor".... K smíchu. ... Spíše k pláči, když si uvědomíme, že my jsme si už zažili konce, když blbost přicházela z Mosky.... Stejné nás čeká, když to samé přichází z Brusele.... Nemyslíte, autore ?

Hezký den
27. 05. 2014 | 12:40

smutný napsal(a):

čert }:o) napsal(a):

Je to přirozený výběr u pravicových voličů.
ODS zklamala spoustu lidí, tak holt jí to dali
silně najevo.
****************************************************************************************
..to je opravdu úspěch po cca 20 letém řádění ODS dát silně najevo, že takhle už ne! Blahopřeji rádobypravičákům k jejich bystrosti.
27. 05. 2014 | 12:40

Pepa Řepa napsal(a):

Copak Luba, ale co Máňa Le Penová a UKIP Yossífku?
Už Vám dali v Bruseli noty, jak se k nim postavit?

Utopíme je jako koťata? V barelu dobrot.
Ve jménu pravdy a tolerance?
27. 05. 2014 | 12:42

čert }:o) napsal(a):

smutný
to je opravdu smutný po cca 60 letém řádění komunistů
dát silně najevo, že takhle už ne. Blahopřeji ortodoxním
levičákům k jejich soucitu, lásce k bližnímu a bystrosti ;o*
p.s. ať žije Ransdorf
27. 05. 2014 | 12:44

Míla napsal(a):

Čerte
budiž po Vašem,to víte co od Dukovy lůzy můžete čekat.Jen pro úplnost-lídři-Keller ČSSD 57812 hlasů,Konečná KSČM 28154 hlasů,Zahradil ODS 19892 hlasů.Jinak Ransdorf 14384-osobně mě to nemile překvapilo.
27. 05. 2014 | 12:45

jarpor napsal(a):

Já bych taky Zaorálka bral... Na zahradě sekat trávu, řezat dřevo na zimu... starat se o sad... Roubík do úst a zvýšit tempo... Aspoň by byl k něčemu užitečnej...

Tak hezkej... Pepo a buldatro... a další...
27. 05. 2014 | 12:46

Joe Ratata napsal(a):

Za stranu bez Tradice Odpovědnosti i Prosperity 009 v europarlamentu zasedne ódéácký ódéesák Pospíšil, jenž jmenoval do funkcí osvědčené státní zametače Rampulu a Grygárka a doprovodí ho tam i agent KGB. Krásná vizitka ušlechtilého šlechtice.
27. 05. 2014 | 12:46

Zdeněk Brom napsal(a):

Ten Řikonín je docela zajímavá ves. Jsou bez starosty, mají dluhy, za státní správu vyhazují přes polovinu rozpočtu obce. Mno, alespoň že ta příroda je tam pěkná.
27. 05. 2014 | 12:47

Yosif K napsal(a):

Divobyj napsal(a):
1) EU dnes nezastupují její oficiální představitelé,kteří jsou prostě slabí.Zastupuje ji Merkelová,která k tomu ovšem,samozřejmě NEMA' MANDA'T.
2) V nedávné minulosti EU těžce krvácela placením dluhů za nezodpovědné Řecko a nesmyslnou sanací Eura v této zemi.Ptal se někdo občanů,zda má EU platit židovským bankám nehorázné sumy za úroky na jejich rizikovém kšeftě v této zemi?
3) Snad nejvíc nyní bije do očí zahraniční politika EU.Její přímá účast na vyvolání občanské války na Ukrajině je pravým zločinem proti lidskosti a já nevěřím,že občané EU by tohle schvalovali.

27. 05. 2014 | 11:15
ad 1) kdo platí tvrdí muziku, SRN je jedna ze 4 zemí kteří do EU více sypou než dostávají a to o hodně. At ostatní přestanou sát, nebudou pak závislí na Merkelový.
ad 2) moje řeč - socálisti na jihu jsou riziková banda, nejlepší je socálistům nic nepučovat (v česku to nění jinak - zdroje tu jsou, stáítní dluhy se nikdy splácet nemusí atd atd atd. Nakopat socalistům do zadnic a ne jim pučovat....)
Pučovat řekům na to aby zbolševizovaní popeláři mohli brat 1600 EUR měsíčně fakt nmá cenu.....
ad 3) jste trumalín z ruské ambasády. Na západní ukrajině je klid a ve východní ukrajině bojují "zelení mužíci" to jest ruské diverzní jednotky SPECNAZ tzv tiší vrazi, zhusta veteráni z vyveraždovací válce v čečně. O tom že by rozhořčení NORMÁLNÍ občané sestřelovali helikoptery nebo úspěšně napadli kasárna a letiště kde se vojsko brání ostrou střelbou - to jsem ještě neslyšel.... Specialisté kteří dělají takovéto kousky mají 6letý tvrdý vycvik a i na východě nejdou do akce pod 500 USD na den.
27. 05. 2014 | 12:49

neo napsal(a):

smutný :

to se jako vždy velmi, ale opravdu velmi mýlíte pane smutný.

Jasně musíte vidět, že v krajích, kde lidé preferují socialisty a komunisty je životní úroveň horší než v krajích, kde lidé volí ODS,TOP09,KDU,ANO.
27. 05. 2014 | 12:55

Pepa Řepa napsal(a):

Talking Head Zaoralek
Bude se sama koulet po trávníku a ukusovat trávu.
A ještě vyprávět....no nekup to, když bude v akci.

Soused pukne -mámo- závistí.
27. 05. 2014 | 12:56

smutný napsal(a):

čert }:o) napsal(a):

smutný
to je opravdu smutný po cca 60 letém řádění komunistů
dát silně najevo, že takhle už ne. Blahopřeji ortodoxním
levičákům k jejich soucitu, lásce k bližnímu a bystrosti ;o*
p.s. ať žije Ransdorf
**************************************************************************
...duchaplnost rovna bystrého rádobypravičáka, gratuluji.
27. 05. 2014 | 13:05

čert }:o) napsal(a):

smutný
tato duchaplná odpověď byla očekávaná, gratuluji též
27. 05. 2014 | 13:08

smutný napsal(a):

neo napsal(a):

smutný :

to se jako vždy velmi, ale opravdu velmi mýlíte pane smutný.

Jasně musíte vidět, že v krajích, kde lidé preferují socialisty a komunisty je životní úroveň horší než v krajích, kde lidé volí ODS,TOP09,KDU,ANO.
********************************************************************************************************
...to je srandovní, jak uvědomělí pravičáci všechno dokážou vysvětlit obráceně než je skutečnost. Ti lidé tam preferují socialisty a komunisty právě proto, že za vlády rádobypravice došlo k rapidnému zhoršení životní úrovně. Oni ti uvědomělí pražáci by taky volili jinak, kdyby měli žít v takových podmínkách a měli 30% nezaměstnanost.
27. 05. 2014 | 13:12

smutný napsal(a):

čerte

A proč jste vy pravičáci tady nechali ty komunisty 60 let řádit?? Až to za vás museli udělat děti?

.
27. 05. 2014 | 13:16

neo napsal(a):

smutný:

opět se velmi, ale opravdu velmi mýlíte, jak to jen děláte? Fakta nemůžete zvrátit, ani okecat a vaše pochybné myšlenkové kreace vydávat za skutečnost.

Fakt je, že na severu čech a moravy volí většina socialisty a koministy.
Fakt je, že na severu čech a moravy je nejhorší životní úroveň, popř jedna z nejhorších.
Fakt je, že v praze a středních čechách volí většina strany pravicové.
Fakt je, že v praze a středních čechách je životní úroveň nejvyšší, popř jedna z nejvyšších.
27. 05. 2014 | 13:20

Míla napsal(a):

Yozife
oni ti specialisté jsou placeni v USD?Já bloud si myslel že v rublech.A také mě není jasné,zdali v případě hrdinné smrti jsou odváženi k žehu do země původu.Já jenom,že se k nim nikdo nechce hlásit.A popovídejte také něco o Le Pen.Že ta potvora bude nevlastní sestra nějakého mužika,nebo dokonce Putinožky.A ani nekomentuje vývoj na UK.
27. 05. 2014 | 13:32

K .V napsal(a):

Pane Brome, k tomu Říkonínu. Nejsem odtud, ale umím se podívat na mapu a přemýšlet, asi na rozdíl od vás.
Když někdo žije v osadě kde sice zastavuje vlak, ale po cinkání klíči tam bylo rozvráceno vše čím se obyvatelé živili, k nejbližší práci složité dojíždění, žel stanice je další 2 kilometry za obcí, autobus po pádu komunistů zkrachoval, rovněž prodejny.
tak se nesmíte divit že všichni mladí utekli, zůstali ti co mají důchod nebo jim stačí sociální dávky, obec chátrá.
A nikdo se ani nehrne tomu dělat starostu, protože příjem do obecní kasy je hanebný a honit ty důchodce k nějaké aktivitě je těžké.
A také asi nejsou nadšeni z Evropské Unie, takže nikdo nepociťoval touhu se vyjadřovat k něčemu, na co i ve městech kašle přes 80% obyvatel.
.
Mají tam tu rekreační oblast, uživí se 2 hospodští zejména přes léto, všichni ostatní chovají králíky, slepice, mají zahrádku nebo kousek pole, a žijí z těch důchodů a dávek.
Před 25 lety to byla velmi milá prosperující obec.
.
Zkuste někdy alespoň vzít děti na výlet někam kde by viděli co se děje v naší zemi. A něco nového asi uvidíte hlavně vy.
27. 05. 2014 | 13:33

smutný napsal(a):

neo

ani mne nepřekvapuje, že jste opět nepochopil co jsem napsal. Já nepopírám, že na severu čech a moravy volí většina socialisty a komunisty, jen důvod vidím jiný než vy.

Fakt je, že za to jak na tom po 25 letech budování kapitalismu jsme, může Praha a Střední čechy svým nekritickým postojem ke Klausovi a ODS. A zatím co ostatní si to musí díky nim "vyžrat", tak Pražáci si vesele volí druhého největšího škůdce po Klausovi - Kalouska.
To jsou věci, co?
27. 05. 2014 | 13:39

Míla napsal(a):

Yozife
další rána všem štváčům,v EU se uvažuje zcela vážně o koaliční smlouvě.Asi si EU vzala příklad z naší úspěšně provedené.Jako znalec budete tomu zcela určitě rozumět.
27. 05. 2014 | 13:46

Scarabeus napsal(a):

Bylo by zajímavé ještě zjistit kde žijí nevoliči, protože ti jsou 4x(zaokrouhleně) početnější než voliči.

Včera, na ČT1, v pořadu 'Události', byla minireportáž o vesnici, ve které nevolil nikdo, ani členové okrskové volební komise. :-(
27. 05. 2014 | 13:47

Míval napsal(a):

Neo: nevím ,čemu se divíte ve vztahu mezi nízkou životní úrovní a levicovostí Orwell to už kdysi pěkně popsal ve Farmě zvířat.
A tady nastupuje neprozíravost současných tzv. pravičáků v ČR, pro něž je sociální stát jako červený hadr (pohybující se!) pro býka.
Jeho udržování je přece prostě kupování si klidu k životu. Až k tomuhle nebude vůle či peníze, pak zase nepochybně začne nějaká varianta třídního boje. Což bych nepřál ani Vám, ani sobě.
Tedy kultivace sociálního smíru v rozumné míře by měla být imperativem uvažování každého, kdo to s tímhle státem myslí alespoň trochu dobře.
27. 05. 2014 | 13:47

neo napsal(a):

smutný:

Díky jim, nebo byste snad chtěl, aby i Praha a Střední čechy byly na úrovni ostravska a ústecka apod a volili socialisty a komouše? Chápu, vy možná ano, ale já tedy ne a naštěstí ani většina lidí zde žijících.
To jsou věci, co?
27. 05. 2014 | 13:53

neo napsal(a):

Míval :

já se nedivím, já na to poukazuj.

Býkovi je červená u zadele, stejně jako mně :)

se smírem jděte víte kam. Říká se, všeho s mírou a to i smíru. Ten v podání předchozích vlád je právě v té rozumné míře..
27. 05. 2014 | 13:55

Divobyj napsal(a):

neo

Vaši logiku nehodlám komentovat.Škoda času a námahy.
To,že bych někdy nazval vysokoškolsky vzdělané a poctivě pracující lidi veksláky,prostitutkami,nebo zloději je samozřejmě LEŽ jako věž.
Jste zase vedle,neo,já jsem naprosto klidný,zatím....

Yosif K.

ad1) To se pak můžeme jít s celou tou naší slavnou demokracií vycpat!Platí-li v EU právo silnějšího(bohatšího),pak tedy v EU vládne diktatura.
ad2)No vidíte a ty banky jim i přes vaše doporučení půjčovaly.Že by dopředu věděly,že jim ty rizikové kšefty Merkelová zatopí ze společného?
ad3)Ono je to těžké.Když pučistická vláda pošle proti vlastnímu obyvatelstvu pravidelnou armádu s těžkou technikou a bombarduje vlastní města pomocí vrtulníků,letadel a velkorážných houfnic,pak je pozdě na to,ptát se, kdo je kdo.Ukrajinské mámy(zatím)vrtulníky nesestřelují.Dělají to,co je pro ně přirozené.Stavějí se před barikády u vjezdů do měst.Spoléhají na to,že se ve vojácích hne svědomí.....
27. 05. 2014 | 14:00

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Panika levicového voliče, který podlehl bludu flagelanství, pocitu opuštěnosti a zrady - v důsledku domnělé ztráty hodnoty konceptu rovnosti....tato panika může vyústit v šílenství vyjádřené se až přimknutím k fašizujícím stranám.
Sám se tak předem vzdává...přičemž tábor ptotivníka je samozřejmě stejně zmatený, jen to nedávají njajevo, jejich konceptem totiž není rovnost,ale naopak čím dál tím větší podíl na moci. Proto je šílenství takového romantizujícího a melancholického levicového voliče dvojnásob šílené.
Pičoviny typu Bohumínských usnesení apod.tomuto ale nahrávají. Stejně jako pičoviny typu pantomletí Semelové a pod.
Konzervy však mají oba tábory, jedna konzerva by si ráda vyhuhňala větší panství a mohutnější bič, druhá chce restaurovat nerestaurovatelné.

P.S. Dnes té první konzervě osdoudili pár jeho kompliců. Jeden dostal 6 let.
27. 05. 2014 | 14:02

smutný napsal(a):

Neo

samozřejmě, proč by mělo sobcům záležet na jiných lidech, že ano.
Určitě jsou pražáci šťastní, že jsme stále na úrovni rozvojových zemí, že můžou jezdit Praha- Brno po tankodromu a do Chorvatska na dovolenou vozit kufr konzerv, protože je tam pro naši žebrotu draho.
27. 05. 2014 | 14:03

neo napsal(a):

Divobyj:

Nikdy nelžu a jako vždy důkaz zde:

neo napsal(a):
gaia:

jisté zdražení jak pro koho. Ano, možná pro dělňase pokud by ty vaše příjmy seděly. Na straně druhé tu jsou lidé, kteří nebyli dělňasové a vydělávali z bídou polovičku a dnes mají 4 krát tolik i víc. Pro ně je to zase výrazné zlevnění.

Divobyj napsal(a):
neo

veksláci,zloději a podvodníci,či jiní zločinci(pasáci,prostitutky všeho druhu atd.)vydělávali víc vždycky.

------------------------------------------------------------------
zcela bez pochyby tedy označujete vysokoškolsky vzdělané, poctivě pracující občany jako zloděje, prostitutky, podvodníky.
27. 05. 2014 | 14:22

neo napsal(a):

smutný :

jaký je rozdíl mezi tím, když jim záleží na lidech okolo nebo těch co žijí u harnic s polákama? Když by jim záleželo na chacharech, tak by zase museli volit proti těm, z jejich oblasti, ne?

Takže to není rozhodně otázka sobectví. Z druhé strany jsou podle vás tedy sobci ti z moravy a sev čech?

proto zde máme demokratické volby, ať si každý volí koho uzná za vhodné. Nemůžete nutit Pražáka, aby volil komouše jen proto, že Laco vod Karviný nemá prácu.
27. 05. 2014 | 14:28

xerox napsal(a):

těch grafů je pomalu víc než počet zúčastněných voličů při posledních volbách do matičky eu ...
důkaz toho , jak se dá z prdu udělat kulička ...

určitě pošlu dárcovskou dms ... jsem si jist že nebudu sám ...
škope už dorazila ... ? ... :-)
27. 05. 2014 | 14:29

Divák napsal(a):

Každý politik se v politice snaží o splnění svých osobních cílů. Jejich splnění se mu daří dle jeho schopností.
Jsem překvapen kolik lidí si myslí, že cíle a schopnosti politika se poznají podle toho jak vypadá v televizi a jakou průkazku má momentálně v kapse.
27. 05. 2014 | 14:49

Divobyj napsal(a):

neo

Opakuji podruhé a naposledy

Vaši logiku nehodlám komentovat.
LŽETE a sám té své lži ještě věříte!
Končím s vámi.Nakonec byste měl zcela výjimečně pravdu a já bych se podle vašeho doporučení musel uklidnit.
27. 05. 2014 | 14:52

Zdeněk Brom napsal(a):

K.V:

Z demografických údajů vyplývá, že nejvíce obyvatel ubylo v Řikoníně v době reálného socialismu.

Z debaty vyplynulo, že tam vznikly dvě nové hospody, takže to s tím chátráním není až tak horké.

Jejich obecní rozpočet je ale dost děsný. Ne výší, ale využitím.
27. 05. 2014 | 14:54

smutný napsal(a):

neo

...ať si pražáci volí třeba stále do kola kdysi milovanou ODS. Bude to něco vypovídat o pražácích ne o Lacovi vod Karviný.
27. 05. 2014 | 14:55

neo napsal(a):

Divobyj :
nikdy nelžu a důkazy jsem vám jako vždy předložil.

chápu, že končíte. To zbabělci dělávaj, když jim dojdou argumenty.
27. 05. 2014 | 15:05

neo napsal(a):

smutný:

ano, jen to, že volí to co uznají za vhodné.

To předpokládám děláte taky. Ostatně já taky.

Volím podle toho, kdo mi nabídne nejlepší podmínky.
27. 05. 2014 | 15:06

Scarabeus napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde:

Šéf toho komplice, který dostal 6 let, o činnosti svého podřízeného musel, skrze své vzdělání v informatice(počítače), vědět. Potíž je to šéfovi komplice dokázat, když komplic svého šéfa odmítl udat.

Po(možná před) uplynutí poloviny trestu, tzn. po 3 letech, si komplic může požádat o podmínečné propuštění. On už se někdo "postará", aby žádosti bylo vyhověno, když (obrazně) "za oponou" budou šustit bankovky.

Komplic si nakonec odsedí pouze 3 roky(ubytování, ošacení, strava, lékařská péče ... zajištěny zdarma, tedy pro komplice) ..... a do konce života bude finančně zajištěný, včetně členů své rodiny.

Zdeněk Brom:

Využití obecního/městského rozpočtu je děsivé na více místech.
27. 05. 2014 | 15:10

čert }:o) napsal(a):

smutný napsal(a):
čerte
A proč jste vy pravičáci tady nechali ty komunisty 60 let řádit?? Až to za vás museli udělat děti?
-----

pane smutný Vy jste tu dobu prožíval v partaji, vám nikdo
nic neukradl, vy jste byl privilegovaný nebo jste takový
cynik, bezohledný komunista a slepec?
Pokud jste tu dobu neprožil, prostudujte si kolik obětí
padlo pod rukou komunistů. Komunismus vládl půlce
světa. Nebyl problém se zbavovat lidí v lágrech a na
šibenicích.
Tak hloupou otázku může položit podprůměrný hlupák.
27. 05. 2014 | 15:51

Divák napsal(a):

Neo:
Chci se mít líp než mí sousedé. Ale zase nechci aby se mí sousedé měli hodně špatně.
Blbě by se mi na to koukalo, těžko bych hledal někoho do party a musel bych hodně investovat do vysokého plotu.
Možná to máte podobně.
Ale já za sousedy pokládám i lidi, kteří bydlí o pár set kilometrů jinde než já.
27. 05. 2014 | 15:53

čert }:o) napsal(a):

smutný
a že jste vy levičáci za 25let řádění pravičáků
nepochodili líp a znovu nezvítězili?
Jinak mi řekněte, kdo je podle vás ideálním
a poctivým politikem. Víte, kdo je nejhorší
a největší škůdce, ale prozraďte nám nejlepší
lidi z politiky?
27. 05. 2014 | 16:00

čert }:o) napsal(a):

smutný
a že jste vy levičáci za 25let řádění pravičáků
nepochodili líp a znovu nezvítězili?
Jinak mi řekněte, kdo je podle vás ideálním
a poctivým politikem. Víte, kdo je nejhorší
a největší škůdce, ale prozraďte nám nejlepší
lidi z politiky?
27. 05. 2014 | 16:00

xerox napsal(a):

čert

,, .. kolik obětí padlo pod rukou komunistů ,,

čerte a přežil jste to ... ? ...
27. 05. 2014 | 16:01

čert }:o) napsal(a):

17,5 bilontej
"...Pičoviny typu Bohumínských usnesení apod.tomuto ale nahrávají. Stejně jako pičoviny typu pantomletí Semelové a pod...."
----
vím, že mě bytostně nesnášíte, ale pod každým
blogem pič...te
Nejste už krapet přepič....ej?
Vyměňte pohlaví, ať to má šťávu ;o)
27. 05. 2014 | 16:03

modrý edvard napsal(a):

Býci jsou barvoslepí.
buldatra. Jo, všichni jsme nějak tušili, kde kdo volí a není to nic nového. Ale je dobře, že to teď víme.
K Řikonínu. Nikdy jsem tam nebyl, ale pokud o obec nikdo nemá tolik zájmu, aby tam šel starostovat, tak si nic lepšího nezaslouží.
27. 05. 2014 | 16:04

čert }:o) napsal(a):

xerox
banalizovat oběti komunizmu ještě blbějším
dotazem než smutný je fakt smutný. Hele xerox
nejste kopií smutnýho?
27. 05. 2014 | 16:05

neo napsal(a):

Divák:

já se nechci mít líp nebo hůř než někdo. Chci se mít dobře a je mi srdečně jedno, jak se má soused. Ovšem nemůžu chtít, aby se měl soused lépe nebo hůře, pokud by mě to mělo ovlivnit směrem k hůře.
27. 05. 2014 | 16:18

xerox napsal(a):

čerte ... zdánlivě banální otázka se mi jeví vůči vám , jako otázka naprosto příhodná ...
neb podle těch vašich mekotů by nezasvěcený člověk mohl nabýt dojmu , že nás komunista všechny vyhladil a po roce 89 jsme sem byli sestěhováni z okolních zemích ... :-)
27. 05. 2014 | 16:20

ještě Veselejší & ještě Šťastnější napsal(a):

neo
Pro vás jsou samozřejmě konkrétní historické souvislosti jinotaji.
Jako ostatně celá složitá problematika existence života na planetě.
Většina diskutujících, kterými pohrdáte ví, o čem mluvím, jen si myslí, že blbě kecám.
Co to prosím vlastně analyzujete?

Ty Fibonacciho vlny, o kterých teď už i Sedláček říká, že jsou nesmyslné a dávají stejné výsledky jako věštění z logru?
Výsledky svých technických analýz mi denně posílají 4 firmy, které by rády, abych jim platil za konkrétní doporučení. Blázni.
Můj velmi dobrý známý, který si právě odseděl 16 měsíců z pěti let a je na podmínku doma začal s vývojem automatu na daytrading hned jak padla železná opona.
Jen nepočítal s tím, že na Bahamách taky žijí lotři. Nikdy jsem s ním neinvestoval, ani když rok za rokem vydělával. Analýzu za něj dělal program který si napsal, podle algoritmů, které propočítal po studiu stohů literatury.
Chudák dyslektický génius.

Že trhy poslouchají jiné pokyny než je nabídka a poptávka jsem, jako vášnivý čtenář věděl v okamžiku, kdy on ještě ani nezačal dělat zkušenosti.
Dvacetpět let dřiny a sledování pitomých grafů aby se octnul pod úrovní, kterou měl na začátku.
Což taky každý, kdo sleduje křivku lidského života ví a čeká, výtvarně se to zpracovává tisíce let.

Vás ale hádám spíš na to, že hlídáte někde výskyt nějaké skupiny lemmat a ten hlásíte.
Měl jsem nějaké skutečné analytiky v rodině a nikdo by mě nedonutil se tak živit.
Jako hra na schovávanou je to milé, když prší.
27. 05. 2014 | 16:32

revoluci si plutokrat musí zaplatit napsal(a):

aniž bych toužil s čertem direktně polemizovat.
tentokrát si plutokrat nekupuje provaz od soudruhů Uljanova a Bronštejna ale od Marine LePenové (která touží být Mariannou, která vede přestárlé maloměšťáky na barikády) a Geerta Wilderse, v kterém, stejně jako ve čtyřprocentních novinářích aby se Topolánek vyznal. uhne nebo neuhne? uh de možná.
možná taky od dmytro jaroše.
27. 05. 2014 | 16:44

čert }:o) napsal(a):

xerox
„Každý má povinnost vůči společnosti,
v níž jediné může volně a plně rozvinout
svou osobnost“, říká čl. 29 Všeobecné deklarace lidských práv.
A tak jí komunisti plně rozvíjí svým slizem.
Po revoluci jste vy komouši rok nevystrčili ani zadek
jak jste se báli, aby vás nikdo neukamenoval.
Neukamenoval. Protože žádný není tak nehorázný
jako vy komunisti. To že se za 25 let nedokázalo
prosadit tvrdé odsouzení zločinů komunizmu vám
dává sílu a sprostotu i naději na beztrestnost.
To je ta pravá demokracie, kterou sice potíráte,
ale hodí se vám do pokryteckýho bolševickýho krámu

Jen malý dodatek řádění komoušů:
Sovětský svaz – 20 milionů mrtvých
Čína – 65 milionů mrtvých
Nepočítám zbytek světa a zničené rodinné vazby,
duše, dětství........
27. 05. 2014 | 16:45

čert }:o) napsal(a):

revoluci si plutokrat musí zaplatit napsal(a):
aniž bych toužil s čertem direktně polemizovat.
tentokrát si plutokrat nekupuje provaz od soudruhů Uljanova a Bronštejna ale od Marine LePenové
-----
Mimochodem jaký je rozdíl mezi soudružkou
Semelovou a soudružkou LePenovou?
Jedna je šlapka a druhá maloměšťačka
27. 05. 2014 | 16:52

neo napsal(a):

ještě Veselejší & ještě Šťastnější multinick:

Jaké historické souvislosti, čeho s čím? matláte taxiky, kloubouky, nějakýho Mamulu, pak Margaret, horníky......

Nikým nepohrdám pane multinicku.

Finanční situaci klientů současných i potenciálních klientů naší firmy.

.
27. 05. 2014 | 17:12

xerox napsal(a):

čerte ... argumentujete oběťmi občanských válek v daných zemích a jako na potvoru taktně přehlížíte skutečné války vyvolané a vedené hodnými demo kapitalisty ...

čím si např. vysvětlujete výsledky voleb v československu v roce 46 ... ? ...

http://goo.gl/fAp5Q8
27. 05. 2014 | 17:20

Ládik!!! napsal(a):

Řiťkonín ani není.
27. 05. 2014 | 17:24

Scarabeus napsal(a):

neo:

Koukám, že na moc rozsáhlý příspěvek jste se nezmohl, obsahově je to ještě horší.

"Jaké historické souvislosti, čeho s čím?"

To zjistíte když budete alespoň(!) číst časopis, na který Vám dám odkaz.
http://www.epublishing.cz/ziva-historie-62014

P.S. Nejsem ten jehož oslovujete "pane multinicku".
27. 05. 2014 | 17:25

Ládik!!! napsal(a):

A kde žijí voliči? O mnohých jsem přesvědčen, že v jeskyních. Teď nevylezli, ohryzali zbytek z kostí.
27. 05. 2014 | 17:29

neo napsal(a):

Scarabeus:
nikdo mě naštěstí nemůže nutit psát co chce. Máme demokracii a budu si psát co uznám já za vhodné. obsahově je to přesně tak akorát v odpovědi multinickovi.

Váš časopis si strčte víte kam.

Ani Mamula, ani kloubouky, ani Margaret, ani horníci nemaj nic společného s tím, co jsem psal. Proto považuji reakci multinicka za nesmyslnou.
27. 05. 2014 | 17:36

čert }:o) napsal(a):

xerox
argumentuji "malým dodatkem" obětí komunizmu
NEHLEDĚ na zbytek světa. Umíte číst a chápat?
Výsledky voleb v roce 46 si vysvětluji tím, že lidé
byli rádi za skončení války a všechno bylo lepší
než válka. Možná by bylo dobré tuhle vaší otázku
položit po celé EU. Odpovědi by byly stejné.
Lidi po válce neřešili politiku, ale mír. Jen komunisti
zneužili svůj národ ke svým praktikám. Jen byste
musel myslet. Ale to chci po vás moc
27. 05. 2014 | 17:45

Scarabeus napsal(a):

neo:

Vy, s Vaším velmi jednostranným vzděláním, nejste schopen, v mnoha případech, pochopit co diskutující, kterého nazýváte "multinickem", píše.

Vaše reakce jsou legrační. :-)
27. 05. 2014 | 17:45

neo napsal(a):

Scarabeus:

no, jelikož reagoval na můj příspěvek, tak je zcela nepochybné, že nevěděl, co píši já. Jinak by nereagoval nesmyslně.

Co je ale legračního na faktech netušim.
27. 05. 2014 | 17:56

Míla napsal(a):

Čerte
trochu se pletete,ona se ta politika řešila už v r.46.A vyvrcholilo to vr.48 demisemi.Vše se spojilo s odmítnutím Marshallova plánu,přijatý Kongresem 3.4.48 a naší republikou odmítnutý.Následovalo období sucha a výpomoc SSSR obilím a tím pádem došlo k hospodářské závislosti na sověty.Spíše byste se měl zajímat o demisi ministrů kteří spoléhali na dr.Beneše,že ji nepříjme.Opak byl pravdou a z toho vyplynula skutečnost komunistické vlády.
27. 05. 2014 | 18:03

pamětník napsal(a):

"Jen malý dodatek řádění komoušů:
Sovětský svaz – 20 milionů mrtvých
Čína – 65 milionů mrtvých"

Nepravdivá propaganda.
27. 05. 2014 | 18:08

xerox napsal(a):

čertíku ... ale vzal jste to nějak hopem , naopak ... lidi moc dobře věděli kdo válku vyvolal , jak se jim dařilo za tzv. první republiky a kdo nás nechal na holičkách ...

ale vlastně jste si i kupodivu pěkně odpověděl vy sám ... ,, Lidi po válce neřešili politiku, ale mír. ,, ...

tak vidíte , že jme si to nakonec pěkně vysvětlili ... :-)
27. 05. 2014 | 18:10

Scarabeus napsal(a):

neo:

Nechte na něm co věděl/nevěděl. Nesmyslně podle Vás, vidím to jinak.
27. 05. 2014 | 18:17

neo napsal(a):

Scarabeus:

no, že vy to vidíte jinak je irelevantní.

napsal jsem toto:
" tam kde volí levičáky - mají nejhorší úroveň , ale i tam, kde mají nejhorší úroveň, volí levičáky- úroveň se tím ale nelepší, takže tam, kde volí levičáky, mají nejhorší úroveň."


on na to reagoval takto:
Dokád jim vládnul Mamula, měli se výtečně. Horník jel domů z hospody taxikem a druhý taxik za ním vezl jeho klobouk.
Až potom co je socani zprivatizovali, přišli na hunt.

Jak víme, rozbití hornických odborů zvládla Maggie Thatcherová pouze s pomocí KGB a členů ÚV KSSS, kteří jí zajistili zásobování uhlem.

Když si k tomu vemete případy jako Barel Dobroty a Štětina a fakt, že zasedají v Trilaterále a Europarlamentu, fouká na vás možná z úplně opačné strany, než si myslíte.
Ono mít Indonésana za prezidenta v severní Americe není jen tak.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

úplně mimo téma. Naprosto mimo to co jest psáno. Ani horníci, ani taxíky,ani Mamula ani Thatcherová ani Barel Dobroty nebo Štětina a ani Indonésan nemají nic společného s tím, co jsem uvedl.
27. 05. 2014 | 18:23

Scarabeus napsal(a):

neo:

Nemohu za to, že Vy to nechápete. :-)

Některým věcem se zasmějete až když pochopíte poentu, ale když poentu, kvůli chybějícímu vzdělání, nemáte šanci pochopit, tak to se těžko zasmějete. Vtip buď pochopíte nebo ne, když ne, tak to máte smůlu. :-)
27. 05. 2014 | 18:38

neo napsal(a):

Scarabeus:
Pane Scarabeusi, multinickův příspěvek je irelevantní k tomu co jsem napsal. Ale budiž, když tam chcete vidět poentu, bránit vám nemohu.

byl horký letní den, poenta letěla za broukem do krabice s indiánskými čelenkami.
Předpokládám, že při vašem nechybějícím vzdělání poentu chápete a smějete se.
27. 05. 2014 | 18:45

čert }:o) napsal(a):

Míla a xerox
to máte sice pravdu ale nic to nemění
na tom, že komunisti tohle oslabení
lidí a národů zneužili jako nacisti a fašisti
V jiné podobě, ve větším počtu mrtvých

pamětník
miláčku sladký jak jinak vy můžete odpovědět?
Vy budete zatloukat všechno co se proti
komunistům napíše a všichni jsou lháři =o)
27. 05. 2014 | 18:57

Scarabeus napsal(a):

neo:

Vašim příspěvků, naivně pravicovým, se směji často. :-)

Následným komentářům diskutujícího, kterého nazýváte multinickem, ještě více, jeho komentáře jsou opravdu vtipné, Vaše jen trapně směšné.
27. 05. 2014 | 18:59

neo napsal(a):

Scarabeus:

jak to, že jste nepochopil poentu při vašem vzdělání?
no teda...
27. 05. 2014 | 19:29

Míla napsal(a):

Čerte
ale volby potvrdili vítězství komunistů hlavně díky pravicových ministrů.
27. 05. 2014 | 19:37

Ládik!!! napsal(a):

Mílo,
ta poslední věta se Vám hrubě nepovedla.
27. 05. 2014 | 19:42

Míla napsal(a):

Ládíku
ani bych neřekl.Komunistům stačilo na tu skutečnost/demisi/ poukázat a bylo vymalováno.A hned byl určen nevolitelný nepřítel lidu.
27. 05. 2014 | 20:02

smutný napsal(a):

čert }:o) napsal(a):

smutný
to je opravdu smutný po cca 60 letém řádění komunistů
dát silně najevo, že takhle už ne. Blahopřeji ortodoxním
levičákům k jejich soucitu, lásce k bližnímu a bystrosti ;o*
p.s. ať žije Ransdorf
***************************************************************************************
...jestli dobře počítám., tak od r.1948 do r.1989 to dělá 41 roků. Ti komunisti tady mohli řádit jen proto, že měli velkou podporu lidí, stejně jako kdysi ODS. Co si lidi udělali to měli. A že tehdy měli lidi kapitalismu plné zuby se není co divit. Dnes máme jen slabý odvar toho, co kapitalisti dělali s lidmi, jak s nimi jednali.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak to byli levičáci kdo po cca 60 letém řádění komunistů dal silně najevo, že takhle už ne?! A co vy a ostatní rádobypravičáci, čekal jste jak to dopadne?
Není nic srandovnějšího než zapálený antikomunista 25 let po sametu. Ani jim nedochází, že se chovají stejně směšně jak ti předlistopadoví kovaní komunisti.
Jaksi nepochopili, že demokracie znamená střídání levice a pravice u moci, a díky vymytému mozku neví, že levice není automaticky komunismus, stejně jako pravice není automaticky demokracie.
27. 05. 2014 | 20:16

Scarabeus napsal(a):

neo:

"jak to, že jste nepochopil poentu....?"

Kde, v příspěvku 27.05.2014 18:59, jsem užil slovo "nepochopil", případně slovo odvozené, a kde, ve stejném příspěvku, jsem použil slovo "poenta" nebo odvozené?

Čtete(vidíte) v mém příspěvku něco co tam není. Pokud budete takto pokračovat, tak, jako katolický princ z Honolulu, uvidíte UFOuny. :-)
27. 05. 2014 | 20:25

neo napsal(a):

Scarabeus:
Bagr se rozsvítil na lustru brouk, který nemá šaty v čistírně.
27. 05. 2014 | 20:38

Ládik!!! napsal(a):

Mílo -
myslel jsem češtinem.
27. 05. 2014 | 20:40

Míla napsal(a):

Ládíku
máte pravdu,klávesnice předběhla hlavu.
27. 05. 2014 | 20:48

Scarabeus napsal(a):

Modrý svazák "neo" chce mít poslední slovo.
http://www.youtube.com/watch?v=utfRy1v6-2g
27. 05. 2014 | 20:49

neo napsal(a):

Scarabeus:

nejsem ani modrý ani svazák a laskavě si nadávejte někomu jinýmu.
váš táta na tom videu?
27. 05. 2014 | 20:55

Scarabeus napsal(a):

neo,

opět jste mě pobavil, ale jinak než jste zamýšlel. :-)

Dobrou noc a pozdravujte Trinity. :-)
27. 05. 2014 | 21:02

neo napsal(a):

Scarabeus:

budu, vy pozdravujte tátu z videa.
27. 05. 2014 | 21:03

Scarabeus napsal(a):

neo:

Kde jsem na Vaši otázku odpověděl?

Pozor ať nedopadnete jako katolický princ, tomu nějací mimozemšťani ukradli vrtuli z jeho Cesny, takže už nevzlétne, tedy pokud by náhodou utekl z blázince.
27. 05. 2014 | 21:11

neo napsal(a):

Scarabeus:

kdo mlčí souhlasí. A jako obvykle jste samozřejmě pochopil poentu, byl by div, kdyby ne.
27. 05. 2014 | 21:20

Ládik!!! napsal(a):

Poslouchám Veselovského s Topolánkem.... kam se hrabe ČT1 nebo dokonce blivár.
27. 05. 2014 | 21:26

Yosif K napsal(a):

Veselý & Šťastný napsal(a):
Jak víme, rozbití hornických odborů zvládla Maggie Thatcherová pouze s pomocí KGB a členů ÚV KSSS, kteří jí zajistili zásobování uhlem.
27. 05. 2014 | 12:22

Tukl jste hřebík na hlavičku - ruský mužík potřebuje penízky na dovoz pomerančů a Mercedesů, na proletářský internacionalismus s horníky kteří brali podpory ve stonásobné výši sovětských mezd sověti samozřejmě zvysoka s..ali...........................

Tuhle jsem slyšel rudého hornického předáka z Ostravy - na otázku jaké odstupné by považoval za přiměřené kdyby se paskov zavřel tak řekl že takové odstupné jaké rozdávala horníkům Margaret Thatcherová - "aby se za to dal koupit domek 8+2 se zahrádkou".


Zatracená imperialistka.......
...takhle ožebračovat dělnictvo, fuj.......
27. 05. 2014 | 21:34

Yosif K napsal(a):

smutný napsal(a):
...jestli dobře počítám., tak od r.1948 do r.1989 to dělá 41 roků. Ti komunisti tady mohli řádit jen proto, že měli velkou podporu lidí, stejně jako kdysi ODS...
KONEC CITATU.

Podfpora proletářů komoušům skončila při měnové reformě 1953. Pak už komouši vládli jenom oproto, že měli vojenskou a policejní podporu ze SSSR.....

Ve vedlejším Rakousku po 10letém pobytu sovětských vojsk bylo méně komunistických voličů než notorických alkoholiků......
27. 05. 2014 | 21:39

Ládik!!! napsal(a):

Mirek není vůbec prázdný. Dají se poslechnout všechny zatímní rozhovory (3) - a je paráda, že se můžu na liště vrátit. A u toho číst a psát. Kam se hrabe televize, můžou si ji někam strčit i mladým Jamborem.
Od A.cz je záslužné, že pozvali Mirka přímo k sobě do baráku. Žádné srudio za miliardy. Sympatické.
27. 05. 2014 | 21:40

Divobyj napsal(a):

Scarabeus

Obdivuji Vaši trpělivost.Nejste,nebo nebýval jste učitelem?
27. 05. 2014 | 21:49

matů napsal(a):

Proč jsem nešel k volbám,a možna i jiní.Především se zamýšlím kde berou sebedůvěru některé strany,které nemají žádnou jistotu,že budou zvoleni,nevím přesně,ale bylo´jich hodně.Nebo ti sebevědomí kandidáti,kterých bylo hodně přes 500.Opravdu si mysleli,že by mohli zvítězit?Byli asi blázni.Nebo chtěli dosáhnout na státní příspěvek za hlasy? Proto jsem protestoval a nejen já a k volbám jsme nešli. stálo by za úvahu vybírat kauci od kandidátů a pidistran.V případě malého zisku hlasu (2%) kauci nevracet.To by bylo kandidátů a pidistraniček?Proto jsem já a další(nejen k vůli kandidátům,ale i opravdového nezájmu o EU)nevolili, když to byly první volby,ktere jsem bojktoval.Snad poslední.,jestli opět budu mít takovou nechuť jít volit,nepůjdu zase.Je to jedna analýza ,kterou jsem znal už před volbama.Nevadí mi jak kdo volí a koho,ale jak jsou kandidátí vyškolemí,FUJ.
27. 05. 2014 | 22:57

dennis napsal(a):

Dekuju za mapy. Potvrdilo se me tuseni, ze TOPku udelala ukaznena prazska kavarna. A zcasti brnensti universitni pratele dnesniho predsedy ODS - bohuzel hodili to na barel.
27. 05. 2014 | 23:46

Bára napsal(a):

--> Modrý Edvard: Myslíte, že si toho kromě Vás ještě někdo všiml? Í Boha, tato společnost opravdu neodvratně směřuje ke svému zániku...
27. 05. 2014 | 23:53

Scarabeus napsal(a):

Divobyj:

V dospělosti jsem jednou do ZŠ náhodou zavítal. Jedna paní učitelka si moji návštěvu vysvětlila(mylně), že jsem se do školy přišel ucházet o místo učitele. Říkala, aniž by o mně věděla něco konkrétního, že takového kolegu učitele by ve škole potřebovaly(učitelky) a uvítaly, sama seznala, že ve škole jim chybí tzv. "mužský prvek". Paní učitelka mně, nepřímým způsobem, dávala najevo, že bych se jí jako kolega líbil. Byl to ale názor jen jedné učitelky, jiné učitelky by mohly mít na mě názor jiný.
28. 05. 2014 | 08:47

čert }:o) napsal(a):

Míla napsal(a):
Čerte
ale volby potvrdili vítězství komunistů hlavně díky pravicových ministrů.
27. 05. 2014 | 19:37
----
Mílo
znám poválečnou historii. Ale o ní nepíšu.
Píšu o výsledku a komunizmu jako o zlu
které zničilo a zabilo miliony životů. Už
mnohokrát tu byly vypsány roky válečné
i poválečné. Každý normální člověk už to
zná. Ale uznat chybu a zločinnost komunizmu
je pro mnohé pořád nemožné a snaží se
uhýbat jinam, dehonestovat druhého za
každou cenu, jen aby nemusel říct pravdu,
že komunisti jsou zločinecká idea

smutný napsal(a):
čert }:o) napsal(a):
smutný
to je opravdu smutný po cca 60 letém řádění komunistů
dát silně najevo, že takhle už ne. Blahopřeji ortodoxním
levičákům k jejich soucitu, lásce k bližnímu a bystrosti ;o*
p.s. ať žije Ransdorf
***************************************************************************************
...jestli dobře počítám., tak od r.1948 do r.1989 to dělá 41 roků. Ti komunisti tady mohli řádit jen proto, že měli velkou podporu lidí, stejně jako kdysi ODS. Co si lidi udělali to měli. A že tehdy měli lidi kapitalismu plné zuby se není co divit. Dnes máme jen slabý odvar toho, co kapitalisti dělali s lidmi, jak s nimi jednali.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak to byli levičáci kdo po cca 60 letém řádění komunistů dal silně najevo, že takhle už ne?! A co vy a ostatní rádobypravičáci, čekal jste jak to dopadne?
Není nic srandovnějšího než zapálený antikomunista 25 let po sametu. Ani jim nedochází, že se chovají stejně směšně jak ti předlistopadoví kovaní komunisti.
Jaksi nepochopili, že demokracie znamená střídání levice a pravice u moci, a díky vymytému mozku neví, že levice není automaticky komunismus, stejně jako pravice není automaticky demokracie.
27. 05. 2014 | 20:16
-----------------------------
smutný
Pokud dobře počítám tak od roku 1948 doposud
tu jsou komunisti a je to 66let a ti komunisti tu řádí
protože mají velkou podporu lidí jako měla ODS.
Semelová se předvádí u hrobu Gottwalda a
shromáždění komunistů na mítincích je horší než
skini na zábavě. Stačí jen poslouchat bez jakéhokoliv
komentáře ;o).
Nehodlám se prostě dohadovat na slovíčkaření.
Jde mi o to, že nejste schopen uznat zločinnost
komunistické strany po celém světě.
Kdybyste znal moje příspěvky, věděl byste, že
střídání pravice a levice uznávám. Neuznávám
komunizmus, fašizmus, nacizmus a další "uzmy"
které brání svobodě člověka i projevu. A tu dnes
máte a užíváte si jí na plný pecky.
Jste srab který nedokáže přiznat vraždění a řádění
rudý pracky a místo toho jako malej kluk napíšete
omleté myšleky vymytých komunistických mozků
o tom, že dnes máme jen slabý odvar toho, co
kapitalisti dělali s lidmi, jak s nimi jednali.
Jinak si docela odporujete. Nejdřív mi napíšete něco
o antikomunistech a pak o rádobypravičácích.
Udělám vám v tom jasno. Jsem antikomunista
a pravičák. Jinak byste musel být podle vaší logiky
antikapitalista a rádobylevičák =o)
Veselý den, pane smutný
28. 05. 2014 | 09:16

Divobyj napsal(a):

Scarabeus

no tak vida!Nejsem tedy první,kdo ve Vás objevil pedagogické schopnosti :-)
před časem jsem tu chválil i pana učitele Broma za to samé.
Já ten dar nemám.Jsem obyčejný bodrý venkovan se vším všudy a nerad se opakuji.
Když vidím,že příslušný natvrdlík stále nechápe,raději končím.
Předejdu tím nepříjemnostem.

P.S.někdy se mi to ale jaksi nepodaří.....hmmm.
28. 05. 2014 | 11:35

JardaV napsal(a):

Především - viděli - ne viděly.
Ano,máte pravdu,Praha je extrém.Dát hlasy Pospíšilovi,který připravoval pravděpodobně Klausovi amnestii,je důsledek inteligence voličů - jak tvrdí Kalousek,který to zobecnil na celou TOPku.Zároveň ale Pospíšil získal kalouskovský punc,to znamená kde koryto,tam
běh a rychlý.Až začnou vlivem Babišova úklidu svinstva ztrácet TOPáci koryta a strana
už nebude tak korytotvorná,bydou výsledky voleb vypadat jinak.Už dnes se celé party ODSáků hlásí na kandidátky ANO,které je ovšem odpaluje.A s TOPákama to bude brzy stejné.Takže nakonec je jejich vůdce převede na pozice ultrapravice.Už byl na školení
na Ukrajině,kde mu fašisti předvedli,jak se rozbíjí stát tak,že demokratická opozice v hrůze prchá.A v celé Unii dostávají ultra strany stále více hlasů.Možná nás čeká eurofašismus bez vůdce,kterého snadno nahradí komunikace přes internet.
28. 05. 2014 | 15:50

JardaV napsal(a):

Pro Jarpor

Tento rozbor je sice z hlediska nezájmu voličů málo validní,ale přesto něco naznačuje.
Především se dá uplatnit pohled : toto jsou skalní voliči,podporují toho,komu věří.
Další poznámka - ANO pomalu roste a pravidelně vítězí.TOP09 se snaží přežít a dost se
jim to daří.Tedy dokud nezačnou starostové přemýšlet,pak se vše dost změní.Taky rostou
Piráti - a ty volí asi jenom mládež,celkem úspěšně,takže v komunálkách se asi podivíme.
ČSSD zase nic moc,pořád klesá.Komunální volby budou velice zajímavé,uvidíme,jestli
zvítězí touha po změně nebo síla starých vazeb(možná budou vazby už tou dobou plné).
28. 05. 2014 | 16:05

Rams napsal(a):

Ačkoliv bydlím v Praze, musel jsem k volbám 6 km pěšky dohromady tam a zpět - tedy víc než hodinu, protože těsně předtím vyřadili linku autobusu na půl roku a rozvrtali silnici (bydlím v jednom z praž. údolí). Po termínu vyřízení voličského průkazu.
Takže díky, vy kurvy odéesácký. Schytáte to na podzim v komunálních volbách, protože štreku absolvuji znova.
28. 05. 2014 | 17:16

_X napsal(a):

Pro autora: červená a oranžová skoro nelze rozeznat. Co tím sledujete?
28. 05. 2014 | 19:44

p... napsal(a):

for KV

Členové volební komise nemusí nutně být z dané obce, tedy mohli volit doma...
28. 05. 2014 | 21:07

michalskop napsal(a):

_X:

nesleduji tím nic, ale asi příště dám tu červenou tmavší, aby to bylo lépe rozeznat na první pohled.
28. 05. 2014 | 23:26

_X napsal(a):

Ok.
29. 05. 2014 | 16:37

Milan Jansa Náchod napsal(a):

Já volím vždycky tu stranu která mi přinese největší zisk. Za minulého režimu KSČ, pak různě - třeba ODS nebo Soc. dem., podle toho, kdo byl u moci. Teď jsem volil ANO, ale nevím, jestli jsem neudělal chybu, jdou po nás jdou...
17. 06. 2014 | 20:13

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy