Jen pro ekonomy: Žebříček "Top 100"

19. 03. 2008 | 02:47
Přečteno 18716 krát
Žebříček „Top 100“ v Česku působících ekonomů podle citačního skóre.

Z 1230 sledovaných ekonomů (včetně pracovníků soukromých institucí a nezařazených) má alespoň jeden citační záznam pouze 261 pracovníků.


null
null

null
null

null
null

null
null


Váš,
Milan Zelený

Letnímu vánku o bouři, studniční žábě o moři a polovzdělanci o tom, co nikdy ve škole neslyšel, nevyprávěj.
Čínské přísloví

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Zemedelec napsal(a):

Uz Jara da Cimrman vedel, ze se musi clovek pochvalit sam, kdyz to za nej jini neudeleji.
19. 03. 2008 | 07:09

Gerd napsal(a):

Kromě zajímavé pochvaly Milana Zeleného mě zaujaly ještě tři věci.
Vůbec zde není uveden nedávno odejivší autor blogů a ekonom Petr Mach a v žebříčku není uveden ani Jan Švejnar, asi není publikačně činný v ČR.
Poslední věcí je častá citace Václava Klause na třetím místě. Vzhledem k jeho ekonomickým omylům a občasnému ři´tolezectví jeho nohsledů to nevypovídá příliš mnoho o věrohodnosti žebříčku citací. Co když byl tolikrát citován účelově nebo v negativním smyslu?
A co když tak byly míněny i citace profesora Milana Zeleného?
19. 03. 2008 | 07:29

jarpor napsal(a):

Chtěl tím autor ukázat, že je nejlepší ?
To mu moc nevyšlo.
Viz poznámky pod tabulkou a ve vztahu k autoru bod 5 a především 6.
19. 03. 2008 | 08:11

Ládik napsal(a):

Více by vypovídala tabulka, kde by červeně byli zvýrazněni levicoví ekonomové. Podle jmen se orientuju jen částečně - nejsem ekonom.
19. 03. 2008 | 08:54

Ládik napsal(a):

.. možná je tabulka barevná, červení jsou níž...
19. 03. 2008 | 09:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane profesore,

být v něčem dobrý (nejlepší) a nestydět se za to (t.j. nebát se to konstatovat) je pro většinu lidí v této zemi nepřijatelné. Současná česká společnost je velmi podezíravá a skeptická, úspěch je často považován za nemravnost. Mnozí stále více či méně vyznávají tradiční rčení "Sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná, najdou tě."

Ale to vše asi víte.

Libor Stejskal
19. 03. 2008 | 09:12

Ročník 53 napsal(a):

Bez ohledu na mínění pana Stejskala se domnívám, že samochvála smrdí. Ne pro nějakou nepřijatelnost tohoto konstatování, jak se domnívá pan Stejskal. Chybí důvod tohoto sdělení a také případný odkaz na jiné žebříčky.

Je to jako bych obešel všechny byty v našem domě, zazvonil a řekl majiteli: "V tomto domě jsem nejlepší šachista a programátor já." Pak bych se odebral seznámit obyvatele jiného bytu s tím to faktem.

Nevím ovšem proč bych to dělal. Také proto nějak nechápu, proč to udělal pan profesor Zelený. Asi to měl zapotřebí...
19. 03. 2008 | 09:26

Karel napsal(a):

Před rokem 1989 jsem dobře souložil, ale ví se o tom bohužel jen v cizině. Dnes mi ta děvčata zde moc nevěří.
19. 03. 2008 | 09:39

stejskal napsal(a):

Protože ho to živí, pane Ročníku 53 (Vás předpokládám šachy ve Vašem domě neživí).

Je v zájmu nás všech, abychom se dokázali dobře nabídnout na trhu práce (nebo na trhu politickém). Když o Vás nikdo neví, máte tomu na těchto trzích odpovídající cenu. Čím víc se o Vás ví, tím Vaše cena roste.

Není na tom nic nemravného, je to naprosto přirozené a v řadě zemích na západ od našich hranic už to dávno pochopili.

Pokud o mne nikdo nebude jako o novináři vědět, můžu být naprosto skvělý, ale je mi to k ničemu. I kdybych měl stokrát co sdělit. Píšu-li, jsem-li citován, pravděpodobně o mne bude v redakcích zájem. Je to všude úplně stejné. A je v mém zájmu si tuto pověst pěstovat.

Tohle je opět jedno z reziduí uplynulých let. Nivelizace, "mediocracity". Dokázat ohodnotit sám sebe se nenosí. Není to u nás známka zdravého sebevědomí, ale naopak je to značně pokřiveně vnímáno jako výraz nesebekritické pýchy.

Libor Stejskal
19. 03. 2008 | 10:10

Sraffa napsal(a):

Pane profesore, děkuji za ráznou odpověď těm, kdo tu říkali, že jste odborný pitomec.
19. 03. 2008 | 10:10

prirodovedec napsal(a):

Nebylo by poctivejsi uvadet pouze udaje
z Web of Science??
19. 03. 2008 | 10:21

Al Jouda napsal(a):

Je to trochu trapné sám zveřejňovat tabulku, kde jsem na 1. místě.Holt proti gustu žádný dišputát !
19. 03. 2008 | 10:25

Ročník 53 napsal(a):

Pane Stejskale.
Budu-li shánět advokáta, ekonoma či krejčího, nebudu si ho vybírat podle toho co napsal o sobě na blog. Konečně, když je pan profesor Zelený taková špička, nemusí se už sám chválit.

Kvalita se totiž chváli sama, ale to vy samozřejmě víte.
Howg. To je vše k vyjádření pana profesora, že je nejlepší.
19. 03. 2008 | 10:27

m&m napsal(a):

Mně se ta sebepochvala líbí a zde souhlasím s názorem editora.

Ale zároveň hodně mě rozesmála ta představa s návštěvou sousedů Ročníka53. Asi dnes obejdu sousedy :-)
19. 03. 2008 | 11:09

ekonom napsal(a):

Citační hodnocení akademických ekonomů by mělo vycházet z citací ve vědeckých článcích ve Web of Science a zohledňovat kvalitu časopisů, kde se citace vyskytuje, ne jako tohle hodnocení počtu citací v podstatě kdekoli. František Turnovec totiž v původním článku, z kterého Prof. Zelený cituje, dává kvalitním časpisům jen o maličko vyšší váhu než těm bez impakt faktoru. V podstatě to znamená, že sčítá počty citací. Tenhle "detail" by také ovlivnil postavení V. Klause. Úplně jinak vychází novější srovnání publikační výkonnosti ekonomů dalšího místního bloggera Daniela Municha, viz
http://blog.aktualne.centru...
19. 03. 2008 | 12:05

prirodovedec napsal(a):

Podle klice pouziteho profesorem Zelenym je
njcitovanejsi fyzik LENIN (jeho citovaost
sovetskymi fyziky byla naprosto bezkonkurencni). Podle Web of Science, soudruh Lenin ma priblizne tolik citaci asi
jako profesor Klaus
19. 03. 2008 | 12:46

brusic napsal(a):

predpokladam, ze brzy se stane nejcitovanejsim ceskym klimatologem prof. Vaclav Klaus a jeho obskurni kniha. V jeho zavesu by se snad mohl brzy ocitnout byvaly mistni bloger ing. Mach se svou teorii, ze se oteplovani zastavilo ...

At zije presna statistika nesmyslnych cisel :-)
19. 03. 2008 | 12:56

Sraffa napsal(a):

To ekonom: Turnovcova tabulka vychází z citací v impaktovaných časopisech (skóre je podle upravené hodnoty impaktů). Od Münicha se liší tím, že Turnovec impakty upravil o určité relativní zvýhodnění časopisů s nižším impaktem. Chceme totiž stimulovat publikace v českých impaktech. Dále Turnovec zkoumal období 10 let, Münich 5. Münich zase časopisy s nízkým impaktem vyloučil. Oba postupy jsou relevantní a je nutno je interpretovat s ohledem na užitou metodiku.
Zelenému nenadávejte, není autorem publikovaného přístupu, to je prof. Turnovec z IES UK. Ale podle jakékoli metodiky by Zelený nedopadl špatně.
19. 03. 2008 | 13:08

Daniel Kühnl napsal(a):

Ano, jedině Jára da Cimrman tam chybí. Třeba místo udavače Tošovského by se mohl klidně umístit...
19. 03. 2008 | 13:16

jarpor napsal(a):

Prirodovedec

To jsou paradoxy, což ! Zasloužil jste se mi 5 minut života. Děkuji.
(1 minuta smíchu = +5 minut života, už si nepamatuji, kde jsem k tomu "přišel")

Hezký den
19. 03. 2008 | 13:18

Daniel Kühnl napsal(a):

Ještě něco - několik jich znám osobně z VŠE. V životě nepoznali, co to je skutečná ekonomie v praxi. Jejich přednášky = nudné bláboly. Ten žebříček je snad vtip...! špatný...
19. 03. 2008 | 13:20

VP napsal(a):

Když pominu podivnou metodiku, kdy se zřejmě počítají jakékoliv citace bez ohledu na to, kde byly zveřejněny, tak je tu ještě jeden problém: Pokud jsem dobře vyčetl z dostupných informací, pan profesor se věnuje zejména oblasti managementu - skutečně se někdo z této oblasti běžně označuje za ekonoma ve sféře ekonomické vědy? Dost o tom pochybuji.
19. 03. 2008 | 13:29

Selen napsal(a):

Taky mi to docela smrdí sebechválou. Něco jiného by bylo - podívejte, "on" o mně tvrdil, že si vymýšlím, ale pravda je takováto. Nebo zveřejnění tohoto žebříčku v nějakém kontextu. Ale tenhle příspěvek jenom poukazuje na "hele, já jsem nejlepší ze všech". No nic, pan Zelený mi byl svými články a postřehy sympatický už předtím a jeden sebechvalný článek to neotočí, trochu mě to jen zklamalo. Za odborníka mluví práce a činy a uznání DRUHÝCH. Myslím, že skromnost ve vlastním sebehodnocení není rozhodně žádná hanba, ba právě naopak...
19. 03. 2008 | 14:00

ekonom napsal(a):

To Sraffa:

To se úplně ve všem pletete. Jde přesně o ten "detail", který není vidět: Turnovcova tabulka pro časopisy a pracovní texty bez impakt faktoru dává IF=1, což je jako kdyby to byla (polovina) publikace v předním časopise. Tímhle se v praxi smaže rozdíl v kvalitě a je z toho především počet záznamů. Dále Münich taky původně zkoumal 10 let, jako Turnovec, viz
http://www.cerge.cuni.cz/pd...
A taky není pravda, že by Zelený dopadl skvěle podle jakékoli metodiky, viz právě Munichovo publikační pořadí. Nejde tu o snižování přínosu Prof. Zeleného, jen o přesnost. Ostatně i Munich sám má ve svém textu poznámku, která potvrzuje citační dopad Prof. Zeleného: "M. Zelený ranks highly in the Turnovec rankings primarily because of his major citation impact in
operations research and mathematics journals. These journals are included in my broad-economics field group."
19. 03. 2008 | 14:11

milanzeleny napsal(a):

Účelem zveřejnění tabulky není sebechvála, ani sebepropagace. Nemám tím v ČR co získat. Účelem je informace. Za odborníka mluví práce a činy a uznání druhých. Prací profesora je nejen učit, ale i publikovat, posouvat hranice myšlení a znalostí - a to citační index odráží, jakkoliv nedokonale. Vůbec nejde o sebehodnocení: tabulka není mojí prací, ani jsem ji já nevypracoval. Je však součástí mého CV a tudíž informací pro ty, kteří chtějí být informování. Jestli je to pro některé čtenáře rudý hadřík vhozený do býčí corridy, pak to jistě nebylo úmyslem: to je pak lépe nečíst a zůstat neinformován, než vidět červeně pro nic za nic, jen kvůli pomyslnému červenému hadříku.
19. 03. 2008 | 14:32

Selen napsal(a):

Rudý hadřík? To snad zase ne. Vypadá to ale trochu zvláštně, protože informováni jsme už ve vašem profilu, který se zobrazuje vedle každého článku. Tam má taková informace nepochybně své místo. Ale je pravda, že nadpis zní "jen pro ekonomy"...budiž...
19. 03. 2008 | 14:50

prirodovedec napsal(a):

prirodovedec: Pane kolego poprosil bych o navrh na nejake vzajemne rozliseni (oba piseme i bez hacku ...), parkrat jsme se tu minuli a samozrejme :) mam dojem, ze jsem zde "dele a vzdy obsahleji" :). Jde mi o to, aby nase nazory nebyly zamenovany, i kdyz Vas postreh k nejcitovanejsimu fyzikovi bych si jiste rad prisvojil :). Samozrejme kdo se zajima, vidi, ze Vy uvadite mail adresu na seznam. Dekuji predem za Vas navrh, i kdyz v pripade "sladeni" a dalsiho naboru jmenovcu muzeme zde casem vypadat, jako jeden prirodovedec "velikan".
19. 03. 2008 | 15:07

twardowski napsal(a):

Blahopřeji k úspěchu.

Co mě však zaráží je formát a vzhled tabulky. Kdybych takovou tabulku poslal do časopisu, nejen že by mi ji neotiskli, ale asi by i zapochybovali o mých kvalitách. Nebo je to v ekonomických časopisech jiné? Jsou tam menší nároky? V čem sázíte matematické vzorce?
19. 03. 2008 | 19:51

Zacheus napsal(a):

To Milan Zelený. To jste mne, pane profesore, uklidnil, když jste národu sdělil, že jste v té tabulce jako ekonom nejlepší...neinspiroval Vás náš pan prezident?
19. 03. 2008 | 20:14

RUMCAJS napsal(a):

U Vašeho jména je pane profesore "0".
Rozumím tomu dobře ?
19. 03. 2008 | 20:33

milanzeleny napsal(a):

Ano, v ČR jsem "nula". Představte si tu bouři nevole, kdybych byl označen jako č. 1! To by asi nešlo. Na to máte přece své "borce", na dalších stupních žebříčku...
Ještě k dobru jednu starou čínskou moudrost:

Letnímu vánku o bouři, studniční žábě o moři a polovzdělanci o tom, co nikdy ve škole neslyšel, nevyprávěj.(Čínské přísloví)
19. 03. 2008 | 20:44

RUMCAJS napsal(a):

Proč tak zhurta pane profesore.To byl samozřejmě jenom žert.

Jinak Vám gratuluji k prvenství alis nulství.
19. 03. 2008 | 21:01

RUMCAJS napsal(a):

Nemohu si odpustit otázku,pane profesore.
Co myslíte, že by poradil dnešní Americe pan Švejnar? Nějakou odbornou skupinu vrcholových ekonomů z východu ? Rozdělit americké podniky do 20 skupin (které brzo budou za babku)a do jejich vedení postavit tyto ekonomy?
Nebo čekat na lepší právní rámec?
Jak budeme říkat majetku, který byl a najednou není? Tunel? Nebo ještě lépe zlodějna?
A co by jste poradil Vy?
Poučit se z cizích chyb?
Třeba těch našich?
19. 03. 2008 | 21:59

Jimi napsal(a):

Vážený pane Zelený, nemám absolutně nic proti tomu, že jste se zde tak "pěkně pochválil". Naopak, z celého srdce Vám k tomu gratuluji! Myslím, že pokud člověk v životě dokázal, není důvod o tom s falešnou skromností mlčet.
19. 03. 2008 | 22:35

milanzeleny napsal(a):

Rumcajs: nevím co by poradil prof. Švejnar, jestli vůbec něco radí. Já jsem již v USA poradil a (když bůh dá) bude to otištěno i v českém Business Week, CBW. Stejně jsem ale "radil" i v Česku v r. 1990.
A ještě něco pro mé čtenáře: nerad se chválím a všude tvrdím, že sebechvála smrdí. Ale "sedávej panenko v koutě" mi také neimponuje, obzvláště na venkovské samotě...
19. 03. 2008 | 23:36

Gerd napsal(a):

Pane Zelený,
zohledňuje nějak tabulka počet negativních citací a pozitivních citací, nebo jde čistě jen o počet citací, jedno jakých?
Může se stát, že některý ekonom napíše knihu plnou blábolů a kterou jiní ekonomové v hodnocení roztrhají na kousky, ale díky polemice si tak zvýší počet citací?
Je v tabulce počítán jen počet citací k ekonomickým tématům nebo i o jiných tématech? Např. Petr Mach dosti často citoval svého guru V. Klause ohledně globálního oteplování. Projevilo se to nějak na počtu citací V. Klause?

a na závěr. Nezapomeňte, že jsme zde v ČR dosti masírováni médii ve prospěch jednoho všeznalého a neomylného ekonoma, o jehož názorech se nesmí pochybovat a jehož příznivci tvoří takřka sektu. V takovém případě jsme více citliví na sebechválu všeho druhu. Věřet, že za dobu působení jednoho politika jsme si jí užili ažaž. Vhodnější by bylo uvést těch tabulek více, a pokud se ve všech někde umístíte, rádi Vám přiznáme zaslouženou chválu. Pokud uvedete jen jednu tabulku s poněkud diskutabilním hodnocením dle počtu a nikoliv kvality citací, působíte na nás dojmem, že jste schválně vypíchl jen jednu informaci, abyste si užil pár minut slávy. Asi jste to tak nemínil, ale na mě to tak působilo.
Kdybychom Vás nepovažovali za dobrého ekonoma a autora blogů, asi bychom Váš blog nečetli nebo psali daleko ostřejší komentáře.

Svět blogu je sice drsnější, ale pravdivý a bez příkras.
20. 03. 2008 | 07:11

Ferda Mravenec napsal(a):

A kde je v tom zebricku ekonom Jaroslav Vanek?
20. 03. 2008 | 07:44

m&m napsal(a):

Řekl bych, že příspěvek Gerda vše srozumitelně vysvětluje. Navíc je psán v dobrém.
20. 03. 2008 | 11:00

milanzeleny napsal(a):

Mým čtenářům a Gerdovi: těch tabulek je v původním zdroji prof. Turnovce celá řada. Bohužel se špatně do blogu přepisují, nevypadají moc pěkně a přehledně. Lze tak zužovat definici ekonomie (třeba na ekonometriku) tak, aby někteří lidé vypadli. Tato tabulka má výhodu, že nikoho nevyjímá, ale z ní vyjímat ovšem lze. Ekonomové zatím neumí hodnotit kvalitu práce jinak než dopadem, tj. počtem citací. Citace znamená,že jiný ekonom materiál použil ve své práci. Říká se tomu kumulace znalostí. Kvalitu vlastních citací dobře měřit nelze, jen vyloučit sebecitace. Ekonom musí být sledován dlouhodobě, ne článek po článku. Teprve pak se počet citací stává spolehlivým měřítkem. Negativní citace se mimo ČR málo vyskytují, není třeba někoho rozcupovat, stačí jej ignorovat. Napsat článek, který nikdo z renomovaných ekonomů nečte a nepoužívá je největším zklamáním pisatele. Politická pozice může citacím pomoci, obzvlástě v ČR: někteří ekonomové mohou citovat prezidenta v naději, že lépe uspějí v redakci.
Důvod proč není uváděn vynikající ekonom Jaroslav Vaněk je, že nepůsobí na českých institucích a že se distancoval od svých "žáků" Klause a Švejnara. Je to můj přítel, doporučoval jsem ho kdysi Zemanovi, ale Vaněk chtěl dělat to co já (zaměstnanecké akcie) a to by rozkradení státních majetků zabránilo. Takže proto. Je to škoda.
20. 03. 2008 | 14:53

Gerd napsal(a):

Dobrý den,
zaměstnanecké akcie byl sice dobrý nápad, ale nevím, jestli by zabránil rozkradení. Když hodně zobecním princip, je to psychologicky podobná metoda jako předání kupónových knížek fondům. Byly naprosto brutálně rozkradeny nebo emise akcií postupně zrušeny.
Také, kde se kdykoliv objevilo ĆR větší množství peněz pohromadě, tam se objevila snaha je "zprivatizovat" - všechny nebo část.
Aby se rozkradení zabránilo, měly zde být nejdříve zákony a vymahatelnost práva, teprve pototm privatizovat.
Vůči zaměstnaneckým akciím mám jen jednu výhradu, asi by zaměstnanci akcionáři nedovolili vedení vyhodit kamaráda akcionáře, i když lempla.

Děkuji za objasnění citací, teď je mně jasné vysoké umístění Václava Klause v žebříčku. škoda, že v žebříčku není Marx, Engels a Lenin. Podle citací bych je tipoval na nejlepší ekonomy historie. :-)))
21. 03. 2008 | 07:17

milanzeleny napsal(a):

Gerd: Máte pravdu o právním rámci: to ale chtělo trpělivost s privatizací, namísto iracionálního spěchu a švejnarovské "šokové terapie". Účel tohoto spěchu jsem popsal: co nejrychlejší ekonomické posílení komunistů a mafií. Proto zaměstnanecké akcie - aby podniky zůstaly "doma". Ne ovšem ty jugoslávského typu, ale amerického. To už je ale voda pod mostem.
Ti tři páni byli ekonomy citováni hlavně v ČSSR, mnozí jejich "citátoři" jsou dodnes prominentně v Žebříčku. V západní ekonomické literatuře to nebylo tak "horké".
21. 03. 2008 | 22:48

RUMCAJS napsal(a):

Šlo by pane profesore uvést Vaše rady Americe i na tomto blogu ?
23. 03. 2008 | 17:31

milanzeleny napsal(a):

Rumcajs: šlo, ale až po uveřejnění a překladu z angličtiny.
23. 03. 2008 | 23:23

RUMCAJS napsal(a):

Budu se těšit,pane profesore.
24. 03. 2008 | 19:10

hamar napsal(a):

Dobrý den. Mohl byste prosím pane profesore uvést stěžejní zásady, jak docílit tak vysokého počtu citací? Je nějaký systém, který je obecně použitelný pro vedení agendy citací např. na univerzitě. Pokud se nemýlím, tak na většině českých univerzit je v tomto zmatek a pouze málo procent "vědců" v tom umí chodit ... není totož schopná citace dohledat a ani university na to prozatím moc nedbají ...
30. 03. 2008 | 12:41

Buřič Nádržák! napsal(a):

Tak já si myslím, že konečně se pan Zelený dokázal vyloupnout ze své zamindrákované ulity. Protože jak jste v tabulce viděli, je z roku 2005 a u jeho jména je zaměstnavatel,
UTB Zlín, zde v Gottwaldově, který by chtěl být jednou za moc let Zlínem, jak byl kdysi za T.Bati, přezdívána jako "Učiliště u Koupaliště. A po tomhle blogu u nás dlouho ještě bude. Takže asi tak pane Zelený.
Nomen omen. Jste asi skrz na skrz sám z vlastního zhrzeného ega zelený. Je to tak?
Vy vlastně stále kolem tlacháte ekonomické fantaz t(mag)eorie, učíte na nejslabší Univerzitě v republice, a v USA, vás mají za dalšího českého kašpárka(po V.Klaunovi), nebo ne???
Jestli je to všechno lež, tak Sorry Pane Nejlepší Ekonome.! :D
30. 03. 2008 | 23:54

DeeKay napsal(a):

Pane profesore,
nenechte se deptat, je fajn se dozvědět něco zajímavého o tom, kdo vlastně u nás ovlivňuje myšlení ekonomů. Přestože vám nechci první místo upírat, musím přece jenom uvést jednu obavu: vaše umístění není tak úplně fér. Sice "působíte" i u nás, ale všechny vaše práce a publikované věci vznikají v angličtině a tudíž jejich potencionální čtenářská (i citátorská) obec je NESROVNATELNĚ větší, než u ostatních. Je pravda, že i část dalších našich ekonomů publikuje anglicky, ale jen sporadicky a jaksi na okraj...
31. 03. 2008 | 15:58

Petr napsal(a):

Proc si musite delat takovou ostudu a vypisovat jakousi Turnovcovu tabulku :)))) Kazdy si Vas jednoduse muze najit na mezinarodne uznavanem Web of Science a posoudit sam. Mate tam 14 publikaci s celkovym poctem citaci 16. Na vedeckeho pracovnika ve svete naprosta bida, v Cesku asi prumer. Pro srovnani Svejnar: 29 clanku a 285 citaci.
31. 03. 2008 | 16:13

Ivan Nový napsal(a):

Zelený by dopadl špatně v praxi. Ale popularizátor je dobrý.
01. 04. 2008 | 16:17

Michal V. napsal(a):

"Buřič Nádržák":Měl by jste se za takové pohledy sám za sebou vcelku stydět - co když lidé kolem Vás s Vámi souhlasit nebudou, co se stane pak? ...
Pokuste se komunikovat v rámci rozumných argumentů a bez emocí.

Jedno takové moudro pro život zní:

Prázdná krabička s jedním kamínkem uvnitř nadělá mnoho hluku. Je-li plná, je tichá a těžká. S lidskou hlavou je to podobné -» čím více je člověk přesvědčen, že mnohé ví, tím více by měl naslouchat a zachovat si přirozenou pokoru.

V Česku tak nějak pořád bojujeme o pravdu a stále jsme se nenaučili rozumně komunikovat a spolupracovat ...

Hezký den všem, Michal V.
01. 04. 2008 | 16:20

Michal V. napsal(a):

"Ivan Nový" :
Jak víte, že by prof. Zelený dopadl v praxi špatně??

Nezapomínejte, že velké množství pohledů, pravidel, myšlenek, atd. interpretuje a doplňuje právě z toho, co v Českku (na Moravě) již jednou úspěšně fungovalo - viz. závody T.Bati a co pro mnohé lidi zůstalo nepochopeno nebo zavrženo bez přemýšlení rovnou.

Mch. - s jakou pravděpodobností by podle Vás prof. Zelený dopadl v praxi špatně, z čeho tak usuzujete - pouze na základě svých vlastních zkušeností se světem ? ;-)

Pravda, v Česku pro tvořitele
nových hodnot a myšlenek moc na růžích ustláno nebývá, někdy vůbec.

Hezký den ... Michal V.
01. 04. 2008 | 16:31

Martin Macháček napsal(a):

Jen pár slov k poznámce 3. Zde použité údaje jsou z článku, jenž jsme s E. Kolcunovou publikovali ve stejném číslu časopisu Finance a úvěr - Czech Journal of Economics and Finance, jako prof. Turnovec. Nejednalo se o 57 profesorů, ale 67, u TU Ostrava šlo o mezinárodní články ("articles") a nikoliv publikace (mezi ně spadají i recenze, odpovědi autorů apod.). Škoda, že nám prof. Zelený uvedením zdroje informací a našich jmen nezvýšil počet citací:-)
03. 04. 2008 | 08:47

Martin napsal(a):

Pročpak jste si pane Zelený nezapočítal taky citace z Froňkova Špíglu? To byste si ještě polepšil.
03. 04. 2008 | 14:41

Waldemar napsal(a):

Mily pane profesore,

take pisi radeji bez hacku a carek jako Vy. Na prirodnich vedach a na medicine vypada situace s citacemi trochu jinak. Kolem tech 300-500 citaci (v zahranici) je na nekterych ustavech u nas jiz celkem bezna "norma". Potom se rada ctenaru nekdy divi, ze lide pusobici na techto oborech maji z rady "humanitnich" oboru legraci - rekl bych, ze pravem.
03. 04. 2008 | 15:17

NICK napsal(a):

JAK JE MOŽNÉ, ŽE TEN NEJLEPŠÍ ZE VŠECH JE AŽ NA 55 MÍSTĚ. TABULKA NENÍ PRAVDIVÁ. 55 JE NEJ. 55 NA PRVNÍ MÍSTO!!!
07. 04. 2008 | 09:57

honza napsal(a):

gerd: Petr Mach neni uveden protoze nepublikuje v odbornych casopisech.
07. 04. 2008 | 17:41

Igor napsal(a):

a neni mnozstvi citaci pana Zeleneho dano spise tim, ze 25 let je sefredaktorem ekonomickh casopisu?
09. 04. 2008 | 10:39

TTr napsal(a):

Pro mě je to další debil, který se sice naučil copy-paste, ale vypnout spellcheck ve wordum, už se je nad jeho schopnosti. :-D
11. 04. 2008 | 22:24

Petr Čech napsal(a):

NELZE AKCEPTOVAT 1. MÍSTO ING. ZELNÉHO
Sumář
Od Petr Čech
Udivuje mne, že když nás máte za blbečky, když v této blbrepublice uděláme
blbžebříček ekonomů, tak se s ním oháníte kde můžete. Proč se neoháníte americkým žebříčkem? Jste v něm uveden? V Americe žijete od 1967 (25 let věku), budujete si společenské sítě zaměřené na své zviditelnění a nestydíte se srovnávat s blbčechy, kteří mohou usilovat o IF od 1990.
…Toto kvantifikativní měřítko je nutné důrazně odmítnout. Postavit naroveň amerického akademika s českým je podpásové. Moc dobře víte jak je pro našince několikanásobně obtížnější se do impaktovaných médií dostat. Autor tohoto sumáře flagrantně pochybil ve zvolených badatelských metodách. Validní bude Vaše umístění v USA. Na jakém jste místě?
Od milan
metodika, kterou je pan profesor vyzdvižen mezi nejcitovanější české ekonomy je neudržitelná, to bychom mohli najít amerického profesora, který má české předky a označit jej za nejcitovanějšího
Od Carlos V.
Jinak - porovnávání se s Klausem - proboha, vždyť Klaus byl ekonomem na první úvazek před dvaceti lety, od té doby le to politik s ekonomickým backgroundem. To je jako kdyby se prof. Pavko vytahoval na Ratha.
… Důved proč je vynechán Švejnar - že nepůsobí v ČR - je matoucí a zavání účelovým stanovením pravidel, aby tabulka vypadala správně / tedy 1. nebyl švejnar, ale Zelený.
Od prirodovedec_II
Domnivam se, ze bez uvedeni charakteristik typickych pro svetove respektovane ekonomy
Vami uvadena cisla mnoho nevypovidaji. Pokud bych provedl srovnani s prirodovednymi obory, tak jde o cisla zcela tristni. Nepochybne, prime srovnani ekonomickych oboru a oboru
prirodovednych toho mnoho nerekne.
Od prirodovedec
Jeden kolega z Moravy mi kdysi vypravel o zahranicni zkusenosti, kerou se ridim ja. jemu zahranicni kapacita rekla: Profesor je podle mne tak dobry, jak uspesni/uznavani jsou jeho zaci. A tim pak prospiva sobe i druhym a vraci jim to, cim mu ti druzi pomohli pri ceste nahoru a uchovava tim i kontinuitu. Je to samozrejme trochu kontraproduktivni z pohledu soutezivosti - vychovava si konkurenta ... :). Vse ostatni jsou dle mne jen berlicky, ktere tomuto uspechu napomahaji. Priznam se, ze viru v komercni WoS nevyznavam (to jsou ti impaktaci a h-indexaci). Znam prilis mnoho uctyhodnych vyjimek a nejen vypraveni o tom, jak se to dela, aby se dostavil uspech. Je to dnes takovy maly prumysl a naprosto vecny a cynicky pristup je obvykle uspesny.
Od R. Holman
Například nositel Nobelovy ceny za ekonomii Ronald Coase napsal během své kariéry jen několik článků, ale je nejcitovanějším ekonomem na světě. Kdyby se ale jeho dílo hodnotilo jen podle počtu publikací v časopisech s impakt faktorem, zřejmě by se v žebříčcích umístil níže než leckterý pilný, ale ne příliš originální ekonom.
Od Gerd
Pane Zelený, zohledňuje nějak tabulka počet negativních citací a pozitivních citací, nebo jde čistě jen o počet citací, jedno jakých? Může se stát, že některý ekonom napíše knihu plnou blábolů a kterou jiní ekonomové v hodnocení roztrhají na kousky, ale díky polemice si tak zvýší počet citací? Je v tabulce počítán jen počet citací k ekonomickým tématům nebo i o jiných tématech? Např. Petr Mach dosti často citoval svého guru V. Klause ohledně globálního oteplování. Projevilo se to nějak na počtu citací V. Klause?
Od Petr
Proc si musite delat takovou ostudu a vypisovat jakousi Turnovcovu tabulku :)))) Kazdy si Vas jednoduse muze najit na mezinarodne uznavanem Web of Science a posoudit sam. Mate tam 14 publikaci s celkovym poctem citaci 16. Na vedeckeho pracovnika ve svete naprosta bida, v Cesku asi prumer. Pro srovnani Svejnar: 29 clanku a 285 citaci.
Igor napsal(a):
a neni mnozstvi citaci pana Zeleneho dano spise tim, ze 25 let je sefredaktorem inpaktovaného ekonomickh casopisu?
Od Milan Zelený
Pro ČR jsem neudělal nic. Možná je to tak dobře.
Ano, jsme nejlepší. Žebříčky nás nezajímají, máme svoji hlavu, máme svoji "Desítku". Proč nějaká hodnocení, stačí, když je vybere premiér. Co je nám do okolního světa? Nic.
Omlouvám se, pokud jsem přehlédl argument někoho z přítomných.
08. 08. 2009 | 22:48

Petr Čech napsal(a):

Kdo je ing. Milan Zelený?

Vážený pane inženýre,
děkuji za Vaši odpověď. Spíše než jako britský gentleman jste odpověděl jako soudruh z prognosťáku. Svými odpověďmi jste položil základ k rozsáhlým pochybnostem.
(na závěr příspěvku uvádím původní text MZ)

1/ Posměšky a arogance
Píšete: „Ti Češi, stále jen ventilují svojí malost a provinčnost; proto se mi do psanílehčího žánru tolik nechtělo“.
Často mluvíte o české malosti a provinčnosti v souvislosti se sovu velikostí a globálností.

2/ Akademický titul
Píšete: „Mám americký titul Profesor, ne český, stejně tak PhD a MS. Ing. z VŠE mi nebyl v USA uznán“.
Můžete mi vysvětlit od kdy se pracovní zařazení uvádí jako akademický titul před jménem?
Jak je možné, že se o tomto titulu nezmiňujete ve svém oficiálním životopise (podkapitola Vzdělání, tituly) http://www.milanzeleny.com/... ?
Pokud Vám nebyl uznán titul ing., nemáte tedy žádný titul před jménem. V tom případě etiketa připouští oslovování jen jménem.

3/ Titul prof. na Vaší vizitce
Píšete: „Osobní vizitku nepoužívám, ale občas mi ji někdo udělá, podle svého.“
Osobní vizitku jste mi dal na baťově konferenci. Tvrzení „někdo mi je udělal, podle svého“ je flagrantní výmluva nehodná dospělého muže.

4/ Fordham University z Bronxu.
Píšete: „Fordham U. je v Lincoln Center, ve středu Manhattanu“.
Vaše domovská jezuitská univerzita http://www.fordham.edu Fordham University, Rose Hill Campus Bronx, NY. Detašované pracoviště univerzity je na Manhattanu v univerzitním, uměleckém a kancelářském komplexu Lincoln. To nemění nic na skutečnosti, kde je sídlo Vaší univerzity a kde má převážnou část svého komplexu.

5/ Postavení na Fordham University v Bronxu
Po zadání Vašeho jména, na stránkách Vaší domovské univerzity, je vypsáno deset odkazů. To nesvědčí o rozsáhlé činnosti a významném postavení.
http://google.web.fordham.e...

6/ Nesrovnalosti v životopise
Píše se: http://www.darius.cz/ag_nik... „… na studium v USA, již v srpnu 1967 (lodí Queen Elisabeth). V roce 1964-65 sloužil jako podporučík čs. armády, oddělení samočinných počítačů, kybernetiky a řízení na MNO v Praze“. Na http://www.milanzeleny.com/... uvádíte: 1964-1967, Československá akademie věd, Ekonomický ústav v Praze, Ekonometrická laboratoř; Vědecký pracovník.
Vaše působení na AV tedy nemohlo být čtyřleté. Je nutné odečíst základní vojenskou službu a zohlednit Váš odjezd 08/1967.

7/ Ekonomické vzdělání
Píšete: „Ekonom nejsem z VŠE, ale z U. of Rochester.“
Ve Vašem životopise http://www.milanzeleny.com/... uvádíte, že jste vystudoval „Kvantitativní metody, politická ekonomie, finance (Vysoká škola ekonomická v Praze, 1964). Jste tedy ekonom z VŠE. Dokonce jste vystudoval politickou ekonomii.

8/ Publikační činnost
Píšete: „Přes 450 publikací a 30 knih, nebudu vám z nich vybírat.“
Nemohu posoudit validitu publikací za 40 let Vaší pedagogické práce v USA. Mohu posoudit validitu publikací, kterými se prezentujete v ČR.
Publikace: Cesty k úspěchu (Trvalé hodnoty Soustavy Baťa). Jedná se o velmi útlý autorský text, který porušuje autorská práva, přinejmenším dobré mravy. Kniha je kompendiem citátů Tomáše Baťi s Vašimi komentáři. Není pouze Vaší publikací ve smyslu autorského zákona. Autorský zákon rozlišuje hlavního autora(y) a ostatní autorský kolektiv. Takovéto publikace se označují například: Milan Zelený (ed.), nebo se zdůrazní, že jde o citáty a ne souvislý akademický text. Můžete nám představit nakladatelství Čintámani?
Publikace: Neučte se z vlastních chyb …(Pohlednice z druhého břehu). V recenzi časopisu Ekonom není Vaše kniha doporučena ke koupi. Doporučuji čtenáři tuto knihu zakoupit, aby se mohl přesvědčit o Vaší osobě.
08. 08. 2009 | 22:51

Petr Čech napsal(a):

9/ Všeznalství
Píšete: „Nevím co je špatného na všeznalství - je to věe jen poptávka a nabídka“.
Výstupem všeznalství je faktická hlubší neznalost širokého spektra předstíraných oborů. Je to hra na intelektuála. Všeználek se neopírá o hlubší erudici, ale o široké množství pseudohodnot (jsem velký, citovaný, uznávaná, globální, dlouholetý, mám šest akademických titulů).

10/ Snaha o sebeprosazení
Píšete: „Do ODS či jiné strany jsem nikdy nechtěl, vždy jaem vystupoval proti nim“.
Usiloval jste o angažmá v několika politických stranách. Vyvíjel jste silnou touhu sebeprosazení ve veřejném životě. Vaše touha byla tak silná, že jste usiloval o založení vlastní politické strany.

11/ Mezinárodní citace
Píšete: „Mé publikované práce … jejich kvalitu hodnotí akademická obce, tj. mezinárodní citace (v ČR jsem na 1. místě).“
Je ostudou akademika toto zmiňovat. Svědčí to o nízké etické a akademické úrovni. V příslušném sumáři jsou uváděni „čeští“ akademičtí pracovníci, kmenově působící jak v zahraničních, tak na domácích univerzitách. Toto kvantifikativní měřítko je nutné důrazně odmítnout. Postavit naroveň amerického akademika s českým je podpásové. Moc dobře víte jak je pro našince několikanásobně obtížnější se do impaktovaných médií dostat. Autor tohoto sumáře flagrantně pochybil ve zvolených badatelských metodách. Validní bude Vaše umístění v USA. Na jakém jste místě?

12/ Můžete napsat několik slov o Vašem spise u STB.

13/ Neodpověděl jste mi na otázku. Jakou akademickou funkci zastáváte v USA (mimo pracovní zařazení řadového pedagoga)?

Váš Petr Čech Běhounek.

07.08.2009 18:44:00 milanzeleny napsal(a): Čech Běhounek
Ti Češi, stále jen ventilují svojí malost a provinčnost; proto se mi do psanílehčího žánru tolik nechtělo. Mám americký titul Profesor, ne český, stejně tak PhD a MS. Ing. z VŠE mi nebyl v USA uznán. Osobní vizitku nepoužívám, ale občas mi ji někdo udělá, podle svého. Fordham U. je v Lincoln Center, ve středu Manhattanu, předtím jsem byl 10 let na Columbia U. Ekonom nejsem z VŠE, ale z U. of Rochester. Přes 450 publikací a 30 knih, nebudu vám z nich vybírat. Do ODS či jiné strany jsem nikdy nechtěl, vždy jaem vystupoval proti nim. Na UTB mám zahraniční doktorandy v CAEV. Mé publikované práce nic nápadně nepřipomínají, určitě ne práce jiných lidí: stačí si namátkou jednu přečíst. jejich kvalitu hodnotí akademická obce, tj. mezinárodní citace (v ČR jsem na 1. místě). Nevím co je špatného na všeznalství - je to věe jen poptávka a nabídka. Komunbisté mi zřejmě nikdy nezapoměli a nezapomenou, že jsem odešel. Ale já jsem odešel rád a s chutí. Nadávek a nálepek jsem v Česku schytal až až, takže mi nevadí, jen mi je líto té neinformovanosti a neznalosti, tak jako každému profesoru. Jediné povzbudivé je že těch Čechů Běhounků je stále méně, i když anonymní blogy jim nabídly "druhý dech".
08. 08. 2009 | 22:51

Petr Čech napsal(a):

Největší pokrytectvím Milana Zeleného je to, že předstírá, že je ekonom.

Nemám rád když se za vědce prezentují odborníci na management a personalistiku.

Nedovoluji se obrátit proti těmto oborům. Zaujímají významné místo mezi humanitními obory, ale aureola, kterou okolo se šíří, oslňuje tak silně, že není vidět slabost některých líbivých frází.

Sledoval jsem vystoupení pana inženýra a pana profesora Švejcara v pořadu Otázky Václava Moravce. Došel jsem i závěru, že je načase přesunout obor management (odborné zaměření viz http://milanzeleny.com Research interests, Orientation) na fakulty humanitních studií a nespojovat jej s ekonomií. Důvody, které mne k tomu vedou, jsou líbivé fráze, které uvádím níže ve vypsaných citacích pana inženýra.

„Neberte vážně ekonomické poučky“.
Co místo nich nabízíte? Jakou teorii se Vám podařilo vyvrátit?

„Struktura ekonomiky… bude vypadat úplně jinak“.
Ano to bude! Jak plyne čas, tak vše vypadá jinak. Jen Váš vzhled na fotografiích, kterými se prezentujete, vypadá již čtyřicet let stejně. Jaká je Vaše vize ekonomiky za X let?

„Nové ekonomické modely se objeví, způsob chování, způsob regulací, nové produkty se objeví, nové podniky se objeví“.
To je specifikace Vaší ekonomické vize?

„Krize je přirozenou součástí kapitalistického systému, pořád se na ní díváme jako na nenormální úkaz… nechápeme, že provádí důležitou funkci, očišťuje neefektivnost… Měli bychom udělat největší práci krize bez krize“.
Výborná myšlenka! Můžeme ji slyšet v každé manželské poradně. Manželská krize se přirozenou součástí života, pořád se na ni díváme jako na nenormální úkaz…Měli bychom udělat největší práci krize bez krize. Více společně mluvit, trávit společně více času.

„Často se říká, že tato krize není naší vinou, byla dovezena… předchozí konjunktura byla dovezena, tehdy jsme neříkaly, že je to dovezený…“.
Neznám žádného ekonoma, který by takto popisoval konjunkturu. Nikdo nezpochybňoval, že jsem proexportní ekonomika.

„Mnoho podniků nám z vlastnického hlediska nepatří“.
Populismus nehodný „globálního létajícího profesora“. Většina prvorepublikových podniků byla vytvořena díky židovskému, německému, francouzskému a anglickému kapitálu. Nejde o to kdo, ale jak.

„Dnes nejde o obnovení automobilového průmyslu, ale také o přechod a transformaci, nové typy automobilů, nové typy produktů, nové typy služeb, jsem v pozici, kdy nemáme rozhodovací přednost… Kdybychom měli své vlastní automobilové vlastníky, kteří by řekli ano, mi se na ten svět napojíme, mi půjdeme do této nové éry naplno, tak bych neměl obavy, ale jelikož mi toto nemůžeme, tato rozhodnutí dělat, tak jsem odsouzeni na ten vnějšek, jak oni se rozhodnou, a má zkušenost mi říká, že tyto nové produkty si budou spíš držet u těla a mi budeme dostávat ty výjezdový série“.
Nelze než souhlasit! Bylo by skvělé, kdybychom vybudovali automobilový koncern. To co zbylo ze Škodovky bylo možné zprivatizovat do českých rukou (přihlášen byl majitel Poldi Kladno Stehlík), nebo prodat zahraniční společnosti. Dnešních 10% HDP Škody Auto není kritiky hodné. Jak vlastnická struktura ovlivňuje ekonomickou prosperitu firmy? Kolik automobilek je v převážném vlastnictví národa jejich vzniku? Jaký badatelský význam mají tyto líbivé fráze? Pan inženýr zde představil (v druhém díle dále rozebírá) koncepci národního státu v ekonomice. Tuto koncepci zastával např. pan dr. Eduard Beneš, všichni víme jak to dopadlo. Kompletní antré (odkaz na závěr) poukazuje na značné neznalosti v oboru automobilového průmyslu.

„Tady si musíme uvědomit, že ten důvod bylo, abychom zabránili vysokým nákladům, jak tady zmiňoval profesor Švejnar. Ale to je spíš politická argumentace. Ono se vlastně těm vysokým nákladům tímto způsobem zabránit nedá. GM, který je vlastně ve vlastnictví státu, protože to nezvyšuje důvěru ve schopnost konkurenční toho podniku, čili jsme se dostali do situace, že jsme tedy propálily 50 miliard a stejně ten podnik jde do bankrotu“.
Odpověď profesora Švejcara: „Příklad ze Spojených států, má v sobě jeden důležitý element, když vláda tuto věc řeší, tak akcionáři ztrácí všechnu hodnotu svých akcií. To jsme zatím v Evropě neudělali. Vláda převezme automobilku, bude ji restrukturalizovat a potom tuto restrukturalizovanou automobilku prodá opět soukromým vlastníkům. Není to stimul!“

Výstup pana inženýra je imaginární hypotéza. Spíše než vědeckým závěrem je imaginární deskripcí.

Pokračování níže.
09. 08. 2009 | 22:53

Petr Čech napsal(a):

Opravdu nám chce pan inženýr namluvit, že práce redaktora v IF časopise, neumožňuje konkurenční výhodu k jiným IF časopisům? Zařazení pana inženýra mezi české ekonomy je selháním vědeckého úsudku a metodologie. Ještě nešťastnější je jeho exhibice tímto výsledkem.

Několik týdnů před vypuknutím finanční krize pan inženýr opěvoval sílu americké ekonomiky. Dnes vytváří opačný dojem. Být generálem po bitvě umí každý průměrný akademický pracovník, o čemž jsem přesvědčen ve spojitosti s panem inženýrem. Spekuluji o tom, že tomu bylo podobně v době privatizační.

Pan inženýr se prezentuje jako Baťovec. Podle toho jak osobně vystupuje, jak píše, jak se vyjadřuje o druhých, nemůže být Baťovec. T. Baťa, pověstný svou racionalitou, by jistě neschvaloval křižování světa „létajícího globálního profesora“ na čtyřhodinovou přednášku.

Pan inženýr již prokázal, že není schopný diskutovat tam, kde není uctíván. Jistě nedokáže reagovat ani na tento text.

V souvislosti s jeho spisem u STB, mne děsí informace na jeho stránkách v podkapitole Orientation, kde se zmiňujete o svém poradenstvím pro vládu SSSR.

Svatý Václave ochraňuj nás od poradců SSSR!

Váš Petr Čech Běhounek

Odpovědi pana ing. Zeleného najdete v diskusi: Prázdniny “globálního” profesora - a je z toho fejeton… http://blog.aktualne.centru...

Pořad lze shlédnout na: http://www.ct24.cz/vysilani...

Inspirováno: http://joch.blog.idnes.cz/c...
09. 08. 2009 | 22:53

Petr Čech napsal(a):

V žebříčku Českých ekonomů není zohledněn časový faktor, národní status domovské university a akademický obor pana inženýra, kterým je personalistika a řízení. Postavit naroveň amerického akademika, který si pěstuje sociální síť a usiluje o IF od 1967 a českého, který může usilovat od 1990, je nepřiměřené. Moc dobře víme jak je z české univerzity několikanásobně obtížnější se do IF médií dostat. Opravdu nám chce pan inženýr namluvit, že jeho 25letá práce redaktora v IF časopise a členství v devíti edičních radách IF časopisů, neumožňuje určitou „konkurenční výhodu“ k dalším IF médiím? Tato skutečnost devalvuje jeho umístění, vzhledem ke střetu zájmů. Zařazení pana inženýra mezi české ekonomy je selháním vědeckého úsudku a metodologie. Ještě nešťastnější je jeho exhibice tímto výsledkem. V případě pana inženýra by měl vyšší validitu žebříček amerických personalistů.
10. 08. 2009 | 10:16

Poptropica napsal(a):

thanks you
13. 02. 2010 | 20:20

Value City Furniture napsal(a):

thanks for your information
21. 02. 2010 | 20:17

Free Ringback Tones napsal(a):

good article
04. 03. 2010 | 03:56

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 05:05

vitamin shoppe napsal(a):

good article thanks you very much for youf information
09. 03. 2010 | 03:52

sesli chat napsal(a):

Thank you for your sharing.!
http://www.yuregininsesi.com
30. 03. 2010 | 15:57

sesli sohbet napsal(a):

Thank you for your sharing.!
30. 03. 2010 | 15:57

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 16:01

szybkieodchudzanie napsal(a):

I see a lot good quality posts here
<a href=http://odchudzanieskuteczne.blogspot.com>skuteczne tabletki na odchudzanie</a>
02. 04. 2011 | 15:57

gibiasmiweelm napsal(a):

<a href=http://www.formspring.me/GeorginaOszust/q/322127388957745876#14730>generic Diflucan</a> - <a href=http://www.formspring.me/GeorginaOszust/q/322127388957745876#8112>order Diflucan</a> , http://www.formspring.me/GeorginaOszust/q/322127388957745876#9335 buy Diflucan
14. 05. 2012 | 21:29

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 00:47

Arrinsbrics napsal(a):

<a href=http://buypropeciaonlineone.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>buy propecia</a> - <a href=http://buypropeciaonlineone.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>buy propecia</a> , http://buypropeciaonlineone.com/#sblog.aktualne.centrum.cz buy propecia online
06. 09. 2012 | 05:54

xckhkvja napsal(a):

He and i <a href="http://garciniacambogiarmhen.info">garcinia cambogia side effects</a> <a href=http://garciniacambogiaextractxxpuw.info>garcinia cambogia fruit</a> garcinia cambogia fruit http://garciniacambogiaextractxxpuw.info if the girl be of the same.
25. 02. 2014 | 09:55

crvvlses napsal(a):

Might be possible to work along <a href="http://paydayloansonline9949.info/">payday loans online</a> amczxzglrc <a href=http://paydayloansonline9949.info/>paydayloansonline9949.info</a> payday loans online http://paydayloansonline9949.info listened and watched.
25. 02. 2014 | 10:20

fyzwyilg napsal(a):

Writing of those particular words was <a href="http://garciniacambogiareviews2dlvz.info">garcinia cambogia negative reviews</a> <a href=http://puregarciniacambogiaoczpk.info>garcinia cambogia yahoo reviews</a> buy garcinia cambogia http://garciniacambogiareviewg41u1.info again on the temple guard.
25. 02. 2014 | 11:12

nrcmmjmo napsal(a):

Of the ferry-boats plodded across <a href="http://puregarciniacambogiaac9cb.info">garcinia cambogia reviews</a> <a href=http://garciniacambogiareviews2dlvz.info>garcinia cambogia side effects</a> garcinia cambogia for weight loss http://garciniacambogiakt6ab.info off when you passed them.
25. 02. 2014 | 12:31

typjxjlv napsal(a):

Earth so in utopia there was <a href="http://garciniacambogiareviewsxnpjw.info">garcinia cambogia customer reviews online</a> <a href=http://garciniacambogiareview5l9vkz.info>garcinia cambogia customer reviews online</a> garcinia cambogia reviews http://garciniacambogiareviewg41u1.info nemone, the queen.
25. 02. 2014 | 12:31

ltyigzhx napsal(a):

Doubt know, darjeeling is a little <a href="http://garciniacambogiareviews2dlvz.info">real garcinia cambogia customer reviews</a> <a href=http://garciniacambogiareview5l9vkz.info>garcinia cambogia side effects</a> garcinia cambogia extract reviews http://garciniacambogiareviewsfcayo.info in three spatial dimensions.
25. 02. 2014 | 13:53

eixvgujl napsal(a):

Sir frederic <a href="http://paydayloansonline8086.info/">paydayloansonline8086.info</a> agsakcuhy <a href=http://paydayloansonline8086.info>paydayloansonline8086.info</a> payday loans online http://paydayloansonline8086.info/ of it as soon as he saw she was not the right one.
25. 02. 2014 | 14:10

gjaagpzk napsal(a):

Furtively by proletarian youths who were <a href="http://paydayloansonline8086.info/">payday loans online</a> mvkzdobbg <a href=http://paydayloansonline8086.info>paydayloansonline8086.info</a> payday loans online http://paydayloansonline8086.info/ people, including sungold, awaited him.
25. 02. 2014 | 15:54

fzjifhaj napsal(a):

There was nothing left in <a href="http://puregarciniacambogiahgpqu.info">garcinia cambogia</a> <a href=http://puregarciniacambogiaoczpk.info>garcinia cambogia fruit</a> garcinia cambogia plus reviews http://puregarciniacambogiaextractesjqg.info for eloquence.
25. 02. 2014 | 16:34

frqhwkrc napsal(a):

Upon her, outlining clearly <a href="http://paydayloansonline7321.info">paydayloansonline7321.info</a> dgtgbuojc <a href=http://paydayloansonline7321.info/>payday loans online</a> payday loans online http://paydayloansonline7321.info mere formality.
25. 02. 2014 | 19:51

zfbhpgvv napsal(a):

But their friends <a href="http://wakeupnow2.info/">wake up now</a> lbvygpurkp <a href=http://wakeupnow2.info>wake up now</a> wakeupnow2.info http://wakeupnow2.info/ her voice and turned furiously.
26. 02. 2014 | 02:52

qtgrhjra napsal(a):

Huck, he must mean <a href="http://facebookbusinesspagezedfe.info/">facebook business account online</a> <a href=http://facebookbusinesspagezedfe.info/>create facebook page</a> facebook business online http://facebookbusinesspagezedfe.info/ the smart sailors ofthe Uganda Marine, and it seems wonderful to contrast them with thepopulation from which they have emerged.
26. 02. 2014 | 03:05

wfhtjwvn napsal(a):

It appeared that somewhere between LakeAlbert and Nimule-not to be too precise-there was a place knownonly to <a href="http://facebookbusinesspagezedfe.info/">facebook business page for fans</a> <a href=http://facebookbusinesspagezedfe.info/>facebook business online</a> business facebook page http://facebookbusinesspagezedfe.info/ always, she greeted.
26. 02. 2014 | 04:24

rcdaogwf napsal(a):

Come into his <a href="http://garciniacambogiastores.net/garcinia/garcinia-cambogia-benefits/garcinia-cambogia-top/high-quality-checks-relayed/882-everyone.php">find garcinia cambogia</a> <a href=http://garciniacambogiastores.net/garcinia/buy-garcinia-cambogia/garcinia-cambogia-fruit-first-class/optimal-maintenances-associated/1167-clients.php>amazon garcinia cambogia online</a> find garcinia cambogia health http://garciniacambogiastores.net/garcinia/garcinia-cambogia-extract/garcinia-cambogia-weight-loss-exceptional/array-amenities-concerned/2760-clients.php but mighty, too, are the thews of.
26. 02. 2014 | 11:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy