Ukrajinská Pandořina skříňka

04. 03. 2014 | 11:31
Přečteno 3706 krát
Dramatické události na Ukrajině a Krymu nám ukazují, jak rychle může eskalovat politická a bezpečnostní nestabilita ve velmi blízkém sousedství Evropy, včetně České republiky.

Aniž si to možná zcela jasně uvědomujeme, Evropa dnes čelí nestabilitě na třech frontách, i když s různou mírou intenzity: na východě (Ukrajina), na jihu (severní Afrika, arabské země, Sahel), ale také na Balkáně, kde zdaleka není překonáno dědictví válek v devadesátých letech.

Ukrajina nás teď zajímá nejvíc. Myslím, že je v této chvíli na místě položit jednu kardinální otázku: zabýval se někdo v Bruselu v souvislosti s přípravou Asociační dohody mezi EU a Ukrajinou důkladnou analýzou její komplikované historie, etnických problémů, dramatických událostí a zvratů, jež s sebou nesly i milióny mrtvých, nynější politické scény, ekonomické situace, ukrajinsko-ruských vztahů? Tyto vztahy, jak se uvádí ve slavné knize amerického politologa Samuela Huntingtona Střet civilizací, znamenají pro východní Evropu totéž co pro Evropu západní vztahy Německa a Francie. Nebo snad bylo všechno toto opomenuto s tím, že evropská „měkká moc“ je tak silná, že se nemusí brát ohled na geopolitické a ekonomické reálie a Ukrajinu posuneme tak trochu uměle na Západ?

Pandořina skříňka se ale již otevřela i se všemi možnými riziky. Včetně toho, že vedle lidí, kteří na kyjevském Majdanu bojovali za demokratickou Ukrajinu bez oligarchů plundrujících dvacet let tuto zemi, se objeví i dobře zorganizovaní extremisté z Pravého sektoru razící ideu národnostně čisté Ukrajiny a navazující na odkaz Stěpana Bandery, jehož heslem bylo „Vaši nepřátelé jsou Rusové, Poláci, Maďaři a Židé – zničte je!“. A ti již byli přibráni k vládnutí. Vadí nám to, nebo nevadí? Mělo by, protože se to naprosto vymyká evropským demokratickým standardům.

Problém je, že právě extremisté sehrávají roli pověstných užitečných idiotů pro Rusko, které může s poukazem na ně, a také na urychleně přijatý zákon rušící používání druhého jazyka v regionech s desetiprocentní národní menšinou, legitimizovat svoji taktiku ve vztahu k východní Ukrajině a Krymu, kde žije početné rusky mluvící obyvatelstvo. Mimochodem proti zrušení zákona protestovaly již tři vlády zemí EU se svými menšinami na Ukrajině – Maďarska, Rumunska a Bulharska.

Dramatické události na Krymu přitom musí Evropu zajímat dvojnásob: určitě nejen kvůli obavě, že by se po šedesáti letech mohl vrátit Rusku, nebo dokonce osamostatnit, ale především proto, že změna teritoriálního uspořádání v jedné velké evropské zemi může být dalším povzbuzením pro zastánce vzniku nezávislého Katalánska či Skotska. Co by toto znamenalo pro EU, radši nedomýšlet.

Ve hře je tak mnohem víc, než se na první pohled může zdát. Totální destrukce vztahů mezi Evropou a Ruskem kvůli Ukrajině není v zájmu ani jedné strany, pochopitelně i z ekonomických důvodů. Nebo si snad někdo dokáže představit, že by to bylo v zájmu nejsilnějšího evropského hráče Německa, které má na ruském trhu víc než šest tisíc firem? I proto si troufnu prognózovat, že nakonec dojde k politickému řešení krize, i když možná ve stylu pověstného „koncertu velmocí“.

Několik poučení si ale z krize bude muset Evropská unie vzít. Nejenže je nutné víc promýšlet zahraničněpolitické strategie, ale třeba i to, že měkká síla v dnešním světě, ať se nám to líbí, či nelíbí, nestačí. Minulý týden vysmívaný sen prezidenta Miloše Zemana prezentovaný v Evropském parlamentu o potřebě vzniku evropské armády tak dnes může vypadat v úplně jiném světle…

(Právo, 4.3.)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

argun napsal(a):

"zabýval se někdo v Bruselu v souvislosti s přípravou Asociační dohody mezi EU a Ukrajinou důkladnou analýzou její komplikované historie, etnických problémů, dramatických událostí a zvratů, jež s sebou nesly i milióny mrtvých, nynější politické scény, ekonomické situace, ukrajinsko-ruských vztahů?"

Dobrá otázka. Bruselští mudrcové stejně jako náš pan Stejskal s kámoši scientistem a Taoiseachem ovšem razí teorii, že nic takového jako etnické problémy odvozené od pocitu etnické identity vlastně neexistuje, páč neexistuje ani etnicita. My všichni jsme jen "politický lid", který lze libovolně přeskupovat do libovolných státních útvarů. Tedy třeba do Evropské federace. Jak dlouho jim bude trvat, než pochopí, že to nefunguje, to netuším.
04. 03. 2014 | 11:55

aga napsal(a):

argun

Ale oni to dobře chápou, a dokonce s tím počítají. Ten chaos, který vyvolá jejich záměrná ignorace zákonitých problémů vzniklých globálním promícháním etnik, je součástí plánu. V malém to cvičí třeba u nás, na pokusném vzorku cikánské menšiny kontra většina.
04. 03. 2014 | 12:06

David napsal(a):

Když tedy říkáte, že Pandořina skříňka, tak to pak je už jasné.

Ukrajina se díky referendům rozpadne na více států. Vzniklý chaos bude dlouhodobý.

Na Ruského mendvěda si nikdo netroufne. Velmoci, jako USA, Čína a Rusko si stejně budou dělat co chtějí.

"...Pandóra (latinsky Pandora) byla v řecké mytologii manželkou Titána Epiméthea. Je známá především tím,

že přinesla světu zlo a utrpení. ..."

Lidstvo jako celek už delší dobu hloupne.

Společnost založená na lži, podvodu a krádeži musí zcela zákonitě skončit katasrofou!
04. 03. 2014 | 12:07

Ing. N. napsal(a):

Tak dlouho západní demokraté přesvědčovali Putina, že smlouvy dodržují pouze slaboši až ho přesvědčili. A teď se diví.
04. 03. 2014 | 12:10

siven napsal(a):

Konečně objektivní a promyšlený článek!
04. 03. 2014 | 12:12

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Autor má krátké vedení. Revoluce či puče dělají především extremisté a radikálové, pokojným demonstracím se to podaří málokdy. Demagogie je i to, že to bylo proti oligarchům, kdopak asi za tím stát a financoval to?
Za oligarchu lze označit i nového premiéra.

Ten puč neměl nic společného s demokracií a svobodou, šlo jen o snahu uchvátit moc na Ukrajině, ale hodně nedomyšlenou, protože zájmová skupina, která to organizovala ze zahraničí, využila extremistické skupiny, které se ovšem časem postaví proti ni.
04. 03. 2014 | 12:14

scallop napsal(a):

argun

"Bruselští mudrcové stejně jako náš pan Stejskal s kámoši scientistem a Taoiseachem ovšem razí teorii, že nic takového jako etnické problémy odvozené od pocitu etnické identity vlastně neexistuje, páč neexistuje ani etnicita."

Jak to vite? Kde to tito panove napsali? A proc jste vynechal mne? Sim, ja se hlasim, abyste o me prohlasil nahodne vygenerovane hodnoceni! To Pepa Repa je jinsi kamard, ten uz by ze mne davno udelal dvojnasobneho soudruha, trojnasobneho mosplika a navrch jeste pravdolackare a dzendstrejdu. Musite se vic snazit!
04. 03. 2014 | 12:18

Viola napsal(a):

Prezident Putin má tiskovou konferenci a mluví velice rozumně.
04. 03. 2014 | 12:23

buldatra napsal(a):

Ale houbeles pandořina skříňka.
To jen někdo neukočíroval organizovaný bordel.

Což se zase časem usadí, protože noví páni dělají, co mohou.
Oligarchové tamní potřebují klid na práci a vůbec.
Jen obyčejní Ukrajinci utřou.

Tedy vlastně nic nového pod sluncem.
Klasika.
Tymošenková na Hrad!

Perfektní na tom je, že jiným lidem jinde je Ukrajina servírována od rána do večera a tak nemají čas příliš řešit své domácí Pandořiny skříňky, které jsou tímto před otevřením chráněné.
Což bezpečáci jistě ocení.
04. 03. 2014 | 12:24

jozka napsal(a):

A hele, scallop... tak co, uz jste schopen napsat jak porusil Janukovyc dohodu uzavrenou s opozici? Hlavne netvrdte, ze ji porusil tim, ze se nedohodl uz driv, jak jste tvrdil vcera, to je nehodne nekoho, kdo umi psat.
04. 03. 2014 | 12:28

aga napsal(a):

Tak Barrosovi máme platit navíc ještě armádu, aby ho v tý jeho bruselský babylonský věži před námi chránila. Kecat do toho samozřejmě nebudeme moci, jen cálovat.

Je tu prosím ještě někdo příčetný, kdo neztratiol o EU poslední iluze?
04. 03. 2014 | 12:28

magor napsal(a):

Pane Buldatro,

trochu mimo, ale jen zdánlivě. Ve 22 15 u KB na Svoboďáku, bereme ten ZADNÍ bankomat. Auto i nářadí mám, převlek vzor Klaus a Mikuláš (chci toho prvního).
04. 03. 2014 | 12:34

Pompeius Magnus napsal(a):

Ještě zůstalo hodně neobjasněno ohledně puče, kterým se banderovci zmocnili moci na Ukrajině. Nulandová říkala, že 5 miliard to stálo Američany, nevíme, kolik šlo z našich peněz na podporu "lidu" na Majdanu od EU. Po převratu pak muselo dojít k dohodě mezi USA a EU ohledně obsazení funkcí pučistické vlády, s tím, že to vypadá, že silová ministerstva dostali lidé vysloveně extremističtí, pravděpodobně proto, aby situaci ještě vyhrotili. Nakolik ještě proti sobě v souboji o Ukrajinu bojovalo USA a EU? Proč EU netrvalo na dohodě s Nanukovyčem - mělo strach, že je USA předežene a vyeskaluje události ještě víc a EU zůstane stranou? Jestliže Rusko obsadí celé pobřeží Černého moře a zajistí si východ Ukrajiny z UA zbyde opravdu jen západní Ukrajina, které bude velet parta sansculotů, které se bojí vlastní obyvatelstvo. A pochopitelně to zbude na EU, aby to zaplatila. Za dané situace vůbec nemá cenu, abychom usilovali o to, aby UA byla v EU, je to neživotný patvar s dluhy a s kapacitou generovat další a další ozbrojené konflikty. Bravo, Cathy Asthon!
04. 03. 2014 | 12:36

Admirál napsal(a):

Ano pane Balabáne, čelíme nestabilitě, kterou dlouhodobě pomáháme minimálně svojí pasivitou a neochotou se postavit manipulaci vytvářet.

Když už se nemůžeme svinstvům postavit, tak se jich alespoň nemusíme účastnit. (viz okupace Afganistánu, uznání Kosova).

Tedy není na místě údiv. Rozhodně ne od "vedoucího střediska bezpečnostní politiky.

Podívejte se, co plkají představitelé jako Zaorálek a další. O Schwarzenbergovi nemluvím.
04. 03. 2014 | 12:38

Míla napsal(a):

Chudáci bratři, z EU ,němci.Taková ztráta pozic na ruském trhu.Kdoví kam ty fabriky přesunou.To spíše v karpatské oblasti zřídit rekreační zařízení.
04. 03. 2014 | 12:40

tiang napsal(a):

Sibiř Číně.
Sachalin Japonsku.
04. 03. 2014 | 12:42

scallop napsal(a):

Putin dle lidovek

"Vždy budeme Ukrajinu vnímat jako sousední bratrskou republiku,"

Takze znova bratrska pomoc! Putinovi se ani nesnazi zmenit slovnik i kdyz vi, ze timhle jen potvrzuje pokytectvi. Proc by se snazil neco predstirat tem zdegenerovanych nymandum na zapade ...

jozka

Psla jsem to uz vcera, Janukovic nepodepsal zakony prijate dle dohody. Varianta k teto dohode byla Majdan rozstrilet (nidko z vasnic lepsiho nenavrhl) a zavest demokracii pomoci kalasnikovu.
04. 03. 2014 | 12:43

hold katalánsku napsal(a):

Fuj to sem se lek.
To teda ti grafici s tím zvětšováním fotek nevymyslili dobře.

Jinak, na žádný koncerty bych nesázel. Obáma má co dělat, aby doprezidentoval do konce a plány, sto let rýsované v Berlíně v úřadě s názvem Auswärtiges Amt se zase jednou ukázaly být kulhavé na jednu nohu.
Jako ten Schlieffenův.

Vlítnou tam Bulhaříni a udělaj zahnutejma nahajkama pořádek. Jednou jsem měl tu čest navštívit jejich vojenskou akademii, ještě mě z toho voblejvá studenej pot.
Ukrajinský fašisti nevědí, s čím si hrajou.
04. 03. 2014 | 12:45

skeptický napsal(a):

A na co by ta evropská armáda dneska byla? Leda tak na potlačování selských bouří.

Dnes válčit,to by se Evropa,Amerika i Rusko mohli svorně hluboce poklonit,a políbit každý svůj zadek sbohem.
Existují tady lidé,které by těšilo,aby se Slovani navzájem vybili.

V demokracii se to dělá jinak.V případě bankrotu se jde do války.Ukrajina není sama, kdo je v bankrotu.V případě domácího povstání se vypne elektřina a voda,zavřou banky,není benzín,přestanou se vyplácet penze a dávky,regály budou za dva dny prázdné.Do měsíce polovina pochcípá hlady,do dvou se zbytek vybije navzájem.Je po revoluci.
Ukrajina není sama,kdo je v bankrotu.
Chleba jedině za zlato.Když ho máte v bance,banka vám ho spolu s úsporami zabaví.
04. 03. 2014 | 12:46

xerox napsal(a):

p. balabán ... současná eu je v té to podobě dávno nefunkční ...
nevím proč by krym měl na tom zničehonic cokoliv měnit , když na tom nic nezměnilo např. tzv. kosovo ...
vymlouvat se na dění v rusku a jeho blízkého okolí je komický ...

současnou mediální protiputinovskou heidrichiádu můžeme přirovnat k poslední křeči předlužených usa a tzv. západních demokracií , které se snaží odvrátit pozornost od domácích sociálních problémů ...

ekonomicky se rusko nepoložilo na kolena jako bývalý východní blok včetně ukrajiny ... naopak ...
rusko si uvědomuje svůj potenciál čím dál víc a až se skutečně konsoliduje , bude z něho zase sebevědomá velmoc ...
04. 03. 2014 | 12:46

jozka napsal(a):

Ja vim, ze jste to psal, jen jsem se ptal, KDY to mel udelat, kdyz za par hodin (aniz by stacil cokoliv udelat ci neudelat) se z nej z vule "Majdanu" (at uz to je cokoliv) stal fakticky ex-prezident

Pripominam, ze dle dohody na to mel 48 hodin.

Tak co? Povite nebo se zase vyparite jako vcera?
04. 03. 2014 | 12:49

buldatra napsal(a):

pane magore,

no, zrovna v té masce bych se, být váma, kolem bankomatu moc nevochomejtal.
To by bylo dost podezřelý už od pohledu.
Lepší jít za žirafu, nebo za koňa.

I kvůli nosnosti.
04. 03. 2014 | 12:52

scallop napsal(a):

jozka

Z vule Majdanu nebo z vule velitelu silovych slozek, kteri ho hodily pres opalubu (asi vycitili kam se karta obraci a nechteli si vice spinit ruce od krve).

Jestlize je jedinou alternativou hromada mrtvol na Majdanu, jsou pro mne tyto detaily nedpostatne. Vy ale mate zjevne jiny hodnotovy zebricek.
04. 03. 2014 | 12:53

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

poprosil bych pány arguna a agu, aby se dohodli, zda razím teorii, "že nic takového jako etnické problémy odvozené od pocitu etnické identity vlastně neexistuje (sic!), páč neexistuje ani etnicita (sic!)" a nechápu, že to "to nefunguje" (jak píše pan argun).

Či to naopak "chápu dobře a počítám s tím" (jak konstatuje pan aga).

Mám v tom teď poněkud zmatek a rád bych věděl, co vlastně razím, chápu/nechápu popř. s čím počítám.

Děkuji.

Libor Stejskal
04. 03. 2014 | 12:54

šašek z Jihlavy napsal(a):

Rád bych se dozvěděl, jestli už tomu nebožákovi s uříznutým uchem nepomohli medicimani pomocí kmenových buněk k zbrusu novému boltci. Už ani nevím, kam ho odvezli na léčbu a zotavení, snad do nějaké pobaltské republiky. U nás by mu raději přišili nový orgán, dárci by se našli, začíná motorkářská sezona.

Pompeius Magnus napsal(a):
Ještě zůstalo hodně neobjasněno ohledně puče, kterým se banderovci zmocnili moci na Ukrajině. Nulandová říkala, že 5 miliard to stálo Američany, nevíme, kolik šlo z našich peněz na podporu "lidu" na Majdanu od EU.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zatím prý deset mega, ale můžeme to navýšit, máme přebytek 50.
04. 03. 2014 | 12:57

jozka napsal(a):

Uz zase klickujete, scallope? Proc rovnou nenapiste JAK to mel udelat?
04. 03. 2014 | 12:57

Viola napsal(a):

" Nebo si snad někdo dokáže představit, že by to bylo v zájmu nejsilnějšího evropského hráče Německa"

Vzhledem k tomu, že se ozývají hlasy ohledně u nás plánované atomové elektrárny, může jít o zájem USA, nebo Francie také. kvůli takové věci jako je atomová elektrárna by byl někdo schopen se zaplést a zapojit do Euromajdanu? Možná ano, pak je ho třeba vypátrat a potrestat.
04. 03. 2014 | 12:58

magor napsal(a):

Takže to rovnou vodpískáme, pane buldatro. Koňa snad, ale žirafu?!
04. 03. 2014 | 12:58

zkusme to ještě trochu rozhoupat napsal(a):

septický
Potěšila mne obvzlášť ocelová logika vaší závěrečné věty.
04. 03. 2014 | 12:58

Alex napsal(a):

Plně souhlasím s obsahem článku.Zdá se mi fundovaný a rozhodně objektivnější než místy hysterický komentář pana Fendrycha.
04. 03. 2014 | 13:08

Marie napsal(a):

šašek z Jihlavy

zotavuje se v ministerském křesle, které palučil jako bolestné
04. 03. 2014 | 13:11

skeptický napsal(a):

Zkusme to
I přes stařeckou dymenzi mívám jasné chvilky.
04. 03. 2014 | 13:12

strýc virus HxNx napsal(a):

příjemné překvapení. konečně docela dobrý a vyvážený článek k tématu a od tohoto autora...
04. 03. 2014 | 13:17

echť dlouho žije a vzkvétá Godfrey Bloom napsal(a):

Bane, do Šalingradu už nepojedu.
V noci tam centrem města vobcházej žirafy.
Buhví co to tam v tom Blue Baru pocestnejm míchaj do lihu.
04. 03. 2014 | 13:19

Belgičan napsal(a):

...Ukrajina nás teď zajímá nejvíc...
Ano, Ukrajina nás zajímá víc, jak jiné konflikty ve světě.
Důvodem je agresor - diktátor disponující velmi dobře vyzbrojenou armádou plnou ovcí s propagandou vygumovanými mozky. Jejich vůdce Putin je srovnatelný s Musolinim. Jeho touha po moci nezná mezí. Lidské životy nehrají v jeho hegemonistické politice žádnou roli. Putin obviňuje po svobodě toužící Ukrajince z fašismu a neofašismu, přitom se chová podle Hitlerova mustru. Zneužívá národnostní menšinu ke vstupu na území cizího státu.
Každý Evropan, co má svých pět pohromadě se dnes zajímá o Ukrajinu.
Skutečnost je, že Putinovi po svrhnutí Janukoviče nezbývá nic jiného, než agrese. V okamžiku, kdy ukáže cokoliv, co by se mohlo interpretovat jako slabost, jsou jeho dny sečteny. Proto bude bojovat, i kdyby měl celý svět vtáhnout do války a zničit sám sebe.
Konec Janukoviče je začátek konce Putina. Tak, či onak
04. 03. 2014 | 13:21

scallop napsal(a):

jozka

No nevim, prezidenta odmitaji poslouchat vlastni velitele, tak mu nezbyva nez uteci k sousedovi a pozadat o bratrskou pomoc.

K cemu chcete abych se priznal? Ze dohodu porusila (take) opozice? To jste mel rici hned - nebudu zatloukat, porusila ji. Co jeste mam priznat? Ze legitimni bylo nabvrsit na Majdanu demokraticky tisice mrtvych? Priznavam, bylo by to legitimni. Ale tez optrne pipnu, ze mam trochu jiny zebricek hodnot - ovsem jetsli za to nedostanu pres hubu.
04. 03. 2014 | 13:24

SuP napsal(a):

Asi byste se měli přestat hádat. Jaká Pandořina skříňka?
Naopak. Rus osamostatní Krym a místní Tataři už si nenechají diktovat. Nechají tam základnu Rudé armády (každý rubl dobrý) a současně pronajmou vedlejší parcelu Amíkům pro Nato (každej doláč dobrej).
A konečně bude na zemi mír, stejně jako když spolu dobývali vesmír (nebo že by Věs mir?).
04. 03. 2014 | 13:28

skeptický napsal(a):

Takže s tou Pandořinou skřínkou se to má tak.

V originále je to Pandora's Box. Ztratilo to buď v překladu,nebo to někdo umravnil.

Na utube je docela dobrý rock pod názvem : Baby,let me bang your boxˇ.

To,že tu krabičku Pandora měla,a to ,že přinesla mnoho zlého,o tom nepochybuji.
04. 03. 2014 | 13:29

strýc virus HxNx napsal(a):

Belgičan

jsem zvědav, zda se vaše prognóza vyplní.
04. 03. 2014 | 13:30

šašek z Jihlavy napsal(a):

Dramaturgie Horáckého divadla v Jihlavě projevila vzácnou předvídavost, když zařadila do dramaturgického plánu na tuto sezonu populární muzikál Šumař na střeše.
Možná by s tímto repertoárem mohla slavit úspěch v Kijevě a dalších městech západní Ukrajiny. Zvl. inspirativní jsou scény z pogromu, možná by si přijel zazpívat i Janukovič - If I were a rich man...
04. 03. 2014 | 13:31

Elena napsal(a):

scallop :
priznajte i to , ako pravy sektor , ukrajinsku opoziciu, riadila a navadzala na exalaciu Julinka kosmodiskova, ktorej nevadily ziadne agresivnemetody, vrazdenie prvych 7 berkutov . Nezatlkajte scallop , nezatlkajte, berkuty neodpovedali ani na jednu provokaciu, Timosenkovci vtrhavali, iba 18 chlapcov s kardonu berkutov a umlatili nasmrt pred ocami ich kolegovcov, Timosenkovci upalovali berkutov zaziva.

scallop hanba vam , iba politicke motivacie vas nutia zatkat zatlka zatlkat.
04. 03. 2014 | 13:32

jozka napsal(a):

Libi se mi scallope, jak se drzite krecovite te predstavy, ze Janukovyc dohodu porusil. Ocenuju, ze jako ustupek obcas uvedete v zavorce, ze ji porusila i opozice. A bavim se vasi neschopnosti pripustit si, ze porusenim one dohody opozici doslo ke znemozneni splneni one dohody ze strany Janukovyce.

Bude legrace, az se dohodnu se scallopem, ze mi zvora policko, pak mu ukradnu traktor, nepustim ho na pozemek a zazaluju ho, ze porusil dohodu.

Bude to takove... demokraticke.
04. 03. 2014 | 13:33

Viola napsal(a):

scalope

"zavest demokracii pomoci kalasnikovu"

ne pomocí kalašnikovů, ale steyerů SS6-69, neboť to byly ony, kdo první začaly odstřelovat. V 68 byla ta bratrská pomoc přehnaná, ale teď na Ukrajině je na místě.
04. 03. 2014 | 13:34

Kundera napsal(a):

Vo co jde jasně vidíte v nadpisech Aktuálně.cz

Na Krymu je krize, zdraží nafta.
V Lybii je krize, zdraží nafta

Uvažování amerických ropných konglomerací : Sakra už jsme s tím dlouho nehejbali, nebudou zisky.

Tak alou, někde něco rozmrcasit, ať se dolárky sypou. Ale hlavně daleko od nás, né , že to zase rozrejpete někde, kde těžíme.
04. 03. 2014 | 13:34

Marie napsal(a):

Belgičan
Včera jeden Američan Událostech Veselovskému v podstatě říkal to samé a ještě přihodil, že Putin je duševně mimo a fyzicky vyřízený člověk, že to říkala Merkelová. Když na něj Veselovský vyvaloval oči, doplnil, že Krym je horší než válka v Jugoslávii a rok 68 v Československu dohromady, protože "tam"(na Krymu máme teď ty tatary),Veselovský s neudržel a zeptal se ho, jestli západ a USA nepopadají hysterii.
Spíše, než na konec Putina to vypadá na konec někoho jiného. Ale oni v Americe mají každý svého Chocholouška, že.
04. 03. 2014 | 13:35

jozka napsal(a):

Jasne, SuPe, mistni (mensinovi) Tatari si nenechaji diktovat.

Je jedno jaky je vzhled blogu. Zabava je zarucena vzdy.
04. 03. 2014 | 13:37

Ládik!!! napsal(a):

Brzy budou mít na Krymu tatarský biftek.
04. 03. 2014 | 13:37

skeptický napsal(a):

Belgičan
Je to pravda,že vám dali na vybranou : nosit ty buřinky,nebo se vystěhovat?
04. 03. 2014 | 13:40

SuP napsal(a):

Teda tady to jede ....
04. 03. 2014 | 13:41

Elena napsal(a):

scallop :
ako podla vas bola utlacena zosvojho luxusneho vazenia Timoska kosmodiskova?

Vraj politicka vazenkyna, chudatenko malicka, chapem ze ju trapila nevera jej manzela v cesku a chcela ven za kazducenu ale za nu nemali zahynut stovky ludi, za podvodnicku.
04. 03. 2014 | 13:42

scallop napsal(a):

Uz tady dsiktujeme skoro tyden a porad nenasel jinou legitmni varianmtu nez udelat z Majdanu masovy hrob.

Elena

Nezatloukam, ridili je telepaticky Julinka. Co jeste mam priznat?

Viola

Kdepak, v roce 1968 to nebylo prehnane. Bylo trabe zachranit bratry pred nelegitmni vladou placenou americkymi imperialisty, kteri se snazili rozvratit socialisticky tabor.
04. 03. 2014 | 13:43

Pepa Řepa napsal(a):

Ale nejen, že nezabýval, pane Balabáne, ale drobení stávajících státních útvarů vzniklých po obou světových válkách bylo vítáno jako součást umělého odnárodńování v domnění, že se posílí vědomí jakési neexistující panevropské identity.

Souběžně s tím, probíhala pomatená politika multi-kulturalismu pocitu odnárodnění stávajících etnik a otevřením hranic i ekonomickým běžencům, tedy praktické výměny autochtonního obyvatelstva za alochtonní, poslušnější.
Ta naprosto selhala.

Po událostech na Balkáně se Pandořina skřínka otevřela.
Sklízíme to, co jsme zaseli.
Bohužel
04. 03. 2014 | 13:44

scallop napsal(a):

Elena

Ano, celou doby tady pisu jen a jen u Julince timosenkove, je to muj eroticky symbhol, staci si precist vse co jsem tady za poslednich par dnu napsal. Priznavam!!!
04. 03. 2014 | 13:44

Kundera napsal(a):

A co tohle Belgičane ? To je podle vás důkaz americké geniality, že ?

V roce 1983 se objevily rozpory ve vládnoucí straně. Vláda Maurice Bishopa byla svržena a moci se chopil generál Hudson Austin. Maurice Bishop byl nejprve v domácím vězení, 19. října byl pak popraven. O šest dní později (na základě výzvy generálního guvernéra a žádostí okolních východokaribských států) americký prezident Ronald Reagan nařídil invazi na ostrov a svržení režimu. Oficiálním, americkou veřejností široce přijímaným, zdůvodněním byla snaha o ochranu 800 studentů medicíny na univerzitě v Saint George's.

Jednotky americké námořní pěchty o síle 1900 mužů (za podpory jednotek Barbadosu, Dominiky, Jamajky, Svaté Lucie a Svatého Vincence a Grenadin) po krátkém boji zatkly grenadské politické špičky i jejich kubánské poradce, evakuovaly všechny americké občany, obnovily ústavní pořádek (pozastavený PRG v roce 1979) a vrátily moc do rukou generálního guvernéra, Sira Paula Scoona, který vybral Nicolase Braithwaita, bývalého představitele Commonwealthu, aby se ujal úřadu prozatímního předsedy vlády. Byly uspořádány svobodné volby. Po vytvoření nové proamerické vlády Nové národní strany (anglicky New National Party, NNP) v čele s Herbertem Augustem Blaizem (získala 14 z 15 křesel v dolní komoře parlamentu) v prosinci 1984 se americká armáda ze země stáhla, přestože mírové síly zůstaly na ostrově až do následujícího roku.

Jenom, že tohle do toho vašeho jednobarevného světa moc nepasuje. To je pomluva, že.
Jak psala jakási jepice : To je fotomontáž.
04. 03. 2014 | 13:45

trtkos napsal(a):

Staci se podivat, koho ta "nase vlada" podporuje...
Cloveka napada, jestli nam nakonec nevladnou misto socialistu stari znami narodni socialisti...

Kdo jsou nacisté v ukrajinské vládě? :

http://svobodnenoviny.eu/kdo-jsou-naciste-v-ukrajinske-vlade/
na bliti!
04. 03. 2014 | 13:47

jozka napsal(a):

Chapu to dobre, scallope, ze je pro vas nemyslitelne dodrzet dohody?
04. 03. 2014 | 13:47

skeptický napsal(a):

Pan Pepa

Nadkolego
Berte to jako křesťan. Že to někomu udělalo radost.
04. 03. 2014 | 13:48

Václav napsal(a):

povedlo nepovedlo, jsou Majdamovci u moci, ted jde jen o to, co s těmi divočáky, kterým se to již povedlo v Severní Africe, na Bálkáně nebo v v Arabských zemích, a jestli si to, rádoby, civilizovaná Evropa může dovolit. Myslím, že jsou již tak zdivočelí úspěchem, že je nebude problém naverbovat do Česka nebo kterékoliv DEBO zemi. Půda, jako ,,nespokojenost se stávající politikou,, na ně čeká všude. Vážená Inteligence národa,zpitujte již své svědomí, kdo vás bude odstřelovat z vašich střech na Václavském náměstí a přemýšlejte, kdo je pozve. poznáte je,někteří se již hlásí v diskusi.
04. 03. 2014 | 13:48

SuP napsal(a):

šašek z Jihlavy -
"....Dramaturgie Horáckého divadla v Jihlavě projevila vzácnou předvídavost, když zařadila do dramaturgického plánu na tuto sezonu populární muzikál Šumař na střeše....."

Podobnou předvídavost měl kdysi můj tchán, když jako dramaturg ČF zařadil v lednu 1970 Verdiho Johanku z Arku.....
04. 03. 2014 | 13:49

scallop napsal(a):

jozka

Nikoliv a Vy to vite. Jen jsou pro mne dulezitejsi veci.
04. 03. 2014 | 13:52

jozka napsal(a):

Zrejme asi ne, kdyz tak zjevnou moznost neuvadite a neustale se drzite verze s Janukovycem.
04. 03. 2014 | 13:53

Pepa Řepa napsal(a):

skeptický
nadkolego máte opět pravdu.
navíc jsme politikou pomatených hlav udělali te´d radost -a´t nežeru-alespoň 100 milionům mužiků
Ale mediální mágové nám to opět vysvětlí. Boj za lásku a něhu. Zvláště Pehe. Já mám přímo abs´ták po čtvrtečním stranickém školení v ND

Nebo co na to hujerský náčelník Tupelo. Asi byl odstaven od bruselského krmítka a zadarmo ni kuře nehrabe.
04. 03. 2014 | 13:56

Ládik!!! napsal(a):

Pořád čekám na vyjádření KSČ(M) k ruské okupaci. Měli by ji přece podpořit, ne? Proč soudruzi mlčí? Rudých poslanců v parlamentu jak nastláno a žádné memorandum, poučení nebo doporučení. Čekají, jak se to dál vyvine, nebo až to vyčichne?
04. 03. 2014 | 13:57

yaya napsal(a):

Kdo na tomto bordelu vydělal? No přece USA, mohou si natisknout kamiony plné tvrdé měny, vyzbrojit další armádu, vybudovat nové základny a rozšiřovat hamburgokracii. Všichni je milujeme tak, jako dříve SSSR, kdo ne, tak je nepřítel a na pranýř s ním.
Pouze mi stále chybí údaje o obětech, v Iráku jich bylo za pár dní několik desítek tisíc, a tayd furt nic, v TV stále stejné záběry, žádné mrtvoly, nák divný, NOVA prahne po krvi a nikdo jí to nedá, Fendrych marně žvaní krávoviny, nikdo mu to už nežere, takže potřebujeme nějakou akci kua chlapi.
04. 03. 2014 | 13:57

Ládik!!! napsal(a):

moje babka říkala:
"Jeden má radosť, že druhý má bolesť."
04. 03. 2014 | 13:59

server x napsal(a):

Celkem rozumný článek na rozdíl od těch slátanin, kterými nás oblažuje Fendrych. Nedokážu pochopit jak se může ten trou.. Fendrych stále cpát na světlo světa se svými výplody neuskutečněných sexuálních zážitků na tomto serveru.
04. 03. 2014 | 14:01

Viola napsal(a):

Marie napsal(a):
Belgičan
Včera jeden Američan Událostech Veselovskému v podstatě říkal to samé a ještě přihodil, že Putin je duševně mimo a fyzicky vyřízený člověk, že to říkala Merkelová. Když na něj Veselovský vyvaloval oči, doplnil, že Krym je horší než válka v Jugoslávii a rok 68 v Československu dohromady, protože "tam"(na Krymu máme teď ty tatary),Veselovský s neudržel a zeptal se ho, jestli západ a USA nepopadají hysterii.

Myslím si že pan Veselovský ma dost a určitě je rád, že z TV odchází.
04. 03. 2014 | 14:03

Marie napsal(a):

Ještě dojemnější, než onen Američan ve včerejších UK, byl pan Zaorálek, který dotázán, zda je možné dělat referendum na Krymu, prohlásil, že nikoliv, neboť by se konalo za ozbrojeného dohledu Rusů. Chudák pozapomněl, jakým způsobem se zformoval parlament a vláda Ukrajiny po nuceném odhodu Janukoviče, když poslanci byli zastrašováni, ponižováni a biti.
Tak na něj zřejmě zapůsobil jediný pohled "Cathy" Ashtonové v Europarlamentu.
04. 03. 2014 | 14:04

Kundera napsal(a):

Marie

Dnes stejnou blbinu používá hnědočeška Tvarůžková ve zprávách.

Je vidět, že český novinář nepotřebuje mozek. Jemu stačí vrazit do ruky papír, a on bude papouškovat, dokud mu ho nevytrhnou a nevrazí jiný.

Bohužel, Zeman měl pravdu.
04. 03. 2014 | 14:06

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Ne že zabýval....
Ale přišel si někdo s těmi svými nápady pro důvěru na " majdan" ? Je možné rozhodovat v demokracii nedemokratickými metodami o velmi stěžejních otázkách tak, aby toto rozhodnutí neratifikoval démos ? Bylo s démem prodiskutováno ?
Ne ?
Tak jak se může EK ohánět legitimitou ukrajinského majdanu ? Kde bere tu drzost ? O co opírá svou víru ? Že výsledkem nebude jen výměna oligarchů ? O peníze evropských daňových poplatníků ?

Jenže v politice " šmejdu" se takhle neuvažuje, v politice " šmejdu" se vytvoří potřeba koupě šmejdu a ta se pak "samolegitimizuje" /metody vytváření souhlasu jsou všeobecně známy, netřeba je zmiňovat/- však konečný účet politická šlechta platit nebude, konečný účet zaplatí eurohňupi /evr. daňový poplatník/.

P.S. Pane Balabán, ale po bitvě je každý generálem...nezlobte se, ale měl jste bít na zvony dříve a hlasitěji. Maličkou část viny tak nesete i Vy.
Pane Balabán, já si ukrajinské dluhopisy nechci kupovat. Nemám o ně zájem. Jenže asi budu přinucen. Aniž by to semnou někdo diskutoval. To je také nespravedlnost. Proč se nenakoupí z peněz Tymošenkové, Janukovyče atd ? Ba proč oni sami /Janukovyč , Tymošenková atd./ takovou potřebu nemají ? Sami o sobě ?
Víte proč ? Hubu plnou vlastenectví má každý, ale jakmile dojde na jeho peníze, tak natáhne ruku žebravou, ne rozdávající. Natáhne ji směrem dolů, ne nahoru.
/jde o obecnější dialektiku - nakolik je možné , respektive moudré a správné poškodit majetková práva několika pár osob, když by díky takové akci bylo možné odvrátit např. válku, v důsledku které pak umře několik milionů lidí...a jak by se takový proces měl provést a legitimizovat....zatím se věc (a to jen někdy) řeší tak, že jsou to státy, kdo jsou za ty oslíčky otřes se, soukromý sektor (banky) pak sbírají zisky a úroky z takových akcí, kterým se říká " projekty obnovy" apod....nakolik je možné morálně rozhodnout tak, že je zničena existence jednoho ve prospěch záchrany existence tisíců...atd atd....jde o velmi důležitou věc, troufám si říct, že zatímní přístupy posouvají Homo sapiens sapiens mnohdy někam až před, respektive za šimpanze, i šimpanzí tlupa - ale i hejno sardinek, v tomto disponuje vyšší úrovní myšlení....ale to jen tak na okraj, zda se tedy z člověka nestává evoluční protimluv.../
04. 03. 2014 | 14:08

Myšelín napsal(a):

Ládik

Je zvláštní, že někdy se inteligentní prarodiče nedočkají adekvátních potomků.
04. 03. 2014 | 14:08

skeptický napsal(a):

Nadkolego
Co říkáte mé oblíbené z 13:29?
04. 03. 2014 | 14:08

Elena napsal(a):

Autor, obsah ukrajinskej pandorinej skrinky je totozny s ceskym, slovensky, nemeckym,francuzskym, spanielsky, grecky, celoevropskym bordelom, nicim ta ukrajina sa nelisi od evropy

Ze by ste nemali oligarchov?
Ze by ste nemali narkobaronov?
Zeby ste nemali Neonacizm?

vsetko , vsetko coma ukrajina, ma v proporcionalnej miere cela EU, US a tak dalej.

Janukovic oposluchol EU a US, dostal pomstu, vybavuju si ucty gangy na ukor zivotov obycajnych ludi.
04. 03. 2014 | 14:10

Pepa Řepa napsal(a):

Radio Krym
hlásilo,že tatarský chán Girej přepadl konvoj sličné baronky Ashtonové a odvlekl ji do svého harému.
Cathy nic nepomohla ani legitimace KGB ani označení vozidla znakem EU.
Před znásilněním je uchránilo až denní světlo.
Chtěla jen položit věnec k bachčisarajské Fontáně slz, symbolu politiky EU.
04. 03. 2014 | 14:13

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Marie
Takové zpochybnění kvality svobody referenda je ale na místě.
Stejně tak ale i kvality svobodných rozhodnutí v celonárodních volbáchl - už jen fakt názorové předpojatosti médií ovládnutých jednou stranou tuto svobodu posouvá někam do oblastí iluzí.
Nic na tom nezmění monitoring kohokoliv, OECD, EK, OSN....ta podstata jevu zůstane stejná.
Ani pod bajonety vojáků, ani pod tlampačem médií se nedán svobodně rozhodnout, v prvém případě kvůli strachu, v případě druhém kvůli zkresleným informacím a tak i zkreslené realitě.
V obou případech jde o manipulaci.
Ale toto známe i zde - v prostoru " rozsévačů" demokracie, respektive kvazidemokracie.
Možná dokonce v ještě hypertrofovanější podobě. /naposledy viz fenomen " Kchárl von Tschiro" a příslušné balíky reklamních peněz plus majetková práva k médiím/.
04. 03. 2014 | 14:15

Marie napsal(a):

Elena
Vida, jedinému Putinu to není lhostejné, že vylézají krtonožky, chrobáci či chvostoskoci ze zetlelého marastu. Evropa je v klidu. Dokonce Poláci si dovolili přijít se zpochybněním zásluhy Sovětského svazu na vítězství nad Hitlerem. V jejich pozici, kdy dokáží naložit letadlo kompletní vládou s tajtrdíkem v čele, je to dost drzé,
04. 03. 2014 | 14:19

Pepa Řepa napsal(a):

Nemali, nemali Eleno
Karol Polák říkal. keby som i my mali takých kokotou.
Už jich máme na rozdávání.
Priamo eurokoko....
04. 03. 2014 | 14:19

Kundera napsal(a):

Pepa Řepa

Pane bože, to neměl alespoň svíčku. Vždyť ona vypadá jako když se před půl rokem utopila.

Ten už asi nikdy nikoho neunese. Já vím, že se klepe ještě teď. Myslím chán.
04. 03. 2014 | 14:19

Nasranej z reCAPTCHA napsal(a):

Strčte si tu reCAPTCHU konečně do prdele Stejskale.
04. 03. 2014 | 14:20

Viola napsal(a):

Nasranej z reCAPTCHA

Proč, je hezká a doknce akční, nabádá v ruštině vložte text.
04. 03. 2014 | 14:22

Pepa Řepa napsal(a):

kundetra
byla tma, na Krymu se v noci zatemńuje.
A pak přišlo ráno, i tatar se ustrnul a propustil i když měl stanné právo.
04. 03. 2014 | 14:23

xerox napsal(a):

Filuta & server x

,, Zeman svým řiťolezectvím jen potvrzuje svoji stařeckou demenci ,,

v tom případě je zaorálkovi dle těchto kritérií 500 až 1000 let ... možná by to chtělo použít pro přesnější stanovení jeho věku - metodu rozpadu uhlíku ... :-)
04. 03. 2014 | 14:24

buldatra napsal(a):

Zkrátka, nezadařilo se Ashtonové.
Jednomu je jí až líto.

Ten tatarský chán Girej měl vlastně štěstí, že ho po rozbřesku neklepla pepka.
On prý, naštěstí však, špatně vidí a v tom zmatku předevčírem, když nešťastný Krym přepadli medvědi, ještě navíc omylem rozšlápl své popelníky, 15 dioptrií, prchaje ze stanu oknem..

Rozvrkočená Ashtonová je fčíl na Tatary veškeré z neznámých důvodů naxraná (taková paušalizace!) a nevrlá, jak píše investigativní tisk, dokonce odmítla v jedné michelinské krčmě tatarák. Co tam servírujou k večeřince.

Ne, nemají to ti Tataři lehký.
Nevděk světem vládne.
04. 03. 2014 | 14:25

Jáchym napsal(a):

Přátelé,pane Balabáne,

nevím, jestli jste si přečetli článek z 2. 2. 2014
"Méně o válečných dramatech a více o Ukrajině - reportáž psaná z barikády od kapučína".
Je to článek mírně frustrovaného zpravodaje Reflexu, znepokojeného tím, že se v Kijevě jednalo (zatím) jen o pracně vybudované dioráma pro fotoaparáty bez širokoúhlého objektivu, A krev furt nikde...
******************************

Myslím, že za pět miliard dolarů se dá docela dobře ofuckovat nejen fuckovací panák Putin, ale i fuckovací panna Merkelová.

O Janukovičovi si nedělám iluze, jeho zlodějská morálka novooliigarchy je nejspíš jen o málo lepší, než bezskrupulózní morálka oblíbené Tymošenkové.

Vrazíte-li do rozvalu Ukrajiny pět miliard dolarů, koupíte si i ty nejdražšía nejvybranější gangsery - AŤ UŽ NA KTERÉKOLI STRANĚ. Stará a ověřená taktika.

S takovými gangstery se ale čerstvě Američany ofuckovaná a odposlouchaná Andělka Merkloic zdráhala objevit na veřejnosti.

Amíci na to ovšem mají české rektální alpinisty. Nějaké to další lejno navíc se v čírech ztratí.
******Podle mého názoru byla válka podpálena nikoli proti Rusku, ale proti Evropě.
Kdo je voják , kdo užitečný a kdo již jen neužitečný iiot nechám na vaší ctěné úvaze.
**********************************************************************************************
A nyní konečně ten článek o fotogenické inscenaci ( postupně rozšiřovaného) majdanského jeviště.

Chudáci Ukrajinci.
Nalítli stejně blbě jako před časem my.

Dokonce tam pro velký úspěch znovu vystupovali i stejní česky mluvící klauni.
********************************************************************
REPORTÁŽ PSANÁ Z BARIKÁDY OD KAPUČINA ( 2.2 t.r.)

"Přiznám se, že jsem v průběhu uplynulého týdne vypil hodně docela dobrých čajů, espres a kapucín; hladem jsem nestrádal, spíš naopak, a nespal jsem o moc méně než normálně. Když mi byla zima, nebyl problém se schovat do nejbližší vymydlené, vyhřáté a nonstop otevřené kavárny, kde byly čisté záchody, spolehlivý internetový signál a nápojový lístek. Jedna taková byla hned třicet metrů od hlavní barikády na Hruševského ulici.

Píšu to, protože jsem si jistý, že jsem tím svou práci na reportáži z Ukrajiny ani v nejmenším neošidil. A taky s trochou škodolibosti, protože bych rád rozbil jednoduchý obraz války z agenturních fotografií.

Ano, Kyjev vypadá jako válečná zóna. Ale to mluvíme asi o sto metrech čtverečních, kde je podíl novinářů a očouzených povstalců 50:50 a který je velmi fotogenický – jen si musíte dávat pozor, aby váš objektiv nezabral nic okolo.

Protože tam jsou karaoke bary, pobočka ruské Sberbanky, obchod s křišťálem a na slevy vás láká Gap i Marks and Spencer. To není překvapivá tvář ukrajinské revoluce. To je zcela normální tvář ukrajinské revoluce.

Při čtení většiny textů a televizních reportáží mám tak trochu pocit, že demonstranti se neustále kryjí před policejními gumovými projektily, a přitom potěžkávají železné tyče, aby je použili, „až to bude možné…“. Pak jsou vskutku na místě slova jako fronta, atmosféra hněvu, válečná zóna.
Ale to je syrský scénář, kde pro diváka zvenčí proti sobě bojují nepochopitelné skupiny lidí, které touží jen po tom se navzájem pozabíjet. Taková dnešní Ukrajina není.

Ukrajina také není jen obsazené Náměstí nezávislosti. Už pět ulic od něj je povstání sotva znát. Natož když návštěvník přejede řeku Dněpr. Východní Kyjev, město ohromných sídlišť, je jiný svět.

A lidé se tu na dění přes řeku dívají s odstupem a skepsí.
Anebo s nevolí."
(Respekt)
04. 03. 2014 | 14:25

Marie napsal(a):

17,4 bilionů dolarů

Právě, že za takových ztížených podmínek se v každém slušném člověku něco vzpříčí a proti svému přesvědčení nehlasuje.
Proto také vyhrál Miloš Zeman, šlechtického titulu a magického číra nemaje.
Spíše se bojím, jak ti Tataři potom budou reagovat. Nejspíš jako zhrzení čírovci, kteří nepochopí, že spící prezident je poněkud nereprezentativní a nákladný.
04. 03. 2014 | 14:30

Belgičan napsal(a):

strýc virus HxNx ,
zatím se moje prognózy vyplnily. Mám z toho strach. Doufejme, že se tentokrát nevyplní. Třeba Putina někdo oddělá, nebo ho klepne Pepka.

Kundera!
Psal jsem pouze o Putinovi, kterého považuji za nacistu nadávajícího jiným do nacistů. Co má tohle společného s nějakou zde Vámi popisovanou americkou genialitou.
Já nemám tušení co to ta Vaše americká genialita je. Nejspíš nějaký výmysl, který se Vám zrovna hodil.
04. 03. 2014 | 14:37

Elena napsal(a):

Pepa Řepa:
mám celkom dobrý navrh ako zachraniť celistvosť ukrajiny a celosvetový mier.
Mali by sme tu vylosovať panov aby sa obetoval a trochu dopriali radosti vojnovym štvačkam ashotovej, merklovej, timoške a bude pokoj ten janukovič je naozaj sprostý .
A tomu krymskemu vajdovi to nerobte, ten si to nezasluzil , hentu ashotku
04. 03. 2014 | 14:39

Pepa Řepa napsal(a):

O Cathy bude bitva jako v Troji o Helenu
scallop, BT, šroub, možná i mb

Já bych zvolil ruskou ruletu se šesti náboji
Proč umírat pomalu?
04. 03. 2014 | 14:44

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Marie
To je obmysl hodný hypotéz Richardových.
Váha protestních hlasů není nikdy taková, jako váha hlasů zmanipulovaných.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trhy jsou ale klidné. Včera minus tři procenta, dnes plus dvě. To je dohromady slušných 5 %.
Za necelých 24 hodin docela slušné číslo.
Kdo koupil a nyní prodává - vydělává.
A tak to bude možná i s těmi ukrajinskými dluhopisy - spekulace na eurohňupství se asi také vyplatí. Důležité je nepanikařit, prodávat až se Ukrajinu podaří " ekonomicky atd" stabilizovat a konsolidovat. Z vašich peněz. Snad ne vše rozkradou oligarchové a ne vše půjde na dluhy ve prospěch ruských bank.
Věřme, víra posiluje, příklady zde máme - i zde něco málo káplo běžným lidem, ne vše se rozkradlo nebo skončilo coby splátka společného dluhu. Něco málo zůstalo zatím i běžným lidem, snad i po odečtení dluhu, který na ně připadá, moc toho nebude, ale na chleba s vodou to stačí i do daleké budoucnosti.
04. 03. 2014 | 14:46

Ládik!!! napsal(a):

PŘ -
a preventivně čípky proti bolesti.
04. 03. 2014 | 14:46

kvik napsal(a):

evropa se muze bat jedine toho, ze se zacnou ozyvat narody, ktere uz vlastne ani nemaji existovat, zacatkem muzou byt zminovani katalanci a skotove, ale v evrope nejsou jen oni, takze nakonec se evropa dostate do stavu v jakem byla jeste v 19. stoleti, plno statu a statecku a co by to znamenalo? ze velke staty v evrope byly nesmysl
04. 03. 2014 | 14:47

xerox napsal(a):

Jáchym

to , že se to hodí zatím americe je celkem jasné ... třeba sbližování evropy s ruskem se jí nelíbilo , nechuť evropy jít s amerikou společně proti sýrii , připoutat evropu více na ameriku , ukázat všem ostatním státům jak je rusko zlé atd. ...

tak ono se dá spekulovat s čímkoliv ... třeba to také může posloužit německu a to buď k odpískání unie jako neschopnou organizaci se s čímkoliv vypořádat a návrat v klidu k marce , nebo naopak ještě zesílit federalistické koncepce unie s vůdcovstvím německa ...

rusku se to může taky hodit ... důvod více zbrojit , ukázat bývalému východnímu bloku , že oni jsou budoucí zárukou stability chaosu v evropě atd. ...

čas ukáže , kdo na tom vydělá nejvíce ...
04. 03. 2014 | 14:47

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pepa Řepa napsal(a):
Radio Krym
hlásilo,že tatarský chán Girej přepadl konvoj sličné baronky Ashtonové a odvlekl ji do svého harému.
Cathy nic nepomohla ani legitimace KGB ani označení vozidla znakem EU.
Před znásilněním je uchránilo až denní světlo.
Chtěla jen položit věnec k bachčisarajské Fontáně slz, symbolu politiky EU.
04. 03. 2014 | 14:13
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To musela být hrozná potupa pro hrdou dceru hrdého Albionu, když i Tatar pohrdl vnadnou šlechtičnou (ani nevím, jestli nižší šlechta není pro chány málo, možná kdyby měl zájem nějaký vezír, mohla být ruka v rukávě). Baronka Ashton aby si teď pouštěla hit Brendy Lee, který u nás nazpívala naše baronka Yvone - roň slzy, už brzy ozáří lampa tmou...
04. 03. 2014 | 14:50

Kundera napsal(a):

Belgičan

To není výmysl, to je, i když se vám to nehodí, holý fakt. Americká agrese na Grenadě.

Pokud toto považujete za výmysl, pak určitě věříte i tomu , že východní Němci za války stříleli do vzduchu, Země je placatá a v každém rohu ji nese slon.

Už chápu, proč jste vypotil tak výživný příspěvek.
04. 03. 2014 | 14:52

marxík napsal(a):

17,4 biliónů učinilo velkolepý objev, že jsme manipulováni médii, a že tedy prakticky není možno mluvit o svobodných volbách, a tedy demokracii.
Bývalý maloměšťák a komunista si zároveň myslí, že tento deficit demokracie nám vyklíčil teprve nedávno.
Kolegovi nedochází, že je to stejná kravina, jako kdyby si tehdejší maloměšťáci po Kopernikově heliocentrickém objevu mysleli, že před tímto objevem se skutečně sluníčko otáčelo kolem Země, a teprve po tomto objevu si obě tělesa role vyměnila.

Byl jsem dostatečně názorný?
04. 03. 2014 | 15:08

aga napsal(a):

LS

A proč bychom se měli dohodnout? Já osobně snesu jiný názor, Vy ne, pane Stejskale?

Jinak, neberte si to osobně, já Vás nejmenoval, tím "oni" myslím obecně ty, koho není vhodné jmenovat.
04. 03. 2014 | 15:10

Gustáv Kočí napsal(a):

Američani někdy někdy poslali 6000 maníků s hromadou vojenské techniky, bez hodnostního označení a v kuklách, aby obsadili území cizího státu?
04. 03. 2014 | 15:11

aga napsal(a):

PS - znáte to, NSA má čumák všude. Ach, kde jsou ty časy, kdy jste mě po takovémto výroku povýšeně zesměšňoval a obviňoval z paranoi, že?
04. 03. 2014 | 15:11

krtonožka napsal(a):

Teda možná to bylo Cafe Blau, ale kdo si to má po takový noci pamatovat.
04. 03. 2014 | 15:12

scallop napsal(a):

Je to svanda sledovat smecku, ktera pri zmince Kosova obvini EU ze vsech hrichu sveta a v pripade Krymu proti spasiteli Vladimitu I. ani nepipne. Ti zdatnejsi obvini EU i z ruske invaze na Krym.
04. 03. 2014 | 15:14

Karel napsal(a):

kvik
Praha je taky stát ve státě. Jenom tam v roce 2010 voliči zvolili TOP, přesto extremista Kalousek velel Nečasově vládě a dosud tím trpí celá republika. To čeká Ukrajinu s Jaceňukem.
04. 03. 2014 | 15:14

ld napsal(a):

šašek z Jihlavy,

místní vlci prý začali po Kátině spatření tak žalostně výt, až z toho feny ve smečce přestaly hárat.
Prý to má stupeň ekologické havárie, neb tyto šelmy jsou chráněné.
04. 03. 2014 | 15:17

intervence tatarů mě děsí, jakákoli napsal(a):

skeptický
Po vašich řečech o krabičkách začnu trpět syndromem nutkavého mytí rukou, jako Mme. MacBeth.
Když uvážím, že jsem kdesi zdarma získal komplet cédéček Z babiččiny krabičky. A ještě ho mám někde skovanej.
Vždycky jsem si myslel, že je to v tý Bruseli sbírka starých pediatrů. Nebo že filů?
A vy mi tady s baronkou rýsujete takovéhle nekrofilní perspektivy.
Začínám si připadat jako v hororovém filmu od Eda Wooda.
Znamená na třetí.
04. 03. 2014 | 15:22

kosovár, to slovo dřív neexistovalo napsal(a):

Je milé sledovat, jak si pozůstatky lobotomizovaných barelích tlup lítostivě stěžují, že kopat do kotníku není fér.
Původně to považovali za jediný možný způsob hry.
04. 03. 2014 | 15:29

Ládik!!! napsal(a):

Nanukoviče už prý nic nebolí...
04. 03. 2014 | 15:41

Pepa Řepa napsal(a):

tuhle jsem jel po dálnici, na billboardu reklama na krabičkovou dietu

Matička EU se o nás stará..
Pandořina dieta pro ukrajinský banděra.
04. 03. 2014 | 15:42

veverka napsal(a):

Autor

opět špatně....

pandořinu skříňku otevřelo NATO v Kosovu.

Rusové už se tím jen řídí.

Jak se do lesa Kosovo,tak se z lesa Krym.

Mimochodem už někdo našel v Iráku ty ZHN ???
04. 03. 2014 | 15:44

Ládik!!! napsal(a):

Zeman má po problémech s jeho pozváním.
04. 03. 2014 | 15:45

Pepa Řepa napsal(a):

K dokonalosti chybí, aby paní baronka přijala jméno
Cathy Pandora Ashton počesku Káča Pandíra Peštová
04. 03. 2014 | 15:49

nanuk sem, nanuk tam, muzikanti.. napsal(a):

Ládiku, to ale berete hodně vode dna.
Prej se předávkoval aspirínem?
Hájek zas píše, že všichni mejdánisti byli na LSD a teď maj absťák.
Nebo že byli hašišíni?
Moje babička říkala hašašírove.

Ostatně by to Vladimiru Vladimiroviči umožnilo přihlásit se k jeho dědictví jediného legálně zvoleného prezidenta (předložil už RB jeho závěť) a vykonat jeho poslední vůli.
Čimž by legálně bylo všechno v olrajtu, Angela by si zas mohla v prosklenym Kanzleramtu zatopit a jedinej zklamanej by snad byl ten perspektivní tatarskej chán, co za bolševika vodseděl 15 let za krádeže aut.
Nejspíš rezatejch žiguliků, jak vo tom dojemně píše sáša malachovská, hvězda východní žurnalistiky.
04. 03. 2014 | 15:58

Ládik!!! napsal(a):

nanuku,
hlásili to v autorádiu, tak to bude pravda. Jsem zvědav, kdy ta zpráva přijde na A.cz.
04. 03. 2014 | 16:02

Ládik!!! napsal(a):

třeba zde http://www.vaspes.com/clanky/co-je-treba-vedet_.html už to i píšou.
04. 03. 2014 | 16:04

Ládik!!! napsal(a):

tak zde http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/verte-neverte/janukovyc-zemrel-na-infarkt-hlasi-z-rostova_300069.html#.UxXrflfDtCo
04. 03. 2014 | 16:05

Medikolog napsal(a):

Pepo Řepo,

Krymskotatarský Girej Chán vyslal katy po stopách novináře, co k článku o lady Ashtonové připojil "ilustrační fotografii" s Marylin Monroo.
04. 03. 2014 | 16:06

Ládik!!! napsal(a):

Prý umrel v Rostově na Donu, v péči sovětských lékařů.
04. 03. 2014 | 16:06

mně z NYT eště BN neposlali napsal(a):

W zemi slaskiej jest autoradyjo bardzo seryjoznym medyjumem.
04. 03. 2014 | 16:07

Ládik!!! napsal(a):

Chtělo by to ověřit nějakým investigativcem.
kapča: facts
04. 03. 2014 | 16:08

turista napsal(a):

Obyčejní Ukrajinci na převratu nic nevydělají. Moc pouze přešla z rukou jedněch oligarchů do rukou jiných oligarchů a posílili extremisté. Nervózní Ruský medvěd vycenil zuby a z Krymu se rychle stáhne. Politicky na celé krizi vytříská strýček Sam, který pomalu medvěda obkličuje ze všech stran. Nově budovaná raketová základna v Rumunsku už je sakra blízko k Ukrajině a k Rusku. Kerry je dnes v Kyjevě. A Česká masmédia dělají z Putina vraha a z USA anděla. Je to klasická ukázka pax americana v praxi.
04. 03. 2014 | 16:10

veverka napsal(a):

Proruští demonstranti obsadili parlament v Doněcku

Policie i místní politici se k nim přidali.

nějak se ten puč Kličkovým banderovcům vymyká z rukou.
04. 03. 2014 | 16:11

Ives napsal(a):

Ukrajinci již EU poznávají. Je velmi poučné sledovat v TV proslov představitele nové vlády o tom, jak se Ukrajina vzdala jaderných zbraní oplátkou za slib EU pomoci při ohrožení integrity jejich území, která se nyní nekoná. Na druhé straně Putin jasně na tiskovce řekl, že EU nedodržela dohody uzavřené mezi ní, opozicí a stále prez. Janukovičem, kupodivu to samé na svém briefingu řekl i Janukovič. Jsem zvědavý, jak se bude tvářit Babiš, až přijde výzva z Bruselu na příspěvek východním skoroevropanům, aby se nebouřili a nedejbože nechtěli do unijního ráje. Nerad, ale musím uznat, že kontinuální politiku dělá Putin. Navíc Krym bez jediného výstřelu v porovnání s Kyjevem je sametový. Havel musí v pekle čurat ocet, když se na to dívá. Rusové v Karlových Varech a v českých filmech:-) mírově řeší Sýrii a teď si ještě s USA a EU doslova vytřeli zadel. Je vidět, že Putin velmi podrobně studoval historii zásahů USA a EU ve světě a hodně se naučil...
04. 03. 2014 | 16:12

argun napsal(a):

Lasturko hluboká omluva za opomnutí, do té party patříte samozřejmě též. Možná jste jen ustoupil do stínu, zkuste se polepšit...

Pane Stejskale já bych skoro řekl, že obě ty varianty vyjdou nastejno. Tedy co se výsledku týče. Já se hlavně se těším na další školení Vaší party na téma "politický lid".. To bude v kontextu událostí na Ukrjaině velká legranda, myslím.

Belgičan

"Proto bude bojovat, i kdyby měl celý svět vtáhnout do války a zničit sám sebe."

Pane kolego zkuste zklidnit homon a svlažit čelo. Třeba to pomůže. Pokud jste četl včerejší Putinovo prohlášení, pak jistě víte, že to, co jste napsal je naprostá pitomost.

Stejně jako Amík nikdy nepustí z drápů svůj jednapadesátý stát Kosovo, a to samozřejmě kvůli Campu Bondsteel, ani Putin nikdy nepustí z drápů Krym. Potřebuje přístup k moři a snad jen úplný mamlas to není schopen pochopit. Ale kvůli tomu vůbec nemusí válčit, stačí jen mamlasům ukázat svaly. To představení měl skvěle vymyšlené a též ho i skvěle sehrál. Výsadek bez distinkcí neměl chybu, všichni soudí vraha jako o závod, ale jaksi jim chybí obět i předmět doličný... Nikomu na Krymu nezkřivil vlas - narozdíl od "revolucionářů" na Majdanu - a přesto vyhrál vše co potřeboval.

To, oč mu běží, není moc, a už vůbec ne válka v Evropě. Chce a potřebuje mít vliv a klidně i zprostředkovaný. Nezaměnovat - moc a vliv není totéž. A vliv si zajistil, opět se zapojil do hry o Ukrajinu. což mu úplně stačí. Časem si jí koupí v té míře, jakou bude potřebovat. Mopslíci ze Západu si zaštěkali a ještě chvíli jim to vydrží, ale jen do té doby, než Gazrprom nezvýší ceny všem. Pak zase sklapnou a pojede se dál kočárem bílým kolem černých skal.

Všichni to ví, ale všichni tu komedii o uraženosti hrajou dál. Docela sranda.
04. 03. 2014 | 16:13

nám už taky zas kongresmeni vnucujou napsal(a):

nějakou základnu, nepochybuji, že na to dolarů lačný zaorálek kývne.

turisto
Řikáte Rumunsko? A kde to bylo, prosimich?
04. 03. 2014 | 16:17

stejskal napsal(a):

Rozumím, pane argune. Děkuji.

Libor Stejskal

P.S. A nic na tom nemění fakt, že to, co Vy si myslíte, že si myslím, se zcela míjí s tím, co si myslím.
04. 03. 2014 | 16:20

buldatra napsal(a):

Fšecko jsou to fámy.
Nevěřte autorádiím.
Ostravskejm už vůbec ne.

Janukovič neumřel, ale ani nežije.
Páč co je to za život pro prezidenta, když nemá stát a připadá si úplně zbytečnej?

Ale to je jedno, protože podle všech indicií je to ve skutečnosti robot.
A vodolnej, bytelnej.
Sice prý už byl po několika oslavách na odpis, páč na šrot, ale technici ho vždy dali nějak dohromady.
U Jelcina se jim to vždy zrovna nepovedlo, ale od té doby se jejich kvalifikace zvýšila.
04. 03. 2014 | 16:21

Ives napsal(a):

A vítězem ceny "Užitečný idiot dne " se stává Eliška Wagnerová za výrok: "Copak je Rusko legitimováno k tomu, aby vynucovalo dodržování ústavnosti v cizí zemi? Naprosto nepochopili, že ukrajinští občané uplatnili prostě právo na odpor a na Ukrajině došlo k revoluci směřující k nastolení jiného režimu"
04. 03. 2014 | 16:28

Ládik!!! napsal(a):

bulldatra -
to autorádio je poctivě placené, pražské lízingovce, tedy je pražské. Jsou to zprávy z metropole.
04. 03. 2014 | 16:32

Sláma napsal(a):

šašek napsal :když i Tatar pohrdl vnadnou šlechtičnou ...
Nevím, jestli vám neuniklo, že Catherine Ashton, Baroness Ashton of Upholland byla učiněna doživotní šlechtičnou labouristickou vládou, kterou byla členkou, v roce 1999.
Před tím byla mimo jiného pokladnicí Britského hnutí pro jaderné odzbrojení, tedy nevládní organizace, která byla podezírána ze styků se Sovětským svazem.

Proto chápu její velké sympatie k národně socialistické revoluci na Ukrajině a nenávist k ultraliberálnímu, kapitalistickému Rusku.
04. 03. 2014 | 16:32

Ládik!!! napsal(a):

Pořád postrádám prohlášení českých komančů k okupaci. Chovají se jako sirotci v koutě.
04. 03. 2014 | 16:35

ale úplně jiný režim, pitný napsal(a):

Ivesu
tak jak to s tim právem na užitečný odpor uděláme?
Vy víte, kde Eliška bydlí?

Taky na vás rečukča mluví hebrejsky, že tak ptám?
04. 03. 2014 | 16:35

Občan napsal(a):

Pane Balabáne,
a co Vy na to, že usvědčený válečný zločinec a narkobaron Thači si spolu narkomafií v Kosovu zakládá armádu?
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kosovo-bude-mit-vlastni-armadu-srbsku-se-to-nelibi/r~91630858a3ae11e38d0c0025900fea04/

Asi nic, že? Vždyť jsou to přece "naši parchanti", USA už mají v Kosovu základnu a tak je vlastně všechno v pořádku.

Nějak se nám z té "svobody a demokracie" vyklubala pěkně jetá děvka...
04. 03. 2014 | 16:36

Pepa Řepa napsal(a):

Radio Krym
hlásilo, že Šeremetěvo nestačí přijímat éra ministrů členských států EU se švestičkami a poselstvím, my to tak Vladimíre Vladimíroviči nemyslíme, družba je družba, kšeft je kšeft, jen to ale nikde neříkejte, že jsme tady byli, to víte, my musíme křičet, nesmíme trhat partu.

Sice ta existovala jen v hlavách kormidelníků, ale to nevadí.

Janukovyče si te´d rybí voko předchází, kde jinde by našel takového mamlasa, který podepíše cokoliv.
Bude ho chovat jako Janukovyč pštrosa.
Dobře krmit i proběhnout nechá.
04. 03. 2014 | 16:36

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

marxík
Bývalým komoušem /a asi i současným/ jsou spíše vždy lidé vašeho ražení - mrzké štěkny, co sem troubí ty své nesmysly, šíří drby o jiných a usilují tak o to, aby si jich aspoň na základě takových projevů "intelektuální nevolnosti" někdo všiml.
Což jsem učinil, ale toť vše - dál už nic, žádný zájem, zkuste své přátele v Halo novinách.
04. 03. 2014 | 16:37

baal šem recaptcha napsal(a):

Ládiku, nezamlouvejte to.
Kam ste dal Janukovyče, ale zbystra!
04. 03. 2014 | 16:38

Pepa Řepa napsal(a):

Zaorálek je na třetí stojánce, vypije s Vladimírem Vladimírovičem stakan a pojede řečnit domů.
04. 03. 2014 | 16:39

Ládik!!! napsal(a):

Zaorálek tam byl už včera ráno.
04. 03. 2014 | 16:48

šašek z Jihlavy napsal(a):

"Pak zase sklapnou a pojede se dál kočárem bílým kolem černých skal. "
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A někteří dokonce močálem černým podél bílých skal, ale to jen ti nejhorší zloduchové.
U Putina bych to typoval na zlatý kočár podél modro-červeno-bílo natřených skalisek se zeleně natřenou stepí a večer dobře propečenou divočinou. A všude kolem samé malebné vesničky, vlastnoručně vytvořené hlavní architeltem Bolšovo amfitěatra soudruhem Potěmkinem (i s kinem). A velký malý muž polichocen pronese památná slova: "To snad ani není U krajina, to je zahrádka."
A my z toho budeme mít čurinu, tak vznikne legenda o novém Mičurinovi. A nějaký nový akademik se zapíše do dějin zkřížením buvola s ondatrou, čímž přinutí našeho ctěného kolegu ke změně nicku. Karas nás obšťastní v sobotu vešer (maximálně v neděliráno) reportáží o zemi, kde včera už bylo pozdě.
04. 03. 2014 | 16:51

i ješčó adin napsal(a):

To má štěstí, že tam nikde nejni Kalousek, aby mu stavěl barely před letadlo.
Pštros s pštrosáčaty asi bude už snědenej, že. Doufejme, že alespoň uvařenej.

Slámo, kdyby to točil Hitchcock a psal LeCarré, hrála by ji ta německá herečka co vypadá jako Erich Honecker po smrti a měla by brejle s jogurtovejma sklama. Stála by oficírský blůze bez distinkcí u kartotéky. S důtkama v ruce.
Freda Brownová by ji něžně laskala po krku.
04. 03. 2014 | 16:51

Ládik!!! napsal(a):

"Sám Putin dnes zprávy o Janukovyčově úmrtí popřel. Novinářům řekl, že se s Janukovyčem před dvěma dny setkal a byl "zdráv a při smyslech". Jednou prý svržený ukrajinský prezident sám půjde na pohřeb svých pomlouvačů." (idnes)
04. 03. 2014 | 16:52

hlubokosklon napsal(a):

šašek
Dneska Vám to jede.
04. 03. 2014 | 16:57

šašek z Jihlavy napsal(a):

Sláma napsal:
"
Nevím, jestli vám neuniklo, že Catherine Ashton, Baroness Ashton of Upholland byla učiněna doživotní šlechtičnou labouristickou vládou, kterou byla členkou, v roce 1999.
Před tím byla mimo jiného pokladnicí Britského hnutí pro jaderné odzbrojení, tedy nevládní organizace, která byla podezírána ze styků se Sovětským svazem.

Proto chápu její velké sympatie k národně socialistické revoluci na Ukrajině a nenávist k ultraliberálnímu, kapitalistickému Rusku."
04. 03. 2014 | 16:32
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To mi sice uniklo, ale díky vaší informaci už se mi nezdá (jak to říct korektně) tak neatraktivní (nebo méně sošná). Jen aby se nedostala na Auroru, zmačkne tam nějakel knoflík a začne to nanovo(dám dělovou ránu, bum bum).
04. 03. 2014 | 17:01

Pepa Řepa napsal(a):

Ládíka nechte na pokoji.
Má pod podlahou Jantarovou komnatu.
Teď přistálo éro Terry Gilliama, Woody už čeká v řadě na autorská práva.
Takovou pitomost jako vymyslela matička EU by ani oni nevymysleli.

Klyčka bude hrát Stallone, jen nemůžou najít představitelku sličné Cathy.
Hledají Calamity Jane od Mládka.
04. 03. 2014 | 17:07

Divobyj napsal(a):

p.Balabán

Opět velmi dobře napsáno,děkuji za Váš článek.Patříte k menšině zdejších blogerů se zdravým rozumem.
04. 03. 2014 | 17:09

hovorka11 napsal(a):

Putin popsal přesně to co víme a co soudobý totalitní režim zakazuje vysílat v našich zprávách.
Jsou to fakta o protiprávním teroru vůči obyvatelstvu s narušením hranic Libye, Afghánistánu a Iráku kterého se účastní z části ČR jako člen okupačního režimu.
Je mě hanba za totalitu, která je agresivnější vůči svrchovaným státům . Jednoznačně víc jak před rokem 1989 a ještě pokrytecky dovolává na křivdy z okupace, kterou jsme zažili.
--------------------------
4. 3. 2014
Hlavní body z Putinova projevu a tiskové konference - přehledně:

Rusko si vyhrazuje právo použít síly na Krymu a ve východní Ukrajině v případě "protizákonného chaosu", ale pouze jako poslední možnost. Putin zdůraznil, že Rusko nemá v úmyslu provést invazi na Ukrajinu ani anektovat nějaké území.
Rusko nebude válčit proti ukrajinskému lidu. Případné vojenské akce budou podniknuty na ochranu ukrajinského lidu, neexistuje žádný scénář, kde by ruská vojska střílela "na ženy a děti". Putin vyjádřil jistotu, že ruské převzetí Krymu se nepromění ve válku. Ozbrojené síly Ruska a Ukrajiny "jsou bratři ve zbrani". "Známe se všichni osobně."
Putin popřel, že rusky mluvící vojáci okupující klíčové vojenské základny na Krymu jsou ruské jednotky. Charakterizoval je jako "místní sebeobranné sbory". Na námitku, že jsou jejich uniformy velmi podobné uniformám ruským, řekl, že "takové uniformy se dají koupit všude".
Putin zdůraznil, že jakékoliv akce podniknuté Ruskem budou legitimní, na rozdíl od akcí Západu. Putin poukázal na to, že Západ jednal bez souhlasu OSN nebo zkreslil rezoluce RB OSN při vojenských akcích proti Libyi, Afghánistánu a Iráku.
Viktor Janukovyč je legitimním prezidentem Ukrajiny. Janukovyč ale nemá "žádnou politickou budoucnost". Rusko mu poskytlo azyl, protože "by ho jinak zabili".
Rusko neuzná výsledky voleb na Ukrajině, pokud se budou konat za nynějších podmínek "teroru".
04. 03. 2014 | 17:10

marxík napsal(a):

komunista z Lehman Brothers alias 17,4 biliónů

Vaše ohaří sledování věcné stopy mě vždy udivovalo.

Máte pravdu, kdyby jste nereagoval vůbec, vyšlo by to z věcného pohledu úplně nastejno. Na druhou stranu vás chápu. Když není věcný argument a chce se mně, tak musíte reagovat jak jste předvedl.
04. 03. 2014 | 17:14

Pepa Řepa napsal(a):

Hezký kucí, naši kámoši
http://svobodnenoviny.eu/kdo-jsou-naciste-v-ukrajinske-vlade/

Jaroš chtěl být zlatníkem a bude.
04. 03. 2014 | 17:19

buldatra napsal(a):

Pepa Řepa napsal(a):

jen nemůžou najít představitelku sličné Cathy.

Dovoluji si navrhnout, páč jistá podoba by tu byla,že tu roli by mohli nabídnout Imrovi Bugárovi.
Navíc, už má přece jenom s s pohybem před kamerami nějakou tu zkušenost.
04. 03. 2014 | 17:21

buldatra napsal(a):

PS

i když.... i ten Balabán by se na to mohl hodit.
Maskérka by neměla zas tak moc práce.
Nahodí paruku na koleno a celá Cathy.
04. 03. 2014 | 17:25

takové uniformy mi máma kupuje furt napsal(a):

Dobře to Voloďa ode mne obšvihl.
Asi mu to přestanu dodávat bez nároku na honorář.
Taky je fajn, že víme, kam se uchýlit, kdyby nás příbuzní "jinak zabili".
Doufám, že na ambasádě RF mají dostatečné zásoby kaviáru.
A nějakého svěžího kavkazského bílého. Jinak mi stačí málo.

Truchlý je ovšem pohled na nezávislá média a socdemáckou politiku.
Ještě před volbami do europarlamentu si takhle zablátit hřiště, na pováženou.
Nakonec ten Radek John bude nejslušnější volba.
04. 03. 2014 | 17:28

server x napsal(a):

hovorka11 napsal(a):
Putin popsal přesně to co víme a co soudobý totalitní režim zakazuje vysílat v našich zprávách.
Jsou to fakta o protiprávním teroru vůči obyvatelstvu s narušením hranic Libye, Afghánistánu a Iráku kterého se účastní z části ČR jako člen okupačního režimu.
Je mě hanba za totalitu, která je agresivnější vůči svrchovaným státům . Jednoznačně víc jak před rokem 1989 a ještě pokrytecky dovolává na křivdy z okupace, kterou jsme zažili.

Náhodou se zřejmě na ČT pomýlili a vysílali Putinův projev na tiskové konferenci. Poslouchal jsem pozorně a souhlasím s tím jakým způsobem obsadili Rusové Krym. Jsou tam jejich základny a Krym nechť patří Rusku, je to tak správné. Jen hlupáci , kterým nevadila okupace Iráku či Afghanistanu nebo Lybie teď jako pomatenci hází špínu na Putina. Proč ji neházeli na USA? Malý český ubožáček jen projevuje svoji malost a řiťolezectví.
04. 03. 2014 | 17:43

Admirál napsal(a):

Pepa Řepa - Janukovič má teď největší cenu pro Kyjev. Ale musel by být nebožtík. Tu chybu, co se stala při loučení, by rádi napravili.

Vladimír Vladimírovič to vidí obráceně. Janukovič živý, má větší cenu, než všechno, co kdy nakrad. A to je co říct.

Pro Janukoviče jednoduchá volba. Zná svou cenu.
04. 03. 2014 | 17:43

xenobe digitalis napsal(a):

Rádio Brusel před chvílí hlásilo důležitou zprávu: Baroso a Rasmunsen dostali zřejmě nebezpečnou průjmovou kalamitu a asi budou muset odejít i od svých koryt, jelikož jejich velmi nakažlivé onemocnění by mohlo postihnout i ostatní bruselský EU aparát a to by pak EU mohla zkolabovat na blbost vedení EU. Nechť se jim trochu uleví, ale raději ať je vezme čert.
04. 03. 2014 | 17:55

marxík napsal(a):

hovorka11, server x
Kdybyste, kolegové, volili v souladu se svými názory jako já, nemuseli byste se teď stydět.
Ale já věřím, že se jednou od té masáže dokážete oprostit.
04. 03. 2014 | 17:57

stadium žravá dáma napsal(a):

Z A O R Á L E K !!! promluvil !!! v Radě bezpečnosti OSN.
Už jsem to říkal před 14 dny, že OSN zanikne.

"Pokud Spojené státy vyhlásí kvůli invazi na Krym vůči Rusku sankce, Moskva se možná vzdá dolaru jako rezervní měny a přestane splácet dluhy americkým bankám."

Co takhle společná rezervní měna BRICS a vytvoření centra finančních trhů v Sao Paulu?
A pochopitelně, definitivní počínštění Hong Kongu a Formosy.
Už zas tomu Voloďovi napovídám zadarmo.
04. 03. 2014 | 17:58

Pepa Řepa napsal(a):

No jo, demokrati v Kyjevě honili závistivě pštrosa a prezident jim utek. :-)
To nedocenili, kdyby byl po smrti, mají to lehčí.
Bolševik věděl jak na Mikuláše.
Jak jsem viděl, ukrajinskýho alfa-samce je to stejný geroj jako náš Svoboda, podepsal všechno-tvrdí pamětníci-záleží, kdo přišel poslední.

Teď si ho Putin ohlídá. Moc to stát nebude, stačí zařvat, rozklepe se.
04. 03. 2014 | 17:59

Viola napsal(a):

Ládíku!!!
"Pořád postrádám prohlášení českých komančů k okupaci. Chovají se jako sirotci v koutě."

Já už jsem slyšela jak pana Ransdorfa (velmi dobré), tak před chvíli pana Filipa a psal tu i pan Dolejš (nemastně, neslaně) .
04. 03. 2014 | 18:17

Ládik!!! napsal(a):

Violo -
proč je titulujete "pan"? Jsou to obyčejní soudruzi. Mě jen zajímá, jak dlouho po dvanácté přijdou s kecama.
04. 03. 2014 | 18:20

Qin napsal(a):

Šašek a spol.: Hlavně, že je veselo,ale kdo se směje naposled?
04. 03. 2014 | 18:44

Bestia triumphans napsal(a):

Viola napsal(a):
"Je třeba vypráskat Putina! "

!
Bravo, Violo, jste odvážná žena.
04. 03. 2014 | 20:10

Sláma napsal(a):

Začíná být veselé, jak si nositel Nobelovy ceny míru Obama, který si spletl bezletovou zónou s totálním strategickým bombardování Libye a který podporuje zbraněmi, výstrojí a penězi teroristy z Islámského státu v Sýrii a Levantě, nevidí ani na špičku nosu. U Rusku kritizuje přesně to, co on i jeho předchůdci dělali jako na běžícím pásu:
Invaze do Grenady - oficiální důvod ochrana životů studentů tamní univerzity
Invaze do Panamy - oficiální důvod ochrany životů amerických občanů v Panamě, ochrana Smlouvy o panamském průplavu a potírání pašování narkotik
Invaze do Iráku - oficiální důvod přítomnost zbraní hromadného ničení (nikdy se nenašly), spolupráce s Al-Kaidou (ve skutečnosti byl irácký režim úhlavním nepřítelem Al-Kaidy a jejího sponzory - Saudské Arábie) a masakry vlastního obyvatele (zatímco irácký režim měl na svědomí maximálně nízké tisíce mrtvých při potlačování ozbrojeného povstání, americká invaze a okupace si vyžádala cca 1 mil. lidských životů).
Invaze do Afgánistánu - oficiální důvod nepřátelský režim Talibánu
Strategické bombardování Libye a taktická letecká podpora najatých žoldnéřů, z nichž většina byla ze Súdánu - oficiální důvod násilné potlačování demonstrací ze strany libyjského režimu
04. 03. 2014 | 20:10

Bestia triumphans napsal(a):

Jiří Leschtina: Nebezpečná Klausova hra s ruskou kartou
4. 3. 2014 | aktualizace: 4. 3. 2014 19:33
Klaus nám namlouval, že Rusko je normální demokracií s dětskými nemocemi, a Brusel líčil jako uchvatitele svobod

Normálně už nemá cenu komentovat čím dál výstřednější výroky a počiny bývalého prezidenta Václava Klause. Jeho text k ruské okupaci Krymu v Mladé frontě Dnes je ale natolik věrnou kopií putinovského slovníku a myšlení, že stojí za to udělat výjimku. Tím spíše, že ruský vpád na území Ukrajiny naplno odhaluje, jak nebezpečná byla Klausova hra s ruskou kartou v době, kdy byl u moci a ovlivňoval nálady a postoje nemalé části společnosti.

Klausovo souznění s Putinem dospělo do fascinující podoby. Putin na úterní tiskové konferenci například prohlásil, že protesty uvrhly Ukrajinu do chaosu a to, co se tam pak odehrálo, je státní převrat. Klaus v textu, který vyšel pár hodin předtím, vysvětluje, že „brutální politická destabilizace Ukrajiny vyvrcholila politickým převratem“.

Putin rovněž tvrdí, že příčiny posledních událostí na Ukrajině jsou „mnohem komplexnější“. Od Klause se nám dostane poučení o „sekvenci příčin a následků“, která vedla „od událostí na kyjevském Majdanu až ke vstupu ruské armády na Krymu“. Oba nám prostě vnucují jediné: a uchvácení Krymu, nemohou mocenské ambice Kremlu, ale demonstranti, podporovaní Západem.

Pravda, exprezident se poněkud odchýlil od kremelské linie, když píše o vstupu ruské armády na Krym. To ale bylo před tím, než Putin vysvětlil, že ruské jednotky na Krymu nezasáhly. Ale že jde o místní „domobranu“, která má podobné uniformy. To nicméně může Klaus uvést na pravou míru v příštím hanspaulském listu.

Celá věc by mohla být opravdu k smíchu - dokud si neuvědomíme, že krok s Moskvou ladil Klaus dlouho a systematicky. Ať už byl premiérem, předsedou parlamentu nebo prezidentem. Stal se miláčkem kremelského tisku, když vystupoval proti vojenské akci NATO v Bosně a Hercegovině, bombardování Srbska nebo invazi do Iráku. Když stejně jako vpád Rusů na Ukrajinu ideologicky „vyfutrovával“ ruské napadení Gruzie kvůli konfliktu v Jižní Osetii.

Neméně usilovně Klaus zároveň torpédoval naše členství v EU. Jako premiér začal někdy i racionálním upozorňováním na úskalí evropského sjednocování, ale nakonec zkonstruoval údajnou novou ideologii europeismu, která je prý nebezpečnější než komunismus.

Když si to tedy shrneme: Klaus nám léta namlouval, že Rusko je normální demokracií s dětskými nemocemi. Brusel líčil jako uchvatitele svobod, od něhož se musíme odpoutávat. Což byla nezodpovědná až cynická politika od vrcholného státníka a zaháněla Česko do vzduchoprázdna. Svědčí svým způsobem o zdravém kořínku české společnosti, že se Klausova dvě desetiletí trvající masáž neujala v rozhodující míře.

Teď však hra skončila. Putin odkryl karty, čímž se vyjevila i veškerá šílenost Klausovy promoskevské linie. A lze jen s ulehčením uvítat, že současný premiér a ministr zahraničí jasně odsoudili ruskou agresi a ještě před ní vyhlásili změnu kurzu k Evropské unii.

Jakkoliv není jasné, jak dalece jde o postoje celé vlády (všimněme si, že Andrej Babiš se k dění na Ukrajině vůbec nevyjadřuje), jde o návrat k racionální politice vedoucí k větší bezpečnosti vedle nevyzpytatelného Ruska. A snad také k nezvratnému odchodu Klause do politického důchodu, v němž může opečovávat Putinem udělenou medaili za šíření ruského jazyka a sbližování kultur.

http://respekt.ihned.cz/externi-hlasy/c1-61792960-nebezpecna-klausova-hra-s-ruskou-kartou
04. 03. 2014 | 20:34

šašek z Jihlavy napsal(a):

BT
Ukkrajincům bych doporučil pozvat Václava Klause s jeho suitou, aby jim naordinoval léčbu Klausem. Kožený by se mohl postarat o černomořskou flotilu, Dušan Tříska společně s Mackem kuponové knihkupectví a Ivan Kočárník by převzal Kellnerův Home Credit. Jakl s Hájkem by dostali v TV Kiev talk-show a Železný @ synové licenci na TV supernova.
Vsadím boty, že během jednoho roku by prosili Rusy o internacionální pomoc.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Qin napsal(a):
Šašek a spol.: Hlavně, že je veselo,ale kdo se směje naposled?
04. 03. 2014 | 18:44
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nemusí být zrovna veselo, hlavně, že není smutno. A naposled se smějí jen debilové, zvl. když se ucho utrhne.
04. 03. 2014 | 20:54

Kleofáš napsal(a):

Taky se ukázalo, že zatímco černouš Obama Husein hraje baseball, EU metanou, Putin holduje šachám. Je fakt zoufalé, že jediný příčetný státník, který umí dohlédnout na tři a více tahů dopředu je Vladimir Vladimírovič, zatímco Američani se jeví jako naprostí hysteričtí diletanti a Evropané jako zkorumpovaná líná neschopná cháska. Začalo to lekcí, kterou Putin udělil psychopatickému kravatožroutovi z Gruzie no a teď tahle lpro krasavici Ashton. Po olympijském trimfu Putin zasmečoval, nu vot moloděc.
04. 03. 2014 | 21:29

Kleofáš napsal(a):

Taky se ukázalo, že zatímco černouš Obama Husein hraje baseball, EU metanou, Putin holduje šachám. Je fakt zoufalé, že jediný příčetný státník, který umí dohlédnout na tři a více tahů dopředu je Vladimir Vladimírovič, zatímco Američani se jeví jako naprostí hysteričtí diletanti a Evropané jako zkorumpovaná líná neschopná cháska. Začalo to lekcí, kterou Putin udělil psychopatickému kravatožroutovi z Gruzie no a teď tahle lpro krasavici Ashton. Po olympijském trimfu Putin zasmečoval, nu vot moloděc.
04. 03. 2014 | 21:30

Bestia triumphans napsal(a):

BOHUMIL DOLEŽAL: Ruská invaze na Ukrajinu: nemístná srovnání

To, co provedlo a provádí Rusko na Ukrajině, je docela obyčejná, tvrdá, ničím nekrytá anexe území cizího státu. Zatím dobyli Krym, zda to tím skončí, se teprve uvidí.

V souvislosti s ruským postupem se objevila různá srovnání s minulostí. Při bližším ohledu bohužel vůbec neobstojí.

Srovnání první: Sudety. Aniž bych chtěl jakkoli zpochybňovat ohavný charakter mnichovské dohody, je tu jeden velký rozdíl: K tomu, aby mohl Hitler vojensky obsadit část sousedního státu (ČSR), musela se sejít mezinárodní konference evropských mocností a anexi požehnat. Putin na rozdíl od Hitlera na nic nečekal a Krym, součást sousedního státu, bez nejmenšího varování obsadil. A Evropa se s tím, jak se zdá, smířila. Takže Rusové získali důležitou zkušenost: jde to i takhle.

Srovnání druhé: ruská invaze do „ČSSR“ v roce 1968. V té době bylo Československo pevnou součástí ruské koloniální říše, členem Varšavské smlouvy i RVHP a jeho sounáležitost byla potvrzena i řadou bilaterálních smluv. Rusové si taky dali velmi záležet na tom, aby Západu signalizovali, že v žádném případě nehodlají překročit hranice svého impéria. Dnes jsou suverenita a nedotknutelnost Ukrajiny pojištěny mezinárodními garancemi, pod něž se podepsali dokonce i Rusové. Ani trochu tím samozřejmě nechci říci, že ruská anexe Československa v roce 1968 byla v pořádku, jen že tohle je ještě o něco horší.

Ruská invaze na Ukrajinu se tedy daleko víc podobá té do Afghánistánu, s jediným rozdílem, že Rusko tohoto nového Afghánistánu, Ukrajiny, obsadilo jen kus. Tedy zatím.

...
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/54955/bohumil-dolezal-ruska-invaze-na-ukrajinu-nemistna-srovnani.html
04. 03. 2014 | 21:34

Bestia triumphans napsal(a):

Šašek:
Ještě bych přihodil Bobo.
:-)
04. 03. 2014 | 21:50

what is a man, what has he got, if not.. napsal(a):

Bétéčko, do Leštiny musela moje babička jezdit ze statku s mlíkem, nevim proč.

Každopádně, pokud přikládáte nějakou váhu slovům oné profláklé zlaté křepelky s germanizovaným jménem, jste ještě lobotomizovanější než jsem vůbec původně byl ochoten připustit, že by gramotný člověk mohl být.

Život je plný překvapení. Hodně různých.
04. 03. 2014 | 23:16

Pepa Řepa napsal(a):

Tapetářství BT Mops. a syn s.r.o.

Znal jsem jednoho frikulína, praskla mu trubka ve zdi, byl levej, nevěděl co s tím a tak tapetoval a tapetoval jednu vrstvu na druhou z naprostého zoufalství aby tu plíseń zakryl.
Jeden ze zoufalství, často pomátne se.....

Josífku, ze života si ven to lepší, říkala babička.
A tak jsem se pobavil, když vezme aktivista mámu a děti a jde s fanglí na vojenskou základnu, zezadu to kámoš filmuje a děsně se diví, že stráž vystřelí do vzduchu.
U Fort Knoxu by mu ustřelili palici.

připomělo by to intifádu, když Ahmed zaplatil partě kluků z Hebronu za šutráky a zezadu to norský kamarád filmoval pro TV jako spontánní odpor.
Pořád mi vrtalo hlavou pro jaké pitomce jsou takové zpravodajské perly určeny.
Myslí-kucí-že už vím.

Je to takové fiasko, že nevíte co s tím. Asi si nedáte s provokacemi pokoj a bude mela.
05. 03. 2014 | 08:27

Yosif K napsal(a):

S Ukrajinci mluvím každý den - i s ukrajinskými občany kteří doma mluví rusky a jsou tedy světovým tiskem pokládáni za podporovatele Putinismu.
Překvapilo mne že všichni včetně rusky mluvících ukrajinců jsou hrdi na chování ukrajinských vojáků při uterním incidentu na letišti Belbek, kde ruští vojáci zastavili pochod 300 úmyslně neozbrojených ukrajinských vojáků na letiště teprve střelbou ostrými náboji. Samozřejmě - je to propagandistická válka před televizními kamerami. Tzv "ruští domobranci" si určitě byli vědomi že to je propagandistický "televizní" incident ale vypadali na profesionální vojáky dost podělaní - minimálně z toho že jejich ksichty byly na kamerách.

Putin jasně lže když říká že vojáci bez distinkcí jezdící v ruských vojenských humvees a vojenských gruzovikách a s posledními modely ruských vojenských samopalů jsou "domobrana". O tom že Putin lže jako když tiskne nemohou pochybovat ani Putinovi fanoušci.



Všichni Ukrajinci včetně těch co mluví syržuk nebo rusky říkají že Putin okupací Krymu pod falešnou záminkou Ukrajině plivl do tváře a že to Ukrajinci nikdy nezapomenou.

This is the moment Russian troops guarding an air base in Crimea fired warning shots into the air as they were approached by unarmed Ukrainian troops.
About a dozen Russian soldiers at the Belbek air base warned the Ukrainians, who previously employed at the base until Russians seized control over the weekend, not to get any closer.
The troops fired several warning shots into the air and said they would shoot the 300-strong group of Ukrainian soldiers if they continued to advance.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2572777/Russian-troops-fire-warning-shots-unarmed-Ukrainian-soldiers-demanded-jobs-run-airfield-Moscow-sends-naval-landing-ship-Crimea.html#ixzz2v4w6ONYR
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
05. 03. 2014 | 10:45

magor napsal(a):

Josífku, kamaráde, stojí to celé za.

Rusko nýčko představuje mužský princip, USA když se zvrhne v patologii.
EU zženštile vrní.

p.s. Na chladný ksichty třeba nejdřív pořádně vykoupat.

Kapča: consequently ssmrade
05. 03. 2014 | 11:38

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Bestia Triumphans
Doležal je mizerný historik, časem může být nebezpečný sám sobě.
Je to politolog lokálního významu, jeho vývody bere vážně snad už jen on sám a pár jemu podobných.

Vlastní názory nemáte ? Jen ctrlc a ctrlv ?
Hmm, asi jste velkým fandou Doležala....
05. 03. 2014 | 12:01

Pepa Řepa napsal(a):

Yosif K
občas jsem jezdil do Negeva. Pracoval na Oghbě-Maitize.
Co myslíte, že by se stalo, kdybych to vzal bez průkazu přes stráž u brány?

Ale kdybych měl zájem vyvolat konflikt, tak bych sepsal poslední vůli, kamarádovi dal kameru a šel.
Určitě by toho byly plné noviny.
Teď už jde jen o to, jestli se bude Hryhoryj parcelovat v klidu nebo za dohledu raket.
A tady jde sranda stranou.
05. 03. 2014 | 12:24

Yosif K napsal(a):

Pepa Řepa napsal(a):
Yosif K
občas jsem jezdil do Negeva. Pracoval na Oghbě-Maitize.
Co myslíte, že by se stalo, kdybych to vzal bez průkazu přes stráž u brány?

Ale kdybych měl zájem vyvolat konflikt, tak bych sepsal poslední vůli, kamarádovi dal kameru a šel.
Určitě by toho byly plné noviny.
Teď už jde jen o to, jestli se bude Hryhoryj parcelovat v klidu nebo za dohledu raket.
A tady jde sranda stranou.
05. 03. 2014 | 12:24
Psal jsem že šlo očividně o televizní show. Bez kamer CNN by tam Ukrajinci nenapochodovali. Dtto jako "mirotvorci z Mavi Marmara" nebo arabští pubertáci házející po židech cihly před kamerama CNN. Před kamerama CNN málokdo rozstřílí neozbrojený houfec. Já bych proti Rusům nenapochodoval.

Dost mne to šokovalo. Možná byli Hryhorjiové nasraní zprávama že radostně a masové přebíhaji k Putinovcům, mávají přitom ruskýma vlaječkama a zpívají ruské vojenské písně.

Taky mne dost šokuje jak Ukrajinci očividně dlabou na to, čím budou v zimě topit až jim Putin nepošle plyn. Prej jsou zvyklí topit klackama z lesa. No pak je možný že příští zimu se bude topit klacíkama i na Slovensku.
06. 03. 2014 | 02:31

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy