Skončí vláda, pravice padne na pusu a může být zle. Ale...

05. 04. 2012 | 21:47
Přečteno 3585 krát
Rozhovor pro Parlamentní listy

Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi, si myslí, že by pád vlády a předčasné volby mohly znamenat šanci pro katarzi a obrodu pravice a pro autenticky pravicové neparlamentní strany. Na druhou stranu se ale obává, že by to mohlo být nebezpečné v době ekonomické a politické nestability.

„Podle posledních zpráv si nemyslím, že vláda padne. Možná se spíš rozpadnou Věci veřejné. Hypotetická možnost tu ale zůstává. V jednom směru si myslím, že by pád vlády a předčasné volby mohly napomoci skutečné, autentické pravici, protože vládní strany, které samy sebe deklarují jako pravicové, ODS a TOP 09, se bohužel hodně kompromitují levicovými opatřeními, jako je třeba zvyšování daní. Že by nějak na sobě šetřily, to se také nedá říci. Nevšiml jsem si, že by zrušily nějaké zbytečné úřady, kterých je zde také spousta. Lidé také kritizují, že ty mafiánské struktury skutečně hodně zasahují do politiky a obohacují se na náš úkor z našich daní. To jsou takové parazitní sítě. Janoušek je pouze špičkou ledovce,“ řekl ParlamentnímListům.cz Bednář.

Šance pro autentickou pravici

Ten si myslí, že znechucenost lidí z údajné pravice v podání TOP 09 a ODS by mohla vehnat voliče autenticky pravicovým stranám a mohly by mít šanci dostat se do sněmovny.

„Já mohu říct jako místopředseda Strany svobodných občanů, že my jsme již konsolidovaná, vytříbená a programově jednoznačná strana a máme v sobě zabudované takové mechanismy, které zabraňují i pro budoucnost pronikání mafiánských a netransparentních struktur. Máme průhledná pravidla fungování. Tu šanci bychom mohli dostat a preference nám stoupají. Naposledy to bylo 3,6 procenta. Takže šance na obnovu pravice by to být mohla. Je to ale celosvětový problém, že nominální pravice se kompromituje socialistickou politikou. I ODS u nás dává najevo, že je třeba se přizpůsobit levicovému proudu, třeba Evropské unii, šíleným nápadům na politickou unii, tedy jeden stát, a to se bohužel týká i Petra Nečase a ukazuje to na jeho zásadní nepochopení pravicovosti v politice,“ míní Bednář.

Hrozba nestability

Ten si není ale obecně úplně jist, že je pro pád vlády nyní ta nejvhodnější doba. Ne snad, že by z jejích výkonů přecházel zrak, ale hrozí nebezpečí nestability v turbulentní ekonomické a politické situaci.

„Z hlediska obrody pravice by pád vlády byl dobrou zprávou. Vláda se kompromituje levicovými kroky a vztahem k Evropské unii především díky politice, kterou provádí pan Schwarzenberg. Ta naprosto nekritická eurofilní politika, kdy co řekne Brusel a Berlín, je podle TOP 09 posvátné. To je v rozporu s pojetím demokracie v Evropě a našimi národními zájmy. Na druhou stranu, kdyby vláda padla, tak levicová mezihra by mohla naši zemi hodně poškodit právě tak, protože rozpad EU je v zásadě na spadnutí a ten výbuch se jen oddaluje. Přijde Itálie a Španělsko a to nějaké umělé fondy nezadrží. V této situaci mít ještě šílenou prokomunistickou vládu, to bychom spadli na dno hodnocení ratingových agentur. To by byla katastrofická politika. Lépe by bylo možná počkat do termínu řádných voleb. Na druhou stranu ve srovnání s jinými zeměmi na tom nejsme tak špatně,“ míní Bednář.

Čas hraje pro pravici. Její čas přijde

Také ale říká, že ačkoli by nás socialistické mezidobí hodně poškodilo, možná k pádu na „pusu“ a katarzi bude muset nakonec dojít, aby si lidé zažili na vlastní kůži ty nehorší levicové recepty, které udusí ekonomiku. Situace je nyní podle něj ale nebezpečná: oslabené NATO za prezidenta Obamy, ruské velmocenské zájmy. „Situace v Evropě se ještě může hodně zhoršit tím, že je velká pravděpodobnost, že v tomto roce dojde k válce s Íránem. Na stranu Izraele se přidají Spojené státy a tím i do značné míry NATO, ve kterém jsme. To hodně zamíchá politickými kartami. Různé velmocenské snahy nejen z Ruska se stupňují. Bude to tedy velmi nebezpečná situace, kdy prudký hospodářský pokles způsobený socialisty by pomohl napomoci vzniku téměř chaosu, jenž by nahrál těm zájmům velmocí, které jsou v rozporu se zájmy České republiky,“ varuje Bednář.

Bednář připouští, že česká společnost je historicky více rovnostářská a levicovější, což je dáno historickými zkušenostmi. Ty se ale nyní mění.

„Řecký efekt zapůsobil v minulých volbách. Za čas zapůsobí znovu, protože hospodářská krize se znovu obnoví. Ona byla pouze uměle oddálena finančními zásahy centrální banky, ale přílivem peněz a vykupováním těch jinak neprodejných dluhopisů se hospodářství těch zemí nezlepší. To je naprostý nesmysl, kterému věří například paní Merkelová naprosto fanaticky a nekriticky. Možnost obnovy pravice je i zde reálná. Nějaký čas to bude trvat, jak dlouho, to nevím. Čas pracuje v zásadě pro pravici a za delší dobu už bude na straně pravice větší část veřejného mínění,“ uzavřel filozof.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

Skončí vláda, pravice padne na pusu a může být zle ... už aby bylo ...
05. 04. 2012 | 21:59

Konrad napsal(a):

Samozrejme, kdo by si mohl myslet neco jineho?Po Necasovi, Kalouskovi a Drabkovi tu akorat potrebujeme Macha Bednare a Tomskeho, tedy "autentickou" pravici, to je ten pravy recept na problemy CR....Jeste by mel Bednar vysvetlit, jak chce proti korupci bojovat strana, jejimz motorem jsou myslenky Vaclava Klause.
05. 04. 2012 | 22:04

mb napsal(a):

klaus pouziva plural maiestaticus a bednar o sobe pise ve treti osobe ... ( :-))
05. 04. 2012 | 22:06

art napsal(a):

Nojo, že by opravdu hrozilo, že by se vrátila vlády ČSSD a ČR by se zase stala druhou nejrychleji bohatnoucí zemí v Evropě jako v roce 2006?
To nedopustíme!
05. 04. 2012 | 22:11

Konrad napsal(a):

Svobodni maji 3,6% preferenci? To ten pruzkum museli delat na hrade u Klause, Jakla a Hajka.
05. 04. 2012 | 22:15

český maloměšťák napsal(a):

"...„Já mohu říct jako místopředseda Strany svobodných občanů, že my jsme již konsolidovaná, vytříbená a programově jednoznačná strana a máme v sobě zabudované takové mechanismy, které zabraňují i pro budoucnost pronikání mafiánských a netransparentních struktur...."

"...Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi..."
/autorem nijak nerozporováno/

To je nepřekonatelný antagonismus mající oporu v historických realiích - nikoliv pouze ve filozofických abstrakcích.

"Oslabené NATO za Obamy" se " do značné míry zapojí " do války s Íránem, " ...."přílivem peněz a vykupováním těch jinak neprodejných dluhopisů se hospodářství těch zemí nezlepší" /ano - v USA se také nic nelepší - až na makroekonomická čísla - ale ta proroky nezajímají, protože oni vědí , že " jednou dojde k tomu a tomu a to zcela jistě " (akorát neřeknou kdy a kde) .
"...To je naprostý nesmysl, kterému věří například paní Merkelová naprosto fanaticky a nekriticky."
Pan Bednář věří čemu ? Jakému to dubisku ? Hradnímu ?

A co nabízí pan Bednář - autentickou pravicovou stranu plnou proroků a paradoxních vysvětlení plus stejně validních věšteb ?

Nějak jsem nerozpoznal, co tedy kromě věšteb, podvodných vysvětlení a negace.... konkrétního skrývá tento text. Asi to bude tou pozdní noční dobou.

Nicméně TOP 09 radost růstem počtu hlasů SOS /nebo SSO ?? - čert se v těch zkratkách vyznej.../ v eventuálních předčasných volbách neudělá. Vidím to tak na minus 3 %.

:--()
05. 04. 2012 | 22:28

veverka napsal(a):

"Pravicový filozof" to je jako co? Pravičáci jsou přece věřící v prozřetelnou,všeřešící a všespasitelnou ruku trhu,tak jakápak filozofie? Jen víra. Však i na pravičácké ČT 24 nám každý den ukazují výsledky burzovních seancí členů sekty peněz.
05. 04. 2012 | 22:29

Kornet napsal(a):

Svobodní nemají šanci. Jsou to ubožáci, tlachalové.
05. 04. 2012 | 22:38

Rosťa napsal(a):

Po schválení katolické " restituční " zlodějny století se triáda rozpadne. Dřív ne. Tento super kšeft si vzít nenechají. Socanům nechají vyžraný krám, aby je mohli další roky kritizovat.
05. 04. 2012 | 22:40

tata napsal(a):

nevšiml sem siže by dnes bylo 1 aprila.

PANE AUTOR VELICE DOBRA HUMORESKA.obzvlašt se mi líbí jak se obratně vyhybate jako pravicovy spojení stímto paskvilem,no a ten strach z vlady levice no myslím že vlady pravice dost lidem otevřeli oči,a bohužel zvednou preference KSČ
05. 04. 2012 | 22:42

toník napsal(a):

Rosťa. A vo tom to je !!! A kde je Halík,Malý a jiní??? Smutný konec katolické církve v Čechách...
05. 04. 2012 | 23:00

David napsal(a):

Naprosto souhlasím, že:

---------

„...Ta naprosto nekritická eurofilní politika, kdy co řekne Brusel a Berlín, je podle TOP 09 posvátné. To je v rozporu s pojetím demokracie v Evropě a našimi národními zájmy....“

----------

Na druhou stranu si vůbec nemyslím, že:

----------

„...znechucenost lidí z údajné pravice v podání TOP 09 a ODS by mohla vehnat voliče autenticky pravicovým stranám a mohly by mít šanci dostat se do sněmovny....

....Čas pracuje v zásadě pro pravici...“

----------

Čas vůbec nepracuje pro pravici, a to už vůbec ne za těžké sociální krize, která teď, i v EU, začíná.

Občané jsou tak naštvaní na současnou pravicovou vládu, že podle mého názoru pokud by byly volby koncem června, tak naše pravice utrží drtivou porážku, podobnou té, jako tomu bylo nedávno na Slovensku.

Trocha naděje pro pravici je jen ta, že eurohujerství ČSSD se voličům nelíbí. Proto to rozhodování ve volbách bude možná trochu těžší. Voliči na jednu stranu budou chtít sociálně citlivou vládu, ale zároveň ne vládu eurohujerů.

Zdá se, že volby v červnu nebudou, protože Veverky se spíše rozštěpí a část podrží tuto vládu.

Potom ale patrně nastane takový tlak „ulice“, že není vyloučeno, že vláda stejně do konce roku padne.
05. 04. 2012 | 23:05

Platan napsal(a):

"Pravicový filozof"

Tak přemýšlím, zdali byl takový Sokrates pravicový čí spíše do leva...
05. 04. 2012 | 23:46

aviatik napsal(a):

Pan filozof je asi takový představitel pravice jako je Kristýna Kočí představitelka žen v politice.
06. 04. 2012 | 00:20

honolulu napsal(a):

Levice u vas nezna nejzakladnejsi kupecke pocty a ma silnou tendenci uprednostovat vysnene myslenky, pred realnymi moznostmi. Jeji viteztvi bude znamenat jeste vetsi upadek a politickou hysterii vuci opozici. Je treba oslabit vliv Bruselu s jejimi finnacnimi fantasmagoriemi a ozdravit ethiku nekterych vasich opurtunistickych autorit. Zkvalitnit dozor nad statnimi penezmi. Vas stat je dojna krava, ktera je vysavana pro osobni benefit individualit na ukor vetsiny a tech nejpotrebnejsich.
Zbavit se parazitnich uradu a inspirovat jine parazity k odchodu za "lepsim". Prijimat k zivotu v Cesku immigranty, kteri jsou benefitem pro vas rust. Zkvalitnit pracovni zakony, aby byla rovnovaha mezi regulovanym kapitalismem a potrebou pracovniku podle zakonu TCM a zdisciplinovat vas judicalni system.
Pane Prof. Bednar, ze vsech tech jinych (skoro) - profesoru, kteri sem pisi, jste jeden, ktery si Vas titul opravdu zaslouzi. Uz davno Vas povazuji za nejchytrejsiho. Bojujte, preji Vam uspech !
06. 04. 2012 | 01:42

Dáša N. napsal(a):

Já bych už dobu kamennou znovu zažít nechtěla. Doufejme, že čas pracuje pro zdravý rozum.
06. 04. 2012 | 01:46

Marie napsal(a):

honolulu
Možná se to k Vám nedoneslo, snad silně šuměly palmy, ale skutečný úpadek politické kultury zde byl zaznamenán v roce 2006, kdy vítězná tzv. pravice si koupila dva poslance opozice k vytvoření většinové vlády a nenabídla křeslo předsedy PS opozici, jak bylo doposud zvykem. S pravicovou hysterií máme už své zkušenosti a případná levicová nás tedy nikterak nepřekvapí.
06. 04. 2012 | 02:06

honolulu napsal(a):

Oprava : TQM - (Total Quality Management).
Sokrates ? Zemrel ve veku 70 let (399 B.C.) a zanechal po sobe obcanskou valku. Jeho zak Critias byl prvni z 30 tyranu. Sokrates byl estet, filosof a vecny opravar demokracie, ktera ho nekdy privadela k horkosti. Napsal mnozstvi nadhernych myslenek a uvah. Byl to otec zapadni filosofie, urcite pravicove. Dokazuji to jeho vety o majetku. Athenska "levice" ho chtela nekolikrat zabit, ale co to ma co spolecneho s politickou situaci dnesniho Ceska ? Hmmm ?
Hledate-li velikana levice, tak si prectete o zivote Tiberia Gracchuse. (133 B.C.)
Gaiuse Gracchuse (123 B.C.) a snad nejvetsiho z levicaku Julia Caseara. (100 B.C. - 44 B.C.) Ten byl tak vzacne levicovy, ze musel byt zabit. Take tak mistrne kradl, ze je ztelesnenou karikaturou levice hodici se jako strasidlo a varovani pro kazdou dobu. Nejen, ze vykradl celou Galii, ale okradl i rimsky senat a Pompey proti nemu musel bojovat bez penezenky. Caesar mu ji uzmul pred jeho utekem do Recka. To ten Sokrates byl proti nemu uplny andel. Caesar byl velmi slaby v poctech, proto musel krast. Jeho nejvernesi legie.
I. - Germanica
III. - Gallica
IV. - Macedonica
V. - Alaudae
VI. - Ferrata
VIII. - Augusta
X. - Gemina - Equestris (jedna z nejlepsich)
(neplette si s X. - Frentesis, ktera ukrizovala Krista
29 A.D.)
XII. Fulminata
XIII.- Gemina (take jedna z nejlepsich)
XIV. - Gemina
Zde je jasne videt jak vzacne nadani jsou levicaci na zlodejny uz z Antiky. Na to, na vsechno (legie) Caesar nakradl a nakonec se nechal udelat jeste "generalisimem Stalinem".
Kazda jeho legie mela dvojnasobny pocet ucetnich proti jinym legiim a kazdy byl "kouzelnikem".
Vase nova levicova vlada nebude mit kouzelniky ale vampiry a pricmrdovace Bruselu.
Dobre vam tak, vy slepysi !
06. 04. 2012 | 03:09

smějící se bestie napsal(a):

jaroslavkronus.kolin@seznam.cz

Komu: ladislav.jakl@hrad.cz , fragmenty@fragmenty.cz

Předmět: zaslání

Datum: 6.4. 2012, 00:01 - dnes v 00:01

odkaz : http://www.vasevec.cz/blogy/malokdo-z-dejin-nasich-presidentu-je-zahalen-tolika-tajemstvimi-nepruhlednostmi-jako-vaclav-kl

Dobrý den,

výše uvedený odkaz byl vyhotoven jedním kmenovým blogerem , kteří zřejmě patří k apologetům partaje Lev 21 - národní socialisté . Nebudu se tajit , že tato kompilace spekulací, domněnek , dílčích obecně známých konstatování a jednoho velice zajímavého postřehu dr.Andreye je mi delší dobou trnem v oku !!!!
Těžko mne někdo může obviňovat z apriorní adorace současného presidenta ČR či učinit nepřímo z členství či náklonosti některých jemu či v jeho prospěch působících periodik , aktivistických či politických subjektů !
Ale jak pravil otec národa F.Palacký - svůj ke svému, ale vždy dle Pravdy !!!!
Považoval bych za vhodné, aby přiměřenou formou na tuto mírnou formu lidové tvořivosti bylo reagováno . Věřím, že po kvalifikované reakci si lidé či jedinci mající tak trochu osobnostní profil existencí uvědomí, že kolotočářskou mentalitu toliko zakomponovanou v genu partaje, jíž je ing. Paroubek předsedou nelze přenášet i mimo NI !!!!!
Osobně bych začal "tajemstvími " jejich idolu tj. dr. Beneše. Ponechám to kvalifikovaným, pouze tak něžně pro osvěžení paměti ...
a/ jeho sympatie vleže k lezbistické dceři TGM, když shazoval "paroží" od svoji manželky , která maje zaléčený lues, který získala coby barová tanečnice a ....
b/ velice smutný osud syna , který silně postižen po narození byl odložen do ústavu a díky pohlavní nemoci svoji matky tj. paní Hany ač vystudoval medicínu, tak velkou část života strávil v psychiatrických léčebnách s paralýzou mozku .....
Věřím, že tato a mnohá jiná tajemství tak velice rychle budou-li zpracována Umravní tlachaly , kteří mají potřebu se otírat o současné presidenta a velebit de facto politického zločince a tragedii českých dějin !!!

Jaroslav Kronus
06. 04. 2012 | 03:22

honolulu napsal(a):

Pani Marie,
vase nynejsi vlada je gulas vseho mozneho a neda se dobre precist je-li pravicova ci ne. Je velmi opatrna na jakekoliv projev. Snad proto ji chce prof. Bednar zrevidovat.
Ta opatrnost je mozna strach z Bruselu. Je to nestastna vlada protoze ma vetsi odliv penez nez prijem penez a ma financni povinosti, o kterych si neumim predstavit jak vznikly, aniz by je neudelal pacient pro dr. Honzaka.
Pral bych Cechum, aby se meli lepe. Ctu Aktualne CZ pravidelne (ne vse) a soustrduji se na problemy lidi...
Jak to, ze jeste nespite v Cesku je 3:30 a.m. ?
06. 04. 2012 | 03:27

vasja napsal(a):

Ty sosky Vám dávaj, pane profesore:-))
U stolu je nás 5-6 a všichnii volej Svobodný.
06. 04. 2012 | 04:25

vasja napsal(a):

Pro paní Šlapku.

http://petrmach.cz/cze/prispevek.php?ID=597

Tohle je autentická pravice.
06. 04. 2012 | 04:36

Maximus napsal(a):

Stačí první věta článku:
"Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi..."

aby si člověk odlivnul. Pane Bednáři, nevíte náhodou kdy Váš guru V.K. veřejně vystoupil popř. kdy alespoň řekl nějakou větičku proti korupci a rozkrádání veřejných financí v České republice? Obávám se, že tomu tak není a nikdy nic takového tento hlavní ochránce zlodějů eráru v Česku na rovinu neřekl. Za prvé by musel mluvit proti "svým" lidem a za druhé je to proti jeho životní filosofii jako takové. Jestli máte jen trochu férovosti v sobě, tak to uznáte a Klausem se moc ohánět nebudete. V.K. a férovost, to je jako vidět cikána v kostele! Fakt, máte to blbý, lidé už Vám to nesežerou, informovanost obyvatel Česka je nyní mnohem lepší než dříve před pár lety a díky devastující hospodářské politice Kalouska a Nečase, lidé více hledají příčiny a viníka tohoto stavu. A bude hůř, zejména pro tyto pseudo rádoby pravičáky!
Pěkný den!
06. 04. 2012 | 04:37

Maximus napsal(a):

Ještě dodatek.
Abych byl zase já férový. V.K. má vcelku dobré názory na moloch, co se zove EU. Tady se nemýlí a trefuje se přímo do merita problémů tohoto původně vznešeného záměru, který sklouznul někam kam neměl. Dnes je to byrokratický aparát (v EK je jen 35 tis.úředníků!), který produkuje hromadu nesmyslů a přímo někdy i nebezpečných věcí pro své "poddané" státy. Namátkou mohu uvést tlak na země EU jako je ČR, aby zvýšila počet absolventů VŠ, což mělo za následek snížení kvality vzdělání u nás jako celku, dále můžeme uvést fotovoltaiku, která nás v r.2010 stála 15 mld.Kč a loni už to bylo 20 mld.Kč a vynucené náklady pro státní rozpočet míří dále a výše. Je možné uvést celou další řadu nesmyslů z "úřadu" EU. Zkrátka absurdistán EU.
06. 04. 2012 | 04:59

vasja napsal(a):

Maximus napsal(a):
Stačí první věta článku:
"Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi..."

Vám to nesežerou, informovanost obyvatel Česka je nyní mnohem lepší než dříve před pár lety a díky devastující hospodářské politice Kalouska a Nečase, lidé více hledají příčiny a viníka tohoto stavu. A bude hůř, zejména pro tyto pseudo rádoby pravičáky!
-------------------
To je na prášek, mokrej šnuptichl a večer si dát o jednoho čouda míň.
Program Svobodnejch a Kalousek/ Nečas, toho moc společnýho teda namaj.
To je teda pane nezlobte.
06. 04. 2012 | 05:03

Maximus napsal(a):

Někdo z nás neumí číst. Tak ještě jednou:
"Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi..."

Mimochodem, Vy jste někdy viděl nebo slyšel Klause vystoupit proti Nečasovi či Kalouskovi? Nějak jsem si toho nevšiml. Řeknu Vám jedno tajemství, o kterém asi nevíte, je to všechno jedna velká rodina chmatáků. Nakonec V.K. nám v 90-tých letech předvedl jako min,.financí a poté jako předseda vlády jak se řídí hospodářství státu. Musel ho narychlo vystřídat tehdy Tošovský neb to vedle a řídil přímo do zadele....
06. 04. 2012 | 05:24

Postní pokrm & kulatý roh napsal(a):

Nebuďte vůči panu Bednářovi tak necitliví...každý má právo snít. Dokonce i Bednářové. Je jistě legrační, že se pan Bednář svým odkazem na zakladatele korupčního prostředí v naší zemi definitivně deklasuje již v prvních větách, ale přesto bych mu dopřál trochu prostoru pro vlastní fantasii. Jen by neměl troškařit...3,6%? A proč ne rovnou 36%?
06. 04. 2012 | 05:43

anti politik napsal(a):

Aby moh Bednář pravicově filozofovat, tak se zřejmě nejdříve nechal hmotně zajistit jako jeho vzor V.K. levicovejma sockama, že? Ježíši Kriste to jsou bláboly-pravicovej filozof, bože můj!
06. 04. 2012 | 05:56

vasja napsal(a):

Maximus napsal(a):
Ještě dodatek.
Abych byl zase já férový. V.K. má vcelku dobré názory na moloch, co se zove EU. Tady se nemýlí a trefuje se přímo do merita problémů tohoto původně vznešeného záměru, který sklouznul....
-----------------
Tahle názorová blízkost Svobodnejch k V.K. Vám asi nevadí, že jo.
Ale z věty novináře:
"Pravicový filozof Miloslav Bednář, který je místopředsedou liberálně-konzervativní Strany svobodných občanů, názorově blízké Václavu Klausovi..." se Vám ježej chlupy a blbnete jako Embéčko:-))
To je jak v blázinci.
06. 04. 2012 | 05:59

Maximus napsal(a):

Vasjovi

Ještě Vám přidám námět na přemýšlení. Zkuste si prověřit třeba tyto vazby: Klaus-Duka vers. církevní restituce, Klaus-zakladatel ODS→Nečas dř. Topolánek-u poslední volby presidenta to bylo ve stylu něco za něco, učasten byl i Kalousek ještě coby člen KDU-ČL, dále kdo nám tady volá, že údajný majetek církce se má vrátit? Je to tahle a především tato partička:
Duka, Klaus, Nečas, Kalousek a spol. Jo, z cizího krev neteče, kdyby měli dávat ze svého, to by bylo řevu! Národ vč. státu má holou zadnici a oni budou rozdávat miliardy korun, přičemž se církev doposud bez tohoto údajně jejich majetku klidně obešla. Fakt, to je tedy opravdu rozpočtově zodpovědné.......
Mám neodkladný pocit, že by se měli lidé srotit na Národní třídě v Praze znovu jako v r.1989, ale místo "máme holé ruce" by mělo přijít: "máme hole v ruce"!
06. 04. 2012 | 06:01

Maximus napsal(a):

vasjo, už musím končit a s výkřikem Baník 3,14čo! se loučím, když víra, tak víra, ale pozor, za tu se někdy i zavírá.....
06. 04. 2012 | 06:04

olga napsal(a):

Pravdu měl Marx a Lenin. Zatím nikdo jiný nedokázal vidět do budoucnosti. Jen proto, že všichni vidí jen sami sebe. Sami sebe a své peníze. Pokud se nezačneme dívat na blaho všech, tak se nepohneme. Bude to stále horší. Stále víc neřešitelné. A války? Ty situaci jen zhorší. Zastraší. Ovšem jen na dobu určitou. Jsou Velikonoce. Pokusme se být jedno. Jedno v Ježíši Kristu. Nic jiného nás nezachrání. Hodně štěstí!
06. 04. 2012 | 06:12

vasja napsal(a):

Maximus.
Jasně. Pocit beznaděje je na místě a naštvaný lidi chápu. Ale nerozumim tomu, že svoje naděje obracej na ty samé provařené ksichty.
A sem docela rád, že volby jasně vyhrajou Sosani a nebudu muset při vobách volit stranu menšího zla.
Tak ať se daří.
06. 04. 2012 | 06:20

jozka napsal(a):

Pravicovy filozof, liberalni konzervativec. Pak uz muze nasledovat jen sucha voda a studenej ohen.
06. 04. 2012 | 06:25

Ládik!!! napsal(a):

SSO ve vládě by byla rozhodně přínosnější, než veverky.
06. 04. 2012 | 06:26

jozka napsal(a):

vasja:

ad nerozumim tomu, že svoje naděje obracej na ty samé provařené ksichty.

Jasne, to je lepsi upinat sve nadeje k Petrovi Machu a jeho parte. Za nimi urcite zadnej provarenej ksicht nestoji :-)
06. 04. 2012 | 06:27

jozka napsal(a):

SSO ve vlade? To jako Spalovaci Stanice Odpadu? To by byl prinos :-)
06. 04. 2012 | 06:27

Ládik!!! napsal(a):

jozka:
levicový filosof, proletářský revolucionář. Z jiskry vyšlehne plamen. Spokojený?
06. 04. 2012 | 06:28

Ládik!!! napsal(a):

olga -
pravdu měl Marx i Lenin Ježíši Kriste mě odvezou hned ráno.
06. 04. 2012 | 06:31

vasja napsal(a):

jozka napsal(a):
SSO ve vlade? To jako Spalovaci Stanice Odpadu? To by byl prinos :-)
----------
Pro lidi s psychikou nahrbenýho služebníčka a nastavenou rukou......hrozný pomyšlení.
06. 04. 2012 | 06:39

Gerd napsal(a):

Pane Bednáři,
pár otázek:
1) Jak si vysvětlujete, že za vlád pravice (Klaus 1997, Topolánek-Kalousek 2008, Nečas - Kalousek - 2011) je ČR pokaždé v krizi? Tedy hospodářsky neroste v porovnání s tempem růstu okolních států.
2) Byla metoda privatizace prosazená V. Klausem na počátku 90. let optimální? Mám na mysli metodu malé, velké a kuponové privatizace a předstih ekonomů před právníky.
3) Proč rozpočtově odpovědná vláda zadlužuje zemi více než ty předešlé rozpočtově neodpovědné?
4) Jak chcete zajistit prosperitu ČR prostřednictvím neviditelné ruky trhu, když se stejná metoda na počátku 90. let nepodařila a skončila krizí bankovního socialismu v 1997? Ostatně plně vládne ruka trhu v zemích jako jsou Somálsko a Afgánistán díky slabé centrální vládě, ale žádný pokrok u nich nevidím.
Děkuji za odpověď.
06. 04. 2012 | 06:44

jozka napsal(a):

vasja:

Tak se nehrbte...
06. 04. 2012 | 06:47

vasja napsal(a):

Ladik!!!
Bez Veverek bysme se ale asi nedozvěděli, jak se věci maj.
Třebas čeho jsou schopní zavedení kmotři a politici který pasou, když jim někdo přišlápne penězovod. Dneska aspoň lidi vědí, kdo je kdo.
Člověk musí bejt uznalej.
Pani/pan Kočí si zaslouží pomník.
06. 04. 2012 | 06:56

zemedelec napsal(a):

Pane Maximus.
Výborně.
Na EU mám trochu jiný názor.
Nechal bych ještě ty skalní pravičáci chvilku vyřvávat.Tenhle šlendrián už nemohou ustát,obhájit.Co je teď pro útěchou a co chtějí vnutit voličům,levice bude krást také.Jenom potvrzují,že se krade,ale levici nesmíme pustit vládnout.
06. 04. 2012 | 06:58

jozka napsal(a):

zemedelec:

Ale oni to ustoji, obhaji. Lidsky mozek je podivuhodny, ma na tohle mechanismy. Oni proste budou do zblbnuti opakovat "tohle neni pravice, tohle neni pravice". Sami sebe presvedci, ze sice je zklamala uz treti autenticky pravicova strana, ale protoze je zklamala, zakonite nemuze byt pravicova. Podivzhodne, zejmena proto, ze to jsou v realnem zivote inteligentni a svepravni lide. Stejne jako kdysi nekdejsi presvedceni komuniste.
06. 04. 2012 | 07:04

Ládik!!! napsal(a):

Vasja -
ale stejně teď nevím, kdo je nakonec koho kmotrem. Jenom tuším, kdo celou tu grupu pokřtil. Z kapsy mu čouhá rudá knížka.
06. 04. 2012 | 07:05

Občan napsal(a):

Tak jsem si přečetl program SSO.
Pan Bednář o sobě tvrdí, že je "liberální konzervativec" - což je samo o sobě nesmysl. Ale program oné partaje spíš svědčí o tom, že je anarchista.
Protože to, co zplodili, je program naprosté destrukce státu a společnosti a rozdrobení republiky do jakéhosi souručenství privátních městských státečků.
06. 04. 2012 | 07:18

Kuchař napsal(a):

Pokud se nepodaří zastavit levicovou populistickou politiku, směřující k diktatuře státního úředníka,je s Evropou konec. Levice po celé Evropě zatím dělá vše proto, aby se ekonomika Evropy zhroutila.
Tlak levice nyní znemožnil liberalizaci pracovního trhu v Itálii. To znamená být zase o krok blíž zhroucení eura a SR jižní Evropy.

Levice dělá bordel po celé Evropě a skrze svou údernou pěst-odboráře ochromuje chod států při každé snaze zavést demokracii a svobodu do ekonomiky. Pokud se nepodaří tuto zločinnou organizaci eliminovat, můžeme si brzo papírové peníze nacpat pětikylem....
06. 04. 2012 | 08:12

Xury napsal(a):

Pro Gerda:
kolik evropských ekonomik rostlo v roce 2009? Já vím pouze o jedné.
06. 04. 2012 | 08:14

Suchec napsal(a):

Ten Kuchař vždy pobaví svým bolševickým slovníkem.

Něco k pobavení:
http://www.youtube.com/watch?v=vnMcyEAqayk&feature=player_embedded
06. 04. 2012 | 08:16

rejpal napsal(a):

liberálně-konzervativní, to je jako dort pejska a kočičky. Raději zůstanu neautentickým konzervativním středopravičákem. A budu se držet dál od klausovské filosofie "co rozhodčí nevidí, není faul."
06. 04. 2012 | 08:17

olga napsal(a):

Ládik!!!
Hned ráno vás možná neodvezou. Ale možná vás odvezou až poznáte, jak moc jste se mýlil.
06. 04. 2012 | 08:26

asfaltová holubice napsal(a):

Je hrozné, jak dlouho už se rozvratné živly snaží podkopávat samotné pyjíře naší Demokracie - ve snaze, aby se dostala do rukou spodních devíti miliónů čecháčkovské lůzy.
Tohle se na internetu objevilo už před cca 9 lety !

Ale čecháčci štěkají - leč karavana našich prověřených TOP - vembloudů jde dál!!

K. J. ERBEN: FINANČNICE

U záložny lidé stáli
z plna hrdla křičeli.
Kde jsou naše prachy, králi
kam úspory zmizely?

Královy jim ruce kynou,
mlčte, dám vám svobodu.
Lid však kleje, piješ víno
nás posíláš pro vodu!!!

Tady každá rada těžká
ve čtvrtek i v pondělí.
Zeptejte se Klause, Ježka,
kam se prachy poděly.

Král jim hází hračky z věže,
Klause, Ježka, Kohouta,
Všechno marno, Klaus i Ježek
bum bác letí do kouta.

Bude-li vám, lidi, zima
bude-li se krátit dech,
Chcete-li se míti prima
čtěte si v mých dramatech

Zase křičí, rudnou v líci,
čti ty svoje kydy sám.
Že na vás, vy nezbedníci,
Koženého zavolám?

Pojď si pro ně, zbohatlíku,
pojď, vem si ty zlostníky.
A hle, kdosi bere kliku
lodě, banky, podniky -

Jako stín se ruka plíží
na co sáhne - otočí.
Z obýváků, ložnic, spíží
vybírá si obročí.

Již vztahuje černé ruce
po chlébě i po soli -
Sametová revoluce
dneska právě vrcholí.

Slyšte, první, druhá, třetí,
poledne zvon udeří.
Klika cvakla, dveře letí
EU vchází do dveří.

Ve mdlobách tu národ leží
na čele se perlí pot.
Pokladna je prázdná, temná -
zbudou prachy na důchod?

Z fóra Britských listů
06. 04. 2012 | 08:31

tomeek napsal(a):

Mily pane Bednari --
(Cituji vas) "... nekriticka eurofilni politika soucasne vlady..., ...ve srovnani s jinymi zememi na tom nejsme tak spatne..., ...levicove recepty, ktere udusi ekonomiku..." a tak podobne ad nauseam.
Abych tak parafrazoval Josepha Welshe v. Joseph McCarthy (rozprava v Kongresu 9. cervna 1954 o udajne infiltraci US Army komunisty):
"To opravdu nemate ani trochu slusnosti, ani kapku studu?"
06. 04. 2012 | 08:31

Maximus napsal(a):

Kuchař dř. Rumcajs je tady správně jen on "Vachmajstr" všichni ostatní tady jsou proto jen "závodčí"!
Je to především tím, že mu to správně politicky myslí a pochopil jak se má řídit svět!!!
Kontrolní otázka soudruhu politruku:
Kolik západoněmeckých soudruhů by se vešlo o obrněného vozu OT-64?
P.S.
Kuchaři, že účinkuješ v TV reklamě ve spotu z posilovny kde říkáš: "já chci taky ty ta.. ble.. ty" !
06. 04. 2012 | 08:38

Luba napsal(a):

Tak nevím ...

Je lépe, když vládne blb autentický, nebo kromobyčejný?
06. 04. 2012 | 08:39

Realista napsal(a):

Mě se to vaše hnutí líbí. Člověk vždycky rád zjistí co všechno se dá skloubit dohromay. Jem z toho voĺaký zmetěný. Ten rozptyl je trochu velký. Vidím tam prvky Ayn-Randovského libertariárního (až dokonce anarchokapitalistického) sociálního darwinismu s pevným přesvědčením že "volný trh je všelék", nicméně nepochybnou páteří vašeho je důraz na ultrakonzervativní, tradicionalistké české národodectví s husitskými prvky (tam je ovšem další výrazný rozpor neboť vaši výrazní spojenci jsou často katolického ražení nebo jeho podporovatelé).

A jako perlička - Ayn Rand o konzervativcích a o náboženství (nebyla fanoušek ani jednoho) :
http://www.youtube.com/watch?v=u24LZEQ1Rug
http://www.youtube.com/watch?v=QMFUPmoH9Ss
06. 04. 2012 | 08:41

raf napsal(a):

co je to autenticka pravice? Uz jen z toho nazvu se mi zveda kybl. Jake skutecne pravicove strany jsme tu meli za 1. republiky. Jenom narod. demokraty s volitelnosti do 5%. Ostatni strany musely pod tlakem verejnosti akceptovat silne socialni program. Zatimco v dnesni zprivatizovane dobe ovladane mediama vlastnenyma elitama nebo alespon silne ovladanyma elitama se skupinka par procent nadlidi za pomoci zkorumpovanych sluzebniku snazi presvedcit siroke vrstvy o tom, ze system nastaveny vyhradne pro tuto prospecharskou skupinku ma byt vyhodny i akceptovan vetsinou a prosazuje asicil i zrudnosti na ktere drive nebylo mozne i v tech nejnemoralnejsich hlavach ani pomyslet, natoz je vyslovit.
06. 04. 2012 | 08:49

aga napsal(a):

Realista

Ayn Rand vystavěla své vlastní sektářské náboženství okolo svého deprivantství a psychopatie. Není v dějinách ani náhodou výjimkou. Takové typy si vždy dovedou zracionalizovat své úchylky a předestřít plno "rozumných a logických" argumentů na jejich obranu.

Skutečná víra se od těchto sekt a rozumářských filosofií liší tím, že nutí věřícího chovat se a jednat podle jeho nejlepšího vědomí a svědomí (v případě novozákonního křesťanství navíc s ohledem na prospěch svého bližního) a zásadně v souladu s tím, co hlásá. Proto je pro moderní sektáře, "filosofy" ale hlavně politiky nepřijatelná a odporná.
06. 04. 2012 | 08:57

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Bednáři, jste chytrý sympatický člověk. Nicméně Vaší silnější stránkou je filosofování než politika. Realita je taková, že když si spočtete úbytek přízně voličů ODS od voleb a váš nárůst hlasů, tak ten nepoměr je tak velký, že rozhodně nezakládá žádné Vaše brzké naděje vyjádřené v tomto článku. Ti co nebudou volit ODS buď přejdou mimo Svobodné anebo zůstanou sedět doma, což je obzvláště špatné.
Na vaší straně mi vadí zaměření proti EU, protože současně nenabízíte rozumnou alternativu.
06. 04. 2012 | 09:04

Realista napsal(a):

aga: Nejsme v rozporu. Ale její filozofie VÝRAZNĚ ovlivnila celou jednu éru a generaci politiků zejména v USA (a to nutně nemuseli být přímo její následovníci a přímí obdivovatelé). A výrazně změnila svět.
Např. tzv."konzervatizmus" v USA v 50 70 letech byl výrazně jiný, než to, co se za něj vydává teď.
Jinak v hnutí pana Bednáře lze nalézt tolik nesmiřitelných logických rozporů a paradoxů, že to už ani není směšné.
06. 04. 2012 | 09:05

dříve řtenář napsal(a):

Škoda, že nejsem filosof. Mám bohužel jen technické vzdělání. Takže, kdybych se chtěl s blogujícími filosofy pouštět do křížku, neměl bych dostatek vstupních informací.
Něco mi ale vrtá v hlavě: ten selský rozum, přírodní a fyzikální zákonitosti, by měli ve svých rádoby úvahách uplatňovat i vzdělaní filosofové. Pak by to mohlo vypadat jinak v pravici i v levici. A naopak: vládci finančních kapitálů by se mohli z historie poučit. Myslím tím dějiny komplexně vzaté, ne jak se nám tu kdosi vytržením části dějin bez kontextu, snaží dokázat, že jistý císař byl levičák?!
Já bych pro začátek začal u mužů kategorizovat pravičáky a levičáky podle toho, kterou rukou si drží přirození při vykonávání malé potřeby... A teď na rovinu : Bednáři, kuchaři, vajso, Rumcajsi, maximusi, Sladký, Honolulu, Kryštofe a jiní : jste doopravdy pravičáci nebo levičáci?
Všem blogerům i panu správci přeji hezké prožití Velikonočních svátků, i když budou asi hodně studené. Trocha odpočinku a pohody u teplých kamen a radiátorů v rodinném kruhu uklidní naše zvýšené emoce a v úterý se můžeme s čistými hlavami pustit znovu do boje o záchranu lidstva!
06. 04. 2012 | 09:11

BK napsal(a):

Vlastní charakteristika pana Bednáře: "pravicový filozof" by byla sama o sobě legrační.
Z čeho zamrazí je fakt, že tenhle člověk je vysokoškolským pedagogem, v jeho případě tedy jakousi líhní přemlouvačů bab a dědků.
"Na veřejnosti zastává liberálně konzervativní politický směr..."
Aha. Copak si asi povídá se svými soukmenovci někde v pivnici.
06. 04. 2012 | 09:21

aga napsal(a):

Realista

Pokud akceptujeme, že dějiny mají nejen materiální, ale i duchovní rovinu, můžeme v celém jejich průběhu sledovat symbolický boj dobra se zlem. V tomto zápase byl vstup altruismu a soucitu do prostředí egoismu, msty a nenávisti, reprezentovaný Ježíšovým učením, něčím naprosto převratným. Od té doby se průběžně mobilizují síly, které se snaží každou stopu tohoto přístupu, ať je zastoupena v jakékoli ideologii, zničit všemi způsoby - silou i lstí, "racionálními" argumenty i infiltrací a perverzí zevnitř.

Dobro nemůže principielně vznikat jako vedlejší produkt uspokojování vlastních nebo skupinových (stranických) egoistických cílů, proto ty rozpory a paradoxy.

Mimochodem, přijměte mou poklonu za excelentní angličtinu, všimnul jsem si tuhle pod paní velvyslankyní :)
06. 04. 2012 | 09:27

JC napsal(a):

Pro šlápotu,

Volím SSO
P.S. Uvidíme.
:-))
06. 04. 2012 | 09:32

Jáchym napsal(a):

Autor o současné kaklouskonečasovské vládě:

"Vláda se KOMPROMITUJE LEVICOVÝMI KROKY a vztahem k Evropské unii především DÍKY POLITICE, KTEROU PROVÁDÍ PAN SCHWARZENBERG !"

Nějaké dotazy ?
Žádné?
Děkuji.
06. 04. 2012 | 09:34

Cyanide napsal(a):

Strana svobodnych obcanu, oslavujici a udrzujici "kult osobnosti" krale "tunelaru", bude vskutku tou jedinou hodnou "pravicoveho odkazu" komunistickeho prominenta.
06. 04. 2012 | 09:35

aga napsal(a):

Realista PS

Když akceptujeme Koukolíkův popis deprivanta a připustíme, že vládnoucí elity jsou tvořeny převážně takovými psychopaty, je učení Ayn Rand tou pravou vírou pro ně. Proto jimi bylo tak široce přijímáno a proto mění svět.
06. 04. 2012 | 09:36

Realista napsal(a):

aga:Děkuji za kompliment.
Jinak, já jsem nenábožensky založený, nicméně si myslím, že by si lidé měli dát pozor a daleko více přemýšlet o podobných hnutí jako je páně Bednářovo, o vnitčních názorových rozporech (a to už vůbec nemluvím o rozporech toho, co hlásá a důsledku jeho činů) Mudrce z Hradu, jakož i "křesťanství" mnoha politiků.
Často se jejich hlásaná ideologie to při bližším zkoumání sesype jako domeček z karet.
06. 04. 2012 | 09:43

aga napsal(a):

Realista

Aby si člověk uvědomil důležitost rozumné míry altruismu a soucitu (případně jiných vyšších principů) nemusí být nábožensky založen. Je to jen o symbolech a definicích :)

Člověk, který se chová v rozporu s hlavními principy křesťanství, není křesťan, i kdyby to o sobě prohlašoval sebevíc. To platí i o příslušných církvích.
06. 04. 2012 | 09:47

SuP napsal(a):

dříve řtenář -
Vidíte, pinďoura si držím výhradně pravou, dokonce,když zřídka potřebuji přehmátnout, hned se podvědomě ohlédnu, zda to není někdo cizí. Golf pálím ale obráceně než většina - tedy přes pravé rameno. A přesto se za pravičáka nepovažuji, jen vím, že levičák rozhodně nejsem.
06. 04. 2012 | 09:48

SuP napsal(a):

JC -
Zdá se, že mají dobře našlápnuto ....
06. 04. 2012 | 09:51

Jáchym napsal(a):

Realista, Aga:

"Všechna náboženství mají pravdu, pokud vhodně definujeme, co je to "pravda".
06. 04. 2012 | 09:51

aga napsal(a):

Jáchym

To se ovšem netýká jen náboženství, ale stoprocentně i vědeckomaterialistických teorií, dokonce i lidí.
06. 04. 2012 | 09:54

DF napsal(a):

To jediné a strašně a smutné je že tento profesor učí v Kolíně dovednostem Strany svobodných občanů studenty.
Pro připomenutí co je Strana svobodných občanů zač.
Strana svobodných občanů a její významní členové.
Tato partaj má ve svých stanovách naprostou svobodu slova. Dokonce předseda Svobodných občanů, pan Petr Mach, všude o této svobodě jedince vykládá. Je pyšný na to, že jeho stranička jako jedna z mála chce omezit roli státu za účelem posílení individuálních, chceme-li osobních práv.
Toto prohlašují Svobodní takříkajíc teoreticky.
Ona se líbezná slova krásně poslouchají. Inu, platí zde přísloví: "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají".

Tato nová ambiciozní strana podporovaná samotným prezidentem republiky tedy ukazuje na veřejnosti, jaký je obrovský rozdíl mezi teoretickou politikou a praktckou politikou.

Jakmile jde o opravdový vlastní názor, tak Svobodní občané se začnou chovat jako všechny ultrapravicové strany.
Udělají ze sebe pannu Orleánskou, na kterou je útočeno.
Najednou se na chvilku pozapomíná na rasistické články stranických blogerů, pozapomíná se na hlavní ideál svobody slova a práva na vlastní projev.
Ostatně Svobodní občané nebudou první ani poslední stranou, která se zachovala zbaběle a ohnula svůj základní hřbet přesně pro ochranu svých zájmů a nedemokratických rasových názorů.
Pan Mach má sice prý právo na obhajobu rasové profilace během policejních vyšetřování, on sám ale ubírá právo na protinázor.
Pokud by ve volbách zvítězili Svobodní občané, tak první co zruší, bude svoboda slova, svoboda projevu a svoboda kritizovat politiky.
Toto je to co zde pan Bednář předvádí v rouše svého beránka!!
06. 04. 2012 | 09:54

rejpal napsal(a):

SuP
Na téhle teorii by mě zajímalo, kým je ten, kdo se nedrží vůbec. Anarchistou?
06. 04. 2012 | 09:55

SuP napsal(a):

dříve čtenář -
P.S. A to prosím mám velmi vyvinuté sociální cítění, smysl pro solidaritu i empatii. Proto si taky myslím, že když tyto vlastnosti levičáci považují za kdovíjakou ctnost, mohli by to být v jádru asi pěkní parchanti.
06. 04. 2012 | 09:55

jája napsal(a):

Autor - Vážený pane, pomalu, ale jistě mi otevíráte oči. V posledních volbách celá moje rodina volila SSO, důvodem nebyloto, že já s manželkou souhlasíme s vaší vizí, ale naše děti chtějí pravicovou vládu s nízkými daněmi, minimálním státem a pod. Museli ovšem podepsat, že nás budou podporovat v případě zhroucení státních financí pod vedením podobných dobrodruhů, jako jste vy.
Souhlasím se školným, kolem 30000 za semestr, souhlasím se snížením peněz do molochů jménem Česká televize, Česká kultúra, film, minimalizace sociálních dávek pro ldi, kteří v životě nepracovali, neprotěřovat naší minoritu atd., ale s čím nesouhlasím, to jsou plošné škrty bezmozka Kalouska. Kdybych do ginkce ministra financí dal šimpanze Ferdu, tak má stejné výsledky, škrt sem, škrt tam, ono to nějak dopadne.
Moje vzdělané děti, ajťáci k tomu, nemají žádný důvod dávat peníze potřebným, vzhledem k jejich věku je to samotné ani nenapadá, ale výchova je naučila trochu jinak. Nemohou však pochopit, že feťák, parazit společnosti, alkoholik dtto, cikán, mají zajištěný život lépe než lidé pracující s minimálními platy, proč stát dotuje vychcánky s byty, které pronajímají sockám a ty dostávají příspěvek na bydlení pro darebáky. Nedávat "potřebným" peníze, ale potraviny, pouze ty základní a sezónní, žádný chlast a cigára, žádné výherní automaty. Až prosadíte skutečné reformy státních výdajů, potom nebudu voličem SSO z donucení, ale dobrovolně, tomu však nevěřím, spadne do žumpy jménem pseudopravice ODS.
06. 04. 2012 | 09:57

SuP napsal(a):

rejpal -
Anarchista, nebo "permanentně zklamanej"?
Zajímavé, když člověk neřeší píčoviny, jak snadno sklouzne ke kokotinám .....
06. 04. 2012 | 09:59

prorok napsal(a):

To BK:
V pivnicich si suskaji to, jake nove napady k oskubani gojimu dostali doma pri mumlani pod sedmiramennymi svicny.
06. 04. 2012 | 09:59

SuP napsal(a):

P.s. -
Schválně, kdo to stihne dřív?
06. 04. 2012 | 10:00

Stařeček napsal(a):

pravicové strany padlou a teď tu jsme "MY" a všechno pravicové zachráníme. Ostatní se můžou jít klouzat.
06. 04. 2012 | 10:16

.Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Bednáři,dobře napsané.

Už proto,že vaše úvahy jsou totožné s mými.
*Současná pravice má s pravicí společnou jen podobnost která jest činěna po úkonu velké stolice.....Domyslet!
*"Obamova" politika je v souladu s pokračujícím rozkladem amerických hodnot a Evropa jen praktikuje svoje levicové problémy.Logické a společensky vysvětlitelné.
Stačí jen aplikovat na naše poměry.Nazval jste je "historicky rovnostářské a levicové".Ano,souhlas!
*O Rusku nebudeme debatovat.To ještě neukázalo (Od 68´) svoje imperiální manýry.O Číně nemluvě.
Je však potěšující,že si jsou tyto velmoci vědomi nebezpečí militantního islámu,poněvadž odmítly dodat iránu dalekonosné nosiče.
*Nyní k nosnému tématu:
Celková orientace (myslím osobní názory napříč politickými směry) "už neinklinuje" k evropské integraci.
Vidíme odklon i vedoucích politiků západoevropských států od zásadních principů jimi hloupě nastolených.
Shengen,fiskální novotvary,právní nihilismus a alibismus v otázkách hlavních společnských problémů dovedla EU už k několika kolapsům a zjevných chybných rozhodnutí.
Nepočítaje klasickou inklinaci k byrokracii a nekontrolovanému mocenskému "přerozdělování" hodnot,včetně finančních a hmotných.
Úloha nadnárodních korporací,bankovního sektoru a různých obermafiánských spolků není jako vždy pod kontrolou.
Zdá se tady ,že je na řadě islandská realita?
Nikoliv.V globále není tato cesta možná. Provázanost politických klanů napříč Evropu je evidentní a zjevná.Správně jse popsal působení pana Schwarzenberga.Je klasickou ukázkou zásad "evropské integrace"
****
Tak si ji ani já nepředstavuji.
Od počátku celoevropského "trendu"jsem myšlenku společného evropského státu vehementně podporoval.
Měl jsem ale na mysli spíše americkou variantu nadnárodního společenství pod knutou přijatých a respektovaných zakonů.
K tomuto cíli však evropská integrace nesměřovala - jak dnes už zjevně viditelné.
***
A od těchto otázek se odvíjí i budoucnost našeho státu.
Komunisté v českém parlamentě jsou jasnou ukázkou "zdrženlivosti a vypočítavých záměrů" českého politického klimatu.Už mnohokrát ovlivnili konkretní události,které by se při normálním demokratickém klimatu vyvíjely jinak.
Že tato vláda padne na hubu je jasné .Otázkou je - kdy?!
Ukázala jasně,že není vůle k principiálním společenským změnám.
Tak jak nechala tato "narudlá demokracie" u vesel komunisty a zároveň akceptovala jejich metamorfózu,tak nereagovala na požadavky principiálních změn v zákonech a jejich vymahatelnosti.Tak došlo ke kuponové privatisaci,k uznání kontinuity s komunistikým právním marasmem,s nárůstem parazitujících a rozkrádacích manýr napříč státem.
*****
Pane na základě vlastních zkušeností vám radím:
*Zakonzervujte struktury vaší strany!
*Přejděte do cílené oposiční ilegality!
*Není doba vhodná pro radikální změnu.Domluvou to změnit nelze.
Dopadnete jako strana DEU,kterou veřejnost taktéž odmítla,poněvadž si nepřála aplikaci jejich navrhovaných cílů.
*Česká společnost (myslím že lze aplikovat celoevropsky),potřebuje radikální a nekompromisní úder katastrofického rozměru.
Až tehdy si totiž každy parazit uvědomí,že nebude mít parazitovat na čem.Každý bude muset pracovat na vlastní obživě a přežití.Zbytek společnosti si konečně uvědomí,že zákony platné pro každého stejně jsou životní potřebou lidské civilisace.
Nemá smysl o tom diskutovat!

Ivan.
06. 04. 2012 | 10:16

dříve čtenář napsal(a):

Děkuji prvním blogerům za odhalení své pravdivé politické orientace.
Rejpal : "anarchisté si ho nedrží vůbec", přiznám se, že to by mne nenapadlo, ale je to skvělé doplnění mé teorie.
Při tomto svátečním rozjímání čekám na další podnětné rozšíření této myšlénky...
Jen tak : nemohli by si ho nacionalisté nechat držet jinou osobou?
06. 04. 2012 | 10:25

tata napsal(a):

Maximus
MAM PRO VAS TO jak sem psal trochu i jiny pohled na BAKALU z pera pana VLKA,CELKEM JE tam zajimavy spor mezi japorem a vlkem,mužete si stoho udělat ucelenější obrazek jaky to už je na vas,,,,vybral sem vám jen časy vlkovy reakce ale je dobre si najít i JARPORA a RUMCAJSE........

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/petr-havlik.php?itemid=16085&from=0

11. 03. 2010 | 16:22
11. 03. 2010 | 18:52
11. 03. 2010 | 19:46
11. 03. 2010 | 20:48
11. 03. 2010 | 21:19
12. 03. 2010 | 20:49
12. 03. 2010 | 20:50
12. 03. 2010 | 21:50
12. 03. 2010 | 22:15
12. 03. 2010 | 22:49
13. 03. 2010 | 12:04
06. 04. 2012 | 10:46

český maloměšťák napsal(a):

honolulu
Jen na okraj.
Sokrates (zřejmě) nenapsal nic. Každopádně se nic nedochovalo.
Téměř vše, co o něm víme, je z děl jiných /Xenofont,Platon..../
Rčení, že "po sobě zanechal občanskou válku" - je humorné. Jeho vliv nebyl takový. Dokonce ani na mládež neměl takový vliv, jaký mu zlé jazyky přisuzovaly.

Coby samozvaný znalec antiky byste tyto základní údaje mohl znát - anižto byste musel listovat v encyklopedii či brouzdat po Wikipedii.

Soud pak, že Sokrates byl pravicový člověk - je směšné.
06. 04. 2012 | 10:48

rejpal napsal(a):

SuP
Je to tak. Sranda je, že frekvence a úsilovnost těch p... a k... je přímo úměrný výšce úrovně, na kterých se jedná. Vím o firmě, kde představenstvo v době, kdy akutně hrozil konkurs, celé dopoledne řešilo nový slogan společnosti. Nepsal o tom už profesor Parkinson?
06. 04. 2012 | 10:48

rejpal napsal(a):

český maloměšťák
Jak máme vědět, jestli byl Sokrates pravičák, když se neumíme shodnout, co jsou naši současní politici? Bolehlavu to bylo stejně jedno.
06. 04. 2012 | 10:51

resl napsal(a):

Bednář s Machem jsou jen pokračovatelé Klause. Ten čeká v závětří jak se zalíbí strana voličům a vzápětí se usadí do čela. Bednář je veden jako spolupracovník STB pod krycím jménem "Kodex" a naivně si odstranil ze svého profilu datum narození. Tyto nácky, spojené s bývalými komunisty a estébáky, nelze za žádných okolností připustit do sněmovny, jinak je stát na dalších deset let zničený.
06. 04. 2012 | 11:11

StandaT napsal(a):

Souhlas.

Navíc, dle mě, bychom na ta ústa měli padnout hned. To, abychom měli čas se následně zkonsolidovat dříve, než se zhroutí Euro a tím i rozdělí EU. Kdyby to nastalo v jeden čas - populisticka a nedemokratická levice u nás a průser za hranicema, nemáme žádnou budoucnost.
06. 04. 2012 | 11:21

StandaT napsal(a):

tata: to je zodpovědnost levicového elektorátu, zda zvolí KSČ. To vůbec neházejte k nám, napravo. My s tím nemáme NIC společného. Neschopná pravice může své hlasy ztrácet, ne ovlivňovat v jakém poměru se budou hlasy dělit mezi levicové strany. Toto rozdělení je plně na Vaší straně. Nedělejte si alibi pro to, co nastane nalevo - tam, kam pravicová politika nedosáhne!
06. 04. 2012 | 11:27

český maloměšťák napsal(a):

StandaT
Můžete svůj masochistický pohled na společnost - můžete jej trochu rozvést ?
Jsem totiž milovníkem a sběratelem paradoxů a absurdit.
06. 04. 2012 | 11:30

tata napsal(a):

pane STANDA T

nezlobte se dobra s vašeho pohledu beru populistická ,ale nedomokratická???????Docela by mi zajímal VAŠ MYŠLENKOVY POCHOD,JAK STE KTOMU DOŠEL
06. 04. 2012 | 11:30

UmKab napsal(a):

jen houšt a větší kapky. Rána hlavou o zed je vždycky velmi poučná. Už se těšim až davy nezaměstnaných potáhnou s nastavenou rukou za Bohuslavem Nazaretským a ten jím řekne "blahoslavení potřební neb jim patří králoství nebeské"
06. 04. 2012 | 11:33

matka tereza napsal(a):

vasja
A 5-6 je vás u stolu proto, že váš rozštěp mysli není úplný? Nebo proto, že jeden člen vašeho valného shromáždění současně zaskakuje u VV?

Ladík!!
Nejen Marx a Lenin, i ten Ježíš Kristus měl pravdu. Někdo to těžko polyká.
Ostatně, co to stavíte, princi? Taky necháváte úkáčka plichtit ze sádrokartonu a zmuchlaných novin rodinné domy? Když se v tom natáhne igelit, aby to neprovlhalo, tři čtyři zimy to vydrží. Zisk 200%.

Pane Kronus
Už jste někdy vážně přemýšlel, že vaše nemoc může být nebezpečná? V první řadě vám samému.
Hrabat se v intimních bolestech cizích lidí a získávat tak pocit uspokojení je příznakem vážných trablů, dejte si říct.

Pan Bednář přitahuje zvláštní společnost.
06. 04. 2012 | 11:35

český maloměšťák napsal(a):

Standa T
K druhému příspěvku :
Jak známo i malým dětem, tak je k dispozici velká část potenciálního elektorátu - a to těch, kdo neví, koho by volili. Popřípadě těch, co k volbám nechodí. Nebo těch, co volí podle výsledku, ovoce...ne podle toho, co jim kdosi naklábosí ve smyslu tom, že ten je levice a onen pravice.
No a ti - pokud skutečně dojde k opětovné diskreditaci pravicové / a po volbách r. 2010 jde skutečně o čistě pravicovou vládu - tady už žádné výmluvy nejsou možné - žádná KDU či SZ ve vládě nesedí/ politiky...zřejmě pravici volit nebudou, že. Pokud tedy nechtějí být za osly opakovaně.

No a pokud nebudou volit pravici, ale k volbám půjdou - tak už není tak nesmyslná myšlenka, že část z nich skočí na lep komunistům.
Coby negaci stávajícího.

Apropo - vy nevolíte podle ovoce ?
06. 04. 2012 | 11:37

Leo napsal(a):

Dlouho jsem se domníval, že vskutku jde o praqvici či levici. Dnes vím, že jde jen o prachy, o koryta. Jak z toho ven, nevím.... Žasnu nad počty lidí, jenž mají jasno.Nové volby a jsme zachráněni - haha. Když poslouchám Sobotku(čssd) jak breptá o tom, jak zachrání ty nejslabší a bude spravedlivý a podpoří zaměstnanost, je mi na zvracení!
Pár lidí z nejvyšší politiky by měli zavřít na dlouho a zabavit majetky. V případě státních úředníků,při prokázané korupci, zavést doživotní zákaz práce ve st.správě.
Obrovský problém je nenasytnost velkých firem - energetické,vodárenské,pohoné hmoty,prodejci potravin. Nejde o vysoké daně nebo náklady na zaměstnance, jde o obyčejnou nenažranost!
Důležitým faktorem současného marasmu je EU. Tato organizace je v mnoha směrech brzdou.
Jak z toho ven nevím, dle mého to vyvrcholí dřív nebo později nějakou formou revoluce.
06. 04. 2012 | 11:38

Kuchař napsal(a):

Jeden známý byl na jakémsi školení ředitelů škol v Německu. Bylo to někdy před deseti lety a už tam jim ukazovali mapky, kde bylo popsáno, jak bude vypadat Evropa až se začne hroutit euro.

Je jasné, že víra v euro je jen oficiální maska. Jinak odborníci se už na tuto situaci připravují.
06. 04. 2012 | 11:39

Carlos V. napsal(a):

Jako problém Svobodných vidím, že se jedná nikoliv ojednu, ale o dvě strany.

Jedna je libertariánská, pro reprezentovaná Machem. Svobodomyslní libertariáni.

A druhá ultrakonzervativní, národovecká a klerikální. Pro mě například Bednář, Semín, ale i třeba Tomský.

A co je, novou pravici, spojuje ? Dříve se shodli se na podpoře Klause, byť libertariání se čím dál víc diví. Hlavní tmelem je ale odpor vůči EU. Všimněte si, že na jejich oficiálních stránkách či facebooku je téměř vše o EU.

Ne snad, že by názory jiná témata neměli - ale ke spoustě témat jsou připraveni vydat dvě pevná prohlášení, obě pevná, ale opačná. Viz třeba Libye, to samé bych očekával k Iránu (pozn. libertarián Ron Paul je proti všem současným misím USA).

A i vztah k EU je vlastně dvojaký. Národovci volají fangličkami a volají po sebeurčení, libertariánům vadí přílišné zasahování EU do všeho a byrokracie. Kdyby obě křídla měla EU reformovat, každá by to udělalo jinak.

Pro mě maj Svobodní něco do sebe. Svobodomyslnou půlku. Možná někdy moc radikální, možná se nezaměřující i na jiná témata, ale s dobrou myšlenkou.
06. 04. 2012 | 11:43

tata napsal(a):

STANDA T

hluboce S vámi nesouhlasím a sem pevně přesvedčen že se mýlíte.Vubec si nepotřebuji dělat alibi,nemám to zapotřebí jasné je a to platí v cele historii že když někdo vladne špatně v haní ho to do naruče extremistum,když lidé propadaj skepsi a beznaději,konečně v jiné souvislosti a na jinem mistě ste toto psal také,najednou to ale neplatí?ASI JAKO čím dal větší kecy toto není pravice.

VIDÍTE ja naopak vždy ty skrvny na levici vidím,ač bych taky mohl říct v 50 letech ty zločiny nedělala levicová strana,ty dopady v 89 to taky nabyla levice protože ja to levicovost chapu jinak nikoliv pane bohužel taková je i levice se svymi zločiny i chybama jako ted je je na VAŠ PRAVICOVÝ pohled přišpendleny tito chyby pravicové vlady.

JESTLI někdo dělá chyby zakonitě to budí reakce mužete psat co chcete,zrovna tak jako ja na svém levicovám štitě nesu jachimov s 50 let i když stím nesouhlasim a nechapu jak mohl někdo něco takového dopustit
06. 04. 2012 | 11:43

jozka napsal(a):

Carlos V.

z cehoz tedy plyne, ze az pujde z tlustejch do tenkejch, dopadnou Svobodni stejne jako prdel, u niz by kazda pulka putovala vlastnim smerem...

Holt liberalni konzervativci.
06. 04. 2012 | 11:48

Trasík napsal(a):

Co tu plácáte o levici a pravici. Levicový Zeman privatizoval banky a rozjížděl podnikání. pravicový Nečas-Kalous zvyšují daně a podnikání ničí. Jediné co je na nich pravicového je to že deptají pracující a masy lidu - střední třídu, velkokapitálu pomáhají si nahrabat.
Když padne jakákoliv vláda, začne jen nový boj o koryta, nic jiného se nestane.
A současná pravice nemá žádný recept, jen primitivní výpočty že když zvedneme daně, zrušíme důchody, nemocnice a školy, pohotovosti a nebudeme stavět a opravovat silnice, bude více peněz v rozpočtu. Jenom k rozkradení, nic za ty peníze nebudují.
Zadlužujeme se dále.
06. 04. 2012 | 11:49

český maloměšťák napsal(a):

EU nás brzdí, Obama vede USA k úpadku, Německo myslí jen na sebe, Rusko se chystá k imperiálnímu jumpu....

Mě tak z toho vychází...že ten Bednář má asi chutě na přimknutí se k čínskému nebo islámskému dubisku.
Hmm - proti gustu žádný dišputát..ale doufám, že teda víc jak těch 3, 7 % nedostanou.
Mám sice absurdní a morbidní humor rád - ale je ho dosti i tak.

Co se týče vztahu eura a CZK - doporuřoval bych zdejšímu ekonomickému kašpárkovi Kuchařovi, aby si zjistil fakta, která mu napomohou tento vztah si alespoň v základních věcech vysvětlit.
Jak je tomu s korunou a její oporou v euru.
Co se s ní stane - kdyby se zhroutilo euro /k čemuž samozřejmě není důvod/.
Co se stane s ochotou bank půjčovat ČEZku, Moravě a Slezsku - zkorumpovanému trpajzlíkovi závislém na ekonomice zemí eurozony.

Ideologické brýlky mohou nosit salonní vykladači ideálů typu Bednáře. Ale piokud je budou zhusta používat lidi z produktivní sféry - bude zle.
06. 04. 2012 | 11:50

StandaT napsal(a):

tata: ano, propadají k extrémům. Ale ne na opačném pólu! Těch případů, kdy člověk popře sám sebe je bezvýznamě málo. Jako příklad uvedu paní Silvii - je jedinná z celé zdejší komunity. Ostatní, a není jich tu málo, své postoje korigují a posouvají, ale nepopírají.
06. 04. 2012 | 11:53

StandaT napsal(a):

tata: hloupost! Vy nenesete na svém štítě Jáchymov. To má být něco, jako třídní hřích?! Šmarjá! Nic takového neexistuje.
06. 04. 2012 | 11:58

DF napsal(a):

To myšlení normálního člověka těžko sežvejká co je schopen naplodit Carlos V. .
Protože jestli je jeho názor, názor zdejší pravice potom se není čemu divit.
"libertariánská reprezentovaná Machem."
To prostě není ani demagogie to je mnohem vyšší stupeň pane Carlosi!
Protože tenhle rádoby pravičák jak se prezentuje Carlos V. je schopen vyzdvihnout demagoga ultrapravice jakým bezesporu Mach je, jako něco co nemá s potlačováním vlastních názorů žádný problém.
"Možná že je pan Mach někdy moc radikální."
To snad není pravda tenhle prosazovatel dobré myšlenky, je snad ochoten napsat že Anders Behring Breivik mohl postupovat mnohem účinněji při prosazování svého názoru.
Vy jste opravdu kalibrovaný Machovec gratuluji pane Carlos V..
06. 04. 2012 | 12:01

DF napsal(a):

To myšlení normálního člověka těžko sežvejká co je schopen naplodit Carlos V. .
Protože jestli je jeho názor, názor zdejší pravice potom se není čemu divit.
"libertariánská reprezentovaná Machem."
To prostě není ani demagogie to je mnohem vyšší stupeň pane Carlosi!
Protože tenhle rádoby pravičák jak se prezentuje Carlos V. je schopen vyzdvihnout demagoga ultrapravice jakým bezesporu Mach je, jako něco co nemá s potlačováním vlastních názorů žádný problém.
"Možná že je pan Mach někdy moc radikální."
To snad není pravda tenhle prosazovatel dobré myšlenky, je snad ochoten napsat že Anders Behring Breivik mohl postupovat mnohem účinněji při prosazování svého názoru.
Vy jste opravdu kalibrovaný Machovec gratuluji pane Carlos V..
06. 04. 2012 | 12:02

aga napsal(a):

matka Tereza

To, co jste vzkázal panu Kronovi, platí naprosto pro hrabání se v bolestech či úchylkách soukromníků. Pokud se ale lidé s tímto typem bolestí a úchylek pravidelně dostávají do čela vlád, je cosi shnilého nejen ve státu dánském... a pro orientaci je možná dobré to vědět...
06. 04. 2012 | 12:03

Enkidu napsal(a):

Čas pro autentickou pravici a až to zase poku..., tak bude čas pro další, tentokrát opravdu autentickou pravici atd. atd. Typické, jak z EU ovládané pravicovými vládami (Merkelová, Sarkozy) se u nás dělá ultralevicová sebranka. Naše trapná vláda je neschopná také proto, že je ve skutečnosti málo pravicová, tak to vyřeší Klaus, jako v 90 letech. Zhasne a poslední opravdový pravičák zamkne...
06. 04. 2012 | 12:04

Carlos V. napsal(a):

DF : díky za reakci. Rád bych se vyjádřil k argumentům, cože jsem řekl zle, ale bohužel jsem žádné nenašel. Můžete mi je prosím napsat ?
06. 04. 2012 | 12:08

Carlos V. napsal(a):

jozka : ano, toho se také bojím ;-)
06. 04. 2012 | 12:09

tata napsal(a):

STANDA T

TO BYLO přirovnaní,ač to nemužu ovlivnit nemužu popřít že to bylo levicové svinstvo přesto že ja levicovost vidím upně jinde.

TAK ktomu druhemu ,JA jich znam několik ze sveho okolí zde třeba ještě pan čtenař ktery koketuje že to snad dá KSČ.jenže to není přesné co sem měl namysli ,samozřejmě že přesvedčeny pravycový volič těžko pude až tam,jenže tato země není o lidech které se přesně hlasaj k levici nebo pravici,sou to lidé co je politika až tak nezajímá,měli třeba negativní skušenosti s minulím režimem byli štasní že komunsti padli věřili v cinkaní kliču a plno znich dnes začiná řikat no než toto tak zlatí komunisti a to je to očem já tady už minimalně dva roky píšu ten slvnik o sockach lemplech na jedné straně,a na druhé straně připady takovych JANOUŠKU ......TO JE UKAZKA JAK SI PRAVICOVOST NEKTEŘÍ PŘEDSTAVUJÍ TO plno lidí začíná řikat jakej je rozdíl mezi Bemem,Janouškem A KOMUNISTICKYM funkcionářem?A KTOMU SROVNANÍ kravin teto vlady to je co lidi vhaní bud do ksč,nebo do rukouh hnědych otom to pane je a tady nese plnou zodpovědnost tato vlada
06. 04. 2012 | 12:13

Carlos V. napsal(a):

český maloměšťák :
Je blbost popírat naši závislost na stavu ekonomik našich odberatelů i investorů - zemích v eurozóně.

Ale na druhé straně, je žádoucí mít společnou měnu s PIIGS ? I nový rozpočtový pakt je zoufale měkký - říká, že abychom se vo vodě neuvařili, můžeme zvyšovat teplotu jen o tři stupně za rok ;-)

Bude-li jednou na stole středoevropské (německé ;-) Euro, je třeba se zamyslet. Ale jít s PIIGS do dluhového holportu je nesmysl.
06. 04. 2012 | 12:15

StandaT napsal(a):

tata: nedemokratická? Ale jistě! Levice není jenom ČSSD (i když ta sama má tzv. levicové křídlo Laštůvky a Kavana). Levice, to je také KSČ, KSM, lidi v ProAltu (Májíček, Slačálek...). Holešovská výzva taky nejsou žádní pravičáci či střed (a není to jen Popelka). "Stropnického křídlo" v SZ... Je toho hodně a ne jenom v politice.
06. 04. 2012 | 12:18

Ládik!!! napsal(a):

dříve čtenář -
podle úchopu se pozná pravák nebo levák, ne pravičák či levičák. Pravičák se pozná podle toho, že koná potřebu na jedno místo, zpravidla doma, protože je dobý hospodář. Levičák je nestálý a roznáší.
Ještě bych Vám popsal, jak poznat, zda nalezená stolice je mužská nebo ženská. Ale na Velký Pátek se to nehodí.
06. 04. 2012 | 12:19

Občan napsal(a):

Ten Petr Mach z té "autentické pravice" - to je ten doveda původně z ODS, co v 90. letech tak zajímavě kšeftoval se Spartou, jejím stadionem, dotacemi na něj, s auty, s daněmi a dalšími "komoditami"?
06. 04. 2012 | 12:20

DF napsal(a):

Dal jsem o něco výše popis SSO v jejich odkryté pozici,je možné pane Carlosi že jste to nezaregistroval ale spíš se oprávněně domnívám,že jste přešel na argumentaci tzv. pokažená gramofonová deska.
Takže ještě jednou pane Carlosi, pokuste se doopravdy přečíst 06. 04. 2012 | 09:54 a potom pochopíte proč je nutné Vás považovat za opravdu kalibrovaného Machovce.
06. 04. 2012 | 12:22

Carlos V. napsal(a):

Občan : ne, to je jinej. Zvláštní, znám pět Machů, z toho čtyři Petry.
06. 04. 2012 | 12:24

rejpal napsal(a):

Proč by nemohl pravičák volit KSČM, když se tolik bývalých komunistů mohlo stát fanatickými pravičáky? A někteří tomu opravdu uvěřit? Navíc, od lásky k nenávisti může být velmi blízko. Znám dokonce člověka, který se ze slávisty stal sparťanem, a to už je OPRAVDU velká vzácnost.
06. 04. 2012 | 12:25

Carlos V. napsal(a):

DF: K Vašemu příspěvku 06. 04. 2012 | 09:54 - bohužel stále nechápu. Nevím, o čem píšete. Snad jde o nějaké blogy "neřízené střely" Františka Matějky na idnes ?
06. 04. 2012 | 12:34

StandaT napsal(a):

tata: ale v tom hlavním nejsme ve sporu. Vy chcete, aby zde vládla levice. Já dneska taky chci, aby zde vládla levice. To je dobře, ne?

Lišíme se jen ve víře, co příjde. Vy věříte, že s levicí příjde slušnost a prosperita a že při tom bude zachována svoboda. Já věřím (spolu s Bednářem), že vláda levice umožní katarzi na pravici. Vy se koukáte do bezprostřední budoucnosti, já do té vzdálenější.
06. 04. 2012 | 12:34

JardaV napsal(a):

Proč by mělo být zle po pádu pravice??Pořád nenastane totalita,jakákoliv alternativa bude muset řešit stejné problémy.Jenom by mohla nastat varianta,kdy by byla uzákoněna nepromlčitelnost trestné činnosti proti ekonomice státu (tunely apod.)A toho se dnešní tzv.pravice děsí jako smrti.Ona to totiž žádná pravice ve skutečnosti není.Vláda,která šeří destníky na chudácích ,je vláda degrese a úpadku.Místo podpory podnikání,služeb všeho druhu a třeba i velkých záměrů se podporují projekty na likvidaci zdravotnictví formou zavírání nemocnic a vytváření tak množství profesních nezaměstnaných,často nezaměstnatelných jinde,protože zdravotnictví je speciální obor od sestry až po doktora.A že by po pádu pravice mohlo nastat progresivní zdanění vyvážených čistých peněz - bez zájmu o tuzemské investice?To by nám jistě nemohlo škodit,a je jedno,jestli to zavede čert nebo Káča.Dokonce se mi zdá,že polarizace na levici a pravic je poněkud zastaralé,u nás jde spíš o skupiny - malý zloděj - velký grázl - nadnárodní mafián.A právě s těmito skupinami si zatím v historii lidstva dovedli poradit jenom komouši.Možná Hitler,ale ten se nejspíš nevrátí.
06. 04. 2012 | 12:42

jozka napsal(a):

StandaT:

Ja bych je pripomnel, ze ta katarze na pravici mela udajne prijit uz na prelomu tisicileti. No a pak prisel rok 2006 a tu "katarzi" jsme vsichni videli.
06. 04. 2012 | 12:43

tata napsal(a):

pane STANDA T

TO je asi jako bych kvuli naké straně pravicové napsal ,nebo jinak že tato vlada jedná nedemokraticky protože se mi nelibí jejich prosazovaní-,,,,,,,,,,ač bych KSČ NEVOLIL NEMUŽU ONÍ NAPSAT JE NEDEMOKRATICKÁ,byla řadně zvolena a je parlametní strana,totéž platí ovšech ostatních jen že se vam nelibí jejich konaní pohled,že vyzyvaj k stavkám je normalní demokraticky princip,pravě v demokraciji je zakotveno pravo nesouhlasit.

TROCHU MI PŘEKVAPUJE ŽE TAK STUDOVANY ČLOVĚK JAKO VY MUŽE NĚCO TAKOVÉHO NAPSAT,naopak spíš ukazuje VAŠ POKŘIVENÝ POHLED na věc že demokracie je jen to co chcete VY?ač s vladou nesouhlasím nikdy bych neřekl že je nedemokratická ve slova smyslu že prosazuje určité kroky přes odpor dnes se už dá řict většiny přesto ma mandat ale pravo lidí je přes protesty a jednotu tuto vladu donutit odstoupit to sou pane demokratické principi.TO ŽE VYHRALA VE VOLBACH MUSÍ STALE PODPOROVAT,jestli stratí duvěru je naprosto demokratické jí to dat na vědomí.
06. 04. 2012 | 12:45

DF napsal(a):

Já vím s Vámi pane Carlosi musí být božská trpělivost.
Pokud se bavíme o panu předsedovi Svobodných občanů, panu Petru Machovi neřešíme Františka Matějku na idnes.
Proto ještě jednou prosím pane Carlosi snažte se zaregistrovat to podstatné novum které přinesla SSO a to je rozdíl mezi teoretickou politikou a praktckou politikou.
Není to tak složité a prosím neodbíhejte od tématu k nějaké idnes.
Přeji dobré počtení o praktikách SSO.
Vzhledem k tomu pane Carlosi že jste to Vy co se ztotožňuje s praktickou politikou SSO, proto je možné Vás přiřadit do kategorie kalibrovaného Machovce.
06. 04. 2012 | 12:47

Carlos V. napsal(a):

DF : Boha jeho, stále mě někam odkazujete - na nějaké počtení o praktikách SSO.

Tak hoďte odkaz.
06. 04. 2012 | 12:50

StandaT napsal(a):

jožka: Ano. Připomíná to čekání na Godota, že? Zpětně nahlíženo, Topolánkova vláda bylo Pyrhovo vítězství.
06. 04. 2012 | 12:52

StandaT napsal(a):

tata: Vaše interpretace toho, co já považuji za demokracii je pro mne naprosto nepochopitelná.

Vy jste se divil, proč jsem použil slovo nedemokratická. Já se to snažil vysvětlit, dokonce až na konkrétní jména.
Budiž. Mějte se hezky.
06. 04. 2012 | 12:59

tata napsal(a):

pane STANDA T

NIKOLIV vubec si nemyslím že přijde slušnost a prosperita ,jen že toto je zatím nejhorší co zde vladlo a ne kvuli škrtum ty bych klidně sice bych prskal ale uznal bych je,kdyby nebylo tech prušvihu okolo,ajak sem řekl jasně dukaz že ty škrty sou jen tupé škrty dost často kontraproduktivní jak třeba dan na PHM,NEBO třeba duchodová reforma uplná blbost druhy pilíř a kravina odchod do duchodu zatím nekonečnej.

UŽ SEM TO PSAL JINDE V NAŠICH PODMINKACH v manuelní praci odchod dal jak v 65 je kravina ,lidi neseženou praci,a budou zabírat praci mladejm,přitom nad 65 je vte fizicke praci ve většině nebude moc zaměstnat,sou dvě možnosti bud dusledně bojovat s korupcí a zde nato sou penize nebo zvednoutplacení na duchod určitě ta dan by nebyla astronomické co je potřeba,to bych souhlasil když by ale nejdřive byli zalepeny diry v cedníku.

ALE S JEDNÍM SOUHLASÍM TYTO MUSÍ od valu,a jestli levice bude zrovna tak katasrofalni nepoučíse,budu jen doufat v tu katarzi o ktere zase snite vy,už ste oní snil po 8 letech vlady levice co přišlo větší katastrofa,,tady se určitě neschodnem nebot vy bagatelizujete dopad činosti teto vlady ale to není duležité,,BOHUŽEL JEDNO MAMO SPOLEČNÉ MUŽEM JEN DOUFAT že se poučí........jinak ja fanatik nejsem a o politiku se zajímám a musel bych byt blazen že lidi jako PALAS,HULINSKY PŘINESOU POCTIVOST...JEN DOSUD kradli min,možné že ted už je to nastaveno že už budou krast stejně nebo víc no pak misíme doufat vtu vaší katarzi oco jste menší snilek než já?
06. 04. 2012 | 13:05

jozka napsal(a):

StandaT:

A to je prave duvod, proc myslim, ze pane Bednarova vira v nejakou ocistu je jen zbozne prani.
06. 04. 2012 | 13:14

DF napsal(a):

Není problém pane Carlosi, tak jen jeden z mnoha článků, které Vás jako kalibrovaného Machovce značně pobuřují.
T tak třeba BL 10.1.2012..
06. 04. 2012 | 13:14

tata napsal(a):

pane STANDA T

ALE JINAK SE NEDÁ CHAPAT TAK,přesně popište v čem je parlamentní strana KSČ NEDEMOKRATICKÁ?abych pochopil včem se mylím,že ji nevolim na to se svami SHODNU,ŽE tam ma radikalní křidlo třeba SEMELKOVÁ na tom taky i proto bych ji nevolil že se nevyrovnali s minulostí ale to není nedemokratické ,jen stěmito nazory hluboce nesouhlasím.MENA PŘECE NESTAČÍ MUSITE NA DŘEN A TAM je ten problem ,dokonce vas to uraží co vam vkladám do ust......... VY POVAŽUJETE SNAHY nespokojenosti,stavek a vyzev za nedemokratické......ne pane to je pravě demokracie i když s vami budu někdy souhlasit že ta demokracie u dost lidí souvisí že mužou vše,ta hranice je velmi tenka a tady to nastavení ma každy jiné,také mi jen v myšlenkach napadá třeba že tato vlada nemá takovy mandat jak některé věci prosazuje ale vždy to zatlačím a pravě proto je zde pojistka dat tu většinu navědomí a to se da jen takto........zatím i přes všechny pruzkumi že jí nechce 80 procent je to jen neprukazné až budou plné naměstí jestli budou,bud bude podle toho ty chyby napravovat nebo pude od valu to je zrovna tak demokratické nebot ty lidi jí zvolili a ty lidi maj pravo jí vystavit učet...přes nedokonalost demokracie je to jediné kde maj pravo ,většina vyjadřit svuj nazor.......bohužel s rizikem že ten dav uchvatí demagog a sme nazačatku to je ta chyba pravicové vlady jestli ktomu dojde muže zato ona,že ten hněv vyvolala
06. 04. 2012 | 13:23

buldatra napsal(a):

Zajímal by mě názor pana místopředsedy strany názorově blízké Václavu Klausovi na proslulé Klausovo zhasnutí.
Budou prosazovat způsob zhasnutí přesně dle Klause, nebo zhasnutí nějak modifikované, či inovované?
A na jak dlouho a kdy nechají zhasnout?
Je to otázka poměrně důležitá pro znalce, potemníky a ostatní noční tvory, nesnášející denní světlo, aby se na tuto oblíbenou akci řádně připravili. Je jasné, že bude třeba konat rychle a bez náležité přípravy by byl kýžený efekt méně uspokojivý.
06. 04. 2012 | 13:44

sic napsal(a):

Ubohe jako ...jako Bednar.
06. 04. 2012 | 13:48

SuP napsal(a):

DF -
Vaše inverzní vyhraněnost vůči SSO vyvolává dojem, že jste se pokusil o členství, ale neuspěl?
06. 04. 2012 | 13:50

StandaT napsal(a):

tata: už musím jít. Tak jen krátce.

Vy vyvracíte to, co VUBEC nepíši! Nedemokratičnost vůbec nevztahuji na voliče a jeho právo volit, být naštván ani nic podobného! Vůbec nehovořím o Vašem právu zvolit si kohokoliv. Vůbec nepíši ani písmeno o voličích. Píši o partajích a o lidech, kteří partajím pomáhají obcházet zastupitelskou demokracii (čímž vůbec nic nepíši o přímé demokraci - protože tuto tu nemáme, máme jen zastupitelskou).

SocDem nemůže vládnou sama. A to předurčuje - pokud bude chtít vládnout s jinými levicovými silami - že se nutně bude muset spojit z nedemokraty. Kdyby Sobotka byl v pozici Fica aby mohl vládnout sám, tak slovo nedemokratická nepoužiji. Jinými slovy: Buď bude SocDem vládnout s TOP09 nebo jinou mravně zprofanovanou (ale demokratickou) stranou, nebo tu vznikne nedemokratická vláda, kterou může, ale také nemusí (a dle mě to nedokáže) udržet SocDem na uzdě. Podle mě bude omezena svoboda slova a budou omezena majetková práva. Za vysoce pravděpodobné považuji kriminalizaci postavenou na presumci viny (nikoliv politické). Samozřejmě, že to je jen můj názor, který nikomu nevnucuji.
06. 04. 2012 | 13:50

honolulu napsal(a):

Tencokydo (10:48) (malomestaku) neoslovuj me, jsem na Tebe alergicky jako vecina lidi. Zbytecne prijdu k urazu od Stejskala. Na Wikipidy nechodim, to je tvuj rajon levicove zasmradly.
Psal jsem nekolikrat, ze to mam z anticke knihovny, ktera ma citatu od Sokrata nekolik stranek.
Vlez mi nazada ty nekolika nasobny nicku. Nemam zajem s tebou diskutovat zadne thema.
06. 04. 2012 | 14:35

tata napsal(a):

STANDA T

TA ODPOVED ALE neřeší proč sou nedemokraticke a proto ja stale chapu že vy si to myslíte?A TAKY TO PROTO TAK pišu,protože to tak chapu,prostě nerozumím jak muže třeba KSČ BYT NEDEMOKRATICKÁ?když je v parlamentu jen proto že to řiká pravice to se mi zdá divné proto také sem to tak ipretoval.

UVEDTE MI DUVODY TE NEDEMOKRAČNITOSTI,,,,,,,,,
06. 04. 2012 | 15:40

Jáchym napsal(a):

Nejspíše by bylo třeba definovat, jak se pozná "demokratická" strana od "nedemokratické".

Podle názvu ?
Co je proboha DNES na ODS občanského a co demokratického ?

A KSČM - co je na DNEŠNÍ KSČM komunistického ?

Já bych Stranu přejmenoval - na "KSČM Dnes"!

Jako Hvížďalovu "Mladou Frontu Dnes" !
A bylo by vydemokratizováno, není-liž pravda ?

Nějaké námitky?
Děkuji.
06. 04. 2012 | 16:29

buldatra napsal(a):

Jáchyme,

jestli vona ta demokratická strana nebude taková politická strana, která podporuje vládu lidu, čili demokracii.
Jenže, která to je? Ha?

Znám spoustu stran, které podporují vládu stran. Některé z nich vládnou, jiné alespoň přicmrndávají a doufají, že vládnout budou příště. Když přimhouřím obě oči a všecky kuří, mohu snad říct, že tyto strany demokracii tak nějak zastupují (od toho asi ona zastupitelská demokracie)
06. 04. 2012 | 16:47

buldatra napsal(a):

PS

A když se tak podívám na hen toho dědu Hvížďalu, tak nechápu co je mladého na té jeho Mladé Frontě Dnes.
06. 04. 2012 | 16:53

SuP napsal(a):

buldatra -
Pane kolego, jen jestli se v tomto případě nejedná o demokracii "zástupnou"?
06. 04. 2012 | 17:13

M.Š. napsal(a):

Ježkovy oči,
autentická pravice,kde se proboha svatého nachází takový objekt,pokud vůbec na zeměkouli něco podobného existuje.Závěrem by se mohlo říci v souznění s I.Krausem a položit si otázku:... žijí na jiných planetách "inteligentní bytosti?"
Odpověď: Ovšem. Důkazem je zřejmě právě to, že s námi nechtějí navázat kontakt.
06. 04. 2012 | 17:34

Anellus napsal(a):

Co se týká levicových ekonomických receptů, tak ty se v této zemi, ještě v předpřevratové době, jako jediné prakticky osvědčily. Lidově-demokratické a posléze socialistické Československo byl jediný útvar v historii samostatného českého (a slovenského) státu, kdy ekonomika, pomalu sice, nicméně trvale rostla a životní úroveň většiny Čechů a Slováků rostla s ní. Co se týká sociálního, zdravotního a důchodového zabezpečení pracujících bylo koncem socializmu bezdiskuzně na mnohem vyšší úrovni než dnes. Takže je jasné, že to, co potřebujeme, není šance pro "autentickou pravici" - proboha, co to je a kde ve světě se to vyskytuje, vždyť pravicové vlády všude na světě provádějí v současnosti v podstatě stejné asociální kroky v marné snaze šetřit na chudých rychleji než bohatí rozkrádají. To co potřebujeme není ani obnova sociálního státu pod kapitalistickou kuratelou, ten byl jen prostředkem západních států v konkurenčním boji se socializmem a dnes je pro kapitál zbytečný a tudíž vytunelován. To, co skutečně potřebujeme je obnova socializmu, s nímž naše země udělala celkem solidní zkušenost. Zní to jako utopie a Češi si budou muset ještě utáhnout opasky až za úplně poslední dírku, než na to začnou opět slyšet, avšak ta doba se přesto neúprosně blíží.
06. 04. 2012 | 19:40

Maximus napsal(a):

Anellus napsal(a):
To, co skutečně potřebujeme je obnova socializmu, s nímž naše země udělala celkem solidní zkušenost.

Pane kolego, nechte těch naivních řečí. Jestli něco potřebujeme, tak stát kde funguje kapitalismus na demokratické bázi. Většině lidí by u nás naprosto stačilo,
aby se naši politici a vysocí st. úředníci chovali jako ti u našich sousedů, třeba v Německu, Rakousku popř. ve skandinávských státech. Prostě tady vzniknul mafiánský klientelistický kapitalismus té nejhrubší verze asi tak na úrovni Klondyku v USA koncem 19.století. Za komunistů skoro všichni kradli v malém, ale nyní kradou jen někteří, ale v miliardách korun. A to je moc zlé, navíc si koupili část policie, státní zastupitelství a soudnictví. A to je zlé podruhé. V současné době vytvořit
socialistický stát obklopený kapitalistickými zeměmi, jakousi enklácvu, tak to by byla opravdu kravina na entou.....
Tím nechci tvrdit šmahem, že všechno, co dělali komunisti bylo špatné, ale socialismus se bez možnosti podnikání jaksi zadřel, on totiž třeba technicko-vědecký rozvoj nejde naplánovat, ten potřebný tlak vytváří až konkurence firem. V souboji resp. při koexistenci obou politických zřízení, to socialismus prohrál na celé čáře, bohužel, sociální rovnost mezi lidmi je stará jako lidstvo samo, ale společnost řízená jakousi skupinou "osvícených" je nemoudré řešení. Tento kapitalismus má ovšem do ideálu hodně daleko a budou tady určitě bolestné změny. Za vším zlem i dobrem je lidský vynález, peníze.....
06. 04. 2012 | 20:17

StandaT napsal(a):

tata: tak si místo slova nedemokratický doplńte slovo totalitární.

Taky si to můžete rozšířit o:
třídní boj, přesumce viny, "občanská" sdružení ovládaná politiky, zpolitizované odbory, nerozlišování politické a trestněprávní viny, byrokratická šikana, krimunalizace majetku...
06. 04. 2012 | 20:29

Al Jouda napsal(a):

Tak stranu pana profesora Bednáře rozhodně volit nebudu.
06. 04. 2012 | 23:12

Carlos V. napsal(a):

DF : konecne jsem se k blistum dostal. Ale bohuzel - zde se pise jen a pouze to, co jste Vy sam prepsal sem. Mate neco konkretnejsiho ?

Nemam potrebu bit se za Macha a uz vubec ne za narodoveckou cast SSO, publikujici na silenem euportalu, ale rad bych vedel vic.
06. 04. 2012 | 23:15

tata napsal(a):

STANDA T

JAK SEM PŘEDPOKLADAL a konečně psal vááš pohled na levici a hlavně na to co bylo.

TOTALITARNÍ.....V SOUČASNÉ DOBĚ hloupost prostě braní jak se chovali dřive ted ktomu nemaj možnost jen předpoklad že se tak budou chovat,spekulaci považujete za pravdu bohužel tu svojí.

TŘÍDNÍ BOJ .....usměvné to samí bych mohl říct pravě o VAS NEBOT LEVICI POSUZUJETE CO BYLA,kolik pravičaku zde rozvíjí boj,opět argument na vodě...ve sve podstatě to vždy zapas levice ,pravice ten takzvaně třidní boj bude z obou stran

přesumce viny moc nechapu,respektive vždit vy jí uplatnujete tím že o levici řikate totalitarní i když to ted neprovozuje,tak očem mluvíte?

NEROZUMÍM CO JE NA občanskem sdružení ovladané politiky,žadne politicke sdružení není prosto lidí co někam patří a sympatizuje z nakou politickou stranouco je natom nedemokratické?

zpolitizované odbory samozřejmě že při vladě pravice a asocialní politice maj odbory stejné zajmi jako levice,ovšem když je u moci levice vystupují často proti,zrovna tak stavkovali za vlady levice,odbory vždy myšlenkově patřili na stranu levice....chapu že se to pravici nelibí ale jinak to ani nemuže byt teda u odboru dělnickych u odboru doktorskych to bude asi naopak a taky sem neřikal že sou zpolitizovany prostě odbory hajili svoje a tenkrat snima spolupracovali pravicovy politici.

nerozlišovaní politicke a trestněpravní viny ,,,,,,tento bod je naprosto mimo a co dělá tato vlada,to chce hodně sleposti toto vidět jen na levici když to současná vlada provozuje v míře neskonalé.

birokraticka šikana......proboha co to ma společneho s levicí ta je snad za každeho režimua dost často to není ani vinou politiku ale konkretního uřednika.

kriminalizace majetku......to je široky pojem když se u nas krade ve velkym jasně že je na to kritika......on snad někdo ma v programu že kdo je bohaty tak je kriminalnik? to sem si teda nevšiml

TAKŽE vše coj ste napsal je jen,,,,,,napišu to po vašem kriminalizace levice.......nedemokratické je uplně něco jineho.

TO ŽE dejmetomu chcete sebrat všem i poctivym majetek,znarodnit,,,,,nic takoveho nemá ani jedna v programu

potlačovat svobodu slova...opět nikdo nemá v programu.

V tom co pišete bych klidně pak ja mohl tvrdit že nedemokraticka je pravice.

CELKEM PODLE TOHO CO JSTE NAPSAL JE VIDĚT ŽE SI demokracii představujete podle sveho pohledu,nikoliv podle toho za co se běžne demokracie považuje asi jako že se už 20 let pokouší PRAVICE zakazat KSČ.......a vždy jí odbornici přes ustavu řeknou že to nejde proč asi?

JA NEOBHAJUJI ksč MAM KNI VYHRADY,nevolil bych jí ale pokud neporušuje zakony teto země a davaj hlasy lidi je to demokratická strana,nic to nezmění že pro určitou skupinu ne,to je pravě nedemokratické když naká čast ze sveho pohledu,a duvodu chce zakazat jiny nazor.
06. 04. 2012 | 23:19

Marie napsal(a):

Strany jsou jako církve - dál od nich. Jejich fanatičtí veleknězi, jako tento, budou mít na živobytí, na rozdíl od řadových občanů, vždycky.

Pro honolulu
nějak v poslední době špatně spím, tak proto ponocuji. Co mám dělat? Honolulu, poraďte.
07. 04. 2012 | 04:16

StandaT napsal(a):

tata: píšu Vám to opakovaně. Já Vám to vaše vítěztví přeji (i tu mravní převahu levice nad pravicí). Bez ironie.

Mějte se, užijte si Velikonoc. Mě neberte vážně. Nemám a rozhodně neplánuji v této společnosti žádnou veřejnou angažovanost. Jen a výhradně kecám na internetu a sám vidíte, že nijak často a už vůbec ne vášnivě. Tím nic a nikoho neovlivním. Nemám ambice zasahovat do vývoje světa, jen mám ambici se nenechat semlýt průzkumníky slepých uliček kteří věří, že ideologie přerozdělování může nahradit "tři S" : solidaritu, soucit a slušnost.
07. 04. 2012 | 11:04

tata napsal(a):

STANDA T

ŽADNA NENÍ,AT STE NEBO sté strany vždy to je o jednotlivci nikoliv uskupení.

ŽE BY jakakoliv ideologie ne jen přerozdělovaní,ale i idealogie že trh vyreší vše,nikoliv.......ano souhlas tři S......BOHUŽEL se dá říct že ani jedno tato vlada nemá,asi kte solidaritě,soucitu bude myt levice blíž,když teda bude plnit sve programi...stou slušností je to problem jakekoliv vlady u nás....
TAKY SI UŽITE SVATKY
07. 04. 2012 | 12:18

Platan napsal(a):

"Já mohu říct jako místopředseda Strany svobodných občanů, že my jsme již konsolidovaná, vytříbená a programově jednoznačná strana a máme v sobě zabudované takové mechanismy, které zabraňují i pro budoucnost pronikání mafiánských a netransparentních struktur."

No, já myslím, že v sobě máte zabudované ho.no, ale vzhledem k vaší minulé, současné i budoucí bezvýznamnosti na tom také ho.no záleží... :-)
07. 04. 2012 | 16:33

cinick napsal(a):

Věděj pane Bednář, že jsou mi s jejich filozofickejma kecama ouplně ukradenej.
Ať je u vlády levice nebo pravice, tak při pohledu na poměr mé superhrubé mzdy a čistého příjmu se mi dělá zle. Když už se hodlaj vobrozovat, tak ať si to v makovicích srovnaj, což se jim nepodaří, neboť, když by se jim to v hlavách srovnalo, tak by přišli na to, že krást se nemá. K tomuto hrůznému zjištění pravice (a velká část ostatních politiků), ale sama o sobě přece nechce dojít.
08. 04. 2012 | 12:00

Přidat komentář





Toto je ochrana proti spamu. Pro přidání komentáře prosím opište dvě anglická slova z obrázku níže do políčka pod nimi. Nápovědu a další podrobnosti o této metodě, která zároveň digitalizuje knihy, najdete v článku Dost bylo spamu, zavádíme reCAPTCHA na našem blogu.



Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Alvarová Alexandra · Antoš Marek B Balabán Miloš · Bálek Jindřich · Bárta Vít · Bartlová Milena · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bednář Ondřej · Bělobrádek Pavel · Bém Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Blaževič Igor · Bobek Miroslav · Boleslav Milan · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Bratinka Pavel · Brixi Hana · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cerman Ivo · Co čteme, posloucháme, na co se díváme...  · Cvrček Václav Č Čarnogurský Ján · Čermák Luděk · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan G García Dania Virgen · Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Havrda Marek · Heller Šimon · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejší Václav · Hovorka Ludvík · Hradilková Jana · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman J Janeček Karel · Janeček Vít · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · John Radek · Just Jiří · Just Vladimír K Kabelka Ladislav · Kadlec Petr · Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kameník Martin · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Komárek Michal · Komárek Stanislav · Kopač Petr · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Košák Pavel · Kotecký Vojtěch · Kotišová Miluš · Koubenec Vladimír · Koudelka Zdeněk · Kožušník Edvard · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubát Ondřej · Kubr Milan · Kudrna Zdeněk · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kuták Aleš · Kužílek Oldřich L Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga M Macek Lukáš · Macháček Martin · Marksová-Tominová Michaela · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Michl Aleš · Miller Robert · Minařík Petr · Moldan Bedřich · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Novák Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pohledy světových lídrů · Polák Milan · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Pultarová Tereza R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Roithová Zuzana · Růžička Michal · Rychlík Jan S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Sedlák Vojtěch · Shanaáh Šádí · Schmidt Hans-Jörg · Schwarzenberg Karel · Skuhrovec Jiří · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchánek Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Bohuslav · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Škop Michal · Škromach Zdeněk · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štěpánová Jana · Štern Jan · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš U Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vajnerová Štěpánka · Vančura Martin · Veis Jaroslav · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wagnerová Eliška · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Ze šuplíku · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy