Miloš Zeman nebo Karel Schwarzenberg?

22. 01. 2013 | 14:04
Přečteno 6145 krát
Dozvěděl jsem se dnes úchvatnou novinu. Českomoravská konfederace odborových svazů musí prý podpořit jako kandidáta na prezidenta Miloše Zemana. Proč? No, přece proto, že Karel Schwarzenberg je členem současné vlády a že je více než jasné, že zákony, které tato vláda bude posílat novému prezidentovi k podpisu, bude bez potíží podepisovat, jak řekl pan Zavadil.

To je pane politická „chytrost“, na tu jen tak někdo nemá. Politická předvídavost a inteligence pana Zavadila se dá srovnávat s jediným mužem na české politické scéně. S geniálním manažerem Jaromírem Drábkem. Teprve nyní chápu, proč se tito dva muži měli tak rádi. Jejich způsob uvažování pochází ze stejného zdroje, proto mezi nimi zuřila láska na život a na smrt.

Vždy jsem si vážil odborových specialistů, kteří často dovedli vývoj naší země předpovědět daleko lépe, než Ministerstvo financí, i když s o mnoho menšími prostředky. Proč by se ale pan Zavadil měl něco učit od těchto lidí? Jemu stačí, že by Miloš Zeman (jak se domnívá) všechny zákony, se kterými on sám nesouhlasí, odmítl podepsat a vrátil je do sněmovny. A co by se stalo potom? Potom by sněmovna hladce přehlasovala jeho veto a příslušné zákony by vstoupily v platnost. Že by něco tak prostého pan Zavadil nevěděl? Konec konců, nemusel by. Jak se ukázalo při koncipování různých sociálních zákonů, je drábovská strategická předvídavost skutečně supergeniální, takže nedokáže dohlédnout důsledky toho, co dělá. A něčím takovým zřejmě bude i zavadilovská strategická předvídavost. Kdyby tomu tak nebylo, musel by přece pochopit, že Kalouskova TOP09 bez Karla Schwarzenberga může v příštích volbách jen těžko uspět. Zatímco Miloš Zeman na Pražském hradě to je přece voda na mlýn Miroslava Kalouska, stejně jako Václava Klause.

Takovýto způsob myšlení je však panu Zavadilovi na hony vzdálený. Karel Schwarzenberg přece sedí v této vládě, Českomoravská konfederace odborových svazů se tedy proti němu musí postavit. Vždyť přece, kdyby to neudělala, pošpinila by prý veškeré své dosavadní aktivity. Mohla by sice mlčet a nedoporučovat nikomu nic. Alespoň by pak pánové z odborů nejednali proti svým vlastním zájmům. Jejich genialita jim ale nedala. Oni tak jednat museli.

Když se však hlouběji zamyslím nad tím, kdo podporuje Miloše Zemana a kdo Karla Schwarzenberga, řekl bych, že veškeré to politické zdůvodňování, proč kdo koho podporuje je zcela liché. Některým lidem je prostě sympatický Karel Schwarzenberg a jiným Miloš Zeman. A závisí to jen a jen na jejich vnitřním povahovém zaměření. Proto také volba toho druhého je tak emočně vyostřená. Někteří příznivci Miloše Zemana chápou případnou volbu Karla Schwarzenberga jako své vlastní ponížení a naopak.

V posledních dnech si přesto stále více nerozhodnutých lidí klade otázku Miloš Zeman nebo Karel Schwarzenberg? A to nejen v odborech, ale i ti. Je dost pravděpodobné, že žoviální a vychloubačný tón, který v kampani uplatňuje Miloš Zeman, obdivuje z mladých lidí jen málokdo. Navíc slíbil, že se v kampani nebude dopouštět vůči svému partnerovi žádných nečestností, což při první příležitosti porušil. Jedná se o známé přeřeknutí Karla Schwarzenberga, které se týká Benešových dekretů. Karel Schwarzenberg použil termín „neplatný“ místo správného právního označení „vyhaslý“.
Miloš Zeman sice velice dobře věděl, že se jedná o pouhé přeřeknutí, ale místo, aby na to partnera zdvořile upozornil, okamžitě zneužil tuto drobnou chybu proti němu. Začal hystericky vykřikovat, že reprezentuje zájmy bývalých sudeťáků u nás. Připojil se Václav Klaus, který konstatoval, že to o něm dávno věděl. Klausova rodina navíc zaútočila i na jeho nemocnou ženu. Vše završil Miloš Zeman, který oznámil, že od této chvíle již pro něj není Karel Schwarzenberg partnerem.

Tak si lámu opravdu hlavu, čím pro něj vlastně bude. Oba pány čeká důležitá televizní diskuse. To bude Miloš Zeman Karla Schwarzenberga ignorovat, nebo jak si to vlastně představuje? Tímto způsobem by (alespoň podle mých představ) neměl jednat budoucí český prezident. V povaze Miloše Zemana je tedy něco, co ho pro tuto roli vážně diskvalifikuje. Kromě toho, Miloš Zeman se velice rozčiluje, když ho někdo označí za muže minulosti. Ale způsob, jakým v předvolebním boji použil proti Karlu Schwarzenbergovi Benešovy dekrety, dokument české minulosti, který je dávno vyhaslý (tj. jejich obsah je vyhaslý, ale stejně tak jsou vyhaslé jakékoli materiální nároky sudetských Němců) ukazuje na to, že skutečně mužem minulosti je. Nemůže se proto divit, že mladé voliče příliš neoslovuje.

Karlu Schwarzenbergovi všichni oprávněně vytýkají, že se nepostavil proti některým politickým opatřením, na které v příštích letech doplatí méně majetní. Přesně to jsem mu vytýkal ve svém minulém článku i já. Značně si tím zkomplikoval cestu na Pražský hrad. To ale není něco, co v prezidentské roli bude hrát významnou roli. Tam rozhoduje jen a jen skutečnost, jaký má člověk charakter.

Když si musím již vybrat mezi Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem, pak je myslím volba docela jednoduchá. Následníkem Tomáše G. Masaryka a Václava Havla může být jen člověk, který má pevný charakter a který má snahu různé vzájemně spojovat, i když nám občas říká věci, které neradi slyšíme. To přece oni dělali také. Nechávám na vás, vážení čtenáři, abyste sami rozhodli, jestli je tuto roli schopen lépe naplnit Karel Schwarzenberg nebo Miloš Zeman. Já v této věci již jasno mám.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Čochtan napsal(a):

President je (bohužel) čistě representativní funkce. S tím se nedá nic dělat.
Lépe než plebejský buran nás bude representovat kníže, což je velice vysoký rang v evropské společnosti. A Evropa si na šlechtu potrpí. Kníže Schwarzenberg má přístup tam, kam by Zemana nepustili.

Plebejec Zeman má na ledacos rozumnější názor než kníže Schwarzenberg. "Domnívám se, že Kosovo je teroristická islámská diktatura, financovaná narkomafiemi. Z toho jednoznačně vyplývá neuznat.".
I o palestinské teroristické pakáži se také vyjádřil velice "politicky nekorektně".
Na cikánský problém má podobný názor jako většina Čechů. To vše ho dělá sympatickým, a pokud si jako president nedá hubu na zámek, pak bude mít ČR diplomatické (ale sympatické) problémy. Docela bych se na ně těšil.
22. 01. 2013 | 14:19

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Nedočetl jsem, je to hloupé a zavádějící tlachání.

Schwarzenberg je předseda TOP09, politika nejen současné sněmovny, ale i vlády, je politikou Karla Schwarzenberga.

Topolánek, Kalousek a spol jsou přátele Schwarzenberga podobně jako Bakala a další podobní.

Schwarzenberg je zodpovědný za řadu lumpáren proti občanům tohoto státu, od prosazování radaru až po církevní „restituce“.
22. 01. 2013 | 14:23

Petr z Tábora napsal(a):

Je dobře, že panu Zemanovi vyjádřili podporu odboráři a další organizace o kterých naše svobodná média mlčí.
Charakter pana Schwarzenberga není o nic lepší než například dalších 199 poslanců ve sněmovně. Je úzce spjat s posledními dvěmi desetiletími. Vystřídal členství či podporu řady politických stran a nesplnil řadu svých slibů. To co slibuje nyní mohl už dávno plnit jako místopředseda vlády daleko lépe než prezident - ale podporuje všechna asociální opatření vlády.
22. 01. 2013 | 14:23

dzouk napsal(a):

Tak bývalí Baťovci jako Jakeš a Lénárt nám předělali "sociálního kapitalistu Baťu" na státní kapitalismus neboli dle Lenina socialismus.Ostatně zakázky Hitlera Baťovi byly státním kapitalismem.Klaus se Zemanem,v opačném gardu,pěstovali "asociálního kapitalistu (Klaus) a asociálního socialistu (Zeman)".
Do třetice zbývá Karel Schwarzenberg,aby do toho prostrčil naběračky pro chudé -ze Švýcar,Německa,Rakouska.Protože kdo může být chudší než šlechtic,který musí udržovat svůj zámek.40 let to dělaly státní finance ČR za českou šlechtu,ovšem tam nikdy.Přihrozit klacíčkem Helsinsko-dělnicko-listinného neofašismu-záhodno.
A ostatně vzpomeňme na slavnou korunovaci císaře Karla (kolikátého?) 1740,kdy v Praze pohoštění koláčem,masem,pitím-všem příchozím v den korunovace.
Kam až dosáhne mozek sociálního demokrata-nedohledné výšiny.
Nositel Nobelovy ceny za fyziku francouz Langevin:

fašisté jsou lidé bez mozku
22. 01. 2013 | 14:24

Čochtan napsal(a):

Hromada sprostých, hloupých a nepravdivých keců, která se na Karla Schwarcenberga hrne z různých směrů, od odborů po presidentovu rodinu, ho dělá sympatickým.
22. 01. 2013 | 14:24

jozka napsal(a):

Jo jo, vsichni v sale straslive blili z chlastu, jen pan starosta v koutku tise reklamoval vlasak.

Libi se mi, jak po prvotnim frontalnim utoku zbranemi hromadneho niceni typu "my ho milujeme, nas fakta nezajimaji" pripadne "Karel - dobroty barel" nasleduji druhosledove jednotky, ktere sice navenek predstiraji nestrannost, ale zaver je vzdy jasny.

V tomhle pripade je to proste "karakter", no to se ceni :-)

A realita place v koutku...
22. 01. 2013 | 14:24

dříve čtenář napsal(a):

Prosím Vás, nevíte někdo koho doporučují Ferda Mravenec, Mirek Dušín a Kája Mařík?
Žádám je tímto zdvořile, aby se i oni vyjádřili a já se mohl na základě jejich doporučení svobodně rozhodnout.
22. 01. 2013 | 14:27

Jihočech napsal(a):

Jak jsem již napsal, tato volba dělí národ na voliče plebejské a lokajské. Jak je vidět, lokajů nosí tato země přehršel:-)Je docela zajímavé si tyto dva pojmy vyhledat ve výkladovém slovníku. Později narození mohou zkusit Wikipedii. Za sebe mohu říci, že díky názorům a návštěvám p. Zemana u nás a na Šumavě mám jasno. Chci srozumitelného prezidenta a ne rozplyzlého intelektuála.
22. 01. 2013 | 14:28

Bob napsal(a):

Jsou to s prominutím bláboly.
Prezidentské volby jsou teď.
Rádoby politologické úvahy, že volbou Zemana utrpí ČSSD a volbou K.Sch utrpí TOP 09 jsou zcestné
Kdyby nedejbože vyhrál K.Sch. prezidentské volby, tak je nabíledni, že TOP 09 v parlamentních volbách využije značku Scwarzenberg a ovce budou do volebních uren házet lístky TOP 09.
Druhou otázkou je, zda podpora od Zavadilů, Štěchů není polibkem smrti
22. 01. 2013 | 14:29

hordy70 napsal(a):

Prosím, prosím!!!
A zmínka od K.S. o Hágu byla také přeřeknutí??
22. 01. 2013 | 14:31

Luba napsal(a):

Miroslav Žák napsal:

"... Některým lidem je prostě sympatický Karel Schwarzenberg a jiným Miloš Zeman. A závisí to jen a jen na jejich vnitřním povahovém zaměření. Proto také volba toho druhého je tak emočně vyostřená. ..."

Pane Žáku,
už jste zkusil "volební kalkulačku"?

Já ano!
Co mi vyšlo?

Shoda s Milošem Zemanem = + 67%
"Shoda" s Karlem Schwarzenbergem = - 70%

http://volebnikalkulacka.cz/volba-prezidenta-cr-2-kolo-2013/

Pro neznalé:
Volební kalkulačka ukazuje míru shody našich názorů s názory pánů prezidentských kandidátů.

Mimochodem,
také jsem pro vybudování vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe, jako Zeman. http://www.d-o-l.cz/

Jakou vizi pro spotřebování eurodotací v investicích, pro zvýšení zaměstnanosti a zvýšení podílu občanů na rozhodování o své budoucnosti představil občan Schwarzenberg?

Nevím o ničem takovém. Jen se snaží nabourávat naši národní identitu. A kryje lumpárny činovníků z TOP-09 (dříve KDU-ČSL).
A snaží se posilovat moc církve - v našem (díky Bohu:))sekulárním státě.
22. 01. 2013 | 14:34

osveta napsal(a):

to ja vam nevím pane , či paní hordy70, ponevadž každý dobrý človek za dobru prácu dostava odmenu a tou može býť aj cesta s pobytom v Haagu
22. 01. 2013 | 14:36

skeptický napsal(a):

Zas jeden,co bude naoko volit KS.
22. 01. 2013 | 14:38

osveta napsal(a):

pán skeptický , nič v zlom ale poslušne hlasím paní Klára Samková sťahla svoju kandidaturu.
22. 01. 2013 | 14:41

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Bob.
Takoví ti spekulanti vnucující nám, že bychom měli ze strategických důvodů volit toho nebo onoho a nehledět na to, jak nám vyhovuje kandidát, tak ty jsou většinou o charakteru autora podobných vychytralostí.

Věty typu „Politická předvídavost a inteligence pana Zavadila se dá srovnávat“ nám sice neprozradí, kdo je inteligentnější, zda Zavadil nebo Žák, ale s jistotou víme, že za Žákovými slovy a činy můžeme hledat vychytralost a nepoctivost.
22. 01. 2013 | 14:41

Michal Bily napsal(a):

Vážený pane Žáku, máte pravdu. Přestože ke K.S. lze mít řadu výhrad, tak ve srovnání s M.Z. je lepším kandidátem.
22. 01. 2013 | 14:42

vico napsal(a):

Upřímně řečeno, i když jsem si o Zemanovi nedělal iluze, nečekal jsem, že ani v předvolební kampani neudrží všechny své nedostatky pod kontrolou. Ten člověk vypouští více negativních signálů, než radioaktivní spad z Černobylské elektrárny v roce 1986.

Co děsilo velkou část národa před prvním kolem, bylo finále Zeman - Fischer /alias Buran proti Želé/ které se nakonec naplnilo jen z poloviny.
Fischer - /Želé/ svou vazkovitost projevil až po vyřazení, kdy během jednoho dne dokázal obrátit o 180 stupňů a odvolat vše,co slíbil a slíbit vše, co odvolal. Jsme tu svědky, kdy celý jeho volební štáb doslova sedl překvapením na prdel - von je fakt doopravdy želé!

Faktem je, že před volbami se želé drželo a vypadalo skoro jako žula. Zeman je však už tak prosáklý mocichtivostí, arogancí a hulvátstvím, že je v permanentním stavu podstatně snížených ovládacích schopností. Vpodstatě tento egomaniak non plus ultra už nemá čím překvapit.

Je jasné, a vyplývá to z diskuzí, do kterých se lze zapojit jen v gumovém obleku, Zeman tenhle národ beznadějně rozdělí. Čeká nás dalších pět let studené občanské války.
22. 01. 2013 | 14:42

dedek napsal(a):

Tak to je hodně zajímavé, jak všichni tlučou na stranu KS. Čímpak to asi bude? Je zajímavé, jak se umělci snaží, jak hovoří o demokracii a vzápětí pro jiný názor vyhodí kolegu. tato věta také stojí za to: "To ale není něco, co v prezidentské roli bude hrát významnou roli. Tam rozhoduje jen a jen skutečnost, jaký má člověk charakter." A Kchárl ho asi má náramný, že? Stoupat po cizích zádech, dostávat se k majetku prolomením benešových dekretů za pomoci VH včetně podplácení úředníka. Tedy opravdu ryzí charakter. Pane Žáku, pokud pokřivenou páteř a vršení majetku což mají takzvaní šlechtici v krvi a to pod heslem "účel světí prostředky" považijete za ryzí charakter tak potom nám tady pomáhej bůh, protože se lumpárny stanou předností.
22. 01. 2013 | 14:44

AntiKlaus napsal(a):

Čochtan

Přesně. Klausova rodina je vyloženě trapně hysterická. Což by pro každého soudného člověka měl být jasný sygnál koho volit.
22. 01. 2013 | 14:45

Stařeček napsal(a):

pro Zemana odboráři, pro Schwarzenberga tuneláři. Celkem v normálu, ne pane Žáku?
22. 01. 2013 | 14:45

AntiKlaus napsal(a):

dedek

Je to tím, že všichni mají dost Klause. A nikdo rozumný nechce na Hradě jeho dvojče, které už přislíbilo ponechání si pana Key Investmens Waigla ve funkci. Co dalšího ještě Zeman plánuje zanechat z období a pojetí svého druha?

Tenhle hnůj už musí zkončit. Proto je Karel jedinou rozumnou volbou!
22. 01. 2013 | 14:48

AntiKlaus napsal(a):

Stařeček

Odboráři, komouši, klausofilcky? Opravdy podařená společnost.
22. 01. 2013 | 14:49

Myšelín napsal(a):

Pochopte, autor se nás snaží přesvědčit, že pan Karel ze Schwarzenbergu je první Němec (Švýcar), který to s Čechy myslí dobře a touží je vytáhnout z mravního bahna, ve kterém se už pár století plácají.
Jistota, že tam neklesnou, s odchodem sovětských vojsk zmizela, a tak je potřeba zajistit dohled odjinud, třeba ze zámoří. Jestli paní Bubušíková tvrdila, že oba kandidáti na prezidenta jsou proevropští, tak měla asi sluneční brýle.
22. 01. 2013 | 14:57

hlava nehlava napsal(a):

AntiKlaus

když pro vás jsou Odboráři, komouši, klausofilcky sprostá slova, tak můžeme sprosťačit v opačném gardu

disidenti pravdoláskaři havlisti
Opravdy podařená společnost.
22. 01. 2013 | 14:57

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

„Současná fáze předvolební kampaně mi čím dál tím víc připomíná povídku Jaroslava Haška "Stavovské rozdíly". V ní byl po návštěvě knajpy "Šafář Nykles vožralej jak prase a pan správce trochu veselej."
Dnes se v novinách můžu dočíst, že Zeman lže a manipuluje, kdežto kníže se mýlí, nepamatuje se, spal.
Zeman je vulgární, kdežto kníže noblesní...
Zeman zodpovídá za Grosse, Špidlu.. Kníže jména jako Drábek, Kalousek nezná a nevybavuje si, že by si dotyčné měl vůbec odněkud pamatovat.
Zeman je osobně zodpovědný za MUS, Topolánka s Dalíkem, masakr v Najafu a zřejmě i vyvraždění Slavníkovců.
Kníže je poslední 2 roky jenom 1. místopředseda vlády a předseda TOP09, tudíž vůbec neví a ani nemůže vědět, co se v exekutivě děje.
Je vážně škoda, že už Hašek nežije, píše Jiří Cee.“
http://www.blisty.cz/art/67084.html
22. 01. 2013 | 14:58

racer napsal(a):

Hrdina od Dukly a Kurska vyzval Schwarzenberga k odstoupení z boje o Hrad
Brigádní generál Alexandr Beer, nositel Řádu Bílého lva a hrdina od Dukly, Sokolova a Kurska, v úterý vyzval Karla Schwarzenberga, aby odstoupil z kandidatury na post prezidenta. A to kvůli výrokům na adresu československého prezidenta Edvarda Beneše a dekretů, které vydal.
22. 01. 2013 | 14:59

překlep napsal(a):

Přetištěno
"Zeman lže, kdežto kníže se mýlí"

Současná fáze předvolební kampaně mi čím dál tím víc připomíná povídku Jaroslava Haška "Stavovské rozdíly". V ní byl po návštěvě knajpy "Šafář Nykles vožralej jak prase a pan správce trochu veselej."

Dnes se v novinách můžu dočíst, že Zeman lže a manipuluje, kdežto kníže se mýlí, nepamatuje se, spal.

Zeman je vulgární, kdežto kníže noblesní...

Zeman zodpovídá za Grosse, Špidlu.. Kníže jména jako Drábek, Kalousek nezná a nevybavuje si, že by si dotyčné měl vůbec odněkud pamatovat.

Zeman je osobně zodpovědný za MUS, Topolánka s Dalíkem, masakr v Najafu a zřejmě i vyvraždění Slavníkovců.

Kníže je poslední 2 roky jenom 1. místopředseda vlády a předseda TOP09, tudíž vůbec neví a ani nemůže vědět, co se v exekutivě děje.

Je vážně škoda, že už Hašek nežije, píše Jiří Cee.
22. 01. 2013 | 15:00

hovorka11 napsal(a):

Miroslav Žák:

Je úžasné, jak naše "kulturní špička" posuzuje diskuze a ne to, co tyto osoby mají za sebou.
Pro mě je působení Karla v zahraniční politice, instalací Kalouska s TOP 09 nepřijatelným projektem vedoucí do zadlužování (podporou korupce, nedotknutelnosti daňových rájů, instalací taotality na základě přílepků pro kmotry na účet občanů, rozkledem morálních hodnot, získávání majetku Karlem podivnými cestičkami atd.)
To,co ta kulturní partička nahoře vymyslela na obhajobu Karla je dost ubohá propaganda zcela odlišná skutečnosti.

Zeman je pragmatik s ekonomickým myšlením. Ministr zahraničí ani prezident nesmí zaměňovat vyhaslost za neplatnost. Vždy je nutné ukázat na účelový primitivizmus zásadního významu. "Vyhaslost" je řečnický postoj, "neplatnost" je právnický, jasně definující.
Jedině primitiv nebo lhář může obhajovat, že je to jedno a "přeřeknutí" u ministra zahraničních věcí. Zeman se zastal nás všech proti knížecí drzosti, která ještě gradovala napadáním Beneše a oslavováním sudeťáků jako bojovníků proti fašizmu. Karel je průhledný jak studánka, jen ta nová ideologie zatměla mozky.
22. 01. 2013 | 15:00

Neudržitelný napsal(a):

Jihočech napsal(a):
"Jak jsem již napsal, tato volba dělí národ na voliče plebejské a lokajské"
Já bych řekl, že byly volby dvoje. Ty první rozdělovali národ, na voliče co chtěli změnu a na voliče, co nejvíc nadávají na současný stav a volili ty, kteří jej způsobili. A ta druhá volba již nikoho nerozděluje. Tam jdou jen hlupáci, kteří si myslí, že volit menší zlo je rozumné. Chtěl bych jim připomenout,k že volit zlo je nesmysl. Je jedno jak je velké, nebo z jaké strany na něj nahlížíte. Je to stále jen zlo.
22. 01. 2013 | 15:01

Anna napsal(a):

"Když si musím již vybrat mezi Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem, pak je myslím volba docela jednoduchá."
----------

MUSÍM???

Podle mě každý z nás MUSÍ jen jednou umřít. Vše ostatní je každého z nás vlastní svobodná volba.
Je jen na mně, jakou komu a v čem dám nad sebou moc.
Za své volby, rozhodnutí a činy jsem zodpovědná.

V druhém kole volit nebudu (v prvním jsem volila paní Fischerovou). Vyjadřuji tím svoji občanskou nespokojenost s oběma kandidáty.

Zeman i Schwarzenberg, aby se udrželi u moci, udělali něco, co nemá v jiných demokratických zemích obdoby.
Zeman Opoziční smlouvu, Schwarzenberg je ve vládě, kde jedna z koaličních stran při volbách do Parlamentu neexistovala.

Připomínám, že do Parlamentu se volí ze stranických kandidátek. Navíc poslanci LIDEM, zvolení za VV, o církevních restitucích hlasovali přes neshodu s programem VV a naprosto opačně než poslanci VV.

Nechci takovouto demokracii po česku.

Pro mě je volba Zemana a Schwarzenberga obdobná, jako když za totality někdo nevstoupil do KSČ, ale jiné strany Národní fronty.

Totalitu a proklamace v té době mi připomínají závěrečná slova blogu:
"Je jasné, a vyplývá to z diskuzí, do kterých se lze zapojit jen v gumovém obleku, Zeman tenhle národ beznadějně rozdělí. Čeká nás dalších pět let studené občanské války."
22. 01. 2013 | 15:03

překlep napsal(a):

Omluva Tomu, kdo se hádat nebude:
Nevšiml jsem si !!
(Prosím o příp. smazání MÉHO příspěvku)
22. 01. 2013 | 15:03

šašek z Jihlavy napsal(a):

Čochtan
Vám se to hodnotí, vy volit nebudete. My, kteří jsme se už tolikrát spálili, nemáme moc chuti střílet na slepo, někdy je lepší hodit flintu do žita.
22. 01. 2013 | 15:04

vasja napsal(a):

"Jakub Klouzal, bývalý šéf jednoho z odborů ministerstva zahraničních věcí, upozornil v létě 2010 Karla Schwarzenbergera na podezřele nevýhodné zakázky na nákup počítačových sítí. Některé se mu podařilo zastavit, i tak přišel stát o 60 milionů korun."
-----------------
A Kárl ho vyrazil.
Dobrý, ne?
22. 01. 2013 | 15:04

Yossarian napsal(a):

Jihočech: Jsem "rozplYzlý intelektuál" a nestydím se za to. :-)
22. 01. 2013 | 15:06

AntiKlaus napsal(a):

To je jako byste řekl, že je jedno jesli Vám uříznou prst nebo rovnou celou ruku. Ano, obojí není fajn, ale přeci jenom je mezi oběma variantami velký rozdíl.

Stejné je to u této volby. Kdy Miloš Zeman na Hradě představuje tu uřízlou ruku (minimálně).
22. 01. 2013 | 15:06

AntiKlaus napsal(a):

Psal jsem pro "Neudržitelný"
22. 01. 2013 | 15:08

Hana napsal(a):

Aha - takže kníže se "přeřekl" a ten hnusný Zeman ho neopravil. Zeman podpásově útočí - ovšem včerejší tiskovka knížete je v poho. A odboráři jsou úplně pitomý, protože nepodporují kanditáta a předsedu TOP09 a místopředsedu vlády, proti které pořádají demonstrace. Bože můj - čeho se ještě do pátku dožijeme??
22. 01. 2013 | 15:09

Digi napsal(a):

Tak přeřeknutí? Copak by o takovém "přeřeknutí" asi řekl Sigmund Freud, pane autore? Nehledě na další vyjádření p. Schw. Ostaně - otázku Benešových dekretů a sudetských Němců vnesl do debaty moderátor Moravec (s tím, že na toto téma přišlo od občanů mnoho dotazů). P. Zeman pak zformuloval 3 jasné otázk
Pokud jse o majetkové nároky sudetských Němců, pro některé vysídlenecké organizace tak vyhaslé nejsou, jak dokládá stížnost Sudetendeutsche Iniciative k ETPC ve Štrasburku proti ČR kvůli majtku vysídlenců po 2.SV. Stížnost byla zamítnuta - v době docela nedávné, v roce 2006. Není to tedy ČR a její občané, kteří tuto problematiku neustále vytahují.
22. 01. 2013 | 15:09

Občan napsal(a):

Pane Žáku,

jaký asi tak může mít charakter člověk, který během pouhých 6ti let dokáže kandidovat a zastávat funkce za ČTYŘI politické strany s různorodým programem? Ba dokonce stihl být členem jedné partaje (ODA) a kandidovat za jinou (US-DEU)!
Mezi lety 2006 - 2012 stihl provandrovat ODA, US-DEU, SZ a TOP09.
Politicky (i jinak) je neřízenou střelou, u níž člověk vůbec netuší, co může nebo má očekávat.

Zeman, přes obrovské výhrady, jež k němu mám, byl od r. 1992 členem ČSSD (předtím krátce bezpartijní za OF a OH, kde založil sociálnědemokratickou frakci), kterou v r. 2002 opustil. Posléze si založil vlastní pol. stranu, která má k programu ČSSD velmi blízko. Názorově je tedy zcela konsistentní a jeho konání jako presidenta je předvídatelné.

Když odmyslím všechno ostatní, tak tohle mi stačí, abych se rozhodl pro Zemana.
22. 01. 2013 | 15:10

Go Miloš napsal(a):

Tak to vám ze srdce gratuluji, že máte jasno. Já jsem jenom chudý chalupník ze Slezska, nejsem bohužel schopen dohlédnouti velikosti jeho jasnosti knížete Karla. Takže se poníženě omlouvám, že volím takto přízemně, pana Miloše, a zároveň doufajíce ve zdravý rozum (s)prostého lidu v této krásné zemi.
22. 01. 2013 | 15:12

xxxx napsal(a):

"Slušnost pana Schwarzenberga je dle mých zkušeností jen slupka navenek, ale v konání se neprojevuje. Pan Schwarzenberg se často nezastane slušných lidí, kteří mu důvěřují, a přivede je tak do problematických životních situací. Můj případ není zdaleka jediný. Pan Schwarzenberg dosazuje na klíčová místa ministerstva lidi, o kterých ví, že spolupracují na ekonomických machinacích. Pan Schwarzenberg neodvolává lidi, kteří se na ekonomických machinacích podílejí a pan Schwarzenberg je velice špatný manažer.
Pan Schwarzenberg se obklopuje lidmi, kteří jsou špatní manažeři, a dosazuje na klíčové posty ministerstva lidi, kteří jsou nekompetentní. Tiskové oddělení MZV veřejnosti pod vedením pana Schwarzenberga lže a zametá jednu kauzu za druhou.
Pan Schwarzenberg se nijak zvlášť nezajímá o vnitropolitickou situaci země a pan Schwarzenberg se nechá velice jednoduše obelstít. Ty, kteří ho obelstili, netrestá. Neřeší vnitřní záležitosti ministerstva zahraničních věcí. Zaštiťuje se bojem za lidská práva, ale v tomto duchu často nekoná. Pan Schwarzenberg nerozumí provozu rezortu státní správy ani jinému modernímu provozu. Nikoho z lidí, kteří
Jakub Klouzal: Karel Schwarzenberg je odpovědný za ohrožení mého života
se účastnili korupčních kauz na MZV, Karel Schwarzenberg neodvolal. Ekonomické machinace na MZV nabyly za jeho vlády obrovských rozměrů a dějí se stále, přestože jsem na to pana ministra osobně upozornil.
Když zvolíte knížete, situace se v této zemi nezlepší. Oblast korupce je nejpalčivějším problémem této země a Karel Schwarzenberg jej neřeší a řešit nebude.
V současnosti připravuji trestní oznámení na Karla Schwarzenberga a jeho spolupracovníky a na další osoby podílející se na ekonomických machinacích v IT zakázkách na ministerstvu zahraničních věcí.
Pan Schwarzenberg mi vzkázal, že se mi nemá za co omlouvat.

http://www.blisty.cz/art/67088.html
22. 01. 2013 | 15:12

gabriela napsal(a):

"Následníkem Tomáše G. Masaryka a Václava Havla může být jen člověk, který má pevný charakter"
a proto volím Miloše Zemana ...
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2554-schwarzenberg-jako-spatna-volba.aspx
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/UserFiles/document/karel_trochu_jinak.pdf
22. 01. 2013 | 15:14

AntiKlaus napsal(a):

Občan

A co klasův Weigl ten Vám na Hradě vadit nebude? Je to ten Weigl, který se Šlofem domlouval zvolení Klause v kavárně Savoy. Je to také ten Weigl z Key Investmens.

Myslíte, že bude fajn, když se kolem Hradu budou motat StBáci, svazáci, komančové, klausofilcky, proklemelští "emisaři" atp.?
22. 01. 2013 | 15:16

Neudržitelný napsal(a):

AntiKlaus
:-) dobrý, to sedí. Stejně si nemohu pomoci. Pro mne jsou oba nevolitelný, já tam nevidím někoho o trošku lepšího.
22. 01. 2013 | 15:16

tytyty napsal(a):

Když se v palamentu mluví, tak spí.

Ovšem jen za předpokladu, že se nemluví o nějakých restitucích.


Volební tým Karla Schwarzenberga.
22. 01. 2013 | 15:19

tytyty napsal(a):

Když se v parlamentu mluví, tak spí.

Ovšem jen za předpokladu, že se nemluví o nějakých restitucích.


Volební tým Karla Schwarzenberga
22. 01. 2013 | 15:21

český maloměšťák napsal(a):

Tolik lidí , co se vyrojilo s tím, že " nechám to na každém z vás" ...zatímco ale cítí potřebu každému z nás sdělit, koho volí on a to formou dsoti etdy neslavného rozboru.

Nu - Jednotná Kulturní /a později i Jednotná Byrokratická/ Fronta volí Karla, že. To ale není nic nového. To už je cca 14 dní stará novinka. Že tedy Karel má zastání především v kruzích na výběru a redistribuci daní spíše závislých, než je generujících. Což mimochodem např. platí i o podnikatelích jako je Háva, že.
Takže žádné překvapení se nekoná.
http://www.nidm.cz/o-nidm

"...Národní institut dětí a mládeže Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a školské zařízení pro zájmové vzdělávání (dále NIDM) je odborným zařízením Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy..."
--------------------------------------------------------------
Masaryk by Schwarzenberga nevolil. Spíše by ho vyvlastnil. Tečka.
22. 01. 2013 | 15:22

hlava nehlava napsal(a):

AntiKlaus
StBáci, svazáci, komančové, klausofilcky, proklemelští "emisaři" atp.?

v opačném gardu

když se budou kolem hradu motat

mafiáni, tuneláři, topáci, havlofilcky bildeberští proněmečtí atp?
22. 01. 2013 | 15:23

DF napsal(a):

No sedm z pěti akademiků VOLÍ Karla, tak potom není o čem diskutovat že ano.
Volí ho i Žilková, Čvančarová, Kostková,Margita a spousta dalších herců a novinářů.
Bohužel ho nevolí Dejdar ale ten si to stejně odskáče.
Nevolí ho Bílá ale to není podle vás Žáku relevantní zpěvačka.
Proto jak jste nám pěkně podprahově nasunul, VOLÍ se pouze Karel, ostatní musí přijít do dev null.
22. 01. 2013 | 15:24

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

On Karel říká: „když se kecaj blbosti, tak spím“.

Ale někdy to může být trapné.

„Schwarzenberg usnul před diplomaty v Bělehradě. Skandál, říkají Srbové
Český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg na půl hodiny usnul na bezpečnostním fóru v Bělehradě přímo před zraky diplomatů a televizních kamer. Kromě toho měl na sobě výrazné červené ponožky, které rovněž upoutaly pozornost.“

http://zpravy.ihned.cz/c1-52869220-schwarzenberg-usnul-pred-diplomaty-v-belehrade-skandal-rikaji-srbove

Oprava ne trapné, ale noblesní.
22. 01. 2013 | 15:24

AntiKlaus napsal(a):

hlava nehlava

Ti mi vadit nebudou. :) No problem (neberu mafiány a tuneláře, které stále počítat ke Klausovcům - schválně se zeptejte těch amnestovaných, kdo je jejich kandidát).
22. 01. 2013 | 15:27

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Náš Karel spí noblesně.
22. 01. 2013 | 15:28

AntiKlaus napsal(a):

ten, kdo se hádat nebude

Spící lepší ožralého.
22. 01. 2013 | 15:28

Křemílek napsal(a):

Dobrý den ani jsem blog nečetl nemám čas číst kde co ! Jen tvrdím stále že ani jeden s kandidátů u mne nesplnují krytéria na dobrého a poctivého prezidenta české republiky který by hájil zájmy i obyčejných pracujících ! Celá ta falešná prez. kampan je v zájmu pouze "uměleckých elit" a mafiánů kteří nemají o životě obyčejného občana ani páru ! Proto odmítám jakoukoliv diskuzi na téma prez.volby v česku ! Vím zcela jistě že hned v začátku příprav na tohle směšné klání bylo něco špatně a to je pro mne rozhodující !
22. 01. 2013 | 15:29

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro AntiKlaus.
Kdo by tak asi mohl být jejich kandidát?

„Schwarzenberg: Amnestii jsem sice chválil, ale teď se jí spíš divím

2. ledna 2013
Kandidát na prezidenta Karel Schwarzenberg vzal částečně zpět svou podporu amnestii, kterou 1. ledna vyhlásil Václav Klaus. "Neznal jsem podrobnější parametry vyhlášené amnestie a nevěděl jsem, kdo všechno bude tímto krokem omilostněn. Pak jsem se, připouštím, začal velice divit," napsal Schwarzenberg v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz. „
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/on-line-chat-karel-schwarzenberg-dog-/domaci.aspx?c=A130102_091732_domaci_jw
22. 01. 2013 | 15:30

statistika venkovana napsal(a):

DF

v Praze měl Kárl 46%, tak se nedivte, ale v celé ČR celkově vyhrál Zeman, ale jen o 40 000 lidí, to dělalo těch 0,8%

Pokud to v Praze nezfalšují a nebude to cinklé, pak vyhraje zase Zeman, neb toho budou volit většinou Dinsbírovci a Fišerovci tak na půl.
Franzovci nepřijdou, Táňovci to dají Kárlovi, ale to bylo jen 3%, taky Sobotkovci, Bobošíkovci to dají tak na půl.Ale to bylo taky jen pár lidí.

Pražáci mají velkou mediální sílu podporovat K.S, ale nás nedostanou
22. 01. 2013 | 15:32

čert }=o) napsal(a):

pane Žáku a co čekáte od
odborových svazů probelzebuba?
Ono vůbec předvolební boj
je snůška záporných emocí
Rozum šel pryč a nastavilo se hulváctví
Na protikandidáty se tahají lži
pravda se balí do hnusných hadrů
a čím špinavější tím lepší
Jakýkoli čistý skutek jakéhokoli kandidáta
dokáží voliči udupat a ušpinit
ve jménu svého kandidáta
a vláčet ve stoce lži a výmyslů
ve stoce nenávisti a závisti
Češi a Moravané se předvádí
v plné kráse smradlavé stoky
a jsou ještě na to náležitě hrdi
až je čertu z toho smutno
22. 01. 2013 | 15:36

Kelt napsal(a):

Pan "kníže"podle pana Žáka má charakter a proto je nutno ho volit.Jelikož to nijak nedoložil,pokusím se to ozřejmit.
K.S.,co by šéf kanceláře V.H.restituoval/ač neRakušan/dle rakouských zákonů majetky značné hodnoty na území ČR a dle vlastních slov musel uplácet.Řekl bych ojedinělý právní krok,ve světě bezpochyb s nárokem zapsání do Guinessovy knihy rekordů.
Jeho silný charakter než našel uplatnění,tak se tak stalo až u čtvrté politické strany v pořadí.
Nekompromisně ohlásil odchod z vlády za Čunkiády,ale justiční mafie mu vytrhka trn z paty a tak zůstal.
Jako president se budu "bít"za práva chudých a postižených-což jako předseda TOP09 a místopředseda vlády bezezbytku naplňoval ve spolupráci s Drábkem a Kalouskem.
Když Zeman řekne p...l,tak je sprosťák,když totéž pronese náš Kchárl,tak se jedná o vtipný bonmot.

Amnestie je výborný nápad,vyprázdní se věznice,ale naprotest proti ní odcházím z PS,abych stihl fotečku s mým fanklubem.
22. 01. 2013 | 15:37

hovorka11 napsal(a):

Karel oproti Zemanovi podporuje islamisty v Líbyi (dnes bojují v Mali), podporoval napadení Íráku, Srbska, Ruska. Je pro púoužívání zbraní s jedovatým ochuzeným uranem (doložené následky na dětech v Íráku), podílel se na podpoře instalace islamistické vražedné vlády UCK v Kosovu a jejich beztrestnosti.
Karel nehájil nikdy zájmy obyvatel a slovanských zemí, ale naopak korporace a rozbíjení napadáním států za pomoci vražedných islamistů.
22. 01. 2013 | 15:37

ali napsal(a):

Lživá zpráva o Fischerové:
Druhý den po volbách, jsem řekla do medií, že jsem se rozhodla nejít ke druhému kolu. Dala jsem rozhovor ČT, televizi NOVA, ČTK, a jednotlivým novinám. Přesto se stále objevuje zpráva (ČT), že prý podporuji Karla Schwanzerberga. Je to záměrné manipulování skutečností a lze se ptát, proč se tak děje a zda se už opravdu nevracíme do minulosti, kdy se obecně vědělo, že media neříkají pravdu. Proto znovu opakuji důvody, pro které jsem se rozhodla nepodporovat žádného z kandidátů.
Jsem přesvědčena, že hlava státu by měla být především mravní osobností, která celý svůj život dbá na soulad svých slov a činů. Ačkoli sama politika často uznává kompromis jako most mezi krajnostmi, s mravností se kompromis dělat nedá.
Nebude –li na Hradě osobnost tohoto formátu, nepřinese nové obsazení Hradu žádný posun k lepšímu. Jedině morální osobnost může spojovat lidi a zjednat úřadu prezidenta skutečnou autoritu. Kdo v minulosti selhával, bude selhávat i v dalších zásadních otázkách.
Miloš Zeman v minulosti opoziční smlouvou zrušil kontrolu moci opozicí a zapříčinil spolu s Václavem Klausem dělení mocenských pozic a bezuzdný nástup kariéristů všeho druhu do všech míst. Stejně jako Václav Klaus opovrhoval občanskou společností a demonstranty nazýval lůzou. Rozděloval lidi i společnost a nikdy nedošel k vlastní sebereflexi.
Karel Schwanzerberg se vedle svých dobrých skutků za minulého režimu v průběhu své současné politické kariéry stále víc vzdaluje ideálu mravnímu. Je odpovědný za stvoření neoliberální antisociální strany, která má navíc ve svém středu Miroslava Kalouska, Jaromíra Drábka, Leoše Hegera a další ministry, kteří se podílejí na pádu solidarity a soudržnosti v naší zemi. Je odpovědný za svá hlasování ve vládě i ve sněmovně, opovrhuje demonstranty, kteří nesouhlasí s vládní politikou. Selhal v případě Jiřího Čunka, Ladislava Bátory, ale třeba i člověka na vlastním ministerstvu, který upozornil na finanční nesrovnalosti. Toho nepodržel a nápravu nezjednal.
Proto jsem se rozhodla nejít k volbám a nepodpořit žádného z kandidátů.

Táňa Fischerová
22. 01. 2013 | 15:38

ali napsal(a):

Volíme Zemana
- protože byl proti komunistům v době, kdy to chtělo odvahu a o něco šlo (Schwarzenberga tehdy komunisté nezajímali)
- protože byl proti Klausovi v době, kdy drancoval republiku (a plivali na něj mnozí z dnešních příznivců Schwarzenberga)
- protože nekradl a nekrade (na rozdíl od Schwarzenberga, který rozkradl podnik Becher Karlovy Vary, je tedy usvědčený tunelář a navíc nejméně ve dvou případech podváděl s dotacemi)

Schwarzenberga volí lidé jako on - zloději a tuneláři, lidé bez slušnosti a morálky a také Klausovi poskoci a bývalí komunisté. Slušní lidé volí Zemana a pro Schwarzenberga vidí jediné místo - ve věznici za rozkrádání státu. Dokud Schwarzenberg a jemu podobní nebudou sedět ve vězení, demokracie se nedočkáme.
22. 01. 2013 | 15:43

František Václav Bezucha napsal(a):

Vážený pane Žáku, trochu se mýlíte, pan Schwarzenberg se nepřeřekl, Karel Schwarzenberg použil termín „neplatný již 20 let a president Beneš by byl podle dnešních měřítek souzen v Haagu" - to opravdu není žádné přeřeknutí, to je vyjádření jeho neměnného skutečného názoru. Pan Zeman by byl hlupák, kdyby to proti němu nepoužil.
22. 01. 2013 | 15:44

Kelt napsal(a):

Naše "kulturní fronta"až na výjimky/jako se např.Dejdar,s kterým již nikdo z nich nic nenatočí/bude volit K.S.
Kolik z nich podepsalo antichartu pane Svěráku?Mimochodem osm let v KSČ.
22. 01. 2013 | 15:47

Ing. N. napsal(a):

Pane Žáku,

obávám se, že jste se hodně ztrapnil, když píšete, že

"Jedná se o známé přeřeknutí Karla Schwarzenberga, které se týká Benešových dekretů. Karel Schwarzenberg použil termín „neplatný“ místo správného právního označení „vyhaslý“."

Podívejte se laskavě na 3 "přeřeknutí", kterých se K.S. dopustil a příště se seznamte důkladně se skutečností, než něco napíšete. Bylo by načase, abyste nás přestal považovat za stádo tupců, kteří nejsou schopni si skutečné informace nalézt.

Porovnejte si vše, co říkal Schwarzenberg během svých tří vystoupení. Je to poučné, vypadá to totiž, že neví, co kdy řekl.

17.1.2013...že Benešovy dekrety už neplatí 20 let. Přijetím listiny lidských práv a svobod ústavy přestala platnost Benešových dekretů. Ovšem nebyla zrušena od roku 1945, nýbrž od okamžiku, kdy tato ústavní listina byla přijata. Ale ony jsou zrušeny, co je zrušené už nemohu ještě jednou zrušit.

18.1.2013 Z prohlášení K. Schwarzenberga
Chtěl jsem vyjádřit, že Benešovy dekrety jsou dnes už překonány, že jsou právně vyhaslé. Jinými slovy, co se stalo, stalo se a nelze z toho vyvozovat nějaké majetkové nároky, jak to ostatně potvrdila i česko-německá deklarace.

19.1.2013 v rozhovoru v Právu
... že Benešovy dekrety byly zrušeny přijetím ústavy už před 20 lety bez zpětné účinnosti. Nejde to zrušit zpětně ...

ZÁVĚR :
17.1. ... Benešovy dekrety už neplatí 20 let, jsou zrušeny
18.1. ... jsou právně vyhaslé
19.1. ... byly zrušeny přijetím ústavy už před 20 lety

Poznámka: Bylo by od vás čestné, kdybyste přiznal, že jste se s tím, co kdy K.S. řekl, neseznámil.
22. 01. 2013 | 15:48

Ládik!!! napsal(a):

Stejně si myslím,
že Klause z hradu dostanou jen nohama napřed.
22. 01. 2013 | 15:50

Křemílek napsal(a):

Ali dobře jste udělala že jste to sem pověsila ! Myslím že i pan Stejskal Vás za to pochválí ! Je to přesné ,p. Fisherová je tam v Praze má dobře z mapované ! Dokud nebude Kalousek,původce všeho zla v česku odstaven úplně z politiky tak se v téhle zemi nic k lepšímu nezmění ! Ten člověk je snad posvědcen samotným satanem !
22. 01. 2013 | 15:53

Josef K. napsal(a):

racer napsal(a):
Hrdina od Dukly a Kurska vyzval Schwarzenberga k odstoupení z boje o Hrad
Brigádní generál Alexandr Beer, nositel Řádu Bílého lva a hrdina od Dukly, Sokolova a Kurska, v úterý vyzval Karla Schwarzenberga, aby odstoupil z kandidatury na post prezidenta. A to kvůli výrokům na adresu československého prezidenta Edvarda Beneše a dekretů, které vydal.

Obývám se, že Beer byl spolupracovníkem NKVD. Lze ověřit.
22. 01. 2013 | 15:55

Metanolovej konzument-Ostrava napsal(a):

Pane autore .
Máte svatou pravdu !
Musíme volit Zemana .Dokáže perfektně spojovat Becherovku s Rumem a tlačenkou !!
My-hospodší hosté volíme zásadně Zemana !
V případě,že prolejeme soc.dávky tak víme že nám tento kandidád jistě s porozuměním přidá na pití !
Bezpečně zná a chápe-co to je nebezpečný a prudký absťák !
22. 01. 2013 | 15:57

spravedlnost napsal(a):

Prague, Czech Republic
Na přebrání nepravdivých výroků, které z prezidentských kandidátů padají při všech těch duelech, rozhovorech a estrádách, aby si člověk vzal málem lopatu.

Insider doplňuje analýzu čtvrteční debaty v České televizi, kde Miloš Zeman prohlásil, že „byl na seznamu státní bezpečnosti jako nepřátelská osoba…“

Pravdivost tohoto tvrzení totiž zpochybnil aktivista Stanislav Penc. „Zeman byl veden na XI. správě StB, tedy na ekonomické rozvědce, a to jako prověřovaná osoba a signál. Ovšem nebyl převeden mezi Nepřátelské osoby.“

Jako důkaz poslal kopie registru svazků.

Všimněte si data zničení svazku !!! 5.12.1989 ZNIČENO – proč asi???
www.facebook.com/pages/svazkycz/170454569633281?fref=ts
Je to zločinech co prodal dluh Rusku za 20% a měl by skončit min. jako Tymošenková,rozprodal zlato z ČNB jen aby sociálně cítil, D 47 a spojení s mafií a spolurozkradl český majetek jako Klaus takže- hrad Mírov by tomu odpovídal!§
22. 01. 2013 | 15:57

Křemílek napsal(a):

josefe K jste fakt nemocný člověk .běžte se léčit !
22. 01. 2013 | 15:58

Vochomůrka napsal(a):

Kalousek je nejlepší ministr financí, jakého jsme měli.
Zasloužil by si být premiérem.
Můj kolega Křemílek by ho dokonce chtěl za prezidenta, ale to má ještě čas.
22. 01. 2013 | 15:59

Josef K. napsal(a):

Miloš Zeman se sice stylizuje do role ochránce chudých a bohatých, ale pohled na jeho transparentní účet dokládá, že je financován především exekutory.

Kromě exekutora Jiřího Krále jde o to, že předseda Zemanovy strany SPOZ Vratislav Mynář ovládá firmy Tessile ditta a.s., Tessile ditta services a.s. či CREDIT MANAGEMENT a.s. Tyto firmy jsou správci a druhotní vlastníci pohledávek pražského dopravního podniku a dalších firem a "dodavateli zakázek" pro některé exekutorské úřady.
22. 01. 2013 | 15:59

AntiKlaus napsal(a):

spravedlnost

Máte svatou pravdu.
22. 01. 2013 | 16:00

Medikolog napsal(a):

Němckému učiteli panu Čochtanovi a panu Žákovi z MŠMT je sympatický sudeťácký hujer a kamerad Karl. Pochopitelné. No a? Většina z nás nejsou učiteli v Německu za německý plat, ani zaměstnanci ministerstva za plat současné triády moci.. tak nemusí provádět veřejné úlitby Herr Karl, jako dříve hýkat na aktivech "ať žije souruh Brežněv".. nemuseli tak činit ti, co doopravdy svýma vlastníma rukama pracovali. Kdo chtěl tehdy něco víc (nebo nechtěl pracovat za běžný plat), vyspal se jednou za měsíc na stranické schůzi, platil ROH a SČSP.. a měl také pokoj. Ti ostatní zase hulákali "Ať žije Slávie (Sparta, Baník, Bohemka, ...).

Dámy a pánové, není ta podobnost nějak vypovídající? Miloš i Karl byli oba od začátku popučových "přesunů" majetků z našeho do cizího/do soukroma. Karl byl vždy DŮSLEDNĚ NA STRANĚ PŘIJÍMAJÍCÍ a je na ní nepřetržitě. Bohužel je to pro většinu z nás, odíraných, protistrana.
22. 01. 2013 | 16:02

Josef K. napsal(a):

Křemílek. Jste z pohádky ČST, to vysvětluje mnohé.
22. 01. 2013 | 16:02

Je to tutovka !!! napsal(a):

Re spravedlnost...
Proto jej vřele doporučuje i jakýsi Klaus-patrně na doporučení centrály z Moskvy .
Je zde třeba uchovat zájmy Ruského státu.
22. 01. 2013 | 16:03

DF napsal(a):

To statistika venkovana
V Praze to sfalšují a bude to cinklé o tom prosím nepochybujte, proto pokud nebude mít ten váš Zeman 10 % převahu, tak bylo rozhodnuto nadpoloviční menšinou:
Vyhraje to Karel o 0,78 %.
No a nyní se předveďte vy statistiko venkova, prostě proti Karlově šarmu a charizma jste v pr...i.
22. 01. 2013 | 16:06

Moravák napsal(a):

Mám rád metanol a Zemana !
22. 01. 2013 | 16:16

Karel Pokorný napsal(a):

Mám rád ty kecy o tom, jak stát udržoval nějaký zámek a pak jej předal šlechtici opravený......Ukažte mi takový, pokud to není nějaký Karlštějn. Pracoval jsem v památkové péči a vím, kolik tam bylo a je peněz. Většina zámků vrácená šlechtě byla totálně zdevastovaná, nemluvě o ukradeném vybavení lůzou hned po válce. A teď potomci těch zlodějů tady budou plivat své jedovaté žvásty....Jděte se někde zahrabat ubožáci...
22. 01. 2013 | 16:16

Realtoltek napsal(a):

Naprosto ubohy clanek, ktery opet medialne masiruje. Prirovnavat toho chrapune z Rakouska s Masarykem je neco opravdu nechutneho.
Takze ja mam taky jasno budu volit Zemana, protoze je to mensi zlo. 1. je to cech 2. umi mluvit 3. neprevlika kabaty 4. neni to Kalouskova loutka 5. neni to valecny zlocinec jako Karel..ktery schvalil bombardovani Srbska a dle jeho vlastniho nazoru o Benesovi by patril sam pred valecny soud do Hagu.
22. 01. 2013 | 16:18

Dočkal napsal(a):

http://www.zvedavec.org/prispevky/2013/01/5296-otevreny-dopis-panu-karlu-schwarzenbergovi.htm
http://www.zasvobodu.cz/news/prohlaseni-generala-alexndra-beera/
22. 01. 2013 | 16:18

Adolf napsal(a):

Skoč do zdi. Naprogramuj si pěkně styl a pořádně se odraz.
Havel je opoakl Masaryka. Zatímco Masaryk vytvořil stát, Havel ho rozbil.
A jeho dveřník, rakouský slintal reozbíjí i zbytky.
22. 01. 2013 | 16:19

mb napsal(a):

Kolem Zemana se koncentruje zlo, bahno a špína ...
22. 01. 2013 | 16:22

Jarda napsal(a):

Já budu volit p.Zemana,pokud ale vyhraje p. Schwarzenberg, tak bude i mým prezidentem, doufám,že i vy všichni to tak chápete i když budete volit p.Karla, reakce většiny z vás se neliší od některých nejhloupějších výrazů obou kandidátů...Media nejsou objektivní, volte podle svého srdce a rozumu.
22. 01. 2013 | 16:25

Pravda napsal(a):

Odborářů jsem si nikdy nevážil, protože to byl spolek flákačských radikálních politruků. Tímhle to dokázali. Kdo ještě věří v nezávislost odborů tak je trouba. Jejich návrhy vždy byl radikální socialismus založený na závisti a podpoře flákačů viz zvýšíme daně nejbohatším a zvýšíme sociálná dávky pro plebs. Ubohost odbořářů ukazuje jejich patolízalství k všem návrhům ČSSD. ČMKOS je přežitek bolševíků a bez něj by jsme na tom byli mnohem líp.
22. 01. 2013 | 16:29

Křemílek napsal(a):

Vochomůrko zbláznila si se ? Co to tady zase plácáš za nesmysly ! Pro tebe která nemáš o politice ani páru bude nejlépe když s toho mechu a kapradí ani nevylezeš ! Čuč tam raději nafurt !
22. 01. 2013 | 16:30

pane nebo orel napsal(a):

Koho mám tedy volit? Slušného člověka, který nenazývá své nevoliče blbci, nebo konzistentního všeználka, s kterým bude sranda? Nebo si mám zase hodit korunou?
Poraďte!
22. 01. 2013 | 16:31

pavla anna napsal(a):

no my stádo se dnes smíme vyjadřovat aspoň zde? to je hezké pane Stejskale, jinak je všude zrušena diskuze....a ta masáž proti Zemanovi....to je už příliš.....jsem spíš pravicová ,ale vy mě nedáváte jinou šanci než volit Zemana, pro prachsprosté taktiky pro svinstva Kalouska a pro všechny ty rádoby inteligentní blogy fanatiků,co tu lžou ve prospěch knížete.....a Svěrák si může napsat novou hru Prdící spící
22. 01. 2013 | 16:33

Josef K. napsal(a):

Vrátím se k jinému blogu a k identitě. Citace z výpovědí Volyňských Čechů.
Volka Zeman a Schgwarzemberk je volnbou kutlurní. Tedy zkušenost:
Západní Volyň byla pod vládou Poláků od září roku 1920 do září roku 1939, kdy se celá oblast Volyně stala součástí Ukrajinské sovětské socialistické republiky. Vládu sovětského režimu popisuje pan Kučera jako systém, kdy „neničili, nezapalovali, udělali to tak, že hospodářství šlo od desíti k pěti, jak se říká…“31 Začala vláda tvrdého diktátu.Bylo omezeno nejen hospodářství, ale kupříkladu i cestování. Obyvatelé se mohli pohybovat v maximální vzdálenosti dvanácti kilometrů od místa bydliště, a pokud někdo
29
VACULÍK, Jaroslav: Dějiny volyňských Čechů. II. (1914-1945). Praha 1998, s. 7.
30Tamtéž, s. 32.
31http://www.pametnaroda.cz/data/witness/468/recording/388-transcript.htm (adresa platná k 5. 7. 2010)
17potřeboval cestovat na delší vzdálenost, musel na policii podat žádost o zvláštní povolení.32
Málokdo se však do delších cest pouštěl, poněvadž panovaly obavy z možné deportace naSibiř. Pro tehdejší režim bylo nepřijatelné, aby kdokoli cestoval více než bylo nutné a viděl neutěšující poměry, které v Sovětském svazu panovaly. Deportace na Sibiř se v té době stalyDamoklovým mečem, který visel nad všemi zdejšími obyvateli.
Kromě případů deportovaného vlastníka povoznictví Mazurce a majitele zámečkuusedlostiPischla, který byl deportován i s dcerou, uvádí Josef Kučera ještě Aničku Maršovou.Byla sirotek, její matka zemřela při porodu, odkojila ji babička pana Kučery, a když byly Aničce dva roky, zemřel jí i otec. Starali se o ni strýcové, kteří spravovali její majetek, do kterého náleželo i 100 ha pole. O svém majetku mnoho nevěděla, neměla ani přesné ponětí,kde se ona pole nacházejí. Strýcové ji nechali vystudovat a po dokončení studií se měla
vdávat, ale sňatek stále odkládala. Mezitím nastoupil vládu sovětský režim a Aničku Maršovou deportovali na Sibiř coby „kulačku“ a do republiky už se zpět nevrátila.Po příchodu sovětů si pan Kučera začal hledat zaměstnání. Měl už absolvovanou školu a chtěl finančně ulehčit rodičům, kteří buď museli být v JZD, nebo pracovat v domácnosti.Odešel za prací do Lucka, vystřídal více zaměstnání a popisuje, že po zavedení sovětskéhozřízení přestaly fungovat jakékoli obory, vše bylo zrušeno a spousta obchodů pozavírána.
Ničivý dopad sovětského režimu zaznamenala i kultura. Kučerovi například vlastniliknihovnu a ostatní si z ní půjčovali různé české tituly. Poté, co přišli Sověti, byla knihovnazničena, což pan Kučera popisuje takto:
„To děvče, co to přišlo likvidovat, tak likvidovala spíš takové spisovatele, co neznala,třeba byli i pro socialističtí nebo takoví, co s tím neměli nic společného. Třeba verneovky – to neznala, tak to likvidovala… Knihovna byla zničená.“33
pokračování
22. 01. 2013 | 16:34

Josef K. napsal(a):

Ale už tehdy byl mezi volyňskými Čechy značně rozšířen poslech zahraničního
rozhlasu. Touto cestou přišly i první informace o přítomnosti Němců:
„Potkal jsem otcova známého a ten říkal: ‚vyřiď otci, že večer Londýn hlásil, že prasklprovaz a zůstala jenom nitka.‘ V půl páté v noci už Němci bombardovali naši vesnici… nežjsme si zvykli žít ve městě za Sovětů, už jsme byli napadeni Německem.“3432http://www.pametnaroda.cz/data/witness/468/recording/388-transcript.htm (adresa platná k 5. 7. 2010)
33Tamtéž34
Tamtéž 18
pokr
22. 01. 2013 | 16:36

Luba napsal(a):

Přátelé,
přímý přenos dalšího duelu obou kandidátů on-line zde:

http://zpravy.idnes.cz/volba-prezidenta-duel-schwarzenberg-zeman-fjr-/domaci.aspx?c=A130116_141233_domaci_kot
22. 01. 2013 | 16:38

LUF napsal(a):

Zbytečná výzva, neumím si představit člověka který má za autoritu Zavadila a současně by nepodporoval Zemana. To by se mohlo stát jedině kdyby kandidoval čistý komunista
22. 01. 2013 | 16:38

Josef K. napsal(a):

1. 5. 2 Pod německou okupací
Rok 1941 znamenal pro Volyň další změnu vládnoucího režimu. Německo napadlo
Sovětský svaz a příchod okupační armády se nesl ve jménu nástupu nového režimu, ještěmnohem tvrdšího, než jaký panoval za vlády Sovětů. Režimu vyznačujícího se neobyčejnoukrutostí a nelidským zacházením s místními obyvateli.„…že, doopravdy, ti Němci se chovali... rozkopávali dveře těm lidem. Zajímavý,Čechům moc ne. Ale Ukrajincům, Polákům....to bylo hrozný.“35
Nelze opomenout vypálení vesnice Český Malín, upálení části obyvatel ve stodole
v obci Svatá u Buderáže, mezi nimi byli čtyři Češi, a německému vypalování padla za oběťi část vesnice Michna-Sergejevka. I zde byli mezi oběťmi Češi. V době německé okupacebyla oblast Volyně součástí Říšského komisariátu Ukrajina. Hlavním městem této novéadministrativní součásti říšského se stalo Rovno, které se tak stalo sídlem říšského komisařeEricha Kocha. Skupinou obyvatel, na kterou byl německý teror zaměřen nejvíce, se staliŽidé.36
Velmi krutý osud potkal po příchodu Němců lucké Židy. Žila zde početná komunita
čítající na 16 000 členů a byli mezi nimi právníci, lékaři a dokonce i zubní lékařka, mezi jejížpacienty Josef Kučera patřil. V roce 1943, bylo to počátkem léta, se mezi obyvateli začaloproslýchat, že přibližně 9 km od Lucku u osady Hnidava se kopou asi 100 metrů dlouhézákopy. Tuto práci vykonávali sami Židé, byli na práci voděni po skupinách a po několikadnech obyvatelé Lucka zjistili, že Židé nepřišli do svých zaměstnání. Josef Kučera v té doběpracoval u firmy zaměstnávající ve svých řadách mimo jiné právě i Židy37, kteří se bez
jakéhokoli vysvětlení neobjevili na svých pracovních pozicích. Později se obyvatelédozvěděli, že všech 16 000 luckých Židů bylo vystříleno právě do zmíněných zákopů. Běhemjediného dne byli vystříleni naprosto všichni, včetně žen, dětí a starců. Židé byli k zákopůmpřiváděni po skupinách, donuceni se vysvléci, položit se na hromadu mrtvých těl a poté bylipopraveni střelou. Po skončení poprav byla povolána skupina Ukrajinců a ti zákopy s mrtvými těly zaházeli.38 Firmu, u níž byl Josef Kučera v té době zaměstnán, vlastnil Polák
dlouhé, 8m široké a 3-4m hluboké. Hloubilo je cca 250 mužů, kteří poté byli zlikvidováni. Popravovaní sesvlékli, po šesti vystoupili na rampu a zde byli popraveni střelou do týla. Popravovalo se i v noci za svitu světel
aut. Celkem zde bylo zastřeleno téměř 2O OOO civilistů, z nichž většinu tvořili Židé. XX ten si Josefa Kučeru oblíbil a sdělil mu, že se dostaví skupina ukrajinských dělníků, kterýmmá vydat nářadí. Jednalo se o Ukrajince, kteří poté byli posláni k zasypání výše zmíněnýchhromadných hrobů.
Vrstva lidských těl v zákopech byla vysoká přibližně dva metry a výška hliněnéhozásypu činila pouhých 25 cm a toto nedostatečné překrytí mrtvých těl poskytovalo živnoupůdu pro šíření různých zdravotních potíží; tím spíše, že k popravě došlo na počátkučervence, kdy panovala velká horka. Následkem příliš tenkého zásypu se nad hroby velmibrzy začaly sletovat mouchy. Bylo jich tak velké množství, že ačkoli bylo toto místo vzdálenéod Lucku asi 9 km, už v samotném Lucku bylo možné spatřit vysoké černé sloupy hmyzu
zdržujícího se nad hroby.39Po této události zavládly mezi obyvateli obavy z možnosti rozšíření tyfové nákazya začal se šířit názor o nutnosti konzumace velkého množství alkoholických nápojů z důvodu„dezinfekce“ organismu. Univerzálním lékem pro podobné situace byla podomácku vyráběnápálenka zvaná samohonka, kterou si volyňští Češi vyráběli ponejvíce z pšenice či žita, ale
vyráběla se i z cukrovky nebo brambor.40Samohonku užívali lidé nejen jako lék na téměř všechny neduhy, ale i jako univerzální platidlo či v případě potřeby jako formu úplatku.Vyráběla se téměř v každé domácnosti a ani rodina Josefa Kučery nebyla v tomto směruvýjimkou. Po likvidaci luckých Židů naordinoval otec Josefa Kučery svým dětem domácíléčbu. Každé ráno musel Josef Kučera spolu se svými dvěma sestrami předstoupit před otcea každý dostal „po štamprli“. A jak sám Josef Kučera prohlásil, konzumace alkoholickýchnápojů se mezi volyňskými Čechy těšila natolik velké oblibě, že epidemie tyfu neměla šanci
propuknout.4
22. 01. 2013 | 16:39

Alarien napsal(a):

Antiklaus (22. 01. 2013 | 14:48) napsal: "Tenhle hnůj už musí zkončit. Proto je Karel jedinou rozumnou volbou!" Musí-li "tenhle hnůj" skončit, znamená to, že stále trvá. Nick Antiklaus není zjevně spokojen (ostatně, kdo by byl) se současným stavem společnosti. Klíč ke změně vidí ve volbě "Karla". "Karel" je však 1. místopředsedou současné vlády a předsedou jedné z vládních stran. Vláda je z ústavy primárně odpovědná za řízení státu a tedy i stav společnosti. Úměrně svému postavení ve vládě a v čele jedné z vládních stran je za současný stav společnosti odpovědný i "Karel". Nick Antiklaus je přesvědčen, že "tenhle hnůj" je nadále neúnosný a musí skončit. A skončí prý jen tehdy, když hnojem potřísněný "Karel" přesídlí z Černínského paláce na Pražský hrad. Na Hradě dosluhuje jeden z prapůvodců "tohohle hnoje". Za své zásluhy o jeho vznik byl před deseti lety povýšen na místo formálně nejvyšší a již celou dekádu je za své činy ústavně neodpovědný. Odpovědnost má vláda jako celek a každý její člen zvlášť. A "Karel" je členem již druhé vlády, vzal tedy na sebe příslušný díl odpovědnosti za "tenhle hnůj" i jeho neodpovědného prapůvodce po většinu jeho dekády na Hradě. Před deseti lety "tenhle hnůj" ještě asi tolik nevadil, jinak by se asi jeden z jeho prapůvodců nebyl dostal na Hrad. Aby začal vadit, musela se vláda snažit. Musel se tedy logicky snažit i "Karel". Jeho povýšení za zásluhy však přesto považuje nick Antiklaus (spolu s Jiřím Menzelem, Zdeňkem Svěrákem, Helenou Třeštíkovou, Petrem Rychlým, Annou Polívkovou a mnoha dalšími) za předpoklad, aby "tenhle hnůj" skončil. Volba jednoho z členů současné vlády je logicky projevem uznání, jakého stupně "hnoje" se jí podařilo dosáhnout. Je-li to projev uznání, dělá vláda svou práci dobře. Dělá-li svou práci dobře, není důvod ke změně. Dělá-li svou práci dobře, proč jej její 1. místopředseda symbolem změny pro ty, kteří si to nemyslí?
22. 01. 2013 | 16:41

Anna napsal(a):

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

On Karel říká: „když se kecaj blbosti, tak spím“.

Ale někdy to může být trapné.
-------------------------------------------

Pro mě je překvapivé, kde všude a při čem dokáže usnout. Viz brífink ministrů zahraničí USA a ČR
http://www.youtube.com/watch?v=kf9MUWZIU6c

Podle mě je to nejen trapné, ale i urážlivé.

Pan Schwarzenberg je placený z peněz daňových poplatníků a pospává v pracovní době.

Zajímalo by mě, kolika lidem zaměstnavatel toleruje pospávání v pracovní době.
22. 01. 2013 | 16:46

Joe Ratata napsal(a):

Pane Žáku
Takže si počkáme,až se knížepán zase přeřekne že ČR uznává právo sudetských Němců na odškodnění za zcela nezaviněné bezpráví,jenž se jim událo dle dekretů zločince Beneše.
22. 01. 2013 | 17:07

zM napsal(a):

Pro vyváženost (proti pomluvám proti MZ) uvádím zase fakta ke kandidátovi KS - neboť již klasik před nějakými 2000 lety (staré Řecko?) řekl, že "budiž vyslechnuta i druhá strana".
Tedy co mi nesedí na kandidátovi KS :
to, že neumí mluvit, a je tedy handicap na politika závažný (ve fabrice nevadí), beru stranou jako né tak důležité. Ovšem původ peněz, těch miliónů, kterými se snaží koupit si naše hlasy (nerozhodnutých) pomocí bombastické kampaně bilboardů a oblepených stanic MHD v Praze (o ostatním ani nemluvě), je třeba zkoumat vážně. Musíme se vydat nazpátek proti proudu času až do roku 1620, kdy na Bílé Hoře na 300 dlouhých let pohořela česká národní věc a jako následek bělohorské prohry se vítěz Ferdinand Habsb. (rak.) vypořádal s "opozicí" tak, že nechal výkvět tehdejší české inteligence (doktor Jesenius a další) popravit na Staroměts. nám. 21.6.1621. Krvavá pomsta Habsburkova měla ještě jednu stránku : svým věrným (rozuměj zrádcům české věci) rozdával majetky, zkonfiskované emigrantům (nejznámějším byl učitel národů J.A.Komenský z U.Brodu na Moravě). Jedním z těch šlechtických rodů odměměných Ferdinandem H. byl i rod Schwarzenbergů.........Tolik historie.
V jižních Čechách, kde tento rod převážně "působil", jej velmi dobře znají, to buďte ujištěni.
Po 300 letech vznikla Masarykova samostatná republika též jako odčinění Bílé Hory. A proto již tehdy (né až po roce 1948) došlo na konfiskaci šlechtických majetků též Schwarzenbergů.
Po roce 1989 někteří čeští lokajövé v předklonu volali na západě schované šlechtice zpátky do Čech a slibovali jim vrátit jejich bývalé majetky. Též rodu Schw., který získal tímto způsobem miliardy zpátky, takže nějaký milión Kč na volební kampaň je jako DVACKA pro dvacetitisícového zaměstnance, kterou dá na charitu....
22. 01. 2013 | 17:12

Viola napsal(a):

To je škoda, že máte jasno.

Proti Schwarzenbergovi a na podporu Miloše Zemana se na tiskové konferenci vyslovili i zástupci Českého svazu bojovníků za svobodu (ČSBS), Sdružení Českého národního povstání, Společnosti Ludvíka Svobody, Svazu vojenských veteránů ČR, Slovanského výboru, Kruhu občanů ČR vyhnaných v roce 1938 z pohraničí, Sdružení Čechů z Volyně a jejich přátel, Sdružení zahraničních vojáků II. světové války, Křesťanskosociálního hnutí a Rady seniorů ČR.

viz novinky
22. 01. 2013 | 17:13

český maloměšťák napsal(a):

JosefK.
Máte to zapotřebí ?
To chcete ať sem lidé vkládají texty dokumentující zvěrstva prováděná nacisty na obyvatelstvu sovětských republik ? Čeho tím chcete dosáhnout ? Dokázat, že utrpení jednoho je banálnější než utrpení druhého a že jedno vrařdění je
" elegantnější" než druhé ?
Vy přece nejste tak hloupý, ne ?

Hezký den.
22. 01. 2013 | 17:18

Anna napsal(a):

autor
"Jedná se o známé přeřeknutí Karla Schwarzenberga, které se týká Benešových dekretů. Karel Schwarzenberg použil termín „neplatný“ místo správného právního označení „vyhaslý“."

Termín "neplatný" použil Karel Schwarzenberg, který je ministrem zahraničí a byl jím i za Topolánkovy vlády. Z toho důvodu toto "přeřeknutí" lze považovat za trestuhodné.
22. 01. 2013 | 17:48

resl napsal(a):

a to ještě teď zneužili Zemanovi náhončí, starého generála od Dukly. vyhodil bych jejich manažéra.
22. 01. 2013 | 18:13

Josef K. napsal(a):

"Jednoho dne se v ženské části probudily tři Rusky. Bolela je hlava a břicho. ...
"Tyfus," zvolal kapitán Petrov. "To nám ještě chybělo."
Tyfus, nevyhnutelný průvodce špíny, vší, zkažené potravy a nečisté vody. Ke třem ženám přibylo do večera ještě pět mužů. Doktor navrhl zastavit práci, neplnění plánu však mohlo oddálit povýšení kapitána Petrovova o dva až čtyři roky. Vydal proto základní směrnici: Kdo má umřít, ať umře, ale ať nestahuje do hrobu zdravé. Marodi s příznaky tyfu budou shromážděni v baráku šestnáct. Byl to poslední barák v jedné řadě. ...
V noci probudil Věru nezvyklý ruch. "Co se děje?" ptaly se vyděšené ženské.
"Šestnáctka hoří."
"Tam umřeli ty nakažený."
Od hořícího baráku se však ozývaly výkřiky děsu a bolestí.
"On to dal zapálit i se živejma!" vykřikla jedna z uvězněných žen...

- tak zaznamenal Věřiny vzpomínky ve své knize spisovatel Kupka. Vězňové nemohli zaživa upalovaným lidem pomoci, stráže by je postřílely. Věra sama v lágru přežila tyfus, těžký úraz, opakované znásilňování i desetidenní samotky. V gulagu musela se svou sestrou zůstat i po Stalinově smrti, kdy se už jiní uvěznění cizinci vraceli domů:

"A když nás už potom chtěli pustit domů, tak nás zase naše vláda nechtěla přijmout. Psala jsem prezidentovi, jednomu, druhýmu, a žádná odpověď mi nepřišla. Zkrátka nám potom řekli, že nás naša vláda nechce."

Věru Sosnarovou proto i po propuštění z tábora čekaly otrocké práce na rybářské lodi, kde spolu s dalšími uvězněnými ženami zpracovávala ryby. Naučila se i vyrábět formy na odlitky ve slévárně, v kolchoze řídila traktor i kombajn. Stále ale odmítala přijmout sovětské občanství a za každou cenu se chtěla vrátit domů, do Československa. Podařilo se to až v roce 1963:

V Praze nás už čekali, tam nás na ministerstvo brali, na sovětský konzulát. Všady jsme musely papíry podepsat, že nesmíme nikomu nic říct, kde jsme byly tých dvacet let. A kdybysme to prozradily, tak že nás do čtyřiadvaceti hodin vezmou zpátky."

Do Československa se obě sestry dostaly jen díky tomu, že je jako levnou pracovní sílu byli ochotni přijmout v zemědělském družstvu na Znojemsku.

"Všichni vydělávali pěkné peníze a my jsme dělaly stejnou práci, možno říct, že jsme taky napolo hladem byly, aji když už jsme byly doma. Dvě sta padesát nebo dvě sta sedmdesát korun byl největší výdělek za měsíc. Když jsme šly prosit, proč nám dávají tak málo peněz, tak se tam ozval ten od komunistů a hned: Co byste chtěly? Buďte rády, že jsme si vás ze Sibiře odtáhli! Normálně nám to řekl: Tam byste zdechly z hladu! Jste levná pracovní síla. Musíte deset roků pracovat jak levná pracovní síla. Tak toto nás úplně ubíjelo. Třicet let jsem to v sobě nosila, co byla komunistická strana tady. Nesměla jsem slovo říct, bála jsem se pusu otevřít, a po té revoluci jsem se otevřela, protože už jsem nemohla tu tíhu snést."

Paní Sosnarovou dodnes trápí, že na československé oběti gulagů se v Česku zapomíná. Sama nedostala žádné odškodnění:

"Vždycky naše vláda, všechny noviny a rozhlas říkají, že v lágrech v Německu byli lidi mučený, o Židech a o všech možných. Ale nikdá v životě nikdo nevzpomene na ty český lidi, který zahynuli na Sibiři. Nemyslete si, že jich bylo málo! Bylo jich hodně. A kdo zůstal živej? Pár lidí zůstalo živejch, co se vraceli domů"...
22. 01. 2013 | 18:13

twite napsal(a):

Dobrý den, chtěla bych vyjádřit silné rozhořčení z vaší silné PROTIZEMANOVSKÉ kampani. Od 1. kola prezidentské volby neustále napadáte Miloše Zemana a na druhé straně soustavně vyvyšujete Karla S. Až vyhraje Schwarzenberg, tak se budete asi divit. Jeho žena, o které jste zrovna včera měli úchvatnou reportáž má nacistickou minulost. Její otec byl nacista - sám Karel S. se snaží o odškodnění Sudetských Němců. dokonce milý Karel řekl, že prezident Beneš by patřil před soud za své dekrety... To vám přijde správné? Je to výsměch naší republice i naší minulosti. Na vaší televizi je alespoň vidět, jak peníze hýbou světem. Neboť nadržování jednoho - což by správně být nemělo, že? - proti druhému kandidátovi je ve zpravodajské relaci směšné! Mohu vás ujistit, že ke stejnému závěru jako já dospěla i řada dalších lidí. Přestože Miloš Zeman nebyl mým vybraným kandidátem v 1. kole voleb, díky vám ( i díky projevům pana Karla) je pro mne jediným možným... Přece nebudu moci volit prezidenta s takovou minulostí a navíc člověka, jež potupuje naši státnost - viz jeho představa státních symbolů a státní hymna, z níž si dělá legraci téměř polovina zeměkoule..
22. 01. 2013 | 18:19

Josef K. napsal(a):

č.m. Patrně bývám více než hloupý. Ty kopírované texty mají smysl, neboť opravdu, dle mého soudu, dnes jde o to, k jaké kultuře se tato země přihlásí. Aby se k nějaké mohla přihlásit, bylo by dobré znát svou historii zbavenou nánosů mýtů. Nacionalistké vášně, které jsou opět technologicky rozbouřeny stále stejnými lidmi jsou vášněmi mýtů.
Proběhla zde diskuse o České Malíně, upozornil jsem, že likvidace Malína byla věcí sousedké pře a závisti, nikoliv cílené likvidace. To jistě souvisí s podobnou lží o plánovité likvidaci českého národa nacisty, která opět není pravdivá. Včetně skutečnosti českého antisemitismu.
Výše je text pamětnice z Gulagu. O Gulagu se mlčí.Dnes nejen zvedli hlavu četní normalizátoři s tvrzením, že za normalizace bylo dobře, kupodivu se sjednotili v podpoře jednoho z kandidátů. Je pro mne zcela nepřijatelné, aby tato kasta lidí reprezentovala dále tento stát, jak je tomu doposud, s výjímkou Havla a Špidly.
Pokud bude zachována byť jen formálně v osobnosti prezidenta podoba neofeudální země oligarchizovaných normalizátorů, normalizačních kreatur, podvodníků, bankovnách úředníků a prognostiků,tyjících z brežněvovského režimu, s ambicemi být Kantem, či snad Sokratem a schopnostmi hodícími se nanajvýš k vyvážení popelnic, samozvaných moralizátorů a vylučovačů jiných ze všeho možného, bude to cesta do pekel.
Jistě, zítra se zbalím a mám kam odjet. Ale chci odjet?
22. 01. 2013 | 18:26

simík napsal(a):

pane autore

zkuste se prosím hlouběji zamyslet...

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/schwarzenberg-byl-obchodnim-partnerem-mrazka/

a přestaňte už prosím masírovat lidi dokonalostí KS
22. 01. 2013 | 18:32

dA.rOCK napsal(a):

Poslední odstavec je zřejmě myšlen jako vtip.
Jak Schwarzenberg společnost spojuje vidíme v těchto dnech v praxi - kdo jej nevolí, je podle jeho příznivců vyvrhel, kterého je nejlépe vyhodit z práce.
Schopnost Schwarze spojovat národ není o nic větší, než Zemanova. Nebo snad chce spojovat národ tím, že by Beneše nechal soudit v Haagu, mašínům udělil medaile a bombardoval Rusko?
A pevný charakter? Scharz je politický turista, který to zkoušel u liberálních Zelených, kteří jsou v mnoha zemích považováni za autentickou krajní levici a pak šmahem poskočil přes celé spektrum, aby se našel u pravicových ultrakonzervativců.
Tohle má být ten pevný charakter?
22. 01. 2013 | 18:33

prorok napsal(a):

Josef.K
Karel S. je Troyan (to je nazev viru), uz se probouzi a uz skodi. Cilem Troyanu je totalni rozklad infikovaneho programu.
Mozna by se vase rozbourene nitro zklidnilo, kdybyste si zasel k pamatniku obeti IWW a od srce si na nej plivnul. Co rikate, mozna by vam to pomohlo. Znam nekolik disidentu, kteri se chlubili, ze chodili curat k pamatnikum RA. Myslim, ze jste tento genotyp.
22. 01. 2013 | 18:45

to asi nepůjde napsal(a):

ODA na Schwarzenberga aneb stále stejné triky

V době, kdy ODS začínala ztrácet hlasy se ODA od ODS pokoušela distancovat v aspektech občanské společnosti či regionální politiky.
Většinou veřejnosti však byla vnímána pouze jako jakási ODS s lidskou tváří.
členové: například Karel Schwarzenberg, Vladimír Dlouhý, Karel Kühnl, Michael Žantovský, ...
Schwarzenberg , jako osoba, která se v zájmu svých mocenských a majetkových ambicí neváhala spojit s bývalým komunistou, je z tohoto důvodu NEZPŮSOBILÝ pro výkon funkce prezidenta demokratické České republiky.
22. 01. 2013 | 18:45

to asi nepůjde napsal(a):

Strana zelených, místo ÓDY na Schwarzenberga aneb stále stejné triky

Když v roce 2007 zadlužená ODA zanikla, dostal Schwarzenberg nabídku, aby se stal ministrem zahraničí za Stranu zelených ve vládě Mirka Topolánka. Na této vládě se podílely ODS, KDU-ČSL a Strana zelených. Schwarzenberg , jako osoba, která v zájmu svých mocenských a majetkových ambicí, je schopná spojit se s kýmkoliv, neváhal a tuto funkci přijal a zastává ji dosud, dnes již ovšem v jiném dresu, v dresu TOP 09.
Strana zelených, členové: například Martin Bursík a jeho biomasa Kateřina Jacques ...
22. 01. 2013 | 18:49

to asi nepůjde napsal(a):

ÓDA na Schwarzenberga pokračuje, aneb i když zadlužená ODA skonala, stále stejné triky fungují dál, dnes v dresu TOP 09.

Karel Schwarzenberg a jeho současná parta
TOP 09 členové: například :Předseda strany – Karel Schwarzenberg – poslanec a ministr zahraničí, místopředseda strany – Ing. Miroslav Kalousek – poslanec a ministr financí, místopředseda strany – Dr. Ing. Jaromír Drábek – poslanec a exministr práce a sociálních věcí, člen předsednictva - Leoš Heger - poslanec a ministr zdravotnictví, ...

Schwarzenberg , jako politický chameleon, který v zájmu svých mocenských a zištných majetkových ambicí, ve jménu svého rodového hesla: Nil nisi rectum,
nic než právo (tedy, nikoliv rudé, ale moje), což je jeho jediný a skutečně neměnný názor , který dokázal vždy ve vhodné chvíli změnit své barvy, od barev ODA, přes barvu Zelených až k barvám TOP, neváhal a nebude váhat nikdy spojit s kýmkoliv, pokud mu z toho bude vyplývat jeho osobní sobecký prospěch. Podílí se na asociální politice současné vlády vůči českým občanům.
Z tohoto důvodu je NEZPŮSOBILÝ pro výkon funkce prezidenta demokratické České republiky.
22. 01. 2013 | 18:52

Petra Porlová napsal(a):

simík:

Víte co znamená zkratka abb pod článkem? Pokud ne, tak vězte, že Adam B. Bartoš.

Ano, to je ten, kvůli kterému se musel Zeman před chvílí omlouvat. Bartoš je lhář a manipulátor, neštítí se napsat jakoukoliv lež, jen aby se zavděčil milovanému Klausovi. Bartoš je lidské bahno a naprostá spodina.
22. 01. 2013 | 18:55

bývalý pedagog napsal(a):

Směšné a ubohé žvásty. Pouze jste se zařadil do knížecí lokajské smečky a používáte stejné demagogickou fintu. Vždy před volbami zakrýt sociální rozdíly ve společnosti. Zakrýt aktivní politickou roli pana Schw. směšnými kecy o charakteru,noblesnosti zásadovosti atd. V kapitalismu zákonitě většinu společnosti tvoří vrstvy zaměstnanců a námezdních pracujících. To vyplývá z jeho podstaty. Proto je směšné pane Žáku, vyzývat ty, které svou aktivní politikou p.Schw. nejvíce poškodil, aby ho volili. Pan Schw. byl vždy reprezentantem pravicových politických subjektů, rád měnil účelově dres /to k tomu charakteru/. Jako předseda top09 a místopředseda současné pravicové vlády má přímou odpovědnost za asociální reformy, kterými byli postiženi důchodci a všichni zaměstnanci.
Vrchol sprostoty je váš útok na odbory.
22. 01. 2013 | 19:21

fikus napsal(a):

jak můžete srovnávat TGM a Havla v morálce a pevnosti charakteru.

Jsou důležitější věci než volba Pepy či Ferdy. Změnit aktuální systém za funkční.
Vzhledem k hysterii a pseudonázorům fanoušků Káji jenž je čelním představitelem politického marasmu v ČR, je to skoro nemožné.
22. 01. 2013 | 19:27

Josef K. napsal(a):

prorok, každý píšeme až kam naše představivost dosáhne, Vaše k močení u památníků, patrně se tím bavíte častěji. Pozor na omrtznutí pytlíku. Mráz přichází ze známého směru. Děkuji, nepřipojím se. Je to za hranicí mého vkusu.
22. 01. 2013 | 20:23

SuP napsal(a):

Luba -
"....Já ano!
Co mi vyšlo?

Shoda s Milošem Zemanem = + 67%
"Shoda" s Karlem Schwarzenbergem = - 70% ...."

To ale vypovídá O VÁS, ne o knížeti.
22. 01. 2013 | 20:35

František Savov napsal(a):

Jak vidno, Klausova rodina opravdu velmi nervózní jest - je to trapné, jak je nám to médii servírováno - důvodem hysterie je nepodtrhnout kluky z party. Parta si skutečně říkají, jsou rozlezlí všude
22. 01. 2013 | 21:00

reppop napsal(a):

"Karlu Schwarzenbergovi všichni oprávněně vytýkají, že se nepostavil proti některým politickým opatřením, na které v příštích letech doplatí méně majetní."

"Následníkem Tomáše G. Masaryka a Václava Havla může být jen člověk, který má pevný charakter a který má snahu různé vzájemně spojovat,"
xxxxxxxxx

Pane Žák,

Vy jste ale šprýmař. To je panečku charakter ten KS, že pro svůj osobní profit prohlasovává s Kalouskem rozvrat ekonomiky.

Ale volit ho budu. Když si mám vybrat ze dvou protivníků (vychytralých oportunistických prospěchářů), vyberu si toho neschopného, v naději, že snad bude aspoň mít míň energie škodit.
22. 01. 2013 | 21:48

filip II, napsal(a):

Čochtan napsal, že je to jasný "SYGNÁL" volit Karla. Pro mě je zase jasný signál volit Zemana. Na Hradě musí být člověk, který umí hubu otevřít česky. Prezidentem nemůže být člověk, který neovládá slovem ani písmem jazyk národa, v jehož čele chce stát!
22. 01. 2013 | 21:58

znalec napsal(a):

Velmi vtipně a srozumitelně napsané! Zvláště oceňuji vaší ochotu ponechat rozhodnutí na nás. Díky. Je to tu poněkud vzácné.
22. 01. 2013 | 23:38

JF napsal(a):

tak repete s dalším prognostikem zářných zítřků v zásobě tenhle knedlíkov jistě ještě unese. Možná když na to dědulové budou dva, tak i pochopěj ústavu. Nebo se pletu? Jsem zvědav co by tihle kreacionisté (nikoliv kreatůry) mohly ještě vybednit ;-) Každopádně nápady jim nechybí, však jsou to naši nejlepší vědci - vědci inženýři.

Naopak Schwarzenber se svými zkušenostmi s nacismem i komunismem, se středověkem i devadesátými lety a s Lety obecně, i Drábkem i roztomile podnapitým Kalouskem, žijící v havlově lásce k pravdě, restitucím a prodejům půlek Luceren, má již skutečné něco zasebou oproti výše oběma uvedeným teoretikům.

Volič bude po zásluze opět za vola, co si zvolil. No a to neřku-li, je ještě to menší zlo ;-)
23. 01. 2013 | 00:05

zemedelec napsal(a):

Pane reppop.
To je tak chytrý nápad,že pochybuji o Vašem duševním zdraví.
Že bude mít míň energie škodit.To Vás nenapadá,že on ani teď neškodí když spí,stačí,aby ho probudili když se hlasuje,aniž by věděl o čem.
23. 01. 2013 | 06:53

Luba napsal(a):

SuPe,
napsal jste: - 70% "To ale vypovídá O VÁS, ne o knížeti."

No a?
Co jste tím chtěl sdělit?

Volební kalkulačka ukazuje, že můj hlas pro Zemana je racionální volbou. Že se názorově shodujeme v 67% otázek.

Kdybych v tomto případě volil "knížete", byl bych vůl.
Nebo navedenej :)
23. 01. 2013 | 08:01

SuP napsal(a):

Luba -
Nic víc, nic míň. Jen, že se shodujete se Zemanem. Je to vaše volba a já jsem to předpokládal. To je celé.
23. 01. 2013 | 08:51

Martin napsal(a):

Politika Schwarzenberga nemá nic společného s demokracií, ale prosazuje nový totalitní systém s podivnou neoinkvizicí křesťanů.

Našel jsem docela zajímavou informaci:
http://uprkccr.com/clanky/otevreny-dopis-panu-schwarznebergovi-pred-druhym-kolem-prezidentskych-voleb.html

http://uprkccr.com/clanky/prohlaseni-k-otazkam-souvisejicim-s-volbami.html
23. 01. 2013 | 10:14

SansLogique napsal(a):

Tak Karel se přeřekl, hm.
Mi to připomnělo ten vtip, jak se ten manžel přeřekl, když chtěl říct manželce: "Miláčku, jsem tak rád, že jsem se s tebou kdysi dávno oženil, jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo" a místo toho řekl "Ty stará svině, zkurvilas mi celej život".
23. 01. 2013 | 10:23

Ing. N. napsal(a):

Pan Žák se tímto svým blogem stal novinářem, který ztratil důvěru. Používá údaje, které si neověřil i když jsou veřejně dostupné.

Proč to udělal? Jsou v podstatě 2 možnosti
a) není schopen si správné údaje najít
b) podvolil se "doporučení"

Závěr: Panu Žákovi chybí buďto kvalifikace nebo charakter.

Zřejmě má Miloš Zeman pravdu, když se ne vždy uctivě vyjadřuje o novinářích.
23. 01. 2013 | 10:41

Twist napsal(a):

Panu Žákovi chybí především charakter a v podstatě jsem rád, že mnoho umělců, spisovatelů, novinářů a sportovců odhalilo své své vnitřní já. Teď už vím, kam je mám zařadit. Hlavně ke korýtkům. Ten člověk, Schwanzenberg, toho pro lidi této země udělal pramálo, zato hodně vzal, nejen pro sebe.
23. 01. 2013 | 12:07

Jára Cimrman - syn napsal(a):

Zavadil je nepříliš vzdělaný hňup, bez sebemenšího charisma, jeho názor nemá nejmenší relevanci. Kárl je sice "kníže", nicméně jeho vyjadřovací a rétorické schopnosti jsou na úrovni pana Zavadila. Navíc je to Bavorák jako poleno, nic si nikdo nenamlouvejme a jde hlavně o majetky! Zeman je sebestředný a pomstychtivý introvert, který velmi připomíná Klause. Asi bude ale nutné volit nejmenší zlo, bohužel pro českého občana.......................................
23. 01. 2013 | 13:28

Jan M napsal(a):

Divím se, že se někdo pozastavuje nad podporou odborů.
KS je jednoznačně kandidátem současné vlády a horních vrstev, proto je také takový tlak ze strany koupených medií, aby KS byl presidentem. Ona ta nenasytná banda, která nám vládne nechce od válu a nechce, aby Zeman dělal této vládě problémy třeba jen tím, že by veřejně poukazoval na nekalé praktiky vládnoucích činitelů a neustálé ožebračování obyč. lidí.
Odbory jsou tu proto, aby byly na straně obyčejných lidí. I když naše Odbory nejsou nejsilnější, je jejich morální povinností postavit se na stranu LIDOVÉHO kandidáte :-)
23. 01. 2013 | 14:42

Thel Akira napsal(a):

Volme Karla Schwarzenberga?

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který si ponechává cizí státní příslušnost a přitom chce být hlavou Českého národa

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který prohlásil o našem vlasteneckém bývalém prezidentu Edvardu Benešovi, že by skončil v Haagu (soudní proces s válečnými zločinci).

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jehož manželka by jako první dáma nejspíše neuměla vůbec hovořit česky.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který navzdory nesouhlasu 70 % Čechů podepsal v USA smlouvu o zřízení amerických radarových základech v Čechách. Tehdy ruský prezident Vladimír Putin zřejmě pojal podezření, že základna neslouží proti obraně na Irán, ale ke strategickému útoku na Rusko, proto pohrozil, že ji svými raketami rozstřílí, dojde-li ke konfrontaci. Naštěstí se díky tomu nakonec žádné radary u nás nestavěli

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který jako senátor hlasoval pro Lisabonskou smlouvu a je přesvědčeným zastáncem „evropského projektu“. Až nám a naší zemi bude Brusel zase něco nařizovat nebo zakazovat, Karel bude kývat.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jenž je členen skupiny Bilderbergerg, jejíž členství automaticky předpokládá, že jste i členem některé zednářsko-iluminátské lóže. Tato skutečnost se již přetřásala v TV při vzniku TOP 09. Tehdy přispěchal na pomoc v televizi pan Vladimír Dlouhý, jenž je shodou okolností sám členem Rothschildovy Trilaterální komise.
Při pasování na zednáře nebo ilumináta musí adept složit slib bezpodmínečné věrnosti lóži přede vším, před jakýmikoli jinými veřejnými sliby včetně před slibem prezidenta republiky. Znamená to, že když přijde na přetřes situace, kdy zájmy ČR a zájmy např. „světově nadřazené lóže“ jsou v rozporu, musí člen lóže uposlechnout představené lóže i proti zájmům ČR a českého národa. Jen např. ve vedení EU jsou dosazení, nezvolení členové „lóží“ zastávající zájmy iluminátů a zednářů ve světě.

Jakkoli může členství v podobných nadnárodních organizacích na někoho působit jako prestižní záležitost, je ve skutečnosti známkou toho, že politik neslouží zájmům své země, ale je vázán ohledy na své "spolubratry" z této politické "lóže". Protože skupina Bilderberg je bezesporu nástrojem pro uskutečňování agendy Nového světového řádu a usiluje o světovou vládu, jejímž předpokladem je vytunelování pravomocí a posléze úplné zrušení národních států, existuje důvodné podezření, že se Schwarzenberg členstvím v těchto organizacích a svými politickými kroky dopouští poškozování českých národních zájmů. Když Schwarzenbergovo počínání sledujeme, vidíme, že k České republice je loajální jen někdy, a to často spíše proto, aby zakryl neloajalitu v jiných, daleko podstatnějších případech. Z oficiálních dat víme, že skupinu navštěvoval v letech 1979, 1980, 1981 a 2008

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který v zásadě neváhal podnikat neuvěřitelné právní kličky, aby podědil, co se dalo a restituoval vše, co bylo možné. V roce 1960 byl adoptován svým v Rakousku žijícím strýcem Jindřichem do hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů, čímž se stal hlavním představitelem rodu a z chudého šlechtice zámožným mužem, protože o dvacet let později mohl dědit majetek v Rakousku. Když se u nás po „převratu“ nabízely miliardové restituce, hrdě se hlásil k biologické (orlické) větvi, kterou ale předtím opustil. Podle českého práva proto neměl na restituce žádný nárok, pročež se Schwarzenberg neváhal o majetek soudit a podařilo se mu prosadit, že bylo upřednostněno rakouské právo(!). České právo totiž říká, že dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, kdežto rakouské právo je umožňuje. Navíc byl Schwarzenberg adoptován jako dospělý, což české právo taktéž nezná. Neptejme se, jak se to stalo, ale soud si vyslechl znalce na mezinárodní právo a za podivných okolností se rozhodl, že se bude postupovat podle práva rakouského.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který Svorně s Václavem Havlem schvalovali „humanitární“ bombardování na jihu Evropy. V podstatě se jednalo o mezinárodní zločin a šlo jen o vytlačování Srbů z Kosova, aby tam mohly řádit UCK teroristické skupiny, a aby tam mohla být zřízena největší americká základna na evropském kontinentě
24. 01. 2013 | 02:22

Nespojený občan napsal(a):

Volím Miloše Zemana, i když k němu mam menší výhrady.
Při pomyšlení že by mohl být prezidentem, někdo jako „Kárl“ Schwarzenberga. Jehož charakter, by se dal popsat asi takto: Bezpáteřní pokrytec, kterému nestačí co má a chce pořád víc, za každou cenu. Tak mi je zle!
Co se týče jeho působení v Nečasově(Kalouskově) vládě, kde je 1 místopředseda a předseda 2 nejsilnější vládní strany. Ho dělá přímo zodpovědným, za to co tahle vláda páchá na téhle zemi. Ne jenom že cíleně protlačují zákony, které dopadají výhradně na chudší čas obyvatel, ale devastují tím celou ekonomiku, aby bylo v budoucnu ještě mnohem hůř. Tak trochu mi to od Kalouska připomíná taktiku spálené země.
Kalousek už asi tuší že po volbách ve vládě asi nebude. Tak se snaží celou zem zanechat v co nejhorším stavu, aby pak mohl novou vládu pěkně kritizovat, že za to mohou ani a ne on. Těch důvodů proč nevolit K.S je celá řada, ale zbytečně bych opakoval co tu už někdo psal.
24. 01. 2013 | 05:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy