Karel Schwarzenberg riskuje svou pověst

14. 06. 2013 | 17:45
Přečteno 4409 krát
Píšu záměrně, že svou pověst dává v sázku Karel Schwarzenberg, nikoli TOP 09, protože pověst politické strany TOP 09 je téměř totožná s pověstí ministra Karla Schwarzenberga. Včera pan ministr Schwarzenberg podpořil svého premiéra i s tím, že situace je velice závažná, ale že pokud se nic neví, bude TOP 09 podporovat postoj svého premiéra. Takový postoj je možné ještě pokládat za seriozní. Zvláště, když nikdo nevěděl (možná až na pana premiéra), z čeho byli pracovníci Úřadu vlády obviněni.

To, co se ale dnes odehrálo v Parlamentu ČR, je zcela bezpříkladné. Osobně jsem očekával, že po tiskové konferenci pan ministerský předseda vystoupí, uzná svou morální odpovědnost a podá demisi. Tak jedná nikoli zvlášť čestný, ale normální politik. Politik, který si zachoval smysl pro politickou realitu. Takovým politikem již pan ministerský předseda Nečas určitě není. Jeho výklady o tom, že aktivity jeho spolupracovníků na Úřadu vlády, případy exposlanců ODS a prominentních vyšetřovaných kmotrů ODS spolu vlastně vůbec nesouvisí a že z toho vyšetřovatelé vytvořili jakousi podivnou bramboračku, jsou poněkud pochybné. Dal sám sebe za příklad, že nikdy požadoval pro sebe, ani pro svou rodinu ochranku.

A bylo zcela jasné, že se snaží naznačit, že jeho horliví spolupracovníci se vlastně snažili chránit bezpečí jeho rodiny, protože, i když nepožadoval ochranku, občas prosakovaly zprávy, že členům rodiny hrozí přece jen nebezpečí. Jestliže tomu tak je, měl pan premiér požádat o řádnou policejní ochranu pro svou ohroženou rodinu. Jestliže tak neučinil, nemůže se na nic vymlouvat. Nakonec obvinil vyšetřovatele, že to jsou oni, kdo poškozují zájmy České republiky. Navíc se ukázalo, že pan premiér, ale nejen on, vůbec nevnímá rozdíl, například mezi koaličním vyjednáváním a politickou korupcí.

V této chvíli bych očekával, že vystoupí pan ministr Karel Schwarzenberg a upozorní pana premiéra, že bylo dosaženo mezí, které není možné překročit. A také, že TOP 09 v tomto postoji již ODS podporovat nebude. Jenže se stalo něco jiného. Vystoupil pan ministr Kalousek a začal si klást otázku, zdali policie musela postupovat tak, jak postupovala a to i v případě, že se paní Jana Nagyová dopustila zneužití Vojenského zpravodajství. Začal se ptát, zdali policie musela skutečně vstoupit do budovy Vojenského zpravodajství. Nešlo to vyřídit v tichosti? Zatknout oba generály i pracovníky Úřadu vlády, aniž by nebyla zpochybněna věrohodnost Vojenského zpravodajství? A je to náhoda, že vše proběhlo právě tak, jak to proběhlo? Já to nevím, říká pan ministr Kalousek, ale měli bychom o tom uvažovat. Oznámil, že TOP 09 podpoří pana premiéra v případě, že se zbaví všech obviněných spolupracovníků.

Já si ale myslím, že bychom měli uvažovat o jedné důležité věci. Zdali je vůbec věrohodné Vojenské zpravodajství, jehož velení přijímá rozkazy od asistentky pana premiéra. Jak říká advokát Tomáš Sokol: „obvinění tvrdí, že vše vnímali jako pokyn pana premiéra. A to je další důvod, proč je Vojenské zpravodajství, kterému velí lidé tohoto typu zcela nevěrohodné.“

Je tedy spíše výhodné, že policie odhalila situaci ve Vojenském zpravodajství dříve, než aby k tomu došlo později, třeba v mezinárodním kontextu. Kromě toho, vyšetřovatelé jednoznačně řekli, že zdánlivě nesourodé případy spojuje jméno paní Jany Nagyové, vedoucí kabinetu premiéra Nečase.

A nyní přichází na řadu pan Karel Schwarzenberg. Pan ministr má různé chyby, jako člověk i jako politik. Vždy byl ale příkladem důvěryhodnosti a statečnosti, jako člověk, i jako politik. Jako člověk se choval vždy jako šlechtic, tj. šlechetně. A jako politik vždy statečně hájil práva lidí, od kterých mnoho jiných politiků dalo ruce pryč v obavě, že by utrpěli škodu. Tím se třeba liší od Miloše Zemana, pro kterého jsou hospodářské zájmy daleko důležitější, než lidská práva.

V současné situaci riskuje ale Karel Schwarzenberg celou svou pověst, lidskou i politickou. Ve čtvrtek říkal, že o případu nic neví. To, co potřebuje vědět se ale dnes dopoledne již dozvěděl. Pokřivená logika pana ministra Kalouska má jediný cíl: zdůvodnit proč může TOP 09 s „čistou tváří“ zůstat ve vládě. A to je cíl nesplnitelný. Doufám, že pan ministr Karel Schwarzenberg využije veškerou dosavadní životní zkušenost, aby marnost takového počínání pochopil. Jinak se mu stane totéž, co Václavu Klausovi. Odejde s ostudou a jako směšná figurka, a to snad přece jen není třeba.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

Já nevím

ale nějak z toho běhu politiky vyplývá, že není radno politikovi opouštět svou ženu.
14. 06. 2013 | 17:55

Alkohol je metla lidstva napsal(a):

Autor,

pan Karel Schwarzenberg si při vystoupení svého politického šéfa a vrchního virotika (MK měl opět slušně naváto) ve sněmovně jako obvykle profesionálně zdřímnul.
Když se plácají blbosti, obvykle chrápe. Včera v televizi mu dokonce musela asistentka překládat otázky novinářů a nakopávat odpovědi. Ten člověk je již dávno úplně mimo.
14. 06. 2013 | 17:55

Viola napsal(a):

A pokud jde o pana Karela Schwarzenberga, tak je to on kdo dával příklady korupce, takže se není čemu divit.
14. 06. 2013 | 17:57

siven napsal(a):

Spící krasavec se již dávno nemá čím víc zesměšnit.
14. 06. 2013 | 17:57

vojtěch napsal(a):

Ale že by paní Nagyová byla nějaká krasavice? Kdybych měl jako premiér riskovat kariéru kvůli ženské, tak by sakra měla alespoň stát za to...
14. 06. 2013 | 18:01

mb napsal(a):

ad Karel Schwarzenberg riskuje svou pověst

... Schwarzenberg již dlouho ŽÁDNOU POVĚST NEMÁ takže ani nemůže nic riskovat ...
14. 06. 2013 | 18:04

Doc. MUDr. Chocholoušek CSc. napsal(a):

A jakou má pověst?
Ochrápaný šišlající škrhola s pamprskami.
14. 06. 2013 | 18:05

... napsal(a):

"V této chvíli bych očekával, že vystoupí pan ministr Karel Schwarzenberg a upozorní pana premiéra, že bylo dosaženo mezí, které není možné překročit. A také, že TOP 09 v tomto postoji již ODS podporovat nebude. Jenže se stalo něco jiného."

Stalo se, že Kchárl si dal chrupku. Po obědě a v jeho věku "ist es zu akzeptieren, oder ?".
14. 06. 2013 | 18:06

... napsal(a):

"V této chvíli bych očekával, že vystoupí pan ministr Karel Schwarzenberg a upozorní pana premiéra, že bylo dosaženo mezí, které není možné překročit. A také, že TOP 09 v tomto postoji již ODS podporovat nebude. Jenže se stalo něco jiného."

Stalo se, že Kchárl si dal chrupku. Po obědě a v jeho věku "ist es zu akzeptieren, oder ?".
14. 06. 2013 | 18:07

Kelt napsal(a):

Autor článku se mýlí ve dvou zásadních bodech:
K.S.-je vše jiné než,jak ho vidí M.Žák.
On se zachoval četně,když dle vlastních slov se k restituovanému majetku dostal za pomocí korupce?
Jak hájil práva lidí jako předseda TOP09,když ministr jeho strany prosadil návrhy zákonů,které výrazně poškozovaly ty nejpotřebnější a tyto asociální zákony musel až zrušit ÚS?
Proč spí v PS,když se projednávají záležitosti,které jsou tak důležité pro tuto zemi a její kredit v mezinárodním kontextu?
Pan K.S.je jenom loutkou Kalouska a maskotem TOP09.
14. 06. 2013 | 18:09

starý jezevec napsal(a):

Jakou pověst máte na mysli, tuto?
http://www.blisty.cz/art/68917.html
14. 06. 2013 | 18:10

Milouš Jakeš napsal(a):

"Vždy byl ale příkladem důvěryhodnosti a statečnosti, jako člověk, i jako politik. Jako člověk se choval vždy jako šlechtic, tj. šlechetně."

Člověče vy musíte mít taky slušně naváto!
14. 06. 2013 | 18:11

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

z toho, co vím, mě to zatím připadá jako trapná fraška. sobotka zneužije poslanecké náhrady v řádu milionů a moralizuje v parlamentu lidi, kteří šli do dozorčích rad za 30 tisíc měsíčně.
14. 06. 2013 | 18:14

dd napsal(a):

Consent, autore.
14. 06. 2013 | 18:14

Zle matičko, zle Schwarzenberci zde! napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde

Komsomolče. Poslanecké náhrady zneužívají v parlamentu VŠICHNI. A někteří k tomu ještě služební vozidlo ...
14. 06. 2013 | 18:17

zemedelec napsal(a):

Pane Žák.
Jaký pak šlechtic,nemá to v krvi,ale jen papírové potvrzení.
Známe jeho osobní jednání,ale nikdy neprojevil šlechetný čin.
Také by asi nerad takhle brzy skončil,ale ta potupa ho stejně nemine.
14. 06. 2013 | 18:20

Schwarzenberg je veřejnou ostudou napsal(a):

v české politice. Se zájmy českého státu, neřkuli národa nemá nic společného.
14. 06. 2013 | 18:22

Kelt napsal(a):

zle matičko,
pokud by Nečase chytili policajti nad mrtvolou s krvavým nožem v ruce,tak Vy budete blábolit o sobotkových náhradách.

To ta Vaše tupá mysl není schopna pochopit,že poslanecké náhrady jsou SOUČÁSTÍ jejich PLATU a jsou nezúčtovatelné.
Berou je všichni a nevím o tom,že by je poslanci za ODS dávali na charitu.
Čili v systému "lopata"si každý poslanec a senátor může dělat se svým PLATEM jak uzná za vhodné.Pokud vím tak SOBOTKA nepije ani nekouří.
KALOUSEKA dvacítka amerik a 10 vodek denně přijde měsíčně na nějakých 10 tisíc -pokud není ožralej v PS a je schopen odpovídat novinářům,tak je to jeho věc.
14. 06. 2013 | 18:25

veverka napsal(a):

Ten spící slintal nikdy žádnou pověst něměl.

Teda mezi normálníma lidma.

Zloděje,kosovské narkoteroristy,pražskou kulturní frontu a poblázněné školačky z fejsbůku za normální lidi nepovažuju.
14. 06. 2013 | 18:37

Silvie napsal(a):

Kárl pravil, že toho vědí moc málo na to, aby podali demisi.

Svatá prostoto, co se chce ještě dozvědět?
Že Nečas znásilňuje v parku školačky?
To je tedy materiál.
14. 06. 2013 | 18:38

lex napsal(a):

Kníže svou pověst ztratil v momentě kdy se stal Kalouskovým kašpárkem.... kdepak jsou všichni ti Karlovi fanatičtí fanoušci??...Svěráku vylez, nejsi vidět!!
14. 06. 2013 | 18:38

Karl IV. napsal(a):

Sledujeme shakespearovskou černou komdii: vášně milenek a žen létají, země upadá, hrdinní premiérové v roli králů se před ženami hroutí a velmoži v zákulisí ...Schwarzenberg je doma, jeho občanský obraz upadl, ale on nepatří do občanské společnosti, jak se náhle ukazuje (byl jsem jeho sympatizantem), on patří do oné společnosti feudální a neofeudální, kterou zde tato směčka vybudovala.
Drama a komičnost najednou jakoby nebylo 21. století. Křehká maska padá, k vládě se dostávají stále degenerovanější - po účetních žvanilové.
Pohledem na Česko patříme na podium vesnického divadla, bohužel, herci jsou to podřadní, a tak si vymáhají své honoráře...
14. 06. 2013 | 18:41

mb napsal(a):

přesně tak ... Schwarzenberg je pouze Kalouskova loutka ...
14. 06. 2013 | 18:41

Bestia triumphans napsal(a):

Dobře napsáno, pane Žáku.
Na rozdíl od jakobínského mb ( :-) ), jsem přesvědčen, že kníže má dobrou pověst.
14. 06. 2013 | 18:45

Kníže je nahé napsal(a):

Bestia triumphans,

má. V Bilderbergu.
14. 06. 2013 | 18:48

mb napsal(a):

bt ... schwa ... svou povest poztracel postupne ... na uplatcich, cunkovi, nedrzeni slova, spaní a vymlouvani se ... je to ztracena varta ( dal jsem mu hlas PROTI ZEMANOVI a jako volbu menšího zla) ... ale to je asi tak všechno ...

schwa je jen figurka, troska ... a Kalouskův otrok ...

zdravim ...

/ třeba touto svou promluvou způsobím (efekt motýlých křídel) že se schwa schopí a nečase potopí ... a bouchne do stolu ... jak slibovával václav havel blahé paměti ... a nikdy, nikdy nebouchnul ...

hezký den bestii a všem vokolo ...
14. 06. 2013 | 18:53

mb napsal(a):

vz vz vzchopí ...
14. 06. 2013 | 18:56

pamětník napsal(a):

" Jinak se mu stane totéž, co Václavu Klausovi. Odejde s ostudou a jako směšná figurka, a to snad přece jen není třeba."
Směšnou figurkou je už dávno, jenom to každý nevěděl.
14. 06. 2013 | 18:57

pamětník napsal(a):

Perla:
" jsem přesvědčen, že kníže má dobrou pověst. "
:)))))))))))))))
14. 06. 2013 | 19:00

Petr B. napsal(a):

Schwarzenberg měl do této chvíle dobrou pověst?
14. 06. 2013 | 19:10

to Mirek napsal(a):

Mirku, - my jsme asi tak stejně staří - a jakou pověst měl Karel Schwarzenberg dosud?
Člověk, který vrcholnou politickou scénu ČR "reprezentuje" spánkem, strejcovskými výmluvami, hraním si na honoraci, které čouhá sláma z bot.
Nedostudovaný chytrolín hrající si na vlastence.
Hogo - fogo nedostatečně ovládající řeč země, které dělá "místopředsedu" vlády.
Když si vzpomenu na Nývlta z Járy Cimrmana, seznávám, že i sebevětší primitiv se může naučit pár cviků vrchnosti.
Je zajímavé, že je ještě dost "nezralých", kteří "nahotu" žoviála Schwarzenberga neprohlédli.
14. 06. 2013 | 19:12

Jáchym napsal(a):

Nejnovější ze STARÝCH POVĚSTÍ ČESKÝCH se jmenuje "Kníže má dobrou pověst".
14. 06. 2013 | 19:18

Tazatel napsal(a):

Autor,

jak může K.Schwarzenberg riskovat něco, co již dávno pozbyl?
14. 06. 2013 | 19:21

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

kelt,
nečase s nožem nechytli. pokud poslanecké náhrady zneužívají všichni, tak mají všichni sedět ve vazbě. trafiky dostávali taky vždycky všichni. proč zatkli jenom tluchoře a fuksu?
14. 06. 2013 | 19:25

pgjed napsal(a):

Pane Žáku, soudné jednání lze očekávat jenom od toho, kdo je při smyslech. Že pan premiér Nečas naprosto ztratil jakoukoliv soudnost, o tom již nějakou dobu není pochyb. Že k té ztrátě došlo úsilím a péčí odbarvené úřednice, to je varovné a vyvolává to otázku, jak vážné a odpovědně prováděné jsou bezpečnostní prověrky představitelů státu? Tím spíše, že dojem, který ona dáma vyvolávala a zanechávala již při běžném pracovním jednání byl pro řadu lidí varovný. Měl jsem tu příležitost, takže jsme dnes ráno s některými kolegy ve firmě jen na sebe významně a s porozuměním pohlédli a bylo beze slov řečeno vše.
14. 06. 2013 | 19:27

Kelt napsal(a):

zle matičko,
to je mnoho otázek najednou a jedno Vaše nepodložené tvrzení.

-opakuji znovu a asi po desáté-pos.náhrady jsou SOUČÁSTÍ posl.platu-pokud někteří z nich mají nezaopatřené děti a ženu a vše propijí-tak je to na civilní žalobu jejich manželek,ale ne na Vaše generelní obvinění-dokážete to pochopit?
Proč zatkli Tluchoře a Fuksu?To nemůže být otázka na mne-ale najdete to již na internetu.
14. 06. 2013 | 19:33

to Kelt napsal(a):

Kelte, sorry, ale smrdí z Vás dřevo z poslaneckých lavic!
Tady jsme slušní občané, z jejichž daní Vy-politik žijete.
Uklidněte se, ano?
Budete možná překvapen, co další dny přijde.
14. 06. 2013 | 19:40

Silvie napsal(a):

mb
Ale že vám to trvalo!

Ještě aby to došlo i Reslovi - a budu mít vánoce.
14. 06. 2013 | 19:42

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

kelt,
neptal sem se proč zatkli tluchoře a fuksu, ale proč zatkli POUZE tluchoře a fuksu. například soudruh špidla byl uplacen místem v evropské komisI za to, že uvolnil premierské místo kolotukovi. špidla ve vazbě nesedí. nechápu proč.
14. 06. 2013 | 19:42

Silvie napsal(a):

zle
Já jsem četla, že trio těch exotů si mělo "napůjčovat" miliony.
Asi nešlo jen o trafiky - ty podle Nečase nebyly dostatečně lukrativním kšeftem.
Pan premiér se vybarvuje čím dál líp.
14. 06. 2013 | 19:45

Kelt napsal(a):

zle matičko,
já zas nechápu,proč se na to ptáte mne.
Spojte se s JUDr Sokolem a on Vám za mírný obolus vypracuje trestní oznámení,které podáte u policie,nebo SZ v místě bydliště Dr.Špidly.
14. 06. 2013 | 19:50

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

zle komsomolec zde,

něco tak hloupého a vymytého jako je zde přihlouplý modrý komsomolec, jsem opravdu dlouho neviděl! Inu prostě volič-ovčan pseudopravice...hahahaha.....

Jenom se modří komsomolci a souputníci komsomolce a přítele CCCP s.Nečase podívejte co je pravicového bordelu a tůnelů okolo. Prostě hnus velebnosti komsomolče.
14. 06. 2013 | 19:51

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci
Ty kauzy vypadají stejně, ale je tu jeden rozdíl. Z toho, co už prosáklo, se zdá, že ti tři výtečníci byli tlačeni k rezignaci slibem pašalíku. To nebyl případ Špidly ani jiných trafikou obdařených vysloužilců všech partají (řeči o loajalitě si mohl premiér odpustit, byly trapné). Navíc, Špidla je netypický příklad. Třeba proto, že nebyl do funkce dosazen, ale navržen a šlo o funci politickou, nikoli zašívárnu v DR za velké peníze s nulovou námahou. I u socdem by se asi našly případy lepší. Například Ivo Svoboda odešel a byl odměněn vězením.-:))
Opravdu netuším, jestli tyhle trafiky byly trestným činem nebo ne, je to dost hraniční. Ale byla to prasárna (pan Stejskal promine) a premiér v ní jel, věděli jak to je všichni, včetně nejvyšších činovníků TOPKY. Ale tohle je z těch věcí, o které jde, ta největší prkotina.
14. 06. 2013 | 20:01

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

kelt,
no vás to přece taky musí trknout. že vinit ty tři z korupce je naprostá blbost. to by potom muselo jít do kriminálu stovky lidí. takže mě připadá, že se tu vrtí psem. vláda je sice nepopulární, ale nelze jí svrhávat takovým podvodem. pokud by se skutečně jednalo o nějakou nebezpečnou korupci se škodou stovek milionu, jako v přípaě rathova gangu, budu pro ně požadovat tvrdý trest. je jedno z jaké sou strany. ale nemám rád, když ze mě někdo dělá blbce a tohle prostě je naprosto ubohá konstrukce.
14. 06. 2013 | 20:07

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
žádného poslance nedonutíte ke složení mandátu. pokud nechce, mandát nesloží. a pokud se vzdali platu 60 tisíc a dostali plat 30 tisíc v dozorčí radě, tak to přeci neni korupce. to snad i uplnemu pitomci dockvakne. tak snad umíte počítat a porovnat mezi sebou dvě čísla. ti tři si pohoršili. to snad z definice a podstaty korupce je snad i uplnemu debilovi jasdné, že tohle korupce nemohla být. já opravdu nevim, jestli ty všechny vtipy o policajtech sou pravdivé, ale asi jo.
14. 06. 2013 | 20:14

Kom napsal(a):

Kníže neudělal nic nečekaného. Po jeho chování v Čunkově aféře, spojení s Kalouskem a bohorovné lhostejnosti ke všem skandálům této vlády nemohl nikdo samostatně myslící čekat, že kníže by se nechal vyrušit ze spánku nějakou aférou.
Autor zažívá zklamání výhradně proto, že dosud podléhal iluzím o vysokých morálních kvalitách tohoto takzvaného aristokrata, ve skutečnosti celkem primitivního nadutce. Ale je pravda, že pokud se mediální podpora vlády rozplyne, i méně kritičtí voliči včetně puberťáků by mohli zahlédnout pravou tvář Karla - namyšleného omezence, který se od kriminální spodiny ve svém okolí liší hlavně tím, že k získání majetku nemusel krást, protože kradli a loupili už jeho předkové.
14. 06. 2013 | 20:15

Kelt napsal(a):

zle matičko,
Vy máte jasno,nechám Vás při tom.Počkejte do úterka.
14. 06. 2013 | 20:16

Tazatel napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde,

pane komsomolče, vy víte co všechno ti soudruzi dostali?
14. 06. 2013 | 20:17

pamětník napsal(a):

Kom:
"Kníže neudělal nic nečekaného. Po jeho chování v Čunkově aféře" Právě v té výjimečně se zachoval správně.
14. 06. 2013 | 20:29

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

tazatel,
nevím, vycházím ze zpráv tisku. a žalobce zatím pouze mluví o postech v dozorčích radách. což považuju za nesmysl první kategorie. tohle smrdí. to prostě neni normální. jestli se chce socbolševik dostat předčasně ke korytu takovymhle způsobem, tak to nemám slov. to je prostě prasárna. trafiky se rozdávaly a rozdávájí na všechny strany. navíc ti tři si finančně pohoršili. co to je za kecy o korupci? jakýsi psychopat advokát láska podal na tluchoře, fuksu a šnajdra trestní oznámení. ok, idioti tvoří určitou část společnosti , to je realita, ale pokud blázni začnou rozhodovat o osudu vlády, tak nastává anarchie. já bych si přál, abychom se zase vrátili nohama na zem a přestali mluvit z cesty.
14. 06. 2013 | 20:36

Tazatel napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde

pane komsomolče. Jsem přesvědčen o tom, že ti kluci dostali velice šťavnatý zlatý padák. Jinak by kmotří triádu dále tlačili do kouta.
14. 06. 2013 | 20:40

Bestia triumphans napsal(a):

Zdravím mb:
Četl jste Šmída?
Po těch hysterických bloggerech konečně střízlivý pohled.
14. 06. 2013 | 20:43

cannot acaine napsal(a):

Schwarzenberg je především diplomat.
A diplomati mluví diplomaticky, nevysázejí hned všechny trumfy na stůl. Přece nemůže říci, že tento zásah je na příkaz celosvětových zasedání např. Bilderberg, jehož je výkonnou rukou v ČR.
Já myslím, že to hraje dobře. Ano, říkejte mu spáč. Tak si to on přeje.
14. 06. 2013 | 20:43

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

tazatel,
něco dostat museli, protože pustili poslanecký plat. mě to připadá naprosto normální. tohle ale neni korupce. pokud z tohodle udělají policajti, zastupci a nakonec i soudy korupci, tak je to utok na parlamentní demokracii, který nemá v tehle zemi obdoby. v tom případě končí demokracie a začíná policejní stát a soudcokracie. dostávámer se před rok 89, to je konec demokracie.
14. 06. 2013 | 20:47

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde
Je to něco podobného jako v civilu. Je určitý rozdíl, jestli někam jdu a nabídnu nějakou pozornost někomu předem za něco (třeba doktorovi za předpis nějakých prášků) nebo mu pozornost dám poté, co se mi věnoval a já byl spokojen. Proto jsou ty příklady různé. Ale jak jsem řekl, není pro mě podstatné, jestli tohle je trestný čin nebo není (spíš myslím, že není). Je to ale přinejmenším nechutnost a žádný standardní deal. Tohle není - já podpořím vás a vy mě. Tohle je - bez vás to neprosadím a vy to nechcete, tak tady máš hračku a pusť k lizu někoho, kdo mi pomůže to prosadit. Neboli, standardní politický kuhnhandl zůstává oboustranně v rovině politiky, tohle ji přesahuje, je to přinejmenším politická korupce.
Ad požitky. 60 a 30 tisíc se zdá být neporovnatelné. Jenže ten za 60 je fulltime job, každý na vás kouká pod mikroskopem a volné víkendy za rok spočítáte na prstech. To druhé za třicet je pár hodin měsíčně, námaha žádná, odpovědnost fakticky nulová. A nikdo ani neví, že tam jste. Kdybych měl volit, neváhám ani vteřinu.
14. 06. 2013 | 20:48

Tazatel napsal(a):

cannot acaine,

Schwarzenberg je diplomat? S karierní diplomacií ten hochštapler nemá co do činění. Jako diplomat usíná na mezinárodních konferencích vymezuje se v konfliktních situacích (Gaza) kde má působit jako usmiřující prvek, vyrývá do velmoci na které jsme surovinově závislí, popírá výsledky mezinárodní konference (Postupim), jeho hospodaření a řízení resortu MZV je hotová pohroma.

Z čeho soudíte, že je KS diplomat?
14. 06. 2013 | 20:51

v + f = s + 2 napsal(a):

tu už ztratil, když se přiznal ke korupci
14. 06. 2013 | 20:51

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

tazatel,
tohle je prostě brutální policejní utok na politické strany a svobodnou politickou soutěž, která musí probíhat výhradně v parlamentu a né nikde jinde. ne u ustavního soudu ne na státnim zastupitelství. pokud socanum touha po korytech zatemnila jejich mocichtivé bolševické polomozky do té míry, aby tento utok na policke strany podpořili, tak si řežou sami pod sebou větev. já doufám, že ti hlupáci v liháči vychladnou a začnou trochu přemýšlet.
14. 06. 2013 | 20:53

Tazatel napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde

pane komsomolče. Mohl byste mi vysvětlit, co mají výměnné politické kšefty společného s demokracií? Demokracie pokud se nemýlím je vláda lidu. Ta může být realizována přímo (přímá) a nepřímo (zastupitelská) demokracie. Podstatou zastuúpitelské demokracie je, že jsou voleni politici do POLITICKÝCH funkcí. Ne že politici okamžitě obsadí svými vyžírkami všechny lukrativní pozice ve státě a tyto handlují. Jestliže toto je demokracie, pak ko,munisté byli vzorovými demokraty.
14. 06. 2013 | 20:56

mb napsal(a):

bt četl ... ale hele ... to je přece zoufalý ... to jak nečas vystoupil před sněmovnou ... to si dělá přece legraci ... Marek Benda ... v rozhovoru pro radio řekl ... že: je uplně v cajku že Nagyová dává sledovat rozvědkou nečasovou ...

bt ... to je zoufalost ...

pravdu má komentátor který napsal: Standardní politik ( ne dobrý, protože to Nečas není) ale standardní politik by odstoupil ... vyvodil by osobní odpovědnost za vzetí do vazby své nejbližší spolupracovnice / srovnej analogicky drábek šiška .... a připomen si nečasovo kecy které to doprovázely ... /

to nemůže Nečas ustát , myslim ...

a kdyby byl standardním politikem ... ne dobrým , jen standardním ...

tak už by dávno sám od sebe podal demisi ...

zdravím bestii ...
14. 06. 2013 | 21:00

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
vždycky je něco za něco. to snad chápete. ani vy nepracujete zadarmo. korupce je něco jineho. někomu platíte za to, že on udělá něco nezakoného nebo hodně nemorálního. a obyčejně se k tomu obě strany veřejně nehlásí. tohle byla transparetní dohoda. pokud z tohodle budete děůat korupci, pak je korupce uplně všechno. i to, že vám váš zaměstavatel vyplácí mzdu za vaši práci. opraVDu už mam pocit, že jsem se začal pohybovat mezi samyma bláznama.
14. 06. 2013 | 21:01

jozka napsal(a):

Riskuje povest? On prestal spat na verejnosti?
14. 06. 2013 | 21:01

jozka napsal(a):

Ale stejne se mi libi lidi, kteri dokazi okazale ignorovat realne pusobeni KS v nasi politice a neustale fantaziruji o tom, ze tentokrat uz ale opravdu riskuje svoji povest. Riskuje. Asi jako zaslouzila socialni pracovnice sve panenstvi.
14. 06. 2013 | 21:05

Joe Ratata napsal(a):

Já myslím,že knížepán by si už dávno a rád užíval odpočinku na Orlíku,ale je povinen pracovat všemi způsoby na navrácení majetku hlubocké větve rodu,jak byl zavázán,když byl do ní adoptován.
Proto bude dělat možné i nemožné,kandidovat na prezidenta a pospávat ve sněmovně a snažit se prolomit hranici února 48,jinak mu Petzldová většinu majetku sebere.
A pak ještě musí co nejvíce poškodit ČR aby nás mohli Němci docivilizovat,jak už se to -dle jeho slov- podařilo u Lužických Srbů.
14. 06. 2013 | 21:07

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

tazatel,
výměnné politické kšefty patří k parlametní demokracii. každé domlouvání koaliční vlády není nic jiného, než výměnný politický kšeft. na to mají politické strany právo , které dostaly ve volbách. policajty ani soudce nikdo nezvolil, aby do toho kecaly. to je výsostné právo politiků zvolených ve volbách. .a jestli tohle zničíme, tak to je konec demokracie a vlády lidu. policajti i soudci jsou nevolení, ale jmenovaní státní úředníci.
14. 06. 2013 | 21:07

pamětník napsal(a):

Taky dobrý výrok fanatika:
"tohle je prostě brutální policejní utok na politické strany a svobodnou politickou soutěž"
Takže úkolování vojenských zpravodajců milenkou premiéra je výsledkem svobodné politické soutěže, že, komsomolče. :)
14. 06. 2013 | 21:08

Martin Lacis napsal(a):

Problém vidím v tom, že za situace, kdy jsou každoročně rozkádány desítky miliard je hlavní náplní policie řešit milostný trojúhelník kolem pana premiéra!
Připomíná mi to aféru Clinton - Levinská. Jenže v USA si i republikánští senátoři, odpůrci Clintona uvědomili, že pokud by odvolali Clintona kvůli poměru se stážistkou, byly by USA celému světu pro smích!
14. 06. 2013 | 21:09

jozka napsal(a):

hovne, dejte na ten zbytek podnet na policii, mate v tom moji podporu. Nebo prestante blabolit.

Tezky ukol, chapu.
14. 06. 2013 | 21:09

pamětník napsal(a):

" policajti i soudci jsou nevolení, ale jmenovaní státní úředníci."
A vedoucí sekretariátu předsedy vlády byla zvolena, že.
Komsomolče, perlíte. :)
14. 06. 2013 | 21:10

pamětník napsal(a):

Martin Lacis:
" pokud by odvolali Clintona kvůli poměru se stážistkou, byly by USA celému světu pro smích! " A nebyly?
A Monika Lewinská snad dala vojenské rozvědce příkaz sledovat Hillary Clintonovou?
14. 06. 2013 | 21:12

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

pamětník,
předseda vlády byl zvolený. a tohle je přeci utok na předsedu vlády.
14. 06. 2013 | 21:15

pamětník napsal(a):

matičko zle, komsomolci zde:
Samozřejmě, to je povinnost zvolených zástupců, aby útočili na předsedu vlády, který umožnil páchání trestných činů na Úřadu vlády.
14. 06. 2013 | 21:23

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

pamětník,
to s váma souhlasím. tenhle utok je ale velice zvláštní a podivný a smrdí socanovinou (podrazem) na sto honů. pokud by se opravdu jednalo o nějakou zavažnou korupci, policii podpořím i proti ODS tohle ale zatím vypadá jako trapná fraška na něčí objednávku.
14. 06. 2013 | 21:33

jozka napsal(a):

Prdlajs, hovene, najdes si jinou vymluvu, jako uz tolikrat.
14. 06. 2013 | 21:34

Martin Lacis napsal(a):

Co říkáte tomuto:
"V licitaci a handrkování o jednotlivá ministerská místa jsme byli typickou západní demokracií. Výsledky odpovídaly do praxe převedeným zásadám. Zejména výměny jednotlivých osobností probíhaly ve stále kratších intervalech, až se staly skutečnou honbou. Stejnou měrou klesala velikost "státníků, až konečně zůstal onen malý typ parlamentního kšeftaře, jehož státnická hodnota byla stále více měřena a uznávána podle toho, jak se mu dařilo slepovat dané koalice, tj. provádět ty nejpokleslejší politické obchody, které výhradně dokážou zdůvodnit vhodnost těchto zástupců lidu pro politickou práci.
Cílem našeho dnešního parlamentarismu není vytvořit shromážděni moudrých, ale spíš sestavit hejno duševně závislých nul, jejichž ovládání podle určitých směrnic je o to lehčí, čím větší je omezenost jednotlivců. Jenom tak lze dělat v dnešní době stranickou politiku v tom špatném smyslu. Jen tak je možné, že utajený původce se drží vždy v pozadí, aniž by mohl být volán k odpovědnosti. Neboť každé, i pro národ škodlivé rozhodnutí nebude připsáno na vrub jednoho z těchto lumpů, nýbrž svaleno na bedra celé frakce."
A můžete jednou hádat, kdo to napsal.
14. 06. 2013 | 21:34

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci
Já toho korupci nedělám. Pro mě tohle je od začátku nemorálnost (ale to přiznal i prezidentský kandidát K.S.) a taky si nemyslím, že policii tu máme od toho, aby nám napravovala morálku. Na druhou stranu je tahle konkrétní věc hraniční - kdyby jim Nagyová nabídla přímo peníze, podle právníků už by to trestný čin byl.
Ale tohle všeho je je jen jedna z věcí, ta nejnevinnější. Možná proto premiér mluvil prakticky jen o ní. Tam má určitý prostor k obhajobě. V tom úkolování rozvědky prostor není. To je průšvih jak mraky, jasné zneužití kompetencí, a tohle se politicky obhájit nedá. A policky stejný průšvih je, když jsou do kuhhandlů politiků zaangažovány osoby jako Rittig - lidmi působící v úřadu vlády, která má vve štítu boj s korupcí.
Mně osobně trestní stránka těch věcí zajímá ze všeho nejméně. Nic si nekoupím za to, jestli nějaká osoba půjde bručet nebo nepůjde. Ale v mých očích se žádý politik neočistí tím, že ho soud shledá nevinným z trestného činu. Protože o tom, co je i v politice morálně únosné a co už je za čarou, si umím udělat obrázek sám.
14. 06. 2013 | 21:36

Feta Brie napsal(a):

Rovněž si myslím, že K.Sch. promeškal svou příležitost a nedistancoval se od projevů jak Nečase/nehorázný/ tak Kalouska/rovněž/. Lidé, kteří K.Sch. v prezidentských volbách volili jako protiklad proti Zemanovi, ztratili poslední záchytný bod slušnějšího politika. Chápu postoje opozičních politiků, je to jejich práce, nicméně na druhé straně poslanecké sněmovny potlesk při obou projevech Nečase a Kalouska ukazuje úroveň našich představitelů a budí hrůzu co všechno ještě můžeme od takových politiků očekávat. Nejhorší je, že to vyřeší taťka, jak se vyjádřila dcera.
14. 06. 2013 | 21:36

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci
Kdybych měl rozhodnout - v případě, že jde o politickou objednávku - odkud vítr fouká, pak bych koukal po TOP 09, ne po socanech. Důvody jsou dva: ČSSD nemá páky na to, tu objednávku realizovat a za druhé - rivalem ODS není ČSSD (je tam minimální průnik potenciálních voličů), ale TOP 09. A jestli někdo může z celé věci profitovat, je to tato strana. Dokonce i jednání jejích členů je konsekventní (netvrdím, že je to jejich práce, ale využívají situaci). Kdyby na premiéra zaútočili, bylo by to kontraproduktivní. Konstruktivnost, lavírování, podmíněné výroky - to je daleko lepší strategie. Ze situace vytěží a ještě budou za slušňáky. Volič nemiluje rozhádané podrazáky...
14. 06. 2013 | 21:41

Admirál napsal(a):

"Karel Schwarzenberg riskuje svou pověst"

Omyl, nelze riskovat něco, co u valné většiny národa nemá.
14. 06. 2013 | 21:48

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
já nevidím jako fatální problem ani pani nagyovou. pokud jste se už někdy rozváděl, tak víte čeho jsou ženský schopný. zneužití vojenské kontrarozvědky? to je to nejmenší. klidně by vyvolali i třetí světovou válku. uplně klidně. ženský mozek funguje na jiných principech, než mužský a zcela postrádá logiku. mě je nečase líto. jako chlap chlapa. v tomhle případě chápu ten lidský rozměr. nagyová se nesnažila způsobit státu žádnou škodu ani se obohatit. prostě v danou chvíli zapojila ženský slepičí mozek - KLOVAT, KLOVAT, KLOVAT! to je hodně osobní, mě se nelíbí ty uniky ze spisů v tuhle chvíli, prostě česká klasika, opět prasárna až na půdu. zatím opravdu nejsem přesvědčenej, že se stalo něco mimořádně špatneho. absolutně nepodporuju pád nečase. kvuli tehle vycucané pseudokauze určitě ne. uvidíme s čím příjde policie. pokud přžedloží neco vážneho, změním názor.
14. 06. 2013 | 21:50

Admirál napsal(a):

Volba mezi ODS a TOP?

Volba mezi pedofilem a homosexuálním pedofilem.

No řekněte, nejsou k zulíbání?
14. 06. 2013 | 21:51

Martin Lacis napsal(a):

Mimochodem, pokud by rebelující poslanci namísto odchodu začali podporovat vládu jen proto, aby si své poslanecké příjmy udrželi, bylo by to naprosto v pořádku.
Vzpomeňte na vyfabrikovanou kauzu Bárta. Když se poslanci VV nechtěli vzdát svých poslaneckých náhrad, ačkoliv to VV měly v předvolebním programu, nabídl jim Bárta, že jim to dorovná ze svého. A rázem byly VV nejhoršími korupčníky. Desítky miliard ročně na fotovoltaický megatunel se neřešily.
Připadá mi, že 90% obyvatel tohoto státu, jsou naprostými idioty. Nechají se hecovat pseudokauzami a nikdo se neptá třeba na podporu hazardu politiky. Ztráty které hazard reálně ČR způsobujem činí 30-40 miliard ročně. A kolik politiků je ochotno hazard povolit za pár šupů do obecní pokladny???
14. 06. 2013 | 21:55

Libertad napsal(a):

"Karel Schwarzenberg riskuje svou pověst". napsal autor blogu.
Při vší úctě k autorovi tohoto blogu, jsem kromě titulku blog nečetl.
Proto jen sdělím, že Karel Schwarzenberg, -dle mého názoru-, svou pověst již dávno ztratil.
Tedy se ztratil v té hromadě politiků.
A jeho spaní je skutečná nechutnost. Mám 68 let, občas pracuji. Ve vrátnici za 100 000 za ROK. SPÁT tam nemohu, ani při denní ani při noční službě a velice bych se styděl a pracovní poměr ukončil.
Také při výkladu o katedrále nemohu blekotat. Musím dobře artikulovat, etc.

Bez pozdravu, bez úcty

Sidonio Libertad
14. 06. 2013 | 22:06

rejpal napsal(a):

Martin Lacis
To, že mi vadí, co prasklo teď, vůbec neznamená, že mi nevadí ty druhé vámi zmíněné věci. V politice ani v životě neplatí, že když je jedna strana lump, že druhá, stojící proti ní, lumpem není. Spíš nemá smysl odvádět pozornost k něčemu jinému, co teď není na pořadu dne. To je obyčejná dýmová clona oblíbená, když se nějaká věc špatně argumentuje.
14. 06. 2013 | 22:07

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde
Lidský rozměr chápu naprosto - s douškou, že za špatnou volbu si většinou můžeme sami. Svým způsobem je mi Nečase taky trochu líto (ne moc, je na můj vkus moc cynický a arogantní) - není příjemné být propírán a stát se kašpárkem v lidové veselici.
Ale on o Nagyové věděl, jaká je. Leccos se už řešilo a hájil jí tygří silou.
A tady jde o politické dopady a fungování vysokých úřadů země, ne o soukromou tragikomedii.
Když se spojí hormony s prací, je to průšvih vždycky, nejen v politice
14. 06. 2013 | 22:12

tytyty napsal(a):

Schwarzenberg je svému programu věrný...

a svou tradiční pozici stále a důsledně dodržuje.

Chcete žáku školský důkaz?

Viz dnešní Britské Listy.
14. 06. 2013 | 22:22

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
jak řikám, já bych to neodpustil, pokud by odírali lidi o stovky milionů jako rath s pancovou. pro to nemám absolutně žádný pochopení. ale pokud nagyová prostě blbne kvuli nečasovi a nečas taky prostě blbnekvuli nagyový, tak já nejsem v tomhle případě přísný soudce. lidi nejsou stroje. mě vadí rozkrádání státních peněz a za to bych dával trest smrti. a já si myslim, že nečas to nikdy nedělal. narozdíl od sobotky, kterej odpustil paroukovýmu kamarádovi daně za 12 milionů. to mě opravdu vadí.
14. 06. 2013 | 22:26

jozka napsal(a):

doufam, hovene, ze tva lecba, kvuli ktere tady blabolis probiha zdarne.

Akorat tam mas chybu, rath s pancovou stipli stamiliardy :-)
14. 06. 2013 | 22:33

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

jozka,
stamiliardy to nebyly. miliardy asi jo. jedna nemocnice byla předražená o 800 milionů. a to je jenom jedna předražená zakázka. a těch zakázek bylo poměrně hodně.
14. 06. 2013 | 22:42

mb napsal(a):

ještě nejen pro bestii ... ted zas byly záběry ... vzrušeného dne ve sněmovně ... kontrolní otázka soudruzi, co dělal soudruh Schwarzenberg ? ... celé to opět prochrápal ...

to je smutný ... Kalousek by jej měl nechat odstranit ... vždyt se ten chudák jen trápí ... no netrápí ... trápí nás jak tam klímá vždycky v záběru ... at ho pustí spát na Orlík ... a pořídí si nějakého gumového maskota ... nebo tak něco ... dosud živej Schwarzenberg se jenom trápí ... a ted ještě tak trapně drží Nečase u moci ... chudák ...

hezký večer ...
14. 06. 2013 | 22:43

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci
Kdyby šlo o jen šmírování manžela, pak prosím (kdyby si třeba najala privátní očko, pak by to bylo jen směšné). Problém ale je, kdo se nechá úkolovat a kým. To už sranda není, dělat si ze státních institucí poskoky v soukromých věcech. Ale to všechno je vlastně vedlejší produkt úplně jiné kauzy kolem pánů Rittiga a spol. Tady jde o stamilionové zakázky. To bych řekl, že je přesně ta parketa, která se vám taky nelíbí. Nevyplývá z toho, že Nečas o tomhle věděl, ale jednak ta politická odpovědnost za takhle blízké lidi tu je, a jednak - negativní důkaz nelze podat. Petr Nečas bude provždy podezřelý, že se s těmito lidmi stýkal, ať už osobně nebo prostřednictvím někoho (nakonec Pavel Bém to dělal nesporně a vlastně na ně delegoval věci, které měl rozhodovat jak primátor). A nikdy ho nedokáže vyvrátit. Což je pikantní, když si vzpomeneme, že předsedou strany se stal s programem zbavit ODS vlivu kmotrů. A pak si nasadí do čela svého kabinetu osobu, která ty styky hýčká každý týden.
Ale předsedou strany ať si pro mě za mě je, je to jejich problém, a ten ať si řeší pánové Benda a spol. A jejich voliči,
14. 06. 2013 | 23:00

rejpal napsal(a):

mb
Nu což, spánek je zdravý a když spím, nemohu slyšet, co se děje kolem a řešit nějaká morální dilemata. I jeho komentář byl dobrý - měli bychom pohodlně vládnout.
14. 06. 2013 | 23:02

Arnie napsal(a):

to autor: naprostý souhlas
Schwarzenberg - zachová-li dosavadní postoj k celé aféře, odrovná sebe, ale i celou TOP 09.
Běžný volič vidí názorně, že představy o jeho slušnosti, odvaze, nezištném a neuplatitelném charakteru berou za své.
Jeho opakovaná tvrzení, jak překousne lecjaké nepravosti, a zůstane ve vládě s ODS, jen aby byly dokončeny jakési chimerické reformy jsou v této fázi vývoje jenom k smíchu.
A tak půjde ODS ruku v ruce s TOP 09 v příštích volbách do věčných lovišť.
A bude to jen dobře!
14. 06. 2013 | 23:03

Reveil napsal(a):

Autor

Vtip celé věci je v tom, že Schwarzenberg není a nikdy ani nebyl žádný šlechtic. Narodil se jako běžný občan, dávno po zrušení šlechtictví v ČSR a v Rakousku.
Že si nechá říkat šlechtickým titulem (tady v ČR, v Rakousku by ho zavřeli, protože tam to je dokonce trestné), to hovoří nikoliv o šlechetnosti, ale o hochštaplerství.
Proto mě ani nepřekvapuje, že se dal do služeb Kalouska jako jeho maskot.
14. 06. 2013 | 23:05

rejpal napsal(a):

Arnie
Kdo ho pozorně poslouchal při besedách v kampani, musel iluze definitvně ztratit - pokud si nezacpal uši nebo nevypnul mozek. Aler pozoruhodné jsou i starší výroky. Třeba o tom, že i zloději mají mít zastoupení v parlamentu. Tohle už není žádné překvapení.
14. 06. 2013 | 23:06

pozorovatel napsal(a):

Sledování vyjádření některých "politiků" bylo pro mne po pětadvaceti letech otřesné déja-vu:
1. Jak předseda Schwarzenberg říká, že je třeba vytvořit prostor pro kliené vládnutí. Totéž říkala komančská vláda.
2. Vystoupení poslance Bendy ve zprávách po desáté na ČT24. Nikdy jsem se necítil jako disident, ale STB mne před listopadem dost intenzivně pronásledovala a lámala na spolupráci. Nevím, jak jinde vypadaly výslechy, moje zkušenost je taková, že mne zavedli do černé místnosti vybavené jedním světlem, pod které mne posadili, a ze tmy padaly od více lidí otázky a návrhy. A byly to tak strašné špinavosti, že mi bylo přímo fyzicky z duše špatně - a po výslechu jsem si musel dát v nádražním bufetu rum. Za pětadvacet let jsem tento pocit zapomněl a asi jsem jej ani neuměl interpretovat: ale dnes se mi vrátil. Po rozhovoru s Bendou, v zařazení do kontextu všeho dění.
To, co zažíváme, je naprosté mporální dno této vlády a pokud se tomu aktivně nepostavíme, i této společnosti.
Anebo to máme všechno vyslechnout, pak si dát jako anestezii rum, a dále mlčet?
14. 06. 2013 | 23:09

Karl IV. napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde
Právě jsem dal příkaz, aby Vás proklepla vojenská rozvědka, newmám na to zákonné právo, ale mám tam kámoše. Máte se na co těšit.
Prej toho mají dost, dělaj pro kamarády, kdo zavolá , tomu se snaží vyhovět...
14. 06. 2013 | 23:10

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
žádné smysluplné spojení mezi nagyovou a rittigem jsem zatím neslyšel. a myslím, že ani nebude. zatím je to cirkusové představení. rittig je mafián. stejně dobře šlo v jedem okamžik prohledávat rittigovu vilu a vytáhnout zaorálka z postele a nasadit mu pouta za zneužívání vrtulníku. vrtí se psem.
14. 06. 2013 | 23:14

Arnie napsal(a):

to rejpal: Dávám vám do značné míry za pravdu.
Nicméně o TOP 09 byla určitá iluze poněkud slušnější alternativy pravicové strany ve srovnání s ODS. To se postupně rozplynulo, ta strana lpí za všech okolností na své účasti ve vládě s ODS - a to i za situace, kdy byly překročeny veškeré meze slušnosti.
Pak už nemá takováto pravicová alternativa žádný smysl - pravice je totálně zdiskreditována pro příští volby.
14. 06. 2013 | 23:16

mb napsal(a):

jeden chlastá druhej chrápe
trochu těžko se to chápe
politická elita
prospala se do syta

tak se neptej co mi vadí
když mi zpívá Peter Nagy
kolibřík vzbouzí mě ze sna
to asi vítá mě Vesna

hej Jano řikám ti toč to
zaplácnu na to vojenský vočko
nakrmím čokly vobjednám krtka
ty mi pak za to ukážeš krtka

do toho přijde Bestie - naděje
nic zvláštního prej že se neděje
království za koně
exkrement na noviny
můžem jen nahradit
jeden xindl xindlem jiným ...
14. 06. 2013 | 23:21

rejpal napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde
Je to přímo ve zdůvodnění obvinění. Měla to snad v diáři - každou středu. Policie si to mohla vymyslet, ale tomu asi sám nevěříte. A vlastně se na Nagyovou přišlo, když prověřovali právě tyto pány (je tu určitá podobnost s kauzou Rath).
14. 06. 2013 | 23:22

jozka napsal(a):

hoven:

:-)

ja bych fakt netroskaril, ty stamiliardy bych tam fouknul :-)
14. 06. 2013 | 23:24

rejpal napsal(a):

Arnie
Svým způsobem ano.
U řady jejich tváří bych odlišnosti viděl. Aspoň co do představ, jak má vypadat politická práce.(Drábka jsem v té době vůbec neznal).
Možná bych při minulých volbách o této straně uvažoval (no, vadil mi na můj vkus moc asociální program). Je proevropská, dost lidí z jejich kandidátů jsem kdysi znal. V té době mi i předseda přišel jako celkem rozumný chlap. Jenže tu byl Kalousek - v mé hitparádě člen TOP 2 nejhorších tváří politiky (hned po Ivanu Langerovi). To prostě nešlo. Tam žádný důvod k jakýmkoli iluzím nebyl. A že je to jeho projekt, o tom jsem nepochyboval ani minutu.
14. 06. 2013 | 23:30

Bestia triumphans napsal(a):

Jsem poctěn mb, že jste mne zařadil do své poémy.
Až to vydáte knižně, tak si to koupím.
Kníže a spánek?
Já ho mám rád a tohle mu odpustím, i když to vypadá blbě, to je fakt.
Ten pán ale může prospat projevy poslanců a pořád mu to bude víc pálit než hromadě z nich.
Na zamini dělá svou práci dobře a to je pro mne hlavní.
S pozdravem - ať žije čestný kníže - se s Vámi loučím mb a posílám song na dobrou noc, abyste se zklidnil.
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=c8N8Nj4pFCQ
14. 06. 2013 | 23:34

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

jozka,
a tak pokud jste blázen, tak si tam šoupněte klině stabiliony.))) mě je to jedno.
14. 06. 2013 | 23:34

Bestia triumphans napsal(a):

Reveil:
Kníže si nenechává říkat šlechtickým titulem.
Lidé mu tak sami říkají.
To je ten rozdíl.
Například vy byste se mohl rozkrájet, aby Vás lidé oslovovali s úctou.
Ale nebylo by Vám to nic platné.
Hádejte, proč.
:-)
14. 06. 2013 | 23:37

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

rejpal,
mě skutečně nezajímá, jestli se s nim setkávala nebo telefonovala. to zřejmě dělalo spoustu lidí, když je rittig lobista. mě zajímá jestli nagyová páchala s rittigem trestnou činnost. a mám obavu, že nic takového policie neví.
14. 06. 2013 | 23:39

mb napsal(a):

bestie ste hodnej že na mě myslíte

já myslel že do mě pudete spíš timdle: http://www.youtube.com/watch?v=kYDrE6Fy7fI

poemy sou rozesety po aktualne cz ...

sbirka asi nehro ...

přeju hezký večer noa dobrou noc ...
14. 06. 2013 | 23:44

Al Jouda napsal(a):

Dobrý článek. Pro mne však pan kníže skončil v aféře Čunek. Jeho audity byly bezzubé a kdyby radši zaplatil investigativního novináře, tak by třeba Čunek šel sedět a kníže by získal kredit. Protože ta svědkyně si určitě nevymyslela, že jí Čunek ukazoval půl milionu korun v obálce.
14. 06. 2013 | 23:45

Bestia triumphans napsal(a):

mb napsal(a):
bestie ste hodnej že na mě myslíte, já myslel že do mě pudete spíš timdle: http://www.youtube.com/watch?v=kYDrE6Fy7fI

!!!
:-) :-) :-)
To sem neznal, to je paráda!!!
:-)
14. 06. 2013 | 23:48

pamětník napsal(a):

rejpal:
"Svým způsobem je mi Nečase taky trochu líto "
Opravdu? Mužského, se kterým cloumají sexuální hormony, až ztratí zbytek soudnosti? :)))))
14. 06. 2013 | 23:48

jozka napsal(a):

hoven:

Tak dik, relevanci to bude mit asi stejnou jako ty vase hausnumera :-)
14. 06. 2013 | 23:49

mb napsal(a):

tak vidite bt ... clovek se uci v kazdym veku ... ale to jak se knize trapi a i ten song ... proste je to dost jako geriatrický ... fakt bych ho nechal spat nekde jinde ... v prirode ... a Kalousek by si pořídil nějakou náhražku na hraní a jako panáka do sněmovny ... ten panák by pak novinářum řekl něco jako: drrrzžžžkss ... dobrý ... a všichni by byli spokojený - knize by spal v prirode, kalousek by mel sveho maskota a veřejnost by nezaznamenala žádnou změnu .... brounocku ....
14. 06. 2013 | 23:57

pamětník napsal(a):

Al Jouda:
Nejvyšší soud rozsoudil, že korupce J. Čunka se nestala tak, jak svědčila hlavní svědkyně, která podle NS nemluvila pravdu.
Dodnes jste se nepoučil?
14. 06. 2013 | 23:59

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

jozka,
to nejsou moje hausnumera, ale informace z medií. pokud rathuv gang systematicky předražoval zakázky za uplatek a pokud například na jediné zakázce vznikla státu škoda 800 milionů, což je skoro jedna miliarda, lze se celkem duvodně domnívat, že celková škoda státu socbolševickým organizovaným zločinem ve středních čechách dosáhla několik miliard. to nejsou žádná hausnumera.
15. 06. 2013 | 00:03

jozka napsal(a):

Jo, hovene copak media a hoveni pocty... to by bylo, abysme se na ty stamiliardy nedostali...
15. 06. 2013 | 00:21

pozorovatel napsal(a):

Ad Bestia triumphans:
Knížete mít rád můžete.
To nic nemění na tom, že je to osoba bez vzdělání, očividně senilní, s hochštaplerskými sklony, s podezřelým zázemím.
Jak se toto mohlo dostat do popředí české politiky, nevím. Anebo, raději nechci vědět.
15. 06. 2013 | 00:33

Duroy napsal(a):

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

kelt,
neptal sem se proč zatkli tluchoře a fuksu, ale proč zatkli POUZE tluchoře a fuksu. například soudruh špidla byl uplacen místem v evropské komisI za to, že uvolnil premierské místo kolotukovi. špidla ve vazbě nesedí. nechápu proč.

Teda, koukal jsem se na zprávy po 22 hodině na ČT 24 a tuhle výše uvedenou větu, jako by četl od matičky zle..., řekl Marek Benda!
Teda kluku, ty nám to dneska fakt dáváš!
15. 06. 2013 | 00:34

Duroy napsal(a):

Tudíž matičko zle..., pokud jsi dobře poslouchal, Zaorálek Ti odpověděl: :-)
PS: Už je Vás tak málo, že si na propagandu nemůžete najít schopné lidi?
15. 06. 2013 | 00:35

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

duroy,
zprávy jsem neviděl a jakešovské a nesouvislé žvásty pomateného soudruha zaorálka stejně neberu vážně. to po mě nemůžete chtít. myslím, že ta otázka je jasná a legitimní. trafiky rozdávali i socani. měla by je policie zatknout. jinak se naplnují slova snaživého komsomolce tejce o dvojí policii.
15. 06. 2013 | 00:47

jozef napsal(a):

Autor zartuje?
Vyzera to ako cierny humor.
15. 06. 2013 | 01:02

Duroy napsal(a):

:-) Díky, Matičko...,:-) dobrou noc, zítra máme perný den, já budu makat na zahradě, a Tebe čeká spousta jednání!
Politice zdar!
15. 06. 2013 | 01:06

Karel napsal(a):

"Pan ministr má různé chyby, jako člověk i jako politik. Vždy byl ale příkladem důvěryhodnosti a statečnosti, jako člověk, i jako politik. Jako člověk se choval vždy jako šlechtic, tj. šlechetně. A jako politik vždy statečně hájil práva lidí, od kterých mnoho jiných politiků dalo ruce pryč v obavě, že by utrpěli škodu."
Asi jsou dva Schwarzenberkové, jeden důvěryhodný a šlechetný, druhý prachobyčejný podvodník, viz privatizace a podivné prodeje produktů jeho rybářských podniků a zejména restituce majetku. Jeho politický turismus svědčí hlavně o naprosté bezpáteřnosti co se politických názorů týká, ale o to víc vynikají jeho zájmy osobního prospěchu a snadné zneužitelnosti a manipulativnosti pro zájmy mocenských skupin.
O statečnosti v jeho případě lze mluvit snad jen tak, že spát se dá statečně, když je potřeba překlenout některé situace, které pro něj nevyznívají příznivě, to jest zejména v těch případech, kdy jeho, vlastně spíše Kalouskova, TOP rozvrací stát, který mu k srdci nepřirostl, a jehož zákony jsou mu dávno ukradeny či promlčeny.
15. 06. 2013 | 03:25

zemedelec napsal(a):

Paní Viola.ze včerejška.
To je zajímavé kolem těch půjček.Žádné nošení v krabici od vína,přes půjčku,jakoby legálně,jenom zjistit,jak se to splácí a kdo,popřípadě s kterého účtu.Neměl by to být problém pro policii,tohle dohledat.
Přeji hezký den.
15. 06. 2013 | 06:10

Milan napsal(a):

Nerad používám silných slov,TOP09 v čele s K.Schwarzenbergem manévruje v těsné blízkosti lodi ODS ,která nabírá vodu. Kapitán lodi ODS ztrácí podporu posádky a je obviňován ze špatné navigace a navíc měl u sebe ženu pochybných kvalit ,kterou sebral někde v přístavu. V krátké době bude posádka nucena nasednou do člunů a loď TOP 09 jich pár vezme na palubu a změní kurs. Ztroskotanci nevědí kam mají plout a moře začíná být vzedmuté.
15. 06. 2013 | 07:24

patriot napsal(a):

Včera to individuum opět chrnělo v přímém přenosu…

Později se to šouralo chodbou a cosi to mumlalo do kamer.

Prý ministr zahraničí. Otřesné!
15. 06. 2013 | 07:44

Míval napsal(a):

Karel Schwarzenberg se choval šlechetně? Proboha, kdy? Možná vůči svým milenkám v playboyském období svého života. Ale v politice před sebou špínu vždy hrnul, popřípadě překračoval. Co je na tom šlechetného?
15. 06. 2013 | 09:53

TomášL napsal(a):

Dovolím si zde dát odkaz:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=474551655970231&id=128758673882866
15. 06. 2013 | 10:29

Medikolog napsal(a):

Hmm, jde-li jenom o pověst Karl Schwarzenberga (=TOP 09), museli by trojkolkáři snad osobně na veřejnosti vraždit a pojídat za syrova malé děti a zapíjet je vodkou aby si povět zhoršili.

Ale po svaté zpovědi a po rozhřešení stejně o nic nepůjde, hlavně aby lidé nezačali věřit místo Katolické církvi komunistům... ti darebáci by zase použili církevní majetek ve prospěch celého Českého národa...

Jestli nezávislý soudce pošle modo DrRath i Neča.. pardon, Nagyovou do vazby; O vydání Nečase k trestnímu stíhání budou muset poprosit Sněmovnu... musela by funkci a úkoly pravice převzít pravostředová ČSSD.
15. 06. 2013 | 10:46

mb napsal(a):

ve sporu duroy zle matičko (hoven?) ... má pravdu hoven protože zaorálek opravdu mlžil ... a na to, že i čssd rozdává(la) politické trafiky nemůže mít kloudnou odpověĎ ... jediné na co se zaorálek zmohl ... že to nebyla čssd, která žalovala ods ...

princip je stejný, podobný ....
15. 06. 2013 | 10:59

mb napsal(a):

aha , teď už je to jasnější, děkuju za odkaz tomáši L ...

Ale pokud si kupuji konkrétní hlasování poslance o konkrétním zákonu? Pak už jsme v režimu trestního práva. A přesně to se stalo. Rebelové (alespon navenek) dávali najevo, že odmítají hlasovat pro konkrétní zákon. Premiér jim nabídl osobní výhody za to, že se vzdají svého mandátu a pustí na svá místa někoho, kdo pro zákon hlasovat bude.

Poskytnutí osobní výhody za hlasování o konkrétním zákoně, je poskytnutí úplatku za obstarání věci obecného zájmu. Obecný zájem je zde dokonce zakotven v Ústavě ČR a slibu poslance, že bude svůj mandát vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. To je prostě trestný čin.

Poslanec se má řídit podle ústavy jen svým vědomím a svědomím a jednat v zájmu všeho lidu. Dotčení exposlanci vykřikovali, že je proti jejich nejlepšímu svědomí schválit konkrétní zákon. Za poskytnutí osobní výhody pak proti svému nejlepšímu svědomí schválení zákona umožnili. Před zájmem lidu upřednostnili zájmy své vlastní. Jinými slovy za poskytnutí osobní výhody porušili svoji ústavní povinnost. A slib poslance. Nevidím jasnějšího trestného činu přijetí úplatku, než je jednání Tluchoře a spol.

thankya
15. 06. 2013 | 11:04

rejpal napsal(a):

mb
On spíš Zaorálek jako většina politiků vůbec nemá cit pro právo.
Slovo trafika má zcela reálný původ - válečným vysloužilcům se dávaly třeba ty trafiky jako odměna za JIŽ prokázané služby STÁTU, často šlo o invalidy, kteří by těžko našli práci. To je myslím naprosto korektní i morálně.
Variantou je stranická trafika. V rámci stranické struktury může jít třeba o funkci místopředsedy strany nebo šéfa sekretariátu, když se z poslance stane exposlanec. V tom bych neviděl vůbec žádný problém, je to věc té strany, jak zachází se svými členy UVNITŘ své struktury.
Další variantou trafiky je například že sponzor nebo aktivista dostane nabídku nějakého výhodného postu. Což je velmi podobné předchozímu. Někdo se angažoval pro určitou stranu, a ta mu za to dá místo, které má v gesci.
Horší je, když se smíchá stranická a ryze politická činnost se státní (nejsi už ministrem, tak půjdeš dělat ředitele nějaké firmy). Ale i to je asi ještě v toleranci.
Tenhle případ je ale úplně jiný, je tu opačná časová souslednost. A jiné motivace. Nejdřív přišla nabídka motivovaná úpravou počtu hlasujících pro nějakou věc, a poté teprve došlo k tomu "projevu loajality". Ke všemu ani nešlo o obecnou nabídku - když budeš táhnout s námi, vyplatí se ti to, ale o zcela konkrétní.
Tohle je přesně typické pro korupční jednání. Jediné, co to od obecně vnímané korupce odlišuje je, že nabídka nebyla třicet českých, ale místečko, ze kterého těch třicet českých kápne. Třeba právě tohle je ta hraniční čára, která dělí trestnost od beztrestnosti, ale věcně je to nemlich totéž.
Co trafikou ale vůbec není je to, co včera popisoval Nečas - dohody typu - vy nám prohlasujete našeho místopředsedu, my zase budeme hlasovat pro vašeho. Nejde o odměnu, ani o ovlivňování rozhodování, jde o nalezení průniku zájmů dvou subjektů, které chtějí jednorázově či dlouhodobě spolupracovat. A to je skutečně naprosto standardní, dokonce elementární projev politiky, bez něj by nikdy nedošlo k žádným dohodám (a neděje se to jen v politice, tyhle prvky najdeme skoro v každé smlouvěm i v manželství).
Nevěřím, že tenhle rozdíl Nečas nechápe. A to, že argumentoval tak, jak to převedl, je jen dokladem, jak nejistý je v kramflecích. Protože to, co udělali, se obhájit nedá, a vědělo se to v okamžiku, kdy k tomu došlo. Věděl to Schwarzenberg a jasně se vyjádřil, že mlčel proto, že jde o koaliční parnery (což je taky doklad zvláštní morální integrity dotyčného). Na tom nezmění vůbec nic, jestli soud sáhne k odsouzení nebo ne.
15. 06. 2013 | 11:30

mb napsal(a):

asi máte pravdu rejpale ...

( i když teda ta hranice co už korupce je a co ještě ne ... je zdá se velmi proměnlivá ...)

ad nadpis: nemá co riskovat protože

KDE NIC NENI ANI ČERT NEBERE ...

( prochrápal zas celé jednání ... )
15. 06. 2013 | 12:01

rejpal napsal(a):

mb
určitě je nejasná. Ale na to, abych si udělal názor na nějaké aktivity kohosi oprvdu nepotřebuji razítko soudum, že tohle je trestné a tohle už ne. Soudy musí v případě pochybností postupovat ve prospěch žalovaných. V politice platí pravý opak - a to je právě věc, kterou ti naši mocní odmítají připustit. Ani se jim nedivím. Moc by jich tam nezůstalo.
15. 06. 2013 | 12:08

mb napsal(a):

souhlasím ... a zdravím ...
15. 06. 2013 | 12:36

Midori napsal(a):

Včera po půlnoci, s knihou na kolenou, ztlumenou televizí coby krbem před sebou, jsem se již pomalu začínal zvedat směrem do sprchy s vidinou brzkého blahodárného spánku.
Jenomže!
Najednou v televizi zahlédnu Čistého, po jeho levici Prostitutku, po pravici hmotu, která si vyrypovala šušně a pokládala hlavu na stůl. Ano, správně, byl to televizní záznam z jednání parlamentu dne 12.6.
Všechny Agathy Christie, Orwellové, autoři literatury krásné i brakové by nalezli inspiraci.
Jak je to možné, že my občané, si necháme tento materiál, aby nás vedl do hoven?
15. 06. 2013 | 13:51

Premiér napsal(a):

"Politické rozhodnutí nemůže být v žádném případě považováno za trestný čin."
15. 06. 2013 | 14:12

rejpal napsal(a):

Premiér
Neříkali tohle v Norimberku taky?
15. 06. 2013 | 14:13

vdVKbDBR napsal(a):

Ajonejsem pravnicka paondra a tak zastupuji muj osobni nazor, ze Schwarzenberg nechal Hlubokou statu, ze se tohoto ukradeneho majetku se vzdal. Jeho duvody neznam, ale kazdemu. ktery jen trochu zna ceske podminky musi byt jasne, ze kdyby chtel knizepan svuj zamek zpatky, jiste by se nasly vhodne zakony pro vyhodnou restituci.Jak uz se ukazalo mnohokrat v CR.Nebudme naivni a neocekavejme darovaci listinu, po pravni strance stejne nemuze knize nic darovat, protoze Hluboka neni jeho, byla znarodnena.Pisi v tom smyslu, ze kdyby mne ukradli protizakonne a nespravedlive zamek v CR, pak bych to tak nenechala a zamek zpatky pro sebe vysoudila. Potom na zvedavce v parku hlidaci psy postvala. Cesi mohou byt vdecni, ze verejne pristupny zamek Pysne princezny mohou navstevovat a vnitrni zarizeni, umeni a rodinne starozitnosti zavistive ocumovat. Uz toto vidim jako dar.Pat
24. 08. 2013 | 21:20

W8onmoAJ napsal(a):

Ajomne je putna, co si tam v Cesku pan Schwarzenberg vyjednal, jiste je<a href="http://dgowhut.com"> noltaik</a> bystry, ze si vypocital jeho vyhody a nevyhody ohledne spravy majetku.Tohle dohadovani a poukazovani na to, jestli ma narok na Hlubokou nejaka chuda vetev Schwarzenbergu je bezpredmetne, nebot svetove uznavany dedic je Karel Schwarzenberg, Charles VI.Jen on jediny ma pravo zastupovat celou linii, jen on je pravoplatnym dedicem, dokud toto neprevezmou jeho deti. Je zajimave, ze v Rakousku, kde ma take obrovsky majetek tohle handrkovani nezazil, nikdo tam Schwarzenbergum majetek neupiral.IMHO, moralne patri zamek Hluboka Schwarzenbergum a ne ceskemu statu. At uz jsou grazlove nebo dobrocinci, je to prvne znarodneni, ktere je zde zlocinem a toto v pripade zamku napraveno nebylo..Proto dnes mohou vodnici z bahnitych rybniku navstevujici Hlubokou trousit blato na perske koberce.. Pat
26. 08. 2013 | 06:55

4EIV5LIlDqlC napsal(a):

Vfdchodne9 cikrviVfdchodne9 cikrvi počas roka dodržiavajfa pf4st najme4 v stredy a piatky.[2] Gre9ckokatoledci majfa počas roka tfato pf4stnu disciplednu v sfačasnosti zmiernenfa a prike1zane9 majfa iba zdržiavanie sa me4sitfdch pokrmov v piatky.[3] Mf4žu však dodržiavať aj predsnejšie pf4vodne9 pravidle1 pf4stu.Na kresťanskom Vfdchode existujfa aj niektore9 spf4soby zmiernenia pf4stu: 1. je sa všetko, 2. okrem pf4stnej stravy sa jedia aj vajcia a mliečne vfdrobky, 3. je sa aj ryba, 4. je sa aj vedno a olej.[4] Dni keď sa namiesto zvyčajne9ho pf4stu neposted sa nazfdvajfa voľnice.Veľkfd pf4st sa vo vfdchodnfdch cirkve1ch (u ne1s ide o gre9ckokatoledkov a pravosle1vnych) začedna pondelkom po Syropf4stnej nedeli a končed sa v piatok pred Kvetnou nedeľou.Vfdchodne9 kresťanske9 cikrvi majfa okrem Veľke9ho pf4stu aj ďalšie pf4stne obdobia a dni napredklad filipovku, petro-pavlovskfd pf4st a uspenskfd pf4st. http://aohkhqerqo.com [url=http://qkcnanlil.com]qkcnanlil[/url] [link=http://rmkmfs.com]rmkmfs[/link]
26. 08. 2013 | 19:12

3Qs6jy7O napsal(a):

Redmskokatoledcka cirkevPf4stne <a href="http://ytnkpor.com">oboidbe</a> sa v redmskokatoledckej cirkvi (teda v ze1padnom obrade) začedna Popolcovou stredou a končed sa Veľkfdm piatkom. Do pf4stnych dned sa v ze1padnom obrade nere1tajfa nedele.Podľa pf4stneho poriadku Redmskokatoledckej cirkvi sfa dni predsneho pf4stu predovšetkfdm Popolcove1 streda a Veľkfd piatok, keď je prike1zane9 zdržiavať sa me4sitfdch pokrmov a je dovolene9 iba raz za deň sa dosfdta najesť. Za pf4stny deň sa považuje každfd piatok v roku, ale pf4stny fakon je ľubovoľnfd: mf4že to byť zdržiavanie sa me4site9ho pokrmu, sladkosted, fajčenia, pitia alkoholu či televedzie, vykonanie nejake9ho dobročinne9ho skutku a podobne. Podľa nariadened cirkvi je však nevyhnutne9 vykonať každfd piatok aspoň jeden z tfdchto fakonov.www.wikipedia
29. 08. 2013 | 03:04

OWSGu1vrbO napsal(a):

No, deda si s jinych dedu snad leagrci delat muze, ne?To neni jako kdyz si mladsi generace dela soufky ze starych a jeste tam tapetuji damske prirozeni.To bylo spravedliveho rozhorceni ohledne vcelich medvidku a proteze, ale asi ta politicka korektnost zasahla i ty kteri si ji nejsou vedomi.Ten poprask kvuli poznamce Schwarzenberga je podle meho pokus o albinismus, ciliz, uz dopredu se buduji anarchisticke hraze pro pripadna narizeni, ktere budou "fuj"...:-)Pat http://tvnyyd.com [url=http://pmrznjobw.com]pmrznjobw[/url] [link=http://gvldbxpdyct.com]gvldbxpdyct[/link]
06. 09. 2013 | 23:10

wheepepileami napsal(a):

tb <a href="http://www.siraugustmay.com">moncler jackets sale</a> ov <a href="http://www.siraugustmay.com">moncler jackets outlet</a> ia <a href="http://www.siraugustmay.com">cheap moncler jackets</a> gc <a href="http://www.sharonrwagner.com">moncler outlet uk</a> sk <a href="http://www.sharonrwagner.com">moncler jackets uk</a> pb <a href="http://www.sharonrwagner.com">moncler uk sale</a> rg <a href="http://www.showkifech.com">moncler outlet store</a> zs <a href="http://www.showkifech.com">moncler outlet uk</a> fy <a href="http://www.showkifech.com">moncler outlet store</a> zq <a href="http://www.unpinpai.com">moncler toronto</a> yu <a href="http://www.unpinpai.com">moncler jackets</a> cq <a href="http://www.unpinpai.com">moncler jacket</a>
10. 10. 2013 | 21:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy