Proč musí Bátora odejít

01. 09. 2011 | 18:53
Přečteno 4487 krát
Projev na demonstraci za odvolání Ladislava Bátory. "Jsme tady dnes proto, že se nemůžeme dívat, jak v čele ministerstva školství působí nadále člověk, jehož politické aktivity a názory jsou v přímém protikladu k tomu, k čemu dnes a denně tisíce učitelů ve školách vedou naše děti."

Vážení přítomní,

podnětem k našemu dnešnímu setkání a vyjádření občanského nesouhlasu je zjevně působení Ladislava Bátory v nejvyšších funkcích Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

Chci hned v úvodu odmítnout nařčení, že pořádáme hon na čarodejnice nebo potlačujeme svobodu slova. Vůbec ne. Nechť pan Bátora hlásá co chce, dokud neporušuje zákon, avšak jako soukromá osoba a nikoliv jako vedoucí státní úředník, kterého platíme my všichni z našich daní.

Jsem ale hluboce přesvědčen, že většina z nás nepřišla kvůli této jedné jediné osobě pana Bátory, jehož politické aktivity by jinak mohly vyvolávat úsměv. Nýbrž proto, že na pozadí těchto událostí sdílíme společnou obavu o naši zemi a naši společnost.

Jsme tady, protože se v nejvyšších patrech politiky dostává stále většího prostoru myšlenkám a lidem, kteří prokazatelně inklinují k fašismu, antisemitismu, homofobii a rasismu.

Jsme tady, protože se Ladislavu Bátorovi dostává politického krytí nejen od ministra školství Dobeše, ale i od samotného prezidenta republiky Václava Klause. Jinak řečeno: Prezident republiky si výslovně přeje, aby lidé s fašistickými sklony vyvolávající nesnášenlivost vůči všemu odlišnému působili ve vedení ministerstva. Ministr Dobeš se totiž sám přiznal, že zaměstnal pana Bátoru na prezidentovo přání.

Jsme tady dnes proto, že se nemůžeme dívat na to, jak v čele ministerstva školství působí nadále člověk, jehož politické aktivity a názory jsou v přímém protikladu k tomu, k čemu dnes a denně tisíce učitelů ve školách vedou naše děti. K hodnotám úcty, tolerance a respektu k odlišnosti. Ke společné evropské budoucnosti.

Jsme tady dnes proto, že nesouhlasíme s tím, aby na ministerstvu školství působil člověk oslavující antisemitskou literaturu a přednášející předním českým fašistům a popíračům holokaustu. Jsme zde proto, že se židovští, romští, političtí či homosexuální vězni zavraždění v nacistických lágrech už sami ozvat nemohou.

Jsme tady dnes proto, že považujeme dohodu TOP09 s ministrem Dobešem za holý výsměch. Ona dohoda o odchodu je fakticky povýšením pana Bátory na místo nadřazené jeho dosavadnímu působení. Navíc z vlastní zkušenosti vím, že až do včerejška funkce vícekancléře vůbec neexistovala, je zbytečná a je to trafika pro shnilý kompromis. Prostředky nutné na vytvoření tohoto místa by stačily na jeden rok práce několika pedagogických asistentů, které znevýhodněné, většinou romské děti ve „zvláštních“ školách zoufale potřebují k tomu, aby získali lepší vzdělání.

Jsme tady proto, že považujeme za nepřípustné, aby si prezident republiky zval na Hrad představitele krajní pravice, nechával si od nich přát k narozeninám a dával jim společenskou vážnost.

Jsme tady dnes, protože věříme, že demokracie není hodnotově neutrální, nýbrž že se zrodila z minulých tragédií, které nechceme zažít znova.
Jsme tady proto, že víme, jakou morální a společenskou devastaci znamenala Druhá republika, která stála na myšlenkách, které dnes hlásá Ladislav Bátora, jeho sdružení DOST a jim podobní.

Jsme zde proto, abychom řekli, že pan Bátora je jen nízký a rozhodně ne ten nejdůležitější terč, vržený do prostoru mnohem mocnější silou. Pan Bátora je lakmusový papírek spolku lidí, kteří chtějí v České republice vybudovat novou politickou sílu založenou na šovinismu, homofobii, antisemitismu, odporu vůči evropské integraci a ultranacionalismu.

Už v těchto dnech je vidět, jak se pod jednou střechou schází skvělá společnost – národovec Bátora, populistka a eurofobka Jana Bobošíková, popletený Ladislav Jakl i kreacionista a homofob Hájek a samotný prezident Klaus.

A jsme tady také proto, že si uvědomujeme, co může znamenat zvyšující se sociální napětí na mnoha místech naší země. Na severu Čech před pár dny proběhlo poprvé něco, co lze nazvat pokusem o pogrom. Snad každý z nás dokáže pochopit hněv a obavy, který vyvolá násilí spáchané kýmkoliv, jedno zda českým Romem či bílým Čechem. Avšak jsme zde proto, že odmítáme, aby za spravedlivý hněv bylo považováno skandování „Cikáni do plynu“ a „černý svině“, nahánění obyčejných lidí a jejich lynčování. Lidí, kteří se provinili jim jen tím, že se narodili do chudých poměrů, nezískali vzdělání a jsou na okraji společnosti. A tím, že mají jinou barvu pleti. Toto je rasismus, toto je fašismus, toto je zlo, kterému musíme společně čelit. Toto je zlo, kterému otevírají cestu naši nejvyšší politici.

Ministr Josef Dobeš je smutným, avšak věrným nástupcem Emanuela Moravce. Tedy protektorátního ministra školství, předního českého kolaboranta s nacisty, zrádce českých občanů a občanek. Není náhoda, že Národní myšlenka, sdružení které je úzce s Ladislavem Bátorou propojeno, se nedávno rozhodlo udílet Cenu Emanuela Moravce. Mám pro ně tip: Tím, kdo by ji měl dostat jako první, je nesvatá trojice Klaus, Hájek a Dobeš, za to, jak dláždí v roce 2011 cestu České republiky zpět do 30. a 40. let minulého století.

Jsme zde proto, abychom vyzvali ministra Dobeše k bezpodmíněčnému odvolání Ladislava Bátory ze všech funkcí ve veřejné správě.
Vyzýváme premiéra Nečase, aby se přestal před tímto problémem skrývat a nepřipustil další trapné smlouvání o tom, za jakých podmínek mohou fašisté a antisemité působit ve veřejné správě.

Vyzýváme ministra Kubiceho, aby nasadil veškeré síly pro boj s extremismem. Jsme přesvědčeni, že nedělá zdaleka tolik, kolik může a má, nespolupracuje s občanskou společností a podceňuje tento problém.

Vyzývám ministra sociálních věcí Drábka, aby přestal cynicky kalkulovat s čísly a podíval se na to, jak brutální dopady mají jeho reformy na sociálně vyloučené, na chudé, na samoživitelky a na další zranitelné skupiny obyvatel. Vyzývám ho, aby nasadil všechny síly pro modernizaci našeho sociálního státu tak, aby dokáztal poskytnout rovné šance pro život všem bez rozdílu. To je nejlepší lék proti stoupajícímu sociálnímu napětí.

A nakonec vyzývám nás všechny, naše rodiny, naše přátele a známé. Pokud se situace výrazně nezmění, musíme přijít znova, a to před Úřad vlády nebo na Hrad a být tam tak dlouho, dokud si právo na život v demokracii bez korupce, klientelismu, nenávisti a rasismu nevezmeme zpět!
Historie se bude opakovat jen tehdy, pokud to sami připustíme.

Děkuji za pozornost.

Ondřej Liška

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Michal Macek napsal(a):

ahoj

ja hlavne nechapu proc si ho tam tak drzi...cim je tento pan tak vyjmecny?hlavne me bavi ze napise ze je knize chudacek starej a sam vypada jak krizenec stalina s falbrem :D at me klidne na souboj vyzve - volim mece na 30 kroku :DD
01. 09. 2011 | 18:58

mb napsal(a):

jako dobrý no ... ale asi to schytáte / schytáme ... od klausofilů et cetera ...
01. 09. 2011 | 19:04

Bývalý člen SZ napsal(a):

Ty liško podšitá. Že Ti není hanba. Říká Ti něco svoboda slova? Za to jsme bojovali. Dnes už máme jen to a i to nám chceš vzít?
Se divím, že nebojuješ proti "humanitárním" bombardováním lidí po celém světě za účasti ČR, ale máš plnou hubu "bátorů". Styď se!
01. 09. 2011 | 19:17

michal napsal(a):

Lišáku,
stýská se ti po době, kdy bylo možné kádrovat úředníky na základě světonázoru, jediná změna je v tom, že jsi tentokrát na té "správné" straně.
Měl by sis uvědomit, že nelze racionálně rozhodnout, které uspořádání státu je lepší; zda na národnostním principu a s opatrnou tolerancí vůči jinakosti, nebo zda spustit stavidla multikulturality a nechat občany, aby byli neustále zraňováni jinakostí, nebo přímo prasárničkami, jak vaše (multikulturní) squadra předváděla nedávno v Praze. Vaše teorie je, že si lidé zvyknou. Otrkají se, cizí rasy, vyznání, zvrhlosti jim přestanou páchnout a ošklivit se. Najdou nakonec nějakého nejmenšího společného jmenovatele se všemi roztodivnými menšinami. Bohužel, nebo naštěstí, záleží z jakého pohledu na to nazíráme, tyhle názory nemají v dějinách podporu. Ba právě naopak; neustálým konfrontováním s hlučností cikánů nebo s prasečinami homosexuálů stoupá odpor vůči těmto lidem, odpor zbytečný, který by nebyl vyprovokován, kdyby si každá menšina žila na svém písečku. Uvidíte časem. Rozhodně nemám z dalšího vývoje radost, a ze zelených lišek, které doutnající polínka kropí petrolejem žvástů, už vůbec ne.
01. 09. 2011 | 19:18

dsgůlk napsal(a):

proc si ho tam tak drzi???? to je jeden ze způsobů jeho obživy - někam vleze, nikdo ho nechce a je nepřijatelnej a pak prostě vysoudí odškodně. Již to udělal víckrát.
01. 09. 2011 | 19:18

Mastodont napsal(a):

Liška již naštěstí byl odejit.
01. 09. 2011 | 19:20

asdfgh napsal(a):

U soudu napadne porušení pracovně právních vztahů ze strany zaměstnavatele.
01. 09. 2011 | 19:21

Co dál? napsal(a):

Bátora prostě musí vypadnout, díky Ondřeji, že jste tuto akci svolala. A co dál? Nechce se mi věřit, že je Česká republika v takové krizi, že si vládní koalice dosadí takovéto lidi do státní správy a nic se nestane...
01. 09. 2011 | 19:21

Buvol napsal(a):

Podle mého názoru by měl především odejít pan Schwarzenberg! Evidentně na úkoly ministra zahraničí nestačí z hlediska svého věku, který se neblaze projevuje na jeho vzhledu, vystupování a hlavně vyhledávání žabomyších sporů, jako je ten s panem Bátorou. A toto vše provozuje za drahé peníze, daňových poplatníků a na úkor pověsti ČR, což je to evidentně ostuda! Pan Bátora je odejit resp. vykopnut směrem nahoru a tímto se zabývá ministr zahraničních věcí v době, kdy padá Libye, probíhají arabské revoluce, hrozí další světová krize atd. Prosím lékaře, např. MUDra Hnízdila, aby se šetrně postarali o odejítí pana Schwarzenberga do důchodu ze zdravotních důvodů .... V opačném případě může dojít k nějakému neštěstí a ostudě ještě větší než doposud, viz poslední vyjádření pana Scwarzenberga o panu Bátorovi, že je to srnec a on, že je lovec! To ho snad jeho jasnost půjde lovit? Já vím, je to možná míněno jako legrace, ale také by to mohlo být tak, že to pan Schwarzenberg má v hlavě tak pomotané, že už neví, co se s ním děje! Ostatně je normální usínat na těch nejnemožnějších místech, slintat přitom a vypouštět flauty ?!
01. 09. 2011 | 19:22

Future napsal(a):

Co na nás ještě partička okolo Václava Klause chystá? Co bude dělat Strana Zelených dál? Proč máme ANTIVLÁDU, která dělá vše naopak - v kultuře, životním psostředí, korupci, v sociální oblasti, ve zdravotnictví. Proč nejsou na ministerstvech odborníci, kteří dýchají pro svůj obor a znají jeho kvality? Nikdo Zeleným neupře, že pro životní prostředí, i pro moderní školství (za O.L.) dělali, co bylo v jejich silách...
01. 09. 2011 | 19:30

beve napsal(a):

Na sociálně vyloučených se pase spousta vám spřízněných neziskových organizací, kteří s problémů romů udělali byznys.Považuji na pozitivum, že vaše strana nemůže ovlivňovat chod mšmt.
01. 09. 2011 | 19:34

David napsal(a):

Tak Liška má opravdu skoro ve všem ohledně Bátory pravdu... bohužel tu pravdu diskvalifikuje jeho parazitická minulost, přetrvávající zelený fanatizmus a lži okolo cikánů... škoda
01. 09. 2011 | 19:46

Buvol napsal(a):

Zde je ohledně pana Karla knížete Schwarzenberga zajímavý článek:
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/hrichy-karla-schwarzenberga/
kterým by se měly, podle mého názoru, zabývat orgány pro hospodářskou trestnou činnost ..
01. 09. 2011 | 19:52

JF napsal(a):

Bátora je loutka k vycukání těch co se na něj "chytí". Celý styl Klause je čisté provokaterství, mimo jiné, zde v Česku všeobecně populární (švejkovství)

Fašistické sklony ale spíš rétorika na dělání svalů, kde koho i jeden byl již premiérem za ODS, či ministrem vnitra za ODS je jen přehrávání v tomhl podání - švejkovina, šaškárna, zastydlá puberta.

Bátora, Klaus, Langer, Topolánek, Nečas to je slabota věcná ale bohužel i herecká. Od pohledu.
01. 09. 2011 | 20:00

šlapka napsal(a):

Ti lidé - ...oni se chovají jak komunističtí papaláši.
Jak by vypadli z oka všem těm Jakešům, Kempným, Bilakům...
Oni už to ani nazastírají...už ztratili jakoukoliv soudnost....

A lůza, která dostala snadný cíl v podobě chudáků, Romů, nemocných...která si chce platit Bátory, Drábky, Hájky - ano - ona to CHCE !! ...ta masochistická lůza jim to stále žere.
Ta lůza je spoluviníkem toho všeho...
...nebo má jen strach ? Že dosud má alespoň " něco málo" ?

No, tak to je navíc i hloupá lůza. Když si myslí, že tihle jim to "něco málo" ochrání. Ti se k tomu chtějí dohrabat. Pomalu - ale jistě.
Tak jak se jejich bratří o několik paterníže dohrabávají k těm cikánským bytům, penězům...
------------------
Dobrý článek.

Liška
Stále čekám na sebereflexi via solar byznys. Netvrďte, že jste v roce 2006 byl tak hloupý, že jste nevnímal trendy.
/i když na druhé straně...i US administrativa se utnula...i Intel...velké fondy.../

http://www.reuters.com/article/2011/09/01/us-solyndra-idUSTRE77U5K420110901

Nechápu. Přeci stačilo sledovat trendy. Kam jdou ceny per watt.
01. 09. 2011 | 20:01

mb napsal(a):

spoluhráči psali že klaus provokoval i jako basketbalový hráč ( a nerespektoval (nikdy) ani rozhodnutí a pokyny rozhodčího )
01. 09. 2011 | 20:02

zemedelec napsal(a):

Pane Liška.
Velice dobré argumenty.
Proč ale když projdete rámem dveří poslanecké sněmovny mluvíte jinak.Tady něco nehraje,buď jsem zodpovědný a odpovědný vždycky,nebo jenom někdy.Jak Vám mužem věřit,že zase Vaše práce je jenom snaha o získání koryt.
01. 09. 2011 | 20:03

Čochtan napsal(a):

Extremista Liška se zase předvedl.
Kdo je extremista ?
Ten kdo má extrémně odlišné názory od většiny lidí.
To Kocáb, Džamila, Liška, Holomek, Veselý, .....
01. 09. 2011 | 20:10

Divobyj napsal(a):

Liška

Další do sbírky příšerných zoufalců na blozích Aktuálně.
Jak dlouho nám ještě budou takovíto lidé kázat?
01. 09. 2011 | 20:11

kverulant112011 napsal(a):

JF
Klausovo čisté provokatérství? tak to se asi mýlíš, je to boj o moc se vším všudy, to si řeknem na konci prezidentského mandátu...
01. 09. 2011 | 20:12

šlapka napsal(a):

Čochtan
Vy o sobě tvrdíte, že jste "většina lidí" ?
Hned jsem si to myslela.
A co na to berete ?

Apropo - jak to nakonec dopadlo s tím Breivikem ? Víte ...jak jste napsal, že vám těch obětí bude líto ...až co uvidíte, jestli náhodou nejsou tmavé pleti...

Jak to vaše morální dilema nakonec dopadlo, "většino lidí" ?
01. 09. 2011 | 20:14

kverulant112011 napsal(a):

pane Liško,
dobré, dobré.
Škoda že zelení jsou koneckonců zřejmě jen partaj jako každá jiná a nadělali hodně hovadin. Ale celkem sympatická je mi ta kavárna, taky to, že se asi zřejmě fakt nedali koupit a celkově snaha moc se nepošpinit.
Fandím. Bohužel menšinově.

Špinavosti zřejmě většině vadí míň než chyby.
01. 09. 2011 | 20:16

Michal Macek napsal(a):

cochan:

ahoj :D tak to ses ale nejvetsi extremista ty kamo ...:)))
01. 09. 2011 | 20:17

Patriot CZ napsal(a):

Nechápu stále to označení EXTREMISTICKÝ .....nerozumím tomu. Jak si může v demokratické společnosti nějaká pijavice uzurpovat právo označovat něčí názor za extremistický. Podle mě by se takto měli označovat a hlavně trestat ti, co rozkradli národní majetek a ožebračili naší zemi.
01. 09. 2011 | 20:17

Drzá zrzka napsal(a):

extremista na ministerstvu, extremisté v Novém Bydžově, v Krupce, v Novém Boru, v Rumburku, za každým stromem extremista
01. 09. 2011 | 20:32

Ventil napsal(a):

Strana zelených je samej žid.To je hrůza.Náboženská sekta a ne ekologové.
01. 09. 2011 | 20:39

vasja napsal(a):

Nemusí Lišáku. Nemusí. A to je dobře. Né že by to nebyl ... jako ty, ale z principu.
01. 09. 2011 | 20:40

šlapka napsal(a):

http://www.bloomberg.com/news/2011-09-01/iea-says-solar-power-converging-towards-10-per-megawatt-hour.html
-----------------------------
Tož hádejte se, extremisti...jak že ti Němci nás budou na kolenou jednou prosit...abychom jim prodali nějakou tu elektřinu z těch našich malých, drahých...jaderek střediskových....

Svět nás má čím dál tím víc za blbce. Oprávněně. Zcela oprávněně.
Zamýšlí se nad tím, kam se taková země, jako bylo Československo, mohla dostat.
A díky čemu, komu....

Zatímco zde si lůza chce vybít své frustrace na cikánech...

Maucta, slzavé údolí...

http://www.youtube.com/watch?v=KMIfdz0uftM

" Brute, spíš ? "
01. 09. 2011 | 20:42

Alibernet napsal(a):

No, kdybyste viděl, pane Liško, kolik kreténů včetně Vás jsem ze svých daní platil...
01. 09. 2011 | 20:47

JF napsal(a):

kverulant112011: ona i ta alternativa by měla být k tomu špatnému herectví/švejkování. "Boj o moc" ano ale zde v podání hospodského hochštaplerstvía obecenstvu to inklinuje.

Klaus je v pohledu entropy a obvyklého klausova malotřídního nálepkování a hecování normální českej všeumětel, všudebyl (pokud prezidentská cestovka). Politicky populismus a primitivismus. Ale obecenstvu dle vkusu.
01. 09. 2011 | 20:51

šlapka napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=712592

Tak co, fanatici ?
To je co ?

Víte kdo brání klasické žárovky ?
Pitomci. I v USA - fanatici a pitomci - že prý jim berou toho Edisóóna.../no někteří republikáni se zřejmě už pomátli docela :

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=712631

Jinak k Bachmannové :

http://www.msnbc.msn.com/id/43570552/ns/politics-decision_2012/t/bachmanns-husband-got-medicaid-funds/#.Tl_WFGHtueo

je to všecko stejná líheň. Na jedné straně vám ukážou prstem na nemocné lidi, na lidi chudé, na černochy , na cikány...a přitom oni jsou těmi sockami - megasockami. Megapsychouši. Megazloději.
Je to stejné jak v US, tak v ČR. V ČR je to ale již rozšířené tak, že se to usadilo a usazuje v policii, v justici, v protikorupčních útvarech, ve vládě, v parlamentu, na radnicích...
-------------------------------------------------------------
Už kdysi byla taková doba. Taky lůza řvala - me nechceme žádné novoty, nechte nam naše Bátory a Klause...už byly takové doby...
Dneska se těm tehdejším fanatikům smějeme...

Víte -lůze se musí přikazovat. S lůzou to jinak nejde. Proto ty evropské směrnice.
Proto jsou dobré.
ČR nic Evropě nepřináší. Proč by nás Evropa měla poslouchat ?

Ale je to fofr, co ? Ještě před několika minutama ekopošuci...a ejhle - vždyť ono nám to ušetří penízky...můžeme si tak dát o ruma navíc..a pak zas na někoho nadávat... třeba na ekopošuky...

Vemte už konečně rozum do hrsti. Cikán vás na buben nepřivede.
01. 09. 2011 | 21:04

RA napsal(a):

Liško, ty jeden meloune, zvenku zelený a uvnitř rudý, už se ti zase zastesklo po kádrování pravdou a láskou ? Říká ti něco termín svoboda slova ? Chceš kádrovat lidi,co se to nelíbí jako starý bolševik. A pochop, celá ta fasáda EU jde do háje, první Euro a pak ten zbytek.
01. 09. 2011 | 21:08

Alibernet napsal(a):

šlapka: to jste ani nemusel psát, i bez toho vím, o co EU jde (že se lůze musí přikazovat). Aspoň že to nehalíte do keců o demokracii.
01. 09. 2011 | 21:10

Cech napsal(a):

Bátora má jen tu smůlu, že nemá oporu v mocné mediálně-politicko-intelektuálně kulturní frontě pravdolásky a podporu mocných průmyslníků, finančníků a mocipánů ciziny.
Jinak jste jednička pane Vulpes.
Radix Bátora za to nemůže ale potens ano.
Proč řešíte pana Bátoru a Tremens factus sum ego et timeo před panem Drábkem.
Quid est animus viridis.
01. 09. 2011 | 21:10

dědek mirda napsal(a):

pane Liška,co jste udělal vy osobně pro školství?Dobeš zvládl za necelý rok.
můžete nám vysvětlit definici fašisty Bathory?A co učitelé komunisti bývalí či dnešní ty vám nevadili a nevadí? Je to zločinecká organizace !!!
01. 09. 2011 | 21:11

queribus napsal(a):

Porovnám-li míru škod, které české společnosti až dosud způsobili "pravicoví nacionalisté" se škodami, které ve stejné době této společnosti způsobili zelení extrémisté a pravdoláskovci, dospívám k názoru, že rozsah pohrom (většinou již neodčinitelných) způsobených druhou skupinou je nesrovnatelně vyšší. Sotva budu kdy obdivovat Jákla nebo Bobošíkovou (mám-li odkázat na Liškou jmenované osoby),ale zkázu, kterou vneslo do českého školství duo Kuchtová/Liška (po jeho předchozí devastaci soc.dem duem Buzková/Zeman), do českých financí a polí zelení ekovoltaičtí poslanečtí pitomci(omluvou zde nemůže být, že ne sami),do šumavských hvozdů ekologičtí fanatici rekrutující se převážně z téže strany,pak je případná obava z působení "fašistů" a "antisemitů" (z textu soudím, že je myšlen právě Bátora) vcelku neškodná. Škody srovnatelné se zeleným fundamentalismem nemohou způsobit ani stovky Bátorů...
A místo škemrání po dalších pedagogických asistentech, které(údajně) romské děti zoufale potřebují k tomu, aby získalY(!)lepší vzdělání, by mohla Vaše stranická kasa zaplatit ponocné, kteří by jejich rodiče vždy v 7h ráno vyburcovaly z opileckého či drogového dospávání a poslat ony děti řádně do školy(jakékoliv)..
01. 09. 2011 | 21:15

RA napsal(a):

i ty šlapko jedna.......ještě ti nedošlo, že v demokratickém systému (jaký v EU ovšem není), nelze zavádět příkazový systém po vzoru bolševika ? Navíc, teď se ukazuje, že ty úsporky jsou zdraví škodlivé, hólt ale ouředník EU je nejchytřejší a nejlépe ví, jaký má býti rádius zakřivení banánů, neb zákazník v zelenině by to bez něho nepoznal. EU slouží jen pro zjevy typu Špidla. Jinak je zdraví a zdravému rozumu škodlivá a šíleně drahá.
01. 09. 2011 | 21:16

Pavel napsal(a):

Pane Liško, velice výstižné. Nenechte se otrávit Čochtany a podobnými hlupáky. Zelení jsou v současné době jediná schůdná alternativa. Klaus je největší škůdce současné doby. Bohužel to mnoho lidí nevnímá. Vydržte !!!!
01. 09. 2011 | 21:16

Vico napsal(a):

Štěkající psi samozřejmě neví, že parfosní hon na lišku se koná až na podzim. Klaus nebo nějaký jiný gruppen-myslivec by měl smečku zklidnit. Zatím je sezóna jen na veverky.

Samozřejmě, že ne-fašounek Bátora, o jehož existenci do té doby věděli jen čeští ne-náckové, národovec Václav Le - Pen a několik dalších členů české společnosti podporující Stranu mírného fašounství z mezích zákona, se stal takzvaně ikonou.

Tento exemplář, který zásadně tráví dovolené v blízkosti severního pólu, neboť se svou vizáží si nemůže dovolit "chorvatsky" se opálit, neb by se stal nerozeznatelným od členů nějakého nepřízpusobivého gangu z Vansdorfu, se stal mediálně slavným.

Česká obec národovců má svou ikonu, svého Bátoru a rovněž tak i protistrana.

Samozřejmě chápu, že přetištěný projev zelené Lišky je pokusem o získání nějakých těch politických bodů. Nikdo není svatý...ani liška. Nicméně jsem na jeho straně. Svedu štěkající smečku ze stopy. To ať raději potrhají lýtka "opálenému" Bátorovi nebo divokému vepříkovi Dobešovi.Halali must go.
01. 09. 2011 | 21:18

queribus napsal(a):

s opravou překlepu: ... ponocné, kteří by ...vyburcovali....
01. 09. 2011 | 21:20

RA napsal(a):

Proč nesmí Liška a Bursík přijít ?.......protože jen blbec se spálí dvakrát o stejná kamna.
01. 09. 2011 | 21:21

Pompeius Magnus napsal(a):

Já si klidně jednoho Bátoru ze svých daní zaplatím. Když už jsem musel platit souložení zeleného Bursíka a Žakové, ten Váš vypečený miliardový solar byznys a dávky za tři sta tisíc, nebo kolik, opálených nepřizpůsobivých. Mám pocit, že ten Bátora nadělal řádově o miliardy korun menší škody, než ta Vaše vypečená zelená parta. Ježíši, už aby zase v UK povolili hon na Lišku!
01. 09. 2011 | 21:33

Carlos V. napsal(a):

Bátora ... je komická figurka. Nechpný člověk se směšnýmy názory, oslovující jen pár zoufalců. Nesouhlasím s ním, není mi sympatický.

Nikdo ho neznal - dokud mu nezačali dělat reklamu Lovci. Ale toho se nebojím, je tak moc mimo realitu, že jeho názory ani reklamou moc příznivců nezískají.

Existuje ale jiné, mnohem větší nebezpečí. Existence Lovců - zakazovatelů názorů, hanících lidi s odlišným názorem a znemožňujícím jim uplatnění právě kvůli jejich smýšlení.

Tato smečka Lovců nenávidí jiný pohled na svět. Pakliže to jde, nechají je zavřít (blbečky s vytetovaným hakenkrajcem), sanží se je pohanit a zostudit či odstavit od práce (Bátoru).

Netolerance, totalitárnost, nesvoboda je ve štítě těchto lovců. Nevolení honci, ničitelé osudů, tvořících novou nesvobodu.

Není třeba prikyvovat Bátorovi - každý ať si myslí, co chce. Ale je třeba odmíntout snahy pana Lišky a jiných Lovců, kteří by nejraději s pomocí kamer, odposlechů a PS VB kontrolovali nás všechny.
01. 09. 2011 | 21:44

Sladký napsal(a):

Homofobie? Hmmm.Existují docela solidní hypotézy,které dokládají,že homofilie má jako podstatnou příčinu heterofobii.
01. 09. 2011 | 21:50

Sladký napsal(a):

Vždyť je to jednoduché,Carlosi.Demokracii si rozvracet nenecháme.V zájmu svobody slova je třeba zavést co nejpřísnější cenzuru.
01. 09. 2011 | 21:53

Pípa napsal(a):

Bátora je nastražená vakcína pro Lišky nakažené vzteklinou.
01. 09. 2011 | 21:59

šlapka napsal(a):

Carlos V.
V Německu před WWII prostě takovým "lovcům" zavřeli huby ...nebo je přímo zlikvidovali - fyzicky.
Tak jste to myslel ? To jistě ne, viďte ?

Je to absurdní - ten váš vstup. Je nihilistickou racionalizací hypertrofovanou do morální rozbředlosti.

Dobrou noc.

Co váš "minimální stát " - je stále menší a menší...až se stane úplně nejmenším...
:---()
:))))
01. 09. 2011 | 22:01

Carlos V. napsal(a):

Sladký : není nutno přímo zakazovat. Občas stačí nějaká ta demagogie, přímé či nepřímé přirovnání člověka k fašistům či přímo nacistům, prostě očernění nejhrubšího zrna. Viž příspěvek od šlapky.

Každý může mluvi jak chce, pakliže je s námi.
Kdo nechá mluvit fašouny je fašoun.
Kdo nejde s námi, jde proti nám.
01. 09. 2011 | 22:41

slunečnice napsal(a):

Ha! Liška je Lovec, a proto musíme pořádat hony na Lišky. Že by se přemnožily? To sotva, jsou v dosti výrazné menšině, ale štvou. A proto všichni vzteklí ratlíci, na ně!!!

(Jinak díky, pane Liško. Dnes není radno skrývat se v noře a čekat, jak to dopadne.)
01. 09. 2011 | 22:43

Borochovský napsal(a):

Liška je obyčejný demagog a karierista.A jeho vzteklina proti všemu, co se děje na jeho dřívějším pašalíku-MŠ je logická.
Za jeho panování se nevykonala ani desetina toho co se udělalo pod vedením Dobeše.Místo aby se styděl tak štěká ,vyje nebo co vlastně lišky vydávají za pazvuky.
A urozený Kníže nemůže Bátoru vystát proto,že suploval jeho funkční povinnosti, když protestoval proti vměšování cizích velvyslanectví do vnitřních záležitostí tohoto státu v souvislosti s pochodem homosexuálů.Umravnit tyto drzé státy-to byla povinost Knížete,jenže ten někde klimbal a po probuzení mu to docvaklo a tak si našel hůl a jal se psa bíti.
01. 09. 2011 | 22:43

Carlos V. napsal(a):

slunečnice : Bátora je mimoň, ale nikomu neubližuje a neškodí. Na nikoho neútočí, nesnaží se ho znemožnit, přílepit k fašounům a připravit ho o práci.

To Liška útočí na lidi s odlišným názorem.

U lišky nejde o hon na zloděje, korupčníky. Jde o odsouzení pro názor a jeho projev.

Ano, za svobodu je třeba se postavit a věrozvěstů nesvobody nenaslouchat.
01. 09. 2011 | 22:55

Jamima napsal(a):

Proč musí pan Bátora odejít? Aby na pana Lišku zbylo nějaké to koryto....
01. 09. 2011 | 22:56

Starý napsal(a):

Navrhuji ustanovit všeobecné referendum za účelem roztřídění názorů do dvou skupin. A. přijatelné, B. extrémní. Protože je v tom chaos. Komukoliv se to hodí, označí oponenta za extremistu.
Pokud národ ještě naprosto nezblbnul, tak většina vašich názorů skončí ve skupině B..
Jste extremista zcela mimo reálný život a snažíte se vybudovat multikulturně zelenou utopii. ( nebo se těmi kecy jen uživit ?)
Ale tak to prostě nebude fungovat. Bohužel podobných pokrokových blouznivců je plný Brusel a hlavní média, a vaše moc je ohromná.
Takže asi padneme až na dno.
01. 09. 2011 | 23:00

pozorovatel napsal(a):

Bože Liško
...nesouhlasím ani s jednou vaší větou v tomto pochybném vyblitku co jste zde dnes prezentoval...a proto jsem snad extrémista nebo mě zařadíte mezi Bátoru, Jákla, Bobošíkovou ?...
..jste exot a bůh nás ochraňuj před lidmi jako jste Vy...tfuj...
01. 09. 2011 | 23:02

BK napsal(a):

S tím, co jste napsal bych souhlasil, pane Liško.
Jen si nejsem jist, jak je to s Vaší podšitostí.
Cestu k současnému stavu pomáhala SZ dláždit účastí v Topolánkově vládě. Pamatuji si Vaše patetické projevy plné "odpovědnosti", nutnosti bolestných kompromisů atd.
To jste netušil(i), kam tuto zemi pomáháte svou naivitou směřovat?
Anebo se jen "chytře" přidáváte ke kritikům tragikomické vlády Vašeho bývalého kolegy Kalouska a těšíte se na návrat ke korýtkům?
01. 09. 2011 | 23:17

Naštvaný napsal(a):

Především by měl odejít Liška zelený, protože tu uplatňuje politiku nejhorších evropských extremistů a teroristů z 60. a 70. let, kteří mají na svědomí desítky lidských obětí! a navíc další desítky rozbitých hlav demokratických policistů, jak to spoluorganizoval jeho politický mentor,frenetický revolucionář Daniel Cohn-Bendit, který neustále za ním jezdí školit ho. Uplatňuje extremismus nejhoršího zrna, který má rozbít demokracii. Nejhorší je, že ten Liška to není schopen pochopit. A ani ne redaktoři z ČT, kteří nadšeně hovořili o stovkách účastníků na té j demonstraci před MŠ, zatím co na demonstraci D.O.S.T jen pár desítek. Znovu a znovu se ukazuje, co ti zelení jsou zač, jací to jsou flákači, když v pracovní době můžou demonstrovat! Jednou ničit přírodu v Národním parku, jindy demonstrovat v Praze, jenom ne pořádně dělat!!!
01. 09. 2011 | 23:18

slunečnice napsal(a):

Carlos V napsal: Bátora je mimoň, ale nikomu neubližuje a neškodí...

Bátora je prostě neviňátko. De facto laskavý, snášenlivý pán. Jak řekl kterýsi jiný, jemu spřízněný pán, on necítí k nikomu nenávist, ani k Židům, ani k Romům, k homosexuálům či intelektuálům. Viz zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ladislav_B%C3%A1tora

Jenom je mimoň. Mimoň na ministerstvu. Bude prý dělat kancléře, to je vhodná funkce pro mimoně. Jeden z mimoňů to kdysi dotáhl až na říšského kancléře.

Škodná je ovšem Liška. Ta nás připraví o svobodu. O svobodu křičet z plna plic: "Cikáni, do plynu!"
01. 09. 2011 | 23:47

green napsal(a):

Pan Bátora je pravý konzervativní národovec a především katolík, proto patří na ministerstvo školství. Teď vážně. Pane Liško uvědomte si, že řadu věcí, které správně kritizujete jste účastí v Topolánkově vládě zavinili, tedy SZ. Prostě jste asistovali české pravici, když začala rozbíjet sociální stát, místo aby jste podpořili levici, tak, jak to dělají zelení v celé Evropě !
02. 09. 2011 | 01:19

scallop napsal(a):

Carlos V.

"Existuje ale jiné, mnohem větší nebezpečí. Existence Lovců - zakazovatelů názorů, hanících lidi s odlišným názorem a znemožňujícím jim uplatnění právě kvůli jejich smýšlení."
Reagoval byste takto, i kdyby ministr Dobes zamestnal treba pana Vandase z byvale delnicke strany nebo treba pani Semelovou ci jeste tvrdsi komunisty nebo rovnou obdivovatele Breivika ? Vase citovana argumentace se da uplatnit na vsechny tyto pripady a me zajima, jestli jste fundamentalista svobody slova nebo mate nejaky limit. ("Fundamentalista svobody slova" ve smyslu, jste proti zakazu propagace antisemitismu, rasismu, tj. ze Vam nevadi treba vyzvy k upaleni vsech zidu a Carlosu.)

Hlavni otazka je, jestli jsou statni zamestnanci necim vyjimecni. Historicky se treba v Anglii statni sprava silne odpolitizovala - politici se stridaji, ale "statni tajemnici" zustavaji. Muzeme mit srandu ze sira Humhreyho, ale zamestnavani politickych kamaradu (s vysokymi odmenami) je mnohem horsi. (Dela z voleb jednorazovy obchod.) Ma-li byt statni sprava nepoliticka, nemohou v ni pracovat politicti aktiviste a tim pan Batora je. To je hlavni specificky argument proti nemu. Na ministerstvu by nemel pracovat kvuli svemu aktivismu (nikoliv smysleni, i kdyz to samozrejme s aktivismem souvisi).

Stejne jako pedofil by nemel byt reditelem divci skoly (jak rekl prskajici dedek), statni sprava by mela take mit sva omezeni.

Podle meho haji Batoru vetsina lidi s motivaci "je to narodovec a proto ho musim za kazdou cenu hajit" rad bych pochopil Vasi motivaci.
02. 09. 2011 | 03:12

anti politik napsal(a):

Liško bacha, moc ven nechoď! Na ulicích dnes už můžeš potkat i extrémistické babičky a dědečky a mámy s dětmi taky hnědnou! Hlavně na severu. My potřebujeme vykopnout dakeko horší zmetky z politiky a státních podniků než nějakýho Bátoru. Místo aby se tady panáček rozčiloval nad tím korupčním hnojem, kterého se i osobně jako "pánko minyster" účastnil, tak tady přespinovává (zřejmě podle rozkazu) naši pozornost na jednoho Bátoru. A že je údajně hnědej? Pořád lepší než ti co jsou sice hezky barevný např. modrý, oranžový, zelený, ale kteří nás okrádají jako o život, přestože vědí, že si o tom šuškají i vrabci na střeše, tak se už ani nestydí a jedou pořád ve stejných kolejích!!!
02. 09. 2011 | 05:34

Pompeius Magnus napsal(a):

to slunečnice:

Každý ať křičí co chce a kde chce. Říká se tomu svoboda slova.

Možná, že paní slunečnice nepatříte k nepřizpůsobivým, ale rozhodně patříte k netolerantním.

Předchůce Cornelius Sullla měl prospripce nepohodlných a každého, kdo byl na seznamu, mohl kdokoli zabít a získal za odměnu jeho majetek. Jste na dobré cestě, možná, že Bátora má nějaké ty mo/ne movitosti a tak, když ho označíte za extremistu a následně popravíte, zouplna zbohatnete. Výkřiky "Cikáni do plynu", ale i "Dišgrymynace" mají stejnou hodnotu.
02. 09. 2011 | 07:40

Noe napsal(a):

Autore, Bátora je naprosto zástupný problém v duchu VRTĚTI PSEM. Škůdci národa jsou někde jinde. Jestli někdo musí odejít, potom ti co připustili a nepotrestali kauzy DROBIL a PROMOPRO a jiné rozkrádání

Co se týče Bátory . humanista moc není a mluví nevhodně. Ale má právo říci svůj názor. Svoboda projevu je buďto pro všechny, nebo není vůbec.

A ještě jedna věc- naše žurnalistika- opravdu se poslední měsíc ve světě nestalo nic jiného než žvást Bátory?? Velmi sprostě manipulujete, nic víc
02. 09. 2011 | 08:39

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý resp. nadávku obsahující příspěvek, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
02. 09. 2011 | 09:13

resl napsal(a):

Hradní hlupák už přišel na to, že s ním nikdo nechce mluvit, tak začne zlobit. Na just a po mně potopa. Je to zlý nafoukaný vejtaha a netaktní buran. Zůstane zbabělcem a lhářem i kdyby se stavěl na hlavu. Jeho sny o své statečnosti se rozplynuly na konci r. 89.
02. 09. 2011 | 09:53

Carlos V. napsal(a):

scallop:

Po pravdě řečeno, ani mě se Bátorovo angažmá na ministerstvu nelíbí - a asi by se mi nelíbilo ani Vandasovo.

Ale vůbec mi nejde o Bátorovo či Vandasovo přesvědčení či názory. Spíš se domnívám, že úředníci mají být profesionálové ve svém oboru ... a o panu Bátorovi o tom přesvědčen nejsem, kdysi jsem s ním hovořil, nevím nevím.

Jestli Bátora opravdu dobrý úředník, nechť slouží. Jestli ne, ať vypadne. Ale názory bych do toho nemíchal.
02. 09. 2011 | 10:29

kelt napsal(a):

Noe-plný souhlas"Bátora"je jednoznačně zástupný problém. Tento"neofašounek"a jeho kauza má zákrýt jako jiné další to,co tato kleptokratická a ideologických zabedněnců vláda provádí a dále chce provádět až do úplného rozvratu této zémě.
Doufám,že pokud již nebude úplně pozdě,že jim to nejen voliči,ale i státní zástupci spočítají.Rozkrádat tuto zemi ve velkém se nesmí vyplatit.
02. 09. 2011 | 10:35

šlapka napsal(a):

Carlos V.
Pokud demokratická společnost připustí/ a nebude kritizovat a žádat nápravu/, aby byl Bátora placen z veřejných peněz - vypovídá to o o pokleslém stavu takové společnosti.
Skutečně má Liška pravdu - jak pak učit žáky ? Když vysoký úředník veřejně manifestuje svojí neolajalitu Ústavnímu pořádku - Listina je součástí právního systému ČR ? To mají mít lidé opět dvě morálky ? Jednu na doma a jednu v obci ?
/jistě že např. i placení takového Drobila např. je zrůdné a působí maligně i na ono školství- ale to už je o něčem jiném - tam ten mechanismus odvolatelnosti prostě neexistuje - což se do blízké budoucnosti může velmi vymstít...etc etc/

Vaše podsouvání mi něčeho...co jsem neřekla...to je u vás obvyklé.
To nebudu nijak komentovat.
Mimochodem patří to také k častým zbraním propagandistů.
-----------
Slunečnice, scallop - díky za rozvedení problému.
02. 09. 2011 | 10:45

šlapka napsal(a):

kelt
Parní válec famiglia 118 (117 ?, 115 ?) vytváří falešné zdání...jalovými hrátkami a v podstatě kamuflážemi snaží se vytvořit dojem, že opoziční role funguje - převzala ji jakoby sama uvnitř sebe.
Jenže pak dojde k hlasování a vše funguje via AHM - automatická hlasovací mašinka.
Největším kašparem na tomhle loutkovém divadélku jsou VV.
Jejichž dnešní elektorát a tak i z podstaty věci samé /nikoliv chybně nastaveným procesem - respektive absencí procesu - možnost odvolat lžizástupce lidu/ jejich mandát je téměř nulový.

Je velmi komické, že právě tato strana před volbami organizovala a zajišťovala přednášky v rámci své Akademie demokracie /nebo jak se to jmenovalo/.

Je to škodná.
Ale bylo by dobré , kdyby např. pan Havlík z Obcane.cz či jiná podobní strana získala elektorát VV /ale bude to těžké - mezi voliče VV bylo nalákáno mnoho lidí, kteří tvrdili, že " to ještě naposled zkusí"/

Nejde jen o zástupný problém, pane Kelt. Jde mimo jiné i o tento elektorát.
Já jsem jen zvědavá, zda se uskuteční ta fraška a pan prezident po svém doprezidentování se bude angažovat v nějakém hnutí, které se bude vymezovat vůči korupci.
Vždyť on jmenoval Řebíčka, Kalouska, Drobila, Parkanovou..etc etc /mimo jiné věci.../

On má velkou zodpovědnost za to, co se děje - nemá žádné právo to kritizovat.
/bohužel je ta zodpovědnost jen imaginární - dokonce ani neexistuje corpus delicti..../

Ta absurdní fraška se ale odehrát může.
Pokud bude národ složen z Lojzků Retardů a Anč Hlupaček - je D.O.S.T. pravděpodobné, že se pokus o jjí odehrání dostaví...
02. 09. 2011 | 10:57

Učitel národa napsal(a):

Šlapko, já žákům rád vysvětlím, že někde na úřadě sedí týpek jako Bátora, ale nevysvětlím jim asi nikdy jak žít v zemi, kde vládne skupinka mafiánů, kteří kryjí jasné zlodějiny, o kterých mohou sledovat prokazatelné nahrávky - Drobil 3 miliardy, nebo Promopro 750 milionů a nic se neděje. Můžete porsdit nějaké argumenty??
02. 09. 2011 | 11:15

šlapka napsal(a):

Učitel národa
To není předmětem blogu./viz má poznámka via Drobil/

Pro začátek jim doporučte např. Bleichenovu Aténskou demokracii, Konfucia, Thoreaua, Diogena Laertia, Gregory Batesona, Koukolíka (spousta odvolávek na skutečně vynikající prameny je v jeho knihách), Fromma, Bertranda Russella, Stiglitze...

A ať se ptají svých matek a fotrů. Proč s tím nic nedělají. Popřípadě ať s nimi o těchto knihách diskutují.
02. 09. 2011 | 11:26

šlapka napsal(a):

Učitel národa
Dobrá kniha je i Nejistý plamen - od Cílka.
Také několik super odkazů.
02. 09. 2011 | 11:27

šlapka napsal(a):

UIčitel národa
Ale pokud svým źákům RÁD vysvětlíte, proč si mají platit Bátoru...musíte nejdříve sám odvézt do antikvariátu Stalinovy spisy a Mein Kampf.
Aby vaše rady byly věrohodné.
02. 09. 2011 | 11:29

Mard napsal(a):

Ten Liška ještě žije?!? Já myslel že už umřel, když o něm asi rok nebylo vůbec nic. Že se nestydí zase otravovat.
02. 09. 2011 | 11:51

Daňový poplatník napsal(a):

To Liška:
Jen pište, pište, aby náhodou někteří nezapomněli, co jsou ti zelení teroristé zač.
02. 09. 2011 | 12:13

šlapka napsal(a):

Ještě trocha osvěty via Klausovy zápisky z Austrálie :

http://cleantechnica.com/2011/07/11/australias-climate-legislation-meets-a-surprise-success/

A začínající konsekvence :

http://cleantechnica.com/2011/09/01/australia-gets-ten-times-bigger-solar-farm-following-carbon-tax/

Všimněte si - "GE + FSLR investment" !
Investice - a teď si držte burky - via regulace !!

Paradoxní, že ?
Téměř nepochopitelné...pro všechny ty neopice, neoteplovače...
02. 09. 2011 | 12:44

Klara napsal(a):

Dobry den, diky za popsani situace takove, jaka je. A ackoliv vsichni moc dobre vime, ze komentare pisi hlavne frustrovani a nenavistivi lide, doufam, ze ani diskuze pod clanky neodradi bezne lidi od kritickeho mysleni.
02. 09. 2011 | 13:07

ambra napsal(a):

Pane liško, proč musí Bátora z MŠ odejít ? Pro své názory ? Na to už si tady ale nehrajeme, toho jsme se zbavili v listopadu 89. Odejít by měli ti, kteří rozkradli a stále rozkrádají státní peníze, nemyslíte ? Nikde jsem nezaznamenala žádnou Vaši akci proti korupci a nepotismu...To by bylo užitečnější.
Takhle mi jen připomínáte mladého svazáckého totalitního řečníka a vůdce až mne z Vás oblévá studený pot. Hochu, vzpamatujte se, za svobodu slova a vlastního názoru jsme my bojovali i pro Vás.
02. 09. 2011 | 13:13

Petr z Tábora napsal(a):

Pan Liška propaguje pseudodemokratickou společnost kde každý může říkat jen názory ve schválených mantinelech. Kdo by ty mantinely určoval - inu Liška a spol.

Napsat, že ministr Dobeš je " věrným nástupcem" protektorátního Moravce je hnus překračující rámec politického boje.Vy tak můžete mluvit o fašizujících tendencích - Vy jste prototyp antidemokrata.
02. 09. 2011 | 13:45

Petr B. napsal(a):

Pokristapána, pane Liško, to budete kádrovat každého státního zaměstnance a sledovat i jejich aktivity na facebooku, aby jste se dozvěděl, co si myslí o jednotlivých politických představitelích? Bátora si může myslet, co chce, hlavně ať nezapomene na ministerstvu dělat svou práci. Za to je placen. Vy a Schwarzenberg jste horší než stalinisté. Přece nemůžete lidem zakázat, co si mají myslet?
02. 09. 2011 | 15:17

šlapka napsal(a):

http://www.thestreet.com/story/11237885/1/ge-energy-completes-32-billion-deal-to-acquire-converteam.html

Tak co, europošukofobové - GE investuje do green technologies, Immelt radí Obamovi...
...jedině že by Bachmannová přišla s tím, že ji Nejvyšší poradil, jak na to.

Kruci - USA - náš vzor největší a taková zrada....
...co s tím - stěžovat si Putinovi ?
02. 09. 2011 | 17:40

camponotus napsal(a):

Pane Liško, je moudré, že chcete z pana Bátory za každou cenu udělat něco podobného, jako byli Chartisti 77, vyhodit ho z práce, zavřít až zčerná pak ho poslat kopat kanály. Jako si nejsme podobni ksichtem, nejsme si podobni myšlením a to obojí Vaše mě jaksi celkově odpuzuje. Jestliže je Bátora ultra, tak jak se do úřadu vůbec mohl dostat? A proč tolik vadil dvěma senilním strejcům?
02. 09. 2011 | 17:43

Petr B. napsal(a):

Teď jsem dočetl ten článeček do konce a jsem ještě více znechucen.
Dobeš asi není žádná hvězda, ale že by byl zrovna nástupcem Emanuela Moravce? To má být pomsta bývalého ministra školství za to, že už nemůže být u koryta?
"
Vyzývám ministra sociálních věcí Drábka, aby přestal cynicky kalkulovat s čísly a podíval se na to, jak brutální dopady mají jeho reformy na sociálně vyloučené, na chudé, na samoživitelky a na další zranitelné skupiny obyvatel. Vyzývám ho, aby nasadil všechny síly pro modernizaci našeho sociálního státu tak, aby dokáztal poskytnout rovné šance pro život všem bez rozdílu. To je nejlepší lék proti stoupajícímu sociálnímu napětí."

Zbláznil jste se? Myslíte si, že vám někdo uvěří takovéto farizejství? Vždyť toto začalo už nástupem Topolánka, Nečase, Schwarzenberga, Julínka, Kalouska atd. počátkem roku 2007 a vy jste spolu s Bursíkem a Jacques všechny tyto pravicové reformy ze všech sil podporovali. Dokonce jste se posmívali sociálním demokratům a říkali jste, že vám o zachování zbytků sociálního států nejde a že vaší prioritou je pouze ekologie. Říkali jste, že také chcete modernizovat sociální stát a Drábek ho přece dál modernizuje podle vašeho přání. Tak co je na tom špatného? To že nejste u koryta?
Ze strany jste tehdy nemilosrdně vylučovali všechny, kdo jen náznakem dali najevo, že nesouhlasí s vaším nerozborným spojenectvím s ODS a pravicovými reformami.
02. 09. 2011 | 19:25

kverulant112011 napsal(a):

bože,
to fakt chcete nástup fašounů?
To vůbec neznáte dějiny?

To vám fakt vadí někteří (!) zelení neumětelové víc, než programoví gauneři?
Pro kupecké počtáře: škody způsobené křiváky na celé společnosti nejdou vůbec vyčíslit !!! Např. fotovoltaika je sice extrémní chyba, ale je to pořád míň, než když máme jako normu a vzor lháře a zloděje, to se na nás a následujících přece snad podepíše víc, ne?
02. 09. 2011 | 21:07

Zacheus napsal(a):

Ano, přece nemůže někdo s jinými názory než autor blogu pracovat ve státních službách. Vlastně má pan Bátora ještě štěstí - v jiných dobách by byl bez velkých řečí poslán do kotelny, uranového dolu, případně do Buchenwaldu nebo Terezína.
02. 09. 2011 | 22:09

Zacheus napsal(a):

Začínám souhlasit s názorem,že útoky na pana Bátoru ( a vůbec netvrdím,že se všemi jeho názory bezvýhradně souhlasím) jsou největším útokem proti ústavně zakotvému právu na svobodu slova a myšlení od listopadu 1989. Nemohu si pomoci, ale doslova štvavá kampaň proti tomuto člověku připomíná mimo jiné i zběsilé útoky pařížské lůzy na Marii Antoinettu v době tzv. Velké francouzské revoluce.

Žaloba ji v následném nestoudném procesu obvinila z vady charakteru... z “nečistoty těla, smýšlení i skutků".

Zajisté by také nemohla pracovat ve státních službách...
02. 09. 2011 | 22:21

Honza H. napsal(a):

Pane Liško,
máte pusu plnou tolerance, ale kde je Vaše tolerance?? Uvědomujete si, jak široké spektrum lidí urážíte? Dovedete se smířit s tím, že lidé,kteří mají jiné názory na homosexualitu než Vy, jsou plnohodnotní občané? Dovedete tolerovat národovce, kreacionisty či odpůrce evropské integrace? Musím se přiznat, že velice netolerantní mi připadáte Vy.
02. 09. 2011 | 23:51

Honza H. napsal(a):

Jinak: Myslím, že by bylo k dobrému, aby ti, co panu Bátorovi něco vytýkají, byli velmi konkrétní v tom, co se jim u něho jeví jakožto nepřijatelné. S tím se potom totiž dá nějak pracovat - například ho nějaký novinář může zdvořile požádat o vyjádření. (Konkrétně: Z toho, co o p. Bátorovi vím, se mi např. jeví jako nespravedlivé jeho obviňování z rasismu vůči Romům. Nevím o žádném jeho rasistickém výroku.)
03. 09. 2011 | 00:09

F.K.Ladislav (Karel Kubrt a tchýně) napsal(a):

Liško,
máš to ve své hlavičce poněkud popletené. V Rumburku byli policií lynčováni bílí čeští občané, protože si dovolili protestovat proti cikánskému teroru.
03. 09. 2011 | 03:27

šlapka napsal(a):

F.K.Ladislav (Karel Kubrt a tchýně)
Víte co to je "lynčování" ?
To prosím není osm rumů a dvanáct piv a pak chrrrrrr.....chrrrrrr....písk....chrrrr

Zacheus
Já si dokonce myslím že je to rouhání a proto i těžký hřích.
Zacheus - a to víte, že prý v ústředí strany Zelených mají ve sklepě schovanou gilotinu ? Ne ? Zacheus - pssst - předávejte tuto zprávu pouze prověřenýcm soudruhům....ať si Zelení myslí, že nic nevíme...ukolé
Zacheus - máte ještě doufám doma ten brousek ?
03. 09. 2011 | 11:06

Jip napsal(a):

to Ondřej Liška:

souhlasím s každým slovem!!
03. 09. 2011 | 11:42

F.K.Ladislav (Karel Kubrt a tchýně) napsal(a):

Tenco,
jsem tu vyjímečně, cenzor ví proč. Ale podepisuji se vlastním jménem a známým nickem. Ty seš přejmenoval na šlapku a Stejskal tě dál toleruje. Že ti to není trapný.
03. 09. 2011 | 12:59

Medikolog napsal(a):

Teda Liška, voni jsou s partou dokonalými následníky Milouše Jakeše a tvůrců "Poučení z krizového vývoje ve straně a společnosti".

Tam odůvodňovali čistky stejně přesvědčivě, jako vy. Vyhazovali z ministerstev, z úřadů a z teplých míst nositele nepohodlných názorů stejně, jako vyhazujete vy. Proti vám PAN Bátora je pouze špičičkou ledovce v oceánu a je v postavení chartisty v roce 1977. Dovolíte mu alespoň přikulovat? Narozdíl od vašeho notorika by pan Bátora i z takové práce odjížděl střízlivý... Kde berete tu drzost vyčítat komančům to, co děláte sami...
03. 09. 2011 | 18:02

šlapka napsal(a):

Kubrt, jeho tchyně a já nevím kdo mu to ještě píše ty jeho slinty
/zajímavé jméno - no něco jako W.K. Xavier Šalomon Pružinskij a jeho Livie...proč ne, v rámci terapie je to rozumné/

Tenco je mrtvý. Otrávili ho Kubrtové a honoluluové. A dobil ho Stejskal.
Blog je o Bátorovi - ne Kubrtovi.
Nebyl jste náhodou v poslední době několikrát lynčován ? /vaše mantrické příspěvky tomu odpovídají.../
04. 09. 2011 | 12:11

Varan napsal(a):

Tenhle amok kolem Liškova celkem rozumného projevu ukazuje, v čem je bátorovština nebezpečná a jaká sedlina kolem tohoto úředníka víří.
05. 09. 2011 | 10:06

Katka P. napsal(a):

Zuzana Bobošíková? Vždyť ten Liška nejen povídá nesmysly, ale ani neví, o kom mluví...
05. 09. 2011 | 19:32

Jen Dobře napsal(a):

...Klausovo objímání Bátory je jak pevné nerozlučné obejmutí E. Braunové a A. H. Führera ...,a může to skončit jen dobře, jejich společnou sebevraždou ...
09. 09. 2011 | 09:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy