Tak rád bych řekl: „Perte se a žerte se!“

30. 10. 2013 | 11:00
Přečteno 14265 krát
Ví to jenom hrstka mých nejbližších a ti tu mou vlastnost ze srdce nesnáší, ale mohu to veřejně prozradit. Jsem strašně škodolibý. Největší radost jsem měl v sobotu z výsledku odesáckých odpadlíku Hlavu vzhůru a Zemanovců. Poškleboval jsem se jim pozdě do noci. Ze setrvačnosti jsem se nadechl k záchvatu podobných emocí, když se začal v oranžovém táboře vybíjet Sobotka s Haškem, ale pak mi nějak ten škodolibý výraz zamrznul. Když si totiž uvědomíme, z čeho rostou preference subjektům jako Úsvit Okamurovy demokracie apod., musí nám zákonitě dojít, že tady už škodolibost není na místě. Tady už jde o přežití systému normálních pluralitně fungujících politických stran.

Představme si Okamurovu pastranu, stejně jako komunisty, jako bylinu, jež roste z humusu, tvořeného odpadky z normálních politických stran (tím myslím tradičně fungujících politických stran s nějakou historií). Čím víc humusu přibývá, tím se populistické, náckovské a levicově extrémistické partaje zmáhají.

Když jsem slyšel po volbách prohlášení představitelů ODS, a TOP 09 o hrůzném nárůstu podpory populistickým stranám, nemohlo mě nenapadnout, jak může mít někdo ze stran, které jsou za tento trend přímo zodpovědné, tu drzost něco takového vypustit z pusy. Připomíná mi to scénku z nějakého kresleného seriálu. Tam zloděj s kradenou elektronikou zaběhnul za roh, svléknul horní plášť a lidem, kteří ho mezi tím doběhli, ukazoval, kam zloděj utekl a postesknul si, jak je hrozné, že se dneska takhle krade.

Vrátíme-li se k situaci uvnitř sociální demokracie, nesdílím terminologii o puči. Byly-li využity stranické normy a předsedu spolustraníci vyšoupli z vyjednávání, je to nicméně více než nestandardní. Výsledkem je to, že ostatní legitimně zvolené politické strany a pastrany nemají partnera pro vyjednávání a zůstává nikým nelegitimizovaná vláda Zemanových odborníků.

Chceme-li se ještě někdy zbavit populistů ze sněmovny, musíme teď hlavně držet palce tomu slovu na písmeno „D“, které zdobí název ČSSD, aby nebylo na okrasu. Nebudou-li totiž v zaběhnutých politických stranách fungovat vnitřní demokratické mechanismy, nebude rozdíl mezi novopečenými subjekty s rasistickým podtextem a standardními politickými subjekty. To pak dojde i většině voličů a může dojít při příštích volbách k úsvitu tak deformovaného druhu demokracie, že z nás škodolibost mohou mít leda v Severní Koreji.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Kdybych lyžoval, mazal bych skluznici panem soudruhem socialnim demogratem a hejtmanem Chovancem. Ten je kvalitní.
30. 10. 2013 | 11:06

vasja napsal(a):

Jinak blbej článek, páč předpokládá, že zavedený parlamentní strany nejsou populisti.
Pán je asi chluchej a slepej.
30. 10. 2013 | 11:15

Yosif K napsal(a):

Podívejte se na preferenční hlasy (kroužkování) uvnitř CSSD. Masovou podporu má jak Hašek (necharismatický lokaj geniálního superbaviče lumpenproletářů tč HRAD) tak kupodivu i zcela necharismatičtí pišišvoři Sobtoka a Zaorálek.

Pokud vezmeme za bernou minci výsledky kroužkování z jižní Moravy, tak je voličstvo rozštěpeno v poměru zhruba 25 ku 22 na Zemanovce a Antizemanovce. (Ha - možná toto rozdělení kopíruje poměr mezi lumpenproletáři a proletáři mnezi voličstvem CSSD....)

Je zcela nemorální aby obě strany konfliktu se utlačovali mezi sebou navzájem, když se rvou o koryta jako vzteklí psi.

Probíhající dočasné smíření obou křídel patrně nevbydrží dlouho. To co obě strany rozděluje je asi silnější než to co je spojuje. Nakonec navrch budou mít vždycky Zemanisti-Haškisti. Mstivý satyr Zeman prostě ani Sobotku ani žádného sobotkistu nejmenuje do vlády, dle ústavy na to má plné právo.

Setrvávání obou krřčídel v jwedné straně je podvod na voličích.

Rozpad a úpadek ODS začal podobně - vnitrostranickou rvačkou o to čí kmotři budou o čem rozhodovat.
30. 10. 2013 | 11:17

Ládik!!! napsal(a):

vasja -
Chovanec je asi chovancem dlouho. Dobře v chovu vychovali, chová se podle předpokladů.
30. 10. 2013 | 11:18

ondrejzavodsky napsal(a):

Pro 'vasja': Jenom slepej :-)
30. 10. 2013 | 11:20

Yosif K napsal(a):

Pane Vasja, máte s populismem zavedených stran pravdu, většina volebních hesel jakýchkoliv stran jsou silně zjednodušující slogany a sliby které nelze splnit bez sklouzávání ku státnímu bankrotu.
30. 10. 2013 | 11:22

vasja napsal(a):

Ladik!!!
Takový čerstvě vykoupaný a krémem s aloe ošetřený prasátko.
30. 10. 2013 | 11:23

vasja napsal(a):

ondrejzavodsky napsal(a):
Pro 'vasja': Jenom slepej :-)
-------------
Tak to je jasný
Nejste řidič a plagáty u sinic jste nemoh videt :-)

Pane vedoucí,
vraťte do rekapči ty čísla. slova nejsou k přečtení.
30. 10. 2013 | 11:26

Analytik napsal(a):

Autor naťukl hlavní příčinu, proč staré politické strany tak náhle umírají.
Je to právě tou jejich dlouhou existencí - každý tam na každého něco ví a dá to veřejnosti k dobru, právě když se to nejméně hodí.
Nové strany, hnutí a spolky jsou na tom opačně - členové se navzájem neznají a většina z nich ani neví nic o politickém bahnu, do kterého ve Sněmovně zabřednou.
To se dá považovat za lehkou výhodu. Zvláště v případě, že se předčasné volby brzy zopakují.
30. 10. 2013 | 11:28

KAteřina napsal(a):

Yosife,
jestli je mi něco u politika podezřelé, pak je to charisma.
30. 10. 2013 | 11:29

Vandal napsal(a):

Čím víc humusu přibývá, tím se populistické, náckovské a levicově extrémistické partaje zmáhají.

nebude rozdíl mezi novopečenými subjekty s rasistickým podtextem a standardními politickými subjekty.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

pane autore
volil jsem Úsvit pana Okamury po důkladném rozboru jeho názorů a cílů Úsvitu.

Já jsem tam neviděl nic náckovského, populistického, ani žádný rasistický podtext.

Jestli považujete stejný METR pro všechny, stejná práva, ale i povinnosti pro všechny občany bez výjimky za projev populismu, náckovství a rasizmu, tak vězte,
že jste v rozporu s drtivou většinou občanů této republiky.

Nevím, jestli je vám jasné, že neurážíte jen pana Okamuru, jeho spolupracovníky, ale i všechny ty, kteří Úsvit volili, poněvadž např. zavedení referend, možnosti odvolat neschopného, anebo všehoschopného "politika" občany voliči mezi volbami, jsou prvky přímé demokracie, a to bude to hrubé síto, které oddělí zrno od plev.
Pane autore

jestli jste chlap, za kterého se vydáváte, buďte tak laskav, a doložte svá tvrzení, své urážky důkazy.

Ohodit někoho špínou urážek je ubohé, dostáváte se tím na úroveň nacistické a bolševické demagogie.

Na rozdíl od pana Okamury, máte k těm náckům a bolševikům hodně blízko.
30. 10. 2013 | 11:41

Anna napsal(a):

Tak rád bych řekla: „Perte se a žerte se!“

Po volbách jsem však čekala jednání o co nejrychlejší sestavení co nejstabilnější vlády.
-------------------------------------

"Tady už jde o přežití systému normálních pluralitně fungujících politických stran."
---

Pane Závodský, které to podle Vás jsou strany???

- KDU-ČSL se přece rozštěpila, pak z ní odešel její předseda Kalousek, Parkanová... a jsou v TOP09,
- Zelení se rozštěpili,
- rebelové z ODS se vzdali svého poslaneckého mandátu a další poslanci ODS "položili" podepsanou 101 pro Němcovou,
- ČSSD je rozštěpená.
Máte tedy na mysli KSČM???
30. 10. 2013 | 11:42

rejpal napsal(a):

KAteřina
Charisma není žádnou zárukou morálních kvalit a nakonec ani schopnosti DOBŘE vládnout, nicméně politik v roli lídra (zejména ve volební kampani), který nemá charisma, k žádným velkým výsledkům svou stranu nepřivede. Volí ho jen ti, kteří by jeho stranu volili tak jako tak a možná ještě pak někdo, komu je v podstatě jedno, koho volí. Jenže volby jsou v první řadě bojem o váhající, nerozhodnutí jít volit, ne o své vlastní ovečky. Všude to vědí, jen u nás asi ne. Máme v podstatě štěstí, se v téhle plejádě vesměs nudných lídrů se neobjevil nějaký nový Sládek. Volební mapa by nejspíš vypadala jinak.
30. 10. 2013 | 11:51

pozorovatel napsal(a):

autor napsal:
"Nebudou-li totiž v zaběhnutých politických stranách fungovat vnitřní demokratické mechanismy, "
Demokratické mechanismy u nás nefungují nikde. Každý komu je třeba jen na chvíli přidělena minimální moc, se okamžitě staví proti všem demokratickým principům.
Možná to tak je všude ve světě, ale tam možná funguje nějaká zpětná vazba. U nás ne.
30. 10. 2013 | 11:57

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

Tak nějak se média nevěnují mnohem důležitější věci , než jsou žabomyší spory uvnizř zdejšího pidistátu a sice sjezdu KSČ (Čung-kuo Kung-čchan-tang), který brzy začíná.
30. 10. 2013 | 12:09

Sech napsal(a):

Autor píše

"Tady už jde o přežití systému normálních pluralitně fungujících politických stran".

Zdá se, že se pan autor pomátl. Kromě KSČM se už všechny ty "normální"
strany štěpily. Jestli to autor považuje za normu, je těžké s ním o čemkoliv polemizovat.
Prozatím mi připadají normální jen strany Tomia Okamury a Andreje Babiše.
30. 10. 2013 | 12:36

Kohout fanda ví svý napsal(a):

na hnojišti může bejt jen jeden, přichází kohoutí zápasy.
Na koho vsadíte, autore?
Sázková kancelář Fandasport na teflonový....Chovance a tak.
Špidla s rovnátky, podrazili Bimba, sloní paměť je známa. Švejk podrazí nohy rovnátkům, oběma teflonovej z Plzně. Teď nastoupí potáta Dienst se Štěchem.
jako domino, to je takový sport v Hybernské.

Jen aby z toho nevyšel místo kohouta uřvaný páv duce jako před lety.
Přece nejste tak naivní, abyste tomu říkal demokracie.
30. 10. 2013 | 12:36

s popapulismem na věčné časy a nikdy jin napsal(a):

Jinak šetřete s tím populismem
Kdyby tomu tak bylo, získá vesnice na kopci 80%.
Populismus je nálepka neúspěšných zoufalců, když ostrouhám, označím jiný názor za populistický a je vymalováno.

Mimochodem v revíru líných kaprů bahńáků je jedné štiky třeba už jen proto, aby se bahňáci probrali z doživotního vegetu.
30. 10. 2013 | 12:43

skeptický napsal(a):

Všechny známé ideologie a systémy včetně náboženství mají jeden cíl : zotročit lidi.
To platí i o dnešním pojetí demokracie.

S tou škodolibostí bych si nedělal hlavu.Stává se to i těm nejlepším.Od ušitého svědka jsem slyšel,jak se jeden pán u zdi modlil : ať všichni chcípnou,ať všichni chcípnou...

To je vyšší forma jež sluje zlomyslnost.Pracoval bych na sobě.
30. 10. 2013 | 13:11

džon uzený bok napsal(a):

teď právě žvaní zimola o tom, že sice byl na schůzce u zemnana, ale jinak vůbec nic nevěděl. kdo tam bude,co tam bude, proč tam jede. lhal proto, že dal slovo zemanovi a jako rovinachlap slovo drží. všechno ostatní je nesmysl ale na všechno odpoví atd.
to je strašná sranda poslouchat tyhle kapitány politiky jak lžou a zaplítaj se do vlastní zoufalosti.
pan zimola je dotčen jak je to vláčeno v médiích, jinak vůbec nic netuší... redaktorka ho asi nechce posluchat. klasickej arogantní postup šéfika, kroutícího se jako derviš a podělanýho, že by snad taky mohl nést důsledky svýho chování..
zimola do nebe! sice lhal a podváděl, ale přijme politickou odpovědnost..funkci hejtmana ale nesloží! o tom se nemluvilo!
:)))))))))
30. 10. 2013 | 13:12

jirkaboleslav napsal(a):

Myslím,že po puči v ČSSD je již rozhodnuto o nových volbách.Pan Babič právě prohlásil,že do vlády nepůjdou a Lidovci slovy svého předsedy prohlásili,že bez strany ANO do vlády nejdou.Proč by pan Babič stvěl koalice,když příští předčasné volby suveréně vyhraje.
30. 10. 2013 | 13:16

Michal Macek napsal(a):

džon uzený bok

ty woe presne tak!jaktoze nerezignujou to uz snad neni ani hrosi kuze to je cobhamskej pancir...
30. 10. 2013 | 13:17

líný černý pes napsal(a):

To autor :
Píšete, že jde o přežití systému normálně fingujících politických stan.
V první části věty máte pravdu, jde skutečně o přežití.
V dalším se mýlíte, jde o přežití nás všech. Asi nevíte, že od 01.01.2014 vstoupí v platnost nový Občanský zákoník. V oidstat jsem bez vlády, která by schválila závislé prováděcí předpisy. Takže jak už chaos je, od ledna bude chaos na entou. A v tom chaosu budou muset občané přežít.
Strana, která ve volbách, ať se to komu líbí či ne, zvítězila, je teď ringem peroucích se zvolenců, namísto toho, aby jednala s ostatními stranami o koalici.
A Vy se tomu všemu zlomyslně pochechtáváte.
FUJ
30. 10. 2013 | 13:24

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, o zlé myslnosti mám třeba populární toto ...

KLASIKA

Ovesné vločky Desdemona
káva Otelo
a pár kostiček cukříku
značky
Jágo
a den může začít
v tomto hotýlku
u Šejkspíra
kde úroveň
je vysoká
a ceny mírné
kde Jůlie všech váhových kategorií
v konfekčních róbách
na tělo
se neustále zaplétají
s vyžehlenými Rómeji
rozmanitých národností
a všelikého
věku

Ovesné vločky Desdemóna
káva Otelo
pár kostiček cukříku
značky
Jágo
a opona se
zvedá

Je opět
vyprodáno ...

Veselé krizování.

http://images.bugaga.ru/posts/2010-01/1263848268_s3img_22863435_4044_1.jpg
30. 10. 2013 | 13:34

haňba nám napsal(a):

Pochechtávám se taky....jdu se stydět pesi.
Snad nás zachrání ten Boží bič BABIČ...tatara jsme tady ještě neměli
30. 10. 2013 | 13:35

no comment napsal(a):

Vrcholní orgáni ČSSD,
http://ateo.cz/f/images/5/5hasku.jpg
30. 10. 2013 | 13:48

Míval napsal(a):

Mluvě o demokracii, měl byste si, pane Závodský, uvědomit, že jeden z renomovaných českých demokratů, pan Václav Klaus, mluví zásadně o "naší demokracii". Nikde sice nespecifikoval, co to ta "naše demokracie" je, ale jak se říká, po ovoci poznáte je. Je-li tedy ono ovoce, politické strany, prohnilé, asi to nebude náhoda. Ale důsledek vykročení k demokracii s průvodcem Klausem a jemu podobnými v čele. Vcelku bych se ani nedivil, pokud by se v brzké době stala jediným garantem jakés takés demokracie právě KSČM. A možná ještě KDU. Ostatní mají silně našlápnuto do Velkého Prázdna.

Pokud jde o Vaši Vámi zmíněnou škodolibost, řekl bych, že ji máte vepsanou ve tváři (alespoň na fotce), takže o sladké tajemství, střežené Vašimi nejbližšími, asi nepůjde.
30. 10. 2013 | 13:57

skeptický napsal(a):

Jezte placentu.Krávy to dělají taky.Tomu říkám škodolibost.A dostane za to aspoň zaplaceno.
30. 10. 2013 | 14:13

skeptický napsal(a):

P.S.
Autorovi nebo autorce téhle perly dám taky jeden tip:Psi žerou hovínka.
30. 10. 2013 | 14:22

Max napsal(a):

Nevím, proč tolik povyku kvůli jedné lži. To, co slyšíme v jednom kuse od celé soc.demokracie a nejen od ní je jedna velká lež. Nekonečné sliby prokládané korupcí už nikoho snad nemohou překvapit. Překvapuje spíše to, že pan Chovanec během ani ne týdne zradí jednu partičku aby se do ní zase vrátil jako zásadový hrdina. A největší překvapení? Z nejapného populistického mluvky(Sobotka) se nám stal a opět během týdne Rambo. Zákulisí zase zafungovalo. Jde o moc a pohodlný život pod stranickým deštníkem. Jen neudělat chybu a stát na správné straně. Že Sobotka ani Hašek není správná volba pro ČSSD nikdo neřeší.
30. 10. 2013 | 14:40

buldatra napsal(a):

Protože se mi líbí to, čemu autor říká populismus, mohu škodolibě podotknout, že je úplně vedle.
Ale to je v těchto končinách zcela noumální.
Páč tak nám to říkají a tak je to správné a tak to má být, že.
A fšécko ostatní je špatně.

Takže demokracie.
To je to velké, autorem zmiňované sosanské D.
Co to vlastně je autore?
Co to znamená, když řeknete demokracie?
Je to vláda partajních sekretariátů?
Nebo těch, kdo je úkolují, tedy oněch kmotrů?
Ovšem, to je demokratura.

Nebo je to vláda lidu, čili populu?
To zní populisticky, že.
Populus je démos.
Démos vládne?
Potom tedy: Demokracie.

Slovutný pan autor, když mu zamrzl jeho zlomyslný úsměv na rtu si svým způsobem uvědomil, že vlastně ohrožen je systém vlády kmotrů a partajních sekretariátů, páč ony partaje s tradicí, jak píše (definujte laskavě v krátkosti onu tradici), partaje čitelné s tím D v názvu, jdou vlastně pod kytky.
A tak nějak samy od sebe, jako by se jejich žrecové požírali navzájem.
Inu, jde o koryta nejvyšší, jde o love a o moc, jde o hodně. Čitelnost je tedy jasná.
A na tom je založen onen stranický systém a ten pan autor zřejmě hodlá chránit vlastním tělem, s nasazením života.
Tak do toho, autore.

A celkem by mě zajímalo, táži se škodolibě, co populistického, tedy špatného a populus vezdejší ohrožujícího, shledává autor na přímé demokracii.
Svatá prostoto.
30. 10. 2013 | 14:43

vasja napsal(a):

No ale pana hejtmance Chovance bych nepodceňoval a vůbec bych nechtěl tvrdit, že je uplně blbej.
Udělat práva za 9 měsíců, tak to dokáže jenom velká mozkovna a bude přínosnym členem Sobotkova socialně demokratickýho tingtanku.
30. 10. 2013 | 14:55

Neudržitelný napsal(a):

Autor
"Představme si Okamurovu pastranu, stejně jako komunisty, jako bylinu, jež roste z humusu, tvořeného odpadky z normálních politických stran (tím myslím tradičně fungujících politických stran s nějakou historií). Čím víc humusu přibývá, tím se populistické, náckovské a levicově extrémistické partaje zmáhají. "
Ale ale pane Závodský. Vy víte, že Úsvit je populistická, náckovská a levicová extrémistická partaj? Mohl byste to doložit? Pokud ano, tak byste měl podat na tuto stranu žalobu, neboť u nás je tato Vámi popisovaná činnost trestná. Pokud ne a Vy to tvrdíte jen proto, že jste to někde slyšel, nebo, že si to ve své hlavince myslíte, mohla by Vás tato strana zažalovat pro pomluvu.
30. 10. 2013 | 14:57

vasja napsal(a):

Za pár let budou Hašek, Škromach a spol. srovnávananý s "Osumašedesátníkama".
30. 10. 2013 | 15:01

miki napsal(a):

O puči v ČSSD se dovídáme stále víc a víc ale nechce se mi věřit že kromě mocenských ambicí jednotlivých aktérů za tím není ještě něco jiného.Myslím tím programové cíle,které jistě hrají v tomto sporu také svoji úlohu.Proč o nich nic nevíme?Myslím si že to je ještě důležitější než špatný volební výsledek.Bez toho jde jen těžko posoudit čí pravda má větší váhu.
30. 10. 2013 | 15:02

Marty napsal(a):

Pane Závodský, být křesťanský demokrat, nebál bych se označit současné dění v ČSSD jako puč ... Jelikož pučisté jsou v tomto případě nejbližší spolupracovníci toho, proti komu puč směřoval, dá se jednání pučistů označit za zrádné, to znamená zrada bližního, v tomto případě zrada blízkého stranického kolegy. Právě KDU-ČSL by měla být vůči pučistům ostražitá, jelikož puč vašeho bývalého místopředsedy Kalouska téměř přispěl k rozbití vaší strany. Kalouskův puč přivedl na svět novou stranu TOP09, ke které se zrádně připojil nejen Kalousek ale i několik dalších vysokých funkcionářů KDU-ČSL. Proto si myslím, že i když jste vůči ČSSD političtí konkurenti, tak v tomto případě bych na základě výše popsaného očekával příklon k předsedovi Sobotkovi.
30. 10. 2013 | 15:19

fafnir napsal(a):

Neudržitelný
jako náckovskou bych partaj pana Okamury nehodnotil,tak extrémní levičák není.Jenom je populista, to největšího zrna.A ti kteří tak halasně přikyvují.Každý tady volá, co volá,přímo řve o referendu ke všemu možnému,a když se nějaké koná,takúčast v nich neořesaáhne často ani tak snížené qorum 35%.A dovedete si představit,že budete svolávat referendum co měsíc,protože se vám míním tím dav,nebude líbit rosudek někoho,o kom náměstí bude přesvědčeno že je vinen,leč důkazy nejsou a tak odvoláte soudce.
30. 10. 2013 | 16:32

gaia napsal(a):

tak jsem se honem běžela podívat na výsledky voleb, autor se naštěsrtí nedostal, ale ta jejich jednička Herrman se mi též nelíbí ani trochu.Proto asi na Zlínksu, kde vždy vítězila KDU nejvíc, dnes raději nejvíc zvítězil právě ten Okamura
30. 10. 2013 | 17:04

totálně znechucenej člověk napsal(a):

sláveček ted musí haška exemplárně popravit a ostatním haškovcům co tak zvaně pochopí svou chybu zavřít huby korytama. budoucí koalice čssd ano a kdu by mohla stavět na jenom stmelovacím prvku - výrazné omezení pravomocí presidenta.
30. 10. 2013 | 17:17

Milan napsal(a):

Schůzka s prezidentem je trestný čin? Socánci, kam jste svoji stranu dovedli?!
30. 10. 2013 | 17:25

se socany je sranda napsal(a):

gaia odvadi pozornost od pruseru jeji strany. A tak si nasla "autora". Lol ! gaia tu pred necelym tydnem spolecne s profesorem Horejsim mavala hesly jako " Volte tu spravnou stranu, volte CSSD !!" a nebo " Prosadime dobre fungujici stat !!!"
Jak se zda tak si gaiove nedokazi zaridit ani dobre fungujici svoji stranu.. A tak jako typicka socialistka si nasla tridniho nepritele. Autora tohoto blogu.
30. 10. 2013 | 17:30

ridic sanitky co vezla Milose do spitalu napsal(a):

totálně znechucenej člověku,
souhlaasim az na to ze by nemel prijit o sve lekarske consilium. Ted si poranil kolinko. Nekdo mu to bebicko preci musi pofoukat . A kdo jiny nez ministr zdravotnictvi a jeho tym odborniku? Takovou peci o prezidenta by jste snad neomezoval.
30. 10. 2013 | 17:45

gaia napsal(a):

se socany je sranda

co to plácáš za nesmysly?
30. 10. 2013 | 17:54

KA napsal(a):

Výborný článek,souhlasím
30. 10. 2013 | 17:58

muromec napsal(a):

Tak si to hezky zvopakujeme:
Hitler byl levičák, Franco byl levičák, Mussolini byl levičák.
Nacisti byli levičáci, fašisti byli levičáci. Ustašovci byli levičáci. Slovenští gardisté byli levičáci. Čeští kolaboranti byli levičáci. Maďarští fašisté byli taky levičáci. Argentinská vojenská junta byli levičáci.
Je to jasné?
Topolánek byl levičák, Nečas je levičák, Klaus je levičák, Kalousek je levičák. Dyť to říkám, ne? Tak to musí být sakra pravda, pane fafnire, že?
30. 10. 2013 | 18:04

totálně znechucenej člověk napsal(a):

hašek si pohnojil karieru. přitom mu sláveček už seděl na lopatě. stačilo pouze jediné - nejezdit k bimbovi. a z dluhoslava je rázem hrdina.
30. 10. 2013 | 18:37

Hloupý Honza napsal(a):

vasja napsal:

"Jinak blbej článek, páč předpokládá, že zavedený parlamentní strany nejsou populisti.Pán je asi chluchej a slepej."

to jen na vysvětlenou pro ty, kteří vasju nečtou
30. 10. 2013 | 18:38

babočka napsal(a):

Pane Závodský vy jste škodolibý já se zase rád peru. Jako volič ODS nemám o soupeře nouzi. Hnusná zrada Haška a jeho kolektivu sjednotila levici a pravici v názoru na špínu v politice. Hrdinný Okamura může začít bojovat proti bordelu o kterém pořád vykřikoval a vyjasnit si s Haškem co to je zrada.
30. 10. 2013 | 18:40

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, dobře fungující stát, to mi něco říká ...
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/558883_640006209353365_560975621_n.jpg?dl=1
Veselé krizování.
30. 10. 2013 | 18:47

pejsek napsal(a):

Hloupý Honza

tak to vasja skoro odhad
30. 10. 2013 | 18:54

vasja napsal(a):

Hloupý Honza napsal(a):
Vasjo

Ondřej Závodský je nevidomý právník, ty blbe.
---------------------
Jak to mám vědět, Hloupej?
30. 10. 2013 | 19:11

fafnir napsal(a):

muromec
vyjímečně máte pravdu.Hitler byl levičák,dokonce to mel v názvu partaje,totéž Musolini adalší diktátoři.
A tak lhát v přímém přenosu jako Hašek,a to že ostatní členové nevidí problém ve lhaní.Inu levicové vidění světa,lež není nikdy na závadu.
30. 10. 2013 | 19:20

Vandal napsal(a):

fafnir napsal(a):

Neudržitelný
jako náckovskou bych partaj pana Okamury nehodnotil,tak extrémní levičák není.Jenom je populista, to největšího zrna.A ti kteří tak halasně přikyvují.Každý tady volá, co volá,přímo řve o referendu ke všemu možnému,a když se nějaké koná,takúčast v nich neořesaáhne často ani tak snížené qorum 35%.A dovedete si představit,že budete svolávat referendum co měsíc,protože se vám míním tím dav,nebude líbit rosudek někoho,o kom náměstí bude přesvědčeno že je vinen,leč důkazy nejsou a tak odvoláte soudce

fafnir

omlouvám se, že vám skáču do debaty, ale referenda a možnost odvolání špatného politika voliči, špatného policejního šerifa místními občany, špatného soudce, atd.

patří k vyspělé demokratické společnosti. Žádný dav na náměstí, ale plnoprávní a svéprávní občané a voliči, a ne kdykoliv a jakkoliv, ale dle přesně stanovených pravidel.

Demoralizovaná společnost je výsledek vládnutí bolševické mafie, a referenda a možnosti odvolání budou sloužit k nápravě věcí veřejných a k růstu demokratického vědomí občanů.

Až budou občané vidět, že mají možnost ovlivnit svůj život těmito demokratickými nástroji, vzroste úměrně tomu jejich odpovědnost za referenda, odvolání špatných politiků, atd.

Okamura není populista, správně pochopil, že nelze donekonečna spoléhat na to, že do funkcí někdy přijdou nějací slušní lidé. Pokud tam přijdou slušní lidé, tak zůstanou slušnými po celou dobu výkonu funkce jen tehdy, pokud bude viset nad jejich hlavami Damoklův meč možnosti odvolání občany - voliči, a rovněž možnost vyvození důsledků za škody, atd.

Tak jako všude ve společnosti, ve firmách, atd., musí platit i u politiků, policejních náčelníků, soudců, atd., že ponesou odpovědnost za svou práci,

a tu odpovědnost mají vůči občanům, ne vůči sami sobě a kmotrům v zákulisí.
Každý bez výjimky, musí být odpovědný ze své funkce, je za ni placen z veřejných peněz, odpovídá se tedy občanům, plátcům daní.

Je to jednoduché jak facka, a vysoce účinné. Výsledky se dostaví okamžitě, a mají to občané plně ve svých rukách, nejsou odkázaní na něčích dobročinnost.
30. 10. 2013 | 19:38

yyxxw napsal(a):

to fafnir
To, že Hitler psal levou rukou neznamená, že byl levičák. Boje o o koryta probíhají ve všech stranách, takže proč tolik povyku o soc.dem. U Babiše to vypukne také, je to jen otázka času !
30. 10. 2013 | 19:44

skeptický napsal(a):

Instantní pořádek se dá pořídit za pětikorunu m.o.c.Dá se na to použít i surplus.Vegetarián a nekuřák neznamená i jinak blbej.
30. 10. 2013 | 20:05

šašek z Jihlavy napsal(a):

haňba nám napsal(a):
Pochechtávám se taky....jdu se stydět pesi.
Snad nás zachrání ten Boží bič BABIČ...tatara jsme tady ještě neměli
30. 10. 2013 | 13:35
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kdepak Tatar. To jen jeden ze sršatců Logojdů sestoupil z polonin, aby Čechům oplatil jejich péči o Podkarpatskou Rus. Neví, že světu vládne nevděk a v Čechii zvlášť. I Vasja se distancuje, to by Vasil nikdy neudělal. Tomeček by mohl vyprávět.
Přišel otec Dobroděj, ale mezi nevěřícími Tomáši nemá šanci, nepoznali ho, burani namyšlení.
30. 10. 2013 | 20:44

Siren Pehe má pod čepicí napsal(a):

Ano soudzi
je to zapeklité, nicméně to již objevil Kurt Vonnegut.
Vše řídí nenápadný mamlas s jizvou na čele, Sirén z Titánu pan Pehe, což se prokázalo při průchodem bezpečnostním rámem. Ta osoba má vysílačku pod čepicí, řídí celou galaxii, nemá maso, nemá krev je z titánu.

je třeba umlčet investigativního Pečinku, který včera u Veselovského přišel s novou možností a tím věc zašmodrchal.
Lidé se scházejí často a blábolí různé věci. Kdo jiný o blábolení ví víc, než Pehe či Sedláček?

A tak toho klub přátel cvakajících rovnátek využil.
Získal ušmudlaných 20% jako koblihář, jiný by to zabalil sám, ale on přišel s Tondou Pučem.
I zvedla se nová mexická vlna, pofoukáme ti tu bolístku, je třeba pověsit sedmilháře.
Nic proti tomu, Hašek není Horáková, ale vlna je podobná.
Lid žádá krev, pověste ho ať se houpá.....

Kolektiv brigády socprc stojí za rovnátky!!!

a nějak se při tom pozapomnělůo na to, že kampaň jednoho muže vedl Sobotka a že nejdřív byly volby a usmolených 20% a pak teprve pokus-nepokus o puč.
vyvodím důsledky z porážky, cvakají rovnátka.
Až všechny pověsím, až budu premiérem, někdy po sjezdu na jaře, možná v pětiletce páté.

Pečinka-ne Fanda- jde ještě dál se svou spekulací. Je za tím parta, která chce novou volbu alfa-samce. Karlík není nejmladší, je potřeba aby Potáta spojil síly pravdy, lásky a něhy se sosanem.
povalíme Bimba!
Spekulaci nahrává nepřítomnost Diága, který jel pro noty.

Kam?
Na to se neptejte Fandy, je to jenom xenokohout z kurníku, ne pangalaktický mudrc Pehe.

Jen si -kucí sosanský-položte otázku.
Skutečně si myslíte, že někdo z té party ať již triumfující pubescent Sobotka či Zdenda z bazénku nebo sedmilháři má na premiéra?

A vzpamatujte se rychle, najděte externistu typu Švejnara nebo Rusnoka, než Vám dosadí kormidelníci galaxie někoho svého a budete čumět jako péro z gauče, jak se dělá milovaná pehecí Světaspráva fedrovaná místními bakalíky.
31. 10. 2013 | 07:33

Senilita se kohoutům nevyhýbá napsal(a):

Pardon...patří pod Pehe
31. 10. 2013 | 07:38

dd napsal(a):

All right, autore.
31. 10. 2013 | 22:37

Pepa Josef napsal(a):

Škodolibost je podobně hnusná česká vlastnost jako závist. Fuj, styďte se, autore.
Našim slavným politikům i těm, kteří si na ně jen hrají, neboť "nechtějí vládnout", ale jen nechat svými vlastními volenými ústy pojídat své voliče plody jejich poctivé práce, mám nejvíc za zlé jejich militantní slovník. Neustále plná pusa "boje", "puče" atd. Tím dávají jasně najevo, co si tito trpaslíci dějin myslí o spolupráci, respektu, toleranci, demokracii. Humus a pastrana jsou dostatečně výstižné autorovy výrazy. Musím končit, odcházím na stranu.
01. 11. 2013 | 08:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy