Dělá si z nás koalice legraci? Ano, dělá. Vytvořila vládu národní ostudy, byznysu a bezpečnostních agentur.

19. 04. 2011 | 10:34
Přečteno 9239 krát
Když jsem si na zpravodajských serverech přečetl řešení vládní krize z dílny ODS, TOP 09 a VV, musel jsem se podívat do kalendáře, jestli není apríl. Představitelé koalice si utahují ze všech poctivých lidí i ze všech poctivých politiků. To, co vytvořili, je vláda ostudy, byznysu a bezpečnostních agentur.

Vzniklé řešení je známkou totální ztráty soudnosti. Ministrem vnitra se má stát bývalý policista Jan Kubice, spoluvlastník bezpečnostní agentury. Ministerstvo dopravy má řídit bývalý náměstek Vlasty Parkanové na ministerstvu obrany Radek Šmerda spojený s několika aférami. Vicepremiérem pro boj s korupcí bude Radek John. Je to výsměch všem lidem této země. To už může být jmenován ministrem třeba Marek Dalík.
Jednu chvíli to vypadalo, že budou muset z vlády odejít všichni ministři spojení s firmou ABL. To je ta firma, která nevnímá rozdíl mezi politikou a byznysem. Jednu krátkou chvíli to dokonce vypadalo i tak, že by mohli odejít ministři Vondra a Kalousek, kteří byli v minulosti spojováni s předraženými státními zakázkami. Jednu kratičkou chvilku pak bleskla naděje, že by s nimi mohli odejít i ministři Drábek a Fuksa, kteří se chystají rozkrást budoucnost důchodového systému a podnik Lesy České republiky.
Není z toho nic. Kozlové se nejen stali zahradníky, ale v zahradě naprosto triumfovali. ABL ve vládě zůstává. Neočistitelný Vít Bárta je poslán do koupelny. Proč to všechno? Protože je prý třeba dotáhnout reformy. Ty reformy, které ještě nejsou ani na papíře.
Premiér Petr Nečas promrhal skutečnou šanci, jak dát této zemi slušnou vládu. Nečasova, Schwarzenbergova a Johnova vláda dosud jen plošně škrtala a plánovala reformy, které nejvíce dopadnou na ty nejslabší. Po kolosální ostudě minulých dní se vláda oklepala a chce jet dál, jako by se nechumelilo. Já mám jen jeden vzkaz pro voliče: „Nerezignujte! Nejsou všichni politici stejní jako ti, kteří teď sestavují vládu národní ostudy. Někteří politici se snaží být jiní!“

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

habrav napsal(a):

to je hezké, že se někteří politici snaží být jiní (když ptáčka lapají, hezky mu zpívají)
jen co budou zvoleni, přes maximální snažení to dopadne jako vždycky
19. 04. 2011 | 10:42

politik napsal(a):

Máte pravdu, že je hrozně nebezpečné lidi tolik znechutit. Všichni mají tendenci házet politiky do jednoho pytle a nerozlišovat. Pak mnoho voličů hledá falešné naděje ve fašizujících stranách anebo ve stranách, které dávají jednoduchá nebezpečná řešení.
19. 04. 2011 | 10:48

Kvakin napsal(a):

Pane, včera jsem Vás viděl a slyšel v televizi ... Vcelku jsem Vás obdivoval, jak jste se dokázal vykroutit ze všech, pro Vás jen trochu ožehavých, otázek. Ale budiž: politici takoví být - alespoň u nás - musí. Nyní však podstatná otázka: kdyby se do poslanecké sněmovny nedostaly při posledních volbách Věci veřejné, ale KDU-ČSL, že by stejně vládu tvořila trojkoalice - ODS, TOP 09 a místo VV KDU-ČSL? A při pozdějších výtkách, jak se může (typově) křesťanskosociální strana účastnit takových podlostí, jako jsou kalouskoviny a drábkoviny, odpovídal byste určitě podle vzoru Strany zelených a nyní již i VV: jenom v této (trojkoaliční) sestavě jsme schopni splnit podstatnou část našeho volebního programu, pro který nás lidé zvilii, a tak musíme jít přirozeně na kompromisy, hledat průniky a nacházet průsečíky. Vždyť to nakonec děláme pro lidi, hlavně pro rodiny s dětmi. Máte kliku, že jste se do PS nedostali, neboť Vás už by - svatouškové - voliči přibili na kříž.
19. 04. 2011 | 10:51

nnavi napsal(a):

Mohl jste to napsat ještě ostřeji a výstižněji, ale i tak je to jeden z prvních normálních ohlasů na novou vládu.Je neuvěřitelné, jak se u nás rychle a snadno zapomíná, jak nová aféra požírá předešlou a jak nová(stará) vláda s náměstkem Bárty v čele ministerstva a neschopného Johna v "jakési nové" funkci má uspokojit voliče. Ani náhodou...myslím, že už k volbám NIKDY nepůjdu, nemám koho volit a i ten Nečas zklamal na celé čáře...
19. 04. 2011 | 10:53

Baba Jaga napsal(a):

Jó, nnavi,
takové občany mají naši politici nejraději. Zvolí a dohodnou se klidně sami.
19. 04. 2011 | 10:56

Petr.. napsal(a):

Spíš než ostudy je to vláda národní zkázy ....
19. 04. 2011 | 10:56

Koleda napsal(a):

Že je tato vláda špatná, o tom není pochyb. Ale kritika z úst lidovců - to je legrace.
19. 04. 2011 | 10:57

Maximus napsal(a):

Však oni to politikům z ODS, TOP09 a VV voliči u příštích voleb spočítají. Na to vemte jed! Ty jejich škrtreformy a zdražování DPH a zvyšování spotřebních daní aj. dostanou do kolen velkou část střední třídy a pak teprve to lidem dojde, kdo je kdo!
19. 04. 2011 | 10:58

vmk napsal(a):

Nebylo by namístě nahlédnout i do vlastních řad? Nevím proč by byl Bárta neočistitelný, když byl ušpiněn nějakým tři roky starým výrokem, který byl vytržen z kontextu? Přitom váš exčlen Kalousek opravdu se podílející na padácích a jiných miliony sypajících akcích, se údajně nikdy neušpinil a snaha neušpinit vašeho senátora Čunka byla dlouhodobým národním hitem, při kterém se voliči těšili, jakou bajku zase lidový vypravěč vypustí do světa. V čem se naše vzácné zabydlené politické strany liší? Ostatní si snad nedělají z voličů šoufky?
19. 04. 2011 | 11:00

Simply napsal(a):

Věřím, že by předseda KDU-ČSL raději chtěl nové volby, možná by se dostali do Parlamentu...takhle musí ještě nějaký ten růček čekat.... Já jsem docela s výsledkem spokojena, vlk se nažral a koza zůstala celá... jak taky jinak ... Teď by měli všelijací Tchoři být konečně odejiti a přestat zasmrádat a hoši ve vládě by měli začít už něco pořádného dělat... a doufám, že některý z nich viděl v neděli TV ČT 2 oskarový pořad Sico o US zdravotnictví a pojištěnectví...
19. 04. 2011 | 11:04

jepice napsal(a):

Když jsem si přečetla autorovu vizitku, napadlo mě, že by i tyhle své texty mohl zhudebnit. Třeba na způsob gregoriánského chorálu.
19. 04. 2011 | 11:08

hoven napsal(a):

tahle vláda neni ideální, ale pořád lepší než lidovci.
19. 04. 2011 | 11:15

Xaver35 napsal(a):

Vážení,nejsem volič lidovců (ani nebudu),ale vše,co předhazujete autorovi,jde mimo.Totiž v době zmiňovaných afér byl,obávám se,malé kolečko k tomu, aby cokoli ovlivnil.Jinak - vládní hrůzu popsal výstižně,jen bych trochu doplnil: oni vůbec neztratili soudnost (to by je omlouvalo),oni jednají s nejodpornější sobeckou rafinovaností a vypočítavostí bez ohledu na názor občana. S ním si s prominutím vytřeli...způsobem,jaký jim musí závidět bolšvici Bilak i Jakeš.
19. 04. 2011 | 11:17

Tencokida Hnuj napsal(a):

Tahle agitka psaná v koupelně je zajímavá akorát tím, že její přínos - vzhledem k záměru autora, bude nulový, ne-li záporný.

Vlasta Parkanová, Dalík, Kalousek...eh - a co hentá - KDU ČSL a vlády minulé ? Parkanovskodalíkovskokalouskovské ?
Dobrý, dobrý ? A co Cyrda ? A další ? Taky dobrý ?

Eh - bacha ať se vám v té koupelně neucpe odpad. A nemusíte sekat, měnit, těsnit.
Hrabat se v sajrajtu. Povětšinu vlastním.

To je pak teprv očista !
To už pak nestačí opláchnout si ruce. To chce SAVO, ryžák...a pak pořádnou sprchu.
19. 04. 2011 | 11:18

Tencokida Hnuj napsal(a):

hoven
Pokud tvé názory ohledně tedle vlády vyjadřují i slovní význam tvého nicku - bezvýhradný souhlas !!

/taky si kup ale Savo a ryžák...jeden nikdy neví/
19. 04. 2011 | 11:20

Luba napsal(a):

Pane Bělobrádku,
včera v HydeParku jste byl dobrej!

Jen tak dál :)

P.S.:
Jen nechápu, že můžete obhajovat někoho tak zprofanovaného, jako je Cyril Svoboda. Vážně nemáte nikoho lepšího?
19. 04. 2011 | 11:20

vmk napsal(a):

To Xaver35: při objektivním pohledu bez emocí máte možná i pravdu. Možná je autor dokonce někdo, kdo patří k těm "slušným" či alepsoň slušnějším. Jak jsme se ale už mnohokrát poučili, slušný je převálcován neslušnými, kteří se musí oprávněně obávat, aby slušnost nezvítězila. A pokud tedy zůstanou kolem jednoho "slušného" všichni ti, kteří se na rabování posledních dvaceti let podíleli, ani světec proti nim nemůže zvítězit. Je proto zcela lhostejné, která ze zavedených politických stran je právě u moci a která v opozici. A slušný by měl nejdříve čistit vlastní řady. Jenže jak?
19. 04. 2011 | 11:24

stále rebel napsal(a):

Kubice měl být z policie vykázán již někdy v roce 2004

„Ze zprávy vyšetřovatele Nováka z 1. října 2004 o důvodech, proč má být uvalena vazba na hlavní aktéry 'kauzy Kořistka' Marka Dalíka a Jana Večerka vyplývá, že Topolánkův asistent Marek Dalík se znal s policejními důstojníky a při svém zadržení měl u sebe vizitku ředitele Správy hl. m. Prahy Františka Snopka a ředitele UOOZ Jana Kubice...“
http://www.blisty.cz/art/28714.html
19. 04. 2011 | 11:27

Bara napsal(a):

Musím říct, že když jsem si přečetla, že se má ministrem vnitra stát zrovna Kubice, tak jsem si taky myslela, že je Apríl. Ten nápad, že by se ministrem mohl stát Marek Dalík je opravdu povedený, jen nevím, jestli autor domyslel tu možnost, že by se toho nápadu mohl opravdu někdo chytit. V této panoptikální vládě je už totiž asi možné opravdu všechno. Jak říká Marek Benda, "je to o fungování" :-))
Mám pocit, jako by vládnoucí politici už úplně ztratili soudnost a zapomněli, že vlastně mají spravovat stát. Jako by si mysleli, že je to jen jejich soukromý byznys, do kterého jim normální občan nemá co kecat. Měl by jim někdo připomenout, z jakých že to peněz jim každý měsíc plynou na konta ty slušné sumičky a že za to mají taky nějakou odpovědnost!
19. 04. 2011 | 11:33

hoven napsal(a):

já jsem rád, že nebudou předčasný volby a nenastane ekonomický rozvrat pod vedením čssd. tahle vláda musí naučit voliče čssd pracovat a platit dluhy. ted se jim to nelíbí, ale jednou za to poděkují.
19. 04. 2011 | 11:36

roman napsal(a):

Pan Kubice jako ministr je jednoznačné vítězství ODS. Chtěla vyštípat Johna a nebude dlouho trvat a udělají blázna i z Kubiceho. Žádný boj proti korupci se nebude konat. Vody se zavřou a ODS bude se svými kmotry a stínovými hráči Langrem, Tluchořem či Drobilem vládnout dál. Tato strana bude dál lhát, bude dál strašit lidi a brát jim z peněženek poslední kačky, co jim zbývají na nájem a jídlo. Hurá, znova do reforem, resp. bezkoncepčního dobývání českého teritoria s požehnáním našeho tatíčka, kterému se směje celý svět a ke kterému jsou loajální ty nejvyšší politické špičky v této zemi. Asi vás budu pane Bělobrádku volit, používáte zdravý selský rozum. Důvěra je pro mne tak podstatná, jak podstatná je i ta z nejzákladnějších reforem. Reforma médií. Média totiž, jak vidět, také snesou všechno.
19. 04. 2011 | 11:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

Můj odhad situace je, že se Nečas zbláznil.

Ale to by měl posoudit - na základě vědeckého zkoumání, odborník.
Což jaksi z podstaty věci /neexistence "Zákona o poruše osobnosti ústavních činitelů" / není možné.

Budeme se tedy musiti s následujícím vývojem události opět nějak popasovat sami.
Ti, kdo mají rozum - ti to budou mít setsakra těžké.

Rumcajs a jemu podobní - naopak velmi snadné.

http://www.youtube.com/watch?v=qde5m79kEKc&feature=related

:))

:((
19. 04. 2011 | 11:42

Luba napsal(a):

Každopádně,
nastal čas k výměně našich šlechticů.
V tomto směru vkládám do lidovců/demokratických křesťanů jisté naděje.

Knížete Schwarzenberga (Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena von und zu Schwarzenberg), modlícího se růženec ve Svaté Hoře u Příbrami, je třeba z postu ministeriála pro zahraničí sesadit, a na ministerstvo obrany/války dosadit posledního českého vlastence (předposlední je Japonec Okamura), kandidáta KDU-ČSL, rytíře 2xDr Berwida-Buquoye (Jan Nepomuk Albert Berwid-Buquoy).

Aspoň bude v armádě konečně sranda :)))
19. 04. 2011 | 11:43

Jája napsal(a):

Vážený pane předsedo, přes všechny výhrady, které k lidovcům mám, jsem je při posledních volbách i volil. Přesto jsem si jist, že kdyby dostali možnost, jít do koalice s kritizovanou tříkolkou, tak jí chytnou plně za pačesy a BUDOU SE TVRDĚ BÍT ZA JEJICH PROGRAM I MINISTRY, VČETNĚ dALÍKA. nEBO TAM NEBYLI, KDYŽ MINISTR řEBÍÉČEK, kALOUSEK, pARKÁNOVÁ, tOPOLÁNEK A SPOL ničili náš rozpočet, kradli a vesele tunel.ovali republiku. Zřejmě s jejich odchodem se KDU očistila. Držte se svého programu, je nejlepší ze všech stran, které u nás jsou k dispozici, výjma SSO, ale to je jiná liga.
19. 04. 2011 | 11:44

jo napsal(a):

Nechci věštit, ale kdyby se KDUČSL dostala do pos*anecké sněmovny, tak by si určitě notovali s neoliberální populistickou vládou.
19. 04. 2011 | 11:44

anti politik napsal(a):

A co tak asi čekat od ODS pod vedením Klause? Je jim jasné, že pokud ne teď, tak už nikdy! Už jim moc času na doražení občanů nezbývá! Dát se dohromady je jediná šance na ještě chvilkové přežití těchto individuí v politice!! Nakonec Klaus opět ukázal v čem je naše politka tak úděsná! Milost sponzorovi ODS, který vyfasoval 10let za okradení jiných firem (ale plnil stranickou kasu, co na tom, že ukradenými penězi) je jasnou ukázkou té poctivé a slušně politiky v podaní ODS a TOPky! A pro VV je tohle poslední labutí píseň! Jen marně přemýšlím co mohlo VV motivovat natolik, že pustili k vodě možnost dostat se příště do politiky? Asi to bude úžasnej ranec prachů!!
19. 04. 2011 | 11:59

Morová rána napsal(a):

Že prý to občané koaličním stranám u příštích voleb spočítají? Ale, no tak, přátelé, nezesměšňujme se! Před příštími volbami se opět vytáhnou univerzální strašáci typu návratu komunismu a cesty do Řecka, načež se vyděšení voliči opět vrhnou k urnám s těmi "správnými" hlasovacími lístky.
Konečně, je to sotva den, dva, co jsem od jakéhosi koaličního potentáta (resp. potentátky, tuším, že to byla Němcová), zaslechla cosi o "hrozbě" stran zasednutí komunistů do vlády po případných předčasných volbách.
19. 04. 2011 | 12:05

Béda napsal(a):

V téhle antikorupční antidinosauří vládě je to samý naslovo vzatý odborník.

V čele trasořitka Nečas, pověstný štědrostí při odměňování sekretářek.
- MO vede lobbista cizích zbrojařů podezřelý z korupce Vondra
- MF vede nejlepší ministr financí 13x podezřelý ze spoluůčasti z poškozování veřejného majetku. Šetření obvykle skončilo verdiktem nevinen, úmysl a přímou spoluúčast se nepodařilo prokázat - vinni jsou podřízení.
- MV po odchodu Johna bude vést policejní politický aktivista z konkurenční bezpečnostní firmy
- ORA John získá specielní sinekuru v oblasti boje s korupcí
- MMR vede odborník Jankovský, jehož rodinná firma jede ve farmabyznysu
- MŠ vede Dobeš pověstný nadstandardním ohodnocením sekretářky a nezištnou výpomocí při získávání kvalifikace
-MZV vede člověk, který v politice nepotřebuje zbohatnout, který si k majetku v ČR dopomohl úplatkem
- na MŽP se snad vrátí Drobil podezřelý s korupce v Lesích a na MŽP
- na MD se snad vrátí po sprše majitel ABL Bárta.
- v čele MSPaSV ve skutečnosti ministerstva pro nezaměstnanost a antisociální věci je exšéh svazu podnikatelů Dráb/ek.

V9tejte v Bakalovu, čili absurdistánu.
19. 04. 2011 | 12:07

Ivan napsal(a):

Pozor Vážený pane autore článku, já s Vámi souhlasím, ale jste předsedou strany, která v minulosti rovněž za každou cenu se ve vládě chtěla udržet. Proto Vám a celé Vaší straně přeji, aby jste se stali skutečnou křesťansko-demokratickou stranou. Je třeba si uvědomit, že jste hřáli na svém srdci dosti hadů a proto nejste parlamentní stranou. A Vaše strana si to neměla dovolit, vzhledem k historické zkutečnosti.
S pozdravem Ivan.
19. 04. 2011 | 12:07

Béda napsal(a):

Ivan,

skutečným šéfem a hybatelem této vlády a jejich "reforem" je odchovanec lidovců bratr Feldkurát Al Kalousek. On na MF a jeho kluci šéfující zdravtnictví a ministerstvu antisociálních věcí jsou skutečnými hybateli bídy, která se hrne do ČR.
19. 04. 2011 | 12:13

noe napsal(a):

Bédo, lidi si tyhle politiky (Kalouska, Johna, Nečase, Vondru, Drobila, Schwarzenberga, Parkanovou, Kočí, Bártu, Dobeše, Jankovského, Bessera a spol.) zvolili, tak jim jistě taky důvěřují. Nedovedu si představit, že by někdo volil ODS, TOP nebo VV a dnes nebyl spokojený. Vždyť se přece o zemi starají ti, které na to sám vybral. A jestli má takový občan pocit, že je přece jen něco špatně, je to hlavně jeho vina, důsledek jeho nízké morálky a nízké inteligence - mohl si zvolit politiky jiné.
19. 04. 2011 | 12:20

Da.Rock napsal(a):

Lidovce jsem v minulosti vůbec nešetřil, ale po zkušenostech s Kalouskovou TOPkou a Bártovými VV, můžu říct jen:
LIDOVCI VRAŤTE SE, VŠE ODPUŠTĚNO.
Přeju KDU, aby se po volbách vrátila do Sněmovny a hlavně jí přeju, aby samočistící mechanismy této strany už nikdy nedopustily, aby v jejich řadách vyklíčily monstra jako Kalousek a spol.
19. 04. 2011 | 12:22

Tenco napsal(a):

noe
Tedy - Vy jaksi nepočítáte s faktem, že někdo umí lhát tak dobře, že to vypadá jako pravda. Z očí do očí. /platí to ale jen o nových politickách stranách - vyjma ODS(b) - TOP 09/
Jinak ale souhlas.
19. 04. 2011 | 12:25

juras napsal(a):

Mnozí dosud nezaznamenali, že jména která se tady objevují (Kalousek, Parkanová, Severa a j.), již nepůsobí v KDU. Předpokládají zřejmě, že jejich duch setrval. Možná by stála za vzpomínku i jiná ( Plojhar...), aby dojem byl umocněn. Je zajímavé, že diskutérům nevadí zařazování VV do středového prostoru, u KDU se to jmenuje obojakost - mimochodem tento termín je ze životopisu J. V. Stalina z třicátých let, kdy takto označoval komunisty určené k likvidaci. Zkrátka na KDU vadí vše a mudrlanti z webu si mají o koho otírat své špinavé huby. Bělobrádku a spol. nedejte se znechutit, tito trpaslíci v anonymitě nás nesmí otrávit. Práce drobná mezi lidmi je naše parketa a oni lidé to poznají, zvláště jestli se dnešním vládcům zdaří jejich záměry diktované panstvem z mercedesů v oblečcích od Markse...
19. 04. 2011 | 12:27

*** napsal(a):

To má majitel vlády určitě velkou radost. Všem z trojkolky důkladně zaplatil, tak je nemožné, aby skončili po necelém roce. Morálka jde stranou, ještě jsou zde budoucí důchodci, na kterých se dá dobře vydělat a tak si podejte ruce a jede se dál vstříc tučným kontům
19. 04. 2011 | 12:27

modrý edvard napsal(a):

K článku: vypadá, jako kdyby ho napsal Dr. Ráth. Pochybuji, že tuto polohu mohou v tak malém státě obsazovat dva lidi, p. Bělobrádek se bude muset přesunout jinam.
19. 04. 2011 | 12:31

Kanalnik napsal(a):

Ne ze by nemeli diskutujici pravdu s roli KDU-CSL v predeslych vladach. Nicmene hardcore pragmaticka klika z KDU odesla a nyni je v TOP09, to jen tak na okraj. Veci nezustavaji stejne, ale neustale se meni. Ja osobne bych urcite nadeje do KDU a Zelenych nyni vkladal, uz proto, ze mi jsou programove celkem blizko. Ale samozrejme zalezi na tom, kdo by visel na kandidatkach.

Jinak to, co ten pseudopravicovy zamotek tri stran vymyslel pres noc, to uz je vrchol drzosti a sprostoty, na to uz mi nestaci slova. Autor tohoto clanku to popsal velmi vystizne.
19. 04. 2011 | 12:32

Béda napsal(a):

noe,

tato vláda žádný mandát ve volbách nedostala. Dostaly jej politické strany na základě určitých programů a slibů.
Kupř. VV na základě slibu, že budou antikorupční, antidinosauří, referendové, přímo demokratické a transparentní. Ve skutečnosti jsou dinosauří, prokorupční, bezreferendové a s akciema na doručitele. Od moci nejdou odříznout ani rozbruškou.
Jediná TOP-ka plní co slíbila - zpoplatnit vše - víc než si myslíte.
Kupř. ODS hlásaly programově i ústy svého předsedy, že zvýšení daní ani náhodou.

atd., atp. Takže asi tak.
19. 04. 2011 | 12:35

David napsal(a):

"...ABL ve vládě zůstává.

Neočistitelný Vít Bárta je poslán do koupelny.

Proč to všechno?

Protože je prý třeba dotáhnout reformy. Ty reformy, které ještě nejsou ani na papíře...."

------------

Je to drzost a výsměch, to co zase předvedli ti darebáci.

Je potřeba co nejrychleji generální stávku, demisi vlády a nové volby. Hůře snad být ani nemůže. Naděje umírá poslední.

Ti darebáci mají reformy připravené. Do sněmovny je dají před prázdninami, a než se všichni rozkoukáme, budou schváleny.

Prázdniny budou vhodným prostorem, jak s námi zase zamanipulovat. Oni mají toto moc dobře promyšlené. To je jediné co jim daří.

Bezděk o důchodové reformě řekl, že teď a nebo nikdy. Právě teď je největší šance tu loupež století uskutečnit, a tomu může zabránit už jen

generální stávka a defenestrace.

Není na co čekat!
19. 04. 2011 | 12:37

vlk napsal(a):

Nezbývá než souhlasit.
Jenže pane předsedo, znám pouze jedinéh lidovce, který je pro men skutečnou personou. Jmenuje s e LudvíkHovorka. toho nikd e za lidovce nevidím.
Joa uměl bych asi taky respektovat kolegu diskutéra pqjeda.
Tím rpo mne výčet přijatelných lidovců končí.
Nicméěn , v hodnocení vlád y máte naprostou pravdu.
19. 04. 2011 | 12:42

Béda napsal(a):

vlk,

nebyl Ludvík Hovorka pro kacířství (pomohl svrhnout KDU od podílu na moci v Topolánkově triumvirátu) z KDU náhodou exkomunikován?
19. 04. 2011 | 12:45

Dodo ineptus napsal(a):

Tak jste se pobavili. A teď ke kase, pánové a dámy.
19. 04. 2011 | 13:05

Mud.. napsal(a):

Konečně se pan Kubice bude moci podívat pod "pokličku". Toho se všichni bojí. A tak přinese na světlo boží informace, kdo to přesně prorůstal do politiky! A kdo že to rozbil jeho partu? Na ČT24 socani řádili jak pošinutí. Socani! Čekají vás Boží mlýny.
19. 04. 2011 | 13:06

dalimír napsal(a):

Kdybych to zde tisíckrát psal ,na lidovce ZAPOMENME ! Z nich se rekrutují politici kteří ještě nic dobrého pro česko nevymysleli ! Většina je jich prolezlých falší až to bolí ! Jsou mezi nimi také bílé vrány ,třeba ten pan Hovorka ale těch je strašně málo ! On snad svým jednáním vnitřně nemůže být ani lidovec ! No nevím pánové ale myslím že čechům docela i vyhovovalo a slušelo když jsme byli po staletí v područí rakouských Habvzburků ! O Bože jak hluboko jsem klesl ! Ktomu není co dodat !!! Dl.
19. 04. 2011 | 13:09

Béda napsal(a):

Mud.,

jenom aby jednooký Žižka Kubice nakonec neodhalil v kopírovaných archivech MV, že sám mezičasem prorostl do organizované mafie. To by bylo vskutku nepříjemné zjištění.

PS: To se bude kopírovat a skartovat. Ministerstvo dostal do rukou skutečný odborník. U předčasných voleb čekám hodně bručení a Kubiceho zprávu č.2.
19. 04. 2011 | 13:10

Carlos V. napsal(a):

Vládní koalice dělá psí kusy. Ale nesouhlasím s tvrzením, že si někdo dělá legraci z lidovců.

Dělat si legraci z lidovců je aktuální jako vtipy o Brežněvovi.

Naštěstí jsou lidovci již pouze marginální, nezajímavou stranou, a podu Bůh dá, skončí jako řádka v tabulkách starých volebních výsledků v učebnicích historie.
19. 04. 2011 | 13:14

Bobo napsal(a):

Mud
Vy jste taky čtenář MfD a skákací Čech?
Kubice pod tou pokličkou byl dost dlouho. Jediný výsledek jeho činnosti byl vynesení svodky kompromatu, z kterého nic nebylo možno použít v trestním řízení. Je to zkušený vyprávěč pohádek.
Co se socanů týče, partnerovi ve hře můžete šlápnout na nohu. Ne ho zlikvidovat, museli byste hledat jiného.
19. 04. 2011 | 13:17

Míval napsal(a):

Pane Bělobrádku, závěr Vašeho článku mne nasměroval k příjemné vzpomínce na Arizonskou pěnici Tornádo Lů. Také chtěla být jiná, lepší. Ovšem její motivací byl Limonádový Joe. U Vás je jí co?
19. 04. 2011 | 13:18

Petr napsal(a):

Pane předsedo,
uvědomil jste si někdy, proč lidovci vždy balancovali na hraně volitelnosti, až je lidé ve volbách vyhnali ze Sněmovny úplně?
19. 04. 2011 | 13:24

Al Jouda napsal(a):

KDU-ČSL už leží na smetišti politických čachrů. Zatáhli ji tam společně Kalousek s Čunkem. Jedinou reálnou silou, která je schopna vyvést ČR z politického marazmu je ČSSD, která je vedena dvěma nazašpiněnými muži a to Sobotkou a Haškem. Pokud vypuknou předčasné volby, tak všichni, kdož volili VV, budou volit ČSSD. Tomu ostatně nasvědčují předvolební průzkumy. Tak by mohla ČSSD získat přes 40% hlasů a sestavit jednobarevnou vládu - konečně!
19. 04. 2011 | 13:34

buldatra napsal(a):

Rozhodně je skvělé, že naše vládní koalice bude dál radostně a nerušeně vládnout.

Kalousek bude mít zasloužený klid na práci a konečně s plnou parádou předvede, jak se to správně s těmi penězi dělá.
Fungl nový detektiv Kubice odchytí a krutě ztrestá korupčníky a John mu k tomu bude z trafiky přizvukovat.

Jen těch lidovců je mi líto.
Loňská sláva, polní tráva.
Kdyby jim býval byl nebyl ujel vlak, mohli využít svých konexí a celou tu selanku pokropit svěcenó vodó, aby bůh koalici provázel.
Takhle jen tiše probublávají kdesi na samé periférii politického močálu.
Jest jim třeba trpělivě vyčkat času, až se dnešní mocní definitivně historicky znemožní.
19. 04. 2011 | 13:42

vlk napsal(a):

BéĎa
ne pan Ludvík Hovorka NEBYL exkomunikován od lidovců. Mimojiné i proto, že s eNEPODÍLEL na svrženíTopolánkovy vlády.
19. 04. 2011 | 13:44

ld napsal(a):

Autor,

ne že by napsané nebyla pravda, ale lidovci se nějak nemohou dostat k hladině aspoň 5%. Já bych jim to přál ne z přehnaných sympatií, ale jako menšího sněmovního zla. Bohužel, pane předsedo, zatím jste toho taky moc nepředvedl...
19. 04. 2011 | 13:54

Karel napsal(a):

Od nedojezené polévky se přece neodchází, co kdyby si na ni dělal zálusk nějaký bezdomovec.
19. 04. 2011 | 14:10

im napsal(a):

Fungl nový ministr Kubice neodchytí a neztrestá korupčníky, jak se domnívá Buldatra. Fungl nový ministr nemůže nic, protože korupčníky by měla honit policie, a tu ministr neřídí. Tu řídí policejní prezident a ten je od nedávna neodvolatelný. A navíc je instalovaný Johnem. Policejní prezident sice spadá (spolu s inspekcí MV) pod ministra, ale ministr ho nemůže odvolat.

No pěkný Kocourkov tu máme. Z bláta do louže.
19. 04. 2011 | 14:23

Ovčan napsal(a):

Béda,Noe

Tahle vláda neumí lhát.Ta totiž nic jiného neumí.Pradu mluví jen když se spletou.
19. 04. 2011 | 14:27

Rumcajs napsal(a):

Na člena Čunkova týmu jste docela kritický pane Bělobrádku.
19. 04. 2011 | 15:58

zemedelec napsal(a):

Pane Bělobrádek.
Dobře napsáno a souhlasím s Váma.Nenechte se odradit,pokračujte a pracujte ve prospěch KDU-ČSL.Jenom Vás předem důrazne upozorňuji,aby jste si správne vybral spolupracovníky.Ta stará garda,kam vítr tam plášt,Vás budou chtít ovlivňovat.Bude to tvrdá práce získat spět voliče,aby se KDU dostala do parlamentu.Zaznamenáváte co předvádí tahle vláda,takže moc prostoru Vám nenechá a jejich média,Vám taky nepomohou.
Přeji pevné nervy.
19. 04. 2011 | 16:42

Tencokida Hnuj napsal(a):

V Paradoxistánu Absurdním je docela možné, že se vrátí Topolánek, přivede s sebou Talmanovou a provdá ji za Tluchoře.
Předejde se tak do budoucna různým nedeorozuměním či dohadům a vše bude takto stvrzeno tradičním způsobem. Bude klid na reformy, popřípadě i na jiné věci. Malý Tluchoř může zatím studovat v Porgu. Než ho přijmou na Plzeňskou univerzitu.
Prezidentem se pak stane Němcová, která si adoptuje Kočí a budou pak spolu dohlížet nad veřejnými zakázkami - řídit bude Kočí, Němcová bude akorát kupovat benzín.
A když dojde k nějakému průseru, můžou obě shodně tvrdit, že to občany nezajímá anebo že cíleně lhaly.

Ale vůbec bych se nedivil ani tomu, pokud by si Kalousek změnil pohlaví a uzavřel s Němcovou registrované partnerství. A vypálil tak všem rybník.

Protože pak se zjistí, že Němcová je Roman a vše jen předstírala.
Bude tak zbavena všech politických břemen a může se vrátit do ČEZu.
Toho chlápka, co tam zatím dělal křoví - ten zmizí. Prostě se vypaří. Lidem se sdělí, že nebyl. Že ani ČEZ nebyl. Ani KLaus nebyl. Ani Julínek se Šnajdrem a Cikrtem. A dokonce ani tuneláři nebyli. A ani korupce. To byl vše jen žert.

A lidi zapomenou.
A budou se zase mít rádi - až do příští revoluce.
---------------------------------------------------
Tak - tohle je ve stručnosti popis té chystané reformy. Sad end místo happyendu ? - ale o to tu přeci nejde !

Důležité je hlavně reformovat. Imrvére. A aby se lidi měli rádi.

:((
19. 04. 2011 | 16:45

Ivan napsal(a):

To Béda: Souhlasím, na to jsem chtěl upozornit. On ten dotyčný akněmu další jsou čistí, jak lilie. To už zde bylo.
19. 04. 2011 | 18:19

Jeff napsal(a):

Tencokida Hnuj: poměrně vtipný..možná ani Velká sametová nebyla, možná to byl jen happening sparťanů a baníkovců a mrtvej Šmíd byl ve skutečnosti Honza Berger, kterej právě fakoval ostravskýho vlajkonoše. Disidenti tehdy slavili na Hrádečku a znaveni metaxou podepsali vládu vexláků, taxikářů a agentů všech čtyř rozvědek na dvacetdva let. Takže jim tiká a proto se semkli jak mravenci. Tchoř i Pík, Pružinskij i Vítek (Radovan).Jen Kellnera nikdo nikdy neviděl.
19. 04. 2011 | 20:09

alvarova napsal(a):

Pne Belobradku, je dobre, ze se strefujete to toho humusu, ktery se tu odehrava. Protoze ale KDU-CSL hanebne prosustrovala svou povest az na same hrbitovni dno, nebude Vam k obnove po "kolateralnich skodach" (kalousek, cunek, dlouhodoba politicka impotence vsech vedoucich predstavitelu)stacit jen kritika. Socialistum to mozna stacit bude, v tom jste v nevyhode. Vy musite nejen kritizovat, ale prijit s necim, co Vas katapultuje zpet k obecne duveryhodnosti. Rozhodne to nebude bezny program typu: rodinna politika, blabla, tradicni onoseny repertoar. Uvedomte si, ze vsude v Evrope lidovecky volic vymira, protoze uz nechce zit jako v padesatych letech minuleho stoleti. A vy pro jednadvacate stoleti nenabizite lautr nic, ani fungujici koncepci, jak ocictit zemi od korupce, na kterou tu kazdy ceka.FUNGUJICI! Z tech nefungujicich uz by se dal delat aspon toaletni papir.
19. 04. 2011 | 20:35

habrav napsal(a):

alvarova-
kdyby jen, že nenabízejí koncepci! mnohdy je pro některé z nich problém i antikoncepce
19. 04. 2011 | 22:05

prd napsal(a):

Ten taxikář Kubice z Kubice bude dobrý mini str. Vypadá jak lupič Babinský a jde z něho strach. Blanka se prý taky hlásí do služeb práva, spravedlnosti a pravého pořádku. Chudák Besser bude čekat po večerech, až se mu Blani vrátí. Kubice bude po nocích slídit po Kocourovi a hledat jeho stopy u Mrázků. Paroubek bude muset přestat obtěžovat děvčátka, když už, tak v přestrojení.
A socani obecně, budou muset dávat bacha, aby neplatili nikde v hotovosti.
19. 04. 2011 | 22:55

Varan napsal(a):

Vážený pane Bělobrádku, váš televizní výkon v Hydeparku nebyl špatný a tento článek je rozumný a nemám proti němu námitek. Jen mi připadá, že téma registrovaného partnerství berete příliš římskokatolicky, i když jste oficiálně nadkonfesní stranou a ve vašich řadách působila řada lidí z ČCE (myslím, že Jan Litomiský, jistou dobu Svatupluk Karásek či můj oblíbený Zdeněk Bárta. Evaglelíci na svém synodu přijetí statutu registrovaného partnerství jasně podpořili. Z politického hlediska je tento váš postoj nešťastný, protože znám řadu mladých lidí, kteří uvěřili TOP 09 zejména proto, že tato strana se etickým otázkám spíše vyhýbá amiž by vlasně nějak silně zaznamenali, že řada vašich členů, z nichž někteří v této otázce vystupuvali jako skueční hardlineři (Tollner, Severa) přešli k TOP 09. Aniž by to v mínění lidu na tuto stranu vrhlo stín podezření z homofobie. Na bvás takový stín v očích lidu leží a vy byste s tím měli něco udělat. Píšu vám tak dlouze, jednak proto, že vaši stranu ve sněmovně postrádám, a taky proto, že je to moje osobní téma.
20. 04. 2011 | 00:37

K M napsal(a):

paní alvarová
napište prosím o lidovcích vlastní blog. Já sice doufám, že je to na nie wiedersehen, ale je dobré si to znázornit.
Možná se vám také vyjeví jiné souvislosti se soustavnou (a tedy zřejmě organizovanou) skandalizací kléru než mně.
Benedikt (kterému velmi zlobná a marciální kolegyně nadávala B-16 podle nějakého jí známého bombardéru) se kudy chodí tudy snaží hlásat poselství míru. I těm židum už dal nějakou slevu na ukřižování Pána. A pořád mu to není nic platno. Copak asi je cílem? Zavedení fundamentalistických amerických sekt do Evropy? Mormoni se u nás tuhle poptávali po pozemku na kostel. Jenže jsou z laciného kraje.
Nebo tlak na příští konkláve aby vybralo papeže s mečem? Věděl by, co s ním?
Alternativa: Pětkrát denně klekat se mi s mými koleny už nechce, jakkoli jinak by všechno na islámu bylo sympatické. Hloubka prožitku, harmonie v rodině, hawala... I některé tresty podle šaríji mi přijdou praktické a šetřící zdraví obětí (i těch potenciálních), které neklepne.
Čím se muže Církev svaté dynamickému konkurentovi postavit a co ještě dokáže sbubnovat politicky?
20. 04. 2011 | 02:20

Daňový poplatník napsal(a):

Kubice by mohl ideální ministr pro očistu ČSSD od zkorumpovaných (i minulých) politiků, čímž by zde mohla v dohledné budoucnosti vzniknout relativně nezkorumpovaná vláda, jenže je pravděpodobnější,že toho dost vyštrachá, a pak mezi sebou ODS, TOP09 a ČSSD uzavřou džentlmenskou dohodu o neútočení, páč další ministr vnitra bude zřejmě z ČSSD, no a co pak?
Jo a stále čekám, kdy se objeví nějaké materiály, dehonestující Johna v osobní oblasti, když už nemá nic ekonomického za nehtama,neschopnost je pořád ještě nedostatečný kalibr.
20. 04. 2011 | 08:03

pgjed napsal(a):

To Kvakin:

Buď máte krátkou paměť, nebo záměrně mlžíte! Lidovci přece nikdy v koaličních vládách neměli problém, že by přitakávali věcem, které byly proti jejich programu a proti tomu, co prosadili do koaliční smlouvy. (Snad s výjimkou jednání Kalousska aParkanové v Topolánkově vládě, ale v té době ti dva již vlastně anilidovci nebyli.) Lidovcům přece bylo vždy vytýkáno, že mají na věci vlastní názor, nepodřizují se názoru hlavní koaliční strany, "okopávají kotníky" a prosazují svá řešení. Kdyby byli lidovci v této vládě, a to není zdaleka tak jisté, že by do ní šli, byla by, dle dřívějších analogií, nepochybně řada věcí jinak personálně i věcně. Jenomže kdyby není skutečnost. Proto není důvod zpochybňovat lidovce kvůli tomu co není. Voliči, nechť si vyzobou, co si sami navařili a co si nechali nakokat od sdělovacích prostředků! V nejbližších volbách mají možnost to napravit.
20. 04. 2011 | 08:12

pgjed napsal(a):

To Koleda:

Myslíte? A všimnul jste si, že to co tato vláda postupně ruší a likviduje, stavebko, důchodové připojištění, mateřské příspěvky, odpočty na ošetřované osoby, děti, ... to jsou všechno věci, které prosadili lidovci?
20. 04. 2011 | 08:16

pgjed napsal(a):

To vmk:

Kalousek již léta není naším členem. Kauza padáky byla opakovaně vyšetřována a nic protizákonného se nezjistilo. Pokud Kalouskovo účinkování v různých kauzách přineslo někomu prospěch a bylo někým řízeno, nebyla to v žádném případě KDU-ČSL.

Pokud jde o kauzu senátora Čunka, zřejmě vám uniklo, že na stížnost ministryně spravedlnosti minulé vlády, podané v Čunkův neprospěch, celý případ řešil Nejvyšší soud. A verdikt soudu hovoří o tom, že se Čunek nejenom ničeho nedopustil, ale že vyšetřování bylo vedeno protiprávním způsobem a poškoddilo Čunka i jeho rodinu. Proti aktérům vyšetřování nebylo soudem podáno trestní oznámení jenom proto, že již byli mimo své funkce. Dnes je ministr Pospíšil do těchto funkcí opět vrací.
Měl byste tedy respektovat fakt, že Čunek je nevinen a "vyšetřování" bylo především účelovou kampaní proti němu a KDU-ČSL.

Jinak navím co vy žádáte od politiků, ale já si zcela jistě nepředstavuji, že si půjdou do politiky zařizovat ekonomický vliv pro sebe a své firmy! A zatímco Bárta to dal oficiálně, ale ne veřejně, na papír, ti ostatní, jak uklouzlo panu Schwarzenbergovi, to v této vládě dělají rovněž! Pro vás to možná nic neznamená, ale pro mě je to špína, protože moje daně nevyužívají v můj, ale ve svůj prospěch! A nebudu, až na výjimky, jako vy, sám, komu to vadí. Takže raději lidovci, kteří sice nejsou dokonalí a občas zaškobrtnou, mají ale spolehlivé samočistící mechanizmy a snaží se být poctiví. Což se o partajích současné koalice, ale ani opozice moc říci nedá.
20. 04. 2011 | 08:37

Taoiseach napsal(a):

Pavel Bělobrádek

Máte naprostou pravdu, i když samozřejmě nejste jediný ani první, kdo to říká. Jen bych si dovolil maličko poopravit: namísto "Nečasova, Schwarzenbergova a Johnova vláda" bych psal "Romanova, Bakalova a Kellnerova vláda".
20. 04. 2011 | 09:37

Taoiseach napsal(a):

modrý edvard

"...vypadá, jako kdyby ho napsal Dr. Ráth."
Je pravda, že David Rath má občas nemožné vystupování, ale v tomto případě jsou ostrá slova namístě. Na hrubý pytel hrubá záplata...
20. 04. 2011 | 09:40

tim napsal(a):

Supi větří příležitost...

KDU ČSL se během své existence chovala VŽDY "státotvorně" a byla v koalici se stranou, která si koupila tisk a TV, tedy ODS. Naprosto bez skrupulí jste plnili její zadání, bez ohledu na váš volební program, čímž jste vždy podvedli své voliče. Zůčastňovali jste se korupčních vlád, kde se rozkrádalo, nic jste za svůj podíl ze zisku neviděli...
Že z vašeho středu vyšlo mnoho odpudivých recyklátů z TOP, např. Kalousek nebo zpívající Parkanová, nikoho neudiví.
Nedistancovali jste se oficiálně od zavádění chaotických "reforem", které jste ve vládě ODS vždy podporovali.
Vaše nové stranické špičky prošly "Mladými konzervativci" a pravicovými instituty, financovanými z "pomoci" USA a je ideově spřízněna se zloději z ODS.

Ihned po volbách zahodíte zase svůj volební program a kolaborujete s ODS, jak tomu bylo zatím vždy. Za církevní restituce, které zruinují stát a podíl na moci a korytech, jste ochotni se spojit obrazně i s ďáblem !
Jako kdysi váš volič vám nevěřím ani nos mezi očima.
Jediné, jak můžete republice pomoci, je nekandidovat ! ...
20. 04. 2011 | 12:33

Marolom napsal(a):

Pryč je má víra v politiky (kterékoliv), bohužel všude jen prospěchářství, bezohlednost,korupce a snaha těch nejmocnějších být ještě mocnější a bohatší, a to na úkor těch bezmocných a zbídačelých.
Jako by se skutečně blížil ten proklamovaný konec světa.
20. 04. 2011 | 15:59

Luke78 napsal(a):

Já myslím, že Pavel Bělobrádek je jistá naděje pro politiku v ČR. Už jen to, že ve vedení KDU-ČSL jsou noví, mladí lidé, je dobře. I pan Šilar co by 1 místopředseda je obyčejný člověk z lidu. Myslím si, že by se měli Lidovci vrátit zpět do PS, už jen proto, že ať měli nějaké problémy, jsou zapomenuty odchodem oněch lidí do TOPky. Čunka už bych taky nechal na pokoji, jednak byl soudem zproštěn viny a jednak se jednalo o usmolených 500 000 Kč, ať je pravda jaká chce, je to slabý odvar proti tomu co dělají politici 3kolky v současnosti. Budu Vás volit při nejbližší možné příležitosti.
20. 04. 2011 | 20:25

Jana napsal(a):

V Česku bude pořádek a slušnost, v politice, až politikové nebudou vydělávat tolik peněz jako nyní, peníze kazí lidi a zvyšují jejich nároky. Každý má být placený za odvedenou práci, tak to musí být, i ve vedení státu atd. Když bude stát dobře prospívat tak můžeme říct máme dobré politiky, dobře pracovali. Zatím si to ale říct určitě nemůžeme, právě naopak.
18. 07. 2012 | 12:21

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy