Je T. Okamura "figurka"?

06. 01. 2012 | 11:16
Přečteno 10858 krát
Předseda vlády údajně hovoří o "figurkách účastnících se přímé volby prezidenta". Popravdě to vypadá, že Petr Nečas vypadl z role "čistého a slušného" a přebírá manýry "starých figur" z vlády i parlamentu.

Zřejmě jednou z těchto figurek měl být i Tomio Okamura. To, že Tomio Okamura v některých internetových anketách značně zatopil establishmentu současných politických špiček, jistě o něčem svědčí. Nikoli o tom, že je to stanovisko reprezentativního vzorku české populace. Určitě však z toho jasně vyplývá určitá tendence provětrat zatuchlé vody naší politiky. Můžeme si o názorech pana Okamury myslet leccos. Pravdou je, že se nebojí říci svůj názor, že nemá problém se vyjádřit i ke kontroverzním tématům.

Lze mu možná vyčítat, že "řekne vše, co chtějí lidé slyšet" a že je odborníkem na vše. Ale jaký je rozdíl mezi ním a našimi politickými špičkami? Vzdělání ministrů současné vlády (včetně již mnoha vyhozených ministrů) naznačuje, že odbornost není pro ministra nutná. A to se nejen vyjadřuje, ale i rozhoduje o věcech ve svém rezortu. Na rozdíl od nich, říká věci na plnou pusu. Nmá politické zkušenosti, ale to je možná jeho výhoda, když vidíme, co se u nás děje. Nemusíme s ním souhlasit, ale za tuto svoji politickou "nekorektnost" si svoji popularitu jistě zaslouží. Popularita ale neznamená, že by byl dobrým prezidentem. To je věc jiná. Osobně bych na Hradě než pana Okamuru viděl raději Petra Pitharta nebo Zuzanu Roithovou.

Předseda vlády, který dopředu vyjadřuje pohrdání nad potenciálními kandidáty, kteří pravděpodobně budou muset získat 50 tisíc podpisů, je nepatřičné a malé. Povýšenost a arogance současné politické elity, může jenom pomoci odstředivým tendencím vůči politice jako celku. Politická kultura má vypadat jinak. Úcta k názoru i osobě druhého, ačkoli s jeho názory jsem ve sporu, není slabost. Urážky, posměšky a přezíravost by z naší politiky měla vymizet. Věřím, že pak bychom mohli být věcní a o hodně dále.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Midori napsal(a):

-:))) Homérský smích
Tady má někdo z pana Okamury špundus. Oprávněný.
*
Pan Okamura se těší sympatiím pro nesporné lidské kvality, kterých nám je po 22 letech darebáckých prezidentů už zapotřebí.
06. 01. 2012 | 11:23

Koleda napsal(a):

Bežte už s těmi svými kandidáty (Pithart, Roitová) až tam....
06. 01. 2012 | 11:25

nostalgie nekonečna napsal(a):

Navrhuji zavést novou fyzikální veličinu: "Panika na politické scéně". Jednotkou bude 1 Okamura (1 OK) :-))
06. 01. 2012 | 11:25

Joe Ratata napsal(a):

Tomio Okamura používá zdravý selský rozum a na prezidentském postu bych ho viděl mnohem raději než klimbajícího knížetepána.
06. 01. 2012 | 11:27

Jarmulka napsal(a):

Okamura je lepší volba než kdokoliv koho nám nastrčí politické strany. A hlavně to bude příjemný přechod do situace kdy nebudeme mít na splacení dluhů a budeme muset republiku předat těm co ty dluhy zalepí- Číňanům. My už budeme na šikmookého presidenta připraveni v předstihu.
Jinam to stejně nemůže vést tak se v klidu podřidíme a pak uvidíme co dál
06. 01. 2012 | 11:29

Petr napsal(a):

"Osobně bych na Hradě než pana Okamuru viděl raději Petra Pitharta nebo Zuzanu Roithovou."
A já přidávám Vašeho několikanásobného expředsedu a ministra všeho možného, humanistu soudícího se s nadacemi, profesora křišťálového Standy, pana Cyrila Svobodu.
06. 01. 2012 | 11:31

Béda napsal(a):

Autor,

T. okamura je bezesporu úspěšný podnikatel, který vzešel od píky. Své názory na různé problémy říká bez příkras na "plnou pusu", což je vcelku sympatické.

U kandidáta na funkci prezidenta by mě zajímal kupř.:
- názor na zahraniční politiku ČR. Je tento u p. Okamury v souladu a totožný s názorem předsedy jeho strany TOP, t.j. MZV p. Schwarzenberga, který je tradičně servilně proamerický, antiruský - viz osetský, kosovský konflikt, Gaza, Irák, Afghánistán, Libye, Írán, Tibet...? Prezident je spolutvůrcem zahraniční politiky.
- korespondují ekonomické názory p. Okamury s názory "odpovědných" TOP hospodářů, kteří jsou hybateli neoliberálních antisociálních reforem - Kalouska a Drábka?

PS: osobně si dokážu představit na hradě K.Gotta. Je rovněž úspěšný, nadstranický, velice sečtělý, zkušený a rozvážný. Určitě je nadějnějším kandidátem, nežli politické zatuchliny typu Němcové, P.Subotky, anebo všeuměl Švejnar.
06. 01. 2012 | 11:32

Miky napsal(a):

Zajímalo by mne o kolik ne například Tomio horší než VK.nebo pan Nečas.
Patrně na ty dva synky z NOMENKLATURNÍCH RODINEK- asi nemá ten bezva kádrovej profil
Jasně! Jeho rodiče jistě nelezli bolževikům do zadnic a to dnes vadí !
Dokonce se dá předpokládat,že Tomio ani nebyl v SSM !To je hrůza!
Představa že by si lidé zvolili omylem někoho obyčejného je šokující!
Že soudruzi ?
No a co kdyby lidé nedejBože poznali,že když na Hradě nesedí "VELKÁ" osobnost ,
alias šašek a trafikant politických partají..
Tak se taky H**** děje!
06. 01. 2012 | 11:36

český maloměšťák napsal(a):

Já bych k Okamurovi a Gottovi přidal ještě Saxanu a Ozáka.

Fakt se tady už asi všichni pomátli...
06. 01. 2012 | 11:37

Carlos V. napsal(a):

dovolil bych si navrhnout jiného kandidáta

kandidáta se zkušeností v praktickém podnikání
kandidáta se znalostí problematiky korupce
kandidáta nadstranického, přesto však s zkušeností s politikou
kandidáta, který se neumazal nevhodnými projevy o menšinách atd
kandidáta se zkušenostmi s pobytu v cizině,
kandidáta, který jako většina našich prezidentů pobyl v kriminále

pana Tomáše Pitra

Ale samozřejmě, osobně bych na Hradě než pana Pitra viděl raději Petra Pitharta nebo Zuzanu Roithovou.
06. 01. 2012 | 11:38

scallop napsal(a):

Myslim, ze v teto debate chybi autenticke nazory pana Okamury. Zde jsou:

http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-52868790-tomio-okamura-muz-ktery-se-neboji-rict-cokoliv-chcete-slyset
06. 01. 2012 | 11:39

Miky napsal(a):

Pane předsedo Bělobrádku!
Děkuji Vám za článek .
06. 01. 2012 | 11:46

Béda napsal(a):

čm,

vy máte něco proti Gottovi? Co konkrétně?
06. 01. 2012 | 11:51

Cestovatel napsal(a):

"To, že Tomio Okamura v některých internetových anketách značně zatopil establishmentu současných politických špiček, jistě o něčem svědčí".

Ano o svědčí to o tom že lidé jsou tak zblblí, že jsou schopní volit kohokoliv. Takhle se k moci dostal Hitler, Musolini,komunisti a další diktátoři.
Nic proti T.Okumarovi ale na základě čeho si lidé a Bělobrádek myslí že bude lepší než ti co jsou tam dnes? Jen proto že se nebojí vyjádřit ke kontroverzním tématům? Takových lidí je spousta a na panu Johnovi můžeme vidět že né vždy jsou to ti nejlepší. Takové to úvahy že se nebojí mluvit o kontroverzních tématech jsou dosti ubohé a nepostačující.
06. 01. 2012 | 11:53

ZM napsal(a):

Jestli je někdo "figurka" nebo "loutka", tak např. právě Nečas. Je evidentní, že ODS použila předloni podobnej "klamnej manévr" na voliče jako VV. Podobně jako VV si za předsedu vybraly "bojovníka proti dinosurům" Johna, tak ODS= kmotři si za předsedu vybrali "čistého" Nečase, aby ODS neztratila poslední zbytky důvěry u normálních voličů (mezi ty nepatří "tvrdé jádro"). Pokud bychom hodnotili "hygienu" jednotlivých členů ODS, tak je na tom něco pravdy, že Nečas je čistší než většina ostatních :). Zatímco ti ostatní jsou "špinaví" od hlavy až k patě, tak Nečas "jenom" od pasu dolů :)Kdokoliv , kdo věří tomu, že Nečas je zcela "čistý" tak je naivní. Kdyby byl Nečas ycela "čistý" těžko by mohl tak dlouho být poslancem za ODS a těžko by mohl sedět ve vládě s lidma jako Topolánek nebo Kalousek.Okamuru osobně neznám, ale na základě rozhovoru ss ním mám pocit, že je čestnější než všichni z ODS dohromaady :)
06. 01. 2012 | 11:55

Bu He He napsal(a):

Béda
Když jezdil z práce v ČKD ,tak se v tramvali odhaloval a ukazoval holkám šulína !
06. 01. 2012 | 11:57

Cestovatel napsal(a):

scallop:

Už varující by mělo být spojení "nebojí se říct cokoliv co chcete". Pod takovým spojením bych si představil populistu, který je říká co chtějí lidé slyšet nikoliv co je prospěšné (neříkám že to je Okumara)
06. 01. 2012 | 11:58

Cestovatel napsal(a):

ZM:

To je právě na čecháčcích tak úžané. Udělají si obrázek o člověku jen na základě jednoho rozhovoru aniž by přemýšleli jestli je osoba neklame. Ubohé.
06. 01. 2012 | 12:01

Béda napsal(a):

Bu He He,

vy jste jezdil z práce v ČKD s Gottem? :))
06. 01. 2012 | 12:02

buldatra napsal(a):

Jestli zhusta oficiálně používané opovrženíhodné označení populista znamená opak toho, co je označováno jako naše zodpovědná současná (a nejen současná) oficiální politická reprezentace, pak nemám s populistou Okamurou vůbec žádný problém. Rád přidám svůj podpis.

U trafikanta Pitharta naopak problém mám a nejeden, například už jen proto, že tato trafika by na něj mohla být příliš velká.

Na tom Hradě už seděl kdekdo a bylo by dobré si vyzkoušet nějakého toho populistu, ze kterého mají i premiéři lepenku, už jen proto, aby bylo možno srovnávat.
06. 01. 2012 | 12:03

Miky napsal(a):

Jak se jako občané vůbec opovažujete pochybovat o tom,že by Vám politici vybrali špatnou "hlavu" státu ???
Přece jen oni jsou ti vybraní a oni jsou ti nejmoudřejší a nejzodpovědnější !!!
06. 01. 2012 | 12:04

český maloměšťák napsal(a):

Béfa
Nic. Však vidíte, že jsem ho také postavil do čestné řady - spolu s Okamurou...Saxanou a Ozákem.

Také si spolu s Vámi myslím, že srandy není nikdy dosti.

P.S. Člověk typu pana Koukolíka by se hodil. Prostě člověk,který ví, které věci jsou na světě nejdůležitější. Který například umí i o takové věci, jako je religiozita hovořit bez předpojatostí....
06. 01. 2012 | 12:04

Jarmulka napsal(a):

Petr 11.31 - můžeš mně vysvětlit jediný pozitivní přínos nebo alespoň nosnou myšlenku Pitharta který je ve vrcholné politice už 22 let??? Já si nemohu vzpomenout.
....
U Okamury jsem alespoň viděl úspěšné podnikání bez rozkrádání a četl jsem dost jeho článků které dokázaly alespoň pojmenovat problém a naznačit řešení
06. 01. 2012 | 12:04

David napsal(a):

"...Určitě však z toho jasně vyplývá určitá tendence provětrat zatuchlé vody naší politiky...."

--

Kdybych si mohl vybrat z těchto jmen na funkci prezidenta:

Schwarzenberg, Švejnar, Fischer, Zeman, Sobotka, Němcová, Pithart, Roitová, Jandák,

tak bych si raději vybíral z úplně jiných jmen, jako např.:

Okamura, Gott, Halík.

Prostě je nutné

pořádně provětrat

zatuchlé vody naší politiky a volbou prezidenta můžeme začít.

Hlavně už žádné staré struktury. Ty už měly dost příležitostí nám ukázat co dokáží.
06. 01. 2012 | 12:05

Bu He He napsal(a):

for Béda
Psal jsem přece o VÁS,( p. Gotta neznám)!
06. 01. 2012 | 12:08

Béda napsal(a):

David,

halík sice umí hezky mluvit ale toho bych pro jistotu vynechal. Ten by se zajisté jezdil často modlit a omlouvat do Bavorska a malinko je ve střetu zájmů v oblasti prohlubování ekonomického a duchovního vlivu (školství, restituce...) církve na stát.
06. 01. 2012 | 12:10

Béda napsal(a):

BuHeHe,

vy jste psal, že se p. Gott v mládí v tramvaji obnnažoval a někoho tam ukazoval veřejnosti. Vycházel jsem z toho, že mluvíte jako přímý aktér. Já na rozdíl od vás s Gottem nikam necestoval a ani jej v mládí neznal. Natožpak abych si dovolil tvrdit, koho ukazoval v tramvaji.
06. 01. 2012 | 12:12

S.Š. napsal(a):

Béda, ad Prezident je spolutvůrcem zahraniční politiky.
Ne, není, pane Bédo. Tvůrcem zahraniční politiky státu je vláda jako vrcholný orgán výkonné moci (čl.67 Ústavy ČR). Prezident zastupuje stát navenek (čl. 63 Ústavy ČR). A z této pozici by měl, jak ústava předpokládá, reprezentovat zahraniční politiku formulovanou vládou České republiky. Vše nad to je aktivistický, mimoústavní postup, a záleží na tom, co všechno si vláda nechá líbit. V tomto kontextu patrně nejzásadněji postupoval někdejší předseda vlády Jiří Paroubek, který si zasahování do zahraniční politiky kabinetu nenechal líbit a pohrozil prezidentovi zákazem zahraničních cest. A bylo ticho po pěšině.
06. 01. 2012 | 12:13

Cech napsal(a):

Navrhovat kandidáta je oprávněn každý občan České republiky, který dosáhl věku 18 let, podpoří-li jeho návrh petice podepsaná nejméně 50 000 občany České republiky oprávněnými volit prezidenta republiky.

Navrhovat kandidáta je oprávněno nejméně 20 poslanců nebo nejméně 10 senátorů.

Prezidentským kandidátem může být občan volitelný do Senátu, tj. musí být starší 40-ti let.

Tomio Okamura tohto věku dosáhne 4.7.2013,budiž ostatním země lehká.
Chvíli to trvlo, než těm co sedí v PL a SL to došlo.Teprve teď se populisté chytají za hlavu, T.O. na Hrad.

Proto T.O. v prezidentských volbách 2013 podmínky jasně SPLŇUJE !!

Mládí vpřed a co teď.
06. 01. 2012 | 12:18

Honza napsal(a):

po tom pánovy s knírem a vystrčenou bradou, může být na hradě již kdokoliv - horší to nebude - lepší snad ano
06. 01. 2012 | 12:20

Bu He He napsal(a):

Béda
neukazoval "někoho"..ukazoval Vás!
06. 01. 2012 | 12:20

jozka napsal(a):

Jarmulka:

Hazet Okamuru do jednoho pytle s Cinany je asi stejna zhovadilost jako predpokladat, ze Nemci budou vstricnejsi, kdyz jim nastrcime Rumuna...
06. 01. 2012 | 12:22

Petr z Tábora napsal(a):

Solidní příspěvek pane Bělobrádku, jen těm Vašim kandidátům bych hlas rozhodně nedal. Vy sám musíte vědět, že mezi lidmi šanci nemají na víc, než na symbolické hlasy. Na druhé straně je pravda, že by nejvyšší politickou funkci ve státě měl zastávat někdo kdo k politice alespoň přičichnul.
Nicméně pan Okamura je chytrý pán a byl by lepším prezidentem než naprostá většina diskutovaných kandidátů. Ostatně ti dva s největší podporou = p.Fišer, Švejnar rozhodně nejsou profesionálními politiky. Proč třeba Vaše strana a pan Okamura se nedáte dohromady ?
06. 01. 2012 | 12:23

jozka napsal(a):

Beda:

sveho casu koloval po netu snad i nejaky zapis ze sluzebny VB o te taskarici. Je-li pravy netusim a hledat se mi to nechce.
06. 01. 2012 | 12:24

Dl napsal(a):

Tady fakt někteří plácáte koniny ! To už je dopředu jasné koho budou volit pražáci ! Oni mají rádi šlechtu odjakživa tak budou stejně volit pokud bude přímá volba našeho knížete pána ! Když bude hodný jak ten z Haškových povídek ze starého mocnářství tak budu spokojen ! Pak si všichni svorně zaspíváme ! Krásný vzhled je na ten boží svět ,no a co nám pak bude chybět ke štěstí, že Médo Bédo ! Dalimil.
06. 01. 2012 | 12:24

michal napsal(a):

ad scallop:
ty si žertéř a manipulátor, jako ten redaktor Šídlo, na jehož článek odkazuješ. Skoro bych řek, že jsi spíš lhář.
06. 01. 2012 | 12:25

jozka napsal(a):

Kdyz Necas (indianskym jmenem Chvejici se Prdel) oznaci nekoho za figurku, ma to chte nechte komickou prichut. Zvlast kdyz ma imrvere otlacenou hlavu a krk od toho, jak ho neustale nekdo taha po politicke sachovnici.
06. 01. 2012 | 12:26

Miky napsal(a):

Knihovnici Němcovou nám pomocí ODS podsouvá VK .To proto ,že je věrnou "Klauzovkou" ,
je rovněž zapřisáhlou rusofilkou a dá se jím proto snadno ovládat a Hrad mu zůstane pod kontrolou i po jeho "odchodu".
06. 01. 2012 | 12:26

bella ciao napsal(a):

Za věčné přátelství českého a japonského národa, třikrát hurá!!!
Ve skutečnosti bude prezidentem Lukáš Jelínek.
06. 01. 2012 | 12:27

Kvakin napsal(a):

Běloprdku, teď ironicky nasazuješ na vzdělání současných ministrů a ne, že byste neměl pravdu (anesteziolog řídí průmysl, novinář životní prostředí, chemik finance, gymnazista - taxikář vnitro, sociopatický kybernetik rezort práce a sociálních věcí, paní z pětileté mateřské dovolené spravedlnost atd.). Ale vsadím se, že pokud KDU ČSL uspěje ve volbách a dostane se s někým do koalice, Vy jistě přijmete ministerský post a nikde nebudete troubit, že jste veterinář a že žádné zvěroléčitelské či nunvářské ministerstvo v Česku nepůsobí ... Přijmete kulturu, neboť jste praktikující katolík a tak budete Církvy svaté na svém postu milý, nebo vezmete místní rozvoj, vždyť psy a kočky najdete v každém místě nebo místopředsedu pro cokoli. Vždyť i sem píšete cokoli bez ladu a skladu a bez myšlenky.
06. 01. 2012 | 12:30

David napsal(a):

blog.idnes.cz - 6.1.2012:

Jana Šimonová

Omyl pana Okamury aneb Pan Nečas neznemožnil jeho, ale sebe.

Na české politické scéně se panu premiéru Nečasovi opět podařilo vyvolat úsměvy pobavené, sarkastické, ďábelské úšklebky i mávnutí rukou. Na středeční tiskové konferenci po jednání vlády k možné nominaci pana Okamury do prezidentských voleb poznamenal, že od samého počátku bylo jasné, že se takové figurky objeví.

Podle takové neuvážené věty by se dalo usuzovat, že pan premiér ztrácí sebestřednou jistotu, že na něj a jeho kliku nikdo nemá, že vše půjde jako obvykle podle plánu a že figurky, když už jsme u toho termínu, na šachovnici bude stavět pan Nečas a jeho spoluhráči na české politické scéně.

Pan Nečas se ve svých nejistotách neutápí či nekolísá sám. Pomáhá mu, a zdá se, že upřímně, šéf senátorů ČSSD Petr Vícha. Ten totiž pana Nečase vyprovokoval poznámkou, že přijetí přímé volby prezidenta v Senátu mohou zkomplikovat právě kandidáti jako Okamura. To je ale zajímavá informace, že Senát uvede do stavu bystré pozornosti zmínka o kandidátovi, za kterým nestojí žádná významná politická strana.

Kdyby si současná vládní koalice poctivě zaplatila průzkum veřejného mínění tak, jako to praktikoval pan Paroubek, mohl být pan Nečas i pan Vícha v pohodě a nemuseli svým vyjádřením odkrýt svoji slabost, potažmo slabost svých politických pák. Takhle jim průzkum veřejného mínění spustil budíček.

Pan Nečas by jistě rád budík zaklapl a chrupkal spokojeně na politických vavřínech dále. Jenže pan Okamura spustil opakování buzení hláškou: "Pakliže lidé dávají v anketách nebo průzkumech veřejného mínění větší podporu 'figurkám' než současným politikům, je to především alarmující zprávou pro stávající politickou reprezentaci."

To ale bude možná chyba burcovat pozornost těch, co rozhodují o tom, jestli volba prezidenta bude přímá, nebo ne, když hrozí volba jiného prezidenta, než oni mají uvedeno ve scénáři. Když nepřítel spí, je méně nebezpečný, než když je ve střehu a číhá.

V čem se ale pan Okamura mýlí určitě, to je jeho závěr o tom, koho pan Nečas svým výše citovaným politicky poněkud nešikovným prohlášením poškozuje. Pan Okamura se domnívá, že jeho. Dnes ale už občané dobře vědí, jakou kvalitu mají očekávat od prohlášení, která vyjdou z úst českých ministrů i premiéra, a tak zřejmě Nečasovo prohlášení zapůsobilo opačně, než autor původně zamýšlel.

Pan Nečas tímto prohlášením spíše poškozuje pověst sebe jakožto rozvážného politika, který ví, co dělá, ví, co říká, a umí řídit své kolegy a stát. I kdyby náhodou takovou pověst neměl, a tedy pan Nečas by byl jen nastrčenou figurkou v režii své politické strany, pak svým prohlášením poškodil zase jen sám sebe. Navíc jakožto vedlejší produkt vypuštěné Nečasovy modrosti se ozvala média, aby o panu Okamurovi ve spojitosti s kandidaturou na Hrad ještě intenzivněji psala. Není lepší reklamy než být popliván vzteklým sokem, respektive jeho týmem. Vzteklým, neboť cítícím, že pádných argumentů se nedostává a plytká slova nic nezmohou.

Nakonec, ať pan Okamura chtěl nebo ne, kvůli panu Nečasovi a aby neztratil tvář, asi bude muset svoji nominaci na prezidenta ČR vzít velmi vážně. Vždyť tím žije i pan Nečas a sázkové kanceláře na pana Okamuru vypsaly zajímavý kurz. I bookmakeři vědí, že ten, kdo se současné vládní garnituře nelíbí, může mít o to více šancí v přímé volbě prezidenta. A přímá volba prezidenta má o to více šancí, oč méně jsou schopny koaliční strany shodnout se na jedné osobě pro výkon prezidentského úřadu. Kdo by se za takové situace divil, že pan Nečas trošku znervózněl a ztrácí diplomatickou jistotu i řeč.

A co omyl pana Okamury? Nic. Soupeř si holt vstřelil vlastní branku. Kvůli tomu se z hřiště neodchází. Je třeba dát soupeři více takových šancí.

Foto v perexu pochází z archívu pana Okamury, je vystaveno na několika serverech, kvůli prostoru jsem foto ořízla.

http://janasimonova.blog.idnes.cz/c/239653/Omyl-pana-Okamury-aneb-Pan-Necas-neznemoznil-jeho-ale-sebe.html
06. 01. 2012 | 12:32

negra mot napsal(a):

Co, prosím, znamená věta „Předseda vlády, který dopředu vyjadřuje pohrdání nad potenciálními kandidáty, kteří pravděpodobně budou muset získat 50 tisíc podpisů, je nepatřičné a malé“?
Případně co znamenat měla?
06. 01. 2012 | 12:35

ddd napsal(a):

NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ PITHARTA NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ To už tam můžeme dat třeba Pitra.
06. 01. 2012 | 12:36

Gájínek napsal(a):

Kvakine Ty hnido!
Již v knize Timur a jeho parta B. Polevoj tě popisuje jako zločinně buržoazní element
Ty se nesmíš k ničemu vyjadřovat !
06. 01. 2012 | 12:36

Analytik napsal(a):

Kdyby byl Okamura figurkou (což určitě není), čím by byl Nečas a jeho "protikorupční vláda"?

Principál s pimprlovým souborem?

Zatímco Okamura má dobré nápady a dokáže je prezentovat na veřejnosti, leckterý Nečasův ministr ani nedokáže důvěryhodně vysvětlit, jak přišel k nakradeným milionům!
06. 01. 2012 | 12:43

Loajalní obcan napsal(a):

Okamura jako kandidát na prezidenta nezní vůbec špatně. Ještě bych tam rád viděl i akademika Hořejšího.
06. 01. 2012 | 12:46

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Beda, BuHeHe
V pražské tramvaji nemohl nikdo ukazovat šulína, protože byl v té době v Hulíně. Vysvětlím: Za totáče měli v Hulíně sochu Lenina, kterému někdo vložil do ruky rybářský prut se zavěšenou cedulkou, na které stálo: Lenine, šulíne, co děláš v Hulíně?
Protože je třeba každou závažnou informaci ověřit z více nezávislých zdrojů, žádám tímto občany Hulína a Radka Johna, aby toto tvrzení buďto potvrdili nebo vyvrátili.
06. 01. 2012 | 12:49

Joachym Brezina napsal(a):

když amíci mohou mít Obamu, my budem mít Okamuru! Já jsem pro, pokud pan Okamura by kandidoval, má můj hlas jistý!
06. 01. 2012 | 12:49

Vandal napsal(a):

pane OKAMURO

důrazně Vás VYZÝVÁM, běžte do TOHO!!!!!! Změna je potřeba, neschopné lumpy, zloděje, bezcharakterní prolhané sobecké gaunery je potřeba vypráskat bičem z politiky, a to jednou provždy! Chceme do politiky slušné, nezkompromitované, vzdělané lidi, kteří budou pracovat ne pro sebe, ale pro národ! Zkorumpované politiky je třeba vést k zodpovědnosti, nejsou tam proto, aby kradli jak straky.

Pane OKAMURO, máte můj hlas!!!!
06. 01. 2012 | 13:04

Sal napsal(a):

Hmm, Petr Pithart, Zuzana Roithová? Pane Bělobrádku, proč stále lidé z té samé party OF? Z té samé party, která je "u lizu" dnes? Která nás dostala do situace, ve které jsme? Možná oběma křivdím a jsou to slušní a čestní lidé. A možná je Země placatá.
06. 01. 2012 | 13:08

jája napsal(a):

Ano, nemám rád Nečase, ale v tomto s ním souhlasím. V hloupém Česku může vyhrát kdokoliv, kdo má mediální podporu. Pokud by kandidovat Gott, je to jasné, Borhyovbá z Novy, také dobrá kandidátka, Agáta na to nemá věk, brankář Hašek je od titulu daleko, takže Jágr. Hloupost v této kotlině je obrovská.
06. 01. 2012 | 13:09

kroutvor napsal(a):

Ačkoli jsem z opačného konce politického spektra než Nečas, musím říct, že Okamura je skutečně figura. Nadutá a arogantní figura. Navíc to co vidíme v televizi, nemusí s realitou vůbec souviset. Podle mě je to vevnitř nevyzrálá osobnost, pouze jakási kulisa. Navíc zvolení jakéhosi japonce jde úplně proti žádoucímu trendu upevňování národní identity, která je v současnosti na dně.
06. 01. 2012 | 13:13

Analytik napsal(a):

Jája 13:09

S tou hloupostí v české kotlině souhlasím.
Současná vláda i s Nečasem je pádný důkaz!
06. 01. 2012 | 13:13

Jan Kramoliš napsal(a):

Pavel Bělobrádek

Domnívám se, že za "případem Okamura" je snaha předem zdiskreditovat přímou volbu a zachovat nepřímou. Dělat předvolební průzkumy a úvahy a hodnotit kandidáty má smysl ve chvíli, kdy budou uzavřeny registrace kandidátů - ne dřív'.
06. 01. 2012 | 13:36

Rhisus sardonicus napsal(a):

Gájínek:

timura a jeho partu ovšem napsal arkadij gajdar...
06. 01. 2012 | 13:42

jos napsal(a):

Nechápu, co kdo má proti Okamurovi. Už v roce 1905, u příležitosti rusko-jakonské války, si český lid zpíval:
Jela fůra
z Port Artůra
sedí na ní
Kanimůra.
Takže základ česko-japonské vzájemnosti je více než 100 let starý.
06. 01. 2012 | 13:42

Luba napsal(a):

Přátelé,
pan Bělobrádek, milovník hudby kapely Orlík (Bílý jezdec jede tmou ...), předseda KDU-ČSL, navrhuje pana Pitharta (ten uvádí, že jeho politickým krédem je konzervativně založený liberalismus = nesmysl) či paní Roithovou (ex-ředitelka FNKV).

Béda,
navrhuje Karla Gotta a Tomia Okamuru.

David
k nim přidal Halíka.

Maloměšťák
by rád Koukolíka.

Já bych si přál
za prezidentku Magdu Vášáryovou.

--------------------------------------------------------

Proč není vhodný Karel Gott?

1. Je to nevzdělaný trouba
2. Je to nevzdělaný trouba
3. Je to nevzdělaný trouba

Z rozhovoru redaktorky LN Machalické s Karlem Gottem (8.6.2001, Příloha Lidových novin - Pátek):

"...
Otázka: Dokáží se voliči poučit ze svých omylů ?
Gott: Jsem přesvědčený, že zvlášť v posledních stoletích nejde o žádné omyly, naopak politika se odvíjí podle přesných scénářů, nic se neděje náhodou, i to nejhorší jako války.

Vždy je o vítězích rozhodnuto dávno předtím. Stejné banky podporovaly toho, kdo je rozpoutal, a vyjednávaly s tím, kdo byl napaden. Domlouvaly se, čím budou platit, až jim budou posílat zbraně. Běh světa řídí tyto vysoké nadstátní kruhy, tzv. ilumináti nebo osvícenci, a také svaté řády a lóže až po mysticko-okultní organizace. ...

Otázka: Nejčastější slovo, které padá při diskusích o stavu a vývoji dnešního světa, je globalizace. Co si o tomto jevu myslíte vy ?

Gott: Tady asi nebudu poslem dobrých zpráv - jak mě přátelé kdysi charakterizovali. Obávám se, že celosvětové dění směřuje k TOTÁLNÍ GLOBALIZACI, která vyústí v jednu totalitní světovládu. ... Vznikne jedna světová měna, která bude všechno řídit, a pak už je jen krůček k bezhotovostnímu platebnímu systému pomocí mikročipů a laserových neviditelných kódů - nejspíš je budeme mít zabudované v těle.

A tím bude možné z jednoho vládního centra získat o každém informaci a každého kontrolovat. Už si na to zvykáme, vnímáme to jako samozřejmost - ta identifikační čísla jsou kreditní karty. Zatím je to velmi příjemné a i další vývoj v tomto směru nám bude připadat praktický, výhodný a hlavně pohodlný, ale časem zjistíme, že jsme se stali objektem nejenom kontroly, ale i manipulace s myšlením. ..."

http://www.comrad.cz/karelgot.htm
http://bohumildolezal.lidovky.cz/texty/rs68.html

-----------------------------------------------------

Proč není vhodný Tomio Okamura?

1. Neorientuje se v politice domácí a mezinárodní
2. Je rozený podnikavec, tedy člověk se sklony k riskování a účelovým lžím, a také k extrémismu
3. Je inteligentní, nikoli však znalý, či dokonce moudrý

Okamura na svém blogu "Hon na Bátoru, ostuda politiků a novinářů":

"...
Případ Ladislav Bátora ukázal v nejhorší nahotě jak se hra na korektnost, stává zlou, nenávistnou a nebezpečnou. V obhajobě správného jsme schopní a ochotní ničit každého na koho dav ukáže.

Slabí jedinci si bez nebezpečí a rizik zakoušejí "hrdinský boj" proti zlu. Kolektivní štvanice dává aktérům zakusit společnou euforii a radost z boje o správnou věc.

Tady už nejde o Bátoru, ale o psychopatii davu. Všem kdo volali a volají "psovi psí smrt" připomínám, že každý z nás jednou může být Bátora. Hilsner, Pechanec. Odsouzený předem a na doživotí, bez šance na obranu. Bez viny.
...
Kontroverzní spis o konečném řešení cikánské otázky jsem četl. Nepropagoval žádné vystěhovávání romských spoluobčanů do Indie. Navrhoval v kontextu s dřívějšími vystěhovaleckými vlnami Romů do zahraničí koordinaci vystěhovalectví nejlépe do některého ze státu Indie. ... Třebaže tahle myšlenka je v praxi nereálná, nelze na ní shledat nic jiného, než inspiraci ve staré sionistické idei budování židovského státu a vystěhování do něj.
..."

http://okamura.blog.idnes.cz/c/179660/Hon-na-Batoru-ostuda-politiku-a-novinaru.html

-------------------------------------------------------------

Proč není vhodný Halík?

1. Je to člen totalitní politické strany Církev katolická

Proč není vhodný Koukolík?

1. Protože by kandidaturu na prezidenta nikdy nepřijal

Proč je nejvhodnější kandidátkou paní Magdaléna Vášáryová?

Protože je to moudrá, vzdělaná a občansky statečná žena,
se zkušenostmi politickými i lidskými. A umí se domluvit v několika cizích jazycích - ušetříme tedy za překladatele :)

http://www.magdavasaryova.sk/
06. 01. 2012 | 13:47

Bestia Triumphans napsal(a):

Lubo vy jste to trefil!

Já si říkal,proč Béda chce na Hradě Gotta...no a to je proto, že oba dva sdílí víru v tajemné kruhy ovládající svět.
Gott: "Běh světa řídí tyto vysoké nadstátní kruhy, tzv. ilumináti nebo osvícenci, a také svaté řády a lóže až po mysticko-okultní organizace. ..."
06. 01. 2012 | 14:04

Sláma napsal(a):

To Jarmulka:
Váš příspěvek, kromě jiných věcí, ukazuje, jak jsem my Evropané hloupí a zostalí. Stále ještě nám nedošlo, že Evropa je jen jeden z mnoha poloostrovů Asie, že v Asii žije mnohem více lidí a mnohem více národů, než v Evropě a že tyto národy mluví více jazyky, než my Evropané.
Pro Číňany by poloviční Japonec v pozici českého prezidenta nebyl nic pozitivním - od dob masakrů 2. světové války tam nejsou Japonci moc populární.
Pro mě osobně je poloviční Japonec přijatelnější než úplný Němec.
06. 01. 2012 | 14:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly (viz záhlaví každé diskuse) zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě celý napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 01. 2012 | 14:15

Jan Žura napsal(a):

Zdá se, že někteří lidé tuší, že by to s Okamurou pro ně nebyla žádná idylka z toho důvodu, že se nebojí věci správně pojmenovat. Už proto ho neváhají špinit, posmívat se mu, jednat sprostě tak, jak to jen dovede česká špína, od sklepa až po špičky. To, co je ve vládě, v parlamentu i jinde je brav, který si libuje v bahně a čistou vodu nepotřebuje.
06. 01. 2012 | 14:28

vasja napsal(a):

Prezidentem musí být ten co nejmíň vadí.
Třebas nějaká romská žena.
V Bruseli by to aj ocenili.
06. 01. 2012 | 14:38

ifie napsal(a):

Já chci na hrad neskorumpovatelného pana Michálka , který jde tvrdě proti korupci. Je to slušný neřevniví a pohledný člověk. To by se Klausové Drobilové Vondrové a ještě mnoho dalších brzy octli tam kde už měli dávno sedět.
Proboha jenom ne nikoho z ODS je to samý tunelář, ....protože kdyby ne, tak už v té straně dávno není. A dvojdomkaře a bijce za naprosto nepravomocného a zbytečného , institutu jako je senát,a zase disidenta, ne a ne. CHce to opravdu změnu aby jsme se ubírali jiným a správným směrem.
06. 01. 2012 | 14:50

vysedlina napsal(a):

Zapomíná se, že jde o volby. Kdo bude zvolen, bude zvolen. Doufám, že přímé volby prezidenta budou. Okamura mi jako kandidát nevadí, možná bych ho ale nevolila, a později bych toho litovala. Je dobré se rozmyslet. Rozhodně však neznám činného politika, od kterého bych si v této záležitosti nechala radit.
06. 01. 2012 | 14:57

ÚvahaJ napsal(a):

TO SNAD NEMYSLÍTE VÁŽNĚ, vy mediální borci ! KDO to je ?? Nějakej šikmáč ???
To už radši Karla Gotta vážně !
A nebo z politiků Píďu. Furt lepší než - no to snad né!!
06. 01. 2012 | 15:12

siven napsal(a):

Já bych volil pana Julínka... stýská se mi po mezinárodní reklamě, chilské pero už je tak daleko... zase by se o nás po malé odmlce psalo i mluvilo ve světě, když by před poskytnutím první pomoci svému zahraničnímu kolegovi, kterého by po výstupu z letadla na půdu ČR trefil šlak, jej před kamerami pan Julínek vyzval, ať před samotným zahájením zákroku ze všeho nejdříve uhradí zdravotnický poplatek.
06. 01. 2012 | 15:34

jirina napsal(a):

Pro ddd (06.01.2012|12:36), který napsal:

"NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ PITHARTA NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ To už tam můžeme dat třeba Pitra."

A proč? Protože Pithart nekrade? Protože bojoval s komunistama? Protože nejede s Klausem? Protože není rasista?
06. 01. 2012 | 15:36

Jan Holý napsal(a):

Darebáci dostávají strach z člověka, který používá selský rozum, japonskou píli a slušnost., nelže a nekrade veřejné peníze! A to je správné, Tomio ukazuje cestu, Tomio na Hrad!
06. 01. 2012 | 15:51

spcan68 napsal(a):

Není divu, že pan klerikál by na Hradě viděl rád lidi ze své straničky, to jistě každý politik. Nic proti Roithové, ale komunista-nekomunista Pithart, který "slyšel trávu růst" a vlil tenkrát do skomírajících komunistů svým projevem novou mízu a přispěl tím k jejich udržení se na spoustě vedoucích funkcí, jmenovat tohoto mnohostraníka je k smíchu. Jako předseda vlády to byl naprosto bezradný človíček, se kterým si např. Mečiar utíral zadek.
06. 01. 2012 | 16:00

Pepa napsal(a):

Tomio je tzv. lakmusový papírek demokracie. To je vše :)
06. 01. 2012 | 16:15

Ivanka napsal(a):

Podle mne jedině Gott nebo Okamura. Kdyby nechtěli kandidovat tak Michal David.
...
A vím kdo se na kandidaturu nahlásí sám sebe - Kocáb
06. 01. 2012 | 16:20

Ivanka napsal(a):

Podle mne jedině Gott nebo Okamura. Kdyby nechtěli kandidovat tak Michal David.
...
A vím kdo se na kandidaturu nahlásí sám sebe - Kocáb
06. 01. 2012 | 16:21

socan68 napsal(a):

Gott, David, pane jo, to jsou návrhy. A proč né Vondráčkovou, Zagorovou, Jandu, Kluse a jiné, taky jsou to dobří zpěváci. Tyto a podobné návrhy nesvědčí o moc velké inteligenci našeho národa.
06. 01. 2012 | 16:36

Luba napsal(a):

Tomio,
že je lakmusový papírek?

Jóóó,
už rozumím ...
Jako že své barvy přiznává v závislosti na prostředí?

S kyselými ksichty je červený, mezi zásadovými modrá ...
06. 01. 2012 | 17:01

Colt napsal(a):

To by to Tomio Okamura vyhrál.
Dělat prezidenta takovémuto švejknárodu :))))

Tady může dělat prezidenta jedině další všeználek.
06. 01. 2012 | 17:12

Fialenka napsal(a):

Okamura říká pravdu o důležitých věcech, proto je populární. Dalo by se říct, že Okamura plní svou povinnost. Nicnedělání proti zlodějnám, zbytečnému snižování životní úrovně většiny, je téměř jako podílet se na tom.
Takže Okamura dělá dobrou věc. Kdežto figury jako Kalousek, Nečas a Klaus tu vytváří balkánské zákony a zaviňují velké ztráty z veřejného bohatství … 200 miliard ročně (hodnoty, které měly jít na zvyšování životní úrovně celé ČR). A rozdělují obyvatele, štvou je proti zaměstnancům, důchodcům a nejvíc proti státním zaměstnancům. Asi jako v té televizní soutěži „Nejslabší máš padáka“ - kvůli tomu názvu jsem se nedívala ani na jeden díl, takže nevím co se tam dělo, ale ten název výstižně vykresluje filozofii uvedených figurek.
Příklad jak to vypadá v praxi. Žena pracovala v Praze, kde byla v práci oblíbená a v kariéře postupovala. Pak se vdala do chudého kraje s nezaměstnaností. Zkoušeli s manželem podnikat, ale nedařilo se. V několika pracích ji zaměstnavatelé, figurkami tak opěvovaní, ponižovali a vyhazovali (tady v Čechách si zaměstnavatelé často vychutnávají nadřazenost. Například v Komerční bance jsou podřízení nazýváni „poddaní“). Její manžel taky nemohl najít práci. Brečela, že má pocit, že nemá právo žít.
Mam za to, že velký díl zásluh na tom, že strádají i šikovní, mají politici. Dělají špatné zákony, vytváří atmosféru – stepní právo silnějšího a přímo nebo nepřímo se podílí na zlodějnách … a oběti přehlížejí.
06. 01. 2012 | 17:13

Sprosťák napsal(a):

Pro T. Okamuru mluví to, že nemá rozvětvené české příbuzenstvo, které by Češi museli zaopatřit a okamžitě rozeznatelné příbuzenstvo z Asie,kromě toho prokázal neuvěřitelnou práceschopnost, když se vypracoval v tak neuvěřitelně závidící smečce všeználků a všeumělů až na figuru vhodnou k reprezentaci země,jejímž plnohodnotným občanem se stal především díky oné pracovitosti.Med kolem huby nemaže ani občanovi dole a poštívá právě ty nahoře.A tuším ani nemá bradavici,alespoň ne viditelnou.Každopádně kdykoliv kteréhokoliv ptáka umí zpacifikovat a to je vlastnost, kterou tady úpěnlivě hledáme a potřebujeme.Proto volám:"Tomio, na Hrad!"Trochu se obávám japonského opovrhování ženami,ale mamina je domácí a snad si pořádek udělat umí.
06. 01. 2012 | 17:41

Fialenka napsal(a):

Sprosťáku,
k ženám se Okamura taky někde vyjadřoval a skutečně mi přišlo, že jimi trochu opovrhuje. To je zatím jediná věc, co mi na Okamurovi vadí. Ale myslím, že nad případnými jeho nápady ohledně žen by české ženy mávly rukou a nebraly by ho vážně.
06. 01. 2012 | 17:54

ladislav beran napsal(a):

Pěkná Demagogie ze strany autora. Bohužel populismus a lobismus je nám vlastní a pokud některý hráč vykukuje z řady je třeba mu dát přes prsty.
Pan Bělobrádek dává návod koho nevolit v příštích volbách tedy KDU - ČSL
06. 01. 2012 | 18:00

0100 napsal(a):

Okamura byl pouze provokace a nastavení zrcadla stranám. Musím říci, že se to idnes velice povedlo, protože to zděšení mezi politiky, které nastalo, jim lámalo jejich politiciké ega včetně Klause. Jen se nebojte, pane prezidente, volič není hlupák jak by se vám zdálo z pár průzkumů na levicovém seznamu.
06. 01. 2012 | 18:06

PU napsal(a):

Celé je to tady jalové plácání o ničem. Okamura presidentem nebude, Bělobrádek začal z nesprávného konce, a taky plácá voloviny. Vzpomeňte na jiné borce, jak v politice "nezazářili" ( Fischer -Reisen...) A i ten druhý, kterého chtějí čtenáři MFD, (taky Fischer), nic nepředvedl, protože nic udělat ani nemohl. Tak si počkejme a hlavně neplácejme pitomosti!
06. 01. 2012 | 18:10

Lukáš Jelínek, RP napsal(a):

jirina
Pithart nekrade, protože to neumí, ne že by nechtěl.
Pithart sice bojoval s komunistama, ale oni o tom nevěděli. Pithart nejede s Klausem protože nemá lyže.
A protože by Klaus zdravotně nevydržel jezdit s naslouchači růstu trávy.
Pithart není rasista, protože v druhé půlce svého dvojdomku nemá Dežu Horváta, 13tinásobného nositele VTZZ (Valdického Tetování Za Zásluhy).
06. 01. 2012 | 18:13

Anička z Kuřimi napsal(a):

No, to my politici nedopustíme, aby ňákej nepolitik byl presidentem.
Dali jste nám mandát.
My se vo to již postaráme, napříč politickým spektrem.
06. 01. 2012 | 18:39

Sofi napsal(a):

V této zemi už mne nepřekvapí vůbec nic. Proto se nedivím, že v souvislosti s prezidentským postem může někoho napadnout Okamura. Je to doklad o intelektuální úrovni zdejších obyvatel. Okamura, jak sám řekl, prodával v Tokiu v kině popcorn, nebyl schopen se tam jinak uživit. Stačí, když přijde do banánové republiky a už je hvězdou, které se neustále ptají novináři na všechno možné a on je připraven na všechno možné odpovědět. Jaké kvality jsou jeho odpovědi, to už občané nejsou schopni ohodnotit. Nemá vzdělání a ani s jeho podnikáním to není úplně v pořádku. Největší paseku nadělal v cestovním ruchu, na jehož úroveň náš stát zcela kašle a místo, aby hájil zájmy občanů platících daně, dává prostor různým pochybným individuím.
06. 01. 2012 | 18:42

Michal Macek napsal(a):

Luba:

proc neni vhodna m.vasaryova:

-je to slovenka (nic proti ale je to jako kdyby klaus kandidoval na slovenskeho prezidenta - blbost)
-nejsem si jist jestli by o to sama stala
-je ji na to skoda :D

PS okamura for president :D
06. 01. 2012 | 18:46

Michal Macek napsal(a):

Sofi

co je zleho na praci prodavace popkornu v kine?chcete delit praci na lepsi a podradnou?ronald regan zacinal jako druhorady herec :D
06. 01. 2012 | 18:48

bella ciao napsal(a):

V dalším pokračování svých prezidentských úvah nam Bělobrádek zkusí prodat za prezidenta Cyrdu Svobodu.
Jako generální zkoušku na církevní restituce.
06. 01. 2012 | 18:53

Divobyj napsal(a):

Autor

Vcelku dobrý článek.
Hodnotím to,že jste vyslovil konkrétní jména těch,které byste rád nominoval na presidenta.
Ekonom Robejšek,to je můj kandidát na presidenta.
Okamura je jen všehoschopný a všudypřítomný hochštapler.
06. 01. 2012 | 19:30

danmu napsal(a):

SUPER NÁPAD - 1 OK
nostalgie nekonečna napsal(a):
Navrhuji zavést novou fyzikální veličinu: "Panika na politické scéně". Jednotkou bude 1 Okamura (1 OK) :-))
06. 01. 2012 | 11:25
06. 01. 2012 | 20:02

Michal Macek napsal(a):

danmu

nekde sem cetl:

okamura - politiku nocni mura :D
06. 01. 2012 | 20:07

Desiderius napsal(a):

Jen v banánové republice typu současného Česka může být zcela vážně uvažováno o osobě typu Okamura jako o vhodném kandidátovi na prezidentský úřad.V normální západní demokracii by mohlo jít tak leda o špatný vtip, u náse je to zřejmě běžná realita. Český elektorát je skutečně velmi morálně a intelektuálně vyspělý.
06. 01. 2012 | 20:28

martin21 napsal(a):

LEPŠÍ OKAMURA NEŽ VŠECHNY OSTATNÍ SVINĚ ZLODĚJSKÝ CO JSOU TAM TEĎ.
06. 01. 2012 | 20:40

Anička z Kuřimi napsal(a):

Desiderus
kdo byl u nás v banánově president?
I kulisák se vypracoval, v demokracii maj všichni rovné podmínky, i prodavač Popcornu. Z tohoto důvodu maj "Fšechny" politické strany lufty. Proto tolik křiku.
06. 01. 2012 | 20:52

Fialenka napsal(a):

Sofi a Desideriusi

klasický český elektrorát hlavně příliš dá na titul a mylně ho pokládá za potvrzení inteligence. Tady je ukázka jak může být inteligentní dospělý vysokoškolák: Říkal, že volební právo by měli mít jen lidi s VŠ ekonomického směru.
06. 01. 2012 | 20:59

Eva napsal(a):

Tomio Okamura je slušný chlap a rovný člověk. A chytrý - ne vychytalý.
Prošel si ve svém životě různými peripetiemi, a moc dobře ví, co život obnáší.
Vypracoval se z ničeho, váží si práce,a ví, co lidi potřebují.
Navíc není zatížený tou českou zaprděností a má rozhled a nadhled.
I já bych mu svůj hlas dala.
06. 01. 2012 | 21:05

RA napsal(a):

vážení, je pravda, že pana Okamuru dobře neznáme, ale druhá pravda je, že ty politické mršiny, které nám nabízejí, známe velice dobře, a proto bude lepší podnikatel Okamura, než stoletý politik, který nemá absolutně pojem o životě, protože v životě nic pořádného nedělal, a navíc ani nemluví cesky, na rozdíl od Okamury.
06. 01. 2012 | 21:09

RA napsal(a):

už zase komunista a dvojdomkář Pithart, co slyší trávu růst. To nejhorší, co se v tomto kousku země objevilo. Naprosto neschopný jedinec, ve srovnání například se jmenovaným panem Okamurou, ale jako na potvoru, velice by vyhovoval politickým stranám, držel by s nima basu, a to je jeho kvalifikace.
06. 01. 2012 | 21:20

český maloměšťák napsal(a):

Okamura vs Němcová
Okamura vs Kalousek
Okamura vs Klaus
Okamura vs Schwarzenberg

To vše jsou ukázky falešných dilemat.

Zkuste nehlasovat - nekroutit hlavou nad jmény, co vám dodaly Mafie politické, podnikatelské či mediální...zkuste to alespoň jednou v životě.
Volte - nehlasujte. Přestaňte být ovečkami a beránky....
06. 01. 2012 | 21:22

Dash napsal(a):

Libi se mi Okamurovy nazory, ale jako prezidenta si ho neumim predstavit.

Muj kun by byl Pavel Rychetsky, ale bohuzel to nevypada, ze by se dostal do uzsiho vyberu
06. 01. 2012 | 21:26

ZM napsal(a):

Cestovatel 06. 01. 2012 | 12:01
asi už si to nepřečtete, protože přibylo x příspěvků, ale v tom mém příspěvku, na který jste reagoval, jsme nechtěně místo ů napsal u, mělo tam být - na základě rozhovorů. Slzšel jsme jich totiž víc. Čecháčkovská povaha je něco jiného, než co jste napsal do příspěvku. Já jsem nepsal, že bych Okamuru volil prezidentem (v případě přímé volby) na základě jednoho rozhovoru. Napsal jsem, že mám pocit ... , to je dost rozdíl. Mimojiné, možná je to pro vás novinka, ale spousta lidí se mnohdy v životě rozhoduje i na základě pocitů, jiným slovem se to nazývá intiuice.
06. 01. 2012 | 22:08

ZM napsal(a):

Dash - já raději ani koně netipuju, mám pocit, že špatný je celý chov :)
06. 01. 2012 | 22:14

ZM napsal(a):

RA- nejdřív by bylo potřeba se zeptat Okamury, jestli by to opravdu chtěl dělat :)
06. 01. 2012 | 22:15

David napsal(a):

Luba 13:47:

Vy jste to ale rozebral.

Co říkáte ještě tomuto návrhu na prezidenta?

Ivan Hoffman,

komentátor Deníku a spolupracovník Českého rozhlasu. To by byl dobrý prezident. Slušný, velmi chytrý a života znalý člověk.

--

Cech 12:18:

"...Prezidentským kandidátem může být občan volitelný do Senátu, tj. musí být starší 40-ti let.

Tomio Okamura tohto věku dosáhne 4.7.2013..."

--

Zdá se, že jste znalec. Proto mám dotaz. Dne 15. února 2008 byl zvolen prezidentem České republiky Václav Klaus pro druhé funkční období.

Mohl by vůbec Tomio Okamura kandidovat, když v únoru 2013 mu ještě nebude 40 let?
06. 01. 2012 | 22:41

fler napsal(a):

Tomio Okamura neřekl ani neudělal, na rozdíl od různých politiků, nic špatného. Je to určitě velmi dobrý kandidát na prezidenta, vůbec by mi nevadil. Zato spící kníže by mi vadil velice a nechápu, jak takhle někdo může stratit veškerou soudnost. Připomíná mi to dobu, kdy v sovětském svazu prastarého Brežněva nahradil snad ještě starší nevím už kdo. Nic proti stáří, ale je rozdíl mezi čilým a spícím, to prosím zcela určitě. Okamuru bych přivítala. Nikoho z těch starých politických matadorů /a teď nemyslím věkem/ bych tam vidět nechtěla.
07. 01. 2012 | 01:06

Midori napsal(a):

fler 07. 01. 2012 | 01:06
Máte zdravé názory.
Onen spící pán byl politický turista. Naposledy utekl od brčálníků k Top, přičemž posledně zmiňovaná strana, narychlo spíchnutá, neprošla volbami - jednoduše se dali dohromady - a vy, OBČANÉ, čumte! I toto je zde možné! Jeho rozhodování nikdy nebylo v zájmu naší republiky.
Přímé volbě se "zasloužilí dlouholetí politici" brání, protože mají předpřipravené panoptikum těch nejnemožnějších figurin.
Že by se stal PREZIDENTEM nepopsaný list pan OKIMURA, člověk schopný a s čistým štítem, z toho jde na ně panika.
07. 01. 2012 | 02:40

Pacák napsal(a):

Béda napsal:
PS: osobně si dokážu představit na hradě K.Gotta. Je rovněž úspěšný, nadstranický, velice sečtělý, zkušený a rozvážný.

Nebyl by Karel Gott vhodnějším kandidátem na ministra obrany? Určitě by zpíval lépe než Parkanová.
07. 01. 2012 | 02:54

pohled zvenčí napsal(a):

Tomio oproti (pokud vím) VŠEM minulým a současným kandidátům, rádoby kandidátům, možným kandidátům na úřad prezidenta republiky a se vší pravděpodobností oproti VŠEM politikům, včetně členů obou komor Parlamentu ČR, ministerských kabinetů celé polistopadopvé éry,
ZTRÁVIL NEMÁLO LET V DĚTSKÝCH DOMOVECH, navíc socialistické ČSSR.

Navíc s matkou evidentně dost těžce psychicky nemocnou a s otcem tvrale žijícím v Japonsku.
To, že s bratrem oba evidentně uspěli, jako lidé a jako podnikatelé nebe ve své profesi je, zejména s ohledem na tak zásadní a dlouhodobá traumata a naprosto ZNEVÁHODŇUJÍCÍ podmínky, jednoznačný a inspirativní důkaz toho, že jsou kvalitní a schopní SPOLUOBČANÉ.

To, že by prezidentem ČR byl občan etnicky napůl Japonec byl - kromě kvalůifikací a osobních kvalit které má - opakovaně a jednoznačně KLADNĚ a v NÁRODNÍM ZÁJMU ČR působilo na svět a na zahraniční partnery a protějšky, se kterými by prezident Okamura jednal.

A nakonec i to, že by díky presidentovi Okamurovi do ČR přijíždělo ještě o dost víc japonských turistů (kteří, mimochodem, kromě Rusů, zde utrácejí nejvíce), že bych se naše země stala o něco (o dost?) atraktivnější pro japonské INVESTORY a naše firmy a výzkumné ústavy atraktivnějšími partnery pro japonské high-tech partnery .... to by byl jen jeden z mnoha kladných přínosů jeho výkonu role hlavy státu.
07. 01. 2012 | 04:43

milan napsal(a):

Pro mě jsou na prezidenta nejpřijatelnější Gott, Okamura, Eben. Z politiků Miloš Zeman.
07. 01. 2012 | 07:43

Joe Ratata napsal(a):

fler
Po Brežněvovi nastoupil šéf KGB Andropov,na kterého snad udělal atentát syn generála,co rozhodl o sestřelení jihokorejského Boeingu a Andropov ho nechal odstranit.Po něm nastoupil Černěnko a ten prý prochladl,když byl na tribuně při přehlídce k výročí VŘSR.Po něm už přišel Gorbačov,protože měl nejlepší EKG a jak je vidět,tak to byla dobrá volba,neboť žije dodnes.
07. 01. 2012 | 09:54

Pacák napsal(a):

Možná je pravda, že umět pěkně – poněkud "lidově" mluvit téměř ke všemu, není dostačující kvalifikace na post prezidenta. Ambice p. Okamury naznačuje kniha, kterou napsal.

Avšak většina zdejších čechistánských "vrchnostníků" neumí ani to a nadto neustále prokazuji "kvalifikaci" ke zcela jiným věcem a nikomu z vás, tam kdesi nahoře to nevadí. Představa, že jeden pozemský "mesiáš" všechno zařídí, a my se na to budeme pouze dívat, v jedné ruce pytlík čipsů, v druhé televizní ovladač, je zcela zcestná.

Zdá se, že vládní smečka je neklidná. Takhle to s přímou volbou prezidenta asi nemyslela. Nic není ztraceno, možná řeči T. Okamury jsou jen palivem na cestu vzhůru a již je jedním ze smečky nebo si ho smečka později upraví podle svých představ. Ať hledám v minulosti sebeusilovněji, nenacházím "spasitele", kteří by naplnili naděje lidí o spravedlivějším uspořádání společnosti.

Pane, Bělohrádek jděte ke zpovědi a zkoumejte podíl viny vaší strany, proč jste podporovali Kalouska, vyměnili své hlasy při volbě prezidenta za "restituční" sliby ODS. Vy staří příliš "provaření" politici nejste žádnou nadějí. I když tomu příliš nevěřím, snažím se doufat, že lidé jako T. Okamura jí mohou být.
07. 01. 2012 | 09:56

JFC napsal(a):

Když národ neudrží vlastní trend, etnicky evidentně slábne a i z análů je víc než zřejmé, že každý vrub globální paměti tu zaznamenal původem cizinec, tak i pan Okamura je víc než klimbající anebo vtipkující jiný, po meči Husákovský komunista přesdveře.
07. 01. 2012 | 10:16

marie napsal(a):

Běžte už do háje a necpěte nám podprahově kohokoliv z nynější i bývalé garnitury.Pithard ať už jde do penze a nechá růst trávu a dvojdomky. Příště byste novináři mohli napsat, že by byl nejlepší Benda, nemakačenko a lžidoktor. Oni si lidi vyberou sami, koho budou chtít.
07. 01. 2012 | 10:57

Návrh Jan napsal(a):

Souhlas s příspěvkem DESIDERIUS.
Šikmáč nám přece nebude dělat prezidenta. U nich v Asii jo, ale tady je STŘEDNÍ EVROPA. Takže vtip je to špatnej!
To už radši Kája Gott - nebo Vašek Neckář (aby byla zachována posloupnost Václavů,tak jako za KSČ bývali Antonínové, že?).
07. 01. 2012 | 12:29

bella ciao napsal(a):

Tomio nemůže projít, protože na něj žádné mocenské složky ani cizí agentury nic nemají. Pokud někdo není vydíratelný, nemůže být politikem, to je axiom.

Jinak mi popis jeho dětství vysvětluje jeho někdy vyčnívající samorostství. Na to co ví, si musel přijít sám vlastním rozumem. Je to výhoda i nevýhoda.
07. 01. 2012 | 12:43

malej jarda napsal(a):

Prezident v ČR by něměl být ani ekonom, ani bankéř, ani podnikatel a vůbec nikdo, kdo pohlíží na svět materialisticky. Zemi řídí vláda s parlamentem a prezident je pouze čestná funkce. Měl by to tedy být člověk s vysokým mravním kreditem, neagresivní, vzdělaný. Také by měl požívat dostatečné vážnosti v zahraničí. V ČR se jedna (opravdu pouze jen jedna) taková osoba vyskytuje. Pro místní ateistickou většinu je však nepřijatelná, konkrétní důvod, ale nikdo nedokáže přesně formulovat. Tou zcela vyjímečnou osobou je Prof. T.Halík. Člověk mezinárodně uznávaný a oceňovaný, nikoliv čestnými doktoráty, ale především odbornými společnostmi. V porovnání s ostatními možnými kandidáty je pan Halík o několik řádů jinde. Bohužel Češi ( teď jsem nucen použít toto hodnocení) jsou mimořádně tupé stádo a člověk typu T. Halíka je mimo jejich rozlišovací schopnost.
07. 01. 2012 | 13:48

jarmulka napsal(a):

Malej Jardo - jestli někoho nechci ve vedení státu tak takové ty "humanisty" co dokážou zezdola říkat hezké fráze o pravdě, lásce, porozumění a svobodě.To umí deklamovat dojemně každý herec, farář, folk-písničkář atd - nic to nestojí, jen mít příjemný vzhled a naučit se pár moudrých básniček. I blondýny jsou v tomto výborné- každá míss vám řekne že chce mír a lásku mezi lidmi Už jsme tu měli - po listopadu herci v parlamentu - jen dělali prstíčkem gesto V a žvanili. A vrchol byl jistý Havel - pravda a láska, zrušíme zbraně a zbrojovky a když se dostal do funkce, pomohl hlavně kriminálníkům na svobodu a zavedl humanitární bombardování a propagaci války v Iráku, Afghanistanu, Lybii - za které se dnes stydí i USA. A když končil, zůstala tu země zbídačelá ekonomicky, sociálně a morálně, nevymahatelnost práva a rejdiště mafiánů.
To už opravdu nikdy
07. 01. 2012 | 17:15

neutrino napsal(a):

Podle toho, jací kandidáti jsou navrhováni z pléna se obávám, že to bude ještě větší kabatet, než to, co bylo dosud. Jen se děsím, aby nevstal z mrtvých autor Švejka a nedoporučil nám Pepku Vyskoč. Na vrcholnou funkci by měl přijít konečně někdo, kdo nebude vymýšlet nebezpečné amnestie, kupónové privatizace, nepoleze žádné velmoci někam, aby mu tleskala, a sjednotí národ. Poslední takový velikán byl, nemýlím-li se pan Dubček, dobře si to Pražské jaro pamatuji, jak sjednotil národ a jak ten dokázal při "bratrské pomoci" vyvést z míry generály spřátelených armád.
07. 01. 2012 | 21:58

Brnčidlo napsal(a):

Když si Okamura oblékne některý z našich národních krojů, tak by ho Češi i Moravané mohli akceptovat. Ale stejně si myslím, že by na Hradě chodil v kimonu.
Ale v kroji chodí třeba i Jarmila Šuláková. Ta by taky šla, ne? Když nosí stejné suknice jako Zuzana Roithová.
07. 01. 2012 | 22:57

Jana napsal(a):

T.Okamura by rozhodně protokolární pero na státní návštěvě neukradl!!!!
A už vůbec by se nehájil tím, že to byla obyčejná propiska!!!!
Bravo Klaus, bravo Hájek, bravo Jakl!!!!
Už aby byli všichni někde v zapomnění!!!!
08. 01. 2012 | 08:28

Karel Matoušek napsal(a):

Jak napsal Šídlo, Okamura se nebojí říct přesně to, co chcete slyšet. Kromě toho je to hochštapler a kejklíř. Najděte si na idnes.cz článek o jeho firmách.
09. 01. 2012 | 13:10

kristusek napsal(a):

Jen poznámka k odbornosti některých členů vlády a jejich pobočníků:

Na ministerstvo zdravotnictví konečně dorazil kovaný odborník, bývalý lidovec a nyní člen TOP 09:

Náměstek ministryně spravedlnosti České republiky
Člen Rady vlády pro záležitosti romské komunity
Člen Rady vlády pro národnostní menšiny
Zastupující člen Rady vlády pro protidrogovou problematiku
Politický poradce na ministerstvu spravedlnosti ČR
Vedoucí samostatného oddělení sekretariátu náměstka ministra spravedlnosti
Tajemník náměstka ministra spravedlnosti
Člen pracovní skupiny zřízené za účelem zpracování návrhu řešení problematiky památníku na místě bývalého internačního tábora v Letech u Písku
Člen meziresortní pracovní skupiny pro prevenci dětských úrazů
Člen meziresortní skupiny pro přípravu předsunutého rekonstrukčního týmu v provincii Logar v Afghánistánu
Tajemník Pracovní komise ministra spravedlnosti pro koncepci vězeňství

...a nyní tedy náměstek ministra zdravotnictví Marek Ženíšek.
09. 01. 2012 | 13:38

selkýmozek napsal(a):

T. Okamura je jediná možná volba !

Prozatimní nabídka kandidátů je stejné zlo co máme teď.
09. 01. 2012 | 13:51

selkýmozek napsal(a):

Kniže je největší katastrofou pro tento národ a návratem o 500let zpět !!! Nebýt Havla byl by dnes obyčejný hoštapler.
Český národ rychle zapomíná.
09. 01. 2012 | 13:57

Josef napsal(a):

Ještě jste pozapoměl na p.Karase,nynějšího ambasadora v Bělorusku,nebo snad nemá podporu KDU-ČSL?T. Okamura je bojovný kandidát na prezidenta ,ale čistých 50000 podpisů na kandidátní listinu bude těžko získavat v termínu.Bude muset získat podpis 10 senátorů ,nebo ,to se mu asi těžkonepovede 20 poslanců.V tomto bodě bude oslabený proti ostatním produktům Polistopadového vývoje jako jsou kandidáti na prez.Zeman,Dlouhý,Fischer ,Sobotka a další.Uvidíme jak dopadne prezidentská volba a trochu se poodhalí budoucí vývoj této tak zkoušené země.
25. 10. 2012 | 15:52

wS4AH6m9PJ napsal(a):

Thank you for such a sweet write up, Elaini! Quick correction, I do not make ALL of my pdturcos, just some many, like the Elaini Shea, I have made in a lab to keep pdturcos sterile for compromised skin types, including cancer patients and others who have suppressed immune systems. Now, I'm pretty sure a few cat and dog hairs wouldn't be that bad, but just to be on the safe side Much love! Sherry
25. 08. 2013 | 06:23

xzTutXxQ1CGe napsal(a):

I'm in Honolulu now, and I agree with you. My honey and I have been walking wihutot poles on the Waikiki sidewalk every morning. Its wide and welcomes everyone but we haven't seen any Nordic Walkers. Our poles are the one-piece kind or we would of brought them along and you would have seen us, but they wouldn't fit into our suitcases. Terry Ann http://srdoxglr.com [url=http://ijnhzajd.com]ijnhzajd[/url] [link=http://utitscimvh.com]utitscimvh[/link]
26. 08. 2013 | 19:52

aiuOHbqd098Z napsal(a):

Encouraging and informative blog. I <a href="http://htzcciesh.com">singed</a> up for a class in Sacramento, in part so I could get the feel of it and test out different poles. I agree with you that this activity will really take off. I can really see its potential from a social and commercial perspective.Mike Nevin
29. 08. 2013 | 17:48

HOkWpEEeRiOv napsal(a):

And vice versa Twenty four hours to goNothing to do, no where to goHurry up, get me on a planeHurry before, I go innsaeOh Oh I, want to be sedatedBam bam bam, I want to be sedatedI can't control my hand or brainI'll go innsae http://lzqtgc.com [url=http://cpbefe.com]cpbefe[/url] [link=http://asikskkj.com]asikskkj[/link]
06. 09. 2013 | 23:47

Vlad Dracul napsal(a):

A je to jasný - Bělobrádek sám je zednář - satanista a možná i židovský iluminát!!!!!!!!!!!!!!!!
28. 10. 2013 | 14:44

ericxjn napsal(a):

3rd thererrrs r autos?

<a href=http://www.dowin-australia.com.au/blog/o05uzmsk/index.html>nike air max 2014 homme running chaussures marine photo blanc</a>Character and Option. Above 12,Thousand visuals as well as Eight.Just one gb of knowledge happen to be came back by means of those two Mars rovers. Find out about your Mars Rovers.

May the particular Mars rovers rise above the crowd having a telescope?

Not any. The products with Mars which might be experienced through The earth are generally kilometers through.

The kind of telescope is the most suitable to determine Mars?

Mars is usually most effective perceived with a telescope among One hundred Two hundred electricity zoom which help that are available in the particular telescope in regards to the dimensions of a smaller corian. It is also possible to observe your Sandra or perhaps the lightweight and dark areas and also the Mars roman policier ice top during all these magnifications. Fruit and also red color screens might help start to see the Lisa and also a glowing blue filtration is likely to make a complete snow less difficult more seen.

The fact that was the name of the Initially rover which left for Mars?

Sojourner, in honor of Sojourner Truth a strong Charcoal reformist that were living throughout the City Battle years. The particular label Sojourner had been picked out with the Mars Pathfinder rover from a worldwide level of competition by which scholars ended up being asked to pick the heroine in addition to post a great essay around the girl's achievements. Any brand Sojourner also means signifies "traveler".

Does Mars cur<a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet1075.html>toms shoes baby sale</a>rently have engagement rings?

Simply no. Really the only planets in this sun product having engagement rings are generally Jupiter, Saturn, Uranus, in addition to Neptune. Any happens to be connected with Saturn are classified<a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet2051.html>toms shoes denim</a> as the most spectacular, first known, and the majority of recognizable.

Could there really be existence in Mars?

Notice each of our sections about justifications intended for along with from the chances of locating lifetime kinds regarding Mars

Are you able to look at Mars with no telescope?

Indeed, for the naked eye, Mars seems to be an unique yellow-colored, orange, or simply <a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet4103.html>toms glitter wedges</a>red colouring, together with can vary with purity over it has the orbit. Whenever furthest away from the Earth it might be shed while in the Sun's insights to get many weeks each time. On it is a lot of good situations Mars is usually closest to Globe, which often occurs twice any 32 several years, also consider in Fifteen along with Eighteen year time intervals Mars reveals an abundance of floor information to the telescope. Mainly obvious, also on decreased magnifier, would be the Mars complete glaciers truck caps.

Any time will Mars possibly be closest to Earth




<a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet1557.html>toms shoes in soho</a>
<a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet282.html>toms men cordones</a>
<a href=http://www.smartusys.com/partners/toms/tomsshoesoutlet2749.html>toms shoes womens jutti</a>
<a href=http://www.dowin-australia.com.au/blog/ueqa/index.html>nike air max 90 comb men vivid blue lime glow</a>
<a href=http://www.dowin-australia.com.au/blog/8zbpj2fyyu/index.html>2013 nike free run 2 men shoes black red whitenew</a>
21. 11. 2014 | 08:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy