Krátce k výsledku voleb.

26. 01. 2013 | 21:35
Přečteno 8823 krát
Vyhrál Miloš Zeman. Navzdory totálnímu nasazení médií ve prospěch Karla Schwarzenberga.

Ukazuje se, že voliči jsou ve své většině někde jinde, než českoněmecká média. Většina má pořád ještě rozum.

Média se ráda chlubí tím, že jsou čtvrtou mocí ve státě. Už méně tím, že jsou tou nejméně demokratickou mocí ...

Tyto volby byly lakmusovým papírkem, zda jsme již připraveni ...

Ukázalo se, že nejsme. Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Analytik napsal(a):

Opravdu věříte tomu, že tento výsledek voleb zavinili voliči?
26. 01. 2013 | 21:38

mb napsal(a):

... řeč hodná poradce prezidenta republiky ...
26. 01. 2013 | 21:40

JenTak napsal(a):

Prý "Většina má pořád ještě rozum."
Slovy pana Holzmana; když tomu věříte, já vám to vyvracet nebudu.
26. 01. 2013 | 21:41

freddie napsal(a):

"Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let."
Zato ten ruský už šest hodin čeká s rozevřenou náručí...
26. 01. 2013 | 21:44

Petr Havelka napsal(a):

kecy
26. 01. 2013 | 21:44

Bestia triumphans napsal(a):

Češi nepřekročili svůj stín a zvolili jistotu a cestu do minulosti. Zvítězil strach z jiného, nedostatek vlastního sebevědomí, čecháčkovství a podlé nacionalistické žvásty.

Zvolením Miloše Zemana voliči přivedli na Hrad i jeho šedorudou suitu a jejich špinavé metody, kterých jsme byli svědky už v 90. letech.
...
V každém případě si s Milošem Zemanem užijeme a pachuti z toho, jakými prostředky dosáhl svého vítězství, se nikdy nezbavíme. Budou nás totiž provázet celým jeho funkčním obdobím. Tak si to soudruzi užijte a Pán Bůh s námi

Zdroj: http://www.lidovky.cz/balsinek-soudruzi-kupredu-a-s-nami-jen-pan-buh-fof-/nazory.aspx?c=A130126_160140_ln_nazory_rak
26. 01. 2013 | 21:45

Petr Havelka napsal(a):

Připadne mi, že máte vypito jako touhle dobou Zeman?
26. 01. 2013 | 21:45

alojz napsal(a):

Bestia triumphans

Vy jste si zřejmě nevšiml, co je Karel zač?Vicepremier Nečasovo-Kalouskovy lumpenvlády.
Zkuste místo emocí použít logické myšlení.
26. 01. 2013 | 21:50

LUF napsal(a):

Tak jste se hezky zavděčil novému šéfovi a už si připravujte vysvětlení, kdo z vás spískal tu amnestii. Nám jste to říct nechtěl tak se to přesto snad dozvíme
26. 01. 2013 | 21:51

alojz napsal(a):

Bestia triumphans napsal(a):
Knížete volili všichni na sociálních sítích.
Zemana volili všichni na sociálních dávkách

A tenhle blábol hodláte opakovat na všech blocích?:-)))
26. 01. 2013 | 21:52

jozef napsal(a):

Zopakujem s radostou: blahozelam Cesku!

Odmietlo babku,
ma vo svojom cele sebavedomeho,racionalneho,odvazneho patriota.
Mediokracia utrpela porazku,vyznamnu porazku.
Na ceste od plutomediokracie k demokracii sa Cesko moze prepracovat napokon aj do liderkej pozicie.V ramci Imperia.
26. 01. 2013 | 21:52

Antroid napsal(a):

Proč ze sebe, Hasenkopfe, děláte ignorantského kašpara, vždyť už je po volbě?

Pokud jste myslel padání do náruče vážně, napsal byste, že do řady náručí jsme jako země buď spadli, anebo skočili: jak německé potažmo evropské, tak hlavně - ruské (viz Karlovy Vary, Bubeneč, firmy, plyn, ...).

S Milošem, s Lukoilem a Šouflem na Hradě, se volný pád akceleruje.
Takže: nemáte něco na téma, kterému rozumíte? Něco o amnestii?
26. 01. 2013 | 21:53

uat napsal(a):

Takže jdeme na východ , jak to již dlouho kormidluje Klaus a při dobrých vztazích se Zemanem to asi bude pokračovat ( Vsadím se, že nyní dostaví Temelín Rusové )
26. 01. 2013 | 21:54

Kanalnik napsal(a):

no nevim, podlehnuti sovinistickym a nacionalistickym naladam po ucelovych a manipulativnich nepravdach tymu MZ vubec nepovazuji za lepsi nez podlehnuti mediim a jejich obrazu KS
26. 01. 2013 | 21:56

Pavla2 napsal(a):

Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že současný prezident bude někdy podporovat levici. No holt jsem se pořádně spletla. Ale už mě ta špína, ve které se v poslední době nacházíme, ani nijak nepřekvapuje.
26. 01. 2013 | 21:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva texty vykazující znaky spamu resp. tapetování (identický příspěvek opakovaně publikovaný pod více blogy)).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 01. 2013 | 21:57

Gerd napsal(a):

Bestia triumphans,
na sociálních dávkách je už nejméně 6 let Karel Schwarzenberg, neboť je placen námi občany a plátci daní za něco, co vykonává k našemu neprospěchu.
A vaše sociální sítě se ukázaly jako nedostatečné proti zdravému rozumu zbytku národa. :-)
Miloš Zeman není ideální volbou, ale Karel Schwarzenberg by byl volbou mnohonásobně horší. Že to vymyté mozky některých facebookových nadšenců nejsou schopny pochopit, se nedivím. Budete ale muset demokraticky uznat porážku, nebo emigrovat. Máme svobodu cestování, tak si všichni mohou ověřit své schopnosti na vysněném Západě.
26. 01. 2013 | 21:58

alojz napsal(a):

uat napsal(a):
Takže jdeme na východ , jak to již dlouho kormidluje Klaus a při dobrých vztazích se Zemanem to asi bude pokračovat ( Vsadím se, že nyní dostaví Temelín Rusové )


No, s vicepremierem Karlem jdeme již delší dobu...víte kam:-))
26. 01. 2013 | 21:58

mb napsal(a):

ad kanálník ... rovněž mě zaráží, že příznivcům zemana nevadí všechny zemanovy lži, podlosti, hulvátství ... zřejmě ani hasenkopfovi ne ... noale aplikoval li podobné zásady před zemanem klaus, tak proč by (mu) to mělo vadit, že ...
26. 01. 2013 | 21:59

Pražák napsal(a):

Debile Uat_e je vidět, jak jste úplně_vyg.......j , Hlavně že se s Putinem fotí náš pan ministr průmysl Kuba a pan kníže mu v tom asistuje!!
26. 01. 2013 | 22:01

alojz napsal(a):

Zajímalo by mne, zda Karel v době své volební kampaně měl dovolenou, či neplacené volno.Pevně doufám, že neobíral plat státního úředníka, aniž by odváděl práci, za niž mu tento plat přísluší:-))
26. 01. 2013 | 22:02

komentator napsal(a):

Chvala bohu ze tento hlupak vyleti z hradu. Toho by tam ani Zeman urcite nechtel.
26. 01. 2013 | 22:03

stařenka napsal(a):

I když volby dopadly jak dopadly, hřeje mne pocit, že se mnou na stejné lodi je přes 2 miliony voličů, a že jsme alespoň na chvíli poznali, že se lze ve volebním klání chovat slušně, bez podpásovek.A že můj kandidát nebude prezidentem? Co se dá dělat, tahle společnost ještě nedozrála, ale pro mne je vítězem a volby rozhodně vyhrál právě svým slušným chováním. Vážím si ho a doufám, že těch pět let přežiji.
26. 01. 2013 | 22:03

MA-FU napsal(a):

Pane poradče Ing.Klause
...tak to jste byl Vy,kdo poradil panu Klausovi ,že má podporovat levicového kandidáta? I tu větu o lži a nenávisti.??..to by pan Prezident Havel koukal...
26. 01. 2013 | 22:04

Gerd napsal(a):

Pane Hasenkopfe,
média agitovala natolik horlivě, že pamětníci v tom poznali jistou spřízněnost s články Rudého práva.
Nasazení jednotné kulturní fronty herců a umělců se stejně jednotným názorem bylo stjené, jako v dobách Anticharty.
Praha není celá ČR, se svými názory je dost osamocená.
Lidé mají vlastní rozum a většina není potomky lokajů, kočí, služtiček a kuchařek v německých šlechtických rodinách, ale svéprávnými bytostmi s vlastním názorem.
Pro Karla Schwarzenberga to ovšem byla poslední možnost, jak se domoci majetku hlubocké větve Schwarzenbergů. Další už mít nebude. Nedokázal ani poblahopřát vítězi voleb, to je ta pravá šlechtická noblesa, kterou nám tu chtěl zavádět? Asi stejná, jako když v přímém přenosu vynadal gen. Vranskému. Zřejmě si K. Schwarzenberg připomněl, že mnoho jeho příbuzných (ze strany manželky Therese) bojovalo na druhé straně fronty než gen. Vranský.
Nejsem nadšený zvolením Miloše Zemana za prezidenta, ale jsem šťastný, že prezidentem není K. Schwarzenberg!
26. 01. 2013 | 22:04

alojz napsal(a):

Gerd

Vaše poslední věta přesně vystihuje i můj postoj.
26. 01. 2013 | 22:06

aqw napsal(a):

Zajímalo by mě, jestli děti pana Schwarzenberga umí česky - nějak je během kampaně nebylo vidět ...
26. 01. 2013 | 22:07

Karel jede domu.... napsal(a):

Ovšem nejlepší bylo, jak celá knížecí famílie už byla na cestě k noční prohlídce Hradu a jak po vyhlášení výsledků otočila kolonu a nabrala směr zpět na Wien!:-))))
26. 01. 2013 | 22:08

alojz napsal(a):

stařenka

Víte, Karel, to je ve skutečnosti Karel Schwarzenberg, místopředseda a ministr Nečasovy vlády:-)))
26. 01. 2013 | 22:08

Čochtan napsal(a):

Furt lepší náruč Německa než náruč Ruska. Z čeho mám obavy, to mohl dnes v televizi vidět každý. Zemanův nos a tváře. Rudý nos alkoholika. Tváře stejně tak. Mohl by se k tomu vyjádřit někdo z blogerů - lékařů ? President alkoholik není zrovna dobrá representace.
26. 01. 2013 | 22:10

svatý Václave... napsal(a):

Nemůžu zastřít, že z výsledků volby prezidenta mám radost. Těm co pláčí, že tu bude LUKOIL mohu jenom říci. Lepší LUKOIL tady, než kdyby bylo ještě všechno co tu zbylo vyvezeno z republiky. Vyvezeno je pro mne totéž jako vykradeno. Nedivím se, že tu německé média pláčí ústy některých zdejších diskutérů. Doufám, že Zemanovi skutky nedají těmto hlásným troubám zapravdu. Karel s Kalouskem a celou vládou se budou ještě moc snažit, aby mohli ve své "bohulibé" činnosti pokračovat. Duka a Vlk jim v tom budou jistě ženat. Přeci Zeman je ancikrist a oni ovečky boží.
26. 01. 2013 | 22:11

minimus napsal(a):

Maximusi,
Pavel Hasenkopf je zidovsky zednar. Jeho jmeno je synonymem skupiny Bilderberg ktera ma v planu ovladnout cely svet. Nebyl Pavel jednim z apostolu prvniho zednare? Bud ostrazity maximusi, jeden nikdy nevi kde se ti zaludni pejzatci schovavaji.
26. 01. 2013 | 22:11

znovu evix napsal(a):

Když tak čtu názory, tak se ještě divím, že ty volby vůbec jsou ještě povolené! Někteří z Vás "demokratů" by je prostě zakázali, protože přece lidi jsou schopní volit zlo a na dobro kašlou. Je domokracie a každý, vážení, každý má právo zvolit svého kandidáta. V prvním kole se volilo 7 kandidátů, do druhého postoupili dva dědci a jednoho bylo nutno vybrat....Chápete někteří systém demokratické volby?
26. 01. 2013 | 22:12

alojz napsal(a):

Cochtan

No, nejsem si jist tím, že prezident, který není duševně schopen zvládnout velmi komlikovaný akt volby, by byl tím pravým ořechovým:-)))
26. 01. 2013 | 22:14

znovu evix napsal(a):

Čochtan napsal(a):
Furt lepší náruč Německa než náruč Ruska.
..........................
Jojo, i to maso je nutné z Německa dovézt, že...Přece německý producent nemůže mít existenční problém, německou ekonomiku musíme držet nad vodou...Čeho je moc, toho škodí.
26. 01. 2013 | 22:16

Gerd napsal(a):

aqw,
proč by měli u Schwarzenbergů umět česky? Jediný, kdo tam mluví česky, je Karel Schwarzenberg. Všichni ostatní mluví německy, dlašími jazyky včetně svahilštiny, ale česky ani jeden!
26. 01. 2013 | 22:16

Gerd napsal(a):

alojzi,
přesně tak.

Karel jede domu ....,

to si pustili film Kočár do Vídně.
26. 01. 2013 | 22:18

rosclays napsal(a):

Autor:
"Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let."

Naprosto s vámi souhlasím....a proto vás taky žádám, abyste neprodleně apeloval na příslušných místech (kontaktů máte zřejmě habaděj - vyplývající z vaší FUNKCE) a to v záležitosti okamžitého zastavení čs. exportu a importu do Německa (z Německa) a dále:
nick Josef K, cit:
"Věřím, že po vítězství pana Zemana, stejně vlastenecky náš Velký Národ přestane jezdit vozy Škoda, odmítne nakupovat výroby Siemens, WV, Mercedes-Benz, zavře všechny obchody Peny-Market, Billa, Lidl atp. včetně obchodu Hugo Boss, dále, že vykope německé plynovody a demonstartivně přestane odebírat plyn od RWE, E.oN etc.
Věřím, že po této vlně nadejde i další, kdy náš lid začně demontovat katedrálu sv. Víta a hned po ní Karlův most a dále všechny stavby, jež nesou stopu cizácké ruky."

Děkuji za vaši podporu, vaše jméno (názor) se teď bude tesat na většině sociálních sítí.
(HASENKOPF....typicky krásné, ČESKÉ jméno - co teď hodláte dělat sám se sebou - také si nepadnout do náruče? Řečnická otázka, netřeba odpovídat).
26. 01. 2013 | 22:18

Ale ale napsal(a):

Vyřvávající klaka mužských hlasů - nikoliv podpásově v prezidentské debatě, na negativní podtext protikandidáta, ale na dnešní shromážděné děkovačce Schwarzenberga.

/: Karle děkujem :/
26. 01. 2013 | 22:19

PB napsal(a):

Protože jste poradcem prezidenta republiky, nemusíme Vám naštěstí věřit. Připomínáte mi hodnocení hokejového turnaje (kde vyhrála ruská mašina CCCP) trenérem Tichonovem ...
Bohužel tyto volby "vyhrála" česko (německo-americko ...) -á media, která (bohužel) přesvědčila největší procento (nerozhodnutých) voličů. Až potom byl Zeman a až potom Karel.
Media u nás žádná "čtvrtá velmoc" nejsou. Zeman má pravdu v tom, že většina novinářů jsou "sprostá slova". To bych si dovolila říci, že z jeho strany nemusí být výraz buranství. Většina novinářských otázek a narychlo vyprodukovaných "zpráv" je výsledkem polobulvárnosti. Děje se tak hlavně v touze po senzacích, šokování, rychlé produkci-a tedy rychlé touze po odměně ...
Leč - skutečnost uniká. Často mi ta "novinářská demokracie a svoboda" přijde jako Rudé právo z r.1975 naruby. Tehdá se psalo o plnění plánu na 105%, dnes se píše polopravda naruby. Tehdy to muselo být upečené ideologicky, dnes se to kydá ještě v polotovaru - jen v touze po penězích.
Chytám se smíchy za břicho, když čtu - dvacet minut po TV diskusi, kterou jsem viděla - věty, myšlenky a názory vytržené z kontextu - nejen Zemana, ale i Moravce - jen proto, aby novinář psal, psal a zase psal ... A válím se smíchy nad otázkami tipu - Co uděláte, pane prezidente, jako první? Já bych asi odpověděla, že se mi udělalo nevolno, a že zvážím setrvání mé předchozí konzumace ve mně - to udělám jako první.
Padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let? (A tenhle demagog dělá poradce hlavě státu? ((I když - mezi náma - současník na Hradě nemusí být "hlavou" - člověk má i jiné části - a narcista mívá své bližní beztak jen pro parádu)).
V hledáčku Německa jsme velmi dlouho a napojeni na Rusko jsme od r.1945 vlastně nikdy nepřestali být ...
Jak snadné brát peníze jako poradce prezidenta republiky. A co amnestie? Nestydíte se za ni ani trochu?
26. 01. 2013 | 22:19

antoni.n napsal(a):

Uf, tak jste se konečně odkopal, pane autore,
za všechno zlé zde může Německo a jeho pomahači, že. Vždy je užitečné vlastní bídu na jiného svésti.

Příště možná dojde i na Israelity, jak se zde na tomto inetovém foru v náznacích ukazuje.

Smutno, truchlivy tyto kraje.

-----

Možná, že volba tak jak dopadla, dopadla dobře a přispěje k dalšímu, positivnímu vývoji na tomto terénu, s novými impulsy.

Pan Zeman je bezesporu vyjímečně bystrý a schopný jedinec, skvělý rétor, i jako politik, ovšem do interiéru moc nevidíme, byť můžeme asi tušit.

V dnešním rozhovoru s Moravcem dobře obstál, celkem, vždy připraven, jako skaut, či pionýr, a M. s ním těžce zápasil, i když Big Milosh byl asi pod vlivem. Nevyčítal bych to, na jeho místě bych dopadnul asi ještě hůře.

Půjde hlavně o to, jakými lidmi zůstane obklopen, koho vezme si sebou na Hrad. Nelze vyloučit, že přinese i řadu positivních kroků, podaří se mu je však i prosadit do politické praxe ?

Uvidíme. Modleme se.

an
26. 01. 2013 | 22:19

veverka napsal(a):

Bestia triumphans napsal(a):

"Knížete volili všichni na sociálních sítích.
Zemana volili všichni na sociálních dávkách"

Opravdu?

Skutečně si myslíš že všichni na sociálních sítích volili Karla?

Koukám že příznivci Kárla jsou už zcela mimo realitu a blouzní.
26. 01. 2013 | 22:21

obycejny clovek napsal(a):

mozna nejsem normalni,
ale co muze president ovlivnit? Vzdyt nema skoro zadne pravomoce. A tak nechapu tu hysterii kolem teto volby. Copak me president zvysi duchod? Zvysi mi plat? Zlevni ceny v obchodech, elektrinu, plyn? Zlepsi ovzdusi? Asi nejsem normalni, ale myslim si ze nedokaze ani prd. Akorat bude nekde klast vence a obcas si zaklabosi. A to za mesicni mzdu ktera by stacila 1000 duchodcum na pohodlne preziti. Tak uz prestante blaznit.
26. 01. 2013 | 22:21

Fík napsal(a):

Náhodou, velice dobrý komentář! Klobouk dolů před Zemanem a jeho týmem, že ten tlak vydrželi, a samozřejmě před voliči, kteří mediálnímu tlaku, a agersivitě mnohých jedinců ze Schwarzenbergovy kohorty, vymývající mozky nepodlehli. Sám jsem to zažil - příliš jsem před takovými aktivisty mlčel a nevyjadřoval se k jejich aktivitě, a správně si vyhodnotili, že nejsem jejich! A ještě k tomu kdo z těch dvou sjednocuje, a kdo rozděluje, a co je z toho dobře, a co špatně? Pokud p. Zemana volili Václav Klaus, Boris Štastný, Jiří Paroubek,Tomáš Vandas, Miroslav Macek, Miroslav Štěpán, Mirolav Sládek, Miroslav Štěpán, Vojtěch Filip, Filip Renč, Michal David, Jiřina Bohdalová = zkrátka spousty osob z rozličnch prostředí a rozličných názorů, tak je jednoznačné, že takový kandidát SPOJUJE! A myslím, že je to dobře, že spojuje! A pokud někdo někam kandiduje, aby zvítězil, tak samozřejmě, že musí stát o hlasy VŠECH občanů, včetně hlasů výše zmíněných osob, a je dobře, že se to p. Zemanovi podařilo!
26. 01. 2013 | 22:21

Maximus napsal(a):

Libore Stejskale, ty seš opravdu ubožák na úrovni komunistického cenzora!
26. 01. 2013 | 22:23

Yrkim napsal(a):

Jinak zdravej ?
26. 01. 2013 | 22:24

stejskal napsal(a):

Tak to každopádně, pane Maxime,

nicméně už jsem Vás opakovaně varoval, že budete-li zde psát své antisemitské nesmysly resp. nazývat své oponenty "obřezanci" (což se dnes opět stalo), tak budu mazat VŠE, co sem napíšete.

Hezký večer.

Libor Stejskal
26. 01. 2013 | 22:28

otaznik napsal(a):

Maximusi,
Zas te smazali? To musi bejt nejake zidovske spiknuti . Neni Stejskal zednar?
26. 01. 2013 | 22:30

tooomsur for napsal(a):

Hospodářské noviny, Kalousek, Mladá fronta Dnes, Bakala, Lidové noviny, Tabery, Respekt, Háva, Slonková, aktualne.cz, idnes.cz, Balšínek, Komárek, ihned.cz, Čvančarová, Hanák, Svěrák, Šiklová, Stránský, Rychlík, Klus, Mádl, Kohoutová, Issová, Menzelová, Menzel, Kamberský, Fialová, TV Nova.

S touhle partou za zády by prohrál i Mirek Dušín...
26. 01. 2013 | 22:30

mb napsal(a):

Gerd napsal(a):
alojzi,
přesně tak.

Karel jede domu ....,

to si pustili film Kočár do Vídně.
26. 01. 2013 | 22:18

Schwarzenberga vyhnali z naší země v roce 48 rudí bolševici střihu gerd ...

no a ted udelali neobolševici typu klause vše pro to aby nebyl zvolen prezidentem ... ale půlky stažené a nahnáho měli ...
26. 01. 2013 | 22:30

Syčák napsal(a):

Hasenkopf by mohl být postavou ze Švejka.
26. 01. 2013 | 22:30

pan Sedlak napsal(a):

Vite, a ja jeste do posledni chvile zivil nadeji, ze pan Klaus emigruje. Zel nestalo se. Gratuluji panu Zemanovi. Chapu jeho radost z vitezstvi. Mam ale obavu, ze se jeho neustale hulvatske vypady obrati nakonec proti nemu. :)
26. 01. 2013 | 22:32

alojz napsal(a):

Libor Stejskal

Měl byste se projevit zásadově a mazat nenávistné slinty Karlových voličů, urážejících ty, kteří Karla odmítli...
26. 01. 2013 | 22:34

Digi napsal(a):

Podle Britských listů SDD Zeitung a další německé i rakouské deníky zaznamenaly otevření diskuse o Ben. dekr. a citovaly Tiskovou zprávu poslaneckého klubu rakouské lidové strany OVP a jejího mluvčího pro otázky "vyhnání" poslance Michaela Hammera, který měl prohlásit, že "Schw. vítězství ve volbách by nabídlo historickou šanci, že otázka vyhnání bude vyřešena, za toto vyhnání bude ificiálně převzata zodpovědnost a také odpovídajícím způsobem odškodněno." "Je to další znamení toho, že v Čechách zjevně vzrůstá počet těch, kteří jsou zainteresováni na úpravě (Aufarbeitung) tohoto bezpráví. Volební vítězství K.Schw. by bylo také znamením toho, že sudetská otázka bude v Čechách vyřešena", uzavřel Hammer. Vídeňský list Die Presse přitom citoval údajný výrok K. Schw., že "Zeman a Klaus tvoří silovou skupinu, která brání přehodnocení poválečného vyhnání Sudetských Němců."
A Beitské listy dodávají, že "Jsou to skutečnosti,o nichž by asi voliči měli vědět a mělo se o nich v pořadu seriózně diskutovar - Schw. měl být dotázán, aby své údajné postoje, jak je cituje Die Presse, vysvětlil.

Jsou to 2 velice zajímavé články z Britských listů

z 23.1. 2013 K.Schw.citován v rakouském týdeníku Die Presse: "Zeman a KLaus chtějí zabránit ´"novému zhodnocení" poválečného vyhnání sudetských Němců."

a již částečně citovaný článek z 24.1.2013 "Britské listy se ohrazují proti tvrzení Miloše Zemana"
26. 01. 2013 | 22:35

za knížete pána a jeho rodinu napsal(a):

A Stejskal furt maže a furt maže...... to Karlovi opravdu hodně pomohlo a pomůže tohleto mazání nepohodlných příspěvků. Fakt. Působí to vyloženě demokraticky. Přímo to nahnalo smazané k urnám aby to tam Karlovi hodili. Je to přece takovej demokrat.
26. 01. 2013 | 22:36

Stařeček napsal(a):

musím uznat, že to měl Karel dobře zmáknuté. Zná podlézavost některých skupin našich občanů, zejména některých umělců. Dobře zná naše chyby a umí jich využít. K naší mládeži se Karel uměl na chvilku sklonit a mládež si ani nedokázala prověřit karlovy názory na nás. Vůbec si naše zlatá mládež nevšimla a nezjistila, jak Karel našim národem pohrdá. Přes všechnu tu masáž německých zdělovacích prostředků se ale nenechal celý národ zblbnout. Pražáci nás ve většině přesvědčili o tom, co si o ních ten zbytek myslí.
26. 01. 2013 | 22:36

alojz napsal(a):

pan Sedlak

Vaše obavy svědčí o vaší šlechetné duši a dobrém srdci:-)
26. 01. 2013 | 22:36

otaznik napsal(a):

alojzi,
a co mazat i nenávistné slinty Zemanovych voličů ? S tim by jste souhlasil? Co by tu pak zbylo?
26. 01. 2013 | 22:37

alojz napsal(a):

otaznik

Proč ne.Mazat všechny nenávistné slinty.

Co by zbylo?No třeba moje příspěvky:-)))
26. 01. 2013 | 22:43

otaznik napsal(a):

alojzi,

A o cem by ty Vase prispevky byly? O pocasi?
26. 01. 2013 | 22:47

Carlos V. napsal(a):

kocoure, s tím Německem blbneš.

Já volil MZ z naprosto odlišných důvodů. Hezky nám "sjednotí" levici, bude "vládnout" - a běžný volič se pak bude bát úplné oranžévé celkovlády ve sněmovních volbách.

Nemusíš souhlasit - ani nemůžeš, o strategických plánech je možné mluvit jen odtud zdola. ;-)
26. 01. 2013 | 22:49

alojz napsal(a):

otaznik

Ne.Týkaly se tematu.
Chcete snad říct, že mé příspěvky byly nenávistné slinty?
26. 01. 2013 | 22:49

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane alojzi,

kdybych tu mazal "nenávistné slinty" voličů toho či onoho politika, tak by tu prakticky nic nezůstalo. Nezanedbatelná část debatujících zde nic jiného nepíše. A protože to stejně není v mých silách, nechávám tomu volný průběh.

Ale ty občasné antisemitské zhovadilosti, které se zde sporadicky objevují, mažu. Lidstvo má s antisemitismem dost neblahou zkušenost a většinu autorů "nenávistné slinty voličů toho či onoho politika" by odsud tak jako tak vyhnaly.

Přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou diskusi.

Libor Stejskal
26. 01. 2013 | 22:49

blue jay napsal(a):

Chci podekovat panu Stejskalovi,
Snad pujde Maximus tam kam sel merryman.
26. 01. 2013 | 22:51

alojz napsal(a):

Carlos V

Levice bude vládnout až po sněmovních volbách..a snad se jí podaří alespoň mírně napravit ekonomický a morální pád společnosti, vzniklý činností tzv. pravice.
26. 01. 2013 | 22:52

Simona Vlnasova napsal(a):

"Vetsina ma rozum"? Mozna ta Vase vetsina ze 4. cenovy, mluvte laskave priste jen sam za sebe, ne vsichni jsme nadseny ze zvoleni nekolikrat usvedceneho lhare, demagoga a hulvata!
MUJ prezident to NIKDY nebude! Spina, hnuj a lez je mi velice proti srsti :)
26. 01. 2013 | 22:52

Carlos V. napsal(a):

alojz : pakliže vše dopadne, pak levice se do pár měsíců krutě rozhádá. Po volbách bude ráda, když se aspo'n jedna z levicových stran bude účastnit jakési středové koalice s TOP09 či ODS.

Dopadne -li vše lépe, přijde nová strana na pravici - svobodomyslná, která marginalizue ODS a bude vládnout se slaboučkou konzervativní TOP09 a marginální národoveckou ODS.
26. 01. 2013 | 22:57

auro napsal(a):

Tak já chápu, že tuneláři (a jejich dětičky) jsou teď nešťastní. Zrovna tak předlistopadoví komunisté a všichni, kdo se v 90. letech lísali ke Klausovi. Vyhrál ten, který proti nim statečně a bez naděje na osobní prospěch bojoval.
Ale není jejich hysterie přece jen už přehnaná?
26. 01. 2013 | 22:58

dezo napsal(a):

Dobrý den, překvapil mě článek na novinky.cz, kde se píše, že "Zeman oslaboval svého soupeře negativní kampaní." Já jsem si všiml pouze mediální kampaně, která permanentně přesvědčovala, proč Zeman nesmí být prezidentem. Co si o tom myslíte? A počítáte s tím, že budou mediální útoky pokračovat i po volbě? Děkuji (Petr)



S tím rozhodně počítám. Některá média an block nainvestovala do prohry Miloše Zemana tolik emocí, že - jak je znám - jsem přesvědčen, že v tom budou pokračovat. Namísto legitimní kritiky budeme svědky pokusů o delegitimaci nového prezidenta. Já myslím, že někteří lidé neskončí, dokud ze Zemana neudělají chromou hradní kachnu. To je jejich problém a problém toho, jak má vypadat žurnalistika. Jestli je to popis reality, třeba názorově vyhraněný, nebo vytváření reality nové.
26. 01. 2013 | 22:58

Ada68 napsal(a):

Panu Karlovi nezbývá než poděkovat za to, že byl důstojným soupeřem. Už jsem mu sice poděkoval včera, ale abych byl ke knížeti dostatečně zdvořilý, radši to zopakuji. Rovněž mu přeji pevné zdraví, a brzké navrácení úsměvu na jeho tvář.
Jeho zklamaným přívržencům, doporučuji nechat se u knížete zaměstnat třeba na nějakém jeho statku. Tam potom mohou naplno pocítit jeho šlechetnost, dobrotivost a lásku k českému služebnictvu v praxi.
Milošovi zdar.
26. 01. 2013 | 23:00

alojz napsal(a):

Libor Stejskal

No zajímalo mne, podle čeho vybíráte to , co smažete a co ponecháte.
Já si totiž také přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou diskusi.
hezký večer
26. 01. 2013 | 23:00

otaznik napsal(a):

alojzi,

neco jako to delala po desitky let levice v Recku?
26. 01. 2013 | 23:00

dezo napsal(a):

Volici Dedka prestante brecet uz Vas o to prosim podruhe. Muj kandidat tez nevyhral a jsem ziv .
Zde je dobre zhodnoceni
http://www.reflex.cz/clanek/jine-volba-prezidenta-2013/49310/povolebni-on-line-chat-s-bohumilem-pecinkou-predni-politicky-komentator-reflexu-odpovidal-na-otazky-ctenaru.html
26. 01. 2013 | 23:01

alojz napsal(a):

otaznik

Co sem pletete Řecko?Mluvím přece o české vládě.
26. 01. 2013 | 23:04

dezo napsal(a):

ídíte Zemanovu orientaci k Rusku pozitivně či naopak? Děkuji (Pavel)



Když Zeman nebyl proruský premiér, proč by měl být proruský prezident? Možná se mýlím, ale ono je to spíš součástí politického boje. Rozhodně doufám v tom, že českému průmyslu, který stále táhne náš hospodářský růst, Zeman do Ruska otevře dveře. V těchle zemích prostě musí podnikatel přijet s politikem za ruku, aby měl a) primární ochranu b) aby se s ním vůbec někdo bavil. Když jsem v uplynulých dvou letech viděl na ministerstvu zahraničí zmatky s prosazováním obchodních zastoupením a vůbec lobbováním za český průmysl (psali jsme o tom v Reflexu taky nějaké články), tak jsem si nedávno řekl, že hlavní přínos Zemana-prezidenta by mohl být v tomto. Uvidíme, jestli splní slovo.
26. 01. 2013 | 23:06

otaznik napsal(a):

kolem jake vratnice chodite Maximusi?
Ja jsem vas povazoval za nezamestnaneho. Neb tolik casu ktery zde travite by nikomu kdo pracuje nemohlo stacit na obzivu. Nezivi vas Vandas?
26. 01. 2013 | 23:06

slavwin napsal(a):

Pane Hasenkopf nemáte rád němce, vaše jméno svědčí, že k Němcům patříme, máte pravdu oni Vás vnímají jako zaječí hlavu (pokud jsem to přeložil správně). Vybírat mezi něměckým knížetem, který měl panství v Čechách a českým důchodcem, který si přilepšil gáži za knihy pomlouvající bývalé spolupracovníky, pro vás to je jasné, když sloužíte někomu kdo spolu se soudci, které jmenoval hraje více jak 10 let hru na spravedlnost a při odchodu vše smaže. Mnoho nás to vidí jinak i když nás váš chlebodárce vidí jako představitele lži a nenávisti.
26. 01. 2013 | 23:06

Větro napsal(a):

Ať se nevymlouvá na na dekrety a podpásovky Karel ,ty mu volby neprohrály. Češi se umi povznést. Prohrál protože je součásti vlády která ožebračuje dolních 10 milionu Občanů .
26. 01. 2013 | 23:06

stejskal napsal(a):

To není těžké odhadnout, pane alojzi. Většině lidí, kteří sem chodí delší dobu, to nedělá větší problém.

Mažu to, co ničí veřejný diskurs, tedy hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, příspěvky vzbuzující podezření z porušení zákona, ty, které jsou celé napsány velkými písmeny či jinak odporují zdejším pravidlům. Nemažu je systemasticky, nejsem zde 24 hodin denně, neumím neustále číst debaty pod všemi bezmála dvaceti tisíci blogy. Dělám to namátkově. Ale zatím se to velmi osvědčuje. Řada lidí z různých částí názorového spektra má za to, že se zde debatovat dá docela slušně.

Libor Stejskal
26. 01. 2013 | 23:08

otaznik napsal(a):

alojzi,

ja take. O te pristi.
26. 01. 2013 | 23:08

Neudržitelný napsal(a):

Jak je vidět z diskuze pan Zeman nás již sjednocuje. To bude hezkých 5let.
26. 01. 2013 | 23:10

alojz napsal(a):

otaznik

napsal jste:
neco jako to delala po desitky let levice v Recku?

Nějak se mi nedaří zahlédnout tam něco o příští české vládě.
26. 01. 2013 | 23:10

dezo napsal(a):

maximus jsem na tve strane
http://www.youtube.com/watch?v=mqOADW8x47o
26. 01. 2013 | 23:11

Marta napsal(a):

Nejsem z paneláku, ani z pohraničí, přesto jsem volila M. Zemana. Bude dobrý prezident, poučil se z minulosti, je to člověk práce a činu, ne kecání o pravdě a lásce a nic dál. Moc je mi sympatická jeho dcera, držím jí palce, aby zůstala přirozená a upřímnná.
Jen těm hlasům, co se zde ozývají o přičlenění Čech k Německu - ano, bylo by to dobré, kdyby nás Němci konečně naučili makat a taky disciplině. Ale uvědomujete si, že většina našich nemakačenků a pivních kecálistů by si v německých pracovních podmínkách a konkurenci ani neškrtla? Nevím, zda by Němci stáli o miliony nezaměstnaných, mají svých dost.
26. 01. 2013 | 23:12

alojz napsal(a):

Carlos V

To by se TOP098 a ODS ovšem musely dostat do parlamentu...
26. 01. 2013 | 23:14

svatý Václave... napsal(a):

Jeden stát složený z několika tu byl a jeden stát tu je. Ten co tu je, tak dlouho bojoval a vnášel nenávist mezi tyto státečky, spojené do jednoho velkého, až prosadil a rozbil jeden velký stát na státečky, které se navzájem nenávidí a vzájemně vyvražďují. Snad se také nenecháme mezi sebou rozeštvat. Budou se o to ale velmi pokoušet. Tato volba nás o tom přesvědčila.
26. 01. 2013 | 23:14

dezo napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=IWKTY9VKhGA
26. 01. 2013 | 23:16

babočka napsal(a):

Nevím, zda kmotra Mrázka nevystřídal kmotr Zeman. Je ale fakt, že na hrad se dostali lidé jako Palas, Šlaouf, Zbytek a další. Je jasné, že se budou pořádat hony na úspěšné podnikatele pokud si nenasliní prst. Zemanův výkřik SMRT TUNELAŘUM mu bude nahánět voliče. Klaus si lojalitou zachránil kůži, Kožený utekl, tak zbývají ti slušní. Politiku dělají tajné služby a umělcům zástali jen slzy v očích.
26. 01. 2013 | 23:16

alojz napsal(a):

Libor Stejskal

co třeba příspěvek Simony Vlnasové?
26. 01. 2013 | 23:17

svatý Václave... napsal(a):

Babočka - tak ty krokodýlí slzy umělců jsou to poslední co je třeba utírat. Nebojte se, oni se o sebe postarat umí. S tím jsou desítky let zkušeností.
26. 01. 2013 | 23:25

honzav napsal(a):

"Ukázalo se, že nejsme. Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let."

Opravdu zijeme v roce 2013? Pane Hasenkopfe, jakou znate demokratictejsi zemi v Evrope nez je Nemecko? Souperit s nim mohou pouze severske staty. Je jedno, co si myslime o Benesovych dekretech. My jsme v nemeckem "naruci" uz davno, at tomu chcete nebo ne. Nase ekonomika je na nem zavisla jako na zadne jine zemi. Pokud by Nemci trpeli stejnou fobii z Cechu, jakou tady nekteri predvadeji, tak jsme na tom jeste o dost hure. Nemecko na nas opravdu zavisle neni, my na nich ovsem ano. To je ekonomicka realita.

Tahle hra, kterou tady pomahate rozehravat, je jen snahou zabrat prostor vpravo narodoveckou - za nacionalistickou propagandou a sbirat hlasy ve volbach. VK uz na tom pracuje delsi dobu.
26. 01. 2013 | 23:26

pan Sedlak napsal(a):

alojz:

dekuji. Zel prvni vyjadreni pana Zemana na tiskovce v 16 a pote debata v 20 s panem Moravcem mi delaji vrasky na cele. Kde bere pan Moravec tu trpelivost a sebekazen? Obdivuhodne...
26. 01. 2013 | 23:27

Gerd napsal(a):

mb,
mé prarodiče sice Sudeťáci po Mnichovu vyhnali ze Sudet, ale oni sami nikoho nevyháněli. A co rodina Schwarzenbergových po válce v r. 1947 na základě Lex Schwarzenberg sklidila za své činy za 2. sv. války (třeba založením tábora v Letech u Písku), je věc roku 1947 a ne 2013.
U r. 1948 nikdo z mé rodiny neasistoval A Vaše obvinění z rudého bolševictví je jen důkazem, že Vy, mb, máte totalitní bolševické myšlení pořád, jen jste změnil cíle.
Demokracie v ČR zavládne, až se lidé jako Vy změní nebo vymřou.
26. 01. 2013 | 23:27

alojz napsal(a):

pan Sedlak

Je za to placen.
26. 01. 2013 | 23:29

volič Zemana napsal(a):

Děkuji voličům Zemana, že dokázali uštědřit políček celé té pražské knížecí lokajské smečce a tzv.nezávislým médiím. Od počátku bylo jasné, že celá ta propagandistická smršť za Bakalova a Hávovy miliony bude mít kontraproduktivní efekt. Základní chybou části české oligarchie bylo vsadit na Kalouskovu loutku senilního knížete s cizáckými předky. Na celé blamáži vydělá pouze paní Therese Schwarzenberg, zůstane doma v Österaich a nemusí se učit české fráze, typu tscheska fojak, topra fojak !
P.S. Je mi líto i známých diskutérů, kteří se tu byli za knížete dnem i nocí. Slíbená místa na panství tzv.hlubocké větve, jsou v pr...., kníže už restituce nevybojije. Neplačte, Duka vás všechny zaměstná v církevních lesích, těžba se nepřeruší.
26. 01. 2013 | 23:30

stejskal napsal(a):

Nic moc, pane alojzi. Jeden z mnoha, které se zde objevují. S debatou nemají mnoho společného, ale na smazání to není (takových je zde většina).

Libor Stejskal
26. 01. 2013 | 23:30

alojz napsal(a):

honzav

Je snad evidentní, že tuto "ekonomickou realitu" je třeba změnit.Pokud nebude mít dostatečně silný vnitřní trh, budeme v "stejskalováno"...
26. 01. 2013 | 23:31

alojz napsal(a):

stejskal

Proto jsem se ptal na parametry výběru.Prostě zda je horší antisemitský výpad, nebo urážka lidí, kteří se "provinili" svobodným rozhodnutím ve volbách.
Již je mi to jasné.Děkuji.
26. 01. 2013 | 23:35

Inkvizitor napsal(a):

Pane Hasenkopf, velmi trefné ...
26. 01. 2013 | 23:38

jozef napsal(a):

ad "naruc Ruska"

Mnohi su extaticky zhrozeni z tejto moznosti,z padu do naruce Ruska.
Avsak nehrozi,aby Horna Volta bola v dohladnej dobe schopna odkupit Cesko z nemeckych,americkych,korejskych a ostatnych ruk.Su to mudrosti mediokraciou absolutne vymytych mozgov.

Za Zemana vsak zrejme realne hrozi,ze ceski biznismani budu mat v ceskom prezidentovi vacsiu moralnu podporu,nez ceski bojovnici za ludske prava vybranych ruskych disidentov,alebo mediokrati vnimajuci Hornu Voltu ako nepriatela ludskej civilizacie cislo jeden.
26. 01. 2013 | 23:40

Gru napsal(a):

Perubířským kamenem Schwarzenbergovy "noblesy" (co jsme vlastně čekali od člověka na úrovni Lukáše Kohouta, který sï též přivlastňuje neprávem tituly) bylo, když se neurvale osopil na stařičkého veterána od Tobruku.
27. 01. 2013 | 00:04

Anti- napsal(a):

Vy na to Hradě se soudruhem prognostikem musíte dělat brutální seance, když máte takto narušené chápaní reality. Vaše germanofobie je směšná a ubohá, nechápu, že někdo s Vaším vzděláním může něco podobného napsat. Asi Vás to překvapí, ale do EU jsme vstoupili dobrovolně (k Německu samotnému nás nikdo nepřipojuje). Opravdu smutné, že tmářství a nejnižší pudy se šíří zrovna z Hradu. Ve výsledku snad budu rád i za toho Zemena, protože Klausismus je ještě o dvě třídy větší hrůza.
27. 01. 2013 | 00:10

mažňák napsal(a):

Anti- : já vám to musím olajkovat. Nevěřil bych, že někdo bude ještě takhle argumentovat. Tahle parta ze mě udělala pravdoláskaře, čemuž bych ještě loni neuvěřil.
27. 01. 2013 | 00:14

mik napsal(a):

To josef
No vsak uvidis jak se ochladi vztahy mezi Slovenskem a Ceskem nebo jsi snad nevidel Zemanovu aroganci vuci slovenskym novinarum a co napsal slovensky tisk ze cesi jsou stejni jak slovaci a ze si musi projit obdobim jak Slovensko za Meciara,.,,Zeman urcite vyvesi na Hrade vlajku EU Zeman se mozna bude zasazovat o prijeti eura v 2017,,,ale masku zacal uz odhazovat s lzi o Sloufovi kdovi jak to bude s EU jeho Bobosikova taky je v EU a kam to vedlo .. Hysterie nacionalismu a vychodni orientace mnohych lidi v CR prineslo porazku a cekani dalsich 5 nebo 10 let CR neni zrala na cestu na zapad,,,je to skoda ale Schwarzenberg doplatil na to cechacstvi na to ze lide neuvazovali no co se da delat cesta na zapad se opet o dalsi roky odklada,,,,diky aspon tem 45 procentum naroda kteri chteli slusnou cestu...
27. 01. 2013 | 00:14

antoni.n napsal(a):

Ad Libor, Maximus ---

asi zde proběhla jakási lekce rasové nenávisti, nezachytil jsem, nejsem zde každou minutu přilepený, mám jiné věci v záběru pozornosti, mezitím vymazáno asi.

Libore, snad bych se přimluvil za ponechání těchto věcí zde, i to je součást obrazu současné českomoravské společnosti, pokud to však nevzhne se v jakousi nenávistnou verbální štvanici a bitku.

Maximusi, zachytil jsem vaše předchozí texty, to nevadí, jestli jste schopen přijímat věci i z tzv. druhé strany, doporučuji k přečtení práci Arthura Koestlera - Thieves in the Night, vyšlo i česky. Poučné pro všechny, zdá se mi.

Osobní otázka - hodláte žít v tomto světě a dožít se v klidu a míru slušného věku, s pocitem snad dobře odvedených životních úkolů, s vědomím, že jsme odpustili svým tzv. protivníkům, že jsme vědomě neubližovali, i sami sobě ?

Přeji Vám v tomto zápase úspěch.

an









Pax

an
27. 01. 2013 | 00:18

ex-nemo napsal(a):

Ta "mediokracie" zklamala taky i z toho důvodu, že my, aspoň my starší máme pod kůží navyklou nedůvěru k novinám z doby komunizmu.
A kdy vlastně vzniklo to rčení "Lže jako když tiskne ?", říkají to taky v jiných národech ?.
Takže ta natrénovaná nedůvěra k novinám se teď i po dvaceti
letech znova projevila.
Dobře by bylo, kdyby na tuto národní tradici navázali i mladí. Dnes, v době internetu není zas tak obtížné utvořit si vlastní, nezávislý a podložený názor.
27. 01. 2013 | 00:19

aviatik napsal(a):

Tak pod tohle se podepíšu. Za výsledek si může hlavně Karl sám. Urazil hrdiny od Dukly, tím se totálně odkopal. I kamarádi, kteří ho chtěli volit tak nakonec volili Zemana, protože těmito svými výroky, hodnými leda tak sudetského němce, prostě urazil i jejich předky kteří bojovali za války proti okupantům. Už to, že dostal v restituci rozsáhlé majetky je na hraně zákona - postupovalo se podle rakouských zákonů. Stejně jako u Havla, jehož otec byl s nacisty jedna ruka - viz. třeba známá fotka s malým Václavem Havlem jak sedí na klíně Heidricha. Taková fotka by asi nevznikla, kdyby byl starý Havel v odboji...
I jiné věci v jeho kampani byly přes míru - hlavně z té kampaně hrozně smrděly peníze miliardářů, kteří ho podporují. Billboardy, noviny, letáky, nechutné placky, spamování, volání lidem tzv. známými osobnostmi, které to pravděpodobně taky nedělaly zadarmo. K tomu Kárl na práškách už ke konci kampaně viditelně byl mimo, nerozuměl otázkám, kecal z cesty. Jeho děti neumí česky, manželka, dcera největšího rakouského nacisty taky ne. Sám Kárl neustále někomu lezl do zadku - sudetským němcům, američanům (podepsal radar), podepsal ACTA, hlasoval pro darování našich peněz církvím... Takový člověk se prostě nesměl stát naším prezidentem.
27. 01. 2013 | 00:20

mik napsal(a):

To volic Zemana
a ja zase dekuji volicum prognostika za to ze jsem si uvedomil ze se nic po 23 letech v CR nemeni ze hysterie vlastenecvi nacionalismu a hrani si na mistry sveta s holym zadkem opet zvitezila a ukazala ze CR patri stale na vychod daleko od zapadni vyspele demokracie ze se mohu opet stydet za stale ceske obcanstvi kos plny Zemana na vsech ambasadach v zahranici bohuzel nepomohl Klaus nemusi emigrovat a muze dale prohlasovat sve ostudne vyroky o tom jak pravda a laska zvitezila nad lzi..akorat ze Zeman malem spadl na hubu nejspis uz ucinkovala slivovicka stacil znecit novinare a lez o Sloufovi prohlasit za taktiku...holt komu neni rady tomu neni pomoci ,,tak hodne stesti v ceste na vychod a prijemny vydelk v podobe 5 euro na hodinu v roce 2017 jak chce ten vas slavny Janosik Zeman,,akorat pravda ponekud meciarovsky Janosik a taky Klausuv kun a zachrance pred emigraci,,, cekal jsem ze je narod v CR chytrejsi,,, no ale i tak alespon dik tem 45 % slusnych,,, treba se to podari za dalsi 5 nebo 10 let...ale to by se asi musela zmenit ceska mentalita,,,soucasna generace je stale zatizena socialismem a blabolech o cizactvi
27. 01. 2013 | 00:52

antoni.n napsal(a):

A bude ráno, či dopoledne a asi pěkná kocovinka a bolehlav, že ?

Doporučuji:

1/ tabletku Anopyrinu

2/ hodně pít, běžnou vodu z kohoutku či Magnesii

3/ jste-li při smyslech, uvařit hovězí vývar s česnekem rozdrceným, či česnečku jen tak, s Maggi kostkou.

4/ jste-li naladěni na alternativa, pak asi tušíte, že je dobré požít kuličku Nux Vomica a Chelidonium, za hodinu ukrutně uleví se Vám.

Tak jo, mějte dobrou neděli, ale vězte, že zase bude zítra úplněk měsíce a pro Lvy den blbý, tak se všichni kontrolujme a buďme bdělí.

Dobrou noc

an
27. 01. 2013 | 01:01

Pozorovatel napsal(a):

Každý tlak budí protitlak. Ne, že bych Miloše miloval, ale ten příboj mediálních podpásovek prostě nesměl slavit úspěch. A asi to tak mělo dopadnout - prezidentování by mělo být na konci dlouhodobé kariéry. Hradní paní, která řadí svahilštinu před můj rodný jazyk, na Hradě opravdu nemusím.
A teď už toho nechte, život jdr dál a musíme se starat o jeho podobu hned další den. Tedy, pokud vám na ní záleží.
27. 01. 2013 | 01:03

Marek Kobera napsal(a):

Ano, pane Hasenkopfe,
za 5 let očekávám za prezidenta pana Stanislava Grosse.
27. 01. 2013 | 01:31

nebuďte tak hrr, jste mladý napsal(a):

Pane Hasenknopfe, to od vás nebyl velký myslitelský výkon.
27. 01. 2013 | 01:49

č.m. napsal(a):

Mafie miluje rozhádanou obec.
27. 01. 2013 | 02:07

sedlak napsal(a):

skoro věřím, že v té amnestii máte prsty,
27. 01. 2013 | 02:07

Josef K. napsal(a):

Už jen fakt, že lidé jako autor vystrkují růžky, svědčí o pravdivosti čehosi o krysách z podpalubí. Normalizátoři mají pré nehledě na rok narození.
27. 01. 2013 | 02:39

Helena napsal(a):

"citace" Miloš Zeman (21.1.1992): Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt.
Kampak asi zařadí pane Hasenknopfe vás,co myslíte?
27. 01. 2013 | 02:56

antisoudruh napsal(a):

Shrňme si, kdo volil Zemana.
1) lidi, kteří se brání vracení nakradeného - jsou proti církevním restitucím.
2) lidi, kteří se brání vyrovnání s temnou minulostí našeho národa - benešovy dekrety
3) lidi, kteří se za totáče, díky své kolaboraci s tehdejší mocí, měli lépe jak ti ostatní a dnes po takovém statutu teskní. To spektrum je velmi široké - traktorista co kradl naftu, voják z povolání, učitel občanské výchovy, politruk, estébák, PSVB, prodavačka prodávajcí podpultovky,...
4) lmafiáni, kteří jsou dnes navázáni na Klause a báli se, že budou odstaveni od lizu
5) lidi, kteří jsou plní závisti a nenávisti, kterým Zeman svýmy sprostými výpady proti lidem s jiným názorem mluvil z duše.
6) lidi, kteří jsou rozumu spíše mdlého a skočili Zemanovi na jeho lži a polopravdy - jako příklad uvedu Zemanův výrok o hospodářském růstu za jeho vlády a za nynější vlády, kdy opomenul tyto údaje srovnat se státy v okolí. Tehdy jsme pokulhávali za ostatními, dnes se můžeme s ostatními srovnávat.
7) lidi, kteří nepotřebují fakta, stačí jim, když jim někdo "správně" vysvětlí situaci.
Takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho.
Fácit je, že nového presidenta dostala na hrad žumpa tohoto národa a takový má tento president i kredit. Klaus byl presidentem mafiánů, Zman je prsidentem žumpy. Podle toho bude vypadat jeho presidentování.
Stačí si přečíst poslední větu autora tohoto blogu. "Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let." Skutečnost je taková, že by se zvolením Schwarzenberga o žádné padnutí Německu do náruče nekonalo. Němci o nás nestojí. Kdyby o nás stáli, tak si nás koupí. Nejednoduší by to měli právě u Zemanových voličů. Takže sehhr geehrter Herr Hasenkopf, Němci vám ukazují fakáč. Můžete si změnit jméno na Hassenkopf.
27. 01. 2013 | 03:07

život je nekonečně mnohotvárný napsal(a):

až na to, že je furt stejný

veverko
Když jsem dnes šel přes centrum po desáté večer, potkal jsem celou řadu sprostě nadávajících skupinek podnapilé zlaté mládeže (tak 17 až 23 let), z nichž některé exempláře už dorazily i sem. Divím se, že v těch punčocháčích s holým zadkem slečny cestou neumrzly.
Soudě z vykřikovaných sloganů šli zřejmě z rozlučky s Karlem, někteří se táhli s videotechnikou,

Podle všeho bude tedy Česko obohaceno o další generaci frustrátů.
Tentokrát ubožátek, které se bojí, že někdo taťulkovi zkonfiskuje nakradený majetek. Ještě netuší, jak to v životě chodí.

Ostatně, Donizettiho Maria Stuarda, z které jsem se v dobré míře vracel domů ukazuje, jaký dokáží umělci být xindl. Svatouškovskou katolickou vražednici (několikanásobnou) znázorňuje libretista (podle Schillera, autora zednářského popěvku, který se po přepsání hudby Ludwigem B. stal hymnou EU) téměř jako světici. Její modlitba se sborem před nevýrazným koncem je na Donizettiho velký kus muziky a Joyce DiDinato (která je spíš na kalhotkové role) tu dokáže pěkně zahustit drama a vyvolat pocit vzestupu k vykoupení.
Z chudinky Alžběty neváhají udělat mostrum (v druhém dějství jí maskéři udělají černézuby a Leicester se před jejím dechem odtahuje); každý ví, že byla dítě syfilitika a hrozně jí páchlo z úst, ale takový naturlismus jsem ještě jinde neviděl. Překvapuje jak moc režižér zvýrazní verš o tom, jak pámbu potretá Anglii, i když se Mary pokrytecky zmiňuje, aby to nedělal.
Od katolíků zkrátka raději dál. Bez Alžběty by Angláni zažili 200 let inkvizice a stali se zaostalou zemí, jako Itálie po Galileiho procesu,

Těsně nás to minulo.
27. 01. 2013 | 03:35

Marie napsal(a):

Německu jsme sice, zatím, do náruče nepadli.
Ale komu jsme padli do náruče s takovou amnestií, pane?
27. 01. 2013 | 04:15

Marie napsal(a):

uat
Když nepostaví Temelín Francouzi, čekal jste snad, že jej dostaví Aštar Šaran se svou flotilou?
27. 01. 2013 | 04:26

Marie napsal(a):

antisoudruh

Opomenul jste, že Zemana volili ti lidé, kteří mají za to, že spící prezident na Hradě je nadstandard, který si nemohou v dnešní době dovolit, když sotva zaplatí za základní životní potřeby.

Všichni ti, kteří dnes hromadně plakali v Lucerně, by naopak uvítali prezidenta neaktivního, který by se nevměšoval do stojaté vládní bažiny, v níž se daří jen mimořádně slizkým obojživelníkům a nebo ti, kteří podlehli iluzi, že kníže nás z té kaše, kterou pomáhal navařit tím, že v rozhodujících chvílích spal, do čista vylíže.
27. 01. 2013 | 04:47

Josef K. napsal(a):

život je nekonečně mnohotvárný
omyl v nicku
život je nekonečně jednotvárný lépe odpovídá textu pod ním
27. 01. 2013 | 05:05

Josef K. napsal(a):

Popravdě, zvítězila lenost, lež a strach nevzdělaných. Jejich převaha není nic nového, po roce 1969 je spíše pozitivní kolik hlasů získal druhý kandidát. České zlaté ručičky i poctivost jsou chiméry většiny.
27. 01. 2013 | 05:09

petrvileta napsal(a):

http://www.facebook.com/MeSiSkrtnete
27. 01. 2013 | 05:13

Drzá zrzka napsal(a):

Opět se ukázalo, že pokud se nesrovnáme minulostí, nemůžeme jít v klidu do budoucnosti. Minulost nás doběhne. Klidně i v roce, kdy uplyne už 75 let od mnichovské dohody, 45 let od vpádu spřátelených armád.
27. 01. 2013 | 05:59

Z.W. napsal(a):

Tak tohle je jen vzkaz od náčelníka Chilské péro z Hradu, Manitou stále ještě ve své kůži, jinak by tyhle náčelníky a bojovmíky jako je Zaječí Hlava vzal již dávno do věčných lovišť. Bez amnestie, bez skalpu.
27. 01. 2013 | 07:10

pijte zaječickou napsal(a):

na zácpu je dobrá v eurestu bude ovárek a jitrničky, stloustneš hlavo zaječí, počkej až šěf zaječí, máš sbaleno?
27. 01. 2013 | 07:20

Pompeius Magnus napsal(a):

to Stejskal :"kdybych tu mazal "nenávistné slinty" voličů toho či onoho politika, tak by tu prakticky nic nezůstalo. Nezanedbatelná část debatujících zde nic jiného nepíše. A protože to stejně není v mých silách, nechávám tomu volný průběh"

Myslím, že je to velikou částí i dílo Vaší redakce, pane Stejskalo. Fanatickou a nenávistnou podporou, kterou AKTUÁLNĚ poskytovalo jednomu z kandidátů jste vrchovatou měrou přispěli k tomu, co popisujete. Naprosto jste jako novináři rezignovali na svou profesionalitu a chovali jste se hůř, než prostituti.
27. 01. 2013 | 07:36

ale snažili se podržknížete napsal(a):

stejskalo stejskalo ještě včera vejskalo
27. 01. 2013 | 07:42

antisoudruh napsal(a):

Marie,
OK Zemana volili lidé, kteří se jsou schopni spojit s jakoukoliv lůzou, aby nebyl zvolen kandidát s nimž nesympatizují. Tady se totiž jedná o sympatie, nikoliv o zdravý rozum. Ti co mají zdravý rozum, volili Karla, i když jim není sympatický.
27. 01. 2013 | 08:14

Admirál napsal(a):

Včera si ve svém rozhovoru v ČT Zeman Moravce namazal na chleba jak sardelovou pastu. Až z toho Moravec chvílemi koktal.

To bylo moc příjemné vidět. Zeman nemá důvod, lézt novinářům do zadku. Ví, že by by se jednalo o marnou snahu. Budou ho bít hlava nehlava za všech okolností. A on jim nezůstane nic dlužen. Naše jednotná, spojená mediální fronta má smrtelného nepřítele.

Pokud se budu bavit, jako jsem se včera bavil “u Moravce”, tak už jen proto se mi volba Zemana rentovala.
27. 01. 2013 | 08:24

Jirka napsal(a):

Pokud toto zblblo radilo Klausovi, tak se už ničemu nedivím. Svými názory patří na Ukrajinu.
27. 01. 2013 | 08:57

xyz napsal(a):

Pro mnoho našich občanů nebylo snadné se rozhodnout. KS měl docela slušnou šanci ve volbách zvítězit, stačilo aby využil nyhrávku na smeč kterou mu přihrál VK svou amnestií. Pokud by KS místo toho že zdrhnul z parlamentu před hlasováním o důvěře vládě dal najevo že s postojem jak VK tak i PN nesouhlasí a podal demisi, mohl si všechna slova o slušnosti a charakteru v dalším průběhu voleb odpustit a hodně lidí by mu uvěřilo že to myslí dobře. Raději obvinil generála Beera který mu položil otázku jestli je pro něho důležitější funkce než čest z neférového útoku.
27. 01. 2013 | 09:06

myrta napsal(a):

Přiznejte si pravý důvod Schwarzenbergovi prohry

Narazil na strop své inteligence
Zeman má ještě rezervy
27. 01. 2013 | 09:19

Jan Lipold napsal(a):

Pane Hasenkopfe, pokud nahlížíte volby v první řadě skrze "českoněmecká média" a "padnutí do náruče Německu", je mi z toho smutno. P.S. Centrum.cz (tj. i Aktuálně.cz) nemá německého vlastníka.
27. 01. 2013 | 09:27

Petr B. napsal(a):

Doufejme, že někdy budeme mít pluralitní, svobodná média, která budou měřit každému stejně. těch 23 let tomu nebylo.
27. 01. 2013 | 09:31

di napsal(a):

KS předal svůj majetek synovi s tím, že je už starý a proto se lépe bude starat o majetek syn
Proč ale sedí ve vládě a ještě je i místopředseda?
A proč kandidoval na prezidenta?
A ještě s tím, že on je budoucnost??
= Na svůj majetek nestačí, ale na státní ano.
27. 01. 2013 | 09:34

Petr z Tábora napsal(a):

Také jsem rád, že nám prezidenta nevybrala média řízená ze zahraničí nebo panem Bakalou. Většina lidí se řídila zdravým rozumem, většina zažila obdobné kampaně za socialismu a tak jsme zvyklí si o takových pisálcích myslet své, jen mladí to měli těžší. Myslím si, že řada přemýšlivých lidí když pozorovala to vymývání mozků, za podpory umělců z nichž někteří figurovali už na Antichartě, tak nakonec nevolili pana KS i když o tom původně uvažovali - jak z důvodu pravolevého vidění světa, tak z důvodu vzpomínek na nezpochybnitelné "vady" pana Zemana. Ostatně víme o spoustě lidí vynášených svého času médii do oblak a teď po nich lidově řečeno ani pes neštěkne.
Bude těžké zasypat příkopy vykopané kampaní a v zahraničí usadit emoce vzbuzené panem KS u jisté skupiny lidí.
27. 01. 2013 | 09:37

ochrana proti spamu napsal(a):

"Díky Bohu, padnutí Německu do náruče se odkládá o pět let."

Je moc dobre, ze hradni pomateny kabinet kuriozit opousti sve posty. Kombinace iracionality, narodovectviexush a rafinovaneho intrikovani je nebezpecna smes.
27. 01. 2013 | 09:49

Iva napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=769703
Posselt
27. 01. 2013 | 09:56

aga napsal(a):

život je nekonečně mnohotvárný

Já bych to rozšířil - od šlechty raději dál, ať je momentálně jakéhokoliv vyznání. Každý, kdo je přesvědčen o své vyvolenosti nad ostatními, je pro zbytek organizmu roven rakovinné buňce.
27. 01. 2013 | 10:00

aga napsal(a):

ochrana

A v čem konkrétně by byla podle vás na hradě lepší kombinace iracionality, nadnárodovectví a rafinovaného intrikování?
27. 01. 2013 | 10:02

Marta napsal(a):

"to vymývání mozků, za podpory umělců"
To vznešené označení (totéž mezi hudebníky, zpěváky všeho typu, výtvarníky, fotografy všeho možného i nemožného, tanečníky na pódiu nebo u tyče...) nám taky vsugerovala média, sami by na to, myslím, nepřišli. Nemělo by se zapomínat, že ve své podstatě to nejsou tvůrci ani interpreti skutečného umění, neboť to přijímá cca 5 % populace, nýbrž komedianti. Pro pobavení lidu.
27. 01. 2013 | 10:11

brablenec napsal(a):

Tak abych pravdu řekl, čekám, kdy naše tzv. Demokratická mládež pod vedením hrdinného učitele vyhlásí hladovku za Kcharla. Vždyť to se přece neslučuje s pořádkem, aby si lidé demokraticky zvolili někoho jiného než chceme my.
27. 01. 2013 | 10:16

šašek z Jihlavy napsal(a):

autore
Koukám, že se vám zalíbil Zemanův slib, že si většinu poradců ponechá. Přes vaše mládí se z vás stal pragmatik, možná to bude později i na člena ÚS. Jó, není nad to být mladý a pespektivní právník s.r.o.
27. 01. 2013 | 10:19

MA-FU napsal(a):

antisoudruh

Tleskám ,pravda,pravda a nic než pravda..
příspěvek 3.07 hod ..27.1. 2013
27. 01. 2013 | 10:38

MA-FU napsal(a):

antisoudruh

Tleskám ,pravda,pravda a nic než pravda..
příspěvek 3.07 hod ..27.1. 2013
27. 01. 2013 | 10:40

Hloupý Honza napsal(a):

Moje manželka říká o landkraběti klettgavském (Karlovi), že to je zlý člověk, že má zlé oči. Když si uvědomím, že byl adoptovaný (až v dospělosti !) a že tyto děti moc lásky v dětství nepobraly, musím s ní opět souhlasit. Taky jsem ho viděl dávno tomu nazad, ještě když kopal za Zelené, v nějakém televizním medailónu jak byl dosti stařecky nevrlý na číšnici, která ho dle něj "obtěžovala". Ten člověk se umí přizpůsobit prostředí tak, aby mu uvěřilo cokoliv, což se adoptované děti naučí velmi brzy. Není vinou mladých, že se svezli na "cool" vlně pankáče Karla, jsou naivní a dosud nepoznamenáni negativními stránkami života. Viděli v něm rytíře z nedávno dočtených pohádek, který tady vše změní k lepšímu. U hraběte ze Sulzu je handicapem i jeho věk, nejen v otázce duševního a fyzického zdraví, ale i v tom, že by "kvalitou" svého vládnutí zcela jistě neusiloval, právě s ohledem na stáří, o další zvolení, což by mohlo sklouznout do Klausovského - po mně potopa. Přírodní zákony platí i u šlechtických rodů a nelze opomíjet především duševní zdraví které doprovází pokročilé stáří, v němž rok znamená 5 let. Asi bychom nechtěli dopadnout tak, aby byl český prezident, třeba již ke konci svého prezidentování izolován na Hradě jenom proto, aby mu byla zachována lidská důstojnost před světem a národem a čekalo se netrpělivě na další volby.

Většina zdejších "komentátorů" (hlavně odpůrců Zemana) opomíná jeden důležitý fakt, že i prezidenta po Zemanovi bychom měli volit opět my a ne sekretariáty stran, či kmotrů, tudíž počínaje Zemanem, si stejně jako on i všichni další dají set sakra pozor, aby v očích národa obstáli se ctí a mohli se dále a dále ucházet o jeho přízeň. Uvidíme jak si prvních 5 let povede Zeman, snad příště už budeme chytřejší drahoušku.
27. 01. 2013 | 10:51

Hloupý Honza napsal(a):

Ještě dodám, že třeba v USA, založené na rodinných hodnotách, by si s takovou kampaní kníže ani neškrtl. Kde byli po celou dobu zástupci jeho rodiny, kdo je vlastně jeho rodina, jaký vůbec vede rodinný život, existuje-li vůbec ? Nemohu se zbavit dojmu, že i jeho vztah k těmto hodnotám má původ v tom, že byl adoptován, v tom, že byť na zámku, pohádkové šťastné dětství to zřejmě nebylo.
27. 01. 2013 | 11:03

skeptický napsal(a):

Pane Stejskale.

Nenávistné slinty tu byly skoro jeden autor za druhým.

Chválabohu se drželi,antisemitské jsem nezaznamenal.
27. 01. 2013 | 11:05

.Daněk napsal(a):

Rekapitulace
Pankáč a idol mládeže- starý Kárl , který pomáhal ožebračit jejich rodiče- trapné
Novináři - totální selhání, ukázka řiťolezectví v nejtrapnější formě
"umělci" - naprostý trapas, odkryli svoji křivou morálku tak, že to nepůjde napravit ani kdyby natočili 100 prolhaných seriálů Zdivočelá Země.
Antikomunisti- strašit lidi "zločinným režimem" kde se slušní a pracující měli lépe než dnes asi nefunguje, spíš přivádí lidi k tomu že volí proti takové ideologické masáži
27. 01. 2013 | 11:06

nepodceňujte zpětnou vazbu napsal(a):

skeptický

souhlas

také si myslím, že Stejskal s Lipoldem a to jejich nejužší vedení by měli začít honit spíš některé blogery, aby psali kvalitněji a ne zdejší diskutující.
Neb je smutné a pro profesionály snad i nepřípustné, když diskuse laiků je kvaltnější, než bog.

A seriózní noviny by měly být hlavně nestranné a objektivní , jak správně včera řekl v debatě budoucí prezident. Hned jsem si na ty 2 vzpomněla, doufám, že začli škytat

Gaia
27. 01. 2013 | 11:15

Bestia triumphans napsal(a):

stejskal napsal(a):
Dobrý den, smazal jsem dva texty vykazující znaky spamu resp. tapetování (identický příspěvek opakovaně publikovaný pod více blogy)).

Děkuji za pochopení. Libor Stejskal, editor blogů

:)
Omlouvám se, ale nedokázal jsem odolat, pane Stejskale.
:-)
27. 01. 2013 | 11:23

Bestia triumphans napsal(a):

alojz napsal(a):
"Bestia triumphans napsal(a): Knížete volili všichni na sociálních sítích.
Zemana volili všichni na sociálních dávkách.
A tenhle blábol hodláte opakovat na všech blocích?:-))) "

Ne, už to stačilo, Alojzi, ale vtip je to dobrý, ne?
Nicméně díky za to, že jste to opakoval.
:-)
27. 01. 2013 | 11:25

by měli začít honit spíš některé blogery napsal(a):

nebo něco jiného
27. 01. 2013 | 11:26

zubatá napsal(a):

Německá Mafra prostřednictvím médií iDnes, Mladá fronta, Lidové noviny, TV Óčko, slovenské SME a ruský Kommersant ingeruje nepřiměřeně do politiky hostitelských států.
Ale teď se dost odkopali.
Hlídací psi Řada renomovaných médií se rovnýma nohama ocitla v roli "umělecké fronty" a "akademické obce". Miloš Zeman novinářům ironicky poděkoval, že jejich hysterické příběhy - od ukradeného kabátu členem Zemanova štábu až po angažmá estébáka na protiknížecí inzerci - dopomohly k tomu, že právě on vstoupí do Hradu hlavním vchodem. To je nezáviděníhodná, velmi vratká pozice "mediální fronty". A škoda veliká. Zemana bude třeba hlídat, aby se neobklopil lidmi (všeho)schopnými, aby nezahájil českou válku proti "islámské anticivilizaci" na Středním východě anebo proti "nemakačenkům" na Šluknovsku. Kdo odteď bude "hlídacím psům demokracie" věřit, jestliže se v průběhu kampaně svými zubisky do téže demokracie - se stěží uvěřitelnou jednostranností - zahryzli? Skoro nikdo. Václav Klaus si je v sobotu vychutnal: "Lid se nenechal zmást neuvěřitelnou mediální kampaní. Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí." Vidět Klause, jak sarkasticky plesá, je vždycky smutné. Ale "oposmlouvě" navzdory ani on, ani Zeman za naše soužení nemohou. Z českého časopisu Týden: http://www.tyden.cz/rubriky/na...
27. 01. 2013 | 11:30

to jste to dopracovali poskoci napsal(a):

už i zubatá děkuje, dobrá práce aktuální pucflekové
27. 01. 2013 | 11:35

Josef K. napsal(a):

Úžasná argumentace spokojených, od knížecích ponožek až po zlé oči. Pocit triumfu většiny, ano, soudruzi, jste většina, a vaše argumentace připomíná cosi o nahém králi, jenž měl vybraný šat. Jen to dítě je pro vás pacholek, který ještě nepobral rozum, že!

Výsledek volby je optimistický v tom, že konečně ukázal dezolátní stav českoobyvatele a potvrdil podezření o převaze klonovaného Mirgorodského v tomto prostoru, zbaveném svého historického jména.
27. 01. 2013 | 11:36

skeptický napsal(a):

Premie asi nebudou.Ale jíst se musí.Zpátky do kanálu.
27. 01. 2013 | 11:58

Baba Jaga napsal(a):

Pane Kocoure,
vždyť Vy dobře víte, že se na Hradě nic podstatného nerozhoduje a ani rozhodovat nebude.
Jediné, na co jsem si vzpomněla, je skutečnost, že nám pan president Klaus bůhví proč a jak usmířil koaliční strany. Zdá se, že už to bylo před mnoha léty.
A pan Zeman párkrát zamíří na jednání vlády a třeba i jiná, zjistí, že si stejně dělají, co chtějí a že je zdržuje. Tak bude dělat to, co mu ukládá hradní protokol a bude se ušlechtile nudit. Což by dělal i jeho protikandidát.
27. 01. 2013 | 12:01

strýc virus H3N1 napsal(a):

Marie, Gerd, aviatik poněkud též alojz:
příspěvky, které podepisuji!

antoni.n opět nezklamal: smíchal kyselinu acetylsalicylovou s homeopatiky, čemuž říkám
"základní neznalost". no nic, podle toho jeho příspěvky vypadají.

jinak, pane Stejskale, chybí mi zde příspěvky českého maloměšťáka, vím, že jste na něj uvalil ban, ale podle mne se zase tak hrozného prohřešku nedopustil.

ale je to Vaše právo, nějak ta diskuse regulována být musí, uznávám.
27. 01. 2013 | 12:10

patriot napsal(a):

Zeman nekradl – nezbohatl, nevlastní žádné vily ani jachty… Kdyby tomu tak bylo, dávno by to na něj vytáhli.

Zeman konzistentně prosazuje zákon o prokázání původu majetku se sankcí zabavení lupu, jakož i nový volební zákon, který by umožnil potlačit vlivy stranických gangů… To jsou základní předpoklady pro vybřednutí z polistopadového bordelu. Svinstvo nazývá svinstvem.

Proto jsem ho volil.
27. 01. 2013 | 12:18

dug badman and harehead napsal(a):

se mnou přijde zákon patrioti, plochá dráha drymla, grégrovy sady, siesta na šloufika, zaječí hlava to má spočítaný, hare kašna, hare hare
27. 01. 2013 | 12:29

G. Giormani napsal(a):

Doufám, že mi můj názor vážený pane Stejskale nevymažete, když řeknu z jistotou, že becherovka, slivovice a chlast obecně zvítězil nad normálním uvažováním. Mám hrůzu z toho, co bude následovat poté, co se v den zvolení pana Zemana ukázalo při pádu v opilosti a následném vysvětlení, že za to mohla neschopná ochranka. Hrůza!
27. 01. 2013 | 12:30

Karel napsal(a):

Pravdou je, že mnoho médií se chová nedemokraticky,manipulují s voliči a vymývají hlavy lidem....prostě stejně,jak to dělali v 30.letech NSDAP nebo extrémní a ideologičtí komunisti v 50.letech...

Toto je fakt,který předvádějí dlouho a opět potvrdili při prezidenstských volbách.
Demokracie neznamená to, že si kdokoliv může dělat cokoliv...Toto není demokracie...
27. 01. 2013 | 12:42

Sláma napsal(a):

Pro Bestii: Dalibor Balšínek dokázal, že on i jeho noviny jsou jen bulvárem, který podle známého přísloví "zpívá" píseň pana Arnolda z Düsseldorfu, majitele vydavateství Mafra,a.s. (Lidové noviny, MF Dnes, Neviditelný pes atd.)
Pan Balšínek by se měl poučit z profesionality pana kardinála Duky a pana arcibiskupa Graubnera. Tak, pane Balšínku, vypadá správná reakce na prohranou volbu!
27. 01. 2013 | 13:07

Sláma napsal(a):

Josef K. alias Yossif K. napsal: "Výsledek volby je optimistický v tom, že konečně ukázal dezolátní stav českoobyvatele a potvrdil podezření o převaze klonovaného Mirgorodského v tomto prostoru, zbaveném svého historického jména.

Pane Josefe/Yossife, když se ucházíte o něčí hlasy, neměl byste jim říkat, že jsou v dezolátním stavu. To vám dají hlasy jenom ti, co se nachají zmanipulovat mediemi, ale těch je u nás méně a méně.
27. 01. 2013 | 13:12

stejskal napsal(a):

Ahoj, Toníku,

vím, že to myslíš dobře, ale málokdo si zde uvědomuje, jak tyto věci na internetu pracují. Pan Maximus zde opakovaně nadává lidem do "obřezanců", publikuje zde seznamy (domělých i skutečných) lidí židovské národnosti, o nichž píše, že jsou původcem všeho zla v této zemi i po celém světě, tapetuje zde debaty tzv. Protokoly sionských mudrů, hrubě antisemitským falzem carské tajné služby.

Pokud zde nechám toto rozbujet, přestaneš sem chodit ty a všichni normální slušní lidé. Tyto stránky skončí. Nemíním to dopustit.

Dobrý den, pane strýci vire H3N1,

pan český maloměšťák zde stále publikuje (zrovna před chvílí jsem smazal jeden jeho text pod blogem pana Pehe, ve kterém vyzýval násilí a který pobouřil i levicově orientovaného pana skogena. A pravděpodobně tedy začnu opět mazat vše, co sem napíše).

Myslím, že nazvat druhého čtenáře "fašistickou kurvou", je prohřešek docela velký. Ale je to jistě věc názoru.

Nezbývá mi, než zopakovat, co jsem napsal panu Novému výše: Pokud zde nechám toto rozbujet, přestanete sem chodit Vy a všichni normální slušní lidé. Tyto stránky skončí. Nemíním to dopustit.

Libor Stejskal
27. 01. 2013 | 13:18

č.m. napsal(a):

Pokud se jedinec, skupina jedinců, popřípadě část společnosti bojí, že je nějaký jedinec ši nějaká skupina jedinců zavlečou do Ruska anebo do Německa...přičemž oni sami zavlékají společnost do Somálska....

...je to pochmurně žertovné.
27. 01. 2013 | 13:20

cinick napsal(a):

Pane Stejskale,
klobouk dolů. Číst služebně všecky ty naše vejšplechty vokořeněné nenávistí, to musí být, i když jste tuhle psal, že vás to baví, pouze pro silnou povahu.
27. 01. 2013 | 13:30

č.m. napsal(a):

Tato výzva k "násilí" je používána i intelektuály, světové uznávanými. Nebo režiséry filmů. To že místní selektivní mazal pak maže selektivně - to je známo. /když někdo voliče Zemana označuje an bloc coby lůzu...tak to tento selektivní mazavka blahosklonně samozřejmě opomíjí/
Český maloměšťák si pohněval místního selektivního mazala tím, že upozorňoval na to, že v den voleb běžel na aktuělně.cz reklamní spot jednoho z kandidátů na prezidenta.
Což místní selektivní mazal vysvětlil, že pokud si daný subjekt reklamu zaplatí...je to v souladu s právem.
Já si myslím že to minimálně není s mravním kodexem - ale ten u selektivního mazala končí a padá s jeho výplatní páskou (svázanou s výší tržeb z inzerce).

Tedy - pro jednodužší povahy ...slovní spojení " Je třeba zabít Sekala" se dá interpretovat různě. Tolik tedy na vysvětlení oné " výzvy k násilí" /což je samozřejmě jen překroucením významu...špinavostí, kterou náš milý selektivní mazavka použil a kterou neváhá šířit dál/ :

Nu, když neumíme, či jsme příliš zbabělí na to, abychom zabili Sekala...nezbyde než si někoho najmout.
Pokud neumíme ani toto, nebo se nám najatá osoba vymkne z rukou....
...nezbyde něž po městě chodit s plastovým kyblíčkem a lopatičkou v ruce.
Pokud pak Sekalem je Baborová, ale není jím Parkanová...pokud Sekalem je Rath, ale není jím Šnajdr.... pokud Sekalem je Gross, ale není jím Chrenek...pokud Sekalem je Zeman, ale není jím Klaus......pokud Sekalem je Bárta, ale není jím
Peake...pokud Sekalem je Klouzal, ale není jím Schwarzenberg...pokud Sekalem je Michálek, ale není jím Nečas...

...pak nezbyde, než aby kyblíček a lopatička byly červené .
--------------
Pro zcela jednoduché povahy :
Ten , koho si najímáme...to jsou(měly by být/ instituce. Např. policie, státní zástupci....ale možná že i prezident.

Sekalem pak mohou samozřejmě být i media.
27. 01. 2013 | 13:33

a. c. sutton napsal(a):

Jan Lipold
O to je to horší.
Finančním ředitelem ale určitě nějaký (možná "bývalý") skopčák nebo Maďar bude, ne?

Jedna má židovská kamarádka (její otec byl v postavení, kde to musel vědět) se kdysi prořekla, že nejstrašnější je pomyšlení, jak její příbuzní v Americe financovali nahnání jejích evropských příbuzných do plynu a ještě přesvědčili Roosevelta, že jim nemá dát víza do USA.
To jen pro ilustraci. Hodných lidí prostě je jak šafránu.
27. 01. 2013 | 13:37

Zita napsal(a):

Absolutně nechápu ten strach, že bychom se vrhli do náručí Němců, pokud bychom zvolili pana Schwarzenberga. To snad ani nemůžete myslet vážně.

Pan Zeman vyhrál volby díky svému vystupování. Vyvolává v "obyčejných lidech" dojem, že je s nimi, že se jich zastane.

Češi si neuvědomují, že funkce prezidenta znamená hlavně reprezentovat zemi v zahraničí. Zapomněli už na to, jak nás pan Zeman v minulosti hezky reprezentoval svými urážlivými rasistickými výroky. Většině Čechů je to jedno a připadá jim to vtipné.

Bohužel téměř nikdo z těchto jeho fanoušků si nepřečte článek "Tři tváře Miloše Zemana", ketrý dnes vyšel na tomto portálu a vychází z historických faktů, a mávne rukou nad korupčními aférami, do kterých byl zapletený. On přece nemohl dělat nic tak špatného... Ano, je hezké, jak tatínkovsky se chová.

Pro mě to bude Král Já II, po předešlém Králi Já I.
Budu si při jeho projevech zacpávat uši a stydět se za něj.
27. 01. 2013 | 13:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane cinicku,

a víte, co je nejhorší? Já je vůbec číst nemusím (a samozřejmě ani všechny nečtu, to není v lidskách silách).

Když Vám třeba někdo hned po narození svěří dítě a Vy se o něj staráte dnem i nocí, pipláte ho, aby prospívalo, bylo libé sobě i druhým, užitečné, tak Vám to prostě nedá. Taková skoro opičí láska ;-)

Libor Stejskal

P.S. Kdyby mne to nebavilo a dělal jen to, za co jsem placen, vypadalo by to tu hodně jinak :-) To není chlubení ale radost z toho, že si zde lidé povídají (i navzdory těm, kteří si povídat nechtějí a chtějí jen urážet, ponižovat a zesměšňovat).
27. 01. 2013 | 13:46

sunlion napsal(a):

Soudruzi se dočkali. Po 23 letech. A mají radost. Opojeni úspěchem volají: "Ať - žije - Gottwald ! Ať - žije - Gottwald !" Vlastně ne - přeslechl jsem se - volají: "Ať - žije - Zeman ! Ať - žije - Zeman !" Vítejme v staronových časech. Ale zatím to jde... (50 pater nad zemí...)
27. 01. 2013 | 14:05

crowley napsal(a):

Tohle bludne fasizoidni, nenavistne a xenofoni narodovectvi je snad nejhorsi co ve spolecnosti existuje. Ne nahodou to reprezentuje prave particka okolo Klause a u voleb i kolem Zemana.

Predsteva zlych nemeckych medii, krvelacnych sudetonemeckych revansistu cekajicih na povel u hranic, velka cast straseni kolem EU, Bilderbergu, lzive utoky na "cizaka". je to nejsmutnejsi na vysledku voleb.

Dalsich pet let ses stydet za prezidenta. Smutny obraz spolecnosti. Ne nadarmo vsichni extremisti byli za Zemanem (od KSCM pres Klause po Vandase s Petrem Machem).
27. 01. 2013 | 14:15

Marta napsal(a):

Nejvíc mě udivuje slabozrakost některých, kteří považují voliče M.Z. za levičáky. To je právě to, že ho volili i mnozí ti, kdo byli po 23 let názorově napravo, včetně mě. Je to spíš tak, že Zeman voliče spojil. Čím asi?
A ještě jeden údiv. Fakt si někteří myslíte, že politicky "správná" volba nás všechny v téhle zemi nakrmí? A že stačí mít správnou barvu motýlka a zdvořilostní fráze v rukávu při zahraničních návštěvách? Protože nic jiného pozitivního na knížeti nevidím.
27. 01. 2013 | 14:32

strýc virus H3N1 napsal(a):

pane Stejskale, o.k., také zastávám názor, že je dobré se ovládat, a dodržovat určitá pravidla. ono je to i zdravé.
27. 01. 2013 | 14:35

třeba to byly softwarové antiperle napsal(a):

co my můžem vědět?

vileta
Vás už jsem si škrtnul před časem.
Bohužel se logické lapsy v Milošově myšlení začínají už zase zřetelně projevovat. On i Václav Klaus jsou lidmi, kteří těžce zvládají situaci, dostanou-li se k moci. Ne v důležitém rozhodování, ale v trivialitách.

Ta ochranka je tam, aby byla u něj, ne aby někomu típala cigaretu; pokud byl útok markýrovaný, čekají na skutečného útočníka.
Jestli někdo ve vyostřující se vnitropolitické situaci vyhodnotil potřebná opatření tak, že čtyři lidi na place stačí, měl by stokrát napsat na tabuli "Začnu si mýt uši"
27. 01. 2013 | 14:47

jura napsal(a):

Čochtan napsal(a):President alkoholik není zrovna dobrá representace.
No třeba si padnou s kalouskem do noty
27. 01. 2013 | 14:51

AeroKarel napsal(a):

Místo pouze potenciálního pádu do náruče německé (fakt mne neděsí), pád do náruče Miloše Zemana.
Možná je to tak nastejno, ale radost bych nad tím rozhodně nejevil.
27. 01. 2013 | 14:53

on antonín asi ještě spí.. napsal(a):

Pro antonina n.
Nesmíte zapomínat na Koestlera jako osobu. Znásilnil Simone Beauvoirovou a celé zástupy dalších (ženu Michaela Foota např.), vždycky byl absolutně nevděčný k lidem, kteří mu pomohli (i když mu zachránili kejhák, jak byste se dočtl v životopise Andrého Simona), popřel existenci vlastního národa (až na pár sefardských rodin, ke kterým nepatřil).
Byl prvním hlasatelem nutnosti lidstvo masově zblbnout psychofarmaky (pan Procházka se pak diví, co mu Němci sypou do jídla), opilec a násilník. Těžko se mi hledá ekvivalent pro termín intellectual bully, si vyložte jak umíte.
Takže tento Maďar (a Chazar navrch) nenáviděl židy. Domníval se, že je změní, pokud budou muset setrvale válčit s Araby. I stalo se.
http://jewishcurrents.org/wp-content/uploads/2010/03/Abidor-on-Koestler.pdf
27. 01. 2013 | 15:26

aktualne už zase vaří jedy napsal(a):

Posselt prý vzkazuje, že jiného než smíření nemá na mysli.
Jestlipak dodává, že to smíření má stát 1/3 našeho území plus odškodnění?
Přes platné mezinárodní dohody, které říkají přesný opak?
Přes to, že kancléř Schröder závazně slíbil, že sudetoněmecké požadavky nemoho politiku jeho země ovlivnit?

"Wiederinkraftsetzung des "Münchener Abkommens" verlangt. Nichts anderes bedeutet der § 3 Absatz b "Den Rechtsanspruch auf die Heimat, deren Wiedergewinnung und das damit verbundene Selbstbestimmungsrecht der Volksgruppe durchzusetzen" Hinzu kommt im nächsten Punkt 3c die Forderung nach "Rückgabe des konfiszierten Vermögens auf der Basis einer gerechten Entschädigung" Die erhobenen Forderungen betragen 1978 130 Milliarden DM. Im Jahre 2002 werden sie von Seiten der Landsmannschaft auf 266 Milliarden DMveranschlagt. Diese unverzichtbaren Ansprüche werden automatisch auf jede neue Generation von " Sudetendeutschen" übertragen."

Na věky věkův, amen.
27. 01. 2013 | 15:55

+++++++++++ napsal(a):

S autorem blogu souhlasím,ale v pozměněném smyslu,že to byla vůbec ve všem
od A do Z zlá kampaň.Rozezlená.Historizující hlavně díky tomu,že do ní kníže Karel i přes neplatný titul vláčel kvůli domnělé sebereklamě tisíciletí svého rodu.Jdoucí přes mrtvoly,vysilující-nikoliv zábavná.Komentáře Němců jako Hans-Jörg Schmidt nejsou daleko od pravdy,ba i německý tisk i Posselt leccos chápou.Nevím proč by zde nemělo přesto vše ale naopak platit:přijatelnější vyhrává.
Naše Velká Morava,Morava-jediná vlastenecká na Bílé Hoře 1621, z níž ale vzešli zrádce Valdštejn ,Morava později nejvíce německy osídlená,Morava-rodiště T.G.Masaryka,Klementa Gottwalda a Ludvíka Svobody,Morava nemilující V.Havla-tato Morava zvítězila.Morava,která perem Petra Bezruče,prvního jmenovaného nár.umělce roku 1945, nikdy hraběte Gera nemilovala. S jedinou výjimkou v ní :Brno,kde roku 1945 po příjezdu z Londýna president Beneš přednesl první a nejostřejší protiněmecký projev.
Vykročte pluky Svatoplukovy Velkomoravské ,pluky Šlikovy bělohorské vlastenecké pevným krokem vpřed za zítřek národa hrdého a svéprávného nezotročeného Vestfálskými smlouvami,feudály a uhlobarony Géry.S námi všemi společně.!!!
Doufejme,že to pochopí i pohledná advokátka sociálně-občanská demokratka pí JUDr.Petra Buzková-Modráčková(-Leninová-Tusarová stranicky) -možná i jednou budoucí předválečná Zemínová slovními apely.Tak zlý nejsem,abych v ní viděl poválečnou Zemínovou.
Vlajku s gen.Franco nechceme v Praze!!!
27. 01. 2013 | 16:17

Miloslava Chalupová napsal(a):

Jméno autora textu amnestie je nám stále tajeno. Pan Hasenkopf by nás prozatím mohl zabavit zveřejněním svého vlastního návrhu amnestie. Třeba by nás potěšilo, že platíme ze svých daní tak skvělého právníka.
27. 01. 2013 | 16:21

Sch. napsal(a):

Kocour má smůlu. Kdyby byl nositelem jména Chrudoš nebo Šťáhlav...
Co se týče Němců, nesdílím jeho obavu. Prezident nemá zásadní pravomoci v tom měru. Krom toho příčinou tradičních potíží Čechů nejsou Němci, ale Češi sami. Jejich svárlivost a nejednotnost. Ostatní toho jen využívají.
V ostatním s ním souhlasím.
27. 01. 2013 | 16:57

skeptický napsal(a):

Karel Zeman.
Na mysli vytanou Cesta do pravěku a Vynález zkázy.
Kopnout do p.hele,nebo drátem do oka.
27. 01. 2013 | 17:11

Josef K. napsal(a):

Sláma, o žádné hlasy se neucházím, možná Vy na těchto stránkách hledáte souhlas, já ne. Na mém semináři bylo nedávno několik desítek mladých manažerů, přes třicet let starých. Ani jeden z nich nečetl od střední školy beletrii. Jména současných spisovatelů, kteří jsou diskutovánoi globálně, těmto talentům nic neříkala. Nemá smysl mirgorodským poukazovat na význam beletrie pro rozvoj myšlení ani odkazovat na praxi nejlepších univerzit.
Pokud někdo nečte beletrii, nemám na mysli ani stíny šedé a podobná upíří dílka, pak ignoruje velkou část života, tradic myšlení, vlastní kulturu. Je tzaké ochuzen o určitou zkušenost jednání, které nepotkává denně ve své praxi.
Také jsem si všiml, že ti mladí lidé neuměli svůj jazyk, jejich jazyk byl plný slovesných podstatných jmen, jako za blahých dob Gustava Husáka.
Volba Zemana nepřekvapila, pokud jsou dnečší třicátníci v takovém stavu připomínajícím spíše trosku ruského venkova, než technickou intelektuální elitu.
27. 01. 2013 | 17:20

kocour napsal(a):

Paní Chalupová,

svým textem amnestie nejdříve "zabavím" nového prezidenta republiky. Pokud se rozhodne nebo mi dovolí to zveřejnit, ani netušíte, s jakou chutí to udělám.
27. 01. 2013 | 18:00

nenasazujte autorovi zaječí hlavu napsal(a):

od amnestie k amnesii je jen krůček, pudu sebezáchovy je třeba, miloš větří autora a ochranku třeba posílit o novotného až zase bude miloš padat jako včera chce to siláka, kancléře by mohl dělat josef ká deset manažerů jednou přednáškou zabil takysilák náš
27. 01. 2013 | 18:08

nebo jen nemají na vodu, 75Kč/mq napsal(a):

Josef K.
Za JUDr Husáka stáli lidé na každou trochu slušnou knihu fronty.
Dokonce i na Seiferta, kterému jsem nikdy nepřišel na chuť.
Myslíte, že všichni ti lidé emigrovali, když se konečně v roce 1989 otevřely hranice?

Možné to je, docela vážně jsem o tom přemýšlel.
Také o nás někteří "Češi" přicetovalí z ciziny (kde nic neznamenají a nám chtějí ukázat), pár homosexuálů, kteří si chtějí vsugerovat, že mají žensky jemný nosík a ovšem - vy, říkáte, že jsme cítit.
27. 01. 2013 | 19:21

Petr napsal(a):

Obrovský souhlas, autore...

.."ale voličov Zemana nepresvedčili ani argumenty zvučných mien a ani kampaň"..

Nejen, že nepřesvědčily, ale přímo nas... Nechť si p. Kalousek (který je ve skutečnosti režisérem Schwarzenbergova kandidátství) plus P&L, poděkují sami sobě a svým kamarádům v médiích..

Akce a reakce !

Z prezidenta Zemana mi vůbec není lehko na duši. Ovšem s prezidentem Schw. bych měl strach ještě větší, tady by ve skutečnosti vládl Kalousek, a Bruseli by nás šoupli i jen za lehké pohlazení či úsměv v nejkratší době. (

Ovšem co mne velmi velmi potěšilo, to je nefalšované zoufalství P&L.. a skrytě i novinářských hy..…
27. 01. 2013 | 19:49

Matrix napsal(a):

Gerd
sklidila za své činy za 2. sv. války (třeba založením tábora v Letech u Písku)

Tak ti o tom něco přečti truhlo:

http://vera-tydlitatova.eblog.cz/fedor-gal-neni-jine-obrany-pred-anonymnim-kydanim-spiny-nez-ji-ignorovat
27. 01. 2013 | 20:57

drobný doplněk, truhlo napsal(a):

Matrixi
Věra Tydlitátová už asi nikoho nerozpláče.
A Fedor, než začal říkat ty voloviny, vydal toto:

http://www.ulozto.cz/xepzpjD/paul-polansky-boure-rar

A tvrdil, že si to dal ověřit a konzultoval s právníky. Pak se finančně položil a teď teda říká ty věci, chápu ho.

Odkaz na knihu okopíroanou nejspíš protiprávně dávám ve veřejném zájmu.
To je, co Švarcenberk nikdy nepochopí ve vztahu k ACTA.
Neb je starý.
A navíc mu veřejný zájem ale vůbec NIC neříká.
27. 01. 2013 | 21:17

Jaka napsal(a):

Kocoure, dík.
Vyjádřil jsi to i za mě..
27. 01. 2013 | 21:25

zaječí hlava napsal(a):

jakoby se lidé s echt nečeskym jménem měli potřebu co nejvíce protiněmecky vymezovat
27. 01. 2013 | 22:44

Josef K. napsal(a):

nebo jen nemají na vodu, 75Kč/mq
Nerozpoiruji, že vlkáda je asociální a Schwarzenberg se svého podílu prostě zbavit nemůže, ovšem pokud je volba Zemana vedena nadějí, pak o to větší bude zklamání.
Pokud jde o knihy, věřte, knihovny existují, antikvariáty existují, zásobené lépe naž knihkupectví za setinové ceny. Takže se na JUDr Husáka neodvolávejte, zvláště v přílpadě mladých, jejichž výdělky jsou statisícové.
27. 01. 2013 | 23:44

scallop napsal(a):

Autor

Tohle byl myslim Vas nejuprimnejsi blog - psany s nadhledem typickym pro tym Vaclava Klause. Stejne jako on si neuvedomujete, ze kampan bude brzo zapomenuta, ale Vase zluc tady bude porad viset a zapachat.
28. 01. 2013 | 08:04

Zlababa napsal(a):

ha a Germani uz jeci...... ze by jim to nevyslo.. ze by na to neco bylo?
28. 01. 2013 | 12:41

John Malkovich napsal(a):

No, jo,pan poradce Klause leze novému prezidentovi do zadku, aby mohl zůstat na svém fleku na Hradě.
28. 01. 2013 | 15:11

Miloš Říha napsal(a):

Souhlas, přiznávám se že jsem chtěl v druhém kole volit Karla, ale posledních pět dní kampane ve mě vzbudilo takový hnus že Karlovy nešlo dát hlas a nakonec skončil u Zemana

Muj osobní duvod je prostý. Pokud by se Karel dostal na hrad by by ve VŠEM mediálne krytej, cokoli(i to nejvetší svinstvo- kdyby neco udělal) by mu prošlo protože by nebyl nikdo kdo by proti nemu psal.

Zato po Zemanovy jdou media jako slepice po flusu a tudíž je jasny že si ani prdnuot nemuže bez všudypřítomných novin.

media jako je aktuálne, Ihned, idnes, Lidovky, reflex,respekt, tyden a další noviny zcela zklamali. Bohužel tímto se taktéž zcela diskvalifikovali co se tyče objektivnosti a už je nepokládám za medium které dává vyvéžené a pravdivé zpravodajství.
To jak si dokážou pravdu uspusobit k obrazu svému je k pláči.
28. 01. 2013 | 19:48

scallop napsal(a):

Miloš Říha

Presne tak to mame dnes - po Klausovi jdou media jako slepice po flusu. Klaus stejne dela co dela (ostudu).

Bude to tak i nadale - hlasem obcanu proti mediim.
29. 01. 2013 | 07:24

Janoslav napsal(a):

Ale aspoň není Zeman homosexuelně orientován - narozdíl od Klause, to nás může utěšovat, že na hradě jistě nebude pořádat homosexuelní orgie.
29. 01. 2013 | 17:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy