Ke Krymu:

07. 03. 2014 | 01:03
Přečteno 7515 krát
"... a nyní se přesvědčíme zda je přítomen hliník ..."

Právě jsem si po náročném dni přečetl, co je ve světě nového. Prý si krymský parlament odhlasoval připojení k Rusku. OK, ne že bych jim to nepřál. Ale současně vyhlásili referendum o připojení k Rusku ... ty dvě věci jdou dohromady jak, prosím pěkně? To už je bordel skoro jak v EU ...

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

kodiak napsal(a):

Nebude to o navazujících procedurách v zahraničí? Ukrajině, Rusku :-)
a ostatním světě?
07. 03. 2014 | 01:26

jozef napsal(a):

Na Kryme konaju v mnohom zrkadlovo.
Skoro zrkadlovo.V niecom zrkadlovo,v podstatnom opacne.
Krymska domobrana nie je vycvicena v Polsku,na Pobalti a v Izraeli - aby vyvolala masakry. AKrymska domobrana nestriela do ludi na obidvoch barikadach,aby urobila krvavy prevrat...

Majdanovo euroatlanticki politici hlasuju za EU /a volaju o pomoc NATO/,ale bez referenda.
Krymski prosia o pomoc Moskvu a hlasuju za pripojenie k Rusku, tesne pred ohlasenym referendom...
07. 03. 2014 | 01:41

Viola napsal(a):

Parlament vyhlásil a demos mají potvrdit, kdyby v referendu nepotvrdil, tak by to parlament zrušil, asi.
07. 03. 2014 | 01:58

Pavel13 napsal(a):

Všem je jasné, že bez Krymu Ukrajina nepřežije a bylo to jasné už při nedávném obnovení ukrajinského státu. Jestli je bordel v EU, pak ve vztahu k Ukrajině právě v zapomění na medávné sliby pomoci s obnovou Ukrajiny. Totéž platí o NATO, které se zaručilo za bezpečnost a ochranu Ukrajinského území při jaderném odzbrojení Ukrajiny. Pokud si neplní své závazky EU, NATO, o Rusku ani nemluvě, nemusí je plnit ani Ukrajina a může klidně prodat půlku Krymu Číňanům za rakety s jadernými hlavicemi.
07. 03. 2014 | 03:48

zemedelec napsal(a):

Pane Hasenkopf.
Kde mluví zbraně,tak jdou právní kličky stranou.
Jak nám Ukrajina předvedla,tam nejde jen tak oblbnou celou zem,jak u nás sametovou.Tam muselo být mrtvých víc,ale ani to nepomohlo k uchopení veškeré moci.
07. 03. 2014 | 05:55

tomeek napsal(a):

Mily pane Heisenkopfe ---
Vite, ja si myslim, ze v tenhle oklamzik to uplne nejlepsi je, nechat si to Ukrajince vyrikat sami mezi sebou. IngEc Vaclav Klaus, DrSc, DrSc, DrSc, DrSc (aby bylo jasno, ten byvaly ministersky predseda a president CR, jehoz vy jste mimochodem byval poradcem a kdo v Chile akceptoval suvenyry na tiskovo konferenci) chce, aby se Ukrajina zase stala ruskou federativni republikou a zavdecit se tak Vladimirovi Putinovi a mozna si tak zaruci dozivotni pridel malossolu, asi ne nadlouho...). Jini naopak (jako ing. Miroslav Kalousek, kuprikladu, aby nebylo mylky ten, kdo byval Finanzminister, misto predseda vlady a fackoval nespokojence) nyni moznost diky tzv. resolutnimu demokratickemu stanovisku vidi moznost vratit se tam, odkud je volici vykopali. At uz je to Vasik nebo Mirda, dejme jim prilezitost.
</sarcasm>
07. 03. 2014 | 06:00

tomeek napsal(a):

... opravuji: mily pane Hasenkopfe
07. 03. 2014 | 06:02

tomeek napsal(a):

... a pripojuji: None of your business! (Cesky: hledte asi sveho!)
07. 03. 2014 | 06:13

tomeek napsal(a):

... a jelikoz nikdo neni dokonaly, mrsky preklepy se vloudi: opravuji - hledte si sveho!
Zaverem: citim se hnusne, musim-li se obratit k autorovi, a ne k problemu samemu, ale nemohl jsem si pomoci. Mea cupla, mea maxima culpa..................................
07. 03. 2014 | 06:21

honolulu napsal(a):

Tajemny pane H,
neni Vam moc rozumet..
Jsem sice cizinec, ale vim, ze president Klaus byl vzdy zdrzenlivy a skepticky k EU.
Suverenitu jsem mel rad, protoze pani Bobo jim tam v tom Bruselu poradne zatapela...
A Vy tu nadavate, jste plny emoci a tvrdite opak.

Jo, a president Putin haji zajmy Ruska... Coz se od neho da ocekavat. ...
Vsechno je to jednoduche a prehledne.
Krym bude patrit Rusum.
Ukrajina bude znovu ve sfere cara Putina., ale bude mit vnitrni rozbroje.
EU bude zahnivat zevnitr a bude mit vazne problemy take....
America se angazovat nebude. Ma uplne jine starosti.

Ja budu tloustnout a degenerovat v rozkosich. Vy budete zachvacen tetkou pepkou a tahat nohu za sebou....

President Klaus bude zit do 96 let, ale bude se zucastnovat hazardnich a nebezpecnych sportu...
Oceneni naroda se dozije a jeho socha bude odhalena jeste za jeho zivota...
Nevim na co jsem zapomnel.

Nadavat sproste se nesmi ! Cenzor Stejskal z Vas dostane zachvat melancholie a bude se soustredit na me, a nepravem me mazat...
Zaspivejte si se mnou tajemny pane H

"Pijme pivo z bobkem, at dobra nalada "....atd.
A nemejte zadnou zlost. Roste z toho prostata a prtati dedci se pocuravaji...

Hauzenkopf, Vy se z toho Krymu pokadite. Myslete na neco jineho chlape. Vzdyt je to dira zapadla. Ani plaze tam nemaji zadne...
07. 03. 2014 | 06:22

Petr K. napsal(a):

o čem se tady prosím hádáte? Kdo komu tam, kde dříve atd? přeje je hlavě strašné, že se někde v Evropě v tomto století procházejí po ulici lidi se samopaly a kulomety a žádný policista je nezkontroluje? To si nedovedu u nás nebo kdekoliv jinde představit... To je přeci hrozné ne? Jestli se lidi, nebo parlament rozhodnou že budou patřit tam, nebo tam tak je to jejich věc. Ale nedovedu si představit tu nejistotu, když by se mi pod okny procházeli lidi v kuklách a policie a armáda by je z našeho "dvorku nevymetla"
Prostě strašný.
07. 03. 2014 | 06:37

analytik napsal(a):

Chybami se Putin učí!
Ve srovnání s Gruzií ušetřil na Ukrajině hodně munice. Na třetí pokus už možná vyjde příští anexe bez jediného výstřelu a v souladu s ruským zákonem!
07. 03. 2014 | 06:42

K .V napsal(a):

Jak jsou EU a USA vyděšené že by mohlo být referendum, že by se někdo také ptal občanů co chtějí.
.
Divná doba,
Když se to nehodí, jsou "demokrati" ti první co bojují PROTI demokracii
Putin musí nás vyučovat co to je demoktracie a jak se to dělá
07. 03. 2014 | 06:44

Belgičan napsal(a):

Mně to připadá, jako by se krymský parlament referenda bál, a proto si s vyhlášením připojení Krymu k Rusku pospíšil.
Není se co divit. Já bych se také nechtěl najednou, i se svým domem a rodinou, ocitnout v Rusku. Mám s Rusy, stejně jak ti na Krymu, špatné zkušenosti.
Za úvahu ještě stojí skutečnost, že se před krymským parlamentem poslední dobou dost haraší se zbraněmi, jestli ono to připojení není těmi neoznačenými ozbrojenci tak trochu vynuceno. Je potřeba dost odvahy říci NE, když vím, že za to NE dostanu kulku do hlavy.
07. 03. 2014 | 06:48

xerox napsal(a):

pavliku ... hliník se odstěhoval jak známo do humpolce ...
ale krym se nikam neodstěhoval ... jenom hledá ochranu před totálním chaosem zbytku země ...
a použil k tomu novodobý vynález zvaný - referendum ... můžete tomu říkat jak chcete , třeba bordel , ale to je tak všechno co s tím kdo nadělá ... měli by to zkusit - tedy to zlé referendum , i kluci a holky na tom vyspělém západě , prej je to lepší než nekonečná dobře placená žvanírna v parlamentech , alespoň tedy někdy ... :-)

bez zajímavosti není ani dnešní zpráva :

,, Zaorálek s Dienstbierem dostali od ČSSD za Ukrajinu pořádnou sodu
Zaorálkovi se připomínalo, že v minulosti byl kvůli radaru v Brdech největším odpůrcem USA a málem spojencem Ruska a nyní zcela obrátil. Poslanci apelovali na to, že je třeba zaujímat objektivní, nikoli extrémní a jednobarevné pozice ,,

http://goo.gl/tno7Kx
07. 03. 2014 | 07:07

tomeek napsal(a):

Mili vsichni ostatni ---
[Neprve rozhalim sve kimono:]
Vladimira Putina nemam rad. Vim, ze je byvalej sovetskej StB-ak, nezna ohledu, a klidne by prodal vlastni mamu, pokud by z toho Rusku neco koukalo. Na druhe strane je prevelice chytrej, ale (aspon pokud vim) neni na penize. A to, co dela, dela pro ideu velke Rusi jako svetove velmoci, zase jednou - idea je to mozna pokroucena, ale snad nezistna ve smyslu osobnicho zisku.
[A ted sdeleni:]
Tim vice mi vadi ti cesti Nerove, kteri vyuzivaji horicho Rima (cti "Ukrajiny"), aby si priopekli parek sve malosti a osobnich petikorunovych zajmu u toho ohne. Nerad to rikam, ale pan Hasenkopf (potazmo Radek John i jini) se mi zda byt jednim z nich...
07. 03. 2014 | 07:12

od lesa jedou krysy napsal(a):

Ukrajina zvítězí!
07. 03. 2014 | 07:19

CAPTCHA re napsal(a):

Jó ta reCAPTCHA!
07. 03. 2014 | 07:22

Terry Fox napsal(a):

Pan Hasenkopf je právník, a tak věc vnímá z právní stránky. Podle mě se chtěl jenom zeptat: Nač je komu ještě nějaké referendum, když parlament odhlasoval připojení k Rusku, a věc je vlastně po právní stránce uzavřená, a nic víc už není třeba. S tím se dá úplně souhlasit. Nový status quo už fakticky existuje, jen některým méně chápavým to ještě stále nedochází (Obama a další).
Ale když oni na Krymu začali nejdřív mluvit o referendu, a tak aby si nešpinili do huby, udělají formálně i to referendum. Ukrajinská vojska byla, pokud vím, už na Krymu vyhlášena za vojska okupační a vyzvána budto vzdát se nebo opustit krajinu.
To referendum bude jenom něco jako slavnostní potvrzení nového rozhodnutí krymského parlamentu.
07. 03. 2014 | 07:25

Maximus napsal(a):

od lesa jedou krysy napsal(a):
Ukrajina zvítězí!
....................

Spartá je lepčí!!!

P.S.
Koukej mazat na stavbu Ukáčko nebo ti strhne děžurnyj peníz.
07. 03. 2014 | 07:27

Terry Fox napsal(a):

to Belgičan
Vy budete nejspíš takový Belgičan jak z toho vtipu:
Posekají se Vlámové a Valoni na náměstí, přijde policie a rozežene je: Vlámové napravo, Valoni nalevo!
Uprostřed náměstí zůstane skupinka českých Romů a jeden z nich se ptá policajtů: "A kam máme jít my Belgičani?"
07. 03. 2014 | 07:31

Belgičan napsal(a):

Kundera napsal(a):

"Belgičane

A když to dělali v parlamentu ukrajinští fašisti tak to bylo ou key..."

Na to jste Kundera přišel jak?
Řekl bych, že jste tu největší fašista právě Vy. (nebo komunista? -to přijde na stejno)
07. 03. 2014 | 07:33

Belgičan napsal(a):

Terry Fox,
a co jste Vy? Ten nejčistší a nejlepší, co si úctu všech zaslouží?
07. 03. 2014 | 07:37

Terry Fox napsal(a):

to Belgičan
Proč? Vy jste o mě někde něco takového slyšel?
07. 03. 2014 | 07:38

tomeek napsal(a):

Mily Terrenci Foxi ---
Jen pro jistotu, az pozitri nad Prazkym hradem zavlaje svatostepanska vlajka, egy nagy Magyar parlament stredoceskeho kraje slavnostne vyhlasi, ze za Matyase Korvina byly Cechy madarske, tak ... akkor is tanulni magyarul? (pro ostatni: take se zacnete ucit madarsky?)
07. 03. 2014 | 07:39

Belgičan napsal(a):

Terry Fox,
jo, prej si to o sobě myslíte.
07. 03. 2014 | 07:42

šašek z Jihlavy napsal(a):

Autore, kdy oznámíte vaši kandidaturu do europarlamentu? Ale to musíte být plodnější, aspoň jako brother John. Zatím je sleeping, ale až se vyspí z kocoviny, tak se předvede.
07. 03. 2014 | 07:43

Terry Fox napsal(a):

tomeek
Nebudu odpovídat, jistě i sám víte, jak mimo mísu jste se právě projevil. Taky druh vizitky.
07. 03. 2014 | 07:46

Terry Fox napsal(a):

to Belgičan
Tady sám vidíte, jak moc dáte na hloupý řeči. Kdo vám má pak věřit?
07. 03. 2014 | 07:48

blue jay napsal(a):

To nick Terry Fox,

I suppose that you know who Terry Fox was. You are soiling his memory with your communist views of the world. The real Terry Fox was about something completely different than you !

PS. Respect his memory and stop using his name.
07. 03. 2014 | 07:48

Da.roc napsal(a):

I kdyby na Krymu rozhodl parlament,vláda a následně to bylo ještě stvrzeno opakovaným referendem, nebude v tom ani tolik demokracie, jako v jednom banderovském molotovu,že? Myslel jste to tak,ne?
07. 03. 2014 | 07:50

xerox napsal(a):

maxime

v ,, Bananistánu.cz ,, by byli alespoň ty banány dobré a čerstvé ... :-)
ideově nestabilní jedinci pro který občas skládáte básně nás posunují mnohem dál , asi proto se tu prodávají ty banány po hříchu shnilý ... :-)
07. 03. 2014 | 07:52

Belgičan napsal(a):

Terry Fox,
nechci po Vás, aby jste mi věřil, stačí se nenavážet do mne, jen proto, že můj názor je od Vašeho odlišný. To by pro začátek fakt stačilo.
07. 03. 2014 | 07:54

tomeek napsal(a):

Mily Terrenci Foxi ---
Ne, sam bez vasi pomoci nevim, jak mimo misu jsem se prave byl objevil. Budte prosim tak laskav a dolozte.
Co je "Taky druh vizitky" rovnez nechapu - prosim slitujte se, nesetrete kalvesnici a vylozte, .
07. 03. 2014 | 07:54

K .V napsal(a):

Belgičane, pokud jsem si všiml, krymská vláda referendum chce A CHCE HO I LID V MNOHÝCH DALŠÍCH ČÁSTECH UKRAJINY.
Kdo kvičí děsem je Obama a někteří další politici EU.
.
A odposlech Asthonové se také hodně lidem nehodí do krámu, najednou není nikdo kdo by chtěl vyšetřit kdo to tedy na Majdanu střílel. A myslím že je jasné že Janukovič mrtvé rozhodně nepotřeboval.
My už to známe, když dav nechce zabíjet sám, musíme mrtvé dodat- odstřelovači, v nouzi i virtuální. viz student Šmíd při cinkání klíči
.
Divná doba, když se to demokratům nehodí, jsou první kdo je PROTI demokracii.
A Putin nás vyučuje co to je demokracie a jak se to dělá
07. 03. 2014 | 07:54

blue jay napsal(a):

A ted polopaticky nicku Terry Fox,
O vas by si opravdovej Terry Fox neoprel ani kolo. Vy jste trapny zvanil, zatimco Terry Fox konal. Pro mne jako Canadana byl Terry hrdina. Proto vas prosim, aby jste prestal zneuzivat jeho jmena a zmenil si svuj nick. S Terry Foxem totiz nemate vubec nic splolecneho.
07. 03. 2014 | 07:56

skeptický napsal(a):

Kojte svoje dítka do deseti let,učte je odmalička vysedávat na záchodě hodiny,stanou se geniálními.Nechte si upravit nos,stanete se populární roztleskávačkou,žalujte rodiče,jděte na mateřskou a pobírejte 55,000 měsíčně.Kašel živou potírejte,obuv Baťa noste,ona se vám zazelená,ale neporoste.Za všechno můžou ufouni.Vypadají jako nenarozená dítka.Jsou taky holohlavá,nesplést.

Na Ukrajině měli za války Banderovci vchod do podzemního bunkru schovaný za knihovnou v roubence s doškovou střechou.Důmyslné.

Svět připomíná pomocnou školu,kde se soutěží kdo řekne větší lež.Bude problém koho do toho Bruselu poslat.Odpovídající vzdělání by bylo,ale lhát tady nikdo neumí.

Do zemljanky jsou nejlepší petrolejky s odrazovým zrcátkem,dávají víc světla.
07. 03. 2014 | 08:05

tomeek napsal(a):

Mily Terrenci Foxi ---
Neda se nic delat, neporadil jste mi, nepomohl, zustavam neosvicen... Snad to preziji,
Preji van dobre procitnuti.
07. 03. 2014 | 08:05

blue jay napsal(a):

Pro ty co nevedi kdo byl Terry Fox,

http://cs.wikipedia.org/wiki/Terry_Fox
A me opravdu sere kdyz si nejakej Ceskej zvatlal da jeho jmeno jako svuj nick. To si Terry Fox opravdu nezaslouzi !!
07. 03. 2014 | 08:06

Terry Fox napsal(a):

to tomeek
To by mi to muselo stát za tu námahu. Nestojí.

to blue jay
Pro mě byl Kanaďan Terry Fox taky hrdina, v tom se shodneme. To jméno znám tím způsobem, že kdysi - to jsem se ještě živil překládáním filmů - jsem překládal film i o něm. Nick Terry Fox jsem si zvolil abych si ho uctil, ne abych se mu vyrovnal. A budu ho používat s vaším laskavým zvolením, nebo i bez něj. S úctou, milá sojko. Yours truly, Terry Fox
07. 03. 2014 | 08:09

jozka napsal(a):

tomeek:

Ne, vyvesime vlajku v Pesti, vzdyt prece za Vaclava III. byly Uhry ceske :-)

vseobecne:

budte na hovena hodni, on to ma jako soucast terapie. Respektuje to i zdejsi cenzor, ktery je jinak na sluvko haklivy.
07. 03. 2014 | 08:10

Sláma napsal(a):

Problémem je, že u nás všechny média ovládla jediná parta Pravdoláskomilců a zcela zde chybí pluralita názorů.
Na Západě to je jiné, tam si každý může udělat obrázek sám.
Zatímco The Guardien přetiskl zachycený rozhovor mezi estonským ministrem a Cathy v původním znění, Aktuálně si je převyprávělo po svém a zkreslilo tak jeho obsah. Už samotný titulek je zavádějící : rozhovor ...očerňuje vládu v Kyjevě" . Ve skutečnosti rozhovor nikoho neočerňoval, vyjadřoval jen obavy z toho, že se smrt policistů v Kyjevě nevyšetřuje, což vyvolává velké pochybnosti ...
07. 03. 2014 | 08:12

Jana Pechová napsal(a):

S EU to právě moc společného nemá, ať už si myslíte co chcete.
To věrchuška ukázala lidu, jak má o referendu hlasovat.
Jak prosté, milý Watsone.
Je to práce s mentalitou mas. Paragrafy tom nehledejte: ty se teprve dosadí, až lid "svobodně" rozhodne.
07. 03. 2014 | 08:16

skeptický napsal(a):

Terry Fox běžel s jednou nohou přes celou Kanadu,aby dobří lidé přispívali na fond proti rakovině.Lidé,kteří se uvolili ke spravování tohoto fondu mají doživotní a dědičný vejminek a jsou mu vděční.Z rakoviny dnes žije pětkrát víc lidí,než těch nemocných.
07. 03. 2014 | 08:16

blue jay napsal(a):

Terry Fox,

Takze svym hloupym zvatlanim uctivate Terry Foxe? Ale v necem mate pravdu. Jemu se nikdy nevyrovnate. Uz jen tim ze by Terry Fox nikdy nepouzival jmeno nekoho jineho. Jste trapny.

Sincerely,

sojka
07. 03. 2014 | 08:16

Belgičan napsal(a):

K .V napsal(a):
... krymská vláda referendum chce A CHCE HO I LID V MNOHÝCH DALŠÍCH ČÁSTECH UKRAJINY.
Krymská vláda referendum chce, alespoň to tvrdí, otázkou je, proč tedy Krym odtrhli včera s okamžitou platností. Kam spěchají a kdo to vlastně je, ten kdo spěchá, a kolik ten spěchající má společného s těmi ozbrojenci potulujícími se po krymských ulicích?
A kdo to je ten LID v mnohých částech Ukrajiny?
Vy jste bývalý lampasák, Vám by nevadilo, kdyby se po Vaši zemi pohybovali neoznačení ozbrojenci? Chopil by jste své funkce důstojníka k tomu, aby jste takové ozbrojence spolu se svými regulérními armádními jednotkami odzbrojil, když to regulérní policie nezvládá?
Nejspíš ne. Stejně, jak jste to neučinil v minulosti s okupanty Československa.
Vlastizrádce nás tu poučuje, co to je demokracie. Doba je taková, jaká je. Divní jsou jen vlastizrádci.
07. 03. 2014 | 08:17

Sláma napsal(a):

K.V. napsal: "My už to známe, když dav nechce zabíjet sám, musíme mrtvé dodat- odstřelovači, v nouzi i virtuální. viz student Šmíd při cinkání klíči"

Ano, to je ono známé vyrábění "důkazů" k válce. V tomto mají Američané jasno. Začalo to prefabrikací důvodů k záboru do té doby mexické Kalifornie, pokračovalo to k výbuchu na křižníku Maine, který byl na "přátelské" návštěvě v Havaně a vyrobil tak záminku k Americko-španělské válce, po které si Američané přisvojili Portoriko, Kubu a Filipíny.
Pak to pokračovala tzv. Tonkinským incidentem, který se stal záminkou pro válku ve Vietnamu. Dnes dokonce i Američané přiznávají, že se nikdy nestal.
Pak můžeme pokračovat například přes prefabrikované "důkazy", kterými mával Collin Powell v OSN a které se staly záminkou k válce v Iráku (která přinesla více než 1 mil. mrtvých civilistů).
Ostatně i onen fór s údajnými odstřelovači je ohraný - stal se záminkou strategického bombardování Libye a vojenské angažovanosti USA, Turecka, Kataru a Saudské Arábie v Sýrii.
07. 03. 2014 | 08:18

Filuta napsal(a):

Tohle jsem zkopíroval z Reflexu.
Ať si každý udělá názor sám.


"Jindřich Novotný · Autor nejlepších komentářů · Dřevařská škola SAD
O Ukrajinu před pár týdny nikdo nestál. Kdyby tam pochcípali hlady,bylo to slavnému západu jedno a do Unie je nechtěli. (Ostatně jako Turecko ). Jen se tam někdo prostřednictvím svoloče chopil moci, můžeme se po...., jak jsme k nim laskví. Jenže ve skutečnosti jde o Rusko. To začalo, spolu s Čínou, nabývat zase na síle a to hold někomu vadí...trochu skáči z tematu an tema,ale jak jsem se rozepsal na www.Novinky. cz i o tom, jak Američanům vadily Ruské rakety na Kubě aj,tak mi blokli účet a mám po debatě!!!! Cenzura již funguje. Prý,když budu "hodný",mohu za čas požádat na jejich udané E-MAILové adrese o AMNESTII!!!!!!! Čtete dobře. Nehledě na to, že na udanou adresu E-MAIL poslat nejde, já si připadám jako zločinec a nebo někdo, kdo chystá státní převrat. A to jsem v minulosti Sovětský svaz nesnášel a nyní mám za manželku Ukrajinku. Tihle "demokraté"(nemyslím ti z Novinek)mne za čas donutili fandit spíše Rusku a nedej Bože v budoucnu osamocené rudé Číně, co bude stát proti USA. Snad se toho nedožiju...,já naivně demokracii věřil."
07. 03. 2014 | 08:18

spolusprávce napsal(a):

skeptický 08:16,
nesuďte druhé podle sebe!
07. 03. 2014 | 08:20

tomeek napsal(a):

Mily Terrenci Foxi ---
OK, rozumim, nevnucuji se. Pokud mi nekdo rekne, ze se nebude namahat rici mi, v cem se mylim, je dobre. Pro mne je namahou bezet 10 km, pro vas vysvetlit vase stanovisko ci rici, proc jsem ... ehmmm ... hlupak.
Preji vam hezky zbytek zivota.
07. 03. 2014 | 08:22

Sláma napsal(a):

Belgičan napsal: "Vám by nevadilo, kdyby se po Vaši zemi pohybovali neoznačení ozbrojenci? "
A co máte na mysli? Kyjev nebo Krym. V obou částech se pohybují neoznačení ozbrojenci. Vláda v Kyjevě je jasně nelegitimní a nyní tato vláda tvrdí, že nelegitimní je nová vláda na Krymu.
Nebylo by lepší se vrátit na začátek a začít znovu a lépe?
Co takhle zrekonstruovat vládu v Kyjevě tak, aby to byla skutečná vláda národního usmíření, která bude reprezentovat všechny regiony a nikoliv jen tři oblasti ve středu Západní Ukrajiny?
A co takhle dát bezpečnostní záruky Rusku?
07. 03. 2014 | 08:22

Terry Fox napsal(a):

to blue jay
Jsem trapný, přiznávám. "Hloupé žvatlání" je věc názoru. Já vám ten váš neberu. Hlavně, že jsme každý sám se sebou spokojený, že ano?
07. 03. 2014 | 08:22

Kundera napsal(a):

Belgičane

Vaše reakce je reakcí primitiva typu moucha na zdi.

Já jsem vám nadával ? Já jsem vás řadil do škatulek ?

Já se pouze slušně zeptal.

Primitivové , když dojdou myšlenky začnou napadat. A s nimi je diskuze zbytečná.
07. 03. 2014 | 08:23

Filuta napsal(a):

Dost dobře nechápu rozlícené soudruhy z Brusele a z USA.

Kosovo bylo v pořádku?

Puč a svržení legálně zvoleného prezidenta v Kyjevě bylo v pořádku?
Násilím vynucené změny zákonů na parlamentu byly v pořádku?


Ale rozhodnutí legálního! krymského parlamentu o připojení k Rusku v pořádku není?
Proč?
Navíc ještě posvěcené referendem (nejsem právník a nehodnotím právní stránku).
Údajně mají být Rusové! na Krymu zastrašování ruskými vojáky? Mně vystrašení nepřipadají, naopak, vítají je radostně. A těch 16 procent Tatarů má smolíka.

Převzetí moci v Kyjevě bylo dozajista naprosto demokratické a anarchisti vůbec nikoho nezastrašovali a nezbili (nepovraždili).
Na rozdíl od Kyjeva na Krymu zatím! k žádným masakrům nedošlo, a to jen proto, že si tam násilníky z Kyjeva prostě nepustili.
Další plus pro Krym.
07. 03. 2014 | 08:23

skeptický napsal(a):

Filuta.

Nebojte,nedožijete.
A nejste zločinec,ti jsou u moci.Nejspíš terorista.
07. 03. 2014 | 08:29

blue jay napsal(a):

Read this you pitiful czech "Terry Fox",

"It almost hurts me to walk down a road and have people grab my hand and ask for my autograph and not sit and talk. When I'm finished I'm not going to be on the front page, but I'm going to be just as happy without the publicity."
Terry Fox
Aren't you at least little bit ashamed that you stole his name ?
07. 03. 2014 | 08:30

K+K+K napsal(a):

Jdou k sobě docela dobře. Parlament je pro, ale nechává možnost lidem, aby jeho rozhodnutí eventuálně zvrátili.
07. 03. 2014 | 08:33

Filuta napsal(a):

"Krym se připojil k Rusku

....Je zcela pochopitelné, že především obyvatelé východních regionů Ukrajiny se bouří proti nelegitimní loutkové vládě v Kyjevě. A už vůbec nepřekvapuje, že demokraticky a svobodně zvolený parlament na Krymu dnes odhlasoval oddělení této republiky od pučisty ovládané Ukrajiny a opětné připojení poloostrova k Rusku. Podle člena Nejvyšší rady Krymu Sergeje Šuvajnikova parlament schválil „připojení k Ruské federaci“. Jedinou zákonnou silou na poloostrově jsou ode dneška tedy ruské jednotky. Ukrajinská armáda je nyní považována za okupační „brannou moc třetího státu“. Ukrajinští vojáci se podle místopředsedy krymské vlády Rustama Těmirgalijeva mají buď vzdát, anebo Krym opustit.

Tento krok musí potvrdit referendum, které se bude konat o dva týdny dříve, než bylo původně plánováno, tedy už 16. března. Voličům budou předloženy dvě otázky, zda se má vrátit Krym k ústavě z roku 1992 a zůstat součástí Ukrajiny, nebo má li se stát součástí Ruské federace. Referendum se bude týkat i Sevastopolu, který sice leží na poloostrově, ale není součástí Autonomní republiky Krym, ale je samostatným správním celkem.

Podle místopředsedy krymské autonomní vlády Krym žádá Rusko, aby zahájilo příslušné správní kroky pro začlenění do Ruské federace. Místopředseda ruské Státní dumy Sergej Něverov označil rozhodnutí krymských poslanců za historické: „Jsme jednotný národ, který byl z vůle neodpovědných sovětských stranických funkcionářů rozdělen.”
07. 03. 2014 | 08:33

Filuta napsal(a):

"Popularita Vladimíra Putina na historickém maximu

Rozhodná odpověď prezidenta Putina a všech příslušných institucí na ukrajinskou krizi včetně ochrany ruského obyvatelstva na Krymu zvýšily popularitu Vladimira Putina na historické maximum. Rostoucí popularitu prezidenta v ruské společnosti potvrdily výsledky průzkumu agentury VCIOM. Putinovu činnost ve funkci hlavy státu schvaluje 67,8 procenta Rusů. I jeho zahraniční renomé stále stoupá, neboť byl některými organizacemi navržen na Nobelovu cenu míru, za to, že svým rozhodným postojem zabránil americké intervenci v Sýrii.

To je přesně opačný trend než všemi silami tlačí hlavní politici západních zemí, kterých mají naopak jejich občané už plné zuby. Obamova popularita je na historickém minimu a lépe na tom nejsou ani představitele Evropské unie, jejichž „legitimita“ se brzy ukáže v evropských volbách. Rekordmanem v klesající popularitě je pak francouzský prezident Hollande, kterého nesnáší už téměř celá Francie.
Sionista Viktor Kličko

Není překvapením, že tito politici si vybrali jako svého hlavního bílého koně Vitalije Klička, který by se měl stát v chystaných volbách ukrajinským protektorátním prezidentem. Pokud ho nakonec nenahradí Západem zbožňovaná defraudantka, „plynová princezna“ Julie Tymošenková. Ta byla během ozbrojeného puče propuštěna na svobodu a na to, jak byla údajně těžce nemocná, rozhodně nezahálí. Dnes by se měla jako zvláštní host zúčastnit „zednářského konventu“, který se, pod krycím názvem sjezd Evropské lidové strany, schází v Dublinu.

O paní Tymošenkové není nutné dlouho mluvit. Kdo je ale Viktor Kličko, kterého veřejnost znala především jako boxerského šampiona v těžké váze a „světoobčana“ – kupodivu s německým pasem? Podle řady pramenů jde o dlouhodobě zasvěcovaného zednáře s úzkými vztahy k sionismu.
Zednářská pyramida na Majdanu

Kličko byl také čestným hostem sionistického kongresu, který se sešel v Kyjevě, aby celou „revoluční akci“ koordinoval. Už dříve jsme psali o tom, že v Pravém sektoru, který má rozhodující roli v ukrajinské revoluci, mají velký vliv sionistické skupiny, které se dokáží bez problémů domluvit s nacistickými bojůvkami a spojit se proti společnému nepříteli, kterým je tradičně Rusko a křesťanství.

Čtěte ZDE: Česká televize nečekaně prozradila, co mnozí tušili: „Jádro bojovníků na Majdanu tvořila také Izraelská obranná armáda.“ Další dramatická svědectví i videa z Kyjeva

Čtěte ZDE: Ukrajinský scénář jako příprava útoku na Rusko: Faktickým držitelem moci je „Pravý sektor.“ Kdo to ve skutečnosti je? A tuší vůbec čeští vládní kolaboranti, komu pomáhají?

Svědectví očitých svědků z Majdanu se shodují: Významnou roli v celé akci hrála i symbolika svobodných zednářů. Zednářská pyramida, která stála uprostřed bojové zóny, je jedním z mnoha důkazů, že kromě naverbovaných nezaměstnaných ze západní Ukrajiny, západních zpravodajců a speciálně vycvičených bojovníků, byla podstatným faktorem také zednářská finanční podpora namířená proti „prokřesťanskému“ režimu Viktora Janukovyče."
07. 03. 2014 | 08:35

SuP napsal(a):

A taky je docela vtipné, když se 60% většina dožaduje "ochrany" proti dvěma menšinám (17a zbytek%).
A najdou se lidi, kdo to berou vážně.....
07. 03. 2014 | 08:36

Filuta napsal(a):

"Ukrajinský břidličný plyn jako sladká odměna

Takzvaná ukrajinská revoluce má zjevně mnoho otců. Kromě geopolitických plánů USA a EU a zednářských antikřesťanských zájmů, byly významným podpůrným motivem také zájmy západních byznysmenů, pro které je pád Janukovyče příležitostí ke snadné kořisti, o kterou dávno usilovali: Ukrajinský břidličný plyn.

Kyjev totiž podepsal dohodu v hodnotě 10 miliard dolarů s americkým Chevronem na průzkum a těžbu břidličného plynu na území Oleška na západní Ukrajině o rozloze 6 300km2. V lednu podepsal Royal Dutch Shell podobnou dohodu na východě země.

Ukrajina ale nejednala pouze o zdrojích plynu. Jednalo se také o dohodě o sdílené produkci s konsorciem Exxon Mobil na využití ropného pole na západním pobřeží Černého moře, která měla být podepsána koncem roku. Viktor Janukovyč opět váhal. Jenže to petrolejářské korporace nemají rády. Pravděpodobně není daleko od pravdy úvaha, že váhání k přistoupení na jejich podmínky se Janukovyčovi stalo přinejmenším stejně osudným jako váhání s podpisem asociační dohody s EU. Ostatně takový postup by nebyl ničím novým. Ropné společnosti se vždy podělí o kořist, kterou jim svržení místních vlád a režimů v režii tajných služeb přinese.

Jen s tím Krymem se zatím, zdá se, přepočítali. A přitom právě Krym měl být zjevně hlavním bodem scénáře, který prostřednictvím „dramat z Majdanu“ chtěli západní režiséři ukrajinské krize „vyprodukovat“. Na Oscara to, zdá se, nevypadá. To už je možná reálnější ta „nobelovka“ pro Putina. Jenže ten by ji, narozdíl od Obamy, určitě odmítl. Ví, kdo ji uděluje. A proč."


(článek byl krácen)
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/880-pucisticka-vlada-v-kyjeve-ma-problem-krymsky-parlament-odhlasoval-pripojeni-k-rusku-nove-informace-z-pozadi-prevratu-slo-jako-obvykle-o-ropu-a-bridlicny-plyn.htm
07. 03. 2014 | 08:36

Terry Fox napsal(a):

Belgičan napsal(a):
K .V napsal(a):
... krymská vláda referendum chce A CHCE HO I LID V MNOHÝCH DALŠÍCH ČÁSTECH UKRAJINY.
Krymská vláda referendum chce, alespoň to tvrdí, otázkou je, proč tedy Krym odtrhli včera s okamžitou platností. Kam spěchají a kdo to vlastně je, ten kdo spěchá, a kolik ten spěchající má společného s těmi ozbrojenci potulujícími se po krymských ulicích?
A kdo to je ten LID v mnohých částech Ukrajiny?
Vy jste bývalý lampasák, Vám by nevadilo, kdyby se po Vaši zemi pohybovali neoznačení ozbrojenci? Chopil by jste své funkce důstojníka k tomu, aby jste takové ozbrojence spolu se svými regulérními armádními jednotkami odzbrojil, když to regulérní policie nezvládá?
Nejspíš ne. Stejně, jak jste to neučinil v minulosti s okupanty Československa.
Vlastizrádce nás tu poučuje, co to je demokracie. Doba je taková, jaká je. Divní jsou jen vlastizrádci.

Vidíte, přesně to měli udělat důstojníci policie a ukrajinské armády na Majdanu. Pohybovali se tam neoznačení ozbrojenci, a oni místo toho, aby na ně namířili kulomety a po předchozím vyzvání je postříleli jako psy, pošloui na ně neozbrojené policisty, a ještě jim i dají rozkaz pouze se bránit. Tam došlo k zásadní chybě, která by se neměla opakovat. A jsem si jist, že vlády na celém světě jsou z Majdanu dostatečně poučeny pro budoucnost.
Jsem rád, že to vidíte stejně. Policie a vojsko musí proti ozbrojeným hordám tvrdě zasáhnout aby dostáli svému poslání. Akorát na tom Krymu to bude problém. Krymská vláda, krymský lid, krymská policie i krymská armáda se shodli na tom, že žádně střílení nechtějí a že tudíž nebude. A těch pár pomýlenců co by chtěli dělat nepořádek, že odlifrují za hranice vlastní země.
Jedině, že vy byste se ujal iniciativně kalašnikova a odjel na Krym. (Seženete si kalašnikov doma v Belgii nebo vám ho dají až na Ukrajině?)
07. 03. 2014 | 08:37

patriot napsal(a):

Putin je skutečně ostudou lidstva!

Proč nepostupuje civilizovaně a v souladu s mezinárodním právem?? Například takto:

Prohlásí, že se na Ukrajině nacházejí zbraně hromadného ničení, obsadí vojensky celou Ukrajinu, zlikviduje ukrajinskou armádu, pozabíjí tisíce obyvatel, zničí pár měst, nechá popravit nepohodlné politiky, vyvolá občanskou válku a zůstane tam nejméně 8 let. Nepůjde o žádnou agresi a okupaci, nýbrž o „misi“!!

Tento scénář je naprosto legitimní a demokratický, osvědčil se nedávno v Iráku!
07. 03. 2014 | 08:38

Filuta napsal(a):

Sup

Vy jste asi hůř chápající.
Oni se nebrání "menšině", ale většině - Ukrajincům.
Asi jste neslyšel o tom, že pučisté už se snažili na Krym proniknout, ale uzavřením letiště se jim to nepodařilo.
Chtěli zjevně rozpoutat podobný bordel a chaos jako v Kyjevě.

Je zvláštní, že právě pro vás, zaťaté "pravičáky", kteří zde okázale vždy pohrdali "lůzou" z Václaváku, se stali hrdiny a demokraty anarchisté a zběsilí násilníci.
Možná jen proto, že účel, jak se říká, světí prostředky.
Máte fobii z Ruska, tak se hodí i ten pomatený pučista nebo banderoveček.
07. 03. 2014 | 08:41

tomeek napsal(a):

Mily pane Filuto ---
Ciste technicka poznamka: Brusel (Bruxelles francouzsky / vallonsky, Brussel vlamsky / holandsky) je cesky masculinum (podstatne jmeno rodu muzskeho nezivotne, vzor hrad, cili rikame "z Bruselu" jako "z hradu" nikoliv "z Brusele" jako "z nuse").
Pokud snad chcete rici, ze predstavitele Evropske unie ci EU samotna vam lezi v zaludku a snazite se tzv. elegantne pripodobnit Brusel k prdeli, reknete to rovnou a nekurvete prosim kvuli tomu cestinu. No a pokud to snad delate umyslne, cemuz ja neverim, je to podlost.
07. 03. 2014 | 08:41

Filuta napsal(a):

Sup

Můžete naznačit, co jsou ty "magořiny"???
Co se Hájkova pocházení či nepocházení z opice a sexuální výchovy týká, jsem jiného názoru.

Proč bych měl ale zavrhnout všechny články z jeho stránek?
Není to žádný trouba, jen si rád zaprovokuje.
07. 03. 2014 | 08:44

Terry Fox napsal(a):

to blue jay
Co by řekla chudák sojka tomu kdyby věděla, kdo jí ukradl jméno. Snad by ještě více zmodrala. A co teprv opice, kdyby věděly, že jste se z nich vyvinul. Jak by to těm muselo být trapné...
Ale víte co, nechme toho. Najděte si nekoho jiného koho budete tepat kvůli nicku. Já na vás házím bobek.
Co na vás házím? Bobek.
Bobek na vás co? Házím.
Na koho házím bobek? Na vás.
Kdo na vás hází bobek? Já.
Snad jsme si konečně porozuměli.
07. 03. 2014 | 08:44

Belgičan napsal(a):

Sláma napsal(a):
..."Nebylo by lepší se vrátit na začátek a začít znovu a lépe?"

Na jaký začátek? Násilnou kolektivizaci? Vraždění Ukrajinců, kteří se přidali k fašistům? ...

"Co takhle zrekonstruovat vládu v Kyjevě tak, aby to byla skutečná vláda národního usmíření, která bude reprezentovat všechny regiony a nikoliv jen tři oblasti ve středu Západní Ukrajiny?"

Ale samozřejmě!!!

"A co takhle dát bezpečnostní záruky Rusku?"

Co tím myslíte? Ukrajina ohrožuje podle Vás Rusko? Jediné koho dění na Ukrajině ohrožuje, je autoritářský režim. A v tom je jádro pudla. Putin se bojí o svou moc - jak rychle to na Ukrajině šlo...

Shora psané ovšem neznamená, že bych byl pro přechod z jednoho autoritářského režimu na druhý. Nevidím to na Ukrajině zrovna růžově, ale tvrdím, že by si to Ukrajinci měli vyřešit sami. Především bez Rusů, s nimiž mají Ukrajinci velmi velmi špatné zkušenosti.

Kundera,
tak tedy pardon. Vynadat někomu do fašistů či komunistů není hezké, i když on sám nadává třetím do fašistů.
07. 03. 2014 | 08:47

Filuta napsal(a):

Patriot


Tak znovu - co Kosovo?
Co kyjevský puč?
Co Afghánistán? (nejdříve Amíci vyzbrojili mudžahedíny, aby proti nim poté bojovali a jejich zemi přivedli do totálního rozvratu).
Další země netřeba jmenovat, viďte?
Putin není o nic lepší, ani o nic horší, nežli Bush , Obama nebo Barroso s Asthonovou.

Vaše naivita je bezbřehá.
07. 03. 2014 | 08:49

Rudla Černý napsal(a):

Rusko s Putinem se zastrašit nedá a už vůbec ne obklíčit US základnami a to je kvůli tomu ten zoufalý pokřik amerického kašpara a EU sebranky. A je jen dobře, že Putin ukázal těm pokrytcům kdo je v Rusku pánem v pravý čas.
A tak pomalu a jistě hrozí zánik EU a USA se svoji zadlužeností se pomalu a jistě potápí. Tak nějak vypadá výhled do budoucna.
A ta naše vládnoucí smečka může leda tak poštěkávat a Zaorálkové a Zahradilové s tím nic jiného udělat nemohou. To už je osud malého českého kašpárka v roli poskoka židovského kapitálu.
07. 03. 2014 | 08:54

Terry Fox napsal(a):

to Filuta
pokud jde o patriota, jste vedle - to byla ironie... Vy neznáte ten nick? (Omluvte se mu, jestli to přenesete přes srdce.)
07. 03. 2014 | 08:56

tomeek napsal(a):

Mily pane Filuto ---
To, ze jste euroskeptik, vam neberu. Ze by euroskleptici byli negramoti si nemyslim, nesnazte se mi to vymluvit. Nemyslim si vsak, ze rikat napr. Vaclavu Klausovi Klaun Vaclav je slusne a produktivni. Vase "bezna cenzura" mi je ukradena, vase przneni cestiny s cilem ziskat extra body mezi soukmenovci je mi odporne.
07. 03. 2014 | 08:57

blue jay napsal(a):

Terry Fox,

opet mimo vy zvatlale. Ja jsem zadne sojce ci opici jmeno neukradl na rozdil od vas ktery jste si prisvojil jmeno Canadskeho hrdiny. ! Vy jak se zda jen umite hazet bobky.
"Co na vás házím? Bobek.
Bobek na vás co? Házím.
Na koho házím bobek? Na vás.
Kdo na vás hází bobek? Já.
Snad jsme si konečně porozuměli."
LOL nicku T.F. Aspon neco umite. Hazet bobky.
Jste trapny.
07. 03. 2014 | 08:58

selský neprávnický rozum napsal(a):

asi chtějí zjistit, jestli má parlament podporu lidu, ne?
Když budou oba hlasovat stejně, není třeba vyhlašovat nové volby a navíc se západu vytře zrak.
07. 03. 2014 | 08:59

Filuta napsal(a):

Tomeek

Mě ale vůbec nezajímá, zda je vlezdobruselistům něco odporné.
Když čtu vašeho soukmenovce Resla, taky s ohledem na jeho stylistické schopnosti trpím jako zvíře.
07. 03. 2014 | 09:00

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Krátký a zavádějící blog,
krymský parlament změnil i otázku plánovaného referenda a ta bude o souhlasu či nesouhlasu s rozhodnutím parlamentu, tedy poslanci rozhodli, ale musí potvrdit občan. Krize si zřejmě žádala rychlé politické rozhodnutí, aby se situace neeskalovala. Kdyby se fašistům za mezinárodní podpory, taky od nás, podařilo přesunout ozbrojence na Krym, tak by to tam mohlo dopadnout, jako v Kyjevě.
07. 03. 2014 | 09:01

Filuta napsal(a):

Terry


Ano,omlouvám se Patriotovi.
Jak jsem přelétl ve spěchu těch pár prvních vět, ani jsem nedočetl.
On totiž Sup, Yosif a spol. píšou takové krávoviny jak na běžícím pásu a myslí je smrtelně vážně.


Prý má vypuknout někdy kolem 14.dubna třetí světová...
To bych fakt nerad.
07. 03. 2014 | 09:04

gerog napsal(a):

Rudla Černý to: "A je jen dobře, že Putin ukázal těm pokrytcům, kdo je v Rusku pánem v pravý čas" Malá otázka : Ukrajina (Krym) je Rusko?
07. 03. 2014 | 09:06

blue jay napsal(a):

Jak se zda ze zdejsich nazoru, tak by se porad hodne Cechu rado stalo gubernii Ruska. Kdy napisou cesti Filotuve atd. Putinovi zvaci dopis?
07. 03. 2014 | 09:07

tomeek napsal(a):

Mily pane Filuto ---
Dobre, rozumim vam, nebudu naduzivat vasi shovivavosti.
Preji vam hezky den i zbytek zivota.
07. 03. 2014 | 09:07

selský neprávnický rozum napsal(a):

gerog

to prohlášení nemá s otázkou kde je Ukrajina, vubecnic společného
07. 03. 2014 | 09:08

blue jay napsal(a):

Kanada vyhostila ruské vojáky

Ruští vojáci studující angličtinu a francouzštinu na vojenských školách v Kanadě mají 24 hodin na odjezd. O vyhoštění devíti ruských armádních příslušníků v úterý informovala televize CTV News.

Kanadský premiér Stephen Harper už v úterý oznámil přerušení veškeré vojenské spolupráce s Ruskem. Ottawa podle Harpera odmítá ruské kroky vůči Ukrajině a neuznává chystané referendum na Krymu o připojení k Rusku.

Vojenskou spolupráci s Moskvou už dříve přerušilo Švýcarsko.
07. 03. 2014 | 09:11

xerox napsal(a):

maxime

nejsem si jist , zda jste mě pochopil ...
bylo to pošťouchnutí nicku - tajemný háčko , jenž hájil kleptomana a terazki mu spílá do senilů ... a který se tu nedávno vyjádřil , že se z něho definitivně stává stalinista , aby posléze názorově opět přeparkoval ... :-)
07. 03. 2014 | 09:12

odjinud napsal(a):

Svržený Janukovyč leží po infarktu v nemocnici, tvrdí ruská média

Svržený ukrajinský prezident Viktor Janukovyč už několik dní nevystoupil v médiích ani nevydal žádné prohlášení. Zatímco kyjevské úřady na něj vydaly zatykač a předaly případ Interpolu, ruská média píší, že svržený prezident leží ve vážném stavu v Moskvě. Podle neoficiálních informací měl dostat infarkt.

:-) !!!
07. 03. 2014 | 09:16

gerog napsal(a):

selský neprávnický rozum: Většinou selský rozum uvažuje racionálně, bohužel vy asi ne. Pokud někdo prohlásí, že Putin ukázal, kdo je v RUSKU pánem, jak to souvisí s článkem ? Mluvíme o Ukrajině, potažmo o Krymu, který je doposud na Ukrajině, nikoliv v Rusku. Putin vojensky obsadil Krym, tak je třeba napsat, že ukázal, kdo je v Ukrajině pánem. Stejně jako němci, kteří nám v zájmu svých menšin tehdy vojensky ukázali, kdo je v ČR pánem.
07. 03. 2014 | 09:18

Alfa napsal(a):

gerog napsal(a):
Rudla Černý to: "A je jen dobře, že Putin ukázal těm pokrytcům, kdo je v Rusku pánem v pravý čas" Malá otázka : Ukrajina (Krym) je Rusko?
07. 03. 2014 | 09:06
Mám dojem, že hlupáci se u nás množí stejně jako potkani. Zřejmě Česko vyniká něčím zvláštním, že peorg?
07. 03. 2014 | 09:19

aga napsal(a):

Spíš by bylo na místě se podivit nad tím, kde bere pučisty nastolená vláda právo podepsat asociační dohodu s EU, kterou předtím legálně zvolený prezident odmítl. A nevšiml jsem si, že by si to pučisti chtěli alespoň dodatečně nechat potvrdit referendem.

Samozřejmě, daleko větší hanba je to pro EU, a tento absurdní postup jen potvrzuje to, co je zřejmé - kdo má skutečnou vinu na nepokojích a masakrech na Ukrajině.
07. 03. 2014 | 09:26

Sláma napsal(a):

Belgičan napsal opět, jak jinak, řadu hloupostí.
Kam se vrátit? No přeci poslední ústavní situace. A tou byla dohoda prezidenta Janukoviče s opozicí, posvěcená ministry zahraničí Německa a Polska.
Musím znovu připomenout, že Janukovič byl zvolen v přímých demokratických a svobodných volbách, což uznali pozorovatelé z OBSE a EU. I pokud bychom přistoupili na tezi, že se nějak provinil, stejně podle ústavy Ukrajiny (a podobných ustanovení jiných zemí) by musela jeho odvolání předcházet ústavní žaloba. Což se nestalo, tedy je jeho odvolání parlamentem (i když odmyslíme hlasování parlamentu v rozporu s volebními programy, což lze vysvětlit otevřeným fyzickým týráním některých poslanců) neústavní, nezákonné.
Uznávám, že Janukovič už nemůže dále být ukrajinským prezidentem, ale musí se tak stát legální a legitimní cestou.
A legitimní cestou musí být utvořena vláda národní jednoty, ve které budou mít zastoupení všechny regiony a menšiny. Myslím, že i práva 8 mil. etnických Rusů, žijících na Ukrajině mají být hájen.

Ukrajina sama samozřejmě Rusko neohrožuje. Ale Rusko ohrožuje připravované umístění amerických raket a amerických vojenských základen. Stačí se podívat na mapu a každému, s výjimkou těch s IQ tykve to musí být jasné.
Ostatně, proč myslíte že Američané investovali 5 mld. USD do svržení prezidenta zvoleného v přímých demokratických volbách?

Mimochodem, současná kyjevská vládní koalice získala v parlamentních volbách v roce 2010 jen 166 mandátů z 450 možných. To jí naprosto zjevně nedává legitimitu.
07. 03. 2014 | 09:26

marxík napsal(a):

blue jay
Švýcarsko, referendový premiant, přerušilo spolupráci s Ruskem kvůli referendu na Krymu?
To jsou mi věci.
Zřejmě se domnívají, že prostý lid na Krymu není ještě dostatečně vyspělý.
07. 03. 2014 | 09:28

Jana Pechová napsal(a):

odjinud 9:16
O Gottwaldovi se říkalo, že zemřel s velkou péčí sovětských lékařů.
Že by Janukovyč pochopil, že se svým útěkem do Ruska zhostil role užitečného idiota?
07. 03. 2014 | 09:28

Alfa napsal(a):

gerog napsal(a):
selský neprávnický rozum: Většinou selský rozum uvažuje racionálně, bohužel vy asi ne. Pokud někdo prohlásí, že Putin ukázal, kdo je v RUSKU pánem, jak to souvisí s článkem ? Mluvíme o Ukrajině, potažmo o Krymu, který je doposud na Ukrajině, nikoliv v Rusku. Putin vojensky obsadil Krym, tak je třeba napsat, že ukázal, kdo je v Ukrajině pánem. Stejně jako němci, kteří nám v zájmu svých menšin tehdy vojensky ukázali, kdo je v ČR pánem.
07. 03. 2014 | 09:18

Hlupák těžjo pochopí, ale Krym už není Ukrajina.
07. 03. 2014 | 09:28

blue jay napsal(a):

Alfa napsal,

"Mám dojem, že hlupáci se u nás množí stejně jako potkani."

Mate pravdu. Jen se podivejte koho si ti potkani opet zvolili do PS. Zřejmě Česko vyniká něčím zvláštním :-).
07. 03. 2014 | 09:28

odjinud napsal(a):

Jana Pechová,

Pocitam ze to Janukovici uz doslo. Myslite si ze bude pohrben na Krymu?
07. 03. 2014 | 09:33

blue jay napsal(a):

marxíku,

neplet se do debaty dospelych. Az z tebe vyroste marx, tak se prihlas o slovo.
07. 03. 2014 | 09:36

stoppa napsal(a):

Blue
Tak ten Terry Fox měl jednu nohu. A co jako. Meresjev byl lepší. Neměl žádnou nohu,.
07. 03. 2014 | 09:37

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Buďme /buďte - zejména všichni ti, co máte plné papulky pravdy a lásky - kteří fandíte Majdanu..buďte rádi/ rádi, že je to zatím na Krymu bez mrtvol. Ne jak na Majdanu.
Celkem chápu, že pro Hasenkopfa, který má blízko ke Klausovi, je pobuřující, když má být politika věrchušky stvrzena v referendu, ale nechápu, proč to má vadit obyčejným lidem, možná proto, že sami nedokázali zdejší věrchušky donutit, aby téměř během jedné celé generace vůbec takový zákon přijala.

Stačí jen vzpomenout na rozdělení Československa. Tam se prostě domluvil Klaus s Mečiarem /zjednodušeně / a věc potvrdily instituce - ale nikolivěk občané v referendu.

Tajemnému panu H bych pak poradil, aby si vyhledal stanovisko jeho oblíbence Petra Macha.
Bude překvapen tím, jaké názory má on, opět jedna iluze pana H končí.

Sobotka a spol. neumí řešit složitou situaci, která nastává na severu Moravy ,tím nemám na mysli to, že možná za čas Sobotka sám skončí za katrem kvůli podivnému prodeji zbytk. části OKD/, ovšem utrácet prachy evr.daň. poplatníků na Ukrajině - o které tito geniové ví zaručeně mnohem méně než o severu Moravy (i když zde bych si nebyl tak zcela jist, je možné že toho ví zhruba stejně málo)...to by jim šlo - platit ruským bankám, ruským firmám, ukrajinským oligarchům(zřejmě k nim mají blízko)/.
Konsolidovat EU tímto způsobem je prostě hloupost.

Technická - jen minimum Američanů /do 18 %/ je přesvědčeno, že by se USA měly aktivně angažovat

EU /EK/, která se tak kasá svou demokratičností, se vůbec neobtěžuje zeptat se svých občanů, jaký mají názor na to, jak lady Ashton a spol. postupují.
Což tak trochu připomíná spíše feudalismus než demokracii, politická šlechta rozhoduje o docela vážných, ba možná až fatálních, otázkách bez legitimizace, v podstatě nelegálně.
To už i ten Putin si nechal posvětit své rozhodnutí o posílení ruské přítomnosti na Krymu ruským parlamentem . jeho horní komorou.

Ale stejně se postupovalo i v Kosovu. Politická šlechta rozhodla povíceru bez lidu.

Buďme rádi, že je to bez násilí, bez provokatérů, probíhá to tam standardně a v posledku mnohem demokratičtěji než tam, kde se referend bojí.

P.S. Otázkou je, zda může být referendum svobodné a fair když by s eodehrávalo pod monitoringem bodáků. Stejnou otázkou ale je, zda celoukrajinské volby mohou být svobodné a fair - pokud by media a instituce ovládla pouze jedna ze stran.
Dále je třeba připomenout, že Majdan předcházel Krymu, bez Majdanu a následným protiruským vyhlášením by nenásledoval Krym. Jde tedy o přibližně stejnou dialektiku jako když nějaké trdlo tvrdí, že " Duhá světová válka začla tak, že Hitler spolu se Stalinem napadli Polsko" - což je sice pravda, ale bez kontextu a kauzaistiky celé této epizody - jak se má věcně a časově k ostatním relevantním událostem a bez popisu kvality jevů...jde o nesmysl (stejně tak by totiž bylo možné tvrdit, že " v roce 1944 napadl Stalin Polsko a později Německo, jeho agrese byla zastavena až v Berlíně, poté, co se německé velení vzdalo").

Ovšem za čas bych se vůbec nedivil, kdyby se i takové výklady servírovaly - nejen ve školách, ale i hlavám a žaludkům dospělých lidí.
Bojme se toho, bojme se jak antiamerikanismu, tak antirusismu, mohou nás přivést ke katastrofě, která může být katastrofou finální.
Chtějme EU konsolidovanou, pevnou...ale ne feudální a pitomou.
07. 03. 2014 | 09:38

selský neprávnický rozum napsal(a):

gerog

nepochopí, že Rusko si nenechá dělat binec kolem svých válečných základen a skladišť zbraní.
Selský neprávnický rozum trvá na tom, že první výrok platí a druhý ho nevylučuje ani nepodporuje s Němci u nás v 38 už vůbec nic.
Rusové si budou hájit své zájmy a štěkání západních mocností se nezaleknou.
A tak to má být
07. 03. 2014 | 09:38

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Hitlerovci jsou pořád stejní v tom, že jedinou pravdu mají oni, že oni jsou těmi vyvolenými, kteří po boku fuhrera mají právo rozhodovat o dění v celém světě, a kdo odmítne poslouchat, tak je lump, dnes jsou navíc směšní v tom, že se snaží z toho, co dělají sami ve velkém, obviňovat ty, kteří odmítnou si před nimi kleknou. Oni mají právo po boku svého mocného vůdce zabíjet kde se jim zlíbí a ostatní mají právo jen poslouchat a klanět se jim.
Dnes zakážeme lidem na Krymu, aby o sobě mohli rozhodovat, zítra budeme pokřikovat na Čínu, aby dala více práv Tibeťanům. Kritizuje Rusko, že angažuje v řešení násilných konfliktů, které my vyvoláváme, no a pak sloužíme vůdci a posíláme naše žoldáky tam, kde to on bude chtít.
No vlastně už samotný Hitler byl pokrytec a napadal většinou s odůvodněním, že ti slabí jsou nebezpeční. Velký mocipán chránil svět před před různým zlem, dnes se v tom jede dál, jen se změnil vůdce, ale jinak moc ne.
07. 03. 2014 | 09:41

gerog napsal(a):

Alfa to : Rusi vojensky obsadili Krym (když ho obsazovali, byl Krym ještě v Ukrajině). Potom si dali odvahu konšelé mluvící rusky v ochraně ruských samopalů a prohlásili v jejich parlamentu, že jsou v CCCP. Tak se to dělá, co takhle aby totéž udělali konšelé v Brně a prohlásili Moravu za království? Nejlepší fór je "zvací dopis" Janukoviče, to známe z minulosti v roce 1968. Rusi jsou vždy připraveni na každou kulišárnu a podle mého jim už nikdo nebude věřit. Normální lidé ví, že se Nikita tenkrát ožral a daroval Krym Ukrajině, ať si to vezmou zpátky, ale nějak věrohodněji a zákonně, ne se samopaly s vírou, že ochraňují tím své soukmenovce, trpící pod jhem Ukrajiny. Nepřipomíná vám to něco v roce 1939?
07. 03. 2014 | 09:42

otaznik napsal(a):

Bakalův nezvaný host,

nemeli by si lide v Dagestanu a jinych islamistickych republikach byvale SSSR take rozhodnout referendem jestli chteji byt stale v Putinovskem Rusku?
07. 03. 2014 | 09:47

Reveil napsal(a):

Nepodepsání asociačních dohod hegemoni špatně snášejí. V dubnu 1941 odmítla podepsat Jugoslávie, načež Hitelr dal bombadovat Bělehrad a Jugoslávii okupoval a obsadil. To Berlín tentokrát udělat nemohl, ale měl tam Klička. Ale byli i jiní, ti tam poslali specialisty vycvičené na městský boj, kteří se stali jádrem majdanských bojůvek. Bylo třeba dodat nějaké mrtvé studenty Šmídy, Tím slabého Janukovyče dohnali k podepsání dohod, a pak už jen zbývalo ty dohody prostě nedodržet. To vše, dokud běžela olympiáda, která svazovala Rusku ruce. Ukázalo se ale, že Rusko mělo eventuality promyšlené předem. Vylomení hlavního klenotu z kořisti přivádí Obamy a Tusky k zuřivosti. A tak se rozhodli, že Evropanům zařídí snížení dodávek plynu a ropy a podvážou rozvoj ekonomiky.
07. 03. 2014 | 09:50

odjinud napsal(a):

starousek "selský neprávnický rozum" vital v 1968 Soviety jako bratry co mu prijeli pomahat. Stal na ulici a kricel, "A tak to má být".
07. 03. 2014 | 09:52

Belgičan napsal(a):

Sláma napsal(a):

Belgičan napsal opět, jak jinak, řadu hloupostí.

Slámo, máte nějaké problémy? Všiml jsem si Vašich povzdechů vždy na začátku příspěvku - to nevěští nic dobrého.
Kam jste se chtěl vrátit jste upřesnil až podruhé, takže prosím. Ať se klidně vrátí kam chtějí, ale ať jim do toho nikdo nekecá.
Pokud se ale politická reprezentace nechová zastupitelsky, tak mají občané právo tuto odstranit, bez zásahů cizích armád!!! A to, že je ruská menšina na Ukrajině zneužívaná Putinem je očividné. Putin a ani Sláma se nemohou divit, že akce vyvolá reakci!

P. S.
Tyhle nesmysly:
"Ale Rusko ohrožuje připravované umístění amerických raket a amerických vojenských základen. Stačí se podívat na mapu a každému, s výjimkou těch s IQ tykve to musí být jasné.
Ostatně, proč myslíte že Američané investovali 5 mld. USD do svržení prezidenta zvoleného v přímých demokratických volbách?"
Ty jste si vymyslel sám, nebo je máte z nějakého zdroje ruské propagandy.
To jen k té řadě hloupostí.
07. 03. 2014 | 09:53

david napsal(a):

To : gerog

Odpověď na vaší malou otázku z 9: 06

Ano Krym už je Rusko

A víte kdo za to může, gerogu ?

Vzhledem k úrovni vaší inteligence, kterou tady předvádíte, je jasné, že byste na to nepřišel, tak vám i odpovím.
,
Může za to těch pár pomatenců lumpů, kteří zorganizovali to divadlo na Majdanu .
07. 03. 2014 | 09:54

Einstein napsal(a):

Kundera alias Terry Fox promluvil. Lol !
07. 03. 2014 | 09:55

Vandal napsal(a):

Normální lidé ví, že se Nikita tenkrát ožral a daroval Krym Ukrajině, ať si to vezmou zpátky, ale nějak věrohodněji a zákonně, ne se samopaly s vírou, že ochraňují tím své soukmenovce, trpící pod jhem Ukrajiny. Nepřipomíná vám to něco v roce 1939?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rusové byli rychlejší, udělali jen to, co by stoprocentně udělali gangsteři z Mejdanu, pokud by je Rusové nepředběhli. A bylo by to se samopaly a byla by mnohem větší jatka, než na Mejdanu.

Myslí si snad někdo naivně, že řezníci z Mejdanu by připustili nějaké referendum
na Krymu?

Není to takhle lepší, demokratické a v souladu s vůlí obyvatel Krymu?

Proč se ohlížet na gangstery a jejich "investory"?
07. 03. 2014 | 09:57

Belgičan napsal(a):

Kundera,

Víte jak se tomu Vašemu přidávání přívlastku fašista říhá?
Odborně se to jmenuje autospekce.
07. 03. 2014 | 09:57

mladej komunista napsal(a):

No vidite geniusi davide.,

a za bordel v CR muze pár pomatenců lumpů, kteří zorganizovali to divadlo na Vaclavaku a na Letenske plani. Zlatej komunismus, co?
07. 03. 2014 | 09:59

resl napsal(a):

to je pro jistotu, kdyby referendum neplatilo, nebo by mužik dostal jiný výsledek, než si přeje.
07. 03. 2014 | 10:05

gerog napsal(a):

Davide, proč tak urážlivě, inteligence je v dnešní době přece vždy na straně moci a síly, nikoliv v diplomacii. Vandale : Pokud je demokratické vojensky vše obsadit, tak pomož nám pánbůh.
07. 03. 2014 | 10:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

upozorňuji, že příspěvky, kde je někomu nadáváno dio fašistů, mažu. Stejně jako i jiné hrubé urážky. Doporučuji vyměňovat si zde názory bez nich (tedy pokud nechcete, aby Vaše vstupy mizely).

Panové Maximus a Tajemný pan H. zde teď nějaký čas publikovat nebudou, jejich VŠECHNY příspěvky budu mazat. Důvodem jsou neuvěřitelně sprosté příspěvky, které zde tradičně publikovali mezi půlnocí a časným ránem.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 03. 2014 | 10:12

Viola napsal(a):

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde

všechny stopy vedou ke Schw. už od roku 2010 to plánoval, viz jeho setkání s Krymskými tatary. A prezident Putin byl dobře informovaný, že okamžitě reagoval, jenže teď hrozí z USA, tak to vypadá, že z Krymu se stáhla domobrana. Putin by zasloužil nobelovu cenu míru, já ho rozhodně navrhuji, on dělá vše, aby nedošlo ke konfliktu, ale fašistické síly v Rakousku a rozlezlé po EU a u nás ve sněmovně se snaží rozdmýchávat konflikty, kde se dá. Na ty zkřížené hnáty a lebku by se mělo pořádně posvítit, co to jsou za lidi, viz tam v Praze kolem Janečka, Schw. Dlouhého aj.
07. 03. 2014 | 10:16

Viola napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale, fašista je zcela korektní označení, jak jinak byste fašistu označil?
07. 03. 2014 | 10:17

marxík napsal(a):

blue jay napsal(a):
marxíku,

neplet se do debaty dospelych. Az z tebe vyroste marx, tak se prihlas o slovo.
-------

Dospělý muži, jestli pak se už holíš?

Takový neo by odpověděl: Holím. A nejen na bradě.
07. 03. 2014 | 10:18

Viola napsal(a):

Ne Maximusi, pan Stejskal není Bůh, on je Putin zdejších diskuzí, usiluje o mír a lásku, tak jako on. Pana Stejskala bych navrhla na státní vyznamenání - vážně. :-)
07. 03. 2014 | 10:19

Viola napsal(a):

Nevěřím, že by Maximus psal sprostě, pan tajemný H, to ano, to bych věřila,
pane Stejskale.
07. 03. 2014 | 10:21

gaia napsal(a):

gerog

víte, to znám ze školy. když už se to mele,je na nějakou diplomacii pozdě. Nejprve je třeba nedemokratický a nediplomaticky peroucí se odtrhnout od sebe , zastrašit je kolektivně, uklidnit nejlépe nějakými sankcemi, pak začít vyjednávat a řešit. Vyšetřovat, kdo začal nemá cenu, nikam nevede a stejně se nevyřeší.
A pak ty poštívače dusit a dusit dlouhodobě. Což vzhledem k tomu, že to je EU a USA půjde dost těžko.

stejně tak dnes už půjde těžko přispívat, neb Stejskal radši rozvrtal recatchu a pořád to blbne.
07. 03. 2014 | 10:21

Vandal napsal(a):

Rusové ukázali civilizovaným a demokratickým zemím, co je to demokracie, řád a pořádek.

Referendem, bez střílení, bez statisíců mrtvol, bez humanitárního bombardování škol,
nemocnic, divadel, nádraží, bez vylhaných záminek, bez kolaterálních škod, bez bomb s ochuzeným uranem, bez rozvrácení stávajícího režimu a pořádku atd. atp.

Pomocí demokracie, referenda, bez potoků krve nevinných lidí.

Proč vidíš třísku v oku bratra svého, ale břevno v oku svém nepozoruješ?
Pokrytče...
07. 03. 2014 | 10:22

Kundera napsal(a):

Belgičan

Děkuji za vysvětlení. To je tak odborné slovo, že i sám Google mě vždy odkáže jen na vaše výlevy na zdejších blozích.

Podle toho, jak jste ocejchoval mě, touto velice vzácnou chorobou trpíte také, že ?
07. 03. 2014 | 10:25

Viola napsal(a):

gaio, ohledně kapči, je třeba být trpělivá, ale pořád mi nikdo nevysvětlil, proč je napsáno azbukou vložit text? Připadá mi to v dnešní době docela legrační, ale zároveň i milé.
07. 03. 2014 | 10:28

Viola napsal(a):

Vandale - přesně.
07. 03. 2014 | 10:29

neo napsal(a):

marxík:

samozřejmě.
07. 03. 2014 | 10:31

Kundera napsal(a):

Děkuji pane Stejskale za projevení vašeho novinářského pokrytectví.

Už jsem se lekl, že z té mediální a cenzurní žumpy vyčníváte.
07. 03. 2014 | 10:34

Viola napsal(a):

georgu
"Pokud je demokratické vojensky vše obsadit, tak pomož nám pánbůh"

Pomož si a Bůh ti pomůže, se také říká. Ale lidé - démos požádali o pomoc, volali o pomoc, vy byste nepřiskočil a nepomohl, kdyby někdo volal o pomoc? Šlo jim o životy, když viděli, jak se to na Majdanu střílí.
07. 03. 2014 | 10:35

Ives napsal(a):

Sojko, viděl jste parodii na reklamu Coca-Cola v pořadu Česká soda? V originále zazvoní u dveří dívka (Tereza Maxová) a představí se jako Terry. Pan Čtvrtníček a spol. to vylepšili, v jejich verzi je jen hlas a záběr na nohy, obuté do běžeckých bot, jedna z nich je kovová trubková protéza...
Nestavte hochovi piedestal kovu trvalejší, on sám by si to určitě nepřál.
07. 03. 2014 | 10:35

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Violo,

beru na vědomí, že Vy si nemyslíte, že by pan Maximus psal sprostě, zatímco v případě pana tajemného H ano.

Výzva k vyplnění re CAPTCHA se mi zobrazuje v češtině. Nevím o nikom jiném, kromě Vás, komu by se zobrazovala v ruštině.

Jak posuzuji označení "fašista" jsem napsal výše.

Přeji zajímavou debatu.

Libor Stejskal
07. 03. 2014 | 10:36

Filuta napsal(a):

Blue jay

Já tedy "bratrskou pomoc" nevítal a vzhledem k svému věku jsem ani nemohl (mimo jiné v ní byli také ukraj.vojáci), ale mnozí z těch, kteří teď plamenně tepou Putina, tehdy podepisovali hromadně prohlášení o své "pomýlenosti".

Hned jsem vás otipnul jako čírovce.
Ten váš génius se taky slušně odkopal, když srovnal banderovce s ODS.
Dost se divím, že ho Mareček Bendů ještě nezažaloval.
Nakonec, s uznáním Kosova si taky pospíšil, servila.
Máte hodně zvláštní pojetí práva.
Anarchisté v Kyjevě jsou legitimními představiteli Ukrajiny, ale krymští, kteří odmítají pučisty uznat, na to nemají právo?
Víte, že mě to od vás ani nepřekvapuje?
Na rozdíl od rasisty a socialisty Obamy, maoisty Barrosa a marxistky Asthonové mi opravdu nemultikulturní Putin přijde jako vzor konzervativního politika.
To jsou věci, viďte?
07. 03. 2014 | 10:41

Viola napsal(a):

Filuta, tak, tak.
07. 03. 2014 | 10:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Kundero,

není zač. Osobně dávám spíše přednost tomu, abyste mne považoval za žumpu. Ale je to nakonec Vaše věc. Nicméně další příspěvky, v nichž označujete lidi, kteří smýšlejí jinak než Vy, za fašisty, budu mazat.

Libor Stejskal
07. 03. 2014 | 10:42

Viola napsal(a):

Děkuji za odpověď, to je zajímavé, co mi píšete ohledně té kapči. Já na svém počítači mohu ovlivnit právě ten nápis? Jinak mám vše v češtině. Není to nějaký virus, když jsem brouzdala po ruských www?

chtěla bych se zeptat ostatních, jestli mají pod reCAPTCHOU napsané v češtině vližte text, nebo v ruštině.
07. 03. 2014 | 10:45

Viola napsal(a):

ne vližte, ale vložte - samozřejmě opr.
07. 03. 2014 | 10:46

stejskal napsal(a):

Nevím, paní Violo, nikdy jsem se s tím nesetkal. l.s.
07. 03. 2014 | 10:47

xerox napsal(a):

p. stejskale

u nicka - maximus , jste se musel splést ... byl v rozšafném rozhovoru se mnou a nic o čem píšete mi není známo ...
alespoň zde pod tímto blogem ...
co se týče nadávání do fašistů , zkuste mazat třeba fendrycha ... a názory tzv. západních demokratů na dění kolem ukrajiny ... shválně jak dlouho zůstanete u pera vlastně u klávesnice v redakci aktuálně.cz ... :-)

Viola

kosmická dušičko , putin nic nezakazuje ale dává dohromady , to demokrati se rozhodnou zcela demokraticky některé věci nepovolovat či nezveřejňovat ... :-)
07. 03. 2014 | 10:47

Filuta napsal(a):

Vandal

V podstatě je to tak, jak píšete.
Světoví mírotvorci plácají po ramenou gaunery, kteří rozpoutali nenávistné vraždění a zničili celé centrum Kyjeva.
Stejně se chovali v případě nezákonného odtržení Kosova-neštítili se podat ruku vrahům z UCK a z Kosova udělali oficiální narkostát.
Mají v tom praxi už z Panamy, kde CIA využívala peněz narkomafie k financování svých nákladných operací.
Ale Putin, který ( na výslovné přání krymských) zabránil podobnému krveprolití na Krymu (kde nebyl zabit jediný člověk), je pro ně zlosyn numero uno.

Nějak tomu pořád nerozumím.
07. 03. 2014 | 10:48

david napsal(a):

To : mladej komunista 9:59

Jestli " zlatej komunismus " , jak píšete, to nedovedu posoudit, to musíte posoudit vy, mladý soudruhu.

Ale to proč to tady na Václaváku nedopadlo jako na Majdanu, vám sdělit mohu.
Na Václaváku to nedopadlo tak jako na Majdanu i proto, protože v Praze bylo lidí omezené inteligence podobných vám a těm na Majdanu přece jenom výrazně méně než na tom Majdanu.
07. 03. 2014 | 10:50

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola
Dejte si pozor na papulku, nebo zabanují i Vás.

Stejskal
"Jak posuzuji označení "dašista" jsem napsal výše."

Co tak " dačista" ? Ten co má v oblibě spekulace s pozemky , následné jejich skupování a developing chat na nich - bez ohledu na to, zda někomu ublížil, či zda někoho /třeba stát/ podfoukl?

Jak se vlastně zdraví mezi sebou " dačisté" ?

Hezký den.

P.S. Nadávat do komoušů se tedy stále ještě smí ? Víte -. to by se ale pak narušoval koncept mnohých mudrujících zde - že komunismus a fašismus jedno jsou, kdyby slovo komouš záměrně použité coby negativní cejch bylo považováno za označení někoho tak, že to pak vypadá, že komunisté a komunismus je přirozenou součástí demokracie , její formulační a věcné výbavy, konstrukce.
07. 03. 2014 | 10:50

Kundera napsal(a):

Je zajímavé pane Stejskale, že jenom moje.

Příspěvky lidí kteří označují za fašistu nebo komunistu mě, zde stále visí

Proto vás stále považuji i za to druhé. Máte zajímavou selekci..
07. 03. 2014 | 10:55

Filuta napsal(a):

Xerox

Putin není vzorem ctností, ani nějakým extra demokratem, ale to není asi nikdo z politiků EU a USA. Výjimkou mohou být politici zemí mimo tyto systémy (např.Švýcaři), kde si nic podobného nedovolí a neunáhlují se ani v soudech.

Na rozdíl od hysteriků jako je Resl, Blue jay, Yosif atd., nevidím Putina jako potencionální nebezpečí pro Evropu a už vůbec ne pro země bývalého východního bloku.
Své rusofobie jsem se po 89. pracně zbavoval a dnes jsem, díky bohu, schopen objektivnějšího , pragmatičtějšího a méně emotivního pohledu na věc.
Duševní giganti, kteří tady vykreslují Ameriku a Brusel jako ochránce demokracie a pravdy a lásky, si museli notně šlehnout něčeho silnějšího nežli je tráva.
"Osa zla, říše zla" a podobné přídomky jsou jak vystřižené z Rudého práva před rokem 89.
Marxík by mohl ještě dodat - "vrazi z volstrýtu" a máme to kompletní.

Ještě pár takových mediálních masáží a začnu věřit i spiklenecké teorii o pádu Dvojčat.
Svět se za těch 24 let neskutečně proměnil.
Co bylo pravda, dnes už není.
07. 03. 2014 | 10:59

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Stejskal
Zneužil jste opět svého postavení.
Bez jakéhokoliv zdůvodnění jste svůj překlep " dašista" opravil přímo v původním textu na " fašista".

Drobnost, ale je to nefér - ostatní nemají takovou možnost, ve vztahu ke svým kometářům.
Taková maličká, malilinkatá manipulace. Nic co by šlo přirovnat k megamanipulacím ze některých osob nestydících se vystupovat jako novináři, mnozí jako nezávislí novináři.
V podstatě jen maličký šťouch, jenže pak moje glosa vypadá, že jsem idiot. /viz dačista/
Což věru je daleko od pravdy. :-)
Každý se sekne, v tom frmolu se klidně třeba může stát, že napíšete místo 17, 4 bilionů 17, 4 trilionů a stejně to nikomu nevadí . dokonce ani v článcích tkzv. nezávislých finančních analytiků si toho nevšimnou.
Co to je jeden trilion dolarů proti věčnosti..

Hezký den.

P.S. Jak že dělá ta " kráka", nebo co to tenkrát bylo ?
:-)))
07. 03. 2014 | 11:01

Viola napsal(a):

Pane Filuto a co říkáte na to, že v těch věžích zemřelo 500 cizinců z 80, nebo 90 zemí, ale žádný z Izraele? Přitom to bylo světové OBCHODNI centrum.
07. 03. 2014 | 11:03

marxík napsal(a):

Kundera
Klidně považujte pana Stejskala za demokrata. Jen se podívejte na západ, jak vyspělý demokrat selektuje, až se mu od huby práší.
07. 03. 2014 | 11:06

Viola napsal(a):

Pane 17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde

Vy byste to mohl vědět ohledně mého dotazu na tu kapču v ruštině, nevíte, co jsem udělala, že na mě mluví rusky - vložte text?
07. 03. 2014 | 11:07

Bavor napsal(a):

Belgičan napsal(a)07. 03. 2014 | 06:48 :
Za úvahu ještě stojí skutečnost, že se před krymským parlamentem poslední dobou dost haraší se zbraněmi, jestli ono to připojení není těmi neoznačenými ozbrojenci tak trochu vynuceno. Je potřeba dost odvahy říci NE, když vím, že za to NE dostanu kulku do hlavy.
KONEC CITÁTU.
Belgičane, a na majdanu ti to nevadí: Viz: http://www.youtube.com/watch?v=w-cdcl1rsNI
a ještě:
07. 03. 2014 | 11:11

Viola napsal(a):

Ohledně označování fašista, nebo komunista, nebo cokoli jiného, lze normálně reagovat, buď to jsem, nebo nejsem a oponentovi říci, že se mýlí ve svém názoru. Z nás pak budou diplomaté a diplomaté se tu pak budou chodit učit komunikovat a už nebudou fuckovat. To je ta záslužná práce pana Stejskala, snaží se zde vychovat diplomaty a tak bychom mohli přecházet nějaká označení, ať si také pan Stejskal trochu oddychne.
07. 03. 2014 | 11:12

Filuta napsal(a):

Viola

Já bych se do těch konspiračních teorií nerad pouštěl.
Nevím, čemu mám věřit.
Dřív jsem ale nepochyboval, že jde o spiklenecké teorie, dnes si už nejsem jistý ničím.
I z Kanady jsem dostal video, které ty konspirační teorie podporuje.
Fakt nemám tušení.
Ale doporučuju, přečtěte si na Protiproudu článek o čipování novorozenců v USA, které má platit od letošního dubna. Z toho tedy člověka mrazí. Mráz z Kremlu hadr.
07. 03. 2014 | 11:13

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola napsala : "Není to nějaký virus, když jsem brouzdala po ruských www?"

Ne - jenom Rus. od teďka za všecko nemůže komunista ale Rus.
Pochopte to už konečně !!!

Nebo že by to byl rus ?
I to je možné, někde jsem viděl scémku jak takový rus vlezl do rádia a z něho se pak místo zpráv o počasí začla linout slova : " Okluzní fronta: 356 42, 359 44, 360 30....Teplá fronta: 350 38,345 34, 341 33......Výška, tlak, teplota, rosný bod: 570 954 7,6 3,6. "

Rusi jsou jak Bestie, vlezou všude, některým vlezou dokonce na mozek.
07. 03. 2014 | 11:14

Kundera napsal(a):

marxík
Já už si na jeho takzvaně demokratický přístup zvykl.

Teď se musí na povel bránit kamarádi z Mejdanu, tak budou některá slova zakázána.
Že to dělali dříve komunisti ? Kam by asi jejich duch z našich novinářů vymizel ?

Až se někde ve světě stane něco, zakážeme jiná slova, nemůžete to mít lokajům za zlé.

Mě nevadí, že jsou některá slova zakázána, mě vadí, že jen u někoho.
07. 03. 2014 | 11:19

František Lucersky napsal(a):

Filuta napsal(a):
...................Ještě pár takových mediálních masáží a začnu věřit i spiklenecké teorii o pádu Dvojčat.
Svět se za těch 24 let neskutečně proměnil.
Co bylo pravda, dnes už není.
Ten kdo tam byl nemluví o spiklenecké teurii, ale stalo se kdo nevěří, ať (tam běží)¨se ptá těch co tam hasili a obětovali i životy. Svinsto vřdy probudí další svinstvo, jen žid tam žádný neby.
07. 03. 2014 | 11:24

marxík napsal(a):

david napsal(a):
To : mladej komunista 9:59

Jestli " zlatej komunismus " , jak píšete, to nedovedu posoudit, to musíte posoudit vy, mladý soudruhu.

Ale to proč to tady na Václaváku nedopadlo jako na Majdanu, vám sdělit mohu.
Na Václaváku to nedopadlo tak jako na Majdanu i proto, protože v Praze bylo lidí omezené inteligence podobných vám a těm na Majdanu přece jenom výrazně méně než na tom Majdanu.
-------

Na Václavaku to především tak dopadlo proto, že Rus tehdá dobrovolně obětoval pěšce, aby získal územní převahu (rozuměj ekonomickou, spolu s Čínou).
A teď nastává doba, aby si pěšce postupně dobírali zpět.
Říkám vám to tady dlouhá léta, nicméně se nacházím v dubovém lese.
07. 03. 2014 | 11:28

František Lucersky napsal(a):

Omlouvám se za překlepy. Ale celkově ty pády a teorie jsou tak nějak odlišné a skutečnost od oficial verzion není spiklenecká ale pravdivá, jen ty lži office jsou ze známého koryta.
07. 03. 2014 | 11:30

xerox napsal(a):

filuto

jsme na tom podobně ...
co se týká putina , není to rozhodně andílek ... asi před rokem , dvou nevím proběhla zpráva jak si staví daču kdesi na jihu ruska ...
no daču , má to asi 40 místností , park atd. však to znáte ... :-)
ale buďme rádi , že je trpělivej a uvážlivej včetně lidí kolem něho ... sedět v kremlu jinej sekáč se svým okruhem lidí , tak po té protiruské západní kampani a vojenských provokací by se už se západem nezakecal ...
07. 03. 2014 | 11:31

Kelt napsal(a):

Sledoval jsem vystoupení van Rompuje-když dostal novinářskou otázku,proč se tak spěchá s podepsáním asociační dohody a nepočká se na legitimně zvolenou vládu v květnu,tak odmítl odpovědět a prakticky utekl z tiskovky.
To jenom dokresluje jejich obavu,že květnové volby nemusí dopadnout dle představ a celá režie"Majdanu"se ukáže pouze jako předem připravený násilný převrat,řízený a placený zvenčí.
Postoj EU k dění na Ukrajině a Krymu je poznamenám maximální mírou pokrytectví.
Srovnejme,co předcházelo "osamostatnění Kosova"-snad není třeba detaily uvádět,jsou ještě v živé paměti a osamostatnění Krymu/zatím /,protože je žádoucí počkat na výsledek referenda.
Co nám tím vrcholní představitelé EU sdělují?
Převzali bez uzardění politiku W.Bushe jr.,se kterou vyrukoval před invazí do Iráku,která stála statisíce životů civilistů a desetitisíce vojáků aliance,z toho 90% vojáků USA.
Co to přineslo?
Nenávist islámského světa vůči křesťanství vyznávajícím zemím,zvýšenou aktivitu islámských teroristů ,stovky mrtvých a zraněních civilistů v USA i Evropě.
Proč jde dnes EU cestou konfrontace s Ruskou federací a záminkou se stala Ukrajina,když v zájmu celé Evropy je naopak spolupráce.
Co to lidem Evropy přinese?
07. 03. 2014 | 11:34

gabriela napsal(a):

Pavel Hasenkopf

"... a nyní se přesvědčíme zda je přítomen hliník ..."
*******************************************************
Hliník se do Humpolce stěhovat nechce a nebude. Je totiž dokonale nerozpustný a nezničitelný. Oblažuje nás svojí přítomností buď ve vzduchu v podobě chemtrails nebo na blozích páně Stejskalově v podobě nicku zde ;-) 07. 03. 2014 | 10:05
Možná se nám už konečně zamiloval do mužika se silným sexepealem, protože co se škádlívá to se rádo mívá :-)

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/265103-putin-necitime-potrebu-pouzit-silu-ale-rusy-na-ukrajine-ochranime/

http://www.vesti.ru/only_video.html?vid=582020

****************************************************
Pánbůh stejskal

Pánko velkomožný, zbavte prosím Ukrajinu všech fašistů a nacistů, je jich tam jak nakakáno přímo ve vládě a nikdo s tím nic nedělá. Určitě je to tím, že tam nemají vás, vy byste se s nima zatočil a rovnou je smazal. Ani by si neškrtli!
A' propo. Nejroztomilejší je Jiřík Dienstbier. Uznal, že kolem nové vlády se "pohybují" nacionalisté ... Malý detail mu unikl. Nacionalisté se nepohybují okolo vlády, oni v ní přímo jsou... http://www.novinky.cz/domaci/329632-zaoralek-s-dienstbierem-dostali-od-cssd-za-ukrajinu-poradnou-sodu.html

http://svobodnenoviny.eu/kdo-jsou-naciste-v-ukrajinske-vlade/
07. 03. 2014 | 11:34

Filuta napsal(a):

František

Pořád ještě se zdráhám uvěřit tomu, že by byl nějaký stát schopen tak zvěrským způsobem povraždit vlastní občany.

Znamenalo by to totální ztrátu důvěry v úplně všechno.
Už takhle té důvěry v média, demokracii a politiky příliš nemám.
Nevím, jestli mi rozumíte.
07. 03. 2014 | 11:34

Belgičan napsal(a):

Bavor, 11:11
samozřejmě vadí,
ale invaze armády do cizí země mi přece jen vadí o něco víc.

Kundera 10:25
Vy snad ani s Ctrl. c a Ctrl. v neumíte zacházet. Už jste si někdy položil otázku, co vlastně umíte?
07. 03. 2014 | 11:36

gabriela napsal(a):

opravuji ;-)

PánbůhStejskal velkomožný, zbavte prosím Ukrajinu všech fašistů a nacistů, je jich tam jak nakakáno přímo ve vládě a nikdo s tím nic nedělá. Určitě je to tím, že tam nemají vás, vy byste se s nima nekakal a rovnou je smazal. Ani by si neškrtli ;-)
07. 03. 2014 | 11:38

david napsal(a):

To : marxík

Myslím si, že vaše teorie o dobrání pěšcem není s moji teorii o průběhu spektáklu na Václavském náměstí v žádném zásadním rozporu.
07. 03. 2014 | 11:38

Filuta napsal(a):

Kelt

Napětí eskaluje hlavně Amerika, EU se zmůže jenom na blafání (Německo i Británie, které mají hlavní slovo, EU okamžitě sankce zatrhly).

Amerika už do Ukrajiny nalila tolik peněz, že se nemůže smířit s takovou prohrou ( Sevastopol, břidlicové plyny atd.).
07. 03. 2014 | 11:40

vasja napsal(a):

Hele voe,
nebyl to náhodou zákon o referdu o připojení k Rusku?
07. 03. 2014 | 11:44

aga napsal(a):

filuta 11:34

A proč myslíte, že v případě dvojčat někdo vraždil "vlastní občany" ? I když, i vlastní občané se někdy obětovávají vlastním bohům...
07. 03. 2014 | 11:45

JF napsal(a):

autor: no snad k získání dodatečné legitimity,ne? Jak jinak vznikala RČS natož ta kolikátá česká republika - tu poválečnou vydekretoval dokonce jen náš demokratický césar Beneš. Např. o rozdělení federace dosud referendum neproběhlo a už asi ani neproběhne ;-) Ostatně každé referendum se dá opakovat do žádoucího výsledku - nedělejme si iluze vládnutí jen získává větší či menší legitimitu jen aby se neřeklo - prostě nutné divadlo kolem ... Klaus, Zeman i Havel o tom ví také své. Dobrá divadelní prkna pro toto představení je zrovna právo ... lidem je to v podstatě jedno, ale to neznamená že se dá dělat cokoliv -ačkoliv rozmary těch nahoře k tomu často vedou. Jo přízeň davu a jak ji získat ... tedy spíš zkrotit
07. 03. 2014 | 11:54

Filuta napsal(a):

Aga

Teď nevím, jak to myslíte? (komplot židů?)
07. 03. 2014 | 11:56

Kundera napsal(a):

Belgičan

Protože nic neumím, dal jsem na vaši radu.

Dal jsem kopírovat, do vyhledávače GOOGLE, pokud víte co to je, jsem dal vložit a stiskl hledat.

Výsledek : 3 vaše zvratky na zdejších cenzurovaných stránkách
1 Sborník Vyškovský cedník 2012

Ten jsem ovšem nestáhl, nebudu si kvůli vaší ubohosti zaplevelovat počítač kdejakým šmejdem.

I po odkliknutí požadavku na otevření podobných stránek, pouze další 3 nebo 4 odkazy na vaše zvratky.

Pokud dělám něco špatně, klidně mě můžete vynadat, zdejší cenzor vás chrání, tak s chutí do díla.
07. 03. 2014 | 12:04

aga napsal(a):

filuta

Tak na to bych se bál i pomyslet. Však víte, že už uměj i číst myšlenky :).
07. 03. 2014 | 12:25

Kundera napsal(a):

Belgičan

A aby jste neřekl ,že jsem se nesnažil, použíl jsem dalších pět vyhledavačů

Výsledek : Ty už nenašli ani ty vaše zvratky.
07. 03. 2014 | 12:38

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

vasja
Je to referendum o připojení se k Rusku či o setrvání ve svazku s Ukrajinou.
Otázka sice s uzavřeným koncem, ale stále o dvou možnostech.
07. 03. 2014 | 12:39

Belgičan napsal(a):

Kundera,
dokažte si, že za něco stojíte!

Terry Fox 08:37,
Máte pravdu, i na Majdanu to mělo jít bez ozbrojeného násilí. A sice na obou stranách. Lidé nemohou pokojně demonstrovat, když proti nim stojí speciální jednotky dopouštějící se šikanování a lynčování obyvatelstva. V takovém případě se lidé musí ozbrojit. To je jejich povinnost vůči vlasti. Eskalace násilí jde na vrub speciálních jednotek Berkut. Vaše, ale nejen Vaše, nestydaté pokusy svést násilnosti na demonstranty je podpásovka.
V případě napadení cizími jednotkami je na zvážení, jak účelně kontrovat. Vypadá to, že Ukrajinci na Krymu situaci zvládají na výbornou. Beze zbraní vyrazili za vyplašenými Rusy s výzvou, aby opustili Ukrajinu. Rusové pálili do vzduchu v domnění, že tím hrdinné Ukrajince zastaví, třepali se strachy za hromadami hlíny s namířenými zbraněmi. Nejen proto krymští kolaboranti tolik spěchali s připojením Krymu k Rusku. Ukrajinci se totiž zastrašit nedají. A na ruskou pátou kolonu na Ukrajině není spolehnutí. Do Ruska se jim nechce - vědí kam by šli! Pro připojení k Rusku na Ukrajině demonstruje pár podplacených lumpů a tu a tam nějaký dement.
07. 03. 2014 | 12:42

Belgičan napsal(a):

Kundera,
tak se optejte nějakého psychologa. Určitě nějakého znáte.
Já se teď budu mít krásně, jdu pro vnoučata.
07. 03. 2014 | 12:44

Jana Pechová napsal(a):

odjinud 9:33
Nejhorší varianta je ta, že mu Kyjev postaví krematorium.
07. 03. 2014 | 13:04

máma napsal(a):

Kyjev, 7. března ITAR-TASS
Vedení radikálního nacionalistického uskupení “Pravý sektor” požádalo dnes kyjevské vedení, aby jeho oddílům domobrany byly otevřeny vojenské arzenály, sdělil agentuře ITAR-TASS vojenský zdroj na Ukrajině. “S tímto požadavkem se na ukrajinskou vládu a ministerstvo obrany obrátil lídr Pravého sektoru Dmitrij Jaroš. Prohlásil, že “konzervativní přístup” vedení silových struktur neumožňuje nastolení pořádku v zemi a zastavení antimajdanovských protestů ve východních a jižních regionech země”, řekl zdroj.

Podle slov informátora přitom Jaroš “ultimativním způsobem navrhuje předat “Pravému sektoru” část výzbroje, vojenské techniky a rovněž několik vojskových výcvikových středisek”.

Tato střediska, jak Jaroš vysvětlil, jsou nezbytná “pro kvalitní výcvik bojovníků “Pravého sektoru”, neboť je čeká účast v zajištění územní celistvosti Ukrajiny”, uvedl ukrajinský vojenský zdroj ITAR-TASS.

Jak dále upřesnil, v případě, že vláda a vedení ozbrojených sil Ukrajiny předložené požadavky nevyplní, “nevylučuje Jaroš, že se “Pravý sektor” bude na osudu Ukrajiny podílet rozhodnějším způsobem”.

Mezi tím byl podle zpráv ukrajinských sdělovacích prostředků 5. března předložen Nejvyšší Radě návrh, aby “Pravému sektoru” byl přiznán statut regulérních polovojenských oddílů. Přičemž z důvodu odmítnutí této iniciativy byli odvoláni tři náměstci ministra obrany, včetně prvního.
07. 03. 2014 | 13:07

Kundera napsal(a):

Belgičan napsal(a):
Kundera,
dokažte si, že za něco stojíte!

Já si mám dokazovat co? Vy mě tu urážíte, že nic neumim , děláte ze mě blbce,že nevím co je Ctrl+V, vnucujete mi vaše "odborné slovo" které jste si vymyslel, za ochraného dohledu zdejšího cenzora mi nadáváte zakázanými slovy, a já si mám něco dokazovat ?

Já si Belgičane svoje počítače pro rodinu a okolí stavím a zprovozňuji sám a kdybych měl potřebu podle vás, si něco dokazovat, tak sem po chvíli snažení pověsím vaši plnou adresu i s mailem.

Jak by se vám to líbilo Belgičane, pak by jste uznal, že za něco stojím ?

No nic , koukám, že venku je hezky a já si tu s primitivem kazím začátek víkendu.

S Pánebohem
07. 03. 2014 | 13:07

mb napsal(a):

... ha ha ha hasenkopf udělal vtip ...
07. 03. 2014 | 13:11

Terry Fox napsal(a):

to Belgičan (snad se z toho slova nakonec nestane nadávka pro duševně zaostalé) 12:42
Měl jsem blbou náladu, nějak mi nesedl oběd, ale jak jsem si přečetl co jste napsal, zchuti jsem se zasmál, a hned mi je lépe.
07. 03. 2014 | 15:13

skeptický napsal(a):

Stejskal

Pane nadkolego,

Asi jsem otrlý,nebo jsem to zmeškal,ale nic neuvěřitelně sprostého jsem nezaznamenal.
Škoda,člověk se má učit celý život.Nebo jsem už tak otrdlý.
Jeden se má zocelovat.Když pak potkáte nějakou paní Pancurákovou,tak Vás to nerozhodí.
Nějaká Halina se dokonce dokonce v TV chlubila,že tatínek byl Kločurák.
V tomhletom žijem.
Už jsem taky pochopil,proč lidi nadávají na čt24. Kde ten uvědomělý kafemlejnek vyhrabali...
To i ten Dienstbier mluvil rozumně,ač to zkoušela ze všech stran..
07. 03. 2014 | 15:31

gerog napsal(a):

Violo, na Majdamu se tisíce kilometrů od nich střílelo, ale lidé na Krymu volali o pomoc. Rusi přiskočili na pomoc nikoliv tam, kde se střílelo, ale tam, kde to ochránce potřeboval. Preventivně.
07. 03. 2014 | 16:47

Jana Pechová napsal(a):

odjinud 9:33
Nejhorší varianta by byla, kdyby mu Kyjev postavil mauzoleum (nikoli kremačku, jak jsem vtipně napsala výše)
Holt, už je pátek, mám dost :-)
07. 03. 2014 | 17:13

pamětník napsal(a):

nejen v pátek
07. 03. 2014 | 18:28

Viola napsal(a):

georgu

není nad prevenci a to ve všem. Prevence je šetrný způsob.
08. 03. 2014 | 13:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy