Než půjdete volit

09. 01. 2013 | 10:24
Přečteno 7364 krát
Než půjdete volit, zamyslete se.

Koho asi bude volit – například – Marek Dalík, Pavel Bém, Roman Janoušek?

Koho bude volit Richard Háva z Omnipolu nebo Vlasta Parkanová? A koho Miroslav Kalousek?

-pokračování zde-

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Já budu volit typ vosku.
09. 01. 2013 | 10:35

Ládik!!! napsal(a):

Koho bude volit David Rath?
09. 01. 2013 | 10:36

zubatá napsal(a):

Nevím jak Dalík, ale Kalousek určitě Franze.
09. 01. 2013 | 10:38

zubatá napsal(a):

Ládiku, Rath bude volit mezi tím, či si má obout pauč na levou, či pravou nohu.
09. 01. 2013 | 10:39

TomášL napsal(a):

Hm, autore...

Ještěže existuje politika, jinak by 95% lidi nemělo o čem psát, že? :-/
09. 01. 2013 | 10:44

David napsal(a):

Než půjdete volit, zamyslete se.

Vybírejme si jen ze tří kandidátů, a to:

Jiří Dientsbier, Zuzana Roithová, Táňa Fischerová.

Jinak to bude cesta do pekel!
09. 01. 2013 | 10:46

pop napsal(a):

Píseň Čechů r. 1850.Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je generál,[4]
a druhý je kardinál;[5]
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden drží karabáč,
druhý říká »Otčenáš«;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je arcibiskup,
a druhý je taky .......,
zle matičko, zle!
09. 01. 2013 | 10:47

greba napsal(a):

já volím socialismus bez kompromisů. Škoda Mladá Boleslav zpět do rukou lidu a dělníků !
09. 01. 2013 | 10:51

Anna napsal(a):

"Než půjdete volit, zamyslete se.

Takže Vladimír je jediný možný kandidát."
-----------------------------------------

Proč mi to jen připomíná dobu totalitní? Že by to bylo tím, že tenkrát taky byla jediná možná strana..?
09. 01. 2013 | 10:55

LUF napsal(a):

Zemana?
09. 01. 2013 | 10:57

DF napsal(a):

No opravdu pokud nám člen NERVU neporadí jinak my naprosto "trotloidní občanská prasata" to nevíme a proto ho musíme poníženě prosit o moudrou radu.
Prostě takto vystupuje náš vůdce zdivočelého stáda jelikož se domnívá že občané musí vždy fascinovaně zírat, ale politického dění se účastnit nesmí,natož zodpovědně volit prezidenta.
Účast na volbě prezidenta je totiž podle pana Kohouta povinností zodpovědného člověka, což běžný volič není.
Tak aby to zachránil musel zde poradit na poslední chvíli, no to je ale obětavost pane liberální ekonome.
09. 01. 2013 | 11:04

Petr. napsal(a):

A koho bude volit Gross?
09. 01. 2013 | 11:21

Viola napsal(a):

Pane Kohoute

"Bobošíková bohužel nemá vkus. Nemůžu volit někoho, kdo natočí volební klip s křiklavě žlutými titulky. "

není to trochu málo? Kdyby šlo jen o posuzování vkusu, tak paní Bobošíková má ten nejlepší vkus. Je elegantní, vždy a za všech okolností upravená, aniž by potřebovala spoustu nějakých stylistů. Je prostě vkusná od přírody. Já nechápu, jak můžete volit pana France, uvědomujete si, jak bude působit na cizinu, na ostatní politiky ve světě? Nezdá se vám to trochu katastrofální představa?
09. 01. 2013 | 11:22

Anna napsal(a):

LUF

Podle pana Kohouta je jedný možný kandidát pan Franz.
09. 01. 2013 | 11:22

Alf napsal(a):

Je potřeba volit nezkompromitovaného kandidáta v 1. kole. Další pokus nebude. Tuneláři a korupčníci jsou na to připraveni a již dlouhodobě prostřednictvím některých zlobovaných médií a pseudoprůzkumů prosazují jim vyhovující dvojici estrádních paňáců. O kterých si Janouškovsky říkají : „Jeden z těch dvou to musí být “. NEJVĚTŠÍ ŠANCI z nezkompromitovaných kandidátů má JIŘÍ DIENSTBIER. Řekněme NE KMOTRŮM A TUNELÁŘŮM a na ně napojeným strukturám. Nechci na Hradě nějakého gaunera, co opět umožní, že tunely a rozkrádačky pojedou dál. Proto v 1. kole BUDU VOLIT JIŘÍHO DIENSTBIERA !
09. 01. 2013 | 11:25

resl napsal(a):

Vy, jste se svazáku mohl do 31.12. pominout z hradního zloděje a když jste dostal z Hradu befel, abyste napsal své lži do LN, tak jste se pustil hbitě do díla. Teď si hlídáte flek u Schwarzeberga a protože je důvěřivý, zkoušíte se dostat s ním na Hrad, jako hradní poradce. Vaše bludy, lži a pomluvy o EU jsou ovšem lehce dohledatelné, p. "korouhvičko." Proto sem házíte udičku, aniž byste se k něčemu vyjádřil konkrétně. Nevíte čí jste, kde jste, kdo jste. Jste srábek.
09. 01. 2013 | 11:25

Alf napsal(a):

Bobošíková jen opět dělá křoví jako před lety Klausovi, tentokrát Zemanovi. BOBO ani Zemana VOLIT NEBUDU !!!
09. 01. 2013 | 11:27

Hrdina napsal(a):

Toho vašeho kandidáta pane kohout ,potkát osamotě a za šera, ták praštím vším a utikám .
09. 01. 2013 | 11:28

resl napsal(a):

omluva: za Schw. dosadit Franz, Dobrá pomsta národu, opět naveden od zloděje, aby se na něj vzpomínalo.
09. 01. 2013 | 11:29

neo napsal(a):

Franz.
09. 01. 2013 | 11:33

to vás určitě vytrhne napsal(a):

Než půjdete volit, kupte si Kohoutovu knihu.
Přispějte na chudé experty.
09. 01. 2013 | 11:46

jistota stoosmdesátinásobku napsal(a):

Alfe, už jste si vsadil na Bobo v prvním kole? 180.000 za litr. To vám žádný Viktor Kožený nedá.
09. 01. 2013 | 11:49

a jí pošád cínofy, ólofěny... napsal(a):

Ahá, tak neo je Kohout. Tím se ta omezenost vysvětluje.
09. 01. 2013 | 11:52

Karel Čapek napsal(a):

"Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstávají stejní, jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky, kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív, kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslel vždycky jen na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky, kdo mění víru, nemá žádnou... Národ nepředěláš, ledaže bys měl na to staletí, jenom davy můžeš vést dnes tak a zítra tak. Kdo nenávidí, měl v sobě tu nenávist vždycky, kde by se v něm tak najednou vzala! Kdo sloužil, bude sloužit dál, kdo chtěl dobré, bude zase chtít dobré. Ani vůle se nemění. Nedívej se do tváře, která se změnila, nikdo se nestane krásnějším tím, že změnil tvář. Tvrdá zkouška je i tvrdé poznání. Budoucí foliant našich dějin o této době bude mít jeden podtitul: Kdo byl kdo. I dobrá paměť patří k těm stálým věcem, jichž je a bude třeba."
Karel Čapek
09. 01. 2013 | 11:56

neo napsal(a):

a jí pošád cínofy, ólofěny...

Ne pane či paní.
Nejsem pan Kohout.

Volba vzdělaného umělce pana Franze je podle Vás omezenost?
Omlouvám se, ale jakým právem takto označujete něčí demokratickou volbu?

Mnoho lidí pana Franze volit bude, mnoho lidí mu dalo své podpisy na kandidaturu a má velkou šanci uspět.
09. 01. 2013 | 12:02

Pompeius Magnus napsal(a):

Nacisti a fašisti volí Schwarzenberga, neboť je pro ně inspirací životní pouť jeho zesnulého tchána - Johanese von Hardegga známého to nacisty a ctitele Adolfa Hitlera. Tedy, bude - li zvolen ten pán von und zu bude to poprvé, kdy na Hradě bude sídlit příbuzný nacistů ( dovolím si pominout von Neuratha a Heydricha. to je zajímavé, že to všem těm Svěrákům nevadí....
09. 01. 2013 | 12:03

greba napsal(a):

já určitě volím levicového kandidáta. Slušnost a moudrost levicových diskutérů je zárukou, že takový bude i levicový prezident.
09. 01. 2013 | 12:08

mudrc napsal(a):

Dnes jsem dostal dopis od Schwarzenberga,abych jej volil.
Volit ho určitě nebudu, to raději ....... Proč,
protože je to ostuda šlechtického stavu, vědomě podporoval korupčnickou, zločineckou a klientelistickou vládu.

Měl jít s top09 do opozice a podporovat jen smysluplné a dobré zákony.

K.Sch. je ukázka slabomyslného a žoviálního šlechtice, který svojí nadneseností až hloupostí toleruje a přímo podporuje zločince.
Což mu bude přičteno k dobru, až bude mít smrt na jazyku a bude to brzy.
I v tom jeho jméně je něco temného........
09. 01. 2013 | 12:14

resl napsal(a):

Pompeius Magnus,
mýlíte se, třeba máte podle nicku taky šlechtickou krev. já když se podívám na ruku, tak taky vidím modrou krev. vy ne ?
09. 01. 2013 | 12:16

Volím Dienstbiera v 1. kole napsal(a):

Pokud nechcete volit jednoho z těch vnucovaných estrádních panáků, tak volte Dienstbiera . Jinak korupce a justiční mafie pojedou dál.
09. 01. 2013 | 12:17

skeptický napsal(a):

Být kterýmkoliv z jmenovaných bych se neobtěžoval.
K volbám chodí jen ti hloupí,co si myslí,že se dá něco ovlivnit.
Přinejhorším příjdou při sčítání zase s nějakou formulí.
09. 01. 2013 | 12:19

mudrc napsal(a):

Pro Violu (to Viola)

K panu Franzovi mám poznámku - BUDE TREFNĚ VYSTIHOVAT NAŠI BANÁNOVOU REPUBLIKU.

Kamkoliv ve světě přijede státníci úžasnou a budou si říkat:

To je ten divoch z banánové republiky uprostřed Evropy.
09. 01. 2013 | 12:25

český maloměšťák napsal(a):

"Koho asi bude volit – například – Marek Dalík, Pavel Bém, Roman Janoušek?"

Sobotku, Schwarzenberga nebo Fischera. Možná Bobošíkovou nebo Zemana.

"Koho bude volit Richard Háva z Omnipolu nebo Vlasta Parkanová? A koho Miroslav Kalousek?"

Schwarzenberga, Sobotku, Fischera. Možná Bobošíkovou nebo Zemana. Snad i Roithovou.

Koho by volil Masaryk ?
09. 01. 2013 | 12:26

Petr z Tábora napsal(a):

Všichni kandidáti větších stran plní a budou plnit pokyny svého vedení. Je to naprosto logické a není na tom nic špatného. Mnozí občané si raději zvolí v přímé volbě nezávislejšího kandidáta.
Ale je lživé, pokud někdo z nich slibuje podstatnou změnu a navíc slibuje věci, které s kompetencemi prezidenta nemají nic společného. Navíc je legrační, když se někdo chlubí čistým štítem a my víme, že do žádného boje dosud nevytáhl.
09. 01. 2013 | 12:26

myrta napsal(a):

Kdo je nadějí této země ? ------- mládí
Kdo se neušpinil i když teoreticky mohl?
Je pro nás přínosem starý,unavený politický šíbr ?
U koho je naděje se učit a vyvíjet a má sociální cítění?

Mě vychází jediný --- DIENSTBIER
09. 01. 2013 | 12:29

babočka napsal(a):

Pane Kohout slušný člověk se nestará o druhé, raději napište koho budete volit vy? Na to jste asi posera.
09. 01. 2013 | 12:32

Kleofáš napsal(a):

to resl:

zrovna ráno jsem se říznul při holení a byla červená!! Stejně jako když setnuli anglického Karla! Ta linka šlechtic - nacista jistě není automatická.
Psychologicky jsou to nicméně zajímavé věci, můžete zřejmě být na jednu stranu autorem Tmavomodrého světa a na druhou stranu podporovat zetě nacisty...
09. 01. 2013 | 12:33

Viola napsal(a):

český maloměšťáku

tipovala bych, že Masaryk by volil Dientsbiera, protože je sociální demokrat.
09. 01. 2013 | 12:38

Luba napsal(a):

Ano,
také se obávám, že kluci budou volit, a děvčata kravit ...

Ale nemalujme na zěď, nestahujme kalhoty a nechoďme se džbánem.
09. 01. 2013 | 12:40

Luba napsal(a):

Violo,
tipovat můžete,
ale koho volil Masaryk se nevědělo, protože to zásadně neprozrazoval. Vědělo se, koho volí jeho žena - soc.dem.
09. 01. 2013 | 12:42

Viola napsal(a):

Luba

tak to je přece úplně jasné, jestliže Masarykova žena volila soc.dem. tak musela volit podle svého muže.

Jak se dá přeložit Dientsbier?
09. 01. 2013 | 12:47

mudrc napsal(a):

Měli by se čecháčci oprostit od stygmatu Masaryka.

Masaryk byl svým přesvědčením husita a nerozumný filozof.
Jak historie učí, po husitech zbyla jen spálená zem, zničené kulturní památka, žádný kulturní odkaz, natož smysluplná myšlenka, prostě lůza.
Po filozofech jen tlachy ke sklence vína.
09. 01. 2013 | 12:50

šašek z Jihlavy napsal(a):

Budu volit Táňu, tuším, že nahradí zapšklé dvorní šašky jedním veselým, s loutnou a rolničkami, který jediný bude moci používat koloběžku. Platit ho budou turisté dlaňovkou, ať má Kalousek vztek.
09. 01. 2013 | 12:51

Volím Dienstbiera v 1. kole napsal(a):

Mnozí se ptají proč volit Dienstbiera. Z teorie pravděpodobnosti a sociologie je jasné, že jinak se do druhého kola dostanou ti dva pseudoprůzkumy vnucovaní estrádní paňáci nebo mumlající kníže, který již 7 let spí a mlčí ke všem svinstvům představované Topolánkovsko-Kalouskovskou vládou. Já nechci, aby tunely a rozkrádačky jely dál. Budu volit Jiřího Dienstbiera !
09. 01. 2013 | 12:52

antoni.n napsal(a):

Ad Ladik!!!

Ladyku z Vostravy, či ze Slezska, fakt, di se bodnout, nejsi ani ftipny any jinak prynosny. Dy do stanku, tam si nalyj ten metyl a uzyj, tady neser, fakt, nejsy zabavny.

Jynak vse dobre preju Ladyku s těma vykrycnykama.
09. 01. 2013 | 12:52

šašek z Jihlavy napsal(a):

Luba napsal(a):
Ano,
také se obávám, že kluci budou volit, a děvčata kravit ...
xxxxxxxxxx
Nemáte tušení, co upečou kluci v akci?
09. 01. 2013 | 12:54

Křemílek napsal(a):

PANE PAVLE KOHOUTE pak zakokrhejte a dejte před volbami tímto povel k nástupu aby někdo z občanů náhodou nezapoměl to tam jít hodit ! První nám ale musíte poradit koho do té bedny hodit ! S těch kandidátů co jsou navrženi se mi ani jeden nehodí ! Bohužel ! Kř.
09. 01. 2013 | 12:56

historie neučí, bije po hlavě napsal(a):

mudrc
Stygma je od Styx?
Smysluplná myšlenka je odvádět 1/10 příjmu panáčkům a Vatikánu?
Bych vás samotného hádal na zničenou kulturní památku. Svěrák?
09. 01. 2013 | 12:57

antoni.n napsal(a):

Šašku z Jihlavy,

máte moje dlouhodobé sympatie, také volím Táňu, je to věc svědomí a vědomí.

Držme si palce pro dobré v Česku, pěkně zdravím

an
09. 01. 2013 | 12:58

český maloměšťák napsal(a):

mudrc
Po mudrcích pak smrad a mrtvoly.
S těmi husity/tak, jak jednoduš jste je pojal/ jste si vypustil do místnosti ve které nyní dlíte...opět trochu toho svého mudrcovského smradu.
Ale v té zimě je to mořná dobré - nač živit oligopoly, že ?

" Je známo" ...to je zajímavá finta. Zkusím ji někdy použít. Už jsem se naučil používat " jakoby" /ten pán Jakoby může snad za vše/, dále " řádově" /to když neumím nic vyčíslit alespoň přibližně/ a pak také slovní spojení " v tuto chvíli je tomu tak a tak" - kdy tak mohu vždy tvrdit, že tomu tak bylo pouze v onu chvíli...kdyby se ukázalo, že lžu.

Je známo, že mudrcové mudrují jakoby se nechumelilo, přičemž řádově se v tuto chvíli chumelí dost.
09. 01. 2013 | 13:06

Ládik!!! napsal(a):

antonine,
topiči elektrárenský, už jsi přiložil?
09. 01. 2013 | 13:09

Slunce napsal(a):

Na hlavy nám padají labutě, ale většinou hovínka a bobky z Pražského hradu, tak s tím občané něco dělejte !!!
Průzkumy lžou !!! Záměrně Vás chtějí oblbnout, nedejte se !!!
Volte dobré kandidáty !!!

Schwarzenberg je stejně špatný prezidentský kandidát jako Zeman a Fischer a Bobošíková, patří mezi tyto nejhorší !!!

Schwarzenber je ve vládě s Nečasem, který podepsal s Blažkem šílenou Klausovu amnestii, je to šílený a zároveň velmi promyšlený atentát na slušné občany, slušné policisty, vyšetřovatele, soudce, advokáty... !!!

Schwarzenberg sliboval voličům, že bude bojovat s korupcí s tuneláří, nikdy se nestalo, "Káže vodu pije víno", nad tuneláři drží ochrannou ruku jako Klaus, Nečas...!!!

Schwarzenberg hrozil, že vystoupí s TOP 09 z Nečas-vlády, nikdy to neudělal, a Schwarzenberg má také ve své straně TOP 09 nejvíce korupčníků, tuneláře exministra Bessera, exministra Drábka, Šišku a cynického Kalouska !!!

Schwarzenberg děsivou, Nečasovu, necitlivou vládu k lidem, podporuje dál, a s Kalouskem, Drábkem se choval a chová jako jeden z nejhorších asociálních politiků ze všech vlád, k starým lidem důchodcům, k postiženým lidem po úrazech, k psychicky postiženým... !!!

Proto...

Podpořte Táňu Fischerovou, je to nejlepší kandidátka na prezidenta, nezapletla se s mafiánskou chobotnicí, lobbisty jako výše vyjmenovaní kandidáti na prezidenta a je nepodplatitelná, je to opravdová občanská kandidátka !!!
Je to zkušená politička, má pro občany Česka smysluplnou vizi, umí lidi kladně motivovat, a umí i razantně s politiky vyjednávat, když je potřeba !!!
09. 01. 2013 | 13:13

antoni.n napsal(a):

Pavle Kohoute,

vlastně docela dobře nahozená otázka, můj souhlas zde !

Děkuji

an
09. 01. 2013 | 13:14

antoni.n napsal(a):

A opakuji - moje ANO - pro Táňu Fischerovou ---

an
09. 01. 2013 | 13:17

Al Jouda napsal(a):

To David :
Lepší rada voličům : Vybírejte z těchto tří kandidátů - Jiří Dienstbier, Jiří Dienstbier a Jiří Dienstbier :))))))Tak nepřijdou žádné hlasy nazmar !
09. 01. 2013 | 13:20

myrta napsal(a):

Táňa Fischerová je určitě kvalitní člověk,ale nemá šanci na zvolení.Pochopte to a nerozmělňujte hlasy.Jinak tu máme opravdu co jsme vůbec ale vůbec nechtěli-Zemana?Schwarzenberga:Fischera?
Vždyť jde o hodně na dalších dlouhých 5 let.
09. 01. 2013 | 13:29

nasliním a jedu napsal(a):

antoníne
Takže nejen prokousnutá karotida od Silvie, ale ještě polibek smrti od vás.
To Táňa nemá moc nadějí.

A v těch programech ať vám někdo udělá pořádek.
Nebo to pište inkoustovou tužkou na papír a skenujte. Přes OCR pak do textového editoru.
09. 01. 2013 | 13:32

Anna napsal(a):

myrta

Nová národní fronta? Proti dvěma prvním ze zaručených průzkumů? Nejste s námi, jste proti nám?

Jenže já nejsem vhodný objekt pro mediální masáž nebo jiné druhy manipulací.
Podle mě mám svobodu, ale i zodpovědnost za své činy. Takže budu volit dle svého nejlepšího vědomí a svědomí paní Fischerovou. Dám jí svůj hlas, protože je pro mě člověkem, kterého bych ráda měla za prezidenta. I když vím, že se paní Fischerová velmi pravděpodobně nedostane do druhého kola.

Podle mě můj hlas nepropadne ani nepodpoří kohokoliv jiného. Můj hlas vydá svědectví, že paní Fischerovou někdo volil, tedy že si ji ze všech prezidentských kandidátů zvolil za nejlepší.
09. 01. 2013 | 13:39

mudrc napsal(a):

historie neučí, ale poučuje moudré, hlupákům pak nic neříká.......
český maloměšťák,kterému trčí modrá sláma z bot a má i modrý mozek........
Samozřejmě se píše stig..., vy dva hlupáci, jste ve své hlouposti šťastni??? ....
Jeden moudrý otec pravil svému synu: "Když potkáš hlupáka, raději se
mu obloukem vyhni, nediskutuj s ním, nepřesvědčuj ho, nezjevuj mu pravdu,....
JE ŠKODA HÁZET PERLY SVINÍM !!!
09. 01. 2013 | 13:41

Analytik napsal(a):

Naši věhlasní zákonodárci se jistě poučí z problémů kolem prvních prezidentských voleb a novelizují volební zákon.
Ministerstvo vnitra zajistí, že do prvního kola postoupí nejvýše jediný kandidát a ten bude v den voleb prohlášen za vítěze.
Druhé kolo voleb bude bezpředmětné a celý volební akt bude z úsporných důvodů zrušen.
Budou to první úsporné svobodné volby a všichni budeme spokojeni!
09. 01. 2013 | 13:43

rejpal napsal(a):

Anna
Stejný názor, stejný závěr. A ostatní ať se řídí svým rozumem a neřeší mediální masáže. Budeme mít toho, koho bude chtít nejvíc z nás, nebo někoho, koho jsme moc nechtěli, ale báli jsme se, aby to nebyl někdo jiný?
09. 01. 2013 | 13:46

rejpal napsal(a):

Analytik
No jo, ale co televize? Ta už z těch voleb řádku dní žije.Takový Zeman, ten by jistě dokázal debatovat sám se sebou, ale co kdyby náhodou postoupil někdo jiný?
09. 01. 2013 | 13:48

kokoshka napsal(a):

Tanja Fisherova je mi podezřela svym barbarskym rusackym jmenem-muže to byt agentka Putina?
Zadara bych nevolal:-)
09. 01. 2013 | 13:57

zubatá napsal(a):

Slovenský klasik:

Pred voľbami
Jak sa kolú! Jak sa rýpu!
Lámu hlavy! Tlčú kosti!
Bez svedomia, taktu, vtipu
stúpajú do poctivosti!

Letia zdrapy. Letia chlpy.
Každá strana zneuctená.
Ako voliť? Národ hlúpy
poctivej už strany nemá.
Janko Jesenský, 21.november 1928
09. 01. 2013 | 14:00

český maloměšťák napsal(a):

mudrc
Zazvoňte na personál - ať vám vymění pamprsku ....a vykloktejte si. Ten smrad je k nevydržení.

Hezký den.
09. 01. 2013 | 14:05

neo napsal(a):

český maloměšťák:

ten příspěvek mudrcovi 14:05 sedí od někoho, kdo se počurával do plenek do 17ti let.
09. 01. 2013 | 14:18

Petr napsal(a):

Neslyšel jsem jediný rozumný racionální názor od p. Franze. Jen fráze, klišé, pocitologie. Ještě hůř Fischerová. Jestli jste si nevšimli, tak prezident opravdu není jen kladeč věnců.

Leckdo se vyjadřuje spíš k minulosti, ale stokrát důležitější je budoucnost a tu nám velmi negativně ovlivňuje EU.. a lepší to nebude, naopak, jde to pořádně s kopce..

Nevolit EUrohujery
09. 01. 2013 | 14:19

mudrc napsal(a):

Vy dva neo-odborníci : Sdělte mi laskavě co pozoruhodného zbylo po husitech a T.G.M.
Můj otec osobně zažil Masarykovu dobu a jediné co si dobře uvědomoval prostý lid....
T.G.M. uměl skvěle sedět na koni, jinak nic pozoruhodného. Duchovno bude mít jen toliko práva co si vybojuje - váš tatíček - pro slabomyslné čecháčky.Paralela: USA se integrovala a tatíček se tříštil. Jinak, kdybychom zůstali v Rakousko-Uhersku, nikdy bychom nezažili zrůdnosti fašizmu a komunizmu. Z historického pohledu učinil T.G.M. ve spolupráci s USA medvědí službu českému národu. USA neměly zájem na silném soustátí, chtěli malé státečky. T.G.M. jim jen sedl na lep, samozřejmě měla vliv jeho manželka - paralela : Lívie - slovenka
PS. Poslední snaha o osvícení hloupých lidí.
09. 01. 2013 | 14:27

Medikolog napsal(a):

Nemáte pravdu pane Kohoute!

Nemáme na výběr. O to se postaralo MV ČR společně s Ústavním soudem ČR. Z pytlíčku s jednodruhovými bonbony lze vybrat vždy jenom bonbón téhož druhu a obdobných vlastností.
09. 01. 2013 | 14:28

český maloměšťák napsal(a):

neo
Vy jste se počúraval do plenek ? Myslel jsem si , že jen kadíte do díže s těstem na koláče.
Smutné. Moc smutné. KOlik je vám let ? Sto ?

mudrc
Držte se výhradně mých doporučení. Do větších celků se raději nepouštějte /USA se integrovala.../. Když tak se obraťte na neo...ono je v těchto záležitostech /kadění, čůrání/ velkým odborníkem i praktikem. Je moc hodné - zejména umí virtualně jezdit pomáhat svým předkům. S S kartama a tak. Manželka mu vždy naloží pleny a nočník...a jedou.
09. 01. 2013 | 14:35

Kamil napsal(a):

Franz je favorit.
09. 01. 2013 | 14:38

Anna napsal(a):

Analytik napsal(a):

Naši věhlasní zákonodárci se jistě poučí z problémů kolem prvních prezidentských voleb a novelizují volební zákon.
--------------------------

Po novelizaci: Ministerstvo vnitra prolustruje a vláda schválí předsedou vlády vybraného kandidáta na prezidenta. Prezident skončil, ať žije prezident!
09. 01. 2013 | 14:39

Analytik napsal(a):

rejpal 13:48
Televize mají v šuplíku spoustu dalších Zemanů.
Když vymění Miloše za majora, nikdo to ani nepostřehne.
09. 01. 2013 | 14:40

magistra karate napsal(a):

sionský mudrc
Ještě ti kdybychomhabsburci nám tu chyběli.
Někdo vám takovou volbu nabízel?
Jako poražené mocnosti?

Jste basheligón nebo se vás pečou buchty?
TGM ten domeček z karet vybalancovával docela dobře, vnitřně.
Ale bez doktora Beneše bychom pět republik neměli.

Fuj, zas tolik času hádavým dědkům.
09. 01. 2013 | 14:52

Aktiv protivítr napsal(a):

Dobrá rada pane Kohout,
jsou stále občané v náruči mafiánů, nebo už se vzpamatovali?:-)
Chcete důchody, chcete zaměstnanost, svobodu, slušnost, demokracii, právní stát, prosperitu, NEVOLTE MAFIÁNY!

NEVOLTE MAFIÁNY!!!
ZAVRHNĚTE KLAUSE, A PŘEDCHOZÍ MAFIÁNSKÝ KAPITALISMUS(SPÍŠE KLIENTELISMUS, s kapitalismem to nemá nic společného)!!!
09. 01. 2013 | 14:57

olga napsal(a):

Ovlivnila mě pohádka. Jen tak jsem si pustila pohádka Sůl na zlato. Tu s Libuškou Šafránkovou. A mám jasno. Budu volit Taťanu Fischerovou.
09. 01. 2013 | 14:59

níže do políčka napsal(a):

zaorálek luboš na hrad ve dne,sobotka bohouš na hrad v noci.
09. 01. 2013 | 15:06

mudrc napsal(a):

Magistra karate
sličná děvo, fuj se dívat na tvé vnady, to lépe naslouchat tvému švitoření.
Děkuji Ti vřele, žes věnovala vteřinku času hádavému dědku.
09. 01. 2013 | 15:11

Čenda napsal(a):

Volím Mažňáka !
09. 01. 2013 | 15:13

krajan napsal(a):

A co vy,pane Kohoute, půjdete směle s tou první jmenovanou partou,nebo s Hávou, Bakalou, či dokonce s Kellnerem? Pohybujete se přeci v takovém prostředí? Nebo se mýlím?
09. 01. 2013 | 15:40

zubatá napsal(a):

No, v ideálním případě by se do finále dostali Pat a Mat.
Ti by škodili nejmíň.
Škoda, že nekandidují.
09. 01. 2013 | 15:45

Viola napsal(a):

Kamile

bohužel pana Franze velmi diskvalifikuje jeho malba na obličeji, hledala jsem čemu se podobá a zjistila jsem, že se stylizoval do podoby lidojedů z Nového Zélandu, takže , kdyby se stal představitelem našeho státu, asi by nás považovali ostatní za kanibalský stát - ještě horší, než jen korupčnický.
viz: http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/kanibalove3/51maori.jpg
09. 01. 2013 | 15:54

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....když si dobře přečtete pod blogem doporučené,....POKRAČOVÁNÍ ZDE.....Tak, když si to přečtete,....zjistíte,....jak se s vámi snaží pan Pavel Kohout manipulovat a dostrkat vás k volbě toho "nejtvárnějšího a značně názorově nevyhraněného" kandidáta." Tak s takovým presidentem by se dalo pak šibovat zcela lehce.
Bez zkušeností v politických šarvátkách,...na všechno poradce,...labilní psychika,.....to bych považovala za nejhorší možnou volbu.
Tužka.
09. 01. 2013 | 16:11

reppop napsal(a):

Viola napsal(a):

bohužel pana Franze velmi diskvalifikuje jeho malba na obličeji, hledala jsem čemu se podobá a zjistila jsem, že se stylizoval do podoby lidojedů z Nového Zélandu, takže , kdyby se stal představitelem našeho státu, asi by nás považovali ostatní za kanibalský stát - ještě horší, než jen korupčnický.
xxxxxx

Nesouhlasím, prezident tohoto typu má hned 2 výhody:

a) Když budou děti na nižším stupni základních škol zlobit, může je paní učitelka postrašit, že na ně přijde bubák z obrazu na zdi

b) Když na Zemi zaútočí mimozemšťané, tak po setkání s naším prezidentem nás budou považovat za blízkou rasu a Česko jediné přežije.

Ale trochu vážněji - na Franzovi mi nejvíc vadí:
a) že za ním nestojí téměř žádné politické činy, podle kterých bych mohl porovnat jestli je u něj rozpor mezi slovy a činy, tudíž:
b) nejde pořádně zjistit jaké má skutečně vidění světa, tj. jaké priority vyznává
c) to málo co zjistit jde, naznačuje, že má nacistické sklony,
d) je politický solitér, nemá za sebou žádné politické uskupení s nějakým programem.
e) politický solitér může snadno podléhat lobystickým tlakům.

Všechny tyto body vycházejí naopak příznivě pro J. Dienstbiera, kterého hodlám volit.

Jestli panu Kohoutovi vadí, že je Dienstbier proevropský a že je socialista, tak mně zase docela FEST vadí pan Kohout.
09. 01. 2013 | 17:04

buldatra napsal(a):

Jen jestli von ten Kohout není členem fanklubu.
To by mnohé vysvětlovalo:

http://avatarworld.blog.cz/
09. 01. 2013 | 17:27

Ernesto napsal(a):

Občané volte jedině BOBO z BUBU ! Bobo bude kralovat a Bubu bude radit a ktomu ještě stíhat rovnat politiky ! Tak se mi to bude líbit !E
09. 01. 2013 | 17:28

Bestia triumphans napsal(a):

Ernesto:
Proč jste nekandidoval?
Flákáte se v džungli a tady je vás potřeba!
09. 01. 2013 | 18:06

pamětník napsal(a):

Proti gustu žádný dišputát.

Ale ta vysoká spotřeba barvy na známky v čase nutných úspor ......
09. 01. 2013 | 18:31

pamětník napsal(a):

reppop:
Jasně, EU je nutná.
Jak komu:
http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55
09. 01. 2013 | 18:33

Rumcajs napsal(a):

Tak jsem si přečetl, že levičákům nikdo nemusí radit.
Asi proto tady co hodinu vyskočí nějakej jejich kmotr na blozích a volá "Dienstbier na hrad ".
09. 01. 2013 | 18:41

reppop napsal(a):

To pamětník

S EU to máte jak s chemoterapií při rakovině. Prospívá i škodí. Nemusí pomoct. Přesto dává určitou naději.

Současný český politický establishment za rakovinu společnosti jednoznačně považuji.
09. 01. 2013 | 18:56

hanah napsal(a):

antoni.n, Anna

Táňa prej už na to peče. Uznala, že na to nemá, rozplakala se a odstoupila...
09. 01. 2013 | 19:55

mik napsal(a):

Znovu jsem si precetl vice blogu a reakce koho volit zda se ze nejvetsi podporu ma Dinsbier ale je si treba uvedomit ze ho nebudou volit vsichni protoze vsem nesedi navic ti co chteji volit nekoho kdo je nezavisly budou vybirat mezi Franzem Fischerovou pripadne Roithovou a pak tedy Dinsbierem a je logicke ze se to rozstristi a nikdo nehorozi dvojici Fischer - Zeman kdyz k tomu pridame ze par hlasu dostane Bobosikova a neco Sobtka tak kazdemu musi byt jasne ze pokud nechce aby na Hrade byl Fischer nebo Zeman musi volit Swarzenberga docela me ale prakvapilo ze byl uvaden odlisny sazkovy kurz nez ho prezentuji sazkove kancelare na sazkach on line myslim ze to je nejlepsi barometr pro ty kteri stale vahaji koho volit zadna sazkova kancelar si nedovoli riskovat u kandidatu kteri maji jiste sance tam kde jsou vlastne sance nulove tak je jasne ze se budou nabizet zajimave kurzy tedy dle meho nazoru u Bobosikove Roithove Sobotky a myslim ze sazkove kancelara nabidnou i Fischerovou u Zemana Fischera Swarzenberga Franze a Dinsbira zajimavy kurz ( mysleno z hlediska vyhry)nebude at je to jak chce vyradit Zemana nebo Fischera muze jen Swarzenberg,,kdo nechce smer Moskva voli Karla kdo chce Klausuv smer voli kohokoliv jineho
09. 01. 2013 | 20:38

argun napsal(a):

Paní Tužko,

trefila jste to. Umělci jsou lidé zvláštního druhu. Musí být. A umělci v politice, to je tragédie. Už jsme to zažili a stačilo to, myslím. Není nutné opakovat stejné chyby.
09. 01. 2013 | 22:21

Mard napsal(a):

český maloměšťák napsal(a): honolulu Za pár desítek let o tobě, brachu, nebude psát nikdo. Nebudeš existovat. Na rozdíl od toho Marxe

Nick Honolulu znám, ale Marx je kdo?
09. 01. 2013 | 23:55

Mard napsal(a):

A koho bude volit Paroubek?
10. 01. 2013 | 00:05

Viola napsal(a):

Pan Paroubek nejspíše bude volit Zemana.
10. 01. 2013 | 12:30

pamětník napsal(a):

reppop:
Dává naději??
Kradou stejně jako naši:
http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55
11. 01. 2013 | 18:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy