Intimně ostré osvětlení

29. 01. 2013 | 10:45
Přečteno 2848 krát
Na youtube si můžeme pustit Markétu Lazarovou, jakož i tvorbu překonávající hranice obraznosti svou nezamýšlenou nesmyslností. K těm příkladně dadaistickým lze počítat nejeden letošní předvolební šot.

Do jejich ostrého osvětlení vstoupil zástup známých lidí, kteří dosud ukazovali tvář zpravidla modelovanou seriózně vytvořenými scénáři, dlouhou dramaturgickou a režijní přípravou nebo pečlivým zkoušením scén. Pojednou však formovanou omamným požadavkem volebních štábů, aby jejich vlastníci vystoupili a vzývali Nejvyšší pravdu.

Hodně tak o svém nitru odhalili Jan Svěrák, Jiří Menzel a další umělecky činné postavy.

Dcera spisovatelky Ireny Obrmannové vyžilým hlasem a otevřeným slovníkem zapěla o pohlavní přitažlivosti Karla Schwarzenberga.

„Pěvecká divize“ Českého PEN klubu zase představila svůj i v nadsázce nepřijatelný popěvek, že „Kníže má k lidu blíže…“.

Jiná parta, vesměs herců, pro změnu zapáleně sdělovala, jak by „panu knížeti“ svěřila vlastní ratolesti. Přímo se zdůvodněním, že prezidentský kandidát je lepší člověk než oni…

Na závěr devótní povídačky o nadosobním papá se publiku zjeví sám předmět kultu s batoletem v náručí. Hotový barvotiskový obrázek propagandy v předvečer 1. světové války: velebný a laskavý císař Franz Josef I. chová v náručí sladké dítko – předloni zemřelého Ottu Habsburského. Vizte minulost, přítomnost i budoucnost mocnářství...

Politováníhodných úkazů se objevilo notně víc, než je zdrávo. Sestřenice mého dobrého kamaráda byla úplně unesena z velkolepého pohřbu zmíněného rakouského občana. A ač je onen přítel odjakživa sám monarchista, následně mi se zděšením vyprávěl o jejím vypjatém zápalu pro prezidentskou kampaň Karla Schwarzenberga. I neochotě přijmout demokratické principy do všech důsledků…

Není zdravé dělat ihned dalekosáhlé závěry, ale na sociálních sítích je moc důkazů o zklamání těch, kteří se vedle frenetické lásky ke Schwarzenbergovi zřejmě zhusta oddávali i obdobně vytvořené nenávisti k Jiřímu Paroubkovi…

Společně s tlakem majority médií, opět koordinovaných s volebním štábem, aktivizovali mnoho voličů. K opačné volbě. Obraně před neliberálním myšlením u „slušných a poctivých lidí“.


Zveřejnily Parlamentní listy


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

bazmek napsal(a):

vono autore nebylo dobre načasovane, koniec mesiaca, pred výplatou, decka si pitali prachy na dalšý mesiac od rodičov, na študijne radovanky,

chudak rodič, jasnačka že povedal, výpitaj si u teho stareho pankača :)
29. 01. 2013 | 11:01

JenTak napsal(a):

Ono to pane Kopecký funguje i obráceně. Fanatismus je prostě dost vlastní ještě demokracii nedorostlým Čechům. Podívejte se pod blog pana Buriana o kocourovi. Tolik zloby od vítězů bych neočekával pod příjemným blogem o zvířátku. Vyhráli a místo radosti z vítězství jim snad vadí, že podporovatelé Karla nespáchali hromadně sebevraždu.
Teď si představte, kdyby pan Burian třeba napsal blog o psovi. To už by snad byla na Václaváku demonstrace.
29. 01. 2013 | 11:07

Lop napsal(a):

Když jsem včera viděl v TV Petra rychlého, jak má na hlavě umělé číro, musel jsem se trapně usmát. Umělci se opravdu letos předvedli. Jejich "manifestační volba" byla neskutečná.
29. 01. 2013 | 11:17

gaia napsal(a):

JenTaku

proč lžete

tam je hádka o to, že p. Burian se podepsal pod petici volím Karla a pak adoruje chování koček, které 20 hodin denně spí a pak už jen rodí koťata, žerou co někde uloví a pak už se jen lísají páníčkovi o nohy.

Tohle má být vzor dobře odvedené práce nebo vzor voličů K.S?

Tam je spor o to, proč to mají takoví potřebu vytrubovat do světa.
29. 01. 2013 | 11:21

bazmek napsal(a):

viete Lop,
ta novopankačska moda prišla z východu z Ruska, len že porovnajte krasne holky Pussy a kníže
29. 01. 2013 | 11:22

marxík napsal(a):

Autore,
Chceme-li být spravedliví, musíme konstatovat, že kampaň lízajícího knížete rozhodně více lidí přesvědčila, než odradila.
Musíme totiž vycházet z jeho nezáviděníhodné výchozí pozice významného představitele nenáviděné vlády. A kdyby nenasekal pár nepřehlédnutelných hrubek, byl by výsledek kampaně ještě výraznější.
Já bych se nad moudrým lidem českým příliš nerozplýval.
29. 01. 2013 | 11:29

Kal. V napsal(a):

Kopecký díky za normální slovo.
A fan club Karl číro- co kdybyste raději přemýšleli o tom co jste dělali blbě, jak jste dokonce byli a dosud jste trapní???
Pravda je že novináři a většina "umělců" sehrála velmi ubohou roli a dosud se nemohou vzpamatovat, jakou nenávist / ale oprávněnou/ a pohrdání si tím u lidí vyvolali.
Novinářům bych doporučil znovu první lekce žurnalistiky, třeba o tom že mají přinášet pravdivé a objektivní zpravodajství. A sami křičeli že chtějí být hlídací psi demokracie, a ne voříšci co za kus salámu olížou ruku zloději.
Umělci by měli přemýšlet proč jejich tvorba po r 89 je tak ubohá, umějí jen hrabat na reklamách a žebrat o granty a dotace. Když slibovali že za komunistů nemohli tvořit, ale teď konečně vytáhnou z těch šuplíků a začnou dělat opravdové umění.
Výsledky u obou profesí víc než trapné
29. 01. 2013 | 11:43

JenTak napsal(a):

gaia
Nelžu. Přečtěte si tu diskuzi ještě jednou.
29. 01. 2013 | 11:44

Jiří V napsal(a):

Marxíku, já se nad moudrým lidem docela rozplývám. Alespoň ukázal že nesežere uplně každou i tu nejblbější reklamní kampaň, a že už prokoukli naše hlídací psy demokracie , tedy s vyjímkou pražáků, ti byli vždy na obtíž celé republice
29. 01. 2013 | 11:46

zemedelec napsal(a):

Pane Kopecký.
Velice dobře.
Mě by spíš zajímal postoj a nejen Svěráka,během sametové revoluce.Co lze s toho vydedukovat.
29. 01. 2013 | 11:58

Sladký napsal(a):

Jentak- o diskusi pod Burianem nemluvíte pravdu.To je řečeno diplomaticky.Mýlíte se, nebo prostě lžete?
Pomalovaný plot,pomalovaná zed, výhružky,včetně výhružek fyzickým násilím..to je doložené, ale Zemanovi stoupenci to na svědomí nemají.
29. 01. 2013 | 12:41

Anuszka napsal(a):

Dobrý den, pane Kopecký. Pochopila jsem, že jste kulturní arbitr všeobecného vkusu a svým výčtem bylo třeba zachránit ještě několik zbloudilých duší, které se nedokázaly zorientovat. Škoda, že už nefunguje pořad Katovna, byl byste tam jako doma.

Já, co si přece jen ponechám vlastní názor, co přes čáru ještě nebylo a co už rozhodně ano - a ano, některé Vámi uvedené věci v mých seznamech figurují - bych jen chtěla připomenout, že tyto zbytečné dehonestace nevedou k povznesení kultury či dokonce společnosti, ale jen k získání levných bodů u určité skupiny lidí. Zdá se mi ale, že Vaše ambice jsou vyšší.
29. 01. 2013 | 12:45

Pacák napsal(a):

Tož tak. Původně jsem chtěl vrhnout do urny volební půlku hlasu pro Karlíka a půlku pro Miloška. Zběsile matrixová kampnň, hádejte pro koho mne dovedla k volbě, hádejte koho.
29. 01. 2013 | 12:45

Kalaš napsal(a):

Anuszko- když chce naše jednotná kulturní fronta NEBÝT dehonestována, musí dělat umění a ne křivárny. Co si o tom myslí Kopecký na jejich pověsti moc nezmění
29. 01. 2013 | 12:54

Anuszka napsal(a):

Kalaš - jistě - dehonestovat je třeba. Jen podle mě je to kulturní frontě šumák, protože je přesvědčena, že to udělala dobře a ten, kdo dehonestuje je vlastně s nimi v řadě:-)
29. 01. 2013 | 13:00

Kalaš napsal(a):

Kulturní fronta momentálně žije tím že hrabe na reklamách. Pokud se točí nějaká TV tvorba, jsou to přihlouplé seriály, kde umělci opět silně hrabou, ale sami vědí že točí jen vatu aby bylo k čemu přilepit reklamu. Umělecké ambice dávno ztratili.
Stejně tak film. Vyjmenovat filmy které jsou dobré a budou dobré i za 20 let, lze na prstech jedné ruky. Po 23 letech "SVOBODY" kdy umělci už nemusí psát do šuplíků a komunisti jim nezakazují.
Když se podívám na tolik poplivanou dobu normalizace, za "JENOM" 20 let mnoho desítek vynikajících filmů, seriálů, inscenací a pořadů které se z úspěchem opakují i dnes. bEZ NICH BY NEBYLO CO VYSÍLAT V tv. PODÍVEJTE SE NA PROGRAMY KIN TENTO MĚSÍC. NULA, BÍDA Z ČESKÉ TVORBY
Divadla stejné- jen žebrají o dotace a granty, ale moc kultury tam není.
Hudba obdobně, nebýt staré socialistické tvorby, rádia nemají skoro co hrát.
Výtvarné umění moc neznám ale také nějaký vzestup úrovně nevidím,
Po zkušenosti s Entropou, holínkami na olympidě se asi nemáme moc čím chlubit.
.
A další kdo se ztrapnil ve volební kampani byli naši hlídací psi demokracie, "objektivní" žurnalisté.
Něco takového by bylo trapné i v Somálsku.

Ale nechám si rád poradit kde tu dobrou kulturu a žurnalistiku najít
29. 01. 2013 | 13:30

Míval napsal(a):

Mne nejvíc zklamal Svěrák. Skutečně jsem ho měl za člověka moudrého a hluboce sociálně cítícího. Nakonec - je tváří Paraplete. Přesto se dokázal jistě nemalou vahou své osobnosti postavit za představitele toho nejasociálnějšího proudu, který se zatím v tomhle státě vyskytl. A po shlédnutí jeho vystoupení v debatě kandidátů, tedy kladení otázky Zemanovi, zůstala nahlodána i moje představa o jeho moudrosti. Protože to bylo pitomé obsahem i formou.
29. 01. 2013 | 13:38

Pompeius Magnus napsal(a):

To s tím hysterčením za otylého šišlavého pankáče s červeným čírem mi připomíná masovou oblibu Václava Klause, zejména v Praze v devadesátých letech. Všechny pipiny tady vzdichaly "šéne Klaus, šéne Klaus...". Klaus je teď už ohava ohavná a tak se nám dámy zamilovávají do Kódla, co je na tuty kníže. Já mu přeju, aby byl tím premiérem. Někoho tak neschopného a líného, jako je Kódl, by premiérování zcela zničilo. Na rozdíl od prézy si ministerský předseda docela mákne.....
29. 01. 2013 | 14:23

Pompeius Magnus napsal(a):

..Vzdychaly, vzdychaly, vzdichnu asi já.....
29. 01. 2013 | 14:23

ex-nemo napsal(a):

Prohlédl jsem si také několik těch adoračních hrátek naší intelektuální a umělecké elity na Schwarzenberga, nakolik ,jsem to mohl vydržet. Něco mě přitom doslova trklo : to silně připomíná sametovou revoluci.
Signatáři Anticharty najednou velebili Havla, herci z kremelského orloje plivali na komunisty, a t. d.. Všechno jako na divadle. Hráli zjevně jen naučené úlohy, profesionálně tehdy dosti na úrovni. (Dnes je to s tou profesionalitou horší; nové talenty mají zřejmé problémy naučit se roli.). Kdo je tehdy najal a režíroval, to je
už dlouho známo a přesně to sdělují Miroslav Dolejší nebo Petr Cibulka. Kdo najal tu naši uměleckou frontu dnes, to zatím není jasné, ale určitě se to po čase dovíme.
Další samet se však tentokrát nezdařil, osvědčené schéma selhalo.Bezmyšlenkovité opakování dobrých nápadů nevede vždy k cíli, nutno do toho dát vždy něco nového; toho ovšem upadlá elita už není schopná.
Nemyslím, že jsme to se Zemanem nějak vyhráli. Nikdo neví, co udělá ve funkci, možná ani on sám, a zda to bude k prospěchu národu, nebo jen jemu.
Ale jeden ohromný přínos těch právě proběhlých voleb tu je a je nesporný. Mohli jsme se přesvědčit, co se to nám staví do role elity. Spolek,, jehož základ povstal ke konci normalizace díky skryté nebo i zjevné spolupráci s bolševickou mafií ( sám má také řadu mafiánských prvků). Uzavřeli se v Praze a nepustí už mezi sebe nikoho cizího. Žádná elita, nýbrž v podstatě intelektuální a hlavně mravní póvl, neumětelové a dryáčníci bez talentu. Největší umělecké dílo Česka je Entropa, to tak akorát byli schopni vytvořit.
Nemám radost z toho že to vím a musím konstatovat; osud národa bez skutečné elity nebude radostný. Ale lépe podívat se skutečnosti do očí, než si něco namlouvat
29. 01. 2013 | 14:51

mb napsal(a):

Kopeckej, jak jste přišel na ten vyžilej hlas ???

to jako každá altová nebo jazzová zpěvačka nutně musí mít vyžilej hlas ... ??? bože ...

nebo každá nedomykavost hlasivek znamená vyžilost ???

bože kopeckej ... zalez někam metelesku blesku ...

obdivuj si svého Zemana, počkej jak ti zvedne koudelku ...
29. 01. 2013 | 14:55

anti-mb napsal(a):

mb

Není ale hlavně důležité, co zpívala...?
Vyjádřil jste se jako pořádně velký hlupák.
29. 01. 2013 | 15:07

mb napsal(a):

to anti mb ... ta písnička se mi celkem líbila ... text nic moc ... nadsazenej a oslavnej ... ale v rámci kampaně pochopitelnej ... ale napsat o zpěvačce že má vyžilej hlas ( jen proto, že se mi její písnička nebo zpěv nelíbí ) TO UŽ CHCE (od autora tohoto výroku) POŘÁDNÝ KOULE .... !!!!!!!!!!

zdravím ...
29. 01. 2013 | 15:19

mb napsal(a):

prostě kopeckej ujel ale určo se neomluví ...
29. 01. 2013 | 15:21

Šímon napsal(a):

mívale , o tom to je. Nějak jsme se po r 89 nechali dostat do pozice, že když umělec zadeklamuje něco olásce, je sám úžasný humanista. Vzpomeňte, po cinkání klíči jsme je volili i do parlamentu a do nejvyšších funkcí - Kocáb,Prokop, Kolářová, Fisherová, Tigrid, Třeštíková, vzpomínky Kačera jak seděl s Hrušínským u záchodku a kouřili, dělali prstíky Véčka na antikomunisty a vůbec nechápali proč tam jsou, co vlastně ostatní poslanci dělají a proč. Po všech zbylo prd a škody, jen prázdné fráze typu pravda a láska, takový byl i Havel.
Nekritické zbožňování jak vesnická tetka- Chudík je úžasný když hrál primáře Sovu, Fisherová mohla i kandidovat na presidentku, vždyť umí tak smutné oči na vánoční besidce. Vás asi dlouho bral Svěrák, možná jiní, Hřebejk, Stránský, Halík, Menzel, Hutka.
.
Vlastně je dobře že ty volby byly tak trapné, snad další lidé alespoň prohlédli jaké máme "elity, umělce a novináře"
29. 01. 2013 | 15:22

aga napsal(a):

ex-nemo

Entropa je jen nejznámější. Jednoznačně nevýznamější jsou Černého penisy čůrající na mapu vlasti:

Čůrající postavy
Na dvoře Hergertovy cihelny na pražské Malé Straně je umístěno od roku 2004 dílo nazývané Čůrající postavy nebo Čurající fontána Davida Černého. Dvě nahé bronzové mužské postavy o výšce 210 cm jsou ovládány elektronickým zařízením, které umožňuje natáčet boky a zvedat penis tak, že mohou močit na hladinu nádrže ve tvaru České republiky.

Takto se Černý vyjádřil o národu, kterému své dílo věnoval:
Nepromíchaná, nezajímavá, lehce zknedlíkovatělá, nevopálená hmota. Spíš zemědělec, kterej je hrabivej a vychcanej. Současně je to trochu posera. A ta hmota je ještě nasáklá pivem. No tak tohle by mohla být ta národní identita, ne? Tak to bude fakt průser, jestli ji ztratíme."

Toto je tvůrce, který vytvořil imidž Schwarzenbergovy kampaně a byl v ní jeho pravou rukou. Zajisté na základě spřízněnosti duší.
29. 01. 2013 | 15:23

Yosif K napsal(a):

Umělci ráčili knížete nevkusně prtopagovat???? Fuj fuj fuj, jsou to povl a hnuj, idioti a softwarové kuličky.

Neobstáli dle měřítek vkusu ARBITERA ELEGANTIAE - samozvaného vůdceš proletářů Pavla Kopeckého.

Bohužel voliči většinou nemají stejný vkus jako brněnský PETRONIUS.....

Momentálně se zdá že největší přitažlivost pro většinového voliče má sebepostrašování se krvelačnými sudetáky a politici vyznačující se slovníkem HNUJ, POVL, IDIOTI, SOFTWAROVE KULICKY atd atd.

Co se týče verbálního projevu politiků momentálně se nosí fráze "při vaší enteligenci paní redaktorko" dále "při vašem bezpochyby vysokém vzdělání paní redaktorko", kadence řeči 2 slova za minutu a jazyk totálně ztuhlý po 8 panácích bechera... nebo nyní spíše slivovice.....

pane Kopecký, když jste tak pěkně pokritikoval odporné zdegenerované feudály, pustíte se též do nového proroka proletářů s opileckým krokem a dřevěným jazykem?

nebo ste podělaný až za ušima že by vám nový proletářský vůdce mohl zamítnouit profesuru? Opatrnosti není nikdy dost, podělali se i jiní - Sobotka, Zaorálek........
29. 01. 2013 | 15:23

mb napsal(a):

aga ... vy jste nepochopil cerneho dilo ... takhle ochcává čechy/česko trebas klaus ... ale nejenom ... zdravím ...
29. 01. 2013 | 15:32

zubatá napsal(a):

Pěkně napsané, pobavil jsem se.
I styl je takový odlehčený, humoristický, ironizující.
Musí asi jít s tou pohlavní přitažlivostí páně Schwarzenberga o nějakou mi neznámou úchylku.
Ale asi to existuje a je to evidentně infekční.
Stačí se podívat na tváře v tranzu na této fotce:
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=domaci&foto1=JB48cfd3_s3.JPG
29. 01. 2013 | 15:36

aga napsal(a):

mb

Právě pro případ tohoto argumentu jsem uvedl autentický názor Černého na ty ochcávané. Nepochopil - nebo nechtěl jste pochopit - vy. On chčije zezhora na ty dole - proto volil Kníže.
29. 01. 2013 | 15:46

aga napsal(a):

zubatá

Nekrofilie je známá úchylka. Ale k tomu bych ještě přidal známé následky otravy upířím kousnutím toho zombíka.
29. 01. 2013 | 15:48

mb napsal(a):

to tak právě není aga ... schwarzenberg ( při vší své asociálnosti ) by byl k občanům čr loyální, a nevytíral by si s nimi pozadí ( jak činí klaus fakticky ( nikoli verbálně: to má plnou hubu češství a českým národních zájmů bez nutnosti je zpřesnit, precizovat a definovat))

a myslim že i jako prezident by byl ´kníže´ sociálnější ... jj ...

zdravím ...
29. 01. 2013 | 15:56

scallop napsal(a):

Autor

Mate naprostou pravdu. lid se nenechal osalit naseptavaci, ale ukazal jim svou pest svirajici volebni listek sveho vudce. Po viteznem boji je treba rozhodnout co udelat s kulturni frontou, ktera zradila ty, jez je svou tvrdou praci zivi.

Navrhuji par z nich exemplarne potrestat. Agenty Lipolda a Stejskala patri zavrit, to je bez debat. Nicmene co s takovym Sverakem ? Tomu buch navrhoval odpustit ovsem za podminky, ze ukaze dostatecnou sebekritiku. Nejlepe kdyz ji napisete Vy, on se to nauci zpameti a bude s tim objizdet okresni estrady na vysocine. Krome toho bude muset slozit oslavnou basen na Miroslava Sloufa, kterou mu prednese na oslave narozenin na prazskem hrade.

Budme k milosdrni, pane Kopecky. Ale take ostraziti. a samozrejme bdeli.

Ja pevne verim, ze nas pred moznarstvim ochranite - nebo v to spis ponizene doufam.
29. 01. 2013 | 16:12

Da.Rock napsal(a):

Schwarzenberg byl kandidátem Prahy. Pražské politické, umělecké a intelektuálské elity, která vesměs nezná a nechce znát situaci v regionech. Tato elita se domnívá, že to, co ona považuje za správné, musí brát jako axiom správnosti automaticky všichni ostatní. A když se začte do FB, tak získá dojem, že to tak i je.
A pak je v šoku a propadá hysterii, když najednou zjistí, že vše je jinak. Že republika nekončí za stanicí metra Háje.
Navzdory tomu, že se ona elita za elitu automaticky považuje, jí nebrání chovat se jako nejsprostší lůza - neštítí se útoků, fanatického očerňování, na řadu přišla už vajíčka, a teď dokonce vyhazovy z práce. Fanatismus, který v ní dříme, se nijak neliší od fanatismu elit v padesátých letech, kdy se klaněly Stalinovi a žádaly exemplární tresty pro zrádce lidu. Tehdy jim to ale ještě traktoristky z jézetdé Balíkov žraly a co Praha řekla, to ochotně odkývaly.
Dnes už mají vlastní hlavu.
A mít vlastní hlavu, to elitám vadí ze všeho nejvíc. Jak se pak mohou s klidným svědomí označovat za elitu, když je nikdo nenásleduje???
Smiřte se, pražské elity, že demokracie je o tom, že volební právo mají i ti, které vy s takovým opovržením nazýváte "rudými a hnědými prasaty".
29. 01. 2013 | 16:19

Yosif K napsal(a):

Zajímavý je pohled na mapu http://aktualne.centrum.cz/domaci/volby/grafika/2013/01/26/vysledky-prezidentskych-voleb-v-mape/
Kde všude se rozlezli arogantní nafoukaní nevzdělaní hnupi - pražáci a jiní meštáci opovrhující poctivým venkovem. No přece pražští hnupi zvítězili tam kde vidíte modrý bod. Stačí rozkliknout pár příkladů kde vyhrál Karel Schw.

Lípa na Zlínsku = Praha jako vyšitá.
Velké Bílovice = Praha jako vyšitá.
Karlova Studánka = Praha jako vyšitá. KS 69%.
Bernartice nad Odrou = Praha jako vyšitá.
Dolní Morava = Praha jako vyšitá.
Malenovice = Praha jako vyšitá.
Rokytnice = Praha jako vyšitá.
Hlušovice = Praha jako vyšitá.
Vídeň = Praha jako vyšitá.
Hybrálec = Praha jako vyšitá.
Sezimovo Ústí = Praha jako vyšitá.
Kostelec nad Oslavou = Praha jako vyšitá.
Ráby = Praha jako vyšitá.
Bartošovice = Praha jako vyšitá.
Chlumec = Praha jako vyšitá. KS 81% hlasů......

atd atd jsou ještě stovky a stovky malých obcí kde vyhrál KS.

A víte co je zajímavé? Tyto obce jsou mnohdy sdruženy do SHLUKU....
A víte co je zajímavé? Mnohé z těchto SHLUKU jsem služebně navštívíl.
A víte co je zajímavé? Ze 100% jde o oblasti kde NIKDY nevolili komanče, kde lidi raději makají za bídnou mzdu cca o výšce podpory v nezaměstnanosti místo toho aby se za stejný peníza váleli a chlastali v hospodě a nadávali na kapitalismus.

Takže podpora K.Schw NENI POUZE VELKA MESTA. Byla to tez i spousta malych orkesních mest a malych obci. Vzdy vsak slo o obce ktere již od dob K und K volili pravici, kde lide byli zvykli sami podnikat a sami se o sobe postarat.

Zeman dosáhl relativne dobrých výsledků v mnoha místech ale uplne spektakulárních výsledků dosáhl tam, kde lidé bývali a doposud jsou závislí na obrovských podnicích a kdýž tyto mají potíže, tak lidé prostě čekají že se stát postará. Viz Ostrava Michalkovice ´kde obcane dopijeji metanol po družkach ktere již leží s otravou v nemocnici.

Jak je možné tyto lidi získat? Je to jednoduché, naslibovat jim že se STAT ZASE POSTARA. SLIBOVAT ZE SE STAT POSTARA umi Zeman skvele.

Jina vec je zda sliby bude moci plnit a dokonce zda je VUBEC BUDE CHTIT PLNIT. Za maskou kašpara těžce artikulujícího "softwarove kuličky" se skrývá přece jen trochu opatrnější ekonom, který si většinou dokáže spočítat k čemu špatnému by přehnaná statně investiční expanze vedla. Za Zemanovy vlády se žádná velká utrácecí vlna nekonala. Greegr skončil a s ním i plány na rozhoz 246 milird Kc. Nebylo z nich téměř nic. Rozhazovat se začlo více až za Paroubka.

Bylo by s podivem kdyby tomu nyní bylo jinak. Zeman se evidentně řídí heslem slibem nezaromoutíš a tím ted proletáři mají dost krátkou pamět a naběhnou mu na vidle (ne všichni).

Z příspěvků po blogaách je vidět že spousta Zemanovvců bere Zemanovy sliby jako slovo boží. Další sorta si o Zemanových slibech nemyslí vůbec nic = jejich volba byla mnohdy podmíněna šikovně vyvolanou patologickou nenávistí k "Sudetákům" a k "feudálovi". Aspon nebudou zklamani že jim nezačnou litat socialističtí pečení holubiu sami do huby.

Pečení holubi nezačali lítat ve Frabcii za Hollande, na Slovensku za Fica, hádejte jak to dopadne v Česku. Kdyby socani sežrali nějaké zázračné recepty na prosperitu, v Evropě by přece vladli už dávno navěky všude. To že tomu tak není jen dosvědčuje že žádný zázračný recept nemají a Zeman to (na rozdíl od svých prostoduchých voličů a na rozdíl od Pavla Kopeckého) VELMI DOBŘE VÍ!!!!!!!
29. 01. 2013 | 16:45

Míval napsal(a):

Šimon: ani ne tak Svěrák, jako jeho dílo. A to jsem pak projektoval do něj. Ale jinak se mýlíte - můj hlas nikdy do sněmovny či Senátu nějakou takovou figurku neposlal. V tom jsem měl od začátku jasno.
29. 01. 2013 | 16:55

Yosif K napsal(a):

Spousta voličů volila Zemana proto že se jim z různých důvodů nelíbil K.Schw. Mnoho lidí jej má za starého atd. Velká část těchto důvodů byla uměle vyvolanou sudetskou a "protifeudální" hysterií.

pravda pravdoucí je, že při přímé volbě má plebejský pivař, žvanil, slibotechna a narcis vzdycky naskok pred věcne mluvícími lidmi. Pří příštích volbách si z toho politici a kandidáti jistě vezmou poučení. Dožije li se příštích voleb Klaus, bude mít velkou šanci. Drzostí a arogancí je momentálně jediný kdo se Zemanovi může rovnat, i když v kašpaření je zanetlně slabší.

Kalousek je též drzý, ale bude mít na bedrech úsporná opatření a pěnici = to jej zcela jistě diskvalifikuje. Bude to moc čerstvé. Na Zemanovy prasečiny proletáři zapomínali celých deset let.
29. 01. 2013 | 17:01

Yosif K napsal(a):

Karla S nevolila pouze Praha. Volily jej většinově i města nad deset tisic obyvatel, i spousta malých vesnic. Místa kde se tradičně podnikalo v malém i ve velkém.

Zemana volili spektakulárně všude tam, kde lidé bývali závislí na "velkých zaměstnavatelích". Doly, hutě, vojsko pohraniční stráže, velitelství "střední skupiny vojsk" a jiíní gumáci atd atd. tam se lidé NIKDY nenaučili starat se sami o sebe, postaral se stát, specielně za socíku i nějakou dobu po něm. Tam vidí v zemanově slibotechně ZAZRAČNOU SPASU. A Zeman jim slibem vyhoví - slibem nezarmoutíš........
29. 01. 2013 | 17:08

Da.Rock napsal(a):

Bravo Yosife - povedlo se vám potvrdit má slova. Pasoval jste se do polohy mluvčího oné elity a ty, co volili jinak, než se vám líbí, urážíte, ponižujte a okázale jimi opovrhujete. Klidně to dělejte i nadále, očerňujte ty lidi, lžete o nich, pomlouvejte je, ale pak se nedivte, až vám v příštích volbách opět natrhnou p**el.
Daleko víc, než nějaké sociální jistoty (které mimochodem Zeman vůbec nesliboval) totiž těm lidem vadí, když jim berete to poslední, co mají - důstojnost.
29. 01. 2013 | 17:17

arnazach napsal(a):

Tak například recese spisovatelů mi připadla sympatická, zatímco recese estébáků v Blesku nikoli. A takových příkladů je řada. Autor to holt vnímá obráceně.
29. 01. 2013 | 17:22

unzen napsal(a):

K Yosifem vyjmenovaným obcím:
Karlova Studánka (horské lázně), Dolní Morava (lyžařské centrum) - ubytovaná "elita" s voličskými průkazy
Malenovice, Lípa (satelitní kolonie Zlína), Ráby (satelit Pardubic), Sezimovo Ústí (satelit Tábora) - rezidenti s příjmy nad 30 tis.
atd.
29. 01. 2013 | 17:53

strýc virus H3N1 napsal(a):

autore, výborný a výstižný článek.
29. 01. 2013 | 18:04

strýc virus H3N1 napsal(a):

slovník Yosifa K: "podělaný až za ušima", "socani sežrali", "proletáři mají krátkou paměť" -
komentuje se sám, pracant na služebních cestách.
hlavně, když kritizuje slovník údajných levicových politiků...
29. 01. 2013 | 18:14

Yosif K napsal(a):

Da.Rock napsal(a):
A pak je v šoku a propadá hysterii, když najednou zjistí, že vše je jinak. Že republika nekončí za stanicí metra Háje.
KONEC CITATU.

Pane Da.Rock, hlubocde hluboce hluboce se mýlíte. Většina voličů K.Schw. NEPROPADAM hysterii. Bavím se.... Já jsem Zemana nevolil s ohledem na jeho ruské loutkovodiče ale zcela realisticky nahlížím že volba Zemana má několik ze strany levicových potrhlíčků několik jimi nechtěných plusů:
1) Zeman huba navymáchaná bude jistě komentovat kde se co šustne. Pokud zopakuje své výroky z jeho návštěvy Israele - že Arafat byl terorista a zločinec jako Hitler a že by Israel udělal nejlépe kdyby palošské teroristy deportoval za Jordán "tak jak to učinili Češi se Sudetáky", budu se tím náramně bavit. Arabové potřebují aby jim PŘESNĚ TOHLE někdo řekl jako prase drbání. Nikdo kromě Miloše však takto upřimný zatím nebyl...... Z tohoto hlediska je volba Miloše zcela ideální, kníže by takto otevřený rozhodně nebyl. Možná Miloš ještě dodá ža arabi jsou hnůj a povl a idioti, no to by byla psina!!!!!

2) nemám žádné velké obavy že by Miloš začal budovat socialně spravedlivý řád tak jak ted oblbuje "svoje plebejce". Toho je on dalek. Sám sebe označuje v soukromí za "liberálního konzervativce japonského střihu". Jako takový bude na sliby dané proletářům (plebejcům) zvysoka s...at. Jako obvykle. Co chce dělat pro roztočení kol hospodářství? Budovat kanál Dunaj-Odra-Labe? Jistě, po roce 2020, do té doby proletáři čekejte.
Zeman bude dalek toho aby propagoval nadměrné zadlužování státu a výběr daní bohužel nebude na Zemanovy fantasmagorie stačit. No problem, stejně je nikdy nemyslel vážně.

Pane DAROCK, pokud věříte "liberálnímu konzervativci japonského střihu" že jest upřímným socanem, pak jste naivní jak jednodenní tele.

Řeknu Výám to ještě jednou, po ZEMANOVSKU, snad to lépe pochopíte kdzž použiji jadrný jayzk proletářského vůdce:
Milý pane DAROCK - "při Vašem vzdělaánií a při vaší enteligenci" přece nechcete být takový "hnůj, povl a idiot" abyste si myslel že konzervativec japonského střihu je totéž co upřimný socalista? Vidte že nechcete? Přemýšlejte o tom zda jste nenaběhl na vidle žvanilovi.... Opravdu si myslíte že mezi tím co "socalističtí" politici slibují proletářům a mezi tím co pak dělají je nějaká hluboká souvislost?

Pakliže se z konzervativce japonského střihu stal "upřimný socalista" jakpa asi takový prudký přerod vypadá??? Večer usíná jako liberální konzervativec a ráno se probudí jako upřimný radikální socalista? Nebo to měl Miloš rozloženo na 5 dnů, každý den se změnil o 20%???? Proč o tom nenapsal nějakou knihu???? Hahaha.... to by byl TRHAK!!!!!!

Nebo snad nebej bože ten přerod na socalistu jen simuluje protože místa ALFA SAMCU byla již v ODS a ODA obsazena jinými alfa samci a tak mu nezbylo nic jiného než hrát alfa samce u socanů, ketří před jeho příchodem vypadali jako sbírka utrápených kancelářských krysek????

Přemýšlejte.....
29. 01. 2013 | 20:43

Yosif K napsal(a):

Da.Rock napsal(a):
Daleko víc, než nějaké sociální jistoty (které mimochodem Zeman vůbec nesliboval) totiž těm lidem vadí, když jim berete to poslední, co mají - důstojnost.
29. 01. 2013 | 17:17

Pane Darock - BRAVO BRAVO BRAVO - v životě bych NIKDY NIKDY nepoužil slova "hnůj, povl, idiot a softwarová kulička" kdybych je neslyšel na vlastní uši od nového spasitele "českých plebejců". Tato slova od Miloše jsou vám libou hudbou a ode mne zcela pochopitelně hulvátsvím a hnusnou sprostarnou. Zamyslete se nad tím, kdo TATO SLOVA začal používat v české politice.....

Pokud Miloš přestane používat hulbátské výrazy a arogantní manipulativní ton ve veřejných projevech, bude sice v Česku méně srandy ale více dýchatelno... no asi ted záleží jak si se Zemanem poradí jeho loutkovodiči. Jako premier byl loutkovodič Zeman, nyní bude spíše sám VEDEN.......
29. 01. 2013 | 20:52

Yosif K napsal(a):

Da.Rock napsal(a):
Daleko víc, než nějaké sociální jistoty (které mimochodem Zeman vůbec nesliboval) totiž těm lidem vadí, když jim berete to poslední, co mají - důstojnost.
29. 01. 2013 | 17:17
Pane Da.Rock a chudým lidem se nějak vrátí důstojnost když jim slibotechna naslibuje práci na kopání průplavu Dunaj-Odra-Labe a pak z toho nic nebude?

Pane Da.Rock a chudým lidem třeba ve Francii se nějak vrátí důstojnost když jim slibotechna francouzska falešně naslibuje že se problemy vyřeší 75% zdaněnám boháčů a pak 16 tiusic dělniků z Peugeotu letí na dlažbu a pak se těm stejným boháčům poskytne danová úleva 30 miliard EUR??? Proč dělat věci jednoduše když je lze dělat složitě za účelem oblbování chudých lidí, že ano?????
29. 01. 2013 | 21:02

Yosif K napsal(a):

Na zou tube též můžete shlédnout Zemana a jeho dobré víly a víláky jak zapíjejí zemanovo vítěystvi stakany slivovice a jak pak nový MESHAIA českých plebejců jazkem od slivovice zdřevěnělým pronáší moudra jako
s o f t w a r o v é k u l i č k y
aligátora
paní redaktorko při vaší jistě vysoké enteligenci
pani redaktorko při vašem ctěném vzdělání je v tom O H R O M N Y rozdíl
H N U J, H N U J a P O V L.....
a podobné kašpařice - opilecké a arogantní pitomosti.

Hle nový MESHAIA českých plebejců. Jde zvedat důstojnost chudých lidí. Takto???? Hurá hurá hurá.....
29. 01. 2013 | 21:59

gytaoggova napsal(a):

Nač to tajit, Zeman není levicový politik ani náhodou. K sociálním demokratům se dal, jen aby měl taky svoji partaj jako Václav Klaus, no a teď se Klausovi vyrovnal i s tím presidentováním. Pragmaticky využil sudetoněmeckou kartu, ale kdyby ji do politiky nezatáhl Havel svojí neuváženou omluvou, tak dneska po nějakém landsmanšaftu neštěkne ani pes. Ovšem logika naší národní kulturní fronty je úžasná. Volili kníže, protože je pravicovým politikem. Opravdová pravicová politika ovšem nepodporuje přerozdělování peněz ve formě různých dotací a grantů ze státního rozpočtu. Když se onehdy ozval V.K. proti dotacím pro kinematografii s tím, že umění si má na sebe vydělat, spustili křik náramný. Z toho logicky plyne, buď NKF uznala, že má V.K. pravdu (opět) nebo kníže není pravicový politik.
29. 01. 2013 | 22:24

Da.Rock napsal(a):

No...pane Yosife, napsal jste toho fůru a tak to budu muset vzít popořadě.
K prvnímu příspěvku: Že je Zeman svým ekonomickým smýšlením spíše ve středu není žádnou novinkou a můžu vás ubezpečit, že já osobně jsem jej v žádném případě nevolil jako ekonomického lídra této země. O tom skutečně prezidentská funkce není. Proto by mě ani nemohlo zklamat, kdyby Zeman nesplnil své sliby - kdyby ovšem nějaké dával.
Ale on nedával. Tato kampaň nebyla o ekonomických slibech a pokud nějaké zazněly, byly to pouhé návrhy, jakým směrem by se měla podle Zemanova názoru ubírat ekonomická snaha vlády. Zeman byl totiž vždy příznivcem prorůstových opatření jako nástroje boje proti krizi, namísto škrtů, které dělá tato vláda. Pokud je toto ekonomický názor japonského liberálního konzervativce, pak jím Zeman skutečně je. V jeho volební kampani však nezazněly žádné sliby sociálních jistot či nových pracovních míst. Zazněly obecné ekonomické názory.
K druhému příspěvku - od Zemana jsem vámi zmíněné výrazy (hnůj, póvl atd.) nikdy neslyšel, ale docela věřím, že je vyřknul. Pak ale musíte říct v jaké souvislosti a komu to bylo určeno. Mně totiž nevadí až tak vulgární úlet politika (nevyčítám Schwarzovi jeho "magory" a "blbosti") vyčítám paušální útoky na občany jiného politického názoru, kteří jsou šmahem označování za socky, buranské vidláky, neschopná nefachčenka, která čekají, až se o ně někdo postará atd. Řekl tohle někdy Zeman obecně o těch, kteří volili Schwarze? Ale o voličích Zemana tohle znělo celé ty dva týdny, které dělily první a druhé kolo voleb a to hlavně od těch tzv. elit. Završila to neuvěřitelná a neuvěřitelně zpupná slova Hřebejka o rudých a hnědých prasatech. Pochopil jste, co jsem měl na mysli?
Toto se vlastně týká i vašeho třetího příspěvku, čímž jsem to shrnul.
Jen za sebe bych dodal, že Zemana jsem v prvém kole nevolil a ve druhém pro mě byl menším zlem. Volil jsem jej ne kvůli nějakým jistotám (které ani nesliboval, jak už jsem ostatně uvedl), ale kvůli dvou věcem:
1. protože Schwarzenberg není způsobilý pro funkci prezidenta fyzicky a mentálně. Je to už starý unavený člověk, který si zaslouží odpočinek. Navíc jsem mu nevěřil jeho sliby - například že bude národ spojovat (jak může národ spojovat člověk, který považuje Beneše za zločince a bratry Mašíny by vyznamenal?) nebo že bude nadstranickým prezidentem (jeho pasivní působení ve vládě i ve straně TOP 09, kde je jen maskotem skutečného předsedy a premiéra Kalouska dáválo tušit, že bude v této podřízené roli pokračovat i na místě prezidenta. Nemíním se dočkat toho, kdy by za pár let totálně dementní KS rozdával na doporučení Kalouska amnestie jeho spolušibalům, jako to nedávno udělal Klaus)
2. Abych dal ťafku oněm arogantním elitám, jejich pýše, zpupnosti a nabubřelosti s jakou si dovolují právo kázat národu kdo má být zvolen a dehonestovat ty, kdož si dovolí mít jiný názor.
Nešlo mi o to mít Zemana na hradě. Šlo mi o to nemít tam KS.
29. 01. 2013 | 22:50

ivo napsal(a):

Da.Rock
Hezky napsané, taky jsem tak volil a to jsem ještě netušil jak se zachová umělecká národní fronta v čele s Hřebejkem. Je mi to líto, měl jsem je některé opravdu rád a nezasluží si, že jim jejich guru K.S. bere peníze na kulturu prostřednictvím další strany Starostové(vedle strany Lidem, další strana kterou nikdo přímo nevolil) a jejich zástupkyní ve vládě. To se bohužel týká také i nás, bez kultury to zde bude jen horší(I když teď po těch zkušenostech zrovna nevím.) Co s tím udělají umělci? Budou protestovat? Nebo snad pak budou žádat prezidenta o podporu v jejich požadavcích? Ale né, vždyť přeci podepsali petici,že Miloš Zeman není jejich prezident. Ale co, vše se dá odvolat.Navrhuji " Je nám líto, že jsme se jako vždy zmatlali a podepsali to co jsme podepsali, nikdy jsme to tak nemysleli. Máme tě rádi Miloši."
30. 01. 2013 | 00:18

Yosif K napsal(a):

Pamne DAROCK, ano Karel Schwarzenberg je starý člověk, starší než Zeman, to je jsitě minus.

Karel Schwarzenberg"
NELŽE, nerozšiřuje podlé nenávistné lži jako Zeman že rodina K Schw byli sudetaci a nacisti když byli po celou dobu války vedeni jako Češi a když jim byl zabaven nacisty majetek za nepřátelský postoj k říši.
neoslovuje lidi arogantně jako "paní redaktorko při vaší enteligenci a vašem jistě velmi vysokém vzdělání"
Nepoužívá NENAVISTNE slova jako hnuj, povl, idiot o jiných lidech. Magor zdaleka není tak nenávistná poznámka jako HNUJ a POVL o jiných lidech. Nemluví o jiných lidech s tak zuřivou nenávistí jako Zeman který se stylizuje do nějakého falešného ochránce plebejců před zlými feudály.
odpovídá k věci, ne jako zedman který odpovídá na to coé se mu yrovna hodí a okřikuje ostatní lidi jako učitel.

Zeman je manipulátor ostatních lidi při diskusích - zrovna takový manipulátor jako Klaus, jen jestšě o trochu drzejší a sprostější. Nediskutuje proto aby se něco prodisutovalo ale proto aby deptal, zesměšnoval, manipuloval a ztrapnoval ostatní lidi. Dělá to jako Klaus - HULVATSKY zamoří doskusi svými lžemi a polopravdami - pokud se jej někdo pokusí opravit, napadne jej z hulvátství (Klaus zase "odchází"....)

Nebafá na lidi trapně pitomé frky jako HA ALIGATOR GRRRRR
Nepoužíbvá odporně trapné frky jako že zemani nejsou defgeni nebot znásilnovali ženy na rozdíl od vyšší zdegenerované šlechty
9dokážete si představit že bz to ten kašpoar řekl třeba v Britanii u královny? Já ano - Klaus je proti Zemanovi většinou decentní a opatrný a zdvořilý člověk. Když si člověk vezme toho aligátoraa ZNASILNOVANI tak i hospodský Palivec je proti Zemanovi decentní a slušný člověk.

Zeman je trapný patetický kašpar - pokud někdo považuje frky o znásilnovaání a bafaní HA ALIGATOR za vtipné pak nevím. V zahraničí jsou už ovšem zvyklí že čeští vůdci bývají trapní kašpaři Topol s penisem, s talmanovou, rodinný tzp paroubek s pí petrou, chilské perečko atp atp..... Trapný kašpar zeman se znásilnováním atp tomu už jen může dat korunu.

Karel Schwarzenberg má v západní evropě skvělou reputaci. Zeman má skbělou reputaci mezi ruskými mafisty. V zaápadní evropě jej rzchle prokouknou - stačí říct nabubřelým tonem aligator nebo softwarové kuličky a zařadí jej hned vedle zmateného opilce Jelcina.
30. 01. 2013 | 01:36

Yosif K napsal(a):

Zeman naprosto hulvátsky pronáší naprosté blbosti (nejen softwarové kuličky, též demagogické diskuse o českých jogurtech a mnoho mnoho dalších) a nedá nikomu prostor aby jeho kydy uvedl na pravou míru. Jistá míra narcisismu je pro politika dobrá, ale to co Zeman předvedl někdy přesahuje i podivné vrtochy orientálních despotů tzpu Gadaffi....

Toto však nepovažuji za tragedii. Byl jsem v zahraniči v době CHILSKEHO PERA a viděl jsem že ciyinci tzto excesy nevytrahují na celý národ. Se zemanem budou trapasy nepochzbne stejne nebo větší - zeman ztratil schopnost posudit co je už fakt hodně trapné a myslí si že at řekne jakou sračku řekne tak že je king plebejské zábavy.

Dpoufám že za nějakou dobu se za něj budou stzdět i ti "plebejci" kterým se vlichocuje a že mu to snad někdo z nich napíše či řekne. Divím se že se za něj nestydí jeho dcera - no snad ji někdy něco dojde a řekne tatíkovi aby s trapnými vtipy brzdil.

Zajímavější otazka než to zda se zeman chová jako trapný alkoš nebo ne je otázka případné viny či neviny presidenta Beneše.
Nikdo nepopírá že s válkou, bombaerdováním, popravami civilistů, masovými vraždami, masovým znásilnováním atp začali hlavně nacisté. Začali i s etnickými čistkami.
President Beneš byl výkonným presidentem po válce, kdy on sám odsunněmců nařídil, organizoval ve stylu etnické čistky kdy důkazní břemeno bylo na obžwslovanýcvh a pokud tito měli důkazy o antofasistockých postojích, tyto byly igmorovány, nechal dopustit aby odsun doprovázely masové popravy civilistů, masové vraždy, masové dlouhotrvající znásilnovaní atp atp. To vše s cílem aby nemci spíše utíkali sami od sebe než aby se snažili dokazovat antifašistickou činnost. Jedinými vzjimkami bylz yasloužilé komunsitické kadry a technici nutní pro oébnovení provozu některých fabrik.

Za brutální způsob odsunu byl de iure odpovědný president Beneš, i kdzž většinu zvěrstev prováděly jednotky řízené komunisty. President Beneš byl demokratickými politiky upozornován na zvěrstva při odsunu a on tato zvěrstva kryl - viděl jakoé přední věc co nejúplnější vzhnání Němců za každou cenu.

Je na tom něco co nechápete???? Co na tomhle nechápete? Co na tomhle nechápete?
Odsun byl mnohdy UMYSLNE prováděn tak aby při něm zahynulo co nejvíce lidí, například pochod smrti z Brna do Rakouska.
30. 01. 2013 | 01:36

Yosif K napsal(a):

Z čekě wikipedie:
Ve dnech 30.–31. května 1945 bylo v rámci počínajícího vysídlení Němců z Československa zhruba 20 000 německých obyvatel Brna odvedeno pěšky na rakouské hranice. Sudetoněmeckými sdruženími bývá tato akce nazývána jako Brněnský pochod smrti.[zdroj?] Toto označení, které převzali i někteří čeští publicisté, vychází z interpretace událostí, podle níž mělo dojít při pochodu k masakrům, střílením do týla, bití a týrání, při nichž mělo zahynout 5 až 10 tisíc Němců. Podle bádání českých historiků v souvislosti s pochodem zemřelo 1691 lidí na vysílení a úplavici v cílovém táboře.[zdroj?]
30. 01. 2013 | 01:44

Yosif K napsal(a):

ZEMAN ORTI KORUPCI????? Hahaha........

Opoziční smlouva znamenala exponenciální nárůst politické korupce ve státní správě, na což poukázala i Evropská unie. Připomeňme jen stručně: aféru dálnice D47 z června 2002, privatizaci farmaceutického průmyslu Sevac/Sevapharma, přestavby ambasád, Karla Srbu a jeho plánovanou vraždu novinářky Sabiny Slonkové, Český dům v Moskvě, gripeny, Lesy ČR.....
30. 01. 2013 | 01:53

Yosif K napsal(a):

Pýcha zpupnost nabubřelost elit... pane DAROCK - vy u Zemana pýchu a sebejistou opileckou nabubřelost nevidíte? Opravdu ne?

Možná časem vám něco dojde, dívejte se pozorně.......
30. 01. 2013 | 01:57

Derek napsal(a):

Yosife, my ostatní už jsme duševně o desítky let dál než vy , bohužel.
Nepomůže nám diskuse co dělali blbě komunisti před 65 lety. A stejně tak oposmlouva. Zeman sliboval ve volbách pochytat tuneláře, po volbách zjistil že dá dohromady vládu pouze s Klausem, jinak to nešlo. Tak se museli nějak dohodnout a ti tuneláři to přežili až do dnešní amnestie. Další možnost byla volby zrušit a vyvolat další předčasné a pak zase další a další dokud někdo nebude mít většinu aby mohl vládnou sám. Což by možná vedlo k občanské válce.
Tak uiž nad tím nehnípejte a řešte co dělat tady a teď, a ne jak to bylo v minulé válce
30. 01. 2013 | 09:55

Da.Rock napsal(a):

Pane Yosife, kdybych měl reagovat na vše, co jste napsal, budu tady do rána,
Takže jen jednu věc - vyčítáte Zemanovi, že s ODS uzavřel opoziční smlouvu, která znamenala raketový nárůst korupce.
A já vyčítám Schwarzovi, že s ODS uzavřel KOALIČNÍ smlouvu, která tento raketový nárůst ještě akcelerovala.
;-)
30. 01. 2013 | 17:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy