Porošenkova "nová Ukrajina"

29. 05. 2014 | 07:37
Přečteno 10222 krát
Ukrajinské prezidentské volby dopadly jasně a pravděpodobně nikdo jejich vyzněním překvapen není. Vyhrál je miliardář Petr (Petro) Porošenko, a to hned v prvním kole. Získal nadpoloviční většinu hlasů, tudíž lze říci, že neměl konkurenci. Ani ve známé Julii Tymošenkové. Na Východě po léta sarkasticky přezdívané „plynová princezna“, na Západě přizdobované žinantní mediální aureolou nevinné oběti janukovyčovské zvůle. (Právní) džungle, která je v nových prozápadních pořádcích – pro změnu – klučena klasickými politickými čistkami...

Ani Petro Olexijovyč Porošenko nepředstavuje něco lepšího, než co ztělesňuje zázračně uzdravená Tymošenková. Veteránka „oranžové revoluce“, z níž v zásadě vzešlo pouhé střídání jedné kleptokratické elity jinou chorobně chamtivou skupinkou. Porošenko má být sedmým nejbohatším Ukrajincem, jeho jmění prý pochází z produkce čokolády, kterou mimochodem vyváží hlavně do sousedního Ruska!

Právě v této obchodní orientaci dalšího evropského velkopodnikatele, jenž se úspěšně vrhl na politiku (viz Berlusconi, Babiš, Kiska…), spatřují někteří jistou naději. Svým způsobem ji vzbuzuje též vysoce produktivní názorovou pružností, akrobaticky ohebnou páteří, díky níž už hladce participoval na několika mocensky protilehlých projektech. Volajících do různých světových stran.

Mohl by se tak v těžkých časech snáze domluvit s Bruselem i Moskvou a přispět k ukončení zástupné občanské války, která mimo jiné zpochybňuje samotnou legitimitu jeho výběru do čela státu. Zvolení oligarchy na základě všeobecného odporu k oligarchům.

Jinak aby nedošlo k mýlce, nemožné na počkání či zázraky do tří dnů se za Porošenka konat nebudou. Těžko říci, jak dlouho on sám vydrží u lizu. Nicméně Krym zůstane ruský a Ukrajina, známá všestrannou prodejností, trvale rozdělená. Stane se sférou stýkání a potýkání, nárazníkovou zónou mezi ambiciózními bloky. Poločasem rozpadu.


Text je rozšířením glosy zveřejněné deníkem E15


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Maximus napsal(a):

Filuta

Vyhledejte si seznam 500-ti pravdoláskařů Adama Bartoše, který sice beru s rezervou a vyhledejte si lidi, co jsou účastni v CFR či u Bilderbergu. Je jich tam sakra dost. Teď mě ovšem napadá, že účast těchto lidí v něčem takovém je na hraně a vlastně by to mohlo být bráno jako činnost proti vlastní zemi, vlastnímu státu. Ony totiž zájmy USA a ČR vždy nemusí spolu korelovat a být ve shodě. Ony ty "nevládky" jsou sice jako soukromé, ale skutečnost je jiná. Nakonec všichni ti zednáři a o některých se moc dobře ví, pracují proti zájmům této země či zájmy naší země jsou pro ně jen podružné a okrajové. Něco tady nebude v pořádku a po rejdišti špionů např. z KGB (FSB) je tu zase druhý extrém. Ještě by bylo zajímavé napsat kdo je většina všech těch lidí co tady jsou v CFR a byla by věc jasnější, ale to už nemohu, byl bych smáznut a varován, že tohle se zde nesmí.......
Hezký den.
30. 05. 2014 | 09:14

slavwin napsal(a):

Dva pohledy. Ukrajina samostatný suverénní stát. Ukrajina stát patřící Rusům jako sozdanyj volej narodov. To druhé bylo rozpuštěno, ale ne v hlavách totalitníků. Nekonečná debata s pořád stejnými závěry, vlastně o ničem, jen kdyby tu ve skrytu nešlo o obnovu tábora míru a socialismu. Češi bez Poláků to je pšouk. Poláci byli ochotni proti táboru bojovat se zbraní, to už věděl Brežněv, Gromyko i Suslov. Tlak na Poláky byl psychologicky viz blog A. Nováka o generálu Jaruzielském, až přešel v úplný rozpad. Nepomohly ani přátelské rady V. Klause v rámci viszegrádu. Tak o čem je ještě řeč.
30. 05. 2014 | 10:18

resl napsal(a):

každý se rusů štítí, nikdo k nim neutíká, nikdo je nechce mít na dvorku, čím dál od něj, tím lépe. amíky chtějí všude, to jen ruská propaganda volá : ničte američany. ani vlastní rusové to nechtějí, jen ty jejich prokleté vlády drží nenávist vůči americe pevně ve svých upocených rukou a prolhaných hlavách. vědí, že svobody, které jsou v západním světě, lidem nikdy nemohou nabídnout. byl by to konec jejich totality. jenže konec mužika se blíží a komouši to cejtí, čímž vyvinuli další tlaky proti eu. nato. rusko není schopno se postavit západu a tak každou pitomost, jako jejich spojenectví v pralesním světě, vedené největším zločincem Putinem, vydává mužik za ohromný úspěch, ač se pohybují v dřevěných povozech a ušmudlaných láptích. rubášky budou ještě pár měsíců kopat a pak dostanou obchodní ránu, ze které se nevzpamatují. západ ovšem musí zůstat ostražitý k jejich lžím a musí je dorazit až na dno. víme, že raněné zvíře nejvíc kope, ovšem tohle už dokopalo dávno, čeká se jen na kapitulaci, starého komouše, kremelského mužika Putina.
30. 05. 2014 | 10:31

resl napsal(a):

Maximus napsal(a):
Filuta
Vyhledejte si seznam 500-ti pravdoláskařů Adama Bartoše
--------------
hledejte šmudlové, hledejte, máte na to "vynikajícího vůdce" Bartoše, 34 letého teologa. ten vám, 50ti-60ti letým doporučí, jak na žida, jak na pravdoláskaře, jak na hnusnej západ. nedivím se, že u tak slabých nátur a charakteru, jako jste vy dva truhlíci, může zabodovat. ukazuje to vaši nesamostatnost a ubohost v poznání, kdo je kdo.
30. 05. 2014 | 10:40

TomášL napsal(a):

JdM

Ještě jednou Vám napíší, abyste si to přečetl (hlavně druhý odkaz).

http://vineyardsaker.blogspot.cz/2014/05/the-conflict-in-ukraine-as-seen-by.html

http://vineyardsaker.blogspot.cz/2014/05/sitrep-from-front-lines-by-juan.html

Z toho jsem vyvozoval, že nemá smysl používat neprůstřelné vesty. Když se podíváte na vojáky obou stran, nemá je nikdo (a hlavně profíci). Odpověď je jednoduchá a popsána v mém odkazu. Konečně, proč by někdo nosil co má 5kg a nepomáhá to?

Profík by tohle nedělal a nedělá, když se podíváte na videa na YOUTUBE. Dělá to civil z důvodu "pocitu obrany před kulkou", která stejně projde neprůstřelnou vestou.

PS: Nemám potřebu zesměšňovat Vaše znalosti. Jste třeba dobrý v historii, ale nemůžete být na stejné úrovni v jiných oborech. Tedy trochu skromnosti, prosím.
PS2: Představte si, že Vás zasáhne zbloudilá kulka z velké dálky a neprojde vestou. Všimněte si vyboulení pancíře. Důvod proč o tom píší, je, že dojde k vnitřnímu zranění (rozdrcení kosti, poškození orgánu). Abych řekl popravdě, jak si doplňuji fyzikální studia, počítal jsem si tedy dané střely, které často zraňují a někdy způsobí smrt (přenos kinetické energie)... Jelikož jsem se trochu o to zajímal, tak jsem chtěl znát pouze a jenom názor člověka, který je prakticky použil, avšak nemá znalosti kolem těchto věcí a porovnat se skutečnosti.
30. 05. 2014 | 10:41

linoleum napsal(a):

Tak nějak se to těm emerickým demokradům rozpadá

http://poznamkypanabavora.wordpress.com/2014/05/30/p-c-roberts-putinova-hrozba-ochromuje-usa-evropu/
30. 05. 2014 | 10:51

Jemnickyj napsal(a):

Jakelin de Mailly, Pepa Řepa

http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY

Řekl bych, že "Coca cola, sometimes war" bude platit i v UK.

Přídá se k tomu "erdgas lüftet chocolate", které EU komikse udělí známku originálního národního produktu pod ochrannou známkou Milka-Julka.

Baťruška ruský cár na rogalu Suchoj bude učit létat místo jeřábů jestřáby. "Stoličnaja, sometimes war".
30. 05. 2014 | 10:53

resl napsal(a):

"Nezbývá nám než se přátelit navzájem - my autoritářské režimy. Protože všichni ostatní se od nás odvrátili..." zhodnotil význam EAS známý ruský publicista Viktor Šenderovič.
30. 05. 2014 | 10:56

Maximus napsal(a):

resl
Udělej haf a dej pac!
30. 05. 2014 | 10:58

Filuta napsal(a):

Resl

Kdo se ještě, kromě pomateného Resla, ještě "štítí" Rusů?
Britové nebo Němci snad? Vždyť ti radikálně protestovali proti sankcím proti Rusku.
A co minimálně polovina (ale spíš tři čtvrtiny) Čechů,kteří denně obviňují v diskusích na internetu česká média z manipulace a antiruské propagandy?
Viděl jste včerejší HP a to procento protirusky zaměřených dotazů?
Že by Putinovi agenti?
Už jste přestal odebírat ten Putinův plyn?



Maximus
Bartoš i majitel Zvědavce jsou sice zavilí antisemiti, ale to neznamená, že jejich články nebo jimi otištěné články nemají žádnou relevanci (ona i ta kritika některých! židů je leckdy oprávněná). Totéž platí i pro Hájka, který je navíc orthodoxní katolík. Ale Protiproud pokládám za nejzajímavější nemainstreamový český zdroj. Otiskuje mnoho skvělých rozhovorů třeba s Robejškem nebo Buchananem atd.
Člověk by si řekl, že po tolika letech už ta prokaltá pravdaláska zajde konečně na úbytě a ono to pořád škodí.

Nejjednodušší pro ty havlistické poskoky EU a prodloužené ruky USA je, aby označili všechny protiunijní tendence (včetně pol.stran) za nacionalistické a fašistické a pokusili se je skandalizovat.
V případě Bilderbergu a Trilaterální komise přijdou zase vyčůraně se "spikleneckými teoriemi" a snaží se kritiky těchto kuloárních slezin zesměšnit.
Marná snaha, věří tomu čím dál víc lidí a jak se ukázalo (podřeknutím senilního Kchárla), různí lobbisté, miliardáři a politici bez jakéhokoliv mandátu skutečně ovlivňují světové dění, včetně událostí na Ukrajině.
Bělobrádek jezdí ladit noty do Ameriky, naši státní zástupci zase na americkou ambasádu.
30. 05. 2014 | 10:59

Filuta napsal(a):

Resl

Víte, komu nehrozí státní převrat?

USA.
Nemají tam americkou ambasádu.
30. 05. 2014 | 10:59

Filuta napsal(a):

Maximus

Ale zajímavé je, že tam, kde fašismus opravdu klíčí a dokonce se usadil ve vládě (Pravý sektor), "demokrati" z EU a USA tento hnus nejenže tolerují, ale i finančně a vojensky podporují.
Účel prostě zase světí prostředky.
Hlavně že se chytli Amíci v ukrajinských firmách a rabování země může začít stejně jako v Iráku a jinde.
30. 05. 2014 | 11:04

Jakelin de Mailly napsal(a):

TomášL

"Pokud vím, tak jste historik, nikoli fyzik, k tomu ani nemůžete mít praktické vojenské znalosti o účinnosti neprůstřelných vest v bojových podmínkách (přece jenom něco jiného to je slyšet od civila jako Vy a něco jiného od profesionálního vojáka, jako můj odkaz)..."

Jsem fascinován Vaší jistotou, že jsem byl celý život civil.
Myslím, že indicií je dost, aby určité věci uvažujícímu člověku došly.
A také nechápu, co má Vaše deklarované povolání fyzika společného s jasně potvrzenou účinností balistické ochrany jednotlivce na bojišti. Samozřejmě nefunguje za každých okolností, ale to procento, zvyšující možnost přežití je vysoké. Natolik, aby to zaváděly všechny armády a bezpečnostní složky, které na to mají a aby se s tím chlapi na sobě tahali. Pokud jste přesvědčen o opaku na základě Vaší fyziky a jednoho nebo pár přečtených článků, nezbývá než Vám doporučit, abyste obeslal všechna ministerstva obrany a vnitra a řídící orgány bezpečnostních složek, Pentagonem a FBI třeba počínaje, a seznámil je s Vaší převratnou teorií, jak jsou ty krámy k ničemu. Dejte pak vědět, jak jste dopadl. Nebo to zkuste jet vysvětlovat do nějaké "hot zone", tam "uspějete" ještě rychleji.
Apropos, psal jsem o tom, že někdo dodal ukrajinským demokratům české armádní balistické vesty. Stejně, jako někdo dodal jiným demokratům v Libyi vyřazené, leč nikdy nepoužité útočné pušky - uloženky svítící novotou, značky FN, stejně jako někdo dodal demokratům v Sýrii PTŘS systému TOW. Psal jsem to proto, že zase náš úžasně vedený stát dělá užitečného idiota, řve proti Rusákům a cpe už poněklikáte něco tam, kam nemusí, zatímco ostatní, co měli plnou hubu řečí o sankcích - Francois dokončuje vesele Mistraly na kšeft, Angela posílá flagelanty do Kremlu, skuhrající o pokračování kšeftů a Vladimir posílá z Bajkonuru své "nepřátele" na ISS.
Tím jsem Vám již opravdu sdělil vše, co jsem chtěl, mějte se.
30. 05. 2014 | 11:15

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Tak trochu zapadl článek z DT, který se věnuje studii /zpracovanou jistým královským institutem/ , jejíž závěry konstatují, že cíle, jichž bylo " dosaženo" ve válce v Iráku, mimo jiné zapříčinily růst terorismu či zvýšenou mobilizaci militantních islamistických formací pronikajících nyní do Sýrie..
Je to škoda - zejména s přihlédnutím právě že k ukra., událostem.
Kdy očekávám podobný článek - někdy v budoucnu, článek o tom, jakých "cílů" / při jakých nákladech a při jakém rozsahu lidského utrpení/ bylo dosaženo na Ukrajině.
Kdy již dnes je velmi tragikomické, že za prezidenta byl " zvolen " /těžko hovořit o volbě v podmínkách dezintegrace, prakticky v podmínkáchobčanské války, fakticky pak zcela jistě za podmínek monopolizace veřejného prostoru a hrozeb z ní vyplývající/.
Povstání proti oligarchům vyneslo do prezid. křesla oligarchu, to je minimálně divné.
30. 05. 2014 | 11:41

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

re : ....byl zvolen....oligarcha.
30. 05. 2014 | 11:42

TomášL napsal(a):

Jakelin de Mailly

Pokud jde o druhý odstavec, tak mě nezajímá, neboť dané rozhořčení koluje po netu... Tedy mi známé a ničím obohacující.

Tak jste byl voják historik z nějakého Ústavu, no... Vřele doporučuji na daných stránkách odepsat dotyčnému vojákovi do diskuze. Rád bych viděl poměření znalostí Vašich k jeho (k tomu přímo vybízí). Díky!

PS: Každá zvyšující se ochrana má smysl, o tom žádná.
30. 05. 2014 | 11:59

gabriela napsal(a):

Porošenko se dostal k lizu prý dost divným způsobem, přes nájemné vraždy. Pokud je to pravda, Ukrajinci si zvolili na trůn nájemného vraha. Ukrajině třikrát URÁ, URÁ. URÁ! .... A pokud je to přeci jen "trochu" jinak, tak minimálně je 100% pravda, že Porošenko je lhář a odporný cynik provádějící na svém lidu genocidu.
"Když ukrajinský prezident lže aneb co vlk dodatečně zjistil na už známých fortografiích"
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/05/07/den-vitezstvi-odesa-co-prozradily-fotografie-ktere-uz-znate-angela-merkel-a-game-over/
..................................................................................................................
Oligarchie, která si vleze do jedné postele s politikou je fašismus, který si dobře rýmuje s genocidou. A genocida na jihovýchodní Ukrajině skutečně probíhá ...
Porošenko ji vede pod taktovkou USA ze svého vyvýšeného trůnu proti vlastním lidem naprosto ďábelským způsobem.
„Separatisté“ na východě Ukrajiny sedí na břidlicovém plynu, proto je třeba je za podpory USA a EU zlikvidovat. Překážejí výhodnému byznysu.
... Je zřejmé, že masakry se stupňují, mrtvých přibývá na obou stranách. Co je s podivem je to, že světové společenství k této události mlčí i když jsou vlastní obyvatelé Ukrajiny bombardováni z armádních letadel a stříleni raketami a kulomety z armádních vrtulníků. Nikoho nezajímá, že Ukrajina porušuje soustavně svou vlastní ústavu, dopouští se genocidy vlastního obyvatelstva což by mělo být posuzováno světovým společenstvím jako válečný zločin."
http://www.czechfreepress.cz/emil-kalabus/genocida.html
30. 05. 2014 | 12:45

gabriela napsal(a):

O co vlastně na Ukrajině gou? Na Ukrajině jde v prvé řadě o byznys Velkého Bráchy USA. Ve všech barevných revolucích vždy natahoval své zločinecké, krví potřísněné ďábelské pařáty tam kam neměl. Ukrajina nemůže a také není vyjímkou ...
...................................................................................................................
"Jedno z potenciálních polí břidlicového plynu, na které byla práva na rozvoj dána Burisma Holdings, je pole Juzivska. Mimo Slavjansku a některých částí u Kramatorsku, se 160,000 obyvateli, jsou součástí klejmu daného Shell města Krasny Luč a Svjatogorsk v Doněcké oblasti, jakož i Balakeja a Izyum v sousedním Charkovském regionu. A kontrakt na těžbu břidlicového plynu je napsán tak, že ukrajinská vláda je povinna násilně vyvlastnit pozemky zákonných vlastníků, pokud Shell uvede, že plánuje na těchto pozemcích vrtat. Okolí Slavjansku bylo vybráno jako místo pro vrtání prvních plynových studní…
...Místo, kde je soustředěna ukrajinská armáda, podporovaná Pravým sektorem, soukromými trestnými oddíly fašistického oligarchy Igora Kolomojského a žoldáky z amerických a polských PMC, tak ukazuje přímo na jeden z hlavních důvodů trestných operací: na to, že kyjevský režim slouží obchodním zájmům vedoucí elity USA a Polska. Právě v okolí Slavjansku a Kramatorska došlo k nejnásilnějším střetům mezi trestnými jednotkami a lidmi z Doněcké oblasti, zatímco Izyum je hlavní základnou ukrajinských sil účastnících se trestných operací.
...Z následujícího je patrné jaké metody jsou používány v trestných operacích:
- ztráty útočníků, ke kterým patří i útočné a dopravní vrtulníky, obrněná vozidla, 122 mm houfnice a raketové systémy Grad, ze kterých je salva schopna zničit veškerý život v oblasti 14,5 hektarů;
•bombardování měst minomety, v jejichž důsledku je zabito více civilistů, než bojovníků sebeobrany;
•odstřelovačské aktivity, vraždící dokonce i děti;
•používání vrtulníků se symboly OSN k útokům na Kramatorsk. Tyto vrtulníky byly pilotovány polskými žoldáky, protože jejich ukrajinští kolegové odmítli porušit mezinárodní normy tím, že by použili vojenské vybavení se znaky OSN.
Toto vše lze považovat za odpověď na otázku, jaký druh nákladu je spěšně dopravován na Ukrajinu polskými žoldáky, pod dohledem americké tajné služby, a proč je Polák Kwasniewski v představenstvu společnosti, pro jejíž aktivity je nyní čištěna cesta ozbrojenými skupinami ukrajinských fašistů („národní gardy“) a americkými a polskými žoldáky, vraždícími ozbrojence a civilisty. Zdá se, že kyjevská junta a její západní páníčci jsou připraveni uchýlit se k jakékoliv provokaci, až po použití chemických zbraní proti místní populaci, jak se stalo nedávno v Sýrii, a předtím v Iráku, kde to byli Poláci, kdo se na takové záležitosti specializoval."
http://www.zvedavec.org/komentare/2014/05/5997-za-co-bojuji-polske-eskadry-smrti-na-ukrajine.htm
30. 05. 2014 | 12:48

gabriela napsal(a):

...
Ukrajina nemůže být a také není žádnou vyjímkou ...
A svět opět a zase mlčí. A bude za to vytrestán. Pokud tomu nikdo nezabrání, 3. světová je za rohem...
30. 05. 2014 | 12:52

Radek napsal(a):

10.59 fil.
....spíš tři čtvrtiny Čechů.Takže těch cca 20 fanatických rusofilů pod blogy,které čte 2%
připojených k síti,TO JSOU TŘI ČTVRTINY z asi 5 miliónů Čechů, schopných si přečíst zprávy.Potom se nemůžu divit,že třeba mě nazve nějaký nýmand šimpanzem.Prostě skupinka lidí absolutně odtržených od reálného světa,si vytvořila svůj blud,že věci jsou podle jejich zbožných přání.Ale naštěstí po ulicích chodí NORMÁLNÍ lidé,kteří nežijí u klávesnice.A ti ani netuší,kdo jsou patrioti,filutové aj.lůza.A s těmi obyčejnými se dá v této zemi krásně spolužít.Ti tuto zemi obohacují a dělalí svět lepší.Těch pár proruských fosílií nemůže svým štěkotem karavanu zastavit.A to je moc dobře.
30. 05. 2014 | 13:11

gabriela napsal(a):

Maximus

Kukla jsem se konečně na ten mainstreamem tolik haněný seznam pravdoláskařů, ale není pro mne až tak super zajímavý. Je tam hodně nezasvěcených pravdoláskařských idealistů a ještě více užitečných idio.., pardon troubů. Je jich mnohem více, než těch skutečně důvěrně "zasvěcených" do tzv. Satanovy pyramidy a nejvyšších stupňů její hierarchie. Mnohem zajímavější je ovšem diskuze pod ním ...

Katolík napsal:
27.10.2012 v 10:11
MEZINÁRODNÍ KONTINUITA ŽIDOVSKÝCH MOCENSKÝCH CÍLŮ PO FINGOVANÝCH PŘEVRATECH PO ROCE 1989 (příklad z Československa a Polska).

…Prvním krokem k anexi naší země bylo hned na počátku roku 1991 zavádění tzv. šokové terapie, jejímiž autory byli dva vazalové Rothschildova domu Židé, J. Sachs a G. Sörös spolu se Světovou bankou a Mezinárodním měnovým fondem – kterou u nás zavedl jejich agent, tehdejší ministr financí, Žid a zednář B´nai B´rith, Václav Klaus. Šoková terapie měla za následek kaskádní devalvaci koruny, liberalizaci cen v monopolním prostředí státních výrobců a obchodu při fixních mzdách, kdy průměrný měsíční plat byl devalvací sražen na zhruba 100 USD! Postup přesně podle návodu Židy (Rothschildy) řízeného Mezinárodního měnového fondu a Světové banky. Cílem bylo prudké zvýšení cen spotřebního zboží, potravin a služeb za současného divokého poklesu reálných mezd a znehodnocení vkladů občanů, a vedl tudíž k prudkému poklesu životní úrovně až u 90 % populace. Jinými slovy, již v roce 1991 byly položeny základy k výprodeji čsl. ekonomiky do zahraničí a prakticky k destrukci průmyslu a zemědělství. To by ale vyžadovalo samostatné pojednání...

Pokračování si vyhledejte sami, pokud máte zájem ...
http://abbartos.wordpress.com/2012/09/16/pravdolaska-4-0-aktualizovany-seznam-pravdolaskaru-celkem-500-pravdolaskaru/
30. 05. 2014 | 13:23

resl napsal(a):

Válka nehrozí, Rusko se bojí a Evropa se Státy je tak vyspělá, že nemá zájem bojovat. Jen se trochu obklíčí říše zla, aby si nevyskakovali komouši a nenapadlo je obsadit další státy a pak dostane mužik v Kremlu poslední ránu od vlastních. Filuta s Maximem jim nepomůžou, to jsou trdla, jen musím dnešního oslavence Maxima napomenout z tykání vůči mně a jeho svátek netoleruji. Zůstává nám mužik sám a ze zoufalství se opírá o dva "vyspělé" giganty - Bělorusko a Kazachstán. Bída se zasnoubila s nouzí a má tolik drzosti, že by chtěla diktovat světu v roztrhaných láptích a zadělané rubašce od slepičinců.
30. 05. 2014 | 13:52

Filuta napsal(a):

Radek

Je vidět , že jste hodně mimo realitu!
Projeďte si diskuse ve všech médiích, včetně těch bakalovských.
Moc vám podobných tam nenajdete.
Jsme holt všichni komouši placení Putinem!

Resle,

vy jste vážně hlupák s velkým H.
Na Ukrajině už občanská válka zuří a vraždí se tam civilisti.
Tahle válka bude trvat dlouho , protože východ to jen tak nevzdá.
Rusové, na rozdíl od ukáček, zbaběle dezertujících z armády, nejsou podělánci a nikdy nebyli.
30. 05. 2014 | 14:17

TomášL napsal(a):

JdM

Nejspíše reagovat nebudete, ale mýlíte se ohledně neprůstřelných vest (schválně jsem se koukal na zběžné údaje, které lze najít na googlu). Dá se napsat, že tak hluboce, jak jsou rozdílne Vaše znalosti mezi historii a fyzikou.

Těšilo mě a příště více skromnosti. Fyzika není historie. ;-)
30. 05. 2014 | 14:20

Radek napsal(a):

Z Wiki:
Filuta= člověk chytrý,vychytralý nebo potměšilý.
pes z komiksu Tintinova dobrodružství
jeden ze Šmoulů.... Tak si to přeberte každý dle libosti.Toho psa bych ale neurážel.A ten Šmoula si to taky nezaslouží.......
30. 05. 2014 | 14:39

Filuta napsal(a):

Radek

Já si vybral toho psa z Tintina, protože jsem si s těmi figurkami jako dítě hrával.
Kdybyste mi to nesdělil, tak to snad ani netuším.
A co znamená Radek?
Radílek?!

Vy jste člověče přímo génius. Europyjec (jaká říká Pepa Řepa) a světlonoš pravdalásky.
30. 05. 2014 | 14:43

gabriela napsal(a):

resl

Zbožná přání amerikanofila i eurofila. Určitá forma minimálně té ekonomické "války" mezi východem a západem už probíhá teď a téměř zcela jistě se bude ještě vyostřovat. Zůstává otázkou, v jaké formě bude válka pokračovat. Jisté je jedno. Putin si od západu "kakat" na hlavu nenechá. Klasickou konvenční válku by zbankrotované USA nad Ruskou federací zcela jistě nevyhrálo, proto se do ní také USA nežene, i když by moc chtělo ...
Raději tedy bojuje zákeřně a "zezadu" se svými najatými cvičenými teroristy ať už z Polska, USA, či fašisty z pravého sektoru a národní gardy z Ukrajiny. Na víc nemá a mít už nebude ...

"Je očividně zřejmé, že všechno zlato, které bylo svěřeno státy této planety do rukou korporátní vlády Spojených Státu je ukradeno, a vláda USA je v bankrotu".

http://benjamin-fulford-cz.webnode.cz/news/ackoliv-se-zvysuje-financni-chaos-nove-energeticke-technologie-postupuji-nezadrzitelne-vpred-/
30. 05. 2014 | 14:44

Yosif K napsal(a):

Tak po četbě tohoto blogu můžeme "po kellerovsku" rozdělit putinofily na lstivé a primitivní.

Nutno uznat že levičák Kopecký patří k těm "lstivým".
---Jako putinofilovi mu leze krkem Porošenko - jako kdokoliv kdo je trochu prozápadního ražení a neleze do zadku autokratu Putinovi.
---a sakra - Porošenko není Západoukrajinec, není tedy banderista...
---a sakra - Porošenko je rusky mluvící položid, není tedy ani nacista...
---a sakra - Porošenko nezbohatl na nějakém monopolu překupu plynu, nafty, rozkrádání státních zakázek.... není tedy typický odporný oligarcha.....
---a sakra - Porošenko dříve vycházel s rusy, dokonce tam měl fabriku (než mu ji Rusi znárodnili), není tedy protiruský fanatik....

Sakra sakra , co tedy s Porošenkem, neleze do z..ce Putinovi - jak jej tedy poplivat?
----Zbejvá tedy to že Porošenko je boháč - sice na čokoládě ale boháč, to primitivní putinofilové nemají rádi...
----Zbejvá ještě to že Porošenko nechce jednat s ozbrojenými separatisty (řízenými diverzními jednotkami ruské specnaz). Obvinme jej z brutality. Putin sice nechal vyvraždit 120 tisíc čečenských civilistů, ale čo bolo to bolo, terazky je nutno poplivat Porošenka, všechno se hodí.

A do Putinova režimu nevrtat - at si jednušší putinofilové myslí že Putinostán je ráj na zemi, že Bátuška Putin vláde jako moudrý a spravedlivý car, že ruský mužík v Putinostánu jenom chrochtá štestím.
Že je v putinostánu 100% cenzura, pro-ruský apartheid, stagnace výroby, korupce, zločinnost drobná i velká, vláda mafií, do toho raději nevrtat. Pro proletáře Putinostán budiž proletářský ráj.
30. 05. 2014 | 14:51

Radek napsal(a):

14.43
Na závěr.I na blbou otázku se dá odpovědět.Radek znamená radostný,radující se.Moje jméno má v Česku 56674 kluků,chlapců,mužů,dědků.A ani jeden se nemusí schovávat za jméno čokla.Holt každý svého mindráku majitel.....
30. 05. 2014 | 14:58

Yosif K napsal(a):

yFiluta napsal(a):
Na Ukrajině už občanská válka zuří a vraždí se tam civilisti.
Tahle válka bude trvat dlouho , protože východ to jen tak nevzdá.
Rusové, na rozdíl od ukáček, zbaběle dezertujících z armády, nejsou podělánci a nikdy nebyli.
30. 05. 2014 | 14:17
Bojující Rusové nejsou podělánci základáci jako jsou základáci z podvyživené ukrtajinské armády donedávna ovládané etnickými rusy - agentu GRU.

Bojující Rusové jsou veteráni ruských SPECNAZ tiší vrazi zocelení z vyvraždovací války v Čečně kde se jim "podařilo" vyvrazdit 120 tisíc lidí, z velké části samozřejmě civilů, a rozbombardovat 90% Grozného na hromady suti.

Věřím že s tichými vrahy z ruských SPECNAZ těžké pořízení bude.
Ovšem proti masakru v čečně kde zahynulo 120 tisíc lidí se na východní Ukrajině neděje prakticky nic zvláštního - co je to 35 mrtvých proti 120 tisícům.

Boje na Ukrajině jsou cca na úrovni občasné války pouličních kavkazských gangů na předměstí Moskvy.

Dramatizujete pěkně ale na špatném hrobě. Nepo...te se prosím radostí z toho všeho....
30. 05. 2014 | 15:01

resl napsal(a):

gabriela : Raději tedy bojuje zákeřně a "zezadu" se svými najatými cvičenými teroristy ať už z Polska, USA ...
--------------
Lži si pište Filutvi a zdejším komoušům, ti sice tvrdí to co vy, jenže všichni separatisti mluví rusky a pocházejí z ruské armády, viz dnešní přiznání jejich primitivních velitelů. Tak hledejte imperialisty ze západu a pak napište, že se naučili rusky, vzali si ruská jména, mají ruské doklady a chovají se rusky, jak je u zvířat zvykem. To se Poláci a Američani rychle učí.
30. 05. 2014 | 15:03

Yosif K napsal(a):

gabriela napsal(a):
Zbožná přání amerikanofila i eurofila. Určitá forma minimálně té ekonomické "války" mezi východem a západem už probíhá teď a téměř zcela jistě se bude ještě vyostřovat. Zůstává otázkou, v jaké formě bude válka pokračovat. Jisté je jedno. Putin si od západu "kakat" na hlavu nenechá....
KONEC CITATU

Jistě - proto chce Putin vojensky obsadit Ukrajinu:
1) Je to velký trh kde si Rusko účtuje nejvyšší ceny za plyn v Evropě...
2) pokud se ZNOVU stane ruskou gubernií, nebude rozvíjet vlastní těžbu plynu.
30. 05. 2014 | 15:15

gabriela napsal(a):

Yosif K

Čečenci ...
Nevím, jak to bylo ve skutečnosti s počtem obětí Čečenců, na jedno bych si vsadila zcela určitě. Mezi oběťmi nebyl ani jeden neozbrojený civilista, žena a už vůbec ne dítě. Putinovo Rusko na rozdíl od USA-Izrael není žádné zabijácké p.r.a.s.e., které by si blahem rochnilo nad vraždami neozbrojených civilistů a už vůbec ne dětí. To je vyloženě parketa USA a Izraele. Důkazů je víc než dost. Co se týče Ruska, stále si jenom bohapustě vymýšlíte a dezinformujete.

- Porošenko je rusky mluvící položid ...
Je přímo světovou záhadou, že tam kde se točí velké prachy, tam u toho musí být zákonitě žid. Ukrajina není vůbec žádnou vyjímkou, ba naopak. Při 0,2% zastoupení židovské menšiny na Ukrajině je odhadem cca 99% oligarchů samý žid. Tak buď je to nějaká anomálie či úchylka a nebo se naplňuje obyčejný a do očí bijící plán globalistů na světovládu židů nad celým světem. Kdyby to byli alespoň klasičtí potomci židů, ze kterých pocházel Ježíš Kristus - sefardi, ale oni jsou to v drtivé většině samí aškenázští židé, alias chazaři, kteří nemají ani kapku pravé židovské krve, neb k ní ve svém rodokmenu a historii přišli jenom a pouze konvertováním z mocenských, lichvářských a prospěchářských důvodů. Jejich hlavním rysem je totální absence empatie, soucitu a lásky k bliýžním svým. Milují totiž výhradně a pouze jenom sami sebe. Proto to tak se stavem dnešního světa vypadá, protože jsou to právě oni kdo světu vládnou ...

"Znepokojujúcou skutočnosťou je, že ani jeden z piatich najbohatších oligarchov u našich východných susedov nie je etnický Ukrajinec a ani jeden z nich nesleduje záujmy domáceho obyvateľstva, ktoré sa zo 78 percent skladá práve z etnických Ukrajincov. Ako je to možné a kto za koho kope?"

http://beo.sk/udalosti-zo-sveta/1832-kto-su-najbohatsi-obyvatelia-ukrajiny
30. 05. 2014 | 15:35

gabriela napsal(a):

Yosif K.
2) pokud se ZNOVU stane ruskou gubernií, nebude rozvíjet vlastní těžbu plynu.
.................................................................................................................................................
Jakou vlastní těžbu plynu? Žádná vlastní těžba se nikdy na Ukrajině nekonala a konat nebude. Není to v plánu USA gubernátorů. Pokud se Ukrajina odtáhne od Ruska, zcela jistě se stane gubernií USA.

USA Ukrajinu nechá na břidličném plynu úplně vykrvácet, vyndrancovat a vyžene všechny obyvatele jihovýchodu z jejich vlastní rodné půdy, všude tam, kde jsou zásoby břidlice. A na tu je nejbohatší právě jihovýchod. Proto se tam místní obyvatelé bouří a nikdo se jim nemůže divit...

Pokud by se tak stalo, garantuji vám, že tyto špinavé zisky nepůjdou do Ukrajinské kasy, ale za velkou louži. Ukrajina se stane obyčejnou vydrancovanou kolonií s ukrajinskými nevolníky a otroky, zničenou krajinou, otrávenými podzemními vodami, otrávenou půdou, na které už nebudou moci dál nic pěstovat, protože těžba břidličného plynu otravuje jak vodu tak půdu. Takovýto tragický konec jihovýchodním ukáčkům a potažmo i jinde na Ukrajině, kde jsou ložiska břidlice, kromě USA snad vůbec nikdo na světě přát nemůže.

http://czech.ruvr.ru/2014_05_22/Bridlicove-slzy-Ukrajiny-8398/
30. 05. 2014 | 15:59

gabriela napsal(a):

...
Jejich hlavním rysem je totální absence empatie, soucitu a lásky k bližním svým.
30. 05. 2014 | 16:11

Rudi Koutek napsal(a):

gabriela
Vy uz mate taky dost pani, nedavno jste tvrdila, ze ukrajinska armada, po vstupu do mesta znasilnuje vsechny zeny a vrazdi vsechny Rusy...
A ted, Rusove nezkrivili v Cecensku nikomu(krome teroristu) ani vlasek...
Ano,vsichni ti mrtvi, to je vsechno jenom zidovska propaganda...
30. 05. 2014 | 16:18

gabriela napsal(a):

Rudi Koutek
"ukrajinska armada, po vstupu do mesta znasilnuje vsechny zeny a vrazdi vsechny Rusy... "
...............................................................................................................
Plácáte nesmysly. Nic takového jsem sama za sebe nikde nenapsala. Můžete citovat ? ...
..................................................................................................................
Čečna , čerpáno z wiki ..
.
"Hlavní město Groznyj bylo ruskými vojsky obklíčeno a 6. prosince 1999 byli obyvatelé města vyzváni, aby ho opustili s tím, že osoby, které ve městě zůstanou „budou považovány za teroristy a bandity a budou zničeny dělostřelectvem a letectvem“. Útok byl zahájen 12. prosince. Poslední oddíly čečenských bojovníků (asi 2 tisíce lidí) opustily město v noci z 31. ledna na 1. únor 2000. "
................................................................................................................
Rusové jsou na rozdíl od ukrajinských žoldáků a hrdlořezů do té míry čestní, rovní chlapi a gentlemani, že před vojenským útokem civilisty předem varují ...

Rusové vyzvali všechny civilisty, aby opustili město. Mám mnoho důvodů se domnívat, že tak v reálu civilisté i učinilli. V opačném případě by byli blázni. Ve městě zůstali a do poslední chvíle vzdorovali jenom ozbrojenci. Pokud ovšem nějaký civilista byl sebevrah a neodešel na varování, tak je to jenom a jenom jeho soukromá věc anebo jeho vlastní hloupost. Varování se dostalo úplně každému a nejen civilistům...
30. 05. 2014 | 17:09

Rudi Koutek napsal(a):

gabriela
Ale tvrdila, dokonce na to nekdo reagoval slovy, ze by musely byt desetitice mrtvych, protoze v tech mestech bydli vetsinou Rusove.
Nespletla jste si ruskou armadu s izraelskou? To jsou ti, kteri davaji predem vedet a varuji obyvatelstvo.
30. 05. 2014 | 17:40

Rudi Koutek napsal(a):

gabriela
I kdyz je docela mozne, ze jste "jenom" citovala ty Vase obskurni zdroje.
Nezapomela jste nahodou na tu prvni valku, ktera tam byla predtim a o ktere mluvi Yosif?
30. 05. 2014 | 17:45

Filuta napsal(a):

Radek

A že vy se tady statečně neschováváte za nick.
Nejstou náhodu slaboduchý?

Yosif
Měl byste si přečíst o Porošenkovi a mínění Amíků tohle. Jsou to normální účeloví pokrytci a Porošenko je normální zločinec jako Tymošenková.
http://www.lidovky.cz/oligarcha-obvineny-z-korupce-co-si-v-usa-mysleli-o-porosenkovi-p7p-/zpravy-svet.aspx?c=A140529_221601_ln_zahranici_vam
A pak si přečtěte taky tohle, abyste blbě nežvanil jen o Rusech angažovaných v konfliktu. Oni jsou tam taky Amíci z CIA, ale to s Reslem "nenápadně" opomíjíte.
Já nejsem putinofil, ale nedám si vymývat mozek jednostrannou propagandou od politruka jako vy.
http://www.zvedavec.org/komentare/2014/05/5997-za-co-bojuji-polske-eskadry-smrti-na-ukrajine.htm

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1033-volby-v-obcanske-valce-ukrajinsky-babis-jmenem-porosenko-se-stal-kyjevskym-prezidentem-boje-v-donecku-pokracuji-tajny-plan-na-ose-washington-moskva-brusel-k-zastaveni-vrazdeni.htm
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/stat/planeta/1019-za-vsim-hledej-penize-kdo-je-ukrajinsky-oligarcha-kolomojskyj-a-jeho-soukroma-armada-zabijaku-syna-americkeho-viceprezidenta-bidena-ma-ve-spravni-rade.htm
30. 05. 2014 | 18:05

gabriela napsal(a):

Rudi Koutek
Vybavuji si, že jsem někde něco trochu podobného citovala, ale vůbec si nevzpomínám si, že by to bylo přímo takto napsané, spíše je to vytrženo z kontextu a původní autor to nejen napsal jinak, ale hlavně to myslel v nadsázce ... Sama už nevím, proto jsem vás žádala o citaci ...
...................................................................................................................
Nezapomela jste nahodou na tu prvni valku, ktera tam byla predtim a o ktere mluvi Yosif?
...................................................................................................................
V té válce předtím myslím šéfoval jako vrchní velitel ozbrojených sil opilý Jelcin, nikoli Putin, nemýlím -li se... Podle toho ta válka asi vypadala ...
Hájila jsem Rusko vedené Vladimírem Putinem, nikoli Jelcinovo Rusko. O.K. ? ...

Izraelské okupanty jsem si s Rusy nespletla ...
http://www.youtube.com/watch?v=-xrenlQj6no&list=PL386C46622F73F498
30. 05. 2014 | 18:13

Filuta napsal(a):

Gabriela

Oni ti troubové neustále všechny kriticky myslící bytosti nazývají putinofily a komouši, ale sami jsou přitom vlezprdelky Amíků.

Já na rozdíl od Resla nebo Yosifa nejsem pokrytec, abych popíral účast ruských vojáků na té ukrajnské řeži, oni ale po vzoru českých prolhaných médií přítomnost vycvičených amerických jednotek a agentů CIA v tomto prostoru komicky popírají.

Jakýsi Xury dokonce tvrdil, že nikdy neslyšel o kšeftech Madly v Kosovu a Bidenovi (+ kámošovi Kerryho a dalších vychcánech navázaných na Obamovu administrativu) v ukr.plynárenské společnosti.
Američani se s tím nemažou, prostě jen prohlásí, že jsou tam dotyční jako soukromé osoby a je vymalováno. Jakápak slušnost, etika a morálka.
Zase někomu pomáhají.
Do hrobu.
30. 05. 2014 | 18:27

gabriela napsal(a):

filuta

Díky za odkaz, nečetla jsem, až teď. Tak to je teda masakr. Fašismus je na Ukrajině nejen scifi, ale děsivá realita. Pokud existuje na věčnosti něco jakpo peklo, jako že existuje, tak se tam jednou všichni ti slavní "ukrajinští" fašističtí oligarchové zřejmě sejdou na majdaně, či na mejdaně přímo se svým pekelným vůdcem Luciferem ....

"Trestná výprava vyústila stejně jako ve Slavjansku do vyvražďování civilního obyvatelstva pomocí raket a bombardování civilních čtvrtí. Obránci dostali formální „ultimátum“, aby se vzdali a odevzdali zbraně, ti to ovšem pochopitelně odmítli. Některé obytné čtvrti v Doněcku byly pak po následujícím bombardování zcela zničené a počet obětí se podle některých zdrojů počítá již nikoli na desítky, ale na stovky. Zraněných jsou tisíce. Akce se účastní i speciální oddíly výsadkářů a trestná komanda Pravého sektoru a Kolomojského jednotek „Dněpr“.

Armádní vrtulníky ostřelovaly i areál doněckého strojírenského závodu Točmaš. Počet obětí není znám. Ve městě byla vyřazena i mobilní telefonní síť. „Ukrajinští okupanti letadly a raketami bombardují Doněcké mezinárodní letiště a nasazují proti nám těžkou vojenskou techniku,“ konstatují orgány „Doněcké lidové republiky“ při svém volání o pomoc. Obrátili se s ním kromě jiného také na Ruskou federaci.
Rusko však zatím k této výzvě mlčí. Ústy ministra zahraničí Sergeje Lavrova den před zahájením útoku na Doněck pouze varovalo, že „vystříhání se nepřátelství“ je jednou z podmínek, bez níž nebude možné se vrátit k formálnímu dialogu. Je však docela možné, že pučistická vláda a její američtí instruktoři a poradci si toto chování vysvětlili jako slabost a nyní zcela otevřeně útočí proti východoukrajinským městům. Rusko se pochopitelně nechce dát zatáhnout do občanské války v sousední zemi. Otázka ale zní, dokdy vydrží relativně nečinně přihlížet vraždění Rusů nedaleko svých hranic.
Překvapivé ztišení propagandistických útoků lze ovšem pozorovat také na Západě. Může jít samozřejmě jen o důsledek „propagandistického zatížení“ médií evropskými volbami a čekání na první kroky Petra Porošenka. Podobný důvod mohou mít i Rusové, s nimiž prý nový „kyjevský prezident“ umí mluvit. Nicméně lidé ve východních regionech dále umírají a „diplomatické ticho“, které se navazdory rachotu při bombardování jejich měst kolem nich rozprostírá, je přinejmenším podivné.

Bylo by samozřejmě krásné, kdyby situace směřovala k politickému řešení. Desítky či stovky hrobů na východě Ukrajiny, které stále přibývají, jsou však „hrozny hněvu“, mementem, které „smírné“ řešení už prakticky neumožňuje. „Nové Rusko“ je po vyhlášení samostatnosti nových republik a jejich spojení už realitou, stejně jako pokračující bombardování tohoto nového celku. Pokud existuje společný plán Washingtonu, Moskvy a Bruselu na ukončení této tragédie – jak tvrdí některé zasvěcené zdroje – vypadá zatím spíše jako hollywoodské sci-fi.
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1033-volby-v-obcanske-valce-ukrajinsky-babis-jmenem-porosenko-se-stal-kyjevskym-prezidentem-boje-v-donecku-pokracuji-tajny-plan-na-ose-washington-moskva-brusel-k-zastaveni-vrazdeni.htm
30. 05. 2014 | 18:54

resl napsal(a):

gabriela /alias úv ksčm/ : „Ukrajinští okupanti letadly a raketami bombardují Doněcké mezinárodní letiště a nasazují proti nám těžkou vojenskou techniku,“ konstatují orgány „Doněcké lidové republiky“ při svém volání o pomoc. Obrátili se s ním kromě jiného také na Ruskou federaci.
-------------------
nádhera
30. 05. 2014 | 20:56

Filuta napsal(a):

Gabriela

Mě pokaždé totálně dorazí, když redaktůrek (naposled Takáč) na ČT není schopen na lži všech těch topkařských a pravdaláskařských manipulátorů, kteří veřejně lžou, nějak reagovat.
V předposledním HP byl nějaký topkařský podržtaška, který tvrdil, že fašisti na Ukrajině nemají žádný vliv, protože jim lidi nedali hlasy.


A ten neschopný a strachy podělaný ubožák z ČT, placený každý měsíc nedobrovolně! z našich koncesionářských poplatků a údajně vystudovaný žurnalista, nebyl schopen říci : Vážený pane, vy lžete jak Rudé právo blahé paměti. Tím hůře, že nemají žádnou voličskou podporu, protože ti fašisti sedí bez jakéhokoliv mandátu ve vládě a mají v ní osm ministerských křesel!
Taková úplně zanedbatelná a bagatelní lapálie.


Bleju denně, když otevřu televizi nebo noviny, stejně jako před těmi 24 lety.
Jak je ODS prohnilá a zkažená až do morku kostí, tak napáchala na tomhle národu mnohem menší škody nežli ona "pravda a láska" v čele s účelovým "humanistou" Havlem.
Minimálně si nemají co vyčítat.
30. 05. 2014 | 21:07

e.m. napsal(a):

pane Yosife, docela mne zarazilo slovní spojení "prokrmovat putinušku", které jste tady někde použil.... čeština pooužívá krmit, vykrmovat /to už je ale něco trochu jiného/ - a myslím, že "prokrmovat" by nenapadlo ani ruštináře, který je český rodilý mluvčí.... Vy nejste Čech, že?
Vážně - jak byste si to do budoucna ve Vašem regionu představoval?.. s tím, že se Vám patrně nepodaří vyhladit sousední národ a všechny osoby, které k němu mají nějaké vazby, na to už jste v některých lokalitách, kde neexistovaly přesné hranice, příliš propleteni- zůstanou vám z toho nakonec další traumata a nenávist; zase si podle všeho zopakujete starou historii ... /pozor, pro Rusy platí totéž.../...
Já vím, nemáme na to vliv -- já určitě ne, o Vás - netuším....tak jen namísto "pětiminutovky nenávisti" (to nebyla zas tak špatná scifi..)... cosi ve Vašem přístupu mi připadá podivné, až nenormální....no, možná nějaké extrémní osobní zkušenosti...

Je mi jasné, že spousta lidí na západě patrně bude na mne jakožto na východoevropana a Čecha pohlížet stejně, jako Vy se zde paušálně vyjadřujete o Rusech... k tomu jen tolik, že to se snad dá vydýchat v hospodské žvanírně, kde se používá trochu jiný jazykový registr, značnou míru nadsázky a na nějakého toho vola se nehledí...jinak by člověka asi ani nenapadlo někoho - příslušníky jakéhokoli národa a "pronároda" /to je opět nadsázka, vidím, že Vy ji nejste schopen rozlišit - zřejmě také kulturní pozadí .../ - paušálně urážet... jinak pokud jde o "ožralost", "mužiky" a podobně, hmm to by vypadalo, že mluvíte o sociálních problémech, nikoli o národnostech -- mno, k tomu jen tolik, že běda národu, který pohrdá "sedláky", "vidláky", nebo "farmáři", jak chcete.... /tedy karikuje je kdekdo, ona je to poměrně drsná existence; a v nepříznivých podmínkách teprv...ale myslím, že v Americe nebo třeba v Austrálii by se asi ohrazovali.../... Myslím, že ten Váš přístup k lidem obecně také moc "evropskej" není... jako by Vás minula jakási humanistická či osvícenská tradice..... :o) skoro by člověk řek, že Vy byste patrně ani nezrušil nevolnictví, ani nezavedl školní docházku..............................No, možná se mejlím. .................Jinak k dalšímu vývoji ukrajinského konfliktu, ukrajinského státu a ohledně příznivého působení p. Porošenka a příznivého vlivu tohoto působení na vývoj jak na Ukrajině, tak v Evropě zachovávám nadále skepsi.
Docela se mně to jeví, že jako nepřímý důsledek může dojít k rozpadu EU za velice negativních průvodních jevů - no, uvidíme.
Ony už negativní jevy nastartovaly nezávisle na vývoji na Ukrajině...a tož uvidíme, co víc říct...
No,
30. 05. 2014 | 21:12

Filuta napsal(a):

Taky moc zajímavý článek.

"Přelomové prezidentské volby

Husajn Obama nenechal nikoho na pochybách, že je opravdu „nestranný“: Ve středu označil prezidenta Asada za brutálního diktátora a zdůraznil, že podpora ze strany USA náleží a bude náležet výhradně bojující „opozici“. Od „vylhané“ invaze do Iráku až po „arabské jaro“ stále stejná metoda. Na jedné straně se i v Sýrii snaží zničit jedinou moc, která je schopna čelit islamistickým teroristům, na straně druhé však v témž projevu burcoval svět do boje proti terorismu. A skromně podotkl, že Spojené státy se rozhodně nevzdají role „světového lídra“, do níž se samy „demokraticky“ pasovaly."

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1040-pro-ukrajinu-zapominame-na-syrii-valka-pokracuje-asad-vitezi-nejen-na-bojistich-proc-se-zapad-obava-nadchazejicich-prezidentskych-voleb-malula-symbol-nadeje-na-novy-zivot.htm
30. 05. 2014 | 21:13

Filuta napsal(a):

e.m.

Zkuste napsat něco o "němčourech", německých fašounech a "sudeťácích" a něco zažijete.
Přitom se Němci s Rakušáky provinili na tomhle národu v poměrně krátké dějinné etapě tisíckrát hůř nežli Rusové za celá staletí. Oni byli původci veškerého zla a válek tady v Evropě. Těch dvou nejstrašnějších určitě.

A psát proti náckům sudeťáckým, bude Yosif i Resl silně protestovat a dovolávat se zásahu cenzora.
On Resl rád žaluje.

To víte, osvícenci, kteří dbají na to, abychom netrpěli zbytečnými předsudky. Milovníci muslimů a imigrantů, pokud nejde ovšem o "Rusáky".
Holt, kovářova kobyla...
30. 05. 2014 | 21:20

modrý edvard napsal(a):

Jakelin de Mailly: co říkal Mussolini, když vyhlašoval válku sousedům ? Konkrétně Francii, nenapadá mně nic lepšího, než ochrana krajanů a návrat našeho starého území. Ale zajímalo by mě i Řecko a Albánie.
čulibrk je zřejmě tak sprosté slovo, že se ho všichni stydí vyslovit.
30. 05. 2014 | 23:49

Rudi Koutek napsal(a):

Filuta napsal(a):
"Zkuste napsat něco o "němčourech", německých fašounech a "sudeťácích" a něco zažijete.
Přitom se Němci s Rakušáky provinili na tomhle národu v poměrně krátké dějinné etapě tisíckrát hůř nežli Rusové za celá staletí. Oni byli původci veškerého zla a válek tady v Evropě. Těch dvou nejstrašnějších určitě"




Prosim Vas zapomente na to, co jste se ucil v lidovedemokraticke, socialisticke, komunisticke skole a zjistete si z jinych zdroju neco o historii Evropy.
31. 05. 2014 | 00:39

pamětník napsal(a):

V zásadě má pravdu a žádné přepisování dějin na tom nic nemůže změnit.
31. 05. 2014 | 02:17

Jakelin de Mailly napsal(a):

TomášL

Nebyl jsem v uniformě v žádném vojenském historickém ústavu, pořád se držíte jako klíště toho historika a to je špatně, zpovídat se Vám nemusím a nebudu.

1/ protistřepinová vesta - moderní počátky u spojeneckých posádek bombardérů, létajících nad Něměcko. Úspěch v Koreji, Vietnamu a dodnes. Primárně poskytuje ochranu proti střepinám a veškerým ostatním létajícím fragmentům, sekundárně proti střelným zbraním, záleží na vzdálenosti a typu munice.
2/balistická vesta - primárně poskytuje ochranu proti střelným zbraním, sekundárně proti střepinám a fragmentům. Většinou modulární, se vsaditelnými ocelovými či keramickými pláty.

Přínos k ochraně jednotlivce je neoddiskutovatelný.
Už hloupá ocelová přilba drasticky snížila mortalitu za 1. sv.v., dnes jsou ty helmy z kevlaru. Ty vesty chrání také proti sečným a bodným zraněním, proti křovinám, proti hadům, snižují dopady pádů či dopravních nehod. Navíc se přes ně přetahuje ještě taktická vesta, kde zásobníky na hrudi poskytují další vrstvu.
Z Koreje padesátých let je případ vojáka, který byl z pár metrů zasažen dávkou z PPsH do břicha a boku, měl protistřepinovou vestu /balistické tehdy ještě nebyly/ a odnesl to jen pár modřinami.
Z Afghánu je z doby nedávné případ, kdy mariňák přežil díky balistické vestě 3 zásahy ráže 7,62 z AK a jeden 12,7mm, byl jen zmožděn a poraněn střepinami na končetinách. Střelba byla z větší dálky, bez vesty by bylo po něm, střepiny byly z minometné střely.
To procento ochrany vesta + helma je dnes natolik vysoké, že je problém, že pokud je voják vystaven např. velmi blízkému výbuchu, díky helmě a vestě přežije, ale odnesou to končetiny a obličej. Jsou situace, kdy Vás neochrání nic.
Vaše příspěvky jsou nesmyslné a odráží naprostou neznalost problematiky,držíte se pouze vystřelené kulky za specifických podmínek, podobně můžete označit tanky jako k ničemu, protože jdou prostřelït, letadla, protože jdou sestřelit, lodě, protože jdou potopit. A každý ten prostředek má své využití a každý, snad z výjimkou plavidel, pracuje s ochranou posádky na pasivní a aktivní úrovni. Držíte se tady nesmyslně fyziky a ignorujete balistické vlastnosti různé munice za různých podmínek, a také ostatní faktory na bojišti, které ohrožují člověka. Na bojišti nezabíjejí nejvíce kulky, ale střepiny z výbuchů. Je to tak už od 1. sv.v. Možná jste to ani nevěděl.
Hezký víkend, končím, slíbil jsem panu Stejskalovi text.
31. 05. 2014 | 06:05

Jakelin de Mailly napsal(a):

modrý edvard

Mussoliniho expanzivní politika začala hlodat už ve 20. letech, obětí se stalo Řecko /jmenovitě Korfu, 1923/.
Za habešskou válkou z 1935 stál prostý imperialismus, sny o novém Římu, a snaha etablovat Itálii jako velmoc nejen v regionu Afrického rohu, ale i na Blízkém východě.
Před 2. sv.v. Mussolini v zahraniční politice tápal, chtěl se spolčovat jedmou s těmi, pak s tím.
Vše nabralo rychlost po úspěších Hitlerových "Blumenkriege", tedy anexi Rakouska a obsazení Čech a Moravy. První bylo ultimátum Albánii, kde Mussolinimu šlo o její nerostné zdroje a strategickou polohu, umožňující kontrolu vstupu do Jadranu. Po odmítnutí následovala invaze, vše bylo jasné po pár dnech a následovala anexe.
Ve stejném duchu, tj. vyrovnat se Hitlerovi, proběhl útok na Řecko, tam to však nešlo podle plánu a nakonec musel pomoci Adolf, což mu přineslo zdržení v útoku na SSSR. Útok na Francii v době, kdy již byla na lopatkách, byla klasická sviňárna a typické přiživení se na mršině. Ona ta italská armáda tam nijak neoslnila, zatímco se Němci prostříleli nejsilnějším úsekem Maginotovy linie, Taliáni na jihu nedobyli ani bunkr.
Co před těmi útoky říkal Mussolini ? Řval a obviňoval a vymýšlel si, po nich řval z balkónu a když se dařilo, lid řval s ním.
Takže tak asi, příběh v severní Africe, na východní frontě a v okupované Jugoslávii asi znáte.
31. 05. 2014 | 06:26

TomášL napsal(a):

JdM

Napište tam, nic Vám v to nebrání. Chci vidět Vaše názory k jeho názorům (profesionálního vojáka). Až je uvidím, budu se s Vámi bavit dál...

T.
31. 05. 2014 | 07:53

Filuta napsal(a):

Rudi Koutek


Ty dějiny si zopákněte sám.
Napište konkrétně, v čem jsem "pomýlený".

Oni nás za Habsburků dusili Rusové?
A Rusové spustili obě světové války?
Všechno zlé v Evropě téměř vždy vzešlo od germána.

Já to ale uvedl jen jako příklad, abych prokázal jednostrannost a fanatismus týpků jako je Resl s Yosifem.
Být jako oni, tak stejně nenávistně píšu o Němcích a Rakušácích.
Ale mně jsou v podstatě ganc egál, i když nás Němci zase ekonomicky okupují a vysávají .
31. 05. 2014 | 08:28

TomášL napsal(a):

JdM

Ale abych nebyl skoupý na slovo.

Řekněme, že jsou vesty neprůstřelné i pod 50m armádní zbraní (žádné pistolky, revolvery nebo lovecké zbraně) a nezpůsobují deformace a tedy vnitřní zranění. Co to znamená? Řekněme, že mám na starost řešit daný problém...
Jsem si vědom, že je to obrovská výhoda protivníka, kterou budu muset řešit. Tedy vím, aby měl protivník navrch, bude muset využívat neprůstřelnou vestu v masovém měřítku. Řekněme, že to jsou Američani. Tedy pokud by mé zbraně nebyly ohrožující vojáka, který danou vestu nosí, rozhodl bych se, abych ji získal za jakoukoli cenu z důvodu seznámení se. Pokud bych ji nemohl koupit, tedy bych ji ukradl. Třeba bych ji ukradl tak, že bych americkou hlídku nechal postřílet v Afganistánu a naaranžoval, že to byli Talibové a z těl sundal tento drahocenný produkt a vypařil se jak pára nad hrncem, abych ji okamžitě přepravil do vojenského výzkumného ústavu a zadal úkol tvorby nové munice. Žádné sraní ani na pravo a ani na levo...
Co tím chci napsat? Každá akce vyvolává protireakci. Když už budeme používat jenom selský rozum.
31. 05. 2014 | 09:43

Rudi Koutek napsal(a):

Filuta napsal(a):
"Rudi Koutek
Ty dějiny si zopákněte sám.
Napište konkrétně, v čem jsem "pomýlený"."




Pane Filuto, napsal jste o Nemcich a Rakusacich:
"Oni byli původci veškerého zla a válek tady v Evropě."
Opravdu si za tim vyrokem stojite?
31. 05. 2014 | 14:18

Návštěvník napsal(a):

TomášL

Technická:

Rusko ani čiropu náhodou nemá největší zásoby uhlí na světě. Navíc ty zásoby v má v dost nedostupných oblastech.

Více než dvojnásobné zásoby uhlí oproti Rusku mají USA, ale navíc, tyto jsou mnohem dostupnější.
31. 05. 2014 | 21:25

Jakelin de Mailly napsal(a):

Tomáš L

Vy jste neuvěřitelný ignorant. Váš článek a odkazy mne nezajímají, pokud jste to dosud nepochopil, nemám potřebu někam psát, napište ty své nesmysly někam Vy, už jsem Vám psal, kam.
Od dávných dob probíhá, s přestávkami, souboj ochrana vojáka vs. zbraně.
Namátkou Sumerové nosili ovčí rouna a štíty, Egypťané pancíře z tvrzené kůže a plátna a měděných a bronzových šupin, Polynésané se chránili "pancířem" z palmových vláken a skořápek korýšů proti kyjům se žraločími zuby, národy Jižní Ameriky používaly bavlněné prošívanice, účinné proti šípům a obsidiánovým ostřím, natolik, že je kvůli lehkosti a účinku přejali i conquistadores.
Selský rozum, říkáte :-)
Kartaginští vojáci, kteří svlékli zbroje z mrtvých Římanů po Trebii a Trasimenském jezeru, stáli v těchto zbrojích a s římskými štíty u Kann, Livius je popisuje, že "vypadali jako Římané, ne jako Kartaginci." Asi byli chytřejší, než fyzik TomášL, který by svým podivným "selským rozumem" usoudil, že když to pocházelo z mrtvol, asi to nefunguje. Stejný "selský rozum" fyzika TomášeL zpochybňuje používání pancíře např. ve středověku, no proč to ti rytíři měli na sobě, proč toho každý, kdo si to mohl dovolit, na sebe nastrkal, co mohl, když v každé bitvě bylo tolik mrtvých ?
K Vaší hovadině o přepadání hlídkových postů a odnášení či neodnášení vest můžu říct jen toto: uvědomte si laskavě rozdíl mezi způsobem vedení boje přepadeným a přepadávajícím, to za prvé. Jen génius jako TomášL by si, jako zákeřná guerilla, tahal domů vestu či cokoli jiného, co by ho usvědčilo z toho, co spáchal.Za druhé, kdo může, tu vestu si opatří, týká se to např. znepřátelených stran za Libanonské občanské války, Talibanu, pokud mluvíme o jeho pravidelných silách, Čečenci v Grozném ty vesty Rusům také stahovali.
A právě proto, že se ty guerilly a všichni, co útočí zákeřně ze zálohy a pak se "vypaří jako pára", potřebují pohybovat rychle a rychle zmizet, nepotřebují ty vesty. Moderní armády se na rozdíl od primitivů či guerill dopravují do akce bojovými vozidly a vrtulníky, proto je ta zátěž na nich snesitelná.
Ten blud o ukradení a kopírování je taky dobrý.
Pokud byste znal historii vývoje a použití v různých zemích, a také historii předávání různých kořistí k výzkumu třetím zemím, nikdy byste tento nesmysl nenapsal.
01. 06. 2014 | 01:28

TomášL napsal(a):

JdM

Škoda, že mu nechcete napsat, rád bych si to přečetl...

Tak ještě jednou a pomalu.

Dotyčný profesionál píše, dle svých bojových zkušeností, že v bojích ve městě, které probíhají přes ulici a o domy/z domů, a nejsou protivníci vzdálení více jak 50m od sebe, jsou neprůstřelné vesty průstřelné nebo deformují vestu tak, že zapříčiní vnitřní zranění vojáka (lépe řečeno ho vyřadí z bojové činnosti). Píše o bojovém stavu, kdy protivníci jsou vybavení armádními zbraněmi, nikoli civilními. Ve válce se bojuje většinou armádními zbraněmi, že?

Představte si, že by nastal stav, kdy by neprůstřelné vesty byly toliko odolné, že by po sobě protivníci stříleli pod 50m a kulky by od nich odskakovaly. Chlapci by zase proti sobě stříleli jako ve filmu Komando a stále nic. :-) Vzniká otázka, k čemu jsou dané zbraně dobré, když nedokáží eliminovat protivníka? Nestačí potom vzít kameny a házej je proti protivníkovi? 40m dohodím... Je to ekonomičtější varianta a výsledek stejný, když pominu, jak je to absurdní!

Když budete chvíli hledat na netu, tak zjistíte, že jsou různé druhy munice do armádních zbraní určené pro pěchotu. Otázka je, proč někdo vyvíjí nové formy munice a není standardní munice? Můj selský rozum říká, že je to z důvodu, že mají různé vlastnosti a tedy použití. Kdyby neměly, tak přece bude munice v provedení jedné varianty (standardizujete výrobu, abyste snížil náklady na válku; i když proč byste vyráběl něco, co nemá opodstatnění?). Avšak když se podívám na chemické složení munice, je mi naprosto jasné, že mají zcela jiné fyzikální vlastnosti a tedy i jiné mechanismy účinku. Jako historik musíte znát, a v historii se zdaleka nevyznám jako Vy, že existovaly doby jako bronzová, železná atp. z nějakých důvodů... Ten důvod se nazývá ve skutečnosti "pokrok" (=nová technologie). Kdyby neexistovalo dané slovo (pokrok), neexistoval by stav, které slovo popisuje a my bychom stále válčili kameny. Nebo-li proč dnešní vojáci, když to dovedu do extrému, nenosí rytířské brnění z dob třeba raného středověku (a zde by musel být pokrok od jeskyně do středověku)? Nejspíše proto, že proběhl pokrok, a daná ochranná pomůcka nemá praktické využití (i když může být odolná proti některým dnešním zbraním). :-)

A nyní se vrátím zase k neprůstřelným vestám. Řekněme, že existuje technologie, která dokáže při tak relativně malé hmotnosti, jakou je vesta, zapříčinit odolnost kulek z armádních zbraní na tak malou vzdálenost. Co to znamená? Pokud takovou technologii objevíte, má praktické využití v celé škále oborů (stavařství, konstrukce strojů atp), ve vojenských obzvlášť. Třeba byste touto technologii byl schopen obrnit vozidla, letadla atp. a tyto prostředky by byly de facto nezničitelné dnešními zbraněmi (na dané prostředky střílíte z delší vzdálenosti)...

Jenže když mám akci (vývoj ochranných prostředků vojáka na bojovém poli), ta většinou způsobuje protireakci (eliminace výhody protivníka na bojovém poli), tedy vývoj munice. Ten důvod je zřejmý...
Osobně jak daleko bych byl ochoten zajít, abych vyrovnal Vaši výhodu, kdybych to vztáhl na já-Vy? Není žádné hranice, žádné morálky či něco podobného...

PS: Víte proč jsem šel na fyziku? Nikoli že jsem nejchytřejší, ale že umím problém rozfázovat, dilčí problémy analyzovat, vyhledat řešení u typově stejných problémů, někdy se zeptat znalých na řešení, vyřešit a zase dané věci spojit (ala styl puzzle). Není v tom žádná genialita, jenom selský rozum... ;-)
PS2: Dám Vám DÚ: Máme kulku: 32MPa, vzdálenost 50m, odpor prostředí 0,03. Otázka je: Když budu mít baseballovou pálku (moje míry jsou 178cm a váha 80kg) jaké max.% tlaku vyvinu k 32MPa na neprůstřelnou vestu. Výsledek mi dejte na vedení pálky vertikálně (trajektorie pálky nad hlavou před sebe) a horizontálně (rovina prs a trajektorie 120 stupňů).
01. 06. 2014 | 11:42

TomášL napsal(a):

ne 120 ale 220
01. 06. 2014 | 11:48

modrý edvard napsal(a):

JdM: S kým a kdy vedl Mussolini války, to jakž takž znám. Ale nevím, jak to zdůvodnil (naše práva, odvěký nepřítel, nutné zázemí, sprosté provokace). Opravdu se ptám. Nějaké zdůvodnění přece mít musel, a těžko tvrdit, že Albánci jsou naši krajani.
01. 06. 2014 | 13:04

Jakelin de Mailly napsal(a):

modrý edvard

Zkusím Vám dohledat, co přesně kecal.
S Habeší to bylo jasné, tam se využil pohraniční incident, který se svedl na Habešany, navíc tam byly staré vášně, Taliáni dostali od Habešanů na sklonku 19. st pěkně na frak.
S Albánci to začalo vnucováním výsostných práv italských firem na jejich území, už někdy ve 20. letech.
01. 06. 2014 | 14:13

Jakelin de Mailly napsal(a):

TomášL

Vše nejlepší k MDD.
01. 06. 2014 | 14:14

TomášL napsal(a):

JdM

Nabídka stále platí. Napište tam a sdělte své informace (pro mě speciálně i výpočty). Předpokládám, podle toho jak se zde vyjadřujete, že jste si sebou tak jist, že by Vám to nemělo dělat problémy.

:-)
01. 06. 2014 | 15:11

Jakelin de Mailly napsal(a):

Tomáš L

Vše podstatné jsem Vám už sdělil.
Odmítám dále hučet do dubu s infantilním myšlením.
01. 06. 2014 | 16:05

Jakelin de Mailly napsal(a):

modrý edvard

Z Mussoliniho kydů, týkajících se zahraniční politiky a expanze:
- nový prostor pro zvyšující se populaci Itálie /tedy NE ochrana jakési italské populace v cizích zemích/
- italská hegemonie v oblasti Středomoří a Balkánu
- získání statutu velmoci vytvořením říše od Gibraltaru po Perský záliv, sny o novém Římu
- tzv. dynamika italského fašismu: vytyčení cílů, zájmových oblastí - Tunis, Korsika, Albánie, oblast Ticina ve Švýcarsku, oblasti ve Francii východně od řeky Var
- Itálie je vězněm ve Středomoří, musí získat volný přístup do světových vod, k tomu je nutné rozbít anglické a francouzské okovy, je třeba dobýt Gibraltar, Tunis, Maltu, Korsiku, Kypr, Suez, porazit ve Středomoří V. Británii, Francii, Řecko, Egypt a Turecko

italské ultimátum Albánii:
- vstup italských vojsk do země za účelem kontroly všech přístavů, cest, železnic a letišť
- italští zástupci v každém albánském ministerstvu
- zavedení celní unie
- povýšení italského zastupitelství v Tiraně a albánského v Římě na ambasády
- povolení k usidlování Italů s plnými právy albánských občanů
Skutečné důvody okupace Albánie jsem Vám posal výše.

italské ultimátum Řecku /poslední/:
- povolení vstupu italských vojsk do země za účelem jejího využití k válce
Jedním z hlavních štváčů a organizátorů protiřeckých provokací byl guvernér Dodékanesu /dobytého na Turcích 1912/ Cesare Maria de Vecchi di Val Cismone. Do toho spadaly obvinění, že se řecké námořnictvo účastní války na straně Britů, bombardování řeckých plavidel "omylem", potopení řeckého křižníku "Heli" během náboženské pouti na ostrov Ténos italskou ponorkou "Delfino".

válka proti Francii
- kvůli zajištění si účasti na mírové konferenci a zisků z toho

Hlavním hybným motorem všech agresí, kromě Habeše, což byla sólo akce, byla snaha vyrovnat se Hitlerovým úspěchům, v návaznosti na vlastní italské ambice, viz výše.
01. 06. 2014 | 16:30

TomášL napsal(a):

Jakelin de Mailly

Tedy stačí odpovědět danému profíkovi z armády (sám o to požádal, ať jej upozorní někdo, kdyby se mýlil). Ten zajisté není infantilní tak jako já.
Rozumím, že nejsem hoden k seznámení se s Vašími znalostmi v oborech fyziky a chemie (přestože se zaměřuji v oblasti fyziky na nanotechnologii, a mám chemii, přičemž bych Vám mohl pokládat otázky z laboratoří na téme kevlar a změnu fyzikálních vlastností vlivem působení vnějšího prostředí). Ale mi to nevadí. Vy nedáte, jiní dají...

Přeji příjemný a ničim nerušený den! ;-)
01. 06. 2014 | 17:08

Jakelin de Mailly napsal(a):

TomášL

Víte, problém s Vámi je v tom, že se křečovitě držíte svých představ, ať už na základě Vašeho oboru, nebo tím, jak jste si jistý, kdo čím byl.
Daný profík z armády měl asi smůlu, tisícům a tisícům dalších ty vesty a helmy zachránily život.
Realita je v kontrastu s Vašimi představami a tím profíkem, takže se mýlíte, moje znalosti z oboru chemie a fyziky s největší pravděpodobností ani náznakem nedosahují těch Vašich /a proto se s Vámi v těchto věcech nikdy neodvážím přít/, stejně je to ale bohužel s Vašimi znalostmi o vojenství /zatímco Vy se přete/.
Funkci a nasazení těch prostředků jsem Vám už popsal.
Přeji Vám též hezký zbytek neděle a příště více té soudnosti či skromnosti, po které voláte u druhých, nebyl jsem to já, kdo vytahoval kdo čím je a čemu rozumí a proč.
01. 06. 2014 | 17:24

Yosif K napsal(a):

Jakelin de Mailly napsal(a):
Hlavním hybným motorem všech agresí, kromě Habeše, což byla sólo akce, byla snaha vyrovnat se Hitlerovým úspěchům, v návaznosti na vlastní italské ambice, viz výše.
01. 06. 2014 | 16:30
Možná i hlavním motorem Putinových agresí ruská globální hegemonie, jinými a hrubšími slovy je vyrovnat se vyrovnat se Hitlerovým úspěchům.

Navíc se Putinovi prostě líbí že z něj mají masy lidí od Finska, Norska, švédska, přes střední Evropu a 80% Ukrajiny až po Rumunsko a Moldávii nelíčenou hrůzu.

Samozřejmě kromě českých rudiohnědých quislingů typu Keller, Foldyna, Kopecký, kteří se na zavedení putinismu-kroporativismu očividně těší, spatřují v tom konec zmatků a spásu lidstva.
Autokratickémuu gosudárovi nikdo do palice nevidí.... a podobně jako Hitler, či Mussolini, Putin si "velí sám".
02. 06. 2014 | 14:20

Yosif K napsal(a):

Jakelin de Mailly napsal(a):
Co před těmi útoky říkal Mussolini ? Řval a obviňoval a vymýšlel si, po nich řval z balkónu a když se dařilo, lid řval s ním.
31. 05. 2014 | 06:26
Tohle mi dost připomíná sovětský řev okolo invaze do CSSR - že v CSSR vraždili nacisti - důstojníci bundeswehru a kontrarevolucinoří vyvraždovali věrné komunisty.
Tohle mi dost připomíná současný RUSKÝ řev okolo invaze NA VÝCHODNÍ UKRAJINĚdo CSSR - že na Ukrajině nacisté vraždí Rusy, židy atd atd atd atd.....

To že novým ukrajinským presidentem je ruský položid Porošenko samožřejmě v totalitním státě jako je Rusko nehraje vůbec žádnou roli tak jak pravda nehrála žádnou roli v hitelrovské Třetí Říši a v Mussoliniho Velké Itálii - lživá a špinavá propaganda se valí dál a dál.....
02. 06. 2014 | 14:35

TomášL napsal(a):

JdM

To já nepopírám, že má své opodstatnění, ale...

Představte si terč. Uprostřed je nula, kolem nuly je jedna, poté dva až třeba 15.
V rozmezí 0-5 je účinnost armádní zbraně smrtelná, 6-10 zraňující, 11-15 nic. Když si pořádně přečtete, co píše, vztahuje se můj terč na armádní zbraň (třeba samopal, kulomet). Pro minomet bude mít jiné rozložení terče (třeba přívětivější k přežití), konečně to tam píše. Pro pistole bude třeba terč cely neumrtvující.
A on píše, pakliže se bojuje v ulicích, kde boj obvykle probíhá do 50m, tak probíhá na terčíku, který je označen "smrt".
Vidíte, nepopírá to ani Vaše tvrzení a nepopírá to ani tvrzení vojáka.

A já dodávám, pakliže probíhá boj ve městě pod 50m a zbraň by nevyřadila soupeře, rozhodně bych udělal vše, aby můj voják měl zbraň s munici, která překoná ochranu protivníka a eliminuje ho za podmínek reálného bojiště. Což zase nepopírá Vaše tvrzení, ale pokud existuje stát, který má možnost investice do vojenského výzkumu, bylo by bláhové se spoléhat na danou ochranu.

PS: Tím bych uzavřel celou diskuzi.
02. 06. 2014 | 16:45

modrý edvard napsal(a):

Jakelin de Mailly: četl jsem, děkuji. Měl to zdůvodněné hůř než Hitler. Další logický dotaz by byl, zda se to nějak projevilo na italské bojechtivosti ve WW II.
04. 06. 2014 | 16:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy