Dívenka vystrčila drápy

15. 12. 2012 | 16:53
Přečteno 4714 krát
Prezident se zmýlil: nejmenoval do funkce ministryně obrany dívenku, ale sebevědomou šelmu, která nemá problém rozhodovat a vládnout. Personální čistka na ministerstvu obrany má ale více rozměrů, než jaké zděšení nad odvoláním čtyřhvězdičkového generála z postu prvního náměstka zatím nabídlo.

Zaprvé, kdyby nešlo o národní bezpečnost, řekl bych, že výměna nejbližších spolupracovníků při změně ministra je naprosto běžná a marně bychom hledali ministra, který by ponechal ve funkcích ty lidi, kterým musí důvěřovat, na nichž fakticky závisí jeho další kariéra, zejména za situace, když střídá ministra z jiné strany, strany prorostlé kmotry. Sám bych nejednal jinak – kdyby nešlo o generála Picka, kterého osobně znám a osobně si ho velice považuji.
Zadruhé, ministryně Peake ukázala svoji schopnost vládnout způsobem, odpovídajícím nejděsivějším tradicím Věcí veřejných, z jejichž líhně pochází. Údiv zahraničních spojenců nás už překvapit nemůže. Jen naivka ale může za nově jmenovanými představiteli ministerstva nevidět chapadla ekonomické chobotnice.
Zatřetí, k takovému personálnímu zemětřesení by nemohlo dojít, kdyby byl v účinnosti zákon o státní službě, jak po tom trvale volá KDU-ČSL a další: tato norma, platná ale neúčinná od r. 2003, má zajistit depolitizaci státní správy. Je jen příznačné, že vicepremiérka Peake byla dosud včele prací nad návrhem zákona o úřednících, který má zákon o státní službě nahradit a který by naopak vedl k hlubší politizaci státní správy a korupci v ní než dosud. Vicepremiérka právě teď měla možnost prokázat, jak to s depolitizací státní správy myslí – a prokázala to jednoznačně.
Konečně, nejpozoruhodnější a nejděsivější na celé věci je nikoliv akce ministryně Peake, ale amatérismus premiéra Nečase i prezidenta Klause. Pokud vicepremiérka mluví pravdu (což u poslankyně za VV ovšem není samozřejmost), pak jmenování ministryně obrany proběhlo bez předchozí domluvy s premiérem a vrchním velitelem ozbrojených sil (tj. prezidentem) o tom, jak bude zajištěna bezpečnost tohoto státu. To je selhání potenciálně ohrožující existenci každého z nás. Na postu vrchního velitele armády brzy dojde ke střídání, takže tam to není třeba řešit, zato u premiéra ano.
Vyplývají mi z toho všeho dva závěry. Zaprvé, není to ministryně Peake, kdo by měl odejít z funkce na prvním místě, ale premiér Nečas. Zadruhé, vybírejme příštího prezidenta také podle toho, zda je schopen/schopna být vrchním velitelem ozbrojených sil: charakterová selhání (např. kariérismus v KSČ), slabý výkon vládní funkce (např. umožnění fotovoltaiky), podpora korupce (např. opoziční smlouvou), sklon k alkoholismu, spavá nemoc či proruská orientace by měly být kandidáty v očích racionálního voliče se zbytkem pudu sebezáchovy diskvalifikovat.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Smutný napsal(a):

Amatrismus Nečase a Klause, ten opravdu děsivý. Co k tomu říct? Toliko si uvědomi vlastní bezmocnost. Nebo se zbouřit.
15. 12. 2012 | 17:27

skeptický napsal(a):

V tom případě bychom mohli vytáhnout nějakého bojovného bývalého z hrobu,oblíct do brnění,přivázat na koně,aby vedl naše čacké šiky osvobodit Cařihrad od Turků.
Takhle by se alespoň posmrtně neposral.

S el Cidem to tak ve Španělích udělali,a zbavili se Maurů.
Ti tam alespoň po sobě nechali pěknou architekturu.

Sice jsou i bojovní kandidáti,ale dát jim vintovku,a poslat dobytčákem na frontu,posrali by se nejspíš taky.
15. 12. 2012 | 17:33

Ernesto napsal(a):

Pane Svobodo nejste Vy náhodou lidovec ? Ty nesnáším ! Pamatujte si že česko může zachránit jen ta vámi lidovci nenáviděná proruská orientace ! Důvody jsem již mnohokráte popisoval a nemíním je zde uvádět znovu ! Hospodářsví české rep.se musí více orientovat na východ protože ze západu pomoci neočekávejte ! Naopak,pohroma zdegenerované záp.civilizace postihne i českou republiku, s tím počítejte ! E
15. 12. 2012 | 17:51

Al Jouda napsal(a):

Voni ti lidovci asi mají stále něco do sebe !
15. 12. 2012 | 17:54

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Když byla dívenka v ODS, tak jí tam nedávali šanci,
dnes si dělá s ODS co chce.
15. 12. 2012 | 17:57

P. napsal(a):

ad "Zadruhé, vybírejme příštího prezidenta také podle toho, zda je schopen/schopna být vrchním velitelem ozbrojených sil"

Souhlas, už je pomalu na čase aby avatar Franz jako vrchní velitel ozbrojených sil ukončil okupaci Afghanistánu.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZSnSnDwrZ84#t=747s
15. 12. 2012 | 18:00

Anna napsal(a):

"Konečně, nejpozoruhodnější a nejděsivější na celé věci je nikoliv akce ministryně Peake, ale amatérismus premiéra Nečase i prezidenta Klause. Pokud vicepremiérka mluví pravdu (což u poslankyně za VV ovšem není samozřejmost), pak jmenování ministryně obrany proběhlo bez předchozí domluvy s premiérem a vrchním velitelem ozbrojených sil (tj. prezidentem) o tom, jak bude zajištěna bezpečnost tohoto státu."
----

Žijeme-li v demokratické zemi, kde do PS jsou demokratické volby, pak jak je možné, že jednou z koaličních stran je strana, která při volbách neexistovala, a její předsedkyně je ministryní obrany???
Není toto nejpozoruhodnější a nejděsivější na celé věci?

Jak je možné, že výše uvedená absurdita neplní média aspoň stejně tak, jako současné, podle mě nepřekvapivé, počínání Karolíny Peak?

---

Cituji: Volby do Parlamentu České republiky

Politické strany odevzdají kandidátní listiny okresním úřadům v sídle volebního kraje. Kandidátní listina musí obsahovat:
•název politické strany
•jméno, věk, zaměstnání a bydliště kandidátů
•pořadí kandidátů na kandidátní listině
15. 12. 2012 | 18:04

Vandal napsal(a):

pane Svobodo

máte to nějaké popletené a zbytečně strašíte. O naší obraně nerozhodují vojáci, ale politici. A ti, jak známo z dějin, jsou vždy předposraní, a národ zradí. Takže je úplně jedno, jestli máme takovou, nebo makovou, anebo dokonce vůbec žádnou armádu.
Škoda peněz na generály s tučnými zátylky.
15. 12. 2012 | 18:21

Nuba napsal(a):

On Klaus i Nečas se pletou častěji,
pouze si to nedovedou, hlavně Klaus, přiznat. Bohužel Karolína Peake má v ruce velkou vyděračskou sílu a Nečas ani Klaus s ní jen tak nepohnou. Vždyť by se tím mohla poroučet vláda. A to nechce z těch 3 nikdo. A pozadí tam může být jakékoliv, dokonce i ten Omnipol za zadkem. Karolina Peake má sice většinou nasazen ve tváři herecký úsměv, ale ten by neměl nikoho zmást. Za ním se skrývá klamání a tvrdý kariérismus. Je všechno jen ne hloupá a tím pádem jí je jasné, že si po volbách už ani neprdne. Na to ukázala ze svého repertoáru už opravdu dost. Proto si musí, dokud má tu sílu ještě rychle nahrabat. Později už takovou šanci nedostane. Kdo sleduje její kroky, tak mu moc pochybností nezbývá. A že za podle těch nově jmenovaných může být i Kalousek ? Všechno je možné. I Karolína Peake musí dostat jako Vlasta Parkanová, svoje krytí. A to by jí Nečas asi opravdu nedal. Kalousek je hráč vabank a zatím mu to vždycky vyšlo, což se zdá být téměř neuvěřitelné. Ukazuje to na skutečnost, že klientelismus, korupce, mafiánské praktiky a všehoschopnost politiků jsou už tak zažité a pozice vyvolených tak zajištěné, že se zřejmě nemají čeho obávat. To není jako v zahraničí, třeba Francii, kde se vrhnou na Sarkozyho a je jim jedno, že je to současný či bývalý prezident. Dovede se to u nás někdo představit ? Klaus nebo Kalousek za katrem ? Ještě tak nanejvýš Rath, ten se zřejmě u policie ani státních zástupců a soudců nejistil. Ti ostatní mohou klidně spinkat. Ruka ruku myje. Já na bráchu, brácha na mě. Je to beznaděj.

Všichni tihle bezskrupulózní lidé, kteří už ani nepředstírají, že jim jde o stát, alespoň v něčem nelžou, by potřebovali namočit čenich do výkalů. A nechat je tam delší dobu. Bylo by to jak v jejich vlastním zájmu, možná by se po tom dokázali ještě napravit, tak i zájmu celé společnosti, protože ta by viděla, že se takovéto jednání nevyplácí.

Karolína Peake je čistokrevná ukázka politika, jak by vypadat neměl. Tu uvázat na řetěz a vozit po vlastech českých jako odstrašující příklad. Aby už konečně lidi vzali rozum do hrsti a nenechali ze sebe opakovaně dělat ťulpasy. Takhle to vypadá, že v sobě nemáme žádnou hrdost a necháme si kýmkoli kálet na hlavu. I když k tomu může mít většina jakýsi sklon, protože jsme byli vždycky poslední, i v tom sametu jsme si počkali, až to šlo. Teď s námi tady mává partička všehoschopných, nemá za zadkem ani komunisty ani fašisty a stejně nic neděláme. Huhleme doma, v hospodě, na netu a tím to končí. Dokonce můžeme i řvát a psát petice, s těmi si po změkčení papíru tam nahoře vytřou ....

Na jednu stranu se nedivím, že se té menšině slušných, kteří by na to měli, do politiky nechce. Proč by si měli zničit život ? Pro koho ? Vždyť to nakonec nikdo ani neocení a život máme každý jen jeden. Na druhé straně pokud to neudělají, tak to za ně udělá někdo jiný a ty následky mohou být pro naše potomky děsivé.

A ještě k té Peake. Stejně si myslím, že je to jedno. Naši suverenitu ani obranyschopnost bychom sami stejně nezajistili. Kdyby nám sem někdo něco hodil, tak jsme bez NATO i tak vyřízení. Peake nepeake. Je to jen taková hra na obranyschopnost a aby se peníze dostaly do "povolaných" rukou. Nakonec jako na většině dalších ministerstev. Kdyby to Nečas myslel vážně, tak by nemohl tak nekompetentní vládě šéfovat. Ani se nedivím, že je Kalousek jako v rauši, je to oproti té většině v podstatě Gigant.

Radši toho nechám, taky si stěžuji a stejně to není k ničemu, snad mi pomůže alespoň trošku fakt, že se tak špatně necítím sama.

Ale co s tím ?

PS: dnes večer vím, dám si svařáka, ale co zítra ?
15. 12. 2012 | 18:23

Jarda napsal(a):

Pro lidi co nastoupí do firmy a chovají se jako slon v porcelánu je jen jedno pojmenování.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201
15. 12. 2012 | 18:25

Maximus napsal(a):

Pan autor tady skrytě lobuje asi za Zuzanku Roitovou, že?
15. 12. 2012 | 18:26

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Tak ta Peake sa mi coraz viac paci. Uz "nervou" iba CSSDaci, lavicaci, ale i pravicaci. A argumenty dost trapne, na taku figuru (aspon ako sa da docitat v profile). Napr. :
Zaprvé, kdyby nešlo o národní bezpečnost, řekl bych, že výměna nejbližších spolupracovníků při změně ministra je naprosto běžná ...
Ano, Pick svojou vahou narodnu bezpecnost zabezpecoval:-)
Alebo:
ministryně Peake ukázala svoji schopnost vládnout způsobem, odpovídajícím nejděsivějším tradicím Věcí veřejných, z jejichž líhně pochází.
VV maju nejake tradicie vo vladnuti? Najdesivejsie bolo opozicne vladnutie postkomunistov (CSSD) s postkomunistami (ODS) a ma desivu tradiciu dodnes (VV i zbytky VV su mi sumafuk, pre upresnenie).
Alebo:
Sám bych nejednal jinak – kdyby nešlo o generála Picka, kterého osobně znám a osobně si ho velice považuji.
Aha! Janeeee:-)

Atd., atd. az po trapnost najtrapnejsiu:
Pokud vicepremiérka mluví pravdu (což u poslankyně za VV ovšem není samozřejmost),

Ovsem, u ostatnych, od kristaloveho Standu, cez Klausa, Topolanka, Paroubka a clenov dalsich stran a zaiste az po Vas - VZDY PRAVDA - Vasa prirodzena vlastnost - pravda a nic len pravda, ako samozrejmost.
15. 12. 2012 | 18:32

karelgr napsal(a):

Může mi někdo za autora prosím vysvětlit, jak je konkrétně ohrožena národní bezpečnost?Že je Peak kariérní bezzkrupolózní .... je jasné.Ale když vidím,komu nejvíc odchod Picka vadí, a když je známá jeho minimálně zbabělost z kauzy Casa, zaplať pánbůh,že je pryč,Spíš mě zajímá,kdo ho nahradí.
15. 12. 2012 | 18:44

Baba napsal(a):

Díky nové ministryni obrany se dostalo bývalému prvnímu náměstkovi větší mediální pozornosti. Našinec se na Wikipedii poučil, že armádní generál byl v ministerské funkci necelé tři měsíce a že funkční období ministra obrany u nás trvá do dvou let. Necítí se odpovědný za to, co to pro zúčastněné znamená v praxi.
15. 12. 2012 | 18:49

veverka napsal(a):

"charakterová selhání (např. kariérismus v KSČ), slabý výkon vládní funkce (např. umožnění fotovoltaiky), podpora korupce (např. opoziční smlouvou), sklon k alkoholismu, spavá nemoc či proruská orientace by měly být kandidáty v očích racionálního voliče se zbytkem pudu sebezáchovy diskvalifikovat."

Ještě autor zapomněl na orientaci proizraelskou a proamerickou.Pak by to bylo jakž takž objektivní.Bohužel to psal lidovec,jehož kámoši v hábitech právě vysáli ze státního 140 miliard ,takže je to jasné.
15. 12. 2012 | 18:51

BRR napsal(a):

PÍK JE CHLAP !
Kdyby to byla ženská, byla by PíkOVÁ, resp. po manželovi PEAKEOVÁ. Jako ženská by si netroufla jít poroučet vojákům, takže to musí být chlap, ne ? Ačkoliv, už jednu jsme tu měli, Vlastička Parkanů (co je obviněna-neobviněna myslím za Grippeny) taky v sukni poroučela vojákům. Inu, absurdistán se nezapře, že ?
15. 12. 2012 | 18:53

Jáchym napsal(a):

Nuba 18:23

"Je to jen taková hra na obranyschopnost a aby se peníze dostaly do "povolaných" rukou. Nakonec jako na většině dalších ministerstev. Kdyby to Nečas myslel vážně, tak by nemohl tak nekompetentní vládě šéfovat. Ani se nedivím, že je Kalousek jako v rauši, je to oproti té většině v podstatě Gigant."
********************************************************************
Nubo,
Kalousek není podle mého názoru GIGANT, ale GOLÉM.
Velikost je podobná,obojí začíná na G, takže se to špatně rozlišuje.

Měli bychom spíše přemýšlet, kdo má momentálně v držení šém. :-(

(To, že je v Kalousek v rauši, ale souhlasí - autonomní destruktivní činnosti byl GOLÉM schopen také.)
15. 12. 2012 | 18:55

NJ napsal(a):

Noviny psaly, že kdyby se to stalo v jiné než evropské zemi, vojáci by si to nenechali líbit a zařídili by PUČ - a dívenka v sukni by byla FUČ. Jen u nás je toto možný.....
15. 12. 2012 | 18:57

Záškodník napsal(a):

Jedinou možnou reakcí Nečase na arogantní jednání Peak by bylo její okamžité odvolání a vykopání té jé pseudostrany z vlády. I za cenu rozpadu koalice.
Pokud tohle nedokáže udělat, vlastní straníci ho v krátké době zlikvidují a na jeho místo nastoupí pravděpodobně Kuba.

Jmenování Peak zřejmě bylo ránou do vazu i skalním zastáncům ODS.
Česká rep. se ubírá směrem,o němž by si snad ani velký optimista nedovolil tvrdit,že má něco společného s demokracií, zodpovědností a respektem vlády k svým občanům.

V názorech na Peak(jako bezskrupulózní, nečestnou,prolhanou, nesebekritickou, chamtivou a toužící po moci)se zázračně shodují snad všichni politici, politologové i mí známí. Odpornější exemplář politika jsem ještě v životě neviděl, a že tu máme v politice kvalitní panoptikum.

Ale jak se říká, na každou svi.. se voda vaří.
15. 12. 2012 | 18:58

Carravagio, napsal(a):

V NATO z nás musí být posraní ....
15. 12. 2012 | 19:02

Záškodník napsal(a):

A jak je vůbec možné,že novináři napíší o kontaktech Peaka s Hávou ještě před jmenováním jeho manželky a nikoho to nerozhodí?
Co má co vyjednávat zkrachovalý zaměstnanec Goldman-Sachs a dnes muž v domácnosti se zbrojařem Hávou?
Všichni vědí,že je Peak převodovou pákou Kalouska a jeho dalším bílým koněm.

My jsme se opravdu dostali na úroveň Albánie a éry Milouše Jakeše.
Nečas je nejstrašnějším a nejslaboštějším premiérem,jakého jsme kdy měli.
Dovolí takové nule ,aby se mu smála do ksichtu-to ať jeho místo zaujme snad radši kmotr Kuba.
15. 12. 2012 | 19:03

Stařeček napsal(a):

pane Svobodo, možná se už ptal někdo přede mnou, ale proč jenom karierizmus v KSČ. On je nějak specifický?
15. 12. 2012 | 19:08

Záškodník napsal(a):

JAHA
Hm...a páčí se vám i to,že si coby "odborníka" vzala na MO podřízeného "koně"- Nagyové,původní profesí prodavačky, posléze osobní přítelkyně pana premiéra a státní úřednice proslulé výhradně botami s vysokými podpatky(které odkládá přede dveřmi páně premiérovy kanceláře) a velmi nadstandardními odměnami?!

Jsem z toho poměrně dost konsternován!
15. 12. 2012 | 19:09

dalimír napsal(a):

Pan Svoboda ,tipický zjev vesnického kaplana v černém hábitu ! Pane vikáři měl jste následovat monsignora Kalouska do jeho nové strany Top zatop čechům a mohl jste mu dnes dělat státního sekretáře pro církevní věci ! Zaváhal jste ! Dl
15. 12. 2012 | 19:29

babočka napsal(a):

Vrchní velitel ozbrojených sil paní Roithová a ministrně obrany paní Peak jsou sympatické dámy a ideální dvojice pro stát, který své opravdové válečné hrdiny nechal popravit nebo zavřít do pracovních táborů. Pánové Zeman s Bartákem by byli schopni nás vyzbrojit i ponorkama, pokud by byly z Ruska.
15. 12. 2012 | 19:33

tož asi tak napsal(a):

to: karelgr

Manžel K.P. je australský občan s čínskými kořeny, takže utajované informace můžeme začít vyvážet.
15. 12. 2012 | 19:33

marxík napsal(a):

Zaškodník,
charkteristika té Peaky zdá se býti všeobecně přijímaná.
Je docela možné, že madam Peak bojuje svým specifickým způsobem proti kvótám. Než budeme dělat dalekosáhlé závěry stran kvót, doporučoval bych nejprve u ní překontrolovat pohlaví.
15. 12. 2012 | 19:34

náhodný čtenář napsal(a):

Záškodník to zřejmě vystihl. Komu to prospěje, je rozhodující. Pijavice se nenechají jen tak odtrhnout. Kromě obrany viz zejména průmysl a doprava.
15. 12. 2012 | 19:38

Záškodník napsal(a):

Pestrá minulost šéfporadce Karolíny Peake sahá až ke Kalouskovi

Velice zajímavou sestavu představila při ohlášení tři nových jmen pro resort obrany nová ministryně Karolíny Peake. Je v ní navzdory slovům o zcivilnění ministerstva obrany plukovník generálního štábu, dále bývalý ředitel kabinetu ministra obrany za éry Martina Bartáka a třetím do party mladičký šéf poradců s kontakty na špičky TOP 09.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Pestra-minulost-sefporadce-Karoliny-Peake-saha-az-ke-Kalouskovi-257102

A jsme doma.
Nečas je jenom Kalouskův poskok.
15. 12. 2012 | 19:55

modrý edvard napsal(a):

Autor se mýlí ohledně zákona o úřednících. I podle něj je možné vyměnit nejvyšší potentáty na ministerstvu. Zbytek blogu je propagační canc, hodný p. (B) Sobotky.
15. 12. 2012 | 20:14

Občan napsal(a):

Dívenka dělá jen to, co je jí přirozené a proto, že může. Slabingr jen opatrně šeptl, že "si to nechá vysvětlit" a zalezl pod šutr.
Zato Kalousek (a společně s ním i lidovci) si nadšeně mne své špinavé pracky. Stejné činí i její choť, prapodivný obchodník s prapodivnými "komoditami"; a možná i nenápadný papínek v pozadí, který již léta kšeftuje s maltézskými rytíři.
No, a protože se "dívenka" obklopila lidmi přímo napojenými na Kalouska a Bartáka, je definitivně jasno - kšefty musí běžet nerušeně dál a žádná konkurence do toho "protikorupční a rozpočtově odpovědné" partičce nebude mluvit.

Ostatně, pane Svobodo - vy, lidovci, už jste si padli s Kalouskem do náruče na vašem partajním sjezdu. Tak tady nepúředvádějte, že nevíte, která bije...
15. 12. 2012 | 20:31

cinick napsal(a):

Pane Svobodo, když už jste si rejpnul do bývalého členství v KSČ, tak nezapomeňte na to, kdo jim dělal poslušný a ke všemu ochotný dav ve federálním shomáždění po dlouhá leta budování vyspělé socialistické společnosti. Nebyla to náhodou také Československá strana lidová
15. 12. 2012 | 20:38

Yosif K napsal(a):

AQnna napsala:
Cituji: Volby do Parlamentu České republiky
Politické strany odevzdají kandidátní listiny okresním úřadům v sídle volebního kraje. Kandidátní listina musí obsahovat:
•název politické strany
15. 12. 2012 | 18:04
No a co - i vrchni levicacky kuglof umi zmenit kabatek - sest let skuhra proti prebehlikum a pak se trhne od socanu a zalozi si LEV 21. No a co - vycita mu to nekdo? Jediny co muzete delat je ze jej priste nezvolite......
15. 12. 2012 | 20:53

Yosif K napsal(a):

Byl jeden hostujici profesor,
ten odstrel Picka vzbudil jeho vzdor!
---Z principu zastal se kamarada,
---Peaka je nechutna calamada!
Vlastenci stavte se na odpor!!!

Byl jeden odbornik na dusevni vlastnictvi,
ten Peaky skandal poradne jej rozcilil!!
---Pick sice schvalil letouny CASA,
---proti te devence je vsak KLASA!
Severa Picka na slunce vytlacil!!!

Pekny je zvyk nade vsim zaskuhrat
Severa bratr je, nemuze odolat.
---Jest to tak Picka zna osobne,
---zamlada chodili pajtlovat na tresne!
Peaka je potvora, nelze ji sanovat!

Lidovci naopak klidna jsou sila,
akorat v padacich byla cerna dira!!
---neco v tech padacich a kamosi Kaluse,
---clovek by nejradeji, placl se po puse!
Severa nyni jest zachranCe vsehomira!!!
15. 12. 2012 | 21:16

F.Srbek napsal(a):

Pozoruhodný komentář od lidovce, člena té partaje, která se systematicky podílela na devastaci české armády. Pokud jde o paní Peake a její ambice, o nichž nepochybuji, moje babčka říkávala:
"každému tady hrají malou chvíli". Doufám, že voliči to paní Peake, při nastávajích volbách spočítají.
15. 12. 2012 | 21:24

Twist napsal(a):

On je za tou ošklivkou někdo mocnější, než jsou Nečas s Klausem dohromady.
15. 12. 2012 | 21:27

šašek z Jihlavy napsal(a):

BRR napsal(a):
PÍK JE CHLAP !
Kdyby to byla ženská, byla by PíkOVÁ, resp. po manželovi PEAKEOVÁ. Jako ženská by si netroufla jít poroučet vojákům, takže to musí být chlap, ne ? Ačkoliv, už jednu jsme tu měli, Vlastička Parkanů (co je obviněna-neobviněna myslím za Grippeny) taky v sukni poroučela vojákům. Inu, absurdistán se nezapře, že ?
15. 12. 2012 | 18:53
xxxxxxxxx
Jako dlouholetý obdivovatel švarné Karolínky a člověk s letitými zkušenostmi a víc než pozitivním vztahem k ženám bych se vsadil, že Karolína Peak není chlap. I kolega Marxík v tomto smyslu naznačil, že by bylo záhodno celu záhadu důkladně prověřit. Pokud by mi zdejší ctěná obec diskutérů dala tu důvěru a pověřila mne celou věc uvést na pravou míru, rád se tohoto závažného úkolu zhostím. Udělám to ráth a zdarma, s chutí bych rozsekl ten gordický Uzel, ten by to jen rozmělnil a zašmodrchal. Problém vidím jen na generálním štábu, tam už si jistě brousí šavle.
15. 12. 2012 | 21:38

reppop napsal(a):

F.Srbek napsal(a):
Doufám, že voliči to paní Peake, při nastávajích volbách spočítají.
xxxxxxxxx
Jen abyste se nepřepočítal. Voliči to jistě spočítají LIDEM, ale možná i lidem (jako o minulých volbách). Piková Karolínka nepochybně na potápějící se lodi nezůstane. Ona má tzv. "machiavelistickou" inteligenci (nezaměňovat se sociální inteligencí!), stejně jako Klaus nebo Kalousek. Současně to je téměř jediná inteligence, kterou tito lidé mají. Pro společnost je ovšem uvedená inteligenční konfigurace politika enormě devastující: efektivně se dokáže udržovat u moci, i když společnost těžce poškozuje. Čím více se ukazuje jejich devastující vliv, tím více úsilí musí vrhat do udržení své moci a tím více je logicky jejich vliv devastující. Což konec konců platí obecně o fašistech, stalinistech i o celé naší současné vládě, kterou řídí Kalousek, Klaus a nyní i Piková Karolínka.
15. 12. 2012 | 21:41

Záškodník napsal(a):

reppop

Jen bych poznamenal,že Klaus už toho tady moc neřídí.
Ale to byla jen technická.
15. 12. 2012 | 22:06

PB napsal(a):

Opět bych opakovala to, co už mockrát.
Hledejme chybu JEN SAMI V SOBĚ - že si dovolíme luxus, aby nám vládli takoví politici. Dávno už jsme mohli najít způsob, jak je odstrčit od válu.
Pokud jsme dovolili, aby občany volená parlamentní strana VV se proměnila na nevolitelnou LIDEM, nestěžujme si.
Až potom bych hledala chybu v slabém a dosluhujícím premiérovi (který ztratil poslední zbytky vážnosti, takže je to náš Péééťa)
a také v "umírajícím koni" prezidentovi, který denně může vyrobit jeden šok. Zde už mohu také mluvit o "nevážnosti" a ztraceném někdejším charisma.
A až naposledy hledejme chybu v "dívence".
Každý myslivec ví, že pokud nedáte škodnou do revíru, nebude tam.
15. 12. 2012 | 22:24

JenTak napsal(a):

Prezident jmenoval šéfem obrany Hydru. Jak prezident, tak premiér vědí, že ta předsedkyně nevolené strany LIDEM, ta nemorální kreatura z VV byla autorkou "morálního" kodexu, který zakazuje poslancům během volebního období opustit stranu.
Člověk, který nedodržuje morální principy jím samotným deklarované jako dogma, dostane funkci "ministra". Jiný člověk, stíhaný a pravomocně odsouzený lump Pekárek je za slib možné beztrestnosti "kooptován" do parlamentu.
Představte si, že by se takto chovala ČSSD... To by byl hnus,co?
15. 12. 2012 | 22:33

Mac napsal(a):

hmmm, tak pan premiér by měl odstoupit, jo???

no, to je novinka, upocený sádelnatý slizský svazáček Nepohoda měl v posledních dvou letech odstoupit tak asi osumadvacetkrát

ale to on ne, on bude radši za blbečka nechajícího si kálet na hlavu i od advokátní koncipienty, neuvěřitelné kariéristky Káji Píky, jenom aby udržel sebe a tu mafiánskou squadru u koryta....

a všichni ti duševní proletáři, hýkající flašinetáři typu Yosífka Káčka panu premiérovi - společně s dojičkami a textilačkami- vyjadřují neochvějnou podporu, nejraději ve formě slabomyslných říkaček
15. 12. 2012 | 22:36

Jos napsal(a):

Všechny tyhle Peaky, Nečasové, Kalouskové a vůbec celá ta panoptikální sbírka si před krátkým časem vytvořila, samozřejmě na úkor občanů, perfektní vlivové zázemí církevními restitucemi. A církev římská se o darebáky vždy spolehlivě postarala. Tak se radši netěšme, že se u voleb takových jako je Peaka zbavíme. A radujme se, že zatím Peake nevytáhla největší peakovinu, totiž zbraň hromadného ničení kterou objevila Parkanová, a nezačala nám také zpívat. To už by bylo moc.
15. 12. 2012 | 22:36

Max napsal(a):

Proboha, nenamlouvejme si aspoň my občané této země, že tady jde o nějakou obranu. Nebo z toho zblbneme a budeme za chvíli jako oni.
Jde přece "jen a pouze o prachy". O naše! Lidé si musí dokázat ohlídat zlodějny na všech úrovních. Držet si peněženky v hypermarketech nestačí.
Všechno ostatní, čím jsme krmeni (volba prezidenta, zprávy z Horní Dolní, všeljaké vládní balíčky a úsporná opatření") je pouhým promyšleným odváděním pozornosti od demontáže státu jeho permanentním rozkrádáním.
15. 12. 2012 | 22:40

Mac napsal(a):

flašinetář Yosífek mele z posledního

plete si Svobodu se Severou, generála jménem Picek s jakýmsi svým kámošem z putyky, kterej se jmenuje Pick, a dokonce věří tomu, že tenhle "Pick" rozhodoval o Casách... :-))))

aneb
smutnej konec jednoho flašinetáře :-)))
15. 12. 2012 | 22:44

Mac napsal(a):

flašinetáře Yosífka omlouvá to, že se mu při pohledu na Káju Píku zapalujou lejtka

no, aspoň projevil nějakej lidskej cit, tenhle duševní proletář zvaný Avanti Papulista
15. 12. 2012 | 22:53

reppop napsal(a):

Záškodník napsal(a):
reppop

Jen bych poznamenal,že Klaus už toho tady moc neřídí.
Ale to byla jen technická.
xxxxxxx
No byly tu situace kdy i na něm záviselo jestli Nečasova vláda padne či ne. Klaus taky (nepřímo) podpořil dar církvím (defacto i proti své vůli, opět jen aby vláda nepadla). Nechce se dostat do situace kdy by jako prezident pád vlády musel řešit. Současně mu prezidentství svazuje ruce k dalším politickým iniciativám, potřebuje se ho zbavit dřív než současné vlády. Piková Karolínka to dobře ví a tak ho drží pod krkem (i Nečase). Bez ní by vláda asi padla. Je to klasický souboj machiavellistických deprivantů o moc, ve kterém nyní získala bod Karolínka proti Klausovi.
15. 12. 2012 | 22:56

reppop napsal(a):

Myslím, že si Karolínka vyhozením Picka jen testovala zda jí to projde. Pokud ano, už ji nic nezastaví.
15. 12. 2012 | 22:59

Záškodník napsal(a):

reppop

Taky mám ten dojem.
Neviděl jste včerejší Události? Ona se jenom tomu údajnému Nečasovu "kartáči" po telefonu smála. Já bych s ní vyběhl jak s horkým popelem.
Tahle nesoudná nula se stoprocentně cítí i na premiérku.Ale myslím,že překročila jistou hranici.

PB

Máte absolutní pravdu.
Ani politologové nechápou liknavý postoj Čechů. Všude jinde by už takovou vládu vynesli v zubech.
Dovedete si představit Poláky nebo Maďary,jak tohle trpně snáší?
Vždyť si z nás dělají pr... v přímém přenostu a my držíme jak berani.
Minimálně po té Peakce na MO měly být ulice plné demonstrantů-tohle je opravdu absurdní stát v čele s vládou delikventů.
15. 12. 2012 | 23:10

reppop napsal(a):

To Záškodník

Ty Události jsem neviděl, ale pozoruji Pikovou Karolínku už déle :-) a docela mi to do toho pozorování zapadá. Myslím, že je nyní opilá mocí. Držet pod krkem premiéra i prezidenta se holce v tomto věku málokdy podaří. Zároveň se ukazuje jak moc se Nečas i Klaus bojí o svou vládu: zřejmě snesou i to největší sebeponížení jen aby ji udrželi.

S Vašim hodnocením Čechů zcela souhlasím. Dovedete si představit co by se s touto zemí stalo, kdyby byla zcela suverénní? Největším nepřítelem Čechů jsou Češi sami, obávám se. Zdá se, že to neplatí jen o Rusech.
15. 12. 2012 | 23:20

fabulátorům a odposlouchávačům projde napsal(a):

všechno
Pan Svoboda rafinovaně přihrává svému soustraníkovi (jednou papeženec, vždycky papeženec), přinejmenším maltézákovi, Kalouskovi.
Oportunistka (Lenin v sukních) Karolínka je děsivá, ale může za to Nečas.
16. 12. 2012 | 00:26

fabulátorům napsal(a):

Podle Svobody, pochopitelně.
16. 12. 2012 | 01:50

Targus napsal(a):

To Pavel Svoboda:

Uklidněte se, pane Svobodo, vaše CV vás u normálních lidí spolehlivě degraduje hluboko do morálního hnoje.
I vy jste přiložil ruku k dílu a pomáhal po boku Topola Velikého půdu pro tuto vládu národního sebezničení, i vy nesete odpovědnost za současný stav.
Teď akorát ubrekáváte, protože Karolínce závidíte, že nemáte čelo drzejší poplužního dvora.
Vaše chyba. K lizu se už nedostanete. A když ano, korýtko už bude beznadějně vylízané.
Btw. váš poněkud primitivní antikomunizmus v posledním odstavci vás diskvalifikuje z jakékoli další hry. Pouvažujte, jak z toho rychle a hlavně elegantně vybruslit.
16. 12. 2012 | 07:33

Ivan napsal(a):

Jsem přesvědčen, že pro příští volby se "strana" Lidem spojí s ODS, nebo TOP 09, případně k nim p.Karolína přestoupí, aby tak mohla pokračovat v úspěšné politické kariéře.
16. 12. 2012 | 07:39

Yosif K napsal(a):

Bratr Svoboda - bojovnik proti korupci byl vrely,
za casu kdy bratr Kalousek placal jej po p..deli!
---A jeste vice, kdyz Kalous krmit prestal,
---krmeni odklonil, lidovce nas...ral!!!
Lidovci nezlomni vsak brzy se vrati ku krmeli!!!!
16. 12. 2012 | 07:41

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ivan napsal(a):
Jsem přesvědčen, že pro příští volby se "strana" Lidem spojí s ODS, nebo TOP 09, případně k nim p.Karolína přestoupí, aby tak mohla pokračovat v úspěšné politické kariéře.
16. 12. 2012 | 07:39

xxxxxxxxxx
To je i můj názor. A vezme ssebou tu fešnou exučitelku, chlapcům s modrými ptáky je třeba nahradit bábinu Mirunu novou krví, každá Peaka dobrá.
16. 12. 2012 | 08:14

milan napsal(a):

Pane Svobodo,
proč do toho taháte Klause? Zrovna vaše KDU několikrát zastávala názor, že prezident MUSÍ jmenovat ministra, kterého mu přivede premiér. Takže jakou měl Klaus jinou možnost?
Nehledě na to, že Klaus jasně řekl, že byl podveden, neboli mu bylo řečeno, že se žádné zemětřesení na obraně konat nebude.
Co se týče Nečase, tak s ním máte pravdu.
16. 12. 2012 | 08:34

zuzka napsal(a):

Klausův výrok "dívenka" nebyla informace, šlo o dehonestaci. Peake mu to vrátila i s úroky. Bravo!
16. 12. 2012 | 09:02

Yosif K napsal(a):

Mac napsal(a):
flašinetář Yosífek mele z posledního
plete si Svobodu se Severou, generála jménem Picek ......
15. 12. 2012 | 22:44
Sorry - Picek byl hodnocen socdemaky jako zradce ktery byl napred proti letounum CASA a vymekl po nabidce koryta.

Nevim jak je kvalifikovana Peake ale vypada chytrejsi nez jeji kritikove. Ti vypadaji jako hejhulove ze skladu (Hamacek, Zaoralek....) nebo jako akademicti pravnici predminule generace (zde pisici Pavel Svoboda.... kdo si ma vsechny lidovce pamatovat......)

Dokud Kalousek rozdeloval krmeni v KDU-CSL, Pavel Svoboda jej nekritizoval.
Kalousek prestal rpokrmovat KDU-CSL - z pavla Svobody je bojovnik proti korupci.

Podobne kdyz KDU CSL byla ve vlade - Pavel Svoboda moudre drzel basu - mohl prijit o pridely v krmelci. Psi kusy Kalouska apod byly ostatnimi lidvci tise, trapne a rozpacite tolerovany - dokud penezovod bezel.

Kdyz je Pavel Svoboda v opozici, je kazdy ve vlade najednou hlupak a darebak. Kdyby byla Peake v KDU CSL byla by tyo inteligentni divenka, je ve vlade, je proto zrudna mrcha.
Do lidi na levici se Pavel Svoboda samozrejme nestrefuje - asi jsou vsichni geniove jako ten ze skladu autosoucastek - kazdopadne tudy vede cesta pro KDU CSL na opetovnou ucast u krmelce.

Pavel Svoboda vysila signal - socani nezapom,ente na nas po volbach - jsme na vasi strane barikady - vasi hlupaci jsou pro nas geniove, ti co jsou proti vam jsou pro hlupaci, zradci vlasti a podle mrchy! Do pristich voleb.......
16. 12. 2012 | 09:07

Pepa 3 napsal(a):

"Zatřetí, k takovému personálnímu zemětřesení by nemohlo dojít, kdyby byl v účinnosti zákon o státní službě, jak po tom trvale volá KDU-ČSL a další: tato norma, platná ale neúčinná od r. 2003, má zajistit depolitizaci státní správy." konec citace
Pane Svobodo, která strana prosadila jako člen vládní koalice s ČSSD v roce 2003 odloženou platnost zákona o státní službě? Která strana po roce 2006 další čtyři roky ve vládní koalici, tentokráte s ODS neustále odkládala účinnost tohoto zákona? Nebyla to náhodou KDU-ČSL v čele s panem Kalouskem - dnes TOP09, stejně tak panem Severou a dalšími? Nebyl jste v té době náhodou členem Topolánkova kabinetu a navíc ŠÉFEM LEGISLATIVNÍ RADY VLÁDY? Přestaňte tady lhát! Jste stejný podrazák a manipulátor, jako všichni lidovci odjakživa!
16. 12. 2012 | 09:26

Petr. napsal(a):

Peak? Typický český politik.
16. 12. 2012 | 09:39

fikus napsal(a):

...těch řečí okolo je dost, ale nikdo s tím nic nedělá a ani nechce. Proč by měl? Lidi jsou pasivní, politici - či co je to aktivní. Herci čekají na dotace do svých divadel.
Hezkou neděli
16. 12. 2012 | 10:07

Gru napsal(a):

Kdyby se - poněkud účelově vybraná - kritéria, jaká autor uvádí, měla shrnout, vycházela by z toho Roithová.
To však proto, že autor záměrně vynechal jako kritérium schopnost koncepčního jednání - vzpomeňme si na chaos, který vládl na ministerstvu zdravotnictví v době jejího "vedení" resortu.
A charakterové slehání? Byl jsem přímým svědkem jejího zákulisního intrikování ve prospěch Bohuslava Svobody, tedy činnosti v mých očích navýsost odpudivé.
16. 12. 2012 | 10:11

Sladký napsal(a):

VV přivedly na naši politickou scénu tři mladé,půvabné K. Jako první se předvedla Kristýna- a stálo to za to, na své si přišli i zvrhlíci.Nyní vytáhla peakové eso Kerolajna, a též je to docela bomba. Jsem zvědav, s čím se vytasí třetí K, doposud mlčící (spící?) Kateřina. Možná se ukáže, jako druhá Veliká.
16. 12. 2012 | 10:31

Sladký napsal(a):

Stoppa (omlouvám se za předchozí zkomolení nicku) Dík za odpověď, musí to být docela zajímavé. Myslím, že takové téma by si zasloužilo knihu.Napíšete ji?
16. 12. 2012 | 11:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
16. 12. 2012 | 11:09

antoni.n napsal(a):

Pane Svobodo,

dobré a krutě trefné, díky,

Nuba tady napsala výborný text a pak také reppop, bystré, dobré myšlenky k věci. Nenapsal bych to lépe. Díky, přátelé a věřme, že se bude dařit lépe, jen se jaksi musíme dát do kupy a začít něco dělat, lamentování taky dobrý, ale potřebujeme činy, konání !

Jsme sice pod vlivem strašlivých zpráv ze světa, někteří mlaďoši novináři sypou další a další zprávy, denunciace, asi pod tlakem zaměstnavatele, ale i mezi mimi se najde pár slušnejch a dá se s nimi spolupracovat. Dá se, nevzdávat to a priori.

Věřme, doufejme. že bude lépe, ale musíme na tom zapracovat. Každý na tom svém kousku chodníčku, mezi přáteli, v rodinách s milými manželkami, manželi, žel já nikoho takového nemám, i s milenkami s milenci, jinak zahyneme v bídě obecné, citové, milostné.

S přáním dobra všem,s Pánem Bohem,

an
16. 12. 2012 | 11:41

stoppa napsal(a):

Zajímavé. Můj příspěvek který se týkal otázky komu je podobná fotografie jisté Irmy Grese zmizel i když na nikoho kromě Irmy Grese nepoukazoval.
16. 12. 2012 | 11:47

Woland napsal(a):

Sladky
Kateřina se, uvážíme-li její teologické vzdělání-poměrně rychle učí a začala místo nesmyslných pindů docela mluvit k věci. Svě loyality si vybrala a z mého hlediska se vypracovává na někoho, kdo by mohl jednat zodpovědně.
Otázkou zůstává, dostane-li tomu šanci.
16. 12. 2012 | 11:51

Gudka napsal(a):

S tímhle ministerstvem je to legrační věc. Svého času na ně nastrčili Ohyzdnou V., aby dělala jakéhosi bílého koně. Trochu to ale zaskřípalo.
Nyní si nominální premiér (tím faktickým je, jak jistě tušíme, kdosi jiný) myslel, že dotyčné ministerstvo "půjčí" Nerudnému Káčátku a teprve až to udělal, zjistil, že Káčátku kromě toho půjčil i sám sebe, svou stranu a koneckonců i Hrad, alespoň kousek Hradu.
Nerudné Káčátko totiž hraje to, čemu se v tarokách říká Pagát.
16. 12. 2012 | 11:58

Záškodník napsal(a):

Woland
To jste napsal zcela střízliv?
16. 12. 2012 | 12:19

Záškodník napsal(a):

šašek
Má to jeden malý háček.
Nejsem si jist, že ODS a TOPka bude stranou pro Peak perspektivní. Politologové odhadují, že Topka do sněmovny nepřeleze a ODS se dostane stěží na pět procent.
Domnívám se,že další vývoj nedá Nečasovi příliš šancí, nastoupí kmotr Kuba a vykope Peakovou s tou její kohortou z vlády. Pokud to neudělá z prospěchářství nyní, udělá to před volbami. O slušná koryta bude nouze a Peak by jim ve volebních preferencích moc nepomohla.Jakmile ji nebudou potřebovat, mouřenín poputuje.
Ale předtím jí ještě od Hávy přibydou na kontě prašule za prohlasování círk.rest. a likvidaci Vondry na MO.Peak bude pohádkově bohatá a Nečas pol.mrtvola.
16. 12. 2012 | 12:26

Gudka napsal(a):

Všechny letošní Nečasovy veletoče (prodlužování "definitivních" termínů, podkročování "nepodkročitelných" čísel atd., atd.) spadají na vrub Nerudného Káčátka.
Nečas se točí, jak Káčátko fouká. Tak slabounkého "premiéra" nepamatuji.
16. 12. 2012 | 12:35

antoni.n napsal(a):

Milí přátele zde,

Ich weiss nicht warum das, ale napadlo mne cosi, co moji tovaryši SJ nazývají generální zpovědí.

Běhá mi to před vnitřním zrakem, jak moje první pracovní brigáda byla Antonín zeměměřič. Pak to vzalo ostřejší konec a A. se ocitnul na uhelném dole, nebylo mu ještě patnáct, přišel, dostal známku a karbidovou lampičku a k tomu drátky, na čištění hořáku lampičky.Chlapec, A. užíval si té tmoty, ale většinou musel dosti tvrdě pracovat, házet uhel do vyookých vozílů. Ráno dostal padesát kotun na ruku a pak šel s havíři popít půl litr piva. Mezitím dosti šílené scény, šatny, kde de na řetízcích nahoru vytahovaly civilní svršky a vše smrdělo potem a špínou.

Pak byly brigády na hutích a A. házel příměsi do martinských pecí, stál na podlaze, která byla stále rozpálená, a z toho nebylo úniku. Peklo, ale tenkrát mi to připadalo snad přirozené. Mámu Zápotocký pustil po pár letech, bráškovi byl rok, teď žije v Kanadě.

No a já pak pokračoval, když jsem vyslal ty svoje první fotky okupace 68 a pak to bylo ve všech novinách na světě z tehdy okupované Četky a jen náhodou tam nás Rusáci nezabili, a pak byla krásná roční praxe v v tzv. sračkárně na Trojském ostrově a další a další experiencies, a tom snad zase příště.

Tenkrát byl jsem celkem hero, dostal jsem cenu Amerických žurnalistů, byl jsem nominován na Pulitzera, ale pak to dostal Edie Adams za fotku vietnamského důstojníka, který na ulici střílí vietkonga. Prý dokonce Johnson, přesident, byl proti mé nominaci tenkrát.

No jo, tak jsem rok sloužil ve sračkárně, jenže tenkrát si pro mne přijelo VB, těsně před moji svatbou s Eliškou Kachyňovou. Já idiot jsem StB v době Charty cosi podepsal, pak jsem spolupráci odmítnul, ale nějak si na mne vzpoměli. Nu,spolupracovníci odmítli, že bych z pracoviště mohl být odvezen, aby mne odvezli, neboť jsme bděl nad sračkami Prahy, ale, zase, já idiot, slíbil jsem těm VB, že se po službě dostavím, do Vršovic, na služebnu. Na výslech, perlustraci.

Přišel jsem a co jako, o co jde, vlastně vy se zejtra ženíte, že jo a vo co jde. Pak mne přemístili do další místnosti, a proti mně seděl tvrdší chlapík. A že je, že bychom to mohli znova zkusit, potřebujeme vás.

Aha, napadlo mi, tenkrát u mne neuspěli, zkoušejí to znova. Dnes nevím, jak v sobě pobral tu sílu - ale zařval jsem - Jděte už konečně do Prdele !

A je fakt, že od té doby měl od nich pokoj. Svatba se konala celkem v pohodě, tenkrát po ránu pro nás přijel Ivan Kincl, skvělý fotograf a chlapík, odvezl nás na radnici Staroměstskou a pak jsme asi dva dni slavili.

Jo, ještě, když jsem toho estébáku hrdině poslal do prdele, tka říkal - no toto - to nemůžete.

Pak to pokračovalo, že jsem se začal pracovat pro Aassociated Press a udělal jsem tady asi kus práce. A pak se objevil jakýsi Cibulka, seznamy a tak.

Všechno jsem to zvládnul, když dneska potkám Cibulku na ulici, nevím, jestli budu mít tu nabitou zbraň, bych ji použil, je to fuk jestli budu meditovat doma nebo ve Valdicích.

an
16. 12. 2012 | 13:10

resl napsal(a):

Ta "dívenka" jedná správně, je třeba vymést uniformy, které tam jsou dlouho a nic neudělali ve vysávání státu armádní korupcí. Když byla debata, jaká letadla, Picek nevěděl, nechal to na min. obrany, jen se neumazat. A víte proč , Protože o tom nemá ponětí a je to něco jiného, než si zkoušet denně, jak mi sluší uniforma. Odpovědnost, pane generále, to je to, čeho se vám nedostávalo, ani se to v bolševickém, vojenském učilišti neučilo. Proč taky, když nás léta "hlídal" Sovětský svaz.
16. 12. 2012 | 13:24

český maloměšťák napsal(a):

Janoušek tvrdí, že VV jsou jeho projektem a JOhn že je jen jeho loutka.
Peake spolu s VV organizovala " Akademii demokracie" /tuším že se to tak jmenovalo...a po volbách provede tuneláž poslaneckých mandátů.
Jednou bojuje s korupcí, jindy spolu s hlasy Drobila či Pekárka prohlasuje zákony . které korupcí smrdí.
Jednou nejde s dinosaury - podruhů jim podlézá.

Sakra - a kde je to ovoce ? Kde jsou ty protikorupční strategie, koncepce a jánevímcoještě ? V řiti snad ?

Označil by Janeček Peake za zlojeda ? Nebo by si ji vzal do týmu ?
Prodal by ji ale Janoušek vůbec ?
A za kolik ?

" Mlsná Karolína - zasloužila se o pravicové Waterloo"
16. 12. 2012 | 13:34

dennis napsal(a):

Pane Svobodo,
jestlize nedoslo k zasadni dohode mezi premierem a vrchnim velitelem ozbrojenych sil, nelze to hodnotit jinak, nez ze je to vrcholny amaterismus. Z hlediska rizeni statu to jiste byl amaterismus. V tom s vami souhlasim. Ale tvrzeni, ze tenhle amaterismus ohrozuje nasi existenci, by si vyzadovalo nejdriv odpovedet na otazku: Od ktere chvile neexistence koncepce rozvoje statu a s ni i koncepce jednotne zahranicni a bezpecnostni doktriny ohrozuje nasi existenci?

Nase hola existence byla ohrozena poprve "kobercovym naletem" minystryne narodni sebeobrany, a nebo uz pekne davno nase armada vcetne politickeho vedeni je neschopna jakekoli ochrany nasi existence? Zacina to datem 1. ledna 1993? Nebo snad jeste driv?
16. 12. 2012 | 13:49

Záškodník napsal(a):

Resl, vy jste větší.... ,než jsme doufali.

A kdo jako poletí řešit kauzu CASA?
Ten 25 letý smrkáč?
Vondra měl dobrý tým a vedl ,jako jeden z mála, MO dobře.Jenže mu do toho přišla kauza Promopro. Hrábnul do kšeftů Kalouskovi a ten ho ledabyle zlikvidoval.
Asi nevíte, protože vaše neznalost věci je známá, že starý Peak(muž v domácnosti)ještě před jmenováním choti navštívil Hávu/máte alespoň matné povědomí o tom,kdo je Háva?/.
A že Peak má nadstandardně dobré vztahy s Kalouskem.

Já už k vaší osobě nenacházím slov.
Píšete tady v imrvére totální hovadiny.
16. 12. 2012 | 13:51

resl napsal(a):

záškodník,
nedávno jste nadával na Vondru, řval jste o "pravdoláskaři" a teď ?
Vím víc, než vás učili v SSM, ale váš rozum je nastaven na jiný kód. I to se stává. Vy byste snad chtěl, aby něco jel řešit ten člověk, co se denně vzhlíží v zrcadle, jak mu sluší metály na uniformě ? Víte proč nejde do tv ? Víte proč nedává prohlášení ? Je to srab a stejnej jako Klaus. Je to zbabělec v uniformě, který se neumí vyjadřovat, nezná jazyky a sotva rozliší letadlo od tanku. A ví to, tak leží tiše schován a čeká, který moula za něj bude bojovat, případně, kdo ho veme po volbách na milost a nechá ho chrápat v kanclu. Myslím, že nikdo a vy na to přijdete až přestanete pít víc, než je zdrávo a až se vám vypaří po dalších dvaceti letech ten komunismus z tý kuličky co máte na ramenou, kterou nazýváme hlava.
16. 12. 2012 | 14:27

Záškodník napsal(a):

resl
Vy jste, člověče, úplně mimo mísu.
Vy se z té nenávisti ke všem, vyjma pravdy a lásky, snad jendou zalknete.
Čím hůř, tím líp,že jo?!
Já jsem se až do poslední chvíle Vondry zastával(ostatní mě tady měli za trotla), protože jsem byl přesvědčen, že je z těch pravdolásek jedním z mála slušných lidí.
Skousnul bych i ten jeho bordel s Promopro(ani dnes si nemyslím,že se na tom nějak napakoval),ale ta jeho banalizace 300 milionové sekery a vydání té trapné sebepropagační knížky s názvem "Můj děda se taky nebál", to už bylo moc i na mě.

Když už sem,probůh, něco píšete, tak si předtím aspoň dohledejte nějaké informace.

Nesnášíte tuhle vládu a přitom vám nevadí kur.. prodejná,co ji drží u moci?
Brojíte tady proti korupci a poporujete bezskrupulózní mr.., co se šábla s Kalouskem a Hávou?!
Vám tedy opravdu nerozumím a snad ani nechci rozumět.
Jestli to myslíte opravdu vážně,tak by vám měl obvoďák předepsat svěrací kazajku a skotské střiky.
16. 12. 2012 | 14:38

Záškodník napsal(a):

resl
Víte proč nedává prohlášení? Protože se (zatím) chová jako loyální úředník,což se zítra může změnit. Se zbabělostí to nemá nic společného. Šedivý už k tomu řekl svoje a nic pěkného to nebylo.
Ta ctižádostivá amatérka na MO nás bude stát ještě další miliardy.
Mně stačila bohatě Vlastička, první bílý kůň pana Kalouska.
16. 12. 2012 | 14:41

resl napsal(a):

záš.
dnes je loajální, zítra se může změnit, protože zapomene co to je loajálnost. Panebože. ten je jako vy s tím Vondrou.
16. 12. 2012 | 15:01

zemedelec napsal(a):

Pane Záškodník.
Držíte se dobře.
Poděkuji za určité vysvětlení.
Už jsem někde napsal,na MO vůbec nejde o odbornost.Peake jenom plní zadání.
Jestli pan Svoboda,má zájem na prosazování Roithové,tak to je také dost uhozené.
16. 12. 2012 | 15:21

Záškodník napsal(a):

zemědělec

Víte, kdyby Roithová nebyla lidovkyně(což je pro mne synonymem prostituce a naprosté nedůvěryhodnosti)
a nebyla tak hurá do unie, tak bych ji neodepisoval. Není hloupá a v politice se pohybuje dost dlouho.
16. 12. 2012 | 16:25

Záškodník napsal(a):

resl
Jak jako já? Já jsem měl Vondru za slušňáka, podporoval jsem jeho snahu orientovat nás na NATO(i ten blbej radar jsem podporoval),ale co je moc, to je moc.

Podívejte se,kolik zdejších diskutérů se odvrátilo od knížete-jsou věci,které už prostě nejdou tolerovat.A nemyslím,že je bezpáteřní to dát najevo. Naopak-bezcharakterní blb si bude trvat fanaticky na neposkvrněnosti svého idola.
16. 12. 2012 | 16:30

občan napsal(a):

To Twist:
Ano, ještě asi nikoho nenapadlo, že je za tím agentka KGB.
16. 12. 2012 | 17:41

roba napsal(a):

Na paní Roithové mi vadí to, že její volební plakátek visí ve vitrince před kostelem, kde si zdejší farář vyvěšuje data bohoslužeb, úmrtní listy a podobné církevní záležitosti. Ale zase tak moc se tomu nedivím, to dělávali lidovci vždycky. Horší je ten nový předseda Bělobrádek. Onehdá někde mluvil a připadal mi jako biřic a ne jako člověk věřící, ale spíš jako diktátor. Takže žádná změna se u lidovců konat nebude. Kdepak je druhý Lux ? Ale ani v jiných stranách to není o mnoho lepší. Personální vyprázdněnost naplňují kariéristi, viz. Peake.
16. 12. 2012 | 17:58

evix napsal(a):

Nuba napsal(a):
On Klaus i Nečas se pletou častěji,
pouze si to nedovedou, hlavně Klaus, přiznat. Bohužel Karolína Peake má v ruce velkou vyděračskou sílu a Nečas ani Klaus s ní jen tak nepohnou. Vždyť by se tím mohla poroučet vláda. A to nechce z těch 3 nikdo.
.........................
Výborně Nubo, palec na horu ....
16. 12. 2012 | 18:31

augustin napsal(a):

AD AUTHOR CONMEMORATIO:
Váš článek je věcný,bystrý a pohotový.Předběhl jste profikomentátory,kteří se vrací z chalup,čekají co řeknou šéfové,nebo taky přemýšlí jak s námi manipulovat.
S některými diskuzními příspěvky,pod Vaším blogem, nemůže člověk souhlasit,ne tak na ně odpovídat.Páchne z nich buď "metanolové" opojení,nebo samolibá,beztrestná hloupost.
Váš příspěvek bych považoval za exelentní(hodný Vaší akademické hodnosti)pokud by z něj nekoukalo "čertovo kopýtko".A já si do tohoto sudoku doplňuji jméno:Zuzana Roitová.A to bych ve Vašém blogu považoval za faul.Když už jste vše ukritizoval,měl jste se vyjádřit.Můj názor?:
-možná,že jó..("sirotci" J.Luxe,zůstali neušpiněni)
-možná,že ne..(neodtrhli jste se(fakticky) od současného katolického kléru,který nerozumí,ale káže lidem)
16. 12. 2012 | 19:49

Max napsal(a):

Nová ministryně má proslov před nastoupenými jednotkami. ...vojáci, začínala jsem od píky. "To urkytě, ozve se ze zadních řad".
16. 12. 2012 | 21:03

antoni.n napsal(a):

Je to blázinec, co se děje tady a v tomto státě.

Zcela vážně uvažuji o tom, že zítra zavolám do Bohnic, nebo do Červeného Dvora, abych se z toho dostal. Co je moc, to je moc.

Zdá se mi, že ta indiánská babička měla pravdu, že nám začíná hrabat a třeba mi bude lépe mezi normálními blázny, než tady mezi záškodníky, resly, kalousky a peakami. Kde jsi Libore, kam se počítáš, chlape nešťastná _

Ale nic ve zlém, snad to všechno nějak dopadne.

an

P. S. co si mám zabalit sebou kromě homeopatické zubní pasty a zubního kartáčku ? prosím ? Asi nějaká trička, spodky a Písmo svaté, asi, hm. Hm, a můj německy psaný křestní list a EU pasport, asi taky.
16. 12. 2012 | 23:23

antoni.n napsal(a):

A taky to psaníčko od Jeho Svatosti Dalailamy, které jsem dodnes nerozluštil, ale to asi nevadí. Jak tady někde psal jsem ten můj příběh setkávání s Ním.

an
16. 12. 2012 | 23:34

Míval napsal(a):

Jistě, Peake je potenciální hrozba pro cokoliv, zač se postaví - viz kvetoucí korupce v rámci jejího antikorupčního tažení. Nicméně obávat se o bezpečnost státu v souvislosti s jejím angažmá na MO je nesmysl. Tato armáda už dávno není schopna bránit cokoliv. Nemá na to ani techniku, ani živou sílu.
17. 12. 2012 | 09:54

šašek z Jihlavy napsal(a):

Max
Skutekně?
17. 12. 2012 | 10:08

turista napsal(a):

Peake je jistě příšerná kariéristka, která nerozezná patrně obrněný transportér od tanku a bylo předem jasné, že se na ministryni obrany nehodí. Nicméně za jejím jmenováním a odvoláním nestojí tolik Klaus jako Nečas, který není vůbec slabý, ale ukazuje se jako prohnaný a chladnokrevný technolog moci, bez jakéhokoliv sociálního cítění navíc méně čitelný než jeho arogantní a asociální předchůdce Topolánek. Není proto jasné, zda Nečas udělal chybu s jmenováním Peake do čela obrany či zda to byl záměr směrem k vytvoření menšinové, jednobarevné monostranické, modrobolševické nomenklaturní vládě sloužící výhradně zájmům velkokapitálu. Jarní drolení jeho vlády zastavila Peake, poté spektakulární uvěznění Ratha a nyní drolení vlády zastavil sám pan premiér, který převzal resort obrany sám. Kromě Nečase samého je nejmocnějším mužem ve státě plukovník Kubice, který již v roce 2006 umožnil Topolovi vyhrát a tím začít totální demontáž sociálního státu a ušetřené peníze z veřejného sektoru dlouhodobě směrovat na konta oligarchie. Odpůrce ve státostraně pak mazaný Nečas zpacifikoval trafikami.
27. 12. 2012 | 12:51

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy