Prezident Zeman si vypláchl ústa jménem božím

28. 06. 2013 | 20:13
Přečteno 4273 krát
Podle médií se prezident Zeman loučil s jistou německou novinářkou slovy Allah akbar (pokud vím, znamená to: Bůh je veliký). I když to on, známý svých negativním postojem k náboženství, jistě myslel jako žert, zdá se, že neví, že o některých věcech se nežertuje.

Na této věci mi vadí řada věci. Zaprvé, nemám rád, když si někdo vyplachuje ústa jménem božím. To především proto, že mi vadí, když někdo pohrdlivě mluví o něčem, co je jinému svaté. Jde jednak o respekt k názoru či přesvědčení druhého, ale i to, že nedělám druhým to, co nechci, aby dělali oni mně. To je základ soudržnosti jakékoliv svobodné společnosti, společnosti, která umí organizovat sama sebe bez násilí.

Zadruhé, když už nemá prezident Zeman ohled na přesvědčení jiných, neměl byjako hlava státu zbytečně provokovat. Na internetu jsme již mohli zaznamenat ohlasy z muslimské strany, že Zemanův výrok není chápán jako nevinný žert. Po nešťastném výroku v Rakousku o tom, že odsun sudetských Němců byl lepšímřešením než trest smrti, nyní Zeman provokuje muslimský svět. Zjevně ho
mrzí, že české ambasády v muslimských zemích dosud nehořely. Zdá se, že sloužit zemi jako velvyslanec bude v éře prezidenta Zemana daleko rizikovější povolání než dosud. Velvyslanecké kandidatury Remka, Klausové a dalších prezidentových kamarádů se tak mohou proměnit v polibek smrti.

Zatřetí, vzhledem k citlivosti muslimů na podobné žerty je prezident Zeman přímo odpovědný za ohrožení života unesených Češek v Pákistánu.

Národ má takového prezidenta, jakého si zvolil, většina národa možná za to "svého" prezidenta pochválí. Jenže prezident má patřit k politické elitě, elitě národa. A elita by se neměla řídit názory hospod IV. cenové kategorie. Nějaká omluva či dementování z Hradu by každopádně přišlo vhod.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

No a co! napsal(a):

Duka si je vyplachuje jménem božím stokrát denně.
28. 06. 2013 | 20:15

skeptický napsal(a):

Pokud tu najdete jednoho,kdo by si mohl říkat politická elita národa,dejte vědět.
Všichni lidé věří v boha,jen někteří tomu nevěří.

Bůh je jen jeden,všude mu říkají jinak,a prohlásit,že je veliký se nikoho nedotýká.Všetečků,co by se se rádi uráželi za druhé je dvacet do tuctu.

Zvlášť za nějaké citlivé loupežníky.Ti to říkají taky,a řežou při tom krky.
28. 06. 2013 | 20:27

Medikolog napsal(a):

Pane Svobodo,

Co má Katolická nenasytná s Dukou v čele společného s Bohem - Alláhem? Alláh JE převeliký a milostivý, jedinečný. Věřící se zodpovídá přímo samému Alláhovi a nepotřebuje mezi sebou placené knězotlumočníky. U posledního soudu nebude přímluvy kromě přímluvy samotného Alláha - jeho milosrdentví... a ty dvě ženy jsou v rukou věřících v postavení vězňů křesťanů na Guantanámo.

Nikdo je tam neposílal, lezly jim do saku samy. Provokovaly osud. Kismet. Doufejme, že se nad nimi všemohoucí smiluje. Všichni jsme v rukou Alláhových...
28. 06. 2013 | 20:29

Minorita napsal(a):

Je ohromující, když Topolánkův kůň napadá konkurenci a hovoří o vyplachování úst ... Ach, jaký že je ten pán z ničeho nic citlivka -> na rozdíl od autora si velká část veřejnosti musela buď čistit nebo zacpávat uši kvůli Topolánkově způsobům - i těm verbálnm - několik let ... Že by autor klasicky trpěl časově omezenou amnesií díky vlastnímu angažmá v mnoha "dobrodiních" z té doby ???
Už jenom díky aktivní účast v Topolánkově "partě" by měl autor být zalezlý v koutě a odpustit si rádoby moudré komenty a návody směrem k jiným, neb kdyby věděl , co je například svědomí a stud ( jako že neví, ač to jiným předhazuje ) za vlastní skutky, rozhodnutí, účast, drží bobříka mlčení, popřípadě se rychle stal flagelantem...
Ale drzé čelo lepší než poplužní dvůr ...
Co jiného čekat od Topolánkvých souvěrníků ... Zapácháte po Vašem ovoci ...
28. 06. 2013 | 20:34

Amonre napsal(a):

Máme se snad nechat jimi i takto omezovat? Vtipy na náboženství se tu dělaly celá staletí. To že se to nějaké skupině nelíbí, tak se jí to nelíbí, ale to neznamená, že se budou všichni kvůli nim měnit. Chtějí-li tu žít, pak ať dodržují naše pravidla hry, dokonce s tím, že se budou vtipy dělat i z jejich náboženství.
Prostě není možné donekonečna ustupovat, nemůžem se vzdávat dalších a dalších věcí jenom protože se to někomu nelíbí. Půjde to tak daleko, že se kvůli abstinentům zakáže prodej alkoholu protože je to úráží? zakážeme knedlo-vepřo-zelo, protože to uráží musulmany a židy? Zakážeme hovězí, protože to uráží hinduisty?

Tady je střední Evropa, ne jejich pustá poušť, když chtějí být tady, ať hrají podle našich pravidel, lidi co přijedou k nim musí taky dodržovat ta jejich. A pokud se díky internetu o tom doslechnou i tam u nich, nemůžou s tím dělat nic jiného, než říct prostě jiný kraj jiný mrav.
28. 06. 2013 | 20:43

Karel (taky) napsal(a):

"Co má Katolická nenasytná s Dukou v čele společného s Bohem - Alláhem?"

Všechno, jde stále o jednoho a téhož boha, s týmiž proroky a mnohými svatými osobami. Jen je každá ta věrouka trochu jinak pojatá. Stejným bohem je i bůh židovský, nemluvě o bohu stovek protestantských církví a například i jehovistů.
28. 06. 2013 | 20:43

Yosif K napsal(a):

Národ má takového prezidenta, jakého si zvolil, většina národa možná za to "svého" prezidenta pochválí. Jenže prezident má patřit k politické elitě, elitě národa. A elita by se neměla řídit názory hospod IV. cenové kategorie. Nějaká omluva či dementování z Hradu by každopádně přišlo vhod.
KONEC CITATU.

Možná už je pozdě, jakmile nějaký fanatik vyhlásí fatwu tak se věci nedají vrátit zpět.
Fatwa na Salmana Rushdieho byla v islámském světě uvítána stamilionovými davy jako svatá věc, aniž z těch stamilionů fanatiků jich 99,99% se obtěžovalo cokoliv z jeho knížek přečíst.

Na rozdíl od knih Salmana Rushdieho Zemanovy výroky jsou krátké a v době internetu je přečte každý.

Českým velvyslancům v muáslimských zemích se ovšem nabízí celkem elegantní "way out". Mohou svým hostitelům s celkem klidným svědoémím říct že český president je polopříčetný alkoholik který bleje i na národní korunovační klenoty a který se neumí při tvrobě vtipů ovládat.

Stačí promítnout YouTube Zemana s Virozou u korunovačních klenotů a rozumnější část muslimů pochopí že Zeman je nemocný člověk který za své výroky nemůže.

Další věc je že muslimové si postupně tak trochu zvykli i na karikatury Proroka a že v tomto směru má Zeman tak trochu kliku, jemu se snad muslimové se sekerkou v ruce na Hrad vlamovat nebudou.

Jsem upřímně zvědav zda Zeman bude tak vtipný i v Moskvě, Putina by mohl pozdravit "Slava KGB" ale to by mu Lukoil asi zatrhl apanáž, u svých loutkovodičů Zeman asi moc vyvádět nebude, tam bude mít větší fedry.
28. 06. 2013 | 20:46

LUF napsal(a):

Už jsem to od včerejška četl asi sedmkrát. Už jen čekám kdy nám to tady zopakují D.Rath, J.Dolejš a J.Paroubek
28. 06. 2013 | 20:46

Kubiš napsal(a):

".. vzhledem k citlivosti muslimů .."
politicky korektní předpo...... chápou muslimové jako znamení slabosti. Nezvaný host nemá nárok na citlivost.
28. 06. 2013 | 20:49

pan prezident Zeman blil u korunovačních napsal(a):

Yosif K.,

klenotů, které byly vystaveny při příležitosti jeho zvolení prezidentem? To jsem nevěděl. Mohl byste dá nějaký odkaz? Nepletete si pana prezidenta s nějakým jiným politikem?
28. 06. 2013 | 20:52

Kubiš napsal(a):

Yosif K: "...rozumnější část muslimů... "
Která část to je ? A kolik jich je ? Jakou mají moc ?
28. 06. 2013 | 20:52

Jak to řekl? V jakém kontextu to pronesl napsal(a):

Proč dělat z komára velblouda, když ani nevíme jak to bylo? Šlo o posměšné vyjádření? Anebo o pozdrav? ...
28. 06. 2013 | 20:56

Medikolog napsal(a):

Karel 20.43

Katolická nenasytná přestala být pravou vírou okamžikem ZJEVENÍ SVATÉHO KORÁNU Poslu Božímu MUhammadovi, kéž mu Alláh požehná a dá mu mír.

V době, kdy nám křesťanství násilím vnutili již bylo několik set let MRŠINOU nestojící za para. Pouze spolkem nenažraných mocichtivých tmářů - představitelů středověku. Každý haléř, každé zrnko obilí vložené po zjevení Svatého Koránu do Církví je prostředek vyhozený do latríny, který mohl pomoci skutečně potřebným.. Katolické modloslužebnictví Alláha hněvá, protože pouze jemu mají patřit modlitby. Alláh neplodil a nebyl zplozen, není nikdo kdo by mu byl roven. Nemá druha ani družky.. Katolické chrámy jsou přecpány modlami v podobě obrazů i plastik. To nejsou domy boží..
28. 06. 2013 | 21:18

Míla napsal(a):

Yozif
Když může buzna Putna,tak proč by nemoh Zeman.A oba elita národa?
28. 06. 2013 | 21:32

Trtkos napsal(a):

Autor patri mezi zbabele rady nasich politiku, kteri zapominaji, ze vymenime-li svobodu za bezpecnost, ztratime oboje..
A to se uz davno deje.
Zeman patri mezi minimum politiku v zap svete, ktery nazval islam tim, cim ve skutecnosti je. Vyvolalo-li by to predevsim diky pocitu nadrazenosti muslimu treba i valku, budeme bojovat.
Jinak na teto planete nemame co pohledavat.
To totiz delavali nasi statecni predkove a proto jsme take porad tady a zem, ve ktere zijeme a vychovavame nase deti, se jmenuje Nase.
28. 06. 2013 | 21:53

jozef napsal(a):

"jiste to myslel jako zert"
Jiste?
Predpokladam,ze autor nema absolutne ziaden dokaz o tom,zeby Milos Zeman niekde niekedy urazal nabozensku vieru,ci veriacich.Autor sa len vezie na protizemanovskej medialnej vlne.Clen protizemanovskeho davu.
Uvedomuje si autor co robi?
Kazdy,kto sugeruje svetu urazku islamu ceskym prezidentom je zodpovedny za nasledky!
/Ak by aj verejny cinitel mal nejake svedectvo,ze cesky prezident pohrda veriacimi,mal by zatlkat,alebo aspon mlcat,aby nedaval dovody k pomstam/

Ak cesky prezident
vystupoval rovnako sebavedome,ako vystupoval prezident nemecky pri udelovani dobre mienenych rad,konal mimoriadne zodpovedne.Nemecko totiz velmi surne potrebuje par zivotnych rad.Aj Nemecko velmi surne,prostrednictvom nemeckych,co kvazinemeckych masmedii,potrebuje urobit politicku sebareflexiu .
Kym este nie je prilis neskoro.
28. 06. 2013 | 22:08

mb napsal(a):

tak zase zemřít za Zemana ... co může být lepšího ... v Zemanově jménu ...

Bůh můj, král můj, vlasti moje ... poslední je Čecha vzdech ...

čechové jsou národ dobrý ... a ty syn jich ... věrný čech ...

njn ... stane se ...
28. 06. 2013 | 22:16

jendabenda napsal(a):

Medikolog napsal(a):
Katolické modloslužebnictví Alláha hněvá, protože pouze jemu mají patřit modlitby. Alláh neplodil a nebyl zplozen, není nikdo kdo by mu byl roven.
-----
Vy to v ty palici mate rozmychany na betla stejne jak Dukovci snad jen s tim rozdilem ze nerezou hlavy za frenetickeho revu vypatlancu, vam podobnych
28. 06. 2013 | 22:26

jendabenda napsal(a):

oprava
rozmichany
28. 06. 2013 | 22:27

Petr z Tábora napsal(a):

Pane autore, kvůli dvěma slovům prezidenta jste napsal tak ubohý článek, který mi vůbec nesedne k inteligenci, kterou jsem dosud u Vás předpokládal.
Já také do kostela nechodím, ale mám úctu a respekt jak k věřícím, tak ke jménům Boha. Jak můžete vědět, že to pan Zeman myslel jako žert či dokonce pohrdlivě ? Viděl jsem to v televizi, žádný kontext tomu nenasvědčoval.Navíc pod pojmem Bůh někdo myslí klasickou postavu a mnozí i něco nemateriálního prostupujícího náš svět včetně nás.
Druhá Vaše fabulace: Proč by projevení úcty k Bohu mělo být provokací muslimů ? Píšete, že ho mrzí, že naše ambasády v muslimských zemích ještě nehořely - to je neuvěřitelná pomluva jak pana Zemana, tak mírumilovných muslimů. Souvislost s ambasádami ve Vídni a Moskvě už nechápu vůbec.
Vaše třetí lež vychází z předchozích. Ostatně bohužel víme jen, že před dvěma měsíci byly ještě naživu a že souvislosti jejich únosu jsou politické. Ony samy muslimskou víru nijak neurazily, jen se nerozvážně dostaly na nebezpečné místo.
Pan Zeman se tedy nemá za co komukoli omlouvat.
Vy máte nějakou povědomost o tom, že se v hospodách IV.cenové (neexistující) kategorie nějak masově uráží Bůh ?
28. 06. 2013 | 22:45

Bořivoj Skočdopole napsal(a):

Krysí výraz,
blbé kecy,
to je Lidovec přeci!

Co se mu hodí použije,
je to malá česká zmije.
28. 06. 2013 | 22:48

jeanp napsal(a):

pane svoboda, zřejmě si to neuvědomujete, ale
váš zbytečný článek je na úrovni oněch fanatických teroristů,
kterých se bojíte,
šíření strachu je pro náboženský fanatismus signifikantní,
normálnímu neoznačkovanému člověku je naprosto jedno kdo co řekne,
vždyť symbolismus jde proti víře, ale o tu přeci fanatickým únoscům
nejde, že, takže kritizovat kohokoli za ta slova je zcestné,
stojíte tím na straně teroristů
28. 06. 2013 | 22:58

Medikolog napsal(a):

jendabenda 22.26

Voni nějakej můj řev slyšejí? Není to vaše tchýně?;-)
28. 06. 2013 | 23:25

Ares napsal(a):

Řeknete Allah akbar a už by měli islámští fanatici zapalovat ambasády a zabíjet lidi. Opravdu mírumilovné náboženství.

Asi bych se spíše zamyslel nad islámem než nad Zemanem. O Zemanovy tu kdekdo řekl a napsal už hodně a nevšiml jsem si, že by kvůli tomu někoho zabil nebo něco vypálil.

To je asi ten problém. Kdyby měl Zeman fanatické příznivce, kteří by za kritiku odpalovali bomby a pořádali násilné demonstrace, tak autor se skučením uteče pod stůl a bude vykřikovat, hlavně je ničím neprovokujte.
28. 06. 2013 | 23:35

Huck napsal(a):

Dementi, prezident řekl: "A LÁHEV NA BAR"
29. 06. 2013 | 01:07

Trtkos napsal(a):

Je neuveritelmne, co dokazala prima volba presidenta predevsim diky medialni svinske manipulaci udelat s lidma.
Videl jsem uz na internetu v diskuzich mnohe, ale tenkrat a castecne az dodnes se objevuje plno fanatiku a zakomplexovanych lidi, kteri jen tezko nesou Zemanovu vyhru nebo KS prohru. Sam jsem ztratil nekolik pratel jenom proto, ze jsem nevolil toho velkeho skudce nasi zeme KS, pricemz dodavam, ze Zeman je taktez pekny mizera, ikdyz se na rozdil od KS snazi pracovat pro CR.
Tomuto pisalkovi a mnoha dalsim vadi, ze Zeman neco rekl stejne tak, jako by to naopak nerekl.
Tady se navic pridava dnesn uz trapny slunickarsky postoj k islamu, coz je velmi skodlive a nebezpecne jak pro nasi zemi,tak i pro existenci zap. kultury.
29. 06. 2013 | 01:15

Z. Léčebny napsal(a):

Mnoho lidí se tomuto "vtípku" pana Zemana nezasmálo. To je častý jev, že "vtip" alkoholika připadá vtipný pouze samotnému alkoholikovi.
29. 06. 2013 | 01:46

kočka šklíba napsal(a):

Svobodo mlčte, vy s vašimi spolustraníky jste stejní fanatici jako někteří muslimové. Fanatici jsou nebezpeční vždy a všude, jak katolíci, muslimové tak ostatní nekritičtí a militantní věřící bůhvíčemu. Jen vy už nemůžete upalovat, nicméně si to vybíráte jinak, ekonomicky.
O vašem charakteru svědčí především účast v Topolánkově vládě plné gangsterů, mopslem Stejskalem povoleno použít.
29. 06. 2013 | 03:10

olga napsal(a):

Pane Svoboda, napsal jste to moc dobře. Ovšem. Chybí nám elita. A to je smutné...
Svět je takový. Kde vládnou peníze, tam nemůže vládnout Bůh. Každý sám se musí zařadit.
29. 06. 2013 | 06:06

Neviditelná ruka trhu je všude napsal(a):

olga,

ale na tomhle světě (v kapitalistickém systému) vládnou pouze peníze. Viz neviditelná Dukova ruka na tažena na státním rozpočtu. Autor sám byl součástí Topolánkovské neviditelné ruky trhu.
29. 06. 2013 | 06:10

zemedelec napsal(a):

Takhle jednají manipulátoři s veřejným míněním.
Protože to vyjádření,nebo pozdrav pro muslimskou část zeměkoule,lze považovat i v pozitivním duchu.Jak asi může oslovit muslim křesťana,dej Vám Pan Bůh štěstí.
Taková to střasořídka má zastupovat republiku EU parlamentu.
29. 06. 2013 | 06:38

rolník napsal(a):

zemedelec,

Jako vy jednají manipulátoři s veřejným míněním. Zeman je buran a vy ho za to obdivujete. Jake JZD vedete ?
29. 06. 2013 | 06:54

Targus napsal(a):

To: Pavel Svoboda

Ze všeho nejhorší jsou pánbíčkáři.
Druhého budou poučovat, co může a nemůže kdy a kde říkat a jejich duše se podobá přetékající latríně.
Obrací se mi z vašeho charakteru žaludek, bratře autore, kážete vodu a celý dosavadní život chlemtáte víno po barelech. Pak hodíte čtyrák do kostelní kasičky, desetkrát zadrmolíte Zdrávas, třikrát oblezete po kolenou oltáříček a myslíte si, že je všechno, jak má být.
Pro takové kostelní báby a dědky opravdu pochopení nemám.
29. 06. 2013 | 07:00

zemedelec napsal(a):

rolníku,
Co vlastně rolujete.Přece JZD dávno skončila.
Já tu možnost Zemanovi nedal,aby takto zametl s trojkolkou.
29. 06. 2013 | 07:05

heriodos napsal(a):

Tak jak to tedy je? Ti co žijí v roce 2013,jsou ti nejposlednější-tedy mají o všem nejpravdivější úsudek? Arbitr?
Vždyť ale věřící a církev se dovolávají buď Ježíše a jeho slov dva tisíce let starých nebo o něco století mladších slov proroka Mohammeda?
Je až s podivem,jak naopak s naprostou samozřejmostí kdokoliv odsoudí pozdější o tisíc a více let výroky Campanelly,Fouriera,St.Simona,Marxe, a dalších..
Vždť stejnou měrou jakou církev měřila trest smrti kdysi jako možný Galieu Galiei a vyměřili ho skutečně pak Campanellovi-můžeme říci:sázeli na to,že lidé je stejně budou považovat za blázny.A hle :v dnešní době létají kosmické lety díky znalosti Galileovy tíže gravitační a minimálně ve všech zemích světa levicová opozice -dítko Campanellů-polovinu parlamentů.

Rovněž tak bylo to co někdejší mysliteloe vedlo k zamyšlení nepodstatné vzhledem k dnešní době ?:Tak třeba rok 1870/1871 ,kdy vláda revolučních jakobínských vojenských bodáků od roku 1790 (a že král podporoval chudé vědce a umělce nejvíce) padá navždy,a díky ní je krátce nato ovšem poražena i komuna-první představa demokraticky volených zástupců radnice bez podpory vojáků-není příznačný později nejméně mnohokrát dodneška? Co by potom byly ty další občanské války,nedávné Srbsko,..
Ukazuje,se že skutečně velkým nepřítelem demokratického socialismu je bodákový socialismus a zejména proto,že bývá poražen vojensky pravicí tak,že následně je vojensky ještě více decimován demokratický sociasmus,který by se rád,leč marně od něj odlišil :To je Napoleon III,vnuk Napoleona -dvacet let presidentem Francie končí 1870-1 a Komuna 1871 poražená jeho srážkou-koalicí s Bismarckem.Lidé s kokardami a lumpenproletriát stojí v krveprolití na opačných stranách BARIKÁD,AČ VERBÁLNĚ TVRDÍ SPOLEČNÝ CÍL.Militantní navenek je hlavně dovnitř. Marx radil pak chápat to ekonomickým pozadím,přes pojem námezdní práce.Tou ovšem může bývat i loutková pozice ministerská vybraných zástupců lumpenproletariátu coby ministrů a dvora,jako to bylo v případě neojakobínského Napoleonova vnuka.NÁMEZDNÍ PRÁCE.
Proto nepotismus,militantnost,arogance,vulgárnost,autokratická samozřejmost vládnutí -zde číhá nebezpečí vždy.
29. 06. 2013 | 07:08

heriodos napsal(a):

Sorry,gramaticky opravený text od překlepů zde znovu:
Tak jak to tedy je? Ti co žijí v roce 2013,jsou ti nejposlednější-tedy mají o všem nejpravdivější úsudek? Arbitr?
Vždyť ale věřící a církev se dovolávají buď Ježíše a jeho slov dva tisíce let starých nebo o něco století mladších slov proroka Mohammeda?
Je až s podivem,jak naopak s naprostou samozřejmostí kdokoliv odsoudí pozdější o tisíc a více let výroky Campanelly,Fouriera,St.Simona,Marxe, a dalších..
Vždyť stejnou měrou jakou církev měřila trest smrti kdysi jako možný Galieu Galiei a vyměřili ho skutečně pak Campanellovi-můžeme říci:sázeli na to,že lidé je stejně budou považovat za blázny.A hle :v dnešní době létají kosmické lety díky znalosti Galileovy tíže gravitační a minimálně ve všech zemích světa levicová opozice -dítko Campanellů-polovinu parlamentů.

Rovněž tak bylo to co někdejší myslitele vedlo k zamyšlení nepodstatné vzhledem k dnešní době ?:Tak třeba rok 1870/1871 ,kdy vláda revolučních jakobínských vojenských bodáků od roku 1790 (a že král podporoval chudé vědce a umělce nejvíce) padá navždy,a díky ní je krátce nato ovšem poražena i komuna-první představa demokraticky volených zástupců radnice bez podpory vojáků-není příznačný později nejméně mnohokrát dodneška? Co by potom byly ty další občanské války,nedávné Srbsko,..
Ukazuje,se že skutečně velkým nepřítelem demokratického socialismu je bodákový socialismus a zejména proto,že bývá poražen vojensky pravicí tak,že následně je vojensky ještě více decimován demokratický sociasmus,který by se rád,leč marně od něj odlišil :To je Napoleon III,vnuk Napoleona -dvacet let presidentem Francie končí 1870-1 a Komuna 1871 poražená jeho srážkou-koalicí s Bismarckem.Lidé s kokardami a lumpenproletariát stojí v krveprolití na opačných stranách BARIKÁD,AČ VERBÁLNĚ TVRDÍ SPOLEČNÝ CÍL.Militantní navenek je hlavně dovnitř. Marx radil pak chápat to ekonomickým pozadím,přes pojem námezdní práce.Tou ovšem může bývat i loutková pozice ministerská vybraných zástupců lumpenproletariátu coby ministrů a dvora,jako to bylo v případě neojakobínského Napoleonova vnuka.NÁMEZDNÍ PRÁCE.
Proto nepotismus,militantnost,arogance,vulgárnost,autokratická samozřejmost vládnutí -zde číhá nebezpečí vždy.
29. 06. 2013 | 07:19

Silvie napsal(a):

Ale nepovídejte, pane Svobodo!
Ty holky dobře věděly, kam jedou, protože je určitě mnoho lidí varovalo.

Pokud jejich rodiny předpokládají, že kvůli nějakým Češkám (v USA si možná myslí, že Čečenkám), propustí Američani odsouzenou! teroristku, tak jsou asi hodně bláhoví.
Žádný stát nebude přebírat zodpovědnost za pitomce, kteří lezou dobrovolně do lví klece.

Zeman svým pravdivým tvrzením, že se islámu NESMÍ ustupovat, nemůže průběh věci nikterak ovlivnit. To můžou maximálně Američani nebo Izraelci (my asi žádné islamisty v zajetí nedržíme, že?), k nimž také toto vydírání jasně směřuje.

Především vy, katolíci, byste proti islámu měli tvrdě vystupovat a nikoliv mu servilně podlézat, jako to činili předcházející papeži vaší církve.
Asi vám nedochází, že si podřezáváte pod zadkem svou vlastní větev.
Jen se podívejte na Británii, Itálii, Belgii a další země.

Jste zbabělci, kteří dovolí, aby jim imigranti ve vlastních zemích zakazovali křesťanské symboly - kříže, vánoční stromky, vánoční prázdniny.
Co přijde potom?!
29. 06. 2013 | 07:35

Baba napsal(a):

Místa, kam chodívá pro svůj sortiment sídlištní sedmidenní rodinný nákupčí jsou sítí, nikoli ulicí. Cítí se spokojenější, rozpoznává-li podle hustoty zákazníků denní dobu, svátky nebo jiné události než zaznamenává-li podle jejich struktury dny v týdnu. Tradičně pro něj znamená samoobslužná prodejna s platnou osobě. Metropolitní malá společenská konverzace nejen při nakupování je znatelně jangovější.
29. 06. 2013 | 07:43

Drzá zrzka napsal(a):

Který bůh je veliký? Ten náš nebo ten jejich?
29. 06. 2013 | 07:57

resl napsal(a):

A bude hůř, Zeman nemá vkus a jemný humor je mu cizí. Má-li kolem sebe ale Mynáře a společnost tupých, bázlivých sluhů, nemůže mu to nikdo říct, nehledě na to, že si myslí o sobě, jak vtipný je. Stejný, český moula, jako Klaus, jen v hrubším kabátě. Ukazuje venku jak Česko vypadá, země buranů, ušmudlaných od bláta, bez vtipu, kde noblesa je sprosté slovo. To taky nejvíc uráželo Zemanovu volicí lůzu.
29. 06. 2013 | 08:22

Targus napsal(a):

To resl:

Odkdy jsou červené fusky noblesní?
29. 06. 2013 | 08:33

Lila napsal(a):

Petr z Tábora

Podle informace mých přátel žijících v severní či západní Evropě, vůbec nejde o dvě nevinná slovíčka, jak se domníváte. Nejen muslimská veřejnost onen pozdrav pochopila jako nemístnou ironii, a tato neomalenost vzbudila naprosté zděšení, protože je vnímána jako nebezpečná hra s ohněm.
Stačí si připomenout, co se dělo, když nejčtenější dánský deník Jylland-Posten zveřejnil 12 kreseb proroka Mohameda...

Stejný údiv i u "obyčejných" lidí vyvolal fakt, že u nás se nikdo tímto posledním kouskem pana prezidenta včera nezabýval, nikdo ho nekomentoval, z čehož si vyvodili, že to, co je v civilizovaném světě považované za nepřijatelné, u nás je normální. (Bohužel!)
29. 06. 2013 | 08:36

Targus napsal(a):

To: Drzá zrzka

Já ho mám taky velikého!
:-)))
Asi za takovou větu stojí celý tento článek.
29. 06. 2013 | 08:37

leri napsal(a):

k únosu dvou češek - spíš mi připadá, že byly nápadně vhodným cílem - dvě mladé bílé ženy, dobrá kořist v každém případě,- a po čase si někdo vzpomněl, že by se vlastně daly použít pro případ zajaté muslimky...
29. 06. 2013 | 08:38

Baba napsal(a):

Mick Jagger by si ke skvěle střiženému obleku vzal jinak extravagantní fusky než červené, ale proti větrným mlýnům o vlivu červené nerozhodujete vy.
29. 06. 2013 | 08:40

Targus napsal(a):

To Lila:

Váš náhled na věc je přesně tím, co zde bylo pojmenováno jako předposranost, slušněji řečeno politická korektnost.
Co dělali Evropané, když kdesi v Indonézii pálili mohamedáni Bible?
Byli zalezlí ve svých sídlištích naležato, cpali se hamburgery a drželi hubu.
29. 06. 2013 | 08:43

Drzá zrzka napsal(a):

Targus

máte velkého boha nebo mozek? :-)))
29. 06. 2013 | 08:57

vasja napsal(a):

To sou starosti.
Tenhle rasista močí na obrys ČR a co.....

http://praha.idnes.cz/foto.aspx?foto1=AB4999f4_CURAJICI_RAMBOUSEK112_5A6F2303.JPG&id=A20130306_ab_254
29. 06. 2013 | 08:58

resl napsal(a):

Targus : Odkdy jsou červené fusky noblesní?
............
módní, od té doby, co je nosí v Americe. Tady už začínají nosit každou ponožku jiné barvy. Třeba to jednou budou vaše onuce. Ale v tom chovní nehledejte, jako v dlouhých vlasech kdysi bolševik hned poznal o koho jde. Vy to nemůžete rozlišit, jste se Zemanem na stejné "úrovni." zdraví vás r.
29. 06. 2013 | 09:02

Nějak se nám to vymyká, věřící přátelé, napsal(a):

Svoboda, mír a humanita šíří mečem a krví hostii míru v islámských zemích. Školí příští teroristy, vyzbrojuje příští vládce nekonečného šariátu, kde křesťané jsou vymycováni, přijímá běžence (levnou pracovní sílu) z islámských zemí, kteří se pak v příštích generacích stávají spořádanými islámskými spoluobčany převracejícími původně pokřesťančené země na svůj obraz.

Radikální bratrští muslimové pak v domácím prostředí tu zabijí a oloupí cizí horolezce, onde unesou holky, které se vypravily do jejich domoviny.

Nikdo nepřizná, že jde o dvě nekompatibilní náboženství a komunity. Nikdo nepřizná, že podpora multikulturalizmu a příštího terorismu a šariátu z původně zištných důvodů je obrovský úlet. Nikdo nepřizná, že nejlepším řešením by bylo ŽÍT POKOJNĚ A BEZ VMĚŠOVÁNÍ VEDLE SEBE.

Děsí mě, že stačí pronést tradiční islámský pozdrav v tzv. "civilizované západní zemi židokřesťanské tradice" a náboženští fanatikové všech věrovyznání, již vytahují kudle a hrozí zabíjením.
29. 06. 2013 | 09:02

spící mumie napsal(a):

Kníže na Hrad.I když stále spící, má pro poddanské dušičky mystickou cenu.Aláh s námi a zlý pryč!
29. 06. 2013 | 09:05

juvel napsal(a):

Když jakkoliv zažertuje kníže Karel (vtipně i hloupě), jeho příznivci jsou z toho unešeni. Když jakkoliv zažertuje Miloš Zeman, příznivci Karla mobilizují všechny sdělovací prostředky a nejméně týden se nad tím okázale, hystericky pohoršují. To už snad musí být protivné i samotnému Karlovi.
29. 06. 2013 | 09:06

Medikolog napsal(a):

Targus 08.43

Evropanům je až na křesťanskou minoritu nějaká Bible starou nudnou knihou pro prababičky;

ALE VYNECHAL JSTE ŽIDY. Starý zákon je přeci více méně nepřesný překlad jejich TORAH.. také polehávali, cpali se kashrut hamburgery a drželi hubu.

CO DĚLAL TARGUS? Kolik ohořelých stránek biblí za cenu nasazení VLASTNÍHO života zachránil a odnesl Dukovi, nebo alespoň nějakému knězi? Ležel a cpal se hamburgry (kashrut?:), nebo bušil do klávesnice na netu?

Američtí barbaři házejí věřícím Svatý Korán do hajzlíku, aby jej znesvětili a věřící jej vyjímají, aby jej očistili a zachránili slovo Alláhovo (budiž jeho jméno pochváleno).

Oproti tomu když Evropan vytáhne Bibli z hajzlíku, učiní tak proto, aby se neucpal. Proto jsou církve právem považovány za zbytečnost a za škodnou, patřící tam kde vznikly. Do Levanty, možná ještě do Říma.
29. 06. 2013 | 09:13

Analytik napsal(a):

Allahovy bonmoty o Zemanovi jsou mnohem šťavnatější!
29. 06. 2013 | 09:17

Silvie napsal(a):

resl

To jsem netušila, že jste taky módní guru jako Francka z Blesku.
29. 06. 2013 | 09:19

Silvie napsal(a):

Lila

Právě od vás, která se profilujete tak "pravicově", bych očekávala souhlas s chováním Zemana. Islamistům se nesmí ustupovat a s teroristy se nevyjednává.
V tomto bodu se chováte jako klasická levičačka, ale zřejmě jen proto, že si potřebujete zarýt do Milouše.

To, že se zparchantělá evropská civilizace obává už každého svého pšouku, aby náhodou neurazila nějakého fanatika, je velmi velmi smutné.
Demokracie i s vešekerou svobodou slova a projevu ( i smyslem pro humor) jde totálně do hajzlu.
Já se přece doma nebudu omezovat - jestliže se smí svobodně karikovat a zesměšňovat papež, Ježíš nebo kterékoliv jiné náboženství, proč by měl být islám výjímkou?
Necháme-li si vzít svobodu slova, základní atribut demokracie, tak to můžeme rovnou zabalit a předat islamistům.
Takže podle vás, Lilo, si režisér Van Gogh i politik Pim Fortuyin smrt ve SVÉ vlastní zemi rukou imigrantského póvlu plně zasloužili? Jen proto, že si ve SVÉ vlastní zemi dovolili projevit nesouhlas s islamismem?
Asi měli držet hubu, aby si nepohněvali nějaké primitivní fanatické islamisty, kteří žijí v JEJICH zemi na úkor místních daňových poplatníků.

Na "pravičačku" docela slušný názorový přemet!
29. 06. 2013 | 09:29

drzá zrzka napsal(a):

Silvie

Vzhledem k situaci, kdy ona slova Zeman vyřknul, Vám to připadá jako vhodná demonstrace nepřipokakanosti?
29. 06. 2013 | 09:36

olga napsal(a):

Silvie
Proč si myslíte, že věřící křesťan je jiný než muslim a nebo žid? Všichni věří v jednoho a téhož Boha. Jestli si židé myslí, že jedině Bůh může k lidem mluvit, jestliže křesťané věří, že Boží Slovo k nám přišlo v Ježíši Kristu, a jestli si muslimové myslí, že připomenout jim to přišel Muhamad, tak stále všichni mluví o jednom. Pouze důvěra k lidem, kteří zneužívají neznalost věřících, vede k tomu, co tu je.
29. 06. 2013 | 09:37

Silvie napsal(a):

Olga
Já si nic takového nemyslím - všichni věří v jednoho boha.
S tím rozdílem, že islám propaguje smrt pohanským psům a jde o nepokrytě agresivní náboženství, ačkoliv to muslimové popírají.
Přece ho nechcete srovnávat s dnešním křesťanstvím?!

Ale o to vcelku nejde - mně jsou náboženství jako taková ukradená, podstatná je jen ta víra v boha.

Nebudu nikdy akceptovat existenci náboženství, jež si osobuje absolutní nedotknutelnost a jde ve svém fanatismu přes mrtvoly. To je meritem věci.
29. 06. 2013 | 09:52

Silvie napsal(a):

Zrzka
Možná to nebyl nejšťastnější moment (nikoliv z ohledu na islamisty, ale spíš z ohledu na rodiny těch dvou unesených trubek mi jeho žertování přišlo maličko nespolečenské).
Nic tak strašného ovšem neřekl, ač ten pozdrav byl zajisté míněn ironicky.
Přesto Zemanův zápal pro věc chválím.Jen aby mu to vydrželo.
29. 06. 2013 | 09:55

jozef napsal(a):

to juvel

To nebol zart.
Prezident statu takto nezartuje.So zastupcami armady mienkotvorcov prezidenti nezartuju.
Zeman je napriklad aktivnym stupencom europskej armady,statnik,ktory velmi dobre vie,co sa s Europou deje.Nemecko je najsilnejsie zviera v predatorskej rodine stryka Sama,spoluzodpovedne za decimovanie grecko-rimskej civilizacie na ukor civilizacie moslimskej.
Ak pani Thatcherova svojho casu opakovane v mediach obvinila Nemecko z rozputania vojny v Juhoslavii,ak francuzske,britske a ine media svojho casu uverejnili velmi konkretne fakty o nemeckom vyzbrojeni UCK,konstatovali niektore kroky Nemecka v utokoch na zaklady Europy,videli potrebu Nemecko niekde pribrzdit.

Ak nemecky prezident citi potrebu taktne vyucovat ceskeho prezidenta,tym skor je potrebne,aby cesky /slovensky... a vobec kazdy rozumny / prezident zabojoval o rychlu zmenu europskej politiky.
Nemecke/tiez akoby pocitacom riadene/ media v sucasnom stadiu,podobne,ako francuzske,prazske,ci bratislavske, su len garantom decimovania Europy /aj islamizacie Nemecka/.

Prezidenta Zeman sa v Nemecku predstavil ako statnik kvalifikovane prijimajuci zodpovednost za sucasnost i buducnost Europy.
Myslim,ze potesil nielen mna.Potesil aj mnohych Nemcov...
29. 06. 2013 | 10:07

Drzá zrzka napsal(a):

Zápal pro věc může někdy nadělat víc škody, jak užitku.

Zápal holek
Zápal islamistů
Zápal prezidenta

Souhrou zápalů se někdy může změnit zápal na strohé pal...
29. 06. 2013 | 10:10

skeptický napsal(a):

Bůh dal lidem náboženství,a ďábel přišel,aby ji organizoval.

Pouštním náboženstvím navíc perem svazáckých pisatelů prosáklých národnostní hrdostí slíbil,že budou vládnout světu,vyšperkoval hrdinnou historií,pro kterou nejsou žádné archeologické důkazy,a ujistil je,že jsou nejlepší.Křesťanství je jen takový židovský protestantismus.

Lásku k bližnímu učí jen křesťanství,ostatní to jaksi postrádají.Na to křesťanství dojede.Bližní je původně souvěrec.Humanisti,ač křesťanství zahubili,vnášejí nové ideologie ,volnosti,rovnosti,bratrství,že všichni lidé bratry jsou a všichni jsou si rovni,a podobná znemravňující hesla.

Chaos,znemravnění,korupce,rozkol,demontáž rodiny a státu,míchání nesourodého,snižování obranyschopnosti organizmu,zdebilizování školství,krasomluva,zotročení dluhem.Všechen tenhle import pochází z jednoho místa,asi ze severního pólu.

Všechny nové ideologie nahrazující náboženství (pokud se jej nepodařilo úplně znemravnit-některé americké církve jsou dílo na pokraji grotesky),jsou zde bez výjimky proto,aby se vybraná skupinka dostala k moci a pokud možno co nejvíce zotročila masy,které na ní budou dělat.

Všecna náboženství (nejen jednoho boha)obsahují tajný odkaz o stvoření světa,a univerzální teorii všeho,která se dnes hledá.
Mysticismus,Magie a metafysika.Prostě to,co vědě do pochopení světa chybí.

Psány jsou ve třech hladinách.První je doslovná,exoterická,pro jednoduché,ostatní esoterické,jen pro zasvěcené.Druhá je v symbolismu a alegoriích,a třetí v rozličých šifrách a kódech ukrytých nenápadně v textu.

Jestli je to pyramida,menora,hvězda a měsíc,nebo kříž,je to pořád totéž.
Je to všecno poplatné Egypťanům,když už nechceme jít ještě dál,tam už ale psané záznamy chybí.

Podle Tory už jede jen nějaká zapadlá sekta,dnes je to Talmud.

Z modernějších spisů se ale v praxi jede podle návodů z knih zakázaných.
29. 06. 2013 | 10:31

Scarabeus napsal(a):

Takových lidí, kteří si vyplachují ústa jménem božím, jen méně provokativně, je mnohem více, včetně autora.
29. 06. 2013 | 10:31

Ostravak napsal(a):

No a co? Ti co okradli nemocné lidi o nemocenskou ,staré lidi o důchod si teď vyplachujou ústa nějakou pochybnou stojedničkou.
29. 06. 2013 | 11:05

olga napsal(a):

Silvie
Muslimy neznám. Křesťanů bych se nezastávala. Nic horšího neznám.
29. 06. 2013 | 11:05

Kubiš napsal(a):

Evropu Ameriku a Australii čeká ošklivá budoucnost. Má na vybranou mezi islamizací a občanskou válkou. Na mírovou koexistenci civilizace s islámem dnes už nevěří ani hlupáci.
29. 06. 2013 | 11:07

pěvec napsal(a):

cituji: To především proto, že mi vadí, když někdo pohrdlivě mluví o něčem, co je jinému svaté.", konec citace.
Nechceš upalovat, příp. řezat hlavy zaživa ve jménu boha? Svobodo, nijak se nelišíš od muslimů.
29. 06. 2013 | 11:12

drozd kvíčala napsal(a):

zdá se, že svoboda si vyplachuje ústa použitým klystýrem
29. 06. 2013 | 11:13

mb napsal(a):

Zeman si vypláchl ústa
posvátným jménem božím
přemýšlím zda tu zůstat
a proč se vlastně množím

vrší se hrůza na hrůzy
člověk se bojí usnout
chobotná hlava medůzy
a předsedou je Rusnok

neber si boha do tlamy
neber si boha do ucha
třeba byl zase nadraný
nadranej jako ropucha

sestřelen, uvláčen, rozebrán
upíjím další whiskey
pravda a láska vítězí
nad lží a nenávistí ...
29. 06. 2013 | 11:15

Ostravak napsal(a):

kubiš: Opravdu bych se bál http://www.topky.sk/cl/11/1345634/Letecky-utok-NATO-v-Afganistane-neprezilo-najmenej-10-deti
29. 06. 2013 | 11:15

Zeman akbar napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=cFr73UfyVR4

http://www.youtube.com/watch?v=QOAQCrx-ww8
29. 06. 2013 | 11:27

heriodos napsal(a):

K mému výše:

věrohodnost popisů občanských válek je rozporuplná.
Tak třeba standartní popisy potlačené vojensky německými lidovci Bavorské republiky rad 1918 odpovídají Jelcinovu střílení do ruského parlamentu děly. Zdůrrazňuje se její původ z mnoha malých demokratických stran regulerními volbami.Přítomnost ministra -pozdějšího generála wehrmachtu u Hitlera ve vládě republiky rad.Zavražděný premiér-polská národnost,stejně jako vůdce Pařížskékomuny 1971.
Kateřina Himmlerová,příbuzná neslavného H.Himmlera-publicistka z rodinné větve vždy H.Himmlera odmítající ho jako pozdějšího nacistu alE jako vraždícího republiku rad nikoliv, ale píše,že na ulicích to byli povstalci,strašné zjevy pobudů,stříleli rukojmí. To hodně odpovídá popisu K.Marxem armády sympatizantů Napoleona III v letech 1870-71 v Paříži:Potulní herci,prostitutky,opilci,rváči,pobudové.Opory režimu legitimního po dvacet let předtím vzniklého úspěšným někdejším monarchistickým převratem.Ovšem Marxův zeť Longuet byl komunard,který uprchl před zvěrstvy do Anglie.A nesměl se vrátit jako jiní komunardi desítky let do amnestie.
29. 06. 2013 | 11:46

heriodos napsal(a):

oprava :..zdůrazňuje ... Pařížské komuny 1871...ale jako....
29. 06. 2013 | 11:52

český maloměšťák napsal(a):

Muslimy provokovat se nemá. Nebo křesťany. Anebo Židy.
Anebo Zemana.

Přípustné je pouze provokování hlupáků...ale i tam hrozí, že dostanete výprask.

Podle mě je proto nejlepší držet hubu a muslimy poslouchat.
I křesťany.
Anebo Židy.
Či Zemana.
Natož Svobodu./kouzlo nechtěného - " svoboda" /

Svobodo - vy si taky myslíte, že za případnou smrt oněch dívek ponese vinu Zeman ?
Hmm...já si třeba ale mohu myslet že spíše takoví jako vy je budete mít na svědomí - bez vás a vašich rozborů a hlavně bez vašeho obvinění Zemana/a tedy i Čechů a tedy i Češek/ by to možná dotyční zločinci přešli, nevěnovali by Zemanovu pozdravu pozornost, respektive by si to vyložili jinak.
Jo že oni nečtou aktualně.cz apod.zajímavosti ?
To nikdy nemůžete vědět, oni jsou vynalézaví.
No a tak jim právě vy radíte, jak mají celou věc chápat a že tedy mají se nyní rozhořčit a podle toho konat, vlastně jakobyste se stával komplicem, minimálně v tom, jak vysvětlujete, že je třeba fundamentalismu ustupovat, jak chcete berete lidem už i tu zbraň humoru, kdy nejde prvoplánově o to, že by chtěli věci zlehčovat, kdy jde o to NEBÁT se, vysmát se těm velkým i malým diktátorům svědomí.
Absurdní ?
Jen zdánlivě, chce to ale zapnout tu myslivnu někdy i jinak, než jste leta zvyklý. Přemýšlet o tom, co je ještě vkusné a logické a že tedy jsou chvíle, kdy je lepší buď mlčet anebo popsat meritum věci.

P.S. Zeman má na celou věc asi takový vliv, jako Svoboda na průhlednost hospodaření tkzv. Vatikánské banky.
Balon je na straně US orgánů, ty samozřejmě odsouzenou muslimku nevydají, je pak nechutné dávat vinu za případnou smrt těch ubohých dívek - Zemanovi. Věc je mnohem složitější, ale proč nevyužít okasmžiku a neposbírat pochybné sice a svým způsobem morbidní...ale stále to jsou politické body /hlupáků je v populaci dost/.
29. 06. 2013 | 11:56

JAHA napsal(a):

Ad: medikolog
"Nikdo je tam neposílal, lezly jim do saku samy. Provokovaly osud. Kismet. Doufejme, že se nad nimi všemohoucí smiluje. Všichni jsme v rukou Alláhových..."

Zeny boli v IRANE, iba v autobuse prechadzali do Indie cez iny stat! Takze ony tam "nelezly"!!!

P.S. Pan Stejskal - nemali by ste automaticky mazat taketo chorobomyselne vyroky???!
29. 06. 2013 | 11:57

Zeman akbar napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=6pzsAorSSYw
29. 06. 2013 | 12:01

velkomestak napsal(a):

český maloměšťák ,

Co treba Salman Rushdie? A nebo karikatury v Dansku? Zeman nebude mit vliv pokud bude drzet hubu. Jinak tem divkam bude skodit. Tecka......
29. 06. 2013 | 12:10

Gerd napsal(a):

Křesťanství je přežilé náboženství. Ostatně jen Bůh (nebo Alláh?) ví, zda je katolickou církví předkládaná podoba křesťanství pravdivá, vždyť přeci stojí na pouhých 4 evangeliích sepsaných mezi lety 40 a 90 (tedy nutně změněné zapomenutými vzpomínkami evangelistů) a vynechala 10 apokryfních evangelií jen tak šmahem, bez bližšího zkoumání.
Nestojím o islám v Evropě, už dvakrát se málem rozšířil do celé Evropy (vyjma severských států, kde by velbloudi zmrzli), aby byl zastaven jednou u Poitieres, podruhé u Vídně. Dnes je rozšířen po celé Evropě a silně podporován. Katolická církev je se svou pasivitou v roli čistých Albigenských, kteří se nedovedli sami ochránit a museli spoléhat na pomoc jiných, nečistých. Kdykoliv vidím vystoupit Dominika Duku a slyším jeho názory, mám velkou chuť konvertovat k islámu, i když islám považuji za největší zlo současné doby. Ještě horší je však katolická církev. Je jen dobře, že postupně zanikne, spousty věřících postupně umírají a nových konvertitů se moc nehrne. Po církevních restitucích jich bude ještě méně.
29. 06. 2013 | 12:21

marxík napsal(a):

Kazatel Svoboda napsal:
Na této věci mi vadí řada věci. Zaprvé, nemám rád, když si někdo vyplachuje ústa jménem božím. To
především proto, že mi vadí, když někdo pohrdlivě mluví o něčem, co je jinému svaté. Jde jednak o respekt
k názoru či přesvědčení druhého, ale i to, že nedělám druhým to, co nechci, aby dělali oni mně. To je
základ soudržnosti jakékoliv svobodné společnosti, společnosti, která umí organizovat sama sebe bez
násilí.
-----------
Pane Svobodo, i vy se vysmíváte názoru a přesvědčení komunistů v budoucí beztřídní uspořádání společnosti, kdy si každý bude brát ze společných "kádí" podle svých potřeb. Jste stejný jako kolega Zeman, vy pokrytecký kazateli.
29. 06. 2013 | 12:40

český maloměšťák napsal(a):

velkomestak
Allahu Akbar, velkomestaku. Jste /ostatně jako vždy/ velmi přesný a včasný - ano, držet hubu se vyplácí...ale to jsem ostatně v úvodu mého vstupu naznačil...prostě na ty mé poznámky, respektive úvahy pod čarou zapomeňte, nečtěte je, vystačte si jen s tím úvodem a budete mít dnes jak klidné zažívání, tak i klidné spaní. Možná že i zítra.
Čárka.

P.S. Na ten nick jste přišel sám...anebo vám ho našeptal Allah ?
29. 06. 2013 | 12:43

buldatra napsal(a):

Tak voni se musulmani cítí bejt uraženi?
Jsou uraženi nějak často, jen co je pravda..

Inu, okolo fanatiků by měl asi jeden chodit jako kocour kolem horké kaše aby mu neuřízli hlavu.
Anebo by je také mohl nakopat někam, aby přišli na jiné myšlenky.

Tak von ten alláh je nebo není velký?
Měli by si to musulmani zjasnit.
29. 06. 2013 | 13:03

SuP napsal(a):

buldatra -
Voni jsou uražení furt. Jen občas (čím dál častěji) mají záminku začít kvůli tomu řádit.
29. 06. 2013 | 13:28

krajan napsal(a):

"... je prezident Zeman přímo odpovědný za ohrožení života unesených Češek v Pákistánu..."
Pane autore, to je opravdu super obří oslí můstek! Jste si jistý, že ony nešťastné dívčiny byly opravdu uneseny z nábožensko-teroristických důvodů ? A co s tím měl společného prezident, který tehdy sotva nastoupil do úřadu ? On je snad nabádal, aby se vydaly tou nejriskantnější cestou do Indie?
29. 06. 2013 | 13:31

Terry napsal(a):

to heriodos:

Otec slavného spisovatele a socialisty Emila Zoly byl v době zmíněného posledního císařství Francie nesmírně úspěšným architektem-inženýrem,který na velkých vládních zakázkách-stavbách zbohatnul.Zola tedy popsal období před občanskou válkou jako obrovský růst architektury Paříže,skvosty výstavby a překotné tempo růstu kapitalismu a počtu přistěhovalců do Paříže,jaké Francie do Napoleona III a po něm nezažila nikdy.Ovšemže Zola uznával,že poslední dva roky před krveproléváním byl tiskový zákon abnormálně despotický.Za urážku v novinách známé herečky,vládní konkubíny se soudně platily novináři astronomické pokuty nebo byly noviny zastaveny,náklad šel celý do stoupy.Slídění,špehování,zákazy kultury vůbec . Levicový tisk byl zakázán celý.
Zolův otec nedal synovi do života ani groš,aby se sám naučil podnikat,Tak Zola začínal jako dělník v přístavu.
29. 06. 2013 | 13:49

schroth napsal(a):

Pane Svobodo, to jste tomu dal na frak. Takový bombastický titulek a vzápětí ukázka nevědomosti a absence logiky.
Vaše slova:..."Allah akbar (pokud vím, znamená to: Bůh je veliký)". Všelijakých bohů i Bohů je mnoho. "Bůh"je pojmenování, označení, snad i titul, ale určitě ne jméno. Jméno je např. Zeus, Héra, Jehova atd.
Hned jsem si ve vašem profilu přečetl co všechno jste. Nějak mi to nesedí k hloupému titulku a bezobsažnému článku. To to vypadá na tom světě. Takových titulů, funkcí a taková "moudrost". To to ale vypadá.
29. 06. 2013 | 13:53

schroth napsal(a):

Zapomínám zdravit, tak salám pane Svobodo.
29. 06. 2013 | 13:55

Petr z Tábora napsal(a):

to Lila 8:36: Pěkné odpoledne.
Každá dvě slovíčka se dají vykládat špatně, když je zlá vůle. To že, Bůh je veliký volají i muslimští atentátníci při svých činech je známý fakt, ale za to nemůže ani to sousloví, ani Zeman.
Nechtěl jsem k dohadům pana Svobody dávat ty mé. Podle mne pan Zeman skrze Allahu akbar vyslovil svůj názor. Prostě oni únosci ať se rozhodnou ony ženy propustit nebo zavraždit, tak při tom budou v každém případě přesvědčeni, že jednají podle muslimského chápání Boha. Vykládat to jako urážku muslimů může skutečně jen ten kdo nemá rád Zemana anebo hledá konfrontaci. Ostatně, pokud to bude psát dostatek českých novinářů, tak třeba ty muslimy přesvědčí, že to Zeman myslel ve zlém...
I u nás lidé řeknou - bůh ví, nech to bohovi apod.
29. 06. 2013 | 13:59

Baba napsal(a):

Laiku, na lví způsoby nejsi ani dost velkorysý ani dost okázalý. I tak ti může být se sebou fajn.
29. 06. 2013 | 15:13

Baba napsal(a):

Milá Máňo, guru ještě nejsi, ale možná časem budeš.
29. 06. 2013 | 18:06

skeptický napsal(a):

Onyndá jsem se prokousal zevntiř do špičky uherského salámu.Po důkladném obrání mi zírala do tváře holá pravda.
My jsme vlastně uherský salám naruby.
Pokud bůh stvořil člověka k obrazu svému,tak s nějakými přívlastky opatrně.

Ten příspěvek ve velkých písmenech tu visí od rána.Asi je tam něco bohulibého.
29. 06. 2013 | 18:33

Baba napsal(a):

Místo pro Babu.
29. 06. 2013 | 20:56

Libertad napsal(a):

Pane Svobodo,

přesto, že umíte mnoho cizích jazyků a to na velmi dobré úrovni a jste -s největší pravděpodobností- velmi sečtělý a vzdělaný člověk, projevujete se jako ten, který nechce vnímat realitu v české společnosti. Drtivé většině občanů této země:
a) je náboženské vyznání jiných spoluobčanů šuma fuk
b) proto nechápou proč by měl mít Duka, pardón katolická církev, jiné zacházení než mají tisíce soukromých obyvatel -"Macháčků"- okradených o své majetky stejným způsobem.
c) jasné vymezení se k přistěhovalcům s jiným naboženstvím než k občanům s křesťanským náboženstvím. Je nutné, mělo by být součastí naší Ústavy (na příklad "české občanství se přiznává příchozím jen pod podmínkou, že jsou křesťanského vyznání nebo bez vyznání. V případě přihlášení se k jinému než křesťanskému náboženství po přidělení českého občanství toto občanství se odnímá a na osobu se pohlíží jako na cizince". Stejně jako vy nebudete chodit s křížem na krku v zemích s muslimským náboženstím, (o výstavbě křesťanského kostela v Saudské Arabii za svoje peníze ani nemluvě), by občané jiného vyznání -tedy i muslimského- mohli pochopit že:
1) zahalené ženy u někoho z občanů hostitelské země mohou vzbuzovat strach nebo opovržení a odsouzení toho, že někdo může takto tyranizovat a ponižovat žemy
2) že se místním občanům nelíbí mešity, ale křesťanské kostely,
3) že nošení zakrytého obličeje může být proti zakonným předpisům dané země
4) že přizpůsobit se zvyklostem a mít respekt k nenáboženskému postoji občanů této země je základní slušností všech, kteří se zde rozhodli žít,

Že pan Zeman je narcis, který neumí upřednostnit naše zájmy nad svým osobním uspokojení je fakt. Avšak postoj, že muslimské hnutí je nebezpečím pro náš způsob života je svatá pravda.

Pana Zemana jsem nevolil, ani v prvém ani v druhém kole. V druhém kole jsem vyhodnotil, že -ze dvou shnilých bananů-, je po budoucnost Č.R. méně nebezpečný K.S.
Prosím diskutují, aby mně nepřesvědčovali o opaku.

Doufám, že se pane Svobodo do E.P. nedostanete, neboť nejste schopen/ochoten, hájit zájmy většiny, Vám záleží na panu Dukovi. Jste takový Cyril Svoboda, který hlasoval v druhé volbě pro Klause za příslib restitucí. A byl přesvědčen, že to je ten správný postoj/kompromis. Klaus presidentem byl, restituce se nekonaly. To jeho úhlavní kamarád/nekamarád Kalousek byl úspěšnější.

S podravem

Sidonio Libertad
29. 06. 2013 | 22:03

iga napsal(a):

Holky v tom videu prosily prezidenta, aby jim pomohl.
Vypadá to ale, že prezident jim moc pomáhat nechce...

Vzhledem k obsahu videa si holky na vysvobození počkají.¨
Česká a potažmo západní média udělala z té zavřené doktorky teroristku. Faktem ovšem je, že je odsouzená na víc než 80 let ne za terorismus, ale za pokus o zabití vyšetřovatele FBI během výslechu, na který si nepamatuje, po kterém musela být několik měsíců hospitalizovaná a po kterém má trvalé následky (tomu vyšetřovateli se nestalo nic).
Doteď k ní nepustili ani Amnesty International ani Červený kříž, takže se moc neví, v jakém je holka stavu. A Červený kříž jí vede jako vězně svědomí a ne jako teroristku. Takového člověka USA nikdy nepropustí, protože to je jejich máslo na hlavě...
29. 06. 2013 | 23:05

lser napsal(a):

Další hloupý a účelový blog. Je to směšné co všechno se snaží využít voliči Schw. proti Zemanovi.
30. 06. 2013 | 17:37

Medikolog napsal(a):

Sidonio LIBERTAD 22.03

I vy jeden antisemito;<) monopol pro katolické kostely, ale žádná agitační střediska národní fronty? Žádné synagogy? Žádné mešity? Jediné povolené smýšlení a vyznání žádné, nebo Dukovo a všichni bez rozdílu sypat do Duky kasy?

Dnes vám vadí ženská v šátku, zítra pejzatej v černém klobouku nebo vajda v klobouku i u stolu; .. pokud si to děvčata a mládenci budou vyznávat doma soukromě, nebo v objektu, který kvůli tomu budou za vlastní pořizovat, udržovat a provozovat... proč ne. Ale nebudou tím v Čechách obtěžovat na veřejnosti.

Pokud tohle chtějí, mají státy kde je to obvyklé - KLDR, Izrael, Indii, Vatikán.. Někomu zase vadí mlácení do zvonů nebo volání muezina, když chce odpočívat nebo v klidu rozjímat/(meditovat.

Jestliže pan Zeman zatočí s narcistickými, nenažranými církvemi, pak nad svůj zájem postaví zájem Českého národa; protože vadí-li panu S. Libertad, že si muslimové za své peníze postaví a provozují Posvátnou Mešitu u nás, mě více vadí, že katolíci si za naše nekatolické peníze drze vydržují svoji církev, cynicky zastávající protičeské postoje a odklepli si ještě rozkradení třetiny republiky pro svoji totalitní majetku a mocichtivou sektu.

Mimochodem, japonské a indické chrámy se mi líbí stokrát víc než křesťanské kostely - nežerou totiž se svým personálem z mých daní.
30. 06. 2013 | 21:37

ščastný euroobčan napsal(a):

No tak přibudou další dvě mrtvé ke sto tisícům křesťanům, zavražděných každoročně muslimy (alespoň podle údajů Vatikánu).
Bavme se nejprve o tom, proč a za jakých okolností muslimové každoročně zavraždí sto tisíc křesťanů, a pak teprve o dvou češkách, které si o to koledovaly.
01. 07. 2013 | 08:03

Pepa napsal(a):

Zeman není zodpovědný za osud češek v Pákistánu, ale tamní islamofilé. Autore, nechte té demagogie!
01. 07. 2013 | 11:23

Honza H. napsal(a):

Zeman si vypláchl ústa jménem Alláhovým. A Alláh muslimů není žádný Bůh.
01. 07. 2013 | 22:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy