Volby na prodej

07. 09. 2013 | 19:42
Přečteno 3173 krát
Lídry, média, předvolební preference i fanoušky na facebooku - vše lze nakoupit. Data, která se tváří objektivně, nám prostě lžou. Co s tím?

Nejde o to, za kolik lze polepit republiku billboardy. Jde o to, že na rozdíl od předvolebních prohlášení politiků na billboardech, jimž průměrný volič stejně nevěří, se nelze spolehnout ani na "tvrdá" data, která by měla být objektivní.

Názor voliče především ovlivňuje politik přes média, která ovládá. Nedávná koupě skupiny Mafra (Mladá fronta, Lidové noviny, idnes...) Andrejem Babišem je toho klasickým příkladem. Obsah těchto médií začal ovlivňovat krátce po uzavření obchodu.

Když už je řeč o Babišovi, jak jinak si vysvětlit příklon osobností typu bývalého komentátora Mladé fronty Martina Komárka či Martina Stropnického ke hnutí ANO než pohnutkami ekonomickými? Programově zde není nic objevného.

V současnosti můžeme pozorovat tak závratně rozdílné předvolební průzkumy, např. jeden si Andrej Babiš objednal a jakousi náhodou tento průzkum vyšel pro něj velmi příznivě, na rozdíl od ostatních průzkumů.

U řady politických stran je totálně fiktivní i počet fanoušků na Facebooku, které nakupují fanoušky v rozvojových zemích. Pokud tento podvod neděláte, média vám to dokonce vytknou, aniž si všimnou skutečných vítězů internetové politiky podle vědeckých výzkumů.

Svět chce být klamán, říká klasické rčení. Platí to i o voličovi? Pokud ano, staví svojí volbu na lži a lež patří do kategorie zla, nikoliv dobra. Volíme-li (možná nevědomě) zlo, pak tomu odpovídá i dnešní stav společnosti. Alespoň toto je - bohužel smutná - jistota a pravda.

Co s tím? Přemýšlet a ověřovat si informace - Google pomůže. Bohužel, jak obecně známo, přemýšlení bolí. Jinak nám nezbývá, než strpět, že prolhat se dnes můžete až k nejvyšší ústavní funkci.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Občan napsal(a):

Já si, pane Svobodo, spíš kladu otázku, co jste asi tak naslibovali panu Krásovi, že kandiduje tentokrát za lidovce.
O péči o zdravotně a jinak handicapované jsem totiž ve volebním programu KDU-ČSL nenašel, kromě několika plytkých frází, NIC.

Ale ten titulek je výstižný. V umění nabídnout se komukoli za kousek místa u koryta jste vy, lidovci, mistři nad mistry.
07. 09. 2013 | 20:01

patriot napsal(a):

Autor se nám snaží namluvit, že zatímco někteří kandidují na základě pohnutek ekonomických, jeho vlastní pohnutky jsou zcela jiné, křišťálově čisté, ušlechtilé, „programové“…
07. 09. 2013 | 20:03

au napsal(a):

Martin Komárek, bývalý protežovaný člen KSČ a jeden z nejtalentovanějších mladých komunistů, absolvent oboru "vědecký komunismus" a hlásný trouba komunistické ideologie v 80. letech samozřejmě zjistil 17.11. večer, že ve straně mu už pšenka nepokvete.
Úplně stejně, jako v létě 2013 zjistil, že podpora ODS už nenese tolik jako dřív.
A Stropnický? Co dělat s obličejem krysy? Že by... krysu?

Problém je v tom, že vy, lidovci, jste stejně úspěšnými nákupčími. A posadit jednoho z nejšpinavějších ČXechů (a to je už co říct), Daniela Hermana, na post pražského lídra - tím jste ztratili u slušných lidí poslední šance.
07. 09. 2013 | 20:33

MarianA napsal(a):

Au- vaše příspěvky čtu velmi pozorně,s většinou souhlasím.Co Vás vede k tak tvrdému odsudku Hermana?
07. 09. 2013 | 20:37

Yosif K napsal(a):

Když už je řeč o Babišovi, jak jinak si vysvětlit příklon osobností typu bývalého komentátora Mladé fronty Martina Komárka či Martina Stropnického ke hnutí ANO než pohnutkami ekonomickými? Programově zde není nic objevného.

KONEC CITATU.

Programově zde (u Babiše) ale něco objevného skutečně je:

1) Babiš nepotřebuje žít z poslaneckého platu ani z prodávání informací z politiky ani z vybírání dárků ze dphození toho či onoho. Pokud se nas....ral že korupce přesahuje tolerovatelné meze, a chce proti tgomu bojovat (a samozřejmě pokud pokud....) tak má možnost s tím něco dělat.

Podobně jako Blooomberg nebo Rockefeller nebyli závislí na politice, mohli si dovolit mít pebvné postoje a nelézt do koalic za každou cenu.

2) Babiš je dobrý organizátor, pokud by jeho lidé dostali nějaký resort, asi by se vyvarovali zmatků nebo malérů, jaké se občas přihodí na ministerstvu dopravy, ministerstvu práce atd atd.

Proto za Babišem stojí podnikatelé, proto za Babišem stojí politici, kteří mají pro-podnikatelské názory.

Tím neříkám že vše na co Babiš šáhne dopadne dobře. Neříkám že Babiš neujede nikdy v ničem. Ale nějak bych mu věřil o něco více než čistým akademikům a teoretikům. nebo politikům kteří v životě nedělali nic jiného než politické pletichaření (Sobotka, Hašek, Dienstbier, Marek Benda atd atd atd.....)

Samozřejmě - pro Babiše nejsou soupeři pastraničky bez peněz jako zelení atp. Pro něj jsou vážným soupeřem klany za kterými stojí například LUKOIL - tam se už i Babiš musí mít na pozoru.....
07. 09. 2013 | 20:39

pamětník napsal(a):

Pavel Svoboda
lituje, že k nejvyšší ústavní funkci se neprolhal jeho favorit, ačkoliv se moc snažil.
07. 09. 2013 | 21:54

Pavel Svoboda napsal(a):

Zdravím všechny, i když se mnou nesouhlasí. Pamětníka ujišťuji, že Karel nebyl můj favorit.
07. 09. 2013 | 21:58

DF napsal(a):

No politický turista na kandidátce Bělobrádkovy strany.
Protože pouze vzdělání, které dostal pan Bělobrádek neboli Íčkovo CEVRO mu umožnilo stejně jako Krystýně vypustit svého koně, který na podzim 2006 jako nestraník za Unii Prahy 4 tedy koalice KDU-ČSL, SNK-ED a US-DEU vybojoval těch krásných 14,57 %.
Protože ODS potřebuje v Plzni podporu tak tam MVDr.Pavel Bělobrádek Ph.D. posílá podporu Václava Krásu protože proODSácká Plzeň ho v současné době jako jediného zaručeně zvolí.
Proto nám pan bývalý ministr a velvyslanec tento handl vysvětluje slovy:
"Nejde o to, za kolik lze polepit republiku billboardy. Jde o to, že na rozdíl od předvolebních prohlášení politiků na billboardech, jimž průměrný volič stejně nevěří, se nelze spolehnout ani na "tvrdá" data, která by měla být objektivní".
07. 09. 2013 | 22:14

pamětník napsal(a):

Pavel Svoboda:
Díky za pozdrav, taktéž.
Smím tedy vědět, kdo byl Vaším favoritem po odpadnutí Zuzany Roithové a dalších?
07. 09. 2013 | 22:40

evix napsal(a):

V naši obci měli lidovci už loni na podzim více hlasů než ODS, poprvé po 23 letech. Osobně si myslím, že se lidovci do PS dostanou..
07. 09. 2013 | 22:50

Gerd napsal(a):

Ke KDU-ČSL už dlouhodobě nemám důvěru. Strana má totiž až příliš dlouhou tradici. Byla ve vládách první republiky, ještě za Masaryka. Odtud pochází i známé heslo: "Volte v.ly , volte krá.. , jen nevolte klerikály!" a přezdívka černop.delníci.
Za 2. sv. války papež světil Hitlerovi děla. Větší morální pokles si už nedovedu představit.
Za vlád KSČ byla KDU-ČSL součástí Národní fronty a tak udržovala zdání plurality socialistického režimu.
Po 1989 bylo jen málo vlád, kde by lidovci nebyli zastoupeni. K ústupu z vládních koalic došlo až v době, kdy se lidovci do českého parlamentu ani nedostali.
A to nejhorší na závěr, z Vaší líhně pochází tak skvostní poslanci jako Kalousek, Parkanová, Müllerová, Husák, Šustr, Severa. Svého druhu čelní politici za KDU-ČSL, kteří zdrhli za falešnou fasádou šlechtické noblesy K. Schwarzenbergem.
Toho Kalouska, kterého vychovala vlastně KDU-ČSL a katolická víra, Vám zazlívám nejvíce.
Tak proč bych Vás vůbec měl volit?

P.S. pro L.S.: Antispamový filtr je už nastaven tak, že zde ani není možné ocitovat heslo z první republiky. :-(
08. 09. 2013 | 00:09

Targus napsal(a):

Možnosti výběru jsou opravdu zoufalé, ale než bych to hodil lidovcům, to si radši sám a dobrovolně ruku useknu...
Už žádné Luxoviny, už žádné parkány a jiné ohrazené prostory, už žádní kalousové a jim podobní noční dravci.
Kostelnická sebranka má už předplaceno na třicet let dopředu, účet zní na jedno sto a šedesát miliard Kč k tomu.

Děkujeme.
08. 09. 2013 | 00:38

Důchodce68r napsal(a):

Ono ale nejde jen o KDÚ.
Mám za to, že pokud se do sněmovny dostane 101 poslanců ze "zavedených" stran (kteréžto nám tady zavedly onen zavedený komplexní marazmus), není naděje na zlepšení.
Co tedy?
Nevolit vůbec žádnou zavedenou.

Mluví se o rizicích z volby nezavedených.
Mám za to, že největší riziko jsou už právě ty zavedené.
Dokazuje to realita posledních dvaceti let.
08. 09. 2013 | 00:55

vojtechnavratil napsal(a):

Už zas ty kecy o papeži světící Hitlerovi jeho děla. Ale "důkaz" krom agentury JPP (jedna paní povídala) žádný ... alespoň něco pro info http://www.ceskatelevize.cz/ct24/blogy/peroutkuv-stat/78570-papez-ktery-mlcel-a-zachranoval/
08. 09. 2013 | 01:54

zemedelec napsal(a):

Pane V.Navrátil.
Špatně.
Proč nepřipomínat špatnosti,to by zase jiní nesměli připomínat komunisti.
Vypadalo to s KDU-ČSL po sametové nadějně díky Luxovi,ale vždy byl převálcován Klausem.C.Svoboda,Kalousek to už byl ten střed,že si pokaždé přisedli ke korytu a na prosazování idejí strany zapomněly.Hodně mě zklamal Kasal.To co hlásá Bělobrádek,nemá nic společného z lidovostí a na to dojede.
08. 09. 2013 | 07:01

Politolog napsal(a):

Kuci, máme to zmáknutý.
Dohodli jsme se, že se dohodneme KDU-ČSL + TOP09 + některé uskupení a poslanecká sněmovna je naše.
S Bratrem Mírou Kalouskem jsme dohodnutý.
08. 09. 2013 | 07:21

patriot napsal(a):

Ještě k těm ekonomickým pohnutkám:

Autor se dere do tzv. Evropského parlamentu – zde by okrádal daňové poplatníky rychlostí cca 350 000 Kč měsíčně…

Komárek a Stropnický kandidují do PS ČR, derou se tedy ke korytům řádově méně výnosným.
08. 09. 2013 | 07:44

Filuta napsal(a):

Koukám, že před rokem nás tady Aktuálně a Ringier masírovaly s Kárlem a snažily se co nejvíc dehonestovat
Zemana, teď se přeorientovaly na Babiše.

Musí mít sakra nahnáno, když mu věnují takovou pozornost. Nežli byl Okamura ze hry, soustředily se i na něho.
Ne že bych se chystal někoho z nich volit, ale ty obavy nájemných pisálků jsou přímo hmatatelné.
Ani se nedivím, když "hlídací psi" jako Komárek ze sebe udělají za peníze kašpary. Jo, taková máme "nezávislá" média.

Ti, jimž Babiš nenabídnul korýtko nebo mají plný krmelec u jeho protějšku-Bakaly, po přeběhlících vztekle poštěkávají.
A je jim to prd platné - Babiš se chystá koupit další média.
Zítra to může být Aktuálně a já se budu královsky bavit, jak zdejší pravda a láska otočí jako obrtlíku. Ještě se dočkáme názorových loopingů.
Možná se tentokrát dočká i Šafr.
08. 09. 2013 | 07:59

Konečně autor dospěl napsal(a):

a zjistil, že v tržní demokracii je všechno na prodej. Bodejť ne, V ryze tržním systému jsou přece i politika (a politici) součástí trhu. Zvláštní by bylo, kdyby tomu tak nebylo.

Otázkou je, jestli i nomenklaturní politici (raději nebudu jmenovat, abych se někoho nedotknul) kteří se opakovaně tlačí - bez ohledu na svou specializaci - do politických funkcí, nejlépe ještě lukrativnějších než ty předešlé nejsou sami součástí toho politického trhu, který kritizují.
08. 09. 2013 | 08:01

Tazatel Jóna napsal(a):

Filuta,

myslím, že z principu jim Babiš jako pravičák nevadí. Vadí jim, že následuje Bakalu, že ANO = konkurence TOP, která straně lidoveckých přeběhlíků ubere hlasy na pravém politickém spektru. To je důvodem pro setrvalou kritiku pravičáků Babišovu ANO před volbama.
08. 09. 2013 | 08:04

Filuta napsal(a):

Vojtěch Navrátil
Zpravidla s vámi souhlasím, tentokrát nikoliv.
Nevím, zda papež světil "Hitlerovi" děla, ale vím, že Vatikánu Němci darovali veliký objem fin.prostředků a zřejmá kolaborace tady byla.
Existovali jak kněží, kteří byli antifašisticky naladěni (a byli za to popraveni), tak kněží-kolaboranti (u nás taktéž velká část kléru kolaborovala úzce s bolševiky v Pacem in terris).


"Lavalovo velké sblížení s Vatikánem začalo v roce 1935, když Mussolini vymyslel plán, jak umožnit fašistické Itálii invazi do Etiopie bez vyprovokování mezinárodního konfliktu. Tak začalo sbližování.

Jeho svatost vyjádřila své potěšení, že po sedmdesátí letech představitel francouzské vlády přijel, a to nejen aby vykonal osobní zdvořilostní návštěvu, ale aby obnovila slib věrnosti francouzského národa. Pan Laval byl nositelem řádu Pia IX, který mu předal Pius XI. Papež též věnoval růženec ze zlata a korálů dceři pana Lavala. Jako ocenění těchto darů pan Laval předal Jeho svatosti tři výpravně svázané knihy …(Le Temps, 11 ledna 1935).

Vatikán kromě toho, že dával požehnání a podporu Pétainovi, Weygandovi a jejich spoluspiklencům, si troufal vyjadřovat své nadšení při nejedné příležitosti rozhodným způsobem.

V červenci 1940papež napsal dopis francouzským biskupům. Poroučel jim snad odmítat vetřelce a neřídit se přílazy cizí mocnosti? Vyzýval je snad kázat vzpouru katolíků jako v případě španělských a mexických biskupů, kterým přikazoval bojovat proti demokratické vládě nebo když nabádal Slováky a Rakušany, aby „rozvraceli“ ty síly, které nechtějí spolupracovat s Hitlerem?

Ale vůbec ne. Při této příležitosti papež nařídil biskupům pracovat ještě tvrději, neboť teď mají přinejmenším možnost znovu probudit celý národ“, kdy jsou „podmínky pro duchovní práci“ tak dobré. Toto jsou jeho skutečná slova:

„Tato mnohá neštěstí, se kterými dnes Bůh navštívil náš lid dává jistotu, jak jistě pociťujeme, podmínek pro lepší duchovní práci potřebnou k novému probuzení celého národa“.

Když nový francouzský velvyslanec u Svatého stolce předával svá pověření, Pius XII ho ujistil, že církev bude spolupracovat a poskytne plnou podporu „práci na morálním zotavení“ které Francie podstoupila. (Havas).

To nebylo všechno. Oficiální orgán Vatikánu, Observatore Romano, otiskl 9, července 1940 článek, ve kterém maršál Pétain byl vysoce oceňován a jeho snaha o záchranu Francie byla velebena. Článek hovořil nadšenými slovy o „dobrém Maršálovi, který se zdá více než jiní lidé zosobňuje vlastnosti svého národa“. Končí líčením „úsvitu nového jasného dne, a to nejen pro Francii, ale pro Evropu a svět“(Catholic Herald, 2. července 1940).

Tyto pochvaly vzbudily protesty proti Vatikánu ze všech stran, zejména z Velké Británie a z Ameriky. Tak mnohého se v této věci Vatikán dopustil, že si zavolal jednoho z kardinálů, aby to vysvětlil. Nechť si čtenář připomene případ kardinála Innitzera. Tentokrát by vybrán kardinál Hinsley. Ve svém postavení britského kardinála musel naslouchat anglicky hovořícím katolíkům a měl být zodpovědný za nové konejšení Britů a Američanů v souvislosti s vatikánskou podporou fašistického režimu a Němců. Kardinál Hinsley „ve jménu Vatikánu“ učinil nepřesvědčivou omluvu takových vyjádření, zejména těch ze zmíněného článku, která nebyla vůbec oficiálně podloženy či schváleny. Článek, jak vykládal, byl napsán jako odpověď francouzské katolické mládežnické organizaci, která veřejně požadovala podporu katolické mládeže Francie Pétainovi a jeho nové vládě."

http://jirisoler.wz.cz/worldvatikan16.html
08. 09. 2013 | 08:22

Filuta napsal(a):

Jóna
Samozřejmě.
Snad nemyslíte, že "hlídacím psům" vadí, že to byl bolševik a stbák?
Stropnický přišel o flek v divadle, tak zapomněl na svého guru Havla a šup k Babišovi. Mezitím stihnul s Žilkovou i halasně podporovat Číra. Tam to nevyšlo, tak provedl otočku o 180 stupňů a vzal to,co se nabízí. Že jde o někoho ještě pokleslejšího charakteru nežli jeho předchozí objekt zájmu, nehraje žádnou roli.
Peníze až na prvním místě.
Kulturní fronta a politici tady nemají vůbec žádnou sebeúctu a úroveň. Je to k zblití.
Jenže lidovci nejsou ani o chlup lepší, nezapomínejme, čeho byl před založením podnikatelského projektu TOP 09 členem Kalousek.
Problém je, že v tomle státě jsou všechny strany podnikatelskými projekty.
Dá se něco takového vůbec volit?!
08. 09. 2013 | 08:28

mik napsal(a):

To Filuta
a neni to zase jen finta aby lidi byli tak otraveni jako v pripade Karla ? Karel Schwarcenbeg tim jak v CR nevyrustal a ma jinou mentalitu tak se pak stal prilis naivnim a duverivym neprokouknul podpasovky Zemana stareho harcovnika ktery s politiky utekl aby se pozdeji dostal za pomoci Klause na Hrad jiste tentokrat volili lidi jenze staci se podivat na statistiku a kdyby se scitaly hlasy lidi do 45 let tak na Hrade byl Schwarzenber a CR vykrocilo konecne jinym smerem bohuzel se to nepovedlo stejne jako se to nepovedlo v 68 a on to Swarzenberg komentoval naprosto presne z CR nikdy zapadni zeme nebude Cesi jen chteji socialisticky zit a pritom brat nemecke platy,,,nadava kazdy ale volit bude porad stejne ,,vymluvy ze volili mensi zlo je blbost a alibismus je to stejne jako nezkusit v hokeji pred koncem za neprizniveho stavu hru bez brankare je to stejne jak kdyz si skokan co ma na to aby preskocil 230 nastavuje latku na 200 Cesi nejsou lini jako nektere narody proc v 68 vsude otvirali naruc ? jiste dnes je situace jine ale proc tisice lidi pracuji v EU a za poctive vydelane penize si pak dopravaji co chteji proc v EU chodi do prace i cikani ? dokonce bezproblemu ziskaji i obcanstvi zatimco v CR se dostanou tak akorat za mrize ..a kam by sel v CR Pepa z Horni Dolni kdyz by se v hospode s kamosema ozral a pak by prejel vietnamku z trznice ? Urcite by neodesel zadnim vchodem z policejni vysetrovny nota bene kdyz by od nehody utek a urcite by neobstala vymluva ze ridicak u sebe nema ,,vsak oni by mu ho policajti s kapsy vyklepli a na jachtu do Chorvatska by neodjel pravda nebyl by ani obvinen s pokusu o vrazdu ,,a podobnych rozdilu by se naslo na kazdem kroku tisice ,,jenze kazdy ma nekde zname kazdy nekdy neco potrebuje,,,lidi chteji porad delat most mezi vychodem a zapadem a hrat si na mistry sveta s praznou kapsou ,,co nabizi noveho starny ktere nic od 89 nedokazaly ? nic ,,, a co nabizeji ti novi ..nejspis taky nic ale nekdo zvoleny bude proto je treba asi k volbam jit ale nevolit strany ale volit konkretni lidi tedy krouzkovat a taky jednoznacne zakazat prebehlictvi a kdo ma aferu musi okamzite v politice skoncit,,musi byt kazdy odvolatelny tedy i prezident,,koho chce Zeman jmenovat premierem to jsem fakt zvedavy jinak Klaus rozbil stranu kterou zalozil a bez niz by se prezidentem nestal Zeman udelal to same s CSSD CSSD zlikvidovalo Dinsbiera kdyz se odvazil otevrene podporit Schwarzenberga ODS je porad rozpolcene kdyz v nem jsou lidi co nabizeji navrat Klausovi,,Klaus nepatri uz do politiky natoz do Europarlamentu to uz se vazne vsichni zblaznili? Pokud bude tech 45 % lidi co volili Schwarcenberga nejak semknuto a zvoli lidi kteri stali na starne Schwzrcenberga snad se podari zabranit prezidentskemu systemu a aspon trosku se eliminuje snaha aby se CR jeste vic dostala do vleku Moskvy odkud se vlastne porad neodpoutala ,,jo a koupit se da vse az na zivot ten se da pouze spickovymi lekari a kvalitni klinikou prodlouzit ale tim to konci,,,a zlepseni zivota v CR muze nastat jen tehdy kdyz odvaze to vychodni lano a hodi ho na druhou stranu smerem do EU s do Bruselu
08. 09. 2013 | 08:41

Tazatel Jóna napsal(a):

Filuta,

jestli se nepletu tak Vatikánský superstát vzniknul díky Mussolinimu a Hitler jej nezrušil. Lámu si hlavu nad tím, proč to neudělal v době kdy mu ležela celá Evropa, včetně Itálie, u nohou.
08. 09. 2013 | 08:41

Naivní, který se nestačí divit napsal(a):

"...Karel Schwarcenbeg tim jak v CR nevyrustal a ma jinou mentalitu tak se pak stal prilis naivnim a duverivym neprokouknul podpasovky Zemana ..." Mocichtivý mamonář (Becherovka, kapři z Orlíku, všimné při restitucích, Bilderberg...) číro naivní a důvěřivý? Kde jste četl takovou pohádku?
08. 09. 2013 | 08:45

Filuta napsal(a):

Mik

Schwarzenberg a naivní?

Proč myslíte, že se přilípnul na Havla a dělal mu kancléře?
Vyhověli si navzájem. Havel měl podporu sudetských Němců, za které lobboval Číro, za to K.S. na zdejší poměry bryskně a hladce restituoval obrovský majetek.
Zda právem ,či neprávem, nechť posoudí každý sám.

O jeho naivitě nesvědčí ani obchodně zdatné využívání dotací od Kalouska a vytunelování nadací založených K.S. i Becherovky.

S volbou "menšího zla" jsem skoncoval a proto na ty kašpary kašlu.
Lid bude po volbách stejně hořce zklamán - opět vznikne slepenec mnoha stran, které spojí jediný zájem (nápověda -nebude to zájem o profit občanů)-jak ještě dotunelovat zbytek republiky.

Zeman by mohl být velmi pozitivním hybatelem "dějin", kdyby se dokázal odstřihnout od SZPOZ.
08. 09. 2013 | 08:56

nevolič napsal(a):

Lidovci se skrývají za křesťanskou církev.Ovšem koryta jim jsou nade vše, pro ně se poperou i mezi sebou.Jeden čas jsem pro ně pracoval, znám je dobře.Na ty jejich sliby jim samozřejmě budou slyšel moravské trubky.
08. 09. 2013 | 09:06

zemedelec napsal(a):

Pane mik.
Silně pochybuji,že nás někdo chtěl dovést mezi západní státy včetně Schwarzenberga,on mezi ně zapadl až náramně dobře.Měl byste už vzít na vědomí,že není osobností,která rozhoduje,co se děje v TOP.
08. 09. 2013 | 09:10

Kelt napsal(a):

Naivní,který se nestačí divit a MIK,
vyslovil jste ten názor na K.S.jako první,nebudu Vás opakovat.
Ale část voličů,která volila ve slepé důvěře VV,tak obdobní naivové volili Kchárla s čírem-těm opravdu stačil ten bilbord s fajfkou a kormidlem.
K.S.studoval tři vysoké školy,žádnou neukončil,žil a poflakoval se po vídenských kavarnách a měl aféry s prostitutkami.Nikdy nepracoval a žil z apanáží bohatého strýce,který ho adoptoval,neb neměl dědice.
Jeho masjtrštychem bylo přiženění se do rodiny prominentního rakouského nacisty.
Jeho návrat do ČR byl motivován jenom cílem získat dědičný konfiskovaný majetek,což se mu na základě RAKOUSKÝCH ZÁKONů a podpory Havla podařilo,pak ze služeb Hradu odešel.
On je vše,jen ne slušný člověk-vše jenom je maska,kterou mu hluponi žerou.Duší je to Němec třicátých let minulého století-to dokumentuje je příchylnost k SDL a neskrývaná antipatie ke slovanskému živlu,což prokázel vztahem k E.Benešovi,prosazením uznání Kosova a bojkotem ekonomické diplomacie vůči Rusku.
08. 09. 2013 | 09:22

jarlenes hals napsal(a):

No, říkejte si co chcete, já Babiše volit budu. Ne, že bych z něho byl nadšený, ale KOHO JINÉHO? Komunisty? Ty jsem ještě nevolil a ani zatím nic zásadního nepodělali, ale... No prostě s tím bych ještě počkal. Bohouška? To už tu jaksi bylo a jaksi to nevyšlo, ufňukaný hajzlík prostě není to pravé. I zelené už jsem zkusil a jediným výsledkem je chuť Bursíka prostě nakopat do ... A že bych volil křesťany? Ne, ještě jsem se definitivně nezbláznil. Karlomirek Kalousberg to také z pochopitelných důvodů nebude a že by mne oslovila knihkupkyně? Ne, děkuji, už jsem zvracel. Poraďte, jestli jsem na někoho zapomněl.
08. 09. 2013 | 09:22

Občan napsal(a):

Kelte,

třeba takoví babišovci na to jdou pěkně od lesa. Oblékli se kolektivně do džínů a neutrální košile s rozhalenkou a jsou celí lidoví.
Slibují všechno všem a jako bonus "právo a pořádek". No nekupte to :o)))
Přičemž nejúžasnější Stropnický taktně (bo je diplomat) zamlčel, že byl velvyslancem ve Vatikánu a tudíž má nepochybně lví podíl na současné podobě církevní zlodějny.

Ke Knížovi nemám co dodat; napsal jste to za mne.
08. 09. 2013 | 09:46

Filuta napsal(a):

jarlenes
Položte si otázku, zda byste mohl volit Bakalu (za Bakalovy zájmy kandiduje K.S. s Kalouskem)?

Volit miliardáře je největší zhůvěřilost občana-pokud tedy není tím miliardářem placen.
To už je snad lepší volit profláknuté pol.strany.

Vypouštíte Krakena!
08. 09. 2013 | 09:51

Koleda napsal(a):

Bohužel se v téměř každém projevu některého z prominentních členů KDU potvrzují slova mé devadesátileté matky. "Synku chraň se všeho co smrdí kutnou!" A to prosím je věřící a bytostná antikomunistka. Lidovci byli, jsou a vždycky budou "hadovití" kazatelé morálky. A poslední rozhovor s dr.Bělobrádkem to jen potvrdil. To, jak plivnul na bezdětná manželství (ona se vezou) aniž věděl, kolik možná bolesti a smutku z nenaplněných tužeb se za tím skrývá. Inu černozádelník jak vyšitý.
08. 09. 2013 | 09:57

zemedelec napsal(a):

Pane Filuta.
Přesně pro jarlenes.
Jenže pro pravicové voliče,je Babiš záchrana.Jsou někteří,kteří se za to stydí,že volili ODS,nebo TOP,ale všechny pravicové výhody by chtěli zachovat.
08. 09. 2013 | 10:04

Libertad napsal(a):

Budoucí kandidát za KDU-ČSL do Evropského parlamentu napsal:
"Data, která se tváří objektivně, nám prostě lžou. Co s tím?"

Tvrdím, že platí i věta:
"Drtivá většina kandidátů -do všech placených funkcí- se tváří jako služebníci lidu, objektivně tam vstupují pro své osobní obohacení. Co s tím?"

Volit jen ty kandidáty, kteří dřívější prací a výsledky své činnosti jsou zárukou, že se ucházejí o placené místo v zákonodárných institucích z důvodu prospět společnosti, ne ji vykrást.
Je smrtelné volit 20 leté Grose, Vidími, Bendy, Březiny,a dlouhé etc.

Politická orientace je až druhotné měřítko.
Já osobně, pokud to dovoluje volební zákon, si nechám vystavit voličský průkaz a s velkou radostí odvolím ve středočeském kraji a dám hlas panu Láskovi.

Velice prosím, abyste se zdrželi kritiky mého osobního výběru. To ostátní klidně kritizujte.

S pozdravem

Sidonio Libertad
08. 09. 2013 | 10:06

Občan napsal(a):

Koleda napsal(a):
"Bohužel se v téměř každém projevu některého z prominentních členů KDU potvrzují slova mé devadesátileté matky. "Synku chraň se všeho co smrdí kutnou!" A to prosím je věřící a bytostná antikomunistka. Lidovci byli, jsou a vždycky budou "hadovití" kazatelé morálky. A poslední rozhovor s dr.Bělobrádkem to jen potvrdil. To, jak plivnul na bezdětná manželství (ona se vezou) aniž věděl, kolik možná bolesti a smutku z nenaplněných tužeb se za tím skrývá. Inu černozádelník jak vyšitý. 08. 09. 2013 | 09:57"

To mě také zaujalo, protože, pokud vím, je zrovna páně Bělobrádkovo manželství bezdětné a že by nějaká opuštěná dítka adoptoval nebo pěstoval, o tom mi není nic známo.

A jak to vypadalo s "podporou rodin s dětmi" v době, kdy byli lidovci v poplyšákových vládách, na to dodnes vzpomínám dost nerad.
08. 09. 2013 | 10:22

Baba napsal(a):

Našinec nemá ambice, objevit se na billboardu. Ty, na nichž je k vidění na dominantně bílém podkladě zlatavě opálená tvář Andreje Babiše, jeho vkusu konvenují. Více než jeho téměř stoprocentně česká čeština. Stejně půjde akorát o to, kdo umí vydělávat větší peníze.
08. 09. 2013 | 10:52

filozof napsal(a):

Obcane, holt budoucnost uz neni co to bejvalo.
08. 09. 2013 | 10:57

K.M. napsal(a):

VOLBY NA PRODEJ...

Vážený pane Svobodo,

Vaše lamentování je na vysokoškolského učitele dost "zpátečnické...", neřku-li "s křížkem po funuse..."

Jako vysokoškolský profesor a křesťan by jste měl vědět, že téměř "odjakživa se dalo koupit...téměř všechno..."

V mém případě je komunikace na internetu jedinou nadějí, že by se ještě mohl zvládnout nadlidský úkol, založit do nadcházejících voleb "politickou stranu...", první politickou stranu vzniklou skutečně na základě přímé - zde je nutno uvědomovat si nedokonalost jakékoliv volby... - volby, "přímé volby všech voličů v ČR, všech vrstev ve společnosti... do parlamentu ČR, parlamentu který by mohl mít vyšší IQ než předchozí, ale především parlamentu se zákonodárci méně "zaháčkovanými", než byl předchozí...

Moje poslední příspěvky jsou zakončeny patetickým "vlast...", zašlu na PF UK tyto podklady, které jsem již na jednu vysokou školu zaslal, obsahově by tyto možná mohly posloužit jako scénář neskutečného dobrodružného filmu... a podstatné se odehrává v sousední zemi..., vyhlášené vládami jejich "křesťanských demokratů..."

Třeba se pak taky zapojíte do těchto mých snah...na internetu...

K.M.
P.S.: Více informací v příspěvcích za blogem Jiřího Pehe: "K čemu potřebujeme politický střed" z 07. 09. 2013...:

- 07.09.13 - 10:57, 11:40 (za tento kritický pohled na celou záležitost panu "Občanu" ještě jednou velmi děkuji...) a 13:51

- Pánové Krása a Láska budou na mých návrzích kandidátů, mohou kdykoliv odřeknout...
08. 09. 2013 | 12:01

mik napsal(a):

To Filuta
S tou naivnosti jsem to myslel trosku jinak predstavte si ze v dnesnim svete jeste existuji urcite pravidla ktera se navzajem cti treba to ze si podnikatele navzajem plati faktury v dobe splatnosti ze se nevytahuji spiny a nedelaji podpasove udery pri cestnem souboji treba box je tvrdy nekompromisni sport dokonce pro nektere neprijatelny protoze se 2 lidi mlati ale mlati se podle pravidel a tam nesmi byt uder pod pas nesmi byt zavesovani na soupere a ruzne nepovolene udery nejsem boxer tak uplne presne detaily nevim a nejsem ani politik tak taky nevim detaily ale vim ze ve vyspele spolecnosti kdyz udela politik chybu tak sam odstupuje je v CR nekdo kdo se takto zachoval ? nemyslim schoval na Vysocinu do hospody...ted jsem si precetl vyzvu Klause proti EU proc nenasel Ustavni soud dostatek odvahy k soudnimu procesu s timto nesoudnym panem a jak muze jeste dnes kterakoliv starana uvazovat o zapojeni Klause do politiky tenhle pan patri na smetiste politickych dejin a osloveni pan si ani nezaslouzi napsal bych to jinak ale nechci aby muj prispevek byl smazan,,a kolik lidi mu naletelo...naivitou Schwarzenberga jsem mysle jeho duveru ve slusnost a cestnost volebniho souboje ale on Klaus neumel Svejnarovi taky ani podat ruku co cekat od Zemana ktery se pochopitelne z radosti opil kdyz vyhral sice se zda pul mulionu volicu obrovske cislo ale kolik je dnes v CR lidi nad 45 let a kdyby platily hlasy jen do 45 let sedel na Hrade Schwarzenberg a v zahranici zvitezil takovym rozdilem jako kdyz dneska Banik dostava na hristi debakl 4:0 Ostatne kdyz uz jsem u Baniku a Ostravy je mi stydno za toto mesto kde jsem se narodil za sociku ruda basta a dnes ? kde vyhral Zeman ? zase v Ostrave...a cim nicim jinym nez populismem na konci pisete ze Zeman by mohl byt hybatelem dejin CR,,zrejme jste ho volil..ale jaky je rozdil mezi Klausem ktery si jezdil do Moskvy pro rady a jako zasterku pouzil ze tam jede podepisovat svou knihu,, EU se boji jako cert krize a i dnes ma odvahu Brusel a EU pomlouvat spinit a kritizovat,,, v tom je Zeman prece jen moudrejsi ale svuj kamaradsoft s Lukoilem tim stejne nezakryje navic proc by ted busil do EU kdyz kandidatura na 2 obdobi je daleko ,,jen pockejte az nastane tak jak pak pozije euro jako stit ,,oba totiz jak Swarcenberg tak Zemana na otazku o euru mluvili shodne o roce 2017-2018 a to je presne doba kdy se bude rozhodovat o dalsim prezidentstvi Zeman je taky s prognostaku Klaus a jeho cela rodina udelala ostudu pri podpore Zemana a Zeman se musel Klausovi odvdecit..ale lidi v CR jsou koukam slepi proto nekandidoval Svejnar cesky hloupy nacionalismus a vykriky ze cizaka cesi nechteji mu byl jasny Schwarzenberg ma dost majetku takze je nad veci nebyl by urcite spasitelem ale zmena byt mohla... takhle nebude
08. 09. 2013 | 14:02

Gerd napsal(a):

vojtech navratil:
Katoličtí kněží žehnali zbraním SS, ale nejen jim, žehnali všem zbraním nacistických armád, žehnali i střelám V1 a V2 a Tygrům. Vatikán v době obsazování Evropy německými hordami odmítl pomoci v útěku i svým věrným věřícím a nechal je napospas osudu v koncentrácích a v plynových komorách. A papež PIUS XII považoval komunismus za horší zlo než nacismus.
Některá fakta nevyvrátíte ani primitivní demagogií.
08. 09. 2013 | 14:23

mik napsal(a):

To Kelt
No nekteri zase vystudovali vysokou v Plzni takze to ze nema Schwarzenberg dokoncene vzdelani neznamena jeste ze nemuze bych na vyssi urovni nez je nejaky vysokoskolak ...bohuzel se prilis casto ukazuje ze hodne vysokoskolaku je totalne blbych a v praxi jsou uplne k nicemu s kacelare rozhoduji takove nesmysly ze se pak ten finalni delnik jen chyta za hlavu ..a afery,,? Co treba letuska Katka jak ta se rychle zametla pod koberec chudak ani z toho nestacila zbohatnout jako Lewinska takze tenhle smer bych radeji nekomentoval a on Zeman ma ke kancum a divocaku z te Vysociny taky blizko a nejedna duchodkyne ho jiste volila pro jeho sarmantni virozou podporeny usmev,,,a to vytahovani nacistickych smeru uz vytahnul na cisi objednavku bulvar ,,a muselo se to vzit zpet.,,jenze se to preslo velkoryse v zadne demokraticke vyspele zemi by se to nepreslo takto a byl by to vazny duvod k volebnim pochybnostem i kdyz muj nazor je ze Swarzenberg prohral skutecne duverivosti v serioznost a tu nelze v ceske politice ocekavat po 10 letech Klasoveho intrikareni a pochopitelne jeho kamaradu,,,Klaus nikdy nedokazal uznat nazor jineho a kdyz mu nekdo rekl ze by mel odejit tak se urazil a prasknul dvermi Zeman je totez jen v blede modrem jak se chova k novinarum a jak vyskocil kdyz ho nedko prirovnal k Meciarovi.,.,,a jeho kamaradi,,,staci se podivat,,,vim Swarcenberg by nebyl spasitel bude mu 80 za par let je pod vlivem nekterych nevhodnych lidi treba se divim jak mohl branit Drabka .. ale to neznamena ze bych na nej musel vytahovat spinu a snazit se ho zdiskreditovat mnoho lidi ze chechtalo jeho zpevu nezpevu hymny ale ja jsem to bral jak odvahu zbabelec by utekl a mistr alibismu Klaus by se na neco vymluvil a jeho roztrzka z valecnym veteranem v TV debate ? videl jsem ji a myslim ze toho dedulu setrel spravne onen veteran si mel uvedomit ze nestoji pred nejakym svym vojakem ale ze se bavi s kandidatem na prezidenta a ze neni valecny stav Schwarcenberg ho jen vykazal do patricnych koleji.,..odpurci Schwarcenberga a priznivci Zemana z toho ovsem hned udelali aferu..no ale komu neni rady tomu neni pomoci a ona legrace nastane teprve az Zeman bude mit povinnost jmenovat premiera.,..a proto by meli lidi k volbam jit aby nenastal uplne prezidenstky system a stat mirici silne vlevo...komunisti uz tu byli a jak to dopadlo kazdy vi,,,
08. 09. 2013 | 14:27

Gerd napsal(a):

miku,
hlasování v zahraničí už s ohledem na počet hlasů nemůže být důvodem, proč by měl K.S.vyhrát, v takové Austrálii , pokud si dobře vzpomínám, vyhrál K.S. ve dvou volebních obvodech, v Perthu a Sydney. V jednom jej volilo 5 voličů, v druhém 16. Karel vyhrál v Austrálii! A volilo jej 21 hlasujících.
Takže hlasování v zahraničí je jen takový folklór, ale rozhodně nemá mít jiný než současný vliv na volby v ČR.
Navíc netušíme, nakolik byli voliči v zahraničí ovlivněni jednostrannou podporou K.S.
08. 09. 2013 | 14:35

mik napsal(a):

To zemedelec
on CR mezi zapadni staty nikdo nezavede kdyz lidi chteji byt vychodni a uprimne po tom co v CR clovek vidi se nedivim ze by lidi mozna i radeji stali zase frontu na banany a jezdili k mori do NDR,,pravda kdyby nejake existovalo osis jak hanlive pojmenovaji nekteri nemci sve spoluobcany jsou dnes v necem mozna vyspelejsi a kulturnejsi nez jejich west partneri ostatne Merkelova je z ost,,,jenze v CR je porad most mezi vychodem a zapadem hra na mistry sveta proc se porad vymysli vlastni cesta ? v 68 taky nesla neutralita ,, ale je to i mentalitou prekazku obejit podlezt nejak s necim lidove vycurat s toho maji lidi nejvetsi radost a zakon ktery jeste nezacal platit tak uz se vi jak ho obejit a kde ma slabiny,,,druha vec ze v kuchyni nevari kuchari,,a Pohlreicha CR v politice nema...Zeman jim urcite neni a nebude,, a ze Schwarzenberg neovlada TOP09 to je vec jina ale s Kalouskem by na pivo nesel jak si spousta lidi mysli...
08. 09. 2013 | 14:43

Filuta napsal(a):

Mik

Jistěže abslutorium VŠ nemusí být ještě zárukou vzdělanosti, ale K.S. mi zrovna jako mozkový gigant nepřipadá.
Promiňte, ale diplomat a ministr ZV by snad neměl být vystudovaný lesník?!
Mýty o šlechticově urozenosti, bystrém intelektu, smyslu pro čest a spravedlnost jsou komické.
Jeho prezidentská kampaň také nebyla vedena v rukavičkách, voliči Zemana byli označování za burany a hnědorudá prasata, jeho příznivci z řad umělců veřejně hanobeni a K.S. svou volební prohru dodnes neustál.
Člověk, jenž pomlouvá hlavu našeho státu v zahraničním tisku, byť s ní nemusí souhlasit, je u mě ubohý udavač a lidská nula. Bývalý diplomat a ministr by se měl k svému státu chovat loajálně, jenže monarcha ČR evidentně za svou vlast nepokládá.
Úvahy typu - Klaus a Zeman nás "vedou na východ" jsou zcestné a těžce manipulativní.
A i kdyby, co na tom? Copak jsme z toho východu nevzešli?
Toto je na Reflex výjímečně dobrý článek, který demaskuje ten "kulturně a lidsky vyspělejší západ", povyšující se mravně na východem.
http://www.reflex.cz/clanek/dopisy/51707/vychod-vs-zapad-polemika-nejen-s-milanem-kunderou.html
08. 09. 2013 | 14:54

mik napsal(a):

To Gerd
ziju v zahranici a nicim jsem ovlivnen nebyl ale sledoval jsem velice volby protoze me neni lhostejne kam kraci zeme kde jsem se narodil sice v ni uz 15 let neziju ale to neznamena ze bych nemel informace a nakonec do CR casto jezdim ci spise litam a proc zrovna uvadite Australii Australie je zeme ktera ma za nejblizsiho souseda Novy Zeland kde jsem byl 3 mesice a Novy Zeland se taky stara hlavne o souseda a Amerika nebo Evropa ho tak neboli sam jsem volit nebyl protoze to mam na ambasadu daleko ale v Evrope se voleb na ambasadach zucastnilo vic lidi nez 21...jinak dobra folklor to byt muze ale je treba si taky uvedomit ze lide v zahranici nejsou zatizeni tim mezi cim ziji.. kdyz budete bydlet vedle cikanske rodiny kteri maji dum jak ze skatulky chodi do prace deti slusne oblikane do skoly nekradou neprepadavaji.. budete mit stejny nazor jako kdyz budete zit v nekterem z cikanskych geth v CR ? Urcite ne,,, a jako nezainteresovany urcite vidim politiku v CR objektivneji a videl ji tak i Svejnar i Swarcenberg ktery zil cast zivota v Rakousku Svejnar zije uz dlouho v USA a mozna existuje obava ze by byl moc proamericky,,ale myslim ze ten kdo se narodil v Evrope bude vic fandit Evrope..ale Evrope ovladane Bruselem a EU a ne Moskvou jak by si pral Klaus a dalsi,,,a Zeman a jeho viroza na ruske ambasade ? nebo jen zapijeni obchodu s Lukoilem ?
08. 09. 2013 | 14:59

Filuta napsal(a):

Pro lidovce bych měl jednu radu - přestaňte se montovat do věcí "bezvěrců" (přesněji nekatolíků).
Máte-li výhrady i proti šetrné potratové piluli, řešte si to interně.
Nechtějí-li vaše manželky a dcery chodit na potrat, nikdo je nenutí.
Obávám se spíš, že ale těchto "výdobytků " (včetně antikoncepce) hojně využívají a to je vám trnem v oku. Váš problém!
Kdy si konečně uvědomíte, že je vás , katolíků, jen několik málo procent v naší populaci (ubývá vás díky bohu v celé Evropě) a nemáte žádný gebír na to, abyste ostatním organizovali jejich životy.
To, co předvedli u Jílkové opět fanatici z vašich řad, vás diskredituje a vyřazuje ze slušné společnosti.
08. 09. 2013 | 15:03

Filuta napsal(a):

Mik

Asi nevíte, že K.S. neúspěšně kandidoval v Německu, tam se vůbec nechytal.
Jako emigrant máte velmi zkreslené informace jako většina krajanů čerpajících z manipulativního českého tisku.
Tím, že žijete mimo českou realitu, znáte jen velkolepá prohlášení politiků, ale nepociťujete už na vlastní kůži důsledky jejich mizerného vládnutí.
Tak jako je Zeman médii démonizován, je jimi K.S. ikonizován a adorován.

Ten článek z Reflexu je taková malá historická konfrontace mezi východem a západem.
On ten východ nebyl ve skutečnosti nikdy horší (ani lepší) než západ a naopak.
08. 09. 2013 | 15:08

Gerd napsal(a):

miku,
Miloš Zeman není dobrou volbou, ale za ještě horší volbu považuji, kdyby náhodou vyhrál. K. Schwarzenberg. To, že prohru neustál, je dodnes vidět, a těžko říci, jaké za jeho kandidaturou byly cíle.
Myslím si, že jako kandidáti na prezidenta byli daleko lepší lidé, než ti dva. Z nich vyhrál M. Zeman, protože jej většina národa považovala za menší zlo než K. Schwarzenberga. To ale neznamená, že by měl M. Zeman tolik příznivců, pro mnoho lidí to byla jen volba z nutnosti. Zrovna tak K.S. se vůbec nemůže spoléhat na 45 % příznivců, zdaleka jich tolik nemá.
Pokud sledujete politiku, víte, že TOP 09 ve skutečnosti řídí M. Kalousek a K.S. je jen takový vývěsní štít. Názory K.S. mám možnost ve zprávách sledovat hodně často a bohužel mně názory K.S. přijdou na úrovni hospodských řečí 4. cenové. Nevidím ani inteligenci, ani noblesu, ani schopnosti dostat ČR na jinou a lepší úroveň. ostatně v politice v poslední době 6 let působil jako ministr zahraničí a byla to jedna velká katastrofa za druhou. Jestli K.S. hájí něčí zájmy, tak především ty svoje.
Pověstnou odpověď K.S. válečnému veteránu jsem viděl, a něco tak sprostého bych od K.S. nečekal, asi se přestal na chvíli ovládat a ukázal svou pravou tvář. Mohl to říct jinak, podstatně slušněji, 90 letý člověk by si to zasloužil. K.S. chybí velkorysost, dodnes neunesl ani prohru v prezidentských volbách.
Můj názor sdílet nemusíte.
08. 09. 2013 | 15:11

mik napsal(a):

To Filuta
no nevim co mate proti lesnickemu ucilisti jiste logicky by se dalo rict ze spis ministr ochrany zivotniho prostredi nebo snad ministr zemedelstvi ale politicka funkce prece neni podminena vysokosolskym diplomem nebo snad ano ? a ono unest porazku je tezke kdyz vite ze souper si pomohl k vitezstvi nefer a diky Klausove podpore mel asi Zeman na sve strane i rozhodci a dalsi priznivce,, a kdyz vam fandi skoro pulka stadionu tak je nakonec vzdycky nejake to zklamani ..na odkaz se muzu podivat a netvrdim ze vsechno spatne pochazi z vychodu ale proc si v CR lidi neumi vybrat to dobre z vychodu a to dobre se zapadu proc to delaji presne naopak ? z vychodu to spatne a ze zapadu taky ty horsi napady,,jo a kdyz uz jste uvedl toho lesnika ze by jako nemel byt ministrem zahranici tak se zeptam Klausova ma tak fundovane vzelani aby byla diplomatkou v Bratislave a Remek takove zkusenosti aby delal velvyslance v Moskve ?
08. 09. 2013 | 15:12

mik napsal(a):

To Gerd
dneska uz je to stejne jedno ale copak Zeman ustal pred lety prohru ? Odesel s politiky uplne a najednou se objevil a chce delat krale Pisete ze se volilo mensi zlo..ale uprimne koho jste chtel volit nekterou z zen ktere nemaji v politicke historii CR pudu pod nohama nebo snad dosazne figurky do poctu ?
nebo extremistu avatara ? byli 4 volitelni kandidati Swarzenberg Zeman Fischer a Dinsbier.. Dinsbier je prilis mlady a nezkuseny nakonec ho odstavila i jeho vlastni strana Fischer nic neukazal ani kdyz vladnul v urednicke vlade a bylo dobre ze se nedostal do druheho kola protoze by mozna nad Zemanem vyhral a bylo by to asi jeste horsi no a tak zustali nakonec dva Swarzenbergovi paradoxne uskodila podpora umelcu osobnosti tisku lidi uz toho meli plne zuby a verim ze to nekteri hodili Zemanovi prave z tohoto duvodu nevim zase o takovtch ostudach K.S. na postu ministra zahranici kdyby tomu tak bylo tak by zahranicni tisk tak nejak jeho zvoleni nefandil a 90 lety veteran ? valka je bude vzdycky necim co nelze podporit a delat z lidi hrdiny jsou to jen zoldaci kteri se propujcili politickemu cili nikdy bych se zbrani v ruce nehajil zadny stat a svetova valka byla neco asi zcela jineho nez je dnesni doma jiste k 90 letemu cloveku se da pojmout slusnost ale kdyz ten 90 dlety dedula vezme hul a zacne s ni triskat kolem sebe hlava nehlava jako by byl ve valce tak jak se da reagovat navic ta situace byla pod tlakem verejnosti a kdo by byl v takove chvili klidny navic kdyz se jeste neumi uplne ciste vyjadrit v ceske reci a jeste neco jak by se asi choval Klaus kdyby pred lety prohral ze Svejnarem...tam uz mohla CR nekam vykrocit..a mam pocit ze i tenkrat politicka vule byla a proc se Klaus dostal na dalsi roky k moci to se obycejny clovek nedozvi musel tam byt tezky zakulisni boj o kazdy hlas...a je dost mozne ze ten boj nebyl jen v ceske rezii...taky nemusite zdilet zase muj nazor preji hezky den
08. 09. 2013 | 15:41

cirkusak napsal(a):

Pavel Svoboda se myli,
Na prodej jsou volici. Rozjel se karnival predvolebnich slibu. Na namestich CR vystupuji sasci vsech barev a predhaneji se kdo dokaze lip dzonglovat pecenymi holubi. A cesti volici na to ziraji s otevrenou hubou a doufaji ze jim nejakej ten holub pristane v hube.
08. 09. 2013 | 15:44

Filuta napsal(a):

Gerd
Souhlasím.
Ale jedno je jisté, Zeman může udělat cokoliv a jeho popularitu to nijak neohrozí, naopak, strmě stoupá.
Jenže máme tu někoho lepšího nežli Zemana?

Mik

Proboha, nesnažte si mi tvrdit, že u vás v Kanadě nebo u protinožců, může být ministrem zahraničních věcí! nebo dokonce prezidentem nedouk bez řádné VŠ!

Proti lesákům nic nemám, pokud se starají o kůrovce nebo sedí v kanclu někde na obecním úřadě.
On K.S. opravdu není žádný génius, Gerd má pravdu, jeho "moudra" jsou na úrovni čtvrté cenové.
Klausová má zatraceně dobré předpoklady být velvyslankyní právě na Slovensku - je nejen rodilou Slovenkou, znající výborně zdejší prostředí i jazyk (mimo jiných jazyků), ale také má 23 letou zkušenost jako manželka premiéra a posléze prezidenta. Což je v diplomacii k nezaplacení. Na rozdíl od K.S. má VŠ ekonomického zaměření, skvělé vystupování a intelekt.

Pokud K.S. namítá, že by měli být jmenováni kariérní diplomaté, nechť si sáhne do vlastního svědomí. On sám prosadil na některá místa velvyslanců lidi s pochybnou minulostí a nediplomaty.
O tom jak poškodil zajmy českých exportérů neprofesionálním rušením strategických ambasád se nebudu zmiňovat.
Vsadím se, že Lívie ovládá němčinu líp nežli on.
Zeman ironicky utrousil, že K.S. by měl být velvyslancem v Rakousku, protože si tak dobře rozumí s jejich bulvárem (měl na mysli jeho bonzování) a umí jistě stejně "dobře" německy jako česky.

Jde o bouři ve sklenici vody.
Je mi vcelku ukradené, kdo bude velvyslancem na Slovači, ale Lívie K. naše zájmy rozhodně nepoškodí a Slováci ji vítají. Na rozdíl od K.S., který rozvířil debatu o "rušení BD" a znejistil tak zcela nediplomaticky slovenskou společnost.
Je to prostě amatér!
Kalouskův maskot, nic jiného. Vždyť není sám schopen vyprodukovat jedinou smysluplnou myšlenku ,natož vyslovit ucelenou větu.
08. 09. 2013 | 15:45

Kelt napsal(a):

Miku,
K.S.je Čechem/který by často potřeboval při svých výstupech překladatele z čestiny do češtiny-to jen tak mimochodem/,který je Čechem jenom proto,že se mohl chytit příležitosti "restituovat"majetek pomocí rakouských zákonů-kolik ho to muselo stát na úplatcích,když dosáhl soudního rozsudku v ČR ne dle českých,ale rakouských zákonů?
Pokud by se mu to nepovedlo,již by v této zemi po něm ani "pes neštěkl".
Který Čech,vlastenec, by přirovnával českého presidenta tu ke GOTTWALDOVI,TU K HITLEROVI v zahraničním tisku?
To udělal člověk,který sám kandidoval na presidenta a tím ukázal na svůj pochybný charakter ne"šlechtice",ale burana,co nevydýchal prohru v presidentských volbách.
Připomenu Vám prohlášení senátora Mc Caina,který po prohraných volbách s Obamou prohlásil:"je to i můj president a bude mít moji podporu:-tak se chová pravý gentleman.
K.S.je ostudou české politiky a udělal by nejlépe,kdyby šel tam,kam ho opravdu srdce táhne.
08. 09. 2013 | 16:01

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Tady je na prodej, a tak proč ne volby.

„Většina turistů, kteří sem přijedou, jsou lidé, pro které je Česká republika, a hlavně Praha, prostě jen na seznamu míst, která chtějí navštívit. Tak sem letí na víkend a prostě si to odškrtnou ze seznamu a jedou dál. Barcelona, Amsterdam, Paříž... To je moderní způsob cestování a s tím nic neuděláme.

LN A pak jsou tu ještě ti, kteří k nám jezdí hlavně kvůli pivu.

Ano, pak tu jsou všichni ti mejdanoví turisti. Britové nebo američtí studenti, kteří musí vidět Prahu, protože všichni jejich kamarádi ze školy viděli Prahu a řekli jim, že to byl jeden velkej skvělej mejdan, takže si to nemohou nechat ujít.

LN A co ti, co sem jezdí primárně kvůli striptýzu a prostituci?

To je asi to nejhorší, co mohlo Prahu postihnout. Celá ta oblast okolo Václavského náměstí je tak depresivní, že turistům říkám, aby se tomu raději zeširoka vyhýbali. Striptýzy, noční kluby, naháněči, stánky se strašným jídlem, drogy, suvenýry. To mě opravdu rozčiluje. Nejsem žádný puritán, ale strašně nerad bych viděl, aby se z celé Prahy stalo to, co se stalo z Václaváku.“
Zdroj: http://cestovani.lidovky.cz/vaclavak-uz-lidem-ani-nedoporucuju-rika-autor-bedekru-o-cesku-pty-/aktuality.aspx?c=A130907_094026_aktuality_hm
08. 09. 2013 | 18:02

Petr. napsal(a):

"Google pomůže", ne pane Svoboda Google nepomůže, Cyril pomůže. Ten přece umí všecko.
08. 09. 2013 | 18:51

franky napsal(a):

Otázkou je "Co je vlastně na prodej? Volební programy? Politické strany? Volby? Kdo prodává a kdo nakupuje? Volič, nebo klient?
08. 09. 2013 | 18:52

Gerd napsal(a):

Filuto,
museli jsme si vybrat ze dvou mužů. A jedině Karla Schwarzenberga považuji za kandidáta, jehož názory se radikálně lišily od mých. Prostě se do ČR nehodí. M. Zeman zatím ve většině případů překvapuje spíše kladně, i když už stihl i pár nepopulárních kroků. Ale zase, kdo nic nedělá, nic nezkazí. Za odstranění Kalouska a Schwarzenberga z vlády mu mohu jen poděkovat.

miku,
v názoru na Karla Schwarzenberga se neshodneme. Média psala dost jednostranně na podporu KS, tak se ani v zahraničním tisku (hlavně německém a rakouském) proti KS nic špatného objevit nemohlo, zatímco proti MZ ano. on totiž něco napíše novinář v ČR, další novináři se k němu přidají a zybtek papouškuje světový tisk.
Jeden příklad z minulosti, kdosi prohlásil, že za bombovými útoky stojí teroristé z ČR, místo Čečny. A pak někdo napsal, že Sarah Palinová chce bombardovat ČR. A už to jelo. Novináři dnes už dávno neověřují hodnověrnost zpráv, raději se desetkrát zmýlí, jen aby přinesli "zaručenou " zprávu. Třeba tu o zbraních hromadného ničení v Iráku, které se pak ani nenašly.
Novináři s námi dost ošklivě manipulují a nemohli mezi sebou a zbytkem společnosti postavit větší propast než při jednostranné podpoře KS při prezidentské volbě. A máte pravdu, spousta lidí už měla mediální masáže natolik dost, že na truc volili MZ.
08. 09. 2013 | 21:12

pamětník napsal(a):

mik:
"dneska uz je to stejne jedno ale copak Zeman ustal pred lety prohru ?" Z většiny Vašich bezinterpunkčních projevů je jasné, že jste mimo českou realitu (dost brzy jenom po patnácti létech), tak jen připomenu, že v minulosti nešlo o Zemanovu prohru, ale podraz proti němu. Zemanova reakce byla tehdy logická.
08. 09. 2013 | 23:04

mik napsal(a):

To Filuta
zavital jsem jeste na tenhle blog protoze jsem byl zvedavy zda tu najdu nejaky komentar a tak jak bych byl ochoten pripustit odlisny nazor na K.S. s tou Livii jste teda streli veldle jak ta jedle ano Klausova je rodilou slovenkou dokonce tak rodilou ze jeji rodinne koreny sahaji az do Ruska ..a ze byla 23 let manzelkou premiera a posleze prezidenta ? To jako je prednost zapomel jste ze Klaus byl taky ministrem financi a co dokazal jako ministr financi a co dokal jako premier a co jako president ..? kam slapnul tam po nem zustala spoust vsude jen arongance nepripusteni nazoru jineho ostuda mimochodem neziju v Kanade nevim odkud jste to vzal ziju v Irsku a dobre si pamatuju jak tady Klaus prijel jak se sesel s sefem Libertasu aby kuli pikle proti EU a snazil se aby Irsko hlasovalo NO...a taky se to na poprve podarilo protoze nikdo farmarum poradne nevysvetlil ze jim nebude EU kecat do jejich danoveho systemu ani narizovat interupce ostatne s timhle tady uz bylo ostudy az az kdyz zene z indickym obcanstvim odmidli odebrat nenarozene dite ktere stejne pak zemrelo ovsem matka taky ,,,marne tvrdila ze nevyznava jejich nabozenstvi ze neni ani krestanka doktori odmitli., s tim ze dite dycha,,, ale i tak jim do toho EU mluvit nebude a nenaridi jim povinne potraty takze napodruhe diky vysvetleni Irsko hlasovalo YES tedy pro Lisamon onene sef Libertasu porazku prijal cestne a Klaus tenkrat odjel jako spraskany pes protoze jeste stihnul urazit oficialni irske predstavitel a kdyz si ho pak francouz z delegace v Praze utahoval a ptal se co delal v Irsku tak si hned jak maly kluk bezel stezovat do Bruselu do toho Bruselu ktery celych 10 let pomolouva a haze mu klacky pod nohy stejne jako cele EU,, nejvetsi chyba Havla byla ze vcas neodhalik Klausovy vlastnosti a nesmetl zavcas toho prognostika pryc aby nemohl skodit ,,a Klausova ? skvele vystupovani a intelekt ...tak to se teda musim smat to se vam povedlo .. co jeji prohlaseni ze nechce aby na Hrade sedela zena ktera neumi cesky a pritom Klausova nesaha Schwarcenbergove manzelce ani po kotniky ,,staci se na ty dve podivat kdyz uz se tu navazite do toho projevu K.S. jako do projevu 4, cenove skupiny kam zaradite projev Klausove,,, to ze K.S. srovnava a urazi to hned vidite ale ze to co udelali v podpore Zemana jak Klaus slovy o emigraci tak Klausova slovy o cestine tak jeji povedeny synacek ktery poskodil gymnasium v Ostrave svymi recmi,, a ostatne skolstvi je v rozkladu ale Klus mu jel strijat pasku na gymnasium soukrome ,,,nebranim za kazdou cenu K.S. jiste nemudela vsechno dobre ale kdyz uz hodnotit tak prosim stejnym metrem ale to buhuzel lide neumeji,., jakou popularitu mel jednu domu Klaus a jak ho najednou lidi odsoudili za amnestii ale kupodivu rychle zapomeli jak by ne z jeho kuponove privatizcace a dalsi tunelu si tenhle tuneldedek natuneloval tolik znamych ze pak nebyl problem ovlivnit volby at uz sve nebo Zemana a to mi na tom vsem vadi nejvic i kdyz se rozhodne do CR vratit nehodlam co bych tam taky 4 roky pred penzi delal... a o almuznu z ceskeho uradu prace skutecne nestojim v zapadnich zemich ma nezamestnany okolo 1000 euro mesicne,, v CR ani 2/3 obyvatel 25000 nevydelavaji... takze asi tak jiste se potkame jeste na u jinych blogu ale s tou Klausovkou jste tomu dal korunu,,,,
09. 09. 2013 | 00:55

mik napsal(a):

To Gerd
abych jeste odepsal i vam ano mate pravdy Karel Scwarcenberg se do CR nehodi stejne jako se nehodil Jan Svejnar a stejne jako se nebude hodit dalsi ktery bude treba zit v zahranici protoze ceske prihlouplne nacionalisticke vasne jsou smesne koho myslite ze znaji ve svete z CR ? mym konickem je cestovani poznal jsem vsechny svetadily a navstivil pres 50 zemi sveta zil jsem nejakou dobu v USA na Novem Zelande ziju v Irsku kdyz se zeptate v cizine tak zapremysleji a reknou aaa Czechoslovakija Dubcek,,, Havel... Jagr,,, na Floride Matuska a podle priznivcu sportu pak si nekde vzpomenou na dalsi sportovce namatkou Zatopek Raska to jsou lide kteri svuj sport umeli kteri neco dokazali samozrejme nezapomenutelny Hasek v Naganu ale nekteri maji pak uz i skraloup a propujcili se k svindlum jako treba Neumanova pri MS v Liberci ale jinak je v podstate CR mala bezvyznamna zeme kde sem tam do sveta proniknou nejake informace bohuzel casto ostudne jako kdyz dekan prirodovedne fakultu sbira na kseft vzacnou kvetenu Noveho Zelandu entnomolg sbira v narodnim parku v Indii brouky a pak za pomoci statu tece a necha tam napospas kamarada o ruznych paseracich drog po svete ani nemluvim a Klaus udela CR za 10 let tolik ostudy jako malokdo,,no tak zase treba nekdy na jinem blogu
09. 09. 2013 | 01:15

mik napsal(a):

to pametnik
podraz proti Zemanovi ? a jak to nemkrat bylo s kristalovym Standou Grossu ? a co oposmlova ... a konec komcu kdyz zarize rozhodci v hokeji ci fotbale nejaky mansaft kdyz naridi penaltu ktera nebyla kdyz vylouci za faul ktery nebyl tak ten mansaft se sebere a odejde z ledu ci hriste ? jestli si byl jisty a tak pevny v kramflecich jak se snazi predvadet ted tak proc odchazel proc nebojoval nepresvedcoval ,.,,,ale mate pravdu je to dnesk fuk ale neni uplne fuk koho lidi zvoli a kdo bude premierem...bohuzel se obavam ze to pro ty poctive a pracujici dopadne v CR spatne ..
09. 09. 2013 | 01:24

mik napsal(a):

To Filuta
No vidim ze se v nazoru skutecne neshodneme ale to by me ani tak nevadilo kazdy muze mit svuj nazor vadi mi spis ze na jednoho se vyhatuje spina a u druheho se bude tajit jeho minulost Koho ze ma za otce Klausova ? Kdo byl Salgovic ci jak se ten pan jmenoval me nezajimaji nejak rodinne zaleziti az do ktereho kolena Zena Schwarcenberga by se cesky zcela bez problemu naucila ostatne treba Svejnarova manzelka taky cesky neumi aspon mam pocit ze se to tehdy taky vytahovalo typicke ceske zaprdene cechackovstvi ale myslim ze bych to uz tady uzavrel me prisla manzelka Schwarzenberga sympaticka dobre vypadajici zena zatimco Klausova je mi uz od pohledu nesympaticka no a jestli vyzdvihujete ekonomiku Klausovy rodiny tak to uz neni co dodat,,a jen me tak napadlo..proc Zeman nabizel Schwarzenbergovi misto velvyslance v Rakousku kdyz ho tak nema rad ostatne Klus taky nemohl Schwarcenbergovi ani prijit na jmeno skoda CR mohla mit o jednoho emigranta vic ,,a kdyz uz jsem u emigrantu proc se cesi divaji na emigranty pres prsty ze ujeli ze zeme za lepsim ? Oni nikde peceni holubi do huby nelitaji ,,ceste typicke vlastnosti krom nesmyslneho nacionalismu a ohaneni se narodni hrdosti jsou pak jeste zavist a jak s nekym vycurat,,,ted jsem si zrovna precetl jak si preposilaji lidi pomoci mobilnich telefonu a systemu jizdenky hromadne dopravy,,,typicke..ale fandim jim tam kde stat bere obycejneho pracujiciho na hul kde muze tam kde ta sebranka nahore nestydate tuneluje a okrada tam je kazdy svindl proti statu dobry,,ale uprimne to pak je proste podvod ktery se ve vyspele spolecnosti nedela a o tom to je a taky proto Swarcenberg ani Svejnar do CR nepatri jejich mentalita uvazovani uz proste na tyhle ceske vycuranosti zvykla neni ale to tezko pochopite to pochopi az ten kdo delsi dobu zije mimo CR preji hezky den
09. 09. 2013 | 08:49

pgjed napsal(a):

Že má pan Komárek v hlavě zmatek, díky kterému se potácí mezi levičáctvím svého otce, křečovitým pravičáctvím a svou konverzí ke křesťanstvím, je poměrně dobře známo, stejně jako to, že jej ten zmatek vede klikatými uličkami, To nepřekvapuje a do pestré směsice bez jakékoliv ideje, kolem Babiše, který, jak uvedl v rozhovoru pro LN dospěl k názoru, že přišel čas aby si tu moc vzal, zapadá. Ale jednoznačně konzervativně vyhraněný pan Stropnický? Co ten tam dělá, tomu nerozumím.
09. 09. 2013 | 09:03

Filuta napsal(a):

Mik

Klausová není! dcerou Šalgoviče (jde o hoax)- jmenovala se za svobodna Mištinová. Kdybyste si dal aspoň tu práci a vyhledal si ty informace na Wiki,ale to jsme přeně u toho, jak vy, emigranti (dá-li se ve vašem případě o emigraci vůbec mluvit, na tak krátkou dobu píšete ohavně česky)sbíráte pokoutně informace a z toho pak vyvozujete špatné závěry.

"Narodila se 10. listopadu 1943 v Bratislavě v rodině učitelky a právníka, jako jedna z pěti dětí. V roce 1966 vystudovala obchodní fakultu Vysoké školy ekonomické v Praze, obor zahraniční obchod. V témže roce získala i diplom na Université Internationale de Sciences Comparées v Lucemburku."

Přijde vám ,že jde o nevzdělanou ženu?
Její fotr byl sice bolševik, ale to by vám nemělo až tak vadit, když vám nevadí fašoun u Hardegg.

Nevidím důvod, proč by měl být českým!!!!!!! prezidentem emigrant nebo dokonce cizinec. Manželka TGM byla sice Američanka, ale naučila se ve velmi krátké době výborně česky. Bylo by nepřijatelné, aby dcera německého fašisty a milenka člena Haiderovy strany (což jsou pro vaši informaci rakouští nacionalisté) seděla na Hradčanech. Pokud nechápete, že by to byl políček Čechům, tak je mi vás líto.

Co kdybyste navrhl Irům, aby si zvolili za prezidenta Anglána?
Opravdu jste nepochopil, že to s tím velvyslancem v Rakousku byla od Zemana ironie?
Reagoval tak sardonicky na výroky K.S. v rakouském bulváru o jeho závislosti na alkoholu. Je z toho jasně vidět, že je M.Z. nad věcí. Pravil, že s maskoty se nebojuje.
Kdybyste žil tady a viděl Kárla jak usíná v přímém přenosu z parlamentu i v dramatické situaci ,kdy padla vláda, možná byste změnil názor.
Ten člověk nemá vzdělání, není nikterak bystré inteligence a je rád, že ještě trefí na parlamentní toaletu. Tohle že by měl být český prezident?
09. 09. 2013 | 09:26

Filuta napsal(a):

pqje
Co tam dělá? Nasekal si hromadu dětí a teď to musí uživit.
Sice byl jeho guru Havel, ale prachy jsou prachy. Velvyslancem ve Vatikánu už ho nikdo nejmenuje a o flek šéfa vinohradského divadla přišel (měli ho tam moc "rádi", nejobsazovanější byla jeho manželka).
Jeho žena se sice mocně angažovala v prezidentské kampani za K.S., ale nic z toho nebylo.
Něčím se živit musí, ne? Překvapilo vás to snad nějak?
09. 09. 2013 | 09:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
09. 09. 2013 | 10:01

pgjed napsal(a):

To Filuta: Popravdě překvapilo a nepříjemně.
09. 09. 2013 | 12:04

dd napsal(a):

To mik:
V názoru na VK a LK se shodneme, v názoru na KS ne, v názoru na MZ tak zpola.
Narozdíl od Vás si myslím, že JD by funkci presidenta ustál a narozdíl od těch dvou
/MZ i KS/ by nás do té Evropy nakonec dotáhl.
S KS "jsem skončil" v momentě uznání Kosova.
09. 09. 2013 | 23:56

mik napsal(a):

dd
Vidim ze se tu jeste vyrojily dalsi prispevky s panem Filutou uz nema smysl diskutovat po jeho plamennem prispevku na tema LK jestli Mistin nebo Salgovic mam pocit ze o ruskem smeru nejsou naprosto zadne pochybnosti a pokud zije nekdo tolil let vedle Klause tak preci jasne musi sdilet i jeho nazory ostatne vydrzela s nim i kdyz byla afera letuska Katka a kdyby uz nebylo vubec nic tak proste prohlaseni o tom ze si ona prvni dama nepreje aby na Hrade byl nekdo kdo neumi cesky je nediplomaticke a navic prvni dama je nejaka funkce ? ja jsem si taky nepral aby byl na Hrade podruhe Klaus a co jsem mohl delat nic nez fandit Svejnarovi a tak proc by si clovek mel myslet ze se bude v Bratislave chovat diplomaticky a kdyby jeste ani to nestacilo proste je stara,,,ano i K.S. je stary a tenhle duvod je daleko padnejsi nez vsechny ostatni na druhou stranu by byla jistota ze bude prezidentem jen jedno funkcni obdobi ano JD je mlady ale ona zkusenost z mladymi politiky ve vysokych funkcich uz tu je a kde je dnes konec kristalovemu Standovi ,,,Florida ?a nutno rict ze JD zatim zil spise s popularity sveho otce chybou CSSD je ale ze ho vyhodili je jasne ze Zeman bude chtit premiera sveho cloveka v tomhle nechapu Havla proc pripustil premiera Klause ale kdovi jak vsechno bylo a kdo za tim vsim stal lidi v 89 volali jednotne Havel na Hrad a tak se vlk nazral a koza zustala cela ,,,ale asi to bylo neco za neco,,,kdyz maji komunisti vliv jeste po 24 letech tak ho prece logicky meli hned po revoluci kterou sice prohrali ale nezmizeli...a do Evropy nedotahne CR zadny politik tam se museji dotahnout sami.. klidne i se Zemanem ono totiz takove moralni hledisko trochu tomu Zemanovai nahrava byl Havel byl Klaus a ted je Zeman ,,,vsichni ti co u toho byli v 89 ovsem jak kdo uspesne nebo neuspesne to uz je diskutabilni ovsem premierem by se mel stat clovek z druhe strany te pyramidy mozna by Zeman nebyl ochoten jmenovat ani Dinsbiera premierem ale Hasek je prilis jeho muzem nakonec si stejne myslim ze jedinou moznosti v soucasne situaci v CR je krouzkovat konkretni lidi a strany jako takove hazet do kose dokaze nekdo rict jak by to pak asi dopadlo ? a jeste jinak k tomu Kosovu cely Balkan je stredisto narodnostni nesvaru a myslim ze at je nazor na Tita jakykoliv lze smeknout jak tehdejsi Jugoslavii dokazal stmelit v jeden celek tezko rict jak ta situace v Kosovu vypada navic jsou tam do toho namoceni jeste Albanci takze tak zas jednoznacne zda uznat nebo neuznat bych to nevidel..ale souhlasim ze proti K.S. se da namitat jeste ledaco krome veku ale tezko to jaky ma jeho manzelka puvod a zda umi nebo neumi cesky a jeste me neda kdyz ctu Filutovy nazory,,spani Schwarcenberga v parlamentu ? no budiz ale je rozdil mezi spani a odchodem z mistnosti kdyz se hlasuje nebo omluvenka pro neucast ? a co hlasovani prebehliku .... to radeji snad to spani,,,ovsem znovu bych jen uvedl ze proste do te Evropy lide museji chtit sami,,a mam obavy ze v CR je stale dost lidi co chce radeji do Moskvy...jen aby se pak z CR nestala nejdrazsi zeme Evropy Moskva uz na titul nejdrazsiho hlavniho mesta uspesne kandiduje a je demokracie pinkani Putin -Medvedev Medvedev- Putin ? aby se najednou nezrusila prima volba a neocitl se na Hrade znovu Klaus....
10. 09. 2013 | 10:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy