Hašek má krátké nohy

30. 10. 2013 | 18:59
Přečteno 7597 krát
Mnoho moralizujících úvah a mnoho vtipů vznikne okolo lhaní Michala Haška a jeho party o tajemné návštěvě prezidenta v Lánech. Rychlost odhalení pravdy tentokrát ověřila pravdivost přísloví, že Hašek, pardon, lež má krátké nohy.

Celá věc má ale ještě jeden rozměr, který komentován tak moc není: dopracovali jsme to tak daleko, že přijetí u prezidenta není již předmětem hrdosti a zápisu do kronik a deníčků, ale skutečnost hodná utajení. Dopracovali jsme to tak daleko, že máme nadstranického prezidenta, který pořádá utajená jednání s vybranými milci, a to za účelem destabilizace politické strany, která právě vyhrála volby. Jestli toto není jednání proti demokratickému řádu republiky, tak už nevím, co jiného. O jednání proti demokratickému řádu republiky nemluvím nahodile, to je totiž součást skutkové podstaty velezrady, jednoho z mála trestných činů, za nějž prezident může být stíhán.

Na Facebooku jsem narazil na text, o něj se chci s vámi podělit, jakkoliv parodie na Bibli jinak rád nemám:

Úryvek z knihy Jakl 26,31-34
31 Tu jim Miloš řekl: "Vy všichni ode mne této noci odpadnete, neboť jest psáno: 'Pastýř narazí do zdi a rozprchnou se ovce stáda.' 32 Po svém uzdravení však vás předejdu na Hrad." 33 Na to mu řekl Michal: "Kdyby všichni od tebe odpadli, já nikdy ne!" 34 Miloš mu odpověděl: "Idiote, pravím ti, že ještě této noci, dřív než Drtinová naposledy zakokrhá, dvaadvacetkrát mě zapřeš."

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

xerox napsal(a):

z toho fejsu je to geniální ... ,, Tu jim Miloš řekl ,, ... :-)
30. 10. 2013 | 19:20

Bestia triumphans napsal(a):

:-)
30. 10. 2013 | 19:21

Ládik!!! napsal(a):

Právníci OSY mají taky krátké nohy.
30. 10. 2013 | 19:26

ŠAKAL napsal(a):

krumpáč a lopatu do ruky za obvyklou mzdu ...roupy by je přešly
30. 10. 2013 | 19:29

bimbo si přelamal hnátu , asi viroza napsal(a):

zeman si ale muže zvát na hrad koho chce. stejně jako muže dát medajli skutrovi a tuneláři gregrovi. teda vlastně ještě betonáří, když vezmem v potas temelím. za sto miliard by ho nepostavili ani gross s řebíčkem. takže střílet po zemanovi je jako házet šipky do hrocha. on vás tak akorát pošle do p...e. a udělá si co chce.
30. 10. 2013 | 19:29

blue jay napsal(a):

thumbs up Mr. Svoboda ,
PS,

Behold, I will corrupt your seed, and spread dung upon your faces.... Proverbs, Michal Hašek 11;07cz .
30. 10. 2013 | 19:36

Hloupý Honza napsal(a):

Ládík!!!

To je geniální nápad, osobovat si autorská práva na Bibli. To by byl vejvar za 100 církevních restitucí.

Za každé Amen po celém světě, by šly tantiémy ...

Jinak samozřejmě platí, že vyžírky z OSY "chrání" práva pouze těch, kteří se k ní přihlásí. I když prý chtějí desátky i za lidové písně, tomu se říká nebe se dotýkající drzost. Však Pán Bůh je už ztrestá, ... není-li jejich klientem.
30. 10. 2013 | 19:46

yyxxw napsal(a):

Pane Svobodo, to je blaho psát teď o socanech, co ? Měl by jste si uvědomit, že o lidovcích se bude zase brzo psát také. Je to jen otázka času. On se nějaký nový Kalousek najde !
30. 10. 2013 | 19:50

Kanalnik napsal(a):

perfektni :D
30. 10. 2013 | 19:53

smutný napsal(a):

...kde jste všichni byli, vy chytří, když to tady Klaus napomáhal rozkrádat a budovat mafiánský kapitalismus, a když pak z hradu tahal za nitky?? Snad jste se tehdy nebáli říct svůj názor?!
30. 10. 2013 | 19:54

aga napsal(a):

Tak Havel si mohl přijímat koho chtěl, kafrat do čeho chtěl, a úlisná média a kulturní fronta mlčely jak hrob. Teď jsme to ovšem dopracovali tak daleko, že prezident, navíc první zvolený lidem a ne komunistickým parlamentem, je lovná zvěř pro každého sraba, který si chce užít lynč a kopnout si taky.

Je to projev neúcty ne k prezidentovi, ale k vůli lidu, a potažmo ke státu a národu jako takovému.

Znovu opakuju, Zeman schůzkami (i tajnými) s politky a snahou o jejich o ovlivňování nedělá naprosto nic jiného než oba jeho předchůdci. Havel se tím občas i chlubíval. Podobnost vidím i v tom, jak se Havel a Klaus patologicky nenáviděli, a jak vzájemnými naschvály občas destabilizovali situaci. I v tom dodržují Zeman a potencionální premiér Sobotka naše "ústavní zvyklosti".
30. 10. 2013 | 20:01

serevovýchod napsal(a):

Zamlčeny a zapomenty jsou desítky miliard korun "poztrácené" za Nečasovy vlády a všechny ty skandály objevující se tehdy několikrát měsíčně. Naše média (a nyní zejména Babišova) mají důležitější témata ke komentování. Je to kdo kdy byl, nebyl a co řekl nebo neřekl u Miloše Zemana po volbách. Komu asi vyhovuje?
30. 10. 2013 | 20:04

ve dne lhal...atd napsal(a):

yyxxw,

Mozna mas pravdu o lidovcich. Ale ted hraji hlavni ulohu na jevisti sasulove z CSSD. Tak si dej nohy na stul a bav se poradem "Cesko si voli sliz". Hasek by se mel dostat aspon do finale. A pokud mu to fandove jako ty vytleskaji, tak to cele vyhraje.. A hlavni cena bude banan.
30. 10. 2013 | 20:06

Petr z Tábora napsal(a):

Pořád se mluví o tom, jak se Lidovci obrodili. Tady čtu takový blábol, že když se sejde prezident s poslanci nějaké strany, že to zakládá podezření na velezradu.
30. 10. 2013 | 20:09

aga napsal(a):

Petr z Tábora

Mně to víc než co jiného připadá jako test, jak dalece už jsou lidi tumpachoví z té setrvalé, stále se stupňující mediální masáže a manipulace, a jaké absurdity jsou schopni brát vážně a diskutovat o nich. A musím spindoktorům složit poklonu, dobrá věc se daří.
30. 10. 2013 | 20:13

Kanalnik napsal(a):

Petr z Tábora - ne kdyz se sejde prezident s poslanci, ale kdyz se na tom setkani domlouva politicke odstraneni predsedy parlamentni strany, jehoz vysledkem muze klidne byt zmareni vysledku demokratickych voleb, dalsi bezvladi a tim padem naruseni chodu statu
30. 10. 2013 | 20:15

ahoooj z hradu napsal(a):

aga opet mlzi.
Nechape co se deje. A tak ze zoufalstvi kyda hnuj. Ale mam dojem ze se aga probudi az vyjdou pristi statistiky o tom jak je jeji modla ovar popularni u obycejneho cloveka. Asi dostane dost studenou sprchu.
30. 10. 2013 | 20:15

udivenej napsal(a):

abych shrnul logiku nicku aga,
jedini kteri jsou v CR duverohodni jsou Zeman a Hasek. Ostatni jim nak nerozumi. Ale aga veri ze prijdou k rozumu a uveri tomu cemu ona tak veri. Halelujah.
30. 10. 2013 | 20:22

xx napsal(a):

Ale jděte pane autore. V naší zemi se odvolávat na porušování demokratického řádu je směšné.

Demokracie stojí na základním principu oddělení třech pilířů moci, moc výkonná, zákonodárná a soudní.

V naší zemi toto není dodrženo, čímž se naše země stává jen jakousi karikaturou demokracie, podobně jako byla za komunistů.

Moc výkonná a zákonodárná jsou u nás spojeny v jedinou moc, moc stranických čachrů a zákulisních pletek.

A to se hned tak nezmění, protože většina voličů to nechápe a ani je to nezajímá. Naopak na to divadýlko s Haškem, Sobotkou a Zemanem se rádi podívají, zanadávají, zasmějí se a zase bude klid na brblání u piva a nadávání na poměry.
30. 10. 2013 | 20:26

Richard I. napsal(a):

"Hašek má krátké nohy" a dlouhé vedení...
30. 10. 2013 | 20:26

au napsal(a):

(Omlouvám se, už jsem něco podobného napsal k blogu pana Peheho, ale tahle formulace je pregnantnější:)
-----------------------------
Kdo nám vlastně bude vládnout?

ČSSD krvácí a nemůže...
KSČM nemá s kým...
ANO a Úsvit to neumějí...
ODS a TOP to nechtějí...
Lidovci to chtějí, ale muselo by to být "ve vší slušnosti"...

Vypadá to, že výsledkem bude, jako obvykle v Česku, masturbace.
Je jen otázka, jestli Bakalova nebo Zemanova...
30. 10. 2013 | 20:33

Petr z Tábora napsal(a):

to kanalnik 20:15:
Nikdo jsme na té schůzce nebyli, takže nevíme co tam probírali.
Předsednictvo ČSSD po demokratické diskusi a hlasování, které bylo na přání pana Sobotky veřejné, vyzvalo pana Sobotku ke zvážení odpovědnosti za nepříliš dobrý volební výsledek. V čem by to mělo mařit výsledek voleb - pan Tejc byl zvolen předsedou klubu poslanců 30hlasy proti 16 pro pana Hamáčka v tajném hlasování.Ti budou rozhodující při podpoře vlády.
30. 10. 2013 | 20:33

Petr z Tábora napsal(a):

to aga 20:13:
Média námi prokazatelně manipulují. Štve mě to zejména u veřejnoprávní pravdoláskařské televize.
30. 10. 2013 | 20:36

aga napsal(a):

Petr z Tábora

A manipulují námi dokoncae tak, že jsou v médiích hlídači racionality, a jakmile použijete slovo "manipulace", ocitnete se na černé listině iracionálů, což se rovná de facto exkomunikaci z lidské společnosti.
30. 10. 2013 | 20:40

Jirka z Teplic napsal(a):

Petr z Tábora,

ti poslanci co volili Haskovou lotku jeste nevedeli ze Tejcuv sef lhal v primem prenosu cele republice. Ted to uz vedi. Vsadim se mnoho z nich zmeni sve nazory a budou litovat ze Haskovemu muzi dali duveru.
30. 10. 2013 | 20:44

arnazach napsal(a):

Chachachacha!!!!
30. 10. 2013 | 20:44

F.Srbek napsal(a):

Hašek má krátké nohy, ale zato běhá rychle. Stačí obíhat Hrad, hejtmanství i grémium soc. dem. Navíc žijeme v Kocourkově a může se stát, že sedmilhář a baron Prášil v jedné osobě budě premiérem! Pak už nezbude nic jiného, než emigrovat, nebo přezbrojit nějaký parník na Vltavě na Auroru a začít pěkně od podlahy.
30. 10. 2013 | 20:52

aha napsal(a):

aga,

Nemela byt Drtinova na Haska vice jemna? Napriklad mu pokladat jen otazky o pocasi, o vine atd. To by se vam jiste libilo. Jste smesna ago. CSSD je horsi nez VV a vy se to tu snazite zoufale okecat. Se tu zoufale chytate krechkych stebel a hledate cokoliv co by z vas mohlo ten smrad odstranit. Vase snaha je marna. CSSD je ode dnes povazana za stranu Hasku. Dam krk nato ze az budou pristi parlamentni volby v kvetnu 2014 tak budete soutezit s profanovanou ODS o zachranu ve snemovne.. A to diky lidem jako Hasek a vy.
30. 10. 2013 | 20:55

OSA napsal(a):

...nějakým nedopatřením vám z profilu vypadlo, že jste dělal právníka pro OSA.
Není to vhodné zbytečně sdělovat?
30. 10. 2013 | 20:58

ujo napsal(a):

autor:" Dopracovali jsme to tak daleko, že máme nadstranického prezidenta, který pořádá utajená jednání s vybranými milci, a to za účelem destabilizace politické strany"
a když se při Sarajevu scházel Havel s Luxem tak to bylo jak?

dále autor:
"jestli toto není jednání proti demokratickému řádu republiky, tak už nevím, co jiného."

Autor by měl být jako právník konkrétnější - co v tom jednání (byl snad u něj ?)bylo proti demokratickému řádu republiky?
30. 10. 2013 | 20:59

bimbo si přelamal hnátu , asi viroza napsal(a):

zeman je taková tragedie pro českou republiku, že by měl klaus pozvat hajneho na pivo, tam se mu omluvit a stát se havlistou.
30. 10. 2013 | 21:11

Reveil napsal(a):

Dnes Sobotka v Hydeparku (všimněte si, že "veřejnoprávní" ČT dává hodinový pořad jednomu z účastníků konfliktu) uvedl jako znaky puče: 1. že téma je předjednáno dopředu a nevzniká až na samotné schůzi, 2. že nebyly žádné emoce a žádná diskuze.
Moderátor, který by samozřejmě takovou paušalizaci měl okamžitě podrobit skrutinizaci, ovšem tato nesmylsná kritéria bez mrknutí pustil.
Ta jednostrannost médií je tak do očí bijící, že vzniká podezření že jde o nějaký Schwarzenbergův zájem.
Mediální štvanice na prezidenta dospěla tak daleko, že je klidně možné veřejně označit nějaké neveřejné jednání prezidenta a poslanců za velezradu... (Přitom jde o zcela běžný jev, to platilo už o Masarykovi a jeho Hradní pětce... To ani nemuvím o Havlovi). Dnes například pan doktor Honzák pod jiným blogem vyjádřil přání, aby prezident utrpěl mrtvici...
To vše je v atmosféře štvanice na prezidenta, které se velmi aktivně účastní veřejnoprávní média, dnes možné.
30. 10. 2013 | 21:22

stoppa napsal(a):

aha

Mandrake už zas jiný nick? Ty tu samotu asi špatně snášíš.
30. 10. 2013 | 21:25

Emissary napsal(a):

Autor

Já skutečně oceňuji Váš "erudovaný" výklad. Na základě něho usuzují, že vysokoškolským učitelem a zejména evropského práva může být každý, kdo se to dokáže nabiflovat a dokáže "správně" smýšlet.

Léta tady panu Stejskalovi zazlívám, že nedoplňuje blogosféru o lidí, kteří tvoří primární a mnohdy opravdové hodnoty, pořád sem sází jen politiky, historiky, filosofy, pseudopodnikatelé a další tlučhuby.

Od Vás jsem se opět (jak od mnoha jiných) dozvěděl jednostranné hodnocení.

Hašek je sedmilhář, Sobotka je hrdina. Jenomže nic na světě takové není, jak se zdá, tak to nefunguje.

Obecně i specificky většinou platí, že když se někdo schovává za dav, potřebuje tím zakrýt křivý charakter. A stejně tak platí premise o křivosti charakteru, když budoucí politik vystuduje práva (není zkoumáno jak) a hned se bez jakýchkoliv zkušenosti hrne do politiky. Nemůže být totiž rovný, jen křivý. Protože doprovodné jevy naši politiky křivost jaksi primárně generuji.

Takže já nechápu tyto jednoduché, jednostranné, hodnotící soudy, nechápu aktualne.cz, nechápu média. Je to naivita, neprofesionalita nebo záměr?

Moje vysvětlení je jednoduché. V ČSSD nemůže být žádný rovný člověk, všichni jsou křiváci bojující o moc. A média v tom pomáhají, protože je nezajíma skutečnost, ale jen výsledek. Kdejaký Cikán má mnohem lepší charakter. A podobné je to v dalších stranách, jen krystalizace tolik nepokročila.
30. 10. 2013 | 21:40

JF napsal(a):

no možná by i mohl někdo všem dvěma našim prognostikům lepších zítřků jemně naznačit, že ne vždy co prognostik koná, dobře koná, a že někdy možná koná dokonce i velezrádně. V bonmotu asi tak, že prognostici nejsou ještě bozi - to někdy až v ty zcela nejzářivější zítřky? ... ;-)
30. 10. 2013 | 21:53

S.Š. napsal(a):

Reveil :
Všimněte si, že veřejnoprávní ČT dala včera půl hodiny Michalu Haškovi.
P.S.: To jen tak, aby to nezapadlo.
30. 10. 2013 | 21:59

ld napsal(a):

A pochopitelně procitla a příslovečná lidovecká slizkost. Ti začali paralelně o vládě vyjednávat i s ódeesáky a tou druhou zločinnou pakáží. Bělobrádek to režíruje, jako by se do Sněmovny nedostali s odřenýma ušima, ale málem ústavní většinou.

Nebýt rozvalu v ČSSD, mohla být koalice s komanči za podpory Oka. A kobliháři ze slizouny by utřeli nos.
30. 10. 2013 | 22:05

Reveil napsal(a):

S.Š.

Všiml jsem si. O půlhodiny méně a v úplně jiném formátu. Hostilně laděný výslech jako ve sborovně oproti benevolentnímu skoro přizvukování moderátora.
Ale aby nedošlo k mýlce - Haška považuji za poměrně nemotorného a taky nepříliš sympatického středního kádra, který se omylem na chvíli dostal do první řady.
V současné době nepovažuji sociální demokracii za dorostlou situaci, a to zejména díky vedení, které zahrnuje téměř zombiálního předsedu, lpějícího na své funkcičce, zmíněného Haška, korporátního Štěcha a ovšem infantilního a mstivého Dienstbiera.
Otázkou zůstává, kdo osedlal Dienstbiera a jeho Sobotku, a proč. Že tam jde o úžasné intriky, ukazuje příklad Chovance, kterého po jeho kotrmelci dnes už Sobotka explicitně vyjímá z řad "kacířů", ačkoliv se Chovanec nejen zúčastnil oné schůzky, ale údajně ji dokonce zorganizoval.
30. 10. 2013 | 22:09

Kharl napsal(a):

vazeny pane S.Š. ,
pan Reveil podleha dojmu ze je mu ublizovano. Ze jde o nějaký Schwarzenbergův komplot. Lide jako Reveil veri na ufouny a na prvni maj. Je smutny jelikoz mu ujela kolobezka CSSD/KSCm. Moc si to pral. A tak tu pan Reveil nadava na vse. Nedivil bych se pokud by tu pan Reveil nezacal za chvilku i nadavat na to ze se mu rozvazala tkanicka u bot.
30. 10. 2013 | 22:12

JF napsal(a):

emissary - velký souhlas - jal jsem se tedy porovnat kdo je ze špičkujících se špiček ;-) ČSSD "lepší" právník s tím, že horší než haškovo víkendové Sládkovičovo snad nemůže být ... ale konstelace se pro Sobotku nejeví v souhvězdí Koudelky zcela příznivě:

Bohuslav Sobotka:
V letech 1990 až 1995 studoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, kde pod vedením poslance ČSSD Zdeňka Koudelky obhájil diplomovou práci Vývoj sociální demokracie v českých zemích v rozsahu 52 listů a získal titul Mgr.[1]

Michal Hašek:
Maturoval v roce 1994 na gymnáziu v Tišnově. V roce 1999 dokončil Právnickou fakultu Masarykovy univerzity (diplomová práce Přeměna družstva v jiný podnikatelský subjekt[1]), čímž získal titul magistr. V roce 2010 pak získal titul doktora práv na slovenské soukromé Vysoké škole v Sládkovičove, kterou vede slovenský sociálnědemokratický poslanec Mojmír Mamojka, jenž byl také konzultantem jeho práce.[2][3] Michal Hašek na základě veřejného zájmu slíbil, že zveřejní jak svou rigorózní práci, tak její posudek, ale neučinil tak.[4]

Tedy prašť jak uhoď!!! Zcela tragické u obou !!! ... Kodelka autor klausovy amnestie a zemanův právní expert toť vedoucí sobotkovy diplomové práce ?! A o praxi vůbec nemluvě ... pak je opravdu vše možné samozřejmě v rámci lepších zítřků
30. 10. 2013 | 22:17

Richard I. napsal(a):

to, co včera sedělo v televizi nebyl skutečný Hašek, ale jeho nastrčený robotický dvojník, který měl před celým národem zapírat a lhát, aby se další den konalo předem připravené odhalení a pravý (slovo lidský asi není místě) Hašek byl na pokyn imperialistického západu timto zcela zdiskreditován. Všechno je zmanipulované, nechápu, že to nevidíte.
Kdyby jste se zeptala pravého Haška, jestli byl včera v televizi, bude Vám jistě tvrdit, že je to fáma, jenže se ho nezeptáte, protože už dávno neexistuje a mluvit o něm je zakázáno ...
.. i tady na fóru je možné si všimnout, jak někteří příznivci Haška pomalu, ale jistě mizí...na to bacha, zmizíte, ani nebudete vědět jak, prostě Vás umažou prstem, jak písmenko na tabuli...
konečně trochu neobyčejné drámy....já chci taky, aby mě někdo manipuloval, já chci takýýýýýýý

"závada není na Vašem přijímači, nesnažte se srovnat obraz, Vaše vysílání teď řídíme my, my nastavujeme obraz horizontálně i vertikálně..."
http://www.youtube.com/watch?v=N2eufcuvqMo
30. 10. 2013 | 22:21

S.Š. napsal(a):

Reveil :
Ponechme stranou, zda je nebo není pan Hašek "poměrně nemotorný a nepříliš sympatický střední kádr". Pan Hašek lhal. Lhal ve své vlastní straně (během jednání předsednictva) a opakovaně (u D. Drtinové během půl hodiny celkem 11x, několikrát i u B. Tachecí) i veřejnosti. Politik je ovšem veřejný činitel. S tím se bude muset chlapec vypořádat. Nu a ovšem, neudělá-li to, měly by to udělat příslušné stranické orgány, zřejmě místní organizace ČSSD (neznám stanovy).
Zbytek toho, co píšete, komentovat nebudu. Jen musím poznamenat, že ze všeho, co jste napsal, ční poněkud jednostranná zaujatost.
30. 10. 2013 | 22:22

ujo napsal(a):

Náhlá péče o ČSSD a jmenovitě o Sobotku ze strany pohrobků VH a příznivců TOP ( např. celá rodina pí. S.Š. dle jejího vyjádření volila TOP) je nanejvýš podezřelá.
O ataku medií nemluvě.
Teď mně napadá: kdyby Hašek označil své tvrzení za "mystifikaci" bylo by to OK?
30. 10. 2013 | 22:24

Karel Mueller napsal(a):

Pane Svoboda,

jedna věc mě fascinuje: Jak se v Česku zachází s fakty virtuálními, pravděpodobnými, byť neověřenými a prokazatelnými.

Vy jste na těch jednáních byl? Máte záznamy z těch jednání?

Možná Vás to překvapí, ale fakta jsou jen toto: Že byl Sobotka usnesením vedení socdem vyzván k odstoupení a pak jeho masovou mediální podporou a podporou ze strany některých politických sil mimo socdem. Víc ne.
30. 10. 2013 | 22:24

stopppa napsal(a):

Reveil by moc rad videl CSSD v pevnem stisku republiku spojujiciho presidenta Zemana. S Haskem jako premierem. Nak se Revveilum ale rozklada. Hasek bude akorat tak vyjednavat doma na Morave jestli ho spolustrnanici neposlou vykonavat funkci pravnika s kfalifikaci nejake slovenske vesnicke skoly. A slunicko Skromach ktery se potil dnes vice nez normalne pri vykrucovani v televizi asi uz nebude tak atraktivni fanouskum debat u bazenku. Slunickove dny definitivne skoncily Zdendo. Co se tyka slizouna Tejce. Doufam ze ho poslanecky klub vylouci po tom co se ukazalo ze kryl zada lhati Haskovi.
A nebo to muze byt uplne jinak. Pofoukaji si bebicka a nastane opet zavod o korytka. U socanu bych se uz nicemu nedivil. Jen me je lito lidi kteri s nimi ted budou muset jednat.
30. 10. 2013 | 22:27

babočka napsal(a):

Pane Svoboda. Je to velmi jednoduché- máte pravdu. Co na to Ištván, který se snad také schází s prezidentem. Co na to naše tajné služby. Kde to žijem? Voliči šli poslušně k volbám a teď z nich dělá nějaká parta blbce.
30. 10. 2013 | 22:32

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....neumím si dost dobře představit, jak po tom všem lze s panem Haškem jednat a věřit mu cokoliv, při řešení na obecné úrovni,...jako s hejtmanem kraje.

S lhářem a podrazákem,....to je přece neakceptovatelné,....jak věřit a příjmout ofertu z rukou takového jedince.
Tužka.
30. 10. 2013 | 22:38

Richard I. napsal(a):

"Pan Hašek lhal. Lhal ve své vlastní straně (během jednání předsednictva) a opakovaně (u D. Drtinové během půl hodiny celkem 11x, několikrát i u B. Tachecí) i veřejnosti"

paní S.Š., Vy to stále vůbec nechápete, pan Hašek byl během té půlhodiny 11 x čestný neb jeho lež spadala do kategorie vyšší dobro a "důvěrné" ...a být v průběhu 30 minut celkem 11x čestný, to už musí být člověk jó, ušlechtilý karakter
tak je potřeba to vnímat, jakýkoliv jiný pohled v neprospěch páně Hoškův, je jen manipulace se skutečností a nechutná snaha udělat z tohoto čestného pána prachobyčejného a bezostyšného lháře.....
přitom, taký slušný člověk, to je, ten pan Hošek...
30. 10. 2013 | 22:39

blu jay napsal(a):

Hi Mueller,
How does it feel when the second to throne in CSSD is caught lying in front of the whole nation? Not a nice feeling I bet. But Muellers will battle. They will stand behind their lame pony a will scream, "It is a witch hunt"!!".
Karel Mueller that war cry already started, "Hasek is innocent, Stazi made him do it, lol"
PS, When will Russians lob a rocket to Yellowstone so socialists can finally rule the world? Will you be the first secretary of the new WORLD?
PS. Mueller communism is dead, Get the finally hang of it.
30. 10. 2013 | 22:45

Reveil napsal(a):

S.Š.

Ovšem, že názor, který nefavorizuje momentáílní koně kaluskovců Sobotku, vám musíá připadat jednostranný. V čípak prospěch jednostranný?
Bylo to njejméně 2 týdny před volbam,i, co jsem tu napsal názor, že Sobotka je slabý (myslím, že jsem pouižil výrtaz "mrtvolný") lídr, a že zaviní nízký volební výásledek své partaje a neměl by býtg premiérem. Nikde v tom nebyl nějaký návrh, kdo by měl být z řad ČSSD premiérem místo něho.
Hašek je neúspěšný - ovšem Sobotka taky. Hašek je vyřízený a Sobotka si nechal od Dienstbiera vykřičet krátký odklad. Je to směšná figurka, která by dokonce ani ve státě, kde mohl být Nečas předsedou vlády a Schwarzenberg ministrem zahraničí, neměla zastávat žádnou vysokou ústavní funkci.
30. 10. 2013 | 22:52

curs napsal(a):

Jenže já vidím v této aféře ještě jednu lež. A to když nám aktéři spojení se Sobotkou vydávají demokratické hlasování orgánu ČSSD za puč. Je to samozřejmě lež jiného typu. Zatímco Haškova lež je věcně nesprávná, prvoplánová, trapná, dětinská, ubohá a již odhalená, pro své původce zničující, lež sobotkovců je interpretační, sofistikovaná, veřejná, nestydatá, vládnoucí, inkviziční a drze maskovaná za morálku, vydávaná za pravdu a pro své autory dočasně přínosná. Sobotka - to individuum s charismatem staré polobotky - tu dnes pobíhá s aureolou mučedníka a bojovníka za férovost a své odpůrce učitelsky kárá za prolhanost, aby se zbytečně nemluvilo o jeho ostudných výsledcích. Není pro mě žádným překvapením, že autor z řad kostelních červotočů pevně stojí proti Haškovi a chce taky pózovat na té správné straně, dokonce by mě vyděsilo, kdyby problém v ČSSD viděl jinak.
30. 10. 2013 | 22:53

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Sobotka nechce být s lhářem ve vedení, ale pak nechápu, s kým tam chce být.

Bohoušovi již zřejmě zcela změkl mozek.
Doporučil bych Haškovi jednání uzavřít a Sobotkovi připomenout pár případů, kdy lhali svorně.

Navíc případ, jako je tento, kdy se účastníci dohodnou na tom, že je to neoficiální a důvěrná schůzka, zatloukat je povinnost. Slovo dané kolegům partnerům je závazek. Doufám, že veřejnosti dojde, jak ubohá je tato štvanice.
30. 10. 2013 | 22:55

S.Š. napsal(a):

ujo, 30. 10. 2013 | 22:24

Paní Šauerová nepečuje o soc.dem., pane ujo, nýbrž o parlamentní demokracii a tedy naši o naši ústavu. Nejlepší, pane ujo, jsou ti, kteří křičí : nevolili jste ČSSD, co do toho máte co zasahovat ? To je ale mýlka, pane ujo, zásadní nepochopení.
Nu a pokud jde o naši (rodinnou volbu), disponujete daty z r. 2010 a ještě ne úplně, neboť já jsem tehdy volila SZ. Letos jsem se rozhodla po bolestném rozhodování (nevěděla jsem až do posledních dnů) podpořit návrat KDU do PS. Volba širší rodiny vypadala následovně : 3x KDU, 3x SZ, 5x TOP09. S výsledky jsme vcelku spokojeni, tedy až na populisty a xenofoby ve sněmovně, samosebou. A kdybych neriskovala hlas pro pana Zemana, bývala bych možná zvažovala i hlas pro ČSSD. To však, bohužel, nebylo možné.
S pozdravem
30. 10. 2013 | 22:57

Otázkář napsal(a):

Sobotkovi vyjádřily podporu veřejně stovky lidí. Kolik lidí vyjadřilo podporu Haškovi?
30. 10. 2013 | 23:08

blue jay napsal(a):

Tužka,
V CR, je vse mozne. Ziji tu jiz 9 let a furt si tu pripadam jako mimozemstan. Nebyt me pritelkyne kterou velmi miluji a ktera za zadnou cenu nehodla opuetit svou rodinu ( deti, vnoucatka..atd)tak bych zil radsi v Kanade. Mame se dobre ale zacina me srat to neustale knuceni na temer vse. Nic se cechum nelibi. Ja si postavil hezky domek a koupil hezke a ne zrovna to nejdrazsi auto a stal se ze mne bohac a kapitalista. Radsi uz ani nechodim do blizke hospudky.Pritom v Kanade jsem mel daleko lepsi dum a automobil a mojim sousedum by ani nenapadlo zavidet. Co to s temi cechy je tuzko?
30. 10. 2013 | 23:10

Gru napsal(a):

Dnes se smutný uchazeč o post předsedy vlády vyjádřil, že se domnívá, že se část lidí, co byli "původně" proti němu, mýlila, a že toho již litují.
Je to parafráze na Husákovu mantru o "pomýlených".
Normalizátoři v r. 1969, aby nějak umožnili českému Kondelíkovi vyouvat se sklopeným ocasem pozpátku v předklonu kozí brankou, vytvořili kategorii "pomýleného", inovaci postreformačního kajícníka. Tedy toho, komu se zaručuje, v případě nepříliš mučivého pokání, že mu bude odpuštěno. Nebude upálen, ani vyhnán, ba an i nebude muset stát na pranýři před kostelem v režné košili, v každé ruce hořící pětiliberné svíci (praktická výpujčka z éry katolické disciplinace).
Sobotka integruje i jiné pozoruhodné děje s nedávné historie. Je tu názvuk demonstrantů ve prospěch mučedníka Klause v r. 1997, při "Sarajevském atentátu" se skandováním "jdem dál!" a demonstrace na podporu televiznícvh odborářů. Možná budou někteří aktivisté, kteří už si záískali ostruhy při akci "Děkujeme, odejděte" protestně přespávat ve spacácích třeba v kukoárech Snemovny.
30. 10. 2013 | 23:12

miky napsal(a):

Otázkáři.
Jeden. Bakalův nezvaný host.
30. 10. 2013 | 23:14

wbgarden napsal(a):

Budu neustále připomínat jistě spravedlivému a váženému demokratickému publiku tu, by si vzpomněli, jak v posledních letech mě tu slůvky voňavými častovali, když jsem si dovolil ty rudooranžové dobráky vůkol nazývat sockomem.
No a už je to zase tu.
http://www.totalmag.cz/images/stories/rath_sibal.jpg
Veselé krizování.
30. 10. 2013 | 23:17

mb napsal(a):

Jestli toto není jednání proti demokratickému řádu republiky, tak už nevím, co jiného.

... a proč nám to pane Svobodo píšete ... ?

dejte podnět, a konejte, impeachujte ...

příjemný večer ...

( ale napsat to na blog ( a pod blog ) je zajísté méně náročné, příjemnější ...
30. 10. 2013 | 23:24

Gru napsal(a):

neni to preci tak slozite

"Doufam ze souhlasite. "
Vůbec nesouhlasím. Politika, to je přesně to pravé místo pro ulhané hajzly. (Někdo tu politiku dělat musí).
Ovšem, musí to mít formát., Ne jako včera ten chudák, který ústy tvrdil že nebyl a jeho řeč těla jasně říkala, že lže,
30. 10. 2013 | 23:38

eevix napsal(a):

blue jay napsal(a):
Tužka,
V CR, je vse mozne. Ziji tu jiz 9 let a furt si tu pripadam jako mimozemstan. Nebyt me pritelkyne kterou velmi miluji a ktera za zadnou cenu nehodla opuetit svou rodinu ( deti, vnoucatka..atd)tak bych zil radsi v Kanade. Mame se dobre ale zacina me srat to neustale knuceni na temer vse. Nic se cechum nelibi. Ja si postavil hezky domek a koupil hezke a ne zrovna to nejdrazsi auto a stal se ze mne bohac a kapitalista. Radsi uz ani nechodim do blizke hospudky.Pritom v Kanade jsem mel daleko lepsi dum a automobil a mojim sousedum by ani nenapadlo zavidet. Co to s temi cechy je tuzko?
...........................
Já taky nechodím do hospody a nechodí do těch hospod nikdo, kdo pracuje v montovnách a má o tisícovku či víc než jiní, kteří by to nedělali, ale o to více závidí.
Přitom ještě před 20 lety byly hospody plné a lidi si rozhodně tak nezáviděli čumák v obličeji, jako dnes. Taky se tak veřejně nevyrývalo na nenažrané socky, na feministky, na Romy..Dnes jedou média podle hesla - hledejme třídního nepřítele a bude lépe....
Možná že by vám to osvětlila paní SŠ, když tak dbá na naší slavnou parlamentnězlodějskou demokracii....
30. 10. 2013 | 23:52

OSA napsal(a):

mueller:
"Vy jste na těch jednáních byl? Máte záznamy z těch jednání?"
Důkazy určitého druhu - obávám se - zůstanou našinci prostě odepřeny vždy. Volat po nich je sice módní, ale je to mimo realitu.
Když jdu po mostě a kouknu dolů, plavou tam labutě. Řeknu si - labuť. Já jsem přesvědčen, že to labuť je, byť důkaz nemám. Prostě to tak vypadá, je to na místě, kde bych labuť očekával a nechová se to nijak neobvykle.
Leč příště zpozorním, abych nebyl ošálen. Třeba mě může klamat zvláštní lom světla na hladině, nebo je to přerostlá kačena, na kterou se převrhl kýbl vápna.
30. 10. 2013 | 23:57

Yosif K napsal(a):

Jak Hašek tak Sobotka jsou pišišvoři. Alfa samci v CSSD byli pouze Zeman a Paroubek. Oba odešli zhrzeni aby CSSD co nejvíce rozvraceli.

Oba se snažili seč mohli obrat CSSD o hoasy.

V tom však není problem CSSD. Problem CSSD je v tom že jsou socani což jest vyčichlá ideologie od té doby co byla zavedena 8hodinnová pracoívní doba a všeobecné hlasovací právo. Od té doby socalisti škodí - ve svém důsledku škodí nejvíce nejchudším dělníkům, jelikož všechna jejich opatření vedou ku zdražování nekvalifikované lidské práce a jejímu nahrazování stroji a samoobsluhami. Lidé s vyšší kvalifikací si obvykle najdou nějaké jiné zaměstnání, nekvalifikovaní dělnasi se díky socanské politice propadají do trvalé nezaměstnanosti.

Dělnasi mají kliku že socani se mezi sebou rozhádali o koryta a nebudou tak moci prosazovat své utopickośocalistické předvolební sliby - kterými by socani předlužovali stát.

Očekávám že za pomoci vrchního rozdělovače koryt Haškovci mohou CSSD ovládnout a Dienstbierovce a Zaorálkovce a Sobotkovce vyštvat, v optimálním případě se CSSD rozštěpí, dle preferenčních hlasů sobotkovci moc pozadu za Haškovci nejsou. V takovém případě by příštím premierem byl Babiš, z něj je Zeman očividně dost přepadlej.
30. 10. 2013 | 23:57

Arnie napsal(a):

to Reveil
Prosím vás, co to tady dokola plácáte o tom jak je Sobotka neúspěšná figurka a pod.
Jde o kolosální prolhanost Haška (+ jeho melody boys), a jeho naprostou ztrátu soudnosti. Myslí si snad tento 1.místopředseda strany, kterou volilo přes milion lidí, že jsou tady všechno idioti?
Přečtěte si dnešní (30/10) rozhovor Barbory Tachecí s Michalem Haškem v MfDnes pod titulkem "U Zemana jsem nebyl. Nelžu."
Tento člověk nemá vůbec problém veřejně lhát jako když tiskne, ale navíc by ve svých 37 letech mohl být subarbitrován pro blbost. Takový rozhovor se prostě málokdy podaří.
Tak má snad vypadat přední funkcionář největší politické strany v ČR a potencionální kandidát na ministra, nebo (dle jeho a prezidentova očekávání) dokonce kandidát na předsedu vlády?
Pakliže ano, a předsednictvo strany na tom bude trvat, tak ČSSD bude stranou panoptikální, nevolitelnou - a komunální a volby do evropského parlamentu na jaře 2014 projede na celé čáře.
30. 10. 2013 | 23:59

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Blue Jay,.....pane,....narodil jste se v Čechách, žil jste zde jako dítě,....nasál jste v mládí tu atmosféru zde,.....?

To bolševické strašidlo, které přeházelo pořadí životních hodnot tu stále je.
Psát o tom by vydalo na celou knihu. Závist, první a největší smrtelný hřích, od kterého se odvíjí hříchy další.

Češi jsou národ ateistů,.....v neděli jsem byla na hřbitově u hrobu svých pěstounů. Pak jsem zašla do kostela,....mše za zemřelé,.....šest, ještě jednou,... jen ŠEST starých žen klečelo v lavicích s jedním farářem bez ministranta,.... docela velkého kostela.
Pak mi jedna na hřbitově řekla, že víc jich je v kostele jen málokdy. Jen snad na Půlnoční.

Smrtelné hříchy jsou dnes k smíchu,....tady je někde počátek,....ale, mám za život i spoustu dobrých zkušeností. Není to tak zlé,....když se podíváte na dobročinnost našich občanů, darovaná částka, která připadá na hlavu jednoho obyvatele za rok, tak tahle částka nás řadí na špici mezi Evropany.

Dnes je to 38 let od největší letecké katastrofy na našem území,.....V Praze v Suchdole spadlo jugoslávské letadlo, převážně v něm byli naši občané. Shodou okolností mám za sousedku paní, co to přežila, po tomto úrazu chodí s hůlkou, ale vypráví, jaká tam byla neuvěřitelná atmosféra, jak lidé drželi v náručí zraněné a i mrtvé a čekali, až si je záchranáři převezmou. Jak sbírali věci, jako výřad po lovu, jednu vedle druhé, aby byl přehled.....stovky obyčejných občanů naprosto nezištně pomáhali,....nic se neztratilo,....nikdo nic neukradl, mnoho lidí, díky přítomnosti dalšího člověka a jeho tišení bolesti alespoň slovy, neupadlo do poúrazového šoku.

Jsem v životě "nad věcí",...pomluvy, závist, nenávist,....nějak to nevnímám,.....umím se o sebe postarat, můj soukromý okruh si ohlídám,.....a montuju se celý život jen do místní politiky. Dost jsem toho tady na Akt. za ty roky o tom napsala.

Buďte taky "nad věcí",....a uživejte si radost z vydařeného partnerského vztahu,.....Tužka.
31. 10. 2013 | 00:01

jozef napsal(a):

Autorovi by som odporucal
natudovat si sposob fungovania Masarykovej republiky.
Ulohu prezidenta,sposob Masarykovej komunikacie so stranami a ministrami,velkost prezidentskej strany...

Mozno by autor nasiel aj seba v nejakej analogickej situacii protiprezidentskeho besnenia /feudali,trojske protistatne a protinarodne kone.../.
31. 10. 2013 | 00:06

blue jay napsal(a):

eevix,
kdo do tech hospod tedy chodi? Ziji v malem mestacku a je tu 21 hospod. Jak prezivaji kdyz do nich nikdo nechodi? Tim pada vas prvni argument,
Ja tuhhle slysel starsiho pana :-) nebyl o tolik starsi nez ja, jak se jeho pritel nedozil Trabanta. Cekaci lhuta byla 5 let a jeste musel dat zalohu. Bohuzel ten pan co cekal na svuj vysneny automobil umrel 3 mesice pred tim. Je to lez a nebo se to mohlo stat? Pro mne je to neco neuveritelneho.
31. 10. 2013 | 00:08

ld napsal(a):

Tužka,

přijeďte na Moravu, tady kostely prázdnotou nezejí. V rámci farnosti jsou chrámy Páně co 5-7 km a se slušnou účastí, Mše svaté jsou navštěvovány, aniž by to mělo vliv, zda jsou zádušní.
Tam kam chodím já je i ministrant k vidění. To však nemá co do činění s počiny současných lidovců. Díky Bohu.
31. 10. 2013 | 00:14

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Blue Jay,.....Čekání na auto,.....měl pravdu,....musela se ve spořitelně složit vinkulace hned se žádostí.

Ještě k těm autům, čas od času, se v Mototechně prodávala auta i volně. Nikdy nikdo přesně nevěděl kdy.
Na život a studia jsem si jako úplný sirotek vydělávala prací v nádražní restauraci. Tohle město bylo křižovatkou několika směrů. Nosila jsem v paměti adresy a telefonní čísla několika lidí, kteří mne poprosili, abych jim dala vědět, až pojede náklad s auty a zjistila u výpravčího, kam jsou určena, cílová stanice, kde se budou vykládat. To pak lidi stáli fronty i několik dní u vrat do dvora Mototechny, zda nebude několik kusů do volného prodeje. Volně prodejná auta byla vždy o několik tisíc dražší.

Cena aut se zvedala,.....Škodovky po měnové reformě byly asi za 28 tisíc,.....ke konci šedesátých let, když se to trochu politicky uvolnilo, občas dovezli i zahraniční západní značky.
Narýsovali na ně neskutečně vysoké ceny, aby z těch, co toužili po krásném autě, vytáhli peníze.

Pracovala jsem jeden čas, ještě za bolševika, v době bez počítačů, na krajském statistickém úřadě,......jako cifršpión,.....čísla, čísla, čísla,....listovala jsem si ve starých statistikách,.....i z dob Rakouska-Uherska, první republiky, Protektorátu,....čísla mě zajímala,.....
Tužka.
31. 10. 2013 | 00:40

jozef napsal(a):

Ak predpokladame,ze autor vie,co takymito angazovanymi recami cini,
tak ide mu o definitivne znepriatelenie vacsinoveho "nemoderneho" kridla SD,o lidovecke vylucenie Haskovcov z tvorby vladneho kabinetui.O rozdelenie socialistickej SD na slusnu,modernu, liberalnu a neslusnu populisticku cast.
31. 10. 2013 | 00:41

blue jay napsal(a):

Dik Tuzko za reakci,
me nejvice zaujala vase veta, "To bolševické strašidlo, které přeházelo pořadí životních hodnot tu stále je."

O tom to asi je.
Mam dojem ze mame spolu neco spolecneho. Cetl jsem vase dobrodruzstvi na zeleznici pod blogem ctenare. Ja prijel do Kanady s 250 dolary od rodicu coz byko minimum s vyucnim listem a jakz takz znalosti angliny kterou se do mne mama snazila natlouct. Rikala me v Londybe ti muzu prekladat ale nevolej me z Toronta.
Moje prvni vylet do divociny byl k jezeru Opeongo. Abych to zkratil. velke jezero, 2 cesi, jedna canoe, jeden pujceny stan, velka boure, rosomak ukradl jidlo, navrat ohlodane dvojice komary. Ale poucilo me to. Kampovani v Canade neni to same jako campovani nekde u Berounky. Musim rict ze jsem od te doby mel uzasne zazitky. Canada ma asi jednu z nejheztcich prirod na svete. A nejvice chranenych. Pral bych vam tuzko noc v kampingu Red Canyon ve Waterton National Park,ci navstivit Pacific Rim National Prk a videt 800 let stary redwood na jehoz tele roste dalsi generace. A nebo kosatky a dolfiny na volnem mori.
Kazda zeme ma krasne prirodni zazitky. Ja si napriklad uzivam vyhledu na Beskydy. Na takovy vyhled bych ve Vancouveru nemel. Tim myslim nekde v North Van s vyhledem na more. Tak bohaty zase nejsem. Ale clovek by mel spokojes tim co ma. A hlavne byt spokoje se sebou. Coz me u cechu chybi. Kazdy nekde radsi hleda negativa nez positiva.
31. 10. 2013 | 00:41

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Id,....díky za připomenutí,.....byla jsem na Moravě na Velehradě při první návštěvě papeže,....nezapomenutelná atmosféra,.....koncentrace dobra a radosti,....
Tužka.
31. 10. 2013 | 00:48

ld napsal(a):

Tužka,

a víte co je taky fajn? Kolik mladých lidí chodí do kostela. Není to jen záležitost seniorů, nýbrž se generace začaly prolínat. A holky to jsou jako obrázek, radost se podívat :-).
31. 10. 2013 | 00:55

bohata socka napsal(a):

Pokud Hasek pronese v sobotu 26.10.2013 tohle:
Michal Hašek uvedl, že nebude navrhovat předsedovi strany Bohuslavu Sobotkovi, aby rezignoval. "Nečekejte, že poteče krev a budou se sekat hlavy," řekl novinářům s tím, že se vedení strany sejde hlavně proto, aby vymyslelo povolební strategii a jmenovalo volební tým.

A na druhy den po vecerni schuzce se Zemanem, chce Hasek Sobotkovu hlavu, tak vsichni vy, co se zastavate mstiveho Zemana, byste aspon meli mlcet, protoze tohle je tak pruhledne, ze to snad musi videt kazdy, kdo to ma v hlave aspon trosku v poradku. To co se stalo, je neco neskutecneho a v zadne jine civilizovane zemi, by tohle prezidentovi neproslo, ale jak je videt prochazi mu to v Ceske republice a jeste ma zastance.
31. 10. 2013 | 01:10

Graf napsal(a):

TO: Blue Jay

Od roku 1968 ziji spokojene v Kanade. Z CSSR jsem odesel kvuli komunistickemu rezimu a memu presvedceni, ze cesky narod je beznadejne proklet zavisti, kolaborantstvim, zlodejnou, atd.
Cas od casu pres internet se podivam co se tam u vas deje a je to k zbliti. Sympatizuji s Vami, ve Vasich rodinnych pomerech, ale ja bych to v tom Kocourkove nesnesl. Po celych 45 letech jsem tam nebyl, a ani nehodlam tam prijet ani na navstevu.
31. 10. 2013 | 04:47

Graf napsal(a):

To Blue Jay

Navic, nedovedu si predstavit, ze bych tam chodil po ulici, nevedome potkavajic se z komunistickymi bestiemi, co radili ve svych mucirnach a ted, stale chodi na svobode. Za to muze to ceske stado dekovat svym skandovanim: "Havel Na Hrad!"
31. 10. 2013 | 04:56

Ládik!!! napsal(a):

Pravdu má Emissary. Chtěl bych vědět, co to bylo za lidi, kteří přinesli transparenty na podporu Sobotky na "demonstraci". Když je hašek špinavý, neznamená to, že Sobotka je čistý. Může být čistější vůči haškovi, nic víc. Méně svázaný s kmotry.
31. 10. 2013 | 06:21

Adam Procházka napsal(a):

Jó pane Graf,
v Německu jsem se v sedmdesátých letech určitě nevědomky potkával s bestiemi esesáckými. Dokud nenosej T-shirt, to jejich Blutgrupentetování není vidět. Ale zpravidla se časem prokecnou, protože pravé smýšlení se nedá napořád skrývat. V Čechách se komunistické bestie dokonce dobrovolně exhibují na veřejnosti (viz např. zde), protože tam nebyl nikdy uspořádán patřičný tribunál jako v Norimbergu a oni si stále ještě myslí, že oni jsou to zdravé jádro.

Horší je, když se to časem vyřeší biologicky - esesáci si vesele zahnívají pod drnem a dneska na mladých nepoznáte, kdo by se hlásil do Waffen-SS, ke gestapu, do STB nebo k lidovým milicím, kdyby mu osud jen poskytl tu příležitost.
Určitě se takto disponovaní jedinci rodí ve všech dobách a ve všech zemích světa. V čerstvých postdiktaturách aspoň máte jakous takous šanci je rozpoznat, protože jsou náležitě vybarveni. Ale ve starých demokraciích, tam je lze identifikovat jen velmi těžko.
31. 10. 2013 | 06:39

Uff napsal(a):

Čemu se divíte
Každá schůzka je tajná do doby, než se o ni začne mluvit.
Klaus měl taktéž schůzku, která se nekonala ..
To není o schůzce, ale o postech.
31. 10. 2013 | 06:39

Lila napsal(a):

Tužka

Díky za připomenutí 38. výročí letecké katastrofy v Suchdole. Jednou z jejích obětí byla i mně velmi blízká osoba, která si - po těžké životní zkoušce - poprvé v životě vyrazila k moři...
Věci účastníků byly bezprostředně po havárii pečlivě posbírány a uloženy do skladu, ovšem nejdříve je nešlo z nějakých nejasných důvodů pozůstalým vydat a když už to možné bylo, kufr té paní už ve skladu nebyl. Nikdy se už nenašel! A nic nepomohlo, že její blízký příbuzný na ruzyňském letišti tehdy pracoval. To jen pro pořádek.
31. 10. 2013 | 06:56

Maximus napsal(a):

au napsal(a):

ČSSD krvácí a nemůže...
KSČM nemá s kým...
ANO a Úsvit to neumějí...
ODS a TOP to nechtějí...
Lidovci to chtějí, ale muselo by to být "ve vší slušnosti"...

Moc pěkné a docela vtipné....
31. 10. 2013 | 07:00

demokrat každým coulem napsal(a):

Ládik je z pana Sobotky úplně připosranej. Těžko snáší, že jej voliči berou, že má velikou podporu. Nu Ládiku, dej si vyměnit pleny, vyndej dudlík a sklapni, píseček je mokrej, hraj si doma na vlastním písečku a drž se maminky za sukni.
31. 10. 2013 | 07:11

muromec napsal(a):

Graf napsal(a):
To Blue Jay

Navic, nedovedu si predstavit, ze bych tam chodil po ulici, nevedome potkavajic se z komunistickymi bestiemi, co radili ve svych mucirnach a ted, stale chodi na svobode. Za to muze to ceske stado dekovat svym skandovanim: "Havel Na Hrad!"
31. 10. 2013 | 04:56

Pozor, pane. To nebylo žádné české stádo. České stádo totiž žádného Havla nijak moc neznalo. To byla předem připravená fraška úzké etnické kliky (na náměstí pak klaky) kolem Havla. Ti měli už dopředu připravené i tištěné transparenty "Havel na hrad!" A to byl taky důvod, proč jeden z členu té Havlovy kliky/klaky, jistý Tigrid, vlastním tělem zabránil Dubčekovi vystoupit na balkon na Václavském náměstí. Ono by ti "české stádo" celkem jistě začalo tehdy provolávat "Dubček na hrad!" Jenže klika/klaka měla už ty vytištěné transparenty, a byla zaplacená za provolávání "Havel na hrad!" A tak se to všechno úzce etnicky vyvíjelo i dál. "České stádo" je v tom celkem nevinně. České sádo je docela uměleckým způsobem už 23 let manipulováno. Ale s tím se nedá nic dělat. Tak to bylo kdysi napsáno klínovým písmem, hezky zprava doleva.
31. 10. 2013 | 07:23

antisoudruh napsal(a):

Hašek a haškovci se po té potupné lži bojí do médií.
Není se čemu divit. Poslední zcela oprávněná otázka moderátora by mohla znít: "A nyní, vážený pane Hašeku, jste nám zase lhal, nebo jste řekl pravdu?"
Jen lituji, že se Drtinová v pondělí neoptala i Zemana. Odpověď by mohla být zajímavá.
31. 10. 2013 | 07:51

facebook napsal(a):

Dění okolo Sobotky je všechno kamufláž sloužící k ohlupování voličů.Musíte se ptát komu to slouží a za jakým účelem.Jestli se ČSSD zbaví kolegů Tejce,Haška,Škromacha a dalších údajně zapletených členů vedení,další volby prohraje.Za vším je vidět pomsta ODS +TOP.Vyndejte si koblihy z hlavy a nezbavujte se čestných politiků.
31. 10. 2013 | 08:09

antisoudruh napsal(a):

muromec,
Každý, kdo poslouchal Svobodnou Evropu, Hlas Ameriky, ... Tak znal Havla. Všichni, kteří ovládali cizí jazyky a poslouchali západní stanice, nebo se dívali na německou či rakouskou televizi znali Havla.
Lidí, kteří Havla neznali bylo málo.
Záleželo hodně na inteligenci každého jednotlivce. Ti co se snažili dozvědět něco víc, než nám servíroval zločinný okupační armádou a z Moskvy řízený režim, ti Havla znali.
Vaše nenávistné a lživé útoky proti Havlově osobě svědčí o tom, že jste informace mimo ty servírované neměl. Se všemi smutnými důsledky.
31. 10. 2013 | 08:09

JC napsal(a):

Mno v politice se pikle kují často. Pokud se domluvili že to bude "tajdův" a někdo se prokecl, tak ten někdo poškodil socany víc než odvolaný Bohuš.
Pane autore, mě zase překvapila rychlost s jakou jste se hnali do spolupráce.
Museli jste vědět, že církevní restituce je ten bod kde se zlomí chleba.
31. 10. 2013 | 08:14

JC napsal(a):

facebook napsal(a):

"Za vším je vidět pomsta ODS +TOP.Vyndejte si koblihy z hlavy a nezbavujte se čestných politiků."

Máte problém jménem paranoia.
31. 10. 2013 | 08:17

JF napsal(a):

je značně pravděpodobné že si Sobotka pří vší tý jejich vzájemné nelásce se Zemanem na tomto dohání jen ten sexy profil pro příští koalování - moc bych mu na to raději neskákal.
31. 10. 2013 | 08:24

buldatra napsal(a):

JC

uhodil jste hřebíček na hlavičku.
Sotva se vydrápali s odřenýma ušima z politického propadliště, ještě ani křidélka jim neoschla, až už jsou celí žhaví vlézt do vlády.
Naši milí, obrození a rovní lidovci.

Ještě bude kopec srandy.
31. 10. 2013 | 08:31

Joe Ratata napsal(a):

Zdá se, že Sobotka Haškův podraz ustojí.
U voličů ale neustojí podporu Kalouska a spol.
31. 10. 2013 | 08:41

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

Malá opravička,
Drtinová nekokrhá,
Drtinová kdáká, občas si i zakvoká.
Jinak se někdo snad domnívá, že Sobotka má jiný charakter než Hašek?
Tak to je tedy prosťáček obecný, naivní....
To by snad Lidovec-Plojharovec, jistý Pavel Svoboda, znalec slizkého hada Luxe blahé paměti měl snad vědět.
31. 10. 2013 | 08:46

Joe Ratata napsal(a):

Ládik!!!

Se skřípěním zubů jsem OSE zaplatil.
Napsal jsem jim ale, ať moje peníze dobře ohospodařují, neboť až se ČR stane právním státem, budu je žádat zpět i s úroky.
31. 10. 2013 | 08:49

rejpal napsal(a):

"Jenže já vidím v této aféře ještě jednu lež. A to když nám aktéři spojení se Sobotkou vydávají demokratické hlasování orgánu ČSSD za puč".
Neřekl bych, že jde o lež, ale o zlozvyk přehánět a používat zbytečně silné výrazy, což je snad průvodním jevem celé naší doby. Pak je těžké odlišit závažnost věcí. To ale není vynález socanů. Tohle slovo - naprosto nevhodné a zbytečně expresivní - do politiky zatáhl Václav Klaus před 15 lety, a ujalo se.
Ve skutečnosti to byla politická intrika, jakých je po celém světě hodně. Má jen něco, co ji od většiny ostatních trochu odlišuje. V první řadě se do ní zapojil prezident. To je dost přes čáru a možná nebudu sám, u koho se tím Miloš Zeman totálně odepsal. Za druhé - v době, kdy se zahajují jednání o vládě, by měly vyjednávací strany působit aspoň na pohled jako jednotná seskupení a ne jako hokynáři. A za třetí - tajnost té schůzky. Ti pánové tam nešli jako soukromníci, ale jako vysocí představitelé politické strany, kteří ale k podobnému jednání neměli žádný mandát.
To, že Hašek navíc na přímý dotaz lhal, jen podtrhuje trapnost celé věci. Jestli je ústřední výbor ČSSD jen trochu při smyslech, pošle zmíněné pány do politického důchodu. Pokud to neudělá, zadělá si na pokračování.
ČSSD mi vůbec připadá jako strana se sebevražednými instinkty. A umí je projevit vždycky v době, kdy to nejvíc zabere.
31. 10. 2013 | 08:51

Analytik napsal(a):

Média lžou!
Nebylo to koleno, ale hlava.
31. 10. 2013 | 09:06

Petr. napsal(a):

"Hašek má krátké nohy"
Zato Váš Cyril, pane Svoboda, má dlouhé nohy. Jen se objevily první výsledky voleb, už byl vítán ve volebním štábu KDU-ČSL. Což kdyby zase zbyla nějaká ta ministerská židlička. Je jedno jaká. Cyril je všeuměl.
31. 10. 2013 | 09:25

curs napsal(a):

rejpal
Podle mě jde v tomto kontextu o lež a také tak funguje z hlediska obrazu té situace v médiích. Na předsednictvu hlasovalo proti Sobotkovi 20 lidí, nikoli jen ti z Lán. Nejsem politik, ale já bych byl rovněž pro výměnu předsedy po neúspěšných volbách. To neznamená, že jsem pro Haška. A Sobotka reaguje jako Mečiar, schovává se za schůzku v Lánech, ale tím volební výsledky nezlepší.
Kdyby Sobotka vedl volební kampaň tak, jak vede tuto povolební kampaň proti svým oponentům, tak by ČSSD měla ústavní většinu. Bohužel maniak s mentalitou kobry může sice pokousat stranické soupeře, nikoli však uspět ve volbách.
31. 10. 2013 | 09:42

resl napsal(a):

klaus a zeman nesahají Havlovi ani po kotníky. jak v intelektu, tak v chování. o zbabělosti těch dvou moulů ani nemluvě. vzdělání, jedničky ve škole, hedvábné pionýrské šátky, vše k ničemu, když je charakter pochroumaný celoživotně.
31. 10. 2013 | 09:44

Martin1 napsal(a):

resl
Havel - když jsem se s ním krátce setkal, byl jsem překvapen jeho ustrašeností, mluvil tiše, že mu nebylo ani rozumět - až jsem z toho byl smutný. Ostatní říkali, že je ne zbabělý, ale nesmělý. Já vím své.
Hvězdu (tu svou)z něj udělali ti okolo! Když tomu on uvěřil, tak ta pravá, ta co svítila jiným neviditelným (tu jsem měl rád)světlem pohasla.Kéž by mohl zůstat jen svůj - takový, jaký ve skutečnosti byl.
31. 10. 2013 | 09:58

krajan napsal(a):

Inteligentní pane antisoudruhu,
vy tedy plácáte nesmysly! Jste-li inteligentní, vysvětlete mi, prosím, co je to Natjášástra (ale z fleku, bez Wikiny).
Mohu vám sdělit, že Havel byl znám jen proto, že mu Rudé právo permanentně nadávalo (a taky Mladá fronta, co tam byl Komárek, Neff, Hvížďala a další). S tou Svobodnou Evropou, kterou já měl prakticky za rohem, a s její poslechovostí to zase nepřehánějte. To není o emocích, ale o reálném pohledu na situaci, víte?
31. 10. 2013 | 10:00

Martin1 napsal(a):

krajan
Stanice Svobodná Evropa nás držela nad vodou a vlévala krev do žil, byla aktuálnější než Hlas Ameriky, byla však hodně rušená.
Záleželo, kdo se v jaké společnosti pohyboval, kde bydlel - na venkově byl příjem lepší. Podle toho se řídila poslechovost. Z mých známých, tak odhadem asi 1/4 lidí poslouchala nepravidelně. Já tak obden - když jsem byl na dovolené mimo Prahu, tak stále.
Nádhera - Děkuji ti Svobodná Evropo!
31. 10. 2013 | 10:29

resl napsal(a):

Martin1 : Havel - když jsem se s ním krátce setkal, byl jsem překvapen jeho ustrašeností, mluvil tiše, že mu nebylo ani rozumět - až jsem z toho byl smutný. Ostatní říkali, že je ne zbabělý, ale nesmělý. Já vím své.
---------------
co to je "já vím své" pane hrdino ? ke klausovi byste se nedostal, zeman by vás utloukal pitomostma a jen Havel si vás pustil k tělu. to proto, že se neobával o sebe, o své argumenty. ono dostat se z bolševických drápů a sednout před kamery, není jednoduché. Přesto žádný český prezident už nebude mít takový projev před americkými politiky, spojený s ovacemi, jako on. To proto, že viděli člověka, sice nesmělého, ale pevného, což se v tomto bordelstátu nenosí. jenže vy hrdino, Vy "víte své." trapnost cítím z vašich slov, vy ne, nemáte proto cit.
31. 10. 2013 | 10:43

rejpal napsal(a):

curs
ČSSD je už podruhé v situaci, kdy volby numericky vyhrála a současně utrpěla porážku. Rezignace předsedy by určitě byla hezkým gestem. Rozdíl proti Paroubkovi je ten, že on získal 22%, a vládnout nemohl, Sobotka získal 20 % a má reálnou šanci vládnou. A v tom je jedno z čertových kopyt. Je třeba sestavit věrohodný tým vyjednavačů s jasně čitelnými pozicemi.
Odpovědnost předsedy a dalších účastníků by měl řešit řádný sjezd ČSSD. Případně by měl předseda (ale IMHO celé nejvyšší vedení) rezignovat v okamžiku, kdy jednání o vládě skončí neúspěchem.
Ta odpovědnost navíc není jednoznačně jasná. ČSSD byla nevenek nejednotná už při debatách po pádu vlády. To, že Sobotka se nechal natlačit do podpory Rusnokovi, byla chyba dvojí - směrem k veřejnosti i směrem dovnitř. Možná měl rezignovat tehdy, já bych to udělal. Nechat se jednou zatlačit do kouta vždycky vyústí v to, že příště vás tlačí víc lidí a ještě silněji.
31. 10. 2013 | 10:48

rejpal napsal(a):

curs
Ještě k té kampani a výsledku. Chyba (nemluvím o politické odpovědnosti, tu nelze vymazat) není primárně v Sobotkovi, ale v těch, co z něj udělali předsedu. Nemá charisma, neumí zaujmout voliče, kteří váhají. Občas vypustí silácké prohlášení, ale činy se s ním rozcházejí, protože pod tlakem zevnitř ustupuje.
Ale v rámci spravedlnosti - špatný výsledek není jen chybou jeho, a dokonce ani jen chybou ĆSSD. Vliv mají samotné předčasné volby, ještě v termínu, kdy je prodloužený víkend. Byly tu nové subjekty, o kterých bylo hodně slyšet, a lidé mají silácké sliby rádi. Skoro dvacet procent pro stranu, o které nikdo nic neví, protože ani nemá za sebou žádnou politickou minulost, která mění program do poslední chvíle podle momentálních nálad - to je zase spíš symptom doby a politické zralosti občanů. Tohle Sobotka ani ČSSD ovlivnit nemohli, protože i oni mají z minula dost másla na hlavě. Kdyby ale využili čas strávený k opozici k obrodě strany, dopadlo by to lépe. Ale šlo to? Žádnou skutečně silnou osobnost, navíc se schopností integrovat tam nevidím.
31. 10. 2013 | 10:57

curs napsal(a):

rejpal
Určitě tyto volby dopadly lépe než ty minulé. Není to však zásluha ČSSD a tato strana může vládnout leda bez velké části svého programu.
Všeobecně platí, že v takové situaci může předseda rezignovat nebo ne. Pokud ho k tomu předsednictvo vyzve, měl by to zvážit tím spíše, ale není to ani povinnost, předseda se může domnívat, že jiné, formálně vyšší orgány (ÚVV myslím) za ním stojí nebo že ho podpoří sjezd a zvolit tyto cesty k udržení ve funkci. Takto jednal předseda SPOZ, jehož jméno si ani nepamatuji.
Sobotka však je prvním předsedou (snad kromě Mečiara), který v takové situaci chce řešit členy stranického orgánu za hlasování, blekotá něco o puči a útočí na své kritiky. Pokud Sobotka jedná takto, zřejmě ztratil soudnost nebo veškeré zábrany. Ani nechci přemýšlet, co z ČSSD zbude, pokud se Sobotka prosadí.
31. 10. 2013 | 11:03

rejpal napsal(a):

curs
Kdybych byl člen nějaké strany, chtěl bych, aby předseda rezignoval. Ale měl by nejdřív dokončit, co je třeba. Strana bez parlamentářů (nebo s parlamentáři bez mandátu) je absolutně nevěrohodná pro jakékoli potenciální partnery. A pokud jde o Haška a spol. - slovo puč je samozřejmě blbost, ale je to intrikánství, které nemá žádný vyšší smysl (výsledek voleb je daný), ti pánové využili situaci k získání osobního prospěchu proti zájmu strany, kterou reprezentují. Koneckonců i oni mají spoluodpovědnost - jak politickou, tak osobní (evidentně už štěpí stranu delší dobu, ví se to, a nedokázali se ovládnout ani v situaci, kdy měli být na jedné straně barikády všichni). Nemám problém s frakcemi ve stranách, ale mělo by být známo, kdo v ní je, jaké jsou programové rozdíly, a měla by své místo na slunci hájit standardními prostředky a se správným timingem. To že někdo patří do fanklubu prezidenta a někdo ne, rozhodně věcným důvodem ke vzniku frakce není.
31. 10. 2013 | 11:18

curs napsal(a):

rejpal
Souhlas, podle mě se Hašek zdiskreditoval a měl by rovněž odejít, i když jeho spojení se Zemanem bylo dávno známo. Pokud jde o Sobotku, kdyby byl volil normální přístup a zachoval si funkci bez hysterie, bylo by to korektní.
Ovšem byl to právě Sobotkův postup, který situaci vyhrotil a věřím, že členové ÚVV nejsou loutky, které se nechají zmanipulovat médii nebo demonstranty, u nichž mám ostatně dojem, že z velké části s ČSSD nemají nic společného.
Teď média píšou, že kromě Sobotky grémium nikoho do týmu pro jednání o vládě nezvolilo a vše se odkládá na zasedání ÚVV a k "puči" nebylo řečeno celkem nic. To je myslím rozumné stanovisko.
31. 10. 2013 | 11:28

Syrphus vitripennis napsal(a):

facebook napsal(a):

"Za vším je vidět pomsta ODS +TOP.Vyndejte si koblihy z hlavy a nezbavujte se čestných politiků."

Máte recht. Určitě to udělal Kalousek. Napsal SMS Haškovi, že se s ním chce Zeman sejít a Zemanovi zase, že za ním přijde na Hrad Hašek se svými šašky. Proto teď všichni tvrdí, že tu schůzku neiniciovali.

Na druhou stranu, pád vlády je jasná zákeřnost ČSSD. Nagyová je totiž přestrojený Hašek. Všimněte si, že nikdy nebyli spolu na jednom záběru. To je důkaz!

Všude samá konspirace.
31. 10. 2013 | 11:32

john petres napsal(a):

Všichni mají plnou ..ústa Haška etc.,ale opravdického pachatele této vlastizrady nepojmenuje snad nikdo.Totiž pana rusoprezidenta ing.STB móresmana Milouše Zemana!Maucta.
31. 10. 2013 | 12:11

Martin1 napsal(a):

Je to těžké vám popsat. V té době se jednalo o něco - co jsem dělal, kdyby jsem byl odhalen, tak jsem skončil špatně já - naprosto bezejmenný vůl.
Pokud jste si přečetl můj příspěvek pořádně, tak já jsem Havlovi nic z té pravé velikosti nic neubíral - jen jsem chtěl říct, že žádný hrdina nebyl a že jeho "trýznitelé" se spíše báli, aby mu moc neublížili. Že kdyby na něj bylo zatlačeno opravdu razantně po vzori z 50. let - že by se položil. Už v minulosti nám byl předkládán jiný hrdina - Fučík a později se zjistilo, že to vše bylo jinak. Je to lidské a pravdivé.
Nikdo dnes již nepopírá, že společnost, ve které se Havel pohyboval byla prošpikována agenty a spolupracovníky StB, kteří jej sledovali a možná i usměrňovali, aby se "revoluce v roce 1989" povedla dle představ StB a KGB.
To, že byl Havel tak dobře přijat v USA vůbec nic neznamená. Amerika oslavovala všechny lidi, kteří bourali různé režimy ve světě a prosazovali momentální zájmy USA - potřebuje tato figury. Každý režim oslavuje ty z druhé strany - když se postaví proti svým. Tak jako se hodí Rusku nyní Gérard Depardieu neplatič daní. Amerika podporoval dokonce i spousty ve vlastních zemích všeobecně nesnesitelných diktátorů a v poslední době i celý hrozný Taliban, když bojoval proti SSSR a nyní zase proti tomu samému Talibanu bojuje, když jsou jeho zájmy zase jiné.
31. 10. 2013 | 12:24

Martin1 napsal(a):

Resl
Předchozí příspěvek byl pro Vás.
31. 10. 2013 | 12:26

resl napsal(a):

Martin1 :Že kdyby na něj bylo zatlačeno opravdu razantně po vzori z 50. let - že by se položil.
-------------
stalo se to ? nestalo, takže vycházejte z faktů, že byl několikrát uvězněn a vzpamatujte se, píšete, jak malej kluk "coby kdyby" s úmyslem ublížit. Proč nebyl za deset let pozván do Ameriky Klaus, velký bojovník proti komunismu ? Martine1 jste na stejně lživé lodi, jako Hašek a spol. a to vaše tajemno je k smíchu. No spíš k pláči.
31. 10. 2013 | 12:46

martin_ka napsal(a):

umění politika spočívá v tom- zalhat ale udělat to tak šikovně aby nebylo možné ho ze lži usvědčit.
kdo tohle nezvládne nemůže být předsedou strany a ni vlády
31. 10. 2013 | 12:55

Richard I. napsal(a):

Havel byl introvertně založený, k takovému psychotypu plachost, nesmělost a snad i určitá ostýchavost patří, rozhodně však nejde o zbabělost,

zbabělost je hodnotová/charakterová vlastnost ...
plachost, nesmělost, ostýchavost nikoliv, ta souvisí s typem prožívání, vrozenou povahou emocionální soustavy, podobně jako temprerament..

Havel byl velmi statečná, byť jako introvertovaná povaha, zřejmě plachý a nesmělý...

Pokud chcete označovat někoho za zbabělce, vyberte si jiného prezidenta(y), bo se zbabělostí jste u Havla vedle jak ta jedle...
to je hodně nepadnoucí projekce
31. 10. 2013 | 13:01

Martin1 napsal(a):

resl
Ne - já chápu svět právě dobře, že vše není černo - bílé. To vy se bojíte připustit i drobné kazy na kráse a jste nekritický. Pokud jsem Vás rozplakal, tak se Vám omlouvám.
A tajemno? Tajemnem je obklopena celá sametová revoluce - možná by vás pravda položila! Nebo by jste se musel smát a za břicho popadat - to by záleželo na vaší nátuře.
Nechci být v roli toho, kdo malému klukovi prozradí, že Ježíška dělá tatínek s maminkou. Žijte dál ve své iluzi - trochu vám to závidím.
Mějte se pěkně pane Resl
P. S.:
Vaše nevědomost a zároveň oddanost novému systému Vás omlouvá i z drobných urážek na mou adresu.
31. 10. 2013 | 13:05

Richard I. napsal(a):

když to otočíte, můžete vidět všechny ty extrovertované, žoviální, expanzivní, smělé "hrdiny" dneška, kteří plachostí rozhodně netrpí...
dokáží se chovat zbaběle s velkou smělostí...
31. 10. 2013 | 13:05

resl napsal(a):

Martne1,
částečně vám odpověděl "Richard I." a vy pokračujte ve vašem tajemnu, které bych nazval spíš pavlačí. \\Ještě teď pláči nad lidmi, jako jste vy. Spadáte přesně do Klausovy kategorie, kde se vás a chalupářů zastal pouze a jenom z jednoho důvodu. Aby omluvil svou nestatečnost. Bylo to zbytečné, ale u sebestředných narcisů naprosto nutné. Máte rozhřešení a můžete jít vesele na oběd. Takového kabrňáka, jako vy, aby jeden pohledal.
31. 10. 2013 | 13:23

Martin1 napsal(a):

Statečnost - podlézavost u HAVLA?
Tak vyberu jeden střípek z mnoha, kdy jsem zjistil, že není statečný.
1) Velice plamenně hovořil o zrušení VARŠAVSKÉ SMLOUVY a NATO.
2) Zrušila se VARŠAVSKÁ SMLOUVA a o NATO? Už nic nepípl - bál se.
3) Na toto téma, za svůj "omyl" se neomluvil - nevyjádřil se k tomu.
------------------
Jen podotýkám, že jsem osobně rád, že NATO je a že jsme jeho členy - nesouhlasím však s mnoha jeho kroky a ještě méně s mnoha válkami, kterých se naše vlast zúčastňuje.
U Havla mne vadila jeho aktivita při bombardování mnoha zemí, kde má naše vlast letité dobré vztahy.
31. 10. 2013 | 13:23

mb napsal(a):

vy než se rozhoupete pane Svobodo,

musí za vás horké kaštany a negerskou práci

dělat Phillip Janýr ...

... njn, stane se ... aspoň někdo ...
31. 10. 2013 | 13:28

resl napsal(a):

Taky musel předstírat, že mu do voleb nevadí komoušský min. obrany Vacek a tím ho v duchu uklidnit, že nepůjde do kriminálu. V opačném případě by začal kopat okolo sebe, došlo by na zásah proti lidem a vy byste zůstal ležet s dírou v hlavě. V 90.roce lidi nebyli připraveni a musela se jim svoboda dávat po kapkách, tak jako zviřátkům, když je pustíte z klece. Jenže vám se v té kleci náramně líbilo, což je zřejmé. Bohudík, jak poznáte svobodu, tak se už do ní nenechají občané nacpat.
31. 10. 2013 | 13:33

Richard I. napsal(a):

"chalupářů zastal pouze a jenom z jednoho důvodu. Aby omluvil svou nestatečnost"

ano, zástupné sebeospravedlnění...
toho pocitu selhání se tak ale stejně nezbaví, jen ho vytěsní, popře...
ten se bude však dále projevovat jako komplex méněcennosti, skrytá závist a žárlivost...vůči postavě Havla...
Klausova snaha ho "shodit", je vlastně projevem nevědomého, vytěsněného obdivu z pozice vlastního selhání...
31. 10. 2013 | 13:49

Martin1 napsal(a):

Resl
1)VARŠAVSKÁ SMLOUVA:To vám pane Resl nějak neladí s logikou. Vacek? Vždyť Varšavská smlouva byla zrušena. A na NATO neměl Vacek vliv. Jak jste to myslel?
2)".....a musela se jim svoboda dávat po kapkách, tak jako zvířátkům, když je pustíte z klece."
Já myslel, že jste jiný formát. To nebylo vše po kapkách z těch důvodů, jak se snažíte naznačit - že by jste si myslel, že jsem takový hlupák. Tak, takový zase ne.
To bylo z důvodu, že kdyby se lidem vazaly ty vymoženosti, které brali jako samozřejmost, tak by při příštích volbách to tady bylo zase všechno zpátky. To, že lidé to ztratili - hlavně práci, tak to vede k vzestupu voličů KSČM a uvidíme, jak to dopadne.
3) Ještě k chatařům - kdyby ti chataři nechodili po těch demonstracích, tak by mohl Havel a spol. dál jen psát o Chartě a my to poslouchat ve Svobodné Evropě. U těch lidí, kteří se sbalili před koncem pracovní doby a šli na demonstraci, to bylo statečnější, než u Havla - šlo jim o všechno - o život. Nikdo tehdy nevěděl, jak to dopadne. Prosím nezlehčujte zásluhy těch obyčejných lidí. Vždy to na nich záleží - ve všech přerodech společnosti a vždy jsou nakonec oklamáni - podvedeni.
31. 10. 2013 | 13:58

resl napsal(a):

Richard I.
bohužel to tak někteří nevidí, nebo spíš nechtějí vidět. hlava v písku jim samozřejmě nepomůže.
31. 10. 2013 | 13:59

resl napsal(a):

Martin1 : To bylo z důvodu, že kdyby se lidem vazaly ty vymoženosti, které brali jako samozřejmost, tak by při příštích volbách to tady bylo zase všechno zpátky.
--------
1/ Varš. smlouva nemá co dělat s rozhodnutím min. obrany. mlžíte, nebo nejste ve formě ?
2/Ty "vymoženosti" ? Které prosím ? Bylo by výborné, kdyby se ty "vymoženosti" vrátili aspoň na týden, ale se všímvšudy.
3/Ti na chatách pleli a sázeli a nezahlédl jsem jedinou demonstarci na venkově. Vy ano ?
Jak jste mohl poslouchat Svobodnou Evropu a pod. když jste tady měl "ty vymoženosti", které vám chtěl kapitalista vzít ? Že vy jste poslouchal v 68 r. rádio Vltava, které vysílali vlastizrádci ?
31. 10. 2013 | 14:09

Martin1 napsal(a):

Prdlačku - nemáte pravdu!
Já jsem byl 15 let trvale pravicový volič. Až v poslední době jsem volil ČSSD - to je demokratická strana. Příště po tom, co se tam děje už asi vůbec k volbám nepůjdu - odjedu na tu chatu.
Já jsem psal:
1) Velice plamenně hovořil o zrušení VARŠAVSKÉ SMLOUVY a NATO.
2) Zrušila se VARŠAVSKÁ SMLOUVA a o NATO? Už nic nepípl - bál se.
Vy jste na to reagoval:
"Taky musel předstírat, že mu do voleb nevadí komoušský min. obrany Vacek a tím ho v duchu uklidnit, že nepůjde do kriminálu. V opačném případě by začal kopat okolo sebe, došlo by na zásah proti lidem a vy byste zůstal ležet s dírou v hlavě."
1) Já si myslím, že to Havel - idealista myslel v té době zcela vážně, v tom nebyl žádný kalkul uklidnit armádu a nějaké zbylé "Stalinovce". Ti v té době už byli v zadní části (když to prohlašoval) - to drobní na úrovni LM a někteří ti vyšší a jim osoby blízké si už rozdělovali nanečisto budoucí sféry vlivu v kapitalistickém vedení společnosti. Využívali svých kontaktů a informací a jsou dobrou zárukou toho, že se "komunismus" nevrátí. V tomto systému už mají vše - peníze a ještě větší politickou moc, než měli tehdy - nyní již přece "demokraticky" - že ano. Jen vy jste idealista, který si snad myslí, že kapitalistická soutěž byla nastartována u všech ze stejné startovní čáry. Nebo ne? (pro potvrzení mých slov právě vidím v TV jednoho reprezentanta - co potvrzuje moje slova - Jana Fischera současného ministra financí - jednoho z bývalých kandidátů na prezidenta)
31. 10. 2013 | 14:32

Martin1 napsal(a):

1/ Varš. smlouva nemá co dělat s rozhodnutím min. obrany. mlžíte, nebo nejste ve formě ?
-------------
K tomu jsem Vám napsal v předchozím příspěvku
----------------------------------
2/Ty "vymoženosti" ? Které prosím ? Bylo by výborné, kdyby se ty "vymoženosti" vrátili aspoň na týden, ale se vším všudy.
-------------
Práce pro všechny
Zdravotnictví zdarma
Levné nájmy
Levná doprava
Doprava do každé Zlámané Lhoty (vlak i autobus)
Levné nebo zcela zdarma kroužky všeho druhu pro děti
Potírání kriminality
Potraviny kvalitní a ne náhražky nebo dokonce jedy v alkoholu. Dovedu si představit to vysílání Svobodné Evropy, kdyby se to stalo tehdy. Vidíte, já jsem nestranný a řeknu to takto, vy to neuznáte, jste dogmatik - stejný jako byli ti komunisté v době minulé.
Atd. . . atd
A pokud myslíte ty kraviny, že nebylo kde co? Tak to by nikdo nechtěl, to jsme mysleli, že bude ten přínos nového systému, ale určitě ne něco za něco.
----------------------------------------------------------------------------
3/Ti na chatách pleli a sázeli a nezahlédl jsem jedinou demonstraci na venkově. Vy ano ?
-------------------
Ty na venkově a dokonce v menších městech nikdy nikam nedostanete - pokud už věc není vyhrána nebo prohrána - rozhodnuta. Normálně se bojí - je to lidské. Není tam taková anonymita jako ve velkých městech. Každý každého zná a co když to dopadne jinak? To určitě chápete - to neznamená, že by "burani" byli jiní. Oni jsou pomalejší, jsou více vázáni na půdu. Oni zase mají jiné hodnoty - na které my ve velkých městech nemáme náturu - jsou stálejší k trvalým hodnotám - k našemu jazyku, atd.
--------------------------------------------------------------------------
Jak jste mohl poslouchat Svobodnou Evropu a pod. když jste tady měl "ty vymoženosti", které vám chtěl kapitalista vzít ? Že vy jste poslouchal v 68 r. rádio Vltava, které vysílali vlastizrádci ?
--------------------
1) K vymoženostem jsem vám psal výše
2) Já jsem právě správně vychován Svobodnou Evropou ke kritickému myšlení a už dopředu nevidím "pravdu" jen podle toho, kdo to z jaké strany zakokrhá, ale vše posuzuji kriticky - ať to kdáká z jakékoli strany. Vy jste si jen prohodil "znaménka" v hodnocení situace a vystačíte se stejnou nenávistí bez přemýšlení tak označujete každého z jiným - dokonce jen s trochu jiným názorem za "komouše"
3) Vltava - proč ty parchanty z té stanice nenašli - chtěl bych ta ksichty alespoň vidět.
31. 10. 2013 | 15:02

Martin1 napsal(a):

Pro pamětníky - VLTAVA
http://www.rozhlas.cz/historie/1968/_zprava/socialisticky-hlas-pravdy-siril-bludy--773265
31. 10. 2013 | 15:30

resl napsal(a):

A pokud myslíte ty kraviny, že nebylo kde co? Tak to by nikdo nechtěl, to jsme mysleli, že bude ten přínos nového systému, ale určitě ne něco za něco.

nejdřív vše dobré bylo a najednou ... ejhle, "nebylo kdeco", protože vy rozhodujete, kdo by "ty kraviny" chtěl.

tak jo, zůstaňte v bludu, ale vrátit byste to nechtěl, že ne ? nemluvím o věku.
31. 10. 2013 | 18:28

Martin1 napsal(a):

resl
"nejdřív vše dobré bylo a najednou ... ejhle, "nebylo kdeco", protože vy rozhodujete, kdo by "ty kraviny" chtěl."
tak jo, zůstaňte v bludu, ale vrátit byste to nechtěl, že ne ? nemluvím o věku."
1)V životě jsem neřekl, že bylo tehdy vše lepší - to bych se musel nejdříve zbláznit.
2)Ale stále říkám, že dost věcí bylo lepší, ale dělám asi chybu, nesmím mluvit - že to bylo v minulém režimu, ale musím mluvit jen o systému sociálního státu skandinávského tipu a na nás zapomenout. Tak už s tím souhlasíte pane Resl? Tak je to v pořádku? Je to podobné, že nesmím mluvit o (víte koho myslím), že dělají někde bordel, ale musím říkat, že se jedná o nepřizpůsobivé občany - pak to je v pořádku.
31. 10. 2013 | 21:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy