Paul? Okno do zatuchlosti, jež USA neotevřou

28. 12. 2007 | 01:17
Přečteno 12564 krát
Žádná jiná výzva se v diskusích pod mými blogy neobjevila tak často. Přání, abych napsal něco o republikánském kandidátovi Ronu Paulovi, mělo podobu zdvořilých proseb i drobných obhroublostí typu: jen kokot může napsat o amerických volbách a nevěnovat se přitom Ronu Paulovi.

Inu, týden před prvním hlasováním v Iowě je nejvyšší čas tuto chybu napravit.

A chyba to je.

Ne proto, že by Ron Paul měl reálnou šanci v primárních volbách Republikánské strany uspět a stát se jejím kandidátem na prezidenta (pokud se tak stane a můj odhad se ukáže jako chybný, uzavřu pro naprostou nekompetenci tento blog), ale proto, že na jeho dosavadním nevídaném úspěchu se dá dobře ukázat řada věcí charakterizujících a předurčujících probíhající předvolební boj v USA.

Ron Paul plní v jeho rámci velmi zdatně roli otevřeného okna v místnosti, kde se již pořádně dlouho nevětralo.

Hlásá názory, které jsou velmi daleko od toho, co v americké politice představuje široký střední proud a co symbolizují všichni hlavní kandidáti obou politických stran.

Že mu navzdory tomu v některých státech, které budou volit už v první lednové vlně, vyjadřuje podle průzkumů podporu přes deset procent lidí, svědčí o tom, jak „naštvaná“ v současnosti americká společnost na svou politickou reprezentaci je.

Na tradiční otázku v tamních sondážích, zda se vývoj v zemi dle názoru respondentů ubírá správným směrem, odpovídá poslední dobou kladně pouze kolem dvaceti procent lidí. Je to zoufale nízké číslo a je proto logické, že někdo jdoucí proti politickému establishmentu, jedno zda reprezentovanému demokraty či republikány, „hýbe“ předvolební kampaní.

Ron Paul přitom hlásá zásady, které mají historicky v USA silné „domovské právo“, jakkoli momentálně nepatří k tomu, co by oficiální Washington nosil připnuté na klopě.

Je pro důsledně omezenou moc centrální vlády, což se odráží nejen v obhajobě nízkých daní, ale například i v návrhu na zrušení Federálního rezervního systému plnícího v USA roli cedulové banky.

V zahraniční politice je principiálně proti intervencionismu a vnucování amerického pohledu světu. Z tohoto postoje v konkrétní rovině odvozuje svou naprostou opozici vůči válce v Iráku a pokračujícímu americkému angažmá v zemi.

Zásadovost v této věci ho přivádí k výrokům, které si žádný z vážných prezidentských kandidátů na republikánské či demokratické straně netroufne vypustit z úst.

V rozhovoru pro internetové vydání deníku Washington Post například prohlásil, že si neumí představit jakoukoli příčinu, která by ho – coby prezidenta – přiměla k vojenskému zásahu či rozpoutání války. Podle něj se Spojené státy v posledních letech změnily v toho, kdo svět zastrašuje a neexistuje důvod, aby dál dávaly na odiv svou sílu. Na obranu země stačí pár dobrých ponorek, řekl doslova.

V zemi, která je unavena angažmá ve válečných konfliktech ve dvou vzdálených zemích, padá tato argumentace na úrodnou půdu.

A ještě něco navíc.

Ronu Paulovi se na podzim během jednoho jediného dne podařilo od svých stoupenců vybrat na kampaň čtyři miliony dolarů.

Nikdy by to nemohl dokázat, kdyby neexistoval internet – jako zdroj příjmů na předvolební boj i jako místo, kde se odehrává. Tento bezprecedentní výkon je důkazem, jak klíčovou roli v těchto volbách web sehrává.

Internetová komunita je pro své světonázorové zaměření a socio-demografickou strukturu přirozeným Paulovým klientem a nebýt jí, jeho kandidatura už by dávno spala. Paralelní život blogosféry Paulovi umožňuje snadno překonat relativní mlčení, které jeho snažení věnují tradiční média.

Ron Paul navzdory zázrakům, které už dokázal, v primárních volbách Republikánské strany neprorazí. Své straně i celému politickému establishmentu se však přesto ještě může efektivně pomstít. Pokud se rozhodne pro účast v prezidentských volbách jako třetí, na velkých stranách nezávislý kandidát.

Docela jistě v nich ani v takové roli nezvítězí, se stejnou jistotou se však dá předpovědět, že se fakticky stane tím, kdo svým vstupem do voleb souboj o Bílý dům rozhodne.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Marty napsal(a):

O Ronu Paulovi jste toho prilis nenapsal. Myslim, ze by rozhodne stalo za precteni komplexnejsi priblizeni jeho nazoru ceske verejnosti.
28. 12. 2007 | 01:30

JF napsal(a):

Ron Paul, povolanim (tusim) lekar, to ma jak se rika na haku: rekl si, ze vic penez nepotrebuje, tak nazyva veci jak jsou.

Na C-SPANU (TV z Kongresu a obecne verejne politickych udalosti, mitingu, atd.) pri "slyseni" Grenspanova nastupce v cele Fed(u), Barnakeho, Ron Paul mu v dotazech (opakovane nezodpovezenych) shrnul totalni fiasko americke rozpoctove a monetarni politiky, zejmena za (prilis) dlouha leta "ach tak moudre tajemne Sfingy" Greenspana, ktery ted tlaci svoji knizku a a blbeckum legislativcum i obcanum tvrdi, ze "nikdo nemphl tusit" ze jsou takove excesy expansi kreditu atd.

USA, zejmena za Bushe ml tiskly USD jako o zavod, money supply udaje se uz ani nepublikovaly. Elektronicky "ze vzduchu" se delaly stovky a stovky mld USD. Trik s bezduvodne dlouhodobe nizkymi uroky, "tvorivym financovanim" zahnana recese pocatku tohoto desetileti, kdy INFLACE (tisteni penez, casto korupcne bezproblemove hypoteky atd. hlavne v nemovitostech byla VEDOME Greenspanem a Wall Streetem uzita ke spotrebe na dluh cestou "home equity" pujcek. Briliantni "supply side" Bushe a spol. mezitim, pred padajici USD dosahla neuveritelnych deficitu obchodni bilance. Americky sunty (navic v palcich a librach) nikdo nechce, obili si kouupi jinde (bez hrozby embarga). A jak konci role USD coby "rezervni meny" a pul stoleti okradani sveta touto cestou (kdy mld USD stoji USA neco papiru, inkoustu a prescasu cernych tiskaru ve Washingtonu, zatimco svet musi za USD dodat sud nafty, vyrobky, atd. konci tak, jak se UV KSC nechce sedet na hore 1.600 mld USD ktere ztraci hodnotu). Takze R Pauj je jediny, ktery to nekdy rekne. Je jasne, ze v zajmu udrzeni "duvery" v USD a system nemuze mit moc prostor. Navic vetsina Americanu se stale domniva, ze pad USD, pokles zivotni urovne, fiasko financnich trhu je jen "cyklicky" jev. USA uz nemaji zadny trik, jak ekonomiku atd "ozivit".
28. 12. 2007 | 07:10

Láďa napsal(a):

Misto eulogii na Dona Quiota nove doby, mohl by jste ve vetsim detailu popsat hlavni body jeho programu a jak se lisi od ostatnich kandidatu?
28. 12. 2007 | 10:22

LACO napsal(a):

No to to trvalo...:-) Já vím, ono to není hned, než to politruci přelouskají a zformují, aby si pracující občan náhodou nepřečetl něco, co by mohlo narušit zatím správný světonázor..:-)
Jinak jste nezklamal, odkudsi vytažených "10% podpory", z kontextu vytržené hlášky o "několika ponorkách" a hlavně ten celkový tón, dělající z něho téměř hlupáka mimo realitu a bez šancí..
Říká Vám něco pojem "Caucus", když už se těm volbám teda věnujete? Kdyby jo, tak byste těch svých "10%" asi musel trochu zaktualizovat, už jen s ohledem na to, že píšete pro server, který se jmenuje Aktuálně....:-)
28. 12. 2007 | 12:31

Ja napsal(a):

Dekuji, ze jste vyslysel nase volani pro Rona Paula.

On sam bohuzel odmita, ze by kandidoval jako nezavisly, coz je podle me velka skoda.
28. 12. 2007 | 12:34

Dušan K. napsal(a):

Pane Pavle,

jako obvykle velmi zajímavé počtení. Je dobře, že jste se nevěnoval jeho programu. Ten je k nalezení na spoustě jiných stránek. Já si dovolím jen glosovat zajímavou myšlenku, kterou jste nastínil. Možná "nás" čeká jiná budoucnost amerických voleb a prezidentů. Dnes vlastně rozhodují peníze a sponzoři, kdo půjde do finálového boje. Do budoucna si dovedu představit kandidáta, který dokáže zaujmout za rozumný peníz díky internetu (a na internetu) a následně díky drobným příspěvkům posílaných "přes internet" dokáže i David bojovat s Goliášem, za kterým stojí velcí sponzoři (lobbisté). Ukázkou budiž Wikipedia, která žije z příspěvků nadšencí, kteří ji používají a věří ji.
28. 12. 2007 | 14:46

karel napsal(a):

Nevést útočné válk - jakáto téměř nezednářská zatuchlost.
28. 12. 2007 | 14:48

pozde ale prece napsal(a):

Pozde ale prece......tak to bohuzel v mediich byva.....Zlo vitezi nad dobrem a to dobro se malo kdy v mediich objevi......aby se lide nahodou nedozvedeli o nekom, kdo muze zmenit veci k lepsimu. Ale alespon jste napsal 10 procent dobra.....o ktere ron Paul v kazdem pripade stoji. Je toho mnohem vice, cim se lisi od "komercnich" politiku, ale diky alespon za tech 10 procent dobra
28. 12. 2007 | 16:28

ivanT napsal(a):

No moc toho tam o panu Paulovi neni. Navrhuji bud zmenit titul blogu nebo o nem opravdu napsat.
28. 12. 2007 | 16:33

noname napsal(a):

V CR mit blog o US volbach rok predem mi prijde uchylne. Copak nejsou normalni temata, ktera by mela stat za pozornost lidem u nas?!

Proc asi o RP nejsou informace ve "standardnich" sdelovacich prostredcich se zeptejte majitelu tech medii. Moc dobre vedi proc ho filtruji.
Stejne tak je pomerne zabavne jak je mozne ze v diskuzi rep. kandidatu v celostatni televizi dostane RP s naskokem nejvic hlasu a v zaverecnem souhrnu neni ani uveden?! WTF?!

Mrzi me, ze na ceske politicke scene neni nikdo, kdo by se svym jednoduchymi a primymi nazory alespon vzdalene priblizoval RP. U nas je to veskrze zlodej a podvodnik nalevo i napravo.
28. 12. 2007 | 21:07

v. napsal(a):

Pokud budou jeho názory příliš odrážet pravdu a atakovat vládnoucí moc, může si už zaplatit místo na hřbitově. Takový infarkt, rychlý zhoubný nádor nebo automobilová nehoda....
29. 12. 2007 | 02:28

Otazka napsal(a):

Rude Pravo nam zase napsalo dulezite sdeleni. Soudruh Milan Hej a jeho Ami Communications delaji svoji spinavou praci. Milane, tohle je take tvoje akce? Kdy vsem vysvetlis, proc jsi byl vlastne ve fakultnim vyboru KSC na FF UK Praha pred listopadem 1989? Co takhle zridit blog o skutecnych organizatorech 11. zari 2001?

To by ovsem v dobe, kdy 99% medii tvrdi, ze zeme je placata deska, nebot pry kazdy to vidi, kdyz se podiva z okna, ze, to by bylo nebhodne....

Ja vsak trvam na tom, ze zeme je zemekoule a ze je vlastne kulata a take trvam na tom, ze budova cislo 7 WTC 11 zari 2001 spadla v dulsedku demolicnich vybuchu.

http://www.whatreallyhappen...

Jak mohla budova, ktera byla z oceli , nebyla zadnym letadlem zasazena, jak mohla 50 patrova budova z ocelove konstrukce jit k zemi jako domecek z karet? Mozna by soudruzi z Bileho domu a jejich poskok Tomasek mohli navrhnout nejakou novou demolicni metodu. Treba dostanou nobelovu cenu za fyziku nebo za mir? Myslim, ze spise za ten mir... To je jejich hlavni obor. Podle vlady USA se to tedy udela tak, ze se zasoby topneho oleje v budove zapali a ono to hori a hori a po nejake dobe jde cela budova k zemi jako domecek z karet a zadna cast konstrukce uz neprekazi. Okamzite mohou prijet buldozery a zacit odvazet sutiny.....

Ja vim, to jsou jiste nehorazne nesmysly a vlada USA to vsem nekolikrat vysvetlila a trava je take modra, CSR osvobodila armada USA v roce 1945 i v roce 1968 a ted ejhle, tady mame blog o "uchylovi" , ktery nepodporuje utocne valky....
Hezky jste to napsal soudruhu Tomasku, zadna prvoplanova agitka, proste dalsi svinstvo, ktere nas posouva k celosvetove katastrofe....
"Pravda je lez, laska je nenavist a valka je mir"
Ministerstvo pravdy v romanu 1984 od
George Orwela
29. 12. 2007 | 04:29

To koukáte napsal(a):

Jen aby to nebyl trojský kůň pracující pro George Bushe a jeho následovníky, který mu pak jako nezávislý kandidát přihraje všechny hlasy nespokojenců.
29. 12. 2007 | 09:26

ludwa napsal(a):

Ron Paul byl loni v Praze a přednesl tu zajímavou přednášku, viz: http://www.libinst.cz/stran...
29. 12. 2007 | 13:29

Anunnaki napsal(a):

Pane autore, skutecne asi nemate dostatecne informace o volbach na prezidenta USA 2008, a uz vubec ne o RON PAULovi. Urcite se dostane do finale a mozna nakonec i vyhraje volby.

Trochu lepsi clanky na toto tema a RON PAULa tady:

http://www.euportal.cz/Arti...

http://www.blisty.cz/art/37...

http://www.blisty.cz/art/37...

A spusta dalsich pres google.
29. 12. 2007 | 13:33

Nady napsal(a):

***
Ron Paul taky na
http://www.prop.sk
A vynikajici diskuse.
***
29. 12. 2007 | 14:44

Jakub napsal(a):

Jen připomínám, že Ron Paul drtivě vede v internetovém hlasování občanů celého světa na nového amerického prezidenta: ¨
http://www.whowouldtheworld...

Těch 10% si autor komentáře vycucal z prstu zcela naprosto, Paul v poslední době již vítězí v 90% všech elektronických anket, ale i výzkumů veřejného mínění.
29. 12. 2007 | 16:34

Methotrexat napsal(a):

Jenze:

Je pro důsledně omezenou moc centrální vlády, což se odráží nejen v obhajobě nízkých daní, ale například i v návrhu na zrušení Federálního rezervního systému plnícího v USA roli cedulové banky.

Toto bude jednym z dovodou preco sa mu nebudu venovat media. Pripadne na neho vytiahnu "spinu", odkial len budu moct.

Ak by nahodou vyhral, tak ho pocka osud JFK
Dva dni po jeho smrti uz boli stahovane americke bankovky (ktore dal vydal a nepodliehali kontrole FED - cize ani ziadny urok) z obehu. To bol fofr.
29. 12. 2007 | 17:33

revolution napsal(a):

pane Pavle, to jste mě přesně necitoval,ale nevadí, doufám, že to myslíte vážně s tím uzavřením blogu pro nekompetentnost, to by bylo od vás duchaplné. Je umění napsat článek o kandidátovi a neříct podstatné. Já to za vás dělat nebudu, vy prostě přehled nemáte nebo ho máte a tajíte ho. U těch peněz jste třeba zapoměl zmínit Tea Party 07,že? A že má z republikánů celkově nejlepší fundraising? Na internetu nemá konkurenci v ničem, tím si svobodní lidé vynahrazují ignoranci mainstreamu, který stále přichází se svými průzkumy....a snaží se lidi přesvědčit, kdo je leader a kdo není.....a vy pro ně pracujete.....takže píšete co máte
29. 12. 2007 | 19:22

Jan napsal(a):

Když pan Tomášek ještě 28.12 píše:

"A ještě něco navíc.
Ronu Paulovi se na podzim během jednoho jediného dne podařilo od svých stoupenců vybrat na kampaň čtyři miliony dolarů."

(Paul zlomil historický rekord finační podpory kampaně a získal přes 6 miliónů za jediný den už 16. prosince)

"Paralelní život blogosféry Paulovi umožňuje snadno překonat relativní mlčení, které jeho snažení věnují tradiční média."

(Paul s přehledem vyhrál některá tradiční divácká hlasování v televizních pollech na celonárodních televizích)

Z toho je patrné, že toho autor o Paulově kampani opravdu moc neví.
Ať už tak nebo tak, doufejme, že dostane důvod výhrůžku zrušení tohoto blogu možnost splnit.
Protože autor, který není schopen provést ani základní průzkum kolem toho, co píše, by neměl veřejně psát...a to ani v "Blogosféře".
29. 12. 2007 | 19:28

deinonychus napsal(a):

Že to trvalo něco napsat :-). Ale je to několikanásobně víc, než jiná média, která mají sionisté pod palcem. Sice jste z něj svými úvahami udělal pomalu nesvéprávného člověka, ale i tak díky za to. Hlavně mě zajímá, zda dodržíte slovo a v případě jeho úspěchu přestanete psát? Sice si myslím, že ne, ale je to výzva.
29. 12. 2007 | 21:09

roberto napsal(a):

uplne suhlasim s panom Janom

Když pan Tomášek ještě 28.12 píše:

"A ještě něco navíc.
Ronu Paulovi se na podzim během jednoho jediného dne podařilo od svých stoupenců vybrat na kampaň čtyři miliony dolarů."

(Paul zlomil historický rekord finační podpory kampaně a získal přes 6 miliónů za jediný den už 16. prosince)

"Paralelní život blogosféry Paulovi umožňuje snadno překonat relativní mlčení, které jeho snažení věnují tradiční média."

(Paul s přehledem vyhrál některá tradiční divácká hlasování v televizních pollech na celonárodních televizích)

Z toho je patrné, že toho autor o Paulově kampani opravdu moc neví.
Ať už tak nebo tak, doufejme, že dostane důvod výhrůžku zrušení tohoto blogu možnost splnit.
Protože autor, který není schopen provést ani základní průzkum kolem toho, co píše, by neměl veřejně psát...a to ani v "Blogosféře".
29. 12. 2007 | 23:33

roberto napsal(a):

...este davam p. Tomasekovi do pozornosti
tuto stranku http://www.whowouldtheworld... aby si rozsiril obzor :)
tam sa totiz dozvie, koho by volil svet
29. 12. 2007 | 23:57

LACO napsal(a):

Koukám, že pan politruk Tomášek tu dostává od příspěvků pod jeho veledílem celkem spolehlivě na budku.. Že by ručník?:-)
30. 12. 2007 | 01:53

Otazka napsal(a):

To LACO
Tihle inzenyri davu lzou, maji to v popisu prace a kdyz se nahodou jejich lez setka s nepochopenim, proste delaji mrtve brouky. To je zarucena metoda. Kde jsou ty iracke ZHN o kterych vsechna, opakuji vsechna media psala?
Jak je mozne, ze to zadne nase medium nijak nekritizuje nijak nerozebira? Prece se nekde soudruhum z NDR stala chyba nebo ne?
Media v CR ridi politruci s rudou knizkou ve skrini a podle toho to take vypada....

Je to obycejna reklama na praci prasky. Nekdy opravdu perou nekdy je to jenom pisek....
30. 12. 2007 | 07:25

Mila napsal(a):

Ja bych zase nevolila tohodle pana!
http://img144.imageshack.us...
30. 12. 2007 | 08:05

gaga napsal(a):

tomášek opět nezklamal. lže lže a lže. Nedokončená věta je taky lež ty tomáši
30. 12. 2007 | 11:14

gaga napsal(a):

než tohle tak to si běž radši psát klackem do písku tomáši
30. 12. 2007 | 11:18

gaga napsal(a):

když vyhraje hilary apod. tak by pres. musel být v úřadu víc jak 4000 let, aby to vše zaplatil. A současně pres. usa má víc jak 2500 pravomocí. Opravdu má takhle vypadat demokracie tomáši????
30. 12. 2007 | 11:37

quo napsal(a):

A opět, Tomášku,Tomášku Ty vtipálku-rva !
30. 12. 2007 | 12:21

mk napsal(a):

:)
Autor muze byt hloupej bud proto, ze siri dezinformace a sam se neinformoval.

Nebo muze byt hloupej proto, ze pro penize je ochoten spinave manipulovat, zavadet a lhat a zatim si jeste neuvedomil, ze se mu to dlouhodobe v negativech vrati.
:)
30. 12. 2007 | 12:54

gaga napsal(a):

aktualne.cz koupila rodiná warburgů patřící do skupiny illuminatů aneb už je to jen cílená manipulace a žádná objektivita aneb koho chleba jíš toho píseň zpívej ....
30. 12. 2007 | 13:43

Andy napsal(a):

Úvahy o Ronu Paulovi coby kandidátu Republikánů nebo dokonce o jeho vítězství ve volbě prezidentem jsou spíše zbožným přáním některých přispěvatelů než reálnou šancí. Obecně platí, že volby vítězí ten, kdo je schopen oslovit co nejširší proud společnosti - a k tomu je samozřejmě potřeba nedávat nějaká vyhraněná a krajní stanoviska. To by americká společnost musela být opravdu v krizi aby tak vyhraněný kandidát oslovil nadpoloviční většinu voličů (respektive volitelů).
30. 12. 2007 | 16:38

Andy napsal(a):

Jen tak mimochodem, domnívám se, že by aktualne.cz měla blokovat nácky typu deinonychus, kteří žijí v předválečné představě Protokolů sionských mudrců. Podobné žvásty o židech ovládajících média a celý svět by se neměly na seriozním webu ukazovat.
30. 12. 2007 | 18:24

revolution napsal(a):

Pane Pavle ještě bych vám vysvětlil, proč dostáváte na své "informování" negativní reakce. Blogosféra je sice svobodná,ale platí nepsané zákony. Pokud zařadíte svůj blog do kategorie "Humor a komedie" nikdo vám nic vyčítat nebude, pak bude jasné, že to má být k pobavení. Jenže když o sobě budete říkat, že jste seriozni novinář, tak tím pádem na vás začnou platit měřítka etická, morální i odborná, a to jistě uznáte, že nesplňujete.
30. 12. 2007 | 18:59

Brambora napsal(a):

Hele Andy, vis, ze zadas cenzuru? Demokrate. Tak ja si jen trochu dloubnu jo. Vis kdo vlastnil, resp. ovladal TV NOVA a komu se platilo 10 mld? Byl to Ronald L., zid a soucasne i predseda jakesi zidovske organizace. A to jsme jen u televizi ...
30. 12. 2007 | 19:30

LACO napsal(a):

Tů otazka:
Ano, "inženýři davu", to je správný pojem. Soudruh Stalin, "autor" toho správného originálnějšího pojmu má v hrobečku jistě radost...:-) Propaganda je to pořád stejná, jedno, jestli je režim rudej, hnědej a nebo teď zrovna modrej. Jen bych rád věděl, jestli ti dnešní "inženýři" lžou, protože jsou hloupí a nebo proto, že jsou pragmatičtí...:-)
31. 12. 2007 | 00:08

a2a napsal(a):

Brambora: Ronald Lauder je sefom CME ktora vlastni TV Nova a u nas Markizu aj Jojku, pricom prezidentom svetoveho zidovskeho kongresu je urcite cirou nahodou ten isty pan Ronald Lauder. Tak Andy nepis tu svoje slepe presvedcenia pretoze tie su najvacsimi zvastami v tejto diskusii.
31. 12. 2007 | 09:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Andy,

snažím se zasahovat do diskusí co nejméně a to i v případě, že se jedná o velmi kontroverzní názory. Věřte ale, že jsem připraven zasáhnout, pokud někdo přesáhne únosnou míru (např. zavdá podezření z porušení paragrafu 198 O hanobení rasy, národa a přesvědčení).

Konspirační teorie o sionistickém spiknutí jsou samozřejmě nesmysl, ale nezmizí jen proto, že je budu mazat v diskusi.

Mějte se hezky.

Libor Stejskal, editor blogů
31. 12. 2007 | 12:12

tomas smolka napsal(a):

clanek neni spatny {ziji v usa a apsolutne souhlasim s tim ,co v nem bylo napsano!},ALE nechapu proc v nem uvadis vyraz "kokot"

je to silne neprofesionalni pri tve dobre komentarske praci !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tento vyraz pouzivaji pouze nevzdelani tupcia ty se k nim radit nemusis,verim ,ze se da nalezt dosti vyrazu slusneho razu s podobnym vyznamem.
S pozdravem Tomas Smolka
31. 12. 2007 | 15:22

LACO napsal(a):

Tomas Smolka: Je docela srandovní vidět, že s článkem absolutně souhlasí někdo, kdo ani nepochopil, že výraz kokot nebyl použit samoúčelně, ale jako součást citace jednoho z obhroublejších příspěvků čtenářů, což je z článku poměrně snadno patrné...:-)
31. 12. 2007 | 16:09

tomas smolka napsal(a):

laco ,mozna ze nekdo chape ,nekdo nechape,ale ty jsi zcela urcite nbepochopil zasadni vec:

me naprosto nezajima naky predesly pripevek, me neoslovujiciho ctenare{jednoduse jsem jej necetl ,tak proc se k nemu mam vyjadrovat ? }

ja se vyjadruji k clanku autora o ktereho tu jde a nehodlam zde zamychavat odlisna temata {propisku - gagarina,laca - mysi ocas}

{stale k tematu,cti pozorne !-pozn.autora}
mimochodem co to meles o "inzenyrech davu"?

to bych mohl i ja povazovat za jednoho takoveho prave tebe? nemyslis?

-ona totiz kazda akce vyvola reakci a je to uplne jedno zda-li je to ve velke politice ,nebo prave tady

skupiny i davy se daji vice ci mene ovladnout ,jen zalezi na vysledku!

viz. treba nas president TGM
,tim ze byl zvolen lidrem v neklidne dobe ,byl snad take manipulator ?
-ano byl ,ale ve prospech dle me dobrych cilu!!!

lenin?
stalin?

hodnotit pocatecni ideu by asi bylo dost slozite,pac v te dobe a na tom miste sem nezil ani ja ani ty

my dva uz jen muzeme hodnotit dusledky at uz TGM,ci lenina

a tak

"ideovou akci"
rona paula je treba hodnotit s odstupem

ja jen vidim zatim pouze to ze nekdo vystupuje demokraticky s jinym nazorem {jako snad i ty? a ja ti nehodlam rikat mlc!!!} nez ,pro me blaznive vladnouci bush{sice take republikan....}

mej se pekne fela!
a hlavu vzhuru bude novej rok!!!
31. 12. 2007 | 17:30

kryplspěst napsal(a):

tak Američani musí volit Rona ,a Češi Ksčm ,navzdory sionistickým mýtům a škodolibé manipulaci.
31. 12. 2007 | 22:58

revolution napsal(a):

pane Stejskale,jsem rád,že tu máme ideový dozor s ohledem na paragraf 198, ale teď napíšu něco tak kontroverzního, že budete patrně muset zasáhnout. TAKŽE podle mě vlastní všechna media španělé a celé to je katolické spiknutí !!! Je to světová klerohispánská klika !!! (Tak když tohle řeknete o jiném národě,tak je to hanobení a jste nácek,platí to i teď?)
01. 01. 2008 | 09:26

lle napsal(a):

dánská banka Saxo Bank na rok 2008 předpovídá a prognózuje že Ron Paul vyhraje a bude prezidentem
http://tinyurl.com/yotw52
PDF
01. 01. 2008 | 11:28

stejskal napsal(a):

Platí to o jakémkoliv národě, pane revolution.

S ohledem na historické zkušenosti jsou však lži o celosvětovém židovském spiknutí zvlášť nebezpečné.

Nicméně jste si jistě všiml, že jsem nesmazal ani nesmysl týkající se této pověry, ani nesmysl, který jste napsal Vy. Zatím jsem to nepovažoval za nutné.

Mé zásahy nejsou ideový dohled. Aktuálně.cz pouze nemá zájem propůjčovat své stránky nebezpečným nacionalistickým a rasistickým propagandám, a tudíž v případě, že se zde objeví, zasahuji.

Hezký nový rok.

Libor Stejskal
01. 01. 2008 | 14:10

volic - Ron Paul napsal(a):

I lide v Evrope by si meli uvedomit, jaky dopad bude mit na cely svet novy prezident v USA. Ron Paul ma potencial zmenit hodne veci k lepsimu. V mediich se neobjevuje proto, protoze media jsou "ovladana" a podporuji pouze "sve kandidaty", kteri budou pozdeji podporovat je samotne. Prezident Busch chce stovky a stovky bilionu dolaru na valku v Iranu a v Afganistanu na rok 2008. Pentagon v minulych letech rovnez nemohl prokazat, kam se "ztratilo" nekolik tril. dolaru.........A vite kolik lidi a deti v USA - nema na jidlo, obleceni, ci zdravotni peci - ano v USA, ale to vam v mediich nezdelili.........Ron Paul by mohl byt zmenou k lepsimu nejen v USA, coz by melo celosvetovy impakt.
01. 01. 2008 | 15:42

prosba napsal(a):

Pane Tomasek,
Mohl by jste prosim Vas vytvorit neco aktualnejsiho. Ale z medii se toho bohuzel moc nedozvite, jestli toto je vas zdroj. Dekuji
01. 01. 2008 | 15:46

revolution napsal(a):

Pane Stejskale, skutečně jste nesmazal,což je Vám ke cti. Ale podceňujete španělské katolíky, to oni začali s inkvizicí. A ještě jeden dotaz, jestli to víte tedy. Komu patří aktualně.cz ? Díky a přeji úspěšný rok 2008
01. 01. 2008 | 16:19

volic Ron Paul napsal(a):

Oprava: v Iraku
01. 01. 2008 | 18:31

Mishka napsal(a):

na webu http://icertifikaty.eu/novi... je článek o chystaných amerických volbách, který ukazuje, že i na takové události lze vydělat slušné peníze.
01. 01. 2008 | 22:21

stejskal napsal(a):

Nepodceňuji, španělskou inkvizi (tedy v kontextu její doby), pane revolution.

Stejně jako se snažím nepodceňovat ani žádné jiné dobové fenomény.

Jinak většinový podíl ve společnost NetCentrum, která provozuje druhý největší český internetový portál Centrum.cz (v jehož rámci působí i Aktuálně.cz), koupil před pár týdny investiční fond Warburg Pincus. Tato informace je veřejně dostupná, najdete ji např. i přes google.

Libor Stejskal
01. 01. 2008 | 23:03

MILA napsal(a):

Ron Paul je velmi obliben, mel by sance se stat presidentem, ale ne v US.
Co by volil svet je americanum sumak, budou volit koho budou chtit oni, jako nikdo nebude kecat do toho kdo ma byt presidentem v Cesku, co si o tom, dejme tomu Nemci mysli je zase sumak nam
02. 01. 2008 | 01:26

MMM napsal(a):

Ty jednostrunatce,co jsi to zase tady vyblil...? Timhle clankem si potrvrdil svuj prvni clanek a tedy fakt, ze jsi dobre zaplacen p. Warburgem. Je mi te lito. Tvoje "nezavislost" v psani je k smichu. Jednou se budes stydet za tohle lhani a dezinformovani populace.....jednou ano.

Pro vsechny s otevrenyma ocima: Jsem rad, ze nekteri z Vas vidi nas svet jaky opravdu je. Vi, ze New World Order je nejvetsi zlo co kdy potkalo tuhle planetu. Elita sveta ma veskere penize sveta a jedine co ji chybi je celkova MOC. Jejich nejvetsi touha je vymytit min. 80% lidske populace na zemekouli a zbytek zotrocit nacipovat a kontrolovat. Ten kdo chce videt pravdu, vidi. Mate-li chut a naladu pro PRAVDU, shlednete tento film. http://video.google.com/goo...
03. 01. 2008 | 21:58

BM napsal(a):

Pan Ron Paul není "okno do zatuchlosti". Je to nebezpečný blázen, který chce USA dostat do stejné pozice, v jaké byly před první a druhou světovou válkou (appeasment, neangažování se v globální politice, snížení zbrojních nákladů, pacifismus). To je jednoznačná cesta do pekla nejen pro USA, ale pro celou naši civilizaci.
04. 01. 2008 | 08:56

quakersilent napsal(a):

Pane Tomášku,
myslím,že váše články o US volbách jsou kvalitní a pár nějakých anonymních agresivních advokátů Ron Paula (který jistěže může být zajímavý pro určitou skupinu voličů) to nezpochybní. Stejně tak nějak tuším,že několik reakcí doporučujicích uzavření Vašeho blogu je z klávesnice jediné osoby píšící pod různými jmény. Nenechte se odradit. Spikleneckých řečí není nikdy dost :) , jsou prostě atraktivní. Objektivní zkoumání situací, ať politických či jiných, je vždy těžké.
04. 01. 2008 | 18:49

roberto napsal(a):

quarksilent, tak to ti potom odporucam precitat si kvalitu a nie zamlzovanie a zamlocovanie na Britskych listoch
http://www.blisty.cz/2008/1...
15. 01. 2008 | 14:10

roberto napsal(a):

oprava: kvalitu na Britskych listoch a nie zamlcovanie a utajovanie od p. Tomaska
15. 01. 2008 | 14:12

Rodnok napsal(a):

roberto: proč se opravujete, v prvním příspěvku jste Blisty popsal dokonale :)

souhlas s BM. My v Evropě buďme obzvlášť jen rádi, že ten blázen nemá šanci vyhrát...
16. 01. 2008 | 01:34

roberto napsal(a):

Čím více se o Paulovi mluvilo na internetu, tím ostentativněji jej ignorovala a cenzurovala masmédia. Nemine téměř den, kdy někdo neupozorní na nějakou další levárnu vůči tomuto kandidátovi. „Zapomínají“ jej zvát do televizních diskuzí. „Ztrácejí“ se mu prokazatelně odevzdané hlasy. Pomlouvají jej. A když už nic jiného nelze, alespoň o něm příliš nemluví. Je to fraška, divadlo, které když chvíli pozorujete, dělá se vám špatně.
cely clanok na http://www.zvedavec.org/kom...
16. 01. 2008 | 17:55

jiri Peterka napsal(a):

Pane Tomasek Ron Paul je jedina sance pro tento svet a vy o nem napisete takovy kravinyyyyyyyyy...POMOOOOOOOC.....
09. 03. 2008 | 12:29

just cavalli napsal(a):

myslím,že váše články o US volbách jsou kvalitní a pár nějakých anonymních agresivních advokátů Ron Paula
22. 08. 2009 | 10:15

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
14. 02. 2010 | 23:38

raudensah napsal(a):

i like it,,, thanks you very much
25. 02. 2010 | 23:40

Free Ringback Tones napsal(a):

Paul? Okno do zatuchlosti, jež USA neotevřou
04. 03. 2010 | 16:07

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 06:08

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 05:51

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 06:40

SpearsDarlene28 napsal(a):

freelance writer
23. 07. 2011 | 10:53

HobbsLillie34 napsal(a):

freelance writer
01. 02. 2012 | 07:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy