Michal Doktor nebo Martin Kuba?

18. 11. 2011 | 15:06
Přečteno 5202 krát
Snad nikdy jsem se tady na blogu nevyjadřoval k vnitrostranické situaci v ODS. Dnes musím učinit výjimku. V politice to tak chodí, že člověk ne vždy získá funkci (a související odpovědnost), ve kterou doufal, a že někdy naopak získá pozici, na kterou by se ani neodvážil pomýšlet. Každopádně by k výbavě každého politika mělo patřit, aby nezpychnul, když uspěje, ale aby také neztratil hlavu, když neuspěje.

Mířím tím samozřejmě k tomu, co v posledních hodinách předvádí můj, dnes už bývalý, stranický a poslanecký kolega Michal Doktor. Vždy mi byl blízký svým jednáním, vystupováním, ochotou vstřebávat nové věci, snad mohu říci, že jsem ho měl lidsky rád, přesto dnes musím konstatovat, že způsob, jakým kolem sebe kope, je nešťastný a na hranici vkusu, ne-li za ní.

Také jsem ve své politické kariéře mohl mít několikrát pocit, že jsem byl nespravedlivě opomenut. Naposledy po volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2010, kdy mnou vedená středočeská kandidátka velmi uspěla a získala v kraji 23,87 hlasů. Mohl bych v takové situaci zaplakat, že na mě nějak po volbách všichni zapomněli a že je politika nespravedlivá a kdovíkým řízená, a pak odejít s nějakým velkým prásknutím dveří, které by média nepochybně s radostí zaznamenala. Neudělal jsem to, dokonce mě to ani nenapadlo, protože podle mého k politice teatrální odchody nepatří. Naopak, kdo chce být politikem, musí každý neúspěch akceptovat jako šanci poučit se a být příště lepší, připravenější. V politice, kde se pravidelně skládají účty jak uvnitř strany, tak před voliči, totiž nic není napořád a nějaké "příště" vždy do jednoho, dvou let přijde.

Je mi nesmírně líto, že to Michal Doktor nepochopil. Je pravda, že v minulých volbách přeskočil ze sedmého místa na jihočeské kandidátce na první, protože dostal nejvíce preferenčních hlasů. Je však velmi pravděpodobné, že pod jinou značkou, než ODS, by tolik hlasů nikdy nezískal a poslancem by se nestal.

Média a političtí konkurenti samozřejmě za rozhodnutím Petra Nečase pozvat na uvolněné místo ve vládě Martina Kubu hledají kdovíco. Ale připomeňme si, co se nezmiňuje, protože se to nehodí - Martin Kuba krátce před jmenováním do funkce ministra prošel tajnou - opakuji, tajnou - volbou předsedy regionálního sdružení a získal podporu asi 90 procent hlasujících. Takový silný mandát je jistě stejně dobrou vstupenkou do celostátní politiky jako přeskočení šesti míst na volební kandidátce, které se vloni povedlo Michalu Doktorovi. A pokud bych si mohl vybrat, chtěl bych, aby ve vrcholné politice zůstali oba dva.

A ještě k tvrzení, že si premiér Petr Nečas ministerskými posty získává přízeň regionů... Opravdu se někdo diví tomu, že premiér na ministerstva nominuje lidi z regionů? Jinak tomu přece nikdy nebylo a být nemůže. Spotřeba vrcholných politiků je v každé straně s vládní odpovědností velká a nikde jinde, než v regionech není možné nové tváře nacházet. Politické strany nikde na světě nemohou fungovat bez nových tváří z krajů.

A že si předseda vlády a strany vybírá ministry podle toho, zda s ním v danou chvíli jsou schopni táhnout za jeden provaz? Na tom přece také není nic divného. Komunikace s opozicí v parlamentu nikdy není klidná, diskuse s koaličními partnery je možná někdy ještě složitější, tak alespoň ve vlastních ministerských řadách nechť je premiérovi dopřán klid. Nechápu, co na tom koho překvapuje.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

J. napsal(a):

No, tys nám tu chyběl!
Péťo, ty jsi nikdy nic neviděl, neslyšel, korupčníky jsi viděl jednou z padesáti metrů a Babičku jsi nečetl.
Na straně druhé jsi klon Klause, všude jsi byl dvakrát a od všeho máš klíče.
Já se někdy tomu tvýmu kosímu bratrovi Rathovi nedivím, že o tobě říká co říká.
18. 11. 2011 | 15:17

Občan napsal(a):

Pane Bendle,
vždyť je to úplně, ale opravdu úúúúplně jedno...
Jestli má dělat "ministra" průmyslu "letecký" (1996-1998 organizoval letadlo v PSM Olomouc) anesteziolog Kuba nebo nic nevystudovavší "ekonomický expert" Doktor, to je prašť jako uhoď. V ODS jste jeden za 18 a druhý bez 2 za 20; posaďte tam opičáka s modrou zadelí a bude to stejně dobrý "ministr"...
18. 11. 2011 | 15:22

Bomberius napsal(a):

Sám jste pomalu v každé vládě, byť zcela nekompetentní, věci de facto neznalý, tak se poslanci Doktorovi nedivte, že nemá to štěstí jako Vy, vlézt úspěšně do každé vlády, za každého premiéra na každou pozici... On je alespoň morálně výše a ještě k tomu upřímný!

Post Scriptum: Hanba Vaší tragikomické vládě! Za Vás se stydím nesmírně moc a volit Vás nebudu! Jsem již nyní pevně rozhodnut, budou to nově komunisté!!
18. 11. 2011 | 15:27

Barney napsal(a):

Jak to jen napsat slušně? ODS si ze svých voličů dělá dobrý den a oni jí za to ještě děkují. Co to je za lidi?
18. 11. 2011 | 15:30

schlimbach napsal(a):

těším se na den, kdy potáhnete pryč všichni do jednoho, co jste tu za 22 let nadělali to svinstvo - bez ohledu na barvu trika ...
18. 11. 2011 | 15:37

Aleš Řešitel napsal(a):

Potvrzeno-Kdo se naučil krást dole je vykopnut se svými sekundanty, poskoky typu Knetig, nahoru. Teď se zase roztočí kola korupce, která jen chvíli v mezičase po kocourovi lenošila. Víte proč nezáleží na profesní odbornosti na přiděleném ministerstvu? Protože všichni mají jednu jedinou odbornost. Krást. Tak se můžete se zlodějskou bandou v zádech dostat až na hrad.
AŘ ales.resitel@centrum.cz
18. 11. 2011 | 15:44

Platan napsal(a):

Korouhvička a podavač míčků vítězům Bendl si kopnul do svého politicky mrtvého kolegy...
Jen tak jemňoučce..., ale tak, aby si vlivní povšimli. Pokud nejste na dně, pan Bendl vděčností nešetří...
18. 11. 2011 | 16:01

berta napsal(a):

Trapné a neskonale drzé.
18. 11. 2011 | 16:01

Béda napsal(a):

Petře,

jak já vám rozumím. Jste jedna velká parta. Již samotné vaše obsazení do vlády po privatizacích středočeských nemocnic dává naději, že za Nečase se ODS v ničem nezmění. Chybí již jenom návrat Řebíčka, Drobila, Béma a VAE Topolánka a jste zas komplet.
18. 11. 2011 | 16:11

J. napsal(a):

Jestli rozeznáš víceúčelové obráběcí stroje od gynekologických nástrojů na kyretáž, můžeš být časem ministrem zdravotnictví.
Stejně univerzální byl a je Stráský. Prý si v dětství hrál s vláčky-tak byl svého času ministrem dopravy. S čím si však hrál ještě - když byl poté jako "modrokomunistický" kádr přeřazen do zdravotnictví - to už se můžeme jen domnívat.

Péťo, jestli máš na víc, buď chlap a odejdi jako Doktor ze zločinecké organizace.
Parazitovat na systému umí kdekdo.
18. 11. 2011 | 16:21

Platan napsal(a):

Bédo, Bédo... Zapomenout na tohoto hodného a zasloužilého hocha, to by opravdu nebylo pěkné...:

http://zpravy.idnes.cz/spolecnice-dary-kmotri-nepamatuju-se-rika-byvala-dvojka-ods-cermak-1d1-/domaci.aspx?c=A110426_120319_domaci_jw
18. 11. 2011 | 16:31

Marcel napsal(a):

Celá ODS je hnus, ze kterého se chce člověku blít.
18. 11. 2011 | 16:32

Ládik!!! napsal(a):

Z článku jsem se dozvěděl,
že v politice se dá získat funkce, ale ne vždy. Je to risk. Vy jste to risknul a máte ji.
To je celé.
18. 11. 2011 | 16:44

Bomberius napsal(a):

Pane Bendle,
když se naučíte hlavní města všech států na světě, mám pro Vás džob na ministerstvu zahraničních věcí!!

Nebo když se naučíte všechny policejní "pecičky" nazpaměť, mohl byste být i dokonce ministrem vnitra...!!

To je, viďte:)) Vidím, jak mrkáte slastí!! Chechtáky by byly, co, říkáte: "No nekecej"...:)) "Jdete do toho?" ptám se...
To by bylo něco pro Vás, že!?! :))) Které ministerstvo jste ještě neměl, pane Bendle?
18. 11. 2011 | 16:44

moby dick napsal(a):

"Také jsem ve své politické kariéře mohl mít několikrát pocit, že jsem byl nespravedlivě opomenut." :)))) v normálním státě by jste opomenut dávno byl... veřejná funkce pro kterou jste kompetentní je tak maximálně člen zastupitelstva
18. 11. 2011 | 16:45

český maloměšťák napsal(a):

Bendl a Parkanová zvládnou každé ministerstvo.
Od zemědělství až po obranu.

No - ono to ale pak taky podle toho všechno vypadá, že....

Obávám se, že tedle vládě by žádný Doktor nepomoh. To chce jinou profesi -takovou definitivnější - než je lékař....
18. 11. 2011 | 16:56

donal napsal(a):

ods je prohnilá strana a ted tady blabolí nejaké plky člen prohnilé strany

nikdy jsem nevolil komunisty ale kvuli ods,top,vv je ted budu volit a hodlam je volit a požadovat znarodnění všeho co bylo ukradeno.

pene bendl činím vás přímo odpovědným za to že se v této zemi 21 let nedanil hazard
18. 11. 2011 | 17:07

Sims. napsal(a):

Za hranicí vkusu jste především Vy a vlasně celá ta vaše strana.
18. 11. 2011 | 17:10

donal napsal(a):

hej bendl takhle komunikujete s občany humus

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/214450.aspx
18. 11. 2011 | 17:21

J. napsal(a):

Já tady čtu snad od všech, jaký je ODS hnus.
To byla tato strana od začátku!
Řekněte mi, tedy, KDO tu stranu může pořád volit???
18. 11. 2011 | 17:21

donal napsal(a):

ods může volit jen zlodej který se má za jejího fungování dobře
18. 11. 2011 | 17:23

Kamil napsal(a):

Zajímavý blog, charakterizující myšlení politických špiček. Ani slovo o tom, kdo má lepší odborné, manažerské a lidské předpoklady pro službu státu a národu na místě ministra. To partaje nezajímá.
18. 11. 2011 | 17:25

arnazach napsal(a):

Ano, pane ministře, je opravdu těžké mít nadále poslance Doktora tak nějak lidsky rád. Když na jihočeské kandidátce překočil šest kolehů, neprotestovali jsme. A von protestuje. Místo aby táhnul. Za jeden provaz.
18. 11. 2011 | 17:27

Petr z Tábora napsal(a):

Je nám to jasné pane ministře, musíte se snažit.
ODS je ovládána kmotry už i veřejně. A loutky poslušně plní příkazy. Nakonec anesteziolog jako ministr průmyslu a obchodu je perfektní specializace. Když tomu vůbec nerozumí, tak bude snad tak chytrý aby nic neměnil a za chvíli vláda stejně skončí. Jen aby se do té doby stihly ty správné firmy napojit na veřejné peníze pro Temelín....
Pan Doktor byl už ve hře o mnohé posty a působil na politika docela slušným dojmem včetně inteligentního vystupování. Proto dostal preferenční hlasy, ale takové lidi ODS nepotřebuje, ona plánovala do PS někoho jiného. Není divu, že končí tam kde nemá žádnou perspektivu. Jinde ho rádi vezmou - pokud nebude jak tajemný hrad v Karpatech jako dosud.
18. 11. 2011 | 17:30

anti politik napsal(a):

Tak ona ODS už není strana, ale "značka"? Už to slyším od několikátýho ODSáká, i Kuba se oháněl "značkou" místo stranou. Tak oni už nebudou strany, ale budem volit značky! Já to přeložím. Kdyby nebyl Doktor ODSák, tak by si o dobrých korýtkách moh tak leda nechat zdát, tak co ještě votravuje trdlo, však ono by se nějaký křesílko dřív nebo pozdějc přece našlo (při naší životnosti ministrů z ODS by určitě nečekal dlouho) a kluci nevědí jak to veřejně zablemcat aby nebyli za ťululum a Lékař to pochopil. a A kdyby pán bůh dal i s pokorou se vrátil do své rodné značky!
18. 11. 2011 | 17:36

Pepa z depa napsal(a):

No vidíš ty kradáři a to ještě OBČANÉ ČR nevědí jak jsi k areálu MILOVICE po sovětském vojsku přišel a co vše jsi absolvoval kolem nebezpečných odpadů, spalovny v LISÉ n/L a dalších kauzách když jsi byl hejtmanem, co? Tak je dobře, že jsi si takhle dobře NABĚHL NA VIDLE, to je jako taková malá soukromá DEFENESTRACE, ŽE? No nebojte se ODSáci, TOPáci, Véčkaři a vůbec politická elito, MÁTE TO U OBČANŮ SPOČÍTANÉ a účet vyplňují občané ČR a až to sečtou a podtrhnou, tak vás všechny svrhnou GENERÁLNÍ STÁVKOU, tedy sfouknou jako svíčku, viz WWW.VYMENILIJSMEPOLITIKY.CZ. Tak si to ještě chvilku užij, to ti přeje 4. odboj a Pepa z depa. KDO CHCE KAM, POMOZME MU TAM, říká Pepa z depa. Jo a promiň, že ti nevykám, ale z lotry jsem naučen z URNY ZACHÁZET JAKO SLOVÁCI V SOUČASNÉ DOBĚ S JEJICH PODSVĚTÍM. Jen čekáme se 4. odbojem, kdy se k takovému činu rozhoupají ti naši poseroutkové v dnešní POLICII, víš? Nechtějte Nám nalhat, že u Nás podsvětí není, že? A když vidíme, že jsou někteří policisté i jeho součástí, tak je Nám blivno. Tak zatím Pepa z depa.Jo a KVŮLI ARMÁDĚ JSME JIŽ ZVRACELI. Přečtěte si některé naše příspěvky pod zn: Pepa z depa. A to již od února 2010, kdy jsme dělali tiskové mluvčí DK+1 /dámský klub + tiskový mluvčí/. No buď vám země lehká, ÁMEN.
18. 11. 2011 | 17:37

J. napsal(a):

antipolitiku, já bych tu "záměnu" strany za ZNAČKU nepodceňovala!
Co když jde o nějakou novodobou právní kličku v zákoně (s dnešním datem), která v tichosti povoluje ZNAČKÁM krást
a zaručuje ZNAČKÁM beztrestnost ve vztahu k prosáklým švýcarským kauzám?
To ale potom musí být ČSSD také značka...!
18. 11. 2011 | 17:40

Veterán napsal(a):

Jako jihočech bych autora rád upozornil, že je nezanedbatelný rozdíl mezi dosazováním odborníků z regionů a přidělováním funkcí lidem, kteří mají důvěryhodnost kdesi hluboko v záporných číslech.
A jako člověk, který se osobně znal s jedním z bývalých šéfů jihočeské ODS (Beneš) si za současného stavu bohužel přeji, aby ODS v krajských volbách dostala pořádný výprask. Snad se pak obyčejní členové trošku vzpamatují a trochu ty horní patra provětrají.
18. 11. 2011 | 17:54

J. napsal(a):

Veteráne, já si myslím, že ODS zanikne společně s tímto experimentálním režimem.
Byla to a je strana jednoho muže.
18. 11. 2011 | 17:57

Veterán napsal(a):

J.:
Stranu napravo od středu potřebujeme, stejně jako tu nalevo. A jak v ODS, tak i ČSSD je plno členů na nízké úrovni, kteří to dělají s přesvědčením a bez touhy po lukrativním korytu.
Ale když vezmu, že dnes na jihu vládne ČSSD a pan Zimola měl nového ministra jako svoji pravou ruku, je mi z toho špatně. Tak doufám, že jednou ti obyčejní členové obou stran začnou do čela malých organizací volit nové lidi a ti pak stejným způsobem postupně vyženou tu stávající partu.
To co tu máme totiž není boj levice s pravicí, ale mafiánský kapitalismus - privatizace zisků, socializace ztrát. Z příjmů státu co nejvíce nacpat do vlastních kapsiček a dluh pak hodit na voliče, že ti to probendili. A je úplně jedno, jestli je politik za ODS, ČSSD, TOP09, KSČM... Pro tyto lidi je důležité jen to, aby byli dost blízko ke korýtkům a mohli se pořádně nacpat.
18. 11. 2011 | 18:08

J. napsal(a):

No, Experte, odpověď fakt neznám.
Za Vaši informaci děkuji.
Je pravda, že to jsou většinou jedinci s velmi omezenými obzory, ale naditou peněženkou.
Na otázky toho "nadití" neumějí odpovědět.
18. 11. 2011 | 18:08

Petr z Tábora napsal(a):

to Veterán 17:54:
Ještě že jsem ODS nevolil. Ti nahoře jsou odtržení od reality a vystačí si sami se sebou. To, že nyní je podle průzkumů ODS stranou druhé kategorie jim nevadí dokud jsou u korýtek a myslí si, že volby jsou daleko.
18. 11. 2011 | 18:12

Silvie napsal(a):

Pane Bendo,

výměna drobného zlodějíčka za vlivného kmotříčka je výsměch voličům ODS. Já dobře věděla, proč už vás nevolím. Tohle zlomí vaz nejen Nečasovi, ale celé ODS.
Museli ho fest přitlačit ke zdi, ale měl odmítnout a zachovat si aspoň ksicht. Už jsem začínala mít pocit, že to s tím čištěním Augiášova chlíva myslí vážně (viz odvolání Romana), ale byla to jen kouřová clona.
Korupční skandály, které provázejí tuto vládu jsou nepřehlédnutelné a vaše strana si právem zaslouží zmizet z politické scény. S Kubou ztrácíte i poslední věrné voliče, vybrali jste si sami...
18. 11. 2011 | 18:14

zemedelec napsal(a):

Pane Pepa z depa.
Sice nevím co má společného Bendl s Milovicemi,ale na letišti měla vyrůst docela velká F.E.Občané okolních obcí byly proti.Ta sporná spalovna je ve vojenském prostoru,pokud vím tak nebyla v Lysé n/L.Protože nedosahovala patřičné teploty,nebezpečné látky unikaly do ovzduší,tak to bylo zastaveno.Pokud ale vím,tak dnes jsou Milovice, satelitní městečko Prahy.
18. 11. 2011 | 18:18

reppop napsal(a):

ODS nepochybně zaujala pozici KSČ před rokem 1989. Podle mého názoru jde v podstatě o politicko-ekonomickou mafii, jejímž cílem je státní monopolismus propojený s nejvyššími politickými představiteli státu. Vlajkovou lodí je ČEZ.

Jinak si neodpustím zde okomentovat větu, kterou řekl zakladatel ODS Václav Klaus včera při příležitosti oslav státního svátku.

„Náš úkol byl ne zajistit každému štěstí a bohatství, náš úkol byl změnit politický, ekonomický, sociální systém z komunismu v něco docela jiného a to se stoprocentně podařilo,“

Dá se to vyložit v principu 2 způsoby:
Náš úkol nebyl vytvořit společnost, kde by se většina lidí měla lépe, ale udělat buď:
(a) změnu pro změnu (strategie stupidní) nebo
(b) změnu, která zajistí aby se lépe mělo to Stiglitzovo 1% obyvatel a o ostatní vůbec nejde (strategie banditů)
a to se stoprocentně podařilo.

Pokud národ strpí jako prezidenta člověka, který se řídí (ve smyslu Cippolových zákonů stupidity) strategií Stupidních nebo strategií Banditů, je nepochybně tento národ velmi stupidní a je třeba ho intenzívně vzdělávat a učit kritickémum myšlení. Musíme si uvědomit, že tato změna společnost stála stovky miliard korun, což rozhodně není zanedbatelné bohatství, které zbytečně vyprodukovalo společenství snaživých a pracovitých lidí. Pokud cílem změny byla skutečně jen změna samotná a o nic víc nešlo, je to stejné jako naložit obrovskou loď zlatem a nechat ji potopit nad Mariánským příkopem. Pak by skutečně Hrad byl místem s výskytem téměř krystalicky čisté esence stupidity, jejíž zkoumání by bylo snad ještě zajímavější než prověřování nadsvětelné rychlosti neutrin. Tímto výzkumem by se snad aspoň zčást toho bohatství dalo pro společnost získat zpět, protože poznání z čeho tak nesmírná stupidita vzniká, by mohlo lidstvu ušetřit nemalé prostředky v budoucnu.
18. 11. 2011 | 18:25

donal napsal(a):

ods je prohnilá do posledních struktur volit ji může jen najmutý volič tedy ten kterému bylo za volbu zaplaceno
18. 11. 2011 | 18:40

donal napsal(a):

hej bendl jak vysvetlite tuto mega lež a podvod na občany ze strany ods

http://www.videomix.cz/video/ESVErqo9b6s/
18. 11. 2011 | 18:43

BAPE napsal(a):

pane Stejskal

buď chrápete za pěkný plat, nebo máte dovolenou. Jakto, že Expert užívá slova "blb", což je stejné, ne-li horší idiota.... a Vy...nic!!!!!!!!!!!!. Jinak s Expertem souhlasím a rád!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18. 11. 2011 | 18:47

hk136 napsal(a):

No, asi zopakuju něco, co muselo napsat 20 lidí přede mnou... Já být měsíc a něco instalovaný na ministerstvo jako úlitba "regionům", tak v případě této úlitby asi mlčím, šoupu nohama a modlím se, ať do mne média moc nerýpou...
Jinak pan Kuba možná vyhrál v tajných volbách (čím jsou tajné volby objektivnější opravdu netuším) křeslo předsedy krajské stranické organizace, ale je to snad kvalifikace na ministertvo? Kolik je krajských organizací? Proč není ministrem funkcionář z Brna? Z Liberce?
18. 11. 2011 | 18:53

SuP napsal(a):

Petr z Tábora -
Sdílím váš pohled. Jen bych dodal, že "velký klucí" z ODS by si měli sakra rychle uvědomit, že dostat se ze 7. nevolitelného místa na první není jen o oblíbenosti a důvěře, ale i o nemožnosti voličů vyhodit z kandidátky 5 dalších nedůvěryhodných z prvních míst.
Je nutné dosáhnout toho, že nám politické strany přestanou nabízet kandidáty, o které nestojíme, když už máme strany volit.
18. 11. 2011 | 19:01

martin napsal(a):

Kdyby vám , pane Bendle, někdo říkal, že jste středočeský Jakeš, uvěřte mu, jste úplně stejně hloupý a úplně stejně přisprostlý. Takže je úplně jedno, že nejste komunista. Škodíte kratší dobu, ale podobně.
18. 11. 2011 | 19:03

donal napsal(a):

ja hodlam volit komunisty a taky tam budu kroužkovat
18. 11. 2011 | 19:04

VLK napsal(a):

trochu připomenu vývoj
v parlamentních volbách jaro 2010 ODS prohrála mj. v souvislosti s korupčními skandály a právě v nich Michal Doktor přeskočil ostatní kandidáty na JČ kandidátce. Následovalo období snah o určitou očistu, na 21. kongresu byl Kuba dlouho pokládán za jistého místopředsedu strany, ale nakonec zvolen nebyl a určitě velkou váhu v tom mělo podezření z napojení na kmotry. Zároveň v tomto období, před podzimními obecními volbami, JČ ODS opustila celá řada osobností
ČESKÉ BUDĚJOVICE - Juraj Thoma
Strakonice - Pavel Vondrys, Pavel Pavel
Písek - Dušek Tomáš, Zajíček Tom
Následoval katastrofální výsledek v obecních volbách. V ČB při nich za ODS nejlepšího výsledku dosáhl bývalý hejtman Jan Zahradník, tak jako poslanec Doktor nespojovaný s kmotry. Jejich volební výsledky ODS neakceptovala.
Tedy jestliže jsou potencionální soupeři odstraněni ze strany nebo aspoň nepřipuštěni k rozhodování, nezbývá delegátům nic jiného než zvolit jednookého 90% hlasů. Jinou volbu neměli.
18. 11. 2011 | 19:05

Nuba napsal(a):

Pane Bendle

Je docela vypovídající, že jste se ozval právě Vy. Tedy člověk, který ač bez příslušné kvalifikace, tak putujete od jednoho ministerstva ke druhému coby jakýsi vyvažovač příznivců a odpůrců premiéra Nečase. No vlastně ano, ono to sedí, jste panu Nečasovi za ten flek vděčný a teď mu to tedy musíte mediální podporou nějak splatit. A tak jste přispěchal se švestičkami.

Vypadá to tak, že je ODS zcela personálně vyčerpaná, když z jejího portfolia vypadává jeden ušmudlaný papír za druhým, aby byl nahrazen něčím přibližně podobným. O nějaké hodnotě se mluvit ovšem nedá. Dá se říci, že už se na nic nehraje. Pouze na jednu strunu. Udržet se u moci a koryt. Bohužel, ač nerada, musím přiznat, že ze stran vládní koalice má co se odbornosti týká nejsilnější zastoupení TOP. U ODS se to střídá jako ponožky a to neberu v potaz dalšího možného čekatele pana Promopro Vondu. A nesmím zapomenout i bývalého ministra životního prostředí Drobila, kterého zakopl pod gauč ještě nejvyšší státní zástupce Rampula a u něhož doufám, že bude ještě obžalován. Drobil zůstává i nadále asi na semeno místopředsedou ODS.

Je to velká bída, zůstává tam v podstatě pouze ministr spravedlnosti Pospíšil a i na toho má prý premiér Nečas pifku v souvislosti s odvoláním žáby na prameni Rampuly. Proboha proč asi ? Těch indicií, které vypadají podezřele je už tolik, že se i průměrně iteligentní člověk musí ptát.

Jak dlouho si z nás budete dělat blázny ?
18. 11. 2011 | 19:08

SuP napsal(a):

Nuba -
ODS si nedělá blázny s vás, dělá si je ze svých voličů. Takže kdo chce kam, ....
18. 11. 2011 | 19:33

blue jay napsal(a):

Experte,

obdivuji Vase IQ, Jak jste k tomu prisel? Bylo to v akci?
18. 11. 2011 | 19:35

SuP napsal(a):

Experte -
Musí to být úžasný pocit vědět, že jsi mazanej.
18. 11. 2011 | 19:35

Maximus napsal(a):

Bendle, po žních půjdeš k Turkovi!
18. 11. 2011 | 19:37

blue jay napsal(a):

Nubo?

A CSSD neni zcela personálně vyčerpaná ? Stale ti stejni saskulove, Sobotka, Zaoralek, Rath a spol. Cim se podle Vas Nubo lisi CSSD od ODS? Kecy? Slibovanim nemozneho? Podvadenim volicu? Rad bych slysel Vas fundovany nazor.
18. 11. 2011 | 19:43

Kanalnik napsal(a):

Prijde mi to jako
-(s odpustenim) rektalni alpinismus
- tancovani na politicko-stranicke mrtvole
- "ukazme si na nej prstem"
- vypousteni kourove clony

verbalni blogovy multitasking
18. 11. 2011 | 19:46

blue jay napsal(a):

Maximus?

Proc az po znich? Neprorokoval jsi ze vlada nevdrzi do svestek? Hele ty novodobej Nostradame, kdy si Bohus Sobotka sunda rovnatka? Tady mozna uplatnis svuj plny potencional.
18. 11. 2011 | 19:50

šangala napsal(a):

Křivák. Jak podrazil s Němcovou Topola hnus.
18. 11. 2011 | 19:56

Ládik!!! napsal(a):

Experte,
tys neposlechl radu, kterou jsem ti dal pod Havlem? Tvoje škoda.
18. 11. 2011 | 20:16

blue jay napsal(a):

A ted k blogu,

Bendl je karierista. Slouzi jen tomu kdo mu da nejvice. Treba i ministerske kreslo. Me M.Doktor vzdy pripadal sympaticky. Nejen celkem dobry recnik, ale i delal dojem ze to co rika mysli uprimne. ODS si kopa svuj vlasni hrob stale hloubeji a opousteji ji i lide kteri s touto stranou maji mnoholete vztahy. Volil jsem ODS 2x od te doby co jsem v CR. Ale uz ne priste. Ted hledam stranu praveho stredu. Nezna nekdo takovou?
18. 11. 2011 | 20:23

Platan napsal(a):

Jestli pan Bendl netuší, že takovímto blogem může pouze ještě oslabit preference ODS, tak musí být neuvěřitelně hloupý. Pak se ale jedná o vzácný případ, kdy je lidská hloupost společensky prospěšná...
18. 11. 2011 | 20:25

blue jay napsal(a):

Opet se te ptam Experte,

Kde jsi ke svemu IQ prisel? Bylo to v akci v Lidlu?
18. 11. 2011 | 20:27

SuP napsal(a):

Ládik!!! -
Napsals mu to hezky, ale ví on, co je to stupačka?
18. 11. 2011 | 20:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu. Dále jsem pak smazal kvůli opakovanému porušování všechny vstupy diskutujícího, který se podepisuje nickem Expert. Bude-li v této dikci pokračovat, budu nadále mazat vše, co sem napíše.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 11. 2011 | 20:31

stejskal napsal(a):

Apropos, smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě napsán celý velkými písmeny (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 11. 2011 | 20:36

Analytik napsal(a):

To nebyl moc dobrý nápad s tímhle blogem, co? Nebo to byl stranický úkol?
ODS má opravdu velkou spotřebu špičkových politiků a zdá se, že už docházejí zásoby těch použitelných.
No, těch pár měsíců už nějak překlepete.
18. 11. 2011 | 20:44

SuP napsal(a):

Děkuji!
Škoda, že se nadá takhle snadno zařídit, aby i mazaný politici byli mazatelní.
18. 11. 2011 | 20:46

Ládik!!! napsal(a):

Mi to zas tak moc nevadilo... takových expertů bývají někdy plná náměstí. Ale přesto děkuji za zásadovost.
18. 11. 2011 | 20:50

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Doktor,
v kánoi asi nemá šanci, když Kuba má tlačný remorkér alias vlajkovou loď. To jste nám chtěl sdělit pane Bendle? ☺
18. 11. 2011 | 20:56

Petr z Tábora napsal(a):

to SUP 19:01:
Špatné je, že mnozí politici parlamentních stran spoléhají na to, že pravicový/levicový volič to tam nakonec někomu z nich hodí, aby jeho hlas nepropadl. Už jsem rezignoval na to, že parlamentní strany jsou schopné se obrodit vlastními členy, jak na pravici, tak na levici, kde ale mají výhodu opozice a nárůstu hlasů.

Takže vlastně jejich největšími nepřáteli jsou mimoparlamentní strany se šancí prorazit 5% hranici a ne levice/pravice. Je hodně těch voličů pravého středu, kteří i ve zdejších diskusích "hledají" koho volit mimo ODS či TOP09 (která tu slibovanou změnu nepřinesla) - Svobodní jsou slabí a příliš protievropští, Babiš působí dojmem stržníka a tak můžeme pokračovat.
18. 11. 2011 | 20:59

reppop napsal(a):

reppop napsal(a):
ODS nepochybně zaujala pozici KSČ před rokem 1989.
18. 11. 2011 | 18:25

Trochu jsem ještě přemýšlel a musím opravit sám sebe. V jednom aspektu je mezi předlistopadovou KSČ a současnou ODS přece jen rozdíl. Pokud byl někdo člen KSČ, tak šlo v jeho případě buď o deficit morálky nebo inteligence. Ale byla tam ještě jedna kategorie lidí, tj. i ti, kteří chtěli prosadit nějakou pozitivní změnu ve společnosti. Jiná strana defacto neexistovala, takže neměli jinou možnost než to zkusit přes stranu komunistickou. A nakonec stalinismus porazil skutečně až komunista Gorbačov. Jenže v případě ODS je situace jiná, dnes už existují i strany, které reálně mohou prosazovat pozitivní změny ve společnosti (např. ČSSD, která chce přenastavit současný amorální daňový systém nebo zdanit majetek jehož původ nelze doložit), takže setrvávání v ODS je už možno vysvětlit pouze tím deficitem inteligence nebo morálky. Třetí alternativa dnes již neexistuje. To se samozřejmě týká i autora tohoto blogu.
Tím současně odpovídám diskutérovi blue jay v čem je rozdíl mezi ODS a ČSSD: i kdyby ty strany měly stejný podíl korupčníků a vazeb na kmotry (jakože samozřejmě nemají, je to jednoznačně horší u ODS - viz počet korupčních kauz v současnosti), pořád zůstává rozdíl v programech těchto stran: ODS zřetelně v souladu se svým programem bojuje za zájmy Stiglitzova 1%, ČSSD do značné míry i za zájmy těch zbývajících 99%. Jde samozřejmě především o daňový systém.
18. 11. 2011 | 21:05

donal napsal(a):

stejně hodlam volit komunisty

cssd je stejně prohnilá jak ta ods viz křištalek kterej si tady klidně běhá s palasem a dalšíma

jen jsem zvědav kolik krys opustí potápějící se lodku ods a vv až uvidí preference před volbama a bude vznikat zas nejaka unie nebo top
18. 11. 2011 | 21:11

Expert napsal(a):

To : pan Stejskal

Pane Stejskale, je dobře, že jste tady určitý čas nebyl.
Ládík a SuP měli díky tomu možnost zjistit, do doby než jste to smazal, jaký je jejich skutečný stav.
Pane Stejskale , je dobře, že už jste tady.
Sup a Ládík už se nemohli dočkat, až jim někdo chytřejší, než jsou oni pomůže v tom, na co sami intelektuálně nestačí.
Jenom doufám , že je nebudete mít na starosti i nadále.
Vím, že vše děláte ve volném čase a tak bych Vám nepřál, abyste časem musel Ládíka a SuPa třeba krmit , případně dokonce vodit , až netrefí sami domů.
18. 11. 2011 | 21:15

arnazach napsal(a):

nnnnnn
nn
nnnnnn
nn
nnnnnn

Nic to neznamená, jen zkouším, zda to projde.
18. 11. 2011 | 21:33

arnazach napsal(a):

nnnnnn
xxnnxx
nnnnnn
xxnnxx
nnnnnn

dtto. Konec.
18. 11. 2011 | 21:34

donal napsal(a):

hele bendl další vysvětlení od prohnilé ods by bylo dobré

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=721996
18. 11. 2011 | 22:30

reppop napsal(a):

Platan napsal(a):
Jestli pan Bendl netuší, že takovímto blogem může pouze ještě oslabit preference ODS, tak musí být neuvěřitelně hloupý. Pak se ale jedná o vzácný případ, kdy je lidská hloupost společensky prospěšná...
18. 11. 2011 | 20:25
Možná že se mýlíte, pan Bendl se třeba konečně začal řídit heslem inteligentního pragmatismu: chceš-li pomoci sobě, pomoz druhým (společnosti). Pak by ovšem naopak hloupý nebyl. Navíc by tím rozmetal moje tvrzení, že v ODS nemůže být nikdo kdo chce pozitivní změnu ve splečnosti. Uvidíme.
18. 11. 2011 | 22:40

Nuba napsal(a):

A ještě trošku postřehů a možná spekulací

ono totiž dostat po papuli to čas od času prospěje skoro každému. Takže to zcela jistě prospěje i militantnímu Michalu Doktorovi. A když zapojím svoji představivost, tak až se zase doba někam pohne a pan Nečas bude hnán spolustraníky k zodpovědnosti za bídný volební výsledek, tak si vzpomenou na zavrženého Michala Doktora a potom vstane opět jako pták Fénix z popela a poletí k postům nejvyšším, protože si myslím, že se těm echtovním pravičákům musel docela zamlouvat. Nejsem si tím sice úplně jistá, ona zrada se zase u těch skalních tak lehce neodpouští, stačí vzpomenout na Vlastimila Tlustého, přesto všechno je Michal Doktor určitě pravicovější pravičák než nějaký Martin Kuba. A to i přesto, že v jeho rozhodnutí opustit řady ODS sehrály dominantní roli zhrzené ambice.

Co se týká Martina Kuby, tak tam, ale spíš pouze intuitivně, protože informací je málo, bych se přiklonila k tomu, že to je typ Dalíka, či Vidíma a podobných typů, kterým ta prefíkanosť kouká z očí. Mimikry se dají hlídat, ale na to musí být člověk hodně dobrý herec. A to nebyl ani Ivan Langer. A ten byl hodně dobrý a svému image věnoval velkou pozornost, kterou nakonec jeho voliči i patřičně "ocenili". Takže pana Kubu beru jako výsledek intrikaření, které se Petru Nečasovi vrátí jako bumerang.

Prozatím ve stranách vládní koalice funguje pud sebezáchovy, který přikryje i sebevětší všivárnu. Zásadovost se nenosí. O tom by mohl Radek John vyprávět. Ten ale raději napíše po ukončení svého trapného angažmá knihu o svém působení ve vládě, kde zcela jistě doloží, co to bylo za horor a jak to prostě nešlo i když se tak snažil ! No, horor to určitě je, ale hlavně pro občany. Horor, to je obraz dnešní vlády "rozpočtové zodpovědnosti a boje proti korupci".

Až tahle vláda skončí, jestli to bude v řádných nebo předčasných volbách nevím, ale zcela jistě se bude držet zuby nehty, každý den je dobrý a pro hloupé se to zase nějak okecá, tak se zcela jistě vyrojí řada zasvěcených a fundovaných komentářů. Budou se zabývat příčinami, proč to dopadlo jak to dopadlo. A snad nezapomenou na to, že do čela ministerstva zemědělství byl dosazen člověk, který rezortu vůbec nerozuměl, na ministerstvo průmyslu a obchodu zasedl také amatér a toto všechno se stalo proto, že slabý premiér potřeboval politickou oporu, o dobrý výkon vlády, potažmo občany, tady nešlo. Dále si politologové a masmédia jistě vzpomenou na rozpory slov a činů, čili kauzu Promopro Vondra a krádeže za bílého dne Drobil - Michálek. Jistě neopomenou zmínit roli ostatních koaličních stran, zvláště podvodu na voličích jménem VV. TOP 09 byla čitelná od počátku, tam se snad nenajde nikdo, kdo by neznal schopnosti Miroslava Kalouska. No a také neopomenou rozebrat roli Václava Klause. A zřejmě závěrem řeknou, že to přece dávno všichni věděli, že to jinak než špatně dopadnout nemohlo. Stalo se příliš mnoho chyb.Tak občané promiňte, snad někdy příště.

Jo, tak to nám teď hodně pomůže.
18. 11. 2011 | 22:58

noe napsal(a):

Také se vám otvírá kudla v kapse, když tohohle zženštilého zlodějíčka vidíte? Kolik peněz utratil středočeský kraj za rauty pro smetánku, v době, kdy ho tahle postavička řídila? A co manželka? Ještě pořád tak úspěšně kšeftuje s fotbalovým svazem? A co ten její Ladies Club? Ještě pořád se paničky scházejí a vyměňují si recepty (jak levně okrást stát prostřednictvím dobročinné nadace)? A co ty zprivatizované nemocnice? Jak sypou? A hlavně, komu sypou?
Ono je celkem jedno, jestli je ministrem větší nebo menší zloděj. V téhle zemi by nastala naděje na změnu jen v případě, že by oba museli do tepláků - a autor článku s nimi. Jenže to se nestane.
18. 11. 2011 | 23:03

donal napsal(a):

jediná možnost je volit komunisty a požadovat znárodnění všeho ukradeného
18. 11. 2011 | 23:05

Duat napsal(a):

Tomu rikate tahani za 1 provaz, p.Bendl ? Tomu obcane rikaji zlodejiny a kryti zlodeju, jednoduse mafianismus.Do funkci poslusne loutky,kt. naplni kapsy kmotru,provazane offshore firmy, stranickou pokladnu a za odmenu dostanou trafiku nebo se neco odkloni mamince.

Vlada CR vedena loutkou Necasem a slozena ze samych uznavanych odborniku:Ministr prumyslu lekar Kuba, ministr zemedelstvi pisnickar/zadluzovac obcanu Bendl, ministr ziv.prostredi filozof Chalupa,ministr kultury zubar Besser, ministr obrany "manazer" Vondra,kteremu utece "jen" 500 mil.Kc danovych poplatniku za ProMoPro.

Kocourkovi se prijde na odklonenych 16 mil.Kc a Necas,predseda vlady teto zeme, rekne jen "je to nestastne" a dal nic ? Zadne vysetrovani, vraceni ukradenych penez, zabaveni majetku, zadne vezeni ? Zesmesneny Drobil zustava mistopredsedou ODS ?

Vase slova, p.Bendl, presne popisuji dnesni mafianismus politickych stran, abych nekrivdil jen ODS. Povysovat nad vuli volicu vernost az za politicky hrob sve strane/kmotrum a delat/lhat/klamat/kryt/krast pro to cokoliv,kdekoliv,jakkoliv.
18. 11. 2011 | 23:08

Expert napsal(a):

To : pan Stejskal

Dovolte mi opět, na závěr dne, edukativní obecněji zaměřenou poznámku.
Pane Stejskal, znovu Vás nabádám , abyste se zamyslel nad prospěšností míry vašeho zasahování do zdejších textů.
Myslím si, že jste příliš horlivý a tím škodíte nejen společnosti ale i sobě .
Napsal jsem tady třeba, že většina současných politikú ODS ( ODS v souvislosti s nehoráznými žvásty pana Bendla ) se jeví jako zloději, lháři a gaunmeři .
A možná i na tomto příkladě je možné ukázat na kontraproduktivnost Vaší horlivé cenzorské činnosti. Pokud by se totiž tuto pravdu ( kterou už mimochodem objevili už i sami poltici ODS, kteří se v podobném duchu, tedy jako zloději , lháři a.p., už teď oslovují zcela běžně)dozvěděli dříve a mohlo k tomu posloužit i to, že by novináři podobní Vám, tuto pravdu ve všech možných mediiích nemazali a nezatajovali, mohli jsme být dnes bohatší nejen o 12 mld. ze Švýcarska, ale o mnoho dalších miliard, které si dnes vzájemně politici ODS mezi sebou vyčítají.
A Vy byste, pane Stejskale, v tom případě třeba nemusel platit za sebe a svoje děti ponižující almužny při každém vkročení do lékařské ordinace.
18. 11. 2011 | 23:12

reppop napsal(a):

blue jay napsal(a):
kdy si Bohus Sobotka sunda rovnatka?
18. 11. 2011 | 19:50

Proc se o to tak moc porad zajimate? Zubni rovnatka se stejne na srovnani neusporadanych myslenek pouzit nedaji, takze i kdyby Vam je pujcil, k nicemu by Vam asi nebyly.
Vzpominam si, ze zubnimi rovnatky u svych vrstevniku jsme se zabyvali cca v 1-2 tride obecne skoly. Je dost neproduktivni kdyz tu diskutuji "sve problemy" lide jejichz mentalni vyvoj se zastavil zhruba tam. Prece jen to dost zdrzuje mezi tim najit ty smysluplne vstupy.
18. 11. 2011 | 23:19

Platan napsal(a):

reppop 18. 11. 2011 | 22:40 :
I vy romantiku... :-)
18. 11. 2011 | 23:28

varan napsal(a):

zda ze nekdo maze otazky tykajici se p. bendlovy nedavne minulosti jsou mazany? ze by cenzura?
18. 11. 2011 | 23:44

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane varane,

nikdo zde nemaže žádné otázky, tím méně týkající se jakékoliv minulosti pana Bendla.

Mažu zde namátkově pouze hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, podezření z porušení zákona, texty, které jsou celé napsány velkými písmeny či jinak zvýrazněny na úkor jiných, Tedy to, co odporuje zdejším pravidlům (viz odkaz v záhlaví). Dělám to proto, abych udržel alespoň základní prostor pro výměnu názorů resp. aby se to zde nezvrhlo v to, co je běžné na drtivé většině takto široce koncipovaných serverů.

Přeji i Vám zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou diskusi.

Libot Stejskal, editor blogů
19. 11. 2011 | 00:05

Anba napsal(a):

blue jay: když si myslíte, že ODS a ČSSD jsou rovnocenné strany a hledáte koho volit, tak to příště hoďte ČSSD, nebo budete tak dlouho váhat, až to dáte komunistům a já umřu smíchy.

Bendl: k Vám nic.To se nedá.
19. 11. 2011 | 01:22

jih napsal(a):

Po kongresu ODS, na kterém Nečas vystřídal Topolánka a jihočeský Martin Kuba byl novopečeným stranickým předsedou veřejně zavržen s tím, že pro takové lidi nebude v nové, čistější ODS místo, někteří političtí komentátoři tipovali, že dřív nebo později dostanou regionální kmotři Nečase na lopatky. A stalo se.

V době vrcholící ekonomické krize, kdy všichni by měli naskočit k pumpám a ze všech sil se snažit zachránit co se ještě dá, Nečas dosadí na životně důležité ministerstvo diletanta a amatéra s tak mizernou pověstí, že horší už ani být nemůže.

Pan premiér vyslal k veřejnosti jasný a srozumitelný signál - víc než odpovědnost k této zemi je pro něj důležitější zájem ODS. Ta už slyší v dáli umíráček a tak na rozhodující místa neinstaluje těch pár posledních schopných a slušných, jakým Martin Doktor nesporně je, ale ty všehoschopné, kteří nebudou mít skrupule a urvou, co se ještě urvat dá.

Že M. Doktor u toho nechce být, není divu. Z jihočeské ODS postupně odešla nebo byla vypuzena celá řada kvalitních lidí, kteří ji před 20 lety zakládali, měli jasnou vizi a v jihočeských městech je za nimi kus práce vidět. Za všechny lze zmínit dr. Luboše Průšu, dlouholetého starostu Písku, který viděl dál, než za horizont jednoho volebního období. Jaká práce mluví za M. Kubu a ostatní, kteří dnes jihočeské ODS vládnou? Stačí se zblízka podívat na současné poslance, zástupce ODS v krajském zastupitelstvu nebo na lidi, které ODS vyslala do čela krajských výborů. Je to skličující podívaná!

Pan Bendl v článku pracně vyštrachal jediný pozitivní bod - tajné hlasování, jímž se Kuba dostal do čela jihočeské ODS. Když pomineme, že i tajné stranické hlasování je předem pečlivě dohodnutý obchod, tak je otázkou, jaká je kvalita lidí, kteří rozhodovali. Vzhledem k tomu, že v posledních komunálních volbách voliči v Budějovicích, Táboře, Písku, Strakonicích a dalších městech dříve preferovanou ODS téměř vypráskali - a to i přes nebývale megalomanskou volební kampaň, jsou výsledky práce M. Kuby žalostné. Budou lepší na ministerském postu?

Obrovským zklamáním jsou i reakce Miroslavy Němcové a senátora Sobotky, snad jen senátor Kubera si ještě dokázal zachovat tvář a neztratit glanc. Věřím, že my, voliči, to panu Nečasovi a jeho ODS brzy vrátíme i s úroky.
19. 11. 2011 | 06:17

ui napsal(a):

jestli tam je místoho jednoho neumětele jiný neumětel... čert to vem. Odklánět ale bude umět, ne?
19. 11. 2011 | 07:36

Překladatel napsal(a):

Překlad z ODSštiny, nářečí Bendlovské : Výsměch občanům,volebním výsledkům zvlášť. Když nám vykroužkujete ve volbách naše nejvěrnější na kandidátce,tak my jim dáme dle přání našich kmotrů ještě důležitější funkce,a to přímo ministerské.Fuksovi zemědělství a Kubovi průmysl.Naše pečlivě prověřené stranické kandidátky schválené kmotrama si rozvracet nedáme !

Odbornost ? Co je dobré pro ODS,je dobré i pro občany.A nikdy jinak !

Že příště zvolíte jinou stranu ? Hlupáčci.Do Sněmovny,včetně krajů a zastupitelstev se dostaneme vždy.Díky skvělému volebnímu systému poměrného zastoupení (Článek 5 a Článek 18, odstavec 1 Ústavy ČR).Zvládnou to i komunisti.A to nemají naše zdroje z veř.zakázek a polostátních firem.V nejhorším nás podrží Pražáci,kterým kontrolujeme rozpočtově určené daně 4.5-násobně větší v přepočtu na obyvatele než zbytek republiky.
19. 11. 2011 | 08:09

Pepa z depa napsal(a):

Milí diskutující, konečně jsme v dizkusi zahlédli státotvornou naději v té metodě ZNÁRODNĚNÍ. No a kdo chce o této vlně a lidech něco věděti, tak ať si přeladí na www.vymenilijsmepolitiky.cz. Tady je viděti, že mnozí již znají své papenhejské, že? Je prostě na čase ODVOLATI NEČASE, včetně jeho spolupachateli a to ve všech zákonodárných, vládních a soudních pilířích i s jejimi nohsledy a HYBATELI ZA PROVÁZKY, na kterých jsou ti tajtrdlíci napojeni. Jo a pantátu ať si vezmou sebou, protože ten je národu jen pro OSTUDU a to mezinárodní. Tak co, kdo je pro nahrazení prohnilé a zkorumpované politické demokracie za PŘÍMOU DEMOKRACII? No a teď se pojďme soustředit na toto téma a vyprdněte se na toho zkorumpovaného Bendla. To Vám navrhuje 4. odboj a Pepa z depa. A pojďme do toho pod heslem: NÁROD SOBĚ, díky za pozornost, Pepa z depa.
19. 11. 2011 | 10:01

berkowitz napsal(a):

Ve všech příspěvcích nadáváte na Bendla, v současné době ministra zemědělství.
Prosím o odborný pohled. Kdo jiný by mohl tuto funkci zastávat, nežli bývalý člen OV SSM Kladno ve funkci žňového referenta?
19. 11. 2011 | 10:41

anti politik napsal(a):

Ale jo, jen ať píšou kluci jako Bendl a spol. i třeba Kuba! Národ si aspoň může udělat obrázek o tom, jaký duševní géniové se nám tady motaj na nejdůležitějších postech! Odbornost vem čert, ale kvalitní "krytí" politika je potřeba, žejo Péťo? Jinak by jsme se ještě mohli postavit na vlastní nohy a co potom s námi, že? Kdo by asi potom tu voličskou bandu držel zkrátka aby se nedožadovala spravedlnosti a vrácení nakradenýho! Tady fakt může dělat ministra každej trouba se správnou stranickou knížkou jako za komárů.
19. 11. 2011 | 13:45

Miky napsal(a):

Pane Bendl.
Na hranici vkusu (jak píšete),je celá ta Vaše ODS .A to prosím ještě je málokdy!Převážně jste jíž za tou hranicí!!
Nejsem levičák a nikdy jsem jim nebyl,(narozdíl od mnohých členů ODS-komunidstů).
Jedno Vám mohu slíbit -tu Vaši ODS NIKDY volit NEBUDU !!!
PROČ ?
Lidem jako jste Vy nevěřím !
19. 11. 2011 | 15:30

lubka napsal(a):

Pane Bendle,vaše schopnost adaptace na situace kolem vás a tím pádem i servility k lidem.které potřebujete,je obdivuhodná. To jste se naučil v hasičárně?
19. 11. 2011 | 18:22

Kvakin napsal(a):

Bendle, já chápu, že si vzpomínáte na 80.léta, kdy jste pracoval v aparátu Socialistického svazu mládeže na Kladensku, a že Vám po letech tane na mysli, jak jste se Vy sám tehdy trápil nad tím, že jste se nestal předsedou Okresního výboru SSM ale zůstal jste jen tzv. psůmyslovým tajemníkem. Tehdy Vám řekli, že tak partaj (KSČ) rozhodla a Vy jste to přijal a trousil jste pouze, že je to tak dobře: soudruh, co se stal předsedou, byl tehdy přece - přes své mládí - daleko zkušenější ve svazácké práci(a z lezení do řití představeným), než jste Vy. Dnes jste na tom podobně, pouze již nerozhodla jakási partaj, ale rozhodla vyšší složka Vaší partaje. Ostatní zůstává stejné ... Lezte teď do řitě dále Nečasovi, což tímto článkem manifestujete, a hlídejte si, kdo přijde po něm. Pokud to bude Pospíšil, užijete si. Práci čest.
19. 11. 2011 | 19:32

Jemnický napsal(a):

Petr Bendl

Kuba je skvělá volba, přesně to, co tahle společnost a MPO potřebují, uspávače hadů, anestesiologa bdělosti.
Spi sladce, národe, loupežníci potřebují klid na práci.
Kmotr Bendl v SS.Můj ty bože, a on z něho demokrat a pravičák.
Další zázrak proměnění ssraček ve víno demokracie.

Pane Stejskale, je to dost pehe-strukturované a vyargumentované, nebo mám ještě přidat?
19. 11. 2011 | 23:46

Ondřej napsal(a):

Proboha, děláte si srandu?
Kdy jste vy mohl mít pocit, že na vás všichni zapoměli? Uvádíte rok 2010, to jste snad byl zvolen poslancem, ne? Co byste ještě chtěl? Potom, co vás v hejtmanském křesle vystřídal David Rath, neprodleně jste dostal křeslo ministra dopravy. Tak toho, prosím vás, nechte.
A to, že pan Kuba dostal kdesi 90 % hlasů z něj ještě nedělá vhodného kandidáta na ministra průmyslu.
20. 11. 2011 | 01:21

siven napsal(a):

Co na to říct? No co na to říct???

Už vím:

http://www.youtube.com/watch?v=ruPBr3vbY24
20. 11. 2011 | 11:18

Karel Jirásek napsal(a):

Pane Bendle.
Jste typický člověk, který se hodí do dnešní doby.Vždy vlezete někomu do zadku až po prsty u nohou a máte funkci.Bylezl jste ze zadku pana premiéra ( mocenské boje v ODS).Máte velmi vyvinutý pátý smysl. Zalezl jste po prsty u nohou panu "čistému" a máte ministerstvo. Ne, neříkejte či nepište, že je to dáno vaší prací pro vlast. Jste typický politický loupeživý rytíř české politiky. Ne rytíř, to ne. Rytíř se sem tam choval "rytířsky". Vy vlezete někomu do zadku.
Hezký den.
20. 11. 2011 | 12:22

NVS napsal(a):

Pane Bendle,

vy jste opravdu ten pravý, který se má vyjadřovat k odchodu pana Doktora z ODS. Vy byste to samozřejmě neudělal, vy si na koryto počkáte i delší dobu, hlavně že bude, viďte? Vy jste pan "Opatrný". Myslíte si snad, že lidé zapomněli na vaše tanečky když se to hýbalo v ODS s panem Bémem? Couvnout se vyplatilo. Byl jste potom odborník na dopravu, teď zase na zemědělství. Na obojí asi stejně jako pan Besser na kulturu nebo Dobeš na školství. A teď anesteziolog na průmysl. Není nad fundovanost.
20. 11. 2011 | 15:37

Jarda HK napsal(a):

Pane Bendle, vůbec se nedivím, že vůbec nechápete postoj pana Doktora. Vždyť vy jste tak odlišní.
20. 11. 2011 | 15:50

zdenek napsal(a):

okamžitě mne napadlo,že číst tento blog je jako nosit dříví dp lesa,ale pak jsem na něj kliknuk abych se ujistil ,že mne má "geniální" intuice zrovna neopustila a opravdu...neopustila
Co má teď v pácu Tamara Péťo??
20. 11. 2011 | 21:56

SuP napsal(a):

Karel Jirásek -
To není rytíř, ale "Řitíř".
21. 11. 2011 | 09:04

Oslýk lakonický napsal(a):

Řečeno s klasikem - že se nestydíte!!
21. 11. 2011 | 11:14

honza napsal(a):

Pánové, proč ty zlobné řeči?Tady 98 % blogů hrubě negativizuje naši vládu, p.prezidenta,ODS atd. Proč? Podívejte na TV jakýkoliv kanál a v průzkumu důvěry a oblíbenosti je to zcela jinak.Vláda premiera Nečase má důvěru 67%, p. prezident dokonce 72%. Přesvedčte dnes večer.Naše zpravodajství v tisku a TV jsou velmi objektivná.Oni neklamou to se v našich mediich nenosí.Probuďte se!
21. 11. 2011 | 12:23

František Marčík napsal(a):

Bendle, defenestrovat tě. http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/kuba-ministrem-jizni-cechy-hlasi-pomatl-se-premier-na-smyslech
21. 11. 2011 | 13:37

pgjed napsal(a):

Pane Bendle,

Pan Doktor mě nechává celkem chladným. Byť jeho rozhořčení do jisté míra chápu a jeho schopnosti pro post ministra MPO se mně jeví neporovnatelně vyšší, než u pana Kuby. Jmenování pana Kuby ministrem MPO považuji za dost tragický omyl, spíše schválnost ze strany ODS a pana Nečase zvlášť. S kolegy s nimiž občas diskutujeme o dlouholetých neradostných okoličnostech pro práci průmyslových manažerů v ČR jsme se shodli na tom, že po té, co několik specialistů ODS na vše možné, jenom ne zemědělství, úspěšně likviduje naše zemědělství a venkov, Přišel na řadu průmysl a obchod. Ještě se nevzpamatoval z rány do týla, kterou mu pánové Klaus, Dlouhý, Kočárník, Dyba, zasadili likvidací celého systému zahraničního obchodu a parcelační privatizací velkých hospodářských uskupení, a tak je třeba mu dát ránu z milosti. Neůspěšný anesteziolog je pro takovou formu eutanazie přímo ideálním aktérem.

Ale konec šibeničního humoru. Jenom naprostý hlupák si může myslet, že rezort, jako MPO, může řídit kdosi, jehož vzdělání a praxe z hlediska specializace MPO jsou nulové. Najděte si, prosím, jiné trafiky pro své trafikanty. Jistě existuje mnoho takových kde ani naprostí neumětelové nemohou škodit. A MPO, případně zemědělství nechejte těm, kteří tomu rozumí. Ne, vůbec mně nezáleží na tom zda si ODS v těchto rezortech uřízne velkou, nebo ještě větší ostudu. Jen bych stál velmi o to, abych pro svou práci měl alespoň trochu slušné podmínky. A nejsem sám.

Přeji lepší dny nám i vám

Petr Gabriel st.
21. 11. 2011 | 21:36

L. Lesný napsal(a):

No, když jsem si diskusi přečetl, mám pocit , že momentálně neviditelný doktor Rath angažoval své přívržence, aby zde diskutovali. Nejsem žádný horlivý přívrženec ODS, ale pokud jde o P. Bendla, ropzhodně řídil středočeský kraj lépe než ČSSD. Dnes je kraj , především skrytě silně zadlužený (populistická hrazení 30 kč, školní autobusy, švindly s galerií GASK ap. ).Moc se toho v kraji neopravilo (pravda, vyjma Hostivice, přezdívané Rathovice), v silnicích přibývají díry, veřejná doprava financovaná krajem hapruje ,unikátní hrad Týřov se dále rozpadá, ale to nic. Rath nám jistě ve volbách poví, že ty dluhy zavinil Bendl, slíbí další várku modrého z nebe, a naivkové ho zase zvolí, aby se kraj už zcela položil. Tak hodně zdaru přátelé.
11. 02. 2012 | 18:16

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy